Subota, 02.06.2012.

13:44

Dačić: Još nema većine za vladu

Predsednik SPS Ivica Dačić izjavio je da još nema parlamentarne većine koja bi formirala novu Vladu Srbije. Dodik: RS protiv LDP u novoj Vladi Srbije.

Izvor: B92

Daèiæ: Još nema veæine za vladu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

salata

pre 11 godina

Aleksandre trebao bi se sjetiti osnovnih stvari, a to je da Srbiju niko nije napadao u okviru same njene zemlje-teritorije osim Albanaca! A mi u Bosni smo napadani sa svih strana od Bosnjaka, Hrvata, plus Nato i dobrovoljci iz arapskog svjeta! Pa te pitam gdje smo mogli ici. Da li bi to trebala biti Srbija ili da dozivimo novi Jasenovac? Mi nikada nismo cuvali Karadzica i Mladica, koliko znamo oni se nisu krili u Republici Srpskoj vec u Srbiji! Uci malo istoriju da ti se ne bi ponavljala :-) Ocito je da smo mi iz Repubike Srpske vise upuceni o Srbiji nego oni Srbi koji u njoj zive.

Aleksandar I

pre 11 godina

ako se ko mjesao u neciju politiku onda je to Srbija. Pricama o velikoj Srbiji(radikali) i o svim Srbima u jednoj drzavi(Milosevic). Zbog tih politika poginu mnogo ljudi, najvise u Republici Srpskoj. A zbog Dodikove politike nece niko nastradati vec ce Srbi biti jaci ali na jedan zdrav nacin. Naravno ako to bude prepoznato od Beograda koji treba da odbaci Cedu koji mijenja stavove do te mjere da su mu cak i mrski socijalisti "prirodni" partneri.
(salata, 3. jun 2012 00:52)

Slazem se sa tobom da su bili radikali i milosevic,ali tu su bili i Karadzic,Mladic, Izetbegovic, Martic...
Veruj mi da njih svih nije bilo nama bi u Srbiji bilo mnogo bolje
ai da ste svi hteli bez Srbije mogli ste da idete tamo gde Vam je bolje...

Zare

pre 11 godina

darko 88 nemas pojma koliko si u pravu ! b 92 je demokratija u srbiji na delu ! i ja sam im nekad verovao i kleo se u njih a oni sad forsiraju tamo neke bezimena a nas srbe ko sisa !ako ovo u opste objave mozda neko procita ali minusi mi sleduju samo tako ! ali nema veze !
(srba, 2. jun 2012 23:37)
Ovde ima svkakvih i to je sasvim uredu. Treba cuti sve strane i barem nekako sagledati misljenja na bilo koju temu u ovoj zemlji. Tako sam i ja zapazio vase razmisljanje. Ali ne mogu da verujem da da nekom osporavate da iznosi misljenje a kritikujete B92 koja je objavilo vase komentare. posebno mi vasi komentari pomazu da se pomirim sa tim kakvih sve ljudi ima u ovoj zemlji! A posebno mi je drago da pratite lik i delo BEZIMENE mozda nesto i naucite. A ja je mozda ozenim :)

Za Dacica

pre 11 godina

Ma ja mislim brate da vi nemate vecinu, nego samo bez razloga odugovlacite jer vam se ne daju fotelje.Vi ste mislili daj da smuvamo na parlamentarnim izborima pa da udjemo u vladu, ali i sami vidite da to i nije bas lako.Trebalo bi to prepustiti ljudima koji mog da se dogovore, da sto pre formiraju vladu, i da se krene sa radom malo.

SaleKostolac

pre 11 godina

Meni deluje neverovatno da LDP toliko insistira na svom učešću u Vladi...apsolutno sam protiv toga...Počinjem da mislim da je Vesna Pešić u pravu...

salata

pre 11 godina

ako se ko mjesao u neciju politiku onda je to Srbija. Pricama o velikoj Srbiji(radikali) i o svim Srbima u jednoj drzavi(Milosevic). Zbog tih politika poginu mnogo ljudi, najvise u Republici Srpskoj. A zbog Dodikove politike nece niko nastradati vec ce Srbi biti jaci ali na jedan zdrav nacin. Naravno ako to bude prepoznato od Beograda koji treba da odbaci Cedu koji mijenja stavove do te mjere da su mu cak i mrski socijalisti "prirodni" partneri.

Bosko Boskovic

pre 11 godina

Ima,ima samo se tvrdi pazar. A i ovaj iz Zitoradje je shvatio da je Bota postao laka meta, skoro nokautiran na predsednickim izborima. Ne gotivim ga ni malo al je za Tadica izmislio politiku.
A sto se tice vlade, nije ni bitno ko ce uci u nju. Ako nam zele dobro to ne bi bila vlada vec stecajna uprava, koja bi trebala nesto da uradi i pomogne ovom jadnom narodu. Zato se Dacic tako i ponasa, ona zna da sledeci izbori idu vrlo brzo, dogodine a mozda i mnogo, mnogo brze.

Bagzi

pre 11 godina

,,kao što je realnost i da na tom Kosovu više od 90% stanovnika NISU SRBI".
(bezimena, 2. jun 2012 20:52)
Pa do etnicki ciste drzave su dosli proterivanjem 200000 i vise hiljada Srba.
P.S. Pa i u RS preko 90% stanovnistva cine Srbi. Analogijom dolazimo do ,,realnog stanja na terenu",znaci nezavisne drzave.

ti mozes sve

pre 11 godina

kad bi se srpstvo merilo kilazom mozda bi izjave obojice imale smisla al bolje bi bilo da su pojeli po banjalucki cevap nego da stoje mirno kad im stigne kobaja iz eu tj nemacke,nama trebaju drzavnici ,njih narod ne voli ali ih slusa i postuje

srba

pre 11 godina

darko 88 nemas pojma koliko si u pravu ! b 92 je demokratija u srbiji na delu ! i ja sam im nekad verovao i kleo se u njih a oni sad forsiraju tamo neke bezimena a nas srbe ko sisa !ako ovo u opste objave mozda neko procita ali minusi mi sleduju samo tako ! ali nema veze !

Siniša

pre 11 godina

Vidim ja da su tajkuni krenuli u akciju, koja ste vi banda, a ova priča vam treba samo kao izgovor da pobegnete na drugu stranu - LOPOVI.

Goran

pre 11 godina

Jasno je da nikom u ovoj situaciji, ukljucujuci i vrlo kompleksnu i napetu situaciju u svetu prouzrokovanu enormnom ekonomskom krizom, nije lako sastaviti vladu.

Predsednik Nikolic ce ponuditi strankama koje su osvojile najvise glasova da sastave vladu, prvo SNS, pa ako ne uspe DS, pa ako ne uspe SPS i onda u slucaju neuspeha ici ce se na nove izbore, to je svuda tako u svetu.

Pogresno se postavlja kljucno pitanje o personalnim resenjima, prvo i osnovno pitanje su ciljevi takve vlade, sta treba da radi i koji je program.

Ljudi prenebegavaju izvanredno losu ekonomsku situaciju, a ova vlada koja se bude formirala morace da radi na vrlo teskom zadatku izbavljenja Srbije iz ekonomske krize, na zalost rezultati prethodne vlade su losi i nova vlada mora svojski da zapne.

Srboslav

pre 11 godina

O,zemljo otvori se...
Dodika nam kroji politiku...

kad je tako divno kod tebe,pa bi hteo da se mesas i kod nas,
sto onda ne pozoves svoje sunarodnike da dodju tamo kod tebe tj. da s evrate?
Ovde se saplicemo od njih.

Aleksandar I

pre 11 godina

PA SPO je bio na listi ZES 2008...I takav je usao u vladu sa SPSom...
E sad ko se s kim grlio u to necu da ulazim...Manje vise svi se pljuju i grle zajedno...

Bata

pre 11 godina

Bravo Ivice .Driblaj Botu jos malo. Znas ti dobro koja je prava strana i koju bi tvoji glasaci(ja)izabrali. Pa neces valjda sa Cedicom :). Iskusan siti lisac. Pozdrav

blagomeni

pre 11 godina

Zaista nije u redu da najedimo g. Dodika nesmotrenim uključivanjem njemu neželjenih strana u novu srpsku Vladu pa da se on, ne daj Bože, distancira. Ne postoji, verujem, nikakva prepreka da eto on i njegova RS kamarila uđe u tu mučenu novu Vladu. Tako bi svi učesnici bili valjda srećni i ne bi se, ne daj Bože, neko slučajno osetio pozvanim da se distancira. Jer, budimo realni, distanciranje RS od RS bi bilo pogubno za RS.

bezimena

pre 11 godina

A sta je Kosovo?! A da to je presedan i sl.
(Bagzi, 2. jun 2012 17:37)

Kosovo je država koja će uskoro da dobije stolicu u UN. To je REALNOST, kao što je realnost i da na tom Kosovu više od 90% stanovnika NISU SRBI, nisu to bili ni početkom prošlog veka kada ga je Srbija "oslobodila"! Zapamtite već jednom, teritorije čuvaju ljudi, a Srbi su Kosovo NAPUŠTALI VEKOVIMA, što u potrazi za boljim životom (tako su svojevremeno naselili Vojnu krajinu) što zato što su, kasnije, za debele pare prodavali svoja kuće i imanja, opet da bi živeli bolje na nekom drugom mestu. Kosovski Albanci to NISU radili već obrnuto. Kada se uporede te dve činjenice, proizilazi zaključak da je kosovskim Albancima do Kosova bilo daleko više stalo nego Srbima, tako da je kosovska nezavisnost normalan i logičan sled dogadjaja. Možete se to nama ne svidjati, ali to je istina koja se mora prihvatiti.

Srbija mora da se okrene k SEBI da bi se sačuvala ovakva kakva jeste, a mala sigurno nije. Ako nastavi sa megalomanskim tendencijama, svešće se na beogradski pašaluk, bukvalno!

ja

pre 11 godina

Tadicu ucenjuju te. Da si pametan da im ostavis da vladaju SPS, SNS i DSS ili URS. Pa neka nas i vrate 10 godina unazad. Ovaj narod bolje ne zasluzuje. Definitivno.

Darko 88

pre 11 godina

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!
(bezimena, 2. jun 2012 15:45)
Jel moguće da ovaj komentar ima više pluseva negu minuseva? Izgleda na ovaj sajt dolazi previše ljudi ograničene inteligencije. Mada šta i ja očekujem od b92...

robert

pre 11 godina

Na kraju će Tadić ispasti veći gubitnik nego što je izgledalo u noći nakon drugog kruga. Prvo je izgubio izbore, onda se izblamirao prihvatanjem funkcije mandatara uprkos vlastitoj izjavi da to neće učiniti, i na kraju Dačić će ga poslati u političku penziju pod izgovorom da s njim nije mogao da postigne dogovor o osnovnim pitanjima. I onda će vladu da prave Ivica kao premijer i Toma kao predsednik. Pa dobro.

mozga,, bez.

pre 11 godina

Srbija je suverena drzava(?)! Sta je ovo!?
Da li je pogresio Dacic ili Dodik? Ko ovde kosi, a ko vodu nosi? Gde ja zivim. . . i ko mene predstavlja u svetu. . . "Ljudi moji da li je ovo moguce!?"

Novi Sad

pre 11 godina

Pa ako je Milorad Dodik postao mandatar vlade Srbije,zanima me onda sta radi u BiH,ako zeli biti mandatar vlede Srbije onda prvo mora biti i drzavljanin nase zemlje,i kandidovati se na izborima,pa da vidimo kako bi prosao ovde sa svojim primitivnim nastupima,to smo se moglo uveriti vec danas.LDP je dobio glasove gradjana ove a ne susedne drzave,i samo mi koji placamo porez ovoj drzavi mozemo dati zapravo svojim politickim strankama da nas zastupaju,i molim sve sa strane da nas ostave na miru,dosta smo zbog takvih ljudi lose ziveli!

Righteous Clan

pre 11 godina

@ DUCA - Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.

Sta ima tu da se zamislja? Oni su vec cetiri godine u istoj vladi, zagrljeni i zaigrani.
(Svetlana Fox, 2. jun 2012 17:53)

Dana i Vuk se nisu grlili ni sa Tadicem i Kostunjavim,pa nece ni sa SPS-om.Uvijek su kritikovali pogresne poteze bili u vlasti ili ne.

Aca

pre 11 godina

Čekajte bre moji Srbi, zar ne vidite da se svi mi slažemo. Svi smo besni, ali narodna volja mora da se poštuje, to je valjda demokratija. Sloba je bio plod demokratije, narod je glasao za njega. Sada narod glasa za Tomu, Dačića, Koštunicu, oni zajedno imaju 70% glasaova, to je realnost. DS će imati sve manje i manje. Srbi žele socijalizam, komunizam, mi Srbi uvek biramo najgore, najnesposobnije, i najveće lažove, pa kako onda da nam bude dobro i bolje. Dodik je u pravu, može da kaže da ne želi Čedu u Vladi, Dodik ne dobija novca od CIA-e kao neki, da ih sada ne imenujem, jer će ispasti da sam džabe pisao komentar, ako ga ne objave. Smešni su mi samo novinari i intelektualci koji se čudom čude što je Tadić izgubio, pa narod južno od Beograda nema leba da jede, pa nije ni na nuli, svi su dužni i tužni za komunalije, struju, i ostalo.....
Tadića mora da bude sramota za ovo, a on se smeje, još je toliko drzak da hoće da bude premijer, pa to je stvarno prešlo sve mere.
PS.
ja jesam glasao Tadića, dva puta, sada nisam izašao da glasam jer za ove lopove DS neću, a za ono što sam imao 90-ih SMS + TOMA, takođe neću. obrni okreni ja neću moći da živim od svoga rada u Srbiji, pa polako kupim prnje i odlazim.

ivann

pre 11 godina

Sve je to zbog Tadica. On je povampirio ovog nebitnog PR-a SPS-a.

Umesto da je ovaj mali od slanine uhapsen, on je postavljen da hapsi.

Hvala ti Tadicu, sad te molim jos i nikako da sastavljas vladu sa LDP-om, mozes sa OURS-om, to su tvoji drugari i poznajete se.

Mislim da je zaista bolje napraviti vladu sa SNS nego sa SPS.

p.s. nemoj da me hapsis molim te, ako te ne volim ne znaci da nisam uzoran gradjanin. I nemoj da me bijes.

Ljuba

pre 11 godina

Sramota! O vladi Srbije moraju da odlučuju građani Srbije koji ovde žive ili žive ili plaćaju državi Srbiji porez. Ako g-din Dodik postane građanin Srbije i bude mogao da bira vlast u Srbiji ostvarivanjem svog prava glasa onda će se pitait. Do tada NE!

Svetlana Fox

pre 11 godina

@ DUCA - Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.

Sta ima tu da se zamislja? Oni su vec cetiri godine u istoj vladi, zagrljeni i zaigrani.

Bojan

pre 11 godina

Dačiću pojeo bi ti i ..... zbog vlsti. Toliko ste ogrezli u kriminalu da vam je svejedno sa kim ćete u vlast. A Dodik takođe. To su sve priče za malu decu koju pričaju politčki paraziti

Jale

pre 11 godina

Sve vreme govore kako će da formiraju vladu,sad kaže nemaju većinu.Borise napravi vladu sa SNS,kada si mogao da se 2008 godine pomiriš sa SPS,možeš sada sa SNS.To je volja građana,i uradite to zbog građana.

Svetlana Fox

pre 11 godina

bezimena - O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!

Nesto vam nisu smetali americki i britanski ambasadori kada su pravili proslu vladu. Ne secam se da ste tada ovako ponosito ukljucivali CAPS LOCK u odbranu suvereniteta Srbije.

Bagzi

pre 11 godina

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!
(bezimena, 2. jun 2012 15:45)

A sta je Kosovo?! A da to je presedan i sl.

x-men

pre 11 godina

Sve je ovo Dačićeva igra kojom priprema javnost za koaliciju sa SNS-om, jer vidi da neće dobiti mnogo od Tadića pošto je Tadić apsolutista.
Dodik je tu u ulozi nekog lakrdijaša koji daje podršku čas Tadiću, čas Dačiću a na kraju će je dati i Nikoliću.
Najbolje od svega je što se Tadić opet preračunao. Prvo je odbio da bude premijer, posle pristao uz zgražavanje cele javnosti a na kraju će dobiti šipak od svog "partnera" bez obzira na pristanak.

DeepBlue

pre 11 godina

Gospodin Dodik verovatno mnogo puta neprimereno komunicira sa ostalima i na tome treba da poradi. Ali, napisao bi nešto drugo svima vama, koji kažete - ko je Dodik da nam uređuje Vladu? On je ne uređuje, nego iznosi mišljenje velike većine Srba u RS. A to što vama iz Srbije ne odgovara, to je druga priča. Naravno, vama prekodrinski Srbi odgovaraju samo po potrebi. Znači, kada treba slaviti Nikolu Teslu, Zorana Đinđića, Boris Tadić, Gavrila Principa i mnoge druge, da, tada su "prekodrinci" dobri. A kada predstavnik tih istih Srba iznese mišljenje, odmah ga se linčuje. I da se razumemo, podržavam mnoge ideje LDP-a, ali nikada ne mogu podržati njihov odnos prema RS.

nisu oni krivi

pre 11 godina

Ma kakva eu,kakvo Kosovo fotelja nema alternativu to ce jos jednom dokazati kao i prethodni put ekipa tadic-dacic.Samo se trazi onaj za trecu manje bitnu fotelju.Sada mogu da izaberu onoga ko trazi manje.To nije demokratija to je pijaca.A s obzirom da su gradjani glasali(jer valjda lepo zive)za njih rekao bi da i ne zasluzujemo bolje.Jos jedan veliki korak u 90-e.

Krsto Z.

pre 11 godina

"Dodik je rekao da ce se RS usprotiviti ucescu LDP-a u Vladi Srbije"
Pa, nisi ti Dodice mandatar za sastav Vlade Srbije ili neko od najvisih funkcionera u Srbiji koji mogu da uticu na sastav Vlade, ti si samo predsednik MANJEG ENTITETA u Republici Bosni i Hercegovini.

Umo Bolnik

pre 11 godina

Kristalno je jasno da je jedini izlaz vlada SNS i DS. Na razumem zašto DS toliko izbegava SNS da su čak zabranili formiranje vlasti sa SNS na lokalnom nivou. Ne znam koje je Toma Nikolić zlo učinio Srbiji, a da je veće od onog koje je SPS godinama činio, pa ih je opet DS prigrlio. Doduše, Toma ih je oprao na izborima, što SPS još uvek nije uspeo, ali kako DS vodi zemlju smeška im se debela opozicija u bliskoj budućnosti.

alergija

pre 11 godina

Primaoci socijalne pomoci dobijaju 40 KM mesecno!!!!Ko je odgovoran za to . Politicari bi mogli iz privatnih kasa , svojih, da finansiraju taj jadni narod , pa bar 100 km mesecno da dobiju najugrozeniji. Ko ce preuzeti odgovornost za taj jadni narod. Ko ? U Srbiji ce to da uradi premijer Tadic a Srspkoj- pitanje je??!!Glavno da Dodik ima vilu na Dedinju i ostalu lovu. Ceda Jovanovic je jedina prava opozicija Dodiku i zato je Dodik na njega alergican, toliko da se mesa u unutrasnje stvari Srbije.!!

dz

pre 11 godina

I na kraju ce biti kao sto se i pretpostavlja - Vlada ce biti iz DS, SPS i URS. I toliko! I nista joj nece faliti... Ni Ceda ni Madjari ni Toma ni Dodik...

Glas Razuma

pre 11 godina

Ovo koliko ja mogu razumeti Dacic pocinje novu kampanju to jest sprema se za nove izbore pa pokusava da kupi glasove u RS jer znase da je veliki broj iz RS i drzavljanin Srbije.Svi problemi oko formiranja vlade su bas zbog njega i sps jer sa njima nece niko...

DUCA

pre 11 godina

Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.Pa jos idu jedni drugima na slavu.Nebitna je Ibarska, Budva itd. A Vuk cuti sto se Ceda nabacuje Dacicu, cuti Dana,a do juce svi znate sta su pricali za SPS.Bitno je da budemo jos malo na vlasti, Vuk kao ministar inostranih poslova, Dana ministar kulture ,gde bi ceo njen kabinet bio napravljen do njenog 6 kolena,jer kod pravoslavaca se dotle racuna, ostali izvinite.Sramota za ....svi,svi,svi,.

crni domino

pre 11 godina

Kada ce da te lustriraju?
Ti ces da dajes izjave o formiranju vlade. Ko si ti da pricas o tome?
Sedis tu sa tim da bi pokazao Srbiji i Tadicu da neces u vladu sa LDP.
Postajes sramota za castan i posten narod u Srbiji!
Valjda cu doziveti da ti je zabranjeno bavljenje politikom!

Sumnjivi srbski patriota

pre 11 godina

Jovanovic nije rekao da RS treba ukinuti nego promeniti politiku poricanja genocida u RS i Srbiji i osporavanje BiH. Moze li biti vise patriotski nego to.


Ima jos srpskih patriota jednog dana ce ih srbi prepoznati, verovatno dok ne postane jos gore nece biti bolje:

Par ilustracija - Dodik to nece moci vecno ignorisati:

http://www.e-novine.com/region/region-bosna/65766-Dvadeset-godina-zloina-Zvorniku.html

http://pescanik.net/2012/05/dan-bijelih-traka-2/

Vlad

pre 11 godina

@Novosađanka

Gospodin Dodik ne odlucuje ko ce ciniti Vladu Republike Srbije vec odlucuje, i to sa punim pravom, hoce li i kakvu ce Vladu podrzati. To je njegov politicki stav i na to je obavezan. I jos jedna stvar. Ja najljubaznije molim da prenosite jos vise izjava predsednika Dodika.

Koprivnjaca

pre 11 godina

Svaka izjava Milorada Dodika izaziva "alergiju" kod pojedinaca...Na srecu mnogo je vise onih u Srbiji kod kojih mu popularnost raste medju kojima sam i ja upravo zbog ovih "alergicara"...I da dodam oba su u pravu...

BG

pre 11 godina

Da li si ti nekog pitao kako da praviš svoju vladu? Ostavi nas da sami to rešimo. Gledaj svoja posla, a kad formiramo vlast javi se pa da vidimo kako da sarađujemo.

takvi smo mi

pre 11 godina

Gledam fotografiju iz kabineta:
Presjednik entiteta, razdrljen, bez kravate,[ao da je navratio poslije neke utakmice, a ne u sviom kabinet primio ministra i podpredsjenika vlade susjedne drzave.
A Dacic sa kravatom, 'obucen za kabinet'.
Inace, svugdje u svijetu je uobicajeno se protokoli prethodfnodogovore o oblacenju jedne i druge strane [sa kravatom, casual,..].
Izgleda da u Dodikovom protokolu i dalje radi ona zenska koja je onako hrabro prekinula Tadica u pola recenice rekavsi: "Nole je dosao. Prekidajte'
Sama ova fotografija mnogo dovori o Dodiku.
Ne govori nego vristi: "Ja sam ovde u mojoj RS gazda i radicu sta hocu cak iako je oto porotiv svakog protokola"

Alex

pre 11 godina

Ovo je direktno mesanje u unutrasnju politiku jedne susedne drzave. A sa njim sedi aktivni ministar policije i ne reaguje. Ako mu smeta da druge drzave kroje nasu vladu, mora se suprostaviti i ovome. Sramota!

Novosađanka

pre 11 godina

Ko je Dodik da odlučuje ko će činiti vladu Republike Srbije. Ovakve izjave jednog polupolitičara koji daje sebi za pravo da osporava odluke građana Srbije vređaju naše dostojanstvo. To što on ima pozamašnu imovinu u Srbiji sumnjivog porekla ne znači da treba i da vlada Srbijom. Dosadašnja vlada ga je pozamašno finansirala pa se boji da ulaskom LDP-a može ostatikratkih rukava jer se više gledalo da se on zadovolji nego da se obezbede potrebe građanima Srbije. Zato bi bilo dobro da izjave ovog čoveka više ne prenosite i da ga stvite na margine političkog prostora.

salata

pre 11 godina

nije vam smetalo kada se Srbija mijesala u politiku Repubike Srpske na katastrofalan nacin? Ovo sto radi Dodik nije mijesanje vec savjet, sto znaci da ga nije niko obavezan poslusati! Dok smo mi Milosevica morali slusati i pustati kriminalce iz DB-a da ovde pljackaju inace se zatvara koridor! Srbija mesna zajednico grobar ti je predsednik, a Ceda najveci "DEMONkrata".

Beli zec

pre 11 godina

Gospodin Dodik ne treba da otežava Srbiji inače komplikovanu situaciju. ako mu se ne sviđa Čedomir Jovanović, neka sarađuje i kontaktira sa ostatkom vlade. A slučajno znam da je većina Bosnaca mnogo više naklonjena Hrvatskoj, tu nekako vide bolju perspektivu za sebe, pa neka im bude. Ali zašto bi nam sad još i gospodin Dodik postavljao uslove???

Laza

pre 11 godina

Bljutavi igrokaz koji nam se servira ovih dana sračunat je na to da mi, budale, sami pomislimo kako na kraju krajeva ipak mora Dinkić u vladu, jer se bez njega ona ne može sastaviti...

bezimena

pre 11 godina

ne treba da se iko mesa u unutrasnje uredjenje jedne zemlje. ali ja kao srbin ne mogu a da ne pitam brata svoga sa savet. a republika srpska je srpska drzava koja je silom prilika podeljena medjom od svoje majke. ako cemo se medjusobno svadjati onda ni o kakvoj byducnosti ni ne trebamo razmisljati jer je nece ni biti. samo sloga ce nas srbe spasiti!
(pamplonac, 2. jun 2012 14:32)

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!

pozdrav braci iz Srpske

pre 11 godina

Jedini razlog sto je LDP uopste usao u parlament je koalicija sa SPO, koja je pravi politicki Frankenstajn, i najneprincipijalnija koalicija u istoriji parlamentarizma. LDP je, sam, duboko ispod cenzusa. I sada bi neko ko nema nikakvo uporiste u biracima trebao da bude potpredsednik vlade? Pa to je smesno.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

"Nama ne trebaju oni koji govore ružno o RS i to je moja poruka svima drugima. Bez oklevanja ćemo se distancirati od politike takve vlade. Ako Srbiji to treba, neka onda uzme Čedu Jovanovića", kazao je Dodik.

Eto vam ko je "upregao" one u Srbiji da mu "vuku" njegov GENOCIDNI Fijaker !
Dodiku ne smeta ni najmanje sto Srbija i njeni gradjani tonu u sve dublje blato placajuci "zaostale racune" optuzenika i osudjenika za najteze ratne zlocine i GENOD pocinjene prilikom stvaranja tog "GENOCIDNOG ENTITETA" !
LDP je posle "tu onomadasnjeg" odlikovanja kojim se Tadic "okitio" ISTIM Ordenom te GENOCIDNE TVOREVINE kao i svi ti haski optuzenici Ratko Mladic, Radovan Karadzic, Plavsicka itd. jos jedina politicka stranka u Srbiji sa kojom je civilizovanom i normalnom Svetu jos uopste moguce ozbiljno razgovarati, sve ostalo ce ionako kad tad i samo skoncati u Hagu, samo je pitanje vremena i cene koju ce dotle platiti Srbiji i onaj deo njenih casnih i postenih gradjana koji ne zele dalje LAGATI SEBE, druge je ionako NEMOGUCE LAGATI !

Zabrinuti vozac

pre 11 godina

"Ispasce da ce samo radi LDP, Dacicev SNS radije u vladu sa Nikolicevim SNS nego sa Tadicevim demokratama ???.
Ali time nebi zadovoljio Dodika koji ne voli Nikolica ali je 'jaran' sa Tadicem."


Dodik ne voli Nikolica ali je jaran sa Tadicem??? Cmon. Zaboga. Pa ko jos veruje da Dodik gotivi Tadica, ili da je Palma sa kompletnom porodicom glasao za Borisa Tadica!??? Dajte bre ljudi. Cmon.

Cemu odugovlacenje

pre 11 godina

Zasto toliko odugovlacis?Zasto ako nemate vecinu, i ako ne mozete da se dogovorite ne kazete to lepo, a ne ovako da radite.Mislili ste da cete tako lako biti u vladi.Pa zao mi je ali tesko je odreci se svojih funkcija zato verovatno i odugovlacis toliko.Kamo srece da hoce da budu ponovljeni parlamentarni izbori, pa da pravi ljudi udju u vladu.

Mihajlo Jovanovic

pre 11 godina

Pored ogromnih i potencijalno dramatičnih ekonomskih zbivanja, koja traže urgentno rešavanje, sad se i g. Dodik meša i pita se o sastavu Vlade susedne države Srbije.

Da nismo postali protektorat Republike Srpske?

Hoću da neko zaustavi klizanje dinara već danas, a ne da mi priča o Drvengradu na Drini.

Hvala.

piki

pre 11 godina

A dok se nova vlada ne napravi totalni gubitnik predsednickih izbora sedi u rezidenciji na Dedinju.O cijem trosku?I dokle ce da sedi? Sta ako se ne napravi vlada sa njim/Ili umesto premijera postane ministar.Ko ce snositi troskove?ON.Pa dokle vise.Jel ovde neko ima obraz.Gde su zene u crnom?

drasko

pre 11 godina

Ispasce da ce samo radi LDP, Dacicev SNS radije u vladu sa Nikolicevim SNS nego sa Tadicevim demokratama ???.
Ali time nebi zadovoljio Dodika koji ne voli Nikolica ali je 'jaran' sa Tadicem.
Ako nam Dodik kroji vladu, ispada je je jedina opcija DS, SPS i URS tj bez LDP

PS: Ne pristoji da Dodik prima goste onako lezerno obucen a u kabinetu. To samo govori kakav je....
Ali, kada tome dodamo njegov 'kocijaski' recnik prema onoj novinarki, slika je potpuna.

pm

pre 11 godina

Od kada to RS uređuje politiku Srbije? Da nije to možda mešanje u unutrašnje stvari jedne države?. Još gore, RS nije ni država već samo entitet u državi koja se zove Bosna i Hercegovina.

Dejan

pre 11 godina

Jovanovic je otisao predaleko sa svojim izjavama i stvorio je tako nepotrebno razdublje uzmedju Srba radi sacicu glasaca. Njegovo misljenje o Kosovu da i ne pominjem. Nadam se da ce vlada biti formirana brzo bez Jovanovica i njegove stranke.

Malinar

pre 11 godina

Od kada to RS uređuje politiku Srbije?
(pm, 2. jun 2012 14:05)


Oduvek. Oni su glavni ruski partneri u bivsoj SFRJ. Zar neko veruje da Dodik zaista podrzava Tadica?
It's all part of the plan...

Milko

pre 11 godina

"Dodik je rekao da će se RS usprotiviti učešću Liberalno-demokratske partije (LDP) u novoj Vladi Srbije,"

Nemojte se plašiti, u Srbiji ima dovoljno takvih kao vi.

Toleranti, Peje

pre 11 godina

Za Tadica i Cede najbolje bi bilo u opoziciji, neka SNS + SPS + DSS + ... napravi vladu (ostace maximalno godinu dana) ... posle toga sve ce biti u redu

GNS

pre 11 godina

Gosn.Dodik,nos zabadajte u svoje a ne u tuđe dvorište.Možete zajedno sa Kaletom pod ruku pa da vas Miljacka odnese.Mnogo ste mi isti tj.ljigavi.FUJ!

Sasa Zivkovic

pre 11 godina

Zahvaljujuci Tadicu smo doziveli da Milosevicev PR i pionir Radovana Karadzica i Ratka Mladica procenjuju ko je u Srbiji podoban a ko ne.
Verovatno su mastali o vremenima 90-tih idogovarali se kako da nas sto pre vrate u to doba. Ucinice uslugu gradjanima Srbije ako se distanciraju od nas.

pamplonac

pre 11 godina

ne treba da se iko mesa u unutrasnje uredjenje jedne zemlje. ali ja kao srbin ne mogu a da ne pitam brata svoga sa savet. a republika srpska je srpska drzava koja je silom prilika podeljena medjom od svoje majke. ako cemo se medjusobno svadjati onda ni o kakvoj byducnosti ni ne trebamo razmisljati jer je nece ni biti. samo sloga ce nas srbe spasiti!

A.Semjonov

pre 11 godina

Nepozeljno je i krajnje stetno da LDP bude jezicak na vagi opstedrzavnih i svesrpskih interesa. Jer, kakogod posmatrali,Dodikov zahtev odraz je plibiscitarne volje vecinskog naroda i u Srbiji i Republici Srpskoj.U cijem interesu je testiranje ove cinjenice,pitam se?

slatko od gluposti

pre 11 godina

Haha, Dodik ne da ne zna da blefira nego prvo pokaze slabiju ruku a onda podize ulog. Pa s kim ce to rs da ima saradnju ako ne sa srbijom?

Seka

pre 11 godina

Ko ste vi gospodine Dodik da se mesate u unutrasnje stvari Srbije a vi gospodine Dacicu prestanite da ucenjujete i sklonite se ako vam je interes naroda jedini uslov.

drnde

pre 11 godina

pored njega sedi aktualni ministar policije i potpredsednik vlade i ne reaguje na zlonamerno mesanje u unutrasnje stvari suverene drzave srbije. zar to nije najgrublje krsenje dobrosusedskih odnosa i medjunarnodnih normi? i kakav je to potpredsednik vlade?

Cvijo

pre 11 godina

Mozda se ne pita Dodik, ali se pitaju gradjani Srbije. Vecina koju namecu mediji je pogresna od pocetka jer se bazira na pogresnim politickim pretpotavkama Tadic+Dinkic ili Dacic+Jovanovic. Jasno su bili medjusobno suprotstavljeni u kampanji, a Srbiji nije potrebno jos jedno istorijsko pomirenje. Od poslednjeg istorijskog pomirenja (pre 4 godine)do danas dinar je oslabio 50%

Bale

pre 11 godina

Imas vecinu sa SNS. Idi sa nima i preuzmite odgovornost. Stace ti Ldp i ostali. Daj uozbilji se .Mi glasaci sps smo za pre za saradnju sa sns nego sa ovima iz ldp/a.

svasta

pre 11 godina

Eh na sta spadose nase DEMOKRATE , da ih svi ismevaju i sa njima prave cirkus .Vladu Srbije sastavlja Dodik i Dacic ,Palma i Mrka . Pa sta ce onda tu DS i o kakvom programu i dogovoru prica Tadic.

analiticar

pre 11 godina

Formiranje Vlade je jedan segment problema, ali posledica kao i njen UZROK je osnov svega.
Analiza rada gradske uprave Beograda kao i odziv glasaca - POSTENOG COVEKA BEOGRADA, je ono sto je fokus problema.
U gradskoj upravi nema postene sistematizacije, povezanost sa kvazi preduzecima i upetljanost sa privatnicima koji su sa sedistem oko poslovnoh zgrada gradske uprave Beograda je ono sto je srz stvari.
Za dobro obavlen tender i sprovedenu nabavu ``mazni i brisi`` gde sam ti ja kao veliki sef direktor, ngradjuje se jedna te ista ekipa, SKUPA PUTOVANJA za zenski deo kvazi strucne ekipe, na neutralnom terenu se deli lova.
Ugledno sefovi mafije, SKUP AODELA I JAKI PARFEMI, a glava prazan su pokazatelji ove organizacije u gradskoj upravi Beograda.

RESAVAJTE UZROK PROBLEMA, A NE POSLEDICU.

Mica

pre 11 godina

A sto da Dodik ne izjavi misljenje RS, kad je navalio Josipovic i ostali? Ima pravo,a saradnju sa RS podrzavam. PS. Kako vam nije smetalo kad je sa Tadicem drugovao,ili imate amneziju??!

pm

pre 11 godina

Od kada to RS uređuje politiku Srbije? Da nije to možda mešanje u unutrašnje stvari jedne države?. Još gore, RS nije ni država već samo entitet u državi koja se zove Bosna i Hercegovina.

GNS

pre 11 godina

Gosn.Dodik,nos zabadajte u svoje a ne u tuđe dvorište.Možete zajedno sa Kaletom pod ruku pa da vas Miljacka odnese.Mnogo ste mi isti tj.ljigavi.FUJ!

bezimena

pre 11 godina

ne treba da se iko mesa u unutrasnje uredjenje jedne zemlje. ali ja kao srbin ne mogu a da ne pitam brata svoga sa savet. a republika srpska je srpska drzava koja je silom prilika podeljena medjom od svoje majke. ako cemo se medjusobno svadjati onda ni o kakvoj byducnosti ni ne trebamo razmisljati jer je nece ni biti. samo sloga ce nas srbe spasiti!
(pamplonac, 2. jun 2012 14:32)

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!

Cemu odugovlacenje

pre 11 godina

Zasto toliko odugovlacis?Zasto ako nemate vecinu, i ako ne mozete da se dogovorite ne kazete to lepo, a ne ovako da radite.Mislili ste da cete tako lako biti u vladi.Pa zao mi je ali tesko je odreci se svojih funkcija zato verovatno i odugovlacis toliko.Kamo srece da hoce da budu ponovljeni parlamentarni izbori, pa da pravi ljudi udju u vladu.

piki

pre 11 godina

A dok se nova vlada ne napravi totalni gubitnik predsednickih izbora sedi u rezidenciji na Dedinju.O cijem trosku?I dokle ce da sedi? Sta ako se ne napravi vlada sa njim/Ili umesto premijera postane ministar.Ko ce snositi troskove?ON.Pa dokle vise.Jel ovde neko ima obraz.Gde su zene u crnom?

svasta

pre 11 godina

Eh na sta spadose nase DEMOKRATE , da ih svi ismevaju i sa njima prave cirkus .Vladu Srbije sastavlja Dodik i Dacic ,Palma i Mrka . Pa sta ce onda tu DS i o kakvom programu i dogovoru prica Tadic.

takvi smo mi

pre 11 godina

Gledam fotografiju iz kabineta:
Presjednik entiteta, razdrljen, bez kravate,[ao da je navratio poslije neke utakmice, a ne u sviom kabinet primio ministra i podpredsjenika vlade susjedne drzave.
A Dacic sa kravatom, 'obucen za kabinet'.
Inace, svugdje u svijetu je uobicajeno se protokoli prethodfnodogovore o oblacenju jedne i druge strane [sa kravatom, casual,..].
Izgleda da u Dodikovom protokolu i dalje radi ona zenska koja je onako hrabro prekinula Tadica u pola recenice rekavsi: "Nole je dosao. Prekidajte'
Sama ova fotografija mnogo dovori o Dodiku.
Ne govori nego vristi: "Ja sam ovde u mojoj RS gazda i radicu sta hocu cak iako je oto porotiv svakog protokola"

Seka

pre 11 godina

Ko ste vi gospodine Dodik da se mesate u unutrasnje stvari Srbije a vi gospodine Dacicu prestanite da ucenjujete i sklonite se ako vam je interes naroda jedini uslov.

Novosađanka

pre 11 godina

Ko je Dodik da odlučuje ko će činiti vladu Republike Srbije. Ovakve izjave jednog polupolitičara koji daje sebi za pravo da osporava odluke građana Srbije vređaju naše dostojanstvo. To što on ima pozamašnu imovinu u Srbiji sumnjivog porekla ne znači da treba i da vlada Srbijom. Dosadašnja vlada ga je pozamašno finansirala pa se boji da ulaskom LDP-a može ostatikratkih rukava jer se više gledalo da se on zadovolji nego da se obezbede potrebe građanima Srbije. Zato bi bilo dobro da izjave ovog čoveka više ne prenosite i da ga stvite na margine političkog prostora.

crni domino

pre 11 godina

Kada ce da te lustriraju?
Ti ces da dajes izjave o formiranju vlade. Ko si ti da pricas o tome?
Sedis tu sa tim da bi pokazao Srbiji i Tadicu da neces u vladu sa LDP.
Postajes sramota za castan i posten narod u Srbiji!
Valjda cu doziveti da ti je zabranjeno bavljenje politikom!

Sasa Zivkovic

pre 11 godina

Zahvaljujuci Tadicu smo doziveli da Milosevicev PR i pionir Radovana Karadzica i Ratka Mladica procenjuju ko je u Srbiji podoban a ko ne.
Verovatno su mastali o vremenima 90-tih idogovarali se kako da nas sto pre vrate u to doba. Ucinice uslugu gradjanima Srbije ako se distanciraju od nas.

Mihajlo Jovanovic

pre 11 godina

Pored ogromnih i potencijalno dramatičnih ekonomskih zbivanja, koja traže urgentno rešavanje, sad se i g. Dodik meša i pita se o sastavu Vlade susedne države Srbije.

Da nismo postali protektorat Republike Srpske?

Hoću da neko zaustavi klizanje dinara već danas, a ne da mi priča o Drvengradu na Drini.

Hvala.

drnde

pre 11 godina

pored njega sedi aktualni ministar policije i potpredsednik vlade i ne reaguje na zlonamerno mesanje u unutrasnje stvari suverene drzave srbije. zar to nije najgrublje krsenje dobrosusedskih odnosa i medjunarnodnih normi? i kakav je to potpredsednik vlade?

Alex

pre 11 godina

Ovo je direktno mesanje u unutrasnju politiku jedne susedne drzave. A sa njim sedi aktivni ministar policije i ne reaguje. Ako mu smeta da druge drzave kroje nasu vladu, mora se suprostaviti i ovome. Sramota!

Malinar

pre 11 godina

Od kada to RS uređuje politiku Srbije?
(pm, 2. jun 2012 14:05)


Oduvek. Oni su glavni ruski partneri u bivsoj SFRJ. Zar neko veruje da Dodik zaista podrzava Tadica?
It's all part of the plan...

Toleranti, Peje

pre 11 godina

Za Tadica i Cede najbolje bi bilo u opoziciji, neka SNS + SPS + DSS + ... napravi vladu (ostace maximalno godinu dana) ... posle toga sve ce biti u redu

Vlad

pre 11 godina

@Novosađanka

Gospodin Dodik ne odlucuje ko ce ciniti Vladu Republike Srbije vec odlucuje, i to sa punim pravom, hoce li i kakvu ce Vladu podrzati. To je njegov politicki stav i na to je obavezan. I jos jedna stvar. Ja najljubaznije molim da prenosite jos vise izjava predsednika Dodika.

DUCA

pre 11 godina

Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.Pa jos idu jedni drugima na slavu.Nebitna je Ibarska, Budva itd. A Vuk cuti sto se Ceda nabacuje Dacicu, cuti Dana,a do juce svi znate sta su pricali za SPS.Bitno je da budemo jos malo na vlasti, Vuk kao ministar inostranih poslova, Dana ministar kulture ,gde bi ceo njen kabinet bio napravljen do njenog 6 kolena,jer kod pravoslavaca se dotle racuna, ostali izvinite.Sramota za ....svi,svi,svi,.

pozdrav braci iz Srpske

pre 11 godina

Jedini razlog sto je LDP uopste usao u parlament je koalicija sa SPO, koja je pravi politicki Frankenstajn, i najneprincipijalnija koalicija u istoriji parlamentarizma. LDP je, sam, duboko ispod cenzusa. I sada bi neko ko nema nikakvo uporiste u biracima trebao da bude potpredsednik vlade? Pa to je smesno.

Zabrinuti vozac

pre 11 godina

"Ispasce da ce samo radi LDP, Dacicev SNS radije u vladu sa Nikolicevim SNS nego sa Tadicevim demokratama ???.
Ali time nebi zadovoljio Dodika koji ne voli Nikolica ali je 'jaran' sa Tadicem."


Dodik ne voli Nikolica ali je jaran sa Tadicem??? Cmon. Zaboga. Pa ko jos veruje da Dodik gotivi Tadica, ili da je Palma sa kompletnom porodicom glasao za Borisa Tadica!??? Dajte bre ljudi. Cmon.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

"Nama ne trebaju oni koji govore ružno o RS i to je moja poruka svima drugima. Bez oklevanja ćemo se distancirati od politike takve vlade. Ako Srbiji to treba, neka onda uzme Čedu Jovanovića", kazao je Dodik.

Eto vam ko je "upregao" one u Srbiji da mu "vuku" njegov GENOCIDNI Fijaker !
Dodiku ne smeta ni najmanje sto Srbija i njeni gradjani tonu u sve dublje blato placajuci "zaostale racune" optuzenika i osudjenika za najteze ratne zlocine i GENOD pocinjene prilikom stvaranja tog "GENOCIDNOG ENTITETA" !
LDP je posle "tu onomadasnjeg" odlikovanja kojim se Tadic "okitio" ISTIM Ordenom te GENOCIDNE TVOREVINE kao i svi ti haski optuzenici Ratko Mladic, Radovan Karadzic, Plavsicka itd. jos jedina politicka stranka u Srbiji sa kojom je civilizovanom i normalnom Svetu jos uopste moguce ozbiljno razgovarati, sve ostalo ce ionako kad tad i samo skoncati u Hagu, samo je pitanje vremena i cene koju ce dotle platiti Srbiji i onaj deo njenih casnih i postenih gradjana koji ne zele dalje LAGATI SEBE, druge je ionako NEMOGUCE LAGATI !

BG

pre 11 godina

Da li si ti nekog pitao kako da praviš svoju vladu? Ostavi nas da sami to rešimo. Gledaj svoja posla, a kad formiramo vlast javi se pa da vidimo kako da sarađujemo.

DeepBlue

pre 11 godina

Gospodin Dodik verovatno mnogo puta neprimereno komunicira sa ostalima i na tome treba da poradi. Ali, napisao bi nešto drugo svima vama, koji kažete - ko je Dodik da nam uređuje Vladu? On je ne uređuje, nego iznosi mišljenje velike većine Srba u RS. A to što vama iz Srbije ne odgovara, to je druga priča. Naravno, vama prekodrinski Srbi odgovaraju samo po potrebi. Znači, kada treba slaviti Nikolu Teslu, Zorana Đinđića, Boris Tadić, Gavrila Principa i mnoge druge, da, tada su "prekodrinci" dobri. A kada predstavnik tih istih Srba iznese mišljenje, odmah ga se linčuje. I da se razumemo, podržavam mnoge ideje LDP-a, ali nikada ne mogu podržati njihov odnos prema RS.

Glas Razuma

pre 11 godina

Ovo koliko ja mogu razumeti Dacic pocinje novu kampanju to jest sprema se za nove izbore pa pokusava da kupi glasove u RS jer znase da je veliki broj iz RS i drzavljanin Srbije.Svi problemi oko formiranja vlade su bas zbog njega i sps jer sa njima nece niko...

Milko

pre 11 godina

"Dodik je rekao da će se RS usprotiviti učešću Liberalno-demokratske partije (LDP) u novoj Vladi Srbije,"

Nemojte se plašiti, u Srbiji ima dovoljno takvih kao vi.

Beli zec

pre 11 godina

Gospodin Dodik ne treba da otežava Srbiji inače komplikovanu situaciju. ako mu se ne sviđa Čedomir Jovanović, neka sarađuje i kontaktira sa ostatkom vlade. A slučajno znam da je većina Bosnaca mnogo više naklonjena Hrvatskoj, tu nekako vide bolju perspektivu za sebe, pa neka im bude. Ali zašto bi nam sad još i gospodin Dodik postavljao uslove???

x-men

pre 11 godina

Sve je ovo Dačićeva igra kojom priprema javnost za koaliciju sa SNS-om, jer vidi da neće dobiti mnogo od Tadića pošto je Tadić apsolutista.
Dodik je tu u ulozi nekog lakrdijaša koji daje podršku čas Tadiću, čas Dačiću a na kraju će je dati i Nikoliću.
Najbolje od svega je što se Tadić opet preračunao. Prvo je odbio da bude premijer, posle pristao uz zgražavanje cele javnosti a na kraju će dobiti šipak od svog "partnera" bez obzira na pristanak.

Cvijo

pre 11 godina

Mozda se ne pita Dodik, ali se pitaju gradjani Srbije. Vecina koju namecu mediji je pogresna od pocetka jer se bazira na pogresnim politickim pretpotavkama Tadic+Dinkic ili Dacic+Jovanovic. Jasno su bili medjusobno suprotstavljeni u kampanji, a Srbiji nije potrebno jos jedno istorijsko pomirenje. Od poslednjeg istorijskog pomirenja (pre 4 godine)do danas dinar je oslabio 50%

Laza

pre 11 godina

Bljutavi igrokaz koji nam se servira ovih dana sračunat je na to da mi, budale, sami pomislimo kako na kraju krajeva ipak mora Dinkić u vladu, jer se bez njega ona ne može sastaviti...

drasko

pre 11 godina

Ispasce da ce samo radi LDP, Dacicev SNS radije u vladu sa Nikolicevim SNS nego sa Tadicevim demokratama ???.
Ali time nebi zadovoljio Dodika koji ne voli Nikolica ali je 'jaran' sa Tadicem.
Ako nam Dodik kroji vladu, ispada je je jedina opcija DS, SPS i URS tj bez LDP

PS: Ne pristoji da Dodik prima goste onako lezerno obucen a u kabinetu. To samo govori kakav je....
Ali, kada tome dodamo njegov 'kocijaski' recnik prema onoj novinarki, slika je potpuna.

Dejan

pre 11 godina

Jovanovic je otisao predaleko sa svojim izjavama i stvorio je tako nepotrebno razdublje uzmedju Srba radi sacicu glasaca. Njegovo misljenje o Kosovu da i ne pominjem. Nadam se da ce vlada biti formirana brzo bez Jovanovica i njegove stranke.

Bale

pre 11 godina

Imas vecinu sa SNS. Idi sa nima i preuzmite odgovornost. Stace ti Ldp i ostali. Daj uozbilji se .Mi glasaci sps smo za pre za saradnju sa sns nego sa ovima iz ldp/a.

Bagzi

pre 11 godina

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!
(bezimena, 2. jun 2012 15:45)

A sta je Kosovo?! A da to je presedan i sl.

Mica

pre 11 godina

A sto da Dodik ne izjavi misljenje RS, kad je navalio Josipovic i ostali? Ima pravo,a saradnju sa RS podrzavam. PS. Kako vam nije smetalo kad je sa Tadicem drugovao,ili imate amneziju??!

alergija

pre 11 godina

Primaoci socijalne pomoci dobijaju 40 KM mesecno!!!!Ko je odgovoran za to . Politicari bi mogli iz privatnih kasa , svojih, da finansiraju taj jadni narod , pa bar 100 km mesecno da dobiju najugrozeniji. Ko ce preuzeti odgovornost za taj jadni narod. Ko ? U Srbiji ce to da uradi premijer Tadic a Srspkoj- pitanje je??!!Glavno da Dodik ima vilu na Dedinju i ostalu lovu. Ceda Jovanovic je jedina prava opozicija Dodiku i zato je Dodik na njega alergican, toliko da se mesa u unutrasnje stvari Srbije.!!

Sumnjivi srbski patriota

pre 11 godina

Jovanovic nije rekao da RS treba ukinuti nego promeniti politiku poricanja genocida u RS i Srbiji i osporavanje BiH. Moze li biti vise patriotski nego to.


Ima jos srpskih patriota jednog dana ce ih srbi prepoznati, verovatno dok ne postane jos gore nece biti bolje:

Par ilustracija - Dodik to nece moci vecno ignorisati:

http://www.e-novine.com/region/region-bosna/65766-Dvadeset-godina-zloina-Zvorniku.html

http://pescanik.net/2012/05/dan-bijelih-traka-2/

A.Semjonov

pre 11 godina

Nepozeljno je i krajnje stetno da LDP bude jezicak na vagi opstedrzavnih i svesrpskih interesa. Jer, kakogod posmatrali,Dodikov zahtev odraz je plibiscitarne volje vecinskog naroda i u Srbiji i Republici Srpskoj.U cijem interesu je testiranje ove cinjenice,pitam se?

salata

pre 11 godina

nije vam smetalo kada se Srbija mijesala u politiku Repubike Srpske na katastrofalan nacin? Ovo sto radi Dodik nije mijesanje vec savjet, sto znaci da ga nije niko obavezan poslusati! Dok smo mi Milosevica morali slusati i pustati kriminalce iz DB-a da ovde pljackaju inace se zatvara koridor! Srbija mesna zajednico grobar ti je predsednik, a Ceda najveci "DEMONkrata".

nisu oni krivi

pre 11 godina

Ma kakva eu,kakvo Kosovo fotelja nema alternativu to ce jos jednom dokazati kao i prethodni put ekipa tadic-dacic.Samo se trazi onaj za trecu manje bitnu fotelju.Sada mogu da izaberu onoga ko trazi manje.To nije demokratija to je pijaca.A s obzirom da su gradjani glasali(jer valjda lepo zive)za njih rekao bi da i ne zasluzujemo bolje.Jos jedan veliki korak u 90-e.

slatko od gluposti

pre 11 godina

Haha, Dodik ne da ne zna da blefira nego prvo pokaze slabiju ruku a onda podize ulog. Pa s kim ce to rs da ima saradnju ako ne sa srbijom?

Krsto Z.

pre 11 godina

"Dodik je rekao da ce se RS usprotiviti ucescu LDP-a u Vladi Srbije"
Pa, nisi ti Dodice mandatar za sastav Vlade Srbije ili neko od najvisih funkcionera u Srbiji koji mogu da uticu na sastav Vlade, ti si samo predsednik MANJEG ENTITETA u Republici Bosni i Hercegovini.

Bojan

pre 11 godina

Dačiću pojeo bi ti i ..... zbog vlsti. Toliko ste ogrezli u kriminalu da vam je svejedno sa kim ćete u vlast. A Dodik takođe. To su sve priče za malu decu koju pričaju politčki paraziti

Koprivnjaca

pre 11 godina

Svaka izjava Milorada Dodika izaziva "alergiju" kod pojedinaca...Na srecu mnogo je vise onih u Srbiji kod kojih mu popularnost raste medju kojima sam i ja upravo zbog ovih "alergicara"...I da dodam oba su u pravu...

Svetlana Fox

pre 11 godina

@ DUCA - Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.

Sta ima tu da se zamislja? Oni su vec cetiri godine u istoj vladi, zagrljeni i zaigrani.

pamplonac

pre 11 godina

ne treba da se iko mesa u unutrasnje uredjenje jedne zemlje. ali ja kao srbin ne mogu a da ne pitam brata svoga sa savet. a republika srpska je srpska drzava koja je silom prilika podeljena medjom od svoje majke. ako cemo se medjusobno svadjati onda ni o kakvoj byducnosti ni ne trebamo razmisljati jer je nece ni biti. samo sloga ce nas srbe spasiti!

Umo Bolnik

pre 11 godina

Kristalno je jasno da je jedini izlaz vlada SNS i DS. Na razumem zašto DS toliko izbegava SNS da su čak zabranili formiranje vlasti sa SNS na lokalnom nivou. Ne znam koje je Toma Nikolić zlo učinio Srbiji, a da je veće od onog koje je SPS godinama činio, pa ih je opet DS prigrlio. Doduše, Toma ih je oprao na izborima, što SPS još uvek nije uspeo, ali kako DS vodi zemlju smeška im se debela opozicija u bliskoj budućnosti.

Darko 88

pre 11 godina

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!
(bezimena, 2. jun 2012 15:45)
Jel moguće da ovaj komentar ima više pluseva negu minuseva? Izgleda na ovaj sajt dolazi previše ljudi ograničene inteligencije. Mada šta i ja očekujem od b92...

robert

pre 11 godina

Na kraju će Tadić ispasti veći gubitnik nego što je izgledalo u noći nakon drugog kruga. Prvo je izgubio izbore, onda se izblamirao prihvatanjem funkcije mandatara uprkos vlastitoj izjavi da to neće učiniti, i na kraju Dačić će ga poslati u političku penziju pod izgovorom da s njim nije mogao da postigne dogovor o osnovnim pitanjima. I onda će vladu da prave Ivica kao premijer i Toma kao predsednik. Pa dobro.

analiticar

pre 11 godina

Formiranje Vlade je jedan segment problema, ali posledica kao i njen UZROK je osnov svega.
Analiza rada gradske uprave Beograda kao i odziv glasaca - POSTENOG COVEKA BEOGRADA, je ono sto je fokus problema.
U gradskoj upravi nema postene sistematizacije, povezanost sa kvazi preduzecima i upetljanost sa privatnicima koji su sa sedistem oko poslovnoh zgrada gradske uprave Beograda je ono sto je srz stvari.
Za dobro obavlen tender i sprovedenu nabavu ``mazni i brisi`` gde sam ti ja kao veliki sef direktor, ngradjuje se jedna te ista ekipa, SKUPA PUTOVANJA za zenski deo kvazi strucne ekipe, na neutralnom terenu se deli lova.
Ugledno sefovi mafije, SKUP AODELA I JAKI PARFEMI, a glava prazan su pokazatelji ove organizacije u gradskoj upravi Beograda.

RESAVAJTE UZROK PROBLEMA, A NE POSLEDICU.

Jale

pre 11 godina

Sve vreme govore kako će da formiraju vladu,sad kaže nemaju većinu.Borise napravi vladu sa SNS,kada si mogao da se 2008 godine pomiriš sa SPS,možeš sada sa SNS.To je volja građana,i uradite to zbog građana.

mozga,, bez.

pre 11 godina

Srbija je suverena drzava(?)! Sta je ovo!?
Da li je pogresio Dacic ili Dodik? Ko ovde kosi, a ko vodu nosi? Gde ja zivim. . . i ko mene predstavlja u svetu. . . "Ljudi moji da li je ovo moguce!?"

ja

pre 11 godina

Tadicu ucenjuju te. Da si pametan da im ostavis da vladaju SPS, SNS i DSS ili URS. Pa neka nas i vrate 10 godina unazad. Ovaj narod bolje ne zasluzuje. Definitivno.

Bagzi

pre 11 godina

,,kao što je realnost i da na tom Kosovu više od 90% stanovnika NISU SRBI".
(bezimena, 2. jun 2012 20:52)
Pa do etnicki ciste drzave su dosli proterivanjem 200000 i vise hiljada Srba.
P.S. Pa i u RS preko 90% stanovnistva cine Srbi. Analogijom dolazimo do ,,realnog stanja na terenu",znaci nezavisne drzave.

bezimena

pre 11 godina

A sta je Kosovo?! A da to je presedan i sl.
(Bagzi, 2. jun 2012 17:37)

Kosovo je država koja će uskoro da dobije stolicu u UN. To je REALNOST, kao što je realnost i da na tom Kosovu više od 90% stanovnika NISU SRBI, nisu to bili ni početkom prošlog veka kada ga je Srbija "oslobodila"! Zapamtite već jednom, teritorije čuvaju ljudi, a Srbi su Kosovo NAPUŠTALI VEKOVIMA, što u potrazi za boljim životom (tako su svojevremeno naselili Vojnu krajinu) što zato što su, kasnije, za debele pare prodavali svoja kuće i imanja, opet da bi živeli bolje na nekom drugom mestu. Kosovski Albanci to NISU radili već obrnuto. Kada se uporede te dve činjenice, proizilazi zaključak da je kosovskim Albancima do Kosova bilo daleko više stalo nego Srbima, tako da je kosovska nezavisnost normalan i logičan sled dogadjaja. Možete se to nama ne svidjati, ali to je istina koja se mora prihvatiti.

Srbija mora da se okrene k SEBI da bi se sačuvala ovakva kakva jeste, a mala sigurno nije. Ako nastavi sa megalomanskim tendencijama, svešće se na beogradski pašaluk, bukvalno!

Novi Sad

pre 11 godina

Pa ako je Milorad Dodik postao mandatar vlade Srbije,zanima me onda sta radi u BiH,ako zeli biti mandatar vlede Srbije onda prvo mora biti i drzavljanin nase zemlje,i kandidovati se na izborima,pa da vidimo kako bi prosao ovde sa svojim primitivnim nastupima,to smo se moglo uveriti vec danas.LDP je dobio glasove gradjana ove a ne susedne drzave,i samo mi koji placamo porez ovoj drzavi mozemo dati zapravo svojim politickim strankama da nas zastupaju,i molim sve sa strane da nas ostave na miru,dosta smo zbog takvih ljudi lose ziveli!

Bata

pre 11 godina

Bravo Ivice .Driblaj Botu jos malo. Znas ti dobro koja je prava strana i koju bi tvoji glasaci(ja)izabrali. Pa neces valjda sa Cedicom :). Iskusan siti lisac. Pozdrav

Ljuba

pre 11 godina

Sramota! O vladi Srbije moraju da odlučuju građani Srbije koji ovde žive ili žive ili plaćaju državi Srbiji porez. Ako g-din Dodik postane građanin Srbije i bude mogao da bira vlast u Srbiji ostvarivanjem svog prava glasa onda će se pitait. Do tada NE!

Aleksandar I

pre 11 godina

PA SPO je bio na listi ZES 2008...I takav je usao u vladu sa SPSom...
E sad ko se s kim grlio u to necu da ulazim...Manje vise svi se pljuju i grle zajedno...

Svetlana Fox

pre 11 godina

bezimena - O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!

Nesto vam nisu smetali americki i britanski ambasadori kada su pravili proslu vladu. Ne secam se da ste tada ovako ponosito ukljucivali CAPS LOCK u odbranu suvereniteta Srbije.

ivann

pre 11 godina

Sve je to zbog Tadica. On je povampirio ovog nebitnog PR-a SPS-a.

Umesto da je ovaj mali od slanine uhapsen, on je postavljen da hapsi.

Hvala ti Tadicu, sad te molim jos i nikako da sastavljas vladu sa LDP-om, mozes sa OURS-om, to su tvoji drugari i poznajete se.

Mislim da je zaista bolje napraviti vladu sa SNS nego sa SPS.

p.s. nemoj da me hapsis molim te, ako te ne volim ne znaci da nisam uzoran gradjanin. I nemoj da me bijes.

Srboslav

pre 11 godina

O,zemljo otvori se...
Dodika nam kroji politiku...

kad je tako divno kod tebe,pa bi hteo da se mesas i kod nas,
sto onda ne pozoves svoje sunarodnike da dodju tamo kod tebe tj. da s evrate?
Ovde se saplicemo od njih.

blagomeni

pre 11 godina

Zaista nije u redu da najedimo g. Dodika nesmotrenim uključivanjem njemu neželjenih strana u novu srpsku Vladu pa da se on, ne daj Bože, distancira. Ne postoji, verujem, nikakva prepreka da eto on i njegova RS kamarila uđe u tu mučenu novu Vladu. Tako bi svi učesnici bili valjda srećni i ne bi se, ne daj Bože, neko slučajno osetio pozvanim da se distancira. Jer, budimo realni, distanciranje RS od RS bi bilo pogubno za RS.

srba

pre 11 godina

darko 88 nemas pojma koliko si u pravu ! b 92 je demokratija u srbiji na delu ! i ja sam im nekad verovao i kleo se u njih a oni sad forsiraju tamo neke bezimena a nas srbe ko sisa !ako ovo u opste objave mozda neko procita ali minusi mi sleduju samo tako ! ali nema veze !

Aca

pre 11 godina

Čekajte bre moji Srbi, zar ne vidite da se svi mi slažemo. Svi smo besni, ali narodna volja mora da se poštuje, to je valjda demokratija. Sloba je bio plod demokratije, narod je glasao za njega. Sada narod glasa za Tomu, Dačića, Koštunicu, oni zajedno imaju 70% glasaova, to je realnost. DS će imati sve manje i manje. Srbi žele socijalizam, komunizam, mi Srbi uvek biramo najgore, najnesposobnije, i najveće lažove, pa kako onda da nam bude dobro i bolje. Dodik je u pravu, može da kaže da ne želi Čedu u Vladi, Dodik ne dobija novca od CIA-e kao neki, da ih sada ne imenujem, jer će ispasti da sam džabe pisao komentar, ako ga ne objave. Smešni su mi samo novinari i intelektualci koji se čudom čude što je Tadić izgubio, pa narod južno od Beograda nema leba da jede, pa nije ni na nuli, svi su dužni i tužni za komunalije, struju, i ostalo.....
Tadića mora da bude sramota za ovo, a on se smeje, još je toliko drzak da hoće da bude premijer, pa to je stvarno prešlo sve mere.
PS.
ja jesam glasao Tadića, dva puta, sada nisam izašao da glasam jer za ove lopove DS neću, a za ono što sam imao 90-ih SMS + TOMA, takođe neću. obrni okreni ja neću moći da živim od svoga rada u Srbiji, pa polako kupim prnje i odlazim.

SaleKostolac

pre 11 godina

Meni deluje neverovatno da LDP toliko insistira na svom učešću u Vladi...apsolutno sam protiv toga...Počinjem da mislim da je Vesna Pešić u pravu...

dz

pre 11 godina

I na kraju ce biti kao sto se i pretpostavlja - Vlada ce biti iz DS, SPS i URS. I toliko! I nista joj nece faliti... Ni Ceda ni Madjari ni Toma ni Dodik...

Righteous Clan

pre 11 godina

@ DUCA - Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.

Sta ima tu da se zamislja? Oni su vec cetiri godine u istoj vladi, zagrljeni i zaigrani.
(Svetlana Fox, 2. jun 2012 17:53)

Dana i Vuk se nisu grlili ni sa Tadicem i Kostunjavim,pa nece ni sa SPS-om.Uvijek su kritikovali pogresne poteze bili u vlasti ili ne.

Siniša

pre 11 godina

Vidim ja da su tajkuni krenuli u akciju, koja ste vi banda, a ova priča vam treba samo kao izgovor da pobegnete na drugu stranu - LOPOVI.

ti mozes sve

pre 11 godina

kad bi se srpstvo merilo kilazom mozda bi izjave obojice imale smisla al bolje bi bilo da su pojeli po banjalucki cevap nego da stoje mirno kad im stigne kobaja iz eu tj nemacke,nama trebaju drzavnici ,njih narod ne voli ali ih slusa i postuje

Bosko Boskovic

pre 11 godina

Ima,ima samo se tvrdi pazar. A i ovaj iz Zitoradje je shvatio da je Bota postao laka meta, skoro nokautiran na predsednickim izborima. Ne gotivim ga ni malo al je za Tadica izmislio politiku.
A sto se tice vlade, nije ni bitno ko ce uci u nju. Ako nam zele dobro to ne bi bila vlada vec stecajna uprava, koja bi trebala nesto da uradi i pomogne ovom jadnom narodu. Zato se Dacic tako i ponasa, ona zna da sledeci izbori idu vrlo brzo, dogodine a mozda i mnogo, mnogo brze.

Za Dacica

pre 11 godina

Ma ja mislim brate da vi nemate vecinu, nego samo bez razloga odugovlacite jer vam se ne daju fotelje.Vi ste mislili daj da smuvamo na parlamentarnim izborima pa da udjemo u vladu, ali i sami vidite da to i nije bas lako.Trebalo bi to prepustiti ljudima koji mog da se dogovore, da sto pre formiraju vladu, i da se krene sa radom malo.

Goran

pre 11 godina

Jasno je da nikom u ovoj situaciji, ukljucujuci i vrlo kompleksnu i napetu situaciju u svetu prouzrokovanu enormnom ekonomskom krizom, nije lako sastaviti vladu.

Predsednik Nikolic ce ponuditi strankama koje su osvojile najvise glasova da sastave vladu, prvo SNS, pa ako ne uspe DS, pa ako ne uspe SPS i onda u slucaju neuspeha ici ce se na nove izbore, to je svuda tako u svetu.

Pogresno se postavlja kljucno pitanje o personalnim resenjima, prvo i osnovno pitanje su ciljevi takve vlade, sta treba da radi i koji je program.

Ljudi prenebegavaju izvanredno losu ekonomsku situaciju, a ova vlada koja se bude formirala morace da radi na vrlo teskom zadatku izbavljenja Srbije iz ekonomske krize, na zalost rezultati prethodne vlade su losi i nova vlada mora svojski da zapne.

Zare

pre 11 godina

darko 88 nemas pojma koliko si u pravu ! b 92 je demokratija u srbiji na delu ! i ja sam im nekad verovao i kleo se u njih a oni sad forsiraju tamo neke bezimena a nas srbe ko sisa !ako ovo u opste objave mozda neko procita ali minusi mi sleduju samo tako ! ali nema veze !
(srba, 2. jun 2012 23:37)
Ovde ima svkakvih i to je sasvim uredu. Treba cuti sve strane i barem nekako sagledati misljenja na bilo koju temu u ovoj zemlji. Tako sam i ja zapazio vase razmisljanje. Ali ne mogu da verujem da da nekom osporavate da iznosi misljenje a kritikujete B92 koja je objavilo vase komentare. posebno mi vasi komentari pomazu da se pomirim sa tim kakvih sve ljudi ima u ovoj zemlji! A posebno mi je drago da pratite lik i delo BEZIMENE mozda nesto i naucite. A ja je mozda ozenim :)

Aleksandar I

pre 11 godina

ako se ko mjesao u neciju politiku onda je to Srbija. Pricama o velikoj Srbiji(radikali) i o svim Srbima u jednoj drzavi(Milosevic). Zbog tih politika poginu mnogo ljudi, najvise u Republici Srpskoj. A zbog Dodikove politike nece niko nastradati vec ce Srbi biti jaci ali na jedan zdrav nacin. Naravno ako to bude prepoznato od Beograda koji treba da odbaci Cedu koji mijenja stavove do te mjere da su mu cak i mrski socijalisti "prirodni" partneri.
(salata, 3. jun 2012 00:52)

Slazem se sa tobom da su bili radikali i milosevic,ali tu su bili i Karadzic,Mladic, Izetbegovic, Martic...
Veruj mi da njih svih nije bilo nama bi u Srbiji bilo mnogo bolje
ai da ste svi hteli bez Srbije mogli ste da idete tamo gde Vam je bolje...

salata

pre 11 godina

ako se ko mjesao u neciju politiku onda je to Srbija. Pricama o velikoj Srbiji(radikali) i o svim Srbima u jednoj drzavi(Milosevic). Zbog tih politika poginu mnogo ljudi, najvise u Republici Srpskoj. A zbog Dodikove politike nece niko nastradati vec ce Srbi biti jaci ali na jedan zdrav nacin. Naravno ako to bude prepoznato od Beograda koji treba da odbaci Cedu koji mijenja stavove do te mjere da su mu cak i mrski socijalisti "prirodni" partneri.

salata

pre 11 godina

Aleksandre trebao bi se sjetiti osnovnih stvari, a to je da Srbiju niko nije napadao u okviru same njene zemlje-teritorije osim Albanaca! A mi u Bosni smo napadani sa svih strana od Bosnjaka, Hrvata, plus Nato i dobrovoljci iz arapskog svjeta! Pa te pitam gdje smo mogli ici. Da li bi to trebala biti Srbija ili da dozivimo novi Jasenovac? Mi nikada nismo cuvali Karadzica i Mladica, koliko znamo oni se nisu krili u Republici Srpskoj vec u Srbiji! Uci malo istoriju da ti se ne bi ponavljala :-) Ocito je da smo mi iz Repubike Srpske vise upuceni o Srbiji nego oni Srbi koji u njoj zive.

pm

pre 11 godina

Od kada to RS uređuje politiku Srbije? Da nije to možda mešanje u unutrašnje stvari jedne države?. Još gore, RS nije ni država već samo entitet u državi koja se zove Bosna i Hercegovina.

bezimena

pre 11 godina

ne treba da se iko mesa u unutrasnje uredjenje jedne zemlje. ali ja kao srbin ne mogu a da ne pitam brata svoga sa savet. a republika srpska je srpska drzava koja je silom prilika podeljena medjom od svoje majke. ako cemo se medjusobno svadjati onda ni o kakvoj byducnosti ni ne trebamo razmisljati jer je nece ni biti. samo sloga ce nas srbe spasiti!
(pamplonac, 2. jun 2012 14:32)

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!

GNS

pre 11 godina

Gosn.Dodik,nos zabadajte u svoje a ne u tuđe dvorište.Možete zajedno sa Kaletom pod ruku pa da vas Miljacka odnese.Mnogo ste mi isti tj.ljigavi.FUJ!

Vlad

pre 11 godina

@Novosađanka

Gospodin Dodik ne odlucuje ko ce ciniti Vladu Republike Srbije vec odlucuje, i to sa punim pravom, hoce li i kakvu ce Vladu podrzati. To je njegov politicki stav i na to je obavezan. I jos jedna stvar. Ja najljubaznije molim da prenosite jos vise izjava predsednika Dodika.

Dejan

pre 11 godina

Jovanovic je otisao predaleko sa svojim izjavama i stvorio je tako nepotrebno razdublje uzmedju Srba radi sacicu glasaca. Njegovo misljenje o Kosovu da i ne pominjem. Nadam se da ce vlada biti formirana brzo bez Jovanovica i njegove stranke.

pozdrav braci iz Srpske

pre 11 godina

Jedini razlog sto je LDP uopste usao u parlament je koalicija sa SPO, koja je pravi politicki Frankenstajn, i najneprincipijalnija koalicija u istoriji parlamentarizma. LDP je, sam, duboko ispod cenzusa. I sada bi neko ko nema nikakvo uporiste u biracima trebao da bude potpredsednik vlade? Pa to je smesno.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

"Nama ne trebaju oni koji govore ružno o RS i to je moja poruka svima drugima. Bez oklevanja ćemo se distancirati od politike takve vlade. Ako Srbiji to treba, neka onda uzme Čedu Jovanovića", kazao je Dodik.

Eto vam ko je "upregao" one u Srbiji da mu "vuku" njegov GENOCIDNI Fijaker !
Dodiku ne smeta ni najmanje sto Srbija i njeni gradjani tonu u sve dublje blato placajuci "zaostale racune" optuzenika i osudjenika za najteze ratne zlocine i GENOD pocinjene prilikom stvaranja tog "GENOCIDNOG ENTITETA" !
LDP je posle "tu onomadasnjeg" odlikovanja kojim se Tadic "okitio" ISTIM Ordenom te GENOCIDNE TVOREVINE kao i svi ti haski optuzenici Ratko Mladic, Radovan Karadzic, Plavsicka itd. jos jedina politicka stranka u Srbiji sa kojom je civilizovanom i normalnom Svetu jos uopste moguce ozbiljno razgovarati, sve ostalo ce ionako kad tad i samo skoncati u Hagu, samo je pitanje vremena i cene koju ce dotle platiti Srbiji i onaj deo njenih casnih i postenih gradjana koji ne zele dalje LAGATI SEBE, druge je ionako NEMOGUCE LAGATI !

Bale

pre 11 godina

Imas vecinu sa SNS. Idi sa nima i preuzmite odgovornost. Stace ti Ldp i ostali. Daj uozbilji se .Mi glasaci sps smo za pre za saradnju sa sns nego sa ovima iz ldp/a.

A.Semjonov

pre 11 godina

Nepozeljno je i krajnje stetno da LDP bude jezicak na vagi opstedrzavnih i svesrpskih interesa. Jer, kakogod posmatrali,Dodikov zahtev odraz je plibiscitarne volje vecinskog naroda i u Srbiji i Republici Srpskoj.U cijem interesu je testiranje ove cinjenice,pitam se?

Koprivnjaca

pre 11 godina

Svaka izjava Milorada Dodika izaziva "alergiju" kod pojedinaca...Na srecu mnogo je vise onih u Srbiji kod kojih mu popularnost raste medju kojima sam i ja upravo zbog ovih "alergicara"...I da dodam oba su u pravu...

pamplonac

pre 11 godina

ne treba da se iko mesa u unutrasnje uredjenje jedne zemlje. ali ja kao srbin ne mogu a da ne pitam brata svoga sa savet. a republika srpska je srpska drzava koja je silom prilika podeljena medjom od svoje majke. ako cemo se medjusobno svadjati onda ni o kakvoj byducnosti ni ne trebamo razmisljati jer je nece ni biti. samo sloga ce nas srbe spasiti!

crni domino

pre 11 godina

Kada ce da te lustriraju?
Ti ces da dajes izjave o formiranju vlade. Ko si ti da pricas o tome?
Sedis tu sa tim da bi pokazao Srbiji i Tadicu da neces u vladu sa LDP.
Postajes sramota za castan i posten narod u Srbiji!
Valjda cu doziveti da ti je zabranjeno bavljenje politikom!

Mica

pre 11 godina

A sto da Dodik ne izjavi misljenje RS, kad je navalio Josipovic i ostali? Ima pravo,a saradnju sa RS podrzavam. PS. Kako vam nije smetalo kad je sa Tadicem drugovao,ili imate amneziju??!

Seka

pre 11 godina

Ko ste vi gospodine Dodik da se mesate u unutrasnje stvari Srbije a vi gospodine Dacicu prestanite da ucenjujete i sklonite se ako vam je interes naroda jedini uslov.

DeepBlue

pre 11 godina

Gospodin Dodik verovatno mnogo puta neprimereno komunicira sa ostalima i na tome treba da poradi. Ali, napisao bi nešto drugo svima vama, koji kažete - ko je Dodik da nam uređuje Vladu? On je ne uređuje, nego iznosi mišljenje velike većine Srba u RS. A to što vama iz Srbije ne odgovara, to je druga priča. Naravno, vama prekodrinski Srbi odgovaraju samo po potrebi. Znači, kada treba slaviti Nikolu Teslu, Zorana Đinđića, Boris Tadić, Gavrila Principa i mnoge druge, da, tada su "prekodrinci" dobri. A kada predstavnik tih istih Srba iznese mišljenje, odmah ga se linčuje. I da se razumemo, podržavam mnoge ideje LDP-a, ali nikada ne mogu podržati njihov odnos prema RS.

Alex

pre 11 godina

Ovo je direktno mesanje u unutrasnju politiku jedne susedne drzave. A sa njim sedi aktivni ministar policije i ne reaguje. Ako mu smeta da druge drzave kroje nasu vladu, mora se suprostaviti i ovome. Sramota!

piki

pre 11 godina

A dok se nova vlada ne napravi totalni gubitnik predsednickih izbora sedi u rezidenciji na Dedinju.O cijem trosku?I dokle ce da sedi? Sta ako se ne napravi vlada sa njim/Ili umesto premijera postane ministar.Ko ce snositi troskove?ON.Pa dokle vise.Jel ovde neko ima obraz.Gde su zene u crnom?

Novosađanka

pre 11 godina

Ko je Dodik da odlučuje ko će činiti vladu Republike Srbije. Ovakve izjave jednog polupolitičara koji daje sebi za pravo da osporava odluke građana Srbije vređaju naše dostojanstvo. To što on ima pozamašnu imovinu u Srbiji sumnjivog porekla ne znači da treba i da vlada Srbijom. Dosadašnja vlada ga je pozamašno finansirala pa se boji da ulaskom LDP-a može ostatikratkih rukava jer se više gledalo da se on zadovolji nego da se obezbede potrebe građanima Srbije. Zato bi bilo dobro da izjave ovog čoveka više ne prenosite i da ga stvite na margine političkog prostora.

salata

pre 11 godina

nije vam smetalo kada se Srbija mijesala u politiku Repubike Srpske na katastrofalan nacin? Ovo sto radi Dodik nije mijesanje vec savjet, sto znaci da ga nije niko obavezan poslusati! Dok smo mi Milosevica morali slusati i pustati kriminalce iz DB-a da ovde pljackaju inace se zatvara koridor! Srbija mesna zajednico grobar ti je predsednik, a Ceda najveci "DEMONkrata".

Darko 88

pre 11 godina

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!
(bezimena, 2. jun 2012 15:45)
Jel moguće da ovaj komentar ima više pluseva negu minuseva? Izgleda na ovaj sajt dolazi previše ljudi ograničene inteligencije. Mada šta i ja očekujem od b92...

Beli zec

pre 11 godina

Gospodin Dodik ne treba da otežava Srbiji inače komplikovanu situaciju. ako mu se ne sviđa Čedomir Jovanović, neka sarađuje i kontaktira sa ostatkom vlade. A slučajno znam da je većina Bosnaca mnogo više naklonjena Hrvatskoj, tu nekako vide bolju perspektivu za sebe, pa neka im bude. Ali zašto bi nam sad još i gospodin Dodik postavljao uslove???

Sumnjivi srbski patriota

pre 11 godina

Jovanovic nije rekao da RS treba ukinuti nego promeniti politiku poricanja genocida u RS i Srbiji i osporavanje BiH. Moze li biti vise patriotski nego to.


Ima jos srpskih patriota jednog dana ce ih srbi prepoznati, verovatno dok ne postane jos gore nece biti bolje:

Par ilustracija - Dodik to nece moci vecno ignorisati:

http://www.e-novine.com/region/region-bosna/65766-Dvadeset-godina-zloina-Zvorniku.html

http://pescanik.net/2012/05/dan-bijelih-traka-2/

Mihajlo Jovanovic

pre 11 godina

Pored ogromnih i potencijalno dramatičnih ekonomskih zbivanja, koja traže urgentno rešavanje, sad se i g. Dodik meša i pita se o sastavu Vlade susedne države Srbije.

Da nismo postali protektorat Republike Srpske?

Hoću da neko zaustavi klizanje dinara već danas, a ne da mi priča o Drvengradu na Drini.

Hvala.

Krsto Z.

pre 11 godina

"Dodik je rekao da ce se RS usprotiviti ucescu LDP-a u Vladi Srbije"
Pa, nisi ti Dodice mandatar za sastav Vlade Srbije ili neko od najvisih funkcionera u Srbiji koji mogu da uticu na sastav Vlade, ti si samo predsednik MANJEG ENTITETA u Republici Bosni i Hercegovini.

Jale

pre 11 godina

Sve vreme govore kako će da formiraju vladu,sad kaže nemaju većinu.Borise napravi vladu sa SNS,kada si mogao da se 2008 godine pomiriš sa SPS,možeš sada sa SNS.To je volja građana,i uradite to zbog građana.

bezimena

pre 11 godina

A sta je Kosovo?! A da to je presedan i sl.
(Bagzi, 2. jun 2012 17:37)

Kosovo je država koja će uskoro da dobije stolicu u UN. To je REALNOST, kao što je realnost i da na tom Kosovu više od 90% stanovnika NISU SRBI, nisu to bili ni početkom prošlog veka kada ga je Srbija "oslobodila"! Zapamtite već jednom, teritorije čuvaju ljudi, a Srbi su Kosovo NAPUŠTALI VEKOVIMA, što u potrazi za boljim životom (tako su svojevremeno naselili Vojnu krajinu) što zato što su, kasnije, za debele pare prodavali svoja kuće i imanja, opet da bi živeli bolje na nekom drugom mestu. Kosovski Albanci to NISU radili već obrnuto. Kada se uporede te dve činjenice, proizilazi zaključak da je kosovskim Albancima do Kosova bilo daleko više stalo nego Srbima, tako da je kosovska nezavisnost normalan i logičan sled dogadjaja. Možete se to nama ne svidjati, ali to je istina koja se mora prihvatiti.

Srbija mora da se okrene k SEBI da bi se sačuvala ovakva kakva jeste, a mala sigurno nije. Ako nastavi sa megalomanskim tendencijama, svešće se na beogradski pašaluk, bukvalno!

Sasa Zivkovic

pre 11 godina

Zahvaljujuci Tadicu smo doziveli da Milosevicev PR i pionir Radovana Karadzica i Ratka Mladica procenjuju ko je u Srbiji podoban a ko ne.
Verovatno su mastali o vremenima 90-tih idogovarali se kako da nas sto pre vrate u to doba. Ucinice uslugu gradjanima Srbije ako se distanciraju od nas.

dz

pre 11 godina

I na kraju ce biti kao sto se i pretpostavlja - Vlada ce biti iz DS, SPS i URS. I toliko! I nista joj nece faliti... Ni Ceda ni Madjari ni Toma ni Dodik...

Bagzi

pre 11 godina

Da razjasnimo:
- RS je ENTITET, NE država
- RS NIKADA nije bila Srbija
- RS je deo BIH i Kvazimodo tvorevina

O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!
(bezimena, 2. jun 2012 15:45)

A sta je Kosovo?! A da to je presedan i sl.

BG

pre 11 godina

Da li si ti nekog pitao kako da praviš svoju vladu? Ostavi nas da sami to rešimo. Gledaj svoja posla, a kad formiramo vlast javi se pa da vidimo kako da sarađujemo.

alergija

pre 11 godina

Primaoci socijalne pomoci dobijaju 40 KM mesecno!!!!Ko je odgovoran za to . Politicari bi mogli iz privatnih kasa , svojih, da finansiraju taj jadni narod , pa bar 100 km mesecno da dobiju najugrozeniji. Ko ce preuzeti odgovornost za taj jadni narod. Ko ? U Srbiji ce to da uradi premijer Tadic a Srspkoj- pitanje je??!!Glavno da Dodik ima vilu na Dedinju i ostalu lovu. Ceda Jovanovic je jedina prava opozicija Dodiku i zato je Dodik na njega alergican, toliko da se mesa u unutrasnje stvari Srbije.!!

Toleranti, Peje

pre 11 godina

Za Tadica i Cede najbolje bi bilo u opoziciji, neka SNS + SPS + DSS + ... napravi vladu (ostace maximalno godinu dana) ... posle toga sve ce biti u redu

Milko

pre 11 godina

"Dodik je rekao da će se RS usprotiviti učešću Liberalno-demokratske partije (LDP) u novoj Vladi Srbije,"

Nemojte se plašiti, u Srbiji ima dovoljno takvih kao vi.

takvi smo mi

pre 11 godina

Gledam fotografiju iz kabineta:
Presjednik entiteta, razdrljen, bez kravate,[ao da je navratio poslije neke utakmice, a ne u sviom kabinet primio ministra i podpredsjenika vlade susjedne drzave.
A Dacic sa kravatom, 'obucen za kabinet'.
Inace, svugdje u svijetu je uobicajeno se protokoli prethodfnodogovore o oblacenju jedne i druge strane [sa kravatom, casual,..].
Izgleda da u Dodikovom protokolu i dalje radi ona zenska koja je onako hrabro prekinula Tadica u pola recenice rekavsi: "Nole je dosao. Prekidajte'
Sama ova fotografija mnogo dovori o Dodiku.
Ne govori nego vristi: "Ja sam ovde u mojoj RS gazda i radicu sta hocu cak iako je oto porotiv svakog protokola"

DUCA

pre 11 godina

Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.Pa jos idu jedni drugima na slavu.Nebitna je Ibarska, Budva itd. A Vuk cuti sto se Ceda nabacuje Dacicu, cuti Dana,a do juce svi znate sta su pricali za SPS.Bitno je da budemo jos malo na vlasti, Vuk kao ministar inostranih poslova, Dana ministar kulture ,gde bi ceo njen kabinet bio napravljen do njenog 6 kolena,jer kod pravoslavaca se dotle racuna, ostali izvinite.Sramota za ....svi,svi,svi,.

drnde

pre 11 godina

pored njega sedi aktualni ministar policije i potpredsednik vlade i ne reaguje na zlonamerno mesanje u unutrasnje stvari suverene drzave srbije. zar to nije najgrublje krsenje dobrosusedskih odnosa i medjunarnodnih normi? i kakav je to potpredsednik vlade?

drasko

pre 11 godina

Ispasce da ce samo radi LDP, Dacicev SNS radije u vladu sa Nikolicevim SNS nego sa Tadicevim demokratama ???.
Ali time nebi zadovoljio Dodika koji ne voli Nikolica ali je 'jaran' sa Tadicem.
Ako nam Dodik kroji vladu, ispada je je jedina opcija DS, SPS i URS tj bez LDP

PS: Ne pristoji da Dodik prima goste onako lezerno obucen a u kabinetu. To samo govori kakav je....
Ali, kada tome dodamo njegov 'kocijaski' recnik prema onoj novinarki, slika je potpuna.

srba

pre 11 godina

darko 88 nemas pojma koliko si u pravu ! b 92 je demokratija u srbiji na delu ! i ja sam im nekad verovao i kleo se u njih a oni sad forsiraju tamo neke bezimena a nas srbe ko sisa !ako ovo u opste objave mozda neko procita ali minusi mi sleduju samo tako ! ali nema veze !

Bata

pre 11 godina

Bravo Ivice .Driblaj Botu jos malo. Znas ti dobro koja je prava strana i koju bi tvoji glasaci(ja)izabrali. Pa neces valjda sa Cedicom :). Iskusan siti lisac. Pozdrav

ja

pre 11 godina

Tadicu ucenjuju te. Da si pametan da im ostavis da vladaju SPS, SNS i DSS ili URS. Pa neka nas i vrate 10 godina unazad. Ovaj narod bolje ne zasluzuje. Definitivno.

Srboslav

pre 11 godina

O,zemljo otvori se...
Dodika nam kroji politiku...

kad je tako divno kod tebe,pa bi hteo da se mesas i kod nas,
sto onda ne pozoves svoje sunarodnike da dodju tamo kod tebe tj. da s evrate?
Ovde se saplicemo od njih.

slatko od gluposti

pre 11 godina

Haha, Dodik ne da ne zna da blefira nego prvo pokaze slabiju ruku a onda podize ulog. Pa s kim ce to rs da ima saradnju ako ne sa srbijom?

Zabrinuti vozac

pre 11 godina

"Ispasce da ce samo radi LDP, Dacicev SNS radije u vladu sa Nikolicevim SNS nego sa Tadicevim demokratama ???.
Ali time nebi zadovoljio Dodika koji ne voli Nikolica ali je 'jaran' sa Tadicem."


Dodik ne voli Nikolica ali je jaran sa Tadicem??? Cmon. Zaboga. Pa ko jos veruje da Dodik gotivi Tadica, ili da je Palma sa kompletnom porodicom glasao za Borisa Tadica!??? Dajte bre ljudi. Cmon.

Glas Razuma

pre 11 godina

Ovo koliko ja mogu razumeti Dacic pocinje novu kampanju to jest sprema se za nove izbore pa pokusava da kupi glasove u RS jer znase da je veliki broj iz RS i drzavljanin Srbije.Svi problemi oko formiranja vlade su bas zbog njega i sps jer sa njima nece niko...

Svetlana Fox

pre 11 godina

bezimena - O DRŽAVI SRBIJI pravo da odlučuju imaju samo NJENI GRADJANI i u to NIKO iz komšiluka nema pravo da se meša!

Nesto vam nisu smetali americki i britanski ambasadori kada su pravili proslu vladu. Ne secam se da ste tada ovako ponosito ukljucivali CAPS LOCK u odbranu suvereniteta Srbije.

svasta

pre 11 godina

Eh na sta spadose nase DEMOKRATE , da ih svi ismevaju i sa njima prave cirkus .Vladu Srbije sastavlja Dodik i Dacic ,Palma i Mrka . Pa sta ce onda tu DS i o kakvom programu i dogovoru prica Tadic.

Malinar

pre 11 godina

Od kada to RS uređuje politiku Srbije?
(pm, 2. jun 2012 14:05)


Oduvek. Oni su glavni ruski partneri u bivsoj SFRJ. Zar neko veruje da Dodik zaista podrzava Tadica?
It's all part of the plan...

Righteous Clan

pre 11 godina

@ DUCA - Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.

Sta ima tu da se zamislja? Oni su vec cetiri godine u istoj vladi, zagrljeni i zaigrani.
(Svetlana Fox, 2. jun 2012 17:53)

Dana i Vuk se nisu grlili ni sa Tadicem i Kostunjavim,pa nece ni sa SPS-om.Uvijek su kritikovali pogresne poteze bili u vlasti ili ne.

ti mozes sve

pre 11 godina

kad bi se srpstvo merilo kilazom mozda bi izjave obojice imale smisla al bolje bi bilo da su pojeli po banjalucki cevap nego da stoje mirno kad im stigne kobaja iz eu tj nemacke,nama trebaju drzavnici ,njih narod ne voli ali ih slusa i postuje

Cemu odugovlacenje

pre 11 godina

Zasto toliko odugovlacis?Zasto ako nemate vecinu, i ako ne mozete da se dogovorite ne kazete to lepo, a ne ovako da radite.Mislili ste da cete tako lako biti u vladi.Pa zao mi je ali tesko je odreci se svojih funkcija zato verovatno i odugovlacis toliko.Kamo srece da hoce da budu ponovljeni parlamentarni izbori, pa da pravi ljudi udju u vladu.

nisu oni krivi

pre 11 godina

Ma kakva eu,kakvo Kosovo fotelja nema alternativu to ce jos jednom dokazati kao i prethodni put ekipa tadic-dacic.Samo se trazi onaj za trecu manje bitnu fotelju.Sada mogu da izaberu onoga ko trazi manje.To nije demokratija to je pijaca.A s obzirom da su gradjani glasali(jer valjda lepo zive)za njih rekao bi da i ne zasluzujemo bolje.Jos jedan veliki korak u 90-e.

Bojan

pre 11 godina

Dačiću pojeo bi ti i ..... zbog vlsti. Toliko ste ogrezli u kriminalu da vam je svejedno sa kim ćete u vlast. A Dodik takođe. To su sve priče za malu decu koju pričaju politčki paraziti

Aca

pre 11 godina

Čekajte bre moji Srbi, zar ne vidite da se svi mi slažemo. Svi smo besni, ali narodna volja mora da se poštuje, to je valjda demokratija. Sloba je bio plod demokratije, narod je glasao za njega. Sada narod glasa za Tomu, Dačića, Koštunicu, oni zajedno imaju 70% glasaova, to je realnost. DS će imati sve manje i manje. Srbi žele socijalizam, komunizam, mi Srbi uvek biramo najgore, najnesposobnije, i najveće lažove, pa kako onda da nam bude dobro i bolje. Dodik je u pravu, može da kaže da ne želi Čedu u Vladi, Dodik ne dobija novca od CIA-e kao neki, da ih sada ne imenujem, jer će ispasti da sam džabe pisao komentar, ako ga ne objave. Smešni su mi samo novinari i intelektualci koji se čudom čude što je Tadić izgubio, pa narod južno od Beograda nema leba da jede, pa nije ni na nuli, svi su dužni i tužni za komunalije, struju, i ostalo.....
Tadića mora da bude sramota za ovo, a on se smeje, još je toliko drzak da hoće da bude premijer, pa to je stvarno prešlo sve mere.
PS.
ja jesam glasao Tadića, dva puta, sada nisam izašao da glasam jer za ove lopove DS neću, a za ono što sam imao 90-ih SMS + TOMA, takođe neću. obrni okreni ja neću moći da živim od svoga rada u Srbiji, pa polako kupim prnje i odlazim.

analiticar

pre 11 godina

Formiranje Vlade je jedan segment problema, ali posledica kao i njen UZROK je osnov svega.
Analiza rada gradske uprave Beograda kao i odziv glasaca - POSTENOG COVEKA BEOGRADA, je ono sto je fokus problema.
U gradskoj upravi nema postene sistematizacije, povezanost sa kvazi preduzecima i upetljanost sa privatnicima koji su sa sedistem oko poslovnoh zgrada gradske uprave Beograda je ono sto je srz stvari.
Za dobro obavlen tender i sprovedenu nabavu ``mazni i brisi`` gde sam ti ja kao veliki sef direktor, ngradjuje se jedna te ista ekipa, SKUPA PUTOVANJA za zenski deo kvazi strucne ekipe, na neutralnom terenu se deli lova.
Ugledno sefovi mafije, SKUP AODELA I JAKI PARFEMI, a glava prazan su pokazatelji ove organizacije u gradskoj upravi Beograda.

RESAVAJTE UZROK PROBLEMA, A NE POSLEDICU.

Novi Sad

pre 11 godina

Pa ako je Milorad Dodik postao mandatar vlade Srbije,zanima me onda sta radi u BiH,ako zeli biti mandatar vlede Srbije onda prvo mora biti i drzavljanin nase zemlje,i kandidovati se na izborima,pa da vidimo kako bi prosao ovde sa svojim primitivnim nastupima,to smo se moglo uveriti vec danas.LDP je dobio glasove gradjana ove a ne susedne drzave,i samo mi koji placamo porez ovoj drzavi mozemo dati zapravo svojim politickim strankama da nas zastupaju,i molim sve sa strane da nas ostave na miru,dosta smo zbog takvih ljudi lose ziveli!

SaleKostolac

pre 11 godina

Meni deluje neverovatno da LDP toliko insistira na svom učešću u Vladi...apsolutno sam protiv toga...Počinjem da mislim da je Vesna Pešić u pravu...

Svetlana Fox

pre 11 godina

@ DUCA - Zamislite strastveni zagrljaj Dacica i Vuka,Slavice i Dane,pa to bi bio protivprirodni blud.

Sta ima tu da se zamislja? Oni su vec cetiri godine u istoj vladi, zagrljeni i zaigrani.

Zare

pre 11 godina

darko 88 nemas pojma koliko si u pravu ! b 92 je demokratija u srbiji na delu ! i ja sam im nekad verovao i kleo se u njih a oni sad forsiraju tamo neke bezimena a nas srbe ko sisa !ako ovo u opste objave mozda neko procita ali minusi mi sleduju samo tako ! ali nema veze !
(srba, 2. jun 2012 23:37)
Ovde ima svkakvih i to je sasvim uredu. Treba cuti sve strane i barem nekako sagledati misljenja na bilo koju temu u ovoj zemlji. Tako sam i ja zapazio vase razmisljanje. Ali ne mogu da verujem da da nekom osporavate da iznosi misljenje a kritikujete B92 koja je objavilo vase komentare. posebno mi vasi komentari pomazu da se pomirim sa tim kakvih sve ljudi ima u ovoj zemlji! A posebno mi je drago da pratite lik i delo BEZIMENE mozda nesto i naucite. A ja je mozda ozenim :)

Cvijo

pre 11 godina

Mozda se ne pita Dodik, ali se pitaju gradjani Srbije. Vecina koju namecu mediji je pogresna od pocetka jer se bazira na pogresnim politickim pretpotavkama Tadic+Dinkic ili Dacic+Jovanovic. Jasno su bili medjusobno suprotstavljeni u kampanji, a Srbiji nije potrebno jos jedno istorijsko pomirenje. Od poslednjeg istorijskog pomirenja (pre 4 godine)do danas dinar je oslabio 50%

Umo Bolnik

pre 11 godina

Kristalno je jasno da je jedini izlaz vlada SNS i DS. Na razumem zašto DS toliko izbegava SNS da su čak zabranili formiranje vlasti sa SNS na lokalnom nivou. Ne znam koje je Toma Nikolić zlo učinio Srbiji, a da je veće od onog koje je SPS godinama činio, pa ih je opet DS prigrlio. Doduše, Toma ih je oprao na izborima, što SPS još uvek nije uspeo, ali kako DS vodi zemlju smeška im se debela opozicija u bliskoj budućnosti.

salata

pre 11 godina

ako se ko mjesao u neciju politiku onda je to Srbija. Pricama o velikoj Srbiji(radikali) i o svim Srbima u jednoj drzavi(Milosevic). Zbog tih politika poginu mnogo ljudi, najvise u Republici Srpskoj. A zbog Dodikove politike nece niko nastradati vec ce Srbi biti jaci ali na jedan zdrav nacin. Naravno ako to bude prepoznato od Beograda koji treba da odbaci Cedu koji mijenja stavove do te mjere da su mu cak i mrski socijalisti "prirodni" partneri.

Laza

pre 11 godina

Bljutavi igrokaz koji nam se servira ovih dana sračunat je na to da mi, budale, sami pomislimo kako na kraju krajeva ipak mora Dinkić u vladu, jer se bez njega ona ne može sastaviti...

ivann

pre 11 godina

Sve je to zbog Tadica. On je povampirio ovog nebitnog PR-a SPS-a.

Umesto da je ovaj mali od slanine uhapsen, on je postavljen da hapsi.

Hvala ti Tadicu, sad te molim jos i nikako da sastavljas vladu sa LDP-om, mozes sa OURS-om, to su tvoji drugari i poznajete se.

Mislim da je zaista bolje napraviti vladu sa SNS nego sa SPS.

p.s. nemoj da me hapsis molim te, ako te ne volim ne znaci da nisam uzoran gradjanin. I nemoj da me bijes.

Ljuba

pre 11 godina

Sramota! O vladi Srbije moraju da odlučuju građani Srbije koji ovde žive ili žive ili plaćaju državi Srbiji porez. Ako g-din Dodik postane građanin Srbije i bude mogao da bira vlast u Srbiji ostvarivanjem svog prava glasa onda će se pitait. Do tada NE!

robert

pre 11 godina

Na kraju će Tadić ispasti veći gubitnik nego što je izgledalo u noći nakon drugog kruga. Prvo je izgubio izbore, onda se izblamirao prihvatanjem funkcije mandatara uprkos vlastitoj izjavi da to neće učiniti, i na kraju Dačić će ga poslati u političku penziju pod izgovorom da s njim nije mogao da postigne dogovor o osnovnim pitanjima. I onda će vladu da prave Ivica kao premijer i Toma kao predsednik. Pa dobro.

x-men

pre 11 godina

Sve je ovo Dačićeva igra kojom priprema javnost za koaliciju sa SNS-om, jer vidi da neće dobiti mnogo od Tadića pošto je Tadić apsolutista.
Dodik je tu u ulozi nekog lakrdijaša koji daje podršku čas Tadiću, čas Dačiću a na kraju će je dati i Nikoliću.
Najbolje od svega je što se Tadić opet preračunao. Prvo je odbio da bude premijer, posle pristao uz zgražavanje cele javnosti a na kraju će dobiti šipak od svog "partnera" bez obzira na pristanak.

Bagzi

pre 11 godina

,,kao što je realnost i da na tom Kosovu više od 90% stanovnika NISU SRBI".
(bezimena, 2. jun 2012 20:52)
Pa do etnicki ciste drzave su dosli proterivanjem 200000 i vise hiljada Srba.
P.S. Pa i u RS preko 90% stanovnistva cine Srbi. Analogijom dolazimo do ,,realnog stanja na terenu",znaci nezavisne drzave.

Aleksandar I

pre 11 godina

ako se ko mjesao u neciju politiku onda je to Srbija. Pricama o velikoj Srbiji(radikali) i o svim Srbima u jednoj drzavi(Milosevic). Zbog tih politika poginu mnogo ljudi, najvise u Republici Srpskoj. A zbog Dodikove politike nece niko nastradati vec ce Srbi biti jaci ali na jedan zdrav nacin. Naravno ako to bude prepoznato od Beograda koji treba da odbaci Cedu koji mijenja stavove do te mjere da su mu cak i mrski socijalisti "prirodni" partneri.
(salata, 3. jun 2012 00:52)

Slazem se sa tobom da su bili radikali i milosevic,ali tu su bili i Karadzic,Mladic, Izetbegovic, Martic...
Veruj mi da njih svih nije bilo nama bi u Srbiji bilo mnogo bolje
ai da ste svi hteli bez Srbije mogli ste da idete tamo gde Vam je bolje...

mozga,, bez.

pre 11 godina

Srbija je suverena drzava(?)! Sta je ovo!?
Da li je pogresio Dacic ili Dodik? Ko ovde kosi, a ko vodu nosi? Gde ja zivim. . . i ko mene predstavlja u svetu. . . "Ljudi moji da li je ovo moguce!?"

blagomeni

pre 11 godina

Zaista nije u redu da najedimo g. Dodika nesmotrenim uključivanjem njemu neželjenih strana u novu srpsku Vladu pa da se on, ne daj Bože, distancira. Ne postoji, verujem, nikakva prepreka da eto on i njegova RS kamarila uđe u tu mučenu novu Vladu. Tako bi svi učesnici bili valjda srećni i ne bi se, ne daj Bože, neko slučajno osetio pozvanim da se distancira. Jer, budimo realni, distanciranje RS od RS bi bilo pogubno za RS.

Siniša

pre 11 godina

Vidim ja da su tajkuni krenuli u akciju, koja ste vi banda, a ova priča vam treba samo kao izgovor da pobegnete na drugu stranu - LOPOVI.

Za Dacica

pre 11 godina

Ma ja mislim brate da vi nemate vecinu, nego samo bez razloga odugovlacite jer vam se ne daju fotelje.Vi ste mislili daj da smuvamo na parlamentarnim izborima pa da udjemo u vladu, ali i sami vidite da to i nije bas lako.Trebalo bi to prepustiti ljudima koji mog da se dogovore, da sto pre formiraju vladu, i da se krene sa radom malo.

salata

pre 11 godina

Aleksandre trebao bi se sjetiti osnovnih stvari, a to je da Srbiju niko nije napadao u okviru same njene zemlje-teritorije osim Albanaca! A mi u Bosni smo napadani sa svih strana od Bosnjaka, Hrvata, plus Nato i dobrovoljci iz arapskog svjeta! Pa te pitam gdje smo mogli ici. Da li bi to trebala biti Srbija ili da dozivimo novi Jasenovac? Mi nikada nismo cuvali Karadzica i Mladica, koliko znamo oni se nisu krili u Republici Srpskoj vec u Srbiji! Uci malo istoriju da ti se ne bi ponavljala :-) Ocito je da smo mi iz Repubike Srpske vise upuceni o Srbiji nego oni Srbi koji u njoj zive.

Goran

pre 11 godina

Jasno je da nikom u ovoj situaciji, ukljucujuci i vrlo kompleksnu i napetu situaciju u svetu prouzrokovanu enormnom ekonomskom krizom, nije lako sastaviti vladu.

Predsednik Nikolic ce ponuditi strankama koje su osvojile najvise glasova da sastave vladu, prvo SNS, pa ako ne uspe DS, pa ako ne uspe SPS i onda u slucaju neuspeha ici ce se na nove izbore, to je svuda tako u svetu.

Pogresno se postavlja kljucno pitanje o personalnim resenjima, prvo i osnovno pitanje su ciljevi takve vlade, sta treba da radi i koji je program.

Ljudi prenebegavaju izvanredno losu ekonomsku situaciju, a ova vlada koja se bude formirala morace da radi na vrlo teskom zadatku izbavljenja Srbije iz ekonomske krize, na zalost rezultati prethodne vlade su losi i nova vlada mora svojski da zapne.

Bosko Boskovic

pre 11 godina

Ima,ima samo se tvrdi pazar. A i ovaj iz Zitoradje je shvatio da je Bota postao laka meta, skoro nokautiran na predsednickim izborima. Ne gotivim ga ni malo al je za Tadica izmislio politiku.
A sto se tice vlade, nije ni bitno ko ce uci u nju. Ako nam zele dobro to ne bi bila vlada vec stecajna uprava, koja bi trebala nesto da uradi i pomogne ovom jadnom narodu. Zato se Dacic tako i ponasa, ona zna da sledeci izbori idu vrlo brzo, dogodine a mozda i mnogo, mnogo brze.

Aleksandar I

pre 11 godina

PA SPO je bio na listi ZES 2008...I takav je usao u vladu sa SPSom...
E sad ko se s kim grlio u to necu da ulazim...Manje vise svi se pljuju i grle zajedno...