Nedelja, 27.05.2012.

22:13

Analitičari:Tadić najbolji premijer

Boris Tadić idealna je ličnost za novog premijera, jer će doneti stabilnost vladi i državi, kažu politički analitičari i privrednici za list Pres.

Izvor: Press

Analitièari:Tadiæ najbolji premijer IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

muamua

pre 11 godina

nikola kazzes svet u krizi sve zemlje oko nas eu i amerika...e pa vidis u te zemlje nas guraju tvoji...mi bismo u zemlje bez krize u zemlje u koje ide merkel da kuka za pare...rusija kina indija brazil itd...

Pera

pre 11 godina

Dosta sa spinovanjem.Prevazilazi sve granice. Danas su svi u Srbiji takozvani "analiticari tako da njihova ne vredi ali ni malo...

Neutralni

pre 11 godina

Samo bih podsetio da su analitičari rekli da je Tadić bio u prednosti i da je bilo izvesno da će ponovo biti predsednik. Građani su rekli šta misle o Tadićevoj politici, što glasovima, što apsinencijom i da je mudar, shvatio bi da ne treba da siluje stvari. A te priče o tome da Srbiji treba neko ko će stabilizovati Vladu su priče ljudi koji ne znaju šta da kažu. Srbiji treba premijer koji ima, kako bi se to reklo na španskom, cojones, da sprovede neophodne i bolne reforme do kraja, po cenu uništenja svoje političke karijere.

guja

pre 11 godina

Agonija Slobodana Miloševića se nastavlja. Kao da ovakvu glupost nismo gledali 2000. Neće Srbi da se pobune ako euro ode na 200. Neće ni na 300. Ni 500. Ali ako počneš da ga praviš na budalu, a još ako si ti budala svašta može da se očekuje. Jeli, tužilaštvo se pojavi sa predizbornom porukom (petak pred drugi krug) da će biti velikih hapšenja zbog korupcije. Šta čekaju, da vide da neće osumnjičeni u vladu. Kako će to da se smanji glomazna i neefikasna administracija? Da neće Dinkić to da radi? Ko je taj što će da rastera miševe iz ambara? Onaj što ih pustio unutra. Dragi moji, sve više podseća na 2000. Kako će da završi ekipica, nisam siguran.

Ćira

pre 11 godina

Sve dok svojim lokalnim, kriminalnim, partijskim kadrovima dozvoljava da u svojim kancelarijama (kosovski okrug) drže privatne fakultete i prodaju diplome lekara, pravnika, inžinjera za 7000 evra, sve dok ti kadrovi svaki projekat države Srbije stave u svoj džep koriteći DS kao paravan za pljačku države, a kada budu prozreni od naroda, onda batinjanjem, hapšenjima i iseljavanjem prete narodu da glasa za njih i DS,DS će prolaziti i gore od SRS, sve do potpunog gašenja.

nikola radovanovic

pre 11 godina

advojat,biznismen i psiholog-bas su super ovi analiticari. mogli ste i ekrema jevrica ili mikija iz kupinova da pitate za strucno misljenje.

Pantagruel

pre 11 godina

Тадић није корумпиран ни умешан у организовани криминал (само је роб сопствене сујете која не трпи силазак са велике сцене и губитак статуса главне звезде), али очигледно трпи сувише велики притисак оних својих сарадника који то јесу и под њиме се прихвата дужности која ће га дефинитивно учинити још мање популарним (запечатити му каријеру). За њега, државу и Демократску странку најздравије би било да је после пораза мирно поднео оставку и препустио чланству да одабере између Ђиласа и Пајтића (који су направили добар резултат у Београду и Војводини) као новог лидера. Међутим, ако би ДС на 4 године изостао из Владе и одрекао се моћи да утиче на њене одлуке, било би крајње неизвесно ко би од високих функционера те странке и перјаница 4 владe (Ђинђиђеве, Живковићеве, друге владе Војислава Коштунице и владе Мирка Цветковића) остао на слободи, а ко би био ухапшен због сумњивих привазизација, малверзација у набавкама, разноразних уградњи и узетих провизија. То је луксуз који утицајни људи и са њима повезани "привредници" себи не могу да дозволе.
А пола (ако не и више) ових вајних "аналитичара" су заправо плаћени спин мајстори којима је задатак да наведу јавност да њохиве "анализе" прихвати као истину и поступа у складу са њима. Колико им народ више верује показао је резултат избора.

Dragan P

pre 11 godina

Ako u Srbiji ima gori od politicara onda su to politicki analiticari. Vise je bljutavo ih gledati po raznim televizijama kako prosipaju iz supljeg u prazno.
Toliko

radetoronto

pre 11 godina

Ma BoTa prosto PUCA od harizme! On je toliko harizmatican da je cak uspeo izgubiti od Tome Diplome!

Mi Srbi smo prosto osudjeni na nestanak. To postaje sve jasnije svaki dan.

Nikola

pre 11 godina

Analiticari?.. Pih! Sve to ne bi bilo smesno kada bi ti "analiticari" bili analiticari! dakle nepristrasni. Prosto mi je vise muka da slusam ljude koji se utrkuju u svojevrsnom ulizistvu...
Analiticari? Pih! Fuj!

Vlada

pre 11 godina

Jedan pije viski, a drugi rakiju. Obojica su alkoholičari. Sad nas 'analitičari' ubeđuju da je bolji onaj koji viski.
Domanović je pisao o Pašiću, a šta bi pisao o Tadiću i Nikoliću?

Nikola

pre 11 godina

Ljudi koji su protiv Tadica, moraju da shvate neke stvari.

Prvo, da li vi razumete da je CEO SVET u finansiskoj krizi? Sve zemlje oko nas, Evropska Unija, SAD itd... ? Jel razumete da je JAKO TESKO odrzati makroekonomsku stabilnost u drzavi, jak dinar, redovne plate i penzije itd...?

Da li razumete da ne postoji jasna formula, "Treba da se uradi to to to i to", pa da budemo razvijena drzava? To je VELIKI izazov, i pitanje je koliko ce nam vremena trebati da se tako nesto desi... ako se ikada desi.

Zar Vam nije cudno to sto se SNS uopste ne bori za premijersko mesto? Ja ne vidim da je SNS ista rekla, iako imaju najvise poslanika. To je zato sto znaju da je posao koji sledi, JAKO tezak. I ko god dodje, snosice veliku odgovornost, morati da donosi teske odluke USTEDE, sto podrazumeva stagniranje visine penzija i plata u javnim ustanovama, i cak otpustanje nepotrebnih radnika (a svi znamo da ih ima gomila, pogotovo u EPS-u i slicnim firmama).

SNS je dobio komforno predsednicko mesto, i ne snose ni O od odgovornosti. Ono sto Toma ima da radi sledecih 5 godina, je da putuje, rukuje se sa drzavnim zvanicnicima, i kritikuje Tadica kako bi on uradio bolji posao.

Shvatite ljudi da je u svetu KRIZA! Ne mozemo mi biti JEDINI kojima cvetaju ruze.

Tadic je najbolje resenje za premijera, zato sto ima autoritet nad svim ministrima, i mislim da moze da ih dovede u red, i da preuzme odgovornost, svidelo se to vama ili ne.

Libero Boskan

pre 11 godina

E hvala vam sto ste mi otkrili nekoliko imena 'analiticara' od par stotina koji su se namnozili u poslednjih par meseci. Na osnovu njihovih najnovijih i 'nepristrasnih' 'analiza' cu ih sada mirne duse precrtati u mom tefteru, hocu reci citanju vesti. Cim procitam Prelevic, Trebjesanin ---> ignorisi vest odmah. Bice tu jos takmaca, jedva cekam da skartitam jos par 'nezavisnih analiticara' i uprostim sebi citanje vesti.

Beogradjanin

pre 11 godina

Koliko se DS udaljio od naroda i nista ne shvata i ne prihvata, izgleda da su isto tako i njihovi "analiticari". Ajde, do izbora smo to nekako i mogli da progutamo, ali pisanje istih "analiza" opet? Ma dajte molim vas. Neka neko obavesti te ljude da vise ne moraju to da rade. Sada svi znamo da je car go!

ЂИНЂИЋЕВ ПУТ

pre 11 godina

Биће Тадић одличан премијер ако се ослободи Чанка и његових аутономиста (латинска реч за независност)..
Војводина би требало да има само она овлашћења, која се сутра могу дати и другим регијама-покрајинама, нпр Јужноморавској Покрајини (од Крушевца, преко Ниша и Пирота, до Врања), значи БЕЗ ДРЖАВНИХ атрибута и овлашћења.
Покојни Премијер Ђинђић је заговарао пуну РАВНОПРАВНОСТ свих грађана и регија и зато морамо наставити његовим путем, да зликовци који желе да распарчају Србију схвате да је Србија вечна.

Miroslav Sabljić

pre 11 godina

Koji Tadić, koja stabilnost?
A mi smo kao stabilni, već 8 godina?
Mi svi smo na prosjačkom štapu, mislim na nas koji ne živimo od politike.
Imam ružno sećanje na onog vladara što su ga šerpama smenili a i ovi mi vladari liče na onoga.
Malo predsednik, predsednik pa sad daj šta daš, može i premijer.
Ej Borise, šta se ovo dešava sa demokracijom u zemlji Srbiji ?
A tek šta će se desiti s nama ?

milesd

pre 11 godina

mislim da je glupo sto uopste imamo izbore.
trosimo pare bez veze kad ovi nazovi analiticari mogu da nam predloze i ko je najbolji premier i ko ce biti predsednik , cak i sa koliko ce razlike pobediti jedan kandidat drugoga!
ma koliko bili placeni i ma koliko se trudili da ugode naruciocu analize mislim da ni njemu ,a ni nama gradjanima glasacima oni ne donose nista dobro.
ovakve "analize" mogu samo da vredjaju gradjane-glasace i da stvore potpuno suprotan "inat efekat" , po meni bi recimo mnogo bolje bilo da je recimo tadic izasao sa saopstenjem da je brzopleto doneo odluku da nece boto premijer i da se sad predomislio.
ovako "analiticari" izokola pripremaju (ne znam koga) narod na odluku Tadica da ipak prihvati mesto premijera.

Zvonko

pre 11 godina

Da analiticari vrlo ste mudri. Samo mi nije jasno kako neko ko je izgubio na direktnim izborima treba da ima vecu vlast i autoritet od pobednika? Ne ide... Bojim se da to nije najbolje resenje ni za Srbiju ni za stranku. Ali vreme ce pokazati...

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Jasno je kao beli dan ko je najopasnija koaliciona mafija kod nasi:analitičari, mediji,političari,privilegovani privrednici koji to sve plaćaju i sponzorišu(:-

Nik

pre 11 godina

'Analiticari'... LOL

P.s. Uvek iste face, kojima ispred 'dr', 'mr' itd., stoji, NEVIDLJIVO ime stranke za koju nastupaju...

Crnjak!

savo matic

pre 11 godina

zasto imamo izbore kad nasi analiticari biraju premijere, predsjednike.
dragi analiticari nismo ovce, ko plati vise bolji, jel da...

N

pre 11 godina

Mene je sramota analiticara koji ovakvu stvar propagiraju. Da rezimiramo, Boris Tadic je kao predsednik izgubio izbore. S obzirom da se 4 godine ponasao ne samo kao predsednik, vec i kao premijer, ministar finansija, ministar ekonomije, ministar spoljinih poslova, dolazimo do zakljucka da je on i izbore izgubio zato sto je to sve lose vodio. Da je pre 4 godine postavio normalnog premijera, odnosno jaceg politicara na taj polozaj, koji bi vise vukao konce, BT bi danas verovatno bio predsednik. S obzirom da je izbore izgubio i kao predsednik i kao premijer, zakljucak je da narod Srbije njega ne zeli da vidi kao premijera. A da ne pricam o tome koliko se srozao svojom izjavom da nece biti premijer posle gubitka na izborima za predsednika. Molila bih analiticare da prestanu da kukaju nad njegovom sudbinom vec da se zabrinu za sudbinu svih nas. Ima boljih i pametnijih politicara koji bi mogli da dodju na tu poziciju a to su Djilas i Jesic, na primer, a sigurna sam da ih ima jos.

Helios

pre 11 godina

Uh, dobro je! Ja mislio da je sve ovo jedan veliki idiotizam, noćna mora. Kad ono mudri i ugledni ljudi rekli da je sve OK i najbolje moguće a i mediji objavili. Mora onda da je stvarno tako. Pao mi je kamen sa srca, odmah se bolje osećam.

Dusan

pre 11 godina

Ovo je crni humor, muka mi je od ovih rezimskih analiticara. Pa daleko bilo da nam ovaj bude premijer, oterao nam je drzavu u propast za ovih 12 godina na vlasti.

nikad robom - Mirko (Cvetkovic) i Slavko (Perovic)

pre 11 godina

zao mi je sto se Bozo Prelevic pridruzio ovoj skupini "uvlakaca". To je jedino sto mogu da kazem uzkonstataciju da je Boris i protekle 4 godine bio premijer, te da je unistio sudsku vlast kako njegova kamarila ne bi odgovarala za pljacku Srbije

Srbijo majko imaš li gorih sinova

pre 11 godina

Pavlović je večeras u Utisku nedelje zaključio da ne pozna presedan da poraženi predsednik preuzima premijersku funkciju. Toliko o "stručnjacima"

zmitjkoe

pre 11 godina

Mislim da ce biti dobar premijer (posle Deda Mraza nije tesko biti dobar premijer). Dokaz za to nalazim u cinjenici da se on, dok je bio predsednik, sve vreme ponasao kao premijer (mesao se u stvari koje nisu u nadleznosti sefa drzave). Ali to nije prva inverzija u srpskoj politici, Kostunica je bio premijer, ali se ponasao kao predsednik (interesovali su ga je samo Kosovo i Ustav, ekonomiju nikad nije pomenuo). Dakle, sad ce Tadic stvarno biti odgovoran ako Srbiji ne krene na bolje. Tek tek sada ima vlast i moc, za razliku od protokloarne predsednicke funkcije. A Nikolicu dopustiti da samo izjavljuje saucesca zbog cunamija i da prima nove ambasadore. Evo, iako jos nije zvanicno postao predsednik, vec je uspeo da pokvari odnose sa Hrvatskom (na cemu je Tadic dugo radio). Svako normalan razume da su dobri srpsko-hrvatski odnosi garancija mira na Balkanu. I sve zbog toga sto Tomica (nikada) nije naucio da drzi (pogani) jezik za zubima (od najave Djindjicevog ubistva, pa do izliva ljubavi prema Velikoj Srbiji za nemacke novine). Mislim da on ne moze sam da funkcionise, bez Vucica, koji ipak uspeo da profitira, sada ce najzad biti na celu stranke. Malo li je?

L J U B O

pre 11 godina

Hahahaha.... ANALITICIRI!!! Wohoooo!!!! To su oni sto sve znaju i nikad ne grese, a ako pogrese onda ih nismo dobro razumeli pa su opet u pravu. Nego, Tadic dobija izbore, a?

nugi

pre 11 godina

O cemu vi analiticari pricate? Treba nam premijer koji je autoritet i koji ima harizmu? Zar nam ne treba premijer koji je posten i koji zaista ima petlju da se uhvati u kostac sa kriminalom i korupcijom? E sad ko je kvalifikovaniji (kao lopov i kriminalac) to je tesko reci u ovom trenutku. Jedni latentni a jedni dokazano kvalifikovani. Premijer treba da bude snazna i harizmaticna licnost, a najbolje da se ugleda na svog prethodnika. Ima li neko normalan na javnoj sceni Srbiji?

milan

pre 11 godina

Kad je onaj pobedio bio mi je najgori dan u zivotu a ko zna zasto je to dobro.Mozda ce Tadic vise da uradi kao premijer nego predsednik i nije smak sveta.

analiticar "analiticara"

pre 11 godina

Они немају ни стида, ни срама. Реч је, наравно, о нашим политичким аналитичарима, уредницима медија и експертима из агенција за истраживање јавног мњења. Та дружина шарлатана, није се скидала са телевизијских екрана и новинских страница, не само да је промашила све резултате избора у Србији већ је деловала и као група организованих навијача катастрофално поражене екипе. После вишемесечног повлачења по јавности, ова повелика група дунстера просто је разјарена исходом другог круга председничких избора у Србији, те и даље јаше и никако да сјаше са грбаче народа који им је јасно и гласно рекао да немају појма и да ништа, ама баш ништа, нису погодили. Што је најгоре у овом путујућем циркусу дилетаната окићених академским титулама, и њима толико важним дипломама, приличан је број и професора на разним факултетима.Они и даље тврде да знају шта је најбоље, шта ваља чинити и шта би требало да буде у центру јавне пажње. Неодољиво подсећају на Министарство за истраживање руда и губљење времена.

Peta

pre 11 godina

Ovo Borisu nije trebalo. Izgubio je izbore i umesto da se ugleda na praksu u zapadnim zemljama u kojima se porazeni politicari povlace iz politike on radi sasvim suprotno. Ako je dobro vodio stranku, valjda u istoj ima i boljih kandidata. Svaka dobra firma vodi racuna da joj posao ne zavisi od jednog coveka pa bi tako valjda trebalo da bude i sa strankama.

Miroslav Grbic

pre 11 godina

OK. Isti ti su i prognozirali Tadicevu pobedu na izborima sa 10% razlike.
Najbolje za Demokratsku stranku bi bilo da Tadic ode u "penziju", a sa njim i dobar deo glavnog odbora. Nije normalno da ovakav rezultat na izborima, i parlamentarnim i predsednickim, bude nagradjen vodjenjem vlade.
Da ne pominjem koliko je to lose resenje i za sve gradjane Srbije.

Draganče

pre 11 godina

Kako analitičari vide, pokazali su u proteklim izborima! Daj bože da ovoga puta pogode, ali ja se usudjujem da kažem: nemam više poverenja u čoveka koji je pre dve nedelje javno izjavio da se neće prihvatiti mesta premijera. A DS-u zauvek kažem zbogom...

Perica

pre 11 godina

Ovi analitičari će nam glave doći. Oni su Tadiću napravili atmosferu da je Tito i zato ljudi nisu ni izašli da glasaju.

Perice čime se bavi tvoj tata?
Kaže Perica: Ma on radi u jednom gej klubu, igra oko šipke i to...
Učiteljica: Perice izađi čas napolje, jel tvoj tata stvarno to radi?
Perica: Ma ne, nago mi bilo glupo da kažem da je politički analitičar.

Milan

pre 11 godina

Pa on je bio predsednik drzave premijer,ministar spoljnih poslova, ekonomije,vojske,sporta,policije,predsednik mesne zajednice i JOS mu nije dosta?????On je ociti primer kako VLAST lose utice na coveka i udaljava ga od realnog zivota.Zato je i izgubio izbore, ali nece da izgubi VLAST jer sta ima lepse od te MOCI???

DPolitika

pre 11 godina

RECE TZV. ANALITICAR:

Tadić ima neosporan autoritet i tu harizmu u DS-u, a posao premijera zahteva i veliko iskustvo u privredi i ekonomiji...

A gde je stekao iskustvo u privredi i ekonomiji?

Jedino ekonomsko i privredno iskustvo koje ima je slikanje u firmama za kampanju i propagandu...

Mozda gresim mozda ima neka druga ekonomska iskustva kao sto je na primer pregovaranje provizije za razne ustupke i zavrsavanje posla preko reda...

JAKI ANALITICARI:):):):):)

Драган

pre 11 godina

Види, види, јесу ли ово они исти аналитичари који су нас убеђивали да Тадић побеђује 120%??
Па људи бре докле више???

Dule

pre 11 godina

Šta bi mi jadni da nema ovih analitičara da nam sve lepo objasne? Ima li uopšte nešto vezano za Tadića a da ovi nazovi nezavisni analitičari ne moraju svaki dan da nas ubeđuju kako je to najbolje za nas?

Dragan S.

pre 11 godina

Nakon debakla po pitanju procena izbornih rezulltata, analitičari bi trebalo dobro da preispitaju svoje analitičke metode. Već mi je muka kad pročitam naslov "po oceni analitičara"...

banbus

pre 11 godina

''Postovani'' analiticari bi mogli da navedu jednu demokratsku zemlju u kojoj je jedan predsednik izgubio izbore, pa postao premijer. Sve ce vas odneti poplava koja sledi!!!

anonimous

pre 11 godina

Analitičari...
Rekli su i da će Tadić pobediti sigurno, pa se narod opustio... Dosta više sa tim analitičarima! Ne treba mi prevodilac društvenih prilika, da bih shvatio sam šta se dešava!

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Evo ja cu sebi dozvoliti da budem "analiticar" pa cu vam izdati odredjene podatke (tacne i proverljive)

Rezultati politike DSa, Borisa Tadica (koji je bio i predsednik i premijer 4 godine, da se nelazemo), i SPS-PUPS-JS.

2008 republicki izbori, Koalicije oko DSa i SPSa zajedno 1 900 000 glasova!
2012 republicki izbori, DS, SPS, URS ukupno 1 650 000 glasova!
Koalicija koja je bila na vlasati (B.Tadic) dobila je 250 000 glasova manje (cetvrt miliona).

Koliko je to?
U N.Sadu je na ovim izborima glasalo (vazeci glasovi) 165 000
U Kragujevcu 90 000
U Nisu 130 000
Cisto da uporedite koliko narod podrzava stranke iz vlasti (Novi Sad i Kragujevac manje)

A tek podrska Borisu Tadicu!!!

2008 drugu krug predsednickih izbora 2 300 000 glasova
2012 drugi krug predsednickih izbora 1 480 000 glasova

800 000 glasova manje!!!

I sad dodju analiticari (spineri) da nam kazu kako je Boris Tadic najbolje resenje za Srbiju!!!
Alo 800 000 ljudi nije htelo da izadje i glasa za njega opet, znaci da mu neveruju, da im se ne svidja sta je radio...

Mada sam cuo pravi biser u Utisku nedelje veceras:
Boris je izgubio jer su njegovi glasaci bili uvereni u pobedu pa su otisli na pecanje, izlet, kupovinu, bio je lep dan...

Alo bre ljudi 800 000 ljudi manje podrzava B.Tadica!
250 000 ljudi manje podrzava stranke iz vlasti!

Pa koji to signali vama trebaju?

lud zbunjenog

pre 11 godina

Analaticari su rekli.... Koji analiticari? Boza Prelevic, advokat? Od svih advokata, samo je on analiticar? Analiticar cega? Biznismen Toplica Spasojevic? Pa je li biznismen ili analiticar? Psiholog Zarko Trebjesanin? Psiholog ili pshihoanaliticar? Pshihopoliticki analiticar? A, sta je po zanimanju novinar koji je ovo napisao? Analiticar? Cega?

Manojle

pre 11 godina

Analitičari su advokat, biznismen i psiholog?
A šta, kao svi zaboravili da je pre neki dan Tadić rekao da neće biti premijer?
Jel vi mislite da smo mi građani budale, a?

M

pre 11 godina

Slažem se sa mišljenjima "analitičara". Ako Tadić kao Predsednik Vlade uspe da ograniči nerealne i ekonomski katastrofalne zahteve PUPS-a i sprovede bolne reforme izgubiće naredne izbore ali će ga svi pamtiti kao reformatora. E sad, tu je pitanje političke i državničke hrabrosti koju je pitanje da li Tadić poseduje.

Mada, moram da pruznam, nije mi jasno kako je manji rizik hapšenje Karadžića i Mladića, a nije otpuštanje besposlenih i nedovoljno sposobnih ljudi u prekobrojnim izmišljenim Agencijama, zavodima i partijski zapošljenim vojnicima stranaka u administraciji... O nezasluženim penzionerima i bivšim udbašima sa beneficiranim radnim stažom...

Nesa

pre 11 godina

E ako su analiticari rekli mora da je stvarno tako.Sta ima mi prosta raja da nesto izmisljamo kad su tu analiticari.Da se ja nesto pitam ja nebi dao narodu ni da glasa nego da glasaju samo analiticari, u nase ime.Narod moze i da pogresi,sto rece Micun.A posle problemi,mora da se stimuju rezultati a analiticari to sve da mediski proprate,ma muka jedna.Bolje da glasaju samo analiticari,akreditovani,ne ovi bez licence nego samo licencirani.Provereni.

zmitjkoe

pre 11 godina

Mislim da ce biti dobar premijer (posle Deda Mraza nije tesko biti dobar premijer). Dokaz za to nalazim u cinjenici da se on, dok je bio predsednik, sve vreme ponasao kao premijer (mesao se u stvari koje nisu u nadleznosti sefa drzave). Ali to nije prva inverzija u srpskoj politici, Kostunica je bio premijer, ali se ponasao kao predsednik (interesovali su ga je samo Kosovo i Ustav, ekonomiju nikad nije pomenuo). Dakle, sad ce Tadic stvarno biti odgovoran ako Srbiji ne krene na bolje. Tek tek sada ima vlast i moc, za razliku od protokloarne predsednicke funkcije. A Nikolicu dopustiti da samo izjavljuje saucesca zbog cunamija i da prima nove ambasadore. Evo, iako jos nije zvanicno postao predsednik, vec je uspeo da pokvari odnose sa Hrvatskom (na cemu je Tadic dugo radio). Svako normalan razume da su dobri srpsko-hrvatski odnosi garancija mira na Balkanu. I sve zbog toga sto Tomica (nikada) nije naucio da drzi (pogani) jezik za zubima (od najave Djindjicevog ubistva, pa do izliva ljubavi prema Velikoj Srbiji za nemacke novine). Mislim da on ne moze sam da funkcionise, bez Vucica, koji ipak uspeo da profitira, sada ce najzad biti na celu stranke. Malo li je?

dragan

pre 11 godina

ahahaha, pa zar nisu analitičari govorioli da je Tadić bio ubedljiviji od Nikolića i da će da pobedi.

Šalu na stranu. Da bio bi idealan, da i poslednjem neodlučnom bude jasno kakva je to vlada DS SPS i da nastave da nas vode kuda su nas doveli. Idealna da se digne kuka i motika.

A ove nabeđene analitičare trab najuriti g....ivom motkom.

Jovan

pre 11 godina

I ja se slazem sa izjavom strucnjaka da je Tadic najbolje resenje za mesto Premijera.Narod je na parlamentarnim izborima dao veliku podrsku koaliciji okupljene oko DS;URS;LDP:SPS,i cak sto vise imace ako sam dobro izracunao do 8 mandata vise nego sto su imali u predhodnom sazivu.
SNS jeste dobitnik sa osvojenih 73 poslanickih mesta medgutim oni nemaju tako jake strucnjake da bi sastavili Vladu,i neznam sa kojom strankom bi pokusali da ucine nesto zato sto osim DSS vise nema partije koja bi usla u koaliciju sa SNS.
Mene brine cinjenica oko izjave Tome u vezi Vukovara,jer ako je Nemacki novinar rekao da moze da pusti u javnosti celokupni snimak intervjua sa buducim Predsednikom Srbije,onda se mora poverovati Nemackom novinaru a ne Tomi.Lepo su strucnjaci i domaci i svetski upozoravali sta ce se dogoditi sa S´rbijom ako pobedi nacionalisticki kandidat odnosno covek koji je ucestvovao u desavanjima 90-tih godina.Na zalost Srpskog naroda pobedio je covek zahvaljujuci glasacima nepismenih i polupismenih.

Neko tamo

pre 11 godina

Vreme je za novi 5. Oktobar ovo je prevršilo svaku meru!!! Čovek koji je izgubio izbore dobja mesto premijera i formira vladu sa Dačićem koga smo rušili 5. Oktobra! Mislim da ste se dosta igrali da ćete vrlo brzo osetiti gnev naroda.

Vojislav

pre 11 godina

Covek koji u sred TV duela cita unapred spremljen tekst,koji govori iste uopstene fraze vec 12 godina ima autoritet i harizmu ??? Pa za koga bre? O cemu vi pricate,narodu je dosta gluposti i ovakvih analiza neznalica koji su prognozirali ubedljivu pobedu Tadica. Smesni ste!

lud zbunjenog

pre 11 godina

Analaticari su rekli.... Koji analiticari? Boza Prelevic, advokat? Od svih advokata, samo je on analiticar? Analiticar cega? Biznismen Toplica Spasojevic? Pa je li biznismen ili analiticar? Psiholog Zarko Trebjesanin? Psiholog ili pshihoanaliticar? Pshihopoliticki analiticar? A, sta je po zanimanju novinar koji je ovo napisao? Analiticar? Cega?

Neko tamo

pre 11 godina

Vreme je za novi 5. Oktobar ovo je prevršilo svaku meru!!! Čovek koji je izgubio izbore dobja mesto premijera i formira vladu sa Dačićem koga smo rušili 5. Oktobra! Mislim da ste se dosta igrali da ćete vrlo brzo osetiti gnev naroda.

Srbijo majko imaš li gorih sinova

pre 11 godina

Pavlović je večeras u Utisku nedelje zaključio da ne pozna presedan da poraženi predsednik preuzima premijersku funkciju. Toliko o "stručnjacima"

Manojle

pre 11 godina

Analitičari su advokat, biznismen i psiholog?
A šta, kao svi zaboravili da je pre neki dan Tadić rekao da neće biti premijer?
Jel vi mislite da smo mi građani budale, a?

DPolitika

pre 11 godina

RECE TZV. ANALITICAR:

Tadić ima neosporan autoritet i tu harizmu u DS-u, a posao premijera zahteva i veliko iskustvo u privredi i ekonomiji...

A gde je stekao iskustvo u privredi i ekonomiji?

Jedino ekonomsko i privredno iskustvo koje ima je slikanje u firmama za kampanju i propagandu...

Mozda gresim mozda ima neka druga ekonomska iskustva kao sto je na primer pregovaranje provizije za razne ustupke i zavrsavanje posla preko reda...

JAKI ANALITICARI:):):):):)

Milan

pre 11 godina

Pa on je bio predsednik drzave premijer,ministar spoljnih poslova, ekonomije,vojske,sporta,policije,predsednik mesne zajednice i JOS mu nije dosta?????On je ociti primer kako VLAST lose utice na coveka i udaljava ga od realnog zivota.Zato je i izgubio izbore, ali nece da izgubi VLAST jer sta ima lepse od te MOCI???

Драган

pre 11 godina

Види, види, јесу ли ово они исти аналитичари који су нас убеђивали да Тадић побеђује 120%??
Па људи бре докле више???

Miroslav Grbic

pre 11 godina

OK. Isti ti su i prognozirali Tadicevu pobedu na izborima sa 10% razlike.
Najbolje za Demokratsku stranku bi bilo da Tadic ode u "penziju", a sa njim i dobar deo glavnog odbora. Nije normalno da ovakav rezultat na izborima, i parlamentarnim i predsednickim, bude nagradjen vodjenjem vlade.
Da ne pominjem koliko je to lose resenje i za sve gradjane Srbije.

Dusan

pre 11 godina

Ovo je crni humor, muka mi je od ovih rezimskih analiticara. Pa daleko bilo da nam ovaj bude premijer, oterao nam je drzavu u propast za ovih 12 godina na vlasti.

Vojislav

pre 11 godina

Covek koji u sred TV duela cita unapred spremljen tekst,koji govori iste uopstene fraze vec 12 godina ima autoritet i harizmu ??? Pa za koga bre? O cemu vi pricate,narodu je dosta gluposti i ovakvih analiza neznalica koji su prognozirali ubedljivu pobedu Tadica. Smesni ste!

Peta

pre 11 godina

Ovo Borisu nije trebalo. Izgubio je izbore i umesto da se ugleda na praksu u zapadnim zemljama u kojima se porazeni politicari povlace iz politike on radi sasvim suprotno. Ako je dobro vodio stranku, valjda u istoj ima i boljih kandidata. Svaka dobra firma vodi racuna da joj posao ne zavisi od jednog coveka pa bi tako valjda trebalo da bude i sa strankama.

L J U B O

pre 11 godina

Hahahaha.... ANALITICIRI!!! Wohoooo!!!! To su oni sto sve znaju i nikad ne grese, a ako pogrese onda ih nismo dobro razumeli pa su opet u pravu. Nego, Tadic dobija izbore, a?

dragan

pre 11 godina

ahahaha, pa zar nisu analitičari govorioli da je Tadić bio ubedljiviji od Nikolića i da će da pobedi.

Šalu na stranu. Da bio bi idealan, da i poslednjem neodlučnom bude jasno kakva je to vlada DS SPS i da nastave da nas vode kuda su nas doveli. Idealna da se digne kuka i motika.

A ove nabeđene analitičare trab najuriti g....ivom motkom.

Draganče

pre 11 godina

Kako analitičari vide, pokazali su u proteklim izborima! Daj bože da ovoga puta pogode, ali ja se usudjujem da kažem: nemam više poverenja u čoveka koji je pre dve nedelje javno izjavio da se neće prihvatiti mesta premijera. A DS-u zauvek kažem zbogom...

Nesa

pre 11 godina

E ako su analiticari rekli mora da je stvarno tako.Sta ima mi prosta raja da nesto izmisljamo kad su tu analiticari.Da se ja nesto pitam ja nebi dao narodu ni da glasa nego da glasaju samo analiticari, u nase ime.Narod moze i da pogresi,sto rece Micun.A posle problemi,mora da se stimuju rezultati a analiticari to sve da mediski proprate,ma muka jedna.Bolje da glasaju samo analiticari,akreditovani,ne ovi bez licence nego samo licencirani.Provereni.

Dragan S.

pre 11 godina

Nakon debakla po pitanju procena izbornih rezulltata, analitičari bi trebalo dobro da preispitaju svoje analitičke metode. Već mi je muka kad pročitam naslov "po oceni analitičara"...

nikad robom - Mirko (Cvetkovic) i Slavko (Perovic)

pre 11 godina

zao mi je sto se Bozo Prelevic pridruzio ovoj skupini "uvlakaca". To je jedino sto mogu da kazem uzkonstataciju da je Boris i protekle 4 godine bio premijer, te da je unistio sudsku vlast kako njegova kamarila ne bi odgovarala za pljacku Srbije

Dragan P

pre 11 godina

Ako u Srbiji ima gori od politicara onda su to politicki analiticari. Vise je bljutavo ih gledati po raznim televizijama kako prosipaju iz supljeg u prazno.
Toliko

M

pre 11 godina

Slažem se sa mišljenjima "analitičara". Ako Tadić kao Predsednik Vlade uspe da ograniči nerealne i ekonomski katastrofalne zahteve PUPS-a i sprovede bolne reforme izgubiće naredne izbore ali će ga svi pamtiti kao reformatora. E sad, tu je pitanje političke i državničke hrabrosti koju je pitanje da li Tadić poseduje.

Mada, moram da pruznam, nije mi jasno kako je manji rizik hapšenje Karadžića i Mladića, a nije otpuštanje besposlenih i nedovoljno sposobnih ljudi u prekobrojnim izmišljenim Agencijama, zavodima i partijski zapošljenim vojnicima stranaka u administraciji... O nezasluženim penzionerima i bivšim udbašima sa beneficiranim radnim stažom...

Pantagruel

pre 11 godina

Тадић није корумпиран ни умешан у организовани криминал (само је роб сопствене сујете која не трпи силазак са велике сцене и губитак статуса главне звезде), али очигледно трпи сувише велики притисак оних својих сарадника који то јесу и под њиме се прихвата дужности која ће га дефинитивно учинити још мање популарним (запечатити му каријеру). За њега, државу и Демократску странку најздравије би било да је после пораза мирно поднео оставку и препустио чланству да одабере између Ђиласа и Пајтића (који су направили добар резултат у Београду и Војводини) као новог лидера. Међутим, ако би ДС на 4 године изостао из Владе и одрекао се моћи да утиче на њене одлуке, било би крајње неизвесно ко би од високих функционера те странке и перјаница 4 владe (Ђинђиђеве, Живковићеве, друге владе Војислава Коштунице и владе Мирка Цветковића) остао на слободи, а ко би био ухапшен због сумњивих привазизација, малверзација у набавкама, разноразних уградњи и узетих провизија. То је луксуз који утицајни људи и са њима повезани "привредници" себи не могу да дозволе.
А пола (ако не и више) ових вајних "аналитичара" су заправо плаћени спин мајстори којима је задатак да наведу јавност да њохиве "анализе" прихвати као истину и поступа у складу са њима. Колико им народ више верује показао је резултат избора.

nikola radovanovic

pre 11 godina

advojat,biznismen i psiholog-bas su super ovi analiticari. mogli ste i ekrema jevrica ili mikija iz kupinova da pitate za strucno misljenje.

Jovan

pre 11 godina

I ja se slazem sa izjavom strucnjaka da je Tadic najbolje resenje za mesto Premijera.Narod je na parlamentarnim izborima dao veliku podrsku koaliciji okupljene oko DS;URS;LDP:SPS,i cak sto vise imace ako sam dobro izracunao do 8 mandata vise nego sto su imali u predhodnom sazivu.
SNS jeste dobitnik sa osvojenih 73 poslanickih mesta medgutim oni nemaju tako jake strucnjake da bi sastavili Vladu,i neznam sa kojom strankom bi pokusali da ucine nesto zato sto osim DSS vise nema partije koja bi usla u koaliciju sa SNS.
Mene brine cinjenica oko izjave Tome u vezi Vukovara,jer ako je Nemacki novinar rekao da moze da pusti u javnosti celokupni snimak intervjua sa buducim Predsednikom Srbije,onda se mora poverovati Nemackom novinaru a ne Tomi.Lepo su strucnjaci i domaci i svetski upozoravali sta ce se dogoditi sa S´rbijom ako pobedi nacionalisticki kandidat odnosno covek koji je ucestvovao u desavanjima 90-tih godina.Na zalost Srpskog naroda pobedio je covek zahvaljujuci glasacima nepismenih i polupismenih.

milan

pre 11 godina

Kad je onaj pobedio bio mi je najgori dan u zivotu a ko zna zasto je to dobro.Mozda ce Tadic vise da uradi kao premijer nego predsednik i nije smak sveta.

radetoronto

pre 11 godina

Ma BoTa prosto PUCA od harizme! On je toliko harizmatican da je cak uspeo izgubiti od Tome Diplome!

Mi Srbi smo prosto osudjeni na nestanak. To postaje sve jasnije svaki dan.

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Jasno je kao beli dan ko je najopasnija koaliciona mafija kod nasi:analitičari, mediji,političari,privilegovani privrednici koji to sve plaćaju i sponzorišu(:-

Nikola

pre 11 godina

Analiticari?.. Pih! Sve to ne bi bilo smesno kada bi ti "analiticari" bili analiticari! dakle nepristrasni. Prosto mi je vise muka da slusam ljude koji se utrkuju u svojevrsnom ulizistvu...
Analiticari? Pih! Fuj!

Miroslav Sabljić

pre 11 godina

Koji Tadić, koja stabilnost?
A mi smo kao stabilni, već 8 godina?
Mi svi smo na prosjačkom štapu, mislim na nas koji ne živimo od politike.
Imam ružno sećanje na onog vladara što su ga šerpama smenili a i ovi mi vladari liče na onoga.
Malo predsednik, predsednik pa sad daj šta daš, može i premijer.
Ej Borise, šta se ovo dešava sa demokracijom u zemlji Srbiji ?
A tek šta će se desiti s nama ?

savo matic

pre 11 godina

zasto imamo izbore kad nasi analiticari biraju premijere, predsjednike.
dragi analiticari nismo ovce, ko plati vise bolji, jel da...

Pera

pre 11 godina

Dosta sa spinovanjem.Prevazilazi sve granice. Danas su svi u Srbiji takozvani "analiticari tako da njihova ne vredi ali ni malo...

zmitjkoe

pre 11 godina

Mislim da ce biti dobar premijer (posle Deda Mraza nije tesko biti dobar premijer). Dokaz za to nalazim u cinjenici da se on, dok je bio predsednik, sve vreme ponasao kao premijer (mesao se u stvari koje nisu u nadleznosti sefa drzave). Ali to nije prva inverzija u srpskoj politici, Kostunica je bio premijer, ali se ponasao kao predsednik (interesovali su ga je samo Kosovo i Ustav, ekonomiju nikad nije pomenuo). Dakle, sad ce Tadic stvarno biti odgovoran ako Srbiji ne krene na bolje. Tek tek sada ima vlast i moc, za razliku od protokloarne predsednicke funkcije. A Nikolicu dopustiti da samo izjavljuje saucesca zbog cunamija i da prima nove ambasadore. Evo, iako jos nije zvanicno postao predsednik, vec je uspeo da pokvari odnose sa Hrvatskom (na cemu je Tadic dugo radio). Svako normalan razume da su dobri srpsko-hrvatski odnosi garancija mira na Balkanu. I sve zbog toga sto Tomica (nikada) nije naucio da drzi (pogani) jezik za zubima (od najave Djindjicevog ubistva, pa do izliva ljubavi prema Velikoj Srbiji za nemacke novine). Mislim da on ne moze sam da funkcionise, bez Vucica, koji ipak uspeo da profitira, sada ce najzad biti na celu stranke. Malo li je?

Beogradjanin

pre 11 godina

Koliko se DS udaljio od naroda i nista ne shvata i ne prihvata, izgleda da su isto tako i njihovi "analiticari". Ajde, do izbora smo to nekako i mogli da progutamo, ali pisanje istih "analiza" opet? Ma dajte molim vas. Neka neko obavesti te ljude da vise ne moraju to da rade. Sada svi znamo da je car go!

Libero Boskan

pre 11 godina

E hvala vam sto ste mi otkrili nekoliko imena 'analiticara' od par stotina koji su se namnozili u poslednjih par meseci. Na osnovu njihovih najnovijih i 'nepristrasnih' 'analiza' cu ih sada mirne duse precrtati u mom tefteru, hocu reci citanju vesti. Cim procitam Prelevic, Trebjesanin ---> ignorisi vest odmah. Bice tu jos takmaca, jedva cekam da skartitam jos par 'nezavisnih analiticara' i uprostim sebi citanje vesti.

Ćira

pre 11 godina

Sve dok svojim lokalnim, kriminalnim, partijskim kadrovima dozvoljava da u svojim kancelarijama (kosovski okrug) drže privatne fakultete i prodaju diplome lekara, pravnika, inžinjera za 7000 evra, sve dok ti kadrovi svaki projekat države Srbije stave u svoj džep koriteći DS kao paravan za pljačku države, a kada budu prozreni od naroda, onda batinjanjem, hapšenjima i iseljavanjem prete narodu da glasa za njih i DS,DS će prolaziti i gore od SRS, sve do potpunog gašenja.

Nik

pre 11 godina

'Analiticari'... LOL

P.s. Uvek iste face, kojima ispred 'dr', 'mr' itd., stoji, NEVIDLJIVO ime stranke za koju nastupaju...

Crnjak!

Zvonko

pre 11 godina

Da analiticari vrlo ste mudri. Samo mi nije jasno kako neko ko je izgubio na direktnim izborima treba da ima vecu vlast i autoritet od pobednika? Ne ide... Bojim se da to nije najbolje resenje ni za Srbiju ni za stranku. Ali vreme ce pokazati...

Neutralni

pre 11 godina

Samo bih podsetio da su analitičari rekli da je Tadić bio u prednosti i da je bilo izvesno da će ponovo biti predsednik. Građani su rekli šta misle o Tadićevoj politici, što glasovima, što apsinencijom i da je mudar, shvatio bi da ne treba da siluje stvari. A te priče o tome da Srbiji treba neko ko će stabilizovati Vladu su priče ljudi koji ne znaju šta da kažu. Srbiji treba premijer koji ima, kako bi se to reklo na španskom, cojones, da sprovede neophodne i bolne reforme do kraja, po cenu uništenja svoje političke karijere.

N

pre 11 godina

Mene je sramota analiticara koji ovakvu stvar propagiraju. Da rezimiramo, Boris Tadic je kao predsednik izgubio izbore. S obzirom da se 4 godine ponasao ne samo kao predsednik, vec i kao premijer, ministar finansija, ministar ekonomije, ministar spoljinih poslova, dolazimo do zakljucka da je on i izbore izgubio zato sto je to sve lose vodio. Da je pre 4 godine postavio normalnog premijera, odnosno jaceg politicara na taj polozaj, koji bi vise vukao konce, BT bi danas verovatno bio predsednik. S obzirom da je izbore izgubio i kao predsednik i kao premijer, zakljucak je da narod Srbije njega ne zeli da vidi kao premijera. A da ne pricam o tome koliko se srozao svojom izjavom da nece biti premijer posle gubitka na izborima za predsednika. Molila bih analiticare da prestanu da kukaju nad njegovom sudbinom vec da se zabrinu za sudbinu svih nas. Ima boljih i pametnijih politicara koji bi mogli da dodju na tu poziciju a to su Djilas i Jesic, na primer, a sigurna sam da ih ima jos.

Helios

pre 11 godina

Uh, dobro je! Ja mislio da je sve ovo jedan veliki idiotizam, noćna mora. Kad ono mudri i ugledni ljudi rekli da je sve OK i najbolje moguće a i mediji objavili. Mora onda da je stvarno tako. Pao mi je kamen sa srca, odmah se bolje osećam.

Vlada

pre 11 godina

Jedan pije viski, a drugi rakiju. Obojica su alkoholičari. Sad nas 'analitičari' ubeđuju da je bolji onaj koji viski.
Domanović je pisao o Pašiću, a šta bi pisao o Tadiću i Nikoliću?

milesd

pre 11 godina

mislim da je glupo sto uopste imamo izbore.
trosimo pare bez veze kad ovi nazovi analiticari mogu da nam predloze i ko je najbolji premier i ko ce biti predsednik , cak i sa koliko ce razlike pobediti jedan kandidat drugoga!
ma koliko bili placeni i ma koliko se trudili da ugode naruciocu analize mislim da ni njemu ,a ni nama gradjanima glasacima oni ne donose nista dobro.
ovakve "analize" mogu samo da vredjaju gradjane-glasace i da stvore potpuno suprotan "inat efekat" , po meni bi recimo mnogo bolje bilo da je recimo tadic izasao sa saopstenjem da je brzopleto doneo odluku da nece boto premijer i da se sad predomislio.
ovako "analiticari" izokola pripremaju (ne znam koga) narod na odluku Tadica da ipak prihvati mesto premijera.

Nikola

pre 11 godina

Ljudi koji su protiv Tadica, moraju da shvate neke stvari.

Prvo, da li vi razumete da je CEO SVET u finansiskoj krizi? Sve zemlje oko nas, Evropska Unija, SAD itd... ? Jel razumete da je JAKO TESKO odrzati makroekonomsku stabilnost u drzavi, jak dinar, redovne plate i penzije itd...?

Da li razumete da ne postoji jasna formula, "Treba da se uradi to to to i to", pa da budemo razvijena drzava? To je VELIKI izazov, i pitanje je koliko ce nam vremena trebati da se tako nesto desi... ako se ikada desi.

Zar Vam nije cudno to sto se SNS uopste ne bori za premijersko mesto? Ja ne vidim da je SNS ista rekla, iako imaju najvise poslanika. To je zato sto znaju da je posao koji sledi, JAKO tezak. I ko god dodje, snosice veliku odgovornost, morati da donosi teske odluke USTEDE, sto podrazumeva stagniranje visine penzija i plata u javnim ustanovama, i cak otpustanje nepotrebnih radnika (a svi znamo da ih ima gomila, pogotovo u EPS-u i slicnim firmama).

SNS je dobio komforno predsednicko mesto, i ne snose ni O od odgovornosti. Ono sto Toma ima da radi sledecih 5 godina, je da putuje, rukuje se sa drzavnim zvanicnicima, i kritikuje Tadica kako bi on uradio bolji posao.

Shvatite ljudi da je u svetu KRIZA! Ne mozemo mi biti JEDINI kojima cvetaju ruze.

Tadic je najbolje resenje za premijera, zato sto ima autoritet nad svim ministrima, i mislim da moze da ih dovede u red, i da preuzme odgovornost, svidelo se to vama ili ne.

guja

pre 11 godina

Agonija Slobodana Miloševića se nastavlja. Kao da ovakvu glupost nismo gledali 2000. Neće Srbi da se pobune ako euro ode na 200. Neće ni na 300. Ni 500. Ali ako počneš da ga praviš na budalu, a još ako si ti budala svašta može da se očekuje. Jeli, tužilaštvo se pojavi sa predizbornom porukom (petak pred drugi krug) da će biti velikih hapšenja zbog korupcije. Šta čekaju, da vide da neće osumnjičeni u vladu. Kako će to da se smanji glomazna i neefikasna administracija? Da neće Dinkić to da radi? Ko je taj što će da rastera miševe iz ambara? Onaj što ih pustio unutra. Dragi moji, sve više podseća na 2000. Kako će da završi ekipica, nisam siguran.

analiticar "analiticara"

pre 11 godina

Они немају ни стида, ни срама. Реч је, наравно, о нашим политичким аналитичарима, уредницима медија и експертима из агенција за истраживање јавног мњења. Та дружина шарлатана, није се скидала са телевизијских екрана и новинских страница, не само да је промашила све резултате избора у Србији већ је деловала и као група организованих навијача катастрофално поражене екипе. После вишемесечног повлачења по јавности, ова повелика група дунстера просто је разјарена исходом другог круга председничких избора у Србији, те и даље јаше и никако да сјаше са грбаче народа који им је јасно и гласно рекао да немају појма и да ништа, ама баш ништа, нису погодили. Што је најгоре у овом путујућем циркусу дилетаната окићених академским титулама, и њима толико важним дипломама, приличан је број и професора на разним факултетима.Они и даље тврде да знају шта је најбоље, шта ваља чинити и шта би требало да буде у центру јавне пажње. Неодољиво подсећају на Министарство за истраживање руда и губљење времена.

ЂИНЂИЋЕВ ПУТ

pre 11 godina

Биће Тадић одличан премијер ако се ослободи Чанка и његових аутономиста (латинска реч за независност)..
Војводина би требало да има само она овлашћења, која се сутра могу дати и другим регијама-покрајинама, нпр Јужноморавској Покрајини (од Крушевца, преко Ниша и Пирота, до Врања), значи БЕЗ ДРЖАВНИХ атрибута и овлашћења.
Покојни Премијер Ђинђић је заговарао пуну РАВНОПРАВНОСТ свих грађана и регија и зато морамо наставити његовим путем, да зликовци који желе да распарчају Србију схвате да је Србија вечна.

Perica

pre 11 godina

Ovi analitičari će nam glave doći. Oni su Tadiću napravili atmosferu da je Tito i zato ljudi nisu ni izašli da glasaju.

Perice čime se bavi tvoj tata?
Kaže Perica: Ma on radi u jednom gej klubu, igra oko šipke i to...
Učiteljica: Perice izađi čas napolje, jel tvoj tata stvarno to radi?
Perica: Ma ne, nago mi bilo glupo da kažem da je politički analitičar.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Evo ja cu sebi dozvoliti da budem "analiticar" pa cu vam izdati odredjene podatke (tacne i proverljive)

Rezultati politike DSa, Borisa Tadica (koji je bio i predsednik i premijer 4 godine, da se nelazemo), i SPS-PUPS-JS.

2008 republicki izbori, Koalicije oko DSa i SPSa zajedno 1 900 000 glasova!
2012 republicki izbori, DS, SPS, URS ukupno 1 650 000 glasova!
Koalicija koja je bila na vlasati (B.Tadic) dobila je 250 000 glasova manje (cetvrt miliona).

Koliko je to?
U N.Sadu je na ovim izborima glasalo (vazeci glasovi) 165 000
U Kragujevcu 90 000
U Nisu 130 000
Cisto da uporedite koliko narod podrzava stranke iz vlasti (Novi Sad i Kragujevac manje)

A tek podrska Borisu Tadicu!!!

2008 drugu krug predsednickih izbora 2 300 000 glasova
2012 drugi krug predsednickih izbora 1 480 000 glasova

800 000 glasova manje!!!

I sad dodju analiticari (spineri) da nam kazu kako je Boris Tadic najbolje resenje za Srbiju!!!
Alo 800 000 ljudi nije htelo da izadje i glasa za njega opet, znaci da mu neveruju, da im se ne svidja sta je radio...

Mada sam cuo pravi biser u Utisku nedelje veceras:
Boris je izgubio jer su njegovi glasaci bili uvereni u pobedu pa su otisli na pecanje, izlet, kupovinu, bio je lep dan...

Alo bre ljudi 800 000 ljudi manje podrzava B.Tadica!
250 000 ljudi manje podrzava stranke iz vlasti!

Pa koji to signali vama trebaju?

nugi

pre 11 godina

O cemu vi analiticari pricate? Treba nam premijer koji je autoritet i koji ima harizmu? Zar nam ne treba premijer koji je posten i koji zaista ima petlju da se uhvati u kostac sa kriminalom i korupcijom? E sad ko je kvalifikovaniji (kao lopov i kriminalac) to je tesko reci u ovom trenutku. Jedni latentni a jedni dokazano kvalifikovani. Premijer treba da bude snazna i harizmaticna licnost, a najbolje da se ugleda na svog prethodnika. Ima li neko normalan na javnoj sceni Srbiji?

muamua

pre 11 godina

nikola kazzes svet u krizi sve zemlje oko nas eu i amerika...e pa vidis u te zemlje nas guraju tvoji...mi bismo u zemlje bez krize u zemlje u koje ide merkel da kuka za pare...rusija kina indija brazil itd...

Dule

pre 11 godina

Šta bi mi jadni da nema ovih analitičara da nam sve lepo objasne? Ima li uopšte nešto vezano za Tadića a da ovi nazovi nezavisni analitičari ne moraju svaki dan da nas ubeđuju kako je to najbolje za nas?

anonimous

pre 11 godina

Analitičari...
Rekli su i da će Tadić pobediti sigurno, pa se narod opustio... Dosta više sa tim analitičarima! Ne treba mi prevodilac društvenih prilika, da bih shvatio sam šta se dešava!

banbus

pre 11 godina

''Postovani'' analiticari bi mogli da navedu jednu demokratsku zemlju u kojoj je jedan predsednik izgubio izbore, pa postao premijer. Sve ce vas odneti poplava koja sledi!!!

zmitjkoe

pre 11 godina

Mislim da ce biti dobar premijer (posle Deda Mraza nije tesko biti dobar premijer). Dokaz za to nalazim u cinjenici da se on, dok je bio predsednik, sve vreme ponasao kao premijer (mesao se u stvari koje nisu u nadleznosti sefa drzave). Ali to nije prva inverzija u srpskoj politici, Kostunica je bio premijer, ali se ponasao kao predsednik (interesovali su ga je samo Kosovo i Ustav, ekonomiju nikad nije pomenuo). Dakle, sad ce Tadic stvarno biti odgovoran ako Srbiji ne krene na bolje. Tek tek sada ima vlast i moc, za razliku od protokloarne predsednicke funkcije. A Nikolicu dopustiti da samo izjavljuje saucesca zbog cunamija i da prima nove ambasadore. Evo, iako jos nije zvanicno postao predsednik, vec je uspeo da pokvari odnose sa Hrvatskom (na cemu je Tadic dugo radio). Svako normalan razume da su dobri srpsko-hrvatski odnosi garancija mira na Balkanu. I sve zbog toga sto Tomica (nikada) nije naucio da drzi (pogani) jezik za zubima (od najave Djindjicevog ubistva, pa do izliva ljubavi prema Velikoj Srbiji za nemacke novine). Mislim da on ne moze sam da funkcionise, bez Vucica, koji ipak uspeo da profitira, sada ce najzad biti na celu stranke. Malo li je?

Jovan

pre 11 godina

I ja se slazem sa izjavom strucnjaka da je Tadic najbolje resenje za mesto Premijera.Narod je na parlamentarnim izborima dao veliku podrsku koaliciji okupljene oko DS;URS;LDP:SPS,i cak sto vise imace ako sam dobro izracunao do 8 mandata vise nego sto su imali u predhodnom sazivu.
SNS jeste dobitnik sa osvojenih 73 poslanickih mesta medgutim oni nemaju tako jake strucnjake da bi sastavili Vladu,i neznam sa kojom strankom bi pokusali da ucine nesto zato sto osim DSS vise nema partije koja bi usla u koaliciju sa SNS.
Mene brine cinjenica oko izjave Tome u vezi Vukovara,jer ako je Nemacki novinar rekao da moze da pusti u javnosti celokupni snimak intervjua sa buducim Predsednikom Srbije,onda se mora poverovati Nemackom novinaru a ne Tomi.Lepo su strucnjaci i domaci i svetski upozoravali sta ce se dogoditi sa S´rbijom ako pobedi nacionalisticki kandidat odnosno covek koji je ucestvovao u desavanjima 90-tih godina.Na zalost Srpskog naroda pobedio je covek zahvaljujuci glasacima nepismenih i polupismenih.

milan

pre 11 godina

Kad je onaj pobedio bio mi je najgori dan u zivotu a ko zna zasto je to dobro.Mozda ce Tadic vise da uradi kao premijer nego predsednik i nije smak sveta.

zmitjkoe

pre 11 godina

Mislim da ce biti dobar premijer (posle Deda Mraza nije tesko biti dobar premijer). Dokaz za to nalazim u cinjenici da se on, dok je bio predsednik, sve vreme ponasao kao premijer (mesao se u stvari koje nisu u nadleznosti sefa drzave). Ali to nije prva inverzija u srpskoj politici, Kostunica je bio premijer, ali se ponasao kao predsednik (interesovali su ga je samo Kosovo i Ustav, ekonomiju nikad nije pomenuo). Dakle, sad ce Tadic stvarno biti odgovoran ako Srbiji ne krene na bolje. Tek tek sada ima vlast i moc, za razliku od protokloarne predsednicke funkcije. A Nikolicu dopustiti da samo izjavljuje saucesca zbog cunamija i da prima nove ambasadore. Evo, iako jos nije zvanicno postao predsednik, vec je uspeo da pokvari odnose sa Hrvatskom (na cemu je Tadic dugo radio). Svako normalan razume da su dobri srpsko-hrvatski odnosi garancija mira na Balkanu. I sve zbog toga sto Tomica (nikada) nije naucio da drzi (pogani) jezik za zubima (od najave Djindjicevog ubistva, pa do izliva ljubavi prema Velikoj Srbiji za nemacke novine). Mislim da on ne moze sam da funkcionise, bez Vucica, koji ipak uspeo da profitira, sada ce najzad biti na celu stranke. Malo li je?

Nikola

pre 11 godina

Ljudi koji su protiv Tadica, moraju da shvate neke stvari.

Prvo, da li vi razumete da je CEO SVET u finansiskoj krizi? Sve zemlje oko nas, Evropska Unija, SAD itd... ? Jel razumete da je JAKO TESKO odrzati makroekonomsku stabilnost u drzavi, jak dinar, redovne plate i penzije itd...?

Da li razumete da ne postoji jasna formula, "Treba da se uradi to to to i to", pa da budemo razvijena drzava? To je VELIKI izazov, i pitanje je koliko ce nam vremena trebati da se tako nesto desi... ako se ikada desi.

Zar Vam nije cudno to sto se SNS uopste ne bori za premijersko mesto? Ja ne vidim da je SNS ista rekla, iako imaju najvise poslanika. To je zato sto znaju da je posao koji sledi, JAKO tezak. I ko god dodje, snosice veliku odgovornost, morati da donosi teske odluke USTEDE, sto podrazumeva stagniranje visine penzija i plata u javnim ustanovama, i cak otpustanje nepotrebnih radnika (a svi znamo da ih ima gomila, pogotovo u EPS-u i slicnim firmama).

SNS je dobio komforno predsednicko mesto, i ne snose ni O od odgovornosti. Ono sto Toma ima da radi sledecih 5 godina, je da putuje, rukuje se sa drzavnim zvanicnicima, i kritikuje Tadica kako bi on uradio bolji posao.

Shvatite ljudi da je u svetu KRIZA! Ne mozemo mi biti JEDINI kojima cvetaju ruze.

Tadic je najbolje resenje za premijera, zato sto ima autoritet nad svim ministrima, i mislim da moze da ih dovede u red, i da preuzme odgovornost, svidelo se to vama ili ne.

M

pre 11 godina

Slažem se sa mišljenjima "analitičara". Ako Tadić kao Predsednik Vlade uspe da ograniči nerealne i ekonomski katastrofalne zahteve PUPS-a i sprovede bolne reforme izgubiće naredne izbore ali će ga svi pamtiti kao reformatora. E sad, tu je pitanje političke i državničke hrabrosti koju je pitanje da li Tadić poseduje.

Mada, moram da pruznam, nije mi jasno kako je manji rizik hapšenje Karadžića i Mladića, a nije otpuštanje besposlenih i nedovoljno sposobnih ljudi u prekobrojnim izmišljenim Agencijama, zavodima i partijski zapošljenim vojnicima stranaka u administraciji... O nezasluženim penzionerima i bivšim udbašima sa beneficiranim radnim stažom...

Neko tamo

pre 11 godina

Vreme je za novi 5. Oktobar ovo je prevršilo svaku meru!!! Čovek koji je izgubio izbore dobja mesto premijera i formira vladu sa Dačićem koga smo rušili 5. Oktobra! Mislim da ste se dosta igrali da ćete vrlo brzo osetiti gnev naroda.

Dusan

pre 11 godina

Ovo je crni humor, muka mi je od ovih rezimskih analiticara. Pa daleko bilo da nam ovaj bude premijer, oterao nam je drzavu u propast za ovih 12 godina na vlasti.

Manojle

pre 11 godina

Analitičari su advokat, biznismen i psiholog?
A šta, kao svi zaboravili da je pre neki dan Tadić rekao da neće biti premijer?
Jel vi mislite da smo mi građani budale, a?

Srbijo majko imaš li gorih sinova

pre 11 godina

Pavlović je večeras u Utisku nedelje zaključio da ne pozna presedan da poraženi predsednik preuzima premijersku funkciju. Toliko o "stručnjacima"

dragan

pre 11 godina

ahahaha, pa zar nisu analitičari govorioli da je Tadić bio ubedljiviji od Nikolića i da će da pobedi.

Šalu na stranu. Da bio bi idealan, da i poslednjem neodlučnom bude jasno kakva je to vlada DS SPS i da nastave da nas vode kuda su nas doveli. Idealna da se digne kuka i motika.

A ove nabeđene analitičare trab najuriti g....ivom motkom.

lud zbunjenog

pre 11 godina

Analaticari su rekli.... Koji analiticari? Boza Prelevic, advokat? Od svih advokata, samo je on analiticar? Analiticar cega? Biznismen Toplica Spasojevic? Pa je li biznismen ili analiticar? Psiholog Zarko Trebjesanin? Psiholog ili pshihoanaliticar? Pshihopoliticki analiticar? A, sta je po zanimanju novinar koji je ovo napisao? Analiticar? Cega?

nikad robom - Mirko (Cvetkovic) i Slavko (Perovic)

pre 11 godina

zao mi je sto se Bozo Prelevic pridruzio ovoj skupini "uvlakaca". To je jedino sto mogu da kazem uzkonstataciju da je Boris i protekle 4 godine bio premijer, te da je unistio sudsku vlast kako njegova kamarila ne bi odgovarala za pljacku Srbije

DPolitika

pre 11 godina

RECE TZV. ANALITICAR:

Tadić ima neosporan autoritet i tu harizmu u DS-u, a posao premijera zahteva i veliko iskustvo u privredi i ekonomiji...

A gde je stekao iskustvo u privredi i ekonomiji?

Jedino ekonomsko i privredno iskustvo koje ima je slikanje u firmama za kampanju i propagandu...

Mozda gresim mozda ima neka druga ekonomska iskustva kao sto je na primer pregovaranje provizije za razne ustupke i zavrsavanje posla preko reda...

JAKI ANALITICARI:):):):):)

Peta

pre 11 godina

Ovo Borisu nije trebalo. Izgubio je izbore i umesto da se ugleda na praksu u zapadnim zemljama u kojima se porazeni politicari povlace iz politike on radi sasvim suprotno. Ako je dobro vodio stranku, valjda u istoj ima i boljih kandidata. Svaka dobra firma vodi racuna da joj posao ne zavisi od jednog coveka pa bi tako valjda trebalo da bude i sa strankama.

Milan

pre 11 godina

Pa on je bio predsednik drzave premijer,ministar spoljnih poslova, ekonomije,vojske,sporta,policije,predsednik mesne zajednice i JOS mu nije dosta?????On je ociti primer kako VLAST lose utice na coveka i udaljava ga od realnog zivota.Zato je i izgubio izbore, ali nece da izgubi VLAST jer sta ima lepse od te MOCI???

L J U B O

pre 11 godina

Hahahaha.... ANALITICIRI!!! Wohoooo!!!! To su oni sto sve znaju i nikad ne grese, a ako pogrese onda ih nismo dobro razumeli pa su opet u pravu. Nego, Tadic dobija izbore, a?

Vojislav

pre 11 godina

Covek koji u sred TV duela cita unapred spremljen tekst,koji govori iste uopstene fraze vec 12 godina ima autoritet i harizmu ??? Pa za koga bre? O cemu vi pricate,narodu je dosta gluposti i ovakvih analiza neznalica koji su prognozirali ubedljivu pobedu Tadica. Smesni ste!

Draganče

pre 11 godina

Kako analitičari vide, pokazali su u proteklim izborima! Daj bože da ovoga puta pogode, ali ja se usudjujem da kažem: nemam više poverenja u čoveka koji je pre dve nedelje javno izjavio da se neće prihvatiti mesta premijera. A DS-u zauvek kažem zbogom...

Dragan S.

pre 11 godina

Nakon debakla po pitanju procena izbornih rezulltata, analitičari bi trebalo dobro da preispitaju svoje analitičke metode. Već mi je muka kad pročitam naslov "po oceni analitičara"...

Драган

pre 11 godina

Види, види, јесу ли ово они исти аналитичари који су нас убеђивали да Тадић побеђује 120%??
Па људи бре докле више???

Miroslav Grbic

pre 11 godina

OK. Isti ti su i prognozirali Tadicevu pobedu na izborima sa 10% razlike.
Najbolje za Demokratsku stranku bi bilo da Tadic ode u "penziju", a sa njim i dobar deo glavnog odbora. Nije normalno da ovakav rezultat na izborima, i parlamentarnim i predsednickim, bude nagradjen vodjenjem vlade.
Da ne pominjem koliko je to lose resenje i za sve gradjane Srbije.

Nesa

pre 11 godina

E ako su analiticari rekli mora da je stvarno tako.Sta ima mi prosta raja da nesto izmisljamo kad su tu analiticari.Da se ja nesto pitam ja nebi dao narodu ni da glasa nego da glasaju samo analiticari, u nase ime.Narod moze i da pogresi,sto rece Micun.A posle problemi,mora da se stimuju rezultati a analiticari to sve da mediski proprate,ma muka jedna.Bolje da glasaju samo analiticari,akreditovani,ne ovi bez licence nego samo licencirani.Provereni.

radetoronto

pre 11 godina

Ma BoTa prosto PUCA od harizme! On je toliko harizmatican da je cak uspeo izgubiti od Tome Diplome!

Mi Srbi smo prosto osudjeni na nestanak. To postaje sve jasnije svaki dan.

Dragan P

pre 11 godina

Ako u Srbiji ima gori od politicara onda su to politicki analiticari. Vise je bljutavo ih gledati po raznim televizijama kako prosipaju iz supljeg u prazno.
Toliko

Pantagruel

pre 11 godina

Тадић није корумпиран ни умешан у организовани криминал (само је роб сопствене сујете која не трпи силазак са велике сцене и губитак статуса главне звезде), али очигледно трпи сувише велики притисак оних својих сарадника који то јесу и под њиме се прихвата дужности која ће га дефинитивно учинити још мање популарним (запечатити му каријеру). За њега, државу и Демократску странку најздравије би било да је после пораза мирно поднео оставку и препустио чланству да одабере између Ђиласа и Пајтића (који су направили добар резултат у Београду и Војводини) као новог лидера. Међутим, ако би ДС на 4 године изостао из Владе и одрекао се моћи да утиче на њене одлуке, било би крајње неизвесно ко би од високих функционера те странке и перјаница 4 владe (Ђинђиђеве, Живковићеве, друге владе Војислава Коштунице и владе Мирка Цветковића) остао на слободи, а ко би био ухапшен због сумњивих привазизација, малверзација у набавкама, разноразних уградњи и узетих провизија. То је луксуз који утицајни људи и са њима повезани "привредници" себи не могу да дозволе.
А пола (ако не и више) ових вајних "аналитичара" су заправо плаћени спин мајстори којима је задатак да наведу јавност да њохиве "анализе" прихвати као истину и поступа у складу са њима. Колико им народ више верује показао је резултат избора.

Ćira

pre 11 godina

Sve dok svojim lokalnim, kriminalnim, partijskim kadrovima dozvoljava da u svojim kancelarijama (kosovski okrug) drže privatne fakultete i prodaju diplome lekara, pravnika, inžinjera za 7000 evra, sve dok ti kadrovi svaki projekat države Srbije stave u svoj džep koriteći DS kao paravan za pljačku države, a kada budu prozreni od naroda, onda batinjanjem, hapšenjima i iseljavanjem prete narodu da glasa za njih i DS,DS će prolaziti i gore od SRS, sve do potpunog gašenja.

Dule

pre 11 godina

Šta bi mi jadni da nema ovih analitičara da nam sve lepo objasne? Ima li uopšte nešto vezano za Tadića a da ovi nazovi nezavisni analitičari ne moraju svaki dan da nas ubeđuju kako je to najbolje za nas?

analiticar "analiticara"

pre 11 godina

Они немају ни стида, ни срама. Реч је, наравно, о нашим политичким аналитичарима, уредницима медија и експертима из агенција за истраживање јавног мњења. Та дружина шарлатана, није се скидала са телевизијских екрана и новинских страница, не само да је промашила све резултате избора у Србији већ је деловала и као група организованих навијача катастрофално поражене екипе. После вишемесечног повлачења по јавности, ова повелика група дунстера просто је разјарена исходом другог круга председничких избора у Србији, те и даље јаше и никако да сјаше са грбаче народа који им је јасно и гласно рекао да немају појма и да ништа, ама баш ништа, нису погодили. Што је најгоре у овом путујућем циркусу дилетаната окићених академским титулама, и њима толико важним дипломама, приличан је број и професора на разним факултетима.Они и даље тврде да знају шта је најбоље, шта ваља чинити и шта би требало да буде у центру јавне пажње. Неодољиво подсећају на Министарство за истраживање руда и губљење времена.

Perica

pre 11 godina

Ovi analitičari će nam glave doći. Oni su Tadiću napravili atmosferu da je Tito i zato ljudi nisu ni izašli da glasaju.

Perice čime se bavi tvoj tata?
Kaže Perica: Ma on radi u jednom gej klubu, igra oko šipke i to...
Učiteljica: Perice izađi čas napolje, jel tvoj tata stvarno to radi?
Perica: Ma ne, nago mi bilo glupo da kažem da je politički analitičar.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Evo ja cu sebi dozvoliti da budem "analiticar" pa cu vam izdati odredjene podatke (tacne i proverljive)

Rezultati politike DSa, Borisa Tadica (koji je bio i predsednik i premijer 4 godine, da se nelazemo), i SPS-PUPS-JS.

2008 republicki izbori, Koalicije oko DSa i SPSa zajedno 1 900 000 glasova!
2012 republicki izbori, DS, SPS, URS ukupno 1 650 000 glasova!
Koalicija koja je bila na vlasati (B.Tadic) dobila je 250 000 glasova manje (cetvrt miliona).

Koliko je to?
U N.Sadu je na ovim izborima glasalo (vazeci glasovi) 165 000
U Kragujevcu 90 000
U Nisu 130 000
Cisto da uporedite koliko narod podrzava stranke iz vlasti (Novi Sad i Kragujevac manje)

A tek podrska Borisu Tadicu!!!

2008 drugu krug predsednickih izbora 2 300 000 glasova
2012 drugi krug predsednickih izbora 1 480 000 glasova

800 000 glasova manje!!!

I sad dodju analiticari (spineri) da nam kazu kako je Boris Tadic najbolje resenje za Srbiju!!!
Alo 800 000 ljudi nije htelo da izadje i glasa za njega opet, znaci da mu neveruju, da im se ne svidja sta je radio...

Mada sam cuo pravi biser u Utisku nedelje veceras:
Boris je izgubio jer su njegovi glasaci bili uvereni u pobedu pa su otisli na pecanje, izlet, kupovinu, bio je lep dan...

Alo bre ljudi 800 000 ljudi manje podrzava B.Tadica!
250 000 ljudi manje podrzava stranke iz vlasti!

Pa koji to signali vama trebaju?

nugi

pre 11 godina

O cemu vi analiticari pricate? Treba nam premijer koji je autoritet i koji ima harizmu? Zar nam ne treba premijer koji je posten i koji zaista ima petlju da se uhvati u kostac sa kriminalom i korupcijom? E sad ko je kvalifikovaniji (kao lopov i kriminalac) to je tesko reci u ovom trenutku. Jedni latentni a jedni dokazano kvalifikovani. Premijer treba da bude snazna i harizmaticna licnost, a najbolje da se ugleda na svog prethodnika. Ima li neko normalan na javnoj sceni Srbiji?

anonimous

pre 11 godina

Analitičari...
Rekli su i da će Tadić pobediti sigurno, pa se narod opustio... Dosta više sa tim analitičarima! Ne treba mi prevodilac društvenih prilika, da bih shvatio sam šta se dešava!

banbus

pre 11 godina

''Postovani'' analiticari bi mogli da navedu jednu demokratsku zemlju u kojoj je jedan predsednik izgubio izbore, pa postao premijer. Sve ce vas odneti poplava koja sledi!!!

zmitjkoe

pre 11 godina

Mislim da ce biti dobar premijer (posle Deda Mraza nije tesko biti dobar premijer). Dokaz za to nalazim u cinjenici da se on, dok je bio predsednik, sve vreme ponasao kao premijer (mesao se u stvari koje nisu u nadleznosti sefa drzave). Ali to nije prva inverzija u srpskoj politici, Kostunica je bio premijer, ali se ponasao kao predsednik (interesovali su ga je samo Kosovo i Ustav, ekonomiju nikad nije pomenuo). Dakle, sad ce Tadic stvarno biti odgovoran ako Srbiji ne krene na bolje. Tek tek sada ima vlast i moc, za razliku od protokloarne predsednicke funkcije. A Nikolicu dopustiti da samo izjavljuje saucesca zbog cunamija i da prima nove ambasadore. Evo, iako jos nije zvanicno postao predsednik, vec je uspeo da pokvari odnose sa Hrvatskom (na cemu je Tadic dugo radio). Svako normalan razume da su dobri srpsko-hrvatski odnosi garancija mira na Balkanu. I sve zbog toga sto Tomica (nikada) nije naucio da drzi (pogani) jezik za zubima (od najave Djindjicevog ubistva, pa do izliva ljubavi prema Velikoj Srbiji za nemacke novine). Mislim da on ne moze sam da funkcionise, bez Vucica, koji ipak uspeo da profitira, sada ce najzad biti na celu stranke. Malo li je?

ЂИНЂИЋЕВ ПУТ

pre 11 godina

Биће Тадић одличан премијер ако се ослободи Чанка и његових аутономиста (латинска реч за независност)..
Војводина би требало да има само она овлашћења, која се сутра могу дати и другим регијама-покрајинама, нпр Јужноморавској Покрајини (од Крушевца, преко Ниша и Пирота, до Врања), значи БЕЗ ДРЖАВНИХ атрибута и овлашћења.
Покојни Премијер Ђинђић је заговарао пуну РАВНОПРАВНОСТ свих грађана и регија и зато морамо наставити његовим путем, да зликовци који желе да распарчају Србију схвате да је Србија вечна.

Nik

pre 11 godina

'Analiticari'... LOL

P.s. Uvek iste face, kojima ispred 'dr', 'mr' itd., stoji, NEVIDLJIVO ime stranke za koju nastupaju...

Crnjak!

Zvonko

pre 11 godina

Da analiticari vrlo ste mudri. Samo mi nije jasno kako neko ko je izgubio na direktnim izborima treba da ima vecu vlast i autoritet od pobednika? Ne ide... Bojim se da to nije najbolje resenje ni za Srbiju ni za stranku. Ali vreme ce pokazati...

milesd

pre 11 godina

mislim da je glupo sto uopste imamo izbore.
trosimo pare bez veze kad ovi nazovi analiticari mogu da nam predloze i ko je najbolji premier i ko ce biti predsednik , cak i sa koliko ce razlike pobediti jedan kandidat drugoga!
ma koliko bili placeni i ma koliko se trudili da ugode naruciocu analize mislim da ni njemu ,a ni nama gradjanima glasacima oni ne donose nista dobro.
ovakve "analize" mogu samo da vredjaju gradjane-glasace i da stvore potpuno suprotan "inat efekat" , po meni bi recimo mnogo bolje bilo da je recimo tadic izasao sa saopstenjem da je brzopleto doneo odluku da nece boto premijer i da se sad predomislio.
ovako "analiticari" izokola pripremaju (ne znam koga) narod na odluku Tadica da ipak prihvati mesto premijera.

Miroslav Sabljić

pre 11 godina

Koji Tadić, koja stabilnost?
A mi smo kao stabilni, već 8 godina?
Mi svi smo na prosjačkom štapu, mislim na nas koji ne živimo od politike.
Imam ružno sećanje na onog vladara što su ga šerpama smenili a i ovi mi vladari liče na onoga.
Malo predsednik, predsednik pa sad daj šta daš, može i premijer.
Ej Borise, šta se ovo dešava sa demokracijom u zemlji Srbiji ?
A tek šta će se desiti s nama ?

N

pre 11 godina

Mene je sramota analiticara koji ovakvu stvar propagiraju. Da rezimiramo, Boris Tadic je kao predsednik izgubio izbore. S obzirom da se 4 godine ponasao ne samo kao predsednik, vec i kao premijer, ministar finansija, ministar ekonomije, ministar spoljinih poslova, dolazimo do zakljucka da je on i izbore izgubio zato sto je to sve lose vodio. Da je pre 4 godine postavio normalnog premijera, odnosno jaceg politicara na taj polozaj, koji bi vise vukao konce, BT bi danas verovatno bio predsednik. S obzirom da je izbore izgubio i kao predsednik i kao premijer, zakljucak je da narod Srbije njega ne zeli da vidi kao premijera. A da ne pricam o tome koliko se srozao svojom izjavom da nece biti premijer posle gubitka na izborima za predsednika. Molila bih analiticare da prestanu da kukaju nad njegovom sudbinom vec da se zabrinu za sudbinu svih nas. Ima boljih i pametnijih politicara koji bi mogli da dodju na tu poziciju a to su Djilas i Jesic, na primer, a sigurna sam da ih ima jos.

Helios

pre 11 godina

Uh, dobro je! Ja mislio da je sve ovo jedan veliki idiotizam, noćna mora. Kad ono mudri i ugledni ljudi rekli da je sve OK i najbolje moguće a i mediji objavili. Mora onda da je stvarno tako. Pao mi je kamen sa srca, odmah se bolje osećam.

savo matic

pre 11 godina

zasto imamo izbore kad nasi analiticari biraju premijere, predsjednike.
dragi analiticari nismo ovce, ko plati vise bolji, jel da...

Milutin Mladjenović

pre 11 godina

Jasno je kao beli dan ko je najopasnija koaliciona mafija kod nasi:analitičari, mediji,političari,privilegovani privrednici koji to sve plaćaju i sponzorišu(:-

Beogradjanin

pre 11 godina

Koliko se DS udaljio od naroda i nista ne shvata i ne prihvata, izgleda da su isto tako i njihovi "analiticari". Ajde, do izbora smo to nekako i mogli da progutamo, ali pisanje istih "analiza" opet? Ma dajte molim vas. Neka neko obavesti te ljude da vise ne moraju to da rade. Sada svi znamo da je car go!

Libero Boskan

pre 11 godina

E hvala vam sto ste mi otkrili nekoliko imena 'analiticara' od par stotina koji su se namnozili u poslednjih par meseci. Na osnovu njihovih najnovijih i 'nepristrasnih' 'analiza' cu ih sada mirne duse precrtati u mom tefteru, hocu reci citanju vesti. Cim procitam Prelevic, Trebjesanin ---> ignorisi vest odmah. Bice tu jos takmaca, jedva cekam da skartitam jos par 'nezavisnih analiticara' i uprostim sebi citanje vesti.

Vlada

pre 11 godina

Jedan pije viski, a drugi rakiju. Obojica su alkoholičari. Sad nas 'analitičari' ubeđuju da je bolji onaj koji viski.
Domanović je pisao o Pašiću, a šta bi pisao o Tadiću i Nikoliću?

Nikola

pre 11 godina

Analiticari?.. Pih! Sve to ne bi bilo smesno kada bi ti "analiticari" bili analiticari! dakle nepristrasni. Prosto mi je vise muka da slusam ljude koji se utrkuju u svojevrsnom ulizistvu...
Analiticari? Pih! Fuj!

nikola radovanovic

pre 11 godina

advojat,biznismen i psiholog-bas su super ovi analiticari. mogli ste i ekrema jevrica ili mikija iz kupinova da pitate za strucno misljenje.

guja

pre 11 godina

Agonija Slobodana Miloševića se nastavlja. Kao da ovakvu glupost nismo gledali 2000. Neće Srbi da se pobune ako euro ode na 200. Neće ni na 300. Ni 500. Ali ako počneš da ga praviš na budalu, a još ako si ti budala svašta može da se očekuje. Jeli, tužilaštvo se pojavi sa predizbornom porukom (petak pred drugi krug) da će biti velikih hapšenja zbog korupcije. Šta čekaju, da vide da neće osumnjičeni u vladu. Kako će to da se smanji glomazna i neefikasna administracija? Da neće Dinkić to da radi? Ko je taj što će da rastera miševe iz ambara? Onaj što ih pustio unutra. Dragi moji, sve više podseća na 2000. Kako će da završi ekipica, nisam siguran.

Neutralni

pre 11 godina

Samo bih podsetio da su analitičari rekli da je Tadić bio u prednosti i da je bilo izvesno da će ponovo biti predsednik. Građani su rekli šta misle o Tadićevoj politici, što glasovima, što apsinencijom i da je mudar, shvatio bi da ne treba da siluje stvari. A te priče o tome da Srbiji treba neko ko će stabilizovati Vladu su priče ljudi koji ne znaju šta da kažu. Srbiji treba premijer koji ima, kako bi se to reklo na španskom, cojones, da sprovede neophodne i bolne reforme do kraja, po cenu uništenja svoje političke karijere.

Pera

pre 11 godina

Dosta sa spinovanjem.Prevazilazi sve granice. Danas su svi u Srbiji takozvani "analiticari tako da njihova ne vredi ali ni malo...

muamua

pre 11 godina

nikola kazzes svet u krizi sve zemlje oko nas eu i amerika...e pa vidis u te zemlje nas guraju tvoji...mi bismo u zemlje bez krize u zemlje u koje ide merkel da kuka za pare...rusija kina indija brazil itd...