Ponedeljak, 21.05.2012.

13:24

Amerika: Evro-dileme oko Nikolića

Rezultati izbora u Srbiji i pobeda Tomislava Nikolića na izborima za predsednika bili su povod da Srbija u američkoj javnosti dobije primetniji publicitet.

Izvor: B92

Amerika: Evro-dileme oko Nikoliæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

Aca

pre 11 godina

Za (Kanadski Srbin, 21. maj 2012 19:24)

Hajde molim te Kanadski Srbine reci ti meni ko je protekle 4 godine bio potpredsednik vlade, a bogami i ministar unutrasnjih poslova? Ciji je on bio verni sledbenik? Ciji jos verniji sledbenik je bio doskorasnji ministar za infrastrukturu? ... Ajde ziv bio aktiviraj jos koju gangliju pa to objasni meni koji zivim u Srbiji i koji jos nisam dovoljno "zreo"!

joker

pre 11 godina

Protiv jesam ali nek' mu je sa srecom, videćemo i njegovu politiku.
Posle Tita nijedan predsednik nista nije uradio , a prošle su 3 decenije i sve je teže i teže ne samo u Srbiji nego i u Evropi.

Boli me ***** kako je vodi, samo nek' se bolje živi, a sa toliko lenjih ljudi u zemlji teško da će se išta promeniti na bolje. Svi hoće da krene na bolje ali niko ne ostavlja flašu dok radi...

Zoran

pre 11 godina

"....da je odlazeći Tadić, sa svojom
partijom, započeo pre nekoliko godina priključivanje Srbije toj zapadnoj odbrambenoj alijansi..."
da , upravo to odbrambenoj , blago majci .

I ja bih da se provozam

pre 11 godina

Pa šta ako su na zapadu zabrinuti zbog izbora Nikolića?
To je dobro. Zašto? Zato što će sad malo pažljivije da postavljaju uslove, jer nisu sigurni da će ovaj, kao Tadić do sad, ispunjavati sve što zatraže. A i realno, bilo je vreme da se malo promeni vlast. Ovi nas jašu već 10 godina. A mi ćemo ionako ostati konji koji vuku ali daj da se malo i neko drugi provoza po našim leđima :)

Kanadski Srbin

pre 11 godina

Gubitak Tadica na predsednickim izborima je katastrofa za Srbiju. A komentari na ovom sajtu govore koliko su Srbi koji zive u Srbiji i dalje nezreli da se ukljuce u normalne i razvijene svetske tokove - kako pre svega ekonomske prirode tako i politicke.

Tadic ima legitimitet van Srbije a Nikolicu nisu zaboravili njegovu 'vernost' Seselju i Milosevicu. Ako je to ono sto Srbija zeli a ne dalji napredak ka ukljucivanju i prihvatanju u demokratskom svetu - onda je Srbija izabrala 'pravog' (ovo je sarkazam) coveka.

A Velja Ilic je dao jednu pravu 'bagersku' izjavu - da ce Nikolic biti Srpski Putin. Wow ... sve nas je impresionirao.

Dexterijus

pre 11 godina

Mislim da danas i malo dete zna da vishe nema "okretanja" prema Zapadu ili Istoku, vec da moramo sami sebe da gledamo, jer ni od jednih ni od drugih nema vajde, jer danas svako gleda sebe!!!!
Srbija treba da gleda svoje interese i tacka, a ne tudje!!!
A sto se ekonomije tice, tu se zalazem za otvoreno trziste, pa ko voli nek izvoli, a nama ce onda sve jedno biti ko ulaze, Amer, Nemac, Kinez, Rus ili neko iz exYU......

Antiprotivan

pre 11 godina

@Ovo je strašno kako oni u stvari otvoreno priznaju da im je Tadić onako najbolje odgovarao i da je u stvari radio baš ono što su oni hteli. Sad su šokirani pošto je eto izgleda moguće da neko kaže ne i propaloj Americi i njihovoj kreaciji Evropskoj Uniji.
(Jelena, 21. maj 2012 14:55)

Propala Amerika kažete.....Pa, krajnje vreme bi bilo do dođete ovde da se malo naučite realnosti i da izađete iz svog mračnog virtuelnog sveta.

kaiser

pre 11 godina

"Srbi kao narod nikada nece odustati od vracanja Kosova i Metohije u njen sastav. Pitanje je samo vremena kada ce se to dogoditi....
(Dejan, 21. maj 2012 14:07)"

Jel Kosova i Metohije SA Albancima koji tamo žive, ili bez njih?
Mislim, baš me zanima kako funkcioniše to "vraćanje", kako ste ga isplanirali. Iako sam siguran da nemate pojma, i da je ovo samo posledica vašeg buthurta, tj povredjenog ega.

Nik

pre 11 godina

Mi se nikada necemo opametiti. I meni je tesko da priznam cinjenicno stanje, ali Kosovo i Metohija kao pre 1999 godine nije realno. Za to nije kriva Amerika, vec smo iskljucivi krivci mi. Nasedali smo na provokacije Albanaca. Daj Boze da dobijemo makar koji procenat od toga, mi bi smo bili na dobitku. Ali ne moze se to objasniti ljudima. A kad ih pitas sta sa 2 miliona Albanaca, koji ne priznaju vlast Srbije, ne znaju da odgovore. Svi mastaju da ce Amerika propasti, a Albanci nekim cudom da se odsele kako bi oni samo mogli da usetaju. A sa belom kugom koja kod nas vlada i iseljavanjem mladih i najobrazovanijih, sve mi se cini da ce biti suprotno. Nekad je dobro odstraniti kancerogeni deo tela da bi se prezivelo. Pa mi imamo i problem da kontrolisemo 20 hiljada Albanaca na jugu Srbije! Pitajte Makedonce kako im ide suzivot! Sa Amerikom treba biti prijatelj. Pogledajte kako ona tretira svoje prijatelje (Ceska, Slovacka, Poljska itd) a kako ih tretira Rusija! Ne zagovaram ni lose odnose sa Rusijom, daleko od toga, dobro je imati sto vise saveznika. Pri tom nemam nikakav interes da ovo govorim, ne zivim u Srbiji, ali ipak zelim dobro svojoj zemlji a posebno mojim prijateljima i rodbini koja tamo zivi.

Gos'n

pre 11 godina

Sta se svi palite i pakujete. Nije ni bitno toliko ko je predsednik. Bitna je Vlada, a pre svega ministarstva zaduzena za ekonomiju, spoljne poslove i poljoprivredu.

LOL

pre 11 godina

Ne znam sta vam je svima sokantno i zacudjujuce... ? Kao da nam je standard porastao na nivo, recimo, svajcarskog, pa se svi cude sto smo smenili vladajucu stranku.
Gde su obecana radna mesta, da li smo clanica EU, gde je Kosovo... ? Jel ste se nadali da ce narod da cuti i trpi ? I ovog cemo smeniti ako bude isao Tadicevim stopama.

@Zoso
Vojvodina je najrazvijeniji region u Srbiji, i jedini vas razlog za ocepljenje je to sto necete da pomazete razvoj od strane vlade zapostavljene juznu i centralnu Srbiju. Priznaj samo pohlepa je u pitanju.
Pozz iz prestonice.

gile

pre 11 godina

NATO, avioni, kamioni, svetska zavera, rat ... Pa vi niste normalni! Kakav rat i sa kojom vojskom? Milosevic je imao vojsku i vojnu industriju, pa je i mogao da ratuje i gubi ratove. A sta danas ima Srbija? I protiv koga da ratuje i za sta? Kome je uopste potrebno da se zamlacuje s nama? Shvatite da je Srbija jedna beznacajna mala drzavica, uz to i siromasna, uskoro ce nas i Albanija prestici po ekonomiji! Vidim neko pominje Bilderberg, a verovatno nema pojma sta ta rec znaci. Ljudi, ostavite se gluposti i visoke politike i pocnite da radite nesto, jer cete dogurati do tog kazana koji prizivate sopstvenim neradom!

miodrag zikic

pre 11 godina

Nikolic je 1999 god. Milosevicu rekao < ako odobris ulazak Natoa na Kosovo Ja izlazim iz vlade , Prvi potpisao a ovaj drugi ostao na vlasti ! Vrlo principijalno .

Jimmy

pre 11 godina

Ljudi, jos nije formirana vlada. A za sada, izvesno je da ce to biti DS+ SPS... Doduse, smrknuti covek koji ne zna ni engleski ce nas predstavljati u svetu, ali nazalost, iz takve zemlje i dolazi...

Ivana

pre 11 godina

Ne znam o kakvoj politici govorite, pa prema našem Ustavu politiku vodi Vlada, nismo mi predsednička država, već parlamentarna. To što je Tadić sebi davao sva ovlašćenja koja mu Ustavom ne pripadaju to je naš problem što smo to dozvolili.
I na kraju DS je iz mrtvih povratio SPS pa ako bi Dačić mogao da bude premijer ne znam zašto ne bi mogo Tomislav da bude Predsednik.

trgovac .DE

pre 11 godina

Tuzno je ovo pratiti i citati komentare ljudi koji nevide stvarnost,Hvala bogu vec 17 god. u nemackoj super mi je ,ali ovo sto se desava trenutno u mojoj domovini nesvidja mi se nimalo,Mislim da ce biti mnogo gore nego ovih zadjih godina,Mislim da gos. Nikolic nema znanje a i petlju za nesto BOLJE !!!!!

mihajlovic

pre 11 godina

"mnogo energičniji u ukazivanju na istorijsko pravo Srbije na izgubljenu teritoriju Kosova“

kosovo je juzna srbija i nije izgubljena teritorija vec privremeno okupirana od usa i ostalih "prijatelja" bivseg predsednika srbije koji je dozvolio parcanje srbije i pregovarao sa nelegalnim predstavnicima kosova i metohije.

nema nikakvog pregovaranja sa albanskim teroristima a pogotov ne po okupacijom natoa.
srbija je dosad bila sama,mala i slabasna srbija samo sa rusijom oslobadja svoj juzni deo srbije, kosovo i metohiju

zato je narod srbije i glasao da promeni pogubnicku politiku koja je radila sve protiv ustava srbije.

Zoran

pre 11 godina

Koja realnost Kosova se tu pominje? Sadasnja, bivsa ili buduca? Sadasnja realnost je da je Kosovo pravno deo Srbije i pod privremenom upravom UN. Buduca realnost ce zavisiti od realonosti u kojoj se bude Amerika nalazila i vracanje pod puni suverenitet Srbije po obrnuto proporcionalnoj dinamici slabljenja Amerike.

realno

pre 11 godina

Au sto ste dramaticni. Glasao sam za Botu (ko da to nekog zanima), ali ovo je win win situacija. Demokrate su naucile da vise ne pali taktika straha, naprednjaci nisu dobili puno glasova pa ako Toma ne radi dobro lako ce se dici apstinenti da ga smene. Ako bude dobro radio opet super. A i nema neka velika ovlascenja pa i da hoce ne moze nista da zabrlja. Svi su na dobitku. Zahvalite Borisu sto je isao sa Sps kad su radikali bili alternativa. Tada je naterao Tomu da se pacifikuje a radikali su van parlamenta. To je Tadicev legat i da je samo to dobro je

Mirko

pre 11 godina

Toma ce se okrenuti Rusiji, a oni ce nas kao i uvek koristiti kao sredstvo provokacije za krizu na Balkanu. Crno nam se pise. Zivi bili pa videli.

Igor

pre 11 godina

(Dejan, 21. maj 2012 14:07)
Ne, Dejane, ti koji razmišljaju kao ti nikad nisu ni glasali za Tadića. On je izgubio jer ljudi koji bi inače glasali za njega jednostavno nisu bili dovoljno motivisani da izađu na izbore, a razloga za to ima mnogo. Ja sam glasao, ali sam prilično ravnodušan prema rezultatu izbora.

BOJAN

pre 11 godina

I sta se sad amerikanci cude sto se okrecemo Rusiji. Pa bili smo okrenuti zapadu i EU zadnjih 12 godina i sta? Samo ucene i ucene i ponizavanja. Kako su nam pomogli? 24% nezaposlenost. Teraju nas da priznamo Kosovo. Samo prazna obecanja od strane EU a ovde situacija sve gora. Budimo realni. Zapad je imao 12 godina da nam pomogne i nista nisu uradili. NISTA.

milan

pre 11 godina

Želim mojim Srbima da vrate kosovo sa oko 2 miliona Albanaca.Tamo će ići njihova deca kako bi čuvala mir na tim prostorima.U parlamentu će biti oko 50-70 albanskih poslanika.Žalim isto tako Vojvodini kad se sve to desi ode a ovaj deo Srbije koji je glasao za Tomu,Koštunicu;dveri da ostane u toj državi.Ja se nadam da ću biti negde daleko ili bar u Vojvodini.E moji Srbi nikadase nećete opametiti.

Flavije sas Slavije

pre 11 godina

Cestitam Vojvodini i zavidim joj na skoroj evrointegraciji (naravno bez zaostalog juga).
Sandzaku cestitam na skorom samoopredeljenju uz blagoslov EU.
Srbiji (uzoj) i braniteljima Kosova i Metohije zelim da istraju u dugoj i teskoj borbi koja im predstoji. Bice to borba do istrebljenja. E moji pradedovi Solunci, stizemo, napravite nam mesta u kosturnicama.....

todor

pre 11 godina

Nikolic je zasluzeno pobedio.nije se bavio nacionalistickom retorikom,vec aludirajuci,kritikujuci,veliki kriminal u zemlji zadnjih 12 godina.narod zivi veoma bedno i siromasno,njima je dosta lazi i prica od 500 000 radnih mesta,investicija,1000 evra,tajkunizacija Srbije,narcisoidno ponasanje demokrata.ovo je velika opomena za demokrate

Jednom ga ubijes, on hoce opet

pre 11 godina

Spremite se za cekanje u redu za secer, ulje, gorivo... A kad sa 18 meseci bankrotiramo (jedva cekam) restrikcije struje, sankcije... A znamo kako su prosli Srbi koje je novi predsednik branio u Krajni i BiH.

nout

pre 11 godina

@Zoso

Ja sam isto Srbin i ja sam protiv nezavisnosti Kosova, a i ti i ja dobro znamo da se sutra organizje referndum da bi velika većina ubedljivo glasala za Kosovo kao deo Srbije. Trenutna realnost je takva kakva jeste ali isto tako ta realnost može da se preokrene i veruj mi koliko god se svi trudili da to zaustave, neće uspeti. A ti samo prizivaj NATO bombe, samo se čuvaj da je ne prizoveš neku previše blizu. Jer ko traži đavola, obično ga i pronađe ali tada bude prekasno. Molim redakciju B92 da mi isto tako objavi komentar. Hvala.

Zoso

pre 11 godina

Dejane ja sam Srbin a ima ih mnogo koji priznaju KOSOVO.Ti mozes da mastas da ce Kosovo biti srpsko a uskoro ce i Vojvodina odperjati.Tadic je u Vojvodini pobedio i pored velikog broja izbeglica.Ljudi se polako uklapaju u sredinu i shvataju sta je dobro a sta zlo.Ipak ce to biti jedna bogata drzava naravno bez vas.Nimalo me nebi cudilo da opet zazuje avioni NATO pakta nad Beogradskim pasalukom.Molim redakciju da objavi komentar i da dalje redovno pustaInsajder ako ima ....

zaq

pre 11 godina

Mislim da je amerikancima mnogo bolje da imaju protivnika koga mogu lako da isprovociraju. Ako bi Toma Nikolic reagovao kao Milosevic na pritisak onda mozemo da zaboravimo na Kosovo a i na Vojvodinu. Diplomatija sa zapadom i istokom mora da se vodi oprezno i pametno, nikako impulsivno. Vec smo se "opekli". Nadam se da necemo opet mada s obzirom da je Nikolic pobedio izgleda da srbi nisu shvatili.

djolezloba

pre 11 godina

Ne znam koji je problem Evrope i Amerike što ćemo mi, možda, sarađivati više sa Rusijom (i Kinom). To ne znači da ćemo da ratujemo sa EU. Možda ćemo samo malo sporije potpisivati njihove akte, što su dosad (žuti + SPS +slicni) bezpogovorno i nekritički radili, a zemlju dovodili u gore socijalno i društveno stanje od 90tih.

igor

pre 11 godina

Kroz ceo tekst se u stvari provlaci prica o Kosovo,ocigledno je Amerima bas fino odgovarao Tadic,taman su ga naucili da ne cita mnogo sta mu bace na sto, nego da potpisuje...

Jelena

pre 11 godina

Ovo je strašno kako oni u stvari otvoreno priznaju da im je Tadić onako najbolje odgovarao i da je u stvari radio baš ono što su oni hteli. Sad su šokirani pošto je eto izgleda moguće da neko kaže ne i propaloj Americi i njihovoj kreaciji Evropskoj Uniji.

PimPong

pre 11 godina

Nikolic je po meni ekvivalentan nekima iz danasnje Republikanske stranke u Americi. Bez takta i klase, bez vizije, ali se nasao na izborima u pravom trentuku i sa apelima na istoriju i prava je izabran. On meni lice na mnogobrojne lidere iz ratnih godina koji nisu imali sta da traze u vladi. Treba da se zalazemo za progres da bi onima koji danas zive bilo bolje, a ne da zivimo u istoriji i 500 godina Turaka dok nam se zemlja potpuno ne raspadne. Iskreno se nadam da nisam u pravu.

nesha

pre 11 godina

bombardovali su nas, pobedili nas u ratu i pustili su milosevica da se izvuce i da ne potpise da srbija zvanicno priznaje kosovo.
a onda kada smo dobili demokratsku vladu pritiskaju je da ucini taj nepopularan korak.
to stvarno nije fer. jos smo se odlicno drzali koliko su se bez takta ponasali prema svakoj demokratskoj vladi u srbiji

Dejan

pre 11 godina

Nema nikakvog sokantnog poraza Borisa Tadica. Jednostavno on je izgubio zbog katastrofalne ekonomske situacije u zemlji i zbog servilnog stava prema Zapadu u vezi okupiranog dela Srbije. Srbi kao narod nikada nece odustati od vracanja Kosova i Metohije u njen sastav. Pitanje je samo vremena kada ce se to dogoditi....

nesha

pre 11 godina

bombardovali su nas, pobedili nas u ratu i pustili su milosevica da se izvuce i da ne potpise da srbija zvanicno priznaje kosovo.
a onda kada smo dobili demokratsku vladu pritiskaju je da ucini taj nepopularan korak.
to stvarno nije fer. jos smo se odlicno drzali koliko su se bez takta ponasali prema svakoj demokratskoj vladi u srbiji

Dejan

pre 11 godina

Nema nikakvog sokantnog poraza Borisa Tadica. Jednostavno on je izgubio zbog katastrofalne ekonomske situacije u zemlji i zbog servilnog stava prema Zapadu u vezi okupiranog dela Srbije. Srbi kao narod nikada nece odustati od vracanja Kosova i Metohije u njen sastav. Pitanje je samo vremena kada ce se to dogoditi....

igor

pre 11 godina

Kroz ceo tekst se u stvari provlaci prica o Kosovo,ocigledno je Amerima bas fino odgovarao Tadic,taman su ga naucili da ne cita mnogo sta mu bace na sto, nego da potpisuje...

PimPong

pre 11 godina

Nikolic je po meni ekvivalentan nekima iz danasnje Republikanske stranke u Americi. Bez takta i klase, bez vizije, ali se nasao na izborima u pravom trentuku i sa apelima na istoriju i prava je izabran. On meni lice na mnogobrojne lidere iz ratnih godina koji nisu imali sta da traze u vladi. Treba da se zalazemo za progres da bi onima koji danas zive bilo bolje, a ne da zivimo u istoriji i 500 godina Turaka dok nam se zemlja potpuno ne raspadne. Iskreno se nadam da nisam u pravu.

todor

pre 11 godina

Nikolic je zasluzeno pobedio.nije se bavio nacionalistickom retorikom,vec aludirajuci,kritikujuci,veliki kriminal u zemlji zadnjih 12 godina.narod zivi veoma bedno i siromasno,njima je dosta lazi i prica od 500 000 radnih mesta,investicija,1000 evra,tajkunizacija Srbije,narcisoidno ponasanje demokrata.ovo je velika opomena za demokrate

Jelena

pre 11 godina

Ovo je strašno kako oni u stvari otvoreno priznaju da im je Tadić onako najbolje odgovarao i da je u stvari radio baš ono što su oni hteli. Sad su šokirani pošto je eto izgleda moguće da neko kaže ne i propaloj Americi i njihovoj kreaciji Evropskoj Uniji.

djolezloba

pre 11 godina

Ne znam koji je problem Evrope i Amerike što ćemo mi, možda, sarađivati više sa Rusijom (i Kinom). To ne znači da ćemo da ratujemo sa EU. Možda ćemo samo malo sporije potpisivati njihove akte, što su dosad (žuti + SPS +slicni) bezpogovorno i nekritički radili, a zemlju dovodili u gore socijalno i društveno stanje od 90tih.

Zoso

pre 11 godina

Dejane ja sam Srbin a ima ih mnogo koji priznaju KOSOVO.Ti mozes da mastas da ce Kosovo biti srpsko a uskoro ce i Vojvodina odperjati.Tadic je u Vojvodini pobedio i pored velikog broja izbeglica.Ljudi se polako uklapaju u sredinu i shvataju sta je dobro a sta zlo.Ipak ce to biti jedna bogata drzava naravno bez vas.Nimalo me nebi cudilo da opet zazuje avioni NATO pakta nad Beogradskim pasalukom.Molim redakciju da objavi komentar i da dalje redovno pustaInsajder ako ima ....

BOJAN

pre 11 godina

I sta se sad amerikanci cude sto se okrecemo Rusiji. Pa bili smo okrenuti zapadu i EU zadnjih 12 godina i sta? Samo ucene i ucene i ponizavanja. Kako su nam pomogli? 24% nezaposlenost. Teraju nas da priznamo Kosovo. Samo prazna obecanja od strane EU a ovde situacija sve gora. Budimo realni. Zapad je imao 12 godina da nam pomogne i nista nisu uradili. NISTA.

zaq

pre 11 godina

Mislim da je amerikancima mnogo bolje da imaju protivnika koga mogu lako da isprovociraju. Ako bi Toma Nikolic reagovao kao Milosevic na pritisak onda mozemo da zaboravimo na Kosovo a i na Vojvodinu. Diplomatija sa zapadom i istokom mora da se vodi oprezno i pametno, nikako impulsivno. Vec smo se "opekli". Nadam se da necemo opet mada s obzirom da je Nikolic pobedio izgleda da srbi nisu shvatili.

Flavije sas Slavije

pre 11 godina

Cestitam Vojvodini i zavidim joj na skoroj evrointegraciji (naravno bez zaostalog juga).
Sandzaku cestitam na skorom samoopredeljenju uz blagoslov EU.
Srbiji (uzoj) i braniteljima Kosova i Metohije zelim da istraju u dugoj i teskoj borbi koja im predstoji. Bice to borba do istrebljenja. E moji pradedovi Solunci, stizemo, napravite nam mesta u kosturnicama.....

Igor

pre 11 godina

(Dejan, 21. maj 2012 14:07)
Ne, Dejane, ti koji razmišljaju kao ti nikad nisu ni glasali za Tadića. On je izgubio jer ljudi koji bi inače glasali za njega jednostavno nisu bili dovoljno motivisani da izađu na izbore, a razloga za to ima mnogo. Ja sam glasao, ali sam prilično ravnodušan prema rezultatu izbora.

Mirko

pre 11 godina

Toma ce se okrenuti Rusiji, a oni ce nas kao i uvek koristiti kao sredstvo provokacije za krizu na Balkanu. Crno nam se pise. Zivi bili pa videli.

milan

pre 11 godina

Želim mojim Srbima da vrate kosovo sa oko 2 miliona Albanaca.Tamo će ići njihova deca kako bi čuvala mir na tim prostorima.U parlamentu će biti oko 50-70 albanskih poslanika.Žalim isto tako Vojvodini kad se sve to desi ode a ovaj deo Srbije koji je glasao za Tomu,Koštunicu;dveri da ostane u toj državi.Ja se nadam da ću biti negde daleko ili bar u Vojvodini.E moji Srbi nikadase nećete opametiti.

LOL

pre 11 godina

Ne znam sta vam je svima sokantno i zacudjujuce... ? Kao da nam je standard porastao na nivo, recimo, svajcarskog, pa se svi cude sto smo smenili vladajucu stranku.
Gde su obecana radna mesta, da li smo clanica EU, gde je Kosovo... ? Jel ste se nadali da ce narod da cuti i trpi ? I ovog cemo smeniti ako bude isao Tadicevim stopama.

@Zoso
Vojvodina je najrazvijeniji region u Srbiji, i jedini vas razlog za ocepljenje je to sto necete da pomazete razvoj od strane vlade zapostavljene juznu i centralnu Srbiju. Priznaj samo pohlepa je u pitanju.
Pozz iz prestonice.

Nik

pre 11 godina

Mi se nikada necemo opametiti. I meni je tesko da priznam cinjenicno stanje, ali Kosovo i Metohija kao pre 1999 godine nije realno. Za to nije kriva Amerika, vec smo iskljucivi krivci mi. Nasedali smo na provokacije Albanaca. Daj Boze da dobijemo makar koji procenat od toga, mi bi smo bili na dobitku. Ali ne moze se to objasniti ljudima. A kad ih pitas sta sa 2 miliona Albanaca, koji ne priznaju vlast Srbije, ne znaju da odgovore. Svi mastaju da ce Amerika propasti, a Albanci nekim cudom da se odsele kako bi oni samo mogli da usetaju. A sa belom kugom koja kod nas vlada i iseljavanjem mladih i najobrazovanijih, sve mi se cini da ce biti suprotno. Nekad je dobro odstraniti kancerogeni deo tela da bi se prezivelo. Pa mi imamo i problem da kontrolisemo 20 hiljada Albanaca na jugu Srbije! Pitajte Makedonce kako im ide suzivot! Sa Amerikom treba biti prijatelj. Pogledajte kako ona tretira svoje prijatelje (Ceska, Slovacka, Poljska itd) a kako ih tretira Rusija! Ne zagovaram ni lose odnose sa Rusijom, daleko od toga, dobro je imati sto vise saveznika. Pri tom nemam nikakav interes da ovo govorim, ne zivim u Srbiji, ali ipak zelim dobro svojoj zemlji a posebno mojim prijateljima i rodbini koja tamo zivi.

nout

pre 11 godina

@Zoso

Ja sam isto Srbin i ja sam protiv nezavisnosti Kosova, a i ti i ja dobro znamo da se sutra organizje referndum da bi velika većina ubedljivo glasala za Kosovo kao deo Srbije. Trenutna realnost je takva kakva jeste ali isto tako ta realnost može da se preokrene i veruj mi koliko god se svi trudili da to zaustave, neće uspeti. A ti samo prizivaj NATO bombe, samo se čuvaj da je ne prizoveš neku previše blizu. Jer ko traži đavola, obično ga i pronađe ali tada bude prekasno. Molim redakciju B92 da mi isto tako objavi komentar. Hvala.

Jednom ga ubijes, on hoce opet

pre 11 godina

Spremite se za cekanje u redu za secer, ulje, gorivo... A kad sa 18 meseci bankrotiramo (jedva cekam) restrikcije struje, sankcije... A znamo kako su prosli Srbi koje je novi predsednik branio u Krajni i BiH.

Ivana

pre 11 godina

Ne znam o kakvoj politici govorite, pa prema našem Ustavu politiku vodi Vlada, nismo mi predsednička država, već parlamentarna. To što je Tadić sebi davao sva ovlašćenja koja mu Ustavom ne pripadaju to je naš problem što smo to dozvolili.
I na kraju DS je iz mrtvih povratio SPS pa ako bi Dačić mogao da bude premijer ne znam zašto ne bi mogo Tomislav da bude Predsednik.

realno

pre 11 godina

Au sto ste dramaticni. Glasao sam za Botu (ko da to nekog zanima), ali ovo je win win situacija. Demokrate su naucile da vise ne pali taktika straha, naprednjaci nisu dobili puno glasova pa ako Toma ne radi dobro lako ce se dici apstinenti da ga smene. Ako bude dobro radio opet super. A i nema neka velika ovlascenja pa i da hoce ne moze nista da zabrlja. Svi su na dobitku. Zahvalite Borisu sto je isao sa Sps kad su radikali bili alternativa. Tada je naterao Tomu da se pacifikuje a radikali su van parlamenta. To je Tadicev legat i da je samo to dobro je

gile

pre 11 godina

NATO, avioni, kamioni, svetska zavera, rat ... Pa vi niste normalni! Kakav rat i sa kojom vojskom? Milosevic je imao vojsku i vojnu industriju, pa je i mogao da ratuje i gubi ratove. A sta danas ima Srbija? I protiv koga da ratuje i za sta? Kome je uopste potrebno da se zamlacuje s nama? Shvatite da je Srbija jedna beznacajna mala drzavica, uz to i siromasna, uskoro ce nas i Albanija prestici po ekonomiji! Vidim neko pominje Bilderberg, a verovatno nema pojma sta ta rec znaci. Ljudi, ostavite se gluposti i visoke politike i pocnite da radite nesto, jer cete dogurati do tog kazana koji prizivate sopstvenim neradom!

miodrag zikic

pre 11 godina

Nikolic je 1999 god. Milosevicu rekao < ako odobris ulazak Natoa na Kosovo Ja izlazim iz vlade , Prvi potpisao a ovaj drugi ostao na vlasti ! Vrlo principijalno .

Jimmy

pre 11 godina

Ljudi, jos nije formirana vlada. A za sada, izvesno je da ce to biti DS+ SPS... Doduse, smrknuti covek koji ne zna ni engleski ce nas predstavljati u svetu, ali nazalost, iz takve zemlje i dolazi...

Gos'n

pre 11 godina

Sta se svi palite i pakujete. Nije ni bitno toliko ko je predsednik. Bitna je Vlada, a pre svega ministarstva zaduzena za ekonomiju, spoljne poslove i poljoprivredu.

trgovac .DE

pre 11 godina

Tuzno je ovo pratiti i citati komentare ljudi koji nevide stvarnost,Hvala bogu vec 17 god. u nemackoj super mi je ,ali ovo sto se desava trenutno u mojoj domovini nesvidja mi se nimalo,Mislim da ce biti mnogo gore nego ovih zadjih godina,Mislim da gos. Nikolic nema znanje a i petlju za nesto BOLJE !!!!!

mihajlovic

pre 11 godina

"mnogo energičniji u ukazivanju na istorijsko pravo Srbije na izgubljenu teritoriju Kosova“

kosovo je juzna srbija i nije izgubljena teritorija vec privremeno okupirana od usa i ostalih "prijatelja" bivseg predsednika srbije koji je dozvolio parcanje srbije i pregovarao sa nelegalnim predstavnicima kosova i metohije.

nema nikakvog pregovaranja sa albanskim teroristima a pogotov ne po okupacijom natoa.
srbija je dosad bila sama,mala i slabasna srbija samo sa rusijom oslobadja svoj juzni deo srbije, kosovo i metohiju

zato je narod srbije i glasao da promeni pogubnicku politiku koja je radila sve protiv ustava srbije.

kaiser

pre 11 godina

"Srbi kao narod nikada nece odustati od vracanja Kosova i Metohije u njen sastav. Pitanje je samo vremena kada ce se to dogoditi....
(Dejan, 21. maj 2012 14:07)"

Jel Kosova i Metohije SA Albancima koji tamo žive, ili bez njih?
Mislim, baš me zanima kako funkcioniše to "vraćanje", kako ste ga isplanirali. Iako sam siguran da nemate pojma, i da je ovo samo posledica vašeg buthurta, tj povredjenog ega.

Zoran

pre 11 godina

Koja realnost Kosova se tu pominje? Sadasnja, bivsa ili buduca? Sadasnja realnost je da je Kosovo pravno deo Srbije i pod privremenom upravom UN. Buduca realnost ce zavisiti od realonosti u kojoj se bude Amerika nalazila i vracanje pod puni suverenitet Srbije po obrnuto proporcionalnoj dinamici slabljenja Amerike.

Antiprotivan

pre 11 godina

@Ovo je strašno kako oni u stvari otvoreno priznaju da im je Tadić onako najbolje odgovarao i da je u stvari radio baš ono što su oni hteli. Sad su šokirani pošto je eto izgleda moguće da neko kaže ne i propaloj Americi i njihovoj kreaciji Evropskoj Uniji.
(Jelena, 21. maj 2012 14:55)

Propala Amerika kažete.....Pa, krajnje vreme bi bilo do dođete ovde da se malo naučite realnosti i da izađete iz svog mračnog virtuelnog sveta.

Kanadski Srbin

pre 11 godina

Gubitak Tadica na predsednickim izborima je katastrofa za Srbiju. A komentari na ovom sajtu govore koliko su Srbi koji zive u Srbiji i dalje nezreli da se ukljuce u normalne i razvijene svetske tokove - kako pre svega ekonomske prirode tako i politicke.

Tadic ima legitimitet van Srbije a Nikolicu nisu zaboravili njegovu 'vernost' Seselju i Milosevicu. Ako je to ono sto Srbija zeli a ne dalji napredak ka ukljucivanju i prihvatanju u demokratskom svetu - onda je Srbija izabrala 'pravog' (ovo je sarkazam) coveka.

A Velja Ilic je dao jednu pravu 'bagersku' izjavu - da ce Nikolic biti Srpski Putin. Wow ... sve nas je impresionirao.

I ja bih da se provozam

pre 11 godina

Pa šta ako su na zapadu zabrinuti zbog izbora Nikolića?
To je dobro. Zašto? Zato što će sad malo pažljivije da postavljaju uslove, jer nisu sigurni da će ovaj, kao Tadić do sad, ispunjavati sve što zatraže. A i realno, bilo je vreme da se malo promeni vlast. Ovi nas jašu već 10 godina. A mi ćemo ionako ostati konji koji vuku ali daj da se malo i neko drugi provoza po našim leđima :)

Dexterijus

pre 11 godina

Mislim da danas i malo dete zna da vishe nema "okretanja" prema Zapadu ili Istoku, vec da moramo sami sebe da gledamo, jer ni od jednih ni od drugih nema vajde, jer danas svako gleda sebe!!!!
Srbija treba da gleda svoje interese i tacka, a ne tudje!!!
A sto se ekonomije tice, tu se zalazem za otvoreno trziste, pa ko voli nek izvoli, a nama ce onda sve jedno biti ko ulaze, Amer, Nemac, Kinez, Rus ili neko iz exYU......

joker

pre 11 godina

Protiv jesam ali nek' mu je sa srecom, videćemo i njegovu politiku.
Posle Tita nijedan predsednik nista nije uradio , a prošle su 3 decenije i sve je teže i teže ne samo u Srbiji nego i u Evropi.

Boli me ***** kako je vodi, samo nek' se bolje živi, a sa toliko lenjih ljudi u zemlji teško da će se išta promeniti na bolje. Svi hoće da krene na bolje ali niko ne ostavlja flašu dok radi...

Zoran

pre 11 godina

"....da je odlazeći Tadić, sa svojom
partijom, započeo pre nekoliko godina priključivanje Srbije toj zapadnoj odbrambenoj alijansi..."
da , upravo to odbrambenoj , blago majci .

Aca

pre 11 godina

Za (Kanadski Srbin, 21. maj 2012 19:24)

Hajde molim te Kanadski Srbine reci ti meni ko je protekle 4 godine bio potpredsednik vlade, a bogami i ministar unutrasnjih poslova? Ciji je on bio verni sledbenik? Ciji jos verniji sledbenik je bio doskorasnji ministar za infrastrukturu? ... Ajde ziv bio aktiviraj jos koju gangliju pa to objasni meni koji zivim u Srbiji i koji jos nisam dovoljno "zreo"!

Dejan

pre 11 godina

Nema nikakvog sokantnog poraza Borisa Tadica. Jednostavno on je izgubio zbog katastrofalne ekonomske situacije u zemlji i zbog servilnog stava prema Zapadu u vezi okupiranog dela Srbije. Srbi kao narod nikada nece odustati od vracanja Kosova i Metohije u njen sastav. Pitanje je samo vremena kada ce se to dogoditi....

igor

pre 11 godina

Kroz ceo tekst se u stvari provlaci prica o Kosovo,ocigledno je Amerima bas fino odgovarao Tadic,taman su ga naucili da ne cita mnogo sta mu bace na sto, nego da potpisuje...

Zoso

pre 11 godina

Dejane ja sam Srbin a ima ih mnogo koji priznaju KOSOVO.Ti mozes da mastas da ce Kosovo biti srpsko a uskoro ce i Vojvodina odperjati.Tadic je u Vojvodini pobedio i pored velikog broja izbeglica.Ljudi se polako uklapaju u sredinu i shvataju sta je dobro a sta zlo.Ipak ce to biti jedna bogata drzava naravno bez vas.Nimalo me nebi cudilo da opet zazuje avioni NATO pakta nad Beogradskim pasalukom.Molim redakciju da objavi komentar i da dalje redovno pustaInsajder ako ima ....

Jelena

pre 11 godina

Ovo je strašno kako oni u stvari otvoreno priznaju da im je Tadić onako najbolje odgovarao i da je u stvari radio baš ono što su oni hteli. Sad su šokirani pošto je eto izgleda moguće da neko kaže ne i propaloj Americi i njihovoj kreaciji Evropskoj Uniji.

djolezloba

pre 11 godina

Ne znam koji je problem Evrope i Amerike što ćemo mi, možda, sarađivati više sa Rusijom (i Kinom). To ne znači da ćemo da ratujemo sa EU. Možda ćemo samo malo sporije potpisivati njihove akte, što su dosad (žuti + SPS +slicni) bezpogovorno i nekritički radili, a zemlju dovodili u gore socijalno i društveno stanje od 90tih.

PimPong

pre 11 godina

Nikolic je po meni ekvivalentan nekima iz danasnje Republikanske stranke u Americi. Bez takta i klase, bez vizije, ali se nasao na izborima u pravom trentuku i sa apelima na istoriju i prava je izabran. On meni lice na mnogobrojne lidere iz ratnih godina koji nisu imali sta da traze u vladi. Treba da se zalazemo za progres da bi onima koji danas zive bilo bolje, a ne da zivimo u istoriji i 500 godina Turaka dok nam se zemlja potpuno ne raspadne. Iskreno se nadam da nisam u pravu.

Flavije sas Slavije

pre 11 godina

Cestitam Vojvodini i zavidim joj na skoroj evrointegraciji (naravno bez zaostalog juga).
Sandzaku cestitam na skorom samoopredeljenju uz blagoslov EU.
Srbiji (uzoj) i braniteljima Kosova i Metohije zelim da istraju u dugoj i teskoj borbi koja im predstoji. Bice to borba do istrebljenja. E moji pradedovi Solunci, stizemo, napravite nam mesta u kosturnicama.....

Jednom ga ubijes, on hoce opet

pre 11 godina

Spremite se za cekanje u redu za secer, ulje, gorivo... A kad sa 18 meseci bankrotiramo (jedva cekam) restrikcije struje, sankcije... A znamo kako su prosli Srbi koje je novi predsednik branio u Krajni i BiH.

milan

pre 11 godina

Želim mojim Srbima da vrate kosovo sa oko 2 miliona Albanaca.Tamo će ići njihova deca kako bi čuvala mir na tim prostorima.U parlamentu će biti oko 50-70 albanskih poslanika.Žalim isto tako Vojvodini kad se sve to desi ode a ovaj deo Srbije koji je glasao za Tomu,Koštunicu;dveri da ostane u toj državi.Ja se nadam da ću biti negde daleko ili bar u Vojvodini.E moji Srbi nikadase nećete opametiti.

trgovac .DE

pre 11 godina

Tuzno je ovo pratiti i citati komentare ljudi koji nevide stvarnost,Hvala bogu vec 17 god. u nemackoj super mi je ,ali ovo sto se desava trenutno u mojoj domovini nesvidja mi se nimalo,Mislim da ce biti mnogo gore nego ovih zadjih godina,Mislim da gos. Nikolic nema znanje a i petlju za nesto BOLJE !!!!!

todor

pre 11 godina

Nikolic je zasluzeno pobedio.nije se bavio nacionalistickom retorikom,vec aludirajuci,kritikujuci,veliki kriminal u zemlji zadnjih 12 godina.narod zivi veoma bedno i siromasno,njima je dosta lazi i prica od 500 000 radnih mesta,investicija,1000 evra,tajkunizacija Srbije,narcisoidno ponasanje demokrata.ovo je velika opomena za demokrate

zaq

pre 11 godina

Mislim da je amerikancima mnogo bolje da imaju protivnika koga mogu lako da isprovociraju. Ako bi Toma Nikolic reagovao kao Milosevic na pritisak onda mozemo da zaboravimo na Kosovo a i na Vojvodinu. Diplomatija sa zapadom i istokom mora da se vodi oprezno i pametno, nikako impulsivno. Vec smo se "opekli". Nadam se da necemo opet mada s obzirom da je Nikolic pobedio izgleda da srbi nisu shvatili.

nesha

pre 11 godina

bombardovali su nas, pobedili nas u ratu i pustili su milosevica da se izvuce i da ne potpise da srbija zvanicno priznaje kosovo.
a onda kada smo dobili demokratsku vladu pritiskaju je da ucini taj nepopularan korak.
to stvarno nije fer. jos smo se odlicno drzali koliko su se bez takta ponasali prema svakoj demokratskoj vladi u srbiji

Mirko

pre 11 godina

Toma ce se okrenuti Rusiji, a oni ce nas kao i uvek koristiti kao sredstvo provokacije za krizu na Balkanu. Crno nam se pise. Zivi bili pa videli.

BOJAN

pre 11 godina

I sta se sad amerikanci cude sto se okrecemo Rusiji. Pa bili smo okrenuti zapadu i EU zadnjih 12 godina i sta? Samo ucene i ucene i ponizavanja. Kako su nam pomogli? 24% nezaposlenost. Teraju nas da priznamo Kosovo. Samo prazna obecanja od strane EU a ovde situacija sve gora. Budimo realni. Zapad je imao 12 godina da nam pomogne i nista nisu uradili. NISTA.

mihajlovic

pre 11 godina

"mnogo energičniji u ukazivanju na istorijsko pravo Srbije na izgubljenu teritoriju Kosova“

kosovo je juzna srbija i nije izgubljena teritorija vec privremeno okupirana od usa i ostalih "prijatelja" bivseg predsednika srbije koji je dozvolio parcanje srbije i pregovarao sa nelegalnim predstavnicima kosova i metohije.

nema nikakvog pregovaranja sa albanskim teroristima a pogotov ne po okupacijom natoa.
srbija je dosad bila sama,mala i slabasna srbija samo sa rusijom oslobadja svoj juzni deo srbije, kosovo i metohiju

zato je narod srbije i glasao da promeni pogubnicku politiku koja je radila sve protiv ustava srbije.

nout

pre 11 godina

@Zoso

Ja sam isto Srbin i ja sam protiv nezavisnosti Kosova, a i ti i ja dobro znamo da se sutra organizje referndum da bi velika većina ubedljivo glasala za Kosovo kao deo Srbije. Trenutna realnost je takva kakva jeste ali isto tako ta realnost može da se preokrene i veruj mi koliko god se svi trudili da to zaustave, neće uspeti. A ti samo prizivaj NATO bombe, samo se čuvaj da je ne prizoveš neku previše blizu. Jer ko traži đavola, obično ga i pronađe ali tada bude prekasno. Molim redakciju B92 da mi isto tako objavi komentar. Hvala.

kaiser

pre 11 godina

"Srbi kao narod nikada nece odustati od vracanja Kosova i Metohije u njen sastav. Pitanje je samo vremena kada ce se to dogoditi....
(Dejan, 21. maj 2012 14:07)"

Jel Kosova i Metohije SA Albancima koji tamo žive, ili bez njih?
Mislim, baš me zanima kako funkcioniše to "vraćanje", kako ste ga isplanirali. Iako sam siguran da nemate pojma, i da je ovo samo posledica vašeg buthurta, tj povredjenog ega.

miodrag zikic

pre 11 godina

Nikolic je 1999 god. Milosevicu rekao < ako odobris ulazak Natoa na Kosovo Ja izlazim iz vlade , Prvi potpisao a ovaj drugi ostao na vlasti ! Vrlo principijalno .

Kanadski Srbin

pre 11 godina

Gubitak Tadica na predsednickim izborima je katastrofa za Srbiju. A komentari na ovom sajtu govore koliko su Srbi koji zive u Srbiji i dalje nezreli da se ukljuce u normalne i razvijene svetske tokove - kako pre svega ekonomske prirode tako i politicke.

Tadic ima legitimitet van Srbije a Nikolicu nisu zaboravili njegovu 'vernost' Seselju i Milosevicu. Ako je to ono sto Srbija zeli a ne dalji napredak ka ukljucivanju i prihvatanju u demokratskom svetu - onda je Srbija izabrala 'pravog' (ovo je sarkazam) coveka.

A Velja Ilic je dao jednu pravu 'bagersku' izjavu - da ce Nikolic biti Srpski Putin. Wow ... sve nas je impresionirao.

LOL

pre 11 godina

Ne znam sta vam je svima sokantno i zacudjujuce... ? Kao da nam je standard porastao na nivo, recimo, svajcarskog, pa se svi cude sto smo smenili vladajucu stranku.
Gde su obecana radna mesta, da li smo clanica EU, gde je Kosovo... ? Jel ste se nadali da ce narod da cuti i trpi ? I ovog cemo smeniti ako bude isao Tadicevim stopama.

@Zoso
Vojvodina je najrazvijeniji region u Srbiji, i jedini vas razlog za ocepljenje je to sto necete da pomazete razvoj od strane vlade zapostavljene juznu i centralnu Srbiju. Priznaj samo pohlepa je u pitanju.
Pozz iz prestonice.

Jimmy

pre 11 godina

Ljudi, jos nije formirana vlada. A za sada, izvesno je da ce to biti DS+ SPS... Doduse, smrknuti covek koji ne zna ni engleski ce nas predstavljati u svetu, ali nazalost, iz takve zemlje i dolazi...

Antiprotivan

pre 11 godina

@Ovo je strašno kako oni u stvari otvoreno priznaju da im je Tadić onako najbolje odgovarao i da je u stvari radio baš ono što su oni hteli. Sad su šokirani pošto je eto izgleda moguće da neko kaže ne i propaloj Americi i njihovoj kreaciji Evropskoj Uniji.
(Jelena, 21. maj 2012 14:55)

Propala Amerika kažete.....Pa, krajnje vreme bi bilo do dođete ovde da se malo naučite realnosti i da izađete iz svog mračnog virtuelnog sveta.

Zoran

pre 11 godina

Koja realnost Kosova se tu pominje? Sadasnja, bivsa ili buduca? Sadasnja realnost je da je Kosovo pravno deo Srbije i pod privremenom upravom UN. Buduca realnost ce zavisiti od realonosti u kojoj se bude Amerika nalazila i vracanje pod puni suverenitet Srbije po obrnuto proporcionalnoj dinamici slabljenja Amerike.

Igor

pre 11 godina

(Dejan, 21. maj 2012 14:07)
Ne, Dejane, ti koji razmišljaju kao ti nikad nisu ni glasali za Tadića. On je izgubio jer ljudi koji bi inače glasali za njega jednostavno nisu bili dovoljno motivisani da izađu na izbore, a razloga za to ima mnogo. Ja sam glasao, ali sam prilično ravnodušan prema rezultatu izbora.

Nik

pre 11 godina

Mi se nikada necemo opametiti. I meni je tesko da priznam cinjenicno stanje, ali Kosovo i Metohija kao pre 1999 godine nije realno. Za to nije kriva Amerika, vec smo iskljucivi krivci mi. Nasedali smo na provokacije Albanaca. Daj Boze da dobijemo makar koji procenat od toga, mi bi smo bili na dobitku. Ali ne moze se to objasniti ljudima. A kad ih pitas sta sa 2 miliona Albanaca, koji ne priznaju vlast Srbije, ne znaju da odgovore. Svi mastaju da ce Amerika propasti, a Albanci nekim cudom da se odsele kako bi oni samo mogli da usetaju. A sa belom kugom koja kod nas vlada i iseljavanjem mladih i najobrazovanijih, sve mi se cini da ce biti suprotno. Nekad je dobro odstraniti kancerogeni deo tela da bi se prezivelo. Pa mi imamo i problem da kontrolisemo 20 hiljada Albanaca na jugu Srbije! Pitajte Makedonce kako im ide suzivot! Sa Amerikom treba biti prijatelj. Pogledajte kako ona tretira svoje prijatelje (Ceska, Slovacka, Poljska itd) a kako ih tretira Rusija! Ne zagovaram ni lose odnose sa Rusijom, daleko od toga, dobro je imati sto vise saveznika. Pri tom nemam nikakav interes da ovo govorim, ne zivim u Srbiji, ali ipak zelim dobro svojoj zemlji a posebno mojim prijateljima i rodbini koja tamo zivi.

I ja bih da se provozam

pre 11 godina

Pa šta ako su na zapadu zabrinuti zbog izbora Nikolića?
To je dobro. Zašto? Zato što će sad malo pažljivije da postavljaju uslove, jer nisu sigurni da će ovaj, kao Tadić do sad, ispunjavati sve što zatraže. A i realno, bilo je vreme da se malo promeni vlast. Ovi nas jašu već 10 godina. A mi ćemo ionako ostati konji koji vuku ali daj da se malo i neko drugi provoza po našim leđima :)

Gos'n

pre 11 godina

Sta se svi palite i pakujete. Nije ni bitno toliko ko je predsednik. Bitna je Vlada, a pre svega ministarstva zaduzena za ekonomiju, spoljne poslove i poljoprivredu.

gile

pre 11 godina

NATO, avioni, kamioni, svetska zavera, rat ... Pa vi niste normalni! Kakav rat i sa kojom vojskom? Milosevic je imao vojsku i vojnu industriju, pa je i mogao da ratuje i gubi ratove. A sta danas ima Srbija? I protiv koga da ratuje i za sta? Kome je uopste potrebno da se zamlacuje s nama? Shvatite da je Srbija jedna beznacajna mala drzavica, uz to i siromasna, uskoro ce nas i Albanija prestici po ekonomiji! Vidim neko pominje Bilderberg, a verovatno nema pojma sta ta rec znaci. Ljudi, ostavite se gluposti i visoke politike i pocnite da radite nesto, jer cete dogurati do tog kazana koji prizivate sopstvenim neradom!

realno

pre 11 godina

Au sto ste dramaticni. Glasao sam za Botu (ko da to nekog zanima), ali ovo je win win situacija. Demokrate su naucile da vise ne pali taktika straha, naprednjaci nisu dobili puno glasova pa ako Toma ne radi dobro lako ce se dici apstinenti da ga smene. Ako bude dobro radio opet super. A i nema neka velika ovlascenja pa i da hoce ne moze nista da zabrlja. Svi su na dobitku. Zahvalite Borisu sto je isao sa Sps kad su radikali bili alternativa. Tada je naterao Tomu da se pacifikuje a radikali su van parlamenta. To je Tadicev legat i da je samo to dobro je

Zoran

pre 11 godina

"....da je odlazeći Tadić, sa svojom
partijom, započeo pre nekoliko godina priključivanje Srbije toj zapadnoj odbrambenoj alijansi..."
da , upravo to odbrambenoj , blago majci .

Ivana

pre 11 godina

Ne znam o kakvoj politici govorite, pa prema našem Ustavu politiku vodi Vlada, nismo mi predsednička država, već parlamentarna. To što je Tadić sebi davao sva ovlašćenja koja mu Ustavom ne pripadaju to je naš problem što smo to dozvolili.
I na kraju DS je iz mrtvih povratio SPS pa ako bi Dačić mogao da bude premijer ne znam zašto ne bi mogo Tomislav da bude Predsednik.

Dexterijus

pre 11 godina

Mislim da danas i malo dete zna da vishe nema "okretanja" prema Zapadu ili Istoku, vec da moramo sami sebe da gledamo, jer ni od jednih ni od drugih nema vajde, jer danas svako gleda sebe!!!!
Srbija treba da gleda svoje interese i tacka, a ne tudje!!!
A sto se ekonomije tice, tu se zalazem za otvoreno trziste, pa ko voli nek izvoli, a nama ce onda sve jedno biti ko ulaze, Amer, Nemac, Kinez, Rus ili neko iz exYU......

joker

pre 11 godina

Protiv jesam ali nek' mu je sa srecom, videćemo i njegovu politiku.
Posle Tita nijedan predsednik nista nije uradio , a prošle su 3 decenije i sve je teže i teže ne samo u Srbiji nego i u Evropi.

Boli me ***** kako je vodi, samo nek' se bolje živi, a sa toliko lenjih ljudi u zemlji teško da će se išta promeniti na bolje. Svi hoće da krene na bolje ali niko ne ostavlja flašu dok radi...

Aca

pre 11 godina

Za (Kanadski Srbin, 21. maj 2012 19:24)

Hajde molim te Kanadski Srbine reci ti meni ko je protekle 4 godine bio potpredsednik vlade, a bogami i ministar unutrasnjih poslova? Ciji je on bio verni sledbenik? Ciji jos verniji sledbenik je bio doskorasnji ministar za infrastrukturu? ... Ajde ziv bio aktiviraj jos koju gangliju pa to objasni meni koji zivim u Srbiji i koji jos nisam dovoljno "zreo"!