Subota, 14.04.2012.

09:05

U Makedoniji napeto, ali mirno

U skopskom naselju Radišani i dalje je napeto, nakon što su nađena tela četvorice mladića i jednog sredovečnog muškarca iz tog mesta, sa prostrelnim ranama.

Izvor: B92

U Makedoniji napeto, ali mirno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Milutin

pre 12 godina

Ovo se pre definise kao terorizam nego kao kriminal. Momci koji su na pecanju sigurno nikoga ne izazivaju niti ugrozavaju, niti bilo sta ili koga cuvaju I stite, niti mislim da su mogli biti svedoci necega bas tu gledajuci u vodu I stapove za pecanje. Stravicno.

Makedonac Skopje

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci.
Pozdrav svima!
(Jug, 14. april 2012 13:05)

Nije tacno da kruze takve informacije.Ni zvanicno,ni nezvanicno.
Zvanicno se zna da su bili najmanje trojica(ubice)i da su koriscene 3 vrste oruzja.MUP Makedonije je zatrazio pomoc od Policije nekih susednih zemalja(i pokrajina).Dali to nesto govori,odlucite sami.

Zoran

pre 12 godina

Teorija da je ovo obracun dva klana je cista glupost. Niko od ubijenih nije imao nikakav kriminalni dosije niti se nekad makedonska policija bavila nijednim od njih.

Clanovi klana imaju druge hobije, oni ne idu na pecanje posle posla, od kojega zaraduju 200 evra mesecno.

Ovo lici na neku novu ona, uck, na neke nove albanske separatiste ,koji su resili da se osvete za ubistvo dvojcu albanaca is Gostivara.

Mesto je dobro odabrano, usamljeno a ipak blizu skopske obilaznice koja omogucuje da se automobil lako i brzo izgubi u guzvi. Ali cak i na ovom mestu, zadesio se svedok, koji je isto likvidiran.

Licno ocekujem i preuzimanje odgovornosti od nove ona, uck ili kako su vec sebe nazvali. Poslace vec neki lose sroceni kominike cim se osete da su bezbedni, i malo sakriju tragove.

Zna se ko ubija nenaoruzanu decu na verske praznike, gledali smo taj film i u bivsoj Jugoslaviji, na Kosovo je to vidjeno nekoliko puta. Tad je bilo plivanje, sad je pecanje...

Zivi bili pa videli

T

pre 12 godina

BivsaYU86..Znaci,sve je pocelo 1990g.Srbi poludeli,pa poceli da kolju,pale,proganjaju,potpuno bez razloga.Tako im doslo.A pre 1990g. sve bilo lepo?Nije bilo istrebljenja Srba u Hrvatskoj i BiH,nije bilo progona Srba sa Kosova i Metohije,sve bilo idealmo.Nikada nisam i necu odobravati bilo kakve zlocine,ali me zaista iritiraju ljudi kojima istorija pocinje 1990g.a zavrsava se 1999g.

Veerghoen

pre 12 godina

Naravno da su Srbija i Makedonija prirodni prijatelji, jedan isti narod, slicnog mentaliteta koji bi morao da poradi na resavanju svih zajednickih problema. Ne dajte se braco Makedonci, Srbija je uz vas.

Kox

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci. Nesrecni mladici su najverovatnije likvidirani kao nezgodni svedoci zato sto su se nasli u pogresno vreme na pogresnom mestu. Ovo je za sada nezvanicno, pretpostavljam da cemo vise znati do kraja dana.
Pozdrav svima!
(Jug, 14. april 2012 13:05)

A tvoj prijatelj izgleda zivi na levoj obali Vardara!
Ko poznaje Skopje, razumece!

Jug

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci. Nesrecni mladici su najverovatnije likvidirani kao nezgodni svedoci zato sto su se nasli u pogresno vreme na pogresnom mestu. Ovo je za sada nezvanicno, pretpostavljam da cemo vise znati do kraja dana.
Pozdrav svima!

Tirqit

pre 12 godina

Teroristicki napad plasticnim eksplozivom u severnom delu Mitrovice i ovaj zlocin u Makedoniju imaju istog nalogodavca. Makedonske vlasti su svesno ove cinjenice pa zato daju veoma uzdrzane izjave.

Makedonac Skopje

pre 12 godina

A odkud znate da nije bio obracun dva klana?
(zoran1965, 14. april 2012 12:10)

Na mestu gde je bio ovaj "ribolovni" klan,su pronadjeni oprema za pecanje i sendvici koje klinci nisu imali vremena ni da pojedu.
Ovaj drugi klan je nosio oruzje.
Nije ovo obicno ubistvo,ovo je egzekucija.
Za Albance je bolje da sami predaju ubice jer ce u suprotnom stradati nevini.

zoran

pre 12 godina

"ali ako se ubica ne uhvati onda se radi o narucenim profesionalnim ubicama pojedinih stranih sluzbi.sacekajmo istragu"...
(Kercova, 14. april 2012 11:10

Da! Sačekajmo istragu...

A šta to znači "pojedinih stranih službi". Zar Makedonija nema svoju službu. Zar je isključeno da je možda i ona uključena???

I drugo, za sve ove koji mudruju o "bazama" NATO po Srbiji. Dok se vi namudrovaste, pametni se naživeše. Verovatno ste ubeđeni da smo mi Srbi jedini pozvani, dovoljno pametni, moćni i bogati da ispravljamo belosvetske nepravde. Takav stav će dovesti do toga da će nas nestati. Proći ćemo kao Hazari, Skiti ili Tračani... Izumrećemo.

BivsiYU86

pre 12 godina

Ljudi iznose svoja misljenja, saosecaju se sa Makedonskim narodom, jer suvise loseg iskustva imamo sa albancima, po pitanju ovakvih stvari...Sto se tice BiH, da da ubistava je bilo i to civila, ali na OBE strane.(Sjaj i Beda)

"Eto vidite sta vas je snaslo kada ste nam zabili noz u ledja, da niste ne bi vam se ovo desilo" nije zuradost i likovanje? Mozda samo ja u ovakvim komentarima ne mogu da prepoznam saosecanje. A sto se tice iskustva Srba sa albancima i svim ostalima i njih sa Srbima pogledajte strukturu, broj i nacin stradanja zrtava u BiH 1992 kao i Albanaca 1999 i u Hrvatskoj 1990 i sve ce biti jasno gde i kako je poceo ciklus egzekucije civila radi "oslobodilacke" misli i dela nekoliko ludaka koje je maltene cela Srbija podrzala. Ne secam se da je Orica iko slavio, podrzavao ili vitlao po jazbinama u BiH. Da je i na drugim stranama bilo zlocinaca, ne menja veliku sliku dogdjanja.

@zoran 1965

pre 12 godina

S'obzirom na cinjenicu da se americki ambasador u Makedoniji sastao sa celnikom DUI-a, najvecom albanskom partijom u Makedoniji,i to povodom ovog slucaja, to vec jasno govori ko bi krivac mogao da bude. Sigurno se sa njim nije sastao kako bi mu cestitao Uskrs.

dr

pre 12 godina

Još jednom se pokazalo da nekoliko budala može da zapali ono što stotine pametnih grade godinama, a Amerikanci dokle god budu stajali iza leđa šiptarskom kriminalnom miljeu, dotle će i biti vrlo verovatne ovakve "smele" akcije. Mnogo toga su ovde zamesili i ukaljali ugled svoje nekad velike zemlje.

Ko je ugasio svetlo???

pre 12 godina

U Makedoniji ce se tek zakuvati izmedju Makedonaca i Albanaca, ali to je njihov problem. Smetali smo im mi Srbi (i jednima i drugima), trazili su svoju drzavu, dobili je pa nek sad sami resavaju tu svoju zbrku... S druge strane, zasto se sa sad taj tragicni dogadjaj toliko u Srbiji medijski iskoriscava? Samo se preusmerava fokus javnosti sa domacih problema, koji su nebrojeni... Sto nam mediji i vlast Srbije ne kazu kada ce biti razresena ubistva dvojce gardista na Topcideru, Dade Vujasinovic, Slavka Ćuruvije, kao i stvarna pozadina ubistva Zorana Djindjica.

Sjaj i Beda

pre 12 godina

@bivsi YU86, Ne nikakve zluradosti a pogotovo likovanja nema...Ljudi iznose svoja misljenja, saosecaju se sa Makedonskim narodom, jer suvise loseg iskustva imamo sa albancima, po pitanju ovakvih stvari...Sto se tice BiH, da da ubistava je bilo i to civila, ali na OBE strane...Nemoj mi samo reci da nije tako, a kao "heroja" Nasera Orica, slavite upravo VI...onog koji je ubijao NEDUZNE...Znam da se to ne uklapa u pricu i oreolu "zrtve"...Ali to je prosto tako i drugacije ne moze biti, sve drugo je laz...

BivsiYU86

pre 12 godina

zar je ovo prilika i vreme za srspku zluradost i maltene likovanje? Sram vas bilo. Godinama ste znali ko ubija mladice, decu, zene i starce i to masovno po Bosni van ratnih dejstava pa ste ih slavili kao heroje. Makar sacekajte da se istraga zavrsi, mogao je biti bilo ko a u ovom trenutku ne izgleda nemoguca umesanost srpskih sluzbi ne bi im bilo prvi put a satanizovanje Albanaca je Srbiji u ovom momentu politicki vrlo potrebno...

Kercova

pre 12 godina

kakvi,takvi medjunacionalni odnosi u mk su dobri i nisam siguran bas da makedoncima ili albancima odgovaraju ovakva svirepa ubistva i destabilizacija mk.ako je ubica albanac kako neki ovde prejudiciraju njega ce da uhvate.ali ako se ubica ne uhvati onda se radi o narucenim profesionalnim ubicama pojedinih stranih sluzbi.sacekajmo istragu...

Nikson

pre 12 godina

(zoran, 14. april 2012 10:15)
Ma sigurno bi nam to pomoglo ali da nas sto pre rasture, eto Makedonija ima baze pa ce ih sve jedno razrovriti. Jedna jedina stvar je tu bitna, a to je droga koju Amerikanci doturaju iz Avganistana u Evropu preko svojih dilera to jest albanske mafije. Ako si primetio i ono malo uvoza sto nije islo preko njih u zadnje dve godine su rasturili. Za to se nasa policija koja je sad pod Americkom cizmom iz petnih zila potrudila.

reon

pre 12 godina

Da su baš Amerikanci ili Albanci za sada se ne zna ali je ovde u pitanju neki organizovani napad i ne treba zaboraviti da je donedavno postojala albanska oslobodilačka armija (ANA) koja se nije bavila osvetom već sistematskim rušenjem ustavnog poretka BJRM.

Realista

pre 12 godina

Saucesce i podrska braci Makedoncima, koji se bore za ocuvanje svog identiteta i drzave. Neka vam je Bog u pomoci braco da se izborite sa albanskim,bugarskim i grckim pretenzijama. A Srbiju ste nazalost lako odbacili i priznali KiM i granicu nove albanske drzave.

Kosovski plemić iz plemena Dardana

pre 12 godina

"Činimo sve da razjasnimo okolnosti pod kojima je počinjeno ovo ubistvo, u kojem je pet osoba, najverovatno bez ikakvog razloga, izgubilo život.

Veoma čudna i amaterska izjava ministra policije.Za ovako gnusno ubistvo najverovatnije nevinih građana nekakav razlog ili motiv izvršilaca mora da postoji.
Ovo je verovatno dugo planiran zločin a izabran je i pogodan dan kako bi ubistva nanela što više štete međunacionalnim odnosima u Makedoniji što je najverovatnije bio i glavni cilj ubica i nalogodavaca.

Србиновски

pre 12 godina

Vratite se braco Makedonci majci Srbiji....
Bespotrebno ste se ocepili i sada imate muku veliku.
O crkvi da ne govorimo-sve je receno i ceka se vasa odluka.Budite mudri...
Neka vam je Bog u pomoci.
Spaznikom, vas brat
(lorenc, 14. april 2012 10:21)

Већински део (око 90%)наше македонске заједнице у Србији никада није ни напустио свој српски национални идентитет, па самим тим и верски.
Међутим, ја немам ништа против те мањине унутар наше заједнице, чак би им изашао у сусрет и дао и она права која сада траже, али са друге стране собрање Р.Македоније би морало да заштити не само Србе у Македонији и да им да сва права, већ би јавно морали да признају да у Србији постоји заједница Македонаца која броји око 250.000 људи (па самим тим и у МКД постоје Македонци који сматрају да су Срби), а који свој македонски идентитет виде искључиво као географски и тим Македонцима (Србима) је најтеже у Р.Македонији, они немају никаква права.
Они се сматрају највећим непријатељима, немају слободу говора и њихов верски вођа је малтретиран, шиканиран и на крају лишен слободе.

marko

pre 12 godina

Žao mi je za ovaj strašan zločin koji se desio u Makedoniji. Žalosni su komentari koji kažu da smo u lošim odnosima i da ima šovinizma između Srba i Makedonaca. Sigurno ga nema!

Makedonija je priznala Kosovo zbog mira u svojoj zemlji ali siguran sam da je zbog tog priznavanja dobila samo nemir i skori rat i nasilje. To je isto uradio i veliki deo zemalja u Evropi, ali su na Kosmetu dobili samo nasilje, svakodnevna ubijanja na etničkoj osnovi, kriminal, drogu, fašisoidni zločin kako su ga blago nazvali "trgovina ljudskim organima" i dr...

Zbog svega toga, ali i zbog nekažnjavanja albanskih zločinaca albanski ekstremisti su "dobili krila" i smatraju da mogu da divljaju koliko hoće uz podršku pojedinih velikih sila! A sa druge strane ne vidim poštene Albance koji bi osudili ovakve zločine i verujem da je to tako zbog toga što ih posle niko ne bi mogao zaštititi od njihovih ekstremista. Dokaz tome su svi pošteni Albanci svedoci koji su ubijeni na suđenju albanskim zločincima Haradinaju i Ljimaju.

Mislim da su pokazali pravo lice i da međunarodna zajednica definitivno treba da im okrene leđa, a ako se ne budu smirili da dozvole državama (Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Grčkoj) da se obračunaju sa zločincima i kriminalcima kako je to regulisano zakonom ovih zemalja!

Podrška Makedoniji i Makedoncima. Onda kada budete poništili odluku o priznavanju Kosmeta mi ćemo biti još veći prijatelji!!!

frej

pre 12 godina

(zoran, 14. april 2012 10:15)

Nije Milošević odbio američke baze već je prihvatio. On je bio njihova najveća baza jer takav poredak kakav je on držao - kontraverzan, jeste ono što treba američkoj mafiji koja je na vlasti a pravolinijsko razmišljanje o "bazama" je za "mlađe uzraste".

zoran

pre 12 godina

Tek kada mi, Srbi, odobrimo Amerima Bondstil tu negde u okolini Jagodine, recimo, tek tada ćemo postati zaista gazde na Balkanu. Do tada, Aljbanjerosi će da nas ugnjetavaju dok ne dođu do Terazija. Bilo direktno ili indirektno, poreko Makedonaca, Muslimana, Crne Gore ili kako već. Uvek ćemo mi biti krivi... Da je to Milošević prihvatio krajem osamdesetih kada su mu tražili, ništa se na Balkanu ne bi odigralo kako se odigralo. Počev od Slovenije pa do Kosmeta. A i mi bismo bili u daleko povoljnijoj situaciji. I politički i ekonomski. Ovako, šta je tu je.

Shvatite jednom. Zna se ko u svetu vozi traktor a ko otvara kapiju...

lorenc

pre 12 godina

Vratite se braco Makedonci majci Srbiji....
Bespotrebno ste se ocepili i sada imate muku veliku.
O crkvi da ne govorimo-sve je receno i ceka se vasa odluka.Budite mudri...
Neka vam je Bog u pomoci.
Spaznikom, vas brat

cajkovic

pre 12 godina

@nenadNema to veze sa albanskom umesnoscu u politici. Amerika ih je samo odabrala ka alat za rasturanje balkana. Oni du samo ekser ispod americkog cekica.

argo

pre 12 godina

Duboko sam uveren da su umesane u ovaj zlocin tajne sluzbe susednih drzava,pre svega Bugarske,Grcke ili Srpske.Ako ne budu otkriveni pocinioci ovog strasnog ubistva nikada,onda barem za mene to ce biti potvrda da iza ovoga stoje profesionalci tajnih sluzbi.

karlo

pre 12 godina

Zorane potpuno ste u pravu, da je NATO-u dato par kasarni, najboljih, za tri vojne baze nit bi se SFRJ raspala, nit bi bilo rata, nit bi iko poginuo, ovako zbiog nase gordosti i gluposti nasta veliko zlo. ako mi damo bazu, dobro je po nas, dace namda sklapamo neko naoruzanje i da izvozimo, dobicemo godisnju nadoknadu za koriscenje i imacemo mir, ako budemo glupi i dalje, busamo se a nemamo osnov nema od nas nista, samo propast. Ali pamet je daleko od nas, razum jos dalje, znanje i vestina ne postoje, samo urlanje i beskorisno budanje!

Svedok

pre 12 godina

Jedini način za održavanje američke ekonomije u kojoj važnu ulogu ima ogroman broj zaposlenih u vojnoj industriji su mali ratovi i nemiri širom sveta. A CIA i njenih 200000 ljudi na platnom spisku se samo bore za održanje svojih radnih mesta. Možda bi i mi tako da smo u njihovom položaju.

maximus

pre 12 godina

@nenad: amerikanci ocigledno imaju neki interes na balkanu i oni mogu albance pod kontrolom da drze ,oni uvek koriste druge da rade njihova prljava posla

nenad

pre 12 godina

"Sastali su se i ambasador SAD u Makedoniji Pol Volers i lider albanske vladajuće stranke Demokratskom unijom za integracije (DUI) Alijem Ahmetijem. "

Albanci mogu ocitati lekciju celom Balkanu o tome kako se vodi politika

nenad

pre 12 godina

"Sastali su se i ambasador SAD u Makedoniji Pol Volers i lider albanske vladajuće stranke Demokratskom unijom za integracije (DUI) Alijem Ahmetijem. "

Albanci mogu ocitati lekciju celom Balkanu o tome kako se vodi politika

cajkovic

pre 12 godina

@nenadNema to veze sa albanskom umesnoscu u politici. Amerika ih je samo odabrala ka alat za rasturanje balkana. Oni du samo ekser ispod americkog cekica.

Svedok

pre 12 godina

Jedini način za održavanje američke ekonomije u kojoj važnu ulogu ima ogroman broj zaposlenih u vojnoj industriji su mali ratovi i nemiri širom sveta. A CIA i njenih 200000 ljudi na platnom spisku se samo bore za održanje svojih radnih mesta. Možda bi i mi tako da smo u njihovom položaju.

lorenc

pre 12 godina

Vratite se braco Makedonci majci Srbiji....
Bespotrebno ste se ocepili i sada imate muku veliku.
O crkvi da ne govorimo-sve je receno i ceka se vasa odluka.Budite mudri...
Neka vam je Bog u pomoci.
Spaznikom, vas brat

marko

pre 12 godina

Žao mi je za ovaj strašan zločin koji se desio u Makedoniji. Žalosni su komentari koji kažu da smo u lošim odnosima i da ima šovinizma između Srba i Makedonaca. Sigurno ga nema!

Makedonija je priznala Kosovo zbog mira u svojoj zemlji ali siguran sam da je zbog tog priznavanja dobila samo nemir i skori rat i nasilje. To je isto uradio i veliki deo zemalja u Evropi, ali su na Kosmetu dobili samo nasilje, svakodnevna ubijanja na etničkoj osnovi, kriminal, drogu, fašisoidni zločin kako su ga blago nazvali "trgovina ljudskim organima" i dr...

Zbog svega toga, ali i zbog nekažnjavanja albanskih zločinaca albanski ekstremisti su "dobili krila" i smatraju da mogu da divljaju koliko hoće uz podršku pojedinih velikih sila! A sa druge strane ne vidim poštene Albance koji bi osudili ovakve zločine i verujem da je to tako zbog toga što ih posle niko ne bi mogao zaštititi od njihovih ekstremista. Dokaz tome su svi pošteni Albanci svedoci koji su ubijeni na suđenju albanskim zločincima Haradinaju i Ljimaju.

Mislim da su pokazali pravo lice i da međunarodna zajednica definitivno treba da im okrene leđa, a ako se ne budu smirili da dozvole državama (Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Grčkoj) da se obračunaju sa zločincima i kriminalcima kako je to regulisano zakonom ovih zemalja!

Podrška Makedoniji i Makedoncima. Onda kada budete poništili odluku o priznavanju Kosmeta mi ćemo biti još veći prijatelji!!!

Србиновски

pre 12 godina

Vratite se braco Makedonci majci Srbiji....
Bespotrebno ste se ocepili i sada imate muku veliku.
O crkvi da ne govorimo-sve je receno i ceka se vasa odluka.Budite mudri...
Neka vam je Bog u pomoci.
Spaznikom, vas brat
(lorenc, 14. april 2012 10:21)

Већински део (око 90%)наше македонске заједнице у Србији никада није ни напустио свој српски национални идентитет, па самим тим и верски.
Међутим, ја немам ништа против те мањине унутар наше заједнице, чак би им изашао у сусрет и дао и она права која сада траже, али са друге стране собрање Р.Македоније би морало да заштити не само Србе у Македонији и да им да сва права, већ би јавно морали да признају да у Србији постоји заједница Македонаца која броји око 250.000 људи (па самим тим и у МКД постоје Македонци који сматрају да су Срби), а који свој македонски идентитет виде искључиво као географски и тим Македонцима (Србима) је најтеже у Р.Македонији, они немају никаква права.
Они се сматрају највећим непријатељима, немају слободу говора и њихов верски вођа је малтретиран, шиканиран и на крају лишен слободе.

Realista

pre 12 godina

Saucesce i podrska braci Makedoncima, koji se bore za ocuvanje svog identiteta i drzave. Neka vam je Bog u pomoci braco da se izborite sa albanskim,bugarskim i grckim pretenzijama. A Srbiju ste nazalost lako odbacili i priznali KiM i granicu nove albanske drzave.

maximus

pre 12 godina

@nenad: amerikanci ocigledno imaju neki interes na balkanu i oni mogu albance pod kontrolom da drze ,oni uvek koriste druge da rade njihova prljava posla

Makedonac Skopje

pre 12 godina

A odkud znate da nije bio obracun dva klana?
(zoran1965, 14. april 2012 12:10)

Na mestu gde je bio ovaj "ribolovni" klan,su pronadjeni oprema za pecanje i sendvici koje klinci nisu imali vremena ni da pojedu.
Ovaj drugi klan je nosio oruzje.
Nije ovo obicno ubistvo,ovo je egzekucija.
Za Albance je bolje da sami predaju ubice jer ce u suprotnom stradati nevini.

zoran

pre 12 godina

Tek kada mi, Srbi, odobrimo Amerima Bondstil tu negde u okolini Jagodine, recimo, tek tada ćemo postati zaista gazde na Balkanu. Do tada, Aljbanjerosi će da nas ugnjetavaju dok ne dođu do Terazija. Bilo direktno ili indirektno, poreko Makedonaca, Muslimana, Crne Gore ili kako već. Uvek ćemo mi biti krivi... Da je to Milošević prihvatio krajem osamdesetih kada su mu tražili, ništa se na Balkanu ne bi odigralo kako se odigralo. Počev od Slovenije pa do Kosmeta. A i mi bismo bili u daleko povoljnijoj situaciji. I politički i ekonomski. Ovako, šta je tu je.

Shvatite jednom. Zna se ko u svetu vozi traktor a ko otvara kapiju...

@zoran 1965

pre 12 godina

S'obzirom na cinjenicu da se americki ambasador u Makedoniji sastao sa celnikom DUI-a, najvecom albanskom partijom u Makedoniji,i to povodom ovog slucaja, to vec jasno govori ko bi krivac mogao da bude. Sigurno se sa njim nije sastao kako bi mu cestitao Uskrs.

Ko je ugasio svetlo???

pre 12 godina

U Makedoniji ce se tek zakuvati izmedju Makedonaca i Albanaca, ali to je njihov problem. Smetali smo im mi Srbi (i jednima i drugima), trazili su svoju drzavu, dobili je pa nek sad sami resavaju tu svoju zbrku... S druge strane, zasto se sa sad taj tragicni dogadjaj toliko u Srbiji medijski iskoriscava? Samo se preusmerava fokus javnosti sa domacih problema, koji su nebrojeni... Sto nam mediji i vlast Srbije ne kazu kada ce biti razresena ubistva dvojce gardista na Topcideru, Dade Vujasinovic, Slavka Ćuruvije, kao i stvarna pozadina ubistva Zorana Djindjica.

Kosovski plemić iz plemena Dardana

pre 12 godina

"Činimo sve da razjasnimo okolnosti pod kojima je počinjeno ovo ubistvo, u kojem je pet osoba, najverovatno bez ikakvog razloga, izgubilo život.

Veoma čudna i amaterska izjava ministra policije.Za ovako gnusno ubistvo najverovatnije nevinih građana nekakav razlog ili motiv izvršilaca mora da postoji.
Ovo je verovatno dugo planiran zločin a izabran je i pogodan dan kako bi ubistva nanela što više štete međunacionalnim odnosima u Makedoniji što je najverovatnije bio i glavni cilj ubica i nalogodavaca.

Kercova

pre 12 godina

kakvi,takvi medjunacionalni odnosi u mk su dobri i nisam siguran bas da makedoncima ili albancima odgovaraju ovakva svirepa ubistva i destabilizacija mk.ako je ubica albanac kako neki ovde prejudiciraju njega ce da uhvate.ali ako se ubica ne uhvati onda se radi o narucenim profesionalnim ubicama pojedinih stranih sluzbi.sacekajmo istragu...

Nikson

pre 12 godina

(zoran, 14. april 2012 10:15)
Ma sigurno bi nam to pomoglo ali da nas sto pre rasture, eto Makedonija ima baze pa ce ih sve jedno razrovriti. Jedna jedina stvar je tu bitna, a to je droga koju Amerikanci doturaju iz Avganistana u Evropu preko svojih dilera to jest albanske mafije. Ako si primetio i ono malo uvoza sto nije islo preko njih u zadnje dve godine su rasturili. Za to se nasa policija koja je sad pod Americkom cizmom iz petnih zila potrudila.

Sjaj i Beda

pre 12 godina

@bivsi YU86, Ne nikakve zluradosti a pogotovo likovanja nema...Ljudi iznose svoja misljenja, saosecaju se sa Makedonskim narodom, jer suvise loseg iskustva imamo sa albancima, po pitanju ovakvih stvari...Sto se tice BiH, da da ubistava je bilo i to civila, ali na OBE strane...Nemoj mi samo reci da nije tako, a kao "heroja" Nasera Orica, slavite upravo VI...onog koji je ubijao NEDUZNE...Znam da se to ne uklapa u pricu i oreolu "zrtve"...Ali to je prosto tako i drugacije ne moze biti, sve drugo je laz...

reon

pre 12 godina

Da su baš Amerikanci ili Albanci za sada se ne zna ali je ovde u pitanju neki organizovani napad i ne treba zaboraviti da je donedavno postojala albanska oslobodilačka armija (ANA) koja se nije bavila osvetom već sistematskim rušenjem ustavnog poretka BJRM.

BivsiYU86

pre 12 godina

zar je ovo prilika i vreme za srspku zluradost i maltene likovanje? Sram vas bilo. Godinama ste znali ko ubija mladice, decu, zene i starce i to masovno po Bosni van ratnih dejstava pa ste ih slavili kao heroje. Makar sacekajte da se istraga zavrsi, mogao je biti bilo ko a u ovom trenutku ne izgleda nemoguca umesanost srpskih sluzbi ne bi im bilo prvi put a satanizovanje Albanaca je Srbiji u ovom momentu politicki vrlo potrebno...

dr

pre 12 godina

Još jednom se pokazalo da nekoliko budala može da zapali ono što stotine pametnih grade godinama, a Amerikanci dokle god budu stajali iza leđa šiptarskom kriminalnom miljeu, dotle će i biti vrlo verovatne ovakve "smele" akcije. Mnogo toga su ovde zamesili i ukaljali ugled svoje nekad velike zemlje.

frej

pre 12 godina

(zoran, 14. april 2012 10:15)

Nije Milošević odbio američke baze već je prihvatio. On je bio njihova najveća baza jer takav poredak kakav je on držao - kontraverzan, jeste ono što treba američkoj mafiji koja je na vlasti a pravolinijsko razmišljanje o "bazama" je za "mlađe uzraste".

Kox

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci. Nesrecni mladici su najverovatnije likvidirani kao nezgodni svedoci zato sto su se nasli u pogresno vreme na pogresnom mestu. Ovo je za sada nezvanicno, pretpostavljam da cemo vise znati do kraja dana.
Pozdrav svima!
(Jug, 14. april 2012 13:05)

A tvoj prijatelj izgleda zivi na levoj obali Vardara!
Ko poznaje Skopje, razumece!

Tirqit

pre 12 godina

Teroristicki napad plasticnim eksplozivom u severnom delu Mitrovice i ovaj zlocin u Makedoniju imaju istog nalogodavca. Makedonske vlasti su svesno ove cinjenice pa zato daju veoma uzdrzane izjave.

T

pre 12 godina

BivsaYU86..Znaci,sve je pocelo 1990g.Srbi poludeli,pa poceli da kolju,pale,proganjaju,potpuno bez razloga.Tako im doslo.A pre 1990g. sve bilo lepo?Nije bilo istrebljenja Srba u Hrvatskoj i BiH,nije bilo progona Srba sa Kosova i Metohije,sve bilo idealmo.Nikada nisam i necu odobravati bilo kakve zlocine,ali me zaista iritiraju ljudi kojima istorija pocinje 1990g.a zavrsava se 1999g.

argo

pre 12 godina

Duboko sam uveren da su umesane u ovaj zlocin tajne sluzbe susednih drzava,pre svega Bugarske,Grcke ili Srpske.Ako ne budu otkriveni pocinioci ovog strasnog ubistva nikada,onda barem za mene to ce biti potvrda da iza ovoga stoje profesionalci tajnih sluzbi.

Jug

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci. Nesrecni mladici su najverovatnije likvidirani kao nezgodni svedoci zato sto su se nasli u pogresno vreme na pogresnom mestu. Ovo je za sada nezvanicno, pretpostavljam da cemo vise znati do kraja dana.
Pozdrav svima!

zoran

pre 12 godina

"ali ako se ubica ne uhvati onda se radi o narucenim profesionalnim ubicama pojedinih stranih sluzbi.sacekajmo istragu"...
(Kercova, 14. april 2012 11:10

Da! Sačekajmo istragu...

A šta to znači "pojedinih stranih službi". Zar Makedonija nema svoju službu. Zar je isključeno da je možda i ona uključena???

I drugo, za sve ove koji mudruju o "bazama" NATO po Srbiji. Dok se vi namudrovaste, pametni se naživeše. Verovatno ste ubeđeni da smo mi Srbi jedini pozvani, dovoljno pametni, moćni i bogati da ispravljamo belosvetske nepravde. Takav stav će dovesti do toga da će nas nestati. Proći ćemo kao Hazari, Skiti ili Tračani... Izumrećemo.

Veerghoen

pre 12 godina

Naravno da su Srbija i Makedonija prirodni prijatelji, jedan isti narod, slicnog mentaliteta koji bi morao da poradi na resavanju svih zajednickih problema. Ne dajte se braco Makedonci, Srbija je uz vas.

Zoran

pre 12 godina

Teorija da je ovo obracun dva klana je cista glupost. Niko od ubijenih nije imao nikakav kriminalni dosije niti se nekad makedonska policija bavila nijednim od njih.

Clanovi klana imaju druge hobije, oni ne idu na pecanje posle posla, od kojega zaraduju 200 evra mesecno.

Ovo lici na neku novu ona, uck, na neke nove albanske separatiste ,koji su resili da se osvete za ubistvo dvojcu albanaca is Gostivara.

Mesto je dobro odabrano, usamljeno a ipak blizu skopske obilaznice koja omogucuje da se automobil lako i brzo izgubi u guzvi. Ali cak i na ovom mestu, zadesio se svedok, koji je isto likvidiran.

Licno ocekujem i preuzimanje odgovornosti od nove ona, uck ili kako su vec sebe nazvali. Poslace vec neki lose sroceni kominike cim se osete da su bezbedni, i malo sakriju tragove.

Zna se ko ubija nenaoruzanu decu na verske praznike, gledali smo taj film i u bivsoj Jugoslaviji, na Kosovo je to vidjeno nekoliko puta. Tad je bilo plivanje, sad je pecanje...

Zivi bili pa videli

karlo

pre 12 godina

Zorane potpuno ste u pravu, da je NATO-u dato par kasarni, najboljih, za tri vojne baze nit bi se SFRJ raspala, nit bi bilo rata, nit bi iko poginuo, ovako zbiog nase gordosti i gluposti nasta veliko zlo. ako mi damo bazu, dobro je po nas, dace namda sklapamo neko naoruzanje i da izvozimo, dobicemo godisnju nadoknadu za koriscenje i imacemo mir, ako budemo glupi i dalje, busamo se a nemamo osnov nema od nas nista, samo propast. Ali pamet je daleko od nas, razum jos dalje, znanje i vestina ne postoje, samo urlanje i beskorisno budanje!

Makedonac Skopje

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci.
Pozdrav svima!
(Jug, 14. april 2012 13:05)

Nije tacno da kruze takve informacije.Ni zvanicno,ni nezvanicno.
Zvanicno se zna da su bili najmanje trojica(ubice)i da su koriscene 3 vrste oruzja.MUP Makedonije je zatrazio pomoc od Policije nekih susednih zemalja(i pokrajina).Dali to nesto govori,odlucite sami.

BivsiYU86

pre 12 godina

Ljudi iznose svoja misljenja, saosecaju se sa Makedonskim narodom, jer suvise loseg iskustva imamo sa albancima, po pitanju ovakvih stvari...Sto se tice BiH, da da ubistava je bilo i to civila, ali na OBE strane.(Sjaj i Beda)

"Eto vidite sta vas je snaslo kada ste nam zabili noz u ledja, da niste ne bi vam se ovo desilo" nije zuradost i likovanje? Mozda samo ja u ovakvim komentarima ne mogu da prepoznam saosecanje. A sto se tice iskustva Srba sa albancima i svim ostalima i njih sa Srbima pogledajte strukturu, broj i nacin stradanja zrtava u BiH 1992 kao i Albanaca 1999 i u Hrvatskoj 1990 i sve ce biti jasno gde i kako je poceo ciklus egzekucije civila radi "oslobodilacke" misli i dela nekoliko ludaka koje je maltene cela Srbija podrzala. Ne secam se da je Orica iko slavio, podrzavao ili vitlao po jazbinama u BiH. Da je i na drugim stranama bilo zlocinaca, ne menja veliku sliku dogdjanja.

Milutin

pre 12 godina

Ovo se pre definise kao terorizam nego kao kriminal. Momci koji su na pecanju sigurno nikoga ne izazivaju niti ugrozavaju, niti bilo sta ili koga cuvaju I stite, niti mislim da su mogli biti svedoci necega bas tu gledajuci u vodu I stapove za pecanje. Stravicno.

lorenc

pre 12 godina

Vratite se braco Makedonci majci Srbiji....
Bespotrebno ste se ocepili i sada imate muku veliku.
O crkvi da ne govorimo-sve je receno i ceka se vasa odluka.Budite mudri...
Neka vam je Bog u pomoci.
Spaznikom, vas brat

BivsiYU86

pre 12 godina

zar je ovo prilika i vreme za srspku zluradost i maltene likovanje? Sram vas bilo. Godinama ste znali ko ubija mladice, decu, zene i starce i to masovno po Bosni van ratnih dejstava pa ste ih slavili kao heroje. Makar sacekajte da se istraga zavrsi, mogao je biti bilo ko a u ovom trenutku ne izgleda nemoguca umesanost srpskih sluzbi ne bi im bilo prvi put a satanizovanje Albanaca je Srbiji u ovom momentu politicki vrlo potrebno...

zoran

pre 12 godina

Tek kada mi, Srbi, odobrimo Amerima Bondstil tu negde u okolini Jagodine, recimo, tek tada ćemo postati zaista gazde na Balkanu. Do tada, Aljbanjerosi će da nas ugnjetavaju dok ne dođu do Terazija. Bilo direktno ili indirektno, poreko Makedonaca, Muslimana, Crne Gore ili kako već. Uvek ćemo mi biti krivi... Da je to Milošević prihvatio krajem osamdesetih kada su mu tražili, ništa se na Balkanu ne bi odigralo kako se odigralo. Počev od Slovenije pa do Kosmeta. A i mi bismo bili u daleko povoljnijoj situaciji. I politički i ekonomski. Ovako, šta je tu je.

Shvatite jednom. Zna se ko u svetu vozi traktor a ko otvara kapiju...

BivsiYU86

pre 12 godina

Ljudi iznose svoja misljenja, saosecaju se sa Makedonskim narodom, jer suvise loseg iskustva imamo sa albancima, po pitanju ovakvih stvari...Sto se tice BiH, da da ubistava je bilo i to civila, ali na OBE strane.(Sjaj i Beda)

"Eto vidite sta vas je snaslo kada ste nam zabili noz u ledja, da niste ne bi vam se ovo desilo" nije zuradost i likovanje? Mozda samo ja u ovakvim komentarima ne mogu da prepoznam saosecanje. A sto se tice iskustva Srba sa albancima i svim ostalima i njih sa Srbima pogledajte strukturu, broj i nacin stradanja zrtava u BiH 1992 kao i Albanaca 1999 i u Hrvatskoj 1990 i sve ce biti jasno gde i kako je poceo ciklus egzekucije civila radi "oslobodilacke" misli i dela nekoliko ludaka koje je maltene cela Srbija podrzala. Ne secam se da je Orica iko slavio, podrzavao ili vitlao po jazbinama u BiH. Da je i na drugim stranama bilo zlocinaca, ne menja veliku sliku dogdjanja.

argo

pre 12 godina

Duboko sam uveren da su umesane u ovaj zlocin tajne sluzbe susednih drzava,pre svega Bugarske,Grcke ili Srpske.Ako ne budu otkriveni pocinioci ovog strasnog ubistva nikada,onda barem za mene to ce biti potvrda da iza ovoga stoje profesionalci tajnih sluzbi.

Србиновски

pre 12 godina

Vratite se braco Makedonci majci Srbiji....
Bespotrebno ste se ocepili i sada imate muku veliku.
O crkvi da ne govorimo-sve je receno i ceka se vasa odluka.Budite mudri...
Neka vam je Bog u pomoci.
Spaznikom, vas brat
(lorenc, 14. april 2012 10:21)

Већински део (око 90%)наше македонске заједнице у Србији никада није ни напустио свој српски национални идентитет, па самим тим и верски.
Међутим, ја немам ништа против те мањине унутар наше заједнице, чак би им изашао у сусрет и дао и она права која сада траже, али са друге стране собрање Р.Македоније би морало да заштити не само Србе у Македонији и да им да сва права, већ би јавно морали да признају да у Србији постоји заједница Македонаца која броји око 250.000 људи (па самим тим и у МКД постоје Македонци који сматрају да су Срби), а који свој македонски идентитет виде искључиво као географски и тим Македонцима (Србима) је најтеже у Р.Македонији, они немају никаква права.
Они се сматрају највећим непријатељима, немају слободу говора и њихов верски вођа је малтретиран, шиканиран и на крају лишен слободе.

Jug

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci. Nesrecni mladici su najverovatnije likvidirani kao nezgodni svedoci zato sto su se nasli u pogresno vreme na pogresnom mestu. Ovo je za sada nezvanicno, pretpostavljam da cemo vise znati do kraja dana.
Pozdrav svima!

nenad

pre 12 godina

"Sastali su se i ambasador SAD u Makedoniji Pol Volers i lider albanske vladajuće stranke Demokratskom unijom za integracije (DUI) Alijem Ahmetijem. "

Albanci mogu ocitati lekciju celom Balkanu o tome kako se vodi politika

marko

pre 12 godina

Žao mi je za ovaj strašan zločin koji se desio u Makedoniji. Žalosni su komentari koji kažu da smo u lošim odnosima i da ima šovinizma između Srba i Makedonaca. Sigurno ga nema!

Makedonija je priznala Kosovo zbog mira u svojoj zemlji ali siguran sam da je zbog tog priznavanja dobila samo nemir i skori rat i nasilje. To je isto uradio i veliki deo zemalja u Evropi, ali su na Kosmetu dobili samo nasilje, svakodnevna ubijanja na etničkoj osnovi, kriminal, drogu, fašisoidni zločin kako su ga blago nazvali "trgovina ljudskim organima" i dr...

Zbog svega toga, ali i zbog nekažnjavanja albanskih zločinaca albanski ekstremisti su "dobili krila" i smatraju da mogu da divljaju koliko hoće uz podršku pojedinih velikih sila! A sa druge strane ne vidim poštene Albance koji bi osudili ovakve zločine i verujem da je to tako zbog toga što ih posle niko ne bi mogao zaštititi od njihovih ekstremista. Dokaz tome su svi pošteni Albanci svedoci koji su ubijeni na suđenju albanskim zločincima Haradinaju i Ljimaju.

Mislim da su pokazali pravo lice i da međunarodna zajednica definitivno treba da im okrene leđa, a ako se ne budu smirili da dozvole državama (Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Grčkoj) da se obračunaju sa zločincima i kriminalcima kako je to regulisano zakonom ovih zemalja!

Podrška Makedoniji i Makedoncima. Onda kada budete poništili odluku o priznavanju Kosmeta mi ćemo biti još veći prijatelji!!!

Realista

pre 12 godina

Saucesce i podrska braci Makedoncima, koji se bore za ocuvanje svog identiteta i drzave. Neka vam je Bog u pomoci braco da se izborite sa albanskim,bugarskim i grckim pretenzijama. A Srbiju ste nazalost lako odbacili i priznali KiM i granicu nove albanske drzave.

Makedonac Skopje

pre 12 godina

A odkud znate da nije bio obracun dva klana?
(zoran1965, 14. april 2012 12:10)

Na mestu gde je bio ovaj "ribolovni" klan,su pronadjeni oprema za pecanje i sendvici koje klinci nisu imali vremena ni da pojedu.
Ovaj drugi klan je nosio oruzje.
Nije ovo obicno ubistvo,ovo je egzekucija.
Za Albance je bolje da sami predaju ubice jer ce u suprotnom stradati nevini.

zoran

pre 12 godina

"ali ako se ubica ne uhvati onda se radi o narucenim profesionalnim ubicama pojedinih stranih sluzbi.sacekajmo istragu"...
(Kercova, 14. april 2012 11:10

Da! Sačekajmo istragu...

A šta to znači "pojedinih stranih službi". Zar Makedonija nema svoju službu. Zar je isključeno da je možda i ona uključena???

I drugo, za sve ove koji mudruju o "bazama" NATO po Srbiji. Dok se vi namudrovaste, pametni se naživeše. Verovatno ste ubeđeni da smo mi Srbi jedini pozvani, dovoljno pametni, moćni i bogati da ispravljamo belosvetske nepravde. Takav stav će dovesti do toga da će nas nestati. Proći ćemo kao Hazari, Skiti ili Tračani... Izumrećemo.

reon

pre 12 godina

Da su baš Amerikanci ili Albanci za sada se ne zna ali je ovde u pitanju neki organizovani napad i ne treba zaboraviti da je donedavno postojala albanska oslobodilačka armija (ANA) koja se nije bavila osvetom već sistematskim rušenjem ustavnog poretka BJRM.

cajkovic

pre 12 godina

@nenadNema to veze sa albanskom umesnoscu u politici. Amerika ih je samo odabrala ka alat za rasturanje balkana. Oni du samo ekser ispod americkog cekica.

maximus

pre 12 godina

@nenad: amerikanci ocigledno imaju neki interes na balkanu i oni mogu albance pod kontrolom da drze ,oni uvek koriste druge da rade njihova prljava posla

dr

pre 12 godina

Još jednom se pokazalo da nekoliko budala može da zapali ono što stotine pametnih grade godinama, a Amerikanci dokle god budu stajali iza leđa šiptarskom kriminalnom miljeu, dotle će i biti vrlo verovatne ovakve "smele" akcije. Mnogo toga su ovde zamesili i ukaljali ugled svoje nekad velike zemlje.

Svedok

pre 12 godina

Jedini način za održavanje američke ekonomije u kojoj važnu ulogu ima ogroman broj zaposlenih u vojnoj industriji su mali ratovi i nemiri širom sveta. A CIA i njenih 200000 ljudi na platnom spisku se samo bore za održanje svojih radnih mesta. Možda bi i mi tako da smo u njihovom položaju.

@zoran 1965

pre 12 godina

S'obzirom na cinjenicu da se americki ambasador u Makedoniji sastao sa celnikom DUI-a, najvecom albanskom partijom u Makedoniji,i to povodom ovog slucaja, to vec jasno govori ko bi krivac mogao da bude. Sigurno se sa njim nije sastao kako bi mu cestitao Uskrs.

karlo

pre 12 godina

Zorane potpuno ste u pravu, da je NATO-u dato par kasarni, najboljih, za tri vojne baze nit bi se SFRJ raspala, nit bi bilo rata, nit bi iko poginuo, ovako zbiog nase gordosti i gluposti nasta veliko zlo. ako mi damo bazu, dobro je po nas, dace namda sklapamo neko naoruzanje i da izvozimo, dobicemo godisnju nadoknadu za koriscenje i imacemo mir, ako budemo glupi i dalje, busamo se a nemamo osnov nema od nas nista, samo propast. Ali pamet je daleko od nas, razum jos dalje, znanje i vestina ne postoje, samo urlanje i beskorisno budanje!

Ko je ugasio svetlo???

pre 12 godina

U Makedoniji ce se tek zakuvati izmedju Makedonaca i Albanaca, ali to je njihov problem. Smetali smo im mi Srbi (i jednima i drugima), trazili su svoju drzavu, dobili je pa nek sad sami resavaju tu svoju zbrku... S druge strane, zasto se sa sad taj tragicni dogadjaj toliko u Srbiji medijski iskoriscava? Samo se preusmerava fokus javnosti sa domacih problema, koji su nebrojeni... Sto nam mediji i vlast Srbije ne kazu kada ce biti razresena ubistva dvojce gardista na Topcideru, Dade Vujasinovic, Slavka Ćuruvije, kao i stvarna pozadina ubistva Zorana Djindjica.

Zoran

pre 12 godina

Teorija da je ovo obracun dva klana je cista glupost. Niko od ubijenih nije imao nikakav kriminalni dosije niti se nekad makedonska policija bavila nijednim od njih.

Clanovi klana imaju druge hobije, oni ne idu na pecanje posle posla, od kojega zaraduju 200 evra mesecno.

Ovo lici na neku novu ona, uck, na neke nove albanske separatiste ,koji su resili da se osvete za ubistvo dvojcu albanaca is Gostivara.

Mesto je dobro odabrano, usamljeno a ipak blizu skopske obilaznice koja omogucuje da se automobil lako i brzo izgubi u guzvi. Ali cak i na ovom mestu, zadesio se svedok, koji je isto likvidiran.

Licno ocekujem i preuzimanje odgovornosti od nove ona, uck ili kako su vec sebe nazvali. Poslace vec neki lose sroceni kominike cim se osete da su bezbedni, i malo sakriju tragove.

Zna se ko ubija nenaoruzanu decu na verske praznike, gledali smo taj film i u bivsoj Jugoslaviji, na Kosovo je to vidjeno nekoliko puta. Tad je bilo plivanje, sad je pecanje...

Zivi bili pa videli

Nikson

pre 12 godina

(zoran, 14. april 2012 10:15)
Ma sigurno bi nam to pomoglo ali da nas sto pre rasture, eto Makedonija ima baze pa ce ih sve jedno razrovriti. Jedna jedina stvar je tu bitna, a to je droga koju Amerikanci doturaju iz Avganistana u Evropu preko svojih dilera to jest albanske mafije. Ako si primetio i ono malo uvoza sto nije islo preko njih u zadnje dve godine su rasturili. Za to se nasa policija koja je sad pod Americkom cizmom iz petnih zila potrudila.

Tirqit

pre 12 godina

Teroristicki napad plasticnim eksplozivom u severnom delu Mitrovice i ovaj zlocin u Makedoniju imaju istog nalogodavca. Makedonske vlasti su svesno ove cinjenice pa zato daju veoma uzdrzane izjave.

Sjaj i Beda

pre 12 godina

@bivsi YU86, Ne nikakve zluradosti a pogotovo likovanja nema...Ljudi iznose svoja misljenja, saosecaju se sa Makedonskim narodom, jer suvise loseg iskustva imamo sa albancima, po pitanju ovakvih stvari...Sto se tice BiH, da da ubistava je bilo i to civila, ali na OBE strane...Nemoj mi samo reci da nije tako, a kao "heroja" Nasera Orica, slavite upravo VI...onog koji je ubijao NEDUZNE...Znam da se to ne uklapa u pricu i oreolu "zrtve"...Ali to je prosto tako i drugacije ne moze biti, sve drugo je laz...

Veerghoen

pre 12 godina

Naravno da su Srbija i Makedonija prirodni prijatelji, jedan isti narod, slicnog mentaliteta koji bi morao da poradi na resavanju svih zajednickih problema. Ne dajte se braco Makedonci, Srbija je uz vas.

Kox

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci. Nesrecni mladici su najverovatnije likvidirani kao nezgodni svedoci zato sto su se nasli u pogresno vreme na pogresnom mestu. Ovo je za sada nezvanicno, pretpostavljam da cemo vise znati do kraja dana.
Pozdrav svima!
(Jug, 14. april 2012 13:05)

A tvoj prijatelj izgleda zivi na levoj obali Vardara!
Ko poznaje Skopje, razumece!

Kercova

pre 12 godina

kakvi,takvi medjunacionalni odnosi u mk su dobri i nisam siguran bas da makedoncima ili albancima odgovaraju ovakva svirepa ubistva i destabilizacija mk.ako je ubica albanac kako neki ovde prejudiciraju njega ce da uhvate.ali ako se ubica ne uhvati onda se radi o narucenim profesionalnim ubicama pojedinih stranih sluzbi.sacekajmo istragu...

frej

pre 12 godina

(zoran, 14. april 2012 10:15)

Nije Milošević odbio američke baze već je prihvatio. On je bio njihova najveća baza jer takav poredak kakav je on držao - kontraverzan, jeste ono što treba američkoj mafiji koja je na vlasti a pravolinijsko razmišljanje o "bazama" je za "mlađe uzraste".

T

pre 12 godina

BivsaYU86..Znaci,sve je pocelo 1990g.Srbi poludeli,pa poceli da kolju,pale,proganjaju,potpuno bez razloga.Tako im doslo.A pre 1990g. sve bilo lepo?Nije bilo istrebljenja Srba u Hrvatskoj i BiH,nije bilo progona Srba sa Kosova i Metohije,sve bilo idealmo.Nikada nisam i necu odobravati bilo kakve zlocine,ali me zaista iritiraju ljudi kojima istorija pocinje 1990g.a zavrsava se 1999g.

Kosovski plemić iz plemena Dardana

pre 12 godina

"Činimo sve da razjasnimo okolnosti pod kojima je počinjeno ovo ubistvo, u kojem je pet osoba, najverovatno bez ikakvog razloga, izgubilo život.

Veoma čudna i amaterska izjava ministra policije.Za ovako gnusno ubistvo najverovatnije nevinih građana nekakav razlog ili motiv izvršilaca mora da postoji.
Ovo je verovatno dugo planiran zločin a izabran je i pogodan dan kako bi ubistva nanela što više štete međunacionalnim odnosima u Makedoniji što je najverovatnije bio i glavni cilj ubica i nalogodavaca.

Makedonac Skopje

pre 12 godina

Od prijatelja iz Skoplja sam dobio nezvanicu informaciju koja od jutros kruzi gradom da su ubice izgleda ipak makedonske nacionalnosti i da su u pitanju kriminalci.
Pozdrav svima!
(Jug, 14. april 2012 13:05)

Nije tacno da kruze takve informacije.Ni zvanicno,ni nezvanicno.
Zvanicno se zna da su bili najmanje trojica(ubice)i da su koriscene 3 vrste oruzja.MUP Makedonije je zatrazio pomoc od Policije nekih susednih zemalja(i pokrajina).Dali to nesto govori,odlucite sami.

Milutin

pre 12 godina

Ovo se pre definise kao terorizam nego kao kriminal. Momci koji su na pecanju sigurno nikoga ne izazivaju niti ugrozavaju, niti bilo sta ili koga cuvaju I stite, niti mislim da su mogli biti svedoci necega bas tu gledajuci u vodu I stapove za pecanje. Stravicno.