Subota, 07.04.2012.

17:05

LDP: Tadić i Nikolić da kažu istinu

Čedomir Jovanović poručio je liderima DS i SNS Borisu Tadiću i Tomislavu Nikoliću da građanima kažu istinu ili da, u suprotnom, nisu zaslužili nijedan glas.

Izvor: Beta

LDP: Tadiæ i Nikoliæ da kažu istinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

pravna.plavusa

pre 12 godina

hoce li ceda i dr.politicari reci sta ce KONKRETNO uciniti da poboljsaju stanje u zemlji? svi koriste velike reci:istina,preokret,posao,investicije,promene... pa to mogu i ja da pricam! dajte bre konkretna resenja!

u jeee

pre 12 godina

@(MAKA, 8. april 2012 09:40)

- Pa odakle mu/im ti silni novci! A do sada bibli samo u skupstini... i jedan deo svog mandata u vladi...? Zar poslanicka plata moze da vam obezbedi sva ta silna elegantna odela, luksuzne satove, blindirana vozila, kuce na Dedinju...?
- Ja da imam para koliko i On, ja bi' ima desetoro dece, to je najmanji problem, jer sa tolikim novcem deca svakako nece ostati gladna...
- Slazem se da pravi covek mora da dodje na mestu jedne ozbiljne drzave, ali isto smartam da jedan dramaturg ne moze da vodi istu...
- Srbija je i danas svet... Ljudi i dalje dolaze i obile nase gradove, kazu da je provod jedan od najboljih u Evropi!
- 100 ljdu - 100 cudi, najvaznija je edukacija... Ne mogu svi biti isti...
- Kao navijac CZ normalno je da navijam za Srbiju kada igra reprezentacija...
Rivalstvo izmedju CZ i PAR traje, i trajace jos mnogo godina... to je jednostavno tako, isto kao i u svetu... Int - Mil, Lac - Rom, MC - MU, BOKA - RIVER...
- Novi ljudi su resenje! Ovi su vec bili na vlasti... i delimicno snose krivicu, za ovakav trenutni zivot u Srbiji!
- Ne vidim neku razliku izmedju RUS i NEM, svaka normalna zemlja danas gleda prvo svoje interese, sto bi trebali i mi da radimo! A ne da se ogranicimo samo na jednu stranu! Treba plasirati nase proizvode, gde god se ukaze prilika za to, pa makar to bio i Turkmenistan... A ne, ograniciti se samo na EU, jer po mom misljenju mi danas i nemamo neki proizvod koji bi mogli plasirati na to trziste!

spor

pre 12 godina

Preokret je jasno definisao zajednicke ciljeve,a to je brzi ulazak u EU i Evropa u Srbiji,Srbija u Evropi.Zajednicki cilj uz uvazavanje razlicitosti je Preokret,bas kao u svim demokratskim drzavama.Evropa u malom.Preokret ! Vuk za Preokret !

Natasa

pre 12 godina

Da li može da prođe dan, a da Čeda ne spomene Tadića i DS, opsednut je...gledaj u svoje dvorište, kaži šta bi ti uradio i predstavljaj svoju politiku, ako je uopšte imaš, jer stalno pričaš prazne priče koje ni sam ne razumeš, a kamoli građani. Naravno, zna se i zbog čega to radiš - pa da bi se ogrebao o glasače DS. Isto radi i Dinkić.
(Siniša, 8. april 2012 01:34)

Gospodine, glasaci nisu nicija svojina pa da se neko o njih "grebe". Ako neko ne prica prazne price, to je onda Cedomir Jovanovic, ja kao doskorasnji glasac Vase stranke sada cu da glasam za Preokret, mnogo ste se osilili i nista vas vise ne razumem.

MAKA

pre 12 godina

E, ajde smarate vise sa gajbicama, milionimMA...
Sve dok budete razmisljali kao prostaci i sirovine, do tada ce te i ziveti u ovom stanju!!!!
Preokret jer ima 4.dece i mislice i o mojoj kao sto misli i o svojoj!
Preokret jer pravi covek treba da dodje na pravo mesto!!!
Preokret jer je zdravlje nase najvece bogatstvo!
Preokret jer je Srbija svet!
Preokret jer smo razlicito isti, ljudi!
PREOKRET JER KAD IGRA SRBIJA , I GROBARI I DELIJE NAVIJAJU ZA ISTO!
PREOKRET JER JE TO RESENJE!!!
Kome se ne svidja, neka ide u Rusiju!

Bradilko

pre 12 godina

Nemogu više.Previše licemera je na političkoj sceni.Partijski interesi,glad za novcem,avioni,kamioni,sve im je preče od naroda!LDP i SPO sam simpatisao,ali od 2008. i njihove sporedne uloge lažne opozicije,nemogu da ih smislim.Glasao sam za DS svaki put i svaki put je bilo sve gore po moju porodicu i mene.Ovaj put glasam SNS jer hocu da im pruzim priliku.Znam da su bivsi radikali,da imaju ruznu proslost,ali nemogu da ne pokusam nesto da promenim ako to vec 10 godina ne valja i ne vredi.Na kraju krajeva smena vlasti je zdrava za sve politicke opcije,cisti politicke stranke od tzv. interesdzija.

Vracarac

pre 12 godina

Prava istina ce izaci na videlo tek kad ova politicka elita ode sa vlasto a koja vlada zadnjih dvadesetak godina a tu ubrajam i Cedu naravno

Siniša

pre 12 godina

Da li može da prođe dan, a da Čeda ne spomene Tadića i DS, opsednut je...gledaj u svoje dvorište, kaži šta bi ti uradio i predstavljaj svoju politiku, ako je uopšte imaš, jer stalno pričaš prazne priče koje ni sam ne razumeš, a kamoli građani. Naravno, zna se i zbog čega to radiš - pa da bi se ogrebao o glasače DS. Isto radi i Dinkić.

Goran

pre 12 godina

Tomislav Nikolic govori istinu, ali nema potrebe da to potencira u vidu predizbornog slogana. Otvoreno je rekao da ne zli spoljnu politiku da fokusira samo na EU, sto je sasvim razumljivo, jer je svet mnogo siri pojam od EU i ne treba se drzati EU kao pijan plota. Ceda pokusava da od njegovog Preokreta napravi sluzbenu listu za EU u smislu da su oni jedini polazu autorsko pravo na zalaganju za EU.

MUKNAVI

pre 12 godina

Na ovoj fotki..DRAMA na zardjali NOZ u kampanji ISTINA PREOKRET u Kranovcu,Kraljevu,Rankovicevu,pa opet Kraljevu leta gospodnjeg 2012-7-og aprila u podne` ispred spomenika Milutinu koga su isto..pomerali i sada je ,valjda,vjecito tu,na sred Kraljeva,za vjekivjekove` parkiran.

Budan

pre 12 godina

(eee, 7. april 2012 23:49)

Prati dalje kampanju SNS i SPS i dobro slusaj sta oni pricaju. Mozemo za par dana ponovo govoriti o ovoj mojoj tvrdnji. Nevernom Tomi, a i nevernom Tadicu takvo zakulisno ponasanje ne bi bilo prvi put. Seti se iz blize proslosti raznih politickih gimnastika jos od SRS sa Milosevicem, a i danas sa ovakvim Tadicem. SNS je tu kao amortizer koji amortizuje nezadovoljstvo naroda u cilju sopstvene koristi i tajkuna...Beko, Miskovic i td. SPS je mali danas, ali je bio alfa i omega kada je poceto sa pljackama ovog naroda. Pozdrav.

Budan

pre 12 godina

Priznajem da ne shvatam o čemu Čeda govori i koji je smisao njegove kampanje. Očigledno da ovim hoće da pridobije koji glas više. Uzalud, jer svi znamo ko je jedini kadar da od Srbije napravi uspešnu i modernu zemlju. Sigurno ne oni koji su je do ovde doveli.
(Duki, 7. april 2012 21:24)

LDP: Tadić i Nikolić da kažu istinu
Radi se o sledecem:
- DS i njegovi koalicioni partneri iz sadasnje vlade moraju opstati na vlasti, da bi se sprecila istina o ogromnoj pljacki naroda, sprega politicara, tajkuna, tajnih sluzbi i td. Svesni su da na prestojecim izborima nece dobiti glasove da bi opstali na vlasti i zato u potaji vec su dogovorili saradnju sa SNS i nevernim Tomom da jos jednom prevare narod. Znaci buduca Vlada Srbije bice sastavljena od SNS,DS,SPS i malih patuljastih stranaka, Ljaic, Canak i to ti je to. SNS ce lako naci obrazlozenje svojim biracima zasto je napravio takvu vladu, sve u interesu boljitka i visih ciljeva za Srbiju. Spremaju prevaru sopstvenom narodu. Zato Ceda govori:"Tadić i Nikolić da kažu istinu"

Nikola Jovanovic

pre 12 godina

Srpski pokret obnove je stranka gradjanske desnice, koja zeli brzinom misli ka evroatlanskim integracijama. LDP se zalaze da se Srbija krece 200 kilometra na sat evropskom magistralom. SNS se zalaze za evro-azijske integracije. DS je negde izmedju. Zeli da se krece ka Evropi korak napred nazad dva. U takvom ambijentu sustunski DS je mnogo blizi SNS-u nego Preokretu, zbog ove Istine apsolutno su Vuk i Ceda upravu. Puna podrska Preokretu

papazjanija

pre 12 godina

Zna Jovanović zašto traži da se navedeni izjasne po pitanju istine koju kriju o svojim namerama kad stupe na vlast. Jer kad bi se sad i odmah konkretno izjasnili, niko ne bi glasao za njih.

eee

pre 12 godina

@(Budan, 7. april 2012 23:01)
- Pa cekaj zar SPO nije u toj Vladi... Znaci i oni su usko povezani!
- A LDP na vlasti u Beogradu?
- Ili ja nesto propustam?

Sasa

pre 12 godina

Ja danima postavljam samo jedno jedino pitanje?? Kako ja kao student da postanem milioner?? Da pocnem sa gajbicama ili gospodin Jovanovic ima bolji recept??? ODAKLE????

MarijaS

pre 12 godina

Само истина и зато - ПРЕОКРЕТ!!! Где су политички аналитичари да открију народу мотив бившег председника Србије да паралелно са парламентарним, Србија уђе и у председничке изборе. Мотив је само један - тотално уништен рејтинг и утицај Демократске странке покушати да колико - толико поврати, да спаси од катастрофе и тоталног дебакла поменуту странку. Удварање радикалским бирачима, непрестане тензије и балвани који почињу да изничу и из глава функционера ДС-а са Космета, финансирање ["Двери"] покрета, ретко подсећање на Ђинђића а непрестано кокетирање са онима против којих се до краја живота борио, одбрана поретка нереформисаних тајних служби, недоношење гомиле закона које цела ЕУ има - то није понашање некога ко заиста жели брз и одлучан корак нашег друштва ка Европи!
(Дарко, 7. april 2012 21:56)
Da, ali nepravda je sto je rejting DS-a poljuljan bas zahvaljujuci Borisu Tadicu. Predsednik Srbije ce biti, ali da li ce ponovo biti predsednik DS-a to cemo tek da vidimo.

Дарко

pre 12 godina

Само истина и зато - ПРЕОКРЕТ!!! Где су политички аналитичари да открију народу мотив бившег председника Србије да паралелно са парламентарним, Србија уђе и у председничке изборе. Мотив је само један - тотално уништен рејтинг и утицај Демократске странке покушати да колико - толико поврати, да спаси од катастрофе и тоталног дебакла поменуту странку. Удварање радикалским бирачима, непрестане тензије и балвани који почињу да изничу и из глава функционера ДС-а са Космета, финансирање ["Двери"] покрета, ретко подсећање на Ђинђића а непрестано кокетирање са онима против којих се до краја живота борио, одбрана поретка нереформисаних тајних служби, недоношење гомиле закона које цела ЕУ има - то није понашање некога ко заиста жели брз и одлучан корак нашег друштва ка Европи!

Duki

pre 12 godina

Priznajem da ne shvatam o čemu Čeda govori i koji je smisao njegove kampanje. Očigledno da ovim hoće da pridobije koji glas više. Uzalud, jer svi znamo ko je jedini kadar da od Srbije napravi uspešnu i modernu zemlju. Sigurno ne oni koji su je do ovde doveli.

Swepper

pre 12 godina

Kada je vec prebrojao njih 30 000 bez posla, zbog cega bar ne rece kako ce da ih zaposli? Ili je opet sve ostalo samo na lepim zeljama...

nwa

pre 12 godina

Ko je za Tursku i Azerjbejdzan kao faktore u Srbiji nek ne glasa za Preokret ! Ko je za Srbiju sa jakim saveznicima u EU neka glasa za Preokret ! Jedino Vuk !

Dujko Simon

pre 12 godina

Vreme je za Preokret! Broj glasova i broj mandata Preokreta su mera normalnosti Srbije! Ako Tadić nastavi sa lažnim patriotizmom, Dodikom i balvanima, Jeremićem i Srećkovićem - neka zna da je zauvek izgubio jednog glasača!!!

dr

pre 12 godina

Da li je uopste moguce zamisliti sledecu scenu:
Ustaje ujutro Ceda,umije se,opere zube i kaze sam sebi - Covece,ti si Predsednik Srbije...ili Premijer..!!!!!!!!!
Da li iko normalan,pametan,a da pamti duze od 7 dana,moze sebe zamisliti kao gradjanina zemlje u kojoj je ON Predsednik,ili Premijer?
Da li ima nekoga u ovoj zemlji ko je zaboravio da je ON,nesvrseni student zapoceo svoju radnu karijeru kao - Podpredsednik Vlade Srbije?
Da li ima neka zemlja u svetu sa slicnim primerom?
Ako ima,da idemo tamo...svi...a njega ovde da ostavimo samog...

Macola001

pre 12 godina

Kada se uporedi hit Jovanovica i Tadica "Predizborne igrarije" sa "Ljubavnim igrarijama" Brene i Dzeja, nekako mi Brenka i Dzeki izgledaju mnogo iskrenije i bas kulturiska.

Marija Simonovic

pre 12 godina

Decenijama se vec gusim u nenormalnoj atmosferi nerada, nedicipline, korupcije i bezakonja u Srbiji, ali je volim i nikada je necu napustiti. Uz Preokret ponovo imam neku nadu da ce konacno biti bolje, ako mora protektorat, onda protektorat, a ocigledno je da mora.

Samokriticar

pre 12 godina

Kreni prvo od sebe,Cedomire.Postoje mnoge skakljive teme o kojima ne zelis da raspravljas.Tvoj pokret se zove Preokret,a slogan je Istina.Ako preokrenes istinu dobijas laz.

laki

pre 12 godina

Smesan neki narod,oni koji mu govore istinu i zele dobro su izdajice i prevaranti a oni koji su to u stvarnosti vec pokazali,opljackali ih i zavili u bedu i propast su im dobri.Slazem se sa svim sto Ceda i Vuk vec odavno govore,i nikako ne mogu da shvatim da jos uvek ima toliko gradjana koji posle toliko godina jada ne mogu da prepoznaju bitange i kriminalce.Svi oni koji imaju imalo svesti podrzace koaliciju preokret jer samo tako moze da se ostvari bolji i pravedniji zivot.DS se mora kazniti jer su sklopili pakt sa SPS i omogucili kriminalcima i korumpiranima ulaz na siroka vrata i prosli nekaznjeno.Da bi se DS kaznio i onemogucilo slatkorecivima i pijavicama drustva opstanak na vlasti neophodno je podrzati preokret masovno.Samo tako ce DS,SPS,SNS,DSS dobiti ono sto su vec odavno zasluzili,a to je obracun sa svima koji su na bilo koji nacin pljackali gradjane i kocili ulazak Srbije u EU i time produzili bedu i nepravdu.Preokret,jer su najbolja opcija koja postoji na politickoj sceni Srbije.

The Truth

pre 12 godina

Mogao bi i Čeda da kaže istinu:
- da je ekonomska, finansijska, politička i društvena kriza u EU
- da se Evropljani bave samo sobom i da ih ne zanima Balkan (sem retorički)
- da se EU sigurno neće širiti u narednih 10-15 godina (Hrvatska je poslednja)
- da će nas narednu deceniju, dve, ucenjivati Kosovom i da ih baš briga za reforme (Kosovo je bio i biće jedini uslov za integraciju, kao što je bilo za status kandidata)
- da nam se smučila EU, jer su je i ovdašnji i ondašnji političari zloupotrebljavali za sitne kratkoročne profite
- da se smejemo po kafanama kada kažemo da je nešto "evropsko"
- da ćemo uskoro većinski biti evroskeptici
- da EU od nas tako narogušenih neće profitirati ni ako ostanemo spolja, ni ako uđemo u unutra
- da je vreme za novu politiku, srpsku, ne briselsku.

КОМ

pre 12 godina

ЛДП=Коминтерна - Капичић, Латинка Перовић,...наставак индоктринације да су Срби за све криви (за Јасеновац, Јадовно,...,повампирење усташтва, Ханџар дивизију, балисте, прогон из Хрватске,Тачијеву трговину органима,...) Ако неког подржавају сепаратисти за тога могу само болесни аутошовинисти да гласају.

Dragan Bozic

pre 12 godina

Shvatio sam reci Vuka Draskovica jer zaista ''diple'' u koje sviraju dvodecenijski lazovi na vlasti su ''poput'' morskih sirena harfe koje nagone mornare da se vinu nad ''milim-pojem sirena'' i na kraju zavrse u dubini mora,izgubivsi svoj zivot.Metafora je ''mitska'' ali svedoci smo da su nasi vlastodsci u Srbiji ustvari morska stvorenja ali koja ''dipluju'', a narod poput Odisejevih ratnika pluta trazeci svoj kraj puta, slusajuci ''diplovanje''.

Plavi

pre 12 godina

Kao i pre dve decenije Vuk govori šta nam valja činiti. Tada su ga ismevali i nažalost obistinilo se sve ono o čemu je govorio. Nadam se da se neće iste greške ponavljati i u budućnosti. Imamo šansu da to osiguramo na narednim izborima. Samo malo su mi otužne ove patriote što prozivaju Vuka. Da nije bilo njega još bi te nacinalne perjanice nosile petokraku i slavile lik i delo "najvećeg sina naroda i narodnosti". Za Vuka znamo da je bio komunista, to nikad nije krio.Mnogi to kriju i pljuju Vuka

Plavi

pre 12 godina

Malo je verovatno da će moći Srbija da izdrži sa dosadašnom politikom koju vodi DS. Nemoguće je "nakalemiti" evropske vrednosti na stari sistem koji nije menjan od pada Miloševića a koji je pretrpeo neznatne izmene u odnosu na pređašni Brozov aparat. Potreban nam je potpun preokret, i tu ne mislim samo na politiku.

Nik

pre 12 godina

Istina... Ali zar on nije tvoj 'prirodni' i buduci partner!? Samo se nadam u OPOZICIJI!!!

Tj. da budem precizan - nadam se da nijedna stranka nece dobiti sansu da formira vladu i da ce se nekim (magicnim) slucajem iste, posle odredjenog vremena, ugasiti i omoguciti normalnim i postenim ljudima da istupe i povedu ovu zemlju ka prosperitetu!!!

Deki

pre 12 godina

Istina o poslu koji nas ceka!
1. Priznavanje Kosova
2. Odvajanje Vojvodine
3. Poklanjanje Presevske doline Albaniji
4. Isto to sa sandzakom (dati im autonomiju)
5. Tako rascepani da udjemo u eu i postali smo ugledna i moderna drzava.
LDP!

AC%

pre 12 godina

Tadic upravo pomaze svojoj zemlji, jer u suprotnom ja ne bih imao za koga da glasam i da se nadam. A Ceda pomaze Albancima i Tomislavu Nikolicu da prikazu nerealnu sliku u kojoj Tadic gubi izbore. Ja sam za preokret gde DS pobedjuje bez SPS i Palme, ali Ceda nas upravo gura u predjasnje stanje.

Nessa

pre 12 godina

Naravno da je mislio samo na DS, ne i na gradjane. Tu nema nista novo, tako radi vec godinama - stranacki predsednik, a ne jedne zemlje.
No, kao i uvek, (ex) predsednika u senku baca Draskovic, sa svojim najnovijim izjavama "12 godina smo slusali...bla, bla...", sa najnovijom amnezijom, pa tako zaboravi i da je on, kao i gos'n Jovanovic, bio u vlasti jedan od najvaznijih, bar par godina.
Ozbiljno, sto si muchko kolu?

Алекса, ПО

pre 12 godina

Тадић ме је много разочарао својим радом откако је ушао у коалицију са СПС. Зарад продужетка боравка на власти жртвовао је све оно против чега се годинама борио. Његова оставка, да би се поново кандидовао је врхунац свега. Овога пута мој глас иде Преокрету...

MilenkoUe

pre 12 godina

Pomogao ili ne isto mu se hvata, mislim da je ovo samo jos jedan od marketinskih trikova sa kojim misli da obrlati gradjane, ali to nece uspeti jer narod ne moze zaboraviti glad i patnju predhodne cetiri godine.

boban

pre 12 godina

Tadic je mislio na svoju stranku,pa nece valjda da misli na Tomislava Nikolica ,i za Cedu i Vuka to nije prioritet kampanje.
Od njih dvojice sam ocekivao da mi objasne zasto Jovo Kapicic nije kandidat na izborima.

Milos Priboj

pre 12 godina

Drašković i Jovanović jedini pričaju istinu i zato treba da pokupe glasove svih razumnih ljudi, a pre svega očerupaju DS i tako ih kazne za nemanje hrabrosti u donošenju odluka i koketiranju sa nesrećom. Srećno PREOKRET-u!

Ćata

pre 12 godina

Jadan je nas narod, dok su ovakvi kao Čeda na nekim vaznijim funkcijama u Srbiji!!!
Ovoga bi trebalo poslati u neku zapadnu drzavu, jer on upravo po njihovim semama funkcionise, a protiv sopstvenog naroda i drzave!
Mada najpre u zatvor...

nandzarasta bundevica

pre 12 godina

Jedino je DS-u i mogao pomoci, njima je potrebna pomoc, a da pomogne nesto ovom napacenom narodu, pa tog filma nije ni reziser, ni scenarista, a ni glavna uloga.

Milos Priboj

pre 12 godina

Drašković i Jovanović jedini pričaju istinu i zato treba da pokupe glasove svih razumnih ljudi, a pre svega očerupaju DS i tako ih kazne za nemanje hrabrosti u donošenju odluka i koketiranju sa nesrećom. Srećno PREOKRET-u!

Алекса, ПО

pre 12 godina

Тадић ме је много разочарао својим радом откако је ушао у коалицију са СПС. Зарад продужетка боравка на власти жртвовао је све оно против чега се годинама борио. Његова оставка, да би се поново кандидовао је врхунац свега. Овога пута мој глас иде Преокрету...

Nessa

pre 12 godina

Naravno da je mislio samo na DS, ne i na gradjane. Tu nema nista novo, tako radi vec godinama - stranacki predsednik, a ne jedne zemlje.
No, kao i uvek, (ex) predsednika u senku baca Draskovic, sa svojim najnovijim izjavama "12 godina smo slusali...bla, bla...", sa najnovijom amnezijom, pa tako zaboravi i da je on, kao i gos'n Jovanovic, bio u vlasti jedan od najvaznijih, bar par godina.
Ozbiljno, sto si muchko kolu?

Deki

pre 12 godina

Istina o poslu koji nas ceka!
1. Priznavanje Kosova
2. Odvajanje Vojvodine
3. Poklanjanje Presevske doline Albaniji
4. Isto to sa sandzakom (dati im autonomiju)
5. Tako rascepani da udjemo u eu i postali smo ugledna i moderna drzava.
LDP!

Ćata

pre 12 godina

Jadan je nas narod, dok su ovakvi kao Čeda na nekim vaznijim funkcijama u Srbiji!!!
Ovoga bi trebalo poslati u neku zapadnu drzavu, jer on upravo po njihovim semama funkcionise, a protiv sopstvenog naroda i drzave!
Mada najpre u zatvor...

Plavi

pre 12 godina

Malo je verovatno da će moći Srbija da izdrži sa dosadašnom politikom koju vodi DS. Nemoguće je "nakalemiti" evropske vrednosti na stari sistem koji nije menjan od pada Miloševića a koji je pretrpeo neznatne izmene u odnosu na pređašni Brozov aparat. Potreban nam je potpun preokret, i tu ne mislim samo na politiku.

Plavi

pre 12 godina

Kao i pre dve decenije Vuk govori šta nam valja činiti. Tada su ga ismevali i nažalost obistinilo se sve ono o čemu je govorio. Nadam se da se neće iste greške ponavljati i u budućnosti. Imamo šansu da to osiguramo na narednim izborima. Samo malo su mi otužne ove patriote što prozivaju Vuka. Da nije bilo njega još bi te nacinalne perjanice nosile petokraku i slavile lik i delo "najvećeg sina naroda i narodnosti". Za Vuka znamo da je bio komunista, to nikad nije krio.Mnogi to kriju i pljuju Vuka

nandzarasta bundevica

pre 12 godina

Jedino je DS-u i mogao pomoci, njima je potrebna pomoc, a da pomogne nesto ovom napacenom narodu, pa tog filma nije ni reziser, ni scenarista, a ni glavna uloga.

КОМ

pre 12 godina

ЛДП=Коминтерна - Капичић, Латинка Перовић,...наставак индоктринације да су Срби за све криви (за Јасеновац, Јадовно,...,повампирење усташтва, Ханџар дивизију, балисте, прогон из Хрватске,Тачијеву трговину органима,...) Ако неког подржавају сепаратисти за тога могу само болесни аутошовинисти да гласају.

MilenkoUe

pre 12 godina

Pomogao ili ne isto mu se hvata, mislim da je ovo samo jos jedan od marketinskih trikova sa kojim misli da obrlati gradjane, ali to nece uspeti jer narod ne moze zaboraviti glad i patnju predhodne cetiri godine.

Nik

pre 12 godina

Istina... Ali zar on nije tvoj 'prirodni' i buduci partner!? Samo se nadam u OPOZICIJI!!!

Tj. da budem precizan - nadam se da nijedna stranka nece dobiti sansu da formira vladu i da ce se nekim (magicnim) slucajem iste, posle odredjenog vremena, ugasiti i omoguciti normalnim i postenim ljudima da istupe i povedu ovu zemlju ka prosperitetu!!!

The Truth

pre 12 godina

Mogao bi i Čeda da kaže istinu:
- da je ekonomska, finansijska, politička i društvena kriza u EU
- da se Evropljani bave samo sobom i da ih ne zanima Balkan (sem retorički)
- da se EU sigurno neće širiti u narednih 10-15 godina (Hrvatska je poslednja)
- da će nas narednu deceniju, dve, ucenjivati Kosovom i da ih baš briga za reforme (Kosovo je bio i biće jedini uslov za integraciju, kao što je bilo za status kandidata)
- da nam se smučila EU, jer su je i ovdašnji i ondašnji političari zloupotrebljavali za sitne kratkoročne profite
- da se smejemo po kafanama kada kažemo da je nešto "evropsko"
- da ćemo uskoro većinski biti evroskeptici
- da EU od nas tako narogušenih neće profitirati ni ako ostanemo spolja, ni ako uđemo u unutra
- da je vreme za novu politiku, srpsku, ne briselsku.

Dujko Simon

pre 12 godina

Vreme je za Preokret! Broj glasova i broj mandata Preokreta su mera normalnosti Srbije! Ako Tadić nastavi sa lažnim patriotizmom, Dodikom i balvanima, Jeremićem i Srećkovićem - neka zna da je zauvek izgubio jednog glasača!!!

Dragan Bozic

pre 12 godina

Shvatio sam reci Vuka Draskovica jer zaista ''diple'' u koje sviraju dvodecenijski lazovi na vlasti su ''poput'' morskih sirena harfe koje nagone mornare da se vinu nad ''milim-pojem sirena'' i na kraju zavrse u dubini mora,izgubivsi svoj zivot.Metafora je ''mitska'' ali svedoci smo da su nasi vlastodsci u Srbiji ustvari morska stvorenja ali koja ''dipluju'', a narod poput Odisejevih ratnika pluta trazeci svoj kraj puta, slusajuci ''diplovanje''.

laki

pre 12 godina

Smesan neki narod,oni koji mu govore istinu i zele dobro su izdajice i prevaranti a oni koji su to u stvarnosti vec pokazali,opljackali ih i zavili u bedu i propast su im dobri.Slazem se sa svim sto Ceda i Vuk vec odavno govore,i nikako ne mogu da shvatim da jos uvek ima toliko gradjana koji posle toliko godina jada ne mogu da prepoznaju bitange i kriminalce.Svi oni koji imaju imalo svesti podrzace koaliciju preokret jer samo tako moze da se ostvari bolji i pravedniji zivot.DS se mora kazniti jer su sklopili pakt sa SPS i omogucili kriminalcima i korumpiranima ulaz na siroka vrata i prosli nekaznjeno.Da bi se DS kaznio i onemogucilo slatkorecivima i pijavicama drustva opstanak na vlasti neophodno je podrzati preokret masovno.Samo tako ce DS,SPS,SNS,DSS dobiti ono sto su vec odavno zasluzili,a to je obracun sa svima koji su na bilo koji nacin pljackali gradjane i kocili ulazak Srbije u EU i time produzili bedu i nepravdu.Preokret,jer su najbolja opcija koja postoji na politickoj sceni Srbije.

Marija Simonovic

pre 12 godina

Decenijama se vec gusim u nenormalnoj atmosferi nerada, nedicipline, korupcije i bezakonja u Srbiji, ali je volim i nikada je necu napustiti. Uz Preokret ponovo imam neku nadu da ce konacno biti bolje, ako mora protektorat, onda protektorat, a ocigledno je da mora.

Nikola Jovanovic

pre 12 godina

Srpski pokret obnove je stranka gradjanske desnice, koja zeli brzinom misli ka evroatlanskim integracijama. LDP se zalaze da se Srbija krece 200 kilometra na sat evropskom magistralom. SNS se zalaze za evro-azijske integracije. DS je negde izmedju. Zeli da se krece ka Evropi korak napred nazad dva. U takvom ambijentu sustunski DS je mnogo blizi SNS-u nego Preokretu, zbog ove Istine apsolutno su Vuk i Ceda upravu. Puna podrska Preokretu

boban

pre 12 godina

Tadic je mislio na svoju stranku,pa nece valjda da misli na Tomislava Nikolica ,i za Cedu i Vuka to nije prioritet kampanje.
Od njih dvojice sam ocekivao da mi objasne zasto Jovo Kapicic nije kandidat na izborima.

dr

pre 12 godina

Da li je uopste moguce zamisliti sledecu scenu:
Ustaje ujutro Ceda,umije se,opere zube i kaze sam sebi - Covece,ti si Predsednik Srbije...ili Premijer..!!!!!!!!!
Da li iko normalan,pametan,a da pamti duze od 7 dana,moze sebe zamisliti kao gradjanina zemlje u kojoj je ON Predsednik,ili Premijer?
Da li ima nekoga u ovoj zemlji ko je zaboravio da je ON,nesvrseni student zapoceo svoju radnu karijeru kao - Podpredsednik Vlade Srbije?
Da li ima neka zemlja u svetu sa slicnim primerom?
Ako ima,da idemo tamo...svi...a njega ovde da ostavimo samog...

nwa

pre 12 godina

Ko je za Tursku i Azerjbejdzan kao faktore u Srbiji nek ne glasa za Preokret ! Ko je za Srbiju sa jakim saveznicima u EU neka glasa za Preokret ! Jedino Vuk !

Samokriticar

pre 12 godina

Kreni prvo od sebe,Cedomire.Postoje mnoge skakljive teme o kojima ne zelis da raspravljas.Tvoj pokret se zove Preokret,a slogan je Istina.Ako preokrenes istinu dobijas laz.

Дарко

pre 12 godina

Само истина и зато - ПРЕОКРЕТ!!! Где су политички аналитичари да открију народу мотив бившег председника Србије да паралелно са парламентарним, Србија уђе и у председничке изборе. Мотив је само један - тотално уништен рејтинг и утицај Демократске странке покушати да колико - толико поврати, да спаси од катастрофе и тоталног дебакла поменуту странку. Удварање радикалским бирачима, непрестане тензије и балвани који почињу да изничу и из глава функционера ДС-а са Космета, финансирање ["Двери"] покрета, ретко подсећање на Ђинђића а непрестано кокетирање са онима против којих се до краја живота борио, одбрана поретка нереформисаних тајних служби, недоношење гомиле закона које цела ЕУ има - то није понашање некога ко заиста жели брз и одлучан корак нашег друштва ка Европи!

Budan

pre 12 godina

Priznajem da ne shvatam o čemu Čeda govori i koji je smisao njegove kampanje. Očigledno da ovim hoće da pridobije koji glas više. Uzalud, jer svi znamo ko je jedini kadar da od Srbije napravi uspešnu i modernu zemlju. Sigurno ne oni koji su je do ovde doveli.
(Duki, 7. april 2012 21:24)

LDP: Tadić i Nikolić da kažu istinu
Radi se o sledecem:
- DS i njegovi koalicioni partneri iz sadasnje vlade moraju opstati na vlasti, da bi se sprecila istina o ogromnoj pljacki naroda, sprega politicara, tajkuna, tajnih sluzbi i td. Svesni su da na prestojecim izborima nece dobiti glasove da bi opstali na vlasti i zato u potaji vec su dogovorili saradnju sa SNS i nevernim Tomom da jos jednom prevare narod. Znaci buduca Vlada Srbije bice sastavljena od SNS,DS,SPS i malih patuljastih stranaka, Ljaic, Canak i to ti je to. SNS ce lako naci obrazlozenje svojim biracima zasto je napravio takvu vladu, sve u interesu boljitka i visih ciljeva za Srbiju. Spremaju prevaru sopstvenom narodu. Zato Ceda govori:"Tadić i Nikolić da kažu istinu"

papazjanija

pre 12 godina

Zna Jovanović zašto traži da se navedeni izjasne po pitanju istine koju kriju o svojim namerama kad stupe na vlast. Jer kad bi se sad i odmah konkretno izjasnili, niko ne bi glasao za njih.

Sasa

pre 12 godina

Ja danima postavljam samo jedno jedino pitanje?? Kako ja kao student da postanem milioner?? Da pocnem sa gajbicama ili gospodin Jovanovic ima bolji recept??? ODAKLE????

MarijaS

pre 12 godina

Само истина и зато - ПРЕОКРЕТ!!! Где су политички аналитичари да открију народу мотив бившег председника Србије да паралелно са парламентарним, Србија уђе и у председничке изборе. Мотив је само један - тотално уништен рејтинг и утицај Демократске странке покушати да колико - толико поврати, да спаси од катастрофе и тоталног дебакла поменуту странку. Удварање радикалским бирачима, непрестане тензије и балвани који почињу да изничу и из глава функционера ДС-а са Космета, финансирање ["Двери"] покрета, ретко подсећање на Ђинђића а непрестано кокетирање са онима против којих се до краја живота борио, одбрана поретка нереформисаних тајних служби, недоношење гомиле закона које цела ЕУ има - то није понашање некога ко заиста жели брз и одлучан корак нашег друштва ка Европи!
(Дарко, 7. april 2012 21:56)
Da, ali nepravda je sto je rejting DS-a poljuljan bas zahvaljujuci Borisu Tadicu. Predsednik Srbije ce biti, ali da li ce ponovo biti predsednik DS-a to cemo tek da vidimo.

eee

pre 12 godina

@(Budan, 7. april 2012 23:01)
- Pa cekaj zar SPO nije u toj Vladi... Znaci i oni su usko povezani!
- A LDP na vlasti u Beogradu?
- Ili ja nesto propustam?

Duki

pre 12 godina

Priznajem da ne shvatam o čemu Čeda govori i koji je smisao njegove kampanje. Očigledno da ovim hoće da pridobije koji glas više. Uzalud, jer svi znamo ko je jedini kadar da od Srbije napravi uspešnu i modernu zemlju. Sigurno ne oni koji su je do ovde doveli.

Swepper

pre 12 godina

Kada je vec prebrojao njih 30 000 bez posla, zbog cega bar ne rece kako ce da ih zaposli? Ili je opet sve ostalo samo na lepim zeljama...

AC%

pre 12 godina

Tadic upravo pomaze svojoj zemlji, jer u suprotnom ja ne bih imao za koga da glasam i da se nadam. A Ceda pomaze Albancima i Tomislavu Nikolicu da prikazu nerealnu sliku u kojoj Tadic gubi izbore. Ja sam za preokret gde DS pobedjuje bez SPS i Palme, ali Ceda nas upravo gura u predjasnje stanje.

Bradilko

pre 12 godina

Nemogu više.Previše licemera je na političkoj sceni.Partijski interesi,glad za novcem,avioni,kamioni,sve im je preče od naroda!LDP i SPO sam simpatisao,ali od 2008. i njihove sporedne uloge lažne opozicije,nemogu da ih smislim.Glasao sam za DS svaki put i svaki put je bilo sve gore po moju porodicu i mene.Ovaj put glasam SNS jer hocu da im pruzim priliku.Znam da su bivsi radikali,da imaju ruznu proslost,ali nemogu da ne pokusam nesto da promenim ako to vec 10 godina ne valja i ne vredi.Na kraju krajeva smena vlasti je zdrava za sve politicke opcije,cisti politicke stranke od tzv. interesdzija.

MAKA

pre 12 godina

E, ajde smarate vise sa gajbicama, milionimMA...
Sve dok budete razmisljali kao prostaci i sirovine, do tada ce te i ziveti u ovom stanju!!!!
Preokret jer ima 4.dece i mislice i o mojoj kao sto misli i o svojoj!
Preokret jer pravi covek treba da dodje na pravo mesto!!!
Preokret jer je zdravlje nase najvece bogatstvo!
Preokret jer je Srbija svet!
Preokret jer smo razlicito isti, ljudi!
PREOKRET JER KAD IGRA SRBIJA , I GROBARI I DELIJE NAVIJAJU ZA ISTO!
PREOKRET JER JE TO RESENJE!!!
Kome se ne svidja, neka ide u Rusiju!

Macola001

pre 12 godina

Kada se uporedi hit Jovanovica i Tadica "Predizborne igrarije" sa "Ljubavnim igrarijama" Brene i Dzeja, nekako mi Brenka i Dzeki izgledaju mnogo iskrenije i bas kulturiska.

Vracarac

pre 12 godina

Prava istina ce izaci na videlo tek kad ova politicka elita ode sa vlasto a koja vlada zadnjih dvadesetak godina a tu ubrajam i Cedu naravno

Natasa

pre 12 godina

Da li može da prođe dan, a da Čeda ne spomene Tadića i DS, opsednut je...gledaj u svoje dvorište, kaži šta bi ti uradio i predstavljaj svoju politiku, ako je uopšte imaš, jer stalno pričaš prazne priče koje ni sam ne razumeš, a kamoli građani. Naravno, zna se i zbog čega to radiš - pa da bi se ogrebao o glasače DS. Isto radi i Dinkić.
(Siniša, 8. april 2012 01:34)

Gospodine, glasaci nisu nicija svojina pa da se neko o njih "grebe". Ako neko ne prica prazne price, to je onda Cedomir Jovanovic, ja kao doskorasnji glasac Vase stranke sada cu da glasam za Preokret, mnogo ste se osilili i nista vas vise ne razumem.

Goran

pre 12 godina

Tomislav Nikolic govori istinu, ali nema potrebe da to potencira u vidu predizbornog slogana. Otvoreno je rekao da ne zli spoljnu politiku da fokusira samo na EU, sto je sasvim razumljivo, jer je svet mnogo siri pojam od EU i ne treba se drzati EU kao pijan plota. Ceda pokusava da od njegovog Preokreta napravi sluzbenu listu za EU u smislu da su oni jedini polazu autorsko pravo na zalaganju za EU.

Siniša

pre 12 godina

Da li može da prođe dan, a da Čeda ne spomene Tadića i DS, opsednut je...gledaj u svoje dvorište, kaži šta bi ti uradio i predstavljaj svoju politiku, ako je uopšte imaš, jer stalno pričaš prazne priče koje ni sam ne razumeš, a kamoli građani. Naravno, zna se i zbog čega to radiš - pa da bi se ogrebao o glasače DS. Isto radi i Dinkić.

spor

pre 12 godina

Preokret je jasno definisao zajednicke ciljeve,a to je brzi ulazak u EU i Evropa u Srbiji,Srbija u Evropi.Zajednicki cilj uz uvazavanje razlicitosti je Preokret,bas kao u svim demokratskim drzavama.Evropa u malom.Preokret ! Vuk za Preokret !

Budan

pre 12 godina

(eee, 7. april 2012 23:49)

Prati dalje kampanju SNS i SPS i dobro slusaj sta oni pricaju. Mozemo za par dana ponovo govoriti o ovoj mojoj tvrdnji. Nevernom Tomi, a i nevernom Tadicu takvo zakulisno ponasanje ne bi bilo prvi put. Seti se iz blize proslosti raznih politickih gimnastika jos od SRS sa Milosevicem, a i danas sa ovakvim Tadicem. SNS je tu kao amortizer koji amortizuje nezadovoljstvo naroda u cilju sopstvene koristi i tajkuna...Beko, Miskovic i td. SPS je mali danas, ali je bio alfa i omega kada je poceto sa pljackama ovog naroda. Pozdrav.

u jeee

pre 12 godina

@(MAKA, 8. april 2012 09:40)

- Pa odakle mu/im ti silni novci! A do sada bibli samo u skupstini... i jedan deo svog mandata u vladi...? Zar poslanicka plata moze da vam obezbedi sva ta silna elegantna odela, luksuzne satove, blindirana vozila, kuce na Dedinju...?
- Ja da imam para koliko i On, ja bi' ima desetoro dece, to je najmanji problem, jer sa tolikim novcem deca svakako nece ostati gladna...
- Slazem se da pravi covek mora da dodje na mestu jedne ozbiljne drzave, ali isto smartam da jedan dramaturg ne moze da vodi istu...
- Srbija je i danas svet... Ljudi i dalje dolaze i obile nase gradove, kazu da je provod jedan od najboljih u Evropi!
- 100 ljdu - 100 cudi, najvaznija je edukacija... Ne mogu svi biti isti...
- Kao navijac CZ normalno je da navijam za Srbiju kada igra reprezentacija...
Rivalstvo izmedju CZ i PAR traje, i trajace jos mnogo godina... to je jednostavno tako, isto kao i u svetu... Int - Mil, Lac - Rom, MC - MU, BOKA - RIVER...
- Novi ljudi su resenje! Ovi su vec bili na vlasti... i delimicno snose krivicu, za ovakav trenutni zivot u Srbiji!
- Ne vidim neku razliku izmedju RUS i NEM, svaka normalna zemlja danas gleda prvo svoje interese, sto bi trebali i mi da radimo! A ne da se ogranicimo samo na jednu stranu! Treba plasirati nase proizvode, gde god se ukaze prilika za to, pa makar to bio i Turkmenistan... A ne, ograniciti se samo na EU, jer po mom misljenju mi danas i nemamo neki proizvod koji bi mogli plasirati na to trziste!

MUKNAVI

pre 12 godina

Na ovoj fotki..DRAMA na zardjali NOZ u kampanji ISTINA PREOKRET u Kranovcu,Kraljevu,Rankovicevu,pa opet Kraljevu leta gospodnjeg 2012-7-og aprila u podne` ispred spomenika Milutinu koga su isto..pomerali i sada je ,valjda,vjecito tu,na sred Kraljeva,za vjekivjekove` parkiran.

pravna.plavusa

pre 12 godina

hoce li ceda i dr.politicari reci sta ce KONKRETNO uciniti da poboljsaju stanje u zemlji? svi koriste velike reci:istina,preokret,posao,investicije,promene... pa to mogu i ja da pricam! dajte bre konkretna resenja!

Deki

pre 12 godina

Istina o poslu koji nas ceka!
1. Priznavanje Kosova
2. Odvajanje Vojvodine
3. Poklanjanje Presevske doline Albaniji
4. Isto to sa sandzakom (dati im autonomiju)
5. Tako rascepani da udjemo u eu i postali smo ugledna i moderna drzava.
LDP!

Ćata

pre 12 godina

Jadan je nas narod, dok su ovakvi kao Čeda na nekim vaznijim funkcijama u Srbiji!!!
Ovoga bi trebalo poslati u neku zapadnu drzavu, jer on upravo po njihovim semama funkcionise, a protiv sopstvenog naroda i drzave!
Mada najpre u zatvor...

AC%

pre 12 godina

Tadic upravo pomaze svojoj zemlji, jer u suprotnom ja ne bih imao za koga da glasam i da se nadam. A Ceda pomaze Albancima i Tomislavu Nikolicu da prikazu nerealnu sliku u kojoj Tadic gubi izbore. Ja sam za preokret gde DS pobedjuje bez SPS i Palme, ali Ceda nas upravo gura u predjasnje stanje.

Milos Priboj

pre 12 godina

Drašković i Jovanović jedini pričaju istinu i zato treba da pokupe glasove svih razumnih ljudi, a pre svega očerupaju DS i tako ih kazne za nemanje hrabrosti u donošenju odluka i koketiranju sa nesrećom. Srećno PREOKRET-u!

КОМ

pre 12 godina

ЛДП=Коминтерна - Капичић, Латинка Перовић,...наставак индоктринације да су Срби за све криви (за Јасеновац, Јадовно,...,повампирење усташтва, Ханџар дивизију, балисте, прогон из Хрватске,Тачијеву трговину органима,...) Ако неког подржавају сепаратисти за тога могу само болесни аутошовинисти да гласају.

The Truth

pre 12 godina

Mogao bi i Čeda da kaže istinu:
- da je ekonomska, finansijska, politička i društvena kriza u EU
- da se Evropljani bave samo sobom i da ih ne zanima Balkan (sem retorički)
- da se EU sigurno neće širiti u narednih 10-15 godina (Hrvatska je poslednja)
- da će nas narednu deceniju, dve, ucenjivati Kosovom i da ih baš briga za reforme (Kosovo je bio i biće jedini uslov za integraciju, kao što je bilo za status kandidata)
- da nam se smučila EU, jer su je i ovdašnji i ondašnji političari zloupotrebljavali za sitne kratkoročne profite
- da se smejemo po kafanama kada kažemo da je nešto "evropsko"
- da ćemo uskoro većinski biti evroskeptici
- da EU od nas tako narogušenih neće profitirati ni ako ostanemo spolja, ni ako uđemo u unutra
- da je vreme za novu politiku, srpsku, ne briselsku.

boban

pre 12 godina

Tadic je mislio na svoju stranku,pa nece valjda da misli na Tomislava Nikolica ,i za Cedu i Vuka to nije prioritet kampanje.
Od njih dvojice sam ocekivao da mi objasne zasto Jovo Kapicic nije kandidat na izborima.

Алекса, ПО

pre 12 godina

Тадић ме је много разочарао својим радом откако је ушао у коалицију са СПС. Зарад продужетка боравка на власти жртвовао је све оно против чега се годинама борио. Његова оставка, да би се поново кандидовао је врхунац свега. Овога пута мој глас иде Преокрету...

dr

pre 12 godina

Da li je uopste moguce zamisliti sledecu scenu:
Ustaje ujutro Ceda,umije se,opere zube i kaze sam sebi - Covece,ti si Predsednik Srbije...ili Premijer..!!!!!!!!!
Da li iko normalan,pametan,a da pamti duze od 7 dana,moze sebe zamisliti kao gradjanina zemlje u kojoj je ON Predsednik,ili Premijer?
Da li ima nekoga u ovoj zemlji ko je zaboravio da je ON,nesvrseni student zapoceo svoju radnu karijeru kao - Podpredsednik Vlade Srbije?
Da li ima neka zemlja u svetu sa slicnim primerom?
Ako ima,da idemo tamo...svi...a njega ovde da ostavimo samog...

Nessa

pre 12 godina

Naravno da je mislio samo na DS, ne i na gradjane. Tu nema nista novo, tako radi vec godinama - stranacki predsednik, a ne jedne zemlje.
No, kao i uvek, (ex) predsednika u senku baca Draskovic, sa svojim najnovijim izjavama "12 godina smo slusali...bla, bla...", sa najnovijom amnezijom, pa tako zaboravi i da je on, kao i gos'n Jovanovic, bio u vlasti jedan od najvaznijih, bar par godina.
Ozbiljno, sto si muchko kolu?

Plavi

pre 12 godina

Kao i pre dve decenije Vuk govori šta nam valja činiti. Tada su ga ismevali i nažalost obistinilo se sve ono o čemu je govorio. Nadam se da se neće iste greške ponavljati i u budućnosti. Imamo šansu da to osiguramo na narednim izborima. Samo malo su mi otužne ove patriote što prozivaju Vuka. Da nije bilo njega još bi te nacinalne perjanice nosile petokraku i slavile lik i delo "najvećeg sina naroda i narodnosti". Za Vuka znamo da je bio komunista, to nikad nije krio.Mnogi to kriju i pljuju Vuka

Samokriticar

pre 12 godina

Kreni prvo od sebe,Cedomire.Postoje mnoge skakljive teme o kojima ne zelis da raspravljas.Tvoj pokret se zove Preokret,a slogan je Istina.Ako preokrenes istinu dobijas laz.

Sasa

pre 12 godina

Ja danima postavljam samo jedno jedino pitanje?? Kako ja kao student da postanem milioner?? Da pocnem sa gajbicama ili gospodin Jovanovic ima bolji recept??? ODAKLE????

nwa

pre 12 godina

Ko je za Tursku i Azerjbejdzan kao faktore u Srbiji nek ne glasa za Preokret ! Ko je za Srbiju sa jakim saveznicima u EU neka glasa za Preokret ! Jedino Vuk !

Marija Simonovic

pre 12 godina

Decenijama se vec gusim u nenormalnoj atmosferi nerada, nedicipline, korupcije i bezakonja u Srbiji, ali je volim i nikada je necu napustiti. Uz Preokret ponovo imam neku nadu da ce konacno biti bolje, ako mora protektorat, onda protektorat, a ocigledno je da mora.

Duki

pre 12 godina

Priznajem da ne shvatam o čemu Čeda govori i koji je smisao njegove kampanje. Očigledno da ovim hoće da pridobije koji glas više. Uzalud, jer svi znamo ko je jedini kadar da od Srbije napravi uspešnu i modernu zemlju. Sigurno ne oni koji su je do ovde doveli.

Macola001

pre 12 godina

Kada se uporedi hit Jovanovica i Tadica "Predizborne igrarije" sa "Ljubavnim igrarijama" Brene i Dzeja, nekako mi Brenka i Dzeki izgledaju mnogo iskrenije i bas kulturiska.

laki

pre 12 godina

Smesan neki narod,oni koji mu govore istinu i zele dobro su izdajice i prevaranti a oni koji su to u stvarnosti vec pokazali,opljackali ih i zavili u bedu i propast su im dobri.Slazem se sa svim sto Ceda i Vuk vec odavno govore,i nikako ne mogu da shvatim da jos uvek ima toliko gradjana koji posle toliko godina jada ne mogu da prepoznaju bitange i kriminalce.Svi oni koji imaju imalo svesti podrzace koaliciju preokret jer samo tako moze da se ostvari bolji i pravedniji zivot.DS se mora kazniti jer su sklopili pakt sa SPS i omogucili kriminalcima i korumpiranima ulaz na siroka vrata i prosli nekaznjeno.Da bi se DS kaznio i onemogucilo slatkorecivima i pijavicama drustva opstanak na vlasti neophodno je podrzati preokret masovno.Samo tako ce DS,SPS,SNS,DSS dobiti ono sto su vec odavno zasluzili,a to je obracun sa svima koji su na bilo koji nacin pljackali gradjane i kocili ulazak Srbije u EU i time produzili bedu i nepravdu.Preokret,jer su najbolja opcija koja postoji na politickoj sceni Srbije.

Nikola Jovanovic

pre 12 godina

Srpski pokret obnove je stranka gradjanske desnice, koja zeli brzinom misli ka evroatlanskim integracijama. LDP se zalaze da se Srbija krece 200 kilometra na sat evropskom magistralom. SNS se zalaze za evro-azijske integracije. DS je negde izmedju. Zeli da se krece ka Evropi korak napred nazad dva. U takvom ambijentu sustunski DS je mnogo blizi SNS-u nego Preokretu, zbog ove Istine apsolutno su Vuk i Ceda upravu. Puna podrska Preokretu

MAKA

pre 12 godina

E, ajde smarate vise sa gajbicama, milionimMA...
Sve dok budete razmisljali kao prostaci i sirovine, do tada ce te i ziveti u ovom stanju!!!!
Preokret jer ima 4.dece i mislice i o mojoj kao sto misli i o svojoj!
Preokret jer pravi covek treba da dodje na pravo mesto!!!
Preokret jer je zdravlje nase najvece bogatstvo!
Preokret jer je Srbija svet!
Preokret jer smo razlicito isti, ljudi!
PREOKRET JER KAD IGRA SRBIJA , I GROBARI I DELIJE NAVIJAJU ZA ISTO!
PREOKRET JER JE TO RESENJE!!!
Kome se ne svidja, neka ide u Rusiju!

Swepper

pre 12 godina

Kada je vec prebrojao njih 30 000 bez posla, zbog cega bar ne rece kako ce da ih zaposli? Ili je opet sve ostalo samo na lepim zeljama...

Nik

pre 12 godina

Istina... Ali zar on nije tvoj 'prirodni' i buduci partner!? Samo se nadam u OPOZICIJI!!!

Tj. da budem precizan - nadam se da nijedna stranka nece dobiti sansu da formira vladu i da ce se nekim (magicnim) slucajem iste, posle odredjenog vremena, ugasiti i omoguciti normalnim i postenim ljudima da istupe i povedu ovu zemlju ka prosperitetu!!!

Plavi

pre 12 godina

Malo je verovatno da će moći Srbija da izdrži sa dosadašnom politikom koju vodi DS. Nemoguće je "nakalemiti" evropske vrednosti na stari sistem koji nije menjan od pada Miloševića a koji je pretrpeo neznatne izmene u odnosu na pređašni Brozov aparat. Potreban nam je potpun preokret, i tu ne mislim samo na politiku.

Dujko Simon

pre 12 godina

Vreme je za Preokret! Broj glasova i broj mandata Preokreta su mera normalnosti Srbije! Ako Tadić nastavi sa lažnim patriotizmom, Dodikom i balvanima, Jeremićem i Srećkovićem - neka zna da je zauvek izgubio jednog glasača!!!

Дарко

pre 12 godina

Само истина и зато - ПРЕОКРЕТ!!! Где су политички аналитичари да открију народу мотив бившег председника Србије да паралелно са парламентарним, Србија уђе и у председничке изборе. Мотив је само један - тотално уништен рејтинг и утицај Демократске странке покушати да колико - толико поврати, да спаси од катастрофе и тоталног дебакла поменуту странку. Удварање радикалским бирачима, непрестане тензије и балвани који почињу да изничу и из глава функционера ДС-а са Космета, финансирање ["Двери"] покрета, ретко подсећање на Ђинђића а непрестано кокетирање са онима против којих се до краја живота борио, одбрана поретка нереформисаних тајних служби, недоношење гомиле закона које цела ЕУ има - то није понашање некога ко заиста жели брз и одлучан корак нашег друштва ка Европи!

MilenkoUe

pre 12 godina

Pomogao ili ne isto mu se hvata, mislim da je ovo samo jos jedan od marketinskih trikova sa kojim misli da obrlati gradjane, ali to nece uspeti jer narod ne moze zaboraviti glad i patnju predhodne cetiri godine.

nandzarasta bundevica

pre 12 godina

Jedino je DS-u i mogao pomoci, njima je potrebna pomoc, a da pomogne nesto ovom napacenom narodu, pa tog filma nije ni reziser, ni scenarista, a ni glavna uloga.

eee

pre 12 godina

@(Budan, 7. april 2012 23:01)
- Pa cekaj zar SPO nije u toj Vladi... Znaci i oni su usko povezani!
- A LDP na vlasti u Beogradu?
- Ili ja nesto propustam?

MarijaS

pre 12 godina

Само истина и зато - ПРЕОКРЕТ!!! Где су политички аналитичари да открију народу мотив бившег председника Србије да паралелно са парламентарним, Србија уђе и у председничке изборе. Мотив је само један - тотално уништен рејтинг и утицај Демократске странке покушати да колико - толико поврати, да спаси од катастрофе и тоталног дебакла поменуту странку. Удварање радикалским бирачима, непрестане тензије и балвани који почињу да изничу и из глава функционера ДС-а са Космета, финансирање ["Двери"] покрета, ретко подсећање на Ђинђића а непрестано кокетирање са онима против којих се до краја живота борио, одбрана поретка нереформисаних тајних служби, недоношење гомиле закона које цела ЕУ има - то није понашање некога ко заиста жели брз и одлучан корак нашег друштва ка Европи!
(Дарко, 7. april 2012 21:56)
Da, ali nepravda je sto je rejting DS-a poljuljan bas zahvaljujuci Borisu Tadicu. Predsednik Srbije ce biti, ali da li ce ponovo biti predsednik DS-a to cemo tek da vidimo.

Siniša

pre 12 godina

Da li može da prođe dan, a da Čeda ne spomene Tadića i DS, opsednut je...gledaj u svoje dvorište, kaži šta bi ti uradio i predstavljaj svoju politiku, ako je uopšte imaš, jer stalno pričaš prazne priče koje ni sam ne razumeš, a kamoli građani. Naravno, zna se i zbog čega to radiš - pa da bi se ogrebao o glasače DS. Isto radi i Dinkić.

Dragan Bozic

pre 12 godina

Shvatio sam reci Vuka Draskovica jer zaista ''diple'' u koje sviraju dvodecenijski lazovi na vlasti su ''poput'' morskih sirena harfe koje nagone mornare da se vinu nad ''milim-pojem sirena'' i na kraju zavrse u dubini mora,izgubivsi svoj zivot.Metafora je ''mitska'' ali svedoci smo da su nasi vlastodsci u Srbiji ustvari morska stvorenja ali koja ''dipluju'', a narod poput Odisejevih ratnika pluta trazeci svoj kraj puta, slusajuci ''diplovanje''.

Budan

pre 12 godina

Priznajem da ne shvatam o čemu Čeda govori i koji je smisao njegove kampanje. Očigledno da ovim hoće da pridobije koji glas više. Uzalud, jer svi znamo ko je jedini kadar da od Srbije napravi uspešnu i modernu zemlju. Sigurno ne oni koji su je do ovde doveli.
(Duki, 7. april 2012 21:24)

LDP: Tadić i Nikolić da kažu istinu
Radi se o sledecem:
- DS i njegovi koalicioni partneri iz sadasnje vlade moraju opstati na vlasti, da bi se sprecila istina o ogromnoj pljacki naroda, sprega politicara, tajkuna, tajnih sluzbi i td. Svesni su da na prestojecim izborima nece dobiti glasove da bi opstali na vlasti i zato u potaji vec su dogovorili saradnju sa SNS i nevernim Tomom da jos jednom prevare narod. Znaci buduca Vlada Srbije bice sastavljena od SNS,DS,SPS i malih patuljastih stranaka, Ljaic, Canak i to ti je to. SNS ce lako naci obrazlozenje svojim biracima zasto je napravio takvu vladu, sve u interesu boljitka i visih ciljeva za Srbiju. Spremaju prevaru sopstvenom narodu. Zato Ceda govori:"Tadić i Nikolić da kažu istinu"

Bradilko

pre 12 godina

Nemogu više.Previše licemera je na političkoj sceni.Partijski interesi,glad za novcem,avioni,kamioni,sve im je preče od naroda!LDP i SPO sam simpatisao,ali od 2008. i njihove sporedne uloge lažne opozicije,nemogu da ih smislim.Glasao sam za DS svaki put i svaki put je bilo sve gore po moju porodicu i mene.Ovaj put glasam SNS jer hocu da im pruzim priliku.Znam da su bivsi radikali,da imaju ruznu proslost,ali nemogu da ne pokusam nesto da promenim ako to vec 10 godina ne valja i ne vredi.Na kraju krajeva smena vlasti je zdrava za sve politicke opcije,cisti politicke stranke od tzv. interesdzija.

spor

pre 12 godina

Preokret je jasno definisao zajednicke ciljeve,a to je brzi ulazak u EU i Evropa u Srbiji,Srbija u Evropi.Zajednicki cilj uz uvazavanje razlicitosti je Preokret,bas kao u svim demokratskim drzavama.Evropa u malom.Preokret ! Vuk za Preokret !

papazjanija

pre 12 godina

Zna Jovanović zašto traži da se navedeni izjasne po pitanju istine koju kriju o svojim namerama kad stupe na vlast. Jer kad bi se sad i odmah konkretno izjasnili, niko ne bi glasao za njih.

Goran

pre 12 godina

Tomislav Nikolic govori istinu, ali nema potrebe da to potencira u vidu predizbornog slogana. Otvoreno je rekao da ne zli spoljnu politiku da fokusira samo na EU, sto je sasvim razumljivo, jer je svet mnogo siri pojam od EU i ne treba se drzati EU kao pijan plota. Ceda pokusava da od njegovog Preokreta napravi sluzbenu listu za EU u smislu da su oni jedini polazu autorsko pravo na zalaganju za EU.

u jeee

pre 12 godina

@(MAKA, 8. april 2012 09:40)

- Pa odakle mu/im ti silni novci! A do sada bibli samo u skupstini... i jedan deo svog mandata u vladi...? Zar poslanicka plata moze da vam obezbedi sva ta silna elegantna odela, luksuzne satove, blindirana vozila, kuce na Dedinju...?
- Ja da imam para koliko i On, ja bi' ima desetoro dece, to je najmanji problem, jer sa tolikim novcem deca svakako nece ostati gladna...
- Slazem se da pravi covek mora da dodje na mestu jedne ozbiljne drzave, ali isto smartam da jedan dramaturg ne moze da vodi istu...
- Srbija je i danas svet... Ljudi i dalje dolaze i obile nase gradove, kazu da je provod jedan od najboljih u Evropi!
- 100 ljdu - 100 cudi, najvaznija je edukacija... Ne mogu svi biti isti...
- Kao navijac CZ normalno je da navijam za Srbiju kada igra reprezentacija...
Rivalstvo izmedju CZ i PAR traje, i trajace jos mnogo godina... to je jednostavno tako, isto kao i u svetu... Int - Mil, Lac - Rom, MC - MU, BOKA - RIVER...
- Novi ljudi su resenje! Ovi su vec bili na vlasti... i delimicno snose krivicu, za ovakav trenutni zivot u Srbiji!
- Ne vidim neku razliku izmedju RUS i NEM, svaka normalna zemlja danas gleda prvo svoje interese, sto bi trebali i mi da radimo! A ne da se ogranicimo samo na jednu stranu! Treba plasirati nase proizvode, gde god se ukaze prilika za to, pa makar to bio i Turkmenistan... A ne, ograniciti se samo na EU, jer po mom misljenju mi danas i nemamo neki proizvod koji bi mogli plasirati na to trziste!

Natasa

pre 12 godina

Da li može da prođe dan, a da Čeda ne spomene Tadića i DS, opsednut je...gledaj u svoje dvorište, kaži šta bi ti uradio i predstavljaj svoju politiku, ako je uopšte imaš, jer stalno pričaš prazne priče koje ni sam ne razumeš, a kamoli građani. Naravno, zna se i zbog čega to radiš - pa da bi se ogrebao o glasače DS. Isto radi i Dinkić.
(Siniša, 8. april 2012 01:34)

Gospodine, glasaci nisu nicija svojina pa da se neko o njih "grebe". Ako neko ne prica prazne price, to je onda Cedomir Jovanovic, ja kao doskorasnji glasac Vase stranke sada cu da glasam za Preokret, mnogo ste se osilili i nista vas vise ne razumem.

Vracarac

pre 12 godina

Prava istina ce izaci na videlo tek kad ova politicka elita ode sa vlasto a koja vlada zadnjih dvadesetak godina a tu ubrajam i Cedu naravno

Budan

pre 12 godina

(eee, 7. april 2012 23:49)

Prati dalje kampanju SNS i SPS i dobro slusaj sta oni pricaju. Mozemo za par dana ponovo govoriti o ovoj mojoj tvrdnji. Nevernom Tomi, a i nevernom Tadicu takvo zakulisno ponasanje ne bi bilo prvi put. Seti se iz blize proslosti raznih politickih gimnastika jos od SRS sa Milosevicem, a i danas sa ovakvim Tadicem. SNS je tu kao amortizer koji amortizuje nezadovoljstvo naroda u cilju sopstvene koristi i tajkuna...Beko, Miskovic i td. SPS je mali danas, ali je bio alfa i omega kada je poceto sa pljackama ovog naroda. Pozdrav.

MUKNAVI

pre 12 godina

Na ovoj fotki..DRAMA na zardjali NOZ u kampanji ISTINA PREOKRET u Kranovcu,Kraljevu,Rankovicevu,pa opet Kraljevu leta gospodnjeg 2012-7-og aprila u podne` ispred spomenika Milutinu koga su isto..pomerali i sada je ,valjda,vjecito tu,na sred Kraljeva,za vjekivjekove` parkiran.

pravna.plavusa

pre 12 godina

hoce li ceda i dr.politicari reci sta ce KONKRETNO uciniti da poboljsaju stanje u zemlji? svi koriste velike reci:istina,preokret,posao,investicije,promene... pa to mogu i ja da pricam! dajte bre konkretna resenja!