Četvrtak, 05.04.2012.

12:21

Tadić: Incidenti na KiM upozorenje

Napad na delegaciju Vlade Srbije u Prištini je upozorenje institucijama sistema, Vladi i parlamentu da održe postojeći nivo bezbednosti, kaže Boris Tadić.

Izvor: B92

Tadiæ: Incidenti na KiM upozorenje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Tea

pre 12 godina

Čemu služi Dačić, ovo je njegova nadležnost, još uvek. Umesto što obećava može odma da se pokaže na delu a možda čak i prikupi neki politički poen, ko će ga znati!

marija

pre 12 godina

marija,
da li TI to ponistavas Rezoluciju Ujedinjenih Nacija?
Vrlo ambiciozno, moram da primetim.
PS. Arhitektonski fakultet iz Beograda svoje studente vodi po Kosmetu u obilazak manastira i crkava. Mozes i ti da podjes u,..., setnju, posto TI ono sto bi videla, sva je prilika, ne bi razumela. Sreca, razumeju Ujedinjene Nacije, pa cuvaju svetsku bastinu od varvara. Nasu. Srpsku. Tacka.

Julija

pre 12 godina

Vagao, vagao i šta si izvagao. Ništa! Što se tiče Kosova, zbog koga kako si rekao čekaš da podneseš ostavku, sve je gore i gore. Ko će sada da snosi odgovornost!?

Ljubica Ć.

pre 12 godina

Koliko se ja sećam ti reče da tvoja ostavka zavisi od razvoja situacije na Kosovu, u prevodu da ćeš se pobrinuti da sve bude u redu, tako nekako smo shvatili. Šta sad ovo predstavlja sem bežanje od problema.

cigasaklipa

pre 12 godina

Treba nama mnogoooo cvrsta ruka da resi bar deo problema u koji smo se uvalili. A cini mi se da takvog nema vise u Srbiji. Los izbor za izbore....

marija

pre 12 godina

marija,
po R1244 UN, Kosovo je srpska teritorija pod Ujedinjenim Nacijama.
Tacka.
(marija, 5. april 2012 20:02)

Tamo moze da pise i da je nebo zeleno, pa nece pozeleneti. Tacka. Ako je nase, sto ne ides tamo na miru i setas se? Sto nase policije nema tamo? Jer nije vise nase. Zemlje su postojale, nestajale kroz istoriju,menjale oblike - nema tu nista da nam se desilo niti prvi niti poslednji put, niti nama jedinima.

southlander

pre 12 godina

Vest dana je da su Milosevicevi kadrovi ponovo preuzeli vodjenje zemlje. A nigde je nema. Jel to bese tihi drzavni udar, pa se krije?

marija

pre 12 godina

али шта ако ме сутра моје дете нападне и пита зашто му нисам обезбедио сигурнији живот, шта да му кажем? Пишем их срца и искрено, и не о нечему имагинарном, ово је живот овде.
(Косовски витез, 5. april 2012 18:34)

Isto to nasa deca mogu da pitaju nas - zasto smo sve posvetili vama, i zrtvovali njihov zivot za vas, umesto da smo radili na njihovoj buducnosti? Jesu li opet vasa deca vaznija od nase?

Ne kazem da je tebi lako, i da ste svi dobrovoljno napustili svoje domove.
Ali vecina jeste, i ovde im je super, i odavde zale i pozivaju se na "srpsko kosovo".

I nemoj biti ignorantan prema ostaalim narodima na kosovu, niste samo vi patili, pa sad mi pricas kako te kamenuju i ostalo. Imamo i mi ovde nase huligane koji rade isto to, i nama i drugima.

POSMATRAC SA STRANE

pre 12 godina

Eh, sto je jadna ova balkanska pa i srpska demokracija! Da je g. Tadic mogao sastaviti vladu kod prvog izbora, bez malog Milosevica (Dacica), danas bi situacija i na Kosovu i u Srbiji bila sasvim drugacija. Ovako g. Tadic iako je 100% svestan da je Dacic provocirao /hapsenjem kosovskih policajaca i neduznih ljudi sa Kosova po Srbiji/ ovu reakciju prostih gradjana na Kosovu, on ne sme javno da kaze jer bi mu pala vlada.
Daj boze da mu kod novih izbora ne bude potreban nijedan Dacic ili drugi sa minimalnim glasovima za sastav nove vlade.

Goci

pre 12 godina

e ljudi, ljudi... Svi se tu nesto bunite, a prethodnih 10 godina vi ste ga birali, i to dvaput. Ja sam jos maloletan tako da mogu o ovome da pricam bez osecaja krivice.

marija

pre 12 godina

Sve je rekao.
Bojim se da ce ovih mesec dana albanski ekstremisti pokusati da isprovociraju Ivicu Dacica, tj. VD Predsednicu.
Ne dopada mi se ovaj vakum.
Ko ih ne zna.

Косовски витез

pre 12 godina

Марија жалосно је да генерализујеш а још горе да све који су продали имања овако омаловажаваш. Да ли би ти продала кућу и преселила се из места где ти неко, не дај Боже, силује дете, запали шталу, отрује стоку. . . Само на тренутак помисли на то Не причам глупости већ голу истину. Ја лично живим у Косовској Митровици и као магистар права радим као конобар, али не жалим се нити пљујем по својој земљи. Живим и борим се, сигурно као 90% становника Србије, али поред свих других проблема ја имам и проблем због кога страхујем да ме неко не убије док идем по девојку која живи у мултиетничком делу града. До сада су ме "само" каменовали, да не кажем да сам чак и скинуо српске таблице, ето да се неко не осети испровоцираним. И ја нећу отићи, зато што сматрам да би тиме пљунуо на године борбе и све оне који су животе дали за мој град, али шта ако ме сутра моје дете нападне и пита зашто му нисам обезбедио сигурнији живот, шта да му кажем? Пишем их срца и искрено, и не о нечему имагинарном, ово је живот овде.

Косовски витез

pre 12 godina

Вхоа, по твојој логици Србија и пропада. Шта ме брига за други део Србије, нисам био тамо. Шта ако Сремци кажу да их брига за твоју Шумадију? Није живот да човек само себе гледа. Човек је друштвено биће.

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Prema njegovim rečima, već prvog dana kada je odluku doneo, na Kosovu se dogodio incident.

"Učinili smo maksimum kako bismo smanjili rizik od incidenata, ali nismo ni naivni pa da mislimo da incidenata neće biti. Još nekoliko sati sam predsedniik Srbije i svoj posao ću raditi maksimalno. Ali, sada je na institucijama Vlade, Parlamenta, da održe ovaj nivo bezbednosti", naglasio je Tadić.

On je podsetio da se sličan incident dogodio kada je i on boravio na Kosovu, kada je njegov automobil kamenovan.

Pa Covece, BIVSI PREDSEDNICE, pa jesi li ti jos u stanju "govoriti povezano" ?
Pa ako su i tvoj automobil kamenovali dok si jos bio u "punoj snazi" kao Predsednik koliki je onda "tvoj uticaj" na ove "nemile dogadjaje" koji su se juce dogodili i koga uopste zanima tvoja ostavka ?
Svako dobro zna da se kamenje na Kosovu baca iz razloga sto Srbija i dalje "radi Kosovu o Glavi", preti, vredja i omalovazava Kosovo nazivajuci ga "Pokrajinom" iako je priznato od 89 najuticajnijih drzava civilizovanog i razvijenog zapadnog demokratskog Sveta: SAD (usput pozdrav Obami i Hasimu Taciju koji boravi u zvanicnoj MEDJUDRZAVNOJ poseti SAD-vama) kao i 23 najuticajnije clanice EU itd. itd.
I sad se kao neko cudi sto ima i onih na Kosovu koji se ne raduju posetama iz te "Ruske Gubernije" pa im "pozeli dobrodoslicu kamenicama"?

zavesa

pre 12 godina

@bucko razmisljam ako je Srbija ruska gubernije onda su albanija i kosovo americka laboratorija gde sprovode eksperimente nad laboratorijskim belim misevima. Pre cu biti gubernant nego beli mis koji ce biti odbacen kad im dosadi da se igraju ili im nestane para ;)

bgd

pre 12 godina

bezimena,
strasna mi vecina Albanci, ako je to uopste vazno, a ne multikulturalnost. Ima ih na celoj teritoriji KiM manje nego sto Begrad ima stanovnika.

Дејан

pre 12 godina

@ bosko

Колико си у праву, толико и ниси. Зашто?
Стоји то да је Косово (била) света Српска земља, стоји то да ми је криво што смо дозволили да нам га отму на овакав начин, стоји то да бих волео да га повратимо, итд. Стоји и то да се дивим оном народу који је ОСТАО доле и брани своја огњишта - тим људима бих радо помогао и помагао сам претходних месеци кад год је требало/кад год сам могао. Али за онај део који је сад чисто Албански не бих ни прстом мрднуо!
Велика већина Срба (част изузетцима!) је продала за огромне паре све што је имала доле, дошли су овде код нас и покуповали све што су могли и живе бар 10 пута боље од нас... и сад ми ту причају о неком патриотизму, повратку Косова, итд?! Молим?! Да проливамо своју крв да би им вратили оно што су сами продали и већ узели огромне паре за то? Нема шансе!

zavesa

pre 12 godina

@bezimena Srbi nisu napustali Kosovo u potrazi za boljim zivotom vec zato da bi SACUVALI ZIVOT!! za razliku od albanaca nad kojima je "sprovedeno etnicko ciscenje" pa ih sada tamo ima 2 miliona,vise nego sto ih je bilo pre "etnickog ciscenja". Sve je to predstavljeno u medijima tako da Srbi ispadnu bad guys,a albanci mucenici i good guys,cak i kad pale manastire ubijaju civile,jer se tad brane od "velikosrpskog hegemonizma" .Pamet u glavu.

whoa

pre 12 godina

(Дејан, 5. april 2012 17:04)

Drugi deo komentara je OK, i to da treba ceniti kod vecine koji su ostali dole, to sto su ostali. Ali to da je Kosovo sveta srpska zemlja, ili "srce" srbije - daleko od toga. Pa valjda mi je vaznija sumadija gde zivim, ili beograd, ili kragujevac, nego tamo neko kosovo. kosovo nema nacina da mi bude vazno - nikad ga video nisam, kao i mnogo srba. Tako da je potpuno razumljivo sto vecinu vise nije briga za kosovo.

istina

pre 12 godina

Po mnogima na Kosmetu tece med i mleko i svi se hvataju za neke pare

istina je da u Kos Mitrovici zivi vise od 15 000 studenata , Blace je za samo 5 godina procvetalo u ekonomskom smislu i u infrastrukturi , kada su fakulteti iz Pristine raseljeni u taj gradic
istina je da i u Kos Mitrovici ima ljudi koje voze luksuzna kola i imaju luksuzne stanove i da je tu nesto mutno , ali koji to grad u Srbiji nema ??
istina je da svi oni koji pisu da ovde ima para i da se ovde toliko lepo zivi ili nikada ne bi ziveli ovde ili nikada ne bi prihvatilo da su u mojoj kozi i da u 29 godina zive sa roditeljima i platom od 150 eura , uvek mogu da me demantuju i da dodju ovde da zive za te pare

PS stanovi se u Kos Mitrovici iznajmljuju za minimum 150 eura

CaptainObvious

pre 12 godina

posto svi pricaju o srbima sa kosova koji su "dobrovoljno" prodali kuce za "ogromne pare", da li neko ima statistiku koliko njih je stvarno proslo tako a koliko je pobeglo zbog terorisanja, od '80tih pa nadalje?

Quo vadis, Srbijo?

pre 12 godina

"Prema njegovim rečima, već prvog dana kada je odluku doneo, na Kosovu se dogodio incident."
Da nije zalosno, prosto, da se covek nasmeje od muke.

bezimena

pre 12 godina

Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...
(србин, 5. april 2012 12:59)

Za "normalan" život se mogu izboriti samo ljudi koji POŠTUJU ŽIVOT, kao osnovnu i neprikosnovenu ljudsku vrednost! Takvi kao Vi, koji bi da ratuju (ZAŠTO!?) po cenu nestanka CELOG naroda, NIKADA VIŠE ne smeju doći na vlast!

p.s. Albanci su, vekovima se doseljavajući, postali odavno VEĆINA na Kosovu i očigledno ga vole više od Srba, koji su ga vekovima napuštali, ranije u potrazi za boljim životim, dok su ga zadnjih decenija ARČILI za debele svote novca, da bi obezbedili to isto na nekom drugom mestu....

bosko

pre 12 godina

posto vidim da ovde ima ljudi koji su vec otpisali kosovo....pitacu ih da li misle na srpski narod tamo...80000 srba koji svakodnevno trpe ono sto vi ne mozete ni neprijatelju pozeleti,da li mislite na istoriju,kulturu,tradiciju, na crkve koje se nalaze na kosovu i metohiji?! sram da vas bude izdajnici..prodali bi ste najrođenije za vasu Evropu.sto je najgore mislite da tamo sve cveta...pozivam sve da brane nase kosovo i metohiju! a ostali NE-Srbi mogu samo da teze za evropom...i ne.vratili se vise KOSOVO JE SRBIJA!

marija

pre 12 godina

pitacu ih da li misle na srpski narod tamo...80000 srba koji svakodnevno trpe ono sto vi ne mozete ni neprijatelju pozeleti,da li mislite na istoriju,kulturu,tradiciju, na crkve koje se nalaze na kosovu i metohiji?! sram da vas bude izdajnici..prodali bi ste najrođenije za vasu Evropu.sto je najgore mislite da tamo sve cveta...pozivam sve da brane nase kosovo i metohiju! a ostali NE-Srbi mogu samo da teze za evropom...i ne.vratili se vise KOSOVO JE SRBIJA!
(bosko, 5. april 2012 16:02)

Naravno da ne mislimo na istoriju, crkve, tradiciju bla bla bla - mislimo na zivor, buducnost i nasu decu. Kosovo nismo mi otpisali, nego takvi kao ti svojom politikom, i oni koji su ga prodali. Kosovari ga prodavali albancima, a sad menjaju teze, pa bi da ispadne kao da smo mi iz srbije, koji nikad na kosovu nismo bili, prodali kosovo, zarad evrope.

Косовски витез

pre 12 godina

Ови напади се више и не броје, јер су свакодневни. Летаргија међународне заједнице, само је доказ да Србе на Космету нити желе нити намеравају да заштите!

tejvi

pre 12 godina

Dajte ljudi, urazumite se!
Šta je on to loše rekao da zaslužuje ovakve komentare!?
Jel to samo pristalice SNSa čitaju i komentarišu?
Nisam ni za koga ali nisam ni za zveckanje oružijem. Prođe mi život u problemima, sankcijama, inflacijama, glupostima svetskih razmera.
Zbog borbe za vlast nekolicine ljudi u odnosu na sve nas mi smo izgubili osećaj objektivne stvarnosti. Zar smo stvarno na tom nivou?

jednostavno

pre 12 godina

(србин, 5. april 2012 12:59)

Ne. To sto dobar deo srba "razmislja" kao ti je ono sto nas unistava vekovima kako kazes, a ne evropa. nazalost, mnogo je onih koji tako razmisljaju, zato nam nikad nece biti bolje. Ali zato mi nije ni krivo, jer bolje od ovoga sto nam je, ni ne zasluzujemo.

haha

pre 12 godina

"Predsednik Srbije kaže da su poslednji incidenti na Kosovu najočigledniji razlog zbog čega je tako dugo vagao odluku o predsedničkim izborima. "

Pa ovo je stvarno toliko smešno da ja nemam reči.

Ako nađete 1 (jednog) čoveka koji u ovo veruje, skidam kapu.

Nikola

pre 12 godina

A dobro je ljudi, ocemo se medjusobno klati? Onaj ko zeli rat, kupi pusku i kreni, onaj ko ne zeli, sedi kuci. Dosta vise aa tim ko je za sta kriv. Najbolje da svako od vas da svoj stan nekom drugom zato sto taj trazi i smatra da mu to pripada. Pa onda pricajte o kosovu i bombardovanju i 99 godini. Ako ti licno mislis da smo svi mi krivci za rat 98 ti onda treba da nosis naocare. Da cujes sta su sami krvnici rekli za svoje delo vezano za bombardovanje. Da, neko ce se javiti sa teorijom zavere. Pa kad je neko glup i slep, njemu je sve zavera. Ima stvari za koje smo krivi, hteli smo demokratiju.sad svako radi sta hoce sa nama,medju nama,eto vam ga sada pacifisti i uzivajte. Prodajte se za 4"5 din i pricajte mi kakav narod treba da bude.

vasa

pre 12 godina

Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...
(србин, 5. april 2012 12:59)

Ti bi, dakle, da nas ne bude vise!!! Kako bi prosli u ratu videlo se 1999...

Vladimir

pre 12 godina

ja od kad citam desavanja na nasoj politickoj sceni, niti idem u pozoriste, niti u bioskop, niti gledam tv, imamo sve i suze i smeh...tri u jednom, pa gde to jos ima haha

Pametan u mojim snovima...

pre 12 godina

Jedna budala spusti kadu u bunar. Nekoliko normalnih ljudi pokusaju da izvede kadu na povrsinu. To je nasa zajednicka sudbina. Provocira jedna strana, druga se pali i provocira jos gore. Hiljadu normalnih ljudi Evrope se trude da nam drze tiho...Do kada??!! Sve dok nasi lideri igraju sa vatrom. Mozda nikada, mozda to je nasa sudbina, sudbina ...rupe ...svakodnevnih potreba, narocito jutros....

maximus

pre 12 godina

On je veliku gresku napravio i kad je rekao da on nikada ne bi koristio silu da brani srbe. Kao prvo kakav je on to "srpski" predsednik koji ne bi branio "srpski" narod a kao drugo covek ne treba nikada protivniku da pokaze koje karte drzi u ruci. Naravno da albanci divljaju kad znaju da Tadic nikada ne bi branio taj narod nema veze sta da se desi. Ja ne kazem da mi trebamo da ratujemo ali izgleda da jedino Dacic zna da brani srbe i nepusta da nas EU ponizava, on je recimo rekao austriskom ministru spoljnih poslova" pricate o huliganima i sitnim kriminalcima na severu kosova a ne pricate o velikim kriminalcima albancima" i svaka cast za to!

KuM

pre 12 godina

E moj Srbine,potpisnice tog nakaradnog komentara, ti bi da ratujes benetino jedna, valda si cuo za onu narodnu izreku, "Bolje sto godina pregovarati nego jednu ratovati", pa gde zivis ti neupuceni i nedokazani covece. Ispada tako da je nasa pobeda obezbedjena ako budemo ratovali, a do juce smno molili boga da nas prestanu bombardovati, "Sila Boga ne moli" ! Pusti one koji vise znaju da rade svoj posao, a imajuci u vidu da nitko nije idealan pa ni ovi koji vladaju ili neki novi koji ce preuzeti vlast.

Safet Cara

pre 12 godina

Mani se Kosova Don Kihote! Moze ti doneti samo neki poen vise na izborima, inace vecina naroda zna da Kosovo nije dio Srbije. Kad napises svoje memoare, nemoj se sramiti da napises, da si se borio protiv veternjace, umesto da posvetis svoje vreme onome, za sta te narod izabrao i placa. Boriti se za Kosovo nije hrabrost, nego glupost

Kosovac

pre 12 godina

"Ovo su incidenti, ali je važno da ne prerastu u sukob. Albanska strana na Kosovu i Metohiji ponovo je izvršila provokaciju", rekao je Tadić.

Ovo jesu incidenti, ovo jesu provokacije; ovakva zbivanja mogu da prerastu u sukob g. Tadiću. Ali nazovimo stvari pravim imenom tj. zločin dodatno motivisan predrasudama = zločin iz mržnje. Svako može biti žrtva zločina iz mržnje ali su to najčešće prpadnici manjinskih zajednica, konkretno Srbi i ostali nealbanci na Kosovu. Zločini iz mržnje imaju za metu čak i imovinu koja pripada nekoj zajednici kao npr. oskrnavljeni zidovi manastira Visoki Dečani. Dalje, zločini iz mržnje imaju tendenciju rasta, a kako počinioci deluju u ime svoje zajednice oni smatraju da je njihovo ponašanje opravdano. Ako većinska zajednica efikasno ne kazni i ne reaguje na zločine iz mržnje, ovi i drugi potencijalni počinioci su podstaknuti da nastave sa svojim nedelima - što oni i rade. Zločini iz mržnje imaju tendenciju da eskaliraju stoga je potrebna odlučna reakcija kosovskih vlasti ali i međunarodne zajednice (OEBS-a, UNMIK-a, kancelarije EU na Kosovu, EULEX-a, stranih ambasada naročite USA), elem ona uvek izostaje sem kada je žešća frka pa onda kosovske vlasti usled pritiska medjunarodne zajednice budu primorani da reaguju tj. odlučno osude ovakve zločine, međutim oni to rade samo na lokalu, ne žele da javno na "državnom nivou" osude ovakve zločine da se ne bi predstavili slučajno kao zemlja (sa zvezdicom) gde se zločini iz mržnje dešavaju, oni ih isključivo tretiraju kao izolovane incidente. Iako su zločini iz mržnje zaista svakodnevnica na Kosovu njihova predsedica je lani kada je bila u poseti SAD-u na nekom njihovom univerzitetu izjavila da na Kosovu nema registrovanog ni jednog zločina iz mržnje - naravno da nema, kada ih policija klasifikuje drugačije. Predlog, da srpska vlast insistira da medjunarodna zajednica izvrši pritisak na kosovske vlasti da javno nastupe i osude zločine iz mržnje, i to svakodnevno ako treba, posle svakog incidenta, i da kosovske vlasti odlučno reaguju i hapse počinioce, a ne da ih svojim ne reagovanjem dodatno ohrabruju.

Dragana

pre 12 godina

Poverenje u ovog gradjanina sam toliko izgubila, da sam sklona da poverujem da je i ovaj incident reziran, zbog kako rece "vaganja" svoje odluke?

dušan.

pre 12 godina

" Ali, treba obavestiti svet kako bi se ljudi zaštitili" ... šta bre? pa taj svet je zatvorio oči za one žrtve čiji su organi rasprodati po njemu... molim vas bivši predsedniče , i nikad više izabrani , sklonite se , i idite da radite u nekoj školi za šta ste i kvalifikovani , ova funkcija vam ne ide od ruke... za ovih 12 godina vi i vaša stranka ste pokopali srpski narod, obraz i harmoniju koja je još na neki način vladala u srpskim porodicama... ubili ste poštenog srpskog seljaka, i učinili jalovom srpsku nekad plodnu zemlju... sve manje plodova iz zemlje, i sve manje plodova Srpskih dečica... ovom politikom izumrecemo , a u EU nećemo ući...

Darko

pre 12 godina

Ma nema frke u pravu si ti si faktor stabilnosti, i sve je ovo zato što si ti podneo ostavku, i sve se baš tako trenutno dole dešava, ali ja ću ipak da glasam za Robin Huda na ovim izborima.

србин

pre 12 godina

Да се нешто овако десило код нас, до сад би већ увелико заседао савет безбедности УН, итд, итд. И већ би нас још једном клепили по ушима...

Годинама уназад нам се дешава све најгоре, а ми и даље ћутимо и живимо у некој машти о бољој будућности. Поред свега што нам се десило и што нам се дешава (да не набрајам, не бих никад завршио списак), неки би и даље у ЕУ... ТО НЕ МОГУ ДА ВЕРУЈЕМ! Мене НИКО и НИКАД није питао да ли стварно желим у ту европу, а верујем да није ни вас. Иста та европа нас константно уништава и користи вековима, а ми се јоош нисмо опаметили. Иста та европа нас је бомбардовала 1999. због измишљеног Рачка, итд (цео свет то ЗНА, али нико ништа не предузима). Иста та европа нас је уназадила ко зна колико година и причинила оогромну материјалну штету, а ми и даље хоћемо у европу. Зашто их једноставно нисмо тужили, него смо им опростили?! Поврх свега, годинама уназад се задужујемо код истих оних који су нас РУШИЛИ и који нас РУШЕ, и све ће то наша деца морати да врате (о камати да не причам)...

ДОКЛЕ ВИШЕ?! Докле више да трпимо све могуће облике неправде?
Нек' дође на власт било ко. Било ко ко је спреман и има храбрости да каже НЕ!!! Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...

србин

pre 12 godina

Да се нешто овако десило код нас, до сад би већ увелико заседао савет безбедности УН, итд, итд. И већ би нас још једном клепили по ушима...

Годинама уназад нам се дешава све најгоре, а ми и даље ћутимо и живимо у некој машти о бољој будућности. Поред свега што нам се десило и што нам се дешава (да не набрајам, не бих никад завршио списак), неки би и даље у ЕУ... ТО НЕ МОГУ ДА ВЕРУЈЕМ! Мене НИКО и НИКАД није питао да ли стварно желим у ту европу, а верујем да није ни вас. Иста та европа нас константно уништава и користи вековима, а ми се јоош нисмо опаметили. Иста та европа нас је бомбардовала 1999. због измишљеног Рачка, итд (цео свет то ЗНА, али нико ништа не предузима). Иста та европа нас је уназадила ко зна колико година и причинила оогромну материјалну штету, а ми и даље хоћемо у европу. Зашто их једноставно нисмо тужили, него смо им опростили?! Поврх свега, годинама уназад се задужујемо код истих оних који су нас РУШИЛИ и који нас РУШЕ, и све ће то наша деца морати да врате (о камати да не причам)...

ДОКЛЕ ВИШЕ?! Докле више да трпимо све могуће облике неправде?
Нек' дође на власт било ко. Било ко ко је спреман и има храбрости да каже НЕ!!! Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...

Dragana

pre 12 godina

Poverenje u ovog gradjanina sam toliko izgubila, da sam sklona da poverujem da je i ovaj incident reziran, zbog kako rece "vaganja" svoje odluke?

dušan.

pre 12 godina

" Ali, treba obavestiti svet kako bi se ljudi zaštitili" ... šta bre? pa taj svet je zatvorio oči za one žrtve čiji su organi rasprodati po njemu... molim vas bivši predsedniče , i nikad više izabrani , sklonite se , i idite da radite u nekoj školi za šta ste i kvalifikovani , ova funkcija vam ne ide od ruke... za ovih 12 godina vi i vaša stranka ste pokopali srpski narod, obraz i harmoniju koja je još na neki način vladala u srpskim porodicama... ubili ste poštenog srpskog seljaka, i učinili jalovom srpsku nekad plodnu zemlju... sve manje plodova iz zemlje, i sve manje plodova Srpskih dečica... ovom politikom izumrecemo , a u EU nećemo ući...

Safet Cara

pre 12 godina

Mani se Kosova Don Kihote! Moze ti doneti samo neki poen vise na izborima, inace vecina naroda zna da Kosovo nije dio Srbije. Kad napises svoje memoare, nemoj se sramiti da napises, da si se borio protiv veternjace, umesto da posvetis svoje vreme onome, za sta te narod izabrao i placa. Boriti se za Kosovo nije hrabrost, nego glupost

KuM

pre 12 godina

E moj Srbine,potpisnice tog nakaradnog komentara, ti bi da ratujes benetino jedna, valda si cuo za onu narodnu izreku, "Bolje sto godina pregovarati nego jednu ratovati", pa gde zivis ti neupuceni i nedokazani covece. Ispada tako da je nasa pobeda obezbedjena ako budemo ratovali, a do juce smno molili boga da nas prestanu bombardovati, "Sila Boga ne moli" ! Pusti one koji vise znaju da rade svoj posao, a imajuci u vidu da nitko nije idealan pa ni ovi koji vladaju ili neki novi koji ce preuzeti vlast.

maximus

pre 12 godina

On je veliku gresku napravio i kad je rekao da on nikada ne bi koristio silu da brani srbe. Kao prvo kakav je on to "srpski" predsednik koji ne bi branio "srpski" narod a kao drugo covek ne treba nikada protivniku da pokaze koje karte drzi u ruci. Naravno da albanci divljaju kad znaju da Tadic nikada ne bi branio taj narod nema veze sta da se desi. Ja ne kazem da mi trebamo da ratujemo ali izgleda da jedino Dacic zna da brani srbe i nepusta da nas EU ponizava, on je recimo rekao austriskom ministru spoljnih poslova" pricate o huliganima i sitnim kriminalcima na severu kosova a ne pricate o velikim kriminalcima albancima" i svaka cast za to!

Darko

pre 12 godina

Ma nema frke u pravu si ti si faktor stabilnosti, i sve je ovo zato što si ti podneo ostavku, i sve se baš tako trenutno dole dešava, ali ja ću ipak da glasam za Robin Huda na ovim izborima.

vasa

pre 12 godina

Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...
(србин, 5. april 2012 12:59)

Ti bi, dakle, da nas ne bude vise!!! Kako bi prosli u ratu videlo se 1999...

haha

pre 12 godina

"Predsednik Srbije kaže da su poslednji incidenti na Kosovu najočigledniji razlog zbog čega je tako dugo vagao odluku o predsedničkim izborima. "

Pa ovo je stvarno toliko smešno da ja nemam reči.

Ako nađete 1 (jednog) čoveka koji u ovo veruje, skidam kapu.

Kosovac

pre 12 godina

"Ovo su incidenti, ali je važno da ne prerastu u sukob. Albanska strana na Kosovu i Metohiji ponovo je izvršila provokaciju", rekao je Tadić.

Ovo jesu incidenti, ovo jesu provokacije; ovakva zbivanja mogu da prerastu u sukob g. Tadiću. Ali nazovimo stvari pravim imenom tj. zločin dodatno motivisan predrasudama = zločin iz mržnje. Svako može biti žrtva zločina iz mržnje ali su to najčešće prpadnici manjinskih zajednica, konkretno Srbi i ostali nealbanci na Kosovu. Zločini iz mržnje imaju za metu čak i imovinu koja pripada nekoj zajednici kao npr. oskrnavljeni zidovi manastira Visoki Dečani. Dalje, zločini iz mržnje imaju tendenciju rasta, a kako počinioci deluju u ime svoje zajednice oni smatraju da je njihovo ponašanje opravdano. Ako većinska zajednica efikasno ne kazni i ne reaguje na zločine iz mržnje, ovi i drugi potencijalni počinioci su podstaknuti da nastave sa svojim nedelima - što oni i rade. Zločini iz mržnje imaju tendenciju da eskaliraju stoga je potrebna odlučna reakcija kosovskih vlasti ali i međunarodne zajednice (OEBS-a, UNMIK-a, kancelarije EU na Kosovu, EULEX-a, stranih ambasada naročite USA), elem ona uvek izostaje sem kada je žešća frka pa onda kosovske vlasti usled pritiska medjunarodne zajednice budu primorani da reaguju tj. odlučno osude ovakve zločine, međutim oni to rade samo na lokalu, ne žele da javno na "državnom nivou" osude ovakve zločine da se ne bi predstavili slučajno kao zemlja (sa zvezdicom) gde se zločini iz mržnje dešavaju, oni ih isključivo tretiraju kao izolovane incidente. Iako su zločini iz mržnje zaista svakodnevnica na Kosovu njihova predsedica je lani kada je bila u poseti SAD-u na nekom njihovom univerzitetu izjavila da na Kosovu nema registrovanog ni jednog zločina iz mržnje - naravno da nema, kada ih policija klasifikuje drugačije. Predlog, da srpska vlast insistira da medjunarodna zajednica izvrši pritisak na kosovske vlasti da javno nastupe i osude zločine iz mržnje, i to svakodnevno ako treba, posle svakog incidenta, i da kosovske vlasti odlučno reaguju i hapse počinioce, a ne da ih svojim ne reagovanjem dodatno ohrabruju.

Vladimir

pre 12 godina

ja od kad citam desavanja na nasoj politickoj sceni, niti idem u pozoriste, niti u bioskop, niti gledam tv, imamo sve i suze i smeh...tri u jednom, pa gde to jos ima haha

tejvi

pre 12 godina

Dajte ljudi, urazumite se!
Šta je on to loše rekao da zaslužuje ovakve komentare!?
Jel to samo pristalice SNSa čitaju i komentarišu?
Nisam ni za koga ali nisam ni za zveckanje oružijem. Prođe mi život u problemima, sankcijama, inflacijama, glupostima svetskih razmera.
Zbog borbe za vlast nekolicine ljudi u odnosu na sve nas mi smo izgubili osećaj objektivne stvarnosti. Zar smo stvarno na tom nivou?

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Prema njegovim rečima, već prvog dana kada je odluku doneo, na Kosovu se dogodio incident.

"Učinili smo maksimum kako bismo smanjili rizik od incidenata, ali nismo ni naivni pa da mislimo da incidenata neće biti. Još nekoliko sati sam predsedniik Srbije i svoj posao ću raditi maksimalno. Ali, sada je na institucijama Vlade, Parlamenta, da održe ovaj nivo bezbednosti", naglasio je Tadić.

On je podsetio da se sličan incident dogodio kada je i on boravio na Kosovu, kada je njegov automobil kamenovan.

Pa Covece, BIVSI PREDSEDNICE, pa jesi li ti jos u stanju "govoriti povezano" ?
Pa ako su i tvoj automobil kamenovali dok si jos bio u "punoj snazi" kao Predsednik koliki je onda "tvoj uticaj" na ove "nemile dogadjaje" koji su se juce dogodili i koga uopste zanima tvoja ostavka ?
Svako dobro zna da se kamenje na Kosovu baca iz razloga sto Srbija i dalje "radi Kosovu o Glavi", preti, vredja i omalovazava Kosovo nazivajuci ga "Pokrajinom" iako je priznato od 89 najuticajnijih drzava civilizovanog i razvijenog zapadnog demokratskog Sveta: SAD (usput pozdrav Obami i Hasimu Taciju koji boravi u zvanicnoj MEDJUDRZAVNOJ poseti SAD-vama) kao i 23 najuticajnije clanice EU itd. itd.
I sad se kao neko cudi sto ima i onih na Kosovu koji se ne raduju posetama iz te "Ruske Gubernije" pa im "pozeli dobrodoslicu kamenicama"?

bezimena

pre 12 godina

Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...
(србин, 5. april 2012 12:59)

Za "normalan" život se mogu izboriti samo ljudi koji POŠTUJU ŽIVOT, kao osnovnu i neprikosnovenu ljudsku vrednost! Takvi kao Vi, koji bi da ratuju (ZAŠTO!?) po cenu nestanka CELOG naroda, NIKADA VIŠE ne smeju doći na vlast!

p.s. Albanci su, vekovima se doseljavajući, postali odavno VEĆINA na Kosovu i očigledno ga vole više od Srba, koji su ga vekovima napuštali, ranije u potrazi za boljim životim, dok su ga zadnjih decenija ARČILI za debele svote novca, da bi obezbedili to isto na nekom drugom mestu....

Pametan u mojim snovima...

pre 12 godina

Jedna budala spusti kadu u bunar. Nekoliko normalnih ljudi pokusaju da izvede kadu na povrsinu. To je nasa zajednicka sudbina. Provocira jedna strana, druga se pali i provocira jos gore. Hiljadu normalnih ljudi Evrope se trude da nam drze tiho...Do kada??!! Sve dok nasi lideri igraju sa vatrom. Mozda nikada, mozda to je nasa sudbina, sudbina ...rupe ...svakodnevnih potreba, narocito jutros....

jednostavno

pre 12 godina

(србин, 5. april 2012 12:59)

Ne. To sto dobar deo srba "razmislja" kao ti je ono sto nas unistava vekovima kako kazes, a ne evropa. nazalost, mnogo je onih koji tako razmisljaju, zato nam nikad nece biti bolje. Ali zato mi nije ni krivo, jer bolje od ovoga sto nam je, ni ne zasluzujemo.

zavesa

pre 12 godina

@bezimena Srbi nisu napustali Kosovo u potrazi za boljim zivotom vec zato da bi SACUVALI ZIVOT!! za razliku od albanaca nad kojima je "sprovedeno etnicko ciscenje" pa ih sada tamo ima 2 miliona,vise nego sto ih je bilo pre "etnickog ciscenja". Sve je to predstavljeno u medijima tako da Srbi ispadnu bad guys,a albanci mucenici i good guys,cak i kad pale manastire ubijaju civile,jer se tad brane od "velikosrpskog hegemonizma" .Pamet u glavu.

Дејан

pre 12 godina

@ bosko

Колико си у праву, толико и ниси. Зашто?
Стоји то да је Косово (била) света Српска земља, стоји то да ми је криво што смо дозволили да нам га отму на овакав начин, стоји то да бих волео да га повратимо, итд. Стоји и то да се дивим оном народу који је ОСТАО доле и брани своја огњишта - тим људима бих радо помогао и помагао сам претходних месеци кад год је требало/кад год сам могао. Али за онај део који је сад чисто Албански не бих ни прстом мрднуо!
Велика већина Срба (част изузетцима!) је продала за огромне паре све што је имала доле, дошли су овде код нас и покуповали све што су могли и живе бар 10 пута боље од нас... и сад ми ту причају о неком патриотизму, повратку Косова, итд?! Молим?! Да проливамо своју крв да би им вратили оно што су сами продали и већ узели огромне паре за то? Нема шансе!

whoa

pre 12 godina

(Дејан, 5. april 2012 17:04)

Drugi deo komentara je OK, i to da treba ceniti kod vecine koji su ostali dole, to sto su ostali. Ali to da je Kosovo sveta srpska zemlja, ili "srce" srbije - daleko od toga. Pa valjda mi je vaznija sumadija gde zivim, ili beograd, ili kragujevac, nego tamo neko kosovo. kosovo nema nacina da mi bude vazno - nikad ga video nisam, kao i mnogo srba. Tako da je potpuno razumljivo sto vecinu vise nije briga za kosovo.

Quo vadis, Srbijo?

pre 12 godina

"Prema njegovim rečima, već prvog dana kada je odluku doneo, na Kosovu se dogodio incident."
Da nije zalosno, prosto, da se covek nasmeje od muke.

Косовски витез

pre 12 godina

Марија жалосно је да генерализујеш а још горе да све који су продали имања овако омаловажаваш. Да ли би ти продала кућу и преселила се из места где ти неко, не дај Боже, силује дете, запали шталу, отрује стоку. . . Само на тренутак помисли на то Не причам глупости већ голу истину. Ја лично живим у Косовској Митровици и као магистар права радим као конобар, али не жалим се нити пљујем по својој земљи. Живим и борим се, сигурно као 90% становника Србије, али поред свих других проблема ја имам и проблем због кога страхујем да ме неко не убије док идем по девојку која живи у мултиетничком делу града. До сада су ме "само" каменовали, да не кажем да сам чак и скинуо српске таблице, ето да се неко не осети испровоцираним. И ја нећу отићи, зато што сматрам да би тиме пљунуо на године борбе и све оне који су животе дали за мој град, али шта ако ме сутра моје дете нападне и пита зашто му нисам обезбедио сигурнији живот, шта да му кажем? Пишем их срца и искрено, и не о нечему имагинарном, ово је живот овде.

bosko

pre 12 godina

posto vidim da ovde ima ljudi koji su vec otpisali kosovo....pitacu ih da li misle na srpski narod tamo...80000 srba koji svakodnevno trpe ono sto vi ne mozete ni neprijatelju pozeleti,da li mislite na istoriju,kulturu,tradiciju, na crkve koje se nalaze na kosovu i metohiji?! sram da vas bude izdajnici..prodali bi ste najrođenije za vasu Evropu.sto je najgore mislite da tamo sve cveta...pozivam sve da brane nase kosovo i metohiju! a ostali NE-Srbi mogu samo da teze za evropom...i ne.vratili se vise KOSOVO JE SRBIJA!

Nikola

pre 12 godina

A dobro je ljudi, ocemo se medjusobno klati? Onaj ko zeli rat, kupi pusku i kreni, onaj ko ne zeli, sedi kuci. Dosta vise aa tim ko je za sta kriv. Najbolje da svako od vas da svoj stan nekom drugom zato sto taj trazi i smatra da mu to pripada. Pa onda pricajte o kosovu i bombardovanju i 99 godini. Ako ti licno mislis da smo svi mi krivci za rat 98 ti onda treba da nosis naocare. Da cujes sta su sami krvnici rekli za svoje delo vezano za bombardovanje. Da, neko ce se javiti sa teorijom zavere. Pa kad je neko glup i slep, njemu je sve zavera. Ima stvari za koje smo krivi, hteli smo demokratiju.sad svako radi sta hoce sa nama,medju nama,eto vam ga sada pacifisti i uzivajte. Prodajte se za 4"5 din i pricajte mi kakav narod treba da bude.

CaptainObvious

pre 12 godina

posto svi pricaju o srbima sa kosova koji su "dobrovoljno" prodali kuce za "ogromne pare", da li neko ima statistiku koliko njih je stvarno proslo tako a koliko je pobeglo zbog terorisanja, od '80tih pa nadalje?

zavesa

pre 12 godina

@bucko razmisljam ako je Srbija ruska gubernije onda su albanija i kosovo americka laboratorija gde sprovode eksperimente nad laboratorijskim belim misevima. Pre cu biti gubernant nego beli mis koji ce biti odbacen kad im dosadi da se igraju ili im nestane para ;)

Косовски витез

pre 12 godina

Ови напади се више и не броје, јер су свакодневни. Летаргија међународне заједнице, само је доказ да Србе на Космету нити желе нити намеравају да заштите!

Косовски витез

pre 12 godina

Вхоа, по твојој логици Србија и пропада. Шта ме брига за други део Србије, нисам био тамо. Шта ако Сремци кажу да их брига за твоју Шумадију? Није живот да човек само себе гледа. Човек је друштвено биће.

POSMATRAC SA STRANE

pre 12 godina

Eh, sto je jadna ova balkanska pa i srpska demokracija! Da je g. Tadic mogao sastaviti vladu kod prvog izbora, bez malog Milosevica (Dacica), danas bi situacija i na Kosovu i u Srbiji bila sasvim drugacija. Ovako g. Tadic iako je 100% svestan da je Dacic provocirao /hapsenjem kosovskih policajaca i neduznih ljudi sa Kosova po Srbiji/ ovu reakciju prostih gradjana na Kosovu, on ne sme javno da kaze jer bi mu pala vlada.
Daj boze da mu kod novih izbora ne bude potreban nijedan Dacic ili drugi sa minimalnim glasovima za sastav nove vlade.

marija

pre 12 godina

pitacu ih da li misle na srpski narod tamo...80000 srba koji svakodnevno trpe ono sto vi ne mozete ni neprijatelju pozeleti,da li mislite na istoriju,kulturu,tradiciju, na crkve koje se nalaze na kosovu i metohiji?! sram da vas bude izdajnici..prodali bi ste najrođenije za vasu Evropu.sto je najgore mislite da tamo sve cveta...pozivam sve da brane nase kosovo i metohiju! a ostali NE-Srbi mogu samo da teze za evropom...i ne.vratili se vise KOSOVO JE SRBIJA!
(bosko, 5. april 2012 16:02)

Naravno da ne mislimo na istoriju, crkve, tradiciju bla bla bla - mislimo na zivor, buducnost i nasu decu. Kosovo nismo mi otpisali, nego takvi kao ti svojom politikom, i oni koji su ga prodali. Kosovari ga prodavali albancima, a sad menjaju teze, pa bi da ispadne kao da smo mi iz srbije, koji nikad na kosovu nismo bili, prodali kosovo, zarad evrope.

Goci

pre 12 godina

e ljudi, ljudi... Svi se tu nesto bunite, a prethodnih 10 godina vi ste ga birali, i to dvaput. Ja sam jos maloletan tako da mogu o ovome da pricam bez osecaja krivice.

marija

pre 12 godina

али шта ако ме сутра моје дете нападне и пита зашто му нисам обезбедио сигурнији живот, шта да му кажем? Пишем их срца и искрено, и не о нечему имагинарном, ово је живот овде.
(Косовски витез, 5. april 2012 18:34)

Isto to nasa deca mogu da pitaju nas - zasto smo sve posvetili vama, i zrtvovali njihov zivot za vas, umesto da smo radili na njihovoj buducnosti? Jesu li opet vasa deca vaznija od nase?

Ne kazem da je tebi lako, i da ste svi dobrovoljno napustili svoje domove.
Ali vecina jeste, i ovde im je super, i odavde zale i pozivaju se na "srpsko kosovo".

I nemoj biti ignorantan prema ostaalim narodima na kosovu, niste samo vi patili, pa sad mi pricas kako te kamenuju i ostalo. Imamo i mi ovde nase huligane koji rade isto to, i nama i drugima.

istina

pre 12 godina

Po mnogima na Kosmetu tece med i mleko i svi se hvataju za neke pare

istina je da u Kos Mitrovici zivi vise od 15 000 studenata , Blace je za samo 5 godina procvetalo u ekonomskom smislu i u infrastrukturi , kada su fakulteti iz Pristine raseljeni u taj gradic
istina je da i u Kos Mitrovici ima ljudi koje voze luksuzna kola i imaju luksuzne stanove i da je tu nesto mutno , ali koji to grad u Srbiji nema ??
istina je da svi oni koji pisu da ovde ima para i da se ovde toliko lepo zivi ili nikada ne bi ziveli ovde ili nikada ne bi prihvatilo da su u mojoj kozi i da u 29 godina zive sa roditeljima i platom od 150 eura , uvek mogu da me demantuju i da dodju ovde da zive za te pare

PS stanovi se u Kos Mitrovici iznajmljuju za minimum 150 eura

bgd

pre 12 godina

bezimena,
strasna mi vecina Albanci, ako je to uopste vazno, a ne multikulturalnost. Ima ih na celoj teritoriji KiM manje nego sto Begrad ima stanovnika.

marija

pre 12 godina

Sve je rekao.
Bojim se da ce ovih mesec dana albanski ekstremisti pokusati da isprovociraju Ivicu Dacica, tj. VD Predsednicu.
Ne dopada mi se ovaj vakum.
Ko ih ne zna.

southlander

pre 12 godina

Vest dana je da su Milosevicevi kadrovi ponovo preuzeli vodjenje zemlje. A nigde je nema. Jel to bese tihi drzavni udar, pa se krije?

marija

pre 12 godina

marija,
po R1244 UN, Kosovo je srpska teritorija pod Ujedinjenim Nacijama.
Tacka.
(marija, 5. april 2012 20:02)

Tamo moze da pise i da je nebo zeleno, pa nece pozeleneti. Tacka. Ako je nase, sto ne ides tamo na miru i setas se? Sto nase policije nema tamo? Jer nije vise nase. Zemlje su postojale, nestajale kroz istoriju,menjale oblike - nema tu nista da nam se desilo niti prvi niti poslednji put, niti nama jedinima.

Julija

pre 12 godina

Vagao, vagao i šta si izvagao. Ništa! Što se tiče Kosova, zbog koga kako si rekao čekaš da podneseš ostavku, sve je gore i gore. Ko će sada da snosi odgovornost!?

cigasaklipa

pre 12 godina

Treba nama mnogoooo cvrsta ruka da resi bar deo problema u koji smo se uvalili. A cini mi se da takvog nema vise u Srbiji. Los izbor za izbore....

Ljubica Ć.

pre 12 godina

Koliko se ja sećam ti reče da tvoja ostavka zavisi od razvoja situacije na Kosovu, u prevodu da ćeš se pobrinuti da sve bude u redu, tako nekako smo shvatili. Šta sad ovo predstavlja sem bežanje od problema.

marija

pre 12 godina

marija,
da li TI to ponistavas Rezoluciju Ujedinjenih Nacija?
Vrlo ambiciozno, moram da primetim.
PS. Arhitektonski fakultet iz Beograda svoje studente vodi po Kosmetu u obilazak manastira i crkava. Mozes i ti da podjes u,..., setnju, posto TI ono sto bi videla, sva je prilika, ne bi razumela. Sreca, razumeju Ujedinjene Nacije, pa cuvaju svetsku bastinu od varvara. Nasu. Srpsku. Tacka.

Tea

pre 12 godina

Čemu služi Dačić, ovo je njegova nadležnost, još uvek. Umesto što obećava može odma da se pokaže na delu a možda čak i prikupi neki politički poen, ko će ga znati!

србин

pre 12 godina

Да се нешто овако десило код нас, до сад би већ увелико заседао савет безбедности УН, итд, итд. И већ би нас још једном клепили по ушима...

Годинама уназад нам се дешава све најгоре, а ми и даље ћутимо и живимо у некој машти о бољој будућности. Поред свега што нам се десило и што нам се дешава (да не набрајам, не бих никад завршио списак), неки би и даље у ЕУ... ТО НЕ МОГУ ДА ВЕРУЈЕМ! Мене НИКО и НИКАД није питао да ли стварно желим у ту европу, а верујем да није ни вас. Иста та европа нас константно уништава и користи вековима, а ми се јоош нисмо опаметили. Иста та европа нас је бомбардовала 1999. због измишљеног Рачка, итд (цео свет то ЗНА, али нико ништа не предузима). Иста та европа нас је уназадила ко зна колико година и причинила оогромну материјалну штету, а ми и даље хоћемо у европу. Зашто их једноставно нисмо тужили, него смо им опростили?! Поврх свега, годинама уназад се задужујемо код истих оних који су нас РУШИЛИ и који нас РУШЕ, и све ће то наша деца морати да врате (о камати да не причам)...

ДОКЛЕ ВИШЕ?! Докле више да трпимо све могуће облике неправде?
Нек' дође на власт било ко. Било ко ко је спреман и има храбрости да каже НЕ!!! Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...

Safet Cara

pre 12 godina

Mani se Kosova Don Kihote! Moze ti doneti samo neki poen vise na izborima, inace vecina naroda zna da Kosovo nije dio Srbije. Kad napises svoje memoare, nemoj se sramiti da napises, da si se borio protiv veternjace, umesto da posvetis svoje vreme onome, za sta te narod izabrao i placa. Boriti se za Kosovo nije hrabrost, nego glupost

maximus

pre 12 godina

On je veliku gresku napravio i kad je rekao da on nikada ne bi koristio silu da brani srbe. Kao prvo kakav je on to "srpski" predsednik koji ne bi branio "srpski" narod a kao drugo covek ne treba nikada protivniku da pokaze koje karte drzi u ruci. Naravno da albanci divljaju kad znaju da Tadic nikada ne bi branio taj narod nema veze sta da se desi. Ja ne kazem da mi trebamo da ratujemo ali izgleda da jedino Dacic zna da brani srbe i nepusta da nas EU ponizava, on je recimo rekao austriskom ministru spoljnih poslova" pricate o huliganima i sitnim kriminalcima na severu kosova a ne pricate o velikim kriminalcima albancima" i svaka cast za to!

dušan.

pre 12 godina

" Ali, treba obavestiti svet kako bi se ljudi zaštitili" ... šta bre? pa taj svet je zatvorio oči za one žrtve čiji su organi rasprodati po njemu... molim vas bivši predsedniče , i nikad više izabrani , sklonite se , i idite da radite u nekoj školi za šta ste i kvalifikovani , ova funkcija vam ne ide od ruke... za ovih 12 godina vi i vaša stranka ste pokopali srpski narod, obraz i harmoniju koja je još na neki način vladala u srpskim porodicama... ubili ste poštenog srpskog seljaka, i učinili jalovom srpsku nekad plodnu zemlju... sve manje plodova iz zemlje, i sve manje plodova Srpskih dečica... ovom politikom izumrecemo , a u EU nećemo ući...

bosko

pre 12 godina

posto vidim da ovde ima ljudi koji su vec otpisali kosovo....pitacu ih da li misle na srpski narod tamo...80000 srba koji svakodnevno trpe ono sto vi ne mozete ni neprijatelju pozeleti,da li mislite na istoriju,kulturu,tradiciju, na crkve koje se nalaze na kosovu i metohiji?! sram da vas bude izdajnici..prodali bi ste najrođenije za vasu Evropu.sto je najgore mislite da tamo sve cveta...pozivam sve da brane nase kosovo i metohiju! a ostali NE-Srbi mogu samo da teze za evropom...i ne.vratili se vise KOSOVO JE SRBIJA!

Kosovac

pre 12 godina

"Ovo su incidenti, ali je važno da ne prerastu u sukob. Albanska strana na Kosovu i Metohiji ponovo je izvršila provokaciju", rekao je Tadić.

Ovo jesu incidenti, ovo jesu provokacije; ovakva zbivanja mogu da prerastu u sukob g. Tadiću. Ali nazovimo stvari pravim imenom tj. zločin dodatno motivisan predrasudama = zločin iz mržnje. Svako može biti žrtva zločina iz mržnje ali su to najčešće prpadnici manjinskih zajednica, konkretno Srbi i ostali nealbanci na Kosovu. Zločini iz mržnje imaju za metu čak i imovinu koja pripada nekoj zajednici kao npr. oskrnavljeni zidovi manastira Visoki Dečani. Dalje, zločini iz mržnje imaju tendenciju rasta, a kako počinioci deluju u ime svoje zajednice oni smatraju da je njihovo ponašanje opravdano. Ako većinska zajednica efikasno ne kazni i ne reaguje na zločine iz mržnje, ovi i drugi potencijalni počinioci su podstaknuti da nastave sa svojim nedelima - što oni i rade. Zločini iz mržnje imaju tendenciju da eskaliraju stoga je potrebna odlučna reakcija kosovskih vlasti ali i međunarodne zajednice (OEBS-a, UNMIK-a, kancelarije EU na Kosovu, EULEX-a, stranih ambasada naročite USA), elem ona uvek izostaje sem kada je žešća frka pa onda kosovske vlasti usled pritiska medjunarodne zajednice budu primorani da reaguju tj. odlučno osude ovakve zločine, međutim oni to rade samo na lokalu, ne žele da javno na "državnom nivou" osude ovakve zločine da se ne bi predstavili slučajno kao zemlja (sa zvezdicom) gde se zločini iz mržnje dešavaju, oni ih isključivo tretiraju kao izolovane incidente. Iako su zločini iz mržnje zaista svakodnevnica na Kosovu njihova predsedica je lani kada je bila u poseti SAD-u na nekom njihovom univerzitetu izjavila da na Kosovu nema registrovanog ni jednog zločina iz mržnje - naravno da nema, kada ih policija klasifikuje drugačije. Predlog, da srpska vlast insistira da medjunarodna zajednica izvrši pritisak na kosovske vlasti da javno nastupe i osude zločine iz mržnje, i to svakodnevno ako treba, posle svakog incidenta, i da kosovske vlasti odlučno reaguju i hapse počinioce, a ne da ih svojim ne reagovanjem dodatno ohrabruju.

KuM

pre 12 godina

E moj Srbine,potpisnice tog nakaradnog komentara, ti bi da ratujes benetino jedna, valda si cuo za onu narodnu izreku, "Bolje sto godina pregovarati nego jednu ratovati", pa gde zivis ti neupuceni i nedokazani covece. Ispada tako da je nasa pobeda obezbedjena ako budemo ratovali, a do juce smno molili boga da nas prestanu bombardovati, "Sila Boga ne moli" ! Pusti one koji vise znaju da rade svoj posao, a imajuci u vidu da nitko nije idealan pa ni ovi koji vladaju ili neki novi koji ce preuzeti vlast.

vasa

pre 12 godina

Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...
(србин, 5. april 2012 12:59)

Ti bi, dakle, da nas ne bude vise!!! Kako bi prosli u ratu videlo se 1999...

bezimena

pre 12 godina

Дошло би до рата? Нека дође. Ил' ћемо да се изборимо за нормалан живот ил' неће ни да нас буде, и то је то...
(србин, 5. april 2012 12:59)

Za "normalan" život se mogu izboriti samo ljudi koji POŠTUJU ŽIVOT, kao osnovnu i neprikosnovenu ljudsku vrednost! Takvi kao Vi, koji bi da ratuju (ZAŠTO!?) po cenu nestanka CELOG naroda, NIKADA VIŠE ne smeju doći na vlast!

p.s. Albanci su, vekovima se doseljavajući, postali odavno VEĆINA na Kosovu i očigledno ga vole više od Srba, koji su ga vekovima napuštali, ranije u potrazi za boljim životim, dok su ga zadnjih decenija ARČILI za debele svote novca, da bi obezbedili to isto na nekom drugom mestu....

zavesa

pre 12 godina

@bezimena Srbi nisu napustali Kosovo u potrazi za boljim zivotom vec zato da bi SACUVALI ZIVOT!! za razliku od albanaca nad kojima je "sprovedeno etnicko ciscenje" pa ih sada tamo ima 2 miliona,vise nego sto ih je bilo pre "etnickog ciscenja". Sve je to predstavljeno u medijima tako da Srbi ispadnu bad guys,a albanci mucenici i good guys,cak i kad pale manastire ubijaju civile,jer se tad brane od "velikosrpskog hegemonizma" .Pamet u glavu.

Nikola

pre 12 godina

A dobro je ljudi, ocemo se medjusobno klati? Onaj ko zeli rat, kupi pusku i kreni, onaj ko ne zeli, sedi kuci. Dosta vise aa tim ko je za sta kriv. Najbolje da svako od vas da svoj stan nekom drugom zato sto taj trazi i smatra da mu to pripada. Pa onda pricajte o kosovu i bombardovanju i 99 godini. Ako ti licno mislis da smo svi mi krivci za rat 98 ti onda treba da nosis naocare. Da cujes sta su sami krvnici rekli za svoje delo vezano za bombardovanje. Da, neko ce se javiti sa teorijom zavere. Pa kad je neko glup i slep, njemu je sve zavera. Ima stvari za koje smo krivi, hteli smo demokratiju.sad svako radi sta hoce sa nama,medju nama,eto vam ga sada pacifisti i uzivajte. Prodajte se za 4"5 din i pricajte mi kakav narod treba da bude.

tejvi

pre 12 godina

Dajte ljudi, urazumite se!
Šta je on to loše rekao da zaslužuje ovakve komentare!?
Jel to samo pristalice SNSa čitaju i komentarišu?
Nisam ni za koga ali nisam ni za zveckanje oružijem. Prođe mi život u problemima, sankcijama, inflacijama, glupostima svetskih razmera.
Zbog borbe za vlast nekolicine ljudi u odnosu na sve nas mi smo izgubili osećaj objektivne stvarnosti. Zar smo stvarno na tom nivou?

marija

pre 12 godina

pitacu ih da li misle na srpski narod tamo...80000 srba koji svakodnevno trpe ono sto vi ne mozete ni neprijatelju pozeleti,da li mislite na istoriju,kulturu,tradiciju, na crkve koje se nalaze na kosovu i metohiji?! sram da vas bude izdajnici..prodali bi ste najrođenije za vasu Evropu.sto je najgore mislite da tamo sve cveta...pozivam sve da brane nase kosovo i metohiju! a ostali NE-Srbi mogu samo da teze za evropom...i ne.vratili se vise KOSOVO JE SRBIJA!
(bosko, 5. april 2012 16:02)

Naravno da ne mislimo na istoriju, crkve, tradiciju bla bla bla - mislimo na zivor, buducnost i nasu decu. Kosovo nismo mi otpisali, nego takvi kao ti svojom politikom, i oni koji su ga prodali. Kosovari ga prodavali albancima, a sad menjaju teze, pa bi da ispadne kao da smo mi iz srbije, koji nikad na kosovu nismo bili, prodali kosovo, zarad evrope.

whoa

pre 12 godina

(Дејан, 5. april 2012 17:04)

Drugi deo komentara je OK, i to da treba ceniti kod vecine koji su ostali dole, to sto su ostali. Ali to da je Kosovo sveta srpska zemlja, ili "srce" srbije - daleko od toga. Pa valjda mi je vaznija sumadija gde zivim, ili beograd, ili kragujevac, nego tamo neko kosovo. kosovo nema nacina da mi bude vazno - nikad ga video nisam, kao i mnogo srba. Tako da je potpuno razumljivo sto vecinu vise nije briga za kosovo.

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Prema njegovim rečima, već prvog dana kada je odluku doneo, na Kosovu se dogodio incident.

"Učinili smo maksimum kako bismo smanjili rizik od incidenata, ali nismo ni naivni pa da mislimo da incidenata neće biti. Još nekoliko sati sam predsedniik Srbije i svoj posao ću raditi maksimalno. Ali, sada je na institucijama Vlade, Parlamenta, da održe ovaj nivo bezbednosti", naglasio je Tadić.

On je podsetio da se sličan incident dogodio kada je i on boravio na Kosovu, kada je njegov automobil kamenovan.

Pa Covece, BIVSI PREDSEDNICE, pa jesi li ti jos u stanju "govoriti povezano" ?
Pa ako su i tvoj automobil kamenovali dok si jos bio u "punoj snazi" kao Predsednik koliki je onda "tvoj uticaj" na ove "nemile dogadjaje" koji su se juce dogodili i koga uopste zanima tvoja ostavka ?
Svako dobro zna da se kamenje na Kosovu baca iz razloga sto Srbija i dalje "radi Kosovu o Glavi", preti, vredja i omalovazava Kosovo nazivajuci ga "Pokrajinom" iako je priznato od 89 najuticajnijih drzava civilizovanog i razvijenog zapadnog demokratskog Sveta: SAD (usput pozdrav Obami i Hasimu Taciju koji boravi u zvanicnoj MEDJUDRZAVNOJ poseti SAD-vama) kao i 23 najuticajnije clanice EU itd. itd.
I sad se kao neko cudi sto ima i onih na Kosovu koji se ne raduju posetama iz te "Ruske Gubernije" pa im "pozeli dobrodoslicu kamenicama"?

Dragana

pre 12 godina

Poverenje u ovog gradjanina sam toliko izgubila, da sam sklona da poverujem da je i ovaj incident reziran, zbog kako rece "vaganja" svoje odluke?

marija

pre 12 godina

али шта ако ме сутра моје дете нападне и пита зашто му нисам обезбедио сигурнији живот, шта да му кажем? Пишем их срца и искрено, и не о нечему имагинарном, ово је живот овде.
(Косовски витез, 5. april 2012 18:34)

Isto to nasa deca mogu da pitaju nas - zasto smo sve posvetili vama, i zrtvovali njihov zivot za vas, umesto da smo radili na njihovoj buducnosti? Jesu li opet vasa deca vaznija od nase?

Ne kazem da je tebi lako, i da ste svi dobrovoljno napustili svoje domove.
Ali vecina jeste, i ovde im je super, i odavde zale i pozivaju se na "srpsko kosovo".

I nemoj biti ignorantan prema ostaalim narodima na kosovu, niste samo vi patili, pa sad mi pricas kako te kamenuju i ostalo. Imamo i mi ovde nase huligane koji rade isto to, i nama i drugima.

marija

pre 12 godina

Sve je rekao.
Bojim se da ce ovih mesec dana albanski ekstremisti pokusati da isprovociraju Ivicu Dacica, tj. VD Predsednicu.
Ne dopada mi se ovaj vakum.
Ko ih ne zna.

POSMATRAC SA STRANE

pre 12 godina

Eh, sto je jadna ova balkanska pa i srpska demokracija! Da je g. Tadic mogao sastaviti vladu kod prvog izbora, bez malog Milosevica (Dacica), danas bi situacija i na Kosovu i u Srbiji bila sasvim drugacija. Ovako g. Tadic iako je 100% svestan da je Dacic provocirao /hapsenjem kosovskih policajaca i neduznih ljudi sa Kosova po Srbiji/ ovu reakciju prostih gradjana na Kosovu, on ne sme javno da kaze jer bi mu pala vlada.
Daj boze da mu kod novih izbora ne bude potreban nijedan Dacic ili drugi sa minimalnim glasovima za sastav nove vlade.

Косовски витез

pre 12 godina

Ови напади се више и не броје, јер су свакодневни. Летаргија међународне заједнице, само је доказ да Србе на Космету нити желе нити намеравају да заштите!

Косовски витез

pre 12 godina

Марија жалосно је да генерализујеш а још горе да све који су продали имања овако омаловажаваш. Да ли би ти продала кућу и преселила се из места где ти неко, не дај Боже, силује дете, запали шталу, отрује стоку. . . Само на тренутак помисли на то Не причам глупости већ голу истину. Ја лично живим у Косовској Митровици и као магистар права радим као конобар, али не жалим се нити пљујем по својој земљи. Живим и борим се, сигурно као 90% становника Србије, али поред свих других проблема ја имам и проблем због кога страхујем да ме неко не убије док идем по девојку која живи у мултиетничком делу града. До сада су ме "само" каменовали, да не кажем да сам чак и скинуо српске таблице, ето да се неко не осети испровоцираним. И ја нећу отићи, зато што сматрам да би тиме пљунуо на године борбе и све оне који су животе дали за мој град, али шта ако ме сутра моје дете нападне и пита зашто му нисам обезбедио сигурнији живот, шта да му кажем? Пишем их срца и искрено, и не о нечему имагинарном, ово је живот овде.

zavesa

pre 12 godina

@bucko razmisljam ako je Srbija ruska gubernije onda su albanija i kosovo americka laboratorija gde sprovode eksperimente nad laboratorijskim belim misevima. Pre cu biti gubernant nego beli mis koji ce biti odbacen kad im dosadi da se igraju ili im nestane para ;)

jednostavno

pre 12 godina

(србин, 5. april 2012 12:59)

Ne. To sto dobar deo srba "razmislja" kao ti je ono sto nas unistava vekovima kako kazes, a ne evropa. nazalost, mnogo je onih koji tako razmisljaju, zato nam nikad nece biti bolje. Ali zato mi nije ni krivo, jer bolje od ovoga sto nam je, ni ne zasluzujemo.

haha

pre 12 godina

"Predsednik Srbije kaže da su poslednji incidenti na Kosovu najočigledniji razlog zbog čega je tako dugo vagao odluku o predsedničkim izborima. "

Pa ovo je stvarno toliko smešno da ja nemam reči.

Ako nađete 1 (jednog) čoveka koji u ovo veruje, skidam kapu.

Дејан

pre 12 godina

@ bosko

Колико си у праву, толико и ниси. Зашто?
Стоји то да је Косово (била) света Српска земља, стоји то да ми је криво што смо дозволили да нам га отму на овакав начин, стоји то да бих волео да га повратимо, итд. Стоји и то да се дивим оном народу који је ОСТАО доле и брани своја огњишта - тим људима бих радо помогао и помагао сам претходних месеци кад год је требало/кад год сам могао. Али за онај део који је сад чисто Албански не бих ни прстом мрднуо!
Велика већина Срба (част изузетцима!) је продала за огромне паре све што је имала доле, дошли су овде код нас и покуповали све што су могли и живе бар 10 пута боље од нас... и сад ми ту причају о неком патриотизму, повратку Косова, итд?! Молим?! Да проливамо своју крв да би им вратили оно што су сами продали и већ узели огромне паре за то? Нема шансе!

Darko

pre 12 godina

Ma nema frke u pravu si ti si faktor stabilnosti, i sve je ovo zato što si ti podneo ostavku, i sve se baš tako trenutno dole dešava, ali ja ću ipak da glasam za Robin Huda na ovim izborima.

Pametan u mojim snovima...

pre 12 godina

Jedna budala spusti kadu u bunar. Nekoliko normalnih ljudi pokusaju da izvede kadu na povrsinu. To je nasa zajednicka sudbina. Provocira jedna strana, druga se pali i provocira jos gore. Hiljadu normalnih ljudi Evrope se trude da nam drze tiho...Do kada??!! Sve dok nasi lideri igraju sa vatrom. Mozda nikada, mozda to je nasa sudbina, sudbina ...rupe ...svakodnevnih potreba, narocito jutros....

istina

pre 12 godina

Po mnogima na Kosmetu tece med i mleko i svi se hvataju za neke pare

istina je da u Kos Mitrovici zivi vise od 15 000 studenata , Blace je za samo 5 godina procvetalo u ekonomskom smislu i u infrastrukturi , kada su fakulteti iz Pristine raseljeni u taj gradic
istina je da i u Kos Mitrovici ima ljudi koje voze luksuzna kola i imaju luksuzne stanove i da je tu nesto mutno , ali koji to grad u Srbiji nema ??
istina je da svi oni koji pisu da ovde ima para i da se ovde toliko lepo zivi ili nikada ne bi ziveli ovde ili nikada ne bi prihvatilo da su u mojoj kozi i da u 29 godina zive sa roditeljima i platom od 150 eura , uvek mogu da me demantuju i da dodju ovde da zive za te pare

PS stanovi se u Kos Mitrovici iznajmljuju za minimum 150 eura

CaptainObvious

pre 12 godina

posto svi pricaju o srbima sa kosova koji su "dobrovoljno" prodali kuce za "ogromne pare", da li neko ima statistiku koliko njih je stvarno proslo tako a koliko je pobeglo zbog terorisanja, od '80tih pa nadalje?

Косовски витез

pre 12 godina

Вхоа, по твојој логици Србија и пропада. Шта ме брига за други део Србије, нисам био тамо. Шта ако Сремци кажу да их брига за твоју Шумадију? Није живот да човек само себе гледа. Човек је друштвено биће.

bgd

pre 12 godina

bezimena,
strasna mi vecina Albanci, ako je to uopste vazno, a ne multikulturalnost. Ima ih na celoj teritoriji KiM manje nego sto Begrad ima stanovnika.

Vladimir

pre 12 godina

ja od kad citam desavanja na nasoj politickoj sceni, niti idem u pozoriste, niti u bioskop, niti gledam tv, imamo sve i suze i smeh...tri u jednom, pa gde to jos ima haha

Goci

pre 12 godina

e ljudi, ljudi... Svi se tu nesto bunite, a prethodnih 10 godina vi ste ga birali, i to dvaput. Ja sam jos maloletan tako da mogu o ovome da pricam bez osecaja krivice.

southlander

pre 12 godina

Vest dana je da su Milosevicevi kadrovi ponovo preuzeli vodjenje zemlje. A nigde je nema. Jel to bese tihi drzavni udar, pa se krije?

Quo vadis, Srbijo?

pre 12 godina

"Prema njegovim rečima, već prvog dana kada je odluku doneo, na Kosovu se dogodio incident."
Da nije zalosno, prosto, da se covek nasmeje od muke.

marija

pre 12 godina

marija,
po R1244 UN, Kosovo je srpska teritorija pod Ujedinjenim Nacijama.
Tacka.
(marija, 5. april 2012 20:02)

Tamo moze da pise i da je nebo zeleno, pa nece pozeleneti. Tacka. Ako je nase, sto ne ides tamo na miru i setas se? Sto nase policije nema tamo? Jer nije vise nase. Zemlje su postojale, nestajale kroz istoriju,menjale oblike - nema tu nista da nam se desilo niti prvi niti poslednji put, niti nama jedinima.

cigasaklipa

pre 12 godina

Treba nama mnogoooo cvrsta ruka da resi bar deo problema u koji smo se uvalili. A cini mi se da takvog nema vise u Srbiji. Los izbor za izbore....

Ljubica Ć.

pre 12 godina

Koliko se ja sećam ti reče da tvoja ostavka zavisi od razvoja situacije na Kosovu, u prevodu da ćeš se pobrinuti da sve bude u redu, tako nekako smo shvatili. Šta sad ovo predstavlja sem bežanje od problema.

marija

pre 12 godina

marija,
da li TI to ponistavas Rezoluciju Ujedinjenih Nacija?
Vrlo ambiciozno, moram da primetim.
PS. Arhitektonski fakultet iz Beograda svoje studente vodi po Kosmetu u obilazak manastira i crkava. Mozes i ti da podjes u,..., setnju, posto TI ono sto bi videla, sva je prilika, ne bi razumela. Sreca, razumeju Ujedinjene Nacije, pa cuvaju svetsku bastinu od varvara. Nasu. Srpsku. Tacka.

Julija

pre 12 godina

Vagao, vagao i šta si izvagao. Ništa! Što se tiče Kosova, zbog koga kako si rekao čekaš da podneseš ostavku, sve je gore i gore. Ko će sada da snosi odgovornost!?

Tea

pre 12 godina

Čemu služi Dačić, ovo je njegova nadležnost, još uvek. Umesto što obećava može odma da se pokaže na delu a možda čak i prikupi neki politički poen, ko će ga znati!