Nedelja, 01.04.2012.

14:12

SVM za široku autonomiju Vojvodine

Savez vojvođanskih Mađara se zalaže za Vojvodinu sa širokim autonomnim ovlašćenjima u Srbiji, a ne za republiku, kaže lider SVM Ištvan Pastor.

Izvor: Tanjug

SVM za široku autonomiju Vojvodine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Lala Bosanac

pre 12 godina

Podrzavam Vojvodinu republiku!

A za neupucene, od te famozne brojke od 66% Srba u Vojvodini, polovina su "multietnicki Srbi", koji nemaju nista protiv da Vojvodina bude drzava,u savezu ili van saveza sa drugom republikom!
Jer im je dosta nacionalizma,fasizma i pljackanja Vojvodine!

B.

pre 12 godina

Ako već hoće Vojvodina da se otcepi, onda molim da to ista učini zajedno sa Beogradom. Nosite ga u Evropu, a mi iz ostatka Srbije ćemo mnooogo bolje živeti, ako treba i van Evrope, samo da nemamo Beograd na grbači!!!

Dejan

pre 12 godina

I ostatak Vojvodine zeli da se odvoji od Novog Sada kako nas Novi Sad ne bi vise pljackao. Sve pare su nam uzeli autonomasi iz Novog Sada.

466453

pre 12 godina

problem na relaciji Vojvodina-Srbija ne postoji. Postoji problem Vojvodina-Beograd isto kao i Srbija-Beograd. Covek pokusava slepcima da otvori oci al sta to vredi kad su zatrpane dunavskim, moravskim i ostalim muljem!

СТОП СЕПАРАТИЗМУ

pre 12 godina

АУТОНОМНОСТ на Латинском значи НЕЗАВИСНОСТ.
Цео план распада СФРЈ планиран је Уставом 1974.г. који је АУТОНОМНИМ покрајинама дао ВЕЛИКА овлашћења и ДРЖАВЕ атрибуте, како би се ПРВО одвојиле ”независне” републике, а после Косово и на КРАЈУ ”независна” Војводина, а све са изговором да комунистичка Србија не жели У ЕВРОПУ.. Зато су југокомунисти и формирали у Србији антиевропске странке, које се финансирају споља, од стране великих сила и служби којима одговарају сукоби на Балкану.
Једини спас су РАВНОПРАВНИ РЕГИОНИ (покрајине) али БЕЗ ДРЖАВНИХ атрибута и овлашћења.

replika

pre 12 godina

(Mihailo,Pariz, 1. april 2012 20:21)

Zašto Vojvodina nije decentralizovana? Zato što ne može. Po sadašnjem Statutu, AP Vojvoina nema prava da vrši decentralizaciju unutar sebe. KAo i obično, obrati se Beogradu po tom pitanju.

Dejan

pre 12 godina

@vedran
Mi se ovde ne delimo na "manjine" i "vecinu". Moj srpski glas ide za SVM

@eee
U Vojvodini ko ima 20.000 taj peva. Zaboravi Novi Sad, on nije merodavan

Vojvodjan

pre 12 godina

Kao autonomna, Vojvodina je prednjacila, a sad je prosecna plata u Vojvodini za 2.ooo din manja od prosecne plate u republici. Vojvodina je pokradena, obespravljena i ponizena

Mihailo,Pariz

pre 12 godina

Dosadasnje iskustvo sa federativnim uredjenjem se pokazalo kuda vodi.Ako vi ne umete zajedno da zivite kao jedan narod onda ne zasluzujete da imate drzavu.I jos jednu stvar ne razumem,pored beogradske postoji i novosadska centralizacija,pa zasto onda Vojvodina nije decentralizovana na npr.Srem,Banat i Backu?! Centralna Srbija zivi najgore i ona vam nije nista kriva.A mogla bi da zivi mnogo bolje jer je bogata kao Vojvodina ako ne i vise.

vedran

pre 12 godina

Zar niko nepita Srbe koji zive u Vojvodini sta oni misle!?Nije Vojvodina samo 'manjine'!Dosla su vremena da stranke koje jedva prelaze cenzus odlucuju i donose razne deklaracije mimo vecine i o tome se bruji na sva zvona.

eee

pre 12 godina

(Vojvodjan, 1. april 2012 20:00)
- Zar ti stvarno verujs toj statistici i prosecnoj pati u RS! To moze da bude prosek plata u drzavnom sektoru! Dok je u privatnom tragicno stanje!
Na jugu RS ja mislim da jedva prelazi 20.000din (u privatnom sektoru) i to ako vas plate... Kakav crni republicki prosek!

bokser016

pre 12 godina

Ne krade od vas Centralna Srbija. Beograd je parazit koji ubija državu iznutra. Decentralizacija je potrebna zbog svih gradova i okruga... Zbog Srema, Šumadije, Banata, Mačve, Južne Srbije, Bačke, Raške oblasti... Lokalna samouprava treba da nalazi investitore i razvija okrug a ne da ministar odlučuje koja će firma u koji grad da ide. Samo mi je žao jer nema ko sve to da sprovede u delo. SVI SU ISTI!Političke stranke po definiciji imaju 2 cilja:1. da dodju na vlast, 2. da ostanu na vlasti! TOLIKO OD MENE!

vojvodina

pre 12 godina

(Zoki, 1. april 2012 17:20)"

Ne, ogromna većina su paori. Tužno je koliko ništa ne znaš o delu svoje domovine.
Iako osim paora ima dosta i onih koji nose naočare. A poznajem i nekoliko filatelista...

Savetnik za IP adrese

pre 12 godina

...SAMOSTALNA NEZAVISNA I MEDJUNARODNO PRIZNATA DRZAVA VOJVODINA...i tacka!! ni manje ni vise...ajd zdravo braco srbi... juzno od Save i Dunava...

NikolaBGD

pre 12 godina

@Milivoje Od kad to tako funkcionise ? Ne secam se tog pravila na referendumu u CG koji je odrzan pod nadzorom venecijanske komisije. Ili mozda treba samo Madjari da glasaju kako bi se ti i tebi slucni izborili za nezavisnost. Svasta ljudima pada napamet. Zna se ko ima pravo glasa to odredjuje ustav a ne Canak i Pastor.

kaiser

pre 12 godina

(doki, 1. april 2012 15:29)

Odakle ti ideja da se on obraća isključivo Mađarima?? Evo, ja kao Srbin ću sigurno glasati za SVM, i daleko od toga da sam jedini. Ni na njihovoj izbornoj listi nisu samo Mađari. To ti je čudno?

Vi se još uvek rukovodite time da Srbin mora da glasa za Srbina, a Mađar za Mađara?? Te da svaki Srbin MORA da živi sa svim ostalim Srbima? Pa nemožete dva rođena brata da naterate da žive u istoj kući, a dva Srbina hoćete?

Koja boleština...

Milivoj

pre 12 godina

Svako ima pravo na svoje mišljenje.Na kraju dijalog i logika zdravog razuma će razrešiti nedoumice, sa napomenom da ovi što prete sa REFERENDUMOM treba da znaju da i kad bi došlo do referenduma (na kome građani Vojvodine ne insistiraju), naseljeni posle 1992.godine ne bi imali pravo glasa.

Ziks

pre 12 godina

Ko koga ovde muzee? Muzete vi ostatak drzave jer sve ide u "jadnu pokrajnu" u kojoj zivi vise od 70% Srba a ono Madjari odluciju... DOSTAAAAAAA BREEEE VISSSEEE !!!!

doki

pre 12 godina

treba biti realan, pastor je političar i jedino mu je bitno da bude u vlasti a to radi tako što se obraća svojim biračima a to su isključivo mađari, prvo autonomija vojvodine a onda pravi malu mađarsku u potiskom delu gde žive većinski mađari...čista politika zasnovana na nacionalnom... ne treba nam to ali vms to radi godinama nekad bolje nekad gore....nadam se sada da će biti gore...

Dejan

pre 12 godina

A clanovi DS iz Beograda su za siroku autonomiju Backe, Srema i Banata u odnosu na centralne vlasti u Novom Sadu. Ukoliko je koncept autonomije Vojvodine prevazidjen onda bi Vojvodinu trebalo kao politicki subjekt i ukinuti. Bez decentralizacije Vojvodine nema demokratizacije Srbije.

Nenad86

pre 12 godina

Ne razumem zbog cega se ovoliki publicitet daje ovim strankama koje se zalazu za neku Republiku Vojvodinu, kad su oni zajedno na proslim izborima osvojili oko 3500 glasova, ako se ne varam. Apsolutno niko koga poznajem u gradu u kom zivim (Pancevo) a i uopste, svi moji rodjaci, prijatelji i poznanici iz cele Vojvodine ne da nisu za tako nesto, nego ce ti se smejati ako im to uopste i pomenes. Takve price nemaju realnog osnova. S druge strane, slazem se sa SVM da Vojvodini treba autonomija, ali tako da se i ona sama decentralizuje, kao i cela Srbija naravno. Da se razumemo, nama ne trebaju jos jedna policija i sudovi kad sve to vec imamo, ali ekonomska decentralizacija bi resila sve probleme osiromasenih krajeva nase zemlje (kao npr. juznog Banata).

Dusan US

pre 12 godina

Autonomiju, obicno trazi neko ko je ugrozen na bilo koji politicki nacin. Ja to ne vidim da je slucaj, ali neka ljudi iz Vojvodine odluce o tome. Referendum, pa da se zavrsi ta prica. Ako se i izglasa, njihova stvar, neka placaju dodatni porez za jos jednu vladu, dodatna administreacija i nevolje koje dolaze sa birokratijom (nema subvencija od drzave). Kalifornija je u takvim problemima da je pred bankrotstvom i naravno federalna vlada ni ne pomislja da intervenise. Ljudima u Americi vise je muka od gradskih, state i federal poreza, pa ko voli nek izvoli.

Savetnik za IP adrese

pre 12 godina

...SAMOSTALNA NEZAVISNA I MEDJUNARODNO PRIZNATA DRZAVA VOJVODINA...i tacka!! ni manje ni vise...ajd zdravo braco srbi... juzno od Save i Dunava...

Nenad86

pre 12 godina

Ne razumem zbog cega se ovoliki publicitet daje ovim strankama koje se zalazu za neku Republiku Vojvodinu, kad su oni zajedno na proslim izborima osvojili oko 3500 glasova, ako se ne varam. Apsolutno niko koga poznajem u gradu u kom zivim (Pancevo) a i uopste, svi moji rodjaci, prijatelji i poznanici iz cele Vojvodine ne da nisu za tako nesto, nego ce ti se smejati ako im to uopste i pomenes. Takve price nemaju realnog osnova. S druge strane, slazem se sa SVM da Vojvodini treba autonomija, ali tako da se i ona sama decentralizuje, kao i cela Srbija naravno. Da se razumemo, nama ne trebaju jos jedna policija i sudovi kad sve to vec imamo, ali ekonomska decentralizacija bi resila sve probleme osiromasenih krajeva nase zemlje (kao npr. juznog Banata).

kaiser

pre 12 godina

(doki, 1. april 2012 15:29)

Odakle ti ideja da se on obraća isključivo Mađarima?? Evo, ja kao Srbin ću sigurno glasati za SVM, i daleko od toga da sam jedini. Ni na njihovoj izbornoj listi nisu samo Mađari. To ti je čudno?

Vi se još uvek rukovodite time da Srbin mora da glasa za Srbina, a Mađar za Mađara?? Te da svaki Srbin MORA da živi sa svim ostalim Srbima? Pa nemožete dva rođena brata da naterate da žive u istoj kući, a dva Srbina hoćete?

Koja boleština...

Ziks

pre 12 godina

Ko koga ovde muzee? Muzete vi ostatak drzave jer sve ide u "jadnu pokrajnu" u kojoj zivi vise od 70% Srba a ono Madjari odluciju... DOSTAAAAAAA BREEEE VISSSEEE !!!!

Dusan US

pre 12 godina

Autonomiju, obicno trazi neko ko je ugrozen na bilo koji politicki nacin. Ja to ne vidim da je slucaj, ali neka ljudi iz Vojvodine odluce o tome. Referendum, pa da se zavrsi ta prica. Ako se i izglasa, njihova stvar, neka placaju dodatni porez za jos jednu vladu, dodatna administreacija i nevolje koje dolaze sa birokratijom (nema subvencija od drzave). Kalifornija je u takvim problemima da je pred bankrotstvom i naravno federalna vlada ni ne pomislja da intervenise. Ljudima u Americi vise je muka od gradskih, state i federal poreza, pa ko voli nek izvoli.

Milivoj

pre 12 godina

Svako ima pravo na svoje mišljenje.Na kraju dijalog i logika zdravog razuma će razrešiti nedoumice, sa napomenom da ovi što prete sa REFERENDUMOM treba da znaju da i kad bi došlo do referenduma (na kome građani Vojvodine ne insistiraju), naseljeni posle 1992.godine ne bi imali pravo glasa.

Dejan

pre 12 godina

A clanovi DS iz Beograda su za siroku autonomiju Backe, Srema i Banata u odnosu na centralne vlasti u Novom Sadu. Ukoliko je koncept autonomije Vojvodine prevazidjen onda bi Vojvodinu trebalo kao politicki subjekt i ukinuti. Bez decentralizacije Vojvodine nema demokratizacije Srbije.

Vojvodjan

pre 12 godina

Kao autonomna, Vojvodina je prednjacila, a sad je prosecna plata u Vojvodini za 2.ooo din manja od prosecne plate u republici. Vojvodina je pokradena, obespravljena i ponizena

NikolaBGD

pre 12 godina

@Milivoje Od kad to tako funkcionise ? Ne secam se tog pravila na referendumu u CG koji je odrzan pod nadzorom venecijanske komisije. Ili mozda treba samo Madjari da glasaju kako bi se ti i tebi slucni izborili za nezavisnost. Svasta ljudima pada napamet. Zna se ko ima pravo glasa to odredjuje ustav a ne Canak i Pastor.

doki

pre 12 godina

treba biti realan, pastor je političar i jedino mu je bitno da bude u vlasti a to radi tako što se obraća svojim biračima a to su isključivo mađari, prvo autonomija vojvodine a onda pravi malu mađarsku u potiskom delu gde žive većinski mađari...čista politika zasnovana na nacionalnom... ne treba nam to ali vms to radi godinama nekad bolje nekad gore....nadam se sada da će biti gore...

vedran

pre 12 godina

Zar niko nepita Srbe koji zive u Vojvodini sta oni misle!?Nije Vojvodina samo 'manjine'!Dosla su vremena da stranke koje jedva prelaze cenzus odlucuju i donose razne deklaracije mimo vecine i o tome se bruji na sva zvona.

bokser016

pre 12 godina

Ne krade od vas Centralna Srbija. Beograd je parazit koji ubija državu iznutra. Decentralizacija je potrebna zbog svih gradova i okruga... Zbog Srema, Šumadije, Banata, Mačve, Južne Srbije, Bačke, Raške oblasti... Lokalna samouprava treba da nalazi investitore i razvija okrug a ne da ministar odlučuje koja će firma u koji grad da ide. Samo mi je žao jer nema ko sve to da sprovede u delo. SVI SU ISTI!Političke stranke po definiciji imaju 2 cilja:1. da dodju na vlast, 2. da ostanu na vlasti! TOLIKO OD MENE!

vojvodina

pre 12 godina

(Zoki, 1. april 2012 17:20)"

Ne, ogromna većina su paori. Tužno je koliko ništa ne znaš o delu svoje domovine.
Iako osim paora ima dosta i onih koji nose naočare. A poznajem i nekoliko filatelista...

Mihailo,Pariz

pre 12 godina

Dosadasnje iskustvo sa federativnim uredjenjem se pokazalo kuda vodi.Ako vi ne umete zajedno da zivite kao jedan narod onda ne zasluzujete da imate drzavu.I jos jednu stvar ne razumem,pored beogradske postoji i novosadska centralizacija,pa zasto onda Vojvodina nije decentralizovana na npr.Srem,Banat i Backu?! Centralna Srbija zivi najgore i ona vam nije nista kriva.A mogla bi da zivi mnogo bolje jer je bogata kao Vojvodina ako ne i vise.

eee

pre 12 godina

(Vojvodjan, 1. april 2012 20:00)
- Zar ti stvarno verujs toj statistici i prosecnoj pati u RS! To moze da bude prosek plata u drzavnom sektoru! Dok je u privatnom tragicno stanje!
Na jugu RS ja mislim da jedva prelazi 20.000din (u privatnom sektoru) i to ako vas plate... Kakav crni republicki prosek!

replika

pre 12 godina

(Mihailo,Pariz, 1. april 2012 20:21)

Zašto Vojvodina nije decentralizovana? Zato što ne može. Po sadašnjem Statutu, AP Vojvoina nema prava da vrši decentralizaciju unutar sebe. KAo i obično, obrati se Beogradu po tom pitanju.

466453

pre 12 godina

problem na relaciji Vojvodina-Srbija ne postoji. Postoji problem Vojvodina-Beograd isto kao i Srbija-Beograd. Covek pokusava slepcima da otvori oci al sta to vredi kad su zatrpane dunavskim, moravskim i ostalim muljem!

Dejan

pre 12 godina

@vedran
Mi se ovde ne delimo na "manjine" i "vecinu". Moj srpski glas ide za SVM

@eee
U Vojvodini ko ima 20.000 taj peva. Zaboravi Novi Sad, on nije merodavan

Dejan

pre 12 godina

I ostatak Vojvodine zeli da se odvoji od Novog Sada kako nas Novi Sad ne bi vise pljackao. Sve pare su nam uzeli autonomasi iz Novog Sada.

СТОП СЕПАРАТИЗМУ

pre 12 godina

АУТОНОМНОСТ на Латинском значи НЕЗАВИСНОСТ.
Цео план распада СФРЈ планиран је Уставом 1974.г. који је АУТОНОМНИМ покрајинама дао ВЕЛИКА овлашћења и ДРЖАВЕ атрибуте, како би се ПРВО одвојиле ”независне” републике, а после Косово и на КРАЈУ ”независна” Војводина, а све са изговором да комунистичка Србија не жели У ЕВРОПУ.. Зато су југокомунисти и формирали у Србији антиевропске странке, које се финансирају споља, од стране великих сила и служби којима одговарају сукоби на Балкану.
Једини спас су РАВНОПРАВНИ РЕГИОНИ (покрајине) али БЕЗ ДРЖАВНИХ атрибута и овлашћења.

Lala Bosanac

pre 12 godina

Podrzavam Vojvodinu republiku!

A za neupucene, od te famozne brojke od 66% Srba u Vojvodini, polovina su "multietnicki Srbi", koji nemaju nista protiv da Vojvodina bude drzava,u savezu ili van saveza sa drugom republikom!
Jer im je dosta nacionalizma,fasizma i pljackanja Vojvodine!

B.

pre 12 godina

Ako već hoće Vojvodina da se otcepi, onda molim da to ista učini zajedno sa Beogradom. Nosite ga u Evropu, a mi iz ostatka Srbije ćemo mnooogo bolje živeti, ako treba i van Evrope, samo da nemamo Beograd na grbači!!!

Savetnik za IP adrese

pre 12 godina

...SAMOSTALNA NEZAVISNA I MEDJUNARODNO PRIZNATA DRZAVA VOJVODINA...i tacka!! ni manje ni vise...ajd zdravo braco srbi... juzno od Save i Dunava...

Ziks

pre 12 godina

Ko koga ovde muzee? Muzete vi ostatak drzave jer sve ide u "jadnu pokrajnu" u kojoj zivi vise od 70% Srba a ono Madjari odluciju... DOSTAAAAAAA BREEEE VISSSEEE !!!!

kaiser

pre 12 godina

(doki, 1. april 2012 15:29)

Odakle ti ideja da se on obraća isključivo Mađarima?? Evo, ja kao Srbin ću sigurno glasati za SVM, i daleko od toga da sam jedini. Ni na njihovoj izbornoj listi nisu samo Mađari. To ti je čudno?

Vi se još uvek rukovodite time da Srbin mora da glasa za Srbina, a Mađar za Mađara?? Te da svaki Srbin MORA da živi sa svim ostalim Srbima? Pa nemožete dva rođena brata da naterate da žive u istoj kući, a dva Srbina hoćete?

Koja boleština...

Dusan US

pre 12 godina

Autonomiju, obicno trazi neko ko je ugrozen na bilo koji politicki nacin. Ja to ne vidim da je slucaj, ali neka ljudi iz Vojvodine odluce o tome. Referendum, pa da se zavrsi ta prica. Ako se i izglasa, njihova stvar, neka placaju dodatni porez za jos jednu vladu, dodatna administreacija i nevolje koje dolaze sa birokratijom (nema subvencija od drzave). Kalifornija je u takvim problemima da je pred bankrotstvom i naravno federalna vlada ni ne pomislja da intervenise. Ljudima u Americi vise je muka od gradskih, state i federal poreza, pa ko voli nek izvoli.

Dejan

pre 12 godina

A clanovi DS iz Beograda su za siroku autonomiju Backe, Srema i Banata u odnosu na centralne vlasti u Novom Sadu. Ukoliko je koncept autonomije Vojvodine prevazidjen onda bi Vojvodinu trebalo kao politicki subjekt i ukinuti. Bez decentralizacije Vojvodine nema demokratizacije Srbije.

Milivoj

pre 12 godina

Svako ima pravo na svoje mišljenje.Na kraju dijalog i logika zdravog razuma će razrešiti nedoumice, sa napomenom da ovi što prete sa REFERENDUMOM treba da znaju da i kad bi došlo do referenduma (na kome građani Vojvodine ne insistiraju), naseljeni posle 1992.godine ne bi imali pravo glasa.

doki

pre 12 godina

treba biti realan, pastor je političar i jedino mu je bitno da bude u vlasti a to radi tako što se obraća svojim biračima a to su isključivo mađari, prvo autonomija vojvodine a onda pravi malu mađarsku u potiskom delu gde žive većinski mađari...čista politika zasnovana na nacionalnom... ne treba nam to ali vms to radi godinama nekad bolje nekad gore....nadam se sada da će biti gore...

Nenad86

pre 12 godina

Ne razumem zbog cega se ovoliki publicitet daje ovim strankama koje se zalazu za neku Republiku Vojvodinu, kad su oni zajedno na proslim izborima osvojili oko 3500 glasova, ako se ne varam. Apsolutno niko koga poznajem u gradu u kom zivim (Pancevo) a i uopste, svi moji rodjaci, prijatelji i poznanici iz cele Vojvodine ne da nisu za tako nesto, nego ce ti se smejati ako im to uopste i pomenes. Takve price nemaju realnog osnova. S druge strane, slazem se sa SVM da Vojvodini treba autonomija, ali tako da se i ona sama decentralizuje, kao i cela Srbija naravno. Da se razumemo, nama ne trebaju jos jedna policija i sudovi kad sve to vec imamo, ali ekonomska decentralizacija bi resila sve probleme osiromasenih krajeva nase zemlje (kao npr. juznog Banata).

NikolaBGD

pre 12 godina

@Milivoje Od kad to tako funkcionise ? Ne secam se tog pravila na referendumu u CG koji je odrzan pod nadzorom venecijanske komisije. Ili mozda treba samo Madjari da glasaju kako bi se ti i tebi slucni izborili za nezavisnost. Svasta ljudima pada napamet. Zna se ko ima pravo glasa to odredjuje ustav a ne Canak i Pastor.

vedran

pre 12 godina

Zar niko nepita Srbe koji zive u Vojvodini sta oni misle!?Nije Vojvodina samo 'manjine'!Dosla su vremena da stranke koje jedva prelaze cenzus odlucuju i donose razne deklaracije mimo vecine i o tome se bruji na sva zvona.

Vojvodjan

pre 12 godina

Kao autonomna, Vojvodina je prednjacila, a sad je prosecna plata u Vojvodini za 2.ooo din manja od prosecne plate u republici. Vojvodina je pokradena, obespravljena i ponizena

Mihailo,Pariz

pre 12 godina

Dosadasnje iskustvo sa federativnim uredjenjem se pokazalo kuda vodi.Ako vi ne umete zajedno da zivite kao jedan narod onda ne zasluzujete da imate drzavu.I jos jednu stvar ne razumem,pored beogradske postoji i novosadska centralizacija,pa zasto onda Vojvodina nije decentralizovana na npr.Srem,Banat i Backu?! Centralna Srbija zivi najgore i ona vam nije nista kriva.A mogla bi da zivi mnogo bolje jer je bogata kao Vojvodina ako ne i vise.

vojvodina

pre 12 godina

(Zoki, 1. april 2012 17:20)"

Ne, ogromna većina su paori. Tužno je koliko ništa ne znaš o delu svoje domovine.
Iako osim paora ima dosta i onih koji nose naočare. A poznajem i nekoliko filatelista...

СТОП СЕПАРАТИЗМУ

pre 12 godina

АУТОНОМНОСТ на Латинском значи НЕЗАВИСНОСТ.
Цео план распада СФРЈ планиран је Уставом 1974.г. који је АУТОНОМНИМ покрајинама дао ВЕЛИКА овлашћења и ДРЖАВЕ атрибуте, како би се ПРВО одвојиле ”независне” републике, а после Косово и на КРАЈУ ”независна” Војводина, а све са изговором да комунистичка Србија не жели У ЕВРОПУ.. Зато су југокомунисти и формирали у Србији антиевропске странке, које се финансирају споља, од стране великих сила и служби којима одговарају сукоби на Балкану.
Једини спас су РАВНОПРАВНИ РЕГИОНИ (покрајине) али БЕЗ ДРЖАВНИХ атрибута и овлашћења.

Dejan

pre 12 godina

I ostatak Vojvodine zeli da se odvoji od Novog Sada kako nas Novi Sad ne bi vise pljackao. Sve pare su nam uzeli autonomasi iz Novog Sada.

replika

pre 12 godina

(Mihailo,Pariz, 1. april 2012 20:21)

Zašto Vojvodina nije decentralizovana? Zato što ne može. Po sadašnjem Statutu, AP Vojvoina nema prava da vrši decentralizaciju unutar sebe. KAo i obično, obrati se Beogradu po tom pitanju.

bokser016

pre 12 godina

Ne krade od vas Centralna Srbija. Beograd je parazit koji ubija državu iznutra. Decentralizacija je potrebna zbog svih gradova i okruga... Zbog Srema, Šumadije, Banata, Mačve, Južne Srbije, Bačke, Raške oblasti... Lokalna samouprava treba da nalazi investitore i razvija okrug a ne da ministar odlučuje koja će firma u koji grad da ide. Samo mi je žao jer nema ko sve to da sprovede u delo. SVI SU ISTI!Političke stranke po definiciji imaju 2 cilja:1. da dodju na vlast, 2. da ostanu na vlasti! TOLIKO OD MENE!

Dejan

pre 12 godina

@vedran
Mi se ovde ne delimo na "manjine" i "vecinu". Moj srpski glas ide za SVM

@eee
U Vojvodini ko ima 20.000 taj peva. Zaboravi Novi Sad, on nije merodavan

Lala Bosanac

pre 12 godina

Podrzavam Vojvodinu republiku!

A za neupucene, od te famozne brojke od 66% Srba u Vojvodini, polovina su "multietnicki Srbi", koji nemaju nista protiv da Vojvodina bude drzava,u savezu ili van saveza sa drugom republikom!
Jer im je dosta nacionalizma,fasizma i pljackanja Vojvodine!

eee

pre 12 godina

(Vojvodjan, 1. april 2012 20:00)
- Zar ti stvarno verujs toj statistici i prosecnoj pati u RS! To moze da bude prosek plata u drzavnom sektoru! Dok je u privatnom tragicno stanje!
Na jugu RS ja mislim da jedva prelazi 20.000din (u privatnom sektoru) i to ako vas plate... Kakav crni republicki prosek!

466453

pre 12 godina

problem na relaciji Vojvodina-Srbija ne postoji. Postoji problem Vojvodina-Beograd isto kao i Srbija-Beograd. Covek pokusava slepcima da otvori oci al sta to vredi kad su zatrpane dunavskim, moravskim i ostalim muljem!

B.

pre 12 godina

Ako već hoće Vojvodina da se otcepi, onda molim da to ista učini zajedno sa Beogradom. Nosite ga u Evropu, a mi iz ostatka Srbije ćemo mnooogo bolje živeti, ako treba i van Evrope, samo da nemamo Beograd na grbači!!!