Utorak, 27.03.2012.

07:36

Otac ubice iz Tuluza tuži Francusku

Otac "ubice iz Tuluza", 23-godišnjeg Francuza Mohameda Meraha, Benalel, namerava da tuži francuske vlasti za ubistvo sina. Žipe: Da sam njegov otac, ćutao bih.

Izvor: Tanjug

Otac ubice iz Tuluza tuži Francusku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

@Aaaaaaaaa
PA verovatno i da jeste u nekom HLM-u gde placa SAMO 20% od pune cene stana a za vecu kvadraturu od onih 940€ koje ja placam za 36 metara kvadratnih jer ja ne mogu i NECU da dobijem socijalni stan ali prvo ne mogu jer nemam 5-oro dece(Arapa) zbog kojih oni dobijaju stanove koje placaju toliko malo,plus RMI,zasto li bi bio na RMI,zna se,lakse je biti na RMI+raditi na crno nego raditi normalno,pa vise se zaradi,dok ja ne mogu sa svojom malom firmom(mikroentrprise) da se otplatim,dugujem i URSSAF-u,i porezu i svima,e pa ne moze,dosta je vise,meni kao strancu,kako li je Francuzima-ne znam,sami su zakuvali pa nek se sami i vade a ja za par godina odoh u Australiju da zivim mirno,ovde kao da sam dosao u Alzir iako stanujem u 75010.

Aaaaaaaaaaa

pre 12 godina

(D.Savic,Paris,FR, 27. mart 2012 08:22 A ko ti kaze da on ima ista da proda, verovatno je u nekom socijalnom stanu HLM, a zivi od RMI ! Ako zivis u FR znas na sta mislim.

to bajo!

pre 12 godina

@(Borislav, 27. mart 2012 10:34) A to bi TI sigurno dosao da ga po cenu SVOG zivota 'apsis da bi bilo "sve po zakonu" Onoliki tekst bez neke logike, iako se na nju pozivas.

grbavi

pre 12 godina

imao je shansu da se preda on je izabrao da umre kao muchenik

ko je mogao znati u trenutku kada je izashao na terasu da nije bio opasan eksplozivom

NS

pre 12 godina

Da sam ja vlast u Francuskoj, taj čovek bi bio izbačen iz države u kontejneru, a pre toga bi bio malo prevaspitan pa ga ne bi lako prepoznali. Sram da ga bude, odgajio ubicu dece, on će nekog da tuži.
(Trta)

da kao sto je Srbija svoje ubice dece, zena, trudnica, trpala u kontejnere. jos i nekoliko hiljada seta slobodno, jedva isporucismo neke a i sada kad so ih " isporucili 2/3 naroda smatra da je sve "namesteno" i ne veruje stotinama dokaza o hladnokrvnim zlocinima koji su kod nas podvedeni pod "patriotizam".

Perun

pre 12 godina

Samo je optuzen i ubijen bez prilile da se brani. Otac ima pravo da tuzi i da dobije. Ako je i pocinio ono sto mu se stavlja na dusu trebalo je da mu se sudi. Premda nisam video jos ni jedan dokaz. Osim rekla kazala.

alladin

pre 12 godina

Kada Musliman ubije 10-15 ljudi onda je to teroristicki akt i odma ga treba ubiti,ali kada Xriscanin ubije 15-30 ljudi onda je on bolestan i treba ga leciti .

mora da je tako ako su novine napisale

pre 12 godina

"a informaciju je potvrdio i radnik te televizije sa kojim je britanska agencija stupila u kontakt."
kad se ne bi britanci umesali... francuska, arapi, pariz al dzazira... nikako da provalim ko je zvao svetskog policajca?

"Merah, koji je pre smrti rekao da ga je inspirisala teroristička organizacija Al Kaida, priznao je da je ubio trojicu vojnika, troje jevrejske dece i njihovog učitelja rabina"
Pre nego sto je streljan jel priznao i da je ispao iz aviona 9/11?

Milos

pre 12 godina

Smesna je hipokrizija Islamista koji sede u Francuskoj i drugde u Evropi, zive uglavnom od socijalne pomoci i mrze hriscanske zemlje koje su im omogucile sve ono sto njihove islamske zemlje porekla nisu.
Ja im predlazem, da ako im ne odgovara drustvena sredina u kojoj se nalazite, jednostavno je promene, odsele se u onu drustvenu sredinu gde ce one vrednosti koje su njima znacajne biti postovanije.
Kakva je perfidna sebicnost ovog coveka, koji smatra da je zivot njegovog sina vredan a zivoti koje je on oduzeo nisu.
Da li bi ovaj covek bio spreman da nadoknadi, u materijalnom smislu, stetu porodicama zrtava mozda? Ili jevrejsku sedmogodisnju decu smatra legitimnim metama?

Trta

pre 12 godina

Da sam ja vlast u Francuskoj, taj čovek bi bio izbačen iz države u kontejneru, a pre toga bi bio malo prevaspitan pa ga ne bi lako prepoznali. Sram da ga bude, odgajio ubicu dece, on će nekog da tuži.

picasso

pre 12 godina

Kad mogu Hrvati nas da tuže za genocid, onda je i ovo moguće...hipokrizija ne zna za granice...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sreta, 27. mart 2012 09:03)
Potpisujem.

igor

pre 12 godina

Zašto je ovaj mlad čovek postao zločinac i otkud fundamentalizam i isključivost u njegovoj glavi? U vidu virusa koji se prenosi vazduhom tu poganu misao avakako udahnuo nije. Već je to mržnja koja se po dušama seje iz medija. Uostalom, pogledajte sami. Tačnije, probajte da pronađete jedan jedini informativni centimetar gde vam se pažnja ne pokušava pridobiti kontrastima senzacionalizma, dinamikom kretanja na ivici grča i bola, i jarkim bojama kao da živimo u svetu crtanih junaka. Čitavo čovečanstvo je prešlo granicu, i nije baš da su mi skroz jasni oni koji se zbog ovakvih slučajeva uzbuđuju, sablažnjavaju i čude... A onda uveče obnavljaju gradivo novom epizodom "Poroka", "Kostiju" ili "Odeljenjem za ubistva". Šta se servira, to se i kusa.

Nenad

pre 12 godina

Obavestajna sluzba ga je angazovala (vrbovala, isprala mozak sta god), obavestajna sluzba ga je i smaknula kao svedoka. Cilj: Sarkozi ponovo predsednik. Americki recept.

Zox

pre 12 godina

@dosledan

Francuzi IMAJU apelacioni sud... ("Cour d'Appel")

PS: Niste jos culi sta je ocu djecoubice rekao ministar Zipe... U stilu: "Otac sedmostrukog ubice i takvog monstruma bi trebao da se pokrtije usima"...

Aleksandar

pre 12 godina

Samo uporedite izjave oceva recimo ovog ovde satrapa - ili lokalno, oca Luke Bojevica - i izjavu oca Brejvika (koji mu pritom nije bio ni otac u pravom smislu) pa cete videti razliku izmedju civilizovanih ljudi i divljih plemena.

Borislav

pre 12 godina

A ko ste vi koji ovde dajete komentare da mozete takoda sudite?!?! Pa nije ovo srednji vek, pa na smrt - smrt, na kamen - kamen, na kolac - kolac. Juce ste mnogi dreknuli na Belorusiju sto posle hapsenja, sudjenja, zalbi i svega sto ima jedan pravni sistem - streljala dvojicu terorista koji su odgovorni za smrt mnogo vise od 7 neduznih. Amerika je Lukasenka odmah prozvala da je diktator!!! Neko se ovde poziva na Alzir, kako bi tamo prosao. Pa prosao bi onako kako mu alzirski zakon predvidja! Oni imaju smrtnu kaznu. A sada ovo u Francuskoj... koje licemerje, ukinemo smrtnu kaznu - mnogo smo fini, koja je inace legalno i cesto opravdano sredstvo prinude, a onda u zakljucanim kanelarijama donosime odluke o likvidacijama!!! I ceo svet zna da su ga likvidirali. To je isto tako monstruozno ubistvo, kao i ta koje je pocinio ovaj glupavi terorista. Hocemo li mi demokratiju, sta hocemo? Ili cemo po principu oko za oko zub za zub. Meni je i to dobro, ali neka se onda tako kaze i neka to postane zakonska norma. Pa kada neko osteti moju porodicu (bilo da mi pretuku dete u skoli, ili da mi ostane zena bez posla ili da mi traze mito opstinska birokratija), ja lepo zakon u ruke, pa udri, mlati, ubi. Da li to hocemo? Ili mislite da je dozvoljen princip postojanja ljudi iznad zakona (razni predsednici, premijeri, kraljice... tajkuni), koji pomalo mogu i da ubiju i da otmu i da opljackaju i na njih se zakon ne odnosi. E pa odnosi se i na njih zakon. Dakle, momka je trebalo uhapsiti, suditi i osuditi. Ako javnost nije zadovoljna presudom, gospodo menjajte zakone i ustave - vracajte smrtne kazne i sprovodite pravo. Razlucite jednom ljudi sta je zamiljeno pojedinacno pravo a sta je stvarno zakonsko pojedinacno i kolektivno pravo. Hocete primer iz nase skorije prakse: kada su pre par godina huligani moderne provijencije na sred ulice u Beogradu do smrti pretukli romsko dete, sta je trebalo da se uradi? Po mnogima Romi su trebali da se organizuju i pobiju sve koji su u tome ucestvovali! A sta bi bilo da se to stvarno desilo!!! Ej logiko, logiko. I koliko samo negativnih promisli o muslimanskoj veri, da te zajednicki Bog sacuva!!!

Obican covek

pre 12 godina

U tom grmu i lezi zec!
Oni to i hoce da urade, jer im je drzava puna, pa su trazili nacin kako to da izvedu.
Posto se predstavljaju kao demokratska drzava, to nisu mogli da izvedu tek tako.
Ovako su isceniranim dogadjajem izazvali gnev kod naroda i imace punu podrsku da to ubuduce rade.
Tacno je da su zrtve neduzne, ali zasto ga nisu ostavili u zivotu pa da od njega "izvuku" sve bitne informacije vezane za terorizam, Al-kaidu.
Ne budite naivni!
Svi znamo da je Izrel iscenirao 11-ti septembar u Americi kako bi imali opravdanje kod naroda da napadnu Irak, Afganistan.
-----------------------------------------------------------------------

Kako je dobio državljanstvo tako bi preporučio francuskoj vlasti da mu po hitnom postupku oduzmu državljanstvo i u prvi avion nazad u Alžir sve zajedno sa preostalim potomcima i rodbinom užom i širom!!!
(darkwood, 27. mart 2012 09:23)

Vladimirr

pre 12 godina

Mislim, sta reci... Kao kad bi Zvezdan Jovanovic tuzio porodicu Djindjica sto mu pokojni premijer nije bio bolji cilj... Besmisleno. Ako mu je sin vec bio ludi terorista, treba da se pokrije usima i da ispravi gresku vaspitanjem svoje druge dece.

zoran

pre 12 godina

Albanski teroristi miniraju pun autobus Srba na Kasmetu a mi ispadnemo krivi. To je to.

E moji Francuzi. Boće vam jasno tek kada bude kasno...

Divos

pre 12 godina

Svaka majka i bar 95 % očeva će reći; moj sin je fino dete. E po ovo "fino dete" je prekinulo život troje dece mlađe od 7 godina.
Naravno i ova priča kao i svaka ovakva ima puno "rupa" i javiće se mnogi pristalice teorije zavere. Ali kod ovih pristalica pojavi se problem da koliko god im se čini da se u njihovoj teoriji sve uklapa ostalima bivaju sve neozbiljniji.
Ovde je sve ipak jasno. Ovaj nitkov je uradio to zlodelo. Da li je francuska policija imala nameru da ga ubije (neko će reći što ga nisu ubili prvog sata i time uštedeli vreme i trud)? Teško za poverovari. Sa pogibijom ovoj zločinca neki će od njega napraviti žrtvu i mučenika a to sumnjam da je iko želio.

Obican covek

pre 12 godina

Javnost i ne zna vise osim onoga sto joj je plasirano.
Jadnik je sebe doveo u takvu situaciju da bude lisen zivota, jer je lisio pre svog jos sedam neduznih.
Mozda mi ne znamo sve, ali ipak mislim da je od njega zivog moglo vise da se sazna, nego mrtvog.
To je jedino sumnjivo!
Takodje mi nije jasno kako su utvrdili da je i drugi sin upleten i na koji nacin.

Goran

pre 12 godina

RAID Francuska specijalna jedinica je jedna od najboljih takvih jedinica u svetu.
Izmedju ostalog tesno saradjuju sa nasom Specijalno Antiteroristickom Jedinicom (SAJ).

Naravno da su mogli da ga uhvate zivog uz neke odredjene rizike, ali pravo pitanje je da li su uopste i trebali ?
Covek koji je otvoreno ubio toliko ljudi i ne zasluzuje da zivi, a kamoli da mu se sudi i omoguci neka "pravda".
Ostaje samo pitanje, da li su mogli ista vise da saznaju od njega u vezi ostalih celija i veza sa extremistima da je uhvacen ziv.

A za oca nemam reci, ja bi se pokrio i usima i nogama da sam na njegovom mestu, hvala bogu nisam.

Kun

pre 12 godina

Šta ima prednost -- individua ili sistem? Sa jedne strane imamo slučaj Breivik protiv Norveške, a sa druge slučaj Obešenog Gej Tinejdžera protiv Irana.

U oba slučaja, čini mi se, država je u pravu.

Dejna

pre 12 godina

Da je njegov sin kojim slucajem ubio 3 alzirka vojnika i imama sa dvoje dece ispred dzamije u Alziru ostao bi on iz bez drugog sina. On i zena bi u najboljem slucaju proveli ostatak zivota u zatvoru (pod uslovom da prezivite batine).
Zato bolje da cuti i zahvali se Bogu jer je u FRA (dok ga Mosad ne nadje)

ko od maca zivi

pre 12 godina

U trenutku kad pucas u policajce koji te hapse, dao si im opravdanje da pucaju na tebe, to je bar jasno. Koliko njih je trebalo da bude osakaceno i ranjeno da bi ovaj bio humano priveden? Nijedan.

Simerijanac Anarhista

pre 12 godina

pa sto taj njegov otac nije dosao da ubedi sina da se mirno preda? pa cekali su ga 30 sati da se preda, a njemu to nije padalo na pamet. i naravno da su ga ubili. sta je trebalo, da rizkuju da jos nekoga rokne dok ga hapse? pa on i njegov zivot nije vredan ni necije ogrebotine.

s druge strane, francuzi zanju ono sto su sejali. bilo im lepo dok su izigrvali svetsku kolonijalnu silu, a sad kad su im ti "robovi iz bivsih kolonija" preplavili zemlju ne znaju sta i kako. u stvari neki znaju, i na zalost, ovakvi incidenti samo stvaraju atmosferu potrebnu za "konacno resenje" imigrantskog problema. mislim da sad le pen i njemu slicni trljaju ruke.

darkwood

pre 12 godina

Kako je dobio državljanstvo tako bi preporučio francuskoj vlasti da mu po hitnom postupku oduzmu državljanstvo i u prvi avion nazad u Alžir sve zajedno sa preostalim potomcima i rodbinom užom i širom!!!

mika elektrika

pre 12 godina

Kakav izopačen sistem vrednosti, kad se ćerka (krišom) zabavlja sa dečkom onda je sramota za porodicu koja ima običajno pravo i da je ubije, a kad sin pobije decu i učitelja onda je ponos familije za kojeg se traži pravda... Da je moj sin ubica ja od sramote ne bih mogao na ulicu da izađem. Bežite bre 1500 kilometara daleko i 1500 godina unazad, gde vam je i mesto...

Maki

pre 12 godina

I nije ga baš nimalo sramota kao oca i čoveka? Nije valjda da smatra da je francuska država trebalo da pruži drugu šansu njegovom sinu koji uz malo truda i vremena sigurno postao miran i uzoran garađanin? Da li je njegov sin pružio drugu šansu pobijenoj deci? Ovom tužbom samo pokazuje da u stvari podržava svog sina i sve što je on uradio. Uključujući i pucanje u decu.
Da je čovek kao što nije, javno bi se odrekao svog sina i do kraja života bi se pitao koliki je njegov deo u stvaranju ogorčenog i bolesnog monstruma i ubicu dece, koji ionako nije ni mogao da završi drugačije nego što je završio. Ubijao bi sve dok i sam ne bude ubijen.

nema opravdanja

pre 12 godina

Ovaj covek je ubica,pa makar on bio samo 23 godine!Da li su bile njegove religijozne pobude,politicke ili cista ludost,mozda i s rasizmom kao i svojim licnim statusom u Francuskoj nije zadovoljan,ne opravdava ili odobrava nasilje i oduzimanje tudjih zivota,pogotovu ne neduzne dece!Ova porodica nema opravdanja za svoga clana porodice.Sto se tice specijalaca oni imaju svoj zadatak,ovi spolja koji su ubili mladica snajperom,nisu upoznati da li slucajno nije upucao i nekog jos u stanu tokom bega sa balkona i s balkona na plato ispod balkona.

miljan

pre 12 godina

teorija 1 : imali su nameru da ga ubiju i proforme su ga držali u životu 30-ak sati.
teorija 2 : stvarno su hteli da mu sude ali eto nije im se dalo.

Anyway Francuzi gube Al kaida ili ti ko vec dobija mučenika

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

I jos samo da dodam,zasto ste u tekstu stavili"ubice iz tuluza" pod navodnicima???Onjeste ubica i jeste iz tuluza,ako vas je mrzelo da trazite kako se zove je jedna stvar a staviti nesto pod navodnike moze da aludira na "takozvanog" ali moze i da ima jedno drugo,vrlo lose znacenje tj "navodnog"(prim.prev) te ispravite tu ,verujem gramaticku gresku pre negoli vam Ambasada Francuske uputi zvanicnu protestnu notu,hvala.

Waistiny

pre 12 godina

Nikako ne kapiram ove islamske fundamentaliste. S jedne strane veoma energicno sisaju sistem u kome zive, a veoma ga intenzivno mrze. Idealno resenje jeste da se vrate u svoju postojbinu pa tamo da konzumiraju sve blagodeti islamskog way of life. Hipokrizija bez primera u savremenom svetu.

S druge strane roditelj koji je odgajao ovako nesto, nesto sto je spremno da ubije bez ikakve grize savesti. Nesto sto je nakazno po svojim delima. I taj roditelj sada tuzi drzavu zato sto je neutralisala ubicu. Nije li to nezabelezen bezobrazluk? Umesto da drzava tuzi takvog roditelja koji je svoju funkciju iskoristio iskljucivo u svrhu kreiranja monstruma.

Takvih roditelja je i kod nas preko svake mere. Roditelji raznih Arkana, Zemunaca, Kovacevica, Bojovica, Sarica, Mladena Obradovica i slicnih zlocinaca. Ti roditelji moraju da odgovaraju drzavi, da odgovaraju sistemu, jer upravo taj sistem njihovi nusprodukti intenzivno razaraju. Gde je njihova odgovornost? Sto se nisu bavili svojim poslom, nego su ih ostavili drzavi i drustvu da se sa njima bakce.

Odgovornost roditelja pre svega. Ako neko vec planira da ima decu, onda mora biti svestan i posledica koje ga cekaju ako se ne bavi svojm roditeljskim poslom.

Marginalac

pre 12 godina

E moj prijatelju, umesto da se sakrijes u misiju rupu ti bi jos da tuzis. Ali nece da ti vredi ni da se sakrijes jer ce cika Mosad i tamo da te nadje!

gordijanus

pre 12 godina

a to sto je njegov sin prethodno ubio nevine ljude ukljucujuci i jevrejsku decu, to nije vazno...vazno je da su njegovog sina ubili francuski policajci...tebi su potrebni najbolji psihijatri a ne najbolji advokati...

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

Namerava da "unajmi najbolje advokate"?Pa na kojoj planeti on zivi,zna se ko su najbolji advokati u Francuskoj-sve sami Jevreji,ma tuzi slobodno,nek ti pored dva sina uzmu jos i pare za tuzbe i zalbe,prodaj kucu i stan da bi tuzio,kakav otac-takvi i sinovi,da je moj sin ubio 7 osoba i ranio 4 i jos hteo da ubije jos dvojicu a od toga tri DETETA-ja bih ga se prvi odrek'o preko novina ali kod Arapa u Francuskoj se mrznja prenosi sa kolena na koleno prema svima koji nisu muslimani,to svi znaju ovde godinama (mnogi na tome dobijaju i izbore ali kao i svuda i ovde vlada parola-snadji se).More i njega treba da uhapse,pa nije ti to Srbija:)

kužiš stari moj

pre 12 godina

pa što se on nije pobrinuo da ga sačuva na životu, pa ga odgojio u civilizacijskim vrijednostima, a ne u mržnji i zlobi. i njega treba tužiti i utamničiti, jer je i on htio, ne htio suučesnik u zločinu ( mislim prije htio).

Petar

pre 12 godina

Матори се још и буни. Још који овакав инцидент па ће маса почети то да решава сама. А онда нема суд, тужбе, адвокати...

Waistiny

pre 12 godina

Nikako ne kapiram ove islamske fundamentaliste. S jedne strane veoma energicno sisaju sistem u kome zive, a veoma ga intenzivno mrze. Idealno resenje jeste da se vrate u svoju postojbinu pa tamo da konzumiraju sve blagodeti islamskog way of life. Hipokrizija bez primera u savremenom svetu.

S druge strane roditelj koji je odgajao ovako nesto, nesto sto je spremno da ubije bez ikakve grize savesti. Nesto sto je nakazno po svojim delima. I taj roditelj sada tuzi drzavu zato sto je neutralisala ubicu. Nije li to nezabelezen bezobrazluk? Umesto da drzava tuzi takvog roditelja koji je svoju funkciju iskoristio iskljucivo u svrhu kreiranja monstruma.

Takvih roditelja je i kod nas preko svake mere. Roditelji raznih Arkana, Zemunaca, Kovacevica, Bojovica, Sarica, Mladena Obradovica i slicnih zlocinaca. Ti roditelji moraju da odgovaraju drzavi, da odgovaraju sistemu, jer upravo taj sistem njihovi nusprodukti intenzivno razaraju. Gde je njihova odgovornost? Sto se nisu bavili svojim poslom, nego su ih ostavili drzavi i drustvu da se sa njima bakce.

Odgovornost roditelja pre svega. Ako neko vec planira da ima decu, onda mora biti svestan i posledica koje ga cekaju ako se ne bavi svojm roditeljskim poslom.

Goran

pre 12 godina

RAID Francuska specijalna jedinica je jedna od najboljih takvih jedinica u svetu.
Izmedju ostalog tesno saradjuju sa nasom Specijalno Antiteroristickom Jedinicom (SAJ).

Naravno da su mogli da ga uhvate zivog uz neke odredjene rizike, ali pravo pitanje je da li su uopste i trebali ?
Covek koji je otvoreno ubio toliko ljudi i ne zasluzuje da zivi, a kamoli da mu se sudi i omoguci neka "pravda".
Ostaje samo pitanje, da li su mogli ista vise da saznaju od njega u vezi ostalih celija i veza sa extremistima da je uhvacen ziv.

A za oca nemam reci, ja bi se pokrio i usima i nogama da sam na njegovom mestu, hvala bogu nisam.

Marginalac

pre 12 godina

E moj prijatelju, umesto da se sakrijes u misiju rupu ti bi jos da tuzis. Ali nece da ti vredi ni da se sakrijes jer ce cika Mosad i tamo da te nadje!

ko od maca zivi

pre 12 godina

U trenutku kad pucas u policajce koji te hapse, dao si im opravdanje da pucaju na tebe, to je bar jasno. Koliko njih je trebalo da bude osakaceno i ranjeno da bi ovaj bio humano priveden? Nijedan.

mika elektrika

pre 12 godina

Kakav izopačen sistem vrednosti, kad se ćerka (krišom) zabavlja sa dečkom onda je sramota za porodicu koja ima običajno pravo i da je ubije, a kad sin pobije decu i učitelja onda je ponos familije za kojeg se traži pravda... Da je moj sin ubica ja od sramote ne bih mogao na ulicu da izađem. Bežite bre 1500 kilometara daleko i 1500 godina unazad, gde vam je i mesto...

kužiš stari moj

pre 12 godina

pa što se on nije pobrinuo da ga sačuva na životu, pa ga odgojio u civilizacijskim vrijednostima, a ne u mržnji i zlobi. i njega treba tužiti i utamničiti, jer je i on htio, ne htio suučesnik u zločinu ( mislim prije htio).

gordijanus

pre 12 godina

a to sto je njegov sin prethodno ubio nevine ljude ukljucujuci i jevrejsku decu, to nije vazno...vazno je da su njegovog sina ubili francuski policajci...tebi su potrebni najbolji psihijatri a ne najbolji advokati...

Dejna

pre 12 godina

Da je njegov sin kojim slucajem ubio 3 alzirka vojnika i imama sa dvoje dece ispred dzamije u Alziru ostao bi on iz bez drugog sina. On i zena bi u najboljem slucaju proveli ostatak zivota u zatvoru (pod uslovom da prezivite batine).
Zato bolje da cuti i zahvali se Bogu jer je u FRA (dok ga Mosad ne nadje)

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

Namerava da "unajmi najbolje advokate"?Pa na kojoj planeti on zivi,zna se ko su najbolji advokati u Francuskoj-sve sami Jevreji,ma tuzi slobodno,nek ti pored dva sina uzmu jos i pare za tuzbe i zalbe,prodaj kucu i stan da bi tuzio,kakav otac-takvi i sinovi,da je moj sin ubio 7 osoba i ranio 4 i jos hteo da ubije jos dvojicu a od toga tri DETETA-ja bih ga se prvi odrek'o preko novina ali kod Arapa u Francuskoj se mrznja prenosi sa kolena na koleno prema svima koji nisu muslimani,to svi znaju ovde godinama (mnogi na tome dobijaju i izbore ali kao i svuda i ovde vlada parola-snadji se).More i njega treba da uhapse,pa nije ti to Srbija:)

darkwood

pre 12 godina

Kako je dobio državljanstvo tako bi preporučio francuskoj vlasti da mu po hitnom postupku oduzmu državljanstvo i u prvi avion nazad u Alžir sve zajedno sa preostalim potomcima i rodbinom užom i širom!!!

zoran

pre 12 godina

Albanski teroristi miniraju pun autobus Srba na Kasmetu a mi ispadnemo krivi. To je to.

E moji Francuzi. Boće vam jasno tek kada bude kasno...

Maki

pre 12 godina

I nije ga baš nimalo sramota kao oca i čoveka? Nije valjda da smatra da je francuska država trebalo da pruži drugu šansu njegovom sinu koji uz malo truda i vremena sigurno postao miran i uzoran garađanin? Da li je njegov sin pružio drugu šansu pobijenoj deci? Ovom tužbom samo pokazuje da u stvari podržava svog sina i sve što je on uradio. Uključujući i pucanje u decu.
Da je čovek kao što nije, javno bi se odrekao svog sina i do kraja života bi se pitao koliki je njegov deo u stvaranju ogorčenog i bolesnog monstruma i ubicu dece, koji ionako nije ni mogao da završi drugačije nego što je završio. Ubijao bi sve dok i sam ne bude ubijen.

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

I jos samo da dodam,zasto ste u tekstu stavili"ubice iz tuluza" pod navodnicima???Onjeste ubica i jeste iz tuluza,ako vas je mrzelo da trazite kako se zove je jedna stvar a staviti nesto pod navodnike moze da aludira na "takozvanog" ali moze i da ima jedno drugo,vrlo lose znacenje tj "navodnog"(prim.prev) te ispravite tu ,verujem gramaticku gresku pre negoli vam Ambasada Francuske uputi zvanicnu protestnu notu,hvala.

Simerijanac Anarhista

pre 12 godina

pa sto taj njegov otac nije dosao da ubedi sina da se mirno preda? pa cekali su ga 30 sati da se preda, a njemu to nije padalo na pamet. i naravno da su ga ubili. sta je trebalo, da rizkuju da jos nekoga rokne dok ga hapse? pa on i njegov zivot nije vredan ni necije ogrebotine.

s druge strane, francuzi zanju ono sto su sejali. bilo im lepo dok su izigrvali svetsku kolonijalnu silu, a sad kad su im ti "robovi iz bivsih kolonija" preplavili zemlju ne znaju sta i kako. u stvari neki znaju, i na zalost, ovakvi incidenti samo stvaraju atmosferu potrebnu za "konacno resenje" imigrantskog problema. mislim da sad le pen i njemu slicni trljaju ruke.

Petar

pre 12 godina

Матори се још и буни. Још који овакав инцидент па ће маса почети то да решава сама. А онда нема суд, тужбе, адвокати...

Milos

pre 12 godina

Smesna je hipokrizija Islamista koji sede u Francuskoj i drugde u Evropi, zive uglavnom od socijalne pomoci i mrze hriscanske zemlje koje su im omogucile sve ono sto njihove islamske zemlje porekla nisu.
Ja im predlazem, da ako im ne odgovara drustvena sredina u kojoj se nalazite, jednostavno je promene, odsele se u onu drustvenu sredinu gde ce one vrednosti koje su njima znacajne biti postovanije.
Kakva je perfidna sebicnost ovog coveka, koji smatra da je zivot njegovog sina vredan a zivoti koje je on oduzeo nisu.
Da li bi ovaj covek bio spreman da nadoknadi, u materijalnom smislu, stetu porodicama zrtava mozda? Ili jevrejsku sedmogodisnju decu smatra legitimnim metama?

Vladimirr

pre 12 godina

Mislim, sta reci... Kao kad bi Zvezdan Jovanovic tuzio porodicu Djindjica sto mu pokojni premijer nije bio bolji cilj... Besmisleno. Ako mu je sin vec bio ludi terorista, treba da se pokrije usima i da ispravi gresku vaspitanjem svoje druge dece.

nema opravdanja

pre 12 godina

Ovaj covek je ubica,pa makar on bio samo 23 godine!Da li su bile njegove religijozne pobude,politicke ili cista ludost,mozda i s rasizmom kao i svojim licnim statusom u Francuskoj nije zadovoljan,ne opravdava ili odobrava nasilje i oduzimanje tudjih zivota,pogotovu ne neduzne dece!Ova porodica nema opravdanja za svoga clana porodice.Sto se tice specijalaca oni imaju svoj zadatak,ovi spolja koji su ubili mladica snajperom,nisu upoznati da li slucajno nije upucao i nekog jos u stanu tokom bega sa balkona i s balkona na plato ispod balkona.

Divos

pre 12 godina

Svaka majka i bar 95 % očeva će reći; moj sin je fino dete. E po ovo "fino dete" je prekinulo život troje dece mlađe od 7 godina.
Naravno i ova priča kao i svaka ovakva ima puno "rupa" i javiće se mnogi pristalice teorije zavere. Ali kod ovih pristalica pojavi se problem da koliko god im se čini da se u njihovoj teoriji sve uklapa ostalima bivaju sve neozbiljniji.
Ovde je sve ipak jasno. Ovaj nitkov je uradio to zlodelo. Da li je francuska policija imala nameru da ga ubije (neko će reći što ga nisu ubili prvog sata i time uštedeli vreme i trud)? Teško za poverovari. Sa pogibijom ovoj zločinca neki će od njega napraviti žrtvu i mučenika a to sumnjam da je iko želio.

Aleksandar

pre 12 godina

Samo uporedite izjave oceva recimo ovog ovde satrapa - ili lokalno, oca Luke Bojevica - i izjavu oca Brejvika (koji mu pritom nije bio ni otac u pravom smislu) pa cete videti razliku izmedju civilizovanih ljudi i divljih plemena.

miljan

pre 12 godina

teorija 1 : imali su nameru da ga ubiju i proforme su ga držali u životu 30-ak sati.
teorija 2 : stvarno su hteli da mu sude ali eto nije im se dalo.

Anyway Francuzi gube Al kaida ili ti ko vec dobija mučenika

Borislav

pre 12 godina

A ko ste vi koji ovde dajete komentare da mozete takoda sudite?!?! Pa nije ovo srednji vek, pa na smrt - smrt, na kamen - kamen, na kolac - kolac. Juce ste mnogi dreknuli na Belorusiju sto posle hapsenja, sudjenja, zalbi i svega sto ima jedan pravni sistem - streljala dvojicu terorista koji su odgovorni za smrt mnogo vise od 7 neduznih. Amerika je Lukasenka odmah prozvala da je diktator!!! Neko se ovde poziva na Alzir, kako bi tamo prosao. Pa prosao bi onako kako mu alzirski zakon predvidja! Oni imaju smrtnu kaznu. A sada ovo u Francuskoj... koje licemerje, ukinemo smrtnu kaznu - mnogo smo fini, koja je inace legalno i cesto opravdano sredstvo prinude, a onda u zakljucanim kanelarijama donosime odluke o likvidacijama!!! I ceo svet zna da su ga likvidirali. To je isto tako monstruozno ubistvo, kao i ta koje je pocinio ovaj glupavi terorista. Hocemo li mi demokratiju, sta hocemo? Ili cemo po principu oko za oko zub za zub. Meni je i to dobro, ali neka se onda tako kaze i neka to postane zakonska norma. Pa kada neko osteti moju porodicu (bilo da mi pretuku dete u skoli, ili da mi ostane zena bez posla ili da mi traze mito opstinska birokratija), ja lepo zakon u ruke, pa udri, mlati, ubi. Da li to hocemo? Ili mislite da je dozvoljen princip postojanja ljudi iznad zakona (razni predsednici, premijeri, kraljice... tajkuni), koji pomalo mogu i da ubiju i da otmu i da opljackaju i na njih se zakon ne odnosi. E pa odnosi se i na njih zakon. Dakle, momka je trebalo uhapsiti, suditi i osuditi. Ako javnost nije zadovoljna presudom, gospodo menjajte zakone i ustave - vracajte smrtne kazne i sprovodite pravo. Razlucite jednom ljudi sta je zamiljeno pojedinacno pravo a sta je stvarno zakonsko pojedinacno i kolektivno pravo. Hocete primer iz nase skorije prakse: kada su pre par godina huligani moderne provijencije na sred ulice u Beogradu do smrti pretukli romsko dete, sta je trebalo da se uradi? Po mnogima Romi su trebali da se organizuju i pobiju sve koji su u tome ucestvovali! A sta bi bilo da se to stvarno desilo!!! Ej logiko, logiko. I koliko samo negativnih promisli o muslimanskoj veri, da te zajednicki Bog sacuva!!!

picasso

pre 12 godina

Kad mogu Hrvati nas da tuže za genocid, onda je i ovo moguće...hipokrizija ne zna za granice...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sreta, 27. mart 2012 09:03)
Potpisujem.

Obican covek

pre 12 godina

U tom grmu i lezi zec!
Oni to i hoce da urade, jer im je drzava puna, pa su trazili nacin kako to da izvedu.
Posto se predstavljaju kao demokratska drzava, to nisu mogli da izvedu tek tako.
Ovako su isceniranim dogadjajem izazvali gnev kod naroda i imace punu podrsku da to ubuduce rade.
Tacno je da su zrtve neduzne, ali zasto ga nisu ostavili u zivotu pa da od njega "izvuku" sve bitne informacije vezane za terorizam, Al-kaidu.
Ne budite naivni!
Svi znamo da je Izrel iscenirao 11-ti septembar u Americi kako bi imali opravdanje kod naroda da napadnu Irak, Afganistan.
-----------------------------------------------------------------------

Kako je dobio državljanstvo tako bi preporučio francuskoj vlasti da mu po hitnom postupku oduzmu državljanstvo i u prvi avion nazad u Alžir sve zajedno sa preostalim potomcima i rodbinom užom i širom!!!
(darkwood, 27. mart 2012 09:23)

Trta

pre 12 godina

Da sam ja vlast u Francuskoj, taj čovek bi bio izbačen iz države u kontejneru, a pre toga bi bio malo prevaspitan pa ga ne bi lako prepoznali. Sram da ga bude, odgajio ubicu dece, on će nekog da tuži.

alladin

pre 12 godina

Kada Musliman ubije 10-15 ljudi onda je to teroristicki akt i odma ga treba ubiti,ali kada Xriscanin ubije 15-30 ljudi onda je on bolestan i treba ga leciti .

NS

pre 12 godina

Da sam ja vlast u Francuskoj, taj čovek bi bio izbačen iz države u kontejneru, a pre toga bi bio malo prevaspitan pa ga ne bi lako prepoznali. Sram da ga bude, odgajio ubicu dece, on će nekog da tuži.
(Trta)

da kao sto je Srbija svoje ubice dece, zena, trudnica, trpala u kontejnere. jos i nekoliko hiljada seta slobodno, jedva isporucismo neke a i sada kad so ih " isporucili 2/3 naroda smatra da je sve "namesteno" i ne veruje stotinama dokaza o hladnokrvnim zlocinima koji su kod nas podvedeni pod "patriotizam".

Zox

pre 12 godina

@dosledan

Francuzi IMAJU apelacioni sud... ("Cour d'Appel")

PS: Niste jos culi sta je ocu djecoubice rekao ministar Zipe... U stilu: "Otac sedmostrukog ubice i takvog monstruma bi trebao da se pokrtije usima"...

igor

pre 12 godina

Zašto je ovaj mlad čovek postao zločinac i otkud fundamentalizam i isključivost u njegovoj glavi? U vidu virusa koji se prenosi vazduhom tu poganu misao avakako udahnuo nije. Već je to mržnja koja se po dušama seje iz medija. Uostalom, pogledajte sami. Tačnije, probajte da pronađete jedan jedini informativni centimetar gde vam se pažnja ne pokušava pridobiti kontrastima senzacionalizma, dinamikom kretanja na ivici grča i bola, i jarkim bojama kao da živimo u svetu crtanih junaka. Čitavo čovečanstvo je prešlo granicu, i nije baš da su mi skroz jasni oni koji se zbog ovakvih slučajeva uzbuđuju, sablažnjavaju i čude... A onda uveče obnavljaju gradivo novom epizodom "Poroka", "Kostiju" ili "Odeljenjem za ubistva". Šta se servira, to se i kusa.

Obican covek

pre 12 godina

Javnost i ne zna vise osim onoga sto joj je plasirano.
Jadnik je sebe doveo u takvu situaciju da bude lisen zivota, jer je lisio pre svog jos sedam neduznih.
Mozda mi ne znamo sve, ali ipak mislim da je od njega zivog moglo vise da se sazna, nego mrtvog.
To je jedino sumnjivo!
Takodje mi nije jasno kako su utvrdili da je i drugi sin upleten i na koji nacin.

Nenad

pre 12 godina

Obavestajna sluzba ga je angazovala (vrbovala, isprala mozak sta god), obavestajna sluzba ga je i smaknula kao svedoka. Cilj: Sarkozi ponovo predsednik. Americki recept.

grbavi

pre 12 godina

imao je shansu da se preda on je izabrao da umre kao muchenik

ko je mogao znati u trenutku kada je izashao na terasu da nije bio opasan eksplozivom

Perun

pre 12 godina

Samo je optuzen i ubijen bez prilile da se brani. Otac ima pravo da tuzi i da dobije. Ako je i pocinio ono sto mu se stavlja na dusu trebalo je da mu se sudi. Premda nisam video jos ni jedan dokaz. Osim rekla kazala.

Kun

pre 12 godina

Šta ima prednost -- individua ili sistem? Sa jedne strane imamo slučaj Breivik protiv Norveške, a sa druge slučaj Obešenog Gej Tinejdžera protiv Irana.

U oba slučaja, čini mi se, država je u pravu.

mora da je tako ako su novine napisale

pre 12 godina

"a informaciju je potvrdio i radnik te televizije sa kojim je britanska agencija stupila u kontakt."
kad se ne bi britanci umesali... francuska, arapi, pariz al dzazira... nikako da provalim ko je zvao svetskog policajca?

"Merah, koji je pre smrti rekao da ga je inspirisala teroristička organizacija Al Kaida, priznao je da je ubio trojicu vojnika, troje jevrejske dece i njihovog učitelja rabina"
Pre nego sto je streljan jel priznao i da je ispao iz aviona 9/11?

to bajo!

pre 12 godina

@(Borislav, 27. mart 2012 10:34) A to bi TI sigurno dosao da ga po cenu SVOG zivota 'apsis da bi bilo "sve po zakonu" Onoliki tekst bez neke logike, iako se na nju pozivas.

Aaaaaaaaaaa

pre 12 godina

(D.Savic,Paris,FR, 27. mart 2012 08:22 A ko ti kaze da on ima ista da proda, verovatno je u nekom socijalnom stanu HLM, a zivi od RMI ! Ako zivis u FR znas na sta mislim.

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

@Aaaaaaaaa
PA verovatno i da jeste u nekom HLM-u gde placa SAMO 20% od pune cene stana a za vecu kvadraturu od onih 940€ koje ja placam za 36 metara kvadratnih jer ja ne mogu i NECU da dobijem socijalni stan ali prvo ne mogu jer nemam 5-oro dece(Arapa) zbog kojih oni dobijaju stanove koje placaju toliko malo,plus RMI,zasto li bi bio na RMI,zna se,lakse je biti na RMI+raditi na crno nego raditi normalno,pa vise se zaradi,dok ja ne mogu sa svojom malom firmom(mikroentrprise) da se otplatim,dugujem i URSSAF-u,i porezu i svima,e pa ne moze,dosta je vise,meni kao strancu,kako li je Francuzima-ne znam,sami su zakuvali pa nek se sami i vade a ja za par godina odoh u Australiju da zivim mirno,ovde kao da sam dosao u Alzir iako stanujem u 75010.

alladin

pre 12 godina

Kada Musliman ubije 10-15 ljudi onda je to teroristicki akt i odma ga treba ubiti,ali kada Xriscanin ubije 15-30 ljudi onda je on bolestan i treba ga leciti .

Perun

pre 12 godina

Samo je optuzen i ubijen bez prilile da se brani. Otac ima pravo da tuzi i da dobije. Ako je i pocinio ono sto mu se stavlja na dusu trebalo je da mu se sudi. Premda nisam video jos ni jedan dokaz. Osim rekla kazala.

Nenad

pre 12 godina

Obavestajna sluzba ga je angazovala (vrbovala, isprala mozak sta god), obavestajna sluzba ga je i smaknula kao svedoka. Cilj: Sarkozi ponovo predsednik. Americki recept.

Obican covek

pre 12 godina

Javnost i ne zna vise osim onoga sto joj je plasirano.
Jadnik je sebe doveo u takvu situaciju da bude lisen zivota, jer je lisio pre svog jos sedam neduznih.
Mozda mi ne znamo sve, ali ipak mislim da je od njega zivog moglo vise da se sazna, nego mrtvog.
To je jedino sumnjivo!
Takodje mi nije jasno kako su utvrdili da je i drugi sin upleten i na koji nacin.

Waistiny

pre 12 godina

Nikako ne kapiram ove islamske fundamentaliste. S jedne strane veoma energicno sisaju sistem u kome zive, a veoma ga intenzivno mrze. Idealno resenje jeste da se vrate u svoju postojbinu pa tamo da konzumiraju sve blagodeti islamskog way of life. Hipokrizija bez primera u savremenom svetu.

S druge strane roditelj koji je odgajao ovako nesto, nesto sto je spremno da ubije bez ikakve grize savesti. Nesto sto je nakazno po svojim delima. I taj roditelj sada tuzi drzavu zato sto je neutralisala ubicu. Nije li to nezabelezen bezobrazluk? Umesto da drzava tuzi takvog roditelja koji je svoju funkciju iskoristio iskljucivo u svrhu kreiranja monstruma.

Takvih roditelja je i kod nas preko svake mere. Roditelji raznih Arkana, Zemunaca, Kovacevica, Bojovica, Sarica, Mladena Obradovica i slicnih zlocinaca. Ti roditelji moraju da odgovaraju drzavi, da odgovaraju sistemu, jer upravo taj sistem njihovi nusprodukti intenzivno razaraju. Gde je njihova odgovornost? Sto se nisu bavili svojim poslom, nego su ih ostavili drzavi i drustvu da se sa njima bakce.

Odgovornost roditelja pre svega. Ako neko vec planira da ima decu, onda mora biti svestan i posledica koje ga cekaju ako se ne bavi svojm roditeljskim poslom.

Marginalac

pre 12 godina

E moj prijatelju, umesto da se sakrijes u misiju rupu ti bi jos da tuzis. Ali nece da ti vredi ni da se sakrijes jer ce cika Mosad i tamo da te nadje!

Borislav

pre 12 godina

A ko ste vi koji ovde dajete komentare da mozete takoda sudite?!?! Pa nije ovo srednji vek, pa na smrt - smrt, na kamen - kamen, na kolac - kolac. Juce ste mnogi dreknuli na Belorusiju sto posle hapsenja, sudjenja, zalbi i svega sto ima jedan pravni sistem - streljala dvojicu terorista koji su odgovorni za smrt mnogo vise od 7 neduznih. Amerika je Lukasenka odmah prozvala da je diktator!!! Neko se ovde poziva na Alzir, kako bi tamo prosao. Pa prosao bi onako kako mu alzirski zakon predvidja! Oni imaju smrtnu kaznu. A sada ovo u Francuskoj... koje licemerje, ukinemo smrtnu kaznu - mnogo smo fini, koja je inace legalno i cesto opravdano sredstvo prinude, a onda u zakljucanim kanelarijama donosime odluke o likvidacijama!!! I ceo svet zna da su ga likvidirali. To je isto tako monstruozno ubistvo, kao i ta koje je pocinio ovaj glupavi terorista. Hocemo li mi demokratiju, sta hocemo? Ili cemo po principu oko za oko zub za zub. Meni je i to dobro, ali neka se onda tako kaze i neka to postane zakonska norma. Pa kada neko osteti moju porodicu (bilo da mi pretuku dete u skoli, ili da mi ostane zena bez posla ili da mi traze mito opstinska birokratija), ja lepo zakon u ruke, pa udri, mlati, ubi. Da li to hocemo? Ili mislite da je dozvoljen princip postojanja ljudi iznad zakona (razni predsednici, premijeri, kraljice... tajkuni), koji pomalo mogu i da ubiju i da otmu i da opljackaju i na njih se zakon ne odnosi. E pa odnosi se i na njih zakon. Dakle, momka je trebalo uhapsiti, suditi i osuditi. Ako javnost nije zadovoljna presudom, gospodo menjajte zakone i ustave - vracajte smrtne kazne i sprovodite pravo. Razlucite jednom ljudi sta je zamiljeno pojedinacno pravo a sta je stvarno zakonsko pojedinacno i kolektivno pravo. Hocete primer iz nase skorije prakse: kada su pre par godina huligani moderne provijencije na sred ulice u Beogradu do smrti pretukli romsko dete, sta je trebalo da se uradi? Po mnogima Romi su trebali da se organizuju i pobiju sve koji su u tome ucestvovali! A sta bi bilo da se to stvarno desilo!!! Ej logiko, logiko. I koliko samo negativnih promisli o muslimanskoj veri, da te zajednicki Bog sacuva!!!

mora da je tako ako su novine napisale

pre 12 godina

"a informaciju je potvrdio i radnik te televizije sa kojim je britanska agencija stupila u kontakt."
kad se ne bi britanci umesali... francuska, arapi, pariz al dzazira... nikako da provalim ko je zvao svetskog policajca?

"Merah, koji je pre smrti rekao da ga je inspirisala teroristička organizacija Al Kaida, priznao je da je ubio trojicu vojnika, troje jevrejske dece i njihovog učitelja rabina"
Pre nego sto je streljan jel priznao i da je ispao iz aviona 9/11?

zoran

pre 12 godina

Albanski teroristi miniraju pun autobus Srba na Kasmetu a mi ispadnemo krivi. To je to.

E moji Francuzi. Boće vam jasno tek kada bude kasno...

NS

pre 12 godina

Da sam ja vlast u Francuskoj, taj čovek bi bio izbačen iz države u kontejneru, a pre toga bi bio malo prevaspitan pa ga ne bi lako prepoznali. Sram da ga bude, odgajio ubicu dece, on će nekog da tuži.
(Trta)

da kao sto je Srbija svoje ubice dece, zena, trudnica, trpala u kontejnere. jos i nekoliko hiljada seta slobodno, jedva isporucismo neke a i sada kad so ih " isporucili 2/3 naroda smatra da je sve "namesteno" i ne veruje stotinama dokaza o hladnokrvnim zlocinima koji su kod nas podvedeni pod "patriotizam".

Goran

pre 12 godina

RAID Francuska specijalna jedinica je jedna od najboljih takvih jedinica u svetu.
Izmedju ostalog tesno saradjuju sa nasom Specijalno Antiteroristickom Jedinicom (SAJ).

Naravno da su mogli da ga uhvate zivog uz neke odredjene rizike, ali pravo pitanje je da li su uopste i trebali ?
Covek koji je otvoreno ubio toliko ljudi i ne zasluzuje da zivi, a kamoli da mu se sudi i omoguci neka "pravda".
Ostaje samo pitanje, da li su mogli ista vise da saznaju od njega u vezi ostalih celija i veza sa extremistima da je uhvacen ziv.

A za oca nemam reci, ja bi se pokrio i usima i nogama da sam na njegovom mestu, hvala bogu nisam.

Trta

pre 12 godina

Da sam ja vlast u Francuskoj, taj čovek bi bio izbačen iz države u kontejneru, a pre toga bi bio malo prevaspitan pa ga ne bi lako prepoznali. Sram da ga bude, odgajio ubicu dece, on će nekog da tuži.

Kun

pre 12 godina

Šta ima prednost -- individua ili sistem? Sa jedne strane imamo slučaj Breivik protiv Norveške, a sa druge slučaj Obešenog Gej Tinejdžera protiv Irana.

U oba slučaja, čini mi se, država je u pravu.

miljan

pre 12 godina

teorija 1 : imali su nameru da ga ubiju i proforme su ga držali u životu 30-ak sati.
teorija 2 : stvarno su hteli da mu sude ali eto nije im se dalo.

Anyway Francuzi gube Al kaida ili ti ko vec dobija mučenika

picasso

pre 12 godina

Kad mogu Hrvati nas da tuže za genocid, onda je i ovo moguće...hipokrizija ne zna za granice...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (sreta, 27. mart 2012 09:03)
Potpisujem.

Vladimirr

pre 12 godina

Mislim, sta reci... Kao kad bi Zvezdan Jovanovic tuzio porodicu Djindjica sto mu pokojni premijer nije bio bolji cilj... Besmisleno. Ako mu je sin vec bio ludi terorista, treba da se pokrije usima i da ispravi gresku vaspitanjem svoje druge dece.

kužiš stari moj

pre 12 godina

pa što se on nije pobrinuo da ga sačuva na životu, pa ga odgojio u civilizacijskim vrijednostima, a ne u mržnji i zlobi. i njega treba tužiti i utamničiti, jer je i on htio, ne htio suučesnik u zločinu ( mislim prije htio).

ko od maca zivi

pre 12 godina

U trenutku kad pucas u policajce koji te hapse, dao si im opravdanje da pucaju na tebe, to je bar jasno. Koliko njih je trebalo da bude osakaceno i ranjeno da bi ovaj bio humano priveden? Nijedan.

darkwood

pre 12 godina

Kako je dobio državljanstvo tako bi preporučio francuskoj vlasti da mu po hitnom postupku oduzmu državljanstvo i u prvi avion nazad u Alžir sve zajedno sa preostalim potomcima i rodbinom užom i širom!!!

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

I jos samo da dodam,zasto ste u tekstu stavili"ubice iz tuluza" pod navodnicima???Onjeste ubica i jeste iz tuluza,ako vas je mrzelo da trazite kako se zove je jedna stvar a staviti nesto pod navodnike moze da aludira na "takozvanog" ali moze i da ima jedno drugo,vrlo lose znacenje tj "navodnog"(prim.prev) te ispravite tu ,verujem gramaticku gresku pre negoli vam Ambasada Francuske uputi zvanicnu protestnu notu,hvala.

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

Namerava da "unajmi najbolje advokate"?Pa na kojoj planeti on zivi,zna se ko su najbolji advokati u Francuskoj-sve sami Jevreji,ma tuzi slobodno,nek ti pored dva sina uzmu jos i pare za tuzbe i zalbe,prodaj kucu i stan da bi tuzio,kakav otac-takvi i sinovi,da je moj sin ubio 7 osoba i ranio 4 i jos hteo da ubije jos dvojicu a od toga tri DETETA-ja bih ga se prvi odrek'o preko novina ali kod Arapa u Francuskoj se mrznja prenosi sa kolena na koleno prema svima koji nisu muslimani,to svi znaju ovde godinama (mnogi na tome dobijaju i izbore ali kao i svuda i ovde vlada parola-snadji se).More i njega treba da uhapse,pa nije ti to Srbija:)

Divos

pre 12 godina

Svaka majka i bar 95 % očeva će reći; moj sin je fino dete. E po ovo "fino dete" je prekinulo život troje dece mlađe od 7 godina.
Naravno i ova priča kao i svaka ovakva ima puno "rupa" i javiće se mnogi pristalice teorije zavere. Ali kod ovih pristalica pojavi se problem da koliko god im se čini da se u njihovoj teoriji sve uklapa ostalima bivaju sve neozbiljniji.
Ovde je sve ipak jasno. Ovaj nitkov je uradio to zlodelo. Da li je francuska policija imala nameru da ga ubije (neko će reći što ga nisu ubili prvog sata i time uštedeli vreme i trud)? Teško za poverovari. Sa pogibijom ovoj zločinca neki će od njega napraviti žrtvu i mučenika a to sumnjam da je iko želio.

mika elektrika

pre 12 godina

Kakav izopačen sistem vrednosti, kad se ćerka (krišom) zabavlja sa dečkom onda je sramota za porodicu koja ima običajno pravo i da je ubije, a kad sin pobije decu i učitelja onda je ponos familije za kojeg se traži pravda... Da je moj sin ubica ja od sramote ne bih mogao na ulicu da izađem. Bežite bre 1500 kilometara daleko i 1500 godina unazad, gde vam je i mesto...

Dejna

pre 12 godina

Da je njegov sin kojim slucajem ubio 3 alzirka vojnika i imama sa dvoje dece ispred dzamije u Alziru ostao bi on iz bez drugog sina. On i zena bi u najboljem slucaju proveli ostatak zivota u zatvoru (pod uslovom da prezivite batine).
Zato bolje da cuti i zahvali se Bogu jer je u FRA (dok ga Mosad ne nadje)

gordijanus

pre 12 godina

a to sto je njegov sin prethodno ubio nevine ljude ukljucujuci i jevrejsku decu, to nije vazno...vazno je da su njegovog sina ubili francuski policajci...tebi su potrebni najbolji psihijatri a ne najbolji advokati...

nema opravdanja

pre 12 godina

Ovaj covek je ubica,pa makar on bio samo 23 godine!Da li su bile njegove religijozne pobude,politicke ili cista ludost,mozda i s rasizmom kao i svojim licnim statusom u Francuskoj nije zadovoljan,ne opravdava ili odobrava nasilje i oduzimanje tudjih zivota,pogotovu ne neduzne dece!Ova porodica nema opravdanja za svoga clana porodice.Sto se tice specijalaca oni imaju svoj zadatak,ovi spolja koji su ubili mladica snajperom,nisu upoznati da li slucajno nije upucao i nekog jos u stanu tokom bega sa balkona i s balkona na plato ispod balkona.

Simerijanac Anarhista

pre 12 godina

pa sto taj njegov otac nije dosao da ubedi sina da se mirno preda? pa cekali su ga 30 sati da se preda, a njemu to nije padalo na pamet. i naravno da su ga ubili. sta je trebalo, da rizkuju da jos nekoga rokne dok ga hapse? pa on i njegov zivot nije vredan ni necije ogrebotine.

s druge strane, francuzi zanju ono sto su sejali. bilo im lepo dok su izigrvali svetsku kolonijalnu silu, a sad kad su im ti "robovi iz bivsih kolonija" preplavili zemlju ne znaju sta i kako. u stvari neki znaju, i na zalost, ovakvi incidenti samo stvaraju atmosferu potrebnu za "konacno resenje" imigrantskog problema. mislim da sad le pen i njemu slicni trljaju ruke.

Maki

pre 12 godina

I nije ga baš nimalo sramota kao oca i čoveka? Nije valjda da smatra da je francuska država trebalo da pruži drugu šansu njegovom sinu koji uz malo truda i vremena sigurno postao miran i uzoran garađanin? Da li je njegov sin pružio drugu šansu pobijenoj deci? Ovom tužbom samo pokazuje da u stvari podržava svog sina i sve što je on uradio. Uključujući i pucanje u decu.
Da je čovek kao što nije, javno bi se odrekao svog sina i do kraja života bi se pitao koliki je njegov deo u stvaranju ogorčenog i bolesnog monstruma i ubicu dece, koji ionako nije ni mogao da završi drugačije nego što je završio. Ubijao bi sve dok i sam ne bude ubijen.

Obican covek

pre 12 godina

U tom grmu i lezi zec!
Oni to i hoce da urade, jer im je drzava puna, pa su trazili nacin kako to da izvedu.
Posto se predstavljaju kao demokratska drzava, to nisu mogli da izvedu tek tako.
Ovako su isceniranim dogadjajem izazvali gnev kod naroda i imace punu podrsku da to ubuduce rade.
Tacno je da su zrtve neduzne, ali zasto ga nisu ostavili u zivotu pa da od njega "izvuku" sve bitne informacije vezane za terorizam, Al-kaidu.
Ne budite naivni!
Svi znamo da je Izrel iscenirao 11-ti septembar u Americi kako bi imali opravdanje kod naroda da napadnu Irak, Afganistan.
-----------------------------------------------------------------------

Kako je dobio državljanstvo tako bi preporučio francuskoj vlasti da mu po hitnom postupku oduzmu državljanstvo i u prvi avion nazad u Alžir sve zajedno sa preostalim potomcima i rodbinom užom i širom!!!
(darkwood, 27. mart 2012 09:23)

Milos

pre 12 godina

Smesna je hipokrizija Islamista koji sede u Francuskoj i drugde u Evropi, zive uglavnom od socijalne pomoci i mrze hriscanske zemlje koje su im omogucile sve ono sto njihove islamske zemlje porekla nisu.
Ja im predlazem, da ako im ne odgovara drustvena sredina u kojoj se nalazite, jednostavno je promene, odsele se u onu drustvenu sredinu gde ce one vrednosti koje su njima znacajne biti postovanije.
Kakva je perfidna sebicnost ovog coveka, koji smatra da je zivot njegovog sina vredan a zivoti koje je on oduzeo nisu.
Da li bi ovaj covek bio spreman da nadoknadi, u materijalnom smislu, stetu porodicama zrtava mozda? Ili jevrejsku sedmogodisnju decu smatra legitimnim metama?

igor

pre 12 godina

Zašto je ovaj mlad čovek postao zločinac i otkud fundamentalizam i isključivost u njegovoj glavi? U vidu virusa koji se prenosi vazduhom tu poganu misao avakako udahnuo nije. Već je to mržnja koja se po dušama seje iz medija. Uostalom, pogledajte sami. Tačnije, probajte da pronađete jedan jedini informativni centimetar gde vam se pažnja ne pokušava pridobiti kontrastima senzacionalizma, dinamikom kretanja na ivici grča i bola, i jarkim bojama kao da živimo u svetu crtanih junaka. Čitavo čovečanstvo je prešlo granicu, i nije baš da su mi skroz jasni oni koji se zbog ovakvih slučajeva uzbuđuju, sablažnjavaju i čude... A onda uveče obnavljaju gradivo novom epizodom "Poroka", "Kostiju" ili "Odeljenjem za ubistva". Šta se servira, to se i kusa.

Petar

pre 12 godina

Матори се још и буни. Још који овакав инцидент па ће маса почети то да решава сама. А онда нема суд, тужбе, адвокати...

Aleksandar

pre 12 godina

Samo uporedite izjave oceva recimo ovog ovde satrapa - ili lokalno, oca Luke Bojevica - i izjavu oca Brejvika (koji mu pritom nije bio ni otac u pravom smislu) pa cete videti razliku izmedju civilizovanih ljudi i divljih plemena.

Zox

pre 12 godina

@dosledan

Francuzi IMAJU apelacioni sud... ("Cour d'Appel")

PS: Niste jos culi sta je ocu djecoubice rekao ministar Zipe... U stilu: "Otac sedmostrukog ubice i takvog monstruma bi trebao da se pokrtije usima"...

grbavi

pre 12 godina

imao je shansu da se preda on je izabrao da umre kao muchenik

ko je mogao znati u trenutku kada je izashao na terasu da nije bio opasan eksplozivom

to bajo!

pre 12 godina

@(Borislav, 27. mart 2012 10:34) A to bi TI sigurno dosao da ga po cenu SVOG zivota 'apsis da bi bilo "sve po zakonu" Onoliki tekst bez neke logike, iako se na nju pozivas.

Aaaaaaaaaaa

pre 12 godina

(D.Savic,Paris,FR, 27. mart 2012 08:22 A ko ti kaze da on ima ista da proda, verovatno je u nekom socijalnom stanu HLM, a zivi od RMI ! Ako zivis u FR znas na sta mislim.

D.Savic,Paris,FR

pre 12 godina

@Aaaaaaaaa
PA verovatno i da jeste u nekom HLM-u gde placa SAMO 20% od pune cene stana a za vecu kvadraturu od onih 940€ koje ja placam za 36 metara kvadratnih jer ja ne mogu i NECU da dobijem socijalni stan ali prvo ne mogu jer nemam 5-oro dece(Arapa) zbog kojih oni dobijaju stanove koje placaju toliko malo,plus RMI,zasto li bi bio na RMI,zna se,lakse je biti na RMI+raditi na crno nego raditi normalno,pa vise se zaradi,dok ja ne mogu sa svojom malom firmom(mikroentrprise) da se otplatim,dugujem i URSSAF-u,i porezu i svima,e pa ne moze,dosta je vise,meni kao strancu,kako li je Francuzima-ne znam,sami su zakuvali pa nek se sami i vade a ja za par godina odoh u Australiju da zivim mirno,ovde kao da sam dosao u Alzir iako stanujem u 75010.