lozac
pre 12 godina
...s turci nam nisu valjali...
Petak, 09.03.2012.
16:54
Sistem naplate TV pretplate je veoma komplikovan i teško ga je kontrolisati, kaže generalni direktor Radiotelevizije Vojvodine (RTV) Siniša Isakov.
Izvor: Beta
pre 12 godina
...s turci nam nisu valjali...
pre 12 godina
Ja mislim da smo mi ugroženi od vas i od vašeg bljutavog i nekvalitetnog programa i 50 repriza serije "Selo gori a baba se češlja" i sličnih
pre 12 godina
Sigurno je svako barem jednom platio pretplatu... naci uplatnicu, skenirati i poslati... sada mogu da je repriziraju i kao da placate svakog meseca...
problem resen!
pre 12 godina
RTS je postao televizija i to evropskog nivoa. Televizije na Zapadu imaju mnogo veci budzet, ali kvalitet programa RTS-a je super.Mi na Zapadu gledamo RTS satelit. Inace treba da znate da mi ovde u Nemackoj mesecno placamo 18 € TV pretplatu i niko nas ne pita da li nam se svidja ili ne. Sada najavljuju da ce pretplatu morati da placaju cak i oni koji nemaju TV.To je jednostavno tako i borba protiv toga je kao borba protiv vetrenjaca...
pre 12 godina
Kada neko ima Beogradsku hroniku, taj treba i da plaća.
Kada ja budem u prime time-u imao Kraljevačku hroniku možda ću i da platim...
Ali RTS-u ne neverujem.
pre 12 godina
Програм РТС-а не вреди ни две паре.
pre 12 godina
Ja prestao da placam rts-ov harac pre par meseci,kad juce stize meni opomena pred utuzenje...kako su azurni...Jel imao neko slicno iskustvo.Naravno meni ne pada na pamet da ista placam,jedino ako ne odemo na sud. (jagd, 10. mart 2012 10:27)Dobio i ja za nekih 8 hiljada duga,a znam komsije oko mene sa mnogo vecim dugom,nista i dan danas nisu dobili.Ja ne znam kako oni to tuze,ili tuzi sve gradjane ili nemoj nikog.
pre 12 godina
Upravo mi stigla opomena. Mogu platiti na 5 mesecnih rata bez kamate.Nece dobiti ni dinara. Potraznju nek uzmu od kablovskih operatera. Ja rts necu niti sam ga hteo. Neka operateri naprave rts grupu kanala pa ko hoce nek se pretplati na nju a ko nece nece imati rts. To je posteno.
pre 12 godina
Ostavite nama gradjanima Vojvodine nase pare, nama vase ne trebaju. Potpunu finansijsku nezavisnost od Srbije molim.
pre 12 godina
Ja prestao da placam rts-ov harac pre par meseci,kad juce stize meni opomena pred utuzenje...kako su azurni...Jel imao neko slicno iskustvo.Naravno meni ne pada na pamet da ista placam,jedino ako ne odemo na sud.
pre 12 godina
Pa kako vas nije sramota-narod nema za hleb,a ako vam je zao zato sto narod nece da placa vi uvedite vas RTS kao poseban program za koji treba poseban resiver i kartica pa ko bude zeleo da gleda vase gluposti i lazi kupice a ne da zaradjuje Tijanic na napacenom narodu.svako zadovoljstvo se placa ali treba da bude svojevoljno a ne nametnuto
pre 12 godina
Pokrali su narodne pare, a za uzvrat daju djubre od programa. Dotle ne ulazu u domacu produkciju, osim u prijatelje. Neka RRA uradi jednu korisnu stvar u zivotu i neka zahteva javno objavljivanje godisnjih izvestaja RTS i RTV. Naravno, to oni nece uraditi, ali sve se vraca, sve se placa, to bi onaj pop morao da zna.
pre 12 godina
Коме треба јавни сервис? Каква је његова улога у данашње време? Треба владајућој гарнитури да се рекламира, да прикаже успехе који не постоје, да прикаже благостање кога нема, да прикаже бољи живот о коме можемо само да сањамо. То уопште није сервис грађана, па кад је тако нека га плаћа владајућа гарнирура. Постоје телевизије са националном фреквенцијом, држава може да их обавеже да морају када се укаже потреба да пренесу саопштења владе или председника и ништа више. Сем тога за нашу земљу с обзиром на материјалну ситуацију у којој се већина људи налази, то је један јако скуп сервис. Да ли је економски оправдано плаћати два канала државне телевизије 500 динара, док код кабловских оператера плаћамо седамдесет канала 900 динара? То није економски неоправдано већ јако безобразно! Упоредите цену претплате у Британији и Србији. Она износи 100 фунти за годину дана. Колика је најнижа цена радног сата у Британији? 7 фунти, па то значи да Британац мора да ради 14 сати да би платио претплату. Колико кошта радни сат у Србији? 100 динара, па тозначи да би претплата за годину дана била 1400 динара! А оно што је најважније нико од грађана не зна где иде и на шта се троши народни новац, ко је све на платном списку, колико коопераната има јавни сервис, тј. колико се новца одлива приватницима и ко зна коме. И ми тај јавашлук треба да плаћамо. НЕ, НЕ и НЕ! Господо из власти, ако вам треба реклама, рекламирајте се, али сами плаћајте ту рекламу, а ако вам треба место да би удомили своју децу, па отворите приватне фирме па их запошњавајте, нека једном ураде нешто паметно у животу и нека се на реалном тржишту покажу, као што то морамо да радимо сви ми. Ево и кампања за предстојеће изборе, биће ограничена на 5 минута дневно? Зашто? Па зато што се права већ увелико одвија на друштвеним мрежама, интернет је данас најмоћнији медиј, телевизије су изгубиле трку када је информисање у питању. Зато јавни сервис овакав какав је треба укинути, јер је непотребан, а што се тиче културе и образовања, па чему служе школе? Вратите господо школи функцију која јој одузета, да школа буде место где се стиче знање и образовање, а не место које ће бити само свратиште за децу. Зато господо из власти, или укините РТС или га сами финансирајте јер је ваш, а наш није нити је икада био!
pre 12 godina
Mijailović, Strajnić, Žika seljak, dve nesrećnice iz Slagalice, preko 100 zaposlenih u Redakciji Dečjeg programa, voditeljka Beogradske hronike koja usred zime nosi haljine gde joj se vide krajnici... dajte molim vas, pa to vređa zdrav razum. Neka se svi lepo ukrcaju na Belu lađu i neka ih povede njihov glavati kapetan koji u svojoj kancelariji ispija najskuplja vina i ponekad sidje nenajavljen u studio omamljen odležalim taninima da ubije poneku muvu. Potražite Zlatno runo negde drugde...
pre 12 godina
Ja placam pretplatu zato sto ne zelim da zavrsim na sudu i da dodje do plenidbe imovine kao sto su to doziveli neki moji sugradjani(Vranje),ali cekam trenutak kada ce neka organizacija vladina ili nevladina pokrenuti pitanje ustavnosti i zakonitosti ovakvog nacina placanja rtv pretplate.Narvno pridruzicu se i dacu svoj glas i potpis za takvu akciju.A posle cu ja podneti zahtev za povracaj sredstava koja su mi neustavno naplacena.Ja licno mislim da pretplate treba da bude ali u petostruko manjem iznosu,da bude zasebna i mislim da kada dodje do digitalizacije rts-a bice lakse to organizovati(u smislu iznajmiti risiver sa karticom od njih i ako placas dopunu gledas,ako ne onda ne gledas).Ja mislim da ta pretplata nije samo za rts,i da li kablovski operateri placaju istu takvu nekakvu nadoknadu ili kako je to regulisano?
pre 12 godina
Cekaj...sto placamo onda SBB ?
pre 12 godina
Činjenica je da više od 50% građana Srbije ne želi, neće i ne plaća RTV pretplatu. Onih preostalih 50% savesnih ( čitaj, PLAŠLJIVIH)građana to redovno čini.Kako ne postoji mogućnost zakonskih represalija za PRVE,logičan zaključak je da su, ovi potonji,DRUGI - BUDALE.I, tako, vozovi prolaze...
Da je DRŽAVA zaista i ozbiljno zainteresovana da reši taj problem ona bi napravila KOMPROMIS sa KABLOVSKIM distributerima ( koji su, takođe DRŽAVNI- i putem kojih je JEDINO moguće pratiti TV)i "podelila račun". Tako bi građani mogli da prate kvalitetan program putem kablovske TV a deo "kolača" bi odlazio u državnu kasu - čime bi se vratio dignitet i građanima i državi.
Da DRŽAVA
pre 12 godina
Proslog ili pretproslog vikenda glavni gost u Zikinoj sarenici bila je Sladja Dzogani. Treba li ista dalje komentarisati program RTS-a?
pre 12 godina
ja ne gledam rts i sadasnji obracun je reketiranje.
pre 12 godina
Nisu gradjani Vojvodine, kako ste napisali vec gradjani Srbije. Da li je Vojvodina sledeca?
pre 12 godina
Treba da se ukine!!! jer reklama i dalje ima sto znaci da imaju i prihoda, druge tv stanice mogu da zive od reklama, a rts nemoze?!
pre 12 godina
Dobro,ALI: Izađite sa kompletnim podacima poslovanja: plate,ugovori, prihodi od reklama, poslovi sa spoljnim produkcijama koje su u vlasništvu prijatelja...
pre 12 godina
Pretplata se ne placa na program i krajnje je vreme da se nazove pravim imenom, TAKSA NA TV APARAT.
To sto drzavna televizija naplacuje reklame, grebe se o budzet, rasipa gdegod joj padne na pamet, moze joj se, dogod imamo poslanike koji telefosnki akzu "da, draga"(drzavo).
pre 12 godina
Alo bre ljudi RTS ne gledam, dodjite i iskljucite mi te kanale odmah. Robu uzmes pa je platis, ovu robu ne zelim. PROSTO.
pre 12 godina
sa pricom o pretplati rts-a sam "rusio" sistem s. milosevica a doziveto ovu pricu. sta reci?? a ne gledam ni pink ni rts vec diskaveri,b92,eurosport...i to ako imam vremena. al ako.
pre 12 godina
ma vama je program ugrozen od raspada sfrj!
pre 12 godina
E nek ste im rekli, zabrinuli se za vase komentare pa resili da ukinu pretplatu... haha
pre 12 godina
ljudi iz vojvodine mahom plaćaju sve dažbine ove zemlje. rtv su iz samodoprinosa gradili građani ns i vojvodine. to je NAŠA televizija. rts je svojata! oni bi trebalo da vrate 70% ali se to ne dešava. ovde se odmah i redovno plaća struja,a neko iz bg nas non stop *******! ja volim da gledam "petkazanje", "gruvanje",itd originalnije su te emisije od svakog realiti smora, raznih idola, bratova, prepotentnih voditelja i zvezdica našeg neba.
pre 12 godina
KAKO SAD?
Kako bi to lepo bilo da se Srbi u Vojvodini i Srbi u uzoj Srbiji zamrze.
Eto, kad citam prepucavanja izmedju Srba u Crnoj Gori i Srba u Srbiji.
Republika Srpska (jos)nije u sastavu Srbije, ali bi bilo lepo ako bi se zamrzli i s njima.
I tako, braco moja.
A kad vidim progam na komercijalnim TV u Srbiji, pozelim da placam pretplatu.
Valjda ce se vratiti ona televizija Beograd iz 80tih :)
A moze da se otovri i televizija Novi Sad, Nis, Kragujevac, Subotica... pa u perspektivi i Podgorica, Banja Luka, Prishtina...
pre 12 godina
Ako ne placate pretplatu,onda ce se finansirati iz budzeta,tako da mu dodje na isto!
pre 12 godina
Ja imam tri brojila, ni za jedno nikad nisam platio pretplatu. Protivustavno je da jedno javno preduzece naplacuje potrazivanje za drugo, a i po zakonu je RTS bio duzan da ustanovi tacan broj TV prijemnika 2002 godine i da svakom domacinstvu posalje ugovor o sprovodjenju naplate, a posto to nikada nije ucinjeno, samim tim nema osnova da se placa, jer ako neko ima brojilo , to ne znaci da ima i prijemnik.
pre 12 godina
Skoro je bio konkurs na RTS-u, ako se ne varam "100 mladih za 21. vek" a logo je bio crvena tackica u kvadratu 10puta10 sto mu dodje 1 % zaposlenih, mada mislim da se to negde i spominjalo. Koliko ljudi radi (ili "radi") tamo nije tesko izracunati :)
pre 12 godina
Ljudi zasto kudite Bolji zivot, Srecne ljude i ostale stare DOBRE serije. Ove nove gluposti ne mogu da stanu pored starih serija koje su na nasim prostorima ne prevazidjene i nece se nikada verovatno vise snimiti nesto bolje. Tako da ziveo Bolji Zivit a katanac za Bosiljcica i Ostale idijotarije.
pre 12 godina
necu da platim!!!! i sta sad ??? ******
pre 12 godina
3000000brojila x 500 dinara =1500000000 dinara,
pa nije los biznis,
kazu zakonska obaveza i placa se svuda po svetu,
imam ortaka u Kanadi kaze mi nemaju takvu pretlatu,
imam ortaka u Nemackoj i on kaze nemaju tv pretplatu,
pa sta reci,placamo i tv pretplatu i + kablovku, a zasto?
Ne bih dalje.
pre 12 godina
RTS je državna televizija. S obzirom da je od nacionalnog značaja, tad je nebitno da li je gledam ili ne, da li imam Tv aparat ili ne,da li je kvalitet programa ovakav ili onakav itd.Bitno je da sam državljanin ove države i samim tim je moramo izdržavati jer su u Skupštini Srbije većina glasali da je trebamo imati kao nacionalnu instituciju. Ali je vrhunski nonsens način naplate od stanovništva.
Ako mi za državnu televiziju šaljete svakog meseca račun, onda mi šaljite
posebno i račun za prosvetu,pa posebno račun za vojsku,pa posebno račun za zdravstvo pa posebno račun za policiju pa posebno račun za državne zatvore sudove itd.... za mnoštvo izdržavanih institucija države iz buđeta.
I preko buđeta ja učestvujem u plaćanju.Jer plaćam PDV na sve šta kupujem u prodavnicama. Tako bih lakše "progutao" tu TV pretplatu a RTS
bi imao 100procentnu svotu za poslovanje..
pre 12 godina
lopovluk!!!
pre 12 godina
Ja jednostavno ne zelim da znam za vas ,ne postojite i tacka.
pre 12 godina
da plaćam alviroviću da ide na letovanje da bi mi prepričao gde da sipam gorivo i gde ima neravnina na putu? da plaćam 500 din za dva programa kada na digi-ju za toliko imam 30 ili za 900 din kablovsku sa 70+ programa na kojima nema repriza reprize x5.. ne pada mi na pamet
pre 12 godina
Neka im placaju stanonici one zemlje u kojoj tece iskljucivo med i mleko, a koju mozemo da gledamo u drugom dnevniku RTS!
pre 12 godina
ja nerazumem ko normalan moze nekoga da natera da kupi nesto sto nekoristi iliti negelda ja rts 99 posto programa negledam sem ponekad fudbala a sutra ce me ganjati zato sto istu ni ne placam to je isto ko kad bi me tuzio kurir zasto ne kupujem njegove novine a dnevnik da i kako primera radi b92 ili 1 ili nebitno tv stanica funkcionise bez naplate a oni ne plus ih drzava finansira NEDAM PARE za budalastine niti me mogu naterati moje je pravo sta cu gledati i placati i amin
pre 12 godina
Necu da placam ono sto ne gledam!
pre 12 godina
@Nislija
Kad se kaže Srbija,misli se Beograd,glavni grad ove zemlje.
Sigurno ne muze Niš ili neko drugi.Beograd muze sve nas,na kamaru.
pre 12 godina
@Vojvodjanin
Srbija muze Vojvodinu za pretplatu? Pa koliko vidim 70% pretplate iz Vojvodine ide za RT Vojvodine iako je gledanost RTS1 u Vojvodini daleko veca nego RTV1 i RTV2 zajedno. Uzgred, ako dodje do podele Elektroprivrede, Vojvodina ce ostati regonalna sila, sa jednom jedinom elektranom od 150MW, onom na gas iz Energane u NS... decenijama Vojvodina zivi na jeftinoj struji iz Obrenovca, Kostolca i Djerdapa. O tome se u Vojvodini cuti, a?
pre 12 godina
Uskoro ce se sva "zemaljska" televizija emitovati digitalno i bice potrebno nabaviti digitalni dekoder za njeno gledanje (ili novi tv koji to podrzava). Zamislimo ne tako neverovatnu situaciju da neko ne moze ili nece da priusti taj dekoder,
(Dragan Miladinovic, 9. mart 2012 18:41)
Zato što će taj dekoder, tj. set top box koštati 10-15€, i moći ćeš da gledaš 30-40 kanala POTPUNO BESPLATNO i nevezano za pretplatu(svi naši nacionalni,regionalni i lokalni, strani sportski, edukativni, filmski..), a ne preko kablovskih i ostalih operatera čiji se kvalitet slike graniči sa smešnim(osim iptv).... videćeš za neku nedelju... što se tiče pretplate- neka je spuste na 1-2 € i odvoje od računa za struju(ja nikada ne mogu da platim struju u celosti).
pre 12 godina
pa ko jos gleda tv pored interneta? ugasite tu glupost
pre 12 godina
@Vojvodjanin
De mi, molim te, objasni koja te to Srbija muze? Vidim evo mi na jugu uzivamo u proizvodima od vojvodjanskog mleka... Dobro se zna ko muze sve nas i zato bez uopstavanja molim. Hvala
pre 12 godina
elem,od moje koleginice sin je radio kao vozac u rts-u skoro 3 god.plata mu je za to vreme stalno bila 12000,bez prijave,kasnila je po meces,dva,a radio je SVAKU NOC!danas u prolazu cujem drugu koleginicu ciji sin vec 2,5 god radi kao VOLONTER saradnik,kompletnu beogradsku hroniku producira on sam.stalno mu obecavaju da ce dobiti ugovor,ali od toga nista.dokaz da i to malo sto tijanic dobija od pretplate stavlja sebi u dzep.ja mu ne dam ni petoparac,moze slobodno da mi stavi nanogicu za otplatu duga :-)
pre 12 godina
ja nazalost, moram da im placam jer sa decom i zenom moram da zivim kao podstanar. muka me hvata kad vidim kako neko u prekoputa radnickoj zgradi ima cak 3 automobila a ja primoren da skupo placam nesto sto ni moja majka ne gleda!
pre 12 godina
A bre, nije nikakav problem, placacu pretplatu ukoliko mi obezbedite: sliku u formatu 16:9, HD kvaliteta (dobro ajde ne mora HD ali SD bi komotno prosao), sa svim sportskim prenosima (ukljucujuci i F1), sa trenutno aktuelnim serijama i filmovima, sa dokumentarnim emisijama. I izbacite Zikinu sarenicu, i prestanete sa emitovanjem serija iz perioda SFRJ i SRJ (ili ih emitujte na RTS2). Ziveli!
pre 12 godina
Srbija muze Vojvodinu na siroko.
Sto ne bi i za pretplatu?
Treba odvojiti pretplate,kao i odvajanje od EPS-a.
Da ne bude kao sa NIS-om.
pre 12 godina
kad sklonite ziku seljka i reklame usred filmova mozda i platim tu predplatu
pre 12 godina
zivim 10 km od novog sada, ne pamtim kad sam nesto gledao na vojvodini...
pre 12 godina
RTS MORA da ima sklopljen Ugovor sa svakim korisnikom/domaćinstvom koje želi da gleda i plaća za to.Korisnici koji plaćaju legalnom kablovskom operateru SVE kanale gledaju potpuno legalno i nisu nikako dužni da posebno plate RTS-u jer su oba njihova kanala u legalnoj distribuciji od strane kablovskog operatera.Elementarno pravo svakog korisnika bilo koje usluge je pravo izbora:hoću ili neću.Naplata preko Elektrodistribucije najbolje pokazuje nemoć i nezainteresovanost Države da reši ovaj problem.
pre 12 godina
Ma samo da ovde daju lovu, a vukovi ce to vec nekako da podele.
pre 12 godina
A jel istina da se kod vas više gleda HRT 1 i 2, RTL i Nova tv od RTSa???
pre 12 godina
Ljudi moji, mi plaćamo taksu na posedovanje TV aparata, a to što RTS kupi kajmak na razne načine pa i od reklama, to je već neka treća tema.
pre 12 godina
RTV je uzas i za manjine, a nema ni dovoljno ne-informativnih programa na madjarskom i drugim jezicima.
pre 12 godina
Placam SBB 1200 din mesecno. U paketu SBB dobijem RTS. Neka RTS uzme procenat od SBB-a, a mene i moj racun za struju da manu na miru! RTS dobija pare iz budzeta Srbije i jos po 500 dinara od svakog od nas! MALO LI JE!
Sto se kvaliteta tice, on je odavno otisao da ne kazem gde - sa pretplatom il bez nje. Nek se babe cesljaju i nek sela gore al mene se manite.
pre 12 godina
Koji bre kvalitet programa ima RTS (maucno - obrazovnim emisijama ni traga, a o reprizama serija i sportskim komentatorima necu ni da govorim, roman u n tomova je vec ispisan o tome. Ja stvarno ne vidim sta je tu ugrozeno, osim mozda plata generalnog direktora i zaposlenih koje cisto sumnjam da se realizuju iz pretplate. Placam kablovskom operateru za i to je to. Laku noc
pre 12 godina
Ne znam za ostale ali ja je ne placam niti cu.
pre 12 godina
DA LI TREBA DA DVA PUTA PLACAMO ISTU USLUGU OD NAZOVIMO DRZAVNE TELEVIZIJE I DA NAS OPET PREVARE PO KO ZNA KOJI PUT!
pre 12 godina
kažu da je Ratko Mladić sve ove godine skrivanja imao emisiju na RTV :) To je ta gledanost :)
pre 12 godina
Da plaćam reprize emisija po deset puta, pa jednom sam ih već platio, ili da plaćem onog što mlatara rukama kao da se od komaraca brani i testira najnovija svetska vozila.Mercedesovim inženjerima se gaće tresu od straha od njihovih testova.Budi Bog snama. A Bogami imaju i lap top.
pre 12 godina
Stvarno ne znam kako to samo RTS nemoze da opstane bez pretplate.Kako ostale televizije opstaju.
pre 12 godina
slovacka ukida iduce godine naplatu rtv pretplate ali njihova drzavna tv je barem nesto bolja od ove nase. uvideli ljudi da nema smisla naplacivati pretplatu jer ljudi imaju kablovsku, sat tv.
sto se rts-a i trv tice program koji emituju je katastrofa.
pre 12 godina
"NE,NECU DA PLACAM,NECU DA CITIRAM"TIJANICEVA,I ONIH KOJI SU GA POSTAVILI PRIMAJU SESTOCIFRENA PLATE A JA NEMAM,NEMAM NI ZA HLEB"!MOOORRREEE!
pre 12 godina
Kada budem živeo u državi Srbiji gde mogu isključivo da živim od svog poštenog rada,onda ću da počnem i da izmirujem državi dadžbine.Ako nemam pravo na rad i normalan život ,posle uništene države,privrede i poljoprivrede,neću da plaćam ni državi ništa od toga,što pozivam i ostale građane.
pre 12 godina
Koju pretplatu???
pre 12 godina
Jos uvek mi nije jasna definicija Javnog servisa i RTS-a koji u sklopu svog programa ima i komercijalne sadrzaje - reklame. Zasto bih ja placao da gledam reklame? NECU!
pre 12 godina
Što se tiče RTV, pa ko to uopšte i gleda?
pre 12 godina
Ako ne plaćam, isključite ga (kodirajte), kao što se to radi kad se ne plaćaju drugi računi (struja, telefon). Ali to vam se ne isplati, jer vas onda niko ne bi gledao, a kako onda da se drpa od marketinga? Govorite kako se svuda plaća pretplata na nacionalnu tv, a zaboravili ste da pomenete kako oni nemaju 20minutne blokove reklama koji se masno naplaćuju. Koliko vama para treba, bre, i ya kakav KVALITET!?
pre 12 godina
Telekomu redovno placam iptv 9oo i kusur dinara,za preko 90 kanala,a rts da platim 5oo za dva nazovi kanala!pa koja je to logika,matematika ili sta vec?
pre 12 godina
Dabome da se plati posteno pa ajde popodne bolji zivot a u 20h srecni ljudi a mogli bi malo u semi da ubacite jos neke prelepe serije iz arhive hahaha e zivote pa RTS nije ni nalik nacionalnoj televiziji.Kad bi morao da placam,placao bi samo b92 i fox(prva).
pre 12 godina
Ako ne plaćam, isključite ga (kodirajte), kao što se to radi kad se ne plaćaju drugi računi (struja, telefon). Ali to vam se ne isplati, jer vas onda niko ne bi gledao, a kako onda da se drpa od marketinga? Govorite kako se svuda plaća pretplata na nacionalnu tv, a zaboravili ste da pomenete kako oni nemaju 20minutne blokove reklama koji se masno naplaćuju. Koliko vama para treba, bre, i ya kakav KVALITET!?
pre 12 godina
Kao prvo necu da placam tu pretplatu jer uopste ne gledam te kanale, one koje gledam ja i placam, Uzmemo total tv ili iptv a posebno placamo pretplatu uz racun za struju, pa kakv je to nacin, vasi kanali mi uopste i ne trebaju.
pre 12 godina
Sto je najgore,sbb i ostali kablovski operateri placaju nesto RTS-u(ne znamo sta i ne znamo koliko)jer oni preuzimaju njihov program,a oni hoce i jos preko racuna za struju jos 500 dinara.Nikad nisu izasli sa podacima odakle se finansira (cenjeni)javni servis.Placam 900 i nesto kablosvku preko koje se emituje RTS,a sad jos i 500 preko racuna za struju.Bitno da ima oko 3000000 brojila,pa od koga uzmu novac uzmu.Sistem naplate je katastrofalan.
pre 12 godina
U komentaru koji je ostavio čovek koji se potpisao kao Zoran je sve lepo objašnjeno. Živeo sam jedno vreme u Italiji i tamo se opravo tako radi. Nije me zanimalo da gledam RAI i oni su došli i blokirali ga(i to sam im samo poslao mail).
Najprostija stvar na svetu:
-hoćeš da gledaš-plaćaš
-nećeš da gledaš-ne plaćaš
pre 12 godina
Cak i od preplate RTV Vojvodina ne dobija sve svoje pare vec 70%... E Srbijo, pravi si drugar, pa se posle pitas zasto su svi pobegli od tebe. Pitam se ima li iceka vojvodjanskog sto 100% prihoda ostaje u Vojvodini??????
pre 12 godina
Državnu televiziju ne pamtim kad sam poslednju put gledao, verovatno pre 10 godina. Poslednjih 5 godina uopšte ne gledam TV, sve informacije su mi dostupne preko Interneta.
RTS kao treba da bude javni servis, da prikazuje kvalitetan nekomercijalan program, kvalitetne obrazovne emisije... od toga nema ništa. Da imaju bar dobre dokumentarce, nešto vezano za popularnu nauku i umetnost, pa da plaćam. Na kraju se postavlja pitanje - zašto bih ja plaćao nešto što ne koristim i što ne smatram da je kvalitetno? Zašto da plaćam televiziju čiji kvalitet guši nesposobno rukovodstvo i prevelik broj zaposlenih?
pre 12 godina
Ukinite RTS
gori je od pink-a
pre 12 godina
EPS platio Čolićev koncert 350.000 evra
Elektroprivreda Srbije finansirala je sa 350.000 evra prošlogodišnji koncert Zdravka Čolića na Ušću.
Savet za borbu protiv korupcije uputio je pismo premijeru Mirku Cvetkoviću u kom se od njega traži da utvrdi da li je po sredi rasipništvo novca poreskih obveznika, ili je po sredi korupcija.
U protokolu koji su potpisali Čolić i direktor EPS-a Dragan Marković stoji da ovo preduzeće finansijski podrži koncert, ali i da namerava da otkupi 300.000 DVD izdanja sa ovog koncerta. Otkup diskova vrednih 30 miliona dinara je stopiran, ali je koncert ipak plaćen.
Predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać ocenila je uvredljivim obrazloženje EPS-a da je posao sklopljen kako bi podela Čolićevih diskova redovnim platišama podstakla naplata električne energije. Prema njenim rečima, bahato trošenje novca u EPS-u je još drastičnije ako se ima u vidu da je reč o preduzeću koje godinama posluje sa gubitkom.
Baraćeva je dodala da je Elektroprivreda Srbije prošle godine izdvojila 200 miliona dinara za promocije i medijske kampanje i ocenila da taj primer pokazuje da EPS troši velika sredstva za namene koje nisu ekonomski opravdane, što upućuje na moguću korupciju. Neophodno je da Vlada spreči javna preduzeća koja nisu izložena konkurenciji na tržištu da troše novac za medijske kampanje, kao i da sankcioniše menadžmente javnih preduzeća ukoliko su rasipala novac na taj način, navodi se u pismu Verice Barać upućenom premijeru Mirku Cvetkoviću.
pre 12 godina
Građani NE TREBA da plaćaju RTS,tj.neka ga plaća ko ga gleda,RTS da izađe na tržište kao i ostali TV kanali,sramota je da mi plaćamo tzv.javni servis gde ćemo morati da gledamo baba se ćešlja,vojne akademije i ostale bljuvotine !!! Takvim programima samo, ionako zatucan i nepismen narod, još više zaglupljuju !
pre 12 godina
Po milioniti put, evo resenja koje ce da omoguci 100% naplate pretplate od svih korisnika!!!! CITAJ PAZLJIVO:
1. Signal se kodira i emituje kodiran.
2. Svaki korisnik koji zeli da gleda program, dobije na koristenje dekoder.
3. Ko ne plati pretplatu, biva automatski iskljucen, dekoder vise ne otkljucava signal i nema gledanja TV za dzabe.
Toliko prosto i jednostavno resenje, koje RTS NECE i NE ZELI da primeni!
pitate se ZASTO?
Zato sto bi onda na videlo izaslo da bi RTS gledalo tih 10 - 15% gledalaca, ako ih ima i toliko.
Naterajte RTS da uvede dekodere, resite problem jednom za sva vremena!
pozdrav,
Zoran
pre 12 godina
Nemoguće je da vam opdne kvalitet. Da uzmete decu iz vrtića i da im date da vode rts program, siguran sam da bi za 3 meseca kvalitet skočio!!!
pre 12 godina
Zbog cega naplata telefonskih racuna i interneta iznosi priblizno 100% svakog meseca a naplata komunalija, pretplate, i sl. iznosi manje od 50%. Zato jer Telekom, Telenor, VIP ispljucuju duznike 15 dana nakon dospeca nenaplacenog racuna. Jednog dana, kada zazivi digitalna TV i kada se ukine analogno emitovanje onaj ko emituje program imace mogucnost da onemoguci prijem programa od strane duznika i to ce im sigurno povecati procenat naplate ali i kvalitet slike i tona odnosno signala koji je sada prilicno primitivan - onakav kakav je bio pre 30+ godina.
pre 12 godina
Sto nije rekao kolika mu je plata? Sve moze da se ugrozi,ali plate ***** nikad.
pre 12 godina
Sto je najgore,sbb i ostali kablovski operateri placaju nesto RTS-u(ne znamo sta i ne znamo koliko)jer oni preuzimaju njihov program,a oni hoce i jos preko racuna za struju jos 500 dinara.Nikad nisu izasli sa podacima odakle se finansira (cenjeni)javni servis.Placam 900 i nesto kablosvku preko koje se emituje RTS,a sad jos i 500 preko racuna za struju.Bitno da ima oko 3000000 brojila,pa od koga uzmu novac uzmu.Sistem naplate je katastrofalan.
pre 12 godina
ukinuti tv pretplatu! cista pljacka naroda!
pre 12 godina
Plaćam kablovsku, ali bi i tu trebalo naraviti opciju da smi biramo koje programe želimo da gledamo. U mojoj kući se ne gleda Pink, a RTS vrlo, vrlo retko. Kada bih mogla da biram, sigurno ga ne bih uvrstila u moj izbor, kao ni pink, kopernikuse, neke tlc ili kako se već zovu. Plaćala bih ono što želim da gledam, a ovo je namet kao za vreme turaka!
pre 12 godina
Pretplata se ne placa jer je sudstvo takvo da se na to niko ne moze naterati. Svega polovina ljudi ima svest da se nacionalna televizija placa (i svuda u Evropi). A kada je ostavljeno svesti i savesti onda imamo ovakav rezultat. Sva ostala objasnjenja su samo bla-bla-bla.
pre 12 godina
Nista od pretplate, neka se dogovore sa kablovskim operaterom kome ide koliki deo. Jos uvek nisam toliko poludeo da placam za istu stvar dva puta...
pre 12 godina
pare za pretplatu videti necete ko i do sada..nadam se da ce procenat ljudi koji placaju biti 0%
slazem se da mozemo placati nacionalnu televiziju ali u tom slucaju program mora biti vrhunski, naucne i obrazovane emisije visokog kvaliteta domace proizvodnje, najnoviji filmovi i serije strane a ne vase bele ladje i ostale gluposti.
pre 12 godina
kvalitet? kopija filmova od pre 30-70 godina, žike seljaka, babe koja se češlja, šojikja, gige moravca i ostalih **** koja puštaju, ili dnevnika 2, posle koga pomislim da živim u švajcarskoj?
pre 12 godina
@zoran1965
Uskoro ce se sva "zemaljska" televizija emitovati digitalno i bice potrebno nabaviti digitalni dekoder za njeno gledanje (ili novi tv koji to podrzava). Zamislimo ne tako neverovatnu situaciju da neko ne moze ili nece da priusti taj dekoder, zasto bi onda placao pretplatu?
pre 12 godina
Pazi kad nema teorije,ja posteno placam kablovskoj i ne dam ni dinar nikom drugom i niko ne moze da me prisili na to.To je sve od mene hvala lepo
pre 12 godina
od mog kablovskog operatera trazite preplatu ....
pre 12 godina
Nece meni RTS da naplacuje reket i ugrozava moja ljudska prava,jer ne zelim da ih gledam
pre 12 godina
"ozbiljno ugroženi kvalitet i proizvodnja programa. "
Koji kvalitet i kog programa? Repriznog?
pre 12 godina
Mislim da je tv pretplata suvisna, zato sto vec postoji kablovska pretplata. Od njih uzmite svoj deo.
pre 12 godina
Kada budu davali nešto što nije repriza reprize reprize... Onda će možda i da naplate koju paru
pre 12 godina
Po milioniti put, evo resenja koje ce da omoguci 100% naplate pretplate od svih korisnika!!!! CITAJ PAZLJIVO:
1. Signal se kodira i emituje kodiran.
2. Svaki korisnik koji zeli da gleda program, dobije na koristenje dekoder.
3. Ko ne plati pretplatu, biva automatski iskljucen, dekoder vise ne otkljucava signal i nema gledanja TV za dzabe.
Toliko prosto i jednostavno resenje, koje RTS NECE i NE ZELI da primeni!
pitate se ZASTO?
Zato sto bi onda na videlo izaslo da bi RTS gledalo tih 10 - 15% gledalaca, ako ih ima i toliko.
Naterajte RTS da uvede dekodere, resite problem jednom za sva vremena!
pozdrav,
Zoran
pre 12 godina
"ozbiljno ugroženi kvalitet i proizvodnja programa. "
Koji kvalitet i kog programa? Repriznog?
pre 12 godina
Mislim da je tv pretplata suvisna, zato sto vec postoji kablovska pretplata. Od njih uzmite svoj deo.
pre 12 godina
Nece meni RTS da naplacuje reket i ugrozava moja ljudska prava,jer ne zelim da ih gledam
pre 12 godina
ukinuti tv pretplatu! cista pljacka naroda!
pre 12 godina
Ukinite RTS
gori je od pink-a
pre 12 godina
Građani NE TREBA da plaćaju RTS,tj.neka ga plaća ko ga gleda,RTS da izađe na tržište kao i ostali TV kanali,sramota je da mi plaćamo tzv.javni servis gde ćemo morati da gledamo baba se ćešlja,vojne akademije i ostale bljuvotine !!! Takvim programima samo, ionako zatucan i nepismen narod, još više zaglupljuju !
pre 12 godina
kvalitet? kopija filmova od pre 30-70 godina, žike seljaka, babe koja se češlja, šojikja, gige moravca i ostalih **** koja puštaju, ili dnevnika 2, posle koga pomislim da živim u švajcarskoj?
pre 12 godina
Pazi kad nema teorije,ja posteno placam kablovskoj i ne dam ni dinar nikom drugom i niko ne moze da me prisili na to.To je sve od mene hvala lepo
pre 12 godina
U komentaru koji je ostavio čovek koji se potpisao kao Zoran je sve lepo objašnjeno. Živeo sam jedno vreme u Italiji i tamo se opravo tako radi. Nije me zanimalo da gledam RAI i oni su došli i blokirali ga(i to sam im samo poslao mail).
Najprostija stvar na svetu:
-hoćeš da gledaš-plaćaš
-nećeš da gledaš-ne plaćaš
pre 12 godina
od mog kablovskog operatera trazite preplatu ....
pre 12 godina
Telekomu redovno placam iptv 9oo i kusur dinara,za preko 90 kanala,a rts da platim 5oo za dva nazovi kanala!pa koja je to logika,matematika ili sta vec?
pre 12 godina
Kada budu davali nešto što nije repriza reprize reprize... Onda će možda i da naplate koju paru
pre 12 godina
pare za pretplatu videti necete ko i do sada..nadam se da ce procenat ljudi koji placaju biti 0%
slazem se da mozemo placati nacionalnu televiziju ali u tom slucaju program mora biti vrhunski, naucne i obrazovane emisije visokog kvaliteta domace proizvodnje, najnoviji filmovi i serije strane a ne vase bele ladje i ostale gluposti.
pre 12 godina
EPS platio Čolićev koncert 350.000 evra
Elektroprivreda Srbije finansirala je sa 350.000 evra prošlogodišnji koncert Zdravka Čolića na Ušću.
Savet za borbu protiv korupcije uputio je pismo premijeru Mirku Cvetkoviću u kom se od njega traži da utvrdi da li je po sredi rasipništvo novca poreskih obveznika, ili je po sredi korupcija.
U protokolu koji su potpisali Čolić i direktor EPS-a Dragan Marković stoji da ovo preduzeće finansijski podrži koncert, ali i da namerava da otkupi 300.000 DVD izdanja sa ovog koncerta. Otkup diskova vrednih 30 miliona dinara je stopiran, ali je koncert ipak plaćen.
Predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać ocenila je uvredljivim obrazloženje EPS-a da je posao sklopljen kako bi podela Čolićevih diskova redovnim platišama podstakla naplata električne energije. Prema njenim rečima, bahato trošenje novca u EPS-u je još drastičnije ako se ima u vidu da je reč o preduzeću koje godinama posluje sa gubitkom.
Baraćeva je dodala da je Elektroprivreda Srbije prošle godine izdvojila 200 miliona dinara za promocije i medijske kampanje i ocenila da taj primer pokazuje da EPS troši velika sredstva za namene koje nisu ekonomski opravdane, što upućuje na moguću korupciju. Neophodno je da Vlada spreči javna preduzeća koja nisu izložena konkurenciji na tržištu da troše novac za medijske kampanje, kao i da sankcioniše menadžmente javnih preduzeća ukoliko su rasipala novac na taj način, navodi se u pismu Verice Barać upućenom premijeru Mirku Cvetkoviću.
pre 12 godina
Ako ne plaćam, isključite ga (kodirajte), kao što se to radi kad se ne plaćaju drugi računi (struja, telefon). Ali to vam se ne isplati, jer vas onda niko ne bi gledao, a kako onda da se drpa od marketinga? Govorite kako se svuda plaća pretplata na nacionalnu tv, a zaboravili ste da pomenete kako oni nemaju 20minutne blokove reklama koji se masno naplaćuju. Koliko vama para treba, bre, i ya kakav KVALITET!?
pre 12 godina
Ako ne plaćam, isključite ga (kodirajte), kao što se to radi kad se ne plaćaju drugi računi (struja, telefon). Ali to vam se ne isplati, jer vas onda niko ne bi gledao, a kako onda da se drpa od marketinga? Govorite kako se svuda plaća pretplata na nacionalnu tv, a zaboravili ste da pomenete kako oni nemaju 20minutne blokove reklama koji se masno naplaćuju. Koliko vama para treba, bre, i ya kakav KVALITET!?
pre 12 godina
Što se tiče RTV, pa ko to uopšte i gleda?
pre 12 godina
Državnu televiziju ne pamtim kad sam poslednju put gledao, verovatno pre 10 godina. Poslednjih 5 godina uopšte ne gledam TV, sve informacije su mi dostupne preko Interneta.
RTS kao treba da bude javni servis, da prikazuje kvalitetan nekomercijalan program, kvalitetne obrazovne emisije... od toga nema ništa. Da imaju bar dobre dokumentarce, nešto vezano za popularnu nauku i umetnost, pa da plaćam. Na kraju se postavlja pitanje - zašto bih ja plaćao nešto što ne koristim i što ne smatram da je kvalitetno? Zašto da plaćam televiziju čiji kvalitet guši nesposobno rukovodstvo i prevelik broj zaposlenih?
pre 12 godina
Nista od pretplate, neka se dogovore sa kablovskim operaterom kome ide koliki deo. Jos uvek nisam toliko poludeo da placam za istu stvar dva puta...
pre 12 godina
Nemoguće je da vam opdne kvalitet. Da uzmete decu iz vrtića i da im date da vode rts program, siguran sam da bi za 3 meseca kvalitet skočio!!!
pre 12 godina
Plaćam kablovsku, ali bi i tu trebalo naraviti opciju da smi biramo koje programe želimo da gledamo. U mojoj kući se ne gleda Pink, a RTS vrlo, vrlo retko. Kada bih mogla da biram, sigurno ga ne bih uvrstila u moj izbor, kao ni pink, kopernikuse, neke tlc ili kako se već zovu. Plaćala bih ono što želim da gledam, a ovo je namet kao za vreme turaka!
pre 12 godina
Sto nije rekao kolika mu je plata? Sve moze da se ugrozi,ali plate ***** nikad.
pre 12 godina
Kao prvo necu da placam tu pretplatu jer uopste ne gledam te kanale, one koje gledam ja i placam, Uzmemo total tv ili iptv a posebno placamo pretplatu uz racun za struju, pa kakv je to nacin, vasi kanali mi uopste i ne trebaju.
pre 12 godina
Zbog cega naplata telefonskih racuna i interneta iznosi priblizno 100% svakog meseca a naplata komunalija, pretplate, i sl. iznosi manje od 50%. Zato jer Telekom, Telenor, VIP ispljucuju duznike 15 dana nakon dospeca nenaplacenog racuna. Jednog dana, kada zazivi digitalna TV i kada se ukine analogno emitovanje onaj ko emituje program imace mogucnost da onemoguci prijem programa od strane duznika i to ce im sigurno povecati procenat naplate ali i kvalitet slike i tona odnosno signala koji je sada prilicno primitivan - onakav kakav je bio pre 30+ godina.
pre 12 godina
Sto je najgore,sbb i ostali kablovski operateri placaju nesto RTS-u(ne znamo sta i ne znamo koliko)jer oni preuzimaju njihov program,a oni hoce i jos preko racuna za struju jos 500 dinara.Nikad nisu izasli sa podacima odakle se finansira (cenjeni)javni servis.Placam 900 i nesto kablosvku preko koje se emituje RTS,a sad jos i 500 preko racuna za struju.Bitno da ima oko 3000000 brojila,pa od koga uzmu novac uzmu.Sistem naplate je katastrofalan.
pre 12 godina
@zoran1965
Uskoro ce se sva "zemaljska" televizija emitovati digitalno i bice potrebno nabaviti digitalni dekoder za njeno gledanje (ili novi tv koji to podrzava). Zamislimo ne tako neverovatnu situaciju da neko ne moze ili nece da priusti taj dekoder, zasto bi onda placao pretplatu?
pre 12 godina
Jos uvek mi nije jasna definicija Javnog servisa i RTS-a koji u sklopu svog programa ima i komercijalne sadrzaje - reklame. Zasto bih ja placao da gledam reklame? NECU!
pre 12 godina
Sto je najgore,sbb i ostali kablovski operateri placaju nesto RTS-u(ne znamo sta i ne znamo koliko)jer oni preuzimaju njihov program,a oni hoce i jos preko racuna za struju jos 500 dinara.Nikad nisu izasli sa podacima odakle se finansira (cenjeni)javni servis.Placam 900 i nesto kablosvku preko koje se emituje RTS,a sad jos i 500 preko racuna za struju.Bitno da ima oko 3000000 brojila,pa od koga uzmu novac uzmu.Sistem naplate je katastrofalan.
pre 12 godina
"NE,NECU DA PLACAM,NECU DA CITIRAM"TIJANICEVA,I ONIH KOJI SU GA POSTAVILI PRIMAJU SESTOCIFRENA PLATE A JA NEMAM,NEMAM NI ZA HLEB"!MOOORRREEE!
pre 12 godina
Stvarno ne znam kako to samo RTS nemoze da opstane bez pretplate.Kako ostale televizije opstaju.
pre 12 godina
Cak i od preplate RTV Vojvodina ne dobija sve svoje pare vec 70%... E Srbijo, pravi si drugar, pa se posle pitas zasto su svi pobegli od tebe. Pitam se ima li iceka vojvodjanskog sto 100% prihoda ostaje u Vojvodini??????
pre 12 godina
Dabome da se plati posteno pa ajde popodne bolji zivot a u 20h srecni ljudi a mogli bi malo u semi da ubacite jos neke prelepe serije iz arhive hahaha e zivote pa RTS nije ni nalik nacionalnoj televiziji.Kad bi morao da placam,placao bi samo b92 i fox(prva).
pre 12 godina
A bre, nije nikakav problem, placacu pretplatu ukoliko mi obezbedite: sliku u formatu 16:9, HD kvaliteta (dobro ajde ne mora HD ali SD bi komotno prosao), sa svim sportskim prenosima (ukljucujuci i F1), sa trenutno aktuelnim serijama i filmovima, sa dokumentarnim emisijama. I izbacite Zikinu sarenicu, i prestanete sa emitovanjem serija iz perioda SFRJ i SRJ (ili ih emitujte na RTS2). Ziveli!
pre 12 godina
Da plaćam reprize emisija po deset puta, pa jednom sam ih već platio, ili da plaćem onog što mlatara rukama kao da se od komaraca brani i testira najnovija svetska vozila.Mercedesovim inženjerima se gaće tresu od straha od njihovih testova.Budi Bog snama. A Bogami imaju i lap top.
pre 12 godina
pa ko jos gleda tv pored interneta? ugasite tu glupost
pre 12 godina
Koju pretplatu???
pre 12 godina
DA LI TREBA DA DVA PUTA PLACAMO ISTU USLUGU OD NAZOVIMO DRZAVNE TELEVIZIJE I DA NAS OPET PREVARE PO KO ZNA KOJI PUT!
pre 12 godina
Ne znam za ostale ali ja je ne placam niti cu.
pre 12 godina
Ja jednostavno ne zelim da znam za vas ,ne postojite i tacka.
pre 12 godina
sa pricom o pretplati rts-a sam "rusio" sistem s. milosevica a doziveto ovu pricu. sta reci?? a ne gledam ni pink ni rts vec diskaveri,b92,eurosport...i to ako imam vremena. al ako.
pre 12 godina
ja nazalost, moram da im placam jer sa decom i zenom moram da zivim kao podstanar. muka me hvata kad vidim kako neko u prekoputa radnickoj zgradi ima cak 3 automobila a ja primoren da skupo placam nesto sto ni moja majka ne gleda!
pre 12 godina
3000000brojila x 500 dinara =1500000000 dinara,
pa nije los biznis,
kazu zakonska obaveza i placa se svuda po svetu,
imam ortaka u Kanadi kaze mi nemaju takvu pretlatu,
imam ortaka u Nemackoj i on kaze nemaju tv pretplatu,
pa sta reci,placamo i tv pretplatu i + kablovku, a zasto?
Ne bih dalje.
pre 12 godina
Proslog ili pretproslog vikenda glavni gost u Zikinoj sarenici bila je Sladja Dzogani. Treba li ista dalje komentarisati program RTS-a?
pre 12 godina
kad sklonite ziku seljka i reklame usred filmova mozda i platim tu predplatu
pre 12 godina
da plaćam alviroviću da ide na letovanje da bi mi prepričao gde da sipam gorivo i gde ima neravnina na putu? da plaćam 500 din za dva programa kada na digi-ju za toliko imam 30 ili za 900 din kablovsku sa 70+ programa na kojima nema repriza reprize x5.. ne pada mi na pamet
pre 12 godina
elem,od moje koleginice sin je radio kao vozac u rts-u skoro 3 god.plata mu je za to vreme stalno bila 12000,bez prijave,kasnila je po meces,dva,a radio je SVAKU NOC!danas u prolazu cujem drugu koleginicu ciji sin vec 2,5 god radi kao VOLONTER saradnik,kompletnu beogradsku hroniku producira on sam.stalno mu obecavaju da ce dobiti ugovor,ali od toga nista.dokaz da i to malo sto tijanic dobija od pretplate stavlja sebi u dzep.ja mu ne dam ni petoparac,moze slobodno da mi stavi nanogicu za otplatu duga :-)
pre 12 godina
Kada budem živeo u državi Srbiji gde mogu isključivo da živim od svog poštenog rada,onda ću da počnem i da izmirujem državi dadžbine.Ako nemam pravo na rad i normalan život ,posle uništene države,privrede i poljoprivrede,neću da plaćam ni državi ništa od toga,što pozivam i ostale građane.
pre 12 godina
Necu da placam ono sto ne gledam!
pre 12 godina
Neka im placaju stanonici one zemlje u kojoj tece iskljucivo med i mleko, a koju mozemo da gledamo u drugom dnevniku RTS!
pre 12 godina
RTS je državna televizija. S obzirom da je od nacionalnog značaja, tad je nebitno da li je gledam ili ne, da li imam Tv aparat ili ne,da li je kvalitet programa ovakav ili onakav itd.Bitno je da sam državljanin ove države i samim tim je moramo izdržavati jer su u Skupštini Srbije većina glasali da je trebamo imati kao nacionalnu instituciju. Ali je vrhunski nonsens način naplate od stanovništva.
Ako mi za državnu televiziju šaljete svakog meseca račun, onda mi šaljite
posebno i račun za prosvetu,pa posebno račun za vojsku,pa posebno račun za zdravstvo pa posebno račun za policiju pa posebno račun za državne zatvore sudove itd.... za mnoštvo izdržavanih institucija države iz buđeta.
I preko buđeta ja učestvujem u plaćanju.Jer plaćam PDV na sve šta kupujem u prodavnicama. Tako bih lakše "progutao" tu TV pretplatu a RTS
bi imao 100procentnu svotu za poslovanje..
pre 12 godina
Ja imam tri brojila, ni za jedno nikad nisam platio pretplatu. Protivustavno je da jedno javno preduzece naplacuje potrazivanje za drugo, a i po zakonu je RTS bio duzan da ustanovi tacan broj TV prijemnika 2002 godine i da svakom domacinstvu posalje ugovor o sprovodjenju naplate, a posto to nikada nije ucinjeno, samim tim nema osnova da se placa, jer ako neko ima brojilo , to ne znaci da ima i prijemnik.
pre 12 godina
@Vojvodjanin
De mi, molim te, objasni koja te to Srbija muze? Vidim evo mi na jugu uzivamo u proizvodima od vojvodjanskog mleka... Dobro se zna ko muze sve nas i zato bez uopstavanja molim. Hvala
pre 12 godina
kažu da je Ratko Mladić sve ove godine skrivanja imao emisiju na RTV :) To je ta gledanost :)
pre 12 godina
necu da platim!!!! i sta sad ??? ******
pre 12 godina
Srbija muze Vojvodinu na siroko.
Sto ne bi i za pretplatu?
Treba odvojiti pretplate,kao i odvajanje od EPS-a.
Da ne bude kao sa NIS-om.
pre 12 godina
A jel istina da se kod vas više gleda HRT 1 i 2, RTL i Nova tv od RTSa???
pre 12 godina
ja ne gledam rts i sadasnji obracun je reketiranje.
pre 12 godina
ma vama je program ugrozen od raspada sfrj!
pre 12 godina
Alo bre ljudi RTS ne gledam, dodjite i iskljucite mi te kanale odmah. Robu uzmes pa je platis, ovu robu ne zelim. PROSTO.
pre 12 godina
slovacka ukida iduce godine naplatu rtv pretplate ali njihova drzavna tv je barem nesto bolja od ove nase. uvideli ljudi da nema smisla naplacivati pretplatu jer ljudi imaju kablovsku, sat tv.
sto se rts-a i trv tice program koji emituju je katastrofa.
pre 12 godina
Placam SBB 1200 din mesecno. U paketu SBB dobijem RTS. Neka RTS uzme procenat od SBB-a, a mene i moj racun za struju da manu na miru! RTS dobija pare iz budzeta Srbije i jos po 500 dinara od svakog od nas! MALO LI JE!
Sto se kvaliteta tice, on je odavno otisao da ne kazem gde - sa pretplatom il bez nje. Nek se babe cesljaju i nek sela gore al mene se manite.
pre 12 godina
Činjenica je da više od 50% građana Srbije ne želi, neće i ne plaća RTV pretplatu. Onih preostalih 50% savesnih ( čitaj, PLAŠLJIVIH)građana to redovno čini.Kako ne postoji mogućnost zakonskih represalija za PRVE,logičan zaključak je da su, ovi potonji,DRUGI - BUDALE.I, tako, vozovi prolaze...
Da je DRŽAVA zaista i ozbiljno zainteresovana da reši taj problem ona bi napravila KOMPROMIS sa KABLOVSKIM distributerima ( koji su, takođe DRŽAVNI- i putem kojih je JEDINO moguće pratiti TV)i "podelila račun". Tako bi građani mogli da prate kvalitetan program putem kablovske TV a deo "kolača" bi odlazio u državnu kasu - čime bi se vratio dignitet i građanima i državi.
Da DRŽAVA
pre 12 godina
zivim 10 km od novog sada, ne pamtim kad sam nesto gledao na vojvodini...
pre 12 godina
Koji bre kvalitet programa ima RTS (maucno - obrazovnim emisijama ni traga, a o reprizama serija i sportskim komentatorima necu ni da govorim, roman u n tomova je vec ispisan o tome. Ja stvarno ne vidim sta je tu ugrozeno, osim mozda plata generalnog direktora i zaposlenih koje cisto sumnjam da se realizuju iz pretplate. Placam kablovskom operateru za i to je to. Laku noc
pre 12 godina
lopovluk!!!
pre 12 godina
Skoro je bio konkurs na RTS-u, ako se ne varam "100 mladih za 21. vek" a logo je bio crvena tackica u kvadratu 10puta10 sto mu dodje 1 % zaposlenih, mada mislim da se to negde i spominjalo. Koliko ljudi radi (ili "radi") tamo nije tesko izracunati :)
pre 12 godina
@Vojvodjanin
Srbija muze Vojvodinu za pretplatu? Pa koliko vidim 70% pretplate iz Vojvodine ide za RT Vojvodine iako je gledanost RTS1 u Vojvodini daleko veca nego RTV1 i RTV2 zajedno. Uzgred, ako dodje do podele Elektroprivrede, Vojvodina ce ostati regonalna sila, sa jednom jedinom elektranom od 150MW, onom na gas iz Energane u NS... decenijama Vojvodina zivi na jeftinoj struji iz Obrenovca, Kostolca i Djerdapa. O tome se u Vojvodini cuti, a?
pre 12 godina
Dobro,ALI: Izađite sa kompletnim podacima poslovanja: plate,ugovori, prihodi od reklama, poslovi sa spoljnim produkcijama koje su u vlasništvu prijatelja...
pre 12 godina
ja nerazumem ko normalan moze nekoga da natera da kupi nesto sto nekoristi iliti negelda ja rts 99 posto programa negledam sem ponekad fudbala a sutra ce me ganjati zato sto istu ni ne placam to je isto ko kad bi me tuzio kurir zasto ne kupujem njegove novine a dnevnik da i kako primera radi b92 ili 1 ili nebitno tv stanica funkcionise bez naplate a oni ne plus ih drzava finansira NEDAM PARE za budalastine niti me mogu naterati moje je pravo sta cu gledati i placati i amin
pre 12 godina
Treba da se ukine!!! jer reklama i dalje ima sto znaci da imaju i prihoda, druge tv stanice mogu da zive od reklama, a rts nemoze?!
pre 12 godina
Cekaj...sto placamo onda SBB ?
pre 12 godina
Коме треба јавни сервис? Каква је његова улога у данашње време? Треба владајућој гарнитури да се рекламира, да прикаже успехе који не постоје, да прикаже благостање кога нема, да прикаже бољи живот о коме можемо само да сањамо. То уопште није сервис грађана, па кад је тако нека га плаћа владајућа гарнирура. Постоје телевизије са националном фреквенцијом, држава може да их обавеже да морају када се укаже потреба да пренесу саопштења владе или председника и ништа више. Сем тога за нашу земљу с обзиром на материјалну ситуацију у којој се већина људи налази, то је један јако скуп сервис. Да ли је економски оправдано плаћати два канала државне телевизије 500 динара, док код кабловских оператера плаћамо седамдесет канала 900 динара? То није економски неоправдано већ јако безобразно! Упоредите цену претплате у Британији и Србији. Она износи 100 фунти за годину дана. Колика је најнижа цена радног сата у Британији? 7 фунти, па то значи да Британац мора да ради 14 сати да би платио претплату. Колико кошта радни сат у Србији? 100 динара, па тозначи да би претплата за годину дана била 1400 динара! А оно што је најважније нико од грађана не зна где иде и на шта се троши народни новац, ко је све на платном списку, колико коопераната има јавни сервис, тј. колико се новца одлива приватницима и ко зна коме. И ми тај јавашлук треба да плаћамо. НЕ, НЕ и НЕ! Господо из власти, ако вам треба реклама, рекламирајте се, али сами плаћајте ту рекламу, а ако вам треба место да би удомили своју децу, па отворите приватне фирме па их запошњавајте, нека једном ураде нешто паметно у животу и нека се на реалном тржишту покажу, као што то морамо да радимо сви ми. Ево и кампања за предстојеће изборе, биће ограничена на 5 минута дневно? Зашто? Па зато што се права већ увелико одвија на друштвеним мрежама, интернет је данас најмоћнији медиј, телевизије су изгубиле трку када је информисање у питању. Зато јавни сервис овакав какав је треба укинути, јер је непотребан, а што се тиче културе и образовања, па чему служе школе? Вратите господо школи функцију која јој одузета, да школа буде место где се стиче знање и образовање, а не место које ће бити само свратиште за децу. Зато господо из власти, или укините РТС или га сами финансирајте јер је ваш, а наш није нити је икада био!
pre 12 godina
ljudi iz vojvodine mahom plaćaju sve dažbine ove zemlje. rtv su iz samodoprinosa gradili građani ns i vojvodine. to je NAŠA televizija. rts je svojata! oni bi trebalo da vrate 70% ali se to ne dešava. ovde se odmah i redovno plaća struja,a neko iz bg nas non stop *******! ja volim da gledam "petkazanje", "gruvanje",itd originalnije su te emisije od svakog realiti smora, raznih idola, bratova, prepotentnih voditelja i zvezdica našeg neba.
pre 12 godina
Pretplata se ne placa na program i krajnje je vreme da se nazove pravim imenom, TAKSA NA TV APARAT.
To sto drzavna televizija naplacuje reklame, grebe se o budzet, rasipa gdegod joj padne na pamet, moze joj se, dogod imamo poslanike koji telefosnki akzu "da, draga"(drzavo).
pre 12 godina
RTS MORA da ima sklopljen Ugovor sa svakim korisnikom/domaćinstvom koje želi da gleda i plaća za to.Korisnici koji plaćaju legalnom kablovskom operateru SVE kanale gledaju potpuno legalno i nisu nikako dužni da posebno plate RTS-u jer su oba njihova kanala u legalnoj distribuciji od strane kablovskog operatera.Elementarno pravo svakog korisnika bilo koje usluge je pravo izbora:hoću ili neću.Naplata preko Elektrodistribucije najbolje pokazuje nemoć i nezainteresovanost Države da reši ovaj problem.
pre 12 godina
Ljudi moji, mi plaćamo taksu na posedovanje TV aparata, a to što RTS kupi kajmak na razne načine pa i od reklama, to je već neka treća tema.
pre 12 godina
Mijailović, Strajnić, Žika seljak, dve nesrećnice iz Slagalice, preko 100 zaposlenih u Redakciji Dečjeg programa, voditeljka Beogradske hronike koja usred zime nosi haljine gde joj se vide krajnici... dajte molim vas, pa to vređa zdrav razum. Neka se svi lepo ukrcaju na Belu lađu i neka ih povede njihov glavati kapetan koji u svojoj kancelariji ispija najskuplja vina i ponekad sidje nenajavljen u studio omamljen odležalim taninima da ubije poneku muvu. Potražite Zlatno runo negde drugde...
pre 12 godina
RTV je uzas i za manjine, a nema ni dovoljno ne-informativnih programa na madjarskom i drugim jezicima.
pre 12 godina
Ma samo da ovde daju lovu, a vukovi ce to vec nekako da podele.
pre 12 godina
E nek ste im rekli, zabrinuli se za vase komentare pa resili da ukinu pretplatu... haha
pre 12 godina
Pretplata se ne placa jer je sudstvo takvo da se na to niko ne moze naterati. Svega polovina ljudi ima svest da se nacionalna televizija placa (i svuda u Evropi). A kada je ostavljeno svesti i savesti onda imamo ovakav rezultat. Sva ostala objasnjenja su samo bla-bla-bla.
pre 12 godina
Nisu gradjani Vojvodine, kako ste napisali vec gradjani Srbije. Da li je Vojvodina sledeca?
pre 12 godina
@Nislija
Kad se kaže Srbija,misli se Beograd,glavni grad ove zemlje.
Sigurno ne muze Niš ili neko drugi.Beograd muze sve nas,na kamaru.
pre 12 godina
Upravo mi stigla opomena. Mogu platiti na 5 mesecnih rata bez kamate.Nece dobiti ni dinara. Potraznju nek uzmu od kablovskih operatera. Ja rts necu niti sam ga hteo. Neka operateri naprave rts grupu kanala pa ko hoce nek se pretplati na nju a ko nece nece imati rts. To je posteno.
pre 12 godina
Ja placam pretplatu zato sto ne zelim da zavrsim na sudu i da dodje do plenidbe imovine kao sto su to doziveli neki moji sugradjani(Vranje),ali cekam trenutak kada ce neka organizacija vladina ili nevladina pokrenuti pitanje ustavnosti i zakonitosti ovakvog nacina placanja rtv pretplate.Narvno pridruzicu se i dacu svoj glas i potpis za takvu akciju.A posle cu ja podneti zahtev za povracaj sredstava koja su mi neustavno naplacena.Ja licno mislim da pretplate treba da bude ali u petostruko manjem iznosu,da bude zasebna i mislim da kada dodje do digitalizacije rts-a bice lakse to organizovati(u smislu iznajmiti risiver sa karticom od njih i ako placas dopunu gledas,ako ne onda ne gledas).Ja mislim da ta pretplata nije samo za rts,i da li kablovski operateri placaju istu takvu nekakvu nadoknadu ili kako je to regulisano?
pre 12 godina
Pa kako vas nije sramota-narod nema za hleb,a ako vam je zao zato sto narod nece da placa vi uvedite vas RTS kao poseban program za koji treba poseban resiver i kartica pa ko bude zeleo da gleda vase gluposti i lazi kupice a ne da zaradjuje Tijanic na napacenom narodu.svako zadovoljstvo se placa ali treba da bude svojevoljno a ne nametnuto
pre 12 godina
Uskoro ce se sva "zemaljska" televizija emitovati digitalno i bice potrebno nabaviti digitalni dekoder za njeno gledanje (ili novi tv koji to podrzava). Zamislimo ne tako neverovatnu situaciju da neko ne moze ili nece da priusti taj dekoder,
(Dragan Miladinovic, 9. mart 2012 18:41)
Zato što će taj dekoder, tj. set top box koštati 10-15€, i moći ćeš da gledaš 30-40 kanala POTPUNO BESPLATNO i nevezano za pretplatu(svi naši nacionalni,regionalni i lokalni, strani sportski, edukativni, filmski..), a ne preko kablovskih i ostalih operatera čiji se kvalitet slike graniči sa smešnim(osim iptv).... videćeš za neku nedelju... što se tiče pretplate- neka je spuste na 1-2 € i odvoje od računa za struju(ja nikada ne mogu da platim struju u celosti).
pre 12 godina
Pokrali su narodne pare, a za uzvrat daju djubre od programa. Dotle ne ulazu u domacu produkciju, osim u prijatelje. Neka RRA uradi jednu korisnu stvar u zivotu i neka zahteva javno objavljivanje godisnjih izvestaja RTS i RTV. Naravno, to oni nece uraditi, ali sve se vraca, sve se placa, to bi onaj pop morao da zna.
pre 12 godina
Ja prestao da placam rts-ov harac pre par meseci,kad juce stize meni opomena pred utuzenje...kako su azurni...Jel imao neko slicno iskustvo.Naravno meni ne pada na pamet da ista placam,jedino ako ne odemo na sud.
pre 12 godina
Ljudi zasto kudite Bolji zivot, Srecne ljude i ostale stare DOBRE serije. Ove nove gluposti ne mogu da stanu pored starih serija koje su na nasim prostorima ne prevazidjene i nece se nikada verovatno vise snimiti nesto bolje. Tako da ziveo Bolji Zivit a katanac za Bosiljcica i Ostale idijotarije.
pre 12 godina
Ja prestao da placam rts-ov harac pre par meseci,kad juce stize meni opomena pred utuzenje...kako su azurni...Jel imao neko slicno iskustvo.Naravno meni ne pada na pamet da ista placam,jedino ako ne odemo na sud. (jagd, 10. mart 2012 10:27)Dobio i ja za nekih 8 hiljada duga,a znam komsije oko mene sa mnogo vecim dugom,nista i dan danas nisu dobili.Ja ne znam kako oni to tuze,ili tuzi sve gradjane ili nemoj nikog.
pre 12 godina
Kada neko ima Beogradsku hroniku, taj treba i da plaća.
Kada ja budem u prime time-u imao Kraljevačku hroniku možda ću i da platim...
Ali RTS-u ne neverujem.
pre 12 godina
Програм РТС-а не вреди ни две паре.
pre 12 godina
Sigurno je svako barem jednom platio pretplatu... naci uplatnicu, skenirati i poslati... sada mogu da je repriziraju i kao da placate svakog meseca...
problem resen!
pre 12 godina
Ja mislim da smo mi ugroženi od vas i od vašeg bljutavog i nekvalitetnog programa i 50 repriza serije "Selo gori a baba se češlja" i sličnih
pre 12 godina
Ostavite nama gradjanima Vojvodine nase pare, nama vase ne trebaju. Potpunu finansijsku nezavisnost od Srbije molim.
pre 12 godina
Ako ne placate pretplatu,onda ce se finansirati iz budzeta,tako da mu dodje na isto!
pre 12 godina
KAKO SAD?
Kako bi to lepo bilo da se Srbi u Vojvodini i Srbi u uzoj Srbiji zamrze.
Eto, kad citam prepucavanja izmedju Srba u Crnoj Gori i Srba u Srbiji.
Republika Srpska (jos)nije u sastavu Srbije, ali bi bilo lepo ako bi se zamrzli i s njima.
I tako, braco moja.
A kad vidim progam na komercijalnim TV u Srbiji, pozelim da placam pretplatu.
Valjda ce se vratiti ona televizija Beograd iz 80tih :)
A moze da se otovri i televizija Novi Sad, Nis, Kragujevac, Subotica... pa u perspektivi i Podgorica, Banja Luka, Prishtina...
pre 12 godina
...s turci nam nisu valjali...
pre 12 godina
RTS je postao televizija i to evropskog nivoa. Televizije na Zapadu imaju mnogo veci budzet, ali kvalitet programa RTS-a je super.Mi na Zapadu gledamo RTS satelit. Inace treba da znate da mi ovde u Nemackoj mesecno placamo 18 € TV pretplatu i niko nas ne pita da li nam se svidja ili ne. Sada najavljuju da ce pretplatu morati da placaju cak i oni koji nemaju TV.To je jednostavno tako i borba protiv toga je kao borba protiv vetrenjaca...
pre 12 godina
Pretplata se ne placa jer je sudstvo takvo da se na to niko ne moze naterati. Svega polovina ljudi ima svest da se nacionalna televizija placa (i svuda u Evropi). A kada je ostavljeno svesti i savesti onda imamo ovakav rezultat. Sva ostala objasnjenja su samo bla-bla-bla.
pre 12 godina
Srbija muze Vojvodinu na siroko.
Sto ne bi i za pretplatu?
Treba odvojiti pretplate,kao i odvajanje od EPS-a.
Da ne bude kao sa NIS-om.
pre 12 godina
Cak i od preplate RTV Vojvodina ne dobija sve svoje pare vec 70%... E Srbijo, pravi si drugar, pa se posle pitas zasto su svi pobegli od tebe. Pitam se ima li iceka vojvodjanskog sto 100% prihoda ostaje u Vojvodini??????
pre 12 godina
Ljudi zasto kudite Bolji zivot, Srecne ljude i ostale stare DOBRE serije. Ove nove gluposti ne mogu da stanu pored starih serija koje su na nasim prostorima ne prevazidjene i nece se nikada verovatno vise snimiti nesto bolje. Tako da ziveo Bolji Zivit a katanac za Bosiljcica i Ostale idijotarije.
pre 12 godina
Ako ne placate pretplatu,onda ce se finansirati iz budzeta,tako da mu dodje na isto!
pre 12 godina
Ukinite RTS
gori je od pink-a
pre 12 godina
RTS je postao televizija i to evropskog nivoa. Televizije na Zapadu imaju mnogo veci budzet, ali kvalitet programa RTS-a je super.Mi na Zapadu gledamo RTS satelit. Inace treba da znate da mi ovde u Nemackoj mesecno placamo 18 € TV pretplatu i niko nas ne pita da li nam se svidja ili ne. Sada najavljuju da ce pretplatu morati da placaju cak i oni koji nemaju TV.To je jednostavno tako i borba protiv toga je kao borba protiv vetrenjaca...
pre 12 godina
A jel istina da se kod vas više gleda HRT 1 i 2, RTL i Nova tv od RTSa???
pre 12 godina
Što se tiče RTV, pa ko to uopšte i gleda?
pre 12 godina
@Vojvodjanin
Srbija muze Vojvodinu za pretplatu? Pa koliko vidim 70% pretplate iz Vojvodine ide za RT Vojvodine iako je gledanost RTS1 u Vojvodini daleko veca nego RTV1 i RTV2 zajedno. Uzgred, ako dodje do podele Elektroprivrede, Vojvodina ce ostati regonalna sila, sa jednom jedinom elektranom od 150MW, onom na gas iz Energane u NS... decenijama Vojvodina zivi na jeftinoj struji iz Obrenovca, Kostolca i Djerdapa. O tome se u Vojvodini cuti, a?
pre 12 godina
KAKO SAD?
Kako bi to lepo bilo da se Srbi u Vojvodini i Srbi u uzoj Srbiji zamrze.
Eto, kad citam prepucavanja izmedju Srba u Crnoj Gori i Srba u Srbiji.
Republika Srpska (jos)nije u sastavu Srbije, ali bi bilo lepo ako bi se zamrzli i s njima.
I tako, braco moja.
A kad vidim progam na komercijalnim TV u Srbiji, pozelim da placam pretplatu.
Valjda ce se vratiti ona televizija Beograd iz 80tih :)
A moze da se otovri i televizija Novi Sad, Nis, Kragujevac, Subotica... pa u perspektivi i Podgorica, Banja Luka, Prishtina...
pre 12 godina
Ostavite nama gradjanima Vojvodine nase pare, nama vase ne trebaju. Potpunu finansijsku nezavisnost od Srbije molim.
pre 12 godina
@Vojvodjanin
De mi, molim te, objasni koja te to Srbija muze? Vidim evo mi na jugu uzivamo u proizvodima od vojvodjanskog mleka... Dobro se zna ko muze sve nas i zato bez uopstavanja molim. Hvala
pre 12 godina
@Nislija
Kad se kaže Srbija,misli se Beograd,glavni grad ove zemlje.
Sigurno ne muze Niš ili neko drugi.Beograd muze sve nas,na kamaru.
pre 12 godina
ljudi iz vojvodine mahom plaćaju sve dažbine ove zemlje. rtv su iz samodoprinosa gradili građani ns i vojvodine. to je NAŠA televizija. rts je svojata! oni bi trebalo da vrate 70% ali se to ne dešava. ovde se odmah i redovno plaća struja,a neko iz bg nas non stop *******! ja volim da gledam "petkazanje", "gruvanje",itd originalnije su te emisije od svakog realiti smora, raznih idola, bratova, prepotentnih voditelja i zvezdica našeg neba.
pre 12 godina
Građani NE TREBA da plaćaju RTS,tj.neka ga plaća ko ga gleda,RTS da izađe na tržište kao i ostali TV kanali,sramota je da mi plaćamo tzv.javni servis gde ćemo morati da gledamo baba se ćešlja,vojne akademije i ostale bljuvotine !!! Takvim programima samo, ionako zatucan i nepismen narod, još više zaglupljuju !
pre 12 godina
Nece meni RTS da naplacuje reket i ugrozava moja ljudska prava,jer ne zelim da ih gledam
pre 12 godina
Dabome da se plati posteno pa ajde popodne bolji zivot a u 20h srecni ljudi a mogli bi malo u semi da ubacite jos neke prelepe serije iz arhive hahaha e zivote pa RTS nije ni nalik nacionalnoj televiziji.Kad bi morao da placam,placao bi samo b92 i fox(prva).
pre 12 godina
E nek ste im rekli, zabrinuli se za vase komentare pa resili da ukinu pretplatu... haha
pre 12 godina
Mislim da je tv pretplata suvisna, zato sto vec postoji kablovska pretplata. Od njih uzmite svoj deo.
pre 12 godina
"ozbiljno ugroženi kvalitet i proizvodnja programa. "
Koji kvalitet i kog programa? Repriznog?
pre 12 godina
Po milioniti put, evo resenja koje ce da omoguci 100% naplate pretplate od svih korisnika!!!! CITAJ PAZLJIVO:
1. Signal se kodira i emituje kodiran.
2. Svaki korisnik koji zeli da gleda program, dobije na koristenje dekoder.
3. Ko ne plati pretplatu, biva automatski iskljucen, dekoder vise ne otkljucava signal i nema gledanja TV za dzabe.
Toliko prosto i jednostavno resenje, koje RTS NECE i NE ZELI da primeni!
pitate se ZASTO?
Zato sto bi onda na videlo izaslo da bi RTS gledalo tih 10 - 15% gledalaca, ako ih ima i toliko.
Naterajte RTS da uvede dekodere, resite problem jednom za sva vremena!
pozdrav,
Zoran
pre 12 godina
Zbog cega naplata telefonskih racuna i interneta iznosi priblizno 100% svakog meseca a naplata komunalija, pretplate, i sl. iznosi manje od 50%. Zato jer Telekom, Telenor, VIP ispljucuju duznike 15 dana nakon dospeca nenaplacenog racuna. Jednog dana, kada zazivi digitalna TV i kada se ukine analogno emitovanje onaj ko emituje program imace mogucnost da onemoguci prijem programa od strane duznika i to ce im sigurno povecati procenat naplate ali i kvalitet slike i tona odnosno signala koji je sada prilicno primitivan - onakav kakav je bio pre 30+ godina.
pre 12 godina
Kada budu davali nešto što nije repriza reprize reprize... Onda će možda i da naplate koju paru
pre 12 godina
Sto je najgore,sbb i ostali kablovski operateri placaju nesto RTS-u(ne znamo sta i ne znamo koliko)jer oni preuzimaju njihov program,a oni hoce i jos preko racuna za struju jos 500 dinara.Nikad nisu izasli sa podacima odakle se finansira (cenjeni)javni servis.Placam 900 i nesto kablosvku preko koje se emituje RTS,a sad jos i 500 preko racuna za struju.Bitno da ima oko 3000000 brojila,pa od koga uzmu novac uzmu.Sistem naplate je katastrofalan.
pre 12 godina
RTV je uzas i za manjine, a nema ni dovoljno ne-informativnih programa na madjarskom i drugim jezicima.
pre 12 godina
Nisu gradjani Vojvodine, kako ste napisali vec gradjani Srbije. Da li je Vojvodina sledeca?
pre 12 godina
kažu da je Ratko Mladić sve ove godine skrivanja imao emisiju na RTV :) To je ta gledanost :)
pre 12 godina
Ja placam pretplatu zato sto ne zelim da zavrsim na sudu i da dodje do plenidbe imovine kao sto su to doziveli neki moji sugradjani(Vranje),ali cekam trenutak kada ce neka organizacija vladina ili nevladina pokrenuti pitanje ustavnosti i zakonitosti ovakvog nacina placanja rtv pretplate.Narvno pridruzicu se i dacu svoj glas i potpis za takvu akciju.A posle cu ja podneti zahtev za povracaj sredstava koja su mi neustavno naplacena.Ja licno mislim da pretplate treba da bude ali u petostruko manjem iznosu,da bude zasebna i mislim da kada dodje do digitalizacije rts-a bice lakse to organizovati(u smislu iznajmiti risiver sa karticom od njih i ako placas dopunu gledas,ako ne onda ne gledas).Ja mislim da ta pretplata nije samo za rts,i da li kablovski operateri placaju istu takvu nekakvu nadoknadu ili kako je to regulisano?
pre 12 godina
ukinuti tv pretplatu! cista pljacka naroda!
pre 12 godina
Plaćam kablovsku, ali bi i tu trebalo naraviti opciju da smi biramo koje programe želimo da gledamo. U mojoj kući se ne gleda Pink, a RTS vrlo, vrlo retko. Kada bih mogla da biram, sigurno ga ne bih uvrstila u moj izbor, kao ni pink, kopernikuse, neke tlc ili kako se već zovu. Plaćala bih ono što želim da gledam, a ovo je namet kao za vreme turaka!
pre 12 godina
kvalitet? kopija filmova od pre 30-70 godina, žike seljaka, babe koja se češlja, šojikja, gige moravca i ostalih **** koja puštaju, ili dnevnika 2, posle koga pomislim da živim u švajcarskoj?
pre 12 godina
pare za pretplatu videti necete ko i do sada..nadam se da ce procenat ljudi koji placaju biti 0%
slazem se da mozemo placati nacionalnu televiziju ali u tom slucaju program mora biti vrhunski, naucne i obrazovane emisije visokog kvaliteta domace proizvodnje, najnoviji filmovi i serije strane a ne vase bele ladje i ostale gluposti.
pre 12 godina
od mog kablovskog operatera trazite preplatu ....
pre 12 godina
Kao prvo necu da placam tu pretplatu jer uopste ne gledam te kanale, one koje gledam ja i placam, Uzmemo total tv ili iptv a posebno placamo pretplatu uz racun za struju, pa kakv je to nacin, vasi kanali mi uopste i ne trebaju.
pre 12 godina
Telekomu redovno placam iptv 9oo i kusur dinara,za preko 90 kanala,a rts da platim 5oo za dva nazovi kanala!pa koja je to logika,matematika ili sta vec?
pre 12 godina
Ljudi moji, mi plaćamo taksu na posedovanje TV aparata, a to što RTS kupi kajmak na razne načine pa i od reklama, to je već neka treća tema.
pre 12 godina
kad sklonite ziku seljka i reklame usred filmova mozda i platim tu predplatu
pre 12 godina
zivim 10 km od novog sada, ne pamtim kad sam nesto gledao na vojvodini...
pre 12 godina
Uskoro ce se sva "zemaljska" televizija emitovati digitalno i bice potrebno nabaviti digitalni dekoder za njeno gledanje (ili novi tv koji to podrzava). Zamislimo ne tako neverovatnu situaciju da neko ne moze ili nece da priusti taj dekoder,
(Dragan Miladinovic, 9. mart 2012 18:41)
Zato što će taj dekoder, tj. set top box koštati 10-15€, i moći ćeš da gledaš 30-40 kanala POTPUNO BESPLATNO i nevezano za pretplatu(svi naši nacionalni,regionalni i lokalni, strani sportski, edukativni, filmski..), a ne preko kablovskih i ostalih operatera čiji se kvalitet slike graniči sa smešnim(osim iptv).... videćeš za neku nedelju... što se tiče pretplate- neka je spuste na 1-2 € i odvoje od računa za struju(ja nikada ne mogu da platim struju u celosti).
pre 12 godina
pa ko jos gleda tv pored interneta? ugasite tu glupost
pre 12 godina
A bre, nije nikakav problem, placacu pretplatu ukoliko mi obezbedite: sliku u formatu 16:9, HD kvaliteta (dobro ajde ne mora HD ali SD bi komotno prosao), sa svim sportskim prenosima (ukljucujuci i F1), sa trenutno aktuelnim serijama i filmovima, sa dokumentarnim emisijama. I izbacite Zikinu sarenicu, i prestanete sa emitovanjem serija iz perioda SFRJ i SRJ (ili ih emitujte na RTS2). Ziveli!
pre 12 godina
Nemoguće je da vam opdne kvalitet. Da uzmete decu iz vrtića i da im date da vode rts program, siguran sam da bi za 3 meseca kvalitet skočio!!!
pre 12 godina
Nista od pretplate, neka se dogovore sa kablovskim operaterom kome ide koliki deo. Jos uvek nisam toliko poludeo da placam za istu stvar dva puta...
pre 12 godina
Pazi kad nema teorije,ja posteno placam kablovskoj i ne dam ni dinar nikom drugom i niko ne moze da me prisili na to.To je sve od mene hvala lepo
pre 12 godina
U komentaru koji je ostavio čovek koji se potpisao kao Zoran je sve lepo objašnjeno. Živeo sam jedno vreme u Italiji i tamo se opravo tako radi. Nije me zanimalo da gledam RAI i oni su došli i blokirali ga(i to sam im samo poslao mail).
Najprostija stvar na svetu:
-hoćeš da gledaš-plaćaš
-nećeš da gledaš-ne plaćaš
pre 12 godina
Ako ne plaćam, isključite ga (kodirajte), kao što se to radi kad se ne plaćaju drugi računi (struja, telefon). Ali to vam se ne isplati, jer vas onda niko ne bi gledao, a kako onda da se drpa od marketinga? Govorite kako se svuda plaća pretplata na nacionalnu tv, a zaboravili ste da pomenete kako oni nemaju 20minutne blokove reklama koji se masno naplaćuju. Koliko vama para treba, bre, i ya kakav KVALITET!?
pre 12 godina
Da plaćam reprize emisija po deset puta, pa jednom sam ih već platio, ili da plaćem onog što mlatara rukama kao da se od komaraca brani i testira najnovija svetska vozila.Mercedesovim inženjerima se gaće tresu od straha od njihovih testova.Budi Bog snama. A Bogami imaju i lap top.
pre 12 godina
"NE,NECU DA PLACAM,NECU DA CITIRAM"TIJANICEVA,I ONIH KOJI SU GA POSTAVILI PRIMAJU SESTOCIFRENA PLATE A JA NEMAM,NEMAM NI ZA HLEB"!MOOORRREEE!
pre 12 godina
ja nazalost, moram da im placam jer sa decom i zenom moram da zivim kao podstanar. muka me hvata kad vidim kako neko u prekoputa radnickoj zgradi ima cak 3 automobila a ja primoren da skupo placam nesto sto ni moja majka ne gleda!
pre 12 godina
Državnu televiziju ne pamtim kad sam poslednju put gledao, verovatno pre 10 godina. Poslednjih 5 godina uopšte ne gledam TV, sve informacije su mi dostupne preko Interneta.
RTS kao treba da bude javni servis, da prikazuje kvalitetan nekomercijalan program, kvalitetne obrazovne emisije... od toga nema ništa. Da imaju bar dobre dokumentarce, nešto vezano za popularnu nauku i umetnost, pa da plaćam. Na kraju se postavlja pitanje - zašto bih ja plaćao nešto što ne koristim i što ne smatram da je kvalitetno? Zašto da plaćam televiziju čiji kvalitet guši nesposobno rukovodstvo i prevelik broj zaposlenih?
pre 12 godina
Ako ne plaćam, isključite ga (kodirajte), kao što se to radi kad se ne plaćaju drugi računi (struja, telefon). Ali to vam se ne isplati, jer vas onda niko ne bi gledao, a kako onda da se drpa od marketinga? Govorite kako se svuda plaća pretplata na nacionalnu tv, a zaboravili ste da pomenete kako oni nemaju 20minutne blokove reklama koji se masno naplaćuju. Koliko vama para treba, bre, i ya kakav KVALITET!?
pre 12 godina
Jos uvek mi nije jasna definicija Javnog servisa i RTS-a koji u sklopu svog programa ima i komercijalne sadrzaje - reklame. Zasto bih ja placao da gledam reklame? NECU!
pre 12 godina
Kada budem živeo u državi Srbiji gde mogu isključivo da živim od svog poštenog rada,onda ću da počnem i da izmirujem državi dadžbine.Ako nemam pravo na rad i normalan život ,posle uništene države,privrede i poljoprivrede,neću da plaćam ni državi ništa od toga,što pozivam i ostale građane.
pre 12 godina
slovacka ukida iduce godine naplatu rtv pretplate ali njihova drzavna tv je barem nesto bolja od ove nase. uvideli ljudi da nema smisla naplacivati pretplatu jer ljudi imaju kablovsku, sat tv.
sto se rts-a i trv tice program koji emituju je katastrofa.
pre 12 godina
DA LI TREBA DA DVA PUTA PLACAMO ISTU USLUGU OD NAZOVIMO DRZAVNE TELEVIZIJE I DA NAS OPET PREVARE PO KO ZNA KOJI PUT!
pre 12 godina
Koji bre kvalitet programa ima RTS (maucno - obrazovnim emisijama ni traga, a o reprizama serija i sportskim komentatorima necu ni da govorim, roman u n tomova je vec ispisan o tome. Ja stvarno ne vidim sta je tu ugrozeno, osim mozda plata generalnog direktora i zaposlenih koje cisto sumnjam da se realizuju iz pretplate. Placam kablovskom operateru za i to je to. Laku noc
pre 12 godina
ja nerazumem ko normalan moze nekoga da natera da kupi nesto sto nekoristi iliti negelda ja rts 99 posto programa negledam sem ponekad fudbala a sutra ce me ganjati zato sto istu ni ne placam to je isto ko kad bi me tuzio kurir zasto ne kupujem njegove novine a dnevnik da i kako primera radi b92 ili 1 ili nebitno tv stanica funkcionise bez naplate a oni ne plus ih drzava finansira NEDAM PARE za budalastine niti me mogu naterati moje je pravo sta cu gledati i placati i amin
pre 12 godina
Skoro je bio konkurs na RTS-u, ako se ne varam "100 mladih za 21. vek" a logo je bio crvena tackica u kvadratu 10puta10 sto mu dodje 1 % zaposlenih, mada mislim da se to negde i spominjalo. Koliko ljudi radi (ili "radi") tamo nije tesko izracunati :)
pre 12 godina
RTS je državna televizija. S obzirom da je od nacionalnog značaja, tad je nebitno da li je gledam ili ne, da li imam Tv aparat ili ne,da li je kvalitet programa ovakav ili onakav itd.Bitno je da sam državljanin ove države i samim tim je moramo izdržavati jer su u Skupštini Srbije većina glasali da je trebamo imati kao nacionalnu instituciju. Ali je vrhunski nonsens način naplate od stanovništva.
Ako mi za državnu televiziju šaljete svakog meseca račun, onda mi šaljite
posebno i račun za prosvetu,pa posebno račun za vojsku,pa posebno račun za zdravstvo pa posebno račun za policiju pa posebno račun za državne zatvore sudove itd.... za mnoštvo izdržavanih institucija države iz buđeta.
I preko buđeta ja učestvujem u plaćanju.Jer plaćam PDV na sve šta kupujem u prodavnicama. Tako bih lakše "progutao" tu TV pretplatu a RTS
bi imao 100procentnu svotu za poslovanje..
pre 12 godina
Činjenica je da više od 50% građana Srbije ne želi, neće i ne plaća RTV pretplatu. Onih preostalih 50% savesnih ( čitaj, PLAŠLJIVIH)građana to redovno čini.Kako ne postoji mogućnost zakonskih represalija za PRVE,logičan zaključak je da su, ovi potonji,DRUGI - BUDALE.I, tako, vozovi prolaze...
Da je DRŽAVA zaista i ozbiljno zainteresovana da reši taj problem ona bi napravila KOMPROMIS sa KABLOVSKIM distributerima ( koji su, takođe DRŽAVNI- i putem kojih je JEDINO moguće pratiti TV)i "podelila račun". Tako bi građani mogli da prate kvalitetan program putem kablovske TV a deo "kolača" bi odlazio u državnu kasu - čime bi se vratio dignitet i građanima i državi.
Da DRŽAVA
pre 12 godina
EPS platio Čolićev koncert 350.000 evra
Elektroprivreda Srbije finansirala je sa 350.000 evra prošlogodišnji koncert Zdravka Čolića na Ušću.
Savet za borbu protiv korupcije uputio je pismo premijeru Mirku Cvetkoviću u kom se od njega traži da utvrdi da li je po sredi rasipništvo novca poreskih obveznika, ili je po sredi korupcija.
U protokolu koji su potpisali Čolić i direktor EPS-a Dragan Marković stoji da ovo preduzeće finansijski podrži koncert, ali i da namerava da otkupi 300.000 DVD izdanja sa ovog koncerta. Otkup diskova vrednih 30 miliona dinara je stopiran, ali je koncert ipak plaćen.
Predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać ocenila je uvredljivim obrazloženje EPS-a da je posao sklopljen kako bi podela Čolićevih diskova redovnim platišama podstakla naplata električne energije. Prema njenim rečima, bahato trošenje novca u EPS-u je još drastičnije ako se ima u vidu da je reč o preduzeću koje godinama posluje sa gubitkom.
Baraćeva je dodala da je Elektroprivreda Srbije prošle godine izdvojila 200 miliona dinara za promocije i medijske kampanje i ocenila da taj primer pokazuje da EPS troši velika sredstva za namene koje nisu ekonomski opravdane, što upućuje na moguću korupciju. Neophodno je da Vlada spreči javna preduzeća koja nisu izložena konkurenciji na tržištu da troše novac za medijske kampanje, kao i da sankcioniše menadžmente javnih preduzeća ukoliko su rasipala novac na taj način, navodi se u pismu Verice Barać upućenom premijeru Mirku Cvetkoviću.
pre 12 godina
Sto je najgore,sbb i ostali kablovski operateri placaju nesto RTS-u(ne znamo sta i ne znamo koliko)jer oni preuzimaju njihov program,a oni hoce i jos preko racuna za struju jos 500 dinara.Nikad nisu izasli sa podacima odakle se finansira (cenjeni)javni servis.Placam 900 i nesto kablosvku preko koje se emituje RTS,a sad jos i 500 preko racuna za struju.Bitno da ima oko 3000000 brojila,pa od koga uzmu novac uzmu.Sistem naplate je katastrofalan.
pre 12 godina
Sto nije rekao kolika mu je plata? Sve moze da se ugrozi,ali plate ***** nikad.
pre 12 godina
@zoran1965
Uskoro ce se sva "zemaljska" televizija emitovati digitalno i bice potrebno nabaviti digitalni dekoder za njeno gledanje (ili novi tv koji to podrzava). Zamislimo ne tako neverovatnu situaciju da neko ne moze ili nece da priusti taj dekoder, zasto bi onda placao pretplatu?
pre 12 godina
Koju pretplatu???
pre 12 godina
Stvarno ne znam kako to samo RTS nemoze da opstane bez pretplate.Kako ostale televizije opstaju.
pre 12 godina
RTS MORA da ima sklopljen Ugovor sa svakim korisnikom/domaćinstvom koje želi da gleda i plaća za to.Korisnici koji plaćaju legalnom kablovskom operateru SVE kanale gledaju potpuno legalno i nisu nikako dužni da posebno plate RTS-u jer su oba njihova kanala u legalnoj distribuciji od strane kablovskog operatera.Elementarno pravo svakog korisnika bilo koje usluge je pravo izbora:hoću ili neću.Naplata preko Elektrodistribucije najbolje pokazuje nemoć i nezainteresovanost Države da reši ovaj problem.
pre 12 godina
Ne znam za ostale ali ja je ne placam niti cu.
pre 12 godina
Placam SBB 1200 din mesecno. U paketu SBB dobijem RTS. Neka RTS uzme procenat od SBB-a, a mene i moj racun za struju da manu na miru! RTS dobija pare iz budzeta Srbije i jos po 500 dinara od svakog od nas! MALO LI JE!
Sto se kvaliteta tice, on je odavno otisao da ne kazem gde - sa pretplatom il bez nje. Nek se babe cesljaju i nek sela gore al mene se manite.
pre 12 godina
da plaćam alviroviću da ide na letovanje da bi mi prepričao gde da sipam gorivo i gde ima neravnina na putu? da plaćam 500 din za dva programa kada na digi-ju za toliko imam 30 ili za 900 din kablovsku sa 70+ programa na kojima nema repriza reprize x5.. ne pada mi na pamet
pre 12 godina
3000000brojila x 500 dinara =1500000000 dinara,
pa nije los biznis,
kazu zakonska obaveza i placa se svuda po svetu,
imam ortaka u Kanadi kaze mi nemaju takvu pretlatu,
imam ortaka u Nemackoj i on kaze nemaju tv pretplatu,
pa sta reci,placamo i tv pretplatu i + kablovku, a zasto?
Ne bih dalje.
pre 12 godina
Cekaj...sto placamo onda SBB ?
pre 12 godina
Pa kako vas nije sramota-narod nema za hleb,a ako vam je zao zato sto narod nece da placa vi uvedite vas RTS kao poseban program za koji treba poseban resiver i kartica pa ko bude zeleo da gleda vase gluposti i lazi kupice a ne da zaradjuje Tijanic na napacenom narodu.svako zadovoljstvo se placa ali treba da bude svojevoljno a ne nametnuto
pre 12 godina
Ma samo da ovde daju lovu, a vukovi ce to vec nekako da podele.
pre 12 godina
elem,od moje koleginice sin je radio kao vozac u rts-u skoro 3 god.plata mu je za to vreme stalno bila 12000,bez prijave,kasnila je po meces,dva,a radio je SVAKU NOC!danas u prolazu cujem drugu koleginicu ciji sin vec 2,5 god radi kao VOLONTER saradnik,kompletnu beogradsku hroniku producira on sam.stalno mu obecavaju da ce dobiti ugovor,ali od toga nista.dokaz da i to malo sto tijanic dobija od pretplate stavlja sebi u dzep.ja mu ne dam ni petoparac,moze slobodno da mi stavi nanogicu za otplatu duga :-)
pre 12 godina
lopovluk!!!
pre 12 godina
necu da platim!!!! i sta sad ??? ******
pre 12 godina
Ja jednostavno ne zelim da znam za vas ,ne postojite i tacka.
pre 12 godina
Ja imam tri brojila, ni za jedno nikad nisam platio pretplatu. Protivustavno je da jedno javno preduzece naplacuje potrazivanje za drugo, a i po zakonu je RTS bio duzan da ustanovi tacan broj TV prijemnika 2002 godine i da svakom domacinstvu posalje ugovor o sprovodjenju naplate, a posto to nikada nije ucinjeno, samim tim nema osnova da se placa, jer ako neko ima brojilo , to ne znaci da ima i prijemnik.
pre 12 godina
sa pricom o pretplati rts-a sam "rusio" sistem s. milosevica a doziveto ovu pricu. sta reci?? a ne gledam ni pink ni rts vec diskaveri,b92,eurosport...i to ako imam vremena. al ako.
pre 12 godina
Mijailović, Strajnić, Žika seljak, dve nesrećnice iz Slagalice, preko 100 zaposlenih u Redakciji Dečjeg programa, voditeljka Beogradske hronike koja usred zime nosi haljine gde joj se vide krajnici... dajte molim vas, pa to vređa zdrav razum. Neka se svi lepo ukrcaju na Belu lađu i neka ih povede njihov glavati kapetan koji u svojoj kancelariji ispija najskuplja vina i ponekad sidje nenajavljen u studio omamljen odležalim taninima da ubije poneku muvu. Potražite Zlatno runo negde drugde...
pre 12 godina
Коме треба јавни сервис? Каква је његова улога у данашње време? Треба владајућој гарнитури да се рекламира, да прикаже успехе који не постоје, да прикаже благостање кога нема, да прикаже бољи живот о коме можемо само да сањамо. То уопште није сервис грађана, па кад је тако нека га плаћа владајућа гарнирура. Постоје телевизије са националном фреквенцијом, држава може да их обавеже да морају када се укаже потреба да пренесу саопштења владе или председника и ништа више. Сем тога за нашу земљу с обзиром на материјалну ситуацију у којој се већина људи налази, то је један јако скуп сервис. Да ли је економски оправдано плаћати два канала државне телевизије 500 динара, док код кабловских оператера плаћамо седамдесет канала 900 динара? То није економски неоправдано већ јако безобразно! Упоредите цену претплате у Британији и Србији. Она износи 100 фунти за годину дана. Колика је најнижа цена радног сата у Британији? 7 фунти, па то значи да Британац мора да ради 14 сати да би платио претплату. Колико кошта радни сат у Србији? 100 динара, па тозначи да би претплата за годину дана била 1400 динара! А оно што је најважније нико од грађана не зна где иде и на шта се троши народни новац, ко је све на платном списку, колико коопераната има јавни сервис, тј. колико се новца одлива приватницима и ко зна коме. И ми тај јавашлук треба да плаћамо. НЕ, НЕ и НЕ! Господо из власти, ако вам треба реклама, рекламирајте се, али сами плаћајте ту рекламу, а ако вам треба место да би удомили своју децу, па отворите приватне фирме па их запошњавајте, нека једном ураде нешто паметно у животу и нека се на реалном тржишту покажу, као што то морамо да радимо сви ми. Ево и кампања за предстојеће изборе, биће ограничена на 5 минута дневно? Зашто? Па зато што се права већ увелико одвија на друштвеним мрежама, интернет је данас најмоћнији медиј, телевизије су изгубиле трку када је информисање у питању. Зато јавни сервис овакав какав је треба укинути, јер је непотребан, а што се тиче културе и образовања, па чему служе школе? Вратите господо школи функцију која јој одузета, да школа буде место где се стиче знање и образовање, а не место које ће бити само свратиште за децу. Зато господо из власти, или укините РТС или га сами финансирајте јер је ваш, а наш није нити је икада био!
pre 12 godina
Ja prestao da placam rts-ov harac pre par meseci,kad juce stize meni opomena pred utuzenje...kako su azurni...Jel imao neko slicno iskustvo.Naravno meni ne pada na pamet da ista placam,jedino ako ne odemo na sud. (jagd, 10. mart 2012 10:27)Dobio i ja za nekih 8 hiljada duga,a znam komsije oko mene sa mnogo vecim dugom,nista i dan danas nisu dobili.Ja ne znam kako oni to tuze,ili tuzi sve gradjane ili nemoj nikog.
pre 12 godina
Upravo mi stigla opomena. Mogu platiti na 5 mesecnih rata bez kamate.Nece dobiti ni dinara. Potraznju nek uzmu od kablovskih operatera. Ja rts necu niti sam ga hteo. Neka operateri naprave rts grupu kanala pa ko hoce nek se pretplati na nju a ko nece nece imati rts. To je posteno.
pre 12 godina
Програм РТС-а не вреди ни две паре.
pre 12 godina
Necu da placam ono sto ne gledam!
pre 12 godina
Neka im placaju stanonici one zemlje u kojoj tece iskljucivo med i mleko, a koju mozemo da gledamo u drugom dnevniku RTS!
pre 12 godina
ma vama je program ugrozen od raspada sfrj!
pre 12 godina
Alo bre ljudi RTS ne gledam, dodjite i iskljucite mi te kanale odmah. Robu uzmes pa je platis, ovu robu ne zelim. PROSTO.
pre 12 godina
Treba da se ukine!!! jer reklama i dalje ima sto znaci da imaju i prihoda, druge tv stanice mogu da zive od reklama, a rts nemoze?!
pre 12 godina
Dobro,ALI: Izađite sa kompletnim podacima poslovanja: plate,ugovori, prihodi od reklama, poslovi sa spoljnim produkcijama koje su u vlasništvu prijatelja...
pre 12 godina
Pretplata se ne placa na program i krajnje je vreme da se nazove pravim imenom, TAKSA NA TV APARAT.
To sto drzavna televizija naplacuje reklame, grebe se o budzet, rasipa gdegod joj padne na pamet, moze joj se, dogod imamo poslanike koji telefosnki akzu "da, draga"(drzavo).
pre 12 godina
ja ne gledam rts i sadasnji obracun je reketiranje.
pre 12 godina
Proslog ili pretproslog vikenda glavni gost u Zikinoj sarenici bila je Sladja Dzogani. Treba li ista dalje komentarisati program RTS-a?
pre 12 godina
Pokrali su narodne pare, a za uzvrat daju djubre od programa. Dotle ne ulazu u domacu produkciju, osim u prijatelje. Neka RRA uradi jednu korisnu stvar u zivotu i neka zahteva javno objavljivanje godisnjih izvestaja RTS i RTV. Naravno, to oni nece uraditi, ali sve se vraca, sve se placa, to bi onaj pop morao da zna.
pre 12 godina
Ja prestao da placam rts-ov harac pre par meseci,kad juce stize meni opomena pred utuzenje...kako su azurni...Jel imao neko slicno iskustvo.Naravno meni ne pada na pamet da ista placam,jedino ako ne odemo na sud.
pre 12 godina
Kada neko ima Beogradsku hroniku, taj treba i da plaća.
Kada ja budem u prime time-u imao Kraljevačku hroniku možda ću i da platim...
Ali RTS-u ne neverujem.
pre 12 godina
Sigurno je svako barem jednom platio pretplatu... naci uplatnicu, skenirati i poslati... sada mogu da je repriziraju i kao da placate svakog meseca...
problem resen!
pre 12 godina
...s turci nam nisu valjali...
pre 12 godina
Ja mislim da smo mi ugroženi od vas i od vašeg bljutavog i nekvalitetnog programa i 50 repriza serije "Selo gori a baba se češlja" i sličnih
101 Komentari
Sortiraj po: