Petak, 02.03.2012.

15:39

Vijori se EU zastava

Dobijanje statusa kandidata ozvaničeno je u prestonici Srbije i vizuelno - sedište Vlade Srbije i Doma Narodne skupštine ukrašeno je i srpskom i zastavom EU.

Izvor: Tanjug

Vijori se EU zastava IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

kaiser

pre 12 godina

"Verovatno ce clanstvo u uniji da nam vrati kosovo.
Ne nasedajte!
(dejan, 2. mart 2012 16:45)"

Ne, vratiće nam se samo ako se zaključamo u svoju sobicu u potkrovlju, i sa balkona pišamo po prolaznicima.

Duci0167

pre 12 godina

Po običaju,pravimo cirkus od svega! Ko je postavio zastavu,odma' u zatvor! Nismo mi zasluzni zastave EU! Ja bi ispostovao vecinu naroda i batalio EU a ja kako se snađem. Umreti neće ali moguće da bi završio u Lazi Lazarević i eto ...Balkanoidni sveznajući narod papagajskih navika da ponavnja otcane fraze.
Sto bi rekli "Da Bog da komsiji crkla krava i nek crkne i moja, pa kad dodje da mu pozajmim malo mleka a ja nemam" Tuga,tuga

Martin,Pirot

pre 12 godina

Cekaj malo,a posto je deviza bila "I Kosovo i EU" sto se ne vijori pored Evropske i Kosovska zastava makar sa pahuljicom???

ReTox

pre 12 godina

E baš zbog te Evrope sam danas kasnio po majku da je vozim na aerodrom: u Kneza Miloša je neki nesrećnik stavljao zastavu na banderu i zaustavio saobraćaj a u Nemanjinoj je vozilo Tanjuga blokiralo jednu traku. Super.

dejan

pre 12 godina

KOLONIJE odavno ne postoje i to upravo zato što su sami kolonizatori shvatili da to više ne žele da budu!... Bezimena, definitivno komentar koji ostavlja najjaci utisak. Dobro je kad ti vidis da u svetu ne postoji imperijalizam i da ne postoje interesne sfere! Pretpostavljam da su nam uzeli kosovo jer zele dobro albancima na kosovu

asdf

pre 12 godina

Zvezdice su mozda naopacke a mozda i nisu. To je uradjeno sa ciljem. Tako se (prevrnute zvezde sa 5 krakova)cesto oznacava jedna... Biblijska licnost. A vi sada mislite da sam retard. Valjda ce mi objaviti komentar....lol

vladan

pre 12 godina

Koji su to kriminalci,lazu narod o blagostanju u EU samo da bi ostali na vlasti.Pricaju o koriscenju pristupnih fondova,kao da ovi gore neznaju sta ce sa parama pa samo nas cekaju da nam daju.Nasa vlas nekaze ko puni parama te fondove,hoce li i srbija biti obavezna da uplacuje u taj fond.Sram ih bilo, kao da je ovaj narod lud kao da nevidi da cela evropa strajkuje,i da je u haosu.
(devla, 2. mart 2012 18:51)

Zapanjujuci je stepen neznanja o Evropi, koji postoji kod prosecnog Srbina; primer je citirani post.Ja slucajno zivim u toj Evropi i ipak nesto vise znam o njoj, a i o Srbiji.
Medjutim, to antievropejstvo postaje razumljivije kad se vidi da "antievropejce" uglavnom krasi teska nepismenost cak i na maternjem jeziku.
O, blazena prostoto!!!

mujkic

pre 12 godina

Odlicna vest - ako se sad uozbiljimo i ubacimo u petu brzinu, mislim da imamo vremena da udjemo u EU zajedno s Hrvatima, na sledece ljeto, a mozda i da ih prestignemo, ako oni negde posrnu i ne udju kada je planirano!

Zoran

pre 12 godina

Sve ekspert do eksperta, toliko su upoznati sa ekonomijom, domaćom i svetskom, da mi nije jasno odkuda u Srbiji ovoliko ne obrazovanih, ne pismenih i siromašnih. Ništa u životu niste učinili osim što kukate i sve živo kritikujete. Sve što je ova vlast uradila se svodi na to što su dosegli status kandidata i ostalo su upropastili ali ću ipak glasati za njih. Pa vi eksperti da puknete od muke.

Obelix

pre 12 godina

Komentari citalaca ohrabruju, vecina se raduje, jer se nazire svetlo, a oni sto se najbolje snalaze u mraku pomalo gube zivce i hvata ih panika. Ali kad se postepeno naviknu na svetlost shvatice i oni da je tama i njihov najveci neprijatelj. 500 godina tiranije ostavilo je tragove na ovom napacenom narodu, ali doslo je napokon vreme da budemo svoji na svome. A svoji na svome mozemo biti samo ako smo zajedno sa ostalim evropskim narodima udruzeni u borbi za blagostanje svih ljudi.

Slučajni prolaznik

pre 12 godina

Možete li preko terase da okačite onu tablu sa kursom evra, kao ispred menjačnica? Da znamo koliko nam pada dinar iz dana u dan.

Brzic Slavujka

pre 12 godina

Nisam cula na vestima da smo vec i punopravni clan EU posto se vijori njihova zastava na vladinim zgradama.
P.S. Izgleda da sam i ja neobavestena kao i cela zemlja.

Vokshi

pre 12 godina

Upravo na primeru Turske se lepo moze videti kako ce dalje teci EU pridruzivanje odnosno pregovori o punopravnom clanstvu Srbije. Turska je zvanicni kandidat od 1999 god. punih 6 godina je cekala na pocetak pregovora, sve do 2005 godine. Nakon toga dolazi na red poglavlje o carinama i trgovini. Turska ne priznaje EU clanicu Kipar i ne dozvoljava Kiparskim brodovima ulazak u Turske luke kao i Kiparskim avionima sletanje na Kiparske aeodrome. Zbog takvog stava pregovori su dospeli u corsokak i ne zna se kada ce biti nastavljeni. Ukoliko Turska ne promeni svoju politiku prema Kipru onda najverovatnije nikad. Kosovo nije clanica EU ali je priznato kao nezavisna drzava od vecine EU clanica. Srbija ima otvorene pretenzije prema Kosovu, smatra ga svojom teritorijom i to je ujedno nepremostiv problem. Srbija ce eventualno jednog dana zatvoriti mozda 2-3 manje vazna poglavlja i onda je kraj, sve dok se Kosovsko pitanje ne resi u potpunosti i bez ikakvih nedorecenosti.Drugim recima lopta je u srpskom dvoristu i samo od Srbije zavisi kako ce je odigrati i kako ce kreirati vlastitu buducnost. Kandidature je dodeljena, bio je to tezak porodjaj zavrsen carskim rezom, EU je Srbiji dala sansu a na ovoj je da je iskoristi.

stefan

pre 12 godina

Ne mogu da gledam ove komentare tipa:"Ostacemo zauvek kandidati, kao Turci". Budimo ozbiljni. Da li vi ozbiljno mislite da Turska nije clanica EU jednostavno samo zato sto dominira muslimanska populacija???

Da jeste tako, EU (a posebno Nemacka) ne bi dopustili da imigranti uskacu u EU (skoro svi iz Islamskih nacija) i da ostanu ovde da rade, ili bar da crpe EU budzet na razlicite nacine...

Ako vas bas zanima zasto Turska nije clanica EU, uzmite lepo procitajte ovo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Accession_of_Turkey_to_the_European_Union

Spustite do dela "Negotiation progress" i pogledajte ovo markirano crvenom i narandzastom bojom.

E, to crveno ih sprecava.

A mi nismo ni stigli do toga da vidimo sta je kod nas crveno a sta zeleno. Tek treba da zapocnemo...

Ljubisa livac

pre 12 godina

@ Ja Dvorac Hradacani je kraljevski dvorac, rezidencija. Kad vec to poredis, ni kod nas se na Oplencu ne viori zastava EU, vec na zgradi vlade!

dragana

pre 12 godina

Mnogi pominju da je Turska vec 20 godina kandidat...Mozda gresim, ali koliko znam Turska je predlozena za kandidata, ali su neke zemlje zamerile sto se vecim delom nalazi u Aziji, a neke tj vecina trazi resenje Kiparskog pitanja.Koliko znam nije posotjala kandidatura nego predlog....

bezimena

pre 12 godina

Kakvi smo mi mentoli, ne verovatno. Kako nam ne dopire do mozga da smo postali nemacka kolonija ?
(VecaBG, 2. mart 2012 17:22)

Do mozga mnogo toga dopire samo PISMENIMA jer stanje svesti pismenog i nepismenog čoveka je bitno različito. Dok se ne opismenite (NEVEROVATNO se piše zajedno) Vama je suvišno bilo šta objašnjavati, kamoli Vam dokazivati da KOLONIJE odavno ne postoje i to upravo zato što su sami kolonizatori shvatili da to više ne žele da budu!

Ja

pre 12 godina

Jadno, kitimo se tuđim perjem. Ako Srbija postane članica EU onda okačite zastavu (mada ni tad nije obavezno, npr. u Pragu se na Hradčanima viore samo češke zastave).

zz

pre 12 godina

20 puta dnevno cujem ,,strane investicije'', sto bi u prevodu znacilo iskoricavanje domacih resursa uz minimalne naknade(jeftina radna snaga).. Strane firme ce doci, pokupiti pare i otici dalje..

vukan

pre 12 godina

Pomesani su mi utisci, pre 12 godina bio sam ubedjen u bolje sutra i da ta zastava donosi boljitak! Od ubedjenja do ubedacenja dug je put!

Klaus

pre 12 godina

Velika Britanija prošle godine na Forin Ofisu nije vijorila zastavu EU ni na Dan Evrope 9. maja. To što ne kači zastave EU je simbol njene slobode i samostalnosti od Brisela. Učimo od pametnijih.

des.

pre 12 godina

Gos.citam vase comentare ima onih sto pisu da Turska vec vise god.trazi i nije dobila, prvo trebate znati da Turska ne pripada Evropi. Drugo meni je licno drago sto je Evropa dala zeleno svetlo Srbiji, sad se moze reci da Srbiju zele u Evropu, oni koji neznaju sta je Evropa i nisu je nikad videli mogu tako nesto pisati, u Evropi je nasa buducnost i za nas a pogotovu za nasu decu.Srbiji je jos dug put jel treba mnogo toga da uradi da preuredi sudstvo da otpusti visak radnika u administraciji u i mnogo toga sto ce biti bolno za neke ljude ali gledajuci kako se radi u Srbiji za Evropu je to nemoguce mora se raditi i samo sa radom mozemo postici nesto.a ne dase pije kafa i ide na dorucak a ljudi cekaju dok oni doruckuju to trebamo da iskorenimo..i to ce se i desiti..

devla

pre 12 godina

Koji su to kriminalci,lazu narod o blagostanju u EU samo da bi ostali na vlasti.Pricaju o koriscenju pristupnih fondova,kao da ovi gore neznaju sta ce sa parama pa samo nas cekaju da nam daju.Nasa vlas nekaze ko puni parama te fondove,hoce li i srbija biti obavezna da uplacuje u taj fond.Sram ih bilo, kao da je ovaj narod lud kao da nevidi da cela evropa strajkuje,i da je u haosu.

Ljubisa livac

pre 12 godina

@ moja baba Informisi se malo. SSP jos nije ni ratifikovan jer ga Holandija koci. A statusom kanditata za nas, to vise nece moci da radi.

BoKi

pre 12 godina

Pa šta ako smo im kolonija. I Austrija je, pa joj i nije tako loše...
Imamo naravno alternativu - da budemo kolonija našim lokalnim tajkunima i lopovima, samo, mislim da smo to gorko iskustvo već prošli, pa smo valjda nešto i shvatili.
Treće rešenje je jedino da nam dođu Marsovci i zavedu red, ali tu ćemo se načekati...
Se ostalo je san. Ili samo kafanska priča. U njoj je sve moguće.

Vladimir Zivkovic

pre 12 godina

Dobra je vest, postati kandidat ali nesme se preterivati.
Na primer u Pragu, na Hradčanima (predsednička palata češkog predsednika) nijednom se nije vijorila zastava EU a ta zemlja je devetu godinu član EU, ne kandidat).

Jel mi to izgledamo kao budale!?

pre 12 godina

Mislim da bi Tadic ili Cvetkovic trebalo da pozovu turske kolege, cisto da da ih pitaju kako odrzavati zastavu (EU) na koju pada prasina 20 godina... I potpuno je bezveze da ta ista zastava prekrije nasu.

VojvodjaninBG

pre 12 godina

Svaka cast na kandidaturi,kao prvo totalno sam apolitican,ali sam srecan sto konacno nasa drzava ide putem koji zasluzuje.Srbija je bitan faktor u Evropi,kako zbog polozaja tako i zbog mnogo drugih stvari...dajte ljudi jednom da se urazumimo i da ne idemo mimo sveta(u ovom slucaju treba da smo zadovoljni i da gledamo da uradimo sto je do nas i konacno da postanemo clan EU)...a ovi koji se vade na to da je Turska kandidat vec 20 god. su kontrasi,Turska je specificna po mnogo cemu....

Mrgud

pre 12 godina

EU se raspada,drzave poput Grcke,Spanije,Portugala kojime ne mozemo da premirisemo se raspadaju a mi bi u EU...E moja Srbijo ala si naivna...Nadam se da cu uspeti da pobegnem iz drzave kad Srbija udje u EU,bicemo njihovi robovi koji ce biti bedno placeni...

Eustahije

pre 12 godina

Kako smo jadni, ovo je strasno. Danas prolazim kroz centar Beograda i gledam kako po celom gradu kace zastave EU kao da smo postigli bog zna sta.
Ali sa druge strane razumem i ove sto su na vlasti, idu izbori, treba narodu zamazti oci kako su oni nesto dobro uradili.
Ali opet, JADNI SMO!!!

MOjaBaba

pre 12 godina

Od ispiranja mozga SPP-om je proslo tacno 4 godine i dobili smo 300 000 vise zaposlenih ,dug se smanjio duplo a dinar ojacao 40%..ili ce ipak biti da je bilo OBRNUTO...sad imamo novo ispiranje mozga po istom receptu.

(Vlast)a

pre 12 godina

Jedino opipljivo i stvarno lepo sto cemo moci da vidimo je ta zastava.Ali,ni to nije malo,obzirom da zamalo zavrsismo u slepom crevu,kao ruska gubernija.Vec sam isla da je vidim i stvarno mi je srce puno!

Bojan

pre 12 godina

Ponizavajuc gest, kićenje tuđim perjem i simbolima. Utisak je isti kao i da sam video svog automehaničara da nosi duksericu beogradskog univerziteta koji nikad nije ni upisao, a kamo li završio

aleks

pre 12 godina

чудно и неприродно изгледају ове две заставе једна поред друге.Да не знам да смо стварно добији статус, реко би фотомонтажа сигурно !

belilistic

pre 12 godina

Da li su stambene zgrade i privatne kuce obavezne da u dane drzavnih praznika istaknu obe zastave?Molim odgovor da odmah pocnem da sijem....A mozda ce ih deliti besplatno preko MZ.

vladan

pre 12 godina

Ovo jos nije ni prvi korak, nego tek iskazana namera da se prvi korak ka Evropi napravi, ali pozdravljam isticanje zastave EU u Beogradu kao simbolican cin i izraz namere u kom bi pravcu trebalo ici.

Alan Ford

pre 12 godina

Tako treba bravo . ALI to je trebalo da se desi pre vise godina.
Jedno pitanje koji je zaista unutrasnji plan politike prema kulturi i poljoprivredi Srbije. Kada se to razbistri i usmeri bicemo na pravom putu kao ljudi i kao nacija !

bane

pre 12 godina

odmah mi je lakse!!ne sekiram se vise za nemastinu,ne moram da mitim doktore,posla koliko hoces,para samo kaplje!i tek ce da daje ta naivna evropa!

dorcolac

pre 12 godina

lepo izgleda, ponosan sam. Kad bi se uozbiljili i krenuli(zbog nas samih) brze ka EU, ka punopravnom clanstvu, pa kad konacno postanemo clan EU a ono svaka opstina u srbiji da istakne zastavu srbije, zastavu EU i zastavu grada...kao i sve drzavne institucije, tako ce biti jednog dana!

nedic

pre 12 godina

Ako ste dobili status kandidata ne znaci da ce vas primiti u raspalu evropsku uniju!!!Da vas napomenem da je Turska vec godinama kandidat za clanstvo u uniji a nisu postali clan-ZAŠTO???-Zato što ih ne žele,kao sto ne zele ni nas!!!!!Oni nam nista dobro nikada nisu ucinili i ne treba da se udruzujemo sa njima!

whitekangaroo

pre 12 godina

ja se osećam kao evropljanin oduvek, ali ne u istom buretu kao i francuz, nemac ili englez.

meni eu zastava na domu vlade bode oči

DobDob

pre 12 godina

Kakav mercedes, kakav univerzitet, o cemu pricamo ?
Ko je ovde mercedes, vestacka unija koja je pred raspadom, koja duguje vise novca nego sto je stanju da odstampa, cije clanice samo cekaju da se uhvate za vrat, maltene isto kao nekadasnje republike nesrecne Jugoslavije.
Skinimo to sa nasih institucija dok jos mozemo, koje su kakve-takve, ali ipak bolje od njih i onoga sto njima sledi ne tako daleko.

Ljubisa livac

pre 12 godina

Viori se, viori seee! I treba da se viori! Srbija je u Evropi, deo je Evrope i treba da se stremi pristupu u Evropsku zajednicu. To je jedini pravi put, ka boljem zivotu. Ne od sutra, ali makar i za 10 godina. Manite praznu slamu Rusija, Kina, nema od toga nista. Tu smo samo goli interes i za potkusuravanje. EU su prave vrednosti, nada u bolji zivot, a ne samoizolacija!

Bojan

pre 12 godina

Ponizavajuc gest, kićenje tuđim perjem i simbolima. Utisak je isti kao i da sam video svog automehaničara da nosi duksericu beogradskog univerziteta koji nikad nije ni upisao, a kamo li završio

bane

pre 12 godina

odmah mi je lakse!!ne sekiram se vise za nemastinu,ne moram da mitim doktore,posla koliko hoces,para samo kaplje!i tek ce da daje ta naivna evropa!

(Vlast)a

pre 12 godina

Jedino opipljivo i stvarno lepo sto cemo moci da vidimo je ta zastava.Ali,ni to nije malo,obzirom da zamalo zavrsismo u slepom crevu,kao ruska gubernija.Vec sam isla da je vidim i stvarno mi je srce puno!

Alan Ford

pre 12 godina

Tako treba bravo . ALI to je trebalo da se desi pre vise godina.
Jedno pitanje koji je zaista unutrasnji plan politike prema kulturi i poljoprivredi Srbije. Kada se to razbistri i usmeri bicemo na pravom putu kao ljudi i kao nacija !

DobDob

pre 12 godina

Kakav mercedes, kakav univerzitet, o cemu pricamo ?
Ko je ovde mercedes, vestacka unija koja je pred raspadom, koja duguje vise novca nego sto je stanju da odstampa, cije clanice samo cekaju da se uhvate za vrat, maltene isto kao nekadasnje republike nesrecne Jugoslavije.
Skinimo to sa nasih institucija dok jos mozemo, koje su kakve-takve, ali ipak bolje od njih i onoga sto njima sledi ne tako daleko.

dorcolac

pre 12 godina

lepo izgleda, ponosan sam. Kad bi se uozbiljili i krenuli(zbog nas samih) brze ka EU, ka punopravnom clanstvu, pa kad konacno postanemo clan EU a ono svaka opstina u srbiji da istakne zastavu srbije, zastavu EU i zastavu grada...kao i sve drzavne institucije, tako ce biti jednog dana!

nedic

pre 12 godina

Ako ste dobili status kandidata ne znaci da ce vas primiti u raspalu evropsku uniju!!!Da vas napomenem da je Turska vec godinama kandidat za clanstvo u uniji a nisu postali clan-ZAŠTO???-Zato što ih ne žele,kao sto ne zele ni nas!!!!!Oni nam nista dobro nikada nisu ucinili i ne treba da se udruzujemo sa njima!

belilistic

pre 12 godina

Da li su stambene zgrade i privatne kuce obavezne da u dane drzavnih praznika istaknu obe zastave?Molim odgovor da odmah pocnem da sijem....A mozda ce ih deliti besplatno preko MZ.

Ljubisa livac

pre 12 godina

Viori se, viori seee! I treba da se viori! Srbija je u Evropi, deo je Evrope i treba da se stremi pristupu u Evropsku zajednicu. To je jedini pravi put, ka boljem zivotu. Ne od sutra, ali makar i za 10 godina. Manite praznu slamu Rusija, Kina, nema od toga nista. Tu smo samo goli interes i za potkusuravanje. EU su prave vrednosti, nada u bolji zivot, a ne samoizolacija!

whitekangaroo

pre 12 godina

ja se osećam kao evropljanin oduvek, ali ne u istom buretu kao i francuz, nemac ili englez.

meni eu zastava na domu vlade bode oči

BoKi

pre 12 godina

Pa šta ako smo im kolonija. I Austrija je, pa joj i nije tako loše...
Imamo naravno alternativu - da budemo kolonija našim lokalnim tajkunima i lopovima, samo, mislim da smo to gorko iskustvo već prošli, pa smo valjda nešto i shvatili.
Treće rešenje je jedino da nam dođu Marsovci i zavedu red, ali tu ćemo se načekati...
Se ostalo je san. Ili samo kafanska priča. U njoj je sve moguće.

Eustahije

pre 12 godina

Kako smo jadni, ovo je strasno. Danas prolazim kroz centar Beograda i gledam kako po celom gradu kace zastave EU kao da smo postigli bog zna sta.
Ali sa druge strane razumem i ove sto su na vlasti, idu izbori, treba narodu zamazti oci kako su oni nesto dobro uradili.
Ali opet, JADNI SMO!!!

vladan

pre 12 godina

Ovo jos nije ni prvi korak, nego tek iskazana namera da se prvi korak ka Evropi napravi, ali pozdravljam isticanje zastave EU u Beogradu kao simbolican cin i izraz namere u kom bi pravcu trebalo ici.

VojvodjaninBG

pre 12 godina

Svaka cast na kandidaturi,kao prvo totalno sam apolitican,ali sam srecan sto konacno nasa drzava ide putem koji zasluzuje.Srbija je bitan faktor u Evropi,kako zbog polozaja tako i zbog mnogo drugih stvari...dajte ljudi jednom da se urazumimo i da ne idemo mimo sveta(u ovom slucaju treba da smo zadovoljni i da gledamo da uradimo sto je do nas i konacno da postanemo clan EU)...a ovi koji se vade na to da je Turska kandidat vec 20 god. su kontrasi,Turska je specificna po mnogo cemu....

Vladimir Zivkovic

pre 12 godina

Dobra je vest, postati kandidat ali nesme se preterivati.
Na primer u Pragu, na Hradčanima (predsednička palata češkog predsednika) nijednom se nije vijorila zastava EU a ta zemlja je devetu godinu član EU, ne kandidat).

MOjaBaba

pre 12 godina

Od ispiranja mozga SPP-om je proslo tacno 4 godine i dobili smo 300 000 vise zaposlenih ,dug se smanjio duplo a dinar ojacao 40%..ili ce ipak biti da je bilo OBRNUTO...sad imamo novo ispiranje mozga po istom receptu.

vukan

pre 12 godina

Pomesani su mi utisci, pre 12 godina bio sam ubedjen u bolje sutra i da ta zastava donosi boljitak! Od ubedjenja do ubedacenja dug je put!

bezimena

pre 12 godina

Kakvi smo mi mentoli, ne verovatno. Kako nam ne dopire do mozga da smo postali nemacka kolonija ?
(VecaBG, 2. mart 2012 17:22)

Do mozga mnogo toga dopire samo PISMENIMA jer stanje svesti pismenog i nepismenog čoveka je bitno različito. Dok se ne opismenite (NEVEROVATNO se piše zajedno) Vama je suvišno bilo šta objašnjavati, kamoli Vam dokazivati da KOLONIJE odavno ne postoje i to upravo zato što su sami kolonizatori shvatili da to više ne žele da budu!

zz

pre 12 godina

20 puta dnevno cujem ,,strane investicije'', sto bi u prevodu znacilo iskoricavanje domacih resursa uz minimalne naknade(jeftina radna snaga).. Strane firme ce doci, pokupiti pare i otici dalje..

Slučajni prolaznik

pre 12 godina

Možete li preko terase da okačite onu tablu sa kursom evra, kao ispred menjačnica? Da znamo koliko nam pada dinar iz dana u dan.

Jel mi to izgledamo kao budale!?

pre 12 godina

Mislim da bi Tadic ili Cvetkovic trebalo da pozovu turske kolege, cisto da da ih pitaju kako odrzavati zastavu (EU) na koju pada prasina 20 godina... I potpuno je bezveze da ta ista zastava prekrije nasu.

Mrgud

pre 12 godina

EU se raspada,drzave poput Grcke,Spanije,Portugala kojime ne mozemo da premirisemo se raspadaju a mi bi u EU...E moja Srbijo ala si naivna...Nadam se da cu uspeti da pobegnem iz drzave kad Srbija udje u EU,bicemo njihovi robovi koji ce biti bedno placeni...

Klaus

pre 12 godina

Velika Britanija prošle godine na Forin Ofisu nije vijorila zastavu EU ni na Dan Evrope 9. maja. To što ne kači zastave EU je simbol njene slobode i samostalnosti od Brisela. Učimo od pametnijih.

vladan

pre 12 godina

Koji su to kriminalci,lazu narod o blagostanju u EU samo da bi ostali na vlasti.Pricaju o koriscenju pristupnih fondova,kao da ovi gore neznaju sta ce sa parama pa samo nas cekaju da nam daju.Nasa vlas nekaze ko puni parama te fondove,hoce li i srbija biti obavezna da uplacuje u taj fond.Sram ih bilo, kao da je ovaj narod lud kao da nevidi da cela evropa strajkuje,i da je u haosu.
(devla, 2. mart 2012 18:51)

Zapanjujuci je stepen neznanja o Evropi, koji postoji kod prosecnog Srbina; primer je citirani post.Ja slucajno zivim u toj Evropi i ipak nesto vise znam o njoj, a i o Srbiji.
Medjutim, to antievropejstvo postaje razumljivije kad se vidi da "antievropejce" uglavnom krasi teska nepismenost cak i na maternjem jeziku.
O, blazena prostoto!!!

Ja

pre 12 godina

Jadno, kitimo se tuđim perjem. Ako Srbija postane članica EU onda okačite zastavu (mada ni tad nije obavezno, npr. u Pragu se na Hradčanima viore samo češke zastave).

devla

pre 12 godina

Koji su to kriminalci,lazu narod o blagostanju u EU samo da bi ostali na vlasti.Pricaju o koriscenju pristupnih fondova,kao da ovi gore neznaju sta ce sa parama pa samo nas cekaju da nam daju.Nasa vlas nekaze ko puni parama te fondove,hoce li i srbija biti obavezna da uplacuje u taj fond.Sram ih bilo, kao da je ovaj narod lud kao da nevidi da cela evropa strajkuje,i da je u haosu.

des.

pre 12 godina

Gos.citam vase comentare ima onih sto pisu da Turska vec vise god.trazi i nije dobila, prvo trebate znati da Turska ne pripada Evropi. Drugo meni je licno drago sto je Evropa dala zeleno svetlo Srbiji, sad se moze reci da Srbiju zele u Evropu, oni koji neznaju sta je Evropa i nisu je nikad videli mogu tako nesto pisati, u Evropi je nasa buducnost i za nas a pogotovu za nasu decu.Srbiji je jos dug put jel treba mnogo toga da uradi da preuredi sudstvo da otpusti visak radnika u administraciji u i mnogo toga sto ce biti bolno za neke ljude ali gledajuci kako se radi u Srbiji za Evropu je to nemoguce mora se raditi i samo sa radom mozemo postici nesto.a ne dase pije kafa i ide na dorucak a ljudi cekaju dok oni doruckuju to trebamo da iskorenimo..i to ce se i desiti..

Brzic Slavujka

pre 12 godina

Nisam cula na vestima da smo vec i punopravni clan EU posto se vijori njihova zastava na vladinim zgradama.
P.S. Izgleda da sam i ja neobavestena kao i cela zemlja.

aleks

pre 12 godina

чудно и неприродно изгледају ове две заставе једна поред друге.Да не знам да смо стварно добији статус, реко би фотомонтажа сигурно !

Zoran

pre 12 godina

Sve ekspert do eksperta, toliko su upoznati sa ekonomijom, domaćom i svetskom, da mi nije jasno odkuda u Srbiji ovoliko ne obrazovanih, ne pismenih i siromašnih. Ništa u životu niste učinili osim što kukate i sve živo kritikujete. Sve što je ova vlast uradila se svodi na to što su dosegli status kandidata i ostalo su upropastili ali ću ipak glasati za njih. Pa vi eksperti da puknete od muke.

asdf

pre 12 godina

Zvezdice su mozda naopacke a mozda i nisu. To je uradjeno sa ciljem. Tako se (prevrnute zvezde sa 5 krakova)cesto oznacava jedna... Biblijska licnost. A vi sada mislite da sam retard. Valjda ce mi objaviti komentar....lol

Ljubisa livac

pre 12 godina

@ Ja Dvorac Hradacani je kraljevski dvorac, rezidencija. Kad vec to poredis, ni kod nas se na Oplencu ne viori zastava EU, vec na zgradi vlade!

Obelix

pre 12 godina

Komentari citalaca ohrabruju, vecina se raduje, jer se nazire svetlo, a oni sto se najbolje snalaze u mraku pomalo gube zivce i hvata ih panika. Ali kad se postepeno naviknu na svetlost shvatice i oni da je tama i njihov najveci neprijatelj. 500 godina tiranije ostavilo je tragove na ovom napacenom narodu, ali doslo je napokon vreme da budemo svoji na svome. A svoji na svome mozemo biti samo ako smo zajedno sa ostalim evropskim narodima udruzeni u borbi za blagostanje svih ljudi.

dragana

pre 12 godina

Mnogi pominju da je Turska vec 20 godina kandidat...Mozda gresim, ali koliko znam Turska je predlozena za kandidata, ali su neke zemlje zamerile sto se vecim delom nalazi u Aziji, a neke tj vecina trazi resenje Kiparskog pitanja.Koliko znam nije posotjala kandidatura nego predlog....

stefan

pre 12 godina

Ne mogu da gledam ove komentare tipa:"Ostacemo zauvek kandidati, kao Turci". Budimo ozbiljni. Da li vi ozbiljno mislite da Turska nije clanica EU jednostavno samo zato sto dominira muslimanska populacija???

Da jeste tako, EU (a posebno Nemacka) ne bi dopustili da imigranti uskacu u EU (skoro svi iz Islamskih nacija) i da ostanu ovde da rade, ili bar da crpe EU budzet na razlicite nacine...

Ako vas bas zanima zasto Turska nije clanica EU, uzmite lepo procitajte ovo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Accession_of_Turkey_to_the_European_Union

Spustite do dela "Negotiation progress" i pogledajte ovo markirano crvenom i narandzastom bojom.

E, to crveno ih sprecava.

A mi nismo ni stigli do toga da vidimo sta je kod nas crveno a sta zeleno. Tek treba da zapocnemo...

mujkic

pre 12 godina

Odlicna vest - ako se sad uozbiljimo i ubacimo u petu brzinu, mislim da imamo vremena da udjemo u EU zajedno s Hrvatima, na sledece ljeto, a mozda i da ih prestignemo, ako oni negde posrnu i ne udju kada je planirano!

Vokshi

pre 12 godina

Upravo na primeru Turske se lepo moze videti kako ce dalje teci EU pridruzivanje odnosno pregovori o punopravnom clanstvu Srbije. Turska je zvanicni kandidat od 1999 god. punih 6 godina je cekala na pocetak pregovora, sve do 2005 godine. Nakon toga dolazi na red poglavlje o carinama i trgovini. Turska ne priznaje EU clanicu Kipar i ne dozvoljava Kiparskim brodovima ulazak u Turske luke kao i Kiparskim avionima sletanje na Kiparske aeodrome. Zbog takvog stava pregovori su dospeli u corsokak i ne zna se kada ce biti nastavljeni. Ukoliko Turska ne promeni svoju politiku prema Kipru onda najverovatnije nikad. Kosovo nije clanica EU ali je priznato kao nezavisna drzava od vecine EU clanica. Srbija ima otvorene pretenzije prema Kosovu, smatra ga svojom teritorijom i to je ujedno nepremostiv problem. Srbija ce eventualno jednog dana zatvoriti mozda 2-3 manje vazna poglavlja i onda je kraj, sve dok se Kosovsko pitanje ne resi u potpunosti i bez ikakvih nedorecenosti.Drugim recima lopta je u srpskom dvoristu i samo od Srbije zavisi kako ce je odigrati i kako ce kreirati vlastitu buducnost. Kandidature je dodeljena, bio je to tezak porodjaj zavrsen carskim rezom, EU je Srbiji dala sansu a na ovoj je da je iskoristi.

Ljubisa livac

pre 12 godina

@ moja baba Informisi se malo. SSP jos nije ni ratifikovan jer ga Holandija koci. A statusom kanditata za nas, to vise nece moci da radi.

kaiser

pre 12 godina

"Verovatno ce clanstvo u uniji da nam vrati kosovo.
Ne nasedajte!
(dejan, 2. mart 2012 16:45)"

Ne, vratiće nam se samo ako se zaključamo u svoju sobicu u potkrovlju, i sa balkona pišamo po prolaznicima.

Duci0167

pre 12 godina

Po običaju,pravimo cirkus od svega! Ko je postavio zastavu,odma' u zatvor! Nismo mi zasluzni zastave EU! Ja bi ispostovao vecinu naroda i batalio EU a ja kako se snađem. Umreti neće ali moguće da bi završio u Lazi Lazarević i eto ...Balkanoidni sveznajući narod papagajskih navika da ponavnja otcane fraze.
Sto bi rekli "Da Bog da komsiji crkla krava i nek crkne i moja, pa kad dodje da mu pozajmim malo mleka a ja nemam" Tuga,tuga

dejan

pre 12 godina

KOLONIJE odavno ne postoje i to upravo zato što su sami kolonizatori shvatili da to više ne žele da budu!... Bezimena, definitivno komentar koji ostavlja najjaci utisak. Dobro je kad ti vidis da u svetu ne postoji imperijalizam i da ne postoje interesne sfere! Pretpostavljam da su nam uzeli kosovo jer zele dobro albancima na kosovu

ReTox

pre 12 godina

E baš zbog te Evrope sam danas kasnio po majku da je vozim na aerodrom: u Kneza Miloša je neki nesrećnik stavljao zastavu na banderu i zaustavio saobraćaj a u Nemanjinoj je vozilo Tanjuga blokiralo jednu traku. Super.

Martin,Pirot

pre 12 godina

Cekaj malo,a posto je deviza bila "I Kosovo i EU" sto se ne vijori pored Evropske i Kosovska zastava makar sa pahuljicom???

Bojan

pre 12 godina

Ponizavajuc gest, kićenje tuđim perjem i simbolima. Utisak je isti kao i da sam video svog automehaničara da nosi duksericu beogradskog univerziteta koji nikad nije ni upisao, a kamo li završio

(Vlast)a

pre 12 godina

Jedino opipljivo i stvarno lepo sto cemo moci da vidimo je ta zastava.Ali,ni to nije malo,obzirom da zamalo zavrsismo u slepom crevu,kao ruska gubernija.Vec sam isla da je vidim i stvarno mi je srce puno!

DobDob

pre 12 godina

Kakav mercedes, kakav univerzitet, o cemu pricamo ?
Ko je ovde mercedes, vestacka unija koja je pred raspadom, koja duguje vise novca nego sto je stanju da odstampa, cije clanice samo cekaju da se uhvate za vrat, maltene isto kao nekadasnje republike nesrecne Jugoslavije.
Skinimo to sa nasih institucija dok jos mozemo, koje su kakve-takve, ali ipak bolje od njih i onoga sto njima sledi ne tako daleko.

bane

pre 12 godina

odmah mi je lakse!!ne sekiram se vise za nemastinu,ne moram da mitim doktore,posla koliko hoces,para samo kaplje!i tek ce da daje ta naivna evropa!

nedic

pre 12 godina

Ako ste dobili status kandidata ne znaci da ce vas primiti u raspalu evropsku uniju!!!Da vas napomenem da je Turska vec godinama kandidat za clanstvo u uniji a nisu postali clan-ZAŠTO???-Zato što ih ne žele,kao sto ne zele ni nas!!!!!Oni nam nista dobro nikada nisu ucinili i ne treba da se udruzujemo sa njima!

vladan

pre 12 godina

Ovo jos nije ni prvi korak, nego tek iskazana namera da se prvi korak ka Evropi napravi, ali pozdravljam isticanje zastave EU u Beogradu kao simbolican cin i izraz namere u kom bi pravcu trebalo ici.

dorcolac

pre 12 godina

lepo izgleda, ponosan sam. Kad bi se uozbiljili i krenuli(zbog nas samih) brze ka EU, ka punopravnom clanstvu, pa kad konacno postanemo clan EU a ono svaka opstina u srbiji da istakne zastavu srbije, zastavu EU i zastavu grada...kao i sve drzavne institucije, tako ce biti jednog dana!

Alan Ford

pre 12 godina

Tako treba bravo . ALI to je trebalo da se desi pre vise godina.
Jedno pitanje koji je zaista unutrasnji plan politike prema kulturi i poljoprivredi Srbije. Kada se to razbistri i usmeri bicemo na pravom putu kao ljudi i kao nacija !

Mrgud

pre 12 godina

EU se raspada,drzave poput Grcke,Spanije,Portugala kojime ne mozemo da premirisemo se raspadaju a mi bi u EU...E moja Srbijo ala si naivna...Nadam se da cu uspeti da pobegnem iz drzave kad Srbija udje u EU,bicemo njihovi robovi koji ce biti bedno placeni...

belilistic

pre 12 godina

Da li su stambene zgrade i privatne kuce obavezne da u dane drzavnih praznika istaknu obe zastave?Molim odgovor da odmah pocnem da sijem....A mozda ce ih deliti besplatno preko MZ.

Ljubisa livac

pre 12 godina

Viori se, viori seee! I treba da se viori! Srbija je u Evropi, deo je Evrope i treba da se stremi pristupu u Evropsku zajednicu. To je jedini pravi put, ka boljem zivotu. Ne od sutra, ali makar i za 10 godina. Manite praznu slamu Rusija, Kina, nema od toga nista. Tu smo samo goli interes i za potkusuravanje. EU su prave vrednosti, nada u bolji zivot, a ne samoizolacija!

bezimena

pre 12 godina

Kakvi smo mi mentoli, ne verovatno. Kako nam ne dopire do mozga da smo postali nemacka kolonija ?
(VecaBG, 2. mart 2012 17:22)

Do mozga mnogo toga dopire samo PISMENIMA jer stanje svesti pismenog i nepismenog čoveka je bitno različito. Dok se ne opismenite (NEVEROVATNO se piše zajedno) Vama je suvišno bilo šta objašnjavati, kamoli Vam dokazivati da KOLONIJE odavno ne postoje i to upravo zato što su sami kolonizatori shvatili da to više ne žele da budu!

Eustahije

pre 12 godina

Kako smo jadni, ovo je strasno. Danas prolazim kroz centar Beograda i gledam kako po celom gradu kace zastave EU kao da smo postigli bog zna sta.
Ali sa druge strane razumem i ove sto su na vlasti, idu izbori, treba narodu zamazti oci kako su oni nesto dobro uradili.
Ali opet, JADNI SMO!!!

whitekangaroo

pre 12 godina

ja se osećam kao evropljanin oduvek, ali ne u istom buretu kao i francuz, nemac ili englez.

meni eu zastava na domu vlade bode oči

Jel mi to izgledamo kao budale!?

pre 12 godina

Mislim da bi Tadic ili Cvetkovic trebalo da pozovu turske kolege, cisto da da ih pitaju kako odrzavati zastavu (EU) na koju pada prasina 20 godina... I potpuno je bezveze da ta ista zastava prekrije nasu.

mujkic

pre 12 godina

Odlicna vest - ako se sad uozbiljimo i ubacimo u petu brzinu, mislim da imamo vremena da udjemo u EU zajedno s Hrvatima, na sledece ljeto, a mozda i da ih prestignemo, ako oni negde posrnu i ne udju kada je planirano!

MOjaBaba

pre 12 godina

Od ispiranja mozga SPP-om je proslo tacno 4 godine i dobili smo 300 000 vise zaposlenih ,dug se smanjio duplo a dinar ojacao 40%..ili ce ipak biti da je bilo OBRNUTO...sad imamo novo ispiranje mozga po istom receptu.

Klaus

pre 12 godina

Velika Britanija prošle godine na Forin Ofisu nije vijorila zastavu EU ni na Dan Evrope 9. maja. To što ne kači zastave EU je simbol njene slobode i samostalnosti od Brisela. Učimo od pametnijih.

aleks

pre 12 godina

чудно и неприродно изгледају ове две заставе једна поред друге.Да не знам да смо стварно добији статус, реко би фотомонтажа сигурно !

vladan

pre 12 godina

Koji su to kriminalci,lazu narod o blagostanju u EU samo da bi ostali na vlasti.Pricaju o koriscenju pristupnih fondova,kao da ovi gore neznaju sta ce sa parama pa samo nas cekaju da nam daju.Nasa vlas nekaze ko puni parama te fondove,hoce li i srbija biti obavezna da uplacuje u taj fond.Sram ih bilo, kao da je ovaj narod lud kao da nevidi da cela evropa strajkuje,i da je u haosu.
(devla, 2. mart 2012 18:51)

Zapanjujuci je stepen neznanja o Evropi, koji postoji kod prosecnog Srbina; primer je citirani post.Ja slucajno zivim u toj Evropi i ipak nesto vise znam o njoj, a i o Srbiji.
Medjutim, to antievropejstvo postaje razumljivije kad se vidi da "antievropejce" uglavnom krasi teska nepismenost cak i na maternjem jeziku.
O, blazena prostoto!!!

VojvodjaninBG

pre 12 godina

Svaka cast na kandidaturi,kao prvo totalno sam apolitican,ali sam srecan sto konacno nasa drzava ide putem koji zasluzuje.Srbija je bitan faktor u Evropi,kako zbog polozaja tako i zbog mnogo drugih stvari...dajte ljudi jednom da se urazumimo i da ne idemo mimo sveta(u ovom slucaju treba da smo zadovoljni i da gledamo da uradimo sto je do nas i konacno da postanemo clan EU)...a ovi koji se vade na to da je Turska kandidat vec 20 god. su kontrasi,Turska je specificna po mnogo cemu....

Ljubisa livac

pre 12 godina

@ moja baba Informisi se malo. SSP jos nije ni ratifikovan jer ga Holandija koci. A statusom kanditata za nas, to vise nece moci da radi.

Obelix

pre 12 godina

Komentari citalaca ohrabruju, vecina se raduje, jer se nazire svetlo, a oni sto se najbolje snalaze u mraku pomalo gube zivce i hvata ih panika. Ali kad se postepeno naviknu na svetlost shvatice i oni da je tama i njihov najveci neprijatelj. 500 godina tiranije ostavilo je tragove na ovom napacenom narodu, ali doslo je napokon vreme da budemo svoji na svome. A svoji na svome mozemo biti samo ako smo zajedno sa ostalim evropskim narodima udruzeni u borbi za blagostanje svih ljudi.

Vladimir Zivkovic

pre 12 godina

Dobra je vest, postati kandidat ali nesme se preterivati.
Na primer u Pragu, na Hradčanima (predsednička palata češkog predsednika) nijednom se nije vijorila zastava EU a ta zemlja je devetu godinu član EU, ne kandidat).

devla

pre 12 godina

Koji su to kriminalci,lazu narod o blagostanju u EU samo da bi ostali na vlasti.Pricaju o koriscenju pristupnih fondova,kao da ovi gore neznaju sta ce sa parama pa samo nas cekaju da nam daju.Nasa vlas nekaze ko puni parama te fondove,hoce li i srbija biti obavezna da uplacuje u taj fond.Sram ih bilo, kao da je ovaj narod lud kao da nevidi da cela evropa strajkuje,i da je u haosu.

BoKi

pre 12 godina

Pa šta ako smo im kolonija. I Austrija je, pa joj i nije tako loše...
Imamo naravno alternativu - da budemo kolonija našim lokalnim tajkunima i lopovima, samo, mislim da smo to gorko iskustvo već prošli, pa smo valjda nešto i shvatili.
Treće rešenje je jedino da nam dođu Marsovci i zavedu red, ali tu ćemo se načekati...
Se ostalo je san. Ili samo kafanska priča. U njoj je sve moguće.

Ja

pre 12 godina

Jadno, kitimo se tuđim perjem. Ako Srbija postane članica EU onda okačite zastavu (mada ni tad nije obavezno, npr. u Pragu se na Hradčanima viore samo češke zastave).

Vokshi

pre 12 godina

Upravo na primeru Turske se lepo moze videti kako ce dalje teci EU pridruzivanje odnosno pregovori o punopravnom clanstvu Srbije. Turska je zvanicni kandidat od 1999 god. punih 6 godina je cekala na pocetak pregovora, sve do 2005 godine. Nakon toga dolazi na red poglavlje o carinama i trgovini. Turska ne priznaje EU clanicu Kipar i ne dozvoljava Kiparskim brodovima ulazak u Turske luke kao i Kiparskim avionima sletanje na Kiparske aeodrome. Zbog takvog stava pregovori su dospeli u corsokak i ne zna se kada ce biti nastavljeni. Ukoliko Turska ne promeni svoju politiku prema Kipru onda najverovatnije nikad. Kosovo nije clanica EU ali je priznato kao nezavisna drzava od vecine EU clanica. Srbija ima otvorene pretenzije prema Kosovu, smatra ga svojom teritorijom i to je ujedno nepremostiv problem. Srbija ce eventualno jednog dana zatvoriti mozda 2-3 manje vazna poglavlja i onda je kraj, sve dok se Kosovsko pitanje ne resi u potpunosti i bez ikakvih nedorecenosti.Drugim recima lopta je u srpskom dvoristu i samo od Srbije zavisi kako ce je odigrati i kako ce kreirati vlastitu buducnost. Kandidature je dodeljena, bio je to tezak porodjaj zavrsen carskim rezom, EU je Srbiji dala sansu a na ovoj je da je iskoristi.

Brzic Slavujka

pre 12 godina

Nisam cula na vestima da smo vec i punopravni clan EU posto se vijori njihova zastava na vladinim zgradama.
P.S. Izgleda da sam i ja neobavestena kao i cela zemlja.

zz

pre 12 godina

20 puta dnevno cujem ,,strane investicije'', sto bi u prevodu znacilo iskoricavanje domacih resursa uz minimalne naknade(jeftina radna snaga).. Strane firme ce doci, pokupiti pare i otici dalje..

des.

pre 12 godina

Gos.citam vase comentare ima onih sto pisu da Turska vec vise god.trazi i nije dobila, prvo trebate znati da Turska ne pripada Evropi. Drugo meni je licno drago sto je Evropa dala zeleno svetlo Srbiji, sad se moze reci da Srbiju zele u Evropu, oni koji neznaju sta je Evropa i nisu je nikad videli mogu tako nesto pisati, u Evropi je nasa buducnost i za nas a pogotovu za nasu decu.Srbiji je jos dug put jel treba mnogo toga da uradi da preuredi sudstvo da otpusti visak radnika u administraciji u i mnogo toga sto ce biti bolno za neke ljude ali gledajuci kako se radi u Srbiji za Evropu je to nemoguce mora se raditi i samo sa radom mozemo postici nesto.a ne dase pije kafa i ide na dorucak a ljudi cekaju dok oni doruckuju to trebamo da iskorenimo..i to ce se i desiti..

Slučajni prolaznik

pre 12 godina

Možete li preko terase da okačite onu tablu sa kursom evra, kao ispred menjačnica? Da znamo koliko nam pada dinar iz dana u dan.

Zoran

pre 12 godina

Sve ekspert do eksperta, toliko su upoznati sa ekonomijom, domaćom i svetskom, da mi nije jasno odkuda u Srbiji ovoliko ne obrazovanih, ne pismenih i siromašnih. Ništa u životu niste učinili osim što kukate i sve živo kritikujete. Sve što je ova vlast uradila se svodi na to što su dosegli status kandidata i ostalo su upropastili ali ću ipak glasati za njih. Pa vi eksperti da puknete od muke.

stefan

pre 12 godina

Ne mogu da gledam ove komentare tipa:"Ostacemo zauvek kandidati, kao Turci". Budimo ozbiljni. Da li vi ozbiljno mislite da Turska nije clanica EU jednostavno samo zato sto dominira muslimanska populacija???

Da jeste tako, EU (a posebno Nemacka) ne bi dopustili da imigranti uskacu u EU (skoro svi iz Islamskih nacija) i da ostanu ovde da rade, ili bar da crpe EU budzet na razlicite nacine...

Ako vas bas zanima zasto Turska nije clanica EU, uzmite lepo procitajte ovo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Accession_of_Turkey_to_the_European_Union

Spustite do dela "Negotiation progress" i pogledajte ovo markirano crvenom i narandzastom bojom.

E, to crveno ih sprecava.

A mi nismo ni stigli do toga da vidimo sta je kod nas crveno a sta zeleno. Tek treba da zapocnemo...

dragana

pre 12 godina

Mnogi pominju da je Turska vec 20 godina kandidat...Mozda gresim, ali koliko znam Turska je predlozena za kandidata, ali su neke zemlje zamerile sto se vecim delom nalazi u Aziji, a neke tj vecina trazi resenje Kiparskog pitanja.Koliko znam nije posotjala kandidatura nego predlog....

vukan

pre 12 godina

Pomesani su mi utisci, pre 12 godina bio sam ubedjen u bolje sutra i da ta zastava donosi boljitak! Od ubedjenja do ubedacenja dug je put!

asdf

pre 12 godina

Zvezdice su mozda naopacke a mozda i nisu. To je uradjeno sa ciljem. Tako se (prevrnute zvezde sa 5 krakova)cesto oznacava jedna... Biblijska licnost. A vi sada mislite da sam retard. Valjda ce mi objaviti komentar....lol

kaiser

pre 12 godina

"Verovatno ce clanstvo u uniji da nam vrati kosovo.
Ne nasedajte!
(dejan, 2. mart 2012 16:45)"

Ne, vratiće nam se samo ako se zaključamo u svoju sobicu u potkrovlju, i sa balkona pišamo po prolaznicima.

Ljubisa livac

pre 12 godina

@ Ja Dvorac Hradacani je kraljevski dvorac, rezidencija. Kad vec to poredis, ni kod nas se na Oplencu ne viori zastava EU, vec na zgradi vlade!

Martin,Pirot

pre 12 godina

Cekaj malo,a posto je deviza bila "I Kosovo i EU" sto se ne vijori pored Evropske i Kosovska zastava makar sa pahuljicom???

ReTox

pre 12 godina

E baš zbog te Evrope sam danas kasnio po majku da je vozim na aerodrom: u Kneza Miloša je neki nesrećnik stavljao zastavu na banderu i zaustavio saobraćaj a u Nemanjinoj je vozilo Tanjuga blokiralo jednu traku. Super.

dejan

pre 12 godina

KOLONIJE odavno ne postoje i to upravo zato što su sami kolonizatori shvatili da to više ne žele da budu!... Bezimena, definitivno komentar koji ostavlja najjaci utisak. Dobro je kad ti vidis da u svetu ne postoji imperijalizam i da ne postoje interesne sfere! Pretpostavljam da su nam uzeli kosovo jer zele dobro albancima na kosovu

Duci0167

pre 12 godina

Po običaju,pravimo cirkus od svega! Ko je postavio zastavu,odma' u zatvor! Nismo mi zasluzni zastave EU! Ja bi ispostovao vecinu naroda i batalio EU a ja kako se snađem. Umreti neće ali moguće da bi završio u Lazi Lazarević i eto ...Balkanoidni sveznajući narod papagajskih navika da ponavnja otcane fraze.
Sto bi rekli "Da Bog da komsiji crkla krava i nek crkne i moja, pa kad dodje da mu pozajmim malo mleka a ja nemam" Tuga,tuga