Ponedeljak, 20.02.2012.

11:38

Tatonovi roditelji traže odštetu

Roditelji Brisa Tatona, francuskog navijača ubijenog u Beogradu 2009. godine, pokrenuće proceduru za nadoknadu štete protiv države Srbije.

Izvor: Beta

Tatonovi roditelji traže odštetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

kužiš stari moj

pre 12 godina

neka budu "zadovoljni"( ako se u ovom slučaju može uopće takav atribut upotrijebiti - kako je jezik nesavršen) što im nisu sudili u hrvatskoj, dobili bi max 5 godina, onda bi ih predsjednik pomilovao pa im oprostio 1 godinu, a onda bi ih sudstvo pustilo na slobodu nakon polovice odslužene kazne.
(još brutalnije ubojstvo mladića luke ritza kojega je katolička mladež pretukla po noći iz čiste zabave - sada su na slobodi nakon 2g nekog zatvora - istina je da su bili maloljetni, ali ubojstvo je ubojstvo....a roditelji nisu dobili niti prekršajnu prijavu!!! )

nada

pre 12 godina

Odstetu treba da plate clanovi Apelacionog suda IZ SVOG DZEPA, ako im zafali (u sta sumnjam, posle toliko "ispravnih" odluka), neka dignu kredit.

nessa

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da se posle ovog teksta neko poziva na ovcaru i rat i bombardovanje.
Pobogu ljudi decko je dosao na utakmicu i ubili su ga nasred ulice.
Onda nam je krivo sto svet na nas gleda kao u filmu Andjeline Joli.

VMRODPMNE

pre 12 godina

@Srbija odmah da trazi odstetu of Francuske za ubistvo kralja Aleksandra u Marseju zbog propusta u obezbedjenju!
(bendower, 20. februar 2012 13:43)

Tvoj Kralj Aleksandar, sta je trazio to je i dobio.

TAP3AH

pre 12 godina

@djura cvorovic
"svuda u svetu nastrada turista,ali jos nisam cuo da je neko tuzio njujork,rio,london....na nacin kao sto oni to rade"
Moju prijateljicu je pre 30 godina u Americi opljackao i povredio ulicni pljackas koji je pobegao.
Tuzena je USA Vlada, i presudjeno je njoj (prijateljici) u korist. Ogromna odsteta, placeni SVI troskovi lecenja, ukljucujuci avionske karte, sve transfere, smestaj i dzeparac za vreme lecenja u Americi.
Uredjene zemlje, sa normalnim pravnim sistemom tako rade.
Divljacke zemlje sa korum[iranom druzinom na celu, rade kako im se cefne...

nolle

pre 12 godina

e pa bilo bi lepo da se rasproda od onih majmuna koji su ga ubili imovina i da im se odatle iplati odsteta,ali nije vam ovo danska. ovo cemo mi da platimo od nasih para,kao sto smo sve ostalo i placali kad su se ovakve stvari dogadjale. ljut sam i moram jos nesto da napisem.imam firmu koja zaradjuje relativno dobro u odnosu na prosek zarade gradjana.porez ne placam,odnosno ne prijavljujem realan dobitak.prijavljujem mnogo manji dobitak.to svi rade,nije tajna.e odatle ja vracam novac koji mi drzava uzima i isplacuje novce ovim nesrecnim ljudima samo iz jednog razloga,a to je nesposobnost drzave da sprovodi zakon!

EVEREST

pre 12 godina

Zao mi je zbog tragicno ugasenog mladog zivota, brutalno, bestijalno prebijanje i ubistvo u stranoj zemlji samo zato sto je navijac...to je za najvecu osudu i za dugi niz godina u zatvoru.
To sto su kazne prepolovljenje, to nikako nije tema za polemisanje.
Pa valjda zato i postoji drugostepeni sud da jos jednom izmeri odmeri i donese pravilnu i svrsishodnu presudu.Da ih je sud sve oslobodio a za tako nesto bilo nekih dokaza, pa ko smo mi da se mesamo u rad sudova.
I jos samo o parama koje traze roditelji nastradalog.
Bruka i sramota..kao prvo za Srbiju sto im vec nije isplatila neki novac kao obestecenje a onda i za te roditelje...pa zar ce im pare nadomestiti gubitak deteta.Kako god niko se nije proslavio u ovom slucaju...ni mi kao drzava ni oni kao roditelji...

kaiser

pre 12 godina

"Slažem se, ali i da Francuska kao članica NATO-a obešteti porodice pobijenih u bombardovanju Srbije 1999 godine. Mogli bi da krenu od porodice male Milice Rakić, pa porodice pobijenih na RTS-u, pa voza u Grdeličkoj klisuri...
(Slažem se, ali.., 20. februar 2012 12:33)"

...pa Ovčari, Srebrenici, Ćuškoj, po raznim logorima i masovnim grobnicama u BiH, za one ljude iz kamiona hladnjače u Dunavu, pa za ove iz jezera Perućac, za one iz pokopane u bazi SAJ u Beogradu...

To je ipak bilo pre stvari o kojima ti pričaš.

Slažeš se još uvek?

Jeftiniju demagogiju nisam davno video. Na stranu što čisto sumnjam da je lično tebi te 99-te išta nedostajalo, čim odmah umesto argumenata vadiš tudje leševe.

Zoran Bojic

pre 12 godina

Verovatno ce se i ovaj slucaj zavrsiti kao i afera "Kovacevic", Srbija ce placati greske, bahatost ili zlocine pojedinaca, a moze da se desi i da ovo bude jos jedan od uslova dobijanja statusa kandidata za ulazak u EU.

Ash

pre 12 godina

Dzabe vi kukumacete, te odstete cem MI platiti, od nasih para iz budzeta, i tako i treba jer MI smo krivi sto takva stoka koja prebija ljude do smrti postoji, jer smo dozvolili da se na televiziji pusta bilo sta, jer smo pustili popove u skolu, jer niko ne hapsi one koji ubice i naciste nazivaju "ti mladi ljudi", jer smo glasali za one za koje smo glasali poslednjih 20 godina... Sad treba da savijemo ledja, da nas j*** ceo svet, dok nam ne dodje pamet u glavu, pa da nam za 10 godina eventualno bude malo bolje.

zoka

pre 12 godina

Do kada ce drzava Srbija t.j. njeni gradani da placaju kazne zbog maloumnika koje ta ista drzava podstice na kriminal. Zar ne bi bilo bolje da su ulozili u dobru i radnu decu koja kad zavrse fakultet nemaju gde da rade.A roditelji ovog momka su potpuno u pravu.

Kuzma

pre 12 godina

Hoce li obican narod vecno placati greske nesposobnih, nerad odgovornih i bahatost poganih sebicnika?!? HOCE!!! Zato sto smo nesposobni da bilo sta promenimo.Prvenstveno sebe. A sta je problem sa nama? To sto ne kapiramo gde je problem. E zato, prijatelji, ovde nikad nece biti dobro...

Barbara

pre 12 godina

Izuzetno mi je zao tog decka kao i njegovih roditelja. Ne smatram da je kazna od 7 do 15 godina mala, ali svakako zvuci otuzno kad se govori o duplom smanjenju kazne... Drzava Srbija takodje treba snositi odgovornost zbog slabe bezbednosti tokom i nakon utakmica, kao iz zbog toga jer je duzna da sama resi sve probleme koje ima sa huliganima. Godinama im se tolerisalo, pa je kranje vreme za drakonske kazne.

darko

pre 12 godina

totalno smo luda nacija...videlo se nase navijanje protiv hrvatske u rukometu...gadjanje igraca i sto je najgore naseg pogodimo...e srbijo srbijo,dokle ces da lazes samu sebe.porodica poginulog moze da tuzi i u strazburu na sudu za ljuska prava,tako da tamo srbovanje ne pomaze.

Aleksandar

pre 12 godina

Ovi ljudi imaju zakonska prava da traze odstetu od napadaca, ali ne i od drzave jer se incident nije dogodio na stadionu ni oko njega pa cak ni u blizini.

Stati zlu za vrat, najsvetija je...

pre 12 godina

Gospodo Taton, u svom vašem bolu u kojem saosećam, hvala vam na pionirskom poslu kojim pružate dobre usluge našem brutalizovanom društvu ukazujući da se krvnici moraju dovesti k poznaniju prava. Takodje, hvala zato što, indirektno, sprovodite preko nam potrebnu ulogu odlučnog i jakog tužilaštva i pravosudja, što nemamo (zbog čega vas je, dobrim delom, i zadesila vaša nesreća).

EU

pre 12 godina

Normalno bi bilo da tu odstetu plate pocinioci,ali Srbija ce platiti od vasih para dragi poreznici,bas kao sto je platila USA za onog bicmana!
Lakse im je od vas nego da se raspravljaju sa tima koji takve veze imaju,da
ih zbog toga tako blago kaznjavaju!

beep

pre 12 godina

ja stvarno ne mogu da verujem da ce se slucaj miladina kovacevica opet ponoviti kada smo platili 1 mil dolara da ne lezi u zatvoru zbog prebijanja duplo slabijeg od sebe,ovo je stvarno katastrofa od drzave da tako stiti krimnalce i ubice,zamolio bih vas B92 da pokrenete insajder o svim ovim slucajevima,da vidimo ko su te sudije i ko im govori da to rade

DOKLE CE GRADJANI SRBIJE DA PLACAJU SLOBODU RAZNIM KRIMINALCIMA,BATINASIMA I UBICAMA

Stevan

pre 12 godina

I treba da tuze Srbiju jer nase institucije, tacnije sudije apelacionog suda su smanjile kazne barabama... i dokle ce to tako da se radi da se obesnim gradjanima Srbije izlazi u susret... Podrska Tatonovim roditeljima.

DRZIVAGO

pre 12 godina

Sta je to Država? To smo mi! Mi ćemo plaćati propuste mediokriteta koji rade u državnim službama. Svojim porezima, taksama...
A upola kažnjeni navijači-ubice treba da rade na javnim radovima i da tako otplaćuju deo novca. Ne treba ih zatvarati u zatvore koji imaju TV, teretane, stoni tenis... treba da rade!

dule

pre 12 godina

Ova nasa nazovi 'drzava' je sramota za 21. vek. Prepoloviti kazne za ubistvo, pa to moze samo nemoralna osobada uradi, ali mozda i ta osoba ima dete, bas me interesuje da li bi tako presudili da su oni u pitanju...

ergo

pre 12 godina

Kao i svaka normalna osoba, i ja sam protiv nasilja na utakmicama, smanjivanja kazni za pocinjena ubistva itd. Ali, takodje mi je degutantno trazenje odstete od drzave, tj. materijalna nadoknada za bilo sta ove vrste, kao da se parama nadoknadjuje nesto. Ako hoce da terete nekog, neka terete porodice zlocinaca. Sto se tice odluke Vrhovnoh suda, njima treba da se pozabave unutrasnji organi, a ne francuska porodica koja trazi pare.

Njokalica

pre 12 godina

Ja sam protiv,a ako vec treba da se plati,da to bude od veca apelacionog suda koji je prepolovio kaznu,a ne vratio na ponovno sudjenje drugom sudiji

Milko

pre 12 godina

Treba da nas tuže, da traže veliku odštetu, da traže da se zabrani našim navijačima poseta bilo kakvim sportskim priredbama u Evropi.
Ubice njihovog sina su uglavnom na slobodi, ili će uskoro biti, kada im još jednom prepolove ove smešne kazne.
Ne razumem zašto naša vlast misli da je ceo svet lud i da naseda njihovim smicalicama i lažima.

cekaj, cekaj

pre 12 godina

Ovih deset orangutana su osramotili Srbiju i Beograd i trebalo bi da plate otstetu Srbiji, ne Srbija nekim nebitnim Francuzima... Zao mi je coveka, ali koliko je njegova zemlja nanela zla i nepravde mojoj... Shvaticu to kao kradju ako im drzava od mog poreza da 'otsteu' jer Francuska je nasim ljudima nikad ne bi dala! Sad but true...

bezimena

pre 12 godina

Ovo je jedna od preko stotinu afera iz vremena biv. večitih VdrK i M. Dinkića, koja ns košta djavo i po, ali će i ovo sudjenje da bude odloženo, do posle izbora, za svaki slučaj...

NEZAVISNBO PRAVOSUDJE je u Srbiji mislena imenica, zato pravde i nema!

judge dread

pre 12 godina

Ljudi bre, moramo pod hitno da sami dovedemo u red svoju drzavicu da ne bi dolazili Franuzi Englezi, Kinezi itd. ovde da nas "civilizuju" umesto nas samih!

Petar

pre 12 godina

Odstetu treba da plati drzava jer je neprocesuiranjem ovih ljudi izazvala opstu opasnost. Protiv njih su i ranije postojale krivicne prijave koje drzava nije uzela u obzir. Zar nije osnovna obaveza drzave da pruzi bezbednost gradjanima? Drzava Srbija to ne radi. I zato treba da plati. Ovi sto ovde javno traze odstetu za bombardovanje, zamislite da sve zrtve koje su izgubile nekog bliznjeg ili zdravlje ili dom zbog srpske politike devedesetih krenu da tuze ovu drzavu? Malo odgovornosti ne bi skodilo.

realista

pre 12 godina

S obzirom na ono sramotno smanjivanje kazni ja im želim da dobiju parnicu tj. odštetu i to barem 2-3 miliona evra i sve to da plate sudije...

danilo

pre 12 godina

Neka tuze drzavu i neka im se isplati sto veca odsteta. Pa zna se da je ovde pravda smesna, obicno se razrezu kazne koje se po pravilu smanje u zalbenom postupku, a onda se osudjenik pozove na dobro vladanje, trazi pomilovanje itd pa neretko izadje posle najvise trecine osnovne kazne. I svi mi to znamo i trpimo. E sada, ovi ljudi imaju vise mozga i obraza i ne zele to da prihvate i bore se- nesto sto se mi ovde valjda plasimo da uradimo. I kod onog imbecila Kovacevica je u pitanju odsustvo javnog reagovanja: on siledzija prebije nekoga, konzul prevarant izda lazni pasos da ovaj pobegne, nasa drzava ne zeli da ga isporuci iz nekog razloga pa odluci da plati odstetu. I svi ce proci sa minimalnim kaznama samo mi placamo milionce. Pa i neka bre kada smo ovce, neka!

beerbelly

pre 12 godina

čitam komentare i ne vjerujem - pa neće oni tražiti obeštećenje od države zbog smrti svoga sina nego zbog činjenice da je ista ta država LICEMJERNO PREPOLOVILA KAZNE UBOJICAMA! ljudski je život neprocjenjiv (više-manje, rekli bi skeptici), ali licemjerje i uvačenje u pak kriminalcima i nasilnicima treba kazniti.

pa kad za to nemamo snage napraviti ni mi hrvati ni vi srbi u svojim zemljama, onda neka to naprave francuzi, turci, tadžokistanci... svejedno.

djordjevic

pre 12 godina

Jel moze neko od vas koji se zalazete da roditelji ljudi u zatvoru plate odstetu da mi objasni kako su roditelji pravno odgovorni za postupke njihove punoletne dece? Ili da li bi ste vi tako nesto pokrenuli na bilo kom sudu (strazbur na primer)? Koliko para bi ste hteli da bacite na takav proces posto bi izgubili sto posto?

ap

pre 12 godina

"Molim Vas da svuda i svima pricate o reformisanom,nezavisnom sudstvu koje je smanjilo kaznu zverima."

- ma nema potrebe, priča o srpskom pravosuđu je ispričana u slučaju ganić pred engleskim sudom.

dzericak

pre 12 godina

I ja bih da sam na njihovom mestu. Jadni ljudi. Mozes misliti sin im otisao da gleda utakmicu tamo negde i rulja ga tamo negde namrtvo prebi. I onda pravda tamo negde kaze da su mu ti sto su im sina ubili i nisu bas toliko krivi.

Apsolutna podrska Tatonovima!

pre 12 godina

Zamislite da vam neko ubije dete a onda ubicama prepolovi kaznu! Koje ponizenje i koja dusevna bol. Treba da tuze drzavu Srbiju koja ih je namerno ponizila i nema respekta prema ljudskom zivotu.

judge dread

pre 12 godina

Treba te "sudije" koji smanjuju "prestroge kazne" ubicama iz predumisljaja osuditi na dozivotnu robiju, pa im onda smanjiti prestroge kazne na 25 godina.

bezimena

pre 12 godina

A sto su mene bombardovali francuski avioni..Ko ce to da plati ???????
(M., 20. februar 2012 12:47)

Tužite NATO, dobićete odštetu isto kao što su je dobili nemački civili, nakon što im je država sravnjena sa zemljom...

Roditeljima mučki ubijenog Brisa Tatona, sva moguća podrška!

Odštetu će da plate OSUDJENI i njihove tate i mame, NE država Srbije, jer ubice nisu bili policajci, ili vojnici, niti su bili zaposleni u bilo kom DRŽAVNOM organu pa da su "u ime države" ubili njihovog sina! Doduše ni M. Kovačević nije bio "državni" činovnik, pa je privatizovano MSP ipak izdejstvovalo, u Vladi, da gradjani Srbije plate MILIONČE dolara za privatno sadističko iživljavanje tog buzdovana (sina prijatelja VJ)....

p.s. odštetu od države Srbije mogu da traže porodice ubijenih albanskih civila, da li su je tražili to NE ZNAMO!

dean@m

pre 12 godina

Kakvu odštetu i po kojoj osnovi i kakvi propusti?

Taton nije bio na fudbalskom stadijumu, niti u organizovanoj grupi navijača, nego u svojoj diskreciji u centru grada.
Država Srbija, niti ijedna druga, ne može da obezbedi ličnu pratnju svakome strancu koji se šeta ulicama grada.

Ovaj akcija njegovih roditelja samo ukaljava sećanje na tragični dogadjaj i radije izgleda kao rešavanje finansijskih egzistencionalnih problema porodice Taton preko ledja srpskih poreskih obveznika.

Jofel

pre 12 godina

Dakle na kraju plaćamo mi, poreznici.
(Kiss, 20. februar 2012 12:19)

Ne, vi poreznici, vi ne placate nikome nista, ali mi, poreski obveznici, placamo svima svasta... :(

Milan

pre 12 godina

To je to, ovde neko ubije čoveka iz čista mira i dobije 3, 5 7 godina zatvora i posle par godina zbog dobrog vladanja trk' napolje pa ponovo. Silovatelji još manje, po trk' napolje pa ponovo, ubijaj, siluj, razbijaj. Ovde su javnim ličnostima sinovi oglašene ubice i šefovi mafije i ne pada im na pamet da se povuku sa svojih pozicija. Još napadaju državu da im je namestila. Shvatite ovo je sigurna kuća za ubice.
Ali na sreću u ovom slučaju to neće moći, - mala satisfakcija za nas koji živimo u ovom hororu - gruboj šali od države.

al

pre 12 godina

To je fazon ove vlade! Stiti zlikovce! Setite se Miladina Kovacevica! Dali su 1.000.000 dolara iz nasih usta da onaj tatin i manin sin kabadahija i nasilnik ne bi lezao u zatvor u Americi gde mu je i mesto!

Dojcilo

pre 12 godina

Naravno da treba da traze odstetu, a ako ponovo budu omalovazeni i ponizeni, onda treba da traze od svoje vlade da razmotri dobro kome daje kandidaturu za clanstvo u EU.
Sa nama ne vredi drugacije, samo pritisak!

LHC

pre 12 godina

Crno nam se piše kada ova generacija 'majmuna' koji sebe nazivaju navijačima budu stasali u roditelje ili u neke 'ljude' na pozicijama.Biće vrlo zanimljivo videti njihovu decu na delu.'Džiberizam' pobeđuje u svakoj sferi života u ovom jadnom izgovoru za državu

helen

pre 12 godina

I treba da traze!Pitam se samo kako sudija, koji je doneo odluku da se tim ubicama prepolovi kazna, moze mirno da spava.Kakva sramota i blamaza za nase dudstvo!

Nemanja

pre 12 godina

zasto su im smanjili kazne? ubijes coveka i budes u zatvoru 7 godina,sramota... dokle vise?
(bejn, 20. februar 2012 11:53)

sta je tu cudno? mog druga su upucali u potiljak dok je bezao od napadaca i njegov ubica je dobio 6 godina robije.Naravno da je malo, ali ne vidim razlog sto bi dali vise za francuza kad za svoje drzavljane dajemo po toliko? Mozda njihovi zivoti vise vrede nego nasi?

Dželat

pre 12 godina

Uveo bih smrtnu kaznu, kakav zatvor za ološ, smrtna kazna ili doživotna robija za par njih pa da vidimo da li u ovoj zemlji neće da bude zakona. A roditeljima puno pravo da traže odštetu!

boki

pre 12 godina

Odsteta vam nece vratiti sina,ali imate prava da trazite odstetu,sto ste i pametno ucinili,kad imamo ovakvo pravosudje da ublazuje kazne pociniocima.

jegulja

pre 12 godina

laik sam ali mislim da je ovo klasican primer necega sto se zove nedostatak pasivne legitimacije.

tuzba moze da bude usmerena jedino na one koji su pravosnazno osudjeni za ucestvovanje u ubistvu jer su oni "napravili" stetu. drugo je sto je ova vrsta stete nenadoknadiva.

Waistiny

pre 12 godina

I treba da traze bar 100 miliona evra. Ako je Srbija potrcala da plat 1 milion za batinanje duplo sitnijeg, duplo slabijeg, ali svakako duplo inteligentnijeg coveka koga je unakazio onaj Miladin Kovacevic, onda je ovo neka suma koja bi bila donekle fer (fer bi bilo oko za oko). Kad' vec ne mogu da pobiju ubice, kad' vec ne mogu da ih osude na pristojne kazne, onda bar da se oduzme od RZZOa, penzionog fonda, bilo koga, bilo cega... Srbija mora da plati. To je to.

TAP3AH

pre 12 godina

U ovoj nesretnoj zemlji, svaka zrtva i njeni najmiliji su vise puta ubijeni, silovani ili opljackani.
Nakon zlodela, prvo krecu komsije i prijatelji koji tvrde kakko je "bio dobar momak, svima se javljao...". Zatim krecu mediji i kojekave "grupe" koje se boje za njihova (zlocinacka) prava.

Na kraju ih, u vecini slucajeva, dotuku pravosudni organi (ruznog li izraza) koji, i ako ih kojim slucajem i osude, prepolove kazne kada se prasina malo slegne.

Iz tog razloka imamo visestruke povratnike, momka koji kolima ubije dvoje mladih ljudi, a pritom ima PET prijava za voznju u pijanom stanju, "presretace" koji po putevima presrecu ljude sekirama i pale im vozila, razne Urose... Spisak je dugacak i mucan.
I, dok ovo pisem a svi se zgrazaju, NIJEDNOM od odgovornih ministara, sudija, policajaca ne pada ni na kraj pameti da nesto preduzme ili, ne daj Boze, podnese ostavku i preuzme odgovornost za svoja (ne)dela.

Cast i postenje odavno ne zive u Srbiji.

perapk

pre 12 godina

Pa i treba da traze odstetu. I treba da nas dobiju i to u Strazburu, ako ih ovde ovi nasi lopovi prevare. Nije mi jasno kako su ovi nasi, nazovi pravnici i nazovi sudije mogli da prepolove te kazne, zbog kojih olaksavajucih okolnosti, zbog cega bre. Voleo bih da procitam to obrazlozenje da vidim tu pamet i pravdu.

velja

pre 12 godina

Tako i treba. Korupcija se plaća - ovu ćemo platiti svi mi, samo ne znam koliko je to u "miladinima" pa još puta 14. Kad budete glasali setite se ovoga pa nacrtajte nešto prigodno na listiću.....

Blanusha

pre 12 godina

Ne mogu da shvatim pod kojim to pravnim, sudskim, razumskim, moralnim i kojim vec argumentom je Apelacioni Sud smanjio kazne ovim idiotima. Zalba jeste zalba (pretpostavljam da se o tome radi), moze biti prihvacena ili ne, ali kakav god da je zakon, za zalbu covek treba imati zaista argumente da bi ih podneo. OK, to se radi uvek, ali ne bi trebalo i da se usvaja uvek. Svi, navodno, pricaju kako nam je drzava prepuna huligana i svega i svacega, desi se ovako nesto, osude se na prihvatljive, po mom misljenju- ne i dovoljne, kazne, i onda kasnije, ovako nesto.
Evo, ja huliganim kazem da im sve najgore zelim u zivotu, i njima i njihovim porodicama, ali bukvalno! Ne morate objaviti komentar, ali ja ovo jedino i mogu da im porucim!
Podrska porodici Taton...

nini

pre 12 godina

Naravno da za svaku nasilnu smrt treba da dodje neko obeštećenje.I za Brisa Tatona i za sve žrtve Nato-a tokom bombardovanja Jugoslavije...I naravno da svako ko uzme nečiji život iz sile i besa treba da odgovara bez obzira da li je Francuz ili Srbin.
Pravda ljudima prestaje da bude važna zato što su je bogati i moćni učinili selektivnom.Kao i pravo na život,neko ime veće,neko manje...a neko to pravo i nema.

HH

pre 12 godina

Treba da se trazi odsteta ali...sta cemo sa odstetom za ubijenog momka u Ohridu? Sta cemo za momka koji je ostao bez oka u Belgiji? Sta cemo sa "slucajnim zrtvama" bombardovanja Srbije-ljudima koji su pobijeni u onom vozu, devojcica iz Batajnice?
Da li je neko platio odstetu porodicama tih ljudi? Nije!!! Niti ce im ikada platiti...

vladan

pre 12 godina

Roditelji Brisa Tatona imaju svako moralno pravo da zatraze ogromnu novcanu nadoknadu od drzave Srbije. Ta drzava koja je platila 1M US dolara za bahatog nasilnika u SAD (M. Kovacevic), mora debelo da plati za to sto neguje navijacke, klerofasisticke bande, namesto da ih suzbija.

navijač partizana (ali pravi)

pre 12 godina

ja bih odštetu isplatio od lične i porodične imovine svih tih "osoba" koje su učestvovale u ubistvu tatona. svih tih, kojima je tzv pravosudje smanjilo kazne.

da se jednom za svagda zaustavi uništavanje svega normalnog u ovom društvu. ako treba, nek to bude i drakonskim kaznama!

djura cvorovic

pre 12 godina

njihov sin nije ubijen na stadionu
tako da im je zahtev neosnovan,
svuda u svetu nastrada turista,ali jos nisam cuo da je neko tuzio njujork,rio,london....na nacin kao sto oni to rade

Goran

pre 12 godina

Razumem ljude ali Srbija je siromasna zemlja da bi placala nekome milionske odstete a i sta su drugi gradjani krivi zbog deset budala. Onaj nas navijac u Belgiji ostao bez oka, pitajte da li je dobio jedan jedini euro od Belgijanaca.

guru

pre 12 godina

Roditelji tih idiota su vlasnici neke imovine.U slucaju da sud dosudi placanje odstete,oni,koji su odgojili ubice,prodace svoje stanove i platice odstetu.Drzava sa tim nema nikakve veze,ali ima,kada smanjuje kazne.

belilistic

pre 12 godina

Nadam se da cete dobiti ostetu koju s pravom potrazujete zbog linca Vaseg sina. Molim Vas da svuda i svima pricate o reformisanom,nezavisnom sudstvu koje je smanjilo kaznu zverima.Drzava bi trebalo da Vam plati obzirom da je placala i Miladinu Kovacevicu koji je unakazio jednog mladica.Uveravam Vas da u Srbiji ima mnogo ljudi koji iskreno zale zbog smrti Vaseg sina,stide se drzave i ubica i od kojih imate punu podrsku za sve Vase buduce potupke.

antiMiladin

pre 12 godina

E a odstetu da plate ovi mamuni kojima su smanjene kazne, meni je dosta kao gradjaninu da kroz poreze placam odstete za stete koje prave siledzije bez mozga.

Slažem se, ali..

pre 12 godina

Slažem se, ali i da Francuska kao članica NATO-a obešteti porodice pobijenih u bombardovanju Srbije 1999 godine. Mogli bi da krenu od porodice male Milice Rakić, pa porodice pobijenih na RTS-u, pa voza u Grdeličkoj klisuri...

Toxic

pre 12 godina

Tu država Srbija i FK Partizan ne snose nikakvu odgovornost jer se incident dogodio daleko od stadiona Partizana i uopšte od područja gde bi ili država ili klub bili odgovorni.

Krivica je individualna, učesnici incidenta su procesuirani i time je slučaj zatvoren jednom za svagda.

kraja

pre 12 godina

...ako im se isplati jedan dinar iz budzeta srbije i ja cu tuziti srbiju zbog podrivanja ekonomske stabilnosti zemlje...
...zna se ko su izvrsioci ubistva....
...ako "reformisano" pravosudje ne sme da im odreze kazne, neka im se konfiskuje sva porodicna imovina...
...da li gradjani srbije treba da placaju racune svakog naduvanog, pijanog, bahatog "navijaca"....
...ovo treba ispratiti svakako...
...pun mi je kufer kapitalizma u kojem dobit ide pojedincu, a rashodi i kazne drzavnom budzetu...

zasto bi ja placao zbog necijih zlocina?

pre 12 godina

Prosto treba rasprodati imovinu onih koji su ga ubili i namiriti se odatle. Ako se ceo dogadjaj dogodio zato sto neka institucija nije odradila dobro svoj posao, rasprodati imovinu ljudi, koji nisu radili svoj posao i namiriti se i odatle ako zafali. Vreme je da svako snosi odgovornost za svoj rad i svoja dela, necemo valjda mi vecno placati necije gluposti?

SVD

pre 12 godina

Jedan de te odštete treba da plate sudije apelacionog suda koji su doneli mudru odluku o smanjenju kazne i time još iritirali i uvredili roditelje Bris Tatona. Samo se pitam kakva bi bila reakcija nekog od sudija tog apelacionog suda kao roditelja u sličnoj situaciji.

Boban

pre 12 godina

Jadni ljudi. I ne sanjaju u kakvu jazbinu su uvuceni. Imati posla sa srpskim pravosudjem je jednako samoubistvu. Razvlacice ih dok ne odustanu ili dok ne pomru sto od tuge za svojim detetom sto od maltretmana pred srpskim sudom. Sudska mafija nije reformisana i ona ce svakako osmisliti neki perfidni izlaz za svoju ''decicu''.

zasto bi ja placao zbog necijih zlocina?

pre 12 godina

Prosto treba rasprodati imovinu onih koji su ga ubili i namiriti se odatle. Ako se ceo dogadjaj dogodio zato sto neka institucija nije odradila dobro svoj posao, rasprodati imovinu ljudi, koji nisu radili svoj posao i namiriti se i odatle ako zafali. Vreme je da svako snosi odgovornost za svoj rad i svoja dela, necemo valjda mi vecno placati necije gluposti?

Boban

pre 12 godina

Jadni ljudi. I ne sanjaju u kakvu jazbinu su uvuceni. Imati posla sa srpskim pravosudjem je jednako samoubistvu. Razvlacice ih dok ne odustanu ili dok ne pomru sto od tuge za svojim detetom sto od maltretmana pred srpskim sudom. Sudska mafija nije reformisana i ona ce svakako osmisliti neki perfidni izlaz za svoju ''decicu''.

SVD

pre 12 godina

Jedan de te odštete treba da plate sudije apelacionog suda koji su doneli mudru odluku o smanjenju kazne i time još iritirali i uvredili roditelje Bris Tatona. Samo se pitam kakva bi bila reakcija nekog od sudija tog apelacionog suda kao roditelja u sličnoj situaciji.

vladan

pre 12 godina

Roditelji Brisa Tatona imaju svako moralno pravo da zatraze ogromnu novcanu nadoknadu od drzave Srbije. Ta drzava koja je platila 1M US dolara za bahatog nasilnika u SAD (M. Kovacevic), mora debelo da plati za to sto neguje navijacke, klerofasisticke bande, namesto da ih suzbija.

antiMiladin

pre 12 godina

E a odstetu da plate ovi mamuni kojima su smanjene kazne, meni je dosta kao gradjaninu da kroz poreze placam odstete za stete koje prave siledzije bez mozga.

kraja

pre 12 godina

...ako im se isplati jedan dinar iz budzeta srbije i ja cu tuziti srbiju zbog podrivanja ekonomske stabilnosti zemlje...
...zna se ko su izvrsioci ubistva....
...ako "reformisano" pravosudje ne sme da im odreze kazne, neka im se konfiskuje sva porodicna imovina...
...da li gradjani srbije treba da placaju racune svakog naduvanog, pijanog, bahatog "navijaca"....
...ovo treba ispratiti svakako...
...pun mi je kufer kapitalizma u kojem dobit ide pojedincu, a rashodi i kazne drzavnom budzetu...

Slažem se, ali..

pre 12 godina

Slažem se, ali i da Francuska kao članica NATO-a obešteti porodice pobijenih u bombardovanju Srbije 1999 godine. Mogli bi da krenu od porodice male Milice Rakić, pa porodice pobijenih na RTS-u, pa voza u Grdeličkoj klisuri...

helen

pre 12 godina

I treba da traze!Pitam se samo kako sudija, koji je doneo odluku da se tim ubicama prepolovi kazna, moze mirno da spava.Kakva sramota i blamaza za nase dudstvo!

djura cvorovic

pre 12 godina

njihov sin nije ubijen na stadionu
tako da im je zahtev neosnovan,
svuda u svetu nastrada turista,ali jos nisam cuo da je neko tuzio njujork,rio,london....na nacin kao sto oni to rade

Apsolutna podrska Tatonovima!

pre 12 godina

Zamislite da vam neko ubije dete a onda ubicama prepolovi kaznu! Koje ponizenje i koja dusevna bol. Treba da tuze drzavu Srbiju koja ih je namerno ponizila i nema respekta prema ljudskom zivotu.

boki

pre 12 godina

Odsteta vam nece vratiti sina,ali imate prava da trazite odstetu,sto ste i pametno ucinili,kad imamo ovakvo pravosudje da ublazuje kazne pociniocima.

Jofel

pre 12 godina

Dakle na kraju plaćamo mi, poreznici.
(Kiss, 20. februar 2012 12:19)

Ne, vi poreznici, vi ne placate nikome nista, ali mi, poreski obveznici, placamo svima svasta... :(

Goran

pre 12 godina

Razumem ljude ali Srbija je siromasna zemlja da bi placala nekome milionske odstete a i sta su drugi gradjani krivi zbog deset budala. Onaj nas navijac u Belgiji ostao bez oka, pitajte da li je dobio jedan jedini euro od Belgijanaca.

belilistic

pre 12 godina

Nadam se da cete dobiti ostetu koju s pravom potrazujete zbog linca Vaseg sina. Molim Vas da svuda i svima pricate o reformisanom,nezavisnom sudstvu koje je smanjilo kaznu zverima.Drzava bi trebalo da Vam plati obzirom da je placala i Miladinu Kovacevicu koji je unakazio jednog mladica.Uveravam Vas da u Srbiji ima mnogo ljudi koji iskreno zale zbog smrti Vaseg sina,stide se drzave i ubica i od kojih imate punu podrsku za sve Vase buduce potupke.

TAP3AH

pre 12 godina

U ovoj nesretnoj zemlji, svaka zrtva i njeni najmiliji su vise puta ubijeni, silovani ili opljackani.
Nakon zlodela, prvo krecu komsije i prijatelji koji tvrde kakko je "bio dobar momak, svima se javljao...". Zatim krecu mediji i kojekave "grupe" koje se boje za njihova (zlocinacka) prava.

Na kraju ih, u vecini slucajeva, dotuku pravosudni organi (ruznog li izraza) koji, i ako ih kojim slucajem i osude, prepolove kazne kada se prasina malo slegne.

Iz tog razloka imamo visestruke povratnike, momka koji kolima ubije dvoje mladih ljudi, a pritom ima PET prijava za voznju u pijanom stanju, "presretace" koji po putevima presrecu ljude sekirama i pale im vozila, razne Urose... Spisak je dugacak i mucan.
I, dok ovo pisem a svi se zgrazaju, NIJEDNOM od odgovornih ministara, sudija, policajaca ne pada ni na kraj pameti da nesto preduzme ili, ne daj Boze, podnese ostavku i preuzme odgovornost za svoja (ne)dela.

Cast i postenje odavno ne zive u Srbiji.

al

pre 12 godina

To je fazon ove vlade! Stiti zlikovce! Setite se Miladina Kovacevica! Dali su 1.000.000 dolara iz nasih usta da onaj tatin i manin sin kabadahija i nasilnik ne bi lezao u zatvor u Americi gde mu je i mesto!

Toxic

pre 12 godina

Tu država Srbija i FK Partizan ne snose nikakvu odgovornost jer se incident dogodio daleko od stadiona Partizana i uopšte od područja gde bi ili država ili klub bili odgovorni.

Krivica je individualna, učesnici incidenta su procesuirani i time je slučaj zatvoren jednom za svagda.

HH

pre 12 godina

Treba da se trazi odsteta ali...sta cemo sa odstetom za ubijenog momka u Ohridu? Sta cemo za momka koji je ostao bez oka u Belgiji? Sta cemo sa "slucajnim zrtvama" bombardovanja Srbije-ljudima koji su pobijeni u onom vozu, devojcica iz Batajnice?
Da li je neko platio odstetu porodicama tih ljudi? Nije!!! Niti ce im ikada platiti...

LHC

pre 12 godina

Crno nam se piše kada ova generacija 'majmuna' koji sebe nazivaju navijačima budu stasali u roditelje ili u neke 'ljude' na pozicijama.Biće vrlo zanimljivo videti njihovu decu na delu.'Džiberizam' pobeđuje u svakoj sferi života u ovom jadnom izgovoru za državu

realista

pre 12 godina

S obzirom na ono sramotno smanjivanje kazni ja im želim da dobiju parnicu tj. odštetu i to barem 2-3 miliona evra i sve to da plate sudije...

Milan

pre 12 godina

To je to, ovde neko ubije čoveka iz čista mira i dobije 3, 5 7 godina zatvora i posle par godina zbog dobrog vladanja trk' napolje pa ponovo. Silovatelji još manje, po trk' napolje pa ponovo, ubijaj, siluj, razbijaj. Ovde su javnim ličnostima sinovi oglašene ubice i šefovi mafije i ne pada im na pamet da se povuku sa svojih pozicija. Još napadaju državu da im je namestila. Shvatite ovo je sigurna kuća za ubice.
Ali na sreću u ovom slučaju to neće moći, - mala satisfakcija za nas koji živimo u ovom hororu - gruboj šali od države.

beerbelly

pre 12 godina

čitam komentare i ne vjerujem - pa neće oni tražiti obeštećenje od države zbog smrti svoga sina nego zbog činjenice da je ista ta država LICEMJERNO PREPOLOVILA KAZNE UBOJICAMA! ljudski je život neprocjenjiv (više-manje, rekli bi skeptici), ali licemjerje i uvačenje u pak kriminalcima i nasilnicima treba kazniti.

pa kad za to nemamo snage napraviti ni mi hrvati ni vi srbi u svojim zemljama, onda neka to naprave francuzi, turci, tadžokistanci... svejedno.

guru

pre 12 godina

Roditelji tih idiota su vlasnici neke imovine.U slucaju da sud dosudi placanje odstete,oni,koji su odgojili ubice,prodace svoje stanove i platice odstetu.Drzava sa tim nema nikakve veze,ali ima,kada smanjuje kazne.

Waistiny

pre 12 godina

I treba da traze bar 100 miliona evra. Ako je Srbija potrcala da plat 1 milion za batinanje duplo sitnijeg, duplo slabijeg, ali svakako duplo inteligentnijeg coveka koga je unakazio onaj Miladin Kovacevic, onda je ovo neka suma koja bi bila donekle fer (fer bi bilo oko za oko). Kad' vec ne mogu da pobiju ubice, kad' vec ne mogu da ih osude na pristojne kazne, onda bar da se oduzme od RZZOa, penzionog fonda, bilo koga, bilo cega... Srbija mora da plati. To je to.

Dojcilo

pre 12 godina

Naravno da treba da traze odstetu, a ako ponovo budu omalovazeni i ponizeni, onda treba da traze od svoje vlade da razmotri dobro kome daje kandidaturu za clanstvo u EU.
Sa nama ne vredi drugacije, samo pritisak!

Dželat

pre 12 godina

Uveo bih smrtnu kaznu, kakav zatvor za ološ, smrtna kazna ili doživotna robija za par njih pa da vidimo da li u ovoj zemlji neće da bude zakona. A roditeljima puno pravo da traže odštetu!

Milko

pre 12 godina

Treba da nas tuže, da traže veliku odštetu, da traže da se zabrani našim navijačima poseta bilo kakvim sportskim priredbama u Evropi.
Ubice njihovog sina su uglavnom na slobodi, ili će uskoro biti, kada im još jednom prepolove ove smešne kazne.
Ne razumem zašto naša vlast misli da je ceo svet lud i da naseda njihovim smicalicama i lažima.

dule

pre 12 godina

Ova nasa nazovi 'drzava' je sramota za 21. vek. Prepoloviti kazne za ubistvo, pa to moze samo nemoralna osobada uradi, ali mozda i ta osoba ima dete, bas me interesuje da li bi tako presudili da su oni u pitanju...

bezimena

pre 12 godina

A sto su mene bombardovali francuski avioni..Ko ce to da plati ???????
(M., 20. februar 2012 12:47)

Tužite NATO, dobićete odštetu isto kao što su je dobili nemački civili, nakon što im je država sravnjena sa zemljom...

Roditeljima mučki ubijenog Brisa Tatona, sva moguća podrška!

Odštetu će da plate OSUDJENI i njihove tate i mame, NE država Srbije, jer ubice nisu bili policajci, ili vojnici, niti su bili zaposleni u bilo kom DRŽAVNOM organu pa da su "u ime države" ubili njihovog sina! Doduše ni M. Kovačević nije bio "državni" činovnik, pa je privatizovano MSP ipak izdejstvovalo, u Vladi, da gradjani Srbije plate MILIONČE dolara za privatno sadističko iživljavanje tog buzdovana (sina prijatelja VJ)....

p.s. odštetu od države Srbije mogu da traže porodice ubijenih albanskih civila, da li su je tražili to NE ZNAMO!

perapk

pre 12 godina

Pa i treba da traze odstetu. I treba da nas dobiju i to u Strazburu, ako ih ovde ovi nasi lopovi prevare. Nije mi jasno kako su ovi nasi, nazovi pravnici i nazovi sudije mogli da prepolove te kazne, zbog kojih olaksavajucih okolnosti, zbog cega bre. Voleo bih da procitam to obrazlozenje da vidim tu pamet i pravdu.

dzericak

pre 12 godina

I ja bih da sam na njihovom mestu. Jadni ljudi. Mozes misliti sin im otisao da gleda utakmicu tamo negde i rulja ga tamo negde namrtvo prebi. I onda pravda tamo negde kaze da su mu ti sto su im sina ubili i nisu bas toliko krivi.

Blanusha

pre 12 godina

Ne mogu da shvatim pod kojim to pravnim, sudskim, razumskim, moralnim i kojim vec argumentom je Apelacioni Sud smanjio kazne ovim idiotima. Zalba jeste zalba (pretpostavljam da se o tome radi), moze biti prihvacena ili ne, ali kakav god da je zakon, za zalbu covek treba imati zaista argumente da bi ih podneo. OK, to se radi uvek, ali ne bi trebalo i da se usvaja uvek. Svi, navodno, pricaju kako nam je drzava prepuna huligana i svega i svacega, desi se ovako nesto, osude se na prihvatljive, po mom misljenju- ne i dovoljne, kazne, i onda kasnije, ovako nesto.
Evo, ja huliganim kazem da im sve najgore zelim u zivotu, i njima i njihovim porodicama, ali bukvalno! Ne morate objaviti komentar, ali ja ovo jedino i mogu da im porucim!
Podrska porodici Taton...

dean@m

pre 12 godina

Kakvu odštetu i po kojoj osnovi i kakvi propusti?

Taton nije bio na fudbalskom stadijumu, niti u organizovanoj grupi navijača, nego u svojoj diskreciji u centru grada.
Država Srbija, niti ijedna druga, ne može da obezbedi ličnu pratnju svakome strancu koji se šeta ulicama grada.

Ovaj akcija njegovih roditelja samo ukaljava sećanje na tragični dogadjaj i radije izgleda kao rešavanje finansijskih egzistencionalnih problema porodice Taton preko ledja srpskih poreskih obveznika.

DRZIVAGO

pre 12 godina

Sta je to Država? To smo mi! Mi ćemo plaćati propuste mediokriteta koji rade u državnim službama. Svojim porezima, taksama...
A upola kažnjeni navijači-ubice treba da rade na javnim radovima i da tako otplaćuju deo novca. Ne treba ih zatvarati u zatvore koji imaju TV, teretane, stoni tenis... treba da rade!

navijač partizana (ali pravi)

pre 12 godina

ja bih odštetu isplatio od lične i porodične imovine svih tih "osoba" koje su učestvovale u ubistvu tatona. svih tih, kojima je tzv pravosudje smanjilo kazne.

da se jednom za svagda zaustavi uništavanje svega normalnog u ovom društvu. ako treba, nek to bude i drakonskim kaznama!

judge dread

pre 12 godina

Treba te "sudije" koji smanjuju "prestroge kazne" ubicama iz predumisljaja osuditi na dozivotnu robiju, pa im onda smanjiti prestroge kazne na 25 godina.

ap

pre 12 godina

"Molim Vas da svuda i svima pricate o reformisanom,nezavisnom sudstvu koje je smanjilo kaznu zverima."

- ma nema potrebe, priča o srpskom pravosuđu je ispričana u slučaju ganić pred engleskim sudom.

Stevan

pre 12 godina

I treba da tuze Srbiju jer nase institucije, tacnije sudije apelacionog suda su smanjile kazne barabama... i dokle ce to tako da se radi da se obesnim gradjanima Srbije izlazi u susret... Podrska Tatonovim roditeljima.

Petar

pre 12 godina

Odstetu treba da plati drzava jer je neprocesuiranjem ovih ljudi izazvala opstu opasnost. Protiv njih su i ranije postojale krivicne prijave koje drzava nije uzela u obzir. Zar nije osnovna obaveza drzave da pruzi bezbednost gradjanima? Drzava Srbija to ne radi. I zato treba da plati. Ovi sto ovde javno traze odstetu za bombardovanje, zamislite da sve zrtve koje su izgubile nekog bliznjeg ili zdravlje ili dom zbog srpske politike devedesetih krenu da tuze ovu drzavu? Malo odgovornosti ne bi skodilo.

judge dread

pre 12 godina

Ljudi bre, moramo pod hitno da sami dovedemo u red svoju drzavicu da ne bi dolazili Franuzi Englezi, Kinezi itd. ovde da nas "civilizuju" umesto nas samih!

Nemanja

pre 12 godina

zasto su im smanjili kazne? ubijes coveka i budes u zatvoru 7 godina,sramota... dokle vise?
(bejn, 20. februar 2012 11:53)

sta je tu cudno? mog druga su upucali u potiljak dok je bezao od napadaca i njegov ubica je dobio 6 godina robije.Naravno da je malo, ali ne vidim razlog sto bi dali vise za francuza kad za svoje drzavljane dajemo po toliko? Mozda njihovi zivoti vise vrede nego nasi?

beep

pre 12 godina

ja stvarno ne mogu da verujem da ce se slucaj miladina kovacevica opet ponoviti kada smo platili 1 mil dolara da ne lezi u zatvoru zbog prebijanja duplo slabijeg od sebe,ovo je stvarno katastrofa od drzave da tako stiti krimnalce i ubice,zamolio bih vas B92 da pokrenete insajder o svim ovim slucajevima,da vidimo ko su te sudije i ko im govori da to rade

DOKLE CE GRADJANI SRBIJE DA PLACAJU SLOBODU RAZNIM KRIMINALCIMA,BATINASIMA I UBICAMA

danilo

pre 12 godina

Neka tuze drzavu i neka im se isplati sto veca odsteta. Pa zna se da je ovde pravda smesna, obicno se razrezu kazne koje se po pravilu smanje u zalbenom postupku, a onda se osudjenik pozove na dobro vladanje, trazi pomilovanje itd pa neretko izadje posle najvise trecine osnovne kazne. I svi mi to znamo i trpimo. E sada, ovi ljudi imaju vise mozga i obraza i ne zele to da prihvate i bore se- nesto sto se mi ovde valjda plasimo da uradimo. I kod onog imbecila Kovacevica je u pitanju odsustvo javnog reagovanja: on siledzija prebije nekoga, konzul prevarant izda lazni pasos da ovaj pobegne, nasa drzava ne zeli da ga isporuci iz nekog razloga pa odluci da plati odstetu. I svi ce proci sa minimalnim kaznama samo mi placamo milionce. Pa i neka bre kada smo ovce, neka!

Aleksandar

pre 12 godina

Ovi ljudi imaju zakonska prava da traze odstetu od napadaca, ali ne i od drzave jer se incident nije dogodio na stadionu ni oko njega pa cak ni u blizini.

darko

pre 12 godina

totalno smo luda nacija...videlo se nase navijanje protiv hrvatske u rukometu...gadjanje igraca i sto je najgore naseg pogodimo...e srbijo srbijo,dokle ces da lazes samu sebe.porodica poginulog moze da tuzi i u strazburu na sudu za ljuska prava,tako da tamo srbovanje ne pomaze.

Stati zlu za vrat, najsvetija je...

pre 12 godina

Gospodo Taton, u svom vašem bolu u kojem saosećam, hvala vam na pionirskom poslu kojim pružate dobre usluge našem brutalizovanom društvu ukazujući da se krvnici moraju dovesti k poznaniju prava. Takodje, hvala zato što, indirektno, sprovodite preko nam potrebnu ulogu odlučnog i jakog tužilaštva i pravosudja, što nemamo (zbog čega vas je, dobrim delom, i zadesila vaša nesreća).

bezimena

pre 12 godina

Ovo je jedna od preko stotinu afera iz vremena biv. večitih VdrK i M. Dinkića, koja ns košta djavo i po, ali će i ovo sudjenje da bude odloženo, do posle izbora, za svaki slučaj...

NEZAVISNBO PRAVOSUDJE je u Srbiji mislena imenica, zato pravde i nema!

cekaj, cekaj

pre 12 godina

Ovih deset orangutana su osramotili Srbiju i Beograd i trebalo bi da plate otstetu Srbiji, ne Srbija nekim nebitnim Francuzima... Zao mi je coveka, ali koliko je njegova zemlja nanela zla i nepravde mojoj... Shvaticu to kao kradju ako im drzava od mog poreza da 'otsteu' jer Francuska je nasim ljudima nikad ne bi dala! Sad but true...

EU

pre 12 godina

Normalno bi bilo da tu odstetu plate pocinioci,ali Srbija ce platiti od vasih para dragi poreznici,bas kao sto je platila USA za onog bicmana!
Lakse im je od vas nego da se raspravljaju sa tima koji takve veze imaju,da
ih zbog toga tako blago kaznjavaju!

nini

pre 12 godina

Naravno da za svaku nasilnu smrt treba da dodje neko obeštećenje.I za Brisa Tatona i za sve žrtve Nato-a tokom bombardovanja Jugoslavije...I naravno da svako ko uzme nečiji život iz sile i besa treba da odgovara bez obzira da li je Francuz ili Srbin.
Pravda ljudima prestaje da bude važna zato što su je bogati i moćni učinili selektivnom.Kao i pravo na život,neko ime veće,neko manje...a neko to pravo i nema.

djordjevic

pre 12 godina

Jel moze neko od vas koji se zalazete da roditelji ljudi u zatvoru plate odstetu da mi objasni kako su roditelji pravno odgovorni za postupke njihove punoletne dece? Ili da li bi ste vi tako nesto pokrenuli na bilo kom sudu (strazbur na primer)? Koliko para bi ste hteli da bacite na takav proces posto bi izgubili sto posto?

velja

pre 12 godina

Tako i treba. Korupcija se plaća - ovu ćemo platiti svi mi, samo ne znam koliko je to u "miladinima" pa još puta 14. Kad budete glasali setite se ovoga pa nacrtajte nešto prigodno na listiću.....

zoka

pre 12 godina

Do kada ce drzava Srbija t.j. njeni gradani da placaju kazne zbog maloumnika koje ta ista drzava podstice na kriminal. Zar ne bi bilo bolje da su ulozili u dobru i radnu decu koja kad zavrse fakultet nemaju gde da rade.A roditelji ovog momka su potpuno u pravu.

Barbara

pre 12 godina

Izuzetno mi je zao tog decka kao i njegovih roditelja. Ne smatram da je kazna od 7 do 15 godina mala, ali svakako zvuci otuzno kad se govori o duplom smanjenju kazne... Drzava Srbija takodje treba snositi odgovornost zbog slabe bezbednosti tokom i nakon utakmica, kao iz zbog toga jer je duzna da sama resi sve probleme koje ima sa huliganima. Godinama im se tolerisalo, pa je kranje vreme za drakonske kazne.

Ash

pre 12 godina

Dzabe vi kukumacete, te odstete cem MI platiti, od nasih para iz budzeta, i tako i treba jer MI smo krivi sto takva stoka koja prebija ljude do smrti postoji, jer smo dozvolili da se na televiziji pusta bilo sta, jer smo pustili popove u skolu, jer niko ne hapsi one koji ubice i naciste nazivaju "ti mladi ljudi", jer smo glasali za one za koje smo glasali poslednjih 20 godina... Sad treba da savijemo ledja, da nas j*** ceo svet, dok nam ne dodje pamet u glavu, pa da nam za 10 godina eventualno bude malo bolje.

jegulja

pre 12 godina

laik sam ali mislim da je ovo klasican primer necega sto se zove nedostatak pasivne legitimacije.

tuzba moze da bude usmerena jedino na one koji su pravosnazno osudjeni za ucestvovanje u ubistvu jer su oni "napravili" stetu. drugo je sto je ova vrsta stete nenadoknadiva.

Njokalica

pre 12 godina

Ja sam protiv,a ako vec treba da se plati,da to bude od veca apelacionog suda koji je prepolovio kaznu,a ne vratio na ponovno sudjenje drugom sudiji

ergo

pre 12 godina

Kao i svaka normalna osoba, i ja sam protiv nasilja na utakmicama, smanjivanja kazni za pocinjena ubistva itd. Ali, takodje mi je degutantno trazenje odstete od drzave, tj. materijalna nadoknada za bilo sta ove vrste, kao da se parama nadoknadjuje nesto. Ako hoce da terete nekog, neka terete porodice zlocinaca. Sto se tice odluke Vrhovnoh suda, njima treba da se pozabave unutrasnji organi, a ne francuska porodica koja trazi pare.

kaiser

pre 12 godina

"Slažem se, ali i da Francuska kao članica NATO-a obešteti porodice pobijenih u bombardovanju Srbije 1999 godine. Mogli bi da krenu od porodice male Milice Rakić, pa porodice pobijenih na RTS-u, pa voza u Grdeličkoj klisuri...
(Slažem se, ali.., 20. februar 2012 12:33)"

...pa Ovčari, Srebrenici, Ćuškoj, po raznim logorima i masovnim grobnicama u BiH, za one ljude iz kamiona hladnjače u Dunavu, pa za ove iz jezera Perućac, za one iz pokopane u bazi SAJ u Beogradu...

To je ipak bilo pre stvari o kojima ti pričaš.

Slažeš se još uvek?

Jeftiniju demagogiju nisam davno video. Na stranu što čisto sumnjam da je lično tebi te 99-te išta nedostajalo, čim odmah umesto argumenata vadiš tudje leševe.

Zoran Bojic

pre 12 godina

Verovatno ce se i ovaj slucaj zavrsiti kao i afera "Kovacevic", Srbija ce placati greske, bahatost ili zlocine pojedinaca, a moze da se desi i da ovo bude jos jedan od uslova dobijanja statusa kandidata za ulazak u EU.

Kuzma

pre 12 godina

Hoce li obican narod vecno placati greske nesposobnih, nerad odgovornih i bahatost poganih sebicnika?!? HOCE!!! Zato sto smo nesposobni da bilo sta promenimo.Prvenstveno sebe. A sta je problem sa nama? To sto ne kapiramo gde je problem. E zato, prijatelji, ovde nikad nece biti dobro...

TAP3AH

pre 12 godina

@djura cvorovic
"svuda u svetu nastrada turista,ali jos nisam cuo da je neko tuzio njujork,rio,london....na nacin kao sto oni to rade"
Moju prijateljicu je pre 30 godina u Americi opljackao i povredio ulicni pljackas koji je pobegao.
Tuzena je USA Vlada, i presudjeno je njoj (prijateljici) u korist. Ogromna odsteta, placeni SVI troskovi lecenja, ukljucujuci avionske karte, sve transfere, smestaj i dzeparac za vreme lecenja u Americi.
Uredjene zemlje, sa normalnim pravnim sistemom tako rade.
Divljacke zemlje sa korum[iranom druzinom na celu, rade kako im se cefne...

nessa

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da se posle ovog teksta neko poziva na ovcaru i rat i bombardovanje.
Pobogu ljudi decko je dosao na utakmicu i ubili su ga nasred ulice.
Onda nam je krivo sto svet na nas gleda kao u filmu Andjeline Joli.

VMRODPMNE

pre 12 godina

@Srbija odmah da trazi odstetu of Francuske za ubistvo kralja Aleksandra u Marseju zbog propusta u obezbedjenju!
(bendower, 20. februar 2012 13:43)

Tvoj Kralj Aleksandar, sta je trazio to je i dobio.

nolle

pre 12 godina

e pa bilo bi lepo da se rasproda od onih majmuna koji su ga ubili imovina i da im se odatle iplati odsteta,ali nije vam ovo danska. ovo cemo mi da platimo od nasih para,kao sto smo sve ostalo i placali kad su se ovakve stvari dogadjale. ljut sam i moram jos nesto da napisem.imam firmu koja zaradjuje relativno dobro u odnosu na prosek zarade gradjana.porez ne placam,odnosno ne prijavljujem realan dobitak.prijavljujem mnogo manji dobitak.to svi rade,nije tajna.e odatle ja vracam novac koji mi drzava uzima i isplacuje novce ovim nesrecnim ljudima samo iz jednog razloga,a to je nesposobnost drzave da sprovodi zakon!

EVEREST

pre 12 godina

Zao mi je zbog tragicno ugasenog mladog zivota, brutalno, bestijalno prebijanje i ubistvo u stranoj zemlji samo zato sto je navijac...to je za najvecu osudu i za dugi niz godina u zatvoru.
To sto su kazne prepolovljenje, to nikako nije tema za polemisanje.
Pa valjda zato i postoji drugostepeni sud da jos jednom izmeri odmeri i donese pravilnu i svrsishodnu presudu.Da ih je sud sve oslobodio a za tako nesto bilo nekih dokaza, pa ko smo mi da se mesamo u rad sudova.
I jos samo o parama koje traze roditelji nastradalog.
Bruka i sramota..kao prvo za Srbiju sto im vec nije isplatila neki novac kao obestecenje a onda i za te roditelje...pa zar ce im pare nadomestiti gubitak deteta.Kako god niko se nije proslavio u ovom slucaju...ni mi kao drzava ni oni kao roditelji...

nada

pre 12 godina

Odstetu treba da plate clanovi Apelacionog suda IZ SVOG DZEPA, ako im zafali (u sta sumnjam, posle toliko "ispravnih" odluka), neka dignu kredit.

kužiš stari moj

pre 12 godina

neka budu "zadovoljni"( ako se u ovom slučaju može uopće takav atribut upotrijebiti - kako je jezik nesavršen) što im nisu sudili u hrvatskoj, dobili bi max 5 godina, onda bi ih predsjednik pomilovao pa im oprostio 1 godinu, a onda bi ih sudstvo pustilo na slobodu nakon polovice odslužene kazne.
(još brutalnije ubojstvo mladića luke ritza kojega je katolička mladež pretukla po noći iz čiste zabave - sada su na slobodi nakon 2g nekog zatvora - istina je da su bili maloljetni, ali ubojstvo je ubojstvo....a roditelji nisu dobili niti prekršajnu prijavu!!! )

djura cvorovic

pre 12 godina

njihov sin nije ubijen na stadionu
tako da im je zahtev neosnovan,
svuda u svetu nastrada turista,ali jos nisam cuo da je neko tuzio njujork,rio,london....na nacin kao sto oni to rade

Slažem se, ali..

pre 12 godina

Slažem se, ali i da Francuska kao članica NATO-a obešteti porodice pobijenih u bombardovanju Srbije 1999 godine. Mogli bi da krenu od porodice male Milice Rakić, pa porodice pobijenih na RTS-u, pa voza u Grdeličkoj klisuri...

dean@m

pre 12 godina

Kakvu odštetu i po kojoj osnovi i kakvi propusti?

Taton nije bio na fudbalskom stadijumu, niti u organizovanoj grupi navijača, nego u svojoj diskreciji u centru grada.
Država Srbija, niti ijedna druga, ne može da obezbedi ličnu pratnju svakome strancu koji se šeta ulicama grada.

Ovaj akcija njegovih roditelja samo ukaljava sećanje na tragični dogadjaj i radije izgleda kao rešavanje finansijskih egzistencionalnih problema porodice Taton preko ledja srpskih poreskih obveznika.

Toxic

pre 12 godina

Tu država Srbija i FK Partizan ne snose nikakvu odgovornost jer se incident dogodio daleko od stadiona Partizana i uopšte od područja gde bi ili država ili klub bili odgovorni.

Krivica je individualna, učesnici incidenta su procesuirani i time je slučaj zatvoren jednom za svagda.

Goran

pre 12 godina

Razumem ljude ali Srbija je siromasna zemlja da bi placala nekome milionske odstete a i sta su drugi gradjani krivi zbog deset budala. Onaj nas navijac u Belgiji ostao bez oka, pitajte da li je dobio jedan jedini euro od Belgijanaca.

HH

pre 12 godina

Treba da se trazi odsteta ali...sta cemo sa odstetom za ubijenog momka u Ohridu? Sta cemo za momka koji je ostao bez oka u Belgiji? Sta cemo sa "slucajnim zrtvama" bombardovanja Srbije-ljudima koji su pobijeni u onom vozu, devojcica iz Batajnice?
Da li je neko platio odstetu porodicama tih ljudi? Nije!!! Niti ce im ikada platiti...

bezimena

pre 12 godina

A sto su mene bombardovali francuski avioni..Ko ce to da plati ???????
(M., 20. februar 2012 12:47)

Tužite NATO, dobićete odštetu isto kao što su je dobili nemački civili, nakon što im je država sravnjena sa zemljom...

Roditeljima mučki ubijenog Brisa Tatona, sva moguća podrška!

Odštetu će da plate OSUDJENI i njihove tate i mame, NE država Srbije, jer ubice nisu bili policajci, ili vojnici, niti su bili zaposleni u bilo kom DRŽAVNOM organu pa da su "u ime države" ubili njihovog sina! Doduše ni M. Kovačević nije bio "državni" činovnik, pa je privatizovano MSP ipak izdejstvovalo, u Vladi, da gradjani Srbije plate MILIONČE dolara za privatno sadističko iživljavanje tog buzdovana (sina prijatelja VJ)....

p.s. odštetu od države Srbije mogu da traže porodice ubijenih albanskih civila, da li su je tražili to NE ZNAMO!

helen

pre 12 godina

I treba da traze!Pitam se samo kako sudija, koji je doneo odluku da se tim ubicama prepolovi kazna, moze mirno da spava.Kakva sramota i blamaza za nase dudstvo!

Nemanja

pre 12 godina

zasto su im smanjili kazne? ubijes coveka i budes u zatvoru 7 godina,sramota... dokle vise?
(bejn, 20. februar 2012 11:53)

sta je tu cudno? mog druga su upucali u potiljak dok je bezao od napadaca i njegov ubica je dobio 6 godina robije.Naravno da je malo, ali ne vidim razlog sto bi dali vise za francuza kad za svoje drzavljane dajemo po toliko? Mozda njihovi zivoti vise vrede nego nasi?

zasto bi ja placao zbog necijih zlocina?

pre 12 godina

Prosto treba rasprodati imovinu onih koji su ga ubili i namiriti se odatle. Ako se ceo dogadjaj dogodio zato sto neka institucija nije odradila dobro svoj posao, rasprodati imovinu ljudi, koji nisu radili svoj posao i namiriti se i odatle ako zafali. Vreme je da svako snosi odgovornost za svoj rad i svoja dela, necemo valjda mi vecno placati necije gluposti?

vladan

pre 12 godina

Roditelji Brisa Tatona imaju svako moralno pravo da zatraze ogromnu novcanu nadoknadu od drzave Srbije. Ta drzava koja je platila 1M US dolara za bahatog nasilnika u SAD (M. Kovacevic), mora debelo da plati za to sto neguje navijacke, klerofasisticke bande, namesto da ih suzbija.

ergo

pre 12 godina

Kao i svaka normalna osoba, i ja sam protiv nasilja na utakmicama, smanjivanja kazni za pocinjena ubistva itd. Ali, takodje mi je degutantno trazenje odstete od drzave, tj. materijalna nadoknada za bilo sta ove vrste, kao da se parama nadoknadjuje nesto. Ako hoce da terete nekog, neka terete porodice zlocinaca. Sto se tice odluke Vrhovnoh suda, njima treba da se pozabave unutrasnji organi, a ne francuska porodica koja trazi pare.

cekaj, cekaj

pre 12 godina

Ovih deset orangutana su osramotili Srbiju i Beograd i trebalo bi da plate otstetu Srbiji, ne Srbija nekim nebitnim Francuzima... Zao mi je coveka, ali koliko je njegova zemlja nanela zla i nepravde mojoj... Shvaticu to kao kradju ako im drzava od mog poreza da 'otsteu' jer Francuska je nasim ljudima nikad ne bi dala! Sad but true...

djordjevic

pre 12 godina

Jel moze neko od vas koji se zalazete da roditelji ljudi u zatvoru plate odstetu da mi objasni kako su roditelji pravno odgovorni za postupke njihove punoletne dece? Ili da li bi ste vi tako nesto pokrenuli na bilo kom sudu (strazbur na primer)? Koliko para bi ste hteli da bacite na takav proces posto bi izgubili sto posto?

Boban

pre 12 godina

Jadni ljudi. I ne sanjaju u kakvu jazbinu su uvuceni. Imati posla sa srpskim pravosudjem je jednako samoubistvu. Razvlacice ih dok ne odustanu ili dok ne pomru sto od tuge za svojim detetom sto od maltretmana pred srpskim sudom. Sudska mafija nije reformisana i ona ce svakako osmisliti neki perfidni izlaz za svoju ''decicu''.

SVD

pre 12 godina

Jedan de te odštete treba da plate sudije apelacionog suda koji su doneli mudru odluku o smanjenju kazne i time još iritirali i uvredili roditelje Bris Tatona. Samo se pitam kakva bi bila reakcija nekog od sudija tog apelacionog suda kao roditelja u sličnoj situaciji.

belilistic

pre 12 godina

Nadam se da cete dobiti ostetu koju s pravom potrazujete zbog linca Vaseg sina. Molim Vas da svuda i svima pricate o reformisanom,nezavisnom sudstvu koje je smanjilo kaznu zverima.Drzava bi trebalo da Vam plati obzirom da je placala i Miladinu Kovacevicu koji je unakazio jednog mladica.Uveravam Vas da u Srbiji ima mnogo ljudi koji iskreno zale zbog smrti Vaseg sina,stide se drzave i ubica i od kojih imate punu podrsku za sve Vase buduce potupke.

kraja

pre 12 godina

...ako im se isplati jedan dinar iz budzeta srbije i ja cu tuziti srbiju zbog podrivanja ekonomske stabilnosti zemlje...
...zna se ko su izvrsioci ubistva....
...ako "reformisano" pravosudje ne sme da im odreze kazne, neka im se konfiskuje sva porodicna imovina...
...da li gradjani srbije treba da placaju racune svakog naduvanog, pijanog, bahatog "navijaca"....
...ovo treba ispratiti svakako...
...pun mi je kufer kapitalizma u kojem dobit ide pojedincu, a rashodi i kazne drzavnom budzetu...

boki

pre 12 godina

Odsteta vam nece vratiti sina,ali imate prava da trazite odstetu,sto ste i pametno ucinili,kad imamo ovakvo pravosudje da ublazuje kazne pociniocima.

Waistiny

pre 12 godina

I treba da traze bar 100 miliona evra. Ako je Srbija potrcala da plat 1 milion za batinanje duplo sitnijeg, duplo slabijeg, ali svakako duplo inteligentnijeg coveka koga je unakazio onaj Miladin Kovacevic, onda je ovo neka suma koja bi bila donekle fer (fer bi bilo oko za oko). Kad' vec ne mogu da pobiju ubice, kad' vec ne mogu da ih osude na pristojne kazne, onda bar da se oduzme od RZZOa, penzionog fonda, bilo koga, bilo cega... Srbija mora da plati. To je to.

realista

pre 12 godina

S obzirom na ono sramotno smanjivanje kazni ja im želim da dobiju parnicu tj. odštetu i to barem 2-3 miliona evra i sve to da plate sudije...

Stati zlu za vrat, najsvetija je...

pre 12 godina

Gospodo Taton, u svom vašem bolu u kojem saosećam, hvala vam na pionirskom poslu kojim pružate dobre usluge našem brutalizovanom društvu ukazujući da se krvnici moraju dovesti k poznaniju prava. Takodje, hvala zato što, indirektno, sprovodite preko nam potrebnu ulogu odlučnog i jakog tužilaštva i pravosudja, što nemamo (zbog čega vas je, dobrim delom, i zadesila vaša nesreća).

antiMiladin

pre 12 godina

E a odstetu da plate ovi mamuni kojima su smanjene kazne, meni je dosta kao gradjaninu da kroz poreze placam odstete za stete koje prave siledzije bez mozga.

kaiser

pre 12 godina

"Slažem se, ali i da Francuska kao članica NATO-a obešteti porodice pobijenih u bombardovanju Srbije 1999 godine. Mogli bi da krenu od porodice male Milice Rakić, pa porodice pobijenih na RTS-u, pa voza u Grdeličkoj klisuri...
(Slažem se, ali.., 20. februar 2012 12:33)"

...pa Ovčari, Srebrenici, Ćuškoj, po raznim logorima i masovnim grobnicama u BiH, za one ljude iz kamiona hladnjače u Dunavu, pa za ove iz jezera Perućac, za one iz pokopane u bazi SAJ u Beogradu...

To je ipak bilo pre stvari o kojima ti pričaš.

Slažeš se još uvek?

Jeftiniju demagogiju nisam davno video. Na stranu što čisto sumnjam da je lično tebi te 99-te išta nedostajalo, čim odmah umesto argumenata vadiš tudje leševe.

Apsolutna podrska Tatonovima!

pre 12 godina

Zamislite da vam neko ubije dete a onda ubicama prepolovi kaznu! Koje ponizenje i koja dusevna bol. Treba da tuze drzavu Srbiju koja ih je namerno ponizila i nema respekta prema ljudskom zivotu.

Stevan

pre 12 godina

I treba da tuze Srbiju jer nase institucije, tacnije sudije apelacionog suda su smanjile kazne barabama... i dokle ce to tako da se radi da se obesnim gradjanima Srbije izlazi u susret... Podrska Tatonovim roditeljima.

Aleksandar

pre 12 godina

Ovi ljudi imaju zakonska prava da traze odstetu od napadaca, ali ne i od drzave jer se incident nije dogodio na stadionu ni oko njega pa cak ni u blizini.

Milko

pre 12 godina

Treba da nas tuže, da traže veliku odštetu, da traže da se zabrani našim navijačima poseta bilo kakvim sportskim priredbama u Evropi.
Ubice njihovog sina su uglavnom na slobodi, ili će uskoro biti, kada im još jednom prepolove ove smešne kazne.
Ne razumem zašto naša vlast misli da je ceo svet lud i da naseda njihovim smicalicama i lažima.

Blanusha

pre 12 godina

Ne mogu da shvatim pod kojim to pravnim, sudskim, razumskim, moralnim i kojim vec argumentom je Apelacioni Sud smanjio kazne ovim idiotima. Zalba jeste zalba (pretpostavljam da se o tome radi), moze biti prihvacena ili ne, ali kakav god da je zakon, za zalbu covek treba imati zaista argumente da bi ih podneo. OK, to se radi uvek, ali ne bi trebalo i da se usvaja uvek. Svi, navodno, pricaju kako nam je drzava prepuna huligana i svega i svacega, desi se ovako nesto, osude se na prihvatljive, po mom misljenju- ne i dovoljne, kazne, i onda kasnije, ovako nesto.
Evo, ja huliganim kazem da im sve najgore zelim u zivotu, i njima i njihovim porodicama, ali bukvalno! Ne morate objaviti komentar, ali ja ovo jedino i mogu da im porucim!
Podrska porodici Taton...

EVEREST

pre 12 godina

Zao mi je zbog tragicno ugasenog mladog zivota, brutalno, bestijalno prebijanje i ubistvo u stranoj zemlji samo zato sto je navijac...to je za najvecu osudu i za dugi niz godina u zatvoru.
To sto su kazne prepolovljenje, to nikako nije tema za polemisanje.
Pa valjda zato i postoji drugostepeni sud da jos jednom izmeri odmeri i donese pravilnu i svrsishodnu presudu.Da ih je sud sve oslobodio a za tako nesto bilo nekih dokaza, pa ko smo mi da se mesamo u rad sudova.
I jos samo o parama koje traze roditelji nastradalog.
Bruka i sramota..kao prvo za Srbiju sto im vec nije isplatila neki novac kao obestecenje a onda i za te roditelje...pa zar ce im pare nadomestiti gubitak deteta.Kako god niko se nije proslavio u ovom slucaju...ni mi kao drzava ni oni kao roditelji...

Dželat

pre 12 godina

Uveo bih smrtnu kaznu, kakav zatvor za ološ, smrtna kazna ili doživotna robija za par njih pa da vidimo da li u ovoj zemlji neće da bude zakona. A roditeljima puno pravo da traže odštetu!

guru

pre 12 godina

Roditelji tih idiota su vlasnici neke imovine.U slucaju da sud dosudi placanje odstete,oni,koji su odgojili ubice,prodace svoje stanove i platice odstetu.Drzava sa tim nema nikakve veze,ali ima,kada smanjuje kazne.

Dojcilo

pre 12 godina

Naravno da treba da traze odstetu, a ako ponovo budu omalovazeni i ponizeni, onda treba da traze od svoje vlade da razmotri dobro kome daje kandidaturu za clanstvo u EU.
Sa nama ne vredi drugacije, samo pritisak!

darko

pre 12 godina

totalno smo luda nacija...videlo se nase navijanje protiv hrvatske u rukometu...gadjanje igraca i sto je najgore naseg pogodimo...e srbijo srbijo,dokle ces da lazes samu sebe.porodica poginulog moze da tuzi i u strazburu na sudu za ljuska prava,tako da tamo srbovanje ne pomaze.

nini

pre 12 godina

Naravno da za svaku nasilnu smrt treba da dodje neko obeštećenje.I za Brisa Tatona i za sve žrtve Nato-a tokom bombardovanja Jugoslavije...I naravno da svako ko uzme nečiji život iz sile i besa treba da odgovara bez obzira da li je Francuz ili Srbin.
Pravda ljudima prestaje da bude važna zato što su je bogati i moćni učinili selektivnom.Kao i pravo na život,neko ime veće,neko manje...a neko to pravo i nema.

VMRODPMNE

pre 12 godina

@Srbija odmah da trazi odstetu of Francuske za ubistvo kralja Aleksandra u Marseju zbog propusta u obezbedjenju!
(bendower, 20. februar 2012 13:43)

Tvoj Kralj Aleksandar, sta je trazio to je i dobio.

Petar

pre 12 godina

Odstetu treba da plati drzava jer je neprocesuiranjem ovih ljudi izazvala opstu opasnost. Protiv njih su i ranije postojale krivicne prijave koje drzava nije uzela u obzir. Zar nije osnovna obaveza drzave da pruzi bezbednost gradjanima? Drzava Srbija to ne radi. I zato treba da plati. Ovi sto ovde javno traze odstetu za bombardovanje, zamislite da sve zrtve koje su izgubile nekog bliznjeg ili zdravlje ili dom zbog srpske politike devedesetih krenu da tuze ovu drzavu? Malo odgovornosti ne bi skodilo.

perapk

pre 12 godina

Pa i treba da traze odstetu. I treba da nas dobiju i to u Strazburu, ako ih ovde ovi nasi lopovi prevare. Nije mi jasno kako su ovi nasi, nazovi pravnici i nazovi sudije mogli da prepolove te kazne, zbog kojih olaksavajucih okolnosti, zbog cega bre. Voleo bih da procitam to obrazlozenje da vidim tu pamet i pravdu.

ap

pre 12 godina

"Molim Vas da svuda i svima pricate o reformisanom,nezavisnom sudstvu koje je smanjilo kaznu zverima."

- ma nema potrebe, priča o srpskom pravosuđu je ispričana u slučaju ganić pred engleskim sudom.

dzericak

pre 12 godina

I ja bih da sam na njihovom mestu. Jadni ljudi. Mozes misliti sin im otisao da gleda utakmicu tamo negde i rulja ga tamo negde namrtvo prebi. I onda pravda tamo negde kaze da su mu ti sto su im sina ubili i nisu bas toliko krivi.

al

pre 12 godina

To je fazon ove vlade! Stiti zlikovce! Setite se Miladina Kovacevica! Dali su 1.000.000 dolara iz nasih usta da onaj tatin i manin sin kabadahija i nasilnik ne bi lezao u zatvor u Americi gde mu je i mesto!

Njokalica

pre 12 godina

Ja sam protiv,a ako vec treba da se plati,da to bude od veca apelacionog suda koji je prepolovio kaznu,a ne vratio na ponovno sudjenje drugom sudiji

Barbara

pre 12 godina

Izuzetno mi je zao tog decka kao i njegovih roditelja. Ne smatram da je kazna od 7 do 15 godina mala, ali svakako zvuci otuzno kad se govori o duplom smanjenju kazne... Drzava Srbija takodje treba snositi odgovornost zbog slabe bezbednosti tokom i nakon utakmica, kao iz zbog toga jer je duzna da sama resi sve probleme koje ima sa huliganima. Godinama im se tolerisalo, pa je kranje vreme za drakonske kazne.

DRZIVAGO

pre 12 godina

Sta je to Država? To smo mi! Mi ćemo plaćati propuste mediokriteta koji rade u državnim službama. Svojim porezima, taksama...
A upola kažnjeni navijači-ubice treba da rade na javnim radovima i da tako otplaćuju deo novca. Ne treba ih zatvarati u zatvore koji imaju TV, teretane, stoni tenis... treba da rade!

bezimena

pre 12 godina

Ovo je jedna od preko stotinu afera iz vremena biv. večitih VdrK i M. Dinkića, koja ns košta djavo i po, ali će i ovo sudjenje da bude odloženo, do posle izbora, za svaki slučaj...

NEZAVISNBO PRAVOSUDJE je u Srbiji mislena imenica, zato pravde i nema!

Milan

pre 12 godina

To je to, ovde neko ubije čoveka iz čista mira i dobije 3, 5 7 godina zatvora i posle par godina zbog dobrog vladanja trk' napolje pa ponovo. Silovatelji još manje, po trk' napolje pa ponovo, ubijaj, siluj, razbijaj. Ovde su javnim ličnostima sinovi oglašene ubice i šefovi mafije i ne pada im na pamet da se povuku sa svojih pozicija. Još napadaju državu da im je namestila. Shvatite ovo je sigurna kuća za ubice.
Ali na sreću u ovom slučaju to neće moći, - mala satisfakcija za nas koji živimo u ovom hororu - gruboj šali od države.

beerbelly

pre 12 godina

čitam komentare i ne vjerujem - pa neće oni tražiti obeštećenje od države zbog smrti svoga sina nego zbog činjenice da je ista ta država LICEMJERNO PREPOLOVILA KAZNE UBOJICAMA! ljudski je život neprocjenjiv (više-manje, rekli bi skeptici), ali licemjerje i uvačenje u pak kriminalcima i nasilnicima treba kazniti.

pa kad za to nemamo snage napraviti ni mi hrvati ni vi srbi u svojim zemljama, onda neka to naprave francuzi, turci, tadžokistanci... svejedno.

judge dread

pre 12 godina

Ljudi bre, moramo pod hitno da sami dovedemo u red svoju drzavicu da ne bi dolazili Franuzi Englezi, Kinezi itd. ovde da nas "civilizuju" umesto nas samih!

jegulja

pre 12 godina

laik sam ali mislim da je ovo klasican primer necega sto se zove nedostatak pasivne legitimacije.

tuzba moze da bude usmerena jedino na one koji su pravosnazno osudjeni za ucestvovanje u ubistvu jer su oni "napravili" stetu. drugo je sto je ova vrsta stete nenadoknadiva.

judge dread

pre 12 godina

Treba te "sudije" koji smanjuju "prestroge kazne" ubicama iz predumisljaja osuditi na dozivotnu robiju, pa im onda smanjiti prestroge kazne na 25 godina.

dule

pre 12 godina

Ova nasa nazovi 'drzava' je sramota za 21. vek. Prepoloviti kazne za ubistvo, pa to moze samo nemoralna osobada uradi, ali mozda i ta osoba ima dete, bas me interesuje da li bi tako presudili da su oni u pitanju...

danilo

pre 12 godina

Neka tuze drzavu i neka im se isplati sto veca odsteta. Pa zna se da je ovde pravda smesna, obicno se razrezu kazne koje se po pravilu smanje u zalbenom postupku, a onda se osudjenik pozove na dobro vladanje, trazi pomilovanje itd pa neretko izadje posle najvise trecine osnovne kazne. I svi mi to znamo i trpimo. E sada, ovi ljudi imaju vise mozga i obraza i ne zele to da prihvate i bore se- nesto sto se mi ovde valjda plasimo da uradimo. I kod onog imbecila Kovacevica je u pitanju odsustvo javnog reagovanja: on siledzija prebije nekoga, konzul prevarant izda lazni pasos da ovaj pobegne, nasa drzava ne zeli da ga isporuci iz nekog razloga pa odluci da plati odstetu. I svi ce proci sa minimalnim kaznama samo mi placamo milionce. Pa i neka bre kada smo ovce, neka!

beep

pre 12 godina

ja stvarno ne mogu da verujem da ce se slucaj miladina kovacevica opet ponoviti kada smo platili 1 mil dolara da ne lezi u zatvoru zbog prebijanja duplo slabijeg od sebe,ovo je stvarno katastrofa od drzave da tako stiti krimnalce i ubice,zamolio bih vas B92 da pokrenete insajder o svim ovim slucajevima,da vidimo ko su te sudije i ko im govori da to rade

DOKLE CE GRADJANI SRBIJE DA PLACAJU SLOBODU RAZNIM KRIMINALCIMA,BATINASIMA I UBICAMA

Ash

pre 12 godina

Dzabe vi kukumacete, te odstete cem MI platiti, od nasih para iz budzeta, i tako i treba jer MI smo krivi sto takva stoka koja prebija ljude do smrti postoji, jer smo dozvolili da se na televiziji pusta bilo sta, jer smo pustili popove u skolu, jer niko ne hapsi one koji ubice i naciste nazivaju "ti mladi ljudi", jer smo glasali za one za koje smo glasali poslednjih 20 godina... Sad treba da savijemo ledja, da nas j*** ceo svet, dok nam ne dodje pamet u glavu, pa da nam za 10 godina eventualno bude malo bolje.

TAP3AH

pre 12 godina

U ovoj nesretnoj zemlji, svaka zrtva i njeni najmiliji su vise puta ubijeni, silovani ili opljackani.
Nakon zlodela, prvo krecu komsije i prijatelji koji tvrde kakko je "bio dobar momak, svima se javljao...". Zatim krecu mediji i kojekave "grupe" koje se boje za njihova (zlocinacka) prava.

Na kraju ih, u vecini slucajeva, dotuku pravosudni organi (ruznog li izraza) koji, i ako ih kojim slucajem i osude, prepolove kazne kada se prasina malo slegne.

Iz tog razloka imamo visestruke povratnike, momka koji kolima ubije dvoje mladih ljudi, a pritom ima PET prijava za voznju u pijanom stanju, "presretace" koji po putevima presrecu ljude sekirama i pale im vozila, razne Urose... Spisak je dugacak i mucan.
I, dok ovo pisem a svi se zgrazaju, NIJEDNOM od odgovornih ministara, sudija, policajaca ne pada ni na kraj pameti da nesto preduzme ili, ne daj Boze, podnese ostavku i preuzme odgovornost za svoja (ne)dela.

Cast i postenje odavno ne zive u Srbiji.

zoka

pre 12 godina

Do kada ce drzava Srbija t.j. njeni gradani da placaju kazne zbog maloumnika koje ta ista drzava podstice na kriminal. Zar ne bi bilo bolje da su ulozili u dobru i radnu decu koja kad zavrse fakultet nemaju gde da rade.A roditelji ovog momka su potpuno u pravu.

Jofel

pre 12 godina

Dakle na kraju plaćamo mi, poreznici.
(Kiss, 20. februar 2012 12:19)

Ne, vi poreznici, vi ne placate nikome nista, ali mi, poreski obveznici, placamo svima svasta... :(

TAP3AH

pre 12 godina

@djura cvorovic
"svuda u svetu nastrada turista,ali jos nisam cuo da je neko tuzio njujork,rio,london....na nacin kao sto oni to rade"
Moju prijateljicu je pre 30 godina u Americi opljackao i povredio ulicni pljackas koji je pobegao.
Tuzena je USA Vlada, i presudjeno je njoj (prijateljici) u korist. Ogromna odsteta, placeni SVI troskovi lecenja, ukljucujuci avionske karte, sve transfere, smestaj i dzeparac za vreme lecenja u Americi.
Uredjene zemlje, sa normalnim pravnim sistemom tako rade.
Divljacke zemlje sa korum[iranom druzinom na celu, rade kako im se cefne...

velja

pre 12 godina

Tako i treba. Korupcija se plaća - ovu ćemo platiti svi mi, samo ne znam koliko je to u "miladinima" pa još puta 14. Kad budete glasali setite se ovoga pa nacrtajte nešto prigodno na listiću.....

EU

pre 12 godina

Normalno bi bilo da tu odstetu plate pocinioci,ali Srbija ce platiti od vasih para dragi poreznici,bas kao sto je platila USA za onog bicmana!
Lakse im je od vas nego da se raspravljaju sa tima koji takve veze imaju,da
ih zbog toga tako blago kaznjavaju!

LHC

pre 12 godina

Crno nam se piše kada ova generacija 'majmuna' koji sebe nazivaju navijačima budu stasali u roditelje ili u neke 'ljude' na pozicijama.Biće vrlo zanimljivo videti njihovu decu na delu.'Džiberizam' pobeđuje u svakoj sferi života u ovom jadnom izgovoru za državu

navijač partizana (ali pravi)

pre 12 godina

ja bih odštetu isplatio od lične i porodične imovine svih tih "osoba" koje su učestvovale u ubistvu tatona. svih tih, kojima je tzv pravosudje smanjilo kazne.

da se jednom za svagda zaustavi uništavanje svega normalnog u ovom društvu. ako treba, nek to bude i drakonskim kaznama!

Zoran Bojic

pre 12 godina

Verovatno ce se i ovaj slucaj zavrsiti kao i afera "Kovacevic", Srbija ce placati greske, bahatost ili zlocine pojedinaca, a moze da se desi i da ovo bude jos jedan od uslova dobijanja statusa kandidata za ulazak u EU.

nessa

pre 12 godina

Ne mogu da verujem da se posle ovog teksta neko poziva na ovcaru i rat i bombardovanje.
Pobogu ljudi decko je dosao na utakmicu i ubili su ga nasred ulice.
Onda nam je krivo sto svet na nas gleda kao u filmu Andjeline Joli.

Kuzma

pre 12 godina

Hoce li obican narod vecno placati greske nesposobnih, nerad odgovornih i bahatost poganih sebicnika?!? HOCE!!! Zato sto smo nesposobni da bilo sta promenimo.Prvenstveno sebe. A sta je problem sa nama? To sto ne kapiramo gde je problem. E zato, prijatelji, ovde nikad nece biti dobro...

nolle

pre 12 godina

e pa bilo bi lepo da se rasproda od onih majmuna koji su ga ubili imovina i da im se odatle iplati odsteta,ali nije vam ovo danska. ovo cemo mi da platimo od nasih para,kao sto smo sve ostalo i placali kad su se ovakve stvari dogadjale. ljut sam i moram jos nesto da napisem.imam firmu koja zaradjuje relativno dobro u odnosu na prosek zarade gradjana.porez ne placam,odnosno ne prijavljujem realan dobitak.prijavljujem mnogo manji dobitak.to svi rade,nije tajna.e odatle ja vracam novac koji mi drzava uzima i isplacuje novce ovim nesrecnim ljudima samo iz jednog razloga,a to je nesposobnost drzave da sprovodi zakon!

nada

pre 12 godina

Odstetu treba da plate clanovi Apelacionog suda IZ SVOG DZEPA, ako im zafali (u sta sumnjam, posle toliko "ispravnih" odluka), neka dignu kredit.

kužiš stari moj

pre 12 godina

neka budu "zadovoljni"( ako se u ovom slučaju može uopće takav atribut upotrijebiti - kako je jezik nesavršen) što im nisu sudili u hrvatskoj, dobili bi max 5 godina, onda bi ih predsjednik pomilovao pa im oprostio 1 godinu, a onda bi ih sudstvo pustilo na slobodu nakon polovice odslužene kazne.
(još brutalnije ubojstvo mladića luke ritza kojega je katolička mladež pretukla po noći iz čiste zabave - sada su na slobodi nakon 2g nekog zatvora - istina je da su bili maloljetni, ali ubojstvo je ubojstvo....a roditelji nisu dobili niti prekršajnu prijavu!!! )