Četvrtak, 05.01.2012.

15:50

"Misa u Zagrebu sramota Evrope"

Mise koje su držane povodom 51. godišnjice smrti Ante Pavelića u Zagrebu i Splitu su sramota Evrope, kaže glavni lovac na nacističke zločince Efraim Zurof.

Izvor: Tanjug

"Misa u Zagrebu sramota Evrope" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Dule NS

pre 12 godina

sramota je biti ljevičar i podržavati četnike
(IgorHR, 6. januar 2012 02:26)


-Gde sam ja rekao da podržavam četnike?
Ja podržavam samo ISTINU i ništa više od toga!

Dule NS

pre 12 godina

Jesu to rekli oni isti amerikanci koji su vas bombardirali kada su vas nasli na karti?
(sanct, 6. januar 2012 02:15)


-Ne, to su rekli dedovi pilota koji su nas bombardovali! I to će zauvek ostati jedna od najvećih sramota na savesti Amerike!
-Hvala vam na "brizi"!

Ultra logičar

pre 12 godina

Mise zadušenice za Pavelića su sramota. Naravno da su sramota. Bilo bi dobro, čisto diskusije radi, da se držimo toga kao teme kada pišemo komentar. Mnogi to ne radi, pa evo... Dakle, da,... to je ruglo za moju Hrvatsku. S druge strane, korektno je i navesti da se ovo ne može i ne smije poistovjećivati sa stajalištima većine u HR. Velikoj većini se gade pojedini generalni stavovi crkvenih vlasti i njihovo bitisanje u obilnosti dok narod nema što jesti, a da ne pričam o njihovoj sklonosti desničarstvu jer je desnica = neuk narod = većina stalnih ckrvenih posjetitelja (da ne vrijeđam prave vjernike poput moje bake).

S treće strane, sladostrašće kojim se komentatori srpske nacionalnosti izruguju i izčuđavaju ovoj vijesti bi stvarno bilo za razumjeti, kada ti isti ne bi istovremeno branili četnički angažman u II sv. ratu. A sve to koristeći se nekakvim američkim priznanjima i dokumentima vezanim za iste. Američka politika je jasna; oni imaji svoju istinu i svoje interese, i ma kako god ti interesi bili bazirani na lažima, prevarama i kriminalu svojim pobočnicima i lojalnima neće ostati dužni (svaka sličnost sa Njemačkom je namjerna). Što će reći, ako i pored zdravih očiju, te pisanih, slikovnih, video etc. dokaza o zločinima četnika iz II sv. rata, pojedini i dalje vjeruju da je Draža bio antifašist i da se borio protiv Švaba, i kao dokaz da za to imaju ('bem ti dokaz) u američkom odlikovanju; e pa - aferim.

Srpska vlada nema snage (čitaj: bitnija je moja guza u fotelji nego istina) za javno i služebeno reći istinu o četnicima zbog mnogobrojnih glasača koji su mitomanski naklonjeni Čiči, pa je računica jasna. Isto kao i sa Kosovom, ali to je neka druga priča...

Zdravi mi i veseli bili, sa željom da se i vi kao i mi počnemo više baviti budućnošću a manje ustašama, četnicima i ostalim velikanima zajedničke prošlosti.

T

pre 12 godina

Nadje se neko ko ne respektuje ni Hrvatsku a ni frau Merkel,natrlja im nos,a opet krivi Srbi.Neverovatno.Pa zbog cega ne udjete na sajt centra Simon Vizental pa raspalite po njima?Za to,naravno,nemate hrabrosti.Radi guza ko meduza.

Dule NS

pre 12 godina

Čiča je po novome bio antifašista i borio se na strani saveznika...po vama su izgleda Njemci bili saveznici u ww2 a Čiča antifašista?!?!?!
(FeboZg, 5. januar 2012 20:18)



-Da ti ne bih ja ništa ovde piskarao, prepustiću Amerikancima da ti objasne sve:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

-Amerikanci ništa ne znaju zar ne?
Kada budete videli ovakav prilog o ustašama na nekoj zapadnoj televiziji, e onda poredite ustaše i četnike!

-btw, veliki sam levičar po opredelenju - čisto da ne bude zabune!

Zlatko

pre 12 godina

Kada sam išao čitati komentare, nisam se drukčijima ni nadao. Naravno, neki u Srbiji su s oduševljenjem dočekali da ovaj nacistički istup problematičnog svećenika i grupe simpatizera ustaša (koja se u postotku hrvatskog naroda može svesti na eventualno 1-2%%, kao što je i vidljivo u hrvatskom Saboru) proglase voljom većine hrvatskog naroda. Većina komentatora iz Srbije oduševljeno je napala cijeli hrvatski narod zbog mise na kojoj je prisustvovalo možda 100 ljudi.
Ne želim povlačiti nikakve paralele sa sličnim događajima u Srbiji; samo želim da se malo zapitate zašto generalizirate stvari i pišete o nečemu s čim niste upoznati. Mržnja ili nešto drugo?

XXXXNS

pre 12 godina

(FeboZg, 5. januar 2012 20:18)
Ma ti si to susjed nesto pobrkao.Ne javljamo se mi nego ti to veli glavni lovac na nacističke zločince Efraim Zurof a Ante je slozices se bio nacisticki zlocinac.Mi samo komentarisemo na nasem portalu na kome si i ti dragi gost a nije tema ni Cica a ni Obraz/Dveri, kada pak budu a ti slobodno komentiraj.Znaci rekapitulacija pojmova,Ante je zlocinac kome se odrzava misa zadusnica u Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj i to pominje Efraim Zurof a ne mi srbeki,mi samo civilizacijski komentiramo jer necivilizacijski komentari ne prolaze moderatore na B92.

kiki

pre 12 godina

A što se opet svi brinu o tome dali je RH spremna za EU i dali je to zaslužila. Ako ju primaju onda je i zaslužila prijem u EU,a o tome odlučuju članice EU,a ne Srbija ili neko drugi.Grof Za ulazak u EU nije preduvjet koliko je gdje i zašto poginulo već ispunjavanje pravila tog kluba to što ste na začelju zahvalite svojem vodstvu koje misli da može muljati EU stalno i da donosi rješenja u pet do dvanaest.To što imate kompleks jer RH ulazi u EU prije vas to je vaš problem.

mariozg

pre 12 godina

misa?Zagreb?Ante? pa ovdje u Zg nitko nije ni znao da se to održava.Ne znam zašto se palite,pa tamo je vjerojatno bilo 20 ljudi.Imamo važnijih stvari od toga,uglavnom ekonomskih

FeboZg

pre 12 godina

Alooooo..pa kaj se vi javljate susedi....takvih idiota koji su služili misu za još večeg idiota Pavelića je jako malo..i u velikoooj su manjini...a vi..kako te???? Pa podigli ste spomeni dom Čiča Draži na Ravnoj gori..dali mirovine četnicima i izjednačili ih sa partizanima u vašem parlamentu??!?!? ŠTA JE TOOOOO?!?!?!? Ahhhh da...Čiča je po novome bio antifašista i borio se na strani saveznika...po vama su izgleda Njemci bili saveznici u ww2 a Čiča antifašista?!?!?! Vaše Dveri,Obrazi,Nacionalni strojevi..pa kaj je to?!?!? Nego masovni nacionalistički i fašistički pokreti pod pokrovitelstvom SPC-e...KOME VI DRŽITE PREDAVANJA????!?!?!?!?!?

ante lider balkana

pre 12 godina

Vidim ovde neki uporedjuju Drazu Mihajlovica i Ante Pavelica. To mozete raditi samo ako ste, da izvinite, maloumni, posto zlocini koje je podrzavao, organizovao i zagovarao poglavnik Ante Pavelic, realno, po svim kriterijumima - broju, organizaciji, svireposti, genocidnosti - daleko prevazilaze sve zlocine i zlocince na podrucju Balkana u IIom svetskom ratu. Daleko.

Milutin

pre 12 godina

Mislim da osim nekih istoricarskih uzih krugova ili instituta u Evropi niko nema pojma ko je bio Pavelic. Niti ih je ikada zanimalo. Tako da sumnjam I da ih je sramota. Prosto, neznaju za tu pricu.

no name

pre 12 godina

I jeste sramota Evrope, ne samo Hrvatske, ne samo Katolicke crkve! Nepostovanje zrtava jedne anticivilizacijske ideologije i danas otvara rane!

Zalosno je da se niko iz "gradjanske" Hrvatske nije javno oglasio ovim povodom!

Cika Jova

pre 12 godina

Mise zadusnice za Antu Pavelica odrzavaju se sirom svijeta gdje zive Hrvati vec 50 godina a u samoj Hrvatskoj zadnjih 20 godina.
Nije mi jasno kako je to tek sada postalo sramota za Europu.
Zasto npr. to nije sramota i za Ameriku,Australiju,Argentinu...?

wishful thinking at its worst

pre 12 godina

@Šemso
Kako te nije sramota pricati da preko 50% ljudi u HR podrzava ove klerofasisticke izrode kad u istoj toj drzavi lijeve stranke drze skoro 2/3 parlamenta a predsjednika "komunjaru" pozitivno ocjenjuje skoro 80% stanovnistva?
I vi koji mu lupate pluseve... jel vam lakse kad zivite u takvoj iluziji?

svoje necemo,tudje ne damo

pre 12 godina

za neke je Draza Mihajlovic heroj za neke je ubica
za neke je Jovo Kapicic heroj za neke ubica
valjda to vazi i za Pavelica
ni u Srbiji ni u Hrvatskoj ne postoje zakoni koji negiranje holokausta i velicanje nacizma/fasizma gone kao krivinca dela,tako da je ova misa po zakonu legalna po moralu nelegitimna,isto koliko i misa zadusnica za Drazu Mihajlovica

kvarner

pre 12 godina

Mise za zlocinca Pavelica u danasnjoj Hrvatskoj su sramota.
99% gradjana Hrvatske ne podrzava ih. To su pokazali i na zadnjim izborima u kojima je pravaska stranka od 151 mandat u Saboru osvojila slovom i brojem JEDAN, a cak i taj zbog toga sto je vodi Ruza Tomasic, zena koja je kao policajka rascistila narkodilere sa svog podrucja, a ne zbog toga sto ideoloski podrzava ustastvo i Pavelica, i koja je u Stankovicevoj emisiji izjavila da ima puno Srba prijatelja.

Sa druge strane, u Skupstini Srbije sedi polovina sto pravih nacista koji velicaju Seselja, sto "umivenih" Tominih. I zato @Semso ne pricaj gluposti da bi narod u HR i dan-danas vecinski izabrao Pavelica jer je to kao prvo laz i izmisljotina, a kao drugo ne doprinosi pomirenju i suzivotu u regionu. A ja kao Srbin iz Hrvatske mislim da imam potpuno pravo da ti ovo napisem i odgovorim.

Marko

pre 12 godina

Da, vidim kako je RH zadojena nacionalizmom i fašizmom, u Saboru imamo čak jednu stranku s jednim zastupnikom, HSP Ruže Tomašević..
A koliko ono imju vaši radikali koji zagovaraju granicu Virovitica-Karlovac-Karlobag? Koliko desetaka mjesta? Dajte molim vas, mi smo male bebe u usporedbi z vama...

drd

pre 12 godina

Zar ovo neko drugi treba da nam kaze?? Ko da nije rec o stotinama hiljada nasih zrtava...Ili je zarad odrzavanja dobrosusedskih odnosa dozvoljeno isticati samo nasu krivicu???

vlajko

pre 12 godina

te mise nije organizovala ni dozvolila hrvatska država, već katolička crkva koja je od nje zvanično nezavisna, a zna se ko je tamo šef!

Nenad

pre 12 godina

Ma to se nikoga više ne tiče. Sutra da postave spomenik Paveliću u sred Zagreba ili Maksu Luburiću u Jasenovcu, u Evropi niko ne bi ni A rekao, baš kao što nije ni sada.

Nikola

pre 12 godina

Sta drugo i ocekivati u drzavi gde jedan estradni "umetnik" koji svoju karijeru temelji na izvodjenju pesama u kojima se velicaju ustaski zlocini od pre 70 godina,posebno ubijanje zena i dece u Jasenovcu uziva ogromnu popularnost i drzi koncerte na najvecem fudbalskom stadionu pred blizu 90 000 ljudi...Nivo svesti nekih ljudi u nama susednoj zemlji je zaista zabrinjavajuci....

Šemso

pre 12 godina

Šta vam je bre ljudi shvatite već jednom da u Hrvatskoj to podupire više od 50 posto ljudi jer se tako osećaju.Za njih ustaštvo nije fašizam nego je za njih to isto što za nas partizanstvo.Eto da se sad odnekud pojavi Ante Pavelić i kandiduje se za predsedsnika Hrvatske ja sam siguran da bi dobio bar 70 posto glasova i ubedljivo pobedio.Hrvati su jednostavno takvi ljudi i to morate da shvatite,a ne da ih stalno imate za nešto što nisu.

Nik

pre 12 godina

Istina! Ali, koga ona jos zanima!? Samo pare su bitne... U svetu u kome ljudi sve vise gube kompas i postaju drustveno/moralno odumrle individue, ova vest moze imati samo negativnu konotaciju! Nazalost...


P.s. ROBOTokratija, neo-liberalno-demokratsko-potrosacka...

ja sam

pre 12 godina

Kao primere je naveo Litvaniju, Latviju, Estoniju, Međarsku i Rumuniju koje su, kako tvrdi, preduzele aktivne korake da ponovo ispišu svoju istoriju Drugog svetskog rata, minimizirajući ili pokušavajući da sakraju "jako značajnu ulogu" koju su igrali njihovi sunarodnici u zločinima holokausta, sa jedva kojom reči protesta ili osude iz Brisela.

A mi smo Madjarskoj dozvolili da nam promeni zakon o restituciji... Posledice su nam svima jasne. Zasto opet sami sebi kuvamo ratove?

Grof

pre 12 godina

A 22 Januara na referendumu ce odluciti da pristupe EU. A mi koji smo tolike zivote dali za vise ne znam ni sta ostajemo u zapecku. Hvala nasim liderima koji su uspeli da ovaj narad gotovo istrebe.

prokleta avlija

pre 12 godina

a podizanje spomenika ratnom zlocincu Drazi Mihajlovicu nije sramota Evrope? kako ste vi Srbi brzi da ukazete na mane i nedostatke okolnih naroda a u vasem dvoristu rasulo,neonacisticke i klerofasisticke organizacije imaju vise clanova nego neke stranke,homoseksualce prebijaju,ne smete da kazete da niste Srbin,Albanci su niza sorta ljudi,kad god se uradi nesto neprimereno i dete i odrastao covek kazu "vidi kakav si ko Ciganin", a vi pricate o tamo nekoj misi nekog popa u nekom zadrtom zaseoku zapelom u 19 veku...
nije ni cudo da vam se zemlja raspala,i u pravu su i Vojvodjani i Bosnjaci iz Sandzaka sto ne zele da zive u pravoslavnoj nacional-sovinistickoj dzamahiriji

mhm

pre 12 godina

Logicno je da drustvo i drzava koja ima svoje korene u ustaskoj NDH i koja slavi drzavne praznike na datume zlocina i progona srpskog stanovnistva ne reaguje na mise u cast ratnim zlocincima. Od njih se nista drugo ni ne ocekuje, ali je velika sramota sto i EU okrece glavu i prelazi preko toga..

pravde nema

pre 12 godina

A je li ima ko iz Srbije da osudi ovo???
Pa koga je Pavelic najvise ubijao? Za koga je doneo zakone da se ubijaju i za koga je pravio plan "trecinu pobiti, trecinu proterati i trecinu pokrstiti"?
Sta je sa danasnjom Srbijom?
Predsednice gde si da ovo osudis? Hoces da se izvinjavas u nase ime, a neces da trazis pravdu za nase zrtve. Nije lepo da se zameras svom prijatelju Josipovicu je l' da? Dobrosusedski odnosi ovo ono.
Patrijarsijo, gde si da ovo osudis? Hocete sa papom da drugujete ali vam smetaju Jasenovac i istorija pogroma Pravoslavnih od strane vase sestrinske rimokatolicke crkve.
E ludi Srbi!

IgorHR

pre 12 godina

Ja kao Hrvat apsolutno osuđujem ove crne mise, gadi mi se i sama pomisao da se iste služe za dokazanog zločinca koji je ubijao Srbe, Židove, Hrvate i Rome, za najvećeg izdajnika hrvatskog naroda, koji je poklanjao hrvatski teritorij fašističkoj Italiji i od Hrvatske napravio polukolonijalnu tamnicu svih Hrvata i Nehrvata. No, ovaj bombastičan naslov zvuči kao da je obljetnicu smrti ovog zločinca Hrvatska proglasila za državni praznik, a te crne mise pohode samo bolesne šačice isto tako bolesnih ljudi... lijep pozdrav!!!

Demagog

pre 12 godina

Da, ali ce kao i uvek dobiti samo prekor. Njihov "evropski" put je odavno zacrtan, bez obzira kakve su zlocine cinili. Za razliku od nas, oni su banana drzava koja radi sta hoce...

a

pre 12 godina

Jel naveo Srbiju koja rehabilitira četnike i proglašava ih antifašistima? Inače, ove mise za svaku osudu i bez pardona, zaista sramota za katoličku crkvu

prokleta avlija

pre 12 godina

a podizanje spomenika ratnom zlocincu Drazi Mihajlovicu nije sramota Evrope? kako ste vi Srbi brzi da ukazete na mane i nedostatke okolnih naroda a u vasem dvoristu rasulo,neonacisticke i klerofasisticke organizacije imaju vise clanova nego neke stranke,homoseksualce prebijaju,ne smete da kazete da niste Srbin,Albanci su niza sorta ljudi,kad god se uradi nesto neprimereno i dete i odrastao covek kazu "vidi kakav si ko Ciganin", a vi pricate o tamo nekoj misi nekog popa u nekom zadrtom zaseoku zapelom u 19 veku...
nije ni cudo da vam se zemlja raspala,i u pravu su i Vojvodjani i Bosnjaci iz Sandzaka sto ne zele da zive u pravoslavnoj nacional-sovinistickoj dzamahiriji

IgorHR

pre 12 godina

Ja kao Hrvat apsolutno osuđujem ove crne mise, gadi mi se i sama pomisao da se iste služe za dokazanog zločinca koji je ubijao Srbe, Židove, Hrvate i Rome, za najvećeg izdajnika hrvatskog naroda, koji je poklanjao hrvatski teritorij fašističkoj Italiji i od Hrvatske napravio polukolonijalnu tamnicu svih Hrvata i Nehrvata. No, ovaj bombastičan naslov zvuči kao da je obljetnicu smrti ovog zločinca Hrvatska proglasila za državni praznik, a te crne mise pohode samo bolesne šačice isto tako bolesnih ljudi... lijep pozdrav!!!

Nikola

pre 12 godina

Sta drugo i ocekivati u drzavi gde jedan estradni "umetnik" koji svoju karijeru temelji na izvodjenju pesama u kojima se velicaju ustaski zlocini od pre 70 godina,posebno ubijanje zena i dece u Jasenovcu uziva ogromnu popularnost i drzi koncerte na najvecem fudbalskom stadionu pred blizu 90 000 ljudi...Nivo svesti nekih ljudi u nama susednoj zemlji je zaista zabrinjavajuci....

Šemso

pre 12 godina

Šta vam je bre ljudi shvatite već jednom da u Hrvatskoj to podupire više od 50 posto ljudi jer se tako osećaju.Za njih ustaštvo nije fašizam nego je za njih to isto što za nas partizanstvo.Eto da se sad odnekud pojavi Ante Pavelić i kandiduje se za predsedsnika Hrvatske ja sam siguran da bi dobio bar 70 posto glasova i ubedljivo pobedio.Hrvati su jednostavno takvi ljudi i to morate da shvatite,a ne da ih stalno imate za nešto što nisu.

Nenad

pre 12 godina

Ma to se nikoga više ne tiče. Sutra da postave spomenik Paveliću u sred Zagreba ili Maksu Luburiću u Jasenovcu, u Evropi niko ne bi ni A rekao, baš kao što nije ni sada.

mhm

pre 12 godina

Logicno je da drustvo i drzava koja ima svoje korene u ustaskoj NDH i koja slavi drzavne praznike na datume zlocina i progona srpskog stanovnistva ne reaguje na mise u cast ratnim zlocincima. Od njih se nista drugo ni ne ocekuje, ali je velika sramota sto i EU okrece glavu i prelazi preko toga..

pravde nema

pre 12 godina

A je li ima ko iz Srbije da osudi ovo???
Pa koga je Pavelic najvise ubijao? Za koga je doneo zakone da se ubijaju i za koga je pravio plan "trecinu pobiti, trecinu proterati i trecinu pokrstiti"?
Sta je sa danasnjom Srbijom?
Predsednice gde si da ovo osudis? Hoces da se izvinjavas u nase ime, a neces da trazis pravdu za nase zrtve. Nije lepo da se zameras svom prijatelju Josipovicu je l' da? Dobrosusedski odnosi ovo ono.
Patrijarsijo, gde si da ovo osudis? Hocete sa papom da drugujete ali vam smetaju Jasenovac i istorija pogroma Pravoslavnih od strane vase sestrinske rimokatolicke crkve.
E ludi Srbi!

drd

pre 12 godina

Zar ovo neko drugi treba da nam kaze?? Ko da nije rec o stotinama hiljada nasih zrtava...Ili je zarad odrzavanja dobrosusedskih odnosa dozvoljeno isticati samo nasu krivicu???

ja sam

pre 12 godina

Kao primere je naveo Litvaniju, Latviju, Estoniju, Međarsku i Rumuniju koje su, kako tvrdi, preduzele aktivne korake da ponovo ispišu svoju istoriju Drugog svetskog rata, minimizirajući ili pokušavajući da sakraju "jako značajnu ulogu" koju su igrali njihovi sunarodnici u zločinima holokausta, sa jedva kojom reči protesta ili osude iz Brisela.

A mi smo Madjarskoj dozvolili da nam promeni zakon o restituciji... Posledice su nam svima jasne. Zasto opet sami sebi kuvamo ratove?

Grof

pre 12 godina

A 22 Januara na referendumu ce odluciti da pristupe EU. A mi koji smo tolike zivote dali za vise ne znam ni sta ostajemo u zapecku. Hvala nasim liderima koji su uspeli da ovaj narad gotovo istrebe.

ante lider balkana

pre 12 godina

Vidim ovde neki uporedjuju Drazu Mihajlovica i Ante Pavelica. To mozete raditi samo ako ste, da izvinite, maloumni, posto zlocini koje je podrzavao, organizovao i zagovarao poglavnik Ante Pavelic, realno, po svim kriterijumima - broju, organizaciji, svireposti, genocidnosti - daleko prevazilaze sve zlocine i zlocince na podrucju Balkana u IIom svetskom ratu. Daleko.

Demagog

pre 12 godina

Da, ali ce kao i uvek dobiti samo prekor. Njihov "evropski" put je odavno zacrtan, bez obzira kakve su zlocine cinili. Za razliku od nas, oni su banana drzava koja radi sta hoce...

a

pre 12 godina

Jel naveo Srbiju koja rehabilitira četnike i proglašava ih antifašistima? Inače, ove mise za svaku osudu i bez pardona, zaista sramota za katoličku crkvu

kvarner

pre 12 godina

Mise za zlocinca Pavelica u danasnjoj Hrvatskoj su sramota.
99% gradjana Hrvatske ne podrzava ih. To su pokazali i na zadnjim izborima u kojima je pravaska stranka od 151 mandat u Saboru osvojila slovom i brojem JEDAN, a cak i taj zbog toga sto je vodi Ruza Tomasic, zena koja je kao policajka rascistila narkodilere sa svog podrucja, a ne zbog toga sto ideoloski podrzava ustastvo i Pavelica, i koja je u Stankovicevoj emisiji izjavila da ima puno Srba prijatelja.

Sa druge strane, u Skupstini Srbije sedi polovina sto pravih nacista koji velicaju Seselja, sto "umivenih" Tominih. I zato @Semso ne pricaj gluposti da bi narod u HR i dan-danas vecinski izabrao Pavelica jer je to kao prvo laz i izmisljotina, a kao drugo ne doprinosi pomirenju i suzivotu u regionu. A ja kao Srbin iz Hrvatske mislim da imam potpuno pravo da ti ovo napisem i odgovorim.

Nik

pre 12 godina

Istina! Ali, koga ona jos zanima!? Samo pare su bitne... U svetu u kome ljudi sve vise gube kompas i postaju drustveno/moralno odumrle individue, ova vest moze imati samo negativnu konotaciju! Nazalost...


P.s. ROBOTokratija, neo-liberalno-demokratsko-potrosacka...

vlajko

pre 12 godina

te mise nije organizovala ni dozvolila hrvatska država, već katolička crkva koja je od nje zvanično nezavisna, a zna se ko je tamo šef!

Marko

pre 12 godina

Da, vidim kako je RH zadojena nacionalizmom i fašizmom, u Saboru imamo čak jednu stranku s jednim zastupnikom, HSP Ruže Tomašević..
A koliko ono imju vaši radikali koji zagovaraju granicu Virovitica-Karlovac-Karlobag? Koliko desetaka mjesta? Dajte molim vas, mi smo male bebe u usporedbi z vama...

mariozg

pre 12 godina

misa?Zagreb?Ante? pa ovdje u Zg nitko nije ni znao da se to održava.Ne znam zašto se palite,pa tamo je vjerojatno bilo 20 ljudi.Imamo važnijih stvari od toga,uglavnom ekonomskih

no name

pre 12 godina

I jeste sramota Evrope, ne samo Hrvatske, ne samo Katolicke crkve! Nepostovanje zrtava jedne anticivilizacijske ideologije i danas otvara rane!

Zalosno je da se niko iz "gradjanske" Hrvatske nije javno oglasio ovim povodom!

XXXXNS

pre 12 godina

(FeboZg, 5. januar 2012 20:18)
Ma ti si to susjed nesto pobrkao.Ne javljamo se mi nego ti to veli glavni lovac na nacističke zločince Efraim Zurof a Ante je slozices se bio nacisticki zlocinac.Mi samo komentarisemo na nasem portalu na kome si i ti dragi gost a nije tema ni Cica a ni Obraz/Dveri, kada pak budu a ti slobodno komentiraj.Znaci rekapitulacija pojmova,Ante je zlocinac kome se odrzava misa zadusnica u Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj i to pominje Efraim Zurof a ne mi srbeki,mi samo civilizacijski komentiramo jer necivilizacijski komentari ne prolaze moderatore na B92.

wishful thinking at its worst

pre 12 godina

@Šemso
Kako te nije sramota pricati da preko 50% ljudi u HR podrzava ove klerofasisticke izrode kad u istoj toj drzavi lijeve stranke drze skoro 2/3 parlamenta a predsjednika "komunjaru" pozitivno ocjenjuje skoro 80% stanovnistva?
I vi koji mu lupate pluseve... jel vam lakse kad zivite u takvoj iluziji?

Zlatko

pre 12 godina

Kada sam išao čitati komentare, nisam se drukčijima ni nadao. Naravno, neki u Srbiji su s oduševljenjem dočekali da ovaj nacistički istup problematičnog svećenika i grupe simpatizera ustaša (koja se u postotku hrvatskog naroda može svesti na eventualno 1-2%%, kao što je i vidljivo u hrvatskom Saboru) proglase voljom većine hrvatskog naroda. Većina komentatora iz Srbije oduševljeno je napala cijeli hrvatski narod zbog mise na kojoj je prisustvovalo možda 100 ljudi.
Ne želim povlačiti nikakve paralele sa sličnim događajima u Srbiji; samo želim da se malo zapitate zašto generalizirate stvari i pišete o nečemu s čim niste upoznati. Mržnja ili nešto drugo?

Dule NS

pre 12 godina

Čiča je po novome bio antifašista i borio se na strani saveznika...po vama su izgleda Njemci bili saveznici u ww2 a Čiča antifašista?!?!?!
(FeboZg, 5. januar 2012 20:18)



-Da ti ne bih ja ništa ovde piskarao, prepustiću Amerikancima da ti objasne sve:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

-Amerikanci ništa ne znaju zar ne?
Kada budete videli ovakav prilog o ustašama na nekoj zapadnoj televiziji, e onda poredite ustaše i četnike!

-btw, veliki sam levičar po opredelenju - čisto da ne bude zabune!

Cika Jova

pre 12 godina

Mise zadusnice za Antu Pavelica odrzavaju se sirom svijeta gdje zive Hrvati vec 50 godina a u samoj Hrvatskoj zadnjih 20 godina.
Nije mi jasno kako je to tek sada postalo sramota za Europu.
Zasto npr. to nije sramota i za Ameriku,Australiju,Argentinu...?

Milutin

pre 12 godina

Mislim da osim nekih istoricarskih uzih krugova ili instituta u Evropi niko nema pojma ko je bio Pavelic. Niti ih je ikada zanimalo. Tako da sumnjam I da ih je sramota. Prosto, neznaju za tu pricu.

FeboZg

pre 12 godina

Alooooo..pa kaj se vi javljate susedi....takvih idiota koji su služili misu za još večeg idiota Pavelića je jako malo..i u velikoooj su manjini...a vi..kako te???? Pa podigli ste spomeni dom Čiča Draži na Ravnoj gori..dali mirovine četnicima i izjednačili ih sa partizanima u vašem parlamentu??!?!? ŠTA JE TOOOOO?!?!?!? Ahhhh da...Čiča je po novome bio antifašista i borio se na strani saveznika...po vama su izgleda Njemci bili saveznici u ww2 a Čiča antifašista?!?!?! Vaše Dveri,Obrazi,Nacionalni strojevi..pa kaj je to?!?!? Nego masovni nacionalistički i fašistički pokreti pod pokrovitelstvom SPC-e...KOME VI DRŽITE PREDAVANJA????!?!?!?!?!?

svoje necemo,tudje ne damo

pre 12 godina

za neke je Draza Mihajlovic heroj za neke je ubica
za neke je Jovo Kapicic heroj za neke ubica
valjda to vazi i za Pavelica
ni u Srbiji ni u Hrvatskoj ne postoje zakoni koji negiranje holokausta i velicanje nacizma/fasizma gone kao krivinca dela,tako da je ova misa po zakonu legalna po moralu nelegitimna,isto koliko i misa zadusnica za Drazu Mihajlovica

kiki

pre 12 godina

A što se opet svi brinu o tome dali je RH spremna za EU i dali je to zaslužila. Ako ju primaju onda je i zaslužila prijem u EU,a o tome odlučuju članice EU,a ne Srbija ili neko drugi.Grof Za ulazak u EU nije preduvjet koliko je gdje i zašto poginulo već ispunjavanje pravila tog kluba to što ste na začelju zahvalite svojem vodstvu koje misli da može muljati EU stalno i da donosi rješenja u pet do dvanaest.To što imate kompleks jer RH ulazi u EU prije vas to je vaš problem.

T

pre 12 godina

Nadje se neko ko ne respektuje ni Hrvatsku a ni frau Merkel,natrlja im nos,a opet krivi Srbi.Neverovatno.Pa zbog cega ne udjete na sajt centra Simon Vizental pa raspalite po njima?Za to,naravno,nemate hrabrosti.Radi guza ko meduza.

Ultra logičar

pre 12 godina

Mise zadušenice za Pavelića su sramota. Naravno da su sramota. Bilo bi dobro, čisto diskusije radi, da se držimo toga kao teme kada pišemo komentar. Mnogi to ne radi, pa evo... Dakle, da,... to je ruglo za moju Hrvatsku. S druge strane, korektno je i navesti da se ovo ne može i ne smije poistovjećivati sa stajalištima većine u HR. Velikoj većini se gade pojedini generalni stavovi crkvenih vlasti i njihovo bitisanje u obilnosti dok narod nema što jesti, a da ne pričam o njihovoj sklonosti desničarstvu jer je desnica = neuk narod = većina stalnih ckrvenih posjetitelja (da ne vrijeđam prave vjernike poput moje bake).

S treće strane, sladostrašće kojim se komentatori srpske nacionalnosti izruguju i izčuđavaju ovoj vijesti bi stvarno bilo za razumjeti, kada ti isti ne bi istovremeno branili četnički angažman u II sv. ratu. A sve to koristeći se nekakvim američkim priznanjima i dokumentima vezanim za iste. Američka politika je jasna; oni imaji svoju istinu i svoje interese, i ma kako god ti interesi bili bazirani na lažima, prevarama i kriminalu svojim pobočnicima i lojalnima neće ostati dužni (svaka sličnost sa Njemačkom je namjerna). Što će reći, ako i pored zdravih očiju, te pisanih, slikovnih, video etc. dokaza o zločinima četnika iz II sv. rata, pojedini i dalje vjeruju da je Draža bio antifašist i da se borio protiv Švaba, i kao dokaz da za to imaju ('bem ti dokaz) u američkom odlikovanju; e pa - aferim.

Srpska vlada nema snage (čitaj: bitnija je moja guza u fotelji nego istina) za javno i služebeno reći istinu o četnicima zbog mnogobrojnih glasača koji su mitomanski naklonjeni Čiči, pa je računica jasna. Isto kao i sa Kosovom, ali to je neka druga priča...

Zdravi mi i veseli bili, sa željom da se i vi kao i mi počnemo više baviti budućnošću a manje ustašama, četnicima i ostalim velikanima zajedničke prošlosti.

Dule NS

pre 12 godina

sramota je biti ljevičar i podržavati četnike
(IgorHR, 6. januar 2012 02:26)


-Gde sam ja rekao da podržavam četnike?
Ja podržavam samo ISTINU i ništa više od toga!

Dule NS

pre 12 godina

Jesu to rekli oni isti amerikanci koji su vas bombardirali kada su vas nasli na karti?
(sanct, 6. januar 2012 02:15)


-Ne, to su rekli dedovi pilota koji su nas bombardovali! I to će zauvek ostati jedna od najvećih sramota na savesti Amerike!
-Hvala vam na "brizi"!

prokleta avlija

pre 12 godina

a podizanje spomenika ratnom zlocincu Drazi Mihajlovicu nije sramota Evrope? kako ste vi Srbi brzi da ukazete na mane i nedostatke okolnih naroda a u vasem dvoristu rasulo,neonacisticke i klerofasisticke organizacije imaju vise clanova nego neke stranke,homoseksualce prebijaju,ne smete da kazete da niste Srbin,Albanci su niza sorta ljudi,kad god se uradi nesto neprimereno i dete i odrastao covek kazu "vidi kakav si ko Ciganin", a vi pricate o tamo nekoj misi nekog popa u nekom zadrtom zaseoku zapelom u 19 veku...
nije ni cudo da vam se zemlja raspala,i u pravu su i Vojvodjani i Bosnjaci iz Sandzaka sto ne zele da zive u pravoslavnoj nacional-sovinistickoj dzamahiriji

a

pre 12 godina

Jel naveo Srbiju koja rehabilitira četnike i proglašava ih antifašistima? Inače, ove mise za svaku osudu i bez pardona, zaista sramota za katoličku crkvu

Šemso

pre 12 godina

Šta vam je bre ljudi shvatite već jednom da u Hrvatskoj to podupire više od 50 posto ljudi jer se tako osećaju.Za njih ustaštvo nije fašizam nego je za njih to isto što za nas partizanstvo.Eto da se sad odnekud pojavi Ante Pavelić i kandiduje se za predsedsnika Hrvatske ja sam siguran da bi dobio bar 70 posto glasova i ubedljivo pobedio.Hrvati su jednostavno takvi ljudi i to morate da shvatite,a ne da ih stalno imate za nešto što nisu.

Marko

pre 12 godina

Da, vidim kako je RH zadojena nacionalizmom i fašizmom, u Saboru imamo čak jednu stranku s jednim zastupnikom, HSP Ruže Tomašević..
A koliko ono imju vaši radikali koji zagovaraju granicu Virovitica-Karlovac-Karlobag? Koliko desetaka mjesta? Dajte molim vas, mi smo male bebe u usporedbi z vama...

svoje necemo,tudje ne damo

pre 12 godina

za neke je Draza Mihajlovic heroj za neke je ubica
za neke je Jovo Kapicic heroj za neke ubica
valjda to vazi i za Pavelica
ni u Srbiji ni u Hrvatskoj ne postoje zakoni koji negiranje holokausta i velicanje nacizma/fasizma gone kao krivinca dela,tako da je ova misa po zakonu legalna po moralu nelegitimna,isto koliko i misa zadusnica za Drazu Mihajlovica

kvarner

pre 12 godina

Mise za zlocinca Pavelica u danasnjoj Hrvatskoj su sramota.
99% gradjana Hrvatske ne podrzava ih. To su pokazali i na zadnjim izborima u kojima je pravaska stranka od 151 mandat u Saboru osvojila slovom i brojem JEDAN, a cak i taj zbog toga sto je vodi Ruza Tomasic, zena koja je kao policajka rascistila narkodilere sa svog podrucja, a ne zbog toga sto ideoloski podrzava ustastvo i Pavelica, i koja je u Stankovicevoj emisiji izjavila da ima puno Srba prijatelja.

Sa druge strane, u Skupstini Srbije sedi polovina sto pravih nacista koji velicaju Seselja, sto "umivenih" Tominih. I zato @Semso ne pricaj gluposti da bi narod u HR i dan-danas vecinski izabrao Pavelica jer je to kao prvo laz i izmisljotina, a kao drugo ne doprinosi pomirenju i suzivotu u regionu. A ja kao Srbin iz Hrvatske mislim da imam potpuno pravo da ti ovo napisem i odgovorim.

FeboZg

pre 12 godina

Alooooo..pa kaj se vi javljate susedi....takvih idiota koji su služili misu za još večeg idiota Pavelića je jako malo..i u velikoooj su manjini...a vi..kako te???? Pa podigli ste spomeni dom Čiča Draži na Ravnoj gori..dali mirovine četnicima i izjednačili ih sa partizanima u vašem parlamentu??!?!? ŠTA JE TOOOOO?!?!?!? Ahhhh da...Čiča je po novome bio antifašista i borio se na strani saveznika...po vama su izgleda Njemci bili saveznici u ww2 a Čiča antifašista?!?!?! Vaše Dveri,Obrazi,Nacionalni strojevi..pa kaj je to?!?!? Nego masovni nacionalistički i fašistički pokreti pod pokrovitelstvom SPC-e...KOME VI DRŽITE PREDAVANJA????!?!?!?!?!?

vlajko

pre 12 godina

te mise nije organizovala ni dozvolila hrvatska država, već katolička crkva koja je od nje zvanično nezavisna, a zna se ko je tamo šef!

mariozg

pre 12 godina

misa?Zagreb?Ante? pa ovdje u Zg nitko nije ni znao da se to održava.Ne znam zašto se palite,pa tamo je vjerojatno bilo 20 ljudi.Imamo važnijih stvari od toga,uglavnom ekonomskih

IgorHR

pre 12 godina

Ja kao Hrvat apsolutno osuđujem ove crne mise, gadi mi se i sama pomisao da se iste služe za dokazanog zločinca koji je ubijao Srbe, Židove, Hrvate i Rome, za najvećeg izdajnika hrvatskog naroda, koji je poklanjao hrvatski teritorij fašističkoj Italiji i od Hrvatske napravio polukolonijalnu tamnicu svih Hrvata i Nehrvata. No, ovaj bombastičan naslov zvuči kao da je obljetnicu smrti ovog zločinca Hrvatska proglasila za državni praznik, a te crne mise pohode samo bolesne šačice isto tako bolesnih ljudi... lijep pozdrav!!!

Nikola

pre 12 godina

Sta drugo i ocekivati u drzavi gde jedan estradni "umetnik" koji svoju karijeru temelji na izvodjenju pesama u kojima se velicaju ustaski zlocini od pre 70 godina,posebno ubijanje zena i dece u Jasenovcu uziva ogromnu popularnost i drzi koncerte na najvecem fudbalskom stadionu pred blizu 90 000 ljudi...Nivo svesti nekih ljudi u nama susednoj zemlji je zaista zabrinjavajuci....

pravde nema

pre 12 godina

A je li ima ko iz Srbije da osudi ovo???
Pa koga je Pavelic najvise ubijao? Za koga je doneo zakone da se ubijaju i za koga je pravio plan "trecinu pobiti, trecinu proterati i trecinu pokrstiti"?
Sta je sa danasnjom Srbijom?
Predsednice gde si da ovo osudis? Hoces da se izvinjavas u nase ime, a neces da trazis pravdu za nase zrtve. Nije lepo da se zameras svom prijatelju Josipovicu je l' da? Dobrosusedski odnosi ovo ono.
Patrijarsijo, gde si da ovo osudis? Hocete sa papom da drugujete ali vam smetaju Jasenovac i istorija pogroma Pravoslavnih od strane vase sestrinske rimokatolicke crkve.
E ludi Srbi!

wishful thinking at its worst

pre 12 godina

@Šemso
Kako te nije sramota pricati da preko 50% ljudi u HR podrzava ove klerofasisticke izrode kad u istoj toj drzavi lijeve stranke drze skoro 2/3 parlamenta a predsjednika "komunjaru" pozitivno ocjenjuje skoro 80% stanovnistva?
I vi koji mu lupate pluseve... jel vam lakse kad zivite u takvoj iluziji?

Cika Jova

pre 12 godina

Mise zadusnice za Antu Pavelica odrzavaju se sirom svijeta gdje zive Hrvati vec 50 godina a u samoj Hrvatskoj zadnjih 20 godina.
Nije mi jasno kako je to tek sada postalo sramota za Europu.
Zasto npr. to nije sramota i za Ameriku,Australiju,Argentinu...?

ante lider balkana

pre 12 godina

Vidim ovde neki uporedjuju Drazu Mihajlovica i Ante Pavelica. To mozete raditi samo ako ste, da izvinite, maloumni, posto zlocini koje je podrzavao, organizovao i zagovarao poglavnik Ante Pavelic, realno, po svim kriterijumima - broju, organizaciji, svireposti, genocidnosti - daleko prevazilaze sve zlocine i zlocince na podrucju Balkana u IIom svetskom ratu. Daleko.

mhm

pre 12 godina

Logicno je da drustvo i drzava koja ima svoje korene u ustaskoj NDH i koja slavi drzavne praznike na datume zlocina i progona srpskog stanovnistva ne reaguje na mise u cast ratnim zlocincima. Od njih se nista drugo ni ne ocekuje, ali je velika sramota sto i EU okrece glavu i prelazi preko toga..

Zlatko

pre 12 godina

Kada sam išao čitati komentare, nisam se drukčijima ni nadao. Naravno, neki u Srbiji su s oduševljenjem dočekali da ovaj nacistički istup problematičnog svećenika i grupe simpatizera ustaša (koja se u postotku hrvatskog naroda može svesti na eventualno 1-2%%, kao što je i vidljivo u hrvatskom Saboru) proglase voljom većine hrvatskog naroda. Većina komentatora iz Srbije oduševljeno je napala cijeli hrvatski narod zbog mise na kojoj je prisustvovalo možda 100 ljudi.
Ne želim povlačiti nikakve paralele sa sličnim događajima u Srbiji; samo želim da se malo zapitate zašto generalizirate stvari i pišete o nečemu s čim niste upoznati. Mržnja ili nešto drugo?

kiki

pre 12 godina

A što se opet svi brinu o tome dali je RH spremna za EU i dali je to zaslužila. Ako ju primaju onda je i zaslužila prijem u EU,a o tome odlučuju članice EU,a ne Srbija ili neko drugi.Grof Za ulazak u EU nije preduvjet koliko je gdje i zašto poginulo već ispunjavanje pravila tog kluba to što ste na začelju zahvalite svojem vodstvu koje misli da može muljati EU stalno i da donosi rješenja u pet do dvanaest.To što imate kompleks jer RH ulazi u EU prije vas to je vaš problem.

drd

pre 12 godina

Zar ovo neko drugi treba da nam kaze?? Ko da nije rec o stotinama hiljada nasih zrtava...Ili je zarad odrzavanja dobrosusedskih odnosa dozvoljeno isticati samo nasu krivicu???

Demagog

pre 12 godina

Da, ali ce kao i uvek dobiti samo prekor. Njihov "evropski" put je odavno zacrtan, bez obzira kakve su zlocine cinili. Za razliku od nas, oni su banana drzava koja radi sta hoce...

Grof

pre 12 godina

A 22 Januara na referendumu ce odluciti da pristupe EU. A mi koji smo tolike zivote dali za vise ne znam ni sta ostajemo u zapecku. Hvala nasim liderima koji su uspeli da ovaj narad gotovo istrebe.

Dule NS

pre 12 godina

Čiča je po novome bio antifašista i borio se na strani saveznika...po vama su izgleda Njemci bili saveznici u ww2 a Čiča antifašista?!?!?!
(FeboZg, 5. januar 2012 20:18)



-Da ti ne bih ja ništa ovde piskarao, prepustiću Amerikancima da ti objasne sve:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

-Amerikanci ništa ne znaju zar ne?
Kada budete videli ovakav prilog o ustašama na nekoj zapadnoj televiziji, e onda poredite ustaše i četnike!

-btw, veliki sam levičar po opredelenju - čisto da ne bude zabune!

Nenad

pre 12 godina

Ma to se nikoga više ne tiče. Sutra da postave spomenik Paveliću u sred Zagreba ili Maksu Luburiću u Jasenovcu, u Evropi niko ne bi ni A rekao, baš kao što nije ni sada.

ja sam

pre 12 godina

Kao primere je naveo Litvaniju, Latviju, Estoniju, Međarsku i Rumuniju koje su, kako tvrdi, preduzele aktivne korake da ponovo ispišu svoju istoriju Drugog svetskog rata, minimizirajući ili pokušavajući da sakraju "jako značajnu ulogu" koju su igrali njihovi sunarodnici u zločinima holokausta, sa jedva kojom reči protesta ili osude iz Brisela.

A mi smo Madjarskoj dozvolili da nam promeni zakon o restituciji... Posledice su nam svima jasne. Zasto opet sami sebi kuvamo ratove?

Nik

pre 12 godina

Istina! Ali, koga ona jos zanima!? Samo pare su bitne... U svetu u kome ljudi sve vise gube kompas i postaju drustveno/moralno odumrle individue, ova vest moze imati samo negativnu konotaciju! Nazalost...


P.s. ROBOTokratija, neo-liberalno-demokratsko-potrosacka...

Milutin

pre 12 godina

Mislim da osim nekih istoricarskih uzih krugova ili instituta u Evropi niko nema pojma ko je bio Pavelic. Niti ih je ikada zanimalo. Tako da sumnjam I da ih je sramota. Prosto, neznaju za tu pricu.

XXXXNS

pre 12 godina

(FeboZg, 5. januar 2012 20:18)
Ma ti si to susjed nesto pobrkao.Ne javljamo se mi nego ti to veli glavni lovac na nacističke zločince Efraim Zurof a Ante je slozices se bio nacisticki zlocinac.Mi samo komentarisemo na nasem portalu na kome si i ti dragi gost a nije tema ni Cica a ni Obraz/Dveri, kada pak budu a ti slobodno komentiraj.Znaci rekapitulacija pojmova,Ante je zlocinac kome se odrzava misa zadusnica u Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj i to pominje Efraim Zurof a ne mi srbeki,mi samo civilizacijski komentiramo jer necivilizacijski komentari ne prolaze moderatore na B92.

no name

pre 12 godina

I jeste sramota Evrope, ne samo Hrvatske, ne samo Katolicke crkve! Nepostovanje zrtava jedne anticivilizacijske ideologije i danas otvara rane!

Zalosno je da se niko iz "gradjanske" Hrvatske nije javno oglasio ovim povodom!

T

pre 12 godina

Nadje se neko ko ne respektuje ni Hrvatsku a ni frau Merkel,natrlja im nos,a opet krivi Srbi.Neverovatno.Pa zbog cega ne udjete na sajt centra Simon Vizental pa raspalite po njima?Za to,naravno,nemate hrabrosti.Radi guza ko meduza.

Dule NS

pre 12 godina

Jesu to rekli oni isti amerikanci koji su vas bombardirali kada su vas nasli na karti?
(sanct, 6. januar 2012 02:15)


-Ne, to su rekli dedovi pilota koji su nas bombardovali! I to će zauvek ostati jedna od najvećih sramota na savesti Amerike!
-Hvala vam na "brizi"!

Ultra logičar

pre 12 godina

Mise zadušenice za Pavelića su sramota. Naravno da su sramota. Bilo bi dobro, čisto diskusije radi, da se držimo toga kao teme kada pišemo komentar. Mnogi to ne radi, pa evo... Dakle, da,... to je ruglo za moju Hrvatsku. S druge strane, korektno je i navesti da se ovo ne može i ne smije poistovjećivati sa stajalištima većine u HR. Velikoj većini se gade pojedini generalni stavovi crkvenih vlasti i njihovo bitisanje u obilnosti dok narod nema što jesti, a da ne pričam o njihovoj sklonosti desničarstvu jer je desnica = neuk narod = većina stalnih ckrvenih posjetitelja (da ne vrijeđam prave vjernike poput moje bake).

S treće strane, sladostrašće kojim se komentatori srpske nacionalnosti izruguju i izčuđavaju ovoj vijesti bi stvarno bilo za razumjeti, kada ti isti ne bi istovremeno branili četnički angažman u II sv. ratu. A sve to koristeći se nekakvim američkim priznanjima i dokumentima vezanim za iste. Američka politika je jasna; oni imaji svoju istinu i svoje interese, i ma kako god ti interesi bili bazirani na lažima, prevarama i kriminalu svojim pobočnicima i lojalnima neće ostati dužni (svaka sličnost sa Njemačkom je namjerna). Što će reći, ako i pored zdravih očiju, te pisanih, slikovnih, video etc. dokaza o zločinima četnika iz II sv. rata, pojedini i dalje vjeruju da je Draža bio antifašist i da se borio protiv Švaba, i kao dokaz da za to imaju ('bem ti dokaz) u američkom odlikovanju; e pa - aferim.

Srpska vlada nema snage (čitaj: bitnija je moja guza u fotelji nego istina) za javno i služebeno reći istinu o četnicima zbog mnogobrojnih glasača koji su mitomanski naklonjeni Čiči, pa je računica jasna. Isto kao i sa Kosovom, ali to je neka druga priča...

Zdravi mi i veseli bili, sa željom da se i vi kao i mi počnemo više baviti budućnošću a manje ustašama, četnicima i ostalim velikanima zajedničke prošlosti.

Dule NS

pre 12 godina

sramota je biti ljevičar i podržavati četnike
(IgorHR, 6. januar 2012 02:26)


-Gde sam ja rekao da podržavam četnike?
Ja podržavam samo ISTINU i ništa više od toga!