Ljiljana, London
pre 12 godina
1.Drive
2.We need to talk about Kevin
3.Blue Valentine
4.Horrible bosses
5.True Grit
6.Hugo
7.War Horse
8.How I ended my summer
9.The skin I live in
10.Margin Call
Četvrtak, 05.01.2012.
11:44
Izvor: Piše: Slobodan Vujanoviæ
pre 12 godina
1.Drive
2.We need to talk about Kevin
3.Blue Valentine
4.Horrible bosses
5.True Grit
6.Hugo
7.War Horse
8.How I ended my summer
9.The skin I live in
10.Margin Call
pre 12 godina
daklen, volite da pravite budale od ljudi koji imaju nešto da kažu... hajte, objavite i ovo sada.
pre 12 godina
zasto ne objavite moj komentar od pre nekoliko dana? u cemu je problem?
pre 12 godina
Ova lista ne samo sto je subjektivna,nego je i losa,po mom objektivnom misljenju :) Pa pobogu,svako svoje misljenje smatra objektivnim...
Sa ovom listom se ne slazem uopste,kao ni sa vecinom vasih kritika za filmove iz 2011 godine,koje sam procitao gospodine Vujanovicu.
Ali razumem,sa kritikom nikada ne moze da se pogresi...
pre 12 godina
Objektivan izbor? Mozda za Holivud...
@parksb
Bravo!!
pre 12 godina
E, da se najzad i ja slozim sa Vujanovicem. Cak, 97%!
pre 12 godina
Kad sam video Due Date na listi prestao sam dalje da čitam članak
pre 12 godina
Jedino oko cega bih mogao eventualno da se slozim (kada bi bio neki top30 u pitanju) su Buried, Detective Dee, My Joy i Poetry - iako su sva cetri iz 2010 godine!
1. L'Apollonide (Bertrand Bonello, 2011)
2. Le Havre (Aki Kaurismaki, 2011)
3. The Turin Horse (Bela Tarr, 2011)
4. The Day He Arrives (Hong Sang-soo, 2011)
5. Nana (Valerie Massadian, 2011)
6. Oča (Vlado Škafar, 2010)
7. Cave of Forgotten Dreams (Werner Herzog, 2010)
8. Alps (Yorgos Lanthimos, 2011)
9. Habemus Papam (Nanni Moretti, 2011)
10. La piel que habito (Pedro Almodovar, 2011)
+ Le Gamin au velo (Jean-Pierre & Luc Dardenne, 2011)
pre 12 godina
http://www.oceni.rs/umetnost_i_mediji/film-umetnost_i_mediji/barnijeva-verzija-barney-s-version-2010/
pre 12 godina
Kad sam video Due Date na listi prestao sam dalje da čitam članak
pre 12 godina
Jedino oko cega bih mogao eventualno da se slozim (kada bi bio neki top30 u pitanju) su Buried, Detective Dee, My Joy i Poetry - iako su sva cetri iz 2010 godine!
1. L'Apollonide (Bertrand Bonello, 2011)
2. Le Havre (Aki Kaurismaki, 2011)
3. The Turin Horse (Bela Tarr, 2011)
4. The Day He Arrives (Hong Sang-soo, 2011)
5. Nana (Valerie Massadian, 2011)
6. Oča (Vlado Škafar, 2010)
7. Cave of Forgotten Dreams (Werner Herzog, 2010)
8. Alps (Yorgos Lanthimos, 2011)
9. Habemus Papam (Nanni Moretti, 2011)
10. La piel que habito (Pedro Almodovar, 2011)
+ Le Gamin au velo (Jean-Pierre & Luc Dardenne, 2011)
pre 12 godina
Objektivan izbor? Mozda za Holivud...
@parksb
Bravo!!
pre 12 godina
Ova lista ne samo sto je subjektivna,nego je i losa,po mom objektivnom misljenju :) Pa pobogu,svako svoje misljenje smatra objektivnim...
Sa ovom listom se ne slazem uopste,kao ni sa vecinom vasih kritika za filmove iz 2011 godine,koje sam procitao gospodine Vujanovicu.
Ali razumem,sa kritikom nikada ne moze da se pogresi...
pre 12 godina
zasto ne objavite moj komentar od pre nekoliko dana? u cemu je problem?
pre 12 godina
daklen, volite da pravite budale od ljudi koji imaju nešto da kažu... hajte, objavite i ovo sada.
pre 12 godina
http://www.oceni.rs/umetnost_i_mediji/film-umetnost_i_mediji/barnijeva-verzija-barney-s-version-2010/
pre 12 godina
1.Drive
2.We need to talk about Kevin
3.Blue Valentine
4.Horrible bosses
5.True Grit
6.Hugo
7.War Horse
8.How I ended my summer
9.The skin I live in
10.Margin Call
pre 12 godina
E, da se najzad i ja slozim sa Vujanovicem. Cak, 97%!
pre 12 godina
E, da se najzad i ja slozim sa Vujanovicem. Cak, 97%!
pre 12 godina
Kad sam video Due Date na listi prestao sam dalje da čitam članak
pre 12 godina
http://www.oceni.rs/umetnost_i_mediji/film-umetnost_i_mediji/barnijeva-verzija-barney-s-version-2010/
pre 12 godina
Jedino oko cega bih mogao eventualno da se slozim (kada bi bio neki top30 u pitanju) su Buried, Detective Dee, My Joy i Poetry - iako su sva cetri iz 2010 godine!
1. L'Apollonide (Bertrand Bonello, 2011)
2. Le Havre (Aki Kaurismaki, 2011)
3. The Turin Horse (Bela Tarr, 2011)
4. The Day He Arrives (Hong Sang-soo, 2011)
5. Nana (Valerie Massadian, 2011)
6. Oča (Vlado Škafar, 2010)
7. Cave of Forgotten Dreams (Werner Herzog, 2010)
8. Alps (Yorgos Lanthimos, 2011)
9. Habemus Papam (Nanni Moretti, 2011)
10. La piel que habito (Pedro Almodovar, 2011)
+ Le Gamin au velo (Jean-Pierre & Luc Dardenne, 2011)
pre 12 godina
Objektivan izbor? Mozda za Holivud...
@parksb
Bravo!!
pre 12 godina
1.Drive
2.We need to talk about Kevin
3.Blue Valentine
4.Horrible bosses
5.True Grit
6.Hugo
7.War Horse
8.How I ended my summer
9.The skin I live in
10.Margin Call
pre 12 godina
Ova lista ne samo sto je subjektivna,nego je i losa,po mom objektivnom misljenju :) Pa pobogu,svako svoje misljenje smatra objektivnim...
Sa ovom listom se ne slazem uopste,kao ni sa vecinom vasih kritika za filmove iz 2011 godine,koje sam procitao gospodine Vujanovicu.
Ali razumem,sa kritikom nikada ne moze da se pogresi...
pre 12 godina
daklen, volite da pravite budale od ljudi koji imaju nešto da kažu... hajte, objavite i ovo sada.
pre 12 godina
zasto ne objavite moj komentar od pre nekoliko dana? u cemu je problem?
9 Komentari
Sortiraj po: