Sreda, 21.12.2011.

13:45

Srbija neće biti ruska gubernija

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.

Izvor: Beta

Srbija neæe biti ruska gubernija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

boki

pre 12 godina

dokle viese srbijooooo okreci se sebi,pocni da pravis male hidroelektrane,pocni da pravis auta koja se pune kao mobilni ,jeftina energija za privreduuuu alooo,zdrava hranaaaa...... dokle vise demagogije
pozz za sve

vojvodina tursko-austorugarska gubernija forever

pre 12 godina

Vojvodina je nicija gubernija, ali je gubernija 100%. Porezi se placaju duplo. Malo pokrajni pa malo republici. Ovako bi samo placali porez Rusiji i kvit.

STRAHINJA

pre 12 godina

I on se nasao da nesto kaze...
Bar da je pametnu stvar prozborio...
Ovako, iz njegovih usta se samo cuje "Dabogda Rusije nestalo"...
Naravno, citam izmedju redova...

Dzox

pre 12 godina

Sto svi kukaju na Rusiju? Amerika nam je bolja? Ili mozda EU? Nervira me to nametnuto razmisljanje protiv Rusije u globalu. Stvarno ste smesni. A vi nazovi vojvodjani, sta glumite? Jeste vi narod za sebe? Jeste bolji od ostalih? Kad vec vicete kako niste krave za muzu, sto uvozite crni luk, krompir, sljive bre itd.? Nemate pojma ni 10% sta se sve desava u vasoj drzavi a lupetpate kako mozete biti mala Svajcarska. Poenta canka je : ako ne mozes biti gazda u kuci, budi gaza u ocepljenoj sobi. Sreca pa uvek ima neukih ljudi koji poveruju u cuda. Svaka vam cast!

Stevica

pre 12 godina

1996. godine niti su Seselj i SRS bili na vlasti, niti je donesen zakon o izborima. Tada je na vlasti bila koalicija SPS i Nova demokratija..
Podetio bih da smo 1990. imali vecinski izborni sistem sa 250 izbornih jedinica. 1992. je na zahtev opozicije usvojen novi zakon, kojim je uveden proporcionalni izborni sistem sa 9 izbornih jedinica. 1997. godine, uoci parlamentarnih izbora u septembru, usvojen je novi izborni zakon po kome je izborni sistem takodje bio proporcionalan, ali je bilo 29 izbornih jedinica (usvojila ga je parlamentarna vecina SPS i ND).
Sadasnji Zakon o izborima je donsen je posle 5. oktobra 2000. godine uz konsenzus svih tadasnjih parlamentarnih stranaka, (SPS, JUL, SRS i SPO) cime je Srbija postala jedna izborna jedinica, a izborni cenzus je utvrdjen na 5%. Kasnijim izmenama iz 2004. je ukinut cenzus za stranke nacionalnih manjina. Izmene i dopune ovog zakona su bile na dnevnom redu Skupstine Srbije i ove godine, kada su ukinute blanko ostavke i uvedena odredbe da svaki 3. kandidat na listi mora biti iz manje zastupljenog pola, kao i da se mandati dodeljuju prema redosledu kandidata sa izborne liste.
Za proteklih 11 godina je bilo dosta vremena da se donese novi izborni zakon, po meri LSV i drugih regionalnih stranaka, ali ocigledno da to nije odgovaralo onima koji su bili na vlasti.

Troml

pre 12 godina

Predsjednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namjerava Srbiji
u narednom razdoblju nametne
"prorusku, marionetsku vladu".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvo, tko ima posla s Rusima od Rusa može
svašta doživjeti. No drugo je važnije.
Nije badava USA progurala Bugarsku, Rumunjsku
i Grčku u NATO i Eu. Nije badava Hrvatska i slovenija u NATO-u,
a uskoro i Eu /Hr/.
Možda bi Srbiju takvo nešto i spasilo,
jer sama nije sposobna voditi ni politiku
ni gospodarstvo.

Severnjak

pre 12 godina

Jedan od paradoksa za Vojvodinu.
Srbija je preuzela Naftnu industriju Vojvodine i napravila NIS.
Taj isti NIS,kupljen je od rusa,a pre toga,nije vraceno vlasnistvo Vojvodini.
Kupio ga Gasprom,sada jedan od vlasnika i Srbijagasa.
A Srbijagas,svoje prve pogone,jos pre 50 godina,imao je u Vojvodini.
Banatski dvor,skladiste,bas se pitam gde se nalazi.
Svi izvori i busotine,koje su otisle sa NIS-om,slucajno su u Vojvodini.
Hemijska industrija Pancevo,preuzeta od Srbijagasa.
Pancevo je u Vojvodini.

Normalan covek,ne zna koga da vise mrzi.
Srbiju,sto je sve uzela i ne vraca,nego je prodala (poklonila),
ili rusi sto su kupili,dobili.
Od sve prodaje-poklona,sta je videla Vojvodina od tog novca??

A ovaj,sve to gleda i cuti.Sad je nasao nesto da kaze.

Vojvodina ima milion razloga za ustanak!
Ali ni od toga nema nista.
Na vlasti su sve one demokrate,ne zna se vise iz koje stranke,svi su isti.
Sve sto ima sa vodecim mestima,direktori,upravni odbori...iz istih stranaka!
Sto je najgore,velika vecina,nije ni iz Vojvodine.

Vojvodina je vec 20 godina,Srpska gubernija,a Srbija sve cini da postane ruska gubernija.
To je trenutno stanje.
Gradjani su za EU,kakvu takvu. Za EU,kao poslednji vapaj za normalan zivot,
jer ima je omca oko vrata.

Srbin u dusi

pre 12 godina

Covek sam nemoze da osvoji 1% glasova a ponasa se kao da je neznam sta.Daj bre vise nepricaj gluposti molim te.Vidis i sam da svima sluzimo za podkusurivanje ali Rusi nas bar nisu bombardovali ako nista .

Nik

pre 12 godina

Gospodine Canak,vlast ce biti onakva kakvu narod bude izabrao na izborima.I molim Vas izadjite bar jednom samostalno na izbore.Hvala moderatoru ako objavi komentar.

Dule Somborac

pre 12 godina

On nema podršku od pravih vojvodjana.
Ima podršku od DS-a i kuma Kostića,to mu dodje i isto.

Naravno,ne želimo biti ničija gubernija,samo normalni deo EU.

тоша

pre 12 godina

Јао ова досада жива! Стално му се Руси привиђају! Кад га слушам реко би да пије превише вотке...

Mareka

pre 12 godina

A u cijoj ste vi vladi nego u Americkoj, ko rukovodi i diriguje vama nego Amerika, zato nemojte bar vi pricati o tome, slusate ih slepo, ne smete da odete u wc dok ih ne pitate, a nista nam dobro nisu doneli...

?

pre 12 godina

Празна и смешна прича... Спин доктор - господин Чанак!
Само не схватам како не види или не жели да види, а већ 10 година му се показује и доказује и не само њему, да је Србија постала класична КОЛОНИЈА Запада. Мада и бивша браћа из бивше нам заједничке државе нису нарочито боље прошли. Питајте оне из БиХ.

Mira

pre 12 godina

Pa ni neće biti ruska gubernija kada to već jeste. A gospodim Čanak je jkedan krajnje nepouzdani političar i sa crnim đavolom će da se stopi u koaliciju samo da ostane bliže podeli vlasti. Izgleda da je dogovoreno da bude gradonačelnik Novog Sada, pa će zbog toga u koaliciju sa DS. nadam se da ni takva koalicija neće pobediti, ovih nam je jako dosta.

mmisa

pre 12 godina

Srbija ruska gubernija? Sjano! A ova nikakva ruzna bedna i jadna Vojvodina nek ide u EU sama pa posle neka placu i neka pomru od gladi kao Slovenci. Ja licno cu traziti rusko drzavljanstvo koliko sutra.

Viktor

pre 12 godina

@sumorni
Da navedem samo jedan od podnaslova iz clanka u jednim uglednom evropskim novinama iz grada koji je neoficiljelni centar medjunarodne politike (Zeneva, Svajcarska) i gde se neki stvari mogu procitati u dnevnim novinama bar par godina pre nego sto postanu stvarnost, ali izgleda da su neki "slepi kod ociju"

"Svidjalo nam se ili ne, Rusija je ponovo postala velika sila"

carapan

pre 12 godina

Sve ce vas da smiri gospodja Merkel.Ili ce biti kako ona kaze ili nas biti nece.Prvo se naje.ala majke ovim nasim pa onda ovima u Pristini.Gospodjo Merkel ja vam se zahvaljujem.

Nebojsa, Subotica

pre 12 godina

Nije vredno ni komentarisanja, ali mi samo nije jasno zasto se ovoj trenutnoj politickoj pojavi bilo ko obraca sa "gospodin"?

mpc

pre 12 godina

Prvo je izmislio tačku na pljačku pa nastavio gde su njegovi prethodnici stali. Posle je izmislio lustraciju koja je samo prazan papir bio evo već 11 godina od kada je na vlasti. Smeta mu beogradizacija. Naravno on želi novosadizaciju. Sad okreni, obrni iz početka...

Rade

pre 12 godina

Ljudi, ne zivimo li mi vec u banana drzavi? A ovaj plasi narod gubernijama, da ne bi videli jad i bedu oko sebe. Ovo je stari recept kad je lose plasi gorim, da bi na izborima izabrali ono sto im u iracionalnom stoji kao manje lose. I jos nesto, od 2002. do 2011. Srbija je izgubila stanovnika koliko danas imaju Nis i Novi Sad zajedno, a ekonomski se unakazila. Vala svaka cast nasem narodu sta sve moze da istrpi.

sumorni

pre 12 godina

Hahaha...al su zapenile patriJote...

Pogledajte geografsku kartu, nema Rusije u blizini, niti će je ikada biti. Svud okolo je samo NATO i EU.

Nikakav ruski tenk, neće nikada više doći u Srbiju, jer će morati da pitaju NATO za prolaz. Tako i avion. Tako i vojnik.

Prirodno mesto za Srbiju je NATO i EU, sve ostalo je plod kafanskih maštarija i dubokog nepoznavanja geografije.

Jedino mesto gde sa vašim ljubljenim rusima možete da budete jako blizu je ovo ovde. U komentarima.

I dajte otkaz u "službi", izgleda da ste to previše ozbiljno shvatili.

Pazi samo njih, još bi nam Miru ustoličili za predsednika, a Marka za premijera valjda xD

uxi

pre 12 godina

Izbori su već odavno morali biti raspisani. Ova vlast je užasno loša. Ogromna je nezaposlenost, neimaština, siromaštvo, ljudi bukvalno gladuju, nemaju da plate struju, gas i ostale komunalije. Život dostojan čoveka je ono što narod želi. Žele da im deca ne budu gladna, žedna, bosa i da imaju uslove da se leče, obrazuju, zaposle, putuju i ponešto steknu, naprave porodicu i brinu se o njoj. To je politika koja njih zanima i nije ih briga za Čedu, za Tadića, za Čanka, za Dinkića, za Dačića. Zato se gospodo na vlasti sklonite već jednom, Srbija želi promene.

History

pre 12 godina

Sto smaraju ovi rusofili a istoriju poznaju otprilike malo bolje od ovog

http://www.youtube.com/watch?v=fkY9wiXBDG0

Neki se izgleda slabo secaju i '99 godine kada braca Rusi nisu ni prstom mrdnuli da sprece bombardovanje, sve se zavrsilo na praznoj prici i frazama ali su uspeli da svima zamazu oci
Setite se dogadjaja iz prvog ustanka i Berlinskog kongresa (zapravo da nije bilo Austro-Ugarske, Srbija posle oslobodilackih ratova ne bi dobila nista, jer je Rusija insistirala da sve oslobodjene teritorije udju u sastav novostvorene bugarske drzave pod ruskim tutorstvom - cela juzna Srbija, Nis, Pirot, Vranje...)
Naravno da u politici svako gleda svoj interes ali Zapad makar jasno stavlja do znanja sta hoce - dok Rusi sve perfidno zavijaju u ofucanu, ljigavu i navodnu bratsko-slovensku povezanost koja izgleda samo kod Srba jos ima prodju
Ne postoji dzaba ona izreka "Braco Rusi ne spasavajte nas vise, izginusmo svi"
I ako mogu da biram svakako bi pre izabrao Zapad nego Rusiju - post komunisticka oligarhijsko-udbaska diktatura u kojoj radoznali novinari popiju metak u celo kada krenu malo da njuskaju
Neka hvala...

marija

pre 12 godina

PS. Dok ti Nenade, gundjas o necemu sto niko ne pominje, Rusi i Ameri pod punim naoruzanjem piju sokice u kafani SLOZNA BRACA u Kosovskoj Mitrovici.

slazem se

pre 12 godina

slazem se sa stefanom za referendumsko pitanje!!! samo ga treba dopuniti - da li smo za eu bez kosova ili za saradnju sa rusijom sa kosovom

Vešala, nego šta!

pre 12 godina

Čim je Putin izjavio da će u svim firmama koje su vlasništvo Rusije (tu je i NIS) da vešaju one koji su zlouptrebili položaj, ovaj se javio!

KoKoga

pre 12 godina

E dosta mi je ovih rusofila... Lepo je to što smo mi bratski narod, pravoslavci itd. ali od nacionalizma se ne živi. Živi se od ekonomije. Mene zanima ko će više uložiti novca u Srbiju. Po dosadašnjoj statistici najveći ulagači jesu upravo zemlje Evropske unije. Rusima smo poklonili NIS i sad mogu da nas ucenjuju... što i rade vrlo perfidno. Niko ne pominje ruske špijune u Srbiji, samo američke. Nije li to malo čudno?
Ne razumem na koji način je Čanak ispao najveći problem u Srbiji a Liga je aktivna samo na teritoriji pokrajine? Njegova stranka nema nijednog ministra u vladi Srbije... Niko ne pominje kako su nas Velja i Koštunica ojadili i kako se ne odazivaju na sudske pozive. Gde su odgovori na Alpim-Porr koncesiju i Kolubaru? Koliko ja znam, najgore što je Čanak uradio je bio saobraćajni prekršaj.
Ko koga ovde...?!

DEDA CVETKO

pre 12 godina

Ako MORAMO (a ocigledno, moramo, jer nam nije ostavljen nijedan drugi izbor) da biramo izmedju Ruske gubernije, Kosovske klanice, Americkog poligona za isprobavanje radioaktivnog oruzja, Austrijske deponije za nuklearno gorivo, Britanske shupe za damping drogiranih i ofucalih rok-zvezda, Evropske laboratorije za eksperimente sa zivim ljudima, Turskog pasaluka ili Nemackog konc-logora, tu se, verujem, pitanje uopste i ne postavlja. Postoji samo jedan racionalan izbor.

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.

Gospodine Canak, Rusija ne mora vise Srbiji nametati „prorusku, marionetsku vladu“, "prostudiraj" malo bolje politiku Tadica, Jeremica, Dacica itd. pogledaj ko su "saveznici" i "strateski partneri" te Vlasti, puno toga ce vam se "kaz'ti samo" !
I Kostunica je Predsednik "Demokratske Stranke" Srbije a isto tako ni Tadiceva "Demokratska stranka" nije iz "Turkmenistana" nego iz Srbije pa opet svi vidimo da to ne garantuje put ka EU !

Van Zemaljac

pre 12 godina

NIS je loše prodat,ali da li su realno prodate duvanska industrija i željezara Smederevo?
U stvari,koja je zemlja prodla duvansku industriju?

Dragan

pre 12 godina

Gospodine Canak a ciji vi mislite da budemo kad nas evropa nece mozda Madjarska gubernija ( nedaj boze ) ili neka druga sto nam nekazete koji su vam ciljevi ?

Leone

pre 12 godina

Ovde je svaka vlada necija marioneta, samo nikako da postanu marioneta sopstvenog naroda.
Ps. nacrtaj smajlija na glasackom listu i prenesi dalje :)

bravo

pre 12 godina

Čanak je u pravu, nama Vojvođanima Rusi nikad ništa dobro nisu doneli... (Vojvodina hoće u EU, 21. decembar 2011 15:03)
Ali zato su ti Ameri i co. poslali pakete bombona 99te, zbog kojih danas ljudi oboljevaju od raka.

vlada-so

pre 12 godina

Stop osovini moskva-berlin,tj.dosta nam je agresivnih germana i prevrtljive sovjetije.Angloamerikanizam je rešenje za napredni svet u koji i mi spadamo.Našim geografskim položajem ima da penetrišemo duboko u tu frankeštajn tvorevinu.Sever Srbije(vojvodina)i njen najeksponiraniji predstavnik biće na čelu.

novica52

pre 12 godina

Šta ovaj hoće, kakve gubernija i kakve gluposti, pa rusi imaju svojih problema da bi išli toliko daleko, dovoljno je što nas štite u UN i čuvaju naša stečena prava.Čanak je kao dokazani autonomaš poptpuno sludeo i priča gluposti u koje i on sam ne veruje.

Marie

pre 12 godina

ne razumem ovu histeričnu pomamu za svim što je rusko, kao ni opozitno mišljenje da je sve što dolazi sa zapada gadno i ružno. robovati ruskim interesima ja kanda nešto divno i bajno. pa nebitno je čankovo mišljenje kao takvo, on ga je bar izrekao, dok drugi ćute i muljaju. šta je to dobro i uspešno što rusi mogu da nam „prodaju“? narod im kao uživa u slobodi i blagostanju, a privreda i ekonomija cvetaju?! zna li iko od ovih što bi da polete u ruski zagrljaj, kakvi su im stvarni politički interesi i koliko tu ima bratstva i prijateljstva?
pitajte bugare, mađare, poljake, rumune....kako im je krasno bilo dok su se „voleli“ sa baćuškama.

zlocko

pre 12 godina

Pa necu ni ja pod rusku subaru, radije bih u EU. Ali EU nas nece, Rusija nas hoce, a sami pprotiv celog sveta ne mozemo. I sta cemo sad?

Srdjan

pre 12 godina

A kada ce pomenuti gospodin sam na izbore da se vidi koliko je njegova prava vrednost. Ako i u Novom Sadu osvoji vise od 5 procenata, onda se moze reci da ovaj covek ima neki legitimitet. Sve ostalo je lep i udoban zivot na nas racun.

mare

pre 12 godina

Nije Srbija Beograd ili Novi Sad, Ima naroda i u unutrasnjosti mada ih vi trenutno ne vidite, nisu Vam bitni dok se ne raspisu izbori, tek tada se setite i Sumadije- a ta ista sumadija zivi od tih rusa najvise- tek da se zna.

krivi Stojko

pre 12 godina

Opet ta priča o poklanjanju NIS-a Rusima. Rusi su NIS platili 400 miliona uz ugovorenu obavezu ulaganja u visini 500 miliona i prihvatanje tadašnjeg duga NIS-a u visini od 200 miliona, dakle sve skupa 1 100 000 000. Uslov svih uslova je bila i garancija da Južni tok prođe preko Srbije što bi našem budžetu donosilo još 200 miliona godišnje od tranzitnih taksi. Cena je kao što se vidi prilično realna pa je i pored toga pokušano da se manjak koji NIS ima prikrije što su Rusi odmah prozreli. Za razliku od prodaje Sartida ovo je ispao posao iz snova. Najskuplji benzin plaćamo zbog ogromnih akciza koje je vlast nametnula.

Legia Semlin

pre 12 godina

Srbija treba da bude srpska i svih njenih građana, bez razlike, a ne ruska ili američka ili Evropske unije. Možda Rusi nisu pomagali koliko smo očekivali, ali nisu ni odmagali. Takođe, malo je glupavo da Rusija objavi rat NATO paktu zbog nas, a da naši momci beže preko granice da ne bi ratovali. Rusi nisu glupi - neće oni da vode naše bitke dok se mi skrivamo. Mešaće se kada i koliko im odgovara, uzimajući u obzir svoje, a ne naše interese, koji se ponekad i ne podudaraju. Na moju veliku žalost, naši i interesi Evropske unije se ne podudaraju ama baš nikad. Gospodin Čanak bi bio ubedljiviji da je za Vojvodinu, a time i Srbiju, zaista nešto i uradio, osim gaženja table RTS-a i virtualnog vešanja Miloševića na Terazijama. Mogao bi sam da izađe na izbore, da prebroji koliku to podršku ima njegova politika (ako istu uopšte ima). Ovako, prazna mu priča....

totoki

pre 12 godina

Nenade,svi znamo tvoje misljenje o Rusiji.Reci nam,malo za promenu,svoje misljenje o politici EU i SAD prema Srbiji,ako smes.Postena ili ne,fer ili ne-fer.

dejan

pre 12 godina

Ma kakva crna ruska gubernija ?!?! Gde smo mi od Rusije ?!?! Nemamo cak niti izlaz na more. U sred NATO saveza. Strateski smo totalno nebitni. Izumiremo... Rusima samo dobro dodjemo za neku trgovinu za njihove interese i to je to. Doduse, dobro im i placamo za nepriznavanje Kosova, a kada ostanemo bez 'darova', onda ce da budu suzdrzani kao i kod bombardovanja.
Nama je interes EU, ali ne s ovom garniturom politicara. Nama trebaju moderni politicari, a ne korumpirani lopovi i lazovi.

Pera

pre 12 godina

Naravno, dobicemo 'pro-Opacicevu' vladu? Plasite se vi, ne samo izbora i cenzuse, nego bilo kakvih promena, jer znate kakva su sve nedela iz vas u proteklih 10 godina. Licno nemam nista protiv i da budemo gubernija, bolje nego proevropski beogradski pasaluk kakav nam je namenio zapad.

Milutin

pre 12 godina

Pre bi video Ruse na ovim prostorima nego Ameriknce, jer nam nista dobro nisu doneli, samo glad, nemastinu i nezaposlenost, a sa Rusima mozemo da sardjuejmo na primer oko poljoprivrede i da obe drzave budu zadovoljne i jos niz zajednickih interesa imamo, dok sa Amerikom nista, oni su na drugom kraju sveta!

decko koji obecava

pre 12 godina

Opet ona stara DOS-ovska, glasajte za nas, jer ako ovi drugi dodju na vlast....Alo bre, 2011. je godina, do kada vise mislite da vam ta prica prolazi?!

mina

pre 12 godina

A čija bi ti marioneta bio gospodine Čanak? Možda sam pogrešno formulisala pitanje, ali svejedno, zar zaista mislite da bi nam Rusi naneli više zla nego recimo, Amerikanci ili Nemci, pa onda Englezi itd? Zar oni nisu bagatelno kupovali naše firme koje su sa namerom dovedene do propadanja, kako bi ti isti Evropljani mogli da ih kupe pošto zašto i na taj način se uvuku u našu zemlju? Zašto su naše banke uništene, a dovedene neke Evropske, kao da mi nismo sposobni da ih vodimo? Manite se više takvih nebuloznih priča i pustite više ovaj narod da živi na miru bez uplitanja prodanih duša u sve pore života u Srbiji! Nije nama kriv Nikolić za namerno uništavanje i propadanje zemlje, nego oni koji je vode!

jana

pre 12 godina

Ovi ljudi jedino sto su naucili to je ruska gubernija i ruska gubernija kada ih pitate za obrazlozenje njihovih stavova oni opet ista pesma "oni ce da kupuju nasa javna preduzeca za male pare"pa ne mogu da ih kupe za velike pare kada ste ih vi gospodine canak za ovih 10 god doveli do propasti

NekoIzMase

pre 12 godina

Naravno ... Zato je bolje da NIS otmemo i prodamo OMW, Telekom Srbije prodamo Dojče Telekomu, EPS prodamo Italijanima ... Pa da svaki sledeći izbori budu nevažni, da postanemo EU gubernija .... Zemlja bez perspektive i budućnosti ... Zemlja kojoj će za raskusurivanje otimati po određeni komad zemlje ...

Nenade Čanku, izađi sam na izbore i predstavi građanima svoj program !!! U skladu sa rezultatima, dobićeš i prostor u medijima, a ne kao sad ...

kneginja

pre 12 godina

''i njemu sličnih '' - floskula kojom se služe političari kad nemaju argumente. Dakle, šta imamo, Toma i kako već rekosmo ' njemu slični ' hoće da vide Rusiju kao srpsku guberniju. Ok. Još jedna od dosadnih podmetačina koje se uporno ponavljaju protiv SNS-a. Toma Nikolić i SNS žele da u rusiji imamo bliskog pravoslavnog prijatelja, a Srbija će biti srpska i ničija više. tako da gluposti o kojekakvim gubernijama što je inače termin iz 19. veka i nikako se ne bi mogao ' progurati ' u 21, vek ' ne piju vodu '. Srbija je srpska i Srbija je evropska sa prijateljima širom sveta!

jeremija

pre 12 godina

Da li će biti prodat EPS Rusima? Sumnjam.
Da li će biti prodat Telekom Rusima? Sumnjam.
Da li će Srbija biti ruska gubernija? Neće.
Zašto sve ovo Čanak priča?
Zato što mu se hoće. On je jedini političar u Srbiji koji koristi ironiju i humor. Zato ga treba negovati.

novi_beograd

pre 12 godina

Mislim da necu doziveti dan kada ce LSV izaci samostalno na izbore, pa da vidim sa kolikim snagama planira gospodin Canak da se "bori"...Ponavljam, mislim da tako nesto necu doziveti, a tek mi je 30 godina.....

ljubica

pre 12 godina

Nema i ne moze biti vise marionetska bilo koja vlada od ove sadasnje koju olicava Canak. Posle izbora dobicemo ne prosrpsku nego SRPSKU vladu koja ce voditi racuna o srpskim nacionalnim, drzavotvornim, ekonomskim, privrednim i svim drugim interesima. Naravno u njoj nece biti danasnje koalicije jer niko ne zove palikucu da gasi pozar.

Dragan CH

pre 12 godina

A cija smo sada?
Srbiju samo mogu da spasu "Patriotske snage", koje nisu spremne:
- da budu bilo cije "Marionete": NATO, EU itd.
- da suzbiju korupciju od strane Vlasti, jer je ona generator problema
- da suzbiju kriminal

Branko

pre 12 godina

A kakvo bi važno i značajno mesto u EU zauzela Srbija s obzirom na svoju ekonomsku i privrednu snagu kao i na institucionalne kapacitete? Politički kapaciteti su dokazani kroz poslednjih 20 godina (Dinkić, Nikolić, Čanak, Velja, Voja, Čeda, Drašković, Mićunović, Đelić, Tadić, Trivan, CESID, NVO za razne izuzetnosti i ostali eksperti koji su stekli svoje obrazovanje na raznim vorkšopovima i radionicama u raznim Segedinima. Ovi likovi su kao rođeni za Domanovića i negovu "Stradiju" i "Vođu". A da i na kraju Džej!

Politkovska- Putinova Rusija

pre 12 godina

Interesi ruske vlasti su ocigledne, kao i interesi ruskih poslusnika u Srbiji: Dačić u Izbornom stabu Jedinstvene Rusije (njegovi partijci su najblizi saradnici ruskih bizMismena, on- Dacic otisao po instrukcije u rusku politicku bazu, da ih obodri i poseti kriminalce-Miru i Marka?), Toma vec odavno izjavio da "Srbija treba da bude ruska gubernija", Konuzin na nazadnjackom politickom skupu, o zagrizenim radikalima da ne govorim ...
Tesko nama! Jos kad cujem tzv. novinare koji kazu da "ne vide problem da Toma dodje na vlast"(strucnjaci: Pelevic, Vulin i slicni)?!?! Pa, imaju li iole zdravog razuma, zar su zaboravili MRAAAAK devedesetih?
Bravo, samo napred g. Canak, razotkrijte ih u potpunosti!

?

pre 12 godina

Au, Cedomir ce na prste da se podigne kad sad krene da ti zvecka...
Spremi se.
Pozdrav iz Beograda.
PS. Pusti ti Putina i nekakve gubernije. Dzaba se sekiras. NO PROBLEMS. Zna on sta radi.

Nikola

pre 12 godina

Jel to mudro zbori covek koji je rekao da Milosevic treba da visi na Trgu a zatim je brze bolje nakon proslih izbora pozurio da pritisne zeleni taster kada je Ivica trebao da bude izglasan za ministra unutrasnjih poslova

Gordon

pre 12 godina

Jos ti nesto da se pitas, bilo bi fantasticno.
Od tvoje gubernerije ptaj novinare b92 koliko si firmi ugasio i koliko je preduzeca propalo?!
Prosle nedelje su te zeznuli,tvoj amandman bilo sve crveno.
Meni je sve jedno koja ce gubernerija biti(americka ili ruska),ako ne bude valjalo, opet ima da menjamo sve dok se ne pojavi neko i bude trazio da svaki cent vratite u budzet i dokazete poreklo novca.

milan

pre 12 godina

napred tomo,posto radis na dve tezge mozda ces uspeti sa opcijom
"baza na kopaoniku".predlazem skupstini koja jos nije usvojila budzet za 1da previdi dopunske investicije za lazu.

Super Mario

pre 12 godina

E pa mi gradjani uopšte ne mislimo da se kaolicija sa DS-om pokazala kao najprihvatljivije rešenje, nego jedno od gorih u zadnjih deset godina, sve je uništeno i devastirano. A plašiš se da Rusi kupe po bagatelnoj ceni neke firme, a to što su zapadnjaci pokupovali po bagateli 95% firmi to nikom ništa? E moj Čanak slaba ti je priča.

Ševarice

pre 12 godina

Ja nikad neću zabiraviti 24. mart 1999. godine, pošto ovde očigledno slabo pamte da podsetim. Tog dana je počela agresija NATO pakta na Srbiju. Gospodine Čanak, nije Rusija srušila mostove, bolnice, rafinerije itd. već upravo ovi što ih nazivate prijatelji, pa nam posle dali kredit po super povoljnim uslovima da izgradimo što su porušili.

malo crn

pre 12 godina

Ljudi Zapad nas ne miriše nešto,sve dok Srbiju ne svedu na njima odgovarajuće mere neće se smiriti,a to je Velika Albanija i Vojvodina to je cilj,e sad mi možemo da se koprcamo,protestujemo,štrajkujemo gladju ništa nam ne vredi,mi smo narod koji ide ka sigurnom izumiranju i čije će se teritorije smanjivati,ako su oni nešto naumili niko im se neće odupreti,to je to.Rusi nemaju interes na Balkanu a zato ga imaju SAD i trenutno su jači kao sila,a sila boga ne moli,sutra treba ući u NATO i zaštiti šta se može zaštiti u suprotnom smo nagrabusili namma treba podrška a to je NATO.

kasno je

pre 12 godina

Srbija to vec jeste, i bice jos vise. Tome je upravo pripomogla i sama EU nedavanjem kandidature Srbiji, i na taj nacin su sirom otvori vrata da se sprovede ruski interes na Balkanu.

predrag

pre 12 godina

Najbitnije je da gospodin Čanak nije "proničiji", a što se i pokazalo proteklih godina. Sve te minorne partije koje se boje da izađu same na izbore pune su velikih reči i "misli", samo, teško da mogu još bilo koga da prevare.

dobrivoje

pre 12 godina

A ova vlada nije marionetska!? Alo, čoveče, pa nju su formirali ambasadori SAD,Nemačke, Francuske, Velike Britanije...To znaš i ti dobro i ovakve stvari o kojima govorioš su najobičnija besmislica.

Chohiba Maduro...

pre 12 godina

Na stranu misljenje i Cankova prepoznatljiva: "barokno- kitnjasta mentalna masturbacija" oko Rusije etc( u pravu je...)....ali ljudi moji, pa sta je ovo?! PARAZIT!!!! de luxe!!!(hocu ovde -necu tamo...ali ako moze malo da zagrabim sve sa onom plavusom u parlamentu%co koji cute i uzivaju-ma bre covece idi nam vise sa ociju...Vidite ovako, ako bude u predizbornoj koaliciji sa DS ja glasam za PROMENE i tacka.!!!!

Ana

pre 12 godina

Čanku verujem jer sa njim znam na čemu sam. Govori sve što drugi nemaju hrabrosti i duhovit je. U nekim stvarima se slažem, u nekima ne, ali nikada nije lagao i kod njega nema puke demagogije. Ako ništa drugo, bar nije nakon 15-20 godina promenio ćurak kao Nikolić i Vučić.

Milomir

pre 12 godina

Neki političari će ceo svoj životni i radni vek šproživeti na unosnim manipulacijama. Kako je moguće da nezavisna demokratska vlast, bude zamenjena nekom tudjom, a da nije u pitanju oružana i nasilna okupacija? Gospodin Čanak bi te pojmove trebao da objasni gradjanima, tek toliko da znamo da li su u današnjem svetu prisutni mehanizmi kojima neka demokratski izabrana vlast može da radi u ineteresu i za interes neke strane države. Politički ugled nosi i političku odgovornost prema gradjanima, a to podrazumeva edukovanje gradjana o stranim uticajima kod nas, i putevima ostvarenja tog uticaja, kako bi gradjani svojim znanjem i svojim glasovima na izborima mogli da se suprotstave nevidljivoj okupaciji zemlje. Možda da čujemo koji politički faktori kod nas se finansiraju stranim sredstvima, javno ili tajno, ali i ko su, ne samo plaćeni, nego i ideološki zastupnici stranih interesa? Gospodine Čanak?

Stefan

pre 12 godina

Ja sam za referendum sa pitanjam: Ruska gubernija ili Evropska unija. Ja sam za to da Srbija bude Ruska gubernija. Imam pravo da se politicki zalazem za to kada je glavni [politicki diskurs vladajuce klase i kaste utapanje Srbiju, pod ponizavajucim uslovima u EUtopiju.

berkut

pre 12 godina

Interesantno. Nije da sam nešto preterano lud za Rusima, niti imam bas neki osećaj da je česima i mađarima bilo lepo do 89-te, ali mislim da je krajnje nepošteno vređati inteligenciju građana permanentnim moralnim oscilacijama u političkim izjavama, od predloga da se vešaju funkcioneri, preko separatističkih tendencija, pa do kohabitacije sa SPS. Mnogo je prijatelju, mnogo je.

Iz ličnog iskustva mogu da kažem, obzirom da sam radio i za zapadne firme i za domaće, da mašimo temu vezano za poreklo kapitala. Logika je ista, Čanak to zna i priča o tome, samo neke sitnice prećutkuje. Neka bilo ko da obrazloženje, ali neostrašćeno, realno, koja je razlika između Ruskog, Grčkog, Slovenačkog, Hrvatskog ili bilo kog drugog kapitala. Ako pogledate upravni odbor NIS-a, oni imaju takve fakseve, pored kojih pola nasih politicara nije nikada prosla. Sa druge strane kako je taj NIS imao pozitivni poslovanje posle prve godine?

Bitno je da izbacimo, da prosto ukinemo ideološko razmišljanje u politici u biznisu. Evo, ideološki gledano, Nemci sada jednostavno nastupaju sa pozicije kao da je , nedaj bože, 1936. pa šta sada da radimo ? da ne pričamo i sa njima ? da se lepo izolujemo, i da pričamo samo sa Severnom Korejom. Istina je da nam Rusi nisu pomogli 1999, ali nam nisu srušili ni jedan most

Ђорђе ГМ

pre 12 godina

Губернија? Да није поново успостављена царевина у Русији? Не чух...
ЕУ или РУСИЈА? А где је ту СРБИЈА?

Vladimir

pre 12 godina

Ruska guvernija? Kome treba propala zemlja? pa nikom... Nece niko nazadno i korumpirano drustvo. Evropa pa bila ona Nemacka ili Britanska ili bilo cija nece nas u svoje dvoriste a i sto bi? Ponasamo se kao da treba da im je cast sto ce da nam lece ekonomiju... Smesni smo... zrno graska na karti...

slobodan

pre 12 godina

Pa ko je on i ko je njemu dao pravo da brani Srbiju, kada hoce od te nase ispacene i jadne zemlje da otcepi i vojvodinu ?! Sramo da ga uopste i objavljujete.

kaiser

pre 12 godina

Da bi ste nas ugurali u ruski zagrljaj, trebaće vam nešto konkretnije od nepismenih komentara.

Uspećete sigurno, kao što ste ugurali Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu, Crnu Goru nazad u Jugoslaviju, a Kosovo nazad u Srbiju.

P.S. Učite engleski. Od ruskog nema vajde.

agim

pre 12 godina

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.
Zar Canak jos nije ukapirao da je Rusija vec uspostavila marionetsku vladu 1912 i da ta vlada jos uvek neprekidno traje.

b

pre 12 godina

Za ovog više neću glasati. Samo malo podvikuje pred izbore, a u stvari apsolutno ništa ne radi na ekonomskom jačanju Vojvodine, a time i Srbije.
Klasičan demagog.

Marko Runjajić

pre 12 godina

Jel se to i Čanak preokreće i pušta bradu kao Vuk i Čeda? Čanak, shvati, mi ne mrzimo Ruse, čak ih šta više mnogo volimo, ali najviše volimo sebe same baš zbog toga nećemo da na vlasti budeš ti i DS. Ukratko.

igor

pre 12 godina

Sto se tice gubernije to je malo verovatno, ali sto se tice prodaje Telekoma i Epsa, Rusima to je potpuno u pravu, to je cilj ove vlade da rusima pored NIS-a proda i ova dva javna preduzeca, pa da posle najskupljeg gasa placamo i najskuplju struju i najskuplje telefonske usluge u regionu, a i sire, i sve te firme poklanjamo Rusima,zarad podrske po pitanju KOSOVA, mada je svima jasno da Kosovo nece biti nase ni da VOJA KOSTUNICA i ostali ovdasnji rusofili sa trupama crvene armije umarsiraju u Pristinu.

Thor

pre 12 godina

Da nije Rusije, ti bi se danas zvao Neubert Osmanay ili tako nešto. Koliko ja znam (a znam odlično), Srbi nikada nisu gubili nezavisnost zbog Rusa. Da nije Rusa, ne bi se mi oslobodili ni Turaka u 19. veku ni Nemaca u 20. veku. Ne sećam se ni jednog vremenskog perioda u kojem bi Nemačka bila prijatelj Srbije. Na drugoj strani, ako postoji država kojoj mi moramo biti zahvalni što nas je održala u životu, onda je to Rusija. Nisu Rusi poklali 1/3 srpske populacije na početku 20. veka niti su bili sudionici genocida nad Srbima u NDH. Srbija kao ruska gubernija? Što da ne. Bolje oni brane srpske nacionalne interese nego naša vlada.

Mirko Novi Pazar

pre 12 godina

Pa normalno da treba da saradjujemo sa Rusijom mnogo više. Oni ne traže deo teritorije a i mnogo su nam bliži u svakom smislu. Čanak govori ono što DS ne sme. Samo ja se zalažem za ulazak Srbije u Rusku federaciju samo da ne bude čankovska Srbija.

bendower

pre 12 godina

Dosta ove kratkovide politike. Ja sam radije za to da budemo ruska nego EU gubernja. Po prognozi Svetske banke, Goldman Sachsa i svih znacajnijih ekonomskih analiticara, Rusija ce izmedju 2035 i 2040 prestici Nemacku po GDP-u i postati najveca evropska ekonomija. 2040 u top 7 najvecih ekonomija sveta nece biti nijedna iz zapadne Evrope. Buducnost Srbije je u povezivanju sa zemljama BRIC-a.

Mirko Novi Pazar

pre 12 godina

Pa normalno da treba da saradjujemo sa Rusijom mnogo više. Oni ne traže deo teritorije a i mnogo su nam bliži u svakom smislu. Čanak govori ono što DS ne sme. Samo ja se zalažem za ulazak Srbije u Rusku federaciju samo da ne bude čankovska Srbija.

Stefan

pre 12 godina

Ja sam za referendum sa pitanjam: Ruska gubernija ili Evropska unija. Ja sam za to da Srbija bude Ruska gubernija. Imam pravo da se politicki zalazem za to kada je glavni [politicki diskurs vladajuce klase i kaste utapanje Srbiju, pod ponizavajucim uslovima u EUtopiju.

Nikola

pre 12 godina

Jel to mudro zbori covek koji je rekao da Milosevic treba da visi na Trgu a zatim je brze bolje nakon proslih izbora pozurio da pritisne zeleni taster kada je Ivica trebao da bude izglasan za ministra unutrasnjih poslova

Super Mario

pre 12 godina

E pa mi gradjani uopšte ne mislimo da se kaolicija sa DS-om pokazala kao najprihvatljivije rešenje, nego jedno od gorih u zadnjih deset godina, sve je uništeno i devastirano. A plašiš se da Rusi kupe po bagatelnoj ceni neke firme, a to što su zapadnjaci pokupovali po bagateli 95% firmi to nikom ništa? E moj Čanak slaba ti je priča.

predrag

pre 12 godina

Najbitnije je da gospodin Čanak nije "proničiji", a što se i pokazalo proteklih godina. Sve te minorne partije koje se boje da izađu same na izbore pune su velikih reči i "misli", samo, teško da mogu još bilo koga da prevare.

agim

pre 12 godina

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.
Zar Canak jos nije ukapirao da je Rusija vec uspostavila marionetsku vladu 1912 i da ta vlada jos uvek neprekidno traje.

bendower

pre 12 godina

Dosta ove kratkovide politike. Ja sam radije za to da budemo ruska nego EU gubernja. Po prognozi Svetske banke, Goldman Sachsa i svih znacajnijih ekonomskih analiticara, Rusija ce izmedju 2035 i 2040 prestici Nemacku po GDP-u i postati najveca evropska ekonomija. 2040 u top 7 najvecih ekonomija sveta nece biti nijedna iz zapadne Evrope. Buducnost Srbije je u povezivanju sa zemljama BRIC-a.

Marko Runjajić

pre 12 godina

Jel se to i Čanak preokreće i pušta bradu kao Vuk i Čeda? Čanak, shvati, mi ne mrzimo Ruse, čak ih šta više mnogo volimo, ali najviše volimo sebe same baš zbog toga nećemo da na vlasti budeš ti i DS. Ukratko.

dobrivoje

pre 12 godina

A ova vlada nije marionetska!? Alo, čoveče, pa nju su formirali ambasadori SAD,Nemačke, Francuske, Velike Britanije...To znaš i ti dobro i ovakve stvari o kojima govorioš su najobičnija besmislica.

Ševarice

pre 12 godina

Ja nikad neću zabiraviti 24. mart 1999. godine, pošto ovde očigledno slabo pamte da podsetim. Tog dana je počela agresija NATO pakta na Srbiju. Gospodine Čanak, nije Rusija srušila mostove, bolnice, rafinerije itd. već upravo ovi što ih nazivate prijatelji, pa nam posle dali kredit po super povoljnim uslovima da izgradimo što su porušili.

Thor

pre 12 godina

Da nije Rusije, ti bi se danas zvao Neubert Osmanay ili tako nešto. Koliko ja znam (a znam odlično), Srbi nikada nisu gubili nezavisnost zbog Rusa. Da nije Rusa, ne bi se mi oslobodili ni Turaka u 19. veku ni Nemaca u 20. veku. Ne sećam se ni jednog vremenskog perioda u kojem bi Nemačka bila prijatelj Srbije. Na drugoj strani, ako postoji država kojoj mi moramo biti zahvalni što nas je održala u životu, onda je to Rusija. Nisu Rusi poklali 1/3 srpske populacije na početku 20. veka niti su bili sudionici genocida nad Srbima u NDH. Srbija kao ruska gubernija? Što da ne. Bolje oni brane srpske nacionalne interese nego naša vlada.

jana

pre 12 godina

Ovi ljudi jedino sto su naucili to je ruska gubernija i ruska gubernija kada ih pitate za obrazlozenje njihovih stavova oni opet ista pesma "oni ce da kupuju nasa javna preduzeca za male pare"pa ne mogu da ih kupe za velike pare kada ste ih vi gospodine canak za ovih 10 god doveli do propasti

NekoIzMase

pre 12 godina

Naravno ... Zato je bolje da NIS otmemo i prodamo OMW, Telekom Srbije prodamo Dojče Telekomu, EPS prodamo Italijanima ... Pa da svaki sledeći izbori budu nevažni, da postanemo EU gubernija .... Zemlja bez perspektive i budućnosti ... Zemlja kojoj će za raskusurivanje otimati po određeni komad zemlje ...

Nenade Čanku, izađi sam na izbore i predstavi građanima svoj program !!! U skladu sa rezultatima, dobićeš i prostor u medijima, a ne kao sad ...

novi_beograd

pre 12 godina

Mislim da necu doziveti dan kada ce LSV izaci samostalno na izbore, pa da vidim sa kolikim snagama planira gospodin Canak da se "bori"...Ponavljam, mislim da tako nesto necu doziveti, a tek mi je 30 godina.....

malo crn

pre 12 godina

Ljudi Zapad nas ne miriše nešto,sve dok Srbiju ne svedu na njima odgovarajuće mere neće se smiriti,a to je Velika Albanija i Vojvodina to je cilj,e sad mi možemo da se koprcamo,protestujemo,štrajkujemo gladju ništa nam ne vredi,mi smo narod koji ide ka sigurnom izumiranju i čije će se teritorije smanjivati,ako su oni nešto naumili niko im se neće odupreti,to je to.Rusi nemaju interes na Balkanu a zato ga imaju SAD i trenutno su jači kao sila,a sila boga ne moli,sutra treba ući u NATO i zaštiti šta se može zaštiti u suprotnom smo nagrabusili namma treba podrška a to je NATO.

totoki

pre 12 godina

Nenade,svi znamo tvoje misljenje o Rusiji.Reci nam,malo za promenu,svoje misljenje o politici EU i SAD prema Srbiji,ako smes.Postena ili ne,fer ili ne-fer.

Mareka

pre 12 godina

A u cijoj ste vi vladi nego u Americkoj, ko rukovodi i diriguje vama nego Amerika, zato nemojte bar vi pricati o tome, slusate ih slepo, ne smete da odete u wc dok ih ne pitate, a nista nam dobro nisu doneli...

igor

pre 12 godina

Sto se tice gubernije to je malo verovatno, ali sto se tice prodaje Telekoma i Epsa, Rusima to je potpuno u pravu, to je cilj ove vlade da rusima pored NIS-a proda i ova dva javna preduzeca, pa da posle najskupljeg gasa placamo i najskuplju struju i najskuplje telefonske usluge u regionu, a i sire, i sve te firme poklanjamo Rusima,zarad podrske po pitanju KOSOVA, mada je svima jasno da Kosovo nece biti nase ni da VOJA KOSTUNICA i ostali ovdasnji rusofili sa trupama crvene armije umarsiraju u Pristinu.

decko koji obecava

pre 12 godina

Opet ona stara DOS-ovska, glasajte za nas, jer ako ovi drugi dodju na vlast....Alo bre, 2011. je godina, do kada vise mislite da vam ta prica prolazi?!

mina

pre 12 godina

A čija bi ti marioneta bio gospodine Čanak? Možda sam pogrešno formulisala pitanje, ali svejedno, zar zaista mislite da bi nam Rusi naneli više zla nego recimo, Amerikanci ili Nemci, pa onda Englezi itd? Zar oni nisu bagatelno kupovali naše firme koje su sa namerom dovedene do propadanja, kako bi ti isti Evropljani mogli da ih kupe pošto zašto i na taj način se uvuku u našu zemlju? Zašto su naše banke uništene, a dovedene neke Evropske, kao da mi nismo sposobni da ih vodimo? Manite se više takvih nebuloznih priča i pustite više ovaj narod da živi na miru bez uplitanja prodanih duša u sve pore života u Srbiji! Nije nama kriv Nikolić za namerno uništavanje i propadanje zemlje, nego oni koji je vode!

Ana

pre 12 godina

Čanku verujem jer sa njim znam na čemu sam. Govori sve što drugi nemaju hrabrosti i duhovit je. U nekim stvarima se slažem, u nekima ne, ali nikada nije lagao i kod njega nema puke demagogije. Ako ništa drugo, bar nije nakon 15-20 godina promenio ćurak kao Nikolić i Vučić.

Srdjan

pre 12 godina

A kada ce pomenuti gospodin sam na izbore da se vidi koliko je njegova prava vrednost. Ako i u Novom Sadu osvoji vise od 5 procenata, onda se moze reci da ovaj covek ima neki legitimitet. Sve ostalo je lep i udoban zivot na nas racun.

b

pre 12 godina

Za ovog više neću glasati. Samo malo podvikuje pred izbore, a u stvari apsolutno ništa ne radi na ekonomskom jačanju Vojvodine, a time i Srbije.
Klasičan demagog.

slobodan

pre 12 godina

Pa ko je on i ko je njemu dao pravo da brani Srbiju, kada hoce od te nase ispacene i jadne zemlje da otcepi i vojvodinu ?! Sramo da ga uopste i objavljujete.

Politkovska- Putinova Rusija

pre 12 godina

Interesi ruske vlasti su ocigledne, kao i interesi ruskih poslusnika u Srbiji: Dačić u Izbornom stabu Jedinstvene Rusije (njegovi partijci su najblizi saradnici ruskih bizMismena, on- Dacic otisao po instrukcije u rusku politicku bazu, da ih obodri i poseti kriminalce-Miru i Marka?), Toma vec odavno izjavio da "Srbija treba da bude ruska gubernija", Konuzin na nazadnjackom politickom skupu, o zagrizenim radikalima da ne govorim ...
Tesko nama! Jos kad cujem tzv. novinare koji kazu da "ne vide problem da Toma dodje na vlast"(strucnjaci: Pelevic, Vulin i slicni)?!?! Pa, imaju li iole zdravog razuma, zar su zaboravili MRAAAAK devedesetih?
Bravo, samo napred g. Canak, razotkrijte ih u potpunosti!

berkut

pre 12 godina

Interesantno. Nije da sam nešto preterano lud za Rusima, niti imam bas neki osećaj da je česima i mađarima bilo lepo do 89-te, ali mislim da je krajnje nepošteno vređati inteligenciju građana permanentnim moralnim oscilacijama u političkim izjavama, od predloga da se vešaju funkcioneri, preko separatističkih tendencija, pa do kohabitacije sa SPS. Mnogo je prijatelju, mnogo je.

Iz ličnog iskustva mogu da kažem, obzirom da sam radio i za zapadne firme i za domaće, da mašimo temu vezano za poreklo kapitala. Logika je ista, Čanak to zna i priča o tome, samo neke sitnice prećutkuje. Neka bilo ko da obrazloženje, ali neostrašćeno, realno, koja je razlika između Ruskog, Grčkog, Slovenačkog, Hrvatskog ili bilo kog drugog kapitala. Ako pogledate upravni odbor NIS-a, oni imaju takve fakseve, pored kojih pola nasih politicara nije nikada prosla. Sa druge strane kako je taj NIS imao pozitivni poslovanje posle prve godine?

Bitno je da izbacimo, da prosto ukinemo ideološko razmišljanje u politici u biznisu. Evo, ideološki gledano, Nemci sada jednostavno nastupaju sa pozicije kao da je , nedaj bože, 1936. pa šta sada da radimo ? da ne pričamo i sa njima ? da se lepo izolujemo, i da pričamo samo sa Severnom Korejom. Istina je da nam Rusi nisu pomogli 1999, ali nam nisu srušili ni jedan most

novica52

pre 12 godina

Šta ovaj hoće, kakve gubernija i kakve gluposti, pa rusi imaju svojih problema da bi išli toliko daleko, dovoljno je što nas štite u UN i čuvaju naša stečena prava.Čanak je kao dokazani autonomaš poptpuno sludeo i priča gluposti u koje i on sam ne veruje.

Pera

pre 12 godina

Naravno, dobicemo 'pro-Opacicevu' vladu? Plasite se vi, ne samo izbora i cenzuse, nego bilo kakvih promena, jer znate kakva su sve nedela iz vas u proteklih 10 godina. Licno nemam nista protiv i da budemo gubernija, bolje nego proevropski beogradski pasaluk kakav nam je namenio zapad.

DEDA CVETKO

pre 12 godina

Ako MORAMO (a ocigledno, moramo, jer nam nije ostavljen nijedan drugi izbor) da biramo izmedju Ruske gubernije, Kosovske klanice, Americkog poligona za isprobavanje radioaktivnog oruzja, Austrijske deponije za nuklearno gorivo, Britanske shupe za damping drogiranih i ofucalih rok-zvezda, Evropske laboratorije za eksperimente sa zivim ljudima, Turskog pasaluka ili Nemackog konc-logora, tu se, verujem, pitanje uopste i ne postavlja. Postoji samo jedan racionalan izbor.

?

pre 12 godina

Празна и смешна прича... Спин доктор - господин Чанак!
Само не схватам како не види или не жели да види, а већ 10 година му се показује и доказује и не само њему, да је Србија постала класична КОЛОНИЈА Запада. Мада и бивша браћа из бивше нам заједничке државе нису нарочито боље прошли. Питајте оне из БиХ.

mpc

pre 12 godina

Prvo je izmislio tačku na pljačku pa nastavio gde su njegovi prethodnici stali. Posle je izmislio lustraciju koja je samo prazan papir bio evo već 11 godina od kada je na vlasti. Smeta mu beogradizacija. Naravno on želi novosadizaciju. Sad okreni, obrni iz početka...

bravo

pre 12 godina

Čanak je u pravu, nama Vojvođanima Rusi nikad ništa dobro nisu doneli... (Vojvodina hoće u EU, 21. decembar 2011 15:03)
Ali zato su ti Ameri i co. poslali pakete bombona 99te, zbog kojih danas ljudi oboljevaju od raka.

Legia Semlin

pre 12 godina

Srbija treba da bude srpska i svih njenih građana, bez razlike, a ne ruska ili američka ili Evropske unije. Možda Rusi nisu pomagali koliko smo očekivali, ali nisu ni odmagali. Takođe, malo je glupavo da Rusija objavi rat NATO paktu zbog nas, a da naši momci beže preko granice da ne bi ratovali. Rusi nisu glupi - neće oni da vode naše bitke dok se mi skrivamo. Mešaće se kada i koliko im odgovara, uzimajući u obzir svoje, a ne naše interese, koji se ponekad i ne podudaraju. Na moju veliku žalost, naši i interesi Evropske unije se ne podudaraju ama baš nikad. Gospodin Čanak bi bio ubedljiviji da je za Vojvodinu, a time i Srbiju, zaista nešto i uradio, osim gaženja table RTS-a i virtualnog vešanja Miloševića na Terazijama. Mogao bi sam da izađe na izbore, da prebroji koliku to podršku ima njegova politika (ako istu uopšte ima). Ovako, prazna mu priča....

krivi Stojko

pre 12 godina

Opet ta priča o poklanjanju NIS-a Rusima. Rusi su NIS platili 400 miliona uz ugovorenu obavezu ulaganja u visini 500 miliona i prihvatanje tadašnjeg duga NIS-a u visini od 200 miliona, dakle sve skupa 1 100 000 000. Uslov svih uslova je bila i garancija da Južni tok prođe preko Srbije što bi našem budžetu donosilo još 200 miliona godišnje od tranzitnih taksi. Cena je kao što se vidi prilično realna pa je i pored toga pokušano da se manjak koji NIS ima prikrije što su Rusi odmah prozreli. Za razliku od prodaje Sartida ovo je ispao posao iz snova. Najskuplji benzin plaćamo zbog ogromnih akciza koje je vlast nametnula.

dejan

pre 12 godina

Ma kakva crna ruska gubernija ?!?! Gde smo mi od Rusije ?!?! Nemamo cak niti izlaz na more. U sred NATO saveza. Strateski smo totalno nebitni. Izumiremo... Rusima samo dobro dodjemo za neku trgovinu za njihove interese i to je to. Doduse, dobro im i placamo za nepriznavanje Kosova, a kada ostanemo bez 'darova', onda ce da budu suzdrzani kao i kod bombardovanja.
Nama je interes EU, ali ne s ovom garniturom politicara. Nama trebaju moderni politicari, a ne korumpirani lopovi i lazovi.

sumorni

pre 12 godina

Hahaha...al su zapenile patriJote...

Pogledajte geografsku kartu, nema Rusije u blizini, niti će je ikada biti. Svud okolo je samo NATO i EU.

Nikakav ruski tenk, neće nikada više doći u Srbiju, jer će morati da pitaju NATO za prolaz. Tako i avion. Tako i vojnik.

Prirodno mesto za Srbiju je NATO i EU, sve ostalo je plod kafanskih maštarija i dubokog nepoznavanja geografije.

Jedino mesto gde sa vašim ljubljenim rusima možete da budete jako blizu je ovo ovde. U komentarima.

I dajte otkaz u "službi", izgleda da ste to previše ozbiljno shvatili.

Pazi samo njih, još bi nam Miru ustoličili za predsednika, a Marka za premijera valjda xD

Milutin

pre 12 godina

Pre bi video Ruse na ovim prostorima nego Ameriknce, jer nam nista dobro nisu doneli, samo glad, nemastinu i nezaposlenost, a sa Rusima mozemo da sardjuejmo na primer oko poljoprivrede i da obe drzave budu zadovoljne i jos niz zajednickih interesa imamo, dok sa Amerikom nista, oni su na drugom kraju sveta!

Vešala, nego šta!

pre 12 godina

Čim je Putin izjavio da će u svim firmama koje su vlasništvo Rusije (tu je i NIS) da vešaju one koji su zlouptrebili položaj, ovaj se javio!

Mira

pre 12 godina

Pa ni neće biti ruska gubernija kada to već jeste. A gospodim Čanak je jkedan krajnje nepouzdani političar i sa crnim đavolom će da se stopi u koaliciju samo da ostane bliže podeli vlasti. Izgleda da je dogovoreno da bude gradonačelnik Novog Sada, pa će zbog toga u koaliciju sa DS. nadam se da ni takva koalicija neće pobediti, ovih nam je jako dosta.

Branko

pre 12 godina

A kakvo bi važno i značajno mesto u EU zauzela Srbija s obzirom na svoju ekonomsku i privrednu snagu kao i na institucionalne kapacitete? Politički kapaciteti su dokazani kroz poslednjih 20 godina (Dinkić, Nikolić, Čanak, Velja, Voja, Čeda, Drašković, Mićunović, Đelić, Tadić, Trivan, CESID, NVO za razne izuzetnosti i ostali eksperti koji su stekli svoje obrazovanje na raznim vorkšopovima i radionicama u raznim Segedinima. Ovi likovi su kao rođeni za Domanovića i negovu "Stradiju" i "Vođu". A da i na kraju Džej!

тоша

pre 12 godina

Јао ова досада жива! Стално му се Руси привиђају! Кад га слушам реко би да пије превише вотке...

Marie

pre 12 godina

ne razumem ovu histeričnu pomamu za svim što je rusko, kao ni opozitno mišljenje da je sve što dolazi sa zapada gadno i ružno. robovati ruskim interesima ja kanda nešto divno i bajno. pa nebitno je čankovo mišljenje kao takvo, on ga je bar izrekao, dok drugi ćute i muljaju. šta je to dobro i uspešno što rusi mogu da nam „prodaju“? narod im kao uživa u slobodi i blagostanju, a privreda i ekonomija cvetaju?! zna li iko od ovih što bi da polete u ruski zagrljaj, kakvi su im stvarni politički interesi i koliko tu ima bratstva i prijateljstva?
pitajte bugare, mađare, poljake, rumune....kako im je krasno bilo dok su se „voleli“ sa baćuškama.

zlocko

pre 12 godina

Pa necu ni ja pod rusku subaru, radije bih u EU. Ali EU nas nece, Rusija nas hoce, a sami pprotiv celog sveta ne mozemo. I sta cemo sad?

Dragan CH

pre 12 godina

A cija smo sada?
Srbiju samo mogu da spasu "Patriotske snage", koje nisu spremne:
- da budu bilo cije "Marionete": NATO, EU itd.
- da suzbiju korupciju od strane Vlasti, jer je ona generator problema
- da suzbiju kriminal

History

pre 12 godina

Sto smaraju ovi rusofili a istoriju poznaju otprilike malo bolje od ovog

http://www.youtube.com/watch?v=fkY9wiXBDG0

Neki se izgleda slabo secaju i '99 godine kada braca Rusi nisu ni prstom mrdnuli da sprece bombardovanje, sve se zavrsilo na praznoj prici i frazama ali su uspeli da svima zamazu oci
Setite se dogadjaja iz prvog ustanka i Berlinskog kongresa (zapravo da nije bilo Austro-Ugarske, Srbija posle oslobodilackih ratova ne bi dobila nista, jer je Rusija insistirala da sve oslobodjene teritorije udju u sastav novostvorene bugarske drzave pod ruskim tutorstvom - cela juzna Srbija, Nis, Pirot, Vranje...)
Naravno da u politici svako gleda svoj interes ali Zapad makar jasno stavlja do znanja sta hoce - dok Rusi sve perfidno zavijaju u ofucanu, ljigavu i navodnu bratsko-slovensku povezanost koja izgleda samo kod Srba jos ima prodju
Ne postoji dzaba ona izreka "Braco Rusi ne spasavajte nas vise, izginusmo svi"
I ako mogu da biram svakako bi pre izabrao Zapad nego Rusiju - post komunisticka oligarhijsko-udbaska diktatura u kojoj radoznali novinari popiju metak u celo kada krenu malo da njuskaju
Neka hvala...

Gordon

pre 12 godina

Jos ti nesto da se pitas, bilo bi fantasticno.
Od tvoje gubernerije ptaj novinare b92 koliko si firmi ugasio i koliko je preduzeca propalo?!
Prosle nedelje su te zeznuli,tvoj amandman bilo sve crveno.
Meni je sve jedno koja ce gubernerija biti(americka ili ruska),ako ne bude valjalo, opet ima da menjamo sve dok se ne pojavi neko i bude trazio da svaki cent vratite u budzet i dokazete poreklo novca.

Dragan

pre 12 godina

Gospodine Canak a ciji vi mislite da budemo kad nas evropa nece mozda Madjarska gubernija ( nedaj boze ) ili neka druga sto nam nekazete koji su vam ciljevi ?

kaiser

pre 12 godina

Da bi ste nas ugurali u ruski zagrljaj, trebaće vam nešto konkretnije od nepismenih komentara.

Uspećete sigurno, kao što ste ugurali Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu, Crnu Goru nazad u Jugoslaviju, a Kosovo nazad u Srbiju.

P.S. Učite engleski. Od ruskog nema vajde.

Ђорђе ГМ

pre 12 godina

Губернија? Да није поново успостављена царевина у Русији? Не чух...
ЕУ или РУСИЈА? А где је ту СРБИЈА?

kneginja

pre 12 godina

''i njemu sličnih '' - floskula kojom se služe političari kad nemaju argumente. Dakle, šta imamo, Toma i kako već rekosmo ' njemu slični ' hoće da vide Rusiju kao srpsku guberniju. Ok. Još jedna od dosadnih podmetačina koje se uporno ponavljaju protiv SNS-a. Toma Nikolić i SNS žele da u rusiji imamo bliskog pravoslavnog prijatelja, a Srbija će biti srpska i ničija više. tako da gluposti o kojekakvim gubernijama što je inače termin iz 19. veka i nikako se ne bi mogao ' progurati ' u 21, vek ' ne piju vodu '. Srbija je srpska i Srbija je evropska sa prijateljima širom sveta!

uxi

pre 12 godina

Izbori su već odavno morali biti raspisani. Ova vlast je užasno loša. Ogromna je nezaposlenost, neimaština, siromaštvo, ljudi bukvalno gladuju, nemaju da plate struju, gas i ostale komunalije. Život dostojan čoveka je ono što narod želi. Žele da im deca ne budu gladna, žedna, bosa i da imaju uslove da se leče, obrazuju, zaposle, putuju i ponešto steknu, naprave porodicu i brinu se o njoj. To je politika koja njih zanima i nije ih briga za Čedu, za Tadića, za Čanka, za Dinkića, za Dačića. Zato se gospodo na vlasti sklonite već jednom, Srbija želi promene.

Milomir

pre 12 godina

Neki političari će ceo svoj životni i radni vek šproživeti na unosnim manipulacijama. Kako je moguće da nezavisna demokratska vlast, bude zamenjena nekom tudjom, a da nije u pitanju oružana i nasilna okupacija? Gospodin Čanak bi te pojmove trebao da objasni gradjanima, tek toliko da znamo da li su u današnjem svetu prisutni mehanizmi kojima neka demokratski izabrana vlast može da radi u ineteresu i za interes neke strane države. Politički ugled nosi i političku odgovornost prema gradjanima, a to podrazumeva edukovanje gradjana o stranim uticajima kod nas, i putevima ostvarenja tog uticaja, kako bi gradjani svojim znanjem i svojim glasovima na izborima mogli da se suprotstave nevidljivoj okupaciji zemlje. Možda da čujemo koji politički faktori kod nas se finansiraju stranim sredstvima, javno ili tajno, ali i ko su, ne samo plaćeni, nego i ideološki zastupnici stranih interesa? Gospodine Čanak?

Nik

pre 12 godina

Gospodine Canak,vlast ce biti onakva kakvu narod bude izabrao na izborima.I molim Vas izadjite bar jednom samostalno na izbore.Hvala moderatoru ako objavi komentar.

Rade

pre 12 godina

Ljudi, ne zivimo li mi vec u banana drzavi? A ovaj plasi narod gubernijama, da ne bi videli jad i bedu oko sebe. Ovo je stari recept kad je lose plasi gorim, da bi na izborima izabrali ono sto im u iracionalnom stoji kao manje lose. I jos nesto, od 2002. do 2011. Srbija je izgubila stanovnika koliko danas imaju Nis i Novi Sad zajedno, a ekonomski se unakazila. Vala svaka cast nasem narodu sta sve moze da istrpi.

Srbin u dusi

pre 12 godina

Covek sam nemoze da osvoji 1% glasova a ponasa se kao da je neznam sta.Daj bre vise nepricaj gluposti molim te.Vidis i sam da svima sluzimo za podkusurivanje ali Rusi nas bar nisu bombardovali ako nista .

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.

Gospodine Canak, Rusija ne mora vise Srbiji nametati „prorusku, marionetsku vladu“, "prostudiraj" malo bolje politiku Tadica, Jeremica, Dacica itd. pogledaj ko su "saveznici" i "strateski partneri" te Vlasti, puno toga ce vam se "kaz'ti samo" !
I Kostunica je Predsednik "Demokratske Stranke" Srbije a isto tako ni Tadiceva "Demokratska stranka" nije iz "Turkmenistana" nego iz Srbije pa opet svi vidimo da to ne garantuje put ka EU !

KoKoga

pre 12 godina

E dosta mi je ovih rusofila... Lepo je to što smo mi bratski narod, pravoslavci itd. ali od nacionalizma se ne živi. Živi se od ekonomije. Mene zanima ko će više uložiti novca u Srbiju. Po dosadašnjoj statistici najveći ulagači jesu upravo zemlje Evropske unije. Rusima smo poklonili NIS i sad mogu da nas ucenjuju... što i rade vrlo perfidno. Niko ne pominje ruske špijune u Srbiji, samo američke. Nije li to malo čudno?
Ne razumem na koji način je Čanak ispao najveći problem u Srbiji a Liga je aktivna samo na teritoriji pokrajine? Njegova stranka nema nijednog ministra u vladi Srbije... Niko ne pominje kako su nas Velja i Koštunica ojadili i kako se ne odazivaju na sudske pozive. Gde su odgovori na Alpim-Porr koncesiju i Kolubaru? Koliko ja znam, najgore što je Čanak uradio je bio saobraćajni prekršaj.
Ko koga ovde...?!

marija

pre 12 godina

PS. Dok ti Nenade, gundjas o necemu sto niko ne pominje, Rusi i Ameri pod punim naoruzanjem piju sokice u kafani SLOZNA BRACA u Kosovskoj Mitrovici.

slazem se

pre 12 godina

slazem se sa stefanom za referendumsko pitanje!!! samo ga treba dopuniti - da li smo za eu bez kosova ili za saradnju sa rusijom sa kosovom

kasno je

pre 12 godina

Srbija to vec jeste, i bice jos vise. Tome je upravo pripomogla i sama EU nedavanjem kandidature Srbiji, i na taj nacin su sirom otvori vrata da se sprovede ruski interes na Balkanu.

jeremija

pre 12 godina

Da li će biti prodat EPS Rusima? Sumnjam.
Da li će biti prodat Telekom Rusima? Sumnjam.
Da li će Srbija biti ruska gubernija? Neće.
Zašto sve ovo Čanak priča?
Zato što mu se hoće. On je jedini političar u Srbiji koji koristi ironiju i humor. Zato ga treba negovati.

ljubica

pre 12 godina

Nema i ne moze biti vise marionetska bilo koja vlada od ove sadasnje koju olicava Canak. Posle izbora dobicemo ne prosrpsku nego SRPSKU vladu koja ce voditi racuna o srpskim nacionalnim, drzavotvornim, ekonomskim, privrednim i svim drugim interesima. Naravno u njoj nece biti danasnje koalicije jer niko ne zove palikucu da gasi pozar.

Leone

pre 12 godina

Ovde je svaka vlada necija marioneta, samo nikako da postanu marioneta sopstvenog naroda.
Ps. nacrtaj smajlija na glasackom listu i prenesi dalje :)

carapan

pre 12 godina

Sve ce vas da smiri gospodja Merkel.Ili ce biti kako ona kaze ili nas biti nece.Prvo se naje.ala majke ovim nasim pa onda ovima u Pristini.Gospodjo Merkel ja vam se zahvaljujem.

Nebojsa, Subotica

pre 12 godina

Nije vredno ni komentarisanja, ali mi samo nije jasno zasto se ovoj trenutnoj politickoj pojavi bilo ko obraca sa "gospodin"?

mare

pre 12 godina

Nije Srbija Beograd ili Novi Sad, Ima naroda i u unutrasnjosti mada ih vi trenutno ne vidite, nisu Vam bitni dok se ne raspisu izbori, tek tada se setite i Sumadije- a ta ista sumadija zivi od tih rusa najvise- tek da se zna.

Vladimir

pre 12 godina

Ruska guvernija? Kome treba propala zemlja? pa nikom... Nece niko nazadno i korumpirano drustvo. Evropa pa bila ona Nemacka ili Britanska ili bilo cija nece nas u svoje dvoriste a i sto bi? Ponasamo se kao da treba da im je cast sto ce da nam lece ekonomiju... Smesni smo... zrno graska na karti...

Chohiba Maduro...

pre 12 godina

Na stranu misljenje i Cankova prepoznatljiva: "barokno- kitnjasta mentalna masturbacija" oko Rusije etc( u pravu je...)....ali ljudi moji, pa sta je ovo?! PARAZIT!!!! de luxe!!!(hocu ovde -necu tamo...ali ako moze malo da zagrabim sve sa onom plavusom u parlamentu%co koji cute i uzivaju-ma bre covece idi nam vise sa ociju...Vidite ovako, ako bude u predizbornoj koaliciji sa DS ja glasam za PROMENE i tacka.!!!!

mmisa

pre 12 godina

Srbija ruska gubernija? Sjano! A ova nikakva ruzna bedna i jadna Vojvodina nek ide u EU sama pa posle neka placu i neka pomru od gladi kao Slovenci. Ja licno cu traziti rusko drzavljanstvo koliko sutra.

?

pre 12 godina

Au, Cedomir ce na prste da se podigne kad sad krene da ti zvecka...
Spremi se.
Pozdrav iz Beograda.
PS. Pusti ti Putina i nekakve gubernije. Dzaba se sekiras. NO PROBLEMS. Zna on sta radi.

Dule Somborac

pre 12 godina

On nema podršku od pravih vojvodjana.
Ima podršku od DS-a i kuma Kostića,to mu dodje i isto.

Naravno,ne želimo biti ničija gubernija,samo normalni deo EU.

Van Zemaljac

pre 12 godina

NIS je loše prodat,ali da li su realno prodate duvanska industrija i željezara Smederevo?
U stvari,koja je zemlja prodla duvansku industriju?

milan

pre 12 godina

napred tomo,posto radis na dve tezge mozda ces uspeti sa opcijom
"baza na kopaoniku".predlazem skupstini koja jos nije usvojila budzet za 1da previdi dopunske investicije za lazu.

Dzox

pre 12 godina

Sto svi kukaju na Rusiju? Amerika nam je bolja? Ili mozda EU? Nervira me to nametnuto razmisljanje protiv Rusije u globalu. Stvarno ste smesni. A vi nazovi vojvodjani, sta glumite? Jeste vi narod za sebe? Jeste bolji od ostalih? Kad vec vicete kako niste krave za muzu, sto uvozite crni luk, krompir, sljive bre itd.? Nemate pojma ni 10% sta se sve desava u vasoj drzavi a lupetpate kako mozete biti mala Svajcarska. Poenta canka je : ako ne mozes biti gazda u kuci, budi gaza u ocepljenoj sobi. Sreca pa uvek ima neukih ljudi koji poveruju u cuda. Svaka vam cast!

vlada-so

pre 12 godina

Stop osovini moskva-berlin,tj.dosta nam je agresivnih germana i prevrtljive sovjetije.Angloamerikanizam je rešenje za napredni svet u koji i mi spadamo.Našim geografskim položajem ima da penetrišemo duboko u tu frankeštajn tvorevinu.Sever Srbije(vojvodina)i njen najeksponiraniji predstavnik biće na čelu.

Viktor

pre 12 godina

@sumorni
Da navedem samo jedan od podnaslova iz clanka u jednim uglednom evropskim novinama iz grada koji je neoficiljelni centar medjunarodne politike (Zeneva, Svajcarska) i gde se neki stvari mogu procitati u dnevnim novinama bar par godina pre nego sto postanu stvarnost, ali izgleda da su neki "slepi kod ociju"

"Svidjalo nam se ili ne, Rusija je ponovo postala velika sila"

Severnjak

pre 12 godina

Jedan od paradoksa za Vojvodinu.
Srbija je preuzela Naftnu industriju Vojvodine i napravila NIS.
Taj isti NIS,kupljen je od rusa,a pre toga,nije vraceno vlasnistvo Vojvodini.
Kupio ga Gasprom,sada jedan od vlasnika i Srbijagasa.
A Srbijagas,svoje prve pogone,jos pre 50 godina,imao je u Vojvodini.
Banatski dvor,skladiste,bas se pitam gde se nalazi.
Svi izvori i busotine,koje su otisle sa NIS-om,slucajno su u Vojvodini.
Hemijska industrija Pancevo,preuzeta od Srbijagasa.
Pancevo je u Vojvodini.

Normalan covek,ne zna koga da vise mrzi.
Srbiju,sto je sve uzela i ne vraca,nego je prodala (poklonila),
ili rusi sto su kupili,dobili.
Od sve prodaje-poklona,sta je videla Vojvodina od tog novca??

A ovaj,sve to gleda i cuti.Sad je nasao nesto da kaze.

Vojvodina ima milion razloga za ustanak!
Ali ni od toga nema nista.
Na vlasti su sve one demokrate,ne zna se vise iz koje stranke,svi su isti.
Sve sto ima sa vodecim mestima,direktori,upravni odbori...iz istih stranaka!
Sto je najgore,velika vecina,nije ni iz Vojvodine.

Vojvodina je vec 20 godina,Srpska gubernija,a Srbija sve cini da postane ruska gubernija.
To je trenutno stanje.
Gradjani su za EU,kakvu takvu. Za EU,kao poslednji vapaj za normalan zivot,
jer ima je omca oko vrata.

Troml

pre 12 godina

Predsjednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namjerava Srbiji
u narednom razdoblju nametne
"prorusku, marionetsku vladu".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvo, tko ima posla s Rusima od Rusa može
svašta doživjeti. No drugo je važnije.
Nije badava USA progurala Bugarsku, Rumunjsku
i Grčku u NATO i Eu. Nije badava Hrvatska i slovenija u NATO-u,
a uskoro i Eu /Hr/.
Možda bi Srbiju takvo nešto i spasilo,
jer sama nije sposobna voditi ni politiku
ni gospodarstvo.

Stevica

pre 12 godina

1996. godine niti su Seselj i SRS bili na vlasti, niti je donesen zakon o izborima. Tada je na vlasti bila koalicija SPS i Nova demokratija..
Podetio bih da smo 1990. imali vecinski izborni sistem sa 250 izbornih jedinica. 1992. je na zahtev opozicije usvojen novi zakon, kojim je uveden proporcionalni izborni sistem sa 9 izbornih jedinica. 1997. godine, uoci parlamentarnih izbora u septembru, usvojen je novi izborni zakon po kome je izborni sistem takodje bio proporcionalan, ali je bilo 29 izbornih jedinica (usvojila ga je parlamentarna vecina SPS i ND).
Sadasnji Zakon o izborima je donsen je posle 5. oktobra 2000. godine uz konsenzus svih tadasnjih parlamentarnih stranaka, (SPS, JUL, SRS i SPO) cime je Srbija postala jedna izborna jedinica, a izborni cenzus je utvrdjen na 5%. Kasnijim izmenama iz 2004. je ukinut cenzus za stranke nacionalnih manjina. Izmene i dopune ovog zakona su bile na dnevnom redu Skupstine Srbije i ove godine, kada su ukinute blanko ostavke i uvedena odredbe da svaki 3. kandidat na listi mora biti iz manje zastupljenog pola, kao i da se mandati dodeljuju prema redosledu kandidata sa izborne liste.
Za proteklih 11 godina je bilo dosta vremena da se donese novi izborni zakon, po meri LSV i drugih regionalnih stranaka, ali ocigledno da to nije odgovaralo onima koji su bili na vlasti.

STRAHINJA

pre 12 godina

I on se nasao da nesto kaze...
Bar da je pametnu stvar prozborio...
Ovako, iz njegovih usta se samo cuje "Dabogda Rusije nestalo"...
Naravno, citam izmedju redova...

boki

pre 12 godina

dokle viese srbijooooo okreci se sebi,pocni da pravis male hidroelektrane,pocni da pravis auta koja se pune kao mobilni ,jeftina energija za privreduuuu alooo,zdrava hranaaaa...... dokle vise demagogije
pozz za sve

vojvodina tursko-austorugarska gubernija forever

pre 12 godina

Vojvodina je nicija gubernija, ali je gubernija 100%. Porezi se placaju duplo. Malo pokrajni pa malo republici. Ovako bi samo placali porez Rusiji i kvit.

Mirko Novi Pazar

pre 12 godina

Pa normalno da treba da saradjujemo sa Rusijom mnogo više. Oni ne traže deo teritorije a i mnogo su nam bliži u svakom smislu. Čanak govori ono što DS ne sme. Samo ja se zalažem za ulazak Srbije u Rusku federaciju samo da ne bude čankovska Srbija.

agim

pre 12 godina

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.
Zar Canak jos nije ukapirao da je Rusija vec uspostavila marionetsku vladu 1912 i da ta vlada jos uvek neprekidno traje.

Stefan

pre 12 godina

Ja sam za referendum sa pitanjam: Ruska gubernija ili Evropska unija. Ja sam za to da Srbija bude Ruska gubernija. Imam pravo da se politicki zalazem za to kada je glavni [politicki diskurs vladajuce klase i kaste utapanje Srbiju, pod ponizavajucim uslovima u EUtopiju.

malo crn

pre 12 godina

Ljudi Zapad nas ne miriše nešto,sve dok Srbiju ne svedu na njima odgovarajuće mere neće se smiriti,a to je Velika Albanija i Vojvodina to je cilj,e sad mi možemo da se koprcamo,protestujemo,štrajkujemo gladju ništa nam ne vredi,mi smo narod koji ide ka sigurnom izumiranju i čije će se teritorije smanjivati,ako su oni nešto naumili niko im se neće odupreti,to je to.Rusi nemaju interes na Balkanu a zato ga imaju SAD i trenutno su jači kao sila,a sila boga ne moli,sutra treba ući u NATO i zaštiti šta se može zaštiti u suprotnom smo nagrabusili namma treba podrška a to je NATO.

Super Mario

pre 12 godina

E pa mi gradjani uopšte ne mislimo da se kaolicija sa DS-om pokazala kao najprihvatljivije rešenje, nego jedno od gorih u zadnjih deset godina, sve je uništeno i devastirano. A plašiš se da Rusi kupe po bagatelnoj ceni neke firme, a to što su zapadnjaci pokupovali po bagateli 95% firmi to nikom ništa? E moj Čanak slaba ti je priča.

bendower

pre 12 godina

Dosta ove kratkovide politike. Ja sam radije za to da budemo ruska nego EU gubernja. Po prognozi Svetske banke, Goldman Sachsa i svih znacajnijih ekonomskih analiticara, Rusija ce izmedju 2035 i 2040 prestici Nemacku po GDP-u i postati najveca evropska ekonomija. 2040 u top 7 najvecih ekonomija sveta nece biti nijedna iz zapadne Evrope. Buducnost Srbije je u povezivanju sa zemljama BRIC-a.

Ana

pre 12 godina

Čanku verujem jer sa njim znam na čemu sam. Govori sve što drugi nemaju hrabrosti i duhovit je. U nekim stvarima se slažem, u nekima ne, ali nikada nije lagao i kod njega nema puke demagogije. Ako ništa drugo, bar nije nakon 15-20 godina promenio ćurak kao Nikolić i Vučić.

milan

pre 12 godina

napred tomo,posto radis na dve tezge mozda ces uspeti sa opcijom
"baza na kopaoniku".predlazem skupstini koja jos nije usvojila budzet za 1da previdi dopunske investicije za lazu.

Nikola

pre 12 godina

Jel to mudro zbori covek koji je rekao da Milosevic treba da visi na Trgu a zatim je brze bolje nakon proslih izbora pozurio da pritisne zeleni taster kada je Ivica trebao da bude izglasan za ministra unutrasnjih poslova

sumorni

pre 12 godina

Hahaha...al su zapenile patriJote...

Pogledajte geografsku kartu, nema Rusije u blizini, niti će je ikada biti. Svud okolo je samo NATO i EU.

Nikakav ruski tenk, neće nikada više doći u Srbiju, jer će morati da pitaju NATO za prolaz. Tako i avion. Tako i vojnik.

Prirodno mesto za Srbiju je NATO i EU, sve ostalo je plod kafanskih maštarija i dubokog nepoznavanja geografije.

Jedino mesto gde sa vašim ljubljenim rusima možete da budete jako blizu je ovo ovde. U komentarima.

I dajte otkaz u "službi", izgleda da ste to previše ozbiljno shvatili.

Pazi samo njih, još bi nam Miru ustoličili za predsednika, a Marka za premijera valjda xD

Politkovska- Putinova Rusija

pre 12 godina

Interesi ruske vlasti su ocigledne, kao i interesi ruskih poslusnika u Srbiji: Dačić u Izbornom stabu Jedinstvene Rusije (njegovi partijci su najblizi saradnici ruskih bizMismena, on- Dacic otisao po instrukcije u rusku politicku bazu, da ih obodri i poseti kriminalce-Miru i Marka?), Toma vec odavno izjavio da "Srbija treba da bude ruska gubernija", Konuzin na nazadnjackom politickom skupu, o zagrizenim radikalima da ne govorim ...
Tesko nama! Jos kad cujem tzv. novinare koji kazu da "ne vide problem da Toma dodje na vlast"(strucnjaci: Pelevic, Vulin i slicni)?!?! Pa, imaju li iole zdravog razuma, zar su zaboravili MRAAAAK devedesetih?
Bravo, samo napred g. Canak, razotkrijte ih u potpunosti!

kaiser

pre 12 godina

Da bi ste nas ugurali u ruski zagrljaj, trebaće vam nešto konkretnije od nepismenih komentara.

Uspećete sigurno, kao što ste ugurali Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu, Crnu Goru nazad u Jugoslaviju, a Kosovo nazad u Srbiju.

P.S. Učite engleski. Od ruskog nema vajde.

predrag

pre 12 godina

Najbitnije je da gospodin Čanak nije "proničiji", a što se i pokazalo proteklih godina. Sve te minorne partije koje se boje da izađu same na izbore pune su velikih reči i "misli", samo, teško da mogu još bilo koga da prevare.

bravo

pre 12 godina

Čanak je u pravu, nama Vojvođanima Rusi nikad ništa dobro nisu doneli... (Vojvodina hoće u EU, 21. decembar 2011 15:03)
Ali zato su ti Ameri i co. poslali pakete bombona 99te, zbog kojih danas ljudi oboljevaju od raka.

KoKoga

pre 12 godina

E dosta mi je ovih rusofila... Lepo je to što smo mi bratski narod, pravoslavci itd. ali od nacionalizma se ne živi. Živi se od ekonomije. Mene zanima ko će više uložiti novca u Srbiju. Po dosadašnjoj statistici najveći ulagači jesu upravo zemlje Evropske unije. Rusima smo poklonili NIS i sad mogu da nas ucenjuju... što i rade vrlo perfidno. Niko ne pominje ruske špijune u Srbiji, samo američke. Nije li to malo čudno?
Ne razumem na koji način je Čanak ispao najveći problem u Srbiji a Liga je aktivna samo na teritoriji pokrajine? Njegova stranka nema nijednog ministra u vladi Srbije... Niko ne pominje kako su nas Velja i Koštunica ojadili i kako se ne odazivaju na sudske pozive. Gde su odgovori na Alpim-Porr koncesiju i Kolubaru? Koliko ja znam, najgore što je Čanak uradio je bio saobraćajni prekršaj.
Ko koga ovde...?!

vlada-so

pre 12 godina

Stop osovini moskva-berlin,tj.dosta nam je agresivnih germana i prevrtljive sovjetije.Angloamerikanizam je rešenje za napredni svet u koji i mi spadamo.Našim geografskim položajem ima da penetrišemo duboko u tu frankeštajn tvorevinu.Sever Srbije(vojvodina)i njen najeksponiraniji predstavnik biće na čelu.

igor

pre 12 godina

Sto se tice gubernije to je malo verovatno, ali sto se tice prodaje Telekoma i Epsa, Rusima to je potpuno u pravu, to je cilj ove vlade da rusima pored NIS-a proda i ova dva javna preduzeca, pa da posle najskupljeg gasa placamo i najskuplju struju i najskuplje telefonske usluge u regionu, a i sire, i sve te firme poklanjamo Rusima,zarad podrske po pitanju KOSOVA, mada je svima jasno da Kosovo nece biti nase ni da VOJA KOSTUNICA i ostali ovdasnji rusofili sa trupama crvene armije umarsiraju u Pristinu.

jeremija

pre 12 godina

Da li će biti prodat EPS Rusima? Sumnjam.
Da li će biti prodat Telekom Rusima? Sumnjam.
Da li će Srbija biti ruska gubernija? Neće.
Zašto sve ovo Čanak priča?
Zato što mu se hoće. On je jedini političar u Srbiji koji koristi ironiju i humor. Zato ga treba negovati.

History

pre 12 godina

Sto smaraju ovi rusofili a istoriju poznaju otprilike malo bolje od ovog

http://www.youtube.com/watch?v=fkY9wiXBDG0

Neki se izgleda slabo secaju i '99 godine kada braca Rusi nisu ni prstom mrdnuli da sprece bombardovanje, sve se zavrsilo na praznoj prici i frazama ali su uspeli da svima zamazu oci
Setite se dogadjaja iz prvog ustanka i Berlinskog kongresa (zapravo da nije bilo Austro-Ugarske, Srbija posle oslobodilackih ratova ne bi dobila nista, jer je Rusija insistirala da sve oslobodjene teritorije udju u sastav novostvorene bugarske drzave pod ruskim tutorstvom - cela juzna Srbija, Nis, Pirot, Vranje...)
Naravno da u politici svako gleda svoj interes ali Zapad makar jasno stavlja do znanja sta hoce - dok Rusi sve perfidno zavijaju u ofucanu, ljigavu i navodnu bratsko-slovensku povezanost koja izgleda samo kod Srba jos ima prodju
Ne postoji dzaba ona izreka "Braco Rusi ne spasavajte nas vise, izginusmo svi"
I ako mogu da biram svakako bi pre izabrao Zapad nego Rusiju - post komunisticka oligarhijsko-udbaska diktatura u kojoj radoznali novinari popiju metak u celo kada krenu malo da njuskaju
Neka hvala...

Marko Runjajić

pre 12 godina

Jel se to i Čanak preokreće i pušta bradu kao Vuk i Čeda? Čanak, shvati, mi ne mrzimo Ruse, čak ih šta više mnogo volimo, ali najviše volimo sebe same baš zbog toga nećemo da na vlasti budeš ti i DS. Ukratko.

Milutin

pre 12 godina

Pre bi video Ruse na ovim prostorima nego Ameriknce, jer nam nista dobro nisu doneli, samo glad, nemastinu i nezaposlenost, a sa Rusima mozemo da sardjuejmo na primer oko poljoprivrede i da obe drzave budu zadovoljne i jos niz zajednickih interesa imamo, dok sa Amerikom nista, oni su na drugom kraju sveta!

dobrivoje

pre 12 godina

A ova vlada nije marionetska!? Alo, čoveče, pa nju su formirali ambasadori SAD,Nemačke, Francuske, Velike Britanije...To znaš i ti dobro i ovakve stvari o kojima govorioš su najobičnija besmislica.

mmisa

pre 12 godina

Srbija ruska gubernija? Sjano! A ova nikakva ruzna bedna i jadna Vojvodina nek ide u EU sama pa posle neka placu i neka pomru od gladi kao Slovenci. Ja licno cu traziti rusko drzavljanstvo koliko sutra.

Thor

pre 12 godina

Da nije Rusije, ti bi se danas zvao Neubert Osmanay ili tako nešto. Koliko ja znam (a znam odlično), Srbi nikada nisu gubili nezavisnost zbog Rusa. Da nije Rusa, ne bi se mi oslobodili ni Turaka u 19. veku ni Nemaca u 20. veku. Ne sećam se ni jednog vremenskog perioda u kojem bi Nemačka bila prijatelj Srbije. Na drugoj strani, ako postoji država kojoj mi moramo biti zahvalni što nas je održala u životu, onda je to Rusija. Nisu Rusi poklali 1/3 srpske populacije na početku 20. veka niti su bili sudionici genocida nad Srbima u NDH. Srbija kao ruska gubernija? Što da ne. Bolje oni brane srpske nacionalne interese nego naša vlada.

novica52

pre 12 godina

Šta ovaj hoće, kakve gubernija i kakve gluposti, pa rusi imaju svojih problema da bi išli toliko daleko, dovoljno je što nas štite u UN i čuvaju naša stečena prava.Čanak je kao dokazani autonomaš poptpuno sludeo i priča gluposti u koje i on sam ne veruje.

krivi Stojko

pre 12 godina

Opet ta priča o poklanjanju NIS-a Rusima. Rusi su NIS platili 400 miliona uz ugovorenu obavezu ulaganja u visini 500 miliona i prihvatanje tadašnjeg duga NIS-a u visini od 200 miliona, dakle sve skupa 1 100 000 000. Uslov svih uslova je bila i garancija da Južni tok prođe preko Srbije što bi našem budžetu donosilo još 200 miliona godišnje od tranzitnih taksi. Cena je kao što se vidi prilično realna pa je i pored toga pokušano da se manjak koji NIS ima prikrije što su Rusi odmah prozreli. Za razliku od prodaje Sartida ovo je ispao posao iz snova. Najskuplji benzin plaćamo zbog ogromnih akciza koje je vlast nametnula.

Ševarice

pre 12 godina

Ja nikad neću zabiraviti 24. mart 1999. godine, pošto ovde očigledno slabo pamte da podsetim. Tog dana je počela agresija NATO pakta na Srbiju. Gospodine Čanak, nije Rusija srušila mostove, bolnice, rafinerije itd. već upravo ovi što ih nazivate prijatelji, pa nam posle dali kredit po super povoljnim uslovima da izgradimo što su porušili.

NekoIzMase

pre 12 godina

Naravno ... Zato je bolje da NIS otmemo i prodamo OMW, Telekom Srbije prodamo Dojče Telekomu, EPS prodamo Italijanima ... Pa da svaki sledeći izbori budu nevažni, da postanemo EU gubernija .... Zemlja bez perspektive i budućnosti ... Zemlja kojoj će za raskusurivanje otimati po određeni komad zemlje ...

Nenade Čanku, izađi sam na izbore i predstavi građanima svoj program !!! U skladu sa rezultatima, dobićeš i prostor u medijima, a ne kao sad ...

zlocko

pre 12 godina

Pa necu ni ja pod rusku subaru, radije bih u EU. Ali EU nas nece, Rusija nas hoce, a sami pprotiv celog sveta ne mozemo. I sta cemo sad?

Dragan

pre 12 godina

Gospodine Canak a ciji vi mislite da budemo kad nas evropa nece mozda Madjarska gubernija ( nedaj boze ) ili neka druga sto nam nekazete koji su vam ciljevi ?

dejan

pre 12 godina

Ma kakva crna ruska gubernija ?!?! Gde smo mi od Rusije ?!?! Nemamo cak niti izlaz na more. U sred NATO saveza. Strateski smo totalno nebitni. Izumiremo... Rusima samo dobro dodjemo za neku trgovinu za njihove interese i to je to. Doduse, dobro im i placamo za nepriznavanje Kosova, a kada ostanemo bez 'darova', onda ce da budu suzdrzani kao i kod bombardovanja.
Nama je interes EU, ali ne s ovom garniturom politicara. Nama trebaju moderni politicari, a ne korumpirani lopovi i lazovi.

DEDA CVETKO

pre 12 godina

Ako MORAMO (a ocigledno, moramo, jer nam nije ostavljen nijedan drugi izbor) da biramo izmedju Ruske gubernije, Kosovske klanice, Americkog poligona za isprobavanje radioaktivnog oruzja, Austrijske deponije za nuklearno gorivo, Britanske shupe za damping drogiranih i ofucalih rok-zvezda, Evropske laboratorije za eksperimente sa zivim ljudima, Turskog pasaluka ili Nemackog konc-logora, tu se, verujem, pitanje uopste i ne postavlja. Postoji samo jedan racionalan izbor.

Marie

pre 12 godina

ne razumem ovu histeričnu pomamu za svim što je rusko, kao ni opozitno mišljenje da je sve što dolazi sa zapada gadno i ružno. robovati ruskim interesima ja kanda nešto divno i bajno. pa nebitno je čankovo mišljenje kao takvo, on ga je bar izrekao, dok drugi ćute i muljaju. šta je to dobro i uspešno što rusi mogu da nam „prodaju“? narod im kao uživa u slobodi i blagostanju, a privreda i ekonomija cvetaju?! zna li iko od ovih što bi da polete u ruski zagrljaj, kakvi su im stvarni politički interesi i koliko tu ima bratstva i prijateljstva?
pitajte bugare, mađare, poljake, rumune....kako im je krasno bilo dok su se „voleli“ sa baćuškama.

Mareka

pre 12 godina

A u cijoj ste vi vladi nego u Americkoj, ko rukovodi i diriguje vama nego Amerika, zato nemojte bar vi pricati o tome, slusate ih slepo, ne smete da odete u wc dok ih ne pitate, a nista nam dobro nisu doneli...

slobodan

pre 12 godina

Pa ko je on i ko je njemu dao pravo da brani Srbiju, kada hoce od te nase ispacene i jadne zemlje da otcepi i vojvodinu ?! Sramo da ga uopste i objavljujete.

Srdjan

pre 12 godina

A kada ce pomenuti gospodin sam na izbore da se vidi koliko je njegova prava vrednost. Ako i u Novom Sadu osvoji vise od 5 procenata, onda se moze reci da ovaj covek ima neki legitimitet. Sve ostalo je lep i udoban zivot na nas racun.

mina

pre 12 godina

A čija bi ti marioneta bio gospodine Čanak? Možda sam pogrešno formulisala pitanje, ali svejedno, zar zaista mislite da bi nam Rusi naneli više zla nego recimo, Amerikanci ili Nemci, pa onda Englezi itd? Zar oni nisu bagatelno kupovali naše firme koje su sa namerom dovedene do propadanja, kako bi ti isti Evropljani mogli da ih kupe pošto zašto i na taj način se uvuku u našu zemlju? Zašto su naše banke uništene, a dovedene neke Evropske, kao da mi nismo sposobni da ih vodimo? Manite se više takvih nebuloznih priča i pustite više ovaj narod da živi na miru bez uplitanja prodanih duša u sve pore života u Srbiji! Nije nama kriv Nikolić za namerno uništavanje i propadanje zemlje, nego oni koji je vode!

Pera

pre 12 godina

Naravno, dobicemo 'pro-Opacicevu' vladu? Plasite se vi, ne samo izbora i cenzuse, nego bilo kakvih promena, jer znate kakva su sve nedela iz vas u proteklih 10 godina. Licno nemam nista protiv i da budemo gubernija, bolje nego proevropski beogradski pasaluk kakav nam je namenio zapad.

Vešala, nego šta!

pre 12 godina

Čim je Putin izjavio da će u svim firmama koje su vlasništvo Rusije (tu je i NIS) da vešaju one koji su zlouptrebili položaj, ovaj se javio!

carapan

pre 12 godina

Sve ce vas da smiri gospodja Merkel.Ili ce biti kako ona kaze ili nas biti nece.Prvo se naje.ala majke ovim nasim pa onda ovima u Pristini.Gospodjo Merkel ja vam se zahvaljujem.

b

pre 12 godina

Za ovog više neću glasati. Samo malo podvikuje pred izbore, a u stvari apsolutno ništa ne radi na ekonomskom jačanju Vojvodine, a time i Srbije.
Klasičan demagog.

Legia Semlin

pre 12 godina

Srbija treba da bude srpska i svih njenih građana, bez razlike, a ne ruska ili američka ili Evropske unije. Možda Rusi nisu pomagali koliko smo očekivali, ali nisu ni odmagali. Takođe, malo je glupavo da Rusija objavi rat NATO paktu zbog nas, a da naši momci beže preko granice da ne bi ratovali. Rusi nisu glupi - neće oni da vode naše bitke dok se mi skrivamo. Mešaće se kada i koliko im odgovara, uzimajući u obzir svoje, a ne naše interese, koji se ponekad i ne podudaraju. Na moju veliku žalost, naši i interesi Evropske unije se ne podudaraju ama baš nikad. Gospodin Čanak bi bio ubedljiviji da je za Vojvodinu, a time i Srbiju, zaista nešto i uradio, osim gaženja table RTS-a i virtualnog vešanja Miloševića na Terazijama. Mogao bi sam da izađe na izbore, da prebroji koliku to podršku ima njegova politika (ako istu uopšte ima). Ovako, prazna mu priča....

kasno je

pre 12 godina

Srbija to vec jeste, i bice jos vise. Tome je upravo pripomogla i sama EU nedavanjem kandidature Srbiji, i na taj nacin su sirom otvori vrata da se sprovede ruski interes na Balkanu.

Dragan CH

pre 12 godina

A cija smo sada?
Srbiju samo mogu da spasu "Patriotske snage", koje nisu spremne:
- da budu bilo cije "Marionete": NATO, EU itd.
- da suzbiju korupciju od strane Vlasti, jer je ona generator problema
- da suzbiju kriminal

Milomir

pre 12 godina

Neki političari će ceo svoj životni i radni vek šproživeti na unosnim manipulacijama. Kako je moguće da nezavisna demokratska vlast, bude zamenjena nekom tudjom, a da nije u pitanju oružana i nasilna okupacija? Gospodin Čanak bi te pojmove trebao da objasni gradjanima, tek toliko da znamo da li su u današnjem svetu prisutni mehanizmi kojima neka demokratski izabrana vlast može da radi u ineteresu i za interes neke strane države. Politički ugled nosi i političku odgovornost prema gradjanima, a to podrazumeva edukovanje gradjana o stranim uticajima kod nas, i putevima ostvarenja tog uticaja, kako bi gradjani svojim znanjem i svojim glasovima na izborima mogli da se suprotstave nevidljivoj okupaciji zemlje. Možda da čujemo koji politički faktori kod nas se finansiraju stranim sredstvima, javno ili tajno, ali i ko su, ne samo plaćeni, nego i ideološki zastupnici stranih interesa? Gospodine Čanak?

berkut

pre 12 godina

Interesantno. Nije da sam nešto preterano lud za Rusima, niti imam bas neki osećaj da je česima i mađarima bilo lepo do 89-te, ali mislim da je krajnje nepošteno vređati inteligenciju građana permanentnim moralnim oscilacijama u političkim izjavama, od predloga da se vešaju funkcioneri, preko separatističkih tendencija, pa do kohabitacije sa SPS. Mnogo je prijatelju, mnogo je.

Iz ličnog iskustva mogu da kažem, obzirom da sam radio i za zapadne firme i za domaće, da mašimo temu vezano za poreklo kapitala. Logika je ista, Čanak to zna i priča o tome, samo neke sitnice prećutkuje. Neka bilo ko da obrazloženje, ali neostrašćeno, realno, koja je razlika između Ruskog, Grčkog, Slovenačkog, Hrvatskog ili bilo kog drugog kapitala. Ako pogledate upravni odbor NIS-a, oni imaju takve fakseve, pored kojih pola nasih politicara nije nikada prosla. Sa druge strane kako je taj NIS imao pozitivni poslovanje posle prve godine?

Bitno je da izbacimo, da prosto ukinemo ideološko razmišljanje u politici u biznisu. Evo, ideološki gledano, Nemci sada jednostavno nastupaju sa pozicije kao da je , nedaj bože, 1936. pa šta sada da radimo ? da ne pričamo i sa njima ? da se lepo izolujemo, i da pričamo samo sa Severnom Korejom. Istina je da nam Rusi nisu pomogli 1999, ali nam nisu srušili ni jedan most

ljubica

pre 12 godina

Nema i ne moze biti vise marionetska bilo koja vlada od ove sadasnje koju olicava Canak. Posle izbora dobicemo ne prosrpsku nego SRPSKU vladu koja ce voditi racuna o srpskim nacionalnim, drzavotvornim, ekonomskim, privrednim i svim drugim interesima. Naravno u njoj nece biti danasnje koalicije jer niko ne zove palikucu da gasi pozar.

mare

pre 12 godina

Nije Srbija Beograd ili Novi Sad, Ima naroda i u unutrasnjosti mada ih vi trenutno ne vidite, nisu Vam bitni dok se ne raspisu izbori, tek tada se setite i Sumadije- a ta ista sumadija zivi od tih rusa najvise- tek da se zna.

Chohiba Maduro...

pre 12 godina

Na stranu misljenje i Cankova prepoznatljiva: "barokno- kitnjasta mentalna masturbacija" oko Rusije etc( u pravu je...)....ali ljudi moji, pa sta je ovo?! PARAZIT!!!! de luxe!!!(hocu ovde -necu tamo...ali ako moze malo da zagrabim sve sa onom plavusom u parlamentu%co koji cute i uzivaju-ma bre covece idi nam vise sa ociju...Vidite ovako, ako bude u predizbornoj koaliciji sa DS ja glasam za PROMENE i tacka.!!!!

kneginja

pre 12 godina

''i njemu sličnih '' - floskula kojom se služe političari kad nemaju argumente. Dakle, šta imamo, Toma i kako već rekosmo ' njemu slični ' hoće da vide Rusiju kao srpsku guberniju. Ok. Još jedna od dosadnih podmetačina koje se uporno ponavljaju protiv SNS-a. Toma Nikolić i SNS žele da u rusiji imamo bliskog pravoslavnog prijatelja, a Srbija će biti srpska i ničija više. tako da gluposti o kojekakvim gubernijama što je inače termin iz 19. veka i nikako se ne bi mogao ' progurati ' u 21, vek ' ne piju vodu '. Srbija je srpska i Srbija je evropska sa prijateljima širom sveta!

totoki

pre 12 godina

Nenade,svi znamo tvoje misljenje o Rusiji.Reci nam,malo za promenu,svoje misljenje o politici EU i SAD prema Srbiji,ako smes.Postena ili ne,fer ili ne-fer.

jana

pre 12 godina

Ovi ljudi jedino sto su naucili to je ruska gubernija i ruska gubernija kada ih pitate za obrazlozenje njihovih stavova oni opet ista pesma "oni ce da kupuju nasa javna preduzeca za male pare"pa ne mogu da ih kupe za velike pare kada ste ih vi gospodine canak za ovih 10 god doveli do propasti

Ђорђе ГМ

pre 12 godina

Губернија? Да није поново успостављена царевина у Русији? Не чух...
ЕУ или РУСИЈА? А где је ту СРБИЈА?

novi_beograd

pre 12 godina

Mislim da necu doziveti dan kada ce LSV izaci samostalno na izbore, pa da vidim sa kolikim snagama planira gospodin Canak da se "bori"...Ponavljam, mislim da tako nesto necu doziveti, a tek mi je 30 godina.....

тоша

pre 12 godina

Јао ова досада жива! Стално му се Руси привиђају! Кад га слушам реко би да пије превише вотке...

Bucko razmisljam

pre 12 godina

Predsednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namerava da Srbiji u narednom periodu nametne „prorusku, marionetsku vladu“.

Gospodine Canak, Rusija ne mora vise Srbiji nametati „prorusku, marionetsku vladu“, "prostudiraj" malo bolje politiku Tadica, Jeremica, Dacica itd. pogledaj ko su "saveznici" i "strateski partneri" te Vlasti, puno toga ce vam se "kaz'ti samo" !
I Kostunica je Predsednik "Demokratske Stranke" Srbije a isto tako ni Tadiceva "Demokratska stranka" nije iz "Turkmenistana" nego iz Srbije pa opet svi vidimo da to ne garantuje put ka EU !

Nebojsa, Subotica

pre 12 godina

Nije vredno ni komentarisanja, ali mi samo nije jasno zasto se ovoj trenutnoj politickoj pojavi bilo ko obraca sa "gospodin"?

Viktor

pre 12 godina

@sumorni
Da navedem samo jedan od podnaslova iz clanka u jednim uglednom evropskim novinama iz grada koji je neoficiljelni centar medjunarodne politike (Zeneva, Svajcarska) i gde se neki stvari mogu procitati u dnevnim novinama bar par godina pre nego sto postanu stvarnost, ali izgleda da su neki "slepi kod ociju"

"Svidjalo nam se ili ne, Rusija je ponovo postala velika sila"

Srbin u dusi

pre 12 godina

Covek sam nemoze da osvoji 1% glasova a ponasa se kao da je neznam sta.Daj bre vise nepricaj gluposti molim te.Vidis i sam da svima sluzimo za podkusurivanje ali Rusi nas bar nisu bombardovali ako nista .

mpc

pre 12 godina

Prvo je izmislio tačku na pljačku pa nastavio gde su njegovi prethodnici stali. Posle je izmislio lustraciju koja je samo prazan papir bio evo već 11 godina od kada je na vlasti. Smeta mu beogradizacija. Naravno on želi novosadizaciju. Sad okreni, obrni iz početka...

?

pre 12 godina

Празна и смешна прича... Спин доктор - господин Чанак!
Само не схватам како не види или не жели да види, а већ 10 година му се показује и доказује и не само њему, да је Србија постала класична КОЛОНИЈА Запада. Мада и бивша браћа из бивше нам заједничке државе нису нарочито боље прошли. Питајте оне из БиХ.

uxi

pre 12 godina

Izbori su već odavno morali biti raspisani. Ova vlast je užasno loša. Ogromna je nezaposlenost, neimaština, siromaštvo, ljudi bukvalno gladuju, nemaju da plate struju, gas i ostale komunalije. Život dostojan čoveka je ono što narod želi. Žele da im deca ne budu gladna, žedna, bosa i da imaju uslove da se leče, obrazuju, zaposle, putuju i ponešto steknu, naprave porodicu i brinu se o njoj. To je politika koja njih zanima i nije ih briga za Čedu, za Tadića, za Čanka, za Dinkića, za Dačića. Zato se gospodo na vlasti sklonite već jednom, Srbija želi promene.

?

pre 12 godina

Au, Cedomir ce na prste da se podigne kad sad krene da ti zvecka...
Spremi se.
Pozdrav iz Beograda.
PS. Pusti ti Putina i nekakve gubernije. Dzaba se sekiras. NO PROBLEMS. Zna on sta radi.

Gordon

pre 12 godina

Jos ti nesto da se pitas, bilo bi fantasticno.
Od tvoje gubernerije ptaj novinare b92 koliko si firmi ugasio i koliko je preduzeca propalo?!
Prosle nedelje su te zeznuli,tvoj amandman bilo sve crveno.
Meni je sve jedno koja ce gubernerija biti(americka ili ruska),ako ne bude valjalo, opet ima da menjamo sve dok se ne pojavi neko i bude trazio da svaki cent vratite u budzet i dokazete poreklo novca.

Rade

pre 12 godina

Ljudi, ne zivimo li mi vec u banana drzavi? A ovaj plasi narod gubernijama, da ne bi videli jad i bedu oko sebe. Ovo je stari recept kad je lose plasi gorim, da bi na izborima izabrali ono sto im u iracionalnom stoji kao manje lose. I jos nesto, od 2002. do 2011. Srbija je izgubila stanovnika koliko danas imaju Nis i Novi Sad zajedno, a ekonomski se unakazila. Vala svaka cast nasem narodu sta sve moze da istrpi.

marija

pre 12 godina

PS. Dok ti Nenade, gundjas o necemu sto niko ne pominje, Rusi i Ameri pod punim naoruzanjem piju sokice u kafani SLOZNA BRACA u Kosovskoj Mitrovici.

Troml

pre 12 godina

Predsjednik LSV Nenad Čanak smatra da Rusija namjerava Srbiji
u narednom razdoblju nametne
"prorusku, marionetsku vladu".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvo, tko ima posla s Rusima od Rusa može
svašta doživjeti. No drugo je važnije.
Nije badava USA progurala Bugarsku, Rumunjsku
i Grčku u NATO i Eu. Nije badava Hrvatska i slovenija u NATO-u,
a uskoro i Eu /Hr/.
Možda bi Srbiju takvo nešto i spasilo,
jer sama nije sposobna voditi ni politiku
ni gospodarstvo.

decko koji obecava

pre 12 godina

Opet ona stara DOS-ovska, glasajte za nas, jer ako ovi drugi dodju na vlast....Alo bre, 2011. je godina, do kada vise mislite da vam ta prica prolazi?!

slazem se

pre 12 godina

slazem se sa stefanom za referendumsko pitanje!!! samo ga treba dopuniti - da li smo za eu bez kosova ili za saradnju sa rusijom sa kosovom

Mira

pre 12 godina

Pa ni neće biti ruska gubernija kada to već jeste. A gospodim Čanak je jkedan krajnje nepouzdani političar i sa crnim đavolom će da se stopi u koaliciju samo da ostane bliže podeli vlasti. Izgleda da je dogovoreno da bude gradonačelnik Novog Sada, pa će zbog toga u koaliciju sa DS. nadam se da ni takva koalicija neće pobediti, ovih nam je jako dosta.

Branko

pre 12 godina

A kakvo bi važno i značajno mesto u EU zauzela Srbija s obzirom na svoju ekonomsku i privrednu snagu kao i na institucionalne kapacitete? Politički kapaciteti su dokazani kroz poslednjih 20 godina (Dinkić, Nikolić, Čanak, Velja, Voja, Čeda, Drašković, Mićunović, Đelić, Tadić, Trivan, CESID, NVO za razne izuzetnosti i ostali eksperti koji su stekli svoje obrazovanje na raznim vorkšopovima i radionicama u raznim Segedinima. Ovi likovi su kao rođeni za Domanovića i negovu "Stradiju" i "Vođu". A da i na kraju Džej!

Vladimir

pre 12 godina

Ruska guvernija? Kome treba propala zemlja? pa nikom... Nece niko nazadno i korumpirano drustvo. Evropa pa bila ona Nemacka ili Britanska ili bilo cija nece nas u svoje dvoriste a i sto bi? Ponasamo se kao da treba da im je cast sto ce da nam lece ekonomiju... Smesni smo... zrno graska na karti...

Nik

pre 12 godina

Gospodine Canak,vlast ce biti onakva kakvu narod bude izabrao na izborima.I molim Vas izadjite bar jednom samostalno na izbore.Hvala moderatoru ako objavi komentar.

Dule Somborac

pre 12 godina

On nema podršku od pravih vojvodjana.
Ima podršku od DS-a i kuma Kostića,to mu dodje i isto.

Naravno,ne želimo biti ničija gubernija,samo normalni deo EU.

Severnjak

pre 12 godina

Jedan od paradoksa za Vojvodinu.
Srbija je preuzela Naftnu industriju Vojvodine i napravila NIS.
Taj isti NIS,kupljen je od rusa,a pre toga,nije vraceno vlasnistvo Vojvodini.
Kupio ga Gasprom,sada jedan od vlasnika i Srbijagasa.
A Srbijagas,svoje prve pogone,jos pre 50 godina,imao je u Vojvodini.
Banatski dvor,skladiste,bas se pitam gde se nalazi.
Svi izvori i busotine,koje su otisle sa NIS-om,slucajno su u Vojvodini.
Hemijska industrija Pancevo,preuzeta od Srbijagasa.
Pancevo je u Vojvodini.

Normalan covek,ne zna koga da vise mrzi.
Srbiju,sto je sve uzela i ne vraca,nego je prodala (poklonila),
ili rusi sto su kupili,dobili.
Od sve prodaje-poklona,sta je videla Vojvodina od tog novca??

A ovaj,sve to gleda i cuti.Sad je nasao nesto da kaze.

Vojvodina ima milion razloga za ustanak!
Ali ni od toga nema nista.
Na vlasti su sve one demokrate,ne zna se vise iz koje stranke,svi su isti.
Sve sto ima sa vodecim mestima,direktori,upravni odbori...iz istih stranaka!
Sto je najgore,velika vecina,nije ni iz Vojvodine.

Vojvodina je vec 20 godina,Srpska gubernija,a Srbija sve cini da postane ruska gubernija.
To je trenutno stanje.
Gradjani su za EU,kakvu takvu. Za EU,kao poslednji vapaj za normalan zivot,
jer ima je omca oko vrata.

Dzox

pre 12 godina

Sto svi kukaju na Rusiju? Amerika nam je bolja? Ili mozda EU? Nervira me to nametnuto razmisljanje protiv Rusije u globalu. Stvarno ste smesni. A vi nazovi vojvodjani, sta glumite? Jeste vi narod za sebe? Jeste bolji od ostalih? Kad vec vicete kako niste krave za muzu, sto uvozite crni luk, krompir, sljive bre itd.? Nemate pojma ni 10% sta se sve desava u vasoj drzavi a lupetpate kako mozete biti mala Svajcarska. Poenta canka je : ako ne mozes biti gazda u kuci, budi gaza u ocepljenoj sobi. Sreca pa uvek ima neukih ljudi koji poveruju u cuda. Svaka vam cast!

Van Zemaljac

pre 12 godina

NIS je loše prodat,ali da li su realno prodate duvanska industrija i željezara Smederevo?
U stvari,koja je zemlja prodla duvansku industriju?

Leone

pre 12 godina

Ovde je svaka vlada necija marioneta, samo nikako da postanu marioneta sopstvenog naroda.
Ps. nacrtaj smajlija na glasackom listu i prenesi dalje :)

STRAHINJA

pre 12 godina

I on se nasao da nesto kaze...
Bar da je pametnu stvar prozborio...
Ovako, iz njegovih usta se samo cuje "Dabogda Rusije nestalo"...
Naravno, citam izmedju redova...

Stevica

pre 12 godina

1996. godine niti su Seselj i SRS bili na vlasti, niti je donesen zakon o izborima. Tada je na vlasti bila koalicija SPS i Nova demokratija..
Podetio bih da smo 1990. imali vecinski izborni sistem sa 250 izbornih jedinica. 1992. je na zahtev opozicije usvojen novi zakon, kojim je uveden proporcionalni izborni sistem sa 9 izbornih jedinica. 1997. godine, uoci parlamentarnih izbora u septembru, usvojen je novi izborni zakon po kome je izborni sistem takodje bio proporcionalan, ali je bilo 29 izbornih jedinica (usvojila ga je parlamentarna vecina SPS i ND).
Sadasnji Zakon o izborima je donsen je posle 5. oktobra 2000. godine uz konsenzus svih tadasnjih parlamentarnih stranaka, (SPS, JUL, SRS i SPO) cime je Srbija postala jedna izborna jedinica, a izborni cenzus je utvrdjen na 5%. Kasnijim izmenama iz 2004. je ukinut cenzus za stranke nacionalnih manjina. Izmene i dopune ovog zakona su bile na dnevnom redu Skupstine Srbije i ove godine, kada su ukinute blanko ostavke i uvedena odredbe da svaki 3. kandidat na listi mora biti iz manje zastupljenog pola, kao i da se mandati dodeljuju prema redosledu kandidata sa izborne liste.
Za proteklih 11 godina je bilo dosta vremena da se donese novi izborni zakon, po meri LSV i drugih regionalnih stranaka, ali ocigledno da to nije odgovaralo onima koji su bili na vlasti.

vojvodina tursko-austorugarska gubernija forever

pre 12 godina

Vojvodina je nicija gubernija, ali je gubernija 100%. Porezi se placaju duplo. Malo pokrajni pa malo republici. Ovako bi samo placali porez Rusiji i kvit.

boki

pre 12 godina

dokle viese srbijooooo okreci se sebi,pocni da pravis male hidroelektrane,pocni da pravis auta koja se pune kao mobilni ,jeftina energija za privreduuuu alooo,zdrava hranaaaa...... dokle vise demagogije
pozz za sve