Utorak, 20.12.2011.

08:56

43 % ne zna za koga da glasa

Kada bi izbori bili održani ovih dana, 43 odsto građana s pravom glasa nije sigurno da bi na njih izašlo, pokazalo istraživanje agencije Faktor plus.

Izvor: Politika

43 % ne zna za koga da glasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Vuk

pre 12 godina

43% zna dobro za koga bi glasalo,samo da ima za koga.

U Srbiji ne postoji politicka stranka,
koja nije finansirana od nekog takuna ili nema neku spregu za drugim strankama.

Kada bi se pojavila stranka sa clanovima koji nisu u sprezi sa tajkunima,drugim strankama,i koja bi imala program za suzbijanje korupcije,monopola,uredjenog pravosudja itd.

43% glasaca,imala bi za koga da glasa.

bs

pre 12 godina

Ono sto sledi nisu IZBORI vec MORANJE verujem da je procenat izlaznosti svakim danom sve manji bas zbog toga i da je sada realno da na izbore nece izaci vise od 50 procenata glasaca! A ko je za to kriv, pa isti oni koji se nalaze na listama i cemu onda glasanje da bi oni znali koliki je ciji TAL!!

Miroslav

pre 12 godina

Pa ako ne znaju za koga treba da glasaju onda ne treba ni da nam bude bolje, ja jedino sto znam je da treba podhitno skinuti sadasnju garnituru ljudi sa vlasti!

Firewind

pre 12 godina

Mrzelo me da citam sve komentare pa ne znam da li je ovo neko pomenuo. Svojevremeno sam naisao na opciju Nijedan od ponudjenih odgovora (NOPO).
Ne znam sta se sad desava sa njima ali bi vredelo pogledati malo na netu i ako izadju mozda glasati za njih. Cisto da napomenem, ne lobiram za njih, jednostavno sam i ja jedan od tih koji nema vise ideju, svi su mi isti...

ratko_82

pre 12 godina

Dveri - pokret za zivot srbije, jedina zdrava i logicna solucija. Medijski imaju jako skucen prostor pa ljudi za njih jos ne znaju.

Mastermind

pre 12 godina

Pa ljudi moji valjda je svima jasno da sadasnja vlast mora da nestane sa politicke scene Srbije, a to im samo mi obicni gradjani mozemo obezbediti, nista nam lepo nisu doneli, upropastili zemlju, sve zivo, doveli nas rub egzistencije...

Ko je lupao u serpu ?

pre 12 godina

@Nadalrules
Slazem se, ali u Srbiji je sve naopako pa i ovo. Ako su u ponudi lopovi, lopovi, lopovi i lopovi samo idiot, po nasem shvatanju, moze da izadje i da glasa.

strahota

pre 12 godina

Apsolutna je strahota da 57% zna za koga ce glasati!!!
Da tolika vecina misli da nekome od aktuelnih opcija treba dati legalitet glasanjem!
Ja u svojoj okolini ne znam takvih ni 5.7%!
Ovo je kao ono 90-ih, ne znam nikoga ko glasa Slobu, a dodju izbori, i on glat pobedi!
Porucujem onima koji ce ubacivati bele listice da to ne cine jer ce s belim listicima biracki odbori manipulisati precutnim dogovorom! Dakle obavezno nesto nacrtati ili napisati buntovnicki i ozlojedjeno da ne bi mogli da naude vasem nevazecem listicu.

Jelena S.

pre 12 godina

Kada u državi vlada totalni haos, i kada se ljudi bukvalno bore za goli opstanak, kada trebaju da i preko regularnog posla (ako ga uopšte i imaju) rade dodatni posao kako bi prehranili porodicu, narod nema n i vremena ni volje ni želje da se bakće sa izborima i da uopšte izlaze da glasaju! Još ako se drže parole da su svi isti i da niko nije bolji, onda je to još gore! Dosta je narodu ispiran mozak Evropskom unijom i boljim životom, od čega naravno nema ništa i toga su svi svesni! Ovo bi trebalo da bude glavni reper vlasti da zapravo vidi koliko je narod koji oni predstavljaju nezadovoljan svojim životima! Ovim se samo pokazuje da bi već trebalo da su odavno dali ostavke i raspisali izbore!

Duki

pre 12 godina

Znam samo da je ovakav bedan život bez perspektive više nemoguće podneti, pa ne vidim razlog da bi građani i dalje želeli ovako da žive. Treba probati sa drugim ljudima, možda nešto učine po tom pitanju. Odugovlačenje rešenja je izazvalo apatiju kod građana, ali verujem da će se u pravom trenutku svi pokrenuti radi boljitka. Zato, ja nemam dilemu za koga ću glasati.

Pera lozac

pre 12 godina

Ti ljudi, mene nisu anketirali ali sam tu, nemaju za koga da glasaju.

Od prisutnih na sceni nece ni za koga.

Prilicno sam siguran da bi na neki rok od par godina izlazak, u maju 2012, makar 5-10 da ne kazem 43% posto ljudi na izbore sa nevazecim listicem imalo efekta.

Na kraju neka svako glasa kako misli da je najbolje.

ZaphodBeeblebrox

pre 12 godina

Problem je što na izborima u Srbiji se ne glasa za bolje, već za manje loše, a manje loših nema. Još gore od toga je što od ovih 43% neopredeljenih ima mnogo onih koji su "opredeljeno zaboravili" kako su Šešelj i "naprednjaci" vladali u Slobino vreme. Vrhunac licemerja je Aleksandar Vučić koji priča o neslobodi medija, a dok je on bio ministar informisanja krajem 90-ih, zatvarao je medije kao od šale samo ako se pomene opozicija, a sad kritikuje navodnu "blokadu" medija iako ne mogu ni špahlom da ga skinem sa ekrana domaćih televizija. A Šešeljeve (i Tome Nikolića) "zakone" samo nenormalan čovek može da smatra normalnim. O nesposobnosti ove vlasti može da se priča danima, ali i to je bolje od povratka u 90-e...

M012Z

pre 12 godina

Postoji tu i druga strana ispitivanja, mnogi ce podrzati aktuelni rezim, ali ce na glasanju uraditi suprotno jer ne zele da se opoziciono deklarisu. Sa druge strane, postoji ogroman broj ljudi koji kaze da nece glasati i time javno ostaje neutralan, ne zamerajuci se ni jednoj strani. Tu postoji ogroman broj ljudi koji se ne zeli zamerati sefovima na poslu i sl. Kada se brojevi malo bolje procesljaju dobija se ogromna podrska najjacoj opozicionoj struji, ali se zbog krize otpustanja to taji. Izbore dobija opozicija u razlici od 7 do 10% u zavisnosti od broja iskreno neutralnih i fiktivno neutralnih biraca. Za pocetak treba prebrojati nezaposlene i protumaciti strajkove u raznim resorima za kvalitetnu analiticku procenu i svako moze dobiti tacan odgovor.

caru carevo

pre 12 godina

Kako to nevažeći listići mogu da doprinesu nešto. Neće nevažeći listići formirati vladu i da su u većini. A istu poruku o nezadovoljstvu daje i velika apstinencija od izbora. Po usvojenom zakonu, da samo jedan čovek glasa za neku partiju a svi ostali da ne glasaju ili da budu nevažeći, ta partija bi bila na vlasti, i to sa 250 poslanika. Ne daju se stranke tako lako preći.
Ipak, ima nešto i dobro iz svega toga. Narodi na ovim prostorima su u situaciji da posle samo nešto više od 10 godina višepartijskog sistema u prilici da uvidi svu njegovu besmislenost i nakaznost. Drugima je za tako nešto trebalo ceo vek da dođu na sličan zaključak. Mada, cena za taj ubrzani proces jeste ogromna.

Nadalrules

pre 12 godina

Za neznalice. Rec "idiot" je grckog porekla. Tako su nazivani gradani koji su imali pravo glasa, a nisu ga koristili, to jest nisu glasali. Procentualno gledano, Srbija ima 43% idiota.

Zabarka

pre 12 godina

Da mi je samo videti,o cemu razmisljaju funkcioneri aktuelne vlasti u Srbiji.Ne treba da terorisu narod svojim govorima o uspesima vlasti,dovoljno je da puste narod da sam kaze sta misli.Konacan odgovor ce dobiti na izborima.

Milena

pre 12 godina

Lakše mi je kad čujem da je još neko imao ovakvih problema i da rešenje koje primenjuju ima pozitivan efekat. A uz to postao je članica EU. Ima nade za nas ako pratimo Tadića!

Daca

pre 12 godina

Ne mogu nam probleme resiti Tadic, Dacic, Ceda, svojim predizbornim obecanjima. Oni su nam probleme i stvorili. Zato, narode, sirom otvorenih ociju i videcete veliko plavetnilo, poput neba, vode…

SASA 076

pre 12 godina

glasaćemo za onog koji nam je pre 4 godine rekao šta nas čeka od strane vajne EU, a što se standarda tiče bilo je bolje dok je on bio na vlasti ko je to pa znate po broju minusa od dežurnih štabova ali džaba, narod je otvorio oči i vidi ko je vera ko nevera, ko nam je pričao bajke a ko govorio istinu

Lady D

pre 12 godina

Ne znam za druge. Mene ovoga puta ništa neće pokolebati u nameri da glasam za bolju budućnost. Ne moram ništa drugo da uzmem u obzir osim toga da sam izgubila posao, da moj suprug već skoro punih šest meseci čeka da dobije rešenje za penziju ( naravno i penziju), da nas u međuvremenu izdržava ćerka sa svojom malom platom. Dalje ne treba ni da nabrajam. Glasaću za one koji će da mi vrate život dostojan čoveka. Za ovu sadašnju vlast, nikad više!

reptil

pre 12 godina

neko je napisao,samo se izborima moze doci do promena.to je tacno,ali u normalnim zemljama sa kvalitetnim strankama i stranackim licnostima.a kod nas,imate izbor izmedju mulja i blata,pa vi izvolite i birajte,ja ne.

Kontrash

pre 12 godina

Bitno je da grabimo krupnim koracima ka samosvesti. Svesni smo da ne znamo. A to je za nasu naciju veci korak, nego sto ga je nacinio Nil Armstrong setajuci po Mesecu. Sto bi rekao stari Buzz Aldrin "Mozda je ovo mali korak za Nila Armstronga, ali je za mene bas veliki". Braco Srbi neka je sa srecom, o cemu se radi?

DRZIVAGO

pre 12 godina

Većina vidim neće da glasa ili će precrtati listić. Slažem se, ali ne zaboravite sa kim imamo posla. Sa belosvetskim prevarantima i lopovima (i pozicija i opozicija). Smisliće oni nešto kako da doskoče nevažećim listićima.

Vendetta

pre 12 godina

Da li će ljudi ikada shvatiti da su izbori samo iluzija, oni su tu samo da bi smo mi imali privid da ustvari imamo izvor, da se mi nešto pitamo. Međutim istina je sasvim drugačija. Političari su samo glumci na pozornici, kada promenimo glumce, opet nas čeka gledanje iste predstave... Da bi se nešto stvarno promenilo, potrebno je promeniti sistem, sistem je taj koji diktira kako će glumci na pozornici igrati!

Nik

pre 12 godina

Samo jedna napomena, koja je ovde vrlo bitna... Precrtati listic(ili ne izaci na izbore) IMA SMISLA jedino ako KRITICNA masa(ona koja odlucuje) to isto URADI! U suprotnom, indirektno dajemo glas drugima(najcesce velikim strankama)!!!

P.s. Nemojte da vas/nas izmuzu na ovome! I da, svakako da nema niti jedna NORMALNA i zdrava politicka opcija na sceni...

madammim

pre 12 godina

Dokle se ne promeni izborni sistem koji danas postojI, u kojima mali ucenjuju velike (koji, istini za volju, i nemaju neke kvalitete), dokle god politika mesa prste u sve moguce sfere zivota, dokle god je korupcija na ovolikom nivou, stranacki su podeljeni sektori za zaposljavanje, i glavno gomila ljudi bez posla, ja da glasam NECU!

Stone Cold

pre 12 godina

Sama kandidatura nema veliki znacaj kako se to predstavlja u javnosti a ovoliko broj nezainteresovanih su zapravo nezadovoljni stanjem u zemlji .Oni treba da izadju i glasaju protiv vladajuce koalicije .

Cutim glasno

pre 12 godina

A jel mozemo na revers neka stranka iz Evrope, pa da glasamo samo na ovim izborima, a kada nas uvedu u Evropu i ove nauce pameti da onda glasamo za nase nove ljude i ideje.

Anchi

pre 12 godina

Koga da biramo? Predsednik mora da izgleda pristojno, da poseduje visok nivo kulture i stila. Mora da bude inteligentan (i načitan), diplomata, da zna kada da bude pričljiv a kada da ćuti i da uliva poverenje ne samo narodu koji ga bira već i stranim zemljama. Od svih aktuelnih političara sa naših prostora Tadić prednjači.

Velizar

pre 12 godina

Realna slika Srbije je da su ljudi razočarani, prevareni, obmanuti, gladni...To dokazuje ovoliki procenat ljudi koji ne zna za koga bi glasao. Zato glasajte za sebe, jer ste većina, tiha većina, koja će na dan izbora glasno reći Socijaldemokratska partija Srbije-Rasim Ljajić, jer Ljudi su preči od velikih reči....

gost

pre 12 godina

Kakav crni prazan listic, kakav crni bojkot, Ja izlazim i na listicu ostavljam prigodnu poruku ulepsanu sa prigodnim crtezom ako poruka nije slucajno jasna clanovima komisije. To ce biti odraz mog trenutnog poverenje u ovu vlast i opoziciju :)

Rajko

pre 12 godina

Ja samo znam da ovako vise ne moze, da mora doci do nekih promena. Do toga moze doci samo ako izadjemo na izbore i ne rasipamo glasove na male partije, koje posle ucenjuju i na taj nacin upravljaju drzavom sa nekoliko procenata osvojenih glasova i kroje nam sudbinu.

Neutralni

pre 12 godina

Desiće se nešto što je profesor Stojiljković nagovestio početkom godine, odnosno ono što je Srbijanka Turajlić počela da ponavlja u poslednje vreme sve glasnije: aktivni bojkot - veliki broj nevažećih listića na izborima. Da li ste primetili koliki je odjek imala izjava Turajlićeve, kada je Tadić počeo da izjavljuje kako vlast mora da motiviše ljude i da glasaju za neku opciju i kako je apstinencija najgore rešenje. Ja samo ne znam kako je Tadić zamislio da im glasači (partijama) upute poruku da su svi od reda treća liga i da jednostavno ne žele nikoga od njih da vide u vlasti.

Sonja Račić

pre 12 godina

Изгледа да су одабрали баш неке мргуде за ово истраживање. Верујем да ћемо добити статус кандидата у марту 2012.

maraton

pre 12 godina

Samo se izborimo može doći do promena. I samo izborima se novoizabranima može pokazati da loše rade i ići u nove promene. Jedino tako možemo doći do kvalitetne vlasti, koja će voditi računa šta radi, kako radi i da li na najbolji mogući način vrši vlast u ime onih koji su je birali. Zato, izađimo na izbore i glasajmo.

zabrinut gradjanin

pre 12 godina

Gradjani gledajte bolju buducnost,pustite Eu,nije nam bila Eu potrebna kad je Tito bio,pa kad ej Milosevic bio pa se zivelo mnogo bolje,sad nam kao treba a nemamo za hleba,pa da li je vredno srozati drzavu do te mere da narod nema za osnvno.

ljuba prevareni demokrata

pre 12 godina

Nije ni čudno da su rezultati takvi jer je aktuelna vlast oličena u Demokratskoj stranci zajedno sa svojim satelitima delovanjem i lošim rezultatima ogadila politiku narodu Srbije.Ali mislim da ipak nisu svi političari i partije iste i da ima ipak za koga treba glasati.

Boris

pre 12 godina

Posto su posle proslih izbora, na koje sam izasao i glasao za DS, gospoda zaboravili i na mene i na moje sunarodnike, ja im ovaj put vracam uslugu i zaboravljam pojmove: izbori , glasati, Evropa itd. itd. Ja da im jos jednom pomognem da pljacakaju i lazu narod ne pada mi na pamaet, a za bolje sutra....Ako se SAM ne snadjem nece mi pomoci nijedna stranka , niti Evropa niti bilo ko!!!!

Rade

pre 12 godina

Mislim da ljudi moraju da izadju na izbore i da glasaju, jer jedino tako mogu da ocekuju da ce se nesto promeniti i mozda krenuti na bolje. Ako zele da se nesto promeni, nek glasaju za promene, tako bar neka nada ostaje. Nije resenje da sede u kucama i nista ne preduzimaju, pod parolom - svi su oni isti, jer to nije bas sasvim tacno.

calypso mj6

pre 12 godina

Verujem da je tako, ljudi su u totalnoj konfuziji, ne pomaže ni dversko: konačno imam za koga da glasam :) valjda shvatili ljudi da je to stranka ili porodica sa antirazumskom politikom.Stranke su u problemu, biće velika borba za svakog glasača, i treba da bude, najveće šanse za glasove imaju najveći: ds i sns, a ostali će morati više da brinu!

DEPRESIJA

pre 12 godina

Sve je propalo, nema nade, nemam vezu i jakog ćaleta i kevu... Šta ja nezaposlen i fakultetski obrazovan da radim?! Kome da počnem da se šlihtam da bi dobio posao?!

vlada-so

pre 12 godina

Izađeš na izbore sav bitan kao odlučuješ o nečemu,kad u pola devet uveče ambasadori i tajkuni formiraju vladu.To su priznali i sami akteri političke scene.Onda se samo postavlja pitanje,kao kad čerečiš svinju,ko će dobiti but i glavu,ko špic rebra i čvarke,ko butkice i krmenadle.Naravno,sirota raja će dobiti koske.
Možda ovo deluje kao razočarenje u demokratiju,ali uprkos velikom broju partija,nijedna nije obećala raščišćavanje taloga prethodnih 20 godina,prema tome neću da im dam legitimitet za dalje čerečenje.

MRV

pre 12 godina

Свим политичарима веселе изборне празнике жели коалиција Покрета "Нећу да гласам - хоћу да таласам" и Странке "Бели глас за Србије спас" - листа "Насмеши се и покажи зубе" и поздравља их песмом групе "Квин" WE WILL, WE WILL ROCK YOU.

P.S.
НЕ ГЛАСАЈТЕ ПРОТИВ, тако им само идете на руку, дајете им легитимитет. Пођите тог дана код кумова или се бавите цртањем.

Zuba

pre 12 godina

Nek tih 43% izadju na izbore i nek preskrabaju listis, zajedno sa nama koji znamo unapred da cemo da ga preskrabamo, i eto resenja za nas, a problema za ove na vlasti. Nema se za koga glasati, svi su isti, razumite to. LDP, SNS i ostala opozicija je u politici mnogo duze od mnogih u DS-u, pa za tolke godine dinar nisu doneli, samo uzimali, e sad nece ni oni nista da dobiju. Ne zavaravajtese samo preskraban litic donosi dobro.
(Jah, 20. decembar 2011 09:25)
Sve sto si napisao je tacno. Kamo lepe srece da vecina ovog naroda tako misli i da tako uradi, al ne vredi jer nam je usud da imamo kratko pamcenje. Dosta mi je vise jednih te istih likova na politickoj sceni, koji samo gledaju svoj interes a narod ko sisa. A pomenuti likovi iz LDP-a ili SNS-a( Ceda, Vucic )nek bar jednom ustanu rano popiju kafu i posteno odu na neki posao. A o ovima na vlasti da i ne pricam. Sve u svemu svi su mi se smucili.

siroce

pre 12 godina

Ja najiskrenije ne znam za koga da glasam. Bez emocija, bez strasti i mrznje, kad razmislim, ja nemam za koga da glasam. Ispadne da te na kraju svi iznevere.

brze pljuge Srbije

pre 12 godina

Na tih 43% treba dodati i oko 20% hard core apstinenata ciji broj se iz godine u godinu povecava pa cete shvatiti da u politickom zivotu Srbije ucestvuje bulumenta koju delegira manjina a da vlast realno ima podrsku tek 20% glasaca - drugim recima, tek svaki peti gradjanin sa pravom glasa bi mozda mogao da podrzi vlast u nekoj odluci.
Ovo je realna slika glasackog tela u Srbiji poslednjih 25 godina. Tajkuni su je davno prozreli pa sve manje finansiraju partije jer uvidjaju da one nemaju realan drustveni uticaj vec se stvar svodi na prodavanje magle. Vlast je na tu "izdaju" odgovorila javnim preduzecima odakle je uspostavila finansiranje tako da kroz mesecne rezije finansirate rezim. E sad, ako se setite ko je napravio najvise javnih preduzeca znacete i ko odrzava ovaj nakazni sistem u Srbiji.

СССС

pre 12 godina

Да би сте се одлучили за кога да гласате сетите се кад је евро био 75 динара и ко је тад био председник владе.

Miroslav

pre 12 godina

Ako narod ne zna za koga da glasa, neka razmisli malo ko je obećavao brda i doline, hiljade evra od prodatih fabrika svakom punoletnom građaninu, evropska unija itd. Pa kad sve sumira znaće za koga sigurno ne treba da glasa.

xc

pre 12 godina

@neko niko
Sinak pa nema u ovoj zemlji sto gradjana pa da ti sam dignes za jedan procenat:)
A ja cu svoj glas da dam onome koji na svom bilbordu napise: Vas glas koji date nama vama nista bolje nece doneti ali nama za koje glasate donece materijalno mnogo vise!

Aleksandar

pre 12 godina

za (gradjanin Srbije iz Srbije, 20. decembar 2011 09:28)

Već zvučiš kao jedan iz 1920tih u Nemačkoj, sa kosom u stranu i sitnim brčićima.

Čuli smo tvoju žalbu. A šta predlažeš?

penzioner pera

pre 12 godina

Zasto neka stranka ne ponudi program oporavka kao sto je u Argentini uradjeno,i da objasni mnogima sta je u tom programu ,ja mislim da bi lagano dobili vecinu glasova,jer je to jedini put za napacen i gladan narod.

Jožef

pre 12 godina

Pa kad nema na koga da se galsa . Svi su neki idi mi dođi mi .
Zar vam iko od ovih liči bar malo na ozbiljnog političara stručnjaka ?
Pa da se ja pitam niti bi mrdnuo cm za bilo kojeg od ovih klonova a kamo li da glasam . Šta da glasamo-šta ? Srbija nema adekvatnu neku ,,elitu,,za politiku . Jednom već moramo da se suočimo sa istinom . Došlo je do kraja i nema više kud . Računi stižu i moraju se plaćati .

MikiBg

pre 12 godina

Ja ću da dopišem i zaokružim Zvezdu Patrika. Čak i takav retard ne bi više štete učinio ovom društvu od ovih korumpiranih ljigavih prodavaca magle. A za one koji tvrde da je ubacivanje nevažećeg listića neozbiljno, neodgovorno i da omogućava pobedu najgorih, jedno pitanje. Kako znate kome i protiv koga ste dali glas, kad su ovde sve koalicije moguće, a svaki nazovi program šarena laža?

Đole

pre 12 godina

PRAZAN LISTIĆ, jer bi neizlaženjem pokazao da me ne zanima, A ZANIMA ME.

PRAZAN LISTIĆ, jer ne želim NIKOME da dajem legitimitet, pa posle da se kajem, kao što se još uvek kajem od 2008.

SVI SU ISTI, NIŠTA SE NEĆE PROMENITI KO GOD DA DOĐE NA VLAST!

jadna zemlja

pre 12 godina

Ako gradjani smatraju da treba i dalje da zive ovim zivotom koji nije dostojan jednog coveka, mogu mirne duse da glasaju za Tadica jos koji put! Ako su izgubili zdrav razum, ne kosta ih nista i da izgube jos malo tog dostojanstva koje im je ostalo!

Jah

pre 12 godina

Nek tih 43% izadju na izbore i nek preskrabaju listis, zajedno sa nama koji znamo unapred da cemo da ga preskrabamo, i eto resenja za nas, a problema za ove na vlasti. Nema se za koga glasati, svi su isti, razumite to. LDP, SNS i ostala opozicija je u politici mnogo duze od mnogih u DS-u, pa za tolke godine dinar nisu doneli, samo uzimali, e sad nece ni oni nista da dobiju. Ne zavaravajtese samo preskraban litic donosi dobro.

gradjanin Srbije iz Srbije

pre 12 godina

Po ovim istraživanjima Srbija nije MENTALNO zrela zemlja za demokratiju.Imama utisak da se ovde niko ne bi bunio kada bi vlast na silu preuzeo neki DIKTATORSKI lik tipa DAČIĆA (samo je važno da ima neke veze sa uniformom).Srbija je DNO DNA Evropskog kontinenta i kao takva ne da nije zaslužila kandidaturu za EU ,nego priziva RUSKU VOJNO-Obaveštajnu Diktaturu što se može zaključiti čitajući Proglas Gubernatora KONUZINA u današnjem broju lista DANAS.On je već završio izbornu KAMPANJU.

Mikele

pre 12 godina

Ja cu da glasam za SNS. I to ne zato sto ih nesto specijalno volim, nego hocu da vidim ledja raznim Dulicima, Ciricima, Dinkicima, Mrkonjicima i ostalim prevarantima i lopovima...

Ekipa na vlasti se osetila nedodirljiva i vreme je da idu u penziju!

o da

pre 12 godina

E to mene nervira. Pa ljudi vidite kakva je situcija u zemlji,a vi sada neznate za koga će te.
(Alex, 20. decembar 2011 09:20)

Pa jel ja stalno pricam - nije vlast uzrok svega ovoga, vlast je samo instrument, mi srbi smo jedini krivci za sve sto nam se desava i sto ce nam deca ziveti bednije cak i od nas samih. Zato moja u martu idu preko grane oboje.

Proka

pre 12 godina

Kako da glasaju za neku partiju kada se bukvalno svaka dovodi u vezu sa nekim tajkunom, kako da glasaju kada ni jedna partija nije pokazala da je imuna na korupciju?

Jah

pre 12 godina

Nek tih 43% izadju na izbore i nek preskrabaju listis, zajedno sa nama koji znamo unapred da cemo da ga preskrabamo, i eto resenja za nas, a problema za ove na vlasti. Nema se za koga glasati, svi su isti, razumite to. LDP, SNS i ostala opozicija je u politici mnogo duze od mnogih u DS-u, pa za tolke godine dinar nisu doneli, samo uzimali, e sad nece ni oni nista da dobiju. Ne zavaravajtese samo preskraban litic donosi dobro.

Proka

pre 12 godina

Kako da glasaju za neku partiju kada se bukvalno svaka dovodi u vezu sa nekim tajkunom, kako da glasaju kada ni jedna partija nije pokazala da je imuna na korupciju?

gost

pre 12 godina

Kakav crni prazan listic, kakav crni bojkot, Ja izlazim i na listicu ostavljam prigodnu poruku ulepsanu sa prigodnim crtezom ako poruka nije slucajno jasna clanovima komisije. To ce biti odraz mog trenutnog poverenje u ovu vlast i opoziciju :)

vlada-so

pre 12 godina

Izađeš na izbore sav bitan kao odlučuješ o nečemu,kad u pola devet uveče ambasadori i tajkuni formiraju vladu.To su priznali i sami akteri političke scene.Onda se samo postavlja pitanje,kao kad čerečiš svinju,ko će dobiti but i glavu,ko špic rebra i čvarke,ko butkice i krmenadle.Naravno,sirota raja će dobiti koske.
Možda ovo deluje kao razočarenje u demokratiju,ali uprkos velikom broju partija,nijedna nije obećala raščišćavanje taloga prethodnih 20 godina,prema tome neću da im dam legitimitet za dalje čerečenje.

o da

pre 12 godina

E to mene nervira. Pa ljudi vidite kakva je situcija u zemlji,a vi sada neznate za koga će te.
(Alex, 20. decembar 2011 09:20)

Pa jel ja stalno pricam - nije vlast uzrok svega ovoga, vlast je samo instrument, mi srbi smo jedini krivci za sve sto nam se desava i sto ce nam deca ziveti bednije cak i od nas samih. Zato moja u martu idu preko grane oboje.

Miroslav

pre 12 godina

Ako narod ne zna za koga da glasa, neka razmisli malo ko je obećavao brda i doline, hiljade evra od prodatih fabrika svakom punoletnom građaninu, evropska unija itd. Pa kad sve sumira znaće za koga sigurno ne treba da glasa.

Boris

pre 12 godina

Posto su posle proslih izbora, na koje sam izasao i glasao za DS, gospoda zaboravili i na mene i na moje sunarodnike, ja im ovaj put vracam uslugu i zaboravljam pojmove: izbori , glasati, Evropa itd. itd. Ja da im jos jednom pomognem da pljacakaju i lazu narod ne pada mi na pamaet, a za bolje sutra....Ako se SAM ne snadjem nece mi pomoci nijedna stranka , niti Evropa niti bilo ko!!!!

DEPRESIJA

pre 12 godina

Sve je propalo, nema nade, nemam vezu i jakog ćaleta i kevu... Šta ja nezaposlen i fakultetski obrazovan da radim?! Kome da počnem da se šlihtam da bi dobio posao?!

penzioner pera

pre 12 godina

Zasto neka stranka ne ponudi program oporavka kao sto je u Argentini uradjeno,i da objasni mnogima sta je u tom programu ,ja mislim da bi lagano dobili vecinu glasova,jer je to jedini put za napacen i gladan narod.

Neutralni

pre 12 godina

Desiće se nešto što je profesor Stojiljković nagovestio početkom godine, odnosno ono što je Srbijanka Turajlić počela da ponavlja u poslednje vreme sve glasnije: aktivni bojkot - veliki broj nevažećih listića na izborima. Da li ste primetili koliki je odjek imala izjava Turajlićeve, kada je Tadić počeo da izjavljuje kako vlast mora da motiviše ljude i da glasaju za neku opciju i kako je apstinencija najgore rešenje. Ja samo ne znam kako je Tadić zamislio da im glasači (partijama) upute poruku da su svi od reda treća liga i da jednostavno ne žele nikoga od njih da vide u vlasti.

gradjanin Srbije iz Srbije

pre 12 godina

Po ovim istraživanjima Srbija nije MENTALNO zrela zemlja za demokratiju.Imama utisak da se ovde niko ne bi bunio kada bi vlast na silu preuzeo neki DIKTATORSKI lik tipa DAČIĆA (samo je važno da ima neke veze sa uniformom).Srbija je DNO DNA Evropskog kontinenta i kao takva ne da nije zaslužila kandidaturu za EU ,nego priziva RUSKU VOJNO-Obaveštajnu Diktaturu što se može zaključiti čitajući Proglas Gubernatora KONUZINA u današnjem broju lista DANAS.On je već završio izbornu KAMPANJU.

Cutim glasno

pre 12 godina

A jel mozemo na revers neka stranka iz Evrope, pa da glasamo samo na ovim izborima, a kada nas uvedu u Evropu i ove nauce pameti da onda glasamo za nase nove ljude i ideje.

DRZIVAGO

pre 12 godina

Većina vidim neće da glasa ili će precrtati listić. Slažem se, ali ne zaboravite sa kim imamo posla. Sa belosvetskim prevarantima i lopovima (i pozicija i opozicija). Smisliće oni nešto kako da doskoče nevažećim listićima.

Đole

pre 12 godina

PRAZAN LISTIĆ, jer bi neizlaženjem pokazao da me ne zanima, A ZANIMA ME.

PRAZAN LISTIĆ, jer ne želim NIKOME da dajem legitimitet, pa posle da se kajem, kao što se još uvek kajem od 2008.

SVI SU ISTI, NIŠTA SE NEĆE PROMENITI KO GOD DA DOĐE NA VLAST!

madammim

pre 12 godina

Dokle se ne promeni izborni sistem koji danas postojI, u kojima mali ucenjuju velike (koji, istini za volju, i nemaju neke kvalitete), dokle god politika mesa prste u sve moguce sfere zivota, dokle god je korupcija na ovolikom nivou, stranacki su podeljeni sektori za zaposljavanje, i glavno gomila ljudi bez posla, ja da glasam NECU!

Mikele

pre 12 godina

Ja cu da glasam za SNS. I to ne zato sto ih nesto specijalno volim, nego hocu da vidim ledja raznim Dulicima, Ciricima, Dinkicima, Mrkonjicima i ostalim prevarantima i lopovima...

Ekipa na vlasti se osetila nedodirljiva i vreme je da idu u penziju!

Jožef

pre 12 godina

Pa kad nema na koga da se galsa . Svi su neki idi mi dođi mi .
Zar vam iko od ovih liči bar malo na ozbiljnog političara stručnjaka ?
Pa da se ja pitam niti bi mrdnuo cm za bilo kojeg od ovih klonova a kamo li da glasam . Šta da glasamo-šta ? Srbija nema adekvatnu neku ,,elitu,,za politiku . Jednom već moramo da se suočimo sa istinom . Došlo je do kraja i nema više kud . Računi stižu i moraju se plaćati .

Zuba

pre 12 godina

Nek tih 43% izadju na izbore i nek preskrabaju listis, zajedno sa nama koji znamo unapred da cemo da ga preskrabamo, i eto resenja za nas, a problema za ove na vlasti. Nema se za koga glasati, svi su isti, razumite to. LDP, SNS i ostala opozicija je u politici mnogo duze od mnogih u DS-u, pa za tolke godine dinar nisu doneli, samo uzimali, e sad nece ni oni nista da dobiju. Ne zavaravajtese samo preskraban litic donosi dobro.
(Jah, 20. decembar 2011 09:25)
Sve sto si napisao je tacno. Kamo lepe srece da vecina ovog naroda tako misli i da tako uradi, al ne vredi jer nam je usud da imamo kratko pamcenje. Dosta mi je vise jednih te istih likova na politickoj sceni, koji samo gledaju svoj interes a narod ko sisa. A pomenuti likovi iz LDP-a ili SNS-a( Ceda, Vucic )nek bar jednom ustanu rano popiju kafu i posteno odu na neki posao. A o ovima na vlasti da i ne pricam. Sve u svemu svi su mi se smucili.

siroce

pre 12 godina

Ja najiskrenije ne znam za koga da glasam. Bez emocija, bez strasti i mrznje, kad razmislim, ja nemam za koga da glasam. Ispadne da te na kraju svi iznevere.

MikiBg

pre 12 godina

Ja ću da dopišem i zaokružim Zvezdu Patrika. Čak i takav retard ne bi više štete učinio ovom društvu od ovih korumpiranih ljigavih prodavaca magle. A za one koji tvrde da je ubacivanje nevažećeg listića neozbiljno, neodgovorno i da omogućava pobedu najgorih, jedno pitanje. Kako znate kome i protiv koga ste dali glas, kad su ovde sve koalicije moguće, a svaki nazovi program šarena laža?

Nik

pre 12 godina

Samo jedna napomena, koja je ovde vrlo bitna... Precrtati listic(ili ne izaci na izbore) IMA SMISLA jedino ako KRITICNA masa(ona koja odlucuje) to isto URADI! U suprotnom, indirektno dajemo glas drugima(najcesce velikim strankama)!!!

P.s. Nemojte da vas/nas izmuzu na ovome! I da, svakako da nema niti jedna NORMALNA i zdrava politicka opcija na sceni...

reptil

pre 12 godina

neko je napisao,samo se izborima moze doci do promena.to je tacno,ali u normalnim zemljama sa kvalitetnim strankama i stranackim licnostima.a kod nas,imate izbor izmedju mulja i blata,pa vi izvolite i birajte,ja ne.

jadna zemlja

pre 12 godina

Ako gradjani smatraju da treba i dalje da zive ovim zivotom koji nije dostojan jednog coveka, mogu mirne duse da glasaju za Tadica jos koji put! Ako su izgubili zdrav razum, ne kosta ih nista i da izgube jos malo tog dostojanstva koje im je ostalo!

Vendetta

pre 12 godina

Da li će ljudi ikada shvatiti da su izbori samo iluzija, oni su tu samo da bi smo mi imali privid da ustvari imamo izvor, da se mi nešto pitamo. Međutim istina je sasvim drugačija. Političari su samo glumci na pozornici, kada promenimo glumce, opet nas čeka gledanje iste predstave... Da bi se nešto stvarno promenilo, potrebno je promeniti sistem, sistem je taj koji diktira kako će glumci na pozornici igrati!

xc

pre 12 godina

@neko niko
Sinak pa nema u ovoj zemlji sto gradjana pa da ti sam dignes za jedan procenat:)
A ja cu svoj glas da dam onome koji na svom bilbordu napise: Vas glas koji date nama vama nista bolje nece doneti ali nama za koje glasate donece materijalno mnogo vise!

brze pljuge Srbije

pre 12 godina

Na tih 43% treba dodati i oko 20% hard core apstinenata ciji broj se iz godine u godinu povecava pa cete shvatiti da u politickom zivotu Srbije ucestvuje bulumenta koju delegira manjina a da vlast realno ima podrsku tek 20% glasaca - drugim recima, tek svaki peti gradjanin sa pravom glasa bi mozda mogao da podrzi vlast u nekoj odluci.
Ovo je realna slika glasackog tela u Srbiji poslednjih 25 godina. Tajkuni su je davno prozreli pa sve manje finansiraju partije jer uvidjaju da one nemaju realan drustveni uticaj vec se stvar svodi na prodavanje magle. Vlast je na tu "izdaju" odgovorila javnim preduzecima odakle je uspostavila finansiranje tako da kroz mesecne rezije finansirate rezim. E sad, ako se setite ko je napravio najvise javnih preduzeca znacete i ko odrzava ovaj nakazni sistem u Srbiji.

MRV

pre 12 godina

Свим политичарима веселе изборне празнике жели коалиција Покрета "Нећу да гласам - хоћу да таласам" и Странке "Бели глас за Србије спас" - листа "Насмеши се и покажи зубе" и поздравља их песмом групе "Квин" WE WILL, WE WILL ROCK YOU.

P.S.
НЕ ГЛАСАЈТЕ ПРОТИВ, тако им само идете на руку, дајете им легитимитет. Пођите тог дана код кумова или се бавите цртањем.

Rajko

pre 12 godina

Ja samo znam da ovako vise ne moze, da mora doci do nekih promena. Do toga moze doci samo ako izadjemo na izbore i ne rasipamo glasove na male partije, koje posle ucenjuju i na taj nacin upravljaju drzavom sa nekoliko procenata osvojenih glasova i kroje nam sudbinu.

Kontrash

pre 12 godina

Bitno je da grabimo krupnim koracima ka samosvesti. Svesni smo da ne znamo. A to je za nasu naciju veci korak, nego sto ga je nacinio Nil Armstrong setajuci po Mesecu. Sto bi rekao stari Buzz Aldrin "Mozda je ovo mali korak za Nila Armstronga, ali je za mene bas veliki". Braco Srbi neka je sa srecom, o cemu se radi?

Stone Cold

pre 12 godina

Sama kandidatura nema veliki znacaj kako se to predstavlja u javnosti a ovoliko broj nezainteresovanih su zapravo nezadovoljni stanjem u zemlji .Oni treba da izadju i glasaju protiv vladajuce koalicije .

СССС

pre 12 godina

Да би сте се одлучили за кога да гласате сетите се кад је евро био 75 динара и ко је тад био председник владе.

Lady D

pre 12 godina

Ne znam za druge. Mene ovoga puta ništa neće pokolebati u nameri da glasam za bolju budućnost. Ne moram ništa drugo da uzmem u obzir osim toga da sam izgubila posao, da moj suprug već skoro punih šest meseci čeka da dobije rešenje za penziju ( naravno i penziju), da nas u međuvremenu izdržava ćerka sa svojom malom platom. Dalje ne treba ni da nabrajam. Glasaću za one koji će da mi vrate život dostojan čoveka. Za ovu sadašnju vlast, nikad više!

caru carevo

pre 12 godina

Kako to nevažeći listići mogu da doprinesu nešto. Neće nevažeći listići formirati vladu i da su u većini. A istu poruku o nezadovoljstvu daje i velika apstinencija od izbora. Po usvojenom zakonu, da samo jedan čovek glasa za neku partiju a svi ostali da ne glasaju ili da budu nevažeći, ta partija bi bila na vlasti, i to sa 250 poslanika. Ne daju se stranke tako lako preći.
Ipak, ima nešto i dobro iz svega toga. Narodi na ovim prostorima su u situaciji da posle samo nešto više od 10 godina višepartijskog sistema u prilici da uvidi svu njegovu besmislenost i nakaznost. Drugima je za tako nešto trebalo ceo vek da dođu na sličan zaključak. Mada, cena za taj ubrzani proces jeste ogromna.

zabrinut gradjanin

pre 12 godina

Gradjani gledajte bolju buducnost,pustite Eu,nije nam bila Eu potrebna kad je Tito bio,pa kad ej Milosevic bio pa se zivelo mnogo bolje,sad nam kao treba a nemamo za hleba,pa da li je vredno srozati drzavu do te mere da narod nema za osnvno.

ljuba prevareni demokrata

pre 12 godina

Nije ni čudno da su rezultati takvi jer je aktuelna vlast oličena u Demokratskoj stranci zajedno sa svojim satelitima delovanjem i lošim rezultatima ogadila politiku narodu Srbije.Ali mislim da ipak nisu svi političari i partije iste i da ima ipak za koga treba glasati.

Velizar

pre 12 godina

Realna slika Srbije je da su ljudi razočarani, prevareni, obmanuti, gladni...To dokazuje ovoliki procenat ljudi koji ne zna za koga bi glasao. Zato glasajte za sebe, jer ste većina, tiha većina, koja će na dan izbora glasno reći Socijaldemokratska partija Srbije-Rasim Ljajić, jer Ljudi su preči od velikih reči....

ZaphodBeeblebrox

pre 12 godina

Problem je što na izborima u Srbiji se ne glasa za bolje, već za manje loše, a manje loših nema. Još gore od toga je što od ovih 43% neopredeljenih ima mnogo onih koji su "opredeljeno zaboravili" kako su Šešelj i "naprednjaci" vladali u Slobino vreme. Vrhunac licemerja je Aleksandar Vučić koji priča o neslobodi medija, a dok je on bio ministar informisanja krajem 90-ih, zatvarao je medije kao od šale samo ako se pomene opozicija, a sad kritikuje navodnu "blokadu" medija iako ne mogu ni špahlom da ga skinem sa ekrana domaćih televizija. A Šešeljeve (i Tome Nikolića) "zakone" samo nenormalan čovek može da smatra normalnim. O nesposobnosti ove vlasti može da se priča danima, ali i to je bolje od povratka u 90-e...

calypso mj6

pre 12 godina

Verujem da je tako, ljudi su u totalnoj konfuziji, ne pomaže ni dversko: konačno imam za koga da glasam :) valjda shvatili ljudi da je to stranka ili porodica sa antirazumskom politikom.Stranke su u problemu, biće velika borba za svakog glasača, i treba da bude, najveće šanse za glasove imaju najveći: ds i sns, a ostali će morati više da brinu!

maraton

pre 12 godina

Samo se izborimo može doći do promena. I samo izborima se novoizabranima može pokazati da loše rade i ići u nove promene. Jedino tako možemo doći do kvalitetne vlasti, koja će voditi računa šta radi, kako radi i da li na najbolji mogući način vrši vlast u ime onih koji su je birali. Zato, izađimo na izbore i glasajmo.

strahota

pre 12 godina

Apsolutna je strahota da 57% zna za koga ce glasati!!!
Da tolika vecina misli da nekome od aktuelnih opcija treba dati legalitet glasanjem!
Ja u svojoj okolini ne znam takvih ni 5.7%!
Ovo je kao ono 90-ih, ne znam nikoga ko glasa Slobu, a dodju izbori, i on glat pobedi!
Porucujem onima koji ce ubacivati bele listice da to ne cine jer ce s belim listicima biracki odbori manipulisati precutnim dogovorom! Dakle obavezno nesto nacrtati ili napisati buntovnicki i ozlojedjeno da ne bi mogli da naude vasem nevazecem listicu.

Nadalrules

pre 12 godina

Za neznalice. Rec "idiot" je grckog porekla. Tako su nazivani gradani koji su imali pravo glasa, a nisu ga koristili, to jest nisu glasali. Procentualno gledano, Srbija ima 43% idiota.

Aleksandar

pre 12 godina

za (gradjanin Srbije iz Srbije, 20. decembar 2011 09:28)

Već zvučiš kao jedan iz 1920tih u Nemačkoj, sa kosom u stranu i sitnim brčićima.

Čuli smo tvoju žalbu. A šta predlažeš?

Rade

pre 12 godina

Mislim da ljudi moraju da izadju na izbore i da glasaju, jer jedino tako mogu da ocekuju da ce se nesto promeniti i mozda krenuti na bolje. Ako zele da se nesto promeni, nek glasaju za promene, tako bar neka nada ostaje. Nije resenje da sede u kucama i nista ne preduzimaju, pod parolom - svi su oni isti, jer to nije bas sasvim tacno.

Duki

pre 12 godina

Znam samo da je ovakav bedan život bez perspektive više nemoguće podneti, pa ne vidim razlog da bi građani i dalje želeli ovako da žive. Treba probati sa drugim ljudima, možda nešto učine po tom pitanju. Odugovlačenje rešenja je izazvalo apatiju kod građana, ali verujem da će se u pravom trenutku svi pokrenuti radi boljitka. Zato, ja nemam dilemu za koga ću glasati.

Sonja Račić

pre 12 godina

Изгледа да су одабрали баш неке мргуде за ово истраживање. Верујем да ћемо добити статус кандидата у марту 2012.

Daca

pre 12 godina

Ne mogu nam probleme resiti Tadic, Dacic, Ceda, svojim predizbornim obecanjima. Oni su nam probleme i stvorili. Zato, narode, sirom otvorenih ociju i videcete veliko plavetnilo, poput neba, vode…

Zabarka

pre 12 godina

Da mi je samo videti,o cemu razmisljaju funkcioneri aktuelne vlasti u Srbiji.Ne treba da terorisu narod svojim govorima o uspesima vlasti,dovoljno je da puste narod da sam kaze sta misli.Konacan odgovor ce dobiti na izborima.

ratko_82

pre 12 godina

Dveri - pokret za zivot srbije, jedina zdrava i logicna solucija. Medijski imaju jako skucen prostor pa ljudi za njih jos ne znaju.

Firewind

pre 12 godina

Mrzelo me da citam sve komentare pa ne znam da li je ovo neko pomenuo. Svojevremeno sam naisao na opciju Nijedan od ponudjenih odgovora (NOPO).
Ne znam sta se sad desava sa njima ali bi vredelo pogledati malo na netu i ako izadju mozda glasati za njih. Cisto da napomenem, ne lobiram za njih, jednostavno sam i ja jedan od tih koji nema vise ideju, svi su mi isti...

Anchi

pre 12 godina

Koga da biramo? Predsednik mora da izgleda pristojno, da poseduje visok nivo kulture i stila. Mora da bude inteligentan (i načitan), diplomata, da zna kada da bude pričljiv a kada da ćuti i da uliva poverenje ne samo narodu koji ga bira već i stranim zemljama. Od svih aktuelnih političara sa naših prostora Tadić prednjači.

SASA 076

pre 12 godina

glasaćemo za onog koji nam je pre 4 godine rekao šta nas čeka od strane vajne EU, a što se standarda tiče bilo je bolje dok je on bio na vlasti ko je to pa znate po broju minusa od dežurnih štabova ali džaba, narod je otvorio oči i vidi ko je vera ko nevera, ko nam je pričao bajke a ko govorio istinu

Ko je lupao u serpu ?

pre 12 godina

@Nadalrules
Slazem se, ali u Srbiji je sve naopako pa i ovo. Ako su u ponudi lopovi, lopovi, lopovi i lopovi samo idiot, po nasem shvatanju, moze da izadje i da glasa.

M012Z

pre 12 godina

Postoji tu i druga strana ispitivanja, mnogi ce podrzati aktuelni rezim, ali ce na glasanju uraditi suprotno jer ne zele da se opoziciono deklarisu. Sa druge strane, postoji ogroman broj ljudi koji kaze da nece glasati i time javno ostaje neutralan, ne zamerajuci se ni jednoj strani. Tu postoji ogroman broj ljudi koji se ne zeli zamerati sefovima na poslu i sl. Kada se brojevi malo bolje procesljaju dobija se ogromna podrska najjacoj opozicionoj struji, ali se zbog krize otpustanja to taji. Izbore dobija opozicija u razlici od 7 do 10% u zavisnosti od broja iskreno neutralnih i fiktivno neutralnih biraca. Za pocetak treba prebrojati nezaposlene i protumaciti strajkove u raznim resorima za kvalitetnu analiticku procenu i svako moze dobiti tacan odgovor.

Mastermind

pre 12 godina

Pa ljudi moji valjda je svima jasno da sadasnja vlast mora da nestane sa politicke scene Srbije, a to im samo mi obicni gradjani mozemo obezbediti, nista nam lepo nisu doneli, upropastili zemlju, sve zivo, doveli nas rub egzistencije...

bs

pre 12 godina

Ono sto sledi nisu IZBORI vec MORANJE verujem da je procenat izlaznosti svakim danom sve manji bas zbog toga i da je sada realno da na izbore nece izaci vise od 50 procenata glasaca! A ko je za to kriv, pa isti oni koji se nalaze na listama i cemu onda glasanje da bi oni znali koliki je ciji TAL!!

Pera lozac

pre 12 godina

Ti ljudi, mene nisu anketirali ali sam tu, nemaju za koga da glasaju.

Od prisutnih na sceni nece ni za koga.

Prilicno sam siguran da bi na neki rok od par godina izlazak, u maju 2012, makar 5-10 da ne kazem 43% posto ljudi na izbore sa nevazecim listicem imalo efekta.

Na kraju neka svako glasa kako misli da je najbolje.

Miroslav

pre 12 godina

Pa ako ne znaju za koga treba da glasaju onda ne treba ni da nam bude bolje, ja jedino sto znam je da treba podhitno skinuti sadasnju garnituru ljudi sa vlasti!

Jelena S.

pre 12 godina

Kada u državi vlada totalni haos, i kada se ljudi bukvalno bore za goli opstanak, kada trebaju da i preko regularnog posla (ako ga uopšte i imaju) rade dodatni posao kako bi prehranili porodicu, narod nema n i vremena ni volje ni želje da se bakće sa izborima i da uopšte izlaze da glasaju! Još ako se drže parole da su svi isti i da niko nije bolji, onda je to još gore! Dosta je narodu ispiran mozak Evropskom unijom i boljim životom, od čega naravno nema ništa i toga su svi svesni! Ovo bi trebalo da bude glavni reper vlasti da zapravo vidi koliko je narod koji oni predstavljaju nezadovoljan svojim životima! Ovim se samo pokazuje da bi već trebalo da su odavno dali ostavke i raspisali izbore!

Milena

pre 12 godina

Lakše mi je kad čujem da je još neko imao ovakvih problema i da rešenje koje primenjuju ima pozitivan efekat. A uz to postao je članica EU. Ima nade za nas ako pratimo Tadića!

Vuk

pre 12 godina

43% zna dobro za koga bi glasalo,samo da ima za koga.

U Srbiji ne postoji politicka stranka,
koja nije finansirana od nekog takuna ili nema neku spregu za drugim strankama.

Kada bi se pojavila stranka sa clanovima koji nisu u sprezi sa tajkunima,drugim strankama,i koja bi imala program za suzbijanje korupcije,monopola,uredjenog pravosudja itd.

43% glasaca,imala bi za koga da glasa.

Mikele

pre 12 godina

Ja cu da glasam za SNS. I to ne zato sto ih nesto specijalno volim, nego hocu da vidim ledja raznim Dulicima, Ciricima, Dinkicima, Mrkonjicima i ostalim prevarantima i lopovima...

Ekipa na vlasti se osetila nedodirljiva i vreme je da idu u penziju!

gradjanin Srbije iz Srbije

pre 12 godina

Po ovim istraživanjima Srbija nije MENTALNO zrela zemlja za demokratiju.Imama utisak da se ovde niko ne bi bunio kada bi vlast na silu preuzeo neki DIKTATORSKI lik tipa DAČIĆA (samo je važno da ima neke veze sa uniformom).Srbija je DNO DNA Evropskog kontinenta i kao takva ne da nije zaslužila kandidaturu za EU ,nego priziva RUSKU VOJNO-Obaveštajnu Diktaturu što se može zaključiti čitajući Proglas Gubernatora KONUZINA u današnjem broju lista DANAS.On je već završio izbornu KAMPANJU.

Anchi

pre 12 godina

Koga da biramo? Predsednik mora da izgleda pristojno, da poseduje visok nivo kulture i stila. Mora da bude inteligentan (i načitan), diplomata, da zna kada da bude pričljiv a kada da ćuti i da uliva poverenje ne samo narodu koji ga bira već i stranim zemljama. Od svih aktuelnih političara sa naših prostora Tadić prednjači.

Velizar

pre 12 godina

Realna slika Srbije je da su ljudi razočarani, prevareni, obmanuti, gladni...To dokazuje ovoliki procenat ljudi koji ne zna za koga bi glasao. Zato glasajte za sebe, jer ste većina, tiha većina, koja će na dan izbora glasno reći Socijaldemokratska partija Srbije-Rasim Ljajić, jer Ljudi su preči od velikih reči....

Sonja Račić

pre 12 godina

Изгледа да су одабрали баш неке мргуде за ово истраживање. Верујем да ћемо добити статус кандидата у марту 2012.

Rade

pre 12 godina

Mislim da ljudi moraju da izadju na izbore i da glasaju, jer jedino tako mogu da ocekuju da ce se nesto promeniti i mozda krenuti na bolje. Ako zele da se nesto promeni, nek glasaju za promene, tako bar neka nada ostaje. Nije resenje da sede u kucama i nista ne preduzimaju, pod parolom - svi su oni isti, jer to nije bas sasvim tacno.

СССС

pre 12 godina

Да би сте се одлучили за кога да гласате сетите се кад је евро био 75 динара и ко је тад био председник владе.

maraton

pre 12 godina

Samo se izborimo može doći do promena. I samo izborima se novoizabranima može pokazati da loše rade i ići u nove promene. Jedino tako možemo doći do kvalitetne vlasti, koja će voditi računa šta radi, kako radi i da li na najbolji mogući način vrši vlast u ime onih koji su je birali. Zato, izađimo na izbore i glasajmo.

zabrinut gradjanin

pre 12 godina

Gradjani gledajte bolju buducnost,pustite Eu,nije nam bila Eu potrebna kad je Tito bio,pa kad ej Milosevic bio pa se zivelo mnogo bolje,sad nam kao treba a nemamo za hleba,pa da li je vredno srozati drzavu do te mere da narod nema za osnvno.

ljuba prevareni demokrata

pre 12 godina

Nije ni čudno da su rezultati takvi jer je aktuelna vlast oličena u Demokratskoj stranci zajedno sa svojim satelitima delovanjem i lošim rezultatima ogadila politiku narodu Srbije.Ali mislim da ipak nisu svi političari i partije iste i da ima ipak za koga treba glasati.

Jah

pre 12 godina

Nek tih 43% izadju na izbore i nek preskrabaju listis, zajedno sa nama koji znamo unapred da cemo da ga preskrabamo, i eto resenja za nas, a problema za ove na vlasti. Nema se za koga glasati, svi su isti, razumite to. LDP, SNS i ostala opozicija je u politici mnogo duze od mnogih u DS-u, pa za tolke godine dinar nisu doneli, samo uzimali, e sad nece ni oni nista da dobiju. Ne zavaravajtese samo preskraban litic donosi dobro.

calypso mj6

pre 12 godina

Verujem da je tako, ljudi su u totalnoj konfuziji, ne pomaže ni dversko: konačno imam za koga da glasam :) valjda shvatili ljudi da je to stranka ili porodica sa antirazumskom politikom.Stranke su u problemu, biće velika borba za svakog glasača, i treba da bude, najveće šanse za glasove imaju najveći: ds i sns, a ostali će morati više da brinu!

Milena

pre 12 godina

Lakše mi je kad čujem da je još neko imao ovakvih problema i da rešenje koje primenjuju ima pozitivan efekat. A uz to postao je članica EU. Ima nade za nas ako pratimo Tadića!

Nadalrules

pre 12 godina

Za neznalice. Rec "idiot" je grckog porekla. Tako su nazivani gradani koji su imali pravo glasa, a nisu ga koristili, to jest nisu glasali. Procentualno gledano, Srbija ima 43% idiota.

Rajko

pre 12 godina

Ja samo znam da ovako vise ne moze, da mora doci do nekih promena. Do toga moze doci samo ako izadjemo na izbore i ne rasipamo glasove na male partije, koje posle ucenjuju i na taj nacin upravljaju drzavom sa nekoliko procenata osvojenih glasova i kroje nam sudbinu.

Miroslav

pre 12 godina

Ako narod ne zna za koga da glasa, neka razmisli malo ko je obećavao brda i doline, hiljade evra od prodatih fabrika svakom punoletnom građaninu, evropska unija itd. Pa kad sve sumira znaće za koga sigurno ne treba da glasa.

o da

pre 12 godina

E to mene nervira. Pa ljudi vidite kakva je situcija u zemlji,a vi sada neznate za koga će te.
(Alex, 20. decembar 2011 09:20)

Pa jel ja stalno pricam - nije vlast uzrok svega ovoga, vlast je samo instrument, mi srbi smo jedini krivci za sve sto nam se desava i sto ce nam deca ziveti bednije cak i od nas samih. Zato moja u martu idu preko grane oboje.

Stone Cold

pre 12 godina

Sama kandidatura nema veliki znacaj kako se to predstavlja u javnosti a ovoliko broj nezainteresovanih su zapravo nezadovoljni stanjem u zemlji .Oni treba da izadju i glasaju protiv vladajuce koalicije .

jadna zemlja

pre 12 godina

Ako gradjani smatraju da treba i dalje da zive ovim zivotom koji nije dostojan jednog coveka, mogu mirne duse da glasaju za Tadica jos koji put! Ako su izgubili zdrav razum, ne kosta ih nista i da izgube jos malo tog dostojanstva koje im je ostalo!

reptil

pre 12 godina

neko je napisao,samo se izborima moze doci do promena.to je tacno,ali u normalnim zemljama sa kvalitetnim strankama i stranackim licnostima.a kod nas,imate izbor izmedju mulja i blata,pa vi izvolite i birajte,ja ne.

penzioner pera

pre 12 godina

Zasto neka stranka ne ponudi program oporavka kao sto je u Argentini uradjeno,i da objasni mnogima sta je u tom programu ,ja mislim da bi lagano dobili vecinu glasova,jer je to jedini put za napacen i gladan narod.

Neutralni

pre 12 godina

Desiće se nešto što je profesor Stojiljković nagovestio početkom godine, odnosno ono što je Srbijanka Turajlić počela da ponavlja u poslednje vreme sve glasnije: aktivni bojkot - veliki broj nevažećih listića na izborima. Da li ste primetili koliki je odjek imala izjava Turajlićeve, kada je Tadić počeo da izjavljuje kako vlast mora da motiviše ljude i da glasaju za neku opciju i kako je apstinencija najgore rešenje. Ja samo ne znam kako je Tadić zamislio da im glasači (partijama) upute poruku da su svi od reda treća liga i da jednostavno ne žele nikoga od njih da vide u vlasti.

Aleksandar

pre 12 godina

za (gradjanin Srbije iz Srbije, 20. decembar 2011 09:28)

Već zvučiš kao jedan iz 1920tih u Nemačkoj, sa kosom u stranu i sitnim brčićima.

Čuli smo tvoju žalbu. A šta predlažeš?

Cutim glasno

pre 12 godina

A jel mozemo na revers neka stranka iz Evrope, pa da glasamo samo na ovim izborima, a kada nas uvedu u Evropu i ove nauce pameti da onda glasamo za nase nove ljude i ideje.

DEPRESIJA

pre 12 godina

Sve je propalo, nema nade, nemam vezu i jakog ćaleta i kevu... Šta ja nezaposlen i fakultetski obrazovan da radim?! Kome da počnem da se šlihtam da bi dobio posao?!

gost

pre 12 godina

Kakav crni prazan listic, kakav crni bojkot, Ja izlazim i na listicu ostavljam prigodnu poruku ulepsanu sa prigodnim crtezom ako poruka nije slucajno jasna clanovima komisije. To ce biti odraz mog trenutnog poverenje u ovu vlast i opoziciju :)

Vendetta

pre 12 godina

Da li će ljudi ikada shvatiti da su izbori samo iluzija, oni su tu samo da bi smo mi imali privid da ustvari imamo izvor, da se mi nešto pitamo. Međutim istina je sasvim drugačija. Političari su samo glumci na pozornici, kada promenimo glumce, opet nas čeka gledanje iste predstave... Da bi se nešto stvarno promenilo, potrebno je promeniti sistem, sistem je taj koji diktira kako će glumci na pozornici igrati!

SASA 076

pre 12 godina

glasaćemo za onog koji nam je pre 4 godine rekao šta nas čeka od strane vajne EU, a što se standarda tiče bilo je bolje dok je on bio na vlasti ko je to pa znate po broju minusa od dežurnih štabova ali džaba, narod je otvorio oči i vidi ko je vera ko nevera, ko nam je pričao bajke a ko govorio istinu

Đole

pre 12 godina

PRAZAN LISTIĆ, jer bi neizlaženjem pokazao da me ne zanima, A ZANIMA ME.

PRAZAN LISTIĆ, jer ne želim NIKOME da dajem legitimitet, pa posle da se kajem, kao što se još uvek kajem od 2008.

SVI SU ISTI, NIŠTA SE NEĆE PROMENITI KO GOD DA DOĐE NA VLAST!

M012Z

pre 12 godina

Postoji tu i druga strana ispitivanja, mnogi ce podrzati aktuelni rezim, ali ce na glasanju uraditi suprotno jer ne zele da se opoziciono deklarisu. Sa druge strane, postoji ogroman broj ljudi koji kaze da nece glasati i time javno ostaje neutralan, ne zamerajuci se ni jednoj strani. Tu postoji ogroman broj ljudi koji se ne zeli zamerati sefovima na poslu i sl. Kada se brojevi malo bolje procesljaju dobija se ogromna podrska najjacoj opozicionoj struji, ali se zbog krize otpustanja to taji. Izbore dobija opozicija u razlici od 7 do 10% u zavisnosti od broja iskreno neutralnih i fiktivno neutralnih biraca. Za pocetak treba prebrojati nezaposlene i protumaciti strajkove u raznim resorima za kvalitetnu analiticku procenu i svako moze dobiti tacan odgovor.

MRV

pre 12 godina

Свим политичарима веселе изборне празнике жели коалиција Покрета "Нећу да гласам - хоћу да таласам" и Странке "Бели глас за Србије спас" - листа "Насмеши се и покажи зубе" и поздравља их песмом групе "Квин" WE WILL, WE WILL ROCK YOU.

P.S.
НЕ ГЛАСАЈТЕ ПРОТИВ, тако им само идете на руку, дајете им легитимитет. Пођите тог дана код кумова или се бавите цртањем.

Zuba

pre 12 godina

Nek tih 43% izadju na izbore i nek preskrabaju listis, zajedno sa nama koji znamo unapred da cemo da ga preskrabamo, i eto resenja za nas, a problema za ove na vlasti. Nema se za koga glasati, svi su isti, razumite to. LDP, SNS i ostala opozicija je u politici mnogo duze od mnogih u DS-u, pa za tolke godine dinar nisu doneli, samo uzimali, e sad nece ni oni nista da dobiju. Ne zavaravajtese samo preskraban litic donosi dobro.
(Jah, 20. decembar 2011 09:25)
Sve sto si napisao je tacno. Kamo lepe srece da vecina ovog naroda tako misli i da tako uradi, al ne vredi jer nam je usud da imamo kratko pamcenje. Dosta mi je vise jednih te istih likova na politickoj sceni, koji samo gledaju svoj interes a narod ko sisa. A pomenuti likovi iz LDP-a ili SNS-a( Ceda, Vucic )nek bar jednom ustanu rano popiju kafu i posteno odu na neki posao. A o ovima na vlasti da i ne pricam. Sve u svemu svi su mi se smucili.

Boris

pre 12 godina

Posto su posle proslih izbora, na koje sam izasao i glasao za DS, gospoda zaboravili i na mene i na moje sunarodnike, ja im ovaj put vracam uslugu i zaboravljam pojmove: izbori , glasati, Evropa itd. itd. Ja da im jos jednom pomognem da pljacakaju i lazu narod ne pada mi na pamaet, a za bolje sutra....Ako se SAM ne snadjem nece mi pomoci nijedna stranka , niti Evropa niti bilo ko!!!!

DRZIVAGO

pre 12 godina

Većina vidim neće da glasa ili će precrtati listić. Slažem se, ali ne zaboravite sa kim imamo posla. Sa belosvetskim prevarantima i lopovima (i pozicija i opozicija). Smisliće oni nešto kako da doskoče nevažećim listićima.

Nik

pre 12 godina

Samo jedna napomena, koja je ovde vrlo bitna... Precrtati listic(ili ne izaci na izbore) IMA SMISLA jedino ako KRITICNA masa(ona koja odlucuje) to isto URADI! U suprotnom, indirektno dajemo glas drugima(najcesce velikim strankama)!!!

P.s. Nemojte da vas/nas izmuzu na ovome! I da, svakako da nema niti jedna NORMALNA i zdrava politicka opcija na sceni...

Kontrash

pre 12 godina

Bitno je da grabimo krupnim koracima ka samosvesti. Svesni smo da ne znamo. A to je za nasu naciju veci korak, nego sto ga je nacinio Nil Armstrong setajuci po Mesecu. Sto bi rekao stari Buzz Aldrin "Mozda je ovo mali korak za Nila Armstronga, ali je za mene bas veliki". Braco Srbi neka je sa srecom, o cemu se radi?

xc

pre 12 godina

@neko niko
Sinak pa nema u ovoj zemlji sto gradjana pa da ti sam dignes za jedan procenat:)
A ja cu svoj glas da dam onome koji na svom bilbordu napise: Vas glas koji date nama vama nista bolje nece doneti ali nama za koje glasate donece materijalno mnogo vise!

Daca

pre 12 godina

Ne mogu nam probleme resiti Tadic, Dacic, Ceda, svojim predizbornim obecanjima. Oni su nam probleme i stvorili. Zato, narode, sirom otvorenih ociju i videcete veliko plavetnilo, poput neba, vode…

ratko_82

pre 12 godina

Dveri - pokret za zivot srbije, jedina zdrava i logicna solucija. Medijski imaju jako skucen prostor pa ljudi za njih jos ne znaju.

Miroslav

pre 12 godina

Pa ako ne znaju za koga treba da glasaju onda ne treba ni da nam bude bolje, ja jedino sto znam je da treba podhitno skinuti sadasnju garnituru ljudi sa vlasti!

Proka

pre 12 godina

Kako da glasaju za neku partiju kada se bukvalno svaka dovodi u vezu sa nekim tajkunom, kako da glasaju kada ni jedna partija nije pokazala da je imuna na korupciju?

vlada-so

pre 12 godina

Izađeš na izbore sav bitan kao odlučuješ o nečemu,kad u pola devet uveče ambasadori i tajkuni formiraju vladu.To su priznali i sami akteri političke scene.Onda se samo postavlja pitanje,kao kad čerečiš svinju,ko će dobiti but i glavu,ko špic rebra i čvarke,ko butkice i krmenadle.Naravno,sirota raja će dobiti koske.
Možda ovo deluje kao razočarenje u demokratiju,ali uprkos velikom broju partija,nijedna nije obećala raščišćavanje taloga prethodnih 20 godina,prema tome neću da im dam legitimitet za dalje čerečenje.

madammim

pre 12 godina

Dokle se ne promeni izborni sistem koji danas postojI, u kojima mali ucenjuju velike (koji, istini za volju, i nemaju neke kvalitete), dokle god politika mesa prste u sve moguce sfere zivota, dokle god je korupcija na ovolikom nivou, stranacki su podeljeni sektori za zaposljavanje, i glavno gomila ljudi bez posla, ja da glasam NECU!

Jožef

pre 12 godina

Pa kad nema na koga da se galsa . Svi su neki idi mi dođi mi .
Zar vam iko od ovih liči bar malo na ozbiljnog političara stručnjaka ?
Pa da se ja pitam niti bi mrdnuo cm za bilo kojeg od ovih klonova a kamo li da glasam . Šta da glasamo-šta ? Srbija nema adekvatnu neku ,,elitu,,za politiku . Jednom već moramo da se suočimo sa istinom . Došlo je do kraja i nema više kud . Računi stižu i moraju se plaćati .

MikiBg

pre 12 godina

Ja ću da dopišem i zaokružim Zvezdu Patrika. Čak i takav retard ne bi više štete učinio ovom društvu od ovih korumpiranih ljigavih prodavaca magle. A za one koji tvrde da je ubacivanje nevažećeg listića neozbiljno, neodgovorno i da omogućava pobedu najgorih, jedno pitanje. Kako znate kome i protiv koga ste dali glas, kad su ovde sve koalicije moguće, a svaki nazovi program šarena laža?

Zabarka

pre 12 godina

Da mi je samo videti,o cemu razmisljaju funkcioneri aktuelne vlasti u Srbiji.Ne treba da terorisu narod svojim govorima o uspesima vlasti,dovoljno je da puste narod da sam kaze sta misli.Konacan odgovor ce dobiti na izborima.

Pera lozac

pre 12 godina

Ti ljudi, mene nisu anketirali ali sam tu, nemaju za koga da glasaju.

Od prisutnih na sceni nece ni za koga.

Prilicno sam siguran da bi na neki rok od par godina izlazak, u maju 2012, makar 5-10 da ne kazem 43% posto ljudi na izbore sa nevazecim listicem imalo efekta.

Na kraju neka svako glasa kako misli da je najbolje.

Duki

pre 12 godina

Znam samo da je ovakav bedan život bez perspektive više nemoguće podneti, pa ne vidim razlog da bi građani i dalje želeli ovako da žive. Treba probati sa drugim ljudima, možda nešto učine po tom pitanju. Odugovlačenje rešenja je izazvalo apatiju kod građana, ali verujem da će se u pravom trenutku svi pokrenuti radi boljitka. Zato, ja nemam dilemu za koga ću glasati.

Mastermind

pre 12 godina

Pa ljudi moji valjda je svima jasno da sadasnja vlast mora da nestane sa politicke scene Srbije, a to im samo mi obicni gradjani mozemo obezbediti, nista nam lepo nisu doneli, upropastili zemlju, sve zivo, doveli nas rub egzistencije...

Lady D

pre 12 godina

Ne znam za druge. Mene ovoga puta ništa neće pokolebati u nameri da glasam za bolju budućnost. Ne moram ništa drugo da uzmem u obzir osim toga da sam izgubila posao, da moj suprug već skoro punih šest meseci čeka da dobije rešenje za penziju ( naravno i penziju), da nas u međuvremenu izdržava ćerka sa svojom malom platom. Dalje ne treba ni da nabrajam. Glasaću za one koji će da mi vrate život dostojan čoveka. Za ovu sadašnju vlast, nikad više!

caru carevo

pre 12 godina

Kako to nevažeći listići mogu da doprinesu nešto. Neće nevažeći listići formirati vladu i da su u većini. A istu poruku o nezadovoljstvu daje i velika apstinencija od izbora. Po usvojenom zakonu, da samo jedan čovek glasa za neku partiju a svi ostali da ne glasaju ili da budu nevažeći, ta partija bi bila na vlasti, i to sa 250 poslanika. Ne daju se stranke tako lako preći.
Ipak, ima nešto i dobro iz svega toga. Narodi na ovim prostorima su u situaciji da posle samo nešto više od 10 godina višepartijskog sistema u prilici da uvidi svu njegovu besmislenost i nakaznost. Drugima je za tako nešto trebalo ceo vek da dođu na sličan zaključak. Mada, cena za taj ubrzani proces jeste ogromna.

Firewind

pre 12 godina

Mrzelo me da citam sve komentare pa ne znam da li je ovo neko pomenuo. Svojevremeno sam naisao na opciju Nijedan od ponudjenih odgovora (NOPO).
Ne znam sta se sad desava sa njima ali bi vredelo pogledati malo na netu i ako izadju mozda glasati za njih. Cisto da napomenem, ne lobiram za njih, jednostavno sam i ja jedan od tih koji nema vise ideju, svi su mi isti...

brze pljuge Srbije

pre 12 godina

Na tih 43% treba dodati i oko 20% hard core apstinenata ciji broj se iz godine u godinu povecava pa cete shvatiti da u politickom zivotu Srbije ucestvuje bulumenta koju delegira manjina a da vlast realno ima podrsku tek 20% glasaca - drugim recima, tek svaki peti gradjanin sa pravom glasa bi mozda mogao da podrzi vlast u nekoj odluci.
Ovo je realna slika glasackog tela u Srbiji poslednjih 25 godina. Tajkuni su je davno prozreli pa sve manje finansiraju partije jer uvidjaju da one nemaju realan drustveni uticaj vec se stvar svodi na prodavanje magle. Vlast je na tu "izdaju" odgovorila javnim preduzecima odakle je uspostavila finansiranje tako da kroz mesecne rezije finansirate rezim. E sad, ako se setite ko je napravio najvise javnih preduzeca znacete i ko odrzava ovaj nakazni sistem u Srbiji.

siroce

pre 12 godina

Ja najiskrenije ne znam za koga da glasam. Bez emocija, bez strasti i mrznje, kad razmislim, ja nemam za koga da glasam. Ispadne da te na kraju svi iznevere.

ZaphodBeeblebrox

pre 12 godina

Problem je što na izborima u Srbiji se ne glasa za bolje, već za manje loše, a manje loših nema. Još gore od toga je što od ovih 43% neopredeljenih ima mnogo onih koji su "opredeljeno zaboravili" kako su Šešelj i "naprednjaci" vladali u Slobino vreme. Vrhunac licemerja je Aleksandar Vučić koji priča o neslobodi medija, a dok je on bio ministar informisanja krajem 90-ih, zatvarao je medije kao od šale samo ako se pomene opozicija, a sad kritikuje navodnu "blokadu" medija iako ne mogu ni špahlom da ga skinem sa ekrana domaćih televizija. A Šešeljeve (i Tome Nikolića) "zakone" samo nenormalan čovek može da smatra normalnim. O nesposobnosti ove vlasti može da se priča danima, ali i to je bolje od povratka u 90-e...

Jelena S.

pre 12 godina

Kada u državi vlada totalni haos, i kada se ljudi bukvalno bore za goli opstanak, kada trebaju da i preko regularnog posla (ako ga uopšte i imaju) rade dodatni posao kako bi prehranili porodicu, narod nema n i vremena ni volje ni želje da se bakće sa izborima i da uopšte izlaze da glasaju! Još ako se drže parole da su svi isti i da niko nije bolji, onda je to još gore! Dosta je narodu ispiran mozak Evropskom unijom i boljim životom, od čega naravno nema ništa i toga su svi svesni! Ovo bi trebalo da bude glavni reper vlasti da zapravo vidi koliko je narod koji oni predstavljaju nezadovoljan svojim životima! Ovim se samo pokazuje da bi već trebalo da su odavno dali ostavke i raspisali izbore!

strahota

pre 12 godina

Apsolutna je strahota da 57% zna za koga ce glasati!!!
Da tolika vecina misli da nekome od aktuelnih opcija treba dati legalitet glasanjem!
Ja u svojoj okolini ne znam takvih ni 5.7%!
Ovo je kao ono 90-ih, ne znam nikoga ko glasa Slobu, a dodju izbori, i on glat pobedi!
Porucujem onima koji ce ubacivati bele listice da to ne cine jer ce s belim listicima biracki odbori manipulisati precutnim dogovorom! Dakle obavezno nesto nacrtati ili napisati buntovnicki i ozlojedjeno da ne bi mogli da naude vasem nevazecem listicu.

Ko je lupao u serpu ?

pre 12 godina

@Nadalrules
Slazem se, ali u Srbiji je sve naopako pa i ovo. Ako su u ponudi lopovi, lopovi, lopovi i lopovi samo idiot, po nasem shvatanju, moze da izadje i da glasa.

bs

pre 12 godina

Ono sto sledi nisu IZBORI vec MORANJE verujem da je procenat izlaznosti svakim danom sve manji bas zbog toga i da je sada realno da na izbore nece izaci vise od 50 procenata glasaca! A ko je za to kriv, pa isti oni koji se nalaze na listama i cemu onda glasanje da bi oni znali koliki je ciji TAL!!

Vuk

pre 12 godina

43% zna dobro za koga bi glasalo,samo da ima za koga.

U Srbiji ne postoji politicka stranka,
koja nije finansirana od nekog takuna ili nema neku spregu za drugim strankama.

Kada bi se pojavila stranka sa clanovima koji nisu u sprezi sa tajkunima,drugim strankama,i koja bi imala program za suzbijanje korupcije,monopola,uredjenog pravosudja itd.

43% glasaca,imala bi za koga da glasa.