Ponedeljak, 07.11.2011.

07:06

Srbi zaustavili, pa pustili Kfor

U Zvečanu Srbi su jutros oko pet sati zaustavili nekoliko vozila Kfora. Kolona oko podneva bez problema otišla ka Jarinju.

Izvor: Beta

Srbi zaustavili, pa pustili Kfor IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Bacvanin

pre 12 godina

Kada KFOR bude "pokrenuo" Srbe sa barikada, bojim se da Srbe nista nece moci "zaustaviti" dok ne predju "administrativnu liniju".
Pitam se samo, koga li ce onda kriviti?

iii

pre 12 godina

ko god da su barikadisti, i sta god da zele da postignu, posticice 2 stvari1 okrecu svet protiv srba na kosovu, navlace bes medjunarodne zajednice koji moze biti tragican po njih, i cine da srbi na kosovu budu u daleko goroj poziciji no sto jesu2 okrecu srpski narod u srbiji protiv naroda na kosovu, jer srbi u srbiji vise ne zele da zivoti generacija prolaze i propadaju vrteci se oko kosova, koga vecina nikad nije ni videla, i prosto im nije stalo, a i ne zele da zrtvuju sebe, svoju decu, i buducnost svoje dece zarad kosova od kog im je vise mukako god da je na barikadama, izvrsno manipulise kako javnoscu, tako i srbima na kosovu, zarad svojih interesa, jos jednom pokusavajuci da profitiraju zrtvujuci srbiju i srbe na kosovu. koliko god da evropa ima dobrih i losih strana, zasigurno nikako ne odgovara kriminalcima i velikim igracima i monopolistima, koji su se uplasili da cemo ipak uci u eu, i sad to sprecavaju ovako.

Pobesneli max

pre 12 godina

Neko rece: "Svaka cast KFOR-u". Slazem se. To su civilizovani ljudi, vojnici koji se nece blamirati rasterujuci goloruki narod zarad kosovskih bitangi olicenih u "vlasti" kvazidrzave "KOSOVO".
Vi koji prizeljkujete krv na barikadama vi ste iste bitange kao i HAsim Taci, zvani Zmija.

Brat Kavil

pre 12 godina

Da li je i jedan Albanac odgovarao za ubistvo Srba od dolaska kfora pa do dan danas.................??????
Da li je neko osudjen za ubistvo dece u Gorazdevcu, da li je neko odgovarao za ubistvo zetelaca na svojim njivama u Starom Gracku, da li je iko odgovarao za dizanje u vazduh autobusa Nis ekspresa..........?????

Brat Kavil

pre 12 godina

@kako je dosadan


A ti bi mogao dole da ides da podrzis kfor, a ne iz tople fotelje i tople gajbice da kuckas po netu..........i da ako se odlucis da ides dole i podrzis kfor, kako je ovde vec neko "rekao" ponesi lopatu..............Ako imas neko pametno pitanje samo napred.........

Brat Kavil

pre 12 godina

@burazer Kavil

Da naravno da pisem i nije samo sloboda kretanja uskracena Srbima na Kosmetu, proganjaju ih i ubijaju na kucnom pragu, na svojim njivama i niko da se angazuje da se bar jedan napad, ubistvo na njih razresi, procesuira. Od dolaska kfor-a na Kosmet 1999 ubijeno je preko 1000 Srba i mislim da se to mora non stop ponavljati sve dok se ne krene u resavanje tih zlocina.........Sto se tice ljudi s` Kosmeta, u mom komsiluku godinama, decenijama zive Albanci i koliko vidim niko ih do sada nije napao, popreko ih pogledao i iskren da budem nisam jos cuo da je neko napao Albanca s` Kosmeta u mojoj zemlji Srbiji, cak naprotiv Albanci ovde i dalje dolaze na lecenje, po dokumente................"U juznom delu Kosovske Mitrovice na srpskom groblju unisteno je više od 500 spomenika i tamo se umrli Srbi ne sahranjuju od 1999. godine, dok u severnom delu grada na albanskom groblju nijedan spomenik nije oštecen." Ovo mnogo govori o problemu na Kosmetu..... Misli o tome...........

burazer Kavil

pre 12 godina

@ 'Brate' Kavile,
Pises o uskracivanju slobode kretanja Srbima na Kosovu
A sta cemo sa slobodom kretanja stanovnicima Kosova po Srbiji jer oni ne mogu 'ni primirisati' u Srbiju ??

Duro

pre 12 godina

" ...Predstavnici lokalnih Srba kažu da jutrošnji prolazak Kfora "nije usaglašen sa čelnicima lokalnih samouprava na severu Kosova". "

'al se neko zaigrao, a kad vrč pukne ...

NekoIzMase

pre 12 godina

Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti.
(Gnjilanac, 7. novembar 2011 13:40)

Nenenene, to su metode ljubavi kosovskih Albanaca, koje zasad u sporu vode ... Sad istu ljubav pokušavate da prosipate u Preševskoj dolini, bojkotom popisa za početak ... Tužno je da neko takav i pomisli da nekome drži lekcije ...

Mi poznajemo drugačiju vrstu ljubavi ...

Bali M.

pre 12 godina

Mene se čini da nekima nisu mu bili dovoljno ratova u ovim prostorijama pa stalno traze novi rat ... ili misle da igraju "Counter Strike"!

probudite se i shvatite da vama manipulisu

pre 12 godina

Mi nemamo drugog izbora osim da sedimo a barikadama ukoliko zelimo da prezivimo jos ovu deceniju na Kosovu.
(Sa Pančićevog vrha vidim Ljuboten, 7. novembar 2011 12:39)

Da bi ziveli jos koju deceniju morate nesto i da jedete,da pijete,da nesto obucete...A kako to mislite ako planirate da sedite?Mislim,ko ce to da plati?

Dozovoite se bre pameti i shvatite da je sve sto radite potpuno besmisleno.Pkusajte da iznadjete najbolje moguce resenje ali uz pomoc sredstava koja venetualno mogu da daju rezultate.Ova sprdacina sa barikadama je totalni promasaj.Ceo svet vam se smeje.i NIKO VAS NE PODRZAVA.Cak ni Srbi u Srbiji.A vi se zapitajte zasto.

p.s. Ceo zivot mi Kosovo visi kao kamen oko vrata,povraca mi se vise kad cujem tu rec.Zivot mi prodje a nikad nista da se resi.I ako se natasvi ovako nece se ni resiti.Ovo je samo produzavanje agonije i nesrece,zarad koristi pojedinaca.

@Bla bla

pre 12 godina

Zbog takvi tvrdoglavih glava mi i jesmo danas crna rupa Evrope.Kazes"nacionalna manjina".Pa covece na Kosovu zivi 2 miliona Albanaca i 200 hiljada Srba.Ko je tu nacionalna manjina?I jeste,bilo je zlocina,Kosovo je bilo nekad vecinski srpsko,ubijao je ko je koga stigao al kad cemo vise ostaviti proslost?Ode nam zivot u svadji.Bilo je nepravde na svim stranama.Ponasamo se kao mala deca a svetske sile su nam roditelji.Ostavimo to sta je nekad bilo i pogledajmo sta jeste.Ne mozemo mi ispravljati krivu Drinu.

Aleksandar

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja.
(MILE, 7. novembar 2011 11:21)

Pa to smo valjda naucili do sad i ako bas nismo radi da ucimo iz istorije. Problem je sto mi uvek dobijemo deblji kraj te batine po ledjima. Al' mi kanda tako volimo...

Kakve sve gluposti ljudi pricaju

pre 12 godina

Vidim da neki imaju misljenje ravno 'vetrenjacama'. Ko na Kosovu ne odgovara za krivicna dela? To su samo politicari na najvisim nivoima tzv. drzave. Dok na severu ama bas niko. Posto ljudi vole da pricaju svakave gluposti o koje-kakvim bodljikavim zicama i (ne) slobodi kretanja za Srbe juzno od Ibra, ovako: Od 1999 godine 8 najvisih Albanskih UCK komandira dovedeno pred sud -- Taci nije bio komandir cete vec glasnogovornik. Dok, s druge strane -- a svi odlicno znamo ko je klao i ko je tacno ubijao decu i zene -- 5, da PET, Srpskih poglavara, ukljucujuci i Milosevica koji je krivac i za najgora krivicna djela van Kosova i Srbije, je dovedeno pred sud. 2004 godine, nakon Albanskog ustanka, 118 Albanaca je privedeno; 12 osudjeno na kazne duze od 20 godina, a s druge strane, 23 Srbina su privedena i nijedan nije dobio duze od 7 godina zatvora, a odsluzice 1 godinu ako i toliko. Ovo je samo jedan kratki bilans privedenih i osudjenih prema Hagu i EULEX-u. A sada da vas pitam, koliko je Nikolic ljudi priveo; ili mozda Zvonko; ili mozda Ristic & Co? Koliko? A mislite da nema kriminala, i to onog mimo krijumcarenja severno od Ibra? Vi koji mislite drugacije ste u tezoj zabludi i potrazite pomoc, pa ako vec ne za sebe, barem za dobrobit Srpskog naroda i njegove buducnosti. Eto molim vas.

narcisi

pre 12 godina

@bek.im i kompanija
Predlazem vam da se to pre spustite na zemlju jer ovaj vas narcisoidni nacionalizam koji rasipate ovde i ovo glumatanje je vec tragikomicno. Sta vi mislite da su svi ovde doziveli amneziju pa su zaboravili na vase ponasanje u Jugoslaviji i Srbiji?

pricam ti pricu

pre 12 godina

Sta bi bilo kad bi svaka nacionalna manjina sa prostora bivse Jugoslavije postavljala barikade, kopala rovove, zapocinjala sa teroristicim napadima i samoproglasavanjima "drzave" na svakom mestu na prostorima bivse ex Yu gde su vecina kao sto su to uradili kosovski Albanci? Pa gde bi nam bio kraj? Bla, bla, bla, bla...

gomez

pre 12 godina

Da Albanci sa Kosova ovoliko energije i para koliko potrose na spinovanje, na muljanje, potplacivanje, na neke 19 vekovne nacionalisticke fantazije... potrose na nesto korisno i na izgradnju necega ne bi bili izdrzavani i bedni protektorat koji nije u stanju da dobije ni telefonski pozivni broj, ne bi bili treci u evropi po broju azilanata, prvi po broju nezaposlenosti i korupciji, zadnji po stranim ulaganjima, zadnji po drustvenom prihodu, nebitni u sportu, kulturi... ali bitno je da se ostavi makar 10 komentara dnevno po srpskim sajtovima ili da se zakaci albanska zastava i glupi tekst na nekom srpskom sajtu. Komedija.

Brat Kavil

pre 12 godina

Zelimo da se Srbija otkaci vise tog okova Kosova, da nas ne sputava i ne vuce nazad vise. NE ZELIMO KOSOVO U SRBIJI. Dosta je bilo.

bek.im

pre 12 godina

svaki put, KFOR skuplja dokaze.... da na kraju ima razlog za primenu sile. Tada nece moci ni SB UN-a nista reci. A srbi sa severa kosova sami potpisuju svoju ne(srecu) kao srbi u hrvatsku.
Stvarno mislite da KFOR plasi se od srba? oni samo se uveravaju koliko nam tezak zivot bilo nama albancima sa tim nacionalistima, pre 99-te. Srbi sa severa ne misle uopste za srbe drugih podrucija kosova. KFOR-u ce jednom puknuti ali tad ce biti kasno.

Antiprotivan

pre 12 godina

Srbi su prešli tačku-"point of no return". Konsekvence će biti vrlo bolne. Pokušavaju umni ljudi da urazume nerazumne, ali posle jučerašnje emisije sa V. Jeremićem i gospodinom Draškovićem jasno mi je da ova vlast gura te ljude u propast kao glinene golubove. Ova vlast je antievropska i potpuno je izgubila kompas.

kako je dosadan

pre 12 godina

Kavile, nemoj smarati ovde, ovde mozemo da budemo mi koji smo za Srbiju i protiv barikadista. Vi koji ste protiv Srbije, a za barikadiste, ne smete visiti na netu, idite na barikade.

kupite ogledalo

pre 12 godina

"Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti."

Pa ta ljubav je vec pobedila u toj vasoj "drzavi kosova". Pogledaj ko ti je premijer i ministri i kakvu imovinu imaju, razmisli cime i od kojih para ste platili "drzavu", kako ste dosli do srpske imovine i te "drzave" ili kako ste decenijama pre toga izbegavali da placate struju, racune, telefone... Ti ces nekome da solis pamet? E komsija, komsija zao mi je takvih poput tebe koji uporno izbegavaju da kupe ogledalo i malo se pogledaju.

Petar

pre 12 godina

Sve razumem ali zastave Rusije ne mogu.

Samo razmislite o tome koliko je divljacki, necivilizovano, sramno, smesno, tuzno, sve to istovremeno videti na pojedinim snimcima kako su Albanci kitili i USA zastave u nekoliko navrata.

E isto tako ako ne jos gore ovo izgleda.

MI NISMO RUSIJA niti nam Rusija pomaze, mi smo SRBIJA!!! A Srpska zastava nema belu boju na vrhu!

Brat Kavil

pre 12 godina

@Realan

Kakve veze ima da li je neko placen ili nije sa tim sto Srbi nemaju slobodu kretanja na jugu Kosmeta i zive ogradjeni bodljikavom zicom, kakve veze ima ako je neko placen s` tim da ga ubijaju s` vremena na vreme i za to niko ne odgovara, kakve veze ima da li je neko placen ili nije kada je taj neko ubijan, od dolaska kfora na Kosmet ubijeno je preko 1000 Srba za ta ubistva niko nije odgovarao, nemoj da menjas teze i da trazis dlaku u jajetu pogledaj realnost... A ovo je realnost, a ne ono sto govore cnn i bbc... U juznom delu Kosovske Mitrovice na srpskom groblju unisteno je više od 500 spomenika i tamo se umrli Srbi ne sahranjuju od 1999. godine, dok u severnom delu grada na albanskom groblju nijedan spomenik nije oštecen. Misli o ovome.......

Atraktivna plavuša

pre 12 godina

Ovo prerasta u crni humor iliti tragikomediju, tko tkako voli...
Pa, Srbe na Kosovu Jenkiji tretiraju kao i Palestince. O čemu vi pričate i čemu li se nadate.
Čuvajte svoje živote - niko ne može da vam pomogne, nijedan političar neće da dođe da živi tamo (svi pokupovaše deci stanove u mom Beogradu) iako imaju kuće, bazene, vinograde i firme u svom zavičaju... Nego, blago meni, prihajajte kod tog beogradskog političara koji vam obećava kule i gradove, zamenite svoje kuće sa njima, i čuvajte svoju decu.

Bojan Janković

pre 12 godina

Srbin sam ali jedva cekam da ti primitivci dobiju po nosu. Posle ce im djavi biti kriv. Ova slika koja ide uz clanak sve govori. Nisu svi Srbi tamo takvi, ali oni koji jesu su izubljeni slucaj.

Hahaha

pre 12 godina

Na koju se bre Srbiju pozivate vi barikadisti? Na istu onu za koju vas nije briga, koju unazadjujete, i onu koju ne slusate ni 2%? Nemate prava da se pozivate na srbiju, jer je ocigledno ne priznajete kao drzavu.

Gnjilanac

pre 12 godina

Izdrzite braco nasa, ne moze zlo i sila pobediti ljubav neizmernu!!!
(Lane, 7. novembar 2011 12:32)

Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti.

Brat Kavil

pre 12 godina

Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun upozorio je, u novom izveštaju Savetu bezbednosti, da je tokom poslednja tri meseca na Kosovu i Metohiji zabeležen 151 incident, od čega se 38 dogodilo severno od reke Ibar.Novi ciklus nasilja je, kako je ocenio prvi čovek svetske organizacije, pokrenula akcija kosovskih specijalaca ROSU na administrativnim prelazima Brnjak i Jarinje 25. jula, posle čega je za četvrtinu povećan broj napada na Srbe i ostale nealbance.

Od 151 incidenta, 13 se odnosi na uništavanje pravoslavnih grobalja, 13 na kamenovanje srpskih vozila, u 63 slučaja naneta je šteta kućama čiji su vlasnici Srbi.

Kako verovati kforu i euleksu...

Pravda

pre 12 godina

Da Srbi sa Kosova rade toliko,koliko rade na Putevima svi bi odreda imali preduzeca D.O.O Sumarstvo,Pilane,Put,Sljunak,Hrastovina,Bukovina,AutoPrevoz itd.

Ovo je stvarno za nepoverovat sa cime se pojedinci bave u 21-om veku dok se ljudi sa kompjuterima raspravljaju i ratuju ovi ovde jos uvek veruju u Fizicki snagu i Lopatanje.

IGOR

pre 12 godina

Zato mi i propadamo jer smo sramota od naroda!!! Ljudi se dole bore za svoje domove i sve sto su stekli, a ovde neko sedi u fotelji udje na net i vazno da napise komentar,a u komentaru podrzava trupe Kfora i jednostavno kaze sto ih kfor trpi i sto se taj napaceni narod ne skloni!!! SRAM VAS BILO!!! Ja sam iz istocne Srbije, Vlah sam, ali isto tako delom sam Srbin i sad da mogu otrcao bi dole u pomoc braci, ali nazalost ne mogu jer i u Vladi postoje ljudi kao vi koji gledaju samo svoju zadnjicu!!! Place mi se kad citam ovakvu sramotu. Necemo mi jos dugo, IMA DA NAS NEMA ako se ne opametimao malo! Stavicete svi prst na celo kad budete i vi gubili ono sto imate i sto ste stekli,ali tad isto tako bicete i vi sami!!

FILIP

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja. Pre će biti da im nije u interesu da započinju sukob. Ali da ne bude zabune budu li ga započeli koristiće sva sredstva, kao i druga strana, to je jednostavan proračun a to znači xxxx mrtvih i na jednoj i na drugoj strani.
(MILE, 7. novembar 2011 11:21)

Ako mislis da Srbija pomislja da udje u obracun sa KFORom ili imas 10 godina ili nemas mozga. A i da pomislj nema ni najmanje sanse.

Hr1

pre 12 godina

@Dario

Koje i kakve tenkove to Srbija moze poslati na granicu s Kosovom, a da se mogu suprostaviti superiornom zapadnom oklopu i zracnoj sili? T-72 (M84) ili mozda "kantu" T-55?

penzioner

pre 12 godina

Čega se pametan stidi, toga se lud ponosi.Samo posle nemojte da cvilite kada vas KFOR žešće oplete, neće moći tako kako ste zamislili, vreme ističe.

Hm

pre 12 godina

Sta bi bilo kad bi svaki narod sa prostora bivse Jugoslavije postavljao barikade na svakom mestu na prostorima bivse ex Yu gde je vecina?Pa gde bi nam bio kraj?Velike sile su iscrtale kartu Balkana i stavile tacku na to.Sve ostalo je prazna prica.U suprotnom,javio bi se domnino efekat za nove sukobe i podele na ex Yu prostorima.

srbin sa severa kim

pre 12 godina

Onima sto kritikuju poteze srba na kim mogu da porucim samo jedno a to je da su barikade jedino sredstvo kojim jos mozemo da se borimo protiv sirove sile NATOa. Ako neko ima nesto pametnije neka predlozi bicemo mu zahvalni. A oni koji pricaju kako se lepo zivi (a ne radi nista) na severu kim toplo preporucujem da se presele kod nas u ovaj raj. Takvi ni nedelju dana ne bi izdrzali ovu neizvesnost. Pozdrav svima koji nas podrzavaju u ovoj pravednoj borbi za opstanak u svojoj zemlji Srbiji.

gaara

pre 12 godina

kakvo samozavaravanje. ispravno je reći da je kfor dozvolio srbima da ih zaustave. kada bi hteli, sklonili bi i srbe i barikade za 15 minuta. toliko smo jadni i slabi.

momabrazil

pre 12 godina

meni zaista nije jasno da ima ljudi koji bi bez ikakve borbe koja ne mora i ne sme biti oruzana gurnuli nase Srbe u tkz miroljubivu drzavu Kosovo gde sve cveta od prosperiteta prava mala Svajcarska. Onima koji su ostali ispod Ibra omoguciti pravicno preseljenje u Srbiju ako zele a za Kopaonik se vredi boriti sta ce albancima biti gore bez 15 % KiM toliko smo i mi procentualno izgubili.

Danilo

pre 12 godina

Igraju se k'o neka deca,umesto da sada,kada i Vuk Jeremić kaže da su heroji,najure NATO sa Kosova,isele Albance u Albaniju(logično je?!) i vaspostave potpuno nenaseljenu teritoriju,pošto smo i u Srbiji u manjku.
Neka naša sveta zemlja bude samo mesto hodočašća,a ne svakodnevnih banalnosti!
U nove pobede,braćo i sestre!

mile

pre 12 godina

200 hiljada srba je proterano sa kosova kada se povukla srpska vojska.E moji srbi iz sigurne srbije, plitko gledate.. doci ce i vama crni dani.

Dario

pre 12 godina

Ne mogu da verujem koliko zajedljivih komentara na račun Srba sa Kosova. Vidim da većina vas podržava nailno uklanjanje barikada od strane KFORA i Albanskih ekstremista, a šta bi rekli kad bi država Srbija izvela tenkove na granicu sa Kosovom? Dakle, svi imaju pravo na primenu sile protiv Srba, ali Srbi takvo pravo nemaju.

Sa Pančićevog vrha vidim Ljuboten

pre 12 godina

Zabrinjava me saznanje da se komentatori raduju akciji KFOR-a! Vamo akojima je KFOr prirastao za srce, zelim da vam se isti doseli u komsiluk pa neka vam je nazdravlje.

Konacno posle svega sto se desilo i sto se tek sprema, poraz Srbije i treba da bude bas takav, da se Srbi tlace a da Srbi navijaju za tlacitelje!

Ono sto ja vidim na barikadama je neiscrpna inspiracija volje i energije. Mi nemamo drugog izbora osim da sedimo a barikadama ukoliko zelimo da prezivimo jos ovu deceniju na Kosovu.

MILE

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja. Pre će biti da im nije u interesu da započinju sukob. Ali da ne bude zabune budu li ga započeli koristiće sva sredstva, kao i druga strana, to je jednostavan proračun a to znači xxxx mrtvih i na jednoj i na drugoj strani.

Marko

pre 12 godina

Dali je ovom narodu jasno da Americka vojska zavrsava ratove u Iraku i Afganistanu? Dali je istom narodu jasno da ce ta ista vojska kad-tad biti premjestena s Bliskogistoka, a kada im dojadi, sta mislite gdje ce doci da zavodi red?
(Dobro razmisliti, 7. novembar 2011 10:33)

Nisi u toku nece je oni "premjestati" sada se bas sprema rat protiv Irana.Na prolece sledece godine jer sve akcije pocinju u martu (Srbija, Irak, Lubija).

Srbin

pre 12 godina

Bravo za KFOR, stvarno imaju strpljenje. Srpski politicari-amateri (vlada i predsednik) bas nista nisu naucili iz ne tako davne srpske istorije. Sto svesno a sto iz nesposobnosti, guraju Srbiju i srbe sa Kosova u sve vecu bedu i propast.

Petar

pre 12 godina

Jao kako cete da placete i kukumavcite kad izgube strpljenje! Vec vidim pateticne naslove po novinama. Ko nista ne nauci iz istorije ponavljace iste greske zauvek

Realan

pre 12 godina

Narod na barikadama nije besposlen!
Dobijaju dnevnicu od tri hiljade dinara.
Izvor je valjda iz budzeta Srbije.
Podrzavam Kfor, a ovim besposlicarima savetujem da priznaju sebi ono sto nisu jos od 99-te.Bice im lakse kad vec nema ko da im kaze!

inat je los zanat

pre 12 godina

Ovo vodi samo u jednom pravcu.Ja ne znam da li su ti ljudi na severu Kosova svesni toga ili ne,ali sve ima granicu pa tako i strpljenje.Ovo sto se radi ce da proizvede samo negativne posledice i opet ce nevini da trpe posledice...Setite se Hrvatske i Bosne...

Pedja

pre 12 godina

@ bre
"ja bih odavno postao nemilosrdan"

A, ti si znaci isti kao oni koji su odlucivali 1999 kako ce sa istom pricom pravljenom od strane Albanaca? Po cemu se ti tako silan razlikujes od Pavkovica i Milosevica?

E moji evropejci na beogradski nacin.

Dobro razmisliti

pre 12 godina

Dali je ovom narodu jasno da Americka vojska zavrsava ratove u Iraku i Afganistanu? Dali je istom narodu jasno da ce ta ista vojska kad-tad biti premjestena s Bliskogistoka, a kada im dojadi, sta mislite gdje ce doci da zavodi red?

ciciban

pre 12 godina

stvarno se lepo nasmejem kada procitam LOKALNI SRBI ZAUSTAVILI KOLONU KFORA e pa bas bi mi bilo drago da oni dobiju nregjenje pa da vidimo ko je taj GANSTER koi ce moci da zaustavi tu silu jer svi znamo da je to SILA stvarno ne znam dokle ovako ali jedno znam da nece jos dugo .

Pero Przina

pre 12 godina

Sve mi se cini da Kfor samo prikuplja poene, pa ce nakon akcije "ciscenja terena" pobrojavati sta je sve pokusano mirno da se uradi na deblokadi puteva. Naivni ce se cuditi.

Dusan

pre 12 godina

... jer opste je poznato da se na Kosovu i u Srbiji nista ne gradi bez urabanisticke dozvole. Da naucimo KFOR sta je pravna drzava... ironija na stranu, kad ostanemo bez kandidature i kad opet budemo losi momci ima da vas pregaze za pola sata i da sklone vase barikade. kao i hrvati i bosanci i svi koji su recentli ratovali protiv Srpskih barikada i njihove neverovatne taktike...

Dragan Jurić

pre 12 godina

Natkurivanje se nastavlja! Dok KFOR-u ne dođe iz dupeta u glavu da ovo mogu da reše za jedan jedini dan. A tada će svi u Srbiji biti puni razumevanja za jadne besposličare sa barikada...

Analitičar

pre 12 godina

Na prvi pogled, malo čudi mekoća KFOR-a. Ali, računajući da ako se ne sredi situacija dole, Srbija može da računa na šipak od EU integracija, politika je malo jasnija. Šiptarima odgovoara da se mi ne uključimo u EU. Srbima sa severa Kosova isto. Koštunici i Tomi, sa Kunjuzinom na čelu, još i više.

Ali, šta je tačan interes DS-a u tome?

Ne, ne tiče me se da li su "zatečeni", "iznenađeni" (i uvredjeni) - oni su ovo morali videti još pre par meseci i smisliti šta će. Ili to ili su slepci.

K.Mitrovica

pre 12 godina

Predstavnici lokalnih Srba kažu da prolazak Kfora "nije usaglašen sa čelnicima lokalnih samouprava na severu Kosova".
Da vlasti u Beogradu hoce za manje od 12 casova barikade bile bi uklonjene,jer vlasti finansiraju i barikade i taj samozvani goloruki itd.itd.narod,Pitam se dokle ce Srbija imati dva lica,jedno sa unutrasnje lazi a drugo za inostranstvo i kada ce Srbija biti ozbiljna drzava.

faraon

pre 12 godina

Rispekt za KFOR!Imati takvu silu i moć i pored toga već par meseci dozvoliti da vas za..bavaju nekakvi lokalni Balvanerosi je dostojno svakog poštovanja!Ali po svim procenama mislim da ipak ističu poslednje čestice u njihovom peščaniku tolerancije!

LOL

pre 12 godina

Bravo! Super, alal avam vera: ono sto nisu uspeli Mokadata Al Sadr u Irak, i Al Kaeda u Afganistan vec 10 godina, vi ste to uspeli za 2 meseca.

Al' duva vetar...

pre 12 godina

Tipično srBska posla. Nerviraj daleko nadmoćnije od tebe. Dok KFOR ne reaguje, čini se da seljaci sa motikama drže situaciju u rukama. A kad se desi (a desiće se, u to budite uvereni) da vojnici pod punom ratnom opremom krenu da čiste put od nagomilanog smeća, svi će vam biti krivi. A sličnih situacija smo se nagledali u prošlosti, ali srbi ne uče. Nebeski narod...

mirko

pre 12 godina

prema celoj situaciji, mislim da je najbolje da Srbija prihvati da je kosovo izgubljeno losim politikama prethodnika i da krenemo dalje, ka poboljsavanju ekonomije, privrede i statusa u evropi i svetu! kad bi se malo opametili, bili bi najjaca drzava na balkanu i nezaobilazni deo za put ekonomije, novca, putni pravac, gasovod, naftovod... Kosovo? pa ako se ovo desava sto se desava, srbi sa kosova treba da se organizuju, da naprave paragranice, dezurstva, odbrana teritorije gde se nalaze srbi i da od medjunarodne zajednice makar dobiju status zasticene zone ili federacije tzv. republike kosova! time bi i Srbija ostala cista da ne dira sto joj je oteto a srbi s kosova ce biti sami na svome, u svojoj "drzavi"!

Pantagruel

pre 12 godina

Психолошки рат на обе стране. Опипавање мишића и тестирање стрпљења. Занимљиво.

sinisa

pre 12 godina

Vidite narodu je potrebno da odbrani ono sto je godinama trpeo i stekao,nece ovaj narod tudje ali nece dati ni svoje na poklon .Mi smo uvek najbednije ziveli i ovo sto imamo to je uz velika odricanja steceno.Sada bi neko da pregovara u nase ime da daje,da poklanja tudje pa to je stvarno bezobrazluk.Boricemo se i uz pomoc Srbije ali ako od njih pomoci nema boricemo se sami pa sve dok trajemo.Narod na severu KiM od srbije ne trazi nista vise,nego da nas samo ne izda,a ostalo cemo sami da uradimo .

pero

pre 12 godina

"U celoj ovoj situaciji, koja je trajala oko pola sata, nije bilo nikakvih incidenata"

Sama ta situacija je incident, znaci prijevod bi bio:
"U ovom incidentu nije bilo incidenta"?

faraon

pre 12 godina

Rispekt za KFOR!Imati takvu silu i moć i pored toga već par meseci dozvoliti da vas za..bavaju nekakvi lokalni Balvanerosi je dostojno svakog poštovanja!Ali po svim procenama mislim da ipak ističu poslednje čestice u njihovom peščaniku tolerancije!

Analitičar

pre 12 godina

Na prvi pogled, malo čudi mekoća KFOR-a. Ali, računajući da ako se ne sredi situacija dole, Srbija može da računa na šipak od EU integracija, politika je malo jasnija. Šiptarima odgovoara da se mi ne uključimo u EU. Srbima sa severa Kosova isto. Koštunici i Tomi, sa Kunjuzinom na čelu, još i više.

Ali, šta je tačan interes DS-a u tome?

Ne, ne tiče me se da li su "zatečeni", "iznenađeni" (i uvredjeni) - oni su ovo morali videti još pre par meseci i smisliti šta će. Ili to ili su slepci.

K.Mitrovica

pre 12 godina

Predstavnici lokalnih Srba kažu da prolazak Kfora "nije usaglašen sa čelnicima lokalnih samouprava na severu Kosova".
Da vlasti u Beogradu hoce za manje od 12 casova barikade bile bi uklonjene,jer vlasti finansiraju i barikade i taj samozvani goloruki itd.itd.narod,Pitam se dokle ce Srbija imati dva lica,jedno sa unutrasnje lazi a drugo za inostranstvo i kada ce Srbija biti ozbiljna drzava.

Dragan Jurić

pre 12 godina

Natkurivanje se nastavlja! Dok KFOR-u ne dođe iz dupeta u glavu da ovo mogu da reše za jedan jedini dan. A tada će svi u Srbiji biti puni razumevanja za jadne besposličare sa barikada...

Dusan

pre 12 godina

... jer opste je poznato da se na Kosovu i u Srbiji nista ne gradi bez urabanisticke dozvole. Da naucimo KFOR sta je pravna drzava... ironija na stranu, kad ostanemo bez kandidature i kad opet budemo losi momci ima da vas pregaze za pola sata i da sklone vase barikade. kao i hrvati i bosanci i svi koji su recentli ratovali protiv Srpskih barikada i njihove neverovatne taktike...

ciciban

pre 12 godina

stvarno se lepo nasmejem kada procitam LOKALNI SRBI ZAUSTAVILI KOLONU KFORA e pa bas bi mi bilo drago da oni dobiju nregjenje pa da vidimo ko je taj GANSTER koi ce moci da zaustavi tu silu jer svi znamo da je to SILA stvarno ne znam dokle ovako ali jedno znam da nece jos dugo .

gaara

pre 12 godina

kakvo samozavaravanje. ispravno je reći da je kfor dozvolio srbima da ih zaustave. kada bi hteli, sklonili bi i srbe i barikade za 15 minuta. toliko smo jadni i slabi.

Al' duva vetar...

pre 12 godina

Tipično srBska posla. Nerviraj daleko nadmoćnije od tebe. Dok KFOR ne reaguje, čini se da seljaci sa motikama drže situaciju u rukama. A kad se desi (a desiće se, u to budite uvereni) da vojnici pod punom ratnom opremom krenu da čiste put od nagomilanog smeća, svi će vam biti krivi. A sličnih situacija smo se nagledali u prošlosti, ali srbi ne uče. Nebeski narod...

Realan

pre 12 godina

Narod na barikadama nije besposlen!
Dobijaju dnevnicu od tri hiljade dinara.
Izvor je valjda iz budzeta Srbije.
Podrzavam Kfor, a ovim besposlicarima savetujem da priznaju sebi ono sto nisu jos od 99-te.Bice im lakse kad vec nema ko da im kaze!

Srbin

pre 12 godina

Bravo za KFOR, stvarno imaju strpljenje. Srpski politicari-amateri (vlada i predsednik) bas nista nisu naucili iz ne tako davne srpske istorije. Sto svesno a sto iz nesposobnosti, guraju Srbiju i srbe sa Kosova u sve vecu bedu i propast.

Pero Przina

pre 12 godina

Sve mi se cini da Kfor samo prikuplja poene, pa ce nakon akcije "ciscenja terena" pobrojavati sta je sve pokusano mirno da se uradi na deblokadi puteva. Naivni ce se cuditi.

Petar

pre 12 godina

Jao kako cete da placete i kukumavcite kad izgube strpljenje! Vec vidim pateticne naslove po novinama. Ko nista ne nauci iz istorije ponavljace iste greske zauvek

Dobro razmisliti

pre 12 godina

Dali je ovom narodu jasno da Americka vojska zavrsava ratove u Iraku i Afganistanu? Dali je istom narodu jasno da ce ta ista vojska kad-tad biti premjestena s Bliskogistoka, a kada im dojadi, sta mislite gdje ce doci da zavodi red?

Pantagruel

pre 12 godina

Психолошки рат на обе стране. Опипавање мишића и тестирање стрпљења. Занимљиво.

inat je los zanat

pre 12 godina

Ovo vodi samo u jednom pravcu.Ja ne znam da li su ti ljudi na severu Kosova svesni toga ili ne,ali sve ima granicu pa tako i strpljenje.Ovo sto se radi ce da proizvede samo negativne posledice i opet ce nevini da trpe posledice...Setite se Hrvatske i Bosne...

pero

pre 12 godina

"U celoj ovoj situaciji, koja je trajala oko pola sata, nije bilo nikakvih incidenata"

Sama ta situacija je incident, znaci prijevod bi bio:
"U ovom incidentu nije bilo incidenta"?

penzioner

pre 12 godina

Čega se pametan stidi, toga se lud ponosi.Samo posle nemojte da cvilite kada vas KFOR žešće oplete, neće moći tako kako ste zamislili, vreme ističe.

Gnjilanac

pre 12 godina

Izdrzite braco nasa, ne moze zlo i sila pobediti ljubav neizmernu!!!
(Lane, 7. novembar 2011 12:32)

Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti.

Marko

pre 12 godina

Dali je ovom narodu jasno da Americka vojska zavrsava ratove u Iraku i Afganistanu? Dali je istom narodu jasno da ce ta ista vojska kad-tad biti premjestena s Bliskogistoka, a kada im dojadi, sta mislite gdje ce doci da zavodi red?
(Dobro razmisliti, 7. novembar 2011 10:33)

Nisi u toku nece je oni "premjestati" sada se bas sprema rat protiv Irana.Na prolece sledece godine jer sve akcije pocinju u martu (Srbija, Irak, Lubija).

kako je dosadan

pre 12 godina

Kavile, nemoj smarati ovde, ovde mozemo da budemo mi koji smo za Srbiju i protiv barikadista. Vi koji ste protiv Srbije, a za barikadiste, ne smete visiti na netu, idite na barikade.

Antiprotivan

pre 12 godina

Srbi su prešli tačku-"point of no return". Konsekvence će biti vrlo bolne. Pokušavaju umni ljudi da urazume nerazumne, ali posle jučerašnje emisije sa V. Jeremićem i gospodinom Draškovićem jasno mi je da ova vlast gura te ljude u propast kao glinene golubove. Ova vlast je antievropska i potpuno je izgubila kompas.

Brat Kavil

pre 12 godina

Zelimo da se Srbija otkaci vise tog okova Kosova, da nas ne sputava i ne vuce nazad vise. NE ZELIMO KOSOVO U SRBIJI. Dosta je bilo.

Hm

pre 12 godina

Sta bi bilo kad bi svaki narod sa prostora bivse Jugoslavije postavljao barikade na svakom mestu na prostorima bivse ex Yu gde je vecina?Pa gde bi nam bio kraj?Velike sile su iscrtale kartu Balkana i stavile tacku na to.Sve ostalo je prazna prica.U suprotnom,javio bi se domnino efekat za nove sukobe i podele na ex Yu prostorima.

sinisa

pre 12 godina

Vidite narodu je potrebno da odbrani ono sto je godinama trpeo i stekao,nece ovaj narod tudje ali nece dati ni svoje na poklon .Mi smo uvek najbednije ziveli i ovo sto imamo to je uz velika odricanja steceno.Sada bi neko da pregovara u nase ime da daje,da poklanja tudje pa to je stvarno bezobrazluk.Boricemo se i uz pomoc Srbije ali ako od njih pomoci nema boricemo se sami pa sve dok trajemo.Narod na severu KiM od srbije ne trazi nista vise,nego da nas samo ne izda,a ostalo cemo sami da uradimo .

MILE

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja. Pre će biti da im nije u interesu da započinju sukob. Ali da ne bude zabune budu li ga započeli koristiće sva sredstva, kao i druga strana, to je jednostavan proračun a to znači xxxx mrtvih i na jednoj i na drugoj strani.

Pedja

pre 12 godina

@ bre
"ja bih odavno postao nemilosrdan"

A, ti si znaci isti kao oni koji su odlucivali 1999 kako ce sa istom pricom pravljenom od strane Albanaca? Po cemu se ti tako silan razlikujes od Pavkovica i Milosevica?

E moji evropejci na beogradski nacin.

Dario

pre 12 godina

Ne mogu da verujem koliko zajedljivih komentara na račun Srba sa Kosova. Vidim da većina vas podržava nailno uklanjanje barikada od strane KFORA i Albanskih ekstremista, a šta bi rekli kad bi država Srbija izvela tenkove na granicu sa Kosovom? Dakle, svi imaju pravo na primenu sile protiv Srba, ali Srbi takvo pravo nemaju.

bek.im

pre 12 godina

svaki put, KFOR skuplja dokaze.... da na kraju ima razlog za primenu sile. Tada nece moci ni SB UN-a nista reci. A srbi sa severa kosova sami potpisuju svoju ne(srecu) kao srbi u hrvatsku.
Stvarno mislite da KFOR plasi se od srba? oni samo se uveravaju koliko nam tezak zivot bilo nama albancima sa tim nacionalistima, pre 99-te. Srbi sa severa ne misle uopste za srbe drugih podrucija kosova. KFOR-u ce jednom puknuti ali tad ce biti kasno.

Danilo

pre 12 godina

Igraju se k'o neka deca,umesto da sada,kada i Vuk Jeremić kaže da su heroji,najure NATO sa Kosova,isele Albance u Albaniju(logično je?!) i vaspostave potpuno nenaseljenu teritoriju,pošto smo i u Srbiji u manjku.
Neka naša sveta zemlja bude samo mesto hodočašća,a ne svakodnevnih banalnosti!
U nove pobede,braćo i sestre!

Pravda

pre 12 godina

Da Srbi sa Kosova rade toliko,koliko rade na Putevima svi bi odreda imali preduzeca D.O.O Sumarstvo,Pilane,Put,Sljunak,Hrastovina,Bukovina,AutoPrevoz itd.

Ovo je stvarno za nepoverovat sa cime se pojedinci bave u 21-om veku dok se ljudi sa kompjuterima raspravljaju i ratuju ovi ovde jos uvek veruju u Fizicki snagu i Lopatanje.

Hahaha

pre 12 godina

Na koju se bre Srbiju pozivate vi barikadisti? Na istu onu za koju vas nije briga, koju unazadjujete, i onu koju ne slusate ni 2%? Nemate prava da se pozivate na srbiju, jer je ocigledno ne priznajete kao drzavu.

Atraktivna plavuša

pre 12 godina

Ovo prerasta u crni humor iliti tragikomediju, tko tkako voli...
Pa, Srbe na Kosovu Jenkiji tretiraju kao i Palestince. O čemu vi pričate i čemu li se nadate.
Čuvajte svoje živote - niko ne može da vam pomogne, nijedan političar neće da dođe da živi tamo (svi pokupovaše deci stanove u mom Beogradu) iako imaju kuće, bazene, vinograde i firme u svom zavičaju... Nego, blago meni, prihajajte kod tog beogradskog političara koji vam obećava kule i gradove, zamenite svoje kuće sa njima, i čuvajte svoju decu.

Bojan Janković

pre 12 godina

Srbin sam ali jedva cekam da ti primitivci dobiju po nosu. Posle ce im djavi biti kriv. Ova slika koja ide uz clanak sve govori. Nisu svi Srbi tamo takvi, ali oni koji jesu su izubljeni slucaj.

mirko

pre 12 godina

prema celoj situaciji, mislim da je najbolje da Srbija prihvati da je kosovo izgubljeno losim politikama prethodnika i da krenemo dalje, ka poboljsavanju ekonomije, privrede i statusa u evropi i svetu! kad bi se malo opametili, bili bi najjaca drzava na balkanu i nezaobilazni deo za put ekonomije, novca, putni pravac, gasovod, naftovod... Kosovo? pa ako se ovo desava sto se desava, srbi sa kosova treba da se organizuju, da naprave paragranice, dezurstva, odbrana teritorije gde se nalaze srbi i da od medjunarodne zajednice makar dobiju status zasticene zone ili federacije tzv. republike kosova! time bi i Srbija ostala cista da ne dira sto joj je oteto a srbi s kosova ce biti sami na svome, u svojoj "drzavi"!

LOL

pre 12 godina

Bravo! Super, alal avam vera: ono sto nisu uspeli Mokadata Al Sadr u Irak, i Al Kaeda u Afganistan vec 10 godina, vi ste to uspeli za 2 meseca.

Kakve sve gluposti ljudi pricaju

pre 12 godina

Vidim da neki imaju misljenje ravno 'vetrenjacama'. Ko na Kosovu ne odgovara za krivicna dela? To su samo politicari na najvisim nivoima tzv. drzave. Dok na severu ama bas niko. Posto ljudi vole da pricaju svakave gluposti o koje-kakvim bodljikavim zicama i (ne) slobodi kretanja za Srbe juzno od Ibra, ovako: Od 1999 godine 8 najvisih Albanskih UCK komandira dovedeno pred sud -- Taci nije bio komandir cete vec glasnogovornik. Dok, s druge strane -- a svi odlicno znamo ko je klao i ko je tacno ubijao decu i zene -- 5, da PET, Srpskih poglavara, ukljucujuci i Milosevica koji je krivac i za najgora krivicna djela van Kosova i Srbije, je dovedeno pred sud. 2004 godine, nakon Albanskog ustanka, 118 Albanaca je privedeno; 12 osudjeno na kazne duze od 20 godina, a s druge strane, 23 Srbina su privedena i nijedan nije dobio duze od 7 godina zatvora, a odsluzice 1 godinu ako i toliko. Ovo je samo jedan kratki bilans privedenih i osudjenih prema Hagu i EULEX-u. A sada da vas pitam, koliko je Nikolic ljudi priveo; ili mozda Zvonko; ili mozda Ristic & Co? Koliko? A mislite da nema kriminala, i to onog mimo krijumcarenja severno od Ibra? Vi koji mislite drugacije ste u tezoj zabludi i potrazite pomoc, pa ako vec ne za sebe, barem za dobrobit Srpskog naroda i njegove buducnosti. Eto molim vas.

burazer Kavil

pre 12 godina

@ 'Brate' Kavile,
Pises o uskracivanju slobode kretanja Srbima na Kosovu
A sta cemo sa slobodom kretanja stanovnicima Kosova po Srbiji jer oni ne mogu 'ni primirisati' u Srbiju ??

srbin sa severa kim

pre 12 godina

Onima sto kritikuju poteze srba na kim mogu da porucim samo jedno a to je da su barikade jedino sredstvo kojim jos mozemo da se borimo protiv sirove sile NATOa. Ako neko ima nesto pametnije neka predlozi bicemo mu zahvalni. A oni koji pricaju kako se lepo zivi (a ne radi nista) na severu kim toplo preporucujem da se presele kod nas u ovaj raj. Takvi ni nedelju dana ne bi izdrzali ovu neizvesnost. Pozdrav svima koji nas podrzavaju u ovoj pravednoj borbi za opstanak u svojoj zemlji Srbiji.

Bali M.

pre 12 godina

Mene se čini da nekima nisu mu bili dovoljno ratova u ovim prostorijama pa stalno traze novi rat ... ili misle da igraju "Counter Strike"!

Petar

pre 12 godina

Sve razumem ali zastave Rusije ne mogu.

Samo razmislite o tome koliko je divljacki, necivilizovano, sramno, smesno, tuzno, sve to istovremeno videti na pojedinim snimcima kako su Albanci kitili i USA zastave u nekoliko navrata.

E isto tako ako ne jos gore ovo izgleda.

MI NISMO RUSIJA niti nam Rusija pomaze, mi smo SRBIJA!!! A Srpska zastava nema belu boju na vrhu!

@Bla bla

pre 12 godina

Zbog takvi tvrdoglavih glava mi i jesmo danas crna rupa Evrope.Kazes"nacionalna manjina".Pa covece na Kosovu zivi 2 miliona Albanaca i 200 hiljada Srba.Ko je tu nacionalna manjina?I jeste,bilo je zlocina,Kosovo je bilo nekad vecinski srpsko,ubijao je ko je koga stigao al kad cemo vise ostaviti proslost?Ode nam zivot u svadji.Bilo je nepravde na svim stranama.Ponasamo se kao mala deca a svetske sile su nam roditelji.Ostavimo to sta je nekad bilo i pogledajmo sta jeste.Ne mozemo mi ispravljati krivu Drinu.

Aleksandar

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja.
(MILE, 7. novembar 2011 11:21)

Pa to smo valjda naucili do sad i ako bas nismo radi da ucimo iz istorije. Problem je sto mi uvek dobijemo deblji kraj te batine po ledjima. Al' mi kanda tako volimo...

Duro

pre 12 godina

" ...Predstavnici lokalnih Srba kažu da jutrošnji prolazak Kfora "nije usaglašen sa čelnicima lokalnih samouprava na severu Kosova". "

'al se neko zaigrao, a kad vrč pukne ...

probudite se i shvatite da vama manipulisu

pre 12 godina

Mi nemamo drugog izbora osim da sedimo a barikadama ukoliko zelimo da prezivimo jos ovu deceniju na Kosovu.
(Sa Pančićevog vrha vidim Ljuboten, 7. novembar 2011 12:39)

Da bi ziveli jos koju deceniju morate nesto i da jedete,da pijete,da nesto obucete...A kako to mislite ako planirate da sedite?Mislim,ko ce to da plati?

Dozovoite se bre pameti i shvatite da je sve sto radite potpuno besmisleno.Pkusajte da iznadjete najbolje moguce resenje ali uz pomoc sredstava koja venetualno mogu da daju rezultate.Ova sprdacina sa barikadama je totalni promasaj.Ceo svet vam se smeje.i NIKO VAS NE PODRZAVA.Cak ni Srbi u Srbiji.A vi se zapitajte zasto.

p.s. Ceo zivot mi Kosovo visi kao kamen oko vrata,povraca mi se vise kad cujem tu rec.Zivot mi prodje a nikad nista da se resi.I ako se natasvi ovako nece se ni resiti.Ovo je samo produzavanje agonije i nesrece,zarad koristi pojedinaca.

Sa Pančićevog vrha vidim Ljuboten

pre 12 godina

Zabrinjava me saznanje da se komentatori raduju akciji KFOR-a! Vamo akojima je KFOr prirastao za srce, zelim da vam se isti doseli u komsiluk pa neka vam je nazdravlje.

Konacno posle svega sto se desilo i sto se tek sprema, poraz Srbije i treba da bude bas takav, da se Srbi tlace a da Srbi navijaju za tlacitelje!

Ono sto ja vidim na barikadama je neiscrpna inspiracija volje i energije. Mi nemamo drugog izbora osim da sedimo a barikadama ukoliko zelimo da prezivimo jos ovu deceniju na Kosovu.

gomez

pre 12 godina

Da Albanci sa Kosova ovoliko energije i para koliko potrose na spinovanje, na muljanje, potplacivanje, na neke 19 vekovne nacionalisticke fantazije... potrose na nesto korisno i na izgradnju necega ne bi bili izdrzavani i bedni protektorat koji nije u stanju da dobije ni telefonski pozivni broj, ne bi bili treci u evropi po broju azilanata, prvi po broju nezaposlenosti i korupciji, zadnji po stranim ulaganjima, zadnji po drustvenom prihodu, nebitni u sportu, kulturi... ali bitno je da se ostavi makar 10 komentara dnevno po srpskim sajtovima ili da se zakaci albanska zastava i glupi tekst na nekom srpskom sajtu. Komedija.

mile

pre 12 godina

200 hiljada srba je proterano sa kosova kada se povukla srpska vojska.E moji srbi iz sigurne srbije, plitko gledate.. doci ce i vama crni dani.

Brat Kavil

pre 12 godina

@Realan

Kakve veze ima da li je neko placen ili nije sa tim sto Srbi nemaju slobodu kretanja na jugu Kosmeta i zive ogradjeni bodljikavom zicom, kakve veze ima ako je neko placen s` tim da ga ubijaju s` vremena na vreme i za to niko ne odgovara, kakve veze ima da li je neko placen ili nije kada je taj neko ubijan, od dolaska kfora na Kosmet ubijeno je preko 1000 Srba za ta ubistva niko nije odgovarao, nemoj da menjas teze i da trazis dlaku u jajetu pogledaj realnost... A ovo je realnost, a ne ono sto govore cnn i bbc... U juznom delu Kosovske Mitrovice na srpskom groblju unisteno je više od 500 spomenika i tamo se umrli Srbi ne sahranjuju od 1999. godine, dok u severnom delu grada na albanskom groblju nijedan spomenik nije oštecen. Misli o ovome.......

Bacvanin

pre 12 godina

Kada KFOR bude "pokrenuo" Srbe sa barikada, bojim se da Srbe nista nece moci "zaustaviti" dok ne predju "administrativnu liniju".
Pitam se samo, koga li ce onda kriviti?

Brat Kavil

pre 12 godina

Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun upozorio je, u novom izveštaju Savetu bezbednosti, da je tokom poslednja tri meseca na Kosovu i Metohiji zabeležen 151 incident, od čega se 38 dogodilo severno od reke Ibar.Novi ciklus nasilja je, kako je ocenio prvi čovek svetske organizacije, pokrenula akcija kosovskih specijalaca ROSU na administrativnim prelazima Brnjak i Jarinje 25. jula, posle čega je za četvrtinu povećan broj napada na Srbe i ostale nealbance.

Od 151 incidenta, 13 se odnosi na uništavanje pravoslavnih grobalja, 13 na kamenovanje srpskih vozila, u 63 slučaja naneta je šteta kućama čiji su vlasnici Srbi.

Kako verovati kforu i euleksu...

pricam ti pricu

pre 12 godina

Sta bi bilo kad bi svaka nacionalna manjina sa prostora bivse Jugoslavije postavljala barikade, kopala rovove, zapocinjala sa teroristicim napadima i samoproglasavanjima "drzave" na svakom mestu na prostorima bivse ex Yu gde su vecina kao sto su to uradili kosovski Albanci? Pa gde bi nam bio kraj? Bla, bla, bla, bla...

momabrazil

pre 12 godina

meni zaista nije jasno da ima ljudi koji bi bez ikakve borbe koja ne mora i ne sme biti oruzana gurnuli nase Srbe u tkz miroljubivu drzavu Kosovo gde sve cveta od prosperiteta prava mala Svajcarska. Onima koji su ostali ispod Ibra omoguciti pravicno preseljenje u Srbiju ako zele a za Kopaonik se vredi boriti sta ce albancima biti gore bez 15 % KiM toliko smo i mi procentualno izgubili.

FILIP

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja. Pre će biti da im nije u interesu da započinju sukob. Ali da ne bude zabune budu li ga započeli koristiće sva sredstva, kao i druga strana, to je jednostavan proračun a to znači xxxx mrtvih i na jednoj i na drugoj strani.
(MILE, 7. novembar 2011 11:21)

Ako mislis da Srbija pomislja da udje u obracun sa KFORom ili imas 10 godina ili nemas mozga. A i da pomislj nema ni najmanje sanse.

narcisi

pre 12 godina

@bek.im i kompanija
Predlazem vam da se to pre spustite na zemlju jer ovaj vas narcisoidni nacionalizam koji rasipate ovde i ovo glumatanje je vec tragikomicno. Sta vi mislite da su svi ovde doziveli amneziju pa su zaboravili na vase ponasanje u Jugoslaviji i Srbiji?

Hr1

pre 12 godina

@Dario

Koje i kakve tenkove to Srbija moze poslati na granicu s Kosovom, a da se mogu suprostaviti superiornom zapadnom oklopu i zracnoj sili? T-72 (M84) ili mozda "kantu" T-55?

iii

pre 12 godina

ko god da su barikadisti, i sta god da zele da postignu, posticice 2 stvari1 okrecu svet protiv srba na kosovu, navlace bes medjunarodne zajednice koji moze biti tragican po njih, i cine da srbi na kosovu budu u daleko goroj poziciji no sto jesu2 okrecu srpski narod u srbiji protiv naroda na kosovu, jer srbi u srbiji vise ne zele da zivoti generacija prolaze i propadaju vrteci se oko kosova, koga vecina nikad nije ni videla, i prosto im nije stalo, a i ne zele da zrtvuju sebe, svoju decu, i buducnost svoje dece zarad kosova od kog im je vise mukako god da je na barikadama, izvrsno manipulise kako javnoscu, tako i srbima na kosovu, zarad svojih interesa, jos jednom pokusavajuci da profitiraju zrtvujuci srbiju i srbe na kosovu. koliko god da evropa ima dobrih i losih strana, zasigurno nikako ne odgovara kriminalcima i velikim igracima i monopolistima, koji su se uplasili da cemo ipak uci u eu, i sad to sprecavaju ovako.

IGOR

pre 12 godina

Zato mi i propadamo jer smo sramota od naroda!!! Ljudi se dole bore za svoje domove i sve sto su stekli, a ovde neko sedi u fotelji udje na net i vazno da napise komentar,a u komentaru podrzava trupe Kfora i jednostavno kaze sto ih kfor trpi i sto se taj napaceni narod ne skloni!!! SRAM VAS BILO!!! Ja sam iz istocne Srbije, Vlah sam, ali isto tako delom sam Srbin i sad da mogu otrcao bi dole u pomoc braci, ali nazalost ne mogu jer i u Vladi postoje ljudi kao vi koji gledaju samo svoju zadnjicu!!! Place mi se kad citam ovakvu sramotu. Necemo mi jos dugo, IMA DA NAS NEMA ako se ne opametimao malo! Stavicete svi prst na celo kad budete i vi gubili ono sto imate i sto ste stekli,ali tad isto tako bicete i vi sami!!

kupite ogledalo

pre 12 godina

"Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti."

Pa ta ljubav je vec pobedila u toj vasoj "drzavi kosova". Pogledaj ko ti je premijer i ministri i kakvu imovinu imaju, razmisli cime i od kojih para ste platili "drzavu", kako ste dosli do srpske imovine i te "drzave" ili kako ste decenijama pre toga izbegavali da placate struju, racune, telefone... Ti ces nekome da solis pamet? E komsija, komsija zao mi je takvih poput tebe koji uporno izbegavaju da kupe ogledalo i malo se pogledaju.

NekoIzMase

pre 12 godina

Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti.
(Gnjilanac, 7. novembar 2011 13:40)

Nenenene, to su metode ljubavi kosovskih Albanaca, koje zasad u sporu vode ... Sad istu ljubav pokušavate da prosipate u Preševskoj dolini, bojkotom popisa za početak ... Tužno je da neko takav i pomisli da nekome drži lekcije ...

Mi poznajemo drugačiju vrstu ljubavi ...

Brat Kavil

pre 12 godina

@burazer Kavil

Da naravno da pisem i nije samo sloboda kretanja uskracena Srbima na Kosmetu, proganjaju ih i ubijaju na kucnom pragu, na svojim njivama i niko da se angazuje da se bar jedan napad, ubistvo na njih razresi, procesuira. Od dolaska kfor-a na Kosmet 1999 ubijeno je preko 1000 Srba i mislim da se to mora non stop ponavljati sve dok se ne krene u resavanje tih zlocina.........Sto se tice ljudi s` Kosmeta, u mom komsiluku godinama, decenijama zive Albanci i koliko vidim niko ih do sada nije napao, popreko ih pogledao i iskren da budem nisam jos cuo da je neko napao Albanca s` Kosmeta u mojoj zemlji Srbiji, cak naprotiv Albanci ovde i dalje dolaze na lecenje, po dokumente................"U juznom delu Kosovske Mitrovice na srpskom groblju unisteno je više od 500 spomenika i tamo se umrli Srbi ne sahranjuju od 1999. godine, dok u severnom delu grada na albanskom groblju nijedan spomenik nije oštecen." Ovo mnogo govori o problemu na Kosmetu..... Misli o tome...........

Brat Kavil

pre 12 godina

@kako je dosadan


A ti bi mogao dole da ides da podrzis kfor, a ne iz tople fotelje i tople gajbice da kuckas po netu..........i da ako se odlucis da ides dole i podrzis kfor, kako je ovde vec neko "rekao" ponesi lopatu..............Ako imas neko pametno pitanje samo napred.........

Pobesneli max

pre 12 godina

Neko rece: "Svaka cast KFOR-u". Slazem se. To su civilizovani ljudi, vojnici koji se nece blamirati rasterujuci goloruki narod zarad kosovskih bitangi olicenih u "vlasti" kvazidrzave "KOSOVO".
Vi koji prizeljkujete krv na barikadama vi ste iste bitange kao i HAsim Taci, zvani Zmija.

Brat Kavil

pre 12 godina

Da li je i jedan Albanac odgovarao za ubistvo Srba od dolaska kfora pa do dan danas.................??????
Da li je neko osudjen za ubistvo dece u Gorazdevcu, da li je neko odgovarao za ubistvo zetelaca na svojim njivama u Starom Gracku, da li je iko odgovarao za dizanje u vazduh autobusa Nis ekspresa..........?????

faraon

pre 12 godina

Rispekt za KFOR!Imati takvu silu i moć i pored toga već par meseci dozvoliti da vas za..bavaju nekakvi lokalni Balvanerosi je dostojno svakog poštovanja!Ali po svim procenama mislim da ipak ističu poslednje čestice u njihovom peščaniku tolerancije!

Dario

pre 12 godina

Ne mogu da verujem koliko zajedljivih komentara na račun Srba sa Kosova. Vidim da većina vas podržava nailno uklanjanje barikada od strane KFORA i Albanskih ekstremista, a šta bi rekli kad bi država Srbija izvela tenkove na granicu sa Kosovom? Dakle, svi imaju pravo na primenu sile protiv Srba, ali Srbi takvo pravo nemaju.

sinisa

pre 12 godina

Vidite narodu je potrebno da odbrani ono sto je godinama trpeo i stekao,nece ovaj narod tudje ali nece dati ni svoje na poklon .Mi smo uvek najbednije ziveli i ovo sto imamo to je uz velika odricanja steceno.Sada bi neko da pregovara u nase ime da daje,da poklanja tudje pa to je stvarno bezobrazluk.Boricemo se i uz pomoc Srbije ali ako od njih pomoci nema boricemo se sami pa sve dok trajemo.Narod na severu KiM od srbije ne trazi nista vise,nego da nas samo ne izda,a ostalo cemo sami da uradimo .

mirko

pre 12 godina

prema celoj situaciji, mislim da je najbolje da Srbija prihvati da je kosovo izgubljeno losim politikama prethodnika i da krenemo dalje, ka poboljsavanju ekonomije, privrede i statusa u evropi i svetu! kad bi se malo opametili, bili bi najjaca drzava na balkanu i nezaobilazni deo za put ekonomije, novca, putni pravac, gasovod, naftovod... Kosovo? pa ako se ovo desava sto se desava, srbi sa kosova treba da se organizuju, da naprave paragranice, dezurstva, odbrana teritorije gde se nalaze srbi i da od medjunarodne zajednice makar dobiju status zasticene zone ili federacije tzv. republike kosova! time bi i Srbija ostala cista da ne dira sto joj je oteto a srbi s kosova ce biti sami na svome, u svojoj "drzavi"!

Analitičar

pre 12 godina

Na prvi pogled, malo čudi mekoća KFOR-a. Ali, računajući da ako se ne sredi situacija dole, Srbija može da računa na šipak od EU integracija, politika je malo jasnija. Šiptarima odgovoara da se mi ne uključimo u EU. Srbima sa severa Kosova isto. Koštunici i Tomi, sa Kunjuzinom na čelu, još i više.

Ali, šta je tačan interes DS-a u tome?

Ne, ne tiče me se da li su "zatečeni", "iznenađeni" (i uvredjeni) - oni su ovo morali videti još pre par meseci i smisliti šta će. Ili to ili su slepci.

Danilo

pre 12 godina

Igraju se k'o neka deca,umesto da sada,kada i Vuk Jeremić kaže da su heroji,najure NATO sa Kosova,isele Albance u Albaniju(logično je?!) i vaspostave potpuno nenaseljenu teritoriju,pošto smo i u Srbiji u manjku.
Neka naša sveta zemlja bude samo mesto hodočašća,a ne svakodnevnih banalnosti!
U nove pobede,braćo i sestre!

Realan

pre 12 godina

Narod na barikadama nije besposlen!
Dobijaju dnevnicu od tri hiljade dinara.
Izvor je valjda iz budzeta Srbije.
Podrzavam Kfor, a ovim besposlicarima savetujem da priznaju sebi ono sto nisu jos od 99-te.Bice im lakse kad vec nema ko da im kaze!

LOL

pre 12 godina

Bravo! Super, alal avam vera: ono sto nisu uspeli Mokadata Al Sadr u Irak, i Al Kaeda u Afganistan vec 10 godina, vi ste to uspeli za 2 meseca.

Dragan Jurić

pre 12 godina

Natkurivanje se nastavlja! Dok KFOR-u ne dođe iz dupeta u glavu da ovo mogu da reše za jedan jedini dan. A tada će svi u Srbiji biti puni razumevanja za jadne besposličare sa barikada...

K.Mitrovica

pre 12 godina

Predstavnici lokalnih Srba kažu da prolazak Kfora "nije usaglašen sa čelnicima lokalnih samouprava na severu Kosova".
Da vlasti u Beogradu hoce za manje od 12 casova barikade bile bi uklonjene,jer vlasti finansiraju i barikade i taj samozvani goloruki itd.itd.narod,Pitam se dokle ce Srbija imati dva lica,jedno sa unutrasnje lazi a drugo za inostranstvo i kada ce Srbija biti ozbiljna drzava.

ciciban

pre 12 godina

stvarno se lepo nasmejem kada procitam LOKALNI SRBI ZAUSTAVILI KOLONU KFORA e pa bas bi mi bilo drago da oni dobiju nregjenje pa da vidimo ko je taj GANSTER koi ce moci da zaustavi tu silu jer svi znamo da je to SILA stvarno ne znam dokle ovako ali jedno znam da nece jos dugo .

Dobro razmisliti

pre 12 godina

Dali je ovom narodu jasno da Americka vojska zavrsava ratove u Iraku i Afganistanu? Dali je istom narodu jasno da ce ta ista vojska kad-tad biti premjestena s Bliskogistoka, a kada im dojadi, sta mislite gdje ce doci da zavodi red?

Al' duva vetar...

pre 12 godina

Tipično srBska posla. Nerviraj daleko nadmoćnije od tebe. Dok KFOR ne reaguje, čini se da seljaci sa motikama drže situaciju u rukama. A kad se desi (a desiće se, u to budite uvereni) da vojnici pod punom ratnom opremom krenu da čiste put od nagomilanog smeća, svi će vam biti krivi. A sličnih situacija smo se nagledali u prošlosti, ali srbi ne uče. Nebeski narod...

srbin sa severa kim

pre 12 godina

Onima sto kritikuju poteze srba na kim mogu da porucim samo jedno a to je da su barikade jedino sredstvo kojim jos mozemo da se borimo protiv sirove sile NATOa. Ako neko ima nesto pametnije neka predlozi bicemo mu zahvalni. A oni koji pricaju kako se lepo zivi (a ne radi nista) na severu kim toplo preporucujem da se presele kod nas u ovaj raj. Takvi ni nedelju dana ne bi izdrzali ovu neizvesnost. Pozdrav svima koji nas podrzavaju u ovoj pravednoj borbi za opstanak u svojoj zemlji Srbiji.

Brat Kavil

pre 12 godina

Da li je i jedan Albanac odgovarao za ubistvo Srba od dolaska kfora pa do dan danas.................??????
Da li je neko osudjen za ubistvo dece u Gorazdevcu, da li je neko odgovarao za ubistvo zetelaca na svojim njivama u Starom Gracku, da li je iko odgovarao za dizanje u vazduh autobusa Nis ekspresa..........?????

mile

pre 12 godina

200 hiljada srba je proterano sa kosova kada se povukla srpska vojska.E moji srbi iz sigurne srbije, plitko gledate.. doci ce i vama crni dani.

gomez

pre 12 godina

Da Albanci sa Kosova ovoliko energije i para koliko potrose na spinovanje, na muljanje, potplacivanje, na neke 19 vekovne nacionalisticke fantazije... potrose na nesto korisno i na izgradnju necega ne bi bili izdrzavani i bedni protektorat koji nije u stanju da dobije ni telefonski pozivni broj, ne bi bili treci u evropi po broju azilanata, prvi po broju nezaposlenosti i korupciji, zadnji po stranim ulaganjima, zadnji po drustvenom prihodu, nebitni u sportu, kulturi... ali bitno je da se ostavi makar 10 komentara dnevno po srpskim sajtovima ili da se zakaci albanska zastava i glupi tekst na nekom srpskom sajtu. Komedija.

Brat Kavil

pre 12 godina

@Realan

Kakve veze ima da li je neko placen ili nije sa tim sto Srbi nemaju slobodu kretanja na jugu Kosmeta i zive ogradjeni bodljikavom zicom, kakve veze ima ako je neko placen s` tim da ga ubijaju s` vremena na vreme i za to niko ne odgovara, kakve veze ima da li je neko placen ili nije kada je taj neko ubijan, od dolaska kfora na Kosmet ubijeno je preko 1000 Srba za ta ubistva niko nije odgovarao, nemoj da menjas teze i da trazis dlaku u jajetu pogledaj realnost... A ovo je realnost, a ne ono sto govore cnn i bbc... U juznom delu Kosovske Mitrovice na srpskom groblju unisteno je više od 500 spomenika i tamo se umrli Srbi ne sahranjuju od 1999. godine, dok u severnom delu grada na albanskom groblju nijedan spomenik nije oštecen. Misli o ovome.......

Dusan

pre 12 godina

... jer opste je poznato da se na Kosovu i u Srbiji nista ne gradi bez urabanisticke dozvole. Da naucimo KFOR sta je pravna drzava... ironija na stranu, kad ostanemo bez kandidature i kad opet budemo losi momci ima da vas pregaze za pola sata i da sklone vase barikade. kao i hrvati i bosanci i svi koji su recentli ratovali protiv Srpskih barikada i njihove neverovatne taktike...

Sa Pančićevog vrha vidim Ljuboten

pre 12 godina

Zabrinjava me saznanje da se komentatori raduju akciji KFOR-a! Vamo akojima je KFOr prirastao za srce, zelim da vam se isti doseli u komsiluk pa neka vam je nazdravlje.

Konacno posle svega sto se desilo i sto se tek sprema, poraz Srbije i treba da bude bas takav, da se Srbi tlace a da Srbi navijaju za tlacitelje!

Ono sto ja vidim na barikadama je neiscrpna inspiracija volje i energije. Mi nemamo drugog izbora osim da sedimo a barikadama ukoliko zelimo da prezivimo jos ovu deceniju na Kosovu.

gaara

pre 12 godina

kakvo samozavaravanje. ispravno je reći da je kfor dozvolio srbima da ih zaustave. kada bi hteli, sklonili bi i srbe i barikade za 15 minuta. toliko smo jadni i slabi.

Brat Kavil

pre 12 godina

Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun upozorio je, u novom izveštaju Savetu bezbednosti, da je tokom poslednja tri meseca na Kosovu i Metohiji zabeležen 151 incident, od čega se 38 dogodilo severno od reke Ibar.Novi ciklus nasilja je, kako je ocenio prvi čovek svetske organizacije, pokrenula akcija kosovskih specijalaca ROSU na administrativnim prelazima Brnjak i Jarinje 25. jula, posle čega je za četvrtinu povećan broj napada na Srbe i ostale nealbance.

Od 151 incidenta, 13 se odnosi na uništavanje pravoslavnih grobalja, 13 na kamenovanje srpskih vozila, u 63 slučaja naneta je šteta kućama čiji su vlasnici Srbi.

Kako verovati kforu i euleksu...

Srbin

pre 12 godina

Bravo za KFOR, stvarno imaju strpljenje. Srpski politicari-amateri (vlada i predsednik) bas nista nisu naucili iz ne tako davne srpske istorije. Sto svesno a sto iz nesposobnosti, guraju Srbiju i srbe sa Kosova u sve vecu bedu i propast.

MILE

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja. Pre će biti da im nije u interesu da započinju sukob. Ali da ne bude zabune budu li ga započeli koristiće sva sredstva, kao i druga strana, to je jednostavan proračun a to znači xxxx mrtvih i na jednoj i na drugoj strani.

inat je los zanat

pre 12 godina

Ovo vodi samo u jednom pravcu.Ja ne znam da li su ti ljudi na severu Kosova svesni toga ili ne,ali sve ima granicu pa tako i strpljenje.Ovo sto se radi ce da proizvede samo negativne posledice i opet ce nevini da trpe posledice...Setite se Hrvatske i Bosne...

Petar

pre 12 godina

Jao kako cete da placete i kukumavcite kad izgube strpljenje! Vec vidim pateticne naslove po novinama. Ko nista ne nauci iz istorije ponavljace iste greske zauvek

Pedja

pre 12 godina

@ bre
"ja bih odavno postao nemilosrdan"

A, ti si znaci isti kao oni koji su odlucivali 1999 kako ce sa istom pricom pravljenom od strane Albanaca? Po cemu se ti tako silan razlikujes od Pavkovica i Milosevica?

E moji evropejci na beogradski nacin.

Pobesneli max

pre 12 godina

Neko rece: "Svaka cast KFOR-u". Slazem se. To su civilizovani ljudi, vojnici koji se nece blamirati rasterujuci goloruki narod zarad kosovskih bitangi olicenih u "vlasti" kvazidrzave "KOSOVO".
Vi koji prizeljkujete krv na barikadama vi ste iste bitange kao i HAsim Taci, zvani Zmija.

Brat Kavil

pre 12 godina

@burazer Kavil

Da naravno da pisem i nije samo sloboda kretanja uskracena Srbima na Kosmetu, proganjaju ih i ubijaju na kucnom pragu, na svojim njivama i niko da se angazuje da se bar jedan napad, ubistvo na njih razresi, procesuira. Od dolaska kfor-a na Kosmet 1999 ubijeno je preko 1000 Srba i mislim da se to mora non stop ponavljati sve dok se ne krene u resavanje tih zlocina.........Sto se tice ljudi s` Kosmeta, u mom komsiluku godinama, decenijama zive Albanci i koliko vidim niko ih do sada nije napao, popreko ih pogledao i iskren da budem nisam jos cuo da je neko napao Albanca s` Kosmeta u mojoj zemlji Srbiji, cak naprotiv Albanci ovde i dalje dolaze na lecenje, po dokumente................"U juznom delu Kosovske Mitrovice na srpskom groblju unisteno je više od 500 spomenika i tamo se umrli Srbi ne sahranjuju od 1999. godine, dok u severnom delu grada na albanskom groblju nijedan spomenik nije oštecen." Ovo mnogo govori o problemu na Kosmetu..... Misli o tome...........

Pantagruel

pre 12 godina

Психолошки рат на обе стране. Опипавање мишића и тестирање стрпљења. Занимљиво.

Gnjilanac

pre 12 godina

Izdrzite braco nasa, ne moze zlo i sila pobediti ljubav neizmernu!!!
(Lane, 7. novembar 2011 12:32)

Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti.

NekoIzMase

pre 12 godina

Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti.
(Gnjilanac, 7. novembar 2011 13:40)

Nenenene, to su metode ljubavi kosovskih Albanaca, koje zasad u sporu vode ... Sad istu ljubav pokušavate da prosipate u Preševskoj dolini, bojkotom popisa za početak ... Tužno je da neko takav i pomisli da nekome drži lekcije ...

Mi poznajemo drugačiju vrstu ljubavi ...

momabrazil

pre 12 godina

meni zaista nije jasno da ima ljudi koji bi bez ikakve borbe koja ne mora i ne sme biti oruzana gurnuli nase Srbe u tkz miroljubivu drzavu Kosovo gde sve cveta od prosperiteta prava mala Svajcarska. Onima koji su ostali ispod Ibra omoguciti pravicno preseljenje u Srbiju ako zele a za Kopaonik se vredi boriti sta ce albancima biti gore bez 15 % KiM toliko smo i mi procentualno izgubili.

Marko

pre 12 godina

Dali je ovom narodu jasno da Americka vojska zavrsava ratove u Iraku i Afganistanu? Dali je istom narodu jasno da ce ta ista vojska kad-tad biti premjestena s Bliskogistoka, a kada im dojadi, sta mislite gdje ce doci da zavodi red?
(Dobro razmisliti, 7. novembar 2011 10:33)

Nisi u toku nece je oni "premjestati" sada se bas sprema rat protiv Irana.Na prolece sledece godine jer sve akcije pocinju u martu (Srbija, Irak, Lubija).

kako je dosadan

pre 12 godina

Kavile, nemoj smarati ovde, ovde mozemo da budemo mi koji smo za Srbiju i protiv barikadista. Vi koji ste protiv Srbije, a za barikadiste, ne smete visiti na netu, idite na barikade.

Pero Przina

pre 12 godina

Sve mi se cini da Kfor samo prikuplja poene, pa ce nakon akcije "ciscenja terena" pobrojavati sta je sve pokusano mirno da se uradi na deblokadi puteva. Naivni ce se cuditi.

pero

pre 12 godina

"U celoj ovoj situaciji, koja je trajala oko pola sata, nije bilo nikakvih incidenata"

Sama ta situacija je incident, znaci prijevod bi bio:
"U ovom incidentu nije bilo incidenta"?

penzioner

pre 12 godina

Čega se pametan stidi, toga se lud ponosi.Samo posle nemojte da cvilite kada vas KFOR žešće oplete, neće moći tako kako ste zamislili, vreme ističe.

kupite ogledalo

pre 12 godina

"Pitam se koju ljubav ? Ljubav za sverc ? Ljubav za kriminal ? Ljubav da se ne placa struja, voda, PDV itd itd itd ? Taj ljubav ce da pobedi ?
E moj komsija komsija, zao mi je za tebe i takvih ko ti."

Pa ta ljubav je vec pobedila u toj vasoj "drzavi kosova". Pogledaj ko ti je premijer i ministri i kakvu imovinu imaju, razmisli cime i od kojih para ste platili "drzavu", kako ste dosli do srpske imovine i te "drzave" ili kako ste decenijama pre toga izbegavali da placate struju, racune, telefone... Ti ces nekome da solis pamet? E komsija, komsija zao mi je takvih poput tebe koji uporno izbegavaju da kupe ogledalo i malo se pogledaju.

IGOR

pre 12 godina

Zato mi i propadamo jer smo sramota od naroda!!! Ljudi se dole bore za svoje domove i sve sto su stekli, a ovde neko sedi u fotelji udje na net i vazno da napise komentar,a u komentaru podrzava trupe Kfora i jednostavno kaze sto ih kfor trpi i sto se taj napaceni narod ne skloni!!! SRAM VAS BILO!!! Ja sam iz istocne Srbije, Vlah sam, ali isto tako delom sam Srbin i sad da mogu otrcao bi dole u pomoc braci, ali nazalost ne mogu jer i u Vladi postoje ljudi kao vi koji gledaju samo svoju zadnjicu!!! Place mi se kad citam ovakvu sramotu. Necemo mi jos dugo, IMA DA NAS NEMA ako se ne opametimao malo! Stavicete svi prst na celo kad budete i vi gubili ono sto imate i sto ste stekli,ali tad isto tako bicete i vi sami!!

bek.im

pre 12 godina

svaki put, KFOR skuplja dokaze.... da na kraju ima razlog za primenu sile. Tada nece moci ni SB UN-a nista reci. A srbi sa severa kosova sami potpisuju svoju ne(srecu) kao srbi u hrvatsku.
Stvarno mislite da KFOR plasi se od srba? oni samo se uveravaju koliko nam tezak zivot bilo nama albancima sa tim nacionalistima, pre 99-te. Srbi sa severa ne misle uopste za srbe drugih podrucija kosova. KFOR-u ce jednom puknuti ali tad ce biti kasno.

Hahaha

pre 12 godina

Na koju se bre Srbiju pozivate vi barikadisti? Na istu onu za koju vas nije briga, koju unazadjujete, i onu koju ne slusate ni 2%? Nemate prava da se pozivate na srbiju, jer je ocigledno ne priznajete kao drzavu.

narcisi

pre 12 godina

@bek.im i kompanija
Predlazem vam da se to pre spustite na zemlju jer ovaj vas narcisoidni nacionalizam koji rasipate ovde i ovo glumatanje je vec tragikomicno. Sta vi mislite da su svi ovde doziveli amneziju pa su zaboravili na vase ponasanje u Jugoslaviji i Srbiji?

Brat Kavil

pre 12 godina

Zelimo da se Srbija otkaci vise tog okova Kosova, da nas ne sputava i ne vuce nazad vise. NE ZELIMO KOSOVO U SRBIJI. Dosta je bilo.

Brat Kavil

pre 12 godina

@kako je dosadan


A ti bi mogao dole da ides da podrzis kfor, a ne iz tople fotelje i tople gajbice da kuckas po netu..........i da ako se odlucis da ides dole i podrzis kfor, kako je ovde vec neko "rekao" ponesi lopatu..............Ako imas neko pametno pitanje samo napred.........

Pravda

pre 12 godina

Da Srbi sa Kosova rade toliko,koliko rade na Putevima svi bi odreda imali preduzeca D.O.O Sumarstvo,Pilane,Put,Sljunak,Hrastovina,Bukovina,AutoPrevoz itd.

Ovo je stvarno za nepoverovat sa cime se pojedinci bave u 21-om veku dok se ljudi sa kompjuterima raspravljaju i ratuju ovi ovde jos uvek veruju u Fizicki snagu i Lopatanje.

Hm

pre 12 godina

Sta bi bilo kad bi svaki narod sa prostora bivse Jugoslavije postavljao barikade na svakom mestu na prostorima bivse ex Yu gde je vecina?Pa gde bi nam bio kraj?Velike sile su iscrtale kartu Balkana i stavile tacku na to.Sve ostalo je prazna prica.U suprotnom,javio bi se domnino efekat za nove sukobe i podele na ex Yu prostorima.

pricam ti pricu

pre 12 godina

Sta bi bilo kad bi svaka nacionalna manjina sa prostora bivse Jugoslavije postavljala barikade, kopala rovove, zapocinjala sa teroristicim napadima i samoproglasavanjima "drzave" na svakom mestu na prostorima bivse ex Yu gde su vecina kao sto su to uradili kosovski Albanci? Pa gde bi nam bio kraj? Bla, bla, bla, bla...

Antiprotivan

pre 12 godina

Srbi su prešli tačku-"point of no return". Konsekvence će biti vrlo bolne. Pokušavaju umni ljudi da urazume nerazumne, ali posle jučerašnje emisije sa V. Jeremićem i gospodinom Draškovićem jasno mi je da ova vlast gura te ljude u propast kao glinene golubove. Ova vlast je antievropska i potpuno je izgubila kompas.

burazer Kavil

pre 12 godina

@ 'Brate' Kavile,
Pises o uskracivanju slobode kretanja Srbima na Kosovu
A sta cemo sa slobodom kretanja stanovnicima Kosova po Srbiji jer oni ne mogu 'ni primirisati' u Srbiju ??

Bojan Janković

pre 12 godina

Srbin sam ali jedva cekam da ti primitivci dobiju po nosu. Posle ce im djavi biti kriv. Ova slika koja ide uz clanak sve govori. Nisu svi Srbi tamo takvi, ali oni koji jesu su izubljeni slucaj.

probudite se i shvatite da vama manipulisu

pre 12 godina

Mi nemamo drugog izbora osim da sedimo a barikadama ukoliko zelimo da prezivimo jos ovu deceniju na Kosovu.
(Sa Pančićevog vrha vidim Ljuboten, 7. novembar 2011 12:39)

Da bi ziveli jos koju deceniju morate nesto i da jedete,da pijete,da nesto obucete...A kako to mislite ako planirate da sedite?Mislim,ko ce to da plati?

Dozovoite se bre pameti i shvatite da je sve sto radite potpuno besmisleno.Pkusajte da iznadjete najbolje moguce resenje ali uz pomoc sredstava koja venetualno mogu da daju rezultate.Ova sprdacina sa barikadama je totalni promasaj.Ceo svet vam se smeje.i NIKO VAS NE PODRZAVA.Cak ni Srbi u Srbiji.A vi se zapitajte zasto.

p.s. Ceo zivot mi Kosovo visi kao kamen oko vrata,povraca mi se vise kad cujem tu rec.Zivot mi prodje a nikad nista da se resi.I ako se natasvi ovako nece se ni resiti.Ovo je samo produzavanje agonije i nesrece,zarad koristi pojedinaca.

Duro

pre 12 godina

" ...Predstavnici lokalnih Srba kažu da jutrošnji prolazak Kfora "nije usaglašen sa čelnicima lokalnih samouprava na severu Kosova". "

'al se neko zaigrao, a kad vrč pukne ...

@Bla bla

pre 12 godina

Zbog takvi tvrdoglavih glava mi i jesmo danas crna rupa Evrope.Kazes"nacionalna manjina".Pa covece na Kosovu zivi 2 miliona Albanaca i 200 hiljada Srba.Ko je tu nacionalna manjina?I jeste,bilo je zlocina,Kosovo je bilo nekad vecinski srpsko,ubijao je ko je koga stigao al kad cemo vise ostaviti proslost?Ode nam zivot u svadji.Bilo je nepravde na svim stranama.Ponasamo se kao mala deca a svetske sile su nam roditelji.Ostavimo to sta je nekad bilo i pogledajmo sta jeste.Ne mozemo mi ispravljati krivu Drinu.

Bali M.

pre 12 godina

Mene se čini da nekima nisu mu bili dovoljno ratova u ovim prostorijama pa stalno traze novi rat ... ili misle da igraju "Counter Strike"!

Petar

pre 12 godina

Sve razumem ali zastave Rusije ne mogu.

Samo razmislite o tome koliko je divljacki, necivilizovano, sramno, smesno, tuzno, sve to istovremeno videti na pojedinim snimcima kako su Albanci kitili i USA zastave u nekoliko navrata.

E isto tako ako ne jos gore ovo izgleda.

MI NISMO RUSIJA niti nam Rusija pomaze, mi smo SRBIJA!!! A Srpska zastava nema belu boju na vrhu!

Atraktivna plavuša

pre 12 godina

Ovo prerasta u crni humor iliti tragikomediju, tko tkako voli...
Pa, Srbe na Kosovu Jenkiji tretiraju kao i Palestince. O čemu vi pričate i čemu li se nadate.
Čuvajte svoje živote - niko ne može da vam pomogne, nijedan političar neće da dođe da živi tamo (svi pokupovaše deci stanove u mom Beogradu) iako imaju kuće, bazene, vinograde i firme u svom zavičaju... Nego, blago meni, prihajajte kod tog beogradskog političara koji vam obećava kule i gradove, zamenite svoje kuće sa njima, i čuvajte svoju decu.

Kakve sve gluposti ljudi pricaju

pre 12 godina

Vidim da neki imaju misljenje ravno 'vetrenjacama'. Ko na Kosovu ne odgovara za krivicna dela? To su samo politicari na najvisim nivoima tzv. drzave. Dok na severu ama bas niko. Posto ljudi vole da pricaju svakave gluposti o koje-kakvim bodljikavim zicama i (ne) slobodi kretanja za Srbe juzno od Ibra, ovako: Od 1999 godine 8 najvisih Albanskih UCK komandira dovedeno pred sud -- Taci nije bio komandir cete vec glasnogovornik. Dok, s druge strane -- a svi odlicno znamo ko je klao i ko je tacno ubijao decu i zene -- 5, da PET, Srpskih poglavara, ukljucujuci i Milosevica koji je krivac i za najgora krivicna djela van Kosova i Srbije, je dovedeno pred sud. 2004 godine, nakon Albanskog ustanka, 118 Albanaca je privedeno; 12 osudjeno na kazne duze od 20 godina, a s druge strane, 23 Srbina su privedena i nijedan nije dobio duze od 7 godina zatvora, a odsluzice 1 godinu ako i toliko. Ovo je samo jedan kratki bilans privedenih i osudjenih prema Hagu i EULEX-u. A sada da vas pitam, koliko je Nikolic ljudi priveo; ili mozda Zvonko; ili mozda Ristic & Co? Koliko? A mislite da nema kriminala, i to onog mimo krijumcarenja severno od Ibra? Vi koji mislite drugacije ste u tezoj zabludi i potrazite pomoc, pa ako vec ne za sebe, barem za dobrobit Srpskog naroda i njegove buducnosti. Eto molim vas.

iii

pre 12 godina

ko god da su barikadisti, i sta god da zele da postignu, posticice 2 stvari1 okrecu svet protiv srba na kosovu, navlace bes medjunarodne zajednice koji moze biti tragican po njih, i cine da srbi na kosovu budu u daleko goroj poziciji no sto jesu2 okrecu srpski narod u srbiji protiv naroda na kosovu, jer srbi u srbiji vise ne zele da zivoti generacija prolaze i propadaju vrteci se oko kosova, koga vecina nikad nije ni videla, i prosto im nije stalo, a i ne zele da zrtvuju sebe, svoju decu, i buducnost svoje dece zarad kosova od kog im je vise mukako god da je na barikadama, izvrsno manipulise kako javnoscu, tako i srbima na kosovu, zarad svojih interesa, jos jednom pokusavajuci da profitiraju zrtvujuci srbiju i srbe na kosovu. koliko god da evropa ima dobrih i losih strana, zasigurno nikako ne odgovara kriminalcima i velikim igracima i monopolistima, koji su se uplasili da cemo ipak uci u eu, i sad to sprecavaju ovako.

Bacvanin

pre 12 godina

Kada KFOR bude "pokrenuo" Srbe sa barikada, bojim se da Srbe nista nece moci "zaustaviti" dok ne predju "administrativnu liniju".
Pitam se samo, koga li ce onda kriviti?

Hr1

pre 12 godina

@Dario

Koje i kakve tenkove to Srbija moze poslati na granicu s Kosovom, a da se mogu suprostaviti superiornom zapadnom oklopu i zracnoj sili? T-72 (M84) ili mozda "kantu" T-55?

Aleksandar

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja.
(MILE, 7. novembar 2011 11:21)

Pa to smo valjda naucili do sad i ako bas nismo radi da ucimo iz istorije. Problem je sto mi uvek dobijemo deblji kraj te batine po ledjima. Al' mi kanda tako volimo...

FILIP

pre 12 godina

Za sve ove koji tvrde da je KFOR tolerantan treba da znaju da batina uvek i uvek ima dva kraja. Pre će biti da im nije u interesu da započinju sukob. Ali da ne bude zabune budu li ga započeli koristiće sva sredstva, kao i druga strana, to je jednostavan proračun a to znači xxxx mrtvih i na jednoj i na drugoj strani.
(MILE, 7. novembar 2011 11:21)

Ako mislis da Srbija pomislja da udje u obracun sa KFORom ili imas 10 godina ili nemas mozga. A i da pomislj nema ni najmanje sanse.