Nedelja, 06.11.2011.

13:19

Protest zbog azilanata

Oko 2.000 građana na protestnom skupu u Banji Koviljači tražilo izmeštanje svih ilegalnih imigranata i azilanata, kao i Centra za azil iz tog turističkog mesta.

Izvor: B92

Protest zbog azilanata IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Јелица Бечеј

pre 12 godina

Како је само лепо бити паметан, културан, образован! Како је са дистанце лепо бити широких и савремених погледа! Баш бих волела да видим шта ћете рећи кад ови несрећни азиланти дођу у ваше двориште?
Јелица

Ivan

pre 12 godina

Stanite malo ljudi, zar nisu to pripadnici slobodarskih naroda kojima Srbija treba da se okrene u borbi protiv zlog zapada i americkog imperijalizma... ili su sve to samo kad treba da se lupeta na Facebook-u i komentarima, dok sad kad su ti isti "slobodari" stigli u vase dvoriste, vi bi ste da ih proterate !?

Mirko

pre 12 godina

S ovom pojavom smo definitivno stigli u EU i pre vremena.
No, bez i malo sumnje: vlast je odgovorna za ovo stanje u Koviljaci!
Pa zar na obezbedjenih 85 mesta da nakaleme jos 2415!?
Gradjani, koji traze resenje, su u pravu a drzava je obavezna da nam bar ne pravi probleme, o resavanju nagomilanhn problemea nema ni govora.
Nigde u Evropi ne postoji ovakav procentualni odnos domicilnog stanovnista i onih koji traze azil, NIGDE!

Isto tako smatram da se tim ljudima, koji u Srbiji traze azil, treba itekako ponuditi bar privremeno human zivot dostojan ljudskom bicu. Kada su u Srbiji videli spas, mogu pretpostaviti kako je u njihovim zemljama.
Vlast ima vrlo malo vremena da ucini nesto. Narod se s pravom buni a stranci se s pravom osecaju neugodno ili cak ugrozeno. Zbog jednog ili par siledzija je etiketirano 2500 ljudi!
Za sve buduce, ne daj Boze, incidente VLAST JE DIREKTNO ODGOVORNO ZATO STO JE SVOJIM NERADOM ISPROVOCIRALA OVAKVO STANJE!

padre

pre 12 godina

Molim vas zahtevajte da vam opstina pokaze izdatke za ove nesretnik? Oni su 0!
Medjutim dobitak i slivanje para u opstinski budzet sigurno nije mali. Na ovim nesretnicima svi u svetu danas zaradjuju. U Srbiji financiranje ovih izbeglica cini iskljucivo UNHCR (UNO za izbeglice). To vam neko treba da objasni. Jos i to da ce izbeglica u Srbiji, pa i kod vas, sve vise da bude. Moracete uciti lekcije o univerzalnosti svetske filantropije.

kiki bombona

pre 12 godina

Замислите милион илегалних имиграната у Београду, то је тај однос пошто их у Ковиљали има 2500 на 5000 становника. 85 азиланата може да остане, сви остали морају да иду из Ковиљаче, и равномерно распореде на теретиторији Р. Србије, тачније сви без докумената морају да се ухапсе! Па немојмо кршити законе и правити анархију!
(Горан Бања Ковиљача, 6. novembar 2011 21:35)

Prijatelju pozdrav od Milosevica! Sve po kratkom postupku, jel? Jos samo fali da se ljudi stave pred puscane cevi. Nista od toga, jer Banja Koviljaca nije samo vas grad. Ona je grad Srbije, Evrope i na kraju sveta. Ti samo tu slucajno zivis i izbeglice su tu slucajno dosle. Moracete se malo pomaci. Mesta je puno pod kapom nebeskom za sviju. Covek samo mora da je covek. Ovo poslednje ucit' vam je.

VeljkoM

pre 12 godina

Ovako je počelo na Kosovu. Naseljavanje srpskih teritorija. Azilanti izjavljuju da su došli da OSTANU u Banji Koviljači a ne da ODU! Neko ih dobro finansira. Nisu to tužne "izbeglice", hodaju u grupama, dobacuju, cere se, iritantno bulje u naše devojčice i žene. Strah je decu i po danu da odu u školu jer oni stoje na ulici sa obe strane i svako mora proći između njih, užas! Očekujem velike nemire i revolt.

Neko Iz Mase

pre 12 godina

Dobro vece,
ja sam BIO taj AZILANT iz Sarajeva 1992.
Slucajno sam i silom prilika, zavrsio svoj "put", u Danskoj.
Ne dao Bog nikome, ako misli da je biti azilant, neka dobrota,
pa cak i u Danskoj.
Medjutim, MI, ti isti "divljaci" bili smo docekani od strane danskog naroda,
sa brigom, koju ne mogu objasniti u ovom malom komentaru.
Nas su ti Ljudi primali u kuce, donosili nam namjestaj, TV, odjecu, pa cak i novac.
Oni su sa nama PLAKALI i tjesili nas. I to bez ikakve koristi i potrebe.
Najbolja ljetovalista, elitni krajevi gradova, pa i mala sela (gdje je NAS bilo 3 puta vise nego NJIH) bila su nam ustupljena.
Niko nije pitao za NACIONALNOST, mada nas je bilo SVAKAKVIH.
Kada citam ovu vijest, ponovo placem, zajedno sa svojim Dancima i kazem;

DOBRO SE DOBRIM VRACA.

Hvala, ako ste procitali ovaj mali prilog za razumijevanje polozaja trazilaca AZILA u Drzavi Srbiji.

selo moje

pre 12 godina

Gde si Dačiću danas, nije mogao helihopter da te doveze u Banju Koviljaču,a da se jelo i pilo sigurno bi uspeo da dođeš! Podržavam građane Banje Kovilače ali i Kelebije,Subotice,Horgoša,Kanjaže,Novog Kneževca i Kikinde gde je priča ista,azilanti i razni probisveti,samo se o tome ne priča tj. ćuti! Pitam se dokle? Ko kanda građani moraju opet uzeti stvar u svije ruke! Slušao sam Borisa juče,lepo priča ali je sve odavno ispričano,nego treba da se radi,da,da, da se radi predsedniče...
A novinar sa ovog media koji je danas provocirao građane u Koviljači neka se vrati u prvi razred osnovne škole i nauči nešto iz pristojnosti i lepog ponašanja, a o struci neka zamoli malo tetka Brankicu Stanković da mu održi koji čas novinarstva,ako je još uvek umišljen da treba time da se bavi!

Kalimero

pre 12 godina

Ako se protesti nastave, Beograd ce spakovati azilante, i pravo u Vojvodinu. Tamo je stiglo, sve i svasta, u poslednjih 20 godina. Pa mogu i ovi azilanti.
(Dimitrije, 6. novembar 2011 20:09)

Ne, ipak bi trebalo da Beograđani spakuju i vaše i sve ostalo što je stiglo u Beograd u proteklih 60 godina. Kada izvedem dete u parkić osećam se kao da sam sa Marsa pao u svoj rodni grad od silne jekavice, ijekavice i ostalih narečja tako da u potpunosti razumem ove ljude.

Nikola

pre 12 godina

Ja im izdajem kucu za 2 evra po nocenju. imam ih 15 (azilanata). za 900 evra mesecno koliko mi daju imam da ih grlim i ljubim, a vi koji nemate sta da im izdajete, prodajete ili bilo kakvu korist od njih da imate, protestujte. Jedno je sigurno - nikad vise para u zadnje vreme nisam imao.

marks

pre 12 godina

Pa ljudi umesto da budete zahvalni Bogu što u situaciji totalne besparice, kada turista nema ni od korova, vi u Banji imate konstantno 2500 "turista" koji od EU ili koga već dobijaju džeparac i samo cirkulišu vi protestvujete. Koliko ih je prošlo kroz Banju ne zna se, ali zna se da sve incidenti koje su izavali mogu da se izbroje pomoću prstiju jedne ruke.

Sada banjska "elita" sa sve crkvom na čelu skuplja jeftine političke poene ispoljavajući nacionalnu i pre svega versku netrpeljivost jer to je ono na šta se "obični građani" u Srbiji nažalost najviše pale. Stvarno smo necivilizovani.

Горан Бања Ковиљача

pre 12 godina

Пар питања за такозване европејце, милосрдне анђеле и слично.
Где постоји азил на граници? Центар Б. Ковиљаче је на 500 метара од Дрине.
Где постоји азил у туристичком месту?
Зашто их има 2500 у Ковиљачи кад је капацитет азила 85 места?
Ја немам ништа против центра за азил, али имам против илегалних имиграната. Ја бих први отишао сад у Немачку нпр., и да ме држава Немачка смести у неки град, залепи ми етикету азилант и пусти ме да радим шта хоћу, бар месец до два, да зарадим за школарину бар.
Замислите милион илегалних имиграната у Београду, то је тај однос пошто их у Ковиљали има 2500 на 5000 становника. 85 азиланата може да остане, сви остали морају да иду из Ковиљаче, и равномерно распореде на теретиторији Р. Србије, тачније сви без докумената морају да се ухапсе! Па немојмо кршити законе и правити анархију!

Nena

pre 12 godina

Čitam ove komentare u kojima se zgražavate nad ksenofobičnim stanovnicima Banje Koviljače i likujete što je azilantska mečka zaigrala i na naša vrata, pa se nešto pitam - od čega ste napravljeni, kad toliko licemerja nosite?
Da li znate, gospodo, koliko je azilanata prošlo kroz to prihvatilište i nikad ni jedan jedini stanovnik Banje nije rekao ružnu reč? Naprotiv, saosećali smo s tim nevoljnicima i trudili se da im, bar osmehom olakšamo. I nikad se nije desilo da je neko od zloupotrebio naše gostoprimstvo. Dok nisu stigli ovi ilegalni.
Niko nije ni rekao da su svi divljaci i da među njima nema korektnih ljudi, ali kad ih vidite kako besposleno bazaju Banjom, kako se međusobno svađaju i tuku, kad jednom osetite da ni u svojoj kući niste bezbedni od njihove bahatosti...
Eh, kako vam je lako da pljujete iz daljine i pravite se građanima sveta, kad vas je baš briga i za prvog komšiju.
Banja Koviljača je pokazala da joj je stalo do bližnjeg. Šta ste vi pokazali svojim komentarima?

Sumadinac

pre 12 godina

Zasto nas otvoreni grad koji ruke svima pruza ne prihvati ovih par hiljada ljudi? Beograd je kosmopolitski orjentisan, tako da sigurno nece biti problem dobiti saglasnost gradjana da se u nekoj od centralnih opstina smeste ovi ugrozeni i diskriminisani ljudi. Kazem u centralnim opstinama jer one imaju priblizno slican turisticki karakter na koji se ova ugrozena populacija vec navikla.

Dimitrije

pre 12 godina

Ako se protesti nastave, Beograd ce spakovati azilante, i pravo u Vojvodinu. Tamo je stiglo, sve i svasta, u poslednjih 20 godina. Pa mogu i ovi azilanti.

matija

pre 12 godina

ovi sto im zao azilanata neka ih raspodele po svojim kucama pa neka im pomazu do mile volje !! zanima me samo ko hrani bre toliki narod od kojih para odakle sredstva ...

Ljubomir

pre 12 godina

Neki su ukazivali na pogubno dejstvo jednostrane implementacije SSP-a i pratecih ugovora, narocito onih koji se ticu azilanata.
Da ste vi stvarno ozbiljni novinari dali bi na uvid sta je Srbija potpisala i koliko se to kosi sa zdravim razumom i kako je Srbija duzna da primi iz EU azilante "za koje se pretpostavlja" da su dosli iz Srbije, a Srbija je inace ostrvo okruzeno sa 3 strane zemljama EU.

Nebojša

pre 12 godina

(banjaroska, 6. novembar 2011 17:05)

Napijaju se??????

Kakva glupost, a što se tiče finih banjaroša, ko ono ubi onog maturanta gimnazije tamo neke '95-96 ispred kursalona, da nisu možda azilanti?
Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

Aleksandar

pre 12 godina

500 i nešto krivičnih prijava, od toga samo nekoliko protiv azilanata, a ogromna većina protiv žitelja Banje Koviljače koji napadaju azilante. Možda bi bilo bolje da žitelji Banje Koviljače budu ograđeni, a ne azilanti.

nije valjda

pre 12 godina

Pa nije valjda da se to bune gradjani koji su prosle godine delili lekcije Francuskoj da je fasisticka zemlja zato sto je ukrcala Rome u autobuse i vratila ih u zemlje njihovog porekla?
Ili se to javljaju gradjani koji podrzavaju diktatorske rezime svugde u svetu i te "slobodarske" narode, a kad se ti narodi iz tih zemalja nadju na teritoriji Srbije, odjednom nam vise nisu tako divni i slatki.
Secate se kako smo mi prosle godine delili lekcije Evropi sto se bunila zbog azilanata iz nase zemlje. Sad je mecka zaigrala i pred nasim vratima.
I na kraju, za veliki priliv azilanata je pre svega kriv Dacic i Sutanovac zato sto vojska i policija ne cuvaju i kontrolisu granice onako kako to treba da se radi.

Jovan

pre 12 godina

U svemu ovome ima mnogo ironije. A to je da sada ti azilanti rade isto što i mi radimo zapadnom svetu. Od nemacke do australije. Treba te ljude kad nemože da vratiš nazad integrisati da nešto rade. Jer zamislite da vrate celu našu dijasporu. To je sada kao jeftina radna snaga da pošalju poslove koji srbi i drugo lokalno stanovništvo nece da radi. Recimo da se babe reciklažom ili čišćenjem ulice ili da rade teške fizičke poslove u polju. Žalosno je u kakvom nejednakim svetu živimo.

pipilotta

pre 12 godina

med´j´ komentarima ima svakojakih bisera: od pausalne tvrdnje da "mnogi od njih boluju od zaraznih bolesti" do "to nema nigde u svetu da se azilanti slobodno setaju".
Budigodsnama!
Azilanti su ljudi koji traze dodelu politickog azila i izbegli su iz uglavnom ratnih podrucja ili su politicki, religiozno ili na nekoj drugoj osnovi progonjeni. Medju izbeglicama-azilantima sigurno ima i "ekonomckih" izbeglica ali je veliki broj njih pobegao iz neljudskih zivotnih uslova. Kakva situacija u pojedinim zemljama vlada - mi ne mozemo ni da zamislimo. Evropska konvencija o ljudskim pravima garantuje pravo na zivot i slobode. Mozemo mi da ispisemo decu i iz vrtica i iz skola, to problem nece resiti.
Sto se Evrope tice - azilanti uglavnom mogu da se slobodno krecu za vreme trajanja procesa (koji nekad traje i vise godina) ali nemaju pravo rada za to vreme. U svim krajevima Evrope gde je "visoka koncenntracija" izbeglica, cesto se cuju komentari tipa "nas brod je prepun, nema vise mesta ni za koga". Setimo se samo 90ih, kakvo je raspolozenje bilo kada su u Srbiju stizale kolone proteranih iz Hrvatkse i Bosne?

ernesto

pre 12 godina

Dragi banjarosi,
turista u Banji Koviljaci nema ne zbog azilanata nego zato sto kao prvo nemaju gde posteno da odsednu (hotel je blaga jeza), zato sto vam je u banji leglo sverca, zato sto vam se lokalni mafijas krece po banji kao pasha, zato sto vam je osoblje u ugostiteljstvu non stop pijano, zato sto vam je put od Loznice do banje u jako losem stanju, zato sto vam se u kulturnom cetru nalazi kockarnica i ono najosnovnije zato sto vi NISTA niste uradili da bi vam turisti dosli. E zato vam nema turista tu, osim onih koji su iz zdravstvenih razloga morali da dodju jer sama diskopatija dobro radi. Zasto su vam azilanti dobri kad ih tokom godine derete za smestaj, kad trose ne tako male pare za nase uslove u radnjicama po banji i kaficima?!Ne zaboravite da su vasi najblizi bili u slicnoj situaciji pre samo 20ak godina kada su isto tako morali da izbegnu preko drine i kada su se doselili u druge gradove sto po Srbiji sto van nje i kako su se prema njima ponasali...

Petar

pre 12 godina

Moram da odreagujem, iako sam ocekivao ksenofobicnu i reakciju mrznje ipak mi je tesko. Radio sam za azilantima u Austriji, i znam koliko su ti ljudi ocajni. Ovde ljudi pisu da ih svuda u svetu zatvaraju(!?!) to je cista dezinformacija, azil je pravo a ne krivicno delo, da bi nekog lisili slobode morate da imate jako dobar razlog za to, ne mozete zatvarati ljude ako gaze travnjak, pa cak i ako nisu Srbi. Ovde azilanti bivaju smesteni u prihvatnim centrima, uce nemacki jezik i preko Caritasa i drugih humanitarnih organizacija dobijaju i neke poslice. Ne zatvaraju ih. Jedino ne smeju da napuste mesto boravista do zavrsetka procesa.Drugo, Srbija je zadnjih 20 god. stancovala ogroman broj azilanata u zapadnoj Evropi, u rangu sa Rusijom i Kinom! I mnogi su se isto tako ponasali po Evropi nekulturno, neki su krali, ali vecina je samo trazila bolji zivot i bezala od rata.

Filip

pre 12 godina

Ajde sad svi vi koji se pravite pametni a zivite u raznoraznim gradovima u Srbiji dodjite malo u Banju Koviljacu da vidite kako to izgleda. Banja Koviljaca ima 2000 stanovnika a 2500 azilanata, zapitajte se da li je to normalno?

Pedja

pre 12 godina

Ma ovi komentari nemaju veze.
Koliko ja razumem ove ljude iy Banje Koviljače, njihovo mesti živi od turizma a na od azilanata.
Odvedite ih u Beograd tamo se neće ni primetiti, ali ovde dolaze ljudi iz zemlje i inostranstva na odmor i lečenje i ne žele da gledaju bedu nego da se odmore.
E, ko priča o ksenofobiji izmišlja stvari, to se vidi i u tome što ovo ljudi ne rade kao rulja i do sada nije bilo slučajeva da su azilanti pretučeni od strane grupa lokalaca . Znači ljudi žele da žive normalno, a država neka rešava problem, neka ove jadne ljude odvede nedge gde ne bi ometali život lokalne zajednice.
Moj predlog je da se iskoristi neka od kasarni koje se ne koriste , gde postoje smeštajni uslovi, grejanje, velike kuhinje i menze, a i ljudima iz Komesarijata bi bilo lakše da ih kontrolišu i da se staraju o njima.

amstel

pre 12 godina

Niko ne urušava ugled Banje Koviljače kao njeni građani. Pošto smo se izgleda ispucali na Hrvatima, Bošnjacima, Albancima, Romima, gejevima i svima ostalima, došao je red i na imigrante. Došli bi oni na red i ranije, samo da su bili tu.

Iva

pre 12 godina

Kakav bahat i smesan narod! Da li im je jasno da ta deca isu tu jer im se dopada nas narod nego sto beze od neke bede, rata i uzasa...i zele da se domognu neke pristojne zemlje. Sad ste dokazali da mi to nismo...Sedite u svojoj malogradjanstini i uzivajte.

Bojan

pre 12 godina

Azilanti koji su smesteni u azilu nisu problem. Problem je drugih 2500 ljudi koji lutaju i koji mogu biti bilo sta! Kriminalci, lopovi, bolesni od ko zna cega... to je problem! Sto niko ne zna ko su oni i nema nacina da se sazna! Da li biste vi rizikovali sa vasom decom?

banjaroska

pre 12 godina

dragi Filipe ti ocigledno nemas pojma o kojoj se banji radi nije Vrnjacka Banja vec Banja Koviljaca ako uopste znas gde je to??!!!!!! Sramota je da komentarisete a pojma nemate kakva je situacija u Banji...To su ljudi koji nemaju kulture...gaze travnjake....vrse nuzdu gde stignu...nismo da se uklone svi,vec samo oni koji nicu u Centru za azil koji prima 80 ljudi...ne zelimo da budu smesteni u privatnom smestaju...to nisu turisti to su azilanti i treba postupati kako se postupa i u Evropi i u celom svetu!!!!! Jel normalno da unistavaju grad,da bacaju smece gde stignu,da gaze travu po parku,da p...i se... gde stignu...da se nema uvid u zdravstveno stanje????? Jel to normalno da setaju,dobacuju,ljudima su vocnjake opustosili,pobrali sve sto su stigli,napijaju se????? Ako je to normalno onda svaka cast?????

lala

pre 12 godina

Bravo. Građani bi mogli da se samoorganijuju i za mnoge druge stvari. Kako je odmah spremna i žandarmerija i interventna jedinica, kada su obični građani u pitanju. A za huligane ih nigde nema.

seljadin

pre 12 godina

koliko znam, ilegalci koji traze azil u USA, su cuvani u zatvorima, do donosenja sudske odluke o deportovanju ili prijemu, to nema nigde u svetu da "azilante" puste da mirno setaju gradovima.

Milica

pre 12 godina

Nisam rasista... nemam nista protiv toga da se tim ljudima pomogne... Ali... Odrasla sam u Banji Koviljaci... kao mala nisam smela ni da pomirisem lale i ruze koje rastu u celom parku, ne daj Boze da gazim po travi... Kada sam skoro sa svojim detetom bila tamo i htela da se sa njim prosetam po istom parku, bila sam u soku... Ceo park je pun raznih stranaca, koji po toj istoj travi leze, igraju fudbal, mole se, uriniraju, jedu, spavaju, ostavljaju smece... Dosta njih ima razne zarazne bolesti... Turista kojih je Banja uvek bila puna, skoro i da nema... Direktor zasigurno najbolje specijalne bolnice u Srbiji, koji je mnogo truda ulozio da od nje napravi "Svajcarsku", ne zna sta ce od ocaja... E to su samo neki od razloga zbog kojih sam uz stanovnike Koviljace i dajem im podrsku da uspeju u svom protestu. Ko je azilant, neka bude smesten u velikom kampu, daleko od urbane sredine, negde gde ce im kretanje biti ograniceno dok su u postupku, kao u svim normalnim drzavama, a one koji su ilegalni migranti, koji se ovde samo odmaraju na putu do neke zemlje EU, kontrolisati i vracati ih u zemlje iz koje su usli u Srbiju...

Mihajlo Jovanovic

pre 12 godina

Najčešće se uzdržavam od oštrih komentara.

Izvinite, ali "Ko je sledeći" je (be)sraman naziv. Zli emigranti (svi) samo čekaju dobre pravoslavce po ulicama?

A prsite se kako podržavate prijateljskog Gadafija, a g. Šešelj izjavljuje "moj prijatelj Sadam Husein".

Imamo najveću emigraciju u EU (posle Rusije), a sami smo spremni na vrlo neoprezne pokliče.

A da problem njihovog smeštaja treba rešiti - treba.

hvala.

jo-jo

pre 12 godina

Treba ih poslati tamo odakle su i dosli. I okolna mesta bi trebala da se pridruze protestu. Ali ako ne preduzmu radikalnije mere protesta, nece niko obratiti paznju na njih. Podrska gradjanima Koviljace.

Aleksandar

pre 12 godina

Ako vam je bio potreban primer masovne ksenofobije u praksi, ne morate da trazite dalje. Vidi se da su cekali da se desi jedan incident da eto imaju i opravdanje. Doduse ne verujem ja da je vecina ksenofobna, al' dovoljno je 10% grlatih de pocne da vice protiv nekoga, ostalo odradi psihologija mase...

Sramota.

Lozničanin u Beogradu

pre 12 godina

Ovo je link sa Facebooka kojim je skup organizovan. Uz sav napor da razumem strah građana Banje, komentari koje sam ovde pročitao su me ostavili beu teksta, jer sam iste takve pre mesec dana čitao na stranicama protiv Parade ponosa. Ja sam uplašen za budućnost svoje dece upravo jer će rasti u društvu u kom i deca ovih ljudi koji će im sutra zabraniti odlazak u školu... Uplaše, postiđen, uvređen, ljut i zabrinut...

Dejan

pre 12 godina

Kao covek iz tog kraja moram da dam komentar. Nemogu da shvatim da se drzava ovako odrice jednog lepog turistickog i banjskog mesta. Prvo nije mi jassno zasto te ljude ne smeste u neki od napustenih vojnih objekata po planinama i zabitima Srbije. Tu im ne bi bilo toliko atraktivno i u tom broju sigurno ne bi ni dolazili. Drugo njihov smestaj i brigu o njima ionako finansiraju Ujedinjene nacije i tu bi cak bilo mogucnosti da se neko i zaposli. Ovako unistavaju jedno divno, idilicno i lepo mesto koje tone sve vise i vise u pravi geto. A trece zasto su gradjani Banje i Podrinja duzni da sve to trpe. Zivim u Kanadi i znam vrlo dobro sta su Arapi, Pakistanci i Somalijci, njihova kultura i obicaji - nespojivo sa nasim svetom... UZAS

Benjamin

pre 12 godina

To treba resiti kao i u EU zamljama.
Izbeglice drzati u starim kasarnama. Malo dalje od naseljenih mesta i dalje od BG.
Kasarna je mogucnost da se neki drze u "zici" ako su problematicni ili nasilni.
Moraju se nabaviti saveti stranih crvenih krsta koji su radili sa takvim tipovima ljudi.
Nema druge, zasuci rukave i napred sa radom. Nema smisla da Banja Koviljaca ispasta, premda verovatno ima to neki ekonomski interes za banju dok ne protestvuju vlasnici Banje...

zemljo Srbijo

pre 12 godina

Još jedan slučajan potez, uništavanja siromašne Srbije. Za koju, usput kažu, da nije demokratična. Pa neka onda azilanti idu u krajeve, koji su više demokratski, koji se više zalažu za EU. Uništiti banju je van pameti, a drugi donosi odluku, a Srbija sve siromašnija. I tako vež 70 godina.

Covekoljub

pre 12 godina

O tom nesretnom silovanju se prica kao kao da to nikada ranije nije bilo u Srbiji, medju Srbima. Nemojte da se pravimo fini, imamo i mi prosek silovanja po izvesnoj glavi stanovnika.
Medjutim posle 20 godina zatvorenih granica spolja i podmukle propagande iznutra, nasi ljudi su stekli strah od druge boje koze, stranog jezika, stranih nacina odevanja. To je ta prava katastrofa ovog drustva koju cemo jos dugo nositi svi na ledjima.

duša balkanska

pre 12 godina

Ako želite da protestvujete idite u Beograd,ulica Kneza Miliša broj 50,oni su vam napravili probleme,ne dirajte te jadne azilante nisi oni krivi.

nishlija

pre 12 godina

Bravo,imate moju podrsku,a siguran sam da vas vecina podrzava,naravno da niste racisti!branite svoje,drugi vam nece dati.
problem je u tome,sto su dosli neki ljudi,niodkud,ponasaju se kao da je to njihova zemlja,bolje sad da sprecite,nego da bude situacija kao na KiM.da vas proteruju i ubijaju svaki dan,
pa da za 20god traze neku tamo njihovu zemlju,njihove skole,crke,policiju,vojsku,zdravstvo,sudstvo.

moje misljenje.

velja

pre 12 godina

Ja se ne bi kačio s libijcima, sudancima, avganistancma... Preživeli su svašta, videli su svašta, izgubili sve a sad bi par seljaka iz neke zabiti da ih linčuje "jer im se ne sviđaju". Tough luck gospodo - ovi "romi" nisu iz belvila a bogme znaju i da (u)biju.

Filip

pre 12 godina

Mozda niste rasisti i netolerantni, ali verovatno jeste ksenofobi. Sta ako je najbolje resenje za nastalu situaciju da se azilantima da srpsko drzavljanstvo i da Vrnjacka banja postane grad u kome su vecinsko stanovnistvo Srbo-Afrikanci i Srbo-Arapi?

zeljko

pre 12 godina

Kad bi sutra organizovali referendum, da se Podrinje osamostali od Beograda, ja i cela moja familija a verujem i dobar deo gradjana bi glasao za,
ljudima je muka sebicnosti elitizma i samozivosti Beograda, kao sto bi ste jedva docekali da Albanci pobiju ono malo Srba na Kosmetu ,samo da Beograd ne diraju, tako bi ste vec sutra pustili i da nas kolju Avganistanci, ma sve je ok dok vas evropa pohvaljuje kako ste demokrate i na pravom put,
sto se tice azilanata, oni koji nece da postuju mentalitet i obicaje naroda ovog kraja,nisu dobrodosli,
mi ih nismo zvali, oni nek negde drugde napadaju sahrane, pisaju po crkvi, provociraju devojke i sta sve ne
ovde to jednostavno nece moci,NIKAD
moja deca ce biti bezbedna, i o tome nece nikad biti rasprave,
a Beograd , nek glumi budalu pred Evropom koliko hoce, ovde nece jos dugo moci, postavlja se pitanje Beogradu, hoce li on sa Srbijom ili sa Evropom

Анта

pre 12 godina

Петорица силовали, један у затвору.

Па наравно да ће народ да протествује.

Milica

pre 12 godina

Nisam rasista... nemam nista protiv toga da se tim ljudima pomogne... Ali... Odrasla sam u Banji Koviljaci... kao mala nisam smela ni da pomirisem lale i ruze koje rastu u celom parku, ne daj Boze da gazim po travi... Kada sam skoro sa svojim detetom bila tamo i htela da se sa njim prosetam po istom parku, bila sam u soku... Ceo park je pun raznih stranaca, koji po toj istoj travi leze, igraju fudbal, mole se, uriniraju, jedu, spavaju, ostavljaju smece... Dosta njih ima razne zarazne bolesti... Turista kojih je Banja uvek bila puna, skoro i da nema... Direktor zasigurno najbolje specijalne bolnice u Srbiji, koji je mnogo truda ulozio da od nje napravi "Svajcarsku", ne zna sta ce od ocaja... E to su samo neki od razloga zbog kojih sam uz stanovnike Koviljace i dajem im podrsku da uspeju u svom protestu. Ko je azilant, neka bude smesten u velikom kampu, daleko od urbane sredine, negde gde ce im kretanje biti ograniceno dok su u postupku, kao u svim normalnim drzavama, a one koji su ilegalni migranti, koji se ovde samo odmaraju na putu do neke zemlje EU, kontrolisati i vracati ih u zemlje iz koje su usli u Srbiju...

banjaroska

pre 12 godina

dragi Filipe ti ocigledno nemas pojma o kojoj se banji radi nije Vrnjacka Banja vec Banja Koviljaca ako uopste znas gde je to??!!!!!! Sramota je da komentarisete a pojma nemate kakva je situacija u Banji...To su ljudi koji nemaju kulture...gaze travnjake....vrse nuzdu gde stignu...nismo da se uklone svi,vec samo oni koji nicu u Centru za azil koji prima 80 ljudi...ne zelimo da budu smesteni u privatnom smestaju...to nisu turisti to su azilanti i treba postupati kako se postupa i u Evropi i u celom svetu!!!!! Jel normalno da unistavaju grad,da bacaju smece gde stignu,da gaze travu po parku,da p...i se... gde stignu...da se nema uvid u zdravstveno stanje????? Jel to normalno da setaju,dobacuju,ljudima su vocnjake opustosili,pobrali sve sto su stigli,napijaju se????? Ako je to normalno onda svaka cast?????

Bojan

pre 12 godina

Azilanti koji su smesteni u azilu nisu problem. Problem je drugih 2500 ljudi koji lutaju i koji mogu biti bilo sta! Kriminalci, lopovi, bolesni od ko zna cega... to je problem! Sto niko ne zna ko su oni i nema nacina da se sazna! Da li biste vi rizikovali sa vasom decom?

seljadin

pre 12 godina

koliko znam, ilegalci koji traze azil u USA, su cuvani u zatvorima, do donosenja sudske odluke o deportovanju ili prijemu, to nema nigde u svetu da "azilante" puste da mirno setaju gradovima.

zemljo Srbijo

pre 12 godina

Još jedan slučajan potez, uništavanja siromašne Srbije. Za koju, usput kažu, da nije demokratična. Pa neka onda azilanti idu u krajeve, koji su više demokratski, koji se više zalažu za EU. Uništiti banju je van pameti, a drugi donosi odluku, a Srbija sve siromašnija. I tako vež 70 godina.

Mihajlo Jovanovic

pre 12 godina

Najčešće se uzdržavam od oštrih komentara.

Izvinite, ali "Ko je sledeći" je (be)sraman naziv. Zli emigranti (svi) samo čekaju dobre pravoslavce po ulicama?

A prsite se kako podržavate prijateljskog Gadafija, a g. Šešelj izjavljuje "moj prijatelj Sadam Husein".

Imamo najveću emigraciju u EU (posle Rusije), a sami smo spremni na vrlo neoprezne pokliče.

A da problem njihovog smeštaja treba rešiti - treba.

hvala.

Lozničanin u Beogradu

pre 12 godina

Ovo je link sa Facebooka kojim je skup organizovan. Uz sav napor da razumem strah građana Banje, komentari koje sam ovde pročitao su me ostavili beu teksta, jer sam iste takve pre mesec dana čitao na stranicama protiv Parade ponosa. Ja sam uplašen za budućnost svoje dece upravo jer će rasti u društvu u kom i deca ovih ljudi koji će im sutra zabraniti odlazak u školu... Uplaše, postiđen, uvređen, ljut i zabrinut...

Benjamin

pre 12 godina

To treba resiti kao i u EU zamljama.
Izbeglice drzati u starim kasarnama. Malo dalje od naseljenih mesta i dalje od BG.
Kasarna je mogucnost da se neki drze u "zici" ako su problematicni ili nasilni.
Moraju se nabaviti saveti stranih crvenih krsta koji su radili sa takvim tipovima ljudi.
Nema druge, zasuci rukave i napred sa radom. Nema smisla da Banja Koviljaca ispasta, premda verovatno ima to neki ekonomski interes za banju dok ne protestvuju vlasnici Banje...

Aleksandar

pre 12 godina

Ako vam je bio potreban primer masovne ksenofobije u praksi, ne morate da trazite dalje. Vidi se da su cekali da se desi jedan incident da eto imaju i opravdanje. Doduse ne verujem ja da je vecina ksenofobna, al' dovoljno je 10% grlatih de pocne da vice protiv nekoga, ostalo odradi psihologija mase...

Sramota.

Dejan

pre 12 godina

Kao covek iz tog kraja moram da dam komentar. Nemogu da shvatim da se drzava ovako odrice jednog lepog turistickog i banjskog mesta. Prvo nije mi jassno zasto te ljude ne smeste u neki od napustenih vojnih objekata po planinama i zabitima Srbije. Tu im ne bi bilo toliko atraktivno i u tom broju sigurno ne bi ni dolazili. Drugo njihov smestaj i brigu o njima ionako finansiraju Ujedinjene nacije i tu bi cak bilo mogucnosti da se neko i zaposli. Ovako unistavaju jedno divno, idilicno i lepo mesto koje tone sve vise i vise u pravi geto. A trece zasto su gradjani Banje i Podrinja duzni da sve to trpe. Zivim u Kanadi i znam vrlo dobro sta su Arapi, Pakistanci i Somalijci, njihova kultura i obicaji - nespojivo sa nasim svetom... UZAS

jo-jo

pre 12 godina

Treba ih poslati tamo odakle su i dosli. I okolna mesta bi trebala da se pridruze protestu. Ali ako ne preduzmu radikalnije mere protesta, nece niko obratiti paznju na njih. Podrska gradjanima Koviljace.

zeljko

pre 12 godina

Kad bi sutra organizovali referendum, da se Podrinje osamostali od Beograda, ja i cela moja familija a verujem i dobar deo gradjana bi glasao za,
ljudima je muka sebicnosti elitizma i samozivosti Beograda, kao sto bi ste jedva docekali da Albanci pobiju ono malo Srba na Kosmetu ,samo da Beograd ne diraju, tako bi ste vec sutra pustili i da nas kolju Avganistanci, ma sve je ok dok vas evropa pohvaljuje kako ste demokrate i na pravom put,
sto se tice azilanata, oni koji nece da postuju mentalitet i obicaje naroda ovog kraja,nisu dobrodosli,
mi ih nismo zvali, oni nek negde drugde napadaju sahrane, pisaju po crkvi, provociraju devojke i sta sve ne
ovde to jednostavno nece moci,NIKAD
moja deca ce biti bezbedna, i o tome nece nikad biti rasprave,
a Beograd , nek glumi budalu pred Evropom koliko hoce, ovde nece jos dugo moci, postavlja se pitanje Beogradu, hoce li on sa Srbijom ili sa Evropom

Filip

pre 12 godina

Mozda niste rasisti i netolerantni, ali verovatno jeste ksenofobi. Sta ako je najbolje resenje za nastalu situaciju da se azilantima da srpsko drzavljanstvo i da Vrnjacka banja postane grad u kome su vecinsko stanovnistvo Srbo-Afrikanci i Srbo-Arapi?

Covekoljub

pre 12 godina

O tom nesretnom silovanju se prica kao kao da to nikada ranije nije bilo u Srbiji, medju Srbima. Nemojte da se pravimo fini, imamo i mi prosek silovanja po izvesnoj glavi stanovnika.
Medjutim posle 20 godina zatvorenih granica spolja i podmukle propagande iznutra, nasi ljudi su stekli strah od druge boje koze, stranog jezika, stranih nacina odevanja. To je ta prava katastrofa ovog drustva koju cemo jos dugo nositi svi na ledjima.

Nena

pre 12 godina

Čitam ove komentare u kojima se zgražavate nad ksenofobičnim stanovnicima Banje Koviljače i likujete što je azilantska mečka zaigrala i na naša vrata, pa se nešto pitam - od čega ste napravljeni, kad toliko licemerja nosite?
Da li znate, gospodo, koliko je azilanata prošlo kroz to prihvatilište i nikad ni jedan jedini stanovnik Banje nije rekao ružnu reč? Naprotiv, saosećali smo s tim nevoljnicima i trudili se da im, bar osmehom olakšamo. I nikad se nije desilo da je neko od zloupotrebio naše gostoprimstvo. Dok nisu stigli ovi ilegalni.
Niko nije ni rekao da su svi divljaci i da među njima nema korektnih ljudi, ali kad ih vidite kako besposleno bazaju Banjom, kako se međusobno svađaju i tuku, kad jednom osetite da ni u svojoj kući niste bezbedni od njihove bahatosti...
Eh, kako vam je lako da pljujete iz daljine i pravite se građanima sveta, kad vas je baš briga i za prvog komšiju.
Banja Koviljača je pokazala da joj je stalo do bližnjeg. Šta ste vi pokazali svojim komentarima?

lala

pre 12 godina

Bravo. Građani bi mogli da se samoorganijuju i za mnoge druge stvari. Kako je odmah spremna i žandarmerija i interventna jedinica, kada su obični građani u pitanju. A za huligane ih nigde nema.

nije valjda

pre 12 godina

Pa nije valjda da se to bune gradjani koji su prosle godine delili lekcije Francuskoj da je fasisticka zemlja zato sto je ukrcala Rome u autobuse i vratila ih u zemlje njihovog porekla?
Ili se to javljaju gradjani koji podrzavaju diktatorske rezime svugde u svetu i te "slobodarske" narode, a kad se ti narodi iz tih zemalja nadju na teritoriji Srbije, odjednom nam vise nisu tako divni i slatki.
Secate se kako smo mi prosle godine delili lekcije Evropi sto se bunila zbog azilanata iz nase zemlje. Sad je mecka zaigrala i pred nasim vratima.
I na kraju, za veliki priliv azilanata je pre svega kriv Dacic i Sutanovac zato sto vojska i policija ne cuvaju i kontrolisu granice onako kako to treba da se radi.

nishlija

pre 12 godina

Bravo,imate moju podrsku,a siguran sam da vas vecina podrzava,naravno da niste racisti!branite svoje,drugi vam nece dati.
problem je u tome,sto su dosli neki ljudi,niodkud,ponasaju se kao da je to njihova zemlja,bolje sad da sprecite,nego da bude situacija kao na KiM.da vas proteruju i ubijaju svaki dan,
pa da za 20god traze neku tamo njihovu zemlju,njihove skole,crke,policiju,vojsku,zdravstvo,sudstvo.

moje misljenje.

Анта

pre 12 godina

Петорица силовали, један у затвору.

Па наравно да ће народ да протествује.

amstel

pre 12 godina

Niko ne urušava ugled Banje Koviljače kao njeni građani. Pošto smo se izgleda ispucali na Hrvatima, Bošnjacima, Albancima, Romima, gejevima i svima ostalima, došao je red i na imigrante. Došli bi oni na red i ranije, samo da su bili tu.

Горан Бања Ковиљача

pre 12 godina

Пар питања за такозване европејце, милосрдне анђеле и слично.
Где постоји азил на граници? Центар Б. Ковиљаче је на 500 метара од Дрине.
Где постоји азил у туристичком месту?
Зашто их има 2500 у Ковиљачи кад је капацитет азила 85 места?
Ја немам ништа против центра за азил, али имам против илегалних имиграната. Ја бих први отишао сад у Немачку нпр., и да ме држава Немачка смести у неки град, залепи ми етикету азилант и пусти ме да радим шта хоћу, бар месец до два, да зарадим за школарину бар.
Замислите милион илегалних имиграната у Београду, то је тај однос пошто их у Ковиљали има 2500 на 5000 становника. 85 азиланата може да остане, сви остали морају да иду из Ковиљаче, и равномерно распореде на теретиторији Р. Србије, тачније сви без докумената морају да се ухапсе! Па немојмо кршити законе и правити анархију!

duša balkanska

pre 12 godina

Ako želite da protestvujete idite u Beograd,ulica Kneza Miliša broj 50,oni su vam napravili probleme,ne dirajte te jadne azilante nisi oni krivi.

Aleksandar

pre 12 godina

500 i nešto krivičnih prijava, od toga samo nekoliko protiv azilanata, a ogromna većina protiv žitelja Banje Koviljače koji napadaju azilante. Možda bi bilo bolje da žitelji Banje Koviljače budu ograđeni, a ne azilanti.

Petar

pre 12 godina

Moram da odreagujem, iako sam ocekivao ksenofobicnu i reakciju mrznje ipak mi je tesko. Radio sam za azilantima u Austriji, i znam koliko su ti ljudi ocajni. Ovde ljudi pisu da ih svuda u svetu zatvaraju(!?!) to je cista dezinformacija, azil je pravo a ne krivicno delo, da bi nekog lisili slobode morate da imate jako dobar razlog za to, ne mozete zatvarati ljude ako gaze travnjak, pa cak i ako nisu Srbi. Ovde azilanti bivaju smesteni u prihvatnim centrima, uce nemacki jezik i preko Caritasa i drugih humanitarnih organizacija dobijaju i neke poslice. Ne zatvaraju ih. Jedino ne smeju da napuste mesto boravista do zavrsetka procesa.Drugo, Srbija je zadnjih 20 god. stancovala ogroman broj azilanata u zapadnoj Evropi, u rangu sa Rusijom i Kinom! I mnogi su se isto tako ponasali po Evropi nekulturno, neki su krali, ali vecina je samo trazila bolji zivot i bezala od rata.

ernesto

pre 12 godina

Dragi banjarosi,
turista u Banji Koviljaci nema ne zbog azilanata nego zato sto kao prvo nemaju gde posteno da odsednu (hotel je blaga jeza), zato sto vam je u banji leglo sverca, zato sto vam se lokalni mafijas krece po banji kao pasha, zato sto vam je osoblje u ugostiteljstvu non stop pijano, zato sto vam je put od Loznice do banje u jako losem stanju, zato sto vam se u kulturnom cetru nalazi kockarnica i ono najosnovnije zato sto vi NISTA niste uradili da bi vam turisti dosli. E zato vam nema turista tu, osim onih koji su iz zdravstvenih razloga morali da dodju jer sama diskopatija dobro radi. Zasto su vam azilanti dobri kad ih tokom godine derete za smestaj, kad trose ne tako male pare za nase uslove u radnjicama po banji i kaficima?!Ne zaboravite da su vasi najblizi bili u slicnoj situaciji pre samo 20ak godina kada su isto tako morali da izbegnu preko drine i kada su se doselili u druge gradove sto po Srbiji sto van nje i kako su se prema njima ponasali...

velja

pre 12 godina

Ja se ne bi kačio s libijcima, sudancima, avganistancma... Preživeli su svašta, videli su svašta, izgubili sve a sad bi par seljaka iz neke zabiti da ih linčuje "jer im se ne sviđaju". Tough luck gospodo - ovi "romi" nisu iz belvila a bogme znaju i da (u)biju.

Filip

pre 12 godina

Ajde sad svi vi koji se pravite pametni a zivite u raznoraznim gradovima u Srbiji dodjite malo u Banju Koviljacu da vidite kako to izgleda. Banja Koviljaca ima 2000 stanovnika a 2500 azilanata, zapitajte se da li je to normalno?

Iva

pre 12 godina

Kakav bahat i smesan narod! Da li im je jasno da ta deca isu tu jer im se dopada nas narod nego sto beze od neke bede, rata i uzasa...i zele da se domognu neke pristojne zemlje. Sad ste dokazali da mi to nismo...Sedite u svojoj malogradjanstini i uzivajte.

pipilotta

pre 12 godina

med´j´ komentarima ima svakojakih bisera: od pausalne tvrdnje da "mnogi od njih boluju od zaraznih bolesti" do "to nema nigde u svetu da se azilanti slobodno setaju".
Budigodsnama!
Azilanti su ljudi koji traze dodelu politickog azila i izbegli su iz uglavnom ratnih podrucja ili su politicki, religiozno ili na nekoj drugoj osnovi progonjeni. Medju izbeglicama-azilantima sigurno ima i "ekonomckih" izbeglica ali je veliki broj njih pobegao iz neljudskih zivotnih uslova. Kakva situacija u pojedinim zemljama vlada - mi ne mozemo ni da zamislimo. Evropska konvencija o ljudskim pravima garantuje pravo na zivot i slobode. Mozemo mi da ispisemo decu i iz vrtica i iz skola, to problem nece resiti.
Sto se Evrope tice - azilanti uglavnom mogu da se slobodno krecu za vreme trajanja procesa (koji nekad traje i vise godina) ali nemaju pravo rada za to vreme. U svim krajevima Evrope gde je "visoka koncenntracija" izbeglica, cesto se cuju komentari tipa "nas brod je prepun, nema vise mesta ni za koga". Setimo se samo 90ih, kakvo je raspolozenje bilo kada su u Srbiju stizale kolone proteranih iz Hrvatkse i Bosne?

Jovan

pre 12 godina

U svemu ovome ima mnogo ironije. A to je da sada ti azilanti rade isto što i mi radimo zapadnom svetu. Od nemacke do australije. Treba te ljude kad nemože da vratiš nazad integrisati da nešto rade. Jer zamislite da vrate celu našu dijasporu. To je sada kao jeftina radna snaga da pošalju poslove koji srbi i drugo lokalno stanovništvo nece da radi. Recimo da se babe reciklažom ili čišćenjem ulice ili da rade teške fizičke poslove u polju. Žalosno je u kakvom nejednakim svetu živimo.

Nebojša

pre 12 godina

(banjaroska, 6. novembar 2011 17:05)

Napijaju se??????

Kakva glupost, a što se tiče finih banjaroša, ko ono ubi onog maturanta gimnazije tamo neke '95-96 ispred kursalona, da nisu možda azilanti?
Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

Sumadinac

pre 12 godina

Zasto nas otvoreni grad koji ruke svima pruza ne prihvati ovih par hiljada ljudi? Beograd je kosmopolitski orjentisan, tako da sigurno nece biti problem dobiti saglasnost gradjana da se u nekoj od centralnih opstina smeste ovi ugrozeni i diskriminisani ljudi. Kazem u centralnim opstinama jer one imaju priblizno slican turisticki karakter na koji se ova ugrozena populacija vec navikla.

Nikola

pre 12 godina

Ja im izdajem kucu za 2 evra po nocenju. imam ih 15 (azilanata). za 900 evra mesecno koliko mi daju imam da ih grlim i ljubim, a vi koji nemate sta da im izdajete, prodajete ili bilo kakvu korist od njih da imate, protestujte. Jedno je sigurno - nikad vise para u zadnje vreme nisam imao.

matija

pre 12 godina

ovi sto im zao azilanata neka ih raspodele po svojim kucama pa neka im pomazu do mile volje !! zanima me samo ko hrani bre toliki narod od kojih para odakle sredstva ...

Pedja

pre 12 godina

Ma ovi komentari nemaju veze.
Koliko ja razumem ove ljude iy Banje Koviljače, njihovo mesti živi od turizma a na od azilanata.
Odvedite ih u Beograd tamo se neće ni primetiti, ali ovde dolaze ljudi iz zemlje i inostranstva na odmor i lečenje i ne žele da gledaju bedu nego da se odmore.
E, ko priča o ksenofobiji izmišlja stvari, to se vidi i u tome što ovo ljudi ne rade kao rulja i do sada nije bilo slučajeva da su azilanti pretučeni od strane grupa lokalaca . Znači ljudi žele da žive normalno, a država neka rešava problem, neka ove jadne ljude odvede nedge gde ne bi ometali život lokalne zajednice.
Moj predlog je da se iskoristi neka od kasarni koje se ne koriste , gde postoje smeštajni uslovi, grejanje, velike kuhinje i menze, a i ljudima iz Komesarijata bi bilo lakše da ih kontrolišu i da se staraju o njima.

Ljubomir

pre 12 godina

Neki su ukazivali na pogubno dejstvo jednostrane implementacije SSP-a i pratecih ugovora, narocito onih koji se ticu azilanata.
Da ste vi stvarno ozbiljni novinari dali bi na uvid sta je Srbija potpisala i koliko se to kosi sa zdravim razumom i kako je Srbija duzna da primi iz EU azilante "za koje se pretpostavlja" da su dosli iz Srbije, a Srbija je inace ostrvo okruzeno sa 3 strane zemljama EU.

marks

pre 12 godina

Pa ljudi umesto da budete zahvalni Bogu što u situaciji totalne besparice, kada turista nema ni od korova, vi u Banji imate konstantno 2500 "turista" koji od EU ili koga već dobijaju džeparac i samo cirkulišu vi protestvujete. Koliko ih je prošlo kroz Banju ne zna se, ali zna se da sve incidenti koje su izavali mogu da se izbroje pomoću prstiju jedne ruke.

Sada banjska "elita" sa sve crkvom na čelu skuplja jeftine političke poene ispoljavajući nacionalnu i pre svega versku netrpeljivost jer to je ono na šta se "obični građani" u Srbiji nažalost najviše pale. Stvarno smo necivilizovani.

Dimitrije

pre 12 godina

Ako se protesti nastave, Beograd ce spakovati azilante, i pravo u Vojvodinu. Tamo je stiglo, sve i svasta, u poslednjih 20 godina. Pa mogu i ovi azilanti.

Neko Iz Mase

pre 12 godina

Dobro vece,
ja sam BIO taj AZILANT iz Sarajeva 1992.
Slucajno sam i silom prilika, zavrsio svoj "put", u Danskoj.
Ne dao Bog nikome, ako misli da je biti azilant, neka dobrota,
pa cak i u Danskoj.
Medjutim, MI, ti isti "divljaci" bili smo docekani od strane danskog naroda,
sa brigom, koju ne mogu objasniti u ovom malom komentaru.
Nas su ti Ljudi primali u kuce, donosili nam namjestaj, TV, odjecu, pa cak i novac.
Oni su sa nama PLAKALI i tjesili nas. I to bez ikakve koristi i potrebe.
Najbolja ljetovalista, elitni krajevi gradova, pa i mala sela (gdje je NAS bilo 3 puta vise nego NJIH) bila su nam ustupljena.
Niko nije pitao za NACIONALNOST, mada nas je bilo SVAKAKVIH.
Kada citam ovu vijest, ponovo placem, zajedno sa svojim Dancima i kazem;

DOBRO SE DOBRIM VRACA.

Hvala, ako ste procitali ovaj mali prilog za razumijevanje polozaja trazilaca AZILA u Drzavi Srbiji.

Mirko

pre 12 godina

S ovom pojavom smo definitivno stigli u EU i pre vremena.
No, bez i malo sumnje: vlast je odgovorna za ovo stanje u Koviljaci!
Pa zar na obezbedjenih 85 mesta da nakaleme jos 2415!?
Gradjani, koji traze resenje, su u pravu a drzava je obavezna da nam bar ne pravi probleme, o resavanju nagomilanhn problemea nema ni govora.
Nigde u Evropi ne postoji ovakav procentualni odnos domicilnog stanovnista i onih koji traze azil, NIGDE!

Isto tako smatram da se tim ljudima, koji u Srbiji traze azil, treba itekako ponuditi bar privremeno human zivot dostojan ljudskom bicu. Kada su u Srbiji videli spas, mogu pretpostaviti kako je u njihovim zemljama.
Vlast ima vrlo malo vremena da ucini nesto. Narod se s pravom buni a stranci se s pravom osecaju neugodno ili cak ugrozeno. Zbog jednog ili par siledzija je etiketirano 2500 ljudi!
Za sve buduce, ne daj Boze, incidente VLAST JE DIREKTNO ODGOVORNO ZATO STO JE SVOJIM NERADOM ISPROVOCIRALA OVAKVO STANJE!

kiki bombona

pre 12 godina

Замислите милион илегалних имиграната у Београду, то је тај однос пошто их у Ковиљали има 2500 на 5000 становника. 85 азиланата може да остане, сви остали морају да иду из Ковиљаче, и равномерно распореде на теретиторији Р. Србије, тачније сви без докумената морају да се ухапсе! Па немојмо кршити законе и правити анархију!
(Горан Бања Ковиљача, 6. novembar 2011 21:35)

Prijatelju pozdrav od Milosevica! Sve po kratkom postupku, jel? Jos samo fali da se ljudi stave pred puscane cevi. Nista od toga, jer Banja Koviljaca nije samo vas grad. Ona je grad Srbije, Evrope i na kraju sveta. Ti samo tu slucajno zivis i izbeglice su tu slucajno dosle. Moracete se malo pomaci. Mesta je puno pod kapom nebeskom za sviju. Covek samo mora da je covek. Ovo poslednje ucit' vam je.

VeljkoM

pre 12 godina

Ovako je počelo na Kosovu. Naseljavanje srpskih teritorija. Azilanti izjavljuju da su došli da OSTANU u Banji Koviljači a ne da ODU! Neko ih dobro finansira. Nisu to tužne "izbeglice", hodaju u grupama, dobacuju, cere se, iritantno bulje u naše devojčice i žene. Strah je decu i po danu da odu u školu jer oni stoje na ulici sa obe strane i svako mora proći između njih, užas! Očekujem velike nemire i revolt.

selo moje

pre 12 godina

Gde si Dačiću danas, nije mogao helihopter da te doveze u Banju Koviljaču,a da se jelo i pilo sigurno bi uspeo da dođeš! Podržavam građane Banje Kovilače ali i Kelebije,Subotice,Horgoša,Kanjaže,Novog Kneževca i Kikinde gde je priča ista,azilanti i razni probisveti,samo se o tome ne priča tj. ćuti! Pitam se dokle? Ko kanda građani moraju opet uzeti stvar u svije ruke! Slušao sam Borisa juče,lepo priča ali je sve odavno ispričano,nego treba da se radi,da,da, da se radi predsedniče...
A novinar sa ovog media koji je danas provocirao građane u Koviljači neka se vrati u prvi razred osnovne škole i nauči nešto iz pristojnosti i lepog ponašanja, a o struci neka zamoli malo tetka Brankicu Stanković da mu održi koji čas novinarstva,ako je još uvek umišljen da treba time da se bavi!

padre

pre 12 godina

Molim vas zahtevajte da vam opstina pokaze izdatke za ove nesretnik? Oni su 0!
Medjutim dobitak i slivanje para u opstinski budzet sigurno nije mali. Na ovim nesretnicima svi u svetu danas zaradjuju. U Srbiji financiranje ovih izbeglica cini iskljucivo UNHCR (UNO za izbeglice). To vam neko treba da objasni. Jos i to da ce izbeglica u Srbiji, pa i kod vas, sve vise da bude. Moracete uciti lekcije o univerzalnosti svetske filantropije.

Kalimero

pre 12 godina

Ako se protesti nastave, Beograd ce spakovati azilante, i pravo u Vojvodinu. Tamo je stiglo, sve i svasta, u poslednjih 20 godina. Pa mogu i ovi azilanti.
(Dimitrije, 6. novembar 2011 20:09)

Ne, ipak bi trebalo da Beograđani spakuju i vaše i sve ostalo što je stiglo u Beograd u proteklih 60 godina. Kada izvedem dete u parkić osećam se kao da sam sa Marsa pao u svoj rodni grad od silne jekavice, ijekavice i ostalih narečja tako da u potpunosti razumem ove ljude.

Ivan

pre 12 godina

Stanite malo ljudi, zar nisu to pripadnici slobodarskih naroda kojima Srbija treba da se okrene u borbi protiv zlog zapada i americkog imperijalizma... ili su sve to samo kad treba da se lupeta na Facebook-u i komentarima, dok sad kad su ti isti "slobodari" stigli u vase dvoriste, vi bi ste da ih proterate !?

Јелица Бечеј

pre 12 godina

Како је само лепо бити паметан, културан, образован! Како је са дистанце лепо бити широких и савремених погледа! Баш бих волела да видим шта ћете рећи кад ови несрећни азиланти дођу у ваше двориште?
Јелица

Filip

pre 12 godina

Mozda niste rasisti i netolerantni, ali verovatno jeste ksenofobi. Sta ako je najbolje resenje za nastalu situaciju da se azilantima da srpsko drzavljanstvo i da Vrnjacka banja postane grad u kome su vecinsko stanovnistvo Srbo-Afrikanci i Srbo-Arapi?

Aleksandar

pre 12 godina

Ako vam je bio potreban primer masovne ksenofobije u praksi, ne morate da trazite dalje. Vidi se da su cekali da se desi jedan incident da eto imaju i opravdanje. Doduse ne verujem ja da je vecina ksenofobna, al' dovoljno je 10% grlatih de pocne da vice protiv nekoga, ostalo odradi psihologija mase...

Sramota.

Lozničanin u Beogradu

pre 12 godina

Ovo je link sa Facebooka kojim je skup organizovan. Uz sav napor da razumem strah građana Banje, komentari koje sam ovde pročitao su me ostavili beu teksta, jer sam iste takve pre mesec dana čitao na stranicama protiv Parade ponosa. Ja sam uplašen za budućnost svoje dece upravo jer će rasti u društvu u kom i deca ovih ljudi koji će im sutra zabraniti odlazak u školu... Uplaše, postiđen, uvređen, ljut i zabrinut...

Mihajlo Jovanovic

pre 12 godina

Najčešće se uzdržavam od oštrih komentara.

Izvinite, ali "Ko je sledeći" je (be)sraman naziv. Zli emigranti (svi) samo čekaju dobre pravoslavce po ulicama?

A prsite se kako podržavate prijateljskog Gadafija, a g. Šešelj izjavljuje "moj prijatelj Sadam Husein".

Imamo najveću emigraciju u EU (posle Rusije), a sami smo spremni na vrlo neoprezne pokliče.

A da problem njihovog smeštaja treba rešiti - treba.

hvala.

Covekoljub

pre 12 godina

O tom nesretnom silovanju se prica kao kao da to nikada ranije nije bilo u Srbiji, medju Srbima. Nemojte da se pravimo fini, imamo i mi prosek silovanja po izvesnoj glavi stanovnika.
Medjutim posle 20 godina zatvorenih granica spolja i podmukle propagande iznutra, nasi ljudi su stekli strah od druge boje koze, stranog jezika, stranih nacina odevanja. To je ta prava katastrofa ovog drustva koju cemo jos dugo nositi svi na ledjima.

amstel

pre 12 godina

Niko ne urušava ugled Banje Koviljače kao njeni građani. Pošto smo se izgleda ispucali na Hrvatima, Bošnjacima, Albancima, Romima, gejevima i svima ostalima, došao je red i na imigrante. Došli bi oni na red i ranije, samo da su bili tu.

jo-jo

pre 12 godina

Treba ih poslati tamo odakle su i dosli. I okolna mesta bi trebala da se pridruze protestu. Ali ako ne preduzmu radikalnije mere protesta, nece niko obratiti paznju na njih. Podrska gradjanima Koviljace.

velja

pre 12 godina

Ja se ne bi kačio s libijcima, sudancima, avganistancma... Preživeli su svašta, videli su svašta, izgubili sve a sad bi par seljaka iz neke zabiti da ih linčuje "jer im se ne sviđaju". Tough luck gospodo - ovi "romi" nisu iz belvila a bogme znaju i da (u)biju.

Iva

pre 12 godina

Kakav bahat i smesan narod! Da li im je jasno da ta deca isu tu jer im se dopada nas narod nego sto beze od neke bede, rata i uzasa...i zele da se domognu neke pristojne zemlje. Sad ste dokazali da mi to nismo...Sedite u svojoj malogradjanstini i uzivajte.

Milica

pre 12 godina

Nisam rasista... nemam nista protiv toga da se tim ljudima pomogne... Ali... Odrasla sam u Banji Koviljaci... kao mala nisam smela ni da pomirisem lale i ruze koje rastu u celom parku, ne daj Boze da gazim po travi... Kada sam skoro sa svojim detetom bila tamo i htela da se sa njim prosetam po istom parku, bila sam u soku... Ceo park je pun raznih stranaca, koji po toj istoj travi leze, igraju fudbal, mole se, uriniraju, jedu, spavaju, ostavljaju smece... Dosta njih ima razne zarazne bolesti... Turista kojih je Banja uvek bila puna, skoro i da nema... Direktor zasigurno najbolje specijalne bolnice u Srbiji, koji je mnogo truda ulozio da od nje napravi "Svajcarsku", ne zna sta ce od ocaja... E to su samo neki od razloga zbog kojih sam uz stanovnike Koviljace i dajem im podrsku da uspeju u svom protestu. Ko je azilant, neka bude smesten u velikom kampu, daleko od urbane sredine, negde gde ce im kretanje biti ograniceno dok su u postupku, kao u svim normalnim drzavama, a one koji su ilegalni migranti, koji se ovde samo odmaraju na putu do neke zemlje EU, kontrolisati i vracati ih u zemlje iz koje su usli u Srbiju...

zemljo Srbijo

pre 12 godina

Još jedan slučajan potez, uništavanja siromašne Srbije. Za koju, usput kažu, da nije demokratična. Pa neka onda azilanti idu u krajeve, koji su više demokratski, koji se više zalažu za EU. Uništiti banju je van pameti, a drugi donosi odluku, a Srbija sve siromašnija. I tako vež 70 godina.

seljadin

pre 12 godina

koliko znam, ilegalci koji traze azil u USA, su cuvani u zatvorima, do donosenja sudske odluke o deportovanju ili prijemu, to nema nigde u svetu da "azilante" puste da mirno setaju gradovima.

Aleksandar

pre 12 godina

500 i nešto krivičnih prijava, od toga samo nekoliko protiv azilanata, a ogromna većina protiv žitelja Banje Koviljače koji napadaju azilante. Možda bi bilo bolje da žitelji Banje Koviljače budu ograđeni, a ne azilanti.

marks

pre 12 godina

Pa ljudi umesto da budete zahvalni Bogu što u situaciji totalne besparice, kada turista nema ni od korova, vi u Banji imate konstantno 2500 "turista" koji od EU ili koga već dobijaju džeparac i samo cirkulišu vi protestvujete. Koliko ih je prošlo kroz Banju ne zna se, ali zna se da sve incidenti koje su izavali mogu da se izbroje pomoću prstiju jedne ruke.

Sada banjska "elita" sa sve crkvom na čelu skuplja jeftine političke poene ispoljavajući nacionalnu i pre svega versku netrpeljivost jer to je ono na šta se "obični građani" u Srbiji nažalost najviše pale. Stvarno smo necivilizovani.

Nikola

pre 12 godina

Ja im izdajem kucu za 2 evra po nocenju. imam ih 15 (azilanata). za 900 evra mesecno koliko mi daju imam da ih grlim i ljubim, a vi koji nemate sta da im izdajete, prodajete ili bilo kakvu korist od njih da imate, protestujte. Jedno je sigurno - nikad vise para u zadnje vreme nisam imao.

nishlija

pre 12 godina

Bravo,imate moju podrsku,a siguran sam da vas vecina podrzava,naravno da niste racisti!branite svoje,drugi vam nece dati.
problem je u tome,sto su dosli neki ljudi,niodkud,ponasaju se kao da je to njihova zemlja,bolje sad da sprecite,nego da bude situacija kao na KiM.da vas proteruju i ubijaju svaki dan,
pa da za 20god traze neku tamo njihovu zemlju,njihove skole,crke,policiju,vojsku,zdravstvo,sudstvo.

moje misljenje.

banjaroska

pre 12 godina

dragi Filipe ti ocigledno nemas pojma o kojoj se banji radi nije Vrnjacka Banja vec Banja Koviljaca ako uopste znas gde je to??!!!!!! Sramota je da komentarisete a pojma nemate kakva je situacija u Banji...To su ljudi koji nemaju kulture...gaze travnjake....vrse nuzdu gde stignu...nismo da se uklone svi,vec samo oni koji nicu u Centru za azil koji prima 80 ljudi...ne zelimo da budu smesteni u privatnom smestaju...to nisu turisti to su azilanti i treba postupati kako se postupa i u Evropi i u celom svetu!!!!! Jel normalno da unistavaju grad,da bacaju smece gde stignu,da gaze travu po parku,da p...i se... gde stignu...da se nema uvid u zdravstveno stanje????? Jel to normalno da setaju,dobacuju,ljudima su vocnjake opustosili,pobrali sve sto su stigli,napijaju se????? Ako je to normalno onda svaka cast?????

Bojan

pre 12 godina

Azilanti koji su smesteni u azilu nisu problem. Problem je drugih 2500 ljudi koji lutaju i koji mogu biti bilo sta! Kriminalci, lopovi, bolesni od ko zna cega... to je problem! Sto niko ne zna ko su oni i nema nacina da se sazna! Da li biste vi rizikovali sa vasom decom?

Nebojša

pre 12 godina

(banjaroska, 6. novembar 2011 17:05)

Napijaju se??????

Kakva glupost, a što se tiče finih banjaroša, ko ono ubi onog maturanta gimnazije tamo neke '95-96 ispred kursalona, da nisu možda azilanti?
Ko vas ne zna skupo bi vas platio.

zeljko

pre 12 godina

Kad bi sutra organizovali referendum, da se Podrinje osamostali od Beograda, ja i cela moja familija a verujem i dobar deo gradjana bi glasao za,
ljudima je muka sebicnosti elitizma i samozivosti Beograda, kao sto bi ste jedva docekali da Albanci pobiju ono malo Srba na Kosmetu ,samo da Beograd ne diraju, tako bi ste vec sutra pustili i da nas kolju Avganistanci, ma sve je ok dok vas evropa pohvaljuje kako ste demokrate i na pravom put,
sto se tice azilanata, oni koji nece da postuju mentalitet i obicaje naroda ovog kraja,nisu dobrodosli,
mi ih nismo zvali, oni nek negde drugde napadaju sahrane, pisaju po crkvi, provociraju devojke i sta sve ne
ovde to jednostavno nece moci,NIKAD
moja deca ce biti bezbedna, i o tome nece nikad biti rasprave,
a Beograd , nek glumi budalu pred Evropom koliko hoce, ovde nece jos dugo moci, postavlja se pitanje Beogradu, hoce li on sa Srbijom ili sa Evropom

Benjamin

pre 12 godina

To treba resiti kao i u EU zamljama.
Izbeglice drzati u starim kasarnama. Malo dalje od naseljenih mesta i dalje od BG.
Kasarna je mogucnost da se neki drze u "zici" ako su problematicni ili nasilni.
Moraju se nabaviti saveti stranih crvenih krsta koji su radili sa takvim tipovima ljudi.
Nema druge, zasuci rukave i napred sa radom. Nema smisla da Banja Koviljaca ispasta, premda verovatno ima to neki ekonomski interes za banju dok ne protestvuju vlasnici Banje...

Dejan

pre 12 godina

Kao covek iz tog kraja moram da dam komentar. Nemogu da shvatim da se drzava ovako odrice jednog lepog turistickog i banjskog mesta. Prvo nije mi jassno zasto te ljude ne smeste u neki od napustenih vojnih objekata po planinama i zabitima Srbije. Tu im ne bi bilo toliko atraktivno i u tom broju sigurno ne bi ni dolazili. Drugo njihov smestaj i brigu o njima ionako finansiraju Ujedinjene nacije i tu bi cak bilo mogucnosti da se neko i zaposli. Ovako unistavaju jedno divno, idilicno i lepo mesto koje tone sve vise i vise u pravi geto. A trece zasto su gradjani Banje i Podrinja duzni da sve to trpe. Zivim u Kanadi i znam vrlo dobro sta su Arapi, Pakistanci i Somalijci, njihova kultura i obicaji - nespojivo sa nasim svetom... UZAS

ernesto

pre 12 godina

Dragi banjarosi,
turista u Banji Koviljaci nema ne zbog azilanata nego zato sto kao prvo nemaju gde posteno da odsednu (hotel je blaga jeza), zato sto vam je u banji leglo sverca, zato sto vam se lokalni mafijas krece po banji kao pasha, zato sto vam je osoblje u ugostiteljstvu non stop pijano, zato sto vam je put od Loznice do banje u jako losem stanju, zato sto vam se u kulturnom cetru nalazi kockarnica i ono najosnovnije zato sto vi NISTA niste uradili da bi vam turisti dosli. E zato vam nema turista tu, osim onih koji su iz zdravstvenih razloga morali da dodju jer sama diskopatija dobro radi. Zasto su vam azilanti dobri kad ih tokom godine derete za smestaj, kad trose ne tako male pare za nase uslove u radnjicama po banji i kaficima?!Ne zaboravite da su vasi najblizi bili u slicnoj situaciji pre samo 20ak godina kada su isto tako morali da izbegnu preko drine i kada su se doselili u druge gradove sto po Srbiji sto van nje i kako su se prema njima ponasali...

duša balkanska

pre 12 godina

Ako želite da protestvujete idite u Beograd,ulica Kneza Miliša broj 50,oni su vam napravili probleme,ne dirajte te jadne azilante nisi oni krivi.

Petar

pre 12 godina

Moram da odreagujem, iako sam ocekivao ksenofobicnu i reakciju mrznje ipak mi je tesko. Radio sam za azilantima u Austriji, i znam koliko su ti ljudi ocajni. Ovde ljudi pisu da ih svuda u svetu zatvaraju(!?!) to je cista dezinformacija, azil je pravo a ne krivicno delo, da bi nekog lisili slobode morate da imate jako dobar razlog za to, ne mozete zatvarati ljude ako gaze travnjak, pa cak i ako nisu Srbi. Ovde azilanti bivaju smesteni u prihvatnim centrima, uce nemacki jezik i preko Caritasa i drugih humanitarnih organizacija dobijaju i neke poslice. Ne zatvaraju ih. Jedino ne smeju da napuste mesto boravista do zavrsetka procesa.Drugo, Srbija je zadnjih 20 god. stancovala ogroman broj azilanata u zapadnoj Evropi, u rangu sa Rusijom i Kinom! I mnogi su se isto tako ponasali po Evropi nekulturno, neki su krali, ali vecina je samo trazila bolji zivot i bezala od rata.

Горан Бања Ковиљача

pre 12 godina

Пар питања за такозване европејце, милосрдне анђеле и слично.
Где постоји азил на граници? Центар Б. Ковиљаче је на 500 метара од Дрине.
Где постоји азил у туристичком месту?
Зашто их има 2500 у Ковиљачи кад је капацитет азила 85 места?
Ја немам ништа против центра за азил, али имам против илегалних имиграната. Ја бих први отишао сад у Немачку нпр., и да ме држава Немачка смести у неки град, залепи ми етикету азилант и пусти ме да радим шта хоћу, бар месец до два, да зарадим за школарину бар.
Замислите милион илегалних имиграната у Београду, то је тај однос пошто их у Ковиљали има 2500 на 5000 становника. 85 азиланата може да остане, сви остали морају да иду из Ковиљаче, и равномерно распореде на теретиторији Р. Србије, тачније сви без докумената морају да се ухапсе! Па немојмо кршити законе и правити анархију!

lala

pre 12 godina

Bravo. Građani bi mogli da se samoorganijuju i za mnoge druge stvari. Kako je odmah spremna i žandarmerija i interventna jedinica, kada su obični građani u pitanju. A za huligane ih nigde nema.

pipilotta

pre 12 godina

med´j´ komentarima ima svakojakih bisera: od pausalne tvrdnje da "mnogi od njih boluju od zaraznih bolesti" do "to nema nigde u svetu da se azilanti slobodno setaju".
Budigodsnama!
Azilanti su ljudi koji traze dodelu politickog azila i izbegli su iz uglavnom ratnih podrucja ili su politicki, religiozno ili na nekoj drugoj osnovi progonjeni. Medju izbeglicama-azilantima sigurno ima i "ekonomckih" izbeglica ali je veliki broj njih pobegao iz neljudskih zivotnih uslova. Kakva situacija u pojedinim zemljama vlada - mi ne mozemo ni da zamislimo. Evropska konvencija o ljudskim pravima garantuje pravo na zivot i slobode. Mozemo mi da ispisemo decu i iz vrtica i iz skola, to problem nece resiti.
Sto se Evrope tice - azilanti uglavnom mogu da se slobodno krecu za vreme trajanja procesa (koji nekad traje i vise godina) ali nemaju pravo rada za to vreme. U svim krajevima Evrope gde je "visoka koncenntracija" izbeglica, cesto se cuju komentari tipa "nas brod je prepun, nema vise mesta ni za koga". Setimo se samo 90ih, kakvo je raspolozenje bilo kada su u Srbiju stizale kolone proteranih iz Hrvatkse i Bosne?

nije valjda

pre 12 godina

Pa nije valjda da se to bune gradjani koji su prosle godine delili lekcije Francuskoj da je fasisticka zemlja zato sto je ukrcala Rome u autobuse i vratila ih u zemlje njihovog porekla?
Ili se to javljaju gradjani koji podrzavaju diktatorske rezime svugde u svetu i te "slobodarske" narode, a kad se ti narodi iz tih zemalja nadju na teritoriji Srbije, odjednom nam vise nisu tako divni i slatki.
Secate se kako smo mi prosle godine delili lekcije Evropi sto se bunila zbog azilanata iz nase zemlje. Sad je mecka zaigrala i pred nasim vratima.
I na kraju, za veliki priliv azilanata je pre svega kriv Dacic i Sutanovac zato sto vojska i policija ne cuvaju i kontrolisu granice onako kako to treba da se radi.

Jovan

pre 12 godina

U svemu ovome ima mnogo ironije. A to je da sada ti azilanti rade isto što i mi radimo zapadnom svetu. Od nemacke do australije. Treba te ljude kad nemože da vratiš nazad integrisati da nešto rade. Jer zamislite da vrate celu našu dijasporu. To je sada kao jeftina radna snaga da pošalju poslove koji srbi i drugo lokalno stanovništvo nece da radi. Recimo da se babe reciklažom ili čišćenjem ulice ili da rade teške fizičke poslove u polju. Žalosno je u kakvom nejednakim svetu živimo.

Filip

pre 12 godina

Ajde sad svi vi koji se pravite pametni a zivite u raznoraznim gradovima u Srbiji dodjite malo u Banju Koviljacu da vidite kako to izgleda. Banja Koviljaca ima 2000 stanovnika a 2500 azilanata, zapitajte se da li je to normalno?

matija

pre 12 godina

ovi sto im zao azilanata neka ih raspodele po svojim kucama pa neka im pomazu do mile volje !! zanima me samo ko hrani bre toliki narod od kojih para odakle sredstva ...

Анта

pre 12 godina

Петорица силовали, један у затвору.

Па наравно да ће народ да протествује.

Ljubomir

pre 12 godina

Neki su ukazivali na pogubno dejstvo jednostrane implementacije SSP-a i pratecih ugovora, narocito onih koji se ticu azilanata.
Da ste vi stvarno ozbiljni novinari dali bi na uvid sta je Srbija potpisala i koliko se to kosi sa zdravim razumom i kako je Srbija duzna da primi iz EU azilante "za koje se pretpostavlja" da su dosli iz Srbije, a Srbija je inace ostrvo okruzeno sa 3 strane zemljama EU.

Nena

pre 12 godina

Čitam ove komentare u kojima se zgražavate nad ksenofobičnim stanovnicima Banje Koviljače i likujete što je azilantska mečka zaigrala i na naša vrata, pa se nešto pitam - od čega ste napravljeni, kad toliko licemerja nosite?
Da li znate, gospodo, koliko je azilanata prošlo kroz to prihvatilište i nikad ni jedan jedini stanovnik Banje nije rekao ružnu reč? Naprotiv, saosećali smo s tim nevoljnicima i trudili se da im, bar osmehom olakšamo. I nikad se nije desilo da je neko od zloupotrebio naše gostoprimstvo. Dok nisu stigli ovi ilegalni.
Niko nije ni rekao da su svi divljaci i da među njima nema korektnih ljudi, ali kad ih vidite kako besposleno bazaju Banjom, kako se međusobno svađaju i tuku, kad jednom osetite da ni u svojoj kući niste bezbedni od njihove bahatosti...
Eh, kako vam je lako da pljujete iz daljine i pravite se građanima sveta, kad vas je baš briga i za prvog komšiju.
Banja Koviljača je pokazala da joj je stalo do bližnjeg. Šta ste vi pokazali svojim komentarima?

VeljkoM

pre 12 godina

Ovako je počelo na Kosovu. Naseljavanje srpskih teritorija. Azilanti izjavljuju da su došli da OSTANU u Banji Koviljači a ne da ODU! Neko ih dobro finansira. Nisu to tužne "izbeglice", hodaju u grupama, dobacuju, cere se, iritantno bulje u naše devojčice i žene. Strah je decu i po danu da odu u školu jer oni stoje na ulici sa obe strane i svako mora proći između njih, užas! Očekujem velike nemire i revolt.

Dimitrije

pre 12 godina

Ako se protesti nastave, Beograd ce spakovati azilante, i pravo u Vojvodinu. Tamo je stiglo, sve i svasta, u poslednjih 20 godina. Pa mogu i ovi azilanti.

Pedja

pre 12 godina

Ma ovi komentari nemaju veze.
Koliko ja razumem ove ljude iy Banje Koviljače, njihovo mesti živi od turizma a na od azilanata.
Odvedite ih u Beograd tamo se neće ni primetiti, ali ovde dolaze ljudi iz zemlje i inostranstva na odmor i lečenje i ne žele da gledaju bedu nego da se odmore.
E, ko priča o ksenofobiji izmišlja stvari, to se vidi i u tome što ovo ljudi ne rade kao rulja i do sada nije bilo slučajeva da su azilanti pretučeni od strane grupa lokalaca . Znači ljudi žele da žive normalno, a država neka rešava problem, neka ove jadne ljude odvede nedge gde ne bi ometali život lokalne zajednice.
Moj predlog je da se iskoristi neka od kasarni koje se ne koriste , gde postoje smeštajni uslovi, grejanje, velike kuhinje i menze, a i ljudima iz Komesarijata bi bilo lakše da ih kontrolišu i da se staraju o njima.

Sumadinac

pre 12 godina

Zasto nas otvoreni grad koji ruke svima pruza ne prihvati ovih par hiljada ljudi? Beograd je kosmopolitski orjentisan, tako da sigurno nece biti problem dobiti saglasnost gradjana da se u nekoj od centralnih opstina smeste ovi ugrozeni i diskriminisani ljudi. Kazem u centralnim opstinama jer one imaju priblizno slican turisticki karakter na koji se ova ugrozena populacija vec navikla.

kiki bombona

pre 12 godina

Замислите милион илегалних имиграната у Београду, то је тај однос пошто их у Ковиљали има 2500 на 5000 становника. 85 азиланата може да остане, сви остали морају да иду из Ковиљаче, и равномерно распореде на теретиторији Р. Србије, тачније сви без докумената морају да се ухапсе! Па немојмо кршити законе и правити анархију!
(Горан Бања Ковиљача, 6. novembar 2011 21:35)

Prijatelju pozdrav od Milosevica! Sve po kratkom postupku, jel? Jos samo fali da se ljudi stave pred puscane cevi. Nista od toga, jer Banja Koviljaca nije samo vas grad. Ona je grad Srbije, Evrope i na kraju sveta. Ti samo tu slucajno zivis i izbeglice su tu slucajno dosle. Moracete se malo pomaci. Mesta je puno pod kapom nebeskom za sviju. Covek samo mora da je covek. Ovo poslednje ucit' vam je.

Mirko

pre 12 godina

S ovom pojavom smo definitivno stigli u EU i pre vremena.
No, bez i malo sumnje: vlast je odgovorna za ovo stanje u Koviljaci!
Pa zar na obezbedjenih 85 mesta da nakaleme jos 2415!?
Gradjani, koji traze resenje, su u pravu a drzava je obavezna da nam bar ne pravi probleme, o resavanju nagomilanhn problemea nema ni govora.
Nigde u Evropi ne postoji ovakav procentualni odnos domicilnog stanovnista i onih koji traze azil, NIGDE!

Isto tako smatram da se tim ljudima, koji u Srbiji traze azil, treba itekako ponuditi bar privremeno human zivot dostojan ljudskom bicu. Kada su u Srbiji videli spas, mogu pretpostaviti kako je u njihovim zemljama.
Vlast ima vrlo malo vremena da ucini nesto. Narod se s pravom buni a stranci se s pravom osecaju neugodno ili cak ugrozeno. Zbog jednog ili par siledzija je etiketirano 2500 ljudi!
Za sve buduce, ne daj Boze, incidente VLAST JE DIREKTNO ODGOVORNO ZATO STO JE SVOJIM NERADOM ISPROVOCIRALA OVAKVO STANJE!

Neko Iz Mase

pre 12 godina

Dobro vece,
ja sam BIO taj AZILANT iz Sarajeva 1992.
Slucajno sam i silom prilika, zavrsio svoj "put", u Danskoj.
Ne dao Bog nikome, ako misli da je biti azilant, neka dobrota,
pa cak i u Danskoj.
Medjutim, MI, ti isti "divljaci" bili smo docekani od strane danskog naroda,
sa brigom, koju ne mogu objasniti u ovom malom komentaru.
Nas su ti Ljudi primali u kuce, donosili nam namjestaj, TV, odjecu, pa cak i novac.
Oni su sa nama PLAKALI i tjesili nas. I to bez ikakve koristi i potrebe.
Najbolja ljetovalista, elitni krajevi gradova, pa i mala sela (gdje je NAS bilo 3 puta vise nego NJIH) bila su nam ustupljena.
Niko nije pitao za NACIONALNOST, mada nas je bilo SVAKAKVIH.
Kada citam ovu vijest, ponovo placem, zajedno sa svojim Dancima i kazem;

DOBRO SE DOBRIM VRACA.

Hvala, ako ste procitali ovaj mali prilog za razumijevanje polozaja trazilaca AZILA u Drzavi Srbiji.

Kalimero

pre 12 godina

Ako se protesti nastave, Beograd ce spakovati azilante, i pravo u Vojvodinu. Tamo je stiglo, sve i svasta, u poslednjih 20 godina. Pa mogu i ovi azilanti.
(Dimitrije, 6. novembar 2011 20:09)

Ne, ipak bi trebalo da Beograđani spakuju i vaše i sve ostalo što je stiglo u Beograd u proteklih 60 godina. Kada izvedem dete u parkić osećam se kao da sam sa Marsa pao u svoj rodni grad od silne jekavice, ijekavice i ostalih narečja tako da u potpunosti razumem ove ljude.

padre

pre 12 godina

Molim vas zahtevajte da vam opstina pokaze izdatke za ove nesretnik? Oni su 0!
Medjutim dobitak i slivanje para u opstinski budzet sigurno nije mali. Na ovim nesretnicima svi u svetu danas zaradjuju. U Srbiji financiranje ovih izbeglica cini iskljucivo UNHCR (UNO za izbeglice). To vam neko treba da objasni. Jos i to da ce izbeglica u Srbiji, pa i kod vas, sve vise da bude. Moracete uciti lekcije o univerzalnosti svetske filantropije.

selo moje

pre 12 godina

Gde si Dačiću danas, nije mogao helihopter da te doveze u Banju Koviljaču,a da se jelo i pilo sigurno bi uspeo da dođeš! Podržavam građane Banje Kovilače ali i Kelebije,Subotice,Horgoša,Kanjaže,Novog Kneževca i Kikinde gde je priča ista,azilanti i razni probisveti,samo se o tome ne priča tj. ćuti! Pitam se dokle? Ko kanda građani moraju opet uzeti stvar u svije ruke! Slušao sam Borisa juče,lepo priča ali je sve odavno ispričano,nego treba da se radi,da,da, da se radi predsedniče...
A novinar sa ovog media koji je danas provocirao građane u Koviljači neka se vrati u prvi razred osnovne škole i nauči nešto iz pristojnosti i lepog ponašanja, a o struci neka zamoli malo tetka Brankicu Stanković da mu održi koji čas novinarstva,ako je još uvek umišljen da treba time da se bavi!

Ivan

pre 12 godina

Stanite malo ljudi, zar nisu to pripadnici slobodarskih naroda kojima Srbija treba da se okrene u borbi protiv zlog zapada i americkog imperijalizma... ili su sve to samo kad treba da se lupeta na Facebook-u i komentarima, dok sad kad su ti isti "slobodari" stigli u vase dvoriste, vi bi ste da ih proterate !?

Јелица Бечеј

pre 12 godina

Како је само лепо бити паметан, културан, образован! Како је са дистанце лепо бити широких и савремених погледа! Баш бих волела да видим шта ћете рећи кад ови несрећни азиланти дођу у ваше двориште?
Јелица