Ponedeljak, 03.10.2011.

13:19

Tadić: Za ovakve stvari živim /FOTO

Predsednik Srbije Boris Tadić obišao je danas novi most kod Beške, gde se najpre pozdravio i porazgovarao sa radnicima i inženjerima koji su ga gradili.

Izvor: B92

Tadiæ: Za ovakve stvari živim /FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

160 Komentari

Sortiraj po:

marijana

pre 12 godina

“Ovaj most je poslednja rec tehnike, najduzi na Dunavu, prvi ekoloski most, najsavremeniji materijali su korisceni, ..." a sta od svega toga zapravo nije tacno?

Ena

pre 12 godina

Sistematska diskreditacija novoizgradjenih objekata samo pokazuje nedovoljnu izgradjnost opozicionih partnera svojim partijskim programima.

Gojko

pre 12 godina

Mislim da je vredno reci samo da ce nam ova nova mostogradnja koju imamo u poslednje vreme pomoci da se bolje organizujemo samim tim dobijajuci veci dohodak.

Miljan

pre 12 godina

Nasem narodu je potrebno objasniti da kad neko napravi most da je to dobro, da kad neko radi za njih da je to dobro, jel treba jos pojasniti zasto je most dobra stvar?

Tina

pre 12 godina

Ma potpuno smo ekolosko demokraticni sto se tice novih projekata, a sto brze postanemo svesni da moramo da napredujemo u infrastrukturi da bismo mogli da se igramo sa velikim igracima, to ce nam pre biti bolje.

Svetlana

pre 12 godina

Dokle vise kriviti uspeh? do kad? aa pa dok parademokratske stranke ne budu prestale da krive sve ostale faktore za neuspehe sopstvenih ideoloskih ciljeva, jer krivljenje misli je najopasnije u vreme svetske ekonomske krize.

Mina

pre 12 godina

Ma daa toliko je lako ukrasti pare od Evropske banke, bre disu za vratom za svaki protraceni cent, sa druge strane da li stvarno miliste da nam se isplati da pogorsavamo odnose sa EU?

Tamara

pre 12 godina

Tadicu bih porucila da toliko ne preteruje u hvali, mada bih samo dodala da jeste koristan sto se tice nase bolje bruto dohotka, a kad i zeleznica bude obnovljena ima da cvetamo.

Pedja

pre 12 godina

Ocigledno u poslednje vreme vodimo abnti-mostovskui politiku? ajde da se zapitamo da li je zdravo imati toliko negativan stav prema svemu novoizgradjenom?

Marija

pre 12 godina

Ako je zgradnja ovog mosta zaista deo predizborne kampanje zelim da svaka kampanja bude ovakva jer cemo u tom slucaju u rekordnom roku biti jedna od najuspesnijih drzava u Evropi.

Nikola

pre 12 godina

da li on zivi za ovakve stvari ili ne je krajnje nebitno, korisnost za nasu infrastrukturu se mora posmatrati jer sto smo izgradjeniji bolje funkcionisemo.

Nina

pre 12 godina

Moram da priznam da sam iznenadjena tolikom negativnoscu u stavu gradjana, treba imati sto vise novih i zavrsenih projekata koji ce omoguciti da sutra bolje zivimo, a ako je most jos "zelen" pa u toliko bolje.

kristina

pre 12 godina

U ovoj zemlji je lakse kritikovati nekoga zbog njegovih neuspeha nego ga pohvaliti zbog uspeha.Pitam se da li je moguce da svaku lepu stvar koja se desi ovoj zemlji pokvare neki ljudi svojim zlobnim komentarima.

Pera

pre 12 godina

Hmm novi most? da li se svadjati oko vanzemaljaca koji su izasli iz piramida i sagradili nov most? ili konacno reci da su Srbi stvarno sposobni i preuzeti odgovornost za sve pozitivno i negativno u ovoj zemlji.

Hana

pre 12 godina

Taj most je sagradjen za gradjane Srbije i normalno je da ce ga oni plate.Nisu ga Tadic i Mrkonjic sagradili za sebe licno pa da ga oni iz svog dzepa plate.

Nemanja

pre 12 godina

Nas inzenjering je zavrsio taj most, nasi ljudi sa alatom su taj most napravili, dok se mi brinemo o teorijama zavere nama obrazovni i strucni kadrovi pomazu pri planiranju i izgradjni mosta, na to treba da se obrati paznja.

Lidija

pre 12 godina

Ne vidim stvarno zasto se bunite sto su date pare za nesto sto ce poboljsati nasu vezu sa ostalim zemljama Evrope i uticati na bruto domaci proizvod.Jer nasa zemlja ulaze novac u nesto da bi joj se taj novac vratio na neki drugi nacin.

Cile

pre 12 godina

I opet ista prica, nesto novo se zavrsi sto po nekome je zasluzno da gori u medijskom paklu jer njegova partija nije nista slicno postigla, jer narod za vreme njegove vlasti nije mogao u prodavnici nista da nadje itd itd itd da ne duzim, ljubomnora je najgora ljudska osobina.

Bole

pre 12 godina

Ogorcenost i ozlojadjenost je jedna od glavnih tradicija srpskog naroda koju ne propustamo da pokazemo u sto vise navrata bilo da nam neko gradi mostove ili nas vodi u Evropsku uniju.

Tanja

pre 12 godina

Polako treba da se shvati da nije neophodno na svakom novom projektu upirati prstom prema nekome da bi se unizila verodostojna svrha projekta. To rade ljudi koji iza sebe nemaju rezultate.

Petar

pre 12 godina

Danas je izuzetan problem postavljati nove kriterijume napretka u nasoj zemlji jer se svaki nov nivo satanizuje od starih desnicarski elemenata koj8i dominiraju u staroj strukturi naseg drustva.

Ognjen

pre 12 godina

Na koje tacno ozbiljne probleme mislis? oces ja da ti kazem? novi mostovi kao i poboljsana insfrastruktura nam trebaju ko "leba", to sto ga predsednik ukrasava ko da je od zlata to je njegov fazon, ali kad kazes da postoje i ozbiljniji problemi, onda ne mozes da kazes da ovo nije jedno od resenja.

Krle

pre 12 godina

Mozda ovo i ne treba reci na ovakav nacin, ali smatram da je bolje obnoviti nov most dok se stari ne raspadne jer barem po meni pokazuje inicijativu u kojoj se vodi racuna o bezbednosti gradjana.

Ceca

pre 12 godina

S obzirom na to da nismo medju najrazvijenijim zemljama Evrope zaista je za svaku pohvalu to sto smo uspeli za kratko vreme da izgradimo dva mosta.

Milica

pre 12 godina

U nesto to ce da traje traje narednih 125 vredi ulagati,a normalno je da takvi radovi kostaju.Njih ne izvodi humanitarna organizacija.

odelo si promenio al' ista si ti bitanga

pre 12 godina

Moderatorima za organizovane komentare iz SNS-a:Ljudi probajte da budete malo kreativniji,dajete im iste komentare kao za most na Adi..daj promnite malo.

Eva

pre 12 godina

Postoji jedna ogromna rupa u javnom misljenju u kojima glasine dominiraju i oblikuju to isto misljenje ljudi koje uopste ne zanima pravo cinjenicno stanje. Prosto i jednostavno informisite se ljudi pre nego sto pocnete da bacate bilo sta.

Relja

pre 12 godina

Tadicev stav je sam po sebi razumljiv, toliko odusevljenje moze da iskaze samo politicar koji je doprineo boljem standardu zivota naseg coveka.

Marko

pre 12 godina

Nije poenta da Tadic uziva u novom mostu, vec da ti isti gradjani shvate da su novi putevi i mostogradnja nesto sto nam uvecava bruto-domaci dohodak za barem duplo.

Tea

pre 12 godina

Sigurnost u gradjevinare i njihovu profesionalnost nikad nije bio problem, verujem da je problem samo koja je politicka partija pocela da gradi mostove i da obnavlja infrastrukturu.

Jelena

pre 12 godina

Jel ima nesto u nasoj zemlji sto kad neko napravi nece se optuziti kao pranje para? koliko jos moramo da budemo pod diktaturom svi su protiv nas pa cak i nas rodjeni narod...

Vlada

pre 12 godina

Jednom maneken uvek maneken, samo je u jednom u pravu da moramo da pokazemo nasim susedima kako kod nas ne postoji alterantiva napretku i da centralizacija Beograda je samo fikcija na kojoj se bazira strana politika razdora Srbije.

Ivana

pre 12 godina

da narod gladuje a nama 60 posto ljudi funkcionalno nepismeno sa ne zeljom za bilo kakvo samoobrazovanje, kako onda bilo ko da te zaposli? najbitnije je izaci iz proklete apatije u koju nas postavlja nasa drevna tradicija politicke demagogije...

hehe

pre 12 godina

Predsedniče golemi, ne znam za šta ti živiš i ne znam ko će sve i za šta da te kritikuje ili hvali, ali u vezi izgradnje u Srbiji znam jedno sigurno - svih ovih godina kada god sam bila na putevima (a i u gradovima je ista priča) - stalno srećem jednu te istu "under construction" scenu : gradnja je otpočela, mašine i danju i noću stoje naokolo, ako jedna mašina i 2 čoveka rade prosto se iznenadim!
A još više me pogodilo kad sam letos putovala po severu Bugarske, na +38.. I Bugari, jel, grade puteve, samo što sam kod njih na 50km puta po najvećem suncu i žegi videla 300 radnika KOJI RADE i ni jednu jedinu mašinu koja stoji parkirana pored puta.
A gde smo mi nekada bili naspram Bugarske..
meni je to sasvim dovoljno..

Olga

pre 12 godina

Dobro brate mnogo ga dramatizujes, to je samo novi most koji ce doprineti boljoj cirkulaciji saboracaja, medjutim to je solidan dokaz da su projekti moguci u ovoj zemlji bez flegmaticnog obecavanja boljeg sutra.

ja

pre 12 godina

Ti samo budi lep i slatko pričaj. Toliko su te razmazili tvoji drugovi iz partije da ni ne sanjaš kakva je prevara i lopovluk iza ovog mosta.

sasa

pre 12 godina

Za ovakve stvari zivi pa naravno koliku je proviziju strpao sebi u dzep eeee braleee ha ha ha ...da nije tuzno bilo bi smesno!!!

Gledaj tadicu narod ti gladuje .....mostove daj narodu posla da zaradi parce hleba!!!

lan

pre 12 godina

Nadam se da ce sledeci most izgraditi osobe koje diluju narkotike,navijacke grupe,huligani koi preete rusenjem onoga zasta nisu ulozili ni kap znoja,naravno sa lancima na nogama.Tad cete imati podrsku najveceg dela Srbije odnosno normalnih ljudi!

Skeledžija

pre 12 godina

Ja živim za ***. Most mi treba da stignem tamo. Kad bolje razmislim možda i ja ipak živim za ovakve stvari da bih dosao do one stvari.....

hehe

pre 12 godina

Počeli predizborni slogani. "Za ovakve stvari živim"-Risbo. "Brisel pritiskao da se održi Parada"-Ivica...
Zanimljiva je činjenica da Bora govori o građevinama za vreme svoje vladavine; kao poslednji kineski car. Jednoga dana ćemo govoriti o njima kao o Ming vazama. Mrki Most, Borina Ćuprija i sl.

dobar-los

pre 12 godina

Ovaj most bice jedan od glavnih aduta u predizbronoj kampnji, i pokusati da se predstavi ovom narodu kako se u Srbiji gradi i kako se Srbija razvija i tako se skrece paznja sa glavnih zivotnih problema kojje tiste ovaj narod....

levoruk

pre 12 godina

I sad ce da pocnu hvalospevi o tome kako ova vlada radi, kako obnavlja zemlju itd, a to sto narod nema ni za hleb, to ovu vlast nije ni briga...

Sofokle

pre 12 godina

Mosotvi su zaista potrebni Srbiji, i jeste ovaj most lep, ali Srbija ima mnogo vecih i ozbiljnijih problema, koje nisu ni pod tackom razno da ce se resiti u skorije vreme.

MILOS 84

pre 12 godina

Veliki je psiholog ovaj nas predesednik, zaista ima lep i idilican govor, veoma je prijatan i kulturan,moze se reci simpatican, ali to ne znaci da on zna da vodi ovu drzavu...

Ljubisa Nikolovski

pre 12 godina

Da se ja pitam, ja bi proterao autobus ovuda! Nije to tako loše kao što izgleda
http://www.youtube.com/watch?v=bHRhV-yFQfY

Djordje Vajfert

pre 12 godina

"Ovaj most je poslednja rec tehnike, najduzi na Dunavu, prvi ekoloski most, najsavremeniji materijali su korisceni, ..."

Pa dobro ljudi da li vi cujete sebe ? Pa taj most je originalno napravljen pre 36 godine (1975). Ovaj je ko jaje jajetu. Usput je i iste duzine. Sta je tu novo a nije bilo 1975 ?

Stvarno pocinjete da nas zasmejavate ! Da nije toliko otuzno.

Orvel

pre 12 godina

MOST PREKO DUNAVA U NOVOM SADU "Varadinski most" 2000 godina.
.Ukupna dužina mosta je 304,8 m. Radovi na terenu trajali su 105 kalendarskih dana.
Napravila MOSTOGRADNJA. TADA SRPSKA FIRMA SA SPSKIM RADNICIMA.
A da predsednik radi kao ostali svetski predsednici pa i kao sto je TITO radio a to je da ugovara poslove za NASU PRIVREDU? Ah da izvinjavam se, sada vise nema vremena idu izbori. VEROVATNO JE SLUCAJNO gradnja mosta kod Beske pomerena za 2 godine tj. kasnila da bi se slucajno SADA ZAVRSIO.(PRED IZBORE)

gagigmaz

pre 12 godina

****
Da Srbija napokon ozivi, da vidim da je krenula da se dize iz blata. Da su gradjanke i gradjani slobodni u svojoj zemlji. Da imamo kredibilitet a ne nepotizam.
Posto sa vama nista kvalitetno nismo doziveli, sem urusavanja sistema koji je svakako krajnje nefunkcionalan, sad jos zivim da kazem zbogom i odem odavde.
Bruka i sramota!

BABE

pre 12 godina

A pored predsednika vajni web developer sa istancanim osecajem za cistocu.
Svasta mogu da progutam ali "Postenog" Ekologa ne prastam.

Миксер

pre 12 godina

Кампања!!! До њеног краја на том месту ће се сликати бар још 3 пута. Као и у Београду на оном историјском мосту од пола милијарди евра.

screwdriver

pre 12 godina

Mostovi su u ovom trenutku na nekom petom –sestom mestu po prioritetu u srbiji,narod je gladan gdine tadicu,nema posao ,I ko ga ima taj jedva sastavlja kraj sa krajem….ali posto vi resenja za to nemate jedina sansa za predizborna obecanja su vam par mostova koja cemo opet mi debelo platiti…I mozda kandidatura koja u praksi ne znaci apsolutno nista…

Aleden22

pre 12 godina

Volim da se ponekad nasalim sa drugarima koji su 2000te onako revnosno lupali u serpe, I pitam ih da li su ocekuvali da ce Mrka, mali Sloba I Tadic biti zajadno u vlasti 10 godina kasnije. Oni se samo smore I ne znaju sta da kazu :)

no remorse

pre 12 godina

Samo jos ljudima recite da su ovo njihove pare za te mostove,auto-puteve I sl… za koje ste uzeli kredite po basloslovnim kamatama…koje neceti vi vracati nego narod srbije…

finansijer

pre 12 godina

"Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) finansirala je 33,7 miliona evra za izgradnju novog mosta"
Nije tacno da je EBRD finansirala ovo,EBRD je samo dala kredit koji cemo mi vratiti sa kamatom.
Finansijer je Republika Srbija koja je uzela kredit od EBRDa,i taj kredit ce vratiti budzet Srbije,naravno sa kamatom,tako da u trosak morate uracunati i kamatu na taj kredit.
Dakle cela Srbija placa a samo vojvodina se gradi.I naravno oni su "diskriminsani" "u ropskom polozaju" i sta sve jos ne izmisljaju.
I onda ce da nam pricaju kako su oni razvijeniji,pa kako nece biti kad kad svi placamo njihov razvoj.

Dr Petrović @ Lale gator

pre 12 godina

Nemoj tako, Lale, da nije bilo žrtava.
U šta se računaju oni silni poginuli duž nedovršenog koridora 10?
Na čiju to dušu ide?
Prema tome, žrtava je bilo, svi su oni žrtvovani, za dobrobit.
Političara?

misterno

pre 12 godina

Za sve sto se u ovoj zemlji gradi,kupuje,na tenderima dobija pod ovom vlascu neko uzima debelu proviziju,a nakraju narod placa sve racune…8

Pozdrav od Makedonija

pre 12 godina

Ako je po necemu drzava Srbija lider u regionu, onda je to je po DEMAGOSKIM izjavama Predsednika Srbije!Aj sad, mozete kao i u vecinom slucajeva da lupate minuse zato sto ovo pisem iz Makedonije(iako i MENE se tice kad ce biti gotov Koridor 10 kroz Srbiju), al kao sto neko rece "ja zivim za ovakve izjave".Meni licno kad otvorim sajt B92(koji je stvarno dobar), ovakve izjave mi prolepsajavaju dan.Kad probije Grdcelicku Klisuru i kad meni dozvoli da za 3-4 sata stignem od moje granice do moje rodbine u Beogradu, nek se javi!!!

ognjen

pre 12 godina

Ova vlast je vise unistila nego sto je napravila, prodavane magle,to mu dodje gave medju oblacima a noge tumaraju po truloj privredi i unestenoj poljoprivredi. ovo su samo neki pojeni za izbore

Mitrovčanin

pre 12 godina

Predsedniče, molim Vas planirajte posetu Kosovskoj Mitrovici, jer kad je Pinki mogao da vidi Tita, zašto da ne omogućimo mojem detetu da vidi Vas???

Jel on pijan?

pre 12 godina

Brate ja cu da razumem predsednicu Svajcarske da se smara ne zna sta ce jer joj zemlja savrseno funkcionise pa moze da obilazi svecanosti po vrticima i otvara luna parkove ako hoce.. Ali ova nasa zemlja niti zna koje su joj granice, niti moze da kontrolise situaciju u okviru svojih granica, od dugova ne zna sta ce, ljudima seku struju, ide zime poskupljuje grejanje, ljudi be posla, a nas predsednik se slika pored mostova nazdravlja sa radnicima i ide na utakmice....

dukki

pre 12 godina

Sad zamisljam Obamu kako je otisao na autoput izmedju Oklahome i Teksasa gde je preko Red River-a zavrsen drugi deo mosta i ponosno govori amerikancima "e za ovo treba ziveti, ovo je uspeh" !!

Дејан

pre 12 godina

"Завршили смо мост на Ади...Отварање моста нема везе са изборима" А ми треба да верујемо, а колико због тога морамо себе да замрзимо није битно!!!

Milko

pre 12 godina

"U Srbiji se danas dešava mnogo fantastičnih stvari, o kojima je potrebno govoriti i pisati zbog građana i njihovog samopouzdanja. "

Gospodine Predsedniče, verujemo mi vama to za fantastične stvari, nego ako bi moglo nekako posla i hleba da se nadje, to bi bilo fantastičnije.

Sen

pre 12 godina

Gospodine Predsednice!
Drago mi je kad cujem da se grade putevi a pogotovo mostovi. Mostovi imaju nesto specificno u sebi, oni spajaju !
Paradoksno je samo cinjenica da na jednoj strani se mostovi grade a na drugoj strani se mostovi i ceste blokiraju! Vi i vecina znaju o cemu pricam. Ako tezite da budete Predsednik svi srba, a ja u to ne sumnjam, onda vas molim kao sto je nekad Regan molio Gorbacova: gospodine Predsednice, sklanjajte barikade po cestama i mostovima koje su postavile
***

mlekadzija

pre 12 godina

G. Predsednice kada cete I ZVANICNO DA OBJAVITE pocetak izborne kampanje??? P.S. Slikajte se sto manje sa O. Dulicem mnogo je fotogenican..

David

pre 12 godina

Iako je tuzno da toliko vremena treba da se kod nas nesto uradi, ipak je dobra vest da je ovaj most gotov. Samo mi je zapala za oko ona izjava gospodina koji je grandiozno izjavio da je ovo prvo most preko Dunava u Srbiji posle 40 godina. Cekajte a preko koje reke su napravljena 2 mosta u Novom Sadu koja su porusena za vreme bombardovanja?

kiki

pre 12 godina

Lepi, a što si kasnio tri sata?Lepo je što je nikao novi most ali je ružno sve što prati otvaranje .Full demagogija,da nije tužno bilo bi smešno!

Branislav Zekic Zeka

pre 12 godina

Za ovakve fotke ziv mi Todor da nam odrzi prikladni govor.
Ima jedno mesto u Vojvodini, zove se Turija. Onomad pred
izbore u kukuruzistu je Sloba otvarao naftnu busotinu.
Mogla bi nasa Dika da tamo svrati da se slika!

Lemi

pre 12 godina

KOlko ste ga samo zvakali i narod maltretirali sa 1 voznom trakom, 45 min sam ga prelazio u julu a kreno kao na odmor , doslo mi da se vratim kuci ,turisticka sezona zavrsena i sada daj da se slikamo sa gotovim mostom ,da ste ga zavrsili pre 5-6 god. pa da i razumem ****

Bean

pre 12 godina

Most u Beškoj je otvarao i S.Milošević,tako da ili tu ima
nekoliko mostova,ili je taj rupa bez dna.
Otvaraće ga izgleda zilion puta.

zbunjen

pre 12 godina

Nikako ne mogu da razumem srpski fascinaciju sa mostogtsfnjom!? Najveci frajeri su oni sto grade mostovi... i izbori se dobijaju na mostovima. Pred svih izbora jedna od glavna tema, cak i posle Kosova, je koliko mostova su napravljeni, a koliko treba da se izgrade u buducnost.

Mislim da je Srbija jedina zemja gde se izbori resavaju sa mostovima. :)

Pozdrav

Glas Naroda

pre 12 godina

Au coveka,pa kao da ga je on licno gradio!Kakav jeftin politicki marketing,kad nije u stanju da narodu koji mu je ukazao poverenje omoguci bolji zivot i ispuni data obecanja,ide i slika se po mostovima!Pa sa tudjim parama,svako moze da glumi gospodina!

Ivan Trajkovic

pre 12 godina

kad bi nam sve bilo kao mostovi :) salu na stranu, ovaj most je veoma bitan za ceo region i nije bitno da li ga otvara Tadic ili Dalaj lama...most je most...a to je druga prica sto su ljudi nezadovoljni finansijama pa iskaljuju bes na svakom i na svemu...znaci most je DOBRA stvar....

Intelektualac u izgnanstvu

pre 12 godina

Sa jedne strane lepa vest da je jos jedan infrastrukturni objekat konacno zavrsen (ok, rok je bio 2008, ali boze moj - bolje ikad nego nikad).

Meni samo smeta sto umesto da se zavrsetak mosta ukratko stavi ad acta i kaze - ok, ovo je jos jedna kockica u kompletranju tih famoznih 150km puta kroz ravnicu ka Madjarskoj, o njemu se prica bezmalo tri meseca. Imam osecaj da je otvoren po cetvrti put.

Gdine Tadicu i ostali na vlasti, apelujem na vas da pogledate ko smo i gde smo - drzava bez ideje, upropastena kultura, ekonomija devastirana bez nade za oporavak, obrazovanje devalvirano(pogotovu za mlade), hvalimo se stvarima koje smo postizali pre 40+ godina...

S obzirom da smo vec izgubili svaku nadu/veru da mozete da pokrenete drzavu (da ste umeli, uradili bi to u prethodnih deset godina), nadam se da ce te bar uspeti da ocistite sopstvenu stranku (privucete obrazovane ljude, promovisete demokratiju i obrazovanje, uklonite konobare-predsednike opstina). Makar da nas zeludac ne boli kada vas gledamo...

b2011

pre 12 godina

Gospodin predsenik je ofanzivno krenuo u predizbornu kampanju! Nema potrebe da ponavlja da on zivi za fotografisanje, kada svi mi to dobro znamo.

doktor

pre 12 godina

Prvi put sam video da ni on ne veruje u uspeh na izborima,kaoi da mu je pomalo neprijatno sto je tu...Kako? Zna i on da mi znamo,pa je u jednom trenutku novinarki prilicno netipicno ,cak i drugarski pokusao da objasno da ovo nema veze sa kampanjom!

Te Kvondo

pre 12 godina

E stvarno smo baksuzi. Pa sad i ovaj most ne valja, ni ovaj na Adi, ni ovaj Obernovac - Surcin. Hajde da budemo realni, sta je Dr Voja Kostunica napravio da je ostalo za njegovog mandata, kada se sve sto valja privatizovalo. Pre toga je bila borba iza kulisa za vlast izmedju snaga mraka i opozicije.
Nismo ocarani ovom vlascu, ali dobro smo prosli u vremenu krize. Citam komentare i vidim da svako svoj problem prebacuje na drzavu, a nista pri tom ne radi za svoj interes. Treba organizovati ljude, pisati predloge i peticije, tuziti po privatnim tuzbama i polako ce sve doci na svoje mesto. Samo treba vremena i mnogo strpljenja i rada.

Graditelj

pre 12 godina

"Konacna vrednost radova bice poznata za dva-tri meseca". Ja sam vodio jedan petrohemijski project u jednoj od zemalja Beneluksa, po vrednosti mnogo veci od ovog mosta. Mi smo na kraju svakog dana znali u cent kolika je vrednost radova. Za tako nesto je potrebna odlicna organizacija, detaljno pracenje obavljenog posla i poredjenje sa planom, kao i organizovano knjigovodstvo.

Vladimir LDP

pre 12 godina

Galerija a na svim slikama Tadic nigde se ne vidi most. E moji ljudi, ovako necemo nigde. Od njegove glave ne sme most da se prikaze i vidi kakav je. Samo njega slikate a ovamo pisete o most. Pa gde vam je taj most? Ja ga uopste ne vidim, vidim samo glavu Tadica. Isto kao sto ste vise slikali Djilasa nego most na Adi. Ovo nam je dokaz koliko smo potonuli kao drustvo, koliko nam je sve u politici, partijama i nekim virtuelnim stranama. Umesto da prikazete ono sto je bitno, most, vi nam prikazujete politicare, kao da nam ih i ovako nije dosta.

Liberal

pre 12 godina

Ja ne vidim svrhu Tadicevog bavljenja politikom. Dok on otvara ono sto je trebalo otvoriti pre njegovih mandata, drzava koju vodi ne ume da zastiti 15ominutnu setnju.

Tihana

pre 12 godina

Kada ćemo mostove među ljudima da gradimo? Baš šteta što fašisti preuzeše ,,slavu'' i medijsku pažnju do daljeg pa na most niko od građana ni ne obraća pažnju a kamoli da ga slavi....

Mihailo

pre 12 godina

Skoro 12 godina ne mogu da zavrse srpski deo koridora X (duzina deonica smesna u odnosu na ono sto je vec postojalo u vidu "autoputa bratstva i jedinstva": Subotica-Novi Sad, Leskovac-Vranje i Niska Banja-Dimitrovgrad, svaka po cca 70-80km). Za poredjenja ne treba da idemo daleko -- pogledajte samo autoput Zagreb-Split u duzini od 466km (sve zavrseno u periodu 2001-2005. Nemojte mi reci da tamo nema teskih deonica kao sto su Sicevacka i Grdelicka klisura. Ili da su izmedju Novog Sada i Subotice nesavladivi planinski venci. Ili da voz Beograd-Nis ne ide brzinom kojom je isao krajem 19. veka. Dokle vise, ljudi, o cemu mi pricamo...

Miki SM

pre 12 godina

Ja zivim za taj dan kad cu uspeti zajedno sa mojim sunarodnicima da se oslobodim nevidljivog zatvora u kome zivimo.***
Gledao sam sinoc Trumanov sou,jako dobar film,neodoljivo me podseca na zemlju u kojoj zivim.***

Dragan

pre 12 godina

A mi zivimo od danas do sutra razmisljajuci sta da jedemo i kako da skupimo pare da platimo sve obaveze kojima ste nas opteretili,dok vi sa nasim parama otvarate agencije ,putujete,pravite priredbe svakodnevno ,delite nase pare izmedju sebe bespomucno kao da smo mi milioneri a ne vi predsednice i svi vasi skolski drugovi i zasluzne drugarice.***

Veljkokg

pre 12 godina

Kada će gospodim prestati da se slika i pozira! Koji sad most, kakvi bakrači?

Pa austrici nam udaraju packe u sred Beograda, nemci i ameri pucaju po srbima na kosovu.... A gospodin Tadić na mostu!

Sad bi rekao nešto kad je već na mostu... ali plašim se da mi komentar neće objaviti.

Kako god bilo nema još mnogo vremena i mogućnosti za slikanje po ,,kapitalnim objektima,, JER narod srbije se ostri za glasanje! Jedva čekam dan kada ću ispraviti moju davno načinjenu izbornu grešku.

STANKOM DRZAVA

pre 12 godina

A mi Hiljadu prevarenih u Filmskom gradu zivimo da nas neko iz vaseg kabineta primi i da nam drzava zavrsi stanove koje smo platili pre 7 godina,o tome ne zelite da razmisljate a zasto pokazace vreme,upadljivo i napadno cutite na zavrsetak izgradnje 6 zgrada,zasto?

Sunce Slobode

pre 12 godina

"On je primetio da će biti mnogo onih koji će danas reći "šta ste čekali do sada".
"Ali, svi koji kritikuju moraju da imaju u vidu činjenicu da s našim susedima ne možemo da se poredimo. . . "


Ja, ja, ja, ja . . . nas'nice, jel' to zato sto smo lideri u regionu?

jovan

pre 12 godina

Lepo je videti da se u Srbiji radi na poboljsnju infra strukture.Tadic je rekao da imamo zzadnjih dana nekih malih problema sa EU!!!Predsednice,nema EU problema sa Srbijom vec Srbija sa EU.Znam da je skoro kod svakog gradganina rak rana Kosovo,medgutim Kosovski problem se moze resiti za mesec dana.Ti si Predsednik Srbije i ti jedino mozes da sednes za pregovarackim stolom sa Kosovskim Premijerom i Kosovskim predsednikom,da procenis sta mi mozemo da dobijemo a sta da izgubimo,stavi te dve stvari na vagu i proceni zajedno sa svim relavantnim ciniocima u Srbiji sta treba ciniti.Ovakva pat pozicija ne vodi nicemu a niti ima koristi Srpski narod a takodger i Albanski narod.Ti kao Predsednik ne mozes da snosis nikakve posledice za izdaju Srpskih nacionalnih interesa,jer u to vreme kada se resavalo pitanje Kosova odnosno kada smo izgubili Kosovo nasom nepromisljenom politikom tadasnjeg Presedenika Slobodana,ti si bio na marginama politickih desavanja u to vreme.Ni jedna Vlada od 2000 godine ne moze da bude optuzena da je izgubila Kosovo.Okreni se Tadicu i pogledaj koliko zemalja je priznalo Kosovo i koliko ce jos zemalja to uraditi.Lepo kazes da taj most ce spajati Srbiju sa zemljama EU,ali isto tako mostove prijateljstva se mora graditi i sa Albanskim narodom na Kosovu,i to za pocetak putem privrede,putem regionalne saradnje,sporta i kulture.To treba uraditi Tadicu zbog nas a ne zbog EU,jer iako zivim u jednoj od zemalja EU ne slazem se da mi budemo clanice te organizacije koja se pretvorila u organizaciju gde samo tri zemlje donose odluke,a ostale clanice moraju da slusaju.Mozda nas narod nezna da clanstvo Svedske u EU kosta poreske obveznike Svedske oko 11 milijarde krona godisnje,da grci poslednjih dana mislim na obrazovane kadrove i na ljude koji su imali privatne firme napustaju svoju zemlju i putuju u zemljama koji snisu clanice EU,dakle Australija Novi Zeland,Norveska.Nasi ljudi trebaju da procitaju pazljivo sta je rekao Ceski presedenik o Eu pre mesec dana na jednoj konferenciji u Becu i onda cete i vi politicari i narod u Srbiji znati sta je eu i sta je jedinstvena valuta Evro.
Drago mi je da se grade savremeni putevi jer se tako stede ljudski zivoti,jer nama Srbima je dragocen svaki ljudski zivot,sobzirom da nam je nantalitet u drasticnom opadanju.

neocortex

pre 12 godina

"radimo sve deonice na putevima prema Makedoniji"
***
Septembra sam se vratio autom iz Grcke i nisam video ni jednog radnika niti masinu do Nisa.Tako je bilo i prosle godine.
Nema ni izmisljenog autoputa od Preseva do Levosoja koji je tvoj premijer otvaro jos pre dve godine!
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Srbija/72141/Godi%C5%A1njica+Vlade+na+Koridoru+10.html

bgd

pre 12 godina

gradjani iz vojvodine nek vam je sa srecom, od srca se radujem sto cete imati koriti od ovog lepog mosta, i kao beogradjanin uopste nemam problem sto je finansiranje islo iz republickog budzeta za razliku od onih pojedinaca (ne samo iz vojvodine) kojima uvek nesto smeta kad se bilo sta gradi ili ulaze u Beograd.

Krstic and co.

pre 12 godina

"Završili smo i most na Adi Ciganliji, radimo sve deonice na putevima prema Makedoniji, prema Kruševcu, i još mnogo velikih poslova", konstatovao je Tadić.

Kojih velikih poslova?
Koja demagoska izjava pa Milosevica ste prevazisli odavno.

Tadicu Srbija ce uvoziti, ej, svinjetinu iz druge zemlje. Ja mislim da je to alarmantno. Mi vise ne znamo za sta da zivimo.

novosadjanin84

pre 12 godina

Ne tebra predsednice.... Za ovakve stvari ja zivim, jer sam gradjevinski inzenjer, ******
Nemoj se mesati u nas krvavi posao.

007

pre 12 godina

gospodine tadicu nista vi ne pravite vec pozajmljujete novac i skupljate politicke poene time sto gradite puteve i mostove tudjim novcem koji ce nasa deca morati mucki da vracaju, a ne znam sta ste vi to korisno uradili za ovu drzavu i ovaj namuceni narod...

Aleksandar

pre 12 godina

Ja zivim da vidim dolazak vanzemaljaca, koji ce poremetiti ovaj idiotski sistem vrednosti koga su zemljani izmislili i nabili svima na nos.

Marko

pre 12 godina

Ja ne vidim svrhu bavljenja politikom, ako ne mozete da zastitite prava svih gradjana ove zemlje. A makar i da ste napravili nesto pored tih mostova. Putevi u vecini zemlje u nikad gorem stanju, a narodu mazete oci sa par mostova! O javnom prevozu ni da ne pricam. Guzve nikad vece.

vezbamo se ekonomije do izbora

pre 12 godina

Ako je most zavrseno, gotovo i spreman je za predaju onda ne bi tebalo da se vidi u pozadini kranovi i skele.!?

Posle Beške možeš peške

pre 12 godina

"Direktor 'Alpine' Bitmar Aluta je rekao da je most kod Beške prvi most na Dunavu izgrađen u Srbiji posle 40 godina." Pogrešno, to je Varadinska Duga u Novom Sadu, koja je kompletno podignuta posle bombardovanja 1999. godine. Inače, čestitke za novi most kod Beške svima koji zaslužuju čestitke.

petarV

pre 12 godina

...baš danas,dok si ti bio na mostu sa 30 novnara,5 radnika i 100 policajaca...sam i ja prošao kolima,išao sam do NS da završim nešto.
Prosto ne mogu da verujem,kakve brazde postoje na asfaltu,a pogotovo u delu od tog mosta do Novog Sada...

...kao da ljudi neće preći 100-200-300km po najgorium putevima u Evropi,nego će baš samo da se pojave na mostu kod Ade il kod Beške...i da kažu...au...ala ga je napravio,svaka mu čast!

Kamo sreće da na izborima,neka druga stranka,pređe 50% pa da konačno imamo vladu bez koalicije! A da to više ne bude DS...koliko sam šetao i lupao u šerpe...da vi dođete...a pokrali ste nas više nego Sloba...on barem nije prodavao ono što su radnici gradili godinama. A vama ništa nije sveto...

schorsch

pre 12 godina

bravo tadicu.
tako je, potpisujem svaku tvoju rec. ocigledno mnogo naseg naroda zaboravlja, da bi sa sps-om i srs-om danas imali oranice umesto asfalta. DA LI JE TAKO?
TAKO JE!

mohikanac

pre 12 godina

Jaoo sada kada krenu organizovano ovi iz SNS-a..taj most je nepotreban,mnogo kosta a Vojvodina ima da se otcepi tako da je Tadic madjarima napravio most. :)))

Lale gator

pre 12 godina

Znači konačno je završen moderni Skadar na Bojani! Naši graditelji su nadvisili i mitske prepreke pa su uspeli bez prinošenja žrtava da završe objekat. Šteta što ne ugradiše Mrkonjića u neki stub- to bi zaista bilo veoma korisno za srpsko graditeljstvo. Ali dobro, sada treba da nam kažu koliko je sve to koštalo a to treba izračunati- u redu, sačekaćemo. Ali neka odmah kažu do kada je trebalo da bude završen most i koliko je trebalo da košta. Pa da malo uporedimo te cifre...

Boki

pre 12 godina

Kako prvi most posle 40 godina!?!? A sta je sa onim mostovima koje ste porusili u Novom Sadu? Varadinska duga i most slobode? Izgleda da po gospodinu direktoru to nisu mostovi ili nisu na Dunavu.

petarV

pre 12 godina

...baš danas,dok si ti bio na mostu sa 30 novnara,5 radnika i 100 policajaca...sam i ja prošao kolima,išao sam do NS da završim nešto.
Prosto ne mogu da verujem,kakve brazde postoje na asfaltu,a pogotovo u delu od tog mosta do Novog Sada...

...kao da ljudi neće preći 100-200-300km po najgorium putevima u Evropi,nego će baš samo da se pojave na mostu kod Ade il kod Beške...i da kažu...au...ala ga je napravio,svaka mu čast!

Kamo sreće da na izborima,neka druga stranka,pređe 50% pa da konačno imamo vladu bez koalicije! A da to više ne bude DS...koliko sam šetao i lupao u šerpe...da vi dođete...a pokrali ste nas više nego Sloba...on barem nije prodavao ono što su radnici gradili godinama. A vama ništa nije sveto...

Krstic and co.

pre 12 godina

"Završili smo i most na Adi Ciganliji, radimo sve deonice na putevima prema Makedoniji, prema Kruševcu, i još mnogo velikih poslova", konstatovao je Tadić.

Kojih velikih poslova?
Koja demagoska izjava pa Milosevica ste prevazisli odavno.

Tadicu Srbija ce uvoziti, ej, svinjetinu iz druge zemlje. Ja mislim da je to alarmantno. Mi vise ne znamo za sta da zivimo.

Marko

pre 12 godina

Ja ne vidim svrhu bavljenja politikom, ako ne mozete da zastitite prava svih gradjana ove zemlje. A makar i da ste napravili nesto pored tih mostova. Putevi u vecini zemlje u nikad gorem stanju, a narodu mazete oci sa par mostova! O javnom prevozu ni da ne pricam. Guzve nikad vece.

Lale gator

pre 12 godina

Znači konačno je završen moderni Skadar na Bojani! Naši graditelji su nadvisili i mitske prepreke pa su uspeli bez prinošenja žrtava da završe objekat. Šteta što ne ugradiše Mrkonjića u neki stub- to bi zaista bilo veoma korisno za srpsko graditeljstvo. Ali dobro, sada treba da nam kažu koliko je sve to koštalo a to treba izračunati- u redu, sačekaćemo. Ali neka odmah kažu do kada je trebalo da bude završen most i koliko je trebalo da košta. Pa da malo uporedimo te cifre...

Boki

pre 12 godina

Kako prvi most posle 40 godina!?!? A sta je sa onim mostovima koje ste porusili u Novom Sadu? Varadinska duga i most slobode? Izgleda da po gospodinu direktoru to nisu mostovi ili nisu na Dunavu.

Sunce Slobode

pre 12 godina

"On je primetio da će biti mnogo onih koji će danas reći "šta ste čekali do sada".
"Ali, svi koji kritikuju moraju da imaju u vidu činjenicu da s našim susedima ne možemo da se poredimo. . . "


Ja, ja, ja, ja . . . nas'nice, jel' to zato sto smo lideri u regionu?

STANKOM DRZAVA

pre 12 godina

A mi Hiljadu prevarenih u Filmskom gradu zivimo da nas neko iz vaseg kabineta primi i da nam drzava zavrsi stanove koje smo platili pre 7 godina,o tome ne zelite da razmisljate a zasto pokazace vreme,upadljivo i napadno cutite na zavrsetak izgradnje 6 zgrada,zasto?

mohikanac

pre 12 godina

Jaoo sada kada krenu organizovano ovi iz SNS-a..taj most je nepotreban,mnogo kosta a Vojvodina ima da se otcepi tako da je Tadic madjarima napravio most. :)))

schorsch

pre 12 godina

bravo tadicu.
tako je, potpisujem svaku tvoju rec. ocigledno mnogo naseg naroda zaboravlja, da bi sa sps-om i srs-om danas imali oranice umesto asfalta. DA LI JE TAKO?
TAKO JE!

Jel on pijan?

pre 12 godina

Brate ja cu da razumem predsednicu Svajcarske da se smara ne zna sta ce jer joj zemlja savrseno funkcionise pa moze da obilazi svecanosti po vrticima i otvara luna parkove ako hoce.. Ali ova nasa zemlja niti zna koje su joj granice, niti moze da kontrolise situaciju u okviru svojih granica, od dugova ne zna sta ce, ljudima seku struju, ide zime poskupljuje grejanje, ljudi be posla, a nas predsednik se slika pored mostova nazdravlja sa radnicima i ide na utakmice....

Mitrovčanin

pre 12 godina

Predsedniče, molim Vas planirajte posetu Kosovskoj Mitrovici, jer kad je Pinki mogao da vidi Tita, zašto da ne omogućimo mojem detetu da vidi Vas???

dukki

pre 12 godina

Sad zamisljam Obamu kako je otisao na autoput izmedju Oklahome i Teksasa gde je preko Red River-a zavrsen drugi deo mosta i ponosno govori amerikancima "e za ovo treba ziveti, ovo je uspeh" !!

Milko

pre 12 godina

"U Srbiji se danas dešava mnogo fantastičnih stvari, o kojima je potrebno govoriti i pisati zbog građana i njihovog samopouzdanja. "

Gospodine Predsedniče, verujemo mi vama to za fantastične stvari, nego ako bi moglo nekako posla i hleba da se nadje, to bi bilo fantastičnije.

Vladimir LDP

pre 12 godina

Galerija a na svim slikama Tadic nigde se ne vidi most. E moji ljudi, ovako necemo nigde. Od njegove glave ne sme most da se prikaze i vidi kakav je. Samo njega slikate a ovamo pisete o most. Pa gde vam je taj most? Ja ga uopste ne vidim, vidim samo glavu Tadica. Isto kao sto ste vise slikali Djilasa nego most na Adi. Ovo nam je dokaz koliko smo potonuli kao drustvo, koliko nam je sve u politici, partijama i nekim virtuelnim stranama. Umesto da prikazete ono sto je bitno, most, vi nam prikazujete politicare, kao da nam ih i ovako nije dosta.

Дејан

pre 12 godina

"Завршили смо мост на Ади...Отварање моста нема везе са изборима" А ми треба да верујемо, а колико због тога морамо себе да замрзимо није битно!!!

Branislav Zekic Zeka

pre 12 godina

Za ovakve fotke ziv mi Todor da nam odrzi prikladni govor.
Ima jedno mesto u Vojvodini, zove se Turija. Onomad pred
izbore u kukuruzistu je Sloba otvarao naftnu busotinu.
Mogla bi nasa Dika da tamo svrati da se slika!

kiki

pre 12 godina

Lepi, a što si kasnio tri sata?Lepo je što je nikao novi most ali je ružno sve što prati otvaranje .Full demagogija,da nije tužno bilo bi smešno!

David

pre 12 godina

Iako je tuzno da toliko vremena treba da se kod nas nesto uradi, ipak je dobra vest da je ovaj most gotov. Samo mi je zapala za oko ona izjava gospodina koji je grandiozno izjavio da je ovo prvo most preko Dunava u Srbiji posle 40 godina. Cekajte a preko koje reke su napravljena 2 mosta u Novom Sadu koja su porusena za vreme bombardovanja?

Mihailo

pre 12 godina

Skoro 12 godina ne mogu da zavrse srpski deo koridora X (duzina deonica smesna u odnosu na ono sto je vec postojalo u vidu "autoputa bratstva i jedinstva": Subotica-Novi Sad, Leskovac-Vranje i Niska Banja-Dimitrovgrad, svaka po cca 70-80km). Za poredjenja ne treba da idemo daleko -- pogledajte samo autoput Zagreb-Split u duzini od 466km (sve zavrseno u periodu 2001-2005. Nemojte mi reci da tamo nema teskih deonica kao sto su Sicevacka i Grdelicka klisura. Ili da su izmedju Novog Sada i Subotice nesavladivi planinski venci. Ili da voz Beograd-Nis ne ide brzinom kojom je isao krajem 19. veka. Dokle vise, ljudi, o cemu mi pricamo...

mlekadzija

pre 12 godina

G. Predsednice kada cete I ZVANICNO DA OBJAVITE pocetak izborne kampanje??? P.S. Slikajte se sto manje sa O. Dulicem mnogo je fotogenican..

Bean

pre 12 godina

Most u Beškoj je otvarao i S.Milošević,tako da ili tu ima
nekoliko mostova,ili je taj rupa bez dna.
Otvaraće ga izgleda zilion puta.

Graditelj

pre 12 godina

"Konacna vrednost radova bice poznata za dva-tri meseca". Ja sam vodio jedan petrohemijski project u jednoj od zemalja Beneluksa, po vrednosti mnogo veci od ovog mosta. Mi smo na kraju svakog dana znali u cent kolika je vrednost radova. Za tako nesto je potrebna odlicna organizacija, detaljno pracenje obavljenog posla i poredjenje sa planom, kao i organizovano knjigovodstvo.

zbunjen

pre 12 godina

Nikako ne mogu da razumem srpski fascinaciju sa mostogtsfnjom!? Najveci frajeri su oni sto grade mostovi... i izbori se dobijaju na mostovima. Pred svih izbora jedna od glavna tema, cak i posle Kosova, je koliko mostova su napravljeni, a koliko treba da se izgrade u buducnost.

Mislim da je Srbija jedina zemja gde se izbori resavaju sa mostovima. :)

Pozdrav

Aleksandar

pre 12 godina

Ja zivim da vidim dolazak vanzemaljaca, koji ce poremetiti ovaj idiotski sistem vrednosti koga su zemljani izmislili i nabili svima na nos.

Glas Naroda

pre 12 godina

Au coveka,pa kao da ga je on licno gradio!Kakav jeftin politicki marketing,kad nije u stanju da narodu koji mu je ukazao poverenje omoguci bolji zivot i ispuni data obecanja,ide i slika se po mostovima!Pa sa tudjim parama,svako moze da glumi gospodina!

neocortex

pre 12 godina

"radimo sve deonice na putevima prema Makedoniji"
***
Septembra sam se vratio autom iz Grcke i nisam video ni jednog radnika niti masinu do Nisa.Tako je bilo i prosle godine.
Nema ni izmisljenog autoputa od Preseva do Levosoja koji je tvoj premijer otvaro jos pre dve godine!
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Srbija/72141/Godi%C5%A1njica+Vlade+na+Koridoru+10.html

Dragan

pre 12 godina

A mi zivimo od danas do sutra razmisljajuci sta da jedemo i kako da skupimo pare da platimo sve obaveze kojima ste nas opteretili,dok vi sa nasim parama otvarate agencije ,putujete,pravite priredbe svakodnevno ,delite nase pare izmedju sebe bespomucno kao da smo mi milioneri a ne vi predsednice i svi vasi skolski drugovi i zasluzne drugarice.***

Djordje Vajfert

pre 12 godina

"Ovaj most je poslednja rec tehnike, najduzi na Dunavu, prvi ekoloski most, najsavremeniji materijali su korisceni, ..."

Pa dobro ljudi da li vi cujete sebe ? Pa taj most je originalno napravljen pre 36 godine (1975). Ovaj je ko jaje jajetu. Usput je i iste duzine. Sta je tu novo a nije bilo 1975 ?

Stvarno pocinjete da nas zasmejavate ! Da nije toliko otuzno.

ja

pre 12 godina

Ti samo budi lep i slatko pričaj. Toliko su te razmazili tvoji drugovi iz partije da ni ne sanjaš kakva je prevara i lopovluk iza ovog mosta.

007

pre 12 godina

gospodine tadicu nista vi ne pravite vec pozajmljujete novac i skupljate politicke poene time sto gradite puteve i mostove tudjim novcem koji ce nasa deca morati mucki da vracaju, a ne znam sta ste vi to korisno uradili za ovu drzavu i ovaj namuceni narod...

novosadjanin84

pre 12 godina

Ne tebra predsednice.... Za ovakve stvari ja zivim, jer sam gradjevinski inzenjer, ******
Nemoj se mesati u nas krvavi posao.

Miki SM

pre 12 godina

Ja zivim za taj dan kad cu uspeti zajedno sa mojim sunarodnicima da se oslobodim nevidljivog zatvora u kome zivimo.***
Gledao sam sinoc Trumanov sou,jako dobar film,neodoljivo me podseca na zemlju u kojoj zivim.***

b2011

pre 12 godina

Gospodin predsenik je ofanzivno krenuo u predizbornu kampanju! Nema potrebe da ponavlja da on zivi za fotografisanje, kada svi mi to dobro znamo.

levoruk

pre 12 godina

I sad ce da pocnu hvalospevi o tome kako ova vlada radi, kako obnavlja zemlju itd, a to sto narod nema ni za hleb, to ovu vlast nije ni briga...

Posle Beške možeš peške

pre 12 godina

"Direktor 'Alpine' Bitmar Aluta je rekao da je most kod Beške prvi most na Dunavu izgrađen u Srbiji posle 40 godina." Pogrešno, to je Varadinska Duga u Novom Sadu, koja je kompletno podignuta posle bombardovanja 1999. godine. Inače, čestitke za novi most kod Beške svima koji zaslužuju čestitke.

doktor

pre 12 godina

Prvi put sam video da ni on ne veruje u uspeh na izborima,kaoi da mu je pomalo neprijatno sto je tu...Kako? Zna i on da mi znamo,pa je u jednom trenutku novinarki prilicno netipicno ,cak i drugarski pokusao da objasno da ovo nema veze sa kampanjom!

Liberal

pre 12 godina

Ja ne vidim svrhu Tadicevog bavljenja politikom. Dok on otvara ono sto je trebalo otvoriti pre njegovih mandata, drzava koju vodi ne ume da zastiti 15ominutnu setnju.

Intelektualac u izgnanstvu

pre 12 godina

Sa jedne strane lepa vest da je jos jedan infrastrukturni objekat konacno zavrsen (ok, rok je bio 2008, ali boze moj - bolje ikad nego nikad).

Meni samo smeta sto umesto da se zavrsetak mosta ukratko stavi ad acta i kaze - ok, ovo je jos jedna kockica u kompletranju tih famoznih 150km puta kroz ravnicu ka Madjarskoj, o njemu se prica bezmalo tri meseca. Imam osecaj da je otvoren po cetvrti put.

Gdine Tadicu i ostali na vlasti, apelujem na vas da pogledate ko smo i gde smo - drzava bez ideje, upropastena kultura, ekonomija devastirana bez nade za oporavak, obrazovanje devalvirano(pogotovu za mlade), hvalimo se stvarima koje smo postizali pre 40+ godina...

S obzirom da smo vec izgubili svaku nadu/veru da mozete da pokrenete drzavu (da ste umeli, uradili bi to u prethodnih deset godina), nadam se da ce te bar uspeti da ocistite sopstvenu stranku (privucete obrazovane ljude, promovisete demokratiju i obrazovanje, uklonite konobare-predsednike opstina). Makar da nas zeludac ne boli kada vas gledamo...

MILOS 84

pre 12 godina

Veliki je psiholog ovaj nas predesednik, zaista ima lep i idilican govor, veoma je prijatan i kulturan,moze se reci simpatican, ali to ne znaci da on zna da vodi ovu drzavu...

vezbamo se ekonomije do izbora

pre 12 godina

Ako je most zavrseno, gotovo i spreman je za predaju onda ne bi tebalo da se vidi u pozadini kranovi i skele.!?

Lemi

pre 12 godina

KOlko ste ga samo zvakali i narod maltretirali sa 1 voznom trakom, 45 min sam ga prelazio u julu a kreno kao na odmor , doslo mi da se vratim kuci ,turisticka sezona zavrsena i sada daj da se slikamo sa gotovim mostom ,da ste ga zavrsili pre 5-6 god. pa da i razumem ****

Veljkokg

pre 12 godina

Kada će gospodim prestati da se slika i pozira! Koji sad most, kakvi bakrači?

Pa austrici nam udaraju packe u sred Beograda, nemci i ameri pucaju po srbima na kosovu.... A gospodin Tadić na mostu!

Sad bi rekao nešto kad je već na mostu... ali plašim se da mi komentar neće objaviti.

Kako god bilo nema još mnogo vremena i mogućnosti za slikanje po ,,kapitalnim objektima,, JER narod srbije se ostri za glasanje! Jedva čekam dan kada ću ispraviti moju davno načinjenu izbornu grešku.

Ivan Trajkovic

pre 12 godina

kad bi nam sve bilo kao mostovi :) salu na stranu, ovaj most je veoma bitan za ceo region i nije bitno da li ga otvara Tadic ili Dalaj lama...most je most...a to je druga prica sto su ljudi nezadovoljni finansijama pa iskaljuju bes na svakom i na svemu...znaci most je DOBRA stvar....

BABE

pre 12 godina

A pored predsednika vajni web developer sa istancanim osecajem za cistocu.
Svasta mogu da progutam ali "Postenog" Ekologa ne prastam.

Orvel

pre 12 godina

MOST PREKO DUNAVA U NOVOM SADU "Varadinski most" 2000 godina.
.Ukupna dužina mosta je 304,8 m. Radovi na terenu trajali su 105 kalendarskih dana.
Napravila MOSTOGRADNJA. TADA SRPSKA FIRMA SA SPSKIM RADNICIMA.
A da predsednik radi kao ostali svetski predsednici pa i kao sto je TITO radio a to je da ugovara poslove za NASU PRIVREDU? Ah da izvinjavam se, sada vise nema vremena idu izbori. VEROVATNO JE SLUCAJNO gradnja mosta kod Beske pomerena za 2 godine tj. kasnila da bi se slucajno SADA ZAVRSIO.(PRED IZBORE)

Ljubisa Nikolovski

pre 12 godina

Da se ja pitam, ja bi proterao autobus ovuda! Nije to tako loše kao što izgleda
http://www.youtube.com/watch?v=bHRhV-yFQfY

Sofokle

pre 12 godina

Mosotvi su zaista potrebni Srbiji, i jeste ovaj most lep, ali Srbija ima mnogo vecih i ozbiljnijih problema, koje nisu ni pod tackom razno da ce se resiti u skorije vreme.

hehe

pre 12 godina

Počeli predizborni slogani. "Za ovakve stvari živim"-Risbo. "Brisel pritiskao da se održi Parada"-Ivica...
Zanimljiva je činjenica da Bora govori o građevinama za vreme svoje vladavine; kao poslednji kineski car. Jednoga dana ćemo govoriti o njima kao o Ming vazama. Mrki Most, Borina Ćuprija i sl.

bgd

pre 12 godina

gradjani iz vojvodine nek vam je sa srecom, od srca se radujem sto cete imati koriti od ovog lepog mosta, i kao beogradjanin uopste nemam problem sto je finansiranje islo iz republickog budzeta za razliku od onih pojedinaca (ne samo iz vojvodine) kojima uvek nesto smeta kad se bilo sta gradi ili ulaze u Beograd.

Sen

pre 12 godina

Gospodine Predsednice!
Drago mi je kad cujem da se grade putevi a pogotovo mostovi. Mostovi imaju nesto specificno u sebi, oni spajaju !
Paradoksno je samo cinjenica da na jednoj strani se mostovi grade a na drugoj strani se mostovi i ceste blokiraju! Vi i vecina znaju o cemu pricam. Ako tezite da budete Predsednik svi srba, a ja u to ne sumnjam, onda vas molim kao sto je nekad Regan molio Gorbacova: gospodine Predsednice, sklanjajte barikade po cestama i mostovima koje su postavile
***

Aleden22

pre 12 godina

Volim da se ponekad nasalim sa drugarima koji su 2000te onako revnosno lupali u serpe, I pitam ih da li su ocekuvali da ce Mrka, mali Sloba I Tadic biti zajadno u vlasti 10 godina kasnije. Oni se samo smore I ne znaju sta da kazu :)

dobar-los

pre 12 godina

Ovaj most bice jedan od glavnih aduta u predizbronoj kampnji, i pokusati da se predstavi ovom narodu kako se u Srbiji gradi i kako se Srbija razvija i tako se skrece paznja sa glavnih zivotnih problema kojje tiste ovaj narod....

Skeledžija

pre 12 godina

Ja živim za ***. Most mi treba da stignem tamo. Kad bolje razmislim možda i ja ipak živim za ovakve stvari da bih dosao do one stvari.....

jovan

pre 12 godina

Lepo je videti da se u Srbiji radi na poboljsnju infra strukture.Tadic je rekao da imamo zzadnjih dana nekih malih problema sa EU!!!Predsednice,nema EU problema sa Srbijom vec Srbija sa EU.Znam da je skoro kod svakog gradganina rak rana Kosovo,medgutim Kosovski problem se moze resiti za mesec dana.Ti si Predsednik Srbije i ti jedino mozes da sednes za pregovarackim stolom sa Kosovskim Premijerom i Kosovskim predsednikom,da procenis sta mi mozemo da dobijemo a sta da izgubimo,stavi te dve stvari na vagu i proceni zajedno sa svim relavantnim ciniocima u Srbiji sta treba ciniti.Ovakva pat pozicija ne vodi nicemu a niti ima koristi Srpski narod a takodger i Albanski narod.Ti kao Predsednik ne mozes da snosis nikakve posledice za izdaju Srpskih nacionalnih interesa,jer u to vreme kada se resavalo pitanje Kosova odnosno kada smo izgubili Kosovo nasom nepromisljenom politikom tadasnjeg Presedenika Slobodana,ti si bio na marginama politickih desavanja u to vreme.Ni jedna Vlada od 2000 godine ne moze da bude optuzena da je izgubila Kosovo.Okreni se Tadicu i pogledaj koliko zemalja je priznalo Kosovo i koliko ce jos zemalja to uraditi.Lepo kazes da taj most ce spajati Srbiju sa zemljama EU,ali isto tako mostove prijateljstva se mora graditi i sa Albanskim narodom na Kosovu,i to za pocetak putem privrede,putem regionalne saradnje,sporta i kulture.To treba uraditi Tadicu zbog nas a ne zbog EU,jer iako zivim u jednoj od zemalja EU ne slazem se da mi budemo clanice te organizacije koja se pretvorila u organizaciju gde samo tri zemlje donose odluke,a ostale clanice moraju da slusaju.Mozda nas narod nezna da clanstvo Svedske u EU kosta poreske obveznike Svedske oko 11 milijarde krona godisnje,da grci poslednjih dana mislim na obrazovane kadrove i na ljude koji su imali privatne firme napustaju svoju zemlju i putuju u zemljama koji snisu clanice EU,dakle Australija Novi Zeland,Norveska.Nasi ljudi trebaju da procitaju pazljivo sta je rekao Ceski presedenik o Eu pre mesec dana na jednoj konferenciji u Becu i onda cete i vi politicari i narod u Srbiji znati sta je eu i sta je jedinstvena valuta Evro.
Drago mi je da se grade savremeni putevi jer se tako stede ljudski zivoti,jer nama Srbima je dragocen svaki ljudski zivot,sobzirom da nam je nantalitet u drasticnom opadanju.

Pozdrav od Makedonija

pre 12 godina

Ako je po necemu drzava Srbija lider u regionu, onda je to je po DEMAGOSKIM izjavama Predsednika Srbije!Aj sad, mozete kao i u vecinom slucajeva da lupate minuse zato sto ovo pisem iz Makedonije(iako i MENE se tice kad ce biti gotov Koridor 10 kroz Srbiju), al kao sto neko rece "ja zivim za ovakve izjave".Meni licno kad otvorim sajt B92(koji je stvarno dobar), ovakve izjave mi prolepsajavaju dan.Kad probije Grdcelicku Klisuru i kad meni dozvoli da za 3-4 sata stignem od moje granice do moje rodbine u Beogradu, nek se javi!!!

finansijer

pre 12 godina

"Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) finansirala je 33,7 miliona evra za izgradnju novog mosta"
Nije tacno da je EBRD finansirala ovo,EBRD je samo dala kredit koji cemo mi vratiti sa kamatom.
Finansijer je Republika Srbija koja je uzela kredit od EBRDa,i taj kredit ce vratiti budzet Srbije,naravno sa kamatom,tako da u trosak morate uracunati i kamatu na taj kredit.
Dakle cela Srbija placa a samo vojvodina se gradi.I naravno oni su "diskriminsani" "u ropskom polozaju" i sta sve jos ne izmisljaju.
I onda ce da nam pricaju kako su oni razvijeniji,pa kako nece biti kad kad svi placamo njihov razvoj.

Миксер

pre 12 godina

Кампања!!! До њеног краја на том месту ће се сликати бар још 3 пута. Као и у Београду на оном историјском мосту од пола милијарди евра.

Te Kvondo

pre 12 godina

E stvarno smo baksuzi. Pa sad i ovaj most ne valja, ni ovaj na Adi, ni ovaj Obernovac - Surcin. Hajde da budemo realni, sta je Dr Voja Kostunica napravio da je ostalo za njegovog mandata, kada se sve sto valja privatizovalo. Pre toga je bila borba iza kulisa za vlast izmedju snaga mraka i opozicije.
Nismo ocarani ovom vlascu, ali dobro smo prosli u vremenu krize. Citam komentare i vidim da svako svoj problem prebacuje na drzavu, a nista pri tom ne radi za svoj interes. Treba organizovati ljude, pisati predloge i peticije, tuziti po privatnim tuzbama i polako ce sve doci na svoje mesto. Samo treba vremena i mnogo strpljenja i rada.

Tihana

pre 12 godina

Kada ćemo mostove među ljudima da gradimo? Baš šteta što fašisti preuzeše ,,slavu'' i medijsku pažnju do daljeg pa na most niko od građana ni ne obraća pažnju a kamoli da ga slavi....

screwdriver

pre 12 godina

Mostovi su u ovom trenutku na nekom petom –sestom mestu po prioritetu u srbiji,narod je gladan gdine tadicu,nema posao ,I ko ga ima taj jedva sastavlja kraj sa krajem….ali posto vi resenja za to nemate jedina sansa za predizborna obecanja su vam par mostova koja cemo opet mi debelo platiti…I mozda kandidatura koja u praksi ne znaci apsolutno nista…

marijana

pre 12 godina

“Ovaj most je poslednja rec tehnike, najduzi na Dunavu, prvi ekoloski most, najsavremeniji materijali su korisceni, ..." a sta od svega toga zapravo nije tacno?

no remorse

pre 12 godina

Samo jos ljudima recite da su ovo njihove pare za te mostove,auto-puteve I sl… za koje ste uzeli kredite po basloslovnim kamatama…koje neceti vi vracati nego narod srbije…

sasa

pre 12 godina

Za ovakve stvari zivi pa naravno koliku je proviziju strpao sebi u dzep eeee braleee ha ha ha ...da nije tuzno bilo bi smesno!!!

Gledaj tadicu narod ti gladuje .....mostove daj narodu posla da zaradi parce hleba!!!

lan

pre 12 godina

Nadam se da ce sledeci most izgraditi osobe koje diluju narkotike,navijacke grupe,huligani koi preete rusenjem onoga zasta nisu ulozili ni kap znoja,naravno sa lancima na nogama.Tad cete imati podrsku najveceg dela Srbije odnosno normalnih ljudi!

ognjen

pre 12 godina

Ova vlast je vise unistila nego sto je napravila, prodavane magle,to mu dodje gave medju oblacima a noge tumaraju po truloj privredi i unestenoj poljoprivredi. ovo su samo neki pojeni za izbore

Dr Petrović @ Lale gator

pre 12 godina

Nemoj tako, Lale, da nije bilo žrtava.
U šta se računaju oni silni poginuli duž nedovršenog koridora 10?
Na čiju to dušu ide?
Prema tome, žrtava je bilo, svi su oni žrtvovani, za dobrobit.
Političara?

misterno

pre 12 godina

Za sve sto se u ovoj zemlji gradi,kupuje,na tenderima dobija pod ovom vlascu neko uzima debelu proviziju,a nakraju narod placa sve racune…8

gagigmaz

pre 12 godina

****
Da Srbija napokon ozivi, da vidim da je krenula da se dize iz blata. Da su gradjanke i gradjani slobodni u svojoj zemlji. Da imamo kredibilitet a ne nepotizam.
Posto sa vama nista kvalitetno nismo doziveli, sem urusavanja sistema koji je svakako krajnje nefunkcionalan, sad jos zivim da kazem zbogom i odem odavde.
Bruka i sramota!

hehe

pre 12 godina

Predsedniče golemi, ne znam za šta ti živiš i ne znam ko će sve i za šta da te kritikuje ili hvali, ali u vezi izgradnje u Srbiji znam jedno sigurno - svih ovih godina kada god sam bila na putevima (a i u gradovima je ista priča) - stalno srećem jednu te istu "under construction" scenu : gradnja je otpočela, mašine i danju i noću stoje naokolo, ako jedna mašina i 2 čoveka rade prosto se iznenadim!
A još više me pogodilo kad sam letos putovala po severu Bugarske, na +38.. I Bugari, jel, grade puteve, samo što sam kod njih na 50km puta po najvećem suncu i žegi videla 300 radnika KOJI RADE i ni jednu jedinu mašinu koja stoji parkirana pored puta.
A gde smo mi nekada bili naspram Bugarske..
meni je to sasvim dovoljno..

Vlada

pre 12 godina

Jednom maneken uvek maneken, samo je u jednom u pravu da moramo da pokazemo nasim susedima kako kod nas ne postoji alterantiva napretku i da centralizacija Beograda je samo fikcija na kojoj se bazira strana politika razdora Srbije.

Olga

pre 12 godina

Dobro brate mnogo ga dramatizujes, to je samo novi most koji ce doprineti boljoj cirkulaciji saboracaja, medjutim to je solidan dokaz da su projekti moguci u ovoj zemlji bez flegmaticnog obecavanja boljeg sutra.

Jelena

pre 12 godina

Jel ima nesto u nasoj zemlji sto kad neko napravi nece se optuziti kao pranje para? koliko jos moramo da budemo pod diktaturom svi su protiv nas pa cak i nas rodjeni narod...

Ivana

pre 12 godina

da narod gladuje a nama 60 posto ljudi funkcionalno nepismeno sa ne zeljom za bilo kakvo samoobrazovanje, kako onda bilo ko da te zaposli? najbitnije je izaci iz proklete apatije u koju nas postavlja nasa drevna tradicija politicke demagogije...

Ognjen

pre 12 godina

Na koje tacno ozbiljne probleme mislis? oces ja da ti kazem? novi mostovi kao i poboljsana insfrastruktura nam trebaju ko "leba", to sto ga predsednik ukrasava ko da je od zlata to je njegov fazon, ali kad kazes da postoje i ozbiljniji problemi, onda ne mozes da kazes da ovo nije jedno od resenja.

Ceca

pre 12 godina

S obzirom na to da nismo medju najrazvijenijim zemljama Evrope zaista je za svaku pohvalu to sto smo uspeli za kratko vreme da izgradimo dva mosta.

odelo si promenio al' ista si ti bitanga

pre 12 godina

Moderatorima za organizovane komentare iz SNS-a:Ljudi probajte da budete malo kreativniji,dajete im iste komentare kao za most na Adi..daj promnite malo.

Pedja

pre 12 godina

Ocigledno u poslednje vreme vodimo abnti-mostovskui politiku? ajde da se zapitamo da li je zdravo imati toliko negativan stav prema svemu novoizgradjenom?

Tanja

pre 12 godina

Polako treba da se shvati da nije neophodno na svakom novom projektu upirati prstom prema nekome da bi se unizila verodostojna svrha projekta. To rade ljudi koji iza sebe nemaju rezultate.

Mina

pre 12 godina

Ma daa toliko je lako ukrasti pare od Evropske banke, bre disu za vratom za svaki protraceni cent, sa druge strane da li stvarno miliste da nam se isplati da pogorsavamo odnose sa EU?

kristina

pre 12 godina

U ovoj zemlji je lakse kritikovati nekoga zbog njegovih neuspeha nego ga pohvaliti zbog uspeha.Pitam se da li je moguce da svaku lepu stvar koja se desi ovoj zemlji pokvare neki ljudi svojim zlobnim komentarima.

Nikola

pre 12 godina

da li on zivi za ovakve stvari ili ne je krajnje nebitno, korisnost za nasu infrastrukturu se mora posmatrati jer sto smo izgradjeniji bolje funkcionisemo.

Marija

pre 12 godina

Ako je zgradnja ovog mosta zaista deo predizborne kampanje zelim da svaka kampanja bude ovakva jer cemo u tom slucaju u rekordnom roku biti jedna od najuspesnijih drzava u Evropi.

Tina

pre 12 godina

Ma potpuno smo ekolosko demokraticni sto se tice novih projekata, a sto brze postanemo svesni da moramo da napredujemo u infrastrukturi da bismo mogli da se igramo sa velikim igracima, to ce nam pre biti bolje.

Miljan

pre 12 godina

Nasem narodu je potrebno objasniti da kad neko napravi most da je to dobro, da kad neko radi za njih da je to dobro, jel treba jos pojasniti zasto je most dobra stvar?

Ena

pre 12 godina

Sistematska diskreditacija novoizgradjenih objekata samo pokazuje nedovoljnu izgradjnost opozicionih partnera svojim partijskim programima.

Tea

pre 12 godina

Sigurnost u gradjevinare i njihovu profesionalnost nikad nije bio problem, verujem da je problem samo koja je politicka partija pocela da gradi mostove i da obnavlja infrastrukturu.

Marko

pre 12 godina

Nije poenta da Tadic uziva u novom mostu, vec da ti isti gradjani shvate da su novi putevi i mostogradnja nesto sto nam uvecava bruto-domaci dohodak za barem duplo.

Eva

pre 12 godina

Postoji jedna ogromna rupa u javnom misljenju u kojima glasine dominiraju i oblikuju to isto misljenje ljudi koje uopste ne zanima pravo cinjenicno stanje. Prosto i jednostavno informisite se ljudi pre nego sto pocnete da bacate bilo sta.

Milica

pre 12 godina

U nesto to ce da traje traje narednih 125 vredi ulagati,a normalno je da takvi radovi kostaju.Njih ne izvodi humanitarna organizacija.

Krle

pre 12 godina

Mozda ovo i ne treba reci na ovakav nacin, ali smatram da je bolje obnoviti nov most dok se stari ne raspadne jer barem po meni pokazuje inicijativu u kojoj se vodi racuna o bezbednosti gradjana.

Petar

pre 12 godina

Danas je izuzetan problem postavljati nove kriterijume napretka u nasoj zemlji jer se svaki nov nivo satanizuje od starih desnicarski elemenata koj8i dominiraju u staroj strukturi naseg drustva.

Relja

pre 12 godina

Tadicev stav je sam po sebi razumljiv, toliko odusevljenje moze da iskaze samo politicar koji je doprineo boljem standardu zivota naseg coveka.

Nina

pre 12 godina

Moram da priznam da sam iznenadjena tolikom negativnoscu u stavu gradjana, treba imati sto vise novih i zavrsenih projekata koji ce omoguciti da sutra bolje zivimo, a ako je most jos "zelen" pa u toliko bolje.

Tamara

pre 12 godina

Tadicu bih porucila da toliko ne preteruje u hvali, mada bih samo dodala da jeste koristan sto se tice nase bolje bruto dohotka, a kad i zeleznica bude obnovljena ima da cvetamo.

Nemanja

pre 12 godina

Nas inzenjering je zavrsio taj most, nasi ljudi sa alatom su taj most napravili, dok se mi brinemo o teorijama zavere nama obrazovni i strucni kadrovi pomazu pri planiranju i izgradjni mosta, na to treba da se obrati paznja.

Lidija

pre 12 godina

Ne vidim stvarno zasto se bunite sto su date pare za nesto sto ce poboljsati nasu vezu sa ostalim zemljama Evrope i uticati na bruto domaci proizvod.Jer nasa zemlja ulaze novac u nesto da bi joj se taj novac vratio na neki drugi nacin.

Pera

pre 12 godina

Hmm novi most? da li se svadjati oko vanzemaljaca koji su izasli iz piramida i sagradili nov most? ili konacno reci da su Srbi stvarno sposobni i preuzeti odgovornost za sve pozitivno i negativno u ovoj zemlji.

Cile

pre 12 godina

I opet ista prica, nesto novo se zavrsi sto po nekome je zasluzno da gori u medijskom paklu jer njegova partija nije nista slicno postigla, jer narod za vreme njegove vlasti nije mogao u prodavnici nista da nadje itd itd itd da ne duzim, ljubomnora je najgora ljudska osobina.

Hana

pre 12 godina

Taj most je sagradjen za gradjane Srbije i normalno je da ce ga oni plate.Nisu ga Tadic i Mrkonjic sagradili za sebe licno pa da ga oni iz svog dzepa plate.

Bole

pre 12 godina

Ogorcenost i ozlojadjenost je jedna od glavnih tradicija srpskog naroda koju ne propustamo da pokazemo u sto vise navrata bilo da nam neko gradi mostove ili nas vodi u Evropsku uniju.

Gojko

pre 12 godina

Mislim da je vredno reci samo da ce nam ova nova mostogradnja koju imamo u poslednje vreme pomoci da se bolje organizujemo samim tim dobijajuci veci dohodak.

Svetlana

pre 12 godina

Dokle vise kriviti uspeh? do kad? aa pa dok parademokratske stranke ne budu prestale da krive sve ostale faktore za neuspehe sopstvenih ideoloskih ciljeva, jer krivljenje misli je najopasnije u vreme svetske ekonomske krize.

schorsch

pre 12 godina

bravo tadicu.
tako je, potpisujem svaku tvoju rec. ocigledno mnogo naseg naroda zaboravlja, da bi sa sps-om i srs-om danas imali oranice umesto asfalta. DA LI JE TAKO?
TAKO JE!

mohikanac

pre 12 godina

Jaoo sada kada krenu organizovano ovi iz SNS-a..taj most je nepotreban,mnogo kosta a Vojvodina ima da se otcepi tako da je Tadic madjarima napravio most. :)))

petarV

pre 12 godina

...baš danas,dok si ti bio na mostu sa 30 novnara,5 radnika i 100 policajaca...sam i ja prošao kolima,išao sam do NS da završim nešto.
Prosto ne mogu da verujem,kakve brazde postoje na asfaltu,a pogotovo u delu od tog mosta do Novog Sada...

...kao da ljudi neće preći 100-200-300km po najgorium putevima u Evropi,nego će baš samo da se pojave na mostu kod Ade il kod Beške...i da kažu...au...ala ga je napravio,svaka mu čast!

Kamo sreće da na izborima,neka druga stranka,pređe 50% pa da konačno imamo vladu bez koalicije! A da to više ne bude DS...koliko sam šetao i lupao u šerpe...da vi dođete...a pokrali ste nas više nego Sloba...on barem nije prodavao ono što su radnici gradili godinama. A vama ništa nije sveto...

Krstic and co.

pre 12 godina

"Završili smo i most na Adi Ciganliji, radimo sve deonice na putevima prema Makedoniji, prema Kruševcu, i još mnogo velikih poslova", konstatovao je Tadić.

Kojih velikih poslova?
Koja demagoska izjava pa Milosevica ste prevazisli odavno.

Tadicu Srbija ce uvoziti, ej, svinjetinu iz druge zemlje. Ja mislim da je to alarmantno. Mi vise ne znamo za sta da zivimo.

Marko

pre 12 godina

Ja ne vidim svrhu bavljenja politikom, ako ne mozete da zastitite prava svih gradjana ove zemlje. A makar i da ste napravili nesto pored tih mostova. Putevi u vecini zemlje u nikad gorem stanju, a narodu mazete oci sa par mostova! O javnom prevozu ni da ne pricam. Guzve nikad vece.

STANKOM DRZAVA

pre 12 godina

A mi Hiljadu prevarenih u Filmskom gradu zivimo da nas neko iz vaseg kabineta primi i da nam drzava zavrsi stanove koje smo platili pre 7 godina,o tome ne zelite da razmisljate a zasto pokazace vreme,upadljivo i napadno cutite na zavrsetak izgradnje 6 zgrada,zasto?

Lale gator

pre 12 godina

Znači konačno je završen moderni Skadar na Bojani! Naši graditelji su nadvisili i mitske prepreke pa su uspeli bez prinošenja žrtava da završe objekat. Šteta što ne ugradiše Mrkonjića u neki stub- to bi zaista bilo veoma korisno za srpsko graditeljstvo. Ali dobro, sada treba da nam kažu koliko je sve to koštalo a to treba izračunati- u redu, sačekaćemo. Ali neka odmah kažu do kada je trebalo da bude završen most i koliko je trebalo da košta. Pa da malo uporedimo te cifre...

Boki

pre 12 godina

Kako prvi most posle 40 godina!?!? A sta je sa onim mostovima koje ste porusili u Novom Sadu? Varadinska duga i most slobode? Izgleda da po gospodinu direktoru to nisu mostovi ili nisu na Dunavu.

Sen

pre 12 godina

Gospodine Predsednice!
Drago mi je kad cujem da se grade putevi a pogotovo mostovi. Mostovi imaju nesto specificno u sebi, oni spajaju !
Paradoksno je samo cinjenica da na jednoj strani se mostovi grade a na drugoj strani se mostovi i ceste blokiraju! Vi i vecina znaju o cemu pricam. Ako tezite da budete Predsednik svi srba, a ja u to ne sumnjam, onda vas molim kao sto je nekad Regan molio Gorbacova: gospodine Predsednice, sklanjajte barikade po cestama i mostovima koje su postavile
***

Te Kvondo

pre 12 godina

E stvarno smo baksuzi. Pa sad i ovaj most ne valja, ni ovaj na Adi, ni ovaj Obernovac - Surcin. Hajde da budemo realni, sta je Dr Voja Kostunica napravio da je ostalo za njegovog mandata, kada se sve sto valja privatizovalo. Pre toga je bila borba iza kulisa za vlast izmedju snaga mraka i opozicije.
Nismo ocarani ovom vlascu, ali dobro smo prosli u vremenu krize. Citam komentare i vidim da svako svoj problem prebacuje na drzavu, a nista pri tom ne radi za svoj interes. Treba organizovati ljude, pisati predloge i peticije, tuziti po privatnim tuzbama i polako ce sve doci na svoje mesto. Samo treba vremena i mnogo strpljenja i rada.

Sunce Slobode

pre 12 godina

"On je primetio da će biti mnogo onih koji će danas reći "šta ste čekali do sada".
"Ali, svi koji kritikuju moraju da imaju u vidu činjenicu da s našim susedima ne možemo da se poredimo. . . "


Ja, ja, ja, ja . . . nas'nice, jel' to zato sto smo lideri u regionu?

bgd

pre 12 godina

gradjani iz vojvodine nek vam je sa srecom, od srca se radujem sto cete imati koriti od ovog lepog mosta, i kao beogradjanin uopste nemam problem sto je finansiranje islo iz republickog budzeta za razliku od onih pojedinaca (ne samo iz vojvodine) kojima uvek nesto smeta kad se bilo sta gradi ili ulaze u Beograd.

jovan

pre 12 godina

Lepo je videti da se u Srbiji radi na poboljsnju infra strukture.Tadic je rekao da imamo zzadnjih dana nekih malih problema sa EU!!!Predsednice,nema EU problema sa Srbijom vec Srbija sa EU.Znam da je skoro kod svakog gradganina rak rana Kosovo,medgutim Kosovski problem se moze resiti za mesec dana.Ti si Predsednik Srbije i ti jedino mozes da sednes za pregovarackim stolom sa Kosovskim Premijerom i Kosovskim predsednikom,da procenis sta mi mozemo da dobijemo a sta da izgubimo,stavi te dve stvari na vagu i proceni zajedno sa svim relavantnim ciniocima u Srbiji sta treba ciniti.Ovakva pat pozicija ne vodi nicemu a niti ima koristi Srpski narod a takodger i Albanski narod.Ti kao Predsednik ne mozes da snosis nikakve posledice za izdaju Srpskih nacionalnih interesa,jer u to vreme kada se resavalo pitanje Kosova odnosno kada smo izgubili Kosovo nasom nepromisljenom politikom tadasnjeg Presedenika Slobodana,ti si bio na marginama politickih desavanja u to vreme.Ni jedna Vlada od 2000 godine ne moze da bude optuzena da je izgubila Kosovo.Okreni se Tadicu i pogledaj koliko zemalja je priznalo Kosovo i koliko ce jos zemalja to uraditi.Lepo kazes da taj most ce spajati Srbiju sa zemljama EU,ali isto tako mostove prijateljstva se mora graditi i sa Albanskim narodom na Kosovu,i to za pocetak putem privrede,putem regionalne saradnje,sporta i kulture.To treba uraditi Tadicu zbog nas a ne zbog EU,jer iako zivim u jednoj od zemalja EU ne slazem se da mi budemo clanice te organizacije koja se pretvorila u organizaciju gde samo tri zemlje donose odluke,a ostale clanice moraju da slusaju.Mozda nas narod nezna da clanstvo Svedske u EU kosta poreske obveznike Svedske oko 11 milijarde krona godisnje,da grci poslednjih dana mislim na obrazovane kadrove i na ljude koji su imali privatne firme napustaju svoju zemlju i putuju u zemljama koji snisu clanice EU,dakle Australija Novi Zeland,Norveska.Nasi ljudi trebaju da procitaju pazljivo sta je rekao Ceski presedenik o Eu pre mesec dana na jednoj konferenciji u Becu i onda cete i vi politicari i narod u Srbiji znati sta je eu i sta je jedinstvena valuta Evro.
Drago mi je da se grade savremeni putevi jer se tako stede ljudski zivoti,jer nama Srbima je dragocen svaki ljudski zivot,sobzirom da nam je nantalitet u drasticnom opadanju.

dukki

pre 12 godina

Sad zamisljam Obamu kako je otisao na autoput izmedju Oklahome i Teksasa gde je preko Red River-a zavrsen drugi deo mosta i ponosno govori amerikancima "e za ovo treba ziveti, ovo je uspeh" !!

Jel on pijan?

pre 12 godina

Brate ja cu da razumem predsednicu Svajcarske da se smara ne zna sta ce jer joj zemlja savrseno funkcionise pa moze da obilazi svecanosti po vrticima i otvara luna parkove ako hoce.. Ali ova nasa zemlja niti zna koje su joj granice, niti moze da kontrolise situaciju u okviru svojih granica, od dugova ne zna sta ce, ljudima seku struju, ide zime poskupljuje grejanje, ljudi be posla, a nas predsednik se slika pored mostova nazdravlja sa radnicima i ide na utakmice....

Miljan

pre 12 godina

Nasem narodu je potrebno objasniti da kad neko napravi most da je to dobro, da kad neko radi za njih da je to dobro, jel treba jos pojasniti zasto je most dobra stvar?

Veljkokg

pre 12 godina

Kada će gospodim prestati da se slika i pozira! Koji sad most, kakvi bakrači?

Pa austrici nam udaraju packe u sred Beograda, nemci i ameri pucaju po srbima na kosovu.... A gospodin Tadić na mostu!

Sad bi rekao nešto kad je već na mostu... ali plašim se da mi komentar neće objaviti.

Kako god bilo nema još mnogo vremena i mogućnosti za slikanje po ,,kapitalnim objektima,, JER narod srbije se ostri za glasanje! Jedva čekam dan kada ću ispraviti moju davno načinjenu izbornu grešku.

Lemi

pre 12 godina

KOlko ste ga samo zvakali i narod maltretirali sa 1 voznom trakom, 45 min sam ga prelazio u julu a kreno kao na odmor , doslo mi da se vratim kuci ,turisticka sezona zavrsena i sada daj da se slikamo sa gotovim mostom ,da ste ga zavrsili pre 5-6 god. pa da i razumem ****

finansijer

pre 12 godina

"Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) finansirala je 33,7 miliona evra za izgradnju novog mosta"
Nije tacno da je EBRD finansirala ovo,EBRD je samo dala kredit koji cemo mi vratiti sa kamatom.
Finansijer je Republika Srbija koja je uzela kredit od EBRDa,i taj kredit ce vratiti budzet Srbije,naravno sa kamatom,tako da u trosak morate uracunati i kamatu na taj kredit.
Dakle cela Srbija placa a samo vojvodina se gradi.I naravno oni su "diskriminsani" "u ropskom polozaju" i sta sve jos ne izmisljaju.
I onda ce da nam pricaju kako su oni razvijeniji,pa kako nece biti kad kad svi placamo njihov razvoj.

Relja

pre 12 godina

Tadicev stav je sam po sebi razumljiv, toliko odusevljenje moze da iskaze samo politicar koji je doprineo boljem standardu zivota naseg coveka.

kristina

pre 12 godina

U ovoj zemlji je lakse kritikovati nekoga zbog njegovih neuspeha nego ga pohvaliti zbog uspeha.Pitam se da li je moguce da svaku lepu stvar koja se desi ovoj zemlji pokvare neki ljudi svojim zlobnim komentarima.

Ena

pre 12 godina

Sistematska diskreditacija novoizgradjenih objekata samo pokazuje nedovoljnu izgradjnost opozicionih partnera svojim partijskim programima.

Bean

pre 12 godina

Most u Beškoj je otvarao i S.Milošević,tako da ili tu ima
nekoliko mostova,ili je taj rupa bez dna.
Otvaraće ga izgleda zilion puta.

Mitrovčanin

pre 12 godina

Predsedniče, molim Vas planirajte posetu Kosovskoj Mitrovici, jer kad je Pinki mogao da vidi Tita, zašto da ne omogućimo mojem detetu da vidi Vas???

Lidija

pre 12 godina

Ne vidim stvarno zasto se bunite sto su date pare za nesto sto ce poboljsati nasu vezu sa ostalim zemljama Evrope i uticati na bruto domaci proizvod.Jer nasa zemlja ulaze novac u nesto da bi joj se taj novac vratio na neki drugi nacin.

Bole

pre 12 godina

Ogorcenost i ozlojadjenost je jedna od glavnih tradicija srpskog naroda koju ne propustamo da pokazemo u sto vise navrata bilo da nam neko gradi mostove ili nas vodi u Evropsku uniju.

Svetlana

pre 12 godina

Dokle vise kriviti uspeh? do kad? aa pa dok parademokratske stranke ne budu prestale da krive sve ostale faktore za neuspehe sopstvenih ideoloskih ciljeva, jer krivljenje misli je najopasnije u vreme svetske ekonomske krize.

marijana

pre 12 godina

“Ovaj most je poslednja rec tehnike, najduzi na Dunavu, prvi ekoloski most, najsavremeniji materijali su korisceni, ..." a sta od svega toga zapravo nije tacno?

Dragan

pre 12 godina

A mi zivimo od danas do sutra razmisljajuci sta da jedemo i kako da skupimo pare da platimo sve obaveze kojima ste nas opteretili,dok vi sa nasim parama otvarate agencije ,putujete,pravite priredbe svakodnevno ,delite nase pare izmedju sebe bespomucno kao da smo mi milioneri a ne vi predsednice i svi vasi skolski drugovi i zasluzne drugarice.***

Vladimir LDP

pre 12 godina

Galerija a na svim slikama Tadic nigde se ne vidi most. E moji ljudi, ovako necemo nigde. Od njegove glave ne sme most da se prikaze i vidi kakav je. Samo njega slikate a ovamo pisete o most. Pa gde vam je taj most? Ja ga uopste ne vidim, vidim samo glavu Tadica. Isto kao sto ste vise slikali Djilasa nego most na Adi. Ovo nam je dokaz koliko smo potonuli kao drustvo, koliko nam je sve u politici, partijama i nekim virtuelnim stranama. Umesto da prikazete ono sto je bitno, most, vi nam prikazujete politicare, kao da nam ih i ovako nije dosta.

Дејан

pre 12 godina

"Завршили смо мост на Ади...Отварање моста нема везе са изборима" А ми треба да верујемо, а колико због тога морамо себе да замрзимо није битно!!!

Marko

pre 12 godina

Nije poenta da Tadic uziva u novom mostu, vec da ti isti gradjani shvate da su novi putevi i mostogradnja nesto sto nam uvecava bruto-domaci dohodak za barem duplo.

Nina

pre 12 godina

Moram da priznam da sam iznenadjena tolikom negativnoscu u stavu gradjana, treba imati sto vise novih i zavrsenih projekata koji ce omoguciti da sutra bolje zivimo, a ako je most jos "zelen" pa u toliko bolje.

Nemanja

pre 12 godina

Nas inzenjering je zavrsio taj most, nasi ljudi sa alatom su taj most napravili, dok se mi brinemo o teorijama zavere nama obrazovni i strucni kadrovi pomazu pri planiranju i izgradjni mosta, na to treba da se obrati paznja.

Tanja

pre 12 godina

Polako treba da se shvati da nije neophodno na svakom novom projektu upirati prstom prema nekome da bi se unizila verodostojna svrha projekta. To rade ljudi koji iza sebe nemaju rezultate.

Marija

pre 12 godina

Ako je zgradnja ovog mosta zaista deo predizborne kampanje zelim da svaka kampanja bude ovakva jer cemo u tom slucaju u rekordnom roku biti jedna od najuspesnijih drzava u Evropi.

Hana

pre 12 godina

Taj most je sagradjen za gradjane Srbije i normalno je da ce ga oni plate.Nisu ga Tadic i Mrkonjic sagradili za sebe licno pa da ga oni iz svog dzepa plate.

Miki SM

pre 12 godina

Ja zivim za taj dan kad cu uspeti zajedno sa mojim sunarodnicima da se oslobodim nevidljivog zatvora u kome zivimo.***
Gledao sam sinoc Trumanov sou,jako dobar film,neodoljivo me podseca na zemlju u kojoj zivim.***

Liberal

pre 12 godina

Ja ne vidim svrhu Tadicevog bavljenja politikom. Dok on otvara ono sto je trebalo otvoriti pre njegovih mandata, drzava koju vodi ne ume da zastiti 15ominutnu setnju.

Glas Naroda

pre 12 godina

Au coveka,pa kao da ga je on licno gradio!Kakav jeftin politicki marketing,kad nije u stanju da narodu koji mu je ukazao poverenje omoguci bolji zivot i ispuni data obecanja,ide i slika se po mostovima!Pa sa tudjim parama,svako moze da glumi gospodina!

zbunjen

pre 12 godina

Nikako ne mogu da razumem srpski fascinaciju sa mostogtsfnjom!? Najveci frajeri su oni sto grade mostovi... i izbori se dobijaju na mostovima. Pred svih izbora jedna od glavna tema, cak i posle Kosova, je koliko mostova su napravljeni, a koliko treba da se izgrade u buducnost.

Mislim da je Srbija jedina zemja gde se izbori resavaju sa mostovima. :)

Pozdrav

Branislav Zekic Zeka

pre 12 godina

Za ovakve fotke ziv mi Todor da nam odrzi prikladni govor.
Ima jedno mesto u Vojvodini, zove se Turija. Onomad pred
izbore u kukuruzistu je Sloba otvarao naftnu busotinu.
Mogla bi nasa Dika da tamo svrati da se slika!

Eva

pre 12 godina

Postoji jedna ogromna rupa u javnom misljenju u kojima glasine dominiraju i oblikuju to isto misljenje ljudi koje uopste ne zanima pravo cinjenicno stanje. Prosto i jednostavno informisite se ljudi pre nego sto pocnete da bacate bilo sta.

Ceca

pre 12 godina

S obzirom na to da nismo medju najrazvijenijim zemljama Evrope zaista je za svaku pohvalu to sto smo uspeli za kratko vreme da izgradimo dva mosta.

odelo si promenio al' ista si ti bitanga

pre 12 godina

Moderatorima za organizovane komentare iz SNS-a:Ljudi probajte da budete malo kreativniji,dajete im iste komentare kao za most na Adi..daj promnite malo.

Nikola

pre 12 godina

da li on zivi za ovakve stvari ili ne je krajnje nebitno, korisnost za nasu infrastrukturu se mora posmatrati jer sto smo izgradjeniji bolje funkcionisemo.

vezbamo se ekonomije do izbora

pre 12 godina

Ako je most zavrseno, gotovo i spreman je za predaju onda ne bi tebalo da se vidi u pozadini kranovi i skele.!?

007

pre 12 godina

gospodine tadicu nista vi ne pravite vec pozajmljujete novac i skupljate politicke poene time sto gradite puteve i mostove tudjim novcem koji ce nasa deca morati mucki da vracaju, a ne znam sta ste vi to korisno uradili za ovu drzavu i ovaj namuceni narod...

novosadjanin84

pre 12 godina

Ne tebra predsednice.... Za ovakve stvari ja zivim, jer sam gradjevinski inzenjer, ******
Nemoj se mesati u nas krvavi posao.

neocortex

pre 12 godina

"radimo sve deonice na putevima prema Makedoniji"
***
Septembra sam se vratio autom iz Grcke i nisam video ni jednog radnika niti masinu do Nisa.Tako je bilo i prosle godine.
Nema ni izmisljenog autoputa od Preseva do Levosoja koji je tvoj premijer otvaro jos pre dve godine!
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/Srbija/72141/Godi%C5%A1njica+Vlade+na+Koridoru+10.html

Tihana

pre 12 godina

Kada ćemo mostove među ljudima da gradimo? Baš šteta što fašisti preuzeše ,,slavu'' i medijsku pažnju do daljeg pa na most niko od građana ni ne obraća pažnju a kamoli da ga slavi....

doktor

pre 12 godina

Prvi put sam video da ni on ne veruje u uspeh na izborima,kaoi da mu je pomalo neprijatno sto je tu...Kako? Zna i on da mi znamo,pa je u jednom trenutku novinarki prilicno netipicno ,cak i drugarski pokusao da objasno da ovo nema veze sa kampanjom!

b2011

pre 12 godina

Gospodin predsenik je ofanzivno krenuo u predizbornu kampanju! Nema potrebe da ponavlja da on zivi za fotografisanje, kada svi mi to dobro znamo.

Ognjen

pre 12 godina

Na koje tacno ozbiljne probleme mislis? oces ja da ti kazem? novi mostovi kao i poboljsana insfrastruktura nam trebaju ko "leba", to sto ga predsednik ukrasava ko da je od zlata to je njegov fazon, ali kad kazes da postoje i ozbiljniji problemi, onda ne mozes da kazes da ovo nije jedno od resenja.

Milica

pre 12 godina

U nesto to ce da traje traje narednih 125 vredi ulagati,a normalno je da takvi radovi kostaju.Njih ne izvodi humanitarna organizacija.

Petar

pre 12 godina

Danas je izuzetan problem postavljati nove kriterijume napretka u nasoj zemlji jer se svaki nov nivo satanizuje od starih desnicarski elemenata koj8i dominiraju u staroj strukturi naseg drustva.

Pera

pre 12 godina

Hmm novi most? da li se svadjati oko vanzemaljaca koji su izasli iz piramida i sagradili nov most? ili konacno reci da su Srbi stvarno sposobni i preuzeti odgovornost za sve pozitivno i negativno u ovoj zemlji.

Tina

pre 12 godina

Ma potpuno smo ekolosko demokraticni sto se tice novih projekata, a sto brze postanemo svesni da moramo da napredujemo u infrastrukturi da bismo mogli da se igramo sa velikim igracima, to ce nam pre biti bolje.

Gojko

pre 12 godina

Mislim da je vredno reci samo da ce nam ova nova mostogradnja koju imamo u poslednje vreme pomoci da se bolje organizujemo samim tim dobijajuci veci dohodak.

Aleksandar

pre 12 godina

Ja zivim da vidim dolazak vanzemaljaca, koji ce poremetiti ovaj idiotski sistem vrednosti koga su zemljani izmislili i nabili svima na nos.

Mihailo

pre 12 godina

Skoro 12 godina ne mogu da zavrse srpski deo koridora X (duzina deonica smesna u odnosu na ono sto je vec postojalo u vidu "autoputa bratstva i jedinstva": Subotica-Novi Sad, Leskovac-Vranje i Niska Banja-Dimitrovgrad, svaka po cca 70-80km). Za poredjenja ne treba da idemo daleko -- pogledajte samo autoput Zagreb-Split u duzini od 466km (sve zavrseno u periodu 2001-2005. Nemojte mi reci da tamo nema teskih deonica kao sto su Sicevacka i Grdelicka klisura. Ili da su izmedju Novog Sada i Subotice nesavladivi planinski venci. Ili da voz Beograd-Nis ne ide brzinom kojom je isao krajem 19. veka. Dokle vise, ljudi, o cemu mi pricamo...

Graditelj

pre 12 godina

"Konacna vrednost radova bice poznata za dva-tri meseca". Ja sam vodio jedan petrohemijski project u jednoj od zemalja Beneluksa, po vrednosti mnogo veci od ovog mosta. Mi smo na kraju svakog dana znali u cent kolika je vrednost radova. Za tako nesto je potrebna odlicna organizacija, detaljno pracenje obavljenog posla i poredjenje sa planom, kao i organizovano knjigovodstvo.

Intelektualac u izgnanstvu

pre 12 godina

Sa jedne strane lepa vest da je jos jedan infrastrukturni objekat konacno zavrsen (ok, rok je bio 2008, ali boze moj - bolje ikad nego nikad).

Meni samo smeta sto umesto da se zavrsetak mosta ukratko stavi ad acta i kaze - ok, ovo je jos jedna kockica u kompletranju tih famoznih 150km puta kroz ravnicu ka Madjarskoj, o njemu se prica bezmalo tri meseca. Imam osecaj da je otvoren po cetvrti put.

Gdine Tadicu i ostali na vlasti, apelujem na vas da pogledate ko smo i gde smo - drzava bez ideje, upropastena kultura, ekonomija devastirana bez nade za oporavak, obrazovanje devalvirano(pogotovu za mlade), hvalimo se stvarima koje smo postizali pre 40+ godina...

S obzirom da smo vec izgubili svaku nadu/veru da mozete da pokrenete drzavu (da ste umeli, uradili bi to u prethodnih deset godina), nadam se da ce te bar uspeti da ocistite sopstvenu stranku (privucete obrazovane ljude, promovisete demokratiju i obrazovanje, uklonite konobare-predsednike opstina). Makar da nas zeludac ne boli kada vas gledamo...

mlekadzija

pre 12 godina

G. Predsednice kada cete I ZVANICNO DA OBJAVITE pocetak izborne kampanje??? P.S. Slikajte se sto manje sa O. Dulicem mnogo je fotogenican..

kiki

pre 12 godina

Lepi, a što si kasnio tri sata?Lepo je što je nikao novi most ali je ružno sve što prati otvaranje .Full demagogija,da nije tužno bilo bi smešno!

Milko

pre 12 godina

"U Srbiji se danas dešava mnogo fantastičnih stvari, o kojima je potrebno govoriti i pisati zbog građana i njihovog samopouzdanja. "

Gospodine Predsedniče, verujemo mi vama to za fantastične stvari, nego ako bi moglo nekako posla i hleba da se nadje, to bi bilo fantastičnije.

ognjen

pre 12 godina

Ova vlast je vise unistila nego sto je napravila, prodavane magle,to mu dodje gave medju oblacima a noge tumaraju po truloj privredi i unestenoj poljoprivredi. ovo su samo neki pojeni za izbore

no remorse

pre 12 godina

Samo jos ljudima recite da su ovo njihove pare za te mostove,auto-puteve I sl… za koje ste uzeli kredite po basloslovnim kamatama…koje neceti vi vracati nego narod srbije…

screwdriver

pre 12 godina

Mostovi su u ovom trenutku na nekom petom –sestom mestu po prioritetu u srbiji,narod je gladan gdine tadicu,nema posao ,I ko ga ima taj jedva sastavlja kraj sa krajem….ali posto vi resenja za to nemate jedina sansa za predizborna obecanja su vam par mostova koja cemo opet mi debelo platiti…I mozda kandidatura koja u praksi ne znaci apsolutno nista…

Миксер

pre 12 godina

Кампања!!! До њеног краја на том месту ће се сликати бар још 3 пута. Као и у Београду на оном историјском мосту од пола милијарди евра.

Djordje Vajfert

pre 12 godina

"Ovaj most je poslednja rec tehnike, najduzi na Dunavu, prvi ekoloski most, najsavremeniji materijali su korisceni, ..."

Pa dobro ljudi da li vi cujete sebe ? Pa taj most je originalno napravljen pre 36 godine (1975). Ovaj je ko jaje jajetu. Usput je i iste duzine. Sta je tu novo a nije bilo 1975 ?

Stvarno pocinjete da nas zasmejavate ! Da nije toliko otuzno.

gagigmaz

pre 12 godina

****
Da Srbija napokon ozivi, da vidim da je krenula da se dize iz blata. Da su gradjanke i gradjani slobodni u svojoj zemlji. Da imamo kredibilitet a ne nepotizam.
Posto sa vama nista kvalitetno nismo doziveli, sem urusavanja sistema koji je svakako krajnje nefunkcionalan, sad jos zivim da kazem zbogom i odem odavde.
Bruka i sramota!

MILOS 84

pre 12 godina

Veliki je psiholog ovaj nas predesednik, zaista ima lep i idilican govor, veoma je prijatan i kulturan,moze se reci simpatican, ali to ne znaci da on zna da vodi ovu drzavu...

dobar-los

pre 12 godina

Ovaj most bice jedan od glavnih aduta u predizbronoj kampnji, i pokusati da se predstavi ovom narodu kako se u Srbiji gradi i kako se Srbija razvija i tako se skrece paznja sa glavnih zivotnih problema kojje tiste ovaj narod....

Sofokle

pre 12 godina

Mosotvi su zaista potrebni Srbiji, i jeste ovaj most lep, ali Srbija ima mnogo vecih i ozbiljnijih problema, koje nisu ni pod tackom razno da ce se resiti u skorije vreme.

levoruk

pre 12 godina

I sad ce da pocnu hvalospevi o tome kako ova vlada radi, kako obnavlja zemlju itd, a to sto narod nema ni za hleb, to ovu vlast nije ni briga...

sasa

pre 12 godina

Za ovakve stvari zivi pa naravno koliku je proviziju strpao sebi u dzep eeee braleee ha ha ha ...da nije tuzno bilo bi smesno!!!

Gledaj tadicu narod ti gladuje .....mostove daj narodu posla da zaradi parce hleba!!!

hehe

pre 12 godina

Počeli predizborni slogani. "Za ovakve stvari živim"-Risbo. "Brisel pritiskao da se održi Parada"-Ivica...
Zanimljiva je činjenica da Bora govori o građevinama za vreme svoje vladavine; kao poslednji kineski car. Jednoga dana ćemo govoriti o njima kao o Ming vazama. Mrki Most, Borina Ćuprija i sl.

Skeledžija

pre 12 godina

Ja živim za ***. Most mi treba da stignem tamo. Kad bolje razmislim možda i ja ipak živim za ovakve stvari da bih dosao do one stvari.....

ja

pre 12 godina

Ti samo budi lep i slatko pričaj. Toliko su te razmazili tvoji drugovi iz partije da ni ne sanjaš kakva je prevara i lopovluk iza ovog mosta.

Tea

pre 12 godina

Sigurnost u gradjevinare i njihovu profesionalnost nikad nije bio problem, verujem da je problem samo koja je politicka partija pocela da gradi mostove i da obnavlja infrastrukturu.

Ivana

pre 12 godina

da narod gladuje a nama 60 posto ljudi funkcionalno nepismeno sa ne zeljom za bilo kakvo samoobrazovanje, kako onda bilo ko da te zaposli? najbitnije je izaci iz proklete apatije u koju nas postavlja nasa drevna tradicija politicke demagogije...

Jelena

pre 12 godina

Jel ima nesto u nasoj zemlji sto kad neko napravi nece se optuziti kao pranje para? koliko jos moramo da budemo pod diktaturom svi su protiv nas pa cak i nas rodjeni narod...

Krle

pre 12 godina

Mozda ovo i ne treba reci na ovakav nacin, ali smatram da je bolje obnoviti nov most dok se stari ne raspadne jer barem po meni pokazuje inicijativu u kojoj se vodi racuna o bezbednosti gradjana.

Cile

pre 12 godina

I opet ista prica, nesto novo se zavrsi sto po nekome je zasluzno da gori u medijskom paklu jer njegova partija nije nista slicno postigla, jer narod za vreme njegove vlasti nije mogao u prodavnici nista da nadje itd itd itd da ne duzim, ljubomnora je najgora ljudska osobina.

Posle Beške možeš peške

pre 12 godina

"Direktor 'Alpine' Bitmar Aluta je rekao da je most kod Beške prvi most na Dunavu izgrađen u Srbiji posle 40 godina." Pogrešno, to je Varadinska Duga u Novom Sadu, koja je kompletno podignuta posle bombardovanja 1999. godine. Inače, čestitke za novi most kod Beške svima koji zaslužuju čestitke.

Ivan Trajkovic

pre 12 godina

kad bi nam sve bilo kao mostovi :) salu na stranu, ovaj most je veoma bitan za ceo region i nije bitno da li ga otvara Tadic ili Dalaj lama...most je most...a to je druga prica sto su ljudi nezadovoljni finansijama pa iskaljuju bes na svakom i na svemu...znaci most je DOBRA stvar....

David

pre 12 godina

Iako je tuzno da toliko vremena treba da se kod nas nesto uradi, ipak je dobra vest da je ovaj most gotov. Samo mi je zapala za oko ona izjava gospodina koji je grandiozno izjavio da je ovo prvo most preko Dunava u Srbiji posle 40 godina. Cekajte a preko koje reke su napravljena 2 mosta u Novom Sadu koja su porusena za vreme bombardovanja?

Pozdrav od Makedonija

pre 12 godina

Ako je po necemu drzava Srbija lider u regionu, onda je to je po DEMAGOSKIM izjavama Predsednika Srbije!Aj sad, mozete kao i u vecinom slucajeva da lupate minuse zato sto ovo pisem iz Makedonije(iako i MENE se tice kad ce biti gotov Koridor 10 kroz Srbiju), al kao sto neko rece "ja zivim za ovakve izjave".Meni licno kad otvorim sajt B92(koji je stvarno dobar), ovakve izjave mi prolepsajavaju dan.Kad probije Grdcelicku Klisuru i kad meni dozvoli da za 3-4 sata stignem od moje granice do moje rodbine u Beogradu, nek se javi!!!

Dr Petrović @ Lale gator

pre 12 godina

Nemoj tako, Lale, da nije bilo žrtava.
U šta se računaju oni silni poginuli duž nedovršenog koridora 10?
Na čiju to dušu ide?
Prema tome, žrtava je bilo, svi su oni žrtvovani, za dobrobit.
Političara?

Aleden22

pre 12 godina

Volim da se ponekad nasalim sa drugarima koji su 2000te onako revnosno lupali u serpe, I pitam ih da li su ocekuvali da ce Mrka, mali Sloba I Tadic biti zajadno u vlasti 10 godina kasnije. Oni se samo smore I ne znaju sta da kazu :)

misterno

pre 12 godina

Za sve sto se u ovoj zemlji gradi,kupuje,na tenderima dobija pod ovom vlascu neko uzima debelu proviziju,a nakraju narod placa sve racune…8

Orvel

pre 12 godina

MOST PREKO DUNAVA U NOVOM SADU "Varadinski most" 2000 godina.
.Ukupna dužina mosta je 304,8 m. Radovi na terenu trajali su 105 kalendarskih dana.
Napravila MOSTOGRADNJA. TADA SRPSKA FIRMA SA SPSKIM RADNICIMA.
A da predsednik radi kao ostali svetski predsednici pa i kao sto je TITO radio a to je da ugovara poslove za NASU PRIVREDU? Ah da izvinjavam se, sada vise nema vremena idu izbori. VEROVATNO JE SLUCAJNO gradnja mosta kod Beske pomerena za 2 godine tj. kasnila da bi se slucajno SADA ZAVRSIO.(PRED IZBORE)

BABE

pre 12 godina

A pored predsednika vajni web developer sa istancanim osecajem za cistocu.
Svasta mogu da progutam ali "Postenog" Ekologa ne prastam.

Ljubisa Nikolovski

pre 12 godina

Da se ja pitam, ja bi proterao autobus ovuda! Nije to tako loše kao što izgleda
http://www.youtube.com/watch?v=bHRhV-yFQfY

lan

pre 12 godina

Nadam se da ce sledeci most izgraditi osobe koje diluju narkotike,navijacke grupe,huligani koi preete rusenjem onoga zasta nisu ulozili ni kap znoja,naravno sa lancima na nogama.Tad cete imati podrsku najveceg dela Srbije odnosno normalnih ljudi!

Vlada

pre 12 godina

Jednom maneken uvek maneken, samo je u jednom u pravu da moramo da pokazemo nasim susedima kako kod nas ne postoji alterantiva napretku i da centralizacija Beograda je samo fikcija na kojoj se bazira strana politika razdora Srbije.

hehe

pre 12 godina

Predsedniče golemi, ne znam za šta ti živiš i ne znam ko će sve i za šta da te kritikuje ili hvali, ali u vezi izgradnje u Srbiji znam jedno sigurno - svih ovih godina kada god sam bila na putevima (a i u gradovima je ista priča) - stalno srećem jednu te istu "under construction" scenu : gradnja je otpočela, mašine i danju i noću stoje naokolo, ako jedna mašina i 2 čoveka rade prosto se iznenadim!
A još više me pogodilo kad sam letos putovala po severu Bugarske, na +38.. I Bugari, jel, grade puteve, samo što sam kod njih na 50km puta po najvećem suncu i žegi videla 300 radnika KOJI RADE i ni jednu jedinu mašinu koja stoji parkirana pored puta.
A gde smo mi nekada bili naspram Bugarske..
meni je to sasvim dovoljno..

Olga

pre 12 godina

Dobro brate mnogo ga dramatizujes, to je samo novi most koji ce doprineti boljoj cirkulaciji saboracaja, medjutim to je solidan dokaz da su projekti moguci u ovoj zemlji bez flegmaticnog obecavanja boljeg sutra.

Pedja

pre 12 godina

Ocigledno u poslednje vreme vodimo abnti-mostovskui politiku? ajde da se zapitamo da li je zdravo imati toliko negativan stav prema svemu novoizgradjenom?

Tamara

pre 12 godina

Tadicu bih porucila da toliko ne preteruje u hvali, mada bih samo dodala da jeste koristan sto se tice nase bolje bruto dohotka, a kad i zeleznica bude obnovljena ima da cvetamo.

Mina

pre 12 godina

Ma daa toliko je lako ukrasti pare od Evropske banke, bre disu za vratom za svaki protraceni cent, sa druge strane da li stvarno miliste da nam se isplati da pogorsavamo odnose sa EU?