Ponedeljak, 19.09.2011.

14:46

Popović misli da je "Ćoki" Čović

Srđa Popović, advokat porodice Đinđić, misli da je Ćoki, koga je Miloš Simović naveo kao naručioca ubistva premijera Zorana Đinđića, u stvari Nebojša Čović.

Izvor: B92

Popoviæ misli da je "Æoki" Èoviæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

mlekadzija

pre 12 godina

Uopste ne ulazeci u sustinu stvari ko je narucio ubistvo Djindjica, niti braneci Covica, samo POStaVLJAM PITANJE KAKO JE MOGUCE DA JEDAN ADVOKAT MOZE DA IZNOSI OVAKO TESKE OPTUZBE A DA NIKO NE REAGUJE IZ TUZILASTVA, POLICIJE?
Ova izjava advokata porodice Djindjic je samo jos jedan dokaz da su neke osobe u ovoj zemlji oslobodjene obaveze da govore istinu odn. da za optuzbe podnesu valjane materijalne dokaze...Mogu da govore sta im je volja, da optuzuju koga god hoce bez straha da ce podnositi posledice za izreceno iako nije potkrepljeno. Bas lagodna pozicija na kojoj su mnogi profitirali poslednbjih deset godina a i vise.

reglia

pre 12 godina

kako da ocekujemo bilo kakve rezultate, presude, ispitivanja, hapsenja ili bilo sta kada ista banda koja je tada sedela kad je ubijen sedi i sada u tim sudovima pa i na vlasti. pa nije njima u interesu da sami sebe hapse...

!

pre 12 godina

... dok šef poslanika SRS Dragan Todorović smatra da je u pitanju "pokušaj vlasti da time skrene pažnju sa velikih problema u društvu".

A nerazjasnjeno ubistvo premijera nije jedan od velikih problema ???

Bre

pre 12 godina

Vrlo je interesantna pojava i sto 21st Century snima film povodom ubistva Djindjica pod imenom "Placenici". Cisto da plasiraju svoju verziju price, koja naravno moze da bude daleko od istine. Premijera je u januaru sledece godine, nadam se da ce nase tuzilastvo biti brze.

Posmatrac, NL

pre 12 godina

Covic je klasican DB lik, a za vreme one krize na jugu Srbije, ko zna koliko prilika je imao da postane mnogo dobar drugar sa tetoviranim i ko zna koje sve dilove da razradi. Vidim da ima onih koji se pitaju koji je motiv? Pa vrlo jednostavan - hteo je da bude kalif umesto kalifa. Taj covek je oduvek bio ambiciozno bolestan i pun sebe, ubedjen da je najsposobniji i najpametniji. Zbog svog ega je i izbacen iz SPS-a, ali tad nije imao tetoviranog u rukavu...

Vladimir LDP

pre 12 godina

Vreme je da saznamo istinu. Imamo svedoke, ljude koji su u to do guse bili umesani, kao i same egzekutore. Ako nam je pravosudje nezavisno ne vidim da postoji mogucnost da napokon ne saznamo koji politicari iz tadasnje vlasti i opozicije su u dosluhu sa egzekutorima pripremali i odobravali taj atentat. Nadam se da ce neko konacno da ispita Kostunicu i njegove ljude (ako do sada vec nisu) i vidi sta oni imaju da kazu i potom uporedi sa svim ostalim iskazima i dokazima, odma ce se videti da li lazu i da li i koliko su umesani... Ali treba ispitati. Hajmo nezavisni tuzioci, da vas vidim na delu.

Cubrilo

pre 12 godina

Pobogu ljudi da li vi citate uopste tekst? Kako su Djindjica ubili njegovi kada Covic uopste nije bio njegova stranka, on ima svoju stranku koja je zajedno sa 16 drugih cinila koaliciju DOS, nikakve on veze sa Djindjicem nema, a ostali koji se pominju, Mikelic, Tomic, Bulatovic itd. SVE KOSTUNICINI LJUDI pa na kraju i sam Kostunica. Tehnicki deo posla znamo ko je uradio, i oni su osudjeni, a mislim da je i politicka pozadina sve jasnija i ociglednija, ma koliko su mukotrpno radili na tome od 2005 do 2007 da je prikriju ona isplivava i iznosi svo djubre koje je tu bilo sakriveno i pokriveno...

če ge

pre 12 godina

cela politička struktura srbije je jedan veliki komad sive eminencije....svi su ušemljeni i povezani. samo čoveku koji ima IQ broja cipela to nije jasno.

mirko

pre 12 godina

Čuo sam izjavu S.Popovića i Nebojše Čovića,a jučer sam pročitao tekst u Blicu.Mislim da je Simović u svojoj izjavi ciljao na Čovića što ne znači da je govorio istinu,međutim iznenadilo me je što Čović ne osporava izjavu Simovića ,nego tvrdi da je to nadimak nekog drugog i on misli da mu podmeću neki iz Vlade formirane 2003.Prema onom što se moglo čuti i pročitati to su pre svih Č.Jovanović i D.Mihajlović koji su ga i ranije pominjali.
Kada je reč o Šešelju i njegovima ,on nikad nije krio da se sreo sa Legijom na auto-putu i da mu je ovaj nudio zaštitu i skrivanje od Tribunala.Više puta je izjavio da mu je drago što se desio taj atentat,a izvršioca je uporedio sa G.Principom.I Koštunica ,koji javno nije likovao,sa svojim okruženjem uradio je mnogo da Đinđića predstavi kao izdajnika i kriminalca koga i treba ubiti.
Neki pominju Đinđićev plan za rešenje problema KiM kao razlog ubistva,kao da su zaboravili da je taj plan najžešće napao baš Koštunica i njegov tim za propagandu.
Lično mislim da i Čović nije čist i da je kao čovek bez skurpula mogao biti u svemu pa i u tome ako je naslutio da bi mogao profitirati.

Katarina

pre 12 godina

Drzavo oglasi se, moli Te tvoj narod!!! Obecali smo mu kad smo ga sahranjivali da cemo raditi na istini..Pa toliko je zasluzio od nas.

Sherlock

pre 12 godina

Za one koji bolje pamte: pok. Premijer je par dana ranije izneo svoj predlog o podeli Kosova i za isti dobio podršku Nemačke (čitaj EU); Proizvođač limenki iz predgrađa je oduvek važio za američkog čoveka !? Kakvi zemunci, i ini likovi ... zna se ko vedri i oblači na globalnom nivou; Novinari-istraživači, analitičari i slični, ajmo malo više "analitike". Kome ne odgovara podela Kosova (ni tad ni sad) ? 2+2=4 ili možda nije ?

Trustno1

pre 12 godina

Covic? hahaha meni to izgleda smesno. samo iz razloga sto ne postoji motiv. Djindjicevo ubistvo ima komplikovanu pozadinu. mislim da je sve krenulo od spolja. pa preko Legije ( koji je koketirao sa vise bezbednosnih sluzbi van zemlje), Seselja i ekipe koja je trebala da preuzme vlast koja bi radila upravo za te spolja. zemunci su samo egzekutori. to je moje misljenje, i mislim da nisam puno pogresio.

Ilke

pre 12 godina

Daleko od toga da ga branim, ali neverovatno koliko ovi DS-ovci i LDP-ovci jednostavno ZELE da krivac bude Kostunica. I kad im se kaze da je Covic, oni opet ubedjuju sami sebe da je Kostunica. I Cezara je ubio njegov najblizi.

handsinashes

pre 12 godina

Ne znam šta se desilo, ne znamo istinu i možemo samo da nagađamo. Veliki problem u Srbiji je činjenica da mediji daju preveliku pažnju izjavama kriminalaca tokom sudskih procesa (ko je iole upućen u način na koji funkcioniše naše pravosuđe zna da SVAKO koje optužen i za najmanje prekršajno, a kamoli krivično delo da bar dva različita iskaza, a što je delo ozbiljnije, to su fantazije sve veće i veće, naravno tome kumuju advokati i njihove veze sa veštacima , tužilaštvom i sudijama, čast izuzecima). Trebalo bi odvaliti po pet godina dodatno za svako lažno svedočenje. Suviše iskustva imam da bih uzeo zdravo za gotovo to što ova dva kriminalca navode u izjavama koje su im pisali advokati. Sudnice se u slučaju organizovanog kriminala pretvaraju u govrnice koje okrivljeni koriste ne bi li pomenuli svakoga ko bi istragu proširio i time njima usporio proces. Nikada mi Čović nije bio simpatičan, ali ajde ljudi da se ne zamajavamo, zna se ko je profitirao iz atentata.

Coki

pre 12 godina

Сад одједном Човић наручиоц убиства. Одакле сад то ? Где сте били све ове године да га оптужите него то баш сада, када се прави моћна Звезда одједном Човић наручио убиство. Много сте ми сумњиви ...

Tarik-pasha

pre 12 godina

Šeki! Dribleru i orlusino srpska, svoj haski kavez, ako ga ikad napustis, zamenices drugim domace proizvodnje. Radovi na otklanjanju zla u Srbiji, kao sto vidis, su u toku.

dr Feelgood

pre 12 godina

@Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.
(MilosM, 19. septembar 2011 15:13)

Slažem se potpuno! Mislim da bi konačno i "nosači kovčega" mogli da budu malo ispitani! Koja je ovo zemlja, pa oni mafijaši sa Sicilije će uskoro dolaziti ovde na obuku, uffff...!
(Rozenkrojcer, 19. septembar 2011 15:51)

Sta vama dvojici covek koji nije pao s Marsa kao vas dvojica, da poruci posle ovih nebuloza u kojima se dopunjujete i podrzavate.
Za jeftinija sedista na vrhu stadiona milioniti put: "Nosaci kovcega" su danima pod zakletvom u specijalnom sudu svedocili. To isto su satima radili i pred skupstinskim odborom. Dali su milijardu izjava svim medijima koji su ih na tu temu nesto pitali. Jel dovoljno vise?

Daca Faca

pre 12 godina

Plašim se da je naša aktuelna vlast duboko ogrezla u kriminal i da možda nikada sa sigurnošću nećemo znati ko su nalogodavci atentata na pokojnog premijera. Možda će ubice odgovarati ali ne i ljudi bliski državnom vrhu.

kuljanin

pre 12 godina

Vi koji ste protumačili da se iza nadimka "Ćoki" krije Šešelj, da li ste možda propustili deo u Simovićevoj izjavi u kom se kaže da je "Ćoki" ČLAN VLADE, neko iz vlasti, da je uticajan u Vladi, itd? Kako se u taj opis sad uklapa Šešelj?

Orhan

pre 12 godina

Ja koliko znam nadimak "ĆORAVI" ima jedan drugi, svima nama poznat čova (a nije Čović!), a koji nije bio član vlade (bar neposredno)...

nije tata ubio

pre 12 godina

Znaci veliki Djindjicevi obozavaoci: Seselj, pok.Milosevic i Kostunica,
su potpuno nevini u celoj prici, nikad culi za atentat, nemaju pojma ni o cemu, potpuno neobavesteni dok je mesecima pre ubistva cela Srbija brujala da se nesto slicno sprema, a Seselj i Tomislav Nikolic zadovoljno insinuirali o tome?
Meni izgleda da ovaj (ne)zasticeni svedok zapravo sluzi samo da zastiti gore navedene osvedocene patriJote i antihaski lobi, koji su udruzenim snagama uklonili predmet svojih nesanica.

helen

pre 12 godina

Okay, Covic narucio, a koje trazio od Covica da naruci???? e to je pitanje za glavni zgoditak.Ako pogledamo ko je profitirao najvise vidimo da je to Miloseviceva partija, koja je kao bila porazena, a sada upravljaju najvecim bogatstvima Srbije.

nikkola

pre 12 godina

U ovoj zemlji postoje razne mafije, drumska, duvanska, građevinska, energetska, lekalrska, pravosudna, itd. Ali sve su to filijale glavne mafije koja caruje ovom državom još od Apisa - menjajući periodično ime i radeći sve pod izgovorom bezbednosti države.

Pera

pre 12 godina

Pa da li je ovo normalno, samo u Srbiji se ovakve stvari iznose u javnost. Sta sad sprecava Covica da pobegne iz zemlje ako je stvarno kriv.
Mada ne verujem da on ima veze sa tim, ranije je bio Kostunica, sad Covic, sutra ce biti Volt Dizni, neko ovo radi da se nikad ne bi saznala istina.

Nishlija

pre 12 godina

Nebojsa Covic i Cedomir Jovanovic su naredili rusenje zgrade u Silerovoj !!
(Saki73, 19. septembar 2011 16:09
Vidi Saki Cedomir Jovanovic je seo na poligraf i pokazalo se da je cist u celoj prici oko atentata.Koliko je Ceda trn u oko cele bratije mogli su da ga uhapse VdrK&CO za vreme njihovog mandata cak je i bilo pokushaja ( shverc 600kg heroina.. ) NIJE USPELO ! Niko ne pominje "likvidaciju" Duce i Kuma i mogucu povezanost sa Cokijem!... Znaci Saki kazesh da je i "LIMENKA" bio idejni vodja rushenja shilerove !??! A ja mislio opravdano pobesneli Zivkovic,Ceda,Korac,Natasha... uz podrshku svih gnevnih gradjana ove zemlje! Tada uhapsismo ce2, tada otkrismo ko je ubio Stambolica, tada reshismo Ibarsku , i zadasmo udarac organizovanom kriminalu...Nemoj Cedu da spominjesh u kontekstu zaverenika Saki73 on to definitivno nije.Tu "ciglu" nemoj da nam prodajesh plz ! Vidish da ga nema ni u Simovicevom iskazu.

policijska akademija

pre 12 godina

OK. Jasno je ko je bio protiv Đinđića ( zapravo njegovih mera) u DOS-u. O tome se već godinama govori i piše, a nešto je i očigledno. Veliki deo njih su DB-ovi službenici, po raznim osnovama. Ali, mene daleko više zanima ko je iz tadašnjeg DS-a bio protiv Đinđića ( a da nije ex-član Vuksanović, ) ? Jer, ako je istragu ranije kočio Koštunica, ko i šta sadašnju vlast sputava da istraži političku pozadinu ubistva ?

ds

pre 12 godina

Covic ima veze sa ubistvom premijera koliko i Harvey Oswald sa ubistvom Kennedy-a.
Zamajavaju narod zbog izbora,i skrecu paznju sa trenutno katastrofalnih stvari koje nam se desavaju.

VL

pre 12 godina

Nije ovo prvi put da se Čović pominje kao osoba koa je makar znala za ubistvo, ako ne i nešto više. Nije ovo nikakvo iznenađenje, iznenađenje je zašto sudovi ništa ne rade po ovom pitanju, mada ni to nije iznenađenje u Srbiji.

Aleksandar

pre 12 godina

Istražite malo zašto 2003. niko iz Živkovićeve vlade nije hteo da ode na proslavu 4. jula u američku ambasadu. To je diplomatski gaf bez presedana, a svi su se potrudili da prođe nezapaženo. I Amerikanci.

LEKTOR

pre 12 godina

@(njihovi i njini, 19. septembar 2011 16:22)

Borislav Mikelić nikada nije bio premijer Republike Srpske, već Republike Srpske Krajine! Potrudi se da bar prepišeš kako treba.

nenad

pre 12 godina

(deNiro, 19. septembar 2011 15:30)
Ako Kostunica nema veze sa time,zasto odbija da se pojavi pred sudom kao svedok?Njegove price da je to politicki proces protiv njega su smesne jer on nije optuzen,vec sud namerava da ga pozove kao svedoka...Zasto Kostunica trazi spisak sa pitanjima pre gostovanja televizijama?To je skoro rekla voditeljka RTS-a u cijoj emisiji je bio gost. Da se ne plasi mozda nekog nezgodnog pitanja u vezi Djindjicevog ubistva?

bucko

pre 12 godina

Pa secate li se europejca Tome Nikolica na mitingu SRS-a.."ako neko vidi Zorana Djindjica neka mu kazu da je i Tito imao problema sa nogom pred smrt"...

Grale

pre 12 godina

Za sada imamo Čovića, kliku oko DSS-a i kliku oko radiklala. Svi ovi ljudi ne moraju biti direktni nalogodavci, i to se iz svedočenja optuženih vidi. Zemunci su sa njima igrali igre, dozirali informacije, širili lažne vesti, tražili podršku za svoje akcije, a na kraju su došli do toga da su dobili prećutni blagoslov od svih koje sam naveo. Nije ovo klasično plaćeno ubistvo, gde se neko od ovih likova pojavio s parama i naručio ubistvo od Legije i Spasojevića. Ne, ovde su zemunci hteli da ubiju premijera da ih ne bi hapsili zbog ubistava, od Stambolića pa nadalje, zbog izručenja Hagu i zbog kriminala. A imali su informacije da im sve ovo Đinđić sprema. Onda su dobili široki konsenzus za svoje nedelo, koji su skupljali na sastancima sa Tomićem, Bulatovićem, Šešeljom, Čovićem, Mikelićem...i obezbeđivali sebi pozicije i amnestiju kod eventualne nove vlasti posle ubistva i prevrata. Videli smo i za vreme pobune JSO kako je to išlo. Svi ovi ljudi su našli deo svog INTERESA u ovom ubistvu. I svi su znali da će se dogoditi. Verujem da ćemo u narednim godinama saznati ko je sve još znao za ubistvo, a pre svega istražiti ulogu Mirjane Marković i njenog sina.

BGD

pre 12 godina

deNiro,
zaboravili ste i da prokomentariste nesto malo o "narkomanu" Cedi kao sto uvek cinite u komentarima gde se pominje vest o politickoj pozadini ubistva premijera Djindjica.
Kako je izborni stab DSS-a?

spavac

pre 12 godina

Uf,uf..kakva ekipa,pa bilo je i ranije price da je Spasojevic bio kod Seselja da ovaj pokrene demonstracije...naravno Toma Nikolic i Vucic nisu imali pojima o tome.

katica

pre 12 godina

Svako ko je hteo da zna, znao je. Na sastancima DOSa od 18 lidera 2 nisu htela LUSTRACIJU ko je to? Koštunica i Čović. Srbija će nastaviti da propada jer bez lustracije nije moguće promeniti NAČIN VLADANJA u našoj državi.

Milos

pre 12 godina

Pa jos Bagzi je Covica oznacio kao njhovog coveka u Vladi Srbije koji je znao za atentat. I NISTA se po tome nije uradilo ? Jedino je Covicu po dogovoru nalozeno da ode iz politike i ugasi svoju stranku. Ko zataskava ceo slucaj? Zasto je Silerova srusena posle 3 dana jer je ona bila pravi ARHIV celog zemunskog klana ciem je sve otislo u prah i pepeo?? ODGOVORI I NEZAVISNA ISTRAGA

Saki73

pre 12 godina

Nebojsa Covic i Cedomir Jovanovic su naredili rusenje zgrade u Silerovoj !!
Van svakog rezona ( makar se meni tako cini ) ... saznacemo vrlo brzo da li su oni najvise odgovorni posle Kostunice i Ace Tomica ...

Goca

pre 12 godina

Covic i jeste bolesno ambiciozan i prepreden do daske...
Uzasno je bitno da se razjasni sve, koliko zbog samog Djindjica i njegove dece, toliko i zbog same Srbije. Nadam se da ce Srdja da istraje.

njihovi i njini

pre 12 godina

@ Ivo Andrić: "Zeko"

NJEGOVI ? A "čiji" su ovi ? Đinđićevi ili Dejanovi ?

"Blic tvrdi da su na tom spisku Todorović, bivši premijer Republike Srpske Borislav Mikelić, bivši načelnik Kontraobaveštajne službe Aco Tomić, bivši direktor BIA Rade Bulatović, bivši predsednik SRJ i lider DSS Vojislav Koštunica i Zoran Šami iz te stranke, kao i lider SRS Vojislav Šešelj."

Miki Rubiroza

pre 12 godina

Po mom misljenju sve se desilo kao u cuvenom filmu/knjizi"Orjent Eksrpres". Svima im je smetao, svi su bili ukljuceni na ovaj ili na onaj nacin, pa zato i dan danas niko nije odgovarao za ovaj zlocin sem direktni izvrsioci. Ovoj zemlji ni pet Poaro-a nebi pomogli.

Djordje

pre 12 godina

Javni servisi, repriziranje serija, zaglupljivanje, našminkani voditelji, sigurni političari. Sve je tako glamurozno. Samo ponekad izleti neka koska iz te čorbetine i shvatimo kakvi su ljudi iza scene i na sceni. Posle gde je poverenje, gde je aktivizam. Pa, tu je negde. Aktivno gledamo kakav ološ postoji. Voleo bih da se neko seti "Otporove" nalepnice na kojoj je pisalo "Samo vas gledamo". Ima u Srbiji normalnih ljudi, ne treba gubiti nadu da ćeš upoznati normalne ljude. Ali javni život Srbije pokazuje užasno ružne stvari. Da li namerno poznatim ljudima traže začkoljice, ili je nekome u interesu da kreira jedno zastrašujuće javno mnjenje, ja ne znam. Znam da ima ljudi koji su imuni na sve to i voleo bih da spadam u njih. Samo mi je žao što se neki osećaju obeshrabreno i što lako mogu da se poljuljaju. Sećam se sa puno nostalgije kraja osamdesetih koje sam jedva dočekao. Pružala se neka nova nada, futurizam je učinio svoje da se od 2000. godine očekuju neke velike promene. 2000. jeste bio 5. oktobar. Danas je 2011. Voleo bih da se pacovi zakopaju a da se na medijsku scenu vrati taj futurizam, muzika i filmovi iz osamdesetih. Voleo bih da se baci još jedna udica nade u budućnost, da se ljudi motivišu za promene nabolje.

Zacudjen

pre 12 godina

Nije mi jasno da neko sme da iznese ovoliko teske i uzasne optuzbe na neciji racun i to bez dokaza.

Znaci, ako se neko nije slagao sa Djindjicevom politikom, odmah je sumnjiv i potencijalni ubica? Evo, ni ja se nisam slagao, niti mi je imalo bio simpatican, pa to ne znaci da bih i pomislio da taj covek treba da bude ubijen, ili bilo sta lose da mu se desi.

Novine su postale neverovatno ubojito oruzje danas. Jace od bilo kog drugog. Ne bi smele da se daju ovakve izjave, bez ikakvog dokaza...

Dragorad

pre 12 godina

A tolike godine je bilo Koštunica pa Koštunica kad ono medjutim Ćoki. Zna se sa kime se Ćoki družio, ko je lobirao baš za njega kao naslednika Djindjića i čiji je čovek bio. E sad samo da saznamo ko je tačno i zbog čega dao naredbu za rušenje Šilerove kao i šta je Čeda radio nekoliko puta tamo u društvu tada najjačih narkodilera u ovom delu sveta i po čijem nalogu im je išao u posetu kada su ležali u zatvoru godinu dana pre atentata.
Klupko se odmotava, lagano ali sigurno

afirmator

pre 12 godina

Pa dobro... Za 5 god ce izaci neka nova informacija i tako... SVI znamo da od ovoga nema nista i da niko nikad nece dovesti na optuzenicku klupu Kostunicu i co.

(Vlast)a

pre 12 godina

Znaci:svi petlovi koji su zakukurikali o koncentracionoj vladi nacionalnog spasa su malo pozurili,ali nisu zavrsili u loncu.U Srbiji nema pravde cak ni za tradicionalne izreke.
Inace, i dalje verujem da se ovde dogodilo mnogo toga kao u "Ubistvu u Orijent ekspresu",ali bez Poaroa,a advokatu Popovicu verujem sve na rec jer me do sada nije izneverio,sto ne mogu da kazem za bilo koga na srpskoj politickoj sceni.

bezimena

pre 12 godina

U redu, Čoki je N. Čović, ali poverovati da je on NARUČILAC atentata je krajnje naivno. "Službe", nerazmontirane, koje i dalje, iz ko zna kog podzemlja, rade na postavljanju pogrešnih znakova na putu, bi morale da smisle nešto mnogo pametnije!

raja babeja

pre 12 godina

Nagradno pitanje: Šta mislite koliko dugo će M.S. ostati pri ovoj priči i ako ostane, koliko dugo će još poživeti, makar bio i u zatvoru u samici??
I da li će se sad javiti vajna spomenuta g-da, naročito neobavešteni doktor nauka koji je, eto onomad, podigao onoliku halabuku oko svog svedočenja po ovom istom predmetu. Ili ćemo opet videti da su i on, a i mnogi drugi, nedodirljivi za pravdu u ovom sistemu.
Nadam se da, ako su krivi, pravda će ih stići makar u sedmom kolenu.

alekandar

pre 12 godina

Ako nista,bar smo saznali jos jedan nadimak Milorada Ulemeka Lukovica Ceme Sarenog,no dobro,ko zna,mozda je decko u pravu,cudno je jedino da se ne spominje Alen Dals,Huver,ono Udruzenje Gradjana "Minitmen" iz prjateljskog nam Teksasa.Bagra pokusava da se vadi.

vladimir vaki vasiljevic

pre 12 godina

poznavao sam pokojnog Djindjica , neverovatno korektan covek je bio....sramota je da ovolike godine neobjavljuje narucilac ko god da je . taj je upucao sve nas Srbe ,ne samo Zorana Djindjica...sad smo osudjeni glad ,bedu i muku:((

deNiro

pre 12 godina

Uvek je bitan tajming.Pitanje.Zasto bas sad?Da to nema veze sa izborima i kampanjom?Prica koja se servira o politickoj pozadini ubistva i perfidno usmerava ka Kostunici,je prica za malu decu.Posto znaju da covek nema veze s'tim iskopali su "cokija"koji je gle cuda blizak sa istim.kljucna pitanja su:zasto nije izvrsen uvidjaj ubistva,zasto nisu radile kamere na zgradi vlade,ko se iz Djindjicevog okruzenja druzio i poslovao sa zemuncima a narocito s'Chumetom i dva kljucna,ko je dao nalog da se srusi Silerova i kako i zasto su likvidirani Kum i Siptar.

Mikan

pre 12 godina

Koliko se secam, Covic je napsano izbacen iz vlade Kostunice. Zasto, zbog ideologije ili neceg drugog. Zasto se sve ovo drzi u fijoci.....Otvorite vec jednom ovu policisku drzavu i pocnite masovna hapsenja lopova. NIje valjda Dzaja nas najveci lopov, covek koji je imao para ko blata od 1964 godine.

Da postoji volja

pre 12 godina

Da nasi ZAISTA zele da rese slucaj, mogli bi zamoliti prijatelje iz nesvrstanih zemalja koji su bili na samitu u Beogradu da koriste njihove usluge, a koje su koristili i Amerikanci i primene je na Legiji i iz njega mogu izvuci sve.

atza87

pre 12 godina

I da, do sada niko nikad nije pomenuo to, niko ga nije priveo a ti kao advokat valjda znas da te detalje ne bi smeo da iznosis u medije dok se ne zavrsi spor.. HAHAHAH kako neko pokusava da naskodi Zvezdi ...

mr B

pre 12 godina

...i sta sada? najgore je sto ce se voda tako zamutiti da se nikada vise nece moci utvrditi cinjenice (kao i sa ubistvom kenedija). na kraju ce ispasti da su vanzemaljci ubili djindjica, a citav slucaj ce biti prosledjen molderu i skali...

MilosM

pre 12 godina

Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.

Ivo Andrić: "Zeko": "...iz Železnika, sela kraj Beograda..."

pre 12 godina

"To su samo neke načelne tvrdnje", rekao je Popović."

Ne, gospodine Popoviću, nisu to načelne tvrdnje. U pitanju su teške optužbe, pod imenom i prezimenom. Uzgred, moram primetiti da se ove današnje "načelne tvrdnje", nažalost, poklapaju sa izjavom Dejana Mihajlova (šefa kabineta Koštunice dok je bio premijer), u kojima Mihajlov govori da su "Đinđića ubili njegovi".

Na kraju, reći ću da sam skeptik, i da, u skladu s tim, ne verujem da će se imena pravih naručilaca atentata na premijera Đinđića neće bilo kada obelodaniti.

Joao

pre 12 godina

Izgleda da Zvezda mora da trazi drugo resenje za finansiranje...

Znamo li mi ko je Nebojsa Covic? Da li je radio za svoj ili za jos neciji racun? Ko je hteo vecu kontrolu nad srpskom vladom i zasto?

Da li cemo ikada saznati?

Rozenkrojcer

pre 12 godina

@Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.
(MilosM, 19. septembar 2011 15:13)

Slažem se potpuno! Mislim da bi konačno i "nosači kovčega" mogli da budu malo ispitani! Koja je ovo zemlja, pa oni mafijaši sa Sicilije će uskoro dolaziti ovde na obuku, uffff...!

Babo

pre 12 godina

Joj kosije kakvu drzavu imate sva vladajuca garnitura vam je od bivsih Udbasa.Ima ih i kod nas na kosovu i megju albancima samo su uspavani i cekaju zeleno svetlo.blago vama i nama Babo

Ludi Milojko

pre 12 godina

Opa, znaci Covic je "narucio" Djikija kod gospodina Legije sa kim su zajedno bili na jugu Srbije i uz csicu pravili planove!! Kakav je problem utvrditi istinu?? Simovic je u zatvoru gospodin Legija takodje, Bugzy je dostupan nadajmo se i Cora (Covic)!! Suocimo ih sve lepo pa da vidimo!!

sveta

pre 12 godina

Teske reci. Zbog cega bi Covic ucestvovao u ubistvu Djindjica? A doticni inace nije izbijao iz kabineta americkog ambasadora. Tesko da ce mo ikada saznati punu istinu.

adam

pre 12 godina

Pa dobro, kao pravi novinari što niste pozvali Čovića da čujete šta on ima da kaže na ovo svedočenje. Ispade da se od četvrtka vrti iskaz koji ga tereti za naručivanje ubistva premijera a niko se nije setio njega da pita??? Il, možda nije dostupan???

Markoni

pre 12 godina

Coki, doktor pravnih nauka, dragi Aco, dragi Rade, cora iz Haga koji je expresno pobegao u Hag najavivsi krvavo prolece, dama sa cvetom u kosi koja je naprasno otisla u Podmoskovlje par dana pred atentat, lepi Bora iz RSK , da se ne nebrajamo vise , pise sve u objavljenom clanku.
Cekamo samo da vidimo sta nam je presvetli velikomucenik i opozicionar Tomislav mislio kada je na mitingu porucio Zoranu kako je i Tito pred smrt copao na jednu nogu, jer ipak je Tomislav bivsi kum Udbasa Seselja core iz Haga.
Cekamo imena jos par laznih popova , par laznih akademika sa srenjoskolskim obrazovanjem , par laznih novinara pa da se zaokruzi spisak.
Potom svima dati novi format papira A3 da napisu imena njihovih nadredjenih koji su im napravili takozvane karijere u Srbiji predstavlaljuci nam ih kao politicare, akademike, popove i novinare.
Da ne budemo naivni jer zaista nismo, Cora nije kapacitet da bilo sta odlucuje sam, Cora je samo pipak produzene ruke i sitna potrosna roba.
Cekamo A3 format.

sašo

pre 12 godina

kad se desilo ubistvo Djindjića imao sam 29god.Nakon ubistva su pričali Legija stoji kao počinilac taj dan,a za političara svi su sumnjali u Čovića i Koštunicu kao neke koji su bili upoznati!Beše to 2003g,loša godina za nas u Srbiji!

Mark

pre 12 godina

to i ptice na grani znaju, ali tuzilastvo ne cini svoje.
pa zar u insajderu pre par godina i V.Ilic nije da izjavu da je odneo pismo koje je dobio od pripadnika zemunskog klana Covicu, koji mu je odgovorio: "ne brini, to su moji momci..."

Nenad

pre 12 godina

Protiv Djindjica je su to vreme bili Covic, Isakov, Dinkic, Micunovic, V Ilic i naravno Kostunica a sa Djindjicem su bili Korac, Milovanovic, Batic i Canak dok se za ostale nije moglo reci sa sigunoscu za koga su. Covic se jeste isticao u napadima na Djindjica i moguce da je on odabran od strane grupe da pregovara sa atentatorima.

drasko

pre 12 godina

Za mene licno nista, novo...Taj lik je oduvek izazivao sumnju,pogotovo njegovo ponasanje pre i nakon ubistva a zatim i povlacenje iz javnog zivota.Bice tu svega i svacega ovo je tek pocetak.

uhhhhhh

pre 12 godina

Auuuuu, kakve optužbe, uh smrzao sam se...
Istinu, samo istinu hoću, da znamo ko nam je likvidirao premijera, niko ne sme biti zaštićen.

Markoni

pre 12 godina

Coki, doktor pravnih nauka, dragi Aco, dragi Rade, cora iz Haga koji je expresno pobegao u Hag najavivsi krvavo prolece, dama sa cvetom u kosi koja je naprasno otisla u Podmoskovlje par dana pred atentat, lepi Bora iz RSK , da se ne nebrajamo vise , pise sve u objavljenom clanku.
Cekamo samo da vidimo sta nam je presvetli velikomucenik i opozicionar Tomislav mislio kada je na mitingu porucio Zoranu kako je i Tito pred smrt copao na jednu nogu, jer ipak je Tomislav bivsi kum Udbasa Seselja core iz Haga.
Cekamo imena jos par laznih popova , par laznih akademika sa srenjoskolskim obrazovanjem , par laznih novinara pa da se zaokruzi spisak.
Potom svima dati novi format papira A3 da napisu imena njihovih nadredjenih koji su im napravili takozvane karijere u Srbiji predstavlaljuci nam ih kao politicare, akademike, popove i novinare.
Da ne budemo naivni jer zaista nismo, Cora nije kapacitet da bilo sta odlucuje sam, Cora je samo pipak produzene ruke i sitna potrosna roba.
Cekamo A3 format.

Mikan

pre 12 godina

Koliko se secam, Covic je napsano izbacen iz vlade Kostunice. Zasto, zbog ideologije ili neceg drugog. Zasto se sve ovo drzi u fijoci.....Otvorite vec jednom ovu policisku drzavu i pocnite masovna hapsenja lopova. NIje valjda Dzaja nas najveci lopov, covek koji je imao para ko blata od 1964 godine.

Rozenkrojcer

pre 12 godina

@Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.
(MilosM, 19. septembar 2011 15:13)

Slažem se potpuno! Mislim da bi konačno i "nosači kovčega" mogli da budu malo ispitani! Koja je ovo zemlja, pa oni mafijaši sa Sicilije će uskoro dolaziti ovde na obuku, uffff...!

Mark

pre 12 godina

to i ptice na grani znaju, ali tuzilastvo ne cini svoje.
pa zar u insajderu pre par godina i V.Ilic nije da izjavu da je odneo pismo koje je dobio od pripadnika zemunskog klana Covicu, koji mu je odgovorio: "ne brini, to su moji momci..."

adam

pre 12 godina

Pa dobro, kao pravi novinari što niste pozvali Čovića da čujete šta on ima da kaže na ovo svedočenje. Ispade da se od četvrtka vrti iskaz koji ga tereti za naručivanje ubistva premijera a niko se nije setio njega da pita??? Il, možda nije dostupan???

uhhhhhh

pre 12 godina

Auuuuu, kakve optužbe, uh smrzao sam se...
Istinu, samo istinu hoću, da znamo ko nam je likvidirao premijera, niko ne sme biti zaštićen.

MilosM

pre 12 godina

Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.

Ludi Milojko

pre 12 godina

Opa, znaci Covic je "narucio" Djikija kod gospodina Legije sa kim su zajedno bili na jugu Srbije i uz csicu pravili planove!! Kakav je problem utvrditi istinu?? Simovic je u zatvoru gospodin Legija takodje, Bugzy je dostupan nadajmo se i Cora (Covic)!! Suocimo ih sve lepo pa da vidimo!!

vladimir vaki vasiljevic

pre 12 godina

poznavao sam pokojnog Djindjica , neverovatno korektan covek je bio....sramota je da ovolike godine neobjavljuje narucilac ko god da je . taj je upucao sve nas Srbe ,ne samo Zorana Djindjica...sad smo osudjeni glad ,bedu i muku:((

drasko

pre 12 godina

Za mene licno nista, novo...Taj lik je oduvek izazivao sumnju,pogotovo njegovo ponasanje pre i nakon ubistva a zatim i povlacenje iz javnog zivota.Bice tu svega i svacega ovo je tek pocetak.

Milos

pre 12 godina

Pa jos Bagzi je Covica oznacio kao njhovog coveka u Vladi Srbije koji je znao za atentat. I NISTA se po tome nije uradilo ? Jedino je Covicu po dogovoru nalozeno da ode iz politike i ugasi svoju stranku. Ko zataskava ceo slucaj? Zasto je Silerova srusena posle 3 dana jer je ona bila pravi ARHIV celog zemunskog klana ciem je sve otislo u prah i pepeo?? ODGOVORI I NEZAVISNA ISTRAGA

Ivo Andrić: "Zeko": "...iz Železnika, sela kraj Beograda..."

pre 12 godina

"To su samo neke načelne tvrdnje", rekao je Popović."

Ne, gospodine Popoviću, nisu to načelne tvrdnje. U pitanju su teške optužbe, pod imenom i prezimenom. Uzgred, moram primetiti da se ove današnje "načelne tvrdnje", nažalost, poklapaju sa izjavom Dejana Mihajlova (šefa kabineta Koštunice dok je bio premijer), u kojima Mihajlov govori da su "Đinđića ubili njegovi".

Na kraju, reći ću da sam skeptik, i da, u skladu s tim, ne verujem da će se imena pravih naručilaca atentata na premijera Đinđića neće bilo kada obelodaniti.

Nenad

pre 12 godina

Protiv Djindjica je su to vreme bili Covic, Isakov, Dinkic, Micunovic, V Ilic i naravno Kostunica a sa Djindjicem su bili Korac, Milovanovic, Batic i Canak dok se za ostale nije moglo reci sa sigunoscu za koga su. Covic se jeste isticao u napadima na Djindjica i moguce da je on odabran od strane grupe da pregovara sa atentatorima.

sašo

pre 12 godina

kad se desilo ubistvo Djindjića imao sam 29god.Nakon ubistva su pričali Legija stoji kao počinilac taj dan,a za političara svi su sumnjali u Čovića i Koštunicu kao neke koji su bili upoznati!Beše to 2003g,loša godina za nas u Srbiji!

mr B

pre 12 godina

...i sta sada? najgore je sto ce se voda tako zamutiti da se nikada vise nece moci utvrditi cinjenice (kao i sa ubistvom kenedija). na kraju ce ispasti da su vanzemaljci ubili djindjica, a citav slucaj ce biti prosledjen molderu i skali...

Aleksandar

pre 12 godina

Istražite malo zašto 2003. niko iz Živkovićeve vlade nije hteo da ode na proslavu 4. jula u američku ambasadu. To je diplomatski gaf bez presedana, a svi su se potrudili da prođe nezapaženo. I Amerikanci.

Goca

pre 12 godina

Covic i jeste bolesno ambiciozan i prepreden do daske...
Uzasno je bitno da se razjasni sve, koliko zbog samog Djindjica i njegove dece, toliko i zbog same Srbije. Nadam se da ce Srdja da istraje.

Joao

pre 12 godina

Izgleda da Zvezda mora da trazi drugo resenje za finansiranje...

Znamo li mi ko je Nebojsa Covic? Da li je radio za svoj ili za jos neciji racun? Ko je hteo vecu kontrolu nad srpskom vladom i zasto?

Da li cemo ikada saznati?

Djordje

pre 12 godina

Javni servisi, repriziranje serija, zaglupljivanje, našminkani voditelji, sigurni političari. Sve je tako glamurozno. Samo ponekad izleti neka koska iz te čorbetine i shvatimo kakvi su ljudi iza scene i na sceni. Posle gde je poverenje, gde je aktivizam. Pa, tu je negde. Aktivno gledamo kakav ološ postoji. Voleo bih da se neko seti "Otporove" nalepnice na kojoj je pisalo "Samo vas gledamo". Ima u Srbiji normalnih ljudi, ne treba gubiti nadu da ćeš upoznati normalne ljude. Ali javni život Srbije pokazuje užasno ružne stvari. Da li namerno poznatim ljudima traže začkoljice, ili je nekome u interesu da kreira jedno zastrašujuće javno mnjenje, ja ne znam. Znam da ima ljudi koji su imuni na sve to i voleo bih da spadam u njih. Samo mi je žao što se neki osećaju obeshrabreno i što lako mogu da se poljuljaju. Sećam se sa puno nostalgije kraja osamdesetih koje sam jedva dočekao. Pružala se neka nova nada, futurizam je učinio svoje da se od 2000. godine očekuju neke velike promene. 2000. jeste bio 5. oktobar. Danas je 2011. Voleo bih da se pacovi zakopaju a da se na medijsku scenu vrati taj futurizam, muzika i filmovi iz osamdesetih. Voleo bih da se baci još jedna udica nade u budućnost, da se ljudi motivišu za promene nabolje.

VL

pre 12 godina

Nije ovo prvi put da se Čović pominje kao osoba koa je makar znala za ubistvo, ako ne i nešto više. Nije ovo nikakvo iznenađenje, iznenađenje je zašto sudovi ništa ne rade po ovom pitanju, mada ni to nije iznenađenje u Srbiji.

Grale

pre 12 godina

Za sada imamo Čovića, kliku oko DSS-a i kliku oko radiklala. Svi ovi ljudi ne moraju biti direktni nalogodavci, i to se iz svedočenja optuženih vidi. Zemunci su sa njima igrali igre, dozirali informacije, širili lažne vesti, tražili podršku za svoje akcije, a na kraju su došli do toga da su dobili prećutni blagoslov od svih koje sam naveo. Nije ovo klasično plaćeno ubistvo, gde se neko od ovih likova pojavio s parama i naručio ubistvo od Legije i Spasojevića. Ne, ovde su zemunci hteli da ubiju premijera da ih ne bi hapsili zbog ubistava, od Stambolića pa nadalje, zbog izručenja Hagu i zbog kriminala. A imali su informacije da im sve ovo Đinđić sprema. Onda su dobili široki konsenzus za svoje nedelo, koji su skupljali na sastancima sa Tomićem, Bulatovićem, Šešeljom, Čovićem, Mikelićem...i obezbeđivali sebi pozicije i amnestiju kod eventualne nove vlasti posle ubistva i prevrata. Videli smo i za vreme pobune JSO kako je to išlo. Svi ovi ljudi su našli deo svog INTERESA u ovom ubistvu. I svi su znali da će se dogoditi. Verujem da ćemo u narednim godinama saznati ko je sve još znao za ubistvo, a pre svega istražiti ulogu Mirjane Marković i njenog sina.

Dragorad

pre 12 godina

A tolike godine je bilo Koštunica pa Koštunica kad ono medjutim Ćoki. Zna se sa kime se Ćoki družio, ko je lobirao baš za njega kao naslednika Djindjića i čiji je čovek bio. E sad samo da saznamo ko je tačno i zbog čega dao naredbu za rušenje Šilerove kao i šta je Čeda radio nekoliko puta tamo u društvu tada najjačih narkodilera u ovom delu sveta i po čijem nalogu im je išao u posetu kada su ležali u zatvoru godinu dana pre atentata.
Klupko se odmotava, lagano ali sigurno

katica

pre 12 godina

Svako ko je hteo da zna, znao je. Na sastancima DOSa od 18 lidera 2 nisu htela LUSTRACIJU ko je to? Koštunica i Čović. Srbija će nastaviti da propada jer bez lustracije nije moguće promeniti NAČIN VLADANJA u našoj državi.

bucko

pre 12 godina

Pa secate li se europejca Tome Nikolica na mitingu SRS-a.."ako neko vidi Zorana Djindjica neka mu kazu da je i Tito imao problema sa nogom pred smrt"...

deNiro

pre 12 godina

Uvek je bitan tajming.Pitanje.Zasto bas sad?Da to nema veze sa izborima i kampanjom?Prica koja se servira o politickoj pozadini ubistva i perfidno usmerava ka Kostunici,je prica za malu decu.Posto znaju da covek nema veze s'tim iskopali su "cokija"koji je gle cuda blizak sa istim.kljucna pitanja su:zasto nije izvrsen uvidjaj ubistva,zasto nisu radile kamere na zgradi vlade,ko se iz Djindjicevog okruzenja druzio i poslovao sa zemuncima a narocito s'Chumetom i dva kljucna,ko je dao nalog da se srusi Silerova i kako i zasto su likvidirani Kum i Siptar.

sveta

pre 12 godina

Teske reci. Zbog cega bi Covic ucestvovao u ubistvu Djindjica? A doticni inace nije izbijao iz kabineta americkog ambasadora. Tesko da ce mo ikada saznati punu istinu.

Nishlija

pre 12 godina

Nebojsa Covic i Cedomir Jovanovic su naredili rusenje zgrade u Silerovoj !!
(Saki73, 19. septembar 2011 16:09
Vidi Saki Cedomir Jovanovic je seo na poligraf i pokazalo se da je cist u celoj prici oko atentata.Koliko je Ceda trn u oko cele bratije mogli su da ga uhapse VdrK&CO za vreme njihovog mandata cak je i bilo pokushaja ( shverc 600kg heroina.. ) NIJE USPELO ! Niko ne pominje "likvidaciju" Duce i Kuma i mogucu povezanost sa Cokijem!... Znaci Saki kazesh da je i "LIMENKA" bio idejni vodja rushenja shilerove !??! A ja mislio opravdano pobesneli Zivkovic,Ceda,Korac,Natasha... uz podrshku svih gnevnih gradjana ove zemlje! Tada uhapsismo ce2, tada otkrismo ko je ubio Stambolica, tada reshismo Ibarsku , i zadasmo udarac organizovanom kriminalu...Nemoj Cedu da spominjesh u kontekstu zaverenika Saki73 on to definitivno nije.Tu "ciglu" nemoj da nam prodajesh plz ! Vidish da ga nema ni u Simovicevom iskazu.

Miki Rubiroza

pre 12 godina

Po mom misljenju sve se desilo kao u cuvenom filmu/knjizi"Orjent Eksrpres". Svima im je smetao, svi su bili ukljuceni na ovaj ili na onaj nacin, pa zato i dan danas niko nije odgovarao za ovaj zlocin sem direktni izvrsioci. Ovoj zemlji ni pet Poaro-a nebi pomogli.

BGD

pre 12 godina

deNiro,
zaboravili ste i da prokomentariste nesto malo o "narkomanu" Cedi kao sto uvek cinite u komentarima gde se pominje vest o politickoj pozadini ubistva premijera Djindjica.
Kako je izborni stab DSS-a?

nenad

pre 12 godina

(deNiro, 19. septembar 2011 15:30)
Ako Kostunica nema veze sa time,zasto odbija da se pojavi pred sudom kao svedok?Njegove price da je to politicki proces protiv njega su smesne jer on nije optuzen,vec sud namerava da ga pozove kao svedoka...Zasto Kostunica trazi spisak sa pitanjima pre gostovanja televizijama?To je skoro rekla voditeljka RTS-a u cijoj emisiji je bio gost. Da se ne plasi mozda nekog nezgodnog pitanja u vezi Djindjicevog ubistva?

nikkola

pre 12 godina

U ovoj zemlji postoje razne mafije, drumska, duvanska, građevinska, energetska, lekalrska, pravosudna, itd. Ali sve su to filijale glavne mafije koja caruje ovom državom još od Apisa - menjajući periodično ime i radeći sve pod izgovorom bezbednosti države.

helen

pre 12 godina

Okay, Covic narucio, a koje trazio od Covica da naruci???? e to je pitanje za glavni zgoditak.Ako pogledamo ko je profitirao najvise vidimo da je to Miloseviceva partija, koja je kao bila porazena, a sada upravljaju najvecim bogatstvima Srbije.

če ge

pre 12 godina

cela politička struktura srbije je jedan veliki komad sive eminencije....svi su ušemljeni i povezani. samo čoveku koji ima IQ broja cipela to nije jasno.

kuljanin

pre 12 godina

Vi koji ste protumačili da se iza nadimka "Ćoki" krije Šešelj, da li ste možda propustili deo u Simovićevoj izjavi u kom se kaže da je "Ćoki" ČLAN VLADE, neko iz vlasti, da je uticajan u Vladi, itd? Kako se u taj opis sad uklapa Šešelj?

Babo

pre 12 godina

Joj kosije kakvu drzavu imate sva vladajuca garnitura vam je od bivsih Udbasa.Ima ih i kod nas na kosovu i megju albancima samo su uspavani i cekaju zeleno svetlo.blago vama i nama Babo

Saki73

pre 12 godina

Nebojsa Covic i Cedomir Jovanovic su naredili rusenje zgrade u Silerovoj !!
Van svakog rezona ( makar se meni tako cini ) ... saznacemo vrlo brzo da li su oni najvise odgovorni posle Kostunice i Ace Tomica ...

Pera

pre 12 godina

Pa da li je ovo normalno, samo u Srbiji se ovakve stvari iznose u javnost. Sta sad sprecava Covica da pobegne iz zemlje ako je stvarno kriv.
Mada ne verujem da on ima veze sa tim, ranije je bio Kostunica, sad Covic, sutra ce biti Volt Dizni, neko ovo radi da se nikad ne bi saznala istina.

spavac

pre 12 godina

Uf,uf..kakva ekipa,pa bilo je i ranije price da je Spasojevic bio kod Seselja da ovaj pokrene demonstracije...naravno Toma Nikolic i Vucic nisu imali pojima o tome.

Katarina

pre 12 godina

Drzavo oglasi se, moli Te tvoj narod!!! Obecali smo mu kad smo ga sahranjivali da cemo raditi na istini..Pa toliko je zasluzio od nas.

Ilke

pre 12 godina

Daleko od toga da ga branim, ali neverovatno koliko ovi DS-ovci i LDP-ovci jednostavno ZELE da krivac bude Kostunica. I kad im se kaze da je Covic, oni opet ubedjuju sami sebe da je Kostunica. I Cezara je ubio njegov najblizi.

policijska akademija

pre 12 godina

OK. Jasno je ko je bio protiv Đinđića ( zapravo njegovih mera) u DOS-u. O tome se već godinama govori i piše, a nešto je i očigledno. Veliki deo njih su DB-ovi službenici, po raznim osnovama. Ali, mene daleko više zanima ko je iz tadašnjeg DS-a bio protiv Đinđića ( a da nije ex-član Vuksanović, ) ? Jer, ako je istragu ranije kočio Koštunica, ko i šta sadašnju vlast sputava da istraži političku pozadinu ubistva ?

!

pre 12 godina

... dok šef poslanika SRS Dragan Todorović smatra da je u pitanju "pokušaj vlasti da time skrene pažnju sa velikih problema u društvu".

A nerazjasnjeno ubistvo premijera nije jedan od velikih problema ???

ds

pre 12 godina

Covic ima veze sa ubistvom premijera koliko i Harvey Oswald sa ubistvom Kennedy-a.
Zamajavaju narod zbog izbora,i skrecu paznju sa trenutno katastrofalnih stvari koje nam se desavaju.

Sherlock

pre 12 godina

Za one koji bolje pamte: pok. Premijer je par dana ranije izneo svoj predlog o podeli Kosova i za isti dobio podršku Nemačke (čitaj EU); Proizvođač limenki iz predgrađa je oduvek važio za američkog čoveka !? Kakvi zemunci, i ini likovi ... zna se ko vedri i oblači na globalnom nivou; Novinari-istraživači, analitičari i slični, ajmo malo više "analitike". Kome ne odgovara podela Kosova (ni tad ni sad) ? 2+2=4 ili možda nije ?

raja babeja

pre 12 godina

Nagradno pitanje: Šta mislite koliko dugo će M.S. ostati pri ovoj priči i ako ostane, koliko dugo će još poživeti, makar bio i u zatvoru u samici??
I da li će se sad javiti vajna spomenuta g-da, naročito neobavešteni doktor nauka koji je, eto onomad, podigao onoliku halabuku oko svog svedočenja po ovom istom predmetu. Ili ćemo opet videti da su i on, a i mnogi drugi, nedodirljivi za pravdu u ovom sistemu.
Nadam se da, ako su krivi, pravda će ih stići makar u sedmom kolenu.

njihovi i njini

pre 12 godina

@ Ivo Andrić: "Zeko"

NJEGOVI ? A "čiji" su ovi ? Đinđićevi ili Dejanovi ?

"Blic tvrdi da su na tom spisku Todorović, bivši premijer Republike Srpske Borislav Mikelić, bivši načelnik Kontraobaveštajne službe Aco Tomić, bivši direktor BIA Rade Bulatović, bivši predsednik SRJ i lider DSS Vojislav Koštunica i Zoran Šami iz te stranke, kao i lider SRS Vojislav Šešelj."

Da postoji volja

pre 12 godina

Da nasi ZAISTA zele da rese slucaj, mogli bi zamoliti prijatelje iz nesvrstanih zemalja koji su bili na samitu u Beogradu da koriste njihove usluge, a koje su koristili i Amerikanci i primene je na Legiji i iz njega mogu izvuci sve.

(Vlast)a

pre 12 godina

Znaci:svi petlovi koji su zakukurikali o koncentracionoj vladi nacionalnog spasa su malo pozurili,ali nisu zavrsili u loncu.U Srbiji nema pravde cak ni za tradicionalne izreke.
Inace, i dalje verujem da se ovde dogodilo mnogo toga kao u "Ubistvu u Orijent ekspresu",ali bez Poaroa,a advokatu Popovicu verujem sve na rec jer me do sada nije izneverio,sto ne mogu da kazem za bilo koga na srpskoj politickoj sceni.

bezimena

pre 12 godina

U redu, Čoki je N. Čović, ali poverovati da je on NARUČILAC atentata je krajnje naivno. "Službe", nerazmontirane, koje i dalje, iz ko zna kog podzemlja, rade na postavljanju pogrešnih znakova na putu, bi morale da smisle nešto mnogo pametnije!

Tarik-pasha

pre 12 godina

Šeki! Dribleru i orlusino srpska, svoj haski kavez, ako ga ikad napustis, zamenices drugim domace proizvodnje. Radovi na otklanjanju zla u Srbiji, kao sto vidis, su u toku.

atza87

pre 12 godina

I da, do sada niko nikad nije pomenuo to, niko ga nije priveo a ti kao advokat valjda znas da te detalje ne bi smeo da iznosis u medije dok se ne zavrsi spor.. HAHAHAH kako neko pokusava da naskodi Zvezdi ...

afirmator

pre 12 godina

Pa dobro... Za 5 god ce izaci neka nova informacija i tako... SVI znamo da od ovoga nema nista i da niko nikad nece dovesti na optuzenicku klupu Kostunicu i co.

nije tata ubio

pre 12 godina

Znaci veliki Djindjicevi obozavaoci: Seselj, pok.Milosevic i Kostunica,
su potpuno nevini u celoj prici, nikad culi za atentat, nemaju pojma ni o cemu, potpuno neobavesteni dok je mesecima pre ubistva cela Srbija brujala da se nesto slicno sprema, a Seselj i Tomislav Nikolic zadovoljno insinuirali o tome?
Meni izgleda da ovaj (ne)zasticeni svedok zapravo sluzi samo da zastiti gore navedene osvedocene patriJote i antihaski lobi, koji su udruzenim snagama uklonili predmet svojih nesanica.

Coki

pre 12 godina

Сад одједном Човић наручиоц убиства. Одакле сад то ? Где сте били све ове године да га оптужите него то баш сада, када се прави моћна Звезда одједном Човић наручио убиство. Много сте ми сумњиви ...

Zacudjen

pre 12 godina

Nije mi jasno da neko sme da iznese ovoliko teske i uzasne optuzbe na neciji racun i to bez dokaza.

Znaci, ako se neko nije slagao sa Djindjicevom politikom, odmah je sumnjiv i potencijalni ubica? Evo, ni ja se nisam slagao, niti mi je imalo bio simpatican, pa to ne znaci da bih i pomislio da taj covek treba da bude ubijen, ili bilo sta lose da mu se desi.

Novine su postale neverovatno ubojito oruzje danas. Jace od bilo kog drugog. Ne bi smele da se daju ovakve izjave, bez ikakvog dokaza...

LEKTOR

pre 12 godina

@(njihovi i njini, 19. septembar 2011 16:22)

Borislav Mikelić nikada nije bio premijer Republike Srpske, već Republike Srpske Krajine! Potrudi se da bar prepišeš kako treba.

mirko

pre 12 godina

Čuo sam izjavu S.Popovića i Nebojše Čovića,a jučer sam pročitao tekst u Blicu.Mislim da je Simović u svojoj izjavi ciljao na Čovića što ne znači da je govorio istinu,međutim iznenadilo me je što Čović ne osporava izjavu Simovića ,nego tvrdi da je to nadimak nekog drugog i on misli da mu podmeću neki iz Vlade formirane 2003.Prema onom što se moglo čuti i pročitati to su pre svih Č.Jovanović i D.Mihajlović koji su ga i ranije pominjali.
Kada je reč o Šešelju i njegovima ,on nikad nije krio da se sreo sa Legijom na auto-putu i da mu je ovaj nudio zaštitu i skrivanje od Tribunala.Više puta je izjavio da mu je drago što se desio taj atentat,a izvršioca je uporedio sa G.Principom.I Koštunica ,koji javno nije likovao,sa svojim okruženjem uradio je mnogo da Đinđića predstavi kao izdajnika i kriminalca koga i treba ubiti.
Neki pominju Đinđićev plan za rešenje problema KiM kao razlog ubistva,kao da su zaboravili da je taj plan najžešće napao baš Koštunica i njegov tim za propagandu.
Lično mislim da i Čović nije čist i da je kao čovek bez skurpula mogao biti u svemu pa i u tome ako je naslutio da bi mogao profitirati.

Daca Faca

pre 12 godina

Plašim se da je naša aktuelna vlast duboko ogrezla u kriminal i da možda nikada sa sigurnošću nećemo znati ko su nalogodavci atentata na pokojnog premijera. Možda će ubice odgovarati ali ne i ljudi bliski državnom vrhu.

alekandar

pre 12 godina

Ako nista,bar smo saznali jos jedan nadimak Milorada Ulemeka Lukovica Ceme Sarenog,no dobro,ko zna,mozda je decko u pravu,cudno je jedino da se ne spominje Alen Dals,Huver,ono Udruzenje Gradjana "Minitmen" iz prjateljskog nam Teksasa.Bagra pokusava da se vadi.

Trustno1

pre 12 godina

Covic? hahaha meni to izgleda smesno. samo iz razloga sto ne postoji motiv. Djindjicevo ubistvo ima komplikovanu pozadinu. mislim da je sve krenulo od spolja. pa preko Legije ( koji je koketirao sa vise bezbednosnih sluzbi van zemlje), Seselja i ekipe koja je trebala da preuzme vlast koja bi radila upravo za te spolja. zemunci su samo egzekutori. to je moje misljenje, i mislim da nisam puno pogresio.

Cubrilo

pre 12 godina

Pobogu ljudi da li vi citate uopste tekst? Kako su Djindjica ubili njegovi kada Covic uopste nije bio njegova stranka, on ima svoju stranku koja je zajedno sa 16 drugih cinila koaliciju DOS, nikakve on veze sa Djindjicem nema, a ostali koji se pominju, Mikelic, Tomic, Bulatovic itd. SVE KOSTUNICINI LJUDI pa na kraju i sam Kostunica. Tehnicki deo posla znamo ko je uradio, i oni su osudjeni, a mislim da je i politicka pozadina sve jasnija i ociglednija, ma koliko su mukotrpno radili na tome od 2005 do 2007 da je prikriju ona isplivava i iznosi svo djubre koje je tu bilo sakriveno i pokriveno...

dr Feelgood

pre 12 godina

@Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.
(MilosM, 19. septembar 2011 15:13)

Slažem se potpuno! Mislim da bi konačno i "nosači kovčega" mogli da budu malo ispitani! Koja je ovo zemlja, pa oni mafijaši sa Sicilije će uskoro dolaziti ovde na obuku, uffff...!
(Rozenkrojcer, 19. septembar 2011 15:51)

Sta vama dvojici covek koji nije pao s Marsa kao vas dvojica, da poruci posle ovih nebuloza u kojima se dopunjujete i podrzavate.
Za jeftinija sedista na vrhu stadiona milioniti put: "Nosaci kovcega" su danima pod zakletvom u specijalnom sudu svedocili. To isto su satima radili i pred skupstinskim odborom. Dali su milijardu izjava svim medijima koji su ih na tu temu nesto pitali. Jel dovoljno vise?

Posmatrac, NL

pre 12 godina

Covic je klasican DB lik, a za vreme one krize na jugu Srbije, ko zna koliko prilika je imao da postane mnogo dobar drugar sa tetoviranim i ko zna koje sve dilove da razradi. Vidim da ima onih koji se pitaju koji je motiv? Pa vrlo jednostavan - hteo je da bude kalif umesto kalifa. Taj covek je oduvek bio ambiciozno bolestan i pun sebe, ubedjen da je najsposobniji i najpametniji. Zbog svog ega je i izbacen iz SPS-a, ali tad nije imao tetoviranog u rukavu...

Orhan

pre 12 godina

Ja koliko znam nadimak "ĆORAVI" ima jedan drugi, svima nama poznat čova (a nije Čović!), a koji nije bio član vlade (bar neposredno)...

Vladimir LDP

pre 12 godina

Vreme je da saznamo istinu. Imamo svedoke, ljude koji su u to do guse bili umesani, kao i same egzekutore. Ako nam je pravosudje nezavisno ne vidim da postoji mogucnost da napokon ne saznamo koji politicari iz tadasnje vlasti i opozicije su u dosluhu sa egzekutorima pripremali i odobravali taj atentat. Nadam se da ce neko konacno da ispita Kostunicu i njegove ljude (ako do sada vec nisu) i vidi sta oni imaju da kazu i potom uporedi sa svim ostalim iskazima i dokazima, odma ce se videti da li lazu i da li i koliko su umesani... Ali treba ispitati. Hajmo nezavisni tuzioci, da vas vidim na delu.

handsinashes

pre 12 godina

Ne znam šta se desilo, ne znamo istinu i možemo samo da nagađamo. Veliki problem u Srbiji je činjenica da mediji daju preveliku pažnju izjavama kriminalaca tokom sudskih procesa (ko je iole upućen u način na koji funkcioniše naše pravosuđe zna da SVAKO koje optužen i za najmanje prekršajno, a kamoli krivično delo da bar dva različita iskaza, a što je delo ozbiljnije, to su fantazije sve veće i veće, naravno tome kumuju advokati i njihove veze sa veštacima , tužilaštvom i sudijama, čast izuzecima). Trebalo bi odvaliti po pet godina dodatno za svako lažno svedočenje. Suviše iskustva imam da bih uzeo zdravo za gotovo to što ova dva kriminalca navode u izjavama koje su im pisali advokati. Sudnice se u slučaju organizovanog kriminala pretvaraju u govrnice koje okrivljeni koriste ne bi li pomenuli svakoga ko bi istragu proširio i time njima usporio proces. Nikada mi Čović nije bio simpatičan, ali ajde ljudi da se ne zamajavamo, zna se ko je profitirao iz atentata.

Bre

pre 12 godina

Vrlo je interesantna pojava i sto 21st Century snima film povodom ubistva Djindjica pod imenom "Placenici". Cisto da plasiraju svoju verziju price, koja naravno moze da bude daleko od istine. Premijera je u januaru sledece godine, nadam se da ce nase tuzilastvo biti brze.

reglia

pre 12 godina

kako da ocekujemo bilo kakve rezultate, presude, ispitivanja, hapsenja ili bilo sta kada ista banda koja je tada sedela kad je ubijen sedi i sada u tim sudovima pa i na vlasti. pa nije njima u interesu da sami sebe hapse...

mlekadzija

pre 12 godina

Uopste ne ulazeci u sustinu stvari ko je narucio ubistvo Djindjica, niti braneci Covica, samo POStaVLJAM PITANJE KAKO JE MOGUCE DA JEDAN ADVOKAT MOZE DA IZNOSI OVAKO TESKE OPTUZBE A DA NIKO NE REAGUJE IZ TUZILASTVA, POLICIJE?
Ova izjava advokata porodice Djindjic je samo jos jedan dokaz da su neke osobe u ovoj zemlji oslobodjene obaveze da govore istinu odn. da za optuzbe podnesu valjane materijalne dokaze...Mogu da govore sta im je volja, da optuzuju koga god hoce bez straha da ce podnositi posledice za izreceno iako nije potkrepljeno. Bas lagodna pozicija na kojoj su mnogi profitirali poslednbjih deset godina a i vise.

Nishlija

pre 12 godina

Nebojsa Covic i Cedomir Jovanovic su naredili rusenje zgrade u Silerovoj !!
(Saki73, 19. septembar 2011 16:09
Vidi Saki Cedomir Jovanovic je seo na poligraf i pokazalo se da je cist u celoj prici oko atentata.Koliko je Ceda trn u oko cele bratije mogli su da ga uhapse VdrK&CO za vreme njihovog mandata cak je i bilo pokushaja ( shverc 600kg heroina.. ) NIJE USPELO ! Niko ne pominje "likvidaciju" Duce i Kuma i mogucu povezanost sa Cokijem!... Znaci Saki kazesh da je i "LIMENKA" bio idejni vodja rushenja shilerove !??! A ja mislio opravdano pobesneli Zivkovic,Ceda,Korac,Natasha... uz podrshku svih gnevnih gradjana ove zemlje! Tada uhapsismo ce2, tada otkrismo ko je ubio Stambolica, tada reshismo Ibarsku , i zadasmo udarac organizovanom kriminalu...Nemoj Cedu da spominjesh u kontekstu zaverenika Saki73 on to definitivno nije.Tu "ciglu" nemoj da nam prodajesh plz ! Vidish da ga nema ni u Simovicevom iskazu.

Markoni

pre 12 godina

Coki, doktor pravnih nauka, dragi Aco, dragi Rade, cora iz Haga koji je expresno pobegao u Hag najavivsi krvavo prolece, dama sa cvetom u kosi koja je naprasno otisla u Podmoskovlje par dana pred atentat, lepi Bora iz RSK , da se ne nebrajamo vise , pise sve u objavljenom clanku.
Cekamo samo da vidimo sta nam je presvetli velikomucenik i opozicionar Tomislav mislio kada je na mitingu porucio Zoranu kako je i Tito pred smrt copao na jednu nogu, jer ipak je Tomislav bivsi kum Udbasa Seselja core iz Haga.
Cekamo imena jos par laznih popova , par laznih akademika sa srenjoskolskim obrazovanjem , par laznih novinara pa da se zaokruzi spisak.
Potom svima dati novi format papira A3 da napisu imena njihovih nadredjenih koji su im napravili takozvane karijere u Srbiji predstavlaljuci nam ih kao politicare, akademike, popove i novinare.
Da ne budemo naivni jer zaista nismo, Cora nije kapacitet da bilo sta odlucuje sam, Cora je samo pipak produzene ruke i sitna potrosna roba.
Cekamo A3 format.

atza87

pre 12 godina

I da, do sada niko nikad nije pomenuo to, niko ga nije priveo a ti kao advokat valjda znas da te detalje ne bi smeo da iznosis u medije dok se ne zavrsi spor.. HAHAHAH kako neko pokusava da naskodi Zvezdi ...

ds

pre 12 godina

Covic ima veze sa ubistvom premijera koliko i Harvey Oswald sa ubistvom Kennedy-a.
Zamajavaju narod zbog izbora,i skrecu paznju sa trenutno katastrofalnih stvari koje nam se desavaju.

Coki

pre 12 godina

Сад одједном Човић наручиоц убиства. Одакле сад то ? Где сте били све ове године да га оптужите него то баш сада, када се прави моћна Звезда одједном Човић наручио убиство. Много сте ми сумњиви ...

Ivo Andrić: "Zeko": "...iz Železnika, sela kraj Beograda..."

pre 12 godina

"To su samo neke načelne tvrdnje", rekao je Popović."

Ne, gospodine Popoviću, nisu to načelne tvrdnje. U pitanju su teške optužbe, pod imenom i prezimenom. Uzgred, moram primetiti da se ove današnje "načelne tvrdnje", nažalost, poklapaju sa izjavom Dejana Mihajlova (šefa kabineta Koštunice dok je bio premijer), u kojima Mihajlov govori da su "Đinđića ubili njegovi".

Na kraju, reći ću da sam skeptik, i da, u skladu s tim, ne verujem da će se imena pravih naručilaca atentata na premijera Đinđića neće bilo kada obelodaniti.

deNiro

pre 12 godina

Uvek je bitan tajming.Pitanje.Zasto bas sad?Da to nema veze sa izborima i kampanjom?Prica koja se servira o politickoj pozadini ubistva i perfidno usmerava ka Kostunici,je prica za malu decu.Posto znaju da covek nema veze s'tim iskopali su "cokija"koji je gle cuda blizak sa istim.kljucna pitanja su:zasto nije izvrsen uvidjaj ubistva,zasto nisu radile kamere na zgradi vlade,ko se iz Djindjicevog okruzenja druzio i poslovao sa zemuncima a narocito s'Chumetom i dva kljucna,ko je dao nalog da se srusi Silerova i kako i zasto su likvidirani Kum i Siptar.

nije tata ubio

pre 12 godina

Znaci veliki Djindjicevi obozavaoci: Seselj, pok.Milosevic i Kostunica,
su potpuno nevini u celoj prici, nikad culi za atentat, nemaju pojma ni o cemu, potpuno neobavesteni dok je mesecima pre ubistva cela Srbija brujala da se nesto slicno sprema, a Seselj i Tomislav Nikolic zadovoljno insinuirali o tome?
Meni izgleda da ovaj (ne)zasticeni svedok zapravo sluzi samo da zastiti gore navedene osvedocene patriJote i antihaski lobi, koji su udruzenim snagama uklonili predmet svojih nesanica.

BGD

pre 12 godina

deNiro,
zaboravili ste i da prokomentariste nesto malo o "narkomanu" Cedi kao sto uvek cinite u komentarima gde se pominje vest o politickoj pozadini ubistva premijera Djindjica.
Kako je izborni stab DSS-a?

Rozenkrojcer

pre 12 godina

@Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.
(MilosM, 19. septembar 2011 15:13)

Slažem se potpuno! Mislim da bi konačno i "nosači kovčega" mogli da budu malo ispitani! Koja je ovo zemlja, pa oni mafijaši sa Sicilije će uskoro dolaziti ovde na obuku, uffff...!

Ilke

pre 12 godina

Daleko od toga da ga branim, ali neverovatno koliko ovi DS-ovci i LDP-ovci jednostavno ZELE da krivac bude Kostunica. I kad im se kaze da je Covic, oni opet ubedjuju sami sebe da je Kostunica. I Cezara je ubio njegov najblizi.

Zacudjen

pre 12 godina

Nije mi jasno da neko sme da iznese ovoliko teske i uzasne optuzbe na neciji racun i to bez dokaza.

Znaci, ako se neko nije slagao sa Djindjicevom politikom, odmah je sumnjiv i potencijalni ubica? Evo, ni ja se nisam slagao, niti mi je imalo bio simpatican, pa to ne znaci da bih i pomislio da taj covek treba da bude ubijen, ili bilo sta lose da mu se desi.

Novine su postale neverovatno ubojito oruzje danas. Jace od bilo kog drugog. Ne bi smele da se daju ovakve izjave, bez ikakvog dokaza...

nenad

pre 12 godina

(deNiro, 19. septembar 2011 15:30)
Ako Kostunica nema veze sa time,zasto odbija da se pojavi pred sudom kao svedok?Njegove price da je to politicki proces protiv njega su smesne jer on nije optuzen,vec sud namerava da ga pozove kao svedoka...Zasto Kostunica trazi spisak sa pitanjima pre gostovanja televizijama?To je skoro rekla voditeljka RTS-a u cijoj emisiji je bio gost. Da se ne plasi mozda nekog nezgodnog pitanja u vezi Djindjicevog ubistva?

vladimir vaki vasiljevic

pre 12 godina

poznavao sam pokojnog Djindjica , neverovatno korektan covek je bio....sramota je da ovolike godine neobjavljuje narucilac ko god da je . taj je upucao sve nas Srbe ,ne samo Zorana Djindjica...sad smo osudjeni glad ,bedu i muku:((

Saki73

pre 12 godina

Nebojsa Covic i Cedomir Jovanovic su naredili rusenje zgrade u Silerovoj !!
Van svakog rezona ( makar se meni tako cini ) ... saznacemo vrlo brzo da li su oni najvise odgovorni posle Kostunice i Ace Tomica ...

katica

pre 12 godina

Svako ko je hteo da zna, znao je. Na sastancima DOSa od 18 lidera 2 nisu htela LUSTRACIJU ko je to? Koštunica i Čović. Srbija će nastaviti da propada jer bez lustracije nije moguće promeniti NAČIN VLADANJA u našoj državi.

adam

pre 12 godina

Pa dobro, kao pravi novinari što niste pozvali Čovića da čujete šta on ima da kaže na ovo svedočenje. Ispade da se od četvrtka vrti iskaz koji ga tereti za naručivanje ubistva premijera a niko se nije setio njega da pita??? Il, možda nije dostupan???

sveta

pre 12 godina

Teske reci. Zbog cega bi Covic ucestvovao u ubistvu Djindjica? A doticni inace nije izbijao iz kabineta americkog ambasadora. Tesko da ce mo ikada saznati punu istinu.

Dragorad

pre 12 godina

A tolike godine je bilo Koštunica pa Koštunica kad ono medjutim Ćoki. Zna se sa kime se Ćoki družio, ko je lobirao baš za njega kao naslednika Djindjića i čiji je čovek bio. E sad samo da saznamo ko je tačno i zbog čega dao naredbu za rušenje Šilerove kao i šta je Čeda radio nekoliko puta tamo u društvu tada najjačih narkodilera u ovom delu sveta i po čijem nalogu im je išao u posetu kada su ležali u zatvoru godinu dana pre atentata.
Klupko se odmotava, lagano ali sigurno

MilosM

pre 12 godina

Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.

Pera

pre 12 godina

Pa da li je ovo normalno, samo u Srbiji se ovakve stvari iznose u javnost. Sta sad sprecava Covica da pobegne iz zemlje ako je stvarno kriv.
Mada ne verujem da on ima veze sa tim, ranije je bio Kostunica, sad Covic, sutra ce biti Volt Dizni, neko ovo radi da se nikad ne bi saznala istina.

Nenad

pre 12 godina

Protiv Djindjica je su to vreme bili Covic, Isakov, Dinkic, Micunovic, V Ilic i naravno Kostunica a sa Djindjicem su bili Korac, Milovanovic, Batic i Canak dok se za ostale nije moglo reci sa sigunoscu za koga su. Covic se jeste isticao u napadima na Djindjica i moguce da je on odabran od strane grupe da pregovara sa atentatorima.

afirmator

pre 12 godina

Pa dobro... Za 5 god ce izaci neka nova informacija i tako... SVI znamo da od ovoga nema nista i da niko nikad nece dovesti na optuzenicku klupu Kostunicu i co.

Orhan

pre 12 godina

Ja koliko znam nadimak "ĆORAVI" ima jedan drugi, svima nama poznat čova (a nije Čović!), a koji nije bio član vlade (bar neposredno)...

dr Feelgood

pre 12 godina

@Sve se meni nesto cini da su svi koji su narucioci tog ubistva bili u prvim redovima kad je dragi nam premijer sahranjen.
Podrska tuzilastvu uz nadu da je ovo kraj visegodisnjeg cutanja i stavljanja stvari ispod tepiha.
(MilosM, 19. septembar 2011 15:13)

Slažem se potpuno! Mislim da bi konačno i "nosači kovčega" mogli da budu malo ispitani! Koja je ovo zemlja, pa oni mafijaši sa Sicilije će uskoro dolaziti ovde na obuku, uffff...!
(Rozenkrojcer, 19. septembar 2011 15:51)

Sta vama dvojici covek koji nije pao s Marsa kao vas dvojica, da poruci posle ovih nebuloza u kojima se dopunjujete i podrzavate.
Za jeftinija sedista na vrhu stadiona milioniti put: "Nosaci kovcega" su danima pod zakletvom u specijalnom sudu svedocili. To isto su satima radili i pred skupstinskim odborom. Dali su milijardu izjava svim medijima koji su ih na tu temu nesto pitali. Jel dovoljno vise?

Tarik-pasha

pre 12 godina

Šeki! Dribleru i orlusino srpska, svoj haski kavez, ako ga ikad napustis, zamenices drugim domace proizvodnje. Radovi na otklanjanju zla u Srbiji, kao sto vidis, su u toku.

Trustno1

pre 12 godina

Covic? hahaha meni to izgleda smesno. samo iz razloga sto ne postoji motiv. Djindjicevo ubistvo ima komplikovanu pozadinu. mislim da je sve krenulo od spolja. pa preko Legije ( koji je koketirao sa vise bezbednosnih sluzbi van zemlje), Seselja i ekipe koja je trebala da preuzme vlast koja bi radila upravo za te spolja. zemunci su samo egzekutori. to je moje misljenje, i mislim da nisam puno pogresio.

Mark

pre 12 godina

to i ptice na grani znaju, ali tuzilastvo ne cini svoje.
pa zar u insajderu pre par godina i V.Ilic nije da izjavu da je odneo pismo koje je dobio od pripadnika zemunskog klana Covicu, koji mu je odgovorio: "ne brini, to su moji momci..."

raja babeja

pre 12 godina

Nagradno pitanje: Šta mislite koliko dugo će M.S. ostati pri ovoj priči i ako ostane, koliko dugo će još poživeti, makar bio i u zatvoru u samici??
I da li će se sad javiti vajna spomenuta g-da, naročito neobavešteni doktor nauka koji je, eto onomad, podigao onoliku halabuku oko svog svedočenja po ovom istom predmetu. Ili ćemo opet videti da su i on, a i mnogi drugi, nedodirljivi za pravdu u ovom sistemu.
Nadam se da, ako su krivi, pravda će ih stići makar u sedmom kolenu.

Mikan

pre 12 godina

Koliko se secam, Covic je napsano izbacen iz vlade Kostunice. Zasto, zbog ideologije ili neceg drugog. Zasto se sve ovo drzi u fijoci.....Otvorite vec jednom ovu policisku drzavu i pocnite masovna hapsenja lopova. NIje valjda Dzaja nas najveci lopov, covek koji je imao para ko blata od 1964 godine.

Grale

pre 12 godina

Za sada imamo Čovića, kliku oko DSS-a i kliku oko radiklala. Svi ovi ljudi ne moraju biti direktni nalogodavci, i to se iz svedočenja optuženih vidi. Zemunci su sa njima igrali igre, dozirali informacije, širili lažne vesti, tražili podršku za svoje akcije, a na kraju su došli do toga da su dobili prećutni blagoslov od svih koje sam naveo. Nije ovo klasično plaćeno ubistvo, gde se neko od ovih likova pojavio s parama i naručio ubistvo od Legije i Spasojevića. Ne, ovde su zemunci hteli da ubiju premijera da ih ne bi hapsili zbog ubistava, od Stambolića pa nadalje, zbog izručenja Hagu i zbog kriminala. A imali su informacije da im sve ovo Đinđić sprema. Onda su dobili široki konsenzus za svoje nedelo, koji su skupljali na sastancima sa Tomićem, Bulatovićem, Šešeljom, Čovićem, Mikelićem...i obezbeđivali sebi pozicije i amnestiju kod eventualne nove vlasti posle ubistva i prevrata. Videli smo i za vreme pobune JSO kako je to išlo. Svi ovi ljudi su našli deo svog INTERESA u ovom ubistvu. I svi su znali da će se dogoditi. Verujem da ćemo u narednim godinama saznati ko je sve još znao za ubistvo, a pre svega istražiti ulogu Mirjane Marković i njenog sina.

helen

pre 12 godina

Okay, Covic narucio, a koje trazio od Covica da naruci???? e to je pitanje za glavni zgoditak.Ako pogledamo ko je profitirao najvise vidimo da je to Miloseviceva partija, koja je kao bila porazena, a sada upravljaju najvecim bogatstvima Srbije.

sašo

pre 12 godina

kad se desilo ubistvo Djindjića imao sam 29god.Nakon ubistva su pričali Legija stoji kao počinilac taj dan,a za političara svi su sumnjali u Čovića i Koštunicu kao neke koji su bili upoznati!Beše to 2003g,loša godina za nas u Srbiji!

(Vlast)a

pre 12 godina

Znaci:svi petlovi koji su zakukurikali o koncentracionoj vladi nacionalnog spasa su malo pozurili,ali nisu zavrsili u loncu.U Srbiji nema pravde cak ni za tradicionalne izreke.
Inace, i dalje verujem da se ovde dogodilo mnogo toga kao u "Ubistvu u Orijent ekspresu",ali bez Poaroa,a advokatu Popovicu verujem sve na rec jer me do sada nije izneverio,sto ne mogu da kazem za bilo koga na srpskoj politickoj sceni.

uhhhhhh

pre 12 godina

Auuuuu, kakve optužbe, uh smrzao sam se...
Istinu, samo istinu hoću, da znamo ko nam je likvidirao premijera, niko ne sme biti zaštićen.

Goca

pre 12 godina

Covic i jeste bolesno ambiciozan i prepreden do daske...
Uzasno je bitno da se razjasni sve, koliko zbog samog Djindjica i njegove dece, toliko i zbog same Srbije. Nadam se da ce Srdja da istraje.

Sherlock

pre 12 godina

Za one koji bolje pamte: pok. Premijer je par dana ranije izneo svoj predlog o podeli Kosova i za isti dobio podršku Nemačke (čitaj EU); Proizvođač limenki iz predgrađa je oduvek važio za američkog čoveka !? Kakvi zemunci, i ini likovi ... zna se ko vedri i oblači na globalnom nivou; Novinari-istraživači, analitičari i slični, ajmo malo više "analitike". Kome ne odgovara podela Kosova (ni tad ni sad) ? 2+2=4 ili možda nije ?

Ludi Milojko

pre 12 godina

Opa, znaci Covic je "narucio" Djikija kod gospodina Legije sa kim su zajedno bili na jugu Srbije i uz csicu pravili planove!! Kakav je problem utvrditi istinu?? Simovic je u zatvoru gospodin Legija takodje, Bugzy je dostupan nadajmo se i Cora (Covic)!! Suocimo ih sve lepo pa da vidimo!!

drasko

pre 12 godina

Za mene licno nista, novo...Taj lik je oduvek izazivao sumnju,pogotovo njegovo ponasanje pre i nakon ubistva a zatim i povlacenje iz javnog zivota.Bice tu svega i svacega ovo je tek pocetak.

njihovi i njini

pre 12 godina

@ Ivo Andrić: "Zeko"

NJEGOVI ? A "čiji" su ovi ? Đinđićevi ili Dejanovi ?

"Blic tvrdi da su na tom spisku Todorović, bivši premijer Republike Srpske Borislav Mikelić, bivši načelnik Kontraobaveštajne službe Aco Tomić, bivši direktor BIA Rade Bulatović, bivši predsednik SRJ i lider DSS Vojislav Koštunica i Zoran Šami iz te stranke, kao i lider SRS Vojislav Šešelj."

bezimena

pre 12 godina

U redu, Čoki je N. Čović, ali poverovati da je on NARUČILAC atentata je krajnje naivno. "Službe", nerazmontirane, koje i dalje, iz ko zna kog podzemlja, rade na postavljanju pogrešnih znakova na putu, bi morale da smisle nešto mnogo pametnije!

VL

pre 12 godina

Nije ovo prvi put da se Čović pominje kao osoba koa je makar znala za ubistvo, ako ne i nešto više. Nije ovo nikakvo iznenađenje, iznenađenje je zašto sudovi ništa ne rade po ovom pitanju, mada ni to nije iznenađenje u Srbiji.

Cubrilo

pre 12 godina

Pobogu ljudi da li vi citate uopste tekst? Kako su Djindjica ubili njegovi kada Covic uopste nije bio njegova stranka, on ima svoju stranku koja je zajedno sa 16 drugih cinila koaliciju DOS, nikakve on veze sa Djindjicem nema, a ostali koji se pominju, Mikelic, Tomic, Bulatovic itd. SVE KOSTUNICINI LJUDI pa na kraju i sam Kostunica. Tehnicki deo posla znamo ko je uradio, i oni su osudjeni, a mislim da je i politicka pozadina sve jasnija i ociglednija, ma koliko su mukotrpno radili na tome od 2005 do 2007 da je prikriju ona isplivava i iznosi svo djubre koje je tu bilo sakriveno i pokriveno...

Aleksandar

pre 12 godina

Istražite malo zašto 2003. niko iz Živkovićeve vlade nije hteo da ode na proslavu 4. jula u američku ambasadu. To je diplomatski gaf bez presedana, a svi su se potrudili da prođe nezapaženo. I Amerikanci.

LEKTOR

pre 12 godina

@(njihovi i njini, 19. septembar 2011 16:22)

Borislav Mikelić nikada nije bio premijer Republike Srpske, već Republike Srpske Krajine! Potrudi se da bar prepišeš kako treba.

Vladimir LDP

pre 12 godina

Vreme je da saznamo istinu. Imamo svedoke, ljude koji su u to do guse bili umesani, kao i same egzekutore. Ako nam je pravosudje nezavisno ne vidim da postoji mogucnost da napokon ne saznamo koji politicari iz tadasnje vlasti i opozicije su u dosluhu sa egzekutorima pripremali i odobravali taj atentat. Nadam se da ce neko konacno da ispita Kostunicu i njegove ljude (ako do sada vec nisu) i vidi sta oni imaju da kazu i potom uporedi sa svim ostalim iskazima i dokazima, odma ce se videti da li lazu i da li i koliko su umesani... Ali treba ispitati. Hajmo nezavisni tuzioci, da vas vidim na delu.

Babo

pre 12 godina

Joj kosije kakvu drzavu imate sva vladajuca garnitura vam je od bivsih Udbasa.Ima ih i kod nas na kosovu i megju albancima samo su uspavani i cekaju zeleno svetlo.blago vama i nama Babo

bucko

pre 12 godina

Pa secate li se europejca Tome Nikolica na mitingu SRS-a.."ako neko vidi Zorana Djindjica neka mu kazu da je i Tito imao problema sa nogom pred smrt"...

mr B

pre 12 godina

...i sta sada? najgore je sto ce se voda tako zamutiti da se nikada vise nece moci utvrditi cinjenice (kao i sa ubistvom kenedija). na kraju ce ispasti da su vanzemaljci ubili djindjica, a citav slucaj ce biti prosledjen molderu i skali...

handsinashes

pre 12 godina

Ne znam šta se desilo, ne znamo istinu i možemo samo da nagađamo. Veliki problem u Srbiji je činjenica da mediji daju preveliku pažnju izjavama kriminalaca tokom sudskih procesa (ko je iole upućen u način na koji funkcioniše naše pravosuđe zna da SVAKO koje optužen i za najmanje prekršajno, a kamoli krivično delo da bar dva različita iskaza, a što je delo ozbiljnije, to su fantazije sve veće i veće, naravno tome kumuju advokati i njihove veze sa veštacima , tužilaštvom i sudijama, čast izuzecima). Trebalo bi odvaliti po pet godina dodatno za svako lažno svedočenje. Suviše iskustva imam da bih uzeo zdravo za gotovo to što ova dva kriminalca navode u izjavama koje su im pisali advokati. Sudnice se u slučaju organizovanog kriminala pretvaraju u govrnice koje okrivljeni koriste ne bi li pomenuli svakoga ko bi istragu proširio i time njima usporio proces. Nikada mi Čović nije bio simpatičan, ali ajde ljudi da se ne zamajavamo, zna se ko je profitirao iz atentata.

spavac

pre 12 godina

Uf,uf..kakva ekipa,pa bilo je i ranije price da je Spasojevic bio kod Seselja da ovaj pokrene demonstracije...naravno Toma Nikolic i Vucic nisu imali pojima o tome.

Da postoji volja

pre 12 godina

Da nasi ZAISTA zele da rese slucaj, mogli bi zamoliti prijatelje iz nesvrstanih zemalja koji su bili na samitu u Beogradu da koriste njihove usluge, a koje su koristili i Amerikanci i primene je na Legiji i iz njega mogu izvuci sve.

Joao

pre 12 godina

Izgleda da Zvezda mora da trazi drugo resenje za finansiranje...

Znamo li mi ko je Nebojsa Covic? Da li je radio za svoj ili za jos neciji racun? Ko je hteo vecu kontrolu nad srpskom vladom i zasto?

Da li cemo ikada saznati?

policijska akademija

pre 12 godina

OK. Jasno je ko je bio protiv Đinđića ( zapravo njegovih mera) u DOS-u. O tome se već godinama govori i piše, a nešto je i očigledno. Veliki deo njih su DB-ovi službenici, po raznim osnovama. Ali, mene daleko više zanima ko je iz tadašnjeg DS-a bio protiv Đinđića ( a da nije ex-član Vuksanović, ) ? Jer, ako je istragu ranije kočio Koštunica, ko i šta sadašnju vlast sputava da istraži političku pozadinu ubistva ?

Katarina

pre 12 godina

Drzavo oglasi se, moli Te tvoj narod!!! Obecali smo mu kad smo ga sahranjivali da cemo raditi na istini..Pa toliko je zasluzio od nas.

!

pre 12 godina

... dok šef poslanika SRS Dragan Todorović smatra da je u pitanju "pokušaj vlasti da time skrene pažnju sa velikih problema u društvu".

A nerazjasnjeno ubistvo premijera nije jedan od velikih problema ???

alekandar

pre 12 godina

Ako nista,bar smo saznali jos jedan nadimak Milorada Ulemeka Lukovica Ceme Sarenog,no dobro,ko zna,mozda je decko u pravu,cudno je jedino da se ne spominje Alen Dals,Huver,ono Udruzenje Gradjana "Minitmen" iz prjateljskog nam Teksasa.Bagra pokusava da se vadi.

kuljanin

pre 12 godina

Vi koji ste protumačili da se iza nadimka "Ćoki" krije Šešelj, da li ste možda propustili deo u Simovićevoj izjavi u kom se kaže da je "Ćoki" ČLAN VLADE, neko iz vlasti, da je uticajan u Vladi, itd? Kako se u taj opis sad uklapa Šešelj?

Posmatrac, NL

pre 12 godina

Covic je klasican DB lik, a za vreme one krize na jugu Srbije, ko zna koliko prilika je imao da postane mnogo dobar drugar sa tetoviranim i ko zna koje sve dilove da razradi. Vidim da ima onih koji se pitaju koji je motiv? Pa vrlo jednostavan - hteo je da bude kalif umesto kalifa. Taj covek je oduvek bio ambiciozno bolestan i pun sebe, ubedjen da je najsposobniji i najpametniji. Zbog svog ega je i izbacen iz SPS-a, ali tad nije imao tetoviranog u rukavu...

mirko

pre 12 godina

Čuo sam izjavu S.Popovića i Nebojše Čovića,a jučer sam pročitao tekst u Blicu.Mislim da je Simović u svojoj izjavi ciljao na Čovića što ne znači da je govorio istinu,međutim iznenadilo me je što Čović ne osporava izjavu Simovića ,nego tvrdi da je to nadimak nekog drugog i on misli da mu podmeću neki iz Vlade formirane 2003.Prema onom što se moglo čuti i pročitati to su pre svih Č.Jovanović i D.Mihajlović koji su ga i ranije pominjali.
Kada je reč o Šešelju i njegovima ,on nikad nije krio da se sreo sa Legijom na auto-putu i da mu je ovaj nudio zaštitu i skrivanje od Tribunala.Više puta je izjavio da mu je drago što se desio taj atentat,a izvršioca je uporedio sa G.Principom.I Koštunica ,koji javno nije likovao,sa svojim okruženjem uradio je mnogo da Đinđića predstavi kao izdajnika i kriminalca koga i treba ubiti.
Neki pominju Đinđićev plan za rešenje problema KiM kao razlog ubistva,kao da su zaboravili da je taj plan najžešće napao baš Koštunica i njegov tim za propagandu.
Lično mislim da i Čović nije čist i da je kao čovek bez skurpula mogao biti u svemu pa i u tome ako je naslutio da bi mogao profitirati.

Djordje

pre 12 godina

Javni servisi, repriziranje serija, zaglupljivanje, našminkani voditelji, sigurni političari. Sve je tako glamurozno. Samo ponekad izleti neka koska iz te čorbetine i shvatimo kakvi su ljudi iza scene i na sceni. Posle gde je poverenje, gde je aktivizam. Pa, tu je negde. Aktivno gledamo kakav ološ postoji. Voleo bih da se neko seti "Otporove" nalepnice na kojoj je pisalo "Samo vas gledamo". Ima u Srbiji normalnih ljudi, ne treba gubiti nadu da ćeš upoznati normalne ljude. Ali javni život Srbije pokazuje užasno ružne stvari. Da li namerno poznatim ljudima traže začkoljice, ili je nekome u interesu da kreira jedno zastrašujuće javno mnjenje, ja ne znam. Znam da ima ljudi koji su imuni na sve to i voleo bih da spadam u njih. Samo mi je žao što se neki osećaju obeshrabreno i što lako mogu da se poljuljaju. Sećam se sa puno nostalgije kraja osamdesetih koje sam jedva dočekao. Pružala se neka nova nada, futurizam je učinio svoje da se od 2000. godine očekuju neke velike promene. 2000. jeste bio 5. oktobar. Danas je 2011. Voleo bih da se pacovi zakopaju a da se na medijsku scenu vrati taj futurizam, muzika i filmovi iz osamdesetih. Voleo bih da se baci još jedna udica nade u budućnost, da se ljudi motivišu za promene nabolje.

Miki Rubiroza

pre 12 godina

Po mom misljenju sve se desilo kao u cuvenom filmu/knjizi"Orjent Eksrpres". Svima im je smetao, svi su bili ukljuceni na ovaj ili na onaj nacin, pa zato i dan danas niko nije odgovarao za ovaj zlocin sem direktni izvrsioci. Ovoj zemlji ni pet Poaro-a nebi pomogli.

nikkola

pre 12 godina

U ovoj zemlji postoje razne mafije, drumska, duvanska, građevinska, energetska, lekalrska, pravosudna, itd. Ali sve su to filijale glavne mafije koja caruje ovom državom još od Apisa - menjajući periodično ime i radeći sve pod izgovorom bezbednosti države.

Milos

pre 12 godina

Pa jos Bagzi je Covica oznacio kao njhovog coveka u Vladi Srbije koji je znao za atentat. I NISTA se po tome nije uradilo ? Jedino je Covicu po dogovoru nalozeno da ode iz politike i ugasi svoju stranku. Ko zataskava ceo slucaj? Zasto je Silerova srusena posle 3 dana jer je ona bila pravi ARHIV celog zemunskog klana ciem je sve otislo u prah i pepeo?? ODGOVORI I NEZAVISNA ISTRAGA

Daca Faca

pre 12 godina

Plašim se da je naša aktuelna vlast duboko ogrezla u kriminal i da možda nikada sa sigurnošću nećemo znati ko su nalogodavci atentata na pokojnog premijera. Možda će ubice odgovarati ali ne i ljudi bliski državnom vrhu.

reglia

pre 12 godina

kako da ocekujemo bilo kakve rezultate, presude, ispitivanja, hapsenja ili bilo sta kada ista banda koja je tada sedela kad je ubijen sedi i sada u tim sudovima pa i na vlasti. pa nije njima u interesu da sami sebe hapse...

če ge

pre 12 godina

cela politička struktura srbije je jedan veliki komad sive eminencije....svi su ušemljeni i povezani. samo čoveku koji ima IQ broja cipela to nije jasno.

Bre

pre 12 godina

Vrlo je interesantna pojava i sto 21st Century snima film povodom ubistva Djindjica pod imenom "Placenici". Cisto da plasiraju svoju verziju price, koja naravno moze da bude daleko od istine. Premijera je u januaru sledece godine, nadam se da ce nase tuzilastvo biti brze.

mlekadzija

pre 12 godina

Uopste ne ulazeci u sustinu stvari ko je narucio ubistvo Djindjica, niti braneci Covica, samo POStaVLJAM PITANJE KAKO JE MOGUCE DA JEDAN ADVOKAT MOZE DA IZNOSI OVAKO TESKE OPTUZBE A DA NIKO NE REAGUJE IZ TUZILASTVA, POLICIJE?
Ova izjava advokata porodice Djindjic je samo jos jedan dokaz da su neke osobe u ovoj zemlji oslobodjene obaveze da govore istinu odn. da za optuzbe podnesu valjane materijalne dokaze...Mogu da govore sta im je volja, da optuzuju koga god hoce bez straha da ce podnositi posledice za izreceno iako nije potkrepljeno. Bas lagodna pozicija na kojoj su mnogi profitirali poslednbjih deset godina a i vise.