Ponedeljak, 29.08.2011.

13:46

Takmičenje u Blacu "van pameti"

Pobednik u ispijanju alkohola na manifestaciji u Blacu, imao je čak 3,9 promila alkohola u krvi i kao nagradu je dobio 10.000 dinara. Brojne osude takmičenja.

Izvor: B92

Takmièenje u Blacu "van pameti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Arsenije

pre 12 godina

Organizatori su pogrešili u takmičenju. Nije trebalo ceniti količinu već brzinu. Da je zadatak takmičenja bio ko će pre da popije litar prepečenice, sve bi bilo u redu jer takva takmičenja postoje i na Beer Festu i na Zrenjaninskim danima piva, što vidim da veliki broj komentatora opravdava. Dakle, preporuka za organizatore, iduće godine takmičenje u tome ko će pre popiti litar ljute.
Lično su mi odvratna takva takmičenja, bilo da se radi o količini, bilo o brzini, kako u ispijanju bilo kakvih pića (pa i vode), tako i u proždiranju (ćevapa, ljutih papričica,...).
I da me ne shvatite pogrešno, volim i da popijem (i rakiju i pivo) i da pojedem (pa i ćevap i ljute papričice), ali sve to umereno i sa uživanjem, a ne sipajući kao u kantu.

Blacka Mafija

pre 12 godina

Ja mislim da je to takmicanje sasvim uredu,oni time nisu nikog ugrozili,takmicari su stavili svoj zivot u pitanje a ne neciji drugi,a i zasta je drugo Sljivijada nego da se pije,stvarno mi nije jasno zbog cega se vi bunite.

Čeda

pre 12 godina

Bravo Blačani, super ste, siguran sam da se tu još nešto dešavalo. Šta ? Pojasnite malo ? Prosto je nemoguće da je manifestacija trajala tri dana i da se pila samo rakija. Ako se zaista pilo tri dana onda je ovaj procenat mali cccccccc!!

Milanfenix

pre 12 godina

Cilj manifestacije u blacu nije bio takmicenje u ispijanju, vec je samo sprovedena akcija dobrovoljnog merenja nivoa alkohola u krvi. Nije bilo takmicenja, nije bilo ni obezbedjivanja alkohola, samo merenje.
A ovde se zapostavlja sada ostali deo ove lepe manifestacije, koja ima veoma sadrzajan program, izbor za najbolji sljivik, izbor za najbolju rakiju, najbolji dzem i slatko od sljiva i, pore zabavnog programa koji je trajao 3 dana.
evo i programa http://www.blace.org.rs/images/stories/slike/vesti/flaer-1-1.jpg

SrbinPrazan

pre 12 godina

Pa šta ako se ljudi takmice u ispijanju naseg nacionalnog pica?
To je njihovo neosporno pravo! A pored toga pomenuto pice ima blagotvorno dejstvo na organizam.
A tu su i milicajci da obezbede sigurnost svih učesnika ove divne manifestacije. Ja ne znam sta bi čovek više mogao da poželi...

OVO JE SRBIJA

pre 12 godina

A KOLIKO SE ALKOHOLA POPIJE U GUCI?

KOLIKO SE PIVA POPIJE NA BEER FESTU?

E ZBOG TOGA SMO ZANIMLJIVI STRANCIMA ALI O TOME NIKO NE PISE.

ETO NADAM SE DA CE POSLE OVOGA I BLACE POSTATI POPULARNO STRANCIMA.

zoran

pre 12 godina

Ima slicnih manifestacija svuda u svetu, ali da policija ucestvuje u ziriju, to je strasno. I Dacic kaze da to osudjuje. Isterati te ljude odmah sa posla, ima sigurno mladih koji cekaju posao pogotovu u tom kraju. Tako se pravi pravna drzava.

knez

pre 12 godina

Nije problem u tome sto se ovde promovise rakija. U pravu ste - i u Nemackoj se promovise pivo. Ali nije u redu takmiciti se, i to uz sponzorstvo policije, ko moze vise da popije i ostane ziv.
Mogao je pobednik dobiti i, recimo, auto i odvesti se sa njim koliko jos isto vece.

m

pre 12 godina

"Direktorka Specijalne bolnica za bolesti zavisnosti Jasna Dragana Saveljić smatra da je kontraproduktivno i neprihvatljivo organizovati takmičenja u ispijanju alkohola"

onda zabranite beer fest

uva policija

pre 12 godina

meni ne smeta ljudska glupost tj budale koje ispijau do tacke padanja u komu ali mi jakooo smeta policija koja stoji i jos bodri te primate! Policajce suspendovati ili izbaciti tj sefa koji ih je poslao! Zloupotreba sluzbe
I pitam se da li je taj tako pijan seo za volan ?

Milica Brus

pre 12 godina

A pushenje zabranjeno. Srbija je intoksinirana ne samo alkoholom vec i gluposcu. "Sreca je sto ste u zivotu u jednoj zemlji koja je ispustila dushu" (Begbede).

Zapitajte se o slobodi izrazavanja

pre 12 godina

Ja bih ovo zabranio nja nja nja, ovakvu sliku saljemo u EU. Pa oni imaju pravo da organizuju sta oce, zar nije ovo sloboda izrazavanja. Oni sto hoce da idu u EU i istovremeno da zabrane ovo nek se upitaju da li su oni stvarno evropejci i da li su bolji od fasista koje toliko mrze.



Cannabis cup , razni DMT i psilosibin festivali u Holandiji gde su ljudi pricali sa vanzemaljcima. Cuvene trke "Isle of Man TT" i razne vratolomije u ekstremnim sportovima, pa cak i UFC, K1, boks itd. U Spaniji redovno se zaglavljuju sa bikovima u saobracaju. Sve je to igranje sa zivotom.
E sad mi vi recite zasto bi se ovo takmicenje razlikovalo? Istina je da su malo odvratni i da povracaju gde stignu ali njihovo pravo. Kome se ne svidja nek okrene glavu.

Takmicenje je regularno: nije dozvoljeno ucestvovanje deci, niko nije pijan seo u kola posle toga i bila je kontrola koliko god mislili da nije.

Mihajlo

pre 12 godina

Ma da neko je mogao da umre,ova drzava je vise puta dozvolila da se legalno prodaje rakija koja stvarno ubija a sada raspravljate o ljudima koji su pili cistu domacu rakiju!Smarate sa iscrpnim filozovsko naucnim proucavanjem jednog sasvim normalnog dogadjaja...

buckokojinelazmisla

pre 12 godina

takmičenje je svakako van pameti, ali u ovoj državi je skoro sve van pameti.i vlast je van pameti, jer da je drugačije ona bi se umešala i rekla još pre održavanja takmičenja da je to van pameti.međutim,predpostavljam da je neki "važan"političar otvorio manifestaciju, a dokaz za učešće države je i sastav žirija.

Dusan

pre 12 godina

Van svake mere!!!
Predlazem da se u Sremskoj Kamenici a u prostoru Policijske skole odrze "Prvi dani Marihuane" , policija je vec tu a Institut nije daleko pa da pobednik bude onaj ko najvise bude "naduvan".
i sve to u organizaciji Grada Novog Sada i Ministarstva omladine i sporta

Vera BG

pre 12 godina

To sto se u Blacu desavalo do te mere je sokantno, da bi psiholozi, psijijatri i ostali koji se bave ljudskom psihom imali pune ruke posla da odgonetnu sta se desava u glavama i organizatora i ucesnika. Ono sto dodatno smeta su komentari onih ljudi koji to porede sa Gucom, Exitom, Oktobarfestom. Tamo idu ljubitelji trube, oni koji vole vrstu muziku koja se svira pa ako ponese atmosfera moze i da se popije. Tako se ponasamo i na svadbi,rodjendanu ili nekoj drugoj proslavi. Ali ako covek svesno sedne da se "uletvi" sto vise moze a pri tome celo selo aplaudira, ne znam kako se to zove u normalnim zemljama.

Mr Good

pre 12 godina

Pokvario se policijski dreger od silnih promila :) Hvala Bogu da ima razumnih koji kritikuju ovo besciljno opijanje. Inače, ...... ti zemlju kojoj Palma rešava natalitet, Dinkić promoviše regionalizaciju i naprednjaci rešavaju problem korupcije. Vajmarska Republika Srbija. Tako treba da se zovemo. I da stavimo belu zastavu na jarbol.

zoran

pre 12 godina

Samo onaj ko nema sa čime drugim da se pohvali, hvali se koliko može da popije. Ovo takmičenje se uopšte ne razlikuje po svom kulturno-estetskom nivou od one manifestacije (doduše zabranjene) kada javno, na sred glavnog seoskog trga, negde u Vojvodini, KOLJU SVINJE.

A to šta rade i na koje sve glupave načine se zabavljaju Španci, Nemci, Škoti i ostali ne treba da nas navede da biramo ružne stvari. Ima jedna stvar koju svi oni rade bolje od nas. A to je DA DISCIPLINOVANO RADE. Zašto se po tome nismo na njih ugledali???

Dejan

pre 12 godina

Normalno da je van pameti. Pa s 4 vec nastupa alkoholna koma.
3.9 je oko litra rakije/zestice u sat i pol, kada koncentracija u organizmu dozivljava maksimum, a onda se smanjuje.
Usporedjivanje sa pivom nema smisla, jer treba se popiti daleko veca kolicina, a kako alkohol otpusta nakon sat i pol - dva, to je sa pivom nemoguce postici bez mjesanja. Ako rakija ima 40%, a moze ici i do 60% alkohola, a pivo recimo 4.5%, onda sam sve napisao. K tome ispijanjem tolike kolicine piva i vode covek postaje gladan.
Uglavnom, ovo je za psihijatriju, jer se radi o igranju sa svojim zivotima. Kao da legalizirate utrke tko je brzi, auto ili voz.
Mala je tu granica do kome i moguce smrti.

genta

pre 12 godina

Jeste alkoholizam bolest,ali kako nazvati ovoliko licemerje?
Ako neki ovde misle da će im deca pobeći u alkohol zbog medija,već su odavno zakasnili da stave prst na čelo!
Pozdrav narodnoj miliciji,ja sam nekoliko puta duvao u istu spravu i uvek su me puštali da za neku siću nastavim put kući.
Daleko od toga da to nekom preporučujem,ali tako stvari stoje.

Milojko

pre 12 godina

Šta, pobednik sa samo jadnih 3,9!? Pa, onomad je jedan vozio autobus kroz Beograd sa toliko. Istina, izgubi se poneka glava, šta ćeš.(ma nikako da poređam tačno ove kakratere sa sličice).

pedja

pre 12 godina

Hocete da kazzete da je ispijanje alkohola veca budalasstina od pravljenja agencije za pomorstvo u Srbiji? Da li su ovima u vladi radili alko test da vide koliko oni imaju alkohola u krvi!?

pablito

pre 12 godina

1. Ljudi imaju pravo da se takmiče u bilo čemu ako tim ne ugrožavaju druge ljude.

2. takmičenja koja nisu sportskog ili humanitarnog tipa ne smeju da se organizuju o trošku poreskih obveznika.

3. Policija na takmičenjima može da se pojavi samo u smislu nadgledanja javnog reda i mira. Osim ako su u pitanju takmičenja gde i sami policajci učestvuju (humanitarni povodi, policijske sportske igre).

Sve ostalo u komentarima je licemerje i dušebrižništvo. Nikom ne smeta bauljanje mrtvih pijanih po Guči i Exitu, svakonoćne bahanalije po splavovima, kafićima i raznim slavljima. Podatak je (treba proveriti) da se u Srbiji dnevno proda 80.000 tzv. "unučića".... Da piju deca od 12 godina... Ali to je ovde društveno prihvatljivo, a iščuđavate se ovakvim stvarima....

Banshee

pre 12 godina

@ Rozenkrojcer

Pa pod broj jedan alkohol je isto droga tj psihoaktivna supstanca, lichno mislim uz heroin najgora (koja je najvishe pobila ljudi po svetu), pogledajte neke chinjenice tj neke brojke smrti godishnje od alkohola u svetu, direktno ili indirektno i prouzrokovanih nesrecnih sluchajeva i ostalo pod uticajem alkohola a koliko ima smrti od svih drugih droga zajedno i sve ce biti jasnije.Toliko........tako da eto i odgovora za takmichenje narkomana.......upravo je pre neki dan i odrzano u Blacu.

Choban

pre 12 godina

E sad mi sve ovo polako ide na da kažem "živce" Hoće li se neko nekad "iđe, iko, ikad, ikako" udostojiti od gospode iz nadležnih institucija da nekažem dali ima neko obraz i iznese statističke podatke o tome koliki je PROCENAT učesnika u saobraćajnim udesima pod dejstvom alkohola?
Evo ovako pre par godina u Hrvatskoj je načelnik policije izneo ZANIMLJIV podatak da je slovima i brojevima 8% (osam procenata)pod dejstvom alkohola! Mene zanima ko su onih 92 procenta učesnika??????????

seljacina

pre 12 godina

Dragi moji, ja sam trenutno u Blacu. Ocigledno je da je ''takmicenje'' potpuni debilizam. Ali, ono sto ne znate je da zvanicno i nije postojalo takmicenje, to jest ljudi nisu znali za to, nije unapred receno, vec su se oni na licu mesta ispitivali. Dakle, ti ljudi bi svejedno bili pijani, a s takmicenjem, a bez njega. Policajci u ziriji - jos jedan debilizam, i da nije zalosno, bilo bi smesno. A komentar o poredjenju Beer festa i Sljivijade moram da prokomentarisem. Blace je varosica od par hiljada ljudi. Beograd od par miliona. Budzete nema potrebe uporedjivati. Ako grad Beograd ne moze pristojno obezbedjenje da obezbedi, sta je onda cudo sto policajci mere alkohol u krvi za takmicenje? i budimo iskreni, ako neko misli ili kaze da je beer fest ista drugacija od sljivijade, ili je ortodoksna budala ili se namerno pravi lud. Prave kulturne manifestacije su nestale, ili se uveliko koprcaju kao ribe na suvom. I kakvi crni organizatori, ljudi su krivi. U svakom slucaju. Dzabe ohrabrivanje, kad ljudi to i bez ohrabrivanja rade. Dosta filozofije.

VladaBrada

pre 12 godina

Dosta bre vise ljudi DOSTA sa vredjanjem Srbije. Pa svuda u svetu ima sasavih festivala takmicenja i obicaja . Pa sve ove kobasicijade, slaninijade, kupusijade i ostale jade su i smisljene po uzoru na zapadne festivale u cilju promovisanja proizvoda i turizma.Ovi festivali i promovisu zapadne vrednosti jedi i piji samo sto vise da potrosis,i u suprotnosti su sa hriscanskim vrednostima gde je greh neumerenost u jelu i picu . Kako nema nigde u svetu : pa u Spaniji ljude trce uskim ulicama ispred izbezumljenih bikova - umirali su ljudi. U Finskoj se takmice ko duze izdrzi u sauni - umirali su ljudi , mislim da u Engleskoj trce niz brdo za koturom trapista - lomili su vratove, u Rusiji se kupaju u zaledjenom jezeru , u Italiji se gadjaju pomorandzama ...

Cika Pera

pre 12 godina

Svi se nesto zgrazavaju, licemeri najobicniji, tipicna srpska posla. Volim da pijem, pecem rakiju, dodju mi i deca i unuci, i oni mi pomazu. Znam da svi vi pijete samo se sad pravite jer je takva moda pljuvanja na sopstveni narod i obicaje, osim ako niste neke seka perse.

Dan

pre 12 godina

Takmicenje nije nikakav prekrsaj ali oni koji se takmice iz matematike nazivamo pametnim a one sto se tekmice u picu budale i to je u redu.

Aleksandar I

pre 12 godina

Neverovatni ste sa tim konstrukcijama! Prema vašim izjavama (Macura, Okanović i ostali) ispada da je svaki takmičar odmah posle ispijanja rakije trčao do prvog automobila i kretao u suludu vožnju! Dajte malo, ali zaista, samo malo, realnosti. Pa ljudi su pili i merili količinu ispijene rakije i to je sve što se u Blacu desilo! Ljudi imaju pravo da piju ako na taj način nikoga drugog ne ugrožavaju.

Sir Giles

pre 12 godina

Pun je youtube snimaka sa slične "manifestacije" iz Pranjana. Sad su svi su kao zgranuti a ove snimke je pogledalo preko pola miliona ljudi. Lajkovanje se podrazumeva.
Ma zar je moguće da se u Srbiji ljudi oduzimaju od alkohola dok se šljivovica promoviše kao nacionalni brend!?

http://www.youtube.com/watch?v=JmY4C8KMl1I

Aleksandar

pre 12 godina

*hehe...ja ovo ne bi zabranjivao.

bolje ni ne zasluzujemo. mi smo blam evrope.

idemo do kraja!!!
(buha, 29. avgust 2011 14:23)
----

Ovaj komentar je kontraproduktivan, i loše je to što se dosta ljudi u Srbiji slaže sa ovim.
Naravno da svi zaslužujemo bolje i da uvek treba težiti ka boljem životu. Zašto bi neki drugi narod u svetu zaslužio bolje, a mi ne.
Istina je da je odavno Srbija izgubila svoj integritet, ali se zato mi svi moramo izboriti da vratimo ugled države i to pre svega ozbiljnošću i radom.
Što se tiče takmičenja, veliki promašaj. Potpuno pogrešno prezentovanje srpskog brenda i kraja u kojem se takmičenje održava. Za svaku osudu.

Idemo do kraja! Do povratka integriteta i ugleda zemlje!

Bucko razmisljam

pre 12 godina

S'obzirom da je ovu manifestaciju u Blacu otvorio licno Ruski "Tribun" Konuzin koji upravlja provincijom Srbijom moglo se i ocekivati da ce na ovoj manifestaciji biti i "ruskih disciplina" a svi znamo kakav je odnos Rusa prema Alkoholu !

Blakoje

pre 12 godina

"Učešće policajaca u manifestacijama koje imaju veze sa alkoholom ne doprinosi ugledu policije"---- krivo mu je sto nije on bio u ziriju, ili makar na degustaciji...

mr.key

pre 12 godina

U svetu svakakvih takmcenja ima (u brzom jedenju, korida i rodeo koji su isto toliko opasni po zivote ucesnika) ne vidim sta je ovde toliko drugacije. Policajci sigurno nisu bili sluzbeno tamo (ako jesu to je za svaku osudu), a privatno mogu valjda da idu gde hoce. Pa zato smo se valjda borili, ljudska prava, slobode i ostale stvari kojim su vam puna usta, a kad to treba sprovesti u delo onda osudjujete i pljujete na sve strane. Licemerje na svakom koraku.

Krokodil

pre 12 godina

Neka mi neko objasni po cemu se razlikuje npr. ovo: http://www.youtube.com/watch?v=r4k8gdELQDk
od tamo nekog takmicenja u Blacu. Proguglajte malo pa cete videti da je ne samo neka zena umrla na takmicenju u ispijanju vode nego i da je u Britaniji nedavno mladic preminuo u takmicenju "Last man standing" sto je jako popularna vrsta takmicenja u GB i USA. Pijane budale su pijane budale bilo da su iz Blaca ili LA.

Milan Nis

pre 12 godina

Mnogi uporedjuju manifestacije na kojima se promovise pivo, naravno da je alkohol stetan i opasan ma iz kog pica poticao, ali koliko PIVA bi trebalo popiti za 3,9 promila alkohola u krvi!
Verovatno jedan NORMALAN covok to nemoze da saspe u sebe!

Vuk

pre 12 godina

Kako da se nisu takmicili, ko je najvise knjiga procitao?

Alkoholizam je bolest, a ovi se u tome jos i takmice.
Umesto da ih policija hapsi, oni su jos u ziriju.

Jel to ima i blagoslov od ministra,bezizbornog buduceg premijera?
Treba zaglupiti i napijati narod,sto vise. Zna se onda, za koga ce da glasaju.

Nenad

pre 12 godina

Takmičenje je stvarno neprimereno jer se nigde ne meri količina alkohola u krvi, uglavnom su takmičenja u brzom ispijanju. Ali na starnu sve to jer je efekat postignut i danas u Srbiji nema medija koji nije objavio ovu vest i stavio Blace i njihov festival u centar interesovanja.

3opaH

pre 12 godina

Strašno!!!
Umesto da je cilj manifestacije izbor najkvalitetnije rakije likovi su se setili da nagrade najveću ispičuturu.
Ili da nagrade najbolji prinos, naj uređeniji voćnak ...
Umesto da rade na promociji tog lepog kraja oni opet napravili negativnu reklamu

svetlana

pre 12 godina

zaista neprimereno takmicenje i za svaku osudu. opstinske vlasti bi trebale da povedu racuna u kakvom svetlu se afirmise njihova opstina. sramota! dodatak ovome je i reklama za pivo gde se ispijanje piva preporucuje kao pauza na poslu. van pameti!

Juce 16 litara 30 gradi !

pre 12 godina

Bar nismo zedni, ako smo gladni. Sto blize EU i sto vise nasa demokratija metastazira bicemo i sve zedniji. Zato ljudi koristite poslednje trenutke slobode....

Novi Sad

pre 12 godina

Meni je i ispijanje spricera na metar uvek bilo van pameti, a tu i nije cilj biti najpijaniji nego popiti najvise spricera u minutu. Ovo "takmicenje" u pijenju do ivice smrti mi nikako nije jasno, a jos manje mi je jasno sto u medijima nije odmah osudjeno kao lose, nezdravo i van svake pameti, nego je skoro predstavljeno kao "stari nacionalni obicaj" ili sl.

Nije isto

pre 12 godina

Beer fest nije bio takmicenje ko ce da popije vise piva, na kraju nije isto piti pivo i rakiju. Niko ne bi imao protiv da je organizovan Festival rakije.

Slobo

pre 12 godina

Da li je neko primoran da pije? Nije. I ovo ne spada u apsolutno alkoholisanje koje je prouzrokovano ogromnom kolicinom alkohola odjednom, vec nizom pijancenje u par dana. Ne glumite sad zastitnike ljudskih prava itd. Ko voli da popije, eto mu prilike da vidi gde se nalazi ;)

magellan

pre 12 godina

Po oceni komentara se opet lepo vidi gde smo i kakva nam je buducnost, ali to znamo i ne mozemo mnogo uciniti dastvari popravimo (teska manjina).
Nema potrebe da komentarisem samo postojanje ovog tzv. takmicenja, jer je sve vec receno u prethodnim komentarima, ali morem samo skrenuti paznju na kretenizam koji se sastoji u dodeljivanju NOVCANE nagrade spodobi koja se najvise nalije rakije. Za takve je najveca nagrada upravo alkoholno pice, a za 10.000 dinara (mozda budzetskih para) se moglo kupiti nesto korisno za siromasnu decu itd.
U svakom slucaju - ODVRATNO !

Prolaznik u neprolaznom haosu

pre 12 godina

Predlažem da se naredne godine uvede jos jedno takmicenje.

Tri provoplasirana ( po količini alkohola ) se takmiče u gradskoj vožnji, parkiranju i okretanju pod rucnom... A pobednik narednih nedelja po osnovnim školama drži predavanja na temu uspeha u ovom takmičenju.

Loodilo....

Gile

pre 12 godina

Ovo je cist primer koliko ljudi koji ovde ostavljaju komentare tipa 'to moze samo ovde' ili 'to ne moze u normalnom svetu' NEMAJU POJMA o svetu van ovih prostora. Slicnih takmicenja ima koliko hocete u SAD pa i u zemljama EU. Da li bi ovi nasi 'teorijski Evropejci' zabranili naprimer i Oktoberfest? Ili na njega gledaju kao na kulturni dogadjaj i kulturnu tekovinu jedne od glavnih zemalja EU? A sto se tice gdje Macure i slicnih mislim da bi bilo fer da kazu da je preterivanje u bilo cemu opasno. 28-o godinsnja Dženifer Strejndž umrla je 2007. u Sakramentu, SAD, nakon što je učestvovala u takmicenju u ispijanju vode!! Ljudi umiru i nakon istrcavanja maratona. Ali eto, prosto je neverovatno koliko nekim ljudima ovde smeta sve sto se desava u Srbiji a da nije odobreno ili inicirano od strane EU i sličnih i sličnih kvazi insitucija.

Sunce Slobode

pre 12 godina

Zasta je neverovatna kolicina hipokrizije u koju je uplovilo ovo drustvo. Dakle, kada se organizuje bir fest u Beogradu, gde je samo za jedno vece izbodeno devetoro ljudi nozem, gde je pre tri godine pijan mladic upao u kavez sa medvedom, ne pita se ni Nada Macura ni Okanovic niti bilo ko drugi da li je to mozda opasno po drustvo. Mozda zbog toga sto organizator uzima 20.000 eura za stand proizvodjacu piva, mozda zbog toga sto je profit iznad svega pa i iznad bezbednosti ucesnika? E ali kada se u nekom tamo Blacu organizuju Dani sljive, onda ce svi da se nadju pozvanima i da nam objasnjavaju kako to nije u redu i nije dobro po zdravlje ljudi. Naravno, uz sve to niko ni ne pominje i ostale sadrzaje Dana sljive, a kojih je bilo, za razliku od bir festa gde ne postoje propratni programi, samo opijanje i gde su vec posle dva sata svuda bare od uriniranja ugledne gospode koja pohodi taj festival.

melnibone

pre 12 godina

Kakvi su ovo komentari tipa: Niko nije osudio Beer fest.
1.Svi su osudili dogadjaj na Beer festu (ubadanje noževima)
2.Na beer festu se vrši promocija piva a ne takmičenje ko će da bude pijaniji od piva, dok to sa spomenutom manifestacijom u Blacu nije slučaj.
Takvu manifestaciju treba ukinuti, a organizatore i članove žirija - saobraćajce kazniti.
Kako nekom može da padne na pamet da napravi što pijanije takmičenje

Rozenkrojcer

pre 12 godina

U Srbiji je sve moguće, naročito ako je van pameti!
Pitanje za Dačića - šta su u žiriju radili policajci? Šta je sledeće? Možda izbor "najboljeg" narkomana?

vesna

pre 12 godina

Bolje biti pijan nego star, pevao je Losa svojevremeno. Eto i on polako stari. Ma svaka osuda takmicarima, organizatorima. Ne treba popiti svu rakiju valja je prodati da i drugi pre rucka poprave apetit. Van pameti

Momo

pre 12 godina

Naravno da je van svake pameti, ali ovo je Srbija, jedna od rijetkih zemalja gdje je to sasvim normalno. Ohrabruju se ljudi da piju, a onda kukamo sto nam mladi ginu na putevima, vozeci u alkoholisanom stanju. A policija je prica za sebe. Umjesto da testiraju ove sto su dolazili autima do Blaca i odlazili, oni sjede u ziriju !!!!!!!!!!!
Ne bih se sjutra iznenadio da se organizuje i takmicenje u tome ko ce popusiti vise cigara ili usmrknuti vise heroina, jer ne vidim sto i to ne bi bilo ok u mojoj Srbiji. Izvinite, mozda nesto zaista nije u redu sa mnom, ali me sramota sto se u mojoj Srbiji ovako nesto organizuje...i jos opstina trosi pare iz Buzdeta, pomognuta sponzorima. Zasto nisu tim parama kupili nekoj sirotinji brasno , da naprave sebi hljeba? I naravno , sad nece biti nikom nista, vuk pojeo magarca, umjesto da se odgovorni krivicno gone zbog ovakve sramote. Zurimo u neku Evropu , a sve mislim da ce se oni oduseviti ovakvim manifestacijama.

Aha

pre 12 godina

Tacno je da postoji Beer Fest, Exit, Guca, ali ovde se ljudi takmice ko ce vise da popije, tamo ih niko ne tera da piju da bi se zezali, a ovde moras da pijes ako hoces da postignes nesto. Namenski!
Oj Srbijo medju sljivama, ne verujem da Svajcarci prave ko ce vise sira da pojede ili tako nesto bolesno, ali oni na zapadu mora da su bolesTan svet mnogo, zar ne. Mi cemo da nastavimo da unistavamo jetru, mozak, i redom od rakije!

Sofokle

pre 12 godina

Bio sam jedno veče na koncertu i u povratku me je začudilo što nigde nije bilo patrole saobraćajne policije! Evo sada vidim da su imali pametnija posla...

dirigent

pre 12 godina

Mi smo zemlja cirkusa, ali ni ceo svet nije nista bolji . Najgore prolaze obrazovani, pametni i kulturni ljudi.
Guca, Beer fest, Exit, Dani sljive u Blacu, Rakijada, Dani vina, kobasicijada, rostiljijada sve su to "kulturne" manifestacije.

Зоран

pre 12 godina

Па полиција је овлашћена да мери алкохол у крви . Кога да нађу другог меродавног да им измери алкохопл у крви!? А награда је симболична. Дневни пазар полицајца кад мери алкохол.

Anja Bg

pre 12 godina

E, bas mi je drago da cujem javne kritike na racun ovakvih manifestacija, koje se, jelte svrstavaju u deo naseg svetog folklora! Dok se drzava i njeni gradjani svesrdno bore da ukazu na stetnost pusenja, kao "najstrasnijeg" oblika zavisnosti, i da pusace sateraju u misiju rupu, dotle alkosi nesmetano prebijaju zene, decu, taste, i komsije ako treba, ubijaju na putevima i gaze ljude na pesackim prelazima, izazivaju kavge kad god stignu i gde god stignu!!! Pusaci su uglavnom prihvatili nova pravila ponasanja, mnogi su i ostavili cigarete, ali kako mislite da se obracunate sa alkosima, o koje se "saplicemo" svuda, na svakom mestu, pa cak i na radnom?! P.S moja sefovica ne pusi, ali je uvek "pod gasom", a mi zaposleni na ivici nervnog sloma zbog nje. :)

Što se nisu takmičili u pevanju?

pre 12 godina

Lekari i stručnjaci koje je novinar pitao za mišljenje, nažalost, nisu nadležni za ovaj problem. Nadležno je ministarstvo zdravlja i "Batut", kao i ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu. Što se tiče učešća saobrtaćajnih policajaca u žiriju, nadležno je ministarstvo unutrašnjih poslova. Organizatore ovog neslavnog takmičenja trebalo bi kazniti, ili barem strogo opomenuti da ni na koji način ne smeju da ponove ovakvo ili slično suludo nadmetanje.

shonex

pre 12 godina

...cist primer u kakvom okruzenju zivimo i koliko je nase drustvo kao takvo zatrovano pogresnim idealima!!! Najbolje da pocnu narkomani da se takmice ko ce vise uboda u veni da ima...ili tako neka slicna umobolstina!!!! A o pandurima u ziriju nemam reci, SRAMOTA!!!!

Зоран

pre 12 godina

Па нама Србима је пола живота ван памети, а друга половина последица прве половине.

Aleksandar

pre 12 godina

A niste se oglasili povodom Beer Festa u Beogradu i ispijanju piva na BF-u!?
Ovo su manifestacije na kojima se promovise alkohol, i ne vidim uopste razlog za cudjenje...Kakva manifestacija, takva su takmicenja, nece sigurno da se takmice u igranju klikera...

Nebojsa

pre 12 godina

Meni je ovo takmicenje bas zabavno i ne vidim sta tu ima sporno. Pa naravno da niko posle takmicenja nece sesti da vozi auto, a ako je ovo nacin da se promovise sljivovica, to je onda ok. Jedino ako neko ne zeli da donese zakon za zabranu proizvodnje i prodaje rakije ...

Aleksandar

pre 12 godina

A niste se oglasili povodom Beer Festa u Beogradu i ispijanju piva na BF-u!?
Ovo su manifestacije na kojima se promovise alkohol, i ne vidim uopste razlog za cudjenje...Kakva manifestacija, takva su takmicenja, nece sigurno da se takmice u igranju klikera...

Sofokle

pre 12 godina

Bio sam jedno veče na koncertu i u povratku me je začudilo što nigde nije bilo patrole saobraćajne policije! Evo sada vidim da su imali pametnija posla...

Rozenkrojcer

pre 12 godina

U Srbiji je sve moguće, naročito ako je van pameti!
Pitanje za Dačića - šta su u žiriju radili policajci? Šta je sledeće? Možda izbor "najboljeg" narkomana?

shonex

pre 12 godina

...cist primer u kakvom okruzenju zivimo i koliko je nase drustvo kao takvo zatrovano pogresnim idealima!!! Najbolje da pocnu narkomani da se takmice ko ce vise uboda u veni da ima...ili tako neka slicna umobolstina!!!! A o pandurima u ziriju nemam reci, SRAMOTA!!!!

Gile

pre 12 godina

Ovo je cist primer koliko ljudi koji ovde ostavljaju komentare tipa 'to moze samo ovde' ili 'to ne moze u normalnom svetu' NEMAJU POJMA o svetu van ovih prostora. Slicnih takmicenja ima koliko hocete u SAD pa i u zemljama EU. Da li bi ovi nasi 'teorijski Evropejci' zabranili naprimer i Oktoberfest? Ili na njega gledaju kao na kulturni dogadjaj i kulturnu tekovinu jedne od glavnih zemalja EU? A sto se tice gdje Macure i slicnih mislim da bi bilo fer da kazu da je preterivanje u bilo cemu opasno. 28-o godinsnja Dženifer Strejndž umrla je 2007. u Sakramentu, SAD, nakon što je učestvovala u takmicenju u ispijanju vode!! Ljudi umiru i nakon istrcavanja maratona. Ali eto, prosto je neverovatno koliko nekim ljudima ovde smeta sve sto se desava u Srbiji a da nije odobreno ili inicirano od strane EU i sličnih i sličnih kvazi insitucija.

3opaH

pre 12 godina

Strašno!!!
Umesto da je cilj manifestacije izbor najkvalitetnije rakije likovi su se setili da nagrade najveću ispičuturu.
Ili da nagrade najbolji prinos, naj uređeniji voćnak ...
Umesto da rade na promociji tog lepog kraja oni opet napravili negativnu reklamu

Novi Sad

pre 12 godina

Meni je i ispijanje spricera na metar uvek bilo van pameti, a tu i nije cilj biti najpijaniji nego popiti najvise spricera u minutu. Ovo "takmicenje" u pijenju do ivice smrti mi nikako nije jasno, a jos manje mi je jasno sto u medijima nije odmah osudjeno kao lose, nezdravo i van svake pameti, nego je skoro predstavljeno kao "stari nacionalni obicaj" ili sl.

Sunce Slobode

pre 12 godina

Zasta je neverovatna kolicina hipokrizije u koju je uplovilo ovo drustvo. Dakle, kada se organizuje bir fest u Beogradu, gde je samo za jedno vece izbodeno devetoro ljudi nozem, gde je pre tri godine pijan mladic upao u kavez sa medvedom, ne pita se ni Nada Macura ni Okanovic niti bilo ko drugi da li je to mozda opasno po drustvo. Mozda zbog toga sto organizator uzima 20.000 eura za stand proizvodjacu piva, mozda zbog toga sto je profit iznad svega pa i iznad bezbednosti ucesnika? E ali kada se u nekom tamo Blacu organizuju Dani sljive, onda ce svi da se nadju pozvanima i da nam objasnjavaju kako to nije u redu i nije dobro po zdravlje ljudi. Naravno, uz sve to niko ni ne pominje i ostale sadrzaje Dana sljive, a kojih je bilo, za razliku od bir festa gde ne postoje propratni programi, samo opijanje i gde su vec posle dva sata svuda bare od uriniranja ugledne gospode koja pohodi taj festival.

Prolaznik u neprolaznom haosu

pre 12 godina

Predlažem da se naredne godine uvede jos jedno takmicenje.

Tri provoplasirana ( po količini alkohola ) se takmiče u gradskoj vožnji, parkiranju i okretanju pod rucnom... A pobednik narednih nedelja po osnovnim školama drži predavanja na temu uspeha u ovom takmičenju.

Loodilo....

Nebojsa

pre 12 godina

Meni je ovo takmicenje bas zabavno i ne vidim sta tu ima sporno. Pa naravno da niko posle takmicenja nece sesti da vozi auto, a ako je ovo nacin da se promovise sljivovica, to je onda ok. Jedino ako neko ne zeli da donese zakon za zabranu proizvodnje i prodaje rakije ...

pablito

pre 12 godina

1. Ljudi imaju pravo da se takmiče u bilo čemu ako tim ne ugrožavaju druge ljude.

2. takmičenja koja nisu sportskog ili humanitarnog tipa ne smeju da se organizuju o trošku poreskih obveznika.

3. Policija na takmičenjima može da se pojavi samo u smislu nadgledanja javnog reda i mira. Osim ako su u pitanju takmičenja gde i sami policajci učestvuju (humanitarni povodi, policijske sportske igre).

Sve ostalo u komentarima je licemerje i dušebrižništvo. Nikom ne smeta bauljanje mrtvih pijanih po Guči i Exitu, svakonoćne bahanalije po splavovima, kafićima i raznim slavljima. Podatak je (treba proveriti) da se u Srbiji dnevno proda 80.000 tzv. "unučića".... Da piju deca od 12 godina... Ali to je ovde društveno prihvatljivo, a iščuđavate se ovakvim stvarima....

vesna

pre 12 godina

Bolje biti pijan nego star, pevao je Losa svojevremeno. Eto i on polako stari. Ma svaka osuda takmicarima, organizatorima. Ne treba popiti svu rakiju valja je prodati da i drugi pre rucka poprave apetit. Van pameti

Зоран

pre 12 godina

Па нама Србима је пола живота ван памети, а друга половина последица прве половине.

pedja

pre 12 godina

Hocete da kazzete da je ispijanje alkohola veca budalasstina od pravljenja agencije za pomorstvo u Srbiji? Da li su ovima u vladi radili alko test da vide koliko oni imaju alkohola u krvi!?

Što se nisu takmičili u pevanju?

pre 12 godina

Lekari i stručnjaci koje je novinar pitao za mišljenje, nažalost, nisu nadležni za ovaj problem. Nadležno je ministarstvo zdravlja i "Batut", kao i ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu. Što se tiče učešća saobrtaćajnih policajaca u žiriju, nadležno je ministarstvo unutrašnjih poslova. Organizatore ovog neslavnog takmičenja trebalo bi kazniti, ili barem strogo opomenuti da ni na koji način ne smeju da ponove ovakvo ili slično suludo nadmetanje.

dirigent

pre 12 godina

Mi smo zemlja cirkusa, ali ni ceo svet nije nista bolji . Najgore prolaze obrazovani, pametni i kulturni ljudi.
Guca, Beer fest, Exit, Dani sljive u Blacu, Rakijada, Dani vina, kobasicijada, rostiljijada sve su to "kulturne" manifestacije.

Зоран

pre 12 godina

Па полиција је овлашћена да мери алкохол у крви . Кога да нађу другог меродавног да им измери алкохопл у крви!? А награда је симболична. Дневни пазар полицајца кад мери алкохол.

Momo

pre 12 godina

Naravno da je van svake pameti, ali ovo je Srbija, jedna od rijetkih zemalja gdje je to sasvim normalno. Ohrabruju se ljudi da piju, a onda kukamo sto nam mladi ginu na putevima, vozeci u alkoholisanom stanju. A policija je prica za sebe. Umjesto da testiraju ove sto su dolazili autima do Blaca i odlazili, oni sjede u ziriju !!!!!!!!!!!
Ne bih se sjutra iznenadio da se organizuje i takmicenje u tome ko ce popusiti vise cigara ili usmrknuti vise heroina, jer ne vidim sto i to ne bi bilo ok u mojoj Srbiji. Izvinite, mozda nesto zaista nije u redu sa mnom, ali me sramota sto se u mojoj Srbiji ovako nesto organizuje...i jos opstina trosi pare iz Buzdeta, pomognuta sponzorima. Zasto nisu tim parama kupili nekoj sirotinji brasno , da naprave sebi hljeba? I naravno , sad nece biti nikom nista, vuk pojeo magarca, umjesto da se odgovorni krivicno gone zbog ovakve sramote. Zurimo u neku Evropu , a sve mislim da ce se oni oduseviti ovakvim manifestacijama.

VladaBrada

pre 12 godina

Dosta bre vise ljudi DOSTA sa vredjanjem Srbije. Pa svuda u svetu ima sasavih festivala takmicenja i obicaja . Pa sve ove kobasicijade, slaninijade, kupusijade i ostale jade su i smisljene po uzoru na zapadne festivale u cilju promovisanja proizvoda i turizma.Ovi festivali i promovisu zapadne vrednosti jedi i piji samo sto vise da potrosis,i u suprotnosti su sa hriscanskim vrednostima gde je greh neumerenost u jelu i picu . Kako nema nigde u svetu : pa u Spaniji ljude trce uskim ulicama ispred izbezumljenih bikova - umirali su ljudi. U Finskoj se takmice ko duze izdrzi u sauni - umirali su ljudi , mislim da u Engleskoj trce niz brdo za koturom trapista - lomili su vratove, u Rusiji se kupaju u zaledjenom jezeru , u Italiji se gadjaju pomorandzama ...

Aleksandar I

pre 12 godina

Neverovatni ste sa tim konstrukcijama! Prema vašim izjavama (Macura, Okanović i ostali) ispada da je svaki takmičar odmah posle ispijanja rakije trčao do prvog automobila i kretao u suludu vožnju! Dajte malo, ali zaista, samo malo, realnosti. Pa ljudi su pili i merili količinu ispijene rakije i to je sve što se u Blacu desilo! Ljudi imaju pravo da piju ako na taj način nikoga drugog ne ugrožavaju.

Slobo

pre 12 godina

Da li je neko primoran da pije? Nije. I ovo ne spada u apsolutno alkoholisanje koje je prouzrokovano ogromnom kolicinom alkohola odjednom, vec nizom pijancenje u par dana. Ne glumite sad zastitnike ljudskih prava itd. Ko voli da popije, eto mu prilike da vidi gde se nalazi ;)

Aha

pre 12 godina

Tacno je da postoji Beer Fest, Exit, Guca, ali ovde se ljudi takmice ko ce vise da popije, tamo ih niko ne tera da piju da bi se zezali, a ovde moras da pijes ako hoces da postignes nesto. Namenski!
Oj Srbijo medju sljivama, ne verujem da Svajcarci prave ko ce vise sira da pojede ili tako nesto bolesno, ali oni na zapadu mora da su bolesTan svet mnogo, zar ne. Mi cemo da nastavimo da unistavamo jetru, mozak, i redom od rakije!

magellan

pre 12 godina

Po oceni komentara se opet lepo vidi gde smo i kakva nam je buducnost, ali to znamo i ne mozemo mnogo uciniti dastvari popravimo (teska manjina).
Nema potrebe da komentarisem samo postojanje ovog tzv. takmicenja, jer je sve vec receno u prethodnim komentarima, ali morem samo skrenuti paznju na kretenizam koji se sastoji u dodeljivanju NOVCANE nagrade spodobi koja se najvise nalije rakije. Za takve je najveca nagrada upravo alkoholno pice, a za 10.000 dinara (mozda budzetskih para) se moglo kupiti nesto korisno za siromasnu decu itd.
U svakom slucaju - ODVRATNO !

seljacina

pre 12 godina

Dragi moji, ja sam trenutno u Blacu. Ocigledno je da je ''takmicenje'' potpuni debilizam. Ali, ono sto ne znate je da zvanicno i nije postojalo takmicenje, to jest ljudi nisu znali za to, nije unapred receno, vec su se oni na licu mesta ispitivali. Dakle, ti ljudi bi svejedno bili pijani, a s takmicenjem, a bez njega. Policajci u ziriji - jos jedan debilizam, i da nije zalosno, bilo bi smesno. A komentar o poredjenju Beer festa i Sljivijade moram da prokomentarisem. Blace je varosica od par hiljada ljudi. Beograd od par miliona. Budzete nema potrebe uporedjivati. Ako grad Beograd ne moze pristojno obezbedjenje da obezbedi, sta je onda cudo sto policajci mere alkohol u krvi za takmicenje? i budimo iskreni, ako neko misli ili kaze da je beer fest ista drugacija od sljivijade, ili je ortodoksna budala ili se namerno pravi lud. Prave kulturne manifestacije su nestale, ili se uveliko koprcaju kao ribe na suvom. I kakvi crni organizatori, ljudi su krivi. U svakom slucaju. Dzabe ohrabrivanje, kad ljudi to i bez ohrabrivanja rade. Dosta filozofije.

melnibone

pre 12 godina

Kakvi su ovo komentari tipa: Niko nije osudio Beer fest.
1.Svi su osudili dogadjaj na Beer festu (ubadanje noževima)
2.Na beer festu se vrši promocija piva a ne takmičenje ko će da bude pijaniji od piva, dok to sa spomenutom manifestacijom u Blacu nije slučaj.
Takvu manifestaciju treba ukinuti, a organizatore i članove žirija - saobraćajce kazniti.
Kako nekom može da padne na pamet da napravi što pijanije takmičenje

Bucko razmisljam

pre 12 godina

S'obzirom da je ovu manifestaciju u Blacu otvorio licno Ruski "Tribun" Konuzin koji upravlja provincijom Srbijom moglo se i ocekivati da ce na ovoj manifestaciji biti i "ruskih disciplina" a svi znamo kakav je odnos Rusa prema Alkoholu !

Anja Bg

pre 12 godina

E, bas mi je drago da cujem javne kritike na racun ovakvih manifestacija, koje se, jelte svrstavaju u deo naseg svetog folklora! Dok se drzava i njeni gradjani svesrdno bore da ukazu na stetnost pusenja, kao "najstrasnijeg" oblika zavisnosti, i da pusace sateraju u misiju rupu, dotle alkosi nesmetano prebijaju zene, decu, taste, i komsije ako treba, ubijaju na putevima i gaze ljude na pesackim prelazima, izazivaju kavge kad god stignu i gde god stignu!!! Pusaci su uglavnom prihvatili nova pravila ponasanja, mnogi su i ostavili cigarete, ali kako mislite da se obracunate sa alkosima, o koje se "saplicemo" svuda, na svakom mestu, pa cak i na radnom?! P.S moja sefovica ne pusi, ali je uvek "pod gasom", a mi zaposleni na ivici nervnog sloma zbog nje. :)

Cika Pera

pre 12 godina

Svi se nesto zgrazavaju, licemeri najobicniji, tipicna srpska posla. Volim da pijem, pecem rakiju, dodju mi i deca i unuci, i oni mi pomazu. Znam da svi vi pijete samo se sad pravite jer je takva moda pljuvanja na sopstveni narod i obicaje, osim ako niste neke seka perse.

mr.key

pre 12 godina

U svetu svakakvih takmcenja ima (u brzom jedenju, korida i rodeo koji su isto toliko opasni po zivote ucesnika) ne vidim sta je ovde toliko drugacije. Policajci sigurno nisu bili sluzbeno tamo (ako jesu to je za svaku osudu), a privatno mogu valjda da idu gde hoce. Pa zato smo se valjda borili, ljudska prava, slobode i ostale stvari kojim su vam puna usta, a kad to treba sprovesti u delo onda osudjujete i pljujete na sve strane. Licemerje na svakom koraku.

Dan

pre 12 godina

Takmicenje nije nikakav prekrsaj ali oni koji se takmice iz matematike nazivamo pametnim a one sto se tekmice u picu budale i to je u redu.

Nije isto

pre 12 godina

Beer fest nije bio takmicenje ko ce da popije vise piva, na kraju nije isto piti pivo i rakiju. Niko ne bi imao protiv da je organizovan Festival rakije.

Krokodil

pre 12 godina

Neka mi neko objasni po cemu se razlikuje npr. ovo: http://www.youtube.com/watch?v=r4k8gdELQDk
od tamo nekog takmicenja u Blacu. Proguglajte malo pa cete videti da je ne samo neka zena umrla na takmicenju u ispijanju vode nego i da je u Britaniji nedavno mladic preminuo u takmicenju "Last man standing" sto je jako popularna vrsta takmicenja u GB i USA. Pijane budale su pijane budale bilo da su iz Blaca ili LA.

svetlana

pre 12 godina

zaista neprimereno takmicenje i za svaku osudu. opstinske vlasti bi trebale da povedu racuna u kakvom svetlu se afirmise njihova opstina. sramota! dodatak ovome je i reklama za pivo gde se ispijanje piva preporucuje kao pauza na poslu. van pameti!

Vuk

pre 12 godina

Kako da se nisu takmicili, ko je najvise knjiga procitao?

Alkoholizam je bolest, a ovi se u tome jos i takmice.
Umesto da ih policija hapsi, oni su jos u ziriju.

Jel to ima i blagoslov od ministra,bezizbornog buduceg premijera?
Treba zaglupiti i napijati narod,sto vise. Zna se onda, za koga ce da glasaju.

Zapitajte se o slobodi izrazavanja

pre 12 godina

Ja bih ovo zabranio nja nja nja, ovakvu sliku saljemo u EU. Pa oni imaju pravo da organizuju sta oce, zar nije ovo sloboda izrazavanja. Oni sto hoce da idu u EU i istovremeno da zabrane ovo nek se upitaju da li su oni stvarno evropejci i da li su bolji od fasista koje toliko mrze.



Cannabis cup , razni DMT i psilosibin festivali u Holandiji gde su ljudi pricali sa vanzemaljcima. Cuvene trke "Isle of Man TT" i razne vratolomije u ekstremnim sportovima, pa cak i UFC, K1, boks itd. U Spaniji redovno se zaglavljuju sa bikovima u saobracaju. Sve je to igranje sa zivotom.
E sad mi vi recite zasto bi se ovo takmicenje razlikovalo? Istina je da su malo odvratni i da povracaju gde stignu ali njihovo pravo. Kome se ne svidja nek okrene glavu.

Takmicenje je regularno: nije dozvoljeno ucestvovanje deci, niko nije pijan seo u kola posle toga i bila je kontrola koliko god mislili da nije.

genta

pre 12 godina

Jeste alkoholizam bolest,ali kako nazvati ovoliko licemerje?
Ako neki ovde misle da će im deca pobeći u alkohol zbog medija,već su odavno zakasnili da stave prst na čelo!
Pozdrav narodnoj miliciji,ja sam nekoliko puta duvao u istu spravu i uvek su me puštali da za neku siću nastavim put kući.
Daleko od toga da to nekom preporučujem,ali tako stvari stoje.

Choban

pre 12 godina

E sad mi sve ovo polako ide na da kažem "živce" Hoće li se neko nekad "iđe, iko, ikad, ikako" udostojiti od gospode iz nadležnih institucija da nekažem dali ima neko obraz i iznese statističke podatke o tome koliki je PROCENAT učesnika u saobraćajnim udesima pod dejstvom alkohola?
Evo ovako pre par godina u Hrvatskoj je načelnik policije izneo ZANIMLJIV podatak da je slovima i brojevima 8% (osam procenata)pod dejstvom alkohola! Mene zanima ko su onih 92 procenta učesnika??????????

Blakoje

pre 12 godina

"Učešće policajaca u manifestacijama koje imaju veze sa alkoholom ne doprinosi ugledu policije"---- krivo mu je sto nije on bio u ziriju, ili makar na degustaciji...

Juce 16 litara 30 gradi !

pre 12 godina

Bar nismo zedni, ako smo gladni. Sto blize EU i sto vise nasa demokratija metastazira bicemo i sve zedniji. Zato ljudi koristite poslednje trenutke slobode....

Aleksandar

pre 12 godina

*hehe...ja ovo ne bi zabranjivao.

bolje ni ne zasluzujemo. mi smo blam evrope.

idemo do kraja!!!
(buha, 29. avgust 2011 14:23)
----

Ovaj komentar je kontraproduktivan, i loše je to što se dosta ljudi u Srbiji slaže sa ovim.
Naravno da svi zaslužujemo bolje i da uvek treba težiti ka boljem životu. Zašto bi neki drugi narod u svetu zaslužio bolje, a mi ne.
Istina je da je odavno Srbija izgubila svoj integritet, ali se zato mi svi moramo izboriti da vratimo ugled države i to pre svega ozbiljnošću i radom.
Što se tiče takmičenja, veliki promašaj. Potpuno pogrešno prezentovanje srpskog brenda i kraja u kojem se takmičenje održava. Za svaku osudu.

Idemo do kraja! Do povratka integriteta i ugleda zemlje!

Mihajlo

pre 12 godina

Ma da neko je mogao da umre,ova drzava je vise puta dozvolila da se legalno prodaje rakija koja stvarno ubija a sada raspravljate o ljudima koji su pili cistu domacu rakiju!Smarate sa iscrpnim filozovsko naucnim proucavanjem jednog sasvim normalnog dogadjaja...

Banshee

pre 12 godina

@ Rozenkrojcer

Pa pod broj jedan alkohol je isto droga tj psihoaktivna supstanca, lichno mislim uz heroin najgora (koja je najvishe pobila ljudi po svetu), pogledajte neke chinjenice tj neke brojke smrti godishnje od alkohola u svetu, direktno ili indirektno i prouzrokovanih nesrecnih sluchajeva i ostalo pod uticajem alkohola a koliko ima smrti od svih drugih droga zajedno i sve ce biti jasnije.Toliko........tako da eto i odgovora za takmichenje narkomana.......upravo je pre neki dan i odrzano u Blacu.

Milojko

pre 12 godina

Šta, pobednik sa samo jadnih 3,9!? Pa, onomad je jedan vozio autobus kroz Beograd sa toliko. Istina, izgubi se poneka glava, šta ćeš.(ma nikako da poređam tačno ove kakratere sa sličice).

Sir Giles

pre 12 godina

Pun je youtube snimaka sa slične "manifestacije" iz Pranjana. Sad su svi su kao zgranuti a ove snimke je pogledalo preko pola miliona ljudi. Lajkovanje se podrazumeva.
Ma zar je moguće da se u Srbiji ljudi oduzimaju od alkohola dok se šljivovica promoviše kao nacionalni brend!?

http://www.youtube.com/watch?v=JmY4C8KMl1I

Nenad

pre 12 godina

Takmičenje je stvarno neprimereno jer se nigde ne meri količina alkohola u krvi, uglavnom su takmičenja u brzom ispijanju. Ali na starnu sve to jer je efekat postignut i danas u Srbiji nema medija koji nije objavio ovu vest i stavio Blace i njihov festival u centar interesovanja.

uva policija

pre 12 godina

meni ne smeta ljudska glupost tj budale koje ispijau do tacke padanja u komu ali mi jakooo smeta policija koja stoji i jos bodri te primate! Policajce suspendovati ili izbaciti tj sefa koji ih je poslao! Zloupotreba sluzbe
I pitam se da li je taj tako pijan seo za volan ?

Dusan

pre 12 godina

Van svake mere!!!
Predlazem da se u Sremskoj Kamenici a u prostoru Policijske skole odrze "Prvi dani Marihuane" , policija je vec tu a Institut nije daleko pa da pobednik bude onaj ko najvise bude "naduvan".
i sve to u organizaciji Grada Novog Sada i Ministarstva omladine i sporta

Milan Nis

pre 12 godina

Mnogi uporedjuju manifestacije na kojima se promovise pivo, naravno da je alkohol stetan i opasan ma iz kog pica poticao, ali koliko PIVA bi trebalo popiti za 3,9 promila alkohola u krvi!
Verovatno jedan NORMALAN covok to nemoze da saspe u sebe!

OVO JE SRBIJA

pre 12 godina

A KOLIKO SE ALKOHOLA POPIJE U GUCI?

KOLIKO SE PIVA POPIJE NA BEER FESTU?

E ZBOG TOGA SMO ZANIMLJIVI STRANCIMA ALI O TOME NIKO NE PISE.

ETO NADAM SE DA CE POSLE OVOGA I BLACE POSTATI POPULARNO STRANCIMA.

zoran

pre 12 godina

Samo onaj ko nema sa čime drugim da se pohvali, hvali se koliko može da popije. Ovo takmičenje se uopšte ne razlikuje po svom kulturno-estetskom nivou od one manifestacije (doduše zabranjene) kada javno, na sred glavnog seoskog trga, negde u Vojvodini, KOLJU SVINJE.

A to šta rade i na koje sve glupave načine se zabavljaju Španci, Nemci, Škoti i ostali ne treba da nas navede da biramo ružne stvari. Ima jedna stvar koju svi oni rade bolje od nas. A to je DA DISCIPLINOVANO RADE. Zašto se po tome nismo na njih ugledali???

SrbinPrazan

pre 12 godina

Pa šta ako se ljudi takmice u ispijanju naseg nacionalnog pica?
To je njihovo neosporno pravo! A pored toga pomenuto pice ima blagotvorno dejstvo na organizam.
A tu su i milicajci da obezbede sigurnost svih učesnika ove divne manifestacije. Ja ne znam sta bi čovek više mogao da poželi...

Mr Good

pre 12 godina

Pokvario se policijski dreger od silnih promila :) Hvala Bogu da ima razumnih koji kritikuju ovo besciljno opijanje. Inače, ...... ti zemlju kojoj Palma rešava natalitet, Dinkić promoviše regionalizaciju i naprednjaci rešavaju problem korupcije. Vajmarska Republika Srbija. Tako treba da se zovemo. I da stavimo belu zastavu na jarbol.

buckokojinelazmisla

pre 12 godina

takmičenje je svakako van pameti, ali u ovoj državi je skoro sve van pameti.i vlast je van pameti, jer da je drugačije ona bi se umešala i rekla još pre održavanja takmičenja da je to van pameti.međutim,predpostavljam da je neki "važan"političar otvorio manifestaciju, a dokaz za učešće države je i sastav žirija.

Dejan

pre 12 godina

Normalno da je van pameti. Pa s 4 vec nastupa alkoholna koma.
3.9 je oko litra rakije/zestice u sat i pol, kada koncentracija u organizmu dozivljava maksimum, a onda se smanjuje.
Usporedjivanje sa pivom nema smisla, jer treba se popiti daleko veca kolicina, a kako alkohol otpusta nakon sat i pol - dva, to je sa pivom nemoguce postici bez mjesanja. Ako rakija ima 40%, a moze ici i do 60% alkohola, a pivo recimo 4.5%, onda sam sve napisao. K tome ispijanjem tolike kolicine piva i vode covek postaje gladan.
Uglavnom, ovo je za psihijatriju, jer se radi o igranju sa svojim zivotima. Kao da legalizirate utrke tko je brzi, auto ili voz.
Mala je tu granica do kome i moguce smrti.

Milica Brus

pre 12 godina

A pushenje zabranjeno. Srbija je intoksinirana ne samo alkoholom vec i gluposcu. "Sreca je sto ste u zivotu u jednoj zemlji koja je ispustila dushu" (Begbede).

m

pre 12 godina

"Direktorka Specijalne bolnica za bolesti zavisnosti Jasna Dragana Saveljić smatra da je kontraproduktivno i neprihvatljivo organizovati takmičenja u ispijanju alkohola"

onda zabranite beer fest

Vera BG

pre 12 godina

To sto se u Blacu desavalo do te mere je sokantno, da bi psiholozi, psijijatri i ostali koji se bave ljudskom psihom imali pune ruke posla da odgonetnu sta se desava u glavama i organizatora i ucesnika. Ono sto dodatno smeta su komentari onih ljudi koji to porede sa Gucom, Exitom, Oktobarfestom. Tamo idu ljubitelji trube, oni koji vole vrstu muziku koja se svira pa ako ponese atmosfera moze i da se popije. Tako se ponasamo i na svadbi,rodjendanu ili nekoj drugoj proslavi. Ali ako covek svesno sedne da se "uletvi" sto vise moze a pri tome celo selo aplaudira, ne znam kako se to zove u normalnim zemljama.

Milanfenix

pre 12 godina

Cilj manifestacije u blacu nije bio takmicenje u ispijanju, vec je samo sprovedena akcija dobrovoljnog merenja nivoa alkohola u krvi. Nije bilo takmicenja, nije bilo ni obezbedjivanja alkohola, samo merenje.
A ovde se zapostavlja sada ostali deo ove lepe manifestacije, koja ima veoma sadrzajan program, izbor za najbolji sljivik, izbor za najbolju rakiju, najbolji dzem i slatko od sljiva i, pore zabavnog programa koji je trajao 3 dana.
evo i programa http://www.blace.org.rs/images/stories/slike/vesti/flaer-1-1.jpg

knez

pre 12 godina

Nije problem u tome sto se ovde promovise rakija. U pravu ste - i u Nemackoj se promovise pivo. Ali nije u redu takmiciti se, i to uz sponzorstvo policije, ko moze vise da popije i ostane ziv.
Mogao je pobednik dobiti i, recimo, auto i odvesti se sa njim koliko jos isto vece.

Blacka Mafija

pre 12 godina

Ja mislim da je to takmicanje sasvim uredu,oni time nisu nikog ugrozili,takmicari su stavili svoj zivot u pitanje a ne neciji drugi,a i zasta je drugo Sljivijada nego da se pije,stvarno mi nije jasno zbog cega se vi bunite.

Arsenije

pre 12 godina

Organizatori su pogrešili u takmičenju. Nije trebalo ceniti količinu već brzinu. Da je zadatak takmičenja bio ko će pre da popije litar prepečenice, sve bi bilo u redu jer takva takmičenja postoje i na Beer Festu i na Zrenjaninskim danima piva, što vidim da veliki broj komentatora opravdava. Dakle, preporuka za organizatore, iduće godine takmičenje u tome ko će pre popiti litar ljute.
Lično su mi odvratna takva takmičenja, bilo da se radi o količini, bilo o brzini, kako u ispijanju bilo kakvih pića (pa i vode), tako i u proždiranju (ćevapa, ljutih papričica,...).
I da me ne shvatite pogrešno, volim i da popijem (i rakiju i pivo) i da pojedem (pa i ćevap i ljute papričice), ali sve to umereno i sa uživanjem, a ne sipajući kao u kantu.

zoran

pre 12 godina

Ima slicnih manifestacija svuda u svetu, ali da policija ucestvuje u ziriju, to je strasno. I Dacic kaze da to osudjuje. Isterati te ljude odmah sa posla, ima sigurno mladih koji cekaju posao pogotovu u tom kraju. Tako se pravi pravna drzava.

Čeda

pre 12 godina

Bravo Blačani, super ste, siguran sam da se tu još nešto dešavalo. Šta ? Pojasnite malo ? Prosto je nemoguće da je manifestacija trajala tri dana i da se pila samo rakija. Ako se zaista pilo tri dana onda je ovaj procenat mali cccccccc!!

Nebojsa

pre 12 godina

Meni je ovo takmicenje bas zabavno i ne vidim sta tu ima sporno. Pa naravno da niko posle takmicenja nece sesti da vozi auto, a ako je ovo nacin da se promovise sljivovica, to je onda ok. Jedino ako neko ne zeli da donese zakon za zabranu proizvodnje i prodaje rakije ...

Aleksandar

pre 12 godina

A niste se oglasili povodom Beer Festa u Beogradu i ispijanju piva na BF-u!?
Ovo su manifestacije na kojima se promovise alkohol, i ne vidim uopste razlog za cudjenje...Kakva manifestacija, takva su takmicenja, nece sigurno da se takmice u igranju klikera...

shonex

pre 12 godina

...cist primer u kakvom okruzenju zivimo i koliko je nase drustvo kao takvo zatrovano pogresnim idealima!!! Najbolje da pocnu narkomani da se takmice ko ce vise uboda u veni da ima...ili tako neka slicna umobolstina!!!! A o pandurima u ziriju nemam reci, SRAMOTA!!!!

Gile

pre 12 godina

Ovo je cist primer koliko ljudi koji ovde ostavljaju komentare tipa 'to moze samo ovde' ili 'to ne moze u normalnom svetu' NEMAJU POJMA o svetu van ovih prostora. Slicnih takmicenja ima koliko hocete u SAD pa i u zemljama EU. Da li bi ovi nasi 'teorijski Evropejci' zabranili naprimer i Oktoberfest? Ili na njega gledaju kao na kulturni dogadjaj i kulturnu tekovinu jedne od glavnih zemalja EU? A sto se tice gdje Macure i slicnih mislim da bi bilo fer da kazu da je preterivanje u bilo cemu opasno. 28-o godinsnja Dženifer Strejndž umrla je 2007. u Sakramentu, SAD, nakon što je učestvovala u takmicenju u ispijanju vode!! Ljudi umiru i nakon istrcavanja maratona. Ali eto, prosto je neverovatno koliko nekim ljudima ovde smeta sve sto se desava u Srbiji a da nije odobreno ili inicirano od strane EU i sličnih i sličnih kvazi insitucija.

Slobo

pre 12 godina

Da li je neko primoran da pije? Nije. I ovo ne spada u apsolutno alkoholisanje koje je prouzrokovano ogromnom kolicinom alkohola odjednom, vec nizom pijancenje u par dana. Ne glumite sad zastitnike ljudskih prava itd. Ko voli da popije, eto mu prilike da vidi gde se nalazi ;)

magellan

pre 12 godina

Po oceni komentara se opet lepo vidi gde smo i kakva nam je buducnost, ali to znamo i ne mozemo mnogo uciniti dastvari popravimo (teska manjina).
Nema potrebe da komentarisem samo postojanje ovog tzv. takmicenja, jer je sve vec receno u prethodnim komentarima, ali morem samo skrenuti paznju na kretenizam koji se sastoji u dodeljivanju NOVCANE nagrade spodobi koja se najvise nalije rakije. Za takve je najveca nagrada upravo alkoholno pice, a za 10.000 dinara (mozda budzetskih para) se moglo kupiti nesto korisno za siromasnu decu itd.
U svakom slucaju - ODVRATNO !

Cika Pera

pre 12 godina

Svi se nesto zgrazavaju, licemeri najobicniji, tipicna srpska posla. Volim da pijem, pecem rakiju, dodju mi i deca i unuci, i oni mi pomazu. Znam da svi vi pijete samo se sad pravite jer je takva moda pljuvanja na sopstveni narod i obicaje, osim ako niste neke seka perse.

Sofokle

pre 12 godina

Bio sam jedno veče na koncertu i u povratku me je začudilo što nigde nije bilo patrole saobraćajne policije! Evo sada vidim da su imali pametnija posla...

Novi Sad

pre 12 godina

Meni je i ispijanje spricera na metar uvek bilo van pameti, a tu i nije cilj biti najpijaniji nego popiti najvise spricera u minutu. Ovo "takmicenje" u pijenju do ivice smrti mi nikako nije jasno, a jos manje mi je jasno sto u medijima nije odmah osudjeno kao lose, nezdravo i van svake pameti, nego je skoro predstavljeno kao "stari nacionalni obicaj" ili sl.

Rozenkrojcer

pre 12 godina

U Srbiji je sve moguće, naročito ako je van pameti!
Pitanje za Dačića - šta su u žiriju radili policajci? Šta je sledeće? Možda izbor "najboljeg" narkomana?

melnibone

pre 12 godina

Kakvi su ovo komentari tipa: Niko nije osudio Beer fest.
1.Svi su osudili dogadjaj na Beer festu (ubadanje noževima)
2.Na beer festu se vrši promocija piva a ne takmičenje ko će da bude pijaniji od piva, dok to sa spomenutom manifestacijom u Blacu nije slučaj.
Takvu manifestaciju treba ukinuti, a organizatore i članove žirija - saobraćajce kazniti.
Kako nekom može da padne na pamet da napravi što pijanije takmičenje

dirigent

pre 12 godina

Mi smo zemlja cirkusa, ali ni ceo svet nije nista bolji . Najgore prolaze obrazovani, pametni i kulturni ljudi.
Guca, Beer fest, Exit, Dani sljive u Blacu, Rakijada, Dani vina, kobasicijada, rostiljijada sve su to "kulturne" manifestacije.

Momo

pre 12 godina

Naravno da je van svake pameti, ali ovo je Srbija, jedna od rijetkih zemalja gdje je to sasvim normalno. Ohrabruju se ljudi da piju, a onda kukamo sto nam mladi ginu na putevima, vozeci u alkoholisanom stanju. A policija je prica za sebe. Umjesto da testiraju ove sto su dolazili autima do Blaca i odlazili, oni sjede u ziriju !!!!!!!!!!!
Ne bih se sjutra iznenadio da se organizuje i takmicenje u tome ko ce popusiti vise cigara ili usmrknuti vise heroina, jer ne vidim sto i to ne bi bilo ok u mojoj Srbiji. Izvinite, mozda nesto zaista nije u redu sa mnom, ali me sramota sto se u mojoj Srbiji ovako nesto organizuje...i jos opstina trosi pare iz Buzdeta, pomognuta sponzorima. Zasto nisu tim parama kupili nekoj sirotinji brasno , da naprave sebi hljeba? I naravno , sad nece biti nikom nista, vuk pojeo magarca, umjesto da se odgovorni krivicno gone zbog ovakve sramote. Zurimo u neku Evropu , a sve mislim da ce se oni oduseviti ovakvim manifestacijama.

Sunce Slobode

pre 12 godina

Zasta je neverovatna kolicina hipokrizije u koju je uplovilo ovo drustvo. Dakle, kada se organizuje bir fest u Beogradu, gde je samo za jedno vece izbodeno devetoro ljudi nozem, gde je pre tri godine pijan mladic upao u kavez sa medvedom, ne pita se ni Nada Macura ni Okanovic niti bilo ko drugi da li je to mozda opasno po drustvo. Mozda zbog toga sto organizator uzima 20.000 eura za stand proizvodjacu piva, mozda zbog toga sto je profit iznad svega pa i iznad bezbednosti ucesnika? E ali kada se u nekom tamo Blacu organizuju Dani sljive, onda ce svi da se nadju pozvanima i da nam objasnjavaju kako to nije u redu i nije dobro po zdravlje ljudi. Naravno, uz sve to niko ni ne pominje i ostale sadrzaje Dana sljive, a kojih je bilo, za razliku od bir festa gde ne postoje propratni programi, samo opijanje i gde su vec posle dva sata svuda bare od uriniranja ugledne gospode koja pohodi taj festival.

Što se nisu takmičili u pevanju?

pre 12 godina

Lekari i stručnjaci koje je novinar pitao za mišljenje, nažalost, nisu nadležni za ovaj problem. Nadležno je ministarstvo zdravlja i "Batut", kao i ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu. Što se tiče učešća saobrtaćajnih policajaca u žiriju, nadležno je ministarstvo unutrašnjih poslova. Organizatore ovog neslavnog takmičenja trebalo bi kazniti, ili barem strogo opomenuti da ni na koji način ne smeju da ponove ovakvo ili slično suludo nadmetanje.

Aleksandar I

pre 12 godina

Neverovatni ste sa tim konstrukcijama! Prema vašim izjavama (Macura, Okanović i ostali) ispada da je svaki takmičar odmah posle ispijanja rakije trčao do prvog automobila i kretao u suludu vožnju! Dajte malo, ali zaista, samo malo, realnosti. Pa ljudi su pili i merili količinu ispijene rakije i to je sve što se u Blacu desilo! Ljudi imaju pravo da piju ako na taj način nikoga drugog ne ugrožavaju.

Aha

pre 12 godina

Tacno je da postoji Beer Fest, Exit, Guca, ali ovde se ljudi takmice ko ce vise da popije, tamo ih niko ne tera da piju da bi se zezali, a ovde moras da pijes ako hoces da postignes nesto. Namenski!
Oj Srbijo medju sljivama, ne verujem da Svajcarci prave ko ce vise sira da pojede ili tako nesto bolesno, ali oni na zapadu mora da su bolesTan svet mnogo, zar ne. Mi cemo da nastavimo da unistavamo jetru, mozak, i redom od rakije!

Bucko razmisljam

pre 12 godina

S'obzirom da je ovu manifestaciju u Blacu otvorio licno Ruski "Tribun" Konuzin koji upravlja provincijom Srbijom moglo se i ocekivati da ce na ovoj manifestaciji biti i "ruskih disciplina" a svi znamo kakav je odnos Rusa prema Alkoholu !

Nije isto

pre 12 godina

Beer fest nije bio takmicenje ko ce da popije vise piva, na kraju nije isto piti pivo i rakiju. Niko ne bi imao protiv da je organizovan Festival rakije.

vesna

pre 12 godina

Bolje biti pijan nego star, pevao je Losa svojevremeno. Eto i on polako stari. Ma svaka osuda takmicarima, organizatorima. Ne treba popiti svu rakiju valja je prodati da i drugi pre rucka poprave apetit. Van pameti

VladaBrada

pre 12 godina

Dosta bre vise ljudi DOSTA sa vredjanjem Srbije. Pa svuda u svetu ima sasavih festivala takmicenja i obicaja . Pa sve ove kobasicijade, slaninijade, kupusijade i ostale jade su i smisljene po uzoru na zapadne festivale u cilju promovisanja proizvoda i turizma.Ovi festivali i promovisu zapadne vrednosti jedi i piji samo sto vise da potrosis,i u suprotnosti su sa hriscanskim vrednostima gde je greh neumerenost u jelu i picu . Kako nema nigde u svetu : pa u Spaniji ljude trce uskim ulicama ispred izbezumljenih bikova - umirali su ljudi. U Finskoj se takmice ko duze izdrzi u sauni - umirali su ljudi , mislim da u Engleskoj trce niz brdo za koturom trapista - lomili su vratove, u Rusiji se kupaju u zaledjenom jezeru , u Italiji se gadjaju pomorandzama ...

mr.key

pre 12 godina

U svetu svakakvih takmcenja ima (u brzom jedenju, korida i rodeo koji su isto toliko opasni po zivote ucesnika) ne vidim sta je ovde toliko drugacije. Policajci sigurno nisu bili sluzbeno tamo (ako jesu to je za svaku osudu), a privatno mogu valjda da idu gde hoce. Pa zato smo se valjda borili, ljudska prava, slobode i ostale stvari kojim su vam puna usta, a kad to treba sprovesti u delo onda osudjujete i pljujete na sve strane. Licemerje na svakom koraku.

3opaH

pre 12 godina

Strašno!!!
Umesto da je cilj manifestacije izbor najkvalitetnije rakije likovi su se setili da nagrade najveću ispičuturu.
Ili da nagrade najbolji prinos, naj uređeniji voćnak ...
Umesto da rade na promociji tog lepog kraja oni opet napravili negativnu reklamu

Prolaznik u neprolaznom haosu

pre 12 godina

Predlažem da se naredne godine uvede jos jedno takmicenje.

Tri provoplasirana ( po količini alkohola ) se takmiče u gradskoj vožnji, parkiranju i okretanju pod rucnom... A pobednik narednih nedelja po osnovnim školama drži predavanja na temu uspeha u ovom takmičenju.

Loodilo....

Banshee

pre 12 godina

@ Rozenkrojcer

Pa pod broj jedan alkohol je isto droga tj psihoaktivna supstanca, lichno mislim uz heroin najgora (koja je najvishe pobila ljudi po svetu), pogledajte neke chinjenice tj neke brojke smrti godishnje od alkohola u svetu, direktno ili indirektno i prouzrokovanih nesrecnih sluchajeva i ostalo pod uticajem alkohola a koliko ima smrti od svih drugih droga zajedno i sve ce biti jasnije.Toliko........tako da eto i odgovora za takmichenje narkomana.......upravo je pre neki dan i odrzano u Blacu.

Anja Bg

pre 12 godina

E, bas mi je drago da cujem javne kritike na racun ovakvih manifestacija, koje se, jelte svrstavaju u deo naseg svetog folklora! Dok se drzava i njeni gradjani svesrdno bore da ukazu na stetnost pusenja, kao "najstrasnijeg" oblika zavisnosti, i da pusace sateraju u misiju rupu, dotle alkosi nesmetano prebijaju zene, decu, taste, i komsije ako treba, ubijaju na putevima i gaze ljude na pesackim prelazima, izazivaju kavge kad god stignu i gde god stignu!!! Pusaci su uglavnom prihvatili nova pravila ponasanja, mnogi su i ostavili cigarete, ali kako mislite da se obracunate sa alkosima, o koje se "saplicemo" svuda, na svakom mestu, pa cak i na radnom?! P.S moja sefovica ne pusi, ali je uvek "pod gasom", a mi zaposleni na ivici nervnog sloma zbog nje. :)

Vuk

pre 12 godina

Kako da se nisu takmicili, ko je najvise knjiga procitao?

Alkoholizam je bolest, a ovi se u tome jos i takmice.
Umesto da ih policija hapsi, oni su jos u ziriju.

Jel to ima i blagoslov od ministra,bezizbornog buduceg premijera?
Treba zaglupiti i napijati narod,sto vise. Zna se onda, za koga ce da glasaju.

Vera BG

pre 12 godina

To sto se u Blacu desavalo do te mere je sokantno, da bi psiholozi, psijijatri i ostali koji se bave ljudskom psihom imali pune ruke posla da odgonetnu sta se desava u glavama i organizatora i ucesnika. Ono sto dodatno smeta su komentari onih ljudi koji to porede sa Gucom, Exitom, Oktobarfestom. Tamo idu ljubitelji trube, oni koji vole vrstu muziku koja se svira pa ako ponese atmosfera moze i da se popije. Tako se ponasamo i na svadbi,rodjendanu ili nekoj drugoj proslavi. Ali ako covek svesno sedne da se "uletvi" sto vise moze a pri tome celo selo aplaudira, ne znam kako se to zove u normalnim zemljama.

Зоран

pre 12 godina

Па нама Србима је пола живота ван памети, а друга половина последица прве половине.

seljacina

pre 12 godina

Dragi moji, ja sam trenutno u Blacu. Ocigledno je da je ''takmicenje'' potpuni debilizam. Ali, ono sto ne znate je da zvanicno i nije postojalo takmicenje, to jest ljudi nisu znali za to, nije unapred receno, vec su se oni na licu mesta ispitivali. Dakle, ti ljudi bi svejedno bili pijani, a s takmicenjem, a bez njega. Policajci u ziriji - jos jedan debilizam, i da nije zalosno, bilo bi smesno. A komentar o poredjenju Beer festa i Sljivijade moram da prokomentarisem. Blace je varosica od par hiljada ljudi. Beograd od par miliona. Budzete nema potrebe uporedjivati. Ako grad Beograd ne moze pristojno obezbedjenje da obezbedi, sta je onda cudo sto policajci mere alkohol u krvi za takmicenje? i budimo iskreni, ako neko misli ili kaze da je beer fest ista drugacija od sljivijade, ili je ortodoksna budala ili se namerno pravi lud. Prave kulturne manifestacije su nestale, ili se uveliko koprcaju kao ribe na suvom. I kakvi crni organizatori, ljudi su krivi. U svakom slucaju. Dzabe ohrabrivanje, kad ljudi to i bez ohrabrivanja rade. Dosta filozofije.

Milan Nis

pre 12 godina

Mnogi uporedjuju manifestacije na kojima se promovise pivo, naravno da je alkohol stetan i opasan ma iz kog pica poticao, ali koliko PIVA bi trebalo popiti za 3,9 promila alkohola u krvi!
Verovatno jedan NORMALAN covok to nemoze da saspe u sebe!

pedja

pre 12 godina

Hocete da kazzete da je ispijanje alkohola veca budalasstina od pravljenja agencije za pomorstvo u Srbiji? Da li su ovima u vladi radili alko test da vide koliko oni imaju alkohola u krvi!?

genta

pre 12 godina

Jeste alkoholizam bolest,ali kako nazvati ovoliko licemerje?
Ako neki ovde misle da će im deca pobeći u alkohol zbog medija,već su odavno zakasnili da stave prst na čelo!
Pozdrav narodnoj miliciji,ja sam nekoliko puta duvao u istu spravu i uvek su me puštali da za neku siću nastavim put kući.
Daleko od toga da to nekom preporučujem,ali tako stvari stoje.

svetlana

pre 12 godina

zaista neprimereno takmicenje i za svaku osudu. opstinske vlasti bi trebale da povedu racuna u kakvom svetlu se afirmise njihova opstina. sramota! dodatak ovome je i reklama za pivo gde se ispijanje piva preporucuje kao pauza na poslu. van pameti!

Juce 16 litara 30 gradi !

pre 12 godina

Bar nismo zedni, ako smo gladni. Sto blize EU i sto vise nasa demokratija metastazira bicemo i sve zedniji. Zato ljudi koristite poslednje trenutke slobode....

Aleksandar

pre 12 godina

*hehe...ja ovo ne bi zabranjivao.

bolje ni ne zasluzujemo. mi smo blam evrope.

idemo do kraja!!!
(buha, 29. avgust 2011 14:23)
----

Ovaj komentar je kontraproduktivan, i loše je to što se dosta ljudi u Srbiji slaže sa ovim.
Naravno da svi zaslužujemo bolje i da uvek treba težiti ka boljem životu. Zašto bi neki drugi narod u svetu zaslužio bolje, a mi ne.
Istina je da je odavno Srbija izgubila svoj integritet, ali se zato mi svi moramo izboriti da vratimo ugled države i to pre svega ozbiljnošću i radom.
Što se tiče takmičenja, veliki promašaj. Potpuno pogrešno prezentovanje srpskog brenda i kraja u kojem se takmičenje održava. Za svaku osudu.

Idemo do kraja! Do povratka integriteta i ugleda zemlje!

OVO JE SRBIJA

pre 12 godina

A KOLIKO SE ALKOHOLA POPIJE U GUCI?

KOLIKO SE PIVA POPIJE NA BEER FESTU?

E ZBOG TOGA SMO ZANIMLJIVI STRANCIMA ALI O TOME NIKO NE PISE.

ETO NADAM SE DA CE POSLE OVOGA I BLACE POSTATI POPULARNO STRANCIMA.

Choban

pre 12 godina

E sad mi sve ovo polako ide na da kažem "živce" Hoće li se neko nekad "iđe, iko, ikad, ikako" udostojiti od gospode iz nadležnih institucija da nekažem dali ima neko obraz i iznese statističke podatke o tome koliki je PROCENAT učesnika u saobraćajnim udesima pod dejstvom alkohola?
Evo ovako pre par godina u Hrvatskoj je načelnik policije izneo ZANIMLJIV podatak da je slovima i brojevima 8% (osam procenata)pod dejstvom alkohola! Mene zanima ko su onih 92 procenta učesnika??????????

Milica Brus

pre 12 godina

A pushenje zabranjeno. Srbija je intoksinirana ne samo alkoholom vec i gluposcu. "Sreca je sto ste u zivotu u jednoj zemlji koja je ispustila dushu" (Begbede).

Зоран

pre 12 godina

Па полиција је овлашћена да мери алкохол у крви . Кога да нађу другог меродавног да им измери алкохопл у крви!? А награда је симболична. Дневни пазар полицајца кад мери алкохол.

Dan

pre 12 godina

Takmicenje nije nikakav prekrsaj ali oni koji se takmice iz matematike nazivamo pametnim a one sto se tekmice u picu budale i to je u redu.

Krokodil

pre 12 godina

Neka mi neko objasni po cemu se razlikuje npr. ovo: http://www.youtube.com/watch?v=r4k8gdELQDk
od tamo nekog takmicenja u Blacu. Proguglajte malo pa cete videti da je ne samo neka zena umrla na takmicenju u ispijanju vode nego i da je u Britaniji nedavno mladic preminuo u takmicenju "Last man standing" sto je jako popularna vrsta takmicenja u GB i USA. Pijane budale su pijane budale bilo da su iz Blaca ili LA.

zoran

pre 12 godina

Ima slicnih manifestacija svuda u svetu, ali da policija ucestvuje u ziriju, to je strasno. I Dacic kaze da to osudjuje. Isterati te ljude odmah sa posla, ima sigurno mladih koji cekaju posao pogotovu u tom kraju. Tako se pravi pravna drzava.

Zapitajte se o slobodi izrazavanja

pre 12 godina

Ja bih ovo zabranio nja nja nja, ovakvu sliku saljemo u EU. Pa oni imaju pravo da organizuju sta oce, zar nije ovo sloboda izrazavanja. Oni sto hoce da idu u EU i istovremeno da zabrane ovo nek se upitaju da li su oni stvarno evropejci i da li su bolji od fasista koje toliko mrze.



Cannabis cup , razni DMT i psilosibin festivali u Holandiji gde su ljudi pricali sa vanzemaljcima. Cuvene trke "Isle of Man TT" i razne vratolomije u ekstremnim sportovima, pa cak i UFC, K1, boks itd. U Spaniji redovno se zaglavljuju sa bikovima u saobracaju. Sve je to igranje sa zivotom.
E sad mi vi recite zasto bi se ovo takmicenje razlikovalo? Istina je da su malo odvratni i da povracaju gde stignu ali njihovo pravo. Kome se ne svidja nek okrene glavu.

Takmicenje je regularno: nije dozvoljeno ucestvovanje deci, niko nije pijan seo u kola posle toga i bila je kontrola koliko god mislili da nije.

uva policija

pre 12 godina

meni ne smeta ljudska glupost tj budale koje ispijau do tacke padanja u komu ali mi jakooo smeta policija koja stoji i jos bodri te primate! Policajce suspendovati ili izbaciti tj sefa koji ih je poslao! Zloupotreba sluzbe
I pitam se da li je taj tako pijan seo za volan ?

Sir Giles

pre 12 godina

Pun je youtube snimaka sa slične "manifestacije" iz Pranjana. Sad su svi su kao zgranuti a ove snimke je pogledalo preko pola miliona ljudi. Lajkovanje se podrazumeva.
Ma zar je moguće da se u Srbiji ljudi oduzimaju od alkohola dok se šljivovica promoviše kao nacionalni brend!?

http://www.youtube.com/watch?v=JmY4C8KMl1I

pablito

pre 12 godina

1. Ljudi imaju pravo da se takmiče u bilo čemu ako tim ne ugrožavaju druge ljude.

2. takmičenja koja nisu sportskog ili humanitarnog tipa ne smeju da se organizuju o trošku poreskih obveznika.

3. Policija na takmičenjima može da se pojavi samo u smislu nadgledanja javnog reda i mira. Osim ako su u pitanju takmičenja gde i sami policajci učestvuju (humanitarni povodi, policijske sportske igre).

Sve ostalo u komentarima je licemerje i dušebrižništvo. Nikom ne smeta bauljanje mrtvih pijanih po Guči i Exitu, svakonoćne bahanalije po splavovima, kafićima i raznim slavljima. Podatak je (treba proveriti) da se u Srbiji dnevno proda 80.000 tzv. "unučića".... Da piju deca od 12 godina... Ali to je ovde društveno prihvatljivo, a iščuđavate se ovakvim stvarima....

m

pre 12 godina

"Direktorka Specijalne bolnica za bolesti zavisnosti Jasna Dragana Saveljić smatra da je kontraproduktivno i neprihvatljivo organizovati takmičenja u ispijanju alkohola"

onda zabranite beer fest

Milojko

pre 12 godina

Šta, pobednik sa samo jadnih 3,9!? Pa, onomad je jedan vozio autobus kroz Beograd sa toliko. Istina, izgubi se poneka glava, šta ćeš.(ma nikako da poređam tačno ove kakratere sa sličice).

buckokojinelazmisla

pre 12 godina

takmičenje je svakako van pameti, ali u ovoj državi je skoro sve van pameti.i vlast je van pameti, jer da je drugačije ona bi se umešala i rekla još pre održavanja takmičenja da je to van pameti.međutim,predpostavljam da je neki "važan"političar otvorio manifestaciju, a dokaz za učešće države je i sastav žirija.

Blakoje

pre 12 godina

"Učešće policajaca u manifestacijama koje imaju veze sa alkoholom ne doprinosi ugledu policije"---- krivo mu je sto nije on bio u ziriju, ili makar na degustaciji...

Dejan

pre 12 godina

Normalno da je van pameti. Pa s 4 vec nastupa alkoholna koma.
3.9 je oko litra rakije/zestice u sat i pol, kada koncentracija u organizmu dozivljava maksimum, a onda se smanjuje.
Usporedjivanje sa pivom nema smisla, jer treba se popiti daleko veca kolicina, a kako alkohol otpusta nakon sat i pol - dva, to je sa pivom nemoguce postici bez mjesanja. Ako rakija ima 40%, a moze ici i do 60% alkohola, a pivo recimo 4.5%, onda sam sve napisao. K tome ispijanjem tolike kolicine piva i vode covek postaje gladan.
Uglavnom, ovo je za psihijatriju, jer se radi o igranju sa svojim zivotima. Kao da legalizirate utrke tko je brzi, auto ili voz.
Mala je tu granica do kome i moguce smrti.

Mihajlo

pre 12 godina

Ma da neko je mogao da umre,ova drzava je vise puta dozvolila da se legalno prodaje rakija koja stvarno ubija a sada raspravljate o ljudima koji su pili cistu domacu rakiju!Smarate sa iscrpnim filozovsko naucnim proucavanjem jednog sasvim normalnog dogadjaja...

knez

pre 12 godina

Nije problem u tome sto se ovde promovise rakija. U pravu ste - i u Nemackoj se promovise pivo. Ali nije u redu takmiciti se, i to uz sponzorstvo policije, ko moze vise da popije i ostane ziv.
Mogao je pobednik dobiti i, recimo, auto i odvesti se sa njim koliko jos isto vece.

Mr Good

pre 12 godina

Pokvario se policijski dreger od silnih promila :) Hvala Bogu da ima razumnih koji kritikuju ovo besciljno opijanje. Inače, ...... ti zemlju kojoj Palma rešava natalitet, Dinkić promoviše regionalizaciju i naprednjaci rešavaju problem korupcije. Vajmarska Republika Srbija. Tako treba da se zovemo. I da stavimo belu zastavu na jarbol.

zoran

pre 12 godina

Samo onaj ko nema sa čime drugim da se pohvali, hvali se koliko može da popije. Ovo takmičenje se uopšte ne razlikuje po svom kulturno-estetskom nivou od one manifestacije (doduše zabranjene) kada javno, na sred glavnog seoskog trga, negde u Vojvodini, KOLJU SVINJE.

A to šta rade i na koje sve glupave načine se zabavljaju Španci, Nemci, Škoti i ostali ne treba da nas navede da biramo ružne stvari. Ima jedna stvar koju svi oni rade bolje od nas. A to je DA DISCIPLINOVANO RADE. Zašto se po tome nismo na njih ugledali???

SrbinPrazan

pre 12 godina

Pa šta ako se ljudi takmice u ispijanju naseg nacionalnog pica?
To je njihovo neosporno pravo! A pored toga pomenuto pice ima blagotvorno dejstvo na organizam.
A tu su i milicajci da obezbede sigurnost svih učesnika ove divne manifestacije. Ja ne znam sta bi čovek više mogao da poželi...

Blacka Mafija

pre 12 godina

Ja mislim da je to takmicanje sasvim uredu,oni time nisu nikog ugrozili,takmicari su stavili svoj zivot u pitanje a ne neciji drugi,a i zasta je drugo Sljivijada nego da se pije,stvarno mi nije jasno zbog cega se vi bunite.

Nenad

pre 12 godina

Takmičenje je stvarno neprimereno jer se nigde ne meri količina alkohola u krvi, uglavnom su takmičenja u brzom ispijanju. Ali na starnu sve to jer je efekat postignut i danas u Srbiji nema medija koji nije objavio ovu vest i stavio Blace i njihov festival u centar interesovanja.

Dusan

pre 12 godina

Van svake mere!!!
Predlazem da se u Sremskoj Kamenici a u prostoru Policijske skole odrze "Prvi dani Marihuane" , policija je vec tu a Institut nije daleko pa da pobednik bude onaj ko najvise bude "naduvan".
i sve to u organizaciji Grada Novog Sada i Ministarstva omladine i sporta

Milanfenix

pre 12 godina

Cilj manifestacije u blacu nije bio takmicenje u ispijanju, vec je samo sprovedena akcija dobrovoljnog merenja nivoa alkohola u krvi. Nije bilo takmicenja, nije bilo ni obezbedjivanja alkohola, samo merenje.
A ovde se zapostavlja sada ostali deo ove lepe manifestacije, koja ima veoma sadrzajan program, izbor za najbolji sljivik, izbor za najbolju rakiju, najbolji dzem i slatko od sljiva i, pore zabavnog programa koji je trajao 3 dana.
evo i programa http://www.blace.org.rs/images/stories/slike/vesti/flaer-1-1.jpg

Čeda

pre 12 godina

Bravo Blačani, super ste, siguran sam da se tu još nešto dešavalo. Šta ? Pojasnite malo ? Prosto je nemoguće da je manifestacija trajala tri dana i da se pila samo rakija. Ako se zaista pilo tri dana onda je ovaj procenat mali cccccccc!!

Arsenije

pre 12 godina

Organizatori su pogrešili u takmičenju. Nije trebalo ceniti količinu već brzinu. Da je zadatak takmičenja bio ko će pre da popije litar prepečenice, sve bi bilo u redu jer takva takmičenja postoje i na Beer Festu i na Zrenjaninskim danima piva, što vidim da veliki broj komentatora opravdava. Dakle, preporuka za organizatore, iduće godine takmičenje u tome ko će pre popiti litar ljute.
Lično su mi odvratna takva takmičenja, bilo da se radi o količini, bilo o brzini, kako u ispijanju bilo kakvih pića (pa i vode), tako i u proždiranju (ćevapa, ljutih papričica,...).
I da me ne shvatite pogrešno, volim i da popijem (i rakiju i pivo) i da pojedem (pa i ćevap i ljute papričice), ali sve to umereno i sa uživanjem, a ne sipajući kao u kantu.