Subota, 20.08.2011.

13:16

Srećković: Pokušaj destabilizacije

Ministar dijaspore Srđan Srećković ocenio je danas da izjave verskih vođa u Novom Pazaru predstavljaju pokušaje destabilizacije prilika.

Izvor: Tanjug

Sreækoviæ: Pokušaj destabilizacije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

10 Komentari

Sortiraj po:

Шумадинац

pre 12 godina

Церић и Зукорлић се понашају овако зато што су и они увидели да власт у овој Земљи не занима шта се дешава са Државом, као и последице које могу настати из оваквих иступа . Наравно да су се Они окуражили да наставе са својим деловањем јер ни Влада, ни тужилаштво нити било ко други није реаговао на многе противуставне изјаве посебно Зукорлића. Док се Борис Тадић смешка и слика са представницима Турске, они за то време настоје да управо преко овог Муфтије повежу Рашку и Босну како би што лакше повратили свој утицај на Балкану. Наша власт то или не види или неће да види, штавише њих то и не занима њима је сада најважнија изборна кампања и то како да намакну још по неки проценат гласова, док их је за Државу и грађане баш брига.

malo objektivnosti

pre 12 godina

A zasto niko nije reagovao kada je patrijarh Irinej u BL izjavio da ce RS i SRB, ako bog da, uskoro biti jedna zemlja? Vladike SPC stalno pozivaju na jedinstvo srpskog naroda, zasto je probem kad Ceric apeluje na jedinstvo Bosnjaka? Covek je samo rekao da se zalaze da Bosnjaci imaju ista prava kao i svi drugi narodi na Balkanu. Sta je tu problem? Pomenuo drzavu? Pa sta? Ja sam tu prepoznao BiH-drzavu tri konstitutivna naroda Srba, Hrvata i Bosnjaka. Kad vladike SPC daju slicne izjave o nacionalnim i drzavnim interesima Srba, granicama, jeziku...niko se ne osvrce.

izjava

pre 12 godina

Sreckovic kaze da 'necemo reagovati na NEPOTREBNE izjav!!e'??
A zar sama kvalifikacija 'nepotrebna' [izjava] nije vec njegova reakcija na nju??

mario

pre 12 godina

"Ministar je naglasio da Srbija, kao najveća i najmnogoljudnija zemlja na zapadnom Balkanu, ima i najveću odgovornost za zajedničku evropsku budućnost ovog prostora."
Ne nemate vi prema nikome odgovornost i bilo bi pametno kada bi se držali svojeg dvorišta.

Miki

pre 12 godina

Ne slažem se da je ova izjava "samo izolovani incident".
Ovo nije prvi put da čujemo ovako nešto od reis-uleme Cerića a i ona je izgovorena sa najvišeg mesta.
Posle ove izjave je sasvim jasno nekoliko stvari.Prvo muslimani smatraju da imaju apsolutno pravo nad Bosnom i da oni treba da odluče o svemu.Spremni su i na rat (valjda je to sad svima jasno).Interesantna je i koincidencija zaoštravanja situacije na Kosovu i BIH,što mislim da nije slučajno.Muslimani u BiH traže od Srba praktično da pristanu na ono što oni nisu hteli ni po koju cenu kada se raspadala SFRJ.I Jugoslavija je bila suverena država kao što je sada Bosna , pa kad je večina republika odlučilo da se raspadne ona se raspala,a sad kada to traži republika srpska onda se Bošnjaci pozivaju na pravo i pravdu.

Lazar Dragin

pre 12 godina

Ministar je naglasio da Srbija, kao najveća i najmnogoljudnija zemlja na zapadnom Balkanu"..., I SA NAJ VECOM EMIGRACIJOM sa Balkana kojoj g.Sreckovic (kao ministar za dijasporu) veoma malo ili nista nepomaze kako bih rasejani i proterani srpski gradjani dosli do svojih pravu u Srbiji u koj je doticni gospodin "glavna violina".. A to sto se g.Sreckovic "mesa" oko verski zajednica treba da prepusti ministru za verske i ljudska prava....

Mnogo se prica o dijaspori a malo toga ostvari i u tome je nasa nesreca veca.

Lazar Dragin USA

Dule NS

pre 12 godina

Puna podrška pripadnicima SRPSKOG naroda!? A ostali!?
Srbija je po Dejtonskom sporazumu garant za CELOVITOST BIH!
(bezimena, 20. avgust 2011 14:20)


-Ja sam zaista fasciniran!
-Kako možeš da podržavaš pravo Albanaca na samoopredeljenje i da se zdušno zalažeš da Srbija mora da prizna "REALNOST" na Kosovu i prizna njegovu nezavisnost?!
A pritom istovremeno si protiv iste te stvari u BIH?! Republika Srpska i Kosovo su identični slučajevi - ali IDENTIČNI! Gde jedan narod ne želi da živi u zajednici sa drugim! Albanci čine 90% stanovništva Kosova i NE ŽELE da budu u Srbiji! Srbi čine 99% stanovništva Republike Srpske i NE ŽELE da žive u BIH!
-Albance podržavaš, a Srbe ne podržavaš?!?!
Koji su to "demokratski", LJUDSKI i MORALNI kriterijumi kojima se ljudi poput tebe rukovode?!
-Zašto je jedan papir za vas SVETINJA jer se zove "Dejtonski", a u isto vreme jedan isti takav papir je za vas nevažeći i "smejurija" jer se zove "Ustav Srbije"?
-Zašto poštujete potpis Srbije (Miloševića) u Dejtonu, a ne poštujete dokumenta države Srbije? Pa ako su Srpski dokumenti za vas nebitni, zašto bi onda njen potpis u Dejtonu bio bitan?
-NEVEROVATNO!!!
-Pa možete li Vi u ičemu biti dosledni?

Dule NS

pre 12 godina

Pa ja se potpuno slažem sa time da Bošnjaci treba da imaju svoju nacionalnu državu!
Stvar je veoma prosta, neka dozvole konačno Republici Srpskoj da se odvoji od BIH i ostaje im njihova Bošnjačka nacionalna država sa kojom mogu da rade šta god požele i u kojoj su oni jedina vlast! Može li biti prostije?

bezimena

pre 12 godina

"Zato na ovakve nepotrebne izjave nećemo reagovati, ali dajemo i davaćemo punu podršku pripadnicima srpskog naroda u ostvarivanju njihovih, međunarodnim standardima i mirovnim sporazumima zagarantovanih, prava, posebno obraćajući pažnju na Republiku Srpsku, čija je budućnost strateški važna za Srbiju", rekao je Srećković.

On je podsetio da je Srbija jedan od garanata dejtonskog sporazuma i da s Republikom Srpskom ima specijalne veze koje prihvata i podržava....".

Puna podrška pripadnicima SRPSKOG naroda!? A ostali!?
Srbija je po Dejtonskom sporazumu garant za CELOVITOST BIH!

Kako su V.Drašković i V.Šešelj glavni krivci početka PODELA u srpskom narodu, jedva čekam izbore da bar SPO bude zbrisan sa političkog prostora Srbije, a to čeka i SRS!

MilanR

pre 12 godina

To je bio poziv na "zbijanje redova", grupisanje po nacionalnoj, odnosno verskoj osnovi. U kojoj meri je to različito od pozivanja na nacionalnu i versku netrpeljivost? To je ista stvar, samo manjeg intenziteta. Jer su implicirane iste namerne posledice.

Zamislimo kako bi sad bilo da neki od prestavnika Srba u tom regionu, izađe i kaže "S obzirom na preteće zbijanje redova nekih verskih manjina tražim od Srba veći oprez i preventivne mere, čuvanje leđa i komšijsko organizovanje u trojke, kao i puštanje brada - kako bi se otklonili svi rizici po interese Srba na njihovom tlu, s obzirom na loše iskustvo na Kosovu. Takođe tražim od SPC da po svaku cenu pojača delovanje na širenju i utvrđivanju pravoslavne vere, kao brane kulturnog identiteta naših zemalja i evropske tradicije".

Niko ne može da kaže da je to pozivanje na versku ili nacionalnu netrpeljivost, ali se prepozaje loša namera. A u zakonskom smislu, tu se o namerama i radi! Zato verujem da postoji osnov da se ispita da li je postupanje bošnjačkog verskog činovnika u skladu sa zakonom.

Svakako treba blagovremeno skrenuti pažnju evropskim institucijama na ovu pojavu, već u njenom začetku, kako bi se obezbedio jedinstven front i legitimitet u suzbijanju širenja verske i nacionalne netrpeljivosti na tlu Evrope.

Dule NS

pre 12 godina

Pa ja se potpuno slažem sa time da Bošnjaci treba da imaju svoju nacionalnu državu!
Stvar je veoma prosta, neka dozvole konačno Republici Srpskoj da se odvoji od BIH i ostaje im njihova Bošnjačka nacionalna država sa kojom mogu da rade šta god požele i u kojoj su oni jedina vlast! Može li biti prostije?

Dule NS

pre 12 godina

Puna podrška pripadnicima SRPSKOG naroda!? A ostali!?
Srbija je po Dejtonskom sporazumu garant za CELOVITOST BIH!
(bezimena, 20. avgust 2011 14:20)


-Ja sam zaista fasciniran!
-Kako možeš da podržavaš pravo Albanaca na samoopredeljenje i da se zdušno zalažeš da Srbija mora da prizna "REALNOST" na Kosovu i prizna njegovu nezavisnost?!
A pritom istovremeno si protiv iste te stvari u BIH?! Republika Srpska i Kosovo su identični slučajevi - ali IDENTIČNI! Gde jedan narod ne želi da živi u zajednici sa drugim! Albanci čine 90% stanovništva Kosova i NE ŽELE da budu u Srbiji! Srbi čine 99% stanovništva Republike Srpske i NE ŽELE da žive u BIH!
-Albance podržavaš, a Srbe ne podržavaš?!?!
Koji su to "demokratski", LJUDSKI i MORALNI kriterijumi kojima se ljudi poput tebe rukovode?!
-Zašto je jedan papir za vas SVETINJA jer se zove "Dejtonski", a u isto vreme jedan isti takav papir je za vas nevažeći i "smejurija" jer se zove "Ustav Srbije"?
-Zašto poštujete potpis Srbije (Miloševića) u Dejtonu, a ne poštujete dokumenta države Srbije? Pa ako su Srpski dokumenti za vas nebitni, zašto bi onda njen potpis u Dejtonu bio bitan?
-NEVEROVATNO!!!
-Pa možete li Vi u ičemu biti dosledni?

bezimena

pre 12 godina

"Zato na ovakve nepotrebne izjave nećemo reagovati, ali dajemo i davaćemo punu podršku pripadnicima srpskog naroda u ostvarivanju njihovih, međunarodnim standardima i mirovnim sporazumima zagarantovanih, prava, posebno obraćajući pažnju na Republiku Srpsku, čija je budućnost strateški važna za Srbiju", rekao je Srećković.

On je podsetio da je Srbija jedan od garanata dejtonskog sporazuma i da s Republikom Srpskom ima specijalne veze koje prihvata i podržava....".

Puna podrška pripadnicima SRPSKOG naroda!? A ostali!?
Srbija je po Dejtonskom sporazumu garant za CELOVITOST BIH!

Kako su V.Drašković i V.Šešelj glavni krivci početka PODELA u srpskom narodu, jedva čekam izbore da bar SPO bude zbrisan sa političkog prostora Srbije, a to čeka i SRS!

MilanR

pre 12 godina

To je bio poziv na "zbijanje redova", grupisanje po nacionalnoj, odnosno verskoj osnovi. U kojoj meri je to različito od pozivanja na nacionalnu i versku netrpeljivost? To je ista stvar, samo manjeg intenziteta. Jer su implicirane iste namerne posledice.

Zamislimo kako bi sad bilo da neki od prestavnika Srba u tom regionu, izađe i kaže "S obzirom na preteće zbijanje redova nekih verskih manjina tražim od Srba veći oprez i preventivne mere, čuvanje leđa i komšijsko organizovanje u trojke, kao i puštanje brada - kako bi se otklonili svi rizici po interese Srba na njihovom tlu, s obzirom na loše iskustvo na Kosovu. Takođe tražim od SPC da po svaku cenu pojača delovanje na širenju i utvrđivanju pravoslavne vere, kao brane kulturnog identiteta naših zemalja i evropske tradicije".

Niko ne može da kaže da je to pozivanje na versku ili nacionalnu netrpeljivost, ali se prepozaje loša namera. A u zakonskom smislu, tu se o namerama i radi! Zato verujem da postoji osnov da se ispita da li je postupanje bošnjačkog verskog činovnika u skladu sa zakonom.

Svakako treba blagovremeno skrenuti pažnju evropskim institucijama na ovu pojavu, već u njenom začetku, kako bi se obezbedio jedinstven front i legitimitet u suzbijanju širenja verske i nacionalne netrpeljivosti na tlu Evrope.

malo objektivnosti

pre 12 godina

A zasto niko nije reagovao kada je patrijarh Irinej u BL izjavio da ce RS i SRB, ako bog da, uskoro biti jedna zemlja? Vladike SPC stalno pozivaju na jedinstvo srpskog naroda, zasto je probem kad Ceric apeluje na jedinstvo Bosnjaka? Covek je samo rekao da se zalaze da Bosnjaci imaju ista prava kao i svi drugi narodi na Balkanu. Sta je tu problem? Pomenuo drzavu? Pa sta? Ja sam tu prepoznao BiH-drzavu tri konstitutivna naroda Srba, Hrvata i Bosnjaka. Kad vladike SPC daju slicne izjave o nacionalnim i drzavnim interesima Srba, granicama, jeziku...niko se ne osvrce.

Miki

pre 12 godina

Ne slažem se da je ova izjava "samo izolovani incident".
Ovo nije prvi put da čujemo ovako nešto od reis-uleme Cerića a i ona je izgovorena sa najvišeg mesta.
Posle ove izjave je sasvim jasno nekoliko stvari.Prvo muslimani smatraju da imaju apsolutno pravo nad Bosnom i da oni treba da odluče o svemu.Spremni su i na rat (valjda je to sad svima jasno).Interesantna je i koincidencija zaoštravanja situacije na Kosovu i BIH,što mislim da nije slučajno.Muslimani u BiH traže od Srba praktično da pristanu na ono što oni nisu hteli ni po koju cenu kada se raspadala SFRJ.I Jugoslavija je bila suverena država kao što je sada Bosna , pa kad je večina republika odlučilo da se raspadne ona se raspala,a sad kada to traži republika srpska onda se Bošnjaci pozivaju na pravo i pravdu.

Lazar Dragin

pre 12 godina

Ministar je naglasio da Srbija, kao najveća i najmnogoljudnija zemlja na zapadnom Balkanu"..., I SA NAJ VECOM EMIGRACIJOM sa Balkana kojoj g.Sreckovic (kao ministar za dijasporu) veoma malo ili nista nepomaze kako bih rasejani i proterani srpski gradjani dosli do svojih pravu u Srbiji u koj je doticni gospodin "glavna violina".. A to sto se g.Sreckovic "mesa" oko verski zajednica treba da prepusti ministru za verske i ljudska prava....

Mnogo se prica o dijaspori a malo toga ostvari i u tome je nasa nesreca veca.

Lazar Dragin USA

izjava

pre 12 godina

Sreckovic kaze da 'necemo reagovati na NEPOTREBNE izjav!!e'??
A zar sama kvalifikacija 'nepotrebna' [izjava] nije vec njegova reakcija na nju??

mario

pre 12 godina

"Ministar je naglasio da Srbija, kao najveća i najmnogoljudnija zemlja na zapadnom Balkanu, ima i najveću odgovornost za zajedničku evropsku budućnost ovog prostora."
Ne nemate vi prema nikome odgovornost i bilo bi pametno kada bi se držali svojeg dvorišta.

Шумадинац

pre 12 godina

Церић и Зукорлић се понашају овако зато што су и они увидели да власт у овој Земљи не занима шта се дешава са Државом, као и последице које могу настати из оваквих иступа . Наравно да су се Они окуражили да наставе са својим деловањем јер ни Влада, ни тужилаштво нити било ко други није реаговао на многе противуставне изјаве посебно Зукорлића. Док се Борис Тадић смешка и слика са представницима Турске, они за то време настоје да управо преко овог Муфтије повежу Рашку и Босну како би што лакше повратили свој утицај на Балкану. Наша власт то или не види или неће да види, штавише њих то и не занима њима је сада најважнија изборна кампања и то како да намакну још по неки проценат гласова, док их је за Државу и грађане баш брига.

bezimena

pre 12 godina

"Zato na ovakve nepotrebne izjave nećemo reagovati, ali dajemo i davaćemo punu podršku pripadnicima srpskog naroda u ostvarivanju njihovih, međunarodnim standardima i mirovnim sporazumima zagarantovanih, prava, posebno obraćajući pažnju na Republiku Srpsku, čija je budućnost strateški važna za Srbiju", rekao je Srećković.

On je podsetio da je Srbija jedan od garanata dejtonskog sporazuma i da s Republikom Srpskom ima specijalne veze koje prihvata i podržava....".

Puna podrška pripadnicima SRPSKOG naroda!? A ostali!?
Srbija je po Dejtonskom sporazumu garant za CELOVITOST BIH!

Kako su V.Drašković i V.Šešelj glavni krivci početka PODELA u srpskom narodu, jedva čekam izbore da bar SPO bude zbrisan sa političkog prostora Srbije, a to čeka i SRS!

Dule NS

pre 12 godina

Puna podrška pripadnicima SRPSKOG naroda!? A ostali!?
Srbija je po Dejtonskom sporazumu garant za CELOVITOST BIH!
(bezimena, 20. avgust 2011 14:20)


-Ja sam zaista fasciniran!
-Kako možeš da podržavaš pravo Albanaca na samoopredeljenje i da se zdušno zalažeš da Srbija mora da prizna "REALNOST" na Kosovu i prizna njegovu nezavisnost?!
A pritom istovremeno si protiv iste te stvari u BIH?! Republika Srpska i Kosovo su identični slučajevi - ali IDENTIČNI! Gde jedan narod ne želi da živi u zajednici sa drugim! Albanci čine 90% stanovništva Kosova i NE ŽELE da budu u Srbiji! Srbi čine 99% stanovništva Republike Srpske i NE ŽELE da žive u BIH!
-Albance podržavaš, a Srbe ne podržavaš?!?!
Koji su to "demokratski", LJUDSKI i MORALNI kriterijumi kojima se ljudi poput tebe rukovode?!
-Zašto je jedan papir za vas SVETINJA jer se zove "Dejtonski", a u isto vreme jedan isti takav papir je za vas nevažeći i "smejurija" jer se zove "Ustav Srbije"?
-Zašto poštujete potpis Srbije (Miloševića) u Dejtonu, a ne poštujete dokumenta države Srbije? Pa ako su Srpski dokumenti za vas nebitni, zašto bi onda njen potpis u Dejtonu bio bitan?
-NEVEROVATNO!!!
-Pa možete li Vi u ičemu biti dosledni?

malo objektivnosti

pre 12 godina

A zasto niko nije reagovao kada je patrijarh Irinej u BL izjavio da ce RS i SRB, ako bog da, uskoro biti jedna zemlja? Vladike SPC stalno pozivaju na jedinstvo srpskog naroda, zasto je probem kad Ceric apeluje na jedinstvo Bosnjaka? Covek je samo rekao da se zalaze da Bosnjaci imaju ista prava kao i svi drugi narodi na Balkanu. Sta je tu problem? Pomenuo drzavu? Pa sta? Ja sam tu prepoznao BiH-drzavu tri konstitutivna naroda Srba, Hrvata i Bosnjaka. Kad vladike SPC daju slicne izjave o nacionalnim i drzavnim interesima Srba, granicama, jeziku...niko se ne osvrce.

Dule NS

pre 12 godina

Pa ja se potpuno slažem sa time da Bošnjaci treba da imaju svoju nacionalnu državu!
Stvar je veoma prosta, neka dozvole konačno Republici Srpskoj da se odvoji od BIH i ostaje im njihova Bošnjačka nacionalna država sa kojom mogu da rade šta god požele i u kojoj su oni jedina vlast! Može li biti prostije?

mario

pre 12 godina

"Ministar je naglasio da Srbija, kao najveća i najmnogoljudnija zemlja na zapadnom Balkanu, ima i najveću odgovornost za zajedničku evropsku budućnost ovog prostora."
Ne nemate vi prema nikome odgovornost i bilo bi pametno kada bi se držali svojeg dvorišta.

Miki

pre 12 godina

Ne slažem se da je ova izjava "samo izolovani incident".
Ovo nije prvi put da čujemo ovako nešto od reis-uleme Cerića a i ona je izgovorena sa najvišeg mesta.
Posle ove izjave je sasvim jasno nekoliko stvari.Prvo muslimani smatraju da imaju apsolutno pravo nad Bosnom i da oni treba da odluče o svemu.Spremni su i na rat (valjda je to sad svima jasno).Interesantna je i koincidencija zaoštravanja situacije na Kosovu i BIH,što mislim da nije slučajno.Muslimani u BiH traže od Srba praktično da pristanu na ono što oni nisu hteli ni po koju cenu kada se raspadala SFRJ.I Jugoslavija je bila suverena država kao što je sada Bosna , pa kad je večina republika odlučilo da se raspadne ona se raspala,a sad kada to traži republika srpska onda se Bošnjaci pozivaju na pravo i pravdu.

MilanR

pre 12 godina

To je bio poziv na "zbijanje redova", grupisanje po nacionalnoj, odnosno verskoj osnovi. U kojoj meri je to različito od pozivanja na nacionalnu i versku netrpeljivost? To je ista stvar, samo manjeg intenziteta. Jer su implicirane iste namerne posledice.

Zamislimo kako bi sad bilo da neki od prestavnika Srba u tom regionu, izađe i kaže "S obzirom na preteće zbijanje redova nekih verskih manjina tražim od Srba veći oprez i preventivne mere, čuvanje leđa i komšijsko organizovanje u trojke, kao i puštanje brada - kako bi se otklonili svi rizici po interese Srba na njihovom tlu, s obzirom na loše iskustvo na Kosovu. Takođe tražim od SPC da po svaku cenu pojača delovanje na širenju i utvrđivanju pravoslavne vere, kao brane kulturnog identiteta naših zemalja i evropske tradicije".

Niko ne može da kaže da je to pozivanje na versku ili nacionalnu netrpeljivost, ali se prepozaje loša namera. A u zakonskom smislu, tu se o namerama i radi! Zato verujem da postoji osnov da se ispita da li je postupanje bošnjačkog verskog činovnika u skladu sa zakonom.

Svakako treba blagovremeno skrenuti pažnju evropskim institucijama na ovu pojavu, već u njenom začetku, kako bi se obezbedio jedinstven front i legitimitet u suzbijanju širenja verske i nacionalne netrpeljivosti na tlu Evrope.

Lazar Dragin

pre 12 godina

Ministar je naglasio da Srbija, kao najveća i najmnogoljudnija zemlja na zapadnom Balkanu"..., I SA NAJ VECOM EMIGRACIJOM sa Balkana kojoj g.Sreckovic (kao ministar za dijasporu) veoma malo ili nista nepomaze kako bih rasejani i proterani srpski gradjani dosli do svojih pravu u Srbiji u koj je doticni gospodin "glavna violina".. A to sto se g.Sreckovic "mesa" oko verski zajednica treba da prepusti ministru za verske i ljudska prava....

Mnogo se prica o dijaspori a malo toga ostvari i u tome je nasa nesreca veca.

Lazar Dragin USA

izjava

pre 12 godina

Sreckovic kaze da 'necemo reagovati na NEPOTREBNE izjav!!e'??
A zar sama kvalifikacija 'nepotrebna' [izjava] nije vec njegova reakcija na nju??

Шумадинац

pre 12 godina

Церић и Зукорлић се понашају овако зато што су и они увидели да власт у овој Земљи не занима шта се дешава са Државом, као и последице које могу настати из оваквих иступа . Наравно да су се Они окуражили да наставе са својим деловањем јер ни Влада, ни тужилаштво нити било ко други није реаговао на многе противуставне изјаве посебно Зукорлића. Док се Борис Тадић смешка и слика са представницима Турске, они за то време настоје да управо преко овог Муфтије повежу Рашку и Босну како би што лакше повратили свој утицај на Балкану. Наша власт то или не види или неће да види, штавише њих то и не занима њима је сада најважнија изборна кампања и то како да намакну још по неки проценат гласова, док их је за Државу и грађане баш брига.