Subota, 28.05.2011.

21:13

Hapšenje Mladića koštaće nas izbora

Vladajuće stranke u Srbiji znaju da hapšenje Ratka Mladića nije popularan potez i da će zbog toga verovatno i izgubiti izbore, kaže Rasim Ljajić.

Izvor: Beta

Hapšenje Mladiæa koštaæe nas izbora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir Arsic

pre 12 godina

Ljajic je sada zaista odvalio tesku glupost. Ljudi kojima je stalo do Mladica, nisu ni na proslim izborima glasali za DS i G17+, eventualno su glasali za SPS.

Izbore ce danasnja vlast izgubiti zbog bede, propasti i beznadja u koje nas je dovela.

Petar

pre 12 godina

Pa ako vecina stanovnistva podrzava jednog masovnog ubicu i krvoloka jasno je da ova zemlja predstavlja moralno dno dna i da stanovnistvo i bolje zivi nego sto je zasluzilo. Zao mi je samo nacionalnih manjina.

mira m

pre 12 godina

Razocarana ,vec godinama ne izlazim na glasanje. Zbog toga sto ste bili gori od Slobe. Pre nekoliko dana izgovorila sam recenicu koju sam mislila da vise necu: "Izaci cu na glasanje,ali samo zbog Rasima Ljajica". I to ce biti moj uzraz volje:jedino ste vi , gospodine Ljajicu, dobili prelaznu ocenu!

Micko

pre 12 godina

Onaj Beko je najbolje rekao zasto cete izgubiti izbore:

"Na listi zemalja pogodnih za ulaganje nedavno su nas prestigle BURKINA FASO i SIERA LEONE i sada smo na 176. od 183. mesta"


Covece, ispred nas su zemlje u kojima kopljima ljudi dolaze na vlast a skole su neke kolibe od trske!

Ovu nasu vlast u Svedsku da posalju da vladaju godinu dana zakopali bi je za godinu dana u go... da se ne bi oporavila za 200 godina!

Драгана

pre 12 godina

Нажалост, ово је само један од непопуларних потеза власти и после неколико дана, када интересовање утихне, грађане ће више бринути како да плате рачуне, како да преживе и због те неизвесности, због забринутости за сопствену егѕистенцију, казниће владајућу коалицију на следећим изборима!

cole

pre 12 godina

Ljajic obicno govori kao obican covek zdravog razuma i pretezno umerenog i objektivnog misljenja, medjutim ova izjava je uzasno neskromna, netacna i miljama daleko od sustne "gubitka izbora". Znate, kao izgubice izbore zbog odgovornog ponasanja, efikasnog delovanja i doslovnog postovonja zakona a glasaci to eto ne znaju da cene. (kao kad student padne ispit jer je previse dobro znao pa komisija nije mogla da ga prati). Vladajuca struktura nece izgubiti izbore zbog Haga, cak ne ni zbog siromastva i lose ekonomije nego najvise zbog korupcije, nedostatka elementarnog stida, nedostatka osnovne profesionalne i ljudske odgovornosti, zbog bahatog odnosa prema zajednickom novcu i ekstremnog nepostovanja gradjana.

cope

pre 12 godina

Ovim hapsenjem mozete samo dobiti nove glasace. Ako izgubite izbore, to ce biti pre svega zbog vodjenja zemlje u poslednjih nekoliko godina.

Peta ulica

pre 12 godina

Ne tražite alibi u Mladiću, gospodine Ljajiću. Za onakvo vođenje države ne da tvoje kolege&koalicije treba da izgube izbore već treba da odgovaraju i mnogo više od toga. To je isto propušteno sa prethodnima pa nije ni čudo da nam se opet desilo.

HH

pre 12 godina

Ako je vas narod izabrao, vi bi ste trebali da postujete volju naroda, zar ne?
Ako se taj isti narod sa 51% izjasni da je protiv izrucenja Mladica a vi hocete da ga predate Hagu, da li se meni cini da nas ne fermate ni 2% ? Kao sto nas ne fermate ni 2% za bilo sta drugo sto se tice ove ojadjene zemlje...

e moji ljudi

pre 12 godina

pa vi izgleda imate slabo pamcenje setite se samo 90-tih pre nego sto date glas radikalima bez znacke. sad ce naprednjaci satro da nas dignu u nebesa bicemo najjaca drzava u evropi mozda i u svetu cak cemo i kosovo vratiti oruzjem koje nemamo...

mlekadzija

pre 12 godina

G. Ljajicu,
Necete vi izgubiti izbore zbog hapsenja R.Mladica vec zbog stetocinskog vodjenja ove zemlje. Previse afera, lopovluka, mita, nesposobnih kadrova na najvaznijim mestima... za ovaj komentar.
P.S. U celoj toj grupi vi mi izgledate najmanje krivi...

Slobodan-BG

pre 12 godina

Ako resite problem javnih nabavki i korupciju u istim, ako dobijemo status kandidata i datum pregovora, licno cu najzesce do sada nezainteresovane i razocarane razvoziti do glasackih mesta da glasaju za demokratske partije.

Darko

pre 12 godina

E sad me slušaj dobro ministre Ljajiću, nema to veze sa Mladićem, Karadžićem, možda i Hadžićem, ima veze sa Vama, sa Vašim obećanjima, sa svime onim što ste obećali ovom napaćenom narodu, a taj isti narod je bio svedok Vašeg bahatog ponašanja (Mrkonjić, Jovanović, ona mala Trivan da i ne nabrajam više)vašeg ulizivanja ljudima koje ste trebali da hapsite, uništavanja industrije, uništavanja poljoprivrede i svega čega ste se dotakli, e to je ono zbog čega se gube izbori, savijate glavu pred novinarima koji pišu o lopovima, o zloupotrebama (Brankica i hrabra ekipa B92 televizije), kradete, otimate, svaki političar u ovoj zemlji je i unuke obezbedio dok običan čovek nema ni mesec da pretera (iako je zaposlen) a da odete dole na jug Srbije e tamo bi imali da vidite kako izgleda kad pošast uništi njive (njive su gradovi a POŠAST STE VI). Uništili ste nam dostojanstvo, uništili ste nam budućnost e zato će te izgubiti izbore a što se tiče hapšenja, da ste iole nešto uradili za ovaj narod i ovu državu, mogli ste komotno i Bin Ladena da hapsite niko se ni okrenuo ne bi.

vlada-so

pre 12 godina

Da li se to samo meni čini da se ovom izjavom ministar rada nudi velikomučeniku tomi? pre je dinkić svim vladama turao klipove u trećoj godini mandata, sada to je već jasno radi prepošteni zaštitnik širokih narodnih masa ljajić.(uzgred pola ti države radi na crno, bolje šalji inspekcije rada da zaštitiš ojađene narodne mase)

laza

pre 12 godina

kakva patetika! vi cete izgubiti izbore jer ste unistili i ono malo zemlje sto je ostalo a ne zato sto ste uhapsili mladica. licemeri!

dosta vise logoreje

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zato sto ste pokrali ovu zemlju, zato sto sve funkcionise po principu mita i korupcije i zato sto danas zaposleni u drzavnim institucijama sprovode interese partija na vlasti nevezano za zakone.

Bane

pre 12 godina

Dali ministar stvarno misli da neko normalan moze da mu poveruje u ono sto prica o izborima. Dobro su oni promislili dali im ovo hapsenje odgovara,i onda su procenili i delovali. A izbore ce oni izgubiti jer neznaju da vladaju jednom ovako specificnom zemljom i zato sto im stotine hiljada ljudi gladuje ,otprilike isto toliko nema posla, a slicno toliko visoko obrazovanih ljudi kopa po internetu i trazi kako da zbrise odavde.

dobri

pre 12 godina

Svaka vlast se bori da ostane tu gde jeste sto duze. Ova vladajuca koalicija ce hapsenje Ratka Mladica itekako koristiti kao argument da se bori svim silama za Srbiju u EU. Ipak, poverenje gradjana je toliko puta izigrano, da ni EU nece obezbediti demokratama pobedu na izborima. I da nije doslo do ovog hapsenja, koje je prilicno nepopularno proslo, DS bi izgubio izbore.

Marko NS

pre 12 godina

Ma ljudi tek sad smo nagrabusili, sad kad su svesni da ce izgubiti vlast. Mladic pa Mladic...Ukratko hapsenje Mladica su stavili u prvi plan, a vec su poceli da van svih ustava i prava (barem kod nas u NS) da pisu neke zakone,iako su svesni da se zalbom ustavnom sudu ponistava svaka njihova odluka, ali ce grupica tajkuna i politicara da napuni svoje vec prepune dzepove do izbora

dalia

pre 12 godina

Ovo svakako I nije popularan potez, ali je neophodan za dalji prosperitet Srbije. Ali, kada Rasim Ljajic govori o tome da su partije, koje su na vlasti, radile I rade u interesu svojih gradjana, sa tom konstatacijom ne mogu da se slozim. U prilog tome ide cinjenica da je stanje u drzavi nikad gore I da su demokrate racunale na podrsku EU, ukoliko izruce Mladica Hagu. Pa, ne moze im EU osigurati dalji opstanak na vlasti! To moze jedino narod. A narod je nezadovoljan radom ove vlade. Tako da…

(-)x(-)=(+)

pre 12 godina

Ma daj bre Ljajicu, nepotrebno se cimas, oni silni milioni koji nisu isplaceni nikome sto je Mladic uhvacen, lepo, u radnju i da kupis po jednu skotsku lizalicu za svakoga (piraocanka, celofanka) i podeliti svima po jednu. DS-ovcima ne trebaju, oni ce i onako glasati kao prosli put, to za ove druge, jeftino se kupuju pa samo sisaj.

Ana

pre 12 godina

Ovo je dokaz koliko Vlada nema osećaj za narod. Ljudi na vlasti bi rebalo da čitaju ove komentare i uče: Ratko Mladić im nikada nije bio karta za pobedu na izborima, ali su na žalost kasno otkrili toplu vodu.

Miki

pre 12 godina

Nijedna stranka na kugli zemaljskoj ne radi nista sto bi je kostalo gubitka izbora, gospodine Ljajicu. I vi to vrlo dobro znate kao i mi.

КРИТИЧАР

pre 12 godina

Umesto da od 2000-te dodje na vlast demokratija Srbija je dobila DRPOKRATIJU goru od komunista i zato smo tu gde smo sada. Izlaz je u REVOLUCIJI i hapsenju svih onih koji su krivi za to kao i za KOMPLETNO PONISTAVANJE PRIVATIZACIJE kao i NATURALNA RESTITUCIJA e, a uz neiskvarene i neiskompromitovane mlade ljude sa fakultetskim obrazovanjem,koji vole svoju zemlju a koji bi dosli da vode Srbiju imali bi neke sanse.....ovako ovo je pakao...ovo nije zivot dostojan coveka...a ovo kako je sada, ovo je zemlja lepa za zivot SAMO za one koji su DRPENZI tj za Lopovske FUKARE zbog toga gladan i mlad obrazovan narod pobeze kud koji preko granica ove demokratske...ovaj drpokratske zemlje

bulat92

pre 12 godina

Mladić je i uhapšen da bi se spasili izbori. Ali izbore ne gubi Ljajić, nego DS, zbog krađe, nesposobnosti, osionosti i katastrofalnih rezultata na svim planovima. Postoji jedna, ali mala šansa, da DS dobije izbore,
a to je da postojeće rukovodstvo podnese ostavku, da se izabere novo, bez
tajkuna oko predsednika, bez uticaja članova koji su juče došli iz nekih
drugih stranaka i vraćanjem na politiku Zorana Đinđića.
Naravno, ovo se neće desiti pre, ali nadajmo se da hoće posle izgubljeni izbora.

FU!

pre 12 godina

Nece vas to kostati izbora, nego lopovluk 4 godine, to sto niste smanjili javni sektor, nego i dalje zaposaljavate politicke kadrove, i zato sto placam tv pretplatu...

mića-salaš

pre 12 godina

do sada sam mislio da nikada više neću dati Tadiću glas, ali posle ovog hapšenja ipak hoću. Naravno, ako mu ostane jedino Toma kao konkurent.

Ako se nekim čudom dogodi da Čeda, KOrać ili neko sl. dobije na popularnosti (u šta čisto sumnjam), ondak ide moj glas nekome od njih.

Bora

pre 12 godina

DS ce izgubiti izbore ne zbog hapsenja Mladica nego zbog ekonomske situacije u zemlji, zato sto nije pohapsila politicku mafiju Milosevica,
sto je stvorila svoju, podigla poreze, lopovskom privatizacijom, rasipnistvom, bahatoscu i laznim obecanjima i izjavama vredja pamet prosecnog glasaca.

lala

pre 12 godina

E Ljajicu, nemam zaista reci da iskazem gadjenje prema korupciji, nepotizmu, nesposobnosti, mediokritetima, lopovluku i bahatosti koju dozivljavam u Srbiji i narocito Vojvodini, posto ovde zivim, posle 5. oktobra. Mladica ste trebali uhapsiti onda kada ste dosli na vlast na pocetku ovog mandata, umesto toga, izgubili ste glasove onih koji su vas doveli na vlast kada ste vodili antievropsku politiku, stavili onog prepotenka da vodi spoljnju politiku, stvarali neonacionalizam koji se sada traljavo zove patriotizam koji se promovise na RTS-u, pogledajte samo premijera i ministre na sta lice itd, da ne pricam sta ste sve radili odnosno niste nista radili, kukala vam majka. Istorijska je greska sto ste razbili i unistili slab demokratski potencijal, izgubili ste dragoceno vreme, koalicija nije primer evropske demokratije, vec kvazidemokratija, vladavina totalitarnog partijskog kartela. Nazalost, desne snage, ako dodju na vlast, razbucace drzavu do kraja, Vojvodina ce se sigurno otcepiti u uslovima novog nacionalnog ludila, moze svasta da bude, pa cak i ono sto su rekli Tarabici.

gaga

pre 12 godina

Srbija ima toliko problema da jedno hapsenje I izrucenje nece promeniti nista. Malo su se radovali, ljudi sa vlasti, malo su se slikali, primali cestitke od medjunarodne zajednice… Za dve nedelje, sve ce se gurnuti na stranu, a postojeci problemi ce ostati nereseni. Zato ce DS izgubiti izbore.

gladan

pre 12 godina

Eto koliko je glupa danasnja vlast. Prvi put su uradili nesto dobro za narod a misle da ce zbog toga izgubiti glasace. Izgubice glasace zato sto isti nemaju sta da jedu.

Marina

pre 12 godina

Ako će građani zbog hapšenja Mladića u najvećoj mjeri glasati za Nikolića, onda Srbija i zaslužuje takvu vlast. Ne kažem da je ostanak Tadića rješenje. Rješenje je Č.Jovanović i LDP,ali za Jovanovića Srbija nažalost još nije sazrela. Srbija se još mora osloboditi okova Rusije, pragmatično prihvatiti postojeći status Kosova, u NATO članstvu prepoznati uvjet za članstvo u EU...No,kako stoje sada stvari,Srbija uvijek oteže dok ne pukne,a onda obično postane prekasno..

100 godina opozicije vam je malo

pre 12 godina

Ma, da... Izbore, sva je sreca, nece izgubiti zbog lopovluka, korupcije, nepotizma, dece koja izigravaju vlast a samo se bave marketingom, osiromasivanja Srbije, bede, evra od 100 dinara, skoka cena, poskupljenja komunalija, telefona, struje, zatim ni zbog laznih obecanja, 200.000 novih radnih mesta, 1000 evra akcija, 3 milijarde direktnih stranih investicija, koalicije sa SPS, Palmine zirafe, zloupotrebe pojma "evropski", reforme pravosudja, pretvaranja Srbije u zavisnika od Brisela i Vasingtona, laznih tendera, ucvrsivanja monopola, tajkunske rasprodaje Srbije... Idi bre, Mladic...

Dule NS

pre 12 godina

@ (razocaran, 29. maj 2011 12:59)

Ček, ček, da su radikali i Koštunica bili na vlasti svega toga nabrojanog ne bi bilo? Tekao bi med i mleko u Srbiji? I to u najvećoj svetskoj ekonomskoj krizi - gde su i mnogo bogatije i razvijenije zemlje od Srbije skroz bankrotirale???
-ima ova vlast čak i par dobrih stvari koje je uradila, ali generalno apsolutno niko nije zadovoljan ovom vlašću, pa ni ja! Ali sam takođe potpuno svestan DA NIJEDNA DRUGA VLADA SIGURNO NE BI BILA BOLJA!!!


@ (elaborate-set-up, 29. maj 2011 12:58)

Da, da samo sam čekao da krenu priče o raznoraznim zaverama, tajnim planovima... Pa to postoji apsolutno uvek - ko god da je u pitanju! Da je Mladić uhapšen pre 5 godina takvih priča kao ne bi bilo??? Ma da, kako da ne! Ali dobro, moraju ljudi sa nečim da hrane svoju paranoju! Mora da su i vanzemaljci umešali prste - treba angažovati Moldera i Skali!!!

sutra

pre 12 godina

Hapšenjem Mladića zataškavaju se ozbiljni prekršaji vlade i odvlači pažnja javnosti !!!Realno sada im najviše odgovara da ga predaju...Kako finansirate izbore ove godine?Ukidanjem subvencija?Ili nalazite načine da se obezbedite što više dok ste još na vlasti...Pogledajte kako Slovenija štiti svoje poljoprivrednike....U VB se višak mlečnih proizvoda baca kako proizvođač ne bi bio u gubitku! A vi? ŠTA VI TO RADITE?OKREĆETE GLAVE ,ALI ZABORAVLJATE KO VAS HRANI!!!!!!!!!

Ma kakav Mladic

pre 12 godina

Rasime nece Ds puci zbog Mladica cak sto vise za Mladica se nesto nisu ni potresli u narodu!Nije bilo ni demonstracija niti bilo cega kao za Radovana . Oni ce puci zbog bahatosti, unistavanja zemlje , otimacine, mita, lopovluka, bede a sve ostalo kao sto je hapsenje Mladica usputno nebitna stvar! Oni pucaju zbog sebe samih ! A ti Rasime da si pametan trebao bi se maknuti od ovih *****ra! Ti si jedan od retkih ministara, politicara koji i dalje se seta gradom kao sav normalan svet bez "gorila" oko sebe!

dumdumdum

pre 12 godina

pa vlasti u Srbiji su stvarno jedna velika grupa besramnika,nije ih cak ni sramota da priznaju da su znali gde je Mladic godinama i da su,sto vidimo iz same izjave Rasima Ljajica, odbili da ga uhapse, jer su znali da ce izgubiti izbore,svaka im cast!bez reci!otvoreno priznanje da su manipulisali svoje gradjane!ko im i posle ovoga ukaze poverenje ocigledno zeli da bude rob sopstvene vlasti!

ima nas koji pamtimo

pre 12 godina

izgubicete izbore zbog nesposobnosti i nevidjenog lopovluka !!! izgubicete i zbog najvise cene za najgore gorivo u evropi,zbog taksi za isticanje firme,zbog putarina,zbog pretplate rts-a,zbog prenosa vlasnistva za polovne automobile koji ne postoji nigde u svetu,zbog takse na luksuz za kombi prevoznike cija su vozila stara i po 20 godina,zbog zelenaskih kamata banaka koje ste doveli unistivsi domace,zato sto je vasom politikom zatvoreno desetak i vise hiljada radnji i firmi ... mogao bi do sutra da nabrajam !!!

DZoni

pre 12 godina

Necete izgubiti zbog mladica vec zbog nesvakidasnjeg lopovluka gde ste strpali milijarde eura u dzep ,zbog 400 000 otpustenih koji su ostali bez prihoda za zivot kao i neverovatno povecanja duga drzave koji je za vreme vlasti rastao geometriskom progresijom.OCigledno da mediji i ne smeju da kazu da je dug drzave u odnosu na GDP presao Hrvatski za koju smo ponosno pevali kako je prezaduzena a da za razliku od njih mi nismo izgradili ama bas NISTA.

Damjan Novakovic

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zbog nevidjene nebrige za ljude koji su vam poverili svoje sudbine na 4 godine a vi ste to vreme iskoristili iskljucivo za licno bogacenje.
Mene vise necete prevariti.

FFF

pre 12 godina

Ova vlada ima toliko minusa kod gradjana da je ovaj i najmanji...necete vi zbog ovoga izgubiti izbore, nego zbog unistene privrede,katastrofalne ekonomije, nezaposlenosti,...

Damjan Novakovic

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zbog nevidjene nebrige za ljude koji su vam poverili svoje sudbine na 4 godine a vi ste to vreme iskoristili iskljucivo za licno bogacenje.
Mene vise necete prevariti.

Jelena

pre 12 godina

Čitajući ovaj tekst, prvo sam pomislila da se Ljajić šali, tek kasnije shvatih da je čovek "mrtav" ozbiljan. Izbora će vas koštati to što živimo kao psi, g.dine Ljajiću, što ste nam stvorili državu iz koje 80% ljudi želi da pobegne, što ste nam devalvirali ljudsko dostojanstvo, što kao intelektualci, radimo za 300 evra dok se nepismena fukara bogati, što ste izdali sve u šta smo verovali, što ste nas prodali za male pare... I tako, mogla bih do sutra da nabrajam, ali nema svrhe jer ste vi (vladajuća koalicija), apsolutno rezistentni na bedu u kojoj živi 90% ljudi u ovoj zemlji.

veverica

pre 12 godina

Neko je sakrio sve zirove od veverica . 'Stvarno nismo znali gde su zirevi' rekla je jedna veverica koja je zelela da ostane anonimna .
Sad je i zir nadjen i veverice site .

Marko (Dorcol)

pre 12 godina

Uf kakva zamena teza. Jedino oko cega se slazemo je da cete puci kao kruska na izborima. Ali razlog nece biti Ratko Mladic, nego sistem vrednosti koji ste uspostavili u proteklih 10 godina. Nepotizam, korupcija epskih razmera, burazerska privatizacija, pisanje zakona po meri tajkuna, i kradja, kradja, kradja cega god ste se dotakli. Narod vam vise ne veruje ni kada biste rekli da je zemlja okrugla. Na nasu nesrecu, doci ce na vlast jos gori od vas (koliko god to delovalo nemoguce). U svakom slucaju, sta mislim o celokupnoj politickoj sceni u Srbiji i o nasim zivotima poslednjih 20 godina napisacvu vam na glasackom listicu.

PR Agencija

pre 12 godina

Srbija zeli politicare koji su rodjeni na tlu Srbije.
Da ne duzim vise prosto receno ne zelimo vise Vojislave Seselje, Vjer'ce Radete , Radomane Bozovice, Mirke Marjanovice, Slobodane Milosevice, Mladice, Karadzice, Hadzice, i sve ostale drugove i drugarice iz 8-ih ofanziva sa one strane Drine i iz Crne Gore .
Eto kako cete vrlo lako dobiti izbore uz naravno bezuslovno procesuiranje svih odgovornih za unistavanje drzave Srbije sa pocetkom od 1945-e godine.

(Vlast)a

pre 12 godina

Krvavi djeneral postenu,radnu,transparentnu demokratsku vlast ne moze da kosta bilo cega.Oni kojima je krvnik heroj,ne glasaju za demokratsku,evropsku opciju-dakle ne gubite nista-mozete samo da dobijete.Ali ako opet lazete i kradete,ukoliko ce nas ovaj krvnik kostati desetina hiljada eura zaostale penzije,onda cete izbore izgubiti.Ako su komandanti Treblinke i oni koji su unistili geto u Varsavi dobili penzije od Nemacke,pristajem da uplacujem neki dinar da im se nadje.U protivnom,neka ima penziju placa RSrpska ili Rusija.Ovu zemlju nicim dobrim nisu zaduzili,a demokratska vlast treba da je na strani dobra a ne na strani sila zla i mraka.I Gebels i Ajhman su vredno radili za svoje penzije.Da li su ih dobili?

MUKNAVI

pre 12 godina

Kostace vas izbora vase vrsljanje i tumbetanje sa Srbijom,vase lazi oko radnih mesta,prosperitetne privrede na vidiku,obveznice i sve ono sto se desava sa tajkunerijom i lopovskim oligarsima koji eksploatisu vecinu.Veliku vecinu gradjana ne interesuju vase partije,ko vlada,nego kako vlada a to vidi po onome kako zivi,sve losije kako se priblizavaju kraju rasprodaje onoga sto su stvarale predhodne generacije.Sa tim tumbetanjima dogurali ste svi skupa do stadijuma da se narodu gadite.Vidite vi to i sami pa upredate nebil se desilo cudo da vam poneki koje nepoznajete kada ih sretnete kazu..dobar dan i pruze vama nadu da se nece desiti ono sto se krije u cutanju naroda i tutnji ..iza brda ko talasi cunamija al vam jos nije stiglo do praga al..dolazi i doci ce!Nanjusili ste vi to pa se unezveriste,strepite i brbljetate..to je blaga panika,koja eskalira jer osecate da ce..al nemate pojma kada ce!

Pera

pre 12 godina

Ljajicu, mani se te demagogije i mucenistva.
Ocigledno je da je izabran optimalan trenutak za hapsenje, dovoljno daleko od izbora da slabopamteci zaborave i da im zamazete oci kandidaturom, a opet dovoljno blizu da poljuljana demokratska podrska ipak zapusi nos i jos jednom zaokruzi DS.

Aleksandar

pre 12 godina

Znaci samo to je vazno - sto vas moze kostati izbora? Nema veze sto je optuzen za najmonstruoznije ratne zlocine, nema veze sto nas je zajedno sa vama vukao za nos deceniju i po, nema veze sto se zbog njega mnogima ni grob ne zna... Vazno je navesti da to moze da lisi vase guzice milovanja u koznim foteljama? Pa vi ste bre gori i od njega, on je psihopata i nista vise i manje od toga, vi ste i sebicni licemeri pored toga sto nemate sluha za tudju patnju (sto je takodje odlika psihopata)... Fuj!

antisns

pre 12 godina

izbore gubite jer ste 3 godine kraduckali, kraduckali, kraduckali, a onda kad ste sve pokraduckali, onda ste se setili da izvučete mladica kao kvisko pred izbore, i kao jedini adut za pregovore sa evropom. nadam se da razumete da jedan dobar potez koji je btw trebalo pre 10 godina da se desi, nece spasti obraze-djonove koje ste sami sebi ukaljali, i koji se nicim ne daju oprati. a da je pravde odgovarali bi ste za unistenje kompletne zemlje. i da, po kineskim zakonima.

elaborate-set-up

pre 12 godina

Danasnji Telegraf pise da ima intevju sa visokim diplomatom, da je hapsenje bilo iscenirano i da se sa Mladicem pregovaralo vise od godinu dana.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/serbia/8544051/Ratko-Mladic-capture-Was-it-all-an-elaborate-set-up.html

Milos

pre 12 godina

Rasim obicno pametno govori, ali ovo sa izborima je cista glupost. Prvo, nema tog glasaca DS-a koji ce sutra zaokruziti SRS zato sto je uhapsen Mladic, a ni obratno. I drugo, kada izgubite izbore, to ce biti zbog korupcije, osionosti, lose socijalne politike, prosto receno, zato sto ste krali narodu pare koje narod nema. A ne zbog Mladica, to je samo opravdanje.

Milutin Mladjenović

pre 12 godina

Ljajić : Hapšenje Mladića koštaće nas izbora !!!

P.S. A ja mislio da će vladajuća KLIKA da izgubi vlast zbog dovodjenja naroda i gradjana na ivici finansijske i svake druge propasti...kad ono vi ćete da izubite vlast tamo zbog nekog bosanskog generala koji se krio po njivama i baštama panonske nizije.
To ništa ne govori o vlastima, no o onima nad kojima vladate, njih očito više nevira Ratkovo otkrivanje, no njihov život u celini. Da ovakvog našeg naroda nema, trebalo bi ga izmisliti.

razocaran

pre 12 godina

Glasao sam za sadasnju vlast...
Nije tacno da ce hapsenje Mladica prelomiti kod gradjana da ne glasaju za DS vec sledece:
- poskupljenje struje, gasa, benzina i ostalih osnovnih stvari za normalan zivot
- jeftin i odvratan licni "marketing" Tadica i Vuka Jeremica ( Udruzenje tenisera i td... - sramota je kititi se tudjim perjem )
- lose vodjenje spoljne politike kao i marketinska hapsenja da se skerene paznja sa losim zivotom gradjana
Eto to je moj Rasime razlog zasto cete izgubiti izbore !!!

Mira

pre 12 godina

Ili je slagao Homen, koji je korigovao ovu informaciju BIA, ili laže Ljajić. Može im se, ali je interesantno da niko ne sme da ih pita otvoreno zašto to rade.

Brainwash

pre 12 godina

naravno da su godinama znali gde se nalazi, samo nisu hteli da ga uhapse, dok nisu morali. Ovako imaju 3 beneficije jednim udarcem:
1) nema vracanja viza
2) dobijamo status kandidata i
3) bolji izgledi na izborima, posebno posle blamaze sa strajkom gladju predvodnika opozicije.

Plavi glof se inace ovde moze pogledati:

http://gdb.rferl.org/60A521A3-12E6-478C-9951-43DAE1DD6EA5_mw800_mh600_s.jpg

MAJKA

pre 12 godina

Ovaj covek se uvek pojavljuje kao maneken na kraju svakog cirkusa u ovoj zemlji,verovatno za velike pare.
DOSTA VISE,RESITE LJAJICU PROBLEM MLADIH,nezaposlenost, dok vi svi primate 3-4-5 hiljada evra mesecno,mladi sa zavrsenim visokim skolama lutaju ulicama trazeci posao,nemaju para,nemaju porodice,godine ih pritiskaju,nemaju stanove,a vi se i dalje bakcete dogadjajima iz proslosti,istina se krije da bi se sto duze nagadjala dok se VI SVI BOGATITE .Narod je gladan i zedan.
DOSTA VISE,HOCEMO DA MIRNO ZIVIMO ,DA RADIMO I ZARADIMO.OMLADINA PROPADA I BEZI IZ OVE ZEMLJE.

Dejan

pre 12 godina

Ja bih pre rekao da je taj trag ohlađen, pre nego što "se ohladio". Ne može a da nam ne bude žao što se ovo moglo i pre desiti i što je toliko vreme izgubljeno. Iskreno rečeno nikad nisam imao poverenja u komunističku DB, kao reformisali je pa je sad BIA, setite se samo OVK-a i sve će vam biti jasno. Ja je vidim kao maligno tkivo, nikakve koristi od njega a na kraju te ubije.

aca

pre 12 godina

Mogao je odmah da se preda i da preuzme odgovornost za (ne)dela koja (ni)je počinio a ovkao izgleda kao neki nacista koji je uhvaćen posle 50 godina.
Da voli Srbiju ne bi činio to što je činio, da voli srpski narod predao bi se i dokazao svoju krivicu/nevinost, da voli svoju porodicu ne bi je izlagao stvarima koje su proživeli za ovih 10-tak godina(pretresi, hapšenja, tužbe, da voli svoj život ne bi živeo u uslovima u kojima je živeo, da je stvarno "borac za prvadu" i "veliki vojskovođa" bio bi na čelu neke nacinalističko-paravojno-militarističke grupe koja bi vodila "borbu za pravdu" protiv "domaćih izdajnika i stranih plaćenika" i naravno Haga i NATO-a, i to bih mogao da razumem.
Ovako ne znam šta da mislim o njemu.
Kukavica ili mentalna bolest?

3OPAH

pre 12 godina

Kako se samo svi trude da nas uvere da je ON tu boravio, krio se u tom selu!
Ai sami u to ne veruju, pa i ona baka nam rece: "bio je tu juce, videla sam ga, nije to onaj covik vise, a kada su ga donili tu ne znam..."
Da, kada su ga tu doneli da bi ovaj cirkus iscenirali, samo ONI znaju! Pa sada nam bajkice
pricaju...

Tihomir

pre 12 godina

Gosp. Rasime. Ti si jedini zaslužan za ovo hapšenje. Te iz BIE valja raspustiti kao one Legijine i poslati ih Dinkiću na Staru planinu da sade šumu i zatežu žičare. A onoga koji je prijavio, makar bio iz Младићева, treba nagraditi, a tebe odlikovati. Živ mi bio.

Erik LA

pre 12 godina

Ama, dobro bre ljudi - i vrapci na grani su znali da su ZNALI (UDBA) gde je bio SVE vreme, pa sta sad?
Da padamo u nesvest i milion puta prezvakavamo da li su ili nisu, pa ko je, pa kako, pa... I pakistanska UDBA je skrivala Osamu BL-a godinama, to su date cinjenice geopoliticke igre rizika. Dosta o tome vise, cisto gubljenje mentalnog vremena. Da vidimo - dalje sta su u stanju vlasti da urade (ako su)!

Duki

pre 12 godina

Sad opet neka nova verzija događanja. Još ćemo mi svašta čuti. Ova vlast očigledno drži sve konce u rukama još odavno. Čuvala je Mladića, kalkulisala i čekala trenutak koji će joj najviše odgovarati da ga proda. Strašno!

igor

pre 12 godina

Eto, Mladic Ratko je lepo vaspitan i dobar gradjanin Srbije. Cim je ugledao policiju pruzio je svoju licnu kartu. Policajci videci da je ona istekla, odmah su ga uhapsili. On im odgovori: NAPOKON, nisam moga providnije vas dovuci, pa ljudi vam godinama javljali gde su me vidjali, zasto toliko vremena vam je trebalo. Na detaljnoj proveri u stanici, posle nekoliko sati, ukapirase koga su uhapsili i bajku o Ratku koga nikada zivog nece uhvatiti zavrsili.

Dusan

pre 12 godina

Preterali ste sa Mladicem. Uhapsen je i tacka. Svako ko je od strane suda pozvan mora i da se odazove.Ako je Hag politicki sud zasto Srbija nije napraviila bolji pa donela presudu o ovom slucaju. Mladic u Lazarevu, Mladic u Hagu ili bilo gde drugo je samo Mladic. Mi koji smo ovde moramo da mislimo kako nasu buducnost da ucinimo svetlijom.

Stratezi moji

pre 12 godina

Taj vas "jedan covek" je ocigledno sledeci koga treba da nadjete, cisto da znate kako ga je "on" otkrio pre vas, koji imate na raspolaganju sve agencije.

akademija

pre 12 godina

Mene bi Rasime bilo sramota,jako bi me bila sramota da sam na tvom mestu. Godinama si nas pravio budalama da održiš tu foteljicu! Sram te bilo!

Gdja ministarka

pre 12 godina

Bilo je dojava, nije bilo, slucajno smo ga nasli, nismo slucajno...koga uopste briga za te stvari ? Svi i onako misle da znate gde je bio sve vreme Karadzic i Mladic, pa i gde je Hadzic sada. Niko vam vise ne veruje, i to je iskljucivo vasa krivica, jer imali ste 11 godina da ih nadjete i da im sudite ovde u zemlji a niste to uradili nego pravite cirkus !

Tomboy

pre 12 godina

Mislim da vam je Wikiliks malo zapetljao klupko objavom depese po kojoj ste jos 2006 znali gde je ! A za Hadzica, moze ovaj sistem sto je neko preporucio - idete po Vojvodini, po selima, i trazite zidare, tapetare, magacionere i sofere...i mozda ga i nadjete.

Beograd

pre 12 godina

Kakva cirkusijada od ove drzave i svega.
Evo ja cu vam odmah reci kako da nadjete Gorana Hadzica, lepo vidite koje selo u Vojvodini su kolonizovali 45-e godine njegovi Krajisnici, pa posle tu dolazili 90-ih ostali Krajisnici, nakon cuvenih SAO, MAO, JAO, BAO Krajina, pa lepo zakucajte na vrata u kucu nekog njegovog rodjaka i tu ce sigurno biti bivsi magacioner iz Vuteksa Goran Hadzic.
Jako je prosto verujte.
I Miki Maus iz crtanog filma bi ga nasao.

Beograd

pre 12 godina

Kakva cirkusijada od ove drzave i svega.
Evo ja cu vam odmah reci kako da nadjete Gorana Hadzica, lepo vidite koje selo u Vojvodini su kolonizovali 45-e godine njegovi Krajisnici, pa posle tu dolazili 90-ih ostali Krajisnici, nakon cuvenih SAO, MAO, JAO, BAO Krajina, pa lepo zakucajte na vrata u kucu nekog njegovog rodjaka i tu ce sigurno biti bivsi magacioner iz Vuteksa Goran Hadzic.
Jako je prosto verujte.
I Miki Maus iz crtanog filma bi ga nasao.

Milos

pre 12 godina

Rasim obicno pametno govori, ali ovo sa izborima je cista glupost. Prvo, nema tog glasaca DS-a koji ce sutra zaokruziti SRS zato sto je uhapsen Mladic, a ni obratno. I drugo, kada izgubite izbore, to ce biti zbog korupcije, osionosti, lose socijalne politike, prosto receno, zato sto ste krali narodu pare koje narod nema. A ne zbog Mladica, to je samo opravdanje.

razocaran

pre 12 godina

Glasao sam za sadasnju vlast...
Nije tacno da ce hapsenje Mladica prelomiti kod gradjana da ne glasaju za DS vec sledece:
- poskupljenje struje, gasa, benzina i ostalih osnovnih stvari za normalan zivot
- jeftin i odvratan licni "marketing" Tadica i Vuka Jeremica ( Udruzenje tenisera i td... - sramota je kititi se tudjim perjem )
- lose vodjenje spoljne politike kao i marketinska hapsenja da se skerene paznja sa losim zivotom gradjana
Eto to je moj Rasime razlog zasto cete izgubiti izbore !!!

Milutin Mladjenović

pre 12 godina

Ljajić : Hapšenje Mladića koštaće nas izbora !!!

P.S. A ja mislio da će vladajuća KLIKA da izgubi vlast zbog dovodjenja naroda i gradjana na ivici finansijske i svake druge propasti...kad ono vi ćete da izubite vlast tamo zbog nekog bosanskog generala koji se krio po njivama i baštama panonske nizije.
To ništa ne govori o vlastima, no o onima nad kojima vladate, njih očito više nevira Ratkovo otkrivanje, no njihov život u celini. Da ovakvog našeg naroda nema, trebalo bi ga izmisliti.

Gdja ministarka

pre 12 godina

Bilo je dojava, nije bilo, slucajno smo ga nasli, nismo slucajno...koga uopste briga za te stvari ? Svi i onako misle da znate gde je bio sve vreme Karadzic i Mladic, pa i gde je Hadzic sada. Niko vam vise ne veruje, i to je iskljucivo vasa krivica, jer imali ste 11 godina da ih nadjete i da im sudite ovde u zemlji a niste to uradili nego pravite cirkus !

akademija

pre 12 godina

Mene bi Rasime bilo sramota,jako bi me bila sramota da sam na tvom mestu. Godinama si nas pravio budalama da održiš tu foteljicu! Sram te bilo!

MAJKA

pre 12 godina

Ovaj covek se uvek pojavljuje kao maneken na kraju svakog cirkusa u ovoj zemlji,verovatno za velike pare.
DOSTA VISE,RESITE LJAJICU PROBLEM MLADIH,nezaposlenost, dok vi svi primate 3-4-5 hiljada evra mesecno,mladi sa zavrsenim visokim skolama lutaju ulicama trazeci posao,nemaju para,nemaju porodice,godine ih pritiskaju,nemaju stanove,a vi se i dalje bakcete dogadjajima iz proslosti,istina se krije da bi se sto duze nagadjala dok se VI SVI BOGATITE .Narod je gladan i zedan.
DOSTA VISE,HOCEMO DA MIRNO ZIVIMO ,DA RADIMO I ZARADIMO.OMLADINA PROPADA I BEZI IZ OVE ZEMLJE.

aca

pre 12 godina

Mogao je odmah da se preda i da preuzme odgovornost za (ne)dela koja (ni)je počinio a ovkao izgleda kao neki nacista koji je uhvaćen posle 50 godina.
Da voli Srbiju ne bi činio to što je činio, da voli srpski narod predao bi se i dokazao svoju krivicu/nevinost, da voli svoju porodicu ne bi je izlagao stvarima koje su proživeli za ovih 10-tak godina(pretresi, hapšenja, tužbe, da voli svoj život ne bi živeo u uslovima u kojima je živeo, da je stvarno "borac za prvadu" i "veliki vojskovođa" bio bi na čelu neke nacinalističko-paravojno-militarističke grupe koja bi vodila "borbu za pravdu" protiv "domaćih izdajnika i stranih plaćenika" i naravno Haga i NATO-a, i to bih mogao da razumem.
Ovako ne znam šta da mislim o njemu.
Kukavica ili mentalna bolest?

Tomboy

pre 12 godina

Mislim da vam je Wikiliks malo zapetljao klupko objavom depese po kojoj ste jos 2006 znali gde je ! A za Hadzica, moze ovaj sistem sto je neko preporucio - idete po Vojvodini, po selima, i trazite zidare, tapetare, magacionere i sofere...i mozda ga i nadjete.

Dusan

pre 12 godina

Preterali ste sa Mladicem. Uhapsen je i tacka. Svako ko je od strane suda pozvan mora i da se odazove.Ako je Hag politicki sud zasto Srbija nije napraviila bolji pa donela presudu o ovom slucaju. Mladic u Lazarevu, Mladic u Hagu ili bilo gde drugo je samo Mladic. Mi koji smo ovde moramo da mislimo kako nasu buducnost da ucinimo svetlijom.

lala

pre 12 godina

E Ljajicu, nemam zaista reci da iskazem gadjenje prema korupciji, nepotizmu, nesposobnosti, mediokritetima, lopovluku i bahatosti koju dozivljavam u Srbiji i narocito Vojvodini, posto ovde zivim, posle 5. oktobra. Mladica ste trebali uhapsiti onda kada ste dosli na vlast na pocetku ovog mandata, umesto toga, izgubili ste glasove onih koji su vas doveli na vlast kada ste vodili antievropsku politiku, stavili onog prepotenka da vodi spoljnju politiku, stvarali neonacionalizam koji se sada traljavo zove patriotizam koji se promovise na RTS-u, pogledajte samo premijera i ministre na sta lice itd, da ne pricam sta ste sve radili odnosno niste nista radili, kukala vam majka. Istorijska je greska sto ste razbili i unistili slab demokratski potencijal, izgubili ste dragoceno vreme, koalicija nije primer evropske demokratije, vec kvazidemokratija, vladavina totalitarnog partijskog kartela. Nazalost, desne snage, ako dodju na vlast, razbucace drzavu do kraja, Vojvodina ce se sigurno otcepiti u uslovima novog nacionalnog ludila, moze svasta da bude, pa cak i ono sto su rekli Tarabici.

Duki

pre 12 godina

Sad opet neka nova verzija događanja. Još ćemo mi svašta čuti. Ova vlast očigledno drži sve konce u rukama još odavno. Čuvala je Mladića, kalkulisala i čekala trenutak koji će joj najviše odgovarati da ga proda. Strašno!

dosta vise logoreje

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zato sto ste pokrali ovu zemlju, zato sto sve funkcionise po principu mita i korupcije i zato sto danas zaposleni u drzavnim institucijama sprovode interese partija na vlasti nevezano za zakone.

DZoni

pre 12 godina

Necete izgubiti zbog mladica vec zbog nesvakidasnjeg lopovluka gde ste strpali milijarde eura u dzep ,zbog 400 000 otpustenih koji su ostali bez prihoda za zivot kao i neverovatno povecanja duga drzave koji je za vreme vlasti rastao geometriskom progresijom.OCigledno da mediji i ne smeju da kazu da je dug drzave u odnosu na GDP presao Hrvatski za koju smo ponosno pevali kako je prezaduzena a da za razliku od njih mi nismo izgradili ama bas NISTA.

ima nas koji pamtimo

pre 12 godina

izgubicete izbore zbog nesposobnosti i nevidjenog lopovluka !!! izgubicete i zbog najvise cene za najgore gorivo u evropi,zbog taksi za isticanje firme,zbog putarina,zbog pretplate rts-a,zbog prenosa vlasnistva za polovne automobile koji ne postoji nigde u svetu,zbog takse na luksuz za kombi prevoznike cija su vozila stara i po 20 godina,zbog zelenaskih kamata banaka koje ste doveli unistivsi domace,zato sto je vasom politikom zatvoreno desetak i vise hiljada radnji i firmi ... mogao bi do sutra da nabrajam !!!

FFF

pre 12 godina

Ova vlada ima toliko minusa kod gradjana da je ovaj i najmanji...necete vi zbog ovoga izgubiti izbore, nego zbog unistene privrede,katastrofalne ekonomije, nezaposlenosti,...

Darko

pre 12 godina

E sad me slušaj dobro ministre Ljajiću, nema to veze sa Mladićem, Karadžićem, možda i Hadžićem, ima veze sa Vama, sa Vašim obećanjima, sa svime onim što ste obećali ovom napaćenom narodu, a taj isti narod je bio svedok Vašeg bahatog ponašanja (Mrkonjić, Jovanović, ona mala Trivan da i ne nabrajam više)vašeg ulizivanja ljudima koje ste trebali da hapsite, uništavanja industrije, uništavanja poljoprivrede i svega čega ste se dotakli, e to je ono zbog čega se gube izbori, savijate glavu pred novinarima koji pišu o lopovima, o zloupotrebama (Brankica i hrabra ekipa B92 televizije), kradete, otimate, svaki političar u ovoj zemlji je i unuke obezbedio dok običan čovek nema ni mesec da pretera (iako je zaposlen) a da odete dole na jug Srbije e tamo bi imali da vidite kako izgleda kad pošast uništi njive (njive su gradovi a POŠAST STE VI). Uništili ste nam dostojanstvo, uništili ste nam budućnost e zato će te izgubiti izbore a što se tiče hapšenja, da ste iole nešto uradili za ovaj narod i ovu državu, mogli ste komotno i Bin Ladena da hapsite niko se ni okrenuo ne bi.

Pera

pre 12 godina

Ljajicu, mani se te demagogije i mucenistva.
Ocigledno je da je izabran optimalan trenutak za hapsenje, dovoljno daleko od izbora da slabopamteci zaborave i da im zamazete oci kandidaturom, a opet dovoljno blizu da poljuljana demokratska podrska ipak zapusi nos i jos jednom zaokruzi DS.

Mira

pre 12 godina

Ili je slagao Homen, koji je korigovao ovu informaciju BIA, ili laže Ljajić. Može im se, ali je interesantno da niko ne sme da ih pita otvoreno zašto to rade.

laza

pre 12 godina

kakva patetika! vi cete izgubiti izbore jer ste unistili i ono malo zemlje sto je ostalo a ne zato sto ste uhapsili mladica. licemeri!

mlekadzija

pre 12 godina

G. Ljajicu,
Necete vi izgubiti izbore zbog hapsenja R.Mladica vec zbog stetocinskog vodjenja ove zemlje. Previse afera, lopovluka, mita, nesposobnih kadrova na najvaznijim mestima... za ovaj komentar.
P.S. U celoj toj grupi vi mi izgledate najmanje krivi...

Jelena

pre 12 godina

Čitajući ovaj tekst, prvo sam pomislila da se Ljajić šali, tek kasnije shvatih da je čovek "mrtav" ozbiljan. Izbora će vas koštati to što živimo kao psi, g.dine Ljajiću, što ste nam stvorili državu iz koje 80% ljudi želi da pobegne, što ste nam devalvirali ljudsko dostojanstvo, što kao intelektualci, radimo za 300 evra dok se nepismena fukara bogati, što ste izdali sve u šta smo verovali, što ste nas prodali za male pare... I tako, mogla bih do sutra da nabrajam, ali nema svrhe jer ste vi (vladajuća koalicija), apsolutno rezistentni na bedu u kojoj živi 90% ljudi u ovoj zemlji.

Brainwash

pre 12 godina

naravno da su godinama znali gde se nalazi, samo nisu hteli da ga uhapse, dok nisu morali. Ovako imaju 3 beneficije jednim udarcem:
1) nema vracanja viza
2) dobijamo status kandidata i
3) bolji izgledi na izborima, posebno posle blamaze sa strajkom gladju predvodnika opozicije.

Plavi glof se inace ovde moze pogledati:

http://gdb.rferl.org/60A521A3-12E6-478C-9951-43DAE1DD6EA5_mw800_mh600_s.jpg

elaborate-set-up

pre 12 godina

Danasnji Telegraf pise da ima intevju sa visokim diplomatom, da je hapsenje bilo iscenirano i da se sa Mladicem pregovaralo vise od godinu dana.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/serbia/8544051/Ratko-Mladic-capture-Was-it-all-an-elaborate-set-up.html

FU!

pre 12 godina

Nece vas to kostati izbora, nego lopovluk 4 godine, to sto niste smanjili javni sektor, nego i dalje zaposaljavate politicke kadrove, i zato sto placam tv pretplatu...

Damjan Novakovic

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zbog nevidjene nebrige za ljude koji su vam poverili svoje sudbine na 4 godine a vi ste to vreme iskoristili iskljucivo za licno bogacenje.
Mene vise necete prevariti.

3OPAH

pre 12 godina

Kako se samo svi trude da nas uvere da je ON tu boravio, krio se u tom selu!
Ai sami u to ne veruju, pa i ona baka nam rece: "bio je tu juce, videla sam ga, nije to onaj covik vise, a kada su ga donili tu ne znam..."
Da, kada su ga tu doneli da bi ovaj cirkus iscenirali, samo ONI znaju! Pa sada nam bajkice
pricaju...

gladan

pre 12 godina

Eto koliko je glupa danasnja vlast. Prvi put su uradili nesto dobro za narod a misle da ce zbog toga izgubiti glasace. Izgubice glasace zato sto isti nemaju sta da jedu.

Erik LA

pre 12 godina

Ama, dobro bre ljudi - i vrapci na grani su znali da su ZNALI (UDBA) gde je bio SVE vreme, pa sta sad?
Da padamo u nesvest i milion puta prezvakavamo da li su ili nisu, pa ko je, pa kako, pa... I pakistanska UDBA je skrivala Osamu BL-a godinama, to su date cinjenice geopoliticke igre rizika. Dosta o tome vise, cisto gubljenje mentalnog vremena. Da vidimo - dalje sta su u stanju vlasti da urade (ako su)!

Dejan

pre 12 godina

Ja bih pre rekao da je taj trag ohlađen, pre nego što "se ohladio". Ne može a da nam ne bude žao što se ovo moglo i pre desiti i što je toliko vreme izgubljeno. Iskreno rečeno nikad nisam imao poverenja u komunističku DB, kao reformisali je pa je sad BIA, setite se samo OVK-a i sve će vam biti jasno. Ja je vidim kao maligno tkivo, nikakve koristi od njega a na kraju te ubije.

dumdumdum

pre 12 godina

pa vlasti u Srbiji su stvarno jedna velika grupa besramnika,nije ih cak ni sramota da priznaju da su znali gde je Mladic godinama i da su,sto vidimo iz same izjave Rasima Ljajica, odbili da ga uhapse, jer su znali da ce izgubiti izbore,svaka im cast!bez reci!otvoreno priznanje da su manipulisali svoje gradjane!ko im i posle ovoga ukaze poverenje ocigledno zeli da bude rob sopstvene vlasti!

dobri

pre 12 godina

Svaka vlast se bori da ostane tu gde jeste sto duze. Ova vladajuca koalicija ce hapsenje Ratka Mladica itekako koristiti kao argument da se bori svim silama za Srbiju u EU. Ipak, poverenje gradjana je toliko puta izigrano, da ni EU nece obezbediti demokratama pobedu na izborima. I da nije doslo do ovog hapsenja, koje je prilicno nepopularno proslo, DS bi izgubio izbore.

Slobodan-BG

pre 12 godina

Ako resite problem javnih nabavki i korupciju u istim, ako dobijemo status kandidata i datum pregovora, licno cu najzesce do sada nezainteresovane i razocarane razvoziti do glasackih mesta da glasaju za demokratske partije.

antisns

pre 12 godina

izbore gubite jer ste 3 godine kraduckali, kraduckali, kraduckali, a onda kad ste sve pokraduckali, onda ste se setili da izvučete mladica kao kvisko pred izbore, i kao jedini adut za pregovore sa evropom. nadam se da razumete da jedan dobar potez koji je btw trebalo pre 10 godina da se desi, nece spasti obraze-djonove koje ste sami sebi ukaljali, i koji se nicim ne daju oprati. a da je pravde odgovarali bi ste za unistenje kompletne zemlje. i da, po kineskim zakonima.

bulat92

pre 12 godina

Mladić je i uhapšen da bi se spasili izbori. Ali izbore ne gubi Ljajić, nego DS, zbog krađe, nesposobnosti, osionosti i katastrofalnih rezultata na svim planovima. Postoji jedna, ali mala šansa, da DS dobije izbore,
a to je da postojeće rukovodstvo podnese ostavku, da se izabere novo, bez
tajkuna oko predsednika, bez uticaja članova koji su juče došli iz nekih
drugih stranaka i vraćanjem na politiku Zorana Đinđića.
Naravno, ovo se neće desiti pre, ali nadajmo se da hoće posle izgubljeni izbora.

MUKNAVI

pre 12 godina

Kostace vas izbora vase vrsljanje i tumbetanje sa Srbijom,vase lazi oko radnih mesta,prosperitetne privrede na vidiku,obveznice i sve ono sto se desava sa tajkunerijom i lopovskim oligarsima koji eksploatisu vecinu.Veliku vecinu gradjana ne interesuju vase partije,ko vlada,nego kako vlada a to vidi po onome kako zivi,sve losije kako se priblizavaju kraju rasprodaje onoga sto su stvarale predhodne generacije.Sa tim tumbetanjima dogurali ste svi skupa do stadijuma da se narodu gadite.Vidite vi to i sami pa upredate nebil se desilo cudo da vam poneki koje nepoznajete kada ih sretnete kazu..dobar dan i pruze vama nadu da se nece desiti ono sto se krije u cutanju naroda i tutnji ..iza brda ko talasi cunamija al vam jos nije stiglo do praga al..dolazi i doci ce!Nanjusili ste vi to pa se unezveriste,strepite i brbljetate..to je blaga panika,koja eskalira jer osecate da ce..al nemate pojma kada ce!

sutra

pre 12 godina

Hapšenjem Mladića zataškavaju se ozbiljni prekršaji vlade i odvlači pažnja javnosti !!!Realno sada im najviše odgovara da ga predaju...Kako finansirate izbore ove godine?Ukidanjem subvencija?Ili nalazite načine da se obezbedite što više dok ste još na vlasti...Pogledajte kako Slovenija štiti svoje poljoprivrednike....U VB se višak mlečnih proizvoda baca kako proizvođač ne bi bio u gubitku! A vi? ŠTA VI TO RADITE?OKREĆETE GLAVE ,ALI ZABORAVLJATE KO VAS HRANI!!!!!!!!!

Tihomir

pre 12 godina

Gosp. Rasime. Ti si jedini zaslužan za ovo hapšenje. Te iz BIE valja raspustiti kao one Legijine i poslati ih Dinkiću na Staru planinu da sade šumu i zatežu žičare. A onoga koji je prijavio, makar bio iz Младићева, treba nagraditi, a tebe odlikovati. Živ mi bio.

Stratezi moji

pre 12 godina

Taj vas "jedan covek" je ocigledno sledeci koga treba da nadjete, cisto da znate kako ga je "on" otkrio pre vas, koji imate na raspolaganju sve agencije.

Marko NS

pre 12 godina

Ma ljudi tek sad smo nagrabusili, sad kad su svesni da ce izgubiti vlast. Mladic pa Mladic...Ukratko hapsenje Mladica su stavili u prvi plan, a vec su poceli da van svih ustava i prava (barem kod nas u NS) da pisu neke zakone,iako su svesni da se zalbom ustavnom sudu ponistava svaka njihova odluka, ali ce grupica tajkuna i politicara da napuni svoje vec prepune dzepove do izbora

Aleksandar

pre 12 godina

Znaci samo to je vazno - sto vas moze kostati izbora? Nema veze sto je optuzen za najmonstruoznije ratne zlocine, nema veze sto nas je zajedno sa vama vukao za nos deceniju i po, nema veze sto se zbog njega mnogima ni grob ne zna... Vazno je navesti da to moze da lisi vase guzice milovanja u koznim foteljama? Pa vi ste bre gori i od njega, on je psihopata i nista vise i manje od toga, vi ste i sebicni licemeri pored toga sto nemate sluha za tudju patnju (sto je takodje odlika psihopata)... Fuj!

igor

pre 12 godina

Eto, Mladic Ratko je lepo vaspitan i dobar gradjanin Srbije. Cim je ugledao policiju pruzio je svoju licnu kartu. Policajci videci da je ona istekla, odmah su ga uhapsili. On im odgovori: NAPOKON, nisam moga providnije vas dovuci, pa ljudi vam godinama javljali gde su me vidjali, zasto toliko vremena vam je trebalo. Na detaljnoj proveri u stanici, posle nekoliko sati, ukapirase koga su uhapsili i bajku o Ratku koga nikada zivog nece uhvatiti zavrsili.

КРИТИЧАР

pre 12 godina

Umesto da od 2000-te dodje na vlast demokratija Srbija je dobila DRPOKRATIJU goru od komunista i zato smo tu gde smo sada. Izlaz je u REVOLUCIJI i hapsenju svih onih koji su krivi za to kao i za KOMPLETNO PONISTAVANJE PRIVATIZACIJE kao i NATURALNA RESTITUCIJA e, a uz neiskvarene i neiskompromitovane mlade ljude sa fakultetskim obrazovanjem,koji vole svoju zemlju a koji bi dosli da vode Srbiju imali bi neke sanse.....ovako ovo je pakao...ovo nije zivot dostojan coveka...a ovo kako je sada, ovo je zemlja lepa za zivot SAMO za one koji su DRPENZI tj za Lopovske FUKARE zbog toga gladan i mlad obrazovan narod pobeze kud koji preko granica ove demokratske...ovaj drpokratske zemlje

Marko (Dorcol)

pre 12 godina

Uf kakva zamena teza. Jedino oko cega se slazemo je da cete puci kao kruska na izborima. Ali razlog nece biti Ratko Mladic, nego sistem vrednosti koji ste uspostavili u proteklih 10 godina. Nepotizam, korupcija epskih razmera, burazerska privatizacija, pisanje zakona po meri tajkuna, i kradja, kradja, kradja cega god ste se dotakli. Narod vam vise ne veruje ni kada biste rekli da je zemlja okrugla. Na nasu nesrecu, doci ce na vlast jos gori od vas (koliko god to delovalo nemoguce). U svakom slucaju, sta mislim o celokupnoj politickoj sceni u Srbiji i o nasim zivotima poslednjih 20 godina napisacvu vam na glasackom listicu.

Ana

pre 12 godina

Ovo je dokaz koliko Vlada nema osećaj za narod. Ljudi na vlasti bi rebalo da čitaju ove komentare i uče: Ratko Mladić im nikada nije bio karta za pobedu na izborima, ali su na žalost kasno otkrili toplu vodu.

Bora

pre 12 godina

DS ce izgubiti izbore ne zbog hapsenja Mladica nego zbog ekonomske situacije u zemlji, zato sto nije pohapsila politicku mafiju Milosevica,
sto je stvorila svoju, podigla poreze, lopovskom privatizacijom, rasipnistvom, bahatoscu i laznim obecanjima i izjavama vredja pamet prosecnog glasaca.

100 godina opozicije vam je malo

pre 12 godina

Ma, da... Izbore, sva je sreca, nece izgubiti zbog lopovluka, korupcije, nepotizma, dece koja izigravaju vlast a samo se bave marketingom, osiromasivanja Srbije, bede, evra od 100 dinara, skoka cena, poskupljenja komunalija, telefona, struje, zatim ni zbog laznih obecanja, 200.000 novih radnih mesta, 1000 evra akcija, 3 milijarde direktnih stranih investicija, koalicije sa SPS, Palmine zirafe, zloupotrebe pojma "evropski", reforme pravosudja, pretvaranja Srbije u zavisnika od Brisela i Vasingtona, laznih tendera, ucvrsivanja monopola, tajkunske rasprodaje Srbije... Idi bre, Mladic...

Bane

pre 12 godina

Dali ministar stvarno misli da neko normalan moze da mu poveruje u ono sto prica o izborima. Dobro su oni promislili dali im ovo hapsenje odgovara,i onda su procenili i delovali. A izbore ce oni izgubiti jer neznaju da vladaju jednom ovako specificnom zemljom i zato sto im stotine hiljada ljudi gladuje ,otprilike isto toliko nema posla, a slicno toliko visoko obrazovanih ljudi kopa po internetu i trazi kako da zbrise odavde.

Ma kakav Mladic

pre 12 godina

Rasime nece Ds puci zbog Mladica cak sto vise za Mladica se nesto nisu ni potresli u narodu!Nije bilo ni demonstracija niti bilo cega kao za Radovana . Oni ce puci zbog bahatosti, unistavanja zemlje , otimacine, mita, lopovluka, bede a sve ostalo kao sto je hapsenje Mladica usputno nebitna stvar! Oni pucaju zbog sebe samih ! A ti Rasime da si pametan trebao bi se maknuti od ovih *****ra! Ti si jedan od retkih ministara, politicara koji i dalje se seta gradom kao sav normalan svet bez "gorila" oko sebe!

gaga

pre 12 godina

Srbija ima toliko problema da jedno hapsenje I izrucenje nece promeniti nista. Malo su se radovali, ljudi sa vlasti, malo su se slikali, primali cestitke od medjunarodne zajednice… Za dve nedelje, sve ce se gurnuti na stranu, a postojeci problemi ce ostati nereseni. Zato ce DS izgubiti izbore.

Miki

pre 12 godina

Nijedna stranka na kugli zemaljskoj ne radi nista sto bi je kostalo gubitka izbora, gospodine Ljajicu. I vi to vrlo dobro znate kao i mi.

Dule NS

pre 12 godina

@ (razocaran, 29. maj 2011 12:59)

Ček, ček, da su radikali i Koštunica bili na vlasti svega toga nabrojanog ne bi bilo? Tekao bi med i mleko u Srbiji? I to u najvećoj svetskoj ekonomskoj krizi - gde su i mnogo bogatije i razvijenije zemlje od Srbije skroz bankrotirale???
-ima ova vlast čak i par dobrih stvari koje je uradila, ali generalno apsolutno niko nije zadovoljan ovom vlašću, pa ni ja! Ali sam takođe potpuno svestan DA NIJEDNA DRUGA VLADA SIGURNO NE BI BILA BOLJA!!!


@ (elaborate-set-up, 29. maj 2011 12:58)

Da, da samo sam čekao da krenu priče o raznoraznim zaverama, tajnim planovima... Pa to postoji apsolutno uvek - ko god da je u pitanju! Da je Mladić uhapšen pre 5 godina takvih priča kao ne bi bilo??? Ma da, kako da ne! Ali dobro, moraju ljudi sa nečim da hrane svoju paranoju! Mora da su i vanzemaljci umešali prste - treba angažovati Moldera i Skali!!!

PR Agencija

pre 12 godina

Srbija zeli politicare koji su rodjeni na tlu Srbije.
Da ne duzim vise prosto receno ne zelimo vise Vojislave Seselje, Vjer'ce Radete , Radomane Bozovice, Mirke Marjanovice, Slobodane Milosevice, Mladice, Karadzice, Hadzice, i sve ostale drugove i drugarice iz 8-ih ofanziva sa one strane Drine i iz Crne Gore .
Eto kako cete vrlo lako dobiti izbore uz naravno bezuslovno procesuiranje svih odgovornih za unistavanje drzave Srbije sa pocetkom od 1945-e godine.

veverica

pre 12 godina

Neko je sakrio sve zirove od veverica . 'Stvarno nismo znali gde su zirevi' rekla je jedna veverica koja je zelela da ostane anonimna .
Sad je i zir nadjen i veverice site .

mića-salaš

pre 12 godina

do sada sam mislio da nikada više neću dati Tadiću glas, ali posle ovog hapšenja ipak hoću. Naravno, ako mu ostane jedino Toma kao konkurent.

Ako se nekim čudom dogodi da Čeda, KOrać ili neko sl. dobije na popularnosti (u šta čisto sumnjam), ondak ide moj glas nekome od njih.

Marina

pre 12 godina

Ako će građani zbog hapšenja Mladića u najvećoj mjeri glasati za Nikolića, onda Srbija i zaslužuje takvu vlast. Ne kažem da je ostanak Tadića rješenje. Rješenje je Č.Jovanović i LDP,ali za Jovanovića Srbija nažalost još nije sazrela. Srbija se još mora osloboditi okova Rusije, pragmatično prihvatiti postojeći status Kosova, u NATO članstvu prepoznati uvjet za članstvo u EU...No,kako stoje sada stvari,Srbija uvijek oteže dok ne pukne,a onda obično postane prekasno..

Damjan Novakovic

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zbog nevidjene nebrige za ljude koji su vam poverili svoje sudbine na 4 godine a vi ste to vreme iskoristili iskljucivo za licno bogacenje.
Mene vise necete prevariti.

vlada-so

pre 12 godina

Da li se to samo meni čini da se ovom izjavom ministar rada nudi velikomučeniku tomi? pre je dinkić svim vladama turao klipove u trećoj godini mandata, sada to je već jasno radi prepošteni zaštitnik širokih narodnih masa ljajić.(uzgred pola ti države radi na crno, bolje šalji inspekcije rada da zaštitiš ojađene narodne mase)

e moji ljudi

pre 12 godina

pa vi izgleda imate slabo pamcenje setite se samo 90-tih pre nego sto date glas radikalima bez znacke. sad ce naprednjaci satro da nas dignu u nebesa bicemo najjaca drzava u evropi mozda i u svetu cak cemo i kosovo vratiti oruzjem koje nemamo...

dalia

pre 12 godina

Ovo svakako I nije popularan potez, ali je neophodan za dalji prosperitet Srbije. Ali, kada Rasim Ljajic govori o tome da su partije, koje su na vlasti, radile I rade u interesu svojih gradjana, sa tom konstatacijom ne mogu da se slozim. U prilog tome ide cinjenica da je stanje u drzavi nikad gore I da su demokrate racunale na podrsku EU, ukoliko izruce Mladica Hagu. Pa, ne moze im EU osigurati dalji opstanak na vlasti! To moze jedino narod. A narod je nezadovoljan radom ove vlade. Tako da…

(Vlast)a

pre 12 godina

Krvavi djeneral postenu,radnu,transparentnu demokratsku vlast ne moze da kosta bilo cega.Oni kojima je krvnik heroj,ne glasaju za demokratsku,evropsku opciju-dakle ne gubite nista-mozete samo da dobijete.Ali ako opet lazete i kradete,ukoliko ce nas ovaj krvnik kostati desetina hiljada eura zaostale penzije,onda cete izbore izgubiti.Ako su komandanti Treblinke i oni koji su unistili geto u Varsavi dobili penzije od Nemacke,pristajem da uplacujem neki dinar da im se nadje.U protivnom,neka ima penziju placa RSrpska ili Rusija.Ovu zemlju nicim dobrim nisu zaduzili,a demokratska vlast treba da je na strani dobra a ne na strani sila zla i mraka.I Gebels i Ajhman su vredno radili za svoje penzije.Da li su ih dobili?

Micko

pre 12 godina

Onaj Beko je najbolje rekao zasto cete izgubiti izbore:

"Na listi zemalja pogodnih za ulaganje nedavno su nas prestigle BURKINA FASO i SIERA LEONE i sada smo na 176. od 183. mesta"


Covece, ispred nas su zemlje u kojima kopljima ljudi dolaze na vlast a skole su neke kolibe od trske!

Ovu nasu vlast u Svedsku da posalju da vladaju godinu dana zakopali bi je za godinu dana u go... da se ne bi oporavila za 200 godina!

HH

pre 12 godina

Ako je vas narod izabrao, vi bi ste trebali da postujete volju naroda, zar ne?
Ako se taj isti narod sa 51% izjasni da je protiv izrucenja Mladica a vi hocete da ga predate Hagu, da li se meni cini da nas ne fermate ni 2% ? Kao sto nas ne fermate ni 2% za bilo sta drugo sto se tice ove ojadjene zemlje...

cope

pre 12 godina

Ovim hapsenjem mozete samo dobiti nove glasace. Ako izgubite izbore, to ce biti pre svega zbog vodjenja zemlje u poslednjih nekoliko godina.

Peta ulica

pre 12 godina

Ne tražite alibi u Mladiću, gospodine Ljajiću. Za onakvo vođenje države ne da tvoje kolege&koalicije treba da izgube izbore već treba da odgovaraju i mnogo više od toga. To je isto propušteno sa prethodnima pa nije ni čudo da nam se opet desilo.

cole

pre 12 godina

Ljajic obicno govori kao obican covek zdravog razuma i pretezno umerenog i objektivnog misljenja, medjutim ova izjava je uzasno neskromna, netacna i miljama daleko od sustne "gubitka izbora". Znate, kao izgubice izbore zbog odgovornog ponasanja, efikasnog delovanja i doslovnog postovonja zakona a glasaci to eto ne znaju da cene. (kao kad student padne ispit jer je previse dobro znao pa komisija nije mogla da ga prati). Vladajuca struktura nece izgubiti izbore zbog Haga, cak ne ni zbog siromastva i lose ekonomije nego najvise zbog korupcije, nedostatka elementarnog stida, nedostatka osnovne profesionalne i ljudske odgovornosti, zbog bahatog odnosa prema zajednickom novcu i ekstremnog nepostovanja gradjana.

Vladimir Arsic

pre 12 godina

Ljajic je sada zaista odvalio tesku glupost. Ljudi kojima je stalo do Mladica, nisu ni na proslim izborima glasali za DS i G17+, eventualno su glasali za SPS.

Izbore ce danasnja vlast izgubiti zbog bede, propasti i beznadja u koje nas je dovela.

(-)x(-)=(+)

pre 12 godina

Ma daj bre Ljajicu, nepotrebno se cimas, oni silni milioni koji nisu isplaceni nikome sto je Mladic uhvacen, lepo, u radnju i da kupis po jednu skotsku lizalicu za svakoga (piraocanka, celofanka) i podeliti svima po jednu. DS-ovcima ne trebaju, oni ce i onako glasati kao prosli put, to za ove druge, jeftino se kupuju pa samo sisaj.

Petar

pre 12 godina

Pa ako vecina stanovnistva podrzava jednog masovnog ubicu i krvoloka jasno je da ova zemlja predstavlja moralno dno dna i da stanovnistvo i bolje zivi nego sto je zasluzilo. Zao mi je samo nacionalnih manjina.

mira m

pre 12 godina

Razocarana ,vec godinama ne izlazim na glasanje. Zbog toga sto ste bili gori od Slobe. Pre nekoliko dana izgovorila sam recenicu koju sam mislila da vise necu: "Izaci cu na glasanje,ali samo zbog Rasima Ljajica". I to ce biti moj uzraz volje:jedino ste vi , gospodine Ljajicu, dobili prelaznu ocenu!

Драгана

pre 12 godina

Нажалост, ово је само један од непопуларних потеза власти и после неколико дана, када интересовање утихне, грађане ће више бринути како да плате рачуне, како да преживе и због те неизвесности, због забринутости за сопствену егѕистенцију, казниће владајућу коалицију на следећим изборима!

Beograd

pre 12 godina

Kakva cirkusijada od ove drzave i svega.
Evo ja cu vam odmah reci kako da nadjete Gorana Hadzica, lepo vidite koje selo u Vojvodini su kolonizovali 45-e godine njegovi Krajisnici, pa posle tu dolazili 90-ih ostali Krajisnici, nakon cuvenih SAO, MAO, JAO, BAO Krajina, pa lepo zakucajte na vrata u kucu nekog njegovog rodjaka i tu ce sigurno biti bivsi magacioner iz Vuteksa Goran Hadzic.
Jako je prosto verujte.
I Miki Maus iz crtanog filma bi ga nasao.

igor

pre 12 godina

Eto, Mladic Ratko je lepo vaspitan i dobar gradjanin Srbije. Cim je ugledao policiju pruzio je svoju licnu kartu. Policajci videci da je ona istekla, odmah su ga uhapsili. On im odgovori: NAPOKON, nisam moga providnije vas dovuci, pa ljudi vam godinama javljali gde su me vidjali, zasto toliko vremena vam je trebalo. Na detaljnoj proveri u stanici, posle nekoliko sati, ukapirase koga su uhapsili i bajku o Ratku koga nikada zivog nece uhvatiti zavrsili.

Tihomir

pre 12 godina

Gosp. Rasime. Ti si jedini zaslužan za ovo hapšenje. Te iz BIE valja raspustiti kao one Legijine i poslati ih Dinkiću na Staru planinu da sade šumu i zatežu žičare. A onoga koji je prijavio, makar bio iz Младићева, treba nagraditi, a tebe odlikovati. Živ mi bio.

Marina

pre 12 godina

Ako će građani zbog hapšenja Mladića u najvećoj mjeri glasati za Nikolića, onda Srbija i zaslužuje takvu vlast. Ne kažem da je ostanak Tadića rješenje. Rješenje je Č.Jovanović i LDP,ali za Jovanovića Srbija nažalost još nije sazrela. Srbija se još mora osloboditi okova Rusije, pragmatično prihvatiti postojeći status Kosova, u NATO članstvu prepoznati uvjet za članstvo u EU...No,kako stoje sada stvari,Srbija uvijek oteže dok ne pukne,a onda obično postane prekasno..

aca

pre 12 godina

Mogao je odmah da se preda i da preuzme odgovornost za (ne)dela koja (ni)je počinio a ovkao izgleda kao neki nacista koji je uhvaćen posle 50 godina.
Da voli Srbiju ne bi činio to što je činio, da voli srpski narod predao bi se i dokazao svoju krivicu/nevinost, da voli svoju porodicu ne bi je izlagao stvarima koje su proživeli za ovih 10-tak godina(pretresi, hapšenja, tužbe, da voli svoj život ne bi živeo u uslovima u kojima je živeo, da je stvarno "borac za prvadu" i "veliki vojskovođa" bio bi na čelu neke nacinalističko-paravojno-militarističke grupe koja bi vodila "borbu za pravdu" protiv "domaćih izdajnika i stranih plaćenika" i naravno Haga i NATO-a, i to bih mogao da razumem.
Ovako ne znam šta da mislim o njemu.
Kukavica ili mentalna bolest?

akademija

pre 12 godina

Mene bi Rasime bilo sramota,jako bi me bila sramota da sam na tvom mestu. Godinama si nas pravio budalama da održiš tu foteljicu! Sram te bilo!

mića-salaš

pre 12 godina

do sada sam mislio da nikada više neću dati Tadiću glas, ali posle ovog hapšenja ipak hoću. Naravno, ako mu ostane jedino Toma kao konkurent.

Ako se nekim čudom dogodi da Čeda, KOrać ili neko sl. dobije na popularnosti (u šta čisto sumnjam), ondak ide moj glas nekome od njih.

Tomboy

pre 12 godina

Mislim da vam je Wikiliks malo zapetljao klupko objavom depese po kojoj ste jos 2006 znali gde je ! A za Hadzica, moze ovaj sistem sto je neko preporucio - idete po Vojvodini, po selima, i trazite zidare, tapetare, magacionere i sofere...i mozda ga i nadjete.

Dule NS

pre 12 godina

@ (razocaran, 29. maj 2011 12:59)

Ček, ček, da su radikali i Koštunica bili na vlasti svega toga nabrojanog ne bi bilo? Tekao bi med i mleko u Srbiji? I to u najvećoj svetskoj ekonomskoj krizi - gde su i mnogo bogatije i razvijenije zemlje od Srbije skroz bankrotirale???
-ima ova vlast čak i par dobrih stvari koje je uradila, ali generalno apsolutno niko nije zadovoljan ovom vlašću, pa ni ja! Ali sam takođe potpuno svestan DA NIJEDNA DRUGA VLADA SIGURNO NE BI BILA BOLJA!!!


@ (elaborate-set-up, 29. maj 2011 12:58)

Da, da samo sam čekao da krenu priče o raznoraznim zaverama, tajnim planovima... Pa to postoji apsolutno uvek - ko god da je u pitanju! Da je Mladić uhapšen pre 5 godina takvih priča kao ne bi bilo??? Ma da, kako da ne! Ali dobro, moraju ljudi sa nečim da hrane svoju paranoju! Mora da su i vanzemaljci umešali prste - treba angažovati Moldera i Skali!!!

e moji ljudi

pre 12 godina

pa vi izgleda imate slabo pamcenje setite se samo 90-tih pre nego sto date glas radikalima bez znacke. sad ce naprednjaci satro da nas dignu u nebesa bicemo najjaca drzava u evropi mozda i u svetu cak cemo i kosovo vratiti oruzjem koje nemamo...

MAJKA

pre 12 godina

Ovaj covek se uvek pojavljuje kao maneken na kraju svakog cirkusa u ovoj zemlji,verovatno za velike pare.
DOSTA VISE,RESITE LJAJICU PROBLEM MLADIH,nezaposlenost, dok vi svi primate 3-4-5 hiljada evra mesecno,mladi sa zavrsenim visokim skolama lutaju ulicama trazeci posao,nemaju para,nemaju porodice,godine ih pritiskaju,nemaju stanove,a vi se i dalje bakcete dogadjajima iz proslosti,istina se krije da bi se sto duze nagadjala dok se VI SVI BOGATITE .Narod je gladan i zedan.
DOSTA VISE,HOCEMO DA MIRNO ZIVIMO ,DA RADIMO I ZARADIMO.OMLADINA PROPADA I BEZI IZ OVE ZEMLJE.

(Vlast)a

pre 12 godina

Krvavi djeneral postenu,radnu,transparentnu demokratsku vlast ne moze da kosta bilo cega.Oni kojima je krvnik heroj,ne glasaju za demokratsku,evropsku opciju-dakle ne gubite nista-mozete samo da dobijete.Ali ako opet lazete i kradete,ukoliko ce nas ovaj krvnik kostati desetina hiljada eura zaostale penzije,onda cete izbore izgubiti.Ako su komandanti Treblinke i oni koji su unistili geto u Varsavi dobili penzije od Nemacke,pristajem da uplacujem neki dinar da im se nadje.U protivnom,neka ima penziju placa RSrpska ili Rusija.Ovu zemlju nicim dobrim nisu zaduzili,a demokratska vlast treba da je na strani dobra a ne na strani sila zla i mraka.I Gebels i Ajhman su vredno radili za svoje penzije.Da li su ih dobili?

Milos

pre 12 godina

Rasim obicno pametno govori, ali ovo sa izborima je cista glupost. Prvo, nema tog glasaca DS-a koji ce sutra zaokruziti SRS zato sto je uhapsen Mladic, a ni obratno. I drugo, kada izgubite izbore, to ce biti zbog korupcije, osionosti, lose socijalne politike, prosto receno, zato sto ste krali narodu pare koje narod nema. A ne zbog Mladica, to je samo opravdanje.

Slobodan-BG

pre 12 godina

Ako resite problem javnih nabavki i korupciju u istim, ako dobijemo status kandidata i datum pregovora, licno cu najzesce do sada nezainteresovane i razocarane razvoziti do glasackih mesta da glasaju za demokratske partije.

razocaran

pre 12 godina

Glasao sam za sadasnju vlast...
Nije tacno da ce hapsenje Mladica prelomiti kod gradjana da ne glasaju za DS vec sledece:
- poskupljenje struje, gasa, benzina i ostalih osnovnih stvari za normalan zivot
- jeftin i odvratan licni "marketing" Tadica i Vuka Jeremica ( Udruzenje tenisera i td... - sramota je kititi se tudjim perjem )
- lose vodjenje spoljne politike kao i marketinska hapsenja da se skerene paznja sa losim zivotom gradjana
Eto to je moj Rasime razlog zasto cete izgubiti izbore !!!

PR Agencija

pre 12 godina

Srbija zeli politicare koji su rodjeni na tlu Srbije.
Da ne duzim vise prosto receno ne zelimo vise Vojislave Seselje, Vjer'ce Radete , Radomane Bozovice, Mirke Marjanovice, Slobodane Milosevice, Mladice, Karadzice, Hadzice, i sve ostale drugove i drugarice iz 8-ih ofanziva sa one strane Drine i iz Crne Gore .
Eto kako cete vrlo lako dobiti izbore uz naravno bezuslovno procesuiranje svih odgovornih za unistavanje drzave Srbije sa pocetkom od 1945-e godine.

Brainwash

pre 12 godina

naravno da su godinama znali gde se nalazi, samo nisu hteli da ga uhapse, dok nisu morali. Ovako imaju 3 beneficije jednim udarcem:
1) nema vracanja viza
2) dobijamo status kandidata i
3) bolji izgledi na izborima, posebno posle blamaze sa strajkom gladju predvodnika opozicije.

Plavi glof se inace ovde moze pogledati:

http://gdb.rferl.org/60A521A3-12E6-478C-9951-43DAE1DD6EA5_mw800_mh600_s.jpg

Petar

pre 12 godina

Pa ako vecina stanovnistva podrzava jednog masovnog ubicu i krvoloka jasno je da ova zemlja predstavlja moralno dno dna i da stanovnistvo i bolje zivi nego sto je zasluzilo. Zao mi je samo nacionalnih manjina.

Dusan

pre 12 godina

Preterali ste sa Mladicem. Uhapsen je i tacka. Svako ko je od strane suda pozvan mora i da se odazove.Ako je Hag politicki sud zasto Srbija nije napraviila bolji pa donela presudu o ovom slucaju. Mladic u Lazarevu, Mladic u Hagu ili bilo gde drugo je samo Mladic. Mi koji smo ovde moramo da mislimo kako nasu buducnost da ucinimo svetlijom.

dobri

pre 12 godina

Svaka vlast se bori da ostane tu gde jeste sto duze. Ova vladajuca koalicija ce hapsenje Ratka Mladica itekako koristiti kao argument da se bori svim silama za Srbiju u EU. Ipak, poverenje gradjana je toliko puta izigrano, da ni EU nece obezbediti demokratama pobedu na izborima. I da nije doslo do ovog hapsenja, koje je prilicno nepopularno proslo, DS bi izgubio izbore.

Gdja ministarka

pre 12 godina

Bilo je dojava, nije bilo, slucajno smo ga nasli, nismo slucajno...koga uopste briga za te stvari ? Svi i onako misle da znate gde je bio sve vreme Karadzic i Mladic, pa i gde je Hadzic sada. Niko vam vise ne veruje, i to je iskljucivo vasa krivica, jer imali ste 11 godina da ih nadjete i da im sudite ovde u zemlji a niste to uradili nego pravite cirkus !

Duki

pre 12 godina

Sad opet neka nova verzija događanja. Još ćemo mi svašta čuti. Ova vlast očigledno drži sve konce u rukama još odavno. Čuvala je Mladića, kalkulisala i čekala trenutak koji će joj najviše odgovarati da ga proda. Strašno!

mira m

pre 12 godina

Razocarana ,vec godinama ne izlazim na glasanje. Zbog toga sto ste bili gori od Slobe. Pre nekoliko dana izgovorila sam recenicu koju sam mislila da vise necu: "Izaci cu na glasanje,ali samo zbog Rasima Ljajica". I to ce biti moj uzraz volje:jedino ste vi , gospodine Ljajicu, dobili prelaznu ocenu!

Dejan

pre 12 godina

Ja bih pre rekao da je taj trag ohlađen, pre nego što "se ohladio". Ne može a da nam ne bude žao što se ovo moglo i pre desiti i što je toliko vreme izgubljeno. Iskreno rečeno nikad nisam imao poverenja u komunističku DB, kao reformisali je pa je sad BIA, setite se samo OVK-a i sve će vam biti jasno. Ja je vidim kao maligno tkivo, nikakve koristi od njega a na kraju te ubije.

HH

pre 12 godina

Ako je vas narod izabrao, vi bi ste trebali da postujete volju naroda, zar ne?
Ako se taj isti narod sa 51% izjasni da je protiv izrucenja Mladica a vi hocete da ga predate Hagu, da li se meni cini da nas ne fermate ni 2% ? Kao sto nas ne fermate ni 2% za bilo sta drugo sto se tice ove ojadjene zemlje...

Milutin Mladjenović

pre 12 godina

Ljajić : Hapšenje Mladića koštaće nas izbora !!!

P.S. A ja mislio da će vladajuća KLIKA da izgubi vlast zbog dovodjenja naroda i gradjana na ivici finansijske i svake druge propasti...kad ono vi ćete da izubite vlast tamo zbog nekog bosanskog generala koji se krio po njivama i baštama panonske nizije.
To ništa ne govori o vlastima, no o onima nad kojima vladate, njih očito više nevira Ratkovo otkrivanje, no njihov život u celini. Da ovakvog našeg naroda nema, trebalo bi ga izmisliti.

Pera

pre 12 godina

Ljajicu, mani se te demagogije i mucenistva.
Ocigledno je da je izabran optimalan trenutak za hapsenje, dovoljno daleko od izbora da slabopamteci zaborave i da im zamazete oci kandidaturom, a opet dovoljno blizu da poljuljana demokratska podrska ipak zapusi nos i jos jednom zaokruzi DS.

Aleksandar

pre 12 godina

Znaci samo to je vazno - sto vas moze kostati izbora? Nema veze sto je optuzen za najmonstruoznije ratne zlocine, nema veze sto nas je zajedno sa vama vukao za nos deceniju i po, nema veze sto se zbog njega mnogima ni grob ne zna... Vazno je navesti da to moze da lisi vase guzice milovanja u koznim foteljama? Pa vi ste bre gori i od njega, on je psihopata i nista vise i manje od toga, vi ste i sebicni licemeri pored toga sto nemate sluha za tudju patnju (sto je takodje odlika psihopata)... Fuj!

vlada-so

pre 12 godina

Da li se to samo meni čini da se ovom izjavom ministar rada nudi velikomučeniku tomi? pre je dinkić svim vladama turao klipove u trećoj godini mandata, sada to je već jasno radi prepošteni zaštitnik širokih narodnih masa ljajić.(uzgred pola ti države radi na crno, bolje šalji inspekcije rada da zaštitiš ojađene narodne mase)

gladan

pre 12 godina

Eto koliko je glupa danasnja vlast. Prvi put su uradili nesto dobro za narod a misle da ce zbog toga izgubiti glasace. Izgubice glasace zato sto isti nemaju sta da jedu.

laza

pre 12 godina

kakva patetika! vi cete izgubiti izbore jer ste unistili i ono malo zemlje sto je ostalo a ne zato sto ste uhapsili mladica. licemeri!

dosta vise logoreje

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zato sto ste pokrali ovu zemlju, zato sto sve funkcionise po principu mita i korupcije i zato sto danas zaposleni u drzavnim institucijama sprovode interese partija na vlasti nevezano za zakone.

Marko NS

pre 12 godina

Ma ljudi tek sad smo nagrabusili, sad kad su svesni da ce izgubiti vlast. Mladic pa Mladic...Ukratko hapsenje Mladica su stavili u prvi plan, a vec su poceli da van svih ustava i prava (barem kod nas u NS) da pisu neke zakone,iako su svesni da se zalbom ustavnom sudu ponistava svaka njihova odluka, ali ce grupica tajkuna i politicara da napuni svoje vec prepune dzepove do izbora

3OPAH

pre 12 godina

Kako se samo svi trude da nas uvere da je ON tu boravio, krio se u tom selu!
Ai sami u to ne veruju, pa i ona baka nam rece: "bio je tu juce, videla sam ga, nije to onaj covik vise, a kada su ga donili tu ne znam..."
Da, kada su ga tu doneli da bi ovaj cirkus iscenirali, samo ONI znaju! Pa sada nam bajkice
pricaju...

elaborate-set-up

pre 12 godina

Danasnji Telegraf pise da ima intevju sa visokim diplomatom, da je hapsenje bilo iscenirano i da se sa Mladicem pregovaralo vise od godinu dana.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/serbia/8544051/Ratko-Mladic-capture-Was-it-all-an-elaborate-set-up.html

antisns

pre 12 godina

izbore gubite jer ste 3 godine kraduckali, kraduckali, kraduckali, a onda kad ste sve pokraduckali, onda ste se setili da izvučete mladica kao kvisko pred izbore, i kao jedini adut za pregovore sa evropom. nadam se da razumete da jedan dobar potez koji je btw trebalo pre 10 godina da se desi, nece spasti obraze-djonove koje ste sami sebi ukaljali, i koji se nicim ne daju oprati. a da je pravde odgovarali bi ste za unistenje kompletne zemlje. i da, po kineskim zakonima.

(-)x(-)=(+)

pre 12 godina

Ma daj bre Ljajicu, nepotrebno se cimas, oni silni milioni koji nisu isplaceni nikome sto je Mladic uhvacen, lepo, u radnju i da kupis po jednu skotsku lizalicu za svakoga (piraocanka, celofanka) i podeliti svima po jednu. DS-ovcima ne trebaju, oni ce i onako glasati kao prosli put, to za ove druge, jeftino se kupuju pa samo sisaj.

bulat92

pre 12 godina

Mladić je i uhapšen da bi se spasili izbori. Ali izbore ne gubi Ljajić, nego DS, zbog krađe, nesposobnosti, osionosti i katastrofalnih rezultata na svim planovima. Postoji jedna, ali mala šansa, da DS dobije izbore,
a to je da postojeće rukovodstvo podnese ostavku, da se izabere novo, bez
tajkuna oko predsednika, bez uticaja članova koji su juče došli iz nekih
drugih stranaka i vraćanjem na politiku Zorana Đinđića.
Naravno, ovo se neće desiti pre, ali nadajmo se da hoće posle izgubljeni izbora.

Bane

pre 12 godina

Dali ministar stvarno misli da neko normalan moze da mu poveruje u ono sto prica o izborima. Dobro su oni promislili dali im ovo hapsenje odgovara,i onda su procenili i delovali. A izbore ce oni izgubiti jer neznaju da vladaju jednom ovako specificnom zemljom i zato sto im stotine hiljada ljudi gladuje ,otprilike isto toliko nema posla, a slicno toliko visoko obrazovanih ljudi kopa po internetu i trazi kako da zbrise odavde.

Stratezi moji

pre 12 godina

Taj vas "jedan covek" je ocigledno sledeci koga treba da nadjete, cisto da znate kako ga je "on" otkrio pre vas, koji imate na raspolaganju sve agencije.

Erik LA

pre 12 godina

Ama, dobro bre ljudi - i vrapci na grani su znali da su ZNALI (UDBA) gde je bio SVE vreme, pa sta sad?
Da padamo u nesvest i milion puta prezvakavamo da li su ili nisu, pa ko je, pa kako, pa... I pakistanska UDBA je skrivala Osamu BL-a godinama, to su date cinjenice geopoliticke igre rizika. Dosta o tome vise, cisto gubljenje mentalnog vremena. Da vidimo - dalje sta su u stanju vlasti da urade (ako su)!

mlekadzija

pre 12 godina

G. Ljajicu,
Necete vi izgubiti izbore zbog hapsenja R.Mladica vec zbog stetocinskog vodjenja ove zemlje. Previse afera, lopovluka, mita, nesposobnih kadrova na najvaznijim mestima... za ovaj komentar.
P.S. U celoj toj grupi vi mi izgledate najmanje krivi...

sutra

pre 12 godina

Hapšenjem Mladića zataškavaju se ozbiljni prekršaji vlade i odvlači pažnja javnosti !!!Realno sada im najviše odgovara da ga predaju...Kako finansirate izbore ove godine?Ukidanjem subvencija?Ili nalazite načine da se obezbedite što više dok ste još na vlasti...Pogledajte kako Slovenija štiti svoje poljoprivrednike....U VB se višak mlečnih proizvoda baca kako proizvođač ne bi bio u gubitku! A vi? ŠTA VI TO RADITE?OKREĆETE GLAVE ,ALI ZABORAVLJATE KO VAS HRANI!!!!!!!!!

Ma kakav Mladic

pre 12 godina

Rasime nece Ds puci zbog Mladica cak sto vise za Mladica se nesto nisu ni potresli u narodu!Nije bilo ni demonstracija niti bilo cega kao za Radovana . Oni ce puci zbog bahatosti, unistavanja zemlje , otimacine, mita, lopovluka, bede a sve ostalo kao sto je hapsenje Mladica usputno nebitna stvar! Oni pucaju zbog sebe samih ! A ti Rasime da si pametan trebao bi se maknuti od ovih *****ra! Ti si jedan od retkih ministara, politicara koji i dalje se seta gradom kao sav normalan svet bez "gorila" oko sebe!

DZoni

pre 12 godina

Necete izgubiti zbog mladica vec zbog nesvakidasnjeg lopovluka gde ste strpali milijarde eura u dzep ,zbog 400 000 otpustenih koji su ostali bez prihoda za zivot kao i neverovatno povecanja duga drzave koji je za vreme vlasti rastao geometriskom progresijom.OCigledno da mediji i ne smeju da kazu da je dug drzave u odnosu na GDP presao Hrvatski za koju smo ponosno pevali kako je prezaduzena a da za razliku od njih mi nismo izgradili ama bas NISTA.

FFF

pre 12 godina

Ova vlada ima toliko minusa kod gradjana da je ovaj i najmanji...necete vi zbog ovoga izgubiti izbore, nego zbog unistene privrede,katastrofalne ekonomije, nezaposlenosti,...

lala

pre 12 godina

E Ljajicu, nemam zaista reci da iskazem gadjenje prema korupciji, nepotizmu, nesposobnosti, mediokritetima, lopovluku i bahatosti koju dozivljavam u Srbiji i narocito Vojvodini, posto ovde zivim, posle 5. oktobra. Mladica ste trebali uhapsiti onda kada ste dosli na vlast na pocetku ovog mandata, umesto toga, izgubili ste glasove onih koji su vas doveli na vlast kada ste vodili antievropsku politiku, stavili onog prepotenka da vodi spoljnju politiku, stvarali neonacionalizam koji se sada traljavo zove patriotizam koji se promovise na RTS-u, pogledajte samo premijera i ministre na sta lice itd, da ne pricam sta ste sve radili odnosno niste nista radili, kukala vam majka. Istorijska je greska sto ste razbili i unistili slab demokratski potencijal, izgubili ste dragoceno vreme, koalicija nije primer evropske demokratije, vec kvazidemokratija, vladavina totalitarnog partijskog kartela. Nazalost, desne snage, ako dodju na vlast, razbucace drzavu do kraja, Vojvodina ce se sigurno otcepiti u uslovima novog nacionalnog ludila, moze svasta da bude, pa cak i ono sto su rekli Tarabici.

dalia

pre 12 godina

Ovo svakako I nije popularan potez, ali je neophodan za dalji prosperitet Srbije. Ali, kada Rasim Ljajic govori o tome da su partije, koje su na vlasti, radile I rade u interesu svojih gradjana, sa tom konstatacijom ne mogu da se slozim. U prilog tome ide cinjenica da je stanje u drzavi nikad gore I da su demokrate racunale na podrsku EU, ukoliko izruce Mladica Hagu. Pa, ne moze im EU osigurati dalji opstanak na vlasti! To moze jedino narod. A narod je nezadovoljan radom ove vlade. Tako da…

КРИТИЧАР

pre 12 godina

Umesto da od 2000-te dodje na vlast demokratija Srbija je dobila DRPOKRATIJU goru od komunista i zato smo tu gde smo sada. Izlaz je u REVOLUCIJI i hapsenju svih onih koji su krivi za to kao i za KOMPLETNO PONISTAVANJE PRIVATIZACIJE kao i NATURALNA RESTITUCIJA e, a uz neiskvarene i neiskompromitovane mlade ljude sa fakultetskim obrazovanjem,koji vole svoju zemlju a koji bi dosli da vode Srbiju imali bi neke sanse.....ovako ovo je pakao...ovo nije zivot dostojan coveka...a ovo kako je sada, ovo je zemlja lepa za zivot SAMO za one koji su DRPENZI tj za Lopovske FUKARE zbog toga gladan i mlad obrazovan narod pobeze kud koji preko granica ove demokratske...ovaj drpokratske zemlje

Ana

pre 12 godina

Ovo je dokaz koliko Vlada nema osećaj za narod. Ljudi na vlasti bi rebalo da čitaju ove komentare i uče: Ratko Mladić im nikada nije bio karta za pobedu na izborima, ali su na žalost kasno otkrili toplu vodu.

Darko

pre 12 godina

E sad me slušaj dobro ministre Ljajiću, nema to veze sa Mladićem, Karadžićem, možda i Hadžićem, ima veze sa Vama, sa Vašim obećanjima, sa svime onim što ste obećali ovom napaćenom narodu, a taj isti narod je bio svedok Vašeg bahatog ponašanja (Mrkonjić, Jovanović, ona mala Trivan da i ne nabrajam više)vašeg ulizivanja ljudima koje ste trebali da hapsite, uništavanja industrije, uništavanja poljoprivrede i svega čega ste se dotakli, e to je ono zbog čega se gube izbori, savijate glavu pred novinarima koji pišu o lopovima, o zloupotrebama (Brankica i hrabra ekipa B92 televizije), kradete, otimate, svaki političar u ovoj zemlji je i unuke obezbedio dok običan čovek nema ni mesec da pretera (iako je zaposlen) a da odete dole na jug Srbije e tamo bi imali da vidite kako izgleda kad pošast uništi njive (njive su gradovi a POŠAST STE VI). Uništili ste nam dostojanstvo, uništili ste nam budućnost e zato će te izgubiti izbore a što se tiče hapšenja, da ste iole nešto uradili za ovaj narod i ovu državu, mogli ste komotno i Bin Ladena da hapsite niko se ni okrenuo ne bi.

cope

pre 12 godina

Ovim hapsenjem mozete samo dobiti nove glasace. Ako izgubite izbore, to ce biti pre svega zbog vodjenja zemlje u poslednjih nekoliko godina.

Mira

pre 12 godina

Ili je slagao Homen, koji je korigovao ovu informaciju BIA, ili laže Ljajić. Može im se, ali je interesantno da niko ne sme da ih pita otvoreno zašto to rade.

veverica

pre 12 godina

Neko je sakrio sve zirove od veverica . 'Stvarno nismo znali gde su zirevi' rekla je jedna veverica koja je zelela da ostane anonimna .
Sad je i zir nadjen i veverice site .

gaga

pre 12 godina

Srbija ima toliko problema da jedno hapsenje I izrucenje nece promeniti nista. Malo su se radovali, ljudi sa vlasti, malo su se slikali, primali cestitke od medjunarodne zajednice… Za dve nedelje, sve ce se gurnuti na stranu, a postojeci problemi ce ostati nereseni. Zato ce DS izgubiti izbore.

100 godina opozicije vam je malo

pre 12 godina

Ma, da... Izbore, sva je sreca, nece izgubiti zbog lopovluka, korupcije, nepotizma, dece koja izigravaju vlast a samo se bave marketingom, osiromasivanja Srbije, bede, evra od 100 dinara, skoka cena, poskupljenja komunalija, telefona, struje, zatim ni zbog laznih obecanja, 200.000 novih radnih mesta, 1000 evra akcija, 3 milijarde direktnih stranih investicija, koalicije sa SPS, Palmine zirafe, zloupotrebe pojma "evropski", reforme pravosudja, pretvaranja Srbije u zavisnika od Brisela i Vasingtona, laznih tendera, ucvrsivanja monopola, tajkunske rasprodaje Srbije... Idi bre, Mladic...

Marko (Dorcol)

pre 12 godina

Uf kakva zamena teza. Jedino oko cega se slazemo je da cete puci kao kruska na izborima. Ali razlog nece biti Ratko Mladic, nego sistem vrednosti koji ste uspostavili u proteklih 10 godina. Nepotizam, korupcija epskih razmera, burazerska privatizacija, pisanje zakona po meri tajkuna, i kradja, kradja, kradja cega god ste se dotakli. Narod vam vise ne veruje ni kada biste rekli da je zemlja okrugla. Na nasu nesrecu, doci ce na vlast jos gori od vas (koliko god to delovalo nemoguce). U svakom slucaju, sta mislim o celokupnoj politickoj sceni u Srbiji i o nasim zivotima poslednjih 20 godina napisacvu vam na glasackom listicu.

Damjan Novakovic

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zbog nevidjene nebrige za ljude koji su vam poverili svoje sudbine na 4 godine a vi ste to vreme iskoristili iskljucivo za licno bogacenje.
Mene vise necete prevariti.

Miki

pre 12 godina

Nijedna stranka na kugli zemaljskoj ne radi nista sto bi je kostalo gubitka izbora, gospodine Ljajicu. I vi to vrlo dobro znate kao i mi.

Bora

pre 12 godina

DS ce izgubiti izbore ne zbog hapsenja Mladica nego zbog ekonomske situacije u zemlji, zato sto nije pohapsila politicku mafiju Milosevica,
sto je stvorila svoju, podigla poreze, lopovskom privatizacijom, rasipnistvom, bahatoscu i laznim obecanjima i izjavama vredja pamet prosecnog glasaca.

Micko

pre 12 godina

Onaj Beko je najbolje rekao zasto cete izgubiti izbore:

"Na listi zemalja pogodnih za ulaganje nedavno su nas prestigle BURKINA FASO i SIERA LEONE i sada smo na 176. od 183. mesta"


Covece, ispred nas su zemlje u kojima kopljima ljudi dolaze na vlast a skole su neke kolibe od trske!

Ovu nasu vlast u Svedsku da posalju da vladaju godinu dana zakopali bi je za godinu dana u go... da se ne bi oporavila za 200 godina!

MUKNAVI

pre 12 godina

Kostace vas izbora vase vrsljanje i tumbetanje sa Srbijom,vase lazi oko radnih mesta,prosperitetne privrede na vidiku,obveznice i sve ono sto se desava sa tajkunerijom i lopovskim oligarsima koji eksploatisu vecinu.Veliku vecinu gradjana ne interesuju vase partije,ko vlada,nego kako vlada a to vidi po onome kako zivi,sve losije kako se priblizavaju kraju rasprodaje onoga sto su stvarale predhodne generacije.Sa tim tumbetanjima dogurali ste svi skupa do stadijuma da se narodu gadite.Vidite vi to i sami pa upredate nebil se desilo cudo da vam poneki koje nepoznajete kada ih sretnete kazu..dobar dan i pruze vama nadu da se nece desiti ono sto se krije u cutanju naroda i tutnji ..iza brda ko talasi cunamija al vam jos nije stiglo do praga al..dolazi i doci ce!Nanjusili ste vi to pa se unezveriste,strepite i brbljetate..to je blaga panika,koja eskalira jer osecate da ce..al nemate pojma kada ce!

ima nas koji pamtimo

pre 12 godina

izgubicete izbore zbog nesposobnosti i nevidjenog lopovluka !!! izgubicete i zbog najvise cene za najgore gorivo u evropi,zbog taksi za isticanje firme,zbog putarina,zbog pretplate rts-a,zbog prenosa vlasnistva za polovne automobile koji ne postoji nigde u svetu,zbog takse na luksuz za kombi prevoznike cija su vozila stara i po 20 godina,zbog zelenaskih kamata banaka koje ste doveli unistivsi domace,zato sto je vasom politikom zatvoreno desetak i vise hiljada radnji i firmi ... mogao bi do sutra da nabrajam !!!

Damjan Novakovic

pre 12 godina

Izbore cete da izgubite zbog nevidjene nebrige za ljude koji su vam poverili svoje sudbine na 4 godine a vi ste to vreme iskoristili iskljucivo za licno bogacenje.
Mene vise necete prevariti.

Jelena

pre 12 godina

Čitajući ovaj tekst, prvo sam pomislila da se Ljajić šali, tek kasnije shvatih da je čovek "mrtav" ozbiljan. Izbora će vas koštati to što živimo kao psi, g.dine Ljajiću, što ste nam stvorili državu iz koje 80% ljudi želi da pobegne, što ste nam devalvirali ljudsko dostojanstvo, što kao intelektualci, radimo za 300 evra dok se nepismena fukara bogati, što ste izdali sve u šta smo verovali, što ste nas prodali za male pare... I tako, mogla bih do sutra da nabrajam, ali nema svrhe jer ste vi (vladajuća koalicija), apsolutno rezistentni na bedu u kojoj živi 90% ljudi u ovoj zemlji.

dumdumdum

pre 12 godina

pa vlasti u Srbiji su stvarno jedna velika grupa besramnika,nije ih cak ni sramota da priznaju da su znali gde je Mladic godinama i da su,sto vidimo iz same izjave Rasima Ljajica, odbili da ga uhapse, jer su znali da ce izgubiti izbore,svaka im cast!bez reci!otvoreno priznanje da su manipulisali svoje gradjane!ko im i posle ovoga ukaze poverenje ocigledno zeli da bude rob sopstvene vlasti!

FU!

pre 12 godina

Nece vas to kostati izbora, nego lopovluk 4 godine, to sto niste smanjili javni sektor, nego i dalje zaposaljavate politicke kadrove, i zato sto placam tv pretplatu...

Peta ulica

pre 12 godina

Ne tražite alibi u Mladiću, gospodine Ljajiću. Za onakvo vođenje države ne da tvoje kolege&koalicije treba da izgube izbore već treba da odgovaraju i mnogo više od toga. To je isto propušteno sa prethodnima pa nije ni čudo da nam se opet desilo.

cole

pre 12 godina

Ljajic obicno govori kao obican covek zdravog razuma i pretezno umerenog i objektivnog misljenja, medjutim ova izjava je uzasno neskromna, netacna i miljama daleko od sustne "gubitka izbora". Znate, kao izgubice izbore zbog odgovornog ponasanja, efikasnog delovanja i doslovnog postovonja zakona a glasaci to eto ne znaju da cene. (kao kad student padne ispit jer je previse dobro znao pa komisija nije mogla da ga prati). Vladajuca struktura nece izgubiti izbore zbog Haga, cak ne ni zbog siromastva i lose ekonomije nego najvise zbog korupcije, nedostatka elementarnog stida, nedostatka osnovne profesionalne i ljudske odgovornosti, zbog bahatog odnosa prema zajednickom novcu i ekstremnog nepostovanja gradjana.

Драгана

pre 12 godina

Нажалост, ово је само један од непопуларних потеза власти и после неколико дана, када интересовање утихне, грађане ће више бринути како да плате рачуне, како да преживе и због те неизвесности, због забринутости за сопствену егѕистенцију, казниће владајућу коалицију на следећим изборима!

Vladimir Arsic

pre 12 godina

Ljajic je sada zaista odvalio tesku glupost. Ljudi kojima je stalo do Mladica, nisu ni na proslim izborima glasali za DS i G17+, eventualno su glasali za SPS.

Izbore ce danasnja vlast izgubiti zbog bede, propasti i beznadja u koje nas je dovela.