Petak, 27.05.2011.

14:21

Datum izručenja tajna zbog rizika

Datum i vreme izručenja Ratka Mladića u Haški tribunal neće biti saopšteni zbog rizika. U Haškom tribunalu određeno sudsko veće.

Izvor: B92

Datum izruèenja tajna zbog rizika IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Mostar

pre 12 godina

Nitko nije budala da ne primijeti kakvim se ,jos uvjek,Srbija forama sluzi. Nista se nije promijenilo od rata naovamo ista politika. Samo se pokusava sluziti zapadnim manipulisanjem. Zivite u okruzenju gdje ste od svih bratskih naroda napravili neprijatelje , uskoro i Vojvodina ide. Pa ja bih se malo zapitao, da li mi zivimo u zabludi da su svi protiv nas. Mladic (krvnik) cuvan svih ovih godina i sada pred smrt kao fol izrucen. Vjerovatno treba intenzivnu njegu i jos kao lud ;).. Kako jefitni pokusaji a sami sebe omalovazavate. Citajuci i komentare ovdje vidim da ima tu i svjesnih ljudi samo su u strasnoj manjini. Al eto vas tamo s druge strane Drine ,daleko vam kuca ... tesko vama s vama a i nama uz vas kao komsije .. pozdrav svim svjesnim ljudima ..

BETTY BOOP

pre 12 godina

Kao Srpkinja koja je zivela preko 30+god u USA (sad na relaciji
BG-US...zaista mogu da kazem da je ovaj slucaj "NO WIN situation".

Prvo, da R.Mladic nije bio deo rata 90-tih, verovatno bi bio neko drugi. Da NIKO drugi nije bio, onda bi muslimani i Hrvati totalno poubijali SVE Srbe (ili priblizno sve u Bosni).
Secam se davno kad sam bila mala starog porodicnog prijatelja koji se borio sa Partizanima za vreme II svetskog rata, jednom sam ga upitala: "Cika Mico, da li ste ubili nekog Nemca za vreme II S.rata? On meni odgovori: Jesam! Ja upitam, pa kako ste se osecali i kako ste mogli ubiti drugo ljudsko bice? Na sta ce on meni: Sine moj, bio je rat, bolje ja njega nego on mene" Taj komentar necu NIKAD u zivotu zaboraviti, i strasno me podseca na ovaj slucaj.

Drugo, gledajuci ove anti-Mladic komentare i radovanje Srba iz Srbije na njegovo hapsenje. Ti isti Srbi iz Srbije se vecito zale na Srbe iz Bosne, Kosova, CG,HR a istovemeno psuju i sopstvenu drzavu/politicare sto smo izgubili Kosovo, sto se Srpski narod polako gasi, sto se ne radjaju deca, sto ovo, sto ono...samo neko drugi da resi njihove probleme, kad se problemi ne rese onda opet nekog kritikovati! Srbi naivni kao mala deca misle ce im zapad nesto promeniti, a sa magicnim stapom oni ce postati u svojim ocima "kulturni" gradjani Evrope!
Dragi moji nema nigde kulturni gradjana nego samo kulturna "novcanica"....sto znaci da zapad moze u ime demokratije da ubija, baca bombe, sudi celom svetu radi interesa svoji bogatasa....obican narod svude u svetu prezivljava od meseca do meseca....
Srbima nije bilo dozvoljeno ni da se brane? Sta ce li samo biti jednog dana kad zapad/EU/US poubijaju pola zemaljske kugle. .zar je to kultura i pravedna demokratija za vas?

Filosof

pre 12 godina

(Cvetko, 28. maj 2011 10:26)
Molim Vas da takve karakterizacije ostavite za sebe. Ja prvi nesumnjam da je Mladić kriv za tolike nevine žrtve, ali mi je muka kada vidim da je monstrum Naser Orić dobio dve godine robije koje su mu uračunate u istražni postupak i suđenje, a komandovao je direktno jedinicama koje su na najmonstruoznije načine ubile preko 3000 Srba u okolini Srebrenice. Zašto niko od vas ne spomene ovih 3000 napaćenih duša koje su klali, spaljivali žive u svojim kućama, tukli do smrti. Ko će za njih da bude osuđen u Hagu? Do danas niko! Svima su puna usta Srebrenice. To što se tamo desilo je strašno i za svaku sudsku i moralnu osudu! Ali zločin nema nacionalnost, zar ne? Zašto se niko od stalnih čitalaca iz BiH nije osvrnuo prema ovim zločinima i distancirao se od njih kroz makar jedan jedini komentar. Ne oni Nasera dočekuju kao ratnog heroja...

Alex

pre 12 godina

ide tamo gde mu je i mesto u zatvor i to nadam se dozivotni, sa karadjicem i seseljem i ostalom zlocinackom ****** pa neka sada ratuju zajedno iza resetaka koliko im je volja.

Cvetko

pre 12 godina

Da li je moguće da ima "normalnih" ljudi koji ovog monstruma smatraju herojem? Kad napokon Trboseka ispratimo, treba se pozabaviti jatacima. To je naša najveća briga... Ljudi ne kapiraju da nam ovaj i slični njemu kaljaju naciju.. Ili smo mi zaista divljaci ?

obican gradjanin

pre 12 godina

nije mi jasno samo kako moze mirno da spava, macku kad udarim autom pa mi bude krivo i nerviram se a ne hiljade neduznih zena i dece da ubije neznam ko i odakle da su

Nenad-EU

pre 12 godina

Odjednom je pokrenuta takva medijska kampanja na svim TV stanicama koja ga osudjuje pre pocetka sudjenja. Da se razumemo, nisam ja za Mladica ali ovo sto se radi veze nema sa demokratijom. Zapadni mediji ga nazivaju raznim pogrdnim imenima i vec mu izricu kaznu. Pa sta ce mu sudjenje onda? Ako su vec svi sigurni da je kriv neka ga posalju na izdrzavanje kazne a ne da ga maltretiraju bezveze.P.S. Znam da nece biti objavljeno al reko da pokusam.

NIKO

pre 12 godina

Super svi problemi su rijeseni. Srbija ce sada u EU, nece vise biti kriminala i korupcije, sada ce Srbijanci ici na more kod svoje brace hrvata i ici na bascarsiju u Sarajevo kod brace muslimana tamo ce biti docekani cevapima i toplim zagrljajima prica ce glasno ekavicom u centru Ferhadije, a to ce velikodusnom muslimanskom narodu prijati. Beograđani ce napokon shvatiti da ih niko ne mrzi vec je to bila samo gluma. A sto se tice Srba u Bosni i Hrvatskoj to je bio samo jedan koleteral kako bi posteni i dobronamjerni građani drzave Beograd uzivali u blagodatima bratstva i jedinstva. Sada kada nema Generala Ratka......

Bojan

pre 12 godina

Pazite sad ovo:
-Vojvoda Misic
-Vojvoda Putnik
-Vojvoda Stepa Stepanovic
-Vojvoda Petar Bojovic
-Serdar Janko Vukotic, Boza Jankovic...…..

Nece ni jedan Ratko Mladic da udje u ovu grupu niti da srknavi i obecasti ove casne i hrabre Srbe!! N I K A D A !!

Za to vreme srugi zive u 21-om veku

pre 12 godina

Kada na vreme cistite kucu i odnosite djubre kuca vam lepo mirise i prijatno je ziveti u njoj. Kada vam se djubre nagomila i procuri iz kese skupe se muve, zaudara i nista vam ne vredi sto ste odneli kesu. Sve treba raditi u svoje vreme.
Mnogo je djubreta iz devedesetih ostalo u ovoj zemlji. Zato ovoliko zaudara i zato nam nije bolje. Oni koji se bave kriminalom, svercom i ubistvima uce nas pameti i pljuju "demokratsku" vlast, te velicaju heroje pljacke i smrti. Onda se na to primi jos gomila lakomislenih, jer je laksa kritika od rada i borbe. Zato oni koji posteno rade lose zive jer treba nahraniti i trutove u siromasnoj zemlji do temelja opljackanoj od strane velikih patriota koji jos uvek opstaju u nasem politickom zivotu.

Bosanac

pre 12 godina

Žao mi je poštenih i čestitih komšija Srba koji su taoci politike Miloševića i njegovih satelita koji jedan po jedan putuju na pravo mjesto za koje su se grčevito borili. Za neke je heroj, ali kako se taj heroj kukavički krio, što nije sam otišao u Hag da brani "srpstvo", nego se krio i krio bi se da nije ojačala demokratska Srbija. Pozdrav svim dobrim komšijama Srbima i braći Bošnjacima u Srbiji.

Veljko

pre 12 godina

Pola ljudi koji ovde daju komentare nisu doživeli i ne znaju šta je rat. Ja sam Srbin iz Bosne i ogorčen sam na zločine prema Srbima u Bosni, ali ne mogu da opravdam ni zločine koji su činjeni prema drugim nacionalnostima u ime "srpstva"! Ono što se desilo u Srebrenici je masakr i ovaj čovek treba da odgovara za to!!!

david ginOla

pre 12 godina

pisete komentare,a nekako mi se cini da dana rata videli niste sem na televiziji.mislim da su se Oric i Gotovina zalagali za demokratsko resenje problema ali na zalost general nije hteo da slusa !!!! Setite li se ikada zrtava sa nase strane? Sve junak do junaka...gde li ste bili kada se sve to desavalo...

s postovanjem
David Ginola

Beslagic

pre 12 godina

1.Postujte prezumciju nevinosti i ne nazivajte ga zlocincem. Zovite ga cudovistem, ili nekako drugacije.
2.Nosimo mu jagode, istrazni sudija ,krseci zakon, odobrava ministru zdravlja posetu pritvoreniku ( moze samo kao lekar ,u kom svojstvu ocito nije bio u poseti) i to su dokazi da nista naucili nismo.Mi pokazujemo da nemamo civilizacijsku ,moralnu obavezu da takva cudovista hapsimo i sudimo im - da zapravo "ne bismo mi, no moramo zbog Evrope". I ponovo se brukamo pred svetom i ponovo nista uradili nismo, osim sto smo obezbedili onom bedniku medicinsku negu i udoban smestaj u Sheveningenu.

kako si ti naivan

pre 12 godina

@(dva pravnika, tri tumačenja, 27. maj 2011 22:07)
trazis dlaku u jajetu, u pravu si samo za ono da je dobro sto nam se skinuo s grbace.

Jugoslovenka

pre 12 godina

Obracam se svima samo da vam skrenem paznju da se ovde ne cenzurisu samo ona javljanja koja dalje produbljuju svadju. Da je medjunarodna zajednica zelela da ocuva Jugoslaviju ona bi je sacuvala. Ko ce odgovarati za zlocin protiv mira koji je ucinjen nad Jugoslavijom.
Od Eshila pa do danas u ratu je istina prva zrtva.
Predsednik Tadić je, obraćajući se građanima kolonije Srbije na srpskom i stranim „prijateljima“ na engleskom jeziku, obznanio da je general Mladić uhapšen. Uredno je još podsetio sugrađane da se država pretvorila u totalitarnu oligarhiju, zapretivši svima onima koji budu protestvovali da će biti uhapšeni i po hitnom postupku procesuirani. Naš demokratski predsednik nas je izvestio da je, bar se tako meni učinilo, svaki demokratski protest na ulicama Beograda „pritisak na pravni poredak“ i da će „svi koji tako nešto pokušaju biti uhapšeni i procesuirani“.

!?

pre 12 godina

@(!, 27. maj 2011 20:48)
Vrati se malo u nazad pa razmisli ako imas dovoljan broj godina, ako ne, onda pitaj mamu i tatu sta je bilo i kako.
Tih godina smo bili pod sankcijama, zabrana svega i svacega.Svercovalo se i uvozilo kako je ko mogao i ljudi su se snalazili kako su umeli.Sve to ti drzava nije branila niti te je sankcionisala zbog toga.Pojedinci su se bogatili i radili za drzavu takve stvari.Neko je odlucio da rascepa bivsu SFRJ i nista tu na put nece da stane.
S druge strane, u danasnje doba, imas pune prodavnice, robe kojekakve u izobilju, Evropske, Americke, Azijske itd.Ali opet imas situaciju da ljudi nemaju novca i da koru hleba traze na mestu gde su drugi pobacali.Imas situaciju da se pojedinci bogate, samo sad na vecu stetu naroda, ne ostavljajuci ni zute banke drzavi i placajuci te kao roba.
Licno, ne mogu da se zalim jer sam naucen da "plivam" u razlicitim situacijama, ne zato sto sam sklon tome, nego zato sto me zivot naterao, ali imam oci i mogu da se osvrnem oko sebe i vidim kako ostali ljudi zive.Ne padam na svaku statisticku informaciju kako su plate skocile, kako smo izasli iz krize, kako vodi cas DS, cas SNS i kako je Pink najgledanija televizija.
Hteli smo demokratiju i kapitalizam, sad mozemo samo da trpimo, a sta bude kad se pogledas u ogledalo!?
Prvom prilikom napusticu ovu zemlju, previse toga sam prezivljavao i ne zelim vise to.Ovde nikad nece biti normalna situacija.Mnogo je lopova, niko ne zeli da progovara, svi se pokrivaju i "podmazuju".Politicke strukture nemaju interesa ni za Evropom ni za bilo cime sto je u interesu gradjana, samo se servira prica o boljem zivotu.S druge strane, srednji sloj je uplasen.Boji se da se pobuni, jer uvek pomisli da ce biti gore.Muka im je od svega vise, i svi bi hteli samo normalnije da zive.
Nece ni Mladic, ni Karadzic, ni Hadzic resiti pitanje normalnog zivota u Srbiji.To je samo jos jedna politicka "patka", a dosta njih se vec uhvatilo za nju.Ne postoje lake pare, to moze samo u Srbiji.Bio sam svedok situacija da Nemacke firme nisu htele da saradjuju sa nekim nasim zato sto u par godina odjednom imaju milionski kapital!To u jednoj normalnoj zemlji i normalnim radom ne mozes da postignes, tj. mozes ako radis van zakona.
Posle ovog hapsenja, i dalje ces biti divljak za nekoga ko i ne zna gde je Srbija, mozda ces biti malo manji divljak.Mene takve stvari ne tangiraju jer znam da takva osoba slepo veruje onome sto mu serviraju sa TV-a.Verovatno bi i ja da imam njihov standard, ali me je zivot naucio da saslusam ne dve nego cetiri strane pa da izvagam realno od imaginarnog.
A tebi, i svima ostalima zelim bolji zivot, bez briga i opterecenja.

Ane

pre 12 godina

Što se mene tiče, briga me je i za Mladića, i za Karadžića i za sve ostale haške optuženike isto onoliko koliko je i njih bilo briga kada sam za vreme bombardovanja sa malim detetom sedela u svom stanu na trećem spratu jer nam grad ni sklonište nije obezbedio.
Ne sviđa mi se što je Tadić izjavio da je "napokon skinuta ljaga sa Srbije". Ako on im takav osećaj, moji prijatelji, porodica i ja nemamo i nikad nismo imali čega da se stidimo. Tadić može svima redom da se izvinjava, ali najveće izvinjenje, u ime prethodne i sadašnje Vlade, duguje građanima Srbije, posebno za ovako negativno stvaranje slike o Srbiji.

dva pravnika, tri tumačenja

pre 12 godina

Naravno da je datum izručenja tajna. Tu nema ništa čudno.
Mene zbunjuje ova rečenica:
"Žalba može biti poslata poštom, ali ona ne odlaže izvršenje rešenja, navodi se u Zakonu o saradnji s Haškim tribunalom."
Razumeo bih da piše da žalba ne odlaže izvršenje rešenja, ali ne razumem šta znači ovo "žalba može biti poslata poštom, ... ".
Nisam pravnik, ali mi ne deluje logično, podrazumevalo bi da advokat treba da saopšti sudu i valjda preda potvrdu da je žalba upućena poštom, ako donosi potvrdu o slanju poštom, zašto onda ne bi predao žalbu u sudsku pisarnicu, osim ako se na taj način ne bi iskamčilo neko odugovlačenje, kao izgubila posta, pošta spora. Sve u svemu, moje mišljenje je da ovo znači da žalba ne odlaže izvršenje rešenja i to je to.
Srećan put Ratko Mladić i neka si nam se skinuo s grbače!

Alisa u zemlji cuda

pre 12 godina

Neka ide sto pre, javno ili tajno,vise mi je muka od toliko informacija. Ne mogu otvoriti tv, internet, sresti nekoga, a da se ne prica o Mladicu. Ajmo da cistimo Srbiju od tajkuna, kriminalaca i lopova.

arhitekta

pre 12 godina

ja mu necu oprostiti Sarajevo. Grad. I ljude u gradu, naravno, ali Grad kao takav. E to je, samo vi lupajte minuse, za mene vrhunski zločin. Opsada i granatiranje Grada Sarajeva.

ISPORUCI GA U BOSNI ONI SU PAMETNIJI

pre 12 godina

Sramota me je da kazem da sam Srbin kada vidim ovog Mladica. Ako si heroj onda idi u Hag i reci im da je ta vojska bila zvanicna vojska Yugoslavije, a ne da se krijes ko Baba neka po Srbiji. Ako si ubijao decu i zene koji nisu bili u vojsci mudzahedina, onda odgovaraj za svoje postupke.

Interesuje me kako je on sada drzavljanin Srbije, po cemu i po kojoj osnovi?
Rodjen u Bosni, ratovao za Bosnu, uplacivao staz u Bosni,preci su mu iz Bosne itd... Kako sada dobija penziju iz Srbije? Da li Bosna salje pare za Srbiju da bi se uplatilo Mladicu?
Ili mi cemo preuzeti odgovornost, neko mora jel to? Pa nismo ih mi nagovarali da ratuju i ubijaju po Bosni.
Ja bih njega izrucio u Bosnu kod nasih "junaka" koji protestuju pa da vidim njih da li ce ga izruciti Hagu ili nece, neka Dodik bije glavu oko toga.

Predrag Nedeljkovic

pre 12 godina

Dragi moji sugradjani, draga braco, prijatelji pristalica sam pristupa Srbije evropskoj uniji, njenim standardima pre svega, bolje buducnosti koja bar iz ove perspektive na Balkanu ne postoji ali to nije moja tema. Oduvek je u nas postojao neki Obilic, neki Brankovic, slazem se da postoji krivica nas Srba u celoj ovoj haoticnoj i ratnoj balkanskoj ujdurmi ali moze li krivica da bude jednostrana. Fraze koje svi znamo a ipak svi su u pravu sem nas. OK pobednici pisu istoriju sto mi nismo ali sve ovo u meni izaziva pitanje gde i kako dalje. Ako nam ovo donese Evropsku perspektivu u redu ( iako drugacije mislim ) ali ako bude postojala jos jedna sargarepa na stapu, moze biti jako nezgodno ne znam dali su odgovorni toga svesni.Ako i nisu mozda bi bilo bolje da se dozovu pameti jer azil koji je poceo da se pojavljuje ima mnogo dublje korene niko vise svojoj zemlji ne veruje narode.

vuk

pre 12 godina

Divno...pojeftinice benzin, skocice nam plate, uci cemo u uniju, iskorenicemo korupciju. jednom recju sad kad smo ga uhapsili zivecemo divno.
Al' JUCE.

marko

pre 12 godina

samo me interesuje,zasto ga nisu pitali zasto je ubio 9000 ili 10,000 ljudi,dece,zena,dali zna?dali je imao sna?dali je ikada pomislio na taj jadni narod,dali se kaje..........zasto?
srpski junaci nikada nisu ubijali nevine ljude i poznati su po dobrim delima,glupo bi bilo da se vadi na srpstvo i patriotizam,heroizam

Dejan

pre 12 godina

KOM OPANCI KOM HAG
Nije isto biti general iz male ili velike zemlje.
General iz male zemlje, kuukuuu...
PITANJE POLITIČARIMA (naučite nas):
Reći jasno: Ko je sve bio kriv u tom ratu. Da li gradjani ratom zahvaćenog područja, njihova rodbina i prijatelji bez obzira na mesto boravka, vrhovni komandant, oficiri i vojnici, služba koja je slala pozive, oni koji su se odazvali, koji se nisu odazvali ili dezertrali, dobrovoljci, paravojne formacije, ratni profiteri, ratni muzikanti, ratni huškači na visokom nivou, strani plaćenici i dobrovoljci, svi učesnici koji nisu imali interes ili samo oni, na koje prstom uperi sud u Hagu.

Сима

pre 12 godina

Биће интересантно видети кога ће сада људи да криве за не добијање чланства за ЕУ.

VS

pre 12 godina

Sada su, kao, sa Srbije skinute sve mrlje... Ostale su razne mrlje! One imaju ime i zanimanje. Na pr: Koja je uloga para Kostunica - Aca Tomic u nepronalazenju Mladica? Sta je sa "samoubistvom" (kojessta!)dvojice vojnika u Topcideru i ulogom vojnog tuzioca koji je to (u medjuvrmenu dokazano) ubistvo proglasio za uzajamno samoubistvo. Koji su putevi (a sigurno su zapisani crno na belo) kojima je Mladic isao u penziju i dobijao je.Ko je sapnuo Hadzicu da brisse... Najzad, i osnovno: ako se vec pravi poredjenje sa istupanjem Baraka Obame u vezi sa akcijom protiv Bin Ladena, zasto se ne podje od njegove prve ocene o hapsenju Mladica - da je pravda zadovoljena. Drugim recima, da li je "slucaj Mladic" pijacno pitanje - sta nam to donosi na medjunarodnom planu, i sta nam ne bi doneo da nije kako jeste, ili je rec o teskom istorijskom moralnom pitanju sto, sa svima upletenim, treba rascistiti. Da li su, sada, navodno omogucenom kandidaturom za EU, izbrisane hiljade neduznih zrtava u Srebrenici, Potocarima, opsadjenom Sarajevu.., i poimenicna odgovornost za sve to i sto sta jos, sto bi sada moglo i moralo da pocne da se postavlja - za sta su mali izgledi. Prica o mrljama sada pocinje!

jelena

pre 12 godina

Jeste da se ovo hapšenje davno trebalo dogoditi i da je sramota što je tek do njeg došlo, ali hvala Bogu više! Žao mi je, samo, što zločinca tretiraju kao žrtvu. Doneli mu jagode, knjige...... Šta još?! A vi koji osuđujete ovaj čin, progledajte konačno!

Beograđanka

pre 12 godina

Imam ozbiljnu mučninu što se svi bosanski heroji kriju u Srbiji. Oni, kao divni, hrabri, herojski predstavnici Srba iz Bosne - kojima su pomagali vekovima, Srbi iz Srbije - pobegnu iz Bosne i Hrvatske u Srbiju... i očekuju da ja podržim njihove očeve, stričeve i ostale njihove heroje (a velike kuće su sagradili u mom gradu)... I, da, želim da vidim kako se Srbi u Bosni bune protiv hapšenja njihovog zemljaka Mladića, kao što su kad je njihov zemljak Karadžić uhapšen. I nemojte više da očekujete da mi Beogradjani podržavamo vaše voljene bosanske voždove...

!

pre 12 godina

@
Meni su smesni komentari koji vec ocekuju da ce nam sutra biti bolje.Fascinantna mi je cinjenica da neko sa ovih prostora kaze da su nase babe, dedovi, roditelji ziveli lepo.Natera me prosto da se zamislim da li je takva osoba ikad procitala knjigu iz osnovne i srednje skole koja se zove "Istorija"!?
Evo sad ce da krenu investicije, plate, fabrike, kad pogledam kroz prozor, vec raste cvece u prolece, i to je napredak...ali u godisnjem dobu.
Dostojanstvo smo izgubili u poslednjih 10ak godina, novca nemamo odavno, sve vise gradjana trazi zalogaj po djubretu, najlosiji standard u poslednjih 300 godina, a neki misle da je sve reseno hapsenjem Mladica!
Cesto se u poslednje vreme pominje recenica koja mi je prvo bila cudna, a sad iz sata u sat sve vise verujem u nju:"Srbijo, jadna si!"
(sale, 27. maj 2011 16:18)


...a ti si vidim bas istorijski potkovan-pa ti je sad gore nego 92,93,99...kad su tvoji "junaci" sebi punili dzepove, a doktori nauka zaradjivali po citave 3 marke mesecno.
Dostojanstvo smo izgubili od 92-99, kao i sve ratove koje smo tada vodili.

bezimena

pre 12 godina

RM je najveća sramota srpskog naroda! Srećan mu put i da poživi što duže...medjutim, da u zatvoru provede hiljadu godina ne bi se postigla pravda za njegove ŽRTVE!

zgadjena

pre 12 godina

Koljacu nose jagode, zale ga sto je ostario za razliku od onih koje je pobio pa nisu imali priliku da vidno ostare. Prekinite vise s ovim velicanjem ratnog zlocinca ili pisite o zrtvama.

Koxi

pre 12 godina

Nije heroj onaj ko se skriva na teret svom napaćenom narodu, da je heroj otišao bi uzdignute glave odmah i branio svoja dela i stavove ako već veruje u njih. Kada gledam snimke iz Srebrenice imam utisak kao da prikazuju neke dokumentarce iz II sv.rata o holokaustu, pa zar smo to mi SRBI učinili, zar je to naša čast tradicija i istorija naš ponos, pa to su nama upravo radili Nemci/nacisti(srtatišta po celoj Srbiji) koju deceniju ranije!!!
Nema opravdanja za ono što smo učinili kao što nema ni opravdanja za streljane u Bratuncu ili bilo koji drugi zločin. A bolesnim umovima koji pravdaju svoj zločin tuđim zločinima postavio bih pitanje: Jel bi isto mislili da su iskopavali Vašu decu, rođake i roditelje!!

Na njegovom mestu ja bih svakako dao otkaz

pre 12 godina

"Beograd -- Istražni sudija Odeljenja za ratne zločine doneo je rešenje kojim konstatuje da su ispunjene pretpostavke za izručenje Ratka Mladića."

Ja ne znam da li je taj čovek svestan da će se ova vlast promeniti vrlo brzo.

Viktor Z

pre 12 godina

Gospodo , uhapsili ste ga, izrucicete ga, i to nam je svim jasno. A, da li je vama jasno da vam ovaj rijaliti sou po medijima nece podici rejting, naprotiv. Uzalud ste tempirali vreme i prilike, verujte, narod vise ne naseda na vase cirkuse.

6 avgust 1945

pre 12 godina

Zaboravimo za trenutak politiku i zasto je Mladic uhapsen. Znaci, uradio je nesto sto su neki ljudi proglasili za mnogo ruzno i naredili da se uhapsi. On se dugo krio uspesno, naziveo se, ostareo, oslabio, nestalo para i rada na gradjevinama i sad se predao sporazumno. Sad ce tamo da ga paze i maze, imace garantovane obroke i ostalo, ko je tu sad koga zezno? A jadna je to nadoknada - jedan zatvoren starac za 7.000 mrtvih vojno sposobnih muskaraca!

Usput, medju Srbima ce postojati jos jedna podela, ovoga puta oko Mladica, i ostace vecno.

Posmatrač

pre 12 godina

Iz pouzdanih izvora saznajemo da je Ratko Mladić sklopio dogovor o predaji sa državom, a za uzvrat će njegova porodica da dobije 10 miliona dolara. Lazarevo je samo deo dogovora.

sale

pre 12 godina

Meni su smesni komentari koji vec ocekuju da ce nam sutra biti bolje.Fascinantna mi je cinjenica da neko sa ovih prostora kaze da su nase babe, dedovi, roditelji ziveli lepo.Natera me prosto da se zamislim da li je takva osoba ikad procitala knjigu iz osnovne i srednje skole koja se zove "Istorija"!?
Evo sad ce da krenu investicije, plate, fabrike, kad pogledam kroz prozor, vec raste cvece u prolece, i to je napredak...ali u godisnjem dobu.
Dostojanstvo smo izgubili u poslednjih 10ak godina, novca nemamo odavno, sve vise gradjana trazi zalogaj po djubretu, najlosiji standard u poslednjih 300 godina, a neki misle da je sve reseno hapsenjem Mladica!
Cesto se u poslednje vreme pominje recenica koja mi je prvo bila cudna, a sad iz sata u sat sve vise verujem u nju:"Srbijo, jadna si!"

Mile

pre 12 godina

Cevek je poremecen i dusevno bolestan, treba ga u neku ustanovu da se leci, to je vidljivo jos iz ratnih dana kad na jednom snimku kaze da je doslo vreme da se osvetimo turcima misleci pri tome na ubijanje bosanskih muslimana, a vec na drugom snimku govori da su bosanski muslimani ustvari srbi koji su presli na islam, ni on vise ne zna protiv koga je ratovao

Marga

pre 12 godina

za Dejana iz Republike Srpske

Vama je nadam se jasno da je ovo hapsenje samo farsa i da vladajuca koalicija trguje Mladicem kao prirodnim resursom, da polovinu stvari koje se sad dogadjaju mi nikada necemo saznati i da Mladic nikad ziv nece napustiti Hag (licno tipujem na "mozdani udar", jer je vec imao jedan a "srcani udar" su vec potrosili na Milosevica). Molim vas, nemojte da ste kivni na nas u Srbiji, mi smo ipak jedan narod i ovakve podele su poslednje sto nam treba.

MILJAN

pre 12 godina

Bravo majstori,sad kad ga isporucite u hag,mozete na miru da gledate seherezadu,polje lala,da radite za 250 eura(sa zakasnjenjem od 3 meseca),pa evo stize i EU,jer pobogu to nam treba to je pravi put moderne Srbije,mi moramo u Evropu posto se sada nalazimo u Aziji.Ratko izdrzi,ti si nas ponos,hvala ti do neba sto si spasio srpski narod u RSK i RS.Neka te bog cuva.

kraja

pre 12 godina

law and order

...sudovi su zatrpani zalbama i podnescima, kriminalci u iscekivanju pravosnaznih presuda cine jos desetine krivicnih dela, svakako kao slobodni ljudi...
...samo ponekog zakaci "da zalba ne odlaze izvrsenje"...
...imam u dzepu resenje o privremenoj meri (gde zalba ne odlaze resenje), a postupak je usao u trecu godinu zahvaljujuci zalbama, bez nade da se ikada okonca...

Alex J.

pre 12 godina

Svaka cast Srbijo. Sama si stvorila svoje heroje iz devedesitih (Milosevica, Mladica, Seselja, Karadzica, Arkana itd.) kojima si se godinama divila. Na kraju si ih ili ubila ili izrucila u Hag. A zasto? Da bi usla u EU? Daleko je EU od tebe Srbijo. Prvo si pokrenula ratove, onda si ostavila na cjedilu Srbe u Hrvatskoj i Bosni. Da bi na kraju kapitulirala i na Kosovu. Na putu do EU moras barem jos jednom zvanicno kapitulirati tj odreci se Kosova. A onda ce da dodje na red Sandzak. Usput ce da se pokrene pitanje i Vojvodine. A dok se to sve izdesava i EU ce poceti da se raspada sama od sebe. Na kraju ce mozda beogradski pasaluk biti primljen u ono sto ostane od EU. Sreca da sam daleko od tih prostora.

law and order

pre 12 godina

@ kraja: To sto vi navodite govori o sporosti i neefikasnosti suda, kao i "nemogucnosti" (da to tako nazovemo) resavanja i sprovodjenja parnicnog i, posebno, izvrsnog postupka. Zalba jednostavno ne odlaze izvrsenje, ni u jednom slucaju. Kriminalci koji, cekajuci pravosnaznu presudu, pocine nova krivicna dela su dokaz da su, osim sudova, i zatvori "zatrpani", jednostavno nema mesta za sve. To nije slucaj sa Scheveningen-om

Stanko

pre 12 godina

Zalba ne odlaze izvrsenje. Nema razloga cudjenju, to nije nikakava posebna odredba karakteristicna samo za zakon o saradnji sa Hagom, vec uobicajeni princip u srpskom pravu, o kom god sudskom ili drugom resenju da se radi.

law and order

pre 12 godina

Nijedna zalba (na bilo sta) ne odlaze izvrsenje. Dakle, ako ste krivicno gonjeni, dobijete presudu - podnesete zalbu ali svejedno idete u zatvor. Ako vas zaustavi saobracajna policija i napise kaznu, imate pravo zalbe ali kaznu morate da platite. Ako vam stigne neobican/veci racun za npr. telefon - mozete da se zalite ali racun morate da platite. Pa se to onda, ako se zalba usvoji, refundira i sl. Tako je na celoj planeti - zalba ne odlaze izvrsenje (i s pravom je tako, jer da odlaze - svi bi se na sve zalili i niko ni za sta ne bi odgovarao)

Bolji Život

pre 12 godina

Ajde izručite ga više i da napokon završimo i sa tom epizodom. I iskreno me briga više dal je Ratko jeo, pio lekove, gde je letos radio kao nadničar ili da li mu se sviđa Vekarićeva brada.
Ja hoću samo da živim bolje u svojoj zemlji i ništa sem toga mi nije bitno.

Broker

pre 12 godina

Njegov advokat može poslati žalbu iz Prištine ili Peći preko nekoga.
Zvanično to je Srbija, a žalba bi putovala jedno 15-tak dana, a možda i više.

Zmay

pre 12 godina

Da je general castan i hrabar covek, on bi se odavno predao i branio na sudu. Na zalost, kao i mnogi Brozovi generali, on se "hrabro" krio sve ove godine i bolela ga briga za svoju zemlju i narod. Isporucite ga vec jednom, pa da pocnemo da zivimo bez hipoteke.

Max

pre 12 godina

Ne kapiram ove koji žale Mladića. Realno, šta mu fali, šta bi dokoni starac ionako radio u životu? Kopao bašticu, igrao šah, smarao se sa komšijama na klupi... Ovako će biti u žiži javnosti par godina i imaće čime zanimljivijim da se bavi, verovatno do prirodne smrti.

Čak i da ga osude, živeće u humanijim uslovima nego 95% baba i deda po Srbiji, koji stanuju po "nabijenicama", a od penzije nemaju za hranu i račune. Kontam da bi se svaki prosečan penzos u Srbiji menjao sa Mladićem.

misko

pre 12 godina

Gorane Hadzicu,ako citas vesti i komentare na sajtu B92, molimo te prijavise. Narod Srbije ne zeli vise da nas brane "heroji" 90-tih. Hocemo da nasa unucad zivi normalno, ako nisu mogli njihovi ocevi, majke , babe, dede, rodjaci drugari i prijatelji!!! Ostao si jos samo ti, pa da progledamo. Unapred ti hvala. Ako to ucinis, bices pravi, a ne kvazi heroj!!!

Brze pošte Srbije

pre 12 godina

Slanje pisama našom poštom veoma je interesantno. Na primer, pismonosna pošiljka iz Zrenjanina do Beograda putuje 3-4 dana, a iz Pariza dva dana. Zato su i naglasili da slanje žalbe našom poštom ne odlaže izvršenje.

kraja

pre 12 godina

"...imaju pravo da na rešenje ulože žalbu krivičnom vanpretresnom veću suda u roku od tri dana pošto im bude uručeno u pisanoj formi.

Veće je DUZNO da odluku po žalbi donese u ROKU OD TRI DANA od dana prijema žalbenih spisa, precizirano je u Zakonu.

Žalba ne odlaže izvršenje rešenja, navodi se u Zakonu o saradnji s Haškim tribunalom."

...cemu onda pravo na zalbu i ti rokovi...???

Beogradjanin

pre 12 godina

Sada postoje 2 opcije:
1. Da ga posalju peske u Hag
2. Da mu zaplene imovinu, pa od toga da plate avion!

Dosta smo mi, gradjani Srbije, placali za ovoga!

Dejan

pre 12 godina

KOM OPANCI KOM HAG
Nije isto biti general iz male ili velike zemlje.
General iz male zemlje, kuukuuu...
PITANJE POLITIČARIMA (naučite nas):
Reći jasno: Ko je sve bio kriv u tom ratu. Da li gradjani ratom zahvaćenog područja, njihova rodbina i prijatelji bez obzira na mesto boravka, vrhovni komandant, oficiri i vojnici, služba koja je slala pozive, oni koji su se odazvali, koji se nisu odazvali ili dezertrali, dobrovoljci, paravojne formacije, ratni profiteri, ratni muzikanti, ratni huškači na visokom nivou, strani plaćenici i dobrovoljci, svi učesnici koji nisu imali interes ili samo oni, na koje prstom uperi sud u Hagu.

Max

pre 12 godina

Ne kapiram ove koji žale Mladića. Realno, šta mu fali, šta bi dokoni starac ionako radio u životu? Kopao bašticu, igrao šah, smarao se sa komšijama na klupi... Ovako će biti u žiži javnosti par godina i imaće čime zanimljivijim da se bavi, verovatno do prirodne smrti.

Čak i da ga osude, živeće u humanijim uslovima nego 95% baba i deda po Srbiji, koji stanuju po "nabijenicama", a od penzije nemaju za hranu i račune. Kontam da bi se svaki prosečan penzos u Srbiji menjao sa Mladićem.

Beogradjanin

pre 12 godina

Sada postoje 2 opcije:
1. Da ga posalju peske u Hag
2. Da mu zaplene imovinu, pa od toga da plate avion!

Dosta smo mi, gradjani Srbije, placali za ovoga!

misko

pre 12 godina

Gorane Hadzicu,ako citas vesti i komentare na sajtu B92, molimo te prijavise. Narod Srbije ne zeli vise da nas brane "heroji" 90-tih. Hocemo da nasa unucad zivi normalno, ako nisu mogli njihovi ocevi, majke , babe, dede, rodjaci drugari i prijatelji!!! Ostao si jos samo ti, pa da progledamo. Unapred ti hvala. Ako to ucinis, bices pravi, a ne kvazi heroj!!!

Сима

pre 12 godina

Биће интересантно видети кога ће сада људи да криве за не добијање чланства за ЕУ.

MILJAN

pre 12 godina

Bravo majstori,sad kad ga isporucite u hag,mozete na miru da gledate seherezadu,polje lala,da radite za 250 eura(sa zakasnjenjem od 3 meseca),pa evo stize i EU,jer pobogu to nam treba to je pravi put moderne Srbije,mi moramo u Evropu posto se sada nalazimo u Aziji.Ratko izdrzi,ti si nas ponos,hvala ti do neba sto si spasio srpski narod u RSK i RS.Neka te bog cuva.

Bolji Život

pre 12 godina

Ajde izručite ga više i da napokon završimo i sa tom epizodom. I iskreno me briga više dal je Ratko jeo, pio lekove, gde je letos radio kao nadničar ili da li mu se sviđa Vekarićeva brada.
Ja hoću samo da živim bolje u svojoj zemlji i ništa sem toga mi nije bitno.

Alex J.

pre 12 godina

Svaka cast Srbijo. Sama si stvorila svoje heroje iz devedesitih (Milosevica, Mladica, Seselja, Karadzica, Arkana itd.) kojima si se godinama divila. Na kraju si ih ili ubila ili izrucila u Hag. A zasto? Da bi usla u EU? Daleko je EU od tebe Srbijo. Prvo si pokrenula ratove, onda si ostavila na cjedilu Srbe u Hrvatskoj i Bosni. Da bi na kraju kapitulirala i na Kosovu. Na putu do EU moras barem jos jednom zvanicno kapitulirati tj odreci se Kosova. A onda ce da dodje na red Sandzak. Usput ce da se pokrene pitanje i Vojvodine. A dok se to sve izdesava i EU ce poceti da se raspada sama od sebe. Na kraju ce mozda beogradski pasaluk biti primljen u ono sto ostane od EU. Sreca da sam daleko od tih prostora.

vuk

pre 12 godina

Divno...pojeftinice benzin, skocice nam plate, uci cemo u uniju, iskorenicemo korupciju. jednom recju sad kad smo ga uhapsili zivecemo divno.
Al' JUCE.

zgadjena

pre 12 godina

Koljacu nose jagode, zale ga sto je ostario za razliku od onih koje je pobio pa nisu imali priliku da vidno ostare. Prekinite vise s ovim velicanjem ratnog zlocinca ili pisite o zrtvama.

Viktor Z

pre 12 godina

Gospodo , uhapsili ste ga, izrucicete ga, i to nam je svim jasno. A, da li je vama jasno da vam ovaj rijaliti sou po medijima nece podici rejting, naprotiv. Uzalud ste tempirali vreme i prilike, verujte, narod vise ne naseda na vase cirkuse.

arhitekta

pre 12 godina

ja mu necu oprostiti Sarajevo. Grad. I ljude u gradu, naravno, ali Grad kao takav. E to je, samo vi lupajte minuse, za mene vrhunski zločin. Opsada i granatiranje Grada Sarajeva.

Zmay

pre 12 godina

Da je general castan i hrabar covek, on bi se odavno predao i branio na sudu. Na zalost, kao i mnogi Brozovi generali, on se "hrabro" krio sve ove godine i bolela ga briga za svoju zemlju i narod. Isporucite ga vec jednom, pa da pocnemo da zivimo bez hipoteke.

Marga

pre 12 godina

za Dejana iz Republike Srpske

Vama je nadam se jasno da je ovo hapsenje samo farsa i da vladajuca koalicija trguje Mladicem kao prirodnim resursom, da polovinu stvari koje se sad dogadjaju mi nikada necemo saznati i da Mladic nikad ziv nece napustiti Hag (licno tipujem na "mozdani udar", jer je vec imao jedan a "srcani udar" su vec potrosili na Milosevica). Molim vas, nemojte da ste kivni na nas u Srbiji, mi smo ipak jedan narod i ovakve podele su poslednje sto nam treba.

!

pre 12 godina

@
Meni su smesni komentari koji vec ocekuju da ce nam sutra biti bolje.Fascinantna mi je cinjenica da neko sa ovih prostora kaze da su nase babe, dedovi, roditelji ziveli lepo.Natera me prosto da se zamislim da li je takva osoba ikad procitala knjigu iz osnovne i srednje skole koja se zove "Istorija"!?
Evo sad ce da krenu investicije, plate, fabrike, kad pogledam kroz prozor, vec raste cvece u prolece, i to je napredak...ali u godisnjem dobu.
Dostojanstvo smo izgubili u poslednjih 10ak godina, novca nemamo odavno, sve vise gradjana trazi zalogaj po djubretu, najlosiji standard u poslednjih 300 godina, a neki misle da je sve reseno hapsenjem Mladica!
Cesto se u poslednje vreme pominje recenica koja mi je prvo bila cudna, a sad iz sata u sat sve vise verujem u nju:"Srbijo, jadna si!"
(sale, 27. maj 2011 16:18)


...a ti si vidim bas istorijski potkovan-pa ti je sad gore nego 92,93,99...kad su tvoji "junaci" sebi punili dzepove, a doktori nauka zaradjivali po citave 3 marke mesecno.
Dostojanstvo smo izgubili od 92-99, kao i sve ratove koje smo tada vodili.

!?

pre 12 godina

@(!, 27. maj 2011 20:48)
Vrati se malo u nazad pa razmisli ako imas dovoljan broj godina, ako ne, onda pitaj mamu i tatu sta je bilo i kako.
Tih godina smo bili pod sankcijama, zabrana svega i svacega.Svercovalo se i uvozilo kako je ko mogao i ljudi su se snalazili kako su umeli.Sve to ti drzava nije branila niti te je sankcionisala zbog toga.Pojedinci su se bogatili i radili za drzavu takve stvari.Neko je odlucio da rascepa bivsu SFRJ i nista tu na put nece da stane.
S druge strane, u danasnje doba, imas pune prodavnice, robe kojekakve u izobilju, Evropske, Americke, Azijske itd.Ali opet imas situaciju da ljudi nemaju novca i da koru hleba traze na mestu gde su drugi pobacali.Imas situaciju da se pojedinci bogate, samo sad na vecu stetu naroda, ne ostavljajuci ni zute banke drzavi i placajuci te kao roba.
Licno, ne mogu da se zalim jer sam naucen da "plivam" u razlicitim situacijama, ne zato sto sam sklon tome, nego zato sto me zivot naterao, ali imam oci i mogu da se osvrnem oko sebe i vidim kako ostali ljudi zive.Ne padam na svaku statisticku informaciju kako su plate skocile, kako smo izasli iz krize, kako vodi cas DS, cas SNS i kako je Pink najgledanija televizija.
Hteli smo demokratiju i kapitalizam, sad mozemo samo da trpimo, a sta bude kad se pogledas u ogledalo!?
Prvom prilikom napusticu ovu zemlju, previse toga sam prezivljavao i ne zelim vise to.Ovde nikad nece biti normalna situacija.Mnogo je lopova, niko ne zeli da progovara, svi se pokrivaju i "podmazuju".Politicke strukture nemaju interesa ni za Evropom ni za bilo cime sto je u interesu gradjana, samo se servira prica o boljem zivotu.S druge strane, srednji sloj je uplasen.Boji se da se pobuni, jer uvek pomisli da ce biti gore.Muka im je od svega vise, i svi bi hteli samo normalnije da zive.
Nece ni Mladic, ni Karadzic, ni Hadzic resiti pitanje normalnog zivota u Srbiji.To je samo jos jedna politicka "patka", a dosta njih se vec uhvatilo za nju.Ne postoje lake pare, to moze samo u Srbiji.Bio sam svedok situacija da Nemacke firme nisu htele da saradjuju sa nekim nasim zato sto u par godina odjednom imaju milionski kapital!To u jednoj normalnoj zemlji i normalnim radom ne mozes da postignes, tj. mozes ako radis van zakona.
Posle ovog hapsenja, i dalje ces biti divljak za nekoga ko i ne zna gde je Srbija, mozda ces biti malo manji divljak.Mene takve stvari ne tangiraju jer znam da takva osoba slepo veruje onome sto mu serviraju sa TV-a.Verovatno bi i ja da imam njihov standard, ali me je zivot naucio da saslusam ne dve nego cetiri strane pa da izvagam realno od imaginarnog.
A tebi, i svima ostalima zelim bolji zivot, bez briga i opterecenja.

Brze pošte Srbije

pre 12 godina

Slanje pisama našom poštom veoma je interesantno. Na primer, pismonosna pošiljka iz Zrenjanina do Beograda putuje 3-4 dana, a iz Pariza dva dana. Zato su i naglasili da slanje žalbe našom poštom ne odlaže izvršenje.

sale

pre 12 godina

Meni su smesni komentari koji vec ocekuju da ce nam sutra biti bolje.Fascinantna mi je cinjenica da neko sa ovih prostora kaze da su nase babe, dedovi, roditelji ziveli lepo.Natera me prosto da se zamislim da li je takva osoba ikad procitala knjigu iz osnovne i srednje skole koja se zove "Istorija"!?
Evo sad ce da krenu investicije, plate, fabrike, kad pogledam kroz prozor, vec raste cvece u prolece, i to je napredak...ali u godisnjem dobu.
Dostojanstvo smo izgubili u poslednjih 10ak godina, novca nemamo odavno, sve vise gradjana trazi zalogaj po djubretu, najlosiji standard u poslednjih 300 godina, a neki misle da je sve reseno hapsenjem Mladica!
Cesto se u poslednje vreme pominje recenica koja mi je prvo bila cudna, a sad iz sata u sat sve vise verujem u nju:"Srbijo, jadna si!"

Beograđanka

pre 12 godina

Imam ozbiljnu mučninu što se svi bosanski heroji kriju u Srbiji. Oni, kao divni, hrabri, herojski predstavnici Srba iz Bosne - kojima su pomagali vekovima, Srbi iz Srbije - pobegnu iz Bosne i Hrvatske u Srbiju... i očekuju da ja podržim njihove očeve, stričeve i ostale njihove heroje (a velike kuće su sagradili u mom gradu)... I, da, želim da vidim kako se Srbi u Bosni bune protiv hapšenja njihovog zemljaka Mladića, kao što su kad je njihov zemljak Karadžić uhapšen. I nemojte više da očekujete da mi Beogradjani podržavamo vaše voljene bosanske voždove...

bezimena

pre 12 godina

RM je najveća sramota srpskog naroda! Srećan mu put i da poživi što duže...medjutim, da u zatvoru provede hiljadu godina ne bi se postigla pravda za njegove ŽRTVE!

marko

pre 12 godina

samo me interesuje,zasto ga nisu pitali zasto je ubio 9000 ili 10,000 ljudi,dece,zena,dali zna?dali je imao sna?dali je ikada pomislio na taj jadni narod,dali se kaje..........zasto?
srpski junaci nikada nisu ubijali nevine ljude i poznati su po dobrim delima,glupo bi bilo da se vadi na srpstvo i patriotizam,heroizam

Koxi

pre 12 godina

Nije heroj onaj ko se skriva na teret svom napaćenom narodu, da je heroj otišao bi uzdignute glave odmah i branio svoja dela i stavove ako već veruje u njih. Kada gledam snimke iz Srebrenice imam utisak kao da prikazuju neke dokumentarce iz II sv.rata o holokaustu, pa zar smo to mi SRBI učinili, zar je to naša čast tradicija i istorija naš ponos, pa to su nama upravo radili Nemci/nacisti(srtatišta po celoj Srbiji) koju deceniju ranije!!!
Nema opravdanja za ono što smo učinili kao što nema ni opravdanja za streljane u Bratuncu ili bilo koji drugi zločin. A bolesnim umovima koji pravdaju svoj zločin tuđim zločinima postavio bih pitanje: Jel bi isto mislili da su iskopavali Vašu decu, rođake i roditelje!!

ISPORUCI GA U BOSNI ONI SU PAMETNIJI

pre 12 godina

Sramota me je da kazem da sam Srbin kada vidim ovog Mladica. Ako si heroj onda idi u Hag i reci im da je ta vojska bila zvanicna vojska Yugoslavije, a ne da se krijes ko Baba neka po Srbiji. Ako si ubijao decu i zene koji nisu bili u vojsci mudzahedina, onda odgovaraj za svoje postupke.

Interesuje me kako je on sada drzavljanin Srbije, po cemu i po kojoj osnovi?
Rodjen u Bosni, ratovao za Bosnu, uplacivao staz u Bosni,preci su mu iz Bosne itd... Kako sada dobija penziju iz Srbije? Da li Bosna salje pare za Srbiju da bi se uplatilo Mladicu?
Ili mi cemo preuzeti odgovornost, neko mora jel to? Pa nismo ih mi nagovarali da ratuju i ubijaju po Bosni.
Ja bih njega izrucio u Bosnu kod nasih "junaka" koji protestuju pa da vidim njih da li ce ga izruciti Hagu ili nece, neka Dodik bije glavu oko toga.

Alisa u zemlji cuda

pre 12 godina

Neka ide sto pre, javno ili tajno,vise mi je muka od toliko informacija. Ne mogu otvoriti tv, internet, sresti nekoga, a da se ne prica o Mladicu. Ajmo da cistimo Srbiju od tajkuna, kriminalaca i lopova.

Mile

pre 12 godina

Cevek je poremecen i dusevno bolestan, treba ga u neku ustanovu da se leci, to je vidljivo jos iz ratnih dana kad na jednom snimku kaze da je doslo vreme da se osvetimo turcima misleci pri tome na ubijanje bosanskih muslimana, a vec na drugom snimku govori da su bosanski muslimani ustvari srbi koji su presli na islam, ni on vise ne zna protiv koga je ratovao

Ane

pre 12 godina

Što se mene tiče, briga me je i za Mladića, i za Karadžića i za sve ostale haške optuženike isto onoliko koliko je i njih bilo briga kada sam za vreme bombardovanja sa malim detetom sedela u svom stanu na trećem spratu jer nam grad ni sklonište nije obezbedio.
Ne sviđa mi se što je Tadić izjavio da je "napokon skinuta ljaga sa Srbije". Ako on im takav osećaj, moji prijatelji, porodica i ja nemamo i nikad nismo imali čega da se stidimo. Tadić može svima redom da se izvinjava, ali najveće izvinjenje, u ime prethodne i sadašnje Vlade, duguje građanima Srbije, posebno za ovako negativno stvaranje slike o Srbiji.

kraja

pre 12 godina

"...imaju pravo da na rešenje ulože žalbu krivičnom vanpretresnom veću suda u roku od tri dana pošto im bude uručeno u pisanoj formi.

Veće je DUZNO da odluku po žalbi donese u ROKU OD TRI DANA od dana prijema žalbenih spisa, precizirano je u Zakonu.

Žalba ne odlaže izvršenje rešenja, navodi se u Zakonu o saradnji s Haškim tribunalom."

...cemu onda pravo na zalbu i ti rokovi...???

Na njegovom mestu ja bih svakako dao otkaz

pre 12 godina

"Beograd -- Istražni sudija Odeljenja za ratne zločine doneo je rešenje kojim konstatuje da su ispunjene pretpostavke za izručenje Ratka Mladića."

Ja ne znam da li je taj čovek svestan da će se ova vlast promeniti vrlo brzo.

jelena

pre 12 godina

Jeste da se ovo hapšenje davno trebalo dogoditi i da je sramota što je tek do njeg došlo, ali hvala Bogu više! Žao mi je, samo, što zločinca tretiraju kao žrtvu. Doneli mu jagode, knjige...... Šta još?! A vi koji osuđujete ovaj čin, progledajte konačno!

Posmatrač

pre 12 godina

Iz pouzdanih izvora saznajemo da je Ratko Mladić sklopio dogovor o predaji sa državom, a za uzvrat će njegova porodica da dobije 10 miliona dolara. Lazarevo je samo deo dogovora.

VS

pre 12 godina

Sada su, kao, sa Srbije skinute sve mrlje... Ostale su razne mrlje! One imaju ime i zanimanje. Na pr: Koja je uloga para Kostunica - Aca Tomic u nepronalazenju Mladica? Sta je sa "samoubistvom" (kojessta!)dvojice vojnika u Topcideru i ulogom vojnog tuzioca koji je to (u medjuvrmenu dokazano) ubistvo proglasio za uzajamno samoubistvo. Koji su putevi (a sigurno su zapisani crno na belo) kojima je Mladic isao u penziju i dobijao je.Ko je sapnuo Hadzicu da brisse... Najzad, i osnovno: ako se vec pravi poredjenje sa istupanjem Baraka Obame u vezi sa akcijom protiv Bin Ladena, zasto se ne podje od njegove prve ocene o hapsenju Mladica - da je pravda zadovoljena. Drugim recima, da li je "slucaj Mladic" pijacno pitanje - sta nam to donosi na medjunarodnom planu, i sta nam ne bi doneo da nije kako jeste, ili je rec o teskom istorijskom moralnom pitanju sto, sa svima upletenim, treba rascistiti. Da li su, sada, navodno omogucenom kandidaturom za EU, izbrisane hiljade neduznih zrtava u Srebrenici, Potocarima, opsadjenom Sarajevu.., i poimenicna odgovornost za sve to i sto sta jos, sto bi sada moglo i moralo da pocne da se postavlja - za sta su mali izgledi. Prica o mrljama sada pocinje!

Predrag Nedeljkovic

pre 12 godina

Dragi moji sugradjani, draga braco, prijatelji pristalica sam pristupa Srbije evropskoj uniji, njenim standardima pre svega, bolje buducnosti koja bar iz ove perspektive na Balkanu ne postoji ali to nije moja tema. Oduvek je u nas postojao neki Obilic, neki Brankovic, slazem se da postoji krivica nas Srba u celoj ovoj haoticnoj i ratnoj balkanskoj ujdurmi ali moze li krivica da bude jednostrana. Fraze koje svi znamo a ipak svi su u pravu sem nas. OK pobednici pisu istoriju sto mi nismo ali sve ovo u meni izaziva pitanje gde i kako dalje. Ako nam ovo donese Evropsku perspektivu u redu ( iako drugacije mislim ) ali ako bude postojala jos jedna sargarepa na stapu, moze biti jako nezgodno ne znam dali su odgovorni toga svesni.Ako i nisu mozda bi bilo bolje da se dozovu pameti jer azil koji je poceo da se pojavljuje ima mnogo dublje korene niko vise svojoj zemlji ne veruje narode.

6 avgust 1945

pre 12 godina

Zaboravimo za trenutak politiku i zasto je Mladic uhapsen. Znaci, uradio je nesto sto su neki ljudi proglasili za mnogo ruzno i naredili da se uhapsi. On se dugo krio uspesno, naziveo se, ostareo, oslabio, nestalo para i rada na gradjevinama i sad se predao sporazumno. Sad ce tamo da ga paze i maze, imace garantovane obroke i ostalo, ko je tu sad koga zezno? A jadna je to nadoknada - jedan zatvoren starac za 7.000 mrtvih vojno sposobnih muskaraca!

Usput, medju Srbima ce postojati jos jedna podela, ovoga puta oko Mladica, i ostace vecno.

Broker

pre 12 godina

Njegov advokat može poslati žalbu iz Prištine ili Peći preko nekoga.
Zvanično to je Srbija, a žalba bi putovala jedno 15-tak dana, a možda i više.

law and order

pre 12 godina

Nijedna zalba (na bilo sta) ne odlaze izvrsenje. Dakle, ako ste krivicno gonjeni, dobijete presudu - podnesete zalbu ali svejedno idete u zatvor. Ako vas zaustavi saobracajna policija i napise kaznu, imate pravo zalbe ali kaznu morate da platite. Ako vam stigne neobican/veci racun za npr. telefon - mozete da se zalite ali racun morate da platite. Pa se to onda, ako se zalba usvoji, refundira i sl. Tako je na celoj planeti - zalba ne odlaze izvrsenje (i s pravom je tako, jer da odlaze - svi bi se na sve zalili i niko ni za sta ne bi odgovarao)

dva pravnika, tri tumačenja

pre 12 godina

Naravno da je datum izručenja tajna. Tu nema ništa čudno.
Mene zbunjuje ova rečenica:
"Žalba može biti poslata poštom, ali ona ne odlaže izvršenje rešenja, navodi se u Zakonu o saradnji s Haškim tribunalom."
Razumeo bih da piše da žalba ne odlaže izvršenje rešenja, ali ne razumem šta znači ovo "žalba može biti poslata poštom, ... ".
Nisam pravnik, ali mi ne deluje logično, podrazumevalo bi da advokat treba da saopšti sudu i valjda preda potvrdu da je žalba upućena poštom, ako donosi potvrdu o slanju poštom, zašto onda ne bi predao žalbu u sudsku pisarnicu, osim ako se na taj način ne bi iskamčilo neko odugovlačenje, kao izgubila posta, pošta spora. Sve u svemu, moje mišljenje je da ovo znači da žalba ne odlaže izvršenje rešenja i to je to.
Srećan put Ratko Mladić i neka si nam se skinuo s grbače!

Cvetko

pre 12 godina

Da li je moguće da ima "normalnih" ljudi koji ovog monstruma smatraju herojem? Kad napokon Trboseka ispratimo, treba se pozabaviti jatacima. To je naša najveća briga... Ljudi ne kapiraju da nam ovaj i slični njemu kaljaju naciju.. Ili smo mi zaista divljaci ?

BETTY BOOP

pre 12 godina

Kao Srpkinja koja je zivela preko 30+god u USA (sad na relaciji
BG-US...zaista mogu da kazem da je ovaj slucaj "NO WIN situation".

Prvo, da R.Mladic nije bio deo rata 90-tih, verovatno bi bio neko drugi. Da NIKO drugi nije bio, onda bi muslimani i Hrvati totalno poubijali SVE Srbe (ili priblizno sve u Bosni).
Secam se davno kad sam bila mala starog porodicnog prijatelja koji se borio sa Partizanima za vreme II svetskog rata, jednom sam ga upitala: "Cika Mico, da li ste ubili nekog Nemca za vreme II S.rata? On meni odgovori: Jesam! Ja upitam, pa kako ste se osecali i kako ste mogli ubiti drugo ljudsko bice? Na sta ce on meni: Sine moj, bio je rat, bolje ja njega nego on mene" Taj komentar necu NIKAD u zivotu zaboraviti, i strasno me podseca na ovaj slucaj.

Drugo, gledajuci ove anti-Mladic komentare i radovanje Srba iz Srbije na njegovo hapsenje. Ti isti Srbi iz Srbije se vecito zale na Srbe iz Bosne, Kosova, CG,HR a istovemeno psuju i sopstvenu drzavu/politicare sto smo izgubili Kosovo, sto se Srpski narod polako gasi, sto se ne radjaju deca, sto ovo, sto ono...samo neko drugi da resi njihove probleme, kad se problemi ne rese onda opet nekog kritikovati! Srbi naivni kao mala deca misle ce im zapad nesto promeniti, a sa magicnim stapom oni ce postati u svojim ocima "kulturni" gradjani Evrope!
Dragi moji nema nigde kulturni gradjana nego samo kulturna "novcanica"....sto znaci da zapad moze u ime demokratije da ubija, baca bombe, sudi celom svetu radi interesa svoji bogatasa....obican narod svude u svetu prezivljava od meseca do meseca....
Srbima nije bilo dozvoljeno ni da se brane? Sta ce li samo biti jednog dana kad zapad/EU/US poubijaju pola zemaljske kugle. .zar je to kultura i pravedna demokratija za vas?

Veljko

pre 12 godina

Pola ljudi koji ovde daju komentare nisu doživeli i ne znaju šta je rat. Ja sam Srbin iz Bosne i ogorčen sam na zločine prema Srbima u Bosni, ali ne mogu da opravdam ni zločine koji su činjeni prema drugim nacionalnostima u ime "srpstva"! Ono što se desilo u Srebrenici je masakr i ovaj čovek treba da odgovara za to!!!

NIKO

pre 12 godina

Super svi problemi su rijeseni. Srbija ce sada u EU, nece vise biti kriminala i korupcije, sada ce Srbijanci ici na more kod svoje brace hrvata i ici na bascarsiju u Sarajevo kod brace muslimana tamo ce biti docekani cevapima i toplim zagrljajima prica ce glasno ekavicom u centru Ferhadije, a to ce velikodusnom muslimanskom narodu prijati. Beograđani ce napokon shvatiti da ih niko ne mrzi vec je to bila samo gluma. A sto se tice Srba u Bosni i Hrvatskoj to je bio samo jedan koleteral kako bi posteni i dobronamjerni građani drzave Beograd uzivali u blagodatima bratstva i jedinstva. Sada kada nema Generala Ratka......

Nenad-EU

pre 12 godina

Odjednom je pokrenuta takva medijska kampanja na svim TV stanicama koja ga osudjuje pre pocetka sudjenja. Da se razumemo, nisam ja za Mladica ali ovo sto se radi veze nema sa demokratijom. Zapadni mediji ga nazivaju raznim pogrdnim imenima i vec mu izricu kaznu. Pa sta ce mu sudjenje onda? Ako su vec svi sigurni da je kriv neka ga posalju na izdrzavanje kazne a ne da ga maltretiraju bezveze.P.S. Znam da nece biti objavljeno al reko da pokusam.

Stanko

pre 12 godina

Zalba ne odlaze izvrsenje. Nema razloga cudjenju, to nije nikakava posebna odredba karakteristicna samo za zakon o saradnji sa Hagom, vec uobicajeni princip u srpskom pravu, o kom god sudskom ili drugom resenju da se radi.

Za to vreme srugi zive u 21-om veku

pre 12 godina

Kada na vreme cistite kucu i odnosite djubre kuca vam lepo mirise i prijatno je ziveti u njoj. Kada vam se djubre nagomila i procuri iz kese skupe se muve, zaudara i nista vam ne vredi sto ste odneli kesu. Sve treba raditi u svoje vreme.
Mnogo je djubreta iz devedesetih ostalo u ovoj zemlji. Zato ovoliko zaudara i zato nam nije bolje. Oni koji se bave kriminalom, svercom i ubistvima uce nas pameti i pljuju "demokratsku" vlast, te velicaju heroje pljacke i smrti. Onda se na to primi jos gomila lakomislenih, jer je laksa kritika od rada i borbe. Zato oni koji posteno rade lose zive jer treba nahraniti i trutove u siromasnoj zemlji do temelja opljackanoj od strane velikih patriota koji jos uvek opstaju u nasem politickom zivotu.

Filosof

pre 12 godina

(Cvetko, 28. maj 2011 10:26)
Molim Vas da takve karakterizacije ostavite za sebe. Ja prvi nesumnjam da je Mladić kriv za tolike nevine žrtve, ali mi je muka kada vidim da je monstrum Naser Orić dobio dve godine robije koje su mu uračunate u istražni postupak i suđenje, a komandovao je direktno jedinicama koje su na najmonstruoznije načine ubile preko 3000 Srba u okolini Srebrenice. Zašto niko od vas ne spomene ovih 3000 napaćenih duša koje su klali, spaljivali žive u svojim kućama, tukli do smrti. Ko će za njih da bude osuđen u Hagu? Do danas niko! Svima su puna usta Srebrenice. To što se tamo desilo je strašno i za svaku sudsku i moralnu osudu! Ali zločin nema nacionalnost, zar ne? Zašto se niko od stalnih čitalaca iz BiH nije osvrnuo prema ovim zločinima i distancirao se od njih kroz makar jedan jedini komentar. Ne oni Nasera dočekuju kao ratnog heroja...

Jugoslovenka

pre 12 godina

Obracam se svima samo da vam skrenem paznju da se ovde ne cenzurisu samo ona javljanja koja dalje produbljuju svadju. Da je medjunarodna zajednica zelela da ocuva Jugoslaviju ona bi je sacuvala. Ko ce odgovarati za zlocin protiv mira koji je ucinjen nad Jugoslavijom.
Od Eshila pa do danas u ratu je istina prva zrtva.
Predsednik Tadić je, obraćajući se građanima kolonije Srbije na srpskom i stranim „prijateljima“ na engleskom jeziku, obznanio da je general Mladić uhapšen. Uredno je još podsetio sugrađane da se država pretvorila u totalitarnu oligarhiju, zapretivši svima onima koji budu protestvovali da će biti uhapšeni i po hitnom postupku procesuirani. Naš demokratski predsednik nas je izvestio da je, bar se tako meni učinilo, svaki demokratski protest na ulicama Beograda „pritisak na pravni poredak“ i da će „svi koji tako nešto pokušaju biti uhapšeni i procesuirani“.

kraja

pre 12 godina

law and order

...sudovi su zatrpani zalbama i podnescima, kriminalci u iscekivanju pravosnaznih presuda cine jos desetine krivicnih dela, svakako kao slobodni ljudi...
...samo ponekog zakaci "da zalba ne odlaze izvrsenje"...
...imam u dzepu resenje o privremenoj meri (gde zalba ne odlaze resenje), a postupak je usao u trecu godinu zahvaljujuci zalbama, bez nade da se ikada okonca...

david ginOla

pre 12 godina

pisete komentare,a nekako mi se cini da dana rata videli niste sem na televiziji.mislim da su se Oric i Gotovina zalagali za demokratsko resenje problema ali na zalost general nije hteo da slusa !!!! Setite li se ikada zrtava sa nase strane? Sve junak do junaka...gde li ste bili kada se sve to desavalo...

s postovanjem
David Ginola

Bojan

pre 12 godina

Pazite sad ovo:
-Vojvoda Misic
-Vojvoda Putnik
-Vojvoda Stepa Stepanovic
-Vojvoda Petar Bojovic
-Serdar Janko Vukotic, Boza Jankovic...…..

Nece ni jedan Ratko Mladic da udje u ovu grupu niti da srknavi i obecasti ove casne i hrabre Srbe!! N I K A D A !!

obican gradjanin

pre 12 godina

nije mi jasno samo kako moze mirno da spava, macku kad udarim autom pa mi bude krivo i nerviram se a ne hiljade neduznih zena i dece da ubije neznam ko i odakle da su

Bosanac

pre 12 godina

Žao mi je poštenih i čestitih komšija Srba koji su taoci politike Miloševića i njegovih satelita koji jedan po jedan putuju na pravo mjesto za koje su se grčevito borili. Za neke je heroj, ali kako se taj heroj kukavički krio, što nije sam otišao u Hag da brani "srpstvo", nego se krio i krio bi se da nije ojačala demokratska Srbija. Pozdrav svim dobrim komšijama Srbima i braći Bošnjacima u Srbiji.

Beslagic

pre 12 godina

1.Postujte prezumciju nevinosti i ne nazivajte ga zlocincem. Zovite ga cudovistem, ili nekako drugacije.
2.Nosimo mu jagode, istrazni sudija ,krseci zakon, odobrava ministru zdravlja posetu pritvoreniku ( moze samo kao lekar ,u kom svojstvu ocito nije bio u poseti) i to su dokazi da nista naucili nismo.Mi pokazujemo da nemamo civilizacijsku ,moralnu obavezu da takva cudovista hapsimo i sudimo im - da zapravo "ne bismo mi, no moramo zbog Evrope". I ponovo se brukamo pred svetom i ponovo nista uradili nismo, osim sto smo obezbedili onom bedniku medicinsku negu i udoban smestaj u Sheveningenu.

Alex

pre 12 godina

ide tamo gde mu je i mesto u zatvor i to nadam se dozivotni, sa karadjicem i seseljem i ostalom zlocinackom ****** pa neka sada ratuju zajedno iza resetaka koliko im je volja.

Mostar

pre 12 godina

Nitko nije budala da ne primijeti kakvim se ,jos uvjek,Srbija forama sluzi. Nista se nije promijenilo od rata naovamo ista politika. Samo se pokusava sluziti zapadnim manipulisanjem. Zivite u okruzenju gdje ste od svih bratskih naroda napravili neprijatelje , uskoro i Vojvodina ide. Pa ja bih se malo zapitao, da li mi zivimo u zabludi da su svi protiv nas. Mladic (krvnik) cuvan svih ovih godina i sada pred smrt kao fol izrucen. Vjerovatno treba intenzivnu njegu i jos kao lud ;).. Kako jefitni pokusaji a sami sebe omalovazavate. Citajuci i komentare ovdje vidim da ima tu i svjesnih ljudi samo su u strasnoj manjini. Al eto vas tamo s druge strane Drine ,daleko vam kuca ... tesko vama s vama a i nama uz vas kao komsije .. pozdrav svim svjesnim ljudima ..

law and order

pre 12 godina

@ kraja: To sto vi navodite govori o sporosti i neefikasnosti suda, kao i "nemogucnosti" (da to tako nazovemo) resavanja i sprovodjenja parnicnog i, posebno, izvrsnog postupka. Zalba jednostavno ne odlaze izvrsenje, ni u jednom slucaju. Kriminalci koji, cekajuci pravosnaznu presudu, pocine nova krivicna dela su dokaz da su, osim sudova, i zatvori "zatrpani", jednostavno nema mesta za sve. To nije slucaj sa Scheveningen-om

kako si ti naivan

pre 12 godina

@(dva pravnika, tri tumačenja, 27. maj 2011 22:07)
trazis dlaku u jajetu, u pravu si samo za ono da je dobro sto nam se skinuo s grbace.

Beogradjanin

pre 12 godina

Sada postoje 2 opcije:
1. Da ga posalju peske u Hag
2. Da mu zaplene imovinu, pa od toga da plate avion!

Dosta smo mi, gradjani Srbije, placali za ovoga!

misko

pre 12 godina

Gorane Hadzicu,ako citas vesti i komentare na sajtu B92, molimo te prijavise. Narod Srbije ne zeli vise da nas brane "heroji" 90-tih. Hocemo da nasa unucad zivi normalno, ako nisu mogli njihovi ocevi, majke , babe, dede, rodjaci drugari i prijatelji!!! Ostao si jos samo ti, pa da progledamo. Unapred ti hvala. Ako to ucinis, bices pravi, a ne kvazi heroj!!!

marko

pre 12 godina

samo me interesuje,zasto ga nisu pitali zasto je ubio 9000 ili 10,000 ljudi,dece,zena,dali zna?dali je imao sna?dali je ikada pomislio na taj jadni narod,dali se kaje..........zasto?
srpski junaci nikada nisu ubijali nevine ljude i poznati su po dobrim delima,glupo bi bilo da se vadi na srpstvo i patriotizam,heroizam

Max

pre 12 godina

Ne kapiram ove koji žale Mladića. Realno, šta mu fali, šta bi dokoni starac ionako radio u životu? Kopao bašticu, igrao šah, smarao se sa komšijama na klupi... Ovako će biti u žiži javnosti par godina i imaće čime zanimljivijim da se bavi, verovatno do prirodne smrti.

Čak i da ga osude, živeće u humanijim uslovima nego 95% baba i deda po Srbiji, koji stanuju po "nabijenicama", a od penzije nemaju za hranu i račune. Kontam da bi se svaki prosečan penzos u Srbiji menjao sa Mladićem.

MILJAN

pre 12 godina

Bravo majstori,sad kad ga isporucite u hag,mozete na miru da gledate seherezadu,polje lala,da radite za 250 eura(sa zakasnjenjem od 3 meseca),pa evo stize i EU,jer pobogu to nam treba to je pravi put moderne Srbije,mi moramo u Evropu posto se sada nalazimo u Aziji.Ratko izdrzi,ti si nas ponos,hvala ti do neba sto si spasio srpski narod u RSK i RS.Neka te bog cuva.

zgadjena

pre 12 godina

Koljacu nose jagode, zale ga sto je ostario za razliku od onih koje je pobio pa nisu imali priliku da vidno ostare. Prekinite vise s ovim velicanjem ratnog zlocinca ili pisite o zrtvama.

arhitekta

pre 12 godina

ja mu necu oprostiti Sarajevo. Grad. I ljude u gradu, naravno, ali Grad kao takav. E to je, samo vi lupajte minuse, za mene vrhunski zločin. Opsada i granatiranje Grada Sarajeva.

bezimena

pre 12 godina

RM je najveća sramota srpskog naroda! Srećan mu put i da poživi što duže...medjutim, da u zatvoru provede hiljadu godina ne bi se postigla pravda za njegove ŽRTVE!

Bolji Život

pre 12 godina

Ajde izručite ga više i da napokon završimo i sa tom epizodom. I iskreno me briga više dal je Ratko jeo, pio lekove, gde je letos radio kao nadničar ili da li mu se sviđa Vekarićeva brada.
Ja hoću samo da živim bolje u svojoj zemlji i ništa sem toga mi nije bitno.

ISPORUCI GA U BOSNI ONI SU PAMETNIJI

pre 12 godina

Sramota me je da kazem da sam Srbin kada vidim ovog Mladica. Ako si heroj onda idi u Hag i reci im da je ta vojska bila zvanicna vojska Yugoslavije, a ne da se krijes ko Baba neka po Srbiji. Ako si ubijao decu i zene koji nisu bili u vojsci mudzahedina, onda odgovaraj za svoje postupke.

Interesuje me kako je on sada drzavljanin Srbije, po cemu i po kojoj osnovi?
Rodjen u Bosni, ratovao za Bosnu, uplacivao staz u Bosni,preci su mu iz Bosne itd... Kako sada dobija penziju iz Srbije? Da li Bosna salje pare za Srbiju da bi se uplatilo Mladicu?
Ili mi cemo preuzeti odgovornost, neko mora jel to? Pa nismo ih mi nagovarali da ratuju i ubijaju po Bosni.
Ja bih njega izrucio u Bosnu kod nasih "junaka" koji protestuju pa da vidim njih da li ce ga izruciti Hagu ili nece, neka Dodik bije glavu oko toga.

Alex J.

pre 12 godina

Svaka cast Srbijo. Sama si stvorila svoje heroje iz devedesitih (Milosevica, Mladica, Seselja, Karadzica, Arkana itd.) kojima si se godinama divila. Na kraju si ih ili ubila ili izrucila u Hag. A zasto? Da bi usla u EU? Daleko je EU od tebe Srbijo. Prvo si pokrenula ratove, onda si ostavila na cjedilu Srbe u Hrvatskoj i Bosni. Da bi na kraju kapitulirala i na Kosovu. Na putu do EU moras barem jos jednom zvanicno kapitulirati tj odreci se Kosova. A onda ce da dodje na red Sandzak. Usput ce da se pokrene pitanje i Vojvodine. A dok se to sve izdesava i EU ce poceti da se raspada sama od sebe. Na kraju ce mozda beogradski pasaluk biti primljen u ono sto ostane od EU. Sreca da sam daleko od tih prostora.

Beograđanka

pre 12 godina

Imam ozbiljnu mučninu što se svi bosanski heroji kriju u Srbiji. Oni, kao divni, hrabri, herojski predstavnici Srba iz Bosne - kojima su pomagali vekovima, Srbi iz Srbije - pobegnu iz Bosne i Hrvatske u Srbiju... i očekuju da ja podržim njihove očeve, stričeve i ostale njihove heroje (a velike kuće su sagradili u mom gradu)... I, da, želim da vidim kako se Srbi u Bosni bune protiv hapšenja njihovog zemljaka Mladića, kao što su kad je njihov zemljak Karadžić uhapšen. I nemojte više da očekujete da mi Beogradjani podržavamo vaše voljene bosanske voždove...

Zmay

pre 12 godina

Da je general castan i hrabar covek, on bi se odavno predao i branio na sudu. Na zalost, kao i mnogi Brozovi generali, on se "hrabro" krio sve ove godine i bolela ga briga za svoju zemlju i narod. Isporucite ga vec jednom, pa da pocnemo da zivimo bez hipoteke.

jelena

pre 12 godina

Jeste da se ovo hapšenje davno trebalo dogoditi i da je sramota što je tek do njeg došlo, ali hvala Bogu više! Žao mi je, samo, što zločinca tretiraju kao žrtvu. Doneli mu jagode, knjige...... Šta još?! A vi koji osuđujete ovaj čin, progledajte konačno!

Mile

pre 12 godina

Cevek je poremecen i dusevno bolestan, treba ga u neku ustanovu da se leci, to je vidljivo jos iz ratnih dana kad na jednom snimku kaze da je doslo vreme da se osvetimo turcima misleci pri tome na ubijanje bosanskih muslimana, a vec na drugom snimku govori da su bosanski muslimani ustvari srbi koji su presli na islam, ni on vise ne zna protiv koga je ratovao

!

pre 12 godina

@
Meni su smesni komentari koji vec ocekuju da ce nam sutra biti bolje.Fascinantna mi je cinjenica da neko sa ovih prostora kaze da su nase babe, dedovi, roditelji ziveli lepo.Natera me prosto da se zamislim da li je takva osoba ikad procitala knjigu iz osnovne i srednje skole koja se zove "Istorija"!?
Evo sad ce da krenu investicije, plate, fabrike, kad pogledam kroz prozor, vec raste cvece u prolece, i to je napredak...ali u godisnjem dobu.
Dostojanstvo smo izgubili u poslednjih 10ak godina, novca nemamo odavno, sve vise gradjana trazi zalogaj po djubretu, najlosiji standard u poslednjih 300 godina, a neki misle da je sve reseno hapsenjem Mladica!
Cesto se u poslednje vreme pominje recenica koja mi je prvo bila cudna, a sad iz sata u sat sve vise verujem u nju:"Srbijo, jadna si!"
(sale, 27. maj 2011 16:18)


...a ti si vidim bas istorijski potkovan-pa ti je sad gore nego 92,93,99...kad su tvoji "junaci" sebi punili dzepove, a doktori nauka zaradjivali po citave 3 marke mesecno.
Dostojanstvo smo izgubili od 92-99, kao i sve ratove koje smo tada vodili.

6 avgust 1945

pre 12 godina

Zaboravimo za trenutak politiku i zasto je Mladic uhapsen. Znaci, uradio je nesto sto su neki ljudi proglasili za mnogo ruzno i naredili da se uhapsi. On se dugo krio uspesno, naziveo se, ostareo, oslabio, nestalo para i rada na gradjevinama i sad se predao sporazumno. Sad ce tamo da ga paze i maze, imace garantovane obroke i ostalo, ko je tu sad koga zezno? A jadna je to nadoknada - jedan zatvoren starac za 7.000 mrtvih vojno sposobnih muskaraca!

Usput, medju Srbima ce postojati jos jedna podela, ovoga puta oko Mladica, i ostace vecno.

dva pravnika, tri tumačenja

pre 12 godina

Naravno da je datum izručenja tajna. Tu nema ništa čudno.
Mene zbunjuje ova rečenica:
"Žalba može biti poslata poštom, ali ona ne odlaže izvršenje rešenja, navodi se u Zakonu o saradnji s Haškim tribunalom."
Razumeo bih da piše da žalba ne odlaže izvršenje rešenja, ali ne razumem šta znači ovo "žalba može biti poslata poštom, ... ".
Nisam pravnik, ali mi ne deluje logično, podrazumevalo bi da advokat treba da saopšti sudu i valjda preda potvrdu da je žalba upućena poštom, ako donosi potvrdu o slanju poštom, zašto onda ne bi predao žalbu u sudsku pisarnicu, osim ako se na taj način ne bi iskamčilo neko odugovlačenje, kao izgubila posta, pošta spora. Sve u svemu, moje mišljenje je da ovo znači da žalba ne odlaže izvršenje rešenja i to je to.
Srećan put Ratko Mladić i neka si nam se skinuo s grbače!

Na njegovom mestu ja bih svakako dao otkaz

pre 12 godina

"Beograd -- Istražni sudija Odeljenja za ratne zločine doneo je rešenje kojim konstatuje da su ispunjene pretpostavke za izručenje Ratka Mladića."

Ja ne znam da li je taj čovek svestan da će se ova vlast promeniti vrlo brzo.

Alisa u zemlji cuda

pre 12 godina

Neka ide sto pre, javno ili tajno,vise mi je muka od toliko informacija. Ne mogu otvoriti tv, internet, sresti nekoga, a da se ne prica o Mladicu. Ajmo da cistimo Srbiju od tajkuna, kriminalaca i lopova.

VS

pre 12 godina

Sada su, kao, sa Srbije skinute sve mrlje... Ostale su razne mrlje! One imaju ime i zanimanje. Na pr: Koja je uloga para Kostunica - Aca Tomic u nepronalazenju Mladica? Sta je sa "samoubistvom" (kojessta!)dvojice vojnika u Topcideru i ulogom vojnog tuzioca koji je to (u medjuvrmenu dokazano) ubistvo proglasio za uzajamno samoubistvo. Koji su putevi (a sigurno su zapisani crno na belo) kojima je Mladic isao u penziju i dobijao je.Ko je sapnuo Hadzicu da brisse... Najzad, i osnovno: ako se vec pravi poredjenje sa istupanjem Baraka Obame u vezi sa akcijom protiv Bin Ladena, zasto se ne podje od njegove prve ocene o hapsenju Mladica - da je pravda zadovoljena. Drugim recima, da li je "slucaj Mladic" pijacno pitanje - sta nam to donosi na medjunarodnom planu, i sta nam ne bi doneo da nije kako jeste, ili je rec o teskom istorijskom moralnom pitanju sto, sa svima upletenim, treba rascistiti. Da li su, sada, navodno omogucenom kandidaturom za EU, izbrisane hiljade neduznih zrtava u Srebrenici, Potocarima, opsadjenom Sarajevu.., i poimenicna odgovornost za sve to i sto sta jos, sto bi sada moglo i moralo da pocne da se postavlja - za sta su mali izgledi. Prica o mrljama sada pocinje!

Koxi

pre 12 godina

Nije heroj onaj ko se skriva na teret svom napaćenom narodu, da je heroj otišao bi uzdignute glave odmah i branio svoja dela i stavove ako već veruje u njih. Kada gledam snimke iz Srebrenice imam utisak kao da prikazuju neke dokumentarce iz II sv.rata o holokaustu, pa zar smo to mi SRBI učinili, zar je to naša čast tradicija i istorija naš ponos, pa to su nama upravo radili Nemci/nacisti(srtatišta po celoj Srbiji) koju deceniju ranije!!!
Nema opravdanja za ono što smo učinili kao što nema ni opravdanja za streljane u Bratuncu ili bilo koji drugi zločin. A bolesnim umovima koji pravdaju svoj zločin tuđim zločinima postavio bih pitanje: Jel bi isto mislili da su iskopavali Vašu decu, rođake i roditelje!!

Marga

pre 12 godina

za Dejana iz Republike Srpske

Vama je nadam se jasno da je ovo hapsenje samo farsa i da vladajuca koalicija trguje Mladicem kao prirodnim resursom, da polovinu stvari koje se sad dogadjaju mi nikada necemo saznati i da Mladic nikad ziv nece napustiti Hag (licno tipujem na "mozdani udar", jer je vec imao jedan a "srcani udar" su vec potrosili na Milosevica). Molim vas, nemojte da ste kivni na nas u Srbiji, mi smo ipak jedan narod i ovakve podele su poslednje sto nam treba.

BETTY BOOP

pre 12 godina

Kao Srpkinja koja je zivela preko 30+god u USA (sad na relaciji
BG-US...zaista mogu da kazem da je ovaj slucaj "NO WIN situation".

Prvo, da R.Mladic nije bio deo rata 90-tih, verovatno bi bio neko drugi. Da NIKO drugi nije bio, onda bi muslimani i Hrvati totalno poubijali SVE Srbe (ili priblizno sve u Bosni).
Secam se davno kad sam bila mala starog porodicnog prijatelja koji se borio sa Partizanima za vreme II svetskog rata, jednom sam ga upitala: "Cika Mico, da li ste ubili nekog Nemca za vreme II S.rata? On meni odgovori: Jesam! Ja upitam, pa kako ste se osecali i kako ste mogli ubiti drugo ljudsko bice? Na sta ce on meni: Sine moj, bio je rat, bolje ja njega nego on mene" Taj komentar necu NIKAD u zivotu zaboraviti, i strasno me podseca na ovaj slucaj.

Drugo, gledajuci ove anti-Mladic komentare i radovanje Srba iz Srbije na njegovo hapsenje. Ti isti Srbi iz Srbije se vecito zale na Srbe iz Bosne, Kosova, CG,HR a istovemeno psuju i sopstvenu drzavu/politicare sto smo izgubili Kosovo, sto se Srpski narod polako gasi, sto se ne radjaju deca, sto ovo, sto ono...samo neko drugi da resi njihove probleme, kad se problemi ne rese onda opet nekog kritikovati! Srbi naivni kao mala deca misle ce im zapad nesto promeniti, a sa magicnim stapom oni ce postati u svojim ocima "kulturni" gradjani Evrope!
Dragi moji nema nigde kulturni gradjana nego samo kulturna "novcanica"....sto znaci da zapad moze u ime demokratije da ubija, baca bombe, sudi celom svetu radi interesa svoji bogatasa....obican narod svude u svetu prezivljava od meseca do meseca....
Srbima nije bilo dozvoljeno ni da se brane? Sta ce li samo biti jednog dana kad zapad/EU/US poubijaju pola zemaljske kugle. .zar je to kultura i pravedna demokratija za vas?

Posmatrač

pre 12 godina

Iz pouzdanih izvora saznajemo da je Ratko Mladić sklopio dogovor o predaji sa državom, a za uzvrat će njegova porodica da dobije 10 miliona dolara. Lazarevo je samo deo dogovora.

vuk

pre 12 godina

Divno...pojeftinice benzin, skocice nam plate, uci cemo u uniju, iskorenicemo korupciju. jednom recju sad kad smo ga uhapsili zivecemo divno.
Al' JUCE.

kraja

pre 12 godina

"...imaju pravo da na rešenje ulože žalbu krivičnom vanpretresnom veću suda u roku od tri dana pošto im bude uručeno u pisanoj formi.

Veće je DUZNO da odluku po žalbi donese u ROKU OD TRI DANA od dana prijema žalbenih spisa, precizirano je u Zakonu.

Žalba ne odlaže izvršenje rešenja, navodi se u Zakonu o saradnji s Haškim tribunalom."

...cemu onda pravo na zalbu i ti rokovi...???

Cvetko

pre 12 godina

Da li je moguće da ima "normalnih" ljudi koji ovog monstruma smatraju herojem? Kad napokon Trboseka ispratimo, treba se pozabaviti jatacima. To je naša najveća briga... Ljudi ne kapiraju da nam ovaj i slični njemu kaljaju naciju.. Ili smo mi zaista divljaci ?

sale

pre 12 godina

Meni su smesni komentari koji vec ocekuju da ce nam sutra biti bolje.Fascinantna mi je cinjenica da neko sa ovih prostora kaze da su nase babe, dedovi, roditelji ziveli lepo.Natera me prosto da se zamislim da li je takva osoba ikad procitala knjigu iz osnovne i srednje skole koja se zove "Istorija"!?
Evo sad ce da krenu investicije, plate, fabrike, kad pogledam kroz prozor, vec raste cvece u prolece, i to je napredak...ali u godisnjem dobu.
Dostojanstvo smo izgubili u poslednjih 10ak godina, novca nemamo odavno, sve vise gradjana trazi zalogaj po djubretu, najlosiji standard u poslednjih 300 godina, a neki misle da je sve reseno hapsenjem Mladica!
Cesto se u poslednje vreme pominje recenica koja mi je prvo bila cudna, a sad iz sata u sat sve vise verujem u nju:"Srbijo, jadna si!"

Ane

pre 12 godina

Što se mene tiče, briga me je i za Mladića, i za Karadžića i za sve ostale haške optuženike isto onoliko koliko je i njih bilo briga kada sam za vreme bombardovanja sa malim detetom sedela u svom stanu na trećem spratu jer nam grad ni sklonište nije obezbedio.
Ne sviđa mi se što je Tadić izjavio da je "napokon skinuta ljaga sa Srbije". Ako on im takav osećaj, moji prijatelji, porodica i ja nemamo i nikad nismo imali čega da se stidimo. Tadić može svima redom da se izvinjava, ali najveće izvinjenje, u ime prethodne i sadašnje Vlade, duguje građanima Srbije, posebno za ovako negativno stvaranje slike o Srbiji.

Alex

pre 12 godina

ide tamo gde mu je i mesto u zatvor i to nadam se dozivotni, sa karadjicem i seseljem i ostalom zlocinackom ****** pa neka sada ratuju zajedno iza resetaka koliko im je volja.

law and order

pre 12 godina

Nijedna zalba (na bilo sta) ne odlaze izvrsenje. Dakle, ako ste krivicno gonjeni, dobijete presudu - podnesete zalbu ali svejedno idete u zatvor. Ako vas zaustavi saobracajna policija i napise kaznu, imate pravo zalbe ali kaznu morate da platite. Ako vam stigne neobican/veci racun za npr. telefon - mozete da se zalite ali racun morate da platite. Pa se to onda, ako se zalba usvoji, refundira i sl. Tako je na celoj planeti - zalba ne odlaze izvrsenje (i s pravom je tako, jer da odlaze - svi bi se na sve zalili i niko ni za sta ne bi odgovarao)

Bojan

pre 12 godina

Pazite sad ovo:
-Vojvoda Misic
-Vojvoda Putnik
-Vojvoda Stepa Stepanovic
-Vojvoda Petar Bojovic
-Serdar Janko Vukotic, Boza Jankovic...…..

Nece ni jedan Ratko Mladic da udje u ovu grupu niti da srknavi i obecasti ove casne i hrabre Srbe!! N I K A D A !!

obican gradjanin

pre 12 godina

nije mi jasno samo kako moze mirno da spava, macku kad udarim autom pa mi bude krivo i nerviram se a ne hiljade neduznih zena i dece da ubije neznam ko i odakle da su

Сима

pre 12 godina

Биће интересантно видети кога ће сада људи да криве за не добијање чланства за ЕУ.

Viktor Z

pre 12 godina

Gospodo , uhapsili ste ga, izrucicete ga, i to nam je svim jasno. A, da li je vama jasno da vam ovaj rijaliti sou po medijima nece podici rejting, naprotiv. Uzalud ste tempirali vreme i prilike, verujte, narod vise ne naseda na vase cirkuse.

Broker

pre 12 godina

Njegov advokat može poslati žalbu iz Prištine ili Peći preko nekoga.
Zvanično to je Srbija, a žalba bi putovala jedno 15-tak dana, a možda i više.

Bosanac

pre 12 godina

Žao mi je poštenih i čestitih komšija Srba koji su taoci politike Miloševića i njegovih satelita koji jedan po jedan putuju na pravo mjesto za koje su se grčevito borili. Za neke je heroj, ali kako se taj heroj kukavički krio, što nije sam otišao u Hag da brani "srpstvo", nego se krio i krio bi se da nije ojačala demokratska Srbija. Pozdrav svim dobrim komšijama Srbima i braći Bošnjacima u Srbiji.

Veljko

pre 12 godina

Pola ljudi koji ovde daju komentare nisu doživeli i ne znaju šta je rat. Ja sam Srbin iz Bosne i ogorčen sam na zločine prema Srbima u Bosni, ali ne mogu da opravdam ni zločine koji su činjeni prema drugim nacionalnostima u ime "srpstva"! Ono što se desilo u Srebrenici je masakr i ovaj čovek treba da odgovara za to!!!

NIKO

pre 12 godina

Super svi problemi su rijeseni. Srbija ce sada u EU, nece vise biti kriminala i korupcije, sada ce Srbijanci ici na more kod svoje brace hrvata i ici na bascarsiju u Sarajevo kod brace muslimana tamo ce biti docekani cevapima i toplim zagrljajima prica ce glasno ekavicom u centru Ferhadije, a to ce velikodusnom muslimanskom narodu prijati. Beograđani ce napokon shvatiti da ih niko ne mrzi vec je to bila samo gluma. A sto se tice Srba u Bosni i Hrvatskoj to je bio samo jedan koleteral kako bi posteni i dobronamjerni građani drzave Beograd uzivali u blagodatima bratstva i jedinstva. Sada kada nema Generala Ratka......

Nenad-EU

pre 12 godina

Odjednom je pokrenuta takva medijska kampanja na svim TV stanicama koja ga osudjuje pre pocetka sudjenja. Da se razumemo, nisam ja za Mladica ali ovo sto se radi veze nema sa demokratijom. Zapadni mediji ga nazivaju raznim pogrdnim imenima i vec mu izricu kaznu. Pa sta ce mu sudjenje onda? Ako su vec svi sigurni da je kriv neka ga posalju na izdrzavanje kazne a ne da ga maltretiraju bezveze.P.S. Znam da nece biti objavljeno al reko da pokusam.

Predrag Nedeljkovic

pre 12 godina

Dragi moji sugradjani, draga braco, prijatelji pristalica sam pristupa Srbije evropskoj uniji, njenim standardima pre svega, bolje buducnosti koja bar iz ove perspektive na Balkanu ne postoji ali to nije moja tema. Oduvek je u nas postojao neki Obilic, neki Brankovic, slazem se da postoji krivica nas Srba u celoj ovoj haoticnoj i ratnoj balkanskoj ujdurmi ali moze li krivica da bude jednostrana. Fraze koje svi znamo a ipak svi su u pravu sem nas. OK pobednici pisu istoriju sto mi nismo ali sve ovo u meni izaziva pitanje gde i kako dalje. Ako nam ovo donese Evropsku perspektivu u redu ( iako drugacije mislim ) ali ako bude postojala jos jedna sargarepa na stapu, moze biti jako nezgodno ne znam dali su odgovorni toga svesni.Ako i nisu mozda bi bilo bolje da se dozovu pameti jer azil koji je poceo da se pojavljuje ima mnogo dublje korene niko vise svojoj zemlji ne veruje narode.

Brze pošte Srbije

pre 12 godina

Slanje pisama našom poštom veoma je interesantno. Na primer, pismonosna pošiljka iz Zrenjanina do Beograda putuje 3-4 dana, a iz Pariza dva dana. Zato su i naglasili da slanje žalbe našom poštom ne odlaže izvršenje.

law and order

pre 12 godina

@ kraja: To sto vi navodite govori o sporosti i neefikasnosti suda, kao i "nemogucnosti" (da to tako nazovemo) resavanja i sprovodjenja parnicnog i, posebno, izvrsnog postupka. Zalba jednostavno ne odlaze izvrsenje, ni u jednom slucaju. Kriminalci koji, cekajuci pravosnaznu presudu, pocine nova krivicna dela su dokaz da su, osim sudova, i zatvori "zatrpani", jednostavno nema mesta za sve. To nije slucaj sa Scheveningen-om

Beslagic

pre 12 godina

1.Postujte prezumciju nevinosti i ne nazivajte ga zlocincem. Zovite ga cudovistem, ili nekako drugacije.
2.Nosimo mu jagode, istrazni sudija ,krseci zakon, odobrava ministru zdravlja posetu pritvoreniku ( moze samo kao lekar ,u kom svojstvu ocito nije bio u poseti) i to su dokazi da nista naucili nismo.Mi pokazujemo da nemamo civilizacijsku ,moralnu obavezu da takva cudovista hapsimo i sudimo im - da zapravo "ne bismo mi, no moramo zbog Evrope". I ponovo se brukamo pred svetom i ponovo nista uradili nismo, osim sto smo obezbedili onom bedniku medicinsku negu i udoban smestaj u Sheveningenu.

david ginOla

pre 12 godina

pisete komentare,a nekako mi se cini da dana rata videli niste sem na televiziji.mislim da su se Oric i Gotovina zalagali za demokratsko resenje problema ali na zalost general nije hteo da slusa !!!! Setite li se ikada zrtava sa nase strane? Sve junak do junaka...gde li ste bili kada se sve to desavalo...

s postovanjem
David Ginola

Filosof

pre 12 godina

(Cvetko, 28. maj 2011 10:26)
Molim Vas da takve karakterizacije ostavite za sebe. Ja prvi nesumnjam da je Mladić kriv za tolike nevine žrtve, ali mi je muka kada vidim da je monstrum Naser Orić dobio dve godine robije koje su mu uračunate u istražni postupak i suđenje, a komandovao je direktno jedinicama koje su na najmonstruoznije načine ubile preko 3000 Srba u okolini Srebrenice. Zašto niko od vas ne spomene ovih 3000 napaćenih duša koje su klali, spaljivali žive u svojim kućama, tukli do smrti. Ko će za njih da bude osuđen u Hagu? Do danas niko! Svima su puna usta Srebrenice. To što se tamo desilo je strašno i za svaku sudsku i moralnu osudu! Ali zločin nema nacionalnost, zar ne? Zašto se niko od stalnih čitalaca iz BiH nije osvrnuo prema ovim zločinima i distancirao se od njih kroz makar jedan jedini komentar. Ne oni Nasera dočekuju kao ratnog heroja...

Stanko

pre 12 godina

Zalba ne odlaze izvrsenje. Nema razloga cudjenju, to nije nikakava posebna odredba karakteristicna samo za zakon o saradnji sa Hagom, vec uobicajeni princip u srpskom pravu, o kom god sudskom ili drugom resenju da se radi.

!?

pre 12 godina

@(!, 27. maj 2011 20:48)
Vrati se malo u nazad pa razmisli ako imas dovoljan broj godina, ako ne, onda pitaj mamu i tatu sta je bilo i kako.
Tih godina smo bili pod sankcijama, zabrana svega i svacega.Svercovalo se i uvozilo kako je ko mogao i ljudi su se snalazili kako su umeli.Sve to ti drzava nije branila niti te je sankcionisala zbog toga.Pojedinci su se bogatili i radili za drzavu takve stvari.Neko je odlucio da rascepa bivsu SFRJ i nista tu na put nece da stane.
S druge strane, u danasnje doba, imas pune prodavnice, robe kojekakve u izobilju, Evropske, Americke, Azijske itd.Ali opet imas situaciju da ljudi nemaju novca i da koru hleba traze na mestu gde su drugi pobacali.Imas situaciju da se pojedinci bogate, samo sad na vecu stetu naroda, ne ostavljajuci ni zute banke drzavi i placajuci te kao roba.
Licno, ne mogu da se zalim jer sam naucen da "plivam" u razlicitim situacijama, ne zato sto sam sklon tome, nego zato sto me zivot naterao, ali imam oci i mogu da se osvrnem oko sebe i vidim kako ostali ljudi zive.Ne padam na svaku statisticku informaciju kako su plate skocile, kako smo izasli iz krize, kako vodi cas DS, cas SNS i kako je Pink najgledanija televizija.
Hteli smo demokratiju i kapitalizam, sad mozemo samo da trpimo, a sta bude kad se pogledas u ogledalo!?
Prvom prilikom napusticu ovu zemlju, previse toga sam prezivljavao i ne zelim vise to.Ovde nikad nece biti normalna situacija.Mnogo je lopova, niko ne zeli da progovara, svi se pokrivaju i "podmazuju".Politicke strukture nemaju interesa ni za Evropom ni za bilo cime sto je u interesu gradjana, samo se servira prica o boljem zivotu.S druge strane, srednji sloj je uplasen.Boji se da se pobuni, jer uvek pomisli da ce biti gore.Muka im je od svega vise, i svi bi hteli samo normalnije da zive.
Nece ni Mladic, ni Karadzic, ni Hadzic resiti pitanje normalnog zivota u Srbiji.To je samo jos jedna politicka "patka", a dosta njih se vec uhvatilo za nju.Ne postoje lake pare, to moze samo u Srbiji.Bio sam svedok situacija da Nemacke firme nisu htele da saradjuju sa nekim nasim zato sto u par godina odjednom imaju milionski kapital!To u jednoj normalnoj zemlji i normalnim radom ne mozes da postignes, tj. mozes ako radis van zakona.
Posle ovog hapsenja, i dalje ces biti divljak za nekoga ko i ne zna gde je Srbija, mozda ces biti malo manji divljak.Mene takve stvari ne tangiraju jer znam da takva osoba slepo veruje onome sto mu serviraju sa TV-a.Verovatno bi i ja da imam njihov standard, ali me je zivot naucio da saslusam ne dve nego cetiri strane pa da izvagam realno od imaginarnog.
A tebi, i svima ostalima zelim bolji zivot, bez briga i opterecenja.

Jugoslovenka

pre 12 godina

Obracam se svima samo da vam skrenem paznju da se ovde ne cenzurisu samo ona javljanja koja dalje produbljuju svadju. Da je medjunarodna zajednica zelela da ocuva Jugoslaviju ona bi je sacuvala. Ko ce odgovarati za zlocin protiv mira koji je ucinjen nad Jugoslavijom.
Od Eshila pa do danas u ratu je istina prva zrtva.
Predsednik Tadić je, obraćajući se građanima kolonije Srbije na srpskom i stranim „prijateljima“ na engleskom jeziku, obznanio da je general Mladić uhapšen. Uredno je još podsetio sugrađane da se država pretvorila u totalitarnu oligarhiju, zapretivši svima onima koji budu protestvovali da će biti uhapšeni i po hitnom postupku procesuirani. Naš demokratski predsednik nas je izvestio da je, bar se tako meni učinilo, svaki demokratski protest na ulicama Beograda „pritisak na pravni poredak“ i da će „svi koji tako nešto pokušaju biti uhapšeni i procesuirani“.

Mostar

pre 12 godina

Nitko nije budala da ne primijeti kakvim se ,jos uvjek,Srbija forama sluzi. Nista se nije promijenilo od rata naovamo ista politika. Samo se pokusava sluziti zapadnim manipulisanjem. Zivite u okruzenju gdje ste od svih bratskih naroda napravili neprijatelje , uskoro i Vojvodina ide. Pa ja bih se malo zapitao, da li mi zivimo u zabludi da su svi protiv nas. Mladic (krvnik) cuvan svih ovih godina i sada pred smrt kao fol izrucen. Vjerovatno treba intenzivnu njegu i jos kao lud ;).. Kako jefitni pokusaji a sami sebe omalovazavate. Citajuci i komentare ovdje vidim da ima tu i svjesnih ljudi samo su u strasnoj manjini. Al eto vas tamo s druge strane Drine ,daleko vam kuca ... tesko vama s vama a i nama uz vas kao komsije .. pozdrav svim svjesnim ljudima ..

Dejan

pre 12 godina

KOM OPANCI KOM HAG
Nije isto biti general iz male ili velike zemlje.
General iz male zemlje, kuukuuu...
PITANJE POLITIČARIMA (naučite nas):
Reći jasno: Ko je sve bio kriv u tom ratu. Da li gradjani ratom zahvaćenog područja, njihova rodbina i prijatelji bez obzira na mesto boravka, vrhovni komandant, oficiri i vojnici, služba koja je slala pozive, oni koji su se odazvali, koji se nisu odazvali ili dezertrali, dobrovoljci, paravojne formacije, ratni profiteri, ratni muzikanti, ratni huškači na visokom nivou, strani plaćenici i dobrovoljci, svi učesnici koji nisu imali interes ili samo oni, na koje prstom uperi sud u Hagu.

kako si ti naivan

pre 12 godina

@(dva pravnika, tri tumačenja, 27. maj 2011 22:07)
trazis dlaku u jajetu, u pravu si samo za ono da je dobro sto nam se skinuo s grbace.

Za to vreme srugi zive u 21-om veku

pre 12 godina

Kada na vreme cistite kucu i odnosite djubre kuca vam lepo mirise i prijatno je ziveti u njoj. Kada vam se djubre nagomila i procuri iz kese skupe se muve, zaudara i nista vam ne vredi sto ste odneli kesu. Sve treba raditi u svoje vreme.
Mnogo je djubreta iz devedesetih ostalo u ovoj zemlji. Zato ovoliko zaudara i zato nam nije bolje. Oni koji se bave kriminalom, svercom i ubistvima uce nas pameti i pljuju "demokratsku" vlast, te velicaju heroje pljacke i smrti. Onda se na to primi jos gomila lakomislenih, jer je laksa kritika od rada i borbe. Zato oni koji posteno rade lose zive jer treba nahraniti i trutove u siromasnoj zemlji do temelja opljackanoj od strane velikih patriota koji jos uvek opstaju u nasem politickom zivotu.

kraja

pre 12 godina

law and order

...sudovi su zatrpani zalbama i podnescima, kriminalci u iscekivanju pravosnaznih presuda cine jos desetine krivicnih dela, svakako kao slobodni ljudi...
...samo ponekog zakaci "da zalba ne odlaze izvrsenje"...
...imam u dzepu resenje o privremenoj meri (gde zalba ne odlaze resenje), a postupak je usao u trecu godinu zahvaljujuci zalbama, bez nade da se ikada okonca...