Ponedeljak, 18.04.2011.

11:55

U ovakve države ulagači i ne dolaze

Savetnik za strana ulaganja Milan Kovačević upozorio je da će se štrajk glađu i žeđu lidera SNS-a Tomislava Nikolića negativno uticati na dolazak investitora.

Izvor: Dnevnik

U ovakve države ulagaèi i ne dolaze IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 13 godina

Takvi strani investitori koji potplacuju domace politicare (citaj Dinkic i ekipca) ili podmecu svoje placene igrace (citaj Beko) i kupuju sve po drzavi za male pare nam ni ne trebaju.

I ovo sto su do sada pokupovali (citaj ukrali) treba da se nacionalizuje i vrati narodu zbog mutnih i nelegalnih prodaja i transakcija pa cemo opet biti bogata drzava a narod bi nam bolje ziveo i standard bi odmah skocio.

alex perry

pre 13 godina

za nedolazak investitora smo krivi sami,sto biramo nesposobne,jos nespisobnije nazivamo opozicijom, a sposobne teramo da napuste zemlju.Srbiju treba preorati izabrati mlade politicke snage, postaviti drzavu u pravne okvire,sprovoditi zakone i reagovati odgovorno i odlucno e to ce dovesti investitore.Srbijo skini povez sa ociju i izadji iz tamnice tajkuna.

Jancha

pre 13 godina

Koji crni investitori kada je sve pokradeno i upropasceno.Milosevic je kraduckao...ali "gospodo na vlasti" mnogo bre kradete! P.S NISAM STRANACKI OPREDELJEN

grobar_CAN

pre 13 godina

Kada covek pomisli da je procitao najvecu glupost,obavezno se nadje neko iz "plitickih krugova" da ga potpuno razuveri.Gotovo svake nedelje po jedan.Bar nas nasmejete:)

Milan

pre 13 godina

Ne slazem se sa gospodinom Kovacevicem, koga inace cenim. Investitori sami izjavljuju (svuda osim u nasim vestima) da ih odbija postojeca situacija u Srbiji, a ne "Tomina zedj". Uostalom, ne razumem kako iko moze da ugrozi strana ulaganja koja su vec na nuli. Strani ulagac ne zeli da ulaze u zemlju gde poslove vode politicari, gde se svi ugovori sklapaju sa politicarima, gde bez politicke podrske nema posla, a opet, cak i da strani ulagac resi da prekrsi zakon i korumpira, opet nije siguran ko je sa kime u igri i do kada na lokalnoj, pa regionalnoj, pa republickoj vlasti. I, dakle, investitor bezi glavom bez obzira, pa sve i da mu nudimo meda i mleka. Ali, svi mi ovo sve vec znamo. Jedino se cudim da gospodin Kovacevic, koga znam kao gospodina i intelektualca, moze da kaze "eto, bas bi bilo investicija, samo da Toma popije malo vode..."

stručnjak ispred politike

pre 13 godina

Pa bre prijatelju što barem ne ćutiš kad si već plaćen da ne pričaš istinu? Lepo reče prof. Srbijanka sinoć, ovo je postalo takmičenje u davajnu autogolova-strelac kvaziekspert za virtuelnu ekonomiju. Oni se takmiče ko će više da uvredi inteligenciju poštenog i pravednog čoveka. Protiv sam Tome bio i ostao ali ovo je dno dna. Nadam se da ćemo uspeti da se dozovemo pameti i da ih sve proteramo iz Srbije a imovinu koju su pokrali (na primer Tomina kuća 600,000 evra, stan u Bg 400,000 evra) da im oduzmemo kao komunisti (protiv kojih sam isto oduvek bio) 1945. Nema druge, za ove leka nema.

Mario Bros

pre 13 godina

Primetio sam da ko god ima neku akciju, izjavu, građani dočekaju sve na nož. Verovatno zato što su uzjave i akcije veoma maloumne.

Rejting opada što se više osoba pojavljuje u javnosti i iznosi ideje i stavove. To je jasan pokazatelj da svi oni lažu i foliraju, inače ne bi dobijali tolike minuse.

komsija

pre 13 godina

Veoma teska ekonomska situacija i besperspektivna pesrpektiva su evidentni, sa Nikolicem ili bez njega. Mislim da investitora nema, sa Nikolicem ili bez ih opet nece biti, vec ukoliko postoje olasice i administracija koja im rentabilne uslove omogucava. MIslim da su promene izvesne kao i izbori.

Mr Milan Jugovic

pre 13 godina

Krenuli sateliti "zuto-crvene" koalicije da se oglasavaju...

Pa, dobro bre Kovacevicu, koliko ti je to evra uslo u Srbiju u ovoj godini? Odgovor - nula!
Da i za to nije kriva SNS i Toma Nikolic? Srbija je jedina zemlja na svetu gde je opozicija kriva za stanje u drzavi, a vlast nije ni za sta kriva!

Ako cemo tako, investitori zaobilaze Srbiju zbog kriminalaca koji placaju "ovakve nezavisne samoproglasene eksperte"! Investitori zaobilaze Srbiju zbog komplikovanih administrativnih procedura i drugih stvari koje tvoji sponzori nemaju nameru da menjaju, jer im je stalo iskljucivo do licnih interesa, a ne do naroda Srbije!

Vlast nema legitimitet da upravlja Srbijom! Boris Tadic nema podrsku naroda Srbije! To je problem! Nije problem u Tomi Nikolicu niti u SNS-u! Vlada treba da da ostavku jer:

- imamo preko milion gladnih;
- imamo stopu nezaposlenosti preko 30%;
- imamo najvisu inflaciju u Evropi;
- .....

Investitori nas zaobilaze zbog lose vlasti, a ne zbog Tomislava Nikolica ili nekog iz SNS!!!!

Realista_NL

pre 13 godina

Koja propaganda. u Srbiji ljudi nece da investiraju zbog korupcije, jer gde se okrenu moraju da pune dzepove nekih politicara. A znamo svi da nikolic nije na vlast.

Realista_NL

pre 13 godina

Koja propaganda. u Srbiji ljudi nece da investiraju zbog korupcije, jer gde se okrenu moraju da pune dzepove nekih politicara. A znamo svi da nikolic nije na vlast.

borislav

pre 13 godina

ajde ne preterujte.sada strajk nikolica remeti dolazak stranih investicija.preko glave mi je da citam analize podanih tkz ekonomskih strucnjaka

mica

pre 13 godina

Odmah poništite svim studentima ekonomije koji su kod ovog eksperta položili ispit. LJudi moji studarao sam ekonomiju pre trideset godina pa se pitam šta sam učio i od koga sam učio. Nije ničudo kad nam ovakvi stručnjaci uče decu što sve propade .

borislav

pre 13 godina

ajde ne preterujte.sada strajk nikolica remeti dolazak stranih investicija.preko glave mi je da citam analize podanih tkz ekonomskih strucnjaka

Дејан

pre 13 godina

Каква ноторна глупост. Како је то Николић отерао за овај један дан инвеститоре од Србије?

Ово исто као оно саопштење од пре по којем је Србија изгубила трилионе милионе због Младића, или због Косова.

Мислим, нисам симпатизер СНС-а, али зашто уопште објављујете оваква саопштења? Мада колико видим по осталим коментарима, јасно је свима о чему се ради.

Milan

pre 13 godina

Čovek je u pravu svidelo se to nekome ili ne. Probajte da se stavite u ulogu nekog stranca koji hoće da uloži nekoliko miliona evra,pa posle gleda ovakve scene. Naravno i bez ovog Tominog akta mi smo banana država,al ovim potezom on samo pravi od nas još veću banana državu u očima drugih. Ista vam je to situacija kao kad bi svako od negativnih komentatora,kad bi imao,uložio velike pare u recimo Džibuti,al sasvim je normalno da bi vam i građanin Džibutija rekao da eto nije baš sve tako crno kod nas,al to ne menja činjenicu da bi se te pare izgubile.

DS i priželjkuje ovakvu,kako je Todorić dobro rekao ,,stiropor opoziciju" kojoj je jedini argument da su Nikolić i Vučić bolji ljudi od Tadića und co. E sad ko veruje da su svi ljudi anđeli,pa i političari,neka glasa za SNS,oni koji su malo bolje u životu naučili shvatiće da svako krade kad mu sistem omogući,isto bi bilo i sa SNS-om. Na to misle oni koji pitaju SNS a šta je to suštinski suprotno što nudite građanima Srbije od DS,na šta im ovi odgovaraju ,,mi nismo lopovi",pa nije ni Tadić bio lopov u opoziciji već kad je došao u poziciju.

,,Oni koji se ne sećaju prošlosti,osuđeni su da je ponove"

boki NS

pre 13 godina

Nisam pristalica Nikolićeve stranke kao ni jedne druge /više/,ali koje to investitore tera.Pa gde su do sad bili ?Zasmejavate do plakanja ovaj narod

ex-expert

pre 13 godina

Ma dajte ljudi, opet niste razumeli. Pa gospodin Kovacevic je hteo da kaze kako je Tomin jedan dan strajka ekvivalentan periodu od 11 godina u Sloveniji. Onda postaje savrseno jasno da je Toma kriv za sve. Eto, kad mora covek da vam sve nacrta ...

Danko

pre 13 godina

O moj Boze! Ajde ovako da pogledamo iz ovog ugla. Da sam ja na primer neki investor ili imam neko preduzece i hocu da investiram u neku zemlju! Koja ce biti moja najveca briga i dilema koju cu imati? Odgovor glasi: da li cu ja moci da izvucen profit ( dobitak itd. ) ako ulozim u neku zemlju, a ne da li clan opozicione stranke strajkuje gladjom ili tako nesto...
Profit, profit, i samo profil za strane investitore znaci!

vokica

pre 13 godina

Strani investitori ,ako ih uopste ima hoce jeftinu radnu snagu.Tako da Toma Nikolic moze i da se pruzi koliko je dug.Nista ne menja stvari.

dragiša

pre 13 godina

Nikolić je kriv i za najveću inflaciju Srbije u Evropi, za najmanje plate u Evropi,čak i ispod Albanije i BiH,za 1.200.000 nezaposlenih, za milion siromašnih i gladnih, za predaduženost držabe ,za investiotore koji sde mogu izbrojati na prste jene ruke koji su dopšli poslednih godina. Hajte, Kovačeviću, ne pričajte gluposti i ne uprežite se u jaram Demokratske stranke, LDP-a i onih koji ovih dana vode takvu kampanju protiv Nikolčića da se čoveku običnom, koji KAO JA,nije politički ni angaŽovan niti pripada ni jednoj stranci - SMUČILO. Ov o što činite je kontraproduktivno. U običnom čoveku koji nije bio naklonjen SNS sada se javlja zbog ovako tendecionoznog pristupa "analitičara", "savetnika za ekonomska ulaganja","ekonomista" ,a da ne govorim o političarima , želja da glasa za njih. Pa , sada je moja logika: OD OVOGA GORE NE MOŽE BITI.PROBAJMO NEŠTO DA PROMENIMO,PA POSLE OPET MENJAJMO...U Italiji je vlada do nedevno padala dva puta godišnje,pa NIŠTA.

vokica

pre 13 godina

Strani investitori ,ako ih uopste ima hoce jeftinu radnu snagu.Tako da Toma Nikolic moze i da se pruzi koliko je dug.Nista ne menja stvari.

Aleksandar

pre 13 godina

Gospodine Kovacevicu ako vi stvarno verujete da Nikolic tera investitore svojim vidom borbe za prevremene izbore kao najveci opozicioni lider a neuvidjate problem DS i satelitski koaliconih stranaka koji su na vlasti vec odavno i koji drze sve poluge u vlasti onda stvarno mi i nije krivo da Srbija propadne kao drzava kad je politicari ekonomisti i analiticari poput vas vode u ambis.

Po vasoj pameti investitori cekaju na granici samo sto nisu usli ali cim su videli Tomu kako strajkuje odmah su se predomislili , pa tu pamet i onaj sa 8 razreda osnovne ne moze da nasedne i molim vas nemojte davati glupe izjave jer ovde dolaze ljudi sa malo vise od 8 razreda osnovne skole .

pozdrav iz Kanade

sasa jokic

pre 13 godina

Pa gospodine Kovacevicu, to je jedan od ciljeva snaga iz devedesetih. Evo Velja priziva anarhiju, verujuci da ce tako izbeci ono sto mu se neminovno sprema, a to je zatvor. Za sada Sarancic i Jocic cute, i cekaju rasplet, ukoliko DS pobedi na izborima, ima da pevaju protiv Velje kao slavuji!

Jovana

pre 13 godina

Demoktratska stranka je svojom vlašću doprinela tome da rastera i ono malo zainteresovanih. Koliko njih neće da ulaže jer zna kako smo kao zemlja ocrnjeni kod medjunarodnih finansijskih institucija.

Dexterijus

pre 13 godina

Ja da sam na Tadicevom mestu,ja bih raspisao josh ranije izbore. Da znam na cemu sam. Ili jesam,ili nisam vishe najpopularniji politicar Srbije. A ne ovako. Npr. mene ovo stanje tera da apstiniram i neizadjem na izbore.
Kome to smeta da se izbori odrze pred Novu godinu, i da vec posle praznika u 2012 imamo novu i stabilnu vlast, i da bar jednom zapocnemo godinu kako treba.

zoki

pre 13 godina

prvo mi je strajk bio smesan a sada mi postaje jako smislen!!! pa jos ako rasteruje investitore, zasto ds ne raspise izbore, neka i oni budu malo odgovorni!!!

anita

pre 13 godina

Nikolilić veze nema sa tim. Odakle vam uopšte da to može da bude tako. Po vama onda ni izbore ne treba organizovati jer je i to na neki način destabilizacija.

bivsi DOSOVAC

pre 13 godina

Zadnjih par godina glasao sam za DS jer sam mislio da ce se nesto promeniti ali ...! Ne mogu da verujem kakve izjave daju u novine samo da bi ponizili neprijatelja iako izjava nema veze sa mozgom... o Boze

Vladimir M

pre 13 godina

Milan Kovačević.... "I ONAKO LOS REJTING"
Ko je odgovoran?
Ja?
Moje komsije?
Brankica Stankovi?
Verica Barac?
KO?
Politicke partije i politicari i zbog tebe u tom lancu jeste losa slika.
Tajkuna, Cecilije, Jecilije i Gagilije i slicnima.
Zbog sudova i policije koji se dogovaraju i na zapoved politicara reketiraju?
Toma Nikolic je vas veliki prijatelj u parlamentu, kafenisite, druzite se,saradjujete iz ociju javnosti.Nista on manje ne cini zlo od vas iz ds-a, g17,sps,jul,liberali, hriscani i demohriscani.
Svi ste isiti, korupcija, lopovi i ucene.
Zato i jeste los rejting.

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

Dzoni

pre 13 godina

A ja naivan mislio nevidjena korupcija gde ljudi iz vlasti svi od reda postase bogatasi.Verovatno je ovaj strajk kriv npr i sto smo po brzini izdavanja gradjevinskih dozvola na 176 mestu od 178 zemalja.

ciroza

pre 13 godina

Dragi Bože oprosti nama grešnima i molim te da otvoriš oči ovim stručnjacima što iz ko zna kojih su rupa izmileli pa sole pamet po Srbiji. I pomozi im da se otrgnu iz kandži zla i da konačno progledaju pa će možda i videti kakva beda vlada ovom našom Srbijom..........

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

MIrko Novoselac

pre 13 godina

deset godina pljacki na javnim nabavkama, po skoro milijardu evra godisnje, korupcija, nesposobnost, nijedan cestiti put nije izgradjen 10 godina, vozim se na posao svakog dana po 1-1,5 sat zato sto ne mogu da srede Gazelu dve godine, Beograd nikada, cak ni u vreme rata nije bio u vecem kolapsu, a ovi nazovi analiticari pricaju da sve to nece oterati investitore nego to sto Nikolic dva dana strajkuje gladju... Lako je ovde vajnim strucnjacima koji primaju po 100 000 ili 200 000 mesecno da pricaju bajke dok vecina raje nema posao ili radi za 20 ili 30 000... E, ljudi moji, osvestiti se, raja se digla... I bice cirkusa... Ja ne spadam u tu raju i nikad posle 2000 nisam glasao ni za Tomu i ove njegove, ali toliko su mi mrski ovi na vlasti da jedva cekam da ih neko motkom otera. Posle svega samo su to zasluzili.

Шумадинац

pre 13 godina

Не могу да верујем да није крив Слободан Милошевић, нема смисла,.... толике године је Слоба био крив, што му узесте славну титулу, бре.

Ana

pre 13 godina

Savetniče za strana ulaganja, do sada su Vam saveti bili odlični. Svi strani investitori koje ste doveli su nam upropastili ekonomiju, uzeli pare, otpustili radnike, onima koje su zadržali dali bedne plate, ucenjivali nas, unazadili Srbiju dva veka i umesto da pošteno priznate da nemate pojma šta radite, okrivljujete Tomu Nikolića.

dragan

pre 13 godina

Koje investitore, pa glavni investitor u privatizacije pod kontrolom DS-a, gospodin Šarić je poodavno oteran, na koga to misli gospodin Kovačević?

Aleksandar Besni

pre 13 godina

pun mi je ovih 100-godisnjih

Savetnika za strana ulaganja Milan Kovačević

Idi Care cuvajunuke, pecaj, setaj po planini,
pusti nas da zivimooo

Miroslav

pre 13 godina

Ja kao strani investitor (otvorio sam preduzece u Srbiji nakon 20 godina zivota u inostranstvu) mogu odgovorno da kazem da je problem strajka gladju g-dina Nikolica negde 267. na listi problema zbog kojih razmisljam da zatvorim, inace uspesno, preduzece.

Prvih 266 na listi su:
1. Drzavna administracija
2. Drzavna administracija
3. Drzavna administracija
...
266. Drzavna administracija

Takodje, kao vlasnik preduzeca u tom istom inostranstvu, i koji ima iskustva sa drzavnom administracijom u nekoj drugoj zemlji, mogu odgovorno da kazem da svaki stranac koji ima firmu u Srbiji pre ili kasnije dodje do zakljucka da drzava namerno otezava stvari, posto ne postoji drugo objasnjenje za niz potpuno nelogicnih i besmislenih procedura i propisa. Osim mozda da oni koji donose propise blage veze nemaju, a nemaju ni malo interesovanja da pogledaju kako se to negde drugde radi.

Gradjanin

pre 13 godina

Za 10. godina niste uspeli da dovedete u red drzavu i investitore, a kriv Vam je neko ko je u opoziciji?!?! Ljudi nesposobni ste, odlazite sa vlasti!!!

IZBORI HITNO!!!

momabrazil

pre 13 godina

evo bas sam se spremao da u zemlji srece i prosperoteta ulozim koje milionche al sta ces ovaj Toma uprska sve! kako vas nije sramota, Srbija je sa najmanjim platama u Evropi bez resenja restitucije i sa ogromnom korupcijom gde politicari misle da su Bogom dani. Raspisati izbore a onda ih bojkotovati i ako treba poceti sve ispocetka , a videcemo da se nista gore nece desiti nego sto je sa ovima, zivi bili pa videli, politicari su ipak pioni u rukama Deltinih i slicnih (kao i skoro svuda u svetu) i kad im gazde vide da nesto mora de se menja , menjace se ! tajna je u opstem moralu i evoluciji svesti naroda

buki

pre 13 godina

jel to onaj isti strucnjak od ranije sa svojim divnim izjavama?
ako jeste,onda je taj coovek ozbiljno prehladjen,pa nije vredno dalje price,ali je ozbiljno po ove sto ih shatro nesto savetuje.
ovi ko da su iz zone sumraka boze me prosti.

Beogradjanin

pre 13 godina

Daleko od toga da podrzavam Grobara i njegovu cirkusku tacku sa strajkom, ali ovakve izjave su SMESNE!

Za dolazak investitora je odgovoran DS.

Ja sam glasao za DS, DS je dosao na vlast, i za mene DS je jedini odgovoran. Molim lepo. Kad im se zavrsi mandat, svodim racune pa cu da vidimo da li cu glasati opet za njih!

I da, skinite Grobara sa naslovnih strana!

Analiticar

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da ovde nema ni jednog komentara!Trebalo bi neko da posalje NIkolicu poruku da sa tim politickim programom strajkovanja ne radi dobro Srbiji, nego joj steti vise nego sto to on i moze zamisliti!

Buna protiv dahija

pre 13 godina

Opet udar na našu inteligenciju. Ovo je u stvari udar i na maloumne.
Kakvi investitori, kakva ulaganja, kakav Tomislav?
Sve ste VI rasterali odavno!!!

sl7

pre 13 godina

Bože, samo glupost na glupost! Koje to investitore oteruje ovaj šizofreni i autistični radikalsko-naprednjački, divljački primitivni i ko zna koji po redu, a uvek sve odvratniji, manipulativni nasrtaj na u velikoj meri gladan i u ne mnogo manjoj meri zatucan narod? Jesu li ti strani investitori do prekjuče u redu čekali na granici sa Srbijom? Jel' neko normalan stvarno misli da ti stranci ne znaju ko smo, šta smo i kakvi smo? Koiko nam to pameti treba da shvatimo da je jučerašnja izjava iz Brisela o "zabrinutosti EU zbog stanja u Srbiji" samo fini, diplomatski jezik za nešto što se lako prevodi: smeju nam se, čude, krste i pitaju - zar je moguće da je jedan narod, toliko dugo, toliko šašav?!

vuke

pre 13 godina

Investitori noge polomiše da dođu u Srbiju, a ovaj neodgovorni Nikolić ne da, sve rasterao.
Molim urednika rubrike vesti, al mnogo ga molim, da ne objavljuje više mišljenje ovog "stručnjaka". Da li ste svesni koliko dotični iritira narod?

valjevac

pre 13 godina

Odmah da razjasnim da nîsam Nikolijcev simpatizer.Smatram je dosta vise zezanja i pricanja gluposti o Evkopskoj uni,lîderstva u regionu i dolasku invenstitora ! Imam 29god i pored zavrsene medicinske skole radim na farmi ali i to zbog Evropskih zakona moram da prekinem! 10gôd nije malo,sidjite mi sa ....

Običan građanin

pre 13 godina

Najljubaznije molim, objavite ovaj komentar...Hitno, hitno, hitno !!!

Zadnja vest, "Nikolić prebačen u KBC Novi Beograd"... Izvor: Tanjug, 18.04.2011. u 09:05 h; zadnja izmena 18.04.2011. u 11:032 H ...

Nisam znao ja Toma toliko bolestan čovek... Jadnom i napaćenom narodu u Srbiji nije potreban ni bolestan političar... O Predsedniku države, Vlade, ili ministru da ne govorimo...

Pod hitno u Ustav Srbije ubaciti jedan član po kome, svako ko želi na državnu funkciju, mora da dostavi istoriju bolesti... I, imovinsku kartu pre ulaska u politiku i posle prestanka bavljenja istom...

Sramota... Na vašaru ne mogu da prodaju ni najlošiji bofluk dok ne plate mesto, u cirkus ne možeš da uđeš dok ne kupiš kartu, a "bolesnici" u Srbiji hoće na državne funkcije...

Dalmos

pre 13 godina

Gospodine savetniče, potpuno ste u pravu! Ali isto tako trebalo bi da kažete i da svaki javni istup bilo kog političara u Srbiji (bio on u vlasti ili opoziciji) takođe dramatično umanjuje tu percepciju. Da Srpska KLEPTOKRATIJA nikome ne može da uliva poverenje, sem onima koji dobro znaju da plivaju u takvim vodama, čime u startu imamo negativnu selekciju, i možemo samo da očekujemo još veće pljačke državnih resursa, bez obzira ko bio na vlasti!

Mozzart

pre 13 godina

Vidim. Do sad nam je zemlja bila preplavljena investitorima, sad ih Toma oterao... Da li ti verujes onome sto pricas? I, ko ti je pisao to saopstenje? Trivanova?

kole

pre 13 godina

Investitori očekuju stabilnost zemlje i normalno odvijanje političkih procesa.
Njima onajviše odgovara stabilna siromašna država sa poslušnim građanima koji pristaju da rade za 200EUR mesečno po mogućstvu bez sindikalnog organizovanja.
U vremenu kada je zemlja skoro potpuno dezindustrijalizovana, gde su fabrike pretvorene u nekretnine, država vapi za kakvim takvim investitorima.
Interes građana Srbije je pre svegada žive bolje i zato s pravom žele promene. Da nije ovog štrajka, sve jedno ne bi još dugo bilo mirno.
Namnožilo se sirotinje.

privrednik iz inostranstva.

pre 13 godina

Ne da ih tera nego pravi prostor za preuzimanje kako Telekoma isto tako i celog energetskog sektora,železnica,srbijvoda,poštanskeštedionice,aerodroma i ostalog od strane Rusa i to bez para.Šta mislite da Milanka karić sedi džabe kod Nikolića,a Cecin kum Pelević obigrava oko kreveta jel zna da će ova biti oslobodjena plaćanja kazne.Ne dolazi džaba Lavrov sutra u Beograd,pa će onda zajedno sa patrijarhom da posete velikomučenika Nikolića da ga nagovore na oporavak u Moskvi i stvar je rešena u korist Rusa i Ruskog preuzimanja Srbije u kompletu.Rusi vam vršljju i prave haos još od 8 sednice i memoranduma SANU, samo to niko ne sme da kaže javno.

DEkonomija

pre 13 godina

Strajk gladju i zedju bilo koje osobe u Srbiji da nekoga otera je smesno:)...
Cista politicka demagogija od ekonomiste...
Neko bi rekao tako je govorio Broz...

Vidim i do sada se ubise strani investitori investirajuci pa sada su odjednom oterani, nego povisite im po radnom mestu na 50.000 eura pa cete imati bolji:) priliv stranih investitora...
Domace male firme i inace ko sisa, njima uvedite samo sto vise nameta i inspekcija.....Trba nabrati para koje cete dati stranim investitorima,...a usput pojacate naplatu kroz specijalno odeljenje mup-a za punjenje budzeta zvano saobracajna policija....
I da nezaboravimo porez na imovinu nemojte ga odlagati u maksimalnom iznosu do 2012 jer kada cika Misko i slicni preko svoje firme u Holandiji bude poceo da investira u Srbiji i otvara 10.000 radnih mesta treba ce vam puno para u budzetu da mu nadnoknadite otvaranje radnih mesta...

I na sve to potrudite se da korupcija ostane na istom nivou, da pravosudje ostane isto i da pravda bude dostizna kao sto je sada...

I naravno ostavite ministre i savetnike i ostale parazite koji kroz strane investicije najvise zaradjuju na teret naroda...o strankama da nepricam...

Sve vam je to sigurno privlacenje stranih investicija....

Mozda ce i drugi veliki investitori sa firmama sa Kipra, Malte i Bugarske da se pojave i zaposle pred vase izbore 500.000 gradjana....

Puna su vam usta stranih investitora...umesto da stvarate ambijent da svi mogu normalno da rade....za sve zainteresovane o stranim investicijama u Srbiji i kako se kod nas to odvija pogledajte linkove ispod...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=04&dd=18&nav_id=506815
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=12&nav_id=485155
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=26&nav_category=11&nav_id=488566
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=13&nav_id=485416
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=27&nav_id=488523
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=13&nav_id=478847
http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=905&nav_id=491492
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=13&nav_id=485484
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=02&dd=23&nav_id=494776
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=06&nav_id=497193
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2009&mm=12&dd=21&nav_id=399691
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=12&nav_id=485248
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=07&nav_id=497304
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=4&dd=6&nav_id=504337&start=-40
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=06&dd=24&nav_id=441009
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=09&nav_id=478144

nusic

pre 13 godina

Ajde bre Kovacevicu nemo da lazes, gde su ti strani investitori, nema ih nigde ko ce ti doci da ulaze u zemlju kakva je Srbija kad nije uradjena restitucija kada svojinski odnosi nisu rascisceni. Dobro mi je poznato kako si falsifikovao i dao podatke vladi da za restituciju treba dvesta milijardi evra, pa zato moras krivicno da odgovaras.Povuci se covece i nemoj vise da sejes lazi.

Darko

pre 13 godina

Kojih investitora ??? A inace da me neko pita ja bi pustio Nikolica da radi sta god hoce ovo je slobodna zemlja... Na kraju krajeva kad bi citava politicka elita Srbije nestala niko to ne bi primetio ,niti bi bilo neke stete realno...dojadili su i bogu i narodu.

shumadinac

pre 13 godina

Nisam SNS-ovac, ali gospodine Kovacevicu 11 ( J E D A N A E S T ) godina su imali za investitore.. Nemoj sad da ovaj ludi potez Nikolica bude "glavni krivac" za neinvestiranje u 2011-oj...

Boze pomozi nam.

marko

pre 13 godina

Koji investitori? Gde ti vidis investitore? Ove sto im dajete 10 000e po zaposlenom da bi dosli? Ako on tera te investitore onda ja njemu skidam kapu. Nesposobni ste da dovedete iole ozbiljnog investitora 3 godine, a sad poturate ovog lika da nam soli pamet!

Sinisa

pre 13 godina

kako te bre nije sramota to da kazes, od tvog obraza da naprave patike trajale bi vecno. Investitore tera to sto se mora podmititi i DS i SPS-a (Dinkic je van konkurancije, njemu ide standardna tarifa).

Lik

pre 13 godina

"Ipak, generalno sve ovo ide ka odbijanju stranih ulagača jer oni rade na duge staze, što znači da očekuju stabilnost zemlje i normalno odvijanje političkih procesa..."

Ovo jeste tačno, ali zapitajmo se da li jedan cirkuzantski potez političara osrednjeg formata ima baš takvu težinu?

Pre će biti su glavni faktori nestabilnosti:

Užasan standard većine stanovništa
Rastuće siromaštvo
Ogromna stopa nezaposlenosti
Pljačka naroda u vidu kojekavih poreza, taksi i davanja
Korupcija astronomskih razmera u svim oblastima
Stranačko ustrojstvo po mafijaskim pravilima
Otvorena otimačina preko javnih nabavki
Pravosudni sistem skoro pa u haosu
Glomazna javna administracija
Nepravedan poreski sistem
Iseljavanje školovanih stručnjaka iz zemlje
Raspad seoskih zajednica i uništavanje seljaštva

...sigurno sam nešto zaboravio pa pridodajte.

Duško

pre 13 godina

Bilo bi jako dobro da je samo Nikolić uzrok za strana ulaganja. Ovaj štrajk Nikolića može doprineti maximalno 1% kao uzrok. Uzroci su na drugoj strani, vlast je odgovorna za haos u ekonomiji, a doprinose značajno i takvi "eksperti" kao Kovačević. Sam Kovačević sa svojim ekonomskim (ne) znanjem doprinosi problemu sa stranim ulaganjem bar 10 puta više nego Nikolićev štrajk. Dosta je više takvih navikanih pseudostručnjaka !!!

ORTODOKS

pre 13 godina

Инвеститоре терају тајкуни и профитери који плаћају овакве тзв аналитичаре.
До 19. априла ће Србија знати да ли међу лидерима владајућих странака има Срба-православаца. Ако има бар један, он ће изаћи из владе и ИЗБОРИ ће се расписати ОДМАХ или за 24 децембар (да гласају и наши који раде у иностранству)..
Ако ни један лидер не подржи ИЗБОРЕ У ОВОЈ години, то значи да Србијом владају антихристи и комунисти, и да сви слушају тренутне тајкуне и стране амбасадоре, што ће после (не дај Боже) смрти Николића, довести до њихове ХИТНЕ СМЕНЕ, а вечно проклетство за њихове налогодавце и финансијере….

Milan

pre 13 godina

Gde nađoste ovog kralja samo da mi je znati?!? Jel to onaj isti što je tvrdio da trista evra u Srbiji ima jednaku vrednost ko 1400 evra u EU?!?
Pametnica naša :)

Miloš

pre 13 godina

Ma da baš ih posebno on sad tera. Daj bre kako vas nije sramota više da ******. Sad će on da bude kriv za lošu ekonomiju zadnjih 10 godina. Jao kako će Grčka da bude smešna u odnosu na Srbiju, pa to je strašno.

lane

pre 13 godina

Koje investitore? Njih je sve vec odavno oterala korumpirana vlada koja samo tajkunima puni dzepove. Da malo cita vesti B92 znao bi i tacno o kojim se aferama radi.

cepanica

pre 13 godina

Nisam sigurna da li sam ikada do sada čula ovako inteligentnu izjavu. Moram da Vas podsetim da je Nikolić prekjuče započeo štrajk i istovremeno upitam šta ili ko je do sada terao strane investitore.

AL

pre 13 godina

Nikako mi se ne dopada perspektiva sa SNS-om, ali ljudi zemlja je danas u tri puta gorem stanju nego pre tri godine kada je DS-SPS preuzeo kormilo. Ako je poenta ovoga sto radi Nikolic da se ne proda Telekom, onda ga PODRZAVAM. Samo se plasim da Nikolic ne cuva Telekom za sebe, odnosno da ga proda onda kad dodje na vlast.

Buna protiv dahija

pre 13 godina

Opet udar na našu inteligenciju. Ovo je u stvari udar i na maloumne.
Kakvi investitori, kakva ulaganja, kakav Tomislav?
Sve ste VI rasterali odavno!!!

lane

pre 13 godina

Koje investitore? Njih je sve vec odavno oterala korumpirana vlada koja samo tajkunima puni dzepove. Da malo cita vesti B92 znao bi i tacno o kojim se aferama radi.

cepanica

pre 13 godina

Nisam sigurna da li sam ikada do sada čula ovako inteligentnu izjavu. Moram da Vas podsetim da je Nikolić prekjuče započeo štrajk i istovremeno upitam šta ili ko je do sada terao strane investitore.

shumadinac

pre 13 godina

Nisam SNS-ovac, ali gospodine Kovacevicu 11 ( J E D A N A E S T ) godina su imali za investitore.. Nemoj sad da ovaj ludi potez Nikolica bude "glavni krivac" za neinvestiranje u 2011-oj...

Boze pomozi nam.

Duško

pre 13 godina

Bilo bi jako dobro da je samo Nikolić uzrok za strana ulaganja. Ovaj štrajk Nikolića može doprineti maximalno 1% kao uzrok. Uzroci su na drugoj strani, vlast je odgovorna za haos u ekonomiji, a doprinose značajno i takvi "eksperti" kao Kovačević. Sam Kovačević sa svojim ekonomskim (ne) znanjem doprinosi problemu sa stranim ulaganjem bar 10 puta više nego Nikolićev štrajk. Dosta je više takvih navikanih pseudostručnjaka !!!

Miloš

pre 13 godina

Ma da baš ih posebno on sad tera. Daj bre kako vas nije sramota više da ******. Sad će on da bude kriv za lošu ekonomiju zadnjih 10 godina. Jao kako će Grčka da bude smešna u odnosu na Srbiju, pa to je strašno.

Lik

pre 13 godina

"Ipak, generalno sve ovo ide ka odbijanju stranih ulagača jer oni rade na duge staze, što znači da očekuju stabilnost zemlje i normalno odvijanje političkih procesa..."

Ovo jeste tačno, ali zapitajmo se da li jedan cirkuzantski potez političara osrednjeg formata ima baš takvu težinu?

Pre će biti su glavni faktori nestabilnosti:

Užasan standard većine stanovništa
Rastuće siromaštvo
Ogromna stopa nezaposlenosti
Pljačka naroda u vidu kojekavih poreza, taksi i davanja
Korupcija astronomskih razmera u svim oblastima
Stranačko ustrojstvo po mafijaskim pravilima
Otvorena otimačina preko javnih nabavki
Pravosudni sistem skoro pa u haosu
Glomazna javna administracija
Nepravedan poreski sistem
Iseljavanje školovanih stručnjaka iz zemlje
Raspad seoskih zajednica i uništavanje seljaštva

...sigurno sam nešto zaboravio pa pridodajte.

Beogradjanin

pre 13 godina

Daleko od toga da podrzavam Grobara i njegovu cirkusku tacku sa strajkom, ali ovakve izjave su SMESNE!

Za dolazak investitora je odgovoran DS.

Ja sam glasao za DS, DS je dosao na vlast, i za mene DS je jedini odgovoran. Molim lepo. Kad im se zavrsi mandat, svodim racune pa cu da vidimo da li cu glasati opet za njih!

I da, skinite Grobara sa naslovnih strana!

nusic

pre 13 godina

Ajde bre Kovacevicu nemo da lazes, gde su ti strani investitori, nema ih nigde ko ce ti doci da ulaze u zemlju kakva je Srbija kad nije uradjena restitucija kada svojinski odnosi nisu rascisceni. Dobro mi je poznato kako si falsifikovao i dao podatke vladi da za restituciju treba dvesta milijardi evra, pa zato moras krivicno da odgovaras.Povuci se covece i nemoj vise da sejes lazi.

Mozzart

pre 13 godina

Vidim. Do sad nam je zemlja bila preplavljena investitorima, sad ih Toma oterao... Da li ti verujes onome sto pricas? I, ko ti je pisao to saopstenje? Trivanova?

Milan

pre 13 godina

Gde nađoste ovog kralja samo da mi je znati?!? Jel to onaj isti što je tvrdio da trista evra u Srbiji ima jednaku vrednost ko 1400 evra u EU?!?
Pametnica naša :)

Darko

pre 13 godina

Kojih investitora ??? A inace da me neko pita ja bi pustio Nikolica da radi sta god hoce ovo je slobodna zemlja... Na kraju krajeva kad bi citava politicka elita Srbije nestala niko to ne bi primetio ,niti bi bilo neke stete realno...dojadili su i bogu i narodu.

Sinisa

pre 13 godina

kako te bre nije sramota to da kazes, od tvog obraza da naprave patike trajale bi vecno. Investitore tera to sto se mora podmititi i DS i SPS-a (Dinkic je van konkurancije, njemu ide standardna tarifa).

DEkonomija

pre 13 godina

Strajk gladju i zedju bilo koje osobe u Srbiji da nekoga otera je smesno:)...
Cista politicka demagogija od ekonomiste...
Neko bi rekao tako je govorio Broz...

Vidim i do sada se ubise strani investitori investirajuci pa sada su odjednom oterani, nego povisite im po radnom mestu na 50.000 eura pa cete imati bolji:) priliv stranih investitora...
Domace male firme i inace ko sisa, njima uvedite samo sto vise nameta i inspekcija.....Trba nabrati para koje cete dati stranim investitorima,...a usput pojacate naplatu kroz specijalno odeljenje mup-a za punjenje budzeta zvano saobracajna policija....
I da nezaboravimo porez na imovinu nemojte ga odlagati u maksimalnom iznosu do 2012 jer kada cika Misko i slicni preko svoje firme u Holandiji bude poceo da investira u Srbiji i otvara 10.000 radnih mesta treba ce vam puno para u budzetu da mu nadnoknadite otvaranje radnih mesta...

I na sve to potrudite se da korupcija ostane na istom nivou, da pravosudje ostane isto i da pravda bude dostizna kao sto je sada...

I naravno ostavite ministre i savetnike i ostale parazite koji kroz strane investicije najvise zaradjuju na teret naroda...o strankama da nepricam...

Sve vam je to sigurno privlacenje stranih investicija....

Mozda ce i drugi veliki investitori sa firmama sa Kipra, Malte i Bugarske da se pojave i zaposle pred vase izbore 500.000 gradjana....

Puna su vam usta stranih investitora...umesto da stvarate ambijent da svi mogu normalno da rade....za sve zainteresovane o stranim investicijama u Srbiji i kako se kod nas to odvija pogledajte linkove ispod...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=04&dd=18&nav_id=506815
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=12&nav_id=485155
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=26&nav_category=11&nav_id=488566
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=13&nav_id=485416
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=27&nav_id=488523
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=13&nav_id=478847
http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=905&nav_id=491492
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=13&nav_id=485484
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=02&dd=23&nav_id=494776
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=06&nav_id=497193
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2009&mm=12&dd=21&nav_id=399691
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=12&nav_id=485248
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=07&nav_id=497304
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=4&dd=6&nav_id=504337&start=-40
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=06&dd=24&nav_id=441009
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=09&nav_id=478144

Mr Milan Jugovic

pre 13 godina

Krenuli sateliti "zuto-crvene" koalicije da se oglasavaju...

Pa, dobro bre Kovacevicu, koliko ti je to evra uslo u Srbiju u ovoj godini? Odgovor - nula!
Da i za to nije kriva SNS i Toma Nikolic? Srbija je jedina zemlja na svetu gde je opozicija kriva za stanje u drzavi, a vlast nije ni za sta kriva!

Ako cemo tako, investitori zaobilaze Srbiju zbog kriminalaca koji placaju "ovakve nezavisne samoproglasene eksperte"! Investitori zaobilaze Srbiju zbog komplikovanih administrativnih procedura i drugih stvari koje tvoji sponzori nemaju nameru da menjaju, jer im je stalo iskljucivo do licnih interesa, a ne do naroda Srbije!

Vlast nema legitimitet da upravlja Srbijom! Boris Tadic nema podrsku naroda Srbije! To je problem! Nije problem u Tomi Nikolicu niti u SNS-u! Vlada treba da da ostavku jer:

- imamo preko milion gladnih;
- imamo stopu nezaposlenosti preko 30%;
- imamo najvisu inflaciju u Evropi;
- .....

Investitori nas zaobilaze zbog lose vlasti, a ne zbog Tomislava Nikolica ili nekog iz SNS!!!!

marko

pre 13 godina

Koji investitori? Gde ti vidis investitore? Ove sto im dajete 10 000e po zaposlenom da bi dosli? Ako on tera te investitore onda ja njemu skidam kapu. Nesposobni ste da dovedete iole ozbiljnog investitora 3 godine, a sad poturate ovog lika da nam soli pamet!

valjevac

pre 13 godina

Odmah da razjasnim da nîsam Nikolijcev simpatizer.Smatram je dosta vise zezanja i pricanja gluposti o Evkopskoj uni,lîderstva u regionu i dolasku invenstitora ! Imam 29god i pored zavrsene medicinske skole radim na farmi ali i to zbog Evropskih zakona moram da prekinem! 10gôd nije malo,sidjite mi sa ....

kole

pre 13 godina

Investitori očekuju stabilnost zemlje i normalno odvijanje političkih procesa.
Njima onajviše odgovara stabilna siromašna država sa poslušnim građanima koji pristaju da rade za 200EUR mesečno po mogućstvu bez sindikalnog organizovanja.
U vremenu kada je zemlja skoro potpuno dezindustrijalizovana, gde su fabrike pretvorene u nekretnine, država vapi za kakvim takvim investitorima.
Interes građana Srbije je pre svegada žive bolje i zato s pravom žele promene. Da nije ovog štrajka, sve jedno ne bi još dugo bilo mirno.
Namnožilo se sirotinje.

Realista_NL

pre 13 godina

Koja propaganda. u Srbiji ljudi nece da investiraju zbog korupcije, jer gde se okrenu moraju da pune dzepove nekih politicara. A znamo svi da nikolic nije na vlast.

borislav

pre 13 godina

ajde ne preterujte.sada strajk nikolica remeti dolazak stranih investicija.preko glave mi je da citam analize podanih tkz ekonomskih strucnjaka

AL

pre 13 godina

Nikako mi se ne dopada perspektiva sa SNS-om, ali ljudi zemlja je danas u tri puta gorem stanju nego pre tri godine kada je DS-SPS preuzeo kormilo. Ako je poenta ovoga sto radi Nikolic da se ne proda Telekom, onda ga PODRZAVAM. Samo se plasim da Nikolic ne cuva Telekom za sebe, odnosno da ga proda onda kad dodje na vlast.

boki NS

pre 13 godina

Nisam pristalica Nikolićeve stranke kao ni jedne druge /više/,ali koje to investitore tera.Pa gde su do sad bili ?Zasmejavate do plakanja ovaj narod

Дејан

pre 13 godina

Каква ноторна глупост. Како је то Николић отерао за овај један дан инвеститоре од Србије?

Ово исто као оно саопштење од пре по којем је Србија изгубила трилионе милионе због Младића, или због Косова.

Мислим, нисам симпатизер СНС-а, али зашто уопште објављујете оваква саопштења? Мада колико видим по осталим коментарима, јасно је свима о чему се ради.

Dalmos

pre 13 godina

Gospodine savetniče, potpuno ste u pravu! Ali isto tako trebalo bi da kažete i da svaki javni istup bilo kog političara u Srbiji (bio on u vlasti ili opoziciji) takođe dramatično umanjuje tu percepciju. Da Srpska KLEPTOKRATIJA nikome ne može da uliva poverenje, sem onima koji dobro znaju da plivaju u takvim vodama, čime u startu imamo negativnu selekciju, i možemo samo da očekujemo još veće pljačke državnih resursa, bez obzira ko bio na vlasti!

mica

pre 13 godina

Odmah poništite svim studentima ekonomije koji su kod ovog eksperta položili ispit. LJudi moji studarao sam ekonomiju pre trideset godina pa se pitam šta sam učio i od koga sam učio. Nije ničudo kad nam ovakvi stručnjaci uče decu što sve propade .

ORTODOKS

pre 13 godina

Инвеститоре терају тајкуни и профитери који плаћају овакве тзв аналитичаре.
До 19. априла ће Србија знати да ли међу лидерима владајућих странака има Срба-православаца. Ако има бар један, он ће изаћи из владе и ИЗБОРИ ће се расписати ОДМАХ или за 24 децембар (да гласају и наши који раде у иностранству)..
Ако ни један лидер не подржи ИЗБОРЕ У ОВОЈ години, то значи да Србијом владају антихристи и комунисти, и да сви слушају тренутне тајкуне и стране амбасадоре, што ће после (не дај Боже) смрти Николића, довести до њихове ХИТНЕ СМЕНЕ, а вечно проклетство за њихове налогодавце и финансијере….

Običan građanin

pre 13 godina

Najljubaznije molim, objavite ovaj komentar...Hitno, hitno, hitno !!!

Zadnja vest, "Nikolić prebačen u KBC Novi Beograd"... Izvor: Tanjug, 18.04.2011. u 09:05 h; zadnja izmena 18.04.2011. u 11:032 H ...

Nisam znao ja Toma toliko bolestan čovek... Jadnom i napaćenom narodu u Srbiji nije potreban ni bolestan političar... O Predsedniku države, Vlade, ili ministru da ne govorimo...

Pod hitno u Ustav Srbije ubaciti jedan član po kome, svako ko želi na državnu funkciju, mora da dostavi istoriju bolesti... I, imovinsku kartu pre ulaska u politiku i posle prestanka bavljenja istom...

Sramota... Na vašaru ne mogu da prodaju ni najlošiji bofluk dok ne plate mesto, u cirkus ne možeš da uđeš dok ne kupiš kartu, a "bolesnici" u Srbiji hoće na državne funkcije...

Danko

pre 13 godina

O moj Boze! Ajde ovako da pogledamo iz ovog ugla. Da sam ja na primer neki investor ili imam neko preduzece i hocu da investiram u neku zemlju! Koja ce biti moja najveca briga i dilema koju cu imati? Odgovor glasi: da li cu ja moci da izvucen profit ( dobitak itd. ) ako ulozim u neku zemlju, a ne da li clan opozicione stranke strajkuje gladjom ili tako nesto...
Profit, profit, i samo profil za strane investitore znaci!

ex-expert

pre 13 godina

Ma dajte ljudi, opet niste razumeli. Pa gospodin Kovacevic je hteo da kaze kako je Tomin jedan dan strajka ekvivalentan periodu od 11 godina u Sloveniji. Onda postaje savrseno jasno da je Toma kriv za sve. Eto, kad mora covek da vam sve nacrta ...

dragiša

pre 13 godina

Nikolić je kriv i za najveću inflaciju Srbije u Evropi, za najmanje plate u Evropi,čak i ispod Albanije i BiH,za 1.200.000 nezaposlenih, za milion siromašnih i gladnih, za predaduženost držabe ,za investiotore koji sde mogu izbrojati na prste jene ruke koji su dopšli poslednih godina. Hajte, Kovačeviću, ne pričajte gluposti i ne uprežite se u jaram Demokratske stranke, LDP-a i onih koji ovih dana vode takvu kampanju protiv Nikolčića da se čoveku običnom, koji KAO JA,nije politički ni angaŽovan niti pripada ni jednoj stranci - SMUČILO. Ov o što činite je kontraproduktivno. U običnom čoveku koji nije bio naklonjen SNS sada se javlja zbog ovako tendecionoznog pristupa "analitičara", "savetnika za ekonomska ulaganja","ekonomista" ,a da ne govorim o političarima , želja da glasa za njih. Pa , sada je moja logika: OD OVOGA GORE NE MOŽE BITI.PROBAJMO NEŠTO DA PROMENIMO,PA POSLE OPET MENJAJMO...U Italiji je vlada do nedevno padala dva puta godišnje,pa NIŠTA.

Aleksandar

pre 13 godina

Gospodine Kovacevicu ako vi stvarno verujete da Nikolic tera investitore svojim vidom borbe za prevremene izbore kao najveci opozicioni lider a neuvidjate problem DS i satelitski koaliconih stranaka koji su na vlasti vec odavno i koji drze sve poluge u vlasti onda stvarno mi i nije krivo da Srbija propadne kao drzava kad je politicari ekonomisti i analiticari poput vas vode u ambis.

Po vasoj pameti investitori cekaju na granici samo sto nisu usli ali cim su videli Tomu kako strajkuje odmah su se predomislili , pa tu pamet i onaj sa 8 razreda osnovne ne moze da nasedne i molim vas nemojte davati glupe izjave jer ovde dolaze ljudi sa malo vise od 8 razreda osnovne skole .

pozdrav iz Kanade

borislav

pre 13 godina

ajde ne preterujte.sada strajk nikolica remeti dolazak stranih investicija.preko glave mi je da citam analize podanih tkz ekonomskih strucnjaka

Mario Bros

pre 13 godina

Primetio sam da ko god ima neku akciju, izjavu, građani dočekaju sve na nož. Verovatno zato što su uzjave i akcije veoma maloumne.

Rejting opada što se više osoba pojavljuje u javnosti i iznosi ideje i stavove. To je jasan pokazatelj da svi oni lažu i foliraju, inače ne bi dobijali tolike minuse.

Dexterijus

pre 13 godina

Ja da sam na Tadicevom mestu,ja bih raspisao josh ranije izbore. Da znam na cemu sam. Ili jesam,ili nisam vishe najpopularniji politicar Srbije. A ne ovako. Npr. mene ovo stanje tera da apstiniram i neizadjem na izbore.
Kome to smeta da se izbori odrze pred Novu godinu, i da vec posle praznika u 2012 imamo novu i stabilnu vlast, i da bar jednom zapocnemo godinu kako treba.

Realista_NL

pre 13 godina

Koja propaganda. u Srbiji ljudi nece da investiraju zbog korupcije, jer gde se okrenu moraju da pune dzepove nekih politicara. A znamo svi da nikolic nije na vlast.

Шумадинац

pre 13 godina

Не могу да верујем да није крив Слободан Милошевић, нема смисла,.... толике године је Слоба био крив, што му узесте славну титулу, бре.

Miroslav

pre 13 godina

Ja kao strani investitor (otvorio sam preduzece u Srbiji nakon 20 godina zivota u inostranstvu) mogu odgovorno da kazem da je problem strajka gladju g-dina Nikolica negde 267. na listi problema zbog kojih razmisljam da zatvorim, inace uspesno, preduzece.

Prvih 266 na listi su:
1. Drzavna administracija
2. Drzavna administracija
3. Drzavna administracija
...
266. Drzavna administracija

Takodje, kao vlasnik preduzeca u tom istom inostranstvu, i koji ima iskustva sa drzavnom administracijom u nekoj drugoj zemlji, mogu odgovorno da kazem da svaki stranac koji ima firmu u Srbiji pre ili kasnije dodje do zakljucka da drzava namerno otezava stvari, posto ne postoji drugo objasnjenje za niz potpuno nelogicnih i besmislenih procedura i propisa. Osim mozda da oni koji donose propise blage veze nemaju, a nemaju ni malo interesovanja da pogledaju kako se to negde drugde radi.

Vladimir M

pre 13 godina

Milan Kovačević.... "I ONAKO LOS REJTING"
Ko je odgovoran?
Ja?
Moje komsije?
Brankica Stankovi?
Verica Barac?
KO?
Politicke partije i politicari i zbog tebe u tom lancu jeste losa slika.
Tajkuna, Cecilije, Jecilije i Gagilije i slicnima.
Zbog sudova i policije koji se dogovaraju i na zapoved politicara reketiraju?
Toma Nikolic je vas veliki prijatelj u parlamentu, kafenisite, druzite se,saradjujete iz ociju javnosti.Nista on manje ne cini zlo od vas iz ds-a, g17,sps,jul,liberali, hriscani i demohriscani.
Svi ste isiti, korupcija, lopovi i ucene.
Zato i jeste los rejting.

bivsi DOSOVAC

pre 13 godina

Zadnjih par godina glasao sam za DS jer sam mislio da ce se nesto promeniti ali ...! Ne mogu da verujem kakve izjave daju u novine samo da bi ponizili neprijatelja iako izjava nema veze sa mozgom... o Boze

vokica

pre 13 godina

Strani investitori ,ako ih uopste ima hoce jeftinu radnu snagu.Tako da Toma Nikolic moze i da se pruzi koliko je dug.Nista ne menja stvari.

zoki

pre 13 godina

prvo mi je strajk bio smesan a sada mi postaje jako smislen!!! pa jos ako rasteruje investitore, zasto ds ne raspise izbore, neka i oni budu malo odgovorni!!!

privrednik iz inostranstva.

pre 13 godina

Ne da ih tera nego pravi prostor za preuzimanje kako Telekoma isto tako i celog energetskog sektora,železnica,srbijvoda,poštanskeštedionice,aerodroma i ostalog od strane Rusa i to bez para.Šta mislite da Milanka karić sedi džabe kod Nikolića,a Cecin kum Pelević obigrava oko kreveta jel zna da će ova biti oslobodjena plaćanja kazne.Ne dolazi džaba Lavrov sutra u Beograd,pa će onda zajedno sa patrijarhom da posete velikomučenika Nikolića da ga nagovore na oporavak u Moskvi i stvar je rešena u korist Rusa i Ruskog preuzimanja Srbije u kompletu.Rusi vam vršljju i prave haos još od 8 sednice i memoranduma SANU, samo to niko ne sme da kaže javno.

Jovana

pre 13 godina

Demoktratska stranka je svojom vlašću doprinela tome da rastera i ono malo zainteresovanih. Koliko njih neće da ulaže jer zna kako smo kao zemlja ocrnjeni kod medjunarodnih finansijskih institucija.

vuke

pre 13 godina

Investitori noge polomiše da dođu u Srbiju, a ovaj neodgovorni Nikolić ne da, sve rasterao.
Molim urednika rubrike vesti, al mnogo ga molim, da ne objavljuje više mišljenje ovog "stručnjaka". Da li ste svesni koliko dotični iritira narod?

anita

pre 13 godina

Nikolilić veze nema sa tim. Odakle vam uopšte da to može da bude tako. Po vama onda ni izbore ne treba organizovati jer je i to na neki način destabilizacija.

MIrko Novoselac

pre 13 godina

deset godina pljacki na javnim nabavkama, po skoro milijardu evra godisnje, korupcija, nesposobnost, nijedan cestiti put nije izgradjen 10 godina, vozim se na posao svakog dana po 1-1,5 sat zato sto ne mogu da srede Gazelu dve godine, Beograd nikada, cak ni u vreme rata nije bio u vecem kolapsu, a ovi nazovi analiticari pricaju da sve to nece oterati investitore nego to sto Nikolic dva dana strajkuje gladju... Lako je ovde vajnim strucnjacima koji primaju po 100 000 ili 200 000 mesecno da pricaju bajke dok vecina raje nema posao ili radi za 20 ili 30 000... E, ljudi moji, osvestiti se, raja se digla... I bice cirkusa... Ja ne spadam u tu raju i nikad posle 2000 nisam glasao ni za Tomu i ove njegove, ali toliko su mi mrski ovi na vlasti da jedva cekam da ih neko motkom otera. Posle svega samo su to zasluzili.

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

Milan

pre 13 godina

Čovek je u pravu svidelo se to nekome ili ne. Probajte da se stavite u ulogu nekog stranca koji hoće da uloži nekoliko miliona evra,pa posle gleda ovakve scene. Naravno i bez ovog Tominog akta mi smo banana država,al ovim potezom on samo pravi od nas još veću banana državu u očima drugih. Ista vam je to situacija kao kad bi svako od negativnih komentatora,kad bi imao,uložio velike pare u recimo Džibuti,al sasvim je normalno da bi vam i građanin Džibutija rekao da eto nije baš sve tako crno kod nas,al to ne menja činjenicu da bi se te pare izgubile.

DS i priželjkuje ovakvu,kako je Todorić dobro rekao ,,stiropor opoziciju" kojoj je jedini argument da su Nikolić i Vučić bolji ljudi od Tadića und co. E sad ko veruje da su svi ljudi anđeli,pa i političari,neka glasa za SNS,oni koji su malo bolje u životu naučili shvatiće da svako krade kad mu sistem omogući,isto bi bilo i sa SNS-om. Na to misle oni koji pitaju SNS a šta je to suštinski suprotno što nudite građanima Srbije od DS,na šta im ovi odgovaraju ,,mi nismo lopovi",pa nije ni Tadić bio lopov u opoziciji već kad je došao u poziciju.

,,Oni koji se ne sećaju prošlosti,osuđeni su da je ponove"

Jancha

pre 13 godina

Koji crni investitori kada je sve pokradeno i upropasceno.Milosevic je kraduckao...ali "gospodo na vlasti" mnogo bre kradete! P.S NISAM STRANACKI OPREDELJEN

momabrazil

pre 13 godina

evo bas sam se spremao da u zemlji srece i prosperoteta ulozim koje milionche al sta ces ovaj Toma uprska sve! kako vas nije sramota, Srbija je sa najmanjim platama u Evropi bez resenja restitucije i sa ogromnom korupcijom gde politicari misle da su Bogom dani. Raspisati izbore a onda ih bojkotovati i ako treba poceti sve ispocetka , a videcemo da se nista gore nece desiti nego sto je sa ovima, zivi bili pa videli, politicari su ipak pioni u rukama Deltinih i slicnih (kao i skoro svuda u svetu) i kad im gazde vide da nesto mora de se menja , menjace se ! tajna je u opstem moralu i evoluciji svesti naroda

Ana

pre 13 godina

Savetniče za strana ulaganja, do sada su Vam saveti bili odlični. Svi strani investitori koje ste doveli su nam upropastili ekonomiju, uzeli pare, otpustili radnike, onima koje su zadržali dali bedne plate, ucenjivali nas, unazadili Srbiju dva veka i umesto da pošteno priznate da nemate pojma šta radite, okrivljujete Tomu Nikolića.

Gradjanin

pre 13 godina

Za 10. godina niste uspeli da dovedete u red drzavu i investitore, a kriv Vam je neko ko je u opoziciji?!?! Ljudi nesposobni ste, odlazite sa vlasti!!!

IZBORI HITNO!!!

Dzoni

pre 13 godina

A ja naivan mislio nevidjena korupcija gde ljudi iz vlasti svi od reda postase bogatasi.Verovatno je ovaj strajk kriv npr i sto smo po brzini izdavanja gradjevinskih dozvola na 176 mestu od 178 zemalja.

vokica

pre 13 godina

Strani investitori ,ako ih uopste ima hoce jeftinu radnu snagu.Tako da Toma Nikolic moze i da se pruzi koliko je dug.Nista ne menja stvari.

sl7

pre 13 godina

Bože, samo glupost na glupost! Koje to investitore oteruje ovaj šizofreni i autistični radikalsko-naprednjački, divljački primitivni i ko zna koji po redu, a uvek sve odvratniji, manipulativni nasrtaj na u velikoj meri gladan i u ne mnogo manjoj meri zatucan narod? Jesu li ti strani investitori do prekjuče u redu čekali na granici sa Srbijom? Jel' neko normalan stvarno misli da ti stranci ne znaju ko smo, šta smo i kakvi smo? Koiko nam to pameti treba da shvatimo da je jučerašnja izjava iz Brisela o "zabrinutosti EU zbog stanja u Srbiji" samo fini, diplomatski jezik za nešto što se lako prevodi: smeju nam se, čude, krste i pitaju - zar je moguće da je jedan narod, toliko dugo, toliko šašav?!

dragan

pre 13 godina

Koje investitore, pa glavni investitor u privatizacije pod kontrolom DS-a, gospodin Šarić je poodavno oteran, na koga to misli gospodin Kovačević?

Milan

pre 13 godina

Ne slazem se sa gospodinom Kovacevicem, koga inace cenim. Investitori sami izjavljuju (svuda osim u nasim vestima) da ih odbija postojeca situacija u Srbiji, a ne "Tomina zedj". Uostalom, ne razumem kako iko moze da ugrozi strana ulaganja koja su vec na nuli. Strani ulagac ne zeli da ulaze u zemlju gde poslove vode politicari, gde se svi ugovori sklapaju sa politicarima, gde bez politicke podrske nema posla, a opet, cak i da strani ulagac resi da prekrsi zakon i korumpira, opet nije siguran ko je sa kime u igri i do kada na lokalnoj, pa regionalnoj, pa republickoj vlasti. I, dakle, investitor bezi glavom bez obzira, pa sve i da mu nudimo meda i mleka. Ali, svi mi ovo sve vec znamo. Jedino se cudim da gospodin Kovacevic, koga znam kao gospodina i intelektualca, moze da kaze "eto, bas bi bilo investicija, samo da Toma popije malo vode..."

Aleksandar Besni

pre 13 godina

pun mi je ovih 100-godisnjih

Savetnika za strana ulaganja Milan Kovačević

Idi Care cuvajunuke, pecaj, setaj po planini,
pusti nas da zivimooo

Analiticar

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da ovde nema ni jednog komentara!Trebalo bi neko da posalje NIkolicu poruku da sa tim politickim programom strajkovanja ne radi dobro Srbiji, nego joj steti vise nego sto to on i moze zamisliti!

ciroza

pre 13 godina

Dragi Bože oprosti nama grešnima i molim te da otvoriš oči ovim stručnjacima što iz ko zna kojih su rupa izmileli pa sole pamet po Srbiji. I pomozi im da se otrgnu iz kandži zla i da konačno progledaju pa će možda i videti kakva beda vlada ovom našom Srbijom..........

stručnjak ispred politike

pre 13 godina

Pa bre prijatelju što barem ne ćutiš kad si već plaćen da ne pričaš istinu? Lepo reče prof. Srbijanka sinoć, ovo je postalo takmičenje u davajnu autogolova-strelac kvaziekspert za virtuelnu ekonomiju. Oni se takmiče ko će više da uvredi inteligenciju poštenog i pravednog čoveka. Protiv sam Tome bio i ostao ali ovo je dno dna. Nadam se da ćemo uspeti da se dozovemo pameti i da ih sve proteramo iz Srbije a imovinu koju su pokrali (na primer Tomina kuća 600,000 evra, stan u Bg 400,000 evra) da im oduzmemo kao komunisti (protiv kojih sam isto oduvek bio) 1945. Nema druge, za ove leka nema.

grobar_CAN

pre 13 godina

Kada covek pomisli da je procitao najvecu glupost,obavezno se nadje neko iz "plitickih krugova" da ga potpuno razuveri.Gotovo svake nedelje po jedan.Bar nas nasmejete:)

komsija

pre 13 godina

Veoma teska ekonomska situacija i besperspektivna pesrpektiva su evidentni, sa Nikolicem ili bez njega. Mislim da investitora nema, sa Nikolicem ili bez ih opet nece biti, vec ukoliko postoje olasice i administracija koja im rentabilne uslove omogucava. MIslim da su promene izvesne kao i izbori.

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

buki

pre 13 godina

jel to onaj isti strucnjak od ranije sa svojim divnim izjavama?
ako jeste,onda je taj coovek ozbiljno prehladjen,pa nije vredno dalje price,ali je ozbiljno po ove sto ih shatro nesto savetuje.
ovi ko da su iz zone sumraka boze me prosti.

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

Nikola

pre 13 godina

Takvi strani investitori koji potplacuju domace politicare (citaj Dinkic i ekipca) ili podmecu svoje placene igrace (citaj Beko) i kupuju sve po drzavi za male pare nam ni ne trebaju.

I ovo sto su do sada pokupovali (citaj ukrali) treba da se nacionalizuje i vrati narodu zbog mutnih i nelegalnih prodaja i transakcija pa cemo opet biti bogata drzava a narod bi nam bolje ziveo i standard bi odmah skocio.

sasa jokic

pre 13 godina

Pa gospodine Kovacevicu, to je jedan od ciljeva snaga iz devedesetih. Evo Velja priziva anarhiju, verujuci da ce tako izbeci ono sto mu se neminovno sprema, a to je zatvor. Za sada Sarancic i Jocic cute, i cekaju rasplet, ukoliko DS pobedi na izborima, ima da pevaju protiv Velje kao slavuji!

alex perry

pre 13 godina

za nedolazak investitora smo krivi sami,sto biramo nesposobne,jos nespisobnije nazivamo opozicijom, a sposobne teramo da napuste zemlju.Srbiju treba preorati izabrati mlade politicke snage, postaviti drzavu u pravne okvire,sprovoditi zakone i reagovati odgovorno i odlucno e to ce dovesti investitore.Srbijo skini povez sa ociju i izadji iz tamnice tajkuna.

Običan građanin

pre 13 godina

Najljubaznije molim, objavite ovaj komentar...Hitno, hitno, hitno !!!

Zadnja vest, "Nikolić prebačen u KBC Novi Beograd"... Izvor: Tanjug, 18.04.2011. u 09:05 h; zadnja izmena 18.04.2011. u 11:032 H ...

Nisam znao ja Toma toliko bolestan čovek... Jadnom i napaćenom narodu u Srbiji nije potreban ni bolestan političar... O Predsedniku države, Vlade, ili ministru da ne govorimo...

Pod hitno u Ustav Srbije ubaciti jedan član po kome, svako ko želi na državnu funkciju, mora da dostavi istoriju bolesti... I, imovinsku kartu pre ulaska u politiku i posle prestanka bavljenja istom...

Sramota... Na vašaru ne mogu da prodaju ni najlošiji bofluk dok ne plate mesto, u cirkus ne možeš da uđeš dok ne kupiš kartu, a "bolesnici" u Srbiji hoće na državne funkcije...

Analiticar

pre 13 godina

Ne mogu da verujem da ovde nema ni jednog komentara!Trebalo bi neko da posalje NIkolicu poruku da sa tim politickim programom strajkovanja ne radi dobro Srbiji, nego joj steti vise nego sto to on i moze zamisliti!

Milan

pre 13 godina

Čovek je u pravu svidelo se to nekome ili ne. Probajte da se stavite u ulogu nekog stranca koji hoće da uloži nekoliko miliona evra,pa posle gleda ovakve scene. Naravno i bez ovog Tominog akta mi smo banana država,al ovim potezom on samo pravi od nas još veću banana državu u očima drugih. Ista vam je to situacija kao kad bi svako od negativnih komentatora,kad bi imao,uložio velike pare u recimo Džibuti,al sasvim je normalno da bi vam i građanin Džibutija rekao da eto nije baš sve tako crno kod nas,al to ne menja činjenicu da bi se te pare izgubile.

DS i priželjkuje ovakvu,kako je Todorić dobro rekao ,,stiropor opoziciju" kojoj je jedini argument da su Nikolić i Vučić bolji ljudi od Tadića und co. E sad ko veruje da su svi ljudi anđeli,pa i političari,neka glasa za SNS,oni koji su malo bolje u životu naučili shvatiće da svako krade kad mu sistem omogući,isto bi bilo i sa SNS-om. Na to misle oni koji pitaju SNS a šta je to suštinski suprotno što nudite građanima Srbije od DS,na šta im ovi odgovaraju ,,mi nismo lopovi",pa nije ni Tadić bio lopov u opoziciji već kad je došao u poziciju.

,,Oni koji se ne sećaju prošlosti,osuđeni su da je ponove"

privrednik iz inostranstva.

pre 13 godina

Ne da ih tera nego pravi prostor za preuzimanje kako Telekoma isto tako i celog energetskog sektora,železnica,srbijvoda,poštanskeštedionice,aerodroma i ostalog od strane Rusa i to bez para.Šta mislite da Milanka karić sedi džabe kod Nikolića,a Cecin kum Pelević obigrava oko kreveta jel zna da će ova biti oslobodjena plaćanja kazne.Ne dolazi džaba Lavrov sutra u Beograd,pa će onda zajedno sa patrijarhom da posete velikomučenika Nikolića da ga nagovore na oporavak u Moskvi i stvar je rešena u korist Rusa i Ruskog preuzimanja Srbije u kompletu.Rusi vam vršljju i prave haos još od 8 sednice i memoranduma SANU, samo to niko ne sme da kaže javno.

Beogradjanin

pre 13 godina

Daleko od toga da podrzavam Grobara i njegovu cirkusku tacku sa strajkom, ali ovakve izjave su SMESNE!

Za dolazak investitora je odgovoran DS.

Ja sam glasao za DS, DS je dosao na vlast, i za mene DS je jedini odgovoran. Molim lepo. Kad im se zavrsi mandat, svodim racune pa cu da vidimo da li cu glasati opet za njih!

I da, skinite Grobara sa naslovnih strana!

sasa jokic

pre 13 godina

Pa gospodine Kovacevicu, to je jedan od ciljeva snaga iz devedesetih. Evo Velja priziva anarhiju, verujuci da ce tako izbeci ono sto mu se neminovno sprema, a to je zatvor. Za sada Sarancic i Jocic cute, i cekaju rasplet, ukoliko DS pobedi na izborima, ima da pevaju protiv Velje kao slavuji!

Buna protiv dahija

pre 13 godina

Opet udar na našu inteligenciju. Ovo je u stvari udar i na maloumne.
Kakvi investitori, kakva ulaganja, kakav Tomislav?
Sve ste VI rasterali odavno!!!

ORTODOKS

pre 13 godina

Инвеститоре терају тајкуни и профитери који плаћају овакве тзв аналитичаре.
До 19. априла ће Србија знати да ли међу лидерима владајућих странака има Срба-православаца. Ако има бар један, он ће изаћи из владе и ИЗБОРИ ће се расписати ОДМАХ или за 24 децембар (да гласају и наши који раде у иностранству)..
Ако ни један лидер не подржи ИЗБОРЕ У ОВОЈ години, то значи да Србијом владају антихристи и комунисти, и да сви слушају тренутне тајкуне и стране амбасадоре, што ће после (не дај Боже) смрти Николића, довести до њихове ХИТНЕ СМЕНЕ, а вечно проклетство за њихове налогодавце и финансијере….

nusic

pre 13 godina

Ajde bre Kovacevicu nemo da lazes, gde su ti strani investitori, nema ih nigde ko ce ti doci da ulaze u zemlju kakva je Srbija kad nije uradjena restitucija kada svojinski odnosi nisu rascisceni. Dobro mi je poznato kako si falsifikovao i dao podatke vladi da za restituciju treba dvesta milijardi evra, pa zato moras krivicno da odgovaras.Povuci se covece i nemoj vise da sejes lazi.

Mr Milan Jugovic

pre 13 godina

Krenuli sateliti "zuto-crvene" koalicije da se oglasavaju...

Pa, dobro bre Kovacevicu, koliko ti je to evra uslo u Srbiju u ovoj godini? Odgovor - nula!
Da i za to nije kriva SNS i Toma Nikolic? Srbija je jedina zemlja na svetu gde je opozicija kriva za stanje u drzavi, a vlast nije ni za sta kriva!

Ako cemo tako, investitori zaobilaze Srbiju zbog kriminalaca koji placaju "ovakve nezavisne samoproglasene eksperte"! Investitori zaobilaze Srbiju zbog komplikovanih administrativnih procedura i drugih stvari koje tvoji sponzori nemaju nameru da menjaju, jer im je stalo iskljucivo do licnih interesa, a ne do naroda Srbije!

Vlast nema legitimitet da upravlja Srbijom! Boris Tadic nema podrsku naroda Srbije! To je problem! Nije problem u Tomi Nikolicu niti u SNS-u! Vlada treba da da ostavku jer:

- imamo preko milion gladnih;
- imamo stopu nezaposlenosti preko 30%;
- imamo najvisu inflaciju u Evropi;
- .....

Investitori nas zaobilaze zbog lose vlasti, a ne zbog Tomislava Nikolica ili nekog iz SNS!!!!

Sinisa

pre 13 godina

kako te bre nije sramota to da kazes, od tvog obraza da naprave patike trajale bi vecno. Investitore tera to sto se mora podmititi i DS i SPS-a (Dinkic je van konkurancije, njemu ide standardna tarifa).

DEkonomija

pre 13 godina

Strajk gladju i zedju bilo koje osobe u Srbiji da nekoga otera je smesno:)...
Cista politicka demagogija od ekonomiste...
Neko bi rekao tako je govorio Broz...

Vidim i do sada se ubise strani investitori investirajuci pa sada su odjednom oterani, nego povisite im po radnom mestu na 50.000 eura pa cete imati bolji:) priliv stranih investitora...
Domace male firme i inace ko sisa, njima uvedite samo sto vise nameta i inspekcija.....Trba nabrati para koje cete dati stranim investitorima,...a usput pojacate naplatu kroz specijalno odeljenje mup-a za punjenje budzeta zvano saobracajna policija....
I da nezaboravimo porez na imovinu nemojte ga odlagati u maksimalnom iznosu do 2012 jer kada cika Misko i slicni preko svoje firme u Holandiji bude poceo da investira u Srbiji i otvara 10.000 radnih mesta treba ce vam puno para u budzetu da mu nadnoknadite otvaranje radnih mesta...

I na sve to potrudite se da korupcija ostane na istom nivou, da pravosudje ostane isto i da pravda bude dostizna kao sto je sada...

I naravno ostavite ministre i savetnike i ostale parazite koji kroz strane investicije najvise zaradjuju na teret naroda...o strankama da nepricam...

Sve vam je to sigurno privlacenje stranih investicija....

Mozda ce i drugi veliki investitori sa firmama sa Kipra, Malte i Bugarske da se pojave i zaposle pred vase izbore 500.000 gradjana....

Puna su vam usta stranih investitora...umesto da stvarate ambijent da svi mogu normalno da rade....za sve zainteresovane o stranim investicijama u Srbiji i kako se kod nas to odvija pogledajte linkove ispod...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=04&dd=18&nav_id=506815
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=12&nav_id=485155
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=26&nav_category=11&nav_id=488566
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=13&nav_id=485416
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=27&nav_id=488523
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=13&nav_id=478847
http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=905&nav_id=491492
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=01&dd=13&nav_id=485484
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=02&dd=23&nav_id=494776
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=06&nav_id=497193
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2009&mm=12&dd=21&nav_id=399691
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=12&nav_id=485248
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=03&dd=07&nav_id=497304
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=4&dd=6&nav_id=504337&start=-40
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=06&dd=24&nav_id=441009
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=09&nav_id=478144

lane

pre 13 godina

Koje investitore? Njih je sve vec odavno oterala korumpirana vlada koja samo tajkunima puni dzepove. Da malo cita vesti B92 znao bi i tacno o kojim se aferama radi.

Дејан

pre 13 godina

Каква ноторна глупост. Како је то Николић отерао за овај један дан инвеститоре од Србије?

Ово исто као оно саопштење од пре по којем је Србија изгубила трилионе милионе због Младића, или због Косова.

Мислим, нисам симпатизер СНС-а, али зашто уопште објављујете оваква саопштења? Мада колико видим по осталим коментарима, јасно је свима о чему се ради.

Lik

pre 13 godina

"Ipak, generalno sve ovo ide ka odbijanju stranih ulagača jer oni rade na duge staze, što znači da očekuju stabilnost zemlje i normalno odvijanje političkih procesa..."

Ovo jeste tačno, ali zapitajmo se da li jedan cirkuzantski potez političara osrednjeg formata ima baš takvu težinu?

Pre će biti su glavni faktori nestabilnosti:

Užasan standard većine stanovništa
Rastuće siromaštvo
Ogromna stopa nezaposlenosti
Pljačka naroda u vidu kojekavih poreza, taksi i davanja
Korupcija astronomskih razmera u svim oblastima
Stranačko ustrojstvo po mafijaskim pravilima
Otvorena otimačina preko javnih nabavki
Pravosudni sistem skoro pa u haosu
Glomazna javna administracija
Nepravedan poreski sistem
Iseljavanje školovanih stručnjaka iz zemlje
Raspad seoskih zajednica i uništavanje seljaštva

...sigurno sam nešto zaboravio pa pridodajte.

Duško

pre 13 godina

Bilo bi jako dobro da je samo Nikolić uzrok za strana ulaganja. Ovaj štrajk Nikolića može doprineti maximalno 1% kao uzrok. Uzroci su na drugoj strani, vlast je odgovorna za haos u ekonomiji, a doprinose značajno i takvi "eksperti" kao Kovačević. Sam Kovačević sa svojim ekonomskim (ne) znanjem doprinosi problemu sa stranim ulaganjem bar 10 puta više nego Nikolićev štrajk. Dosta je više takvih navikanih pseudostručnjaka !!!

Darko

pre 13 godina

Kojih investitora ??? A inace da me neko pita ja bi pustio Nikolica da radi sta god hoce ovo je slobodna zemlja... Na kraju krajeva kad bi citava politicka elita Srbije nestala niko to ne bi primetio ,niti bi bilo neke stete realno...dojadili su i bogu i narodu.

dragiša

pre 13 godina

Nikolić je kriv i za najveću inflaciju Srbije u Evropi, za najmanje plate u Evropi,čak i ispod Albanije i BiH,za 1.200.000 nezaposlenih, za milion siromašnih i gladnih, za predaduženost držabe ,za investiotore koji sde mogu izbrojati na prste jene ruke koji su dopšli poslednih godina. Hajte, Kovačeviću, ne pričajte gluposti i ne uprežite se u jaram Demokratske stranke, LDP-a i onih koji ovih dana vode takvu kampanju protiv Nikolčića da se čoveku običnom, koji KAO JA,nije politički ni angaŽovan niti pripada ni jednoj stranci - SMUČILO. Ov o što činite je kontraproduktivno. U običnom čoveku koji nije bio naklonjen SNS sada se javlja zbog ovako tendecionoznog pristupa "analitičara", "savetnika za ekonomska ulaganja","ekonomista" ,a da ne govorim o političarima , želja da glasa za njih. Pa , sada je moja logika: OD OVOGA GORE NE MOŽE BITI.PROBAJMO NEŠTO DA PROMENIMO,PA POSLE OPET MENJAJMO...U Italiji je vlada do nedevno padala dva puta godišnje,pa NIŠTA.

borislav

pre 13 godina

ajde ne preterujte.sada strajk nikolica remeti dolazak stranih investicija.preko glave mi je da citam analize podanih tkz ekonomskih strucnjaka

Mozzart

pre 13 godina

Vidim. Do sad nam je zemlja bila preplavljena investitorima, sad ih Toma oterao... Da li ti verujes onome sto pricas? I, ko ti je pisao to saopstenje? Trivanova?

shumadinac

pre 13 godina

Nisam SNS-ovac, ali gospodine Kovacevicu 11 ( J E D A N A E S T ) godina su imali za investitore.. Nemoj sad da ovaj ludi potez Nikolica bude "glavni krivac" za neinvestiranje u 2011-oj...

Boze pomozi nam.

boki NS

pre 13 godina

Nisam pristalica Nikolićeve stranke kao ni jedne druge /više/,ali koje to investitore tera.Pa gde su do sad bili ?Zasmejavate do plakanja ovaj narod

Realista_NL

pre 13 godina

Koja propaganda. u Srbiji ljudi nece da investiraju zbog korupcije, jer gde se okrenu moraju da pune dzepove nekih politicara. A znamo svi da nikolic nije na vlast.

Realista_NL

pre 13 godina

Koja propaganda. u Srbiji ljudi nece da investiraju zbog korupcije, jer gde se okrenu moraju da pune dzepove nekih politicara. A znamo svi da nikolic nije na vlast.

Mario Bros

pre 13 godina

Primetio sam da ko god ima neku akciju, izjavu, građani dočekaju sve na nož. Verovatno zato što su uzjave i akcije veoma maloumne.

Rejting opada što se više osoba pojavljuje u javnosti i iznosi ideje i stavove. To je jasan pokazatelj da svi oni lažu i foliraju, inače ne bi dobijali tolike minuse.

vokica

pre 13 godina

Strani investitori ,ako ih uopste ima hoce jeftinu radnu snagu.Tako da Toma Nikolic moze i da se pruzi koliko je dug.Nista ne menja stvari.

mica

pre 13 godina

Odmah poništite svim studentima ekonomije koji su kod ovog eksperta položili ispit. LJudi moji studarao sam ekonomiju pre trideset godina pa se pitam šta sam učio i od koga sam učio. Nije ničudo kad nam ovakvi stručnjaci uče decu što sve propade .

Miloš

pre 13 godina

Ma da baš ih posebno on sad tera. Daj bre kako vas nije sramota više da ******. Sad će on da bude kriv za lošu ekonomiju zadnjih 10 godina. Jao kako će Grčka da bude smešna u odnosu na Srbiju, pa to je strašno.

Milan

pre 13 godina

Gde nađoste ovog kralja samo da mi je znati?!? Jel to onaj isti što je tvrdio da trista evra u Srbiji ima jednaku vrednost ko 1400 evra u EU?!?
Pametnica naša :)

cepanica

pre 13 godina

Nisam sigurna da li sam ikada do sada čula ovako inteligentnu izjavu. Moram da Vas podsetim da je Nikolić prekjuče započeo štrajk i istovremeno upitam šta ili ko je do sada terao strane investitore.

valjevac

pre 13 godina

Odmah da razjasnim da nîsam Nikolijcev simpatizer.Smatram je dosta vise zezanja i pricanja gluposti o Evkopskoj uni,lîderstva u regionu i dolasku invenstitora ! Imam 29god i pored zavrsene medicinske skole radim na farmi ali i to zbog Evropskih zakona moram da prekinem! 10gôd nije malo,sidjite mi sa ....

bivsi DOSOVAC

pre 13 godina

Zadnjih par godina glasao sam za DS jer sam mislio da ce se nesto promeniti ali ...! Ne mogu da verujem kakve izjave daju u novine samo da bi ponizili neprijatelja iako izjava nema veze sa mozgom... o Boze

Aleksandar

pre 13 godina

Gospodine Kovacevicu ako vi stvarno verujete da Nikolic tera investitore svojim vidom borbe za prevremene izbore kao najveci opozicioni lider a neuvidjate problem DS i satelitski koaliconih stranaka koji su na vlasti vec odavno i koji drze sve poluge u vlasti onda stvarno mi i nije krivo da Srbija propadne kao drzava kad je politicari ekonomisti i analiticari poput vas vode u ambis.

Po vasoj pameti investitori cekaju na granici samo sto nisu usli ali cim su videli Tomu kako strajkuje odmah su se predomislili , pa tu pamet i onaj sa 8 razreda osnovne ne moze da nasedne i molim vas nemojte davati glupe izjave jer ovde dolaze ljudi sa malo vise od 8 razreda osnovne skole .

pozdrav iz Kanade

Danko

pre 13 godina

O moj Boze! Ajde ovako da pogledamo iz ovog ugla. Da sam ja na primer neki investor ili imam neko preduzece i hocu da investiram u neku zemlju! Koja ce biti moja najveca briga i dilema koju cu imati? Odgovor glasi: da li cu ja moci da izvucen profit ( dobitak itd. ) ako ulozim u neku zemlju, a ne da li clan opozicione stranke strajkuje gladjom ili tako nesto...
Profit, profit, i samo profil za strane investitore znaci!

Jancha

pre 13 godina

Koji crni investitori kada je sve pokradeno i upropasceno.Milosevic je kraduckao...ali "gospodo na vlasti" mnogo bre kradete! P.S NISAM STRANACKI OPREDELJEN

marko

pre 13 godina

Koji investitori? Gde ti vidis investitore? Ove sto im dajete 10 000e po zaposlenom da bi dosli? Ako on tera te investitore onda ja njemu skidam kapu. Nesposobni ste da dovedete iole ozbiljnog investitora 3 godine, a sad poturate ovog lika da nam soli pamet!

kole

pre 13 godina

Investitori očekuju stabilnost zemlje i normalno odvijanje političkih procesa.
Njima onajviše odgovara stabilna siromašna država sa poslušnim građanima koji pristaju da rade za 200EUR mesečno po mogućstvu bez sindikalnog organizovanja.
U vremenu kada je zemlja skoro potpuno dezindustrijalizovana, gde su fabrike pretvorene u nekretnine, država vapi za kakvim takvim investitorima.
Interes građana Srbije je pre svegada žive bolje i zato s pravom žele promene. Da nije ovog štrajka, sve jedno ne bi još dugo bilo mirno.
Namnožilo se sirotinje.

Vladimir M

pre 13 godina

Milan Kovačević.... "I ONAKO LOS REJTING"
Ko je odgovoran?
Ja?
Moje komsije?
Brankica Stankovi?
Verica Barac?
KO?
Politicke partije i politicari i zbog tebe u tom lancu jeste losa slika.
Tajkuna, Cecilije, Jecilije i Gagilije i slicnima.
Zbog sudova i policije koji se dogovaraju i na zapoved politicara reketiraju?
Toma Nikolic je vas veliki prijatelj u parlamentu, kafenisite, druzite se,saradjujete iz ociju javnosti.Nista on manje ne cini zlo od vas iz ds-a, g17,sps,jul,liberali, hriscani i demohriscani.
Svi ste isiti, korupcija, lopovi i ucene.
Zato i jeste los rejting.

anita

pre 13 godina

Nikolilić veze nema sa tim. Odakle vam uopšte da to može da bude tako. Po vama onda ni izbore ne treba organizovati jer je i to na neki način destabilizacija.

vokica

pre 13 godina

Strani investitori ,ako ih uopste ima hoce jeftinu radnu snagu.Tako da Toma Nikolic moze i da se pruzi koliko je dug.Nista ne menja stvari.

ex-expert

pre 13 godina

Ma dajte ljudi, opet niste razumeli. Pa gospodin Kovacevic je hteo da kaze kako je Tomin jedan dan strajka ekvivalentan periodu od 11 godina u Sloveniji. Onda postaje savrseno jasno da je Toma kriv za sve. Eto, kad mora covek da vam sve nacrta ...

borislav

pre 13 godina

ajde ne preterujte.sada strajk nikolica remeti dolazak stranih investicija.preko glave mi je da citam analize podanih tkz ekonomskih strucnjaka

AL

pre 13 godina

Nikako mi se ne dopada perspektiva sa SNS-om, ali ljudi zemlja je danas u tri puta gorem stanju nego pre tri godine kada je DS-SPS preuzeo kormilo. Ako je poenta ovoga sto radi Nikolic da se ne proda Telekom, onda ga PODRZAVAM. Samo se plasim da Nikolic ne cuva Telekom za sebe, odnosno da ga proda onda kad dodje na vlast.

Dalmos

pre 13 godina

Gospodine savetniče, potpuno ste u pravu! Ali isto tako trebalo bi da kažete i da svaki javni istup bilo kog političara u Srbiji (bio on u vlasti ili opoziciji) takođe dramatično umanjuje tu percepciju. Da Srpska KLEPTOKRATIJA nikome ne može da uliva poverenje, sem onima koji dobro znaju da plivaju u takvim vodama, čime u startu imamo negativnu selekciju, i možemo samo da očekujemo još veće pljačke državnih resursa, bez obzira ko bio na vlasti!

vuke

pre 13 godina

Investitori noge polomiše da dođu u Srbiju, a ovaj neodgovorni Nikolić ne da, sve rasterao.
Molim urednika rubrike vesti, al mnogo ga molim, da ne objavljuje više mišljenje ovog "stručnjaka". Da li ste svesni koliko dotični iritira narod?

sl7

pre 13 godina

Bože, samo glupost na glupost! Koje to investitore oteruje ovaj šizofreni i autistični radikalsko-naprednjački, divljački primitivni i ko zna koji po redu, a uvek sve odvratniji, manipulativni nasrtaj na u velikoj meri gladan i u ne mnogo manjoj meri zatucan narod? Jesu li ti strani investitori do prekjuče u redu čekali na granici sa Srbijom? Jel' neko normalan stvarno misli da ti stranci ne znaju ko smo, šta smo i kakvi smo? Koiko nam to pameti treba da shvatimo da je jučerašnja izjava iz Brisela o "zabrinutosti EU zbog stanja u Srbiji" samo fini, diplomatski jezik za nešto što se lako prevodi: smeju nam se, čude, krste i pitaju - zar je moguće da je jedan narod, toliko dugo, toliko šašav?!

buki

pre 13 godina

jel to onaj isti strucnjak od ranije sa svojim divnim izjavama?
ako jeste,onda je taj coovek ozbiljno prehladjen,pa nije vredno dalje price,ali je ozbiljno po ove sto ih shatro nesto savetuje.
ovi ko da su iz zone sumraka boze me prosti.

Miroslav

pre 13 godina

Ja kao strani investitor (otvorio sam preduzece u Srbiji nakon 20 godina zivota u inostranstvu) mogu odgovorno da kazem da je problem strajka gladju g-dina Nikolica negde 267. na listi problema zbog kojih razmisljam da zatvorim, inace uspesno, preduzece.

Prvih 266 na listi su:
1. Drzavna administracija
2. Drzavna administracija
3. Drzavna administracija
...
266. Drzavna administracija

Takodje, kao vlasnik preduzeca u tom istom inostranstvu, i koji ima iskustva sa drzavnom administracijom u nekoj drugoj zemlji, mogu odgovorno da kazem da svaki stranac koji ima firmu u Srbiji pre ili kasnije dodje do zakljucka da drzava namerno otezava stvari, posto ne postoji drugo objasnjenje za niz potpuno nelogicnih i besmislenih procedura i propisa. Osim mozda da oni koji donose propise blage veze nemaju, a nemaju ni malo interesovanja da pogledaju kako se to negde drugde radi.

dragan

pre 13 godina

Koje investitore, pa glavni investitor u privatizacije pod kontrolom DS-a, gospodin Šarić je poodavno oteran, na koga to misli gospodin Kovačević?

momabrazil

pre 13 godina

evo bas sam se spremao da u zemlji srece i prosperoteta ulozim koje milionche al sta ces ovaj Toma uprska sve! kako vas nije sramota, Srbija je sa najmanjim platama u Evropi bez resenja restitucije i sa ogromnom korupcijom gde politicari misle da su Bogom dani. Raspisati izbore a onda ih bojkotovati i ako treba poceti sve ispocetka , a videcemo da se nista gore nece desiti nego sto je sa ovima, zivi bili pa videli, politicari su ipak pioni u rukama Deltinih i slicnih (kao i skoro svuda u svetu) i kad im gazde vide da nesto mora de se menja , menjace se ! tajna je u opstem moralu i evoluciji svesti naroda

Aleksandar Besni

pre 13 godina

pun mi je ovih 100-godisnjih

Savetnika za strana ulaganja Milan Kovačević

Idi Care cuvajunuke, pecaj, setaj po planini,
pusti nas da zivimooo

Gradjanin

pre 13 godina

Za 10. godina niste uspeli da dovedete u red drzavu i investitore, a kriv Vam je neko ko je u opoziciji?!?! Ljudi nesposobni ste, odlazite sa vlasti!!!

IZBORI HITNO!!!

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

ciroza

pre 13 godina

Dragi Bože oprosti nama grešnima i molim te da otvoriš oči ovim stručnjacima što iz ko zna kojih su rupa izmileli pa sole pamet po Srbiji. I pomozi im da se otrgnu iz kandži zla i da konačno progledaju pa će možda i videti kakva beda vlada ovom našom Srbijom..........

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

Ana

pre 13 godina

Savetniče za strana ulaganja, do sada su Vam saveti bili odlični. Svi strani investitori koje ste doveli su nam upropastili ekonomiju, uzeli pare, otpustili radnike, onima koje su zadržali dali bedne plate, ucenjivali nas, unazadili Srbiju dva veka i umesto da pošteno priznate da nemate pojma šta radite, okrivljujete Tomu Nikolića.

BANOZIO

pre 13 godina

G-dine Kovačeviću ja Vaše mišljenje jako poštujem,ali bojim se da se ovoga puta ne mogu složiti sa Vama.Niš je grad u kome sam rođen i znam prilike u njemu,od 2000-te je stopa nezaposlenosti utrostručena, primera radi interesuje me koliko je sledstveno tome stopa nezadovoljstva.Toliki broj nezaposlenih govori samo o tome da 10 godina nije bilo nikakvih stranih investicija koje bi poboljšale situaciju,jer da ih je bilo situacija bi bila dijametralno suprotna.Investicije znače nova radna mesta, bolji standard i linearnije punjenje budžeta kako lokalnog tako i republičkog.Tako da nije Toma kriv, nešto drugo je u pitanju.

Dzoni

pre 13 godina

A ja naivan mislio nevidjena korupcija gde ljudi iz vlasti svi od reda postase bogatasi.Verovatno je ovaj strajk kriv npr i sto smo po brzini izdavanja gradjevinskih dozvola na 176 mestu od 178 zemalja.

MIrko Novoselac

pre 13 godina

deset godina pljacki na javnim nabavkama, po skoro milijardu evra godisnje, korupcija, nesposobnost, nijedan cestiti put nije izgradjen 10 godina, vozim se na posao svakog dana po 1-1,5 sat zato sto ne mogu da srede Gazelu dve godine, Beograd nikada, cak ni u vreme rata nije bio u vecem kolapsu, a ovi nazovi analiticari pricaju da sve to nece oterati investitore nego to sto Nikolic dva dana strajkuje gladju... Lako je ovde vajnim strucnjacima koji primaju po 100 000 ili 200 000 mesecno da pricaju bajke dok vecina raje nema posao ili radi za 20 ili 30 000... E, ljudi moji, osvestiti se, raja se digla... I bice cirkusa... Ja ne spadam u tu raju i nikad posle 2000 nisam glasao ni za Tomu i ove njegove, ali toliko su mi mrski ovi na vlasti da jedva cekam da ih neko motkom otera. Posle svega samo su to zasluzili.

Шумадинац

pre 13 godina

Не могу да верујем да није крив Слободан Милошевић, нема смисла,.... толике године је Слоба био крив, што му узесте славну титулу, бре.

zoki

pre 13 godina

prvo mi je strajk bio smesan a sada mi postaje jako smislen!!! pa jos ako rasteruje investitore, zasto ds ne raspise izbore, neka i oni budu malo odgovorni!!!

Dexterijus

pre 13 godina

Ja da sam na Tadicevom mestu,ja bih raspisao josh ranije izbore. Da znam na cemu sam. Ili jesam,ili nisam vishe najpopularniji politicar Srbije. A ne ovako. Npr. mene ovo stanje tera da apstiniram i neizadjem na izbore.
Kome to smeta da se izbori odrze pred Novu godinu, i da vec posle praznika u 2012 imamo novu i stabilnu vlast, i da bar jednom zapocnemo godinu kako treba.

Jovana

pre 13 godina

Demoktratska stranka je svojom vlašću doprinela tome da rastera i ono malo zainteresovanih. Koliko njih neće da ulaže jer zna kako smo kao zemlja ocrnjeni kod medjunarodnih finansijskih institucija.

komsija

pre 13 godina

Veoma teska ekonomska situacija i besperspektivna pesrpektiva su evidentni, sa Nikolicem ili bez njega. Mislim da investitora nema, sa Nikolicem ili bez ih opet nece biti, vec ukoliko postoje olasice i administracija koja im rentabilne uslove omogucava. MIslim da su promene izvesne kao i izbori.

stručnjak ispred politike

pre 13 godina

Pa bre prijatelju što barem ne ćutiš kad si već plaćen da ne pričaš istinu? Lepo reče prof. Srbijanka sinoć, ovo je postalo takmičenje u davajnu autogolova-strelac kvaziekspert za virtuelnu ekonomiju. Oni se takmiče ko će više da uvredi inteligenciju poštenog i pravednog čoveka. Protiv sam Tome bio i ostao ali ovo je dno dna. Nadam se da ćemo uspeti da se dozovemo pameti i da ih sve proteramo iz Srbije a imovinu koju su pokrali (na primer Tomina kuća 600,000 evra, stan u Bg 400,000 evra) da im oduzmemo kao komunisti (protiv kojih sam isto oduvek bio) 1945. Nema druge, za ove leka nema.

Milan

pre 13 godina

Ne slazem se sa gospodinom Kovacevicem, koga inace cenim. Investitori sami izjavljuju (svuda osim u nasim vestima) da ih odbija postojeca situacija u Srbiji, a ne "Tomina zedj". Uostalom, ne razumem kako iko moze da ugrozi strana ulaganja koja su vec na nuli. Strani ulagac ne zeli da ulaze u zemlju gde poslove vode politicari, gde se svi ugovori sklapaju sa politicarima, gde bez politicke podrske nema posla, a opet, cak i da strani ulagac resi da prekrsi zakon i korumpira, opet nije siguran ko je sa kime u igri i do kada na lokalnoj, pa regionalnoj, pa republickoj vlasti. I, dakle, investitor bezi glavom bez obzira, pa sve i da mu nudimo meda i mleka. Ali, svi mi ovo sve vec znamo. Jedino se cudim da gospodin Kovacevic, koga znam kao gospodina i intelektualca, moze da kaze "eto, bas bi bilo investicija, samo da Toma popije malo vode..."

grobar_CAN

pre 13 godina

Kada covek pomisli da je procitao najvecu glupost,obavezno se nadje neko iz "plitickih krugova" da ga potpuno razuveri.Gotovo svake nedelje po jedan.Bar nas nasmejete:)

alex perry

pre 13 godina

za nedolazak investitora smo krivi sami,sto biramo nesposobne,jos nespisobnije nazivamo opozicijom, a sposobne teramo da napuste zemlju.Srbiju treba preorati izabrati mlade politicke snage, postaviti drzavu u pravne okvire,sprovoditi zakone i reagovati odgovorno i odlucno e to ce dovesti investitore.Srbijo skini povez sa ociju i izadji iz tamnice tajkuna.

Nikola

pre 13 godina

Takvi strani investitori koji potplacuju domace politicare (citaj Dinkic i ekipca) ili podmecu svoje placene igrace (citaj Beko) i kupuju sve po drzavi za male pare nam ni ne trebaju.

I ovo sto su do sada pokupovali (citaj ukrali) treba da se nacionalizuje i vrati narodu zbog mutnih i nelegalnih prodaja i transakcija pa cemo opet biti bogata drzava a narod bi nam bolje ziveo i standard bi odmah skocio.