Subota, 09.04.2011.

00:02

Bajatović: Skuplji gas ili nikakav

Direktor Srbijagasa Dušan Bajatović tvrdi da bez poskupljenja, gasa neće biti jer njegovu nabavku nećemo imati čime da platimo.

Izvor: Blic

Bajatoviæ: Skuplji gas ili nikakav IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Trifun

pre 13 godina

Bajatovic je od svojih prijatelja rusa USPEO da smanji cenu gasa za 10%.
U SVOJOJ FIRMI JE DOVEO DO USTEDA I EFIKASNOSTI ZA 15%. Covek se ne hvali ali je tako. Tu su i oni 10 milijardi.
Red je da se i potrosaci optrete za svoj deo od 15 % poskupljenja.
Svi podjednako treba da nosimo teret prijateljstva, rada i stednje. POzdrav

ozi

pre 13 godina

Kroz dugovanja za gas i konverziju istog tog duga u akcije preduzeća, Rusi će preuzeti sve za male pare. A mi marva ćemo biti kmetovi na njihovom posedu. Bajatović će naravno biti brigadir sa bičem. Mi srbi ni ne zaslužujemo ništa bolje. Prodali bi i dušu đavolu (zapadnom ili istočnom sve jedno).

klokan

pre 13 godina

Ja jos kao deonicar nisam dobio izvestaj poslovanja NIS-a
Koliko znam to jos nije niko.
Bajatovicu porucujem da objavi sve ugovore i da on-line bude na internetu da kao vlasnici imamo pravo na uvid.
Prihodi, rashodi kao i novi ugovori o uvozu,onda cu verovati bajatovicu da nelaze,ovako moze i bez gasa, ali proci ces kroz vojvodjanska sela,a tamo nece biti sps odbor za doceg.

Milan

pre 13 godina

Ne znam ni sta ce nam ova zdruzena bratija da dam ionako preskupu struju i energente prodaje za cifre mozgu bolne,ako imamo na umu racio cene i prosecnog primanja.Iz Kolubare pokradu 130 mil. eura koja bi bila ulozena u proizvodnju el.energije pa shodno tome da je rupa toliko to mora da se nadomesti-kako-pa na nasa pleca.Dosta nam je bagre i Ruskog nebekog naroda koji pokusava da od nas stvori bazu,prvu u nizu u svetu rekao bih,za razliku od Amerike koja je u svakoj zemlji.Samo to dodate na nas ionako mentalno retardirane i inhibirane dobijete savrseno plodno tle za borbu tudjih interesa.A oni nemaju sta da nam uvale kao dodvoravanje nego pravoslavlje! Hvala lepo,i ovo nase slobodno uzmite i nosite kuci jer je legalizovana mafija koja se pre zalaze za smrt i nasilje nego za zivot i prosperitet.Obnovljivi izvori energije su buducnost sveta a nas narocito jer nismo finansijski u mogucnosti da podnesemo cenovne sokove koji se prelamaju i na nas.A svaki problem ce vec biti resen kroz 3 meseca ako se sutra obavi lustracija,restitucija,decentralizacija & referendum da se konacno prizna to glupo Kosovo koje nam ionako nicemu nije sluzilo jer da jeste,jos 80ih se stvarala atmosfera koja je dovela do ovoga danas a 'politicka elita' da je nesto htela uradila bi umesto da se konstantno 30 godina bavi politickim revanshizmom!

JJ

pre 13 godina

Ovaj navalio da poskupi gas i ko o čemu, on samo o tome. Plaši se da mu inflacija ne pojede primanja od 10M dinara mesečno po raznim osnovama i funkcijama koje ima.
Kao što neko reče:"Dobar ovaj rat", Bajatović stalno ponavlja:"Dobar ovaj koalicioni sporazum, samo neka potraje."

deda mraz ne postoji

pre 13 godina

dajte bre, ljudi
bajat se bavio humanitarnim radom i poklanjao crkvi da bi okajao grehe onoga svoga zamenika koji je ubio dete vracajuci se kuci ozderan iz kafane

Alex

pre 13 godina

Za Insajder - ispitajte poslovanje YugoRosGaz-a, koji je posrednik za Srbiju i u kojem Gazprom ima 50%, Srbijagas 25%, a Bajatović je zamenik predsednika UO!

klik klak

pre 13 godina

Sta ste se uvatili tih ludih rusa?
Moja baba je lepo rekla:"dobro je da su rusi dosli i prosli, da su ostali mi bi danas bili beda i to naj gora, kao i za vreme kralja."
Baba a kavi su rusi borci?
"dobri sine, napili se kod skole tamo i ni jedan se nije probudio.Posle finih svaba koji su bili u fazonu razmene, ovi su otimali.
Komsija"navela ime" bio glavni za spiritus u selu, oni upali mislili alkohol i pomrlo ih je preko 140.dosli komunisti pokupili tela i niko nije smeo da pita gde su pokopani.Za suvisna pitanja i kod kralja i kod tita je letela glava,uz malo srece dobijes trajnu iseljenicku za kraljevinu rusiju, a kod ovih kasnije na privremen goli otok ili preko bare(amerika)
Medjutim ako moju babu izuzmem razmisljam da su i braca po veri Rumuni dobri sa izvoristima, pa ih vredi pitati.Tu bi mogao i irinej da se malo ukljuci,da se bavi malo zastitom naroda i aktivnostima, posto je i sam poceo da se bavi referendumima i popisima stanovnistva.
A oni bi dali i to ispod cene,zbog crkve, cincara,vlaha.Ipak ih ima dosta,a to su njihovi.Malo je zeznut transport, ali od temisvara do srbije i nema puno.
Netreba ti neki velik fi cevi,mali cisto da moze da pokrije osnovne potrebe i iskljucivo za domacinstva.Fabrike neka same sklapaju ugovore i cenu za gas ili ovaj striptiz majstor sa m tv-a umesto njih.
Taj ko bude isao na pregovore sa rumunima treba da kaze
lea lea lea, sekritatea i znace da je u pitanju vapaj.
A drzava ce morati da se odrekne 40-60% poreza i njega naplati od uspesnih privrednika milana beka,peconija,miskovica,kostica.....

bandere cekaju

pre 13 godina

Ljudi, samo jedan je spomenuo staklo. Nije valjda da ne znate. Srbijagas uvozi staklo od hrvata a posredovali su u prodaji Paracinske staklare bugarima.

kasuko

pre 13 godina

hahhaaha,-D to bajatovicu, care.Ti slobodno povecaj gas, pa ti tek onda niko nece placati.Ni ovu cenu ljudi nemogu da podnesu.
Umesto sto busite specijlnu rupu dodiku,po specijalnim vezama, bolje pronadjite sa tim parama jos 10 izvorista iskljucivo gas,nafte i nemora da bude i nece biti problema.
A pilicaru nemoj da kupujes jer su njene dividende od 2003...2008 bile pristojme i pozitivno su poslovali,vec pozovi javnog tuzioca i kazi mu da je firma kretenskim poslovanjem dovedena u stecaj.
Privedes direktore, menadzere,a bankama se izvinis jer nisu smeli da im odobravaju hipotekarne kredite.

Milinko

pre 13 godina

@Milan
Ne znam da li su i koliko ovi podaci tacni, ali pretpostavimo da jesu.
Velika Britanija placa 190 dolara ruskog gasa? A ne recimo iz Severnog mora od Finaca i Norvezana koji su im geografski blizi?
Nemacka 220 dolara. Nemacka ima 80 miliona stanovnika, dakle laganih osam puta vise nego Srbija pa je vece trziste. O jednostavnijem dovodu gas preko Baltickog mora da i ne pricamo.
Ako cemo se vec upustati u poredjenja red je da ih izvedemo do kraja. Mi sa nasih desetak miliona stanovnika jednostavno nemamo takav trzisni potencijal, ne kupujemo toliku kolicinu gasa da bi trazili cene koje imaju veci potrosaci.

Deki

pre 13 godina

Nezahvalna je to situacija. Duznike ne mozes poterati jer su to firme koje zaposljavaju ljude, mi imamo previse nezaposlenih, a oni prete da ce zatvoriti radnju i sta onda? Potom, domacinstvima ne mozes da obustavis isporuku gasa jer to stvara socijalne nemire. Gas placas sada po sadasnjim uslovima, a naplata dospeva tek za godinu dana u najboljem slucaju, neretko i za dve godine kako citamo. Za to vreme kursevi osciliraju, situacija se menja, jedino dinar stabilno slabi, a ti u dinarima naplacujes. I kada posle mnogo muke oko odlaganja poskupljenja do kraja grejne sezone konacno resis da zastitis firmu za koju si zaduzen razapnu te isti oni ljudi koji bi te razapeli i da ne zatrazis poskupljenje pa Srbijagas propadne.

Janja

pre 13 godina

Podsecanja radi vest se tice duga i poskupljenja gasa ...(cemu pomen necije plate) . . .smatram nedopustivim ovakav inertan stav vlade,priznaje da problem postoji,problem koji direktno pogadja gradjane,a nece da pomogne . . .ne razumem ?!

WW

pre 13 godina

Ej bre Bajate! Ako ti dodjem u ono tvoje malo mesto kod Vrbasa,nećes ni ti na gas više da se greješ,a ni na drva i ugalj,jer ti više neće trebati!.

kud zbunjen

pre 13 godina

U normalnom svetu
cena nafte raste - cena gasa raste
cena nafte pada - cena gasa pada

U Srbistanu
cena nafte raste - cena gasa raste i sve ostale cene rastu zbog nafte
cena nafte pada - cena gasa raste i sve ostale cene rastu zbog nafte jer nije realno da cena nafte pada.

Caca

pre 13 godina

Ja sam za to da mi ostanemo bez gasa, sta ce nam gas kad imamo struju, ,,vrlo povoljno''. A sto se plate tice, tek kad vidim koliko se sustinski ne razume problem, da nije bitna necija plata nego cena gasa i naplata duga od onih koji se prave blesavi i ne placaju dodatno praveci problem, ja nikom zivom dinar ne bih dao, stekao bi pare, ziveo na Maldivima, i bas bi me bilo briga!

Grusjenka

pre 13 godina

E, znate u cemu bi bilo resenje- da svi pocnemo da trosimo samo struju, ona dodje malo jeftinija, da svi prestanemo da koristimo gas, pa cemo onda lepo da imamo restrikcije jer nece biti struje, a ja cu onda lepo da uzmem da zavrsavam fakultet pod svecom, da se grejem na dedinu petrolej lampu, a komentare cu da saljem dimnim signalima, milina Bozja, srednji vek je majka mudrosti.

Stoka Balkanska

pre 13 godina

Sine moj, daj ti ostavku, raspisi izbore sa svojim demokratama i bice jeftiniji gas, a i bice ga bez problema...

Boze, Boze, koji vode drzavu i javna preduzeca!

stex75

pre 13 godina

Iskreno da vam kazem,moj vencani kum radi u srbijagasu.Firma po Bajatovicu grca u dugovima,a on u skladistu gasa kao radnik ima 70.000 rsd!!!!!!!!E ljudi pa kako je to moguce?Nekazem da netreba on da ima toliku platu,ali nemogu da verujem da ovaj " covek " moze tako besomucno da L A Z E!!!!Kad neka firma ima tolike dugove odakle im onda toliko para,a da nepominjem nabavku onih silnih vozila pre neki mesec kada su isto kukali da siroti nemaju!

miki

pre 13 godina

"Bajatović upozorava da će gas do kraja godine biti skuplji za čak 40 odsto, ukoliko cena nafte nastavi da raste."
Ne secam se da je gas pojeftinio kada je cena nafte strmoglavo padala i bila na minimumu minimuma!!!

petar

pre 13 godina

Zasto poklonili NIS da rusi sami sebe najskuplji gas prodaju,a posle Srbiji za 420$za 1000m3.Odmax dizite cenu na 1000$,tada rusi Bajatovichu dache tebe platu 25000 Eura.Rusi ,,ne bratskim"drjavama prodaju mnogo jeftinije Nemachka kupuje za 270$,Sloveniji,Bugarskoj,Ruminiji od 290-320$,ovi drjavi chlanovi NATO i EU ipak imaju jeftinije i zato rusi ix postuji,i oni nisu prodali 51% akcijie,a 49$ i to za dobru cenu.A Srbiju rusi pocenjuju i ne postuju i diktiraju svoje naredbe.Ako Srbija bila u NATO i EU Rusi postovali bi,i ne bi tako ponasali prema Srbiji kao koloniji.

Patrik

pre 13 godina

Ne gajim nikakve simpatije prema pomenutom Bajatovicu,ali ne mogu da poreknem njegovo obrazovanje(dva fakulteta) i humanost(ceste donacije gradjanima i crkvi).Sto se tice poslovanja u Srbijagasu,sigurno nije bajno,ali kakvo ce da bude s obzirom na enormna potrazivanja i jadnu ekonomsku situaciju u nasoj drzavi ???!!!

Vitmen

pre 13 godina

Strasno je ovo sto se desava,jos jedno poskupljenje...Gnev naroda je opravdan,ali mislim da je pogresno usmeren.Koliko god da nesposoban( a mislim da Bajatovic to nije),jedan covek ne moze uticati na ovako vazne odluke.Razloge treba traziti u neodgovornosti i nesposobnosti drugih faktora.

Алекса

pre 13 godina

Ево овако. У мом стану постоји инсталирана мрежа радијатора. Пошто је новоградња у питању, још увек није доведено грејање до зграде, али ће се то десити врло ускоро. Ипак, обзиром на цену грејања која је сада око 70 динара по квадрату, ја сам се одлучио да свој стан грејем помоћу термо пећи, јер је чак и да струја поскупи за 50%, рачуница и даље исплативија на годишњем нивоу у односу на парно грејање. Па све и да уведем још једну термо пећ стан.

Дакле, само ви повећавајте цену тог грејања, оно што ја знам је да ће многи у мом насељу озбиљно размислити пре него што уђу у овај лудачки аранжман с парним грејањем.

gost

pre 13 godina

Direktore nemoj da se nerviraš, otpisaće nam to braća rusi. Pa braća smo nismo neprijatelji, valjda znaju rusi da vi morate puno da trošite, a da je narod sve gladniji. Ako neće da nam otpišu ucenite ih sa južnim tokom ne dajmo im prolaz kroz Srbiju. A uvek imamo njihov NIS u Srbiji, samo im pripretite da nemaju više monopola pa imamo gas sigurno još godinu dana gratis :)
Ala ste se vi upleli ko pilići u kučinu, a još gore je što mi narod trpimo najviše sve vaše nebulozne postupke.

Milan

pre 13 godina

Jos jednom cu ponoviti.
Velika Britanija hiljadu kubnih metara ruskog gasa placa 190 dolara.
Nemacka isto toliko placa 220 dolara.
Francuska i veliki deo zemalja clanica EU placa 306 dolara.
Srbija u ovom trenutku placa 390 dolara.

Trazi se poskupljenje od novih 15 posto. Ja mislim da pojedinci iz ove vlasti zasluzuju mnogo vise od Golog otoka. Objavite ovaj komentar, i svako na bilo kojoj stranici relevantnoj za evropsku energetiku moze naci ove cifre. Zasto to ne objavite na sajtu B92. ZASTO SVI CUTE.

Nikola

pre 13 godina

Vazno da je Bajatoviceva plata enormna i sramotno visoka, a sto se sistem politicki sistem uSrbiji truo, to sto birokratija ( nesposobna ) unistava zemlju, u osdnosu na tu cinjenicu se zmuri. Neefikasnoj drzavi kao sto je Srbija ni duplo veca cena gasa ence da pomogne. Kod socijalista se nista ne isplati sve cene moraju jednostavno da idu na gore .... Sram vas bilo !

gile

pre 13 godina

Bajati je u svom mandatu zaposlio preko 200 politicki podobnih neradnika u Srbijagasu, inace firmi koja je i pre toga imala 30% viska zaposlenih, kupuje gas preko Jugorosgasa koji dere potrosace u Srbiji skandaloznim provizijama a onda od tog istog Jugorosgaza prima 10.000 eurica mesecno -znaci bukvalno je strani placenik, pare od prodaje gasa trosi na spasavanje propalih firmi ili na kupovinu onih koji nemaju nikave veze sa gasom (pilici, osiguranje...), a sada je doslo vreme da se poloze racuni i on ladno trazi povecanje cene?! Skandal!

sumnja

pre 13 godina

odnos dolara koji je najnizi u poslednjih 18 meseci prema evru i neocekivani rast dinara demantuje njegovu izjavu od pre nekoliko meseci kad je objasnjavao da gas mora da poskupi jer je dinar oslabio a dolar ojacao prema evru.gas mozda i mora da poskupi zbog predizborne godine jer su tu zahvatanja najveca i svi se okace i pozicija i opozicija ali barem da nas neprave budalama jer kad se nepojavljuju u medijama i kad ih negledamo malo nam je lakse.

dzungla

pre 13 godina

"Bajatović: Skuplji gas ili nikakav."

Moze ovo i da se prevede:
"Vi sto placate, platicete i onaj deo, koji smo uzeli od Rusa, a koji nije placen, ili nema gasa ni za vas, ni za neplatise! Njima, koji ne placaju, i dalje cemo isporucivati, naravno!"

Kako te nije sramota, onako ljudski?

Aleksandar Popovic

pre 13 godina

Ako cita ovakve izjave, javni tuzilac bi morao da pokrene postupak protiv Bajatovica i slicnih(Elektrodistribucija, 'lebac i drugo), zbog uznemiravanja javnosti. Sta to znaci, svaki drugi dan, nemajuci sta da radi ili ne znajuci sta treba da radi na odgovornom mestu, Bajatovic zvrcne stampu i uputi uznemirujucu poruku javnosti. A od davanja izjava nema vremena da pojuri neplatise, da pojuri svoju komercijalu da dostavlja racune na vreme a ne da samo zbog Srbijagasa potrosaci moraju ponovo u banku ili postu... Umesto sto skuplja propale firme, bolje da je u okviru Srbijagasa organizovao strucnu tehnicku sluzbu koja bi kontrolisala instalacije svake godine, a ne da se poslovi prepustaju, privatnim firmama, nezainteresovanim za posao vec samo za zgrtanje para....

snezana

pre 13 godina

samo Vi podizite cene gasa,struje,hleba,benzina,komunalnih usluga......Imamo mi plate kojima SVE to mozemo da platimo! Ovo vec postaje paranormalno,ljudi cekaju u redovima za jucerasnji hleb,a vi samo podizite cene! Pitam se da li ste u ovoj zemlji ili su to samo vasi hologrami ovde medju nama!?

dosli vreme da zivi zavide mrtvima

pre 13 godina

A cemu sluzi menadzment preduzeca, ako se Bajatovic i diletantska ekipa uopste tako moze nazvati? Zna li on sta je to??
Zasto se prihvatio posla, da vodi jedno tako veliko i bitno infrastrukturno preduzece, kada ne zna!?
On je najveci krivac za stanje Srbijagasa i niko drugi!!!
Lepo mu je kada uzme 10ak hiljda evra platu, a nije ga ni zainteresovalo, kada je vec tu gde je, kako to rade u susednim drzava i njihovim preduzecima ... gas i upola jeftiniji, a rade sa profitom!
Zasto se nije raspitao, kada vec gas stize uz Rusije, a sa njima i posluje, kako to sada rade Rusi, nije morao ni daleko da ide, samo do NIS-a!
Zreli smo mi za stranu prinudnu upravu.

Sta ima od obrazovanja, sem velikog odmora i kursa u Kumrovcu, drug Bajatovic?

Zdravko

pre 13 godina

Ovo nema veze sa zdravom pamecu. Dokle ljudi da trpimo ove partijske poslusnike preko kojih se nase pare uzimaju za partije na vlasti. Svi direktori javnih preduzeca rade isto po partijskim direktivama. Zasto vise ne raspisemo javni konkurs za menadzere javnih preduzeca kao sav normalan svet, a ne da tamo postavljamo partijske ljude. To im ga dodje kao raspodela plena, zbog pobede na izborima. Pa najveci duznik Srbijagasu je drzava. Tako je i za struju, grejanje,neplacene racune za raznorazne koridore itd. Kako je NIS za tri godine od gubitasa dosao do profitabilne firme. Zato sto je dosao profesionalni menadzment i stavio stvar na svoje mesto. Nije to neka filozofija,ali to ovima na vlast ne odgovara jer neznaju sta ce sa tolikim partijskim kadrovima koji se vuku od jednog do drugog javnog preduzeca. Ovoga nije bilo ni kod Tita. I onda je bio konkurs pa su se prijavljivali kandidati. Doduse trebala je i partijska podobnost, ali ni danas nije drugacije, jer danas treba visepartijska pripadnost.

Sergio

pre 13 godina

Bajatovicu, ne pitas se da li mozda ti sebi trebas skinuti platu koja iznosi samo u Srbijagasu 15.000 eur + gde su ostala clanstva u raznoraznim gasnim firmama.... Ti od kako si dosao na celo Srbijagasa samo trazis poskupljenje, a ne vidis da i ovu cenu gasa koju ste nametnuli gradjanima ne mogu da plate. Niko ne sme da dira vasa drzavna preduzeca koja su duzna i bogu i ocu jer se onda rizikuje pad vlade jer ste svi povezani ko slepa creva, pa onda udarate na posten narod..... Treba vas sve istrebiti iz tih firmi

Proaktivan Narod

pre 13 godina

Ja bih dao otkaz. Sigurno ima na desetine odlicnih resnja, ali ti ih ne znas, a tvoje neznanje ti ne da da ih vidis. Pa sta mislis kako su nastale velike stvari? Tako sto je neko rekap da ne moze, a drugi je probao i uspeo...uy pomoc znanja, vere, upornosti, rada sve moze. Budi primer i sve ovo uradi i bices srecniji a i mi sa sobom.

Ana

pre 13 godina

Fakat je da dug postoji i da nam ga niko nece oprostiti! Smatram da ,prvenstveno zbog gradjana,drzava mora na neki nacin ucestvovati i pomoci,realno je da preduzece Srbijagas ne moze da "zapusi" sva dugovanja,a da ostanemo bez gasa...nikako ne bi valjalo !

zemlja_paradoksa

pre 13 godina

Umesto da drzava pronadje nacin da naplati dugovanja i pomogne svom javnom preduzecu koje mora da funkcionise, da bi i gradjani imali gas i grejali se normalno, imamo obrnutu situaciju, da se J.P. zaduzuje jos vise. Ispadne da je najvise kriv Srbijagas zato sto mu neko ne placa racune, a ne obrnuto, cist paradoks. I sad, umesto da se odrzava cena gasa, time sto ce drzava da natera duznike da plate ili ona sama to ucini, jer najvise i duguje, mora doci do povecanja cene, ne bi li ga uopste bilo.

Hektor

pre 13 godina

Nije kriv postar koji nosi vesti ,u ovom slucaju preduzece Srbijagas, vec onaj ko je ucinio da dodje do poskupljenja!Ali,naravno,svi uvek psuju postara, tako je lakse i bezbednije!

milivoje

pre 13 godina

Shvatam ogorcenje, situacija je teska, a niko ne voli poskupljenja, medjutim moram da primetim da se i sa novom cenom gas vise isplati nego struja. Interesantno je da je manja povika na poskupljenja struje, na idiotski tarifni sistem po kome si u onoj maloj tarifi jedino ako imas dve male lampe u kuci i nista vise.

BG

pre 13 godina

Niko ne govori o glavnom problemu, što je, rekao bih, razumljivo.

Glavni problem je taj što Beograd NEĆE da plati gas i samo Beograd duguje preko 500 miliona €.

Beograd mora da se čuva, to je sve i svja, tamo je sve, sve je za Beograd.

Druga stvar, onaj ekspert što stavlja primedbu što uvozimo gas iz Rusije... a odakle bi drugo? Da li imamo cev na neku drugu stranu? Nemamo. Da li neko drugi prodaje gas u okruženju? Ne. Odakle cela Evropa kupuje? Iz Rusije. Gas ne ide brodovima, avionima, kamionima, već kroz cev, a mi, pa i cela Evropa, ima cev ka Rusiji jer tamo ima gasa. Vrlo prosto i samo glup čovek to ne može da shvati.

A što se tiče cene, pogledajte pošto je u RU, SLO, HU... koji, kako kaže neko kupuju za 50% jeftinije nego mi. Kako to da je kod njih viša cena?

Mare80

pre 13 godina

Trebalo bi da svi shvatimo da je gas nesto sto uvozimo, da dinar opasno varira, da se cene kako god pogledas jako razlikuju od momenta uvoza do trenutka naplate i da se duznici ponasaju bahato prema Srbijagasu jer znaju da je drzava preslaba da bi im nametnula placanje. Bajatovic pokusava da se Srbijagas ponasa trzisno, sto je za pohvalu, ali u Srbiji to jako tesko ide.

Jovana

pre 13 godina

Kako izvesti da gas bude jeftiniji kada je posznato da svi uvoznici, bile to drzavne firme ili privatne, imaju problema sa kursnim razlikama. Kako naci resenje kada ti neko duguje 300 dana novac i kada ti na kraju plati u dinarima to nema veze sa onim koliko je tebe kostalo. Gas za sledecu grejnu sezonu Srbijagas placa sada, a naplatice ga od potrosaca tek za godinu plus pomenutih 300 dana. I koliki bi Bajatovic morao da bude vrac da nagadja sta ce biti za dve godine? Ne svidja mi se poskupljenje, ali razumem. Prosto, tu smo gde smo.

Razumihin

pre 13 godina

Duguju ti sa svih strana,para nema i ,naravno,ti od dva zla biras manje i umesto novca uzimas pomenuta preduzeca na rubu propasti.Cini mi se da u toj odluci firma Srbijagas nije imala drugi izbor?!Ta preduzeca zahtevaju ogromna ulaganja,ako im i das neke povlastice,ostali se ljute,na drugoj strani narod ne izmiruje obaveze, kurs se menja,duguje ti i vojska,i policija,i zdravstvo,i prosveta...Pored cele ove price cudi me kako se uopste drze i kako gas nije mnogo pre poskupeo!

Sinisa

pre 13 godina

Buni se Vlada i kaze da ne razmislja o povecanju cene... Pa normalno da se buni kad najvise i duguje( javna preduzeca, toplane, raznorazne ustanove...)i EPS-u i Srbijagasu, a sto je najgore duguje sama sebi, a pokusava da preko javnog preduzeca( kome i duguje) vodi socijalnu politiku, ali i ako bi moglo da posluje bez gubitaka i efikasno,pa kako, to ne ide.

goxy

pre 13 godina

e imam jedno pitanje.zasto tako dugo slusamo ovoga??? zasto b92 ne dovede nekog nezavisnog komentatora ili nekog iz inostranstva da nam prokomentarise da li je normalno sto ovaj radi???

Viden

pre 13 godina

Bas briga Vladu,Agenciju za energetiku i MMf sto ce firma Srbijagas da propadne,a jedna je od rertkih drzavnih firmi koja nesto privredjuje!Ako se ovako nastavi do toga ce i doci!Ostali su bez podrske u celoj ovoj guzvi,zato i trpe ovolike kritike!

MATORIC

pre 13 godina

Sad tek mogu da sagledam posledice produzenog "brifinga" Tadica kod Putina za vreme njegove posete.Gospodjo Trivan,sta nas u buducnosti jos ceka a da nam to niste saopstili.

betmen

pre 13 godina

Gas po istoj ceni!!! Ti Bajo torbu na leđa, pa kreni da naplaćuješ dugove! Ne misliš da ćeš i dalje da ležiš na tom mestu, sa sve svojim namontiranim savetnicima, a mi koji ti redovno plaćamo, da ti damo još više? BAJO KRAJ TI JE IZGLEDA BLIZU! NAROD POČEO DA ČISTI SRBIJU!

Jovan

pre 13 godina

Bliže se izbori, potreban je novac za kampanju. Bez obzira šta o tome misli i savetuje MMF.
Srbijagas puni parama kasu dve stranke: DS i SPS. Tome služi.
Sve ostalo je farsa.
Treba ga što pre restruktuirati ali sudeći po tome šta se dešava u tom preduzeću, verovatno je kasno. Pa tamo svaki drugi dan možete videti neko novo lice, novi "kadar" i to su uglavnom neradnici koji su se dovukli iz nekih drugih firmi. Neki su čak uzeli otpremnine na jednom mestu a zaposlili se u Srbijagasu. Uostalom, nije teško proveriti koliko je ljudi i to kakvih zaposleno u prethodnom periodu.
Sve to radi Bajatović i sve se to radi smišljeno, zato neka nekom drugom priča bajke o nabavci gasa.
Naravno da će država naći načina da kupi gas i naravno da će Srbijagas opstati kao javno preduzeće. Niko ne daje kravu muzaru ako ne mora. Vlada je uostalom i osnovala to preduzeće ma koji pajac trenutno bio na njenom čelu.

around

pre 13 godina

Ako nema povecanja cene gasa, necemo moci da kupimo jos neku propalu firmu...Kako je lepo kupovati za narodne pare pa pokloniti Rusima!!!

Srdjan Savkovic

pre 13 godina

Postovani gospodine Bajatovic,
tri godine sam vas klijent. Sto se mene tice od ove nikakav, poskupeli vi ili ne. Hvala Bogu te mi je od dedovine ostalo nekih 4,5h sume, bice toplo i meni i decici
Srdacan pozdrav od bivseg klijenta

stormy

pre 13 godina

Lici na finansiranje preduzeca koje srbijagas preuzima.Ti se dugovi kroz cenu gasa prenose na uredne platise.
Negde se mora stati sto pre to bolje, ili ce cela Srbija biti u vlasnistvu srbijagasa.....

gasadzija

pre 13 godina

gas je ionako bio naskuplji u okruzenju i dok je bila ova cena gasa vezana za proslogodisnju cenu nafte to smo vise puta citali i komentarisali ovde . Problem je kao sto su i uocili u prestruktuiranju Srbijagasa , pokazite nam da imate osecaja i volje za racionalizaciju poslovanja osetitie krizu i vi gospodo monopolisti .135 novo zaposlenih otkako je Bajatovic stigao sa sve crvenom kravatom.

Edmundo

pre 13 godina

Mi smo izgleda svi veverice.
Hajde sad pričaj o kursu dolara, koji je pao sa 77 dinar na ispod 71 dinar. Kako se to uklapa u kalkulaciju?

Vlada N. Sad

pre 13 godina

Bolje NIKAKAV, je je zaisata NIKAKAV! Zar niko u ovoj zemlji neće da stane u zaštitu potrošača i izvrši analizu kalorične vrednosti gasa. Prošle,a pogotovo ove zime smo se smrzavali jer peći ne mogu da postignu željenu temepraturu iako nam je kuća kvalitetno izolovana. Postoji verovanje da se uvozni gas meša sa domaćim ili nečim drugim i tako razređen distribuira. No nije sve lošeg kvliteta. Merni instrumenti za merenje potrošnje IZUZETNO rade i oni se od strane ditributera gasa kontrolišu veoma uredno. Ako gas treba da poslkupi onda on mora biti
kaloričan i kvalitetan tako da opravda cenu koštanja. Ovako nekvalitetan
i nikakav je preskup! Ovo je visoka cena za NIŠTA! Da, naplatite već jednom potraživanja od Vaših velikih dužnika, za tako nešto imate mehanizme, a ne da mi mali potrošači delom pokrivamo nečiji dug.

Sima Nis

pre 13 godina

E cim tebe vidim znam eva ga opet trazi pare, da poskupi gas. Ali svaki put kad se pojavis na B92. Mislim strasno.
Cekaj sta sad? Jel ono mi finasiramo Juzni tok? Pa svuda je gas jeftiniji nego kod nas! Jel to onaj kgb-ovc reko pre neki dan...

Ilija

pre 13 godina

Gospodine Bajatovicu, a da vi lepo podneste ostavku zajedno sa svim ljudima koje ste doveli ( i koje planirate da dovedete) i da na vase mesto dodje neko SPOSOBAN bez partiske knjizice ili neke partije iza sebe i da to preduzece napravi profitablinim jer kako stvari stoje Vi za tako nesto niste sposobni? Sta mislte o tome? Ja mislim da bi bio fer prema svima. . .

Ivan

pre 13 godina

I onako je svako ko je i ugradio gas već posle 2 sezone pozeleo da ga skine...
ZAVRĆI SLAVINU!!!
Imam 25 godina a jedva čekam izbore, eeeee godine moje...

Pedja

pre 13 godina

Da napravimo razliku - gas o kojem govore da poskupi kolko ja znam nema nikakve veze sa naftom. To je prirodan gas iz zemlje - Metan. Ne dobija se preradom nafte. Nije LPG (propan-butan).
E sad mi nije jasno kako on moze da poskupi ako je nafta poskupela?

Dr. Z. Perunovic

pre 13 godina

Urednik sajta "ekonomija.org" Dr. Miroslav Zdravković je dokazao da Srbija inace gas placa mnogo iznad svetske cene, i to samo zato, jer se gas uvozi iz Rusije, i mi "moramo da placamo njhovu politicku podrsku".

Bajatovic laze.
Njegova prica d gasa nece biti, ako se ne poveca cena je sracunata ne neinformisanost javnosti po tom pitanju. Likovi poput Bajatovica se nezasluzeno nalaze u medijskoj senci Miskovica i Beka, jer su njegove "zasluge" za izuzetno lose stanje ekonomije Srbije identicne ovom dvojcu.
Miskovic = Beko = Bajatovic...

Evo citata M. Zdravkovica iz decembra 2010.

"Najviše me je “zasvrbela” statistika uvoza iz Ruske Federacije jer kod njih i ne postoji izvoz nafte i gasa u Srbiju. i dok se gas može naći u uvozu iz Mađarske sirova nafta ne može ni u uvozu iz Švajcarske, Kipra… Veoma je velika vrednost izvoza sirove nafte koja nema zemlju odredište, ali to je problem ruskih vlasti.

Izlistam jediničnu cenu uvoza sirove nafte, našu i svetsku, i podaci izgledaju korektnim.

A onda izlistam prirodni gas i šokiram se: plaćamo uvoz po 55% većoj ceni od svetske!"

B92 bi trebala da postavi pitanje Bajatovicu, zasto Srbija placa Rusiji cenu za gas 55% vise od svetske cene?

Zato sto moramo da platimo njihovu politicku podrsku ili mozda zato sto Bajatovic i njegovi pajtosi trpaju pare u dzepove. Mora biti jedan od ta dva odgovora.

dydg

pre 13 godina

prvo, kako se ovaj covek podgojio otkad je vlast!!! kakva opravdanja oni uvek imaju i razloge, to ne mogu ni holiwudski scenaristi da smisle. a ne mog jer su toliko ti razlozi smesni i glupi i providni i zli. neverovatno zli ljudi su dospeli na vrhove. opet cu ponoviti da nazalost, srbiji bi bilo bolje da je protektorat starih sila ( madjara, turaka...:((() nego sto je 'suverena' i 'nezavisna'. nema spasa. ne vredi ostajati, ne valja otici.....

Alex

pre 13 godina

Gluposti, svi znamo "tržišnu cenu"!
Ovo je najobičnija logika sile, tipa "Ako ne kupite avione i stadion, ništa od Južnog toka, a pitanje je da li će ga i onda biti".

student

pre 13 godina

znate šta
kada je moja porodica kupila plac devedestih u gradu, platili smo neverovatno goleme pare da sve bude legalno i da plac bude komunalno opremljen (priključak za gas)
onda smo 2005. godine dobili gas tako što smo opet morali da plaćamo "priključivanje" neke silne stotine eura za cev dužine pola metra koju ste namontirali, a da ne pominjem da su nam instalacije postavljene kvalitetno i savesno - zatrpane šutom, neobeležene trakom, na 80 cm ispod zemlje, na pogrešnom mestu

u JP Novi Sad - gas drže ukrasne fazane, ej!

da ne pominjem da su vam građani izgradili ČITAVU infrastrukturu
gas niste cenu nikada spuštali
obećali ste jeftiniji gas zbog banatskog dvora

i šta hoćete sada

dobro su rekli ovi iz mmf, treba da se restruktuirate ili bolje reći, doviđenja

VOJVODINA

pre 13 godina

ZNAS STA BAJO, SLAZEM SE I SA TOBOM I SA TVOJIMA PO NACINU RAZMISLJANJA, ALI.? NEMOJ TRAZITI OD GOMILU SITNIH POTROSACA KOJI MALO TROSE I KOLIKO TOLIKO REDOVNO PLACAJU GAS NEGO OD ONIH VELIKIH KRUPNIH RIBA KOJI SU POCELI DA TROSE I RADE I ZARADJUJU UZ POMOC GASA (DELATNOST IM JE TAKVA, I TOPLANE, PRIVATIZOVANE FIRME, PRIVATNICI, DRZAVNE FIRME - NE UMEM DA IH SVE NABRAJOM NISAM EKSPERT) KOJI SU (MOZDA) ZNALI I U POCETKU SVOG DELANJA DA NECE (MOCI) OTPLATITI. DA NATERAS VELIKE POTROSACE DA REPROGRAMIRAJU I DA KRENU DA OTPLACUJU I DA PLACAJU NA KRAJU KRAJEVA E, ZATO VEC TREBA MALO HRABROSTI DA TRAZIS PARE OD SVOJIH UZ SVO DUZNO POSTOVANJEM PREMA OVOM KOMPLIKOVANOM I ODGOVORNOM FUNKCIJOM. AKO SE RUSIMA SITUACIJA SE NE SVIDJA, IMA DA TE JOS DOSTA TISKAJU DA UCINIS NESTO POVODOM LOVE KOJEG NEMAJU U DZEPOVIMA :-)

nico

pre 13 godina

Zar to nije malo cudno da je kredit uzet od EBRD i Intese u jako velikom iznosu, a sad to treba da se pokrije iz cene...ovde nije pomenuta kupovina paketa akcija Informatike, stranacki, kao i sto su ostale kupovine slicno inspirisane... strucnjak za sve segmente privrede...

popi

pre 13 godina

Ceo energetski sporazum sa Rusima je katastrofalan po privredu i gradjane Srbije a jedino je LDP rekao istinu na vreme i kad to nije bilo popularno kao i o kosovskoj politici.

jana

pre 13 godina

Iskljucite sve one koji ne placaju redovno i koji duguju mesecima i godinama, a nas, redovne platise, ne maltretirajte vise tim poskupljenjima i ucenama!!! Kako god okrenes, posteni ljudi najvise na... grabuse!

Dr. Z. Perunovic

pre 13 godina

Urednik sajta "ekonomija.org" Dr. Miroslav Zdravković je dokazao da Srbija inace gas placa mnogo iznad svetske cene, i to samo zato, jer se gas uvozi iz Rusije, i mi "moramo da placamo njhovu politicku podrsku".

Bajatovic laze.
Njegova prica d gasa nece biti, ako se ne poveca cena je sracunata ne neinformisanost javnosti po tom pitanju. Likovi poput Bajatovica se nezasluzeno nalaze u medijskoj senci Miskovica i Beka, jer su njegove "zasluge" za izuzetno lose stanje ekonomije Srbije identicne ovom dvojcu.
Miskovic = Beko = Bajatovic...

Evo citata M. Zdravkovica iz decembra 2010.

"Najviše me je “zasvrbela” statistika uvoza iz Ruske Federacije jer kod njih i ne postoji izvoz nafte i gasa u Srbiju. i dok se gas može naći u uvozu iz Mađarske sirova nafta ne može ni u uvozu iz Švajcarske, Kipra… Veoma je velika vrednost izvoza sirove nafte koja nema zemlju odredište, ali to je problem ruskih vlasti.

Izlistam jediničnu cenu uvoza sirove nafte, našu i svetsku, i podaci izgledaju korektnim.

A onda izlistam prirodni gas i šokiram se: plaćamo uvoz po 55% većoj ceni od svetske!"

B92 bi trebala da postavi pitanje Bajatovicu, zasto Srbija placa Rusiji cenu za gas 55% vise od svetske cene?

Zato sto moramo da platimo njihovu politicku podrsku ili mozda zato sto Bajatovic i njegovi pajtosi trpaju pare u dzepove. Mora biti jedan od ta dva odgovora.

student

pre 13 godina

znate šta
kada je moja porodica kupila plac devedestih u gradu, platili smo neverovatno goleme pare da sve bude legalno i da plac bude komunalno opremljen (priključak za gas)
onda smo 2005. godine dobili gas tako što smo opet morali da plaćamo "priključivanje" neke silne stotine eura za cev dužine pola metra koju ste namontirali, a da ne pominjem da su nam instalacije postavljene kvalitetno i savesno - zatrpane šutom, neobeležene trakom, na 80 cm ispod zemlje, na pogrešnom mestu

u JP Novi Sad - gas drže ukrasne fazane, ej!

da ne pominjem da su vam građani izgradili ČITAVU infrastrukturu
gas niste cenu nikada spuštali
obećali ste jeftiniji gas zbog banatskog dvora

i šta hoćete sada

dobro su rekli ovi iz mmf, treba da se restruktuirate ili bolje reći, doviđenja

popi

pre 13 godina

Ceo energetski sporazum sa Rusima je katastrofalan po privredu i gradjane Srbije a jedino je LDP rekao istinu na vreme i kad to nije bilo popularno kao i o kosovskoj politici.

jana

pre 13 godina

Iskljucite sve one koji ne placaju redovno i koji duguju mesecima i godinama, a nas, redovne platise, ne maltretirajte vise tim poskupljenjima i ucenama!!! Kako god okrenes, posteni ljudi najvise na... grabuse!

Vlada N. Sad

pre 13 godina

Bolje NIKAKAV, je je zaisata NIKAKAV! Zar niko u ovoj zemlji neće da stane u zaštitu potrošača i izvrši analizu kalorične vrednosti gasa. Prošle,a pogotovo ove zime smo se smrzavali jer peći ne mogu da postignu željenu temepraturu iako nam je kuća kvalitetno izolovana. Postoji verovanje da se uvozni gas meša sa domaćim ili nečim drugim i tako razređen distribuira. No nije sve lošeg kvliteta. Merni instrumenti za merenje potrošnje IZUZETNO rade i oni se od strane ditributera gasa kontrolišu veoma uredno. Ako gas treba da poslkupi onda on mora biti
kaloričan i kvalitetan tako da opravda cenu koštanja. Ovako nekvalitetan
i nikakav je preskup! Ovo je visoka cena za NIŠTA! Da, naplatite već jednom potraživanja od Vaših velikih dužnika, za tako nešto imate mehanizme, a ne da mi mali potrošači delom pokrivamo nečiji dug.

Sima Nis

pre 13 godina

E cim tebe vidim znam eva ga opet trazi pare, da poskupi gas. Ali svaki put kad se pojavis na B92. Mislim strasno.
Cekaj sta sad? Jel ono mi finasiramo Juzni tok? Pa svuda je gas jeftiniji nego kod nas! Jel to onaj kgb-ovc reko pre neki dan...

gasadzija

pre 13 godina

gas je ionako bio naskuplji u okruzenju i dok je bila ova cena gasa vezana za proslogodisnju cenu nafte to smo vise puta citali i komentarisali ovde . Problem je kao sto su i uocili u prestruktuiranju Srbijagasa , pokazite nam da imate osecaja i volje za racionalizaciju poslovanja osetitie krizu i vi gospodo monopolisti .135 novo zaposlenih otkako je Bajatovic stigao sa sve crvenom kravatom.

VOJVODINA

pre 13 godina

ZNAS STA BAJO, SLAZEM SE I SA TOBOM I SA TVOJIMA PO NACINU RAZMISLJANJA, ALI.? NEMOJ TRAZITI OD GOMILU SITNIH POTROSACA KOJI MALO TROSE I KOLIKO TOLIKO REDOVNO PLACAJU GAS NEGO OD ONIH VELIKIH KRUPNIH RIBA KOJI SU POCELI DA TROSE I RADE I ZARADJUJU UZ POMOC GASA (DELATNOST IM JE TAKVA, I TOPLANE, PRIVATIZOVANE FIRME, PRIVATNICI, DRZAVNE FIRME - NE UMEM DA IH SVE NABRAJOM NISAM EKSPERT) KOJI SU (MOZDA) ZNALI I U POCETKU SVOG DELANJA DA NECE (MOCI) OTPLATITI. DA NATERAS VELIKE POTROSACE DA REPROGRAMIRAJU I DA KRENU DA OTPLACUJU I DA PLACAJU NA KRAJU KRAJEVA E, ZATO VEC TREBA MALO HRABROSTI DA TRAZIS PARE OD SVOJIH UZ SVO DUZNO POSTOVANJEM PREMA OVOM KOMPLIKOVANOM I ODGOVORNOM FUNKCIJOM. AKO SE RUSIMA SITUACIJA SE NE SVIDJA, IMA DA TE JOS DOSTA TISKAJU DA UCINIS NESTO POVODOM LOVE KOJEG NEMAJU U DZEPOVIMA :-)

Srdjan Savkovic

pre 13 godina

Postovani gospodine Bajatovic,
tri godine sam vas klijent. Sto se mene tice od ove nikakav, poskupeli vi ili ne. Hvala Bogu te mi je od dedovine ostalo nekih 4,5h sume, bice toplo i meni i decici
Srdacan pozdrav od bivseg klijenta

nico

pre 13 godina

Zar to nije malo cudno da je kredit uzet od EBRD i Intese u jako velikom iznosu, a sad to treba da se pokrije iz cene...ovde nije pomenuta kupovina paketa akcija Informatike, stranacki, kao i sto su ostale kupovine slicno inspirisane... strucnjak za sve segmente privrede...

Ilija

pre 13 godina

Gospodine Bajatovicu, a da vi lepo podneste ostavku zajedno sa svim ljudima koje ste doveli ( i koje planirate da dovedete) i da na vase mesto dodje neko SPOSOBAN bez partiske knjizice ili neke partije iza sebe i da to preduzece napravi profitablinim jer kako stvari stoje Vi za tako nesto niste sposobni? Sta mislte o tome? Ja mislim da bi bio fer prema svima. . .

Edmundo

pre 13 godina

Mi smo izgleda svi veverice.
Hajde sad pričaj o kursu dolara, koji je pao sa 77 dinar na ispod 71 dinar. Kako se to uklapa u kalkulaciju?

Alex

pre 13 godina

Gluposti, svi znamo "tržišnu cenu"!
Ovo je najobičnija logika sile, tipa "Ako ne kupite avione i stadion, ništa od Južnog toka, a pitanje je da li će ga i onda biti".

Milan

pre 13 godina

Jos jednom cu ponoviti.
Velika Britanija hiljadu kubnih metara ruskog gasa placa 190 dolara.
Nemacka isto toliko placa 220 dolara.
Francuska i veliki deo zemalja clanica EU placa 306 dolara.
Srbija u ovom trenutku placa 390 dolara.

Trazi se poskupljenje od novih 15 posto. Ja mislim da pojedinci iz ove vlasti zasluzuju mnogo vise od Golog otoka. Objavite ovaj komentar, i svako na bilo kojoj stranici relevantnoj za evropsku energetiku moze naci ove cifre. Zasto to ne objavite na sajtu B92. ZASTO SVI CUTE.

betmen

pre 13 godina

Gas po istoj ceni!!! Ti Bajo torbu na leđa, pa kreni da naplaćuješ dugove! Ne misliš da ćeš i dalje da ležiš na tom mestu, sa sve svojim namontiranim savetnicima, a mi koji ti redovno plaćamo, da ti damo još više? BAJO KRAJ TI JE IZGLEDA BLIZU! NAROD POČEO DA ČISTI SRBIJU!

stormy

pre 13 godina

Lici na finansiranje preduzeca koje srbijagas preuzima.Ti se dugovi kroz cenu gasa prenose na uredne platise.
Negde se mora stati sto pre to bolje, ili ce cela Srbija biti u vlasnistvu srbijagasa.....

dydg

pre 13 godina

prvo, kako se ovaj covek podgojio otkad je vlast!!! kakva opravdanja oni uvek imaju i razloge, to ne mogu ni holiwudski scenaristi da smisle. a ne mog jer su toliko ti razlozi smesni i glupi i providni i zli. neverovatno zli ljudi su dospeli na vrhove. opet cu ponoviti da nazalost, srbiji bi bilo bolje da je protektorat starih sila ( madjara, turaka...:((() nego sto je 'suverena' i 'nezavisna'. nema spasa. ne vredi ostajati, ne valja otici.....

Pedja

pre 13 godina

Da napravimo razliku - gas o kojem govore da poskupi kolko ja znam nema nikakve veze sa naftom. To je prirodan gas iz zemlje - Metan. Ne dobija se preradom nafte. Nije LPG (propan-butan).
E sad mi nije jasno kako on moze da poskupi ako je nafta poskupela?

Ivan

pre 13 godina

I onako je svako ko je i ugradio gas već posle 2 sezone pozeleo da ga skine...
ZAVRĆI SLAVINU!!!
Imam 25 godina a jedva čekam izbore, eeeee godine moje...

miki

pre 13 godina

"Bajatović upozorava da će gas do kraja godine biti skuplji za čak 40 odsto, ukoliko cena nafte nastavi da raste."
Ne secam se da je gas pojeftinio kada je cena nafte strmoglavo padala i bila na minimumu minimuma!!!

BG

pre 13 godina

Niko ne govori o glavnom problemu, što je, rekao bih, razumljivo.

Glavni problem je taj što Beograd NEĆE da plati gas i samo Beograd duguje preko 500 miliona €.

Beograd mora da se čuva, to je sve i svja, tamo je sve, sve je za Beograd.

Druga stvar, onaj ekspert što stavlja primedbu što uvozimo gas iz Rusije... a odakle bi drugo? Da li imamo cev na neku drugu stranu? Nemamo. Da li neko drugi prodaje gas u okruženju? Ne. Odakle cela Evropa kupuje? Iz Rusije. Gas ne ide brodovima, avionima, kamionima, već kroz cev, a mi, pa i cela Evropa, ima cev ka Rusiji jer tamo ima gasa. Vrlo prosto i samo glup čovek to ne može da shvati.

A što se tiče cene, pogledajte pošto je u RU, SLO, HU... koji, kako kaže neko kupuju za 50% jeftinije nego mi. Kako to da je kod njih viša cena?

goxy

pre 13 godina

e imam jedno pitanje.zasto tako dugo slusamo ovoga??? zasto b92 ne dovede nekog nezavisnog komentatora ili nekog iz inostranstva da nam prokomentarise da li je normalno sto ovaj radi???

around

pre 13 godina

Ako nema povecanja cene gasa, necemo moci da kupimo jos neku propalu firmu...Kako je lepo kupovati za narodne pare pa pokloniti Rusima!!!

MATORIC

pre 13 godina

Sad tek mogu da sagledam posledice produzenog "brifinga" Tadica kod Putina za vreme njegove posete.Gospodjo Trivan,sta nas u buducnosti jos ceka a da nam to niste saopstili.

Jovan

pre 13 godina

Bliže se izbori, potreban je novac za kampanju. Bez obzira šta o tome misli i savetuje MMF.
Srbijagas puni parama kasu dve stranke: DS i SPS. Tome služi.
Sve ostalo je farsa.
Treba ga što pre restruktuirati ali sudeći po tome šta se dešava u tom preduzeću, verovatno je kasno. Pa tamo svaki drugi dan možete videti neko novo lice, novi "kadar" i to su uglavnom neradnici koji su se dovukli iz nekih drugih firmi. Neki su čak uzeli otpremnine na jednom mestu a zaposlili se u Srbijagasu. Uostalom, nije teško proveriti koliko je ljudi i to kakvih zaposleno u prethodnom periodu.
Sve to radi Bajatović i sve se to radi smišljeno, zato neka nekom drugom priča bajke o nabavci gasa.
Naravno da će država naći načina da kupi gas i naravno da će Srbijagas opstati kao javno preduzeće. Niko ne daje kravu muzaru ako ne mora. Vlada je uostalom i osnovala to preduzeće ma koji pajac trenutno bio na njenom čelu.

gile

pre 13 godina

Bajati je u svom mandatu zaposlio preko 200 politicki podobnih neradnika u Srbijagasu, inace firmi koja je i pre toga imala 30% viska zaposlenih, kupuje gas preko Jugorosgasa koji dere potrosace u Srbiji skandaloznim provizijama a onda od tog istog Jugorosgaza prima 10.000 eurica mesecno -znaci bukvalno je strani placenik, pare od prodaje gasa trosi na spasavanje propalih firmi ili na kupovinu onih koji nemaju nikave veze sa gasom (pilici, osiguranje...), a sada je doslo vreme da se poloze racuni i on ladno trazi povecanje cene?! Skandal!

kud zbunjen

pre 13 godina

U normalnom svetu
cena nafte raste - cena gasa raste
cena nafte pada - cena gasa pada

U Srbistanu
cena nafte raste - cena gasa raste i sve ostale cene rastu zbog nafte
cena nafte pada - cena gasa raste i sve ostale cene rastu zbog nafte jer nije realno da cena nafte pada.

gost

pre 13 godina

Direktore nemoj da se nerviraš, otpisaće nam to braća rusi. Pa braća smo nismo neprijatelji, valjda znaju rusi da vi morate puno da trošite, a da je narod sve gladniji. Ako neće da nam otpišu ucenite ih sa južnim tokom ne dajmo im prolaz kroz Srbiju. A uvek imamo njihov NIS u Srbiji, samo im pripretite da nemaju više monopola pa imamo gas sigurno još godinu dana gratis :)
Ala ste se vi upleli ko pilići u kučinu, a još gore je što mi narod trpimo najviše sve vaše nebulozne postupke.

Grusjenka

pre 13 godina

E, znate u cemu bi bilo resenje- da svi pocnemo da trosimo samo struju, ona dodje malo jeftinija, da svi prestanemo da koristimo gas, pa cemo onda lepo da imamo restrikcije jer nece biti struje, a ja cu onda lepo da uzmem da zavrsavam fakultet pod svecom, da se grejem na dedinu petrolej lampu, a komentare cu da saljem dimnim signalima, milina Bozja, srednji vek je majka mudrosti.

sumnja

pre 13 godina

odnos dolara koji je najnizi u poslednjih 18 meseci prema evru i neocekivani rast dinara demantuje njegovu izjavu od pre nekoliko meseci kad je objasnjavao da gas mora da poskupi jer je dinar oslabio a dolar ojacao prema evru.gas mozda i mora da poskupi zbog predizborne godine jer su tu zahvatanja najveca i svi se okace i pozicija i opozicija ali barem da nas neprave budalama jer kad se nepojavljuju u medijama i kad ih negledamo malo nam je lakse.

Nikola

pre 13 godina

Vazno da je Bajatoviceva plata enormna i sramotno visoka, a sto se sistem politicki sistem uSrbiji truo, to sto birokratija ( nesposobna ) unistava zemlju, u osdnosu na tu cinjenicu se zmuri. Neefikasnoj drzavi kao sto je Srbija ni duplo veca cena gasa ence da pomogne. Kod socijalista se nista ne isplati sve cene moraju jednostavno da idu na gore .... Sram vas bilo !

Алекса

pre 13 godina

Ево овако. У мом стану постоји инсталирана мрежа радијатора. Пошто је новоградња у питању, још увек није доведено грејање до зграде, али ће се то десити врло ускоро. Ипак, обзиром на цену грејања која је сада око 70 динара по квадрату, ја сам се одлучио да свој стан грејем помоћу термо пећи, јер је чак и да струја поскупи за 50%, рачуница и даље исплативија на годишњем нивоу у односу на парно грејање. Па све и да уведем још једну термо пећ стан.

Дакле, само ви повећавајте цену тог грејања, оно што ја знам је да ће многи у мом насељу озбиљно размислити пре него што уђу у овај лудачки аранжман с парним грејањем.

Sergio

pre 13 godina

Bajatovicu, ne pitas se da li mozda ti sebi trebas skinuti platu koja iznosi samo u Srbijagasu 15.000 eur + gde su ostala clanstva u raznoraznim gasnim firmama.... Ti od kako si dosao na celo Srbijagasa samo trazis poskupljenje, a ne vidis da i ovu cenu gasa koju ste nametnuli gradjanima ne mogu da plate. Niko ne sme da dira vasa drzavna preduzeca koja su duzna i bogu i ocu jer se onda rizikuje pad vlade jer ste svi povezani ko slepa creva, pa onda udarate na posten narod..... Treba vas sve istrebiti iz tih firmi

dosli vreme da zivi zavide mrtvima

pre 13 godina

A cemu sluzi menadzment preduzeca, ako se Bajatovic i diletantska ekipa uopste tako moze nazvati? Zna li on sta je to??
Zasto se prihvatio posla, da vodi jedno tako veliko i bitno infrastrukturno preduzece, kada ne zna!?
On je najveci krivac za stanje Srbijagasa i niko drugi!!!
Lepo mu je kada uzme 10ak hiljda evra platu, a nije ga ni zainteresovalo, kada je vec tu gde je, kako to rade u susednim drzava i njihovim preduzecima ... gas i upola jeftiniji, a rade sa profitom!
Zasto se nije raspitao, kada vec gas stize uz Rusije, a sa njima i posluje, kako to sada rade Rusi, nije morao ni daleko da ide, samo do NIS-a!
Zreli smo mi za stranu prinudnu upravu.

Sta ima od obrazovanja, sem velikog odmora i kursa u Kumrovcu, drug Bajatovic?

Proaktivan Narod

pre 13 godina

Ja bih dao otkaz. Sigurno ima na desetine odlicnih resnja, ali ti ih ne znas, a tvoje neznanje ti ne da da ih vidis. Pa sta mislis kako su nastale velike stvari? Tako sto je neko rekap da ne moze, a drugi je probao i uspeo...uy pomoc znanja, vere, upornosti, rada sve moze. Budi primer i sve ovo uradi i bices srecniji a i mi sa sobom.

stex75

pre 13 godina

Iskreno da vam kazem,moj vencani kum radi u srbijagasu.Firma po Bajatovicu grca u dugovima,a on u skladistu gasa kao radnik ima 70.000 rsd!!!!!!!!E ljudi pa kako je to moguce?Nekazem da netreba on da ima toliku platu,ali nemogu da verujem da ovaj " covek " moze tako besomucno da L A Z E!!!!Kad neka firma ima tolike dugove odakle im onda toliko para,a da nepominjem nabavku onih silnih vozila pre neki mesec kada su isto kukali da siroti nemaju!

Alex

pre 13 godina

Za Insajder - ispitajte poslovanje YugoRosGaz-a, koji je posrednik za Srbiju i u kojem Gazprom ima 50%, Srbijagas 25%, a Bajatović je zamenik predsednika UO!

Sinisa

pre 13 godina

Buni se Vlada i kaze da ne razmislja o povecanju cene... Pa normalno da se buni kad najvise i duguje( javna preduzeca, toplane, raznorazne ustanove...)i EPS-u i Srbijagasu, a sto je najgore duguje sama sebi, a pokusava da preko javnog preduzeca( kome i duguje) vodi socijalnu politiku, ali i ako bi moglo da posluje bez gubitaka i efikasno,pa kako, to ne ide.

Stoka Balkanska

pre 13 godina

Sine moj, daj ti ostavku, raspisi izbore sa svojim demokratama i bice jeftiniji gas, a i bice ga bez problema...

Boze, Boze, koji vode drzavu i javna preduzeca!

Caca

pre 13 godina

Ja sam za to da mi ostanemo bez gasa, sta ce nam gas kad imamo struju, ,,vrlo povoljno''. A sto se plate tice, tek kad vidim koliko se sustinski ne razume problem, da nije bitna necija plata nego cena gasa i naplata duga od onih koji se prave blesavi i ne placaju dodatno praveci problem, ja nikom zivom dinar ne bih dao, stekao bi pare, ziveo na Maldivima, i bas bi me bilo briga!

WW

pre 13 godina

Ej bre Bajate! Ako ti dodjem u ono tvoje malo mesto kod Vrbasa,nećes ni ti na gas više da se greješ,a ni na drva i ugalj,jer ti više neće trebati!.

JJ

pre 13 godina

Ovaj navalio da poskupi gas i ko o čemu, on samo o tome. Plaši se da mu inflacija ne pojede primanja od 10M dinara mesečno po raznim osnovama i funkcijama koje ima.
Kao što neko reče:"Dobar ovaj rat", Bajatović stalno ponavlja:"Dobar ovaj koalicioni sporazum, samo neka potraje."

dzungla

pre 13 godina

"Bajatović: Skuplji gas ili nikakav."

Moze ovo i da se prevede:
"Vi sto placate, platicete i onaj deo, koji smo uzeli od Rusa, a koji nije placen, ili nema gasa ni za vas, ni za neplatise! Njima, koji ne placaju, i dalje cemo isporucivati, naravno!"

Kako te nije sramota, onako ljudski?

snezana

pre 13 godina

samo Vi podizite cene gasa,struje,hleba,benzina,komunalnih usluga......Imamo mi plate kojima SVE to mozemo da platimo! Ovo vec postaje paranormalno,ljudi cekaju u redovima za jucerasnji hleb,a vi samo podizite cene! Pitam se da li ste u ovoj zemlji ili su to samo vasi hologrami ovde medju nama!?

zemlja_paradoksa

pre 13 godina

Umesto da drzava pronadje nacin da naplati dugovanja i pomogne svom javnom preduzecu koje mora da funkcionise, da bi i gradjani imali gas i grejali se normalno, imamo obrnutu situaciju, da se J.P. zaduzuje jos vise. Ispadne da je najvise kriv Srbijagas zato sto mu neko ne placa racune, a ne obrnuto, cist paradoks. I sad, umesto da se odrzava cena gasa, time sto ce drzava da natera duznike da plate ili ona sama to ucini, jer najvise i duguje, mora doci do povecanja cene, ne bi li ga uopste bilo.

Janja

pre 13 godina

Podsecanja radi vest se tice duga i poskupljenja gasa ...(cemu pomen necije plate) . . .smatram nedopustivim ovakav inertan stav vlade,priznaje da problem postoji,problem koji direktno pogadja gradjane,a nece da pomogne . . .ne razumem ?!

klik klak

pre 13 godina

Sta ste se uvatili tih ludih rusa?
Moja baba je lepo rekla:"dobro je da su rusi dosli i prosli, da su ostali mi bi danas bili beda i to naj gora, kao i za vreme kralja."
Baba a kavi su rusi borci?
"dobri sine, napili se kod skole tamo i ni jedan se nije probudio.Posle finih svaba koji su bili u fazonu razmene, ovi su otimali.
Komsija"navela ime" bio glavni za spiritus u selu, oni upali mislili alkohol i pomrlo ih je preko 140.dosli komunisti pokupili tela i niko nije smeo da pita gde su pokopani.Za suvisna pitanja i kod kralja i kod tita je letela glava,uz malo srece dobijes trajnu iseljenicku za kraljevinu rusiju, a kod ovih kasnije na privremen goli otok ili preko bare(amerika)
Medjutim ako moju babu izuzmem razmisljam da su i braca po veri Rumuni dobri sa izvoristima, pa ih vredi pitati.Tu bi mogao i irinej da se malo ukljuci,da se bavi malo zastitom naroda i aktivnostima, posto je i sam poceo da se bavi referendumima i popisima stanovnistva.
A oni bi dali i to ispod cene,zbog crkve, cincara,vlaha.Ipak ih ima dosta,a to su njihovi.Malo je zeznut transport, ali od temisvara do srbije i nema puno.
Netreba ti neki velik fi cevi,mali cisto da moze da pokrije osnovne potrebe i iskljucivo za domacinstva.Fabrike neka same sklapaju ugovore i cenu za gas ili ovaj striptiz majstor sa m tv-a umesto njih.
Taj ko bude isao na pregovore sa rumunima treba da kaze
lea lea lea, sekritatea i znace da je u pitanju vapaj.
A drzava ce morati da se odrekne 40-60% poreza i njega naplati od uspesnih privrednika milana beka,peconija,miskovica,kostica.....

Zdravko

pre 13 godina

Ovo nema veze sa zdravom pamecu. Dokle ljudi da trpimo ove partijske poslusnike preko kojih se nase pare uzimaju za partije na vlasti. Svi direktori javnih preduzeca rade isto po partijskim direktivama. Zasto vise ne raspisemo javni konkurs za menadzere javnih preduzeca kao sav normalan svet, a ne da tamo postavljamo partijske ljude. To im ga dodje kao raspodela plena, zbog pobede na izborima. Pa najveci duznik Srbijagasu je drzava. Tako je i za struju, grejanje,neplacene racune za raznorazne koridore itd. Kako je NIS za tri godine od gubitasa dosao do profitabilne firme. Zato sto je dosao profesionalni menadzment i stavio stvar na svoje mesto. Nije to neka filozofija,ali to ovima na vlast ne odgovara jer neznaju sta ce sa tolikim partijskim kadrovima koji se vuku od jednog do drugog javnog preduzeca. Ovoga nije bilo ni kod Tita. I onda je bio konkurs pa su se prijavljivali kandidati. Doduse trebala je i partijska podobnost, ali ni danas nije drugacije, jer danas treba visepartijska pripadnost.

petar

pre 13 godina

Zasto poklonili NIS da rusi sami sebe najskuplji gas prodaju,a posle Srbiji za 420$za 1000m3.Odmax dizite cenu na 1000$,tada rusi Bajatovichu dache tebe platu 25000 Eura.Rusi ,,ne bratskim"drjavama prodaju mnogo jeftinije Nemachka kupuje za 270$,Sloveniji,Bugarskoj,Ruminiji od 290-320$,ovi drjavi chlanovi NATO i EU ipak imaju jeftinije i zato rusi ix postuji,i oni nisu prodali 51% akcijie,a 49$ i to za dobru cenu.A Srbiju rusi pocenjuju i ne postuju i diktiraju svoje naredbe.Ako Srbija bila u NATO i EU Rusi postovali bi,i ne bi tako ponasali prema Srbiji kao koloniji.

Viden

pre 13 godina

Bas briga Vladu,Agenciju za energetiku i MMf sto ce firma Srbijagas da propadne,a jedna je od rertkih drzavnih firmi koja nesto privredjuje!Ako se ovako nastavi do toga ce i doci!Ostali su bez podrske u celoj ovoj guzvi,zato i trpe ovolike kritike!

Aleksandar Popovic

pre 13 godina

Ako cita ovakve izjave, javni tuzilac bi morao da pokrene postupak protiv Bajatovica i slicnih(Elektrodistribucija, 'lebac i drugo), zbog uznemiravanja javnosti. Sta to znaci, svaki drugi dan, nemajuci sta da radi ili ne znajuci sta treba da radi na odgovornom mestu, Bajatovic zvrcne stampu i uputi uznemirujucu poruku javnosti. A od davanja izjava nema vremena da pojuri neplatise, da pojuri svoju komercijalu da dostavlja racune na vreme a ne da samo zbog Srbijagasa potrosaci moraju ponovo u banku ili postu... Umesto sto skuplja propale firme, bolje da je u okviru Srbijagasa organizovao strucnu tehnicku sluzbu koja bi kontrolisala instalacije svake godine, a ne da se poslovi prepustaju, privatnim firmama, nezainteresovanim za posao vec samo za zgrtanje para....

Jovana

pre 13 godina

Kako izvesti da gas bude jeftiniji kada je posznato da svi uvoznici, bile to drzavne firme ili privatne, imaju problema sa kursnim razlikama. Kako naci resenje kada ti neko duguje 300 dana novac i kada ti na kraju plati u dinarima to nema veze sa onim koliko je tebe kostalo. Gas za sledecu grejnu sezonu Srbijagas placa sada, a naplatice ga od potrosaca tek za godinu plus pomenutih 300 dana. I koliki bi Bajatovic morao da bude vrac da nagadja sta ce biti za dve godine? Ne svidja mi se poskupljenje, ali razumem. Prosto, tu smo gde smo.

Razumihin

pre 13 godina

Duguju ti sa svih strana,para nema i ,naravno,ti od dva zla biras manje i umesto novca uzimas pomenuta preduzeca na rubu propasti.Cini mi se da u toj odluci firma Srbijagas nije imala drugi izbor?!Ta preduzeca zahtevaju ogromna ulaganja,ako im i das neke povlastice,ostali se ljute,na drugoj strani narod ne izmiruje obaveze, kurs se menja,duguje ti i vojska,i policija,i zdravstvo,i prosveta...Pored cele ove price cudi me kako se uopste drze i kako gas nije mnogo pre poskupeo!

Deki

pre 13 godina

Nezahvalna je to situacija. Duznike ne mozes poterati jer su to firme koje zaposljavaju ljude, mi imamo previse nezaposlenih, a oni prete da ce zatvoriti radnju i sta onda? Potom, domacinstvima ne mozes da obustavis isporuku gasa jer to stvara socijalne nemire. Gas placas sada po sadasnjim uslovima, a naplata dospeva tek za godinu dana u najboljem slucaju, neretko i za dve godine kako citamo. Za to vreme kursevi osciliraju, situacija se menja, jedino dinar stabilno slabi, a ti u dinarima naplacujes. I kada posle mnogo muke oko odlaganja poskupljenja do kraja grejne sezone konacno resis da zastitis firmu za koju si zaduzen razapnu te isti oni ljudi koji bi te razapeli i da ne zatrazis poskupljenje pa Srbijagas propadne.

kasuko

pre 13 godina

hahhaaha,-D to bajatovicu, care.Ti slobodno povecaj gas, pa ti tek onda niko nece placati.Ni ovu cenu ljudi nemogu da podnesu.
Umesto sto busite specijlnu rupu dodiku,po specijalnim vezama, bolje pronadjite sa tim parama jos 10 izvorista iskljucivo gas,nafte i nemora da bude i nece biti problema.
A pilicaru nemoj da kupujes jer su njene dividende od 2003...2008 bile pristojme i pozitivno su poslovali,vec pozovi javnog tuzioca i kazi mu da je firma kretenskim poslovanjem dovedena u stecaj.
Privedes direktore, menadzere,a bankama se izvinis jer nisu smeli da im odobravaju hipotekarne kredite.

deda mraz ne postoji

pre 13 godina

dajte bre, ljudi
bajat se bavio humanitarnim radom i poklanjao crkvi da bi okajao grehe onoga svoga zamenika koji je ubio dete vracajuci se kuci ozderan iz kafane

Hektor

pre 13 godina

Nije kriv postar koji nosi vesti ,u ovom slucaju preduzece Srbijagas, vec onaj ko je ucinio da dodje do poskupljenja!Ali,naravno,svi uvek psuju postara, tako je lakse i bezbednije!

milivoje

pre 13 godina

Shvatam ogorcenje, situacija je teska, a niko ne voli poskupljenja, medjutim moram da primetim da se i sa novom cenom gas vise isplati nego struja. Interesantno je da je manja povika na poskupljenja struje, na idiotski tarifni sistem po kome si u onoj maloj tarifi jedino ako imas dve male lampe u kuci i nista vise.

Vitmen

pre 13 godina

Strasno je ovo sto se desava,jos jedno poskupljenje...Gnev naroda je opravdan,ali mislim da je pogresno usmeren.Koliko god da nesposoban( a mislim da Bajatovic to nije),jedan covek ne moze uticati na ovako vazne odluke.Razloge treba traziti u neodgovornosti i nesposobnosti drugih faktora.

bandere cekaju

pre 13 godina

Ljudi, samo jedan je spomenuo staklo. Nije valjda da ne znate. Srbijagas uvozi staklo od hrvata a posredovali su u prodaji Paracinske staklare bugarima.

ozi

pre 13 godina

Kroz dugovanja za gas i konverziju istog tog duga u akcije preduzeća, Rusi će preuzeti sve za male pare. A mi marva ćemo biti kmetovi na njihovom posedu. Bajatović će naravno biti brigadir sa bičem. Mi srbi ni ne zaslužujemo ništa bolje. Prodali bi i dušu đavolu (zapadnom ili istočnom sve jedno).

Mare80

pre 13 godina

Trebalo bi da svi shvatimo da je gas nesto sto uvozimo, da dinar opasno varira, da se cene kako god pogledas jako razlikuju od momenta uvoza do trenutka naplate i da se duznici ponasaju bahato prema Srbijagasu jer znaju da je drzava preslaba da bi im nametnula placanje. Bajatovic pokusava da se Srbijagas ponasa trzisno, sto je za pohvalu, ali u Srbiji to jako tesko ide.

Milan

pre 13 godina

Ne znam ni sta ce nam ova zdruzena bratija da dam ionako preskupu struju i energente prodaje za cifre mozgu bolne,ako imamo na umu racio cene i prosecnog primanja.Iz Kolubare pokradu 130 mil. eura koja bi bila ulozena u proizvodnju el.energije pa shodno tome da je rupa toliko to mora da se nadomesti-kako-pa na nasa pleca.Dosta nam je bagre i Ruskog nebekog naroda koji pokusava da od nas stvori bazu,prvu u nizu u svetu rekao bih,za razliku od Amerike koja je u svakoj zemlji.Samo to dodate na nas ionako mentalno retardirane i inhibirane dobijete savrseno plodno tle za borbu tudjih interesa.A oni nemaju sta da nam uvale kao dodvoravanje nego pravoslavlje! Hvala lepo,i ovo nase slobodno uzmite i nosite kuci jer je legalizovana mafija koja se pre zalaze za smrt i nasilje nego za zivot i prosperitet.Obnovljivi izvori energije su buducnost sveta a nas narocito jer nismo finansijski u mogucnosti da podnesemo cenovne sokove koji se prelamaju i na nas.A svaki problem ce vec biti resen kroz 3 meseca ako se sutra obavi lustracija,restitucija,decentralizacija & referendum da se konacno prizna to glupo Kosovo koje nam ionako nicemu nije sluzilo jer da jeste,jos 80ih se stvarala atmosfera koja je dovela do ovoga danas a 'politicka elita' da je nesto htela uradila bi umesto da se konstantno 30 godina bavi politickim revanshizmom!

Patrik

pre 13 godina

Ne gajim nikakve simpatije prema pomenutom Bajatovicu,ali ne mogu da poreknem njegovo obrazovanje(dva fakulteta) i humanost(ceste donacije gradjanima i crkvi).Sto se tice poslovanja u Srbijagasu,sigurno nije bajno,ali kakvo ce da bude s obzirom na enormna potrazivanja i jadnu ekonomsku situaciju u nasoj drzavi ???!!!

klokan

pre 13 godina

Ja jos kao deonicar nisam dobio izvestaj poslovanja NIS-a
Koliko znam to jos nije niko.
Bajatovicu porucujem da objavi sve ugovore i da on-line bude na internetu da kao vlasnici imamo pravo na uvid.
Prihodi, rashodi kao i novi ugovori o uvozu,onda cu verovati bajatovicu da nelaze,ovako moze i bez gasa, ali proci ces kroz vojvodjanska sela,a tamo nece biti sps odbor za doceg.

Trifun

pre 13 godina

Bajatovic je od svojih prijatelja rusa USPEO da smanji cenu gasa za 10%.
U SVOJOJ FIRMI JE DOVEO DO USTEDA I EFIKASNOSTI ZA 15%. Covek se ne hvali ali je tako. Tu su i oni 10 milijardi.
Red je da se i potrosaci optrete za svoj deo od 15 % poskupljenja.
Svi podjednako treba da nosimo teret prijateljstva, rada i stednje. POzdrav

Ana

pre 13 godina

Fakat je da dug postoji i da nam ga niko nece oprostiti! Smatram da ,prvenstveno zbog gradjana,drzava mora na neki nacin ucestvovati i pomoci,realno je da preduzece Srbijagas ne moze da "zapusi" sva dugovanja,a da ostanemo bez gasa...nikako ne bi valjalo !

Milinko

pre 13 godina

@Milan
Ne znam da li su i koliko ovi podaci tacni, ali pretpostavimo da jesu.
Velika Britanija placa 190 dolara ruskog gasa? A ne recimo iz Severnog mora od Finaca i Norvezana koji su im geografski blizi?
Nemacka 220 dolara. Nemacka ima 80 miliona stanovnika, dakle laganih osam puta vise nego Srbija pa je vece trziste. O jednostavnijem dovodu gas preko Baltickog mora da i ne pricamo.
Ako cemo se vec upustati u poredjenja red je da ih izvedemo do kraja. Mi sa nasih desetak miliona stanovnika jednostavno nemamo takav trzisni potencijal, ne kupujemo toliku kolicinu gasa da bi trazili cene koje imaju veci potrosaci.

Jovana

pre 13 godina

Kako izvesti da gas bude jeftiniji kada je posznato da svi uvoznici, bile to drzavne firme ili privatne, imaju problema sa kursnim razlikama. Kako naci resenje kada ti neko duguje 300 dana novac i kada ti na kraju plati u dinarima to nema veze sa onim koliko je tebe kostalo. Gas za sledecu grejnu sezonu Srbijagas placa sada, a naplatice ga od potrosaca tek za godinu plus pomenutih 300 dana. I koliki bi Bajatovic morao da bude vrac da nagadja sta ce biti za dve godine? Ne svidja mi se poskupljenje, ali razumem. Prosto, tu smo gde smo.

Mare80

pre 13 godina

Trebalo bi da svi shvatimo da je gas nesto sto uvozimo, da dinar opasno varira, da se cene kako god pogledas jako razlikuju od momenta uvoza do trenutka naplate i da se duznici ponasaju bahato prema Srbijagasu jer znaju da je drzava preslaba da bi im nametnula placanje. Bajatovic pokusava da se Srbijagas ponasa trzisno, sto je za pohvalu, ali u Srbiji to jako tesko ide.

Hektor

pre 13 godina

Nije kriv postar koji nosi vesti ,u ovom slucaju preduzece Srbijagas, vec onaj ko je ucinio da dodje do poskupljenja!Ali,naravno,svi uvek psuju postara, tako je lakse i bezbednije!

zemlja_paradoksa

pre 13 godina

Umesto da drzava pronadje nacin da naplati dugovanja i pomogne svom javnom preduzecu koje mora da funkcionise, da bi i gradjani imali gas i grejali se normalno, imamo obrnutu situaciju, da se J.P. zaduzuje jos vise. Ispadne da je najvise kriv Srbijagas zato sto mu neko ne placa racune, a ne obrnuto, cist paradoks. I sad, umesto da se odrzava cena gasa, time sto ce drzava da natera duznike da plate ili ona sama to ucini, jer najvise i duguje, mora doci do povecanja cene, ne bi li ga uopste bilo.

Vitmen

pre 13 godina

Strasno je ovo sto se desava,jos jedno poskupljenje...Gnev naroda je opravdan,ali mislim da je pogresno usmeren.Koliko god da nesposoban( a mislim da Bajatovic to nije),jedan covek ne moze uticati na ovako vazne odluke.Razloge treba traziti u neodgovornosti i nesposobnosti drugih faktora.

milivoje

pre 13 godina

Shvatam ogorcenje, situacija je teska, a niko ne voli poskupljenja, medjutim moram da primetim da se i sa novom cenom gas vise isplati nego struja. Interesantno je da je manja povika na poskupljenja struje, na idiotski tarifni sistem po kome si u onoj maloj tarifi jedino ako imas dve male lampe u kuci i nista vise.

Patrik

pre 13 godina

Ne gajim nikakve simpatije prema pomenutom Bajatovicu,ali ne mogu da poreknem njegovo obrazovanje(dva fakulteta) i humanost(ceste donacije gradjanima i crkvi).Sto se tice poslovanja u Srbijagasu,sigurno nije bajno,ali kakvo ce da bude s obzirom na enormna potrazivanja i jadnu ekonomsku situaciju u nasoj drzavi ???!!!

Viden

pre 13 godina

Bas briga Vladu,Agenciju za energetiku i MMf sto ce firma Srbijagas da propadne,a jedna je od rertkih drzavnih firmi koja nesto privredjuje!Ako se ovako nastavi do toga ce i doci!Ostali su bez podrske u celoj ovoj guzvi,zato i trpe ovolike kritike!

popi

pre 13 godina

Ceo energetski sporazum sa Rusima je katastrofalan po privredu i gradjane Srbije a jedino je LDP rekao istinu na vreme i kad to nije bilo popularno kao i o kosovskoj politici.

Razumihin

pre 13 godina

Duguju ti sa svih strana,para nema i ,naravno,ti od dva zla biras manje i umesto novca uzimas pomenuta preduzeca na rubu propasti.Cini mi se da u toj odluci firma Srbijagas nije imala drugi izbor?!Ta preduzeca zahtevaju ogromna ulaganja,ako im i das neke povlastice,ostali se ljute,na drugoj strani narod ne izmiruje obaveze, kurs se menja,duguje ti i vojska,i policija,i zdravstvo,i prosveta...Pored cele ove price cudi me kako se uopste drze i kako gas nije mnogo pre poskupeo!

Ana

pre 13 godina

Fakat je da dug postoji i da nam ga niko nece oprostiti! Smatram da ,prvenstveno zbog gradjana,drzava mora na neki nacin ucestvovati i pomoci,realno je da preduzece Srbijagas ne moze da "zapusi" sva dugovanja,a da ostanemo bez gasa...nikako ne bi valjalo !

BG

pre 13 godina

Niko ne govori o glavnom problemu, što je, rekao bih, razumljivo.

Glavni problem je taj što Beograd NEĆE da plati gas i samo Beograd duguje preko 500 miliona €.

Beograd mora da se čuva, to je sve i svja, tamo je sve, sve je za Beograd.

Druga stvar, onaj ekspert što stavlja primedbu što uvozimo gas iz Rusije... a odakle bi drugo? Da li imamo cev na neku drugu stranu? Nemamo. Da li neko drugi prodaje gas u okruženju? Ne. Odakle cela Evropa kupuje? Iz Rusije. Gas ne ide brodovima, avionima, kamionima, već kroz cev, a mi, pa i cela Evropa, ima cev ka Rusiji jer tamo ima gasa. Vrlo prosto i samo glup čovek to ne može da shvati.

A što se tiče cene, pogledajte pošto je u RU, SLO, HU... koji, kako kaže neko kupuju za 50% jeftinije nego mi. Kako to da je kod njih viša cena?

Milinko

pre 13 godina

@Milan
Ne znam da li su i koliko ovi podaci tacni, ali pretpostavimo da jesu.
Velika Britanija placa 190 dolara ruskog gasa? A ne recimo iz Severnog mora od Finaca i Norvezana koji su im geografski blizi?
Nemacka 220 dolara. Nemacka ima 80 miliona stanovnika, dakle laganih osam puta vise nego Srbija pa je vece trziste. O jednostavnijem dovodu gas preko Baltickog mora da i ne pricamo.
Ako cemo se vec upustati u poredjenja red je da ih izvedemo do kraja. Mi sa nasih desetak miliona stanovnika jednostavno nemamo takav trzisni potencijal, ne kupujemo toliku kolicinu gasa da bi trazili cene koje imaju veci potrosaci.

Dr. Z. Perunovic

pre 13 godina

Urednik sajta "ekonomija.org" Dr. Miroslav Zdravković je dokazao da Srbija inace gas placa mnogo iznad svetske cene, i to samo zato, jer se gas uvozi iz Rusije, i mi "moramo da placamo njhovu politicku podrsku".

Bajatovic laze.
Njegova prica d gasa nece biti, ako se ne poveca cena je sracunata ne neinformisanost javnosti po tom pitanju. Likovi poput Bajatovica se nezasluzeno nalaze u medijskoj senci Miskovica i Beka, jer su njegove "zasluge" za izuzetno lose stanje ekonomije Srbije identicne ovom dvojcu.
Miskovic = Beko = Bajatovic...

Evo citata M. Zdravkovica iz decembra 2010.

"Najviše me je “zasvrbela” statistika uvoza iz Ruske Federacije jer kod njih i ne postoji izvoz nafte i gasa u Srbiju. i dok se gas može naći u uvozu iz Mađarske sirova nafta ne može ni u uvozu iz Švajcarske, Kipra… Veoma je velika vrednost izvoza sirove nafte koja nema zemlju odredište, ali to je problem ruskih vlasti.

Izlistam jediničnu cenu uvoza sirove nafte, našu i svetsku, i podaci izgledaju korektnim.

A onda izlistam prirodni gas i šokiram se: plaćamo uvoz po 55% većoj ceni od svetske!"

B92 bi trebala da postavi pitanje Bajatovicu, zasto Srbija placa Rusiji cenu za gas 55% vise od svetske cene?

Zato sto moramo da platimo njihovu politicku podrsku ili mozda zato sto Bajatovic i njegovi pajtosi trpaju pare u dzepove. Mora biti jedan od ta dva odgovora.

jana

pre 13 godina

Iskljucite sve one koji ne placaju redovno i koji duguju mesecima i godinama, a nas, redovne platise, ne maltretirajte vise tim poskupljenjima i ucenama!!! Kako god okrenes, posteni ljudi najvise na... grabuse!

Alex

pre 13 godina

Gluposti, svi znamo "tržišnu cenu"!
Ovo je najobičnija logika sile, tipa "Ako ne kupite avione i stadion, ništa od Južnog toka, a pitanje je da li će ga i onda biti".

Pedja

pre 13 godina

Da napravimo razliku - gas o kojem govore da poskupi kolko ja znam nema nikakve veze sa naftom. To je prirodan gas iz zemlje - Metan. Ne dobija se preradom nafte. Nije LPG (propan-butan).
E sad mi nije jasno kako on moze da poskupi ako je nafta poskupela?

VOJVODINA

pre 13 godina

ZNAS STA BAJO, SLAZEM SE I SA TOBOM I SA TVOJIMA PO NACINU RAZMISLJANJA, ALI.? NEMOJ TRAZITI OD GOMILU SITNIH POTROSACA KOJI MALO TROSE I KOLIKO TOLIKO REDOVNO PLACAJU GAS NEGO OD ONIH VELIKIH KRUPNIH RIBA KOJI SU POCELI DA TROSE I RADE I ZARADJUJU UZ POMOC GASA (DELATNOST IM JE TAKVA, I TOPLANE, PRIVATIZOVANE FIRME, PRIVATNICI, DRZAVNE FIRME - NE UMEM DA IH SVE NABRAJOM NISAM EKSPERT) KOJI SU (MOZDA) ZNALI I U POCETKU SVOG DELANJA DA NECE (MOCI) OTPLATITI. DA NATERAS VELIKE POTROSACE DA REPROGRAMIRAJU I DA KRENU DA OTPLACUJU I DA PLACAJU NA KRAJU KRAJEVA E, ZATO VEC TREBA MALO HRABROSTI DA TRAZIS PARE OD SVOJIH UZ SVO DUZNO POSTOVANJEM PREMA OVOM KOMPLIKOVANOM I ODGOVORNOM FUNKCIJOM. AKO SE RUSIMA SITUACIJA SE NE SVIDJA, IMA DA TE JOS DOSTA TISKAJU DA UCINIS NESTO POVODOM LOVE KOJEG NEMAJU U DZEPOVIMA :-)

around

pre 13 godina

Ako nema povecanja cene gasa, necemo moci da kupimo jos neku propalu firmu...Kako je lepo kupovati za narodne pare pa pokloniti Rusima!!!

MATORIC

pre 13 godina

Sad tek mogu da sagledam posledice produzenog "brifinga" Tadica kod Putina za vreme njegove posete.Gospodjo Trivan,sta nas u buducnosti jos ceka a da nam to niste saopstili.

petar

pre 13 godina

Zasto poklonili NIS da rusi sami sebe najskuplji gas prodaju,a posle Srbiji za 420$za 1000m3.Odmax dizite cenu na 1000$,tada rusi Bajatovichu dache tebe platu 25000 Eura.Rusi ,,ne bratskim"drjavama prodaju mnogo jeftinije Nemachka kupuje za 270$,Sloveniji,Bugarskoj,Ruminiji od 290-320$,ovi drjavi chlanovi NATO i EU ipak imaju jeftinije i zato rusi ix postuji,i oni nisu prodali 51% akcijie,a 49$ i to za dobru cenu.A Srbiju rusi pocenjuju i ne postuju i diktiraju svoje naredbe.Ako Srbija bila u NATO i EU Rusi postovali bi,i ne bi tako ponasali prema Srbiji kao koloniji.

Grusjenka

pre 13 godina

E, znate u cemu bi bilo resenje- da svi pocnemo da trosimo samo struju, ona dodje malo jeftinija, da svi prestanemo da koristimo gas, pa cemo onda lepo da imamo restrikcije jer nece biti struje, a ja cu onda lepo da uzmem da zavrsavam fakultet pod svecom, da se grejem na dedinu petrolej lampu, a komentare cu da saljem dimnim signalima, milina Bozja, srednji vek je majka mudrosti.

Trifun

pre 13 godina

Bajatovic je od svojih prijatelja rusa USPEO da smanji cenu gasa za 10%.
U SVOJOJ FIRMI JE DOVEO DO USTEDA I EFIKASNOSTI ZA 15%. Covek se ne hvali ali je tako. Tu su i oni 10 milijardi.
Red je da se i potrosaci optrete za svoj deo od 15 % poskupljenja.
Svi podjednako treba da nosimo teret prijateljstva, rada i stednje. POzdrav

Sima Nis

pre 13 godina

E cim tebe vidim znam eva ga opet trazi pare, da poskupi gas. Ali svaki put kad se pojavis na B92. Mislim strasno.
Cekaj sta sad? Jel ono mi finasiramo Juzni tok? Pa svuda je gas jeftiniji nego kod nas! Jel to onaj kgb-ovc reko pre neki dan...

Алекса

pre 13 godina

Ево овако. У мом стану постоји инсталирана мрежа радијатора. Пошто је новоградња у питању, још увек није доведено грејање до зграде, али ће се то десити врло ускоро. Ипак, обзиром на цену грејања која је сада око 70 динара по квадрату, ја сам се одлучио да свој стан грејем помоћу термо пећи, јер је чак и да струја поскупи за 50%, рачуница и даље исплативија на годишњем нивоу у односу на парно грејање. Па све и да уведем још једну термо пећ стан.

Дакле, само ви повећавајте цену тог грејања, оно што ја знам је да ће многи у мом насељу озбиљно размислити пре него што уђу у овај лудачки аранжман с парним грејањем.

WW

pre 13 godina

Ej bre Bajate! Ako ti dodjem u ono tvoje malo mesto kod Vrbasa,nećes ni ti na gas više da se greješ,a ni na drva i ugalj,jer ti više neće trebati!.

Alex

pre 13 godina

Za Insajder - ispitajte poslovanje YugoRosGaz-a, koji je posrednik za Srbiju i u kojem Gazprom ima 50%, Srbijagas 25%, a Bajatović je zamenik predsednika UO!

deda mraz ne postoji

pre 13 godina

dajte bre, ljudi
bajat se bavio humanitarnim radom i poklanjao crkvi da bi okajao grehe onoga svoga zamenika koji je ubio dete vracajuci se kuci ozderan iz kafane

nico

pre 13 godina

Zar to nije malo cudno da je kredit uzet od EBRD i Intese u jako velikom iznosu, a sad to treba da se pokrije iz cene...ovde nije pomenuta kupovina paketa akcija Informatike, stranacki, kao i sto su ostale kupovine slicno inspirisane... strucnjak za sve segmente privrede...

student

pre 13 godina

znate šta
kada je moja porodica kupila plac devedestih u gradu, platili smo neverovatno goleme pare da sve bude legalno i da plac bude komunalno opremljen (priključak za gas)
onda smo 2005. godine dobili gas tako što smo opet morali da plaćamo "priključivanje" neke silne stotine eura za cev dužine pola metra koju ste namontirali, a da ne pominjem da su nam instalacije postavljene kvalitetno i savesno - zatrpane šutom, neobeležene trakom, na 80 cm ispod zemlje, na pogrešnom mestu

u JP Novi Sad - gas drže ukrasne fazane, ej!

da ne pominjem da su vam građani izgradili ČITAVU infrastrukturu
gas niste cenu nikada spuštali
obećali ste jeftiniji gas zbog banatskog dvora

i šta hoćete sada

dobro su rekli ovi iz mmf, treba da se restruktuirate ili bolje reći, doviđenja

dydg

pre 13 godina

prvo, kako se ovaj covek podgojio otkad je vlast!!! kakva opravdanja oni uvek imaju i razloge, to ne mogu ni holiwudski scenaristi da smisle. a ne mog jer su toliko ti razlozi smesni i glupi i providni i zli. neverovatno zli ljudi su dospeli na vrhove. opet cu ponoviti da nazalost, srbiji bi bilo bolje da je protektorat starih sila ( madjara, turaka...:((() nego sto je 'suverena' i 'nezavisna'. nema spasa. ne vredi ostajati, ne valja otici.....

Ivan

pre 13 godina

I onako je svako ko je i ugradio gas već posle 2 sezone pozeleo da ga skine...
ZAVRĆI SLAVINU!!!
Imam 25 godina a jedva čekam izbore, eeeee godine moje...

Edmundo

pre 13 godina

Mi smo izgleda svi veverice.
Hajde sad pričaj o kursu dolara, koji je pao sa 77 dinar na ispod 71 dinar. Kako se to uklapa u kalkulaciju?

Srdjan Savkovic

pre 13 godina

Postovani gospodine Bajatovic,
tri godine sam vas klijent. Sto se mene tice od ove nikakav, poskupeli vi ili ne. Hvala Bogu te mi je od dedovine ostalo nekih 4,5h sume, bice toplo i meni i decici
Srdacan pozdrav od bivseg klijenta

stormy

pre 13 godina

Lici na finansiranje preduzeca koje srbijagas preuzima.Ti se dugovi kroz cenu gasa prenose na uredne platise.
Negde se mora stati sto pre to bolje, ili ce cela Srbija biti u vlasnistvu srbijagasa.....

Ilija

pre 13 godina

Gospodine Bajatovicu, a da vi lepo podneste ostavku zajedno sa svim ljudima koje ste doveli ( i koje planirate da dovedete) i da na vase mesto dodje neko SPOSOBAN bez partiske knjizice ili neke partije iza sebe i da to preduzece napravi profitablinim jer kako stvari stoje Vi za tako nesto niste sposobni? Sta mislte o tome? Ja mislim da bi bio fer prema svima. . .

Vlada N. Sad

pre 13 godina

Bolje NIKAKAV, je je zaisata NIKAKAV! Zar niko u ovoj zemlji neće da stane u zaštitu potrošača i izvrši analizu kalorične vrednosti gasa. Prošle,a pogotovo ove zime smo se smrzavali jer peći ne mogu da postignu željenu temepraturu iako nam je kuća kvalitetno izolovana. Postoji verovanje da se uvozni gas meša sa domaćim ili nečim drugim i tako razređen distribuira. No nije sve lošeg kvliteta. Merni instrumenti za merenje potrošnje IZUZETNO rade i oni se od strane ditributera gasa kontrolišu veoma uredno. Ako gas treba da poslkupi onda on mora biti
kaloričan i kvalitetan tako da opravda cenu koštanja. Ovako nekvalitetan
i nikakav je preskup! Ovo je visoka cena za NIŠTA! Da, naplatite već jednom potraživanja od Vaših velikih dužnika, za tako nešto imate mehanizme, a ne da mi mali potrošači delom pokrivamo nečiji dug.

gasadzija

pre 13 godina

gas je ionako bio naskuplji u okruzenju i dok je bila ova cena gasa vezana za proslogodisnju cenu nafte to smo vise puta citali i komentarisali ovde . Problem je kao sto su i uocili u prestruktuiranju Srbijagasa , pokazite nam da imate osecaja i volje za racionalizaciju poslovanja osetitie krizu i vi gospodo monopolisti .135 novo zaposlenih otkako je Bajatovic stigao sa sve crvenom kravatom.

Jovan

pre 13 godina

Bliže se izbori, potreban je novac za kampanju. Bez obzira šta o tome misli i savetuje MMF.
Srbijagas puni parama kasu dve stranke: DS i SPS. Tome služi.
Sve ostalo je farsa.
Treba ga što pre restruktuirati ali sudeći po tome šta se dešava u tom preduzeću, verovatno je kasno. Pa tamo svaki drugi dan možete videti neko novo lice, novi "kadar" i to su uglavnom neradnici koji su se dovukli iz nekih drugih firmi. Neki su čak uzeli otpremnine na jednom mestu a zaposlili se u Srbijagasu. Uostalom, nije teško proveriti koliko je ljudi i to kakvih zaposleno u prethodnom periodu.
Sve to radi Bajatović i sve se to radi smišljeno, zato neka nekom drugom priča bajke o nabavci gasa.
Naravno da će država naći načina da kupi gas i naravno da će Srbijagas opstati kao javno preduzeće. Niko ne daje kravu muzaru ako ne mora. Vlada je uostalom i osnovala to preduzeće ma koji pajac trenutno bio na njenom čelu.

betmen

pre 13 godina

Gas po istoj ceni!!! Ti Bajo torbu na leđa, pa kreni da naplaćuješ dugove! Ne misliš da ćeš i dalje da ležiš na tom mestu, sa sve svojim namontiranim savetnicima, a mi koji ti redovno plaćamo, da ti damo još više? BAJO KRAJ TI JE IZGLEDA BLIZU! NAROD POČEO DA ČISTI SRBIJU!

goxy

pre 13 godina

e imam jedno pitanje.zasto tako dugo slusamo ovoga??? zasto b92 ne dovede nekog nezavisnog komentatora ili nekog iz inostranstva da nam prokomentarise da li je normalno sto ovaj radi???

Sinisa

pre 13 godina

Buni se Vlada i kaze da ne razmislja o povecanju cene... Pa normalno da se buni kad najvise i duguje( javna preduzeca, toplane, raznorazne ustanove...)i EPS-u i Srbijagasu, a sto je najgore duguje sama sebi, a pokusava da preko javnog preduzeca( kome i duguje) vodi socijalnu politiku, ali i ako bi moglo da posluje bez gubitaka i efikasno,pa kako, to ne ide.

dzungla

pre 13 godina

"Bajatović: Skuplji gas ili nikakav."

Moze ovo i da se prevede:
"Vi sto placate, platicete i onaj deo, koji smo uzeli od Rusa, a koji nije placen, ili nema gasa ni za vas, ni za neplatise! Njima, koji ne placaju, i dalje cemo isporucivati, naravno!"

Kako te nije sramota, onako ljudski?

Sergio

pre 13 godina

Bajatovicu, ne pitas se da li mozda ti sebi trebas skinuti platu koja iznosi samo u Srbijagasu 15.000 eur + gde su ostala clanstva u raznoraznim gasnim firmama.... Ti od kako si dosao na celo Srbijagasa samo trazis poskupljenje, a ne vidis da i ovu cenu gasa koju ste nametnuli gradjanima ne mogu da plate. Niko ne sme da dira vasa drzavna preduzeca koja su duzna i bogu i ocu jer se onda rizikuje pad vlade jer ste svi povezani ko slepa creva, pa onda udarate na posten narod..... Treba vas sve istrebiti iz tih firmi

Aleksandar Popovic

pre 13 godina

Ako cita ovakve izjave, javni tuzilac bi morao da pokrene postupak protiv Bajatovica i slicnih(Elektrodistribucija, 'lebac i drugo), zbog uznemiravanja javnosti. Sta to znaci, svaki drugi dan, nemajuci sta da radi ili ne znajuci sta treba da radi na odgovornom mestu, Bajatovic zvrcne stampu i uputi uznemirujucu poruku javnosti. A od davanja izjava nema vremena da pojuri neplatise, da pojuri svoju komercijalu da dostavlja racune na vreme a ne da samo zbog Srbijagasa potrosaci moraju ponovo u banku ili postu... Umesto sto skuplja propale firme, bolje da je u okviru Srbijagasa organizovao strucnu tehnicku sluzbu koja bi kontrolisala instalacije svake godine, a ne da se poslovi prepustaju, privatnim firmama, nezainteresovanim za posao vec samo za zgrtanje para....

snezana

pre 13 godina

samo Vi podizite cene gasa,struje,hleba,benzina,komunalnih usluga......Imamo mi plate kojima SVE to mozemo da platimo! Ovo vec postaje paranormalno,ljudi cekaju u redovima za jucerasnji hleb,a vi samo podizite cene! Pitam se da li ste u ovoj zemlji ili su to samo vasi hologrami ovde medju nama!?

Zdravko

pre 13 godina

Ovo nema veze sa zdravom pamecu. Dokle ljudi da trpimo ove partijske poslusnike preko kojih se nase pare uzimaju za partije na vlasti. Svi direktori javnih preduzeca rade isto po partijskim direktivama. Zasto vise ne raspisemo javni konkurs za menadzere javnih preduzeca kao sav normalan svet, a ne da tamo postavljamo partijske ljude. To im ga dodje kao raspodela plena, zbog pobede na izborima. Pa najveci duznik Srbijagasu je drzava. Tako je i za struju, grejanje,neplacene racune za raznorazne koridore itd. Kako je NIS za tri godine od gubitasa dosao do profitabilne firme. Zato sto je dosao profesionalni menadzment i stavio stvar na svoje mesto. Nije to neka filozofija,ali to ovima na vlast ne odgovara jer neznaju sta ce sa tolikim partijskim kadrovima koji se vuku od jednog do drugog javnog preduzeca. Ovoga nije bilo ni kod Tita. I onda je bio konkurs pa su se prijavljivali kandidati. Doduse trebala je i partijska podobnost, ali ni danas nije drugacije, jer danas treba visepartijska pripadnost.

dosli vreme da zivi zavide mrtvima

pre 13 godina

A cemu sluzi menadzment preduzeca, ako se Bajatovic i diletantska ekipa uopste tako moze nazvati? Zna li on sta je to??
Zasto se prihvatio posla, da vodi jedno tako veliko i bitno infrastrukturno preduzece, kada ne zna!?
On je najveci krivac za stanje Srbijagasa i niko drugi!!!
Lepo mu je kada uzme 10ak hiljda evra platu, a nije ga ni zainteresovalo, kada je vec tu gde je, kako to rade u susednim drzava i njihovim preduzecima ... gas i upola jeftiniji, a rade sa profitom!
Zasto se nije raspitao, kada vec gas stize uz Rusije, a sa njima i posluje, kako to sada rade Rusi, nije morao ni daleko da ide, samo do NIS-a!
Zreli smo mi za stranu prinudnu upravu.

Sta ima od obrazovanja, sem velikog odmora i kursa u Kumrovcu, drug Bajatovic?

Proaktivan Narod

pre 13 godina

Ja bih dao otkaz. Sigurno ima na desetine odlicnih resnja, ali ti ih ne znas, a tvoje neznanje ti ne da da ih vidis. Pa sta mislis kako su nastale velike stvari? Tako sto je neko rekap da ne moze, a drugi je probao i uspeo...uy pomoc znanja, vere, upornosti, rada sve moze. Budi primer i sve ovo uradi i bices srecniji a i mi sa sobom.

Milan

pre 13 godina

Jos jednom cu ponoviti.
Velika Britanija hiljadu kubnih metara ruskog gasa placa 190 dolara.
Nemacka isto toliko placa 220 dolara.
Francuska i veliki deo zemalja clanica EU placa 306 dolara.
Srbija u ovom trenutku placa 390 dolara.

Trazi se poskupljenje od novih 15 posto. Ja mislim da pojedinci iz ove vlasti zasluzuju mnogo vise od Golog otoka. Objavite ovaj komentar, i svako na bilo kojoj stranici relevantnoj za evropsku energetiku moze naci ove cifre. Zasto to ne objavite na sajtu B92. ZASTO SVI CUTE.

sumnja

pre 13 godina

odnos dolara koji je najnizi u poslednjih 18 meseci prema evru i neocekivani rast dinara demantuje njegovu izjavu od pre nekoliko meseci kad je objasnjavao da gas mora da poskupi jer je dinar oslabio a dolar ojacao prema evru.gas mozda i mora da poskupi zbog predizborne godine jer su tu zahvatanja najveca i svi se okace i pozicija i opozicija ali barem da nas neprave budalama jer kad se nepojavljuju u medijama i kad ih negledamo malo nam je lakse.

Nikola

pre 13 godina

Vazno da je Bajatoviceva plata enormna i sramotno visoka, a sto se sistem politicki sistem uSrbiji truo, to sto birokratija ( nesposobna ) unistava zemlju, u osdnosu na tu cinjenicu se zmuri. Neefikasnoj drzavi kao sto je Srbija ni duplo veca cena gasa ence da pomogne. Kod socijalista se nista ne isplati sve cene moraju jednostavno da idu na gore .... Sram vas bilo !

gile

pre 13 godina

Bajati je u svom mandatu zaposlio preko 200 politicki podobnih neradnika u Srbijagasu, inace firmi koja je i pre toga imala 30% viska zaposlenih, kupuje gas preko Jugorosgasa koji dere potrosace u Srbiji skandaloznim provizijama a onda od tog istog Jugorosgaza prima 10.000 eurica mesecno -znaci bukvalno je strani placenik, pare od prodaje gasa trosi na spasavanje propalih firmi ili na kupovinu onih koji nemaju nikave veze sa gasom (pilici, osiguranje...), a sada je doslo vreme da se poloze racuni i on ladno trazi povecanje cene?! Skandal!

gost

pre 13 godina

Direktore nemoj da se nerviraš, otpisaće nam to braća rusi. Pa braća smo nismo neprijatelji, valjda znaju rusi da vi morate puno da trošite, a da je narod sve gladniji. Ako neće da nam otpišu ucenite ih sa južnim tokom ne dajmo im prolaz kroz Srbiju. A uvek imamo njihov NIS u Srbiji, samo im pripretite da nemaju više monopola pa imamo gas sigurno još godinu dana gratis :)
Ala ste se vi upleli ko pilići u kučinu, a još gore je što mi narod trpimo najviše sve vaše nebulozne postupke.

stex75

pre 13 godina

Iskreno da vam kazem,moj vencani kum radi u srbijagasu.Firma po Bajatovicu grca u dugovima,a on u skladistu gasa kao radnik ima 70.000 rsd!!!!!!!!E ljudi pa kako je to moguce?Nekazem da netreba on da ima toliku platu,ali nemogu da verujem da ovaj " covek " moze tako besomucno da L A Z E!!!!Kad neka firma ima tolike dugove odakle im onda toliko para,a da nepominjem nabavku onih silnih vozila pre neki mesec kada su isto kukali da siroti nemaju!

miki

pre 13 godina

"Bajatović upozorava da će gas do kraja godine biti skuplji za čak 40 odsto, ukoliko cena nafte nastavi da raste."
Ne secam se da je gas pojeftinio kada je cena nafte strmoglavo padala i bila na minimumu minimuma!!!

Stoka Balkanska

pre 13 godina

Sine moj, daj ti ostavku, raspisi izbore sa svojim demokratama i bice jeftiniji gas, a i bice ga bez problema...

Boze, Boze, koji vode drzavu i javna preduzeca!

Caca

pre 13 godina

Ja sam za to da mi ostanemo bez gasa, sta ce nam gas kad imamo struju, ,,vrlo povoljno''. A sto se plate tice, tek kad vidim koliko se sustinski ne razume problem, da nije bitna necija plata nego cena gasa i naplata duga od onih koji se prave blesavi i ne placaju dodatno praveci problem, ja nikom zivom dinar ne bih dao, stekao bi pare, ziveo na Maldivima, i bas bi me bilo briga!

kud zbunjen

pre 13 godina

U normalnom svetu
cena nafte raste - cena gasa raste
cena nafte pada - cena gasa pada

U Srbistanu
cena nafte raste - cena gasa raste i sve ostale cene rastu zbog nafte
cena nafte pada - cena gasa raste i sve ostale cene rastu zbog nafte jer nije realno da cena nafte pada.

Janja

pre 13 godina

Podsecanja radi vest se tice duga i poskupljenja gasa ...(cemu pomen necije plate) . . .smatram nedopustivim ovakav inertan stav vlade,priznaje da problem postoji,problem koji direktno pogadja gradjane,a nece da pomogne . . .ne razumem ?!

Deki

pre 13 godina

Nezahvalna je to situacija. Duznike ne mozes poterati jer su to firme koje zaposljavaju ljude, mi imamo previse nezaposlenih, a oni prete da ce zatvoriti radnju i sta onda? Potom, domacinstvima ne mozes da obustavis isporuku gasa jer to stvara socijalne nemire. Gas placas sada po sadasnjim uslovima, a naplata dospeva tek za godinu dana u najboljem slucaju, neretko i za dve godine kako citamo. Za to vreme kursevi osciliraju, situacija se menja, jedino dinar stabilno slabi, a ti u dinarima naplacujes. I kada posle mnogo muke oko odlaganja poskupljenja do kraja grejne sezone konacno resis da zastitis firmu za koju si zaduzen razapnu te isti oni ljudi koji bi te razapeli i da ne zatrazis poskupljenje pa Srbijagas propadne.

kasuko

pre 13 godina

hahhaaha,-D to bajatovicu, care.Ti slobodno povecaj gas, pa ti tek onda niko nece placati.Ni ovu cenu ljudi nemogu da podnesu.
Umesto sto busite specijlnu rupu dodiku,po specijalnim vezama, bolje pronadjite sa tim parama jos 10 izvorista iskljucivo gas,nafte i nemora da bude i nece biti problema.
A pilicaru nemoj da kupujes jer su njene dividende od 2003...2008 bile pristojme i pozitivno su poslovali,vec pozovi javnog tuzioca i kazi mu da je firma kretenskim poslovanjem dovedena u stecaj.
Privedes direktore, menadzere,a bankama se izvinis jer nisu smeli da im odobravaju hipotekarne kredite.

bandere cekaju

pre 13 godina

Ljudi, samo jedan je spomenuo staklo. Nije valjda da ne znate. Srbijagas uvozi staklo od hrvata a posredovali su u prodaji Paracinske staklare bugarima.

klik klak

pre 13 godina

Sta ste se uvatili tih ludih rusa?
Moja baba je lepo rekla:"dobro je da su rusi dosli i prosli, da su ostali mi bi danas bili beda i to naj gora, kao i za vreme kralja."
Baba a kavi su rusi borci?
"dobri sine, napili se kod skole tamo i ni jedan se nije probudio.Posle finih svaba koji su bili u fazonu razmene, ovi su otimali.
Komsija"navela ime" bio glavni za spiritus u selu, oni upali mislili alkohol i pomrlo ih je preko 140.dosli komunisti pokupili tela i niko nije smeo da pita gde su pokopani.Za suvisna pitanja i kod kralja i kod tita je letela glava,uz malo srece dobijes trajnu iseljenicku za kraljevinu rusiju, a kod ovih kasnije na privremen goli otok ili preko bare(amerika)
Medjutim ako moju babu izuzmem razmisljam da su i braca po veri Rumuni dobri sa izvoristima, pa ih vredi pitati.Tu bi mogao i irinej da se malo ukljuci,da se bavi malo zastitom naroda i aktivnostima, posto je i sam poceo da se bavi referendumima i popisima stanovnistva.
A oni bi dali i to ispod cene,zbog crkve, cincara,vlaha.Ipak ih ima dosta,a to su njihovi.Malo je zeznut transport, ali od temisvara do srbije i nema puno.
Netreba ti neki velik fi cevi,mali cisto da moze da pokrije osnovne potrebe i iskljucivo za domacinstva.Fabrike neka same sklapaju ugovore i cenu za gas ili ovaj striptiz majstor sa m tv-a umesto njih.
Taj ko bude isao na pregovore sa rumunima treba da kaze
lea lea lea, sekritatea i znace da je u pitanju vapaj.
A drzava ce morati da se odrekne 40-60% poreza i njega naplati od uspesnih privrednika milana beka,peconija,miskovica,kostica.....

JJ

pre 13 godina

Ovaj navalio da poskupi gas i ko o čemu, on samo o tome. Plaši se da mu inflacija ne pojede primanja od 10M dinara mesečno po raznim osnovama i funkcijama koje ima.
Kao što neko reče:"Dobar ovaj rat", Bajatović stalno ponavlja:"Dobar ovaj koalicioni sporazum, samo neka potraje."

Milan

pre 13 godina

Ne znam ni sta ce nam ova zdruzena bratija da dam ionako preskupu struju i energente prodaje za cifre mozgu bolne,ako imamo na umu racio cene i prosecnog primanja.Iz Kolubare pokradu 130 mil. eura koja bi bila ulozena u proizvodnju el.energije pa shodno tome da je rupa toliko to mora da se nadomesti-kako-pa na nasa pleca.Dosta nam je bagre i Ruskog nebekog naroda koji pokusava da od nas stvori bazu,prvu u nizu u svetu rekao bih,za razliku od Amerike koja je u svakoj zemlji.Samo to dodate na nas ionako mentalno retardirane i inhibirane dobijete savrseno plodno tle za borbu tudjih interesa.A oni nemaju sta da nam uvale kao dodvoravanje nego pravoslavlje! Hvala lepo,i ovo nase slobodno uzmite i nosite kuci jer je legalizovana mafija koja se pre zalaze za smrt i nasilje nego za zivot i prosperitet.Obnovljivi izvori energije su buducnost sveta a nas narocito jer nismo finansijski u mogucnosti da podnesemo cenovne sokove koji se prelamaju i na nas.A svaki problem ce vec biti resen kroz 3 meseca ako se sutra obavi lustracija,restitucija,decentralizacija & referendum da se konacno prizna to glupo Kosovo koje nam ionako nicemu nije sluzilo jer da jeste,jos 80ih se stvarala atmosfera koja je dovela do ovoga danas a 'politicka elita' da je nesto htela uradila bi umesto da se konstantno 30 godina bavi politickim revanshizmom!

klokan

pre 13 godina

Ja jos kao deonicar nisam dobio izvestaj poslovanja NIS-a
Koliko znam to jos nije niko.
Bajatovicu porucujem da objavi sve ugovore i da on-line bude na internetu da kao vlasnici imamo pravo na uvid.
Prihodi, rashodi kao i novi ugovori o uvozu,onda cu verovati bajatovicu da nelaze,ovako moze i bez gasa, ali proci ces kroz vojvodjanska sela,a tamo nece biti sps odbor za doceg.

ozi

pre 13 godina

Kroz dugovanja za gas i konverziju istog tog duga u akcije preduzeća, Rusi će preuzeti sve za male pare. A mi marva ćemo biti kmetovi na njihovom posedu. Bajatović će naravno biti brigadir sa bičem. Mi srbi ni ne zaslužujemo ništa bolje. Prodali bi i dušu đavolu (zapadnom ili istočnom sve jedno).