Utorak, 25.01.2011.

18:25

Valjevo: Otkud Gorenje u Zaječaru?

Gradonačelnik Valjeva Zoran Jakovljević je uputio pismo Vladi Srbije zbog nezadovoljstva Valjevaca najavom <a href="http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&amp;mm=01&amp;dd=24&amp;nav_id=487991" class="text-link" target= "_blank">gradnje nove fabrike Gorenja u Zaječaru</a>.

Izvor: B92

Valjevo: Otkud Gorenje u Zajeèaru? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

Vuk Loznicanin Karadzic

pre 13 godina

Gradjani Valjeva napadaju rukovodstva gradova Zajecara i Loznice zato sto im `otimaju` investore!Svasta Boze!Ni stanovnici Velenja se nisu ovako ponasali kada je gorenje SELILO proizvodnju iz njihovog mesta.gorenje je svoju prvu fabriku trebalo pre nekoliko godina da otvori u Loznici,koja je za njih mozda i bolja lokacijski jer im je bliza granica drzave gde se njihovi proizodi kupuju ali tada je valjevski lobi odradio da se ta fabrika otvori u Valjevu,ne secam se da se iko tada bunio zbog toga sto je grad Valjevo preotelo investiciju tada ekstremno siromasnoj i industrijski razorenoj Loznici!

A tek sto su mi smesni likovi koji pisu o tome kako drzava treba za novac koji daje kao subvenciju stranim inevstitorima pravi fabrike i sama proizvodi belu tehniku,racunare,automobile...alo ljudi za tako nesto treba tehnologija proizvodnje koju mi nemamo niti smo je ikada imali,za vse smo uzimali strane licence,nikada nismo napravili nista svoje.Ta tehnologija mnogo kosta,ne osvaja se preko noci i ne pokllanja se,da ne govorim o tome koliko je danas bitno da proizvod bude prepoznatljiv na trzistiu a za tako nesto su potrebne decenije!!!!

`Izguglajte` vi sto forsirate da drzava za te novce gradi fabrike koji su to visoko tehnoloski proizvodi patentirani i zasticeni u SFRJ ili danas Srbiji.

Masha

pre 13 godina

Muka mi je od Dinkica, Dace i Natase Bekvalac!!!
Ovaj kako zine slaze, a ovi dvoje iskacu iz frizidera: te se vole kao niko od nas, te se varaju, te nas ubedjuju u nesto trece...AMAN BRE LJUDI

Sanya B

pre 13 godina

Apsolutno mislim da sam u pravu kad kazem da opstine moraju da se bore za investitore. Ja mislim da je dobro, imacemo konkurenciju medju opstinama - pa ko da bolje uslove, njemu investitor i priliv para. A ovo sto je Valjevcima krivo - mislim da su pomislili da imaju monopol nad Gorenjem, pa da Gorenje ne sme nigde drugde da ode. Kad ono - trzisna pravila su malo drugacija i ti predsednici opstina malo kaskaju za savremenim trendovima. Nista vise ne dolazi samo - moras se za to izboriti.
Druga stvar, rodjena sam Zajecarka i drago mi je da konacno dolazi jedna ozbiljna investicija u taj grad iz kog sam ja pre mnogo godina otisla jer nije bilo posla.

dejan-minhen

pre 13 godina

ovakva prepucavanja su strasna... najbolje da Valjevo sada napadne Zajecar i da se pogon otvori u Bugarskoj...

a ovi sto kukaju zasto se drzavnim novcem gradi fabrika.
da drzava Srbija moze da sagradi fabriku. i sta onda?
Pod kojom markom da prodaje tu robu? Ima li potrebno znanje da tom fabrikom neko upravlja?
nije ovo vise 1986 pa da se proizvodi planski odredeno iz neke centrale KPJ... A to koliko su ti proizvodni konkurentni je manje bitno!!!

Subvencije za proizvodnju su OK... Jer time se povecava izvoz, da Gorenje je brend i na zapadu. I neki XY brend koji bi "osnovala" Srbija prvo bi trebao da se dokaze.
Ako ta firma da neku "solidnu" srpsku platu i uplacuje sve socijalne izdatke za radnike, takode se puni budzet. Gradani vise trose vise prihoda od PDV-a..
Gradani zadovoljniji...

I nemojte se zavaravati da slovenci ne bi otvorili fabriku bilo gde drugo da imaju bolje uslove...
Globalizacija i svi se trude da privuku strane investitore. samo se mi jos pitamo zasto DRZAVA ne otvori fabriku... Uzas koji komunizam u glavama...
Sta drzava svakog pojedinca treba da vodi za ruku?

Mirjana

pre 13 godina

Ja sam iz Valjeva i svakako da bih volela da npr. moj brat sutra dobije posao u fabrici Gorenje, ali bih isto tako volela da taj posao dobije za stalno. Ne znam da li ste upoznati sa poslovnom politikom nekih dobrostojećih firmi kao što je Gorenje, da angažuju radnike povremeno i privremeno, da ih tokom godine dva puta otpuste i prime (ili ne prime) ponovo. Zato kažem, neka bude dobro i drugima, neka u Zaječaru bude novih radnih mesta, ali ne treba bacati pare na podsticanje zapošljavanja 300 ljudi, kad će posle godinu dana ostati njih 150 (u najboljem slučaju).

miloslav

pre 13 godina

Vrednost investicije u Zajecaru 2,9 miliona eura a drzava poklanja 3 miliona (300 radnika x10.ooo eura) znaci da gradjani Srbije grade gorenju fabriku svojim parama. Zasto ta fabrika nije u vlasnistvu Srbije. Ako smo akcionari onda neka se to jasno definise zakonom, a ne ovako da im napravimo fabriku a oni ce za dve godine da odu dalje na istok. YURA je u Slovackoj zatvorila fabrike za koje je takodje dobila beneficije od drzave, pa je dosla ovde, a za par godina ce da ode a mi necemo imati nikakve koristi od toga jedino tih 1000 robova sto ce da im rade za 150-200 eura, za sto ni u Kini vise niko nece da radi. Nemojte davati pare nikome, ulozite ih u formi akcionarskih drustava sa jasnim ulagackim pravima i obavezama.

zex

pre 13 godina

E ajde dobro ako investitoru das zemlju pa i halu opremljenu prikljucima besplatno ali na sve to jos 10000eur stvarno je van pameti. Iako je evidentno da su neki vec bili spremni ulagati kupovinom zemljista mi im trpzamo 10000 u dzep i to za najprimitivniju proizvodnju obicno textilnu koja se svakih par godina seli iz zemlje u zemlju i jurino pravljenje kablova je isto kao textil. Stvarno razumeo bih da dajete 10000 za IBM, Samsung, Sony, veca sofisticirana postrojenja a manje radnika a vi poklanjate preletacima kao sto je MONT iz rumunije gde je desetak evra veca plata neg ovde.Njima se ne isplati dati vise od 5000eur i to za najnerazvijenije krajeve kao sto su Ki, Zr, Ni, ZA,Pk, Lo, Ks, Pn...

Duško Dugouško

pre 13 godina

Kad sve ide u Beograd, onda se svi bunimo i smeta nam, a kad treba da ostane u Valjevu, onda je u redu. A Zaječar i ostale nerazvijene i još nerazvijenije opštine, šta ćemo sa njima??? Bilo bi dobro da svaka nova investicija i svaka nova firma reši da gradi lokalne pogone u različitim delovima zemlje, a ne da se sve nagomilava u pojedinim gradovima, dok u drugima nema posla.

Dexterijus

pre 13 godina

Hm...za mene mnogo bitnija informacija da Gorenje "ulaze" 2.9 mil eura,i zaposlice 300 ljudi, a drzava za to im daje 10000eura po coveku. Cek.cek..pa racunica kaze da ce drzava da da Gorenju 3 mil eura. To mu onda dodje da su jos i zaradili 100.000e samo zato sto idu u Zajecar.
Ko koga ovde podize na noge? Srbija,slovenacku fabriku Gorenje, ili bi trebalo obrnuto da bude?

A kad su u pitanju domace fabrike i biznismeni onda ih jos i udaraju po usima, a radnicima "dozvoljavaju" da gladuju ili seku sebi prste.....

cecapereca

pre 13 godina

Stav MERRa je "Nema govora da je Gorenje otišlo iz Valjeva, naprotiv, Gorenje pojačava svoju investiciju u Valjevu. Tamo će biti dodano otvoreno 200 radnih mesta i Ministarstvo ekonomije će za to izdvojiti sredstva i dati subvencije kao što je dalo i za druge investivije u Srbiji. Oni nisu odustali od tog zemljišta u Valjevu, a s druge strane, odlučili su se da iskoriste hale koje već postoje u Zaječaru. Dobro je i korisno za zemlju da je jedna fabrika u zapadnoj Srbiji, da je jedna fabrika u Vojvodini, da je jedna fabrika u istočnoj Srbiji, voleli bismo da bude još jedna Gorenje fabrika u južnoj Srbiji" - tako da mozete na tu stranu ostavljati vase komentare. Hvala puno.

Sasa

pre 13 godina

Gospodo iz Valjeva, pa postoji jos neko osim vas u ovoj zemlji. I u istocnoj Srbiji zive ljudi i zeleli bi da rade. Ukoliko Gorenje ima fabriku u Valjevu onda bi po vama Gorenje ne bi smelo da otvara pogone nigde drugde!! Slazem se da sve potice od politike, ali neka neko pomisli i na Zajecar posle svih ovih godina.

Djordje

pre 13 godina

Neverovatno je da su gradjani Valjeva postali toliko apaticni. Pre 12 godina smo sa Makijem upadali u zgradu opstine, kao gimnazijalci blokirali skolu zbog politicke smene direktora...
Sada nam Dinkic otima jedine strane investicije za par hiljada glasova u Zajecaru i Loznici, a mi nista.

"Danas rane vise bole, nego zuce iza skole,
Nego zvuci ove strofe, ja sam morao da odem,"

Dragan

pre 13 godina

Gorenje je odavno kupilo zemlju pored svoje fabrike u Valjevu i ugovorilo proširenje kapaciteta proizvodnje, tako da vlada uopšte nije dovela novog stranog investitora u Srbiju već dala ogromne pare investitoru koji je došao u Srbiju još 2003.godine i ugovorio proširenje fabrike, samo da bi svoju investiciju preselio u drugi grad.

Poskok

pre 13 godina

Zoća se skija,Beka trči za fudbalskom loptom,a Veliki Štrumpf Mića Marković vodi Valjevo u 14.vek.Ponekad pregleda i kočnice na vozovima,tako dobro da pređu i po 250 kilometara bez njih.E moje Valjevo i Valjevci,izgleda da nam preostaje samo u....a motka pa udri redom(i poziciju i opoziciju)!

Pedja

pre 13 godina

opet potiticki obracuni unutar Koalicije sa namerom da se Dinkic "disciplinuje" napadima kroz medije... Ljudi grade gde im se gradi- Ne beze iz Valjeva, nego otvaraju novi pogon u Zajecaru. Sta nije jasno? Povecace i broj radnika u Valjevu, sve je jasno.

EUstahije

pre 13 godina

...sada treba da povičemo "U cra Trojana kozje uši!", a onda će Mlađan da nas kazni tako što će i ono malo investicija iz naših gradova preusmeriti u "njegove" opštine. Ako se plavuše još nisu dosetile, 2011. je predizborna godina i biće "tuče" među ministrima, otimačina je sa Valjevom već počela, slede nove, gradiće se tamo gde su "naši" ane gde su najbolji uslovi, pare će se deliti "našim" ljudima... Mlađan, po običaju, bahato i drsko prvi počne, ali se onda i drugi potrude pa bude mrtva trka!
Demontiranje partijske države je primarni interes Srbije!!
Nažalost to niko ne nudi!
A i da nudi... nijednoj od postojećih stranaka ne verujem!

ukljuci mozak, iskljuci tv

pre 13 godina

@ giga
vidi se da pojma nemas o ekonomiji... Ako vec izvodis analizu, onda nemoj selektivno samo finansijsku (koja je uzgred pogresna), nego i ekonomsku...

Uracunaj i korist drzave sto ce imati 300 ljudi manje na budzetu + njihove porodice + raste njihova kupovna moc, pa se aktivira i sektor usluga...

Igor

pre 13 godina

Odgovor na pitanje "Otkud Gorenje u Zajecaru?" je vrlo prost. Gradonacelnik Zajecara je sa svojom lokalnom partojom usao u Dinkiceve Ujedinjene regione.

Nije po sredi ekonomski ili demografski element, vec iskljucivo politicki.

Jelena

pre 13 godina

Pitate se otkud Gorenje u Zaječaru??? Gospodine Jakovljeviću zašto sebi ne postavite pitanje OTKUD SVI OSTALI INVESTITORI dođoše u sve ostale gradove po Srbiji, čak i u mala mesta idu poput Rače, Surdulice i ne znam gde sve. I svi zaobišli Valjevo! Kao Valjevka jako dobro znam stanje u gradu i dobro su poznate činjenice kako su se i ta dva jadna investitora, Gorenje i Valy, proveli sa vašom birokratijom. Iskreno se čudim da su još uvek tu! Gurajte vi vaše projekte Rovni, onu šatro prugu koja nikome ne treba i perite pare i lažite narod preko Televizije (svetog) Vidoja Vujića. Oni su svojevremeno investiciju Gorenja ocenili kao "grotku", šta god vam to značilo. Bolje se dozovite pameti i ugledajte se bar na Palmu, ako ne vidite nikog pametnijeg na vidiku!

za

pre 13 godina

Sine ti ako zaista mislis da je Valjevo siromasnije od Zajecara ti onda nikad u zivotu nisi krocio u Timocku Krajinu. U Zajecaru se doseljavaju ljudi iz okolnih gradova koji su opustoseni ali u zadnjih 10 godina nijedne investicije nije bilo! Valjevo je imalo investicija prethodne decenije, Zajecar nista, samo tone neverovatno brzo.

@Babin zub

pre 13 godina

@Babin zube, za sve sto si nabrojao, nista nije bilo u nadleznosti gradova i opstina. Nesupele privatizacije, a sada odvlacenje fabrika, u direktornoj je nadleznosti drzave, pardon Mladjana Dinkica. A to mu dodje isto!

Jelena

pre 13 godina

Pitate se otkud Gorenje u Zaječaru??? Gospodine Jakovljeviću zašto sebi ne postavite pitanje OTKUD SVI OSTALI INVESTITORI dođoše u sve ostale gradove po Srbiji, čak i u mala mesta idu poput Rače, Surdulice i ne znam gde sve. I svi zaobišli Valjevo! Kao Valjevka jako dobro znam stanje u gradu i dobro su poznate činjenice kako su se i ta dva jadna investitora, Gorenje i Valy, proveli sa vašom birokratijom. Iskreno se čudim da su još uvek tu! Gurajte vi vaše projekte Rovni, onu šatro prugu koja nikome ne treba i perite pare i lažite narod preko Televizije (svetog) Vidoja Vujića. Oni su svojevremeno investiciju Gorenja ocenili kao "grotku", šta god vam to značilo. Bolje se dozovite pameti i ugledajte se bar na Palmu, ako ne vidite nikog pametnijeg na vidiku!

Babin_zub

pre 13 godina

Xaxaxaxa...E ovo samo u Srbiji ima.Pa zasto niko ne pobegne iz Indjije,St.Pazove...Vi bi da vam svi dodju na noge,da vam novac padne sa neba,da vam strani investitor dodje(dok vi lezite ispod sljive i drzite travku u ustima),da novac,a vi da mu rukom pokazete na neku strnjiku i kazete "ene ti tamo pa gradi sta ti volja" a ne trudite se u opste oko infrastrukture i ostalih pogodnosti koje privlace investitore.
Valjevo iz godine u godinu sve vise propada.Vlasti se menjaju,ali problemi ostaju isti.U budzetu grada ima novca samo za krpljenje rupa po gradskim ulicama,a cim izadjete iz grada mozete prepoloviti trap.Deca odlaze i ne vracaju se,nicim se ne trudite da ih zadrzite.Srbijanka,nekad mocna fabrika za preradu voca i povrca prodata je nekom Bugarinu bez ikakvih obaveza istog,i ta fabrika danas ne radi gotovo nista i nije zaposlila niti jednog valjevca od privatizacije na ovamo.Pivara je na aparatima,na ivici stecaja(a prave odlicno pivo samo fali neko ko ce da pogura plasman na trziste),jedino se Krusik malo koprca sa vojnom industrijom.Stefil,Gradac i ostale fabrike koje su imale i proizvodnju i trziste unistene su i prodate bud zasto bas kao i Srbijanka.
I zato ne trazite od drugih da rade ono sto vi trebate raditi,vec zasucite rukave i pravim potezima vratite Valjevu dostojanstvo i mesto koje mu pripada a to je lider Zapadne Srbije.

Dzoni

pre 13 godina

U Srbiji se u medijima svaki dan zadnjih 10 godina otvara po jedna fabrika a proizvodnja stoji u mestu i ista je kao i 2000 godine a cak 30% manja nego 1998 godine.Pitam se ja kako to,za to vreme u Republici Srpskoj proizvodnja porasla za zadnje 4 godine ni manje ni vise nego 100%.

http://www.ekonomija.org/uploads/images/rs%20ind%2010%2012%202.JPG

marko

pre 13 godina

Na 3 miliona, nasa Vlada daje jos 3 miliona. Kompletno ludilo. Istu tu fabriku je moguce napraviti za te pare i bez ikakvih stranih investitora. Ali, eto, mi imamo srecu da nas vode eksperti, koji nemaju nijedan radni dan mimo vlade ili agencije, i ne vide dalje od svoje fensi kravate.

Dj

pre 13 godina

...Slazem se da Gorenje treba da ostane u VA, bas kao sto je trebala i italijanska Golden Lady da se prosiruje u Va a ne u Loznici! E sad dal je to ne sposobnost uprave grada ili je ipak na drzavnom nivou ne znam bas najbolje!...uglavnom gde god je G17 tu su ifabrike..Zajecar, Kragujeva, Loznica!...BORITE SE LJUDI ZA SVOJE OPSTINE...NEKA IZADJU OPSTINARI I DAJU INVESTITORIMA BESPLATAN ZEMLJISTA..NEKA OPSTINARI KUPE PRIVATNE POSEDE I DAJU BESPLATNO INVESTITORIMA!!!>>URADITE NESTO KORISNO ZA SVOJU OPSTINU JEDNOM U ZIVOTU BAR!!

Suboticanin

pre 13 godina

Otvaranje novih radnih mesta, decentralizacija, regionalizacija, vraćanje imovine opštinama, direktan izbor gradonačelnika, je jedini razlog zašto Gorenje otvara fabriku u Zaječaru. Tu niko ne gubi. Tu svi dobijaju. U Vlajevu je zaposleno određen broj ljudi, ne vidim razlog zašto i u Zaječaru, Novom sadu, Subotici, Pančevu... ne bi bilo i zašto Gorenje ne bi otvorio nove proizvodne pogone ili bilo koja druga strana kompanija. Možda se gradonačelnik Valjeva uplašio jer će opština Zaječar ponuditi bolje uslove i dati besplatno zemlju za gradnju fabrike.... Neka izadje na izbore sa svojim ličnim imenom i prezimenom, pa neka se onda buni.

gigo H5+

pre 13 godina

300 x 10.000 Eura = 3.000.000 Eura. Prva investicija 2.900.000 Eura. Korist drzave: masina prodaja 300 Eura / 20 % PDV = oko 60 Eura. Znaci posle 50.000 masina ide dobit drzavi.

Jelena

pre 13 godina

Pitate se otkud Gorenje u Zaječaru??? Gospodine Jakovljeviću zašto sebi ne postavite pitanje OTKUD SVI OSTALI INVESTITORI dođoše u sve ostale gradove po Srbiji, čak i u mala mesta idu poput Rače, Surdulice i ne znam gde sve. I svi zaobišli Valjevo! Kao Valjevka jako dobro znam stanje u gradu i dobro su poznate činjenice kako su se i ta dva jadna investitora, Gorenje i Valy, proveli sa vašom birokratijom. Iskreno se čudim da su još uvek tu! Gurajte vi vaše projekte Rovni, onu šatro prugu koja nikome ne treba i perite pare i lažite narod preko Televizije (svetog) Vidoja Vujića. Oni su svojevremeno investiciju Gorenja ocenili kao "grotku", šta god vam to značilo. Bolje se dozovite pameti i ugledajte se bar na Palmu, ako ne vidite nikog pametnijeg na vidiku!

Sasa

pre 13 godina

Gospodo iz Valjeva, pa postoji jos neko osim vas u ovoj zemlji. I u istocnoj Srbiji zive ljudi i zeleli bi da rade. Ukoliko Gorenje ima fabriku u Valjevu onda bi po vama Gorenje ne bi smelo da otvara pogone nigde drugde!! Slazem se da sve potice od politike, ali neka neko pomisli i na Zajecar posle svih ovih godina.

Sanya B

pre 13 godina

Apsolutno mislim da sam u pravu kad kazem da opstine moraju da se bore za investitore. Ja mislim da je dobro, imacemo konkurenciju medju opstinama - pa ko da bolje uslove, njemu investitor i priliv para. A ovo sto je Valjevcima krivo - mislim da su pomislili da imaju monopol nad Gorenjem, pa da Gorenje ne sme nigde drugde da ode. Kad ono - trzisna pravila su malo drugacija i ti predsednici opstina malo kaskaju za savremenim trendovima. Nista vise ne dolazi samo - moras se za to izboriti.
Druga stvar, rodjena sam Zajecarka i drago mi je da konacno dolazi jedna ozbiljna investicija u taj grad iz kog sam ja pre mnogo godina otisla jer nije bilo posla.

Suboticanin

pre 13 godina

Otvaranje novih radnih mesta, decentralizacija, regionalizacija, vraćanje imovine opštinama, direktan izbor gradonačelnika, je jedini razlog zašto Gorenje otvara fabriku u Zaječaru. Tu niko ne gubi. Tu svi dobijaju. U Vlajevu je zaposleno određen broj ljudi, ne vidim razlog zašto i u Zaječaru, Novom sadu, Subotici, Pančevu... ne bi bilo i zašto Gorenje ne bi otvorio nove proizvodne pogone ili bilo koja druga strana kompanija. Možda se gradonačelnik Valjeva uplašio jer će opština Zaječar ponuditi bolje uslove i dati besplatno zemlju za gradnju fabrike.... Neka izadje na izbore sa svojim ličnim imenom i prezimenom, pa neka se onda buni.

Duško Dugouško

pre 13 godina

Kad sve ide u Beograd, onda se svi bunimo i smeta nam, a kad treba da ostane u Valjevu, onda je u redu. A Zaječar i ostale nerazvijene i još nerazvijenije opštine, šta ćemo sa njima??? Bilo bi dobro da svaka nova investicija i svaka nova firma reši da gradi lokalne pogone u različitim delovima zemlje, a ne da se sve nagomilava u pojedinim gradovima, dok u drugima nema posla.

Igor

pre 13 godina

Odgovor na pitanje "Otkud Gorenje u Zajecaru?" je vrlo prost. Gradonacelnik Zajecara je sa svojom lokalnom partojom usao u Dinkiceve Ujedinjene regione.

Nije po sredi ekonomski ili demografski element, vec iskljucivo politicki.

cecapereca

pre 13 godina

Stav MERRa je "Nema govora da je Gorenje otišlo iz Valjeva, naprotiv, Gorenje pojačava svoju investiciju u Valjevu. Tamo će biti dodano otvoreno 200 radnih mesta i Ministarstvo ekonomije će za to izdvojiti sredstva i dati subvencije kao što je dalo i za druge investivije u Srbiji. Oni nisu odustali od tog zemljišta u Valjevu, a s druge strane, odlučili su se da iskoriste hale koje već postoje u Zaječaru. Dobro je i korisno za zemlju da je jedna fabrika u zapadnoj Srbiji, da je jedna fabrika u Vojvodini, da je jedna fabrika u istočnoj Srbiji, voleli bismo da bude još jedna Gorenje fabrika u južnoj Srbiji" - tako da mozete na tu stranu ostavljati vase komentare. Hvala puno.

za

pre 13 godina

Sine ti ako zaista mislis da je Valjevo siromasnije od Zajecara ti onda nikad u zivotu nisi krocio u Timocku Krajinu. U Zajecaru se doseljavaju ljudi iz okolnih gradova koji su opustoseni ali u zadnjih 10 godina nijedne investicije nije bilo! Valjevo je imalo investicija prethodne decenije, Zajecar nista, samo tone neverovatno brzo.

Dj

pre 13 godina

...Slazem se da Gorenje treba da ostane u VA, bas kao sto je trebala i italijanska Golden Lady da se prosiruje u Va a ne u Loznici! E sad dal je to ne sposobnost uprave grada ili je ipak na drzavnom nivou ne znam bas najbolje!...uglavnom gde god je G17 tu su ifabrike..Zajecar, Kragujeva, Loznica!...BORITE SE LJUDI ZA SVOJE OPSTINE...NEKA IZADJU OPSTINARI I DAJU INVESTITORIMA BESPLATAN ZEMLJISTA..NEKA OPSTINARI KUPE PRIVATNE POSEDE I DAJU BESPLATNO INVESTITORIMA!!!>>URADITE NESTO KORISNO ZA SVOJU OPSTINU JEDNOM U ZIVOTU BAR!!

miloslav

pre 13 godina

Vrednost investicije u Zajecaru 2,9 miliona eura a drzava poklanja 3 miliona (300 radnika x10.ooo eura) znaci da gradjani Srbije grade gorenju fabriku svojim parama. Zasto ta fabrika nije u vlasnistvu Srbije. Ako smo akcionari onda neka se to jasno definise zakonom, a ne ovako da im napravimo fabriku a oni ce za dve godine da odu dalje na istok. YURA je u Slovackoj zatvorila fabrike za koje je takodje dobila beneficije od drzave, pa je dosla ovde, a za par godina ce da ode a mi necemo imati nikakve koristi od toga jedino tih 1000 robova sto ce da im rade za 150-200 eura, za sto ni u Kini vise niko nece da radi. Nemojte davati pare nikome, ulozite ih u formi akcionarskih drustava sa jasnim ulagackim pravima i obavezama.

Babin_zub

pre 13 godina

Xaxaxaxa...E ovo samo u Srbiji ima.Pa zasto niko ne pobegne iz Indjije,St.Pazove...Vi bi da vam svi dodju na noge,da vam novac padne sa neba,da vam strani investitor dodje(dok vi lezite ispod sljive i drzite travku u ustima),da novac,a vi da mu rukom pokazete na neku strnjiku i kazete "ene ti tamo pa gradi sta ti volja" a ne trudite se u opste oko infrastrukture i ostalih pogodnosti koje privlace investitore.
Valjevo iz godine u godinu sve vise propada.Vlasti se menjaju,ali problemi ostaju isti.U budzetu grada ima novca samo za krpljenje rupa po gradskim ulicama,a cim izadjete iz grada mozete prepoloviti trap.Deca odlaze i ne vracaju se,nicim se ne trudite da ih zadrzite.Srbijanka,nekad mocna fabrika za preradu voca i povrca prodata je nekom Bugarinu bez ikakvih obaveza istog,i ta fabrika danas ne radi gotovo nista i nije zaposlila niti jednog valjevca od privatizacije na ovamo.Pivara je na aparatima,na ivici stecaja(a prave odlicno pivo samo fali neko ko ce da pogura plasman na trziste),jedino se Krusik malo koprca sa vojnom industrijom.Stefil,Gradac i ostale fabrike koje su imale i proizvodnju i trziste unistene su i prodate bud zasto bas kao i Srbijanka.
I zato ne trazite od drugih da rade ono sto vi trebate raditi,vec zasucite rukave i pravim potezima vratite Valjevu dostojanstvo i mesto koje mu pripada a to je lider Zapadne Srbije.

@Babin zub

pre 13 godina

@Babin zube, za sve sto si nabrojao, nista nije bilo u nadleznosti gradova i opstina. Nesupele privatizacije, a sada odvlacenje fabrika, u direktornoj je nadleznosti drzave, pardon Mladjana Dinkica. A to mu dodje isto!

EUstahije

pre 13 godina

...sada treba da povičemo "U cra Trojana kozje uši!", a onda će Mlađan da nas kazni tako što će i ono malo investicija iz naših gradova preusmeriti u "njegove" opštine. Ako se plavuše još nisu dosetile, 2011. je predizborna godina i biće "tuče" među ministrima, otimačina je sa Valjevom već počela, slede nove, gradiće se tamo gde su "naši" ane gde su najbolji uslovi, pare će se deliti "našim" ljudima... Mlađan, po običaju, bahato i drsko prvi počne, ali se onda i drugi potrude pa bude mrtva trka!
Demontiranje partijske države je primarni interes Srbije!!
Nažalost to niko ne nudi!
A i da nudi... nijednoj od postojećih stranaka ne verujem!

Jelena

pre 13 godina

Pitate se otkud Gorenje u Zaječaru??? Gospodine Jakovljeviću zašto sebi ne postavite pitanje OTKUD SVI OSTALI INVESTITORI dođoše u sve ostale gradove po Srbiji, čak i u mala mesta idu poput Rače, Surdulice i ne znam gde sve. I svi zaobišli Valjevo! Kao Valjevka jako dobro znam stanje u gradu i dobro su poznate činjenice kako su se i ta dva jadna investitora, Gorenje i Valy, proveli sa vašom birokratijom. Iskreno se čudim da su još uvek tu! Gurajte vi vaše projekte Rovni, onu šatro prugu koja nikome ne treba i perite pare i lažite narod preko Televizije (svetog) Vidoja Vujića. Oni su svojevremeno investiciju Gorenja ocenili kao "grotku", šta god vam to značilo. Bolje se dozovite pameti i ugledajte se bar na Palmu, ako ne vidite nikog pametnijeg na vidiku!

marko

pre 13 godina

Na 3 miliona, nasa Vlada daje jos 3 miliona. Kompletno ludilo. Istu tu fabriku je moguce napraviti za te pare i bez ikakvih stranih investitora. Ali, eto, mi imamo srecu da nas vode eksperti, koji nemaju nijedan radni dan mimo vlade ili agencije, i ne vide dalje od svoje fensi kravate.

Dragan

pre 13 godina

Gorenje je odavno kupilo zemlju pored svoje fabrike u Valjevu i ugovorilo proširenje kapaciteta proizvodnje, tako da vlada uopšte nije dovela novog stranog investitora u Srbiju već dala ogromne pare investitoru koji je došao u Srbiju još 2003.godine i ugovorio proširenje fabrike, samo da bi svoju investiciju preselio u drugi grad.

Mirjana

pre 13 godina

Ja sam iz Valjeva i svakako da bih volela da npr. moj brat sutra dobije posao u fabrici Gorenje, ali bih isto tako volela da taj posao dobije za stalno. Ne znam da li ste upoznati sa poslovnom politikom nekih dobrostojećih firmi kao što je Gorenje, da angažuju radnike povremeno i privremeno, da ih tokom godine dva puta otpuste i prime (ili ne prime) ponovo. Zato kažem, neka bude dobro i drugima, neka u Zaječaru bude novih radnih mesta, ali ne treba bacati pare na podsticanje zapošljavanja 300 ljudi, kad će posle godinu dana ostati njih 150 (u najboljem slučaju).

dejan-minhen

pre 13 godina

ovakva prepucavanja su strasna... najbolje da Valjevo sada napadne Zajecar i da se pogon otvori u Bugarskoj...

a ovi sto kukaju zasto se drzavnim novcem gradi fabrika.
da drzava Srbija moze da sagradi fabriku. i sta onda?
Pod kojom markom da prodaje tu robu? Ima li potrebno znanje da tom fabrikom neko upravlja?
nije ovo vise 1986 pa da se proizvodi planski odredeno iz neke centrale KPJ... A to koliko su ti proizvodni konkurentni je manje bitno!!!

Subvencije za proizvodnju su OK... Jer time se povecava izvoz, da Gorenje je brend i na zapadu. I neki XY brend koji bi "osnovala" Srbija prvo bi trebao da se dokaze.
Ako ta firma da neku "solidnu" srpsku platu i uplacuje sve socijalne izdatke za radnike, takode se puni budzet. Gradani vise trose vise prihoda od PDV-a..
Gradani zadovoljniji...

I nemojte se zavaravati da slovenci ne bi otvorili fabriku bilo gde drugo da imaju bolje uslove...
Globalizacija i svi se trude da privuku strane investitore. samo se mi jos pitamo zasto DRZAVA ne otvori fabriku... Uzas koji komunizam u glavama...
Sta drzava svakog pojedinca treba da vodi za ruku?

ukljuci mozak, iskljuci tv

pre 13 godina

@ giga
vidi se da pojma nemas o ekonomiji... Ako vec izvodis analizu, onda nemoj selektivno samo finansijsku (koja je uzgred pogresna), nego i ekonomsku...

Uracunaj i korist drzave sto ce imati 300 ljudi manje na budzetu + njihove porodice + raste njihova kupovna moc, pa se aktivira i sektor usluga...

Poskok

pre 13 godina

Zoća se skija,Beka trči za fudbalskom loptom,a Veliki Štrumpf Mića Marković vodi Valjevo u 14.vek.Ponekad pregleda i kočnice na vozovima,tako dobro da pređu i po 250 kilometara bez njih.E moje Valjevo i Valjevci,izgleda da nam preostaje samo u....a motka pa udri redom(i poziciju i opoziciju)!

Djordje

pre 13 godina

Neverovatno je da su gradjani Valjeva postali toliko apaticni. Pre 12 godina smo sa Makijem upadali u zgradu opstine, kao gimnazijalci blokirali skolu zbog politicke smene direktora...
Sada nam Dinkic otima jedine strane investicije za par hiljada glasova u Zajecaru i Loznici, a mi nista.

"Danas rane vise bole, nego zuce iza skole,
Nego zvuci ove strofe, ja sam morao da odem,"

Dzoni

pre 13 godina

U Srbiji se u medijima svaki dan zadnjih 10 godina otvara po jedna fabrika a proizvodnja stoji u mestu i ista je kao i 2000 godine a cak 30% manja nego 1998 godine.Pitam se ja kako to,za to vreme u Republici Srpskoj proizvodnja porasla za zadnje 4 godine ni manje ni vise nego 100%.

http://www.ekonomija.org/uploads/images/rs%20ind%2010%2012%202.JPG

Dexterijus

pre 13 godina

Hm...za mene mnogo bitnija informacija da Gorenje "ulaze" 2.9 mil eura,i zaposlice 300 ljudi, a drzava za to im daje 10000eura po coveku. Cek.cek..pa racunica kaze da ce drzava da da Gorenju 3 mil eura. To mu onda dodje da su jos i zaradili 100.000e samo zato sto idu u Zajecar.
Ko koga ovde podize na noge? Srbija,slovenacku fabriku Gorenje, ili bi trebalo obrnuto da bude?

A kad su u pitanju domace fabrike i biznismeni onda ih jos i udaraju po usima, a radnicima "dozvoljavaju" da gladuju ili seku sebi prste.....

gigo H5+

pre 13 godina

300 x 10.000 Eura = 3.000.000 Eura. Prva investicija 2.900.000 Eura. Korist drzave: masina prodaja 300 Eura / 20 % PDV = oko 60 Eura. Znaci posle 50.000 masina ide dobit drzavi.

Pedja

pre 13 godina

opet potiticki obracuni unutar Koalicije sa namerom da se Dinkic "disciplinuje" napadima kroz medije... Ljudi grade gde im se gradi- Ne beze iz Valjeva, nego otvaraju novi pogon u Zajecaru. Sta nije jasno? Povecace i broj radnika u Valjevu, sve je jasno.

zex

pre 13 godina

E ajde dobro ako investitoru das zemlju pa i halu opremljenu prikljucima besplatno ali na sve to jos 10000eur stvarno je van pameti. Iako je evidentno da su neki vec bili spremni ulagati kupovinom zemljista mi im trpzamo 10000 u dzep i to za najprimitivniju proizvodnju obicno textilnu koja se svakih par godina seli iz zemlje u zemlju i jurino pravljenje kablova je isto kao textil. Stvarno razumeo bih da dajete 10000 za IBM, Samsung, Sony, veca sofisticirana postrojenja a manje radnika a vi poklanjate preletacima kao sto je MONT iz rumunije gde je desetak evra veca plata neg ovde.Njima se ne isplati dati vise od 5000eur i to za najnerazvijenije krajeve kao sto su Ki, Zr, Ni, ZA,Pk, Lo, Ks, Pn...

Masha

pre 13 godina

Muka mi je od Dinkica, Dace i Natase Bekvalac!!!
Ovaj kako zine slaze, a ovi dvoje iskacu iz frizidera: te se vole kao niko od nas, te se varaju, te nas ubedjuju u nesto trece...AMAN BRE LJUDI

Vuk Loznicanin Karadzic

pre 13 godina

Gradjani Valjeva napadaju rukovodstva gradova Zajecara i Loznice zato sto im `otimaju` investore!Svasta Boze!Ni stanovnici Velenja se nisu ovako ponasali kada je gorenje SELILO proizvodnju iz njihovog mesta.gorenje je svoju prvu fabriku trebalo pre nekoliko godina da otvori u Loznici,koja je za njih mozda i bolja lokacijski jer im je bliza granica drzave gde se njihovi proizodi kupuju ali tada je valjevski lobi odradio da se ta fabrika otvori u Valjevu,ne secam se da se iko tada bunio zbog toga sto je grad Valjevo preotelo investiciju tada ekstremno siromasnoj i industrijski razorenoj Loznici!

A tek sto su mi smesni likovi koji pisu o tome kako drzava treba za novac koji daje kao subvenciju stranim inevstitorima pravi fabrike i sama proizvodi belu tehniku,racunare,automobile...alo ljudi za tako nesto treba tehnologija proizvodnje koju mi nemamo niti smo je ikada imali,za vse smo uzimali strane licence,nikada nismo napravili nista svoje.Ta tehnologija mnogo kosta,ne osvaja se preko noci i ne pokllanja se,da ne govorim o tome koliko je danas bitno da proizvod bude prepoznatljiv na trzistiu a za tako nesto su potrebne decenije!!!!

`Izguglajte` vi sto forsirate da drzava za te novce gradi fabrike koji su to visoko tehnoloski proizvodi patentirani i zasticeni u SFRJ ili danas Srbiji.

Suboticanin

pre 13 godina

Otvaranje novih radnih mesta, decentralizacija, regionalizacija, vraćanje imovine opštinama, direktan izbor gradonačelnika, je jedini razlog zašto Gorenje otvara fabriku u Zaječaru. Tu niko ne gubi. Tu svi dobijaju. U Vlajevu je zaposleno određen broj ljudi, ne vidim razlog zašto i u Zaječaru, Novom sadu, Subotici, Pančevu... ne bi bilo i zašto Gorenje ne bi otvorio nove proizvodne pogone ili bilo koja druga strana kompanija. Možda se gradonačelnik Valjeva uplašio jer će opština Zaječar ponuditi bolje uslove i dati besplatno zemlju za gradnju fabrike.... Neka izadje na izbore sa svojim ličnim imenom i prezimenom, pa neka se onda buni.

marko

pre 13 godina

Na 3 miliona, nasa Vlada daje jos 3 miliona. Kompletno ludilo. Istu tu fabriku je moguce napraviti za te pare i bez ikakvih stranih investitora. Ali, eto, mi imamo srecu da nas vode eksperti, koji nemaju nijedan radni dan mimo vlade ili agencije, i ne vide dalje od svoje fensi kravate.

Pedja

pre 13 godina

opet potiticki obracuni unutar Koalicije sa namerom da se Dinkic "disciplinuje" napadima kroz medije... Ljudi grade gde im se gradi- Ne beze iz Valjeva, nego otvaraju novi pogon u Zajecaru. Sta nije jasno? Povecace i broj radnika u Valjevu, sve je jasno.

Djordje

pre 13 godina

Neverovatno je da su gradjani Valjeva postali toliko apaticni. Pre 12 godina smo sa Makijem upadali u zgradu opstine, kao gimnazijalci blokirali skolu zbog politicke smene direktora...
Sada nam Dinkic otima jedine strane investicije za par hiljada glasova u Zajecaru i Loznici, a mi nista.

"Danas rane vise bole, nego zuce iza skole,
Nego zvuci ove strofe, ja sam morao da odem,"

ukljuci mozak, iskljuci tv

pre 13 godina

@ giga
vidi se da pojma nemas o ekonomiji... Ako vec izvodis analizu, onda nemoj selektivno samo finansijsku (koja je uzgred pogresna), nego i ekonomsku...

Uracunaj i korist drzave sto ce imati 300 ljudi manje na budzetu + njihove porodice + raste njihova kupovna moc, pa se aktivira i sektor usluga...

EUstahije

pre 13 godina

...sada treba da povičemo "U cra Trojana kozje uši!", a onda će Mlađan da nas kazni tako što će i ono malo investicija iz naših gradova preusmeriti u "njegove" opštine. Ako se plavuše još nisu dosetile, 2011. je predizborna godina i biće "tuče" među ministrima, otimačina je sa Valjevom već počela, slede nove, gradiće se tamo gde su "naši" ane gde su najbolji uslovi, pare će se deliti "našim" ljudima... Mlađan, po običaju, bahato i drsko prvi počne, ali se onda i drugi potrude pa bude mrtva trka!
Demontiranje partijske države je primarni interes Srbije!!
Nažalost to niko ne nudi!
A i da nudi... nijednoj od postojećih stranaka ne verujem!

@Babin zub

pre 13 godina

@Babin zube, za sve sto si nabrojao, nista nije bilo u nadleznosti gradova i opstina. Nesupele privatizacije, a sada odvlacenje fabrika, u direktornoj je nadleznosti drzave, pardon Mladjana Dinkica. A to mu dodje isto!

Igor

pre 13 godina

Odgovor na pitanje "Otkud Gorenje u Zajecaru?" je vrlo prost. Gradonacelnik Zajecara je sa svojom lokalnom partojom usao u Dinkiceve Ujedinjene regione.

Nije po sredi ekonomski ili demografski element, vec iskljucivo politicki.

Sasa

pre 13 godina

Gospodo iz Valjeva, pa postoji jos neko osim vas u ovoj zemlji. I u istocnoj Srbiji zive ljudi i zeleli bi da rade. Ukoliko Gorenje ima fabriku u Valjevu onda bi po vama Gorenje ne bi smelo da otvara pogone nigde drugde!! Slazem se da sve potice od politike, ali neka neko pomisli i na Zajecar posle svih ovih godina.

miloslav

pre 13 godina

Vrednost investicije u Zajecaru 2,9 miliona eura a drzava poklanja 3 miliona (300 radnika x10.ooo eura) znaci da gradjani Srbije grade gorenju fabriku svojim parama. Zasto ta fabrika nije u vlasnistvu Srbije. Ako smo akcionari onda neka se to jasno definise zakonom, a ne ovako da im napravimo fabriku a oni ce za dve godine da odu dalje na istok. YURA je u Slovackoj zatvorila fabrike za koje je takodje dobila beneficije od drzave, pa je dosla ovde, a za par godina ce da ode a mi necemo imati nikakve koristi od toga jedino tih 1000 robova sto ce da im rade za 150-200 eura, za sto ni u Kini vise niko nece da radi. Nemojte davati pare nikome, ulozite ih u formi akcionarskih drustava sa jasnim ulagackim pravima i obavezama.

Poskok

pre 13 godina

Zoća se skija,Beka trči za fudbalskom loptom,a Veliki Štrumpf Mića Marković vodi Valjevo u 14.vek.Ponekad pregleda i kočnice na vozovima,tako dobro da pređu i po 250 kilometara bez njih.E moje Valjevo i Valjevci,izgleda da nam preostaje samo u....a motka pa udri redom(i poziciju i opoziciju)!

zex

pre 13 godina

E ajde dobro ako investitoru das zemlju pa i halu opremljenu prikljucima besplatno ali na sve to jos 10000eur stvarno je van pameti. Iako je evidentno da su neki vec bili spremni ulagati kupovinom zemljista mi im trpzamo 10000 u dzep i to za najprimitivniju proizvodnju obicno textilnu koja se svakih par godina seli iz zemlje u zemlju i jurino pravljenje kablova je isto kao textil. Stvarno razumeo bih da dajete 10000 za IBM, Samsung, Sony, veca sofisticirana postrojenja a manje radnika a vi poklanjate preletacima kao sto je MONT iz rumunije gde je desetak evra veca plata neg ovde.Njima se ne isplati dati vise od 5000eur i to za najnerazvijenije krajeve kao sto su Ki, Zr, Ni, ZA,Pk, Lo, Ks, Pn...

Dzoni

pre 13 godina

U Srbiji se u medijima svaki dan zadnjih 10 godina otvara po jedna fabrika a proizvodnja stoji u mestu i ista je kao i 2000 godine a cak 30% manja nego 1998 godine.Pitam se ja kako to,za to vreme u Republici Srpskoj proizvodnja porasla za zadnje 4 godine ni manje ni vise nego 100%.

http://www.ekonomija.org/uploads/images/rs%20ind%2010%2012%202.JPG

Duško Dugouško

pre 13 godina

Kad sve ide u Beograd, onda se svi bunimo i smeta nam, a kad treba da ostane u Valjevu, onda je u redu. A Zaječar i ostale nerazvijene i još nerazvijenije opštine, šta ćemo sa njima??? Bilo bi dobro da svaka nova investicija i svaka nova firma reši da gradi lokalne pogone u različitim delovima zemlje, a ne da se sve nagomilava u pojedinim gradovima, dok u drugima nema posla.

gigo H5+

pre 13 godina

300 x 10.000 Eura = 3.000.000 Eura. Prva investicija 2.900.000 Eura. Korist drzave: masina prodaja 300 Eura / 20 % PDV = oko 60 Eura. Znaci posle 50.000 masina ide dobit drzavi.

Babin_zub

pre 13 godina

Xaxaxaxa...E ovo samo u Srbiji ima.Pa zasto niko ne pobegne iz Indjije,St.Pazove...Vi bi da vam svi dodju na noge,da vam novac padne sa neba,da vam strani investitor dodje(dok vi lezite ispod sljive i drzite travku u ustima),da novac,a vi da mu rukom pokazete na neku strnjiku i kazete "ene ti tamo pa gradi sta ti volja" a ne trudite se u opste oko infrastrukture i ostalih pogodnosti koje privlace investitore.
Valjevo iz godine u godinu sve vise propada.Vlasti se menjaju,ali problemi ostaju isti.U budzetu grada ima novca samo za krpljenje rupa po gradskim ulicama,a cim izadjete iz grada mozete prepoloviti trap.Deca odlaze i ne vracaju se,nicim se ne trudite da ih zadrzite.Srbijanka,nekad mocna fabrika za preradu voca i povrca prodata je nekom Bugarinu bez ikakvih obaveza istog,i ta fabrika danas ne radi gotovo nista i nije zaposlila niti jednog valjevca od privatizacije na ovamo.Pivara je na aparatima,na ivici stecaja(a prave odlicno pivo samo fali neko ko ce da pogura plasman na trziste),jedino se Krusik malo koprca sa vojnom industrijom.Stefil,Gradac i ostale fabrike koje su imale i proizvodnju i trziste unistene su i prodate bud zasto bas kao i Srbijanka.
I zato ne trazite od drugih da rade ono sto vi trebate raditi,vec zasucite rukave i pravim potezima vratite Valjevu dostojanstvo i mesto koje mu pripada a to je lider Zapadne Srbije.

za

pre 13 godina

Sine ti ako zaista mislis da je Valjevo siromasnije od Zajecara ti onda nikad u zivotu nisi krocio u Timocku Krajinu. U Zajecaru se doseljavaju ljudi iz okolnih gradova koji su opustoseni ali u zadnjih 10 godina nijedne investicije nije bilo! Valjevo je imalo investicija prethodne decenije, Zajecar nista, samo tone neverovatno brzo.

Dragan

pre 13 godina

Gorenje je odavno kupilo zemlju pored svoje fabrike u Valjevu i ugovorilo proširenje kapaciteta proizvodnje, tako da vlada uopšte nije dovela novog stranog investitora u Srbiju već dala ogromne pare investitoru koji je došao u Srbiju još 2003.godine i ugovorio proširenje fabrike, samo da bi svoju investiciju preselio u drugi grad.

Mirjana

pre 13 godina

Ja sam iz Valjeva i svakako da bih volela da npr. moj brat sutra dobije posao u fabrici Gorenje, ali bih isto tako volela da taj posao dobije za stalno. Ne znam da li ste upoznati sa poslovnom politikom nekih dobrostojećih firmi kao što je Gorenje, da angažuju radnike povremeno i privremeno, da ih tokom godine dva puta otpuste i prime (ili ne prime) ponovo. Zato kažem, neka bude dobro i drugima, neka u Zaječaru bude novih radnih mesta, ali ne treba bacati pare na podsticanje zapošljavanja 300 ljudi, kad će posle godinu dana ostati njih 150 (u najboljem slučaju).

Jelena

pre 13 godina

Pitate se otkud Gorenje u Zaječaru??? Gospodine Jakovljeviću zašto sebi ne postavite pitanje OTKUD SVI OSTALI INVESTITORI dođoše u sve ostale gradove po Srbiji, čak i u mala mesta idu poput Rače, Surdulice i ne znam gde sve. I svi zaobišli Valjevo! Kao Valjevka jako dobro znam stanje u gradu i dobro su poznate činjenice kako su se i ta dva jadna investitora, Gorenje i Valy, proveli sa vašom birokratijom. Iskreno se čudim da su još uvek tu! Gurajte vi vaše projekte Rovni, onu šatro prugu koja nikome ne treba i perite pare i lažite narod preko Televizije (svetog) Vidoja Vujića. Oni su svojevremeno investiciju Gorenja ocenili kao "grotku", šta god vam to značilo. Bolje se dozovite pameti i ugledajte se bar na Palmu, ako ne vidite nikog pametnijeg na vidiku!

Jelena

pre 13 godina

Pitate se otkud Gorenje u Zaječaru??? Gospodine Jakovljeviću zašto sebi ne postavite pitanje OTKUD SVI OSTALI INVESTITORI dođoše u sve ostale gradove po Srbiji, čak i u mala mesta idu poput Rače, Surdulice i ne znam gde sve. I svi zaobišli Valjevo! Kao Valjevka jako dobro znam stanje u gradu i dobro su poznate činjenice kako su se i ta dva jadna investitora, Gorenje i Valy, proveli sa vašom birokratijom. Iskreno se čudim da su još uvek tu! Gurajte vi vaše projekte Rovni, onu šatro prugu koja nikome ne treba i perite pare i lažite narod preko Televizije (svetog) Vidoja Vujića. Oni su svojevremeno investiciju Gorenja ocenili kao "grotku", šta god vam to značilo. Bolje se dozovite pameti i ugledajte se bar na Palmu, ako ne vidite nikog pametnijeg na vidiku!

Dexterijus

pre 13 godina

Hm...za mene mnogo bitnija informacija da Gorenje "ulaze" 2.9 mil eura,i zaposlice 300 ljudi, a drzava za to im daje 10000eura po coveku. Cek.cek..pa racunica kaze da ce drzava da da Gorenju 3 mil eura. To mu onda dodje da su jos i zaradili 100.000e samo zato sto idu u Zajecar.
Ko koga ovde podize na noge? Srbija,slovenacku fabriku Gorenje, ili bi trebalo obrnuto da bude?

A kad su u pitanju domace fabrike i biznismeni onda ih jos i udaraju po usima, a radnicima "dozvoljavaju" da gladuju ili seku sebi prste.....

Dj

pre 13 godina

...Slazem se da Gorenje treba da ostane u VA, bas kao sto je trebala i italijanska Golden Lady da se prosiruje u Va a ne u Loznici! E sad dal je to ne sposobnost uprave grada ili je ipak na drzavnom nivou ne znam bas najbolje!...uglavnom gde god je G17 tu su ifabrike..Zajecar, Kragujeva, Loznica!...BORITE SE LJUDI ZA SVOJE OPSTINE...NEKA IZADJU OPSTINARI I DAJU INVESTITORIMA BESPLATAN ZEMLJISTA..NEKA OPSTINARI KUPE PRIVATNE POSEDE I DAJU BESPLATNO INVESTITORIMA!!!>>URADITE NESTO KORISNO ZA SVOJU OPSTINU JEDNOM U ZIVOTU BAR!!

dejan-minhen

pre 13 godina

ovakva prepucavanja su strasna... najbolje da Valjevo sada napadne Zajecar i da se pogon otvori u Bugarskoj...

a ovi sto kukaju zasto se drzavnim novcem gradi fabrika.
da drzava Srbija moze da sagradi fabriku. i sta onda?
Pod kojom markom da prodaje tu robu? Ima li potrebno znanje da tom fabrikom neko upravlja?
nije ovo vise 1986 pa da se proizvodi planski odredeno iz neke centrale KPJ... A to koliko su ti proizvodni konkurentni je manje bitno!!!

Subvencije za proizvodnju su OK... Jer time se povecava izvoz, da Gorenje je brend i na zapadu. I neki XY brend koji bi "osnovala" Srbija prvo bi trebao da se dokaze.
Ako ta firma da neku "solidnu" srpsku platu i uplacuje sve socijalne izdatke za radnike, takode se puni budzet. Gradani vise trose vise prihoda od PDV-a..
Gradani zadovoljniji...

I nemojte se zavaravati da slovenci ne bi otvorili fabriku bilo gde drugo da imaju bolje uslove...
Globalizacija i svi se trude da privuku strane investitore. samo se mi jos pitamo zasto DRZAVA ne otvori fabriku... Uzas koji komunizam u glavama...
Sta drzava svakog pojedinca treba da vodi za ruku?

cecapereca

pre 13 godina

Stav MERRa je "Nema govora da je Gorenje otišlo iz Valjeva, naprotiv, Gorenje pojačava svoju investiciju u Valjevu. Tamo će biti dodano otvoreno 200 radnih mesta i Ministarstvo ekonomije će za to izdvojiti sredstva i dati subvencije kao što je dalo i za druge investivije u Srbiji. Oni nisu odustali od tog zemljišta u Valjevu, a s druge strane, odlučili su se da iskoriste hale koje već postoje u Zaječaru. Dobro je i korisno za zemlju da je jedna fabrika u zapadnoj Srbiji, da je jedna fabrika u Vojvodini, da je jedna fabrika u istočnoj Srbiji, voleli bismo da bude još jedna Gorenje fabrika u južnoj Srbiji" - tako da mozete na tu stranu ostavljati vase komentare. Hvala puno.

Sanya B

pre 13 godina

Apsolutno mislim da sam u pravu kad kazem da opstine moraju da se bore za investitore. Ja mislim da je dobro, imacemo konkurenciju medju opstinama - pa ko da bolje uslove, njemu investitor i priliv para. A ovo sto je Valjevcima krivo - mislim da su pomislili da imaju monopol nad Gorenjem, pa da Gorenje ne sme nigde drugde da ode. Kad ono - trzisna pravila su malo drugacija i ti predsednici opstina malo kaskaju za savremenim trendovima. Nista vise ne dolazi samo - moras se za to izboriti.
Druga stvar, rodjena sam Zajecarka i drago mi je da konacno dolazi jedna ozbiljna investicija u taj grad iz kog sam ja pre mnogo godina otisla jer nije bilo posla.

Masha

pre 13 godina

Muka mi je od Dinkica, Dace i Natase Bekvalac!!!
Ovaj kako zine slaze, a ovi dvoje iskacu iz frizidera: te se vole kao niko od nas, te se varaju, te nas ubedjuju u nesto trece...AMAN BRE LJUDI

Vuk Loznicanin Karadzic

pre 13 godina

Gradjani Valjeva napadaju rukovodstva gradova Zajecara i Loznice zato sto im `otimaju` investore!Svasta Boze!Ni stanovnici Velenja se nisu ovako ponasali kada je gorenje SELILO proizvodnju iz njihovog mesta.gorenje je svoju prvu fabriku trebalo pre nekoliko godina da otvori u Loznici,koja je za njih mozda i bolja lokacijski jer im je bliza granica drzave gde se njihovi proizodi kupuju ali tada je valjevski lobi odradio da se ta fabrika otvori u Valjevu,ne secam se da se iko tada bunio zbog toga sto je grad Valjevo preotelo investiciju tada ekstremno siromasnoj i industrijski razorenoj Loznici!

A tek sto su mi smesni likovi koji pisu o tome kako drzava treba za novac koji daje kao subvenciju stranim inevstitorima pravi fabrike i sama proizvodi belu tehniku,racunare,automobile...alo ljudi za tako nesto treba tehnologija proizvodnje koju mi nemamo niti smo je ikada imali,za vse smo uzimali strane licence,nikada nismo napravili nista svoje.Ta tehnologija mnogo kosta,ne osvaja se preko noci i ne pokllanja se,da ne govorim o tome koliko je danas bitno da proizvod bude prepoznatljiv na trzistiu a za tako nesto su potrebne decenije!!!!

`Izguglajte` vi sto forsirate da drzava za te novce gradi fabrike koji su to visoko tehnoloski proizvodi patentirani i zasticeni u SFRJ ili danas Srbiji.