Ponedeljak, 29.11.2010.

00:09

Slim diže cenu i Telekomu i impulsu

Zainteresovanost <a href="http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&amp;mm=11&amp;dd=28&amp;nav_id=475408" class="text-link" target= "_blank">najbogatijeg čoveka na svetu Karlosa Slima</a> za kupovinu 51 odsto Telekoma Srbije povećava šanse da dobijemo odgovarajuću cenu, kaže Jasna Matić.

Izvor: Blic

Slim diže cenu i Telekomu i impulsu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

zoran

pre 13 godina

Jedva čekam da vam se usele u novi stan bolesnici ili deca ometena u razvoju gospođo ministarka. Radiće zakon o oduzimanju imovine stečene krivičnim delom. Nanećete najveću štetu zemlji od sankcija i to je najmanje što vam želi moja porodica. Nikad više za DS. Lažete narod za novac, sve ste namestili DT-u. Ako America Mobile uputi ponudu, ja ću da lajem ispred glavne pošte...

maloletni deda

pre 13 godina

Da se razumemo na početku, ne kupuju oni nas, nego se mi prodajemo njima/njemu.
Inače tekst je smešan, eto ispada da ako on dodje taj Slim ima sve da nas satre. ali ako dodje neki naš batica odavde, ima da nam cvetaju ruže…hm, ne nego ce da vas pusti da i dalje se bogatite korupcijom u državnoj firmi...smesni ste. samo vas gledamo.
Mada cenim da će Slim ako ipak kupi “Telekom” otpustiti sve radnike u paketu, a na njihova mesta zaposliti superinteligentne orangutane. To će uraditi, jer se tamo nalaze sve kadrovi i direktori ove Smiljanićke, koja ne prestaje da se bori da njeni ljudi tamo ostanu, iako ona nije više tamo.

Srbin Jagodinac

pre 13 godina

Ne znam kako ova gospodja moze da tvrdi da su plate u Meksiku slicne kao u Srbiji!? Ja sam tamo bio mnogo puta i mogu odgovorno da tvrdim da su im plate u poseku bar tri puta vece. Na primer, inzinjer u fabrici ima mesecnu platu od oko 1100-1200 Evra. Diplomirani inzinjer oko 300 Evra vise.
Pored toga, njihova kupovna moc je veca, jer je cena hrane mnogo niza nego u Srbiji. Takodje, cena automobila je niza u Meksiku nego u Srbiji. I tako redom...
Sto se tice telefonskog impulsa fiksne telefonije, on jeste skuplji, ali zato ima mnogo mobilnih konkurenata koji su povoljniji.

Viktor Igo ; JADNICI

pre 13 godina

Koje gluposti se ovde mogu čuti pa to je strašno. Kao otpustiće radnike pa više neće biti mesta za pojedince postavljenih od strane stranaka. Pa onaj ko kupi Telekom otpustiće naše stručnjake i dovesti svoje. A što se tiče političkih (ne)stručnjaka nije lud da ih otpušta, pa ko bi još sekao granu na kojoj sedi.
Jedan deo profita će obavezno ići na stranačku oligarhiju, koja će doneti zakone koji će odgovarati tim budućim monopolistima.
Samo se pitam gde je sad onaj Tomo Zorić i ne optuži ovu bandu za kriminal. Jer prodaja Telekoma ispod 15 milijardi evra je pljačka.
Upredite samo ulaganja u EPS-u (hidoelektrane, termolektrane, dalekovodi, kablovi, rudnici, oprema za rudnike, ...) i telekomunikacije (jedna centrala i nešto kablova, i po neki odašiljač).
A račun za fiksni telefon, mobilni telefon, internet, kablovsku ili open itv je veći nego za struju i to mnogo.
I samo čovek sa IQ=0 ne bi mogao da profitira na telekomunikacijama.
Zoran Đinđić je za skoro istu cenu uspeo da otkupi ponovo taj Telekom, a da pri tome još nije bio razvijen adsl, a da pri tome Telekom nije poslovao ni u Republici Srpskoj ni u CG.
Ako ipak prodate taj Telekom sve pare na ravne časti podelite nama državljanima ove Srbije, jer vama dati te pare u ruke to je GREH.

srbofill

pre 13 godina

neznam zasto ali u svim komentarima ima tako puno za ili protiv a tako malo cinjenica po kojim bi mogli da znamo zasto biti protiv ili za nesto,pa tako i po pitanju telikoma njega i EPS treba prodati da niko ko se bavi politikom nemoze da zaposljava svoj kadar i da tako jos vise osiromasuje svoj narod pogledajte samo broj zaposlenih u telekomu i EPS i bice vam sve jasno.........

veterinar

pre 13 godina

Do privatizacije moje stanice vazilo je pravilo"radio ,ne radio,svira ti radio" tj,i onaj sto radi,i onaj sto ne radi primaju istu platu.Sad ja imam platu koliko zaradim,a onaj vise ne radi u stanici...E TAKVI se bune protiv privatizacije,jer ce dobiti sut kartu posto nista ne znaju da rade,a primljeni su preko rodbinskih i politickih veza,a neki su posteno platili radno mesto-izmisljeno!Ne boje se sposobni inzinjeri za sebe ,njima ce biti mnogo bolje,ali ona masa cinovnika,sekretarica,trutova...Ma uzece otpremninu,pa ponovo u drzavnu sluzbu!

mc

pre 13 godina

KAo sto neko rece, mi prodajemo njivu pored kuce...
Ali...
prodajemo je jer ne znamo da je koristimo, jer je primitivno obradjujemo i lose je djubrimo, prodajemo je jer sve sto od nje zaradimo damo nadnicarima koji zabusavaju dok rade na njivi....Novi vlasnik ce poceti da savremenije je obradjuje, da otpusti nadnicare koji ne rade, da je bolje djubri...i on da zaradjuje a mi cemo samo da uzimamo deo profita (ako su pametni ovi nasi)!
JEDINI PROBLEM je sto prodajemo infrastrukturu! To nikako ne treba. TELEKOMovi kablovi treba daostanu u drzavnom vlasnistvu i da ih drzava izdaje svima, i TELEKOMu i TELENORu i VIPu.
A, ako neko hoce, neka sam postavlja kablove za sebe pa neka ih izdaje i koristi

Dzoni

pre 13 godina

KAd se nesto kupuje kupuje se da ulozeno vrati u roku od 5-6 godina maksimum.Vlast ce ove pare sto dobije da potrosi za sebe a te ulozene pare cemo vratiti investitoru MI GRADJANI na ovaj ili onaj nacin.Nije taj postao najbogatiji iz cista mira , i bil gejts je bogat pa nesto ne vidim da se srbi utrkuju da kupe originalni office.

Laza L.

pre 13 godina

"France Telecom offers $1.6bn for controlling stake of Kurdish mobile operator"
Ja sam znao da mi ne vredimo bog zna sta, ali skoro kao ovi...no comment!

Dragan

pre 13 godina

Sve se plasim da je ovaj Slim doveden samo da bi se napravila fama protiv njega, bes i gnev usmerio na njega, a onda Dojce telekom da nam dodje kao super resenje u odnosu na meksickog Miskovica... jos da platimo svabama samo da ovaj ne kupi..
Ne znam ipak da li su Saper i Krle toliko pametni da ovo smisle..

Driller

pre 13 godina

@Marko

Evo ga opet ovaj Marko, svaki naslov o Telekomu, i covek sa agendom i lazima se javlja ponovo.

Gde Telenor gradi fiksnu infrastrukturu, pa oni ne grade ni mobilnu strukturu a ni slucajno nisu poceli da grade fiksnu ground infrastrukturu.

Onog dana kad budemo videli prokopane ulice i jedno 30000 radnika zaposlenih na totalnom prokopavanju Beograda poverovacu u takve gluposti.

Do daljeg jednostavno nemoj da lazes!!!!

laku noc

pre 13 godina

ovo je pravi covek za telekom i srbiju. em je bogat k'o krez, em je monopolista, em je bezobrazan sa cenama usluga, uz to je vlasnik cele zemlje i ne vidim nijedan razlog zbog kog mu srbija ne bi bila obecana zemlja. prijatelju, meksiko je malo dete kolike smo mi budale. samo dodji, za takve je ovde raj.

Зоран

pre 13 godina

Добро, ајде, кад сте већ толико навалили, нека купе Немци, они не дижу цену.

Dejan

pre 13 godina

Sve ove izjave su veoma neozbiljne i čine jednu smešnu igru.Zbog velikog interesovanja!?Ko je bio zainteresovan imao je dovoljno vremena da otkupi dokumentaciju.Zamislite jednu ozbiljnu firmu u svetskim okvirima koja dozvoli da rokovi prođu, a onda kaže:"Eh da smo znali!"

Tanasije

pre 13 godina

Pitanje prodaje Telekoma bi trebalo da bude ekonomsko pitanje, a ne političko. Iz vlasti niko do sada ni jedan pravi razlog za prodaju nije istakao. Jedini razlog koji se provlači - da Srbija nije u stanju da upravlja najprofitabilnijom firmom, i nije baš dooljan razlog za prodaju. Ustvari, ovo je dovoljan razlog zbog kojeg bi ova vlast morala da se samoizoluje. Kakva nam je vlast, podsetiću da je Đelić pre dve tri godine izjavio da će SEKA ustvari pomoći da Srbija ojača, a Dinkić nam je svojevremeno obećavao blagostanje i prosperitet u Srbiji poput onog u Irskoj, a svedoci smo ovih dana kako su bankari iz MMF preparirali "Keltskog tigra". Za Tadića,koji kao šatro ne primećuje ekstra bogataše u svojim redovima, nema novca da spreči odliv mozgova. STOP prodaji Telekoma. STOP prodaji bilo čega u Srbiji.

impulsivan

pre 13 godina

Mene manje zanima kome ce se ovaj gigant prodati od toga kada ce se konacno u ovoj zemlji uvesti normalna konkurencija kakva postoji u civilizovanom svetu i kada ce se nase trziste konacno demonopolizovati? Pri tom ne mislim na stvaravnje duopola ili oligopola nego na pravu, zdravu konkurenciju. Kada ce se to konacno desiti u trgovini, energetici, komunikacijama... Bez toga je ova prodaja potpuno nebitna gradjanima ali je evidentno veoma bitna nasoj socijalno odgovornoj vladi da nekako prekrpi do izbora.

Sin Bludimir

pre 13 godina

Bash je glup ovaj Slim kad kupuje ovu rupu bez dna. Verovatno je teshka budala, zato je i napravio to sto je napravio.
Samo pametni ljudi mogu da prodaju ovako loshe preduzece, a najveci glupaci i ludaci da ga kupe.

Alal vera politichari nashi sto prodajete ovu rabinu ovom pametnjakovicu!

filozof lutalica

pre 13 godina

Obavezno zaposliti Jasnu Matic u privatizovanom Telekomu! Takav strucnjak se jednom radja!
Slim tarifa ce nam svima dobro doci...

Ivan2

pre 13 godina

@Ivan
Da, da, evo ja sam neki faktor u ovoj državi, pa plašim narod! :D
1. Dok Orion pokrije signalom celu Srbiju...
2. Za pristup Orionu treba platiti 7-8 hiljada...

Novica

pre 13 godina

Opet je sve pomesala bivsa ministarka. Da li ima monopola ili ne treba da se pobrine drzava kroz zakone i propise, a kompanija i njen vlasnik se brinu da u okviru datog im zakona ostvare sto vecu zaradu.
Tako da sve zavisi od nas, zar ne? Od nas i nasih izbora. Od nas i nasih predstavnika u parlamentu :)

Zdravko

pre 13 godina

Ovo je mazanje ociju nama da ce dolazak Slima podici cenu.
Ono sto i dojce i ostali znaju jeste da je Slim zadnjih par godina kupio nekoliko procenata vlasnistva CitiGroupa, da su postali partneri, i da je ovde samo na molbu Citigrupa i nase Vlade da malo 'odglumi' konkurenciju.. Bez ikakve vajde..
Ko ne veruje, evo jos iz 2008 kada je poceo da kupuje njihove akcije

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aoPHoLjgduGY

zatim su zajedno ucestvovali u kupovini Carso Global Telecom za 30 milijardi dolara.

A TYME je napisao tekst o njemu pod naslovom "Slim - sramota za bogatase", jer bogatstvo pravi na monopolu (90% fiksnih, 75% mobilnih linija u mexicu)
http://www.time.com/time/business/article/0,8599,1642286,00.html

goran

pre 13 godina

Alo, jeste vi čuli za onu narodnu "pravi ražanj a zec u šumi" Dokle ćete da dozvoljavate da vas zamajavaju kako im odgovara. Prvo mora da kupi pa tek onda da se priča o cenama a pre svega treba da otkupi tendersku dokumentaciju (što još nije učinio). Dakle sem zabave nevidim poentu ovog teksta.

Matrix

pre 13 godina

Ovaj ako kupi Telekom,ja lepo odjavljujem fiksni i odjavljujem adsl ,ovaj ima da nam kozu skine,našli su ko ga će da pozovu,jednu stvar do dan danas ne znamo ,da li če da se prodaje u infrstruktura ,to niko do sada nije rekao da li će da se prodaje ili neće,još ako ovaj gospodin kupi Telekom zajedno sa infrastrukturu ,pa ima konkurenciju da uništi totalno,ima da im rokne cene da će dase puši,ovo je Meksički Miškovič derikoža,sada mi je mnogi drži Dojče Telekom ,manje zlo je od ovog gospodina ,ako mora da se bira izmedju dva zla uvek biraj manje.

Srba Pancevac

pre 13 godina

Pa ljudi tek sada vidim da je Sloba Milosevic bio mala devojcica u odnosu na ovu rasturacku vlast koja razbija Srbiju iz sve snage.Sloba je bio klinac koji je komsijama krao jabuke i kruske u odnosu na ove sada.Ovo je poslednji cin,sramota ne dajmo ovu srmanu prodaju.

ky3ma

pre 13 godina

Vidim sve se pojavljuju odgovorne kompanije i razmišljam pa gde će ovi naći nekog mufljuza za saradnju, kako će se oni od ovoga opariti. Kad ono evo ga Slim. Ja mislim da su DS-ovcima krenule suze ne usta kada su culi da je Mexico impuls najskuplji na svetu. Pa mora biti tu nekog pezosa i za njih, za staru majku zubi, za sestru letovanja... Biće valjda para u Slima da sve DS-ovce zadovolji. Ali pazi se Slime tvrd su orah ovi naši. Za koju godinu ima da ti uzimaju porez na extra profit zato što će te malo sada pokrati. Ali i Slim nije neuk. On je najbogatiji čovek na svetu.

hajde jano da prodamo...

pre 13 godina

Pa netreba bolji primjer od nas u republici srpskoj, prodade dodik telekom i pare se razletise kofol na ovo i ono a ustvari ni nasta. Sad gledamo kud sunce hoda...

Marko

pre 13 godina

"Istovremeno, dnevni list Pres navodi da će..."

A vi iz b92 samo nastavite da citirate priglupe tekstove iz Pressa i navodite onu Smiljanicku koja pojma nema o ekonomiji, ali se zato razume u privatizacije drzavnih kompanija.
Monopol nije stvar vlasnika firme, vec drzave koja to dozvoljava. Ako ce on da digne cene, nema problema, ja cu istog trenutka da se prebacim na fiksnu telefoniju Telenora (koji vec gradi infrastrukturu).
Ali najveci biseri su od ove Smiljanicke koja smatra kao negativnu stvar da sa manje zaposlenih imas vise klijenata.
Ovo vec postaje kolektivno ludilo!!!

Nindza

pre 13 godina

Racunica je jasna. Gospodin slim im 200 miliona korisnika u SAD.
Telekom ima 15-20 miliona komada fiksne i mobilne telefonije. Cene su nam 4-5 puta vece nego bilo gde u svetu.

I sad nasih 15 miliona korisnika, 4 puta veca cena = njihovih 60 miliona.

Dakle on od nas zaradi kao od 60 miliona korisnika u Americi. Dakle, mi dajemo para kao 30% Amerikanaca. To je ujedno i objasnjenje zasto imaju veci standard - da placaju cene koje mi placamo, i oni bi bili siroma'.

I niko se ne buni zbog toga.

Cene nece pasti sigurno, niko jos nije uspeo/hteo da obori cene.

nesto nisam u formi

pre 13 godina

u 21-vom veku doktor bivsa ministarka i profesorka nas plasi povecanjem cene impulsa! svasta. nije ni cudo sto nam je skolstvo propalo.

u ovakvom telekomu gradjani imaju vise stete nego koristi. to je jedno legla nerada, a sve te neradnike mi indirektno izdrzavamao i zbog njih radimo vise - za manje para.

zasto smo cutali za secerane, cementare, nis ... a sad se kao bunimo? zasto je ministarka cutala dok se veoma velikom brzinom rasprodavalo za vreme njene vladavine, cak su joj i stranacke kolege omastile brke ... sad ovde podmasuje narod da se buni. ako cemo da se bunimo - onda hajde da se bunimo protiv svega sto ne valja, a lista je podugacka.

Nikola

pre 13 godina

Ovde ce se takodje pokazati sva licemernost privatizacije javnih preduzeca jer prica da ona mogu mnogo bolje da posluju je tacna, ali kako. Elektroprivreda i Zeleznica Srbije zajedno sa Telekomom imaju po dva do tri puta manje cene usluga od Evropskih, a sva nauka velikih biznismena ce biti da podignu cene i gle cuda bice veci profit a gubitasi nece biti vise gubitasi nego zlatne koke. Uz to ce jos povecati broj ljudi na birou za nezaposlenost, a kako ce biti ljudima koji zive u Srbiji nikog nije briga. E to je sva logika i strucnost velikih biznismena, najsmesnije u toj prici je sto mali poslodavci u Srbiji stalno sikcu na ove ljude sto rade u tim firmama i likuju da ih sto vise odpuste kao da ce oni imati nesto od toga, a nece im biti lako kad svaki racun bude bio veci bar dva puta nastace kuknjava.

Babin_zub

pre 13 godina

"Neznam kakve koristi imaju gradjani sto je Telekom drzavni.Tu je gomila ljudi na platnom spisku a nista ne radi.Drugo finansiraju se kadrovi placa skola zaposlenima,voznja sluzbenim automobilima kojih ima oko 200 to sve mi placamo. Ovako privatnik to nece dati.
(gradjanin, 29. novembar 2010 11:10) "

Od tvoje plate/penzije radnici Telekoma ne dobijaju platu,vec od svoje zarade.Ovako to funkcionise trenutno:

Korisnik mobilne ili fiksne telefonije placa onoliko koliko potropsi plus u fixnoj telefoniji odredjenu cifru za vlasnistvo prikljucka(sto je po meni krajnje glupo i bezobrazno,tipa plati 450 dinara koristio ne koristio fixni).Taj novac leze na racun Telekoma koji 5% odvaja za plate, 5% za tekuce troskove i 10% za razvoj mreze.80% profita Telekoma uzima drzava kao njegov vlasnik i tim novcem popunjava rupe u budzetu.Takodje,kada se desi nesto poput onoga sto se desilo nasem narodu u Kraljevu,iz drzave u Telekom stize depesha da se uplati toliko i toliko novca kao pomoc.
Dakle,takvi kao ti ce videti zasto je Telekom bitno zadrzati u vlasnistvu drzave dok se ne stabilizuje ekonomija u ovoj zemlji,ne resi pitanje punjenja penzionog fonda i ostalih rupa u budzetu.Naravno,nije to dobro,ali prodati Telekom u ovim vremenima je isto kao iseci granu na kojoj se sedi.Truli i ona vremenom,nije ni ona vecna,ali dajte prvo da se privežemo za drvo,da ne tresnemo sa velike visine.

nigg

pre 13 godina

ovoj bivsoj ministarki ciljna gruga zatucani, neskolovani gradjani, koji su izgleda u vecini. Zasto u svojim demagoskim izjavama ne kaze da je biti monopolista dozvoljeno ali zloupotreba tog polozaja zabranjena. Taj meksikanac, kao sto slucaj i sa telenorom, ne posluje isto u svakoj zemlji, jer nisu svuda isti zakoni. Drzava je tu da obezbedi trzisne uslove za sve, a ne da se mesa i sama vodi preduzeca

Nostradamus

pre 13 godina

Zasto forsirate toliko tog Meksikanca kad se vec zna da ce Telekom biti prodat Nemcima? Tipicne vesti karakteristicne za zutu stampu...

Dolina Bogova

pre 13 godina

Ne razumijem zasto prodavati preduzece koje donosi veliku zaradu samoj drzavi!?
Isti ovaj problem smo imali mi u CG prije 4-5 godina kada je prodat nas telekom njemackom telekomu T-com-u. U vrijeme prije prodaje plate u telekomu su bile super (preko 800 eura) i donosio je prihod godisnje preko 4 miliona eura. Sad, em su plate drasticno manje, em je dosta ljudi ostalo bez posla. Nama privatizacija telekoma nije donijela nista revolucionarno, nikakav napredak. Naprotiv...

STOP prodaji Telekoma

pre 13 godina

A taman je vlast počela da spinuje kako je mnogo dobro sto se on javio!Pročitajte šta još kažu pravi ekspreti, zbog čega ne treba prodavati Telekom

da1

pre 13 godina

Ajmo opet jedna mala lekcija o sagledavanju cinjenica.
Prvo, Srbija nije mexiko. Drugo, okrizenje Slimu nece dati da poveca cene, ima dosta konkurenata.

Ajde malo molim vas ukljucite mozak, nije ni cudo sto nam drzavu vode ovakvi, kada imamo ovakve glasace.

gradjanin

pre 13 godina

Neznam kakve koristi imaju gradjani sto je Telekom drzavni.Tu je gomila ljudi na platnom spisku a nista ne radi.Drugo finansiraju se kadrovi placa skola zaposlenima,voznja sluzbenim automobilima kojih ima oko 200 to sve mi placamo. Ovako privatnik to nece dati.

Protest

pre 13 godina

Mene čudi ovolika letargija ovog naroda koji kako stvari stoje uopste nije zainteresovan za svoju sudbinu. Prozapadna vlast je toliko obezvoljila narod da je pitanje u vezi čega bi stanovnici Srbije digli svoj glas na protestima.

Stefan

pre 13 godina

Ko god da kupi Telekom impulsi ce biti duplo skuplji. Ako Slim kupi,moracemo da placamo roming izmedju gradova u Srbiji,pa tako ako ste u BG-u i hocete da pozovete prijatelja u NS-plati roming!poznat je po tome!Stop prodaji Telekoma!

Todor

pre 13 godina

Sansa da Slim kupi nas telekom je nula. Covek igra sigurice, i njegovom poslovnom modelu (juzna/centralna amerika - karibi) Srbija treba koliko Seselju Evropska unija..
A posto su Citigroup i Slim partneri, konkretno Citi mu je bio savetnik u zadnje dve velike akvizicije (velicine 30 milijardi dolara), ovo je cisto njegova usluga njima da se pojavi na tenderu i "kao podigne cenu time", i da se svima nama zamazu oci kako je eto bilo veliko interesovanje
a postignuta cena je realna...

Dantes

pre 13 godina

Mnoge teze se okrecu i prevrcu!

Vlada je resila da proda Telekom iz razloga koji je navela. Opozicija naravno smatra da je to propast ali ne navodi ni jedan razuman razlog.

U ovom tekstu se navodi sledece:
- Americki kupac ce podici cenu i Telekomu ali i telefonskim impulsima.
Bas zbog vece cene se i ide na aukciju. Da li se neko seca kako je Telenor kupio 063?
- 'zadržao monopol i povećao cene'
Pa Telekom nema vise monopol u Srbiji! U trzisnoj utakmici, koja nikada nije fer, najbitniji su kupci. Ovde postoji 4 operatera koji se sigurno nece udruziti da bi podigli cene! Kada je Dojce telekom kupio hrvatski telekom prvo je podigao cene, ali dolaskom drugih operatera trzisna utakmica je dovela do mnogo boljih uslova za korisnike!
- Navodi se i da ce biti velikog otpustanja
Drzava je u tenderskoj dokumentaciji navela uslove prodaje i kojoj mora da postoji socijalni program, a i u samom tekstu pise da ce otpustnja sigurno biti bez obzira ko ce kupiti Telekom! Normalno je da novi vlasnik nece da zmuri na jedno oko i da drzi mnogo veci broj radnika nego sto mu je potrebno, svidelo se to nekom ili ne!

Bilo bi dobro da se uradi i objavi analiza o tome kako su se kretale cene tf usluga u nasem okruzenju i da se uporede sa cenama kod nas.

Aleksandar Jevtić

pre 13 godina

Onaj je monopolista i lopina. Pravi partner za ove naše eksperte.

Srbi su preživeli svašta, ali ove poslednje stručnjake će teško.

Ivan2

pre 13 godina

@saxon, @Ivan
Ljudi, da li ste čuli da pored mobilne , postoji i fiksna telefonija? Da je Telekom tu i dalje faktički monopolista? Dodatni problem za konkurenciju (Telenor) tek može da iskrsne, jer država s Telekomom prodaje i infrastrukturu (vodove) što nikako ne bi smelo da se desi. Pa, RATEL je morao da interveniše i da državni Telekom omogući fer uslove za zakup vodova Telenoru (naravno ako pretpostavimo da je Telekom bio samostalan u tom uslovljavanju konkurencije), a kako će da ubedi nekog moćnog samovoljnika...?

Lala iz Banata

pre 13 godina

U Velikoj Britaniji (koja ne važi za jeftinu zemlju) za otprilike 3.540 dinara dobijate:
- Up to 20Mb download speeds.

- BT Home Hub can connect many devices around your home – with or without wires. It features wireless 'N' technology for a more relaible connection, plus built-in security and an energy saving mode.

- Unlimited access to over 2 million Wi-Fi hotspots nationwide.

- Unlimited calls to UK^ landlines at anytime for up to an hour. Includes 0845 and 0870 calls.

U prevodu: već prva stavka je daleko jeftinija nego kod nas.
Ostale mu dođu džabe. ;)

Mr Right

pre 13 godina

Dakle ovako, Rumunija prodaje 45,9% ucesca u nacionalnom operatoru koji je JEDAN OD PET, koliko ih pruza usluge fiksne telefonije. Operator je samo u 3Q napravio loss od 13,9 mil Eur!!! I sve to zeli da proda za min 1 milijardu Eura.

Koliko bi onda trazili za monopolistu u fiksnoj telefoniji koji uz to pruza usluge mobilne telefonije gde ima trzisno ucesce od 60% i u 2009 ostvaruje profit od 240 miliona eura???

Mislite o tome?

Lala iz Banata

pre 13 godina

Ne znam kako je u Meksiku, ali u USA i nekim zemljama zapadne Evrope impuls u okviru države (makar u okviru savezne) ne košta ništa!
Uglavnom je "paket" u pitanju koji je i nominalno a i u odnosu na prosečnu platu DALEKO jetiniji (za ono što se dobija!) nego kod nas ovde i sada. Internet je NEUPOREDIVO jeftiniji, mereno protokom.


Dakle, treba voditi računa kome se prodaje Telekom.

sale

pre 13 godina

ja opet pitam kostunicinu ministarku... da li je bolje da ga poklonimo rusima?

oni su poznati po tome sto ukidaju sve monopole i spustaju cene pa cak i kad su u gubitcima....

Micko

pre 13 godina

Zalosno i jadno je kada Pavlovici i slicni u Press-u i drugim tzv. ozbiljnim novinama pricaju ovakve stvari. Oni kao znaju sta ce buduci vlasnik da uradi i za koliko ce procenata da poskupi fiksna telefonija. Svaki i malo ozbiljan i obrazoan covek ne bi sebi dozvolio ovakve izlete. Da se i malo razume u ekonomiju ne bi ovako rezonovao, ukoliko neka kompanija ulozi novac u Telekom i podigne cene to ne znaci da ce ostvariti veci profit, posto ce pbim telefoniranja tada opasti i procenat povecanja cena ce biti kompemziran odredjenim padom broja razgovora. Samo da malo prati desavanja na polju telekomunikacija u Srbiji znao bi da se ucesnici na srpskom trzistu zalazu da se ukine porez od 10% na mobilnu telefoniju. I da li ovi strucnjaci mogu da shvate zasto one to traze ? Pa da im pojasnim, tih 10% podize cenu telefoniranja i dovodi do pada obima obavljenih razgovora. Na taj nacin posredno drzava uzimajuci porez indirektno kroz poskupljenje mobilne telefonije umanjuje profit nasih mobilnih operatera.
Ocigledno da ove price pronose oni kojima je stalo da postoji svacija i nicija imovina koju mogu da koriste i bogate se.

Do zore...

pre 13 godina

Brrrr, mnogo smo se uplašili!

Šta god da se loše desi, ne uzbuđeujem se jer smo BANANA!

Znam samo da se u evropskim civilizovanim zemljama UTRKUJU ko će da da JEFTINIJI impuls i više pogodnosti!!
A sa nama radite šta ste uvek i radili...

mica

pre 13 godina

Ako je Telekom najprofitabilnija kompanija zasto ga prodajete? Vazno je prodati,radnike otpustiti,strpati pare u dzep...A onda cemo da slusamo price kako se te pare koriste u najpametnije svrhe,a kad pogledas sve je isto ili jos gore.

alex

pre 13 godina

Cena impulsa makar telekom kupio i meksikanac nece biti veća jer bi normalno svi prešli kod drugog operatera,vip-a ili telenora.neće verovatno biti ni manja jedino će upravljački kadar biti zamenjen a deo radnika otpušten kako bi se napravio još malo veći profit.a čim se toliko kompanija interesuje za kupovinu telekoma profita ima itekako.nažalost ovim polusposobnim vladarima treba novac i moraće da prodaju.a vi opet glasajte za bajke.

Marko

pre 13 godina

Pozivam sindikate, strčnjake, NVO, opoziciju i obične građane da pod HITNO organizuju proteste protiv prodaje Telekoma!Vreme je da se i sa protesta čuje: STOP prodaji Telekoma!

rob

pre 13 godina

to je opet još jedna od beskrupuloznih krađa naroda i države, koji su ceo prošli vek gradili telekom. neverovatno je kako ni od najbolje krave ne umeju da pomuzu dovoljno mleka za puter.

rebro

pre 13 godina

Ipak ce da raste cena i da se otpustaju ljudi samo Vlada nema onu stvar da nam to saopsti.

Licemerno je tvrditi da je privatni vlasnik uvek bolji jer smo svedoci da Telekom donosi profit. Nekome je ipak zapalo za oko da kupi Telekom i postane monopolista na citavom Balkanu a nije dobro da Srbija bude vlasnik.

Toliko o tome.

Ja

pre 13 godina

"država nije efikasan vlasnik i upravljač u velikim preduzećima, privatni vlasnik je uvek bolji"

Kako da vode efikasno drzavu kada ne mogu jedno profitabilno preduzece? Sami priznaju da su nesposobni. Bilo bi dobro privatizovati vladu i skupstinu jer ocigledno nisu efikasni i sposobni.....

ajd sad

pre 13 godina

Ko kod da kupi dividenda je nula. Nije valjda lud da prikazuje kad ne mora. Nego još bi trebao da prikaže gubitak pa da traži pomoć od vlade. E. tako se to radi...

Ivan

pre 13 godina

Mene baš briga, a verujem i većinu koju će cenu tržište odrediti za impulse. Pa sad će da mi još prodaju i priču da će Telenor i VIP duplo povećati cene nako privatizacije MTS-a. Ma daj, nemojte više vređati inteligenciju nas sa bar prosečnim IQ-om. Jedino što će se loše desiti po ovu vlast, a i svaku buduću je da neće više biti upravnih mesta za političarčiće, a i drastično će se smanjiti zapošljavanje preko rođaka i po partijskoj liniji što bi isti MTS polako ali sigurno vodilo u propast. A to da li će biti otpuštanja zavisi od toga da li tamo radi više ljudi nego što je neophodno, tj. da li je firma zdrava. Tržišna utakmica, jednaka šansa za sve!

Dragan Niš

pre 13 godina

@Vuk ...Telekom će se razvijati i uvek će biti kod nas... možda će i profit da mu bude veći, samo će taj profit neko drugi da uzima (i iznosi iz zemlje).
To je ono - imam njivu koja dobro rađa, i koja mi je tik pored kuće, i upravo sam je prodao nekome. Pa neće taj njivu da odnese, ona će i dalje da mi bude pored kuće. Nema veze što neću više ja da ubirem plodove s nje nego neko drugi. A možda će taj i da me zaposli da radim na njegovoj njivi, a možda će i dobru nadnicu da mi da. A ako i ne da, nema veze, važno je da ja danas imam para da častim celu kafanu.
Eeee muko naša, dokle li će ovakvi da nas vode...

Bogoljub

pre 13 godina

Izgleda da je vlast najurila jednog Karića da bi dovela drugog, još goreg - setimo se kako je funkcionisao Mobtel pre 10-12 godina, kakva je bila cena i kakva je bila usluga, pa će nam sve biti jasno. Zar neko stvarno misli da je taj postao br.1 na Forbsovoj listi tek tako, za relativno kratko vreme? A da Dr.Smiljanić ne izmišlja, može se pročitati i ovde - http://www.b92.net/biz/fokus/ko_je_ko.php?mm=4&yyyy=2007 - tekst je iz vremena kad niko nije ni pominjao privatizaciju Telekoma.

podrška profesorki Smiljanić

pre 13 godina

Telekom Srbije je već prodat, a kupio ga je DT još onomad kada je gosn. predsednik Tadić bio u poseti Nemačkoj. Nakon toga su i objavili odluku da se Telekom proda. Ovo sada je samo zamazivanje očiju i možda pokušaj da se izvuče veća cena pošto Nemci neće da daju više od 800 miliona kako je bio prvobitni dogovor. Inače, Telekom ne treba prodavati.

saxon

pre 13 godina

Cuj nje,podicice cenu impulsa itd.Pa ako podigne cenu a Telenor i Vip to ne urade , odoh ja kod njih pa neka g.Karlos dizhe do mile volje.Ovde se najverovatnije radi o nameshtaljci da nemachki telekom dobije na tenderu pa se sad strateshki udara na konkurente.Vodite vi gospodo iz vlade da ulozhite te pare za razvoj ove drzhave a o ceni impulsa ima ko je struchan i ko ce o njoj da brine.

Babin_zub

pre 13 godina

Slazem se da Telekom treba privatizovati,ali ne sad i ne na ovaj nacin.Cak ni Slobodan Milosevic nije prodao 51% Telekoma kada se pripremao za rat protiv NATOa i pod sankcijama,a vi koji imate toliko "prijatelja" po svetu navalili da ga prodate i to bud zasto,ko i sve ostalo u Srbiji.Da je vama stalo i do firmi i do Srbije,sacekali bi ste bolju cenu,bolja vremena,a do tada ulagali i sredjivali.Prvo pocistili svoje kadrove koje ste od 2000. ubacivali u Telekom,zatim Miloseviceve kadrove,pa smanjili administraciju...
Ali gospodo,vi to ne zelite.Svima je jasno da Telekom mora biti prodat jer je jedina dobra udavaca u Srbiji od cijeg novca mozete kupiti sebi jos godinu dana do novih izbora.A kad oni prodju Srbija ce ostati i gola i bosa sa vama.U stvari bez vas,jer vi cete pobeci van zemlje sa punim dzepovima.

Perica

pre 13 godina

Ne znam zasto nasi ministri uporno upotrebljavaju konstrukciju strateski partner kada posle prodaje nece nista da se pitaju. Ali makar ce da uzimaju dobre pare kroz dividende na preostale akcije, pogotovo ako Slim bude kupac

Vuk

pre 13 godina

Smiljanićeva da ode na Biro rada po prvi posao i da stiče znanja i vaspitanje.
A Telekom će se razvijati i uvek će biti kod nas, samo će na berzama neko voditi računa da nam se bivša ministarka ne više ne ponovi.

Babin_zub

pre 13 godina

Slazem se da Telekom treba privatizovati,ali ne sad i ne na ovaj nacin.Cak ni Slobodan Milosevic nije prodao 51% Telekoma kada se pripremao za rat protiv NATOa i pod sankcijama,a vi koji imate toliko "prijatelja" po svetu navalili da ga prodate i to bud zasto,ko i sve ostalo u Srbiji.Da je vama stalo i do firmi i do Srbije,sacekali bi ste bolju cenu,bolja vremena,a do tada ulagali i sredjivali.Prvo pocistili svoje kadrove koje ste od 2000. ubacivali u Telekom,zatim Miloseviceve kadrove,pa smanjili administraciju...
Ali gospodo,vi to ne zelite.Svima je jasno da Telekom mora biti prodat jer je jedina dobra udavaca u Srbiji od cijeg novca mozete kupiti sebi jos godinu dana do novih izbora.A kad oni prodju Srbija ce ostati i gola i bosa sa vama.U stvari bez vas,jer vi cete pobeci van zemlje sa punim dzepovima.

Ja

pre 13 godina

"država nije efikasan vlasnik i upravljač u velikim preduzećima, privatni vlasnik je uvek bolji"

Kako da vode efikasno drzavu kada ne mogu jedno profitabilno preduzece? Sami priznaju da su nesposobni. Bilo bi dobro privatizovati vladu i skupstinu jer ocigledno nisu efikasni i sposobni.....

Perica

pre 13 godina

Ne znam zasto nasi ministri uporno upotrebljavaju konstrukciju strateski partner kada posle prodaje nece nista da se pitaju. Ali makar ce da uzimaju dobre pare kroz dividende na preostale akcije, pogotovo ako Slim bude kupac

Mr Right

pre 13 godina

Dakle ovako, Rumunija prodaje 45,9% ucesca u nacionalnom operatoru koji je JEDAN OD PET, koliko ih pruza usluge fiksne telefonije. Operator je samo u 3Q napravio loss od 13,9 mil Eur!!! I sve to zeli da proda za min 1 milijardu Eura.

Koliko bi onda trazili za monopolistu u fiksnoj telefoniji koji uz to pruza usluge mobilne telefonije gde ima trzisno ucesce od 60% i u 2009 ostvaruje profit od 240 miliona eura???

Mislite o tome?

podrška profesorki Smiljanić

pre 13 godina

Telekom Srbije je već prodat, a kupio ga je DT još onomad kada je gosn. predsednik Tadić bio u poseti Nemačkoj. Nakon toga su i objavili odluku da se Telekom proda. Ovo sada je samo zamazivanje očiju i možda pokušaj da se izvuče veća cena pošto Nemci neće da daju više od 800 miliona kako je bio prvobitni dogovor. Inače, Telekom ne treba prodavati.

mica

pre 13 godina

Ako je Telekom najprofitabilnija kompanija zasto ga prodajete? Vazno je prodati,radnike otpustiti,strpati pare u dzep...A onda cemo da slusamo price kako se te pare koriste u najpametnije svrhe,a kad pogledas sve je isto ili jos gore.

Marko

pre 13 godina

Pozivam sindikate, strčnjake, NVO, opoziciju i obične građane da pod HITNO organizuju proteste protiv prodaje Telekoma!Vreme je da se i sa protesta čuje: STOP prodaji Telekoma!

rob

pre 13 godina

to je opet još jedna od beskrupuloznih krađa naroda i države, koji su ceo prošli vek gradili telekom. neverovatno je kako ni od najbolje krave ne umeju da pomuzu dovoljno mleka za puter.

Dragan Niš

pre 13 godina

@Vuk ...Telekom će se razvijati i uvek će biti kod nas... možda će i profit da mu bude veći, samo će taj profit neko drugi da uzima (i iznosi iz zemlje).
To je ono - imam njivu koja dobro rađa, i koja mi je tik pored kuće, i upravo sam je prodao nekome. Pa neće taj njivu da odnese, ona će i dalje da mi bude pored kuće. Nema veze što neću više ja da ubirem plodove s nje nego neko drugi. A možda će taj i da me zaposli da radim na njegovoj njivi, a možda će i dobru nadnicu da mi da. A ako i ne da, nema veze, važno je da ja danas imam para da častim celu kafanu.
Eeee muko naša, dokle li će ovakvi da nas vode...

Aleksandar Jevtić

pre 13 godina

Onaj je monopolista i lopina. Pravi partner za ove naše eksperte.

Srbi su preživeli svašta, ali ove poslednje stručnjake će teško.

rebro

pre 13 godina

Ipak ce da raste cena i da se otpustaju ljudi samo Vlada nema onu stvar da nam to saopsti.

Licemerno je tvrditi da je privatni vlasnik uvek bolji jer smo svedoci da Telekom donosi profit. Nekome je ipak zapalo za oko da kupi Telekom i postane monopolista na citavom Balkanu a nije dobro da Srbija bude vlasnik.

Toliko o tome.

Bogoljub

pre 13 godina

Izgleda da je vlast najurila jednog Karića da bi dovela drugog, još goreg - setimo se kako je funkcionisao Mobtel pre 10-12 godina, kakva je bila cena i kakva je bila usluga, pa će nam sve biti jasno. Zar neko stvarno misli da je taj postao br.1 na Forbsovoj listi tek tako, za relativno kratko vreme? A da Dr.Smiljanić ne izmišlja, može se pročitati i ovde - http://www.b92.net/biz/fokus/ko_je_ko.php?mm=4&yyyy=2007 - tekst je iz vremena kad niko nije ni pominjao privatizaciju Telekoma.

Babin_zub

pre 13 godina

"Neznam kakve koristi imaju gradjani sto je Telekom drzavni.Tu je gomila ljudi na platnom spisku a nista ne radi.Drugo finansiraju se kadrovi placa skola zaposlenima,voznja sluzbenim automobilima kojih ima oko 200 to sve mi placamo. Ovako privatnik to nece dati.
(gradjanin, 29. novembar 2010 11:10) "

Od tvoje plate/penzije radnici Telekoma ne dobijaju platu,vec od svoje zarade.Ovako to funkcionise trenutno:

Korisnik mobilne ili fiksne telefonije placa onoliko koliko potropsi plus u fixnoj telefoniji odredjenu cifru za vlasnistvo prikljucka(sto je po meni krajnje glupo i bezobrazno,tipa plati 450 dinara koristio ne koristio fixni).Taj novac leze na racun Telekoma koji 5% odvaja za plate, 5% za tekuce troskove i 10% za razvoj mreze.80% profita Telekoma uzima drzava kao njegov vlasnik i tim novcem popunjava rupe u budzetu.Takodje,kada se desi nesto poput onoga sto se desilo nasem narodu u Kraljevu,iz drzave u Telekom stize depesha da se uplati toliko i toliko novca kao pomoc.
Dakle,takvi kao ti ce videti zasto je Telekom bitno zadrzati u vlasnistvu drzave dok se ne stabilizuje ekonomija u ovoj zemlji,ne resi pitanje punjenja penzionog fonda i ostalih rupa u budzetu.Naravno,nije to dobro,ali prodati Telekom u ovim vremenima je isto kao iseci granu na kojoj se sedi.Truli i ona vremenom,nije ni ona vecna,ali dajte prvo da se privežemo za drvo,da ne tresnemo sa velike visine.

ajd sad

pre 13 godina

Ko kod da kupi dividenda je nula. Nije valjda lud da prikazuje kad ne mora. Nego još bi trebao da prikaže gubitak pa da traži pomoć od vlade. E. tako se to radi...

STOP prodaji Telekoma

pre 13 godina

A taman je vlast počela da spinuje kako je mnogo dobro sto se on javio!Pročitajte šta još kažu pravi ekspreti, zbog čega ne treba prodavati Telekom

Dolina Bogova

pre 13 godina

Ne razumijem zasto prodavati preduzece koje donosi veliku zaradu samoj drzavi!?
Isti ovaj problem smo imali mi u CG prije 4-5 godina kada je prodat nas telekom njemackom telekomu T-com-u. U vrijeme prije prodaje plate u telekomu su bile super (preko 800 eura) i donosio je prihod godisnje preko 4 miliona eura. Sad, em su plate drasticno manje, em je dosta ljudi ostalo bez posla. Nama privatizacija telekoma nije donijela nista revolucionarno, nikakav napredak. Naprotiv...

Stefan

pre 13 godina

Ko god da kupi Telekom impulsi ce biti duplo skuplji. Ako Slim kupi,moracemo da placamo roming izmedju gradova u Srbiji,pa tako ako ste u BG-u i hocete da pozovete prijatelja u NS-plati roming!poznat je po tome!Stop prodaji Telekoma!

Vuk

pre 13 godina

Smiljanićeva da ode na Biro rada po prvi posao i da stiče znanja i vaspitanje.
A Telekom će se razvijati i uvek će biti kod nas, samo će na berzama neko voditi računa da nam se bivša ministarka ne više ne ponovi.

Tanasije

pre 13 godina

Pitanje prodaje Telekoma bi trebalo da bude ekonomsko pitanje, a ne političko. Iz vlasti niko do sada ni jedan pravi razlog za prodaju nije istakao. Jedini razlog koji se provlači - da Srbija nije u stanju da upravlja najprofitabilnijom firmom, i nije baš dooljan razlog za prodaju. Ustvari, ovo je dovoljan razlog zbog kojeg bi ova vlast morala da se samoizoluje. Kakva nam je vlast, podsetiću da je Đelić pre dve tri godine izjavio da će SEKA ustvari pomoći da Srbija ojača, a Dinkić nam je svojevremeno obećavao blagostanje i prosperitet u Srbiji poput onog u Irskoj, a svedoci smo ovih dana kako su bankari iz MMF preparirali "Keltskog tigra". Za Tadića,koji kao šatro ne primećuje ekstra bogataše u svojim redovima, nema novca da spreči odliv mozgova. STOP prodaji Telekoma. STOP prodaji bilo čega u Srbiji.

Nostradamus

pre 13 godina

Zasto forsirate toliko tog Meksikanca kad se vec zna da ce Telekom biti prodat Nemcima? Tipicne vesti karakteristicne za zutu stampu...

Protest

pre 13 godina

Mene čudi ovolika letargija ovog naroda koji kako stvari stoje uopste nije zainteresovan za svoju sudbinu. Prozapadna vlast je toliko obezvoljila narod da je pitanje u vezi čega bi stanovnici Srbije digli svoj glas na protestima.

Nindza

pre 13 godina

Racunica je jasna. Gospodin slim im 200 miliona korisnika u SAD.
Telekom ima 15-20 miliona komada fiksne i mobilne telefonije. Cene su nam 4-5 puta vece nego bilo gde u svetu.

I sad nasih 15 miliona korisnika, 4 puta veca cena = njihovih 60 miliona.

Dakle on od nas zaradi kao od 60 miliona korisnika u Americi. Dakle, mi dajemo para kao 30% Amerikanaca. To je ujedno i objasnjenje zasto imaju veci standard - da placaju cene koje mi placamo, i oni bi bili siroma'.

I niko se ne buni zbog toga.

Cene nece pasti sigurno, niko jos nije uspeo/hteo da obori cene.

saxon

pre 13 godina

Cuj nje,podicice cenu impulsa itd.Pa ako podigne cenu a Telenor i Vip to ne urade , odoh ja kod njih pa neka g.Karlos dizhe do mile volje.Ovde se najverovatnije radi o nameshtaljci da nemachki telekom dobije na tenderu pa se sad strateshki udara na konkurente.Vodite vi gospodo iz vlade da ulozhite te pare za razvoj ove drzhave a o ceni impulsa ima ko je struchan i ko ce o njoj da brine.

Srba Pancevac

pre 13 godina

Pa ljudi tek sada vidim da je Sloba Milosevic bio mala devojcica u odnosu na ovu rasturacku vlast koja razbija Srbiju iz sve snage.Sloba je bio klinac koji je komsijama krao jabuke i kruske u odnosu na ove sada.Ovo je poslednji cin,sramota ne dajmo ovu srmanu prodaju.

Ivan

pre 13 godina

Mene baš briga, a verujem i većinu koju će cenu tržište odrediti za impulse. Pa sad će da mi još prodaju i priču da će Telenor i VIP duplo povećati cene nako privatizacije MTS-a. Ma daj, nemojte više vređati inteligenciju nas sa bar prosečnim IQ-om. Jedino što će se loše desiti po ovu vlast, a i svaku buduću je da neće više biti upravnih mesta za političarčiće, a i drastično će se smanjiti zapošljavanje preko rođaka i po partijskoj liniji što bi isti MTS polako ali sigurno vodilo u propast. A to da li će biti otpuštanja zavisi od toga da li tamo radi više ljudi nego što je neophodno, tj. da li je firma zdrava. Tržišna utakmica, jednaka šansa za sve!

Do zore...

pre 13 godina

Brrrr, mnogo smo se uplašili!

Šta god da se loše desi, ne uzbuđeujem se jer smo BANANA!

Znam samo da se u evropskim civilizovanim zemljama UTRKUJU ko će da da JEFTINIJI impuls i više pogodnosti!!
A sa nama radite šta ste uvek i radili...

Ivan2

pre 13 godina

@saxon, @Ivan
Ljudi, da li ste čuli da pored mobilne , postoji i fiksna telefonija? Da je Telekom tu i dalje faktički monopolista? Dodatni problem za konkurenciju (Telenor) tek može da iskrsne, jer država s Telekomom prodaje i infrastrukturu (vodove) što nikako ne bi smelo da se desi. Pa, RATEL je morao da interveniše i da državni Telekom omogući fer uslove za zakup vodova Telenoru (naravno ako pretpostavimo da je Telekom bio samostalan u tom uslovljavanju konkurencije), a kako će da ubedi nekog moćnog samovoljnika...?

Todor

pre 13 godina

Sansa da Slim kupi nas telekom je nula. Covek igra sigurice, i njegovom poslovnom modelu (juzna/centralna amerika - karibi) Srbija treba koliko Seselju Evropska unija..
A posto su Citigroup i Slim partneri, konkretno Citi mu je bio savetnik u zadnje dve velike akvizicije (velicine 30 milijardi dolara), ovo je cisto njegova usluga njima da se pojavi na tenderu i "kao podigne cenu time", i da se svima nama zamazu oci kako je eto bilo veliko interesovanje
a postignuta cena je realna...

da1

pre 13 godina

Ajmo opet jedna mala lekcija o sagledavanju cinjenica.
Prvo, Srbija nije mexiko. Drugo, okrizenje Slimu nece dati da poveca cene, ima dosta konkurenata.

Ajde malo molim vas ukljucite mozak, nije ni cudo sto nam drzavu vode ovakvi, kada imamo ovakve glasace.

gradjanin

pre 13 godina

Neznam kakve koristi imaju gradjani sto je Telekom drzavni.Tu je gomila ljudi na platnom spisku a nista ne radi.Drugo finansiraju se kadrovi placa skola zaposlenima,voznja sluzbenim automobilima kojih ima oko 200 to sve mi placamo. Ovako privatnik to nece dati.

Lala iz Banata

pre 13 godina

U Velikoj Britaniji (koja ne važi za jeftinu zemlju) za otprilike 3.540 dinara dobijate:
- Up to 20Mb download speeds.

- BT Home Hub can connect many devices around your home – with or without wires. It features wireless 'N' technology for a more relaible connection, plus built-in security and an energy saving mode.

- Unlimited access to over 2 million Wi-Fi hotspots nationwide.

- Unlimited calls to UK^ landlines at anytime for up to an hour. Includes 0845 and 0870 calls.

U prevodu: već prva stavka je daleko jeftinija nego kod nas.
Ostale mu dođu džabe. ;)

Sin Bludimir

pre 13 godina

Bash je glup ovaj Slim kad kupuje ovu rupu bez dna. Verovatno je teshka budala, zato je i napravio to sto je napravio.
Samo pametni ljudi mogu da prodaju ovako loshe preduzece, a najveci glupaci i ludaci da ga kupe.

Alal vera politichari nashi sto prodajete ovu rabinu ovom pametnjakovicu!

filozof lutalica

pre 13 godina

Obavezno zaposliti Jasnu Matic u privatizovanom Telekomu! Takav strucnjak se jednom radja!
Slim tarifa ce nam svima dobro doci...

sale

pre 13 godina

ja opet pitam kostunicinu ministarku... da li je bolje da ga poklonimo rusima?

oni su poznati po tome sto ukidaju sve monopole i spustaju cene pa cak i kad su u gubitcima....

laku noc

pre 13 godina

ovo je pravi covek za telekom i srbiju. em je bogat k'o krez, em je monopolista, em je bezobrazan sa cenama usluga, uz to je vlasnik cele zemlje i ne vidim nijedan razlog zbog kog mu srbija ne bi bila obecana zemlja. prijatelju, meksiko je malo dete kolike smo mi budale. samo dodji, za takve je ovde raj.

hajde jano da prodamo...

pre 13 godina

Pa netreba bolji primjer od nas u republici srpskoj, prodade dodik telekom i pare se razletise kofol na ovo i ono a ustvari ni nasta. Sad gledamo kud sunce hoda...

mc

pre 13 godina

KAo sto neko rece, mi prodajemo njivu pored kuce...
Ali...
prodajemo je jer ne znamo da je koristimo, jer je primitivno obradjujemo i lose je djubrimo, prodajemo je jer sve sto od nje zaradimo damo nadnicarima koji zabusavaju dok rade na njivi....Novi vlasnik ce poceti da savremenije je obradjuje, da otpusti nadnicare koji ne rade, da je bolje djubri...i on da zaradjuje a mi cemo samo da uzimamo deo profita (ako su pametni ovi nasi)!
JEDINI PROBLEM je sto prodajemo infrastrukturu! To nikako ne treba. TELEKOMovi kablovi treba daostanu u drzavnom vlasnistvu i da ih drzava izdaje svima, i TELEKOMu i TELENORu i VIPu.
A, ako neko hoce, neka sam postavlja kablove za sebe pa neka ih izdaje i koristi

Lala iz Banata

pre 13 godina

Ne znam kako je u Meksiku, ali u USA i nekim zemljama zapadne Evrope impuls u okviru države (makar u okviru savezne) ne košta ništa!
Uglavnom je "paket" u pitanju koji je i nominalno a i u odnosu na prosečnu platu DALEKO jetiniji (za ono što se dobija!) nego kod nas ovde i sada. Internet je NEUPOREDIVO jeftiniji, mereno protokom.


Dakle, treba voditi računa kome se prodaje Telekom.

Ivan2

pre 13 godina

@Ivan
Da, da, evo ja sam neki faktor u ovoj državi, pa plašim narod! :D
1. Dok Orion pokrije signalom celu Srbiju...
2. Za pristup Orionu treba platiti 7-8 hiljada...

Driller

pre 13 godina

@Marko

Evo ga opet ovaj Marko, svaki naslov o Telekomu, i covek sa agendom i lazima se javlja ponovo.

Gde Telenor gradi fiksnu infrastrukturu, pa oni ne grade ni mobilnu strukturu a ni slucajno nisu poceli da grade fiksnu ground infrastrukturu.

Onog dana kad budemo videli prokopane ulice i jedno 30000 radnika zaposlenih na totalnom prokopavanju Beograda poverovacu u takve gluposti.

Do daljeg jednostavno nemoj da lazes!!!!

nigg

pre 13 godina

ovoj bivsoj ministarki ciljna gruga zatucani, neskolovani gradjani, koji su izgleda u vecini. Zasto u svojim demagoskim izjavama ne kaze da je biti monopolista dozvoljeno ali zloupotreba tog polozaja zabranjena. Taj meksikanac, kao sto slucaj i sa telenorom, ne posluje isto u svakoj zemlji, jer nisu svuda isti zakoni. Drzava je tu da obezbedi trzisne uslove za sve, a ne da se mesa i sama vodi preduzeca

Zdravko

pre 13 godina

Ovo je mazanje ociju nama da ce dolazak Slima podici cenu.
Ono sto i dojce i ostali znaju jeste da je Slim zadnjih par godina kupio nekoliko procenata vlasnistva CitiGroupa, da su postali partneri, i da je ovde samo na molbu Citigrupa i nase Vlade da malo 'odglumi' konkurenciju.. Bez ikakve vajde..
Ko ne veruje, evo jos iz 2008 kada je poceo da kupuje njihove akcije

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aoPHoLjgduGY

zatim su zajedno ucestvovali u kupovini Carso Global Telecom za 30 milijardi dolara.

A TYME je napisao tekst o njemu pod naslovom "Slim - sramota za bogatase", jer bogatstvo pravi na monopolu (90% fiksnih, 75% mobilnih linija u mexicu)
http://www.time.com/time/business/article/0,8599,1642286,00.html

Nikola

pre 13 godina

Ovde ce se takodje pokazati sva licemernost privatizacije javnih preduzeca jer prica da ona mogu mnogo bolje da posluju je tacna, ali kako. Elektroprivreda i Zeleznica Srbije zajedno sa Telekomom imaju po dva do tri puta manje cene usluga od Evropskih, a sva nauka velikih biznismena ce biti da podignu cene i gle cuda bice veci profit a gubitasi nece biti vise gubitasi nego zlatne koke. Uz to ce jos povecati broj ljudi na birou za nezaposlenost, a kako ce biti ljudima koji zive u Srbiji nikog nije briga. E to je sva logika i strucnost velikih biznismena, najsmesnije u toj prici je sto mali poslodavci u Srbiji stalno sikcu na ove ljude sto rade u tim firmama i likuju da ih sto vise odpuste kao da ce oni imati nesto od toga, a nece im biti lako kad svaki racun bude bio veci bar dva puta nastace kuknjava.

impulsivan

pre 13 godina

Mene manje zanima kome ce se ovaj gigant prodati od toga kada ce se konacno u ovoj zemlji uvesti normalna konkurencija kakva postoji u civilizovanom svetu i kada ce se nase trziste konacno demonopolizovati? Pri tom ne mislim na stvaravnje duopola ili oligopola nego na pravu, zdravu konkurenciju. Kada ce se to konacno desiti u trgovini, energetici, komunikacijama... Bez toga je ova prodaja potpuno nebitna gradjanima ali je evidentno veoma bitna nasoj socijalno odgovornoj vladi da nekako prekrpi do izbora.

Laza L.

pre 13 godina

"France Telecom offers $1.6bn for controlling stake of Kurdish mobile operator"
Ja sam znao da mi ne vredimo bog zna sta, ali skoro kao ovi...no comment!

Dragan

pre 13 godina

Sve se plasim da je ovaj Slim doveden samo da bi se napravila fama protiv njega, bes i gnev usmerio na njega, a onda Dojce telekom da nam dodje kao super resenje u odnosu na meksickog Miskovica... jos da platimo svabama samo da ovaj ne kupi..
Ne znam ipak da li su Saper i Krle toliko pametni da ovo smisle..

Dzoni

pre 13 godina

KAd se nesto kupuje kupuje se da ulozeno vrati u roku od 5-6 godina maksimum.Vlast ce ove pare sto dobije da potrosi za sebe a te ulozene pare cemo vratiti investitoru MI GRADJANI na ovaj ili onaj nacin.Nije taj postao najbogatiji iz cista mira , i bil gejts je bogat pa nesto ne vidim da se srbi utrkuju da kupe originalni office.

Micko

pre 13 godina

Zalosno i jadno je kada Pavlovici i slicni u Press-u i drugim tzv. ozbiljnim novinama pricaju ovakve stvari. Oni kao znaju sta ce buduci vlasnik da uradi i za koliko ce procenata da poskupi fiksna telefonija. Svaki i malo ozbiljan i obrazoan covek ne bi sebi dozvolio ovakve izlete. Da se i malo razume u ekonomiju ne bi ovako rezonovao, ukoliko neka kompanija ulozi novac u Telekom i podigne cene to ne znaci da ce ostvariti veci profit, posto ce pbim telefoniranja tada opasti i procenat povecanja cena ce biti kompemziran odredjenim padom broja razgovora. Samo da malo prati desavanja na polju telekomunikacija u Srbiji znao bi da se ucesnici na srpskom trzistu zalazu da se ukine porez od 10% na mobilnu telefoniju. I da li ovi strucnjaci mogu da shvate zasto one to traze ? Pa da im pojasnim, tih 10% podize cenu telefoniranja i dovodi do pada obima obavljenih razgovora. Na taj nacin posredno drzava uzimajuci porez indirektno kroz poskupljenje mobilne telefonije umanjuje profit nasih mobilnih operatera.
Ocigledno da ove price pronose oni kojima je stalo da postoji svacija i nicija imovina koju mogu da koriste i bogate se.

Dantes

pre 13 godina

Mnoge teze se okrecu i prevrcu!

Vlada je resila da proda Telekom iz razloga koji je navela. Opozicija naravno smatra da je to propast ali ne navodi ni jedan razuman razlog.

U ovom tekstu se navodi sledece:
- Americki kupac ce podici cenu i Telekomu ali i telefonskim impulsima.
Bas zbog vece cene se i ide na aukciju. Da li se neko seca kako je Telenor kupio 063?
- 'zadržao monopol i povećao cene'
Pa Telekom nema vise monopol u Srbiji! U trzisnoj utakmici, koja nikada nije fer, najbitniji su kupci. Ovde postoji 4 operatera koji se sigurno nece udruziti da bi podigli cene! Kada je Dojce telekom kupio hrvatski telekom prvo je podigao cene, ali dolaskom drugih operatera trzisna utakmica je dovela do mnogo boljih uslova za korisnike!
- Navodi se i da ce biti velikog otpustanja
Drzava je u tenderskoj dokumentaciji navela uslove prodaje i kojoj mora da postoji socijalni program, a i u samom tekstu pise da ce otpustnja sigurno biti bez obzira ko ce kupiti Telekom! Normalno je da novi vlasnik nece da zmuri na jedno oko i da drzi mnogo veci broj radnika nego sto mu je potrebno, svidelo se to nekom ili ne!

Bilo bi dobro da se uradi i objavi analiza o tome kako su se kretale cene tf usluga u nasem okruzenju i da se uporede sa cenama kod nas.

Matrix

pre 13 godina

Ovaj ako kupi Telekom,ja lepo odjavljujem fiksni i odjavljujem adsl ,ovaj ima da nam kozu skine,našli su ko ga će da pozovu,jednu stvar do dan danas ne znamo ,da li če da se prodaje u infrstruktura ,to niko do sada nije rekao da li će da se prodaje ili neće,još ako ovaj gospodin kupi Telekom zajedno sa infrastrukturu ,pa ima konkurenciju da uništi totalno,ima da im rokne cene da će dase puši,ovo je Meksički Miškovič derikoža,sada mi je mnogi drži Dojče Telekom ,manje zlo je od ovog gospodina ,ako mora da se bira izmedju dva zla uvek biraj manje.

alex

pre 13 godina

Cena impulsa makar telekom kupio i meksikanac nece biti veća jer bi normalno svi prešli kod drugog operatera,vip-a ili telenora.neće verovatno biti ni manja jedino će upravljački kadar biti zamenjen a deo radnika otpušten kako bi se napravio još malo veći profit.a čim se toliko kompanija interesuje za kupovinu telekoma profita ima itekako.nažalost ovim polusposobnim vladarima treba novac i moraće da prodaju.a vi opet glasajte za bajke.

Зоран

pre 13 godina

Добро, ајде, кад сте већ толико навалили, нека купе Немци, они не дижу цену.

goran

pre 13 godina

Alo, jeste vi čuli za onu narodnu "pravi ražanj a zec u šumi" Dokle ćete da dozvoljavate da vas zamajavaju kako im odgovara. Prvo mora da kupi pa tek onda da se priča o cenama a pre svega treba da otkupi tendersku dokumentaciju (što još nije učinio). Dakle sem zabave nevidim poentu ovog teksta.

Viktor Igo ; JADNICI

pre 13 godina

Koje gluposti se ovde mogu čuti pa to je strašno. Kao otpustiće radnike pa više neće biti mesta za pojedince postavljenih od strane stranaka. Pa onaj ko kupi Telekom otpustiće naše stručnjake i dovesti svoje. A što se tiče političkih (ne)stručnjaka nije lud da ih otpušta, pa ko bi još sekao granu na kojoj sedi.
Jedan deo profita će obavezno ići na stranačku oligarhiju, koja će doneti zakone koji će odgovarati tim budućim monopolistima.
Samo se pitam gde je sad onaj Tomo Zorić i ne optuži ovu bandu za kriminal. Jer prodaja Telekoma ispod 15 milijardi evra je pljačka.
Upredite samo ulaganja u EPS-u (hidoelektrane, termolektrane, dalekovodi, kablovi, rudnici, oprema za rudnike, ...) i telekomunikacije (jedna centrala i nešto kablova, i po neki odašiljač).
A račun za fiksni telefon, mobilni telefon, internet, kablovsku ili open itv je veći nego za struju i to mnogo.
I samo čovek sa IQ=0 ne bi mogao da profitira na telekomunikacijama.
Zoran Đinđić je za skoro istu cenu uspeo da otkupi ponovo taj Telekom, a da pri tome još nije bio razvijen adsl, a da pri tome Telekom nije poslovao ni u Republici Srpskoj ni u CG.
Ako ipak prodate taj Telekom sve pare na ravne časti podelite nama državljanima ove Srbije, jer vama dati te pare u ruke to je GREH.

Marko

pre 13 godina

"Istovremeno, dnevni list Pres navodi da će..."

A vi iz b92 samo nastavite da citirate priglupe tekstove iz Pressa i navodite onu Smiljanicku koja pojma nema o ekonomiji, ali se zato razume u privatizacije drzavnih kompanija.
Monopol nije stvar vlasnika firme, vec drzave koja to dozvoljava. Ako ce on da digne cene, nema problema, ja cu istog trenutka da se prebacim na fiksnu telefoniju Telenora (koji vec gradi infrastrukturu).
Ali najveci biseri su od ove Smiljanicke koja smatra kao negativnu stvar da sa manje zaposlenih imas vise klijenata.
Ovo vec postaje kolektivno ludilo!!!

veterinar

pre 13 godina

Do privatizacije moje stanice vazilo je pravilo"radio ,ne radio,svira ti radio" tj,i onaj sto radi,i onaj sto ne radi primaju istu platu.Sad ja imam platu koliko zaradim,a onaj vise ne radi u stanici...E TAKVI se bune protiv privatizacije,jer ce dobiti sut kartu posto nista ne znaju da rade,a primljeni su preko rodbinskih i politickih veza,a neki su posteno platili radno mesto-izmisljeno!Ne boje se sposobni inzinjeri za sebe ,njima ce biti mnogo bolje,ali ona masa cinovnika,sekretarica,trutova...Ma uzece otpremninu,pa ponovo u drzavnu sluzbu!

Srbin Jagodinac

pre 13 godina

Ne znam kako ova gospodja moze da tvrdi da su plate u Meksiku slicne kao u Srbiji!? Ja sam tamo bio mnogo puta i mogu odgovorno da tvrdim da su im plate u poseku bar tri puta vece. Na primer, inzinjer u fabrici ima mesecnu platu od oko 1100-1200 Evra. Diplomirani inzinjer oko 300 Evra vise.
Pored toga, njihova kupovna moc je veca, jer je cena hrane mnogo niza nego u Srbiji. Takodje, cena automobila je niza u Meksiku nego u Srbiji. I tako redom...
Sto se tice telefonskog impulsa fiksne telefonije, on jeste skuplji, ali zato ima mnogo mobilnih konkurenata koji su povoljniji.

zoran

pre 13 godina

Jedva čekam da vam se usele u novi stan bolesnici ili deca ometena u razvoju gospođo ministarka. Radiće zakon o oduzimanju imovine stečene krivičnim delom. Nanećete najveću štetu zemlji od sankcija i to je najmanje što vam želi moja porodica. Nikad više za DS. Lažete narod za novac, sve ste namestili DT-u. Ako America Mobile uputi ponudu, ja ću da lajem ispred glavne pošte...

ky3ma

pre 13 godina

Vidim sve se pojavljuju odgovorne kompanije i razmišljam pa gde će ovi naći nekog mufljuza za saradnju, kako će se oni od ovoga opariti. Kad ono evo ga Slim. Ja mislim da su DS-ovcima krenule suze ne usta kada su culi da je Mexico impuls najskuplji na svetu. Pa mora biti tu nekog pezosa i za njih, za staru majku zubi, za sestru letovanja... Biće valjda para u Slima da sve DS-ovce zadovolji. Ali pazi se Slime tvrd su orah ovi naši. Za koju godinu ima da ti uzimaju porez na extra profit zato što će te malo sada pokrati. Ali i Slim nije neuk. On je najbogatiji čovek na svetu.

Dejan

pre 13 godina

Sve ove izjave su veoma neozbiljne i čine jednu smešnu igru.Zbog velikog interesovanja!?Ko je bio zainteresovan imao je dovoljno vremena da otkupi dokumentaciju.Zamislite jednu ozbiljnu firmu u svetskim okvirima koja dozvoli da rokovi prođu, a onda kaže:"Eh da smo znali!"

nesto nisam u formi

pre 13 godina

u 21-vom veku doktor bivsa ministarka i profesorka nas plasi povecanjem cene impulsa! svasta. nije ni cudo sto nam je skolstvo propalo.

u ovakvom telekomu gradjani imaju vise stete nego koristi. to je jedno legla nerada, a sve te neradnike mi indirektno izdrzavamao i zbog njih radimo vise - za manje para.

zasto smo cutali za secerane, cementare, nis ... a sad se kao bunimo? zasto je ministarka cutala dok se veoma velikom brzinom rasprodavalo za vreme njene vladavine, cak su joj i stranacke kolege omastile brke ... sad ovde podmasuje narod da se buni. ako cemo da se bunimo - onda hajde da se bunimo protiv svega sto ne valja, a lista je podugacka.

srbofill

pre 13 godina

neznam zasto ali u svim komentarima ima tako puno za ili protiv a tako malo cinjenica po kojim bi mogli da znamo zasto biti protiv ili za nesto,pa tako i po pitanju telikoma njega i EPS treba prodati da niko ko se bavi politikom nemoze da zaposljava svoj kadar i da tako jos vise osiromasuje svoj narod pogledajte samo broj zaposlenih u telekomu i EPS i bice vam sve jasno.........

Novica

pre 13 godina

Opet je sve pomesala bivsa ministarka. Da li ima monopola ili ne treba da se pobrine drzava kroz zakone i propise, a kompanija i njen vlasnik se brinu da u okviru datog im zakona ostvare sto vecu zaradu.
Tako da sve zavisi od nas, zar ne? Od nas i nasih izbora. Od nas i nasih predstavnika u parlamentu :)

maloletni deda

pre 13 godina

Da se razumemo na početku, ne kupuju oni nas, nego se mi prodajemo njima/njemu.
Inače tekst je smešan, eto ispada da ako on dodje taj Slim ima sve da nas satre. ali ako dodje neki naš batica odavde, ima da nam cvetaju ruže…hm, ne nego ce da vas pusti da i dalje se bogatite korupcijom u državnoj firmi...smesni ste. samo vas gledamo.
Mada cenim da će Slim ako ipak kupi “Telekom” otpustiti sve radnike u paketu, a na njihova mesta zaposliti superinteligentne orangutane. To će uraditi, jer se tamo nalaze sve kadrovi i direktori ove Smiljanićke, koja ne prestaje da se bori da njeni ljudi tamo ostanu, iako ona nije više tamo.

Vuk

pre 13 godina

Smiljanićeva da ode na Biro rada po prvi posao i da stiče znanja i vaspitanje.
A Telekom će se razvijati i uvek će biti kod nas, samo će na berzama neko voditi računa da nam se bivša ministarka ne više ne ponovi.

gradjanin

pre 13 godina

Neznam kakve koristi imaju gradjani sto je Telekom drzavni.Tu je gomila ljudi na platnom spisku a nista ne radi.Drugo finansiraju se kadrovi placa skola zaposlenima,voznja sluzbenim automobilima kojih ima oko 200 to sve mi placamo. Ovako privatnik to nece dati.

Ivan

pre 13 godina

Mene baš briga, a verujem i većinu koju će cenu tržište odrediti za impulse. Pa sad će da mi još prodaju i priču da će Telenor i VIP duplo povećati cene nako privatizacije MTS-a. Ma daj, nemojte više vređati inteligenciju nas sa bar prosečnim IQ-om. Jedino što će se loše desiti po ovu vlast, a i svaku buduću je da neće više biti upravnih mesta za političarčiće, a i drastično će se smanjiti zapošljavanje preko rođaka i po partijskoj liniji što bi isti MTS polako ali sigurno vodilo u propast. A to da li će biti otpuštanja zavisi od toga da li tamo radi više ljudi nego što je neophodno, tj. da li je firma zdrava. Tržišna utakmica, jednaka šansa za sve!

nigg

pre 13 godina

ovoj bivsoj ministarki ciljna gruga zatucani, neskolovani gradjani, koji su izgleda u vecini. Zasto u svojim demagoskim izjavama ne kaze da je biti monopolista dozvoljeno ali zloupotreba tog polozaja zabranjena. Taj meksikanac, kao sto slucaj i sa telenorom, ne posluje isto u svakoj zemlji, jer nisu svuda isti zakoni. Drzava je tu da obezbedi trzisne uslove za sve, a ne da se mesa i sama vodi preduzeca

Marko

pre 13 godina

Pozivam sindikate, strčnjake, NVO, opoziciju i obične građane da pod HITNO organizuju proteste protiv prodaje Telekoma!Vreme je da se i sa protesta čuje: STOP prodaji Telekoma!

podrška profesorki Smiljanić

pre 13 godina

Telekom Srbije je već prodat, a kupio ga je DT još onomad kada je gosn. predsednik Tadić bio u poseti Nemačkoj. Nakon toga su i objavili odluku da se Telekom proda. Ovo sada je samo zamazivanje očiju i možda pokušaj da se izvuče veća cena pošto Nemci neće da daju više od 800 miliona kako je bio prvobitni dogovor. Inače, Telekom ne treba prodavati.

Babin_zub

pre 13 godina

Slazem se da Telekom treba privatizovati,ali ne sad i ne na ovaj nacin.Cak ni Slobodan Milosevic nije prodao 51% Telekoma kada se pripremao za rat protiv NATOa i pod sankcijama,a vi koji imate toliko "prijatelja" po svetu navalili da ga prodate i to bud zasto,ko i sve ostalo u Srbiji.Da je vama stalo i do firmi i do Srbije,sacekali bi ste bolju cenu,bolja vremena,a do tada ulagali i sredjivali.Prvo pocistili svoje kadrove koje ste od 2000. ubacivali u Telekom,zatim Miloseviceve kadrove,pa smanjili administraciju...
Ali gospodo,vi to ne zelite.Svima je jasno da Telekom mora biti prodat jer je jedina dobra udavaca u Srbiji od cijeg novca mozete kupiti sebi jos godinu dana do novih izbora.A kad oni prodju Srbija ce ostati i gola i bosa sa vama.U stvari bez vas,jer vi cete pobeci van zemlje sa punim dzepovima.

mica

pre 13 godina

Ako je Telekom najprofitabilnija kompanija zasto ga prodajete? Vazno je prodati,radnike otpustiti,strpati pare u dzep...A onda cemo da slusamo price kako se te pare koriste u najpametnije svrhe,a kad pogledas sve je isto ili jos gore.

alex

pre 13 godina

Cena impulsa makar telekom kupio i meksikanac nece biti veća jer bi normalno svi prešli kod drugog operatera,vip-a ili telenora.neće verovatno biti ni manja jedino će upravljački kadar biti zamenjen a deo radnika otpušten kako bi se napravio još malo veći profit.a čim se toliko kompanija interesuje za kupovinu telekoma profita ima itekako.nažalost ovim polusposobnim vladarima treba novac i moraće da prodaju.a vi opet glasajte za bajke.

sale

pre 13 godina

ja opet pitam kostunicinu ministarku... da li je bolje da ga poklonimo rusima?

oni su poznati po tome sto ukidaju sve monopole i spustaju cene pa cak i kad su u gubitcima....

Babin_zub

pre 13 godina

"Neznam kakve koristi imaju gradjani sto je Telekom drzavni.Tu je gomila ljudi na platnom spisku a nista ne radi.Drugo finansiraju se kadrovi placa skola zaposlenima,voznja sluzbenim automobilima kojih ima oko 200 to sve mi placamo. Ovako privatnik to nece dati.
(gradjanin, 29. novembar 2010 11:10) "

Od tvoje plate/penzije radnici Telekoma ne dobijaju platu,vec od svoje zarade.Ovako to funkcionise trenutno:

Korisnik mobilne ili fiksne telefonije placa onoliko koliko potropsi plus u fixnoj telefoniji odredjenu cifru za vlasnistvo prikljucka(sto je po meni krajnje glupo i bezobrazno,tipa plati 450 dinara koristio ne koristio fixni).Taj novac leze na racun Telekoma koji 5% odvaja za plate, 5% za tekuce troskove i 10% za razvoj mreze.80% profita Telekoma uzima drzava kao njegov vlasnik i tim novcem popunjava rupe u budzetu.Takodje,kada se desi nesto poput onoga sto se desilo nasem narodu u Kraljevu,iz drzave u Telekom stize depesha da se uplati toliko i toliko novca kao pomoc.
Dakle,takvi kao ti ce videti zasto je Telekom bitno zadrzati u vlasnistvu drzave dok se ne stabilizuje ekonomija u ovoj zemlji,ne resi pitanje punjenja penzionog fonda i ostalih rupa u budzetu.Naravno,nije to dobro,ali prodati Telekom u ovim vremenima je isto kao iseci granu na kojoj se sedi.Truli i ona vremenom,nije ni ona vecna,ali dajte prvo da se privežemo za drvo,da ne tresnemo sa velike visine.

veterinar

pre 13 godina

Do privatizacije moje stanice vazilo je pravilo"radio ,ne radio,svira ti radio" tj,i onaj sto radi,i onaj sto ne radi primaju istu platu.Sad ja imam platu koliko zaradim,a onaj vise ne radi u stanici...E TAKVI se bune protiv privatizacije,jer ce dobiti sut kartu posto nista ne znaju da rade,a primljeni su preko rodbinskih i politickih veza,a neki su posteno platili radno mesto-izmisljeno!Ne boje se sposobni inzinjeri za sebe ,njima ce biti mnogo bolje,ali ona masa cinovnika,sekretarica,trutova...Ma uzece otpremninu,pa ponovo u drzavnu sluzbu!

Stefan

pre 13 godina

Ko god da kupi Telekom impulsi ce biti duplo skuplji. Ako Slim kupi,moracemo da placamo roming izmedju gradova u Srbiji,pa tako ako ste u BG-u i hocete da pozovete prijatelja u NS-plati roming!poznat je po tome!Stop prodaji Telekoma!

srbofill

pre 13 godina

neznam zasto ali u svim komentarima ima tako puno za ili protiv a tako malo cinjenica po kojim bi mogli da znamo zasto biti protiv ili za nesto,pa tako i po pitanju telikoma njega i EPS treba prodati da niko ko se bavi politikom nemoze da zaposljava svoj kadar i da tako jos vise osiromasuje svoj narod pogledajte samo broj zaposlenih u telekomu i EPS i bice vam sve jasno.........

Bogoljub

pre 13 godina

Izgleda da je vlast najurila jednog Karića da bi dovela drugog, još goreg - setimo se kako je funkcionisao Mobtel pre 10-12 godina, kakva je bila cena i kakva je bila usluga, pa će nam sve biti jasno. Zar neko stvarno misli da je taj postao br.1 na Forbsovoj listi tek tako, za relativno kratko vreme? A da Dr.Smiljanić ne izmišlja, može se pročitati i ovde - http://www.b92.net/biz/fokus/ko_je_ko.php?mm=4&yyyy=2007 - tekst je iz vremena kad niko nije ni pominjao privatizaciju Telekoma.

rob

pre 13 godina

to je opet još jedna od beskrupuloznih krađa naroda i države, koji su ceo prošli vek gradili telekom. neverovatno je kako ni od najbolje krave ne umeju da pomuzu dovoljno mleka za puter.

Marko

pre 13 godina

"Istovremeno, dnevni list Pres navodi da će..."

A vi iz b92 samo nastavite da citirate priglupe tekstove iz Pressa i navodite onu Smiljanicku koja pojma nema o ekonomiji, ali se zato razume u privatizacije drzavnih kompanija.
Monopol nije stvar vlasnika firme, vec drzave koja to dozvoljava. Ako ce on da digne cene, nema problema, ja cu istog trenutka da se prebacim na fiksnu telefoniju Telenora (koji vec gradi infrastrukturu).
Ali najveci biseri su od ove Smiljanicke koja smatra kao negativnu stvar da sa manje zaposlenih imas vise klijenata.
Ovo vec postaje kolektivno ludilo!!!

Dragan Niš

pre 13 godina

@Vuk ...Telekom će se razvijati i uvek će biti kod nas... možda će i profit da mu bude veći, samo će taj profit neko drugi da uzima (i iznosi iz zemlje).
To je ono - imam njivu koja dobro rađa, i koja mi je tik pored kuće, i upravo sam je prodao nekome. Pa neće taj njivu da odnese, ona će i dalje da mi bude pored kuće. Nema veze što neću više ja da ubirem plodove s nje nego neko drugi. A možda će taj i da me zaposli da radim na njegovoj njivi, a možda će i dobru nadnicu da mi da. A ako i ne da, nema veze, važno je da ja danas imam para da častim celu kafanu.
Eeee muko naša, dokle li će ovakvi da nas vode...

Dantes

pre 13 godina

Mnoge teze se okrecu i prevrcu!

Vlada je resila da proda Telekom iz razloga koji je navela. Opozicija naravno smatra da je to propast ali ne navodi ni jedan razuman razlog.

U ovom tekstu se navodi sledece:
- Americki kupac ce podici cenu i Telekomu ali i telefonskim impulsima.
Bas zbog vece cene se i ide na aukciju. Da li se neko seca kako je Telenor kupio 063?
- 'zadržao monopol i povećao cene'
Pa Telekom nema vise monopol u Srbiji! U trzisnoj utakmici, koja nikada nije fer, najbitniji su kupci. Ovde postoji 4 operatera koji se sigurno nece udruziti da bi podigli cene! Kada je Dojce telekom kupio hrvatski telekom prvo je podigao cene, ali dolaskom drugih operatera trzisna utakmica je dovela do mnogo boljih uslova za korisnike!
- Navodi se i da ce biti velikog otpustanja
Drzava je u tenderskoj dokumentaciji navela uslove prodaje i kojoj mora da postoji socijalni program, a i u samom tekstu pise da ce otpustnja sigurno biti bez obzira ko ce kupiti Telekom! Normalno je da novi vlasnik nece da zmuri na jedno oko i da drzi mnogo veci broj radnika nego sto mu je potrebno, svidelo se to nekom ili ne!

Bilo bi dobro da se uradi i objavi analiza o tome kako su se kretale cene tf usluga u nasem okruzenju i da se uporede sa cenama kod nas.

da1

pre 13 godina

Ajmo opet jedna mala lekcija o sagledavanju cinjenica.
Prvo, Srbija nije mexiko. Drugo, okrizenje Slimu nece dati da poveca cene, ima dosta konkurenata.

Ajde malo molim vas ukljucite mozak, nije ni cudo sto nam drzavu vode ovakvi, kada imamo ovakve glasace.

Novica

pre 13 godina

Opet je sve pomesala bivsa ministarka. Da li ima monopola ili ne treba da se pobrine drzava kroz zakone i propise, a kompanija i njen vlasnik se brinu da u okviru datog im zakona ostvare sto vecu zaradu.
Tako da sve zavisi od nas, zar ne? Od nas i nasih izbora. Od nas i nasih predstavnika u parlamentu :)

rebro

pre 13 godina

Ipak ce da raste cena i da se otpustaju ljudi samo Vlada nema onu stvar da nam to saopsti.

Licemerno je tvrditi da je privatni vlasnik uvek bolji jer smo svedoci da Telekom donosi profit. Nekome je ipak zapalo za oko da kupi Telekom i postane monopolista na citavom Balkanu a nije dobro da Srbija bude vlasnik.

Toliko o tome.

nesto nisam u formi

pre 13 godina

u 21-vom veku doktor bivsa ministarka i profesorka nas plasi povecanjem cene impulsa! svasta. nije ni cudo sto nam je skolstvo propalo.

u ovakvom telekomu gradjani imaju vise stete nego koristi. to je jedno legla nerada, a sve te neradnike mi indirektno izdrzavamao i zbog njih radimo vise - za manje para.

zasto smo cutali za secerane, cementare, nis ... a sad se kao bunimo? zasto je ministarka cutala dok se veoma velikom brzinom rasprodavalo za vreme njene vladavine, cak su joj i stranacke kolege omastile brke ... sad ovde podmasuje narod da se buni. ako cemo da se bunimo - onda hajde da se bunimo protiv svega sto ne valja, a lista je podugacka.

saxon

pre 13 godina

Cuj nje,podicice cenu impulsa itd.Pa ako podigne cenu a Telenor i Vip to ne urade , odoh ja kod njih pa neka g.Karlos dizhe do mile volje.Ovde se najverovatnije radi o nameshtaljci da nemachki telekom dobije na tenderu pa se sad strateshki udara na konkurente.Vodite vi gospodo iz vlade da ulozhite te pare za razvoj ove drzhave a o ceni impulsa ima ko je struchan i ko ce o njoj da brine.

Ja

pre 13 godina

"država nije efikasan vlasnik i upravljač u velikim preduzećima, privatni vlasnik je uvek bolji"

Kako da vode efikasno drzavu kada ne mogu jedno profitabilno preduzece? Sami priznaju da su nesposobni. Bilo bi dobro privatizovati vladu i skupstinu jer ocigledno nisu efikasni i sposobni.....

Micko

pre 13 godina

Zalosno i jadno je kada Pavlovici i slicni u Press-u i drugim tzv. ozbiljnim novinama pricaju ovakve stvari. Oni kao znaju sta ce buduci vlasnik da uradi i za koliko ce procenata da poskupi fiksna telefonija. Svaki i malo ozbiljan i obrazoan covek ne bi sebi dozvolio ovakve izlete. Da se i malo razume u ekonomiju ne bi ovako rezonovao, ukoliko neka kompanija ulozi novac u Telekom i podigne cene to ne znaci da ce ostvariti veci profit, posto ce pbim telefoniranja tada opasti i procenat povecanja cena ce biti kompemziran odredjenim padom broja razgovora. Samo da malo prati desavanja na polju telekomunikacija u Srbiji znao bi da se ucesnici na srpskom trzistu zalazu da se ukine porez od 10% na mobilnu telefoniju. I da li ovi strucnjaci mogu da shvate zasto one to traze ? Pa da im pojasnim, tih 10% podize cenu telefoniranja i dovodi do pada obima obavljenih razgovora. Na taj nacin posredno drzava uzimajuci porez indirektno kroz poskupljenje mobilne telefonije umanjuje profit nasih mobilnih operatera.
Ocigledno da ove price pronose oni kojima je stalo da postoji svacija i nicija imovina koju mogu da koriste i bogate se.

Lala iz Banata

pre 13 godina

U Velikoj Britaniji (koja ne važi za jeftinu zemlju) za otprilike 3.540 dinara dobijate:
- Up to 20Mb download speeds.

- BT Home Hub can connect many devices around your home – with or without wires. It features wireless 'N' technology for a more relaible connection, plus built-in security and an energy saving mode.

- Unlimited access to over 2 million Wi-Fi hotspots nationwide.

- Unlimited calls to UK^ landlines at anytime for up to an hour. Includes 0845 and 0870 calls.

U prevodu: već prva stavka je daleko jeftinija nego kod nas.
Ostale mu dođu džabe. ;)

Perica

pre 13 godina

Ne znam zasto nasi ministri uporno upotrebljavaju konstrukciju strateski partner kada posle prodaje nece nista da se pitaju. Ali makar ce da uzimaju dobre pare kroz dividende na preostale akcije, pogotovo ako Slim bude kupac

Mr Right

pre 13 godina

Dakle ovako, Rumunija prodaje 45,9% ucesca u nacionalnom operatoru koji je JEDAN OD PET, koliko ih pruza usluge fiksne telefonije. Operator je samo u 3Q napravio loss od 13,9 mil Eur!!! I sve to zeli da proda za min 1 milijardu Eura.

Koliko bi onda trazili za monopolistu u fiksnoj telefoniji koji uz to pruza usluge mobilne telefonije gde ima trzisno ucesce od 60% i u 2009 ostvaruje profit od 240 miliona eura???

Mislite o tome?

Dolina Bogova

pre 13 godina

Ne razumijem zasto prodavati preduzece koje donosi veliku zaradu samoj drzavi!?
Isti ovaj problem smo imali mi u CG prije 4-5 godina kada je prodat nas telekom njemackom telekomu T-com-u. U vrijeme prije prodaje plate u telekomu su bile super (preko 800 eura) i donosio je prihod godisnje preko 4 miliona eura. Sad, em su plate drasticno manje, em je dosta ljudi ostalo bez posla. Nama privatizacija telekoma nije donijela nista revolucionarno, nikakav napredak. Naprotiv...

Srba Pancevac

pre 13 godina

Pa ljudi tek sada vidim da je Sloba Milosevic bio mala devojcica u odnosu na ovu rasturacku vlast koja razbija Srbiju iz sve snage.Sloba je bio klinac koji je komsijama krao jabuke i kruske u odnosu na ove sada.Ovo je poslednji cin,sramota ne dajmo ovu srmanu prodaju.

Ivan2

pre 13 godina

@saxon, @Ivan
Ljudi, da li ste čuli da pored mobilne , postoji i fiksna telefonija? Da je Telekom tu i dalje faktički monopolista? Dodatni problem za konkurenciju (Telenor) tek može da iskrsne, jer država s Telekomom prodaje i infrastrukturu (vodove) što nikako ne bi smelo da se desi. Pa, RATEL je morao da interveniše i da državni Telekom omogući fer uslove za zakup vodova Telenoru (naravno ako pretpostavimo da je Telekom bio samostalan u tom uslovljavanju konkurencije), a kako će da ubedi nekog moćnog samovoljnika...?

Nindza

pre 13 godina

Racunica je jasna. Gospodin slim im 200 miliona korisnika u SAD.
Telekom ima 15-20 miliona komada fiksne i mobilne telefonije. Cene su nam 4-5 puta vece nego bilo gde u svetu.

I sad nasih 15 miliona korisnika, 4 puta veca cena = njihovih 60 miliona.

Dakle on od nas zaradi kao od 60 miliona korisnika u Americi. Dakle, mi dajemo para kao 30% Amerikanaca. To je ujedno i objasnjenje zasto imaju veci standard - da placaju cene koje mi placamo, i oni bi bili siroma'.

I niko se ne buni zbog toga.

Cene nece pasti sigurno, niko jos nije uspeo/hteo da obori cene.

ky3ma

pre 13 godina

Vidim sve se pojavljuju odgovorne kompanije i razmišljam pa gde će ovi naći nekog mufljuza za saradnju, kako će se oni od ovoga opariti. Kad ono evo ga Slim. Ja mislim da su DS-ovcima krenule suze ne usta kada su culi da je Mexico impuls najskuplji na svetu. Pa mora biti tu nekog pezosa i za njih, za staru majku zubi, za sestru letovanja... Biće valjda para u Slima da sve DS-ovce zadovolji. Ali pazi se Slime tvrd su orah ovi naši. Za koju godinu ima da ti uzimaju porez na extra profit zato što će te malo sada pokrati. Ali i Slim nije neuk. On je najbogatiji čovek na svetu.

ajd sad

pre 13 godina

Ko kod da kupi dividenda je nula. Nije valjda lud da prikazuje kad ne mora. Nego još bi trebao da prikaže gubitak pa da traži pomoć od vlade. E. tako se to radi...

goran

pre 13 godina

Alo, jeste vi čuli za onu narodnu "pravi ražanj a zec u šumi" Dokle ćete da dozvoljavate da vas zamajavaju kako im odgovara. Prvo mora da kupi pa tek onda da se priča o cenama a pre svega treba da otkupi tendersku dokumentaciju (što još nije učinio). Dakle sem zabave nevidim poentu ovog teksta.

maloletni deda

pre 13 godina

Da se razumemo na početku, ne kupuju oni nas, nego se mi prodajemo njima/njemu.
Inače tekst je smešan, eto ispada da ako on dodje taj Slim ima sve da nas satre. ali ako dodje neki naš batica odavde, ima da nam cvetaju ruže…hm, ne nego ce da vas pusti da i dalje se bogatite korupcijom u državnoj firmi...smesni ste. samo vas gledamo.
Mada cenim da će Slim ako ipak kupi “Telekom” otpustiti sve radnike u paketu, a na njihova mesta zaposliti superinteligentne orangutane. To će uraditi, jer se tamo nalaze sve kadrovi i direktori ove Smiljanićke, koja ne prestaje da se bori da njeni ljudi tamo ostanu, iako ona nije više tamo.

Lala iz Banata

pre 13 godina

Ne znam kako je u Meksiku, ali u USA i nekim zemljama zapadne Evrope impuls u okviru države (makar u okviru savezne) ne košta ništa!
Uglavnom je "paket" u pitanju koji je i nominalno a i u odnosu na prosečnu platu DALEKO jetiniji (za ono što se dobija!) nego kod nas ovde i sada. Internet je NEUPOREDIVO jeftiniji, mereno protokom.


Dakle, treba voditi računa kome se prodaje Telekom.

Nikola

pre 13 godina

Ovde ce se takodje pokazati sva licemernost privatizacije javnih preduzeca jer prica da ona mogu mnogo bolje da posluju je tacna, ali kako. Elektroprivreda i Zeleznica Srbije zajedno sa Telekomom imaju po dva do tri puta manje cene usluga od Evropskih, a sva nauka velikih biznismena ce biti da podignu cene i gle cuda bice veci profit a gubitasi nece biti vise gubitasi nego zlatne koke. Uz to ce jos povecati broj ljudi na birou za nezaposlenost, a kako ce biti ljudima koji zive u Srbiji nikog nije briga. E to je sva logika i strucnost velikih biznismena, najsmesnije u toj prici je sto mali poslodavci u Srbiji stalno sikcu na ove ljude sto rade u tim firmama i likuju da ih sto vise odpuste kao da ce oni imati nesto od toga, a nece im biti lako kad svaki racun bude bio veci bar dva puta nastace kuknjava.

Driller

pre 13 godina

@Marko

Evo ga opet ovaj Marko, svaki naslov o Telekomu, i covek sa agendom i lazima se javlja ponovo.

Gde Telenor gradi fiksnu infrastrukturu, pa oni ne grade ni mobilnu strukturu a ni slucajno nisu poceli da grade fiksnu ground infrastrukturu.

Onog dana kad budemo videli prokopane ulice i jedno 30000 radnika zaposlenih na totalnom prokopavanju Beograda poverovacu u takve gluposti.

Do daljeg jednostavno nemoj da lazes!!!!

mc

pre 13 godina

KAo sto neko rece, mi prodajemo njivu pored kuce...
Ali...
prodajemo je jer ne znamo da je koristimo, jer je primitivno obradjujemo i lose je djubrimo, prodajemo je jer sve sto od nje zaradimo damo nadnicarima koji zabusavaju dok rade na njivi....Novi vlasnik ce poceti da savremenije je obradjuje, da otpusti nadnicare koji ne rade, da je bolje djubri...i on da zaradjuje a mi cemo samo da uzimamo deo profita (ako su pametni ovi nasi)!
JEDINI PROBLEM je sto prodajemo infrastrukturu! To nikako ne treba. TELEKOMovi kablovi treba daostanu u drzavnom vlasnistvu i da ih drzava izdaje svima, i TELEKOMu i TELENORu i VIPu.
A, ako neko hoce, neka sam postavlja kablove za sebe pa neka ih izdaje i koristi

Protest

pre 13 godina

Mene čudi ovolika letargija ovog naroda koji kako stvari stoje uopste nije zainteresovan za svoju sudbinu. Prozapadna vlast je toliko obezvoljila narod da je pitanje u vezi čega bi stanovnici Srbije digli svoj glas na protestima.

Nostradamus

pre 13 godina

Zasto forsirate toliko tog Meksikanca kad se vec zna da ce Telekom biti prodat Nemcima? Tipicne vesti karakteristicne za zutu stampu...

STOP prodaji Telekoma

pre 13 godina

A taman je vlast počela da spinuje kako je mnogo dobro sto se on javio!Pročitajte šta još kažu pravi ekspreti, zbog čega ne treba prodavati Telekom

Laza L.

pre 13 godina

"France Telecom offers $1.6bn for controlling stake of Kurdish mobile operator"
Ja sam znao da mi ne vredimo bog zna sta, ali skoro kao ovi...no comment!

Зоран

pre 13 godina

Добро, ајде, кад сте већ толико навалили, нека купе Немци, они не дижу цену.

Dzoni

pre 13 godina

KAd se nesto kupuje kupuje se da ulozeno vrati u roku od 5-6 godina maksimum.Vlast ce ove pare sto dobije da potrosi za sebe a te ulozene pare cemo vratiti investitoru MI GRADJANI na ovaj ili onaj nacin.Nije taj postao najbogatiji iz cista mira , i bil gejts je bogat pa nesto ne vidim da se srbi utrkuju da kupe originalni office.

Aleksandar Jevtić

pre 13 godina

Onaj je monopolista i lopina. Pravi partner za ove naše eksperte.

Srbi su preživeli svašta, ali ove poslednje stručnjake će teško.

impulsivan

pre 13 godina

Mene manje zanima kome ce se ovaj gigant prodati od toga kada ce se konacno u ovoj zemlji uvesti normalna konkurencija kakva postoji u civilizovanom svetu i kada ce se nase trziste konacno demonopolizovati? Pri tom ne mislim na stvaravnje duopola ili oligopola nego na pravu, zdravu konkurenciju. Kada ce se to konacno desiti u trgovini, energetici, komunikacijama... Bez toga je ova prodaja potpuno nebitna gradjanima ali je evidentno veoma bitna nasoj socijalno odgovornoj vladi da nekako prekrpi do izbora.

Sin Bludimir

pre 13 godina

Bash je glup ovaj Slim kad kupuje ovu rupu bez dna. Verovatno je teshka budala, zato je i napravio to sto je napravio.
Samo pametni ljudi mogu da prodaju ovako loshe preduzece, a najveci glupaci i ludaci da ga kupe.

Alal vera politichari nashi sto prodajete ovu rabinu ovom pametnjakovicu!

Dragan

pre 13 godina

Sve se plasim da je ovaj Slim doveden samo da bi se napravila fama protiv njega, bes i gnev usmerio na njega, a onda Dojce telekom da nam dodje kao super resenje u odnosu na meksickog Miskovica... jos da platimo svabama samo da ovaj ne kupi..
Ne znam ipak da li su Saper i Krle toliko pametni da ovo smisle..

Srbin Jagodinac

pre 13 godina

Ne znam kako ova gospodja moze da tvrdi da su plate u Meksiku slicne kao u Srbiji!? Ja sam tamo bio mnogo puta i mogu odgovorno da tvrdim da su im plate u poseku bar tri puta vece. Na primer, inzinjer u fabrici ima mesecnu platu od oko 1100-1200 Evra. Diplomirani inzinjer oko 300 Evra vise.
Pored toga, njihova kupovna moc je veca, jer je cena hrane mnogo niza nego u Srbiji. Takodje, cena automobila je niza u Meksiku nego u Srbiji. I tako redom...
Sto se tice telefonskog impulsa fiksne telefonije, on jeste skuplji, ali zato ima mnogo mobilnih konkurenata koji su povoljniji.

Do zore...

pre 13 godina

Brrrr, mnogo smo se uplašili!

Šta god da se loše desi, ne uzbuđeujem se jer smo BANANA!

Znam samo da se u evropskim civilizovanim zemljama UTRKUJU ko će da da JEFTINIJI impuls i više pogodnosti!!
A sa nama radite šta ste uvek i radili...

Todor

pre 13 godina

Sansa da Slim kupi nas telekom je nula. Covek igra sigurice, i njegovom poslovnom modelu (juzna/centralna amerika - karibi) Srbija treba koliko Seselju Evropska unija..
A posto su Citigroup i Slim partneri, konkretno Citi mu je bio savetnik u zadnje dve velike akvizicije (velicine 30 milijardi dolara), ovo je cisto njegova usluga njima da se pojavi na tenderu i "kao podigne cenu time", i da se svima nama zamazu oci kako je eto bilo veliko interesovanje
a postignuta cena je realna...

Matrix

pre 13 godina

Ovaj ako kupi Telekom,ja lepo odjavljujem fiksni i odjavljujem adsl ,ovaj ima da nam kozu skine,našli su ko ga će da pozovu,jednu stvar do dan danas ne znamo ,da li če da se prodaje u infrstruktura ,to niko do sada nije rekao da li će da se prodaje ili neće,još ako ovaj gospodin kupi Telekom zajedno sa infrastrukturu ,pa ima konkurenciju da uništi totalno,ima da im rokne cene da će dase puši,ovo je Meksički Miškovič derikoža,sada mi je mnogi drži Dojče Telekom ,manje zlo je od ovog gospodina ,ako mora da se bira izmedju dva zla uvek biraj manje.

Zdravko

pre 13 godina

Ovo je mazanje ociju nama da ce dolazak Slima podici cenu.
Ono sto i dojce i ostali znaju jeste da je Slim zadnjih par godina kupio nekoliko procenata vlasnistva CitiGroupa, da su postali partneri, i da je ovde samo na molbu Citigrupa i nase Vlade da malo 'odglumi' konkurenciju.. Bez ikakve vajde..
Ko ne veruje, evo jos iz 2008 kada je poceo da kupuje njihove akcije

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aoPHoLjgduGY

zatim su zajedno ucestvovali u kupovini Carso Global Telecom za 30 milijardi dolara.

A TYME je napisao tekst o njemu pod naslovom "Slim - sramota za bogatase", jer bogatstvo pravi na monopolu (90% fiksnih, 75% mobilnih linija u mexicu)
http://www.time.com/time/business/article/0,8599,1642286,00.html

hajde jano da prodamo...

pre 13 godina

Pa netreba bolji primjer od nas u republici srpskoj, prodade dodik telekom i pare se razletise kofol na ovo i ono a ustvari ni nasta. Sad gledamo kud sunce hoda...

filozof lutalica

pre 13 godina

Obavezno zaposliti Jasnu Matic u privatizovanom Telekomu! Takav strucnjak se jednom radja!
Slim tarifa ce nam svima dobro doci...

Ivan2

pre 13 godina

@Ivan
Da, da, evo ja sam neki faktor u ovoj državi, pa plašim narod! :D
1. Dok Orion pokrije signalom celu Srbiju...
2. Za pristup Orionu treba platiti 7-8 hiljada...

Tanasije

pre 13 godina

Pitanje prodaje Telekoma bi trebalo da bude ekonomsko pitanje, a ne političko. Iz vlasti niko do sada ni jedan pravi razlog za prodaju nije istakao. Jedini razlog koji se provlači - da Srbija nije u stanju da upravlja najprofitabilnijom firmom, i nije baš dooljan razlog za prodaju. Ustvari, ovo je dovoljan razlog zbog kojeg bi ova vlast morala da se samoizoluje. Kakva nam je vlast, podsetiću da je Đelić pre dve tri godine izjavio da će SEKA ustvari pomoći da Srbija ojača, a Dinkić nam je svojevremeno obećavao blagostanje i prosperitet u Srbiji poput onog u Irskoj, a svedoci smo ovih dana kako su bankari iz MMF preparirali "Keltskog tigra". Za Tadića,koji kao šatro ne primećuje ekstra bogataše u svojim redovima, nema novca da spreči odliv mozgova. STOP prodaji Telekoma. STOP prodaji bilo čega u Srbiji.

Dejan

pre 13 godina

Sve ove izjave su veoma neozbiljne i čine jednu smešnu igru.Zbog velikog interesovanja!?Ko je bio zainteresovan imao je dovoljno vremena da otkupi dokumentaciju.Zamislite jednu ozbiljnu firmu u svetskim okvirima koja dozvoli da rokovi prođu, a onda kaže:"Eh da smo znali!"

laku noc

pre 13 godina

ovo je pravi covek za telekom i srbiju. em je bogat k'o krez, em je monopolista, em je bezobrazan sa cenama usluga, uz to je vlasnik cele zemlje i ne vidim nijedan razlog zbog kog mu srbija ne bi bila obecana zemlja. prijatelju, meksiko je malo dete kolike smo mi budale. samo dodji, za takve je ovde raj.

Viktor Igo ; JADNICI

pre 13 godina

Koje gluposti se ovde mogu čuti pa to je strašno. Kao otpustiće radnike pa više neće biti mesta za pojedince postavljenih od strane stranaka. Pa onaj ko kupi Telekom otpustiće naše stručnjake i dovesti svoje. A što se tiče političkih (ne)stručnjaka nije lud da ih otpušta, pa ko bi još sekao granu na kojoj sedi.
Jedan deo profita će obavezno ići na stranačku oligarhiju, koja će doneti zakone koji će odgovarati tim budućim monopolistima.
Samo se pitam gde je sad onaj Tomo Zorić i ne optuži ovu bandu za kriminal. Jer prodaja Telekoma ispod 15 milijardi evra je pljačka.
Upredite samo ulaganja u EPS-u (hidoelektrane, termolektrane, dalekovodi, kablovi, rudnici, oprema za rudnike, ...) i telekomunikacije (jedna centrala i nešto kablova, i po neki odašiljač).
A račun za fiksni telefon, mobilni telefon, internet, kablovsku ili open itv je veći nego za struju i to mnogo.
I samo čovek sa IQ=0 ne bi mogao da profitira na telekomunikacijama.
Zoran Đinđić je za skoro istu cenu uspeo da otkupi ponovo taj Telekom, a da pri tome još nije bio razvijen adsl, a da pri tome Telekom nije poslovao ni u Republici Srpskoj ni u CG.
Ako ipak prodate taj Telekom sve pare na ravne časti podelite nama državljanima ove Srbije, jer vama dati te pare u ruke to je GREH.

zoran

pre 13 godina

Jedva čekam da vam se usele u novi stan bolesnici ili deca ometena u razvoju gospođo ministarka. Radiće zakon o oduzimanju imovine stečene krivičnim delom. Nanećete najveću štetu zemlji od sankcija i to je najmanje što vam želi moja porodica. Nikad više za DS. Lažete narod za novac, sve ste namestili DT-u. Ako America Mobile uputi ponudu, ja ću da lajem ispred glavne pošte...