Subota, 02.10.2010.

18:18

SP: Lagana pobeda nad Meksikom

Odbojkaška reprezentacija Srbije pobedila je Meksiko rezultatom 3:0, po setovima 25:23, 25:18 i 25:19 u trećem kolu druge faze na Svetskom prvenstvu u Italiji.

Izvor: JT

SP: Lagana pobeda nad Meksikom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

drugi ugao

pre 13 godina

(Eto, 3. oktobar 2010 12:08)

"Sledeci put ce jedna ekipa da izgubi namerno od druge, da bi izbacila Srbiju, jer joj je to laksi put i bas joj odgovara da Srbija ne ide dalje."

Ako Srbija bude zavisila od tudje pobede ili poraza onda i zasluzuje da ispadne. Ako si se doveo u situaciju da zavisis od nekog drugog, a ne od svoje igre i onog sto si pokazao na terenu, onda nisi prikazao odredjeni kvalitet i nisi zasluzio da ides dalje. Jednostavna racunica...
Kalkulisanje moze da bude mac sa dve ostrice, pa ko voli nek izvoli... Ali, ako imas vec mogucnost da "biras" protivnika, zasto to onda i ne uciniti...

Eto

pre 13 godina

(drugi ugao, 3. oktobar 2010 11:07)

Meni smeta, brale, jer to nije u duhu sporta. Ako se takve nesportske aktivnosti promovisu kao nesto pozeljno i normalno, to otvara Pandorinu kutiju koja unistava sportsku sustinu. Sledeci put ce jedna ekipa da izgubi namerno od druge, da bi izbacila Srbiju, jer joj je to laksi put i bas joj odgovara da Srbija ne ide dalje. A onda cemo mi da zavapimo za pravdom, kao sto sada pljujemo po Rusima, koji su uradili isto sto i i mi, ali mi svoje zaboravismo, a rusko preziremo.

branko

pre 13 godina

MODERATORU Molim da ovo SVAKAKO objavite

Видим овде два коментатора се не слажу са оним што сам ја написао. Занимљиво, ја се потпуно слажем са оним што су они написали. Ситан проблем је само у томе што врхунски спорт није витешко надметање каквим га они приказују (а и ја бих волио да јесте) већ сурова борба за успех, пласман, медаље, првенства а пре свега НОВАЦ. Ако улазиш у такво надметање, онда и ти прихваташ сва правила која важе на терену али и ''правила'' ван терена. Потпуно, али баш потпуно сам сигуран да би Пољацима много више значило да су и даље у такмичењу од Вашег ''свака част Пољацима''. На жалост, такав је свет у којем живимо а такав је и спорт. Ваше племените мисли то неће променити. Опет – на жалост. Вама поздрав и поштовање.

pivljanin

pre 13 godina

(neko to od gore vidi sve, 2. oktobar 2010 18:28)


Ti brale imaš neki debeo problem sa selektorima svih vrsta. Sasvim slučajno sam primetio da si ti bolji selektor (po komentarima) od Ivkovića, Udovičića i sada Kolakovića. Nijedan ti nije dobar. Uzgred primećujem da si vrhunski poznavalac svih timskih sportova. Kako muških tako i ženskih.

drugi ugao

pre 13 godina

Ne razumem zasto pojidincima smeta kalkulisanje nase reprezentacije?! Nista tu nema lose i razgranicite to sa varanjem Svako bira onaj put koji mu je laksi pa zato, ako postoji u sportu ta mogucnost, ne vidim razlog zasto je ne bismo prihvatili. Ne stetimo nikome, a sebi olaksavamo put do finala...
p.s. da li vi u stvarnom zivotu idete uvek putem koji je tezi, ili "jurite" neke precice? sve se bojim da je ovo prvo...

Hana

pre 13 godina

Ma koga briga za strategiju, lepo su prolazili do ovog kola, nisu se mnogo umorili, a dalje ako su vredni medalje mogu protiv bilo koga, nek drugi kalkulišu. Verujem u ovu ekipu, uvek uz odbojkaše!

Stefan

pre 13 godina

Svaka cast...Rusima da vratite milo za drago, a Argentinu verujem da cete razbiti...Polu finale nam je prava stvar...Da pokazemo ko smo i u odbojci kao i u drugim sportovima...

Slavko Kovacev

pre 13 godina

Ne nalazim opravdanje za bilo kakvo kalkulisanje na bilo kom SPORTSKOM takmicenju, jer to, pre svega, nije SPORTSKI. Neka Rusa i ostalih, nek' im je na cast, al' sto mi moramo da se spustamo na taj nivo? Ako cemo da se borimo za medalju (doduse, u igri su samo dve, posto su Italijani jednu vec "bukirali"), onda mora da padne neka Rusija, Bugarska, Kuba ili Brazil. Nemojmo da se brukamo. Poljacima svaka cast.

undertakers have gone bananas

pre 13 godina

Dobijamo ruse 3:1 ili 3:2.Bilo bi 3:0 da ih ne respektujemo previse, ali bez obzira, svi putevi vode u Rim....SRBIJA!!!

Cilj NE opravdava sredstvo

pre 13 godina

Испаде, замислите, да смо били у праву сви ми, а што је најбитније и наши одбојкаши и стручни штаб, који смо сматрали да кад се пружила могућност избора (Бугарска или Мексико) ТРЕБА ИЗАБРАТИ. Избор је нешто што користе сви мудри људи кад им се за то пружи могућност. To су овде користили и Руси, а вероватно имноги други.

(branko, 2. oktobar 2010 20:11)

Da, ali to onda nije sportska borba – već prevara. U sportskoj borbi uvek se ide na pobedu. Ljudi koji plate kartu ne dolaze da gledaju namerno serviranje u aut i neskakanje u blok, niti da slušaju posle utakmice izjave selektora i igrača koji objašnjavaju nešto što nema veze sa realnošću, praveći slušaoce tih izjava kretenima. Voleo bih da nijedna ekipa koja je namerno gubila ne uzme medalju, mada se tako neće desiti. Iskreno, baš me briga za medalju ako ona nije zasluženom borbom, radom i trudom stečena – ja se drugačijom neću ponositi. Nažalost, moderni sport se sveo samo na rezultat - a primeri viteštva i pravog sportskog duha postaju prava retkost. Prevaru nazivaju mudrošću, a poštenje glupošću - i velika većina to sve podržava.

OKI

pre 13 godina

Imajuci u vidu ovogodisnja SP u kosarci i vaterpolu i uzimajuci u obzir kako tece trenutno SP u odbojci moj predlog je sledeci:Od sada kada se dodeli domacinstvo nekoj zemlji da organizuje neko veliko sportsko takmicenje odmah neka se toj zemlji dodeli zlatna medalja u tom sportu pa da se ostali na fer i pravedan nacin bore za srebro i bronzu jer sve ovo je SMESNO!!!!SPORT se vec pretvorijo u lakrdiju!!!Doduse ono sa kosarkasima nije bilo nimalo smesno ali su se zato odbojkasi potrudili da umrem od smeha!!!Gledam Ruse i Spance juce i umirem od smeha!!!!Ma ja sam luda sto uopste gledam kad se zna da Italija na ovaj ili onaj nacin mora do medalje i to po mogucstvu zlatne!!!

Neutron

pre 13 godina

Joj sto ima naivnih ljudi ovde. Sada su Rusi kvarni jer nisu hteli da pobede. Pa sta je sa vama? Mi smo dve tekme u pocetnoj fazi namerno izgubili jer nam je to odgovaralo. Gde je sada Poljska? Pakuje kufere. Mislite li da je Brazil stvarno izgubio protiv Kube? itd, itd. Ko tebi moze da otme pravo da izgubis ako to zelis, u bilo cemu u zivotu? Niko. E sada, stos je dobiti kada moras da dobijes. Kako god okrenuli i obrnuli, na kraju rezultat je da 8 trenutno najboljih timova u svetu ce biti u cetrvtfinalu. A to sto bismo mi zeleli Spaniju u polufinalu, hebi ga...ako hoces da budes sampion ili hoces medalju ima da tuces najbolje i to je to. Ja se nadam da ce nasi smoci snage da dobiju Rusiju. Vrlo tezak zadatak, ali nada poslednja umire. Na kraju krajeva, ako hoces medalju ili polufinale, moras da sredis ili Ruse, Brazil ili domacu Italiju. Samo hrabro i skoncentrisano i moze se. Moguce je to. A u slucaju da ne uspeju, nista im ja ne bih zamerao. Dali su koliko su mogli, zadrzali se tu u vrhu i kraj price. Nemojmo samo pljuvati.

vojvodjanin

pre 13 godina

Draga gospodo, ako je u Srbiji zvanični jezik srpski onda se ne kaže "lagana pobeda" već "laka pobeda".Pitajte i gospodina Vedrana, vašeg direktora.

Bratko na tatko

pre 13 godina

Ima li kraja namestanjima. Bugari razvaljuju Brazil sa 3:0 i tako Brazilci idu na Cehe i Nemce i na taj nacin Rusima pokazuju koliki su ispali i...ti.

vlado

pre 13 godina

a sto vi pametnjakovici imate protiv selektora?kojeg to imamo boljeg?vidjite samo kakve rezultate ima covjek?dok je bio trener buducnosti nabijao vam je komplekse protiv vojvodine,zvijezde partizana...pozzz za kolakovica

cosa-KG

pre 13 godina

Rusi se grdno varaju ako misle da smo mi lak zalogaj,presesce im ta pokvarenost,red je da pobedama obelezimo 10 godina od zlata u Sidneju.Srecno nasim dragim odbojkasima,svi Srbi nek salju pozitivnu energiju,gde god se u svetu nalazili!idemo u finale!

deka

pre 13 godina

Nijesmo mi birali Ruse, nego oni nas. Oni su juče, a Španci danas birali protivnike. Španci su pokazali neviđenu "mudrost" danas birajući Brazil i Kubu.
Poruka našim momcima: Mislite na Srbiju i razvalite Ruse!!! Mnogo su prepotentni, a i mnogo su nas dobijali u zadnje vrijeme. Previše. Sada je red na vas. Ugledajte se na košarkaše. Ostavite srce na teren i naprijed do polufinala

Deki

pre 13 godina

Naši odbojkaši bi morali da nadmaše svoje mogućnosti kako bi pobedili Ruse!Teško će Miljković probiti njihov blok,stvarno su nam minimalne šanse za polufinale,ali nada poslednja umire!

neko to od gore idi sve

pre 13 godina

Ugledajte se na košarkaše. Ostavite srce na teren i naprijed do polufinala
(deka, 2. oktobar 2010 20:14)
Nemoj tako,deko, gde bas nadje da ih uporedjujes sa kosarkasima.Ako se na njih ugledaju nema nista od medalje.Verujem da su bolji od kosarkasa, jedino su im slicni selektori, ne zna se ko je gori

branko

pre 13 godina

Испаде, замислите, да смо били у праву сви ми, а што је најбитније и наши одбојкаши и стручни штаб, који смо сматрали да кад се пружила могућност избора (Бугарска или Мексико) ТРЕБА ИЗАБРАТИ. Избор је нешто што користе сви мудри људи кад им се за то пружи могућност. To су овде користили и Руси, а вероватно имноги други. Они који не мисле тако сад вероватно тугују заједно са Пољацима, званичним првацима Европе, који се онолико изгрлише и изљубише после победе над нашом екипом а сад вероватно седе у својим кућама поред ТВ екрана и гледају како то раде наши. Пољаке су, као што знате, са по 3 : 0 испрашили прво Бразилци а онда и они Бугари које смо им ми ''уступили''.
О данашњој утакмици нема се шта рећи. Разлика у квалитету је превелика. А за наставак, напред момци! Имате знање, имате храброст, имате искуство, знате да имате нашу подршку. Обратите само пажњу на концентрацију нарочито почетком сетова. Пружуте онолико колико ви можете а то је пуно. Ако буде бољих – боже мој, капа доле.

dijaspora.srpska

pre 13 godina

Sta ste se uplasili toliko tih Rusa??? Ja vam garantujem da cemo pobediti te Ruse, pa ako treba i te Brazilce, Spance, Bugare! Strah kao da igramo protiv svih 150.000.000 Rusa, a ne sest protv sest! Ako nasi igraci slucajno tako misle (sto ne verujem) onda neka pakuju kofere! Ako hocemo medalju, mora da padnu jaki protivnici, sta je sa vama!? Ajd cetri utakmice ocekujem jos, pa da vidimo gde smo. Srecno!

Boki

pre 13 godina

Bruka je kako su zabari namestili celo prvenstvo, tako da se bukvalno prosetaju do finala. Kako je moguce da se u jednom delu kostura nalaze sve jace ekipe (Srbija, Brazil, Rusija, Poljska, Bugarska, Kuba....), a da u njihovom delu kostura nema nijedne ekipe iz Top klase, izuzev Amerike, koja opet ne pruza briljantne partije. Ne, ovo "slucajna namestaljka", ovo je "slucajna namestaljka" vidljiva iz aviona. Bruka kako je svetska odbojkaska federacija uopste dozvolila ovakav sistem takmicenja.

borko

pre 13 godina

Nasi su pobedom protiv Kube izabrali Rusiju umesto Spanije. Verujem da znaju sta rade i da nece biti vecih problema protiv Rusije. Ne smem ni da pomislim sta ce se desiti ako slucajno izgubimo.

nikol dž: femija

pre 13 godina

U cast nedavne DESETOGODISNJICE OSVAJANJA zlatne olimpijske medalje u odbojci kada smo U FINALU POBEDILI RUSE glatko 3:O - POBEDIĆE PONOVO reprezentativci Srbije !!! A ZAŠTO DA NE ?!

Deka

pre 13 godina

Ne znam šta reći o ovom sistemu takmičenja na SP sem da je jako "čudan" i trebalo ja stvarno imati "mudrosti" da se ovo smisli. Vjerovatno su vješti domaćini debelo umiješali prste, ali šta da se radi. Mnogo je namještaljki i smiješnih rezultata. Eto Poljska koja je bila prvak Evrope i viceprvak svijeta ispade u grupi smrti sa Bugarima i Brazilcima, a lagano su bili prvi u našoj grupi. Rusi su se malo "opustili" protiv Španije i od 20 došli do 23. Danas su "pametni" Španci otišli na noge Brazilu i Kubi, umjesto da i oni povuku ručnu. Sad to je što je. Trebaće nam mnogo sreće, puno znanja i da nadmašimo sebe da bi pobijedili Rusiju. Pa, uz Božiju pomoć, idemo dalje

neko to od gore vidi sve

pre 13 godina

Ako smo u prvoj fazi bili mudri, sada smo ispali sirotani.Rusi se osecaju dominantno u odnosu na nas.Nasi se ocigledno ne plase, ali je prednost ipak na strani Rusa.Nasa prednost je sto imamo boljeg tehnicara (Grbic), a slabost nam je selektor, koji je za dve klase slabiji strateg od ruskog selektora, kako na planu taktike tako i na planu psiholoske pripreme igraca.Sve u svemu,nisam optimista.Ipak, podrska nasima u sledecoj fazi

IVORY

pre 13 godina

Ne trebamo se previse zanositi. Nama je juce onom pobedom Spanaca nad Rusijom zapecacena sudbina.Sramota je sta se sve dozvoljava na jednom SP.Lakrdije i namestanje meceva.Sada bismo bili prakticno u polufinalu, ovako ostaje nam da se posteno borimo do kraja, pa sta bude

Boki

pre 13 godina

Bruka je kako su zabari namestili celo prvenstvo, tako da se bukvalno prosetaju do finala. Kako je moguce da se u jednom delu kostura nalaze sve jace ekipe (Srbija, Brazil, Rusija, Poljska, Bugarska, Kuba....), a da u njihovom delu kostura nema nijedne ekipe iz Top klase, izuzev Amerike, koja opet ne pruza briljantne partije. Ne, ovo "slucajna namestaljka", ovo je "slucajna namestaljka" vidljiva iz aviona. Bruka kako je svetska odbojkaska federacija uopste dozvolila ovakav sistem takmicenja.

nikol dž: femija

pre 13 godina

U cast nedavne DESETOGODISNJICE OSVAJANJA zlatne olimpijske medalje u odbojci kada smo U FINALU POBEDILI RUSE glatko 3:O - POBEDIĆE PONOVO reprezentativci Srbije !!! A ZAŠTO DA NE ?!

dijaspora.srpska

pre 13 godina

Sta ste se uplasili toliko tih Rusa??? Ja vam garantujem da cemo pobediti te Ruse, pa ako treba i te Brazilce, Spance, Bugare! Strah kao da igramo protiv svih 150.000.000 Rusa, a ne sest protv sest! Ako nasi igraci slucajno tako misle (sto ne verujem) onda neka pakuju kofere! Ako hocemo medalju, mora da padnu jaki protivnici, sta je sa vama!? Ajd cetri utakmice ocekujem jos, pa da vidimo gde smo. Srecno!

branko

pre 13 godina

Испаде, замислите, да смо били у праву сви ми, а што је најбитније и наши одбојкаши и стручни штаб, који смо сматрали да кад се пружила могућност избора (Бугарска или Мексико) ТРЕБА ИЗАБРАТИ. Избор је нешто што користе сви мудри људи кад им се за то пружи могућност. To су овде користили и Руси, а вероватно имноги други. Они који не мисле тако сад вероватно тугују заједно са Пољацима, званичним првацима Европе, који се онолико изгрлише и изљубише после победе над нашом екипом а сад вероватно седе у својим кућама поред ТВ екрана и гледају како то раде наши. Пољаке су, као што знате, са по 3 : 0 испрашили прво Бразилци а онда и они Бугари које смо им ми ''уступили''.
О данашњој утакмици нема се шта рећи. Разлика у квалитету је превелика. А за наставак, напред момци! Имате знање, имате храброст, имате искуство, знате да имате нашу подршку. Обратите само пажњу на концентрацију нарочито почетком сетова. Пружуте онолико колико ви можете а то је пуно. Ако буде бољих – боже мој, капа доле.

deka

pre 13 godina

Nijesmo mi birali Ruse, nego oni nas. Oni su juče, a Španci danas birali protivnike. Španci su pokazali neviđenu "mudrost" danas birajući Brazil i Kubu.
Poruka našim momcima: Mislite na Srbiju i razvalite Ruse!!! Mnogo su prepotentni, a i mnogo su nas dobijali u zadnje vrijeme. Previše. Sada je red na vas. Ugledajte se na košarkaše. Ostavite srce na teren i naprijed do polufinala

cosa-KG

pre 13 godina

Rusi se grdno varaju ako misle da smo mi lak zalogaj,presesce im ta pokvarenost,red je da pobedama obelezimo 10 godina od zlata u Sidneju.Srecno nasim dragim odbojkasima,svi Srbi nek salju pozitivnu energiju,gde god se u svetu nalazili!idemo u finale!

Deka

pre 13 godina

Ne znam šta reći o ovom sistemu takmičenja na SP sem da je jako "čudan" i trebalo ja stvarno imati "mudrosti" da se ovo smisli. Vjerovatno su vješti domaćini debelo umiješali prste, ali šta da se radi. Mnogo je namještaljki i smiješnih rezultata. Eto Poljska koja je bila prvak Evrope i viceprvak svijeta ispade u grupi smrti sa Bugarima i Brazilcima, a lagano su bili prvi u našoj grupi. Rusi su se malo "opustili" protiv Španije i od 20 došli do 23. Danas su "pametni" Španci otišli na noge Brazilu i Kubi, umjesto da i oni povuku ručnu. Sad to je što je. Trebaće nam mnogo sreće, puno znanja i da nadmašimo sebe da bi pobijedili Rusiju. Pa, uz Božiju pomoć, idemo dalje

IVORY

pre 13 godina

Ne trebamo se previse zanositi. Nama je juce onom pobedom Spanaca nad Rusijom zapecacena sudbina.Sramota je sta se sve dozvoljava na jednom SP.Lakrdije i namestanje meceva.Sada bismo bili prakticno u polufinalu, ovako ostaje nam da se posteno borimo do kraja, pa sta bude

Bratko na tatko

pre 13 godina

Ima li kraja namestanjima. Bugari razvaljuju Brazil sa 3:0 i tako Brazilci idu na Cehe i Nemce i na taj nacin Rusima pokazuju koliki su ispali i...ti.

neko to od gore vidi sve

pre 13 godina

Ako smo u prvoj fazi bili mudri, sada smo ispali sirotani.Rusi se osecaju dominantno u odnosu na nas.Nasi se ocigledno ne plase, ali je prednost ipak na strani Rusa.Nasa prednost je sto imamo boljeg tehnicara (Grbic), a slabost nam je selektor, koji je za dve klase slabiji strateg od ruskog selektora, kako na planu taktike tako i na planu psiholoske pripreme igraca.Sve u svemu,nisam optimista.Ipak, podrska nasima u sledecoj fazi

vojvodjanin

pre 13 godina

Draga gospodo, ako je u Srbiji zvanični jezik srpski onda se ne kaže "lagana pobeda" već "laka pobeda".Pitajte i gospodina Vedrana, vašeg direktora.

OKI

pre 13 godina

Imajuci u vidu ovogodisnja SP u kosarci i vaterpolu i uzimajuci u obzir kako tece trenutno SP u odbojci moj predlog je sledeci:Od sada kada se dodeli domacinstvo nekoj zemlji da organizuje neko veliko sportsko takmicenje odmah neka se toj zemlji dodeli zlatna medalja u tom sportu pa da se ostali na fer i pravedan nacin bore za srebro i bronzu jer sve ovo je SMESNO!!!!SPORT se vec pretvorijo u lakrdiju!!!Doduse ono sa kosarkasima nije bilo nimalo smesno ali su se zato odbojkasi potrudili da umrem od smeha!!!Gledam Ruse i Spance juce i umirem od smeha!!!!Ma ja sam luda sto uopste gledam kad se zna da Italija na ovaj ili onaj nacin mora do medalje i to po mogucstvu zlatne!!!

pivljanin

pre 13 godina

(neko to od gore vidi sve, 2. oktobar 2010 18:28)


Ti brale imaš neki debeo problem sa selektorima svih vrsta. Sasvim slučajno sam primetio da si ti bolji selektor (po komentarima) od Ivkovića, Udovičića i sada Kolakovića. Nijedan ti nije dobar. Uzgred primećujem da si vrhunski poznavalac svih timskih sportova. Kako muških tako i ženskih.

borko

pre 13 godina

Nasi su pobedom protiv Kube izabrali Rusiju umesto Spanije. Verujem da znaju sta rade i da nece biti vecih problema protiv Rusije. Ne smem ni da pomislim sta ce se desiti ako slucajno izgubimo.

Deki

pre 13 godina

Naši odbojkaši bi morali da nadmaše svoje mogućnosti kako bi pobedili Ruse!Teško će Miljković probiti njihov blok,stvarno su nam minimalne šanse za polufinale,ali nada poslednja umire!

Cilj NE opravdava sredstvo

pre 13 godina

Испаде, замислите, да смо били у праву сви ми, а што је најбитније и наши одбојкаши и стручни штаб, који смо сматрали да кад се пружила могућност избора (Бугарска или Мексико) ТРЕБА ИЗАБРАТИ. Избор је нешто што користе сви мудри људи кад им се за то пружи могућност. To су овде користили и Руси, а вероватно имноги други.

(branko, 2. oktobar 2010 20:11)

Da, ali to onda nije sportska borba – već prevara. U sportskoj borbi uvek se ide na pobedu. Ljudi koji plate kartu ne dolaze da gledaju namerno serviranje u aut i neskakanje u blok, niti da slušaju posle utakmice izjave selektora i igrača koji objašnjavaju nešto što nema veze sa realnošću, praveći slušaoce tih izjava kretenima. Voleo bih da nijedna ekipa koja je namerno gubila ne uzme medalju, mada se tako neće desiti. Iskreno, baš me briga za medalju ako ona nije zasluženom borbom, radom i trudom stečena – ja se drugačijom neću ponositi. Nažalost, moderni sport se sveo samo na rezultat - a primeri viteštva i pravog sportskog duha postaju prava retkost. Prevaru nazivaju mudrošću, a poštenje glupošću - i velika većina to sve podržava.

Slavko Kovacev

pre 13 godina

Ne nalazim opravdanje za bilo kakvo kalkulisanje na bilo kom SPORTSKOM takmicenju, jer to, pre svega, nije SPORTSKI. Neka Rusa i ostalih, nek' im je na cast, al' sto mi moramo da se spustamo na taj nivo? Ako cemo da se borimo za medalju (doduse, u igri su samo dve, posto su Italijani jednu vec "bukirali"), onda mora da padne neka Rusija, Bugarska, Kuba ili Brazil. Nemojmo da se brukamo. Poljacima svaka cast.

vlado

pre 13 godina

a sto vi pametnjakovici imate protiv selektora?kojeg to imamo boljeg?vidjite samo kakve rezultate ima covjek?dok je bio trener buducnosti nabijao vam je komplekse protiv vojvodine,zvijezde partizana...pozzz za kolakovica

undertakers have gone bananas

pre 13 godina

Dobijamo ruse 3:1 ili 3:2.Bilo bi 3:0 da ih ne respektujemo previse, ali bez obzira, svi putevi vode u Rim....SRBIJA!!!

branko

pre 13 godina

MODERATORU Molim da ovo SVAKAKO objavite

Видим овде два коментатора се не слажу са оним што сам ја написао. Занимљиво, ја се потпуно слажем са оним што су они написали. Ситан проблем је само у томе што врхунски спорт није витешко надметање каквим га они приказују (а и ја бих волио да јесте) већ сурова борба за успех, пласман, медаље, првенства а пре свега НОВАЦ. Ако улазиш у такво надметање, онда и ти прихваташ сва правила која важе на терену али и ''правила'' ван терена. Потпуно, али баш потпуно сам сигуран да би Пољацима много више значило да су и даље у такмичењу од Вашег ''свака част Пољацима''. На жалост, такав је свет у којем живимо а такав је и спорт. Ваше племените мисли то неће променити. Опет – на жалост. Вама поздрав и поштовање.

Hana

pre 13 godina

Ma koga briga za strategiju, lepo su prolazili do ovog kola, nisu se mnogo umorili, a dalje ako su vredni medalje mogu protiv bilo koga, nek drugi kalkulišu. Verujem u ovu ekipu, uvek uz odbojkaše!

Neutron

pre 13 godina

Joj sto ima naivnih ljudi ovde. Sada su Rusi kvarni jer nisu hteli da pobede. Pa sta je sa vama? Mi smo dve tekme u pocetnoj fazi namerno izgubili jer nam je to odgovaralo. Gde je sada Poljska? Pakuje kufere. Mislite li da je Brazil stvarno izgubio protiv Kube? itd, itd. Ko tebi moze da otme pravo da izgubis ako to zelis, u bilo cemu u zivotu? Niko. E sada, stos je dobiti kada moras da dobijes. Kako god okrenuli i obrnuli, na kraju rezultat je da 8 trenutno najboljih timova u svetu ce biti u cetrvtfinalu. A to sto bismo mi zeleli Spaniju u polufinalu, hebi ga...ako hoces da budes sampion ili hoces medalju ima da tuces najbolje i to je to. Ja se nadam da ce nasi smoci snage da dobiju Rusiju. Vrlo tezak zadatak, ali nada poslednja umire. Na kraju krajeva, ako hoces medalju ili polufinale, moras da sredis ili Ruse, Brazil ili domacu Italiju. Samo hrabro i skoncentrisano i moze se. Moguce je to. A u slucaju da ne uspeju, nista im ja ne bih zamerao. Dali su koliko su mogli, zadrzali se tu u vrhu i kraj price. Nemojmo samo pljuvati.

Eto

pre 13 godina

(drugi ugao, 3. oktobar 2010 11:07)

Meni smeta, brale, jer to nije u duhu sporta. Ako se takve nesportske aktivnosti promovisu kao nesto pozeljno i normalno, to otvara Pandorinu kutiju koja unistava sportsku sustinu. Sledeci put ce jedna ekipa da izgubi namerno od druge, da bi izbacila Srbiju, jer joj je to laksi put i bas joj odgovara da Srbija ne ide dalje. A onda cemo mi da zavapimo za pravdom, kao sto sada pljujemo po Rusima, koji su uradili isto sto i i mi, ali mi svoje zaboravismo, a rusko preziremo.

Stefan

pre 13 godina

Svaka cast...Rusima da vratite milo za drago, a Argentinu verujem da cete razbiti...Polu finale nam je prava stvar...Da pokazemo ko smo i u odbojci kao i u drugim sportovima...

neko to od gore idi sve

pre 13 godina

Ugledajte se na košarkaše. Ostavite srce na teren i naprijed do polufinala
(deka, 2. oktobar 2010 20:14)
Nemoj tako,deko, gde bas nadje da ih uporedjujes sa kosarkasima.Ako se na njih ugledaju nema nista od medalje.Verujem da su bolji od kosarkasa, jedino su im slicni selektori, ne zna se ko je gori

drugi ugao

pre 13 godina

Ne razumem zasto pojidincima smeta kalkulisanje nase reprezentacije?! Nista tu nema lose i razgranicite to sa varanjem Svako bira onaj put koji mu je laksi pa zato, ako postoji u sportu ta mogucnost, ne vidim razlog zasto je ne bismo prihvatili. Ne stetimo nikome, a sebi olaksavamo put do finala...
p.s. da li vi u stvarnom zivotu idete uvek putem koji je tezi, ili "jurite" neke precice? sve se bojim da je ovo prvo...

drugi ugao

pre 13 godina

(Eto, 3. oktobar 2010 12:08)

"Sledeci put ce jedna ekipa da izgubi namerno od druge, da bi izbacila Srbiju, jer joj je to laksi put i bas joj odgovara da Srbija ne ide dalje."

Ako Srbija bude zavisila od tudje pobede ili poraza onda i zasluzuje da ispadne. Ako si se doveo u situaciju da zavisis od nekog drugog, a ne od svoje igre i onog sto si pokazao na terenu, onda nisi prikazao odredjeni kvalitet i nisi zasluzio da ides dalje. Jednostavna racunica...
Kalkulisanje moze da bude mac sa dve ostrice, pa ko voli nek izvoli... Ali, ako imas vec mogucnost da "biras" protivnika, zasto to onda i ne uciniti...

neko to od gore idi sve

pre 13 godina

Ugledajte se na košarkaše. Ostavite srce na teren i naprijed do polufinala
(deka, 2. oktobar 2010 20:14)
Nemoj tako,deko, gde bas nadje da ih uporedjujes sa kosarkasima.Ako se na njih ugledaju nema nista od medalje.Verujem da su bolji od kosarkasa, jedino su im slicni selektori, ne zna se ko je gori

neko to od gore vidi sve

pre 13 godina

Ako smo u prvoj fazi bili mudri, sada smo ispali sirotani.Rusi se osecaju dominantno u odnosu na nas.Nasi se ocigledno ne plase, ali je prednost ipak na strani Rusa.Nasa prednost je sto imamo boljeg tehnicara (Grbic), a slabost nam je selektor, koji je za dve klase slabiji strateg od ruskog selektora, kako na planu taktike tako i na planu psiholoske pripreme igraca.Sve u svemu,nisam optimista.Ipak, podrska nasima u sledecoj fazi

vojvodjanin

pre 13 godina

Draga gospodo, ako je u Srbiji zvanični jezik srpski onda se ne kaže "lagana pobeda" već "laka pobeda".Pitajte i gospodina Vedrana, vašeg direktora.

Deki

pre 13 godina

Naši odbojkaši bi morali da nadmaše svoje mogućnosti kako bi pobedili Ruse!Teško će Miljković probiti njihov blok,stvarno su nam minimalne šanse za polufinale,ali nada poslednja umire!

vlado

pre 13 godina

a sto vi pametnjakovici imate protiv selektora?kojeg to imamo boljeg?vidjite samo kakve rezultate ima covjek?dok je bio trener buducnosti nabijao vam je komplekse protiv vojvodine,zvijezde partizana...pozzz za kolakovica

borko

pre 13 godina

Nasi su pobedom protiv Kube izabrali Rusiju umesto Spanije. Verujem da znaju sta rade i da nece biti vecih problema protiv Rusije. Ne smem ni da pomislim sta ce se desiti ako slucajno izgubimo.

IVORY

pre 13 godina

Ne trebamo se previse zanositi. Nama je juce onom pobedom Spanaca nad Rusijom zapecacena sudbina.Sramota je sta se sve dozvoljava na jednom SP.Lakrdije i namestanje meceva.Sada bismo bili prakticno u polufinalu, ovako ostaje nam da se posteno borimo do kraja, pa sta bude

nikol dž: femija

pre 13 godina

U cast nedavne DESETOGODISNJICE OSVAJANJA zlatne olimpijske medalje u odbojci kada smo U FINALU POBEDILI RUSE glatko 3:O - POBEDIĆE PONOVO reprezentativci Srbije !!! A ZAŠTO DA NE ?!

dijaspora.srpska

pre 13 godina

Sta ste se uplasili toliko tih Rusa??? Ja vam garantujem da cemo pobediti te Ruse, pa ako treba i te Brazilce, Spance, Bugare! Strah kao da igramo protiv svih 150.000.000 Rusa, a ne sest protv sest! Ako nasi igraci slucajno tako misle (sto ne verujem) onda neka pakuju kofere! Ako hocemo medalju, mora da padnu jaki protivnici, sta je sa vama!? Ajd cetri utakmice ocekujem jos, pa da vidimo gde smo. Srecno!

Cilj NE opravdava sredstvo

pre 13 godina

Испаде, замислите, да смо били у праву сви ми, а што је најбитније и наши одбојкаши и стручни штаб, који смо сматрали да кад се пружила могућност избора (Бугарска или Мексико) ТРЕБА ИЗАБРАТИ. Избор је нешто што користе сви мудри људи кад им се за то пружи могућност. To су овде користили и Руси, а вероватно имноги други.

(branko, 2. oktobar 2010 20:11)

Da, ali to onda nije sportska borba – već prevara. U sportskoj borbi uvek se ide na pobedu. Ljudi koji plate kartu ne dolaze da gledaju namerno serviranje u aut i neskakanje u blok, niti da slušaju posle utakmice izjave selektora i igrača koji objašnjavaju nešto što nema veze sa realnošću, praveći slušaoce tih izjava kretenima. Voleo bih da nijedna ekipa koja je namerno gubila ne uzme medalju, mada se tako neće desiti. Iskreno, baš me briga za medalju ako ona nije zasluženom borbom, radom i trudom stečena – ja se drugačijom neću ponositi. Nažalost, moderni sport se sveo samo na rezultat - a primeri viteštva i pravog sportskog duha postaju prava retkost. Prevaru nazivaju mudrošću, a poštenje glupošću - i velika većina to sve podržava.

branko

pre 13 godina

Испаде, замислите, да смо били у праву сви ми, а што је најбитније и наши одбојкаши и стручни штаб, који смо сматрали да кад се пружила могућност избора (Бугарска или Мексико) ТРЕБА ИЗАБРАТИ. Избор је нешто што користе сви мудри људи кад им се за то пружи могућност. To су овде користили и Руси, а вероватно имноги други. Они који не мисле тако сад вероватно тугују заједно са Пољацима, званичним првацима Европе, који се онолико изгрлише и изљубише после победе над нашом екипом а сад вероватно седе у својим кућама поред ТВ екрана и гледају како то раде наши. Пољаке су, као што знате, са по 3 : 0 испрашили прво Бразилци а онда и они Бугари које смо им ми ''уступили''.
О данашњој утакмици нема се шта рећи. Разлика у квалитету је превелика. А за наставак, напред момци! Имате знање, имате храброст, имате искуство, знате да имате нашу подршку. Обратите само пажњу на концентрацију нарочито почетком сетова. Пружуте онолико колико ви можете а то је пуно. Ако буде бољих – боже мој, капа доле.

Stefan

pre 13 godina

Svaka cast...Rusima da vratite milo za drago, a Argentinu verujem da cete razbiti...Polu finale nam je prava stvar...Da pokazemo ko smo i u odbojci kao i u drugim sportovima...

cosa-KG

pre 13 godina

Rusi se grdno varaju ako misle da smo mi lak zalogaj,presesce im ta pokvarenost,red je da pobedama obelezimo 10 godina od zlata u Sidneju.Srecno nasim dragim odbojkasima,svi Srbi nek salju pozitivnu energiju,gde god se u svetu nalazili!idemo u finale!

Neutron

pre 13 godina

Joj sto ima naivnih ljudi ovde. Sada su Rusi kvarni jer nisu hteli da pobede. Pa sta je sa vama? Mi smo dve tekme u pocetnoj fazi namerno izgubili jer nam je to odgovaralo. Gde je sada Poljska? Pakuje kufere. Mislite li da je Brazil stvarno izgubio protiv Kube? itd, itd. Ko tebi moze da otme pravo da izgubis ako to zelis, u bilo cemu u zivotu? Niko. E sada, stos je dobiti kada moras da dobijes. Kako god okrenuli i obrnuli, na kraju rezultat je da 8 trenutno najboljih timova u svetu ce biti u cetrvtfinalu. A to sto bismo mi zeleli Spaniju u polufinalu, hebi ga...ako hoces da budes sampion ili hoces medalju ima da tuces najbolje i to je to. Ja se nadam da ce nasi smoci snage da dobiju Rusiju. Vrlo tezak zadatak, ali nada poslednja umire. Na kraju krajeva, ako hoces medalju ili polufinale, moras da sredis ili Ruse, Brazil ili domacu Italiju. Samo hrabro i skoncentrisano i moze se. Moguce je to. A u slucaju da ne uspeju, nista im ja ne bih zamerao. Dali su koliko su mogli, zadrzali se tu u vrhu i kraj price. Nemojmo samo pljuvati.

drugi ugao

pre 13 godina

Ne razumem zasto pojidincima smeta kalkulisanje nase reprezentacije?! Nista tu nema lose i razgranicite to sa varanjem Svako bira onaj put koji mu je laksi pa zato, ako postoji u sportu ta mogucnost, ne vidim razlog zasto je ne bismo prihvatili. Ne stetimo nikome, a sebi olaksavamo put do finala...
p.s. da li vi u stvarnom zivotu idete uvek putem koji je tezi, ili "jurite" neke precice? sve se bojim da je ovo prvo...

Deka

pre 13 godina

Ne znam šta reći o ovom sistemu takmičenja na SP sem da je jako "čudan" i trebalo ja stvarno imati "mudrosti" da se ovo smisli. Vjerovatno su vješti domaćini debelo umiješali prste, ali šta da se radi. Mnogo je namještaljki i smiješnih rezultata. Eto Poljska koja je bila prvak Evrope i viceprvak svijeta ispade u grupi smrti sa Bugarima i Brazilcima, a lagano su bili prvi u našoj grupi. Rusi su se malo "opustili" protiv Španije i od 20 došli do 23. Danas su "pametni" Španci otišli na noge Brazilu i Kubi, umjesto da i oni povuku ručnu. Sad to je što je. Trebaće nam mnogo sreće, puno znanja i da nadmašimo sebe da bi pobijedili Rusiju. Pa, uz Božiju pomoć, idemo dalje

Boki

pre 13 godina

Bruka je kako su zabari namestili celo prvenstvo, tako da se bukvalno prosetaju do finala. Kako je moguce da se u jednom delu kostura nalaze sve jace ekipe (Srbija, Brazil, Rusija, Poljska, Bugarska, Kuba....), a da u njihovom delu kostura nema nijedne ekipe iz Top klase, izuzev Amerike, koja opet ne pruza briljantne partije. Ne, ovo "slucajna namestaljka", ovo je "slucajna namestaljka" vidljiva iz aviona. Bruka kako je svetska odbojkaska federacija uopste dozvolila ovakav sistem takmicenja.

Bratko na tatko

pre 13 godina

Ima li kraja namestanjima. Bugari razvaljuju Brazil sa 3:0 i tako Brazilci idu na Cehe i Nemce i na taj nacin Rusima pokazuju koliki su ispali i...ti.

Slavko Kovacev

pre 13 godina

Ne nalazim opravdanje za bilo kakvo kalkulisanje na bilo kom SPORTSKOM takmicenju, jer to, pre svega, nije SPORTSKI. Neka Rusa i ostalih, nek' im je na cast, al' sto mi moramo da se spustamo na taj nivo? Ako cemo da se borimo za medalju (doduse, u igri su samo dve, posto su Italijani jednu vec "bukirali"), onda mora da padne neka Rusija, Bugarska, Kuba ili Brazil. Nemojmo da se brukamo. Poljacima svaka cast.

drugi ugao

pre 13 godina

(Eto, 3. oktobar 2010 12:08)

"Sledeci put ce jedna ekipa da izgubi namerno od druge, da bi izbacila Srbiju, jer joj je to laksi put i bas joj odgovara da Srbija ne ide dalje."

Ako Srbija bude zavisila od tudje pobede ili poraza onda i zasluzuje da ispadne. Ako si se doveo u situaciju da zavisis od nekog drugog, a ne od svoje igre i onog sto si pokazao na terenu, onda nisi prikazao odredjeni kvalitet i nisi zasluzio da ides dalje. Jednostavna racunica...
Kalkulisanje moze da bude mac sa dve ostrice, pa ko voli nek izvoli... Ali, ako imas vec mogucnost da "biras" protivnika, zasto to onda i ne uciniti...

deka

pre 13 godina

Nijesmo mi birali Ruse, nego oni nas. Oni su juče, a Španci danas birali protivnike. Španci su pokazali neviđenu "mudrost" danas birajući Brazil i Kubu.
Poruka našim momcima: Mislite na Srbiju i razvalite Ruse!!! Mnogo su prepotentni, a i mnogo su nas dobijali u zadnje vrijeme. Previše. Sada je red na vas. Ugledajte se na košarkaše. Ostavite srce na teren i naprijed do polufinala

Eto

pre 13 godina

(drugi ugao, 3. oktobar 2010 11:07)

Meni smeta, brale, jer to nije u duhu sporta. Ako se takve nesportske aktivnosti promovisu kao nesto pozeljno i normalno, to otvara Pandorinu kutiju koja unistava sportsku sustinu. Sledeci put ce jedna ekipa da izgubi namerno od druge, da bi izbacila Srbiju, jer joj je to laksi put i bas joj odgovara da Srbija ne ide dalje. A onda cemo mi da zavapimo za pravdom, kao sto sada pljujemo po Rusima, koji su uradili isto sto i i mi, ali mi svoje zaboravismo, a rusko preziremo.

OKI

pre 13 godina

Imajuci u vidu ovogodisnja SP u kosarci i vaterpolu i uzimajuci u obzir kako tece trenutno SP u odbojci moj predlog je sledeci:Od sada kada se dodeli domacinstvo nekoj zemlji da organizuje neko veliko sportsko takmicenje odmah neka se toj zemlji dodeli zlatna medalja u tom sportu pa da se ostali na fer i pravedan nacin bore za srebro i bronzu jer sve ovo je SMESNO!!!!SPORT se vec pretvorijo u lakrdiju!!!Doduse ono sa kosarkasima nije bilo nimalo smesno ali su se zato odbojkasi potrudili da umrem od smeha!!!Gledam Ruse i Spance juce i umirem od smeha!!!!Ma ja sam luda sto uopste gledam kad se zna da Italija na ovaj ili onaj nacin mora do medalje i to po mogucstvu zlatne!!!

undertakers have gone bananas

pre 13 godina

Dobijamo ruse 3:1 ili 3:2.Bilo bi 3:0 da ih ne respektujemo previse, ali bez obzira, svi putevi vode u Rim....SRBIJA!!!

Hana

pre 13 godina

Ma koga briga za strategiju, lepo su prolazili do ovog kola, nisu se mnogo umorili, a dalje ako su vredni medalje mogu protiv bilo koga, nek drugi kalkulišu. Verujem u ovu ekipu, uvek uz odbojkaše!

pivljanin

pre 13 godina

(neko to od gore vidi sve, 2. oktobar 2010 18:28)


Ti brale imaš neki debeo problem sa selektorima svih vrsta. Sasvim slučajno sam primetio da si ti bolji selektor (po komentarima) od Ivkovića, Udovičića i sada Kolakovića. Nijedan ti nije dobar. Uzgred primećujem da si vrhunski poznavalac svih timskih sportova. Kako muških tako i ženskih.

branko

pre 13 godina

MODERATORU Molim da ovo SVAKAKO objavite

Видим овде два коментатора се не слажу са оним што сам ја написао. Занимљиво, ја се потпуно слажем са оним што су они написали. Ситан проблем је само у томе што врхунски спорт није витешко надметање каквим га они приказују (а и ја бих волио да јесте) већ сурова борба за успех, пласман, медаље, првенства а пре свега НОВАЦ. Ако улазиш у такво надметање, онда и ти прихваташ сва правила која важе на терену али и ''правила'' ван терена. Потпуно, али баш потпуно сам сигуран да би Пољацима много више значило да су и даље у такмичењу од Вашег ''свака част Пољацима''. На жалост, такав је свет у којем живимо а такав је и спорт. Ваше племените мисли то неће променити. Опет – на жалост. Вама поздрав и поштовање.