Nedelja, 19.09.2010.

12:50

Pižon: „Treba mi 'stari' Saša Ilić“

Novi selektor reprezentacije Srbije Vladimir Petrović Pižon u ponedeljak će saopštiti imena svojih najbližih saradnika.

Izvor: JT

Pižon: „Treba mi 'stari' Saša Iliæ“ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

156 Komentari

Sortiraj po:

JoSt

pre 13 godina

Iako sam navijac Partizana mislim da Sale ne bi trebalo da dobije poziv. Mnogo je bolje forsirati mlade igrace. I slazem se sa tim da je Ninkovic playmaker.

KAPETAN LADJE

pre 13 godina

po ovoj izjavi, a naravno i po onoj prethodnoj da ide da gleda nekog tamo lomica vidimo da se radi o selektoru koji je doveden da igra kako mu neki drugi sviraju, ovo ima samo kod nas da jednog MISTERA koji je trenirao timove kao sto su:REAL MADRID, BARSALONU I ATLETIKO MADRID, oni manjaju za jednog PIZONA koji je trenirao ZVEZDU I TEMISVAR. Mislim sta reci osim STRAVA I UZAS.

мега

pre 13 godina

Саша Илић је изванредан фудбалер, године нису никакав проблем. Још увек он може доста тога пружити и нека се млађе колеге угледају на овог аса...

i da gledam i da igram!

pre 13 godina

Ko jos prati fudbal???
(ravno_do_dna, 19. septembar 2010 14:05)

Onaj ko ga voli.
Evo ja!

A ti verovatno voliš automobilizam?

P.S. bio sam u subotu na Zvezda-Javor i uživao sam u neizvesnosti da li ćemo uspeti da uguramo lopu u gol i moram da ti kažem da mi je bilo sto puta lepše nego da sam gledao neki Blekburn, Sandrlend, Bolton, Brešu, Bari, Sevilju ili Viljareal.

Nemanja

pre 13 godina

Lomić, Ilić, Obradović..pored Ivanovića i Kolarova... majko mila, crno nam se piše. E pa Srbi, nije valjao Antić, bio je skup. Sada smo dobili Pižona: poslušan, jeftin i nesposoban. Sada ćemo EP i SP gledati samo na TV-u.
(pivljanin, 19. septembar 2010 22:07)

Pa vecina drugacije nisu ni gledali EP i SP... :D

✰š

pre 13 godina

"...Pravi trener bi od ovih igraca napravio dva-tri tima koja bi se plasirala ispred Slovenije u grupnom takmicelju. Nema tu mnogo filozofije. To je to..."
(Vlada, 20. septembar 2010 02:27)

Kakva zabluda!
Možete potcenjivati Sloveniju koliko god hoćete, ali činjenice govore da su oni na S.P. u Južnoj Africi zaslužili da prođu grupu pre Amerikanaca i srećnih Engleza.
Naravno, likovi sa takvim stavovima će reći: "koji, bre, Amerikanci", a ja Vam opet kažem da je Vaša gordost apsolutno neutemeljena. Vaš mozak je 1974. godini i mislite da smo mi vrh svetskog fudbala a svi osim Nemaca, Španaca, Holandije, Argentine i Italije, da su Zair iz 1974.

Inače, jedan od razloga za naše neuspehe leži upravo u takvom razmišljanju i potcenjivanju protivnika, što se i pokazalo protiv Gane, Australije i Slovenije.

Koliko li smo tek mi jadni, ako su oni toliko smešni a mi od njih gubimo ili u najboljem slučaju izvučemo nerešeno?

Gaga

pre 13 godina

I opet idemo nazad u kameno doba.Pljuvaci Antica,pravicete vi njega od zlata kada budu svi redom poceli da nas deru i vrate tamo gde smo bili pre 2 godine.Svi zele napred samo mi volimo da idemo unazad u nas mrak zvani dno dna.Pizonu zelim sve najbolje

Boki

pre 13 godina

Sad je kasno...Sasa Ilic je MORAO da bude nezamenljiv u reprezentaciji od 2002 do 2008...

A ko je igrao na njegovom mestu? Predrag Djordjevic?! Zvonimir Vukic?! Mis'im???

Kalimero

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)

Od te priče je ostalo sećanje,a trenutna surova istina je pobeda protiv Javora,na svom terenu,u 93min.uz nerealizovanog igrača više punih 20min.i radovanje,skidanje dresova,i optrčavanje severne tribine kao da je pobeđena najmanje Barselona.
A ono što mi najviše smeta je opet zaobilaženje teme zvane Kleo!?
Nije valjda i Pižonu logičniji napad sa Žigićem koji greje klupu u jednom vrlo prosečnom Birmingenu, i Pantelićem koji je prestao profesionalno da se bavi fudbalom.

Samo Miloš Marić

pre 13 godina

Na žalost, Saša Ilić kada je trebalo da igra u reprezentaciji nisu ga zvali ili je sedeo na klupi. Danas u 33.godini nije više perspektiva, te moramo naći novo rešenje. Po meni preostaje jedino MILOŠ MARIĆ, upravo organizator igre i vedeta te Pižonove mlade selekcije koja je osvojila srebro na EP mladih. Bio je dugo godina u Belgiji, sada igra u Nemačkoj.

Miljan

pre 13 godina

Cekajte ljudi, zaustavite se sa pljuvanjem ako ikako mozete.Pa nije covek ni poceo da radi kao selektor a vec je krenulo...Malo strpljenja, treba dati sansu coveku. Sto se mene tice moze i svog dedu da zove ako ce Srbija pobedjivati...

realno

pre 13 godina

ne bude li igrao Kleo mi ne idemo na EP u to sam siguran, jer kako ćemo ići...reci te mi ....samo uz Klea, drugačije nećemo sigurno, jer da bi išao moraju se golovi davati, ako niste znali....

peca

pre 13 godina

Da li je to onaj trener,koji je izgubio od Partizana u derbiju a imao igraca vise. I takav nam sada vodi reprezentaciju Srbije.A za pomocnika bi mogao da pozove plavog Stevanovica,bar da se smejemo njihovim izjavama.

M.Jugin

pre 13 godina

Antic je trenirao Barselonu, Real Madrid i Atletiko Madrid(verovatno tri najveca Spanska kluba) dovodimo trenera Temisvara umesto njega. Antica su igraci zvali MISTER a novog selektora ce zvati ZONPI. Pogledajte odnos igraca sa Dudom Ivkovicem!!! Jadna je nasa zemlja!

e

pre 13 godina

Pizonov siri spisak:

Jevric, Kralj, R.Ilic,

Dusko Tosic, Lomic, Basta, Ninkov, Gavrancic, Krstajic, Stapanov...

Ilic, Stankovic, Duljaj, Nadj, Drulovic, Lazetic, Koroman...

Pantelic, Delibasic, Ilijev, Kezman...


Perspektivno, mada bih ja ipak predlozio blago podmladjivanje, dakle stankovic, pantelic - HVALA!!!

U tim: Stojkovic, Ivanovic, Vidic, Subotic, Obradovic (Kolarov), Kacar, Ljajic(Tadic), Jovanovic, Tosic(Krasic), Mrdja, Kleo(Lazovic)!!!

Plus: Lukovic, Rajkovic, Matic, Ninkovic, Kaludjerovic, Sulejmani, Lekic!!!

I bez improvizacija: Lomic, Ninkov...

zarkovo

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)

O ne pocela repriza "Secanja"...

Миле

pre 13 godina

Treba mi Saša Ilić iz najboljih dana. Igrač njegovog profila, neko sa završnim, upotrebljivim pasom. Znam, sumnjam da neko može sada ga pronađe, to je pitanje sa kojim se već dugo bavi naš fudbal. Jednostavno, deficitarni smo na toj poziciji, košarkaši bi rekli, tražimo pleja“, rekao je Petrović.
Невероватно, нико не чита изјаву, нико. А човек лепо каже да му треба играч профила саше Илића, онакав какав је он био у својим најбољим данима. Онда још додаје да сумња да неко може да пронађе таквог играча, али овде већина види да он хоће Илића у репрезентацију.
Невероватно.

Vlada

pre 13 godina

Ako mi nemamo igrace, ne znam ko ima...
Golmani:Stojkovic, Brkic, Jorgancevic, Djuricic
Desni Bek: Ivanovic, Ninkov, Rukavina
Centralni Bek: Vidic, Lukovic, Subotic, Bisevac Rajkovic
Levi Bek: Kolarov, Obradovic
Zadnji Vezni: Kacar, Stankovic
Desni Vezni: Krasic, Tosic, Tomic
Levi Vezni: Jovanovic, Matic, Sulejmani, Djuricic
Centralni Vezni: Ninkovic, Jankovic, Ljajic, Kuzmanovic
Napadaci: Kleo, Zigic, Lazovic, Pantelic, Mrdja, Aleksic


Trideset odlicnih igraca plus golmani... Jedino sam izostavio Milijasa, jer je decko suvise spor za danasnji fudbal. Tvoj zadatak nije da eksperimentises sa igracima, vec da od njih napravis tim. Pravi trener bi od ovih igraca napravio dva-tri tima koja bi se plasirala ispred Slovenije u grupnom takmicelju. Nema tu mnogo filozofije. To je to...

yoya_manutd

pre 13 godina

Ma, naš fudbal je otišao dođavola. Ne možemo da se pohvalimo nijednim kvalitetnim napadačem, niti takozvanim plejmejkerom. Možda bi nam angažovanje Klea pomoglo, mada... :/

nikola

pre 13 godina

Ali ne mog da verujem da pojedinci ovde procitaju naslov i odmah pisu komentar. A bre nije covek rekao da ce zvati Sasa Ilica, nego da mu treba taj tip igraca kakav je on bio u najboljim danima, kreator igre.O Boze, zasto pojedince toliko mrzi da procitaju tekst.A i vi niste morali da stavite ovakav nasov koji dovodi do zablude ljude koje mrzi da citaju tekst.

Zivi bili pa, videli

pre 13 godina

Pizon ima strashne ideje....

Jos malo pa ceo staracki dom u prvu postavu a mladje fudbalere koji igraju vrhunski fudbal napolje...

E joj molicemo mi Antica da se vrati...Zivi bili pa videli

pivljanin

pre 13 godina

Lomić, Ilić, Obradović..pored Ivanovića i Kolarova... majko mila, crno nam se piše. E pa Srbi, nije valjao Antić, bio je skup. Sada smo dobili Pižona: poslušan, jeftin i nesposoban. Sada ćemo EP i SP gledati samo na TV-u.

Neupucen

pre 13 godina

Ljudi taj Sasa,je propao u Salzburgu,rupa,ispao,rezerva,trainer Huup Stevens ga je u rezerve prebacio.Za Partizan,Srbiju je mozda dobar,ali...
(Zoran-Nemac, 19. septembar 2010 15:08)

Dragi Zorane, upravo taj covek Huup Steavens je pokazao koliko nema pojma, uostalom Salzburg nikako da udje u tu ligu sampiona, a Partizan je u njoj, iako je imao daleko tezeg protivnika od Salzburga, mozda Sasa nije dobar za Salzburg ali je dobar za LIGU SAMPIONA, pa ti vidi...

Ralo

pre 13 godina

Ako ste pratili Pizonovu konferenciju, sigurno vam nije promaklo ono: "Svejedno je ko vodi reprezentaciju, Antic ili ja..." Jasno je sta to znaci...

Zigic vs Kleo? Da li vredi uporedjivati karijere ova dva fudbalera? Golovi? Asistencije? Znam, znam...svi su bili tuzni kad je asistirao Kezmanu protiv Bosne...svi su ga pljuvali kad je asistirao Jovanovicu protiv Svaba...niko se nije radovao kad je dao gol Slovencima...alo, ne lazite sami sebe...

Dejan stankovic? Titule? Pobede? Odgovarao Manciniju...odgovarao Murinju...odgovara Benitezu...ne odgovara jedino za 5 miliona srpskih selektora...

Pantelic - naglavacke napolje...

Nama treba spic kao sto je bio Savo...da je zadrzi, da odigra povratnu, da je cuva, da pogadja sa svih strana...e to je to...

Charlie

pre 13 godina

Dari moj Pizonu treba to Novi Sasa Ilic jer je taj novi borbeniji i trci i igra bolje od starog 5 puta, a to je ovaj sada Sasa Ilic iz ove sezone, covek se preporodio i zasluzeno ide u repku i ima cudo da napravi...svaka cast Pizonu na odluci

sundjer bob

pre 13 godina

dejan stankoivc igra u najacoj ligi, ali molim vas, pa on nikad reprezentaciji nije odigrao kao interu. Pogeldajte Slovacku, osim 2-3 igraca, ostalo irga u prosecnim klubovima, ali za reprezentaciju grizu. Sto znaci, nije presdno da igrac igra velikom klubu vec da li je spreman za reprezentaciju da izgara 90 minuta.
Osnovni problem je taj sto imaju jake ugovore pa ih za rep. boli uvo. Bane Ivanovic, Jovanovic i Krasic se bore kao lavovi, ostali dosta lose. Deki nikad nije za Srbiju odigrao makar 60% onog sto odigra u interu.

Илија Петковић

pre 13 godina

"Могу да вам обећам да се нећемо квалификовати на ЕП, али не могу да хоћемо..."

petar

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)
ja bih dodao
trener- moze i dostanic

boki

pre 13 godina

Ne treba mnogo pameti da se skonta da ce Pizon dve godine kvalitetnog Anticevog rada baciti u vodu.On prakticno na tanjiru ima sve ali neeee ....

Nemanja

pre 13 godina

Pa imaš Sašu Ilića, kao i Ninkovića, Đuričića, Ljajića...
Toliko imamo dobrih igrača - pa stvarno bi bilo sramota da Pižon ne napravi odličan tim.

zi

pre 13 godina

stojkovic, vidic(cap), subotic, ivanovic, obradovic, kacar, kuzmanovic, ninkovic, krasic, tosic i djordje rakic! lukovic, zigic, stankovic napolje

Daredevil

pre 13 godina

A on je zvezdina zvezda uhvatio se grobara kao pijan plota, i to Lomic zvani centarsut i velikog Ilica, koji ima iskustva. Jao bre mi i fudbal dajte te pare vaterpolistima i kosarkasima bar nesto napravite da imamo cime da se ponosima! Toliko se ulaze u sve te kese pa dosta bre vise ljudi ocigledno nemaju veze sa fudbalom svi do jedno, od igraca uprava pa sve do saveza! Ni dinar za Srpski fudbal!!!

s.h

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

mozda zato,sto stankovic i sa 32,moze da pretrci vise,nego ilic kad je imao 25!?

maksa

pre 13 godina

tako je Sale umesto Dekija Cleovic umesto pante kraj kumovskoj vezi VIdic kapitenzovi Mrdju a Zigic neka jos malo ostane za prijateljske utakmice je dobar

nenad

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije

Tesla

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

Nemoj ih ni porediti gde igra Stanković i šta je sve osvojio, a Ilić nije mogo igrati ni u jakoj Austrijskoj ligi za moćni Red Bull Salzburg.

aca

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

Pa zato što Stanković od kada je otišao iz CZ igra u jednoj od najjačih liga na svetu plus LŠ skoro svake godine a Ilić je igrao... ne mogu da se setim ali čini mi se da je jedno vreme bio u penziji pa možda zbog toga izgleda da je mnogo stariji a i kad trči malo podseća na stariju osobu

Koкан

pre 13 godina

Мислим да би најбоље решење било да се у шпицу нађе Љубоја! Играч који има одличну контролу лопте, дриблинг изузетан, брз је, добра у скоку (висок 190цм), шут одличан- за разлику он наших нападача који се вуку по терену и не умеју да приме лопту, а тек нешто друго...

bracki

pre 13 godina

kralj,ninkov,krstajic,gavrancic,lomic,duljaj,nadj,predrag djordjevic,sasa ilic milosevic,kovacevic... :))))))))))) auuu,pardon,ova zadnja dvojica su u penziju.. :)) hahahahaha sasa ilic... pizone doktore.. spasi srbiju i ubij see..u stvari neoj ti,nmisi ti kriv..

bojan

pre 13 godina

Sasa Ilic bi trebao da ide u paketu sa Radisom Ilicem (sala. Po mom misljenju napad bi trebalo da cine Kezman, Kleo i Mrdja. Kakvi god da budu ne mogu da promase u narednih 5 godina koliko su promasili Pantelic, Zigic i Lazovic.

Marko_bgd

pre 13 godina

pizon nije bolji trener od antica...ali ce bar raditi ovaj posao sa emocijama i trudice se..za razliku od ovog antica kome je samo kinta bila u glavi...tu mislim i na ovog treceg radomira..

Cezar

pre 13 godina

Ma da ima dva extra Ilica smenom Antica Srbija se oprostila od ucesca na EP.Zalosno je ali borba za trece mesto je vrh.Karadzic i garda zele tako.Vise ne ocekujem od reprezentacije nista.Dok je FSS ovakav kakav je samo cemo mastati o ucescu.

Zoran-Nemac

pre 13 godina

Ljudi taj Sasa,je propao u Salzburgu,rupa,ispao,rezerva,trainer Huup Stevens ga je u rezerve prebacio.Za Partizan,Srbiju je mozda dobar,ali...

Boban

pre 13 godina

Dugo sam razmisljao da li da ostavim komentar ili ne, moze Pizon da vidi, posle odose sve zasluge njemu :)
Ja bih u napadu bar isprobao Gojka Kacara, momak ionako greje klupu, nista losiji ne bi bio od ovih koji su do sada igrali na tim pozicijama. Mislim da je krajnje vreme da se skloni Zigic iz tima, zbog njega mi i nemamo igru jer svi mislimo pasce neka Zigi na glavu, a to se poslednjih godina vrlo, vrlo retko desava. Pored njega moze Cleo, ili neki drugi Srbin :)

zzbz

pre 13 godina

Steta je sto Sasa Ilic nije igrao za reprezentaciju kad je trebao sad je mator, a ako trazis pleja od Ljajica i Ninkovica nema boljih, bar ja ne znam

MojBratBane

pre 13 godina

smejte se vi... al ovo ce doneti dugo iscekivane i neophodne PROMENE!!! samo treba malo da se izmiksuje ekipa i letecemo ponovo kao u proslim kvalifikacijama, shvatite nije antic bog, ono je mogao svako drugi da uradi sa takvim timom... pizon mi je smesan trener, nema pojma ali to ne znaci da reprezentacija nece dobro igrati...

uostalom treba da ima nasu podrsku dok ne proba... nikad se ne zna, mozda sasa ilic, lomic i ninkov budu maicon, ronaldo i zanetti ;)

Calderon

pre 13 godina

a da vi pljuvaci prekinete sa svojim glupim komentarima? Nije Pizon za dzabe trener, mozda vam sve ovo izgleda smesno posto nije narocito obrazovan trener ali jedno je sigurno da je on legenda u fudbalu i da zna sta radi! Ne treba nama neki Antic koji je "gospodin covek" , nama trebaju ovakvi ljudi. Zasto ne bi sacekali da vidimo sta ce da uradi Pizon? Pa i ako nas ne odvede na Euro 2012, setite se Clemente-a i ostalih "trenera" da ne duzim sada koji su. Pozdrav.

LOLa

pre 13 godina

Kazes treba ti plej? A jel se secas sta si pre nekoliko godina rekao za jednog Misimovica? Znas onog sporog, debelog, koji je oborio rekord u asistencijama Bundes lige?

Mozete vi da trazite Piksija koliko hocete, ali takav se jednom radja. Bolje je vama da iskoristite ono sto imate, a ne da kukate o onom cega nemate. Onog sto ste izmedju ostalog i sami oterali...

misha

pre 13 godina

da bravo, treba nam ilic covek koji u salzburgu nije uspeo da se probije do prvog tima, nego sad pri kraju svoje karijere cemo da ga forsiramo, jer nemamo mladih igraca!!! e moj pizon, prvi podvig odkad si dosao, i dovodis nas da zalimo za antarom!!! ljudi pizona cenim kao velikog igraca, zasluzeno 4ta zvezda, ali nije za trenera reprezantacije!!

Goran Tomić

pre 13 godina

Ja bih stavio u napad Žigića, Washingtona (kome bih dao naš pasoš), Vraneša (onog što je igrao za K.K.Partizan), i - eventualno, Klea.
Ostale bih sve pozadi i nek samo šutiraju i bapaju loptu na ovu trojicu, a ovi nek skaču, ili će dati gol, ili će spustiti loptu Kleu, a Kleo će da da gol...
Ili, ako ne igra Kleo, onda Saša Ilić, koji će takođe dati gol...
Ili, da ne igra Vraneš, a da igraju Ilić i Žigić, može i Lane (ionako su jedini od naših, koji su na poslednja 2 SP uspeli da daju gol).
A mogu da igraju i Lane, Bambi i Srna (ups, Srna ne može). Dobro, možda na nekoj ,,prijateljskoj,, može i Srna...
Ma ljudi, zezam se, ionako na ovim sportskim vestima/komentarima ima toliko stvari koje me zasmejavaju...

BOJKOT

pre 13 godina

Eh, da su Deki, Vidic, Bane Ivanovic itd, pametni pa da se ne odazovu pozivu za reprezentaciju.
Bojkot, sta drugo? Jer ovde se ne radi vise o kvalitetu reprezentacije, nego podobnosti trenera-menadzera i pozivci u tim onih koji treba da se prodaju ili sta vec.
Ja vise na utakmice ne idem, DINAR nece od mene dobiti, ali stvarno to mislim.

Komsija

pre 13 godina

E sada je Karadzic dobio sta je hteo. Sa Pizonom ce moci da "rukovodi" kako hoce sto sa Anticem nije mogao. Lomic, Obradovic, Sasa Ilic...

Nemam ja nista protiv njih ali neka zasluze mesto u reprezentaciji umesto da preko iste traze bolji klub. Sta je sledece? Koroman?

margita

pre 13 godina

ne ja ipak mislim da zvezdina postava 1990/1991 moze da se pozove da ponovo igra za repku a i da prosinecki, pancev i ostali uz KLEA dobiju srpsko drzavljanstvo...eto nama evrope a i SIRE...hahaha

mindbreaker

pre 13 godina

Nisam dugo ostavljao komentare, nisam bio za Pizona kao selektora, ali moram priznati da mi se svidja nacin kako razmislja. Prvo, Ivanovic nije dovoljno prodoran bek (igramo po bokovima pa nam treba takav) i bilo bi bolje da igra uz Vidica jer je Subotic jako nesiguran i nedovoljno agresivan na igraca sa loptom. Nije ni Vidic ali on zato ima druge kvalitete, tako da mislim da bi Bane i Vidic bili super tandem koji se moze medjusobno nadopunjavati. Pitanje je koga staviti na desnog beka jer imamo dosta prosjecnih igraca, a malo onih koji mogu biti konstantno dobri, ja sam zato za neke mladje (Miljkovic iz Partizana npr.). Plejmejkera moze igrati Ninkovic, preporodio je igru na SP kad god je usao i zasluzuje da bude starter u reprezentaciji, a Ljajic raste iz godine u godinu i on ce preuzeti tu ulogu. Treba nam, sto kaze Murinjo, igrac koji najbrze misli (hvalio je Snajdera). Nadam se manje letargicnoj igri sa organizatorom i vecoj sansi za neke nove snage.

neznalica

pre 13 godina

Ja mislim da treba da pozove Sekularca, danas citam da ga je jedan fudbalski sajt proglasio za jednog od najuticajnijih plejmejkera u istoriji fudbala...

dlagan

pre 13 godina

Sa anticem na celu nisam ni mogao da gledam reprezentaciju, cak su mi ponekad i porazi bili dragi samo zbog mistera, ali sada je druga prica. Sa Zvezdinom legendom Pizonom na celu idemo na EP, a tamo sta bude, zasto da ne i finale

To sto si navijao protiv Srbije pokazuje kakva si osoba.Fuj, odvratno.Gade mi se ovakvi "navijaci".

milorad BANJA LUKA

pre 13 godina

adem ljajic i danijel aleksic su dugorocno rjesenje u centrali i u spicu kakav zigic i ilic zigic dok god bude igro nista necemon uspjet

gurugagi

pre 13 godina

Da li neko zna dali je i Pizon presao u Partizan.Vidim da su na celnim pozicijama sve grobari pa se pitam da nije i Pizon Partizanova beba.
(Pixi, 19. septembar 2010 13:10)

Pixi nemoj da se plasis,nije Pizon Grobar samo je realan i racionalan ,a to je suprotno od nerealan i iracionalan, tj takvi pisu saopstenja i pricaju o Nebeskoj Srbiji.

terrible

pre 13 godina

Мислим да је ФСС погрешио што је поставио Пижона за селектора, а не, рецимо, тројку Пижон, Живадиновић и Ђора. Ту би све прштало од оваквих идеја.

ljubisa

pre 13 godina

kako je lepo cuti ovakve reci :)
sasa ilic bre ...

u ovom ciklusu treba da se promene neki igraci poput zigica,stankovica,pantelica...a da se da sansu mladim igracima...

stojkovic,jorgacevic,brkic...

ivanovic,ninkov,vidic,subotic,rajkovic,lukovic,obradovic,
kolarov,vukovic...

krasic,kuzmanovic,kacar,tosic,ljajic,djuricic,matic,tadic,
ninkovic,ignjovski...

mrdja,sulejmani,s.scepovic,
lazovic,aleksic...


bolje je podmladiti tim i dati sansu nekim klincima nego forsirati neke igrace koje imaju oko 30 a na cije mesto moze da igra neko mladji koji ce da gine za tim...SRBIJA

Filip

pre 13 godina

Mislim daaaj bre...sve sve al ovo!!!Pa mi ni nemamao pravog pleja, ovo sa Sasom Ilicem je smesno sa njegovih 30 i kusur!Ko oovde vise pravi budalu od svih nas!

vfe

pre 13 godina

Ovaj zonPi izgleda nije popricao sa igracima niti zna kako se oni osecaju posle cele ove price...nesto mi mnogo smrdi da ce mu mnogi okrenuti ledja i pruzati minimum na mecevima reprez.!
A to za Saleta je potpuno u pravu...treba nam jedan takav ali Sale kapiten, iako fenomenalan, nije u tim godinama da uvek pruza maksimum!

ForeverSRB

pre 13 godina

Iz dana u dan te postujem sve vise, jesam delija, gledam objektivno, covek koji je pustio suze na konferenciji, koji je rekao napisi te ugovor kakav hocete, ja cu potpisati, koji pominje i Ilica, i Ninkova, i Lomica, koji je izvadio Zvezdu iz rasula, uveo mlade u finale, mislim da bi trebao da zasluzi nase poverenje..Vreme ce potvrditi moj komentar..PUNO USPEHA TI ZELE SVI PRAVI NAVIJACI!

Toplica

pre 13 godina

Zovni i Piksija jos je bolji igrac bio od S.Ilica, mozda igra fubalicu negde u Japanu onoga da odrzava kondiciju! Pa Ilic ima 33 god i jedva 40min trci,jeste on kreator ali nije fudbal kosarka da igra 10 min pa izadje i tako po 3-4 puta,on je protiv Anderlehta crkao za 30min borio se ali godine cine svoje.Pravog pleja nemamo 10god bar a i nema ga na vidiku,pratite klince pa pokusajte da nadjete nekog il uzmite nekog crnju kao i sve druge drzave,evo francuzi to je africki drim tim recimo! a i englezi to polako postaju.

Srki

pre 13 godina

Starog Sasu ilica neces videti posto momak ima 31 ili 32 godine, trenutno ne igra dobro i godine mu ne idu unazad, tako da to nije resenje. Jesmo falicni na toj poziciji, ali imamo Ninkovica koji definitivno moze solidno, cak i dobor da odigra, takodje bez obzira sto je mlad, treba forsirati Adema Ljajica, jer ce u Italiji brzo sazreti i nadam se igrati na visokom nivou. Sto se tice odbrane, trebalo bi baneta staviti pored Vidica, a na bokove Ninkova i Kolarova, a da mu Obradovic bude alternativa... Definitvno ne moramo vise da forsiramo igru po bokovima, jer se onda oslanjamo samo na to. U sredini bi mogli da igraju Stankovic, Kacar i Kuzmanovic zajedno, a ispred njih Krasic ili Ninkovic. E sada dolazi najslabiji deo naseg tima Iako mislim da je Zigic jedan od najkorisnijih spiceva u Evropi i da dosta znaci za tim, mi trenutni nemamo nekog drugog spica koji bi mu otvarao prostor ili odigrao dobru loptu u prazno (dupli pas ili nesto slicno). Imamo mi dobre igrace, samo mora da se radi kontantno na uigrivanju ove ekipe. Nekada deluju kao da igraju treci - cetvrti put zajedno. To obicno biva kada je los dan Krasicu i Jovanovicu. Kratak pas mora da se uigrava do iznemoglosti... Puna podrska Pizonu!

Iggy

pre 13 godina

Pa ovo se polako pretvara u nocnu moru. I dalje mi ne ide u glavu da su oterali Antica i doveli ovog lika. SVe ce da upropasti - zasto bi Bane igrao stopera kad je jedini desni bek koga imamo a pozvace loseg Lomica kad na levom beku imamo trojicu vrsnih igraca - Lukovic,Obradovic i Kolarov.

Izmislja Lomica i Ninkova - tandem iz snova.Oni su losi igraci,dok Ljajica i ne pominje. O,uzasa. Ovde se vise ne radi o fudbalskom znanju,vec o nedostatku elementarne logike!

Dobicemo mi jos jednog selektora pre kraja ovih kvalifikacija.Nadam se samo da ce sa Petrovicem da ode i Karadzic,zajedno sa bar nekim od svojih poltrona.

sasa jokic

pre 13 godina

Pizon je ovde u pravu. Mi u reprezentaciji nismo imali graditelja igre. Ta uloga je dodeljivana Stankovicu, koji u svom timu igra "kvarisu" tj. trci bez prestanka i ometa kontre protivnika. Sasa Ilic moze da bude prelazno resenje, mada je fizicki mnogo slab. Takodje nam fali cntarfor, al istvarno ne vidim koga mi danas imamo.

Comy

pre 13 godina

Gospode Boze! Ninkov i Lomic na bokovima? Sta, znaci Subotic, Lukovic, Kolarov ne valjaju (na stranu sto je Kolarov trenutno povredjen pa se ne spominje). Ilija Petkovic No.2! Pleja da se razumemo neces da nadjes, jer to kod nas ne postoji! Hteo bih da budem optimista ali nesto mi lici da cemo u kvalifikacijama da prsnemo, i to ne od Italije vec od ovih uslovno receno manjih reprezentacija! Istorija se ponavlja :/...

ranca

pre 13 godina

ljudi ovo je novi savicevic.....ima da puknemo od estonije i od ostalih....!!!lomic,ilic,ninkov??????majko mila....pozove li klea ja prelazim da navijao za zelenortska ostrva!!!

Midnight

pre 13 godina

Zovi i piksija i mozda jos mijatovica i eto idealne kombinacije,a za ubuduce vidi da skupis zvezdinu ekipu iz 91 i eto nas na krovu sveta,svasta sta necu cuti od novog selektora...

ldm

pre 13 godina

ja mislio da je doslo vreme Ljaica , Matica , Sulejmanija, Rajkovica pa i Kaludjerovica kao i da ce pokusati vise sa Mrdjom..Ne bi me cudilo i Koromana da pozove

kuksa

pre 13 godina

Tacno tako!Mi igramo sa dva devanzivna i dva beka.Traba nam kreativac jedino mi Ljajic pada na pamet i Tosic zasluzuje prvih 11 a Laneta ili Mrdju staviti u spic pored Clea.

Branko

pre 13 godina

Gurni u vatru Ljajica! On je slican tip igraca samo malo ofazivniji. Pa i da ne pokaze u ovom ciklusu kvalifikacija nista posebno u sledecim ce explodirati. Svi guraju mlade talente u vatru samo mi kazemo "mladi su,neiskusni".

Markoo

pre 13 godina

Pa zvace ove propale igrace tipa sasa ilic i klince jer jedino njima moze da bude neki autoritet. Sta on moze da kaze dekiju ili vidicu? Trener koji je dosao iz temisvara... Svaka cast za igracku karijeru ali ovo je vec preveliki zalogaj za njega. JBG, nista od evropskog!

Sale

pre 13 godina

Ne kapiram šta bi sa Ninkovićem? Pa, zar on nije "drugi Saša Ilić"? On je, bar po mom mišljenju, kreativac koji može da odgovori svemu onom o čemu Pižon priča. Bitno je samo dati mu da vodi glavnu (kreativnu) reč na sredini, a u tome zaobići Stankovića koji se, doduše, trudi, ali...

Srdjan

pre 13 godina

Hoce da se uvuce navijacima Zvezde i Partizana... Bice brdo igraca iz ova dva tima.
Ilic je bio dobar, ali njegovo vreme reprezentacije je proslo.
Ja bih uradio ono sto je uradio Ivkovic u kosarci. Zahvalio bih se starijim igracima. U reprezentaciju pozvao najtalentovanije mlade igrace, i spremao tim za sledece Svetsko prvenstvo...

Dule

pre 13 godina

Zasto nas selektor iznosi svoja razmisljanja pred novinare,a onda stvara losu sliku o sebi medju navijacima!? Neka izabere igrace koje hoce, a da li je bio u pravu, videcemo po rezultatima, i tek tada treba da komentarisemo odluke koje je doneo. Srecno mu bilo, u svakom slucaju!

pozarevljanin

pre 13 godina

ilic????? hahahhahaha... ajd lepo vratite i krstajica, mozda i gavrancica, moze??? neka srpsko drzavljanstvo dobiju boya i moreira, a, sta mislite? tu je i sve-moguci radosav petrovic, izbacite ivanovica i stavite rukavinu!!! napred naravno veliki srbin cleo!!! jel moze tako????

Zok

pre 13 godina

Tebi treba napadac sto zna golove davati... Sem toga imamo sve!!! Ja ipak mislim da cemo se vratiti na staro bez Antica i to u propast

ZZika

pre 13 godina

Šta priča čovek. Saša ne može da trči poluvreme, duša mu je u nosu. To je normalno s'obzirom na njegove godine i navike. Super je igrač bio, ali bio. Imamo Ninkovića ili Ergića, šta će ti više plejmejkera!?
Ninkov ne može da igra za reprezentaciju, jer prosto igra samo u jednom smeru. Odbrana, što bi trebalo da mu bude primarno, ne postoji, tačnije očajno igra odbranu.
Lomić ne zaslužuje poziv svojim ponašanjem, pa on je Koroman 2.
Ti traziš resenja tamo gde ih vec imas, a zapostavljas najveci problem ove reprezentacije, realizaciju.
Tu treba traziti rešenje, a za ostalo, prepisi Anticev spisak.
Ne budi neozbiljan, molim te, posle se pitas sto te ljudi ne dozivljavaju kao dobrog i pouzdanog trenera.

boki_rs

pre 13 godina

a zasto ne bi pozvao ilica u reprezentaciju, dok ne nadjes novog!?
mozda bi ljajic mogao da popuni tu poziciju.
da i mi pomognemo selektoru, trebace mu.

Opet ja

pre 13 godina

Kakav bre Sasa Ilic, svaka cast njemu za partije koje pruza ali danas fudbal igra mladost i snaga.
Dajte konacno napravite mlad tim koji ce za par godina biti iskusan i uigran.
Ugledajte se malo na kosarkase, zar je to toliko tesko!?
btw partizanovac sam, ali sam samo realan, Sale ne bi mogao sve to da izdrzi i da pruzi max i za Partizan i repku

ne znam zasto

pre 13 godina

Ne znam zasto,ali imam neki tupavi pozitivam osecaj u vezi ovog coveka.

Ako skloni nesposobnog subotica,milijasa,pantelica,lazovica,zigica iz tima,opet cu da gledam reprezentativni fudbal. Subotic kiksira na svakoj utakmici,Milijas kao i vecina,od kad je otisao iz domace lige,nista ne zna,Pantelic za reprezentaciju nikad nista nije ni znao.Zigic je cinimi se imao pogresnu ulogu kod Antica,nekako imam poverenje u Zigu,ali ipak ...

Ma u stvari,videcemo sta ce ovaj cikica da smisli.Antic je drzao igrace na pogresnim pozicimaja i previse forsirao pogresnu igru. Mi nemamo igrace extra kvaliteta pa da igramo neku atraktivnu igru koju forsriramo decenijama,ajmo malo da igramo na rezultat,mozda to dovede do boljitka ...

pirke

pre 13 godina

Sa anticem na celu nisam ni mogao da gledam reprezentaciju, cak su mi ponekad i porazi bili dragi samo zbog mistera, ali sada je druga prica. Sa Zvezdinom legendom Pizonom na celu idemo na EP, a tamo sta bude, zasto da ne i finale

ishiadicus

pre 13 godina

Zasto niko ne zove Adema Ljajica...momak igra dobro u italiji,jeste mlad ali ima kvaliteta zo ovu reprezentaciju... ne vidim boljeg naseg igraca sredine terena

ishiadicus

pre 13 godina

Zasto niko ne zove Adema Ljajica...momak igra dobro u italiji,jeste mlad ali ima kvaliteta zo ovu reprezentaciju... ne vidim boljeg naseg igraca sredine terena

Goran Tomić

pre 13 godina

Ja bih stavio u napad Žigića, Washingtona (kome bih dao naš pasoš), Vraneša (onog što je igrao za K.K.Partizan), i - eventualno, Klea.
Ostale bih sve pozadi i nek samo šutiraju i bapaju loptu na ovu trojicu, a ovi nek skaču, ili će dati gol, ili će spustiti loptu Kleu, a Kleo će da da gol...
Ili, ako ne igra Kleo, onda Saša Ilić, koji će takođe dati gol...
Ili, da ne igra Vraneš, a da igraju Ilić i Žigić, može i Lane (ionako su jedini od naših, koji su na poslednja 2 SP uspeli da daju gol).
A mogu da igraju i Lane, Bambi i Srna (ups, Srna ne može). Dobro, možda na nekoj ,,prijateljskoj,, može i Srna...
Ma ljudi, zezam se, ionako na ovim sportskim vestima/komentarima ima toliko stvari koje me zasmejavaju...

Comy

pre 13 godina

Gospode Boze! Ninkov i Lomic na bokovima? Sta, znaci Subotic, Lukovic, Kolarov ne valjaju (na stranu sto je Kolarov trenutno povredjen pa se ne spominje). Ilija Petkovic No.2! Pleja da se razumemo neces da nadjes, jer to kod nas ne postoji! Hteo bih da budem optimista ali nesto mi lici da cemo u kvalifikacijama da prsnemo, i to ne od Italije vec od ovih uslovno receno manjih reprezentacija! Istorija se ponavlja :/...

terrible

pre 13 godina

Мислим да је ФСС погрешио што је поставио Пижона за селектора, а не, рецимо, тројку Пижон, Живадиновић и Ђора. Ту би све прштало од оваквих идеја.

Branko

pre 13 godina

Gurni u vatru Ljajica! On je slican tip igraca samo malo ofazivniji. Pa i da ne pokaze u ovom ciklusu kvalifikacija nista posebno u sledecim ce explodirati. Svi guraju mlade talente u vatru samo mi kazemo "mladi su,neiskusni".

LOLa

pre 13 godina

Kazes treba ti plej? A jel se secas sta si pre nekoliko godina rekao za jednog Misimovica? Znas onog sporog, debelog, koji je oborio rekord u asistencijama Bundes lige?

Mozete vi da trazite Piksija koliko hocete, ali takav se jednom radja. Bolje je vama da iskoristite ono sto imate, a ne da kukate o onom cega nemate. Onog sto ste izmedju ostalog i sami oterali...

Srdjan

pre 13 godina

Hoce da se uvuce navijacima Zvezde i Partizana... Bice brdo igraca iz ova dva tima.
Ilic je bio dobar, ali njegovo vreme reprezentacije je proslo.
Ja bih uradio ono sto je uradio Ivkovic u kosarci. Zahvalio bih se starijim igracima. U reprezentaciju pozvao najtalentovanije mlade igrace, i spremao tim za sledece Svetsko prvenstvo...

neznalica

pre 13 godina

Ja mislim da treba da pozove Sekularca, danas citam da ga je jedan fudbalski sajt proglasio za jednog od najuticajnijih plejmejkera u istoriji fudbala...

ldm

pre 13 godina

ja mislio da je doslo vreme Ljaica , Matica , Sulejmanija, Rajkovica pa i Kaludjerovica kao i da ce pokusati vise sa Mrdjom..Ne bi me cudilo i Koromana da pozove

pozarevljanin

pre 13 godina

ilic????? hahahhahaha... ajd lepo vratite i krstajica, mozda i gavrancica, moze??? neka srpsko drzavljanstvo dobiju boya i moreira, a, sta mislite? tu je i sve-moguci radosav petrovic, izbacite ivanovica i stavite rukavinu!!! napred naravno veliki srbin cleo!!! jel moze tako????

dlagan

pre 13 godina

Sa anticem na celu nisam ni mogao da gledam reprezentaciju, cak su mi ponekad i porazi bili dragi samo zbog mistera, ali sada je druga prica. Sa Zvezdinom legendom Pizonom na celu idemo na EP, a tamo sta bude, zasto da ne i finale

To sto si navijao protiv Srbije pokazuje kakva si osoba.Fuj, odvratno.Gade mi se ovakvi "navijaci".

s.h

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

mozda zato,sto stankovic i sa 32,moze da pretrci vise,nego ilic kad je imao 25!?

ForeverSRB

pre 13 godina

Iz dana u dan te postujem sve vise, jesam delija, gledam objektivno, covek koji je pustio suze na konferenciji, koji je rekao napisi te ugovor kakav hocete, ja cu potpisati, koji pominje i Ilica, i Ninkova, i Lomica, koji je izvadio Zvezdu iz rasula, uveo mlade u finale, mislim da bi trebao da zasluzi nase poverenje..Vreme ce potvrditi moj komentar..PUNO USPEHA TI ZELE SVI PRAVI NAVIJACI!

Tesla

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

Nemoj ih ni porediti gde igra Stanković i šta je sve osvojio, a Ilić nije mogo igrati ni u jakoj Austrijskoj ligi za moćni Red Bull Salzburg.

aca

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

Pa zato što Stanković od kada je otišao iz CZ igra u jednoj od najjačih liga na svetu plus LŠ skoro svake godine a Ilić je igrao... ne mogu da se setim ali čini mi se da je jedno vreme bio u penziji pa možda zbog toga izgleda da je mnogo stariji a i kad trči malo podseća na stariju osobu

nenad

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije

ZZika

pre 13 godina

Šta priča čovek. Saša ne može da trči poluvreme, duša mu je u nosu. To je normalno s'obzirom na njegove godine i navike. Super je igrač bio, ali bio. Imamo Ninkovića ili Ergića, šta će ti više plejmejkera!?
Ninkov ne može da igra za reprezentaciju, jer prosto igra samo u jednom smeru. Odbrana, što bi trebalo da mu bude primarno, ne postoji, tačnije očajno igra odbranu.
Lomić ne zaslužuje poziv svojim ponašanjem, pa on je Koroman 2.
Ti traziš resenja tamo gde ih vec imas, a zapostavljas najveci problem ove reprezentacije, realizaciju.
Tu treba traziti rešenje, a za ostalo, prepisi Anticev spisak.
Ne budi neozbiljan, molim te, posle se pitas sto te ljudi ne dozivljavaju kao dobrog i pouzdanog trenera.

zzbz

pre 13 godina

Steta je sto Sasa Ilic nije igrao za reprezentaciju kad je trebao sad je mator, a ako trazis pleja od Ljajica i Ninkovica nema boljih, bar ja ne znam

ranca

pre 13 godina

ljudi ovo je novi savicevic.....ima da puknemo od estonije i od ostalih....!!!lomic,ilic,ninkov??????majko mila....pozove li klea ja prelazim da navijao za zelenortska ostrva!!!

boki_rs

pre 13 godina

a zasto ne bi pozvao ilica u reprezentaciju, dok ne nadjes novog!?
mozda bi ljajic mogao da popuni tu poziciju.
da i mi pomognemo selektoru, trebace mu.

milorad BANJA LUKA

pre 13 godina

adem ljajic i danijel aleksic su dugorocno rjesenje u centrali i u spicu kakav zigic i ilic zigic dok god bude igro nista necemon uspjet

Nemanja

pre 13 godina

Pa imaš Sašu Ilića, kao i Ninkovića, Đuričića, Ljajića...
Toliko imamo dobrih igrača - pa stvarno bi bilo sramota da Pižon ne napravi odličan tim.

Sale

pre 13 godina

Ne kapiram šta bi sa Ninkovićem? Pa, zar on nije "drugi Saša Ilić"? On je, bar po mom mišljenju, kreativac koji može da odgovori svemu onom o čemu Pižon priča. Bitno je samo dati mu da vodi glavnu (kreativnu) reč na sredini, a u tome zaobići Stankovića koji se, doduše, trudi, ali...

bracki

pre 13 godina

kralj,ninkov,krstajic,gavrancic,lomic,duljaj,nadj,predrag djordjevic,sasa ilic milosevic,kovacevic... :))))))))))) auuu,pardon,ova zadnja dvojica su u penziju.. :)) hahahahaha sasa ilic... pizone doktore.. spasi srbiju i ubij see..u stvari neoj ti,nmisi ti kriv..

Midnight

pre 13 godina

Zovi i piksija i mozda jos mijatovica i eto idealne kombinacije,a za ubuduce vidi da skupis zvezdinu ekipu iz 91 i eto nas na krovu sveta,svasta sta necu cuti od novog selektora...

Daredevil

pre 13 godina

A on je zvezdina zvezda uhvatio se grobara kao pijan plota, i to Lomic zvani centarsut i velikog Ilica, koji ima iskustva. Jao bre mi i fudbal dajte te pare vaterpolistima i kosarkasima bar nesto napravite da imamo cime da se ponosima! Toliko se ulaze u sve te kese pa dosta bre vise ljudi ocigledno nemaju veze sa fudbalom svi do jedno, od igraca uprava pa sve do saveza! Ni dinar za Srpski fudbal!!!

Zoran-Nemac

pre 13 godina

Ljudi taj Sasa,je propao u Salzburgu,rupa,ispao,rezerva,trainer Huup Stevens ga je u rezerve prebacio.Za Partizan,Srbiju je mozda dobar,ali...

gurugagi

pre 13 godina

Da li neko zna dali je i Pizon presao u Partizan.Vidim da su na celnim pozicijama sve grobari pa se pitam da nije i Pizon Partizanova beba.
(Pixi, 19. septembar 2010 13:10)

Pixi nemoj da se plasis,nije Pizon Grobar samo je realan i racionalan ,a to je suprotno od nerealan i iracionalan, tj takvi pisu saopstenja i pricaju o Nebeskoj Srbiji.

bojan

pre 13 godina

Sasa Ilic bi trebao da ide u paketu sa Radisom Ilicem (sala. Po mom misljenju napad bi trebalo da cine Kezman, Kleo i Mrdja. Kakvi god da budu ne mogu da promase u narednih 5 godina koliko su promasili Pantelic, Zigic i Lazovic.

Илија Петковић

pre 13 godina

"Могу да вам обећам да се нећемо квалификовати на ЕП, али не могу да хоћемо..."

Srki

pre 13 godina

Starog Sasu ilica neces videti posto momak ima 31 ili 32 godine, trenutno ne igra dobro i godine mu ne idu unazad, tako da to nije resenje. Jesmo falicni na toj poziciji, ali imamo Ninkovica koji definitivno moze solidno, cak i dobor da odigra, takodje bez obzira sto je mlad, treba forsirati Adema Ljajica, jer ce u Italiji brzo sazreti i nadam se igrati na visokom nivou. Sto se tice odbrane, trebalo bi baneta staviti pored Vidica, a na bokove Ninkova i Kolarova, a da mu Obradovic bude alternativa... Definitvno ne moramo vise da forsiramo igru po bokovima, jer se onda oslanjamo samo na to. U sredini bi mogli da igraju Stankovic, Kacar i Kuzmanovic zajedno, a ispred njih Krasic ili Ninkovic. E sada dolazi najslabiji deo naseg tima Iako mislim da je Zigic jedan od najkorisnijih spiceva u Evropi i da dosta znaci za tim, mi trenutni nemamo nekog drugog spica koji bi mu otvarao prostor ili odigrao dobru loptu u prazno (dupli pas ili nesto slicno). Imamo mi dobre igrace, samo mora da se radi kontantno na uigrivanju ove ekipe. Nekada deluju kao da igraju treci - cetvrti put zajedno. To obicno biva kada je los dan Krasicu i Jovanovicu. Kratak pas mora da se uigrava do iznemoglosti... Puna podrska Pizonu!

Komsija

pre 13 godina

E sada je Karadzic dobio sta je hteo. Sa Pizonom ce moci da "rukovodi" kako hoce sto sa Anticem nije mogao. Lomic, Obradovic, Sasa Ilic...

Nemam ja nista protiv njih ali neka zasluze mesto u reprezentaciji umesto da preko iste traze bolji klub. Sta je sledece? Koroman?

margita

pre 13 godina

ne ja ipak mislim da zvezdina postava 1990/1991 moze da se pozove da ponovo igra za repku a i da prosinecki, pancev i ostali uz KLEA dobiju srpsko drzavljanstvo...eto nama evrope a i SIRE...hahaha

Boban

pre 13 godina

Dugo sam razmisljao da li da ostavim komentar ili ne, moze Pizon da vidi, posle odose sve zasluge njemu :)
Ja bih u napadu bar isprobao Gojka Kacara, momak ionako greje klupu, nista losiji ne bi bio od ovih koji su do sada igrali na tim pozicijama. Mislim da je krajnje vreme da se skloni Zigic iz tima, zbog njega mi i nemamo igru jer svi mislimo pasce neka Zigi na glavu, a to se poslednjih godina vrlo, vrlo retko desava. Pored njega moze Cleo, ili neki drugi Srbin :)

Ralo

pre 13 godina

Ako ste pratili Pizonovu konferenciju, sigurno vam nije promaklo ono: "Svejedno je ko vodi reprezentaciju, Antic ili ja..." Jasno je sta to znaci...

Zigic vs Kleo? Da li vredi uporedjivati karijere ova dva fudbalera? Golovi? Asistencije? Znam, znam...svi su bili tuzni kad je asistirao Kezmanu protiv Bosne...svi su ga pljuvali kad je asistirao Jovanovicu protiv Svaba...niko se nije radovao kad je dao gol Slovencima...alo, ne lazite sami sebe...

Dejan stankovic? Titule? Pobede? Odgovarao Manciniju...odgovarao Murinju...odgovara Benitezu...ne odgovara jedino za 5 miliona srpskih selektora...

Pantelic - naglavacke napolje...

Nama treba spic kao sto je bio Savo...da je zadrzi, da odigra povratnu, da je cuva, da pogadja sa svih strana...e to je to...

Iggy

pre 13 godina

Pa ovo se polako pretvara u nocnu moru. I dalje mi ne ide u glavu da su oterali Antica i doveli ovog lika. SVe ce da upropasti - zasto bi Bane igrao stopera kad je jedini desni bek koga imamo a pozvace loseg Lomica kad na levom beku imamo trojicu vrsnih igraca - Lukovic,Obradovic i Kolarov.

Izmislja Lomica i Ninkova - tandem iz snova.Oni su losi igraci,dok Ljajica i ne pominje. O,uzasa. Ovde se vise ne radi o fudbalskom znanju,vec o nedostatku elementarne logike!

Dobicemo mi jos jednog selektora pre kraja ovih kvalifikacija.Nadam se samo da ce sa Petrovicem da ode i Karadzic,zajedno sa bar nekim od svojih poltrona.

kuksa

pre 13 godina

Tacno tako!Mi igramo sa dva devanzivna i dva beka.Traba nam kreativac jedino mi Ljajic pada na pamet i Tosic zasluzuje prvih 11 a Laneta ili Mrdju staviti u spic pored Clea.

Koкан

pre 13 godina

Мислим да би најбоље решење било да се у шпицу нађе Љубоја! Играч који има одличну контролу лопте, дриблинг изузетан, брз је, добра у скоку (висок 190цм), шут одличан- за разлику он наших нападача који се вуку по терену и не умеју да приме лопту, а тек нешто друго...

ljubisa

pre 13 godina

kako je lepo cuti ovakve reci :)
sasa ilic bre ...

u ovom ciklusu treba da se promene neki igraci poput zigica,stankovica,pantelica...a da se da sansu mladim igracima...

stojkovic,jorgacevic,brkic...

ivanovic,ninkov,vidic,subotic,rajkovic,lukovic,obradovic,
kolarov,vukovic...

krasic,kuzmanovic,kacar,tosic,ljajic,djuricic,matic,tadic,
ninkovic,ignjovski...

mrdja,sulejmani,s.scepovic,
lazovic,aleksic...


bolje je podmladiti tim i dati sansu nekim klincima nego forsirati neke igrace koje imaju oko 30 a na cije mesto moze da igra neko mladji koji ce da gine za tim...SRBIJA

Marko_bgd

pre 13 godina

pizon nije bolji trener od antica...ali ce bar raditi ovaj posao sa emocijama i trudice se..za razliku od ovog antica kome je samo kinta bila u glavi...tu mislim i na ovog treceg radomira..

misha

pre 13 godina

da bravo, treba nam ilic covek koji u salzburgu nije uspeo da se probije do prvog tima, nego sad pri kraju svoje karijere cemo da ga forsiramo, jer nemamo mladih igraca!!! e moj pizon, prvi podvig odkad si dosao, i dovodis nas da zalimo za antarom!!! ljudi pizona cenim kao velikog igraca, zasluzeno 4ta zvezda, ali nije za trenera reprezantacije!!

Zivi bili pa, videli

pre 13 godina

Pizon ima strashne ideje....

Jos malo pa ceo staracki dom u prvu postavu a mladje fudbalere koji igraju vrhunski fudbal napolje...

E joj molicemo mi Antica da se vrati...Zivi bili pa videli

Cezar

pre 13 godina

Ma da ima dva extra Ilica smenom Antica Srbija se oprostila od ucesca na EP.Zalosno je ali borba za trece mesto je vrh.Karadzic i garda zele tako.Vise ne ocekujem od reprezentacije nista.Dok je FSS ovakav kakav je samo cemo mastati o ucescu.

Toplica

pre 13 godina

Zovni i Piksija jos je bolji igrac bio od S.Ilica, mozda igra fubalicu negde u Japanu onoga da odrzava kondiciju! Pa Ilic ima 33 god i jedva 40min trci,jeste on kreator ali nije fudbal kosarka da igra 10 min pa izadje i tako po 3-4 puta,on je protiv Anderlehta crkao za 30min borio se ali godine cine svoje.Pravog pleja nemamo 10god bar a i nema ga na vidiku,pratite klince pa pokusajte da nadjete nekog il uzmite nekog crnju kao i sve druge drzave,evo francuzi to je africki drim tim recimo! a i englezi to polako postaju.

sundjer bob

pre 13 godina

dejan stankoivc igra u najacoj ligi, ali molim vas, pa on nikad reprezentaciji nije odigrao kao interu. Pogeldajte Slovacku, osim 2-3 igraca, ostalo irga u prosecnim klubovima, ali za reprezentaciju grizu. Sto znaci, nije presdno da igrac igra velikom klubu vec da li je spreman za reprezentaciju da izgara 90 minuta.
Osnovni problem je taj sto imaju jake ugovore pa ih za rep. boli uvo. Bane Ivanovic, Jovanovic i Krasic se bore kao lavovi, ostali dosta lose. Deki nikad nije za Srbiju odigrao makar 60% onog sto odigra u interu.

Calderon

pre 13 godina

a da vi pljuvaci prekinete sa svojim glupim komentarima? Nije Pizon za dzabe trener, mozda vam sve ovo izgleda smesno posto nije narocito obrazovan trener ali jedno je sigurno da je on legenda u fudbalu i da zna sta radi! Ne treba nama neki Antic koji je "gospodin covek" , nama trebaju ovakvi ljudi. Zasto ne bi sacekali da vidimo sta ce da uradi Pizon? Pa i ako nas ne odvede na Euro 2012, setite se Clemente-a i ostalih "trenera" da ne duzim sada koji su. Pozdrav.

Markoo

pre 13 godina

Pa zvace ove propale igrace tipa sasa ilic i klince jer jedino njima moze da bude neki autoritet. Sta on moze da kaze dekiju ili vidicu? Trener koji je dosao iz temisvara... Svaka cast za igracku karijeru ali ovo je vec preveliki zalogaj za njega. JBG, nista od evropskog!

sasa jokic

pre 13 godina

Pizon je ovde u pravu. Mi u reprezentaciji nismo imali graditelja igre. Ta uloga je dodeljivana Stankovicu, koji u svom timu igra "kvarisu" tj. trci bez prestanka i ometa kontre protivnika. Sasa Ilic moze da bude prelazno resenje, mada je fizicki mnogo slab. Takodje nam fali cntarfor, al istvarno ne vidim koga mi danas imamo.

Charlie

pre 13 godina

Dari moj Pizonu treba to Novi Sasa Ilic jer je taj novi borbeniji i trci i igra bolje od starog 5 puta, a to je ovaj sada Sasa Ilic iz ove sezone, covek se preporodio i zasluzeno ide u repku i ima cudo da napravi...svaka cast Pizonu na odluci

M.Jugin

pre 13 godina

Antic je trenirao Barselonu, Real Madrid i Atletiko Madrid(verovatno tri najveca Spanska kluba) dovodimo trenera Temisvara umesto njega. Antica su igraci zvali MISTER a novog selektora ce zvati ZONPI. Pogledajte odnos igraca sa Dudom Ivkovicem!!! Jadna je nasa zemlja!

maksa

pre 13 godina

tako je Sale umesto Dekija Cleovic umesto pante kraj kumovskoj vezi VIdic kapitenzovi Mrdju a Zigic neka jos malo ostane za prijateljske utakmice je dobar

Neupucen

pre 13 godina

Ljudi taj Sasa,je propao u Salzburgu,rupa,ispao,rezerva,trainer Huup Stevens ga je u rezerve prebacio.Za Partizan,Srbiju je mozda dobar,ali...
(Zoran-Nemac, 19. septembar 2010 15:08)

Dragi Zorane, upravo taj covek Huup Steavens je pokazao koliko nema pojma, uostalom Salzburg nikako da udje u tu ligu sampiona, a Partizan je u njoj, iako je imao daleko tezeg protivnika od Salzburga, mozda Sasa nije dobar za Salzburg ali je dobar za LIGU SAMPIONA, pa ti vidi...

pivljanin

pre 13 godina

Lomić, Ilić, Obradović..pored Ivanovića i Kolarova... majko mila, crno nam se piše. E pa Srbi, nije valjao Antić, bio je skup. Sada smo dobili Pižona: poslušan, jeftin i nesposoban. Sada ćemo EP i SP gledati samo na TV-u.

pirke

pre 13 godina

Sa anticem na celu nisam ni mogao da gledam reprezentaciju, cak su mi ponekad i porazi bili dragi samo zbog mistera, ali sada je druga prica. Sa Zvezdinom legendom Pizonom na celu idemo na EP, a tamo sta bude, zasto da ne i finale

ne znam zasto

pre 13 godina

Ne znam zasto,ali imam neki tupavi pozitivam osecaj u vezi ovog coveka.

Ako skloni nesposobnog subotica,milijasa,pantelica,lazovica,zigica iz tima,opet cu da gledam reprezentativni fudbal. Subotic kiksira na svakoj utakmici,Milijas kao i vecina,od kad je otisao iz domace lige,nista ne zna,Pantelic za reprezentaciju nikad nista nije ni znao.Zigic je cinimi se imao pogresnu ulogu kod Antica,nekako imam poverenje u Zigu,ali ipak ...

Ma u stvari,videcemo sta ce ovaj cikica da smisli.Antic je drzao igrace na pogresnim pozicimaja i previse forsirao pogresnu igru. Mi nemamo igrace extra kvaliteta pa da igramo neku atraktivnu igru koju forsriramo decenijama,ajmo malo da igramo na rezultat,mozda to dovede do boljitka ...

Opet ja

pre 13 godina

Kakav bre Sasa Ilic, svaka cast njemu za partije koje pruza ali danas fudbal igra mladost i snaga.
Dajte konacno napravite mlad tim koji ce za par godina biti iskusan i uigran.
Ugledajte se malo na kosarkase, zar je to toliko tesko!?
btw partizanovac sam, ali sam samo realan, Sale ne bi mogao sve to da izdrzi i da pruzi max i za Partizan i repku

BOJKOT

pre 13 godina

Eh, da su Deki, Vidic, Bane Ivanovic itd, pametni pa da se ne odazovu pozivu za reprezentaciju.
Bojkot, sta drugo? Jer ovde se ne radi vise o kvalitetu reprezentacije, nego podobnosti trenera-menadzera i pozivci u tim onih koji treba da se prodaju ili sta vec.
Ja vise na utakmice ne idem, DINAR nece od mene dobiti, ali stvarno to mislim.

mindbreaker

pre 13 godina

Nisam dugo ostavljao komentare, nisam bio za Pizona kao selektora, ali moram priznati da mi se svidja nacin kako razmislja. Prvo, Ivanovic nije dovoljno prodoran bek (igramo po bokovima pa nam treba takav) i bilo bi bolje da igra uz Vidica jer je Subotic jako nesiguran i nedovoljno agresivan na igraca sa loptom. Nije ni Vidic ali on zato ima druge kvalitete, tako da mislim da bi Bane i Vidic bili super tandem koji se moze medjusobno nadopunjavati. Pitanje je koga staviti na desnog beka jer imamo dosta prosjecnih igraca, a malo onih koji mogu biti konstantno dobri, ja sam zato za neke mladje (Miljkovic iz Partizana npr.). Plejmejkera moze igrati Ninkovic, preporodio je igru na SP kad god je usao i zasluzuje da bude starter u reprezentaciji, a Ljajic raste iz godine u godinu i on ce preuzeti tu ulogu. Treba nam, sto kaze Murinjo, igrac koji najbrze misli (hvalio je Snajdera). Nadam se manje letargicnoj igri sa organizatorom i vecoj sansi za neke nove snage.

Vlada

pre 13 godina

Ako mi nemamo igrace, ne znam ko ima...
Golmani:Stojkovic, Brkic, Jorgancevic, Djuricic
Desni Bek: Ivanovic, Ninkov, Rukavina
Centralni Bek: Vidic, Lukovic, Subotic, Bisevac Rajkovic
Levi Bek: Kolarov, Obradovic
Zadnji Vezni: Kacar, Stankovic
Desni Vezni: Krasic, Tosic, Tomic
Levi Vezni: Jovanovic, Matic, Sulejmani, Djuricic
Centralni Vezni: Ninkovic, Jankovic, Ljajic, Kuzmanovic
Napadaci: Kleo, Zigic, Lazovic, Pantelic, Mrdja, Aleksic


Trideset odlicnih igraca plus golmani... Jedino sam izostavio Milijasa, jer je decko suvise spor za danasnji fudbal. Tvoj zadatak nije da eksperimentises sa igracima, vec da od njih napravis tim. Pravi trener bi od ovih igraca napravio dva-tri tima koja bi se plasirala ispred Slovenije u grupnom takmicelju. Nema tu mnogo filozofije. To je to...

Dule

pre 13 godina

Zasto nas selektor iznosi svoja razmisljanja pred novinare,a onda stvara losu sliku o sebi medju navijacima!? Neka izabere igrace koje hoce, a da li je bio u pravu, videcemo po rezultatima, i tek tada treba da komentarisemo odluke koje je doneo. Srecno mu bilo, u svakom slucaju!

Миле

pre 13 godina

Treba mi Saša Ilić iz najboljih dana. Igrač njegovog profila, neko sa završnim, upotrebljivim pasom. Znam, sumnjam da neko može sada ga pronađe, to je pitanje sa kojim se već dugo bavi naš fudbal. Jednostavno, deficitarni smo na toj poziciji, košarkaši bi rekli, tražimo pleja“, rekao je Petrović.
Невероватно, нико не чита изјаву, нико. А човек лепо каже да му треба играч профила саше Илића, онакав какав је он био у својим најбољим данима. Онда још додаје да сумња да неко може да пронађе таквог играча, али овде већина види да он хоће Илића у репрезентацију.
Невероватно.

petar

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)
ja bih dodao
trener- moze i dostanic

Filip

pre 13 godina

Mislim daaaj bre...sve sve al ovo!!!Pa mi ni nemamao pravog pleja, ovo sa Sasom Ilicem je smesno sa njegovih 30 i kusur!Ko oovde vise pravi budalu od svih nas!

vfe

pre 13 godina

Ovaj zonPi izgleda nije popricao sa igracima niti zna kako se oni osecaju posle cele ove price...nesto mi mnogo smrdi da ce mu mnogi okrenuti ledja i pruzati minimum na mecevima reprez.!
A to za Saleta je potpuno u pravu...treba nam jedan takav ali Sale kapiten, iako fenomenalan, nije u tim godinama da uvek pruza maksimum!

e

pre 13 godina

Pizonov siri spisak:

Jevric, Kralj, R.Ilic,

Dusko Tosic, Lomic, Basta, Ninkov, Gavrancic, Krstajic, Stapanov...

Ilic, Stankovic, Duljaj, Nadj, Drulovic, Lazetic, Koroman...

Pantelic, Delibasic, Ilijev, Kezman...


Perspektivno, mada bih ja ipak predlozio blago podmladjivanje, dakle stankovic, pantelic - HVALA!!!

U tim: Stojkovic, Ivanovic, Vidic, Subotic, Obradovic (Kolarov), Kacar, Ljajic(Tadic), Jovanovic, Tosic(Krasic), Mrdja, Kleo(Lazovic)!!!

Plus: Lukovic, Rajkovic, Matic, Ninkovic, Kaludjerovic, Sulejmani, Lekic!!!

I bez improvizacija: Lomic, Ninkov...

✰š

pre 13 godina

"...Pravi trener bi od ovih igraca napravio dva-tri tima koja bi se plasirala ispred Slovenije u grupnom takmicelju. Nema tu mnogo filozofije. To je to..."
(Vlada, 20. septembar 2010 02:27)

Kakva zabluda!
Možete potcenjivati Sloveniju koliko god hoćete, ali činjenice govore da su oni na S.P. u Južnoj Africi zaslužili da prođu grupu pre Amerikanaca i srećnih Engleza.
Naravno, likovi sa takvim stavovima će reći: "koji, bre, Amerikanci", a ja Vam opet kažem da je Vaša gordost apsolutno neutemeljena. Vaš mozak je 1974. godini i mislite da smo mi vrh svetskog fudbala a svi osim Nemaca, Španaca, Holandije, Argentine i Italije, da su Zair iz 1974.

Inače, jedan od razloga za naše neuspehe leži upravo u takvom razmišljanju i potcenjivanju protivnika, što se i pokazalo protiv Gane, Australije i Slovenije.

Koliko li smo tek mi jadni, ako su oni toliko smešni a mi od njih gubimo ili u najboljem slučaju izvučemo nerešeno?

MojBratBane

pre 13 godina

smejte se vi... al ovo ce doneti dugo iscekivane i neophodne PROMENE!!! samo treba malo da se izmiksuje ekipa i letecemo ponovo kao u proslim kvalifikacijama, shvatite nije antic bog, ono je mogao svako drugi da uradi sa takvim timom... pizon mi je smesan trener, nema pojma ali to ne znaci da reprezentacija nece dobro igrati...

uostalom treba da ima nasu podrsku dok ne proba... nikad se ne zna, mozda sasa ilic, lomic i ninkov budu maicon, ronaldo i zanetti ;)

peca

pre 13 godina

Da li je to onaj trener,koji je izgubio od Partizana u derbiju a imao igraca vise. I takav nam sada vodi reprezentaciju Srbije.A za pomocnika bi mogao da pozove plavog Stevanovica,bar da se smejemo njihovim izjavama.

Boki

pre 13 godina

Sad je kasno...Sasa Ilic je MORAO da bude nezamenljiv u reprezentaciji od 2002 do 2008...

A ko je igrao na njegovom mestu? Predrag Djordjevic?! Zvonimir Vukic?! Mis'im???

zi

pre 13 godina

stojkovic, vidic(cap), subotic, ivanovic, obradovic, kacar, kuzmanovic, ninkovic, krasic, tosic i djordje rakic! lukovic, zigic, stankovic napolje

boki

pre 13 godina

Ne treba mnogo pameti da se skonta da ce Pizon dve godine kvalitetnog Anticevog rada baciti u vodu.On prakticno na tanjiru ima sve ali neeee ....

zarkovo

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)

O ne pocela repriza "Secanja"...

Nemanja

pre 13 godina

Lomić, Ilić, Obradović..pored Ivanovića i Kolarova... majko mila, crno nam se piše. E pa Srbi, nije valjao Antić, bio je skup. Sada smo dobili Pižona: poslušan, jeftin i nesposoban. Sada ćemo EP i SP gledati samo na TV-u.
(pivljanin, 19. septembar 2010 22:07)

Pa vecina drugacije nisu ni gledali EP i SP... :D

Zok

pre 13 godina

Tebi treba napadac sto zna golove davati... Sem toga imamo sve!!! Ja ipak mislim da cemo se vratiti na staro bez Antica i to u propast

nikola

pre 13 godina

Ali ne mog da verujem da pojedinci ovde procitaju naslov i odmah pisu komentar. A bre nije covek rekao da ce zvati Sasa Ilica, nego da mu treba taj tip igraca kakav je on bio u najboljim danima, kreator igre.O Boze, zasto pojedince toliko mrzi da procitaju tekst.A i vi niste morali da stavite ovakav nasov koji dovodi do zablude ljude koje mrzi da citaju tekst.

yoya_manutd

pre 13 godina

Ma, naš fudbal je otišao dođavola. Ne možemo da se pohvalimo nijednim kvalitetnim napadačem, niti takozvanim plejmejkerom. Možda bi nam angažovanje Klea pomoglo, mada... :/

JoSt

pre 13 godina

Iako sam navijac Partizana mislim da Sale ne bi trebalo da dobije poziv. Mnogo je bolje forsirati mlade igrace. I slazem se sa tim da je Ninkovic playmaker.

Gaga

pre 13 godina

I opet idemo nazad u kameno doba.Pljuvaci Antica,pravicete vi njega od zlata kada budu svi redom poceli da nas deru i vrate tamo gde smo bili pre 2 godine.Svi zele napred samo mi volimo da idemo unazad u nas mrak zvani dno dna.Pizonu zelim sve najbolje

realno

pre 13 godina

ne bude li igrao Kleo mi ne idemo na EP u to sam siguran, jer kako ćemo ići...reci te mi ....samo uz Klea, drugačije nećemo sigurno, jer da bi išao moraju se golovi davati, ako niste znali....

Miljan

pre 13 godina

Cekajte ljudi, zaustavite se sa pljuvanjem ako ikako mozete.Pa nije covek ni poceo da radi kao selektor a vec je krenulo...Malo strpljenja, treba dati sansu coveku. Sto se mene tice moze i svog dedu da zove ako ce Srbija pobedjivati...

Kalimero

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)

Od te priče je ostalo sećanje,a trenutna surova istina je pobeda protiv Javora,na svom terenu,u 93min.uz nerealizovanog igrača više punih 20min.i radovanje,skidanje dresova,i optrčavanje severne tribine kao da je pobeđena najmanje Barselona.
A ono što mi najviše smeta je opet zaobilaženje teme zvane Kleo!?
Nije valjda i Pižonu logičniji napad sa Žigićem koji greje klupu u jednom vrlo prosečnom Birmingenu, i Pantelićem koji je prestao profesionalno da se bavi fudbalom.

i da gledam i da igram!

pre 13 godina

Ko jos prati fudbal???
(ravno_do_dna, 19. septembar 2010 14:05)

Onaj ko ga voli.
Evo ja!

A ti verovatno voliš automobilizam?

P.S. bio sam u subotu na Zvezda-Javor i uživao sam u neizvesnosti da li ćemo uspeti da uguramo lopu u gol i moram da ti kažem da mi je bilo sto puta lepše nego da sam gledao neki Blekburn, Sandrlend, Bolton, Brešu, Bari, Sevilju ili Viljareal.

KAPETAN LADJE

pre 13 godina

po ovoj izjavi, a naravno i po onoj prethodnoj da ide da gleda nekog tamo lomica vidimo da se radi o selektoru koji je doveden da igra kako mu neki drugi sviraju, ovo ima samo kod nas da jednog MISTERA koji je trenirao timove kao sto su:REAL MADRID, BARSALONU I ATLETIKO MADRID, oni manjaju za jednog PIZONA koji je trenirao ZVEZDU I TEMISVAR. Mislim sta reci osim STRAVA I UZAS.

мега

pre 13 godina

Саша Илић је изванредан фудбалер, године нису никакав проблем. Још увек он може доста тога пружити и нека се млађе колеге угледају на овог аса...

Samo Miloš Marić

pre 13 godina

Na žalost, Saša Ilić kada je trebalo da igra u reprezentaciji nisu ga zvali ili je sedeo na klupi. Danas u 33.godini nije više perspektiva, te moramo naći novo rešenje. Po meni preostaje jedino MILOŠ MARIĆ, upravo organizator igre i vedeta te Pižonove mlade selekcije koja je osvojila srebro na EP mladih. Bio je dugo godina u Belgiji, sada igra u Nemačkoj.

pirke

pre 13 godina

Sa anticem na celu nisam ni mogao da gledam reprezentaciju, cak su mi ponekad i porazi bili dragi samo zbog mistera, ali sada je druga prica. Sa Zvezdinom legendom Pizonom na celu idemo na EP, a tamo sta bude, zasto da ne i finale

pozarevljanin

pre 13 godina

ilic????? hahahhahaha... ajd lepo vratite i krstajica, mozda i gavrancica, moze??? neka srpsko drzavljanstvo dobiju boya i moreira, a, sta mislite? tu je i sve-moguci radosav petrovic, izbacite ivanovica i stavite rukavinu!!! napred naravno veliki srbin cleo!!! jel moze tako????

Zoran-Nemac

pre 13 godina

Ljudi taj Sasa,je propao u Salzburgu,rupa,ispao,rezerva,trainer Huup Stevens ga je u rezerve prebacio.Za Partizan,Srbiju je mozda dobar,ali...

s.h

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

mozda zato,sto stankovic i sa 32,moze da pretrci vise,nego ilic kad je imao 25!?

Comy

pre 13 godina

Gospode Boze! Ninkov i Lomic na bokovima? Sta, znaci Subotic, Lukovic, Kolarov ne valjaju (na stranu sto je Kolarov trenutno povredjen pa se ne spominje). Ilija Petkovic No.2! Pleja da se razumemo neces da nadjes, jer to kod nas ne postoji! Hteo bih da budem optimista ali nesto mi lici da cemo u kvalifikacijama da prsnemo, i to ne od Italije vec od ovih uslovno receno manjih reprezentacija! Istorija se ponavlja :/...

ranca

pre 13 godina

ljudi ovo je novi savicevic.....ima da puknemo od estonije i od ostalih....!!!lomic,ilic,ninkov??????majko mila....pozove li klea ja prelazim da navijao za zelenortska ostrva!!!

zi

pre 13 godina

stojkovic, vidic(cap), subotic, ivanovic, obradovic, kacar, kuzmanovic, ninkovic, krasic, tosic i djordje rakic! lukovic, zigic, stankovic napolje

Tesla

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

Nemoj ih ni porediti gde igra Stanković i šta je sve osvojio, a Ilić nije mogo igrati ni u jakoj Austrijskoj ligi za moćni Red Bull Salzburg.

ishiadicus

pre 13 godina

Zasto niko ne zove Adema Ljajica...momak igra dobro u italiji,jeste mlad ali ima kvaliteta zo ovu reprezentaciju... ne vidim boljeg naseg igraca sredine terena

Koкан

pre 13 godina

Мислим да би најбоље решење било да се у шпицу нађе Љубоја! Играч који има одличну контролу лопте, дриблинг изузетан, брз је, добра у скоку (висок 190цм), шут одличан- за разлику он наших нападача који се вуку по терену и не умеју да приме лопту, а тек нешто друго...

BOJKOT

pre 13 godina

Eh, da su Deki, Vidic, Bane Ivanovic itd, pametni pa da se ne odazovu pozivu za reprezentaciju.
Bojkot, sta drugo? Jer ovde se ne radi vise o kvalitetu reprezentacije, nego podobnosti trenera-menadzera i pozivci u tim onih koji treba da se prodaju ili sta vec.
Ja vise na utakmice ne idem, DINAR nece od mene dobiti, ali stvarno to mislim.

aca

pre 13 godina

Kako to da samo Ilic ima 32 godine a Stankovic nema???Aj da preformulisem,zasto svi kukaju na Iliceve godine a Dekijeve niko ne spominje?
(mile jna, 19. septembar 2010 15:00)

Pa zato što Stanković od kada je otišao iz CZ igra u jednoj od najjačih liga na svetu plus LŠ skoro svake godine a Ilić je igrao... ne mogu da se setim ali čini mi se da je jedno vreme bio u penziji pa možda zbog toga izgleda da je mnogo stariji a i kad trči malo podseća na stariju osobu

maksa

pre 13 godina

tako je Sale umesto Dekija Cleovic umesto pante kraj kumovskoj vezi VIdic kapitenzovi Mrdju a Zigic neka jos malo ostane za prijateljske utakmice je dobar

nenad

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije

bojan

pre 13 godina

Sasa Ilic bi trebao da ide u paketu sa Radisom Ilicem (sala. Po mom misljenju napad bi trebalo da cine Kezman, Kleo i Mrdja. Kakvi god da budu ne mogu da promase u narednih 5 godina koliko su promasili Pantelic, Zigic i Lazovic.

ForeverSRB

pre 13 godina

Iz dana u dan te postujem sve vise, jesam delija, gledam objektivno, covek koji je pustio suze na konferenciji, koji je rekao napisi te ugovor kakav hocete, ja cu potpisati, koji pominje i Ilica, i Ninkova, i Lomica, koji je izvadio Zvezdu iz rasula, uveo mlade u finale, mislim da bi trebao da zasluzi nase poverenje..Vreme ce potvrditi moj komentar..PUNO USPEHA TI ZELE SVI PRAVI NAVIJACI!

Calderon

pre 13 godina

a da vi pljuvaci prekinete sa svojim glupim komentarima? Nije Pizon za dzabe trener, mozda vam sve ovo izgleda smesno posto nije narocito obrazovan trener ali jedno je sigurno da je on legenda u fudbalu i da zna sta radi! Ne treba nama neki Antic koji je "gospodin covek" , nama trebaju ovakvi ljudi. Zasto ne bi sacekali da vidimo sta ce da uradi Pizon? Pa i ako nas ne odvede na Euro 2012, setite se Clemente-a i ostalih "trenera" da ne duzim sada koji su. Pozdrav.

Goran Tomić

pre 13 godina

Ja bih stavio u napad Žigića, Washingtona (kome bih dao naš pasoš), Vraneša (onog što je igrao za K.K.Partizan), i - eventualno, Klea.
Ostale bih sve pozadi i nek samo šutiraju i bapaju loptu na ovu trojicu, a ovi nek skaču, ili će dati gol, ili će spustiti loptu Kleu, a Kleo će da da gol...
Ili, ako ne igra Kleo, onda Saša Ilić, koji će takođe dati gol...
Ili, da ne igra Vraneš, a da igraju Ilić i Žigić, može i Lane (ionako su jedini od naših, koji su na poslednja 2 SP uspeli da daju gol).
A mogu da igraju i Lane, Bambi i Srna (ups, Srna ne može). Dobro, možda na nekoj ,,prijateljskoj,, može i Srna...
Ma ljudi, zezam se, ionako na ovim sportskim vestima/komentarima ima toliko stvari koje me zasmejavaju...

ne znam zasto

pre 13 godina

Ne znam zasto,ali imam neki tupavi pozitivam osecaj u vezi ovog coveka.

Ako skloni nesposobnog subotica,milijasa,pantelica,lazovica,zigica iz tima,opet cu da gledam reprezentativni fudbal. Subotic kiksira na svakoj utakmici,Milijas kao i vecina,od kad je otisao iz domace lige,nista ne zna,Pantelic za reprezentaciju nikad nista nije ni znao.Zigic je cinimi se imao pogresnu ulogu kod Antica,nekako imam poverenje u Zigu,ali ipak ...

Ma u stvari,videcemo sta ce ovaj cikica da smisli.Antic je drzao igrace na pogresnim pozicimaja i previse forsirao pogresnu igru. Mi nemamo igrace extra kvaliteta pa da igramo neku atraktivnu igru koju forsriramo decenijama,ajmo malo da igramo na rezultat,mozda to dovede do boljitka ...

Marko_bgd

pre 13 godina

pizon nije bolji trener od antica...ali ce bar raditi ovaj posao sa emocijama i trudice se..za razliku od ovog antica kome je samo kinta bila u glavi...tu mislim i na ovog treceg radomira..

bracki

pre 13 godina

kralj,ninkov,krstajic,gavrancic,lomic,duljaj,nadj,predrag djordjevic,sasa ilic milosevic,kovacevic... :))))))))))) auuu,pardon,ova zadnja dvojica su u penziju.. :)) hahahahaha sasa ilic... pizone doktore.. spasi srbiju i ubij see..u stvari neoj ti,nmisi ti kriv..

Markoo

pre 13 godina

Pa zvace ove propale igrace tipa sasa ilic i klince jer jedino njima moze da bude neki autoritet. Sta on moze da kaze dekiju ili vidicu? Trener koji je dosao iz temisvara... Svaka cast za igracku karijeru ali ovo je vec preveliki zalogaj za njega. JBG, nista od evropskog!

ZZika

pre 13 godina

Šta priča čovek. Saša ne može da trči poluvreme, duša mu je u nosu. To je normalno s'obzirom na njegove godine i navike. Super je igrač bio, ali bio. Imamo Ninkovića ili Ergića, šta će ti više plejmejkera!?
Ninkov ne može da igra za reprezentaciju, jer prosto igra samo u jednom smeru. Odbrana, što bi trebalo da mu bude primarno, ne postoji, tačnije očajno igra odbranu.
Lomić ne zaslužuje poziv svojim ponašanjem, pa on je Koroman 2.
Ti traziš resenja tamo gde ih vec imas, a zapostavljas najveci problem ove reprezentacije, realizaciju.
Tu treba traziti rešenje, a za ostalo, prepisi Anticev spisak.
Ne budi neozbiljan, molim te, posle se pitas sto te ljudi ne dozivljavaju kao dobrog i pouzdanog trenera.

gurugagi

pre 13 godina

Da li neko zna dali je i Pizon presao u Partizan.Vidim da su na celnim pozicijama sve grobari pa se pitam da nije i Pizon Partizanova beba.
(Pixi, 19. septembar 2010 13:10)

Pixi nemoj da se plasis,nije Pizon Grobar samo je realan i racionalan ,a to je suprotno od nerealan i iracionalan, tj takvi pisu saopstenja i pricaju o Nebeskoj Srbiji.

misha

pre 13 godina

da bravo, treba nam ilic covek koji u salzburgu nije uspeo da se probije do prvog tima, nego sad pri kraju svoje karijere cemo da ga forsiramo, jer nemamo mladih igraca!!! e moj pizon, prvi podvig odkad si dosao, i dovodis nas da zalimo za antarom!!! ljudi pizona cenim kao velikog igraca, zasluzeno 4ta zvezda, ali nije za trenera reprezantacije!!

Neupucen

pre 13 godina

Ljudi taj Sasa,je propao u Salzburgu,rupa,ispao,rezerva,trainer Huup Stevens ga je u rezerve prebacio.Za Partizan,Srbiju je mozda dobar,ali...
(Zoran-Nemac, 19. septembar 2010 15:08)

Dragi Zorane, upravo taj covek Huup Steavens je pokazao koliko nema pojma, uostalom Salzburg nikako da udje u tu ligu sampiona, a Partizan je u njoj, iako je imao daleko tezeg protivnika od Salzburga, mozda Sasa nije dobar za Salzburg ali je dobar za LIGU SAMPIONA, pa ti vidi...

kuksa

pre 13 godina

Tacno tako!Mi igramo sa dva devanzivna i dva beka.Traba nam kreativac jedino mi Ljajic pada na pamet i Tosic zasluzuje prvih 11 a Laneta ili Mrdju staviti u spic pored Clea.

dlagan

pre 13 godina

Sa anticem na celu nisam ni mogao da gledam reprezentaciju, cak su mi ponekad i porazi bili dragi samo zbog mistera, ali sada je druga prica. Sa Zvezdinom legendom Pizonom na celu idemo na EP, a tamo sta bude, zasto da ne i finale

To sto si navijao protiv Srbije pokazuje kakva si osoba.Fuj, odvratno.Gade mi se ovakvi "navijaci".

Charlie

pre 13 godina

Dari moj Pizonu treba to Novi Sasa Ilic jer je taj novi borbeniji i trci i igra bolje od starog 5 puta, a to je ovaj sada Sasa Ilic iz ove sezone, covek se preporodio i zasluzeno ide u repku i ima cudo da napravi...svaka cast Pizonu na odluci

Toplica

pre 13 godina

Zovni i Piksija jos je bolji igrac bio od S.Ilica, mozda igra fubalicu negde u Japanu onoga da odrzava kondiciju! Pa Ilic ima 33 god i jedva 40min trci,jeste on kreator ali nije fudbal kosarka da igra 10 min pa izadje i tako po 3-4 puta,on je protiv Anderlehta crkao za 30min borio se ali godine cine svoje.Pravog pleja nemamo 10god bar a i nema ga na vidiku,pratite klince pa pokusajte da nadjete nekog il uzmite nekog crnju kao i sve druge drzave,evo francuzi to je africki drim tim recimo! a i englezi to polako postaju.

ldm

pre 13 godina

ja mislio da je doslo vreme Ljaica , Matica , Sulejmanija, Rajkovica pa i Kaludjerovica kao i da ce pokusati vise sa Mrdjom..Ne bi me cudilo i Koromana da pozove

Srki

pre 13 godina

Starog Sasu ilica neces videti posto momak ima 31 ili 32 godine, trenutno ne igra dobro i godine mu ne idu unazad, tako da to nije resenje. Jesmo falicni na toj poziciji, ali imamo Ninkovica koji definitivno moze solidno, cak i dobor da odigra, takodje bez obzira sto je mlad, treba forsirati Adema Ljajica, jer ce u Italiji brzo sazreti i nadam se igrati na visokom nivou. Sto se tice odbrane, trebalo bi baneta staviti pored Vidica, a na bokove Ninkova i Kolarova, a da mu Obradovic bude alternativa... Definitvno ne moramo vise da forsiramo igru po bokovima, jer se onda oslanjamo samo na to. U sredini bi mogli da igraju Stankovic, Kacar i Kuzmanovic zajedno, a ispred njih Krasic ili Ninkovic. E sada dolazi najslabiji deo naseg tima Iako mislim da je Zigic jedan od najkorisnijih spiceva u Evropi i da dosta znaci za tim, mi trenutni nemamo nekog drugog spica koji bi mu otvarao prostor ili odigrao dobru loptu u prazno (dupli pas ili nesto slicno). Imamo mi dobre igrace, samo mora da se radi kontantno na uigrivanju ove ekipe. Nekada deluju kao da igraju treci - cetvrti put zajedno. To obicno biva kada je los dan Krasicu i Jovanovicu. Kratak pas mora da se uigrava do iznemoglosti... Puna podrska Pizonu!

Opet ja

pre 13 godina

Kakav bre Sasa Ilic, svaka cast njemu za partije koje pruza ali danas fudbal igra mladost i snaga.
Dajte konacno napravite mlad tim koji ce za par godina biti iskusan i uigran.
Ugledajte se malo na kosarkase, zar je to toliko tesko!?
btw partizanovac sam, ali sam samo realan, Sale ne bi mogao sve to da izdrzi i da pruzi max i za Partizan i repku

ljubisa

pre 13 godina

kako je lepo cuti ovakve reci :)
sasa ilic bre ...

u ovom ciklusu treba da se promene neki igraci poput zigica,stankovica,pantelica...a da se da sansu mladim igracima...

stojkovic,jorgacevic,brkic...

ivanovic,ninkov,vidic,subotic,rajkovic,lukovic,obradovic,
kolarov,vukovic...

krasic,kuzmanovic,kacar,tosic,ljajic,djuricic,matic,tadic,
ninkovic,ignjovski...

mrdja,sulejmani,s.scepovic,
lazovic,aleksic...


bolje je podmladiti tim i dati sansu nekim klincima nego forsirati neke igrace koje imaju oko 30 a na cije mesto moze da igra neko mladji koji ce da gine za tim...SRBIJA

realno

pre 13 godina

ne bude li igrao Kleo mi ne idemo na EP u to sam siguran, jer kako ćemo ići...reci te mi ....samo uz Klea, drugačije nećemo sigurno, jer da bi išao moraju se golovi davati, ako niste znali....

boki_rs

pre 13 godina

a zasto ne bi pozvao ilica u reprezentaciju, dok ne nadjes novog!?
mozda bi ljajic mogao da popuni tu poziciju.
da i mi pomognemo selektoru, trebace mu.

Zivi bili pa, videli

pre 13 godina

Pizon ima strashne ideje....

Jos malo pa ceo staracki dom u prvu postavu a mladje fudbalere koji igraju vrhunski fudbal napolje...

E joj molicemo mi Antica da se vrati...Zivi bili pa videli

Boban

pre 13 godina

Dugo sam razmisljao da li da ostavim komentar ili ne, moze Pizon da vidi, posle odose sve zasluge njemu :)
Ja bih u napadu bar isprobao Gojka Kacara, momak ionako greje klupu, nista losiji ne bi bio od ovih koji su do sada igrali na tim pozicijama. Mislim da je krajnje vreme da se skloni Zigic iz tima, zbog njega mi i nemamo igru jer svi mislimo pasce neka Zigi na glavu, a to se poslednjih godina vrlo, vrlo retko desava. Pored njega moze Cleo, ili neki drugi Srbin :)

petar

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)
ja bih dodao
trener- moze i dostanic

MojBratBane

pre 13 godina

smejte se vi... al ovo ce doneti dugo iscekivane i neophodne PROMENE!!! samo treba malo da se izmiksuje ekipa i letecemo ponovo kao u proslim kvalifikacijama, shvatite nije antic bog, ono je mogao svako drugi da uradi sa takvim timom... pizon mi je smesan trener, nema pojma ali to ne znaci da reprezentacija nece dobro igrati...

uostalom treba da ima nasu podrsku dok ne proba... nikad se ne zna, mozda sasa ilic, lomic i ninkov budu maicon, ronaldo i zanetti ;)

mindbreaker

pre 13 godina

Nisam dugo ostavljao komentare, nisam bio za Pizona kao selektora, ali moram priznati da mi se svidja nacin kako razmislja. Prvo, Ivanovic nije dovoljno prodoran bek (igramo po bokovima pa nam treba takav) i bilo bi bolje da igra uz Vidica jer je Subotic jako nesiguran i nedovoljno agresivan na igraca sa loptom. Nije ni Vidic ali on zato ima druge kvalitete, tako da mislim da bi Bane i Vidic bili super tandem koji se moze medjusobno nadopunjavati. Pitanje je koga staviti na desnog beka jer imamo dosta prosjecnih igraca, a malo onih koji mogu biti konstantno dobri, ja sam zato za neke mladje (Miljkovic iz Partizana npr.). Plejmejkera moze igrati Ninkovic, preporodio je igru na SP kad god je usao i zasluzuje da bude starter u reprezentaciji, a Ljajic raste iz godine u godinu i on ce preuzeti tu ulogu. Treba nam, sto kaze Murinjo, igrac koji najbrze misli (hvalio je Snajdera). Nadam se manje letargicnoj igri sa organizatorom i vecoj sansi za neke nove snage.

zarkovo

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)

O ne pocela repriza "Secanja"...

Iggy

pre 13 godina

Pa ovo se polako pretvara u nocnu moru. I dalje mi ne ide u glavu da su oterali Antica i doveli ovog lika. SVe ce da upropasti - zasto bi Bane igrao stopera kad je jedini desni bek koga imamo a pozvace loseg Lomica kad na levom beku imamo trojicu vrsnih igraca - Lukovic,Obradovic i Kolarov.

Izmislja Lomica i Ninkova - tandem iz snova.Oni su losi igraci,dok Ljajica i ne pominje. O,uzasa. Ovde se vise ne radi o fudbalskom znanju,vec o nedostatku elementarne logike!

Dobicemo mi jos jednog selektora pre kraja ovih kvalifikacija.Nadam se samo da ce sa Petrovicem da ode i Karadzic,zajedno sa bar nekim od svojih poltrona.

terrible

pre 13 godina

Мислим да је ФСС погрешио што је поставио Пижона за селектора, а не, рецимо, тројку Пижон, Живадиновић и Ђора. Ту би све прштало од оваквих идеја.

Cezar

pre 13 godina

Ma da ima dva extra Ilica smenom Antica Srbija se oprostila od ucesca na EP.Zalosno je ali borba za trece mesto je vrh.Karadzic i garda zele tako.Vise ne ocekujem od reprezentacije nista.Dok je FSS ovakav kakav je samo cemo mastati o ucescu.

neznalica

pre 13 godina

Ja mislim da treba da pozove Sekularca, danas citam da ga je jedan fudbalski sajt proglasio za jednog od najuticajnijih plejmejkera u istoriji fudbala...

Daredevil

pre 13 godina

A on je zvezdina zvezda uhvatio se grobara kao pijan plota, i to Lomic zvani centarsut i velikog Ilica, koji ima iskustva. Jao bre mi i fudbal dajte te pare vaterpolistima i kosarkasima bar nesto napravite da imamo cime da se ponosima! Toliko se ulaze u sve te kese pa dosta bre vise ljudi ocigledno nemaju veze sa fudbalom svi do jedno, od igraca uprava pa sve do saveza! Ni dinar za Srpski fudbal!!!

Ralo

pre 13 godina

Ako ste pratili Pizonovu konferenciju, sigurno vam nije promaklo ono: "Svejedno je ko vodi reprezentaciju, Antic ili ja..." Jasno je sta to znaci...

Zigic vs Kleo? Da li vredi uporedjivati karijere ova dva fudbalera? Golovi? Asistencije? Znam, znam...svi su bili tuzni kad je asistirao Kezmanu protiv Bosne...svi su ga pljuvali kad je asistirao Jovanovicu protiv Svaba...niko se nije radovao kad je dao gol Slovencima...alo, ne lazite sami sebe...

Dejan stankovic? Titule? Pobede? Odgovarao Manciniju...odgovarao Murinju...odgovara Benitezu...ne odgovara jedino za 5 miliona srpskih selektora...

Pantelic - naglavacke napolje...

Nama treba spic kao sto je bio Savo...da je zadrzi, da odigra povratnu, da je cuva, da pogadja sa svih strana...e to je to...

Midnight

pre 13 godina

Zovi i piksija i mozda jos mijatovica i eto idealne kombinacije,a za ubuduce vidi da skupis zvezdinu ekipu iz 91 i eto nas na krovu sveta,svasta sta necu cuti od novog selektora...

Filip

pre 13 godina

Mislim daaaj bre...sve sve al ovo!!!Pa mi ni nemamao pravog pleja, ovo sa Sasom Ilicem je smesno sa njegovih 30 i kusur!Ko oovde vise pravi budalu od svih nas!

Srdjan

pre 13 godina

Hoce da se uvuce navijacima Zvezde i Partizana... Bice brdo igraca iz ova dva tima.
Ilic je bio dobar, ali njegovo vreme reprezentacije je proslo.
Ja bih uradio ono sto je uradio Ivkovic u kosarci. Zahvalio bih se starijim igracima. U reprezentaciju pozvao najtalentovanije mlade igrace, i spremao tim za sledece Svetsko prvenstvo...

sasa jokic

pre 13 godina

Pizon je ovde u pravu. Mi u reprezentaciji nismo imali graditelja igre. Ta uloga je dodeljivana Stankovicu, koji u svom timu igra "kvarisu" tj. trci bez prestanka i ometa kontre protivnika. Sasa Ilic moze da bude prelazno resenje, mada je fizicki mnogo slab. Takodje nam fali cntarfor, al istvarno ne vidim koga mi danas imamo.

Boki

pre 13 godina

Sad je kasno...Sasa Ilic je MORAO da bude nezamenljiv u reprezentaciji od 2002 do 2008...

A ko je igrao na njegovom mestu? Predrag Djordjevic?! Zvonimir Vukic?! Mis'im???

Komsija

pre 13 godina

E sada je Karadzic dobio sta je hteo. Sa Pizonom ce moci da "rukovodi" kako hoce sto sa Anticem nije mogao. Lomic, Obradovic, Sasa Ilic...

Nemam ja nista protiv njih ali neka zasluze mesto u reprezentaciji umesto da preko iste traze bolji klub. Sta je sledece? Koroman?

boki

pre 13 godina

Ne treba mnogo pameti da se skonta da ce Pizon dve godine kvalitetnog Anticevog rada baciti u vodu.On prakticno na tanjiru ima sve ali neeee ....

sundjer bob

pre 13 godina

dejan stankoivc igra u najacoj ligi, ali molim vas, pa on nikad reprezentaciji nije odigrao kao interu. Pogeldajte Slovacku, osim 2-3 igraca, ostalo irga u prosecnim klubovima, ali za reprezentaciju grizu. Sto znaci, nije presdno da igrac igra velikom klubu vec da li je spreman za reprezentaciju da izgara 90 minuta.
Osnovni problem je taj sto imaju jake ugovore pa ih za rep. boli uvo. Bane Ivanovic, Jovanovic i Krasic se bore kao lavovi, ostali dosta lose. Deki nikad nije za Srbiju odigrao makar 60% onog sto odigra u interu.

zzbz

pre 13 godina

Steta je sto Sasa Ilic nije igrao za reprezentaciju kad je trebao sad je mator, a ako trazis pleja od Ljajica i Ninkovica nema boljih, bar ja ne znam

e

pre 13 godina

Pizonov siri spisak:

Jevric, Kralj, R.Ilic,

Dusko Tosic, Lomic, Basta, Ninkov, Gavrancic, Krstajic, Stapanov...

Ilic, Stankovic, Duljaj, Nadj, Drulovic, Lazetic, Koroman...

Pantelic, Delibasic, Ilijev, Kezman...


Perspektivno, mada bih ja ipak predlozio blago podmladjivanje, dakle stankovic, pantelic - HVALA!!!

U tim: Stojkovic, Ivanovic, Vidic, Subotic, Obradovic (Kolarov), Kacar, Ljajic(Tadic), Jovanovic, Tosic(Krasic), Mrdja, Kleo(Lazovic)!!!

Plus: Lukovic, Rajkovic, Matic, Ninkovic, Kaludjerovic, Sulejmani, Lekic!!!

I bez improvizacija: Lomic, Ninkov...

margita

pre 13 godina

ne ja ipak mislim da zvezdina postava 1990/1991 moze da se pozove da ponovo igra za repku a i da prosinecki, pancev i ostali uz KLEA dobiju srpsko drzavljanstvo...eto nama evrope a i SIRE...hahaha

LOLa

pre 13 godina

Kazes treba ti plej? A jel se secas sta si pre nekoliko godina rekao za jednog Misimovica? Znas onog sporog, debelog, koji je oborio rekord u asistencijama Bundes lige?

Mozete vi da trazite Piksija koliko hocete, ali takav se jednom radja. Bolje je vama da iskoristite ono sto imate, a ne da kukate o onom cega nemate. Onog sto ste izmedju ostalog i sami oterali...

pivljanin

pre 13 godina

Lomić, Ilić, Obradović..pored Ivanovića i Kolarova... majko mila, crno nam se piše. E pa Srbi, nije valjao Antić, bio je skup. Sada smo dobili Pižona: poslušan, jeftin i nesposoban. Sada ćemo EP i SP gledati samo na TV-u.

Sale

pre 13 godina

Ne kapiram šta bi sa Ninkovićem? Pa, zar on nije "drugi Saša Ilić"? On je, bar po mom mišljenju, kreativac koji može da odgovori svemu onom o čemu Pižon priča. Bitno je samo dati mu da vodi glavnu (kreativnu) reč na sredini, a u tome zaobići Stankovića koji se, doduše, trudi, ali...

Branko

pre 13 godina

Gurni u vatru Ljajica! On je slican tip igraca samo malo ofazivniji. Pa i da ne pokaze u ovom ciklusu kvalifikacija nista posebno u sledecim ce explodirati. Svi guraju mlade talente u vatru samo mi kazemo "mladi su,neiskusni".

milorad BANJA LUKA

pre 13 godina

adem ljajic i danijel aleksic su dugorocno rjesenje u centrali i u spicu kakav zigic i ilic zigic dok god bude igro nista necemon uspjet

i da gledam i da igram!

pre 13 godina

Ko jos prati fudbal???
(ravno_do_dna, 19. septembar 2010 14:05)

Onaj ko ga voli.
Evo ja!

A ti verovatno voliš automobilizam?

P.S. bio sam u subotu na Zvezda-Javor i uživao sam u neizvesnosti da li ćemo uspeti da uguramo lopu u gol i moram da ti kažem da mi je bilo sto puta lepše nego da sam gledao neki Blekburn, Sandrlend, Bolton, Brešu, Bari, Sevilju ili Viljareal.

yoya_manutd

pre 13 godina

Ma, naš fudbal je otišao dođavola. Ne možemo da se pohvalimo nijednim kvalitetnim napadačem, niti takozvanim plejmejkerom. Možda bi nam angažovanje Klea pomoglo, mada... :/

Miljan

pre 13 godina

Cekajte ljudi, zaustavite se sa pljuvanjem ako ikako mozete.Pa nije covek ni poceo da radi kao selektor a vec je krenulo...Malo strpljenja, treba dati sansu coveku. Sto se mene tice moze i svog dedu da zove ako ce Srbija pobedjivati...

peca

pre 13 godina

Da li je to onaj trener,koji je izgubio od Partizana u derbiju a imao igraca vise. I takav nam sada vodi reprezentaciju Srbije.A za pomocnika bi mogao da pozove plavog Stevanovica,bar da se smejemo njihovim izjavama.

vfe

pre 13 godina

Ovaj zonPi izgleda nije popricao sa igracima niti zna kako se oni osecaju posle cele ove price...nesto mi mnogo smrdi da ce mu mnogi okrenuti ledja i pruzati minimum na mecevima reprez.!
A to za Saleta je potpuno u pravu...treba nam jedan takav ali Sale kapiten, iako fenomenalan, nije u tim godinama da uvek pruza maksimum!

мега

pre 13 godina

Саша Илић је изванредан фудбалер, године нису никакав проблем. Још увек он може доста тога пружити и нека се млађе колеге угледају на овог аса...

Zok

pre 13 godina

Tebi treba napadac sto zna golove davati... Sem toga imamo sve!!! Ja ipak mislim da cemo se vratiti na staro bez Antica i to u propast

Samo Miloš Marić

pre 13 godina

Na žalost, Saša Ilić kada je trebalo da igra u reprezentaciji nisu ga zvali ili je sedeo na klupi. Danas u 33.godini nije više perspektiva, te moramo naći novo rešenje. Po meni preostaje jedino MILOŠ MARIĆ, upravo organizator igre i vedeta te Pižonove mlade selekcije koja je osvojila srebro na EP mladih. Bio je dugo godina u Belgiji, sada igra u Nemačkoj.

✰š

pre 13 godina

"...Pravi trener bi od ovih igraca napravio dva-tri tima koja bi se plasirala ispred Slovenije u grupnom takmicelju. Nema tu mnogo filozofije. To je to..."
(Vlada, 20. septembar 2010 02:27)

Kakva zabluda!
Možete potcenjivati Sloveniju koliko god hoćete, ali činjenice govore da su oni na S.P. u Južnoj Africi zaslužili da prođu grupu pre Amerikanaca i srećnih Engleza.
Naravno, likovi sa takvim stavovima će reći: "koji, bre, Amerikanci", a ja Vam opet kažem da je Vaša gordost apsolutno neutemeljena. Vaš mozak je 1974. godini i mislite da smo mi vrh svetskog fudbala a svi osim Nemaca, Španaca, Holandije, Argentine i Italije, da su Zair iz 1974.

Inače, jedan od razloga za naše neuspehe leži upravo u takvom razmišljanju i potcenjivanju protivnika, što se i pokazalo protiv Gane, Australije i Slovenije.

Koliko li smo tek mi jadni, ako su oni toliko smešni a mi od njih gubimo ili u najboljem slučaju izvučemo nerešeno?

Kalimero

pre 13 godina

stojanovic, radinovic, marovic,najdovski, belodedic, jugovic, prosinecki, mihajlovic, pancev, savicevic i binic i idemo na vrh evrope. sasa ilic skuplja lopte iza gol linije
(nenad, 19. septembar 2010 17:14)

Od te priče je ostalo sećanje,a trenutna surova istina je pobeda protiv Javora,na svom terenu,u 93min.uz nerealizovanog igrača više punih 20min.i radovanje,skidanje dresova,i optrčavanje severne tribine kao da je pobeđena najmanje Barselona.
A ono što mi najviše smeta je opet zaobilaženje teme zvane Kleo!?
Nije valjda i Pižonu logičniji napad sa Žigićem koji greje klupu u jednom vrlo prosečnom Birmingenu, i Pantelićem koji je prestao profesionalno da se bavi fudbalom.

M.Jugin

pre 13 godina

Antic je trenirao Barselonu, Real Madrid i Atletiko Madrid(verovatno tri najveca Spanska kluba) dovodimo trenera Temisvara umesto njega. Antica su igraci zvali MISTER a novog selektora ce zvati ZONPI. Pogledajte odnos igraca sa Dudom Ivkovicem!!! Jadna je nasa zemlja!

Gaga

pre 13 godina

I opet idemo nazad u kameno doba.Pljuvaci Antica,pravicete vi njega od zlata kada budu svi redom poceli da nas deru i vrate tamo gde smo bili pre 2 godine.Svi zele napred samo mi volimo da idemo unazad u nas mrak zvani dno dna.Pizonu zelim sve najbolje

Nemanja

pre 13 godina

Lomić, Ilić, Obradović..pored Ivanovića i Kolarova... majko mila, crno nam se piše. E pa Srbi, nije valjao Antić, bio je skup. Sada smo dobili Pižona: poslušan, jeftin i nesposoban. Sada ćemo EP i SP gledati samo na TV-u.
(pivljanin, 19. septembar 2010 22:07)

Pa vecina drugacije nisu ni gledali EP i SP... :D

Nemanja

pre 13 godina

Pa imaš Sašu Ilića, kao i Ninkovića, Đuričića, Ljajića...
Toliko imamo dobrih igrača - pa stvarno bi bilo sramota da Pižon ne napravi odličan tim.

Илија Петковић

pre 13 godina

"Могу да вам обећам да се нећемо квалификовати на ЕП, али не могу да хоћемо..."

nikola

pre 13 godina

Ali ne mog da verujem da pojedinci ovde procitaju naslov i odmah pisu komentar. A bre nije covek rekao da ce zvati Sasa Ilica, nego da mu treba taj tip igraca kakav je on bio u najboljim danima, kreator igre.O Boze, zasto pojedince toliko mrzi da procitaju tekst.A i vi niste morali da stavite ovakav nasov koji dovodi do zablude ljude koje mrzi da citaju tekst.

Vlada

pre 13 godina

Ako mi nemamo igrace, ne znam ko ima...
Golmani:Stojkovic, Brkic, Jorgancevic, Djuricic
Desni Bek: Ivanovic, Ninkov, Rukavina
Centralni Bek: Vidic, Lukovic, Subotic, Bisevac Rajkovic
Levi Bek: Kolarov, Obradovic
Zadnji Vezni: Kacar, Stankovic
Desni Vezni: Krasic, Tosic, Tomic
Levi Vezni: Jovanovic, Matic, Sulejmani, Djuricic
Centralni Vezni: Ninkovic, Jankovic, Ljajic, Kuzmanovic
Napadaci: Kleo, Zigic, Lazovic, Pantelic, Mrdja, Aleksic


Trideset odlicnih igraca plus golmani... Jedino sam izostavio Milijasa, jer je decko suvise spor za danasnji fudbal. Tvoj zadatak nije da eksperimentises sa igracima, vec da od njih napravis tim. Pravi trener bi od ovih igraca napravio dva-tri tima koja bi se plasirala ispred Slovenije u grupnom takmicelju. Nema tu mnogo filozofije. To je to...

JoSt

pre 13 godina

Iako sam navijac Partizana mislim da Sale ne bi trebalo da dobije poziv. Mnogo je bolje forsirati mlade igrace. I slazem se sa tim da je Ninkovic playmaker.

Dule

pre 13 godina

Zasto nas selektor iznosi svoja razmisljanja pred novinare,a onda stvara losu sliku o sebi medju navijacima!? Neka izabere igrace koje hoce, a da li je bio u pravu, videcemo po rezultatima, i tek tada treba da komentarisemo odluke koje je doneo. Srecno mu bilo, u svakom slucaju!

Миле

pre 13 godina

Treba mi Saša Ilić iz najboljih dana. Igrač njegovog profila, neko sa završnim, upotrebljivim pasom. Znam, sumnjam da neko može sada ga pronađe, to je pitanje sa kojim se već dugo bavi naš fudbal. Jednostavno, deficitarni smo na toj poziciji, košarkaši bi rekli, tražimo pleja“, rekao je Petrović.
Невероватно, нико не чита изјаву, нико. А човек лепо каже да му треба играч профила саше Илића, онакав какав је он био у својим најбољим данима. Онда још додаје да сумња да неко може да пронађе таквог играча, али овде већина види да он хоће Илића у репрезентацију.
Невероватно.

KAPETAN LADJE

pre 13 godina

po ovoj izjavi, a naravno i po onoj prethodnoj da ide da gleda nekog tamo lomica vidimo da se radi o selektoru koji je doveden da igra kako mu neki drugi sviraju, ovo ima samo kod nas da jednog MISTERA koji je trenirao timove kao sto su:REAL MADRID, BARSALONU I ATLETIKO MADRID, oni manjaju za jednog PIZONA koji je trenirao ZVEZDU I TEMISVAR. Mislim sta reci osim STRAVA I UZAS.