Ponedeljak, 23.08.2010.

11:21

Raspon u zaradama u Srbiji 1:9,4

Podaci o zaradama pokazuju da je u Srbiji raspon u zaradama čak 1:9,4, u zavisnosti od delatnosti. To govori da nije važno šta radiš, već - gde radiš.

Izvor: Novosti

Raspon u zaradama u Srbiji 1:9,4 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

28 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 13 godina

Tako je Ivane, Evropa ucestvuje u gradnji mosta. Ajd pitaj Evropu, jel ne mora da se vraca?
(marko, 23. avgust 2010 19:13)

Ne mora,EBRD je finansijer...to ti dodje nesto kao nadoknada stete za bombardovanje,ali malo lepse upakovano!

kibo

pre 13 godina

@Lala
Evo imas i Backu ovde pogledaj bice ti jasnije
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.donauschwaben.net/images/geschichte/siedlungsgebiete.jpg&imgrefurl=http://www.donauschwaben.net/geschichte_kurz.html&usg=__ouXoZhs9NiJ0B5s7vlXtTcKIeuw=&h=451&w=640&sz=24&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=SlUrWPAOuHQodM:&tbnh=125&tbnw=178&prev=/images%3Fq%3Dsiedlungsgebiete%2Bdonauswaben%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1280%26bih%3D606%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=497&vpy=268&dur=113&hovh=188&hovw=268&tx=103&ty=84&ei=CsFzTP_ZE8TvOfzhpaoI&oei=CsFzTP_ZE8TvOfzhpaoI&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:8,s:0

Lala na kvadrat

pre 13 godina

@Kibo

Kakav si ti potomak starosedeoca Banata,kad ne znas ni kome su pripale kuce Folksdojcera? Pozdrav od domorodca iz Backe.

kibo

pre 13 godina

@Lala und @ Sima
Kad vratite zemlju i kuce u kojim zivite Folksdojcerima mozemo dalje da pricamo. Jer sa tudje zemlje ne vredi pricati o prihodima, moralu, ko gde vuce, ko kolko daje i slicno.
Pozdrav od potomka starosedeoca Banata

cancika

pre 13 godina

@Samouk
To sto u Beograd dolaze da rade ljudi i jeste veliki problem, a rezultat je katastrofalne, nemarne politike. To je upravo ono sto se zove centralizacija. I zbog takve politike su ljudi primorani da napustaju svoja ognjista i da, trbuhom za hlebom, dolaze u BG na arbeit. katastrofa je i u tome sto se teritorija Srbije zapusta i napusta....pa kad se jednog dana Filipinci koji su se tu naselili htednu ocepiti mi cemo da vicemo :"Nemoze , to je Srbija!"

Milos

pre 13 godina

" Ekonomista koji radi u državnoj upravi, iako dokazani stručnjak, zarađuje oko 45.000 dinara. Njegov kolega, sa istim fakultetom, koji radi u banci, prima oko 150.000 dinara"

jeste, ali taj u banci ili nekoj multinacionalnoj firmi radi 10-12 sati dnevno sa 100% kapaciteta, a ovaj u drzavnoj fitmi 6-7 sati od kojih je polovinu na pauzi za kafu. Ako vec poredite, poredite sve a ne samo novac

Lala na kvadrat

pre 13 godina

@Kibo
Ocigledno nisi upoznat koliko Vojvodina i ostatak Srbije daju Beogradu,a koliko im se vraca.Procitaj,proskitaj...

@Samouk
Znam,al' nismo mi sigurno krivi za to.

jug je zakon

pre 13 godina

A odakle da srede?Kako nije sramota ove vojvodjane da salju ovakve komentare???kad je ostatak srbije opljackan u odnosu na njih.gospodo,vama je u budzetu pokrajane ostalo 55% novca od prodatih preduzeca u vojvodini odakle se finansiraju projekti samo na severu,a gradovima juzno od beograda samo 5% od njihovih preduzeca,a cak 95% je odlazilo u budzet republike.prema tome,ako neko treba da se buni,to smo mi u centralnoj,zapadnoj,istocnoj i juznoj srbije,a ne vi severnjaci.ostavite predrasude po strani jer su pogresne i netacne.u vojvodini nije nista bolje stanje da bi imali cime da se hvalite,a to se vidi i iz nekih komentara iz zrenjanina kao jednog od vecih gradova kod vas.nis i kragujevac su se podigli,tu je i svilajnac a nadam se da ce uskoro i krusevac,kraljevo,cacak, leskovac i ostali.

Dusan Silni

pre 13 godina

Ono jedan i nije plata,toje neka socijalna pomoc,dok ono 9
znaci neku crkavicu za cetvoroclanu porodicu.Samo glupi i tunjavi narod moze sedeti skrstenih ruku u ovom smetlistu evropske periferi je i ziveti kao najprostija i najprimitivnija zivotinja. Uostalom niko nas i ne smatra narodom,vise smo neka nearti kulisana rulja,jednocelijska poput ameba.Zato smo takvi mrzim srbiju vise od svakog najveceg neprijatelja,mrzim, mrzim i mrzim bez trunke kajanja,mrzim je!.....

NajboljeIzBanata

pre 13 godina

Zrenjanin je nekad bio 2. po standardu zivota (razvijenost, industrija, infrastruktura, plate...) u Kraljevini Jugoslaviji; odmah iza Maribora.

I u SFRJ je bio od jacih gradova (50 profitabilnih fabrika imao) sve do kraja 80-ih.

Danas je u ZR-u nezaposlenost fantasticnih 32.3%! Prosecna plata je oko 33.000 (javni sektor, naravno, izvlaci prosek. Znam ljude koji crnce za 12.000).

U Gradskoj upravi sedi cca. 80 ljudi viska. Da ne pominjem masu javnih gradskih preduzeca u kojima ne samo da ima viska zaposlenih, nego su citave institucije visak! Svi primaju iznad proseka. Pouzdano znam da niko nema ispod 40.000 din. Nije to neka lova za ove cene, al je super ako nista ne radis po ceo dan osim ukrstenih reci, porno sajtova i pauza od po 2h.

Dve i po godine im je trebalo da zakrpe rupcagu na jednoj centralnoj raskrsnici ali zato da vidis kako salju racune za komunalije i firmarinu. Nema brzih i agilnijih radnika kad treba uzeti i oteti.

Nikad nece biti bolje jer previse ljudi ima ovakve i slicne kombinacije. Zasto bi oni ista menjali ili podrzali bilo kakve reforme? Gde im je interes? To je, sto je. Stranke su kupile i njihovu tisinu i dusu. Morace silom.

Sima

pre 13 godina

@kibo
a ti informacije o tome cijim parama se gradi koji most imas odakle? pa kako taj bg sa tolikim parama ranije ne izgradi sebi most, nego mu trebase decenije? a i ta republika vidim, stavila most drugog po velicini grada u srbiji u prioritete, pa ga finansira posle 11 godina od rusenja!? raspitaj se bolje-smesan ti je komentar.

Зоран

pre 13 godina

Прво, са југа Србије сам, и данас сам био у општини да добијем неке папире. Нисам био коју годину, и кад сам ушао јутрос, видео сам нову просторију, "услужни центар". У том центру седи 10-так људи од којих петорици пише поред шалтера име и шта им је посао у центру. Њих 5,6 немају ни име, ни занимање, нити било какав папир испред себе. Један од њих је притискао миша, претпостављам да је играо игрицу. И како можемо да идемо напред, кад је моја плата, који радим код приватника 8 сати 35.000, готово у истом нивоу као тај што не ради ништа а мени се узима да он седи по ваздан.
Друго, имали смо ми на југу фабрике и добар стандард, али су сад лопови све однели. Надугачко би могао да пишем о томе, али ми онда модератор неће пустити коментар.
И треће, апсолутно се слажем са људима који се овде питају, како може просечна плата да буде девет хиљада, и да нико не одоговара, ако закон већ одређује минимални доходак.

Jo.Van

pre 13 godina

Pitanje za gospodu sindikalce: kako je moguce da je u nekom okrugu ili u nekoj industrijskoj grani, prosecna plata manja od minimalca? Ne dovodi li samo taj podatak u pitanje razlog za postojanje sindikata. Cemu njihovo postojanje kad nisu u stanju da se izbore ni za ono najosnovnije.
(Rade, 23. avgust 2010 13:45)

da, no ono što i više plaši jest da je to prosečna plata! tamo dakle ima plata i po 4-5-6 hiljada dinara, KAKO JE TO MOGUĆE?

Srbin

pre 13 godina

Nije normalno da bankari zive najlagodnije jer oni su izazvali ovu krizu i zbog njih je svima nama lose. Posto je to tako to je dokaz da je kriza namestena a ne stvarna.

Ivan

pre 13 godina

Pa i NS ti je po platama na vrhu liste ali ti je to *slucajno* promaklo. I dok Bg od gradskih para gradi most preko Ade, Zezeljev i Ferdinandov preko Dunava ce da placa cela republika a posebno Pokrajina. Toliko o tome ko od koga *vuce*
(kibo, 23. avgust 2010 14:53)

Navedi mi gde to drzava ucestvuje u izgradnji Zezeljevog mosta? Ucestvuje zeleznica,sa nekih 15%,i to je sve,ostalo je Evropa,Pokrajina i Grad,dok je za stari "Ferdinandov" most,u planu da ga samostalno finansira grad..
i da mi lepo razdvojimo nasa poreska davanja od vasih,pa da se vise ne svadjamo,mislim da bi tako bilo najbolje..hm?

Samouk

pre 13 godina

(Lala na kvadrat, 23. avgust 2010 14:02): Tja, zamislite, a kod mene u firmi najmanje Beograđana!! Dokle ćete više da potencirate "Beograd sve uzeo..." a u u tom istom Bgd-u ponajmanje ima Beograđana...?

aca

pre 13 godina

"Bojan"
> Preskocimo Beograd i uporedimo
> neko mesto u Vojovdini i na
> jugu Srbije.

Hajde da uporedimo Belu Crkvu iz Vojvodine i bilo koje mesto sa juga Srbije.

Primetićete da je ili veoma slično ili u Beloj Crkvi daleko gore nego u većini mesta - čak i mnogo manjih - koja su na jugu srbije.

nemojte mi pričati o jadnom i bednom jugu - ima toga u svim pograničnim mestima u Vojvodini.

student

pre 13 godina

kad je infrastruktura raspad totalni. Sad sam bas dolazio iz Budimpeste autoput u Madjarskoj odlican, cim se doslo do Srbije DZADA, ni u sred ravnice ne umemo put da napravimo. Dobra infrastruktura je osnova za rast plata!! I regionalizacija!

kibo

pre 13 godina

@Lala
Pa i NS ti je po platama na vrhu liste ali ti je to *slucajno* promaklo. I dok Bg od gradskih para gradi most preko Ade, Zezeljev i Ferdinandov preko Dunava ce da placa cela republika a posebno Pokrajina. Toliko o tome ko od koga *vuce*

milos

pre 13 godina

Nije mi jasno sta sindikat i tekstopisac hoce da poruce. Mislim da je ovo smo zamlacivanje javnosti kao se kao sindikati brinu za zaposlene a bez sustinskog odgovora kako je moguce da je sindikat dozvolio da njegovi clanovi primaju manje od zakonom propisanog minimalca i da li od prosecne plate moze da prezivi porodica!
Gospoda sindikalci bi na to trebali da odgovore ako imaju hrabrosti.

Rade

pre 13 godina

Pitanje za gospodu sindikalce: kako je moguce da je u nekom okrugu ili u nekoj industrijskoj grani, prosecna plata manja od minimalca? Ne dovodi li samo taj podatak u pitanje razlog za postojanje sindikata. Cemu njihovo postojanje kad nisu u stanju da se izbore ni za ono najosnovnije.

bobao

pre 13 godina

Pošto se ovih dana moglo pročitati ponešto i o plati g. Antića, selektora čuvene fudbalske reprezentacije, od nekih 50.000 evra, to dođe 557 najnižih plata iz vašeg teksta, tj. za mesec dana g. Antić zaradi isto onoliko koliko najbednije plaćeni radnik u Srbiji za svih 40 godina svoga radnog veka (a onda mora da radi još 6 godina da bi zaokružio tu sumu na 50.000 evra). Dakle, za mesec dana zaradite isto koliko za 46 godina rada. Koliko mi je poznato, g. Antić radi u Srbiji, i ima srpskog poslodavca. Nije ni vlasnik, ni suvlasnik, ni slično, već - zaposleni. Dakle, potkrala vam se greška, u naslovu ne bi trebalo da stoji 1:9,4, već nešto malo veće: 1:557

Bojan

pre 13 godina

Mene je malo sramota od nekih delova Srbije. Plata je samo posledica mnogo drugih faktora, prvenstveno ljudi. Preskocimo Beograd i uporedimo neko mesto u Vojovdini i na jugu Srbije. Ko nebo i zemlja i u uredjenosti i u cistoci i u urbanizmu... Pa kad oni sami ne vole svoja mesta, nece da ih srede, beze iz njih, kako ocekuju da ce im iko sa strane tu doci i uloziti pare. Kad bi bar sami nesto umeli da naprve, ali tesko...

Dejan

pre 13 godina

Ukratko, dok vlada žicka kod MMF da bi dobijene pare razbacala na administraciju, umesto da planski restruktuira i stimuliše privredu, narod zaposlen u firmama koje grcaju uzima kredite da bi se sastavio, a onda nervozno pućka u nadi da će sve izaći na bolje.

bobao

pre 13 godina

Pošto se ovih dana moglo pročitati ponešto i o plati g. Antića, selektora čuvene fudbalske reprezentacije, od nekih 50.000 evra, to dođe 557 najnižih plata iz vašeg teksta, tj. za mesec dana g. Antić zaradi isto onoliko koliko najbednije plaćeni radnik u Srbiji za svih 40 godina svoga radnog veka (a onda mora da radi još 6 godina da bi zaokružio tu sumu na 50.000 evra). Dakle, za mesec dana zaradite isto koliko za 46 godina rada. Koliko mi je poznato, g. Antić radi u Srbiji, i ima srpskog poslodavca. Nije ni vlasnik, ni suvlasnik, ni slično, već - zaposleni. Dakle, potkrala vam se greška, u naslovu ne bi trebalo da stoji 1:9,4, već nešto malo veće: 1:557

Bojan

pre 13 godina

Mene je malo sramota od nekih delova Srbije. Plata je samo posledica mnogo drugih faktora, prvenstveno ljudi. Preskocimo Beograd i uporedimo neko mesto u Vojovdini i na jugu Srbije. Ko nebo i zemlja i u uredjenosti i u cistoci i u urbanizmu... Pa kad oni sami ne vole svoja mesta, nece da ih srede, beze iz njih, kako ocekuju da ce im iko sa strane tu doci i uloziti pare. Kad bi bar sami nesto umeli da naprve, ali tesko...

Rade

pre 13 godina

Pitanje za gospodu sindikalce: kako je moguce da je u nekom okrugu ili u nekoj industrijskoj grani, prosecna plata manja od minimalca? Ne dovodi li samo taj podatak u pitanje razlog za postojanje sindikata. Cemu njihovo postojanje kad nisu u stanju da se izbore ni za ono najosnovnije.

Зоран

pre 13 godina

Прво, са југа Србије сам, и данас сам био у општини да добијем неке папире. Нисам био коју годину, и кад сам ушао јутрос, видео сам нову просторију, "услужни центар". У том центру седи 10-так људи од којих петорици пише поред шалтера име и шта им је посао у центру. Њих 5,6 немају ни име, ни занимање, нити било какав папир испред себе. Један од њих је притискао миша, претпостављам да је играо игрицу. И како можемо да идемо напред, кад је моја плата, који радим код приватника 8 сати 35.000, готово у истом нивоу као тај што не ради ништа а мени се узима да он седи по ваздан.
Друго, имали смо ми на југу фабрике и добар стандард, али су сад лопови све однели. Надугачко би могао да пишем о томе, али ми онда модератор неће пустити коментар.
И треће, апсолутно се слажем са људима који се овде питају, како може просечна плата да буде девет хиљада, и да нико не одоговара, ако закон већ одређује минимални доходак.

Dejan

pre 13 godina

Ukratko, dok vlada žicka kod MMF da bi dobijene pare razbacala na administraciju, umesto da planski restruktuira i stimuliše privredu, narod zaposlen u firmama koje grcaju uzima kredite da bi se sastavio, a onda nervozno pućka u nadi da će sve izaći na bolje.

aca

pre 13 godina

"Bojan"
> Preskocimo Beograd i uporedimo
> neko mesto u Vojovdini i na
> jugu Srbije.

Hajde da uporedimo Belu Crkvu iz Vojvodine i bilo koje mesto sa juga Srbije.

Primetićete da je ili veoma slično ili u Beloj Crkvi daleko gore nego u većini mesta - čak i mnogo manjih - koja su na jugu srbije.

nemojte mi pričati o jadnom i bednom jugu - ima toga u svim pograničnim mestima u Vojvodini.

student

pre 13 godina

kad je infrastruktura raspad totalni. Sad sam bas dolazio iz Budimpeste autoput u Madjarskoj odlican, cim se doslo do Srbije DZADA, ni u sred ravnice ne umemo put da napravimo. Dobra infrastruktura je osnova za rast plata!! I regionalizacija!

NajboljeIzBanata

pre 13 godina

Zrenjanin je nekad bio 2. po standardu zivota (razvijenost, industrija, infrastruktura, plate...) u Kraljevini Jugoslaviji; odmah iza Maribora.

I u SFRJ je bio od jacih gradova (50 profitabilnih fabrika imao) sve do kraja 80-ih.

Danas je u ZR-u nezaposlenost fantasticnih 32.3%! Prosecna plata je oko 33.000 (javni sektor, naravno, izvlaci prosek. Znam ljude koji crnce za 12.000).

U Gradskoj upravi sedi cca. 80 ljudi viska. Da ne pominjem masu javnih gradskih preduzeca u kojima ne samo da ima viska zaposlenih, nego su citave institucije visak! Svi primaju iznad proseka. Pouzdano znam da niko nema ispod 40.000 din. Nije to neka lova za ove cene, al je super ako nista ne radis po ceo dan osim ukrstenih reci, porno sajtova i pauza od po 2h.

Dve i po godine im je trebalo da zakrpe rupcagu na jednoj centralnoj raskrsnici ali zato da vidis kako salju racune za komunalije i firmarinu. Nema brzih i agilnijih radnika kad treba uzeti i oteti.

Nikad nece biti bolje jer previse ljudi ima ovakve i slicne kombinacije. Zasto bi oni ista menjali ili podrzali bilo kakve reforme? Gde im je interes? To je, sto je. Stranke su kupile i njihovu tisinu i dusu. Morace silom.

Samouk

pre 13 godina

(Lala na kvadrat, 23. avgust 2010 14:02): Tja, zamislite, a kod mene u firmi najmanje Beograđana!! Dokle ćete više da potencirate "Beograd sve uzeo..." a u u tom istom Bgd-u ponajmanje ima Beograđana...?

Jo.Van

pre 13 godina

Pitanje za gospodu sindikalce: kako je moguce da je u nekom okrugu ili u nekoj industrijskoj grani, prosecna plata manja od minimalca? Ne dovodi li samo taj podatak u pitanje razlog za postojanje sindikata. Cemu njihovo postojanje kad nisu u stanju da se izbore ni za ono najosnovnije.
(Rade, 23. avgust 2010 13:45)

da, no ono što i više plaši jest da je to prosečna plata! tamo dakle ima plata i po 4-5-6 hiljada dinara, KAKO JE TO MOGUĆE?

Ivan

pre 13 godina

Pa i NS ti je po platama na vrhu liste ali ti je to *slucajno* promaklo. I dok Bg od gradskih para gradi most preko Ade, Zezeljev i Ferdinandov preko Dunava ce da placa cela republika a posebno Pokrajina. Toliko o tome ko od koga *vuce*
(kibo, 23. avgust 2010 14:53)

Navedi mi gde to drzava ucestvuje u izgradnji Zezeljevog mosta? Ucestvuje zeleznica,sa nekih 15%,i to je sve,ostalo je Evropa,Pokrajina i Grad,dok je za stari "Ferdinandov" most,u planu da ga samostalno finansira grad..
i da mi lepo razdvojimo nasa poreska davanja od vasih,pa da se vise ne svadjamo,mislim da bi tako bilo najbolje..hm?

Srbin

pre 13 godina

Nije normalno da bankari zive najlagodnije jer oni su izazvali ovu krizu i zbog njih je svima nama lose. Posto je to tako to je dokaz da je kriza namestena a ne stvarna.

kibo

pre 13 godina

@Lala
Pa i NS ti je po platama na vrhu liste ali ti je to *slucajno* promaklo. I dok Bg od gradskih para gradi most preko Ade, Zezeljev i Ferdinandov preko Dunava ce da placa cela republika a posebno Pokrajina. Toliko o tome ko od koga *vuce*

milos

pre 13 godina

Nije mi jasno sta sindikat i tekstopisac hoce da poruce. Mislim da je ovo smo zamlacivanje javnosti kao se kao sindikati brinu za zaposlene a bez sustinskog odgovora kako je moguce da je sindikat dozvolio da njegovi clanovi primaju manje od zakonom propisanog minimalca i da li od prosecne plate moze da prezivi porodica!
Gospoda sindikalci bi na to trebali da odgovore ako imaju hrabrosti.

Sima

pre 13 godina

@kibo
a ti informacije o tome cijim parama se gradi koji most imas odakle? pa kako taj bg sa tolikim parama ranije ne izgradi sebi most, nego mu trebase decenije? a i ta republika vidim, stavila most drugog po velicini grada u srbiji u prioritete, pa ga finansira posle 11 godina od rusenja!? raspitaj se bolje-smesan ti je komentar.

jug je zakon

pre 13 godina

A odakle da srede?Kako nije sramota ove vojvodjane da salju ovakve komentare???kad je ostatak srbije opljackan u odnosu na njih.gospodo,vama je u budzetu pokrajane ostalo 55% novca od prodatih preduzeca u vojvodini odakle se finansiraju projekti samo na severu,a gradovima juzno od beograda samo 5% od njihovih preduzeca,a cak 95% je odlazilo u budzet republike.prema tome,ako neko treba da se buni,to smo mi u centralnoj,zapadnoj,istocnoj i juznoj srbije,a ne vi severnjaci.ostavite predrasude po strani jer su pogresne i netacne.u vojvodini nije nista bolje stanje da bi imali cime da se hvalite,a to se vidi i iz nekih komentara iz zrenjanina kao jednog od vecih gradova kod vas.nis i kragujevac su se podigli,tu je i svilajnac a nadam se da ce uskoro i krusevac,kraljevo,cacak, leskovac i ostali.

Dusan Silni

pre 13 godina

Ono jedan i nije plata,toje neka socijalna pomoc,dok ono 9
znaci neku crkavicu za cetvoroclanu porodicu.Samo glupi i tunjavi narod moze sedeti skrstenih ruku u ovom smetlistu evropske periferi je i ziveti kao najprostija i najprimitivnija zivotinja. Uostalom niko nas i ne smatra narodom,vise smo neka nearti kulisana rulja,jednocelijska poput ameba.Zato smo takvi mrzim srbiju vise od svakog najveceg neprijatelja,mrzim, mrzim i mrzim bez trunke kajanja,mrzim je!.....

Lala na kvadrat

pre 13 godina

@Kibo
Ocigledno nisi upoznat koliko Vojvodina i ostatak Srbije daju Beogradu,a koliko im se vraca.Procitaj,proskitaj...

@Samouk
Znam,al' nismo mi sigurno krivi za to.

Milos

pre 13 godina

" Ekonomista koji radi u državnoj upravi, iako dokazani stručnjak, zarađuje oko 45.000 dinara. Njegov kolega, sa istim fakultetom, koji radi u banci, prima oko 150.000 dinara"

jeste, ali taj u banci ili nekoj multinacionalnoj firmi radi 10-12 sati dnevno sa 100% kapaciteta, a ovaj u drzavnoj fitmi 6-7 sati od kojih je polovinu na pauzi za kafu. Ako vec poredite, poredite sve a ne samo novac

kibo

pre 13 godina

@Lala und @ Sima
Kad vratite zemlju i kuce u kojim zivite Folksdojcerima mozemo dalje da pricamo. Jer sa tudje zemlje ne vredi pricati o prihodima, moralu, ko gde vuce, ko kolko daje i slicno.
Pozdrav od potomka starosedeoca Banata

Lala na kvadrat

pre 13 godina

@Kibo

Kakav si ti potomak starosedeoca Banata,kad ne znas ni kome su pripale kuce Folksdojcera? Pozdrav od domorodca iz Backe.

cancika

pre 13 godina

@Samouk
To sto u Beograd dolaze da rade ljudi i jeste veliki problem, a rezultat je katastrofalne, nemarne politike. To je upravo ono sto se zove centralizacija. I zbog takve politike su ljudi primorani da napustaju svoja ognjista i da, trbuhom za hlebom, dolaze u BG na arbeit. katastrofa je i u tome sto se teritorija Srbije zapusta i napusta....pa kad se jednog dana Filipinci koji su se tu naselili htednu ocepiti mi cemo da vicemo :"Nemoze , to je Srbija!"

kibo

pre 13 godina

@Lala
Evo imas i Backu ovde pogledaj bice ti jasnije
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.donauschwaben.net/images/geschichte/siedlungsgebiete.jpg&imgrefurl=http://www.donauschwaben.net/geschichte_kurz.html&usg=__ouXoZhs9NiJ0B5s7vlXtTcKIeuw=&h=451&w=640&sz=24&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=SlUrWPAOuHQodM:&tbnh=125&tbnw=178&prev=/images%3Fq%3Dsiedlungsgebiete%2Bdonauswaben%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1280%26bih%3D606%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=497&vpy=268&dur=113&hovh=188&hovw=268&tx=103&ty=84&ei=CsFzTP_ZE8TvOfzhpaoI&oei=CsFzTP_ZE8TvOfzhpaoI&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:8,s:0

Ivan

pre 13 godina

Tako je Ivane, Evropa ucestvuje u gradnji mosta. Ajd pitaj Evropu, jel ne mora da se vraca?
(marko, 23. avgust 2010 19:13)

Ne mora,EBRD je finansijer...to ti dodje nesto kao nadoknada stete za bombardovanje,ali malo lepse upakovano!

Bojan

pre 13 godina

Mene je malo sramota od nekih delova Srbije. Plata je samo posledica mnogo drugih faktora, prvenstveno ljudi. Preskocimo Beograd i uporedimo neko mesto u Vojovdini i na jugu Srbije. Ko nebo i zemlja i u uredjenosti i u cistoci i u urbanizmu... Pa kad oni sami ne vole svoja mesta, nece da ih srede, beze iz njih, kako ocekuju da ce im iko sa strane tu doci i uloziti pare. Kad bi bar sami nesto umeli da naprve, ali tesko...

Ivan

pre 13 godina

Pa i NS ti je po platama na vrhu liste ali ti je to *slucajno* promaklo. I dok Bg od gradskih para gradi most preko Ade, Zezeljev i Ferdinandov preko Dunava ce da placa cela republika a posebno Pokrajina. Toliko o tome ko od koga *vuce*
(kibo, 23. avgust 2010 14:53)

Navedi mi gde to drzava ucestvuje u izgradnji Zezeljevog mosta? Ucestvuje zeleznica,sa nekih 15%,i to je sve,ostalo je Evropa,Pokrajina i Grad,dok je za stari "Ferdinandov" most,u planu da ga samostalno finansira grad..
i da mi lepo razdvojimo nasa poreska davanja od vasih,pa da se vise ne svadjamo,mislim da bi tako bilo najbolje..hm?

Samouk

pre 13 godina

(Lala na kvadrat, 23. avgust 2010 14:02): Tja, zamislite, a kod mene u firmi najmanje Beograđana!! Dokle ćete više da potencirate "Beograd sve uzeo..." a u u tom istom Bgd-u ponajmanje ima Beograđana...?

kibo

pre 13 godina

@Lala
Pa i NS ti je po platama na vrhu liste ali ti je to *slucajno* promaklo. I dok Bg od gradskih para gradi most preko Ade, Zezeljev i Ferdinandov preko Dunava ce da placa cela republika a posebno Pokrajina. Toliko o tome ko od koga *vuce*

aca

pre 13 godina

"Bojan"
> Preskocimo Beograd i uporedimo
> neko mesto u Vojovdini i na
> jugu Srbije.

Hajde da uporedimo Belu Crkvu iz Vojvodine i bilo koje mesto sa juga Srbije.

Primetićete da je ili veoma slično ili u Beloj Crkvi daleko gore nego u većini mesta - čak i mnogo manjih - koja su na jugu srbije.

nemojte mi pričati o jadnom i bednom jugu - ima toga u svim pograničnim mestima u Vojvodini.

Srbin

pre 13 godina

Nije normalno da bankari zive najlagodnije jer oni su izazvali ovu krizu i zbog njih je svima nama lose. Posto je to tako to je dokaz da je kriza namestena a ne stvarna.

bobao

pre 13 godina

Pošto se ovih dana moglo pročitati ponešto i o plati g. Antića, selektora čuvene fudbalske reprezentacije, od nekih 50.000 evra, to dođe 557 najnižih plata iz vašeg teksta, tj. za mesec dana g. Antić zaradi isto onoliko koliko najbednije plaćeni radnik u Srbiji za svih 40 godina svoga radnog veka (a onda mora da radi još 6 godina da bi zaokružio tu sumu na 50.000 evra). Dakle, za mesec dana zaradite isto koliko za 46 godina rada. Koliko mi je poznato, g. Antić radi u Srbiji, i ima srpskog poslodavca. Nije ni vlasnik, ni suvlasnik, ni slično, već - zaposleni. Dakle, potkrala vam se greška, u naslovu ne bi trebalo da stoji 1:9,4, već nešto malo veće: 1:557

Sima

pre 13 godina

@kibo
a ti informacije o tome cijim parama se gradi koji most imas odakle? pa kako taj bg sa tolikim parama ranije ne izgradi sebi most, nego mu trebase decenije? a i ta republika vidim, stavila most drugog po velicini grada u srbiji u prioritete, pa ga finansira posle 11 godina od rusenja!? raspitaj se bolje-smesan ti je komentar.

Dusan Silni

pre 13 godina

Ono jedan i nije plata,toje neka socijalna pomoc,dok ono 9
znaci neku crkavicu za cetvoroclanu porodicu.Samo glupi i tunjavi narod moze sedeti skrstenih ruku u ovom smetlistu evropske periferi je i ziveti kao najprostija i najprimitivnija zivotinja. Uostalom niko nas i ne smatra narodom,vise smo neka nearti kulisana rulja,jednocelijska poput ameba.Zato smo takvi mrzim srbiju vise od svakog najveceg neprijatelja,mrzim, mrzim i mrzim bez trunke kajanja,mrzim je!.....

Lala na kvadrat

pre 13 godina

@Kibo
Ocigledno nisi upoznat koliko Vojvodina i ostatak Srbije daju Beogradu,a koliko im se vraca.Procitaj,proskitaj...

@Samouk
Znam,al' nismo mi sigurno krivi za to.

student

pre 13 godina

kad je infrastruktura raspad totalni. Sad sam bas dolazio iz Budimpeste autoput u Madjarskoj odlican, cim se doslo do Srbije DZADA, ni u sred ravnice ne umemo put da napravimo. Dobra infrastruktura je osnova za rast plata!! I regionalizacija!

Dejan

pre 13 godina

Ukratko, dok vlada žicka kod MMF da bi dobijene pare razbacala na administraciju, umesto da planski restruktuira i stimuliše privredu, narod zaposlen u firmama koje grcaju uzima kredite da bi se sastavio, a onda nervozno pućka u nadi da će sve izaći na bolje.

Rade

pre 13 godina

Pitanje za gospodu sindikalce: kako je moguce da je u nekom okrugu ili u nekoj industrijskoj grani, prosecna plata manja od minimalca? Ne dovodi li samo taj podatak u pitanje razlog za postojanje sindikata. Cemu njihovo postojanje kad nisu u stanju da se izbore ni za ono najosnovnije.

milos

pre 13 godina

Nije mi jasno sta sindikat i tekstopisac hoce da poruce. Mislim da je ovo smo zamlacivanje javnosti kao se kao sindikati brinu za zaposlene a bez sustinskog odgovora kako je moguce da je sindikat dozvolio da njegovi clanovi primaju manje od zakonom propisanog minimalca i da li od prosecne plate moze da prezivi porodica!
Gospoda sindikalci bi na to trebali da odgovore ako imaju hrabrosti.

Jo.Van

pre 13 godina

Pitanje za gospodu sindikalce: kako je moguce da je u nekom okrugu ili u nekoj industrijskoj grani, prosecna plata manja od minimalca? Ne dovodi li samo taj podatak u pitanje razlog za postojanje sindikata. Cemu njihovo postojanje kad nisu u stanju da se izbore ni za ono najosnovnije.
(Rade, 23. avgust 2010 13:45)

da, no ono što i više plaši jest da je to prosečna plata! tamo dakle ima plata i po 4-5-6 hiljada dinara, KAKO JE TO MOGUĆE?

Milos

pre 13 godina

" Ekonomista koji radi u državnoj upravi, iako dokazani stručnjak, zarađuje oko 45.000 dinara. Njegov kolega, sa istim fakultetom, koji radi u banci, prima oko 150.000 dinara"

jeste, ali taj u banci ili nekoj multinacionalnoj firmi radi 10-12 sati dnevno sa 100% kapaciteta, a ovaj u drzavnoj fitmi 6-7 sati od kojih je polovinu na pauzi za kafu. Ako vec poredite, poredite sve a ne samo novac

kibo

pre 13 godina

@Lala
Evo imas i Backu ovde pogledaj bice ti jasnije
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.donauschwaben.net/images/geschichte/siedlungsgebiete.jpg&imgrefurl=http://www.donauschwaben.net/geschichte_kurz.html&usg=__ouXoZhs9NiJ0B5s7vlXtTcKIeuw=&h=451&w=640&sz=24&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=SlUrWPAOuHQodM:&tbnh=125&tbnw=178&prev=/images%3Fq%3Dsiedlungsgebiete%2Bdonauswaben%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1280%26bih%3D606%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=497&vpy=268&dur=113&hovh=188&hovw=268&tx=103&ty=84&ei=CsFzTP_ZE8TvOfzhpaoI&oei=CsFzTP_ZE8TvOfzhpaoI&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:8,s:0

jug je zakon

pre 13 godina

A odakle da srede?Kako nije sramota ove vojvodjane da salju ovakve komentare???kad je ostatak srbije opljackan u odnosu na njih.gospodo,vama je u budzetu pokrajane ostalo 55% novca od prodatih preduzeca u vojvodini odakle se finansiraju projekti samo na severu,a gradovima juzno od beograda samo 5% od njihovih preduzeca,a cak 95% je odlazilo u budzet republike.prema tome,ako neko treba da se buni,to smo mi u centralnoj,zapadnoj,istocnoj i juznoj srbije,a ne vi severnjaci.ostavite predrasude po strani jer su pogresne i netacne.u vojvodini nije nista bolje stanje da bi imali cime da se hvalite,a to se vidi i iz nekih komentara iz zrenjanina kao jednog od vecih gradova kod vas.nis i kragujevac su se podigli,tu je i svilajnac a nadam se da ce uskoro i krusevac,kraljevo,cacak, leskovac i ostali.

Ivan

pre 13 godina

Tako je Ivane, Evropa ucestvuje u gradnji mosta. Ajd pitaj Evropu, jel ne mora da se vraca?
(marko, 23. avgust 2010 19:13)

Ne mora,EBRD je finansijer...to ti dodje nesto kao nadoknada stete za bombardovanje,ali malo lepse upakovano!

Зоран

pre 13 godina

Прво, са југа Србије сам, и данас сам био у општини да добијем неке папире. Нисам био коју годину, и кад сам ушао јутрос, видео сам нову просторију, "услужни центар". У том центру седи 10-так људи од којих петорици пише поред шалтера име и шта им је посао у центру. Њих 5,6 немају ни име, ни занимање, нити било какав папир испред себе. Један од њих је притискао миша, претпостављам да је играо игрицу. И како можемо да идемо напред, кад је моја плата, који радим код приватника 8 сати 35.000, готово у истом нивоу као тај што не ради ништа а мени се узима да он седи по ваздан.
Друго, имали смо ми на југу фабрике и добар стандард, али су сад лопови све однели. Надугачко би могао да пишем о томе, али ми онда модератор неће пустити коментар.
И треће, апсолутно се слажем са људима који се овде питају, како може просечна плата да буде девет хиљада, и да нико не одоговара, ако закон већ одређује минимални доходак.

NajboljeIzBanata

pre 13 godina

Zrenjanin je nekad bio 2. po standardu zivota (razvijenost, industrija, infrastruktura, plate...) u Kraljevini Jugoslaviji; odmah iza Maribora.

I u SFRJ je bio od jacih gradova (50 profitabilnih fabrika imao) sve do kraja 80-ih.

Danas je u ZR-u nezaposlenost fantasticnih 32.3%! Prosecna plata je oko 33.000 (javni sektor, naravno, izvlaci prosek. Znam ljude koji crnce za 12.000).

U Gradskoj upravi sedi cca. 80 ljudi viska. Da ne pominjem masu javnih gradskih preduzeca u kojima ne samo da ima viska zaposlenih, nego su citave institucije visak! Svi primaju iznad proseka. Pouzdano znam da niko nema ispod 40.000 din. Nije to neka lova za ove cene, al je super ako nista ne radis po ceo dan osim ukrstenih reci, porno sajtova i pauza od po 2h.

Dve i po godine im je trebalo da zakrpe rupcagu na jednoj centralnoj raskrsnici ali zato da vidis kako salju racune za komunalije i firmarinu. Nema brzih i agilnijih radnika kad treba uzeti i oteti.

Nikad nece biti bolje jer previse ljudi ima ovakve i slicne kombinacije. Zasto bi oni ista menjali ili podrzali bilo kakve reforme? Gde im je interes? To je, sto je. Stranke su kupile i njihovu tisinu i dusu. Morace silom.

cancika

pre 13 godina

@Samouk
To sto u Beograd dolaze da rade ljudi i jeste veliki problem, a rezultat je katastrofalne, nemarne politike. To je upravo ono sto se zove centralizacija. I zbog takve politike su ljudi primorani da napustaju svoja ognjista i da, trbuhom za hlebom, dolaze u BG na arbeit. katastrofa je i u tome sto se teritorija Srbije zapusta i napusta....pa kad se jednog dana Filipinci koji su se tu naselili htednu ocepiti mi cemo da vicemo :"Nemoze , to je Srbija!"

kibo

pre 13 godina

@Lala und @ Sima
Kad vratite zemlju i kuce u kojim zivite Folksdojcerima mozemo dalje da pricamo. Jer sa tudje zemlje ne vredi pricati o prihodima, moralu, ko gde vuce, ko kolko daje i slicno.
Pozdrav od potomka starosedeoca Banata

Lala na kvadrat

pre 13 godina

@Kibo

Kakav si ti potomak starosedeoca Banata,kad ne znas ni kome su pripale kuce Folksdojcera? Pozdrav od domorodca iz Backe.