Nedelja, 08.08.2010.

16:04

Jeremić: Nemoguća misija

Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić izjavio je da se obezbeđivanje podrške rezoluciji Srbije u Generalnoj skupštini UN graniči sa nemogućim.

Izvor: Tanjug

Jeremiæ: Nemoguæa misija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

Gradjanin Srbije iz Srbije

pre 13 godina

BUDI BOG SA NAMA.Moja preporuka mladima kao osobe srednjih godina,kome je politika uzela najproduktivnije godine zivota u ovoj drzavi,da se kako znaju i umeju ISELE ODAVDE, pa makar za pocetak i u CrnuGoru.Ovde srece nece biti jos najmanje 10-15 godina.Tek cemo videti svog boga kada na vlast dodju Patrijote a ovaj narod ce ih izglasati.

masa

pre 13 godina

Strasno , jedini covek koji istinski radi svoj posao i "gine" za ciljeve koji su mu nametnuti, kakvi god oni bili, a vi pokopavate coveka umesto da mu dajete podrsku. Setite se samo proslih ministara inostranih poslova...Ovaj covek je dostojan svake pohvale - napred Vuce!

Sancho Pansa i Metohija

pre 13 godina

Nemoguca misija? Ma nije valjda!? Nema toga ko mu to (barem) u zadnjih 20-ak dana nije rekao i ponovio... i ponavljao... Ali, ne - on bi i dalje da spasava Svet od "opasnih presedana"

komsija

pre 13 godina

Jeremic ide po svetu i objasnjava diplomatima kako mišljenja Međunarodnog suda pravde, "ni u jednom svom segmentu nije dalo za pravo Prištini na jednostranu secesiju od Srbije"! Zar Jeremic misli da diplomate drugih zemalja ne znaju da citaju i ne znaju da tumace odluku???!!

Bobi

pre 13 godina

Pa zasto ulazite u nemogucu misiju, oj zivote sa ovim ljudima nesto nije u redu.
Mislim sta su trazili, podrsku naroda za nemogucu misiju.
Ja stvarno ne shvatam koga oni farbaju.

dijaspora Brka

pre 13 godina

Zapeli za Kosovo drzavu, a cela drzava Srba, od 2-4 miliona, (niko ni ne zna tacan broj), raseljenih po svetu. I jos niko nije rekao da smo i mi srce Srbije. Mi mu ga dodjemo kao drzavni suficit. Salji pare, burazeru! I, ostajte tamo, sunce kucnog neba, nece vas grejati ko sto tudje greje, itd. Ostalo vec znate, zar ne?

zoki

pre 13 godina

Posle toliko "istorickih" uspeha i pobeda srpske diplomatije u toliko kratkom vremenom, red je da i drugi imaju barem malo nade da mogu i oni nesto da ucine. Blago Srbiji i nasem lepom predsedniku sto te imaju! Ljubi ga majka.

swiss

pre 13 godina

Ovako da Vam ja opisem ukratko, od kada sam napustio drzavu SFRJ jos tadasnju sada RS i razmotrim ove stvari, pa to se samo kod nas moze desavati cak kod komsije je bolje stanje. Odes na godinjem odmoru budes opljackan od sopstvenog Naroda ! O vidi ga svajc stigo kao npr. Odes nazad u inostranstvo opljackaju ti Kucu. Ja sam licno bio na Kosovu ali uzalud. Da li ova nas Vlada razmislja sta ce biti sutra ? Pa ne pada mi na pamet vise da branim nesto sto oni poklanjaju jer nisu sposobni da sacuvaju ono sto smo mi oslobodili ! Ja licno ne bih nikad svoju pljuvacku lizao, a oni to upravo rade. Optuzuju Milosevica ovog onog a oni su najveca banda. Zasto kad se uhapsi Rodjak od Vlade bude pusten odmah ?

Na kraju da zakljucim: Srpski normalni Narode ne dopustite vise da vas kradu na vasim Ocima, da lopovi vladaju nasom drzavom za kojom su mnogi zivot svoj dali, organizujte nesto sto pre inace propasce i ovo sto sada imamo, jer ostace BG na kraju jedna Drzavica , Sumadija Drzavica itd....

Ne moze se Diplomatski kod nas, mora samo hrabro i ostro protiv Kriminala !!!

Kosovastar

pre 13 godina

E napokon realne izjave zvanicnika Srbije. Ministar Jeremic sada "zna" o "nemogucoj misiji" dok Ivanovic prica javno ono sto smo uvek ZNALI - podelu Kosova u zamenu za prihvatanje nezavisnosti Kosova tj. Kosova bez severa koji bi pripao Srbiji. Dakle nista oko manastrira, nista o "Srcu Srbije", "kolevci Srbije" i td. vec jednostavno sva borba za komadic teritorije.

milos

pre 13 godina

Ovo o "nemogucoj misiji" nije nista drugo nego priprema "domaace" javnosti/gradjana Srbije na jos jedan poraz.
Jer "vanjskoj" javnosti je to bilopotpuno jasno nakon sto je MSP izneo svoje misljenje i kada je Srbija izletela sa svojim predlogom rezolucije a koji, kako se ispostavilo, nije ni sa kim usaglasila iako je lazno tvrdila da jeste.

tosi

pre 13 godina

Pozivanje na to da " Nezavsnost Kosova moze bit presedan za ostale situacije" pokazuje da Srbiji nedostuju istorijski, pravni i na kraju i poticki argumenti za osporavanje Kosovske nezavisnosti

Fadil Kelmendi

pre 13 godina

Dragi Srbi ja sam Albanac i zivim u Njemacku skoro 20 godina.Kad bih Bog voleo da ne postoji Srbi ili Albanci onda ne bismo bili danas.
To znaci da je Bog voleo da bude i Srbe i Albance(Bozja Volja).Nema drugi izbor , mi moramo da zivimo zajedno i da POSTUJEMO jednoga-drugog.
Sta se tice nezavisnost Kosova vi sami ste krivi jer zbog pogresne politike 90-tih godina nisu jedino Albanci koji nece da zive u sastav Srbije(drugaciji narod,jezik i vera)nego su bili Slovenci,Makedonci,Hrvati,Bosnjaci i na kraju i Crnogorci.(slavi).
Ja zelim iskreno Srbiji i srpskog naroda sve najbolje za buducnost.(i svakako odlicne odnose sa Kosovom).

Milan

pre 13 godina

Pre nekoliko godina sam napustio Srbiju kako sam znao i umeo i nedavno sam stao na noge: dobar posao, porodica, slobodno vreme, puno zdravstveno osiguranje, putovanja, itd. Ukratko, uspeo sam sebi da stvorim svet u kojem mogu da napredujem kao licnost i da se osecam dobro, da radim stvari koje volim u slobodno vreme i svom detetu obezbedim priliku za lep zivot u kom ce u zavisnosti od njegovog truda i interesovanja postici sta god zeli. Bilo je jako tesko prvi nekoliko godina, ali trud i upornost su se isplatili.
Sa druge strane, moji vrsnjaci u Srbiji jos uvek zive sa roditeljima, nemaju posao, ogorceni su, mrze sebe i svoje zivote, svoje roditelje i ceo svet. Mnogi su i dalje dobri i skromni ljudi, ali vecina njih su postali losi ljudi bez ikakvih izgleda. I onaj potencijal koji su imali kao mladi ljudi je nestao zauvek. U mom rodnom mestu ljudi umiru rano, alkoholizam je na sve strane uzeo maha, teske droge, svadje, itd.
Kada sve ovo posmatram iz ovog ugla i citam vesti iz Srbije u kojima je ocigledno da je stanje u drzavi katastrofalno i da narod zivi u teskoj ankscioznosti, ne mogu da verujem da ovaj politicar moze da daje ovakve izjave u kojima priznaje da ono sto on radi se granici sa nemogucim.
Ljudi, da li je moguce da nam zaista nema spasa, da smo zauvek osudjeni na propast i bedne zivote, da moramo da bezimo da bismo nesto uspeli?

Dosta zamajavanja

pre 13 godina

Prethodna vlast je jahala na paroli "Srbi su nebeski narod", pa sa andjeoslih visina padosmo u najdublje blato. Ova se uvatila krilatice "Kosovo je srce Srbije", a svoje pacijente salje na operacije srca u Tursku! Treba li vise ista reci, ili da odmah pocnemo da trazimo donora za novo srce? Mada, Srbija je cudo, prezivece i bez srca...

Бодин Ракић

pre 13 godina

ПОТПУНИ ПРОМАШАЈ! Јавност из уста главног поборника и реализатора наше спољне политике сазнаје:"...није тешко закључити да се наша мисија граничи са немогућим". Зар то не говори најубедљивије о потпуном промашају наше спољне политике?!

Nada

pre 13 godina

Kakav političar! Blago onom koga takav zastupa i brani u svetu.Ove izjave o nemogućoj misiji su "dimna zavesa" koja sakriva stvarne poteze i interese političke elite koju predstavlja Jeremić.Običnom čoveku njegovi potezi liče na, figurativno rečeno, priču o slonu u staklenom izlogu. Naša nesreća je što ovakvim ponašanjem izlog još više puca, a ostvaruju se interesi mnogih koji su igru smislili. Najveću cenu platiće srpski narod, a Vuk neće promeniti ni ćud ni dlaku. Može da promeni fotelju i sve šta sa njom ide.Cela ova akcija je sinhronizovana sa "prijateljima", služi u unutrašnje političke svrhe i donosi neprocenjive istorijske štete Srbiji!

Buron

pre 13 godina

Ovde neko pominje "Badinterovu komisiju", kao argument da se bivse federalne jedinice SFRJ nisu jednostrano odvojile od matice, SFR Jugoslavije. Potpuno netacno i tendenciozno. Naime, Badinterova Komisija koju je osnovala EU, svojim delovanjem je samo pokusala da spreci dalnje krvoprolice u naporima tadasnjeg "rukovodstva" SFRJ, odnosno JNA (citaj Srbije), da krvavo spreci federalne jedinice SFRJ u njihovim namerama za (jednostrano) otcepljenje...

iii

pre 13 godina

Opet se radi isto sto je i Milosevic radio, smisljeno guraju zemlju u bitku koju znaju da ne mogu da dobiju samo da bi mogli da posle, kad ne bude izbora, lakse da se izvuku i da kazu: eto, mi probali, ali nije uspelo... I opet ce se desiti neki Kumanovski sporazum gde cemo da izgubimo pet puta vise nego da smo odmah seli i napravili realan dogovor koji ima neke sanse da uspe dugorocno... zivi bili pa videli...

polu-hadzija

pre 13 godina

interesantna je stvar da se spoljna politika srbije svodi samo na kosovo!

imajuci u vidu da je to (po ustavu) deo srbije - zvuci paradoksalno da mladjani ministar spoljnih poslova uglavnom (almost exclusively) trosi vreme na kosovo.

dobro, reci ce neko da to nije neki argument. ok i nije.

ali isto tako - a pratim b92 i ostale portale - nemam prilike reci da se jeremic bavio u svojoj spoljnoj politici necem drugom sem kosovom. ovi malo stariji ministri spoljnih poslova drzava EU ga nesto ne gotive, sretne se tu i tamo sa nekim iz africkih drzava da poprica o pokretu nesvrstanih i.... i...sta drugo?

zar je moguce da je ovo sve cime se spoljna politika (koja se nama - obicnim gradjanima servira) srbije bavi?
a ipak je od cvetkovica dobio najvisu ocenu kao ministar u vladi srbije.

strange!

zoran

pre 13 godina

Bilo je i "NIKADA priznanje za Sloveniju, Hrvatsku, Bih" itd. Pa priznadosmo SVE i sarađujemo sa svima, manje više uspešno.

Dosta više i ne skupljajte glasove nesrećnih Srba koji ne vide dalje od bunara u svojoj avliji...

Lingvista

pre 13 godina

... nigdje ne postoji drugi ili treći službeni jezik . Svi službeni jezici su JEDNAKOPRAVNI. Tako i u EU ne postoji "službeni" jezik već sve članice imaju jednakopravnost upotrebe svog jezika..

Jošua

pre 13 godina

Šteta što će ova gungula oko Kosova uskoro završiti pa više nećemo gledati Jeremićev show.

Inače, nije tačno da je Singaupur izbačen iz Malajske federacije već obratno. Wikipedija o tome kaže:"U Singapuru nisu bili zadovoljni državnom ideologijom u Maleziji, pa su 1965. proglasili nezavisnost i Singapur postaje posebna država."
Tek tada Malezija formalno isključuje Singapur. Uostalom nije logično da najbogatiji dio zemlje, super kapitalistički grad Singapur, bude izbačen iz siromašnog ostatka zemlje.
- Pakistan je priznao Bangladeš pod pritiskom Organizacije islamske konferencije, iste godine kada je Bangladeš primljen u UN.
- i još Istočni Timor, ušao u UN 2002, prije indonezijskog priznanja. Isti je slučaj sa Slovenijom, Hrvatskom, BiH i Makedonijom.

zoran

pre 13 godina

Pa covek samo radi ono sto publika u pozoristu zvanom Srbija trazi i zasta ga placa. Medjutim kad se zavrsi predstava i ugase svetla pozornice, ponovo cemo biti u mraku. Sve do sledece zeljno iscekivane predstave, a do tada cemo prepricavati velike uspehe i pobede na bini. Koga briga sta se desava u realnosti...

gradjanin

pre 13 godina

Dokle o tom nesrecnom Kosovu!Vecina ljudi u ovoj zemlji zna (mada se neki prave da ne znaju) da od Kosova nema NISTA,i da jos jedino izgubljeni politicki Kapetani, vode ovu uzaludnu i po narod pogubnu politiku.

radovan

pre 13 godina

Popisati svu imovinu na Kosovu,tuziti Kosovsku vladu,SAD i EU i traziti povracaj imovine ili odstetu!Novac iskoristiti za izgradnju stanova za izbeglice sa Kosova i zahtevati momentalni prijem u EU.Pa onda mozda priznati nezavisnost.U suprotnom,s obzirom da od EU za sad nemamo nista,osim da bez viza putujemo po Evopi i trosimo NASE evre,potpuna blokada granica i pustanje u EU svih narko dilera,kriminalaca i emigranata.Zasto da mi sluzimo kao filter,a nista ne dobijamo zauzvrat?Toliko od mene...

goran

pre 13 godina

Stara izreka kaze: "Ne ujedaj ruku koja te hrani"
A svi mi dobro znamo kako, iz kojih krugova, je Vuk dosao i na skolovanje u inostranstvo i ostalo. Toliko o necijem karakteru.

spaske

pre 13 godina

Gospodin Jeremić može da služi za primer mnogim svetskim političarima kako se boriti za interese svoje zemlje protiv separatizma i terorizma na miran i demokratski način bez upotrebe bilo kakve sile. To polako svataju i tzv političari na Kosovu koji su krivi za sva stradanja naroda na Kosovu.

Aleksandar

pre 13 godina

"Na pitanje kako se oseća zato što neki ljudi, uprkos promenama, još gledaju na Srbiju kao na "Miloševićevu Srbiju", Jeremić je rekao da "kao ljudsko biće, ponekada ga to uvredi" jer se ceo demokratski blok borio za svrgavanje Miloševića."

Demokratski blok da, a sta si ti radio? Malo bio clan njegove stranke, malo ti tatica bio na celu Jugopetrola, onda kad je ovde zagustilo poslali te da studiras tamo preko... 'alal ti cufte na borbi.

Viteze smjeli, Don Kihote,
Pristedimo malo nase zivote...

Igor CZ

pre 13 godina

Iako je uzaludna politika Jeremića, evo nekih činjenica:
- Etiopija je prihvatila maja 1991. da UN organizuju referendum o nezavisnosti Eritreje. UN je taj referendum organizovala i 99% Eritrejaca je glasalo za nezavisnost. 28. maja 1993. UN su primile Eritreju u svoje članstvo.
- Singapur je izbačen iz federacije sa Malezijom odlukom parlamenta Malezije 9. avgusta 1965.
- Bangladeš je proglasio nezavisnost 27. marta 1971. Rat koji je potom uslodio je završen mirovnim ugovorom prihvaćenim od Pakistana u martu 1972.
U svakom slučaju, nezavisnost nije mogla biti poništena. Ali trebaju da nas nateraju da potpišemo nešto.

bane

pre 13 godina

Ministre, pitajte Srbiju da li je spremna da joj premijer, par ministara, desetine ambasadora, trecina parlamenta... budu Albanci? Ministre, pitajte Srbiju da li je spremna da drugi sluzbeni jezik u Srbiji bude Albanski? Ne mislite valjda da Kosovo ponovo postane deo Srbije bez ikakvih prava za dva miliona Albanaca. Odnosno, bili se vi odrekli svoje ministarske stolice i ponudili je Albancu sa Kosova?

Byja

pre 13 godina

Bangladeš NIJE bio primljen u UN čak i pored toga što je imao podršku većine u Generalnoj skupštini, jer su SAD i Kina uložile veto kako bi štitile saveznika - Pakistan. Tek nakon što je Pakistan priznao Bangladeš (u zamenu za oslobađanje zarobljenika), tada je Bangladeš dobio priznanje.
Singapur je još ekstremniji slučaj, jer je Singapur nezavisnost dobio tako što je izbačen iz Malezije.
Što se bivših republika SFRJ tiče, njihova nezavisnost nije bila uslovljena odobrenjem matice jer je po pravnom tumačenju došlo do raspada matice po republičkim granicama (izveštaj Badinterove komisije).

Ratko

pre 13 godina

Ha,ha,ha!Pa danas Vlada Srbije sprovodi i dalje Milosevicevu politiku,nista se nije promenilo i ako njega nema.Nastavlja se ista politika Srbije u Srbiji i prema svetu,koju je nekada pod kisobranom bivsa Jugoslavija vodila Srbija i Milosevicev rezim.Pa da to je "zaboravio" bivsi blok "demokrata",oni su iznikli iz narucija Milosvica i sluzbi koje su osnivale sadasnje "demokrate".

Eto i ja sam uvredjen sto sam bio na ulicama Bgd,tokom 90",da bi danas gledao iste ljude koji su 90"bili vlast,danas su uvecali samo svoje bogatsvo i drze celu domacu privredu,kontrolisu ljudske zivote i zamisljaju da su ne zamenljivi.

"kao ljudsko biće, ponekada ga to uvredi" jer se ceo demokratski blok borio za svrgavanje Miloševića.

Iva

pre 13 godina

Ako je ministar frustriran 'nemogucom misijom' proturanja svoje 'rezolucije', sad bar moze da shvati frustraciju mnogobrojnih biraca koji prizeljkuju njegovu ostavku.

svasta

pre 13 godina

Tako Vuce, samo napred u fijasko- kada Srbija ima pra da finacira tvoje propale pomenade po celom svetu, dok joj narod tone li tone u bedu i nemastinu.

Kap u Okeanu

pre 13 godina

Jeremić: Pitanje Kosova deli sve

Gosp. Jeremicu, Pitanje Kosova je "podelilo" samo Srbiju !
Nazalost u toj zemlji ocigledno niko i ne svata glavni razlog zbog cega svi koji su u mogucnosti da se "izvuku" ne zele dalje ostati da zive sa "Srbima" !
U drzavi gde svi gradjani "nisu ravnopravni" nema srece ! Srbija nije "pravna drzava", drzava gradjana, Srbija je drzava "nacionalnih manjina" u kojoj su Srbi "najbrojnija manjina" koja samo zeli "drugim manjinama" nametnuti svoje "obicaje" i nacin kako da zive i sa "kim da se druze u Svetu" !
Dovoljno je pogledati kakav "identitet" danas imaju vodece drzave u Svetu pa uociti "zablude" u kojima zivi Srbija !
Hitler bi se "okrenuo u grobu" da moze danas videti kako izgleda Nemacka !
Za reprezantaciju Nemacke danas igraju Turci, Crnci i ko zna kakve narodnosti i svi su "Nemci" da ne govorim o Francuskoj gde su "crnci Francuzi" ili SAD gde je crnac Predsednik !
Ko je "Srbin" u Srbiji ?
Jeli to "gradjanin" drzave Srbije ili neki "nebeski narod" ?
Srbija je sama OTERALA svakog "slobodoljubivog" "NESRBINA" !

rico suarez

pre 13 godina

trošenje energije na nemoguće misije je trademark kompleksnih vlada i vlastodržaca. kada bi energiju trošili ne nešto za što ima barem 1% šanse, onda bi svim bilo bolje. ovako...mrka kapa!

Eh

pre 13 godina

Granici sa nemogucim, jer ste vec postali dosadni sa time. Pa ne okrece se Zemlja oko Kosova i Srbije. Ima na ovoj planeti daleko vecih problema, a ne da se svakih 30-45 dana raspravlja o Kosovu. Imate tamo Kosovo i razgovarajte s njima.

bob.e.lee

pre 13 godina

Ima nekih koji misle da su znalci...Srbija nije jednostrano proglasila nezavisnost od Turske , vec je Hatiserifom iz 1830. dobila samoupravu, sa naslednim knezom na celu...nesto slicno bi moglo u skladu sa danasnjim uslovima da se uradi i na KiM. Skupstina Srbije kaze da KiM ima sustinsku autonomiju i da sve treba da svo stanovnistvo treba da se okrene Pristini za svoje probleme, 50 godina od toga ko zna da li ce granice biti bitne i kako ce nasi unuci da se razvijaju...
Isto tako ni USA nije postala nezavisna proglasenjem nezavisnosti vec prihvatanjem te nezavisnosti od strane UK.
Molim znalce da malo procitaju istoriju.

djuro

pre 13 godina

Nisam gledao intervju (ne gledam mnogo CNN, ali potrazicu pa cu pogledati), ali ako je verovati ovome sto pise na B92, Jeremic dobro radi svoj posao. To po meni znaci sledece: 1) Srbija shvata da ako danas nekim cudom dobije "upravu" nad Kosovom, to bi bio njen kraj. Jednostavno, dva miliona ljudi (~20% stanovnistva i skoro 100% stanovnistva pokrajine) koji su iz bilo kog razloga fanaticno protiv te uprave, opravdano ili ne (hajde da kazemo delimicno opravdano jer je Srbija tamo ipak provodila aparthejd dobru deceniju) bili bi prevelik zalogaj i za mnogo bogatije i stabilnije zemlje od Srbije. 2) Kosovo jeste deo Srbije i pristajanje na suprotno je stav protivan njenom interesu, potpuna marginalizacija i moguce dalje komadanje - znaci po definiciji izdaja. 3) Ostra diplomatska ili cak vojna konfrontacija sa najjacim zemljama danas bi i za mnogo vecu i jacu zemlju od Srbije bila katastrofa, bez obzira na to koliko ste u pravu - samo pogledajte Iran.
U toj situaciji, jedina strategija koja ima sansu na uspeh je izboksovati neko privremeno resenje koje nam ostavlja mogucnost da u nekom srednjem roku, posle 2-3 generacije, na neki nacin pokrenemo opet inicijativu da se Kosovo "vrati" u Srbiju, podrazumevajuci da ce Srbija ojacati a oni koji danas upravljaju Kosovom pokazati zasto su ga konacno i oteli te izneveriti nade stanovnistva (Albanaca). Ja ne mislim da ce to ici bez rata, jer tako su nam ga i oteli, ali to ne bi bio ni prvi ni poslednji put. Necinjenjem ovoga sto Jeremic radi ili daleko bilo priznavanjem Kosova, Srbija bi se u toj srednjorocnoj buducnosti sa statusa legitimne maticne drzave svela na status obicnog osvajaca nasilnika, nesto slicno ovima koji ga danas drze otetog. A za to zaista ne vidim nikakav razlog.

Vlada

pre 13 godina

"...brani svoja ustavna, politička i demokratska prava."
Zasto niko ne prica recnikom koji na zapadu razumeju? Ovde se radi o VLASNISTVU Srbije koje je ukradeno, dakle o ekonomskim pravima. Na osnovu tog vlasnistva su svi ljudi i sve firme koji na Kosovu zive/rade duzni da Srbiji placaju porez. Da ne govorim o rudnom bogatstvu.

dean

pre 13 godina

Zao mi Jeremica kao licnost, jer smatram da je on sposoban da postane veoma popularan politicar u Srbiji, ali je potrebno da se mane Tadiceve/Miloseviceve politike. Na kraju krajeva koliko god ja smatram da vodi izuzetno losu spoljnu politiku, smatram da je jedan od najuglednijih nasih politicara u svetu, na kraju krajeva vidi se po reakciji Bajdena.

goodman

pre 13 godina

Jeremic je trebalo da na pitanje "koji je argument Beograda zašto jednostrano proglašena nezavisnost Kosmeta ne bi trebalo da bude uvažena", odgovori da je teritorija silom bez presedana oteta i kao takvu Kosovari nemaju osnova da proglase njenu nezavisnost.
A to sto je odluka Haskog suda napravila drugi presedan za sve druge drzave i drzavice da se otrgnu od maticne drzave, je samo razlog vise da drzave koje nisu priznale Kosovo to i ne ucine.

Get Real

pre 13 godina

"Pojesce Vuk magarca :-)(metaSpace)"

Jeremic je unikatan primer gde se sa sigurnoscu sme reci: Pojeo Magarac VUKA, srecom, ovog puta Jeremica.

Kakva su vremena dosla Srbiji? I vukovi joj vise nisu kao sto bi trbali biti, bar u anegdotama. Vise lice na lisice. Neka, bolje za susede.

mario

pre 13 godina

Evo raspat će se EU i NATO kolika je podjeljenost.
EU 22 za 5 protiv.
NATO 25 za 3 protiv.
EU glavnu riječ vode Njemačka,Francuska,VB.
NATO glavnu riječ vode USA,VB,Njemačka,Francuska,Turska.
Zna dobro ministar da će u pregovorima sa EU biti i pitanje Kosova jer EU novi Cipar ne treba to je jasno rečeno niti će države koje su priznale Kosovo povuči to priznanje.

kleo

pre 13 godina

Jeremicu, posto ne mogu da ti postavljam samo dve tri pitanje, onda moram da ti se obratim da ti nadjes sam sebe gdesi ti i sta ti znas i umes da radis.
Jeremicu, ti se ponosis kao onaj sto je svoju kravu imao smrtno bolesno pa umesto da ide kod veterinara da zove veterinara da mu spasi svoju kravu on je otisao da nadje malo otrova da ubije kravu svog suseda samo da mu suseda umre krava prije sto umre svoja.
Idi druze nadji Veterinara da spasis tvoju kravu dok ti nije potrebno da ides kod jos i kod drugog Veterinara da spasis i kravu od tvog komsije jer kao svaki komsija se obrati pervo svog komsije za pomoc.
Time mislim da ti ili nisi svestan sto cinis a mnogo dobro znas da ekonomski nema vise spasa ni Srbiji ni Kosovu. A moje pitanje bih bilo, jer si svestan ti licno kao Politicar radis ne samo protiv dve drzave (Srbije i Kosova) ali i protiv mnogo narodnosti koji zive na nju?.
Drugo pitanje je, da li ti to sto radis, radis samo radi tvoju licnost, i sav narod je nebitan?.
Druze, znas li ti za taj posao koji ti imas odgovornost ne vredis Srbiji a kamoli Kosovoj?.
Prakticno si izgubio tvoju karieru druze i ljudsku licnost i sto prije ovo svatis kasno ce uvjek biti za druge osim za tebe ce nesto da vredi.
Nisam protiv nikoga ali ovo je najzadnje da neko za ovako nesto i seta i dobije pare, i za mene nek te Srbija i za Jezusa proglasi ako ovom narodu ovake ljudi prijaju.
Cao.

Aleksandar

pre 13 godina

Jeremic jeste za Ginisovu knjigu rekorda - obleteo je planetu vise puta nego teleskop Habl, a nije postigao nista pozitivno... Ustvari, kad razmislim bolje, mi treba da udjemo u Ginisa zato sto mu mi placamo svo to 'planinarenje'...

Stefan

pre 13 godina

Dosta, Jeremiću, za ime razuma, dosta, dosta sa tvojim Kosovom, i sa tvojom jednostrano proglašenom nezavisnošću, i sa TVOJIM srcem Srbije, dosta! Gušiš kao đavo žabu polovinu populacije Srbije kojoj je do Kosova stalo koliko do poplava u Bangladešu!
Kad ga vidim na vestima, ne menjam program nego gasim televizor. Ne mogu više da posnesem sva ta nepregledna mora gluposti koja prosipa svaki put kad se pojavi. Dosta!

Mojsele

pre 13 godina

Dobro je da svi mi ovde razmisljamo (postojimo). Iako neki i u sebe sumnjaju. I svako od nas razmislja u skladu sa sopstvenim kapacitetom i merilima. Sibicar razmislja ulicnim, drzavnik drzavnickim. Veliki rade u globalnim koordinatama (i medijima), manji u lokalnim. Tesko da sibicar dogura dalje od svog "vidnog polja" i medija. I dobro je da nema suvise nervoze u davanju strateskih sudova. Vreme je majstorsko reseto.

Drago severac

pre 13 godina

Mene interesuje; koliko je kostalo nama, poreskim obveznicima, ucestvovanje u toj CNN emisiji kada se zna da 'ko placa vise taj je gost emisije'.....

glen

pre 13 godina

Ako je većina frustrirana zbog naše situacije, to ne znači da se treba osuti drvlje i kamenje po ministru. U Americi sam živeo 15 godina i naslušao sam se srpskih ministara koji su, prvo i osnovno, natucali engleski i žvakali izanđale fraze. Svi do jednog! Jeremić radi na osnovu platforme vlade i države, a utisak koji je ostavio kod Fareeda Zakarije je ukratko - odličan. To što većina koja komentariše i "preporučuje" nije ni pogledala razgovor, nema veze. Neke Jeremićeve izjave jesu isprazne i neće ništa promeniti, ali ja pripadam onim Srbima koji ovog momka podržavaju, a sa Kosovom će biti šta će biti.

Dragan

pre 13 godina

I ako bi se i usvojila Rezilucija Srbije u GS UN to ne bi bilo dovoljno, jer niko ne vrsi pritisak na Kosovo-Albance da moraju da prihvate "kompromis". A ko bi mogao da vrsi pritisak da Albanci oni ipak prihvate "kompromis"? - EU zbog clanstva Kosova u EU, a ona to nece; nece EU ni da primi Srbiju bez Kosova, a da Kosovo ostane otvoreno pitanje - SAD u saglasnosti sa EU, a i oni to nece .. U takvim okolnostima Srbija ne moze da brani Kosovo (osim deklarativno, nepriznavanjem), a clanstvo u EU bi bilo dovedeno u pitanje. Jedina sansa koja bi mogla da bude, da se u bilaterarnim razgovorima, pre zasedanja GS UN, pronadje neki "kompromis". Skoro se sigurno moze reci da Srbija sa starim, "maksimalisticnim" zahtevima, ne moze postici taj "kompromis". Dakle, na Srbiji je da izabere jednu od dve mogucnosti: - da postavi svoj minimum npr. Sever Kosova da ostane pri Srbiji, a da SAD i EU novcano nadoknade gubitak dela njene teritorije - da ostane pri stanovistu, da brani svoj integritet i da rizikuje svoje clanstvo u EU; ili da se nesto kasnije (ili od odmah) prikloni Rusiji i Kini zavisno od toka dogadjaja.

znalac

pre 13 godina

Ovaj g. Jeremic je za Ginisovu knjigu,uhvatio se za tu jednostranu proglasenu nezavisnost Kosova kao pijan plota.
Pa g.jeremicu kada je Srbija proglasila nezavisnost od turske,jel to bese jednostrana ili dvostrana nezavisnost.Danas nacionalisti u Turskoj sanjaju da ce ponovo biti kao ranije ceo balkan pod turskom sanjaju i ostali iste snove,ali vi ste ugledni politicar pa ne trebate izaci smesni pred MZ, jer upamtite da predstavljate drzavu a ne sebe.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Ovo je zaista tuzno !
Svima je odavno jasno da Jeremica "nije Bog dao" za ovaj posao ali "mora" tako,
Osim toga Vuk Jeremic po recima samog Predsednika Tadica u Skupstini Srbije samo radi ono sto mu Tadic kaze a sad sto je to sve SMESNO nije kriv samo Vuk Jeremic !

тоша

pre 13 godina

Слажем се са министром Јеремићем. Компромис, него шта, само тако ће бити трајног мира на Балкану.

Brana

pre 13 godina

Sta ovaj covek isprica, strah me je da smo jos vise nagrabusili. Zar nije da su clanice NATO podeljene na primer oko Iraka, Avganistana,sve zemlje NATOa nemaju svoje jedinice u Avganistan, Irak, vec imaju i druge zemlje koje nisu u NATOu? Vuce batali bre spoljnu politiku, vec idi i bavi se fizikom koliko znas i mozes, ako ima uhljebljenja za tebe.

Sa ili bez pristanka

pre 13 godina

Nijedan medjunarodni zakon, uvazeni Jeremicu, ne predpisuje neophodnost pristanka maticne drzave za otcepljenje od nje. To je vec sadrzanu u odluci MSP u Hagu, nakon cega vas glas je glas u Sahari. Ali uzitak putovanja, naravno, ostaje i dalje privlacan...

неуморан

pre 13 godina

Ако је једини циљ да се спречи преседан у УН (признање једностраног отцепљења, без сагласности матичне државе), онда је то лако: нека се призна отцепљење, па неће бити преседана.

zdr

pre 13 godina

Zasto onda Srbija nije pitala Hag da li moze otcepljenje? Nije pitala jer se bojala odgovora koji bi bio nepovoljan. A odgovor bi po mnogim analiticarima bio "otcepljenje nije legalno ali je pravedno zbog masovnog krsenja ljudskih prava, proterivanja, ubijanja, pljacki itd.". Prema tome sud u Hagu je Srbiji opalio samar ali taj nije ni izdaleka tako jak kakav je mogao da bude da je postavljeno pravo pitanje.

Srbiji taj samar izgleda nije dovoljan pa trazi jos. Najpre treba znati da je rezolucija koju donese GS UN neobavezna (obavezne su samo rezolucije koje se ticu unutrasnjih stvari UNa, kao budzet i parkiranje). Prema tome ta rezolucija i kad bi se izglasala ne donosi nista sem konfrontacije sa EU.

Po mom su moguca 3 scenarija:
1. Srbija ce zajedno sa EU revidirati rezoluciju, ovo je malo verovatno sbog srpskog inata a bilo bi najbolje, doduse onda bi rezolucija bila toliko razvodnjena da bi izgubila smisao.
2. Rezolucija prodje, to je po mom skoro neverovatno bez podrske EU, vidi dole.
3. Najverovatniji scenario je da rezolucija bude odbijena, za sada su protiv 69 glasova a bice jos onih koji ce priznati Kosovo. Od ostalih da bi rezolucija pala potrebno je nekih tridesetak ili cetrdesetak glasova a to je lako prikupiti uz malo pritisaka Kvinte itd. Ako se ovo desi to ce biti dvostruka samarcina za Srbiju, prakticno priznavanje Kosova od strane UNa i ozbiljna konfrontacija sa EU.

I na kraju treba se zapitati zasto Srbija ovo radi. Nije potrebna velika mudrost da se shvati kuda sve ovo vodi. Imam utisak da vlast samo zeli da zataska ogromne propuste iz proslosti i da i dalje zamajava ovaj narod. I oni moraju da imaju plan sta ce da urade kad rezolucija padne i jedino sta ne mogu da skontam je koji je to plan.

Maxim

pre 13 godina

'Ajde ne umišljaj, kursadžijo.
Znamo da je dobro za rejting pokušati uveriti birače da se sada raspadaju najjače organizacije zbog nas i Kosova, ali nismo mi toliko bitni.
Osim toga te organizacije ni ne funkcionišu po principu horskog pevanja. Svaka članica ima visok stepen autonomije u odlučivanju. Da je drugačije, tvoj turizam ne bi imao drugu svrhu osim turističku (a, kao i da ima drugu svrhu, realno).

Jošua

pre 13 godina

Jeremić kaže: "To bi bilo prvi put da je u istoriji UN jedna otcepljena teritorija dobila državnost bez pristanka matične države."

To je naravno potpuno netačno.

1991. Eritreja se nasilno odvojila od Etiopije, a 1993. proglasila nezavisnost.
1965. Singapur je bez pristanka Malajske federacije istupio iz nje
1971. Bangladeš je jednostranom odlukom istupio iz Pakistana
1991. jednostranim odlukama Slovenija, Hrvatska, BiH i Makedonija istupile su iz Jugoslavije.

Sve su ove novostvorene države postale članice UN-a pre nego što su ih priznale države iz kojih su izašle.

marko

pre 13 godina

Gledao sam malopre njegov interviju sa Feridom Zakarijom koji na CNN vodi sou GPS.
Najmesnije mi je bilo kada Vuk prica kako je "rizikovao svoj zivot" dok je SM bio na vlasti.
A on bio student kog je njegov tata, direktor "Jugopetrola", znaci SM-ov covek poslao na studij u inostrnstvo, a sve o trosku poreskih obveznika Srbije.
A cak se i voditelj pitao kako on, onako mlad [35 god] vec dogurao cak do ministra

Ninoslav Randjelovic

pre 13 godina

Dakle, sada je u pitanju odbrana drzavnosti svih zemalja sveta, ne samo teritorijalnog integriteta Srbije na Kosovu...Zaista, impresivan cilj ! Ipak, s obzirom da drzavnici Srbije ne svedoce i ne resavaju probleme ljudi (koji u Srbiji i na Kosovu) zive sumnjam da ce iko u Srbiji, na Kosovu ili u svetu uzeti ministra Jeremica za ozbiljno...

(Vlast)a

pre 13 godina

Mozda tamo po belom svetu Kosovo nesto deli, ali ovde smo suoceni sa uzasom nedostatka para koje vi besomucno trosite, nezaposlenosti, beznadja, bezidejnosti, besciljnosti... Pored svega toga sa cime se borimo, malo me zanima sta ce svet da kaze za Kosovo koje je Milosevic izgubio pre 11 godina, ali vama to nisu saopstili da bi imali cime da se igrate!

Jošua

pre 13 godina

Jeremić kaže: "To bi bilo prvi put da je u istoriji UN jedna otcepljena teritorija dobila državnost bez pristanka matične države."

To je naravno potpuno netačno.

1991. Eritreja se nasilno odvojila od Etiopije, a 1993. proglasila nezavisnost.
1965. Singapur je bez pristanka Malajske federacije istupio iz nje
1971. Bangladeš je jednostranom odlukom istupio iz Pakistana
1991. jednostranim odlukama Slovenija, Hrvatska, BiH i Makedonija istupile su iz Jugoslavije.

Sve su ove novostvorene države postale članice UN-a pre nego što su ih priznale države iz kojih su izašle.

marko

pre 13 godina

Gledao sam malopre njegov interviju sa Feridom Zakarijom koji na CNN vodi sou GPS.
Najmesnije mi je bilo kada Vuk prica kako je "rizikovao svoj zivot" dok je SM bio na vlasti.
A on bio student kog je njegov tata, direktor "Jugopetrola", znaci SM-ov covek poslao na studij u inostrnstvo, a sve o trosku poreskih obveznika Srbije.
A cak se i voditelj pitao kako on, onako mlad [35 god] vec dogurao cak do ministra

znalac

pre 13 godina

Ovaj g. Jeremic je za Ginisovu knjigu,uhvatio se za tu jednostranu proglasenu nezavisnost Kosova kao pijan plota.
Pa g.jeremicu kada je Srbija proglasila nezavisnost od turske,jel to bese jednostrana ili dvostrana nezavisnost.Danas nacionalisti u Turskoj sanjaju da ce ponovo biti kao ranije ceo balkan pod turskom sanjaju i ostali iste snove,ali vi ste ugledni politicar pa ne trebate izaci smesni pred MZ, jer upamtite da predstavljate drzavu a ne sebe.

zdr

pre 13 godina

Zasto onda Srbija nije pitala Hag da li moze otcepljenje? Nije pitala jer se bojala odgovora koji bi bio nepovoljan. A odgovor bi po mnogim analiticarima bio "otcepljenje nije legalno ali je pravedno zbog masovnog krsenja ljudskih prava, proterivanja, ubijanja, pljacki itd.". Prema tome sud u Hagu je Srbiji opalio samar ali taj nije ni izdaleka tako jak kakav je mogao da bude da je postavljeno pravo pitanje.

Srbiji taj samar izgleda nije dovoljan pa trazi jos. Najpre treba znati da je rezolucija koju donese GS UN neobavezna (obavezne su samo rezolucije koje se ticu unutrasnjih stvari UNa, kao budzet i parkiranje). Prema tome ta rezolucija i kad bi se izglasala ne donosi nista sem konfrontacije sa EU.

Po mom su moguca 3 scenarija:
1. Srbija ce zajedno sa EU revidirati rezoluciju, ovo je malo verovatno sbog srpskog inata a bilo bi najbolje, doduse onda bi rezolucija bila toliko razvodnjena da bi izgubila smisao.
2. Rezolucija prodje, to je po mom skoro neverovatno bez podrske EU, vidi dole.
3. Najverovatniji scenario je da rezolucija bude odbijena, za sada su protiv 69 glasova a bice jos onih koji ce priznati Kosovo. Od ostalih da bi rezolucija pala potrebno je nekih tridesetak ili cetrdesetak glasova a to je lako prikupiti uz malo pritisaka Kvinte itd. Ako se ovo desi to ce biti dvostruka samarcina za Srbiju, prakticno priznavanje Kosova od strane UNa i ozbiljna konfrontacija sa EU.

I na kraju treba se zapitati zasto Srbija ovo radi. Nije potrebna velika mudrost da se shvati kuda sve ovo vodi. Imam utisak da vlast samo zeli da zataska ogromne propuste iz proslosti i da i dalje zamajava ovaj narod. I oni moraju da imaju plan sta ce da urade kad rezolucija padne i jedino sta ne mogu da skontam je koji je to plan.

Kap u Okeanu

pre 13 godina

Jeremić: Pitanje Kosova deli sve

Gosp. Jeremicu, Pitanje Kosova je "podelilo" samo Srbiju !
Nazalost u toj zemlji ocigledno niko i ne svata glavni razlog zbog cega svi koji su u mogucnosti da se "izvuku" ne zele dalje ostati da zive sa "Srbima" !
U drzavi gde svi gradjani "nisu ravnopravni" nema srece ! Srbija nije "pravna drzava", drzava gradjana, Srbija je drzava "nacionalnih manjina" u kojoj su Srbi "najbrojnija manjina" koja samo zeli "drugim manjinama" nametnuti svoje "obicaje" i nacin kako da zive i sa "kim da se druze u Svetu" !
Dovoljno je pogledati kakav "identitet" danas imaju vodece drzave u Svetu pa uociti "zablude" u kojima zivi Srbija !
Hitler bi se "okrenuo u grobu" da moze danas videti kako izgleda Nemacka !
Za reprezantaciju Nemacke danas igraju Turci, Crnci i ko zna kakve narodnosti i svi su "Nemci" da ne govorim o Francuskoj gde su "crnci Francuzi" ili SAD gde je crnac Predsednik !
Ko je "Srbin" u Srbiji ?
Jeli to "gradjanin" drzave Srbije ili neki "nebeski narod" ?
Srbija je sama OTERALA svakog "slobodoljubivog" "NESRBINA" !

Maxim

pre 13 godina

'Ajde ne umišljaj, kursadžijo.
Znamo da je dobro za rejting pokušati uveriti birače da se sada raspadaju najjače organizacije zbog nas i Kosova, ali nismo mi toliko bitni.
Osim toga te organizacije ni ne funkcionišu po principu horskog pevanja. Svaka članica ima visok stepen autonomije u odlučivanju. Da je drugačije, tvoj turizam ne bi imao drugu svrhu osim turističku (a, kao i da ima drugu svrhu, realno).

Jošua

pre 13 godina

Šteta što će ova gungula oko Kosova uskoro završiti pa više nećemo gledati Jeremićev show.

Inače, nije tačno da je Singaupur izbačen iz Malajske federacije već obratno. Wikipedija o tome kaže:"U Singapuru nisu bili zadovoljni državnom ideologijom u Maleziji, pa su 1965. proglasili nezavisnost i Singapur postaje posebna država."
Tek tada Malezija formalno isključuje Singapur. Uostalom nije logično da najbogatiji dio zemlje, super kapitalistički grad Singapur, bude izbačen iz siromašnog ostatka zemlje.
- Pakistan je priznao Bangladeš pod pritiskom Organizacije islamske konferencije, iste godine kada je Bangladeš primljen u UN.
- i još Istočni Timor, ušao u UN 2002, prije indonezijskog priznanja. Isti je slučaj sa Slovenijom, Hrvatskom, BiH i Makedonijom.

Ninoslav Randjelovic

pre 13 godina

Dakle, sada je u pitanju odbrana drzavnosti svih zemalja sveta, ne samo teritorijalnog integriteta Srbije na Kosovu...Zaista, impresivan cilj ! Ipak, s obzirom da drzavnici Srbije ne svedoce i ne resavaju probleme ljudi (koji u Srbiji i na Kosovu) zive sumnjam da ce iko u Srbiji, na Kosovu ili u svetu uzeti ministra Jeremica za ozbiljno...

Sa ili bez pristanka

pre 13 godina

Nijedan medjunarodni zakon, uvazeni Jeremicu, ne predpisuje neophodnost pristanka maticne drzave za otcepljenje od nje. To je vec sadrzanu u odluci MSP u Hagu, nakon cega vas glas je glas u Sahari. Ali uzitak putovanja, naravno, ostaje i dalje privlacan...

Stefan

pre 13 godina

Dosta, Jeremiću, za ime razuma, dosta, dosta sa tvojim Kosovom, i sa tvojom jednostrano proglašenom nezavisnošću, i sa TVOJIM srcem Srbije, dosta! Gušiš kao đavo žabu polovinu populacije Srbije kojoj je do Kosova stalo koliko do poplava u Bangladešu!
Kad ga vidim na vestima, ne menjam program nego gasim televizor. Ne mogu više da posnesem sva ta nepregledna mora gluposti koja prosipa svaki put kad se pojavi. Dosta!

Brana

pre 13 godina

Sta ovaj covek isprica, strah me je da smo jos vise nagrabusili. Zar nije da su clanice NATO podeljene na primer oko Iraka, Avganistana,sve zemlje NATOa nemaju svoje jedinice u Avganistan, Irak, vec imaju i druge zemlje koje nisu u NATOu? Vuce batali bre spoljnu politiku, vec idi i bavi se fizikom koliko znas i mozes, ako ima uhljebljenja za tebe.

(Vlast)a

pre 13 godina

Mozda tamo po belom svetu Kosovo nesto deli, ali ovde smo suoceni sa uzasom nedostatka para koje vi besomucno trosite, nezaposlenosti, beznadja, bezidejnosti, besciljnosti... Pored svega toga sa cime se borimo, malo me zanima sta ce svet da kaze za Kosovo koje je Milosevic izgubio pre 11 godina, ali vama to nisu saopstili da bi imali cime da se igrate!

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Ovo je zaista tuzno !
Svima je odavno jasno da Jeremica "nije Bog dao" za ovaj posao ali "mora" tako,
Osim toga Vuk Jeremic po recima samog Predsednika Tadica u Skupstini Srbije samo radi ono sto mu Tadic kaze a sad sto je to sve SMESNO nije kriv samo Vuk Jeremic !

bane

pre 13 godina

Ministre, pitajte Srbiju da li je spremna da joj premijer, par ministara, desetine ambasadora, trecina parlamenta... budu Albanci? Ministre, pitajte Srbiju da li je spremna da drugi sluzbeni jezik u Srbiji bude Albanski? Ne mislite valjda da Kosovo ponovo postane deo Srbije bez ikakvih prava za dva miliona Albanaca. Odnosno, bili se vi odrekli svoje ministarske stolice i ponudili je Albancu sa Kosova?

неуморан

pre 13 godina

Ако је једини циљ да се спречи преседан у УН (признање једностраног отцепљења, без сагласности матичне државе), онда је то лако: нека се призна отцепљење, па неће бити преседана.

Eh

pre 13 godina

Granici sa nemogucim, jer ste vec postali dosadni sa time. Pa ne okrece se Zemlja oko Kosova i Srbije. Ima na ovoj planeti daleko vecih problema, a ne da se svakih 30-45 dana raspravlja o Kosovu. Imate tamo Kosovo i razgovarajte s njima.

Fadil Kelmendi

pre 13 godina

Dragi Srbi ja sam Albanac i zivim u Njemacku skoro 20 godina.Kad bih Bog voleo da ne postoji Srbi ili Albanci onda ne bismo bili danas.
To znaci da je Bog voleo da bude i Srbe i Albance(Bozja Volja).Nema drugi izbor , mi moramo da zivimo zajedno i da POSTUJEMO jednoga-drugog.
Sta se tice nezavisnost Kosova vi sami ste krivi jer zbog pogresne politike 90-tih godina nisu jedino Albanci koji nece da zive u sastav Srbije(drugaciji narod,jezik i vera)nego su bili Slovenci,Makedonci,Hrvati,Bosnjaci i na kraju i Crnogorci.(slavi).
Ja zelim iskreno Srbiji i srpskog naroda sve najbolje za buducnost.(i svakako odlicne odnose sa Kosovom).

Aleksandar

pre 13 godina

Jeremic jeste za Ginisovu knjigu rekorda - obleteo je planetu vise puta nego teleskop Habl, a nije postigao nista pozitivno... Ustvari, kad razmislim bolje, mi treba da udjemo u Ginisa zato sto mu mi placamo svo to 'planinarenje'...

mario

pre 13 godina

Evo raspat će se EU i NATO kolika je podjeljenost.
EU 22 za 5 protiv.
NATO 25 za 3 protiv.
EU glavnu riječ vode Njemačka,Francuska,VB.
NATO glavnu riječ vode USA,VB,Njemačka,Francuska,Turska.
Zna dobro ministar da će u pregovorima sa EU biti i pitanje Kosova jer EU novi Cipar ne treba to je jasno rečeno niti će države koje su priznale Kosovo povuči to priznanje.

Aleksandar

pre 13 godina

"Na pitanje kako se oseća zato što neki ljudi, uprkos promenama, još gledaju na Srbiju kao na "Miloševićevu Srbiju", Jeremić je rekao da "kao ljudsko biće, ponekada ga to uvredi" jer se ceo demokratski blok borio za svrgavanje Miloševića."

Demokratski blok da, a sta si ti radio? Malo bio clan njegove stranke, malo ti tatica bio na celu Jugopetrola, onda kad je ovde zagustilo poslali te da studiras tamo preko... 'alal ti cufte na borbi.

Viteze smjeli, Don Kihote,
Pristedimo malo nase zivote...

svasta

pre 13 godina

Tako Vuce, samo napred u fijasko- kada Srbija ima pra da finacira tvoje propale pomenade po celom svetu, dok joj narod tone li tone u bedu i nemastinu.

Iva

pre 13 godina

Ako je ministar frustriran 'nemogucom misijom' proturanja svoje 'rezolucije', sad bar moze da shvati frustraciju mnogobrojnih biraca koji prizeljkuju njegovu ostavku.

Milan

pre 13 godina

Pre nekoliko godina sam napustio Srbiju kako sam znao i umeo i nedavno sam stao na noge: dobar posao, porodica, slobodno vreme, puno zdravstveno osiguranje, putovanja, itd. Ukratko, uspeo sam sebi da stvorim svet u kojem mogu da napredujem kao licnost i da se osecam dobro, da radim stvari koje volim u slobodno vreme i svom detetu obezbedim priliku za lep zivot u kom ce u zavisnosti od njegovog truda i interesovanja postici sta god zeli. Bilo je jako tesko prvi nekoliko godina, ali trud i upornost su se isplatili.
Sa druge strane, moji vrsnjaci u Srbiji jos uvek zive sa roditeljima, nemaju posao, ogorceni su, mrze sebe i svoje zivote, svoje roditelje i ceo svet. Mnogi su i dalje dobri i skromni ljudi, ali vecina njih su postali losi ljudi bez ikakvih izgleda. I onaj potencijal koji su imali kao mladi ljudi je nestao zauvek. U mom rodnom mestu ljudi umiru rano, alkoholizam je na sve strane uzeo maha, teske droge, svadje, itd.
Kada sve ovo posmatram iz ovog ugla i citam vesti iz Srbije u kojima je ocigledno da je stanje u drzavi katastrofalno i da narod zivi u teskoj ankscioznosti, ne mogu da verujem da ovaj politicar moze da daje ovakve izjave u kojima priznaje da ono sto on radi se granici sa nemogucim.
Ljudi, da li je moguce da nam zaista nema spasa, da smo zauvek osudjeni na propast i bedne zivote, da moramo da bezimo da bismo nesto uspeli?

gradjanin

pre 13 godina

Dokle o tom nesrecnom Kosovu!Vecina ljudi u ovoj zemlji zna (mada se neki prave da ne znaju) da od Kosova nema NISTA,i da jos jedino izgubljeni politicki Kapetani, vode ovu uzaludnu i po narod pogubnu politiku.

Ratko

pre 13 godina

Ha,ha,ha!Pa danas Vlada Srbije sprovodi i dalje Milosevicevu politiku,nista se nije promenilo i ako njega nema.Nastavlja se ista politika Srbije u Srbiji i prema svetu,koju je nekada pod kisobranom bivsa Jugoslavija vodila Srbija i Milosevicev rezim.Pa da to je "zaboravio" bivsi blok "demokrata",oni su iznikli iz narucija Milosvica i sluzbi koje su osnivale sadasnje "demokrate".

Eto i ja sam uvredjen sto sam bio na ulicama Bgd,tokom 90",da bi danas gledao iste ljude koji su 90"bili vlast,danas su uvecali samo svoje bogatsvo i drze celu domacu privredu,kontrolisu ljudske zivote i zamisljaju da su ne zamenljivi.

"kao ljudsko biće, ponekada ga to uvredi" jer se ceo demokratski blok borio za svrgavanje Miloševića.

zoran

pre 13 godina

Bilo je i "NIKADA priznanje za Sloveniju, Hrvatsku, Bih" itd. Pa priznadosmo SVE i sarađujemo sa svima, manje više uspešno.

Dosta više i ne skupljajte glasove nesrećnih Srba koji ne vide dalje od bunara u svojoj avliji...

rico suarez

pre 13 godina

trošenje energije na nemoguće misije je trademark kompleksnih vlada i vlastodržaca. kada bi energiju trošili ne nešto za što ima barem 1% šanse, onda bi svim bilo bolje. ovako...mrka kapa!

Drago severac

pre 13 godina

Mene interesuje; koliko je kostalo nama, poreskim obveznicima, ucestvovanje u toj CNN emisiji kada se zna da 'ko placa vise taj je gost emisije'.....

goran

pre 13 godina

Stara izreka kaze: "Ne ujedaj ruku koja te hrani"
A svi mi dobro znamo kako, iz kojih krugova, je Vuk dosao i na skolovanje u inostranstvo i ostalo. Toliko o necijem karakteru.

komsija

pre 13 godina

Jeremic ide po svetu i objasnjava diplomatima kako mišljenja Međunarodnog suda pravde, "ni u jednom svom segmentu nije dalo za pravo Prištini na jednostranu secesiju od Srbije"! Zar Jeremic misli da diplomate drugih zemalja ne znaju da citaju i ne znaju da tumace odluku???!!

glen

pre 13 godina

Ako je većina frustrirana zbog naše situacije, to ne znači da se treba osuti drvlje i kamenje po ministru. U Americi sam živeo 15 godina i naslušao sam se srpskih ministara koji su, prvo i osnovno, natucali engleski i žvakali izanđale fraze. Svi do jednog! Jeremić radi na osnovu platforme vlade i države, a utisak koji je ostavio kod Fareeda Zakarije je ukratko - odličan. To što većina koja komentariše i "preporučuje" nije ni pogledala razgovor, nema veze. Neke Jeremićeve izjave jesu isprazne i neće ništa promeniti, ali ja pripadam onim Srbima koji ovog momka podržavaju, a sa Kosovom će biti šta će biti.

Dosta zamajavanja

pre 13 godina

Prethodna vlast je jahala na paroli "Srbi su nebeski narod", pa sa andjeoslih visina padosmo u najdublje blato. Ova se uvatila krilatice "Kosovo je srce Srbije", a svoje pacijente salje na operacije srca u Tursku! Treba li vise ista reci, ili da odmah pocnemo da trazimo donora za novo srce? Mada, Srbija je cudo, prezivece i bez srca...

Get Real

pre 13 godina

"Pojesce Vuk magarca :-)(metaSpace)"

Jeremic je unikatan primer gde se sa sigurnoscu sme reci: Pojeo Magarac VUKA, srecom, ovog puta Jeremica.

Kakva su vremena dosla Srbiji? I vukovi joj vise nisu kao sto bi trbali biti, bar u anegdotama. Vise lice na lisice. Neka, bolje za susede.

zoran

pre 13 godina

Pa covek samo radi ono sto publika u pozoristu zvanom Srbija trazi i zasta ga placa. Medjutim kad se zavrsi predstava i ugase svetla pozornice, ponovo cemo biti u mraku. Sve do sledece zeljno iscekivane predstave, a do tada cemo prepricavati velike uspehe i pobede na bini. Koga briga sta se desava u realnosti...

тоша

pre 13 godina

Слажем се са министром Јеремићем. Компромис, него шта, само тако ће бити трајног мира на Балкану.

iii

pre 13 godina

Opet se radi isto sto je i Milosevic radio, smisljeno guraju zemlju u bitku koju znaju da ne mogu da dobiju samo da bi mogli da posle, kad ne bude izbora, lakse da se izvuku i da kazu: eto, mi probali, ali nije uspelo... I opet ce se desiti neki Kumanovski sporazum gde cemo da izgubimo pet puta vise nego da smo odmah seli i napravili realan dogovor koji ima neke sanse da uspe dugorocno... zivi bili pa videli...

kleo

pre 13 godina

Jeremicu, posto ne mogu da ti postavljam samo dve tri pitanje, onda moram da ti se obratim da ti nadjes sam sebe gdesi ti i sta ti znas i umes da radis.
Jeremicu, ti se ponosis kao onaj sto je svoju kravu imao smrtno bolesno pa umesto da ide kod veterinara da zove veterinara da mu spasi svoju kravu on je otisao da nadje malo otrova da ubije kravu svog suseda samo da mu suseda umre krava prije sto umre svoja.
Idi druze nadji Veterinara da spasis tvoju kravu dok ti nije potrebno da ides kod jos i kod drugog Veterinara da spasis i kravu od tvog komsije jer kao svaki komsija se obrati pervo svog komsije za pomoc.
Time mislim da ti ili nisi svestan sto cinis a mnogo dobro znas da ekonomski nema vise spasa ni Srbiji ni Kosovu. A moje pitanje bih bilo, jer si svestan ti licno kao Politicar radis ne samo protiv dve drzave (Srbije i Kosova) ali i protiv mnogo narodnosti koji zive na nju?.
Drugo pitanje je, da li ti to sto radis, radis samo radi tvoju licnost, i sav narod je nebitan?.
Druze, znas li ti za taj posao koji ti imas odgovornost ne vredis Srbiji a kamoli Kosovoj?.
Prakticno si izgubio tvoju karieru druze i ljudsku licnost i sto prije ovo svatis kasno ce uvjek biti za druge osim za tebe ce nesto da vredi.
Nisam protiv nikoga ali ovo je najzadnje da neko za ovako nesto i seta i dobije pare, i za mene nek te Srbija i za Jezusa proglasi ako ovom narodu ovake ljudi prijaju.
Cao.

Bobi

pre 13 godina

Pa zasto ulazite u nemogucu misiju, oj zivote sa ovim ljudima nesto nije u redu.
Mislim sta su trazili, podrsku naroda za nemogucu misiju.
Ja stvarno ne shvatam koga oni farbaju.

bob.e.lee

pre 13 godina

Ima nekih koji misle da su znalci...Srbija nije jednostrano proglasila nezavisnost od Turske , vec je Hatiserifom iz 1830. dobila samoupravu, sa naslednim knezom na celu...nesto slicno bi moglo u skladu sa danasnjim uslovima da se uradi i na KiM. Skupstina Srbije kaze da KiM ima sustinsku autonomiju i da sve treba da svo stanovnistvo treba da se okrene Pristini za svoje probleme, 50 godina od toga ko zna da li ce granice biti bitne i kako ce nasi unuci da se razvijaju...
Isto tako ni USA nije postala nezavisna proglasenjem nezavisnosti vec prihvatanjem te nezavisnosti od strane UK.
Molim znalce da malo procitaju istoriju.

tosi

pre 13 godina

Pozivanje na to da " Nezavsnost Kosova moze bit presedan za ostale situacije" pokazuje da Srbiji nedostuju istorijski, pravni i na kraju i poticki argumenti za osporavanje Kosovske nezavisnosti

dijaspora Brka

pre 13 godina

Zapeli za Kosovo drzavu, a cela drzava Srba, od 2-4 miliona, (niko ni ne zna tacan broj), raseljenih po svetu. I jos niko nije rekao da smo i mi srce Srbije. Mi mu ga dodjemo kao drzavni suficit. Salji pare, burazeru! I, ostajte tamo, sunce kucnog neba, nece vas grejati ko sto tudje greje, itd. Ostalo vec znate, zar ne?

Igor CZ

pre 13 godina

Iako je uzaludna politika Jeremića, evo nekih činjenica:
- Etiopija je prihvatila maja 1991. da UN organizuju referendum o nezavisnosti Eritreje. UN je taj referendum organizovala i 99% Eritrejaca je glasalo za nezavisnost. 28. maja 1993. UN su primile Eritreju u svoje članstvo.
- Singapur je izbačen iz federacije sa Malezijom odlukom parlamenta Malezije 9. avgusta 1965.
- Bangladeš je proglasio nezavisnost 27. marta 1971. Rat koji je potom uslodio je završen mirovnim ugovorom prihvaćenim od Pakistana u martu 1972.
U svakom slučaju, nezavisnost nije mogla biti poništena. Ali trebaju da nas nateraju da potpišemo nešto.

Sancho Pansa i Metohija

pre 13 godina

Nemoguca misija? Ma nije valjda!? Nema toga ko mu to (barem) u zadnjih 20-ak dana nije rekao i ponovio... i ponavljao... Ali, ne - on bi i dalje da spasava Svet od "opasnih presedana"

Byja

pre 13 godina

Bangladeš NIJE bio primljen u UN čak i pored toga što je imao podršku većine u Generalnoj skupštini, jer su SAD i Kina uložile veto kako bi štitile saveznika - Pakistan. Tek nakon što je Pakistan priznao Bangladeš (u zamenu za oslobađanje zarobljenika), tada je Bangladeš dobio priznanje.
Singapur je još ekstremniji slučaj, jer je Singapur nezavisnost dobio tako što je izbačen iz Malezije.
Što se bivših republika SFRJ tiče, njihova nezavisnost nije bila uslovljena odobrenjem matice jer je po pravnom tumačenju došlo do raspada matice po republičkim granicama (izveštaj Badinterove komisije).

zoki

pre 13 godina

Posle toliko "istorickih" uspeha i pobeda srpske diplomatije u toliko kratkom vremenom, red je da i drugi imaju barem malo nade da mogu i oni nesto da ucine. Blago Srbiji i nasem lepom predsedniku sto te imaju! Ljubi ga majka.

milos

pre 13 godina

Ovo o "nemogucoj misiji" nije nista drugo nego priprema "domaace" javnosti/gradjana Srbije na jos jedan poraz.
Jer "vanjskoj" javnosti je to bilopotpuno jasno nakon sto je MSP izneo svoje misljenje i kada je Srbija izletela sa svojim predlogom rezolucije a koji, kako se ispostavilo, nije ni sa kim usaglasila iako je lazno tvrdila da jeste.

polu-hadzija

pre 13 godina

interesantna je stvar da se spoljna politika srbije svodi samo na kosovo!

imajuci u vidu da je to (po ustavu) deo srbije - zvuci paradoksalno da mladjani ministar spoljnih poslova uglavnom (almost exclusively) trosi vreme na kosovo.

dobro, reci ce neko da to nije neki argument. ok i nije.

ali isto tako - a pratim b92 i ostale portale - nemam prilike reci da se jeremic bavio u svojoj spoljnoj politici necem drugom sem kosovom. ovi malo stariji ministri spoljnih poslova drzava EU ga nesto ne gotive, sretne se tu i tamo sa nekim iz africkih drzava da poprica o pokretu nesvrstanih i.... i...sta drugo?

zar je moguce da je ovo sve cime se spoljna politika (koja se nama - obicnim gradjanima servira) srbije bavi?
a ipak je od cvetkovica dobio najvisu ocenu kao ministar u vladi srbije.

strange!

Бодин Ракић

pre 13 godina

ПОТПУНИ ПРОМАШАЈ! Јавност из уста главног поборника и реализатора наше спољне политике сазнаје:"...није тешко закључити да се наша мисија граничи са немогућим". Зар то не говори најубедљивије о потпуном промашају наше спољне политике?!

Kosovastar

pre 13 godina

E napokon realne izjave zvanicnika Srbije. Ministar Jeremic sada "zna" o "nemogucoj misiji" dok Ivanovic prica javno ono sto smo uvek ZNALI - podelu Kosova u zamenu za prihvatanje nezavisnosti Kosova tj. Kosova bez severa koji bi pripao Srbiji. Dakle nista oko manastrira, nista o "Srcu Srbije", "kolevci Srbije" i td. vec jednostavno sva borba za komadic teritorije.

Vlada

pre 13 godina

"...brani svoja ustavna, politička i demokratska prava."
Zasto niko ne prica recnikom koji na zapadu razumeju? Ovde se radi o VLASNISTVU Srbije koje je ukradeno, dakle o ekonomskim pravima. Na osnovu tog vlasnistva su svi ljudi i sve firme koji na Kosovu zive/rade duzni da Srbiji placaju porez. Da ne govorim o rudnom bogatstvu.

djuro

pre 13 godina

Nisam gledao intervju (ne gledam mnogo CNN, ali potrazicu pa cu pogledati), ali ako je verovati ovome sto pise na B92, Jeremic dobro radi svoj posao. To po meni znaci sledece: 1) Srbija shvata da ako danas nekim cudom dobije "upravu" nad Kosovom, to bi bio njen kraj. Jednostavno, dva miliona ljudi (~20% stanovnistva i skoro 100% stanovnistva pokrajine) koji su iz bilo kog razloga fanaticno protiv te uprave, opravdano ili ne (hajde da kazemo delimicno opravdano jer je Srbija tamo ipak provodila aparthejd dobru deceniju) bili bi prevelik zalogaj i za mnogo bogatije i stabilnije zemlje od Srbije. 2) Kosovo jeste deo Srbije i pristajanje na suprotno je stav protivan njenom interesu, potpuna marginalizacija i moguce dalje komadanje - znaci po definiciji izdaja. 3) Ostra diplomatska ili cak vojna konfrontacija sa najjacim zemljama danas bi i za mnogo vecu i jacu zemlju od Srbije bila katastrofa, bez obzira na to koliko ste u pravu - samo pogledajte Iran.
U toj situaciji, jedina strategija koja ima sansu na uspeh je izboksovati neko privremeno resenje koje nam ostavlja mogucnost da u nekom srednjem roku, posle 2-3 generacije, na neki nacin pokrenemo opet inicijativu da se Kosovo "vrati" u Srbiju, podrazumevajuci da ce Srbija ojacati a oni koji danas upravljaju Kosovom pokazati zasto su ga konacno i oteli te izneveriti nade stanovnistva (Albanaca). Ja ne mislim da ce to ici bez rata, jer tako su nam ga i oteli, ali to ne bi bio ni prvi ni poslednji put. Necinjenjem ovoga sto Jeremic radi ili daleko bilo priznavanjem Kosova, Srbija bi se u toj srednjorocnoj buducnosti sa statusa legitimne maticne drzave svela na status obicnog osvajaca nasilnika, nesto slicno ovima koji ga danas drze otetog. A za to zaista ne vidim nikakav razlog.

Buron

pre 13 godina

Ovde neko pominje "Badinterovu komisiju", kao argument da se bivse federalne jedinice SFRJ nisu jednostrano odvojile od matice, SFR Jugoslavije. Potpuno netacno i tendenciozno. Naime, Badinterova Komisija koju je osnovala EU, svojim delovanjem je samo pokusala da spreci dalnje krvoprolice u naporima tadasnjeg "rukovodstva" SFRJ, odnosno JNA (citaj Srbije), da krvavo spreci federalne jedinice SFRJ u njihovim namerama za (jednostrano) otcepljenje...

Lingvista

pre 13 godina

... nigdje ne postoji drugi ili treći službeni jezik . Svi službeni jezici su JEDNAKOPRAVNI. Tako i u EU ne postoji "službeni" jezik već sve članice imaju jednakopravnost upotrebe svog jezika..

Nada

pre 13 godina

Kakav političar! Blago onom koga takav zastupa i brani u svetu.Ove izjave o nemogućoj misiji su "dimna zavesa" koja sakriva stvarne poteze i interese političke elite koju predstavlja Jeremić.Običnom čoveku njegovi potezi liče na, figurativno rečeno, priču o slonu u staklenom izlogu. Naša nesreća je što ovakvim ponašanjem izlog još više puca, a ostvaruju se interesi mnogih koji su igru smislili. Najveću cenu platiće srpski narod, a Vuk neće promeniti ni ćud ni dlaku. Može da promeni fotelju i sve šta sa njom ide.Cela ova akcija je sinhronizovana sa "prijateljima", služi u unutrašnje političke svrhe i donosi neprocenjive istorijske štete Srbiji!

Dragan

pre 13 godina

I ako bi se i usvojila Rezilucija Srbije u GS UN to ne bi bilo dovoljno, jer niko ne vrsi pritisak na Kosovo-Albance da moraju da prihvate "kompromis". A ko bi mogao da vrsi pritisak da Albanci oni ipak prihvate "kompromis"? - EU zbog clanstva Kosova u EU, a ona to nece; nece EU ni da primi Srbiju bez Kosova, a da Kosovo ostane otvoreno pitanje - SAD u saglasnosti sa EU, a i oni to nece .. U takvim okolnostima Srbija ne moze da brani Kosovo (osim deklarativno, nepriznavanjem), a clanstvo u EU bi bilo dovedeno u pitanje. Jedina sansa koja bi mogla da bude, da se u bilaterarnim razgovorima, pre zasedanja GS UN, pronadje neki "kompromis". Skoro se sigurno moze reci da Srbija sa starim, "maksimalisticnim" zahtevima, ne moze postici taj "kompromis". Dakle, na Srbiji je da izabere jednu od dve mogucnosti: - da postavi svoj minimum npr. Sever Kosova da ostane pri Srbiji, a da SAD i EU novcano nadoknade gubitak dela njene teritorije - da ostane pri stanovistu, da brani svoj integritet i da rizikuje svoje clanstvo u EU; ili da se nesto kasnije (ili od odmah) prikloni Rusiji i Kini zavisno od toka dogadjaja.

swiss

pre 13 godina

Ovako da Vam ja opisem ukratko, od kada sam napustio drzavu SFRJ jos tadasnju sada RS i razmotrim ove stvari, pa to se samo kod nas moze desavati cak kod komsije je bolje stanje. Odes na godinjem odmoru budes opljackan od sopstvenog Naroda ! O vidi ga svajc stigo kao npr. Odes nazad u inostranstvo opljackaju ti Kucu. Ja sam licno bio na Kosovu ali uzalud. Da li ova nas Vlada razmislja sta ce biti sutra ? Pa ne pada mi na pamet vise da branim nesto sto oni poklanjaju jer nisu sposobni da sacuvaju ono sto smo mi oslobodili ! Ja licno ne bih nikad svoju pljuvacku lizao, a oni to upravo rade. Optuzuju Milosevica ovog onog a oni su najveca banda. Zasto kad se uhapsi Rodjak od Vlade bude pusten odmah ?

Na kraju da zakljucim: Srpski normalni Narode ne dopustite vise da vas kradu na vasim Ocima, da lopovi vladaju nasom drzavom za kojom su mnogi zivot svoj dali, organizujte nesto sto pre inace propasce i ovo sto sada imamo, jer ostace BG na kraju jedna Drzavica , Sumadija Drzavica itd....

Ne moze se Diplomatski kod nas, mora samo hrabro i ostro protiv Kriminala !!!

masa

pre 13 godina

Strasno , jedini covek koji istinski radi svoj posao i "gine" za ciljeve koji su mu nametnuti, kakvi god oni bili, a vi pokopavate coveka umesto da mu dajete podrsku. Setite se samo proslih ministara inostranih poslova...Ovaj covek je dostojan svake pohvale - napred Vuce!

radovan

pre 13 godina

Popisati svu imovinu na Kosovu,tuziti Kosovsku vladu,SAD i EU i traziti povracaj imovine ili odstetu!Novac iskoristiti za izgradnju stanova za izbeglice sa Kosova i zahtevati momentalni prijem u EU.Pa onda mozda priznati nezavisnost.U suprotnom,s obzirom da od EU za sad nemamo nista,osim da bez viza putujemo po Evopi i trosimo NASE evre,potpuna blokada granica i pustanje u EU svih narko dilera,kriminalaca i emigranata.Zasto da mi sluzimo kao filter,a nista ne dobijamo zauzvrat?Toliko od mene...

goodman

pre 13 godina

Jeremic je trebalo da na pitanje "koji je argument Beograda zašto jednostrano proglašena nezavisnost Kosmeta ne bi trebalo da bude uvažena", odgovori da je teritorija silom bez presedana oteta i kao takvu Kosovari nemaju osnova da proglase njenu nezavisnost.
A to sto je odluka Haskog suda napravila drugi presedan za sve druge drzave i drzavice da se otrgnu od maticne drzave, je samo razlog vise da drzave koje nisu priznale Kosovo to i ne ucine.

spaske

pre 13 godina

Gospodin Jeremić može da služi za primer mnogim svetskim političarima kako se boriti za interese svoje zemlje protiv separatizma i terorizma na miran i demokratski način bez upotrebe bilo kakve sile. To polako svataju i tzv političari na Kosovu koji su krivi za sva stradanja naroda na Kosovu.

Mojsele

pre 13 godina

Dobro je da svi mi ovde razmisljamo (postojimo). Iako neki i u sebe sumnjaju. I svako od nas razmislja u skladu sa sopstvenim kapacitetom i merilima. Sibicar razmislja ulicnim, drzavnik drzavnickim. Veliki rade u globalnim koordinatama (i medijima), manji u lokalnim. Tesko da sibicar dogura dalje od svog "vidnog polja" i medija. I dobro je da nema suvise nervoze u davanju strateskih sudova. Vreme je majstorsko reseto.

Gradjanin Srbije iz Srbije

pre 13 godina

BUDI BOG SA NAMA.Moja preporuka mladima kao osobe srednjih godina,kome je politika uzela najproduktivnije godine zivota u ovoj drzavi,da se kako znaju i umeju ISELE ODAVDE, pa makar za pocetak i u CrnuGoru.Ovde srece nece biti jos najmanje 10-15 godina.Tek cemo videti svog boga kada na vlast dodju Patrijote a ovaj narod ce ih izglasati.

dean

pre 13 godina

Zao mi Jeremica kao licnost, jer smatram da je on sposoban da postane veoma popularan politicar u Srbiji, ali je potrebno da se mane Tadiceve/Miloseviceve politike. Na kraju krajeva koliko god ja smatram da vodi izuzetno losu spoljnu politiku, smatram da je jedan od najuglednijih nasih politicara u svetu, na kraju krajeva vidi se po reakciji Bajdena.

тоша

pre 13 godina

Слажем се са министром Јеремићем. Компромис, него шта, само тако ће бити трајног мира на Балкану.

glen

pre 13 godina

Ako je većina frustrirana zbog naše situacije, to ne znači da se treba osuti drvlje i kamenje po ministru. U Americi sam živeo 15 godina i naslušao sam se srpskih ministara koji su, prvo i osnovno, natucali engleski i žvakali izanđale fraze. Svi do jednog! Jeremić radi na osnovu platforme vlade i države, a utisak koji je ostavio kod Fareeda Zakarije je ukratko - odličan. To što većina koja komentariše i "preporučuje" nije ni pogledala razgovor, nema veze. Neke Jeremićeve izjave jesu isprazne i neće ništa promeniti, ali ja pripadam onim Srbima koji ovog momka podržavaju, a sa Kosovom će biti šta će biti.

spaske

pre 13 godina

Gospodin Jeremić može da služi za primer mnogim svetskim političarima kako se boriti za interese svoje zemlje protiv separatizma i terorizma na miran i demokratski način bez upotrebe bilo kakve sile. To polako svataju i tzv političari na Kosovu koji su krivi za sva stradanja naroda na Kosovu.

Vlada

pre 13 godina

"...brani svoja ustavna, politička i demokratska prava."
Zasto niko ne prica recnikom koji na zapadu razumeju? Ovde se radi o VLASNISTVU Srbije koje je ukradeno, dakle o ekonomskim pravima. Na osnovu tog vlasnistva su svi ljudi i sve firme koji na Kosovu zive/rade duzni da Srbiji placaju porez. Da ne govorim o rudnom bogatstvu.

dean

pre 13 godina

Zao mi Jeremica kao licnost, jer smatram da je on sposoban da postane veoma popularan politicar u Srbiji, ali je potrebno da se mane Tadiceve/Miloseviceve politike. Na kraju krajeva koliko god ja smatram da vodi izuzetno losu spoljnu politiku, smatram da je jedan od najuglednijih nasih politicara u svetu, na kraju krajeva vidi se po reakciji Bajdena.

djuro

pre 13 godina

Nisam gledao intervju (ne gledam mnogo CNN, ali potrazicu pa cu pogledati), ali ako je verovati ovome sto pise na B92, Jeremic dobro radi svoj posao. To po meni znaci sledece: 1) Srbija shvata da ako danas nekim cudom dobije "upravu" nad Kosovom, to bi bio njen kraj. Jednostavno, dva miliona ljudi (~20% stanovnistva i skoro 100% stanovnistva pokrajine) koji su iz bilo kog razloga fanaticno protiv te uprave, opravdano ili ne (hajde da kazemo delimicno opravdano jer je Srbija tamo ipak provodila aparthejd dobru deceniju) bili bi prevelik zalogaj i za mnogo bogatije i stabilnije zemlje od Srbije. 2) Kosovo jeste deo Srbije i pristajanje na suprotno je stav protivan njenom interesu, potpuna marginalizacija i moguce dalje komadanje - znaci po definiciji izdaja. 3) Ostra diplomatska ili cak vojna konfrontacija sa najjacim zemljama danas bi i za mnogo vecu i jacu zemlju od Srbije bila katastrofa, bez obzira na to koliko ste u pravu - samo pogledajte Iran.
U toj situaciji, jedina strategija koja ima sansu na uspeh je izboksovati neko privremeno resenje koje nam ostavlja mogucnost da u nekom srednjem roku, posle 2-3 generacije, na neki nacin pokrenemo opet inicijativu da se Kosovo "vrati" u Srbiju, podrazumevajuci da ce Srbija ojacati a oni koji danas upravljaju Kosovom pokazati zasto su ga konacno i oteli te izneveriti nade stanovnistva (Albanaca). Ja ne mislim da ce to ici bez rata, jer tako su nam ga i oteli, ali to ne bi bio ni prvi ni poslednji put. Necinjenjem ovoga sto Jeremic radi ili daleko bilo priznavanjem Kosova, Srbija bi se u toj srednjorocnoj buducnosti sa statusa legitimne maticne drzave svela na status obicnog osvajaca nasilnika, nesto slicno ovima koji ga danas drze otetog. A za to zaista ne vidim nikakav razlog.

radovan

pre 13 godina

Popisati svu imovinu na Kosovu,tuziti Kosovsku vladu,SAD i EU i traziti povracaj imovine ili odstetu!Novac iskoristiti za izgradnju stanova za izbeglice sa Kosova i zahtevati momentalni prijem u EU.Pa onda mozda priznati nezavisnost.U suprotnom,s obzirom da od EU za sad nemamo nista,osim da bez viza putujemo po Evopi i trosimo NASE evre,potpuna blokada granica i pustanje u EU svih narko dilera,kriminalaca i emigranata.Zasto da mi sluzimo kao filter,a nista ne dobijamo zauzvrat?Toliko od mene...

goodman

pre 13 godina

Jeremic je trebalo da na pitanje "koji je argument Beograda zašto jednostrano proglašena nezavisnost Kosmeta ne bi trebalo da bude uvažena", odgovori da je teritorija silom bez presedana oteta i kao takvu Kosovari nemaju osnova da proglase njenu nezavisnost.
A to sto je odluka Haskog suda napravila drugi presedan za sve druge drzave i drzavice da se otrgnu od maticne drzave, je samo razlog vise da drzave koje nisu priznale Kosovo to i ne ucine.

Jošua

pre 13 godina

Jeremić kaže: "To bi bilo prvi put da je u istoriji UN jedna otcepljena teritorija dobila državnost bez pristanka matične države."

To je naravno potpuno netačno.

1991. Eritreja se nasilno odvojila od Etiopije, a 1993. proglasila nezavisnost.
1965. Singapur je bez pristanka Malajske federacije istupio iz nje
1971. Bangladeš je jednostranom odlukom istupio iz Pakistana
1991. jednostranim odlukama Slovenija, Hrvatska, BiH i Makedonija istupile su iz Jugoslavije.

Sve su ove novostvorene države postale članice UN-a pre nego što su ih priznale države iz kojih su izašle.

Dragan

pre 13 godina

I ako bi se i usvojila Rezilucija Srbije u GS UN to ne bi bilo dovoljno, jer niko ne vrsi pritisak na Kosovo-Albance da moraju da prihvate "kompromis". A ko bi mogao da vrsi pritisak da Albanci oni ipak prihvate "kompromis"? - EU zbog clanstva Kosova u EU, a ona to nece; nece EU ni da primi Srbiju bez Kosova, a da Kosovo ostane otvoreno pitanje - SAD u saglasnosti sa EU, a i oni to nece .. U takvim okolnostima Srbija ne moze da brani Kosovo (osim deklarativno, nepriznavanjem), a clanstvo u EU bi bilo dovedeno u pitanje. Jedina sansa koja bi mogla da bude, da se u bilaterarnim razgovorima, pre zasedanja GS UN, pronadje neki "kompromis". Skoro se sigurno moze reci da Srbija sa starim, "maksimalisticnim" zahtevima, ne moze postici taj "kompromis". Dakle, na Srbiji je da izabere jednu od dve mogucnosti: - da postavi svoj minimum npr. Sever Kosova da ostane pri Srbiji, a da SAD i EU novcano nadoknade gubitak dela njene teritorije - da ostane pri stanovistu, da brani svoj integritet i da rizikuje svoje clanstvo u EU; ili da se nesto kasnije (ili od odmah) prikloni Rusiji i Kini zavisno od toka dogadjaja.

masa

pre 13 godina

Strasno , jedini covek koji istinski radi svoj posao i "gine" za ciljeve koji su mu nametnuti, kakvi god oni bili, a vi pokopavate coveka umesto da mu dajete podrsku. Setite se samo proslih ministara inostranih poslova...Ovaj covek je dostojan svake pohvale - napred Vuce!

znalac

pre 13 godina

Ovaj g. Jeremic je za Ginisovu knjigu,uhvatio se za tu jednostranu proglasenu nezavisnost Kosova kao pijan plota.
Pa g.jeremicu kada je Srbija proglasila nezavisnost od turske,jel to bese jednostrana ili dvostrana nezavisnost.Danas nacionalisti u Turskoj sanjaju da ce ponovo biti kao ranije ceo balkan pod turskom sanjaju i ostali iste snove,ali vi ste ugledni politicar pa ne trebate izaci smesni pred MZ, jer upamtite da predstavljate drzavu a ne sebe.

marko

pre 13 godina

Gledao sam malopre njegov interviju sa Feridom Zakarijom koji na CNN vodi sou GPS.
Najmesnije mi je bilo kada Vuk prica kako je "rizikovao svoj zivot" dok je SM bio na vlasti.
A on bio student kog je njegov tata, direktor "Jugopetrola", znaci SM-ov covek poslao na studij u inostrnstvo, a sve o trosku poreskih obveznika Srbije.
A cak se i voditelj pitao kako on, onako mlad [35 god] vec dogurao cak do ministra

Maxim

pre 13 godina

'Ajde ne umišljaj, kursadžijo.
Znamo da je dobro za rejting pokušati uveriti birače da se sada raspadaju najjače organizacije zbog nas i Kosova, ali nismo mi toliko bitni.
Osim toga te organizacije ni ne funkcionišu po principu horskog pevanja. Svaka članica ima visok stepen autonomije u odlučivanju. Da je drugačije, tvoj turizam ne bi imao drugu svrhu osim turističku (a, kao i da ima drugu svrhu, realno).

неуморан

pre 13 godina

Ако је једини циљ да се спречи преседан у УН (признање једностраног отцепљења, без сагласности матичне државе), онда је то лако: нека се призна отцепљење, па неће бити преседана.

Sa ili bez pristanka

pre 13 godina

Nijedan medjunarodni zakon, uvazeni Jeremicu, ne predpisuje neophodnost pristanka maticne drzave za otcepljenje od nje. To je vec sadrzanu u odluci MSP u Hagu, nakon cega vas glas je glas u Sahari. Ali uzitak putovanja, naravno, ostaje i dalje privlacan...

bob.e.lee

pre 13 godina

Ima nekih koji misle da su znalci...Srbija nije jednostrano proglasila nezavisnost od Turske , vec je Hatiserifom iz 1830. dobila samoupravu, sa naslednim knezom na celu...nesto slicno bi moglo u skladu sa danasnjim uslovima da se uradi i na KiM. Skupstina Srbije kaze da KiM ima sustinsku autonomiju i da sve treba da svo stanovnistvo treba da se okrene Pristini za svoje probleme, 50 godina od toga ko zna da li ce granice biti bitne i kako ce nasi unuci da se razvijaju...
Isto tako ni USA nije postala nezavisna proglasenjem nezavisnosti vec prihvatanjem te nezavisnosti od strane UK.
Molim znalce da malo procitaju istoriju.

(Vlast)a

pre 13 godina

Mozda tamo po belom svetu Kosovo nesto deli, ali ovde smo suoceni sa uzasom nedostatka para koje vi besomucno trosite, nezaposlenosti, beznadja, bezidejnosti, besciljnosti... Pored svega toga sa cime se borimo, malo me zanima sta ce svet da kaze za Kosovo koje je Milosevic izgubio pre 11 godina, ali vama to nisu saopstili da bi imali cime da se igrate!

zdr

pre 13 godina

Zasto onda Srbija nije pitala Hag da li moze otcepljenje? Nije pitala jer se bojala odgovora koji bi bio nepovoljan. A odgovor bi po mnogim analiticarima bio "otcepljenje nije legalno ali je pravedno zbog masovnog krsenja ljudskih prava, proterivanja, ubijanja, pljacki itd.". Prema tome sud u Hagu je Srbiji opalio samar ali taj nije ni izdaleka tako jak kakav je mogao da bude da je postavljeno pravo pitanje.

Srbiji taj samar izgleda nije dovoljan pa trazi jos. Najpre treba znati da je rezolucija koju donese GS UN neobavezna (obavezne su samo rezolucije koje se ticu unutrasnjih stvari UNa, kao budzet i parkiranje). Prema tome ta rezolucija i kad bi se izglasala ne donosi nista sem konfrontacije sa EU.

Po mom su moguca 3 scenarija:
1. Srbija ce zajedno sa EU revidirati rezoluciju, ovo je malo verovatno sbog srpskog inata a bilo bi najbolje, doduse onda bi rezolucija bila toliko razvodnjena da bi izgubila smisao.
2. Rezolucija prodje, to je po mom skoro neverovatno bez podrske EU, vidi dole.
3. Najverovatniji scenario je da rezolucija bude odbijena, za sada su protiv 69 glasova a bice jos onih koji ce priznati Kosovo. Od ostalih da bi rezolucija pala potrebno je nekih tridesetak ili cetrdesetak glasova a to je lako prikupiti uz malo pritisaka Kvinte itd. Ako se ovo desi to ce biti dvostruka samarcina za Srbiju, prakticno priznavanje Kosova od strane UNa i ozbiljna konfrontacija sa EU.

I na kraju treba se zapitati zasto Srbija ovo radi. Nije potrebna velika mudrost da se shvati kuda sve ovo vodi. Imam utisak da vlast samo zeli da zataska ogromne propuste iz proslosti i da i dalje zamajava ovaj narod. I oni moraju da imaju plan sta ce da urade kad rezolucija padne i jedino sta ne mogu da skontam je koji je to plan.

Brana

pre 13 godina

Sta ovaj covek isprica, strah me je da smo jos vise nagrabusili. Zar nije da su clanice NATO podeljene na primer oko Iraka, Avganistana,sve zemlje NATOa nemaju svoje jedinice u Avganistan, Irak, vec imaju i druge zemlje koje nisu u NATOu? Vuce batali bre spoljnu politiku, vec idi i bavi se fizikom koliko znas i mozes, ako ima uhljebljenja za tebe.

Ninoslav Randjelovic

pre 13 godina

Dakle, sada je u pitanju odbrana drzavnosti svih zemalja sveta, ne samo teritorijalnog integriteta Srbije na Kosovu...Zaista, impresivan cilj ! Ipak, s obzirom da drzavnici Srbije ne svedoce i ne resavaju probleme ljudi (koji u Srbiji i na Kosovu) zive sumnjam da ce iko u Srbiji, na Kosovu ili u svetu uzeti ministra Jeremica za ozbiljno...

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Ovo je zaista tuzno !
Svima je odavno jasno da Jeremica "nije Bog dao" za ovaj posao ali "mora" tako,
Osim toga Vuk Jeremic po recima samog Predsednika Tadica u Skupstini Srbije samo radi ono sto mu Tadic kaze a sad sto je to sve SMESNO nije kriv samo Vuk Jeremic !

Byja

pre 13 godina

Bangladeš NIJE bio primljen u UN čak i pored toga što je imao podršku većine u Generalnoj skupštini, jer su SAD i Kina uložile veto kako bi štitile saveznika - Pakistan. Tek nakon što je Pakistan priznao Bangladeš (u zamenu za oslobađanje zarobljenika), tada je Bangladeš dobio priznanje.
Singapur je još ekstremniji slučaj, jer je Singapur nezavisnost dobio tako što je izbačen iz Malezije.
Što se bivših republika SFRJ tiče, njihova nezavisnost nije bila uslovljena odobrenjem matice jer je po pravnom tumačenju došlo do raspada matice po republičkim granicama (izveštaj Badinterove komisije).

kleo

pre 13 godina

Jeremicu, posto ne mogu da ti postavljam samo dve tri pitanje, onda moram da ti se obratim da ti nadjes sam sebe gdesi ti i sta ti znas i umes da radis.
Jeremicu, ti se ponosis kao onaj sto je svoju kravu imao smrtno bolesno pa umesto da ide kod veterinara da zove veterinara da mu spasi svoju kravu on je otisao da nadje malo otrova da ubije kravu svog suseda samo da mu suseda umre krava prije sto umre svoja.
Idi druze nadji Veterinara da spasis tvoju kravu dok ti nije potrebno da ides kod jos i kod drugog Veterinara da spasis i kravu od tvog komsije jer kao svaki komsija se obrati pervo svog komsije za pomoc.
Time mislim da ti ili nisi svestan sto cinis a mnogo dobro znas da ekonomski nema vise spasa ni Srbiji ni Kosovu. A moje pitanje bih bilo, jer si svestan ti licno kao Politicar radis ne samo protiv dve drzave (Srbije i Kosova) ali i protiv mnogo narodnosti koji zive na nju?.
Drugo pitanje je, da li ti to sto radis, radis samo radi tvoju licnost, i sav narod je nebitan?.
Druze, znas li ti za taj posao koji ti imas odgovornost ne vredis Srbiji a kamoli Kosovoj?.
Prakticno si izgubio tvoju karieru druze i ljudsku licnost i sto prije ovo svatis kasno ce uvjek biti za druge osim za tebe ce nesto da vredi.
Nisam protiv nikoga ali ovo je najzadnje da neko za ovako nesto i seta i dobije pare, i za mene nek te Srbija i za Jezusa proglasi ako ovom narodu ovake ljudi prijaju.
Cao.

Stefan

pre 13 godina

Dosta, Jeremiću, za ime razuma, dosta, dosta sa tvojim Kosovom, i sa tvojom jednostrano proglašenom nezavisnošću, i sa TVOJIM srcem Srbije, dosta! Gušiš kao đavo žabu polovinu populacije Srbije kojoj je do Kosova stalo koliko do poplava u Bangladešu!
Kad ga vidim na vestima, ne menjam program nego gasim televizor. Ne mogu više da posnesem sva ta nepregledna mora gluposti koja prosipa svaki put kad se pojavi. Dosta!

Drago severac

pre 13 godina

Mene interesuje; koliko je kostalo nama, poreskim obveznicima, ucestvovanje u toj CNN emisiji kada se zna da 'ko placa vise taj je gost emisije'.....

Kap u Okeanu

pre 13 godina

Jeremić: Pitanje Kosova deli sve

Gosp. Jeremicu, Pitanje Kosova je "podelilo" samo Srbiju !
Nazalost u toj zemlji ocigledno niko i ne svata glavni razlog zbog cega svi koji su u mogucnosti da se "izvuku" ne zele dalje ostati da zive sa "Srbima" !
U drzavi gde svi gradjani "nisu ravnopravni" nema srece ! Srbija nije "pravna drzava", drzava gradjana, Srbija je drzava "nacionalnih manjina" u kojoj su Srbi "najbrojnija manjina" koja samo zeli "drugim manjinama" nametnuti svoje "obicaje" i nacin kako da zive i sa "kim da se druze u Svetu" !
Dovoljno je pogledati kakav "identitet" danas imaju vodece drzave u Svetu pa uociti "zablude" u kojima zivi Srbija !
Hitler bi se "okrenuo u grobu" da moze danas videti kako izgleda Nemacka !
Za reprezantaciju Nemacke danas igraju Turci, Crnci i ko zna kakve narodnosti i svi su "Nemci" da ne govorim o Francuskoj gde su "crnci Francuzi" ili SAD gde je crnac Predsednik !
Ko je "Srbin" u Srbiji ?
Jeli to "gradjanin" drzave Srbije ili neki "nebeski narod" ?
Srbija je sama OTERALA svakog "slobodoljubivog" "NESRBINA" !

gradjanin

pre 13 godina

Dokle o tom nesrecnom Kosovu!Vecina ljudi u ovoj zemlji zna (mada se neki prave da ne znaju) da od Kosova nema NISTA,i da jos jedino izgubljeni politicki Kapetani, vode ovu uzaludnu i po narod pogubnu politiku.

Aleksandar

pre 13 godina

Jeremic jeste za Ginisovu knjigu rekorda - obleteo je planetu vise puta nego teleskop Habl, a nije postigao nista pozitivno... Ustvari, kad razmislim bolje, mi treba da udjemo u Ginisa zato sto mu mi placamo svo to 'planinarenje'...

mario

pre 13 godina

Evo raspat će se EU i NATO kolika je podjeljenost.
EU 22 za 5 protiv.
NATO 25 za 3 protiv.
EU glavnu riječ vode Njemačka,Francuska,VB.
NATO glavnu riječ vode USA,VB,Njemačka,Francuska,Turska.
Zna dobro ministar da će u pregovorima sa EU biti i pitanje Kosova jer EU novi Cipar ne treba to je jasno rečeno niti će države koje su priznale Kosovo povuči to priznanje.

Igor CZ

pre 13 godina

Iako je uzaludna politika Jeremića, evo nekih činjenica:
- Etiopija je prihvatila maja 1991. da UN organizuju referendum o nezavisnosti Eritreje. UN je taj referendum organizovala i 99% Eritrejaca je glasalo za nezavisnost. 28. maja 1993. UN su primile Eritreju u svoje članstvo.
- Singapur je izbačen iz federacije sa Malezijom odlukom parlamenta Malezije 9. avgusta 1965.
- Bangladeš je proglasio nezavisnost 27. marta 1971. Rat koji je potom uslodio je završen mirovnim ugovorom prihvaćenim od Pakistana u martu 1972.
U svakom slučaju, nezavisnost nije mogla biti poništena. Ali trebaju da nas nateraju da potpišemo nešto.

Mojsele

pre 13 godina

Dobro je da svi mi ovde razmisljamo (postojimo). Iako neki i u sebe sumnjaju. I svako od nas razmislja u skladu sa sopstvenim kapacitetom i merilima. Sibicar razmislja ulicnim, drzavnik drzavnickim. Veliki rade u globalnim koordinatama (i medijima), manji u lokalnim. Tesko da sibicar dogura dalje od svog "vidnog polja" i medija. I dobro je da nema suvise nervoze u davanju strateskih sudova. Vreme je majstorsko reseto.

Iva

pre 13 godina

Ako je ministar frustriran 'nemogucom misijom' proturanja svoje 'rezolucije', sad bar moze da shvati frustraciju mnogobrojnih biraca koji prizeljkuju njegovu ostavku.

bane

pre 13 godina

Ministre, pitajte Srbiju da li je spremna da joj premijer, par ministara, desetine ambasadora, trecina parlamenta... budu Albanci? Ministre, pitajte Srbiju da li je spremna da drugi sluzbeni jezik u Srbiji bude Albanski? Ne mislite valjda da Kosovo ponovo postane deo Srbije bez ikakvih prava za dva miliona Albanaca. Odnosno, bili se vi odrekli svoje ministarske stolice i ponudili je Albancu sa Kosova?

Eh

pre 13 godina

Granici sa nemogucim, jer ste vec postali dosadni sa time. Pa ne okrece se Zemlja oko Kosova i Srbije. Ima na ovoj planeti daleko vecih problema, a ne da se svakih 30-45 dana raspravlja o Kosovu. Imate tamo Kosovo i razgovarajte s njima.

svasta

pre 13 godina

Tako Vuce, samo napred u fijasko- kada Srbija ima pra da finacira tvoje propale pomenade po celom svetu, dok joj narod tone li tone u bedu i nemastinu.

Buron

pre 13 godina

Ovde neko pominje "Badinterovu komisiju", kao argument da se bivse federalne jedinice SFRJ nisu jednostrano odvojile od matice, SFR Jugoslavije. Potpuno netacno i tendenciozno. Naime, Badinterova Komisija koju je osnovala EU, svojim delovanjem je samo pokusala da spreci dalnje krvoprolice u naporima tadasnjeg "rukovodstva" SFRJ, odnosno JNA (citaj Srbije), da krvavo spreci federalne jedinice SFRJ u njihovim namerama za (jednostrano) otcepljenje...

Fadil Kelmendi

pre 13 godina

Dragi Srbi ja sam Albanac i zivim u Njemacku skoro 20 godina.Kad bih Bog voleo da ne postoji Srbi ili Albanci onda ne bismo bili danas.
To znaci da je Bog voleo da bude i Srbe i Albance(Bozja Volja).Nema drugi izbor , mi moramo da zivimo zajedno i da POSTUJEMO jednoga-drugog.
Sta se tice nezavisnost Kosova vi sami ste krivi jer zbog pogresne politike 90-tih godina nisu jedino Albanci koji nece da zive u sastav Srbije(drugaciji narod,jezik i vera)nego su bili Slovenci,Makedonci,Hrvati,Bosnjaci i na kraju i Crnogorci.(slavi).
Ja zelim iskreno Srbiji i srpskog naroda sve najbolje za buducnost.(i svakako odlicne odnose sa Kosovom).

Get Real

pre 13 godina

"Pojesce Vuk magarca :-)(metaSpace)"

Jeremic je unikatan primer gde se sa sigurnoscu sme reci: Pojeo Magarac VUKA, srecom, ovog puta Jeremica.

Kakva su vremena dosla Srbiji? I vukovi joj vise nisu kao sto bi trbali biti, bar u anegdotama. Vise lice na lisice. Neka, bolje za susede.

zoran

pre 13 godina

Bilo je i "NIKADA priznanje za Sloveniju, Hrvatsku, Bih" itd. Pa priznadosmo SVE i sarađujemo sa svima, manje više uspešno.

Dosta više i ne skupljajte glasove nesrećnih Srba koji ne vide dalje od bunara u svojoj avliji...

Milan

pre 13 godina

Pre nekoliko godina sam napustio Srbiju kako sam znao i umeo i nedavno sam stao na noge: dobar posao, porodica, slobodno vreme, puno zdravstveno osiguranje, putovanja, itd. Ukratko, uspeo sam sebi da stvorim svet u kojem mogu da napredujem kao licnost i da se osecam dobro, da radim stvari koje volim u slobodno vreme i svom detetu obezbedim priliku za lep zivot u kom ce u zavisnosti od njegovog truda i interesovanja postici sta god zeli. Bilo je jako tesko prvi nekoliko godina, ali trud i upornost su se isplatili.
Sa druge strane, moji vrsnjaci u Srbiji jos uvek zive sa roditeljima, nemaju posao, ogorceni su, mrze sebe i svoje zivote, svoje roditelje i ceo svet. Mnogi su i dalje dobri i skromni ljudi, ali vecina njih su postali losi ljudi bez ikakvih izgleda. I onaj potencijal koji su imali kao mladi ljudi je nestao zauvek. U mom rodnom mestu ljudi umiru rano, alkoholizam je na sve strane uzeo maha, teske droge, svadje, itd.
Kada sve ovo posmatram iz ovog ugla i citam vesti iz Srbije u kojima je ocigledno da je stanje u drzavi katastrofalno i da narod zivi u teskoj ankscioznosti, ne mogu da verujem da ovaj politicar moze da daje ovakve izjave u kojima priznaje da ono sto on radi se granici sa nemogucim.
Ljudi, da li je moguce da nam zaista nema spasa, da smo zauvek osudjeni na propast i bedne zivote, da moramo da bezimo da bismo nesto uspeli?

Jošua

pre 13 godina

Šteta što će ova gungula oko Kosova uskoro završiti pa više nećemo gledati Jeremićev show.

Inače, nije tačno da je Singaupur izbačen iz Malajske federacije već obratno. Wikipedija o tome kaže:"U Singapuru nisu bili zadovoljni državnom ideologijom u Maleziji, pa su 1965. proglasili nezavisnost i Singapur postaje posebna država."
Tek tada Malezija formalno isključuje Singapur. Uostalom nije logično da najbogatiji dio zemlje, super kapitalistički grad Singapur, bude izbačen iz siromašnog ostatka zemlje.
- Pakistan je priznao Bangladeš pod pritiskom Organizacije islamske konferencije, iste godine kada je Bangladeš primljen u UN.
- i još Istočni Timor, ušao u UN 2002, prije indonezijskog priznanja. Isti je slučaj sa Slovenijom, Hrvatskom, BiH i Makedonijom.

polu-hadzija

pre 13 godina

interesantna je stvar da se spoljna politika srbije svodi samo na kosovo!

imajuci u vidu da je to (po ustavu) deo srbije - zvuci paradoksalno da mladjani ministar spoljnih poslova uglavnom (almost exclusively) trosi vreme na kosovo.

dobro, reci ce neko da to nije neki argument. ok i nije.

ali isto tako - a pratim b92 i ostale portale - nemam prilike reci da se jeremic bavio u svojoj spoljnoj politici necem drugom sem kosovom. ovi malo stariji ministri spoljnih poslova drzava EU ga nesto ne gotive, sretne se tu i tamo sa nekim iz africkih drzava da poprica o pokretu nesvrstanih i.... i...sta drugo?

zar je moguce da je ovo sve cime se spoljna politika (koja se nama - obicnim gradjanima servira) srbije bavi?
a ipak je od cvetkovica dobio najvisu ocenu kao ministar u vladi srbije.

strange!

rico suarez

pre 13 godina

trošenje energije na nemoguće misije je trademark kompleksnih vlada i vlastodržaca. kada bi energiju trošili ne nešto za što ima barem 1% šanse, onda bi svim bilo bolje. ovako...mrka kapa!

komsija

pre 13 godina

Jeremic ide po svetu i objasnjava diplomatima kako mišljenja Međunarodnog suda pravde, "ni u jednom svom segmentu nije dalo za pravo Prištini na jednostranu secesiju od Srbije"! Zar Jeremic misli da diplomate drugih zemalja ne znaju da citaju i ne znaju da tumace odluku???!!

Ratko

pre 13 godina

Ha,ha,ha!Pa danas Vlada Srbije sprovodi i dalje Milosevicevu politiku,nista se nije promenilo i ako njega nema.Nastavlja se ista politika Srbije u Srbiji i prema svetu,koju je nekada pod kisobranom bivsa Jugoslavija vodila Srbija i Milosevicev rezim.Pa da to je "zaboravio" bivsi blok "demokrata",oni su iznikli iz narucija Milosvica i sluzbi koje su osnivale sadasnje "demokrate".

Eto i ja sam uvredjen sto sam bio na ulicama Bgd,tokom 90",da bi danas gledao iste ljude koji su 90"bili vlast,danas su uvecali samo svoje bogatsvo i drze celu domacu privredu,kontrolisu ljudske zivote i zamisljaju da su ne zamenljivi.

"kao ljudsko biće, ponekada ga to uvredi" jer se ceo demokratski blok borio za svrgavanje Miloševića.

iii

pre 13 godina

Opet se radi isto sto je i Milosevic radio, smisljeno guraju zemlju u bitku koju znaju da ne mogu da dobiju samo da bi mogli da posle, kad ne bude izbora, lakse da se izvuku i da kazu: eto, mi probali, ali nije uspelo... I opet ce se desiti neki Kumanovski sporazum gde cemo da izgubimo pet puta vise nego da smo odmah seli i napravili realan dogovor koji ima neke sanse da uspe dugorocno... zivi bili pa videli...

Dosta zamajavanja

pre 13 godina

Prethodna vlast je jahala na paroli "Srbi su nebeski narod", pa sa andjeoslih visina padosmo u najdublje blato. Ova se uvatila krilatice "Kosovo je srce Srbije", a svoje pacijente salje na operacije srca u Tursku! Treba li vise ista reci, ili da odmah pocnemo da trazimo donora za novo srce? Mada, Srbija je cudo, prezivece i bez srca...

Бодин Ракић

pre 13 godina

ПОТПУНИ ПРОМАШАЈ! Јавност из уста главног поборника и реализатора наше спољне политике сазнаје:"...није тешко закључити да се наша мисија граничи са немогућим". Зар то не говори најубедљивије о потпуном промашају наше спољне политике?!

Aleksandar

pre 13 godina

"Na pitanje kako se oseća zato što neki ljudi, uprkos promenama, još gledaju na Srbiju kao na "Miloševićevu Srbiju", Jeremić je rekao da "kao ljudsko biće, ponekada ga to uvredi" jer se ceo demokratski blok borio za svrgavanje Miloševića."

Demokratski blok da, a sta si ti radio? Malo bio clan njegove stranke, malo ti tatica bio na celu Jugopetrola, onda kad je ovde zagustilo poslali te da studiras tamo preko... 'alal ti cufte na borbi.

Viteze smjeli, Don Kihote,
Pristedimo malo nase zivote...

goran

pre 13 godina

Stara izreka kaze: "Ne ujedaj ruku koja te hrani"
A svi mi dobro znamo kako, iz kojih krugova, je Vuk dosao i na skolovanje u inostranstvo i ostalo. Toliko o necijem karakteru.

tosi

pre 13 godina

Pozivanje na to da " Nezavsnost Kosova moze bit presedan za ostale situacije" pokazuje da Srbiji nedostuju istorijski, pravni i na kraju i poticki argumenti za osporavanje Kosovske nezavisnosti

Kosovastar

pre 13 godina

E napokon realne izjave zvanicnika Srbije. Ministar Jeremic sada "zna" o "nemogucoj misiji" dok Ivanovic prica javno ono sto smo uvek ZNALI - podelu Kosova u zamenu za prihvatanje nezavisnosti Kosova tj. Kosova bez severa koji bi pripao Srbiji. Dakle nista oko manastrira, nista o "Srcu Srbije", "kolevci Srbije" i td. vec jednostavno sva borba za komadic teritorije.

swiss

pre 13 godina

Ovako da Vam ja opisem ukratko, od kada sam napustio drzavu SFRJ jos tadasnju sada RS i razmotrim ove stvari, pa to se samo kod nas moze desavati cak kod komsije je bolje stanje. Odes na godinjem odmoru budes opljackan od sopstvenog Naroda ! O vidi ga svajc stigo kao npr. Odes nazad u inostranstvo opljackaju ti Kucu. Ja sam licno bio na Kosovu ali uzalud. Da li ova nas Vlada razmislja sta ce biti sutra ? Pa ne pada mi na pamet vise da branim nesto sto oni poklanjaju jer nisu sposobni da sacuvaju ono sto smo mi oslobodili ! Ja licno ne bih nikad svoju pljuvacku lizao, a oni to upravo rade. Optuzuju Milosevica ovog onog a oni su najveca banda. Zasto kad se uhapsi Rodjak od Vlade bude pusten odmah ?

Na kraju da zakljucim: Srpski normalni Narode ne dopustite vise da vas kradu na vasim Ocima, da lopovi vladaju nasom drzavom za kojom su mnogi zivot svoj dali, organizujte nesto sto pre inace propasce i ovo sto sada imamo, jer ostace BG na kraju jedna Drzavica , Sumadija Drzavica itd....

Ne moze se Diplomatski kod nas, mora samo hrabro i ostro protiv Kriminala !!!

zoran

pre 13 godina

Pa covek samo radi ono sto publika u pozoristu zvanom Srbija trazi i zasta ga placa. Medjutim kad se zavrsi predstava i ugase svetla pozornice, ponovo cemo biti u mraku. Sve do sledece zeljno iscekivane predstave, a do tada cemo prepricavati velike uspehe i pobede na bini. Koga briga sta se desava u realnosti...

Nada

pre 13 godina

Kakav političar! Blago onom koga takav zastupa i brani u svetu.Ove izjave o nemogućoj misiji su "dimna zavesa" koja sakriva stvarne poteze i interese političke elite koju predstavlja Jeremić.Običnom čoveku njegovi potezi liče na, figurativno rečeno, priču o slonu u staklenom izlogu. Naša nesreća je što ovakvim ponašanjem izlog još više puca, a ostvaruju se interesi mnogih koji su igru smislili. Najveću cenu platiće srpski narod, a Vuk neće promeniti ni ćud ni dlaku. Može da promeni fotelju i sve šta sa njom ide.Cela ova akcija je sinhronizovana sa "prijateljima", služi u unutrašnje političke svrhe i donosi neprocenjive istorijske štete Srbiji!

milos

pre 13 godina

Ovo o "nemogucoj misiji" nije nista drugo nego priprema "domaace" javnosti/gradjana Srbije na jos jedan poraz.
Jer "vanjskoj" javnosti je to bilopotpuno jasno nakon sto je MSP izneo svoje misljenje i kada je Srbija izletela sa svojim predlogom rezolucije a koji, kako se ispostavilo, nije ni sa kim usaglasila iako je lazno tvrdila da jeste.

zoki

pre 13 godina

Posle toliko "istorickih" uspeha i pobeda srpske diplomatije u toliko kratkom vremenom, red je da i drugi imaju barem malo nade da mogu i oni nesto da ucine. Blago Srbiji i nasem lepom predsedniku sto te imaju! Ljubi ga majka.

Sancho Pansa i Metohija

pre 13 godina

Nemoguca misija? Ma nije valjda!? Nema toga ko mu to (barem) u zadnjih 20-ak dana nije rekao i ponovio... i ponavljao... Ali, ne - on bi i dalje da spasava Svet od "opasnih presedana"

dijaspora Brka

pre 13 godina

Zapeli za Kosovo drzavu, a cela drzava Srba, od 2-4 miliona, (niko ni ne zna tacan broj), raseljenih po svetu. I jos niko nije rekao da smo i mi srce Srbije. Mi mu ga dodjemo kao drzavni suficit. Salji pare, burazeru! I, ostajte tamo, sunce kucnog neba, nece vas grejati ko sto tudje greje, itd. Ostalo vec znate, zar ne?

Bobi

pre 13 godina

Pa zasto ulazite u nemogucu misiju, oj zivote sa ovim ljudima nesto nije u redu.
Mislim sta su trazili, podrsku naroda za nemogucu misiju.
Ja stvarno ne shvatam koga oni farbaju.

Lingvista

pre 13 godina

... nigdje ne postoji drugi ili treći službeni jezik . Svi službeni jezici su JEDNAKOPRAVNI. Tako i u EU ne postoji "službeni" jezik već sve članice imaju jednakopravnost upotrebe svog jezika..

Gradjanin Srbije iz Srbije

pre 13 godina

BUDI BOG SA NAMA.Moja preporuka mladima kao osobe srednjih godina,kome je politika uzela najproduktivnije godine zivota u ovoj drzavi,da se kako znaju i umeju ISELE ODAVDE, pa makar za pocetak i u CrnuGoru.Ovde srece nece biti jos najmanje 10-15 godina.Tek cemo videti svog boga kada na vlast dodju Patrijote a ovaj narod ce ih izglasati.