Četvrtak, 15.07.2010.

08:21

Udovičić: "Dali više od mogućnosti"

Selektor reprezentacije Srbije Dejan Udovičić rekao je posle meča da je zadovoljan trijumfom nad Hrvatskom jer selekcija nije još sasvim spremna.

Izvor: SO

Udovièiæ: "Dali više od moguænosti" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

m1los

pre 13 godina

Samo da se dopunim nekim linkovima ,specijalno za naseg dragog HOSE-a.
Ovo je jedna od utakmica sa tog sampionata ,protiv Spanije u grupi:
http://www.youtube.com/watch?v=9BFYCQmH7cU&feature=related
Jasno se vidi srpska ,a ne zastava SCG ,a na zvanicnnoj statsistici koju radi LEN takodje stoji SRB.
Dalje,utakmica SRBIJa protiv Rusije:
http://www.youtube.com/watch?v=nOQ-76cn8bc&feature=related
Svirana je himna Boze pravde sto je zvanicna himna republike Srbije.

E sad glavni argument kolege iz Hrvatske jeste sajt LEN.Odlicno ,da bolje ne moz` bit`:
http://www.len.eu/?pag=competitions

Na ovom linku jasno se vidi da prvenstvo organizuje SRBIJA ,ne SCG,sad sto su urednici sajta pogresili ili nisu ispravili ociglednu gresku na drugom mestu -zalim slucaj.Na ovom linku ,takodje postoje linkovi i ka sajtu prvenstva
http://www.europeanchampionships.org/Belgrade_2006/
gde ako udjete u opciju OFFICIALS mozete medju sudijama koji sude LEN takmicenja naci i imena Maria Brguljana i Dejana Adzica pored kojih stoji skracenica MNE (montenergo iliti Crna Gora). Ako se na tom takmicenju takmicila SCG zasto i pored imena sudija ne stoji SCG ,vec pored ove dvojice gore MNE ,a pored imena Mihajla Cirica SRB(inace brata naseg reprezentativca Aleksandra Cirica).Na stranu to sto na svakom koraku na ovom kao i na sajtu OMEGE zvanicnog merioca vremena i sponzora LEN nalazi naziv SRBIJA ,nas dragi HOSE jednostavno ne zeli da prihvati cinjenice :
http://www.omegatiming.com/waterpolo/racearchives/2006/belgrade2006/index.html
kao i :
http://www.omegatiming.com/waterpolo/racearchives/2006/belgrade2006/M44hr.pdf

Zasto momak ne zeli da prihvati cinjenice -nisam siguran,ali pretpostavljam da bas i ne prati vaterpolo pa i nije bas bio ukljucen u problematiku razdruzivanja drzavne zajednice SCG sto se tice vaterpolo reprezentacije te da ne zna da su reprezentativci iz CG zeleli da igraju na tom prvenstvu ali samo ako se tim zove SCG sto su iz rukovadstva Vaterpolo saveza Srbije odbili po principu :dobili ste drzavu -igrajte za nju. Na to se svi reprezentativci iz CG sem Prlainovica koji odlucuje da nastupi za Srbiju, povlace sa priprema zajedno sa selektorom Porobicem i preti da nastupi opste rasulo. Onda brzo na mesto selektora biva postavljen Dejan Udovicic (i dan-danas je na tom mestu)i brzo mobilise neke igrace koji i nisu bili u planu za zajednicku reprezentaciju kako bi se nastavio kontinuitet i osvojila zlatna medalja. Onda,mozda pre ,mozda kasnije nisam siguran ,LEN dozvoljava nasem timu da nastupi pod imenom SRBIJA iako se kao domacin na to prvenstvo direktno kvalifikovala SCG (otuda i zabuna na sajtu LEN).Elem ,to sto je uradjeno ovako na brzinu i kao sto rekoh u svom prethodnom komentaru mozda cak i mimo pravila(nisam pravnik) nije nista neobicno kad je u pitanju Djani Lonci (predsednik LEN).Ko iole prati vaterpolo zna o kakvom se coveku radi i kako se cak i sama pravila vaterpolo igre menjaju pred sama takmicenja na njegov izricit zahtev.Tako da nije ni cudno sto je tada 2006.godine Lonzi i kompanija jednostavno ozvanicio sto je tada bilo toliko ocigledno -dozvolio SRPSKIM reprezentativcima da igarju za SRBIJU ,a ne SCG.

Eto ,nadam se da je HOSE zadovoljan odgovorom ,jeste malo opsiran ,ali kad nekome moras da crtas ,onda nema druge.
Izvinjavam se svima zbog duzine komentara.Dovidjenja i prijatno.

m1los

pre 13 godina

@Hose

Potpuno si u krivu,sto bi vi Hrvati rekli.
Da krenemo redom, Crna Gora je postala samostalna drzava na referendumu odrzanom u maju 2006. dakle puna 3 meseca pre EP u Beogradu i tada su vaterpolisti iz Crne Gore odlucili da istupe iz reprezentacije (sa izuzuetkom Prlainovica ,koji je odlucio da nastupa za Srbiju). Jedino za sta si u pravu jeste da je reprezentacija koja se kvalifikovala za to prvenstvo nosila ime SCG ,ali nakon sto se drzava raspala svako je otisao na svoju stranu i LEN je odlucio da dozvoli Srbiji da nastupi pod tim imenom (sto je cak i mozda kontra pravila,ali je napravljen izuzetak jer se drzave ne raspadaju bas svaki drugi dan).Dakle ,EP u Beogradu u vaterpolu 2006. osvojila je iskljucivo SRBIJA (bez Crne Gore)i posle finalne pobede svirana je himna Boze pravde sto svakako nije bila himna zajednicke drzave SCG (Hej Sloveni). Ako ti ni ovo nije dovoljno ,evo nagradnog pitanja za tebe :koji crnogorski vaterpolista je igrao na tom sampionatu za reprezentaciju SCG kako ti tvrdis?Tim je bio:
Sefik
Trbojevic
Gocic
Udovicic
Savic
Ikodinovic
Nikic
Filipovic
Ciric
Sapic
Vujasinovic
Pekovic
Soro
Prlainovic
Pijetlovic
Dakle ,ko je od ovih momaka posle nastupao za Crnu Goru? Evo da te podsetim:NITI JEDAN jer reprezentacija pod tim imenom nije ni ucestvovala na tom sampionatu ,ali razumem ja tvoje frustracije i zaboravnost s obzirom kako ste na tom prvenstvu prosli .Ako se ne varam bili ste 7. ili 8. te ne nosite lepe uspomene odatle.

Zakljucak ,kao sto neko negde napisa: SRBIJA za 3 godine samostalnosti(od 2006-2009) 2 zlatne medalje -BEograd 2006,Rim 2009. ,Hrvati za skoro dvadeset godina ,18 preciznije (1991-2009) samo jednu -Melburn 2007. Znaci, bez onih silnih zlatnih medalja SR Jugoslavije i SCG.

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@Hose
Sinko, dakle nemas pojma...Evo ti link sa ovog sajta da vidis da je tada bila reprezentacija Srbije http://www.b92.net/sport/ekipni/ostalo.php?yyyy=2006&mm=09&dd=11&nav_id=211310
Da li ti je to dovoljno ili hoces jos da se blamiras?I o kom ti kicenju tudjim perjem pricas?Uloga Crnogoraca je bila ZANEMARLJIVA u tim uspesima!Prihati to, ako mozes, ne moras da budes toliki kompleksas...

pirke

pre 13 godina

@ Hose

Covece ne mozes da poredis rezultete vas i Madjara sa nama zato sto niste u ZAJEDNICKOJ DRZAVI, a mi smo sa CG bili ukupno 15 godina, ako ne racunamo SFRJ.

@ Anton

Mene bas briga ko je osnovao SFRJ, Srbija jeste pravni naslednik svega sto je u vezi sa SFRJ, SRJ, SCG a u isto vreme je na njenoj teritoriji, a svi ostali su sami izlazili iz SFRJ, i naravno da ``nista`` nemaju.

Hose

pre 13 godina

(no way hose, 16. jul 2010 10:57)
E momče, momče, pa ti meni stavljaš link sa Wikipedije ahahahhahaha
Pa da možda ti nisi to napisao na Wikipediji?
Aj da tebe komšija malo poduči. Gledaj, evo tebi link sa sajta LEN - to ti je, ako ne znaš krovna europska vaterpolo organizacija (dođe ti kao UEFA u fudbalu).
Evo tu češ naučiti da je 2006. godine u Beogradu bila SiCG. Još jedno vam čestitam na osvojenom europskom prvenstvu u vaterpolu (naravno vama i CG-ima).
Evo link:
http://www.len.eu/?pag=waterpolo&arg=calendar

E kad dođeš na link, ubaci gore datum September 2006, odaberi ¨All details¨ i stisni gumb ¨View¨.
Evo komšijo malo besplatnih poduka, pa da naučiš da su i braća Crnogorci zaslužni za zlato
Aj poživio mi!

Hose

pre 13 godina

no way hose, 15. jul 2010 16:27)
Momče moraš pod hitno da lječiš te komplekse.
Ja znam da je bilo naporno 15 godina gledati u leđa Hrvatskoj u nogometu (dva puta 5. mjesto na europskom prvenstvu, jedan puta 3. mjesto na svjetskom prvenstvo, FIFa rang lista na kojoj Hrv, UVIJEK bila ispred Srb (u bilo kojoj njezinoj formi : SICG, YUG itd.).
Tako da već jako dugo nisam pročitao veće gluposti od toga da ste bolji u fudbalu. To kao da ja sada kažem da smo mi u ovom trenu bolji od Španjolske hahahahaha.
A ovo što spominješ 2000, malo se raspitaj pa češ vidjeti da su oba kvalifikacijska meča, i na Marakani i na Maksimiru, završila neriješeno.
A kad već spominješ mlade, ne moraš ići tako daleko u povijest. Sjeti se samo što je bilo ove godine u kvalifikacijama za Europsko - RAZVALJOTKA komšijo, časovi fudbala, eto

aj poživili mi svi skupa

no way hose

pre 13 godina

@ Hose

Poshto slabo kapirash, ajde ponovo

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Men%27s_European_Water_Polo_Championship

Da li negde ovde vidish Crnu Goru i Crnogorce? Chudno da ih nema, jer vidish - nisu uchestvovali. Ni sa nama, ni protiv nas.
A drzhavu sa vama nechemo, to se ionako uvek zavrshi loshe, uz mnogo crnine i suza...

Anton

pre 13 godina

Prike srbija nikada bila prava nasljednica od SFRJ jel SFRJ su hrvati i slovenci napravili> Prvi partizani i najvise su bili hrvati i slovenci. Tito bio hrvat i prvu brigadu u hrvatskoj. Malo povijesti

Hose

pre 13 godina

Srbija JESTE bila evropski sampion u vaterpolu i to 2006. godine na EP u BEogradu.Prosto je neverovatno sa koliko kompleksa "komsije" pokusavaju da nas ubede u suprotno.
(m1los, 15. jul 2010 22:25)

Gledaj, moj Miloše, ja ne znam kako da ti kažem ali NISTE osvojili Europsko zlato.
To što ste 2006. g. osvojili zajedno sa CG to vam čestitam, ali onda ajmo komparirati nas i Mađare kontra vas i CG.
Pa šta se dičiš tuđim perjem?
Evo, ovo sam skinuo sa LEN sajta, da te uvjerim:

01.09.06

BELGRADE (SCG) Other
European Water Polo Championships
Date: 01-10 SEPTEMBER 2006
Organisation: Water Polo Federation of Serbia & Montenegro (SCG)

Men: All
Category: All

Stoga, sve čestitke vama i CG na zajednički osvojenoj zlatnoj medalji na Europskom prvenstvu u vaterpolu 2006. godine.
Ako to računamo, ja se slažem da su Srbija i CG ZAJEDNO bolje od Hrvatske u vaterpolu.

lijep pozdrav

Hose

pre 13 godina

@ Hose

Sinko opste je poznata cinjenica da je Srbija zvanican i jedini naslednik uspeha SFRJ, SRJ, SCG u svim sportovima, tako da smo itekako uspesniji od vas. Ako hoces da uporedjujes rezultate, uporedjuj od 1992 kada se rasturila SFRJ, i kada ste bez nas poceli da igrate, nemoj od 2007, mada smo i tako veoma blizu.
(pirke, 15. jul 2010 20:40)

Slažem se, onda ste daleko bolji. Ali mene bi osobno bila sramota kititi se tuđim perjem.
Najbolje da osnujete novu državu u kojoj ćete biti opet sa CG, ali i sa Mađarima. E tada vam nitko neće biti ravan u vaterpolu.
A onda isto tako, osnujete državu sa Španijom i Holandijom, pa vam nitko neće biti ravan ni u fudbalu.
A onda, zašto ne, osnujete državu sa amerikancima, pa ćete biti najbolji i u američkom fudbalu.
A onda možete i sa nama Hrvatima, pa da budete najbolji i u rukometu. :)
Aj pozdrav komšijo i hvala ti, jer si me dobrano nasmijao :)

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@Hose
Ne, najbolje je da pricekamo jos koju godinu da se Krajina vrati Matici!A i mi uopste nismo mlada drzava, postojali smo i u periodu 1878-1918, dok ste vi bili austo-ugraski robovi...O Srednjem veku da ne govorim...
Drugo, naravno da racunamo titule osvojene za vreme SRJ/SCG, jer smo mi pravni naslednici te zemlje i njihova uloga je bila zanemarljiva u osvajanju tih titula!A ti ako to ne mozes da prihvatis, zesce si iskompleksiran!

m1los

pre 13 godina

Srbija JESTE bila evropski sampion u vaterpolu i to 2006. godine na EP u BEogradu.Prosto je neverovatno sa koliko kompleksa "komsije" pokusavaju da nas ubede u suprotno.

pirke

pre 13 godina

@ Hose

Sinko opste je poznata cinjenica da je Srbija zvanican i jedini naslednik uspeha SFRJ, SRJ, SCG u svim sportovima, tako da smo itekako uspesniji od vas. Ako hoces da uporedjujes rezultate, uporedjuj od 1992 kada se rasturila SFRJ, i kada ste bez nas poceli da igrate, nemoj od 2007, mada smo i tako veoma blizu.

no way hose

pre 13 godina

@Hose

Ne treba ti da nam prichash kolika i kakva ce Srbija biti za 3, 10 ili 20 godina.
Ne treba ni da nam pretish Europskim prvenstvom u Zagrebu, jer znamo shta je bilo u Kranju u tezhim uslovima nego shto ce biti u Zagrebu.
Jednostavno, samo treba da budes realan pa da priznash sam sebi neke stvari:
u momchadskim sportovima (sem u rukometu) nemate shta da trazhite protiv nas - kidamo vas gde i kako stignemo, i ti to znash i zato dajesh ovako opasne i provokativne komentare.
A ako vech spominjesh Dinamo-Partizan, seti se kako je taj Partizan drao Rijeku, pa Zvezda Inker tj. Inter, pa kako smo vas izbacili sa Eura 2000. ili mladi sa Eura 2006. i 2004.
A moderaciji svaka chast shto provokatore poput Hose-a ipak ne odstranjuju sa portala, jer ne bi bili u prigodi da vidimo ovakve bisere a la deda, kozeta i sl.

Mladen

pre 13 godina

Eeee,moje hrvati???Vi kad izgubite,uvek se UIGRAVATE....I sami ste svesni da vas kidamo u svim sportovima!!!Imate veliki kompleks od nas SRBA...A jedva cekam to EP.u zagrebu...SRBIJAA! ! !

Hose

pre 13 godina

(Mika NS, 15. jul 2010 14:53)
Mika ne pričaj gluposti, prvo provjeri rezultate u vaterpolu.
Srbija NIKADA nije bila Europski šampion u vaterpolu.
Bila je zajedno sa CG, ali nikada samostalno.
I ne znam šta ti to znači, da izlaziš u susret pa ne računaš uspjehe SiCG i Jugoslavije? Pa normalno da nečemo uspoređivati šta su napravili Srbija i CG zajeedno, sa rezultatima Hrvatske .
Tako možemo uspoređivati šta su napravili recimo Hrvatska i Mađarska zajedno naspram Srbije, pa će onda kao naši rezultati biti bolji.
Da rezimiram, kao reprezentacija Srbije nemate bolje uspjehe od Hrvatske jer niste bili šampiopni Europe.

Hose

pre 13 godina

(ccc, 15. jul 2010 12:43)
Pa ne mogu naći mlađu jer vam država postoji tek 2-3 godine (a ne zna se niti da li je to zadnja verzija, jer svake godine je sve manja i manja).
Tako da najbolje da još pričekamo (godinu il dvije) da se svede na Beogradski pašaluk, a onda ćemo počet brojati sportske uspjehe.
Jel se slažeš komšijo?

Pozdrav ekipi iz Zemuna (Mile, Drago, Jovica, vidimo se u Kaštelima i ovo ljeto)!

Mika NS

pre 13 godina

Hrvati od svoje samostalnosti imaju 1 titulu svetskog prvaka i dva puta su bili vicesampioni Evrope ako se ne varam,na OI imaju jedno 2.mesto, u svetskoj ligi bili su jednom 2.
Naspram, evo i to da im izadjemo u susret,da ne racunamo medalje SCG i Jugoslavije od 1992.god. na ovamo...Srbija je aktuelni sampion sveta i bila je i evro sampion, sada aktuelni vicesampion Evrope+ bronza na OI...
Za ovih 4 godine koliko smo ponovo samo Srbija uradili smo vise nego Hrvatska za 18 godina!
Da ne govorim o tome koliko mora oni imaju i "otoka" naravno...
Zato je svako dalje prepucavanje u tom smislu izlisno...

Hose

pre 13 godina

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav
(Hose, 15. jul 2010 11:52)

decko sta se lozis,bas nemas smisla za humor,vadis tu neke tekme pre 15 godina a cinjenica je da gubite sve protiv nas i kao tim i kao 'repka'
(biberche, 15. jul 2010 13:03)

Momče ložiš se ti itebi slični.
Izgleda da je ovo unatrag tjedan dana previše za vas Srbe: Prvo Dobili ste nas u Davis cupu (čestitam, igrate trenutno bolji tenis), vaterpolo (ajmo pričekat prvenstvo u Zagrebu na našem terenu, pa onda vidjeti tko je bolji, jer složiti ćeš se na domaćem terenu pobjediti ne znači odmah da si i bolji) i da ne zaboravim: NAPRAVILI STE ISTORIJSKI USPEH PRESKOČIVŠI HRVATSKU NA FIFA RANG LISTI - to sam vam već čestitao, jer ste prva zemlja, sa prostora bivše Yugoslavije koja je uspjela biti bolje rangirana od Hrvatske. Do sada, od kada se radi rang lista nikada nitko (ni SLO ni BIH ni SRB ni MKD) nije bio bolje rangiran od Hrvatske. To možeš provjeriti na FIFA-inom sajtu (Compare Teams).
Jedino što taj uspjeh niste sami napravili (jer ste opet bili zadnji u grupi na SP), već vam je tu pomogla Hrvatska koja se nije plasirala pa smo izgubili mnogo bodova.
No kako god, ne želim umanjiti činjenicu da ste trenutno bolje rangirani, i još jednom vam čestitam na, ponavljam, ISTORIJSKOM uspjehu.

biberche

pre 13 godina

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav
(Hose, 15. jul 2010 11:52)

decko sta se lozis,bas nemas smisla za humor,vadis tu neke tekme pre 15 godina a cinjenica je da gubite sve protiv nas i kao tim i kao 'repka'

ccc

pre 13 godina

(Hose, 15. jul 2010 11:52)

ako mozes da nadjes neku utakmicu mladju od 20 godina jer vam i drzava ima 20 godina. kad vec volis biti precizan budi precizan do kraja. "pozdrav."

Hose

pre 13 godina

Eh da je igrao Kecman,mi ne bi morali protiv Hrvata ni da prelazimo centar.
(Sojic, 15. jul 2010 09:57)

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav

Zg

pre 13 godina

Ova pobjeda od gola razlike je zapravo loš rezultat Srbije ako znamo da je Hr repka tek završila s bazičnim pripremama i na SL su došli da se uigravaju za europsko u Zg-u.
Očekivao sam 2-5 golova za Srbiju a ispalo je sasvim pristojno za pripremni period i uigravanje.

Crna Gora je izgleda opet promašila s formom pošto oni sve gaze redom. Ako uspiju za mjesec i pol imati takvu formu skidam kapu!

Bata Peca

pre 13 godina

Stvarno svaka cast. Gledam vas svako vece i uzivam u dobrom vaterpolu, svim srcem uz Srbiju. Da sam u Nisu, ni jednu ne bih propustio da posetim. Zao mi je sto nema jos vise gledalaca. Veliki pozdrav i samo tako igrajte!

Bata Peca

pre 13 godina

Stvarno svaka cast. Gledam vas svako vece i uzivam u dobrom vaterpolu, svim srcem uz Srbiju. Da sam u Nisu, ni jednu ne bih propustio da posetim. Zao mi je sto nema jos vise gledalaca. Veliki pozdrav i samo tako igrajte!

Mika NS

pre 13 godina

Hrvati od svoje samostalnosti imaju 1 titulu svetskog prvaka i dva puta su bili vicesampioni Evrope ako se ne varam,na OI imaju jedno 2.mesto, u svetskoj ligi bili su jednom 2.
Naspram, evo i to da im izadjemo u susret,da ne racunamo medalje SCG i Jugoslavije od 1992.god. na ovamo...Srbija je aktuelni sampion sveta i bila je i evro sampion, sada aktuelni vicesampion Evrope+ bronza na OI...
Za ovih 4 godine koliko smo ponovo samo Srbija uradili smo vise nego Hrvatska za 18 godina!
Da ne govorim o tome koliko mora oni imaju i "otoka" naravno...
Zato je svako dalje prepucavanje u tom smislu izlisno...

biberche

pre 13 godina

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav
(Hose, 15. jul 2010 11:52)

decko sta se lozis,bas nemas smisla za humor,vadis tu neke tekme pre 15 godina a cinjenica je da gubite sve protiv nas i kao tim i kao 'repka'

Mladen

pre 13 godina

Eeee,moje hrvati???Vi kad izgubite,uvek se UIGRAVATE....I sami ste svesni da vas kidamo u svim sportovima!!!Imate veliki kompleks od nas SRBA...A jedva cekam to EP.u zagrebu...SRBIJAA! ! !

Hose

pre 13 godina

Eh da je igrao Kecman,mi ne bi morali protiv Hrvata ni da prelazimo centar.
(Sojic, 15. jul 2010 09:57)

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav

ccc

pre 13 godina

(Hose, 15. jul 2010 11:52)

ako mozes da nadjes neku utakmicu mladju od 20 godina jer vam i drzava ima 20 godina. kad vec volis biti precizan budi precizan do kraja. "pozdrav."

no way hose

pre 13 godina

@Hose

Ne treba ti da nam prichash kolika i kakva ce Srbija biti za 3, 10 ili 20 godina.
Ne treba ni da nam pretish Europskim prvenstvom u Zagrebu, jer znamo shta je bilo u Kranju u tezhim uslovima nego shto ce biti u Zagrebu.
Jednostavno, samo treba da budes realan pa da priznash sam sebi neke stvari:
u momchadskim sportovima (sem u rukometu) nemate shta da trazhite protiv nas - kidamo vas gde i kako stignemo, i ti to znash i zato dajesh ovako opasne i provokativne komentare.
A ako vech spominjesh Dinamo-Partizan, seti se kako je taj Partizan drao Rijeku, pa Zvezda Inker tj. Inter, pa kako smo vas izbacili sa Eura 2000. ili mladi sa Eura 2006. i 2004.
A moderaciji svaka chast shto provokatore poput Hose-a ipak ne odstranjuju sa portala, jer ne bi bili u prigodi da vidimo ovakve bisere a la deda, kozeta i sl.

Zg

pre 13 godina

Ova pobjeda od gola razlike je zapravo loš rezultat Srbije ako znamo da je Hr repka tek završila s bazičnim pripremama i na SL su došli da se uigravaju za europsko u Zg-u.
Očekivao sam 2-5 golova za Srbiju a ispalo je sasvim pristojno za pripremni period i uigravanje.

Crna Gora je izgleda opet promašila s formom pošto oni sve gaze redom. Ako uspiju za mjesec i pol imati takvu formu skidam kapu!

m1los

pre 13 godina

@Hose

Potpuno si u krivu,sto bi vi Hrvati rekli.
Da krenemo redom, Crna Gora je postala samostalna drzava na referendumu odrzanom u maju 2006. dakle puna 3 meseca pre EP u Beogradu i tada su vaterpolisti iz Crne Gore odlucili da istupe iz reprezentacije (sa izuzuetkom Prlainovica ,koji je odlucio da nastupa za Srbiju). Jedino za sta si u pravu jeste da je reprezentacija koja se kvalifikovala za to prvenstvo nosila ime SCG ,ali nakon sto se drzava raspala svako je otisao na svoju stranu i LEN je odlucio da dozvoli Srbiji da nastupi pod tim imenom (sto je cak i mozda kontra pravila,ali je napravljen izuzetak jer se drzave ne raspadaju bas svaki drugi dan).Dakle ,EP u Beogradu u vaterpolu 2006. osvojila je iskljucivo SRBIJA (bez Crne Gore)i posle finalne pobede svirana je himna Boze pravde sto svakako nije bila himna zajednicke drzave SCG (Hej Sloveni). Ako ti ni ovo nije dovoljno ,evo nagradnog pitanja za tebe :koji crnogorski vaterpolista je igrao na tom sampionatu za reprezentaciju SCG kako ti tvrdis?Tim je bio:
Sefik
Trbojevic
Gocic
Udovicic
Savic
Ikodinovic
Nikic
Filipovic
Ciric
Sapic
Vujasinovic
Pekovic
Soro
Prlainovic
Pijetlovic
Dakle ,ko je od ovih momaka posle nastupao za Crnu Goru? Evo da te podsetim:NITI JEDAN jer reprezentacija pod tim imenom nije ni ucestvovala na tom sampionatu ,ali razumem ja tvoje frustracije i zaboravnost s obzirom kako ste na tom prvenstvu prosli .Ako se ne varam bili ste 7. ili 8. te ne nosite lepe uspomene odatle.

Zakljucak ,kao sto neko negde napisa: SRBIJA za 3 godine samostalnosti(od 2006-2009) 2 zlatne medalje -BEograd 2006,Rim 2009. ,Hrvati za skoro dvadeset godina ,18 preciznije (1991-2009) samo jednu -Melburn 2007. Znaci, bez onih silnih zlatnih medalja SR Jugoslavije i SCG.

Hose

pre 13 godina

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav
(Hose, 15. jul 2010 11:52)

decko sta se lozis,bas nemas smisla za humor,vadis tu neke tekme pre 15 godina a cinjenica je da gubite sve protiv nas i kao tim i kao 'repka'
(biberche, 15. jul 2010 13:03)

Momče ložiš se ti itebi slični.
Izgleda da je ovo unatrag tjedan dana previše za vas Srbe: Prvo Dobili ste nas u Davis cupu (čestitam, igrate trenutno bolji tenis), vaterpolo (ajmo pričekat prvenstvo u Zagrebu na našem terenu, pa onda vidjeti tko je bolji, jer složiti ćeš se na domaćem terenu pobjediti ne znači odmah da si i bolji) i da ne zaboravim: NAPRAVILI STE ISTORIJSKI USPEH PRESKOČIVŠI HRVATSKU NA FIFA RANG LISTI - to sam vam već čestitao, jer ste prva zemlja, sa prostora bivše Yugoslavije koja je uspjela biti bolje rangirana od Hrvatske. Do sada, od kada se radi rang lista nikada nitko (ni SLO ni BIH ni SRB ni MKD) nije bio bolje rangiran od Hrvatske. To možeš provjeriti na FIFA-inom sajtu (Compare Teams).
Jedino što taj uspjeh niste sami napravili (jer ste opet bili zadnji u grupi na SP), već vam je tu pomogla Hrvatska koja se nije plasirala pa smo izgubili mnogo bodova.
No kako god, ne želim umanjiti činjenicu da ste trenutno bolje rangirani, i još jednom vam čestitam na, ponavljam, ISTORIJSKOM uspjehu.

Hose

pre 13 godina

(ccc, 15. jul 2010 12:43)
Pa ne mogu naći mlađu jer vam država postoji tek 2-3 godine (a ne zna se niti da li je to zadnja verzija, jer svake godine je sve manja i manja).
Tako da najbolje da još pričekamo (godinu il dvije) da se svede na Beogradski pašaluk, a onda ćemo počet brojati sportske uspjehe.
Jel se slažeš komšijo?

Pozdrav ekipi iz Zemuna (Mile, Drago, Jovica, vidimo se u Kaštelima i ovo ljeto)!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@Hose
Sinko, dakle nemas pojma...Evo ti link sa ovog sajta da vidis da je tada bila reprezentacija Srbije http://www.b92.net/sport/ekipni/ostalo.php?yyyy=2006&mm=09&dd=11&nav_id=211310
Da li ti je to dovoljno ili hoces jos da se blamiras?I o kom ti kicenju tudjim perjem pricas?Uloga Crnogoraca je bila ZANEMARLJIVA u tim uspesima!Prihati to, ako mozes, ne moras da budes toliki kompleksas...

m1los

pre 13 godina

Samo da se dopunim nekim linkovima ,specijalno za naseg dragog HOSE-a.
Ovo je jedna od utakmica sa tog sampionata ,protiv Spanije u grupi:
http://www.youtube.com/watch?v=9BFYCQmH7cU&feature=related
Jasno se vidi srpska ,a ne zastava SCG ,a na zvanicnnoj statsistici koju radi LEN takodje stoji SRB.
Dalje,utakmica SRBIJa protiv Rusije:
http://www.youtube.com/watch?v=nOQ-76cn8bc&feature=related
Svirana je himna Boze pravde sto je zvanicna himna republike Srbije.

E sad glavni argument kolege iz Hrvatske jeste sajt LEN.Odlicno ,da bolje ne moz` bit`:
http://www.len.eu/?pag=competitions

Na ovom linku jasno se vidi da prvenstvo organizuje SRBIJA ,ne SCG,sad sto su urednici sajta pogresili ili nisu ispravili ociglednu gresku na drugom mestu -zalim slucaj.Na ovom linku ,takodje postoje linkovi i ka sajtu prvenstva
http://www.europeanchampionships.org/Belgrade_2006/
gde ako udjete u opciju OFFICIALS mozete medju sudijama koji sude LEN takmicenja naci i imena Maria Brguljana i Dejana Adzica pored kojih stoji skracenica MNE (montenergo iliti Crna Gora). Ako se na tom takmicenju takmicila SCG zasto i pored imena sudija ne stoji SCG ,vec pored ove dvojice gore MNE ,a pored imena Mihajla Cirica SRB(inace brata naseg reprezentativca Aleksandra Cirica).Na stranu to sto na svakom koraku na ovom kao i na sajtu OMEGE zvanicnog merioca vremena i sponzora LEN nalazi naziv SRBIJA ,nas dragi HOSE jednostavno ne zeli da prihvati cinjenice :
http://www.omegatiming.com/waterpolo/racearchives/2006/belgrade2006/index.html
kao i :
http://www.omegatiming.com/waterpolo/racearchives/2006/belgrade2006/M44hr.pdf

Zasto momak ne zeli da prihvati cinjenice -nisam siguran,ali pretpostavljam da bas i ne prati vaterpolo pa i nije bas bio ukljucen u problematiku razdruzivanja drzavne zajednice SCG sto se tice vaterpolo reprezentacije te da ne zna da su reprezentativci iz CG zeleli da igraju na tom prvenstvu ali samo ako se tim zove SCG sto su iz rukovadstva Vaterpolo saveza Srbije odbili po principu :dobili ste drzavu -igrajte za nju. Na to se svi reprezentativci iz CG sem Prlainovica koji odlucuje da nastupi za Srbiju, povlace sa priprema zajedno sa selektorom Porobicem i preti da nastupi opste rasulo. Onda brzo na mesto selektora biva postavljen Dejan Udovicic (i dan-danas je na tom mestu)i brzo mobilise neke igrace koji i nisu bili u planu za zajednicku reprezentaciju kako bi se nastavio kontinuitet i osvojila zlatna medalja. Onda,mozda pre ,mozda kasnije nisam siguran ,LEN dozvoljava nasem timu da nastupi pod imenom SRBIJA iako se kao domacin na to prvenstvo direktno kvalifikovala SCG (otuda i zabuna na sajtu LEN).Elem ,to sto je uradjeno ovako na brzinu i kao sto rekoh u svom prethodnom komentaru mozda cak i mimo pravila(nisam pravnik) nije nista neobicno kad je u pitanju Djani Lonci (predsednik LEN).Ko iole prati vaterpolo zna o kakvom se coveku radi i kako se cak i sama pravila vaterpolo igre menjaju pred sama takmicenja na njegov izricit zahtev.Tako da nije ni cudno sto je tada 2006.godine Lonzi i kompanija jednostavno ozvanicio sto je tada bilo toliko ocigledno -dozvolio SRPSKIM reprezentativcima da igarju za SRBIJU ,a ne SCG.

Eto ,nadam se da je HOSE zadovoljan odgovorom ,jeste malo opsiran ,ali kad nekome moras da crtas ,onda nema druge.
Izvinjavam se svima zbog duzine komentara.Dovidjenja i prijatno.

m1los

pre 13 godina

Srbija JESTE bila evropski sampion u vaterpolu i to 2006. godine na EP u BEogradu.Prosto je neverovatno sa koliko kompleksa "komsije" pokusavaju da nas ubede u suprotno.

no way hose

pre 13 godina

@ Hose

Poshto slabo kapirash, ajde ponovo

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Men%27s_European_Water_Polo_Championship

Da li negde ovde vidish Crnu Goru i Crnogorce? Chudno da ih nema, jer vidish - nisu uchestvovali. Ni sa nama, ni protiv nas.
A drzhavu sa vama nechemo, to se ionako uvek zavrshi loshe, uz mnogo crnine i suza...

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@Hose
Ne, najbolje je da pricekamo jos koju godinu da se Krajina vrati Matici!A i mi uopste nismo mlada drzava, postojali smo i u periodu 1878-1918, dok ste vi bili austo-ugraski robovi...O Srednjem veku da ne govorim...
Drugo, naravno da racunamo titule osvojene za vreme SRJ/SCG, jer smo mi pravni naslednici te zemlje i njihova uloga je bila zanemarljiva u osvajanju tih titula!A ti ako to ne mozes da prihvatis, zesce si iskompleksiran!

pirke

pre 13 godina

@ Hose

Covece ne mozes da poredis rezultete vas i Madjara sa nama zato sto niste u ZAJEDNICKOJ DRZAVI, a mi smo sa CG bili ukupno 15 godina, ako ne racunamo SFRJ.

@ Anton

Mene bas briga ko je osnovao SFRJ, Srbija jeste pravni naslednik svega sto je u vezi sa SFRJ, SRJ, SCG a u isto vreme je na njenoj teritoriji, a svi ostali su sami izlazili iz SFRJ, i naravno da ``nista`` nemaju.

pirke

pre 13 godina

@ Hose

Sinko opste je poznata cinjenica da je Srbija zvanican i jedini naslednik uspeha SFRJ, SRJ, SCG u svim sportovima, tako da smo itekako uspesniji od vas. Ako hoces da uporedjujes rezultate, uporedjuj od 1992 kada se rasturila SFRJ, i kada ste bez nas poceli da igrate, nemoj od 2007, mada smo i tako veoma blizu.

Hose

pre 13 godina

no way hose, 15. jul 2010 16:27)
Momče moraš pod hitno da lječiš te komplekse.
Ja znam da je bilo naporno 15 godina gledati u leđa Hrvatskoj u nogometu (dva puta 5. mjesto na europskom prvenstvu, jedan puta 3. mjesto na svjetskom prvenstvo, FIFa rang lista na kojoj Hrv, UVIJEK bila ispred Srb (u bilo kojoj njezinoj formi : SICG, YUG itd.).
Tako da već jako dugo nisam pročitao veće gluposti od toga da ste bolji u fudbalu. To kao da ja sada kažem da smo mi u ovom trenu bolji od Španjolske hahahahaha.
A ovo što spominješ 2000, malo se raspitaj pa češ vidjeti da su oba kvalifikacijska meča, i na Marakani i na Maksimiru, završila neriješeno.
A kad već spominješ mlade, ne moraš ići tako daleko u povijest. Sjeti se samo što je bilo ove godine u kvalifikacijama za Europsko - RAZVALJOTKA komšijo, časovi fudbala, eto

aj poživili mi svi skupa

Hose

pre 13 godina

(Mika NS, 15. jul 2010 14:53)
Mika ne pričaj gluposti, prvo provjeri rezultate u vaterpolu.
Srbija NIKADA nije bila Europski šampion u vaterpolu.
Bila je zajedno sa CG, ali nikada samostalno.
I ne znam šta ti to znači, da izlaziš u susret pa ne računaš uspjehe SiCG i Jugoslavije? Pa normalno da nečemo uspoređivati šta su napravili Srbija i CG zajeedno, sa rezultatima Hrvatske .
Tako možemo uspoređivati šta su napravili recimo Hrvatska i Mađarska zajedno naspram Srbije, pa će onda kao naši rezultati biti bolji.
Da rezimiram, kao reprezentacija Srbije nemate bolje uspjehe od Hrvatske jer niste bili šampiopni Europe.

Hose

pre 13 godina

@ Hose

Sinko opste je poznata cinjenica da je Srbija zvanican i jedini naslednik uspeha SFRJ, SRJ, SCG u svim sportovima, tako da smo itekako uspesniji od vas. Ako hoces da uporedjujes rezultate, uporedjuj od 1992 kada se rasturila SFRJ, i kada ste bez nas poceli da igrate, nemoj od 2007, mada smo i tako veoma blizu.
(pirke, 15. jul 2010 20:40)

Slažem se, onda ste daleko bolji. Ali mene bi osobno bila sramota kititi se tuđim perjem.
Najbolje da osnujete novu državu u kojoj ćete biti opet sa CG, ali i sa Mađarima. E tada vam nitko neće biti ravan u vaterpolu.
A onda isto tako, osnujete državu sa Španijom i Holandijom, pa vam nitko neće biti ravan ni u fudbalu.
A onda, zašto ne, osnujete državu sa amerikancima, pa ćete biti najbolji i u američkom fudbalu.
A onda možete i sa nama Hrvatima, pa da budete najbolji i u rukometu. :)
Aj pozdrav komšijo i hvala ti, jer si me dobrano nasmijao :)

Hose

pre 13 godina

Srbija JESTE bila evropski sampion u vaterpolu i to 2006. godine na EP u BEogradu.Prosto je neverovatno sa koliko kompleksa "komsije" pokusavaju da nas ubede u suprotno.
(m1los, 15. jul 2010 22:25)

Gledaj, moj Miloše, ja ne znam kako da ti kažem ali NISTE osvojili Europsko zlato.
To što ste 2006. g. osvojili zajedno sa CG to vam čestitam, ali onda ajmo komparirati nas i Mađare kontra vas i CG.
Pa šta se dičiš tuđim perjem?
Evo, ovo sam skinuo sa LEN sajta, da te uvjerim:

01.09.06

BELGRADE (SCG) Other
European Water Polo Championships
Date: 01-10 SEPTEMBER 2006
Organisation: Water Polo Federation of Serbia & Montenegro (SCG)

Men: All
Category: All

Stoga, sve čestitke vama i CG na zajednički osvojenoj zlatnoj medalji na Europskom prvenstvu u vaterpolu 2006. godine.
Ako to računamo, ja se slažem da su Srbija i CG ZAJEDNO bolje od Hrvatske u vaterpolu.

lijep pozdrav

Anton

pre 13 godina

Prike srbija nikada bila prava nasljednica od SFRJ jel SFRJ su hrvati i slovenci napravili> Prvi partizani i najvise su bili hrvati i slovenci. Tito bio hrvat i prvu brigadu u hrvatskoj. Malo povijesti

Hose

pre 13 godina

(no way hose, 16. jul 2010 10:57)
E momče, momče, pa ti meni stavljaš link sa Wikipedije ahahahhahaha
Pa da možda ti nisi to napisao na Wikipediji?
Aj da tebe komšija malo poduči. Gledaj, evo tebi link sa sajta LEN - to ti je, ako ne znaš krovna europska vaterpolo organizacija (dođe ti kao UEFA u fudbalu).
Evo tu češ naučiti da je 2006. godine u Beogradu bila SiCG. Još jedno vam čestitam na osvojenom europskom prvenstvu u vaterpolu (naravno vama i CG-ima).
Evo link:
http://www.len.eu/?pag=waterpolo&arg=calendar

E kad dođeš na link, ubaci gore datum September 2006, odaberi ¨All details¨ i stisni gumb ¨View¨.
Evo komšijo malo besplatnih poduka, pa da naučiš da su i braća Crnogorci zaslužni za zlato
Aj poživio mi!

Hose

pre 13 godina

Eh da je igrao Kecman,mi ne bi morali protiv Hrvata ni da prelazimo centar.
(Sojic, 15. jul 2010 09:57)

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav

Zg

pre 13 godina

Ova pobjeda od gola razlike je zapravo loš rezultat Srbije ako znamo da je Hr repka tek završila s bazičnim pripremama i na SL su došli da se uigravaju za europsko u Zg-u.
Očekivao sam 2-5 golova za Srbiju a ispalo je sasvim pristojno za pripremni period i uigravanje.

Crna Gora je izgleda opet promašila s formom pošto oni sve gaze redom. Ako uspiju za mjesec i pol imati takvu formu skidam kapu!

Hose

pre 13 godina

(ccc, 15. jul 2010 12:43)
Pa ne mogu naći mlađu jer vam država postoji tek 2-3 godine (a ne zna se niti da li je to zadnja verzija, jer svake godine je sve manja i manja).
Tako da najbolje da još pričekamo (godinu il dvije) da se svede na Beogradski pašaluk, a onda ćemo počet brojati sportske uspjehe.
Jel se slažeš komšijo?

Pozdrav ekipi iz Zemuna (Mile, Drago, Jovica, vidimo se u Kaštelima i ovo ljeto)!

Hose

pre 13 godina

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav
(Hose, 15. jul 2010 11:52)

decko sta se lozis,bas nemas smisla za humor,vadis tu neke tekme pre 15 godina a cinjenica je da gubite sve protiv nas i kao tim i kao 'repka'
(biberche, 15. jul 2010 13:03)

Momče ložiš se ti itebi slični.
Izgleda da je ovo unatrag tjedan dana previše za vas Srbe: Prvo Dobili ste nas u Davis cupu (čestitam, igrate trenutno bolji tenis), vaterpolo (ajmo pričekat prvenstvo u Zagrebu na našem terenu, pa onda vidjeti tko je bolji, jer složiti ćeš se na domaćem terenu pobjediti ne znači odmah da si i bolji) i da ne zaboravim: NAPRAVILI STE ISTORIJSKI USPEH PRESKOČIVŠI HRVATSKU NA FIFA RANG LISTI - to sam vam već čestitao, jer ste prva zemlja, sa prostora bivše Yugoslavije koja je uspjela biti bolje rangirana od Hrvatske. Do sada, od kada se radi rang lista nikada nitko (ni SLO ni BIH ni SRB ni MKD) nije bio bolje rangiran od Hrvatske. To možeš provjeriti na FIFA-inom sajtu (Compare Teams).
Jedino što taj uspjeh niste sami napravili (jer ste opet bili zadnji u grupi na SP), već vam je tu pomogla Hrvatska koja se nije plasirala pa smo izgubili mnogo bodova.
No kako god, ne želim umanjiti činjenicu da ste trenutno bolje rangirani, i još jednom vam čestitam na, ponavljam, ISTORIJSKOM uspjehu.

Hose

pre 13 godina

(Mika NS, 15. jul 2010 14:53)
Mika ne pričaj gluposti, prvo provjeri rezultate u vaterpolu.
Srbija NIKADA nije bila Europski šampion u vaterpolu.
Bila je zajedno sa CG, ali nikada samostalno.
I ne znam šta ti to znači, da izlaziš u susret pa ne računaš uspjehe SiCG i Jugoslavije? Pa normalno da nečemo uspoređivati šta su napravili Srbija i CG zajeedno, sa rezultatima Hrvatske .
Tako možemo uspoređivati šta su napravili recimo Hrvatska i Mađarska zajedno naspram Srbije, pa će onda kao naši rezultati biti bolji.
Da rezimiram, kao reprezentacija Srbije nemate bolje uspjehe od Hrvatske jer niste bili šampiopni Europe.

Hose

pre 13 godina

no way hose, 15. jul 2010 16:27)
Momče moraš pod hitno da lječiš te komplekse.
Ja znam da je bilo naporno 15 godina gledati u leđa Hrvatskoj u nogometu (dva puta 5. mjesto na europskom prvenstvu, jedan puta 3. mjesto na svjetskom prvenstvo, FIFa rang lista na kojoj Hrv, UVIJEK bila ispred Srb (u bilo kojoj njezinoj formi : SICG, YUG itd.).
Tako da već jako dugo nisam pročitao veće gluposti od toga da ste bolji u fudbalu. To kao da ja sada kažem da smo mi u ovom trenu bolji od Španjolske hahahahaha.
A ovo što spominješ 2000, malo se raspitaj pa češ vidjeti da su oba kvalifikacijska meča, i na Marakani i na Maksimiru, završila neriješeno.
A kad već spominješ mlade, ne moraš ići tako daleko u povijest. Sjeti se samo što je bilo ove godine u kvalifikacijama za Europsko - RAZVALJOTKA komšijo, časovi fudbala, eto

aj poživili mi svi skupa

ccc

pre 13 godina

(Hose, 15. jul 2010 11:52)

ako mozes da nadjes neku utakmicu mladju od 20 godina jer vam i drzava ima 20 godina. kad vec volis biti precizan budi precizan do kraja. "pozdrav."

Anton

pre 13 godina

Prike srbija nikada bila prava nasljednica od SFRJ jel SFRJ su hrvati i slovenci napravili> Prvi partizani i najvise su bili hrvati i slovenci. Tito bio hrvat i prvu brigadu u hrvatskoj. Malo povijesti

Hose

pre 13 godina

(no way hose, 16. jul 2010 10:57)
E momče, momče, pa ti meni stavljaš link sa Wikipedije ahahahhahaha
Pa da možda ti nisi to napisao na Wikipediji?
Aj da tebe komšija malo poduči. Gledaj, evo tebi link sa sajta LEN - to ti je, ako ne znaš krovna europska vaterpolo organizacija (dođe ti kao UEFA u fudbalu).
Evo tu češ naučiti da je 2006. godine u Beogradu bila SiCG. Još jedno vam čestitam na osvojenom europskom prvenstvu u vaterpolu (naravno vama i CG-ima).
Evo link:
http://www.len.eu/?pag=waterpolo&arg=calendar

E kad dođeš na link, ubaci gore datum September 2006, odaberi ¨All details¨ i stisni gumb ¨View¨.
Evo komšijo malo besplatnih poduka, pa da naučiš da su i braća Crnogorci zaslužni za zlato
Aj poživio mi!

biberche

pre 13 godina

Kakve ima veze Kecman sa rivalitetom između Srbije i HRvatske i ko je bolji u kojem sportu?
Pa Kecman je zabio 3-icu u momčadskom meču između 2 kluba: Cibona i Partizan.
Ako koristite Kecmana i taj meč kao argument da ste bolji u košarci, ja to prihvačam, jer to znači da je Hrvatska u fudbalu 5 puta bolja od Srbije, jer je Dinamo (Silvijo Marić) utrpao petardu (5:0) Partizanu.
pozdrav
(Hose, 15. jul 2010 11:52)

decko sta se lozis,bas nemas smisla za humor,vadis tu neke tekme pre 15 godina a cinjenica je da gubite sve protiv nas i kao tim i kao 'repka'

Hose

pre 13 godina

@ Hose

Sinko opste je poznata cinjenica da je Srbija zvanican i jedini naslednik uspeha SFRJ, SRJ, SCG u svim sportovima, tako da smo itekako uspesniji od vas. Ako hoces da uporedjujes rezultate, uporedjuj od 1992 kada se rasturila SFRJ, i kada ste bez nas poceli da igrate, nemoj od 2007, mada smo i tako veoma blizu.
(pirke, 15. jul 2010 20:40)

Slažem se, onda ste daleko bolji. Ali mene bi osobno bila sramota kititi se tuđim perjem.
Najbolje da osnujete novu državu u kojoj ćete biti opet sa CG, ali i sa Mađarima. E tada vam nitko neće biti ravan u vaterpolu.
A onda isto tako, osnujete državu sa Španijom i Holandijom, pa vam nitko neće biti ravan ni u fudbalu.
A onda, zašto ne, osnujete državu sa amerikancima, pa ćete biti najbolji i u američkom fudbalu.
A onda možete i sa nama Hrvatima, pa da budete najbolji i u rukometu. :)
Aj pozdrav komšijo i hvala ti, jer si me dobrano nasmijao :)

Hose

pre 13 godina

Srbija JESTE bila evropski sampion u vaterpolu i to 2006. godine na EP u BEogradu.Prosto je neverovatno sa koliko kompleksa "komsije" pokusavaju da nas ubede u suprotno.
(m1los, 15. jul 2010 22:25)

Gledaj, moj Miloše, ja ne znam kako da ti kažem ali NISTE osvojili Europsko zlato.
To što ste 2006. g. osvojili zajedno sa CG to vam čestitam, ali onda ajmo komparirati nas i Mađare kontra vas i CG.
Pa šta se dičiš tuđim perjem?
Evo, ovo sam skinuo sa LEN sajta, da te uvjerim:

01.09.06

BELGRADE (SCG) Other
European Water Polo Championships
Date: 01-10 SEPTEMBER 2006
Organisation: Water Polo Federation of Serbia & Montenegro (SCG)

Men: All
Category: All

Stoga, sve čestitke vama i CG na zajednički osvojenoj zlatnoj medalji na Europskom prvenstvu u vaterpolu 2006. godine.
Ako to računamo, ja se slažem da su Srbija i CG ZAJEDNO bolje od Hrvatske u vaterpolu.

lijep pozdrav

pirke

pre 13 godina

@ Hose

Covece ne mozes da poredis rezultete vas i Madjara sa nama zato sto niste u ZAJEDNICKOJ DRZAVI, a mi smo sa CG bili ukupno 15 godina, ako ne racunamo SFRJ.

@ Anton

Mene bas briga ko je osnovao SFRJ, Srbija jeste pravni naslednik svega sto je u vezi sa SFRJ, SRJ, SCG a u isto vreme je na njenoj teritoriji, a svi ostali su sami izlazili iz SFRJ, i naravno da ``nista`` nemaju.

no way hose

pre 13 godina

@Hose

Ne treba ti da nam prichash kolika i kakva ce Srbija biti za 3, 10 ili 20 godina.
Ne treba ni da nam pretish Europskim prvenstvom u Zagrebu, jer znamo shta je bilo u Kranju u tezhim uslovima nego shto ce biti u Zagrebu.
Jednostavno, samo treba da budes realan pa da priznash sam sebi neke stvari:
u momchadskim sportovima (sem u rukometu) nemate shta da trazhite protiv nas - kidamo vas gde i kako stignemo, i ti to znash i zato dajesh ovako opasne i provokativne komentare.
A ako vech spominjesh Dinamo-Partizan, seti se kako je taj Partizan drao Rijeku, pa Zvezda Inker tj. Inter, pa kako smo vas izbacili sa Eura 2000. ili mladi sa Eura 2006. i 2004.
A moderaciji svaka chast shto provokatore poput Hose-a ipak ne odstranjuju sa portala, jer ne bi bili u prigodi da vidimo ovakve bisere a la deda, kozeta i sl.

no way hose

pre 13 godina

@ Hose

Poshto slabo kapirash, ajde ponovo

http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Men%27s_European_Water_Polo_Championship

Da li negde ovde vidish Crnu Goru i Crnogorce? Chudno da ih nema, jer vidish - nisu uchestvovali. Ni sa nama, ni protiv nas.
A drzhavu sa vama nechemo, to se ionako uvek zavrshi loshe, uz mnogo crnine i suza...

Mika NS

pre 13 godina

Hrvati od svoje samostalnosti imaju 1 titulu svetskog prvaka i dva puta su bili vicesampioni Evrope ako se ne varam,na OI imaju jedno 2.mesto, u svetskoj ligi bili su jednom 2.
Naspram, evo i to da im izadjemo u susret,da ne racunamo medalje SCG i Jugoslavije od 1992.god. na ovamo...Srbija je aktuelni sampion sveta i bila je i evro sampion, sada aktuelni vicesampion Evrope+ bronza na OI...
Za ovih 4 godine koliko smo ponovo samo Srbija uradili smo vise nego Hrvatska za 18 godina!
Da ne govorim o tome koliko mora oni imaju i "otoka" naravno...
Zato je svako dalje prepucavanje u tom smislu izlisno...

Mladen

pre 13 godina

Eeee,moje hrvati???Vi kad izgubite,uvek se UIGRAVATE....I sami ste svesni da vas kidamo u svim sportovima!!!Imate veliki kompleks od nas SRBA...A jedva cekam to EP.u zagrebu...SRBIJAA! ! !

pirke

pre 13 godina

@ Hose

Sinko opste je poznata cinjenica da je Srbija zvanican i jedini naslednik uspeha SFRJ, SRJ, SCG u svim sportovima, tako da smo itekako uspesniji od vas. Ako hoces da uporedjujes rezultate, uporedjuj od 1992 kada se rasturila SFRJ, i kada ste bez nas poceli da igrate, nemoj od 2007, mada smo i tako veoma blizu.

m1los

pre 13 godina

Srbija JESTE bila evropski sampion u vaterpolu i to 2006. godine na EP u BEogradu.Prosto je neverovatno sa koliko kompleksa "komsije" pokusavaju da nas ubede u suprotno.

Bata Peca

pre 13 godina

Stvarno svaka cast. Gledam vas svako vece i uzivam u dobrom vaterpolu, svim srcem uz Srbiju. Da sam u Nisu, ni jednu ne bih propustio da posetim. Zao mi je sto nema jos vise gledalaca. Veliki pozdrav i samo tako igrajte!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@Hose
Ne, najbolje je da pricekamo jos koju godinu da se Krajina vrati Matici!A i mi uopste nismo mlada drzava, postojali smo i u periodu 1878-1918, dok ste vi bili austo-ugraski robovi...O Srednjem veku da ne govorim...
Drugo, naravno da racunamo titule osvojene za vreme SRJ/SCG, jer smo mi pravni naslednici te zemlje i njihova uloga je bila zanemarljiva u osvajanju tih titula!A ti ako to ne mozes da prihvatis, zesce si iskompleksiran!

Partizan iznad svih!

pre 13 godina

@Hose
Sinko, dakle nemas pojma...Evo ti link sa ovog sajta da vidis da je tada bila reprezentacija Srbije http://www.b92.net/sport/ekipni/ostalo.php?yyyy=2006&mm=09&dd=11&nav_id=211310
Da li ti je to dovoljno ili hoces jos da se blamiras?I o kom ti kicenju tudjim perjem pricas?Uloga Crnogoraca je bila ZANEMARLJIVA u tim uspesima!Prihati to, ako mozes, ne moras da budes toliki kompleksas...

m1los

pre 13 godina

@Hose

Potpuno si u krivu,sto bi vi Hrvati rekli.
Da krenemo redom, Crna Gora je postala samostalna drzava na referendumu odrzanom u maju 2006. dakle puna 3 meseca pre EP u Beogradu i tada su vaterpolisti iz Crne Gore odlucili da istupe iz reprezentacije (sa izuzuetkom Prlainovica ,koji je odlucio da nastupa za Srbiju). Jedino za sta si u pravu jeste da je reprezentacija koja se kvalifikovala za to prvenstvo nosila ime SCG ,ali nakon sto se drzava raspala svako je otisao na svoju stranu i LEN je odlucio da dozvoli Srbiji da nastupi pod tim imenom (sto je cak i mozda kontra pravila,ali je napravljen izuzetak jer se drzave ne raspadaju bas svaki drugi dan).Dakle ,EP u Beogradu u vaterpolu 2006. osvojila je iskljucivo SRBIJA (bez Crne Gore)i posle finalne pobede svirana je himna Boze pravde sto svakako nije bila himna zajednicke drzave SCG (Hej Sloveni). Ako ti ni ovo nije dovoljno ,evo nagradnog pitanja za tebe :koji crnogorski vaterpolista je igrao na tom sampionatu za reprezentaciju SCG kako ti tvrdis?Tim je bio:
Sefik
Trbojevic
Gocic
Udovicic
Savic
Ikodinovic
Nikic
Filipovic
Ciric
Sapic
Vujasinovic
Pekovic
Soro
Prlainovic
Pijetlovic
Dakle ,ko je od ovih momaka posle nastupao za Crnu Goru? Evo da te podsetim:NITI JEDAN jer reprezentacija pod tim imenom nije ni ucestvovala na tom sampionatu ,ali razumem ja tvoje frustracije i zaboravnost s obzirom kako ste na tom prvenstvu prosli .Ako se ne varam bili ste 7. ili 8. te ne nosite lepe uspomene odatle.

Zakljucak ,kao sto neko negde napisa: SRBIJA za 3 godine samostalnosti(od 2006-2009) 2 zlatne medalje -BEograd 2006,Rim 2009. ,Hrvati za skoro dvadeset godina ,18 preciznije (1991-2009) samo jednu -Melburn 2007. Znaci, bez onih silnih zlatnih medalja SR Jugoslavije i SCG.

m1los

pre 13 godina

Samo da se dopunim nekim linkovima ,specijalno za naseg dragog HOSE-a.
Ovo je jedna od utakmica sa tog sampionata ,protiv Spanije u grupi:
http://www.youtube.com/watch?v=9BFYCQmH7cU&feature=related
Jasno se vidi srpska ,a ne zastava SCG ,a na zvanicnnoj statsistici koju radi LEN takodje stoji SRB.
Dalje,utakmica SRBIJa protiv Rusije:
http://www.youtube.com/watch?v=nOQ-76cn8bc&feature=related
Svirana je himna Boze pravde sto je zvanicna himna republike Srbije.

E sad glavni argument kolege iz Hrvatske jeste sajt LEN.Odlicno ,da bolje ne moz` bit`:
http://www.len.eu/?pag=competitions

Na ovom linku jasno se vidi da prvenstvo organizuje SRBIJA ,ne SCG,sad sto su urednici sajta pogresili ili nisu ispravili ociglednu gresku na drugom mestu -zalim slucaj.Na ovom linku ,takodje postoje linkovi i ka sajtu prvenstva
http://www.europeanchampionships.org/Belgrade_2006/
gde ako udjete u opciju OFFICIALS mozete medju sudijama koji sude LEN takmicenja naci i imena Maria Brguljana i Dejana Adzica pored kojih stoji skracenica MNE (montenergo iliti Crna Gora). Ako se na tom takmicenju takmicila SCG zasto i pored imena sudija ne stoji SCG ,vec pored ove dvojice gore MNE ,a pored imena Mihajla Cirica SRB(inace brata naseg reprezentativca Aleksandra Cirica).Na stranu to sto na svakom koraku na ovom kao i na sajtu OMEGE zvanicnog merioca vremena i sponzora LEN nalazi naziv SRBIJA ,nas dragi HOSE jednostavno ne zeli da prihvati cinjenice :
http://www.omegatiming.com/waterpolo/racearchives/2006/belgrade2006/index.html
kao i :
http://www.omegatiming.com/waterpolo/racearchives/2006/belgrade2006/M44hr.pdf

Zasto momak ne zeli da prihvati cinjenice -nisam siguran,ali pretpostavljam da bas i ne prati vaterpolo pa i nije bas bio ukljucen u problematiku razdruzivanja drzavne zajednice SCG sto se tice vaterpolo reprezentacije te da ne zna da su reprezentativci iz CG zeleli da igraju na tom prvenstvu ali samo ako se tim zove SCG sto su iz rukovadstva Vaterpolo saveza Srbije odbili po principu :dobili ste drzavu -igrajte za nju. Na to se svi reprezentativci iz CG sem Prlainovica koji odlucuje da nastupi za Srbiju, povlace sa priprema zajedno sa selektorom Porobicem i preti da nastupi opste rasulo. Onda brzo na mesto selektora biva postavljen Dejan Udovicic (i dan-danas je na tom mestu)i brzo mobilise neke igrace koji i nisu bili u planu za zajednicku reprezentaciju kako bi se nastavio kontinuitet i osvojila zlatna medalja. Onda,mozda pre ,mozda kasnije nisam siguran ,LEN dozvoljava nasem timu da nastupi pod imenom SRBIJA iako se kao domacin na to prvenstvo direktno kvalifikovala SCG (otuda i zabuna na sajtu LEN).Elem ,to sto je uradjeno ovako na brzinu i kao sto rekoh u svom prethodnom komentaru mozda cak i mimo pravila(nisam pravnik) nije nista neobicno kad je u pitanju Djani Lonci (predsednik LEN).Ko iole prati vaterpolo zna o kakvom se coveku radi i kako se cak i sama pravila vaterpolo igre menjaju pred sama takmicenja na njegov izricit zahtev.Tako da nije ni cudno sto je tada 2006.godine Lonzi i kompanija jednostavno ozvanicio sto je tada bilo toliko ocigledno -dozvolio SRPSKIM reprezentativcima da igarju za SRBIJU ,a ne SCG.

Eto ,nadam se da je HOSE zadovoljan odgovorom ,jeste malo opsiran ,ali kad nekome moras da crtas ,onda nema druge.
Izvinjavam se svima zbog duzine komentara.Dovidjenja i prijatno.