Petak, 09.07.2010.

22:01

"Redžepijeva izjava pretnja ratom"

Predsednik Srbije Boris Tadić smatra da je izjava Bajrama Redžepija, ministra policije u privremenoj vladi Kosova otvorena pretnja ratom.

Izvor: FoNet

"Redžepijeva izjava pretnja ratom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

zaniljivo

pre 13 godina

Zanimljivo je da predsednik drzave Srbije komentarise izjavu ministra drzave koja po njemu ni ne postoji niti je Srbija priznaje.
Pametnom dosta da shvati

Dejan

pre 13 godina

Hvala Bogu da ovako nesto cujem i od predstavnika vlasti.
Nadam se samo da Predsednik Tadic ima i konkretnu moc da spreci okupaciju severnog dela Kosova i Metohije.

wtf

pre 13 godina

Jel ovo covek koji na Kosovo ode jednom godisnje da upali svecu, i to sa 50 telohranitelja i blindiranim kolima? Ma bre idi bij se sa njim ako ti smeta, nas ostavi na miru da se mucimo.

Prishtina

pre 13 godina

Zbuni pa vladaj
Ludi moji, mislite logicno, po celom Kosovom zive Srbi negde meanje negde vise, vecina njih ne priznaje Kosova kao drzavu ili bolje receno nit im to interesira Oni se bore za golli zivot kao i vecina Albanaca na Kosovo. Ali KiM je nesto drugo, tamo vladaju Tadicevi i Thacijevi kriminalci koji igraju milionima. Ne brinite rata nece biti, jer je tu ceo svet. Dok vladaju Tadic i Thaci bice jos nereda ... Smrt jednog neduznog za njih je jos jedna mogucnost za jaukanje i zbunjenje, prosto da vise ludi ne misle o BEDI u kojoj zive.
Istina je gorka i bolna kao za Srbe tako i za Albance.

Milosev kum

pre 13 godina

-ispravka:
Vojvodina je bila u Kraljevini Madjarskoj, nepunih 50 godina, od 1869. kada je formirana Austro-Ugarska, do 1918.god, kada se raspala. Od 1848. - 1869. g. je bila (pod nazivom, prvo: Srpsko Vojvodstvo; a zatim: Vojvodina Srbija), pod vladavinom BECA, u Austrijskoj carevini (Habsburska monarhija)! Od 1918. do danas, 92 godine je Vojvodina u sastavu Srbije. I pre XVII veka (ali nisu vrseni popisi stanovnistava), na teritoriji Vojvodine, vecinski narod su Srbi, a posle `seoba`, neospornu vecinu imaju do danas. U XVIII veku, Marija Terezija naseljava u Vojvodini: (dunavske) Nemce (iz Gornje Austrije i Svapske), Madjare, Slovake i Cehe. Vojvodina nikada nije bila autohtona Madjarska teritorija (mada je Madjarska drzava, povremeno, samostalno vladala njome, kao sto je i Turska bila i vladala do Beca, pa tako vladala i Vojvodinom, od 170-200g, kako gde), a KiM je (izuzimajuci okupacije kroz istoriju, od Turske, do Italije), uvek bila, jedino u Srbiji i NIKADA, u bilo kakvoj drugoj drzavi. Sastav stanovnistva (presek) je sledeci: 1871 - Alb. 32% Srb.64%, 1939 - Alb. 60% Srb34%, 1948 - Alb 68% Srb. 27%, 2007 - Alb. 92% Srb. 5%, sto samo po sebi govori! Za 140 godina, kada su Srbi bili u apsolutnoj vecini na KiM (u duplo vecem broju od Albanaca), 1999.g. su pali na 11%, a 2007. g. na 5%.
Tek, da ne bude zabune: niti je Vojvodina "oteta" Madjarskoj, niti je KiM "izgibljeno" 1999. g, jer je na snazi rezolucija 1244 SB UN!
Ponavljajmo OVO, svakog minuta.

zak

pre 13 godina

Tadic "sa visoka" kao predsednik drzave doliva ulje na vatru. Kao da je zaboravio sta - kakva nedela su vojska i policija cinili na Kosovu [Batajnica, hladnjace, Racak, masovne grobnice,..]
Jos samo da sada ukljuci promagandnu masineriju i bice kao pre 10-15 godina

rade

pre 13 godina

... Ono što je on (Tadic) rekao je jedna sasvim primerena, odmerena i umerena izjava Najvišeg zvaničnika jedne suverene zemlje koja se na diplomatskom planu bori svim legalnim raspoloživim sredstvima. Na redžepijeve izjave kako će da sprovede akciju odgovoreno je da će biti kriv za sve buduće posledice. Izjava redžepija je apsolutno ratno-huškačka , sa primesama MASNE LAŽI (pošto ga je sam Iv De Kermabon demantovao po pitanju Ugovora sa EULEX-om), pa vi sada vidite ko je ovde spin doktor i neiscrpan izvor izmišljanja, redžepi ili Tadić. Druga stvar je da se privremenim vlastima neverovatno žuri da naprave haos kako bi imali opravdanje za proterivanje i ono malo nealbanskog življa što je ostalo na AP KiM. Da je redžepi zaista vođen pravom i pravdom on bi učinio mnogo više da se rasvetle do sada sve nerasvetljene stvari:
- Paljenje i uništavanje srpske kulturne baštine
- Ubijanje nedužne dece na reci Bistrica kod Goraždevca
-Hapšenje odgovornih za progon 200.000 nelabanskog življa
- Pucanje na povratnike u selu Žač
- Bacanje bombe na mirne proteste, hapšenje odgovornog za smrt Dr. Džudževića
- Otkrivanje i hapšenje osobe koja je pucala na poslanika privremene vlade AP KiM, a koji je srpske nacionalnosti
- Hapšenje osobe koja je ugrozila opštu sigurnost, a čiji je metak završio u kolima novinara TANJUG-a
Vi se sada ljutite koliko hoćete i klikćite "ne preporučujem", ali vaša preporuka ili nepreporuka ne menja činjenično stanje, a to je da ništa od navedenog redžepi nije rešio. Tako da dragi albanski sunarodnici, opet Vam kažem, mante se ćorava posla, batalite amere, engleze nemce i ostale, kada prestanete da im dajete keš oni će vam okrenuti leđa. Mante se Tonija Blera, njega ni u UK ne vole, opao mu je politički kredibilitet u totalu, isto je prošao i Buš. Pitajte bilo kojeg vašeg prijatelja iz EU ili USA šta misle o Bušu i Bleru i sve će vam biti jasno. Ja sam se na EXIT-u predstavljao kao Madjar i u razgovoru sa Britancima (pošto ih ima najviše) od 20-ljudi sa kojima sam razgovarao svega je dvoje reklo da nema nikakv stav o Bušu i Bleru, dok je njih 18 izjavilo da su oni ljudske karikature bez iole morala. Pa vi sada vidite sa kim u kolo ulazite. Pozz iz NS-a.

Illyria

pre 13 godina

Srpska vlada može da štiti srpski narod na Kosovu jedino ako ceni, poštuje i priznaje Albansku većinu tamo.
Štiteći i finansirajući kriminalne strukture na severu koje su konzervirane iz doba Slobe, Beograd jedino ugrožava Kosovske Srbe ali i Evropsku perspektivu čitavog regiona.
Radi odbrane slobode i demokratije ali i Evropske perspektive Priština i međunarodna zajednica treba uspostaviti red i mir na severu koji vrvi od mafije i kriminalaca raznih struktura, počev od srpskih službi iz doba Slobe do međunarodnih bandita.

radovan

pre 13 godina

to se mora desiti pre ili kasnije da zavedu red na celom podrucju kosova. a u srbiji ja mislim da nema ko trenutno da ratuje. rezervistima se jos od proslog rata nisu isplatile dnevnice,oficiri i vojnici pozavrsavali na sudovima. tako da ne znam bas ko ce ratovati za borisa tadica. jedino da iznajmi neku stranu vojsku. postoji velika mogucnost da ih ministar odbrane Sutanovac sve napadne na kosovu ali samo sa koncertom Miroslava Ilica

Andrey

pre 13 godina

Moj komentar je malo duzi ovaj put ali smatram da je to potrebno kako bi se objasnila sustina cele ove price. Da biste razumeli ovu Tadicevu izjavu morate malo sire da analizirate situaciju. Prvo, njegov premijer G.Cvetkovic ima katastrofalne rezultate u gotovo svim poljima a njegove izjave o krizi su i vise nego smesne, prvo "izasli smo iz krize" onda "skoro smo izasli" a tek posle "na rubu smo izlaska iz krize" a ljudi bukvalno gladuju, strajkaci su poceli i organe da secu, nezaposlenost je najveca u poslednjih 20 godina a o dinaru da i ne pricam. Drugo, dosli su jasni signali iz EU da posle Hrvatske nece biti prihvatanja novih clanica u narednih 10 godina. Trece, Tadicev plan o Srbiji kao nekakvom "lideru" u regionu su presli u totalni promasaj i smejuriju od svih susednih Drzava i sire jer mi trenutno jedino mozemo biti lideri u korupciji, nezaposlenosti, organizovanom kriminalu, niskom zivotnom standardu itd itd. I cetvrto, Tadicevo izlaganje u Savetu Bezbednosti je bio pravi debakl. Da bi mogao da povrati vreme G. Tadic nikad ne bi ponovio istu gresku da sazove tu sednicu SB. Jer ne samo da su i zemlje koje jos nisu priznale Kosovo (izuzev Rusije) na neki nacin i Srbiju smatrali odgovornom za sve sto se desava na Severu vec je i Ministar spoljnih poslova Kosova (za koga je Tadic mislio da nece ni biti pozvan a kamoli imati pravo da prica u toku sednice SB) je imao mnogo jace i ubedljivije argumente sto je Tadica toliko nerviralo da je napustao sednicu. E sad, kad se sve ovo uzima u obzir, logicno je da nasem dragom Predsedniku gori pod nogu i onda dolazi Milosevicev recept. Budi nacionalizam kod jadnih i gladnih Srba i ocaraj ih ratnim pricama po drzavnim i "patrotskim" medijima kako nas neko kao hoce pobiti ne bi li osetili tu realnu krizu kroz koju prolaze. A da li ce neko ginuti u procesu? Eh nije to ni prvi put ni poslednji za nas. Jedno je jasno, ovo vise nisu devedesete sto znaci: 1. Srbija nema vise onu vojnu snagu koju je nekad imala 2. albanci su mnogo organizovaniji, obucavani i naoruzavani nego sto su nekad bili i 3. NATO ima svoje baze na Kosovu i sire tako da i kad bi Tadic eventualno mislio nesto ozbiljno ovom pretnjom (mada znam da nije) ne bi mogao apsolutno nista da uradi jer bi za 48 sati NATO vojska bila ispred narodne skupstine u centru Beograda!!! Ja licno smatram da nema niceg loseg da se salju specijalne jedinice Kosovske policije na Sever Kosova sve dok ce one da budu profesionalne i nadgledane od strane EULEXa i KFORA kao garant mira. Sever Kosova je trenutno divlji zapad Balkana gde vlada bezakonje i organizovani kriminal a sve to uz kapu "patriotizma". Ja smatram da je jedini nacin da Sever Kosova izadje iz ove nepotrebne vanredne situacije u kojoj se nalazi vec 11 godina, zatvaranje svih tih "patriota" koji kao velike "patriote" sto su imaju svoje milionske biznise u saradnji sa onima koje ceo dan pljuju tj. albancima a takodje imaju i po 2-3 kuce po uzoj Srbiji kupljene u poslednjih nekoliko godina dok narod gladuje i trpi posledice tog "patriotizma". Pozdrav.

ajmo stvari na čistac

pre 13 godina

Voleo bih da se sada oglasi Balašević koji je Tadića podržavao u poslednje dve lažljive predizborne kampanje i otpeva mu na uvce "Samo da rata ne bude" ...

jovan

pre 13 godina

Potpuno neuracunljiva izjava naseg predsednika! Niti kapitulanti (Srbija) imaju ikakve ingerencije nad severoistokom i severozapadom kosova, niti ne treba prenebregnuti izjavu euleksa da snage reda i mira moraju ocuvati mir tamo gde je bacena bomba i poginuo covek. E, sad ako je udarilo sunce i proradili rudimenti junackijeh predaka u crnoj gori to ne bi trebalo da privatizuje jednu odista odgovornu drzavnicku retoriku.

rodijak

pre 13 godina

Mislim da bi trebalo ponavljati svakih 5 mim:
Srbija je izgubila rat - kapitulirala i isto kao sto je Madzarska 1919. izgubila Vojvodinu [a mi dobili] , tako je i Srbija 1999. izgubila Kosovo.

Dexterijus

pre 13 godina

Iskreno, meni se svidel izjava predsednika Tadica!!!!(iako nisam fan DS i svih demokrata)
Nemozemo samo da gledamo i cutimo dok Albanci dole vrsljaju. Mora se poceti i nesto preduzeti,ako vec zelimo svoju teritoriju nazad. Njihove pretnje idu nama u prilog. Ali mi nesmemo se oglusiti o te pretnje. A ovakva, pasivna izjava o ratu, je najbolje moguce reshenje za ovakvu situaciju.
Tadic nepoziva na rat, Tadic neizaziva mrznju, i nebojkotuje nikoga.
Tadic je upozorio ceo svet da ako se sprovede u delo ono sto Albanci nameravaju, je "bacanje peska Srbima u oci", i da mi zasada samo upozoravamo. A kad se desi neka se desi, da znaju da i mi nemozemo vishe izdrzati...

Percik

pre 13 godina

Narodi na Balkanu su nevjerojatno glupi.

Ne bih htio uspoređivati traumu koju netko od vas osjeća zbog gubitka Kosova sa situacijom u Hrvatskoj, ali ovaku su nama godinama mazali oči i prodavali Tuđmanovu politiku Nedamo ni pedlja hrvatske zemlje oko malo mora u Piranskom zaljevu i situaciji sa Slovencima, a sve zbog činejnice da nisu bili sposobni vodti državu, pokrenuti ekonomiju, provesti europske reforme i uvesti zemlju u EU. U Srbiji je trenutno to još jače potencirano zbog Kosova koje je Piran na n-tu potenciju. Ne dajte lopovima da vam mažu oči, ako mi nismo zanli naučite vi nešto od nas...al čisto sumnjam upravo zbog one prve rečenice iz posta, jer očito je ljudima u Hrvatskoj u Srbiji draža zastava na Kosovu ili u Savudriji od kruha.

Jovan

pre 13 godina

Bre Tadicu, kako te nije sramota?! Obmanjujes ljude od 5. oktobra jos! Nista nisi ucinio za sve ovo vreme. Ponasas se kao Milosevic - kad ne znam da resim problem, ja izmislim jos veci, kojim zabasurim onaj prethodni koji nisam resio. Ako nisi sposoban da izvrsavas svoje obaveze, idi u manastir. Neka ti je sa srecom tamo. Glasaci i za Krkobabica, samo ne za DS. Never more!

Nedzib Berisha

pre 13 godina

Ratna polemika to je vise stvar Beograda, Tadic se diskvalifikuje sa takvim izjavama kao partner za ikakve razgovore, kao covjek i kao predsjednik odavno se diskvalifikovao. Srbija sa takvim rukovodstvom i dalje faktor nestabilnost u regiji, cestitam

Milan

pre 13 godina

...
A sta cemo sa onima koji to Kosovo ne osecaju kao svoju zemlju? Da im se radi ono sto je Milosevic radio Albancima kako bi je "osetili svojom"? Tuzno...

titov vojnik

pre 13 godina

kako cete braniti kosovo, kada vise nemamo vojsku. ovo sto vi prikazujete ko toboz vojska, to vam je samo decja skupina mladica, koji ni carape nebi znali da operu bez ves masine. jedino da posaljete vase demokrate, koji se busaju sa recju kosovo je srbija

Аман заман

pre 13 godina

Тадићу може (и мора) свашта да се замери, али ко му замера да му је политика ратнохушкачка и да звецка оружјем (особито у случају Космета), стварно би требало да потражи стручну помоћ.

... komentar

pre 13 godina

Ovo su otvorene provokacije sa albanske strane, sa ciljem da izazovu nerede. Ochigledno je.

I muka mi je od onih koji kao pishu o svojoj domovini "republici Kosova" a na svakom mogucem protestu nose zastave Albanije, niko od njih zastavu "Kosove". Njima je bio i ostao cilj "velika Albanija".

ko zna,zna

pre 13 godina

Auuu,pa mi se jos palimo oko Kosova....Boris mora da prica i ovo i ono jer je to politicka obaveza iz predizbornih kampanja a dobro zna da su to prazne price.Svako normalan je svestan da mi nemamo vise sta da trazimo dole jer smo potpisali "primirje" kojim smo uzgred proglasili i veliku pobedu nad Nato-m.Zna se sta tamo pise i sta se sme a sta ne,a malo toga se sme.I drugo,tamo gde su Ameri napravili jednu od najvecih svojih baza ne moze da dodje niko bez njihovog odobrenja.....kakvo crno misljenje MSP,pet para ne daju oni za to.Nego gledajte kako cemo da prezivimo ovo je crna proslost Srbije od koje se ne zivi(osim politicara).

Julius

pre 13 godina

Reagujuci na izjavu ministra policije Kosova, da ce poslati policiju u Mitrovici da uspostavi red i mir, predsednik Srbije Boris Tadic svojom izjavom preti rat sa katastrofalnim posledicama!
Takvim pretnjom Tadic ne moze uplasiti nikoga,ali moze samo ohrabriti nacionaliste i ekstremiste na obe na strane.
Tadiceva izjava je "zesca" od one Miloseviceve izrecene na Gazimestanu 1989.godine.Milosevic je pretio ratom, ali ne sa katastrofalnim posledicama, kako preti Tadic.
Kao bivi ministar vojske, Tadic zna dobro kakve ratne snage ima Srbija i kakve (NATO) snage stite Kosovo.
Na Kosovu je Srbija vodila dve godine "asimetricni rat" sa OVK (termin koji upotrebio ministar vojske Sutanovac), pa se zna ishod toga rata (kapitulacija vojske Srbije). Doduse to se ddogodilo uz pomoc sa vazduha koju je pruzio NATO iz Avijana. Sada ta ista Alijansa (NATO) je vec unutra na Kosovu. Tadic i Sutanovic dobro znaju da njihova vojska ne sme da predje liniju razdvajanja na 5 kilometara do granice sa Kosovom, kako je predvidjeno Kumanovskim sporazumom. Ako pokusavaju da krse taj Sporazum, imace prilike da dozive jos jednom NATO bombardovanje, zesce nego ono iz 1999.godine, jer ce se sada smatrati napad na NATO, a ne "humanitarna katastrofa".
Ne znam psihicko stanje Tadica, ali smatram neprimerenom njegovom izjavom, koja moze paliti samo ekstremiste i nacionaliste, a nece mu donositi politicke ni diplomatske poene, ni unutar ni van zemlje. Narocito u vremenu kada zemlja tezi evropskim integracijama. A tek pre dva dana Evropski parlament je izglasao rezoluciju, kojom poziva i Beograd i Pristinu na izgradnji dobrosusedskih odnosa.
Ne verujem ta ovakve izjave predsednika Srbije sluze dobrosusedskim odnosima!

nenad73

pre 13 godina

Ukoliko bi neko silom delovao na prostoru severnog Kosova a to ne bi bilo u saglasnosti sa EULEX-om Srbija bi imala pravo da reaguje. To bi bile ogranicene akcije antiteroristickih jedinica. Slicna angazovanja su imale i mnoge druge zemlje u slucaju konfilktnih situacija.
Medjutim sve ovo lici na neko nadmudrivanje koje ce najmanje koristiti ljudima koji tamo zive.
Ocigledni su napori ostatka EU da enormnim pritiskom iznudi priznanje Kosova od zemalja koje to nisu uradile ali je isto tako evidentan i slab efekta svega toga.

Djape

pre 13 godina

Ja licno mislim da je izjava Tadica sasvim odmerena i da se separatistima mora staviti do znanja da postoji granica do koje se moze ici, te da im onda vishe ni KFOR ni EULEX nece pomoci, kao ni ucene oko prijema u EU.

Ovako prica suverena drzava koja trenutno ima problem na delu svoje teritorije.

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Priznajem da sam se uzeleo ovih 'ne sme niko da vas bije' fora, moj epski odgovor bi bio - 'ziv je Sloba umro nije, dok je Srpstva i Srbije'. Samo steta sto su ljudi to provalili, a i red je bio, 20 godina nas driblate na iste fore. Umesto da pricaju o ekonomiji, standardu i prosperitetu kao u predizbornoj kampanji, skupljaju lokalne poene na nesto sto cime su nas licno plasili i sto vise skoro nikoga ne zanima niti zeli opet da prozivljava. Mislim da nam je dosta osiromasenog uranijuma za narednih 100,000 godina, tako da gospodo drzavnici hvala na ponudi, neka hvala drugi put cemo.

Kosovo je izgubljeno u periodu od 1950-1999, s tim da je ta zadnja godina malo bitna u celom procesu.

bane

pre 13 godina

citam komentare pa ne mogu cudom da se nacudim.razumem ako su pisci komentara albanci,oni su slozni imaju jedan zajednicki cilj,ali ovi ostali?pa sta je trebalo tadic da kaze ili da uradi,i sta treba koj oni nama da urade da bi srbija konacno nekako oreagovala.dosta su nama lupani samari a mi stalno okretali drugi obraz,ovo je postalo vise neizdrzivo.pa ne moze samo jedna strana da bude smirena i demokraticna a druga da konstantno vrsi etnicko ciscenje i ubistva.

bardhyl shqiptari

pre 13 godina

Jaooo! Pa ovaj je prolupao totalno! Ajde, za njega me baš boli briga ali nema perspektiva u poboljšanju odnosa između Srba i Albanaca s ovakvim predsjednikom a bogami nema ni napretka u Srbiji s ovakvom vlašću. Šteta! Očito Milošević i Tuđman nisu zadnji na ovim prostorima.

swayzak

pre 13 godina

Po rezoluciji 1244, nezavisne kosovske institucije, uključujući i policiju, ne bi trebalo ni da postoje. Tako da je malo licemerno da neki osuđuju Tadića zbog ove izjave kad su sva dosada kršenja potpisanog Kumanovskog sporazuma bila sa druge strane...

Jao

pre 13 godina

Prvo, MSP u Hagu donosi "neobavezujuće mišljenje" a NE "presudu" moj narode. Drugo, kakav rat bre? Ko je spreman da gine? Za što? Za Amfilohijeva naklapanja o srpskih vekovnim koskama i bojevima? Za što drugo?
Srbija ne sme da bude talac Srba u Mitrovici koji bi da mladost Srbije uvuku u (unapred izgubljen) rat!!! Ne mora Srbija da prizna Kosovo ali bar neka ćuti.

wlado

pre 13 godina

pa i meni se zuri da se promeni stanje na terenu, il je srpsko ili nije, samo da vec krenemo da mislimo o vaznijim stvarima, RAD RAD RAD, svoj zivot.

Zoran Bogdanovic

pre 13 godina

D O S T A J E

Falsifikovan Ustav. Nepostanje nikakvih normalnosti i pravila. Partijska drzava. Cenzura. Uruseno drustvo. Pljacka na sve strane. A sad bi i rat ponovo.
Tadicu, sad bi i rat. Vazno je da se ostane na vlasti po svaku cenu. Dvadeset godina smo se borili protiv jednog diktatora i budi uveren Tadicu da ce Srbija koja na izdisaju uvek naci snage da se suprostavi ludilu. Olaksaj nam muke, budi makar jednom covek PODNESI OSTAVKU.

defektista

pre 13 godina

Predsednice koga zanima Kosovo. Za mene je ono bivsa rana, koja zarasta, da ne kazem krasta. Moja deca su na sigurnome, na Zapadu, i ne zapucase ga nikada vise u vasem ratu.

mita sajba

pre 13 godina

Redzepiju i Albancima bi najvise to i odgovaralo, kada bi Srbija i progovorila, da ce intervenisati u AP KiM, a ne to i da stvarno pokusa, ali NECE ni jedno od toga, ni pricati o intervenciji (pretiti), ni zaista intervenisati.
Srbija vodi DIPLOMATSKU borbu, koju ce dobiti.
Ogramna su sredstva ulozena u "nezavisnost" tzv. Rep. Kosova, od 1999. godine, u bombardovanje, koje je kostalo milijarde dolara, preko destogodisnjeg finansiranja zivota te tvorevine, odrzavanje desetak hiljada vojnika na terenu ... da bi sad mirno gledali, kako im je sve ulozeno, uzalodno bilo. Svesni su, kakvo je raspolozenje medju sudijama MSP, i kakva ce, najverovatnije odlika biti. Sada im treba incident, za sta bi Srbija, svako, bila kriva, da bi, s jedne strane, pokazali svetu i MSP, kolika je pretnja Srbija za region, a s druge, moguca je i ponovna vojna intervencija NATO-a, sa dalekoseznim, mnogo gorim posledicama, nego 1999.g!
Srbija sve to zna, i sta god se desilo, mirno ce cekati misljenje MSP, a u medjuvremenu, OPOMINJACE medjunarodnu zajednicu, odakle i kakve pretnje, stizu od privremenih vlasti u AP KiM.

cika

pre 13 godina

Samo cekam one koji ce sad da kazu "da posaljemo mi svoju vojsku dole, da im ona pokaze" i zavale se u fotelje... Bilo je mnogo takvih komentara na Redzepijevu izjavu. Ko hoce dole, neka ide, nemoj da salje druge!!!

Dragi Karamarkovic

pre 13 godina

Borovo selo 2.maj 1991. Hrvatska je poslala svoje policajce u Borovo i sta se desilo. Ubijeno je 12 hrvatskih policajaca i trojica Srba. Sa hrvatske strane to je nazvano masakrom a sa srpske strane incidentom. Tako je poceo rat u Hrvatskoj. I gde je sada Borovo? Uzgred opisi beogradske stampe toga dogadjaja su bili da su neduzni srpski goloruki prolaznici bezbrizno setali kada su se pojavili "do zuba" naoruzani hrvatski policajci. I gle "cuda". Ubijeno 12 hrvatskih policajaca i trojica Srba. Ljudi ne treba nam novi rat. Uredno placajte svi porez i tajkuni da vrate opljackano i otpustiti pola administracije i bice para. A kome je do "identiteta" neka pokrene casopis "identitet".

Lazar Zimonjic

pre 13 godina

Interpretacija nekih je pogresna. Predsednik ovde prica o mogucnosti izbijanja gradjanskog rata unutar komsijske nezavisne Republike Kosovo. Ako je mislio opet na rat nas protiv sviju, ostaje pitanje koga da povedu u rat nasi barjaktari? Gladni ne jurisaju vise, dragi Predsednice!

bivši glasač

pre 13 godina

Ja mislim da si ti ratnohuškač i manipluant ovim narodom koga si doveo do gladi prodajuću mu laži od kada si zajašio na mesto predsednika DS. Policija Kosova je mešovita, za razliku od tvoje etnički čiste, i ostavi ljude koji žive tamo da u miru rešavaju probleme umesto da dižeš tenzije a onda druge optužuješ za iste. Ne vidim razliku između tebe, Koštunice i Miloševića.

partibrejker

pre 13 godina

Ispravno, predsedniče.
Ako, slučajno, Redžepi omane, gledajte bar vi da nam napravite nekako jedan rat, to je dokazano sredstvo za odvraćanje pažnje od kriminalnog bogaćenja pojedinaca, bede, bahatosti vladavine partokratije, nikakvog zdravstva, dranja realnog sektora...
Mali savet: pripazite samo da ne ispadne, u stvari, puč ili revolucija, a ne rat sa Albancima.

Dusan

pre 13 godina

Sasvim primerana izjava, po meni.. Ako vec ne priznajemo Kosovo kao nezavisnu drzavu, onda treba da se ponasamo kao da jos ima sanse da bude nase, sto znaci da polazemo neka prava na to sta se desava dole, pogotovo u S.Mitrovici.. Da ne reagujemo, to bi znacilo da smo odustali od Kosova, a to ne sme da se desi.. barem jos ne.. I daj malo neka drzavni vrh sagleda stvari u MAKRO smislu i nek nadigra drugu stranu..

Amerikanac iz Pristine

pre 13 godina

Bravo za ovakvo prazno reagovanje.Dosta lazu ovi nasi Kosovski politicari ali kad uporedim sa Srpskim politicarima vasi su Doktori nauka(lazi) zavaravaju jadni narod i sa jedne i sa druge strane(drzave).

sasa

pre 13 godina

Krupne reči za političara tako sitnog formata. Neko bi trebao da ga obavesti da je Srbiji do daljneg zabranjeno da ratuje.Naša vojska nesme ni da priđe granici sa Kosovom.To se u Srbiji zna tako da su ove izjave čist politički marketing za naivne i neobaveštene.

prizreni

pre 13 godina

Gospodine Tadicu pitam vas, jeli ste zaboravili kad su poslate specijalnih jedinice iz Srbije na Kosovu, ili tada ste bili jos mladic i nije vam se interesovao.

zanima me

pre 13 godina

Mene zaista zanima PRAVNO tumacenje termina [koji se ovde koristi] o "Privremenoj vladi Kosova" ??
Koje posledice to ima tj. sta taj termin/izraz podrazumeva - znaci ??

silni

pre 13 godina

Ovako ljudi,da ne lupamo i mi previse ali da nije dobro nije,jeste da nemamo ekonomiju,sudstvo je u haosu u zdravstvu jos gora situacija a vojska i policija su zasebna pesma,ali gledano realno mi nismo neka kinska cetvrt vec zemlja sa tradicijom i istorijom.Ubijaju nam gradjane bez ikakvog razloga,prete da ce da posalju nekakve specijalce, a mi treba da cutimo.Ne.Ipak i mi imamo zube jesu polomljeni i otupeli ali ipak ima nesto.Nije situacija kao 1999 ,sada imamo podrsku od zemlje clanica natoa,samo njih 5 ali dovoljno i rusiju koja je ojacala i ponovo je u centru zbivanja.Da se razumemo ja ne pozivam na rat,ali ne mozemo da cutimo samo i osudjujemo,moramo i mi da pokazemo svoju drzavnost pa makar i na ovakav nacin.Cim je Tadic zapretio znaci da je doslo do duvara.

vegan

pre 13 godina

Sve je to zamazivanje zbog ocajno lose situacije u nasoj zemlji. Evo, ja nisam bas tako naivan. Mene sada daleko vise interesuje sta sve to rade nasi vladari i da li privatnu posetu predsednika rodnom selu njegovog oca placaju poreski obveznici Srbije? Da li je u to selo isao drzavnim vozilom, ili privatnim i svojim. Ako je isao drzavnim, a drzava mu placa vozaca i benzin, kakva je svrha i korist za drzavu Srbiju od posete rodnom selu predsednikovog oca? Neka nam to objasni predsednik kad se vrati. Ne moze predsednik da svoje privatne posete drugim drzavama preko leta izdrzava novcem poreskih obveznika.

Fatmir Iseni

pre 13 godina

definitivno,
predsednik Tadic nekakva vrsta Voislava Sesela... molim vas nemojte ga glasati vise. Ministar Redepi ima pravo... i ukoliko ne idu tamo specialne snage policie Republike Kosovo onda ce sigurni ici USA Marina pa tada ce vam biti laksie mozda... mora biti reda u jednoj suverenoj i ozbiljnoj drzavi kao sto je nasa Domovina Kosovo, domovina Albanaca i Srba i svih ostalih koji to osecaju. Hvala.

Jegulja

pre 13 godina

aha. ako cemo pravo, pre su potrebne nase specijalne jedinice na administrativnoj granici sa juznom pokrajinom zbog maltretiranja stanovnistva koje tu zivi samo... da vidite kako bi onda graknuli ovi iz NATO, SAD, EU i sateliti ovih svetskih siledzija.

dokle?!

pre 13 godina

sramota, ovaj Tadić sve više počinje da liči na neku spodobu iz 2 dnevnika rts-a iz 90tih, a što je najzabavnije dačic koji je na čelu sps igra na kartu socijal demokrate i civilizacijskih vrednosti.... kuda ide ova zemlja i ovaj narod? obrni okreni opet smo na istom hrani se nacionalizam, država se upropaštava i sad zveckanje oružijem, pa bar i da zaratimo već sa nekim pa da mogu da tražim negde azil i izigravam izbeglicu, a ne ovako čir na želucu dobih od njihovog prenemaganja...

klarisa

pre 13 godina

Znam te pusko kad si pistolj bila! Tadicevo pucanje na prazno po obicaju. Angela Merkel rekla nema prosirenja EU, i Srbi se odma' u'vatili za rat. Dajte ljudi, priznajte nezavisnost Kosova, manite se krsta i kokarde, DS-a (pod Tadicem)i radikala, pa da "putujemo"!

Miskec

pre 13 godina

Neko rece da bi mi prekrsili sporazum o prekidu rata ako bi prisli blize od tih 5Km granici kosova. Da ali u tom istom sporazumu pise da je kosovo sastavni deo srbije, a kao sto vidimo to nije i taj sporazum je odavno prekrsen sto dovodi do zakljucka da srpska vojska sme da udje na Kosovo... Tolko o sporazumima i rezolucijama.

Moze tadic da prica sta god oce njega niko od predstavika svetskih sila neslusa. Albanci na Kosovu ce da rade sta im je volja i moze Tadic da pominje i mir i rat i sta god od toga nema nista. Da sud sutra donese odluku da je Kosovo nelegalno proglasilo nezavisnost nista se nece pormeniti.

Kosovo je trebalo davno da se brani, kad su ameri rekli ocemo najvecu vojnu bazu u evropi na vasoj teritoriji mi smo rekli da nedamo, zato su oni lepo dali drzavu albancima i njih lepo pitali i oni rekli da i eto tako je Srbija izgubila kosovo. I dzaba i patriotizam i gluposti, ako se neuslihtas svetskim silama nisi niko i nista i svi te gaze. Ocit primer naseg "patriotizma" i naseg "ponosa" nemamo vise ni ponos ni deo teritorije

Konstantinos Veliki

pre 13 godina

Zanimljivo, Srbija stalno prica kako na Kosovu vlada nered i bezzakonje, sada kada to isto Kosovo zeli uvesti red i mir, sad od jednom to ne valja i prijeti se ratom! Tadic opet "zvecka oruzjem" potvrdujuci da je Srbija jako daleko od europske politicke kulture i principa i da ostaje faktor nestabilnosti za neki period. To je izgleda razlog velikog razocarenja EU zemalja sto Srbija ne moze od Hrvatske preuzeti ulogu lidera i voditi ostatak Balkana u EU kada Hrvatska za godinu dvije udje u EU. Zato i govore o razdoblju u kojem barem slijedecih 10 godina nitko nece moci uci u EU je nije moguce ispuniti kopenhaske kriterije koji vrijede za sve podjednako. Tadicu pase dizanje tenzija sa Kosovom kako bi se nagomilani problemi u privredi, drustvu i politici okrenuli na vjecno isplativu temu - Kosovo. Tadic je svojim rijecima ponistio mjesece kojima je dokazivao svoju miroljubivost i iskreno dobrosusjedstvo. Pametnome dosta.

Milan

pre 13 godina

A koga ce da brane te specijalne snage na severu Kosova?Srbe od Srba?
Ne nasedati na provokacije,moramo biti pametniji od Albanaca,tri koraka ispred njih!

nemanja

pre 13 godina

Nadam se da gospodin Redzepi nece ostvariti pretnje jer u tom slucaju branicemo se svim sredstvima..Pretnje ratom vidim jos dolaze sa Kosova i uopste nije dobro..Nadam se da ce reagovati neko pre nego li Albanci naprave neko krvoprolice!

Srbin

pre 13 godina

Naša vlada treba da zaštiti naš narod dole, a ne da ih puštamo da rade šta hoće (Albance). Tadić kaže: ,,oni će snositi odgovornost...¨ Ukoliko hoće, ovi dole će pobiti Srbe, a UN, EU i EULEKS neće ništa učiniti, kao ni 2004. kada su nam spalili crkve i poubijali ljude. A Kosovo nije nezavisno dok ga SRBI ne priznaju. Nikada i neće biti nezavisno.

apokalipsa1

pre 13 godina

A ako se drugacije gleda, onda je to postavlenje reda i mira od strane kosovske vlasti, kao sto je juzno od Ibra,
posto (zeleli mi to ili ne) Srbija to ne moze i ne sme uraditi. Tacka.

neko ko ima misljenje - svoje

pre 13 godina

Tadicu, nije ti dosta sto si ih rehabilitovao (SPS), sada vec koristis i njihov (NJEGOV) recnik.
Tek, imaj na umu da ti ja necu ici u kojekakve patriotske ratove.

katica

pre 13 godina

Je li to izjava sa „guslarskog posela“ iz rodnog sela? Meni je ova Tadićeva izjava potpuno jednaka onim „guslarskim“ izjavama Radovana Karađića. Već viđeno, dosta nam je „samoubilačkih“ ratova i bede!

Pastir Kostja

pre 13 godina

Čime ćete da ratujete? Srbija nema vojsku već odavno. Napuštene kasarne po Srbiji, smena straže pred Generalštabom deo nostalgičnih sećanja... Nema džebane Predsedniče, nema.

brko

pre 13 godina

E sada uzmite ovu Tadicevu izjavu i onu izjavu Sutanovca koji prica o "asimetricnom ratu" [bez da je narodu jednostavnim-narodnim jezikom objasnio sta to znaci] i bice vam jasno da obojica govore o stvarima o kojima Srbija po potpisanom "sporavumu" tj. kapitulaciji ne sme da prica akamoli da radi.
Ne zaboravimo da Vojska Srbije [po onom istom potpisanom "sporazumu"] fizicki nesme prici granici Kosova na blize od 5 km.
I to je glavi izvor Tadicevih i Sutanovicevih frustracija jer bi bilo kakav pokusaj vojske Srbije da blize pridje granici, bio smatran kao direktno krsenje odredbi sporazuma [narodnim jezikom zvanog predaja] i moglo izazvat reakciju NATO-a.

Goran

pre 13 godina

Slazem se sa predsednikom Tadicem i u potunosti ga podrzavam. Adekvatna reakcija, civilizovana, stalozena ali bez uvijanja. Bravo Borise, ti si Car.

Kapetan I klase u rezervi

pre 13 godina

Cemu ovakve izjave 11 godina nakon vojnog poraza, pa svakome je jasno da ratova na ovim prostorima dugo (recimo naredih 50 godina) nece biti.

Kakvo je ovo ponasanje predsedika republike?

Skupljanje jefinih politickih poena?

Ajde stvarno vi koji ste na vlasti pazite sta govorite, jel' treba jos jedan rat da izgubimo?

Marko

pre 13 godina

Ma o cemu bre vi pricate ljudi, jeste li normalni, ili vam je svraka popila mozak?? Kakav rat, kakvi bakraci, Kosovo je nezavisno, ej, skoro godinu dana vec, mogu da svoju vojsku salju gde zele po svojoj teritoriji o cemu vi pricate pobogu?? Doveli ste narod do prosjackog stapa a i dalje vodite istu zastarelu Milosevicevsku politiku, vama ne treba ni 6. oktobar, za vas je bre srednji vek!!

Mario Bros

pre 13 godina

Evo, 1000 puta viđeno, kada se ekonomija srozava, politička nervoza se usmerava ka ratu.

Osuđujem spominjanje rata od strane Tadića, mogao je da kaže to na 100 drugih načina. Represija, državni teror, prekomerna upotreba sile, ali RAT nije smeo da kaže, i da pali nacionaliste i one željne sukoba.

!

pre 13 godina

Meni je ovo preterana reakcija Srpske vlasti i jedini razlog koji mi pada na pamet zasto ovo rade jeste skretanje paznje sa katastrofalnog Cvetkoviceg "rezulatata" i npr. strajkaca koji je sebi zakovao ekser u šaku ...

Marko

pre 13 godina

Ma o cemu bre vi pricate ljudi, jeste li normalni, ili vam je svraka popila mozak?? Kakav rat, kakvi bakraci, Kosovo je nezavisno, ej, skoro godinu dana vec, mogu da svoju vojsku salju gde zele po svojoj teritoriji o cemu vi pricate pobogu?? Doveli ste narod do prosjackog stapa a i dalje vodite istu zastarelu Milosevicevsku politiku, vama ne treba ni 6. oktobar, za vas je bre srednji vek!!

!

pre 13 godina

Meni je ovo preterana reakcija Srpske vlasti i jedini razlog koji mi pada na pamet zasto ovo rade jeste skretanje paznje sa katastrofalnog Cvetkoviceg "rezulatata" i npr. strajkaca koji je sebi zakovao ekser u šaku ...

Kapetan I klase u rezervi

pre 13 godina

Cemu ovakve izjave 11 godina nakon vojnog poraza, pa svakome je jasno da ratova na ovim prostorima dugo (recimo naredih 50 godina) nece biti.

Kakvo je ovo ponasanje predsedika republike?

Skupljanje jefinih politickih poena?

Ajde stvarno vi koji ste na vlasti pazite sta govorite, jel' treba jos jedan rat da izgubimo?

Pastir Kostja

pre 13 godina

Čime ćete da ratujete? Srbija nema vojsku već odavno. Napuštene kasarne po Srbiji, smena straže pred Generalštabom deo nostalgičnih sećanja... Nema džebane Predsedniče, nema.

Mario Bros

pre 13 godina

Evo, 1000 puta viđeno, kada se ekonomija srozava, politička nervoza se usmerava ka ratu.

Osuđujem spominjanje rata od strane Tadića, mogao je da kaže to na 100 drugih načina. Represija, državni teror, prekomerna upotreba sile, ali RAT nije smeo da kaže, i da pali nacionaliste i one željne sukoba.

Goran

pre 13 godina

Slazem se sa predsednikom Tadicem i u potunosti ga podrzavam. Adekvatna reakcija, civilizovana, stalozena ali bez uvijanja. Bravo Borise, ti si Car.

brko

pre 13 godina

E sada uzmite ovu Tadicevu izjavu i onu izjavu Sutanovca koji prica o "asimetricnom ratu" [bez da je narodu jednostavnim-narodnim jezikom objasnio sta to znaci] i bice vam jasno da obojica govore o stvarima o kojima Srbija po potpisanom "sporavumu" tj. kapitulaciji ne sme da prica akamoli da radi.
Ne zaboravimo da Vojska Srbije [po onom istom potpisanom "sporazumu"] fizicki nesme prici granici Kosova na blize od 5 km.
I to je glavi izvor Tadicevih i Sutanovicevih frustracija jer bi bilo kakav pokusaj vojske Srbije da blize pridje granici, bio smatran kao direktno krsenje odredbi sporazuma [narodnim jezikom zvanog predaja] i moglo izazvat reakciju NATO-a.

rodijak

pre 13 godina

Mislim da bi trebalo ponavljati svakih 5 mim:
Srbija je izgubila rat - kapitulirala i isto kao sto je Madzarska 1919. izgubila Vojvodinu [a mi dobili] , tako je i Srbija 1999. izgubila Kosovo.

Dragi Karamarkovic

pre 13 godina

Borovo selo 2.maj 1991. Hrvatska je poslala svoje policajce u Borovo i sta se desilo. Ubijeno je 12 hrvatskih policajaca i trojica Srba. Sa hrvatske strane to je nazvano masakrom a sa srpske strane incidentom. Tako je poceo rat u Hrvatskoj. I gde je sada Borovo? Uzgred opisi beogradske stampe toga dogadjaja su bili da su neduzni srpski goloruki prolaznici bezbrizno setali kada su se pojavili "do zuba" naoruzani hrvatski policajci. I gle "cuda". Ubijeno 12 hrvatskih policajaca i trojica Srba. Ljudi ne treba nam novi rat. Uredno placajte svi porez i tajkuni da vrate opljackano i otpustiti pola administracije i bice para. A kome je do "identiteta" neka pokrene casopis "identitet".

Milosev kum

pre 13 godina

-ispravka:
Vojvodina je bila u Kraljevini Madjarskoj, nepunih 50 godina, od 1869. kada je formirana Austro-Ugarska, do 1918.god, kada se raspala. Od 1848. - 1869. g. je bila (pod nazivom, prvo: Srpsko Vojvodstvo; a zatim: Vojvodina Srbija), pod vladavinom BECA, u Austrijskoj carevini (Habsburska monarhija)! Od 1918. do danas, 92 godine je Vojvodina u sastavu Srbije. I pre XVII veka (ali nisu vrseni popisi stanovnistava), na teritoriji Vojvodine, vecinski narod su Srbi, a posle `seoba`, neospornu vecinu imaju do danas. U XVIII veku, Marija Terezija naseljava u Vojvodini: (dunavske) Nemce (iz Gornje Austrije i Svapske), Madjare, Slovake i Cehe. Vojvodina nikada nije bila autohtona Madjarska teritorija (mada je Madjarska drzava, povremeno, samostalno vladala njome, kao sto je i Turska bila i vladala do Beca, pa tako vladala i Vojvodinom, od 170-200g, kako gde), a KiM je (izuzimajuci okupacije kroz istoriju, od Turske, do Italije), uvek bila, jedino u Srbiji i NIKADA, u bilo kakvoj drugoj drzavi. Sastav stanovnistva (presek) je sledeci: 1871 - Alb. 32% Srb.64%, 1939 - Alb. 60% Srb34%, 1948 - Alb 68% Srb. 27%, 2007 - Alb. 92% Srb. 5%, sto samo po sebi govori! Za 140 godina, kada su Srbi bili u apsolutnoj vecini na KiM (u duplo vecem broju od Albanaca), 1999.g. su pali na 11%, a 2007. g. na 5%.
Tek, da ne bude zabune: niti je Vojvodina "oteta" Madjarskoj, niti je KiM "izgibljeno" 1999. g, jer je na snazi rezolucija 1244 SB UN!
Ponavljajmo OVO, svakog minuta.

neko ko ima misljenje - svoje

pre 13 godina

Tadicu, nije ti dosta sto si ih rehabilitovao (SPS), sada vec koristis i njihov (NJEGOV) recnik.
Tek, imaj na umu da ti ja necu ici u kojekakve patriotske ratove.

katica

pre 13 godina

Je li to izjava sa „guslarskog posela“ iz rodnog sela? Meni je ova Tadićeva izjava potpuno jednaka onim „guslarskim“ izjavama Radovana Karađića. Već viđeno, dosta nam je „samoubilačkih“ ratova i bede!

Andrey

pre 13 godina

Moj komentar je malo duzi ovaj put ali smatram da je to potrebno kako bi se objasnila sustina cele ove price. Da biste razumeli ovu Tadicevu izjavu morate malo sire da analizirate situaciju. Prvo, njegov premijer G.Cvetkovic ima katastrofalne rezultate u gotovo svim poljima a njegove izjave o krizi su i vise nego smesne, prvo "izasli smo iz krize" onda "skoro smo izasli" a tek posle "na rubu smo izlaska iz krize" a ljudi bukvalno gladuju, strajkaci su poceli i organe da secu, nezaposlenost je najveca u poslednjih 20 godina a o dinaru da i ne pricam. Drugo, dosli su jasni signali iz EU da posle Hrvatske nece biti prihvatanja novih clanica u narednih 10 godina. Trece, Tadicev plan o Srbiji kao nekakvom "lideru" u regionu su presli u totalni promasaj i smejuriju od svih susednih Drzava i sire jer mi trenutno jedino mozemo biti lideri u korupciji, nezaposlenosti, organizovanom kriminalu, niskom zivotnom standardu itd itd. I cetvrto, Tadicevo izlaganje u Savetu Bezbednosti je bio pravi debakl. Da bi mogao da povrati vreme G. Tadic nikad ne bi ponovio istu gresku da sazove tu sednicu SB. Jer ne samo da su i zemlje koje jos nisu priznale Kosovo (izuzev Rusije) na neki nacin i Srbiju smatrali odgovornom za sve sto se desava na Severu vec je i Ministar spoljnih poslova Kosova (za koga je Tadic mislio da nece ni biti pozvan a kamoli imati pravo da prica u toku sednice SB) je imao mnogo jace i ubedljivije argumente sto je Tadica toliko nerviralo da je napustao sednicu. E sad, kad se sve ovo uzima u obzir, logicno je da nasem dragom Predsedniku gori pod nogu i onda dolazi Milosevicev recept. Budi nacionalizam kod jadnih i gladnih Srba i ocaraj ih ratnim pricama po drzavnim i "patrotskim" medijima kako nas neko kao hoce pobiti ne bi li osetili tu realnu krizu kroz koju prolaze. A da li ce neko ginuti u procesu? Eh nije to ni prvi put ni poslednji za nas. Jedno je jasno, ovo vise nisu devedesete sto znaci: 1. Srbija nema vise onu vojnu snagu koju je nekad imala 2. albanci su mnogo organizovaniji, obucavani i naoruzavani nego sto su nekad bili i 3. NATO ima svoje baze na Kosovu i sire tako da i kad bi Tadic eventualno mislio nesto ozbiljno ovom pretnjom (mada znam da nije) ne bi mogao apsolutno nista da uradi jer bi za 48 sati NATO vojska bila ispred narodne skupstine u centru Beograda!!! Ja licno smatram da nema niceg loseg da se salju specijalne jedinice Kosovske policije na Sever Kosova sve dok ce one da budu profesionalne i nadgledane od strane EULEXa i KFORA kao garant mira. Sever Kosova je trenutno divlji zapad Balkana gde vlada bezakonje i organizovani kriminal a sve to uz kapu "patriotizma". Ja smatram da je jedini nacin da Sever Kosova izadje iz ove nepotrebne vanredne situacije u kojoj se nalazi vec 11 godina, zatvaranje svih tih "patriota" koji kao velike "patriote" sto su imaju svoje milionske biznise u saradnji sa onima koje ceo dan pljuju tj. albancima a takodje imaju i po 2-3 kuce po uzoj Srbiji kupljene u poslednjih nekoliko godina dok narod gladuje i trpi posledice tog "patriotizma". Pozdrav.

Zoran Bogdanovic

pre 13 godina

D O S T A J E

Falsifikovan Ustav. Nepostanje nikakvih normalnosti i pravila. Partijska drzava. Cenzura. Uruseno drustvo. Pljacka na sve strane. A sad bi i rat ponovo.
Tadicu, sad bi i rat. Vazno je da se ostane na vlasti po svaku cenu. Dvadeset godina smo se borili protiv jednog diktatora i budi uveren Tadicu da ce Srbija koja na izdisaju uvek naci snage da se suprostavi ludilu. Olaksaj nam muke, budi makar jednom covek PODNESI OSTAVKU.

Fatmir Iseni

pre 13 godina

definitivno,
predsednik Tadic nekakva vrsta Voislava Sesela... molim vas nemojte ga glasati vise. Ministar Redepi ima pravo... i ukoliko ne idu tamo specialne snage policie Republike Kosovo onda ce sigurni ici USA Marina pa tada ce vam biti laksie mozda... mora biti reda u jednoj suverenoj i ozbiljnoj drzavi kao sto je nasa Domovina Kosovo, domovina Albanaca i Srba i svih ostalih koji to osecaju. Hvala.

klarisa

pre 13 godina

Znam te pusko kad si pistolj bila! Tadicevo pucanje na prazno po obicaju. Angela Merkel rekla nema prosirenja EU, i Srbi se odma' u'vatili za rat. Dajte ljudi, priznajte nezavisnost Kosova, manite se krsta i kokarde, DS-a (pod Tadicem)i radikala, pa da "putujemo"!

mita sajba

pre 13 godina

Redzepiju i Albancima bi najvise to i odgovaralo, kada bi Srbija i progovorila, da ce intervenisati u AP KiM, a ne to i da stvarno pokusa, ali NECE ni jedno od toga, ni pricati o intervenciji (pretiti), ni zaista intervenisati.
Srbija vodi DIPLOMATSKU borbu, koju ce dobiti.
Ogramna su sredstva ulozena u "nezavisnost" tzv. Rep. Kosova, od 1999. godine, u bombardovanje, koje je kostalo milijarde dolara, preko destogodisnjeg finansiranja zivota te tvorevine, odrzavanje desetak hiljada vojnika na terenu ... da bi sad mirno gledali, kako im je sve ulozeno, uzalodno bilo. Svesni su, kakvo je raspolozenje medju sudijama MSP, i kakva ce, najverovatnije odlika biti. Sada im treba incident, za sta bi Srbija, svako, bila kriva, da bi, s jedne strane, pokazali svetu i MSP, kolika je pretnja Srbija za region, a s druge, moguca je i ponovna vojna intervencija NATO-a, sa dalekoseznim, mnogo gorim posledicama, nego 1999.g!
Srbija sve to zna, i sta god se desilo, mirno ce cekati misljenje MSP, a u medjuvremenu, OPOMINJACE medjunarodnu zajednicu, odakle i kakve pretnje, stizu od privremenih vlasti u AP KiM.

cika

pre 13 godina

Samo cekam one koji ce sad da kazu "da posaljemo mi svoju vojsku dole, da im ona pokaze" i zavale se u fotelje... Bilo je mnogo takvih komentara na Redzepijevu izjavu. Ko hoce dole, neka ide, nemoj da salje druge!!!

defektista

pre 13 godina

Predsednice koga zanima Kosovo. Za mene je ono bivsa rana, koja zarasta, da ne kazem krasta. Moja deca su na sigurnome, na Zapadu, i ne zapucase ga nikada vise u vasem ratu.

wtf

pre 13 godina

Jel ovo covek koji na Kosovo ode jednom godisnje da upali svecu, i to sa 50 telohranitelja i blindiranim kolima? Ma bre idi bij se sa njim ako ti smeta, nas ostavi na miru da se mucimo.

Milan

pre 13 godina

A koga ce da brane te specijalne snage na severu Kosova?Srbe od Srba?
Ne nasedati na provokacije,moramo biti pametniji od Albanaca,tri koraka ispred njih!

Jovan

pre 13 godina

Bre Tadicu, kako te nije sramota?! Obmanjujes ljude od 5. oktobra jos! Nista nisi ucinio za sve ovo vreme. Ponasas se kao Milosevic - kad ne znam da resim problem, ja izmislim jos veci, kojim zabasurim onaj prethodni koji nisam resio. Ako nisi sposoban da izvrsavas svoje obaveze, idi u manastir. Neka ti je sa srecom tamo. Glasaci i za Krkobabica, samo ne za DS. Never more!

bivši glasač

pre 13 godina

Ja mislim da si ti ratnohuškač i manipluant ovim narodom koga si doveo do gladi prodajuću mu laži od kada si zajašio na mesto predsednika DS. Policija Kosova je mešovita, za razliku od tvoje etnički čiste, i ostavi ljude koji žive tamo da u miru rešavaju probleme umesto da dižeš tenzije a onda druge optužuješ za iste. Ne vidim razliku između tebe, Koštunice i Miloševića.

sasa

pre 13 godina

Krupne reči za političara tako sitnog formata. Neko bi trebao da ga obavesti da je Srbiji do daljneg zabranjeno da ratuje.Naša vojska nesme ni da priđe granici sa Kosovom.To se u Srbiji zna tako da su ove izjave čist politički marketing za naivne i neobaveštene.

Prishtina

pre 13 godina

Zbuni pa vladaj
Ludi moji, mislite logicno, po celom Kosovom zive Srbi negde meanje negde vise, vecina njih ne priznaje Kosova kao drzavu ili bolje receno nit im to interesira Oni se bore za golli zivot kao i vecina Albanaca na Kosovo. Ali KiM je nesto drugo, tamo vladaju Tadicevi i Thacijevi kriminalci koji igraju milionima. Ne brinite rata nece biti, jer je tu ceo svet. Dok vladaju Tadic i Thaci bice jos nereda ... Smrt jednog neduznog za njih je jos jedna mogucnost za jaukanje i zbunjenje, prosto da vise ludi ne misle o BEDI u kojoj zive.
Istina je gorka i bolna kao za Srbe tako i za Albance.

Illyria

pre 13 godina

Srpska vlada može da štiti srpski narod na Kosovu jedino ako ceni, poštuje i priznaje Albansku većinu tamo.
Štiteći i finansirajući kriminalne strukture na severu koje su konzervirane iz doba Slobe, Beograd jedino ugrožava Kosovske Srbe ali i Evropsku perspektivu čitavog regiona.
Radi odbrane slobode i demokratije ali i Evropske perspektive Priština i međunarodna zajednica treba uspostaviti red i mir na severu koji vrvi od mafije i kriminalaca raznih struktura, počev od srpskih službi iz doba Slobe do međunarodnih bandita.

dokle?!

pre 13 godina

sramota, ovaj Tadić sve više počinje da liči na neku spodobu iz 2 dnevnika rts-a iz 90tih, a što je najzabavnije dačic koji je na čelu sps igra na kartu socijal demokrate i civilizacijskih vrednosti.... kuda ide ova zemlja i ovaj narod? obrni okreni opet smo na istom hrani se nacionalizam, država se upropaštava i sad zveckanje oružijem, pa bar i da zaratimo već sa nekim pa da mogu da tražim negde azil i izigravam izbeglicu, a ne ovako čir na želucu dobih od njihovog prenemaganja...

partibrejker

pre 13 godina

Ispravno, predsedniče.
Ako, slučajno, Redžepi omane, gledajte bar vi da nam napravite nekako jedan rat, to je dokazano sredstvo za odvraćanje pažnje od kriminalnog bogaćenja pojedinaca, bede, bahatosti vladavine partokratije, nikakvog zdravstva, dranja realnog sektora...
Mali savet: pripazite samo da ne ispadne, u stvari, puč ili revolucija, a ne rat sa Albancima.

Nedzib Berisha

pre 13 godina

Ratna polemika to je vise stvar Beograda, Tadic se diskvalifikuje sa takvim izjavama kao partner za ikakve razgovore, kao covjek i kao predsjednik odavno se diskvalifikovao. Srbija sa takvim rukovodstvom i dalje faktor nestabilnost u regiji, cestitam

Konstantinos Veliki

pre 13 godina

Zanimljivo, Srbija stalno prica kako na Kosovu vlada nered i bezzakonje, sada kada to isto Kosovo zeli uvesti red i mir, sad od jednom to ne valja i prijeti se ratom! Tadic opet "zvecka oruzjem" potvrdujuci da je Srbija jako daleko od europske politicke kulture i principa i da ostaje faktor nestabilnosti za neki period. To je izgleda razlog velikog razocarenja EU zemalja sto Srbija ne moze od Hrvatske preuzeti ulogu lidera i voditi ostatak Balkana u EU kada Hrvatska za godinu dvije udje u EU. Zato i govore o razdoblju u kojem barem slijedecih 10 godina nitko nece moci uci u EU je nije moguce ispuniti kopenhaske kriterije koji vrijede za sve podjednako. Tadicu pase dizanje tenzija sa Kosovom kako bi se nagomilani problemi u privredi, drustvu i politici okrenuli na vjecno isplativu temu - Kosovo. Tadic je svojim rijecima ponistio mjesece kojima je dokazivao svoju miroljubivost i iskreno dobrosusjedstvo. Pametnome dosta.

Lazar Zimonjic

pre 13 godina

Interpretacija nekih je pogresna. Predsednik ovde prica o mogucnosti izbijanja gradjanskog rata unutar komsijske nezavisne Republike Kosovo. Ako je mislio opet na rat nas protiv sviju, ostaje pitanje koga da povedu u rat nasi barjaktari? Gladni ne jurisaju vise, dragi Predsednice!

bardhyl shqiptari

pre 13 godina

Jaooo! Pa ovaj je prolupao totalno! Ajde, za njega me baš boli briga ali nema perspektiva u poboljšanju odnosa između Srba i Albanaca s ovakvim predsjednikom a bogami nema ni napretka u Srbiji s ovakvom vlašću. Šteta! Očito Milošević i Tuđman nisu zadnji na ovim prostorima.

Srbin

pre 13 godina

Naša vlada treba da zaštiti naš narod dole, a ne da ih puštamo da rade šta hoće (Albance). Tadić kaže: ,,oni će snositi odgovornost...¨ Ukoliko hoće, ovi dole će pobiti Srbe, a UN, EU i EULEKS neće ništa učiniti, kao ni 2004. kada su nam spalili crkve i poubijali ljude. A Kosovo nije nezavisno dok ga SRBI ne priznaju. Nikada i neće biti nezavisno.

Amerikanac iz Pristine

pre 13 godina

Bravo za ovakvo prazno reagovanje.Dosta lazu ovi nasi Kosovski politicari ali kad uporedim sa Srpskim politicarima vasi su Doktori nauka(lazi) zavaravaju jadni narod i sa jedne i sa druge strane(drzave).

wlado

pre 13 godina

pa i meni se zuri da se promeni stanje na terenu, il je srpsko ili nije, samo da vec krenemo da mislimo o vaznijim stvarima, RAD RAD RAD, svoj zivot.

titov vojnik

pre 13 godina

kako cete braniti kosovo, kada vise nemamo vojsku. ovo sto vi prikazujete ko toboz vojska, to vam je samo decja skupina mladica, koji ni carape nebi znali da operu bez ves masine. jedino da posaljete vase demokrate, koji se busaju sa recju kosovo je srbija

rade

pre 13 godina

... Ono što je on (Tadic) rekao je jedna sasvim primerena, odmerena i umerena izjava Najvišeg zvaničnika jedne suverene zemlje koja se na diplomatskom planu bori svim legalnim raspoloživim sredstvima. Na redžepijeve izjave kako će da sprovede akciju odgovoreno je da će biti kriv za sve buduće posledice. Izjava redžepija je apsolutno ratno-huškačka , sa primesama MASNE LAŽI (pošto ga je sam Iv De Kermabon demantovao po pitanju Ugovora sa EULEX-om), pa vi sada vidite ko je ovde spin doktor i neiscrpan izvor izmišljanja, redžepi ili Tadić. Druga stvar je da se privremenim vlastima neverovatno žuri da naprave haos kako bi imali opravdanje za proterivanje i ono malo nealbanskog življa što je ostalo na AP KiM. Da je redžepi zaista vođen pravom i pravdom on bi učinio mnogo više da se rasvetle do sada sve nerasvetljene stvari:
- Paljenje i uništavanje srpske kulturne baštine
- Ubijanje nedužne dece na reci Bistrica kod Goraždevca
-Hapšenje odgovornih za progon 200.000 nelabanskog življa
- Pucanje na povratnike u selu Žač
- Bacanje bombe na mirne proteste, hapšenje odgovornog za smrt Dr. Džudževića
- Otkrivanje i hapšenje osobe koja je pucala na poslanika privremene vlade AP KiM, a koji je srpske nacionalnosti
- Hapšenje osobe koja je ugrozila opštu sigurnost, a čiji je metak završio u kolima novinara TANJUG-a
Vi se sada ljutite koliko hoćete i klikćite "ne preporučujem", ali vaša preporuka ili nepreporuka ne menja činjenično stanje, a to je da ništa od navedenog redžepi nije rešio. Tako da dragi albanski sunarodnici, opet Vam kažem, mante se ćorava posla, batalite amere, engleze nemce i ostale, kada prestanete da im dajete keš oni će vam okrenuti leđa. Mante se Tonija Blera, njega ni u UK ne vole, opao mu je politički kredibilitet u totalu, isto je prošao i Buš. Pitajte bilo kojeg vašeg prijatelja iz EU ili USA šta misle o Bušu i Bleru i sve će vam biti jasno. Ja sam se na EXIT-u predstavljao kao Madjar i u razgovoru sa Britancima (pošto ih ima najviše) od 20-ljudi sa kojima sam razgovarao svega je dvoje reklo da nema nikakv stav o Bušu i Bleru, dok je njih 18 izjavilo da su oni ljudske karikature bez iole morala. Pa vi sada vidite sa kim u kolo ulazite. Pozz iz NS-a.

Jao

pre 13 godina

Prvo, MSP u Hagu donosi "neobavezujuće mišljenje" a NE "presudu" moj narode. Drugo, kakav rat bre? Ko je spreman da gine? Za što? Za Amfilohijeva naklapanja o srpskih vekovnim koskama i bojevima? Za što drugo?
Srbija ne sme da bude talac Srba u Mitrovici koji bi da mladost Srbije uvuku u (unapred izgubljen) rat!!! Ne mora Srbija da prizna Kosovo ali bar neka ćuti.

radovan

pre 13 godina

to se mora desiti pre ili kasnije da zavedu red na celom podrucju kosova. a u srbiji ja mislim da nema ko trenutno da ratuje. rezervistima se jos od proslog rata nisu isplatile dnevnice,oficiri i vojnici pozavrsavali na sudovima. tako da ne znam bas ko ce ratovati za borisa tadica. jedino da iznajmi neku stranu vojsku. postoji velika mogucnost da ih ministar odbrane Sutanovac sve napadne na kosovu ali samo sa koncertom Miroslava Ilica

... komentar

pre 13 godina

Ovo su otvorene provokacije sa albanske strane, sa ciljem da izazovu nerede. Ochigledno je.

I muka mi je od onih koji kao pishu o svojoj domovini "republici Kosova" a na svakom mogucem protestu nose zastave Albanije, niko od njih zastavu "Kosove". Njima je bio i ostao cilj "velika Albanija".

zak

pre 13 godina

Tadic "sa visoka" kao predsednik drzave doliva ulje na vatru. Kao da je zaboravio sta - kakva nedela su vojska i policija cinili na Kosovu [Batajnica, hladnjace, Racak, masovne grobnice,..]
Jos samo da sada ukljuci promagandnu masineriju i bice kao pre 10-15 godina

ko zna,zna

pre 13 godina

Auuu,pa mi se jos palimo oko Kosova....Boris mora da prica i ovo i ono jer je to politicka obaveza iz predizbornih kampanja a dobro zna da su to prazne price.Svako normalan je svestan da mi nemamo vise sta da trazimo dole jer smo potpisali "primirje" kojim smo uzgred proglasili i veliku pobedu nad Nato-m.Zna se sta tamo pise i sta se sme a sta ne,a malo toga se sme.I drugo,tamo gde su Ameri napravili jednu od najvecih svojih baza ne moze da dodje niko bez njihovog odobrenja.....kakvo crno misljenje MSP,pet para ne daju oni za to.Nego gledajte kako cemo da prezivimo ovo je crna proslost Srbije od koje se ne zivi(osim politicara).

Percik

pre 13 godina

Narodi na Balkanu su nevjerojatno glupi.

Ne bih htio uspoređivati traumu koju netko od vas osjeća zbog gubitka Kosova sa situacijom u Hrvatskoj, ali ovaku su nama godinama mazali oči i prodavali Tuđmanovu politiku Nedamo ni pedlja hrvatske zemlje oko malo mora u Piranskom zaljevu i situaciji sa Slovencima, a sve zbog činejnice da nisu bili sposobni vodti državu, pokrenuti ekonomiju, provesti europske reforme i uvesti zemlju u EU. U Srbiji je trenutno to još jače potencirano zbog Kosova koje je Piran na n-tu potenciju. Ne dajte lopovima da vam mažu oči, ako mi nismo zanli naučite vi nešto od nas...al čisto sumnjam upravo zbog one prve rečenice iz posta, jer očito je ljudima u Hrvatskoj u Srbiji draža zastava na Kosovu ili u Savudriji od kruha.

prizreni

pre 13 godina

Gospodine Tadicu pitam vas, jeli ste zaboravili kad su poslate specijalnih jedinice iz Srbije na Kosovu, ili tada ste bili jos mladic i nije vam se interesovao.

Julius

pre 13 godina

Reagujuci na izjavu ministra policije Kosova, da ce poslati policiju u Mitrovici da uspostavi red i mir, predsednik Srbije Boris Tadic svojom izjavom preti rat sa katastrofalnim posledicama!
Takvim pretnjom Tadic ne moze uplasiti nikoga,ali moze samo ohrabriti nacionaliste i ekstremiste na obe na strane.
Tadiceva izjava je "zesca" od one Miloseviceve izrecene na Gazimestanu 1989.godine.Milosevic je pretio ratom, ali ne sa katastrofalnim posledicama, kako preti Tadic.
Kao bivi ministar vojske, Tadic zna dobro kakve ratne snage ima Srbija i kakve (NATO) snage stite Kosovo.
Na Kosovu je Srbija vodila dve godine "asimetricni rat" sa OVK (termin koji upotrebio ministar vojske Sutanovac), pa se zna ishod toga rata (kapitulacija vojske Srbije). Doduse to se ddogodilo uz pomoc sa vazduha koju je pruzio NATO iz Avijana. Sada ta ista Alijansa (NATO) je vec unutra na Kosovu. Tadic i Sutanovic dobro znaju da njihova vojska ne sme da predje liniju razdvajanja na 5 kilometara do granice sa Kosovom, kako je predvidjeno Kumanovskim sporazumom. Ako pokusavaju da krse taj Sporazum, imace prilike da dozive jos jednom NATO bombardovanje, zesce nego ono iz 1999.godine, jer ce se sada smatrati napad na NATO, a ne "humanitarna katastrofa".
Ne znam psihicko stanje Tadica, ali smatram neprimerenom njegovom izjavom, koja moze paliti samo ekstremiste i nacionaliste, a nece mu donositi politicke ni diplomatske poene, ni unutar ni van zemlje. Narocito u vremenu kada zemlja tezi evropskim integracijama. A tek pre dva dana Evropski parlament je izglasao rezoluciju, kojom poziva i Beograd i Pristinu na izgradnji dobrosusedskih odnosa.
Ne verujem ta ovakve izjave predsednika Srbije sluze dobrosusedskim odnosima!

nemanja

pre 13 godina

Nadam se da gospodin Redzepi nece ostvariti pretnje jer u tom slucaju branicemo se svim sredstvima..Pretnje ratom vidim jos dolaze sa Kosova i uopste nije dobro..Nadam se da ce reagovati neko pre nego li Albanci naprave neko krvoprolice!

Аман заман

pre 13 godina

Тадићу може (и мора) свашта да се замери, али ко му замера да му је политика ратнохушкачка и да звецка оружјем (особито у случају Космета), стварно би требало да потражи стручну помоћ.

ajmo stvari na čistac

pre 13 godina

Voleo bih da se sada oglasi Balašević koji je Tadića podržavao u poslednje dve lažljive predizborne kampanje i otpeva mu na uvce "Samo da rata ne bude" ...

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Priznajem da sam se uzeleo ovih 'ne sme niko da vas bije' fora, moj epski odgovor bi bio - 'ziv je Sloba umro nije, dok je Srpstva i Srbije'. Samo steta sto su ljudi to provalili, a i red je bio, 20 godina nas driblate na iste fore. Umesto da pricaju o ekonomiji, standardu i prosperitetu kao u predizbornoj kampanji, skupljaju lokalne poene na nesto sto cime su nas licno plasili i sto vise skoro nikoga ne zanima niti zeli opet da prozivljava. Mislim da nam je dosta osiromasenog uranijuma za narednih 100,000 godina, tako da gospodo drzavnici hvala na ponudi, neka hvala drugi put cemo.

Kosovo je izgubljeno u periodu od 1950-1999, s tim da je ta zadnja godina malo bitna u celom procesu.

Djape

pre 13 godina

Ja licno mislim da je izjava Tadica sasvim odmerena i da se separatistima mora staviti do znanja da postoji granica do koje se moze ici, te da im onda vishe ni KFOR ni EULEX nece pomoci, kao ni ucene oko prijema u EU.

Ovako prica suverena drzava koja trenutno ima problem na delu svoje teritorije.

jovan

pre 13 godina

Potpuno neuracunljiva izjava naseg predsednika! Niti kapitulanti (Srbija) imaju ikakve ingerencije nad severoistokom i severozapadom kosova, niti ne treba prenebregnuti izjavu euleksa da snage reda i mira moraju ocuvati mir tamo gde je bacena bomba i poginuo covek. E, sad ako je udarilo sunce i proradili rudimenti junackijeh predaka u crnoj gori to ne bi trebalo da privatizuje jednu odista odgovornu drzavnicku retoriku.

vegan

pre 13 godina

Sve je to zamazivanje zbog ocajno lose situacije u nasoj zemlji. Evo, ja nisam bas tako naivan. Mene sada daleko vise interesuje sta sve to rade nasi vladari i da li privatnu posetu predsednika rodnom selu njegovog oca placaju poreski obveznici Srbije? Da li je u to selo isao drzavnim vozilom, ili privatnim i svojim. Ako je isao drzavnim, a drzava mu placa vozaca i benzin, kakva je svrha i korist za drzavu Srbiju od posete rodnom selu predsednikovog oca? Neka nam to objasni predsednik kad se vrati. Ne moze predsednik da svoje privatne posete drugim drzavama preko leta izdrzava novcem poreskih obveznika.

Miskec

pre 13 godina

Neko rece da bi mi prekrsili sporazum o prekidu rata ako bi prisli blize od tih 5Km granici kosova. Da ali u tom istom sporazumu pise da je kosovo sastavni deo srbije, a kao sto vidimo to nije i taj sporazum je odavno prekrsen sto dovodi do zakljucka da srpska vojska sme da udje na Kosovo... Tolko o sporazumima i rezolucijama.

Moze tadic da prica sta god oce njega niko od predstavika svetskih sila neslusa. Albanci na Kosovu ce da rade sta im je volja i moze Tadic da pominje i mir i rat i sta god od toga nema nista. Da sud sutra donese odluku da je Kosovo nelegalno proglasilo nezavisnost nista se nece pormeniti.

Kosovo je trebalo davno da se brani, kad su ameri rekli ocemo najvecu vojnu bazu u evropi na vasoj teritoriji mi smo rekli da nedamo, zato su oni lepo dali drzavu albancima i njih lepo pitali i oni rekli da i eto tako je Srbija izgubila kosovo. I dzaba i patriotizam i gluposti, ako se neuslihtas svetskim silama nisi niko i nista i svi te gaze. Ocit primer naseg "patriotizma" i naseg "ponosa" nemamo vise ni ponos ni deo teritorije

apokalipsa1

pre 13 godina

A ako se drugacije gleda, onda je to postavlenje reda i mira od strane kosovske vlasti, kao sto je juzno od Ibra,
posto (zeleli mi to ili ne) Srbija to ne moze i ne sme uraditi. Tacka.

swayzak

pre 13 godina

Po rezoluciji 1244, nezavisne kosovske institucije, uključujući i policiju, ne bi trebalo ni da postoje. Tako da je malo licemerno da neki osuđuju Tadića zbog ove izjave kad su sva dosada kršenja potpisanog Kumanovskog sporazuma bila sa druge strane...

bane

pre 13 godina

citam komentare pa ne mogu cudom da se nacudim.razumem ako su pisci komentara albanci,oni su slozni imaju jedan zajednicki cilj,ali ovi ostali?pa sta je trebalo tadic da kaze ili da uradi,i sta treba koj oni nama da urade da bi srbija konacno nekako oreagovala.dosta su nama lupani samari a mi stalno okretali drugi obraz,ovo je postalo vise neizdrzivo.pa ne moze samo jedna strana da bude smirena i demokraticna a druga da konstantno vrsi etnicko ciscenje i ubistva.

Milan

pre 13 godina

...
A sta cemo sa onima koji to Kosovo ne osecaju kao svoju zemlju? Da im se radi ono sto je Milosevic radio Albancima kako bi je "osetili svojom"? Tuzno...

Jegulja

pre 13 godina

aha. ako cemo pravo, pre su potrebne nase specijalne jedinice na administrativnoj granici sa juznom pokrajinom zbog maltretiranja stanovnistva koje tu zivi samo... da vidite kako bi onda graknuli ovi iz NATO, SAD, EU i sateliti ovih svetskih siledzija.

Dexterijus

pre 13 godina

Iskreno, meni se svidel izjava predsednika Tadica!!!!(iako nisam fan DS i svih demokrata)
Nemozemo samo da gledamo i cutimo dok Albanci dole vrsljaju. Mora se poceti i nesto preduzeti,ako vec zelimo svoju teritoriju nazad. Njihove pretnje idu nama u prilog. Ali mi nesmemo se oglusiti o te pretnje. A ovakva, pasivna izjava o ratu, je najbolje moguce reshenje za ovakvu situaciju.
Tadic nepoziva na rat, Tadic neizaziva mrznju, i nebojkotuje nikoga.
Tadic je upozorio ceo svet da ako se sprovede u delo ono sto Albanci nameravaju, je "bacanje peska Srbima u oci", i da mi zasada samo upozoravamo. A kad se desi neka se desi, da znaju da i mi nemozemo vishe izdrzati...

zanima me

pre 13 godina

Mene zaista zanima PRAVNO tumacenje termina [koji se ovde koristi] o "Privremenoj vladi Kosova" ??
Koje posledice to ima tj. sta taj termin/izraz podrazumeva - znaci ??

Dusan

pre 13 godina

Sasvim primerana izjava, po meni.. Ako vec ne priznajemo Kosovo kao nezavisnu drzavu, onda treba da se ponasamo kao da jos ima sanse da bude nase, sto znaci da polazemo neka prava na to sta se desava dole, pogotovo u S.Mitrovici.. Da ne reagujemo, to bi znacilo da smo odustali od Kosova, a to ne sme da se desi.. barem jos ne.. I daj malo neka drzavni vrh sagleda stvari u MAKRO smislu i nek nadigra drugu stranu..

nenad73

pre 13 godina

Ukoliko bi neko silom delovao na prostoru severnog Kosova a to ne bi bilo u saglasnosti sa EULEX-om Srbija bi imala pravo da reaguje. To bi bile ogranicene akcije antiteroristickih jedinica. Slicna angazovanja su imale i mnoge druge zemlje u slucaju konfilktnih situacija.
Medjutim sve ovo lici na neko nadmudrivanje koje ce najmanje koristiti ljudima koji tamo zive.
Ocigledni su napori ostatka EU da enormnim pritiskom iznudi priznanje Kosova od zemalja koje to nisu uradile ali je isto tako evidentan i slab efekta svega toga.

zaniljivo

pre 13 godina

Zanimljivo je da predsednik drzave Srbije komentarise izjavu ministra drzave koja po njemu ni ne postoji niti je Srbija priznaje.
Pametnom dosta da shvati

Dejan

pre 13 godina

Hvala Bogu da ovako nesto cujem i od predstavnika vlasti.
Nadam se samo da Predsednik Tadic ima i konkretnu moc da spreci okupaciju severnog dela Kosova i Metohije.

silni

pre 13 godina

Ovako ljudi,da ne lupamo i mi previse ali da nije dobro nije,jeste da nemamo ekonomiju,sudstvo je u haosu u zdravstvu jos gora situacija a vojska i policija su zasebna pesma,ali gledano realno mi nismo neka kinska cetvrt vec zemlja sa tradicijom i istorijom.Ubijaju nam gradjane bez ikakvog razloga,prete da ce da posalju nekakve specijalce, a mi treba da cutimo.Ne.Ipak i mi imamo zube jesu polomljeni i otupeli ali ipak ima nesto.Nije situacija kao 1999 ,sada imamo podrsku od zemlje clanica natoa,samo njih 5 ali dovoljno i rusiju koja je ojacala i ponovo je u centru zbivanja.Da se razumemo ja ne pozivam na rat,ali ne mozemo da cutimo samo i osudjujemo,moramo i mi da pokazemo svoju drzavnost pa makar i na ovakav nacin.Cim je Tadic zapretio znaci da je doslo do duvara.

Marko

pre 13 godina

Ma o cemu bre vi pricate ljudi, jeste li normalni, ili vam je svraka popila mozak?? Kakav rat, kakvi bakraci, Kosovo je nezavisno, ej, skoro godinu dana vec, mogu da svoju vojsku salju gde zele po svojoj teritoriji o cemu vi pricate pobogu?? Doveli ste narod do prosjackog stapa a i dalje vodite istu zastarelu Milosevicevsku politiku, vama ne treba ni 6. oktobar, za vas je bre srednji vek!!

Goran

pre 13 godina

Slazem se sa predsednikom Tadicem i u potunosti ga podrzavam. Adekvatna reakcija, civilizovana, stalozena ali bez uvijanja. Bravo Borise, ti si Car.

!

pre 13 godina

Meni je ovo preterana reakcija Srpske vlasti i jedini razlog koji mi pada na pamet zasto ovo rade jeste skretanje paznje sa katastrofalnog Cvetkoviceg "rezulatata" i npr. strajkaca koji je sebi zakovao ekser u šaku ...

Kapetan I klase u rezervi

pre 13 godina

Cemu ovakve izjave 11 godina nakon vojnog poraza, pa svakome je jasno da ratova na ovim prostorima dugo (recimo naredih 50 godina) nece biti.

Kakvo je ovo ponasanje predsedika republike?

Skupljanje jefinih politickih poena?

Ajde stvarno vi koji ste na vlasti pazite sta govorite, jel' treba jos jedan rat da izgubimo?

Mario Bros

pre 13 godina

Evo, 1000 puta viđeno, kada se ekonomija srozava, politička nervoza se usmerava ka ratu.

Osuđujem spominjanje rata od strane Tadića, mogao je da kaže to na 100 drugih načina. Represija, državni teror, prekomerna upotreba sile, ali RAT nije smeo da kaže, i da pali nacionaliste i one željne sukoba.

brko

pre 13 godina

E sada uzmite ovu Tadicevu izjavu i onu izjavu Sutanovca koji prica o "asimetricnom ratu" [bez da je narodu jednostavnim-narodnim jezikom objasnio sta to znaci] i bice vam jasno da obojica govore o stvarima o kojima Srbija po potpisanom "sporavumu" tj. kapitulaciji ne sme da prica akamoli da radi.
Ne zaboravimo da Vojska Srbije [po onom istom potpisanom "sporazumu"] fizicki nesme prici granici Kosova na blize od 5 km.
I to je glavi izvor Tadicevih i Sutanovicevih frustracija jer bi bilo kakav pokusaj vojske Srbije da blize pridje granici, bio smatran kao direktno krsenje odredbi sporazuma [narodnim jezikom zvanog predaja] i moglo izazvat reakciju NATO-a.

rodijak

pre 13 godina

Mislim da bi trebalo ponavljati svakih 5 mim:
Srbija je izgubila rat - kapitulirala i isto kao sto je Madzarska 1919. izgubila Vojvodinu [a mi dobili] , tako je i Srbija 1999. izgubila Kosovo.

Pastir Kostja

pre 13 godina

Čime ćete da ratujete? Srbija nema vojsku već odavno. Napuštene kasarne po Srbiji, smena straže pred Generalštabom deo nostalgičnih sećanja... Nema džebane Predsedniče, nema.

Fatmir Iseni

pre 13 godina

definitivno,
predsednik Tadic nekakva vrsta Voislava Sesela... molim vas nemojte ga glasati vise. Ministar Redepi ima pravo... i ukoliko ne idu tamo specialne snage policie Republike Kosovo onda ce sigurni ici USA Marina pa tada ce vam biti laksie mozda... mora biti reda u jednoj suverenoj i ozbiljnoj drzavi kao sto je nasa Domovina Kosovo, domovina Albanaca i Srba i svih ostalih koji to osecaju. Hvala.

Milosev kum

pre 13 godina

-ispravka:
Vojvodina je bila u Kraljevini Madjarskoj, nepunih 50 godina, od 1869. kada je formirana Austro-Ugarska, do 1918.god, kada se raspala. Od 1848. - 1869. g. je bila (pod nazivom, prvo: Srpsko Vojvodstvo; a zatim: Vojvodina Srbija), pod vladavinom BECA, u Austrijskoj carevini (Habsburska monarhija)! Od 1918. do danas, 92 godine je Vojvodina u sastavu Srbije. I pre XVII veka (ali nisu vrseni popisi stanovnistava), na teritoriji Vojvodine, vecinski narod su Srbi, a posle `seoba`, neospornu vecinu imaju do danas. U XVIII veku, Marija Terezija naseljava u Vojvodini: (dunavske) Nemce (iz Gornje Austrije i Svapske), Madjare, Slovake i Cehe. Vojvodina nikada nije bila autohtona Madjarska teritorija (mada je Madjarska drzava, povremeno, samostalno vladala njome, kao sto je i Turska bila i vladala do Beca, pa tako vladala i Vojvodinom, od 170-200g, kako gde), a KiM je (izuzimajuci okupacije kroz istoriju, od Turske, do Italije), uvek bila, jedino u Srbiji i NIKADA, u bilo kakvoj drugoj drzavi. Sastav stanovnistva (presek) je sledeci: 1871 - Alb. 32% Srb.64%, 1939 - Alb. 60% Srb34%, 1948 - Alb 68% Srb. 27%, 2007 - Alb. 92% Srb. 5%, sto samo po sebi govori! Za 140 godina, kada su Srbi bili u apsolutnoj vecini na KiM (u duplo vecem broju od Albanaca), 1999.g. su pali na 11%, a 2007. g. na 5%.
Tek, da ne bude zabune: niti je Vojvodina "oteta" Madjarskoj, niti je KiM "izgibljeno" 1999. g, jer je na snazi rezolucija 1244 SB UN!
Ponavljajmo OVO, svakog minuta.

rade

pre 13 godina

... Ono što je on (Tadic) rekao je jedna sasvim primerena, odmerena i umerena izjava Najvišeg zvaničnika jedne suverene zemlje koja se na diplomatskom planu bori svim legalnim raspoloživim sredstvima. Na redžepijeve izjave kako će da sprovede akciju odgovoreno je da će biti kriv za sve buduće posledice. Izjava redžepija je apsolutno ratno-huškačka , sa primesama MASNE LAŽI (pošto ga je sam Iv De Kermabon demantovao po pitanju Ugovora sa EULEX-om), pa vi sada vidite ko je ovde spin doktor i neiscrpan izvor izmišljanja, redžepi ili Tadić. Druga stvar je da se privremenim vlastima neverovatno žuri da naprave haos kako bi imali opravdanje za proterivanje i ono malo nealbanskog življa što je ostalo na AP KiM. Da je redžepi zaista vođen pravom i pravdom on bi učinio mnogo više da se rasvetle do sada sve nerasvetljene stvari:
- Paljenje i uništavanje srpske kulturne baštine
- Ubijanje nedužne dece na reci Bistrica kod Goraždevca
-Hapšenje odgovornih za progon 200.000 nelabanskog življa
- Pucanje na povratnike u selu Žač
- Bacanje bombe na mirne proteste, hapšenje odgovornog za smrt Dr. Džudževića
- Otkrivanje i hapšenje osobe koja je pucala na poslanika privremene vlade AP KiM, a koji je srpske nacionalnosti
- Hapšenje osobe koja je ugrozila opštu sigurnost, a čiji je metak završio u kolima novinara TANJUG-a
Vi se sada ljutite koliko hoćete i klikćite "ne preporučujem", ali vaša preporuka ili nepreporuka ne menja činjenično stanje, a to je da ništa od navedenog redžepi nije rešio. Tako da dragi albanski sunarodnici, opet Vam kažem, mante se ćorava posla, batalite amere, engleze nemce i ostale, kada prestanete da im dajete keš oni će vam okrenuti leđa. Mante se Tonija Blera, njega ni u UK ne vole, opao mu je politički kredibilitet u totalu, isto je prošao i Buš. Pitajte bilo kojeg vašeg prijatelja iz EU ili USA šta misle o Bušu i Bleru i sve će vam biti jasno. Ja sam se na EXIT-u predstavljao kao Madjar i u razgovoru sa Britancima (pošto ih ima najviše) od 20-ljudi sa kojima sam razgovarao svega je dvoje reklo da nema nikakv stav o Bušu i Bleru, dok je njih 18 izjavilo da su oni ljudske karikature bez iole morala. Pa vi sada vidite sa kim u kolo ulazite. Pozz iz NS-a.

Srbin

pre 13 godina

Naša vlada treba da zaštiti naš narod dole, a ne da ih puštamo da rade šta hoće (Albance). Tadić kaže: ,,oni će snositi odgovornost...¨ Ukoliko hoće, ovi dole će pobiti Srbe, a UN, EU i EULEKS neće ništa učiniti, kao ni 2004. kada su nam spalili crkve i poubijali ljude. A Kosovo nije nezavisno dok ga SRBI ne priznaju. Nikada i neće biti nezavisno.

neko ko ima misljenje - svoje

pre 13 godina

Tadicu, nije ti dosta sto si ih rehabilitovao (SPS), sada vec koristis i njihov (NJEGOV) recnik.
Tek, imaj na umu da ti ja necu ici u kojekakve patriotske ratove.

Djape

pre 13 godina

Ja licno mislim da je izjava Tadica sasvim odmerena i da se separatistima mora staviti do znanja da postoji granica do koje se moze ici, te da im onda vishe ni KFOR ni EULEX nece pomoci, kao ni ucene oko prijema u EU.

Ovako prica suverena drzava koja trenutno ima problem na delu svoje teritorije.

silni

pre 13 godina

Ovako ljudi,da ne lupamo i mi previse ali da nije dobro nije,jeste da nemamo ekonomiju,sudstvo je u haosu u zdravstvu jos gora situacija a vojska i policija su zasebna pesma,ali gledano realno mi nismo neka kinska cetvrt vec zemlja sa tradicijom i istorijom.Ubijaju nam gradjane bez ikakvog razloga,prete da ce da posalju nekakve specijalce, a mi treba da cutimo.Ne.Ipak i mi imamo zube jesu polomljeni i otupeli ali ipak ima nesto.Nije situacija kao 1999 ,sada imamo podrsku od zemlje clanica natoa,samo njih 5 ali dovoljno i rusiju koja je ojacala i ponovo je u centru zbivanja.Da se razumemo ja ne pozivam na rat,ali ne mozemo da cutimo samo i osudjujemo,moramo i mi da pokazemo svoju drzavnost pa makar i na ovakav nacin.Cim je Tadic zapretio znaci da je doslo do duvara.

nemanja

pre 13 godina

Nadam se da gospodin Redzepi nece ostvariti pretnje jer u tom slucaju branicemo se svim sredstvima..Pretnje ratom vidim jos dolaze sa Kosova i uopste nije dobro..Nadam se da ce reagovati neko pre nego li Albanci naprave neko krvoprolice!

klarisa

pre 13 godina

Znam te pusko kad si pistolj bila! Tadicevo pucanje na prazno po obicaju. Angela Merkel rekla nema prosirenja EU, i Srbi se odma' u'vatili za rat. Dajte ljudi, priznajte nezavisnost Kosova, manite se krsta i kokarde, DS-a (pod Tadicem)i radikala, pa da "putujemo"!

katica

pre 13 godina

Je li to izjava sa „guslarskog posela“ iz rodnog sela? Meni je ova Tadićeva izjava potpuno jednaka onim „guslarskim“ izjavama Radovana Karađića. Već viđeno, dosta nam je „samoubilačkih“ ratova i bede!

... komentar

pre 13 godina

Ovo su otvorene provokacije sa albanske strane, sa ciljem da izazovu nerede. Ochigledno je.

I muka mi je od onih koji kao pishu o svojoj domovini "republici Kosova" a na svakom mogucem protestu nose zastave Albanije, niko od njih zastavu "Kosove". Njima je bio i ostao cilj "velika Albanija".

Dusan

pre 13 godina

Sasvim primerana izjava, po meni.. Ako vec ne priznajemo Kosovo kao nezavisnu drzavu, onda treba da se ponasamo kao da jos ima sanse da bude nase, sto znaci da polazemo neka prava na to sta se desava dole, pogotovo u S.Mitrovici.. Da ne reagujemo, to bi znacilo da smo odustali od Kosova, a to ne sme da se desi.. barem jos ne.. I daj malo neka drzavni vrh sagleda stvari u MAKRO smislu i nek nadigra drugu stranu..

Dexterijus

pre 13 godina

Iskreno, meni se svidel izjava predsednika Tadica!!!!(iako nisam fan DS i svih demokrata)
Nemozemo samo da gledamo i cutimo dok Albanci dole vrsljaju. Mora se poceti i nesto preduzeti,ako vec zelimo svoju teritoriju nazad. Njihove pretnje idu nama u prilog. Ali mi nesmemo se oglusiti o te pretnje. A ovakva, pasivna izjava o ratu, je najbolje moguce reshenje za ovakvu situaciju.
Tadic nepoziva na rat, Tadic neizaziva mrznju, i nebojkotuje nikoga.
Tadic je upozorio ceo svet da ako se sprovede u delo ono sto Albanci nameravaju, je "bacanje peska Srbima u oci", i da mi zasada samo upozoravamo. A kad se desi neka se desi, da znaju da i mi nemozemo vishe izdrzati...

Konstantinos Veliki

pre 13 godina

Zanimljivo, Srbija stalno prica kako na Kosovu vlada nered i bezzakonje, sada kada to isto Kosovo zeli uvesti red i mir, sad od jednom to ne valja i prijeti se ratom! Tadic opet "zvecka oruzjem" potvrdujuci da je Srbija jako daleko od europske politicke kulture i principa i da ostaje faktor nestabilnosti za neki period. To je izgleda razlog velikog razocarenja EU zemalja sto Srbija ne moze od Hrvatske preuzeti ulogu lidera i voditi ostatak Balkana u EU kada Hrvatska za godinu dvije udje u EU. Zato i govore o razdoblju u kojem barem slijedecih 10 godina nitko nece moci uci u EU je nije moguce ispuniti kopenhaske kriterije koji vrijede za sve podjednako. Tadicu pase dizanje tenzija sa Kosovom kako bi se nagomilani problemi u privredi, drustvu i politici okrenuli na vjecno isplativu temu - Kosovo. Tadic je svojim rijecima ponistio mjesece kojima je dokazivao svoju miroljubivost i iskreno dobrosusjedstvo. Pametnome dosta.

Nedzib Berisha

pre 13 godina

Ratna polemika to je vise stvar Beograda, Tadic se diskvalifikuje sa takvim izjavama kao partner za ikakve razgovore, kao covjek i kao predsjednik odavno se diskvalifikovao. Srbija sa takvim rukovodstvom i dalje faktor nestabilnost u regiji, cestitam

bane

pre 13 godina

citam komentare pa ne mogu cudom da se nacudim.razumem ako su pisci komentara albanci,oni su slozni imaju jedan zajednicki cilj,ali ovi ostali?pa sta je trebalo tadic da kaze ili da uradi,i sta treba koj oni nama da urade da bi srbija konacno nekako oreagovala.dosta su nama lupani samari a mi stalno okretali drugi obraz,ovo je postalo vise neizdrzivo.pa ne moze samo jedna strana da bude smirena i demokraticna a druga da konstantno vrsi etnicko ciscenje i ubistva.

Julius

pre 13 godina

Reagujuci na izjavu ministra policije Kosova, da ce poslati policiju u Mitrovici da uspostavi red i mir, predsednik Srbije Boris Tadic svojom izjavom preti rat sa katastrofalnim posledicama!
Takvim pretnjom Tadic ne moze uplasiti nikoga,ali moze samo ohrabriti nacionaliste i ekstremiste na obe na strane.
Tadiceva izjava je "zesca" od one Miloseviceve izrecene na Gazimestanu 1989.godine.Milosevic je pretio ratom, ali ne sa katastrofalnim posledicama, kako preti Tadic.
Kao bivi ministar vojske, Tadic zna dobro kakve ratne snage ima Srbija i kakve (NATO) snage stite Kosovo.
Na Kosovu je Srbija vodila dve godine "asimetricni rat" sa OVK (termin koji upotrebio ministar vojske Sutanovac), pa se zna ishod toga rata (kapitulacija vojske Srbije). Doduse to se ddogodilo uz pomoc sa vazduha koju je pruzio NATO iz Avijana. Sada ta ista Alijansa (NATO) je vec unutra na Kosovu. Tadic i Sutanovic dobro znaju da njihova vojska ne sme da predje liniju razdvajanja na 5 kilometara do granice sa Kosovom, kako je predvidjeno Kumanovskim sporazumom. Ako pokusavaju da krse taj Sporazum, imace prilike da dozive jos jednom NATO bombardovanje, zesce nego ono iz 1999.godine, jer ce se sada smatrati napad na NATO, a ne "humanitarna katastrofa".
Ne znam psihicko stanje Tadica, ali smatram neprimerenom njegovom izjavom, koja moze paliti samo ekstremiste i nacionaliste, a nece mu donositi politicke ni diplomatske poene, ni unutar ni van zemlje. Narocito u vremenu kada zemlja tezi evropskim integracijama. A tek pre dva dana Evropski parlament je izglasao rezoluciju, kojom poziva i Beograd i Pristinu na izgradnji dobrosusedskih odnosa.
Ne verujem ta ovakve izjave predsednika Srbije sluze dobrosusedskim odnosima!

bardhyl shqiptari

pre 13 godina

Jaooo! Pa ovaj je prolupao totalno! Ajde, za njega me baš boli briga ali nema perspektiva u poboljšanju odnosa između Srba i Albanaca s ovakvim predsjednikom a bogami nema ni napretka u Srbiji s ovakvom vlašću. Šteta! Očito Milošević i Tuđman nisu zadnji na ovim prostorima.

Zoran Bogdanovic

pre 13 godina

D O S T A J E

Falsifikovan Ustav. Nepostanje nikakvih normalnosti i pravila. Partijska drzava. Cenzura. Uruseno drustvo. Pljacka na sve strane. A sad bi i rat ponovo.
Tadicu, sad bi i rat. Vazno je da se ostane na vlasti po svaku cenu. Dvadeset godina smo se borili protiv jednog diktatora i budi uveren Tadicu da ce Srbija koja na izdisaju uvek naci snage da se suprostavi ludilu. Olaksaj nam muke, budi makar jednom covek PODNESI OSTAVKU.

defektista

pre 13 godina

Predsednice koga zanima Kosovo. Za mene je ono bivsa rana, koja zarasta, da ne kazem krasta. Moja deca su na sigurnome, na Zapadu, i ne zapucase ga nikada vise u vasem ratu.

Milan

pre 13 godina

A koga ce da brane te specijalne snage na severu Kosova?Srbe od Srba?
Ne nasedati na provokacije,moramo biti pametniji od Albanaca,tri koraka ispred njih!

swayzak

pre 13 godina

Po rezoluciji 1244, nezavisne kosovske institucije, uključujući i policiju, ne bi trebalo ni da postoje. Tako da je malo licemerno da neki osuđuju Tadića zbog ove izjave kad su sva dosada kršenja potpisanog Kumanovskog sporazuma bila sa druge strane...

dokle?!

pre 13 godina

sramota, ovaj Tadić sve više počinje da liči na neku spodobu iz 2 dnevnika rts-a iz 90tih, a što je najzabavnije dačic koji je na čelu sps igra na kartu socijal demokrate i civilizacijskih vrednosti.... kuda ide ova zemlja i ovaj narod? obrni okreni opet smo na istom hrani se nacionalizam, država se upropaštava i sad zveckanje oružijem, pa bar i da zaratimo već sa nekim pa da mogu da tražim negde azil i izigravam izbeglicu, a ne ovako čir na želucu dobih od njihovog prenemaganja...

Illyria

pre 13 godina

Srpska vlada može da štiti srpski narod na Kosovu jedino ako ceni, poštuje i priznaje Albansku većinu tamo.
Štiteći i finansirajući kriminalne strukture na severu koje su konzervirane iz doba Slobe, Beograd jedino ugrožava Kosovske Srbe ali i Evropsku perspektivu čitavog regiona.
Radi odbrane slobode i demokratije ali i Evropske perspektive Priština i međunarodna zajednica treba uspostaviti red i mir na severu koji vrvi od mafije i kriminalaca raznih struktura, počev od srpskih službi iz doba Slobe do međunarodnih bandita.

Jao

pre 13 godina

Prvo, MSP u Hagu donosi "neobavezujuće mišljenje" a NE "presudu" moj narode. Drugo, kakav rat bre? Ko je spreman da gine? Za što? Za Amfilohijeva naklapanja o srpskih vekovnim koskama i bojevima? Za što drugo?
Srbija ne sme da bude talac Srba u Mitrovici koji bi da mladost Srbije uvuku u (unapred izgubljen) rat!!! Ne mora Srbija da prizna Kosovo ali bar neka ćuti.

Аман заман

pre 13 godina

Тадићу може (и мора) свашта да се замери, али ко му замера да му је политика ратнохушкачка и да звецка оружјем (особито у случају Космета), стварно би требало да потражи стручну помоћ.

Dragi Karamarkovic

pre 13 godina

Borovo selo 2.maj 1991. Hrvatska je poslala svoje policajce u Borovo i sta se desilo. Ubijeno je 12 hrvatskih policajaca i trojica Srba. Sa hrvatske strane to je nazvano masakrom a sa srpske strane incidentom. Tako je poceo rat u Hrvatskoj. I gde je sada Borovo? Uzgred opisi beogradske stampe toga dogadjaja su bili da su neduzni srpski goloruki prolaznici bezbrizno setali kada su se pojavili "do zuba" naoruzani hrvatski policajci. I gle "cuda". Ubijeno 12 hrvatskih policajaca i trojica Srba. Ljudi ne treba nam novi rat. Uredno placajte svi porez i tajkuni da vrate opljackano i otpustiti pola administracije i bice para. A kome je do "identiteta" neka pokrene casopis "identitet".

Lazar Zimonjic

pre 13 godina

Interpretacija nekih je pogresna. Predsednik ovde prica o mogucnosti izbijanja gradjanskog rata unutar komsijske nezavisne Republike Kosovo. Ako je mislio opet na rat nas protiv sviju, ostaje pitanje koga da povedu u rat nasi barjaktari? Gladni ne jurisaju vise, dragi Predsednice!

ko zna,zna

pre 13 godina

Auuu,pa mi se jos palimo oko Kosova....Boris mora da prica i ovo i ono jer je to politicka obaveza iz predizbornih kampanja a dobro zna da su to prazne price.Svako normalan je svestan da mi nemamo vise sta da trazimo dole jer smo potpisali "primirje" kojim smo uzgred proglasili i veliku pobedu nad Nato-m.Zna se sta tamo pise i sta se sme a sta ne,a malo toga se sme.I drugo,tamo gde su Ameri napravili jednu od najvecih svojih baza ne moze da dodje niko bez njihovog odobrenja.....kakvo crno misljenje MSP,pet para ne daju oni za to.Nego gledajte kako cemo da prezivimo ovo je crna proslost Srbije od koje se ne zivi(osim politicara).

wtf

pre 13 godina

Jel ovo covek koji na Kosovo ode jednom godisnje da upali svecu, i to sa 50 telohranitelja i blindiranim kolima? Ma bre idi bij se sa njim ako ti smeta, nas ostavi na miru da se mucimo.

Jovan

pre 13 godina

Bre Tadicu, kako te nije sramota?! Obmanjujes ljude od 5. oktobra jos! Nista nisi ucinio za sve ovo vreme. Ponasas se kao Milosevic - kad ne znam da resim problem, ja izmislim jos veci, kojim zabasurim onaj prethodni koji nisam resio. Ako nisi sposoban da izvrsavas svoje obaveze, idi u manastir. Neka ti je sa srecom tamo. Glasaci i za Krkobabica, samo ne za DS. Never more!

prizreni

pre 13 godina

Gospodine Tadicu pitam vas, jeli ste zaboravili kad su poslate specijalnih jedinice iz Srbije na Kosovu, ili tada ste bili jos mladic i nije vam se interesovao.

bivši glasač

pre 13 godina

Ja mislim da si ti ratnohuškač i manipluant ovim narodom koga si doveo do gladi prodajuću mu laži od kada si zajašio na mesto predsednika DS. Policija Kosova je mešovita, za razliku od tvoje etnički čiste, i ostavi ljude koji žive tamo da u miru rešavaju probleme umesto da dižeš tenzije a onda druge optužuješ za iste. Ne vidim razliku između tebe, Koštunice i Miloševića.

mita sajba

pre 13 godina

Redzepiju i Albancima bi najvise to i odgovaralo, kada bi Srbija i progovorila, da ce intervenisati u AP KiM, a ne to i da stvarno pokusa, ali NECE ni jedno od toga, ni pricati o intervenciji (pretiti), ni zaista intervenisati.
Srbija vodi DIPLOMATSKU borbu, koju ce dobiti.
Ogramna su sredstva ulozena u "nezavisnost" tzv. Rep. Kosova, od 1999. godine, u bombardovanje, koje je kostalo milijarde dolara, preko destogodisnjeg finansiranja zivota te tvorevine, odrzavanje desetak hiljada vojnika na terenu ... da bi sad mirno gledali, kako im je sve ulozeno, uzalodno bilo. Svesni su, kakvo je raspolozenje medju sudijama MSP, i kakva ce, najverovatnije odlika biti. Sada im treba incident, za sta bi Srbija, svako, bila kriva, da bi, s jedne strane, pokazali svetu i MSP, kolika je pretnja Srbija za region, a s druge, moguca je i ponovna vojna intervencija NATO-a, sa dalekoseznim, mnogo gorim posledicama, nego 1999.g!
Srbija sve to zna, i sta god se desilo, mirno ce cekati misljenje MSP, a u medjuvremenu, OPOMINJACE medjunarodnu zajednicu, odakle i kakve pretnje, stizu od privremenih vlasti u AP KiM.

Dejan

pre 13 godina

Hvala Bogu da ovako nesto cujem i od predstavnika vlasti.
Nadam se samo da Predsednik Tadic ima i konkretnu moc da spreci okupaciju severnog dela Kosova i Metohije.

jovan

pre 13 godina

Potpuno neuracunljiva izjava naseg predsednika! Niti kapitulanti (Srbija) imaju ikakve ingerencije nad severoistokom i severozapadom kosova, niti ne treba prenebregnuti izjavu euleksa da snage reda i mira moraju ocuvati mir tamo gde je bacena bomba i poginuo covek. E, sad ako je udarilo sunce i proradili rudimenti junackijeh predaka u crnoj gori to ne bi trebalo da privatizuje jednu odista odgovornu drzavnicku retoriku.

zak

pre 13 godina

Tadic "sa visoka" kao predsednik drzave doliva ulje na vatru. Kao da je zaboravio sta - kakva nedela su vojska i policija cinili na Kosovu [Batajnica, hladnjace, Racak, masovne grobnice,..]
Jos samo da sada ukljuci promagandnu masineriju i bice kao pre 10-15 godina

ajmo stvari na čistac

pre 13 godina

Voleo bih da se sada oglasi Balašević koji je Tadića podržavao u poslednje dve lažljive predizborne kampanje i otpeva mu na uvce "Samo da rata ne bude" ...

Jegulja

pre 13 godina

aha. ako cemo pravo, pre su potrebne nase specijalne jedinice na administrativnoj granici sa juznom pokrajinom zbog maltretiranja stanovnistva koje tu zivi samo... da vidite kako bi onda graknuli ovi iz NATO, SAD, EU i sateliti ovih svetskih siledzija.

Na zapadu nista novo

pre 13 godina

Priznajem da sam se uzeleo ovih 'ne sme niko da vas bije' fora, moj epski odgovor bi bio - 'ziv je Sloba umro nije, dok je Srpstva i Srbije'. Samo steta sto su ljudi to provalili, a i red je bio, 20 godina nas driblate na iste fore. Umesto da pricaju o ekonomiji, standardu i prosperitetu kao u predizbornoj kampanji, skupljaju lokalne poene na nesto sto cime su nas licno plasili i sto vise skoro nikoga ne zanima niti zeli opet da prozivljava. Mislim da nam je dosta osiromasenog uranijuma za narednih 100,000 godina, tako da gospodo drzavnici hvala na ponudi, neka hvala drugi put cemo.

Kosovo je izgubljeno u periodu od 1950-1999, s tim da je ta zadnja godina malo bitna u celom procesu.

apokalipsa1

pre 13 godina

A ako se drugacije gleda, onda je to postavlenje reda i mira od strane kosovske vlasti, kao sto je juzno od Ibra,
posto (zeleli mi to ili ne) Srbija to ne moze i ne sme uraditi. Tacka.

Amerikanac iz Pristine

pre 13 godina

Bravo za ovakvo prazno reagovanje.Dosta lazu ovi nasi Kosovski politicari ali kad uporedim sa Srpskim politicarima vasi su Doktori nauka(lazi) zavaravaju jadni narod i sa jedne i sa druge strane(drzave).

Andrey

pre 13 godina

Moj komentar je malo duzi ovaj put ali smatram da je to potrebno kako bi se objasnila sustina cele ove price. Da biste razumeli ovu Tadicevu izjavu morate malo sire da analizirate situaciju. Prvo, njegov premijer G.Cvetkovic ima katastrofalne rezultate u gotovo svim poljima a njegove izjave o krizi su i vise nego smesne, prvo "izasli smo iz krize" onda "skoro smo izasli" a tek posle "na rubu smo izlaska iz krize" a ljudi bukvalno gladuju, strajkaci su poceli i organe da secu, nezaposlenost je najveca u poslednjih 20 godina a o dinaru da i ne pricam. Drugo, dosli su jasni signali iz EU da posle Hrvatske nece biti prihvatanja novih clanica u narednih 10 godina. Trece, Tadicev plan o Srbiji kao nekakvom "lideru" u regionu su presli u totalni promasaj i smejuriju od svih susednih Drzava i sire jer mi trenutno jedino mozemo biti lideri u korupciji, nezaposlenosti, organizovanom kriminalu, niskom zivotnom standardu itd itd. I cetvrto, Tadicevo izlaganje u Savetu Bezbednosti je bio pravi debakl. Da bi mogao da povrati vreme G. Tadic nikad ne bi ponovio istu gresku da sazove tu sednicu SB. Jer ne samo da su i zemlje koje jos nisu priznale Kosovo (izuzev Rusije) na neki nacin i Srbiju smatrali odgovornom za sve sto se desava na Severu vec je i Ministar spoljnih poslova Kosova (za koga je Tadic mislio da nece ni biti pozvan a kamoli imati pravo da prica u toku sednice SB) je imao mnogo jace i ubedljivije argumente sto je Tadica toliko nerviralo da je napustao sednicu. E sad, kad se sve ovo uzima u obzir, logicno je da nasem dragom Predsedniku gori pod nogu i onda dolazi Milosevicev recept. Budi nacionalizam kod jadnih i gladnih Srba i ocaraj ih ratnim pricama po drzavnim i "patrotskim" medijima kako nas neko kao hoce pobiti ne bi li osetili tu realnu krizu kroz koju prolaze. A da li ce neko ginuti u procesu? Eh nije to ni prvi put ni poslednji za nas. Jedno je jasno, ovo vise nisu devedesete sto znaci: 1. Srbija nema vise onu vojnu snagu koju je nekad imala 2. albanci su mnogo organizovaniji, obucavani i naoruzavani nego sto su nekad bili i 3. NATO ima svoje baze na Kosovu i sire tako da i kad bi Tadic eventualno mislio nesto ozbiljno ovom pretnjom (mada znam da nije) ne bi mogao apsolutno nista da uradi jer bi za 48 sati NATO vojska bila ispred narodne skupstine u centru Beograda!!! Ja licno smatram da nema niceg loseg da se salju specijalne jedinice Kosovske policije na Sever Kosova sve dok ce one da budu profesionalne i nadgledane od strane EULEXa i KFORA kao garant mira. Sever Kosova je trenutno divlji zapad Balkana gde vlada bezakonje i organizovani kriminal a sve to uz kapu "patriotizma". Ja smatram da je jedini nacin da Sever Kosova izadje iz ove nepotrebne vanredne situacije u kojoj se nalazi vec 11 godina, zatvaranje svih tih "patriota" koji kao velike "patriote" sto su imaju svoje milionske biznise u saradnji sa onima koje ceo dan pljuju tj. albancima a takodje imaju i po 2-3 kuce po uzoj Srbiji kupljene u poslednjih nekoliko godina dok narod gladuje i trpi posledice tog "patriotizma". Pozdrav.

zaniljivo

pre 13 godina

Zanimljivo je da predsednik drzave Srbije komentarise izjavu ministra drzave koja po njemu ni ne postoji niti je Srbija priznaje.
Pametnom dosta da shvati

sasa

pre 13 godina

Krupne reči za političara tako sitnog formata. Neko bi trebao da ga obavesti da je Srbiji do daljneg zabranjeno da ratuje.Naša vojska nesme ni da priđe granici sa Kosovom.To se u Srbiji zna tako da su ove izjave čist politički marketing za naivne i neobaveštene.

titov vojnik

pre 13 godina

kako cete braniti kosovo, kada vise nemamo vojsku. ovo sto vi prikazujete ko toboz vojska, to vam je samo decja skupina mladica, koji ni carape nebi znali da operu bez ves masine. jedino da posaljete vase demokrate, koji se busaju sa recju kosovo je srbija

nenad73

pre 13 godina

Ukoliko bi neko silom delovao na prostoru severnog Kosova a to ne bi bilo u saglasnosti sa EULEX-om Srbija bi imala pravo da reaguje. To bi bile ogranicene akcije antiteroristickih jedinica. Slicna angazovanja su imale i mnoge druge zemlje u slucaju konfilktnih situacija.
Medjutim sve ovo lici na neko nadmudrivanje koje ce najmanje koristiti ljudima koji tamo zive.
Ocigledni su napori ostatka EU da enormnim pritiskom iznudi priznanje Kosova od zemalja koje to nisu uradile ali je isto tako evidentan i slab efekta svega toga.

Milan

pre 13 godina

...
A sta cemo sa onima koji to Kosovo ne osecaju kao svoju zemlju? Da im se radi ono sto je Milosevic radio Albancima kako bi je "osetili svojom"? Tuzno...

Prishtina

pre 13 godina

Zbuni pa vladaj
Ludi moji, mislite logicno, po celom Kosovom zive Srbi negde meanje negde vise, vecina njih ne priznaje Kosova kao drzavu ili bolje receno nit im to interesira Oni se bore za golli zivot kao i vecina Albanaca na Kosovo. Ali KiM je nesto drugo, tamo vladaju Tadicevi i Thacijevi kriminalci koji igraju milionima. Ne brinite rata nece biti, jer je tu ceo svet. Dok vladaju Tadic i Thaci bice jos nereda ... Smrt jednog neduznog za njih je jos jedna mogucnost za jaukanje i zbunjenje, prosto da vise ludi ne misle o BEDI u kojoj zive.
Istina je gorka i bolna kao za Srbe tako i za Albance.

partibrejker

pre 13 godina

Ispravno, predsedniče.
Ako, slučajno, Redžepi omane, gledajte bar vi da nam napravite nekako jedan rat, to je dokazano sredstvo za odvraćanje pažnje od kriminalnog bogaćenja pojedinaca, bede, bahatosti vladavine partokratije, nikakvog zdravstva, dranja realnog sektora...
Mali savet: pripazite samo da ne ispadne, u stvari, puč ili revolucija, a ne rat sa Albancima.

cika

pre 13 godina

Samo cekam one koji ce sad da kazu "da posaljemo mi svoju vojsku dole, da im ona pokaze" i zavale se u fotelje... Bilo je mnogo takvih komentara na Redzepijevu izjavu. Ko hoce dole, neka ide, nemoj da salje druge!!!

wlado

pre 13 godina

pa i meni se zuri da se promeni stanje na terenu, il je srpsko ili nije, samo da vec krenemo da mislimo o vaznijim stvarima, RAD RAD RAD, svoj zivot.

radovan

pre 13 godina

to se mora desiti pre ili kasnije da zavedu red na celom podrucju kosova. a u srbiji ja mislim da nema ko trenutno da ratuje. rezervistima se jos od proslog rata nisu isplatile dnevnice,oficiri i vojnici pozavrsavali na sudovima. tako da ne znam bas ko ce ratovati za borisa tadica. jedino da iznajmi neku stranu vojsku. postoji velika mogucnost da ih ministar odbrane Sutanovac sve napadne na kosovu ali samo sa koncertom Miroslava Ilica

Percik

pre 13 godina

Narodi na Balkanu su nevjerojatno glupi.

Ne bih htio uspoređivati traumu koju netko od vas osjeća zbog gubitka Kosova sa situacijom u Hrvatskoj, ali ovaku su nama godinama mazali oči i prodavali Tuđmanovu politiku Nedamo ni pedlja hrvatske zemlje oko malo mora u Piranskom zaljevu i situaciji sa Slovencima, a sve zbog činejnice da nisu bili sposobni vodti državu, pokrenuti ekonomiju, provesti europske reforme i uvesti zemlju u EU. U Srbiji je trenutno to još jače potencirano zbog Kosova koje je Piran na n-tu potenciju. Ne dajte lopovima da vam mažu oči, ako mi nismo zanli naučite vi nešto od nas...al čisto sumnjam upravo zbog one prve rečenice iz posta, jer očito je ljudima u Hrvatskoj u Srbiji draža zastava na Kosovu ili u Savudriji od kruha.

Miskec

pre 13 godina

Neko rece da bi mi prekrsili sporazum o prekidu rata ako bi prisli blize od tih 5Km granici kosova. Da ali u tom istom sporazumu pise da je kosovo sastavni deo srbije, a kao sto vidimo to nije i taj sporazum je odavno prekrsen sto dovodi do zakljucka da srpska vojska sme da udje na Kosovo... Tolko o sporazumima i rezolucijama.

Moze tadic da prica sta god oce njega niko od predstavika svetskih sila neslusa. Albanci na Kosovu ce da rade sta im je volja i moze Tadic da pominje i mir i rat i sta god od toga nema nista. Da sud sutra donese odluku da je Kosovo nelegalno proglasilo nezavisnost nista se nece pormeniti.

Kosovo je trebalo davno da se brani, kad su ameri rekli ocemo najvecu vojnu bazu u evropi na vasoj teritoriji mi smo rekli da nedamo, zato su oni lepo dali drzavu albancima i njih lepo pitali i oni rekli da i eto tako je Srbija izgubila kosovo. I dzaba i patriotizam i gluposti, ako se neuslihtas svetskim silama nisi niko i nista i svi te gaze. Ocit primer naseg "patriotizma" i naseg "ponosa" nemamo vise ni ponos ni deo teritorije

zanima me

pre 13 godina

Mene zaista zanima PRAVNO tumacenje termina [koji se ovde koristi] o "Privremenoj vladi Kosova" ??
Koje posledice to ima tj. sta taj termin/izraz podrazumeva - znaci ??

vegan

pre 13 godina

Sve je to zamazivanje zbog ocajno lose situacije u nasoj zemlji. Evo, ja nisam bas tako naivan. Mene sada daleko vise interesuje sta sve to rade nasi vladari i da li privatnu posetu predsednika rodnom selu njegovog oca placaju poreski obveznici Srbije? Da li je u to selo isao drzavnim vozilom, ili privatnim i svojim. Ako je isao drzavnim, a drzava mu placa vozaca i benzin, kakva je svrha i korist za drzavu Srbiju od posete rodnom selu predsednikovog oca? Neka nam to objasni predsednik kad se vrati. Ne moze predsednik da svoje privatne posete drugim drzavama preko leta izdrzava novcem poreskih obveznika.