Nedelja, 04.07.2010.

22:46

Đurić: "Pojačanja nisu potrebna"

Predsednik FK Partizan Dragan Đurić izjavio je da ‘crno-beli’ imaju veoma dobar tim, prenose “Novosti”.

Izvor: MT

Ðuriæ: "Pojaèanja nisu potrebna" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Konan-BG

pre 13 godina

Bravo!Reci im da znaju.Na svetskom fudbalskom trzistu nema igraca koji bi mogao da konkurise za dolazak u FK Partizan.Sve je to slabo u odnosu na tim kakav imamo...O cemu,uostalom svedoce rezultati na prpremama i u evropi zadnjih godina.Eeeeee,tugo...

Brufenko

pre 13 godina

Pojacanja stvarno nisu potrebna za domace prvenstvo i da se plasiramo u grupu Lige Evrope sto su nam i realni dometi. Za plasman u Ligu Sampiona potrebno je 7-8 kvalitetnih skupih pojacanja sto sigurno ne mozemo, a sa tri cetiri pojacanja treba nam i puno srece i lako mozemo da ostanemo u raskoraku ulezene pare ne uspeo plasman u LS a to je sigurno korak u nazad. Jedini pravi put su realni ciljevi i korak po korak, a ne ko komsinica - sto su ne realniji to tonu sve dublje a vec su postali fk sledeca sezona. jedino neophodno pojacanje u ovom momentu je da nam ode krojac.
djuricu ODLAZI !!!

Nisam vidovit,ali nisam ni glup

pre 13 godina

Zvezdas sam i ovo pricam realnim ljudima!Partizan je bedan,bedan je bio i prosle godine i pretprosle,a zvezda je jos bednija.Dostanic je trener),bednija je bila prosle i pretprosle godine!Partizan ce verovatno ispasti od ovih slepaca,u najboljem slucaju ce ispasti u sledecem kolu,pa opet borba za ligu evrope gde ce zvezda igrati ako bude imala neverovatnu srecu i pritom ce je svi puniti kao i partizan dve godine za redom!Ostaje nasa bedna liga gde ce se dva vecita rivala kidati u jadnom i bednom fudbalu i gde ce partizan jedva uzeti titulu!Dostanic ce biti trener jos 3 -4 meseca i dobice otkaz gde ce ga zameniti neki veliki Zvezdas Kosanovic,Ostojic ili pitaj boga ko!I tako ajmo jovo nanovo iz godine u godinu!(pustomo klincima da se prepucavaju,budimo realni,zasto ne,solidarni)

Munze

pre 13 godina

I onako nam je kvalitet lige na nivou Azerbejdzana, a ovaj tvrdi kako imamo dobar tim i kako nam niko ne treba..Sa igracima iz 3 lige u Ligu Sampiona!

Geek

pre 13 godina

@ywq...
tesko nama ako nam je Petrovic najbolji fudbaler u timu,fudbaler koji je debelo guran od strane menadzera u reprezentaciju i u klub i igrac za koji nijedan prosecan klub u Evropi ne zeli da plati vise od 2,5 miliona evra.Na sta smo spali i cemu se nadati ako nam je to najbolji igrac...

VOJVODINA NOVI SAD

pre 13 godina

Pojacanja vam nisu potrebna, jer je Tole namestio jos jednu titulu. Ko ga sisa, kada cu opet da vam se smejem kada vas budu u Evropi kantali. Evropo cuvaj se stize partiznaija, jaca nego 45. ;-) Zezanje, sala, nema ljutnje ;-)

kepke

pre 13 godina

ahahahaha... dal je moguce da je ovo izjavio!!!! a na pripremama pucaju od svakog... partizan je preslab, i treba im dosta pojacanja....

misim ono..

pre 13 godina

I posle bojkotujemo basket,a u FK Partizanu sve sami "pravi" navijaci...
(niki, 5. jul 2010 01:31)

pa djuric placa sva gostovanja da putuju a danilovic im nije platio shoping u parizu pa se naljutili "najverniji" navijaci na "svetu celom" :) para vrti...

nostradamus

pre 13 godina

Sta reci? To je nas fudbal u njemu ima svega politicara, snajdera, lopova, kriminalaca, partijskih drugova. Samo nema fudbalskih radnika, a i sta ce nam. Pa nas fudbal je kao avion koji voze stjuardese. Lebdi dok ima jos malo goriva, a onda.....

faust

pre 13 godina

Živim u Innsbruck-u i na svoju nesreću imao sam priliku gledati ovaj jadni i otužni Partizan, zasigurno najgori u poslednjoj deceniji i od njega se ne može očekivati ni da izbori mesto u Evropi naredne godine a o ovoj godini ne trebe trošiti reči - jedino da ne doŽivi potpunu sramotu u evropskim takmičenjima, dok je ispadanje samo pitanje prvog i drugog kolas.

Lazarevic

pre 13 godina

Citam komentare i vidim samo "navijaci"Partizana u velikom broju ,kao,kukaju.I prosle takmicarske godine trazili li ste da uprava ode,ali Partizan na vasu veliku zalost,osvoji titulu prvaka.Smatram da imamo dobar tim i da ce on to dokazati svim "velikim"navijacima Partizana,i narodna izreka kaze:prvi macici se u vodu bacaju" pa ne osvrcite se na rezultate sa pripremnih utakmica.Na kraju sezone cemo se videti i cuti.Partizan siguran prvak.

volim Partizan

pre 13 godina

Realno gledano svi znamo da ćete da prodate Petrovića, Klea i pokušaćete da prodate i Tomića. Jasno je da ste prodavali da uzmete što više para i da dovedete zamene koje nisu nikakve. Ako računamo da ste prodali Božovića koji je bio dobar golman i doveli R.Ilića ,čiji su kvaliteti diskutabilni čim se on takmiči za prvu postavu sa Živkovićem koji nije mogao ni da pomišlja na prvu dok je Božović bio tu, samim time možemo da računamo da nemamo golmana. Nemamo levog beka, prodaćete Raću i time nam se otvara problem nalaženja zadnjeg veznog, onda nemamo ni OBA napadača zato što ste prodali Branu Ilića za koga garantujem da će sledeće godine u Voši da puni mreže. Prodali ste Dijaru, terate Moreiru i tu nam nastaje problem i sa njegovom pozicijom pošto realno Saša Ilić nije više ono što je bio. Fali nam i jedan štoper koga ćemo da treniramo da sledeće sezone zameni Krstajića. Znači nama ukupno fali pola tima što ste vi pokušali da nadoknadite nekim jeftinim afrikancima ali kada ste uvideli da su oni loši čak i za nivo naše lige vi ste odlučili da uzmete decu iz našeg mladog pogona i da odmah očekujete rezultate, a jasno je da to tako ne ide. Skautujte barem našu ligu i videćete da tu ima dosta dobrih igrača sa kojima bi naš tim ličio na nešto čak i u Evropi. Vratite Smiljanića (skupite novac kako znate i umete), dovedite Kaluđerovića obavezno, Kahrimana i nađite još jednog štopera i napadača ako nameravate da nam tim na nešto liči.

Don Kihot

pre 13 godina

Đuriću da li zanš šta si obećavao pre nego što si izabran?

Ovo je sigurno počrešno pitanje.

Pravo pitanje glasi

Šta je obećao onim što sebe zovu navijači?

stari grobar

pre 13 godina

Al se ovaj nalupa,gledajući juče utakmicu zaključio sam da 100% podignu formu (a nemogu)oni su preslabi za evropu.siguran sam da već na prvom nastupu ispadaju.

marko-nbg

pre 13 godina

Meni je ipak najbolja recenica kad covek kaze da na trzistu trenutno ne postoji ni jedan igrac koji bi u Partizanu mogao da bude pojacanje! Covece, pa on izgleda misli da vodi Barsu ili Real! Daj neka mu neko kaze da je ipak to Partizan!

Bojan

pre 13 godina

Šte ste napali čoveka, u evropskim takmičenjima nećete uraditi ništa kao što nikad ništa niste ni uradili. Izvinjavam se ipak ste statirali Realu kada je osvojio kup šampiona. Za domaće prvenstvo imate Toleta tako da su vam pojačanja potpuno nepotrebna. Ko god da vam bude u ekipi prvenstvo krade Tomislav Karadžić, odnosno "osvaja" partizan.

ywryqa

pre 13 godina

(Geek, 4. jul 2010 23:20)

Sta lupetas , Radosav je svidjalo se to tebi ili ne najbolji nas igrac i ako ostane za ovaj raspali klub bice korisniji od ostanka Moreire , koji ce se iz revolta prema upravi setkati po terenu protiv Pjunika

zevs

pre 13 godina

Najvece pojacanje za Zvezdu bice ako ti ostanes!!Raspadate se groBARI!!!Da nije problem u novcu,mogli bi samo zamisliti na sta bi licila ova nasa liga,a uostalom ako ti novac nije problem sto ne zadrzite Moreiru!

ywryqa

pre 13 godina

(Geek, 4. jul 2010 23:20)

Sta lupetas , Radosav je svidjalo se to tebi ili ne najbolji nas igrac i ako ostane za ovaj raspali klub bice korisniji od ostanka Moreire , koji ce se iz revolta prema upravi setkati po terenu protiv Pjunika

MisaTumbas

pre 13 godina

Moje licno misljenje o ovakvoj skandaloznoj izjavi je sledece. kao prvo ovaj tim partizana vapi za dvojicom kvalitetnih stopera, takve naravno ne mozemo naci u domacem prvenstvu i tu se slazem sa MR Djuricem. Ali kad je u pitanju napad , nije mi jasno kog djavola svake godine forsiraju onu decu iz teleoptika kad oni niti imaju potreban kvalitet, a niti ce ikad dobiti zaista pravu sansu da zaigraju. Vuci ce se neko vreme po koje kakvim pripremama cisto da sa njima popune broj i da ovim naivnim navijacima zamazu oci , kako eto Partizan ima najacu fudbalsku skolu u ovom delu Evrope , sto je po meni malo smesno i zalosno. Koga je ta skola izbacila u poslednjih 5-6 godina sem Ljajica Jovetic nije dete Partizana on je dosao kao vec stasao igrac u Partizan. Partizan sto je pre moguce mora da dovede ako misli da se plasira u LS kao sto rekoh dvojicu kvalitetni stopera po mogucnosti neka to budu stranci, ovi nasi mi ne ulevaju sigurnost i konstantno strepim kad vidim da je lopta u posedu Marka Jovanovica ili pak kod, matorog Krstajica. Potreban nam je jedan dosta dobar zadnji vezni ne znam sta je bilo sa onim Francuzem iz Standarda mislim da bi on bio idealno resenje, U napadu nam treba jedan teski centarfor razbijac tipa JANCKER iz mladjih dana. Sve u svemu ovi igraci koje sam nabrojao kostaju medjutim ja verujem da bi se sva ta pojacanja mogla dovesti za nekih 2 miliona eura. Naravno da su to velike pare za nase uslove ali ako se misli zaista ozbiljno napasti LS ispod 2 miliona eura bolje da nista ne pokusavaju , jer cemo se u protivnom jako osramotiti , kao sto smo se sramotili i raniji godina,. VELIKI POZDRAV SVIM GROBARIMA

red devil

pre 13 godina

U pravu je krojac. Sta ce vam pojacanje imate timzasredinu tabele. Ako treba i on ce da zaigra. Moze da igra svaku poziciju u timu.Od ekonoma do direktora stadiona. Samo tako krojacu.tako se vodi "svetski" klub.Ne daj dati drugi sole pamet.Ti si krojac i kod vas vazi ono tri puta meri paonda seci

Nenad

pre 13 godina

Ostane li ovaj covek predsednik...bicemo u vecim problemima nego komsinica kojoj nikako nije jasno koliko je bedna...umesto da skuplja pare i otkupi golu kozu, gleda u tudje dvoriste i sanja Toleta...

ZZZzzz

pre 13 godina

Ajmo 3,4,sad!Jel ovi sa Juga izdali mozda neko saopstenje gde podrzavaju ovog "vizionara" sa videobima,mislim kada su vec digli ruku za doticnog?Kako onda oci sto pevaju i po kisi,i po snegu,sa juga i severa da vise vole/navijaju za Partizan/Zvezdu od mene?Ja bih voleo da Zvezda i Partizan igraju kvalitetno u Evropi itd.Kad ono,potrebno je da prodajemo ali kupovati je totalno nepotrebno.Neko rece,nemojmo da ih non stop bojkot ovo ono,pa nisu zasluzili jel da?Kupuju Lekica za 30000 dinara i prodaju ga za 3mil.evra i opet NEMA.Ode Lazetic,dodje Koroman,pa sledece godine Koroman ce da ode,a Lazetic nazad,i tako, iz supljeg u prazno vec 30god.Kao sto se kaze u pesmi B.S-a "A ljudi slabo pamte,to je ovde glavni problem,ko te je*o godinama,je*ace te opet,al zapitaj se dokle,kakav si to covek....dovoljne su mrvice da odreknes se borbe,jajare,funjare,zarazna bolest,prodali bi kevu da u tome vide korist..."

kum zorzo

pre 13 godina

Smiljanic, Tosic,Markovic,Mutavdjic.........Despotovic, bio bih, odlicno resenje za spic.....ali...........ova uprava nece dati pare za angazovanje Despotovica !!? Svaki prelazni rok prodaju igrace, navodno da bi obezbedili finansije za narednu godinu a ima dva prelazna roka u godini........vise ne znam koje ovde lud ?...........LS njih uopste neinteresuje, da ih interesuje LS odavno bi doveli potrebna pojacanja. Stanojevic ce biti izmanipulisan i zrtva, kao i predhodni treneri od strane manipulatora iz uprave !.........zalosno je sto su ljudi iz kluba, takvi, sto ne uvazavaju ni titulu koju su osvojili !!?

faca

pre 13 godina

ovaj djuric je rak rana partizana...jedan od "privrednika" koji se "razume" u fudbal.Sta on ima da se mesa u posao trenera? Kada uprava krene da kroji tim stavri odlaze do djavola? Djuricu odlazi muka mi je od tebe i tvojih saradnika...u mom klubu bi bio ekonom a ne predsednik amateru.

MM

pre 13 godina

Evo, da vas posavetuje jedan Zvevdaš.
Grobari ne sekirajte se, ovaj tim koji sada imate sasvim je dovoljan za trulu domaću ligu.
Što se Evrope tiče, od nje nema ništa koja god pojačanja doveli.
Tako razmišlja i Đurić, verujte mi.

Gravedigger.shomy

pre 13 godina

Daj covece makar nam daj nadu !!!Sta ce da nam radi pujnik kad nas dobija ekipa koja je tek upala u prvu austrijsku ligu !?Cuj se sa Vujosevicem pitaj da te uputi kako se vodi klub siguno ce pomoci dule .

gravedigger.ksh

pre 13 godina

Videce Djuric da treba pojacanja ALI KASNO !!! Jos kad ode Petrovic,Moreira,Tomic ccc...AJDE Djuricu otisli toliki igraci a nema mesta,para,volje... ili mozda se njemu svidja sto od tri utakmice sa timovima koji nisu ni blizu kvalifikacijama za LS nismo ni nereseno izvukli .

Đurića za doživotnog predsednika

pre 13 godina

Ha,ha,ha,šnajder je upućen i zna znanje,otišlo 5 igrača a on tvrdi samo 1,kakav lik.Stvarno vam ne trebaju pojačanja,ostaćete sigurno u ligi,bićete bar jedno mesto iznad crte,jer tu je Tole,toliki vam je kvalitet.

David

pre 13 godina

Evo jedno realno gledište.... I ovako i onako ekipa je sprdnja... I kad je Dr. Mo igrao i Diara i Krstajić i Raca, beše u Evropi pucanje...Pa još to isto 2 godine. Dakle da je ostao isti tim opet bi bilo pucanje. Tako da je sada sve jedno, s obzirom da neki vanzemaljski igrač nije izrastao niti može da se kupi, ah ta Evropa... 4tvrto kolo kvalifikacija za Evropski kup biće, pa možda se i prođe možda Larrionda svira za nas...

Avol

pre 13 godina

Secam se onomad, pre izvesnog vremena, ali ne tako davno, kada smo i mi navijaci Partizana, a i navijaci naseg ljutog rivala Zvezde sanjali da nekako izbegnemo timove iz prve petorke Evrope u kvalifikacijama za LS. Govorili smo da nam je to najveca prepreka, da ako njih izbegnemo u LS smo 100% svake godine. I sta bi, dragi nas Misel Platini kao da je samo nas slusao, otisao u UEFA, i promenio pravila. Ko da veli ajte i vi Srbi malo cesce u LS, ovo pravilo je samo za vas. Ubrzajmo malo taj film, 'enter the 2010'. Ovo danas je jedan kosmar. Nocna mora koja nikako da stane, nikako da se probudim iz nje. Svake godine glavni fudbaleri odlaze, zamene su vise nego smesne, a nase 'kvalitetne' i 'iskusne' investicije se svode na povratak zamena u zapadnim klubovima, da sluze kao zamene budicim zamenama koje su otisle. Naravno, u 95% slucajeva ni prebijenu paru ne ulozimo u transfer. Treneri su vecinom ili pocetnici ili veoma slabi (nekad i jedno i drugo), i redovno su prva zrtva krajnje kriminalnog vodjenja kluba. Tako dolazimo u situaciju da trener, veoma ambiciozan, inteligentan i uporan, kaze da su nam pojacanja preko potrebna, a predsednik kluba kaze suprotno, dok 'koordinator' ne zna ko ide, gde ide, kad ide. Kratko receno, cirkus. Nema nama braco izlaza, i jednima i drugima, dok Djura i Lukic sede u svojim foteljama. Taj zakon o privatizaciji nikako da se usvoji, pa da vidimo dal ce nam eventualno biti bolje, posto gore sigurno ne moze. Postali smo usputna stanica za klubove sa Kipra (sa svim duznim postovanjem), a za rumunske, ukrajinske, ruske, turske, pa mozda cak i bugarske klubove sluzimo za popravljanje gol razlike. Sramota. Pogledajte dobro Djurica, Lukica, Boturovica. Oni su olicenje domaceg fudbala. Dno.

Bosko

pre 13 godina

''Partizan nema problem sa novcem, nego trenutno na tržištu nema fudbalera koji bi se mogli okarakterisati kao pojačanja.''
Bas je mislio da dovede C. Ronalda ali posto se nije pokazao na SP odustao je u poslednji cas! Mislio sam da ovo nikada necu izgovoriti, ali ipak postoje i nesposobniji ljudi od Dan Tane u nasem (a samim tim i u svedskom) fudbalu. :)

Maestro

pre 13 godina

Pa naravno da im ne trebaju pojačanja jer i onako nemaju neke ambicije u evropi,vidi se i po tome koga su sponzora za opremu nedavno hteli da dovedu pa se digla velika prašina u javnosti i onda su brže bolje odustali. A trener, čovek vidi(kao i svak ko iole prati malo fud.) da tu treba dobra obnova međutim "stručnjak" Đurić je procenio da ne treba i tačka.I na kraju će za neuspeh biti kriv trener i tako u krug.
A za ovo stanje su krivi i šačica prodanih grobara koji su za po par stotina evra dizali ruku za Zekinog pulena.

nicko

pre 13 godina

dal su u saradnji predsednik i trener? Gospodin djuric nije upucen jos uvek u transfere svog kluba ... pa otisla cela odbrana i golman... i on je zadovoljan timom ... a verovatno moze da bude i rezultatima-sve sami porazi... dajte bre uozbiljite se malo... nema igraca na trzistu

zlio

pre 13 godina

Evo predloga,da se ne bi blamirali na Euro sceni, Diskfalifikujte sami sebe,da nebi opet vatreni Partizanovci doziveli ponizenja, smislite nesto,i pod hitno Diskvalifikacija ....PA kada se setite,da ocete da uradite nesto,pa se vi prijavite :)

IVORY

pre 13 godina

Ja ne verujem koliko nebuloza u ovako kratkom intervjuu. Pa da li on stvarno misli da ce neko, bilo ko, iko da ovo procita i kaze, tako je, svaka ti cast, sve sto si rekao je tacno. On stvarno misli da smo mi ovce i da ne vidimo koliko lupeta. Ja ne znam ko je ovde lud.

Ovo je tek najjace: "Protiv Insbruka smo u prvih pola sata pokazali kvalitet"
Pa fudbalska utakmica se ne igra pola sata, a kvalitet se ne pokazuje protiv Insbruka, novopecenog austrijskog prvoligasa.

nenad73

pre 13 godina

Naravno da pojacanja nisu potrebna ukoliko je cilj uspeh tj neuspeh iz prosle sezone. Jasna poruka da Partizan nema nameru da ozbiljnije pokusa da udje u ligu sampiona te da ce se okrenuti domacem (nesretnom ) prvenstvu gde je imao nekoliko puta manju posetu nego KK Partizan. Snajderu odlazi!

MEDA

pre 13 godina

ja kazem,, bice pojacanja!!! mislim da ja to samo malo spustanje lopte, ponekad se treba i iznenaditi od Djurica!! treba 5 novih a od njih 3 da budu rakete, inace nema ni Evrope osim na tv !!

xxx

pre 13 godina

ima srece covek jel nikako da naidje trener poput dula u kosarci sto je bio....ne bi proveo ni prvu cetvrtinu u hali...a i ovde nece zadugo jos....

Novica mkd

pre 13 godina

Normalno je da to kaze i tako se ponasa predsednik velikog kluba koji se kandidovao i bio reizabran nakon 12 uzastopnih poraza u Evropi. Moze on da pomeri jos prag izdrzljivosti i brukanja kluba, jer mu tu bahatost dozvoljava samo jedan glas protiv na Skupstini, koju je, ruku na srce, prethodno skrojio tako da mu pobeda bude cementirana.
Moze on da se smeje svima u lice jer iza sebe ima placenike na tribinama;
Moze da citira Bjekovica (“u Srbiji nema igraca dovoljnog kvaliteta za Partizan”) zato sto mu ovaj cuva ledja i pita se za sve stvari u klubu, a njegova je i ideja koja se sprovodi – da stranci budu oterani iz Partizana;
Moze da manipulise svima, jer su mladi i sposobni nasi ljudi oterani iz kluba (Tomic, Mirkovic, Petric, Savo…), a za saradnike ima odrtavele starce i Nadja kome bi i vezana ovca pobegla, ako bi imao zadatak da je sacuva.
Ima jos million razloga, ali nema potrebe vise nabrajati kada nam Partizan propada…

Lopovi

pre 13 godina

Koja tuga od tima. Ovo je svake sezone sve slabije i tuznije. Iscedili su i zadnju paru iz Partizana, ne znam sta vise hoce... Bolje da su pustili Savu ILI BILO KOGA DRUGOG sa dobrim namerama tipa Divac ili neka ekipa bivsih, pre svega mladjih i manje korumpiranih igraca, koji nisu zeljni para i kojima je stalo do kluba u upravu pa da krene covek da radi nesto ozbiljno, a ne ovako da propadamo.

Stanojevic: "Pjacanja podhitno!!!"

pre 13 godina

Djuricu, ne znam kako ali poslo ti je za rukom da dovedes jednog izuzetnog i obecavajuceg trenera! Molim te, omoguci mu da napravi dobar tim i postigne rezultat!

misalasa

pre 13 godina

Posle ovakve drske izjave Djurica, sve je jasno: ako na nesrecu Grobara pobedi opcija sadasnjeg rukovodstva Partizana protiv inteligentnog i hrabrog Stanojevica, Partizan nece prezimiti u Evropi ni ove godine. Ostalo me ne zanima!

VladaN

pre 13 godina

Golman: Radisa Ilic je kvalitetom negde na nivou Bozovica,s obzirom da su golmani kao vino,sto stariji to bolji,ne bi trebalo da imamo problema na ovoj poziciji.
Desni bek: Stevanovic je otprilike istog kvaliteta kao i Knezevic tako da ni tu nismo slabiji.
Stoperi su ostali isti- Krstajic i Jovanovic.
Na levom beku smo za sada oslabljeni,jer je Lomic jako dobro odigrao i u defanzivi a posebno je dobro probijao po krilu,u nekim momentima i nosio nasu igru. Kizito je dobar kad je u formi,i moze da zameni,ali pitanje je kad ce biti 100% spreman. Ne vidim ko bi od mladjih mogao da dobro odigra do tada na ovoj poziciji,pogotovo sto je potrebno iskustvo jer je pozicija jako odgovorna. Setimo se da su proslogodisnji eksperimenti sa mladim Stevanovicem na desnom lose zavrsavali.
Zadnji vezni se moze zakrpiti i ako Raca ode- Jovanovic,Davidov...
U vezi Ilic i Mo,desno Tomic,levo bi mogao Davidov da bude opcija,ili ovaj novi ako je dobar...U napadu su Kleo i Bogunovic kompatibilni,Diarra je svakako proslu sezonu slabije odigrao i mislim da je veci gubitak za Partizan sto su pustili Branu Ilica da ode.
Malo sam oduzio,ali zakljucak je da ako Ilic i Moreira budu igrali u dobroj formi ovaj tim moze da se bori za titulu bez ikakvih pojacanja. Za Evropu ipak treba jos barem dva tri miliona ubaciti u prvih 11. Nista specijalno ovaj sastav nije bolji,ali ni losiji od onog u koji smo se kleli pred Apoel.

GrobarZa

pre 13 godina

Ja samo molim nekog da javi "Gospodinu" Djuricu, da su nam pored Dijare otisli i Lomic, Knezevic, B.Ilic, Bozovic, a da nije stiglo nijedno pojacanje... Izgleda da covek nije upucen!!

Pfc Rules

pre 13 godina

Nije nas tim toliko los,ali nam je klupa tanka,tako da nam pojacanja svakako trebaju,jer to i rezultati na pripremama govore!
Jedino sto nam bas bas fali je bas dobar napadac,jer Kleo to nije,dok ostale spiceve necu ni komentarisati!
P.S.Djuricu ODLAZI!

XENE

pre 13 godina

E pa ako ispadnu iz Lige Sampiona, onda ce ponovo trener biti kriv. Otisla su 5 vredna igraca: Diarra, Bozovic, Knezevic, Lomic i Brana Ilic. Na drugoj strani su dosli novi igraci, koji ne poznaju sadasnje. Ne znam kako ce biti iz ovog pravi tim. Ali ni to ne razumem, da zasto nece da stignu do grupne faze srpski klubovi. Svake godine rasprodaja.....Pa protiv Anderlehta, Bazela ili protiv jace ekipe nikakve sanse nema srpski prvak. Tuzno ::((.

Nikolica

pre 13 godina

Neka neko obavesti predsednika da je pored Dijare otisao i Lomic, a i da je Raca Petrovic samo fiktivno clan naseg tima. Predsednice, halo!

Khm, Khm

pre 13 godina

Imam i ja novca za pivo, ali u supermarketu je slaba ponuda.

Petrovića prodajete već pola godine i sad kao niko nije rekao da je to sigurno!

Stanojević, izgleda, nije marioneta kao njegovi prethodnici. Ima petlju da kaže da ne igramo dobro i da nam nedostaju igrači. Plašim se da ćemo brzo dobiti novog "stručnjaka" na klupi.

E, sad, zašto nam uprava ne kaže šta se očekuje od ove sezone... čini mi se da je bilo zvonjave na sva zvona prilikom "predizborne" kampanje! Nešto ne primjećujem po svemu što rade, a i po kontradiktornostima u njihovim izjavama da se drže nekog plana i da znaju šta rade. Prva utakmica je za deset dana, pripreme su skoro završene, a mi još ne znamo koga prodajemo, da li prodajemo, koga dovodimo...

Kažete imate novca? Dajte nam finansijski izvještaj da se uvjerimo koliko novca imamo (ili nemamo), budite transparentni u duhu jednog modernog velikog evropskog kluba...

Ova "nova" uprava je 5 puta gora od prethodne i sigurno 15 puta gore od one koju nam je nudio Savo Milošević.

vlada M&M

pre 13 godina

Što se tiče našeg prvenstva,pojačanja nam stvarno nisu potrebna pošto ostali konkurenti imaju po 2.5 nazovi igrača.Ali,se pitam da li je neko pokušao da objasni Đuriću da za 10 dana počinjemo kvalifikacije za LŠ.
Po njegovoj izvaji rekao bih da mu je najvažnije što je obukao reprezentaciju za SP a ostalo nije bitno.
Dokle više...???

Aki

pre 13 godina

Pa da....Kao nisu potrebna pojacanja samo da bi vama ostalo vise novca od transfera,prosle godine ste zaradili oko 12 miliona i sve sto ste doveli su bili za DZ samo Cleo za 400.000.Hocemo da vidimo gde se trose pare!!!!!

Sale

pre 13 godina

Predsednik kaže da nam ne trebaju pojačanja. Trener kaže da nam trebaju. Ispadamo u kvalifikacijama (a kako drugačije) za LŠ, doživimo dva tri poraza. Izaberemo novog trenera. Ja na jugu nisam bio pet godina. Uskoro odoh i sa zapada. Srećno vam svima bilo

bagi arapin

pre 13 godina

IZVINJAVAM SE !!! Ja sam partizanovac čitavu VEČNOST ,i imam iskren da budem i dalje tu nameru ,to čak ni ti nemožeš promeniti.Ovo samo ima u zemlji SRBIJI,eto po čemu smo mi šampioni !?!?!?

Pivska liga se pretvara u rakijsku

pre 13 godina

Ma kakva pojačanja u pravu si. Tole nam sva sreća još nije postao penzos a sa g-đom ministarkom se dogovara privatizacija na srpski način...

Bg cafe

pre 13 godina

Pa u pravu je Đurić, jeste ista ekipa, ali nisu tamo na pripremama iste sudije !!!
U JSL sude Toletove sudije , a tamo ne, pa ne mogu da pobede ni tim koji je do pre dve god igrao u TREĆOJ ligi ! ataj tim im daje 4 komada ! Ovo samo govori kako su "osvojene" te titule, mada to svi znaju !

alca pone

pre 13 godina

Pa nisu potrebna ako nam je cilj da nista ne napravimo u Evropi pa cak i u Srbiji. Djuricu ako ovo citas idi covece vids da nam ne ide pusti nekom drugom nisi ti za taj posao. Uzmi pare koje si planirao da uzmes i idi. Jeste da je narod kao ovce gde ih povedes one idu ali ipak nismo svi toliko naivni pa da te ne provalimo.

marko

pre 13 godina

zanimljiva misao, pojacanja nisu potrebna...njegov jedini cilj je da bude prvak srbije a sto ce opet primati po 4,5 komada u evropi briga...
nije partizan prvak zadnjih sezona jer je dobar vec jer je najmanje los...
ovo je moje misljenje

Torres

pre 13 godina

Da i na kraju kad se ispostavi da je trener bio u pravu i da su trebala pojacanja,kad na kraju izostane rezultat ti ces lepo da ga sutnes i on ce naravno da bude kriv za sve

Bagg

pre 13 godina

Sada kada nam Đura sašije tim ima da se češemo i tamo gde nas ne svrbi.
Pitam se šta radi taj Stanojević u ekipi, on je nepotreban kad Đura zna bolje trenerski posao.
Da li se to Stanojeviću smeši otkaz uskoro, možda će Đurić da preuzme i mesto trenera, a Nađ bi mogao da uđe na teren kao krunsko sezonsko pojačanje.
Napolje bando jedna nesposobna!!!
Uništićete Partizan!

NekoKoNijeGrobar

pre 13 godina

"Petrović je tu i postoji mogućnost da ode samo ukoliko se pojavi prava ponuda. Konačnu odluku da li ide ili ostaje donećemo u naredna tri dana”"

- A sta ako oni odluce u naredna 3 dana da Petrovic ide, a nestigne prava ponuda za njega? Ili sta ako odluce da ostaje, a ondak stigne prava ponuda? Sve u svemu, mislim da ovaj lik lupeta, hoce da laze, a neznaje kako...

dejan bl

pre 13 godina

Trener FK.Partizan kaze TREBAJU NAM POJACANJA,a predsednik tog istog kluba kaze NE,NE TREBAJU !! Da bar kaze nemamo para pa da ga i razumemo,al on kaze imamo para ali nema dovoljno dobrog igraca na trzistu ?? Pa koliko je to njegovo trziste? Miljakovac,Banjica,Vozdovac ili cak seze do Novog Beograda?

PUMA

pre 13 godina

Pojacanja trebaju samo za Evropu. Dok Tole i FSS kompanija tu, ne morate ni da izlazite na teren da bi bili sampioni, a i tako ste potpuno obezvredili znacenje reci "sampion Srbije" svojim marifetlucima

manastirac

pre 13 godina

Mama moli Momu, Moma moli mamu... Kakva drzava, takav sport, takvi klubovi, takva uprava... Cobane vrati se ovce tvoje ne mogu bez tebe! Tuga... Djuricu, odlazi...

Crnocrni

pre 13 godina

Pa da li je ovo moguće, da li je on ovo stvarno izjavio ili nas ovde neko za..bava?!? Ekipi koja nikoga u Evropi ne može da pobedi, ekipi koja se u ovoj našoj smešnoj ligi muči sa nekim Metalcima, Bsk-ovima i sličnima, ne trebaju pojačanja jer je ostao *skoro isti tim*!!!
Ekipa nam je takva da pojačanja možeš naći na svakom ćošku, ali od toga nema ništa jer niti ima para u klubu, niti je sad trenutak pojačavati se i podizati cenu klubu kad je privatizacija pred vratima! Ma svi ste isti, i Zečević. i Đurić i oni plaćenici sa Juga koji vas podržavaju!!!

marko

pre 13 godina

zanimljiva misao, pojacanja nisu potrebna...njegov jedini cilj je da bude prvak srbije a sto ce opet primati po 4,5 komada u evropi briga...
nije partizan prvak zadnjih sezona jer je dobar vec jer je najmanje los...
ovo je moje misljenje

GrobarZa

pre 13 godina

Ja samo molim nekog da javi "Gospodinu" Djuricu, da su nam pored Dijare otisli i Lomic, Knezevic, B.Ilic, Bozovic, a da nije stiglo nijedno pojacanje... Izgleda da covek nije upucen!!

Bagg

pre 13 godina

Sada kada nam Đura sašije tim ima da se češemo i tamo gde nas ne svrbi.
Pitam se šta radi taj Stanojević u ekipi, on je nepotreban kad Đura zna bolje trenerski posao.
Da li se to Stanojeviću smeši otkaz uskoro, možda će Đurić da preuzme i mesto trenera, a Nađ bi mogao da uđe na teren kao krunsko sezonsko pojačanje.
Napolje bando jedna nesposobna!!!
Uništićete Partizan!

Crnocrni

pre 13 godina

Pa da li je ovo moguće, da li je on ovo stvarno izjavio ili nas ovde neko za..bava?!? Ekipi koja nikoga u Evropi ne može da pobedi, ekipi koja se u ovoj našoj smešnoj ligi muči sa nekim Metalcima, Bsk-ovima i sličnima, ne trebaju pojačanja jer je ostao *skoro isti tim*!!!
Ekipa nam je takva da pojačanja možeš naći na svakom ćošku, ali od toga nema ništa jer niti ima para u klubu, niti je sad trenutak pojačavati se i podizati cenu klubu kad je privatizacija pred vratima! Ma svi ste isti, i Zečević. i Đurić i oni plaćenici sa Juga koji vas podržavaju!!!

Bg cafe

pre 13 godina

Pa u pravu je Đurić, jeste ista ekipa, ali nisu tamo na pripremama iste sudije !!!
U JSL sude Toletove sudije , a tamo ne, pa ne mogu da pobede ni tim koji je do pre dve god igrao u TREĆOJ ligi ! ataj tim im daje 4 komada ! Ovo samo govori kako su "osvojene" te titule, mada to svi znaju !

Khm, Khm

pre 13 godina

Imam i ja novca za pivo, ali u supermarketu je slaba ponuda.

Petrovića prodajete već pola godine i sad kao niko nije rekao da je to sigurno!

Stanojević, izgleda, nije marioneta kao njegovi prethodnici. Ima petlju da kaže da ne igramo dobro i da nam nedostaju igrači. Plašim se da ćemo brzo dobiti novog "stručnjaka" na klupi.

E, sad, zašto nam uprava ne kaže šta se očekuje od ove sezone... čini mi se da je bilo zvonjave na sva zvona prilikom "predizborne" kampanje! Nešto ne primjećujem po svemu što rade, a i po kontradiktornostima u njihovim izjavama da se drže nekog plana i da znaju šta rade. Prva utakmica je za deset dana, pripreme su skoro završene, a mi još ne znamo koga prodajemo, da li prodajemo, koga dovodimo...

Kažete imate novca? Dajte nam finansijski izvještaj da se uvjerimo koliko novca imamo (ili nemamo), budite transparentni u duhu jednog modernog velikog evropskog kluba...

Ova "nova" uprava je 5 puta gora od prethodne i sigurno 15 puta gore od one koju nam je nudio Savo Milošević.

Aki

pre 13 godina

Pa da....Kao nisu potrebna pojacanja samo da bi vama ostalo vise novca od transfera,prosle godine ste zaradili oko 12 miliona i sve sto ste doveli su bili za DZ samo Cleo za 400.000.Hocemo da vidimo gde se trose pare!!!!!

dejan bl

pre 13 godina

Trener FK.Partizan kaze TREBAJU NAM POJACANJA,a predsednik tog istog kluba kaze NE,NE TREBAJU !! Da bar kaze nemamo para pa da ga i razumemo,al on kaze imamo para ali nema dovoljno dobrog igraca na trzistu ?? Pa koliko je to njegovo trziste? Miljakovac,Banjica,Vozdovac ili cak seze do Novog Beograda?

manastirac

pre 13 godina

Mama moli Momu, Moma moli mamu... Kakva drzava, takav sport, takvi klubovi, takva uprava... Cobane vrati se ovce tvoje ne mogu bez tebe! Tuga... Djuricu, odlazi...

Nikolica

pre 13 godina

Neka neko obavesti predsednika da je pored Dijare otisao i Lomic, a i da je Raca Petrovic samo fiktivno clan naseg tima. Predsednice, halo!

Torres

pre 13 godina

Da i na kraju kad se ispostavi da je trener bio u pravu i da su trebala pojacanja,kad na kraju izostane rezultat ti ces lepo da ga sutnes i on ce naravno da bude kriv za sve

Pivska liga se pretvara u rakijsku

pre 13 godina

Ma kakva pojačanja u pravu si. Tole nam sva sreća još nije postao penzos a sa g-đom ministarkom se dogovara privatizacija na srpski način...

Sale

pre 13 godina

Predsednik kaže da nam ne trebaju pojačanja. Trener kaže da nam trebaju. Ispadamo u kvalifikacijama (a kako drugačije) za LŠ, doživimo dva tri poraza. Izaberemo novog trenera. Ja na jugu nisam bio pet godina. Uskoro odoh i sa zapada. Srećno vam svima bilo

PUMA

pre 13 godina

Pojacanja trebaju samo za Evropu. Dok Tole i FSS kompanija tu, ne morate ni da izlazite na teren da bi bili sampioni, a i tako ste potpuno obezvredili znacenje reci "sampion Srbije" svojim marifetlucima

NekoKoNijeGrobar

pre 13 godina

"Petrović je tu i postoji mogućnost da ode samo ukoliko se pojavi prava ponuda. Konačnu odluku da li ide ili ostaje donećemo u naredna tri dana”"

- A sta ako oni odluce u naredna 3 dana da Petrovic ide, a nestigne prava ponuda za njega? Ili sta ako odluce da ostaje, a ondak stigne prava ponuda? Sve u svemu, mislim da ovaj lik lupeta, hoce da laze, a neznaje kako...

bagi arapin

pre 13 godina

IZVINJAVAM SE !!! Ja sam partizanovac čitavu VEČNOST ,i imam iskren da budem i dalje tu nameru ,to čak ni ti nemožeš promeniti.Ovo samo ima u zemlji SRBIJI,eto po čemu smo mi šampioni !?!?!?

XENE

pre 13 godina

E pa ako ispadnu iz Lige Sampiona, onda ce ponovo trener biti kriv. Otisla su 5 vredna igraca: Diarra, Bozovic, Knezevic, Lomic i Brana Ilic. Na drugoj strani su dosli novi igraci, koji ne poznaju sadasnje. Ne znam kako ce biti iz ovog pravi tim. Ali ni to ne razumem, da zasto nece da stignu do grupne faze srpski klubovi. Svake godine rasprodaja.....Pa protiv Anderlehta, Bazela ili protiv jace ekipe nikakve sanse nema srpski prvak. Tuzno ::((.

vlada M&M

pre 13 godina

Što se tiče našeg prvenstva,pojačanja nam stvarno nisu potrebna pošto ostali konkurenti imaju po 2.5 nazovi igrača.Ali,se pitam da li je neko pokušao da objasni Đuriću da za 10 dana počinjemo kvalifikacije za LŠ.
Po njegovoj izvaji rekao bih da mu je najvažnije što je obukao reprezentaciju za SP a ostalo nije bitno.
Dokle više...???

alca pone

pre 13 godina

Pa nisu potrebna ako nam je cilj da nista ne napravimo u Evropi pa cak i u Srbiji. Djuricu ako ovo citas idi covece vids da nam ne ide pusti nekom drugom nisi ti za taj posao. Uzmi pare koje si planirao da uzmes i idi. Jeste da je narod kao ovce gde ih povedes one idu ali ipak nismo svi toliko naivni pa da te ne provalimo.

Avol

pre 13 godina

Secam se onomad, pre izvesnog vremena, ali ne tako davno, kada smo i mi navijaci Partizana, a i navijaci naseg ljutog rivala Zvezde sanjali da nekako izbegnemo timove iz prve petorke Evrope u kvalifikacijama za LS. Govorili smo da nam je to najveca prepreka, da ako njih izbegnemo u LS smo 100% svake godine. I sta bi, dragi nas Misel Platini kao da je samo nas slusao, otisao u UEFA, i promenio pravila. Ko da veli ajte i vi Srbi malo cesce u LS, ovo pravilo je samo za vas. Ubrzajmo malo taj film, 'enter the 2010'. Ovo danas je jedan kosmar. Nocna mora koja nikako da stane, nikako da se probudim iz nje. Svake godine glavni fudbaleri odlaze, zamene su vise nego smesne, a nase 'kvalitetne' i 'iskusne' investicije se svode na povratak zamena u zapadnim klubovima, da sluze kao zamene budicim zamenama koje su otisle. Naravno, u 95% slucajeva ni prebijenu paru ne ulozimo u transfer. Treneri su vecinom ili pocetnici ili veoma slabi (nekad i jedno i drugo), i redovno su prva zrtva krajnje kriminalnog vodjenja kluba. Tako dolazimo u situaciju da trener, veoma ambiciozan, inteligentan i uporan, kaze da su nam pojacanja preko potrebna, a predsednik kluba kaze suprotno, dok 'koordinator' ne zna ko ide, gde ide, kad ide. Kratko receno, cirkus. Nema nama braco izlaza, i jednima i drugima, dok Djura i Lukic sede u svojim foteljama. Taj zakon o privatizaciji nikako da se usvoji, pa da vidimo dal ce nam eventualno biti bolje, posto gore sigurno ne moze. Postali smo usputna stanica za klubove sa Kipra (sa svim duznim postovanjem), a za rumunske, ukrajinske, ruske, turske, pa mozda cak i bugarske klubove sluzimo za popravljanje gol razlike. Sramota. Pogledajte dobro Djurica, Lukica, Boturovica. Oni su olicenje domaceg fudbala. Dno.

marko-nbg

pre 13 godina

Meni je ipak najbolja recenica kad covek kaze da na trzistu trenutno ne postoji ni jedan igrac koji bi u Partizanu mogao da bude pojacanje! Covece, pa on izgleda misli da vodi Barsu ili Real! Daj neka mu neko kaze da je ipak to Partizan!

misim ono..

pre 13 godina

I posle bojkotujemo basket,a u FK Partizanu sve sami "pravi" navijaci...
(niki, 5. jul 2010 01:31)

pa djuric placa sva gostovanja da putuju a danilovic im nije platio shoping u parizu pa se naljutili "najverniji" navijaci na "svetu celom" :) para vrti...

volim Partizan

pre 13 godina

Realno gledano svi znamo da ćete da prodate Petrovića, Klea i pokušaćete da prodate i Tomića. Jasno je da ste prodavali da uzmete što više para i da dovedete zamene koje nisu nikakve. Ako računamo da ste prodali Božovića koji je bio dobar golman i doveli R.Ilića ,čiji su kvaliteti diskutabilni čim se on takmiči za prvu postavu sa Živkovićem koji nije mogao ni da pomišlja na prvu dok je Božović bio tu, samim time možemo da računamo da nemamo golmana. Nemamo levog beka, prodaćete Raću i time nam se otvara problem nalaženja zadnjeg veznog, onda nemamo ni OBA napadača zato što ste prodali Branu Ilića za koga garantujem da će sledeće godine u Voši da puni mreže. Prodali ste Dijaru, terate Moreiru i tu nam nastaje problem i sa njegovom pozicijom pošto realno Saša Ilić nije više ono što je bio. Fali nam i jedan štoper koga ćemo da treniramo da sledeće sezone zameni Krstajića. Znači nama ukupno fali pola tima što ste vi pokušali da nadoknadite nekim jeftinim afrikancima ali kada ste uvideli da su oni loši čak i za nivo naše lige vi ste odlučili da uzmete decu iz našeg mladog pogona i da odmah očekujete rezultate, a jasno je da to tako ne ide. Skautujte barem našu ligu i videćete da tu ima dosta dobrih igrača sa kojima bi naš tim ličio na nešto čak i u Evropi. Vratite Smiljanića (skupite novac kako znate i umete), dovedite Kaluđerovića obavezno, Kahrimana i nađite još jednog štopera i napadača ako nameravate da nam tim na nešto liči.

Nisam vidovit,ali nisam ni glup

pre 13 godina

Zvezdas sam i ovo pricam realnim ljudima!Partizan je bedan,bedan je bio i prosle godine i pretprosle,a zvezda je jos bednija.Dostanic je trener),bednija je bila prosle i pretprosle godine!Partizan ce verovatno ispasti od ovih slepaca,u najboljem slucaju ce ispasti u sledecem kolu,pa opet borba za ligu evrope gde ce zvezda igrati ako bude imala neverovatnu srecu i pritom ce je svi puniti kao i partizan dve godine za redom!Ostaje nasa bedna liga gde ce se dva vecita rivala kidati u jadnom i bednom fudbalu i gde ce partizan jedva uzeti titulu!Dostanic ce biti trener jos 3 -4 meseca i dobice otkaz gde ce ga zameniti neki veliki Zvezdas Kosanovic,Ostojic ili pitaj boga ko!I tako ajmo jovo nanovo iz godine u godinu!(pustomo klincima da se prepucavaju,budimo realni,zasto ne,solidarni)

MM

pre 13 godina

Evo, da vas posavetuje jedan Zvevdaš.
Grobari ne sekirajte se, ovaj tim koji sada imate sasvim je dovoljan za trulu domaću ligu.
Što se Evrope tiče, od nje nema ništa koja god pojačanja doveli.
Tako razmišlja i Đurić, verujte mi.

faust

pre 13 godina

Živim u Innsbruck-u i na svoju nesreću imao sam priliku gledati ovaj jadni i otužni Partizan, zasigurno najgori u poslednjoj deceniji i od njega se ne može očekivati ni da izbori mesto u Evropi naredne godine a o ovoj godini ne trebe trošiti reči - jedino da ne doŽivi potpunu sramotu u evropskim takmičenjima, dok je ispadanje samo pitanje prvog i drugog kolas.

VOJVODINA NOVI SAD

pre 13 godina

Pojacanja vam nisu potrebna, jer je Tole namestio jos jednu titulu. Ko ga sisa, kada cu opet da vam se smejem kada vas budu u Evropi kantali. Evropo cuvaj se stize partiznaija, jaca nego 45. ;-) Zezanje, sala, nema ljutnje ;-)

Novica mkd

pre 13 godina

Normalno je da to kaze i tako se ponasa predsednik velikog kluba koji se kandidovao i bio reizabran nakon 12 uzastopnih poraza u Evropi. Moze on da pomeri jos prag izdrzljivosti i brukanja kluba, jer mu tu bahatost dozvoljava samo jedan glas protiv na Skupstini, koju je, ruku na srce, prethodno skrojio tako da mu pobeda bude cementirana.
Moze on da se smeje svima u lice jer iza sebe ima placenike na tribinama;
Moze da citira Bjekovica (“u Srbiji nema igraca dovoljnog kvaliteta za Partizan”) zato sto mu ovaj cuva ledja i pita se za sve stvari u klubu, a njegova je i ideja koja se sprovodi – da stranci budu oterani iz Partizana;
Moze da manipulise svima, jer su mladi i sposobni nasi ljudi oterani iz kluba (Tomic, Mirkovic, Petric, Savo…), a za saradnike ima odrtavele starce i Nadja kome bi i vezana ovca pobegla, ako bi imao zadatak da je sacuva.
Ima jos million razloga, ali nema potrebe vise nabrajati kada nam Partizan propada…

MisaTumbas

pre 13 godina

Moje licno misljenje o ovakvoj skandaloznoj izjavi je sledece. kao prvo ovaj tim partizana vapi za dvojicom kvalitetnih stopera, takve naravno ne mozemo naci u domacem prvenstvu i tu se slazem sa MR Djuricem. Ali kad je u pitanju napad , nije mi jasno kog djavola svake godine forsiraju onu decu iz teleoptika kad oni niti imaju potreban kvalitet, a niti ce ikad dobiti zaista pravu sansu da zaigraju. Vuci ce se neko vreme po koje kakvim pripremama cisto da sa njima popune broj i da ovim naivnim navijacima zamazu oci , kako eto Partizan ima najacu fudbalsku skolu u ovom delu Evrope , sto je po meni malo smesno i zalosno. Koga je ta skola izbacila u poslednjih 5-6 godina sem Ljajica Jovetic nije dete Partizana on je dosao kao vec stasao igrac u Partizan. Partizan sto je pre moguce mora da dovede ako misli da se plasira u LS kao sto rekoh dvojicu kvalitetni stopera po mogucnosti neka to budu stranci, ovi nasi mi ne ulevaju sigurnost i konstantno strepim kad vidim da je lopta u posedu Marka Jovanovica ili pak kod, matorog Krstajica. Potreban nam je jedan dosta dobar zadnji vezni ne znam sta je bilo sa onim Francuzem iz Standarda mislim da bi on bio idealno resenje, U napadu nam treba jedan teski centarfor razbijac tipa JANCKER iz mladjih dana. Sve u svemu ovi igraci koje sam nabrojao kostaju medjutim ja verujem da bi se sva ta pojacanja mogla dovesti za nekih 2 miliona eura. Naravno da su to velike pare za nase uslove ali ako se misli zaista ozbiljno napasti LS ispod 2 miliona eura bolje da nista ne pokusavaju , jer cemo se u protivnom jako osramotiti , kao sto smo se sramotili i raniji godina,. VELIKI POZDRAV SVIM GROBARIMA

Don Kihot

pre 13 godina

Đuriću da li zanš šta si obećavao pre nego što si izabran?

Ovo je sigurno počrešno pitanje.

Pravo pitanje glasi

Šta je obećao onim što sebe zovu navijači?

Bosko

pre 13 godina

''Partizan nema problem sa novcem, nego trenutno na tržištu nema fudbalera koji bi se mogli okarakterisati kao pojačanja.''
Bas je mislio da dovede C. Ronalda ali posto se nije pokazao na SP odustao je u poslednji cas! Mislio sam da ovo nikada necu izgovoriti, ali ipak postoje i nesposobniji ljudi od Dan Tane u nasem (a samim tim i u svedskom) fudbalu. :)

ZZZzzz

pre 13 godina

Ajmo 3,4,sad!Jel ovi sa Juga izdali mozda neko saopstenje gde podrzavaju ovog "vizionara" sa videobima,mislim kada su vec digli ruku za doticnog?Kako onda oci sto pevaju i po kisi,i po snegu,sa juga i severa da vise vole/navijaju za Partizan/Zvezdu od mene?Ja bih voleo da Zvezda i Partizan igraju kvalitetno u Evropi itd.Kad ono,potrebno je da prodajemo ali kupovati je totalno nepotrebno.Neko rece,nemojmo da ih non stop bojkot ovo ono,pa nisu zasluzili jel da?Kupuju Lekica za 30000 dinara i prodaju ga za 3mil.evra i opet NEMA.Ode Lazetic,dodje Koroman,pa sledece godine Koroman ce da ode,a Lazetic nazad,i tako, iz supljeg u prazno vec 30god.Kao sto se kaze u pesmi B.S-a "A ljudi slabo pamte,to je ovde glavni problem,ko te je*o godinama,je*ace te opet,al zapitaj se dokle,kakav si to covek....dovoljne su mrvice da odreknes se borbe,jajare,funjare,zarazna bolest,prodali bi kevu da u tome vide korist..."

Geek

pre 13 godina

@ywq...
tesko nama ako nam je Petrovic najbolji fudbaler u timu,fudbaler koji je debelo guran od strane menadzera u reprezentaciju i u klub i igrac za koji nijedan prosecan klub u Evropi ne zeli da plati vise od 2,5 miliona evra.Na sta smo spali i cemu se nadati ako nam je to najbolji igrac...

IVORY

pre 13 godina

Ja ne verujem koliko nebuloza u ovako kratkom intervjuu. Pa da li on stvarno misli da ce neko, bilo ko, iko da ovo procita i kaze, tako je, svaka ti cast, sve sto si rekao je tacno. On stvarno misli da smo mi ovce i da ne vidimo koliko lupeta. Ja ne znam ko je ovde lud.

Ovo je tek najjace: "Protiv Insbruka smo u prvih pola sata pokazali kvalitet"
Pa fudbalska utakmica se ne igra pola sata, a kvalitet se ne pokazuje protiv Insbruka, novopecenog austrijskog prvoligasa.

faca

pre 13 godina

ovaj djuric je rak rana partizana...jedan od "privrednika" koji se "razume" u fudbal.Sta on ima da se mesa u posao trenera? Kada uprava krene da kroji tim stavri odlaze do djavola? Djuricu odlazi muka mi je od tebe i tvojih saradnika...u mom klubu bi bio ekonom a ne predsednik amateru.

red devil

pre 13 godina

U pravu je krojac. Sta ce vam pojacanje imate timzasredinu tabele. Ako treba i on ce da zaigra. Moze da igra svaku poziciju u timu.Od ekonoma do direktora stadiona. Samo tako krojacu.tako se vodi "svetski" klub.Ne daj dati drugi sole pamet.Ti si krojac i kod vas vazi ono tri puta meri paonda seci

Gravedigger.shomy

pre 13 godina

Daj covece makar nam daj nadu !!!Sta ce da nam radi pujnik kad nas dobija ekipa koja je tek upala u prvu austrijsku ligu !?Cuj se sa Vujosevicem pitaj da te uputi kako se vodi klub siguno ce pomoci dule .

Nenad

pre 13 godina

Ostane li ovaj covek predsednik...bicemo u vecim problemima nego komsinica kojoj nikako nije jasno koliko je bedna...umesto da skuplja pare i otkupi golu kozu, gleda u tudje dvoriste i sanja Toleta...

Lopovi

pre 13 godina

Koja tuga od tima. Ovo je svake sezone sve slabije i tuznije. Iscedili su i zadnju paru iz Partizana, ne znam sta vise hoce... Bolje da su pustili Savu ILI BILO KOGA DRUGOG sa dobrim namerama tipa Divac ili neka ekipa bivsih, pre svega mladjih i manje korumpiranih igraca, koji nisu zeljni para i kojima je stalo do kluba u upravu pa da krene covek da radi nesto ozbiljno, a ne ovako da propadamo.

Bojan

pre 13 godina

Šte ste napali čoveka, u evropskim takmičenjima nećete uraditi ništa kao što nikad ništa niste ni uradili. Izvinjavam se ipak ste statirali Realu kada je osvojio kup šampiona. Za domaće prvenstvo imate Toleta tako da su vam pojačanja potpuno nepotrebna. Ko god da vam bude u ekipi prvenstvo krade Tomislav Karadžić, odnosno "osvaja" partizan.

kepke

pre 13 godina

ahahahaha... dal je moguce da je ovo izjavio!!!! a na pripremama pucaju od svakog... partizan je preslab, i treba im dosta pojacanja....

Stanojevic: "Pjacanja podhitno!!!"

pre 13 godina

Djuricu, ne znam kako ali poslo ti je za rukom da dovedes jednog izuzetnog i obecavajuceg trenera! Molim te, omoguci mu da napravi dobar tim i postigne rezultat!

Đurića za doživotnog predsednika

pre 13 godina

Ha,ha,ha,šnajder je upućen i zna znanje,otišlo 5 igrača a on tvrdi samo 1,kakav lik.Stvarno vam ne trebaju pojačanja,ostaćete sigurno u ligi,bićete bar jedno mesto iznad crte,jer tu je Tole,toliki vam je kvalitet.

kum zorzo

pre 13 godina

Smiljanic, Tosic,Markovic,Mutavdjic.........Despotovic, bio bih, odlicno resenje za spic.....ali...........ova uprava nece dati pare za angazovanje Despotovica !!? Svaki prelazni rok prodaju igrace, navodno da bi obezbedili finansije za narednu godinu a ima dva prelazna roka u godini........vise ne znam koje ovde lud ?...........LS njih uopste neinteresuje, da ih interesuje LS odavno bi doveli potrebna pojacanja. Stanojevic ce biti izmanipulisan i zrtva, kao i predhodni treneri od strane manipulatora iz uprave !.........zalosno je sto su ljudi iz kluba, takvi, sto ne uvazavaju ni titulu koju su osvojili !!?

zevs

pre 13 godina

Najvece pojacanje za Zvezdu bice ako ti ostanes!!Raspadate se groBARI!!!Da nije problem u novcu,mogli bi samo zamisliti na sta bi licila ova nasa liga,a uostalom ako ti novac nije problem sto ne zadrzite Moreiru!

ywryqa

pre 13 godina

(Geek, 4. jul 2010 23:20)

Sta lupetas , Radosav je svidjalo se to tebi ili ne najbolji nas igrac i ako ostane za ovaj raspali klub bice korisniji od ostanka Moreire , koji ce se iz revolta prema upravi setkati po terenu protiv Pjunika

misalasa

pre 13 godina

Posle ovakve drske izjave Djurica, sve je jasno: ako na nesrecu Grobara pobedi opcija sadasnjeg rukovodstva Partizana protiv inteligentnog i hrabrog Stanojevica, Partizan nece prezimiti u Evropi ni ove godine. Ostalo me ne zanima!

ywryqa

pre 13 godina

(Geek, 4. jul 2010 23:20)

Sta lupetas , Radosav je svidjalo se to tebi ili ne najbolji nas igrac i ako ostane za ovaj raspali klub bice korisniji od ostanka Moreire , koji ce se iz revolta prema upravi setkati po terenu protiv Pjunika

Munze

pre 13 godina

I onako nam je kvalitet lige na nivou Azerbejdzana, a ovaj tvrdi kako imamo dobar tim i kako nam niko ne treba..Sa igracima iz 3 lige u Ligu Sampiona!

nenad73

pre 13 godina

Naravno da pojacanja nisu potrebna ukoliko je cilj uspeh tj neuspeh iz prosle sezone. Jasna poruka da Partizan nema nameru da ozbiljnije pokusa da udje u ligu sampiona te da ce se okrenuti domacem (nesretnom ) prvenstvu gde je imao nekoliko puta manju posetu nego KK Partizan. Snajderu odlazi!

nicko

pre 13 godina

dal su u saradnji predsednik i trener? Gospodin djuric nije upucen jos uvek u transfere svog kluba ... pa otisla cela odbrana i golman... i on je zadovoljan timom ... a verovatno moze da bude i rezultatima-sve sami porazi... dajte bre uozbiljite se malo... nema igraca na trzistu

VladaN

pre 13 godina

Golman: Radisa Ilic je kvalitetom negde na nivou Bozovica,s obzirom da su golmani kao vino,sto stariji to bolji,ne bi trebalo da imamo problema na ovoj poziciji.
Desni bek: Stevanovic je otprilike istog kvaliteta kao i Knezevic tako da ni tu nismo slabiji.
Stoperi su ostali isti- Krstajic i Jovanovic.
Na levom beku smo za sada oslabljeni,jer je Lomic jako dobro odigrao i u defanzivi a posebno je dobro probijao po krilu,u nekim momentima i nosio nasu igru. Kizito je dobar kad je u formi,i moze da zameni,ali pitanje je kad ce biti 100% spreman. Ne vidim ko bi od mladjih mogao da dobro odigra do tada na ovoj poziciji,pogotovo sto je potrebno iskustvo jer je pozicija jako odgovorna. Setimo se da su proslogodisnji eksperimenti sa mladim Stevanovicem na desnom lose zavrsavali.
Zadnji vezni se moze zakrpiti i ako Raca ode- Jovanovic,Davidov...
U vezi Ilic i Mo,desno Tomic,levo bi mogao Davidov da bude opcija,ili ovaj novi ako je dobar...U napadu su Kleo i Bogunovic kompatibilni,Diarra je svakako proslu sezonu slabije odigrao i mislim da je veci gubitak za Partizan sto su pustili Branu Ilica da ode.
Malo sam oduzio,ali zakljucak je da ako Ilic i Moreira budu igrali u dobroj formi ovaj tim moze da se bori za titulu bez ikakvih pojacanja. Za Evropu ipak treba jos barem dva tri miliona ubaciti u prvih 11. Nista specijalno ovaj sastav nije bolji,ali ni losiji od onog u koji smo se kleli pred Apoel.

nostradamus

pre 13 godina

Sta reci? To je nas fudbal u njemu ima svega politicara, snajdera, lopova, kriminalaca, partijskih drugova. Samo nema fudbalskih radnika, a i sta ce nam. Pa nas fudbal je kao avion koji voze stjuardese. Lebdi dok ima jos malo goriva, a onda.....

Maestro

pre 13 godina

Pa naravno da im ne trebaju pojačanja jer i onako nemaju neke ambicije u evropi,vidi se i po tome koga su sponzora za opremu nedavno hteli da dovedu pa se digla velika prašina u javnosti i onda su brže bolje odustali. A trener, čovek vidi(kao i svak ko iole prati malo fud.) da tu treba dobra obnova međutim "stručnjak" Đurić je procenio da ne treba i tačka.I na kraju će za neuspeh biti kriv trener i tako u krug.
A za ovo stanje su krivi i šačica prodanih grobara koji su za po par stotina evra dizali ruku za Zekinog pulena.

gravedigger.ksh

pre 13 godina

Videce Djuric da treba pojacanja ALI KASNO !!! Jos kad ode Petrovic,Moreira,Tomic ccc...AJDE Djuricu otisli toliki igraci a nema mesta,para,volje... ili mozda se njemu svidja sto od tri utakmice sa timovima koji nisu ni blizu kvalifikacijama za LS nismo ni nereseno izvukli .

zlio

pre 13 godina

Evo predloga,da se ne bi blamirali na Euro sceni, Diskfalifikujte sami sebe,da nebi opet vatreni Partizanovci doziveli ponizenja, smislite nesto,i pod hitno Diskvalifikacija ....PA kada se setite,da ocete da uradite nesto,pa se vi prijavite :)

stari grobar

pre 13 godina

Al se ovaj nalupa,gledajući juče utakmicu zaključio sam da 100% podignu formu (a nemogu)oni su preslabi za evropu.siguran sam da već na prvom nastupu ispadaju.

David

pre 13 godina

Evo jedno realno gledište.... I ovako i onako ekipa je sprdnja... I kad je Dr. Mo igrao i Diara i Krstajić i Raca, beše u Evropi pucanje...Pa još to isto 2 godine. Dakle da je ostao isti tim opet bi bilo pucanje. Tako da je sada sve jedno, s obzirom da neki vanzemaljski igrač nije izrastao niti može da se kupi, ah ta Evropa... 4tvrto kolo kvalifikacija za Evropski kup biće, pa možda se i prođe možda Larrionda svira za nas...

Brufenko

pre 13 godina

Pojacanja stvarno nisu potrebna za domace prvenstvo i da se plasiramo u grupu Lige Evrope sto su nam i realni dometi. Za plasman u Ligu Sampiona potrebno je 7-8 kvalitetnih skupih pojacanja sto sigurno ne mozemo, a sa tri cetiri pojacanja treba nam i puno srece i lako mozemo da ostanemo u raskoraku ulezene pare ne uspeo plasman u LS a to je sigurno korak u nazad. Jedini pravi put su realni ciljevi i korak po korak, a ne ko komsinica - sto su ne realniji to tonu sve dublje a vec su postali fk sledeca sezona. jedino neophodno pojacanje u ovom momentu je da nam ode krojac.
djuricu ODLAZI !!!

Pfc Rules

pre 13 godina

Nije nas tim toliko los,ali nam je klupa tanka,tako da nam pojacanja svakako trebaju,jer to i rezultati na pripremama govore!
Jedino sto nam bas bas fali je bas dobar napadac,jer Kleo to nije,dok ostale spiceve necu ni komentarisati!
P.S.Djuricu ODLAZI!

xxx

pre 13 godina

ima srece covek jel nikako da naidje trener poput dula u kosarci sto je bio....ne bi proveo ni prvu cetvrtinu u hali...a i ovde nece zadugo jos....

Lazarevic

pre 13 godina

Citam komentare i vidim samo "navijaci"Partizana u velikom broju ,kao,kukaju.I prosle takmicarske godine trazili li ste da uprava ode,ali Partizan na vasu veliku zalost,osvoji titulu prvaka.Smatram da imamo dobar tim i da ce on to dokazati svim "velikim"navijacima Partizana,i narodna izreka kaze:prvi macici se u vodu bacaju" pa ne osvrcite se na rezultate sa pripremnih utakmica.Na kraju sezone cemo se videti i cuti.Partizan siguran prvak.

MEDA

pre 13 godina

ja kazem,, bice pojacanja!!! mislim da ja to samo malo spustanje lopte, ponekad se treba i iznenaditi od Djurica!! treba 5 novih a od njih 3 da budu rakete, inace nema ni Evrope osim na tv !!

Konan-BG

pre 13 godina

Bravo!Reci im da znaju.Na svetskom fudbalskom trzistu nema igraca koji bi mogao da konkurise za dolazak u FK Partizan.Sve je to slabo u odnosu na tim kakav imamo...O cemu,uostalom svedoce rezultati na prpremama i u evropi zadnjih godina.Eeeeee,tugo...

Bg cafe

pre 13 godina

Pa u pravu je Đurić, jeste ista ekipa, ali nisu tamo na pripremama iste sudije !!!
U JSL sude Toletove sudije , a tamo ne, pa ne mogu da pobede ni tim koji je do pre dve god igrao u TREĆOJ ligi ! ataj tim im daje 4 komada ! Ovo samo govori kako su "osvojene" te titule, mada to svi znaju !

PUMA

pre 13 godina

Pojacanja trebaju samo za Evropu. Dok Tole i FSS kompanija tu, ne morate ni da izlazite na teren da bi bili sampioni, a i tako ste potpuno obezvredili znacenje reci "sampion Srbije" svojim marifetlucima

Pivska liga se pretvara u rakijsku

pre 13 godina

Ma kakva pojačanja u pravu si. Tole nam sva sreća još nije postao penzos a sa g-đom ministarkom se dogovara privatizacija na srpski način...

Lazarevic

pre 13 godina

Citam komentare i vidim samo "navijaci"Partizana u velikom broju ,kao,kukaju.I prosle takmicarske godine trazili li ste da uprava ode,ali Partizan na vasu veliku zalost,osvoji titulu prvaka.Smatram da imamo dobar tim i da ce on to dokazati svim "velikim"navijacima Partizana,i narodna izreka kaze:prvi macici se u vodu bacaju" pa ne osvrcite se na rezultate sa pripremnih utakmica.Na kraju sezone cemo se videti i cuti.Partizan siguran prvak.

Bojan

pre 13 godina

Šte ste napali čoveka, u evropskim takmičenjima nećete uraditi ništa kao što nikad ništa niste ni uradili. Izvinjavam se ipak ste statirali Realu kada je osvojio kup šampiona. Za domaće prvenstvo imate Toleta tako da su vam pojačanja potpuno nepotrebna. Ko god da vam bude u ekipi prvenstvo krade Tomislav Karadžić, odnosno "osvaja" partizan.

VOJVODINA NOVI SAD

pre 13 godina

Pojacanja vam nisu potrebna, jer je Tole namestio jos jednu titulu. Ko ga sisa, kada cu opet da vam se smejem kada vas budu u Evropi kantali. Evropo cuvaj se stize partiznaija, jaca nego 45. ;-) Zezanje, sala, nema ljutnje ;-)

Nenad

pre 13 godina

Ostane li ovaj covek predsednik...bicemo u vecim problemima nego komsinica kojoj nikako nije jasno koliko je bedna...umesto da skuplja pare i otkupi golu kozu, gleda u tudje dvoriste i sanja Toleta...

VladaN

pre 13 godina

Golman: Radisa Ilic je kvalitetom negde na nivou Bozovica,s obzirom da su golmani kao vino,sto stariji to bolji,ne bi trebalo da imamo problema na ovoj poziciji.
Desni bek: Stevanovic je otprilike istog kvaliteta kao i Knezevic tako da ni tu nismo slabiji.
Stoperi su ostali isti- Krstajic i Jovanovic.
Na levom beku smo za sada oslabljeni,jer je Lomic jako dobro odigrao i u defanzivi a posebno je dobro probijao po krilu,u nekim momentima i nosio nasu igru. Kizito je dobar kad je u formi,i moze da zameni,ali pitanje je kad ce biti 100% spreman. Ne vidim ko bi od mladjih mogao da dobro odigra do tada na ovoj poziciji,pogotovo sto je potrebno iskustvo jer je pozicija jako odgovorna. Setimo se da su proslogodisnji eksperimenti sa mladim Stevanovicem na desnom lose zavrsavali.
Zadnji vezni se moze zakrpiti i ako Raca ode- Jovanovic,Davidov...
U vezi Ilic i Mo,desno Tomic,levo bi mogao Davidov da bude opcija,ili ovaj novi ako je dobar...U napadu su Kleo i Bogunovic kompatibilni,Diarra je svakako proslu sezonu slabije odigrao i mislim da je veci gubitak za Partizan sto su pustili Branu Ilica da ode.
Malo sam oduzio,ali zakljucak je da ako Ilic i Moreira budu igrali u dobroj formi ovaj tim moze da se bori za titulu bez ikakvih pojacanja. Za Evropu ipak treba jos barem dva tri miliona ubaciti u prvih 11. Nista specijalno ovaj sastav nije bolji,ali ni losiji od onog u koji smo se kleli pred Apoel.

Geek

pre 13 godina

@ywq...
tesko nama ako nam je Petrovic najbolji fudbaler u timu,fudbaler koji je debelo guran od strane menadzera u reprezentaciju i u klub i igrac za koji nijedan prosecan klub u Evropi ne zeli da plati vise od 2,5 miliona evra.Na sta smo spali i cemu se nadati ako nam je to najbolji igrac...

marko

pre 13 godina

zanimljiva misao, pojacanja nisu potrebna...njegov jedini cilj je da bude prvak srbije a sto ce opet primati po 4,5 komada u evropi briga...
nije partizan prvak zadnjih sezona jer je dobar vec jer je najmanje los...
ovo je moje misljenje

vlada M&M

pre 13 godina

Što se tiče našeg prvenstva,pojačanja nam stvarno nisu potrebna pošto ostali konkurenti imaju po 2.5 nazovi igrača.Ali,se pitam da li je neko pokušao da objasni Đuriću da za 10 dana počinjemo kvalifikacije za LŠ.
Po njegovoj izvaji rekao bih da mu je najvažnije što je obukao reprezentaciju za SP a ostalo nije bitno.
Dokle više...???

ywryqa

pre 13 godina

(Geek, 4. jul 2010 23:20)

Sta lupetas , Radosav je svidjalo se to tebi ili ne najbolji nas igrac i ako ostane za ovaj raspali klub bice korisniji od ostanka Moreire , koji ce se iz revolta prema upravi setkati po terenu protiv Pjunika

Bagg

pre 13 godina

Sada kada nam Đura sašije tim ima da se češemo i tamo gde nas ne svrbi.
Pitam se šta radi taj Stanojević u ekipi, on je nepotreban kad Đura zna bolje trenerski posao.
Da li se to Stanojeviću smeši otkaz uskoro, možda će Đurić da preuzme i mesto trenera, a Nađ bi mogao da uđe na teren kao krunsko sezonsko pojačanje.
Napolje bando jedna nesposobna!!!
Uništićete Partizan!

Đurića za doživotnog predsednika

pre 13 godina

Ha,ha,ha,šnajder je upućen i zna znanje,otišlo 5 igrača a on tvrdi samo 1,kakav lik.Stvarno vam ne trebaju pojačanja,ostaćete sigurno u ligi,bićete bar jedno mesto iznad crte,jer tu je Tole,toliki vam je kvalitet.

ywryqa

pre 13 godina

(Geek, 4. jul 2010 23:20)

Sta lupetas , Radosav je svidjalo se to tebi ili ne najbolji nas igrac i ako ostane za ovaj raspali klub bice korisniji od ostanka Moreire , koji ce se iz revolta prema upravi setkati po terenu protiv Pjunika

zevs

pre 13 godina

Najvece pojacanje za Zvezdu bice ako ti ostanes!!Raspadate se groBARI!!!Da nije problem u novcu,mogli bi samo zamisliti na sta bi licila ova nasa liga,a uostalom ako ti novac nije problem sto ne zadrzite Moreiru!

MM

pre 13 godina

Evo, da vas posavetuje jedan Zvevdaš.
Grobari ne sekirajte se, ovaj tim koji sada imate sasvim je dovoljan za trulu domaću ligu.
Što se Evrope tiče, od nje nema ništa koja god pojačanja doveli.
Tako razmišlja i Đurić, verujte mi.

red devil

pre 13 godina

U pravu je krojac. Sta ce vam pojacanje imate timzasredinu tabele. Ako treba i on ce da zaigra. Moze da igra svaku poziciju u timu.Od ekonoma do direktora stadiona. Samo tako krojacu.tako se vodi "svetski" klub.Ne daj dati drugi sole pamet.Ti si krojac i kod vas vazi ono tri puta meri paonda seci

bagi arapin

pre 13 godina

IZVINJAVAM SE !!! Ja sam partizanovac čitavu VEČNOST ,i imam iskren da budem i dalje tu nameru ,to čak ni ti nemožeš promeniti.Ovo samo ima u zemlji SRBIJI,eto po čemu smo mi šampioni !?!?!?

volim Partizan

pre 13 godina

Realno gledano svi znamo da ćete da prodate Petrovića, Klea i pokušaćete da prodate i Tomića. Jasno je da ste prodavali da uzmete što više para i da dovedete zamene koje nisu nikakve. Ako računamo da ste prodali Božovića koji je bio dobar golman i doveli R.Ilića ,čiji su kvaliteti diskutabilni čim se on takmiči za prvu postavu sa Živkovićem koji nije mogao ni da pomišlja na prvu dok je Božović bio tu, samim time možemo da računamo da nemamo golmana. Nemamo levog beka, prodaćete Raću i time nam se otvara problem nalaženja zadnjeg veznog, onda nemamo ni OBA napadača zato što ste prodali Branu Ilića za koga garantujem da će sledeće godine u Voši da puni mreže. Prodali ste Dijaru, terate Moreiru i tu nam nastaje problem i sa njegovom pozicijom pošto realno Saša Ilić nije više ono što je bio. Fali nam i jedan štoper koga ćemo da treniramo da sledeće sezone zameni Krstajića. Znači nama ukupno fali pola tima što ste vi pokušali da nadoknadite nekim jeftinim afrikancima ali kada ste uvideli da su oni loši čak i za nivo naše lige vi ste odlučili da uzmete decu iz našeg mladog pogona i da odmah očekujete rezultate, a jasno je da to tako ne ide. Skautujte barem našu ligu i videćete da tu ima dosta dobrih igrača sa kojima bi naš tim ličio na nešto čak i u Evropi. Vratite Smiljanića (skupite novac kako znate i umete), dovedite Kaluđerovića obavezno, Kahrimana i nađite još jednog štopera i napadača ako nameravate da nam tim na nešto liči.

Nisam vidovit,ali nisam ni glup

pre 13 godina

Zvezdas sam i ovo pricam realnim ljudima!Partizan je bedan,bedan je bio i prosle godine i pretprosle,a zvezda je jos bednija.Dostanic je trener),bednija je bila prosle i pretprosle godine!Partizan ce verovatno ispasti od ovih slepaca,u najboljem slucaju ce ispasti u sledecem kolu,pa opet borba za ligu evrope gde ce zvezda igrati ako bude imala neverovatnu srecu i pritom ce je svi puniti kao i partizan dve godine za redom!Ostaje nasa bedna liga gde ce se dva vecita rivala kidati u jadnom i bednom fudbalu i gde ce partizan jedva uzeti titulu!Dostanic ce biti trener jos 3 -4 meseca i dobice otkaz gde ce ga zameniti neki veliki Zvezdas Kosanovic,Ostojic ili pitaj boga ko!I tako ajmo jovo nanovo iz godine u godinu!(pustomo klincima da se prepucavaju,budimo realni,zasto ne,solidarni)

MisaTumbas

pre 13 godina

Moje licno misljenje o ovakvoj skandaloznoj izjavi je sledece. kao prvo ovaj tim partizana vapi za dvojicom kvalitetnih stopera, takve naravno ne mozemo naci u domacem prvenstvu i tu se slazem sa MR Djuricem. Ali kad je u pitanju napad , nije mi jasno kog djavola svake godine forsiraju onu decu iz teleoptika kad oni niti imaju potreban kvalitet, a niti ce ikad dobiti zaista pravu sansu da zaigraju. Vuci ce se neko vreme po koje kakvim pripremama cisto da sa njima popune broj i da ovim naivnim navijacima zamazu oci , kako eto Partizan ima najacu fudbalsku skolu u ovom delu Evrope , sto je po meni malo smesno i zalosno. Koga je ta skola izbacila u poslednjih 5-6 godina sem Ljajica Jovetic nije dete Partizana on je dosao kao vec stasao igrac u Partizan. Partizan sto je pre moguce mora da dovede ako misli da se plasira u LS kao sto rekoh dvojicu kvalitetni stopera po mogucnosti neka to budu stranci, ovi nasi mi ne ulevaju sigurnost i konstantno strepim kad vidim da je lopta u posedu Marka Jovanovica ili pak kod, matorog Krstajica. Potreban nam je jedan dosta dobar zadnji vezni ne znam sta je bilo sa onim Francuzem iz Standarda mislim da bi on bio idealno resenje, U napadu nam treba jedan teski centarfor razbijac tipa JANCKER iz mladjih dana. Sve u svemu ovi igraci koje sam nabrojao kostaju medjutim ja verujem da bi se sva ta pojacanja mogla dovesti za nekih 2 miliona eura. Naravno da su to velike pare za nase uslove ali ako se misli zaista ozbiljno napasti LS ispod 2 miliona eura bolje da nista ne pokusavaju , jer cemo se u protivnom jako osramotiti , kao sto smo se sramotili i raniji godina,. VELIKI POZDRAV SVIM GROBARIMA

NekoKoNijeGrobar

pre 13 godina

"Petrović je tu i postoji mogućnost da ode samo ukoliko se pojavi prava ponuda. Konačnu odluku da li ide ili ostaje donećemo u naredna tri dana”"

- A sta ako oni odluce u naredna 3 dana da Petrovic ide, a nestigne prava ponuda za njega? Ili sta ako odluce da ostaje, a ondak stigne prava ponuda? Sve u svemu, mislim da ovaj lik lupeta, hoce da laze, a neznaje kako...

Nikolica

pre 13 godina

Neka neko obavesti predsednika da je pored Dijare otisao i Lomic, a i da je Raca Petrovic samo fiktivno clan naseg tima. Predsednice, halo!

Crnocrni

pre 13 godina

Pa da li je ovo moguće, da li je on ovo stvarno izjavio ili nas ovde neko za..bava?!? Ekipi koja nikoga u Evropi ne može da pobedi, ekipi koja se u ovoj našoj smešnoj ligi muči sa nekim Metalcima, Bsk-ovima i sličnima, ne trebaju pojačanja jer je ostao *skoro isti tim*!!!
Ekipa nam je takva da pojačanja možeš naći na svakom ćošku, ali od toga nema ništa jer niti ima para u klubu, niti je sad trenutak pojačavati se i podizati cenu klubu kad je privatizacija pred vratima! Ma svi ste isti, i Zečević. i Đurić i oni plaćenici sa Juga koji vas podržavaju!!!

faust

pre 13 godina

Živim u Innsbruck-u i na svoju nesreću imao sam priliku gledati ovaj jadni i otužni Partizan, zasigurno najgori u poslednjoj deceniji i od njega se ne može očekivati ni da izbori mesto u Evropi naredne godine a o ovoj godini ne trebe trošiti reči - jedino da ne doŽivi potpunu sramotu u evropskim takmičenjima, dok je ispadanje samo pitanje prvog i drugog kolas.

misim ono..

pre 13 godina

I posle bojkotujemo basket,a u FK Partizanu sve sami "pravi" navijaci...
(niki, 5. jul 2010 01:31)

pa djuric placa sva gostovanja da putuju a danilovic im nije platio shoping u parizu pa se naljutili "najverniji" navijaci na "svetu celom" :) para vrti...

Khm, Khm

pre 13 godina

Imam i ja novca za pivo, ali u supermarketu je slaba ponuda.

Petrovića prodajete već pola godine i sad kao niko nije rekao da je to sigurno!

Stanojević, izgleda, nije marioneta kao njegovi prethodnici. Ima petlju da kaže da ne igramo dobro i da nam nedostaju igrači. Plašim se da ćemo brzo dobiti novog "stručnjaka" na klupi.

E, sad, zašto nam uprava ne kaže šta se očekuje od ove sezone... čini mi se da je bilo zvonjave na sva zvona prilikom "predizborne" kampanje! Nešto ne primjećujem po svemu što rade, a i po kontradiktornostima u njihovim izjavama da se drže nekog plana i da znaju šta rade. Prva utakmica je za deset dana, pripreme su skoro završene, a mi još ne znamo koga prodajemo, da li prodajemo, koga dovodimo...

Kažete imate novca? Dajte nam finansijski izvještaj da se uvjerimo koliko novca imamo (ili nemamo), budite transparentni u duhu jednog modernog velikog evropskog kluba...

Ova "nova" uprava je 5 puta gora od prethodne i sigurno 15 puta gore od one koju nam je nudio Savo Milošević.

GrobarZa

pre 13 godina

Ja samo molim nekog da javi "Gospodinu" Djuricu, da su nam pored Dijare otisli i Lomic, Knezevic, B.Ilic, Bozovic, a da nije stiglo nijedno pojacanje... Izgleda da covek nije upucen!!

Brufenko

pre 13 godina

Pojacanja stvarno nisu potrebna za domace prvenstvo i da se plasiramo u grupu Lige Evrope sto su nam i realni dometi. Za plasman u Ligu Sampiona potrebno je 7-8 kvalitetnih skupih pojacanja sto sigurno ne mozemo, a sa tri cetiri pojacanja treba nam i puno srece i lako mozemo da ostanemo u raskoraku ulezene pare ne uspeo plasman u LS a to je sigurno korak u nazad. Jedini pravi put su realni ciljevi i korak po korak, a ne ko komsinica - sto su ne realniji to tonu sve dublje a vec su postali fk sledeca sezona. jedino neophodno pojacanje u ovom momentu je da nam ode krojac.
djuricu ODLAZI !!!

Aki

pre 13 godina

Pa da....Kao nisu potrebna pojacanja samo da bi vama ostalo vise novca od transfera,prosle godine ste zaradili oko 12 miliona i sve sto ste doveli su bili za DZ samo Cleo za 400.000.Hocemo da vidimo gde se trose pare!!!!!

dejan bl

pre 13 godina

Trener FK.Partizan kaze TREBAJU NAM POJACANJA,a predsednik tog istog kluba kaze NE,NE TREBAJU !! Da bar kaze nemamo para pa da ga i razumemo,al on kaze imamo para ali nema dovoljno dobrog igraca na trzistu ?? Pa koliko je to njegovo trziste? Miljakovac,Banjica,Vozdovac ili cak seze do Novog Beograda?

Gravedigger.shomy

pre 13 godina

Daj covece makar nam daj nadu !!!Sta ce da nam radi pujnik kad nas dobija ekipa koja je tek upala u prvu austrijsku ligu !?Cuj se sa Vujosevicem pitaj da te uputi kako se vodi klub siguno ce pomoci dule .

stari grobar

pre 13 godina

Al se ovaj nalupa,gledajući juče utakmicu zaključio sam da 100% podignu formu (a nemogu)oni su preslabi za evropu.siguran sam da već na prvom nastupu ispadaju.

manastirac

pre 13 godina

Mama moli Momu, Moma moli mamu... Kakva drzava, takav sport, takvi klubovi, takva uprava... Cobane vrati se ovce tvoje ne mogu bez tebe! Tuga... Djuricu, odlazi...

Avol

pre 13 godina

Secam se onomad, pre izvesnog vremena, ali ne tako davno, kada smo i mi navijaci Partizana, a i navijaci naseg ljutog rivala Zvezde sanjali da nekako izbegnemo timove iz prve petorke Evrope u kvalifikacijama za LS. Govorili smo da nam je to najveca prepreka, da ako njih izbegnemo u LS smo 100% svake godine. I sta bi, dragi nas Misel Platini kao da je samo nas slusao, otisao u UEFA, i promenio pravila. Ko da veli ajte i vi Srbi malo cesce u LS, ovo pravilo je samo za vas. Ubrzajmo malo taj film, 'enter the 2010'. Ovo danas je jedan kosmar. Nocna mora koja nikako da stane, nikako da se probudim iz nje. Svake godine glavni fudbaleri odlaze, zamene su vise nego smesne, a nase 'kvalitetne' i 'iskusne' investicije se svode na povratak zamena u zapadnim klubovima, da sluze kao zamene budicim zamenama koje su otisle. Naravno, u 95% slucajeva ni prebijenu paru ne ulozimo u transfer. Treneri su vecinom ili pocetnici ili veoma slabi (nekad i jedno i drugo), i redovno su prva zrtva krajnje kriminalnog vodjenja kluba. Tako dolazimo u situaciju da trener, veoma ambiciozan, inteligentan i uporan, kaze da su nam pojacanja preko potrebna, a predsednik kluba kaze suprotno, dok 'koordinator' ne zna ko ide, gde ide, kad ide. Kratko receno, cirkus. Nema nama braco izlaza, i jednima i drugima, dok Djura i Lukic sede u svojim foteljama. Taj zakon o privatizaciji nikako da se usvoji, pa da vidimo dal ce nam eventualno biti bolje, posto gore sigurno ne moze. Postali smo usputna stanica za klubove sa Kipra (sa svim duznim postovanjem), a za rumunske, ukrajinske, ruske, turske, pa mozda cak i bugarske klubove sluzimo za popravljanje gol razlike. Sramota. Pogledajte dobro Djurica, Lukica, Boturovica. Oni su olicenje domaceg fudbala. Dno.

ZZZzzz

pre 13 godina

Ajmo 3,4,sad!Jel ovi sa Juga izdali mozda neko saopstenje gde podrzavaju ovog "vizionara" sa videobima,mislim kada su vec digli ruku za doticnog?Kako onda oci sto pevaju i po kisi,i po snegu,sa juga i severa da vise vole/navijaju za Partizan/Zvezdu od mene?Ja bih voleo da Zvezda i Partizan igraju kvalitetno u Evropi itd.Kad ono,potrebno je da prodajemo ali kupovati je totalno nepotrebno.Neko rece,nemojmo da ih non stop bojkot ovo ono,pa nisu zasluzili jel da?Kupuju Lekica za 30000 dinara i prodaju ga za 3mil.evra i opet NEMA.Ode Lazetic,dodje Koroman,pa sledece godine Koroman ce da ode,a Lazetic nazad,i tako, iz supljeg u prazno vec 30god.Kao sto se kaze u pesmi B.S-a "A ljudi slabo pamte,to je ovde glavni problem,ko te je*o godinama,je*ace te opet,al zapitaj se dokle,kakav si to covek....dovoljne su mrvice da odreknes se borbe,jajare,funjare,zarazna bolest,prodali bi kevu da u tome vide korist..."

marko-nbg

pre 13 godina

Meni je ipak najbolja recenica kad covek kaze da na trzistu trenutno ne postoji ni jedan igrac koji bi u Partizanu mogao da bude pojacanje! Covece, pa on izgleda misli da vodi Barsu ili Real! Daj neka mu neko kaze da je ipak to Partizan!

alca pone

pre 13 godina

Pa nisu potrebna ako nam je cilj da nista ne napravimo u Evropi pa cak i u Srbiji. Djuricu ako ovo citas idi covece vids da nam ne ide pusti nekom drugom nisi ti za taj posao. Uzmi pare koje si planirao da uzmes i idi. Jeste da je narod kao ovce gde ih povedes one idu ali ipak nismo svi toliko naivni pa da te ne provalimo.

Sale

pre 13 godina

Predsednik kaže da nam ne trebaju pojačanja. Trener kaže da nam trebaju. Ispadamo u kvalifikacijama (a kako drugačije) za LŠ, doživimo dva tri poraza. Izaberemo novog trenera. Ja na jugu nisam bio pet godina. Uskoro odoh i sa zapada. Srećno vam svima bilo

Torres

pre 13 godina

Da i na kraju kad se ispostavi da je trener bio u pravu i da su trebala pojacanja,kad na kraju izostane rezultat ti ces lepo da ga sutnes i on ce naravno da bude kriv za sve

MEDA

pre 13 godina

ja kazem,, bice pojacanja!!! mislim da ja to samo malo spustanje lopte, ponekad se treba i iznenaditi od Djurica!! treba 5 novih a od njih 3 da budu rakete, inace nema ni Evrope osim na tv !!

Bosko

pre 13 godina

''Partizan nema problem sa novcem, nego trenutno na tržištu nema fudbalera koji bi se mogli okarakterisati kao pojačanja.''
Bas je mislio da dovede C. Ronalda ali posto se nije pokazao na SP odustao je u poslednji cas! Mislio sam da ovo nikada necu izgovoriti, ali ipak postoje i nesposobniji ljudi od Dan Tane u nasem (a samim tim i u svedskom) fudbalu. :)

gravedigger.ksh

pre 13 godina

Videce Djuric da treba pojacanja ALI KASNO !!! Jos kad ode Petrovic,Moreira,Tomic ccc...AJDE Djuricu otisli toliki igraci a nema mesta,para,volje... ili mozda se njemu svidja sto od tri utakmice sa timovima koji nisu ni blizu kvalifikacijama za LS nismo ni nereseno izvukli .

kum zorzo

pre 13 godina

Smiljanic, Tosic,Markovic,Mutavdjic.........Despotovic, bio bih, odlicno resenje za spic.....ali...........ova uprava nece dati pare za angazovanje Despotovica !!? Svaki prelazni rok prodaju igrace, navodno da bi obezbedili finansije za narednu godinu a ima dva prelazna roka u godini........vise ne znam koje ovde lud ?...........LS njih uopste neinteresuje, da ih interesuje LS odavno bi doveli potrebna pojacanja. Stanojevic ce biti izmanipulisan i zrtva, kao i predhodni treneri od strane manipulatora iz uprave !.........zalosno je sto su ljudi iz kluba, takvi, sto ne uvazavaju ni titulu koju su osvojili !!?

Don Kihot

pre 13 godina

Đuriću da li zanš šta si obećavao pre nego što si izabran?

Ovo je sigurno počrešno pitanje.

Pravo pitanje glasi

Šta je obećao onim što sebe zovu navijači?

kepke

pre 13 godina

ahahahaha... dal je moguce da je ovo izjavio!!!! a na pripremama pucaju od svakog... partizan je preslab, i treba im dosta pojacanja....

XENE

pre 13 godina

E pa ako ispadnu iz Lige Sampiona, onda ce ponovo trener biti kriv. Otisla su 5 vredna igraca: Diarra, Bozovic, Knezevic, Lomic i Brana Ilic. Na drugoj strani su dosli novi igraci, koji ne poznaju sadasnje. Ne znam kako ce biti iz ovog pravi tim. Ali ni to ne razumem, da zasto nece da stignu do grupne faze srpski klubovi. Svake godine rasprodaja.....Pa protiv Anderlehta, Bazela ili protiv jace ekipe nikakve sanse nema srpski prvak. Tuzno ::((.

misalasa

pre 13 godina

Posle ovakve drske izjave Djurica, sve je jasno: ako na nesrecu Grobara pobedi opcija sadasnjeg rukovodstva Partizana protiv inteligentnog i hrabrog Stanojevica, Partizan nece prezimiti u Evropi ni ove godine. Ostalo me ne zanima!

Lopovi

pre 13 godina

Koja tuga od tima. Ovo je svake sezone sve slabije i tuznije. Iscedili su i zadnju paru iz Partizana, ne znam sta vise hoce... Bolje da su pustili Savu ILI BILO KOGA DRUGOG sa dobrim namerama tipa Divac ili neka ekipa bivsih, pre svega mladjih i manje korumpiranih igraca, koji nisu zeljni para i kojima je stalo do kluba u upravu pa da krene covek da radi nesto ozbiljno, a ne ovako da propadamo.

xxx

pre 13 godina

ima srece covek jel nikako da naidje trener poput dula u kosarci sto je bio....ne bi proveo ni prvu cetvrtinu u hali...a i ovde nece zadugo jos....

nenad73

pre 13 godina

Naravno da pojacanja nisu potrebna ukoliko je cilj uspeh tj neuspeh iz prosle sezone. Jasna poruka da Partizan nema nameru da ozbiljnije pokusa da udje u ligu sampiona te da ce se okrenuti domacem (nesretnom ) prvenstvu gde je imao nekoliko puta manju posetu nego KK Partizan. Snajderu odlazi!

IVORY

pre 13 godina

Ja ne verujem koliko nebuloza u ovako kratkom intervjuu. Pa da li on stvarno misli da ce neko, bilo ko, iko da ovo procita i kaze, tako je, svaka ti cast, sve sto si rekao je tacno. On stvarno misli da smo mi ovce i da ne vidimo koliko lupeta. Ja ne znam ko je ovde lud.

Ovo je tek najjace: "Protiv Insbruka smo u prvih pola sata pokazali kvalitet"
Pa fudbalska utakmica se ne igra pola sata, a kvalitet se ne pokazuje protiv Insbruka, novopecenog austrijskog prvoligasa.

Maestro

pre 13 godina

Pa naravno da im ne trebaju pojačanja jer i onako nemaju neke ambicije u evropi,vidi se i po tome koga su sponzora za opremu nedavno hteli da dovedu pa se digla velika prašina u javnosti i onda su brže bolje odustali. A trener, čovek vidi(kao i svak ko iole prati malo fud.) da tu treba dobra obnova međutim "stručnjak" Đurić je procenio da ne treba i tačka.I na kraju će za neuspeh biti kriv trener i tako u krug.
A za ovo stanje su krivi i šačica prodanih grobara koji su za po par stotina evra dizali ruku za Zekinog pulena.

zlio

pre 13 godina

Evo predloga,da se ne bi blamirali na Euro sceni, Diskfalifikujte sami sebe,da nebi opet vatreni Partizanovci doziveli ponizenja, smislite nesto,i pod hitno Diskvalifikacija ....PA kada se setite,da ocete da uradite nesto,pa se vi prijavite :)

nicko

pre 13 godina

dal su u saradnji predsednik i trener? Gospodin djuric nije upucen jos uvek u transfere svog kluba ... pa otisla cela odbrana i golman... i on je zadovoljan timom ... a verovatno moze da bude i rezultatima-sve sami porazi... dajte bre uozbiljite se malo... nema igraca na trzistu

David

pre 13 godina

Evo jedno realno gledište.... I ovako i onako ekipa je sprdnja... I kad je Dr. Mo igrao i Diara i Krstajić i Raca, beše u Evropi pucanje...Pa još to isto 2 godine. Dakle da je ostao isti tim opet bi bilo pucanje. Tako da je sada sve jedno, s obzirom da neki vanzemaljski igrač nije izrastao niti može da se kupi, ah ta Evropa... 4tvrto kolo kvalifikacija za Evropski kup biće, pa možda se i prođe možda Larrionda svira za nas...

faca

pre 13 godina

ovaj djuric je rak rana partizana...jedan od "privrednika" koji se "razume" u fudbal.Sta on ima da se mesa u posao trenera? Kada uprava krene da kroji tim stavri odlaze do djavola? Djuricu odlazi muka mi je od tebe i tvojih saradnika...u mom klubu bi bio ekonom a ne predsednik amateru.

nostradamus

pre 13 godina

Sta reci? To je nas fudbal u njemu ima svega politicara, snajdera, lopova, kriminalaca, partijskih drugova. Samo nema fudbalskih radnika, a i sta ce nam. Pa nas fudbal je kao avion koji voze stjuardese. Lebdi dok ima jos malo goriva, a onda.....

Munze

pre 13 godina

I onako nam je kvalitet lige na nivou Azerbejdzana, a ovaj tvrdi kako imamo dobar tim i kako nam niko ne treba..Sa igracima iz 3 lige u Ligu Sampiona!

Stanojevic: "Pjacanja podhitno!!!"

pre 13 godina

Djuricu, ne znam kako ali poslo ti je za rukom da dovedes jednog izuzetnog i obecavajuceg trenera! Molim te, omoguci mu da napravi dobar tim i postigne rezultat!

Pfc Rules

pre 13 godina

Nije nas tim toliko los,ali nam je klupa tanka,tako da nam pojacanja svakako trebaju,jer to i rezultati na pripremama govore!
Jedino sto nam bas bas fali je bas dobar napadac,jer Kleo to nije,dok ostale spiceve necu ni komentarisati!
P.S.Djuricu ODLAZI!

Novica mkd

pre 13 godina

Normalno je da to kaze i tako se ponasa predsednik velikog kluba koji se kandidovao i bio reizabran nakon 12 uzastopnih poraza u Evropi. Moze on da pomeri jos prag izdrzljivosti i brukanja kluba, jer mu tu bahatost dozvoljava samo jedan glas protiv na Skupstini, koju je, ruku na srce, prethodno skrojio tako da mu pobeda bude cementirana.
Moze on da se smeje svima u lice jer iza sebe ima placenike na tribinama;
Moze da citira Bjekovica (“u Srbiji nema igraca dovoljnog kvaliteta za Partizan”) zato sto mu ovaj cuva ledja i pita se za sve stvari u klubu, a njegova je i ideja koja se sprovodi – da stranci budu oterani iz Partizana;
Moze da manipulise svima, jer su mladi i sposobni nasi ljudi oterani iz kluba (Tomic, Mirkovic, Petric, Savo…), a za saradnike ima odrtavele starce i Nadja kome bi i vezana ovca pobegla, ako bi imao zadatak da je sacuva.
Ima jos million razloga, ali nema potrebe vise nabrajati kada nam Partizan propada…

Konan-BG

pre 13 godina

Bravo!Reci im da znaju.Na svetskom fudbalskom trzistu nema igraca koji bi mogao da konkurise za dolazak u FK Partizan.Sve je to slabo u odnosu na tim kakav imamo...O cemu,uostalom svedoce rezultati na prpremama i u evropi zadnjih godina.Eeeeee,tugo...