Aktuelno

Nedelja, 18.04.2010.

11:13

Pred sudom 50.000 prekršilaca

Izvor: B92

Pred sudom 50.000 prekršilaca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

bojan

pre 13 godina

malopre me je zaustavio policajac zato sto sam usao u jednosmernu ulicu.ta ulica je 20 godina bila dvosmerna ali zbog radova na okolnim ulicama oni su je prepravili da bude jednosmerna.kriv sam ali zasto taj doticni milicajac nije stao na pocetku ulice da upozorava ljude koji udju u istu tu ulicu nego ih ceka na kraju kako bi im napisao kaznu.ovako funkcionise nasa milicija.jos jednom kazem kriv sam ali da li je ovo nacin da vratim pare u drzavnu kasu ..........

Vlada

pre 14 godina

Eh sto ne vozite u USA, vidli bi sta je zakon.. jos da vas uhvate da vozite pijani.. pozeleli bi da se vratite u Srbiju brze nego sto avion leti..
Poruka: Postujte propise o voznji i ucite druge da ih postuju-sacuvajte nase zivote..

sonebg

pre 14 godina

Procitah malo komentare pa i ja malp da se zalim (barem da pisem). Moj slucaj moze da potvrdi gluposti iz ovog zakona. Evo sta se desilo: Na skretanju iz 29. Novembra u Cvijicevu kod "Ktitora" stao sam da propustim pesake a oni spori mene uhvati crveno svetlo a ja nisam napustio raskrsnicu. Policajac me je odmah zaustavio (ko cesto tuda prolazi zna da oni stoje izmedju semafora i skretanja u Takovsku) naravno SVE PO ZAKONU, sta god da sam uradio ja bih napravio prekrsaj. I posle ubedjivanja covek me je pustio uz opasku da mi se to neponovi. NISAM PLATIO KAZNU. Ali sam i sada u cudu, kako ja da prodjem tu raskrsnicu kada ona nema strelicu vec se krece na obicno zeleno dok ja pustim one iz grada mene nekad uhvati i zuto u raskrsnici (opet prekrsaj). Ispada da se ta raskrsnca prolazi na srecu i dobru volju policajca. U sigurno 80% slucajeva nemoze da se prodje regularno.
(sonebg, 20. april 2010 18:19)
# Link komentara

Interesuje me samo da mi ovo troje koji su negativno ocenili objasne kako da prodjem 100% po zakonu tu raskrsnicu (desi se da budem prvi pa uhvatim neki prekid kolone ali u spicu nema sanse)
psto ocigledno znaju neku caku.

ziveo zakon

pre 14 godina

ne zelim nikoga ovde da prozivam imenom,ali ne cini li ti se da drsko komentarises kad pises:za ove iz austrije koji ne znaju zakone nase ...itd.
prosao sam celu evropu i vrlo dobro znam zakone i sigurno mi nisi ti potreban da mi razjasnis situaciju.a kao drugo prijatelju,kroz svoj komentar si lepo otkrio razmisljanje´´vase´´ prema nama takozvanim strancima.ja ne znam sta vi u nama vidite?
nepismene ljude koji rade danonocno?malo vise postovanja sebi ocekujem kad dodjem u svoju srbiju jer decenijama kroz ´´nas´´(svi gastarbajteri,ako tako hocete)srbija dize cene kad mi dolazimo za praznike itd.
a za kraj ono najbolje:nova generacija srba i ne zeli u srbiju da dodje,provod za svoje pare moze svuda u evropi da priusti a ne da putuje 10sati,slomi osovine,naplaca se kazni i jos te omalovazavaju gde stignu.na carini:ti,policija:ti
kultura nula nekome koga prvi a mozda i poslednji put u zivotu vidis oslovljavati sa ti.i onda vi hocete nas necemu da naucite?citam komentare kako je crkla sijalica,a nema se para.onda sto vozis auto kad ni za sijalicu nemas?ne kazem da nemaju,nego su to glupi izgovori za koje bi ekstra kazne trebalo uvesti.sve u svemu jedno sam shvatio:srbija zeli samo evre,a zakon i kulturu vec imamo,to nam ne treba.

@rebro

pre 14 godina

Od onog koji bezočno laže:

Driving rules in Austria:
Urban streets (built up area) 50
Rural streets (one lane) 100
Major highways (Autobahn) 130

Pročitaj malo austrijske zakone kad već živiš tamo. Ovako ostaje sumnja da ti uopšte ne živiš u Austriji, već radiš u policiji kod nas i braniš vaš zakon.

Austrija ujedno razmatra povećanje ograničenja na auto-putevima na pojedinim deonicama na 160 km/h (čak je eksperimentalno to jedno vreme postojalo!), a ujedno ukidaju svetla. Slovenci su najavljivali mogućnost ukidanja ograničenja na auto-putevima, ali su za sada odustali.

Tako da ne treba tebi da nacrtaju 100, već je to opšte ograničenje van grada, a to što ti to ne znaš, tvoj je problem. Tamo gde treba, se smanjuje na 90, 80, itd.

Nije poenta u tome, poenta je u nečem drugom što ti ne shvataš, a i kako bi kada ne znaš austrijske zakone, a sumnjam da znaš i naš novi ZOBS.

Kod nas postoje brojni znakovi zaostali od radova na putu ili od pređašnjeg lošijeg stanja puta, ili postavljeni tako da ne odgovaraju stanju na deonici.

Da bi ljudi ozbiljno shvatili zakon, on prvo mora da je logičan, da je signalizacija logična i prvi pre svih da policajci poštuju zakon i primenjuju ga na sve vozače, pa bio on rudar ili predsednik države.

Javi ako još nešto ne znaš o pravilima o saobraćaju u Austriji da ti objasnim.

Kazne u Austriji

pre 14 godina

A za ove što žive u Austriji, pa ne znaju propise države domaćina samo jedan podatak o kaznama:

Za prekoračenje brzine preko 23 km/h na jugu ćete platiti 116€, ali na severu 58€. Visina kazni zavisi od provincije u kojoj je načinjen prekršaj.

U Srbiji za takvo prekoračenje ćete platiti 50€. Osim ako ste stranac. Opcija je plaćanje kazne odmah ili oduzimanje pasoša - pazite - na OSAM DANA.

Važno da vi znate kolika je kazna u Češkoj, a ne znate kolika je u državi u kojoj živite. A i za Češku niste u pravu, opet dajete pogrešne podatke.

Kako je u Češkoj? Za prekoračenje brzine do 30 km/h van grada, kada postoji znak koji ograničava brzinu, kazna je između 100 i 200€, tj. između 2500 i 5000 Kruna. Kada takav znak ne postoji i važi opšte ograničenje, kazna je upola manja, tj. od 60 do 100€, ondosno između 1500 i 2500 Kruna.

Prevedemo li to u procente u odnosu na prosečnu zaradu, kazne u Srbiji su oko 4-6 puta VEĆE nego u navedenim zemljama.

Ovo je od onog što "bezočno laže".

Slobodan

pre 14 godina

U Austriji su ukinuli odluku o svetlima, u Hrvatskoj postoji nesto kao sezonsko ukidanje kada dodju prolece i leto.

Zatim, pomenuli ste nesto u stilu "a hocete evropske plate"... Ne dopada mi se takva opaska, pogotovu sto vecina stvari koja se radi u ovoj zemlji je bez reda i stihijski. A oni iz administracije koji imaju evropske plate, uglavnom su izuzeti kada je rec placanje kazni. Zasto bi ceo zivot mi bili budale i gledali kako drugi pored nas prolaze bolje a boli ih i za zakone i za policiju, itd.?

A ono sa dzipovima je stvarno za svaku osudu. Bile su mi skoro dve devojke iz Poljske i zeleo sam da im pokazem Skadarliju, ali smo odlucili da skrenemo i parkiramo auto negde oko Strahinjica Bana i usput da malo prosetamo... Njihov komentar je bio "I vi zivite lose?". Pored regularnih parking mesta za stanare, napravila su se jos dva, naravno sve sami dzipovi, lukzuzni automobili itd. Ne znam da li sam se ikada u zivotu osecao bednije i besnije zbog te slike koja mi se vec danima vrti u glavi. Ne daj boze da se nekom od stanara okolnih zgrada nesto lose dogodilo, kola Hitne pomoci ne bi mogla ni da dodju do zgrade. Sledece njihovo pitanje je bilo "Zar ne postoji neka sluzba koja ovo moze da regulise?"... Sta da im odgovorim? Kakav sajam automobila, samo izadjite u Strahinjica Bana.

Kada je usvojen zakon o navijacima i kada su objavljene visine kazni za pojedine prekrsaje, na jednom stadionu je osvanuo transparent, nesto u stilu - Kada budemo imali evropski standard, onda cemo placati evropske kazne... Tako nekako

Moram jos da dodam i to namerno, iako se sluzim primerom zato sto mi tako odgovora - visine kazni u Evropi su srazmerne njihovom standardu. A uporedite njihove puteve sa nasim, njihove cene benzina sa nasim. Vec dva meseca ima kako nikome nije palo na pamet da zakrpe rupe na potezu od trosarine do banjice, celom duzinom od raskrnice do pumpe. Tri ratkpane sam do sada izgubio po rupama, a da ne znam ni sam gde su ispale...

V.

pre 14 godina

Vozim 15 godina, 1995. savesna. dosadan vozac, postujem propise, trpim psovke vozaca iza dok stajem ispred pesackom, trpim psovke vozaca kad sam pesak...nikad prijava. necu da budem divljak u voznji niti u zivotu i smatram da se o coveku mnogo sazna za 5 min voznje. nikad ne zurim, cak ni kad mnogo zurim. bavim se ozbiljnim poslom, zavrsila sam fakultet. imam mnogo prijatelja, vesela sam. nemam dijagnozu :). postujem pravila. napisase mi pre neko vece prijavu za prolazak na crveno, skretala sam desno, vozila drugom, videla sam krajickom oka da se upalilo zuto u trenutku kad sam vec "smotala" volan. nisam projurila neprilagodjenom brzinom. napisase prijavu i odose. pa ti sad idi kod sudije za prekrsaje i reci da te bas briga. necu da molim policajca da bude pravican i posten. da se ubedjujem. necu da ih podmicujem. ne dopustam da neko manifestuje svoju kvazi moc na ovaj nacin. plati i kaznene poene trpi, kazem sebi. i to mi je lakse od svesti da me je neko bukvalno opljackao. je l moze ovaj sistem da nam dozvoli malo ljudskog dostojanstva?

rebro

pre 14 godina

Primena zakone je selektivna kao i do sada, nista novo ali vidim ikma komentara ovde gde ljudi BEZOCNO LAZU.
Evo ovaj na primer - 90/130.

Gde si ti to video u Austriji da je umesto 90 dozvoljeno 100? i da tolerisu 10%?

Ja zivim u Brnu, tako da do Beca skoknem jer mi je blizu.
Ako pise 90, vozi se 90. Policija ne da ne tolerise vec snima i kamerom u neobelezenom vozilu.
Moj kolega je platio kaznu od 150 evra jer je vozio 100 a dozvoljeno je 80.

Koliko vidim najvise vam smetaju ta svetla, koja se uzgred NE UKIDAJU NIGDE, zatim smetaju pojasevi, prva pomoc, sijalice i ogranicenje brzine.
Gospodo SVI VI hocete u EU, budite srecno jer nisu bukvalno prepisali zakone.
U Ceskoj je kazna za prekoracenje brzine od 10km - 250 evra i 4 boda, za 20km - 500 evra i 8 bodova a maksimum je 12 bodova.
Pa izvolite vozite.
Umesto sto se zalite naucite vec jednom da upalite ta svetla pre nego ukljucite motor. Nije tesko

zapad

pre 14 godina

ne kukajte,tek su poceli da vam zavode red.sta mi iz inostranstva da kazemo?cepaju nas godinama po drumovima.
evo jedan raniji slucaj:vracamo se za austriju,ispred mene u drugom automobilu moj ujak.put za beograd preko valjeva.rupa do rupe,pratim ga sa 30km/h.njega zaustave,stanem i ja.oni se raspravljaju i to zestoko,drugi pandur meni prilazi i pita koga cekam.ja odgovorim da se pratim sa automobilom koji su oni zaustavili,a on meni:isprave molim.prekoracili ste brzinu.10 maraka(hoce covek marke)ja pocnem da se smejem,platim mu bez komentara i jos bedniku pozelim lep dan.a moj se ujak svadjao i platio 5 maraka.
sta sada kazete?brale,cim imas strane table,zlatna si koka.probali su i foru sa sudijom za prekrsaje,posto svi koji putuju zure za posao.ja kazem,nema problema imam vremena,samo mi trenutak dozvolite da se javim austrijskoj ambasadi da obaveste (obicno nedeljom)mog advokata,tada zaborave na sudiju i pozele sretan put uz toboze savete da se pripazi sledeci put.
znam,sada ce neki odgovoriti kao stranci prebrzo i bahato voze.TO JE TACNO.ali samo za neobavestene:to rade samo po srbiji(definitivno ne pripadam toj vrsti)na zapadu nema zezanja.postoje propisi koji se moraju postovati.a to sto sada pocinju jake kontrole,to vam je svuda u
evropi svakodnevnost.citao sam i komentare u kojima se spominje nedostatak novca za sijalice.to su gluposti koje su smesne i zbog kojih bih vas svaki zapadni policajac kaznio sa najmanje 100eura.kada vidim sta se po srbiji vozi upitam se sta mi na zapadu radimo

Ana

pre 14 godina

KOliko smo mi zaostao narod: pazi - jedini komentar svih komentatora ovde je da policija postupa zapravo po Zakonu i naplaćuje kazne to im se zamera? Alo bre, šta bi vi hteli? Da nema zakona, da nema reda, da nema ogrnaičenja, šta pričate vi ljudi? Vi zamerate policiji što vam naplačuje kazne u sačekušama? Pazi molim te! PA kako će, da vam najavi dan ranije mesto i vreme? Ili da ne naplati to što se baja samo na sekund javio koleginici? NIje nego, šio mi ga đura? E upravo to kako ovde ljudi komentarišu je uzrok erozije Srbije, svi bi da ne bude zakona ni pravila. E pa ne može. Da je pameti pa da vam jedini komentar bude to ste vi sami savesni vozači, vi pričate kako je vama alibi za nezakonitu vožnju to što neki tamo u džipu nije kažnjen?!?! Pa koji je to argument? Ako je policajac koji je preskočio džipa tako postupio ti budi bolji od njega i vozi po zakonu jer time štitiš druge ljude od mogućih povreda, a njegov postupak ostavi njemu na savest. Ali ne, naša logika ako jeo on pogrešio onda ću i ja. JAdno. Ali ovde ljjudi to neće shvatiti još za milion godina.

PS: da je iko od ovih nepismenih što spajaju ne kod negacije ikada bio preko, video bi brzinu kojom se tamo kreću vozači, upamtio bi šta znači kada 100% vozača mili kroz grad bez žurbe, 100% vozača staju čim se pešak PRIBLIŽI pešačkom a ne kad zgazi na njega..itd. U svim zemlajma u Evropi i okruženjju se tako vozi, jedino smo mi kao turci i egiipćani i ko zna ko još...poslednji usvemu, ali baš u svemu. ČAk smo i ovaj zakon POSLEDNJI doneli, posle BiH, posle ALbanije, posle CG, RUM, BUG, posle SVIH (o HR i SLO smešno je i pričati) i vama nešto i dalje nije jasno. A hoćete evropske plate...smešno bi bilo da nije tužno.

sonebg

pre 14 godina

Procitah malo komentare pa i ja malp da se zalim (barem da pisem). Moj slucaj moze da potvrdi gluposti iz ovog zakona. Evo sta se desilo: Na skretanju iz 29. Novembra u Cvijicevu kod "Ktitora" stao sam da propustim pesake a oni spori mene uhvati crveno svetlo a ja nisam napustio raskrsnicu. Policajac me je odmah zaustavio (ko cesto tuda prolazi zna da oni stoje izmedju semafora i skretanja u Takovsku) naravno SVE PO ZAKONU, sta god da sam uradio ja bih napravio prekrsaj. I posle ubedjivanja covek me je pustio uz opasku da mi se to neponovi. NISAM PLATIO KAZNU. Ali sam i sada u cudu, kako ja da prodjem tu raskrsnicu kada ona nema strelicu vec se krece na obicno zeleno dok ja pustim one iz grada mene nekad uhvati i zuto u raskrsnici (opet prekrsaj). Ispada da se ta raskrsnca prolazi na srecu i dobru volju policajca. U sigurno 80% slucajeva nemoze da se prodje regularno.

madza

pre 14 godina

ne mogu da verujem da ovoliko nepismenog sveta ima u ovim komentarima, osnovno sto se uci u osnovnoj skoli iz maternjeg jezika je da se ne ( negacija ) pise odvojeno od glagola, zanima me sta su ti komentatori radili u klupama 8 godina

sram vas bilo.

pre 14 godina

A nasilnici?? Oni sto siluju nas obicne gradjane koje zaborave da upale svetla, i one koje nemaju odmah para da zamene stare jel su im ove sto im gore ceo dan u voznji crkle?!
A nase braca sa CG tablicama haraju nasim drumovima i voze divlje da divljije ne moze moci i bas ih briga za nas??
Najlakse je uzeti iz usta gladnom, ali zapamtite to je i najnemoralnije. Vernici razmislite.
Pozdrav svim postenim i kulturnim sugradjanima.

90/130

pre 14 godina

"Prekoračenje brzine 7.600"

Da su se zaista ugledali na zapadne zakone kako se i hvale, povećali bi ograničenje van mesta na 90, odnosno na auto-putu na 130, pa još tolerisali 10%.

Ovako se može doneti samo jedan zaključak - otimanje para od normalnih vozača. Nek javno prizna neko da li vozi 80 na putu na kome postoje uslovi za mnogo veću brzinu? Niko to ne čini.

Često se dešava da vozim u koloni koja putuje brzinom od 100 i to godinama na istim deonicama i tu se nikada ne dešavaju nezgode.

Treba dozvoliti ne 90, već 100 na pojedinim deonicama, kao što je u Austriji. Zašto? Manji trošak, ušteda vremena i resursa.

Uz to i uz sređivanje signalizacije tj. sklanjanje zbunjujućih, nepotrebnih, glupih i znakove koji se više ne mogu pročitati, ljudi bi ozbiljnije shvatili zakon i jedino tada bi zakon postigao cilj.

Ovako ovaj policijski zakon je isključio mnoga dobra rešenja odbačenog predloga ZOBS-a, pa i ona gde postoji odgovornost putara i policije, i onaj koji predviđa konsultovanje struke kada se postavlja signalizacija. I dan, danas, znakove postavlja ko hoće, pa čak i fizikalac u preduzeću za održavanje puteva.

Još jedna stvar: u većini zemalja je ZABRANJENO ograničavati brzinu na manje od 40 osim u pešačkim zonama. Kod nas možete pronaći 30, pa i 20 svud okolo, a tom brzinom je zaista teško voziti automobile.

POLICIJSKI ZAKON JE LOŠ i uopšte ne povećava bezbednost saobraćaja. Dokaz: saberite SVE nezgode, a ne samo one u kojima policija interveniše, pa ćemo doći na istu brojku kao i dok je važio prethodni zakon. To u policiji neće da kažu, već vešto sklanjaju podatak o nesrećama u kojima se učesnici samo dogovore (Evropski obrazac o saobraćajnoj nezgodi).

Ovako je zakon samo povećao kazne, a putevi se još lošije održavaju, još više para se otima od siromašnih građan, usporava se protok robe i ljudi, daju se još veća ovlašćenja policiji, itd.

Još jedna stvar - zatvor za nečinjenje. Slažem se da kazne za alkoholisanost treba da budu veoma visoke i to NOVČANE. Sasvim je štetno i kontraproduktivno slati ljude u zatvor kada nisu ništa uradili. Ovako: alkohol + nezgoda = zatvor. Samo alkohol = visoka novčana kazna.

Neki političar može da bije ljude, krade pare, ministarstva da rasipaju i da ih uhvate i to je sve prekršaj za 20.000 dinara. S druge strane šalju u zatvore ljude koji nisu ništa učinili. Policijska država, policijski zakon.

Kad misli država da počne da sređuje signalizaciju i MENJA asfalt pošto na većini starih deonica ne može da se krpi jer su već jako opasne za vožnju?

Pazite ovu grupu znakova, poređani su na 500m van grada, na T raskrsnici:

40* (pre raskrsnice, kad postoji mogućnost pojave poledice)
60 (prilazak raskrnici)
Sama raskrsnica (automatski prestanak važenja prethodnog ograničenja)
60 (prolazak raskrsnice)
40 (oštećen kolovoz - zaostao znak od radova, put je nov širine 8m)
60 precrtano
40* (kada postoji mogućnost pojave poledice)

Kojom brzinom smete da vozite i na kojoj deonici?

Zimi može 40, ali samo van rasrksnice?

Da li prestanak ograničenja 60 poništava ograničenje 40?

Verujte, pitao sam razne saobraćajce, niko ne zna da odgovori. Ali znaju da izmere s radarom prekoračenje brzine i naplate kaznu. Odgovaraju - žao nam je, mi samo poštujemo pravila, nismo mi postavili taj znak.

Naša policija nije tu da "protect and serve", već da otima pare građana na onakve budalaštine od signalizacije.

Od nas traže da poštujemo novi ZOBS koji je bolji da bolji ne može biti.

A pre neki dan vozim iza pandura koji u jedan kilometar napravi šest prekršaja (vožnja bez svetla, nevezivanje pojasa, 60 kroz grad, 50 pored škole, nedavanje pokazivača pravca na isključenju iz kružnog toka, parkiranje bez migavca). Lep primer daju da NJIHOV ZOBS baš i ne mora da se poštuje.

Ili je policija iznad zakona? O korupciji da ne pričamo.

Svaka čast poštenim policajcima, ali zbog većine šljama opšti utisak je vrlo loš.

max

pre 14 godina

nije njima cilj bezbednost u saobraćaju,već punjenje budžeta.na ulicama rupetine, bez slivnika, neosvetljene, nema semafora ili ne rade...ali su nam na ulicama,putevima saobraćajci,pišu li pišu. radarske kontrole se kamufliraju,kriju se iza mostova, zgrada, raznih prepreka,šumarcima.izlete pred vas kao da su poliveni vrelom vodom.jednom sam jedva uspeo da izbegnem a da saobraćajca ne pregazim.gde je tu preventiva?

Propusteni pesak

pre 14 godina

Ovo za Zrenjanin i nepropustanje pesaka je 100% ISTINA. Ja sam iz Zrenjanina i stvarno je tako, mali je grad po povrsini i tesko negde mogu da te uhvate za brzinu (Sem na magistrali ali tu nema mesta za sve saobracajce, ne mogu da se naredjaju na svakih 10 metara) pa onda izmisljaju to nepropustanje pesaka. Kada bi neko mogao da proveri te kazne, 90% je nepropustanje pesaka.

zooko

pre 14 godina

Vozac sam vec 12 god. Svaku svoju gresku u saobracaju sam uredno platio.. Davao sam novce saobracajcima ,sto za racun za kaznu ,sto u policijski "ROKOVNIK" kao...castim ga :)(vozio sam Yugo pa su me cesto trekeljisali)Od stupanja na snagu novog zakona platio sam 5000 din zbog toga sto sam na semaforu kod gazele(crveno svetlo) KRENUO DA SE JAVIM NA TELEFON i kazem koleginici da cu je pozvati za minut kada stignem na sajam..(devojka se nije nijavila) Prvo je kazna bila 3000 ali je naglo skocila na 5000 din zbog toga sto sam primetio i prokomentarisao da je njegov kolega ne uspesno zaustavio pasat karavan ..(Momak u pasatu je prosao pored njega kao da ovaj ne postoji).. naravno da sam takvu smesnu scenu prokomentarisao :) to me je kostalo dodatnih 2000din..
OK.. nisam se posebno uznemirio jer je besmisleno ..

NAJGADNIJA SCENA...

Ja prisutan!!! 3 saobracajna policajca prilaze sanku na jednom od dradskih desavanja i traze 3 piva... konobarica kaze 660 din i znacilo bi mi da imate sitno.. pandurko se nasmeje i kaze : PA GDE SI TI CULA ZA KAZNU OD 660 din i daje joj 1000din? Na sta se pocinju smejati kao ludi..

E ovo me je vec iskreno zabolelo... bas bedan osecaj..

Poslednji susret sa njima je od pre par dana .

Na uglu palmoticeve i DZ.Vasinktona postoji jedan neobican lokal.. Tamo nocu dolaze Dzipovi koje vozi obezbedjenje nekih posetilaca tog lokala i parkirani su NAJBAHATIJE sto sam ja u zivotu video i doziveo!
Gospodin u godinama,koga sam to vece sreo uredno je platio parking mesto i kada je pokusao negde oko 23h da izadje sa njega , nije nogao od ovih dzipova jer ih je bilo 10ak!
PARKING SERVIS mu je rekao da ne mogu da mu pomognu jer na opstini Dorchol posle 21h imaju samo pauka koji nosi max tezinu opel astre.. !?!?

SAOBRACAJNA POLICIJA je na poziv dosla za 15 minuta ALI nije zelela da ima ne prijatnosti sa dzipashima pa su samo otisli! :)
Bio sam prilicno besan pa sam otisao da jos ne bi dobio po tamburi jer guram nos gde mu nije mesto :)
Gospodin je ostao bez ikakve pomoci od strane nadleznih da ceka da neko udje u taj dzip i ode !! BEEEEEDA

Izvinite na komentaru ali sto se tice saobracajne polcije i njihovog sprovodjenja zakona GADE MI SE !!!

Miki KS

pre 14 godina

Ma ljudi nesekirajte se nece ovi jos dugo, a vi gledajte da vozite sto manje i to sa cetvoro ociju nedajte im mogucnost da vas kazne vec sada im je bar jedno 30% para u budzetu manje sto zbog ovog nakaradnog zakona sto zbog previsoke cene goriva pa da vidimo ko ce duze da izdrzi a ja vas jos jednom pozivam da vozite samo kad morate.

Damon Hill

pre 14 godina

Sve je isto, samo sto je za podmicivanje policajca sad potrebno izdvojiti 5000 umesto 1000 dinara, koliko je bilo po starom zakonu! Zakon, sam po sebi, je nakaradan i zbog njega moj glas nikad vise nece dobiti!

Markedjani

pre 14 godina

Da... narodna milicija je krenula da pljacka po drumovima... Na jednom regionalnom putu u Vojvodini su mi pisali,sa uzivanjem, kaznu od 5 crvendaca jer mi je crk'o levi far ( inace sa upaljenim svetlima vozim mnogo pre donosenja novog zakona) .... eeeeeeej ! Kao i u drugim krajevima nase banana republike, besne limuzine i dzipove sa zatamnjenim staklima ne smeju da pogledaju, a kamoli da zaustave... a raju cepaj, udri,cerupaj,otimaj...

razocaran

pre 14 godina

Primena ovog zakona je stvarno razocaranje za svakog savesnog vozaca.

U Zrenjaninu da bi ispunili normu organizuju "sacekuse" na najprometnijim raskrsnicama da bi sto vise ljudi uhvatili u navodnom nepropustanju pesaka na pesackom prelazu. Da bi dobili na "dokazima" slucajno zaboravljaju da kao ocevice navedu saputnike u kolima vec samo dva policajca. Tuzno i smesno...

Uz tako "azurnu" policiju vozacima ostaje da voze samo kada nema pesaka na ulici.

Vozac ekonomista

pre 14 godina

Da li je neko uzeo da racuna koliko para je uslo u neciji dzep od kazni? Ja nisam primetio da se ista bolje desava, a milioni su uzeti vozacima.... Putevi i dalje katastrofa....

kakva drzava - takvi i zakoni

pre 14 godina

Sada se svi bune za svetla, a kada se uvodio zakon svi su hvalili kao da je to jedna od najboljih stvari novog zakona. Samo posle par meseci postalo je jasno da je to dobro za policiju, da bi naplatili vise kazni.
Normalne zemlje izbacuju ovu glupost iz svojih zakona.

wlado

pre 14 godina

koji seljaci...u po bela dana 3000 za ne upaljena svetla ! a pored mene projuri turbo dizel mega giga lik koji je prekoracio brzinu barem za 40 uz to ide turbo folk na 500 db.....ipak sam ja pretnja za sigurnost saobracaja, nisam upalio petrolejke

kaznjen

pre 14 godina

Ovaj nov zakon je pomogao samo policiji iz prostog razloga sto se sada ljudima uvukao strah od nenormalno visokih kazni pa je plavcima lakse da uzmu crvenu ili cak i dve.
A komentar da ima manje saobracajnih nezgoda su ortodoksna glupost. Ljudi, kao sto pomenu, su toliko naplaseni da kada ti neko amblenduje iz susedne trake svi uspore na brzinu od 20km/h cisto da bi bili sigurni. Mislim da je ovo vise postalo smesno... Nebitno je sto nisam prekrsaj napravio, kada ih vidim digne mi se pritisak na 200. Sada znam kako se oseca lovina dok je lovci drze na nisanu.
Dozivljavam traume u voznji dok se pijani dripci i drndavci sa zatamnjenim staklima izvlace uz pozdrav "des druze(kolega)" ili "evo crvene ;)".

milan-Nis

pre 14 godina

132 slucaja nasilnicke voznje se u zadnjih 7 dana desilo samo u mojoj ulici!?
O cemu ovi ljudi pricaju i ocigledno je da ce se zakon pretvoriti u ono sto je najveci broj ljudi slutio-ZAKON ZA PUNJENJE BUDZETA!

budimir

pre 14 godina

Evo opet najvise placaju oni najsavesniji u saobracaju yaboravio svetlo fali mu osigurac u kompletu i ost gluposti A nasilnika najmanje sto je tuzno kad znamo koliko ih ima i kako ugrozavaju ove sto zaborave da ulae svetlo u sred dana nemogu da verujem da ih ima samo 300 u srbiji
pa ja ih toliko vidim u mom gradu /lazarevac/ dnevno a jos nije ni jedan odgovarao ko ne veruje neka proveri i videce stanite sami ul djordja kovacevica pa da vam se koza najezi a plicajaca nigde. Ali zato stoje na rakrsnici u centru i zaustavljaju one koji nemaju svetlo tako lakse ispune normu ya vreme smene dve prijave i staresina ga pohvali

Nikola

pre 14 godina

Ovaj zakon je predstavljen kao zakon koji ce uneti nekakvu revoluciju u saobracaj, manje žrtava, pitomija vožnja, drastične kazne za divljake.... Međutim niko ne pominje koliko je puteva sanirano jer je neko kaznio putare, niko ne priča o tome kako se primenjuje ovaj zakon na vozače policijskih automobila koji se ponašaju kao vlasnici univerzuma (ja sam jutros dva policijska automobila slikao, jedan koji vozi u jednosmernoj ulici gde pljušte kazne svakodnevno a drugi koji je parkirao auto na krajnje besmislen način)... A kako vidimo 43 000 kazni za ugašena svetla... SAMO NAPRED SRBIJO!

sasa

pre 14 godina

Znaci punite budzet kako treba?

Najbolje da stave ogranicenje od 30km/h u gradi,dignu benzin na 300din,i eto Vladi punog budzeta...Ma kakva proizvodnja i ostale gluposti,kome to jos treba?

Joj Srbijo,tuzna li si...

Razočaran

pre 14 godina

Sve je po starom. Donet je zakon ali uslovi za primenu, upss, to smo zaboravili. Nasilnici ne ostaju bez dozvole jer smo zaboravili nekakvu agenciju, koja treba da im dozvole vraća?! Auto škole će početi da obučavaju kandidate dogodine ali možda i neće?! Kutije za prvu pomoć moraju da budu po novom standardu, ali ih još niko ne proizvodi, pa će bedni vozači da prvo kupe nepropisnu staru a kad neko napravi novu, daj opet lovu! Kamere će da love nasilnike, samo ih trenutno nemamo! Pešaci prelaze ulice na nevidljivim pešačkim prelazima, jer nismo stigli da ih ofarbamo, a usput telefoniraju mobilnim telefonima, kao i vozači, ali nemamo način da ih snimimo i to zlodelo dokažemo na sudu. A sudovi i onako nemaju vremena da sude, jer i za najveće kriminalce odlažu suđenja godinama, mada ipak nije sigurno da se neće naoštriti pa suditi drznicima koji su zaboravili svetlo usred podne.
Pročitajte pažljivo zakon i videćete šta sve vozači moraju da rade, a za policiju će sve biti, kasnije u budućnosti, kad se ispune uslovi, sve je u budućem vremenu. A oni i dalje najviše krše propise, to svaki vozač vidi svaki dan. Mogao bih ovako do sutra ali neću, dovoljno je da pročitate moj potpis

jeremija

pre 14 godina

komitet za bezbednost saobracaja... agencija za bezbednost saobracaja... boze sta jos nece izmisliti ne bi li uhlebili svoju rodbinu i prijatelje ? zasto ja to sve moram da placam iz svog dzepa, zajedno sa svima vama koji ovo citate, dok se oni vozikaju u svojim sluzbenim automobilima ?

petar

pre 14 godina

Znaci, najveci problemi u saobracaju su neupaljena svetla i nepropisno parkiranje???
Mnogo vremena provodim u saobracaju i ono sto najvise vidim su nasilnicka voznja, nepostovanje prvenstva prolaza, voznja u dve trake, nepropustanje pesaka...
Al' ocigledno je najlakse kaznjavati normalan svet koji zaboravi da upali svetla.

petar

pre 14 godina

Znaci, najveci problemi u saobracaju su neupaljena svetla i nepropisno parkiranje???
Mnogo vremena provodim u saobracaju i ono sto najvise vidim su nasilnicka voznja, nepostovanje prvenstva prolaza, voznja u dve trake, nepropustanje pesaka...
Al' ocigledno je najlakse kaznjavati normalan svet koji zaboravi da upali svetla.

Razočaran

pre 14 godina

Sve je po starom. Donet je zakon ali uslovi za primenu, upss, to smo zaboravili. Nasilnici ne ostaju bez dozvole jer smo zaboravili nekakvu agenciju, koja treba da im dozvole vraća?! Auto škole će početi da obučavaju kandidate dogodine ali možda i neće?! Kutije za prvu pomoć moraju da budu po novom standardu, ali ih još niko ne proizvodi, pa će bedni vozači da prvo kupe nepropisnu staru a kad neko napravi novu, daj opet lovu! Kamere će da love nasilnike, samo ih trenutno nemamo! Pešaci prelaze ulice na nevidljivim pešačkim prelazima, jer nismo stigli da ih ofarbamo, a usput telefoniraju mobilnim telefonima, kao i vozači, ali nemamo način da ih snimimo i to zlodelo dokažemo na sudu. A sudovi i onako nemaju vremena da sude, jer i za najveće kriminalce odlažu suđenja godinama, mada ipak nije sigurno da se neće naoštriti pa suditi drznicima koji su zaboravili svetlo usred podne.
Pročitajte pažljivo zakon i videćete šta sve vozači moraju da rade, a za policiju će sve biti, kasnije u budućnosti, kad se ispune uslovi, sve je u budućem vremenu. A oni i dalje najviše krše propise, to svaki vozač vidi svaki dan. Mogao bih ovako do sutra ali neću, dovoljno je da pročitate moj potpis

sasa

pre 14 godina

Znaci punite budzet kako treba?

Najbolje da stave ogranicenje od 30km/h u gradi,dignu benzin na 300din,i eto Vladi punog budzeta...Ma kakva proizvodnja i ostale gluposti,kome to jos treba?

Joj Srbijo,tuzna li si...

wlado

pre 14 godina

koji seljaci...u po bela dana 3000 za ne upaljena svetla ! a pored mene projuri turbo dizel mega giga lik koji je prekoracio brzinu barem za 40 uz to ide turbo folk na 500 db.....ipak sam ja pretnja za sigurnost saobracaja, nisam upalio petrolejke

jeremija

pre 14 godina

komitet za bezbednost saobracaja... agencija za bezbednost saobracaja... boze sta jos nece izmisliti ne bi li uhlebili svoju rodbinu i prijatelje ? zasto ja to sve moram da placam iz svog dzepa, zajedno sa svima vama koji ovo citate, dok se oni vozikaju u svojim sluzbenim automobilima ?

Nikola

pre 14 godina

Ovaj zakon je predstavljen kao zakon koji ce uneti nekakvu revoluciju u saobracaj, manje žrtava, pitomija vožnja, drastične kazne za divljake.... Međutim niko ne pominje koliko je puteva sanirano jer je neko kaznio putare, niko ne priča o tome kako se primenjuje ovaj zakon na vozače policijskih automobila koji se ponašaju kao vlasnici univerzuma (ja sam jutros dva policijska automobila slikao, jedan koji vozi u jednosmernoj ulici gde pljušte kazne svakodnevno a drugi koji je parkirao auto na krajnje besmislen način)... A kako vidimo 43 000 kazni za ugašena svetla... SAMO NAPRED SRBIJO!

milan-Nis

pre 14 godina

132 slucaja nasilnicke voznje se u zadnjih 7 dana desilo samo u mojoj ulici!?
O cemu ovi ljudi pricaju i ocigledno je da ce se zakon pretvoriti u ono sto je najveci broj ljudi slutio-ZAKON ZA PUNJENJE BUDZETA!

zooko

pre 14 godina

Vozac sam vec 12 god. Svaku svoju gresku u saobracaju sam uredno platio.. Davao sam novce saobracajcima ,sto za racun za kaznu ,sto u policijski "ROKOVNIK" kao...castim ga :)(vozio sam Yugo pa su me cesto trekeljisali)Od stupanja na snagu novog zakona platio sam 5000 din zbog toga sto sam na semaforu kod gazele(crveno svetlo) KRENUO DA SE JAVIM NA TELEFON i kazem koleginici da cu je pozvati za minut kada stignem na sajam..(devojka se nije nijavila) Prvo je kazna bila 3000 ali je naglo skocila na 5000 din zbog toga sto sam primetio i prokomentarisao da je njegov kolega ne uspesno zaustavio pasat karavan ..(Momak u pasatu je prosao pored njega kao da ovaj ne postoji).. naravno da sam takvu smesnu scenu prokomentarisao :) to me je kostalo dodatnih 2000din..
OK.. nisam se posebno uznemirio jer je besmisleno ..

NAJGADNIJA SCENA...

Ja prisutan!!! 3 saobracajna policajca prilaze sanku na jednom od dradskih desavanja i traze 3 piva... konobarica kaze 660 din i znacilo bi mi da imate sitno.. pandurko se nasmeje i kaze : PA GDE SI TI CULA ZA KAZNU OD 660 din i daje joj 1000din? Na sta se pocinju smejati kao ludi..

E ovo me je vec iskreno zabolelo... bas bedan osecaj..

Poslednji susret sa njima je od pre par dana .

Na uglu palmoticeve i DZ.Vasinktona postoji jedan neobican lokal.. Tamo nocu dolaze Dzipovi koje vozi obezbedjenje nekih posetilaca tog lokala i parkirani su NAJBAHATIJE sto sam ja u zivotu video i doziveo!
Gospodin u godinama,koga sam to vece sreo uredno je platio parking mesto i kada je pokusao negde oko 23h da izadje sa njega , nije nogao od ovih dzipova jer ih je bilo 10ak!
PARKING SERVIS mu je rekao da ne mogu da mu pomognu jer na opstini Dorchol posle 21h imaju samo pauka koji nosi max tezinu opel astre.. !?!?

SAOBRACAJNA POLICIJA je na poziv dosla za 15 minuta ALI nije zelela da ima ne prijatnosti sa dzipashima pa su samo otisli! :)
Bio sam prilicno besan pa sam otisao da jos ne bi dobio po tamburi jer guram nos gde mu nije mesto :)
Gospodin je ostao bez ikakve pomoci od strane nadleznih da ceka da neko udje u taj dzip i ode !! BEEEEEDA

Izvinite na komentaru ali sto se tice saobracajne polcije i njihovog sprovodjenja zakona GADE MI SE !!!

kaznjen

pre 14 godina

Ovaj nov zakon je pomogao samo policiji iz prostog razloga sto se sada ljudima uvukao strah od nenormalno visokih kazni pa je plavcima lakse da uzmu crvenu ili cak i dve.
A komentar da ima manje saobracajnih nezgoda su ortodoksna glupost. Ljudi, kao sto pomenu, su toliko naplaseni da kada ti neko amblenduje iz susedne trake svi uspore na brzinu od 20km/h cisto da bi bili sigurni. Mislim da je ovo vise postalo smesno... Nebitno je sto nisam prekrsaj napravio, kada ih vidim digne mi se pritisak na 200. Sada znam kako se oseca lovina dok je lovci drze na nisanu.
Dozivljavam traume u voznji dok se pijani dripci i drndavci sa zatamnjenim staklima izvlace uz pozdrav "des druze(kolega)" ili "evo crvene ;)".

kakva drzava - takvi i zakoni

pre 14 godina

Sada se svi bune za svetla, a kada se uvodio zakon svi su hvalili kao da je to jedna od najboljih stvari novog zakona. Samo posle par meseci postalo je jasno da je to dobro za policiju, da bi naplatili vise kazni.
Normalne zemlje izbacuju ovu glupost iz svojih zakona.

Markedjani

pre 14 godina

Da... narodna milicija je krenula da pljacka po drumovima... Na jednom regionalnom putu u Vojvodini su mi pisali,sa uzivanjem, kaznu od 5 crvendaca jer mi je crk'o levi far ( inace sa upaljenim svetlima vozim mnogo pre donosenja novog zakona) .... eeeeeeej ! Kao i u drugim krajevima nase banana republike, besne limuzine i dzipove sa zatamnjenim staklima ne smeju da pogledaju, a kamoli da zaustave... a raju cepaj, udri,cerupaj,otimaj...

budimir

pre 14 godina

Evo opet najvise placaju oni najsavesniji u saobracaju yaboravio svetlo fali mu osigurac u kompletu i ost gluposti A nasilnika najmanje sto je tuzno kad znamo koliko ih ima i kako ugrozavaju ove sto zaborave da ulae svetlo u sred dana nemogu da verujem da ih ima samo 300 u srbiji
pa ja ih toliko vidim u mom gradu /lazarevac/ dnevno a jos nije ni jedan odgovarao ko ne veruje neka proveri i videce stanite sami ul djordja kovacevica pa da vam se koza najezi a plicajaca nigde. Ali zato stoje na rakrsnici u centru i zaustavljaju one koji nemaju svetlo tako lakse ispune normu ya vreme smene dve prijave i staresina ga pohvali

Vozac ekonomista

pre 14 godina

Da li je neko uzeo da racuna koliko para je uslo u neciji dzep od kazni? Ja nisam primetio da se ista bolje desava, a milioni su uzeti vozacima.... Putevi i dalje katastrofa....

90/130

pre 14 godina

"Prekoračenje brzine 7.600"

Da su se zaista ugledali na zapadne zakone kako se i hvale, povećali bi ograničenje van mesta na 90, odnosno na auto-putu na 130, pa još tolerisali 10%.

Ovako se može doneti samo jedan zaključak - otimanje para od normalnih vozača. Nek javno prizna neko da li vozi 80 na putu na kome postoje uslovi za mnogo veću brzinu? Niko to ne čini.

Često se dešava da vozim u koloni koja putuje brzinom od 100 i to godinama na istim deonicama i tu se nikada ne dešavaju nezgode.

Treba dozvoliti ne 90, već 100 na pojedinim deonicama, kao što je u Austriji. Zašto? Manji trošak, ušteda vremena i resursa.

Uz to i uz sređivanje signalizacije tj. sklanjanje zbunjujućih, nepotrebnih, glupih i znakove koji se više ne mogu pročitati, ljudi bi ozbiljnije shvatili zakon i jedino tada bi zakon postigao cilj.

Ovako ovaj policijski zakon je isključio mnoga dobra rešenja odbačenog predloga ZOBS-a, pa i ona gde postoji odgovornost putara i policije, i onaj koji predviđa konsultovanje struke kada se postavlja signalizacija. I dan, danas, znakove postavlja ko hoće, pa čak i fizikalac u preduzeću za održavanje puteva.

Još jedna stvar: u većini zemalja je ZABRANJENO ograničavati brzinu na manje od 40 osim u pešačkim zonama. Kod nas možete pronaći 30, pa i 20 svud okolo, a tom brzinom je zaista teško voziti automobile.

POLICIJSKI ZAKON JE LOŠ i uopšte ne povećava bezbednost saobraćaja. Dokaz: saberite SVE nezgode, a ne samo one u kojima policija interveniše, pa ćemo doći na istu brojku kao i dok je važio prethodni zakon. To u policiji neće da kažu, već vešto sklanjaju podatak o nesrećama u kojima se učesnici samo dogovore (Evropski obrazac o saobraćajnoj nezgodi).

Ovako je zakon samo povećao kazne, a putevi se još lošije održavaju, još više para se otima od siromašnih građan, usporava se protok robe i ljudi, daju se još veća ovlašćenja policiji, itd.

Još jedna stvar - zatvor za nečinjenje. Slažem se da kazne za alkoholisanost treba da budu veoma visoke i to NOVČANE. Sasvim je štetno i kontraproduktivno slati ljude u zatvor kada nisu ništa uradili. Ovako: alkohol + nezgoda = zatvor. Samo alkohol = visoka novčana kazna.

Neki političar može da bije ljude, krade pare, ministarstva da rasipaju i da ih uhvate i to je sve prekršaj za 20.000 dinara. S druge strane šalju u zatvore ljude koji nisu ništa učinili. Policijska država, policijski zakon.

Kad misli država da počne da sređuje signalizaciju i MENJA asfalt pošto na većini starih deonica ne može da se krpi jer su već jako opasne za vožnju?

Pazite ovu grupu znakova, poređani su na 500m van grada, na T raskrsnici:

40* (pre raskrsnice, kad postoji mogućnost pojave poledice)
60 (prilazak raskrnici)
Sama raskrsnica (automatski prestanak važenja prethodnog ograničenja)
60 (prolazak raskrsnice)
40 (oštećen kolovoz - zaostao znak od radova, put je nov širine 8m)
60 precrtano
40* (kada postoji mogućnost pojave poledice)

Kojom brzinom smete da vozite i na kojoj deonici?

Zimi može 40, ali samo van rasrksnice?

Da li prestanak ograničenja 60 poništava ograničenje 40?

Verujte, pitao sam razne saobraćajce, niko ne zna da odgovori. Ali znaju da izmere s radarom prekoračenje brzine i naplate kaznu. Odgovaraju - žao nam je, mi samo poštujemo pravila, nismo mi postavili taj znak.

Naša policija nije tu da "protect and serve", već da otima pare građana na onakve budalaštine od signalizacije.

Od nas traže da poštujemo novi ZOBS koji je bolji da bolji ne može biti.

A pre neki dan vozim iza pandura koji u jedan kilometar napravi šest prekršaja (vožnja bez svetla, nevezivanje pojasa, 60 kroz grad, 50 pored škole, nedavanje pokazivača pravca na isključenju iz kružnog toka, parkiranje bez migavca). Lep primer daju da NJIHOV ZOBS baš i ne mora da se poštuje.

Ili je policija iznad zakona? O korupciji da ne pričamo.

Svaka čast poštenim policajcima, ali zbog većine šljama opšti utisak je vrlo loš.

Damon Hill

pre 14 godina

Sve je isto, samo sto je za podmicivanje policajca sad potrebno izdvojiti 5000 umesto 1000 dinara, koliko je bilo po starom zakonu! Zakon, sam po sebi, je nakaradan i zbog njega moj glas nikad vise nece dobiti!

Miki KS

pre 14 godina

Ma ljudi nesekirajte se nece ovi jos dugo, a vi gledajte da vozite sto manje i to sa cetvoro ociju nedajte im mogucnost da vas kazne vec sada im je bar jedno 30% para u budzetu manje sto zbog ovog nakaradnog zakona sto zbog previsoke cene goriva pa da vidimo ko ce duze da izdrzi a ja vas jos jednom pozivam da vozite samo kad morate.

razocaran

pre 14 godina

Primena ovog zakona je stvarno razocaranje za svakog savesnog vozaca.

U Zrenjaninu da bi ispunili normu organizuju "sacekuse" na najprometnijim raskrsnicama da bi sto vise ljudi uhvatili u navodnom nepropustanju pesaka na pesackom prelazu. Da bi dobili na "dokazima" slucajno zaboravljaju da kao ocevice navedu saputnike u kolima vec samo dva policajca. Tuzno i smesno...

Uz tako "azurnu" policiju vozacima ostaje da voze samo kada nema pesaka na ulici.

max

pre 14 godina

nije njima cilj bezbednost u saobraćaju,već punjenje budžeta.na ulicama rupetine, bez slivnika, neosvetljene, nema semafora ili ne rade...ali su nam na ulicama,putevima saobraćajci,pišu li pišu. radarske kontrole se kamufliraju,kriju se iza mostova, zgrada, raznih prepreka,šumarcima.izlete pred vas kao da su poliveni vrelom vodom.jednom sam jedva uspeo da izbegnem a da saobraćajca ne pregazim.gde je tu preventiva?

sonebg

pre 14 godina

Procitah malo komentare pa i ja malp da se zalim (barem da pisem). Moj slucaj moze da potvrdi gluposti iz ovog zakona. Evo sta se desilo: Na skretanju iz 29. Novembra u Cvijicevu kod "Ktitora" stao sam da propustim pesake a oni spori mene uhvati crveno svetlo a ja nisam napustio raskrsnicu. Policajac me je odmah zaustavio (ko cesto tuda prolazi zna da oni stoje izmedju semafora i skretanja u Takovsku) naravno SVE PO ZAKONU, sta god da sam uradio ja bih napravio prekrsaj. I posle ubedjivanja covek me je pustio uz opasku da mi se to neponovi. NISAM PLATIO KAZNU. Ali sam i sada u cudu, kako ja da prodjem tu raskrsnicu kada ona nema strelicu vec se krece na obicno zeleno dok ja pustim one iz grada mene nekad uhvati i zuto u raskrsnici (opet prekrsaj). Ispada da se ta raskrsnca prolazi na srecu i dobru volju policajca. U sigurno 80% slucajeva nemoze da se prodje regularno.

Propusteni pesak

pre 14 godina

Ovo za Zrenjanin i nepropustanje pesaka je 100% ISTINA. Ja sam iz Zrenjanina i stvarno je tako, mali je grad po povrsini i tesko negde mogu da te uhvate za brzinu (Sem na magistrali ali tu nema mesta za sve saobracajce, ne mogu da se naredjaju na svakih 10 metara) pa onda izmisljaju to nepropustanje pesaka. Kada bi neko mogao da proveri te kazne, 90% je nepropustanje pesaka.

sram vas bilo.

pre 14 godina

A nasilnici?? Oni sto siluju nas obicne gradjane koje zaborave da upale svetla, i one koje nemaju odmah para da zamene stare jel su im ove sto im gore ceo dan u voznji crkle?!
A nase braca sa CG tablicama haraju nasim drumovima i voze divlje da divljije ne moze moci i bas ih briga za nas??
Najlakse je uzeti iz usta gladnom, ali zapamtite to je i najnemoralnije. Vernici razmislite.
Pozdrav svim postenim i kulturnim sugradjanima.

V.

pre 14 godina

Vozim 15 godina, 1995. savesna. dosadan vozac, postujem propise, trpim psovke vozaca iza dok stajem ispred pesackom, trpim psovke vozaca kad sam pesak...nikad prijava. necu da budem divljak u voznji niti u zivotu i smatram da se o coveku mnogo sazna za 5 min voznje. nikad ne zurim, cak ni kad mnogo zurim. bavim se ozbiljnim poslom, zavrsila sam fakultet. imam mnogo prijatelja, vesela sam. nemam dijagnozu :). postujem pravila. napisase mi pre neko vece prijavu za prolazak na crveno, skretala sam desno, vozila drugom, videla sam krajickom oka da se upalilo zuto u trenutku kad sam vec "smotala" volan. nisam projurila neprilagodjenom brzinom. napisase prijavu i odose. pa ti sad idi kod sudije za prekrsaje i reci da te bas briga. necu da molim policajca da bude pravican i posten. da se ubedjujem. necu da ih podmicujem. ne dopustam da neko manifestuje svoju kvazi moc na ovaj nacin. plati i kaznene poene trpi, kazem sebi. i to mi je lakse od svesti da me je neko bukvalno opljackao. je l moze ovaj sistem da nam dozvoli malo ljudskog dostojanstva?

madza

pre 14 godina

ne mogu da verujem da ovoliko nepismenog sveta ima u ovim komentarima, osnovno sto se uci u osnovnoj skoli iz maternjeg jezika je da se ne ( negacija ) pise odvojeno od glagola, zanima me sta su ti komentatori radili u klupama 8 godina

Ana

pre 14 godina

KOliko smo mi zaostao narod: pazi - jedini komentar svih komentatora ovde je da policija postupa zapravo po Zakonu i naplaćuje kazne to im se zamera? Alo bre, šta bi vi hteli? Da nema zakona, da nema reda, da nema ogrnaičenja, šta pričate vi ljudi? Vi zamerate policiji što vam naplačuje kazne u sačekušama? Pazi molim te! PA kako će, da vam najavi dan ranije mesto i vreme? Ili da ne naplati to što se baja samo na sekund javio koleginici? NIje nego, šio mi ga đura? E upravo to kako ovde ljudi komentarišu je uzrok erozije Srbije, svi bi da ne bude zakona ni pravila. E pa ne može. Da je pameti pa da vam jedini komentar bude to ste vi sami savesni vozači, vi pričate kako je vama alibi za nezakonitu vožnju to što neki tamo u džipu nije kažnjen?!?! Pa koji je to argument? Ako je policajac koji je preskočio džipa tako postupio ti budi bolji od njega i vozi po zakonu jer time štitiš druge ljude od mogućih povreda, a njegov postupak ostavi njemu na savest. Ali ne, naša logika ako jeo on pogrešio onda ću i ja. JAdno. Ali ovde ljjudi to neće shvatiti još za milion godina.

PS: da je iko od ovih nepismenih što spajaju ne kod negacije ikada bio preko, video bi brzinu kojom se tamo kreću vozači, upamtio bi šta znači kada 100% vozača mili kroz grad bez žurbe, 100% vozača staju čim se pešak PRIBLIŽI pešačkom a ne kad zgazi na njega..itd. U svim zemlajma u Evropi i okruženjju se tako vozi, jedino smo mi kao turci i egiipćani i ko zna ko još...poslednji usvemu, ali baš u svemu. ČAk smo i ovaj zakon POSLEDNJI doneli, posle BiH, posle ALbanije, posle CG, RUM, BUG, posle SVIH (o HR i SLO smešno je i pričati) i vama nešto i dalje nije jasno. A hoćete evropske plate...smešno bi bilo da nije tužno.

zapad

pre 14 godina

ne kukajte,tek su poceli da vam zavode red.sta mi iz inostranstva da kazemo?cepaju nas godinama po drumovima.
evo jedan raniji slucaj:vracamo se za austriju,ispred mene u drugom automobilu moj ujak.put za beograd preko valjeva.rupa do rupe,pratim ga sa 30km/h.njega zaustave,stanem i ja.oni se raspravljaju i to zestoko,drugi pandur meni prilazi i pita koga cekam.ja odgovorim da se pratim sa automobilom koji su oni zaustavili,a on meni:isprave molim.prekoracili ste brzinu.10 maraka(hoce covek marke)ja pocnem da se smejem,platim mu bez komentara i jos bedniku pozelim lep dan.a moj se ujak svadjao i platio 5 maraka.
sta sada kazete?brale,cim imas strane table,zlatna si koka.probali su i foru sa sudijom za prekrsaje,posto svi koji putuju zure za posao.ja kazem,nema problema imam vremena,samo mi trenutak dozvolite da se javim austrijskoj ambasadi da obaveste (obicno nedeljom)mog advokata,tada zaborave na sudiju i pozele sretan put uz toboze savete da se pripazi sledeci put.
znam,sada ce neki odgovoriti kao stranci prebrzo i bahato voze.TO JE TACNO.ali samo za neobavestene:to rade samo po srbiji(definitivno ne pripadam toj vrsti)na zapadu nema zezanja.postoje propisi koji se moraju postovati.a to sto sada pocinju jake kontrole,to vam je svuda u
evropi svakodnevnost.citao sam i komentare u kojima se spominje nedostatak novca za sijalice.to su gluposti koje su smesne i zbog kojih bih vas svaki zapadni policajac kaznio sa najmanje 100eura.kada vidim sta se po srbiji vozi upitam se sta mi na zapadu radimo

rebro

pre 14 godina

Primena zakone je selektivna kao i do sada, nista novo ali vidim ikma komentara ovde gde ljudi BEZOCNO LAZU.
Evo ovaj na primer - 90/130.

Gde si ti to video u Austriji da je umesto 90 dozvoljeno 100? i da tolerisu 10%?

Ja zivim u Brnu, tako da do Beca skoknem jer mi je blizu.
Ako pise 90, vozi se 90. Policija ne da ne tolerise vec snima i kamerom u neobelezenom vozilu.
Moj kolega je platio kaznu od 150 evra jer je vozio 100 a dozvoljeno je 80.

Koliko vidim najvise vam smetaju ta svetla, koja se uzgred NE UKIDAJU NIGDE, zatim smetaju pojasevi, prva pomoc, sijalice i ogranicenje brzine.
Gospodo SVI VI hocete u EU, budite srecno jer nisu bukvalno prepisali zakone.
U Ceskoj je kazna za prekoracenje brzine od 10km - 250 evra i 4 boda, za 20km - 500 evra i 8 bodova a maksimum je 12 bodova.
Pa izvolite vozite.
Umesto sto se zalite naucite vec jednom da upalite ta svetla pre nego ukljucite motor. Nije tesko

ziveo zakon

pre 14 godina

ne zelim nikoga ovde da prozivam imenom,ali ne cini li ti se da drsko komentarises kad pises:za ove iz austrije koji ne znaju zakone nase ...itd.
prosao sam celu evropu i vrlo dobro znam zakone i sigurno mi nisi ti potreban da mi razjasnis situaciju.a kao drugo prijatelju,kroz svoj komentar si lepo otkrio razmisljanje´´vase´´ prema nama takozvanim strancima.ja ne znam sta vi u nama vidite?
nepismene ljude koji rade danonocno?malo vise postovanja sebi ocekujem kad dodjem u svoju srbiju jer decenijama kroz ´´nas´´(svi gastarbajteri,ako tako hocete)srbija dize cene kad mi dolazimo za praznike itd.
a za kraj ono najbolje:nova generacija srba i ne zeli u srbiju da dodje,provod za svoje pare moze svuda u evropi da priusti a ne da putuje 10sati,slomi osovine,naplaca se kazni i jos te omalovazavaju gde stignu.na carini:ti,policija:ti
kultura nula nekome koga prvi a mozda i poslednji put u zivotu vidis oslovljavati sa ti.i onda vi hocete nas necemu da naucite?citam komentare kako je crkla sijalica,a nema se para.onda sto vozis auto kad ni za sijalicu nemas?ne kazem da nemaju,nego su to glupi izgovori za koje bi ekstra kazne trebalo uvesti.sve u svemu jedno sam shvatio:srbija zeli samo evre,a zakon i kulturu vec imamo,to nam ne treba.

Kazne u Austriji

pre 14 godina

A za ove što žive u Austriji, pa ne znaju propise države domaćina samo jedan podatak o kaznama:

Za prekoračenje brzine preko 23 km/h na jugu ćete platiti 116€, ali na severu 58€. Visina kazni zavisi od provincije u kojoj je načinjen prekršaj.

U Srbiji za takvo prekoračenje ćete platiti 50€. Osim ako ste stranac. Opcija je plaćanje kazne odmah ili oduzimanje pasoša - pazite - na OSAM DANA.

Važno da vi znate kolika je kazna u Češkoj, a ne znate kolika je u državi u kojoj živite. A i za Češku niste u pravu, opet dajete pogrešne podatke.

Kako je u Češkoj? Za prekoračenje brzine do 30 km/h van grada, kada postoji znak koji ograničava brzinu, kazna je između 100 i 200€, tj. između 2500 i 5000 Kruna. Kada takav znak ne postoji i važi opšte ograničenje, kazna je upola manja, tj. od 60 do 100€, ondosno između 1500 i 2500 Kruna.

Prevedemo li to u procente u odnosu na prosečnu zaradu, kazne u Srbiji su oko 4-6 puta VEĆE nego u navedenim zemljama.

Ovo je od onog što "bezočno laže".

sonebg

pre 14 godina

Procitah malo komentare pa i ja malp da se zalim (barem da pisem). Moj slucaj moze da potvrdi gluposti iz ovog zakona. Evo sta se desilo: Na skretanju iz 29. Novembra u Cvijicevu kod "Ktitora" stao sam da propustim pesake a oni spori mene uhvati crveno svetlo a ja nisam napustio raskrsnicu. Policajac me je odmah zaustavio (ko cesto tuda prolazi zna da oni stoje izmedju semafora i skretanja u Takovsku) naravno SVE PO ZAKONU, sta god da sam uradio ja bih napravio prekrsaj. I posle ubedjivanja covek me je pustio uz opasku da mi se to neponovi. NISAM PLATIO KAZNU. Ali sam i sada u cudu, kako ja da prodjem tu raskrsnicu kada ona nema strelicu vec se krece na obicno zeleno dok ja pustim one iz grada mene nekad uhvati i zuto u raskrsnici (opet prekrsaj). Ispada da se ta raskrsnca prolazi na srecu i dobru volju policajca. U sigurno 80% slucajeva nemoze da se prodje regularno.
(sonebg, 20. april 2010 18:19)
# Link komentara

Interesuje me samo da mi ovo troje koji su negativno ocenili objasne kako da prodjem 100% po zakonu tu raskrsnicu (desi se da budem prvi pa uhvatim neki prekid kolone ali u spicu nema sanse)
psto ocigledno znaju neku caku.

Slobodan

pre 14 godina

U Austriji su ukinuli odluku o svetlima, u Hrvatskoj postoji nesto kao sezonsko ukidanje kada dodju prolece i leto.

Zatim, pomenuli ste nesto u stilu "a hocete evropske plate"... Ne dopada mi se takva opaska, pogotovu sto vecina stvari koja se radi u ovoj zemlji je bez reda i stihijski. A oni iz administracije koji imaju evropske plate, uglavnom su izuzeti kada je rec placanje kazni. Zasto bi ceo zivot mi bili budale i gledali kako drugi pored nas prolaze bolje a boli ih i za zakone i za policiju, itd.?

A ono sa dzipovima je stvarno za svaku osudu. Bile su mi skoro dve devojke iz Poljske i zeleo sam da im pokazem Skadarliju, ali smo odlucili da skrenemo i parkiramo auto negde oko Strahinjica Bana i usput da malo prosetamo... Njihov komentar je bio "I vi zivite lose?". Pored regularnih parking mesta za stanare, napravila su se jos dva, naravno sve sami dzipovi, lukzuzni automobili itd. Ne znam da li sam se ikada u zivotu osecao bednije i besnije zbog te slike koja mi se vec danima vrti u glavi. Ne daj boze da se nekom od stanara okolnih zgrada nesto lose dogodilo, kola Hitne pomoci ne bi mogla ni da dodju do zgrade. Sledece njihovo pitanje je bilo "Zar ne postoji neka sluzba koja ovo moze da regulise?"... Sta da im odgovorim? Kakav sajam automobila, samo izadjite u Strahinjica Bana.

Kada je usvojen zakon o navijacima i kada su objavljene visine kazni za pojedine prekrsaje, na jednom stadionu je osvanuo transparent, nesto u stilu - Kada budemo imali evropski standard, onda cemo placati evropske kazne... Tako nekako

Moram jos da dodam i to namerno, iako se sluzim primerom zato sto mi tako odgovora - visine kazni u Evropi su srazmerne njihovom standardu. A uporedite njihove puteve sa nasim, njihove cene benzina sa nasim. Vec dva meseca ima kako nikome nije palo na pamet da zakrpe rupe na potezu od trosarine do banjice, celom duzinom od raskrnice do pumpe. Tri ratkpane sam do sada izgubio po rupama, a da ne znam ni sam gde su ispale...

@rebro

pre 14 godina

Od onog koji bezočno laže:

Driving rules in Austria:
Urban streets (built up area) 50
Rural streets (one lane) 100
Major highways (Autobahn) 130

Pročitaj malo austrijske zakone kad već živiš tamo. Ovako ostaje sumnja da ti uopšte ne živiš u Austriji, već radiš u policiji kod nas i braniš vaš zakon.

Austrija ujedno razmatra povećanje ograničenja na auto-putevima na pojedinim deonicama na 160 km/h (čak je eksperimentalno to jedno vreme postojalo!), a ujedno ukidaju svetla. Slovenci su najavljivali mogućnost ukidanja ograničenja na auto-putevima, ali su za sada odustali.

Tako da ne treba tebi da nacrtaju 100, već je to opšte ograničenje van grada, a to što ti to ne znaš, tvoj je problem. Tamo gde treba, se smanjuje na 90, 80, itd.

Nije poenta u tome, poenta je u nečem drugom što ti ne shvataš, a i kako bi kada ne znaš austrijske zakone, a sumnjam da znaš i naš novi ZOBS.

Kod nas postoje brojni znakovi zaostali od radova na putu ili od pređašnjeg lošijeg stanja puta, ili postavljeni tako da ne odgovaraju stanju na deonici.

Da bi ljudi ozbiljno shvatili zakon, on prvo mora da je logičan, da je signalizacija logična i prvi pre svih da policajci poštuju zakon i primenjuju ga na sve vozače, pa bio on rudar ili predsednik države.

Javi ako još nešto ne znaš o pravilima o saobraćaju u Austriji da ti objasnim.

Vlada

pre 14 godina

Eh sto ne vozite u USA, vidli bi sta je zakon.. jos da vas uhvate da vozite pijani.. pozeleli bi da se vratite u Srbiju brze nego sto avion leti..
Poruka: Postujte propise o voznji i ucite druge da ih postuju-sacuvajte nase zivote..

bojan

pre 13 godina

malopre me je zaustavio policajac zato sto sam usao u jednosmernu ulicu.ta ulica je 20 godina bila dvosmerna ali zbog radova na okolnim ulicama oni su je prepravili da bude jednosmerna.kriv sam ali zasto taj doticni milicajac nije stao na pocetku ulice da upozorava ljude koji udju u istu tu ulicu nego ih ceka na kraju kako bi im napisao kaznu.ovako funkcionise nasa milicija.jos jednom kazem kriv sam ali da li je ovo nacin da vratim pare u drzavnu kasu ..........

kakva drzava - takvi i zakoni

pre 14 godina

Sada se svi bune za svetla, a kada se uvodio zakon svi su hvalili kao da je to jedna od najboljih stvari novog zakona. Samo posle par meseci postalo je jasno da je to dobro za policiju, da bi naplatili vise kazni.
Normalne zemlje izbacuju ovu glupost iz svojih zakona.

sasa

pre 14 godina

Znaci punite budzet kako treba?

Najbolje da stave ogranicenje od 30km/h u gradi,dignu benzin na 300din,i eto Vladi punog budzeta...Ma kakva proizvodnja i ostale gluposti,kome to jos treba?

Joj Srbijo,tuzna li si...

Ana

pre 14 godina

KOliko smo mi zaostao narod: pazi - jedini komentar svih komentatora ovde je da policija postupa zapravo po Zakonu i naplaćuje kazne to im se zamera? Alo bre, šta bi vi hteli? Da nema zakona, da nema reda, da nema ogrnaičenja, šta pričate vi ljudi? Vi zamerate policiji što vam naplačuje kazne u sačekušama? Pazi molim te! PA kako će, da vam najavi dan ranije mesto i vreme? Ili da ne naplati to što se baja samo na sekund javio koleginici? NIje nego, šio mi ga đura? E upravo to kako ovde ljudi komentarišu je uzrok erozije Srbije, svi bi da ne bude zakona ni pravila. E pa ne može. Da je pameti pa da vam jedini komentar bude to ste vi sami savesni vozači, vi pričate kako je vama alibi za nezakonitu vožnju to što neki tamo u džipu nije kažnjen?!?! Pa koji je to argument? Ako je policajac koji je preskočio džipa tako postupio ti budi bolji od njega i vozi po zakonu jer time štitiš druge ljude od mogućih povreda, a njegov postupak ostavi njemu na savest. Ali ne, naša logika ako jeo on pogrešio onda ću i ja. JAdno. Ali ovde ljjudi to neće shvatiti još za milion godina.

PS: da je iko od ovih nepismenih što spajaju ne kod negacije ikada bio preko, video bi brzinu kojom se tamo kreću vozači, upamtio bi šta znači kada 100% vozača mili kroz grad bez žurbe, 100% vozača staju čim se pešak PRIBLIŽI pešačkom a ne kad zgazi na njega..itd. U svim zemlajma u Evropi i okruženjju se tako vozi, jedino smo mi kao turci i egiipćani i ko zna ko još...poslednji usvemu, ali baš u svemu. ČAk smo i ovaj zakon POSLEDNJI doneli, posle BiH, posle ALbanije, posle CG, RUM, BUG, posle SVIH (o HR i SLO smešno je i pričati) i vama nešto i dalje nije jasno. A hoćete evropske plate...smešno bi bilo da nije tužno.

madza

pre 14 godina

ne mogu da verujem da ovoliko nepismenog sveta ima u ovim komentarima, osnovno sto se uci u osnovnoj skoli iz maternjeg jezika je da se ne ( negacija ) pise odvojeno od glagola, zanima me sta su ti komentatori radili u klupama 8 godina

petar

pre 14 godina

Znaci, najveci problemi u saobracaju su neupaljena svetla i nepropisno parkiranje???
Mnogo vremena provodim u saobracaju i ono sto najvise vidim su nasilnicka voznja, nepostovanje prvenstva prolaza, voznja u dve trake, nepropustanje pesaka...
Al' ocigledno je najlakse kaznjavati normalan svet koji zaboravi da upali svetla.

rebro

pre 14 godina

Primena zakone je selektivna kao i do sada, nista novo ali vidim ikma komentara ovde gde ljudi BEZOCNO LAZU.
Evo ovaj na primer - 90/130.

Gde si ti to video u Austriji da je umesto 90 dozvoljeno 100? i da tolerisu 10%?

Ja zivim u Brnu, tako da do Beca skoknem jer mi je blizu.
Ako pise 90, vozi se 90. Policija ne da ne tolerise vec snima i kamerom u neobelezenom vozilu.
Moj kolega je platio kaznu od 150 evra jer je vozio 100 a dozvoljeno je 80.

Koliko vidim najvise vam smetaju ta svetla, koja se uzgred NE UKIDAJU NIGDE, zatim smetaju pojasevi, prva pomoc, sijalice i ogranicenje brzine.
Gospodo SVI VI hocete u EU, budite srecno jer nisu bukvalno prepisali zakone.
U Ceskoj je kazna za prekoracenje brzine od 10km - 250 evra i 4 boda, za 20km - 500 evra i 8 bodova a maksimum je 12 bodova.
Pa izvolite vozite.
Umesto sto se zalite naucite vec jednom da upalite ta svetla pre nego ukljucite motor. Nije tesko

jeremija

pre 14 godina

komitet za bezbednost saobracaja... agencija za bezbednost saobracaja... boze sta jos nece izmisliti ne bi li uhlebili svoju rodbinu i prijatelje ? zasto ja to sve moram da placam iz svog dzepa, zajedno sa svima vama koji ovo citate, dok se oni vozikaju u svojim sluzbenim automobilima ?

sonebg

pre 14 godina

Procitah malo komentare pa i ja malp da se zalim (barem da pisem). Moj slucaj moze da potvrdi gluposti iz ovog zakona. Evo sta se desilo: Na skretanju iz 29. Novembra u Cvijicevu kod "Ktitora" stao sam da propustim pesake a oni spori mene uhvati crveno svetlo a ja nisam napustio raskrsnicu. Policajac me je odmah zaustavio (ko cesto tuda prolazi zna da oni stoje izmedju semafora i skretanja u Takovsku) naravno SVE PO ZAKONU, sta god da sam uradio ja bih napravio prekrsaj. I posle ubedjivanja covek me je pustio uz opasku da mi se to neponovi. NISAM PLATIO KAZNU. Ali sam i sada u cudu, kako ja da prodjem tu raskrsnicu kada ona nema strelicu vec se krece na obicno zeleno dok ja pustim one iz grada mene nekad uhvati i zuto u raskrsnici (opet prekrsaj). Ispada da se ta raskrsnca prolazi na srecu i dobru volju policajca. U sigurno 80% slucajeva nemoze da se prodje regularno.

Kazne u Austriji

pre 14 godina

A za ove što žive u Austriji, pa ne znaju propise države domaćina samo jedan podatak o kaznama:

Za prekoračenje brzine preko 23 km/h na jugu ćete platiti 116€, ali na severu 58€. Visina kazni zavisi od provincije u kojoj je načinjen prekršaj.

U Srbiji za takvo prekoračenje ćete platiti 50€. Osim ako ste stranac. Opcija je plaćanje kazne odmah ili oduzimanje pasoša - pazite - na OSAM DANA.

Važno da vi znate kolika je kazna u Češkoj, a ne znate kolika je u državi u kojoj živite. A i za Češku niste u pravu, opet dajete pogrešne podatke.

Kako je u Češkoj? Za prekoračenje brzine do 30 km/h van grada, kada postoji znak koji ograničava brzinu, kazna je između 100 i 200€, tj. između 2500 i 5000 Kruna. Kada takav znak ne postoji i važi opšte ograničenje, kazna je upola manja, tj. od 60 do 100€, ondosno između 1500 i 2500 Kruna.

Prevedemo li to u procente u odnosu na prosečnu zaradu, kazne u Srbiji su oko 4-6 puta VEĆE nego u navedenim zemljama.

Ovo je od onog što "bezočno laže".

Razočaran

pre 14 godina

Sve je po starom. Donet je zakon ali uslovi za primenu, upss, to smo zaboravili. Nasilnici ne ostaju bez dozvole jer smo zaboravili nekakvu agenciju, koja treba da im dozvole vraća?! Auto škole će početi da obučavaju kandidate dogodine ali možda i neće?! Kutije za prvu pomoć moraju da budu po novom standardu, ali ih još niko ne proizvodi, pa će bedni vozači da prvo kupe nepropisnu staru a kad neko napravi novu, daj opet lovu! Kamere će da love nasilnike, samo ih trenutno nemamo! Pešaci prelaze ulice na nevidljivim pešačkim prelazima, jer nismo stigli da ih ofarbamo, a usput telefoniraju mobilnim telefonima, kao i vozači, ali nemamo način da ih snimimo i to zlodelo dokažemo na sudu. A sudovi i onako nemaju vremena da sude, jer i za najveće kriminalce odlažu suđenja godinama, mada ipak nije sigurno da se neće naoštriti pa suditi drznicima koji su zaboravili svetlo usred podne.
Pročitajte pažljivo zakon i videćete šta sve vozači moraju da rade, a za policiju će sve biti, kasnije u budućnosti, kad se ispune uslovi, sve je u budućem vremenu. A oni i dalje najviše krše propise, to svaki vozač vidi svaki dan. Mogao bih ovako do sutra ali neću, dovoljno je da pročitate moj potpis

Miki KS

pre 14 godina

Ma ljudi nesekirajte se nece ovi jos dugo, a vi gledajte da vozite sto manje i to sa cetvoro ociju nedajte im mogucnost da vas kazne vec sada im je bar jedno 30% para u budzetu manje sto zbog ovog nakaradnog zakona sto zbog previsoke cene goriva pa da vidimo ko ce duze da izdrzi a ja vas jos jednom pozivam da vozite samo kad morate.

sram vas bilo.

pre 14 godina

A nasilnici?? Oni sto siluju nas obicne gradjane koje zaborave da upale svetla, i one koje nemaju odmah para da zamene stare jel su im ove sto im gore ceo dan u voznji crkle?!
A nase braca sa CG tablicama haraju nasim drumovima i voze divlje da divljije ne moze moci i bas ih briga za nas??
Najlakse je uzeti iz usta gladnom, ali zapamtite to je i najnemoralnije. Vernici razmislite.
Pozdrav svim postenim i kulturnim sugradjanima.

Nikola

pre 14 godina

Ovaj zakon je predstavljen kao zakon koji ce uneti nekakvu revoluciju u saobracaj, manje žrtava, pitomija vožnja, drastične kazne za divljake.... Međutim niko ne pominje koliko je puteva sanirano jer je neko kaznio putare, niko ne priča o tome kako se primenjuje ovaj zakon na vozače policijskih automobila koji se ponašaju kao vlasnici univerzuma (ja sam jutros dva policijska automobila slikao, jedan koji vozi u jednosmernoj ulici gde pljušte kazne svakodnevno a drugi koji je parkirao auto na krajnje besmislen način)... A kako vidimo 43 000 kazni za ugašena svetla... SAMO NAPRED SRBIJO!

milan-Nis

pre 14 godina

132 slucaja nasilnicke voznje se u zadnjih 7 dana desilo samo u mojoj ulici!?
O cemu ovi ljudi pricaju i ocigledno je da ce se zakon pretvoriti u ono sto je najveci broj ljudi slutio-ZAKON ZA PUNJENJE BUDZETA!

wlado

pre 14 godina

koji seljaci...u po bela dana 3000 za ne upaljena svetla ! a pored mene projuri turbo dizel mega giga lik koji je prekoracio brzinu barem za 40 uz to ide turbo folk na 500 db.....ipak sam ja pretnja za sigurnost saobracaja, nisam upalio petrolejke

kaznjen

pre 14 godina

Ovaj nov zakon je pomogao samo policiji iz prostog razloga sto se sada ljudima uvukao strah od nenormalno visokih kazni pa je plavcima lakse da uzmu crvenu ili cak i dve.
A komentar da ima manje saobracajnih nezgoda su ortodoksna glupost. Ljudi, kao sto pomenu, su toliko naplaseni da kada ti neko amblenduje iz susedne trake svi uspore na brzinu od 20km/h cisto da bi bili sigurni. Mislim da je ovo vise postalo smesno... Nebitno je sto nisam prekrsaj napravio, kada ih vidim digne mi se pritisak na 200. Sada znam kako se oseca lovina dok je lovci drze na nisanu.
Dozivljavam traume u voznji dok se pijani dripci i drndavci sa zatamnjenim staklima izvlace uz pozdrav "des druze(kolega)" ili "evo crvene ;)".

Markedjani

pre 14 godina

Da... narodna milicija je krenula da pljacka po drumovima... Na jednom regionalnom putu u Vojvodini su mi pisali,sa uzivanjem, kaznu od 5 crvendaca jer mi je crk'o levi far ( inace sa upaljenim svetlima vozim mnogo pre donosenja novog zakona) .... eeeeeeej ! Kao i u drugim krajevima nase banana republike, besne limuzine i dzipove sa zatamnjenim staklima ne smeju da pogledaju, a kamoli da zaustave... a raju cepaj, udri,cerupaj,otimaj...

Damon Hill

pre 14 godina

Sve je isto, samo sto je za podmicivanje policajca sad potrebno izdvojiti 5000 umesto 1000 dinara, koliko je bilo po starom zakonu! Zakon, sam po sebi, je nakaradan i zbog njega moj glas nikad vise nece dobiti!

zapad

pre 14 godina

ne kukajte,tek su poceli da vam zavode red.sta mi iz inostranstva da kazemo?cepaju nas godinama po drumovima.
evo jedan raniji slucaj:vracamo se za austriju,ispred mene u drugom automobilu moj ujak.put za beograd preko valjeva.rupa do rupe,pratim ga sa 30km/h.njega zaustave,stanem i ja.oni se raspravljaju i to zestoko,drugi pandur meni prilazi i pita koga cekam.ja odgovorim da se pratim sa automobilom koji su oni zaustavili,a on meni:isprave molim.prekoracili ste brzinu.10 maraka(hoce covek marke)ja pocnem da se smejem,platim mu bez komentara i jos bedniku pozelim lep dan.a moj se ujak svadjao i platio 5 maraka.
sta sada kazete?brale,cim imas strane table,zlatna si koka.probali su i foru sa sudijom za prekrsaje,posto svi koji putuju zure za posao.ja kazem,nema problema imam vremena,samo mi trenutak dozvolite da se javim austrijskoj ambasadi da obaveste (obicno nedeljom)mog advokata,tada zaborave na sudiju i pozele sretan put uz toboze savete da se pripazi sledeci put.
znam,sada ce neki odgovoriti kao stranci prebrzo i bahato voze.TO JE TACNO.ali samo za neobavestene:to rade samo po srbiji(definitivno ne pripadam toj vrsti)na zapadu nema zezanja.postoje propisi koji se moraju postovati.a to sto sada pocinju jake kontrole,to vam je svuda u
evropi svakodnevnost.citao sam i komentare u kojima se spominje nedostatak novca za sijalice.to su gluposti koje su smesne i zbog kojih bih vas svaki zapadni policajac kaznio sa najmanje 100eura.kada vidim sta se po srbiji vozi upitam se sta mi na zapadu radimo

ziveo zakon

pre 14 godina

ne zelim nikoga ovde da prozivam imenom,ali ne cini li ti se da drsko komentarises kad pises:za ove iz austrije koji ne znaju zakone nase ...itd.
prosao sam celu evropu i vrlo dobro znam zakone i sigurno mi nisi ti potreban da mi razjasnis situaciju.a kao drugo prijatelju,kroz svoj komentar si lepo otkrio razmisljanje´´vase´´ prema nama takozvanim strancima.ja ne znam sta vi u nama vidite?
nepismene ljude koji rade danonocno?malo vise postovanja sebi ocekujem kad dodjem u svoju srbiju jer decenijama kroz ´´nas´´(svi gastarbajteri,ako tako hocete)srbija dize cene kad mi dolazimo za praznike itd.
a za kraj ono najbolje:nova generacija srba i ne zeli u srbiju da dodje,provod za svoje pare moze svuda u evropi da priusti a ne da putuje 10sati,slomi osovine,naplaca se kazni i jos te omalovazavaju gde stignu.na carini:ti,policija:ti
kultura nula nekome koga prvi a mozda i poslednji put u zivotu vidis oslovljavati sa ti.i onda vi hocete nas necemu da naucite?citam komentare kako je crkla sijalica,a nema se para.onda sto vozis auto kad ni za sijalicu nemas?ne kazem da nemaju,nego su to glupi izgovori za koje bi ekstra kazne trebalo uvesti.sve u svemu jedno sam shvatio:srbija zeli samo evre,a zakon i kulturu vec imamo,to nam ne treba.

budimir

pre 14 godina

Evo opet najvise placaju oni najsavesniji u saobracaju yaboravio svetlo fali mu osigurac u kompletu i ost gluposti A nasilnika najmanje sto je tuzno kad znamo koliko ih ima i kako ugrozavaju ove sto zaborave da ulae svetlo u sred dana nemogu da verujem da ih ima samo 300 u srbiji
pa ja ih toliko vidim u mom gradu /lazarevac/ dnevno a jos nije ni jedan odgovarao ko ne veruje neka proveri i videce stanite sami ul djordja kovacevica pa da vam se koza najezi a plicajaca nigde. Ali zato stoje na rakrsnici u centru i zaustavljaju one koji nemaju svetlo tako lakse ispune normu ya vreme smene dve prijave i staresina ga pohvali

Vozac ekonomista

pre 14 godina

Da li je neko uzeo da racuna koliko para je uslo u neciji dzep od kazni? Ja nisam primetio da se ista bolje desava, a milioni su uzeti vozacima.... Putevi i dalje katastrofa....

Propusteni pesak

pre 14 godina

Ovo za Zrenjanin i nepropustanje pesaka je 100% ISTINA. Ja sam iz Zrenjanina i stvarno je tako, mali je grad po povrsini i tesko negde mogu da te uhvate za brzinu (Sem na magistrali ali tu nema mesta za sve saobracajce, ne mogu da se naredjaju na svakih 10 metara) pa onda izmisljaju to nepropustanje pesaka. Kada bi neko mogao da proveri te kazne, 90% je nepropustanje pesaka.

90/130

pre 14 godina

"Prekoračenje brzine 7.600"

Da su se zaista ugledali na zapadne zakone kako se i hvale, povećali bi ograničenje van mesta na 90, odnosno na auto-putu na 130, pa još tolerisali 10%.

Ovako se može doneti samo jedan zaključak - otimanje para od normalnih vozača. Nek javno prizna neko da li vozi 80 na putu na kome postoje uslovi za mnogo veću brzinu? Niko to ne čini.

Često se dešava da vozim u koloni koja putuje brzinom od 100 i to godinama na istim deonicama i tu se nikada ne dešavaju nezgode.

Treba dozvoliti ne 90, već 100 na pojedinim deonicama, kao što je u Austriji. Zašto? Manji trošak, ušteda vremena i resursa.

Uz to i uz sređivanje signalizacije tj. sklanjanje zbunjujućih, nepotrebnih, glupih i znakove koji se više ne mogu pročitati, ljudi bi ozbiljnije shvatili zakon i jedino tada bi zakon postigao cilj.

Ovako ovaj policijski zakon je isključio mnoga dobra rešenja odbačenog predloga ZOBS-a, pa i ona gde postoji odgovornost putara i policije, i onaj koji predviđa konsultovanje struke kada se postavlja signalizacija. I dan, danas, znakove postavlja ko hoće, pa čak i fizikalac u preduzeću za održavanje puteva.

Još jedna stvar: u većini zemalja je ZABRANJENO ograničavati brzinu na manje od 40 osim u pešačkim zonama. Kod nas možete pronaći 30, pa i 20 svud okolo, a tom brzinom je zaista teško voziti automobile.

POLICIJSKI ZAKON JE LOŠ i uopšte ne povećava bezbednost saobraćaja. Dokaz: saberite SVE nezgode, a ne samo one u kojima policija interveniše, pa ćemo doći na istu brojku kao i dok je važio prethodni zakon. To u policiji neće da kažu, već vešto sklanjaju podatak o nesrećama u kojima se učesnici samo dogovore (Evropski obrazac o saobraćajnoj nezgodi).

Ovako je zakon samo povećao kazne, a putevi se još lošije održavaju, još više para se otima od siromašnih građan, usporava se protok robe i ljudi, daju se još veća ovlašćenja policiji, itd.

Još jedna stvar - zatvor za nečinjenje. Slažem se da kazne za alkoholisanost treba da budu veoma visoke i to NOVČANE. Sasvim je štetno i kontraproduktivno slati ljude u zatvor kada nisu ništa uradili. Ovako: alkohol + nezgoda = zatvor. Samo alkohol = visoka novčana kazna.

Neki političar može da bije ljude, krade pare, ministarstva da rasipaju i da ih uhvate i to je sve prekršaj za 20.000 dinara. S druge strane šalju u zatvore ljude koji nisu ništa učinili. Policijska država, policijski zakon.

Kad misli država da počne da sređuje signalizaciju i MENJA asfalt pošto na većini starih deonica ne može da se krpi jer su već jako opasne za vožnju?

Pazite ovu grupu znakova, poređani su na 500m van grada, na T raskrsnici:

40* (pre raskrsnice, kad postoji mogućnost pojave poledice)
60 (prilazak raskrnici)
Sama raskrsnica (automatski prestanak važenja prethodnog ograničenja)
60 (prolazak raskrsnice)
40 (oštećen kolovoz - zaostao znak od radova, put je nov širine 8m)
60 precrtano
40* (kada postoji mogućnost pojave poledice)

Kojom brzinom smete da vozite i na kojoj deonici?

Zimi može 40, ali samo van rasrksnice?

Da li prestanak ograničenja 60 poništava ograničenje 40?

Verujte, pitao sam razne saobraćajce, niko ne zna da odgovori. Ali znaju da izmere s radarom prekoračenje brzine i naplate kaznu. Odgovaraju - žao nam je, mi samo poštujemo pravila, nismo mi postavili taj znak.

Naša policija nije tu da "protect and serve", već da otima pare građana na onakve budalaštine od signalizacije.

Od nas traže da poštujemo novi ZOBS koji je bolji da bolji ne može biti.

A pre neki dan vozim iza pandura koji u jedan kilometar napravi šest prekršaja (vožnja bez svetla, nevezivanje pojasa, 60 kroz grad, 50 pored škole, nedavanje pokazivača pravca na isključenju iz kružnog toka, parkiranje bez migavca). Lep primer daju da NJIHOV ZOBS baš i ne mora da se poštuje.

Ili je policija iznad zakona? O korupciji da ne pričamo.

Svaka čast poštenim policajcima, ali zbog većine šljama opšti utisak je vrlo loš.

V.

pre 14 godina

Vozim 15 godina, 1995. savesna. dosadan vozac, postujem propise, trpim psovke vozaca iza dok stajem ispred pesackom, trpim psovke vozaca kad sam pesak...nikad prijava. necu da budem divljak u voznji niti u zivotu i smatram da se o coveku mnogo sazna za 5 min voznje. nikad ne zurim, cak ni kad mnogo zurim. bavim se ozbiljnim poslom, zavrsila sam fakultet. imam mnogo prijatelja, vesela sam. nemam dijagnozu :). postujem pravila. napisase mi pre neko vece prijavu za prolazak na crveno, skretala sam desno, vozila drugom, videla sam krajickom oka da se upalilo zuto u trenutku kad sam vec "smotala" volan. nisam projurila neprilagodjenom brzinom. napisase prijavu i odose. pa ti sad idi kod sudije za prekrsaje i reci da te bas briga. necu da molim policajca da bude pravican i posten. da se ubedjujem. necu da ih podmicujem. ne dopustam da neko manifestuje svoju kvazi moc na ovaj nacin. plati i kaznene poene trpi, kazem sebi. i to mi je lakse od svesti da me je neko bukvalno opljackao. je l moze ovaj sistem da nam dozvoli malo ljudskog dostojanstva?

@rebro

pre 14 godina

Od onog koji bezočno laže:

Driving rules in Austria:
Urban streets (built up area) 50
Rural streets (one lane) 100
Major highways (Autobahn) 130

Pročitaj malo austrijske zakone kad već živiš tamo. Ovako ostaje sumnja da ti uopšte ne živiš u Austriji, već radiš u policiji kod nas i braniš vaš zakon.

Austrija ujedno razmatra povećanje ograničenja na auto-putevima na pojedinim deonicama na 160 km/h (čak je eksperimentalno to jedno vreme postojalo!), a ujedno ukidaju svetla. Slovenci su najavljivali mogućnost ukidanja ograničenja na auto-putevima, ali su za sada odustali.

Tako da ne treba tebi da nacrtaju 100, već je to opšte ograničenje van grada, a to što ti to ne znaš, tvoj je problem. Tamo gde treba, se smanjuje na 90, 80, itd.

Nije poenta u tome, poenta je u nečem drugom što ti ne shvataš, a i kako bi kada ne znaš austrijske zakone, a sumnjam da znaš i naš novi ZOBS.

Kod nas postoje brojni znakovi zaostali od radova na putu ili od pređašnjeg lošijeg stanja puta, ili postavljeni tako da ne odgovaraju stanju na deonici.

Da bi ljudi ozbiljno shvatili zakon, on prvo mora da je logičan, da je signalizacija logična i prvi pre svih da policajci poštuju zakon i primenjuju ga na sve vozače, pa bio on rudar ili predsednik države.

Javi ako još nešto ne znaš o pravilima o saobraćaju u Austriji da ti objasnim.

Vlada

pre 14 godina

Eh sto ne vozite u USA, vidli bi sta je zakon.. jos da vas uhvate da vozite pijani.. pozeleli bi da se vratite u Srbiju brze nego sto avion leti..
Poruka: Postujte propise o voznji i ucite druge da ih postuju-sacuvajte nase zivote..

razocaran

pre 14 godina

Primena ovog zakona je stvarno razocaranje za svakog savesnog vozaca.

U Zrenjaninu da bi ispunili normu organizuju "sacekuse" na najprometnijim raskrsnicama da bi sto vise ljudi uhvatili u navodnom nepropustanju pesaka na pesackom prelazu. Da bi dobili na "dokazima" slucajno zaboravljaju da kao ocevice navedu saputnike u kolima vec samo dva policajca. Tuzno i smesno...

Uz tako "azurnu" policiju vozacima ostaje da voze samo kada nema pesaka na ulici.

zooko

pre 14 godina

Vozac sam vec 12 god. Svaku svoju gresku u saobracaju sam uredno platio.. Davao sam novce saobracajcima ,sto za racun za kaznu ,sto u policijski "ROKOVNIK" kao...castim ga :)(vozio sam Yugo pa su me cesto trekeljisali)Od stupanja na snagu novog zakona platio sam 5000 din zbog toga sto sam na semaforu kod gazele(crveno svetlo) KRENUO DA SE JAVIM NA TELEFON i kazem koleginici da cu je pozvati za minut kada stignem na sajam..(devojka se nije nijavila) Prvo je kazna bila 3000 ali je naglo skocila na 5000 din zbog toga sto sam primetio i prokomentarisao da je njegov kolega ne uspesno zaustavio pasat karavan ..(Momak u pasatu je prosao pored njega kao da ovaj ne postoji).. naravno da sam takvu smesnu scenu prokomentarisao :) to me je kostalo dodatnih 2000din..
OK.. nisam se posebno uznemirio jer je besmisleno ..

NAJGADNIJA SCENA...

Ja prisutan!!! 3 saobracajna policajca prilaze sanku na jednom od dradskih desavanja i traze 3 piva... konobarica kaze 660 din i znacilo bi mi da imate sitno.. pandurko se nasmeje i kaze : PA GDE SI TI CULA ZA KAZNU OD 660 din i daje joj 1000din? Na sta se pocinju smejati kao ludi..

E ovo me je vec iskreno zabolelo... bas bedan osecaj..

Poslednji susret sa njima je od pre par dana .

Na uglu palmoticeve i DZ.Vasinktona postoji jedan neobican lokal.. Tamo nocu dolaze Dzipovi koje vozi obezbedjenje nekih posetilaca tog lokala i parkirani su NAJBAHATIJE sto sam ja u zivotu video i doziveo!
Gospodin u godinama,koga sam to vece sreo uredno je platio parking mesto i kada je pokusao negde oko 23h da izadje sa njega , nije nogao od ovih dzipova jer ih je bilo 10ak!
PARKING SERVIS mu je rekao da ne mogu da mu pomognu jer na opstini Dorchol posle 21h imaju samo pauka koji nosi max tezinu opel astre.. !?!?

SAOBRACAJNA POLICIJA je na poziv dosla za 15 minuta ALI nije zelela da ima ne prijatnosti sa dzipashima pa su samo otisli! :)
Bio sam prilicno besan pa sam otisao da jos ne bi dobio po tamburi jer guram nos gde mu nije mesto :)
Gospodin je ostao bez ikakve pomoci od strane nadleznih da ceka da neko udje u taj dzip i ode !! BEEEEEDA

Izvinite na komentaru ali sto se tice saobracajne polcije i njihovog sprovodjenja zakona GADE MI SE !!!

max

pre 14 godina

nije njima cilj bezbednost u saobraćaju,već punjenje budžeta.na ulicama rupetine, bez slivnika, neosvetljene, nema semafora ili ne rade...ali su nam na ulicama,putevima saobraćajci,pišu li pišu. radarske kontrole se kamufliraju,kriju se iza mostova, zgrada, raznih prepreka,šumarcima.izlete pred vas kao da su poliveni vrelom vodom.jednom sam jedva uspeo da izbegnem a da saobraćajca ne pregazim.gde je tu preventiva?

Slobodan

pre 14 godina

U Austriji su ukinuli odluku o svetlima, u Hrvatskoj postoji nesto kao sezonsko ukidanje kada dodju prolece i leto.

Zatim, pomenuli ste nesto u stilu "a hocete evropske plate"... Ne dopada mi se takva opaska, pogotovu sto vecina stvari koja se radi u ovoj zemlji je bez reda i stihijski. A oni iz administracije koji imaju evropske plate, uglavnom su izuzeti kada je rec placanje kazni. Zasto bi ceo zivot mi bili budale i gledali kako drugi pored nas prolaze bolje a boli ih i za zakone i za policiju, itd.?

A ono sa dzipovima je stvarno za svaku osudu. Bile su mi skoro dve devojke iz Poljske i zeleo sam da im pokazem Skadarliju, ali smo odlucili da skrenemo i parkiramo auto negde oko Strahinjica Bana i usput da malo prosetamo... Njihov komentar je bio "I vi zivite lose?". Pored regularnih parking mesta za stanare, napravila su se jos dva, naravno sve sami dzipovi, lukzuzni automobili itd. Ne znam da li sam se ikada u zivotu osecao bednije i besnije zbog te slike koja mi se vec danima vrti u glavi. Ne daj boze da se nekom od stanara okolnih zgrada nesto lose dogodilo, kola Hitne pomoci ne bi mogla ni da dodju do zgrade. Sledece njihovo pitanje je bilo "Zar ne postoji neka sluzba koja ovo moze da regulise?"... Sta da im odgovorim? Kakav sajam automobila, samo izadjite u Strahinjica Bana.

Kada je usvojen zakon o navijacima i kada su objavljene visine kazni za pojedine prekrsaje, na jednom stadionu je osvanuo transparent, nesto u stilu - Kada budemo imali evropski standard, onda cemo placati evropske kazne... Tako nekako

Moram jos da dodam i to namerno, iako se sluzim primerom zato sto mi tako odgovora - visine kazni u Evropi su srazmerne njihovom standardu. A uporedite njihove puteve sa nasim, njihove cene benzina sa nasim. Vec dva meseca ima kako nikome nije palo na pamet da zakrpe rupe na potezu od trosarine do banjice, celom duzinom od raskrnice do pumpe. Tri ratkpane sam do sada izgubio po rupama, a da ne znam ni sam gde su ispale...

sonebg

pre 14 godina

Procitah malo komentare pa i ja malp da se zalim (barem da pisem). Moj slucaj moze da potvrdi gluposti iz ovog zakona. Evo sta se desilo: Na skretanju iz 29. Novembra u Cvijicevu kod "Ktitora" stao sam da propustim pesake a oni spori mene uhvati crveno svetlo a ja nisam napustio raskrsnicu. Policajac me je odmah zaustavio (ko cesto tuda prolazi zna da oni stoje izmedju semafora i skretanja u Takovsku) naravno SVE PO ZAKONU, sta god da sam uradio ja bih napravio prekrsaj. I posle ubedjivanja covek me je pustio uz opasku da mi se to neponovi. NISAM PLATIO KAZNU. Ali sam i sada u cudu, kako ja da prodjem tu raskrsnicu kada ona nema strelicu vec se krece na obicno zeleno dok ja pustim one iz grada mene nekad uhvati i zuto u raskrsnici (opet prekrsaj). Ispada da se ta raskrsnca prolazi na srecu i dobru volju policajca. U sigurno 80% slucajeva nemoze da se prodje regularno.
(sonebg, 20. april 2010 18:19)
# Link komentara

Interesuje me samo da mi ovo troje koji su negativno ocenili objasne kako da prodjem 100% po zakonu tu raskrsnicu (desi se da budem prvi pa uhvatim neki prekid kolone ali u spicu nema sanse)
psto ocigledno znaju neku caku.

bojan

pre 13 godina

malopre me je zaustavio policajac zato sto sam usao u jednosmernu ulicu.ta ulica je 20 godina bila dvosmerna ali zbog radova na okolnim ulicama oni su je prepravili da bude jednosmerna.kriv sam ali zasto taj doticni milicajac nije stao na pocetku ulice da upozorava ljude koji udju u istu tu ulicu nego ih ceka na kraju kako bi im napisao kaznu.ovako funkcionise nasa milicija.jos jednom kazem kriv sam ali da li je ovo nacin da vratim pare u drzavnu kasu ..........