Subota, 06.03.2010.

23:58

Preokret Reala za prvo mesto

Prve tri utakmice 25. kola Primere donele su čak 13 golova i novog lidera šampionata, jer je Real iskoristio remi Barselone i sustigao je po broju bodova.

Izvor: B92

Preokret Reala za prvo mesto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Chiggy

pre 14 godina

Ne navijas za Real, a? Pa sto se onda javljas na ovu vest onda?

Napisi ti lepo za koga ti navijas pa da ja postavim klip ovde koliko su sudije bile 'pravedne' prema tvom klubu.

xx bata

pre 14 godina

Za sve navijače, simpatizere barse, koji se vade na sudije:

Sećate li se polufinala lige šampiona?? Ako se ne sećate, evo vam pa se podsetite i pokrijte se ušima kad pričate o sudijama http://www.youtube.com/watch?v=s5x0iM0oQps

P.S Ne navijam za real, navijam za pravdu

phenom

pre 14 godina

@string

Obojica smo napisali mnogo gluposti...
Barca 4 - 0 Sevilla,ove sezone.
Nisi ukapirao sta sam hteo da kazem,al ajde.
A sto se tice fudbala,mozes da proveris,smesno bih ti napravio...xD

Chiggy

pre 14 godina

@string

E hvala ti puno, nasmejao sam se do suza. Eto'o vredeo 50 miliona, Toure ne moze da se sastavi, Barca smesna, pricas o trofeji > lepota igre a Barca osvojila 6 trofeja u sezoni sto real nece nikada osvojiti.

Saljivdzija jedan.

Guta

pre 14 godina

@nikola87

E ako si ti reko da se slabo razumem u fudbal onda je to stvarno tako. Slazem se da je poznavanje tie-breaker-a (znaci nesto sto moze da se procita i absorbuje a ne zahteva visok iq) daleko najbitnije za razumevanje fudbalske igre.

A sad da se uzobiljimo i ostavio budalastine po strani. To je tako jedna sporedna stvar, moj akcenat je bio na neobjektivnom izvestavanju i jos gorem sudjenju. Uzima se jedan beznacajan primer kao poredjenje. Pa ako je vec sudija pustio prednost to znaci da je igrac do koga je lopta dosla bio u poziciji da nastavi akciju sa dobrim izgledom za gol. I sad se to uzima kao neki dokaz da je eto kao i real ostecen. Treba da vas je sramota. Ono sto je juce sudija uradio Barcelona-i je van svake pameti. Kao slucajno nijedna kamera nije zabelezila start na Messi-em i kako je tekla Pep-ova konverzacija sa sudijama. Idi molim te pronadji sa koliko kamera je snimana utakmica, to cete naciniti najvecim poznavaocem fudbala na ovom sajtu (a i sire) a moj ce komentar opet pasti u vodu. A ako iskopas podatak koliko je penala ove sezone svirano Realu (i koliko je ronaldo sam pucao) a koliko Barcelona-i, mislim da te to kvalifikuje da budes prvi pomocnik Pellegrini-a vec na utakmici sa Lyon-om.

Cinjenica je da je Barcelona drasticno ostecena. Cinjenica je i da je izvestaj sa utakmice bio neobjektivan (namerno ili nenamerno) jer jasno je ko dan da kako je Barca odigrala (i pod kakvim okolnostima) nije nesto cega bi se stideli, naprotiv. A to sto se ovde fudbalski poluobrazovani hvataju za neke periferne stvari koje imaju vrlo malo znacaja za desavanja na terenu, upravo potvrdjuje moje zapazanje.

string

pre 14 godina

Kako je smesan ovaj Real...
Barca ce uvek biti bolji klub,kakva je atmosfera u tom klubu,svi nasmejani i kad kiksnu,navijaci(neki put i preko 90000)pevaju i zezaju se ljudi...Ljudi igraju opusteno,leprsavo,brzo,sa osmehom na licu,ne brinu se oko bacanja 250m da bi osvojili nesto.
Dok Real mora ovako da igra,glupo bi bilo da su dali tolike pare,a da nista ne osvoje,mislim ''kraljevski klub'',da li kraljevi moraju da daju velike pare da bi osvojili nesto!?
Onaj Ronaldo se svadja sa pola ekipe ko ce da sutira penal,jos malo pa ce da se svadjaju ko ce prvi da izadje na teren,strasno....
Barca uvek bolja...
(phenom, 7. mart 2010 18:01)

Da, Real smesan sto pobedi Sevillu i ima 32 suta naspram Seville koja je imala 2,a Barcelona nije smesna kad odigra 2-2 jedva sa jadnom Almerijom, stvarno si objektivan, i o kakvim kraljevima ti pricas, titulu kraljevskog kluba u Spaniji nema samo Real vec i Espanjol,Saragosa ,to ne znaci da su oni kraljevi vec da im je kralj Spanije dodlio tu titulu, druga stvar, jel se secas koliko je para Barcelona dala za Alvesa, 40 miliona, za Ibrahimovica 40 miliona plus Eto koji je tada vredeo najmanje 45-50 miliona, znaci to je skoro koliko je dao i Real za Ronalda, e sad sto se Realu Ronaldo vise isplati nego Ibrahimovic Barceloni sto zbog golova,sto zbog asistencija,sto zbog truda koji ulaze na terenu a ne seta se kao Zlatan po terenu sto zbog toga stoje mladji 4 godine pa samim tim i vredi vise od njega, Barceloni niko nije kriv, Cigrinskog su platili 20 miliona, ne znam da li je odigrao 5 utakmica do sada, Tourea su platili 19 miliona a decko ne moze da se poveze, Milito je placen 10 miliona a vec dve godine je povredjen, pa onda reci ti meni ko je smesniji, da li Real koji je prvi po profitu ispred Barcelone iako je najvise potrosio, iako ima 31 titulu prvaka Spanije i 9 titula prvaka Evrope ili Barcelona koja se vise bavi komsijskim dvoristem nego sto baca pogled na svoje..uostalom , Real je trenutno ispred Barcelone u Ligi ,efikasniji je i sta tu ima da se komentarise, a video sam osmeh koji ti spominjes na njihovim licima posle utakmice sa Almerijom, bas su se smejali, sve je prstalo od smeha...i jos nesto, sta mislis, da li neko pamti Svetsko prvenstvo '98 u Francuskoj potome sto je Brazil igrao lepo ili po tome sto je Frncuska postala sampion? Stvarno ti komentar nije na mestu, kakve veze ima recimo sto Arsenal igra najlepsi fudbal u Engleskoj kad su u zadnjih 5 godina i United i Chelsea ispred njih, niko nece da kaze:'E prosle godine je Arsenal igrao najlepsi fudbal', vec:'United je osvojio titulu', pritom ne komentarisuci leprsavu igru vec rezultate ,jer samo se to pamti, a ti verovatno ili nemas vise od 13-14 gdina ili nikad u zivotu nisi sutnuo fudbalsku loptu a kamoli igrao fudbal...kad to budes uradio videces da ce ti se misljenje o fudbalu promeniti. Pozz

Zivi bili pa videli :)

pre 14 godina

Barsa ove godine ne osvaja nijednu titulu,...Real uzima Primeru,iz kupa su ispali,u LS ne igraju na nivou od prosle godine,tako da je realno da sa ovom igrom ne mogu do 1 mesta u Primeri i LS.

phenom

pre 14 godina

Kako je smesan ovaj Real...
Barca ce uvek biti bolji klub,kakva je atmosfera u tom klubu,svi nasmejani i kad kiksnu,navijaci(neki put i preko 90000)pevaju i zezaju se ljudi...Ljudi igraju opusteno,leprsavo,brzo,sa osmehom na licu,ne brinu se oko bacanja 250m da bi osvojili nesto.
Dok Real mora ovako da igra,glupo bi bilo da su dali tolike pare,a da nista ne osvoje,mislim ''kraljevski klub'',da li kraljevi moraju da daju velike pare da bi osvojili nesto!?
Onaj Ronaldo se svadja sa pola ekipe ko ce da sutira penal,jos malo pa ce da se svadjaju ko ce prvi da izadje na teren,strasno....
Barca uvek bolja...

Aleksa

pre 14 godina

Treba biti navijac i kad se dobija i kad se gubi...i treba biti posten i reci da je Real u boljoj formi od Bareclone i da su zasluzili da se izjednace na vrhu tabele...Meni ostaje da se nadam da ce Barca popraviti formu u skorije vreme posto se u ovim trenucima prelama prvenstvo...pozz sa sve Barcine navijace!!!

Mitar

pre 14 godina

To da je Barca ponizena je greska i ja se slazem... Mozda je ocekivao da Barca pobjedi svaku utakmicu do kraja sezone lagano, ali eto, prevario se. TO JE FUDBAL.
A da je Real prvi, to je u pravu. Aj ti meni objasni kako moze da se gleda sad medjusobni odnos kad je samo jedna utakmica odigrana? Sad se gleda gol razlika, gdje je Real bolji, a normalno, druga utakmica se mora odigrati, pa ce se onda gledati medjusobni odnos.

nikola 87

pre 14 godina

Guta & AcA
Pa ako pominjete toliko favorizovanje Reala od strane sudija sto lepo ne pomenete i cist ne dosudjeni penal nad Kakom u prvom poluvremenu? Nego umesto toga sudija pusti prednost a?
Elem, vasi kilometarski komentari padaju u vodu cim ste napisali ono Barcelona je i dalje prva zbog medjusobnog skora. Ljudi medjusobnog skora nema sve dok se ne odigra druga utakmica na Bernabeu.
Jaki ste mi vi poznavaoci fudbala.

aca le

pre 14 godina

Kao sto je rekao Pizon u fudbalu ce biti i pobeda ali i poraza.Ok Barsa je sad remizirala mozda ce Real u sl.kolu nikad se ne zna.Sve u svemu nadam se da ce neko da otkui prava prenosa i da cemo sl.sezone gledati o5 jednu od najjacih i najatraktivnijih liga na svetu.

dAx

pre 14 godina

Kako neko moze da se lozi na ovaj odvratni real, umrijecu, a to necu razumiti. Gade mi se kad vidim koliko para trose.
Nisam navijac Barse ni bilo kog kluba, za mene postoji samo Zvezda.

Katalonec_SK

pre 14 godina

I opet stara prica Barca crveni karton koj spored meni je potpuno nezasluzen. Ali toj Ibra je stvarno smesan ne moze da se satavi sa Loptom vec 7-8 utakmica!Gaurdiola Mora da nadge resenie zasto vako ne ide.Visca el barca i GOSPOD Je veliki!

Ne lozite se...

pre 14 godina

Daj bre ne lozite se! Sta, sad ste svi vi kao neki strastveni, okoreli navijaci Reala i Barse!?? Lozite se kao shatro na tamo neke spance, na neku la ligu, gluposti!! Lozane...

jovica

pre 14 godina

kakav mec, otkazao drugovima, devojci, i kako se isplatilo, skoro me srcka strefila, kako su samo odigrali drugo poluvreme sa VDV i gutijem, real moze ove sezone da osvoji la ligu i ligu sampiona, ali sad je najvazniji mec sa lionom, u ligi mogu da kiksnu jos 3 meca,posto ce i barsa, kako je lepo videti tabelu la lige danas....
(wlado, 7. mart 2010 10:31)

Imas devojku, a?

Liverpool Srbija

pre 14 godina

Svaka cast realu!! barsa propalaaaaaaaaaaa hahahahha :DD idemo real na titulu...nek osvoje i ligu sampiona :D navijac sam liverpula ..omiljeni klub pored partizana...nisam navijac reala ..amrzim barsu...ali kad igraju real i barsa uvek naivjam za real :)
♥ Liverpool FC ♥

Vidic-Dragutinovic

pre 14 godina

Selektore Anticu, shtoperski tandem Srbije na mondijalu mora da bude Vidic-Dragutinovic! Iskusni, poznati, igraju u najbolji klubovima, standardni, i iznad svega nasi najbolji, najkvalitetniji stoperi! Ne eksperimentisi sa Lukovicem skupo ce nas kostati na prvenstvu...

wlado

pre 14 godina

kakav mec, otkazao drugovima, devojci, i kako se isplatilo, skoro me srcka strefila, kako su samo odigrali drugo poluvreme sa VDV i gutijem, real moze ove sezone da osvoji la ligu i ligu sampiona, ali sad je najvazniji mec sa lionom, u ligi mogu da kiksnu jos 3 meca,posto ce i barsa, kako je lepo videti tabelu la lige danas....

Zeljko pejovic

pre 14 godina

Dovoljno je vidjeti statistiku 24:2 sutevi na gol i po statistici meca 15 cistih sansi za gol.Ove godine pada Barsa na Bernabeu:)))

bojic

pre 14 godina

BARSA je cudom remizirala.Ali je i to fudbal.A real je zasluzeno pobijedio.Nadam se da ce BARSA sto prije izaci iz ove male krize.BARSA IZNAD SVIH.Idemo dalje

Ilija@Nis

pre 14 godina

Real nije prestigao Barsu za bod, vec imaju isti broj bodova, ali Real ima bolju gol razliku za 2 gola. Prethodnih sezona se prvo gledao medjusobni skor, pa onda gol razlika sto je verovatno promenjeno, posto je na zvanicnoj tabeli Real prvi. Sto se tice same utakmice Real je bio bolji od prvog do poslednjeg minuta i ne bi bilo nezasluzeno da su pobedili 4:0. Medjutim, ako hoce da budu ozbiljan tim moraju da nadju zamenu za Marcela, jer decko definitivno ima neki problem u glavi, ni R.Karlos u svoje vreme nije sebi davao toliku slobodu u igri(iako je bio za tri klase bolji). Lik u svakoj utakmici upropasti par dobrih akcija zato sto mora da sutne cim mu se ukaze prilika(sinoc sutirao skoro iz mrtvog ugla). Sa druge strane, kad mu se ukaze stvarno dobra prilika,on se uperlja i ne uradi nista.

nikola 87

pre 14 godina

Kakva odigrana utakmica Reala! Sevilla nije imala nijednu sansu na utakmici jer su golovi postignuti iz nekih bizarnih situacija.
Prosle nedelje protiv Tenerifea ni polovinu ovakvih prilika nisu napravili a dali su 5 golova. A sada sa preko 15 suteva u gol "jedva" okrenuli rezultat u 92'. Eto sta je fudbal:)
I nije tacno da je Kaka odigrao toliko lose kako se prikazuje. Nije bio ni blizu kakav je bio u Milanu ali i tako nepotpun mnogo je znacio za protok lopte u nekim trenucima. Ovo je odlicna timska pobeda Reala kakvu odavno nisam video s njihove strane.
Kapa dole zaista.

Nemanja RM

pre 14 godina

Zasluženo,nema šta,toliko su napadali,isplatilo se.Bedna Sevilla samo dva šuta prema golu Reala...Nadam se da će i ostati na toj pozicij!Pozdrav za fanove ovog kluba!

Leptir79

pre 14 godina

Jako dobra utakmica u kojoj Real pokazuje koliko je dominantan u poslednje vrijeme. Iako su primili 2 gola, uspijeli su uz trud da sve to nadoknade i da na kraju pobijede. Niko im ne moze poreci zalaganje i trud, jednostavno ljudi zaista igraju jako ofanzivno i lijepo za oci. Na koncu, statistika sve govori. Nadam se da ce Lyon dozivjet istu sudbinu kao i Sevilla ove veceri... Sada, kada je Real na prvom mjestu, uz to ima i povoljniji raspored od Barcelone, moze se nadati, da ce titulu vratit u prijestonicu.Ostalo je jos dosta do kraja, iskreno, mijenjao bih titulu prvaka Spanije za titulu Prvaka Europe. Tesko jest, ali nije nerealno, ostaje da se vidi dali ce moja zelja biti ispunjena? Kvalitet Barcelone je neosporan i oni jako dobro igraju, ali se nadam da ce na kraju oni gledat u ledja klubu koji osvaja 32. titulu po redu.Bog zna, mozda nas podje i u Europi ovog proljeca,a dobro je poznato gdje se igra finala Champions League. Pozdrav svim ljudima dobre volje, bez obzira voljeli ili ne voljeli moj Real Madrid. Naravno, srdacan pozdrav za sve one koji misle i zele kao ja.

Duke

pre 14 godina

Pa, bre, meni je lično Primera prilčno nebitna ali kako možete da napišete da je Real imao sreće?! Pa ljudi su ih samleli. Ako je neko imao sreće onda je to Sevilja. Dali ljudi, ni krivi ni dužni, dva komada, a onaj Dragutinovićev da ne pričam. Zaslužena pobeda Reala, a mislim da ovo može da prelomi prvenstvo pošto čisto sumnjam da Barselona ove godine može da dobije Real na Bearnabeu.

Ana Yorke

pre 14 godina

Nismo ih prestigli, nego smo se iZjednacili na prvom mestu, imamo i mi i oni po 62 boda... A ja sam se od srece NAPILA, tako da me mrZi sada da ispravljam :)

uxyzapenje

pre 14 godina

Ovaj Drago izgleda dozivljava drugu mladost... proslo, preproslo kolo onaj go skoro iz kornera, sad ovo..

Kolarov-Dragutinovic-Vidic-Ivanovic

Po meni mozda najbolja odbrana na svetu.. a vi kako te?

Guta

pre 14 godina

Nije mi zelja nikoga da vredjam al ovaj clanak je ocigledno napisao neki 'novinar' amater ocigledno pristrasan.

Prvo, timovi imaju ISTI broj bodova i ne moze real madrid da bude prvi kad Barcelona je pobedila u medjusobnom duelu.

Drugo, kaze se "Barca se obrukala". Jel se to obrukala tako sto je napadala celu utakmicu, 70%+ posed lopte, 15+ suteva na gol i to igrajuci sa covekom manje pola cuke? Sve ovo na gostujucem terenu i protiv tima u formi (iako tu formu ne odslikava pravilno trenutna pozicija na tabeli).

Trece, navodi se da je real "u svakom slucaju zasluzio da pobedi". Kao argument se navode podaci o broju suteva i slicno. Kad Barca ima sve to na svom kontu (kao sto sam objasnio u prethodnom pasusu) i to na gostujucem terenu onda se obrukala i izvukla. A kad real to ima na domacem terenu protiv tima u promenljivoj formi i sa nekoliko standardnih prvotimaca van stroja il jos rovitih, onda je to svakako zasluzeno. Jadan je takav komentar.

Ovako sudjenje je prevrsilo vise svaku meru. Koliko god tezili da se fokusiramo na igru i samo igru, ovo sto se desava ne samo da je postalo besmisleno vec i ukazuje na nameran i jasan obrazac ponasanja. Od kako su ove jajare iz prestonice pocele da sviraju k*rcu kako je razlog za -5 (i pored potrosenih 200M+) sudije koje toboz favorizuju Barca-u, pocela je hajka i serija tragi-komicnih odluka i neverovatan porast u broju dodeljenih kartona. Cak 4 crvena kartona i pregrst zutih. Penal sam zaboravio kad je zadnji put sviran za Barca-u (a bila je masa prilika) dok ona slina u kopackama sa brojem 9 ima sam vise penala nego cela Barca zajedno. Evo i danas, zasto je Pep iskljucen tako rano, sta jel pokazao k*rac sudiji il se zato sto se drznuo da zatrazi penal nad Messi-em? Ono Zlatanu je lagan zuti karton i par strogih reci. Koliko je on ispao glup zbog takvog poteza, odluka je bila prestroga i sad nece moci da igra protiv Valencia-e (siguran sam da sudije nije imao pojma ko je barcin sledeci protivnik). Nemam ja nikakvih problema da prvenstvo udje u uzbudljivu zavrsnicu al ne na silu vec po onome pokazanom na terenu i uz pravilno sudjenje bez dvostrukih arsina.

Sax

pre 14 godina

Sta je ???
Da li ce sada biti onih komentara Barsa, Barsa, Barsaaa, Barsa iznad svih, a ?
Ili cete sada da se ucutite malo, znate onu ko visoko leti nisko pada...
Dzaba posed, negleda se posed, znaci samo na kraju koji su brojevi izmedju crtice i to je to.
A bogami kako je bilo na pocetku sezone, ispadalo je po mnogima da ce Barselona da se proseta do titule i u LS i u Prvenstvu, a vidi sada..., a samo da dodam i Studgart ih razbio, pozdrav za sve verne Madridiste !

Pajdo_Grobari Doboj

pre 14 godina

Real je u drugom poluvremenu zgazio Sevilju.Pa pogodili su 2 precke i jednu stativu,fulali zicere ciste (Higuain).Primili su bezveze golove,auto gol Alonsa,i ogromna greska Casillasa kod drugog gola!Sve u svemu zasluzena pobjeda Reala ali sa ovakvom odbranom mogu da se pozdrave sa LS!

salee

pre 14 godina

Gledao sam mec i mogu da kazem apsolutno zasluzena pobeda Reala. Igrala se viktorija, Sevilja 3 suta - 2 gola. Real 30 suteva od toga precka i stativa Iguaina i precka Gutija. Cestitke Dragutinovicu!

djordje

pre 14 godina

Ludo, burazeru, ludo!!! Kakve samo utakmice igraju Real i Sevilja!
Real 32 suta na gol Sevilje, a Sevilja 3 na gol Reala (od toga jedan Xabi Alonso i jedan (centar)sut Ivice Dragutinovica).

Nislija

pre 14 godina

Utakmica je bila namestena i tu price nema!Poslednji gol je prica za sebe...I to sve zato sto je njihov sponzor bwin i zato sto im je danas neki rodjendan...Sramota za evropski fudbal...Danas je fudbal umro!!!bez faula zadnjih 20 minuta da se slucajno koja realova zvezda(sa malo R) ne povredi...Pa da nemogu da nameste i protiv Liona!

Los Blancos

pre 14 godina

Real Madrid 25 +47 62
Barcelona 25 +45 62

Stvari konacno dolaze na svoje mesto

P.S. Ovo je jedna od najbojlih utakmica reala ove sezone!Mogli su da daju deset golova

AcA

pre 14 godina

Istina Real je bio dominantan,ali pri rezultatu 0-2 za Sevilju svaku mogucu odluku sudija je sudio u korist Reala,celo drugo poluvreme napadi domacina,uzeli su bar 10 lopti Sevilji a da sudija maltene nije svirao niti jedan prekrsaj u korist gostiju.
A Realu je naravno u slucaju svake izgubljene lopte nekako pomagao svirajuci neke nepostojece slobodne udarce kao i korner posle suta Gutija kada je pogodio precku a lopta nikog nije zakacila,svejedno to je korner u korist galaktikosa.
Posle tog kornera S.Ramos je izjednacio na 2-2.
Naravno kao sto se i moglo ocekivati uterali su treci gol na silu u nadoknadi vremena,Palop je bio ometan prilikom prve intervencije kada je uspeo da na trenutak otkloni opasnost ali vec par sekundi kasnije nije mogao da zaustavi nalet Van Der Varta koji je bio do njega i samo je uterao loptu u gol.
Ne kazem ja da Real nije bio bolji,stavise dominirali su celo drugo poluvreme ali da im sudija nije bio vetar u ledja tesko da bi preokrenuli sa 0-2 do 3-2,jednostavno morali su da dobiju ovaj mec posto Barsa nije dobila u Almeriji (naravno primili glup gol posle kornera i autogol Pujola plus crveni karton Ibrahimovica i nije se moglo vise ).
Real nije prvi na tabeli,ima isto bodova kao Barsa ali se u Spaniji gleda medjusobni skor a tu je Barsa bolja i stoga su oni prvi.

I naravno sve ovo sam napisao sa ciljem da pokazem koliko je odvratna ekipa Real Madrid,svako ko prati fudbal mogao je da vidi sta se desava,mora se uzeti titula po svaku cenu,velike su pare ulozene,navijaci i cela drzava ne bi mogli da podnesu da opet katalonci budu sampioni Spanije.
Vecina se nece sloziti ali ovo je svve istina...

SaleKg

pre 14 godina

Jos jedna namestena utakmica reala, ko pomnije prati zna koliko puta je bilo iz 1 u 2. Sta drugo ocekivati kada na dresovima obe ekipe stoje imena kladionica. Mada je real jedva dao gol, puno stativa precki, igraci sevilje su se sklanjali. Kuda ide svetski fudbal, kako ih nije sramota?

Mis'im sta reci

pre 14 godina

Real je imao ukupno 24 šuta, od toga čak 17 u okvir gola, dok su gosti šutirali samo dva puta

Barselona se obraukala i jedva izvukla bod u Almeriji

wlado

pre 14 godina

kakav meč! Za srcku. Real postaje mašina igraju neverovatno. Imali su 3 prečke. Večeras drugovi ništa, devojka ništa. Ostao kuci. Isplatilo se! I nije real sad bod ispred. Imaju isti broj poena

Aca

pre 14 godina

Nije bilo 27 suta, (istina, tako pise na flash score-u) nego 32 za Real i 3 za Sevillu...(Tako je bilo na zvanicnoj statistici posle meca)
:)

messi

pre 14 godina

I posle ove tekme barce neka neko kaze kako sudije pomazu Barceloni kao prvo nije sudio cist penal nad messijem u prvom pol,onda posle guranja u sesnaestercu pokazuje direktan crveni ibrahimovicu koji u najmanju ruku nije zasluzio ali ima boga!!! Fc Barcelona mes que un club!

psgfan dejan rs

pre 14 godina

fenomenalna igra reala pogotovu u poslednjih pola casa igre..sad su realno u boljoj formi od barse..cestitke nasem dragutinovicu..na golu i dobroj igri..posto nije kriv ni za jedan gol reala..

jovica

pre 14 godina

kakav mec, otkazao drugovima, devojci, i kako se isplatilo, skoro me srcka strefila, kako su samo odigrali drugo poluvreme sa VDV i gutijem, real moze ove sezone da osvoji la ligu i ligu sampiona, ali sad je najvazniji mec sa lionom, u ligi mogu da kiksnu jos 3 meca,posto ce i barsa, kako je lepo videti tabelu la lige danas....
(wlado, 7. mart 2010 10:31)

Imas devojku, a?

psgfan dejan rs

pre 14 godina

fenomenalna igra reala pogotovu u poslednjih pola casa igre..sad su realno u boljoj formi od barse..cestitke nasem dragutinovicu..na golu i dobroj igri..posto nije kriv ni za jedan gol reala..

wlado

pre 14 godina

kakav meč! Za srcku. Real postaje mašina igraju neverovatno. Imali su 3 prečke. Večeras drugovi ništa, devojka ništa. Ostao kuci. Isplatilo se! I nije real sad bod ispred. Imaju isti broj poena

salee

pre 14 godina

Gledao sam mec i mogu da kazem apsolutno zasluzena pobeda Reala. Igrala se viktorija, Sevilja 3 suta - 2 gola. Real 30 suteva od toga precka i stativa Iguaina i precka Gutija. Cestitke Dragutinovicu!

Nemanja RM

pre 14 godina

Zasluženo,nema šta,toliko su napadali,isplatilo se.Bedna Sevilla samo dva šuta prema golu Reala...Nadam se da će i ostati na toj pozicij!Pozdrav za fanove ovog kluba!

Sax

pre 14 godina

Sta je ???
Da li ce sada biti onih komentara Barsa, Barsa, Barsaaa, Barsa iznad svih, a ?
Ili cete sada da se ucutite malo, znate onu ko visoko leti nisko pada...
Dzaba posed, negleda se posed, znaci samo na kraju koji su brojevi izmedju crtice i to je to.
A bogami kako je bilo na pocetku sezone, ispadalo je po mnogima da ce Barselona da se proseta do titule i u LS i u Prvenstvu, a vidi sada..., a samo da dodam i Studgart ih razbio, pozdrav za sve verne Madridiste !

Los Blancos

pre 14 godina

Real Madrid 25 +47 62
Barcelona 25 +45 62

Stvari konacno dolaze na svoje mesto

P.S. Ovo je jedna od najbojlih utakmica reala ove sezone!Mogli su da daju deset golova

nikola 87

pre 14 godina

Kakva odigrana utakmica Reala! Sevilla nije imala nijednu sansu na utakmici jer su golovi postignuti iz nekih bizarnih situacija.
Prosle nedelje protiv Tenerifea ni polovinu ovakvih prilika nisu napravili a dali su 5 golova. A sada sa preko 15 suteva u gol "jedva" okrenuli rezultat u 92'. Eto sta je fudbal:)
I nije tacno da je Kaka odigrao toliko lose kako se prikazuje. Nije bio ni blizu kakav je bio u Milanu ali i tako nepotpun mnogo je znacio za protok lopte u nekim trenucima. Ovo je odlicna timska pobeda Reala kakvu odavno nisam video s njihove strane.
Kapa dole zaista.

Duke

pre 14 godina

Pa, bre, meni je lično Primera prilčno nebitna ali kako možete da napišete da je Real imao sreće?! Pa ljudi su ih samleli. Ako je neko imao sreće onda je to Sevilja. Dali ljudi, ni krivi ni dužni, dva komada, a onaj Dragutinovićev da ne pričam. Zaslužena pobeda Reala, a mislim da ovo može da prelomi prvenstvo pošto čisto sumnjam da Barselona ove godine može da dobije Real na Bearnabeu.

Nislija

pre 14 godina

Utakmica je bila namestena i tu price nema!Poslednji gol je prica za sebe...I to sve zato sto je njihov sponzor bwin i zato sto im je danas neki rodjendan...Sramota za evropski fudbal...Danas je fudbal umro!!!bez faula zadnjih 20 minuta da se slucajno koja realova zvezda(sa malo R) ne povredi...Pa da nemogu da nameste i protiv Liona!

Guta

pre 14 godina

Nije mi zelja nikoga da vredjam al ovaj clanak je ocigledno napisao neki 'novinar' amater ocigledno pristrasan.

Prvo, timovi imaju ISTI broj bodova i ne moze real madrid da bude prvi kad Barcelona je pobedila u medjusobnom duelu.

Drugo, kaze se "Barca se obrukala". Jel se to obrukala tako sto je napadala celu utakmicu, 70%+ posed lopte, 15+ suteva na gol i to igrajuci sa covekom manje pola cuke? Sve ovo na gostujucem terenu i protiv tima u formi (iako tu formu ne odslikava pravilno trenutna pozicija na tabeli).

Trece, navodi se da je real "u svakom slucaju zasluzio da pobedi". Kao argument se navode podaci o broju suteva i slicno. Kad Barca ima sve to na svom kontu (kao sto sam objasnio u prethodnom pasusu) i to na gostujucem terenu onda se obrukala i izvukla. A kad real to ima na domacem terenu protiv tima u promenljivoj formi i sa nekoliko standardnih prvotimaca van stroja il jos rovitih, onda je to svakako zasluzeno. Jadan je takav komentar.

Ovako sudjenje je prevrsilo vise svaku meru. Koliko god tezili da se fokusiramo na igru i samo igru, ovo sto se desava ne samo da je postalo besmisleno vec i ukazuje na nameran i jasan obrazac ponasanja. Od kako su ove jajare iz prestonice pocele da sviraju k*rcu kako je razlog za -5 (i pored potrosenih 200M+) sudije koje toboz favorizuju Barca-u, pocela je hajka i serija tragi-komicnih odluka i neverovatan porast u broju dodeljenih kartona. Cak 4 crvena kartona i pregrst zutih. Penal sam zaboravio kad je zadnji put sviran za Barca-u (a bila je masa prilika) dok ona slina u kopackama sa brojem 9 ima sam vise penala nego cela Barca zajedno. Evo i danas, zasto je Pep iskljucen tako rano, sta jel pokazao k*rac sudiji il se zato sto se drznuo da zatrazi penal nad Messi-em? Ono Zlatanu je lagan zuti karton i par strogih reci. Koliko je on ispao glup zbog takvog poteza, odluka je bila prestroga i sad nece moci da igra protiv Valencia-e (siguran sam da sudije nije imao pojma ko je barcin sledeci protivnik). Nemam ja nikakvih problema da prvenstvo udje u uzbudljivu zavrsnicu al ne na silu vec po onome pokazanom na terenu i uz pravilno sudjenje bez dvostrukih arsina.

djordje

pre 14 godina

Ludo, burazeru, ludo!!! Kakve samo utakmice igraju Real i Sevilja!
Real 32 suta na gol Sevilje, a Sevilja 3 na gol Reala (od toga jedan Xabi Alonso i jedan (centar)sut Ivice Dragutinovica).

bojic

pre 14 godina

BARSA je cudom remizirala.Ali je i to fudbal.A real je zasluzeno pobijedio.Nadam se da ce BARSA sto prije izaci iz ove male krize.BARSA IZNAD SVIH.Idemo dalje

uxyzapenje

pre 14 godina

Ovaj Drago izgleda dozivljava drugu mladost... proslo, preproslo kolo onaj go skoro iz kornera, sad ovo..

Kolarov-Dragutinovic-Vidic-Ivanovic

Po meni mozda najbolja odbrana na svetu.. a vi kako te?

Leptir79

pre 14 godina

Jako dobra utakmica u kojoj Real pokazuje koliko je dominantan u poslednje vrijeme. Iako su primili 2 gola, uspijeli su uz trud da sve to nadoknade i da na kraju pobijede. Niko im ne moze poreci zalaganje i trud, jednostavno ljudi zaista igraju jako ofanzivno i lijepo za oci. Na koncu, statistika sve govori. Nadam se da ce Lyon dozivjet istu sudbinu kao i Sevilla ove veceri... Sada, kada je Real na prvom mjestu, uz to ima i povoljniji raspored od Barcelone, moze se nadati, da ce titulu vratit u prijestonicu.Ostalo je jos dosta do kraja, iskreno, mijenjao bih titulu prvaka Spanije za titulu Prvaka Europe. Tesko jest, ali nije nerealno, ostaje da se vidi dali ce moja zelja biti ispunjena? Kvalitet Barcelone je neosporan i oni jako dobro igraju, ali se nadam da ce na kraju oni gledat u ledja klubu koji osvaja 32. titulu po redu.Bog zna, mozda nas podje i u Europi ovog proljeca,a dobro je poznato gdje se igra finala Champions League. Pozdrav svim ljudima dobre volje, bez obzira voljeli ili ne voljeli moj Real Madrid. Naravno, srdacan pozdrav za sve one koji misle i zele kao ja.

string

pre 14 godina

Kako je smesan ovaj Real...
Barca ce uvek biti bolji klub,kakva je atmosfera u tom klubu,svi nasmejani i kad kiksnu,navijaci(neki put i preko 90000)pevaju i zezaju se ljudi...Ljudi igraju opusteno,leprsavo,brzo,sa osmehom na licu,ne brinu se oko bacanja 250m da bi osvojili nesto.
Dok Real mora ovako da igra,glupo bi bilo da su dali tolike pare,a da nista ne osvoje,mislim ''kraljevski klub'',da li kraljevi moraju da daju velike pare da bi osvojili nesto!?
Onaj Ronaldo se svadja sa pola ekipe ko ce da sutira penal,jos malo pa ce da se svadjaju ko ce prvi da izadje na teren,strasno....
Barca uvek bolja...
(phenom, 7. mart 2010 18:01)

Da, Real smesan sto pobedi Sevillu i ima 32 suta naspram Seville koja je imala 2,a Barcelona nije smesna kad odigra 2-2 jedva sa jadnom Almerijom, stvarno si objektivan, i o kakvim kraljevima ti pricas, titulu kraljevskog kluba u Spaniji nema samo Real vec i Espanjol,Saragosa ,to ne znaci da su oni kraljevi vec da im je kralj Spanije dodlio tu titulu, druga stvar, jel se secas koliko je para Barcelona dala za Alvesa, 40 miliona, za Ibrahimovica 40 miliona plus Eto koji je tada vredeo najmanje 45-50 miliona, znaci to je skoro koliko je dao i Real za Ronalda, e sad sto se Realu Ronaldo vise isplati nego Ibrahimovic Barceloni sto zbog golova,sto zbog asistencija,sto zbog truda koji ulaze na terenu a ne seta se kao Zlatan po terenu sto zbog toga stoje mladji 4 godine pa samim tim i vredi vise od njega, Barceloni niko nije kriv, Cigrinskog su platili 20 miliona, ne znam da li je odigrao 5 utakmica do sada, Tourea su platili 19 miliona a decko ne moze da se poveze, Milito je placen 10 miliona a vec dve godine je povredjen, pa onda reci ti meni ko je smesniji, da li Real koji je prvi po profitu ispred Barcelone iako je najvise potrosio, iako ima 31 titulu prvaka Spanije i 9 titula prvaka Evrope ili Barcelona koja se vise bavi komsijskim dvoristem nego sto baca pogled na svoje..uostalom , Real je trenutno ispred Barcelone u Ligi ,efikasniji je i sta tu ima da se komentarise, a video sam osmeh koji ti spominjes na njihovim licima posle utakmice sa Almerijom, bas su se smejali, sve je prstalo od smeha...i jos nesto, sta mislis, da li neko pamti Svetsko prvenstvo '98 u Francuskoj potome sto je Brazil igrao lepo ili po tome sto je Frncuska postala sampion? Stvarno ti komentar nije na mestu, kakve veze ima recimo sto Arsenal igra najlepsi fudbal u Engleskoj kad su u zadnjih 5 godina i United i Chelsea ispred njih, niko nece da kaze:'E prosle godine je Arsenal igrao najlepsi fudbal', vec:'United je osvojio titulu', pritom ne komentarisuci leprsavu igru vec rezultate ,jer samo se to pamti, a ti verovatno ili nemas vise od 13-14 gdina ili nikad u zivotu nisi sutnuo fudbalsku loptu a kamoli igrao fudbal...kad to budes uradio videces da ce ti se misljenje o fudbalu promeniti. Pozz

messi

pre 14 godina

I posle ove tekme barce neka neko kaze kako sudije pomazu Barceloni kao prvo nije sudio cist penal nad messijem u prvom pol,onda posle guranja u sesnaestercu pokazuje direktan crveni ibrahimovicu koji u najmanju ruku nije zasluzio ali ima boga!!! Fc Barcelona mes que un club!

dAx

pre 14 godina

Kako neko moze da se lozi na ovaj odvratni real, umrijecu, a to necu razumiti. Gade mi se kad vidim koliko para trose.
Nisam navijac Barse ni bilo kog kluba, za mene postoji samo Zvezda.

Zivi bili pa videli :)

pre 14 godina

Barsa ove godine ne osvaja nijednu titulu,...Real uzima Primeru,iz kupa su ispali,u LS ne igraju na nivou od prosle godine,tako da je realno da sa ovom igrom ne mogu do 1 mesta u Primeri i LS.

Aca

pre 14 godina

Nije bilo 27 suta, (istina, tako pise na flash score-u) nego 32 za Real i 3 za Sevillu...(Tako je bilo na zvanicnoj statistici posle meca)
:)

Ilija@Nis

pre 14 godina

Real nije prestigao Barsu za bod, vec imaju isti broj bodova, ali Real ima bolju gol razliku za 2 gola. Prethodnih sezona se prvo gledao medjusobni skor, pa onda gol razlika sto je verovatno promenjeno, posto je na zvanicnoj tabeli Real prvi. Sto se tice same utakmice Real je bio bolji od prvog do poslednjeg minuta i ne bi bilo nezasluzeno da su pobedili 4:0. Medjutim, ako hoce da budu ozbiljan tim moraju da nadju zamenu za Marcela, jer decko definitivno ima neki problem u glavi, ni R.Karlos u svoje vreme nije sebi davao toliku slobodu u igri(iako je bio za tri klase bolji). Lik u svakoj utakmici upropasti par dobrih akcija zato sto mora da sutne cim mu se ukaze prilika(sinoc sutirao skoro iz mrtvog ugla). Sa druge strane, kad mu se ukaze stvarno dobra prilika,on se uperlja i ne uradi nista.

wlado

pre 14 godina

kakav mec, otkazao drugovima, devojci, i kako se isplatilo, skoro me srcka strefila, kako su samo odigrali drugo poluvreme sa VDV i gutijem, real moze ove sezone da osvoji la ligu i ligu sampiona, ali sad je najvazniji mec sa lionom, u ligi mogu da kiksnu jos 3 meca,posto ce i barsa, kako je lepo videti tabelu la lige danas....

Ne lozite se...

pre 14 godina

Daj bre ne lozite se! Sta, sad ste svi vi kao neki strastveni, okoreli navijaci Reala i Barse!?? Lozite se kao shatro na tamo neke spance, na neku la ligu, gluposti!! Lozane...

Zeljko pejovic

pre 14 godina

Dovoljno je vidjeti statistiku 24:2 sutevi na gol i po statistici meca 15 cistih sansi za gol.Ove godine pada Barsa na Bernabeu:)))

AcA

pre 14 godina

Istina Real je bio dominantan,ali pri rezultatu 0-2 za Sevilju svaku mogucu odluku sudija je sudio u korist Reala,celo drugo poluvreme napadi domacina,uzeli su bar 10 lopti Sevilji a da sudija maltene nije svirao niti jedan prekrsaj u korist gostiju.
A Realu je naravno u slucaju svake izgubljene lopte nekako pomagao svirajuci neke nepostojece slobodne udarce kao i korner posle suta Gutija kada je pogodio precku a lopta nikog nije zakacila,svejedno to je korner u korist galaktikosa.
Posle tog kornera S.Ramos je izjednacio na 2-2.
Naravno kao sto se i moglo ocekivati uterali su treci gol na silu u nadoknadi vremena,Palop je bio ometan prilikom prve intervencije kada je uspeo da na trenutak otkloni opasnost ali vec par sekundi kasnije nije mogao da zaustavi nalet Van Der Varta koji je bio do njega i samo je uterao loptu u gol.
Ne kazem ja da Real nije bio bolji,stavise dominirali su celo drugo poluvreme ali da im sudija nije bio vetar u ledja tesko da bi preokrenuli sa 0-2 do 3-2,jednostavno morali su da dobiju ovaj mec posto Barsa nije dobila u Almeriji (naravno primili glup gol posle kornera i autogol Pujola plus crveni karton Ibrahimovica i nije se moglo vise ).
Real nije prvi na tabeli,ima isto bodova kao Barsa ali se u Spaniji gleda medjusobni skor a tu je Barsa bolja i stoga su oni prvi.

I naravno sve ovo sam napisao sa ciljem da pokazem koliko je odvratna ekipa Real Madrid,svako ko prati fudbal mogao je da vidi sta se desava,mora se uzeti titula po svaku cenu,velike su pare ulozene,navijaci i cela drzava ne bi mogli da podnesu da opet katalonci budu sampioni Spanije.
Vecina se nece sloziti ali ovo je svve istina...

Mis'im sta reci

pre 14 godina

Real je imao ukupno 24 šuta, od toga čak 17 u okvir gola, dok su gosti šutirali samo dva puta

Barselona se obraukala i jedva izvukla bod u Almeriji

Liverpool Srbija

pre 14 godina

Svaka cast realu!! barsa propalaaaaaaaaaaa hahahahha :DD idemo real na titulu...nek osvoje i ligu sampiona :D navijac sam liverpula ..omiljeni klub pored partizana...nisam navijac reala ..amrzim barsu...ali kad igraju real i barsa uvek naivjam za real :)
♥ Liverpool FC ♥

Aleksa

pre 14 godina

Treba biti navijac i kad se dobija i kad se gubi...i treba biti posten i reci da je Real u boljoj formi od Bareclone i da su zasluzili da se izjednace na vrhu tabele...Meni ostaje da se nadam da ce Barca popraviti formu u skorije vreme posto se u ovim trenucima prelama prvenstvo...pozz sa sve Barcine navijace!!!

Ana Yorke

pre 14 godina

Nismo ih prestigli, nego smo se iZjednacili na prvom mestu, imamo i mi i oni po 62 boda... A ja sam se od srece NAPILA, tako da me mrZi sada da ispravljam :)

aca le

pre 14 godina

Kao sto je rekao Pizon u fudbalu ce biti i pobeda ali i poraza.Ok Barsa je sad remizirala mozda ce Real u sl.kolu nikad se ne zna.Sve u svemu nadam se da ce neko da otkui prava prenosa i da cemo sl.sezone gledati o5 jednu od najjacih i najatraktivnijih liga na svetu.

nikola 87

pre 14 godina

Guta & AcA
Pa ako pominjete toliko favorizovanje Reala od strane sudija sto lepo ne pomenete i cist ne dosudjeni penal nad Kakom u prvom poluvremenu? Nego umesto toga sudija pusti prednost a?
Elem, vasi kilometarski komentari padaju u vodu cim ste napisali ono Barcelona je i dalje prva zbog medjusobnog skora. Ljudi medjusobnog skora nema sve dok se ne odigra druga utakmica na Bernabeu.
Jaki ste mi vi poznavaoci fudbala.

Pajdo_Grobari Doboj

pre 14 godina

Real je u drugom poluvremenu zgazio Sevilju.Pa pogodili su 2 precke i jednu stativu,fulali zicere ciste (Higuain).Primili su bezveze golove,auto gol Alonsa,i ogromna greska Casillasa kod drugog gola!Sve u svemu zasluzena pobjeda Reala ali sa ovakvom odbranom mogu da se pozdrave sa LS!

Vidic-Dragutinovic

pre 14 godina

Selektore Anticu, shtoperski tandem Srbije na mondijalu mora da bude Vidic-Dragutinovic! Iskusni, poznati, igraju u najbolji klubovima, standardni, i iznad svega nasi najbolji, najkvalitetniji stoperi! Ne eksperimentisi sa Lukovicem skupo ce nas kostati na prvenstvu...

Katalonec_SK

pre 14 godina

I opet stara prica Barca crveni karton koj spored meni je potpuno nezasluzen. Ali toj Ibra je stvarno smesan ne moze da se satavi sa Loptom vec 7-8 utakmica!Gaurdiola Mora da nadge resenie zasto vako ne ide.Visca el barca i GOSPOD Je veliki!

SaleKg

pre 14 godina

Jos jedna namestena utakmica reala, ko pomnije prati zna koliko puta je bilo iz 1 u 2. Sta drugo ocekivati kada na dresovima obe ekipe stoje imena kladionica. Mada je real jedva dao gol, puno stativa precki, igraci sevilje su se sklanjali. Kuda ide svetski fudbal, kako ih nije sramota?

phenom

pre 14 godina

Kako je smesan ovaj Real...
Barca ce uvek biti bolji klub,kakva je atmosfera u tom klubu,svi nasmejani i kad kiksnu,navijaci(neki put i preko 90000)pevaju i zezaju se ljudi...Ljudi igraju opusteno,leprsavo,brzo,sa osmehom na licu,ne brinu se oko bacanja 250m da bi osvojili nesto.
Dok Real mora ovako da igra,glupo bi bilo da su dali tolike pare,a da nista ne osvoje,mislim ''kraljevski klub'',da li kraljevi moraju da daju velike pare da bi osvojili nesto!?
Onaj Ronaldo se svadja sa pola ekipe ko ce da sutira penal,jos malo pa ce da se svadjaju ko ce prvi da izadje na teren,strasno....
Barca uvek bolja...

Mitar

pre 14 godina

To da je Barca ponizena je greska i ja se slazem... Mozda je ocekivao da Barca pobjedi svaku utakmicu do kraja sezone lagano, ali eto, prevario se. TO JE FUDBAL.
A da je Real prvi, to je u pravu. Aj ti meni objasni kako moze da se gleda sad medjusobni odnos kad je samo jedna utakmica odigrana? Sad se gleda gol razlika, gdje je Real bolji, a normalno, druga utakmica se mora odigrati, pa ce se onda gledati medjusobni odnos.

Chiggy

pre 14 godina

@string

E hvala ti puno, nasmejao sam se do suza. Eto'o vredeo 50 miliona, Toure ne moze da se sastavi, Barca smesna, pricas o trofeji > lepota igre a Barca osvojila 6 trofeja u sezoni sto real nece nikada osvojiti.

Saljivdzija jedan.

Guta

pre 14 godina

@nikola87

E ako si ti reko da se slabo razumem u fudbal onda je to stvarno tako. Slazem se da je poznavanje tie-breaker-a (znaci nesto sto moze da se procita i absorbuje a ne zahteva visok iq) daleko najbitnije za razumevanje fudbalske igre.

A sad da se uzobiljimo i ostavio budalastine po strani. To je tako jedna sporedna stvar, moj akcenat je bio na neobjektivnom izvestavanju i jos gorem sudjenju. Uzima se jedan beznacajan primer kao poredjenje. Pa ako je vec sudija pustio prednost to znaci da je igrac do koga je lopta dosla bio u poziciji da nastavi akciju sa dobrim izgledom za gol. I sad se to uzima kao neki dokaz da je eto kao i real ostecen. Treba da vas je sramota. Ono sto je juce sudija uradio Barcelona-i je van svake pameti. Kao slucajno nijedna kamera nije zabelezila start na Messi-em i kako je tekla Pep-ova konverzacija sa sudijama. Idi molim te pronadji sa koliko kamera je snimana utakmica, to cete naciniti najvecim poznavaocem fudbala na ovom sajtu (a i sire) a moj ce komentar opet pasti u vodu. A ako iskopas podatak koliko je penala ove sezone svirano Realu (i koliko je ronaldo sam pucao) a koliko Barcelona-i, mislim da te to kvalifikuje da budes prvi pomocnik Pellegrini-a vec na utakmici sa Lyon-om.

Cinjenica je da je Barcelona drasticno ostecena. Cinjenica je i da je izvestaj sa utakmice bio neobjektivan (namerno ili nenamerno) jer jasno je ko dan da kako je Barca odigrala (i pod kakvim okolnostima) nije nesto cega bi se stideli, naprotiv. A to sto se ovde fudbalski poluobrazovani hvataju za neke periferne stvari koje imaju vrlo malo znacaja za desavanja na terenu, upravo potvrdjuje moje zapazanje.

xx bata

pre 14 godina

Za sve navijače, simpatizere barse, koji se vade na sudije:

Sećate li se polufinala lige šampiona?? Ako se ne sećate, evo vam pa se podsetite i pokrijte se ušima kad pričate o sudijama http://www.youtube.com/watch?v=s5x0iM0oQps

P.S Ne navijam za real, navijam za pravdu

phenom

pre 14 godina

@string

Obojica smo napisali mnogo gluposti...
Barca 4 - 0 Sevilla,ove sezone.
Nisi ukapirao sta sam hteo da kazem,al ajde.
A sto se tice fudbala,mozes da proveris,smesno bih ti napravio...xD

Chiggy

pre 14 godina

Ne navijas za Real, a? Pa sto se onda javljas na ovu vest onda?

Napisi ti lepo za koga ti navijas pa da ja postavim klip ovde koliko su sudije bile 'pravedne' prema tvom klubu.

Guta

pre 14 godina

Nije mi zelja nikoga da vredjam al ovaj clanak je ocigledno napisao neki 'novinar' amater ocigledno pristrasan.

Prvo, timovi imaju ISTI broj bodova i ne moze real madrid da bude prvi kad Barcelona je pobedila u medjusobnom duelu.

Drugo, kaze se "Barca se obrukala". Jel se to obrukala tako sto je napadala celu utakmicu, 70%+ posed lopte, 15+ suteva na gol i to igrajuci sa covekom manje pola cuke? Sve ovo na gostujucem terenu i protiv tima u formi (iako tu formu ne odslikava pravilno trenutna pozicija na tabeli).

Trece, navodi se da je real "u svakom slucaju zasluzio da pobedi". Kao argument se navode podaci o broju suteva i slicno. Kad Barca ima sve to na svom kontu (kao sto sam objasnio u prethodnom pasusu) i to na gostujucem terenu onda se obrukala i izvukla. A kad real to ima na domacem terenu protiv tima u promenljivoj formi i sa nekoliko standardnih prvotimaca van stroja il jos rovitih, onda je to svakako zasluzeno. Jadan je takav komentar.

Ovako sudjenje je prevrsilo vise svaku meru. Koliko god tezili da se fokusiramo na igru i samo igru, ovo sto se desava ne samo da je postalo besmisleno vec i ukazuje na nameran i jasan obrazac ponasanja. Od kako su ove jajare iz prestonice pocele da sviraju k*rcu kako je razlog za -5 (i pored potrosenih 200M+) sudije koje toboz favorizuju Barca-u, pocela je hajka i serija tragi-komicnih odluka i neverovatan porast u broju dodeljenih kartona. Cak 4 crvena kartona i pregrst zutih. Penal sam zaboravio kad je zadnji put sviran za Barca-u (a bila je masa prilika) dok ona slina u kopackama sa brojem 9 ima sam vise penala nego cela Barca zajedno. Evo i danas, zasto je Pep iskljucen tako rano, sta jel pokazao k*rac sudiji il se zato sto se drznuo da zatrazi penal nad Messi-em? Ono Zlatanu je lagan zuti karton i par strogih reci. Koliko je on ispao glup zbog takvog poteza, odluka je bila prestroga i sad nece moci da igra protiv Valencia-e (siguran sam da sudije nije imao pojma ko je barcin sledeci protivnik). Nemam ja nikakvih problema da prvenstvo udje u uzbudljivu zavrsnicu al ne na silu vec po onome pokazanom na terenu i uz pravilno sudjenje bez dvostrukih arsina.

Nislija

pre 14 godina

Utakmica je bila namestena i tu price nema!Poslednji gol je prica za sebe...I to sve zato sto je njihov sponzor bwin i zato sto im je danas neki rodjendan...Sramota za evropski fudbal...Danas je fudbal umro!!!bez faula zadnjih 20 minuta da se slucajno koja realova zvezda(sa malo R) ne povredi...Pa da nemogu da nameste i protiv Liona!

bojic

pre 14 godina

BARSA je cudom remizirala.Ali je i to fudbal.A real je zasluzeno pobijedio.Nadam se da ce BARSA sto prije izaci iz ove male krize.BARSA IZNAD SVIH.Idemo dalje

AcA

pre 14 godina

Istina Real je bio dominantan,ali pri rezultatu 0-2 za Sevilju svaku mogucu odluku sudija je sudio u korist Reala,celo drugo poluvreme napadi domacina,uzeli su bar 10 lopti Sevilji a da sudija maltene nije svirao niti jedan prekrsaj u korist gostiju.
A Realu je naravno u slucaju svake izgubljene lopte nekako pomagao svirajuci neke nepostojece slobodne udarce kao i korner posle suta Gutija kada je pogodio precku a lopta nikog nije zakacila,svejedno to je korner u korist galaktikosa.
Posle tog kornera S.Ramos je izjednacio na 2-2.
Naravno kao sto se i moglo ocekivati uterali su treci gol na silu u nadoknadi vremena,Palop je bio ometan prilikom prve intervencije kada je uspeo da na trenutak otkloni opasnost ali vec par sekundi kasnije nije mogao da zaustavi nalet Van Der Varta koji je bio do njega i samo je uterao loptu u gol.
Ne kazem ja da Real nije bio bolji,stavise dominirali su celo drugo poluvreme ali da im sudija nije bio vetar u ledja tesko da bi preokrenuli sa 0-2 do 3-2,jednostavno morali su da dobiju ovaj mec posto Barsa nije dobila u Almeriji (naravno primili glup gol posle kornera i autogol Pujola plus crveni karton Ibrahimovica i nije se moglo vise ).
Real nije prvi na tabeli,ima isto bodova kao Barsa ali se u Spaniji gleda medjusobni skor a tu je Barsa bolja i stoga su oni prvi.

I naravno sve ovo sam napisao sa ciljem da pokazem koliko je odvratna ekipa Real Madrid,svako ko prati fudbal mogao je da vidi sta se desava,mora se uzeti titula po svaku cenu,velike su pare ulozene,navijaci i cela drzava ne bi mogli da podnesu da opet katalonci budu sampioni Spanije.
Vecina se nece sloziti ali ovo je svve istina...

SaleKg

pre 14 godina

Jos jedna namestena utakmica reala, ko pomnije prati zna koliko puta je bilo iz 1 u 2. Sta drugo ocekivati kada na dresovima obe ekipe stoje imena kladionica. Mada je real jedva dao gol, puno stativa precki, igraci sevilje su se sklanjali. Kuda ide svetski fudbal, kako ih nije sramota?

dAx

pre 14 godina

Kako neko moze da se lozi na ovaj odvratni real, umrijecu, a to necu razumiti. Gade mi se kad vidim koliko para trose.
Nisam navijac Barse ni bilo kog kluba, za mene postoji samo Zvezda.

messi

pre 14 godina

I posle ove tekme barce neka neko kaze kako sudije pomazu Barceloni kao prvo nije sudio cist penal nad messijem u prvom pol,onda posle guranja u sesnaestercu pokazuje direktan crveni ibrahimovicu koji u najmanju ruku nije zasluzio ali ima boga!!! Fc Barcelona mes que un club!

phenom

pre 14 godina

Kako je smesan ovaj Real...
Barca ce uvek biti bolji klub,kakva je atmosfera u tom klubu,svi nasmejani i kad kiksnu,navijaci(neki put i preko 90000)pevaju i zezaju se ljudi...Ljudi igraju opusteno,leprsavo,brzo,sa osmehom na licu,ne brinu se oko bacanja 250m da bi osvojili nesto.
Dok Real mora ovako da igra,glupo bi bilo da su dali tolike pare,a da nista ne osvoje,mislim ''kraljevski klub'',da li kraljevi moraju da daju velike pare da bi osvojili nesto!?
Onaj Ronaldo se svadja sa pola ekipe ko ce da sutira penal,jos malo pa ce da se svadjaju ko ce prvi da izadje na teren,strasno....
Barca uvek bolja...

Nemanja RM

pre 14 godina

Zasluženo,nema šta,toliko su napadali,isplatilo se.Bedna Sevilla samo dva šuta prema golu Reala...Nadam se da će i ostati na toj pozicij!Pozdrav za fanove ovog kluba!

Vidic-Dragutinovic

pre 14 godina

Selektore Anticu, shtoperski tandem Srbije na mondijalu mora da bude Vidic-Dragutinovic! Iskusni, poznati, igraju u najbolji klubovima, standardni, i iznad svega nasi najbolji, najkvalitetniji stoperi! Ne eksperimentisi sa Lukovicem skupo ce nas kostati na prvenstvu...

Ne lozite se...

pre 14 godina

Daj bre ne lozite se! Sta, sad ste svi vi kao neki strastveni, okoreli navijaci Reala i Barse!?? Lozite se kao shatro na tamo neke spance, na neku la ligu, gluposti!! Lozane...

Guta

pre 14 godina

@nikola87

E ako si ti reko da se slabo razumem u fudbal onda je to stvarno tako. Slazem se da je poznavanje tie-breaker-a (znaci nesto sto moze da se procita i absorbuje a ne zahteva visok iq) daleko najbitnije za razumevanje fudbalske igre.

A sad da se uzobiljimo i ostavio budalastine po strani. To je tako jedna sporedna stvar, moj akcenat je bio na neobjektivnom izvestavanju i jos gorem sudjenju. Uzima se jedan beznacajan primer kao poredjenje. Pa ako je vec sudija pustio prednost to znaci da je igrac do koga je lopta dosla bio u poziciji da nastavi akciju sa dobrim izgledom za gol. I sad se to uzima kao neki dokaz da je eto kao i real ostecen. Treba da vas je sramota. Ono sto je juce sudija uradio Barcelona-i je van svake pameti. Kao slucajno nijedna kamera nije zabelezila start na Messi-em i kako je tekla Pep-ova konverzacija sa sudijama. Idi molim te pronadji sa koliko kamera je snimana utakmica, to cete naciniti najvecim poznavaocem fudbala na ovom sajtu (a i sire) a moj ce komentar opet pasti u vodu. A ako iskopas podatak koliko je penala ove sezone svirano Realu (i koliko je ronaldo sam pucao) a koliko Barcelona-i, mislim da te to kvalifikuje da budes prvi pomocnik Pellegrini-a vec na utakmici sa Lyon-om.

Cinjenica je da je Barcelona drasticno ostecena. Cinjenica je i da je izvestaj sa utakmice bio neobjektivan (namerno ili nenamerno) jer jasno je ko dan da kako je Barca odigrala (i pod kakvim okolnostima) nije nesto cega bi se stideli, naprotiv. A to sto se ovde fudbalski poluobrazovani hvataju za neke periferne stvari koje imaju vrlo malo znacaja za desavanja na terenu, upravo potvrdjuje moje zapazanje.

Liverpool Srbija

pre 14 godina

Svaka cast realu!! barsa propalaaaaaaaaaaa hahahahha :DD idemo real na titulu...nek osvoje i ligu sampiona :D navijac sam liverpula ..omiljeni klub pored partizana...nisam navijac reala ..amrzim barsu...ali kad igraju real i barsa uvek naivjam za real :)
♥ Liverpool FC ♥

Zeljko pejovic

pre 14 godina

Dovoljno je vidjeti statistiku 24:2 sutevi na gol i po statistici meca 15 cistih sansi za gol.Ove godine pada Barsa na Bernabeu:)))

wlado

pre 14 godina

kakav meč! Za srcku. Real postaje mašina igraju neverovatno. Imali su 3 prečke. Večeras drugovi ništa, devojka ništa. Ostao kuci. Isplatilo se! I nije real sad bod ispred. Imaju isti broj poena

Los Blancos

pre 14 godina

Real Madrid 25 +47 62
Barcelona 25 +45 62

Stvari konacno dolaze na svoje mesto

P.S. Ovo je jedna od najbojlih utakmica reala ove sezone!Mogli su da daju deset golova

Sax

pre 14 godina

Sta je ???
Da li ce sada biti onih komentara Barsa, Barsa, Barsaaa, Barsa iznad svih, a ?
Ili cete sada da se ucutite malo, znate onu ko visoko leti nisko pada...
Dzaba posed, negleda se posed, znaci samo na kraju koji su brojevi izmedju crtice i to je to.
A bogami kako je bilo na pocetku sezone, ispadalo je po mnogima da ce Barselona da se proseta do titule i u LS i u Prvenstvu, a vidi sada..., a samo da dodam i Studgart ih razbio, pozdrav za sve verne Madridiste !

wlado

pre 14 godina

kakav mec, otkazao drugovima, devojci, i kako se isplatilo, skoro me srcka strefila, kako su samo odigrali drugo poluvreme sa VDV i gutijem, real moze ove sezone da osvoji la ligu i ligu sampiona, ali sad je najvazniji mec sa lionom, u ligi mogu da kiksnu jos 3 meca,posto ce i barsa, kako je lepo videti tabelu la lige danas....

jovica

pre 14 godina

kakav mec, otkazao drugovima, devojci, i kako se isplatilo, skoro me srcka strefila, kako su samo odigrali drugo poluvreme sa VDV i gutijem, real moze ove sezone da osvoji la ligu i ligu sampiona, ali sad je najvazniji mec sa lionom, u ligi mogu da kiksnu jos 3 meca,posto ce i barsa, kako je lepo videti tabelu la lige danas....
(wlado, 7. mart 2010 10:31)

Imas devojku, a?

Mis'im sta reci

pre 14 godina

Real je imao ukupno 24 šuta, od toga čak 17 u okvir gola, dok su gosti šutirali samo dva puta

Barselona se obraukala i jedva izvukla bod u Almeriji

Leptir79

pre 14 godina

Jako dobra utakmica u kojoj Real pokazuje koliko je dominantan u poslednje vrijeme. Iako su primili 2 gola, uspijeli su uz trud da sve to nadoknade i da na kraju pobijede. Niko im ne moze poreci zalaganje i trud, jednostavno ljudi zaista igraju jako ofanzivno i lijepo za oci. Na koncu, statistika sve govori. Nadam se da ce Lyon dozivjet istu sudbinu kao i Sevilla ove veceri... Sada, kada je Real na prvom mjestu, uz to ima i povoljniji raspored od Barcelone, moze se nadati, da ce titulu vratit u prijestonicu.Ostalo je jos dosta do kraja, iskreno, mijenjao bih titulu prvaka Spanije za titulu Prvaka Europe. Tesko jest, ali nije nerealno, ostaje da se vidi dali ce moja zelja biti ispunjena? Kvalitet Barcelone je neosporan i oni jako dobro igraju, ali se nadam da ce na kraju oni gledat u ledja klubu koji osvaja 32. titulu po redu.Bog zna, mozda nas podje i u Europi ovog proljeca,a dobro je poznato gdje se igra finala Champions League. Pozdrav svim ljudima dobre volje, bez obzira voljeli ili ne voljeli moj Real Madrid. Naravno, srdacan pozdrav za sve one koji misle i zele kao ja.

Katalonec_SK

pre 14 godina

I opet stara prica Barca crveni karton koj spored meni je potpuno nezasluzen. Ali toj Ibra je stvarno smesan ne moze da se satavi sa Loptom vec 7-8 utakmica!Gaurdiola Mora da nadge resenie zasto vako ne ide.Visca el barca i GOSPOD Je veliki!

Ana Yorke

pre 14 godina

Nismo ih prestigli, nego smo se iZjednacili na prvom mestu, imamo i mi i oni po 62 boda... A ja sam se od srece NAPILA, tako da me mrZi sada da ispravljam :)

uxyzapenje

pre 14 godina

Ovaj Drago izgleda dozivljava drugu mladost... proslo, preproslo kolo onaj go skoro iz kornera, sad ovo..

Kolarov-Dragutinovic-Vidic-Ivanovic

Po meni mozda najbolja odbrana na svetu.. a vi kako te?

Chiggy

pre 14 godina

@string

E hvala ti puno, nasmejao sam se do suza. Eto'o vredeo 50 miliona, Toure ne moze da se sastavi, Barca smesna, pricas o trofeji > lepota igre a Barca osvojila 6 trofeja u sezoni sto real nece nikada osvojiti.

Saljivdzija jedan.

Duke

pre 14 godina

Pa, bre, meni je lično Primera prilčno nebitna ali kako možete da napišete da je Real imao sreće?! Pa ljudi su ih samleli. Ako je neko imao sreće onda je to Sevilja. Dali ljudi, ni krivi ni dužni, dva komada, a onaj Dragutinovićev da ne pričam. Zaslužena pobeda Reala, a mislim da ovo može da prelomi prvenstvo pošto čisto sumnjam da Barselona ove godine može da dobije Real na Bearnabeu.

Pajdo_Grobari Doboj

pre 14 godina

Real je u drugom poluvremenu zgazio Sevilju.Pa pogodili su 2 precke i jednu stativu,fulali zicere ciste (Higuain).Primili su bezveze golove,auto gol Alonsa,i ogromna greska Casillasa kod drugog gola!Sve u svemu zasluzena pobjeda Reala ali sa ovakvom odbranom mogu da se pozdrave sa LS!

psgfan dejan rs

pre 14 godina

fenomenalna igra reala pogotovu u poslednjih pola casa igre..sad su realno u boljoj formi od barse..cestitke nasem dragutinovicu..na golu i dobroj igri..posto nije kriv ni za jedan gol reala..

Ilija@Nis

pre 14 godina

Real nije prestigao Barsu za bod, vec imaju isti broj bodova, ali Real ima bolju gol razliku za 2 gola. Prethodnih sezona se prvo gledao medjusobni skor, pa onda gol razlika sto je verovatno promenjeno, posto je na zvanicnoj tabeli Real prvi. Sto se tice same utakmice Real je bio bolji od prvog do poslednjeg minuta i ne bi bilo nezasluzeno da su pobedili 4:0. Medjutim, ako hoce da budu ozbiljan tim moraju da nadju zamenu za Marcela, jer decko definitivno ima neki problem u glavi, ni R.Karlos u svoje vreme nije sebi davao toliku slobodu u igri(iako je bio za tri klase bolji). Lik u svakoj utakmici upropasti par dobrih akcija zato sto mora da sutne cim mu se ukaze prilika(sinoc sutirao skoro iz mrtvog ugla). Sa druge strane, kad mu se ukaze stvarno dobra prilika,on se uperlja i ne uradi nista.

Zivi bili pa videli :)

pre 14 godina

Barsa ove godine ne osvaja nijednu titulu,...Real uzima Primeru,iz kupa su ispali,u LS ne igraju na nivou od prosle godine,tako da je realno da sa ovom igrom ne mogu do 1 mesta u Primeri i LS.

djordje

pre 14 godina

Ludo, burazeru, ludo!!! Kakve samo utakmice igraju Real i Sevilja!
Real 32 suta na gol Sevilje, a Sevilja 3 na gol Reala (od toga jedan Xabi Alonso i jedan (centar)sut Ivice Dragutinovica).

nikola 87

pre 14 godina

Guta & AcA
Pa ako pominjete toliko favorizovanje Reala od strane sudija sto lepo ne pomenete i cist ne dosudjeni penal nad Kakom u prvom poluvremenu? Nego umesto toga sudija pusti prednost a?
Elem, vasi kilometarski komentari padaju u vodu cim ste napisali ono Barcelona je i dalje prva zbog medjusobnog skora. Ljudi medjusobnog skora nema sve dok se ne odigra druga utakmica na Bernabeu.
Jaki ste mi vi poznavaoci fudbala.

phenom

pre 14 godina

@string

Obojica smo napisali mnogo gluposti...
Barca 4 - 0 Sevilla,ove sezone.
Nisi ukapirao sta sam hteo da kazem,al ajde.
A sto se tice fudbala,mozes da proveris,smesno bih ti napravio...xD

xx bata

pre 14 godina

Za sve navijače, simpatizere barse, koji se vade na sudije:

Sećate li se polufinala lige šampiona?? Ako se ne sećate, evo vam pa se podsetite i pokrijte se ušima kad pričate o sudijama http://www.youtube.com/watch?v=s5x0iM0oQps

P.S Ne navijam za real, navijam za pravdu

Aca

pre 14 godina

Nije bilo 27 suta, (istina, tako pise na flash score-u) nego 32 za Real i 3 za Sevillu...(Tako je bilo na zvanicnoj statistici posle meca)
:)

Aleksa

pre 14 godina

Treba biti navijac i kad se dobija i kad se gubi...i treba biti posten i reci da je Real u boljoj formi od Bareclone i da su zasluzili da se izjednace na vrhu tabele...Meni ostaje da se nadam da ce Barca popraviti formu u skorije vreme posto se u ovim trenucima prelama prvenstvo...pozz sa sve Barcine navijace!!!

salee

pre 14 godina

Gledao sam mec i mogu da kazem apsolutno zasluzena pobeda Reala. Igrala se viktorija, Sevilja 3 suta - 2 gola. Real 30 suteva od toga precka i stativa Iguaina i precka Gutija. Cestitke Dragutinovicu!

string

pre 14 godina

Kako je smesan ovaj Real...
Barca ce uvek biti bolji klub,kakva je atmosfera u tom klubu,svi nasmejani i kad kiksnu,navijaci(neki put i preko 90000)pevaju i zezaju se ljudi...Ljudi igraju opusteno,leprsavo,brzo,sa osmehom na licu,ne brinu se oko bacanja 250m da bi osvojili nesto.
Dok Real mora ovako da igra,glupo bi bilo da su dali tolike pare,a da nista ne osvoje,mislim ''kraljevski klub'',da li kraljevi moraju da daju velike pare da bi osvojili nesto!?
Onaj Ronaldo se svadja sa pola ekipe ko ce da sutira penal,jos malo pa ce da se svadjaju ko ce prvi da izadje na teren,strasno....
Barca uvek bolja...
(phenom, 7. mart 2010 18:01)

Da, Real smesan sto pobedi Sevillu i ima 32 suta naspram Seville koja je imala 2,a Barcelona nije smesna kad odigra 2-2 jedva sa jadnom Almerijom, stvarno si objektivan, i o kakvim kraljevima ti pricas, titulu kraljevskog kluba u Spaniji nema samo Real vec i Espanjol,Saragosa ,to ne znaci da su oni kraljevi vec da im je kralj Spanije dodlio tu titulu, druga stvar, jel se secas koliko je para Barcelona dala za Alvesa, 40 miliona, za Ibrahimovica 40 miliona plus Eto koji je tada vredeo najmanje 45-50 miliona, znaci to je skoro koliko je dao i Real za Ronalda, e sad sto se Realu Ronaldo vise isplati nego Ibrahimovic Barceloni sto zbog golova,sto zbog asistencija,sto zbog truda koji ulaze na terenu a ne seta se kao Zlatan po terenu sto zbog toga stoje mladji 4 godine pa samim tim i vredi vise od njega, Barceloni niko nije kriv, Cigrinskog su platili 20 miliona, ne znam da li je odigrao 5 utakmica do sada, Tourea su platili 19 miliona a decko ne moze da se poveze, Milito je placen 10 miliona a vec dve godine je povredjen, pa onda reci ti meni ko je smesniji, da li Real koji je prvi po profitu ispred Barcelone iako je najvise potrosio, iako ima 31 titulu prvaka Spanije i 9 titula prvaka Evrope ili Barcelona koja se vise bavi komsijskim dvoristem nego sto baca pogled na svoje..uostalom , Real je trenutno ispred Barcelone u Ligi ,efikasniji je i sta tu ima da se komentarise, a video sam osmeh koji ti spominjes na njihovim licima posle utakmice sa Almerijom, bas su se smejali, sve je prstalo od smeha...i jos nesto, sta mislis, da li neko pamti Svetsko prvenstvo '98 u Francuskoj potome sto je Brazil igrao lepo ili po tome sto je Frncuska postala sampion? Stvarno ti komentar nije na mestu, kakve veze ima recimo sto Arsenal igra najlepsi fudbal u Engleskoj kad su u zadnjih 5 godina i United i Chelsea ispred njih, niko nece da kaze:'E prosle godine je Arsenal igrao najlepsi fudbal', vec:'United je osvojio titulu', pritom ne komentarisuci leprsavu igru vec rezultate ,jer samo se to pamti, a ti verovatno ili nemas vise od 13-14 gdina ili nikad u zivotu nisi sutnuo fudbalsku loptu a kamoli igrao fudbal...kad to budes uradio videces da ce ti se misljenje o fudbalu promeniti. Pozz

nikola 87

pre 14 godina

Kakva odigrana utakmica Reala! Sevilla nije imala nijednu sansu na utakmici jer su golovi postignuti iz nekih bizarnih situacija.
Prosle nedelje protiv Tenerifea ni polovinu ovakvih prilika nisu napravili a dali su 5 golova. A sada sa preko 15 suteva u gol "jedva" okrenuli rezultat u 92'. Eto sta je fudbal:)
I nije tacno da je Kaka odigrao toliko lose kako se prikazuje. Nije bio ni blizu kakav je bio u Milanu ali i tako nepotpun mnogo je znacio za protok lopte u nekim trenucima. Ovo je odlicna timska pobeda Reala kakvu odavno nisam video s njihove strane.
Kapa dole zaista.

aca le

pre 14 godina

Kao sto je rekao Pizon u fudbalu ce biti i pobeda ali i poraza.Ok Barsa je sad remizirala mozda ce Real u sl.kolu nikad se ne zna.Sve u svemu nadam se da ce neko da otkui prava prenosa i da cemo sl.sezone gledati o5 jednu od najjacih i najatraktivnijih liga na svetu.

Mitar

pre 14 godina

To da je Barca ponizena je greska i ja se slazem... Mozda je ocekivao da Barca pobjedi svaku utakmicu do kraja sezone lagano, ali eto, prevario se. TO JE FUDBAL.
A da je Real prvi, to je u pravu. Aj ti meni objasni kako moze da se gleda sad medjusobni odnos kad je samo jedna utakmica odigrana? Sad se gleda gol razlika, gdje je Real bolji, a normalno, druga utakmica se mora odigrati, pa ce se onda gledati medjusobni odnos.

Chiggy

pre 14 godina

Ne navijas za Real, a? Pa sto se onda javljas na ovu vest onda?

Napisi ti lepo za koga ti navijas pa da ja postavim klip ovde koliko su sudije bile 'pravedne' prema tvom klubu.