Subota, 06.03.2010.

18:47

DK: Hrvati u Splitu čekaju Srbiju

Teniska reprezentacija Hrvatske plasirala se u četvrtfinale Dejvis kupa, pošto je u dublu pobedila Ekvador i tako slavila sa 3:0.

Izvor: B92

DK: Hrvati u Splitu èekaju Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 14 godina

@ ZG TOM

A zasto ti zoves svakog vaseg tenisera prvim imenom ili nadimkom, jesi li s njima ovce cuvao ili jednostavno ne mozes biti objektivan pa moras da se intimiziras s ljudima koje nikad nisi upoznao? Tako i fudbalerima tepate, Lukica, Carli i sl. Mislite da se sve moze kompenzovati nekim fanatizmom, iluzijama o kvalitetu, intimidacijom i slicnim glupostima. Ja pricam o prostom kvalitetu timova, drugi sing i dugi dubl igrac na svetu, ZVANICNO, igraju za Srbiju, a ti mi pricas o 12000 fanatika i kako se zahvaljujuci njima vasi mediokriteti nekim cudom pretvaraju u Rodzera Federera.

kužiš stari moj

pre 14 godina

mene u svemu tome najviše brine kaj se budemo opet osramotili zbog navijanja, bez obzira gdje se bude igralo.
na tekme obično ide i dovoljan broj kmetova koji nemaju kućnog odgoja, a koji su se spremni eksponirati, naravno na necivilizirani način.

ZG TOM

pre 14 godina

E moj Milane. Da li si kad bio u Splitu na nekom sportskom događaju.Očito da nisi.Sigurno si previše mlad da bi to znao.Ali raspitaj se ili pogledaj nešto u arhivi Youtubea.Kad zagrme tribine u Spaladium areni, noge će se "odsjeći" Tipsi i Troickom.Nikome neće biti lagano ,pa ni sucima.Novak je u maloj prednosti jer ima memoriranu atmosferu sa drugih velikih finala, ali ova vaša dvojica (gledao sam ih već prestrašene na ATP u Zagrebu)Obojica su Čilićeve mušterije zadnje dvije godine.Milane ne može se biti skroman sa osvojenim Davis Cupom i polufinalom i 10 godina boravka u svj. skupini.To vi tek trebate osjetiti (ako uopće i hoćete).Ukoliko bi Mario i Ljubo igrali parove, uvjeren sam u našu pobjedu najmanje 3:2.Ali provjeri kakva je atmosfera u Splitu.Da smo igrali polufinale sa Češkom u Splitu jednu meč loptu od 4 ,Karlović bi osvojio protiv Stepaneka. Ej 12000 temperamentnih Dalmatinaca na tribinama ne bi ni meni iz Zagreba bilo ugodno akamoli vama iz Beograda.

retret

pre 14 godina

Znaci pobede svetskog broja 2 (to je za neupucene odmah iza broja 1, a broj jedan je najbolji igrac u istoriji) nisu "zagarantirane" protiv vasih "velikana", ali pobede vasih "velikana" su "zagarantirane" protiv nasih "ostalih". Da imas pojma o tenisu ili matematici ili barem malo skromnosti znao bi da je razlika izmedju tridesetpetog i dvadesetdevetog na ATP listi mnogo manja nego razlika izmedju dvadesetdevetog i drugog.
Da dodam, vasi su "velikani" zajedno osvojili upola manje turnira nego Djokovic, s tim sto vam je jedan "velikan" vec u tridesetima. I da nemate ATP turnir u Zagrebu gdje vasi "velikani" uglavnom uzimaju titule taj bi odnos bio jos veci u Novakovu korist. A da, uzimate i turnir u Becu koji je Novak prestao igrati pre dve godine, nakon sto ga je osvojio naravno. Ako si ih nazvao velikanima samo zbog njihove visine onda se izvinjavam na cinizmu.
(Milan, 7. mart 2010 16:05)

DA, ta dva poena nisu sigurna! jel da jesu onda bi automatski mogli vama pripisati 2:0 i ne igrati, ali kao sto vidis igrat ce se. a dok se igra obje strane imaju sanse za pobjedu.

nostalgija

pre 14 godina

Šteta što više ne postoji SFRJ. Đoković, Čilić, Karlović, Troicki, Tipsa, Zimonjić, Ljubičić itd... bi bili sjajna ekipa za osvajanje DAVIS kupa...

Milan

pre 14 godina

"Naravno Novak je priča za sebe, ali niti njegova 2 poena nisu zagarantirana protiv Ive i Marina."

Znaci pobede svetskog broja 2 (to je za neupucene odmah iza broja 1, a broj jedan je najbolji igrac u istoriji) nisu "zagarantirane" protiv vasih "velikana", ali pobede vasih "velikana" su "zagarantirane" protiv nasih "ostalih". Da imas pojma o tenisu ili matematici ili barem malo skromnosti znao bi da je razlika izmedju tridesetpetog i dvadesetdevetog na ATP listi mnogo manja nego razlika izmedju dvadesetdevetog i drugog.
Da dodam, vasi su "velikani" zajedno osvojili upola manje turnira nego Djokovic, s tim sto vam je jedan "velikan" vec u tridesetima. I da nemate ATP turnir u Zagrebu gdje vasi "velikani" uglavnom uzimaju titule taj bi odnos bio jos veci u Novakovu korist. A da, uzimate i turnir u Becu koji je Novak prestao igrati pre dve godine, nakon sto ga je osvojio naravno. Ako si ih nazvao velikanima samo zbog njihove visine onda se izvinjavam na cinizmu.

Istrijan

pre 14 godina

Ma stvar je vrlo jednostavna. Čestitat ću vam ako pobjedite u Splitu, ali se iskreno nadam da nećete.
Pozdrav zgodnim Beograđankama ;)

Sale

pre 14 godina

Ako budemo igrali protiv Hrvata,a verovatno i hocemo mislim da mozemo pobediti...Mislim da ce tu odlucivati dubl,posto mislim da ce Nole dobiti oba singla,Cilic jedan,verovatno iKarlovic svoj jedan protiv Tipse ili Viktora....E onda bi za nas u dublu trebali igrati Zimonjic i Vemic i bile bi velike sanse da dobijemo.....

ZG TOM

pre 14 godina

Osim što smo već pobjednici Davis cupa i prošlogodišnji polufinalisti (4 meč lopte Karlovića protiv Stepaneka,da je to dobio.......) i druga važna činjenica ide u prilog našim igračima.Vama samo Novak osvaja ATP turnire.Dok kod nas i Ivo i Marin ili osvajaju turnire ili su finalisti.Obojica ukupno imaju 10-tak osvojenih turnira, dok Tipsa i Troicki ,mislim jedan ili dva zajedno !!Drugim riječima puno više "velikih"mečeva odigrali su naši.Naravno Novak je priča za sebe, ali niti njegova 2 poena nisu zagarantirana protiv Ive i Marina.Ukoliko bi nama parove igrali oporavljeni i dodatno motivirani Ančić i Ljubičić (kako bi odmarali naše glavne igrače) ,šanse su nam još veće.Druga dva naša velikana možda bi i mogla igrati dubl.O ambijentu ne treba trošiti ni riječi.12000 tisuća ljudi na tribinama koje su uz sami teren, gornji dio tribina u specifičnom mraku, ista atmosfera kao i na SP u rukometu, gdje smo samljeli Španjolce i Šveđane na turniru.No vi tek trebate još dobiti SAD koje smo mi tukli u zadnjih 8 godina ,zamislite, već TRI puta!!!

Don Quijote

pre 14 godina

Fenomenalan kostur. Ovaj mec odavno prizeljkujem i eto konacno mi se ispunjava zelja.
Takodje, fenomenalna stvar je i to sto ce se mec igrati u Hrvatskoj, a ne u Srbiji.
Znaci, trenutak istine dolazi, a imajuci u vidu prednost domaceg terena i to "vruceg" kako nasi hrvatski prijatelji skromno kazu, nece biti mesta bilo kakvim "olakotnim okolnostima" , "isprikama" i opravdanjima.
Rezultat ovog meca bice jako neizvestan. Imajuci u vidu da Djokovic i Troicki sigurno dobijaju svoje singl meceve, drama ce biti u dublu. Posebno ako onaj adolescent do meca konacno predje granicu puberteta, taj dubl bi mogao zaista biti veoma dramatican.
4:1 ili 5:0 pitanje je sad!

ja

pre 14 godina

Taj mec sa Hrvatskom, (ako do njega dodje) sigurno ce biti neizvestan. Nisam uopste siguran da ce Djokovic dobiti oba meca, a nisam sigurna ni da cemo oba prostala susreta izgubiti.
Mislim da ce i Janko i Viktor odigrati po jedan singl.
Obojica se odlicno nose sa serverima tipa Karlovica. Vec su i Janko i Viktor pobedjivali i Rodika i Iznera i Kverija, pa ne vidim zato ne bi i Karlovica.
Sem toga i protiv Cilica takodje imamo sansi. Bez obzira sto su i Janko i Viktor do sada imali po 4 poraza od Cilica, bilo je tu dosta gustih meceva u kojima je presudjivalo par poena.
Zato mislim da se taj negativan niz moze prekinuti bas u Hrvatskoj, kao sto mozda i Cilic moze prekinuti svoj negativan niz protiv Djokovica.
Djokovic moze da podbaci u jednom od ta 2 meca, ali Janko i Viktor mogu to da nadoknade. Na kraju najverovatnije ce dubl odlucivati pobednika, a tu bi ipak trebali da smo u prednosti.
U svakom slucaju potpuno otvoren mec.
I na kraju mislim da se lako moze desti da hrvati ugoste aktuelnog osvajaca Wimbldona.

Uros

pre 14 godina

ma hrvatska bi nesto i uradila da igraju ljubicic i ancic ali u najboljim danima a ne ova dva budaka od tenisera,,mada srbija jos nije ni prosla fali jso jedan korak!?

Ivan

pre 14 godina

A da li neko zna zašto se već zna da bi protiv Srbije Hrvatska bila domaćin? Ne sećam se da su se Srbija i Hrvatska sastajale u Davis Cupu, i koliko znam o tome treba da odluči žreb? Ili se u nečem varam?

kockar

pre 14 godina

Na kraju bih zeleo da budem sto objektivniji - dao bih veoma malu prednost Srbiji kvota 2.7 naspram recimo 2.9 za Hrvatsku... U svakom slucaju bice veoma zanimljivo gledati taj mec.
(Gentleman, 6. mart 2010 21:50)

Majstore jel mozes da mi sredis uplatu po tim kvotama i na Srbiju i na Hrvatsku molim te?

max

pre 14 godina

Ne znam odkud ovoliki optimizam nas Srba da će mo eventualno pobediti hrvate i to u Splitu.Činjenica je da će Nole verovatno dobiti oba meča(80%po mojoj proceni),ali hvaljenje našeg dubla je smešno.Koji "Ziki",pa taj je glavni krivac što smo danas izgubili od Amera.Izgleda stvarno da dublove igra onaj ko ništa ne može uraditi u singlu,tako da Čilke i Ivo mogu dobiti naš čuveni dubl sa"Zigijem",što je danas pokatzao i Izner.Tipsa ili Janko glat gube od Čilića dok sa Ivom će biti neizvesno.Dakle na njihovom terenu će biti vrlo vrlo teško.Problem Srbije leži u činjenici da mi imamo samo jednog vanserijskog igrača Noleta,dok su ostali prosečnjaci.Hrvati nemaju nijednog vanserijskog,ali imaju više kvalitetnijih igrača.Budimo objektivni.

Bluberije

pre 14 godina

Naravno da je Karlović bolji od Tipsarevića i Troickog. Za početak, konsultujte ATP listu ... A porediti Čilića sa ovom dvojicom je već neumesno ...

pre 14 godina

I zato taj Tipsarević ima jedan finale u karijeri, a Karlović je osvajao turnire na svim podlogama.

P. S.

Karlović - Đoković 2:1

Tipsarević - Đoković 0:2

hrvat

pre 14 godina

Realno...biti će teško...moramo priznati...reprezentacije su dosta izjednačene i ja smatram da će presuditi sitnice...Karlović je dobar i tu je naša šansa...vjerojatno će on igrati protiv Đokovića i tu je naša šansa...Ćilić sigurno dobiva bilo Tipsarevića ili Troickog ali Karlo mora probati riješiti Đokovića...ako ne i bude npr. 1-1 i onda nas dobiju u parovima što je isto dosta moguće s obzirom da imaju dobar double onda nam šanse kopne...jer Čilić može dobiti Đokovića što se vidjelo i u Pekingu mislim gledao sam meč i bilo je jako gusto ali to je jako teško...mislim i ja da su Srbi u maloj prednosti ali ta prednost kopni s obzirom na domaći i pazi Dalmatinski teren...a svi mi znamo kakvi su oni i kakvu atmosferu znaju uraditi...ne znam ali sve u svemu biti će jako zanimljivo...ali naravno do toga još ima jako puno i lako se može dogoditi da neki igrač padne u formi što isto može presuditi...bilo bi dobro za nas da se Ljubo malo pokrene...barem da ga imamo kao rezervu...ipak je on majstor i mogao bi poslužiti u parovima...naravno pod uvjetom da se digne...

Lobel

pre 14 godina

Za tih par mjeseci se može štošta dogoditi, no polufinale će pripasti Hrvatskoj. Nismo mi tako bezazleni ko što se ovdje servira raznim komentarima. Btw protiv Amerike (da je kojim slučajem u punom sastavu) bilo bi gusto, jako gusto. Jel da?

Damir

pre 14 godina

Davis kup, kao takmicenje je zesca smejurija... pazi, to se zovu reprezentacije! Ozbiljnost bi se uvela onog momenta kada bi postojala obaveza da se koristi vise od dva igraca. Neke "reprezentacije" koriste dva igraca u dva singla i dublu, jer prakticno samo tako mogu da ostvare neki rezultat! Po kom kriterijumu se to moze smatrati reprezentacijom?! Predlazem da takve zemlje dobiju status teniskih ortakluka, ili tako nekako... Jos jednom, smejurija!

Vicente Calderon

pre 14 godina

Čuj ovog Prpića.Kaže da su oba hrvatska tenisera kvalitetnija od našeg drugog.Ha ha ha,Karlović kvalitetniji od Tipsarevića,ha ha ha.Pa to je da umreš od smeha.Tipsarević je za Karlovića teniski Paganini.

Nemam ime

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Samo da rascistimo nesto...Vi ste jednom osvajali DC, pa ste i zbog toga bolje plasirani od nas (mislim da listu sa najboljim svetskim reprezentacijama)...Te stoga uvek dobijate lakseg protivnika u 1. kolu...A mi u u 1. kolu uvek dobijamo najteze protivnke, pa smo uvek zavrsavali na pocetki takmicenje...Sada barem tako nece biti...Jako mi je drago sto ce doci do susreta Hrvata i nas (iskreno se nadam)... Tako ce se ovo prepucavanje "ko je bolji" konacno preneti na teren, pa ce se sve videti... Prednost Hrvata je domaci teren i u poslednje vreme odlican Cilic, ali nasa je, kao i uvek, Nole i dubl, a Troicki i Tipsarevic su uvek extra motivisani kada igraju za reprezentaciju...Ipak do jula mnogo toga moze da se promeni...Napred nasiiii...Srbija BRE...!!!

skromni

pre 14 godina

S obzirom na većinu ovdašnjih komentara,imam prijedlog za Hrvatski teniski savez:predajmo meč moćnoj Srbiji,jer tako jaku momčad svijet još nije vidio.Ne isplati se igrat i trošit na organizaciju,jer svakako ćemo izgubit 0:5,a ako osvojimo koji set bit će uspjeh.Našim bi se primjerom trbali voditi i ostali budući protivnici Srbije,i predati im sve do salatare,jer na terenu nemaju šansi.
P.S.Tko visoko leti,...

Gentleman

pre 14 godina

Ako Srbija prodje SAD (sto je ipak realno) ovaj mec ce zaista biti neizvestan. I definitivno ce presudjivati sitnice, ne mislim da bi se znacajnija prednost mogla dati bilo kojoj reprezentaciji. Naime jeste da je Novak favorit u svojim single mecevima, ali ne izraziti - jer su mu protivnici Karlovic, za koga se zna da ako ga krene servis moze da dobije bilo koga (iako bi bilo cudno da ga servis tako hoce u 3 seta da dobije Noleta) i Cilic, koji je izuzetno perspektivan i kvalitetan igrac. Nole je i u tom duelu favorit, ali ne moze se ni tu odmah upisati poen za Srbiju. S druge strane, Srbija ima Tipsu koji je vecita enigma, takodje moze dobiti skoro svakoga ako bude bio njegov dan... Dakle svi ovi mecevi su manje vise otvoreni, ali je realno ocekivati da dubl presudi... Srbija ima Zimojnica, koji jeste vrhunski dubl igrac, ali ni Troicki ni Tipsa to nisu. Realno nije ni Nole, pa je mozda bolje da on taj dan koristi za odmor (ali to je vec stvar selektora). Ako pogledamo rezultate naseg dubla u ranijim mecevima, nisu ostvarene neke spektakularne pobede... Znaci i ovo je krajnje otvoreno... Takodje treba uzeti u obzir da Hrvati biraju podlogu, sto na srecu nije veliki problem, s obzirom na kompletnost igraca Srbije, ali prednost Hrvatske moze biti njihova publika... Ovaj mec je zaista nezahvalno prognozirati, jer ce biti i prepun emocija i ocekivanja od strane navijaca... Dakle veliki pritisak na sve igrace... Tesko je reci ko ce se tu bolje snaci, ko ce bolje iskontrolisati emocije i biti motivisaniji... Motiv zna zaista nekada da napravi cudo (ovo znaju svi koji su se u nekom trenutku bavili sportom). Veoma, veoma otvoren mec... Na kraju bih zeleo da budem sto objektivniji - dao bih veoma malu prednost Srbiji kvota 2.7 naspram recimo 2.9 za Hrvatsku... U svakom slucaju bice veoma zanimljivo gledati taj mec.

nenad35

pre 14 godina

Nada umire poslednja,a hrvate cemo dobiti gde i kad god hoce!Nole se vec mnogo puta dokazao pa i kroz grend slem koga cini se nema nijedan aktivni igrac te tamo njihove nazovi reprezentacije!Mogu samo da nas mrze IDEMO SRBIJO NAJBOLJI SMO

Nemanja

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Ovog puta 1/4 finale je za vas vrh!

borg

pre 14 godina

ovaj davis cup bi trebalo ukinuti.vrhunski igraci imaju pun kalendar,tako ili uopste ne igraju DC ili dolaze bezvoljni,sto mogu sto posto rezumjeti.i nerazumijem kako se i dalje igra pri rezultatu od 3-0 za neku ekipu.pa na turnirima se prestaje igrati pri rezultatu od 3-0 zato nevidim tu neku logiku.i tennis je u sustini pojedinacni sport,a ne timski...inace srbija je blagi favorit,jer imaju djokovica.i uz to solidan dubl.ali do tada ko zna,videcemo...

ForeverSRB

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Necemo zaboraviti ni da vam je ulazak u prvih 10 na ATP vrh, a nama to formalnost vec 5 god.. xDDD Iskreno, chini mi se da smo mnogo jachi, ne gledam iz subjektivnog ugla...Jedina prednost vam je domaci teren...

koga briga za tenis!!!

pre 14 godina

Daj ne lozite se! Mislim i na jedne i druge! Gledajte fudbal, basket, odbojku, vaterpolo, rukomet, a ne ove "fensi" sportove!!!

sveta

pre 14 godina

Nikad nisam voleo kad sport treba da bude nesto drugo nego sport. Hitler je jedan od najtipicnijh predstavnika sorte koja bi da sportom dokazuje nesto cega u sportu nema. Ako igramo s Hrvatima igrace momci koji su normalni, prijatelji cak. Igrace Davis Cup koji je zanimacija pored velikih turnira koji ih brinu. Sa druge strane, oko njih ce stajati armija uzbujalih ljudi koji ce imati svoju verziju dogadjaja. Nikad nisam voleo da igramo sa Hrvatima i Bosancima, ali nekad cemo morati da pocnemo da igramo kao normalni ljudi. Mozda su teniseri pravi momci da okrenu kormilo i usmere nas ka normali. Da sport bude sport, a komsijski rivalitet simpaticna stvar

boki zg

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)

majkl

pre 14 godina

http://vinovo.magnify.net/video/Davis-Cup-Hrvatska-vs-SAD

I Hrvatska i Srbija su relativno lako dobile SAD (dobit ce Srbija sutra bez brige)
Prednost Srbije je odlican par i Novak Djokovic
Prednost Hrvatske je 12 000 ljudi u Spaladium Areni u Splitu
2005 se igralo polufinale Davis Cupa u Splitu u manjoj dvorani pred 6000 ljudi, ovaj put ce biti jos zesce

Ivan

pre 14 godina

Kako su samo optimisticni. Njihova analiza Srbije je da su oba njihova igraca jaca od Tipse i Troickog a da su protiv Noleta unapred otpisali bodove. Samo se nesto preracunao a to je da Troicki dize formu i da ce im praviti velike probleme. Za dubl da ne pricamo, Zimonjic je kralj dublova. A odabrace sigurno najbrzu mogucu podlogu zbog servisa Ive Karlovica i na taj nacin ce pokusati da osvoje bodove protiv verovatno Viktora. Cilic je kompletniji igrac od Karlovica i zbog njega nece morati da biraju podlogu ali onaj panj Karlovic se oslanja samo na servis i gledace da ga ubrzaju sto je moguce vise. Uglavnom mislim da smo favoriti u tom mecu.

Peca

pre 14 godina

Vreme je da se prepucavanje na ovoj temi "ko je bolji Srbi ili Hrvati" napokon prebaci na teren. Ipak ne menjam mišljenje da je tenis najsmaračkiji sport na svetu (gledam ga i ja, a posle se pitam na šta sam ubio 3 i po sata).

Peca

pre 14 godina

Vreme je da se prepucavanje na ovoj temi "ko je bolji Srbi ili Hrvati" napokon prebaci na teren. Ipak ne menjam mišljenje da je tenis najsmaračkiji sport na svetu (gledam ga i ja, a posle se pitam na šta sam ubio 3 i po sata).

sveta

pre 14 godina

Nikad nisam voleo kad sport treba da bude nesto drugo nego sport. Hitler je jedan od najtipicnijh predstavnika sorte koja bi da sportom dokazuje nesto cega u sportu nema. Ako igramo s Hrvatima igrace momci koji su normalni, prijatelji cak. Igrace Davis Cup koji je zanimacija pored velikih turnira koji ih brinu. Sa druge strane, oko njih ce stajati armija uzbujalih ljudi koji ce imati svoju verziju dogadjaja. Nikad nisam voleo da igramo sa Hrvatima i Bosancima, ali nekad cemo morati da pocnemo da igramo kao normalni ljudi. Mozda su teniseri pravi momci da okrenu kormilo i usmere nas ka normali. Da sport bude sport, a komsijski rivalitet simpaticna stvar

Vicente Calderon

pre 14 godina

Čuj ovog Prpića.Kaže da su oba hrvatska tenisera kvalitetnija od našeg drugog.Ha ha ha,Karlović kvalitetniji od Tipsarevića,ha ha ha.Pa to je da umreš od smeha.Tipsarević je za Karlovića teniski Paganini.

skromni

pre 14 godina

S obzirom na većinu ovdašnjih komentara,imam prijedlog za Hrvatski teniski savez:predajmo meč moćnoj Srbiji,jer tako jaku momčad svijet još nije vidio.Ne isplati se igrat i trošit na organizaciju,jer svakako ćemo izgubit 0:5,a ako osvojimo koji set bit će uspjeh.Našim bi se primjerom trbali voditi i ostali budući protivnici Srbije,i predati im sve do salatare,jer na terenu nemaju šansi.
P.S.Tko visoko leti,...

max

pre 14 godina

Ne znam odkud ovoliki optimizam nas Srba da će mo eventualno pobediti hrvate i to u Splitu.Činjenica je da će Nole verovatno dobiti oba meča(80%po mojoj proceni),ali hvaljenje našeg dubla je smešno.Koji "Ziki",pa taj je glavni krivac što smo danas izgubili od Amera.Izgleda stvarno da dublove igra onaj ko ništa ne može uraditi u singlu,tako da Čilke i Ivo mogu dobiti naš čuveni dubl sa"Zigijem",što je danas pokatzao i Izner.Tipsa ili Janko glat gube od Čilića dok sa Ivom će biti neizvesno.Dakle na njihovom terenu će biti vrlo vrlo teško.Problem Srbije leži u činjenici da mi imamo samo jednog vanserijskog igrača Noleta,dok su ostali prosečnjaci.Hrvati nemaju nijednog vanserijskog,ali imaju više kvalitetnijih igrača.Budimo objektivni.

boki zg

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)

Ivan

pre 14 godina

Kako su samo optimisticni. Njihova analiza Srbije je da su oba njihova igraca jaca od Tipse i Troickog a da su protiv Noleta unapred otpisali bodove. Samo se nesto preracunao a to je da Troicki dize formu i da ce im praviti velike probleme. Za dubl da ne pricamo, Zimonjic je kralj dublova. A odabrace sigurno najbrzu mogucu podlogu zbog servisa Ive Karlovica i na taj nacin ce pokusati da osvoje bodove protiv verovatno Viktora. Cilic je kompletniji igrac od Karlovica i zbog njega nece morati da biraju podlogu ali onaj panj Karlovic se oslanja samo na servis i gledace da ga ubrzaju sto je moguce vise. Uglavnom mislim da smo favoriti u tom mecu.

Milan

pre 14 godina

"Naravno Novak je priča za sebe, ali niti njegova 2 poena nisu zagarantirana protiv Ive i Marina."

Znaci pobede svetskog broja 2 (to je za neupucene odmah iza broja 1, a broj jedan je najbolji igrac u istoriji) nisu "zagarantirane" protiv vasih "velikana", ali pobede vasih "velikana" su "zagarantirane" protiv nasih "ostalih". Da imas pojma o tenisu ili matematici ili barem malo skromnosti znao bi da je razlika izmedju tridesetpetog i dvadesetdevetog na ATP listi mnogo manja nego razlika izmedju dvadesetdevetog i drugog.
Da dodam, vasi su "velikani" zajedno osvojili upola manje turnira nego Djokovic, s tim sto vam je jedan "velikan" vec u tridesetima. I da nemate ATP turnir u Zagrebu gdje vasi "velikani" uglavnom uzimaju titule taj bi odnos bio jos veci u Novakovu korist. A da, uzimate i turnir u Becu koji je Novak prestao igrati pre dve godine, nakon sto ga je osvojio naravno. Ako si ih nazvao velikanima samo zbog njihove visine onda se izvinjavam na cinizmu.

Gentleman

pre 14 godina

Ako Srbija prodje SAD (sto je ipak realno) ovaj mec ce zaista biti neizvestan. I definitivno ce presudjivati sitnice, ne mislim da bi se znacajnija prednost mogla dati bilo kojoj reprezentaciji. Naime jeste da je Novak favorit u svojim single mecevima, ali ne izraziti - jer su mu protivnici Karlovic, za koga se zna da ako ga krene servis moze da dobije bilo koga (iako bi bilo cudno da ga servis tako hoce u 3 seta da dobije Noleta) i Cilic, koji je izuzetno perspektivan i kvalitetan igrac. Nole je i u tom duelu favorit, ali ne moze se ni tu odmah upisati poen za Srbiju. S druge strane, Srbija ima Tipsu koji je vecita enigma, takodje moze dobiti skoro svakoga ako bude bio njegov dan... Dakle svi ovi mecevi su manje vise otvoreni, ali je realno ocekivati da dubl presudi... Srbija ima Zimojnica, koji jeste vrhunski dubl igrac, ali ni Troicki ni Tipsa to nisu. Realno nije ni Nole, pa je mozda bolje da on taj dan koristi za odmor (ali to je vec stvar selektora). Ako pogledamo rezultate naseg dubla u ranijim mecevima, nisu ostvarene neke spektakularne pobede... Znaci i ovo je krajnje otvoreno... Takodje treba uzeti u obzir da Hrvati biraju podlogu, sto na srecu nije veliki problem, s obzirom na kompletnost igraca Srbije, ali prednost Hrvatske moze biti njihova publika... Ovaj mec je zaista nezahvalno prognozirati, jer ce biti i prepun emocija i ocekivanja od strane navijaca... Dakle veliki pritisak na sve igrace... Tesko je reci ko ce se tu bolje snaci, ko ce bolje iskontrolisati emocije i biti motivisaniji... Motiv zna zaista nekada da napravi cudo (ovo znaju svi koji su se u nekom trenutku bavili sportom). Veoma, veoma otvoren mec... Na kraju bih zeleo da budem sto objektivniji - dao bih veoma malu prednost Srbiji kvota 2.7 naspram recimo 2.9 za Hrvatsku... U svakom slucaju bice veoma zanimljivo gledati taj mec.

Bluberije

pre 14 godina

Naravno da je Karlović bolji od Tipsarevića i Troickog. Za početak, konsultujte ATP listu ... A porediti Čilića sa ovom dvojicom je već neumesno ...

hrvat

pre 14 godina

Realno...biti će teško...moramo priznati...reprezentacije su dosta izjednačene i ja smatram da će presuditi sitnice...Karlović je dobar i tu je naša šansa...vjerojatno će on igrati protiv Đokovića i tu je naša šansa...Ćilić sigurno dobiva bilo Tipsarevića ili Troickog ali Karlo mora probati riješiti Đokovića...ako ne i bude npr. 1-1 i onda nas dobiju u parovima što je isto dosta moguće s obzirom da imaju dobar double onda nam šanse kopne...jer Čilić može dobiti Đokovića što se vidjelo i u Pekingu mislim gledao sam meč i bilo je jako gusto ali to je jako teško...mislim i ja da su Srbi u maloj prednosti ali ta prednost kopni s obzirom na domaći i pazi Dalmatinski teren...a svi mi znamo kakvi su oni i kakvu atmosferu znaju uraditi...ne znam ali sve u svemu biti će jako zanimljivo...ali naravno do toga još ima jako puno i lako se može dogoditi da neki igrač padne u formi što isto može presuditi...bilo bi dobro za nas da se Ljubo malo pokrene...barem da ga imamo kao rezervu...ipak je on majstor i mogao bi poslužiti u parovima...naravno pod uvjetom da se digne...

nenad35

pre 14 godina

Nada umire poslednja,a hrvate cemo dobiti gde i kad god hoce!Nole se vec mnogo puta dokazao pa i kroz grend slem koga cini se nema nijedan aktivni igrac te tamo njihove nazovi reprezentacije!Mogu samo da nas mrze IDEMO SRBIJO NAJBOLJI SMO

Nemam ime

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Samo da rascistimo nesto...Vi ste jednom osvajali DC, pa ste i zbog toga bolje plasirani od nas (mislim da listu sa najboljim svetskim reprezentacijama)...Te stoga uvek dobijate lakseg protivnika u 1. kolu...A mi u u 1. kolu uvek dobijamo najteze protivnke, pa smo uvek zavrsavali na pocetki takmicenje...Sada barem tako nece biti...Jako mi je drago sto ce doci do susreta Hrvata i nas (iskreno se nadam)... Tako ce se ovo prepucavanje "ko je bolji" konacno preneti na teren, pa ce se sve videti... Prednost Hrvata je domaci teren i u poslednje vreme odlican Cilic, ali nasa je, kao i uvek, Nole i dubl, a Troicki i Tipsarevic su uvek extra motivisani kada igraju za reprezentaciju...Ipak do jula mnogo toga moze da se promeni...Napred nasiiii...Srbija BRE...!!!

kockar

pre 14 godina

Na kraju bih zeleo da budem sto objektivniji - dao bih veoma malu prednost Srbiji kvota 2.7 naspram recimo 2.9 za Hrvatsku... U svakom slucaju bice veoma zanimljivo gledati taj mec.
(Gentleman, 6. mart 2010 21:50)

Majstore jel mozes da mi sredis uplatu po tim kvotama i na Srbiju i na Hrvatsku molim te?

Don Quijote

pre 14 godina

Fenomenalan kostur. Ovaj mec odavno prizeljkujem i eto konacno mi se ispunjava zelja.
Takodje, fenomenalna stvar je i to sto ce se mec igrati u Hrvatskoj, a ne u Srbiji.
Znaci, trenutak istine dolazi, a imajuci u vidu prednost domaceg terena i to "vruceg" kako nasi hrvatski prijatelji skromno kazu, nece biti mesta bilo kakvim "olakotnim okolnostima" , "isprikama" i opravdanjima.
Rezultat ovog meca bice jako neizvestan. Imajuci u vidu da Djokovic i Troicki sigurno dobijaju svoje singl meceve, drama ce biti u dublu. Posebno ako onaj adolescent do meca konacno predje granicu puberteta, taj dubl bi mogao zaista biti veoma dramatican.
4:1 ili 5:0 pitanje je sad!

majkl

pre 14 godina

http://vinovo.magnify.net/video/Davis-Cup-Hrvatska-vs-SAD

I Hrvatska i Srbija su relativno lako dobile SAD (dobit ce Srbija sutra bez brige)
Prednost Srbije je odlican par i Novak Djokovic
Prednost Hrvatske je 12 000 ljudi u Spaladium Areni u Splitu
2005 se igralo polufinale Davis Cupa u Splitu u manjoj dvorani pred 6000 ljudi, ovaj put ce biti jos zesce

ForeverSRB

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Necemo zaboraviti ni da vam je ulazak u prvih 10 na ATP vrh, a nama to formalnost vec 5 god.. xDDD Iskreno, chini mi se da smo mnogo jachi, ne gledam iz subjektivnog ugla...Jedina prednost vam je domaci teren...

pre 14 godina

I zato taj Tipsarević ima jedan finale u karijeri, a Karlović je osvajao turnire na svim podlogama.

P. S.

Karlović - Đoković 2:1

Tipsarević - Đoković 0:2

Nemanja

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Ovog puta 1/4 finale je za vas vrh!

Lobel

pre 14 godina

Za tih par mjeseci se može štošta dogoditi, no polufinale će pripasti Hrvatskoj. Nismo mi tako bezazleni ko što se ovdje servira raznim komentarima. Btw protiv Amerike (da je kojim slučajem u punom sastavu) bilo bi gusto, jako gusto. Jel da?

Istrijan

pre 14 godina

Ma stvar je vrlo jednostavna. Čestitat ću vam ako pobjedite u Splitu, ali se iskreno nadam da nećete.
Pozdrav zgodnim Beograđankama ;)

koga briga za tenis!!!

pre 14 godina

Daj ne lozite se! Mislim i na jedne i druge! Gledajte fudbal, basket, odbojku, vaterpolo, rukomet, a ne ove "fensi" sportove!!!

ZG TOM

pre 14 godina

Osim što smo već pobjednici Davis cupa i prošlogodišnji polufinalisti (4 meč lopte Karlovića protiv Stepaneka,da je to dobio.......) i druga važna činjenica ide u prilog našim igračima.Vama samo Novak osvaja ATP turnire.Dok kod nas i Ivo i Marin ili osvajaju turnire ili su finalisti.Obojica ukupno imaju 10-tak osvojenih turnira, dok Tipsa i Troicki ,mislim jedan ili dva zajedno !!Drugim riječima puno više "velikih"mečeva odigrali su naši.Naravno Novak je priča za sebe, ali niti njegova 2 poena nisu zagarantirana protiv Ive i Marina.Ukoliko bi nama parove igrali oporavljeni i dodatno motivirani Ančić i Ljubičić (kako bi odmarali naše glavne igrače) ,šanse su nam još veće.Druga dva naša velikana možda bi i mogla igrati dubl.O ambijentu ne treba trošiti ni riječi.12000 tisuća ljudi na tribinama koje su uz sami teren, gornji dio tribina u specifičnom mraku, ista atmosfera kao i na SP u rukometu, gdje smo samljeli Španjolce i Šveđane na turniru.No vi tek trebate još dobiti SAD koje smo mi tukli u zadnjih 8 godina ,zamislite, već TRI puta!!!

borg

pre 14 godina

ovaj davis cup bi trebalo ukinuti.vrhunski igraci imaju pun kalendar,tako ili uopste ne igraju DC ili dolaze bezvoljni,sto mogu sto posto rezumjeti.i nerazumijem kako se i dalje igra pri rezultatu od 3-0 za neku ekipu.pa na turnirima se prestaje igrati pri rezultatu od 3-0 zato nevidim tu neku logiku.i tennis je u sustini pojedinacni sport,a ne timski...inace srbija je blagi favorit,jer imaju djokovica.i uz to solidan dubl.ali do tada ko zna,videcemo...

Sale

pre 14 godina

Ako budemo igrali protiv Hrvata,a verovatno i hocemo mislim da mozemo pobediti...Mislim da ce tu odlucivati dubl,posto mislim da ce Nole dobiti oba singla,Cilic jedan,verovatno iKarlovic svoj jedan protiv Tipse ili Viktora....E onda bi za nas u dublu trebali igrati Zimonjic i Vemic i bile bi velike sanse da dobijemo.....

Uros

pre 14 godina

ma hrvatska bi nesto i uradila da igraju ljubicic i ancic ali u najboljim danima a ne ova dva budaka od tenisera,,mada srbija jos nije ni prosla fali jso jedan korak!?

kužiš stari moj

pre 14 godina

mene u svemu tome najviše brine kaj se budemo opet osramotili zbog navijanja, bez obzira gdje se bude igralo.
na tekme obično ide i dovoljan broj kmetova koji nemaju kućnog odgoja, a koji su se spremni eksponirati, naravno na necivilizirani način.

ja

pre 14 godina

Taj mec sa Hrvatskom, (ako do njega dodje) sigurno ce biti neizvestan. Nisam uopste siguran da ce Djokovic dobiti oba meca, a nisam sigurna ni da cemo oba prostala susreta izgubiti.
Mislim da ce i Janko i Viktor odigrati po jedan singl.
Obojica se odlicno nose sa serverima tipa Karlovica. Vec su i Janko i Viktor pobedjivali i Rodika i Iznera i Kverija, pa ne vidim zato ne bi i Karlovica.
Sem toga i protiv Cilica takodje imamo sansi. Bez obzira sto su i Janko i Viktor do sada imali po 4 poraza od Cilica, bilo je tu dosta gustih meceva u kojima je presudjivalo par poena.
Zato mislim da se taj negativan niz moze prekinuti bas u Hrvatskoj, kao sto mozda i Cilic moze prekinuti svoj negativan niz protiv Djokovica.
Djokovic moze da podbaci u jednom od ta 2 meca, ali Janko i Viktor mogu to da nadoknade. Na kraju najverovatnije ce dubl odlucivati pobednika, a tu bi ipak trebali da smo u prednosti.
U svakom slucaju potpuno otvoren mec.
I na kraju mislim da se lako moze desti da hrvati ugoste aktuelnog osvajaca Wimbldona.

Damir

pre 14 godina

Davis kup, kao takmicenje je zesca smejurija... pazi, to se zovu reprezentacije! Ozbiljnost bi se uvela onog momenta kada bi postojala obaveza da se koristi vise od dva igraca. Neke "reprezentacije" koriste dva igraca u dva singla i dublu, jer prakticno samo tako mogu da ostvare neki rezultat! Po kom kriterijumu se to moze smatrati reprezentacijom?! Predlazem da takve zemlje dobiju status teniskih ortakluka, ili tako nekako... Jos jednom, smejurija!

ZG TOM

pre 14 godina

E moj Milane. Da li si kad bio u Splitu na nekom sportskom događaju.Očito da nisi.Sigurno si previše mlad da bi to znao.Ali raspitaj se ili pogledaj nešto u arhivi Youtubea.Kad zagrme tribine u Spaladium areni, noge će se "odsjeći" Tipsi i Troickom.Nikome neće biti lagano ,pa ni sucima.Novak je u maloj prednosti jer ima memoriranu atmosferu sa drugih velikih finala, ali ova vaša dvojica (gledao sam ih već prestrašene na ATP u Zagrebu)Obojica su Čilićeve mušterije zadnje dvije godine.Milane ne može se biti skroman sa osvojenim Davis Cupom i polufinalom i 10 godina boravka u svj. skupini.To vi tek trebate osjetiti (ako uopće i hoćete).Ukoliko bi Mario i Ljubo igrali parove, uvjeren sam u našu pobjedu najmanje 3:2.Ali provjeri kakva je atmosfera u Splitu.Da smo igrali polufinale sa Češkom u Splitu jednu meč loptu od 4 ,Karlović bi osvojio protiv Stepaneka. Ej 12000 temperamentnih Dalmatinaca na tribinama ne bi ni meni iz Zagreba bilo ugodno akamoli vama iz Beograda.

nostalgija

pre 14 godina

Šteta što više ne postoji SFRJ. Đoković, Čilić, Karlović, Troicki, Tipsa, Zimonjić, Ljubičić itd... bi bili sjajna ekipa za osvajanje DAVIS kupa...

Ivan

pre 14 godina

A da li neko zna zašto se već zna da bi protiv Srbije Hrvatska bila domaćin? Ne sećam se da su se Srbija i Hrvatska sastajale u Davis Cupu, i koliko znam o tome treba da odluči žreb? Ili se u nečem varam?

retret

pre 14 godina

Znaci pobede svetskog broja 2 (to je za neupucene odmah iza broja 1, a broj jedan je najbolji igrac u istoriji) nisu "zagarantirane" protiv vasih "velikana", ali pobede vasih "velikana" su "zagarantirane" protiv nasih "ostalih". Da imas pojma o tenisu ili matematici ili barem malo skromnosti znao bi da je razlika izmedju tridesetpetog i dvadesetdevetog na ATP listi mnogo manja nego razlika izmedju dvadesetdevetog i drugog.
Da dodam, vasi su "velikani" zajedno osvojili upola manje turnira nego Djokovic, s tim sto vam je jedan "velikan" vec u tridesetima. I da nemate ATP turnir u Zagrebu gdje vasi "velikani" uglavnom uzimaju titule taj bi odnos bio jos veci u Novakovu korist. A da, uzimate i turnir u Becu koji je Novak prestao igrati pre dve godine, nakon sto ga je osvojio naravno. Ako si ih nazvao velikanima samo zbog njihove visine onda se izvinjavam na cinizmu.
(Milan, 7. mart 2010 16:05)

DA, ta dva poena nisu sigurna! jel da jesu onda bi automatski mogli vama pripisati 2:0 i ne igrati, ali kao sto vidis igrat ce se. a dok se igra obje strane imaju sanse za pobjedu.

Milan

pre 14 godina

@ ZG TOM

A zasto ti zoves svakog vaseg tenisera prvim imenom ili nadimkom, jesi li s njima ovce cuvao ili jednostavno ne mozes biti objektivan pa moras da se intimiziras s ljudima koje nikad nisi upoznao? Tako i fudbalerima tepate, Lukica, Carli i sl. Mislite da se sve moze kompenzovati nekim fanatizmom, iluzijama o kvalitetu, intimidacijom i slicnim glupostima. Ja pricam o prostom kvalitetu timova, drugi sing i dugi dubl igrac na svetu, ZVANICNO, igraju za Srbiju, a ti mi pricas o 12000 fanatika i kako se zahvaljujuci njima vasi mediokriteti nekim cudom pretvaraju u Rodzera Federera.

boki zg

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)

max

pre 14 godina

Ne znam odkud ovoliki optimizam nas Srba da će mo eventualno pobediti hrvate i to u Splitu.Činjenica je da će Nole verovatno dobiti oba meča(80%po mojoj proceni),ali hvaljenje našeg dubla je smešno.Koji "Ziki",pa taj je glavni krivac što smo danas izgubili od Amera.Izgleda stvarno da dublove igra onaj ko ništa ne može uraditi u singlu,tako da Čilke i Ivo mogu dobiti naš čuveni dubl sa"Zigijem",što je danas pokatzao i Izner.Tipsa ili Janko glat gube od Čilića dok sa Ivom će biti neizvesno.Dakle na njihovom terenu će biti vrlo vrlo teško.Problem Srbije leži u činjenici da mi imamo samo jednog vanserijskog igrača Noleta,dok su ostali prosečnjaci.Hrvati nemaju nijednog vanserijskog,ali imaju više kvalitetnijih igrača.Budimo objektivni.

Vicente Calderon

pre 14 godina

Čuj ovog Prpića.Kaže da su oba hrvatska tenisera kvalitetnija od našeg drugog.Ha ha ha,Karlović kvalitetniji od Tipsarevića,ha ha ha.Pa to je da umreš od smeha.Tipsarević je za Karlovića teniski Paganini.

skromni

pre 14 godina

S obzirom na većinu ovdašnjih komentara,imam prijedlog za Hrvatski teniski savez:predajmo meč moćnoj Srbiji,jer tako jaku momčad svijet još nije vidio.Ne isplati se igrat i trošit na organizaciju,jer svakako ćemo izgubit 0:5,a ako osvojimo koji set bit će uspjeh.Našim bi se primjerom trbali voditi i ostali budući protivnici Srbije,i predati im sve do salatare,jer na terenu nemaju šansi.
P.S.Tko visoko leti,...

nenad35

pre 14 godina

Nada umire poslednja,a hrvate cemo dobiti gde i kad god hoce!Nole se vec mnogo puta dokazao pa i kroz grend slem koga cini se nema nijedan aktivni igrac te tamo njihove nazovi reprezentacije!Mogu samo da nas mrze IDEMO SRBIJO NAJBOLJI SMO

koga briga za tenis!!!

pre 14 godina

Daj ne lozite se! Mislim i na jedne i druge! Gledajte fudbal, basket, odbojku, vaterpolo, rukomet, a ne ove "fensi" sportove!!!

Ivan

pre 14 godina

Kako su samo optimisticni. Njihova analiza Srbije je da su oba njihova igraca jaca od Tipse i Troickog a da su protiv Noleta unapred otpisali bodove. Samo se nesto preracunao a to je da Troicki dize formu i da ce im praviti velike probleme. Za dubl da ne pricamo, Zimonjic je kralj dublova. A odabrace sigurno najbrzu mogucu podlogu zbog servisa Ive Karlovica i na taj nacin ce pokusati da osvoje bodove protiv verovatno Viktora. Cilic je kompletniji igrac od Karlovica i zbog njega nece morati da biraju podlogu ali onaj panj Karlovic se oslanja samo na servis i gledace da ga ubrzaju sto je moguce vise. Uglavnom mislim da smo favoriti u tom mecu.

Lobel

pre 14 godina

Za tih par mjeseci se može štošta dogoditi, no polufinale će pripasti Hrvatskoj. Nismo mi tako bezazleni ko što se ovdje servira raznim komentarima. Btw protiv Amerike (da je kojim slučajem u punom sastavu) bilo bi gusto, jako gusto. Jel da?

Don Quijote

pre 14 godina

Fenomenalan kostur. Ovaj mec odavno prizeljkujem i eto konacno mi se ispunjava zelja.
Takodje, fenomenalna stvar je i to sto ce se mec igrati u Hrvatskoj, a ne u Srbiji.
Znaci, trenutak istine dolazi, a imajuci u vidu prednost domaceg terena i to "vruceg" kako nasi hrvatski prijatelji skromno kazu, nece biti mesta bilo kakvim "olakotnim okolnostima" , "isprikama" i opravdanjima.
Rezultat ovog meca bice jako neizvestan. Imajuci u vidu da Djokovic i Troicki sigurno dobijaju svoje singl meceve, drama ce biti u dublu. Posebno ako onaj adolescent do meca konacno predje granicu puberteta, taj dubl bi mogao zaista biti veoma dramatican.
4:1 ili 5:0 pitanje je sad!

Damir

pre 14 godina

Davis kup, kao takmicenje je zesca smejurija... pazi, to se zovu reprezentacije! Ozbiljnost bi se uvela onog momenta kada bi postojala obaveza da se koristi vise od dva igraca. Neke "reprezentacije" koriste dva igraca u dva singla i dublu, jer prakticno samo tako mogu da ostvare neki rezultat! Po kom kriterijumu se to moze smatrati reprezentacijom?! Predlazem da takve zemlje dobiju status teniskih ortakluka, ili tako nekako... Jos jednom, smejurija!

ZG TOM

pre 14 godina

Osim što smo već pobjednici Davis cupa i prošlogodišnji polufinalisti (4 meč lopte Karlovića protiv Stepaneka,da je to dobio.......) i druga važna činjenica ide u prilog našim igračima.Vama samo Novak osvaja ATP turnire.Dok kod nas i Ivo i Marin ili osvajaju turnire ili su finalisti.Obojica ukupno imaju 10-tak osvojenih turnira, dok Tipsa i Troicki ,mislim jedan ili dva zajedno !!Drugim riječima puno više "velikih"mečeva odigrali su naši.Naravno Novak je priča za sebe, ali niti njegova 2 poena nisu zagarantirana protiv Ive i Marina.Ukoliko bi nama parove igrali oporavljeni i dodatno motivirani Ančić i Ljubičić (kako bi odmarali naše glavne igrače) ,šanse su nam još veće.Druga dva naša velikana možda bi i mogla igrati dubl.O ambijentu ne treba trošiti ni riječi.12000 tisuća ljudi na tribinama koje su uz sami teren, gornji dio tribina u specifičnom mraku, ista atmosfera kao i na SP u rukometu, gdje smo samljeli Španjolce i Šveđane na turniru.No vi tek trebate još dobiti SAD koje smo mi tukli u zadnjih 8 godina ,zamislite, već TRI puta!!!

Uros

pre 14 godina

ma hrvatska bi nesto i uradila da igraju ljubicic i ancic ali u najboljim danima a ne ova dva budaka od tenisera,,mada srbija jos nije ni prosla fali jso jedan korak!?

Peca

pre 14 godina

Vreme je da se prepucavanje na ovoj temi "ko je bolji Srbi ili Hrvati" napokon prebaci na teren. Ipak ne menjam mišljenje da je tenis najsmaračkiji sport na svetu (gledam ga i ja, a posle se pitam na šta sam ubio 3 i po sata).

retret

pre 14 godina

Znaci pobede svetskog broja 2 (to je za neupucene odmah iza broja 1, a broj jedan je najbolji igrac u istoriji) nisu "zagarantirane" protiv vasih "velikana", ali pobede vasih "velikana" su "zagarantirane" protiv nasih "ostalih". Da imas pojma o tenisu ili matematici ili barem malo skromnosti znao bi da je razlika izmedju tridesetpetog i dvadesetdevetog na ATP listi mnogo manja nego razlika izmedju dvadesetdevetog i drugog.
Da dodam, vasi su "velikani" zajedno osvojili upola manje turnira nego Djokovic, s tim sto vam je jedan "velikan" vec u tridesetima. I da nemate ATP turnir u Zagrebu gdje vasi "velikani" uglavnom uzimaju titule taj bi odnos bio jos veci u Novakovu korist. A da, uzimate i turnir u Becu koji je Novak prestao igrati pre dve godine, nakon sto ga je osvojio naravno. Ako si ih nazvao velikanima samo zbog njihove visine onda se izvinjavam na cinizmu.
(Milan, 7. mart 2010 16:05)

DA, ta dva poena nisu sigurna! jel da jesu onda bi automatski mogli vama pripisati 2:0 i ne igrati, ali kao sto vidis igrat ce se. a dok se igra obje strane imaju sanse za pobjedu.

Nemanja

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Ovog puta 1/4 finale je za vas vrh!

ForeverSRB

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Necemo zaboraviti ni da vam je ulazak u prvih 10 na ATP vrh, a nama to formalnost vec 5 god.. xDDD Iskreno, chini mi se da smo mnogo jachi, ne gledam iz subjektivnog ugla...Jedina prednost vam je domaci teren...

pre 14 godina

I zato taj Tipsarević ima jedan finale u karijeri, a Karlović je osvajao turnire na svim podlogama.

P. S.

Karlović - Đoković 2:1

Tipsarević - Đoković 0:2

Bluberije

pre 14 godina

Naravno da je Karlović bolji od Tipsarevića i Troickog. Za početak, konsultujte ATP listu ... A porediti Čilića sa ovom dvojicom je već neumesno ...

Gentleman

pre 14 godina

Ako Srbija prodje SAD (sto je ipak realno) ovaj mec ce zaista biti neizvestan. I definitivno ce presudjivati sitnice, ne mislim da bi se znacajnija prednost mogla dati bilo kojoj reprezentaciji. Naime jeste da je Novak favorit u svojim single mecevima, ali ne izraziti - jer su mu protivnici Karlovic, za koga se zna da ako ga krene servis moze da dobije bilo koga (iako bi bilo cudno da ga servis tako hoce u 3 seta da dobije Noleta) i Cilic, koji je izuzetno perspektivan i kvalitetan igrac. Nole je i u tom duelu favorit, ali ne moze se ni tu odmah upisati poen za Srbiju. S druge strane, Srbija ima Tipsu koji je vecita enigma, takodje moze dobiti skoro svakoga ako bude bio njegov dan... Dakle svi ovi mecevi su manje vise otvoreni, ali je realno ocekivati da dubl presudi... Srbija ima Zimojnica, koji jeste vrhunski dubl igrac, ali ni Troicki ni Tipsa to nisu. Realno nije ni Nole, pa je mozda bolje da on taj dan koristi za odmor (ali to je vec stvar selektora). Ako pogledamo rezultate naseg dubla u ranijim mecevima, nisu ostvarene neke spektakularne pobede... Znaci i ovo je krajnje otvoreno... Takodje treba uzeti u obzir da Hrvati biraju podlogu, sto na srecu nije veliki problem, s obzirom na kompletnost igraca Srbije, ali prednost Hrvatske moze biti njihova publika... Ovaj mec je zaista nezahvalno prognozirati, jer ce biti i prepun emocija i ocekivanja od strane navijaca... Dakle veliki pritisak na sve igrace... Tesko je reci ko ce se tu bolje snaci, ko ce bolje iskontrolisati emocije i biti motivisaniji... Motiv zna zaista nekada da napravi cudo (ovo znaju svi koji su se u nekom trenutku bavili sportom). Veoma, veoma otvoren mec... Na kraju bih zeleo da budem sto objektivniji - dao bih veoma malu prednost Srbiji kvota 2.7 naspram recimo 2.9 za Hrvatsku... U svakom slucaju bice veoma zanimljivo gledati taj mec.

hrvat

pre 14 godina

Realno...biti će teško...moramo priznati...reprezentacije su dosta izjednačene i ja smatram da će presuditi sitnice...Karlović je dobar i tu je naša šansa...vjerojatno će on igrati protiv Đokovića i tu je naša šansa...Ćilić sigurno dobiva bilo Tipsarevića ili Troickog ali Karlo mora probati riješiti Đokovića...ako ne i bude npr. 1-1 i onda nas dobiju u parovima što je isto dosta moguće s obzirom da imaju dobar double onda nam šanse kopne...jer Čilić može dobiti Đokovića što se vidjelo i u Pekingu mislim gledao sam meč i bilo je jako gusto ali to je jako teško...mislim i ja da su Srbi u maloj prednosti ali ta prednost kopni s obzirom na domaći i pazi Dalmatinski teren...a svi mi znamo kakvi su oni i kakvu atmosferu znaju uraditi...ne znam ali sve u svemu biti će jako zanimljivo...ali naravno do toga još ima jako puno i lako se može dogoditi da neki igrač padne u formi što isto može presuditi...bilo bi dobro za nas da se Ljubo malo pokrene...barem da ga imamo kao rezervu...ipak je on majstor i mogao bi poslužiti u parovima...naravno pod uvjetom da se digne...

Ivan

pre 14 godina

A da li neko zna zašto se već zna da bi protiv Srbije Hrvatska bila domaćin? Ne sećam se da su se Srbija i Hrvatska sastajale u Davis Cupu, i koliko znam o tome treba da odluči žreb? Ili se u nečem varam?

Istrijan

pre 14 godina

Ma stvar je vrlo jednostavna. Čestitat ću vam ako pobjedite u Splitu, ali se iskreno nadam da nećete.
Pozdrav zgodnim Beograđankama ;)

ja

pre 14 godina

Taj mec sa Hrvatskom, (ako do njega dodje) sigurno ce biti neizvestan. Nisam uopste siguran da ce Djokovic dobiti oba meca, a nisam sigurna ni da cemo oba prostala susreta izgubiti.
Mislim da ce i Janko i Viktor odigrati po jedan singl.
Obojica se odlicno nose sa serverima tipa Karlovica. Vec su i Janko i Viktor pobedjivali i Rodika i Iznera i Kverija, pa ne vidim zato ne bi i Karlovica.
Sem toga i protiv Cilica takodje imamo sansi. Bez obzira sto su i Janko i Viktor do sada imali po 4 poraza od Cilica, bilo je tu dosta gustih meceva u kojima je presudjivalo par poena.
Zato mislim da se taj negativan niz moze prekinuti bas u Hrvatskoj, kao sto mozda i Cilic moze prekinuti svoj negativan niz protiv Djokovica.
Djokovic moze da podbaci u jednom od ta 2 meca, ali Janko i Viktor mogu to da nadoknade. Na kraju najverovatnije ce dubl odlucivati pobednika, a tu bi ipak trebali da smo u prednosti.
U svakom slucaju potpuno otvoren mec.
I na kraju mislim da se lako moze desti da hrvati ugoste aktuelnog osvajaca Wimbldona.

Milan

pre 14 godina

"Naravno Novak je priča za sebe, ali niti njegova 2 poena nisu zagarantirana protiv Ive i Marina."

Znaci pobede svetskog broja 2 (to je za neupucene odmah iza broja 1, a broj jedan je najbolji igrac u istoriji) nisu "zagarantirane" protiv vasih "velikana", ali pobede vasih "velikana" su "zagarantirane" protiv nasih "ostalih". Da imas pojma o tenisu ili matematici ili barem malo skromnosti znao bi da je razlika izmedju tridesetpetog i dvadesetdevetog na ATP listi mnogo manja nego razlika izmedju dvadesetdevetog i drugog.
Da dodam, vasi su "velikani" zajedno osvojili upola manje turnira nego Djokovic, s tim sto vam je jedan "velikan" vec u tridesetima. I da nemate ATP turnir u Zagrebu gdje vasi "velikani" uglavnom uzimaju titule taj bi odnos bio jos veci u Novakovu korist. A da, uzimate i turnir u Becu koji je Novak prestao igrati pre dve godine, nakon sto ga je osvojio naravno. Ako si ih nazvao velikanima samo zbog njihove visine onda se izvinjavam na cinizmu.

nostalgija

pre 14 godina

Šteta što više ne postoji SFRJ. Đoković, Čilić, Karlović, Troicki, Tipsa, Zimonjić, Ljubičić itd... bi bili sjajna ekipa za osvajanje DAVIS kupa...

borg

pre 14 godina

ovaj davis cup bi trebalo ukinuti.vrhunski igraci imaju pun kalendar,tako ili uopste ne igraju DC ili dolaze bezvoljni,sto mogu sto posto rezumjeti.i nerazumijem kako se i dalje igra pri rezultatu od 3-0 za neku ekipu.pa na turnirima se prestaje igrati pri rezultatu od 3-0 zato nevidim tu neku logiku.i tennis je u sustini pojedinacni sport,a ne timski...inace srbija je blagi favorit,jer imaju djokovica.i uz to solidan dubl.ali do tada ko zna,videcemo...

Nemam ime

pre 14 godina

Svaka čast Noletu,ali nije vam on dovoljan da nas prođete. Od svih ostalih naši su 2x jači. A i Nole nije nepobjediv..vidimo se! I ne za boravite vama je četvrtfinale vrh,a nama je to formalnost svake godine. :)
(boki zg, 6. mart 2010 19:26)

Samo da rascistimo nesto...Vi ste jednom osvajali DC, pa ste i zbog toga bolje plasirani od nas (mislim da listu sa najboljim svetskim reprezentacijama)...Te stoga uvek dobijate lakseg protivnika u 1. kolu...A mi u u 1. kolu uvek dobijamo najteze protivnke, pa smo uvek zavrsavali na pocetki takmicenje...Sada barem tako nece biti...Jako mi je drago sto ce doci do susreta Hrvata i nas (iskreno se nadam)... Tako ce se ovo prepucavanje "ko je bolji" konacno preneti na teren, pa ce se sve videti... Prednost Hrvata je domaci teren i u poslednje vreme odlican Cilic, ali nasa je, kao i uvek, Nole i dubl, a Troicki i Tipsarevic su uvek extra motivisani kada igraju za reprezentaciju...Ipak do jula mnogo toga moze da se promeni...Napred nasiiii...Srbija BRE...!!!

majkl

pre 14 godina

http://vinovo.magnify.net/video/Davis-Cup-Hrvatska-vs-SAD

I Hrvatska i Srbija su relativno lako dobile SAD (dobit ce Srbija sutra bez brige)
Prednost Srbije je odlican par i Novak Djokovic
Prednost Hrvatske je 12 000 ljudi u Spaladium Areni u Splitu
2005 se igralo polufinale Davis Cupa u Splitu u manjoj dvorani pred 6000 ljudi, ovaj put ce biti jos zesce

ZG TOM

pre 14 godina

E moj Milane. Da li si kad bio u Splitu na nekom sportskom događaju.Očito da nisi.Sigurno si previše mlad da bi to znao.Ali raspitaj se ili pogledaj nešto u arhivi Youtubea.Kad zagrme tribine u Spaladium areni, noge će se "odsjeći" Tipsi i Troickom.Nikome neće biti lagano ,pa ni sucima.Novak je u maloj prednosti jer ima memoriranu atmosferu sa drugih velikih finala, ali ova vaša dvojica (gledao sam ih već prestrašene na ATP u Zagrebu)Obojica su Čilićeve mušterije zadnje dvije godine.Milane ne može se biti skroman sa osvojenim Davis Cupom i polufinalom i 10 godina boravka u svj. skupini.To vi tek trebate osjetiti (ako uopće i hoćete).Ukoliko bi Mario i Ljubo igrali parove, uvjeren sam u našu pobjedu najmanje 3:2.Ali provjeri kakva je atmosfera u Splitu.Da smo igrali polufinale sa Češkom u Splitu jednu meč loptu od 4 ,Karlović bi osvojio protiv Stepaneka. Ej 12000 temperamentnih Dalmatinaca na tribinama ne bi ni meni iz Zagreba bilo ugodno akamoli vama iz Beograda.

Milan

pre 14 godina

@ ZG TOM

A zasto ti zoves svakog vaseg tenisera prvim imenom ili nadimkom, jesi li s njima ovce cuvao ili jednostavno ne mozes biti objektivan pa moras da se intimiziras s ljudima koje nikad nisi upoznao? Tako i fudbalerima tepate, Lukica, Carli i sl. Mislite da se sve moze kompenzovati nekim fanatizmom, iluzijama o kvalitetu, intimidacijom i slicnim glupostima. Ja pricam o prostom kvalitetu timova, drugi sing i dugi dubl igrac na svetu, ZVANICNO, igraju za Srbiju, a ti mi pricas o 12000 fanatika i kako se zahvaljujuci njima vasi mediokriteti nekim cudom pretvaraju u Rodzera Federera.

Sale

pre 14 godina

Ako budemo igrali protiv Hrvata,a verovatno i hocemo mislim da mozemo pobediti...Mislim da ce tu odlucivati dubl,posto mislim da ce Nole dobiti oba singla,Cilic jedan,verovatno iKarlovic svoj jedan protiv Tipse ili Viktora....E onda bi za nas u dublu trebali igrati Zimonjic i Vemic i bile bi velike sanse da dobijemo.....

kockar

pre 14 godina

Na kraju bih zeleo da budem sto objektivniji - dao bih veoma malu prednost Srbiji kvota 2.7 naspram recimo 2.9 za Hrvatsku... U svakom slucaju bice veoma zanimljivo gledati taj mec.
(Gentleman, 6. mart 2010 21:50)

Majstore jel mozes da mi sredis uplatu po tim kvotama i na Srbiju i na Hrvatsku molim te?

sveta

pre 14 godina

Nikad nisam voleo kad sport treba da bude nesto drugo nego sport. Hitler je jedan od najtipicnijh predstavnika sorte koja bi da sportom dokazuje nesto cega u sportu nema. Ako igramo s Hrvatima igrace momci koji su normalni, prijatelji cak. Igrace Davis Cup koji je zanimacija pored velikih turnira koji ih brinu. Sa druge strane, oko njih ce stajati armija uzbujalih ljudi koji ce imati svoju verziju dogadjaja. Nikad nisam voleo da igramo sa Hrvatima i Bosancima, ali nekad cemo morati da pocnemo da igramo kao normalni ljudi. Mozda su teniseri pravi momci da okrenu kormilo i usmere nas ka normali. Da sport bude sport, a komsijski rivalitet simpaticna stvar

kužiš stari moj

pre 14 godina

mene u svemu tome najviše brine kaj se budemo opet osramotili zbog navijanja, bez obzira gdje se bude igralo.
na tekme obično ide i dovoljan broj kmetova koji nemaju kućnog odgoja, a koji su se spremni eksponirati, naravno na necivilizirani način.