Ponedeljak, 08.02.2010.

04:39

NFL: Sejntsi obradovali Ameriku

Nju Orlins Sejntsi pobedili su Indijanapolis Koltse 31:17 (0:10, 6:0, 10:7, 15:0) i osvojili 44. Superboul, svoj prvi u istoriji.

Izvor: A. Kovaèeviæ

NFL: Sejntsi obradovali Ameriku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

doubleback

pre 14 godina

@(Ja, 12. februar 2010 00:57)

Koja priča? Vidim sad mjenjaš temu. Mješaš babe i babune ;)

Ok, Patriotsi su proglašeni za najbolji tim protekle decenije upravo zbog tih titula, ali mi ovdje pričamo o qb-ovima.
Valjda ne misliš da smo ti (i ja) najmjerodavniji za ocjenjivanje ko je najbolji. Postoje ljudi iz struke koji se time bave i njihova ostaje zapisana za vjek i vjekovi - 4xMVP.
Daleko da od toga da sam neki fan PM-a, ali mi smeta neobjektivnost i olako omlovažavanje.

P.S. Samo da pojasnim u SB-u sam navijao za Sejntse.

doubleback

pre 14 godina

@zevzek

Ništa ja nisam ni "zaboravio" ni "pomešao".
Ovo su podaci sa Wikipedie, kao i oni koje je "Ja" iznio za Bredija.
Činjenice su činjenice,a svako može da izvlači one koje mu najviše odgovaraju.
Samo što to onda više govori o njemu samom nego o čovjeku o kome je ovdje rječ.
Mislim da na ovom povećem spisku ima i mnogo značajnijih ostvarenja.

P.S. Po meni su nagradu za MVP-ja sezone više zaslužili Dru i Kris.

doubleback

pre 14 godina

Hej "Ti"

Peyton Manning's NFL records

Regular season
Highest passer rating, season: 121.1 (2004)[193]
Most seasons with at least 4,000 passing yards: 10 (1999–2004, 2006–2009)[194]
Most consecutive seasons with at least 4,000 passing yards: 6 (1999–2004)[3]
Most consecutive seasons with at least 20 touchdown passes: 12 (1998–2009; current, tied with Brett Favre) [43]
Most consecutive seasons with at least 25 touchdown passes: 12 (1998–2009; current)[194]
Most games with a perfect passer rating, career: 4 (includes 1 playoff game)[94]
Most consecutive games started to open a career by a quarterback (current): 192[43]
Most consecutive games with at least 2 touchdown passes: 13 (games 1–13, 2004)[195]
Most consecutive games with at least 4 touchdown passes: 5 (games 7–11, 2004)[193]
Most games with at least 4 touchdown passes, season: 6 (2004; tied with 1984 Marino)[193]
Most games with at least 5 touchdown passes, career: 7 (includes 1 playoff game)[196]
One of only seven QBs with at least 6 touchdown passes in two games (tied with Sammy Baugh, Y.A. Tittle, Daryle Lamonica, Tom Brady, Charley Johnson and George Blanda)[197]
Most career touchdown passes in Thursday games: 23[198]
Most touchdown passes on a Thursday game: 6 (tied with Bob Griese)
Largest career TD-INT differential: 185
Highest career passing TDs/game average (min. 150 TD passes): 1.91 TDs/game[43]
Highest career passing yards/game average: 261.1[199]
Highest career completions/game average (min. 100 games played): 22.0[200]
Most consecutive games with a passer rating over 100: 9 (games 5–13 of 2004 season; record tied by Carson Palmer, 2004–05 and Tom Brady, 2006–07)[201]
Highest completion percentage by a QB in one month in NFL history (min. 75 attempts): 81.8% (December 2008) [43]
Most career games with a completion percentage of 70% or higher (min. 10 attempts): 59[202]
Most consecutive regular season wins as a starter: 23 (2008–2009)
Most seasons with 10+ wins as a starter (regular season only): 10 (1999–2000, 2002–2009)
Most seasons with 12+ wins as a starter (regular season only): 8 (1999, 2003–2009)
Only QB with at least 12 wins as a starter in 7 consecutive seasons (2003–2009)[203]
Only QB with eight straight seasons of 10+ wins as a starter (2002–2009)[43]
Only QB to lead five consecutive 4th quarter comeback wins (games 7–11, 2009)[204]
Most fourth quarter comeback wins in one season: 7 (2009)[205]
First QB to defeat the other 31 teams in the regular season (Tom Brady did this later the same day, and Brett Favre did it the following week)[206]
Most wins as a starting QB in a decade, regular season only: 115 (2000s)[161]
Most wins as a starting QB in a decade, regular & postseason: 124 (2000s)
Most AP NFL MVP Awards: 4 (2003, 2004, 2008, 2009)[1]
Playoff records
Most 300+ yard passing games: 8 [207]
Most 400+ yard passing games: 2 (tied with Dan Marino)[208]
Most yards passing, 1st half of game: 360 vs. Denver Broncos, 1/9/05[209]
Led the biggest comeback in conference championship game history (18 pts), 1/21/07 vs. New England[210]
One of only four QBs to post a perfect 158.3 rating in a game (Don Meredith, Terry Bradshaw, Dave Krieg)[211]
Most games with 20+ completions: 14[212]
Most games with 30+ completions: 4[213]
Most games with 30+ attempts: 17[214]
Most games with 40+ attempts: 8[215]
Most completions and attempts in a single postseason: 97/153 (2006)[216]
One of only 2 quarterbacks to complete 80% of his passes in two playoff games (tied with Kurt Warner))[217]
Rookie records
Most passing attempts: 575[218]
Most completions: 326[193]
Most passing yards: 3,739[193]
Most touchdown passes: 26[193]
Most consecutive games with a touchdown pass (games 4–16): 13[218]
Most games with at least one touchdown pass: 15 [43]
Most games with 300+ yards passing: 4 [43]

Ja

pre 14 godina

Tom Brady NFL records
Highest total passing touchdowns in a regular season: 50 (2007)
Highest total passing touchdowns in a season: 56 (2007)
Highest total passing touchdowns in a single quarter: 5 (2009)
Highest completion percentage in a single game: 92.9% (2007)
Largest touchdown to interception difference: +42 (2007)
NFL record for most consecutive wins in post season: 10 (2001, 2003, 2004)
Tied for most completions in a Super Bowl: 32 (XXXVIII)
Most career Super Bowl completions: 100 (XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLII)
Most games with three or more touchdown passes: 12 (2007)
Most touchdown passes in a month: 20 (October 2007)
Only quarterback to start and win 3 Super Bowls before his 28th birthday.
Most career overtime wins without a defeat: 7-0
Most consecutive playoff wins by a quarterback: 10 (2001, 2003, 2004)
Most consecutive completions to start a career without an interception: 162

I neko jos uporedjuje Meninga i Brejdija?!! haha

doubleback

pre 14 godina

@gregor

Ništa manje "inteligentan# od fudbala, košarke, rukometa i sl.
A samim tim što se sve akcije odvijaju maksimalno eksplozivno i traju prilično kratko, igrači nemaju puno vremena za donošenje ispravnih odluka. Ako se pak inteligencija definiše kao brzina snalaženja u nepredviđenim situacijama, ne vidim mjesta za ovakve podrugljive kvalifikacije.
Drugo, u samoj postavci igre postoje nebrojene taktičke varijante, počevši od početnog rasporeda, preko odluke da li će se ići na trčanje ili dodavanje, blokova, razvijanja-pokrivanja, pa do finalizacije. Dakle sama postavka akcije liči na šahovsko nadmudrivanje, a zatim naglo prelazi u burnu ekspanziju punu vrhunskog atletizma, snage, brzine, tehnike i vještine.
To ako ti misliš da se ne može biti snažan i pametan u isto vrijeme, to je tvoj problem. Samog sebe si limitirao u startu. Nadam se da si bar snažan momak ;)

MIlan

pre 14 godina

@ Mike
Ne preteruj s tim teorijama zavere. Cinjenica je da je Mening nalik C. Ronaldu, odlican igrac, sto niko ne moze da ospori, ali nije za velike utakmice. Kad se odlucuju velike utakmice, sklon je greskama. U prilog tome govori i cinjenica da su Coltsi u prethodnih nekoliko sezona bili najbolji u regularnom delu, a imaju samo 1 titulu. Neki ljudi pod pritiskom igraju bolje nego inace, dok neki pucaju, ocigledno je da Mening spada u ovu drugu grupu, za razliku od njegovog brata npr. koji realno nije toliko dobar QB, ali je odigrao odlicno poslednji drajv protiv New England-a u superbowl-u, pri cemu je cak bio u vrlo nezgodnim situacijama u 2-3 navrata su ga umalo sekovali.

hotlanta

pre 14 godina

Nisam navijac Coltsa ali sam voleo da pobede na Super Bowl-u iz jednog razloga jer su mi se smucile ove camuge sa njihovim WhoDat gde god da se okrenem

kula mi

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!
(Miljan, 8. februar 2010 15:04)

e moj decko

-Zato sto Brady ima tri prstena a to se broji

WR#89

pre 14 godina

Људи, смијешни се са коментарима о Менингу. Човјек је величина за све квотере, чак и за ТБ и ДБ.
Па шта је могао да уради у онаквим ситуацијама. Покривања Сејнтса су била савршена, Реџи Вејн скроз одсутан, незаинтересован. Зар није чудо то што је екипу довео у SB? Зар то није довољно?

juzna tribina PFC Chonoplja

pre 14 godina

nisam nikad mislio da cu ovo reci al eto,glado sam tekmuna RAI DUE 2,I IAKO NAMAM POJMA O PRAVILIMA I NEZNAM NIJEDNOG IGRACA MOGU RECI DA MI NIJE BILO DOSADNO ODNOSNO BILO MI JE ZANIMLJIVO,doduse nema tu ni N od navijanja i nema te strasti kao kod NAS ili u EVROPI,ali prolazna ocena.

zoran

pre 14 godina

(Mike, 8. februar 2010 14:14)

mozda si i u pravu ali ono sto meni najvise smeta je da je prosle godine Brisu falilo nesto malo jardi bacanjem da obori rekord NFL-a kao i ove godine kada je Kris DZonsonu isto tako malo falilo da obori rekord po broju pretrcanih jardi pa je oba puta mvp priznanje dobio Mening.Po meni ocigledan primer favorizovnja nekih na ustrb drugih,tipicno americki.
Nadam se da je ovo kraj ere Pejtona Meninga,da je veliki jeste ali je dosadio bogu i ljudima i definitivno nema petlju za velike utakmice

Baki

pre 14 godina

@nex

Onside kick je kickoff ali na stranu. Koristi se obicno kada ekipa juri vecu razliku i u cajtnotu je. Poenta je da kod kickoffa lopta mora da predje 10 jardi od mesta ispucavanja ili da je pipne neki igrac tima koji prima ispucavanje da bi ona postala ziva. Ako ispucas loptu ka protivnickoj end zoni, nema sanse da dodjes do nje i zato je udaris na stranu i 10 jardi u duzinu pa drz ne daj. Sansa da ekipa uhvati svoj onside kick su izmedju 25 i 33%. Mana je sto ako protivnici uzmu loptu, pred vratima su ti. U ovom slucaju, onside kick je bio iznenadjenje i to veoma uspesno.

Zlatko

pre 14 godina

Mogli bi ovi naši iz saveza da pozovu Šona da dođe koji put da drži predavanje za pro licencu. :) Slažem se da fudbal (ili soccer kako Ameri kažu) i američki fudbal nemaju neke sličnosti ali bi mogao nešto i da nauči sve one naše trenere koji se striktno drže već postojećih šablona i taktike "7 igrača u svoj šesnaesterac da ne primimo gol". U najvažnijoj utakmici sezone, mnogima možda i jedinoj u karijeri, čovek igra 4. napad na jedan jard od end zone, počinje poluvreme onside kick-om i igra pretvaranje za 2 poena, pri čemu su prve dve odluke bile kad se gubilo. Svaka čast za hrabrost. Da Saints-i nisu pobedili verovatno bi ga okarakterisali kao najvećeg tragičara, ali sviđaju mi potezi koje je povukao dotični trener.
Pozdrav svim ljubiteljima ovog sporta do naredne sezone.

Butthole Surfer

pre 14 godina

Brees je totalno antipatičan lik tipa Ben Affleck i mislim da mu je potajno žao što je odbrana Saintsa odlučila utakmicu. Svaka čast Vilmi i drugarima.

milosh-nish

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!
(Miljan, 8. februar 2010 15:04)

kakva glupost pod rednim brojem 3...ispadnes smesan ban badava =),drago mi je sto vinatieri nije sutirao onaj field gold od 51 yarda,pogodio bi kao i uvek =)

Milan

pre 14 godina

Poruka ovima sto kritikuju Menninga: "jeste li vi ljudi gledali utakmicu, ili ste samo culi ko je izgubio?"

Menning nije napravio ni jednu gresku. Barem 5 puta su njegovi saigraci ispustili loptu iz ruku. Jedino da pre suta Manning zakaci rucicu/drsku za loptu da je saigraci lakse uhvate.

Presecen napad na kraju i nije njegova greska, a tada su vec jurili izgubljenu utakmicu.

Miljan

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!

Top

pre 14 godina

Kvalitet Meninga??!? Koji kvalitet? Znanje da zabrlja bitne utakmice?
(Top, 7. februar 2010 15:14)

Preporučujem (+9)
Ne preporučujem (-34)

Je li ovim sto su dali negativan glas sad jasan moj komentar?

Najbolji QB njanjanjanja
Trener na terenu njanjanjanja
Poziva napade njanjanjanja

Iceman

pre 14 godina

Manning choker nema on srce za velike utakmice.....videlo se i sinoc pitam se koga ce sada da krivi jer je njemu uvek neko drugi kriv.....svaka cast Saintsima i Breesu zasluzio je titulu.....i samo jos jedna stvar, kakav je ovo glup naslov Saintsi obradovali ameriku????!?!?!?!?!

highlander

pre 14 godina

Gledao sam sinoc prvo poluvreme, i morao da legnem, ustao jutros rano da bih dosao na posao...
Da li neko zna da li ce biti snimak negde, i kad???
U svakom slucaju, ja sam mislio da ce izgubiti, kako su igrali u prvom poluvremenu, ali me je bas obradovala.
(sttevann, 8. februar 2010 09:38)
Bice ti na espn-u makar jedno 50 puta ove nedelje, a verovatno i na areni 1.

Mike

pre 14 godina

Veoma sam razocaran kako se ovaj superbowl zavrsio. Gledao sam "Superbowl Countdown" na ESPN-u celo vece i prica je stalno bila u fazonu da Saints-i trebaju da pobede jer bi to bila "kosmicka pravda" i kako bi to doprinelo duhovnoj renesansi Nju Orleansa, i kako je Dru Bris pomagao nekom malom bolesnom decaku koga je upoznao na pecanju, i kako su braca Mening surovi bezosecajni profesionalci i malte ne izdajice jer im je otac 13 god igrao u Saints-ima i kako su oni odrasli tamo (a sad se usudjuju da uskrate trofej Nju Orleansu), itd, itd.
Apsolutno mi je bilo jasno ko ce pobediti vec pre pocetka. Kao vliki fan ovog sporta mazohisticki sam odgledao utakmicu do kraja i bio svedok Brisovih skoro 100% kompletiranih pasova od 2. cetvrtine (ha, ha, ha) i cirkusa u koji se sve pretvorilo. I jos na kraju nije bilo dovoljno da Mening samo ne uspe da postigne touchdown za izjednacenje, nego je morao da baci i onaj smesni interception. Zasto su morali od Meninga da naprave takvog gubitnika? Sve potpuno zavrsava isto kao i sa Favrom dve nedelje ranije. To je meni smesno i lici mi na bajku. Da bas obojica urade interception pass bas protiv Saints-a i to u dve najvaznije utakmice sezone.
Znam da ce mi mnogi zameriti da sam previse usao u "teoriju zavere" ali samo zelim da prenesem utisak licnog razocarenja u ono sto je trebalo da bude vrhunac sezone.
I jos nesto: prvi put sam Saints-e ove sezone gledao protiv Nju Inglanda, kada su izudarali Brejdija bez lopte sa ciljem da ga povrede. Onda su mi se bas smucili. I onda kresendo u plej ofu: na isti nacin zavrsavaju karijeru Kurta Vornera, zamalo obogaljuju Favra i srecom ne uspevaju isto sa Meningom, ali Mening nije (kao sto rekoh) ni imao nameru da ih pobedi sinoc. I ni jednom im nije sudjena nepotrebna grubost, osim mozda jednom protiv Minesote (ali zato su sudije sinoc dosudile nepotrebnu grubost Colts-ima - vrhunac sinocne komedije). Sa ovakvim "taktikama" stvarno moram reci da im je trener "genije". Necu da kazem da su varali, ali muski igrali nisu. Mnogo mi je zbog toga zao sto Jets-i nisu bili umesto Colts-a u Superbowl-u.

N-E-O

pre 14 godina

Gde su oni komentari tipa"Mening nijbolji QB u poslednjih 15-ak godina" ili "najbolji u istoriji"....Po ko zna koji put pokazao je da nema stomak za velike utakmice,da nema ideju,da nema hrabrost,da nema harizmu SAMPIONA.....Na 24-17 presecan pas u najznacajnijoj utakmici godine,pa sta mu vredi sto je igrao bez greske u regularnom delu sezone i plej-ofu(do finala)......Ali najveci utiasak na mene ostavio je trener Koltsa,covek nije progovorio JEDNU recenicu svojim igracima ili pomocnicima za vreme finala,ja ne verujem da on moze da nasledi i sa uspehom vodi Koltse koje je Dandzi selektirao i napravio ovakvu kakvu jeste....Brisu svaka cast nisam verovao u njega ali pokazao je da je VELIKI.....Malo me je iznenadila (po meni) mala minutaza Sokija ali dovoljno za jedan TD......Bus je bio fantastican,kolston me je iznervirao kada nije uhvatio na oko"laku" loptu ali REALNO greska Meninga je odlucila finale..............

Pegone

pre 14 godina

Uf dobra tekma,nije mi zao sto sam ostao pored malog ekrana do 4 ujutro.Ako nema snimke na Avali trazite talijanski Rai Sport trebalo bi da bude snimka.
BTW kakva ce biti superiska slavlje u New Orealnsu jer je pocela nedelja karnevala,pa kad dodju i sampioni ima da bude ludilo.

Unknown19G70

pre 14 godina

Svake godine Indijanapolis ima najbolji odnos pobeda i poraza i ne moze da osvoji super bol.. drago mi je zbog NO jer ne volim IND.. next year goo Eagles..

nenadn22

pre 14 godina

Gledao sam sinoc ESPN jedno sat vremena pre pocetka meca i ne mogu da verujem da ovi amerikanci ama bas od svega moraju da prave film. Zanimljivo je kako skoro svi imaju neku veoma zanimljivu zivotnu pricu i kako bi svima osvajanje super bowl-a znacilo ispunjenje sna i resilo sve zivotne probleme. To je samo igra, po mom misljenju i nije neka! Tu ste samo da zabavite narod!

sttevann

pre 14 godina

Gledao sam sinoc prvo poluvreme, i morao da legnem, ustao jutros rano da bih dosao na posao...
Da li neko zna da li ce biti snimak negde, i kad???
U svakom slucaju, ja sam mislio da ce izgubiti, kako su igrali u prvom poluvremenu, ali me je bas obradovala.

Grobar sa Floride

pre 14 godina

Desilo se. Da mi je neko reko da cu pisati komentar o Superboul utakmici, reko bi da je lud. Desilo se i tacno je da su svi, osim zitelja Indijane , zeleli pobedu Svetaca, iz grada koji je bio danima pozornica jedne od najvecih drama 21. veka. Da ne zaboravim da spomenem i to da su "Who" bili jako losi, ne znam zasto godinama sve neki fosili pevaju na finalnim utakmicama. I kao kuriozitet, izvodjenje USA himne je obelezio zesci fals na kraju, mislim da se mlada dama zvala Keri Andervud. Trt...

cvrle

pre 14 godina

Svaka čast Saintsima. Ovom komentaru nedostaje i činjenica da su drugo poluvreme Saintsi krenuli on side kickom što je totalno šokiralo Coltse koji su poznati kao ekipa koja najbolje igra u drugom poluvremenu. Trebalo je skupiti petlju i odigrati tako nešto na pola utakmice i iz tog napada postići touchdown.

AcA

pre 14 godina

Nazalost mucio sam se sa gledanjem preko free linkova ali mi je drago sto su Sejnsti pobedili, pre svega zbog napacenog naroda iz tog grada koji je bio potpuno unisten uraganom Katrina, zasluzili su "super bowl" vise od Koltsa, mislim da je mnogo vise ljudi navijalo za "svece" iz mnogo razloga i da su sad svi zadovoljni

cvrle

pre 14 godina

Svaka čast Saintsima. Ovom komentaru nedostaje i činjenica da su drugo poluvreme Saintsi krenuli on side kickom što je totalno šokiralo Coltse koji su poznati kao ekipa koja najbolje igra u drugom poluvremenu. Trebalo je skupiti petlju i odigrati tako nešto na pola utakmice i iz tog napada postići touchdown.

Grobar sa Floride

pre 14 godina

Desilo se. Da mi je neko reko da cu pisati komentar o Superboul utakmici, reko bi da je lud. Desilo se i tacno je da su svi, osim zitelja Indijane , zeleli pobedu Svetaca, iz grada koji je bio danima pozornica jedne od najvecih drama 21. veka. Da ne zaboravim da spomenem i to da su "Who" bili jako losi, ne znam zasto godinama sve neki fosili pevaju na finalnim utakmicama. I kao kuriozitet, izvodjenje USA himne je obelezio zesci fals na kraju, mislim da se mlada dama zvala Keri Andervud. Trt...

nenadn22

pre 14 godina

Gledao sam sinoc ESPN jedno sat vremena pre pocetka meca i ne mogu da verujem da ovi amerikanci ama bas od svega moraju da prave film. Zanimljivo je kako skoro svi imaju neku veoma zanimljivu zivotnu pricu i kako bi svima osvajanje super bowl-a znacilo ispunjenje sna i resilo sve zivotne probleme. To je samo igra, po mom misljenju i nije neka! Tu ste samo da zabavite narod!

Miljan

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!

sttevann

pre 14 godina

Gledao sam sinoc prvo poluvreme, i morao da legnem, ustao jutros rano da bih dosao na posao...
Da li neko zna da li ce biti snimak negde, i kad???
U svakom slucaju, ja sam mislio da ce izgubiti, kako su igrali u prvom poluvremenu, ali me je bas obradovala.

Zlatko

pre 14 godina

Mogli bi ovi naši iz saveza da pozovu Šona da dođe koji put da drži predavanje za pro licencu. :) Slažem se da fudbal (ili soccer kako Ameri kažu) i američki fudbal nemaju neke sličnosti ali bi mogao nešto i da nauči sve one naše trenere koji se striktno drže već postojećih šablona i taktike "7 igrača u svoj šesnaesterac da ne primimo gol". U najvažnijoj utakmici sezone, mnogima možda i jedinoj u karijeri, čovek igra 4. napad na jedan jard od end zone, počinje poluvreme onside kick-om i igra pretvaranje za 2 poena, pri čemu su prve dve odluke bile kad se gubilo. Svaka čast za hrabrost. Da Saints-i nisu pobedili verovatno bi ga okarakterisali kao najvećeg tragičara, ali sviđaju mi potezi koje je povukao dotični trener.
Pozdrav svim ljubiteljima ovog sporta do naredne sezone.

AcA

pre 14 godina

Nazalost mucio sam se sa gledanjem preko free linkova ali mi je drago sto su Sejnsti pobedili, pre svega zbog napacenog naroda iz tog grada koji je bio potpuno unisten uraganom Katrina, zasluzili su "super bowl" vise od Koltsa, mislim da je mnogo vise ljudi navijalo za "svece" iz mnogo razloga i da su sad svi zadovoljni

N-E-O

pre 14 godina

Gde su oni komentari tipa"Mening nijbolji QB u poslednjih 15-ak godina" ili "najbolji u istoriji"....Po ko zna koji put pokazao je da nema stomak za velike utakmice,da nema ideju,da nema hrabrost,da nema harizmu SAMPIONA.....Na 24-17 presecan pas u najznacajnijoj utakmici godine,pa sta mu vredi sto je igrao bez greske u regularnom delu sezone i plej-ofu(do finala)......Ali najveci utiasak na mene ostavio je trener Koltsa,covek nije progovorio JEDNU recenicu svojim igracima ili pomocnicima za vreme finala,ja ne verujem da on moze da nasledi i sa uspehom vodi Koltse koje je Dandzi selektirao i napravio ovakvu kakvu jeste....Brisu svaka cast nisam verovao u njega ali pokazao je da je VELIKI.....Malo me je iznenadila (po meni) mala minutaza Sokija ali dovoljno za jedan TD......Bus je bio fantastican,kolston me je iznervirao kada nije uhvatio na oko"laku" loptu ali REALNO greska Meninga je odlucila finale..............

Unknown19G70

pre 14 godina

Svake godine Indijanapolis ima najbolji odnos pobeda i poraza i ne moze da osvoji super bol.. drago mi je zbog NO jer ne volim IND.. next year goo Eagles..

Mike

pre 14 godina

Veoma sam razocaran kako se ovaj superbowl zavrsio. Gledao sam "Superbowl Countdown" na ESPN-u celo vece i prica je stalno bila u fazonu da Saints-i trebaju da pobede jer bi to bila "kosmicka pravda" i kako bi to doprinelo duhovnoj renesansi Nju Orleansa, i kako je Dru Bris pomagao nekom malom bolesnom decaku koga je upoznao na pecanju, i kako su braca Mening surovi bezosecajni profesionalci i malte ne izdajice jer im je otac 13 god igrao u Saints-ima i kako su oni odrasli tamo (a sad se usudjuju da uskrate trofej Nju Orleansu), itd, itd.
Apsolutno mi je bilo jasno ko ce pobediti vec pre pocetka. Kao vliki fan ovog sporta mazohisticki sam odgledao utakmicu do kraja i bio svedok Brisovih skoro 100% kompletiranih pasova od 2. cetvrtine (ha, ha, ha) i cirkusa u koji se sve pretvorilo. I jos na kraju nije bilo dovoljno da Mening samo ne uspe da postigne touchdown za izjednacenje, nego je morao da baci i onaj smesni interception. Zasto su morali od Meninga da naprave takvog gubitnika? Sve potpuno zavrsava isto kao i sa Favrom dve nedelje ranije. To je meni smesno i lici mi na bajku. Da bas obojica urade interception pass bas protiv Saints-a i to u dve najvaznije utakmice sezone.
Znam da ce mi mnogi zameriti da sam previse usao u "teoriju zavere" ali samo zelim da prenesem utisak licnog razocarenja u ono sto je trebalo da bude vrhunac sezone.
I jos nesto: prvi put sam Saints-e ove sezone gledao protiv Nju Inglanda, kada su izudarali Brejdija bez lopte sa ciljem da ga povrede. Onda su mi se bas smucili. I onda kresendo u plej ofu: na isti nacin zavrsavaju karijeru Kurta Vornera, zamalo obogaljuju Favra i srecom ne uspevaju isto sa Meningom, ali Mening nije (kao sto rekoh) ni imao nameru da ih pobedi sinoc. I ni jednom im nije sudjena nepotrebna grubost, osim mozda jednom protiv Minesote (ali zato su sudije sinoc dosudile nepotrebnu grubost Colts-ima - vrhunac sinocne komedije). Sa ovakvim "taktikama" stvarno moram reci da im je trener "genije". Necu da kazem da su varali, ali muski igrali nisu. Mnogo mi je zbog toga zao sto Jets-i nisu bili umesto Colts-a u Superbowl-u.

Pegone

pre 14 godina

Uf dobra tekma,nije mi zao sto sam ostao pored malog ekrana do 4 ujutro.Ako nema snimke na Avali trazite talijanski Rai Sport trebalo bi da bude snimka.
BTW kakva ce biti superiska slavlje u New Orealnsu jer je pocela nedelja karnevala,pa kad dodju i sampioni ima da bude ludilo.

Iceman

pre 14 godina

Manning choker nema on srce za velike utakmice.....videlo se i sinoc pitam se koga ce sada da krivi jer je njemu uvek neko drugi kriv.....svaka cast Saintsima i Breesu zasluzio je titulu.....i samo jos jedna stvar, kakav je ovo glup naslov Saintsi obradovali ameriku????!?!?!?!?!

Top

pre 14 godina

Kvalitet Meninga??!? Koji kvalitet? Znanje da zabrlja bitne utakmice?
(Top, 7. februar 2010 15:14)

Preporučujem (+9)
Ne preporučujem (-34)

Je li ovim sto su dali negativan glas sad jasan moj komentar?

Najbolji QB njanjanjanja
Trener na terenu njanjanjanja
Poziva napade njanjanjanja

kula mi

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!
(Miljan, 8. februar 2010 15:04)

e moj decko

-Zato sto Brady ima tri prstena a to se broji

milosh-nish

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!
(Miljan, 8. februar 2010 15:04)

kakva glupost pod rednim brojem 3...ispadnes smesan ban badava =),drago mi je sto vinatieri nije sutirao onaj field gold od 51 yarda,pogodio bi kao i uvek =)

Baki

pre 14 godina

@nex

Onside kick je kickoff ali na stranu. Koristi se obicno kada ekipa juri vecu razliku i u cajtnotu je. Poenta je da kod kickoffa lopta mora da predje 10 jardi od mesta ispucavanja ili da je pipne neki igrac tima koji prima ispucavanje da bi ona postala ziva. Ako ispucas loptu ka protivnickoj end zoni, nema sanse da dodjes do nje i zato je udaris na stranu i 10 jardi u duzinu pa drz ne daj. Sansa da ekipa uhvati svoj onside kick su izmedju 25 i 33%. Mana je sto ako protivnici uzmu loptu, pred vratima su ti. U ovom slucaju, onside kick je bio iznenadjenje i to veoma uspesno.

juzna tribina PFC Chonoplja

pre 14 godina

nisam nikad mislio da cu ovo reci al eto,glado sam tekmuna RAI DUE 2,I IAKO NAMAM POJMA O PRAVILIMA I NEZNAM NIJEDNOG IGRACA MOGU RECI DA MI NIJE BILO DOSADNO ODNOSNO BILO MI JE ZANIMLJIVO,doduse nema tu ni N od navijanja i nema te strasti kao kod NAS ili u EVROPI,ali prolazna ocena.

WR#89

pre 14 godina

Људи, смијешни се са коментарима о Менингу. Човјек је величина за све квотере, чак и за ТБ и ДБ.
Па шта је могао да уради у онаквим ситуацијама. Покривања Сејнтса су била савршена, Реџи Вејн скроз одсутан, незаинтересован. Зар није чудо то што је екипу довео у SB? Зар то није довољно?

doubleback

pre 14 godina

@gregor

Ništa manje "inteligentan# od fudbala, košarke, rukometa i sl.
A samim tim što se sve akcije odvijaju maksimalno eksplozivno i traju prilično kratko, igrači nemaju puno vremena za donošenje ispravnih odluka. Ako se pak inteligencija definiše kao brzina snalaženja u nepredviđenim situacijama, ne vidim mjesta za ovakve podrugljive kvalifikacije.
Drugo, u samoj postavci igre postoje nebrojene taktičke varijante, počevši od početnog rasporeda, preko odluke da li će se ići na trčanje ili dodavanje, blokova, razvijanja-pokrivanja, pa do finalizacije. Dakle sama postavka akcije liči na šahovsko nadmudrivanje, a zatim naglo prelazi u burnu ekspanziju punu vrhunskog atletizma, snage, brzine, tehnike i vještine.
To ako ti misliš da se ne može biti snažan i pametan u isto vrijeme, to je tvoj problem. Samog sebe si limitirao u startu. Nadam se da si bar snažan momak ;)

highlander

pre 14 godina

Gledao sam sinoc prvo poluvreme, i morao da legnem, ustao jutros rano da bih dosao na posao...
Da li neko zna da li ce biti snimak negde, i kad???
U svakom slucaju, ja sam mislio da ce izgubiti, kako su igrali u prvom poluvremenu, ali me je bas obradovala.
(sttevann, 8. februar 2010 09:38)
Bice ti na espn-u makar jedno 50 puta ove nedelje, a verovatno i na areni 1.

MIlan

pre 14 godina

@ Mike
Ne preteruj s tim teorijama zavere. Cinjenica je da je Mening nalik C. Ronaldu, odlican igrac, sto niko ne moze da ospori, ali nije za velike utakmice. Kad se odlucuju velike utakmice, sklon je greskama. U prilog tome govori i cinjenica da su Coltsi u prethodnih nekoliko sezona bili najbolji u regularnom delu, a imaju samo 1 titulu. Neki ljudi pod pritiskom igraju bolje nego inace, dok neki pucaju, ocigledno je da Mening spada u ovu drugu grupu, za razliku od njegovog brata npr. koji realno nije toliko dobar QB, ali je odigrao odlicno poslednji drajv protiv New England-a u superbowl-u, pri cemu je cak bio u vrlo nezgodnim situacijama u 2-3 navrata su ga umalo sekovali.

Milan

pre 14 godina

Poruka ovima sto kritikuju Menninga: "jeste li vi ljudi gledali utakmicu, ili ste samo culi ko je izgubio?"

Menning nije napravio ni jednu gresku. Barem 5 puta su njegovi saigraci ispustili loptu iz ruku. Jedino da pre suta Manning zakaci rucicu/drsku za loptu da je saigraci lakse uhvate.

Presecen napad na kraju i nije njegova greska, a tada su vec jurili izgubljenu utakmicu.

zoran

pre 14 godina

(Mike, 8. februar 2010 14:14)

mozda si i u pravu ali ono sto meni najvise smeta je da je prosle godine Brisu falilo nesto malo jardi bacanjem da obori rekord NFL-a kao i ove godine kada je Kris DZonsonu isto tako malo falilo da obori rekord po broju pretrcanih jardi pa je oba puta mvp priznanje dobio Mening.Po meni ocigledan primer favorizovnja nekih na ustrb drugih,tipicno americki.
Nadam se da je ovo kraj ere Pejtona Meninga,da je veliki jeste ali je dosadio bogu i ljudima i definitivno nema petlju za velike utakmice

Ja

pre 14 godina

Tom Brady NFL records
Highest total passing touchdowns in a regular season: 50 (2007)
Highest total passing touchdowns in a season: 56 (2007)
Highest total passing touchdowns in a single quarter: 5 (2009)
Highest completion percentage in a single game: 92.9% (2007)
Largest touchdown to interception difference: +42 (2007)
NFL record for most consecutive wins in post season: 10 (2001, 2003, 2004)
Tied for most completions in a Super Bowl: 32 (XXXVIII)
Most career Super Bowl completions: 100 (XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLII)
Most games with three or more touchdown passes: 12 (2007)
Most touchdown passes in a month: 20 (October 2007)
Only quarterback to start and win 3 Super Bowls before his 28th birthday.
Most career overtime wins without a defeat: 7-0
Most consecutive playoff wins by a quarterback: 10 (2001, 2003, 2004)
Most consecutive completions to start a career without an interception: 162

I neko jos uporedjuje Meninga i Brejdija?!! haha

doubleback

pre 14 godina

Hej "Ti"

Peyton Manning's NFL records

Regular season
Highest passer rating, season: 121.1 (2004)[193]
Most seasons with at least 4,000 passing yards: 10 (1999–2004, 2006–2009)[194]
Most consecutive seasons with at least 4,000 passing yards: 6 (1999–2004)[3]
Most consecutive seasons with at least 20 touchdown passes: 12 (1998–2009; current, tied with Brett Favre) [43]
Most consecutive seasons with at least 25 touchdown passes: 12 (1998–2009; current)[194]
Most games with a perfect passer rating, career: 4 (includes 1 playoff game)[94]
Most consecutive games started to open a career by a quarterback (current): 192[43]
Most consecutive games with at least 2 touchdown passes: 13 (games 1–13, 2004)[195]
Most consecutive games with at least 4 touchdown passes: 5 (games 7–11, 2004)[193]
Most games with at least 4 touchdown passes, season: 6 (2004; tied with 1984 Marino)[193]
Most games with at least 5 touchdown passes, career: 7 (includes 1 playoff game)[196]
One of only seven QBs with at least 6 touchdown passes in two games (tied with Sammy Baugh, Y.A. Tittle, Daryle Lamonica, Tom Brady, Charley Johnson and George Blanda)[197]
Most career touchdown passes in Thursday games: 23[198]
Most touchdown passes on a Thursday game: 6 (tied with Bob Griese)
Largest career TD-INT differential: 185
Highest career passing TDs/game average (min. 150 TD passes): 1.91 TDs/game[43]
Highest career passing yards/game average: 261.1[199]
Highest career completions/game average (min. 100 games played): 22.0[200]
Most consecutive games with a passer rating over 100: 9 (games 5–13 of 2004 season; record tied by Carson Palmer, 2004–05 and Tom Brady, 2006–07)[201]
Highest completion percentage by a QB in one month in NFL history (min. 75 attempts): 81.8% (December 2008) [43]
Most career games with a completion percentage of 70% or higher (min. 10 attempts): 59[202]
Most consecutive regular season wins as a starter: 23 (2008–2009)
Most seasons with 10+ wins as a starter (regular season only): 10 (1999–2000, 2002–2009)
Most seasons with 12+ wins as a starter (regular season only): 8 (1999, 2003–2009)
Only QB with at least 12 wins as a starter in 7 consecutive seasons (2003–2009)[203]
Only QB with eight straight seasons of 10+ wins as a starter (2002–2009)[43]
Only QB to lead five consecutive 4th quarter comeback wins (games 7–11, 2009)[204]
Most fourth quarter comeback wins in one season: 7 (2009)[205]
First QB to defeat the other 31 teams in the regular season (Tom Brady did this later the same day, and Brett Favre did it the following week)[206]
Most wins as a starting QB in a decade, regular season only: 115 (2000s)[161]
Most wins as a starting QB in a decade, regular & postseason: 124 (2000s)
Most AP NFL MVP Awards: 4 (2003, 2004, 2008, 2009)[1]
Playoff records
Most 300+ yard passing games: 8 [207]
Most 400+ yard passing games: 2 (tied with Dan Marino)[208]
Most yards passing, 1st half of game: 360 vs. Denver Broncos, 1/9/05[209]
Led the biggest comeback in conference championship game history (18 pts), 1/21/07 vs. New England[210]
One of only four QBs to post a perfect 158.3 rating in a game (Don Meredith, Terry Bradshaw, Dave Krieg)[211]
Most games with 20+ completions: 14[212]
Most games with 30+ completions: 4[213]
Most games with 30+ attempts: 17[214]
Most games with 40+ attempts: 8[215]
Most completions and attempts in a single postseason: 97/153 (2006)[216]
One of only 2 quarterbacks to complete 80% of his passes in two playoff games (tied with Kurt Warner))[217]
Rookie records
Most passing attempts: 575[218]
Most completions: 326[193]
Most passing yards: 3,739[193]
Most touchdown passes: 26[193]
Most consecutive games with a touchdown pass (games 4–16): 13[218]
Most games with at least one touchdown pass: 15 [43]
Most games with 300+ yards passing: 4 [43]

Butthole Surfer

pre 14 godina

Brees je totalno antipatičan lik tipa Ben Affleck i mislim da mu je potajno žao što je odbrana Saintsa odlučila utakmicu. Svaka čast Vilmi i drugarima.

hotlanta

pre 14 godina

Nisam navijac Coltsa ali sam voleo da pobede na Super Bowl-u iz jednog razloga jer su mi se smucile ove camuge sa njihovim WhoDat gde god da se okrenem

doubleback

pre 14 godina

@zevzek

Ništa ja nisam ni "zaboravio" ni "pomešao".
Ovo su podaci sa Wikipedie, kao i oni koje je "Ja" iznio za Bredija.
Činjenice su činjenice,a svako može da izvlači one koje mu najviše odgovaraju.
Samo što to onda više govori o njemu samom nego o čovjeku o kome je ovdje rječ.
Mislim da na ovom povećem spisku ima i mnogo značajnijih ostvarenja.

P.S. Po meni su nagradu za MVP-ja sezone više zaslužili Dru i Kris.

doubleback

pre 14 godina

@(Ja, 12. februar 2010 00:57)

Koja priča? Vidim sad mjenjaš temu. Mješaš babe i babune ;)

Ok, Patriotsi su proglašeni za najbolji tim protekle decenije upravo zbog tih titula, ali mi ovdje pričamo o qb-ovima.
Valjda ne misliš da smo ti (i ja) najmjerodavniji za ocjenjivanje ko je najbolji. Postoje ljudi iz struke koji se time bave i njihova ostaje zapisana za vjek i vjekovi - 4xMVP.
Daleko da od toga da sam neki fan PM-a, ali mi smeta neobjektivnost i olako omlovažavanje.

P.S. Samo da pojasnim u SB-u sam navijao za Sejntse.

nenadn22

pre 14 godina

Gledao sam sinoc ESPN jedno sat vremena pre pocetka meca i ne mogu da verujem da ovi amerikanci ama bas od svega moraju da prave film. Zanimljivo je kako skoro svi imaju neku veoma zanimljivu zivotnu pricu i kako bi svima osvajanje super bowl-a znacilo ispunjenje sna i resilo sve zivotne probleme. To je samo igra, po mom misljenju i nije neka! Tu ste samo da zabavite narod!

Mike

pre 14 godina

Veoma sam razocaran kako se ovaj superbowl zavrsio. Gledao sam "Superbowl Countdown" na ESPN-u celo vece i prica je stalno bila u fazonu da Saints-i trebaju da pobede jer bi to bila "kosmicka pravda" i kako bi to doprinelo duhovnoj renesansi Nju Orleansa, i kako je Dru Bris pomagao nekom malom bolesnom decaku koga je upoznao na pecanju, i kako su braca Mening surovi bezosecajni profesionalci i malte ne izdajice jer im je otac 13 god igrao u Saints-ima i kako su oni odrasli tamo (a sad se usudjuju da uskrate trofej Nju Orleansu), itd, itd.
Apsolutno mi je bilo jasno ko ce pobediti vec pre pocetka. Kao vliki fan ovog sporta mazohisticki sam odgledao utakmicu do kraja i bio svedok Brisovih skoro 100% kompletiranih pasova od 2. cetvrtine (ha, ha, ha) i cirkusa u koji se sve pretvorilo. I jos na kraju nije bilo dovoljno da Mening samo ne uspe da postigne touchdown za izjednacenje, nego je morao da baci i onaj smesni interception. Zasto su morali od Meninga da naprave takvog gubitnika? Sve potpuno zavrsava isto kao i sa Favrom dve nedelje ranije. To je meni smesno i lici mi na bajku. Da bas obojica urade interception pass bas protiv Saints-a i to u dve najvaznije utakmice sezone.
Znam da ce mi mnogi zameriti da sam previse usao u "teoriju zavere" ali samo zelim da prenesem utisak licnog razocarenja u ono sto je trebalo da bude vrhunac sezone.
I jos nesto: prvi put sam Saints-e ove sezone gledao protiv Nju Inglanda, kada su izudarali Brejdija bez lopte sa ciljem da ga povrede. Onda su mi se bas smucili. I onda kresendo u plej ofu: na isti nacin zavrsavaju karijeru Kurta Vornera, zamalo obogaljuju Favra i srecom ne uspevaju isto sa Meningom, ali Mening nije (kao sto rekoh) ni imao nameru da ih pobedi sinoc. I ni jednom im nije sudjena nepotrebna grubost, osim mozda jednom protiv Minesote (ali zato su sudije sinoc dosudile nepotrebnu grubost Colts-ima - vrhunac sinocne komedije). Sa ovakvim "taktikama" stvarno moram reci da im je trener "genije". Necu da kazem da su varali, ali muski igrali nisu. Mnogo mi je zbog toga zao sto Jets-i nisu bili umesto Colts-a u Superbowl-u.

Top

pre 14 godina

Kvalitet Meninga??!? Koji kvalitet? Znanje da zabrlja bitne utakmice?
(Top, 7. februar 2010 15:14)

Preporučujem (+9)
Ne preporučujem (-34)

Je li ovim sto su dali negativan glas sad jasan moj komentar?

Najbolji QB njanjanjanja
Trener na terenu njanjanjanja
Poziva napade njanjanjanja

Miljan

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!

Iceman

pre 14 godina

Manning choker nema on srce za velike utakmice.....videlo se i sinoc pitam se koga ce sada da krivi jer je njemu uvek neko drugi kriv.....svaka cast Saintsima i Breesu zasluzio je titulu.....i samo jos jedna stvar, kakav je ovo glup naslov Saintsi obradovali ameriku????!?!?!?!?!

N-E-O

pre 14 godina

Gde su oni komentari tipa"Mening nijbolji QB u poslednjih 15-ak godina" ili "najbolji u istoriji"....Po ko zna koji put pokazao je da nema stomak za velike utakmice,da nema ideju,da nema hrabrost,da nema harizmu SAMPIONA.....Na 24-17 presecan pas u najznacajnijoj utakmici godine,pa sta mu vredi sto je igrao bez greske u regularnom delu sezone i plej-ofu(do finala)......Ali najveci utiasak na mene ostavio je trener Koltsa,covek nije progovorio JEDNU recenicu svojim igracima ili pomocnicima za vreme finala,ja ne verujem da on moze da nasledi i sa uspehom vodi Koltse koje je Dandzi selektirao i napravio ovakvu kakvu jeste....Brisu svaka cast nisam verovao u njega ali pokazao je da je VELIKI.....Malo me je iznenadila (po meni) mala minutaza Sokija ali dovoljno za jedan TD......Bus je bio fantastican,kolston me je iznervirao kada nije uhvatio na oko"laku" loptu ali REALNO greska Meninga je odlucila finale..............

Butthole Surfer

pre 14 godina

Brees je totalno antipatičan lik tipa Ben Affleck i mislim da mu je potajno žao što je odbrana Saintsa odlučila utakmicu. Svaka čast Vilmi i drugarima.

WR#89

pre 14 godina

Људи, смијешни се са коментарима о Менингу. Човјек је величина за све квотере, чак и за ТБ и ДБ.
Па шта је могао да уради у онаквим ситуацијама. Покривања Сејнтса су била савршена, Реџи Вејн скроз одсутан, незаинтересован. Зар није чудо то што је екипу довео у SB? Зар то није довољно?

Unknown19G70

pre 14 godina

Svake godine Indijanapolis ima najbolji odnos pobeda i poraza i ne moze da osvoji super bol.. drago mi je zbog NO jer ne volim IND.. next year goo Eagles..

juzna tribina PFC Chonoplja

pre 14 godina

nisam nikad mislio da cu ovo reci al eto,glado sam tekmuna RAI DUE 2,I IAKO NAMAM POJMA O PRAVILIMA I NEZNAM NIJEDNOG IGRACA MOGU RECI DA MI NIJE BILO DOSADNO ODNOSNO BILO MI JE ZANIMLJIVO,doduse nema tu ni N od navijanja i nema te strasti kao kod NAS ili u EVROPI,ali prolazna ocena.

AcA

pre 14 godina

Nazalost mucio sam se sa gledanjem preko free linkova ali mi je drago sto su Sejnsti pobedili, pre svega zbog napacenog naroda iz tog grada koji je bio potpuno unisten uraganom Katrina, zasluzili su "super bowl" vise od Koltsa, mislim da je mnogo vise ljudi navijalo za "svece" iz mnogo razloga i da su sad svi zadovoljni

Milan

pre 14 godina

Poruka ovima sto kritikuju Menninga: "jeste li vi ljudi gledali utakmicu, ili ste samo culi ko je izgubio?"

Menning nije napravio ni jednu gresku. Barem 5 puta su njegovi saigraci ispustili loptu iz ruku. Jedino da pre suta Manning zakaci rucicu/drsku za loptu da je saigraci lakse uhvate.

Presecen napad na kraju i nije njegova greska, a tada su vec jurili izgubljenu utakmicu.

Grobar sa Floride

pre 14 godina

Desilo se. Da mi je neko reko da cu pisati komentar o Superboul utakmici, reko bi da je lud. Desilo se i tacno je da su svi, osim zitelja Indijane , zeleli pobedu Svetaca, iz grada koji je bio danima pozornica jedne od najvecih drama 21. veka. Da ne zaboravim da spomenem i to da su "Who" bili jako losi, ne znam zasto godinama sve neki fosili pevaju na finalnim utakmicama. I kao kuriozitet, izvodjenje USA himne je obelezio zesci fals na kraju, mislim da se mlada dama zvala Keri Andervud. Trt...

milosh-nish

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!
(Miljan, 8. februar 2010 15:04)

kakva glupost pod rednim brojem 3...ispadnes smesan ban badava =),drago mi je sto vinatieri nije sutirao onaj field gold od 51 yarda,pogodio bi kao i uvek =)

hotlanta

pre 14 godina

Nisam navijac Coltsa ali sam voleo da pobede na Super Bowl-u iz jednog razloga jer su mi se smucile ove camuge sa njihovim WhoDat gde god da se okrenem

zoran

pre 14 godina

(Mike, 8. februar 2010 14:14)

mozda si i u pravu ali ono sto meni najvise smeta je da je prosle godine Brisu falilo nesto malo jardi bacanjem da obori rekord NFL-a kao i ove godine kada je Kris DZonsonu isto tako malo falilo da obori rekord po broju pretrcanih jardi pa je oba puta mvp priznanje dobio Mening.Po meni ocigledan primer favorizovnja nekih na ustrb drugih,tipicno americki.
Nadam se da je ovo kraj ere Pejtona Meninga,da je veliki jeste ali je dosadio bogu i ljudima i definitivno nema petlju za velike utakmice

cvrle

pre 14 godina

Svaka čast Saintsima. Ovom komentaru nedostaje i činjenica da su drugo poluvreme Saintsi krenuli on side kickom što je totalno šokiralo Coltse koji su poznati kao ekipa koja najbolje igra u drugom poluvremenu. Trebalo je skupiti petlju i odigrati tako nešto na pola utakmice i iz tog napada postići touchdown.

sttevann

pre 14 godina

Gledao sam sinoc prvo poluvreme, i morao da legnem, ustao jutros rano da bih dosao na posao...
Da li neko zna da li ce biti snimak negde, i kad???
U svakom slucaju, ja sam mislio da ce izgubiti, kako su igrali u prvom poluvremenu, ali me je bas obradovala.

doubleback

pre 14 godina

Hej "Ti"

Peyton Manning's NFL records

Regular season
Highest passer rating, season: 121.1 (2004)[193]
Most seasons with at least 4,000 passing yards: 10 (1999–2004, 2006–2009)[194]
Most consecutive seasons with at least 4,000 passing yards: 6 (1999–2004)[3]
Most consecutive seasons with at least 20 touchdown passes: 12 (1998–2009; current, tied with Brett Favre) [43]
Most consecutive seasons with at least 25 touchdown passes: 12 (1998–2009; current)[194]
Most games with a perfect passer rating, career: 4 (includes 1 playoff game)[94]
Most consecutive games started to open a career by a quarterback (current): 192[43]
Most consecutive games with at least 2 touchdown passes: 13 (games 1–13, 2004)[195]
Most consecutive games with at least 4 touchdown passes: 5 (games 7–11, 2004)[193]
Most games with at least 4 touchdown passes, season: 6 (2004; tied with 1984 Marino)[193]
Most games with at least 5 touchdown passes, career: 7 (includes 1 playoff game)[196]
One of only seven QBs with at least 6 touchdown passes in two games (tied with Sammy Baugh, Y.A. Tittle, Daryle Lamonica, Tom Brady, Charley Johnson and George Blanda)[197]
Most career touchdown passes in Thursday games: 23[198]
Most touchdown passes on a Thursday game: 6 (tied with Bob Griese)
Largest career TD-INT differential: 185
Highest career passing TDs/game average (min. 150 TD passes): 1.91 TDs/game[43]
Highest career passing yards/game average: 261.1[199]
Highest career completions/game average (min. 100 games played): 22.0[200]
Most consecutive games with a passer rating over 100: 9 (games 5–13 of 2004 season; record tied by Carson Palmer, 2004–05 and Tom Brady, 2006–07)[201]
Highest completion percentage by a QB in one month in NFL history (min. 75 attempts): 81.8% (December 2008) [43]
Most career games with a completion percentage of 70% or higher (min. 10 attempts): 59[202]
Most consecutive regular season wins as a starter: 23 (2008–2009)
Most seasons with 10+ wins as a starter (regular season only): 10 (1999–2000, 2002–2009)
Most seasons with 12+ wins as a starter (regular season only): 8 (1999, 2003–2009)
Only QB with at least 12 wins as a starter in 7 consecutive seasons (2003–2009)[203]
Only QB with eight straight seasons of 10+ wins as a starter (2002–2009)[43]
Only QB to lead five consecutive 4th quarter comeback wins (games 7–11, 2009)[204]
Most fourth quarter comeback wins in one season: 7 (2009)[205]
First QB to defeat the other 31 teams in the regular season (Tom Brady did this later the same day, and Brett Favre did it the following week)[206]
Most wins as a starting QB in a decade, regular season only: 115 (2000s)[161]
Most wins as a starting QB in a decade, regular & postseason: 124 (2000s)
Most AP NFL MVP Awards: 4 (2003, 2004, 2008, 2009)[1]
Playoff records
Most 300+ yard passing games: 8 [207]
Most 400+ yard passing games: 2 (tied with Dan Marino)[208]
Most yards passing, 1st half of game: 360 vs. Denver Broncos, 1/9/05[209]
Led the biggest comeback in conference championship game history (18 pts), 1/21/07 vs. New England[210]
One of only four QBs to post a perfect 158.3 rating in a game (Don Meredith, Terry Bradshaw, Dave Krieg)[211]
Most games with 20+ completions: 14[212]
Most games with 30+ completions: 4[213]
Most games with 30+ attempts: 17[214]
Most games with 40+ attempts: 8[215]
Most completions and attempts in a single postseason: 97/153 (2006)[216]
One of only 2 quarterbacks to complete 80% of his passes in two playoff games (tied with Kurt Warner))[217]
Rookie records
Most passing attempts: 575[218]
Most completions: 326[193]
Most passing yards: 3,739[193]
Most touchdown passes: 26[193]
Most consecutive games with a touchdown pass (games 4–16): 13[218]
Most games with at least one touchdown pass: 15 [43]
Most games with 300+ yards passing: 4 [43]

doubleback

pre 14 godina

@zevzek

Ništa ja nisam ni "zaboravio" ni "pomešao".
Ovo su podaci sa Wikipedie, kao i oni koje je "Ja" iznio za Bredija.
Činjenice su činjenice,a svako može da izvlači one koje mu najviše odgovaraju.
Samo što to onda više govori o njemu samom nego o čovjeku o kome je ovdje rječ.
Mislim da na ovom povećem spisku ima i mnogo značajnijih ostvarenja.

P.S. Po meni su nagradu za MVP-ja sezone više zaslužili Dru i Kris.

doubleback

pre 14 godina

@(Ja, 12. februar 2010 00:57)

Koja priča? Vidim sad mjenjaš temu. Mješaš babe i babune ;)

Ok, Patriotsi su proglašeni za najbolji tim protekle decenije upravo zbog tih titula, ali mi ovdje pričamo o qb-ovima.
Valjda ne misliš da smo ti (i ja) najmjerodavniji za ocjenjivanje ko je najbolji. Postoje ljudi iz struke koji se time bave i njihova ostaje zapisana za vjek i vjekovi - 4xMVP.
Daleko da od toga da sam neki fan PM-a, ali mi smeta neobjektivnost i olako omlovažavanje.

P.S. Samo da pojasnim u SB-u sam navijao za Sejntse.

Ja

pre 14 godina

Tom Brady NFL records
Highest total passing touchdowns in a regular season: 50 (2007)
Highest total passing touchdowns in a season: 56 (2007)
Highest total passing touchdowns in a single quarter: 5 (2009)
Highest completion percentage in a single game: 92.9% (2007)
Largest touchdown to interception difference: +42 (2007)
NFL record for most consecutive wins in post season: 10 (2001, 2003, 2004)
Tied for most completions in a Super Bowl: 32 (XXXVIII)
Most career Super Bowl completions: 100 (XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLII)
Most games with three or more touchdown passes: 12 (2007)
Most touchdown passes in a month: 20 (October 2007)
Only quarterback to start and win 3 Super Bowls before his 28th birthday.
Most career overtime wins without a defeat: 7-0
Most consecutive playoff wins by a quarterback: 10 (2001, 2003, 2004)
Most consecutive completions to start a career without an interception: 162

I neko jos uporedjuje Meninga i Brejdija?!! haha

Zlatko

pre 14 godina

Mogli bi ovi naši iz saveza da pozovu Šona da dođe koji put da drži predavanje za pro licencu. :) Slažem se da fudbal (ili soccer kako Ameri kažu) i američki fudbal nemaju neke sličnosti ali bi mogao nešto i da nauči sve one naše trenere koji se striktno drže već postojećih šablona i taktike "7 igrača u svoj šesnaesterac da ne primimo gol". U najvažnijoj utakmici sezone, mnogima možda i jedinoj u karijeri, čovek igra 4. napad na jedan jard od end zone, počinje poluvreme onside kick-om i igra pretvaranje za 2 poena, pri čemu su prve dve odluke bile kad se gubilo. Svaka čast za hrabrost. Da Saints-i nisu pobedili verovatno bi ga okarakterisali kao najvećeg tragičara, ali sviđaju mi potezi koje je povukao dotični trener.
Pozdrav svim ljubiteljima ovog sporta do naredne sezone.

highlander

pre 14 godina

Gledao sam sinoc prvo poluvreme, i morao da legnem, ustao jutros rano da bih dosao na posao...
Da li neko zna da li ce biti snimak negde, i kad???
U svakom slucaju, ja sam mislio da ce izgubiti, kako su igrali u prvom poluvremenu, ali me je bas obradovala.
(sttevann, 8. februar 2010 09:38)
Bice ti na espn-u makar jedno 50 puta ove nedelje, a verovatno i na areni 1.

doubleback

pre 14 godina

@gregor

Ništa manje "inteligentan# od fudbala, košarke, rukometa i sl.
A samim tim što se sve akcije odvijaju maksimalno eksplozivno i traju prilično kratko, igrači nemaju puno vremena za donošenje ispravnih odluka. Ako se pak inteligencija definiše kao brzina snalaženja u nepredviđenim situacijama, ne vidim mjesta za ovakve podrugljive kvalifikacije.
Drugo, u samoj postavci igre postoje nebrojene taktičke varijante, počevši od početnog rasporeda, preko odluke da li će se ići na trčanje ili dodavanje, blokova, razvijanja-pokrivanja, pa do finalizacije. Dakle sama postavka akcije liči na šahovsko nadmudrivanje, a zatim naglo prelazi u burnu ekspanziju punu vrhunskog atletizma, snage, brzine, tehnike i vještine.
To ako ti misliš da se ne može biti snažan i pametan u isto vrijeme, to je tvoj problem. Samog sebe si limitirao u startu. Nadam se da si bar snažan momak ;)

Pegone

pre 14 godina

Uf dobra tekma,nije mi zao sto sam ostao pored malog ekrana do 4 ujutro.Ako nema snimke na Avali trazite talijanski Rai Sport trebalo bi da bude snimka.
BTW kakva ce biti superiska slavlje u New Orealnsu jer je pocela nedelja karnevala,pa kad dodju i sampioni ima da bude ludilo.

Baki

pre 14 godina

@nex

Onside kick je kickoff ali na stranu. Koristi se obicno kada ekipa juri vecu razliku i u cajtnotu je. Poenta je da kod kickoffa lopta mora da predje 10 jardi od mesta ispucavanja ili da je pipne neki igrac tima koji prima ispucavanje da bi ona postala ziva. Ako ispucas loptu ka protivnickoj end zoni, nema sanse da dodjes do nje i zato je udaris na stranu i 10 jardi u duzinu pa drz ne daj. Sansa da ekipa uhvati svoj onside kick su izmedju 25 i 33%. Mana je sto ako protivnici uzmu loptu, pred vratima su ti. U ovom slucaju, onside kick je bio iznenadjenje i to veoma uspesno.

kula mi

pre 14 godina

-Zato sto Mening vec ima sampionski prsten
-Zato sto je ovo Coltsima cetvrti superbol
-Zato sto Meningu ne treba prsten da bi bio bolji od Brejdija
-Zato sto je Mening rodom iz New Orleansa
-Zato sto je ovo Seintsima prvo ucesce u superbolu
-Zato sto je 2005 uragan opustosio New Orleans
-Zato sto je “superdome” bio utociste ljudima koji su ostali bez krova nad glavom
-Zato sto su Brisu govorili da je prenizak za QB

-ZATO SAM NAVIJAO ZA SEINTSE I ZATO MI JE DRAGO STO SU OSVOJILI SUPERBOL!!!
(Miljan, 8. februar 2010 15:04)

e moj decko

-Zato sto Brady ima tri prstena a to se broji

MIlan

pre 14 godina

@ Mike
Ne preteruj s tim teorijama zavere. Cinjenica je da je Mening nalik C. Ronaldu, odlican igrac, sto niko ne moze da ospori, ali nije za velike utakmice. Kad se odlucuju velike utakmice, sklon je greskama. U prilog tome govori i cinjenica da su Coltsi u prethodnih nekoliko sezona bili najbolji u regularnom delu, a imaju samo 1 titulu. Neki ljudi pod pritiskom igraju bolje nego inace, dok neki pucaju, ocigledno je da Mening spada u ovu drugu grupu, za razliku od njegovog brata npr. koji realno nije toliko dobar QB, ali je odigrao odlicno poslednji drajv protiv New England-a u superbowl-u, pri cemu je cak bio u vrlo nezgodnim situacijama u 2-3 navrata su ga umalo sekovali.