Utorak, 15.12.2009.

13:11

Ferhagen: Odluka o SSP-u u junu

Holandija će konačnu odluku o odmrzavanju Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju doneti u junu na osnovu Bramercovog izveštaja, kaže za B92 Maksim Ferhagen.

Izvor: B92

Ferhagen: Odluka o SSP-u u junu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

Dragoljub Kusic

pre 14 godina

Toplo mi je oko srca što se neko brine za "interes srpskih gradjana" - to odavno nije niko radio!
Medjutim, iz intervjua na B92, saznajem da je gosp. Verhagen zapravo "delegirao" svoja ovlašćenja gdinu. Bramercu, te... "kako Bramerc proceni". Da li po tome uloga gdina Verhagena postaje sekundarna? Ne verujem.
Druga stvar koja proizlazi iz intervjua je, da je slučaj Mladic, Gdin. Verhagen povezao sa pitanjem korupcije te poštovanjem ljudskih prava u Srbiji! Neverovatna zamena teze za jednog visokog evropskog zvaničnika.
Na kraju, jedva saznasmo da se konsultuje, izmedju ostalih, i sa Gdjom Clinton.
Ja vam kažem: na Balkanu, ništa bez Clinton-ovih!

srecko pantovic

pre 14 godina

Holandija ima vrlo opravdane razloge da traži izručenje Ratka Mladića, sa jednim bataljonom nisu sigurno mogli da zaštite civile u Srebrnici. Svi građani srbije taoci su Ratka Mladića i svih onih koji ga podržavaju a to je poražavajući procenat preko 60% po najnovim istraživanjima. Na nama je da shvatimo uzroke koji dovode do ovakvih odluka vrlo bogate i uticajne zemlje poput Holandije a ne da stvaramo još jednog žestokog kritičara u EU. Siguran sam da nećemo nažalost ući u EU dok ne uhapsimo Mladića i ne izrazimo izvinjenje što ništa nismo preduzeli da sprečimo genocid u Srebrnici. Takva je stvarnost koju smo mi stvarali a ako imamo osećaj , to je i naša moralna dužnost. O moralu i etici govoriti našim političarima uzaludan je posao, njih samo zanima vlast i novac dok mi ne živimo već preživljavamo i ništa ne preduzimamo da izvršimo pritisak na vlast da sve preduzme kako bi postali član EU.

Kristijan

pre 14 godina

Razocaran sam, gospodo politicari! Puna su vam usta patriotizma, dzepovi eura, price o evro integracijama svaki dan spominjete, slazem se ja da trebamo imati evropske zakone, al sta je sa evropskim platama. Prekrsice neki covek vec zakon o saobracaju i treba ce da plati minimalac 5000 din.ok.prekrsio je zakon, al on ima 25000 platu (mi u Vojvodini 15000) pa kako da prezivimo? Ode Vojvodina! Vojvodjani sto smo dalje od Beograda, to ce nam biti bolje. Ne mrzim ostatak Srbije, al prosto nam ne ide zajedno, suvise ste alavi, dragi Beograjani (Cast izuzecima)!

"i Kosovo, i EU"

pre 14 godina

Svaka cast Holandanima na principielnosti, i sto ste brate toliko zapeli da skrivate tog zlocinca i to na stetu svih gradana Srbije, zar stvarno ne znate kada je dosta? Ili mozda mislite da ga skrivate jos koju godinicu pa da vise ne bude "Mladic" vec "Dedic" pa da im ga predate kada mu bude istek'o rok upotrebe, jos ako ga potrefi neka skleroza e to bi bila najbolja kombinacija za Srbiju! Em vuk (Holandija) sit, em ovce na broju.

Vucko 73

pre 14 godina

Čitave generacije su upropaštene usađivanjem da smo jedino mi u pravu, da smo "nebeski narod", da su se svi zaverili protiv nas, sve ratove smo izgubili... Ako smo mi naše najbolje godine proveli u logoru zvanom Srbija, nemojmo dozvoliti da naša deca prolaze kroz to... Učinimo ih zdravim članovima društva, da osete da postoji i nešto drugo van ove države, da su politika sporedne stvari u životu i da ima drugih lepših stvari u životu, da treba gledati napred, a ne živeti od stare slave i izgubljenih bitaka... Dajte više da počnemo da živimo normalno, da svojoj deci nešto lepo prenesemo i priuštimo...

!

pre 14 godina

"Kako sada stvari stoje, izgleda da ću pre ja podneti ostavku nego što će se begunci naći u Hagu."
Koordinator Nacionalnog saveta za saradnju s Haškim tribunalom, Danas, 14. decembar 2009.

ltd.

pre 14 godina

Nova godina se primice, kad ne znamo ni cije pijemo, ni ko ce sve da plati. Ove trenutke "radosti" treba iskoristiti i poslati Ga! U ime iducih, sretnih, novih godina, na koje nasa deca imaju puno pravo. Zato: Predajte Ga!

optimista

pre 14 godina

Da li ima sanse da nas tokom sledece nedelje iznenadi jedna vest, poput ovog neocekivanog snega u decembru?
Mozda Mladic ceka neku niskotarifnu kompaniju da ode put Haga...

Aleksandar

pre 14 godina

Svi smo mi taoci jednog Mladica, ali isto tako i jednog Ferhagena i Bramerca...
Trebalo bi ih sve zajedno u Sheveningen.... pa da se tamo proganjaju...

petar

pre 14 godina

Pre svake rasprave o evrointegracijama treba poći od sledećeg: ubrzano približavanje pa i članstvo u EU odgovara običnim građanima a ne odgovara tajkunima i političkim partijama (bez obzira šta one deklarativno tvrdile).

Goran

pre 14 godina

Zar delimicna primena prelaznog sporazuma sa Srbijom nije odmrznuta na nivou EU?
Koliko sam ja shvatio iz izvestaja prethodnih dana, Holandija nece ratifikovati sporazum sa Srbijom u parlamentu i nece prihvatiti kandidaturu Srbije za EU sve dok Mladic bude bio na slobodi. Ove uslovljavanje nije ograniceno samo na Holandiju, jer to zahtevaju i ostale drzave EU.
Nakon hapsenja Mladica, EU ce prihvatiti kandidaturu Srbije za EU, i pocece ratifikacija prelaznog sporazuma u parlamentima EU clanica...
Ova vest u kojoj se kaze da Holandija nece odmrznuti sporazum sa Srbijom pre hapsenja Mladica je zbunjujuca, jer je u suprotnosti sa vestima koje su bile prethodnih dana...
Mozda se misli na punu primenu sporazuma koje treba da usledi tek kada sporazum ratifikuju sve clanice EU.

Bucko razmisljam

pre 14 godina

Ovom jadnom coveku treba neko objasniti da u stvari samoj Srbiji NIJE HITNO ovo sa odmrzavanjem SSP-a i da nema nikakvog razloga za "zurbu" niti razloga da njega GRIZE SAVEST !
Mene licno ne bi ni najmanje iznenadilo ako Vlada Srbije Gospodinu Ferhagenu uruci nekakvo "odlikovanje" za "podrsku" Holandije u SKRIVANJU njihove vlastite NESPOSOBNOSTI (iza cvrstog holandskog stava), i zastiti TAJKUNSKIH INTERESA u Srbiji !!!

soks

pre 14 godina

Nije to nikakvo neprijateljsko ponašanje.
Jednostavno ispuniti uvjet suradnje s haškim sudom i to je to.
Nije tu kriva Holandija, već srpski političari koji taj uvjet toliko dugo izbjegavaju.
Svatko tko se nada gledanju kroz prste je u zabludi.

Dragan Markovic

pre 14 godina

Akhm... Stativa!

Uhapsite Mladica! Predugo je svo ovo ponizavanje zbog jednog (preciznije 2) dripca.

A ko se nadao da ce SSP da prodje taj je zaista naivan!

djuro

pre 14 godina

bez ikakve patetike, ljutnje, primitivizma i slicno - ako vam je do ulaska u EU, okrenite joj ledja. Njima je ocigledno u jakom interesu da spakuju Srbiju u sledeci voz za clanstvo, i nase okretanje od tog "cilja" je poslednje sto zele i bez ikakve sumnje i diskusije bi ekspresno zaboravili ko je Mladic. Ja imam suprotan stav o tome da li Srbiji odgovara da udje u EU, zbog toga sto je to drustvo koje sebi daje za pravo mnogo toga sto ne bi smelo (sto se upravo vidi po ulozi Holandije oko naseg pristupa), a ono sto treba - progresivna zajednicka spoljnja politika i diplomatija, ekonomska i vojna nezavisnost od SAD - su im izgleda nisko na listi prioriteta.

ko dan beli jasno

pre 14 godina

FALLA JASNO! Kome nesto nije jasno ima problem sa elementarnom logikom. Oni bi ovo radili da je bilo koja drzava u pitanju. Sad da vidimo sta ce biti do kraja godine i hoce li gos'n Ljajic, ciji rad cenim, podneti ostavku ako ne bude hapsenja.

Dragan Markovic

pre 14 godina

Akhm... Stativa!

Uhapsite Mladica! Predugo je svo ovo ponizavanje zbog jednog (preciznije 2) dripca.

A ko se nadao da ce SSP da prodje taj je zaista naivan!

soks

pre 14 godina

Nije to nikakvo neprijateljsko ponašanje.
Jednostavno ispuniti uvjet suradnje s haškim sudom i to je to.
Nije tu kriva Holandija, već srpski političari koji taj uvjet toliko dugo izbjegavaju.
Svatko tko se nada gledanju kroz prste je u zabludi.

ko dan beli jasno

pre 14 godina

FALLA JASNO! Kome nesto nije jasno ima problem sa elementarnom logikom. Oni bi ovo radili da je bilo koja drzava u pitanju. Sad da vidimo sta ce biti do kraja godine i hoce li gos'n Ljajic, ciji rad cenim, podneti ostavku ako ne bude hapsenja.

Bucko razmisljam

pre 14 godina

Ovom jadnom coveku treba neko objasniti da u stvari samoj Srbiji NIJE HITNO ovo sa odmrzavanjem SSP-a i da nema nikakvog razloga za "zurbu" niti razloga da njega GRIZE SAVEST !
Mene licno ne bi ni najmanje iznenadilo ako Vlada Srbije Gospodinu Ferhagenu uruci nekakvo "odlikovanje" za "podrsku" Holandije u SKRIVANJU njihove vlastite NESPOSOBNOSTI (iza cvrstog holandskog stava), i zastiti TAJKUNSKIH INTERESA u Srbiji !!!

Vucko 73

pre 14 godina

Čitave generacije su upropaštene usađivanjem da smo jedino mi u pravu, da smo "nebeski narod", da su se svi zaverili protiv nas, sve ratove smo izgubili... Ako smo mi naše najbolje godine proveli u logoru zvanom Srbija, nemojmo dozvoliti da naša deca prolaze kroz to... Učinimo ih zdravim članovima društva, da osete da postoji i nešto drugo van ove države, da su politika sporedne stvari u životu i da ima drugih lepših stvari u životu, da treba gledati napred, a ne živeti od stare slave i izgubljenih bitaka... Dajte više da počnemo da živimo normalno, da svojoj deci nešto lepo prenesemo i priuštimo...

petar

pre 14 godina

Pre svake rasprave o evrointegracijama treba poći od sledećeg: ubrzano približavanje pa i članstvo u EU odgovara običnim građanima a ne odgovara tajkunima i političkim partijama (bez obzira šta one deklarativno tvrdile).

djuro

pre 14 godina

bez ikakve patetike, ljutnje, primitivizma i slicno - ako vam je do ulaska u EU, okrenite joj ledja. Njima je ocigledno u jakom interesu da spakuju Srbiju u sledeci voz za clanstvo, i nase okretanje od tog "cilja" je poslednje sto zele i bez ikakve sumnje i diskusije bi ekspresno zaboravili ko je Mladic. Ja imam suprotan stav o tome da li Srbiji odgovara da udje u EU, zbog toga sto je to drustvo koje sebi daje za pravo mnogo toga sto ne bi smelo (sto se upravo vidi po ulozi Holandije oko naseg pristupa), a ono sto treba - progresivna zajednicka spoljnja politika i diplomatija, ekonomska i vojna nezavisnost od SAD - su im izgleda nisko na listi prioriteta.

Goran

pre 14 godina

Zar delimicna primena prelaznog sporazuma sa Srbijom nije odmrznuta na nivou EU?
Koliko sam ja shvatio iz izvestaja prethodnih dana, Holandija nece ratifikovati sporazum sa Srbijom u parlamentu i nece prihvatiti kandidaturu Srbije za EU sve dok Mladic bude bio na slobodi. Ove uslovljavanje nije ograniceno samo na Holandiju, jer to zahtevaju i ostale drzave EU.
Nakon hapsenja Mladica, EU ce prihvatiti kandidaturu Srbije za EU, i pocece ratifikacija prelaznog sporazuma u parlamentima EU clanica...
Ova vest u kojoj se kaze da Holandija nece odmrznuti sporazum sa Srbijom pre hapsenja Mladica je zbunjujuca, jer je u suprotnosti sa vestima koje su bile prethodnih dana...
Mozda se misli na punu primenu sporazuma koje treba da usledi tek kada sporazum ratifikuju sve clanice EU.

ltd.

pre 14 godina

Nova godina se primice, kad ne znamo ni cije pijemo, ni ko ce sve da plati. Ove trenutke "radosti" treba iskoristiti i poslati Ga! U ime iducih, sretnih, novih godina, na koje nasa deca imaju puno pravo. Zato: Predajte Ga!

Aleksandar

pre 14 godina

Svi smo mi taoci jednog Mladica, ali isto tako i jednog Ferhagena i Bramerca...
Trebalo bi ih sve zajedno u Sheveningen.... pa da se tamo proganjaju...

optimista

pre 14 godina

Da li ima sanse da nas tokom sledece nedelje iznenadi jedna vest, poput ovog neocekivanog snega u decembru?
Mozda Mladic ceka neku niskotarifnu kompaniju da ode put Haga...

Kristijan

pre 14 godina

Razocaran sam, gospodo politicari! Puna su vam usta patriotizma, dzepovi eura, price o evro integracijama svaki dan spominjete, slazem se ja da trebamo imati evropske zakone, al sta je sa evropskim platama. Prekrsice neki covek vec zakon o saobracaju i treba ce da plati minimalac 5000 din.ok.prekrsio je zakon, al on ima 25000 platu (mi u Vojvodini 15000) pa kako da prezivimo? Ode Vojvodina! Vojvodjani sto smo dalje od Beograda, to ce nam biti bolje. Ne mrzim ostatak Srbije, al prosto nam ne ide zajedno, suvise ste alavi, dragi Beograjani (Cast izuzecima)!

!

pre 14 godina

"Kako sada stvari stoje, izgleda da ću pre ja podneti ostavku nego što će se begunci naći u Hagu."
Koordinator Nacionalnog saveta za saradnju s Haškim tribunalom, Danas, 14. decembar 2009.

"i Kosovo, i EU"

pre 14 godina

Svaka cast Holandanima na principielnosti, i sto ste brate toliko zapeli da skrivate tog zlocinca i to na stetu svih gradana Srbije, zar stvarno ne znate kada je dosta? Ili mozda mislite da ga skrivate jos koju godinicu pa da vise ne bude "Mladic" vec "Dedic" pa da im ga predate kada mu bude istek'o rok upotrebe, jos ako ga potrefi neka skleroza e to bi bila najbolja kombinacija za Srbiju! Em vuk (Holandija) sit, em ovce na broju.

srecko pantovic

pre 14 godina

Holandija ima vrlo opravdane razloge da traži izručenje Ratka Mladića, sa jednim bataljonom nisu sigurno mogli da zaštite civile u Srebrnici. Svi građani srbije taoci su Ratka Mladića i svih onih koji ga podržavaju a to je poražavajući procenat preko 60% po najnovim istraživanjima. Na nama je da shvatimo uzroke koji dovode do ovakvih odluka vrlo bogate i uticajne zemlje poput Holandije a ne da stvaramo još jednog žestokog kritičara u EU. Siguran sam da nećemo nažalost ući u EU dok ne uhapsimo Mladića i ne izrazimo izvinjenje što ništa nismo preduzeli da sprečimo genocid u Srebrnici. Takva je stvarnost koju smo mi stvarali a ako imamo osećaj , to je i naša moralna dužnost. O moralu i etici govoriti našim političarima uzaludan je posao, njih samo zanima vlast i novac dok mi ne živimo već preživljavamo i ništa ne preduzimamo da izvršimo pritisak na vlast da sve preduzme kako bi postali član EU.

Dragoljub Kusic

pre 14 godina

Toplo mi je oko srca što se neko brine za "interes srpskih gradjana" - to odavno nije niko radio!
Medjutim, iz intervjua na B92, saznajem da je gosp. Verhagen zapravo "delegirao" svoja ovlašćenja gdinu. Bramercu, te... "kako Bramerc proceni". Da li po tome uloga gdina Verhagena postaje sekundarna? Ne verujem.
Druga stvar koja proizlazi iz intervjua je, da je slučaj Mladic, Gdin. Verhagen povezao sa pitanjem korupcije te poštovanjem ljudskih prava u Srbiji! Neverovatna zamena teze za jednog visokog evropskog zvaničnika.
Na kraju, jedva saznasmo da se konsultuje, izmedju ostalih, i sa Gdjom Clinton.
Ja vam kažem: na Balkanu, ništa bez Clinton-ovih!

soks

pre 14 godina

Nije to nikakvo neprijateljsko ponašanje.
Jednostavno ispuniti uvjet suradnje s haškim sudom i to je to.
Nije tu kriva Holandija, već srpski političari koji taj uvjet toliko dugo izbjegavaju.
Svatko tko se nada gledanju kroz prste je u zabludi.

djuro

pre 14 godina

bez ikakve patetike, ljutnje, primitivizma i slicno - ako vam je do ulaska u EU, okrenite joj ledja. Njima je ocigledno u jakom interesu da spakuju Srbiju u sledeci voz za clanstvo, i nase okretanje od tog "cilja" je poslednje sto zele i bez ikakve sumnje i diskusije bi ekspresno zaboravili ko je Mladic. Ja imam suprotan stav o tome da li Srbiji odgovara da udje u EU, zbog toga sto je to drustvo koje sebi daje za pravo mnogo toga sto ne bi smelo (sto se upravo vidi po ulozi Holandije oko naseg pristupa), a ono sto treba - progresivna zajednicka spoljnja politika i diplomatija, ekonomska i vojna nezavisnost od SAD - su im izgleda nisko na listi prioriteta.

Dragan Markovic

pre 14 godina

Akhm... Stativa!

Uhapsite Mladica! Predugo je svo ovo ponizavanje zbog jednog (preciznije 2) dripca.

A ko se nadao da ce SSP da prodje taj je zaista naivan!

ko dan beli jasno

pre 14 godina

FALLA JASNO! Kome nesto nije jasno ima problem sa elementarnom logikom. Oni bi ovo radili da je bilo koja drzava u pitanju. Sad da vidimo sta ce biti do kraja godine i hoce li gos'n Ljajic, ciji rad cenim, podneti ostavku ako ne bude hapsenja.

Bucko razmisljam

pre 14 godina

Ovom jadnom coveku treba neko objasniti da u stvari samoj Srbiji NIJE HITNO ovo sa odmrzavanjem SSP-a i da nema nikakvog razloga za "zurbu" niti razloga da njega GRIZE SAVEST !
Mene licno ne bi ni najmanje iznenadilo ako Vlada Srbije Gospodinu Ferhagenu uruci nekakvo "odlikovanje" za "podrsku" Holandije u SKRIVANJU njihove vlastite NESPOSOBNOSTI (iza cvrstog holandskog stava), i zastiti TAJKUNSKIH INTERESA u Srbiji !!!

Aleksandar

pre 14 godina

Svi smo mi taoci jednog Mladica, ali isto tako i jednog Ferhagena i Bramerca...
Trebalo bi ih sve zajedno u Sheveningen.... pa da se tamo proganjaju...

Kristijan

pre 14 godina

Razocaran sam, gospodo politicari! Puna su vam usta patriotizma, dzepovi eura, price o evro integracijama svaki dan spominjete, slazem se ja da trebamo imati evropske zakone, al sta je sa evropskim platama. Prekrsice neki covek vec zakon o saobracaju i treba ce da plati minimalac 5000 din.ok.prekrsio je zakon, al on ima 25000 platu (mi u Vojvodini 15000) pa kako da prezivimo? Ode Vojvodina! Vojvodjani sto smo dalje od Beograda, to ce nam biti bolje. Ne mrzim ostatak Srbije, al prosto nam ne ide zajedno, suvise ste alavi, dragi Beograjani (Cast izuzecima)!

Vucko 73

pre 14 godina

Čitave generacije su upropaštene usađivanjem da smo jedino mi u pravu, da smo "nebeski narod", da su se svi zaverili protiv nas, sve ratove smo izgubili... Ako smo mi naše najbolje godine proveli u logoru zvanom Srbija, nemojmo dozvoliti da naša deca prolaze kroz to... Učinimo ih zdravim članovima društva, da osete da postoji i nešto drugo van ove države, da su politika sporedne stvari u životu i da ima drugih lepših stvari u životu, da treba gledati napred, a ne živeti od stare slave i izgubljenih bitaka... Dajte više da počnemo da živimo normalno, da svojoj deci nešto lepo prenesemo i priuštimo...

ltd.

pre 14 godina

Nova godina se primice, kad ne znamo ni cije pijemo, ni ko ce sve da plati. Ove trenutke "radosti" treba iskoristiti i poslati Ga! U ime iducih, sretnih, novih godina, na koje nasa deca imaju puno pravo. Zato: Predajte Ga!

"i Kosovo, i EU"

pre 14 godina

Svaka cast Holandanima na principielnosti, i sto ste brate toliko zapeli da skrivate tog zlocinca i to na stetu svih gradana Srbije, zar stvarno ne znate kada je dosta? Ili mozda mislite da ga skrivate jos koju godinicu pa da vise ne bude "Mladic" vec "Dedic" pa da im ga predate kada mu bude istek'o rok upotrebe, jos ako ga potrefi neka skleroza e to bi bila najbolja kombinacija za Srbiju! Em vuk (Holandija) sit, em ovce na broju.

srecko pantovic

pre 14 godina

Holandija ima vrlo opravdane razloge da traži izručenje Ratka Mladića, sa jednim bataljonom nisu sigurno mogli da zaštite civile u Srebrnici. Svi građani srbije taoci su Ratka Mladića i svih onih koji ga podržavaju a to je poražavajući procenat preko 60% po najnovim istraživanjima. Na nama je da shvatimo uzroke koji dovode do ovakvih odluka vrlo bogate i uticajne zemlje poput Holandije a ne da stvaramo još jednog žestokog kritičara u EU. Siguran sam da nećemo nažalost ući u EU dok ne uhapsimo Mladića i ne izrazimo izvinjenje što ništa nismo preduzeli da sprečimo genocid u Srebrnici. Takva je stvarnost koju smo mi stvarali a ako imamo osećaj , to je i naša moralna dužnost. O moralu i etici govoriti našim političarima uzaludan je posao, njih samo zanima vlast i novac dok mi ne živimo već preživljavamo i ništa ne preduzimamo da izvršimo pritisak na vlast da sve preduzme kako bi postali član EU.

Goran

pre 14 godina

Zar delimicna primena prelaznog sporazuma sa Srbijom nije odmrznuta na nivou EU?
Koliko sam ja shvatio iz izvestaja prethodnih dana, Holandija nece ratifikovati sporazum sa Srbijom u parlamentu i nece prihvatiti kandidaturu Srbije za EU sve dok Mladic bude bio na slobodi. Ove uslovljavanje nije ograniceno samo na Holandiju, jer to zahtevaju i ostale drzave EU.
Nakon hapsenja Mladica, EU ce prihvatiti kandidaturu Srbije za EU, i pocece ratifikacija prelaznog sporazuma u parlamentima EU clanica...
Ova vest u kojoj se kaze da Holandija nece odmrznuti sporazum sa Srbijom pre hapsenja Mladica je zbunjujuca, jer je u suprotnosti sa vestima koje su bile prethodnih dana...
Mozda se misli na punu primenu sporazuma koje treba da usledi tek kada sporazum ratifikuju sve clanice EU.

optimista

pre 14 godina

Da li ima sanse da nas tokom sledece nedelje iznenadi jedna vest, poput ovog neocekivanog snega u decembru?
Mozda Mladic ceka neku niskotarifnu kompaniju da ode put Haga...

petar

pre 14 godina

Pre svake rasprave o evrointegracijama treba poći od sledećeg: ubrzano približavanje pa i članstvo u EU odgovara običnim građanima a ne odgovara tajkunima i političkim partijama (bez obzira šta one deklarativno tvrdile).

Dragoljub Kusic

pre 14 godina

Toplo mi je oko srca što se neko brine za "interes srpskih gradjana" - to odavno nije niko radio!
Medjutim, iz intervjua na B92, saznajem da je gosp. Verhagen zapravo "delegirao" svoja ovlašćenja gdinu. Bramercu, te... "kako Bramerc proceni". Da li po tome uloga gdina Verhagena postaje sekundarna? Ne verujem.
Druga stvar koja proizlazi iz intervjua je, da je slučaj Mladic, Gdin. Verhagen povezao sa pitanjem korupcije te poštovanjem ljudskih prava u Srbiji! Neverovatna zamena teze za jednog visokog evropskog zvaničnika.
Na kraju, jedva saznasmo da se konsultuje, izmedju ostalih, i sa Gdjom Clinton.
Ja vam kažem: na Balkanu, ništa bez Clinton-ovih!

!

pre 14 godina

"Kako sada stvari stoje, izgleda da ću pre ja podneti ostavku nego što će se begunci naći u Hagu."
Koordinator Nacionalnog saveta za saradnju s Haškim tribunalom, Danas, 14. decembar 2009.