Sreda, 18.11.2009.

01:51

Srbija zove Rajaner,Izidžet i Vizer

Na adrese pet aviokompanija među kojima su „Rajan er“, „Izi džet“ i „Viz er“ ovih dana biće upućen zvaničan dopis Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije.

Izvor: Novosti

Srbija zove Rajaner,Izidžet i Vizer IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

grga1810

pre 14 godina

Ja jednostavno VOLIM WIZZAIR:)))))))

Pre dva dana sam leteo na liniji Temishvar-Dortmund. Avion krenuo na vreme, sleteo na vreme, stjuardesa mi ponudila da sednem u prvi red poshto sam visok, pa da se ne "guzvam" nsa ostalim sedishtima.
Sedishta su udobna i kozna, WC je super, kafa savrshena (jeste da je 2,5 eura ali nema veze).

I da, cena karte - 19,99 eura, plus prenos para 5 eura, plus torba (sa dodatnih 5 kg, poshto je ogranichenje 15 kg) 10 eura...35 eura u jednom pravcu...

Apex frater:))))

D.Savic,Paris

pre 14 godina

Evo sta se danas desilo,da zapusim usta svima koji lupetaju da Nis nema "infrastrukturu" da prima putnicke avione:))

Poštovani putnici obaveštavamo vas da su zbog loših vremenskih prilika na aerodromu "Nikola Tesla" došlo do preusmeravanja vazduhoplova na aerodrom Niš. Na naš aerodrom do sada su sleteli vazduhoplovi Jat Airways-a iz Tivta, let broj JU687, iz Frankfurta, let broj JU351, iz Ljubljane, let broj JU103 i iz Moskve, let broj JU133 . Putnici su nakon sletanja autobusima prevoženi do hotela Slavija u Beogradu

novosadjanin

pre 14 godina

A zasto ovi pametnjakovici iz agencije nisu pozvali i niskotarifne kompanje iz Spanije koje imaju svoje baze u Barseloni i svim vecim gradovima Spanije. Ja sam siguran da velika vecina gradjana Srbije zeli da ide u Spaniju na odmor i slicne ture na par dana. Npr. pogledajte ovu kompaniju www.vueling.com Oni lete iz Barselone za Budimpestu. I eto jos jednog dokaza nesposobnosti partijskih kadrova. Da imaju iole malo pameti i da im to mesto na kojem primaju enormne plate za srpske uslove, posluzi da budu bar malo kreativni i sami preko googla potraze kompanije, ne oni se kao i svi namestenici uhvate za ono sto su vec negde culi da se prica. Klasican neprofesionalizam. I onda ce da zatraze da se uradi neka specijalna analiza, pa ce onda agencija kvazi konsultantima da isplati par miliona dinara za studiju izvodljivosti i sve tako u krug, zamlacivanje gradjana. I moram da napisem jos jednu stvar. Krajem meseca putujem za Nemacku sa grupom opstinara iz zapadne Srbije. I sada kako gledamo karte ja im predlozim da idemo jednom stranom kompanijom jer je zaista najpovoljnija iz Beograda iako je presedanje u pitanju. Kazu ono ok, ali ajde da se zove agencija da nam ona kupi kartu. Ja kazem ljudi, sve mozete za pet minuta da odradite sami preko neta, ali kazu nece, boje se, moze neke da ih prevari tako. Sigurnije im je preko agencije, nema veze sto je karta skuplja za 50 eura po osobi. I sta je zakljucak. Prvo treba neko da nauci ljude da sve to mogu sami da odrade, da preko neta mogu da kupe kartu. Treba da nauce da stede budzetske novce, jer njih je briga sto su samo na ovom letu potrosili 200 eura vise budzetskih para. Pa pomnozite koliko opstinskih uprava ima u Srbiji, koliko putuju i koliko se onda bespotrebno potrosi para poreskih obveznika, samo zato sto nisu sposobni. Tuga bozija. Nadam se da ce neko iz vlade ili ministrastva procitati ovo i staviti prst na celo! Umesto kvazi analiza i ostalih studija, napravite trening za sve opstinske uprave u Srbiji kako da ustede novce.

D.Savic,Paris

pre 14 godina

@mladen
Kod nas se izgleda svi elektricari bave pistama a ne inzenjeri,zato sto aerodrom ne valja zato su sletale svakakve kompanije iz Engleske i dovozile turiste na Kopaonik,ajde bre ne lazi vise,nisi ti video ni Nis a kamoli Niski aerodrom!

sremac

pre 14 godina

@sinbad

Put od NS do Sombora je ipak dosta losiji nego autoput NS-BG, a pogotovo sto se prolazi kroz naseljena mesta (Vrbas, Kula, Crvenka...) jer je to magistralni put.

Danas ljudi iz Beograda putuju do Temisvara ili Budimpeste zbog toga sto iz tih gradova postoje low-cost letovi a iz Beograda ne postoje, ne verujem da ce u buducnosti biti tako ako low-costeri budu Surcin povezali sa vaznijim destinacijama po Evropi. A cisto sumnjam da ce i firme koje sada voze kombijima do tih aerodroma i dalje to raditi jer ce im broj putnika biti vise nego prepolovljen.

Prevodjenje svih tih vojnih i aerodroma sa travnatim pistama po Srbiji u aerodrome za civilni transport (low costere) nije moguce i iz tehnickih razloga i sto je daleko vaznije iz ekonomskih razloga - velika ulaganja, sumnjiva isplativost odrzavanja potrebnog nivoa aerodroma za par letova nedeljno... treba ipak skapirati da smo mi u ekonomski nedovoljno jakoj Srbiji, u zemlji koja ima samo 7.5 miliona stanovnika ( od toga 40% zivi od Novog Sada do Beograda) i zemlji koja u turistickom pogledu sem beogradskog nocnog zivota, Guce i Exita i nema sta da pruzi zapadnim turistima ( low cost se ne uvodi samo zarad nasih gradjana, uvodi se i zarad onih koji bi dosli da vide Srbiju). Lepo bi bilo kad bi svaki regionalni centar u Srbiji mogao da ima svoj aerodrom i da ga samostalno izdrzava ali to je realno nemoguce, zarad par low-cost letova nedeljno to tesko moze bilo gde u svetu...

Dobar primer je i aerodrom u Nisu, aerodrom sa celokupnom infrastrukturom, osobljem, velikom bazom potencijalnih putnika ali koliko cujemo tesko dovlaci avio kompanije da lete sa njega, nesto se i to usporilo...

super_zebra

pre 14 godina

Ljudi,

Ako vec niste upoznati, Keln aerodrom naplacuje 5€ takse, sto je neka niza cena. Londonski Heathrow naplacuje £20 ili 24€ sto je JAKO skupo!

A koliko trazi Nikola Tesla, pitate se vi? E da vam kazem, celih 35€! Znaci skoro 2 puta vise od jednog od NAJSKUPLJIH u Evropi.
I posle toga se direktor naseg aerodroma hvalio kako je on doneo profit, a kako je to uradio, povecao takse!

Dok cena takse ne bude ispod 10€ nece niko od jeftinih hteti da dodje i leti za Srbiju.

Inace, British Airways je za oko 25€ jeftiniji od JAT-a na relaciji Beograd - London! Gde je tu logika?

sinbad

pre 14 godina

Sremac, davno nisi putovao za Sombor. Put je kao ogledalo. Obnovljen u potpunosti. A najgori komadi puta u Vojvodini, a mozda i u celoj Srbiji su onaj od Novog Sada do Indjije, i na obilaznici oko Rume. A autoputem ima malo vise Km nego sto si naveo. Ako Sombor, Vrsac, Batajnica, Ecka, Ponikve, Ladjevci, Nis, ili bilo koji drugi aerodrom u Srbiji, ponudi dobre uslove low-cost kompanije ce doci i ponuditi dobre destinacije za male pare. Nema tog puta koji ce putnike spreciti da putuju sa bilo kog od tih aerodroma ako je cena povoljna. Ako beogradjanima trenutno, nije daleko Temisvar ili Budimpesta, a imaju Surcin, ja ne vidim zasto bi im bilo koji drugi aerodrom u Srbiji bio daleko. Pa nece se iz Beograda leteti bas svuda po povoljnim cenama. Hvala Bogu! Doslo je vreme da i Surcin dobije konkurenciju. Za godinu dve, bicemo svedoci da ce se svi srpski aerodromi (nakon privatizacije) boriti za svaku iole zanimljivu destinaciju, i da ce davati gomilu povoljnosti low-cost prevoznicima, samo da bi ih pridobili.

mladen

pre 14 godina

svasta se ovde pise....al ajde...odgovor d.savicu....
pa naravno da niski aerodrom nema uslove jer sam ga ja radio kao elektricar..ima samo cat 1 i to je u katostrofalnim uslovima....i ti kazes slatko sam se nasmejao,strasno....nema strateski polozaja,a pravac piste ka brdu takodje lose odradjeno,plus kratka pista...ako hoces jos strucnije da ti napisem,nije problem...ima jos dosta razloga....

sremac

pre 14 godina

@sinbad

Somborski aerodrom je od Novog Sada udaljen preko 85km relativno losim magistralnim putevima, a surcinski 65km preko Fruske ili 70km autoputem. Pretpostavljam da bi veci broj eventualnih putnika iz Novog Sada samo iz tog razloga izabrao sremski aerodrom, da ne govorim o mnogo boljem izboru avio veza sa Evropom sa beogradskog aerodroma. Isto tako Suboticanima je otvaranjem granica daleko bolji izbor Budimpesta a Banacanima Temisvar ili Beograd.

Tesko da bi somborski aerodrom sam sebe (bez donacija lokalne samouprave) mogao izdrzavati. Avio kompanije se ne bi bas otimale za aerodrom u cijem radijusu od 150km se vec nalazi 3 veca aerodroma koji ionako nisu popunjeni. Izgradnja aerodroma (koji ne cini samo pista) je velika investicija, aerodromska zgrada, carina, tehnicka podrska, oprema za otezano sletanje (nista od toga na somborskom aerodromu ne postoji)... da bi se u tu investiciju uslo treba zdravo ekonomsku rezonovati a ne u to petljati autonomaske teznje.

Marko

pre 14 godina

Mene samo interesuje zašto se objavljuju ovakve vesti?! Niti je ovo pismo poslato, niti je odgovor stigao od pomenutih kompanija... Ovo se samo radi da bi narod bio miran - kao nešto se radi...

Dajte molim vas, treba im ne više od 8 radnih sati da se pošalje jedan zvaničan mail. Ali ne, oni su izgubili 16 da bi svoje planove objvili u novine!

Putnik

pre 14 godina

Imajuci u vidu koliko su zaposleni u JAT-u ulagali u svoju kompaniju, kolike su izmedju sebe delili plate i ostala primanja, koliko su castili jedni druge besplatnim avio kartama i hotelskim smestajem i koliko su zaposljavali nesposobnih rodjaka i prijatelja, koliko imaju pilota i ostalih zaposlenih u odnosu na broj ispravnih aviona, nisu ni zasluzili da opstanu u ravnopravnoj utakmici sa Ryan Air-om, German Wingsom i ostalim kompanijama. Ako im i pored toga nije jasno zasto propadaju, neka uporede svoj model unutrasnje organizacije, kadrovska resenja, politiku investiranja i cena, flotu sa istim parametrima u ovim kompanijama i bice im jasno zasto su to sto jesu i zasto opstaju samo zbog dosadasnje izopacene i nastrane sklonosti Vlade RS da izdrzava ovakve parazite.

goksi

pre 14 godina

Letim više puta godišnje wizzom iz Budimpešte. Nekad kupim dosta unapred pa bude povratna za oko 40e. Nekad kupim i u poslednjem momentu i izadje me opet jeftinije za oko 70-150e od jata iz Beograda, racunajuci kombi prevoz i sve takse. Odlicna vest!
Voleo bih takodje i da neko odgovra sto se ovo nije ranije desilo i voleo bih da neko odgovra što ostali monopoli, i to na potrebnije proizvode od avio prevoza, jos čvrsto stoje. To su sve naše pare, nemoralom i korupcijom pokradene.
Što se tiče novih aerodroma, u Srbiji se aerodrom doživljava kao svetsko čudo. Naravno da ih treba još. Pogledajte malo razvijenije države.

fox

pre 14 godina

Za neupućene : Cena aerodromske takse u Beogradu je 21 ili 16.5 evra u zavisnosti od terminala, a najavljeno je smanjenje obe takse za po 1.2 evra. U regionu : Ljubljana 21, Skoplje 17.5, Podgorica i Tivat 15, Zagreb 16, Temišvar 18.2, Budimpešta 21.5, Sarajevo čak 28 evra. Po čemu se to mi razlikujemo od ostalih ?

cole

pre 14 godina

A zasto to nije moglo da se uradi (da ne upadamo u zamku, jos nista i nije uradjeno) pre godinu dana, dve, tri pet godina. Sporazum o otvorenom nebu je potpisan krajem 2006 godine a skoro sve zapadno evropske zemlje i druge koje su to zelele su principe otvorenog trzista u aviosaobracaju sprovodile naravno davno pre toga. I ta privredna grana je veoma znacajna.
U Srbiji bi pred sudom trebali da se nadju ljudi koji su obstuirali avio saobracaj i svesno naneli veliku stetu ekonomiji zemlje, gradjanima i putnicima (koristi od toga ocigledno nije imao ni sam JAT s obzirom da sve manje vredi). Od toga je imao korist malki broj ljudi koji su dobijali ogromne plate i beneficije preko JAT-a, koji su kontrolisali "avio-kapital" kao verovatno i stranke koje u postavljale svoje ljude na ta mesta i usmeravali novac kako im je odgovaralo (to je dalje pitanje za tuzilastvo). Smatram da je sve to organizovan, protivzakoniti nacin ostvarivanja koristi za sebe i svoju (kriminalnu)/(politicku) grupu na stgetu drugih.

D.Savic,Paris

pre 14 godina

@Mladen
"Niski aerodrom nema infrastrukturu za low-cost kompanije"


E kad si lupio ovako nesto i ostao ziv-svaka ti cast!Odavno se nisam ovako nasmejao:):)
Sta sve nece da napisu pojedini ljudi i "sveznalice",Boze me sacuvaj,imaju za jeftine kompanije "infrastrukturu" i Niski i SOmborski i drugi aerodromi,svojevremeno su poceli da lete 80km od Pariza sa aerodroma Beauvais gde nije bilo ni cekaonice!

Voja

pre 14 godina

Najzad, do Evrope se brze i jeftinije stize iz Sombora... Cast svim drugima... To je, prosto geografija.

(Novosadjanka, 18. novembar 2009 09:35)

Narocito se iz Vranja stize jako, jako brzo...Ajmo, malo, ali samo malo zdravog rasudjivanja...

Sinisa NL

pre 14 godina

14.12 stizem u BG iz Amsterdama sa Malev-om. Povratna karta € 99 inc. tax.
Nadam se da ce jednog dana i Nis proraditi kako treba pa da ne moram jos 300km da se vozim do LE.

Milos

pre 14 godina

Nešto nije u redu sa ovom objavom. Kakva je to vest da će "nešto biti upućeno"?! Vest bi bila da su odgovorili ili došli u Beograd. Ovo je samo neko zamazivanje očiju da nam se čini da država čini sve što je u mogućnosti da nam obezbedi jeftine letove a realnost baš i nije takva.

Ovo nije nikakva vest, već čista propaganda.

sinbad

pre 14 godina

@sremac
Po toj logici sta ce Hrvatima Dubrovnik, kad je blizu Split, Podgorica i Tivat. Sta ce im Split kad je Zadar blizu. Sta ce im Rijeka kad je opet blizu Pula, a sta ce im sve to kad je Zagreb povezan autoputevima sa svim tim aerodromima. Mislim da debelo nisi u pravu. Sombor je blizu: Novog Sada, Subotice, Segedina, Pecuja, Osijeka, a to sto je vojni aerodrom apsolutno nije bitno. Treba samo dosta para da se osposobi za upotrebu jer je prilicno ostecen u bombardovanju.

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

@ 28g, a svijet vidio - ma vidiJO si ti gde se baba cesala... i idi opet tamo gde si bio, pusti narod da sanjari ako nista drugo...

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

... zaboravih da kazem jos nesto... cesto putujem, definitivno forsiram JAT iako kod drugih firmi imam ID/90 jer uzivam leteti sa nasim pilotima, par njih i poznajem, pravi momci i pravi profesionalni piloti (koristim priliku da pozdravim par njih / iako je komentar anoniman) ali brate da imam problem sa uslogom imam, pardon, ne sa uslugom, ljubazni su u poslednje vreme, posada je OK ali, ALI BRATE, skinite vise taj KACKAVALJ sa meni-karte kao Boga vas molim. stvarno cesto putujem, ne mogu vise Sir - Kackavalj ocima da vidim zbog vas... u jednom pravcu rasusena kifla sa jednim kruzicem krastavca a 3 lista kackavalja... pretvoricu se u kravu vise, u povratku ista kifla, isti krastavcic samo sada sunka dodata a ona sve vodena. stavite brate i podrigusu ili kupite Burek (on nas i decu nam Ishravni) ukoliko nemate drugi izbor samo mi kackavalj izbrisite preklinjem vas... ocima ne mogu da ga vidim vise, kad god sam u prodacinci, zaobilazim rafove gde se prodaje sir...

Dragana

pre 14 godina

Karta za autobuski prevoz tour-retour do Bugarskog primorja u sezoni kosta oko 55E, i putuje se 12-15 sati.Ako cena avionskog prevoza moze da bude niza (aerodromi u Burgasu i Varni), naravno da cu se prebaciti na brzi, efikasniji i jeftiniji prevoz.Samo, ne znam iz cega bi onda zahvatali oni silni grebatori.

A.Semjonov

pre 14 godina

Ako je Beograd Naj-destinacija u svetu, eto posla!Svakodnevno u Amsterdam sleti nekoliko desetina hiljada turista sa niskobudzetnim aviokomapanijama.Let 20 eura a gradu ostave prosecno 500eura.Pa izvolite.

28g, a svijet vidio...

pre 14 godina

Zanimljiva tema,
vidim da su mnogi jako euforićni zbog ovakvih vijesti, to je i razumljivo nakon 19g izolacije od ostatka europe, ipak smatram da gorespomenute kompanije teško mogu pronaći interes na srpskom tržištu, pošto popunjenost njihovih aviona treba da bude minimalno 80%, sad koliko bi ljudi iz niša letilo za london u 2mj..,s obzirom na katastofalno stanje ekonomije i bez uvrede nikakvu turistićku ponudu niša i okolice..,jedini spas bi mogla biti srpska dijaspora al i to treba biti predmet kvalitetne studuje route network managera gorespomenutih kompanija.., realno beograd može imati liniju za london i eventualno pariz koja bi mogla ispunjavati ove kriterije od 80%...otale leinije i gradovi su po meni samo nerealno sanjarenje..

grga1810

pre 14 godina

Na primer, na sajtu WizzAir-a imate opciju da bukirate grupna putovanja tipa ekskurzije i ostalo...sad zamislite situaciju da maturska ekskurzija, koja se do sad klackala milion godina do Barselone, ima sledecu rutu avionom -
Beograd-Barselona
Barselona-Prag
Prag-Rim
Rim-Beograd...

ps. ovde su ubacheni samo letovi iz BG za Barsu i Rim-BG kao "novi", ova dva ostala vec postoje...

I zamislite da po putniku ta chetiri leta izadju 150 eura sa sve jednom prtljaznom torbom...

To u svetu postoji...to je low cost...tako svi putuju...dobrodoshli u Evropu

sonja

pre 14 godina

Nisko budzetne kompanije nisu dobrotvorne organizacije i ne drze svoje niske cene za dobrobit putnika nego zato da uniste konkurenciju. Cene od 14 Eura mogu se naci samo ako se karta kupi nekoliko meseci unapred i u terminima koji ne pripadaju spicevima turisticke sezone. Kad se jednom uniste Jat, Lufthansa, British Airways i ostale drzavne kompanije, i Izidzet ce podici cene. Srecom, neke prave firme koje vode racuna o putnicima, dozvoljavaju dosta prtljaga, daju besplatno pice i sendvice, pa i cokoladice u toku leta, jos se drze. I ja sam letela preko low-cost firmi ali iskustvo, osim cene kad sam karte kupila puno unapred, je prilicno lose

Elmer

pre 14 godina

Nije u redu sto niste pomenuli Malev, mozete do bilo koje prestonice u Evropi i nazad za 99 eur. Pa za Novu godinu umesto na splav idite u Pariz, Rim, Amsterdam, Madrid...

novosadjanin

pre 14 godina

Prvo zelim da kazem da je sjajno to sto cemo (nadam se) uskoro moci da letimo iz nase zemlje povoljno sirom EU. Medjutim moram da naglasim da sam zgrozen ovako nesposobnim ljudima koje sede u toj agenciji za ubiranje haraca od zainteresovanih avio kompanija. Prvo hajde da vidimo ko sedi tamo. Cija je supruga doticna gospodja portparol. Ko je do sada i cije je ministartvo uvek imalo najvise razumevanja za Miskovicev monopol... Svi znamo njen suprug, ministar Milosavljevic. Kakve sad to veze ima, e pa ima. Da li se neko seca kada je Miskovic pre nekoliko godina pokusao da napravi svoju avio kompaniju sa "jeftinim" letovima?! Tada mu nisu dali. Medjutim sad oni zovu satro strane avio kompanije da dodju u Srbiju. Kako ih nisu pustili kada je su neke od njih pokazivale interes, sada ih "mole" da dodju. I sve te kompanije ce traziti da im opstina na kojoj se nalazi aerodrom subvencionise odredjene troskove na aerodromu na koji slecu. U nasem slucaju Beograd ili Nis. Onda ce nasi pametni politicari da se sete da eto to nije u nacionalnom interesu da mi placamo njima dazbine, gradjani ce da ostanu bez jeftinih letova, a onda ce Miskovic da se pojavi ponovo sa svojom niskobudzetnom kompanijom da prevozi gradjane srbije "po niskim cenama delta kompanije". Vi politicari i ostala banda po agencijama ste toliko jadni i providni. Ali nece ni to trajati zauvek. Ljudi ce poceti da putuju, makar i preko Budimpeste i Temisvara, a vi onda vise necete moci da nas zamajavate. I sto bi jedan moj poznanik rekao, "mi odosmo, a vi se i dalje zamajavajte".

Dejan

pre 14 godina

Kao i obicno mi nikad zadovoljni! Sad nam je problem sto letovi nisu besplatni, sto su aerodromske takse skupe, sto aerodromi nisu dobri, ...
Ima li ovde ljudi koji bar malo gledaju pozitivnu stranu svega ovoga (ako uopste nesto i bude od toga)? Ako ne dodju low cost avio kompanije onda ce se leteti redovnim linijama, sa istim aerodromskim taksama koje i sada placamo (ako ne i visim jer ce biti vise putnika) sa nacionalnim avio kompanijama kompanijama.
Neka dodje svaka kompanija, od Emirata do Nikija i Easyjet-a, pa ce svako sam da odluci sta mu najvise odgovara! A kad postoji izbor, onda je vrlo ako putovati po povoljnim cenama, verujte mi...

dd

pre 14 godina

zvaničan dopis Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije.....ovo je kraj za g17
(dd)
ipak sam se presao....nije kraj vec nevidjena kradja svih kredita koje smo uzeli do danas.

Ivan

pre 14 godina

I ja vec u nekoliko navrata pisem i ostavljam komentare ali ih cesto ne objave. Za sve sanjare shvatite konacno da su cene koje se spominju PROMOTIVNE CENE i da se samo 10% svih mesta u avionu prodaje po tim (promotivnim) cenama (to je cak i zakonom regulisano...barem ovde u Nemackoj). Dakle...moguce je leteti za malo para, ali su ta mesta izuzetno ogranicena. Ali uvericete se i sami na kraju krajeva.

sremac

pre 14 godina

@novosadjanka
Somborski aerodrom je vojni aerodrom pre svega, znaci da za prevodjenje u civilnu svrhu treba dosta novca a sa obzirom na putnicke kapacitete tog dela Backe ta investicija se verovatno nikada ne bi otplatila. Nedaleko postoji osijecki aerodrom a ni beogradski nije daleko za veliki broj putnika iz Backe (o Sremu i Banatu ne treba ni raspravljati), zatim Sombor sa ostatkom Srbije ima lose drumske veze (nema autoput). A kao (zimska) alternativa beogradskom aerodromu vec postoji niski sa daleko boljim drumskim i zeleznickim vezama sa Beogradom.

Ukratko, cista autonomaska tlapnja (sto bi rekli sa druge strane granice)...

pjotr

pre 14 godina

Pitanje je koliko je iskren taj poziv, a indikativno je da se ne objavljuju uslovi. Ako su uslovi normalni te kompanije će ih sigurno ispuniti, jer kako su ispunile uslove na tolikim evropskim aerodromima.

mladen

pre 14 godina

ryan,wizz and easy jet(ne bas prejjeftin) jesu najjeftinije low cost kompanije.... tema je opsirna i pitanja ima dosta...niski aerdrom nema infrakstruturu za ove kompanije;beogradski ima ali sa ovim taxama nema sanse da dodju ove kompanije,najprostije receno...zasto-zato...odkad se spominje otvoreno nebo ja sam malo gledao te niske cene u okruzenju...cim dodje leto osijek je ok resenje...a za sve nas u bg i okolini je temisvar zakon....ko ne zuri i ima vremena timisoara je zakon...ja sam kupio kartu do pariza sa wizz-om za 31e...a od pariza idem do marseja za verovali ili ne 2 centa sa ryana airom....kako bi se onda isplatilo tim kompanijama da lete iz beograda,kad bi placali takse najmanje 35e plus ko zna sta jos...tu se neke cudne igre igraju....videcemo uskoro sta su gospoda smislila...fly niki sam probao da rezervisem,oni daju besplatne karte ali sa taksama i nekim bonusom izadje 68e full povratna...a da je iz temisvara bila bi 10e povratna...idite malo na sajtove ovih kompanija i videcete svakakve i neverovatne cene,bg airport zaboravite jedno izvesno vreme...

B

pre 14 godina

"Iz Direktorata su već najavili da će sve evropske aviokompanije, koje apliciraju za letove iz Beograda i Niša, a ispunjavaju minimum uslova, dobiti dozvole." Dakle, posto se na OBJAVU niko nije odazvao, jer ne mora da radi nista sto nece, sada POZIVAJU, ali valjda da bi spasli obraz POSTAVLJAJU USLOVE! Cini se da ce nas obicne putnike nadmenost i bezobrazluk nasih vlasti OPET skupo kostati, izrazeno cenama karata koje cemo i dalje placati aviokompanijama, naravno!

Париз-Лондон-Лисабон

pre 14 godina

Хвала коментатору за информацију о цени ловкост лета за Стокхолм. Не могу да верујем да је само 14 евра!
Нема директне везе али паде ми на памет
колика је цена коју водичи планинарских друштава наплаћују за организовање излета у Србији: Замислите да планинарска друштва организују превоз аутобусима (расклиматаним) и обичан викенд по планинама Србије за минимум 50 евра!? СРАМОТНА! ЛОПИНЕ! Одох и ја у Стокхолм!

Marioneta

pre 14 godina

1. Dali znate da neke od zemalja EU, recimo Nemacka i Italija nisu ratifikovale Open Skies? Nazalost, Srbija je samo jedna strana price, a Evropa je licemerna kao i uvek.

2. Dali stvarno mislite da su vize, kako trube madijumi na sav glas, a ne aerodromske takse, pravi razlog zbog koga glavne low cost kompanije ne lete iz Srbije?

Lepo je ziveti u iluziji..

tanjchi

pre 14 godina

Super, dolaze, a do pre par meseci ona Katarina iz JAT-a se javljala samo da kaze da sa Austrian airlines-om postoji tamo neki dogovor jos iz 1950-ih koji MORA da se postuje i da nema sanse da Fly Niki dodje, a o ostalima da ne govorimo...Sramota treba da ih bude, sve iz JAT-a, sad su nam kao oni doneli low cost....Jos IKEA da krene, pa LIDL pa da kao sav normalan evropski svet zivimo!

jelena

pre 14 godina

samo se nadam da taxe neće podići cenu leta na duplo i više...
ako cene letova stvarno budu niske, svi ćemo na vikend van srbije... možda se čak smanji i trajni odliv stanovništva

eh,konačno da i mi vidimo sveta
prva destinacija-atina! i novi muzej! :)

Novosadjanka

pre 14 godina

Da sam neka od ovih kompanija (ili udruzene), tazila bih da mi se da na raspolaganje aerodrom u Somboru. Svojeveremeno su tu sletali i uzletali ne samo razni borbeni, nego i namocniji transportni avioni. Pista je najduza, infrastruktura i brojni objekti postoje... Najzad, do Evrope se brze i jeftinije stize iz Sombora... Cast svim drugima... To je, prosto geografija. A pritom, na taj aerodrom ne slecu avioni koji slecu na surcinski, tako da ima i vise slobodnih termina za sletanje i uzletanje, sve je komotnije... Jedino ako bas nesto Dinkicu ne bude vazno (a po cenama aerodromskih usluga vidimo da JESTE) da se bas beogradski aerodrom koristi. Seca li se iko kakve guzve tu nastaju ukoliko dodje samo do jednosatnog zastoja? Niti imate gde da sednete, niti sta pristojno da pojedete, sa decom ne znate sta biste... Katastrofa za velike pare! Zato porucujem zainteresovanim kompanijama da zatraze upotrebu somborskog aerodroma!

Petar

pre 14 godina

WoW, to bi bio pravi potez posle ukidanja viza za mlade ljude u Srbiji! Vec 5 godina koristim low cost(od kad sam van Srbije) i skoro celu Evropu sam obisao. Sledeci vikend letim za Stockholm, Ryan air, za neverovatnih 14 €! Povratna karta!

Bljak

pre 14 godina

Kada je Rajaner pre dve-tri godine hteo sam da dodje i od niskog aerodroma napravi svoj regionalni centar vlast ove zemlje mu nije dozvolila (stitila je raspali jat od konkurencije). Sada ih mi zovemo da dodju...

Antimonopolista

pre 14 godina

Bas me zanima da li bi ovako reagovali da nam ne skidaju vize i da nismo u rezimu otvorenog neba?! Kako je lepo uci u Evropu, pa makar i simbolicno, jer tamo nema monopola, na koju cinjenicu vec placu nasi tajkuni... :-)
Jos kad bi resili problem maxija, tempa i ostalog... gde bi nam bio kraj!

Voja

pre 14 godina

Vrlo je bitno dati na znanje ljudima da niskobudzetne kompanije ne impliciraju ama bas nikakav nedostatak u vozilima. Avioni su svi apsolutno isti kao i kod "klasicnih" kompanija, cak su i noviji jer su niskobudzetne kompanije novijeg datuma i u konstantnoj ekspanziji. Takodje ima stjuard(es)a, ima cebadi kad ti je hladno, ima jastuka. Jedino sto je USLUGA skromnija: karte se kupuju preko interneta, nema besplatnog posluzenja u avionu (sto ne znaci da ne mozes da poneses svoje posluzenje ili da kupis u avionu po razumnoj ceni - jeftinije nego na aerodromu), nema preteranog prtljaga (iskljucivo 15-20kg po osobi). Ali, najbitnije je da je sigurnost na najboljem nivou. A sto se tice civilnog direktorata i njegovih uslova, mislim da bi bilo korektno da cujemo koji su to uslovi. Jer eventualni izgovor da "nisu ispunili uslove" moze svasta da znaci...

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

he he he ja vec par godina pisem o toj temi a adminstrator mi brise kometnare a dajem mu izvor iz prve ruke... "dosla Maca na vratanca" he he he... ma stoke ste obicana BRE, do juce ste ih jurili i bojkotovali free sky dok cela evropa to postovala a sada kada nas niko ne zeli vi prosite i molite da krenu sa letovima... koja ste vi prostacka kompanija... strasno... takodje, jeste li se pitali koju ponudu vi nudite tim letelicama / putnicima / vlasnicima avio kompanija na nasim aerodromima??? KOJE??? NIKAKVE... a pritom i razbijate taxama sletanja i parkinga, pa vi bre niste normalni, kostate vise ne go Ciriski aerodrom a niste mu ni kao "reso kuhinja" dorasli, skoro smo poslovno leteli za BEG i INI pa nam je preselo od vasih uluga... neka vas je stid, 3-4 godine se pravite pametni, sada kada trebate ustati i napustiti kozne fotelje, prosite i molite da vam dodju oni koje ste jurili i vredjali... pozdrav od Laude, lepo smo se ispricali skoro i nazalost morao sam da primim i koju zausku i platim veceru zbog vas jahaca prazne slame. bio je u pravu, kad tad, pascete na kolena, to ste i uradili...

Ispracaj maturanata

pre 14 godina

Samo se nadam da ce to uticati i na smanjenje smesno preskupih aerodromskih taksi.
Ako ovako ostane takse ce biti 2 puta skuplje nego let do Italije ili Beca.

Trebalo je juče

pre 14 godina

Dosta više najava, "ovih dana"...Obavestite nas kad budu poslali zvanična pisma.Ovako sve liči na Batu Živojinovića i tekst iz filma "Štefica Cvek..."

D.Savic,Paris

pre 14 godina

Podrzavam,zelim da letim vikendom za nis iz Pariza a ako bude bilo jeftinih letova za Istanbul mozda se "pretovarim" u Nisu.Dolazim sa drustvom koje cu da dovodim da vide Srbiju!

Bljak

pre 14 godina

Kada je Rajaner pre dve-tri godine hteo sam da dodje i od niskog aerodroma napravi svoj regionalni centar vlast ove zemlje mu nije dozvolila (stitila je raspali jat od konkurencije). Sada ih mi zovemo da dodju...

D.Savic,Paris

pre 14 godina

Podrzavam,zelim da letim vikendom za nis iz Pariza a ako bude bilo jeftinih letova za Istanbul mozda se "pretovarim" u Nisu.Dolazim sa drustvom koje cu da dovodim da vide Srbiju!

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

he he he ja vec par godina pisem o toj temi a adminstrator mi brise kometnare a dajem mu izvor iz prve ruke... "dosla Maca na vratanca" he he he... ma stoke ste obicana BRE, do juce ste ih jurili i bojkotovali free sky dok cela evropa to postovala a sada kada nas niko ne zeli vi prosite i molite da krenu sa letovima... koja ste vi prostacka kompanija... strasno... takodje, jeste li se pitali koju ponudu vi nudite tim letelicama / putnicima / vlasnicima avio kompanija na nasim aerodromima??? KOJE??? NIKAKVE... a pritom i razbijate taxama sletanja i parkinga, pa vi bre niste normalni, kostate vise ne go Ciriski aerodrom a niste mu ni kao "reso kuhinja" dorasli, skoro smo poslovno leteli za BEG i INI pa nam je preselo od vasih uluga... neka vas je stid, 3-4 godine se pravite pametni, sada kada trebate ustati i napustiti kozne fotelje, prosite i molite da vam dodju oni koje ste jurili i vredjali... pozdrav od Laude, lepo smo se ispricali skoro i nazalost morao sam da primim i koju zausku i platim veceru zbog vas jahaca prazne slame. bio je u pravu, kad tad, pascete na kolena, to ste i uradili...

Voja

pre 14 godina

Vrlo je bitno dati na znanje ljudima da niskobudzetne kompanije ne impliciraju ama bas nikakav nedostatak u vozilima. Avioni su svi apsolutno isti kao i kod "klasicnih" kompanija, cak su i noviji jer su niskobudzetne kompanije novijeg datuma i u konstantnoj ekspanziji. Takodje ima stjuard(es)a, ima cebadi kad ti je hladno, ima jastuka. Jedino sto je USLUGA skromnija: karte se kupuju preko interneta, nema besplatnog posluzenja u avionu (sto ne znaci da ne mozes da poneses svoje posluzenje ili da kupis u avionu po razumnoj ceni - jeftinije nego na aerodromu), nema preteranog prtljaga (iskljucivo 15-20kg po osobi). Ali, najbitnije je da je sigurnost na najboljem nivou. A sto se tice civilnog direktorata i njegovih uslova, mislim da bi bilo korektno da cujemo koji su to uslovi. Jer eventualni izgovor da "nisu ispunili uslove" moze svasta da znaci...

Antimonopolista

pre 14 godina

Bas me zanima da li bi ovako reagovali da nam ne skidaju vize i da nismo u rezimu otvorenog neba?! Kako je lepo uci u Evropu, pa makar i simbolicno, jer tamo nema monopola, na koju cinjenicu vec placu nasi tajkuni... :-)
Jos kad bi resili problem maxija, tempa i ostalog... gde bi nam bio kraj!

Petar

pre 14 godina

WoW, to bi bio pravi potez posle ukidanja viza za mlade ljude u Srbiji! Vec 5 godina koristim low cost(od kad sam van Srbije) i skoro celu Evropu sam obisao. Sledeci vikend letim za Stockholm, Ryan air, za neverovatnih 14 €! Povratna karta!

Trebalo je juče

pre 14 godina

Dosta više najava, "ovih dana"...Obavestite nas kad budu poslali zvanična pisma.Ovako sve liči na Batu Živojinovića i tekst iz filma "Štefica Cvek..."

Ispracaj maturanata

pre 14 godina

Samo se nadam da ce to uticati i na smanjenje smesno preskupih aerodromskih taksi.
Ako ovako ostane takse ce biti 2 puta skuplje nego let do Italije ili Beca.

Elmer

pre 14 godina

Nije u redu sto niste pomenuli Malev, mozete do bilo koje prestonice u Evropi i nazad za 99 eur. Pa za Novu godinu umesto na splav idite u Pariz, Rim, Amsterdam, Madrid...

tanjchi

pre 14 godina

Super, dolaze, a do pre par meseci ona Katarina iz JAT-a se javljala samo da kaze da sa Austrian airlines-om postoji tamo neki dogovor jos iz 1950-ih koji MORA da se postuje i da nema sanse da Fly Niki dodje, a o ostalima da ne govorimo...Sramota treba da ih bude, sve iz JAT-a, sad su nam kao oni doneli low cost....Jos IKEA da krene, pa LIDL pa da kao sav normalan evropski svet zivimo!

jelena

pre 14 godina

samo se nadam da taxe neće podići cenu leta na duplo i više...
ako cene letova stvarno budu niske, svi ćemo na vikend van srbije... možda se čak smanji i trajni odliv stanovništva

eh,konačno da i mi vidimo sveta
prva destinacija-atina! i novi muzej! :)

novosadjanin

pre 14 godina

Prvo zelim da kazem da je sjajno to sto cemo (nadam se) uskoro moci da letimo iz nase zemlje povoljno sirom EU. Medjutim moram da naglasim da sam zgrozen ovako nesposobnim ljudima koje sede u toj agenciji za ubiranje haraca od zainteresovanih avio kompanija. Prvo hajde da vidimo ko sedi tamo. Cija je supruga doticna gospodja portparol. Ko je do sada i cije je ministartvo uvek imalo najvise razumevanja za Miskovicev monopol... Svi znamo njen suprug, ministar Milosavljevic. Kakve sad to veze ima, e pa ima. Da li se neko seca kada je Miskovic pre nekoliko godina pokusao da napravi svoju avio kompaniju sa "jeftinim" letovima?! Tada mu nisu dali. Medjutim sad oni zovu satro strane avio kompanije da dodju u Srbiju. Kako ih nisu pustili kada je su neke od njih pokazivale interes, sada ih "mole" da dodju. I sve te kompanije ce traziti da im opstina na kojoj se nalazi aerodrom subvencionise odredjene troskove na aerodromu na koji slecu. U nasem slucaju Beograd ili Nis. Onda ce nasi pametni politicari da se sete da eto to nije u nacionalnom interesu da mi placamo njima dazbine, gradjani ce da ostanu bez jeftinih letova, a onda ce Miskovic da se pojavi ponovo sa svojom niskobudzetnom kompanijom da prevozi gradjane srbije "po niskim cenama delta kompanije". Vi politicari i ostala banda po agencijama ste toliko jadni i providni. Ali nece ni to trajati zauvek. Ljudi ce poceti da putuju, makar i preko Budimpeste i Temisvara, a vi onda vise necete moci da nas zamajavate. I sto bi jedan moj poznanik rekao, "mi odosmo, a vi se i dalje zamajavajte".

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

... zaboravih da kazem jos nesto... cesto putujem, definitivno forsiram JAT iako kod drugih firmi imam ID/90 jer uzivam leteti sa nasim pilotima, par njih i poznajem, pravi momci i pravi profesionalni piloti (koristim priliku da pozdravim par njih / iako je komentar anoniman) ali brate da imam problem sa uslogom imam, pardon, ne sa uslugom, ljubazni su u poslednje vreme, posada je OK ali, ALI BRATE, skinite vise taj KACKAVALJ sa meni-karte kao Boga vas molim. stvarno cesto putujem, ne mogu vise Sir - Kackavalj ocima da vidim zbog vas... u jednom pravcu rasusena kifla sa jednim kruzicem krastavca a 3 lista kackavalja... pretvoricu se u kravu vise, u povratku ista kifla, isti krastavcic samo sada sunka dodata a ona sve vodena. stavite brate i podrigusu ili kupite Burek (on nas i decu nam Ishravni) ukoliko nemate drugi izbor samo mi kackavalj izbrisite preklinjem vas... ocima ne mogu da ga vidim vise, kad god sam u prodacinci, zaobilazim rafove gde se prodaje sir...

grga1810

pre 14 godina

Na primer, na sajtu WizzAir-a imate opciju da bukirate grupna putovanja tipa ekskurzije i ostalo...sad zamislite situaciju da maturska ekskurzija, koja se do sad klackala milion godina do Barselone, ima sledecu rutu avionom -
Beograd-Barselona
Barselona-Prag
Prag-Rim
Rim-Beograd...

ps. ovde su ubacheni samo letovi iz BG za Barsu i Rim-BG kao "novi", ova dva ostala vec postoje...

I zamislite da po putniku ta chetiri leta izadju 150 eura sa sve jednom prtljaznom torbom...

To u svetu postoji...to je low cost...tako svi putuju...dobrodoshli u Evropu

sremac

pre 14 godina

@novosadjanka
Somborski aerodrom je vojni aerodrom pre svega, znaci da za prevodjenje u civilnu svrhu treba dosta novca a sa obzirom na putnicke kapacitete tog dela Backe ta investicija se verovatno nikada ne bi otplatila. Nedaleko postoji osijecki aerodrom a ni beogradski nije daleko za veliki broj putnika iz Backe (o Sremu i Banatu ne treba ni raspravljati), zatim Sombor sa ostatkom Srbije ima lose drumske veze (nema autoput). A kao (zimska) alternativa beogradskom aerodromu vec postoji niski sa daleko boljim drumskim i zeleznickim vezama sa Beogradom.

Ukratko, cista autonomaska tlapnja (sto bi rekli sa druge strane granice)...

Париз-Лондон-Лисабон

pre 14 godina

Хвала коментатору за информацију о цени ловкост лета за Стокхолм. Не могу да верујем да је само 14 евра!
Нема директне везе али паде ми на памет
колика је цена коју водичи планинарских друштава наплаћују за организовање излета у Србији: Замислите да планинарска друштва организују превоз аутобусима (расклиматаним) и обичан викенд по планинама Србије за минимум 50 евра!? СРАМОТНА! ЛОПИНЕ! Одох и ја у Стокхолм!

Marioneta

pre 14 godina

1. Dali znate da neke od zemalja EU, recimo Nemacka i Italija nisu ratifikovale Open Skies? Nazalost, Srbija je samo jedna strana price, a Evropa je licemerna kao i uvek.

2. Dali stvarno mislite da su vize, kako trube madijumi na sav glas, a ne aerodromske takse, pravi razlog zbog koga glavne low cost kompanije ne lete iz Srbije?

Lepo je ziveti u iluziji..

Novosadjanka

pre 14 godina

Da sam neka od ovih kompanija (ili udruzene), tazila bih da mi se da na raspolaganje aerodrom u Somboru. Svojeveremeno su tu sletali i uzletali ne samo razni borbeni, nego i namocniji transportni avioni. Pista je najduza, infrastruktura i brojni objekti postoje... Najzad, do Evrope se brze i jeftinije stize iz Sombora... Cast svim drugima... To je, prosto geografija. A pritom, na taj aerodrom ne slecu avioni koji slecu na surcinski, tako da ima i vise slobodnih termina za sletanje i uzletanje, sve je komotnije... Jedino ako bas nesto Dinkicu ne bude vazno (a po cenama aerodromskih usluga vidimo da JESTE) da se bas beogradski aerodrom koristi. Seca li se iko kakve guzve tu nastaju ukoliko dodje samo do jednosatnog zastoja? Niti imate gde da sednete, niti sta pristojno da pojedete, sa decom ne znate sta biste... Katastrofa za velike pare! Zato porucujem zainteresovanim kompanijama da zatraze upotrebu somborskog aerodroma!

Dejan

pre 14 godina

Kao i obicno mi nikad zadovoljni! Sad nam je problem sto letovi nisu besplatni, sto su aerodromske takse skupe, sto aerodromi nisu dobri, ...
Ima li ovde ljudi koji bar malo gledaju pozitivnu stranu svega ovoga (ako uopste nesto i bude od toga)? Ako ne dodju low cost avio kompanije onda ce se leteti redovnim linijama, sa istim aerodromskim taksama koje i sada placamo (ako ne i visim jer ce biti vise putnika) sa nacionalnim avio kompanijama kompanijama.
Neka dodje svaka kompanija, od Emirata do Nikija i Easyjet-a, pa ce svako sam da odluci sta mu najvise odgovara! A kad postoji izbor, onda je vrlo ako putovati po povoljnim cenama, verujte mi...

A.Semjonov

pre 14 godina

Ako je Beograd Naj-destinacija u svetu, eto posla!Svakodnevno u Amsterdam sleti nekoliko desetina hiljada turista sa niskobudzetnim aviokomapanijama.Let 20 eura a gradu ostave prosecno 500eura.Pa izvolite.

B

pre 14 godina

"Iz Direktorata su već najavili da će sve evropske aviokompanije, koje apliciraju za letove iz Beograda i Niša, a ispunjavaju minimum uslova, dobiti dozvole." Dakle, posto se na OBJAVU niko nije odazvao, jer ne mora da radi nista sto nece, sada POZIVAJU, ali valjda da bi spasli obraz POSTAVLJAJU USLOVE! Cini se da ce nas obicne putnike nadmenost i bezobrazluk nasih vlasti OPET skupo kostati, izrazeno cenama karata koje cemo i dalje placati aviokompanijama, naravno!

sinbad

pre 14 godina

@sremac
Po toj logici sta ce Hrvatima Dubrovnik, kad je blizu Split, Podgorica i Tivat. Sta ce im Split kad je Zadar blizu. Sta ce im Rijeka kad je opet blizu Pula, a sta ce im sve to kad je Zagreb povezan autoputevima sa svim tim aerodromima. Mislim da debelo nisi u pravu. Sombor je blizu: Novog Sada, Subotice, Segedina, Pecuja, Osijeka, a to sto je vojni aerodrom apsolutno nije bitno. Treba samo dosta para da se osposobi za upotrebu jer je prilicno ostecen u bombardovanju.

Milos

pre 14 godina

Nešto nije u redu sa ovom objavom. Kakva je to vest da će "nešto biti upućeno"?! Vest bi bila da su odgovorili ili došli u Beograd. Ovo je samo neko zamazivanje očiju da nam se čini da država čini sve što je u mogućnosti da nam obezbedi jeftine letove a realnost baš i nije takva.

Ovo nije nikakva vest, već čista propaganda.

mladen

pre 14 godina

ryan,wizz and easy jet(ne bas prejjeftin) jesu najjeftinije low cost kompanije.... tema je opsirna i pitanja ima dosta...niski aerdrom nema infrakstruturu za ove kompanije;beogradski ima ali sa ovim taxama nema sanse da dodju ove kompanije,najprostije receno...zasto-zato...odkad se spominje otvoreno nebo ja sam malo gledao te niske cene u okruzenju...cim dodje leto osijek je ok resenje...a za sve nas u bg i okolini je temisvar zakon....ko ne zuri i ima vremena timisoara je zakon...ja sam kupio kartu do pariza sa wizz-om za 31e...a od pariza idem do marseja za verovali ili ne 2 centa sa ryana airom....kako bi se onda isplatilo tim kompanijama da lete iz beograda,kad bi placali takse najmanje 35e plus ko zna sta jos...tu se neke cudne igre igraju....videcemo uskoro sta su gospoda smislila...fly niki sam probao da rezervisem,oni daju besplatne karte ali sa taksama i nekim bonusom izadje 68e full povratna...a da je iz temisvara bila bi 10e povratna...idite malo na sajtove ovih kompanija i videcete svakakve i neverovatne cene,bg airport zaboravite jedno izvesno vreme...

28g, a svijet vidio...

pre 14 godina

Zanimljiva tema,
vidim da su mnogi jako euforićni zbog ovakvih vijesti, to je i razumljivo nakon 19g izolacije od ostatka europe, ipak smatram da gorespomenute kompanije teško mogu pronaći interes na srpskom tržištu, pošto popunjenost njihovih aviona treba da bude minimalno 80%, sad koliko bi ljudi iz niša letilo za london u 2mj..,s obzirom na katastofalno stanje ekonomije i bez uvrede nikakvu turistićku ponudu niša i okolice..,jedini spas bi mogla biti srpska dijaspora al i to treba biti predmet kvalitetne studuje route network managera gorespomenutih kompanija.., realno beograd može imati liniju za london i eventualno pariz koja bi mogla ispunjavati ove kriterije od 80%...otale leinije i gradovi su po meni samo nerealno sanjarenje..

Putnik

pre 14 godina

Imajuci u vidu koliko su zaposleni u JAT-u ulagali u svoju kompaniju, kolike su izmedju sebe delili plate i ostala primanja, koliko su castili jedni druge besplatnim avio kartama i hotelskim smestajem i koliko su zaposljavali nesposobnih rodjaka i prijatelja, koliko imaju pilota i ostalih zaposlenih u odnosu na broj ispravnih aviona, nisu ni zasluzili da opstanu u ravnopravnoj utakmici sa Ryan Air-om, German Wingsom i ostalim kompanijama. Ako im i pored toga nije jasno zasto propadaju, neka uporede svoj model unutrasnje organizacije, kadrovska resenja, politiku investiranja i cena, flotu sa istim parametrima u ovim kompanijama i bice im jasno zasto su to sto jesu i zasto opstaju samo zbog dosadasnje izopacene i nastrane sklonosti Vlade RS da izdrzava ovakve parazite.

Dragana

pre 14 godina

Karta za autobuski prevoz tour-retour do Bugarskog primorja u sezoni kosta oko 55E, i putuje se 12-15 sati.Ako cena avionskog prevoza moze da bude niza (aerodromi u Burgasu i Varni), naravno da cu se prebaciti na brzi, efikasniji i jeftiniji prevoz.Samo, ne znam iz cega bi onda zahvatali oni silni grebatori.

D.Savic,Paris

pre 14 godina

@Mladen
"Niski aerodrom nema infrastrukturu za low-cost kompanije"


E kad si lupio ovako nesto i ostao ziv-svaka ti cast!Odavno se nisam ovako nasmejao:):)
Sta sve nece da napisu pojedini ljudi i "sveznalice",Boze me sacuvaj,imaju za jeftine kompanije "infrastrukturu" i Niski i SOmborski i drugi aerodromi,svojevremeno su poceli da lete 80km od Pariza sa aerodroma Beauvais gde nije bilo ni cekaonice!

Marko

pre 14 godina

Mene samo interesuje zašto se objavljuju ovakve vesti?! Niti je ovo pismo poslato, niti je odgovor stigao od pomenutih kompanija... Ovo se samo radi da bi narod bio miran - kao nešto se radi...

Dajte molim vas, treba im ne više od 8 radnih sati da se pošalje jedan zvaničan mail. Ali ne, oni su izgubili 16 da bi svoje planove objvili u novine!

pjotr

pre 14 godina

Pitanje je koliko je iskren taj poziv, a indikativno je da se ne objavljuju uslovi. Ako su uslovi normalni te kompanije će ih sigurno ispuniti, jer kako su ispunile uslove na tolikim evropskim aerodromima.

Sinisa NL

pre 14 godina

14.12 stizem u BG iz Amsterdama sa Malev-om. Povratna karta € 99 inc. tax.
Nadam se da ce jednog dana i Nis proraditi kako treba pa da ne moram jos 300km da se vozim do LE.

fox

pre 14 godina

Za neupućene : Cena aerodromske takse u Beogradu je 21 ili 16.5 evra u zavisnosti od terminala, a najavljeno je smanjenje obe takse za po 1.2 evra. U regionu : Ljubljana 21, Skoplje 17.5, Podgorica i Tivat 15, Zagreb 16, Temišvar 18.2, Budimpešta 21.5, Sarajevo čak 28 evra. Po čemu se to mi razlikujemo od ostalih ?

Ivan

pre 14 godina

I ja vec u nekoliko navrata pisem i ostavljam komentare ali ih cesto ne objave. Za sve sanjare shvatite konacno da su cene koje se spominju PROMOTIVNE CENE i da se samo 10% svih mesta u avionu prodaje po tim (promotivnim) cenama (to je cak i zakonom regulisano...barem ovde u Nemackoj). Dakle...moguce je leteti za malo para, ali su ta mesta izuzetno ogranicena. Ali uvericete se i sami na kraju krajeva.

sonja

pre 14 godina

Nisko budzetne kompanije nisu dobrotvorne organizacije i ne drze svoje niske cene za dobrobit putnika nego zato da uniste konkurenciju. Cene od 14 Eura mogu se naci samo ako se karta kupi nekoliko meseci unapred i u terminima koji ne pripadaju spicevima turisticke sezone. Kad se jednom uniste Jat, Lufthansa, British Airways i ostale drzavne kompanije, i Izidzet ce podici cene. Srecom, neke prave firme koje vode racuna o putnicima, dozvoljavaju dosta prtljaga, daju besplatno pice i sendvice, pa i cokoladice u toku leta, jos se drze. I ja sam letela preko low-cost firmi ali iskustvo, osim cene kad sam karte kupila puno unapred, je prilicno lose

Voja

pre 14 godina

Najzad, do Evrope se brze i jeftinije stize iz Sombora... Cast svim drugima... To je, prosto geografija.

(Novosadjanka, 18. novembar 2009 09:35)

Narocito se iz Vranja stize jako, jako brzo...Ajmo, malo, ali samo malo zdravog rasudjivanja...

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

@ 28g, a svijet vidio - ma vidiJO si ti gde se baba cesala... i idi opet tamo gde si bio, pusti narod da sanjari ako nista drugo...

cole

pre 14 godina

A zasto to nije moglo da se uradi (da ne upadamo u zamku, jos nista i nije uradjeno) pre godinu dana, dve, tri pet godina. Sporazum o otvorenom nebu je potpisan krajem 2006 godine a skoro sve zapadno evropske zemlje i druge koje su to zelele su principe otvorenog trzista u aviosaobracaju sprovodile naravno davno pre toga. I ta privredna grana je veoma znacajna.
U Srbiji bi pred sudom trebali da se nadju ljudi koji su obstuirali avio saobracaj i svesno naneli veliku stetu ekonomiji zemlje, gradjanima i putnicima (koristi od toga ocigledno nije imao ni sam JAT s obzirom da sve manje vredi). Od toga je imao korist malki broj ljudi koji su dobijali ogromne plate i beneficije preko JAT-a, koji su kontrolisali "avio-kapital" kao verovatno i stranke koje u postavljale svoje ljude na ta mesta i usmeravali novac kako im je odgovaralo (to je dalje pitanje za tuzilastvo). Smatram da je sve to organizovan, protivzakoniti nacin ostvarivanja koristi za sebe i svoju (kriminalnu)/(politicku) grupu na stgetu drugih.

goksi

pre 14 godina

Letim više puta godišnje wizzom iz Budimpešte. Nekad kupim dosta unapred pa bude povratna za oko 40e. Nekad kupim i u poslednjem momentu i izadje me opet jeftinije za oko 70-150e od jata iz Beograda, racunajuci kombi prevoz i sve takse. Odlicna vest!
Voleo bih takodje i da neko odgovra sto se ovo nije ranije desilo i voleo bih da neko odgovra što ostali monopoli, i to na potrebnije proizvode od avio prevoza, jos čvrsto stoje. To su sve naše pare, nemoralom i korupcijom pokradene.
Što se tiče novih aerodroma, u Srbiji se aerodrom doživljava kao svetsko čudo. Naravno da ih treba još. Pogledajte malo razvijenije države.

sinbad

pre 14 godina

Sremac, davno nisi putovao za Sombor. Put je kao ogledalo. Obnovljen u potpunosti. A najgori komadi puta u Vojvodini, a mozda i u celoj Srbiji su onaj od Novog Sada do Indjije, i na obilaznici oko Rume. A autoputem ima malo vise Km nego sto si naveo. Ako Sombor, Vrsac, Batajnica, Ecka, Ponikve, Ladjevci, Nis, ili bilo koji drugi aerodrom u Srbiji, ponudi dobre uslove low-cost kompanije ce doci i ponuditi dobre destinacije za male pare. Nema tog puta koji ce putnike spreciti da putuju sa bilo kog od tih aerodroma ako je cena povoljna. Ako beogradjanima trenutno, nije daleko Temisvar ili Budimpesta, a imaju Surcin, ja ne vidim zasto bi im bilo koji drugi aerodrom u Srbiji bio daleko. Pa nece se iz Beograda leteti bas svuda po povoljnim cenama. Hvala Bogu! Doslo je vreme da i Surcin dobije konkurenciju. Za godinu dve, bicemo svedoci da ce se svi srpski aerodromi (nakon privatizacije) boriti za svaku iole zanimljivu destinaciju, i da ce davati gomilu povoljnosti low-cost prevoznicima, samo da bi ih pridobili.

sremac

pre 14 godina

@sinbad

Put od NS do Sombora je ipak dosta losiji nego autoput NS-BG, a pogotovo sto se prolazi kroz naseljena mesta (Vrbas, Kula, Crvenka...) jer je to magistralni put.

Danas ljudi iz Beograda putuju do Temisvara ili Budimpeste zbog toga sto iz tih gradova postoje low-cost letovi a iz Beograda ne postoje, ne verujem da ce u buducnosti biti tako ako low-costeri budu Surcin povezali sa vaznijim destinacijama po Evropi. A cisto sumnjam da ce i firme koje sada voze kombijima do tih aerodroma i dalje to raditi jer ce im broj putnika biti vise nego prepolovljen.

Prevodjenje svih tih vojnih i aerodroma sa travnatim pistama po Srbiji u aerodrome za civilni transport (low costere) nije moguce i iz tehnickih razloga i sto je daleko vaznije iz ekonomskih razloga - velika ulaganja, sumnjiva isplativost odrzavanja potrebnog nivoa aerodroma za par letova nedeljno... treba ipak skapirati da smo mi u ekonomski nedovoljno jakoj Srbiji, u zemlji koja ima samo 7.5 miliona stanovnika ( od toga 40% zivi od Novog Sada do Beograda) i zemlji koja u turistickom pogledu sem beogradskog nocnog zivota, Guce i Exita i nema sta da pruzi zapadnim turistima ( low cost se ne uvodi samo zarad nasih gradjana, uvodi se i zarad onih koji bi dosli da vide Srbiju). Lepo bi bilo kad bi svaki regionalni centar u Srbiji mogao da ima svoj aerodrom i da ga samostalno izdrzava ali to je realno nemoguce, zarad par low-cost letova nedeljno to tesko moze bilo gde u svetu...

Dobar primer je i aerodrom u Nisu, aerodrom sa celokupnom infrastrukturom, osobljem, velikom bazom potencijalnih putnika ali koliko cujemo tesko dovlaci avio kompanije da lete sa njega, nesto se i to usporilo...

novosadjanin

pre 14 godina

A zasto ovi pametnjakovici iz agencije nisu pozvali i niskotarifne kompanje iz Spanije koje imaju svoje baze u Barseloni i svim vecim gradovima Spanije. Ja sam siguran da velika vecina gradjana Srbije zeli da ide u Spaniju na odmor i slicne ture na par dana. Npr. pogledajte ovu kompaniju www.vueling.com Oni lete iz Barselone za Budimpestu. I eto jos jednog dokaza nesposobnosti partijskih kadrova. Da imaju iole malo pameti i da im to mesto na kojem primaju enormne plate za srpske uslove, posluzi da budu bar malo kreativni i sami preko googla potraze kompanije, ne oni se kao i svi namestenici uhvate za ono sto su vec negde culi da se prica. Klasican neprofesionalizam. I onda ce da zatraze da se uradi neka specijalna analiza, pa ce onda agencija kvazi konsultantima da isplati par miliona dinara za studiju izvodljivosti i sve tako u krug, zamlacivanje gradjana. I moram da napisem jos jednu stvar. Krajem meseca putujem za Nemacku sa grupom opstinara iz zapadne Srbije. I sada kako gledamo karte ja im predlozim da idemo jednom stranom kompanijom jer je zaista najpovoljnija iz Beograda iako je presedanje u pitanju. Kazu ono ok, ali ajde da se zove agencija da nam ona kupi kartu. Ja kazem ljudi, sve mozete za pet minuta da odradite sami preko neta, ali kazu nece, boje se, moze neke da ih prevari tako. Sigurnije im je preko agencije, nema veze sto je karta skuplja za 50 eura po osobi. I sta je zakljucak. Prvo treba neko da nauci ljude da sve to mogu sami da odrade, da preko neta mogu da kupe kartu. Treba da nauce da stede budzetske novce, jer njih je briga sto su samo na ovom letu potrosili 200 eura vise budzetskih para. Pa pomnozite koliko opstinskih uprava ima u Srbiji, koliko putuju i koliko se onda bespotrebno potrosi para poreskih obveznika, samo zato sto nisu sposobni. Tuga bozija. Nadam se da ce neko iz vlade ili ministrastva procitati ovo i staviti prst na celo! Umesto kvazi analiza i ostalih studija, napravite trening za sve opstinske uprave u Srbiji kako da ustede novce.

dd

pre 14 godina

zvaničan dopis Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije.....ovo je kraj za g17
(dd)
ipak sam se presao....nije kraj vec nevidjena kradja svih kredita koje smo uzeli do danas.

super_zebra

pre 14 godina

Ljudi,

Ako vec niste upoznati, Keln aerodrom naplacuje 5€ takse, sto je neka niza cena. Londonski Heathrow naplacuje £20 ili 24€ sto je JAKO skupo!

A koliko trazi Nikola Tesla, pitate se vi? E da vam kazem, celih 35€! Znaci skoro 2 puta vise od jednog od NAJSKUPLJIH u Evropi.
I posle toga se direktor naseg aerodroma hvalio kako je on doneo profit, a kako je to uradio, povecao takse!

Dok cena takse ne bude ispod 10€ nece niko od jeftinih hteti da dodje i leti za Srbiju.

Inace, British Airways je za oko 25€ jeftiniji od JAT-a na relaciji Beograd - London! Gde je tu logika?

D.Savic,Paris

pre 14 godina

@mladen
Kod nas se izgleda svi elektricari bave pistama a ne inzenjeri,zato sto aerodrom ne valja zato su sletale svakakve kompanije iz Engleske i dovozile turiste na Kopaonik,ajde bre ne lazi vise,nisi ti video ni Nis a kamoli Niski aerodrom!

sremac

pre 14 godina

@sinbad

Somborski aerodrom je od Novog Sada udaljen preko 85km relativno losim magistralnim putevima, a surcinski 65km preko Fruske ili 70km autoputem. Pretpostavljam da bi veci broj eventualnih putnika iz Novog Sada samo iz tog razloga izabrao sremski aerodrom, da ne govorim o mnogo boljem izboru avio veza sa Evropom sa beogradskog aerodroma. Isto tako Suboticanima je otvaranjem granica daleko bolji izbor Budimpesta a Banacanima Temisvar ili Beograd.

Tesko da bi somborski aerodrom sam sebe (bez donacija lokalne samouprave) mogao izdrzavati. Avio kompanije se ne bi bas otimale za aerodrom u cijem radijusu od 150km se vec nalazi 3 veca aerodroma koji ionako nisu popunjeni. Izgradnja aerodroma (koji ne cini samo pista) je velika investicija, aerodromska zgrada, carina, tehnicka podrska, oprema za otezano sletanje (nista od toga na somborskom aerodromu ne postoji)... da bi se u tu investiciju uslo treba zdravo ekonomsku rezonovati a ne u to petljati autonomaske teznje.

D.Savic,Paris

pre 14 godina

Evo sta se danas desilo,da zapusim usta svima koji lupetaju da Nis nema "infrastrukturu" da prima putnicke avione:))

Poštovani putnici obaveštavamo vas da su zbog loših vremenskih prilika na aerodromu "Nikola Tesla" došlo do preusmeravanja vazduhoplova na aerodrom Niš. Na naš aerodrom do sada su sleteli vazduhoplovi Jat Airways-a iz Tivta, let broj JU687, iz Frankfurta, let broj JU351, iz Ljubljane, let broj JU103 i iz Moskve, let broj JU133 . Putnici su nakon sletanja autobusima prevoženi do hotela Slavija u Beogradu

mladen

pre 14 godina

svasta se ovde pise....al ajde...odgovor d.savicu....
pa naravno da niski aerodrom nema uslove jer sam ga ja radio kao elektricar..ima samo cat 1 i to je u katostrofalnim uslovima....i ti kazes slatko sam se nasmejao,strasno....nema strateski polozaja,a pravac piste ka brdu takodje lose odradjeno,plus kratka pista...ako hoces jos strucnije da ti napisem,nije problem...ima jos dosta razloga....

grga1810

pre 14 godina

Ja jednostavno VOLIM WIZZAIR:)))))))

Pre dva dana sam leteo na liniji Temishvar-Dortmund. Avion krenuo na vreme, sleteo na vreme, stjuardesa mi ponudila da sednem u prvi red poshto sam visok, pa da se ne "guzvam" nsa ostalim sedishtima.
Sedishta su udobna i kozna, WC je super, kafa savrshena (jeste da je 2,5 eura ali nema veze).

I da, cena karte - 19,99 eura, plus prenos para 5 eura, plus torba (sa dodatnih 5 kg, poshto je ogranichenje 15 kg) 10 eura...35 eura u jednom pravcu...

Apex frater:))))

28g, a svijet vidio...

pre 14 godina

Zanimljiva tema,
vidim da su mnogi jako euforićni zbog ovakvih vijesti, to je i razumljivo nakon 19g izolacije od ostatka europe, ipak smatram da gorespomenute kompanije teško mogu pronaći interes na srpskom tržištu, pošto popunjenost njihovih aviona treba da bude minimalno 80%, sad koliko bi ljudi iz niša letilo za london u 2mj..,s obzirom na katastofalno stanje ekonomije i bez uvrede nikakvu turistićku ponudu niša i okolice..,jedini spas bi mogla biti srpska dijaspora al i to treba biti predmet kvalitetne studuje route network managera gorespomenutih kompanija.., realno beograd može imati liniju za london i eventualno pariz koja bi mogla ispunjavati ove kriterije od 80%...otale leinije i gradovi su po meni samo nerealno sanjarenje..

Marioneta

pre 14 godina

1. Dali znate da neke od zemalja EU, recimo Nemacka i Italija nisu ratifikovale Open Skies? Nazalost, Srbija je samo jedna strana price, a Evropa je licemerna kao i uvek.

2. Dali stvarno mislite da su vize, kako trube madijumi na sav glas, a ne aerodromske takse, pravi razlog zbog koga glavne low cost kompanije ne lete iz Srbije?

Lepo je ziveti u iluziji..

sonja

pre 14 godina

Nisko budzetne kompanije nisu dobrotvorne organizacije i ne drze svoje niske cene za dobrobit putnika nego zato da uniste konkurenciju. Cene od 14 Eura mogu se naci samo ako se karta kupi nekoliko meseci unapred i u terminima koji ne pripadaju spicevima turisticke sezone. Kad se jednom uniste Jat, Lufthansa, British Airways i ostale drzavne kompanije, i Izidzet ce podici cene. Srecom, neke prave firme koje vode racuna o putnicima, dozvoljavaju dosta prtljaga, daju besplatno pice i sendvice, pa i cokoladice u toku leta, jos se drze. I ja sam letela preko low-cost firmi ali iskustvo, osim cene kad sam karte kupila puno unapred, je prilicno lose

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

he he he ja vec par godina pisem o toj temi a adminstrator mi brise kometnare a dajem mu izvor iz prve ruke... "dosla Maca na vratanca" he he he... ma stoke ste obicana BRE, do juce ste ih jurili i bojkotovali free sky dok cela evropa to postovala a sada kada nas niko ne zeli vi prosite i molite da krenu sa letovima... koja ste vi prostacka kompanija... strasno... takodje, jeste li se pitali koju ponudu vi nudite tim letelicama / putnicima / vlasnicima avio kompanija na nasim aerodromima??? KOJE??? NIKAKVE... a pritom i razbijate taxama sletanja i parkinga, pa vi bre niste normalni, kostate vise ne go Ciriski aerodrom a niste mu ni kao "reso kuhinja" dorasli, skoro smo poslovno leteli za BEG i INI pa nam je preselo od vasih uluga... neka vas je stid, 3-4 godine se pravite pametni, sada kada trebate ustati i napustiti kozne fotelje, prosite i molite da vam dodju oni koje ste jurili i vredjali... pozdrav od Laude, lepo smo se ispricali skoro i nazalost morao sam da primim i koju zausku i platim veceru zbog vas jahaca prazne slame. bio je u pravu, kad tad, pascete na kolena, to ste i uradili...

Ivan

pre 14 godina

I ja vec u nekoliko navrata pisem i ostavljam komentare ali ih cesto ne objave. Za sve sanjare shvatite konacno da su cene koje se spominju PROMOTIVNE CENE i da se samo 10% svih mesta u avionu prodaje po tim (promotivnim) cenama (to je cak i zakonom regulisano...barem ovde u Nemackoj). Dakle...moguce je leteti za malo para, ali su ta mesta izuzetno ogranicena. Ali uvericete se i sami na kraju krajeva.

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

... zaboravih da kazem jos nesto... cesto putujem, definitivno forsiram JAT iako kod drugih firmi imam ID/90 jer uzivam leteti sa nasim pilotima, par njih i poznajem, pravi momci i pravi profesionalni piloti (koristim priliku da pozdravim par njih / iako je komentar anoniman) ali brate da imam problem sa uslogom imam, pardon, ne sa uslugom, ljubazni su u poslednje vreme, posada je OK ali, ALI BRATE, skinite vise taj KACKAVALJ sa meni-karte kao Boga vas molim. stvarno cesto putujem, ne mogu vise Sir - Kackavalj ocima da vidim zbog vas... u jednom pravcu rasusena kifla sa jednim kruzicem krastavca a 3 lista kackavalja... pretvoricu se u kravu vise, u povratku ista kifla, isti krastavcic samo sada sunka dodata a ona sve vodena. stavite brate i podrigusu ili kupite Burek (on nas i decu nam Ishravni) ukoliko nemate drugi izbor samo mi kackavalj izbrisite preklinjem vas... ocima ne mogu da ga vidim vise, kad god sam u prodacinci, zaobilazim rafove gde se prodaje sir...

Novosadjanka

pre 14 godina

Da sam neka od ovih kompanija (ili udruzene), tazila bih da mi se da na raspolaganje aerodrom u Somboru. Svojeveremeno su tu sletali i uzletali ne samo razni borbeni, nego i namocniji transportni avioni. Pista je najduza, infrastruktura i brojni objekti postoje... Najzad, do Evrope se brze i jeftinije stize iz Sombora... Cast svim drugima... To je, prosto geografija. A pritom, na taj aerodrom ne slecu avioni koji slecu na surcinski, tako da ima i vise slobodnih termina za sletanje i uzletanje, sve je komotnije... Jedino ako bas nesto Dinkicu ne bude vazno (a po cenama aerodromskih usluga vidimo da JESTE) da se bas beogradski aerodrom koristi. Seca li se iko kakve guzve tu nastaju ukoliko dodje samo do jednosatnog zastoja? Niti imate gde da sednete, niti sta pristojno da pojedete, sa decom ne znate sta biste... Katastrofa za velike pare! Zato porucujem zainteresovanim kompanijama da zatraze upotrebu somborskog aerodroma!

sinbad

pre 14 godina

@sremac
Po toj logici sta ce Hrvatima Dubrovnik, kad je blizu Split, Podgorica i Tivat. Sta ce im Split kad je Zadar blizu. Sta ce im Rijeka kad je opet blizu Pula, a sta ce im sve to kad je Zagreb povezan autoputevima sa svim tim aerodromima. Mislim da debelo nisi u pravu. Sombor je blizu: Novog Sada, Subotice, Segedina, Pecuja, Osijeka, a to sto je vojni aerodrom apsolutno nije bitno. Treba samo dosta para da se osposobi za upotrebu jer je prilicno ostecen u bombardovanju.

Париз-Лондон-Лисабон

pre 14 godina

Хвала коментатору за информацију о цени ловкост лета за Стокхолм. Не могу да верујем да је само 14 евра!
Нема директне везе али паде ми на памет
колика је цена коју водичи планинарских друштава наплаћују за организовање излета у Србији: Замислите да планинарска друштва организују превоз аутобусима (расклиматаним) и обичан викенд по планинама Србије за минимум 50 евра!? СРАМОТНА! ЛОПИНЕ! Одох и ја у Стокхолм!

D.Savic,Paris

pre 14 godina

Podrzavam,zelim da letim vikendom za nis iz Pariza a ako bude bilo jeftinih letova za Istanbul mozda se "pretovarim" u Nisu.Dolazim sa drustvom koje cu da dovodim da vide Srbiju!

sremac

pre 14 godina

@novosadjanka
Somborski aerodrom je vojni aerodrom pre svega, znaci da za prevodjenje u civilnu svrhu treba dosta novca a sa obzirom na putnicke kapacitete tog dela Backe ta investicija se verovatno nikada ne bi otplatila. Nedaleko postoji osijecki aerodrom a ni beogradski nije daleko za veliki broj putnika iz Backe (o Sremu i Banatu ne treba ni raspravljati), zatim Sombor sa ostatkom Srbije ima lose drumske veze (nema autoput). A kao (zimska) alternativa beogradskom aerodromu vec postoji niski sa daleko boljim drumskim i zeleznickim vezama sa Beogradom.

Ukratko, cista autonomaska tlapnja (sto bi rekli sa druge strane granice)...

mladen

pre 14 godina

ryan,wizz and easy jet(ne bas prejjeftin) jesu najjeftinije low cost kompanije.... tema je opsirna i pitanja ima dosta...niski aerdrom nema infrakstruturu za ove kompanije;beogradski ima ali sa ovim taxama nema sanse da dodju ove kompanije,najprostije receno...zasto-zato...odkad se spominje otvoreno nebo ja sam malo gledao te niske cene u okruzenju...cim dodje leto osijek je ok resenje...a za sve nas u bg i okolini je temisvar zakon....ko ne zuri i ima vremena timisoara je zakon...ja sam kupio kartu do pariza sa wizz-om za 31e...a od pariza idem do marseja za verovali ili ne 2 centa sa ryana airom....kako bi se onda isplatilo tim kompanijama da lete iz beograda,kad bi placali takse najmanje 35e plus ko zna sta jos...tu se neke cudne igre igraju....videcemo uskoro sta su gospoda smislila...fly niki sam probao da rezervisem,oni daju besplatne karte ali sa taksama i nekim bonusom izadje 68e full povratna...a da je iz temisvara bila bi 10e povratna...idite malo na sajtove ovih kompanija i videcete svakakve i neverovatne cene,bg airport zaboravite jedno izvesno vreme...

malo se (ne) razumem

pre 14 godina

@ 28g, a svijet vidio - ma vidiJO si ti gde se baba cesala... i idi opet tamo gde si bio, pusti narod da sanjari ako nista drugo...

B

pre 14 godina

"Iz Direktorata su već najavili da će sve evropske aviokompanije, koje apliciraju za letove iz Beograda i Niša, a ispunjavaju minimum uslova, dobiti dozvole." Dakle, posto se na OBJAVU niko nije odazvao, jer ne mora da radi nista sto nece, sada POZIVAJU, ali valjda da bi spasli obraz POSTAVLJAJU USLOVE! Cini se da ce nas obicne putnike nadmenost i bezobrazluk nasih vlasti OPET skupo kostati, izrazeno cenama karata koje cemo i dalje placati aviokompanijama, naravno!

tanjchi

pre 14 godina

Super, dolaze, a do pre par meseci ona Katarina iz JAT-a se javljala samo da kaze da sa Austrian airlines-om postoji tamo neki dogovor jos iz 1950-ih koji MORA da se postuje i da nema sanse da Fly Niki dodje, a o ostalima da ne govorimo...Sramota treba da ih bude, sve iz JAT-a, sad su nam kao oni doneli low cost....Jos IKEA da krene, pa LIDL pa da kao sav normalan evropski svet zivimo!

Bljak

pre 14 godina

Kada je Rajaner pre dve-tri godine hteo sam da dodje i od niskog aerodroma napravi svoj regionalni centar vlast ove zemlje mu nije dozvolila (stitila je raspali jat od konkurencije). Sada ih mi zovemo da dodju...

novosadjanin

pre 14 godina

Prvo zelim da kazem da je sjajno to sto cemo (nadam se) uskoro moci da letimo iz nase zemlje povoljno sirom EU. Medjutim moram da naglasim da sam zgrozen ovako nesposobnim ljudima koje sede u toj agenciji za ubiranje haraca od zainteresovanih avio kompanija. Prvo hajde da vidimo ko sedi tamo. Cija je supruga doticna gospodja portparol. Ko je do sada i cije je ministartvo uvek imalo najvise razumevanja za Miskovicev monopol... Svi znamo njen suprug, ministar Milosavljevic. Kakve sad to veze ima, e pa ima. Da li se neko seca kada je Miskovic pre nekoliko godina pokusao da napravi svoju avio kompaniju sa "jeftinim" letovima?! Tada mu nisu dali. Medjutim sad oni zovu satro strane avio kompanije da dodju u Srbiju. Kako ih nisu pustili kada je su neke od njih pokazivale interes, sada ih "mole" da dodju. I sve te kompanije ce traziti da im opstina na kojoj se nalazi aerodrom subvencionise odredjene troskove na aerodromu na koji slecu. U nasem slucaju Beograd ili Nis. Onda ce nasi pametni politicari da se sete da eto to nije u nacionalnom interesu da mi placamo njima dazbine, gradjani ce da ostanu bez jeftinih letova, a onda ce Miskovic da se pojavi ponovo sa svojom niskobudzetnom kompanijom da prevozi gradjane srbije "po niskim cenama delta kompanije". Vi politicari i ostala banda po agencijama ste toliko jadni i providni. Ali nece ni to trajati zauvek. Ljudi ce poceti da putuju, makar i preko Budimpeste i Temisvara, a vi onda vise necete moci da nas zamajavate. I sto bi jedan moj poznanik rekao, "mi odosmo, a vi se i dalje zamajavajte".

mladen

pre 14 godina

svasta se ovde pise....al ajde...odgovor d.savicu....
pa naravno da niski aerodrom nema uslove jer sam ga ja radio kao elektricar..ima samo cat 1 i to je u katostrofalnim uslovima....i ti kazes slatko sam se nasmejao,strasno....nema strateski polozaja,a pravac piste ka brdu takodje lose odradjeno,plus kratka pista...ako hoces jos strucnije da ti napisem,nije problem...ima jos dosta razloga....

Dejan

pre 14 godina

Kao i obicno mi nikad zadovoljni! Sad nam je problem sto letovi nisu besplatni, sto su aerodromske takse skupe, sto aerodromi nisu dobri, ...
Ima li ovde ljudi koji bar malo gledaju pozitivnu stranu svega ovoga (ako uopste nesto i bude od toga)? Ako ne dodju low cost avio kompanije onda ce se leteti redovnim linijama, sa istim aerodromskim taksama koje i sada placamo (ako ne i visim jer ce biti vise putnika) sa nacionalnim avio kompanijama kompanijama.
Neka dodje svaka kompanija, od Emirata do Nikija i Easyjet-a, pa ce svako sam da odluci sta mu najvise odgovara! A kad postoji izbor, onda je vrlo ako putovati po povoljnim cenama, verujte mi...

Putnik

pre 14 godina

Imajuci u vidu koliko su zaposleni u JAT-u ulagali u svoju kompaniju, kolike su izmedju sebe delili plate i ostala primanja, koliko su castili jedni druge besplatnim avio kartama i hotelskim smestajem i koliko su zaposljavali nesposobnih rodjaka i prijatelja, koliko imaju pilota i ostalih zaposlenih u odnosu na broj ispravnih aviona, nisu ni zasluzili da opstanu u ravnopravnoj utakmici sa Ryan Air-om, German Wingsom i ostalim kompanijama. Ako im i pored toga nije jasno zasto propadaju, neka uporede svoj model unutrasnje organizacije, kadrovska resenja, politiku investiranja i cena, flotu sa istim parametrima u ovim kompanijama i bice im jasno zasto su to sto jesu i zasto opstaju samo zbog dosadasnje izopacene i nastrane sklonosti Vlade RS da izdrzava ovakve parazite.

Elmer

pre 14 godina

Nije u redu sto niste pomenuli Malev, mozete do bilo koje prestonice u Evropi i nazad za 99 eur. Pa za Novu godinu umesto na splav idite u Pariz, Rim, Amsterdam, Madrid...

grga1810

pre 14 godina

Na primer, na sajtu WizzAir-a imate opciju da bukirate grupna putovanja tipa ekskurzije i ostalo...sad zamislite situaciju da maturska ekskurzija, koja se do sad klackala milion godina do Barselone, ima sledecu rutu avionom -
Beograd-Barselona
Barselona-Prag
Prag-Rim
Rim-Beograd...

ps. ovde su ubacheni samo letovi iz BG za Barsu i Rim-BG kao "novi", ova dva ostala vec postoje...

I zamislite da po putniku ta chetiri leta izadju 150 eura sa sve jednom prtljaznom torbom...

To u svetu postoji...to je low cost...tako svi putuju...dobrodoshli u Evropu

fox

pre 14 godina

Za neupućene : Cena aerodromske takse u Beogradu je 21 ili 16.5 evra u zavisnosti od terminala, a najavljeno je smanjenje obe takse za po 1.2 evra. U regionu : Ljubljana 21, Skoplje 17.5, Podgorica i Tivat 15, Zagreb 16, Temišvar 18.2, Budimpešta 21.5, Sarajevo čak 28 evra. Po čemu se to mi razlikujemo od ostalih ?

Antimonopolista

pre 14 godina

Bas me zanima da li bi ovako reagovali da nam ne skidaju vize i da nismo u rezimu otvorenog neba?! Kako je lepo uci u Evropu, pa makar i simbolicno, jer tamo nema monopola, na koju cinjenicu vec placu nasi tajkuni... :-)
Jos kad bi resili problem maxija, tempa i ostalog... gde bi nam bio kraj!

Trebalo je juče

pre 14 godina

Dosta više najava, "ovih dana"...Obavestite nas kad budu poslali zvanična pisma.Ovako sve liči na Batu Živojinovića i tekst iz filma "Štefica Cvek..."

Petar

pre 14 godina

WoW, to bi bio pravi potez posle ukidanja viza za mlade ljude u Srbiji! Vec 5 godina koristim low cost(od kad sam van Srbije) i skoro celu Evropu sam obisao. Sledeci vikend letim za Stockholm, Ryan air, za neverovatnih 14 €! Povratna karta!

pjotr

pre 14 godina

Pitanje je koliko je iskren taj poziv, a indikativno je da se ne objavljuju uslovi. Ako su uslovi normalni te kompanije će ih sigurno ispuniti, jer kako su ispunile uslove na tolikim evropskim aerodromima.

super_zebra

pre 14 godina

Ljudi,

Ako vec niste upoznati, Keln aerodrom naplacuje 5€ takse, sto je neka niza cena. Londonski Heathrow naplacuje £20 ili 24€ sto je JAKO skupo!

A koliko trazi Nikola Tesla, pitate se vi? E da vam kazem, celih 35€! Znaci skoro 2 puta vise od jednog od NAJSKUPLJIH u Evropi.
I posle toga se direktor naseg aerodroma hvalio kako je on doneo profit, a kako je to uradio, povecao takse!

Dok cena takse ne bude ispod 10€ nece niko od jeftinih hteti da dodje i leti za Srbiju.

Inace, British Airways je za oko 25€ jeftiniji od JAT-a na relaciji Beograd - London! Gde je tu logika?

Voja

pre 14 godina

Vrlo je bitno dati na znanje ljudima da niskobudzetne kompanije ne impliciraju ama bas nikakav nedostatak u vozilima. Avioni su svi apsolutno isti kao i kod "klasicnih" kompanija, cak su i noviji jer su niskobudzetne kompanije novijeg datuma i u konstantnoj ekspanziji. Takodje ima stjuard(es)a, ima cebadi kad ti je hladno, ima jastuka. Jedino sto je USLUGA skromnija: karte se kupuju preko interneta, nema besplatnog posluzenja u avionu (sto ne znaci da ne mozes da poneses svoje posluzenje ili da kupis u avionu po razumnoj ceni - jeftinije nego na aerodromu), nema preteranog prtljaga (iskljucivo 15-20kg po osobi). Ali, najbitnije je da je sigurnost na najboljem nivou. A sto se tice civilnog direktorata i njegovih uslova, mislim da bi bilo korektno da cujemo koji su to uslovi. Jer eventualni izgovor da "nisu ispunili uslove" moze svasta da znaci...

jelena

pre 14 godina

samo se nadam da taxe neće podići cenu leta na duplo i više...
ako cene letova stvarno budu niske, svi ćemo na vikend van srbije... možda se čak smanji i trajni odliv stanovništva

eh,konačno da i mi vidimo sveta
prva destinacija-atina! i novi muzej! :)

dd

pre 14 godina

zvaničan dopis Direktorata civilnog vazduhoplovstva Srbije.....ovo je kraj za g17
(dd)
ipak sam se presao....nije kraj vec nevidjena kradja svih kredita koje smo uzeli do danas.

goksi

pre 14 godina

Letim više puta godišnje wizzom iz Budimpešte. Nekad kupim dosta unapred pa bude povratna za oko 40e. Nekad kupim i u poslednjem momentu i izadje me opet jeftinije za oko 70-150e od jata iz Beograda, racunajuci kombi prevoz i sve takse. Odlicna vest!
Voleo bih takodje i da neko odgovra sto se ovo nije ranije desilo i voleo bih da neko odgovra što ostali monopoli, i to na potrebnije proizvode od avio prevoza, jos čvrsto stoje. To su sve naše pare, nemoralom i korupcijom pokradene.
Što se tiče novih aerodroma, u Srbiji se aerodrom doživljava kao svetsko čudo. Naravno da ih treba još. Pogledajte malo razvijenije države.

Marko

pre 14 godina

Mene samo interesuje zašto se objavljuju ovakve vesti?! Niti je ovo pismo poslato, niti je odgovor stigao od pomenutih kompanija... Ovo se samo radi da bi narod bio miran - kao nešto se radi...

Dajte molim vas, treba im ne više od 8 radnih sati da se pošalje jedan zvaničan mail. Ali ne, oni su izgubili 16 da bi svoje planove objvili u novine!

Ispracaj maturanata

pre 14 godina

Samo se nadam da ce to uticati i na smanjenje smesno preskupih aerodromskih taksi.
Ako ovako ostane takse ce biti 2 puta skuplje nego let do Italije ili Beca.

A.Semjonov

pre 14 godina

Ako je Beograd Naj-destinacija u svetu, eto posla!Svakodnevno u Amsterdam sleti nekoliko desetina hiljada turista sa niskobudzetnim aviokomapanijama.Let 20 eura a gradu ostave prosecno 500eura.Pa izvolite.

D.Savic,Paris

pre 14 godina

@Mladen
"Niski aerodrom nema infrastrukturu za low-cost kompanije"


E kad si lupio ovako nesto i ostao ziv-svaka ti cast!Odavno se nisam ovako nasmejao:):)
Sta sve nece da napisu pojedini ljudi i "sveznalice",Boze me sacuvaj,imaju za jeftine kompanije "infrastrukturu" i Niski i SOmborski i drugi aerodromi,svojevremeno su poceli da lete 80km od Pariza sa aerodroma Beauvais gde nije bilo ni cekaonice!

sremac

pre 14 godina

@sinbad

Somborski aerodrom je od Novog Sada udaljen preko 85km relativno losim magistralnim putevima, a surcinski 65km preko Fruske ili 70km autoputem. Pretpostavljam da bi veci broj eventualnih putnika iz Novog Sada samo iz tog razloga izabrao sremski aerodrom, da ne govorim o mnogo boljem izboru avio veza sa Evropom sa beogradskog aerodroma. Isto tako Suboticanima je otvaranjem granica daleko bolji izbor Budimpesta a Banacanima Temisvar ili Beograd.

Tesko da bi somborski aerodrom sam sebe (bez donacija lokalne samouprave) mogao izdrzavati. Avio kompanije se ne bi bas otimale za aerodrom u cijem radijusu od 150km se vec nalazi 3 veca aerodroma koji ionako nisu popunjeni. Izgradnja aerodroma (koji ne cini samo pista) je velika investicija, aerodromska zgrada, carina, tehnicka podrska, oprema za otezano sletanje (nista od toga na somborskom aerodromu ne postoji)... da bi se u tu investiciju uslo treba zdravo ekonomsku rezonovati a ne u to petljati autonomaske teznje.

Dragana

pre 14 godina

Karta za autobuski prevoz tour-retour do Bugarskog primorja u sezoni kosta oko 55E, i putuje se 12-15 sati.Ako cena avionskog prevoza moze da bude niza (aerodromi u Burgasu i Varni), naravno da cu se prebaciti na brzi, efikasniji i jeftiniji prevoz.Samo, ne znam iz cega bi onda zahvatali oni silni grebatori.

Milos

pre 14 godina

Nešto nije u redu sa ovom objavom. Kakva je to vest da će "nešto biti upućeno"?! Vest bi bila da su odgovorili ili došli u Beograd. Ovo je samo neko zamazivanje očiju da nam se čini da država čini sve što je u mogućnosti da nam obezbedi jeftine letove a realnost baš i nije takva.

Ovo nije nikakva vest, već čista propaganda.

Sinisa NL

pre 14 godina

14.12 stizem u BG iz Amsterdama sa Malev-om. Povratna karta € 99 inc. tax.
Nadam se da ce jednog dana i Nis proraditi kako treba pa da ne moram jos 300km da se vozim do LE.

Voja

pre 14 godina

Najzad, do Evrope se brze i jeftinije stize iz Sombora... Cast svim drugima... To je, prosto geografija.

(Novosadjanka, 18. novembar 2009 09:35)

Narocito se iz Vranja stize jako, jako brzo...Ajmo, malo, ali samo malo zdravog rasudjivanja...

cole

pre 14 godina

A zasto to nije moglo da se uradi (da ne upadamo u zamku, jos nista i nije uradjeno) pre godinu dana, dve, tri pet godina. Sporazum o otvorenom nebu je potpisan krajem 2006 godine a skoro sve zapadno evropske zemlje i druge koje su to zelele su principe otvorenog trzista u aviosaobracaju sprovodile naravno davno pre toga. I ta privredna grana je veoma znacajna.
U Srbiji bi pred sudom trebali da se nadju ljudi koji su obstuirali avio saobracaj i svesno naneli veliku stetu ekonomiji zemlje, gradjanima i putnicima (koristi od toga ocigledno nije imao ni sam JAT s obzirom da sve manje vredi). Od toga je imao korist malki broj ljudi koji su dobijali ogromne plate i beneficije preko JAT-a, koji su kontrolisali "avio-kapital" kao verovatno i stranke koje u postavljale svoje ljude na ta mesta i usmeravali novac kako im je odgovaralo (to je dalje pitanje za tuzilastvo). Smatram da je sve to organizovan, protivzakoniti nacin ostvarivanja koristi za sebe i svoju (kriminalnu)/(politicku) grupu na stgetu drugih.

sinbad

pre 14 godina

Sremac, davno nisi putovao za Sombor. Put je kao ogledalo. Obnovljen u potpunosti. A najgori komadi puta u Vojvodini, a mozda i u celoj Srbiji su onaj od Novog Sada do Indjije, i na obilaznici oko Rume. A autoputem ima malo vise Km nego sto si naveo. Ako Sombor, Vrsac, Batajnica, Ecka, Ponikve, Ladjevci, Nis, ili bilo koji drugi aerodrom u Srbiji, ponudi dobre uslove low-cost kompanije ce doci i ponuditi dobre destinacije za male pare. Nema tog puta koji ce putnike spreciti da putuju sa bilo kog od tih aerodroma ako je cena povoljna. Ako beogradjanima trenutno, nije daleko Temisvar ili Budimpesta, a imaju Surcin, ja ne vidim zasto bi im bilo koji drugi aerodrom u Srbiji bio daleko. Pa nece se iz Beograda leteti bas svuda po povoljnim cenama. Hvala Bogu! Doslo je vreme da i Surcin dobije konkurenciju. Za godinu dve, bicemo svedoci da ce se svi srpski aerodromi (nakon privatizacije) boriti za svaku iole zanimljivu destinaciju, i da ce davati gomilu povoljnosti low-cost prevoznicima, samo da bi ih pridobili.

sremac

pre 14 godina

@sinbad

Put od NS do Sombora je ipak dosta losiji nego autoput NS-BG, a pogotovo sto se prolazi kroz naseljena mesta (Vrbas, Kula, Crvenka...) jer je to magistralni put.

Danas ljudi iz Beograda putuju do Temisvara ili Budimpeste zbog toga sto iz tih gradova postoje low-cost letovi a iz Beograda ne postoje, ne verujem da ce u buducnosti biti tako ako low-costeri budu Surcin povezali sa vaznijim destinacijama po Evropi. A cisto sumnjam da ce i firme koje sada voze kombijima do tih aerodroma i dalje to raditi jer ce im broj putnika biti vise nego prepolovljen.

Prevodjenje svih tih vojnih i aerodroma sa travnatim pistama po Srbiji u aerodrome za civilni transport (low costere) nije moguce i iz tehnickih razloga i sto je daleko vaznije iz ekonomskih razloga - velika ulaganja, sumnjiva isplativost odrzavanja potrebnog nivoa aerodroma za par letova nedeljno... treba ipak skapirati da smo mi u ekonomski nedovoljno jakoj Srbiji, u zemlji koja ima samo 7.5 miliona stanovnika ( od toga 40% zivi od Novog Sada do Beograda) i zemlji koja u turistickom pogledu sem beogradskog nocnog zivota, Guce i Exita i nema sta da pruzi zapadnim turistima ( low cost se ne uvodi samo zarad nasih gradjana, uvodi se i zarad onih koji bi dosli da vide Srbiju). Lepo bi bilo kad bi svaki regionalni centar u Srbiji mogao da ima svoj aerodrom i da ga samostalno izdrzava ali to je realno nemoguce, zarad par low-cost letova nedeljno to tesko moze bilo gde u svetu...

Dobar primer je i aerodrom u Nisu, aerodrom sa celokupnom infrastrukturom, osobljem, velikom bazom potencijalnih putnika ali koliko cujemo tesko dovlaci avio kompanije da lete sa njega, nesto se i to usporilo...

D.Savic,Paris

pre 14 godina

@mladen
Kod nas se izgleda svi elektricari bave pistama a ne inzenjeri,zato sto aerodrom ne valja zato su sletale svakakve kompanije iz Engleske i dovozile turiste na Kopaonik,ajde bre ne lazi vise,nisi ti video ni Nis a kamoli Niski aerodrom!

novosadjanin

pre 14 godina

A zasto ovi pametnjakovici iz agencije nisu pozvali i niskotarifne kompanje iz Spanije koje imaju svoje baze u Barseloni i svim vecim gradovima Spanije. Ja sam siguran da velika vecina gradjana Srbije zeli da ide u Spaniju na odmor i slicne ture na par dana. Npr. pogledajte ovu kompaniju www.vueling.com Oni lete iz Barselone za Budimpestu. I eto jos jednog dokaza nesposobnosti partijskih kadrova. Da imaju iole malo pameti i da im to mesto na kojem primaju enormne plate za srpske uslove, posluzi da budu bar malo kreativni i sami preko googla potraze kompanije, ne oni se kao i svi namestenici uhvate za ono sto su vec negde culi da se prica. Klasican neprofesionalizam. I onda ce da zatraze da se uradi neka specijalna analiza, pa ce onda agencija kvazi konsultantima da isplati par miliona dinara za studiju izvodljivosti i sve tako u krug, zamlacivanje gradjana. I moram da napisem jos jednu stvar. Krajem meseca putujem za Nemacku sa grupom opstinara iz zapadne Srbije. I sada kako gledamo karte ja im predlozim da idemo jednom stranom kompanijom jer je zaista najpovoljnija iz Beograda iako je presedanje u pitanju. Kazu ono ok, ali ajde da se zove agencija da nam ona kupi kartu. Ja kazem ljudi, sve mozete za pet minuta da odradite sami preko neta, ali kazu nece, boje se, moze neke da ih prevari tako. Sigurnije im je preko agencije, nema veze sto je karta skuplja za 50 eura po osobi. I sta je zakljucak. Prvo treba neko da nauci ljude da sve to mogu sami da odrade, da preko neta mogu da kupe kartu. Treba da nauce da stede budzetske novce, jer njih je briga sto su samo na ovom letu potrosili 200 eura vise budzetskih para. Pa pomnozite koliko opstinskih uprava ima u Srbiji, koliko putuju i koliko se onda bespotrebno potrosi para poreskih obveznika, samo zato sto nisu sposobni. Tuga bozija. Nadam se da ce neko iz vlade ili ministrastva procitati ovo i staviti prst na celo! Umesto kvazi analiza i ostalih studija, napravite trening za sve opstinske uprave u Srbiji kako da ustede novce.

D.Savic,Paris

pre 14 godina

Evo sta se danas desilo,da zapusim usta svima koji lupetaju da Nis nema "infrastrukturu" da prima putnicke avione:))

Poštovani putnici obaveštavamo vas da su zbog loših vremenskih prilika na aerodromu "Nikola Tesla" došlo do preusmeravanja vazduhoplova na aerodrom Niš. Na naš aerodrom do sada su sleteli vazduhoplovi Jat Airways-a iz Tivta, let broj JU687, iz Frankfurta, let broj JU351, iz Ljubljane, let broj JU103 i iz Moskve, let broj JU133 . Putnici su nakon sletanja autobusima prevoženi do hotela Slavija u Beogradu

grga1810

pre 14 godina

Ja jednostavno VOLIM WIZZAIR:)))))))

Pre dva dana sam leteo na liniji Temishvar-Dortmund. Avion krenuo na vreme, sleteo na vreme, stjuardesa mi ponudila da sednem u prvi red poshto sam visok, pa da se ne "guzvam" nsa ostalim sedishtima.
Sedishta su udobna i kozna, WC je super, kafa savrshena (jeste da je 2,5 eura ali nema veze).

I da, cena karte - 19,99 eura, plus prenos para 5 eura, plus torba (sa dodatnih 5 kg, poshto je ogranichenje 15 kg) 10 eura...35 eura u jednom pravcu...

Apex frater:))))