Nedelja, 01.11.2009.

21:58

Partizan izgubio u Zadru

Košarkaši Partizana izgubili su u Zadru 77:66 (13:10, 26:17, 17:20, 21:19) u petom kolu regionalne NLB lige.

Izvor: B92

Partizan izgubio u Zadru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Plikuscht

pre 14 godina

Stvari su jednostavne ...

Dzaba:
REBS 32 (+10)

Kada:
FG3 9.1%
TO 17
FOULS 21
(sem MekKejleba (5) - dva igraca po 3 licne greske, a ostali 0-2!?)

dule pfc bg

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

Samo jos da na terenu dokazete da ste bolji,a ne za zelenim stolom i kukanjem kod djordija.Mada takvo vam je celo sd.

TIGER

pre 14 godina

(red@white, 2. novembar 2009 10:17)

A jel ti zaista verujes u te price da ce Zvezda ili neki drugi klub iz nase zemlje za dve sezone skupiti dovoljno bodova da preteknu Partizan i sebi obezbede Evroligu?
Pa Partizan je skupio toliko bodova da sebi moze da priredi luksuz i da ne igra narednih 5 sezona a da mu prvo mesto ostane zagarantovano u EL.
Uostalom vi prvo treba da krenete sa pobedama protiv nizih klubova po kvalitetu, Radnicki, Masinac, Sloga... Pa onda da pokusate da pobedite neki iole ozbiljniji klub iz Evrope: Sole, Beneton, Dinamo Moskvu... Dug je put do trona... To Partizan najbolje zna, zato je i igrao sa NBA timovima... Realno ocekivano porazen od njih...
Ajd toliko, a sad nastavite da trenirate!

red@white

pre 14 godina

Nja Nja Nja Imamo mlad i neiskusan tim ali bice bolje, i opet ce mo osvojiti i NLB ligu i domavve prvenstvo i igrati finale Evro lige i ostale gluposti koje sam procitao ovi mesec i kusur dana.Ma vi ovde trenirate za NBA ligu koju nameravate da pokorite.A sto se tice Zvezde asa ovoliko povredjenih najboljig igraca na pocetku sezone i bez pravog centra nije se bolje ni ocekekovali. Pripreme sa Vidacicem su bile rekreacije. Da nesretno nisu izgubili produzetak protiv FMP i sada protiv objektivno slabijeg radnickog (igralose bez odbrane primis od takvog tima 101 kos) bila bi druga prica.Ali je ovo dokaz samo da su se hrvati i ostali mnogo bolje pojacalai.Ionako ova sezona nista ne donosi nikome.Partizan jos sldecu sezonu ima gratis Evro ligu i tekod sledece sezone pocinje borba za mesta u sezoni2010/11 zasezonu 2012/13

provaljen si

pre 14 godina

stalno gledam komsinicu, imas neki problem sa identitetom pa se predstavljas kao Grobar?

eee pa ne moze to svako, ti si osudjen na zvezdu, jbg, vise srece u sledecem zivotu...

MARKOpfc

pre 14 godina

Ovo je u neku ruku i ocekivan poraz,jer od kada Partizan igra NLB ligu nikad nije pobedio u Zadru sa cak jacom ekipom nego sto je ova sada.Tako da bez uzbudjavanja...

alekssandar

pre 14 godina

Realno, mi smo od Zadra gubili na gostovanjima i prethodnih godina, tako da se u ovoj fazi uigranosti ekipe pobeda nije mogla ocekivati.
Mitrovic sjajan. Rasic, ako ovako nastavi, idealan za prvu petorku KKSS.
Ovo bi trebalo da je poslednji poraz Partizana u NLB ligi u ovoj godini.

ogi13

pre 14 godina

Ova nlb liga se moze nazvati prava "domacinska liga"".Realno,partizan je od zadra jaci 20 razlike,siguran sam u to.Pa u redovima zadra nema nijedan igrac za koga se moze reci da je bas "IGRAC".recimo da je Boisa najblizi tome,ostali sve neki anonimusi.Odu u Kg izgube,odu u Siroki poginu 15 razlike,sacekaju kuci olimpiju 20 razlike,partizana relativno lako dobiju.Sad ne znam u cemu je problem,u sudjenju, u glavama igraca ili nesto trece .

Sasa The Grobar

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.
(stalno gledam komsinicu, 1. novembar 2009 22:30)

al' sad ozb.. nemoj mi sad ono imamo komplexe 3-4x, vidite li kako se iskomplex... ???
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 23:44)

Nemoj se praviti mutav, svi znamo da je zvezdas postavio prvi komentar...verovatno ti sam, da bi sam sebi mogao da odgovoris...i to jako pateticno i providno...

mungos

pre 14 godina

Koji pametnjaković je odlučio da skrembluje hrt2 kad niko u jadnoj zemlji Srbiji ne prenosi ligu u kojoj igra 5 najboljih klubova iz te iste zemlje!!!
(Savo, 1. novembar 2009 22:33)

I odakle im uopšte pravo da skrembluju? Ja ako plaćam tu kablovsku mogu valjda na njoj da gledam šta hoću, kad hoću i na kojem kanalu hoću?!

nikad izvini

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

i ko je na kraju slomio tanjir?

Ivan

pre 14 godina

Iako su klubovi iz moje zemlje, Hrvatske, ove sezone počeli daleko najbolje ipak treba biti pošten i priznati da je ovo vjerojatno najslabija NLB liga od njenog osnivanja. Uostalom, Cibona koja ima 5 pobjeda i niti jedan poraz, gubi kod kuće u euroligi sa 45 razlike, a pobjeđuje u Beogradu i u Vršcu. Što se tu još ima za dodati. Globalna recesija pogodila je i ove naše klubove.

AROGANTNI

pre 14 godina

Ne znam sta tu vama nije jasno!? Nama NLB ne treba ni pod razno,domacu titulu uzimamo opusteno i kroz evroligu razigravamo ekipu za sledecu godinu... a vi ROMI razmisljajte sta cete? Ako mi ne budemo 1. u NLB ligi Srbija gubi jedno mesto a sta to znaci!? Mi imamo obezbedjeno ucesce,hemofarm i FMP ce biti 2. i 3. a vi nesrecnici!? Sta cete vi igrati sledece sezone? :))))

Niksicko pivo

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.
(stalno gledam komsinicu, 1. novembar 2009 22:30)

al' sad ozb.. nemoj mi sad ono imamo komplexe 3-4x, vidite li kako se iskomplex... ???

sportikus

pre 14 godina

@Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)
"Logicno" zar ne????

sasa

pre 14 godina

da je becirovic u nasoj ekipi sve ovo do sada bi bile pobede! Kakav propust uprave, covek igra keca, dvojku, neverovatan suter, asistent a i klinci bi imali od koga da uce. Sve ostale linije u timu su vrhunske ali taj sut za tri? Zasto se Riznicu ne pruzi sansa ili ako nema para za stranca ne dovede neki koji je hladio ruke u moravi. Koljevic, Mijatovic iz Buducnosti?

Niksicko pivo

pre 14 godina

@Niksicko pivo … Nesrecnice,ti danima svojom ''inteligencijom' u komentarima nadmasujes i lepog Fiku.Vazno je da je Partizan izgubio a to sto tvoj KKSS veze nema to nije bitno.Bolje idi prati Ibon(ako si neupucen,to je tim iz tvog grada)
(RASHA, 1. novembar 2009 23:25)

pola igraca iz 'bog' ibona su bolja od rakocevica, rasica VRANESA itd..

peđa

pre 14 godina

jedna stvar mi godinama bode oči, a to je konstantno mali broj postignutih poena. kad pređemo 70 uspeh. dvojke nema, nekada smo se oslanjali na tripkovića ali je i njegov procenat realizacije slab. vreme je da se poradi na napadu, na šuterskoj tehnici. kao da ih to ne zanima, važan je skok, odbrana. ne dobija se utakmica sa više skokova već poena. slažem se da je najgori od svih rašić, bez žara i hrabrosti, sporiji od centra, odbrana ne postoji. verujem u ostale, ali ne i u rašića.

empty

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

brate visa matematika, al' ima logike :))

Samo razmislja naglas

pre 14 godina

Videcemo na kraju sezone sta ce biti. Da se po jutru dan poznaje, ovo onda nece izaci na dobro.
JEDNO PITANJ: Zasto Partizan nema bolje sponzore, zasto grad i drzava ne pomazu klubu?

Moje misljenje je da nema tu nikakve teorije zavere o kojoj Dule prica. Nesto je trulo u Partizanu kada niko nece da stane iza kluba a on postize vrhunske rezultate. Zna se ko se pita za sve Todoric, Vujosevic... Nesto oni tu gadno mute al imaju rezultate kao pokrice. Kada ne bude rezultata oni ce da odmagle, za sezonu,dve,tri... Nadam se da gresim.

Bobe GROBAR

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

A joj majko mila,porucio bih grobarima da ovu izjavu ne uzimaju zdravo za gotovo,jer ovde nisu cista posla.Bog neka je tebi i tvojim drugarima na pomoci,ako i on vise moze da vam pomogne.Ovakvu nebulozu nisam cuo dugo dugo...

Kardinal

pre 14 godina

@ (Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

Ha,ha,ha,ovaj car me je nasmejao do suza! Znaci Zvezda je bolja od Partizana zato sto je Radnicki pobedio Zadar a i Zvezdu,pa gde ti je tu logika covece,ti si legenda majke mi treba ti dati orden!

P.S. Sto se utakmice tice nisam je gledao ali polako docice sve na svoje mesto,bar se nadam,ipak je ovo jos neuigrana ekipa,sredice to Dule za par nedelja. Mada ruku na srce mi beka sutera nemamo,Rasic ocajan,Kecman jako slab u sutu,Bozic igra jako malo,Mekeleb je vise za prodore i asistencije nego za sut,tako da smo sto se sutera tice jako tanki,kada bi proradio neko od pomenutih bila bi to sasvim druga prica

NikolaKKPPFC

pre 14 godina

Gledao sam utakmicu,i nije normalno kako su ovi pogadjali trojke.2,3 od table,sa 6,7 metra,odbije se od obruca,ode metar u vis u opet udje,jedna je bila od konstrukcije u semafor pa u kos,ali ta naravno nije priznata,ali samo pokazuje kakvu su srecu imali.
No,idemo dalje,da pobedimo Orlean i dobijemo motivaciju za NLB...Ali NLB je nas,KKP osvajac tripl-krune 2010!!!
Da ne zaboravim,Dule ne bi bio Dule da nije dobio tehnicku :)...

RASHA

pre 14 godina

@Niksicko pivo Nesrecnice,ti danima svojom ''inteligencijom' u komentarima nadmasujes i lepog Fiku.Vazno je da je Partizan izgubio a to sto tvoj KKSS veze nema to nije bitno.Bolje idi prati Ibon(ako si neupucen,to je tim iz tvog grada)

sasa

pre 14 godina

Propustim prvu cetvrtinu zbog greske HRT-a, doju na pola druge taman se uvalim u fotelju odgledam 3 min a onda SBB iskljuci HRT pitam se zasto kad ionako niko od nasih ne prenosi, ukljuce ga ponovo pred kraj cisto da se razocaram

dragan genije

pre 14 godina

Vece srecnike od ovog zadra nisam video skoro, trojke trojke i samo trojke...

jedna od table sa 9m, druga od obruca ide 2m u vis pa ulazi u kos, a da je priznata i ona od semafora sto je usla, ugodjaj bi bio potpun.
Bice sve ok, ne sumnjam u duleta i ekipu, treba vremena da se uigramo, cela prva petorka je otisla, mnogo novih igraca, moramo da ih razumemo...pravi plodovi rada ce se videti tek u drugom delu sezone kada treba nastaviti niz titula. Plasman u TOP 16 zavisi od utakmice u litvaniji, ako to dobijemo imamo sanse. Svu snagu treba sacuvati za to!

Savo

pre 14 godina

Koji pametnjaković je odlučio da skrembluje hrt2 kad niko u jadnoj zemlji Srbiji ne prenosi ligu u kojoj igra 5 najboljih klubova iz te iste zemlje!!!

Dragan

pre 14 godina

Partizan trenutno predzadnji na tabeli :) Da nije na srecu u produzetke dobio Hemofarm bio bi zadnji.Da li je i sada smijesna tabela onim grobarima kojima je bila smijesna kad je Partizan bio zadnji ? :)

nacionalnost GROBAR

pre 14 godina

Znaci ne verujem!Razumem ja da gubimo od Unikahe,Efesa,pa cak jednom u sto godina i od Cibone!Ali da konstantno,iz godine u godinu ne moramo ni da krenemo u zadar,a vec znamo da smo izgubili dvocifrenom razlikom!To je vec ogromna sramota za klub takve tradicije kao sto je Partizan!Ej bre,Zadar?O kakvom vrucem gostovanju pricate gospodo iz Partizana?Pa od kako igraju u ovoj hali to je sve drugo,samo ne vruc teren!U staroj hali da,ali sada...Pa u Zelezniku je veci pritisak nego u Zadru!Igra ocajna zahvaljujuci Duletu koji kada se lomi rezultat i kada smo prisli na kraju na minus 4,njemu igraju Mitrovic,Sinovec i Milosevic koji dva napada za redom gresi u napadu!I naravno primamo dve trojke u ta dva napada i kraj price!Maric ponovo dabl dabl,Vesely najefikasniji,Roberts dvocifren...Dvocifren broj skokova u napadu,ali i opet izgubljenih lopti!Sve u svemu ono sto sam od pocetka pricao,nemamo spoljnog igraca koji u rukama ima 10 poena!GDE JE DVOJKA?Gde je suter Vujosevicu?Dali smo JEDNU trojku,a primili 13/14!I osnovna i najgora stvar ove ekipe za sada,ponovo u zadnjem minutu primamo skoro dvocifren broj poena!I onda egal utakmicu do zadnjeg minuta i posten poraz svojom malodusnoscu ucinimo poraz sramotnim,jer olako primamo trojke u zadnjih dvadesetak sekundi i samim tim poraz ucinimo teskim i izrazenim dvocifrenom razlikom...Tako protiv Cibone,tako protiv Unikahe,tako protiv Efesa!Vec cetiri poraza u dve nedelje...malo me je Vujosevic iznenadio.lpak je Zadar daleko ispod naseg nivoa i daleko od ozbiljne evropske kosarke i zato me ovaj poraz toliko boli!SRCE NA TEREN KAO NOVICA i svaki poraz je castan!Ovo je jos daleko od toga...Ipak toliko ste nas zaduzili zadnjih godina da vam je sve,pa i ovo oprosteno!!!Toliko...

Lazar

pre 14 godina

Ma osvajamo i ove sezone tripl krunu!Šta koga briga za par poraza na početku.Još par nedelja uigravanja,pa smo opet oni stari.Bez brige grobari!

stalno gledam komsinicu

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.

Zelimir

pre 14 godina

Bez brige djecaci. Vratice nam se ovih par divljih trica koje smo primili i lopti koje smo im dali poslije nove godine, kada nam i zatreba.

Braindead

pre 14 godina

Linije se uigravaju, maric sjajan, veseli buduca NBA zvijezda. Rasic je najslabija karika u ovom timu. Treba timu pruziti podrsku u svakom sledecem mecu. Nije bitan rezultat, bitno je zalaganje.
Ajmo crno beli!

gremlin

pre 14 godina

Igramo lose,ali ovi momci kod mene imaju kredit da izgube sve utakmice do kraja sezone!!!Mozda nas krene od Orelana u sredu...volim ga ko oka dva...

LANE

pre 14 godina

Ove godine sve osim domaceg prvenstva i mozda kupa bice iznenadjenje, kasno se okupila ekipa, nemamo sutera, klinci nemaju iskustvo, Rasic u katastrofalnoj formi itd. Sve u svemu ove godine ne treba mnogo ocekivati od ove ekipe jel jednostavno nije moguce sa ovakvom neiskusnom ekipom napraviti nesto vise.

Goranbp

pre 14 godina

Volim Partizan ali doklen ćemo više stalno praviti iznova novi tim i prodavati svoje najbolje igrače? Lepo je to što se forsiraju mladi igrači ali se bojim da je ova sezona propala...Pod hitno treba izvršiti privatizaciju klubova pa da dođe neki gazda i uloži svoj novac u prave igrače!!!

milan

pre 14 godina

Partizan vrlo slab za tri poena, vrlo dobar u ofanzivnom skoku. Maric odlican, Roberts vrlo dobar, kao i Veseli. Jos uvek nema one kolektivne igre iz proslih sezona, ali to ocekujem tek na prolece.U trenucima kad je bilo +4 za Zadar mislim da je Partizan propustio 3 napada da smanji samo na kos razlike i tako udje u potpuno neizvesnu zavrsnicu. Zadar fantasticno sutirao za tri, stekao sam utisak da samo to i umeju, jer o nekim uigranim akcijama nije bilo ni govora. Sve u svemu, ko Partizana ima puno prostora za napredak, potrebno je samo strpljenje.
Pozdrav svim navijacima Partizana!

legolas

pre 14 godina

Koliko nama fali dobar šuter pa to je evidentno iz aviona.Džabe sto mi imamo sjajnog Marića pod košem kad mi spolja nemamo u koga da se oslonimo...valjda nas u četvrtak čeka prva ovosezonska pobeda u EL pa da krenemo u pobedničku seriju !!!

Realan

pre 14 godina

Sad ce more prepucavanja kao i uvek, da se ne kvari tradicija :) Svi vi koji cete sad da pljujete Zvezdu ili Partizan, zelim da vam porucim da se NBL liga sl. godine smanjuje i da je u interesu SRPSKE kosharke da SRPSKI klubovi pobedjuju kako bismo imali max broj predstavnika sl. godine, a to je cetiri. Ako Vash um ne moze to da dokuci, pljujte se i dalje ...Slavite pobede predstavnika ostalih drzava i ako to SRPSKIM predstavnicima ne ide u prilog. Mislite o tome :)

ZD

pre 14 godina

Zasluzena pobjeda i....dodjite nam opet. Partizan nam je uvik bio najdrazi gost i najbolja musterija. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke iz naljipseg grada na svitu

BOSKO

pre 14 godina

bez brige....doci ce sve na svoje ...polako se nazire igra...bice to ok....ove godine je bitno osvojiti srpsku ligu...a u jadranskoj.i pogotovo u euro ligi sta se uradi....ne sumnjam u duleta...bice to ok....roberts...a pogotovo maric se pokazuju kao dobra pojacanja..tu je i odlicni mek kaleb..veseli....samo je potrebno vreme...a pravi grobari ce ga dati ovom novom i mladom timu...koji ce tek naredne godine biti pravi....

GROBAR JUG

pre 14 godina

Hoce neko da mi objasni sta igra Rasic??? Taj decko ne igra nista od kada je dosao u Partizan i ako je neko trebao da ode to je on a ne Rakocevic...

Savo

pre 14 godina

Koji pametnjaković je odlučio da skrembluje hrt2 kad niko u jadnoj zemlji Srbiji ne prenosi ligu u kojoj igra 5 najboljih klubova iz te iste zemlje!!!

gremlin

pre 14 godina

Igramo lose,ali ovi momci kod mene imaju kredit da izgube sve utakmice do kraja sezone!!!Mozda nas krene od Orelana u sredu...volim ga ko oka dva...

BOSKO

pre 14 godina

bez brige....doci ce sve na svoje ...polako se nazire igra...bice to ok....ove godine je bitno osvojiti srpsku ligu...a u jadranskoj.i pogotovo u euro ligi sta se uradi....ne sumnjam u duleta...bice to ok....roberts...a pogotovo maric se pokazuju kao dobra pojacanja..tu je i odlicni mek kaleb..veseli....samo je potrebno vreme...a pravi grobari ce ga dati ovom novom i mladom timu...koji ce tek naredne godine biti pravi....

Realan

pre 14 godina

Sad ce more prepucavanja kao i uvek, da se ne kvari tradicija :) Svi vi koji cete sad da pljujete Zvezdu ili Partizan, zelim da vam porucim da se NBL liga sl. godine smanjuje i da je u interesu SRPSKE kosharke da SRPSKI klubovi pobedjuju kako bismo imali max broj predstavnika sl. godine, a to je cetiri. Ako Vash um ne moze to da dokuci, pljujte se i dalje ...Slavite pobede predstavnika ostalih drzava i ako to SRPSKIM predstavnicima ne ide u prilog. Mislite o tome :)

GROBAR JUG

pre 14 godina

Hoce neko da mi objasni sta igra Rasic??? Taj decko ne igra nista od kada je dosao u Partizan i ako je neko trebao da ode to je on a ne Rakocevic...

milan

pre 14 godina

Partizan vrlo slab za tri poena, vrlo dobar u ofanzivnom skoku. Maric odlican, Roberts vrlo dobar, kao i Veseli. Jos uvek nema one kolektivne igre iz proslih sezona, ali to ocekujem tek na prolece.U trenucima kad je bilo +4 za Zadar mislim da je Partizan propustio 3 napada da smanji samo na kos razlike i tako udje u potpuno neizvesnu zavrsnicu. Zadar fantasticno sutirao za tri, stekao sam utisak da samo to i umeju, jer o nekim uigranim akcijama nije bilo ni govora. Sve u svemu, ko Partizana ima puno prostora za napredak, potrebno je samo strpljenje.
Pozdrav svim navijacima Partizana!

Ivan

pre 14 godina

Iako su klubovi iz moje zemlje, Hrvatske, ove sezone počeli daleko najbolje ipak treba biti pošten i priznati da je ovo vjerojatno najslabija NLB liga od njenog osnivanja. Uostalom, Cibona koja ima 5 pobjeda i niti jedan poraz, gubi kod kuće u euroligi sa 45 razlike, a pobjeđuje u Beogradu i u Vršcu. Što se tu još ima za dodati. Globalna recesija pogodila je i ove naše klubove.

legolas

pre 14 godina

Koliko nama fali dobar šuter pa to je evidentno iz aviona.Džabe sto mi imamo sjajnog Marića pod košem kad mi spolja nemamo u koga da se oslonimo...valjda nas u četvrtak čeka prva ovosezonska pobeda u EL pa da krenemo u pobedničku seriju !!!

Bobe GROBAR

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

A joj majko mila,porucio bih grobarima da ovu izjavu ne uzimaju zdravo za gotovo,jer ovde nisu cista posla.Bog neka je tebi i tvojim drugarima na pomoci,ako i on vise moze da vam pomogne.Ovakvu nebulozu nisam cuo dugo dugo...

nacionalnost GROBAR

pre 14 godina

Znaci ne verujem!Razumem ja da gubimo od Unikahe,Efesa,pa cak jednom u sto godina i od Cibone!Ali da konstantno,iz godine u godinu ne moramo ni da krenemo u zadar,a vec znamo da smo izgubili dvocifrenom razlikom!To je vec ogromna sramota za klub takve tradicije kao sto je Partizan!Ej bre,Zadar?O kakvom vrucem gostovanju pricate gospodo iz Partizana?Pa od kako igraju u ovoj hali to je sve drugo,samo ne vruc teren!U staroj hali da,ali sada...Pa u Zelezniku je veci pritisak nego u Zadru!Igra ocajna zahvaljujuci Duletu koji kada se lomi rezultat i kada smo prisli na kraju na minus 4,njemu igraju Mitrovic,Sinovec i Milosevic koji dva napada za redom gresi u napadu!I naravno primamo dve trojke u ta dva napada i kraj price!Maric ponovo dabl dabl,Vesely najefikasniji,Roberts dvocifren...Dvocifren broj skokova u napadu,ali i opet izgubljenih lopti!Sve u svemu ono sto sam od pocetka pricao,nemamo spoljnog igraca koji u rukama ima 10 poena!GDE JE DVOJKA?Gde je suter Vujosevicu?Dali smo JEDNU trojku,a primili 13/14!I osnovna i najgora stvar ove ekipe za sada,ponovo u zadnjem minutu primamo skoro dvocifren broj poena!I onda egal utakmicu do zadnjeg minuta i posten poraz svojom malodusnoscu ucinimo poraz sramotnim,jer olako primamo trojke u zadnjih dvadesetak sekundi i samim tim poraz ucinimo teskim i izrazenim dvocifrenom razlikom...Tako protiv Cibone,tako protiv Unikahe,tako protiv Efesa!Vec cetiri poraza u dve nedelje...malo me je Vujosevic iznenadio.lpak je Zadar daleko ispod naseg nivoa i daleko od ozbiljne evropske kosarke i zato me ovaj poraz toliko boli!SRCE NA TEREN KAO NOVICA i svaki poraz je castan!Ovo je jos daleko od toga...Ipak toliko ste nas zaduzili zadnjih godina da vam je sve,pa i ovo oprosteno!!!Toliko...

dragan genije

pre 14 godina

Vece srecnike od ovog zadra nisam video skoro, trojke trojke i samo trojke...

jedna od table sa 9m, druga od obruca ide 2m u vis pa ulazi u kos, a da je priznata i ona od semafora sto je usla, ugodjaj bi bio potpun.
Bice sve ok, ne sumnjam u duleta i ekipu, treba vremena da se uigramo, cela prva petorka je otisla, mnogo novih igraca, moramo da ih razumemo...pravi plodovi rada ce se videti tek u drugom delu sezone kada treba nastaviti niz titula. Plasman u TOP 16 zavisi od utakmice u litvaniji, ako to dobijemo imamo sanse. Svu snagu treba sacuvati za to!

Braindead

pre 14 godina

Linije se uigravaju, maric sjajan, veseli buduca NBA zvijezda. Rasic je najslabija karika u ovom timu. Treba timu pruziti podrsku u svakom sledecem mecu. Nije bitan rezultat, bitno je zalaganje.
Ajmo crno beli!

NikolaKKPPFC

pre 14 godina

Gledao sam utakmicu,i nije normalno kako su ovi pogadjali trojke.2,3 od table,sa 6,7 metra,odbije se od obruca,ode metar u vis u opet udje,jedna je bila od konstrukcije u semafor pa u kos,ali ta naravno nije priznata,ali samo pokazuje kakvu su srecu imali.
No,idemo dalje,da pobedimo Orlean i dobijemo motivaciju za NLB...Ali NLB je nas,KKP osvajac tripl-krune 2010!!!
Da ne zaboravim,Dule ne bi bio Dule da nije dobio tehnicku :)...

sasa

pre 14 godina

Propustim prvu cetvrtinu zbog greske HRT-a, doju na pola druge taman se uvalim u fotelju odgledam 3 min a onda SBB iskljuci HRT pitam se zasto kad ionako niko od nasih ne prenosi, ukljuce ga ponovo pred kraj cisto da se razocaram

ZD

pre 14 godina

Zasluzena pobjeda i....dodjite nam opet. Partizan nam je uvik bio najdrazi gost i najbolja musterija. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke iz naljipseg grada na svitu

Kardinal

pre 14 godina

@ (Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

Ha,ha,ha,ovaj car me je nasmejao do suza! Znaci Zvezda je bolja od Partizana zato sto je Radnicki pobedio Zadar a i Zvezdu,pa gde ti je tu logika covece,ti si legenda majke mi treba ti dati orden!

P.S. Sto se utakmice tice nisam je gledao ali polako docice sve na svoje mesto,bar se nadam,ipak je ovo jos neuigrana ekipa,sredice to Dule za par nedelja. Mada ruku na srce mi beka sutera nemamo,Rasic ocajan,Kecman jako slab u sutu,Bozic igra jako malo,Mekeleb je vise za prodore i asistencije nego za sut,tako da smo sto se sutera tice jako tanki,kada bi proradio neko od pomenutih bila bi to sasvim druga prica

Zelimir

pre 14 godina

Bez brige djecaci. Vratice nam se ovih par divljih trica koje smo primili i lopti koje smo im dali poslije nove godine, kada nam i zatreba.

RASHA

pre 14 godina

@Niksicko pivo Nesrecnice,ti danima svojom ''inteligencijom' u komentarima nadmasujes i lepog Fiku.Vazno je da je Partizan izgubio a to sto tvoj KKSS veze nema to nije bitno.Bolje idi prati Ibon(ako si neupucen,to je tim iz tvog grada)

Lazar

pre 14 godina

Ma osvajamo i ove sezone tripl krunu!Šta koga briga za par poraza na početku.Još par nedelja uigravanja,pa smo opet oni stari.Bez brige grobari!

AROGANTNI

pre 14 godina

Ne znam sta tu vama nije jasno!? Nama NLB ne treba ni pod razno,domacu titulu uzimamo opusteno i kroz evroligu razigravamo ekipu za sledecu godinu... a vi ROMI razmisljajte sta cete? Ako mi ne budemo 1. u NLB ligi Srbija gubi jedno mesto a sta to znaci!? Mi imamo obezbedjeno ucesce,hemofarm i FMP ce biti 2. i 3. a vi nesrecnici!? Sta cete vi igrati sledece sezone? :))))

mungos

pre 14 godina

Koji pametnjaković je odlučio da skrembluje hrt2 kad niko u jadnoj zemlji Srbiji ne prenosi ligu u kojoj igra 5 najboljih klubova iz te iste zemlje!!!
(Savo, 1. novembar 2009 22:33)

I odakle im uopšte pravo da skrembluju? Ja ako plaćam tu kablovsku mogu valjda na njoj da gledam šta hoću, kad hoću i na kojem kanalu hoću?!

Sasa The Grobar

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.
(stalno gledam komsinicu, 1. novembar 2009 22:30)

al' sad ozb.. nemoj mi sad ono imamo komplexe 3-4x, vidite li kako se iskomplex... ???
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 23:44)

Nemoj se praviti mutav, svi znamo da je zvezdas postavio prvi komentar...verovatno ti sam, da bi sam sebi mogao da odgovoris...i to jako pateticno i providno...

peđa

pre 14 godina

jedna stvar mi godinama bode oči, a to je konstantno mali broj postignutih poena. kad pređemo 70 uspeh. dvojke nema, nekada smo se oslanjali na tripkovića ali je i njegov procenat realizacije slab. vreme je da se poradi na napadu, na šuterskoj tehnici. kao da ih to ne zanima, važan je skok, odbrana. ne dobija se utakmica sa više skokova već poena. slažem se da je najgori od svih rašić, bez žara i hrabrosti, sporiji od centra, odbrana ne postoji. verujem u ostale, ali ne i u rašića.

Samo razmislja naglas

pre 14 godina

Videcemo na kraju sezone sta ce biti. Da se po jutru dan poznaje, ovo onda nece izaci na dobro.
JEDNO PITANJ: Zasto Partizan nema bolje sponzore, zasto grad i drzava ne pomazu klubu?

Moje misljenje je da nema tu nikakve teorije zavere o kojoj Dule prica. Nesto je trulo u Partizanu kada niko nece da stane iza kluba a on postize vrhunske rezultate. Zna se ko se pita za sve Todoric, Vujosevic... Nesto oni tu gadno mute al imaju rezultate kao pokrice. Kada ne bude rezultata oni ce da odmagle, za sezonu,dve,tri... Nadam se da gresim.

nikad izvini

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

i ko je na kraju slomio tanjir?

empty

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

brate visa matematika, al' ima logike :))

LANE

pre 14 godina

Ove godine sve osim domaceg prvenstva i mozda kupa bice iznenadjenje, kasno se okupila ekipa, nemamo sutera, klinci nemaju iskustvo, Rasic u katastrofalnoj formi itd. Sve u svemu ove godine ne treba mnogo ocekivati od ove ekipe jel jednostavno nije moguce sa ovakvom neiskusnom ekipom napraviti nesto vise.

alekssandar

pre 14 godina

Realno, mi smo od Zadra gubili na gostovanjima i prethodnih godina, tako da se u ovoj fazi uigranosti ekipe pobeda nije mogla ocekivati.
Mitrovic sjajan. Rasic, ako ovako nastavi, idealan za prvu petorku KKSS.
Ovo bi trebalo da je poslednji poraz Partizana u NLB ligi u ovoj godini.

Goranbp

pre 14 godina

Volim Partizan ali doklen ćemo više stalno praviti iznova novi tim i prodavati svoje najbolje igrače? Lepo je to što se forsiraju mladi igrači ali se bojim da je ova sezona propala...Pod hitno treba izvršiti privatizaciju klubova pa da dođe neki gazda i uloži svoj novac u prave igrače!!!

Dragan

pre 14 godina

Partizan trenutno predzadnji na tabeli :) Da nije na srecu u produzetke dobio Hemofarm bio bi zadnji.Da li je i sada smijesna tabela onim grobarima kojima je bila smijesna kad je Partizan bio zadnji ? :)

MARKOpfc

pre 14 godina

Ovo je u neku ruku i ocekivan poraz,jer od kada Partizan igra NLB ligu nikad nije pobedio u Zadru sa cak jacom ekipom nego sto je ova sada.Tako da bez uzbudjavanja...

sasa

pre 14 godina

da je becirovic u nasoj ekipi sve ovo do sada bi bile pobede! Kakav propust uprave, covek igra keca, dvojku, neverovatan suter, asistent a i klinci bi imali od koga da uce. Sve ostale linije u timu su vrhunske ali taj sut za tri? Zasto se Riznicu ne pruzi sansa ili ako nema para za stranca ne dovede neki koji je hladio ruke u moravi. Koljevic, Mijatovic iz Buducnosti?

stalno gledam komsinicu

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.

sportikus

pre 14 godina

@Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)
"Logicno" zar ne????

Niksicko pivo

pre 14 godina

@Niksicko pivo … Nesrecnice,ti danima svojom ''inteligencijom' u komentarima nadmasujes i lepog Fiku.Vazno je da je Partizan izgubio a to sto tvoj KKSS veze nema to nije bitno.Bolje idi prati Ibon(ako si neupucen,to je tim iz tvog grada)
(RASHA, 1. novembar 2009 23:25)

pola igraca iz 'bog' ibona su bolja od rakocevica, rasica VRANESA itd..

ogi13

pre 14 godina

Ova nlb liga se moze nazvati prava "domacinska liga"".Realno,partizan je od zadra jaci 20 razlike,siguran sam u to.Pa u redovima zadra nema nijedan igrac za koga se moze reci da je bas "IGRAC".recimo da je Boisa najblizi tome,ostali sve neki anonimusi.Odu u Kg izgube,odu u Siroki poginu 15 razlike,sacekaju kuci olimpiju 20 razlike,partizana relativno lako dobiju.Sad ne znam u cemu je problem,u sudjenju, u glavama igraca ili nesto trece .

Niksicko pivo

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.
(stalno gledam komsinicu, 1. novembar 2009 22:30)

al' sad ozb.. nemoj mi sad ono imamo komplexe 3-4x, vidite li kako se iskomplex... ???

provaljen si

pre 14 godina

stalno gledam komsinicu, imas neki problem sa identitetom pa se predstavljas kao Grobar?

eee pa ne moze to svako, ti si osudjen na zvezdu, jbg, vise srece u sledecem zivotu...

TIGER

pre 14 godina

(red@white, 2. novembar 2009 10:17)

A jel ti zaista verujes u te price da ce Zvezda ili neki drugi klub iz nase zemlje za dve sezone skupiti dovoljno bodova da preteknu Partizan i sebi obezbede Evroligu?
Pa Partizan je skupio toliko bodova da sebi moze da priredi luksuz i da ne igra narednih 5 sezona a da mu prvo mesto ostane zagarantovano u EL.
Uostalom vi prvo treba da krenete sa pobedama protiv nizih klubova po kvalitetu, Radnicki, Masinac, Sloga... Pa onda da pokusate da pobedite neki iole ozbiljniji klub iz Evrope: Sole, Beneton, Dinamo Moskvu... Dug je put do trona... To Partizan najbolje zna, zato je i igrao sa NBA timovima... Realno ocekivano porazen od njih...
Ajd toliko, a sad nastavite da trenirate!

dule pfc bg

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

Samo jos da na terenu dokazete da ste bolji,a ne za zelenim stolom i kukanjem kod djordija.Mada takvo vam je celo sd.

red@white

pre 14 godina

Nja Nja Nja Imamo mlad i neiskusan tim ali bice bolje, i opet ce mo osvojiti i NLB ligu i domavve prvenstvo i igrati finale Evro lige i ostale gluposti koje sam procitao ovi mesec i kusur dana.Ma vi ovde trenirate za NBA ligu koju nameravate da pokorite.A sto se tice Zvezde asa ovoliko povredjenih najboljig igraca na pocetku sezone i bez pravog centra nije se bolje ni ocekekovali. Pripreme sa Vidacicem su bile rekreacije. Da nesretno nisu izgubili produzetak protiv FMP i sada protiv objektivno slabijeg radnickog (igralose bez odbrane primis od takvog tima 101 kos) bila bi druga prica.Ali je ovo dokaz samo da su se hrvati i ostali mnogo bolje pojacalai.Ionako ova sezona nista ne donosi nikome.Partizan jos sldecu sezonu ima gratis Evro ligu i tekod sledece sezone pocinje borba za mesta u sezoni2010/11 zasezonu 2012/13

Plikuscht

pre 14 godina

Stvari su jednostavne ...

Dzaba:
REBS 32 (+10)

Kada:
FG3 9.1%
TO 17
FOULS 21
(sem MekKejleba (5) - dva igraca po 3 licne greske, a ostali 0-2!?)

ZD

pre 14 godina

Zasluzena pobjeda i....dodjite nam opet. Partizan nam je uvik bio najdrazi gost i najbolja musterija. Pozdrav svim ljubiteljima kosarke iz naljipseg grada na svitu

stalno gledam komsinicu

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.

Dragan

pre 14 godina

Partizan trenutno predzadnji na tabeli :) Da nije na srecu u produzetke dobio Hemofarm bio bi zadnji.Da li je i sada smijesna tabela onim grobarima kojima je bila smijesna kad je Partizan bio zadnji ? :)

Niksicko pivo

pre 14 godina

@Niksicko pivo … Nesrecnice,ti danima svojom ''inteligencijom' u komentarima nadmasujes i lepog Fiku.Vazno je da je Partizan izgubio a to sto tvoj KKSS veze nema to nije bitno.Bolje idi prati Ibon(ako si neupucen,to je tim iz tvog grada)
(RASHA, 1. novembar 2009 23:25)

pola igraca iz 'bog' ibona su bolja od rakocevica, rasica VRANESA itd..

Niksicko pivo

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.
(stalno gledam komsinicu, 1. novembar 2009 22:30)

al' sad ozb.. nemoj mi sad ono imamo komplexe 3-4x, vidite li kako se iskomplex... ???

nacionalnost GROBAR

pre 14 godina

Znaci ne verujem!Razumem ja da gubimo od Unikahe,Efesa,pa cak jednom u sto godina i od Cibone!Ali da konstantno,iz godine u godinu ne moramo ni da krenemo u zadar,a vec znamo da smo izgubili dvocifrenom razlikom!To je vec ogromna sramota za klub takve tradicije kao sto je Partizan!Ej bre,Zadar?O kakvom vrucem gostovanju pricate gospodo iz Partizana?Pa od kako igraju u ovoj hali to je sve drugo,samo ne vruc teren!U staroj hali da,ali sada...Pa u Zelezniku je veci pritisak nego u Zadru!Igra ocajna zahvaljujuci Duletu koji kada se lomi rezultat i kada smo prisli na kraju na minus 4,njemu igraju Mitrovic,Sinovec i Milosevic koji dva napada za redom gresi u napadu!I naravno primamo dve trojke u ta dva napada i kraj price!Maric ponovo dabl dabl,Vesely najefikasniji,Roberts dvocifren...Dvocifren broj skokova u napadu,ali i opet izgubljenih lopti!Sve u svemu ono sto sam od pocetka pricao,nemamo spoljnog igraca koji u rukama ima 10 poena!GDE JE DVOJKA?Gde je suter Vujosevicu?Dali smo JEDNU trojku,a primili 13/14!I osnovna i najgora stvar ove ekipe za sada,ponovo u zadnjem minutu primamo skoro dvocifren broj poena!I onda egal utakmicu do zadnjeg minuta i posten poraz svojom malodusnoscu ucinimo poraz sramotnim,jer olako primamo trojke u zadnjih dvadesetak sekundi i samim tim poraz ucinimo teskim i izrazenim dvocifrenom razlikom...Tako protiv Cibone,tako protiv Unikahe,tako protiv Efesa!Vec cetiri poraza u dve nedelje...malo me je Vujosevic iznenadio.lpak je Zadar daleko ispod naseg nivoa i daleko od ozbiljne evropske kosarke i zato me ovaj poraz toliko boli!SRCE NA TEREN KAO NOVICA i svaki poraz je castan!Ovo je jos daleko od toga...Ipak toliko ste nas zaduzili zadnjih godina da vam je sve,pa i ovo oprosteno!!!Toliko...

Samo razmislja naglas

pre 14 godina

Videcemo na kraju sezone sta ce biti. Da se po jutru dan poznaje, ovo onda nece izaci na dobro.
JEDNO PITANJ: Zasto Partizan nema bolje sponzore, zasto grad i drzava ne pomazu klubu?

Moje misljenje je da nema tu nikakve teorije zavere o kojoj Dule prica. Nesto je trulo u Partizanu kada niko nece da stane iza kluba a on postize vrhunske rezultate. Zna se ko se pita za sve Todoric, Vujosevic... Nesto oni tu gadno mute al imaju rezultate kao pokrice. Kada ne bude rezultata oni ce da odmagle, za sezonu,dve,tri... Nadam se da gresim.

gremlin

pre 14 godina

Igramo lose,ali ovi momci kod mene imaju kredit da izgube sve utakmice do kraja sezone!!!Mozda nas krene od Orelana u sredu...volim ga ko oka dva...

empty

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

brate visa matematika, al' ima logike :))

red@white

pre 14 godina

Nja Nja Nja Imamo mlad i neiskusan tim ali bice bolje, i opet ce mo osvojiti i NLB ligu i domavve prvenstvo i igrati finale Evro lige i ostale gluposti koje sam procitao ovi mesec i kusur dana.Ma vi ovde trenirate za NBA ligu koju nameravate da pokorite.A sto se tice Zvezde asa ovoliko povredjenih najboljig igraca na pocetku sezone i bez pravog centra nije se bolje ni ocekekovali. Pripreme sa Vidacicem su bile rekreacije. Da nesretno nisu izgubili produzetak protiv FMP i sada protiv objektivno slabijeg radnickog (igralose bez odbrane primis od takvog tima 101 kos) bila bi druga prica.Ali je ovo dokaz samo da su se hrvati i ostali mnogo bolje pojacalai.Ionako ova sezona nista ne donosi nikome.Partizan jos sldecu sezonu ima gratis Evro ligu i tekod sledece sezone pocinje borba za mesta u sezoni2010/11 zasezonu 2012/13

LANE

pre 14 godina

Ove godine sve osim domaceg prvenstva i mozda kupa bice iznenadjenje, kasno se okupila ekipa, nemamo sutera, klinci nemaju iskustvo, Rasic u katastrofalnoj formi itd. Sve u svemu ove godine ne treba mnogo ocekivati od ove ekipe jel jednostavno nije moguce sa ovakvom neiskusnom ekipom napraviti nesto vise.

ogi13

pre 14 godina

Ova nlb liga se moze nazvati prava "domacinska liga"".Realno,partizan je od zadra jaci 20 razlike,siguran sam u to.Pa u redovima zadra nema nijedan igrac za koga se moze reci da je bas "IGRAC".recimo da je Boisa najblizi tome,ostali sve neki anonimusi.Odu u Kg izgube,odu u Siroki poginu 15 razlike,sacekaju kuci olimpiju 20 razlike,partizana relativno lako dobiju.Sad ne znam u cemu je problem,u sudjenju, u glavama igraca ili nesto trece .

BOSKO

pre 14 godina

bez brige....doci ce sve na svoje ...polako se nazire igra...bice to ok....ove godine je bitno osvojiti srpsku ligu...a u jadranskoj.i pogotovo u euro ligi sta se uradi....ne sumnjam u duleta...bice to ok....roberts...a pogotovo maric se pokazuju kao dobra pojacanja..tu je i odlicni mek kaleb..veseli....samo je potrebno vreme...a pravi grobari ce ga dati ovom novom i mladom timu...koji ce tek naredne godine biti pravi....

Realan

pre 14 godina

Sad ce more prepucavanja kao i uvek, da se ne kvari tradicija :) Svi vi koji cete sad da pljujete Zvezdu ili Partizan, zelim da vam porucim da se NBL liga sl. godine smanjuje i da je u interesu SRPSKE kosharke da SRPSKI klubovi pobedjuju kako bismo imali max broj predstavnika sl. godine, a to je cetiri. Ako Vash um ne moze to da dokuci, pljujte se i dalje ...Slavite pobede predstavnika ostalih drzava i ako to SRPSKIM predstavnicima ne ide u prilog. Mislite o tome :)

Bobe GROBAR

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

A joj majko mila,porucio bih grobarima da ovu izjavu ne uzimaju zdravo za gotovo,jer ovde nisu cista posla.Bog neka je tebi i tvojim drugarima na pomoci,ako i on vise moze da vam pomogne.Ovakvu nebulozu nisam cuo dugo dugo...

sportikus

pre 14 godina

@Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)
"Logicno" zar ne????

GROBAR JUG

pre 14 godina

Hoce neko da mi objasni sta igra Rasic??? Taj decko ne igra nista od kada je dosao u Partizan i ako je neko trebao da ode to je on a ne Rakocevic...

Lazar

pre 14 godina

Ma osvajamo i ove sezone tripl krunu!Šta koga briga za par poraza na početku.Još par nedelja uigravanja,pa smo opet oni stari.Bez brige grobari!

AROGANTNI

pre 14 godina

Ne znam sta tu vama nije jasno!? Nama NLB ne treba ni pod razno,domacu titulu uzimamo opusteno i kroz evroligu razigravamo ekipu za sledecu godinu... a vi ROMI razmisljajte sta cete? Ako mi ne budemo 1. u NLB ligi Srbija gubi jedno mesto a sta to znaci!? Mi imamo obezbedjeno ucesce,hemofarm i FMP ce biti 2. i 3. a vi nesrecnici!? Sta cete vi igrati sledece sezone? :))))

Savo

pre 14 godina

Koji pametnjaković je odlučio da skrembluje hrt2 kad niko u jadnoj zemlji Srbiji ne prenosi ligu u kojoj igra 5 najboljih klubova iz te iste zemlje!!!

Kardinal

pre 14 godina

@ (Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

Ha,ha,ha,ovaj car me je nasmejao do suza! Znaci Zvezda je bolja od Partizana zato sto je Radnicki pobedio Zadar a i Zvezdu,pa gde ti je tu logika covece,ti si legenda majke mi treba ti dati orden!

P.S. Sto se utakmice tice nisam je gledao ali polako docice sve na svoje mesto,bar se nadam,ipak je ovo jos neuigrana ekipa,sredice to Dule za par nedelja. Mada ruku na srce mi beka sutera nemamo,Rasic ocajan,Kecman jako slab u sutu,Bozic igra jako malo,Mekeleb je vise za prodore i asistencije nego za sut,tako da smo sto se sutera tice jako tanki,kada bi proradio neko od pomenutih bila bi to sasvim druga prica

RASHA

pre 14 godina

@Niksicko pivo Nesrecnice,ti danima svojom ''inteligencijom' u komentarima nadmasujes i lepog Fiku.Vazno je da je Partizan izgubio a to sto tvoj KKSS veze nema to nije bitno.Bolje idi prati Ibon(ako si neupucen,to je tim iz tvog grada)

nikad izvini

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

i ko je na kraju slomio tanjir?

dule pfc bg

pre 14 godina

Zvezda izgubi od Radnickog, partizan od Zadra, radnicki dobio zadra, tj. Zvezda i Radnicki bolji od Partizana.
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 22:08)

Samo jos da na terenu dokazete da ste bolji,a ne za zelenim stolom i kukanjem kod djordija.Mada takvo vam je celo sd.

milan

pre 14 godina

Partizan vrlo slab za tri poena, vrlo dobar u ofanzivnom skoku. Maric odlican, Roberts vrlo dobar, kao i Veseli. Jos uvek nema one kolektivne igre iz proslih sezona, ali to ocekujem tek na prolece.U trenucima kad je bilo +4 za Zadar mislim da je Partizan propustio 3 napada da smanji samo na kos razlike i tako udje u potpuno neizvesnu zavrsnicu. Zadar fantasticno sutirao za tri, stekao sam utisak da samo to i umeju, jer o nekim uigranim akcijama nije bilo ni govora. Sve u svemu, ko Partizana ima puno prostora za napredak, potrebno je samo strpljenje.
Pozdrav svim navijacima Partizana!

NikolaKKPPFC

pre 14 godina

Gledao sam utakmicu,i nije normalno kako su ovi pogadjali trojke.2,3 od table,sa 6,7 metra,odbije se od obruca,ode metar u vis u opet udje,jedna je bila od konstrukcije u semafor pa u kos,ali ta naravno nije priznata,ali samo pokazuje kakvu su srecu imali.
No,idemo dalje,da pobedimo Orlean i dobijemo motivaciju za NLB...Ali NLB je nas,KKP osvajac tripl-krune 2010!!!
Da ne zaboravim,Dule ne bi bio Dule da nije dobio tehnicku :)...

legolas

pre 14 godina

Koliko nama fali dobar šuter pa to je evidentno iz aviona.Džabe sto mi imamo sjajnog Marića pod košem kad mi spolja nemamo u koga da se oslonimo...valjda nas u četvrtak čeka prva ovosezonska pobeda u EL pa da krenemo u pobedničku seriju !!!

Goranbp

pre 14 godina

Volim Partizan ali doklen ćemo više stalno praviti iznova novi tim i prodavati svoje najbolje igrače? Lepo je to što se forsiraju mladi igrači ali se bojim da je ova sezona propala...Pod hitno treba izvršiti privatizaciju klubova pa da dođe neki gazda i uloži svoj novac u prave igrače!!!

peđa

pre 14 godina

jedna stvar mi godinama bode oči, a to je konstantno mali broj postignutih poena. kad pređemo 70 uspeh. dvojke nema, nekada smo se oslanjali na tripkovića ali je i njegov procenat realizacije slab. vreme je da se poradi na napadu, na šuterskoj tehnici. kao da ih to ne zanima, važan je skok, odbrana. ne dobija se utakmica sa više skokova već poena. slažem se da je najgori od svih rašić, bez žara i hrabrosti, sporiji od centra, odbrana ne postoji. verujem u ostale, ali ne i u rašića.

provaljen si

pre 14 godina

stalno gledam komsinicu, imas neki problem sa identitetom pa se predstavljas kao Grobar?

eee pa ne moze to svako, ti si osudjen na zvezdu, jbg, vise srece u sledecem zivotu...

Sasa The Grobar

pre 14 godina

kao vatreni navijac Partizana ne mogu da budem previse tuzan zbog ovog poraza jer je Zvezda takodje izgubila sto meni predstavlja veliku satisfakciju.
(stalno gledam komsinicu, 1. novembar 2009 22:30)

al' sad ozb.. nemoj mi sad ono imamo komplexe 3-4x, vidite li kako se iskomplex... ???
(Niksicko pivo, 1. novembar 2009 23:44)

Nemoj se praviti mutav, svi znamo da je zvezdas postavio prvi komentar...verovatno ti sam, da bi sam sebi mogao da odgovoris...i to jako pateticno i providno...

TIGER

pre 14 godina

(red@white, 2. novembar 2009 10:17)

A jel ti zaista verujes u te price da ce Zvezda ili neki drugi klub iz nase zemlje za dve sezone skupiti dovoljno bodova da preteknu Partizan i sebi obezbede Evroligu?
Pa Partizan je skupio toliko bodova da sebi moze da priredi luksuz i da ne igra narednih 5 sezona a da mu prvo mesto ostane zagarantovano u EL.
Uostalom vi prvo treba da krenete sa pobedama protiv nizih klubova po kvalitetu, Radnicki, Masinac, Sloga... Pa onda da pokusate da pobedite neki iole ozbiljniji klub iz Evrope: Sole, Beneton, Dinamo Moskvu... Dug je put do trona... To Partizan najbolje zna, zato je i igrao sa NBA timovima... Realno ocekivano porazen od njih...
Ajd toliko, a sad nastavite da trenirate!

Zelimir

pre 14 godina

Bez brige djecaci. Vratice nam se ovih par divljih trica koje smo primili i lopti koje smo im dali poslije nove godine, kada nam i zatreba.

dragan genije

pre 14 godina

Vece srecnike od ovog zadra nisam video skoro, trojke trojke i samo trojke...

jedna od table sa 9m, druga od obruca ide 2m u vis pa ulazi u kos, a da je priznata i ona od semafora sto je usla, ugodjaj bi bio potpun.
Bice sve ok, ne sumnjam u duleta i ekipu, treba vremena da se uigramo, cela prva petorka je otisla, mnogo novih igraca, moramo da ih razumemo...pravi plodovi rada ce se videti tek u drugom delu sezone kada treba nastaviti niz titula. Plasman u TOP 16 zavisi od utakmice u litvaniji, ako to dobijemo imamo sanse. Svu snagu treba sacuvati za to!

Braindead

pre 14 godina

Linije se uigravaju, maric sjajan, veseli buduca NBA zvijezda. Rasic je najslabija karika u ovom timu. Treba timu pruziti podrsku u svakom sledecem mecu. Nije bitan rezultat, bitno je zalaganje.
Ajmo crno beli!

Ivan

pre 14 godina

Iako su klubovi iz moje zemlje, Hrvatske, ove sezone počeli daleko najbolje ipak treba biti pošten i priznati da je ovo vjerojatno najslabija NLB liga od njenog osnivanja. Uostalom, Cibona koja ima 5 pobjeda i niti jedan poraz, gubi kod kuće u euroligi sa 45 razlike, a pobjeđuje u Beogradu i u Vršcu. Što se tu još ima za dodati. Globalna recesija pogodila je i ove naše klubove.

sasa

pre 14 godina

Propustim prvu cetvrtinu zbog greske HRT-a, doju na pola druge taman se uvalim u fotelju odgledam 3 min a onda SBB iskljuci HRT pitam se zasto kad ionako niko od nasih ne prenosi, ukljuce ga ponovo pred kraj cisto da se razocaram

sasa

pre 14 godina

da je becirovic u nasoj ekipi sve ovo do sada bi bile pobede! Kakav propust uprave, covek igra keca, dvojku, neverovatan suter, asistent a i klinci bi imali od koga da uce. Sve ostale linije u timu su vrhunske ali taj sut za tri? Zasto se Riznicu ne pruzi sansa ili ako nema para za stranca ne dovede neki koji je hladio ruke u moravi. Koljevic, Mijatovic iz Buducnosti?

mungos

pre 14 godina

Koji pametnjaković je odlučio da skrembluje hrt2 kad niko u jadnoj zemlji Srbiji ne prenosi ligu u kojoj igra 5 najboljih klubova iz te iste zemlje!!!
(Savo, 1. novembar 2009 22:33)

I odakle im uopšte pravo da skrembluju? Ja ako plaćam tu kablovsku mogu valjda na njoj da gledam šta hoću, kad hoću i na kojem kanalu hoću?!

alekssandar

pre 14 godina

Realno, mi smo od Zadra gubili na gostovanjima i prethodnih godina, tako da se u ovoj fazi uigranosti ekipe pobeda nije mogla ocekivati.
Mitrovic sjajan. Rasic, ako ovako nastavi, idealan za prvu petorku KKSS.
Ovo bi trebalo da je poslednji poraz Partizana u NLB ligi u ovoj godini.

MARKOpfc

pre 14 godina

Ovo je u neku ruku i ocekivan poraz,jer od kada Partizan igra NLB ligu nikad nije pobedio u Zadru sa cak jacom ekipom nego sto je ova sada.Tako da bez uzbudjavanja...

Plikuscht

pre 14 godina

Stvari su jednostavne ...

Dzaba:
REBS 32 (+10)

Kada:
FG3 9.1%
TO 17
FOULS 21
(sem MekKejleba (5) - dva igraca po 3 licne greske, a ostali 0-2!?)