Četvrtak, 01.10.2009.

01:11

Bez rasprave o suspenziji Partizana

UEFA neće raspravljati o mogućoj kazni za Partizan zbog ubistva Brisa Tatona, potvrđeno je za B92 iz sedišta Evropske fudbalske unije.

Izvor: B92

Bez rasprave o suspenziji Partizana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

čika Velja

pre 14 godina

Nadam se da anti-Partizanovi mediji i novinari neće imati priliku da se naslađuju kaznama prema Partizanu! Ovde mi je mnogo logičnije da budu kažnjeni FSS i reprezentacija Srbije, zato što gotovo 20 godina nisu u stanju da reše problem huligana u ovoj državi i da kazne počinioce nedela! Znači,kao što je svojevremeno
kažnjena Engleska! Jer ovo je problem države, a ne klubova. Da je država(čitaj policija) čuvala onu grupu navijača iz Tuluza, kao što se to radi svuda u svetu, nesretni Bris bi i dalje uživao uz svoj voljeni klub!

Vladimir

pre 14 godina

Da smo normalna država, ne bi trebalo kazniti klub za zločine nekih ljudi koji u njihovo ime divljaju i ubijaju. Ali pošto nismo normalni, i pošto Partizan i CZ (a ni drugi ne bi bili bolji) nisu godinama rešavali huliganstvo a mogli su ga rešiti već zaradjuju velike pare na transferu igrača iz manjih klubova u svetske klubove ONDA SE SLAŽEM da je treba kazniti na 3 godine zabrane igranja u medjunarodnim takmičenjima (ne samo kupovima UEFA), kao i zabranu organizovanja posete i prodaje karata gostujućim navijačima u domaćoj lizi. Na kraju to najvažnije, morali bi snositi (plaćati) policiji troškove održavanja reda i mira pred, za vreme i posle utakmice u široj okolini stadiona. Ti troškovi nesmeju snositi grad, opština ili država već organizator - inicijator okupljanja većeg broja stanovništva (navijača). Onda bi klubovi osetili po džepu kada bi se i dalje uništavala imovina i slično posle utakmica.

Ogio

pre 14 godina

Ja navijam za Partizan, vodio sam cerkicu na utakmice, isao sa caletom i bracom. Kakve ovo ima veze sa navijacima kao sto sam ja? I koji ste vi to navijaci kada se toliko bojite da dodjete na neku zvanicnu utakmicu Partizana ili Zvezde? Cega se bojite? \"Navijaci\" o kojima pricate su malobrojni i ovo je sjajna prilika da se drzava sa njima razracuna.
Ali ne mogu da shvatim toliku zelju da se nas jedini klub koji se kako-tako bori u evropskim takmicenjima osakati. Kakvu poruku saljemo Evropi? Mi smo mazohisti?? Ovo sto se dogodilo je uzasno. Strasno. Neizmerno mi je bilo zao mladica. Bilo me je sramota sto se to desilo u mom gradu.
Ono sto ne valja je da su pojedini novinari gladni crnih hronika odmah pozurili da globalno satanizuju sve navijace, kompletno SD Partizan, grad...
Alo bre, nisu se fudbaleri okupili da nekoga mlate. Dokazite povezanost uprave sa tim grupama pa ih hapsite!!! Osvrnite se malo pa cete videti da se sve ovo dogadja svakodnevno i svuda u svetu! Pa zar u Italiji nije pre dva meseca izboden navijac na stadionu? Zar navijaci Milvola nisu porusili pola grada pre dve-tri nedelje, zar navijaci Rome nisu harali pre dve nedelje na gostovanju na jednoj evropskoj utakmici i doveli grad u vanredno stanje? Nismo jedini i nismo izmislili rupu na saksiji. Zasto da nasa kazna bude enormno veca nego kazna klubova drugih zemalja?

kao da se nista nije desilo

pre 14 godina

Da neko ima imalo morala trebalo je otkazati sve domace i medjunarodne utakmice i klubove kompletno poslati u protestne setnje. Umesto toga, od jutros slusam izjave kako ce neko dati danas sve od sebe, kako sansa postoji, kako smo kompletni, rastereceni, kako idemo da se nadigravamo...

Jelena

pre 14 godina

Mislim da Partizan treba da bude suspendovan zbog ovog zlocina. Huligani koji ga pocinili nosili su obelezija Partizana, a za sve ovo vreme ja nisam cula ni jednu rec osude od strane fudbalskog kluba Prtizan, niti ovog zlocina niti huligana koji su ga pocinili znaci li to da se oni slazu sa ovakvim nacinom "navijanja" svojih navijaca?

Milos

pre 14 godina

Postoji britanski dokumentarac o najokorelijim huliganima u Evropi. TV ekipa je došla u Srbiju i snimili su grupu grobara.
Likovi se nisu ustručavali da pokažu svoje najgore lice. Snimali su se sa pištoljima i hvalili su se kako je jedan njihov stariji član Žare silovao navijača Torcide na groblju!!!!

Pored tog snimka, mislim da bi bio lak posao da se oni uhapse, pa da krene polako preko potrebno čišćenje.

Real Football Factory - Srbija
http://www.youtube.com/watch?v=MTHQRIJYfMU

Rada

pre 14 godina

Podrzavam suspenziju! Kriminal nema sta da trazi u sportu, kriminalce u zatvore a ne da vode klubove! Samo na taj nacin ce se nasilje zaustaviti.

(Vlast)a

pre 14 godina

Kad se nasa visokomoralna i saosecajna vlast i isti takvi sportski klubovi sa svojim upravama nisu sami setili da je vreme da se povuku, onda ocekujem i prizeljkujem da kazna bude drakonska i da nam sport i ovo sto se u Srbiji zove patriotizam i navijanje, ne budu izgovor za nerad, nemoc, nepostojanja prava, pravde, funkcionisanja zakonodavne, izvrsne, sudske vlasti i jos mnogo toga. Kad budemo manje navijali i manje prbijali, naci ce se vremena da malo vidimo sta nam nasa divna deca-ljube ih i tata i mama-rade i sta nam radi drzava. Za samoposmatranje sopstvenog nerada treba malo vise vremena. Naravno, navijacke skupine moraju biti sve do jedne zabranjene, ali nikako ne preskociti klerikalne, klerofasisticke i partijske podmlatke i vojske. To sto se vlast pravi da ih ne vidi, ne znaci da ne postoje! Corax je juce sve lepo nacrtao i nisam cula da ga je neko demantovao.

Linuxash_Pravoslavac

pre 14 godina

Fudbal u Srbiji je odavno izgubio svoj smisao. Vecina onih koji danas idu na stadion samo zele da tamo izbace frustracije i da se sukobe sa navijacima drugog kluba. Nema tu govora o sportu. I drzava i sami klubovi su predugo tolerisali nasilje. Treba svi da popiju suspenziju sve dok ne rese taj problem. Tako ce uraditi najvise za dobrobit fudbala i ljudi koji uzivaju u sportu. Danas klinci umesto da se ugledaju na sportiste na terenu, idoli su im kojekakve barabe na tribinama.

Ljubitelj fudbala

pre 14 godina

Podrzavam! Istina, to "navijacima" ne znaci nista. Ali, podstaci ce klubove da ociste svoje navijacke grupe i drze ih pod kontrolom.

Tamara

pre 14 godina

Danas uopšte nije bitno ko za koga navija. Svaki razuman čovek treba da podrži ovakvu odluku. Naša država je trebala da suspenduje pojedine klubove još davno. I bez ovog konstantnog divljanja "navijača", u onom momentu kada su igrači Zvezde izašli na teren u majicama podrške ubici u pokušaju, država je trebala da preduzme drastične mere- do daljnjeg. Na tom ispitu smo pali,a i na ovom, na kome smo trenutno, nemamo neke šanse za prolaz- Partizan se nijednog trenutka nije jasno ogradio od divljanja onih koji su ubili nesrećnog mladića, nijednog trenutka nismo čuli osudu- javno i glasno; samo neko stidljivo saučešće. Država nam maže oči- te bilo ih je 30, te 20, pa je uhapšeno 11, za dvojicom još tragamo, a jedan je već pušten da se brani sa slobode...
Kad ne znamo sami, neka nam drugi uvode red.

Inglorious Busterd

pre 14 godina

"Zasto partizan ispasta zbog budala koje su u njegovo ime prebile Tatona?"

Pa mora... Za primer... Da se zna da neces pomoci svom klubu tako sto ces da ubijes nekoga...

Zasto sam ja ispastao za vreme sankcija zato sto je Milosevic u moje ime pravio gluposti?

END!

pre 14 godina

Svaka odluka UEFA u vidu kazne biće u potpunosti zaslužena.

Krajnje je vreme da i država preduzme nešto konkretno.

Evo mog predloga:
* Zabraniti organizovano navijanje na stadionima.
* Ministarstvo sporta bi trebalo da otkupi sve jeftine ulaznice, za celu fudbalsku sezonu, i podeli ih đacima u osnovnim školama, poseta stadionu bila bio moguća samo u prisustvu roditelja a dolazak bi se nagrađivao boljom ocenom iz fizičkog ili vladanja.
* Bolji i skuplji delovi tribina bi išli u prodaju ali bi na njih stavio poseban porez. Te karte bi bile skuplje pa samim tim nedostupne bespoličarima. Takođe bilo bi omogućeno da se nabave povoljnije preko firmi u kom slučaju bi firme materijalno odgovarale za eventualne postupke svojih zaposlenih.

Na taj način sport kao plemenita veština bi bio popularisan među mladima koji bi se od malih nogu učili primerenom ponašanju na sportskim borilištima. Na utakmice bi dolazili primerni i odgovorni ljudi a dokonim, praznoglavim i obesnim mladićima bi se poslala poruka da se prisustvo sportskim događajima mora zaslužiti bar tako što će prethodno naučiti da zarade pare za karte koje sada dobijaju besplatno.

itd...

dno dna

pre 14 godina

Kada nas predsednik mirno slusa i posmatra zvizdanje himnama gostujucih ekipa, sta ocekivati od tih "navijaca". Necu da komentarisem - noz, zica... i slicne svinjarije od navijanja. Sve u svemu, HOROR.

Bg boy

pre 14 godina

Naravno da treba da bude kazna i to drakonska. Pa nece valjda da dobiji nagradu zato sto su njihovi "navijaci" ubili coveka. Celnici klubova su u dilu sa tkz navijackim vodjama, podmicuju ih, obezbedjuju im besplatna putovanja, omogucavaju im da unesu pirotehniku na stadion iako je to zabranjeno i mnogo toga daleko ozbiljnijeg od ovog nabrojanog. Takodje je i cudno jedinstvo igraca i "navijaca". I uprava i igraci nikada se nisu jasno distancirali od tih propalica vec naprotiv uvek su ih ohrabrivali u njihovim nedelima. Setite se slucaja u Mostaru od pre nekoliko godina a da ne pominjem podrsku Zvezdinih igraca Urosu Misicu. Bilo bi pravedno kada bi osim navijaca koji su to uradili i celnici Partizana zaglavili robiju tako da nikada nikome ne padne na pamet da ikada vise podzava ovakve manijake.

Pera Detlic

pre 14 godina

Naravno da Partizan treba iskljuciti. I ako nas fudbalski savez ili bilo koji zvanicnik iz ove drzave bude imao nesto protiv toga, to ce znnaciti definitivni poraz ove drzave i ujedno ce pokazati da su klubovi ta porava cvorista drzave i mafije

iii

pre 14 godina

tja, opet "nicim izazvane sankcije", ali izgleda je to zaista neophodno, da nam svet lupi par samara da se osvestimo. Partizan naravno nije direktno kriv za ovaj incident, ali snosi odgovornost sto ne kontrolise svoje navijace bolje, a pri tome su vodje navijaca i ljudi oko njih na klubskom platnom spisku, dobili su stanove, cak im i staz ide za "navijanje". Tako da postoji "komandna odgovornost" u svakom slucaju, a i mozda ce se posle sankcija ljudi iz kluba malo opametiti, pa uvesti red medju te pobesnele klince. Posto drzava to ocigledno ne ume da uradi kako treba.

Gorka pilula

pre 14 godina

Oni koji tvrde da je Partizan neduzan, neka se upitaju zasto sportske hiligane brani advokat Borivoje Borovic (i po kojoj tarifi to cini), a isto tako, ko se zalagao da se napadaci na Brisa Tatona puste na slobodu. Ako Uprava kluba nije u stanju da se nosi sa huliganima, zabrana izlaska na medjunarodna takmicenja je najmanje sto moze da se ucini da se nasilje ne "izvozi" iz drzave koja je fakticki sigurna kuca za nasilnike svih vrsta i kalibara( setite se Miladina i sta je drzava preduzela, osim sto je BB predvideo radno mesto za njega u svojoj advokatskoj kancelariji). Apsolutno podrzavam suspenziju!

lud & zbunjen

pre 14 godina

...Sve te nase tzv. profi klubove treba zabraniti tj. ukinuti. To jeste jedini nacin da se udari u sustinu problema. pa nemojte mi reci da ce bez Partizana , Zvezde i ostalih lopovskih udruzenja zivot u Srbiji da stane. Lepo im drzava oduzme svu imovinu. Napravi konkurs i proda je a pare u skole i bolnice. Onda ti novi vlasnici naprave ili nove klubove ili sopingmolove sta god. pa onda opet neka se formiraju navijaci, pa njihove grupe ali da se pre toga propise zakonom sta moze da se radi na stadionu, u hali na bazenu. Verovatno se pitate sta sa sportisitima, pa oni neka se opet uclanjuju , neka idu u inostranstvo-ionako je vecini fudbalera to jedini cilj u zivotu. Pa zatvorene su onolike fabrike , poljoprivredna gazdinstva a sada ce neko da pati zbog fudbalskih klubova. Ali nece se to desiti , mnogo je tu bandita umesanao, od dilera , preko tajkuna do ministara. Ti maloumnici koje zovemo navijackim grupama su samo posledica a nikako uzrok svog ovog uzasa. jako se dobro secam osnivanja DELIJA ( ko ne zna to je trebao da bude zajednicki naziv za Cigane i Grobare, kad igraju protiv klubova iz Hr. i BiH), bila je to jedna veoma nova ideja a samim tim za vlast opasna jer su tadasnje vlasti shvatile da bi organizovanje ljudi koje nije pod njihovom sapom moglo biti veoma opasno. Pa su onda brze bolje poslali Arkana da preuzme kontrolu. I on je preuzeo. E sada kada im je dogorelo do nokata i kada im se sve pa i oni otrzu kontroli daj da ih zabranimo. Nema tu sta da se zabranjuje osim klubova. Ugasi ih pa da vidimo za koga ce ti nesrecni momci onda ici da se biju, da pale, kradu i sta sve jos.

nensi

pre 14 godina

sramota je što vlada nije donela odluku o suspenziji, treba i u domaćoj ligi zabraniti prisustvo navijača sledećih barem 5 godina neka igraju utakmice na praznim stadionima

Ivan San Diego

pre 14 godina

Zeleli ste .... gledajte !!!
Dobicemo ono sto smo i zasluzili. Dovoljno je sto imamo sramotu na vratu, a jos cemo dobiti i suspenziju u sportu. Kao drzava i grad nismo bili u stanju da organizujemo jednu sportsku manifestaciju, bez nasilja, bez incidenta. Pokazali smo svetu da umemo da organizujemo, "Beoviziju", da umemo da organizujemo "Univerzijadu" ali pali smo na ispitu. Bacili smo u senku sve ono lepo sto je Beograd kao grad imao da pokaze, a sada smo na stubu srama zbog pojedinaca, koji nisu imali mozga da razmisle u kakav se ludacki cin upustaju. Smrt jednog coveka treba da bude razlog da drzava krene da sankcionise pojedine ljude. Sramota. Imali smo u proslosti toliko smrtnih i nesrecnih slucajeva na stadionima i idalje nista nismo uradili. Dokle cemo da se brukamo pred svetom. Posle se cudimo sto nas nece u evropi. Pa sve mora da se zasluzi, a mi ocigledno to jos nismo zasluzili. Sutra cemo gledati novi klub u nasem gradu, a da li i istu sliku??? Videcemo uskoro! MOZDA!!!!

nesko

pre 14 godina

Sve nase klubove na godinu iskljuciti iz svih takmicenja na evropskom nivou. Sta sa nacionalnim timom? Neka se malo pocesu po glavi, i neka srede svoje "divlje pse" - uz pomoc policije i drzeve, jer lepe reci i razgovor ne donosi nikakve rezultate.

Dejan

pre 14 godina

Mislim da Partizan ne treba isključiti iz takmičenja. Kako neko iz uprave kluba ili sam klub može biti odgovoran za nešto što su neki huligani uradili kilometrima daleko od Partizanovog stadiona? Treba se obračunati sa huliganima, a ne sa nedužnima. Zašto Partizan da strada zato što je neko navodno u njegovo ime uradio nešto? Mogu oni i da ukinu klub ali huligani će već naći neku drugu sponu koja će ih vezivati i za koju po njihovom mišljenju vredi ubiti čoveka ni krivog ni dužnog. Partizan bi u ovom slučaju bio samo "kolateralna" šteta. Inače, navijam za Zvezdu.

djordje geprat

pre 14 godina

pošto nemamo margaret tačer mora uefa da donese odluku. nadam se višegodišnjoj suspenziji partizana a od sledeće godine i ostalih klubova kod prvog ispada.

šta ćemo sa transparentom "omarska" viđenim na utakmici sa francuskom? hoćemo li ga gledati i sledeće subote?

Ivan

pre 14 godina

Brinem za svoje dete koje izlazi uvece po blokovima.
Strepim da ce mu se nesto desiti jer je obukao crni duks ili crvenu jaknu.
Ono sto primecujem po blokovima su gomile mladih, besposlenih,besnih ljudi koji celu noc piju ako imaju sta urlaju lome ,jurcaju motorima i kolima po Jurija Gagarina i niko nista .Nije ni cudo to sto se deslio. Dovoljno je da dodje sa namerom da napravi ovakav krvavi incident i da pokupi dvadesetak maldica zeljnih akcije jer su se jako smorili sa malo para ili za 5 gajbi piva ce napraviti sta god zelite.
Sinoc sam citao na netu sta klinci misle o poginulom navijacu Tuluza.
Deca se iskidase od smeha i sprdnje .Tragedija za Srbiju kada imamo ovakvu omladinu.
Za svaki incident koji se dogodi na utakmici ,pored stadiona ili bilo gde u radu dan pre utakmice i dan posle utakmice treba kaznjavati klubove ciji navijaci ucestvuju u tome.
Treba javno reci ko su ti ljudi iz klubova koji vrse pritisak na istrazne organe da se obustavi istraga u slucaju preminulog francuskog navijaca.

Jututunska Ahilova peta

pre 14 godina

To je najispravnije i najpravednije, udri ih po dzepu! To je najbolnije za psiholoski i ljudski profil onih ljudi u klubovima koji moc, ali nemaju ni volju, ni interes, ni zakonsku prisilu da tome stanu na put.

Mister No

pre 14 godina

Deda, Otac, ja, pa moj sin navijamo za Partizan ! Nasledje koje se prenosi sa starijih na mladje. Mnogo volim klub ali dzabe kad se ne usudjujem da vodim klinca na utakmice kao sto je mene tata vodio sredinom 80-ih. UEFA ima puno pravo da izbaci Partizan iz takmicenja. Reakcija uprave Partizana je bila ovih dana kao da se njih sve sto se desilo uopste ne tice !?!

Ivana

pre 14 godina

i treba zabraniti ucesce Partizana, na duzi period. Klub jeste kriv, to su njihovi navijaci.Ne treba samo drzava da se suoci sa navijacima-huliganima, to je obaveza i klubova. I krajnje je vreme da se to uradi. Neka ih smrt Brisa probudi.

Daki

pre 14 godina

Slazem se da treba zabraniti sve fudbalske utakmice u inostranstvu, ne samo Partizana vec svih klubova. Individualna greska i krivica se najbolje otkloni grupnom kaznom. To se moglo dogoditi i drugim klubovima, ali eto nije, pa ne treba ti drugi da odmahuju glavom u stilu "strasno strasno, ali sta ces"... Hajde malo da se svi zapitamo sta bi moglo da se uradi...
Ako su u Engleskoj mogli da srede situaciju, ne vidim razloga sto to ne bi mogli i kod nas. Samo je potrebna cvrsta ruka. Eto Drzavo Nasa - vi ste na potezu.

Voja

pre 14 godina

Mozda Partizan nema nekog velikog udela u huliganstvu svojih navijaca, ali mozda je i ovakva odluka UEFA i jedini nacin da se trgnemo i da nam se ne dogadjaju slicne stvari.

UEFA

pre 14 godina

Najmanje 10 godina van Evropskih kupova bila bi najbolja kazna za Partizan i za sve one koji ubijaju navijace gostujucih timova. I naravno sudstvo da se bavi sa tim huliganima.

Maki

pre 14 godina

A kada Partizan bude suspendovan onda ce njegovi navijaci izaci u protestnu setnju da mirno demoliraju grad, pale ambasade, napadaju strance i nece se sekirati jer policija standardno nece biti u mogucnosti da obezbedi skup.

Pravi Grobar

pre 14 godina

Iako deluje nepravedno, isključivanje klubova je sigurno najefikasnije rešenje. Na taj način će pravi navijači biti prisiljeni da se distanciraju od nasilnika u svojim redovima. Kada shvate, da će zbog kolega, koji na utakmice sa sobom nose metalne štangle i bejzbol palice, izgubiti ono što daje smisao njihovom navijanju, sami će se okrenuti protiv njih.

Pored ovoga, mislim da naše zakonodavstvo ne treba da čeka, već treba što pre, po ugledu na Englesko, posebno da kategoriše navijačko nasilje. Kada prvi, koji baci kamen na policiju pred stadionom, zaglavi 5 godina u Zabeli, videćete kako brzo će se navijačko nasilje stišati.

Isfrustrirani balavac od 19 godina mora da shvati, da će zbog "šmekerisanja" pred svojim društvom zaista ROBIJATI bolji deo svoje mladosti, a ne samo dobiti par šamara od inspektora i, u najgorem slučaju, izaći iz pritvora za mesec dana.

Pavle

pre 14 godina

I UEFA zna da neki naši političari i neke organizacije stoje iza ovih huligana. Nadam se da ćemo od nih saznati ko su nalogodavci, kad već ovi koji su na vlasti to ne smeju da kažu.

Чедица

pre 14 godina

Вишегодишња суспензија из свих такмичења! Уосталом, Партиѕанови навијачи себе зову гробарима што су сада и показали!

Resavac

pre 14 godina

Podržavam stav o suspenziji sportskih klubova ali bih dodao da treba zabraniti političarima da kroče na teritoriji EU jer su oni najveći krivci za postojeće stanje u našoj zemlji.

PxFxC

pre 14 godina

Navijam za Partizan, već duže vreme iz fotelje, na žalost. Naši stadioni su odavno nesigurna mesta i pored silnih ograda, kordona policije i drugih mera obezbeđenja. Pošto definitivno postoji sprega klubova i navijača, ako ništa drugo imaju svoj glas na skupštini (!?) da ne pričamo o unošenju pirotehnike, mogu samo, posle svega da pozdravim eventualnu odluku UEFA da suspenduje naše klubove iz svojih takmičenja. Možda nas to pokrene.

Aleksandar

pre 14 godina

Tuzno je sto Vlada sama nije donela odluku o zabrani takmicenja u Evropskim kupovima na 5 godina, kao Velika Britanija svojevremeno, ovako ce tu istu odluku, poptuno ispravno doneti UEFA, a najgore je sto ce se Partizan zaliti, kao mi nismo krivi, mi nemamo veze sa tim , to je udarac na nas fudbal koji se oporavlja... Jedine organizacije koje se u Srbiji po negativnoj selekciji i zlu koje donose mogu meriti sa politickim strankama su upravo fudbalski klubovi, zato UEFA SAMO NAPRED, AKO NAS VI NE SPASETE, NIKO NECE!!!

Lyman Zerga

pre 14 godina

Slazem se da zbog ovakvih pojedinacnih ispada ne treba kaznjavati klub. Oni su mogli da budu i u dresu nekog drugog kluba i da isto tako pretuku mladica, ali zato pocinioce treba najstroze kazniti, da bi se u buducnosti sprecile slicne stvari.

izdrzavam nekako

pre 14 godina

A vi mislili da su oni gore papci i da nisu registrovali sve sto ste radili. E, jesu, i vise no sto mislite. Koje crne grupe i vodje navijaca-obicni dileri droge i oruzja! A kako su finansirali svoja putovanja i bahanalije ako ne od toga-od prodaje karata? Neka je zaigrala mecka ispred kuca svih ovakvih! Zao mi je sto je povod za budjenje drzave smrt nevinig Brisa, ali vama uvijek takav povod i bude da se pokaze da mozete ked hocete, ali necete. Zao mi je svagdje normalnog, a nemocnog naroda, kad ga drzava strahom ucutka.

Pedja

pre 14 godina

Partizan bih suspendovao 5 godina iz svih evropskih takmicenja.
Crvenu zvezdu ( zvezdas sam) bih suspendovao bih 4 godine.
Ostalim srpskim fudbalskim klubovima suspezija bi bila 3 godine.
Pa kada se gospoda iz Srbistanskog fudbala dovedu u red ponovo bi igrali fudbal u Evropi.

Darko

pre 14 godina

Kakva rezija. Ja se slazem da Srbija ne mora da udje u Eu nikada ali zbog toga ne moraju deca da ginu. A i mora se napraviti balans i anulirati steta ulaskom Ruskog i Kineskog kapitala.

Znaci infrastruktura, tehnologija i kes za ravnjajnje dugova i u redu stvar.

Meni je jasno da se sa ovim likovima u vladi ne moze nista dogovoriti ali opet ponavljam zbog toga ne mora niko da strada.

Igor

pre 14 godina

Po meni kao ljubitelju fudbala - zbog ovog UBISTVA treba sve nase (srpske) timove izbaciti iz medjunarodnih takmicenja sledecih 5 godina, pa neka razmisle da li ce da podrzavaju, placaju i koketiraju sa bandom huliganskom.
Kao sto se desilo engleskim timovima 80tih-kada su dobili 5 godina zabrane evropskih takmicenja, resili su problem sa huliganima.
Ja sam za zabranu.

bg bane

pre 14 godina

Treba sav srpski fudbal iskljuciti iz svih medjunarodnih takmicenja na pet godina. Samo tako mozemo shvatiti da je sport tu da zblizi ljude, a ne da proizvodi fasizam.

Kaldrmas

pre 14 godina

Partizan treba trajno suspendovati, na nekoliko godina, dok se ne opameti. Pa i vrapci znaju da klubovi stoje iza "navijaca". Isto se odnosi i na Zvezdu. Da li ste zaboravili sta su radili "organizovani navijaci" Zvezde u Pragu i Partizana u Zilini?
Kad se urede klubovi, uredice se i navijaci.

Sport je igra

pre 14 godina

Evo ja kao Zvezdas i covek koji skoro nikada nije uz Partizan(ni na medjunarodnoj sceni) ne smatram da treba da se kazni Partizan neigranjem. Partizan kao klub ne. Ali treba istrazivati da li su ubice francuskog navijaca ranije pravili nerede na stadionu Partizana, ako jesu onda treba da se vidi sta rade na slobodi i da se pita sta ce oni uopste na stadionu? Bolje receno, zasto vec ne postoji zabrana za njih da ulaze na stadion Partizana. Pravi navijaci Partizana nisu krivi za ovo, pitanje je koliko je klub uradio da se ljudi koji su potencijalni da ubiju sklone sa stadiona? Vecina ljudi koji dolaze na utakmice sigurno nikoga ne zele da ubiju, pravi navijaci ne zele niciju smrt.

Zoran Simic

pre 14 godina

Bravo za UEFA. Ovo je jedan od nacina da se stane na put ovoj nesreci koja nas je snasla. Treba iskljuciti i Zvezdu i Partizan na jedno 2 godine iz svih evropskih takmicenja, da bi se malo o'ladile usijane glave huligana. Tako bi se udaljili sa stadiona na dovoljno vreme, dok i drzava konacno ne pocne da resava ovaj ogromni problem. Zao mi klinaca pravih i iskrenih navijaca sto bi u tom slucaju ostali bez zadovoljstva da gledaju kvalitetan evropski fudbal na nasim stadionima ali ovo je otislo predaleko da bi se vise tolerisalo.

Pathon

pre 14 godina

Ma kakav novac - efekat je isti kao da milioneru naplatite kaznu za pogresno parkiranje. A posto nasi "najveci" klubovi uvek brane najgore medju svojim nazovi navijacima ili se stidljivo gnusaju njihovog varvarstva, onda i zasluzuju da im utakmice godine budu lokalni derbiji. Podrzavam izbacivanje Partizna iz trenutnog takmicenja, zabranu igranja u Evropi u narednih pet godina, prazne stadione, novcane kazne do 30% ukupnog klupskog budzeta, zabranu prodavanja igraca drugim evropskim klubovima do 10 godina, vizni rezim za "najodanije" navijace, odnosno, zabranu putovanja po stranim zemljama itd. Pa da vidimo da ce li ce "najveci" srpski (a i sire) klubovi da divljanje navijaca kod kuce i u Evropi pravdaju svetskim zaverama i nepravdama. Vreme je da se zastitimo od nas samih. Samaraj Uefa!

Shomsky

pre 14 godina

Logican sled okolnosti. Kao navijacu "Partizana" zao mi je sto ce moj klub biti eliminisan, ali kao covek osecam da je ta odluka UEFE potpuno ispravna i podrzavam je.

Vladimir

pre 14 godina

Mislim da smo zasluzili da nas izbace i sa svetskog prvenstava u fudbalu.
Jednostavno izolacija je Srbije je najsigurnije resenje za svet, zalosno ali istinito.

duško

pre 14 godina

Nadam se da će ih isključiti zauvek, ali mi je daleko bitnije da država prestane da finansira tzv. vrhunski sport (vrhunski biznis). Bio bih jako ljut kad bih jednog dana saznao da se od poreza daje klubovima, a da onda oni daju navijačkim grupama (karte, autobuse, vize...). Bio bih toliko besan...

Nenad

pre 14 godina

Suspenzija i to višegodišnja za sve srpske klubove. To je jedina nada da se opamete i prestanu da flertuju sa kriminalizovanim navijačkim grupama.

Brilliant!

pre 14 godina

"U UEFA već imaju obimnu dokumentaciju, a obavešteni su i da čak neke političke vođe i pojedine nacionalističke grupe imaju svoj udeo u podstrekivanju navijača."

Neeeeee! Ne verujem! Šta kažete, "ČAK neke političke vodje i nacionalističke grupe imaju" udela???
Ma, kako ste samo uspeli to da provalite?

DEDA CVETKO

pre 14 godina

Ne suspendovati!!! Niposto!!! Ni za zivu glavu!!!

Umesto toga, treba POTPUNO ZABRANITI! I to ne samo Partizan, nego i Zvezdu. I to ne na godinu dana, nego TRAJNO!

"Navijacke" grupe su leglo nasilnickog primitivizma od koga potice i iz koga dopire sovinizam, divljastvo, primitivizam i nasilje. Jedini nacin da se tim grupama stane na put je da se isusi mulj po kojem se valjaju i da im se unisti prirodni habitat u kojem se razmnozavaju. Privremena zabrana ce ovim grupama biti isto kao kad biste jatu pirana bacili komad sirovog mesa: povod za dalje divljanje.

Zabrani, zatvori, zakljucaj i zaboravi. Moja cetiri skromna predloga za eliminaciju divljastva u Srbiji.

Mirko

pre 14 godina

Treba ih suspendovati, da nauce kako se neguje ljubav prema sportu i zdravlju.
Kad bi im 5 godina zabranili, ne bi moglo da se ispravi sta su uradili.

Ilija

pre 14 godina

Predlazem da se svi kubovi zajedno sa reprezentaciom kaze zabranom igranja medjunarodnih utakmica na svim nivoima u narednih 10 godina jer su svi oni podjednako krivi kao i ti huligani koji su odavno preterali.
Nijedan klub nece da skine transparente koji nose poruku mrznje, nijedan klub nece da zabrani svojim huliganima ulazak na stadion, i zato treba svi klubovi da ispastaju. Svi skupa i svi zajedno jer svi tolerisu sta ovi rade.
Isto tako i Srbija vise no otvoreno nece da se suprostavi nasilju ninakakav nacin, tolerise ih vise no ikoga, pa da bar onda UEFA i FIFA urade ono sto vec drzava nece. Da ih kazne onako kako oni mogu i gde ce ih najvise boleti.
Ima ljudi koju u srbiji vole fudbal i koji bi na ovaj nacin isto patili ali ako je tim ljudima prece da gledaju neki srpski klub ili reprezentaciju a da se u pozadini toga desava najgore moguce nasilje po bilo kom osnovu, onda i oni sami pripadaju toj istoj grupi huligana.
I vi svi koji date sada negativan glas nemojte slucajno da se bunite, zalite ili placete kad vas ili vama nekog bliskog jedna takva grupica pretuce/ubije jer ste sada i vi njih podrzali da ne dobiju prave kazne. Jer nijedan zatvor, nijedna novcana kazna ne moze da ih zaboli ili popravi koliko to da ne mogu da idu u okrsaj sa stranim huliganima ili da gledaju svoj klub kako igra napolje. To je za njih jedina i prava kazna. . .

Natasa

pre 14 godina

Ja navijam za Partizan, ali mislim da ih treba izbaciti za ovu godinu. Ruku na srce ako njima trebaju huligani onda ni oni sami ne vrede ni kao ljudi niti kao sportisti. Ovo vazi za sve klubove ne samo za Partizan.
Neka oni sami zabrane dozivotni ulaz sa sve takve jel se to ocigledno zna koji su i neka oni prvi pokazu primer sta ce da se desi ubuduce ako neko takonesto uradi.

Bulat

pre 14 godina

Pa sta smo drugo mogli da ocekujemo kad iz uprave urgiraju da puste ubice Tatona, sta smo trazili to smo i dobili...eto takve veze ima FK Partizan sa ovim slucajem...RIP BRUCE

Ivan M

pre 14 godina

"U UEFA već imaju obimnu dokumentaciju, a obavešteni su i da čak neke političke vođe i pojedine nacionalističke grupe imaju svoj udeo u podstrekivanju navijača."

Da li i srpska javnost moze da bude obavestena o tome sto zna UEFA? Ko su te politicke vodje? Kakva je uloga klubova u divljanju njihovih placenih razbijaca, pardon "navijaca"? Ko tim klubovima manipulise i u koje svrhe? IMAMO PRAVO DA ZNAMO!!!

Mara

pre 14 godina

Koji se od nasih velikih klubova u poslednje vreme potrudio da promovise mir i pozove svoje 'navijace' na fer navijanje?! A dobro znaju kakvi ih divljaci prate i 'navijaju' za njih! E pa sad neka snose posledice...koliko njih umislja i divlja zbog Zvezde i Partizana!
Pravda za nas, sve 'urose' po minimum 20 godina zatvora! Pa da vidis hoce li 'uros' opet!

Navijac Partizana

pre 14 godina

Stavis na sebe obelezje kluba, krenes (ili ne) na stadion, ubijes turistu i zbog toga ispastaju klub, navijaci, sport?
Ubice imaju svoja imena i prezimena, ma kojim bojama se oni okitili.

kurčubić

pre 14 godina

Navijači Partizana su najdestruktivnija grupa u zemlji. Ne bih imao protiv i da Partizan bude ugašen. Prave više štete nego radosti.
Klubovi nisu prvi u borbi protiv huliganštine, jer navijačke horde su uticajnim ljudima iz klubova zapravo garant njihove moći i "rezervni sastav" ako zatreba. E, zato, pošto stvar više nema veze sa fudbalom: delete Partizan (nisam zvezdaš, ni za njima ne bih zažalio)

29.09.2009 10h

pre 14 godina

Zabraniti. Svi znamo kakvi lopovi sede u upravnim odborima fudbalskih klubova. Klubovi i njihovi navijaci nam nista dobro doneli nisu. Oni su i iznedrili Obraz ,1389... Oni i Milosevic, Nikolic/Vucic, Kostunica, radikali i slicni nacionalisti koji propagiraju nacionalizam ne bi li dosli do fotelje i vlasti.

Rajko

pre 14 godina

Partizan treba ISKLJUCITI iz tog takmicenja. Nisam zvezdas, ne navijam ni za koga, kada sam bio klinac bio sa partizanovac.
Svo ovo zlo potice iz klubova, koje hrane te huligane da urlaju i pale baklje, ... a to je preslo u zlo.

Glock

pre 14 godina

I treba.

Ako Partizan ne moze da se ogradi od svojih "navijaca" (a jos te iste "navijace" i podrzava), treba im zabraniti da igraju bilo gde.

Igor

pre 14 godina

Po meni kao ljubitelju fudbala - zbog ovog UBISTVA treba sve nase (srpske) timove izbaciti iz medjunarodnih takmicenja sledecih 5 godina, pa neka razmisle da li ce da podrzavaju, placaju i koketiraju sa bandom huliganskom.
Kao sto se desilo engleskim timovima 80tih-kada su dobili 5 godina zabrane evropskih takmicenja, resili su problem sa huliganima.
Ja sam za zabranu.

Pedja

pre 14 godina

Partizan bih suspendovao 5 godina iz svih evropskih takmicenja.
Crvenu zvezdu ( zvezdas sam) bih suspendovao bih 4 godine.
Ostalim srpskim fudbalskim klubovima suspezija bi bila 3 godine.
Pa kada se gospoda iz Srbistanskog fudbala dovedu u red ponovo bi igrali fudbal u Evropi.

PxFxC

pre 14 godina

Navijam za Partizan, već duže vreme iz fotelje, na žalost. Naši stadioni su odavno nesigurna mesta i pored silnih ograda, kordona policije i drugih mera obezbeđenja. Pošto definitivno postoji sprega klubova i navijača, ako ništa drugo imaju svoj glas na skupštini (!?) da ne pričamo o unošenju pirotehnike, mogu samo, posle svega da pozdravim eventualnu odluku UEFA da suspenduje naše klubove iz svojih takmičenja. Možda nas to pokrene.

nesko

pre 14 godina

Sve nase klubove na godinu iskljuciti iz svih takmicenja na evropskom nivou. Sta sa nacionalnim timom? Neka se malo pocesu po glavi, i neka srede svoje "divlje pse" - uz pomoc policije i drzeve, jer lepe reci i razgovor ne donosi nikakve rezultate.

Ivana

pre 14 godina

i treba zabraniti ucesce Partizana, na duzi period. Klub jeste kriv, to su njihovi navijaci.Ne treba samo drzava da se suoci sa navijacima-huliganima, to je obaveza i klubova. I krajnje je vreme da se to uradi. Neka ih smrt Brisa probudi.

Mara

pre 14 godina

Koji se od nasih velikih klubova u poslednje vreme potrudio da promovise mir i pozove svoje 'navijace' na fer navijanje?! A dobro znaju kakvi ih divljaci prate i 'navijaju' za njih! E pa sad neka snose posledice...koliko njih umislja i divlja zbog Zvezde i Partizana!
Pravda za nas, sve 'urose' po minimum 20 godina zatvora! Pa da vidis hoce li 'uros' opet!

Glock

pre 14 godina

I treba.

Ako Partizan ne moze da se ogradi od svojih "navijaca" (a jos te iste "navijace" i podrzava), treba im zabraniti da igraju bilo gde.

Чедица

pre 14 godina

Вишегодишња суспензија из свих такмичења! Уосталом, Партиѕанови навијачи себе зову гробарима што су сада и показали!

Resavac

pre 14 godina

Podržavam stav o suspenziji sportskih klubova ali bih dodao da treba zabraniti političarima da kroče na teritoriji EU jer su oni najveći krivci za postojeće stanje u našoj zemlji.

Maki

pre 14 godina

A kada Partizan bude suspendovan onda ce njegovi navijaci izaci u protestnu setnju da mirno demoliraju grad, pale ambasade, napadaju strance i nece se sekirati jer policija standardno nece biti u mogucnosti da obezbedi skup.

Pravi Grobar

pre 14 godina

Iako deluje nepravedno, isključivanje klubova je sigurno najefikasnije rešenje. Na taj način će pravi navijači biti prisiljeni da se distanciraju od nasilnika u svojim redovima. Kada shvate, da će zbog kolega, koji na utakmice sa sobom nose metalne štangle i bejzbol palice, izgubiti ono što daje smisao njihovom navijanju, sami će se okrenuti protiv njih.

Pored ovoga, mislim da naše zakonodavstvo ne treba da čeka, već treba što pre, po ugledu na Englesko, posebno da kategoriše navijačko nasilje. Kada prvi, koji baci kamen na policiju pred stadionom, zaglavi 5 godina u Zabeli, videćete kako brzo će se navijačko nasilje stišati.

Isfrustrirani balavac od 19 godina mora da shvati, da će zbog "šmekerisanja" pred svojim društvom zaista ROBIJATI bolji deo svoje mladosti, a ne samo dobiti par šamara od inspektora i, u najgorem slučaju, izaći iz pritvora za mesec dana.

Brilliant!

pre 14 godina

"U UEFA već imaju obimnu dokumentaciju, a obavešteni su i da čak neke političke vođe i pojedine nacionalističke grupe imaju svoj udeo u podstrekivanju navijača."

Neeeeee! Ne verujem! Šta kažete, "ČAK neke političke vodje i nacionalističke grupe imaju" udela???
Ma, kako ste samo uspeli to da provalite?

Rajko

pre 14 godina

Partizan treba ISKLJUCITI iz tog takmicenja. Nisam zvezdas, ne navijam ni za koga, kada sam bio klinac bio sa partizanovac.
Svo ovo zlo potice iz klubova, koje hrane te huligane da urlaju i pale baklje, ... a to je preslo u zlo.

izdrzavam nekako

pre 14 godina

A vi mislili da su oni gore papci i da nisu registrovali sve sto ste radili. E, jesu, i vise no sto mislite. Koje crne grupe i vodje navijaca-obicni dileri droge i oruzja! A kako su finansirali svoja putovanja i bahanalije ako ne od toga-od prodaje karata? Neka je zaigrala mecka ispred kuca svih ovakvih! Zao mi je sto je povod za budjenje drzave smrt nevinig Brisa, ali vama uvijek takav povod i bude da se pokaze da mozete ked hocete, ali necete. Zao mi je svagdje normalnog, a nemocnog naroda, kad ga drzava strahom ucutka.

Navijac Partizana

pre 14 godina

Stavis na sebe obelezje kluba, krenes (ili ne) na stadion, ubijes turistu i zbog toga ispastaju klub, navijaci, sport?
Ubice imaju svoja imena i prezimena, ma kojim bojama se oni okitili.

Dejan

pre 14 godina

Mislim da Partizan ne treba isključiti iz takmičenja. Kako neko iz uprave kluba ili sam klub može biti odgovoran za nešto što su neki huligani uradili kilometrima daleko od Partizanovog stadiona? Treba se obračunati sa huliganima, a ne sa nedužnima. Zašto Partizan da strada zato što je neko navodno u njegovo ime uradio nešto? Mogu oni i da ukinu klub ali huligani će već naći neku drugu sponu koja će ih vezivati i za koju po njihovom mišljenju vredi ubiti čoveka ni krivog ni dužnog. Partizan bi u ovom slučaju bio samo "kolateralna" šteta. Inače, navijam za Zvezdu.

Aleksandar

pre 14 godina

Tuzno je sto Vlada sama nije donela odluku o zabrani takmicenja u Evropskim kupovima na 5 godina, kao Velika Britanija svojevremeno, ovako ce tu istu odluku, poptuno ispravno doneti UEFA, a najgore je sto ce se Partizan zaliti, kao mi nismo krivi, mi nemamo veze sa tim , to je udarac na nas fudbal koji se oporavlja... Jedine organizacije koje se u Srbiji po negativnoj selekciji i zlu koje donose mogu meriti sa politickim strankama su upravo fudbalski klubovi, zato UEFA SAMO NAPRED, AKO NAS VI NE SPASETE, NIKO NECE!!!

Mirko

pre 14 godina

Treba ih suspendovati, da nauce kako se neguje ljubav prema sportu i zdravlju.
Kad bi im 5 godina zabranili, ne bi moglo da se ispravi sta su uradili.

DEDA CVETKO

pre 14 godina

Ne suspendovati!!! Niposto!!! Ni za zivu glavu!!!

Umesto toga, treba POTPUNO ZABRANITI! I to ne samo Partizan, nego i Zvezdu. I to ne na godinu dana, nego TRAJNO!

"Navijacke" grupe su leglo nasilnickog primitivizma od koga potice i iz koga dopire sovinizam, divljastvo, primitivizam i nasilje. Jedini nacin da se tim grupama stane na put je da se isusi mulj po kojem se valjaju i da im se unisti prirodni habitat u kojem se razmnozavaju. Privremena zabrana ce ovim grupama biti isto kao kad biste jatu pirana bacili komad sirovog mesa: povod za dalje divljanje.

Zabrani, zatvori, zakljucaj i zaboravi. Moja cetiri skromna predloga za eliminaciju divljastva u Srbiji.

Voja

pre 14 godina

Mozda Partizan nema nekog velikog udela u huliganstvu svojih navijaca, ali mozda je i ovakva odluka UEFA i jedini nacin da se trgnemo i da nam se ne dogadjaju slicne stvari.

Bulat

pre 14 godina

Pa sta smo drugo mogli da ocekujemo kad iz uprave urgiraju da puste ubice Tatona, sta smo trazili to smo i dobili...eto takve veze ima FK Partizan sa ovim slucajem...RIP BRUCE

Inglorious Busterd

pre 14 godina

"Zasto partizan ispasta zbog budala koje su u njegovo ime prebile Tatona?"

Pa mora... Za primer... Da se zna da neces pomoci svom klubu tako sto ces da ubijes nekoga...

Zasto sam ja ispastao za vreme sankcija zato sto je Milosevic u moje ime pravio gluposti?

Jelena

pre 14 godina

Mislim da Partizan treba da bude suspendovan zbog ovog zlocina. Huligani koji ga pocinili nosili su obelezija Partizana, a za sve ovo vreme ja nisam cula ni jednu rec osude od strane fudbalskog kluba Prtizan, niti ovog zlocina niti huligana koji su ga pocinili znaci li to da se oni slazu sa ovakvim nacinom "navijanja" svojih navijaca?

UEFA

pre 14 godina

Najmanje 10 godina van Evropskih kupova bila bi najbolja kazna za Partizan i za sve one koji ubijaju navijace gostujucih timova. I naravno sudstvo da se bavi sa tim huliganima.

Milos

pre 14 godina

Postoji britanski dokumentarac o najokorelijim huliganima u Evropi. TV ekipa je došla u Srbiju i snimili su grupu grobara.
Likovi se nisu ustručavali da pokažu svoje najgore lice. Snimali su se sa pištoljima i hvalili su se kako je jedan njihov stariji član Žare silovao navijača Torcide na groblju!!!!

Pored tog snimka, mislim da bi bio lak posao da se oni uhapse, pa da krene polako preko potrebno čišćenje.

Real Football Factory - Srbija
http://www.youtube.com/watch?v=MTHQRIJYfMU

Ogio

pre 14 godina

Ja navijam za Partizan, vodio sam cerkicu na utakmice, isao sa caletom i bracom. Kakve ovo ima veze sa navijacima kao sto sam ja? I koji ste vi to navijaci kada se toliko bojite da dodjete na neku zvanicnu utakmicu Partizana ili Zvezde? Cega se bojite? \"Navijaci\" o kojima pricate su malobrojni i ovo je sjajna prilika da se drzava sa njima razracuna.
Ali ne mogu da shvatim toliku zelju da se nas jedini klub koji se kako-tako bori u evropskim takmicenjima osakati. Kakvu poruku saljemo Evropi? Mi smo mazohisti?? Ovo sto se dogodilo je uzasno. Strasno. Neizmerno mi je bilo zao mladica. Bilo me je sramota sto se to desilo u mom gradu.
Ono sto ne valja je da su pojedini novinari gladni crnih hronika odmah pozurili da globalno satanizuju sve navijace, kompletno SD Partizan, grad...
Alo bre, nisu se fudbaleri okupili da nekoga mlate. Dokazite povezanost uprave sa tim grupama pa ih hapsite!!! Osvrnite se malo pa cete videti da se sve ovo dogadja svakodnevno i svuda u svetu! Pa zar u Italiji nije pre dva meseca izboden navijac na stadionu? Zar navijaci Milvola nisu porusili pola grada pre dve-tri nedelje, zar navijaci Rome nisu harali pre dve nedelje na gostovanju na jednoj evropskoj utakmici i doveli grad u vanredno stanje? Nismo jedini i nismo izmislili rupu na saksiji. Zasto da nasa kazna bude enormno veca nego kazna klubova drugih zemalja?

Mister No

pre 14 godina

Deda, Otac, ja, pa moj sin navijamo za Partizan ! Nasledje koje se prenosi sa starijih na mladje. Mnogo volim klub ali dzabe kad se ne usudjujem da vodim klinca na utakmice kao sto je mene tata vodio sredinom 80-ih. UEFA ima puno pravo da izbaci Partizan iz takmicenja. Reakcija uprave Partizana je bila ovih dana kao da se njih sve sto se desilo uopste ne tice !?!

kurčubić

pre 14 godina

Navijači Partizana su najdestruktivnija grupa u zemlji. Ne bih imao protiv i da Partizan bude ugašen. Prave više štete nego radosti.
Klubovi nisu prvi u borbi protiv huliganštine, jer navijačke horde su uticajnim ljudima iz klubova zapravo garant njihove moći i "rezervni sastav" ako zatreba. E, zato, pošto stvar više nema veze sa fudbalom: delete Partizan (nisam zvezdaš, ni za njima ne bih zažalio)

bg bane

pre 14 godina

Treba sav srpski fudbal iskljuciti iz svih medjunarodnih takmicenja na pet godina. Samo tako mozemo shvatiti da je sport tu da zblizi ljude, a ne da proizvodi fasizam.

Lyman Zerga

pre 14 godina

Slazem se da zbog ovakvih pojedinacnih ispada ne treba kaznjavati klub. Oni su mogli da budu i u dresu nekog drugog kluba i da isto tako pretuku mladica, ali zato pocinioce treba najstroze kazniti, da bi se u buducnosti sprecile slicne stvari.

Ivan

pre 14 godina

Brinem za svoje dete koje izlazi uvece po blokovima.
Strepim da ce mu se nesto desiti jer je obukao crni duks ili crvenu jaknu.
Ono sto primecujem po blokovima su gomile mladih, besposlenih,besnih ljudi koji celu noc piju ako imaju sta urlaju lome ,jurcaju motorima i kolima po Jurija Gagarina i niko nista .Nije ni cudo to sto se deslio. Dovoljno je da dodje sa namerom da napravi ovakav krvavi incident i da pokupi dvadesetak maldica zeljnih akcije jer su se jako smorili sa malo para ili za 5 gajbi piva ce napraviti sta god zelite.
Sinoc sam citao na netu sta klinci misle o poginulom navijacu Tuluza.
Deca se iskidase od smeha i sprdnje .Tragedija za Srbiju kada imamo ovakvu omladinu.
Za svaki incident koji se dogodi na utakmici ,pored stadiona ili bilo gde u radu dan pre utakmice i dan posle utakmice treba kaznjavati klubove ciji navijaci ucestvuju u tome.
Treba javno reci ko su ti ljudi iz klubova koji vrse pritisak na istrazne organe da se obustavi istraga u slucaju preminulog francuskog navijaca.

29.09.2009 10h

pre 14 godina

Zabraniti. Svi znamo kakvi lopovi sede u upravnim odborima fudbalskih klubova. Klubovi i njihovi navijaci nam nista dobro doneli nisu. Oni su i iznedrili Obraz ,1389... Oni i Milosevic, Nikolic/Vucic, Kostunica, radikali i slicni nacionalisti koji propagiraju nacionalizam ne bi li dosli do fotelje i vlasti.

Ivan M

pre 14 godina

"U UEFA već imaju obimnu dokumentaciju, a obavešteni su i da čak neke političke vođe i pojedine nacionalističke grupe imaju svoj udeo u podstrekivanju navijača."

Da li i srpska javnost moze da bude obavestena o tome sto zna UEFA? Ko su te politicke vodje? Kakva je uloga klubova u divljanju njihovih placenih razbijaca, pardon "navijaca"? Ko tim klubovima manipulise i u koje svrhe? IMAMO PRAVO DA ZNAMO!!!

END!

pre 14 godina

Svaka odluka UEFA u vidu kazne biće u potpunosti zaslužena.

Krajnje je vreme da i država preduzme nešto konkretno.

Evo mog predloga:
* Zabraniti organizovano navijanje na stadionima.
* Ministarstvo sporta bi trebalo da otkupi sve jeftine ulaznice, za celu fudbalsku sezonu, i podeli ih đacima u osnovnim školama, poseta stadionu bila bio moguća samo u prisustvu roditelja a dolazak bi se nagrađivao boljom ocenom iz fizičkog ili vladanja.
* Bolji i skuplji delovi tribina bi išli u prodaju ali bi na njih stavio poseban porez. Te karte bi bile skuplje pa samim tim nedostupne bespoličarima. Takođe bilo bi omogućeno da se nabave povoljnije preko firmi u kom slučaju bi firme materijalno odgovarale za eventualne postupke svojih zaposlenih.

Na taj način sport kao plemenita veština bi bio popularisan među mladima koji bi se od malih nogu učili primerenom ponašanju na sportskim borilištima. Na utakmice bi dolazili primerni i odgovorni ljudi a dokonim, praznoglavim i obesnim mladićima bi se poslala poruka da se prisustvo sportskim događajima mora zaslužiti bar tako što će prethodno naučiti da zarade pare za karte koje sada dobijaju besplatno.

itd...

kao da se nista nije desilo

pre 14 godina

Da neko ima imalo morala trebalo je otkazati sve domace i medjunarodne utakmice i klubove kompletno poslati u protestne setnje. Umesto toga, od jutros slusam izjave kako ce neko dati danas sve od sebe, kako sansa postoji, kako smo kompletni, rastereceni, kako idemo da se nadigravamo...

duško

pre 14 godina

Nadam se da će ih isključiti zauvek, ali mi je daleko bitnije da država prestane da finansira tzv. vrhunski sport (vrhunski biznis). Bio bih jako ljut kad bih jednog dana saznao da se od poreza daje klubovima, a da onda oni daju navijačkim grupama (karte, autobuse, vize...). Bio bih toliko besan...

Tamara

pre 14 godina

Danas uopšte nije bitno ko za koga navija. Svaki razuman čovek treba da podrži ovakvu odluku. Naša država je trebala da suspenduje pojedine klubove još davno. I bez ovog konstantnog divljanja "navijača", u onom momentu kada su igrači Zvezde izašli na teren u majicama podrške ubici u pokušaju, država je trebala da preduzme drastične mere- do daljnjeg. Na tom ispitu smo pali,a i na ovom, na kome smo trenutno, nemamo neke šanse za prolaz- Partizan se nijednog trenutka nije jasno ogradio od divljanja onih koji su ubili nesrećnog mladića, nijednog trenutka nismo čuli osudu- javno i glasno; samo neko stidljivo saučešće. Država nam maže oči- te bilo ih je 30, te 20, pa je uhapšeno 11, za dvojicom još tragamo, a jedan je već pušten da se brani sa slobode...
Kad ne znamo sami, neka nam drugi uvode red.

Shomsky

pre 14 godina

Logican sled okolnosti. Kao navijacu "Partizana" zao mi je sto ce moj klub biti eliminisan, ali kao covek osecam da je ta odluka UEFE potpuno ispravna i podrzavam je.

dno dna

pre 14 godina

Kada nas predsednik mirno slusa i posmatra zvizdanje himnama gostujucih ekipa, sta ocekivati od tih "navijaca". Necu da komentarisem - noz, zica... i slicne svinjarije od navijanja. Sve u svemu, HOROR.

djordje geprat

pre 14 godina

pošto nemamo margaret tačer mora uefa da donese odluku. nadam se višegodišnjoj suspenziji partizana a od sledeće godine i ostalih klubova kod prvog ispada.

šta ćemo sa transparentom "omarska" viđenim na utakmici sa francuskom? hoćemo li ga gledati i sledeće subote?

Rada

pre 14 godina

Podrzavam suspenziju! Kriminal nema sta da trazi u sportu, kriminalce u zatvore a ne da vode klubove! Samo na taj nacin ce se nasilje zaustaviti.

Vladimir

pre 14 godina

Da smo normalna država, ne bi trebalo kazniti klub za zločine nekih ljudi koji u njihovo ime divljaju i ubijaju. Ali pošto nismo normalni, i pošto Partizan i CZ (a ni drugi ne bi bili bolji) nisu godinama rešavali huliganstvo a mogli su ga rešiti već zaradjuju velike pare na transferu igrača iz manjih klubova u svetske klubove ONDA SE SLAŽEM da je treba kazniti na 3 godine zabrane igranja u medjunarodnim takmičenjima (ne samo kupovima UEFA), kao i zabranu organizovanja posete i prodaje karata gostujućim navijačima u domaćoj lizi. Na kraju to najvažnije, morali bi snositi (plaćati) policiji troškove održavanja reda i mira pred, za vreme i posle utakmice u široj okolini stadiona. Ti troškovi nesmeju snositi grad, opština ili država već organizator - inicijator okupljanja većeg broja stanovništva (navijača). Onda bi klubovi osetili po džepu kada bi se i dalje uništavala imovina i slično posle utakmica.

Pera Detlic

pre 14 godina

Naravno da Partizan treba iskljuciti. I ako nas fudbalski savez ili bilo koji zvanicnik iz ove drzave bude imao nesto protiv toga, to ce znnaciti definitivni poraz ove drzave i ujedno ce pokazati da su klubovi ta porava cvorista drzave i mafije

Pavle

pre 14 godina

I UEFA zna da neki naši političari i neke organizacije stoje iza ovih huligana. Nadam se da ćemo od nih saznati ko su nalogodavci, kad već ovi koji su na vlasti to ne smeju da kažu.

iii

pre 14 godina

tja, opet "nicim izazvane sankcije", ali izgleda je to zaista neophodno, da nam svet lupi par samara da se osvestimo. Partizan naravno nije direktno kriv za ovaj incident, ali snosi odgovornost sto ne kontrolise svoje navijace bolje, a pri tome su vodje navijaca i ljudi oko njih na klubskom platnom spisku, dobili su stanove, cak im i staz ide za "navijanje". Tako da postoji "komandna odgovornost" u svakom slucaju, a i mozda ce se posle sankcija ljudi iz kluba malo opametiti, pa uvesti red medju te pobesnele klince. Posto drzava to ocigledno ne ume da uradi kako treba.

Gorka pilula

pre 14 godina

Oni koji tvrde da je Partizan neduzan, neka se upitaju zasto sportske hiligane brani advokat Borivoje Borovic (i po kojoj tarifi to cini), a isto tako, ko se zalagao da se napadaci na Brisa Tatona puste na slobodu. Ako Uprava kluba nije u stanju da se nosi sa huliganima, zabrana izlaska na medjunarodna takmicenja je najmanje sto moze da se ucini da se nasilje ne "izvozi" iz drzave koja je fakticki sigurna kuca za nasilnike svih vrsta i kalibara( setite se Miladina i sta je drzava preduzela, osim sto je BB predvideo radno mesto za njega u svojoj advokatskoj kancelariji). Apsolutno podrzavam suspenziju!

Kaldrmas

pre 14 godina

Partizan treba trajno suspendovati, na nekoliko godina, dok se ne opameti. Pa i vrapci znaju da klubovi stoje iza "navijaca". Isto se odnosi i na Zvezdu. Da li ste zaboravili sta su radili "organizovani navijaci" Zvezde u Pragu i Partizana u Zilini?
Kad se urede klubovi, uredice se i navijaci.

Linuxash_Pravoslavac

pre 14 godina

Fudbal u Srbiji je odavno izgubio svoj smisao. Vecina onih koji danas idu na stadion samo zele da tamo izbace frustracije i da se sukobe sa navijacima drugog kluba. Nema tu govora o sportu. I drzava i sami klubovi su predugo tolerisali nasilje. Treba svi da popiju suspenziju sve dok ne rese taj problem. Tako ce uraditi najvise za dobrobit fudbala i ljudi koji uzivaju u sportu. Danas klinci umesto da se ugledaju na sportiste na terenu, idoli su im kojekakve barabe na tribinama.

Ljubitelj fudbala

pre 14 godina

Podrzavam! Istina, to "navijacima" ne znaci nista. Ali, podstaci ce klubove da ociste svoje navijacke grupe i drze ih pod kontrolom.

lud & zbunjen

pre 14 godina

...Sve te nase tzv. profi klubove treba zabraniti tj. ukinuti. To jeste jedini nacin da se udari u sustinu problema. pa nemojte mi reci da ce bez Partizana , Zvezde i ostalih lopovskih udruzenja zivot u Srbiji da stane. Lepo im drzava oduzme svu imovinu. Napravi konkurs i proda je a pare u skole i bolnice. Onda ti novi vlasnici naprave ili nove klubove ili sopingmolove sta god. pa onda opet neka se formiraju navijaci, pa njihove grupe ali da se pre toga propise zakonom sta moze da se radi na stadionu, u hali na bazenu. Verovatno se pitate sta sa sportisitima, pa oni neka se opet uclanjuju , neka idu u inostranstvo-ionako je vecini fudbalera to jedini cilj u zivotu. Pa zatvorene su onolike fabrike , poljoprivredna gazdinstva a sada ce neko da pati zbog fudbalskih klubova. Ali nece se to desiti , mnogo je tu bandita umesanao, od dilera , preko tajkuna do ministara. Ti maloumnici koje zovemo navijackim grupama su samo posledica a nikako uzrok svog ovog uzasa. jako se dobro secam osnivanja DELIJA ( ko ne zna to je trebao da bude zajednicki naziv za Cigane i Grobare, kad igraju protiv klubova iz Hr. i BiH), bila je to jedna veoma nova ideja a samim tim za vlast opasna jer su tadasnje vlasti shvatile da bi organizovanje ljudi koje nije pod njihovom sapom moglo biti veoma opasno. Pa su onda brze bolje poslali Arkana da preuzme kontrolu. I on je preuzeo. E sada kada im je dogorelo do nokata i kada im se sve pa i oni otrzu kontroli daj da ih zabranimo. Nema tu sta da se zabranjuje osim klubova. Ugasi ih pa da vidimo za koga ce ti nesrecni momci onda ici da se biju, da pale, kradu i sta sve jos.

Natasa

pre 14 godina

Ja navijam za Partizan, ali mislim da ih treba izbaciti za ovu godinu. Ruku na srce ako njima trebaju huligani onda ni oni sami ne vrede ni kao ljudi niti kao sportisti. Ovo vazi za sve klubove ne samo za Partizan.
Neka oni sami zabrane dozivotni ulaz sa sve takve jel se to ocigledno zna koji su i neka oni prvi pokazu primer sta ce da se desi ubuduce ako neko takonesto uradi.

Ivan San Diego

pre 14 godina

Zeleli ste .... gledajte !!!
Dobicemo ono sto smo i zasluzili. Dovoljno je sto imamo sramotu na vratu, a jos cemo dobiti i suspenziju u sportu. Kao drzava i grad nismo bili u stanju da organizujemo jednu sportsku manifestaciju, bez nasilja, bez incidenta. Pokazali smo svetu da umemo da organizujemo, "Beoviziju", da umemo da organizujemo "Univerzijadu" ali pali smo na ispitu. Bacili smo u senku sve ono lepo sto je Beograd kao grad imao da pokaze, a sada smo na stubu srama zbog pojedinaca, koji nisu imali mozga da razmisle u kakav se ludacki cin upustaju. Smrt jednog coveka treba da bude razlog da drzava krene da sankcionise pojedine ljude. Sramota. Imali smo u proslosti toliko smrtnih i nesrecnih slucajeva na stadionima i idalje nista nismo uradili. Dokle cemo da se brukamo pred svetom. Posle se cudimo sto nas nece u evropi. Pa sve mora da se zasluzi, a mi ocigledno to jos nismo zasluzili. Sutra cemo gledati novi klub u nasem gradu, a da li i istu sliku??? Videcemo uskoro! MOZDA!!!!

Daki

pre 14 godina

Slazem se da treba zabraniti sve fudbalske utakmice u inostranstvu, ne samo Partizana vec svih klubova. Individualna greska i krivica se najbolje otkloni grupnom kaznom. To se moglo dogoditi i drugim klubovima, ali eto nije, pa ne treba ti drugi da odmahuju glavom u stilu "strasno strasno, ali sta ces"... Hajde malo da se svi zapitamo sta bi moglo da se uradi...
Ako su u Engleskoj mogli da srede situaciju, ne vidim razloga sto to ne bi mogli i kod nas. Samo je potrebna cvrsta ruka. Eto Drzavo Nasa - vi ste na potezu.

nensi

pre 14 godina

sramota je što vlada nije donela odluku o suspenziji, treba i u domaćoj ligi zabraniti prisustvo navijača sledećih barem 5 godina neka igraju utakmice na praznim stadionima

Vladimir

pre 14 godina

Mislim da smo zasluzili da nas izbace i sa svetskog prvenstava u fudbalu.
Jednostavno izolacija je Srbije je najsigurnije resenje za svet, zalosno ali istinito.

Jututunska Ahilova peta

pre 14 godina

To je najispravnije i najpravednije, udri ih po dzepu! To je najbolnije za psiholoski i ljudski profil onih ljudi u klubovima koji moc, ali nemaju ni volju, ni interes, ni zakonsku prisilu da tome stanu na put.

Pathon

pre 14 godina

Ma kakav novac - efekat je isti kao da milioneru naplatite kaznu za pogresno parkiranje. A posto nasi "najveci" klubovi uvek brane najgore medju svojim nazovi navijacima ili se stidljivo gnusaju njihovog varvarstva, onda i zasluzuju da im utakmice godine budu lokalni derbiji. Podrzavam izbacivanje Partizna iz trenutnog takmicenja, zabranu igranja u Evropi u narednih pet godina, prazne stadione, novcane kazne do 30% ukupnog klupskog budzeta, zabranu prodavanja igraca drugim evropskim klubovima do 10 godina, vizni rezim za "najodanije" navijace, odnosno, zabranu putovanja po stranim zemljama itd. Pa da vidimo da ce li ce "najveci" srpski (a i sire) klubovi da divljanje navijaca kod kuce i u Evropi pravdaju svetskim zaverama i nepravdama. Vreme je da se zastitimo od nas samih. Samaraj Uefa!

Ilija

pre 14 godina

Predlazem da se svi kubovi zajedno sa reprezentaciom kaze zabranom igranja medjunarodnih utakmica na svim nivoima u narednih 10 godina jer su svi oni podjednako krivi kao i ti huligani koji su odavno preterali.
Nijedan klub nece da skine transparente koji nose poruku mrznje, nijedan klub nece da zabrani svojim huliganima ulazak na stadion, i zato treba svi klubovi da ispastaju. Svi skupa i svi zajedno jer svi tolerisu sta ovi rade.
Isto tako i Srbija vise no otvoreno nece da se suprostavi nasilju ninakakav nacin, tolerise ih vise no ikoga, pa da bar onda UEFA i FIFA urade ono sto vec drzava nece. Da ih kazne onako kako oni mogu i gde ce ih najvise boleti.
Ima ljudi koju u srbiji vole fudbal i koji bi na ovaj nacin isto patili ali ako je tim ljudima prece da gledaju neki srpski klub ili reprezentaciju a da se u pozadini toga desava najgore moguce nasilje po bilo kom osnovu, onda i oni sami pripadaju toj istoj grupi huligana.
I vi svi koji date sada negativan glas nemojte slucajno da se bunite, zalite ili placete kad vas ili vama nekog bliskog jedna takva grupica pretuce/ubije jer ste sada i vi njih podrzali da ne dobiju prave kazne. Jer nijedan zatvor, nijedna novcana kazna ne moze da ih zaboli ili popravi koliko to da ne mogu da idu u okrsaj sa stranim huliganima ili da gledaju svoj klub kako igra napolje. To je za njih jedina i prava kazna. . .

Sport je igra

pre 14 godina

Evo ja kao Zvezdas i covek koji skoro nikada nije uz Partizan(ni na medjunarodnoj sceni) ne smatram da treba da se kazni Partizan neigranjem. Partizan kao klub ne. Ali treba istrazivati da li su ubice francuskog navijaca ranije pravili nerede na stadionu Partizana, ako jesu onda treba da se vidi sta rade na slobodi i da se pita sta ce oni uopste na stadionu? Bolje receno, zasto vec ne postoji zabrana za njih da ulaze na stadion Partizana. Pravi navijaci Partizana nisu krivi za ovo, pitanje je koliko je klub uradio da se ljudi koji su potencijalni da ubiju sklone sa stadiona? Vecina ljudi koji dolaze na utakmice sigurno nikoga ne zele da ubiju, pravi navijaci ne zele niciju smrt.

(Vlast)a

pre 14 godina

Kad se nasa visokomoralna i saosecajna vlast i isti takvi sportski klubovi sa svojim upravama nisu sami setili da je vreme da se povuku, onda ocekujem i prizeljkujem da kazna bude drakonska i da nam sport i ovo sto se u Srbiji zove patriotizam i navijanje, ne budu izgovor za nerad, nemoc, nepostojanja prava, pravde, funkcionisanja zakonodavne, izvrsne, sudske vlasti i jos mnogo toga. Kad budemo manje navijali i manje prbijali, naci ce se vremena da malo vidimo sta nam nasa divna deca-ljube ih i tata i mama-rade i sta nam radi drzava. Za samoposmatranje sopstvenog nerada treba malo vise vremena. Naravno, navijacke skupine moraju biti sve do jedne zabranjene, ali nikako ne preskociti klerikalne, klerofasisticke i partijske podmlatke i vojske. To sto se vlast pravi da ih ne vidi, ne znaci da ne postoje! Corax je juce sve lepo nacrtao i nisam cula da ga je neko demantovao.

Bg boy

pre 14 godina

Naravno da treba da bude kazna i to drakonska. Pa nece valjda da dobiji nagradu zato sto su njihovi "navijaci" ubili coveka. Celnici klubova su u dilu sa tkz navijackim vodjama, podmicuju ih, obezbedjuju im besplatna putovanja, omogucavaju im da unesu pirotehniku na stadion iako je to zabranjeno i mnogo toga daleko ozbiljnijeg od ovog nabrojanog. Takodje je i cudno jedinstvo igraca i "navijaca". I uprava i igraci nikada se nisu jasno distancirali od tih propalica vec naprotiv uvek su ih ohrabrivali u njihovim nedelima. Setite se slucaja u Mostaru od pre nekoliko godina a da ne pominjem podrsku Zvezdinih igraca Urosu Misicu. Bilo bi pravedno kada bi osim navijaca koji su to uradili i celnici Partizana zaglavili robiju tako da nikada nikome ne padne na pamet da ikada vise podzava ovakve manijake.

Nenad

pre 14 godina

Suspenzija i to višegodišnja za sve srpske klubove. To je jedina nada da se opamete i prestanu da flertuju sa kriminalizovanim navijačkim grupama.

Zoran Simic

pre 14 godina

Bravo za UEFA. Ovo je jedan od nacina da se stane na put ovoj nesreci koja nas je snasla. Treba iskljuciti i Zvezdu i Partizan na jedno 2 godine iz svih evropskih takmicenja, da bi se malo o'ladile usijane glave huligana. Tako bi se udaljili sa stadiona na dovoljno vreme, dok i drzava konacno ne pocne da resava ovaj ogromni problem. Zao mi klinaca pravih i iskrenih navijaca sto bi u tom slucaju ostali bez zadovoljstva da gledaju kvalitetan evropski fudbal na nasim stadionima ali ovo je otislo predaleko da bi se vise tolerisalo.

Darko

pre 14 godina

Kakva rezija. Ja se slazem da Srbija ne mora da udje u Eu nikada ali zbog toga ne moraju deca da ginu. A i mora se napraviti balans i anulirati steta ulaskom Ruskog i Kineskog kapitala.

Znaci infrastruktura, tehnologija i kes za ravnjajnje dugova i u redu stvar.

Meni je jasno da se sa ovim likovima u vladi ne moze nista dogovoriti ali opet ponavljam zbog toga ne mora niko da strada.

čika Velja

pre 14 godina

Nadam se da anti-Partizanovi mediji i novinari neće imati priliku da se naslađuju kaznama prema Partizanu! Ovde mi je mnogo logičnije da budu kažnjeni FSS i reprezentacija Srbije, zato što gotovo 20 godina nisu u stanju da reše problem huligana u ovoj državi i da kazne počinioce nedela! Znači,kao što je svojevremeno
kažnjena Engleska! Jer ovo je problem države, a ne klubova. Da je država(čitaj policija) čuvala onu grupu navijača iz Tuluza, kao što se to radi svuda u svetu, nesretni Bris bi i dalje uživao uz svoj voljeni klub!

Dejan

pre 14 godina

Mislim da Partizan ne treba isključiti iz takmičenja. Kako neko iz uprave kluba ili sam klub može biti odgovoran za nešto što su neki huligani uradili kilometrima daleko od Partizanovog stadiona? Treba se obračunati sa huliganima, a ne sa nedužnima. Zašto Partizan da strada zato što je neko navodno u njegovo ime uradio nešto? Mogu oni i da ukinu klub ali huligani će već naći neku drugu sponu koja će ih vezivati i za koju po njihovom mišljenju vredi ubiti čoveka ni krivog ni dužnog. Partizan bi u ovom slučaju bio samo "kolateralna" šteta. Inače, navijam za Zvezdu.

Navijac Partizana

pre 14 godina

Stavis na sebe obelezje kluba, krenes (ili ne) na stadion, ubijes turistu i zbog toga ispastaju klub, navijaci, sport?
Ubice imaju svoja imena i prezimena, ma kojim bojama se oni okitili.

Pedja

pre 14 godina

Partizan bih suspendovao 5 godina iz svih evropskih takmicenja.
Crvenu zvezdu ( zvezdas sam) bih suspendovao bih 4 godine.
Ostalim srpskim fudbalskim klubovima suspezija bi bila 3 godine.
Pa kada se gospoda iz Srbistanskog fudbala dovedu u red ponovo bi igrali fudbal u Evropi.

Igor

pre 14 godina

Po meni kao ljubitelju fudbala - zbog ovog UBISTVA treba sve nase (srpske) timove izbaciti iz medjunarodnih takmicenja sledecih 5 godina, pa neka razmisle da li ce da podrzavaju, placaju i koketiraju sa bandom huliganskom.
Kao sto se desilo engleskim timovima 80tih-kada su dobili 5 godina zabrane evropskih takmicenja, resili su problem sa huliganima.
Ja sam za zabranu.

Lyman Zerga

pre 14 godina

Slazem se da zbog ovakvih pojedinacnih ispada ne treba kaznjavati klub. Oni su mogli da budu i u dresu nekog drugog kluba i da isto tako pretuku mladica, ali zato pocinioce treba najstroze kazniti, da bi se u buducnosti sprecile slicne stvari.

Ivana

pre 14 godina

i treba zabraniti ucesce Partizana, na duzi period. Klub jeste kriv, to su njihovi navijaci.Ne treba samo drzava da se suoci sa navijacima-huliganima, to je obaveza i klubova. I krajnje je vreme da se to uradi. Neka ih smrt Brisa probudi.

Ogio

pre 14 godina

Ja navijam za Partizan, vodio sam cerkicu na utakmice, isao sa caletom i bracom. Kakve ovo ima veze sa navijacima kao sto sam ja? I koji ste vi to navijaci kada se toliko bojite da dodjete na neku zvanicnu utakmicu Partizana ili Zvezde? Cega se bojite? \"Navijaci\" o kojima pricate su malobrojni i ovo je sjajna prilika da se drzava sa njima razracuna.
Ali ne mogu da shvatim toliku zelju da se nas jedini klub koji se kako-tako bori u evropskim takmicenjima osakati. Kakvu poruku saljemo Evropi? Mi smo mazohisti?? Ovo sto se dogodilo je uzasno. Strasno. Neizmerno mi je bilo zao mladica. Bilo me je sramota sto se to desilo u mom gradu.
Ono sto ne valja je da su pojedini novinari gladni crnih hronika odmah pozurili da globalno satanizuju sve navijace, kompletno SD Partizan, grad...
Alo bre, nisu se fudbaleri okupili da nekoga mlate. Dokazite povezanost uprave sa tim grupama pa ih hapsite!!! Osvrnite se malo pa cete videti da se sve ovo dogadja svakodnevno i svuda u svetu! Pa zar u Italiji nije pre dva meseca izboden navijac na stadionu? Zar navijaci Milvola nisu porusili pola grada pre dve-tri nedelje, zar navijaci Rome nisu harali pre dve nedelje na gostovanju na jednoj evropskoj utakmici i doveli grad u vanredno stanje? Nismo jedini i nismo izmislili rupu na saksiji. Zasto da nasa kazna bude enormno veca nego kazna klubova drugih zemalja?

Jelena

pre 14 godina

Mislim da Partizan treba da bude suspendovan zbog ovog zlocina. Huligani koji ga pocinili nosili su obelezija Partizana, a za sve ovo vreme ja nisam cula ni jednu rec osude od strane fudbalskog kluba Prtizan, niti ovog zlocina niti huligana koji su ga pocinili znaci li to da se oni slazu sa ovakvim nacinom "navijanja" svojih navijaca?

nesko

pre 14 godina

Sve nase klubove na godinu iskljuciti iz svih takmicenja na evropskom nivou. Sta sa nacionalnim timom? Neka se malo pocesu po glavi, i neka srede svoje "divlje pse" - uz pomoc policije i drzeve, jer lepe reci i razgovor ne donosi nikakve rezultate.

Inglorious Busterd

pre 14 godina

"Zasto partizan ispasta zbog budala koje su u njegovo ime prebile Tatona?"

Pa mora... Za primer... Da se zna da neces pomoci svom klubu tako sto ces da ubijes nekoga...

Zasto sam ja ispastao za vreme sankcija zato sto je Milosevic u moje ime pravio gluposti?

Чедица

pre 14 godina

Вишегодишња суспензија из свих такмичења! Уосталом, Партиѕанови навијачи себе зову гробарима што су сада и показали!

DEDA CVETKO

pre 14 godina

Ne suspendovati!!! Niposto!!! Ni za zivu glavu!!!

Umesto toga, treba POTPUNO ZABRANITI! I to ne samo Partizan, nego i Zvezdu. I to ne na godinu dana, nego TRAJNO!

"Navijacke" grupe su leglo nasilnickog primitivizma od koga potice i iz koga dopire sovinizam, divljastvo, primitivizam i nasilje. Jedini nacin da se tim grupama stane na put je da se isusi mulj po kojem se valjaju i da im se unisti prirodni habitat u kojem se razmnozavaju. Privremena zabrana ce ovim grupama biti isto kao kad biste jatu pirana bacili komad sirovog mesa: povod za dalje divljanje.

Zabrani, zatvori, zakljucaj i zaboravi. Moja cetiri skromna predloga za eliminaciju divljastva u Srbiji.

PxFxC

pre 14 godina

Navijam za Partizan, već duže vreme iz fotelje, na žalost. Naši stadioni su odavno nesigurna mesta i pored silnih ograda, kordona policije i drugih mera obezbeđenja. Pošto definitivno postoji sprega klubova i navijača, ako ništa drugo imaju svoj glas na skupštini (!?) da ne pričamo o unošenju pirotehnike, mogu samo, posle svega da pozdravim eventualnu odluku UEFA da suspenduje naše klubove iz svojih takmičenja. Možda nas to pokrene.

UEFA

pre 14 godina

Najmanje 10 godina van Evropskih kupova bila bi najbolja kazna za Partizan i za sve one koji ubijaju navijace gostujucih timova. I naravno sudstvo da se bavi sa tim huliganima.

END!

pre 14 godina

Svaka odluka UEFA u vidu kazne biće u potpunosti zaslužena.

Krajnje je vreme da i država preduzme nešto konkretno.

Evo mog predloga:
* Zabraniti organizovano navijanje na stadionima.
* Ministarstvo sporta bi trebalo da otkupi sve jeftine ulaznice, za celu fudbalsku sezonu, i podeli ih đacima u osnovnim školama, poseta stadionu bila bio moguća samo u prisustvu roditelja a dolazak bi se nagrađivao boljom ocenom iz fizičkog ili vladanja.
* Bolji i skuplji delovi tribina bi išli u prodaju ali bi na njih stavio poseban porez. Te karte bi bile skuplje pa samim tim nedostupne bespoličarima. Takođe bilo bi omogućeno da se nabave povoljnije preko firmi u kom slučaju bi firme materijalno odgovarale za eventualne postupke svojih zaposlenih.

Na taj način sport kao plemenita veština bi bio popularisan među mladima koji bi se od malih nogu učili primerenom ponašanju na sportskim borilištima. Na utakmice bi dolazili primerni i odgovorni ljudi a dokonim, praznoglavim i obesnim mladićima bi se poslala poruka da se prisustvo sportskim događajima mora zaslužiti bar tako što će prethodno naučiti da zarade pare za karte koje sada dobijaju besplatno.

itd...

Maki

pre 14 godina

A kada Partizan bude suspendovan onda ce njegovi navijaci izaci u protestnu setnju da mirno demoliraju grad, pale ambasade, napadaju strance i nece se sekirati jer policija standardno nece biti u mogucnosti da obezbedi skup.

Rajko

pre 14 godina

Partizan treba ISKLJUCITI iz tog takmicenja. Nisam zvezdas, ne navijam ni za koga, kada sam bio klinac bio sa partizanovac.
Svo ovo zlo potice iz klubova, koje hrane te huligane da urlaju i pale baklje, ... a to je preslo u zlo.

Aleksandar

pre 14 godina

Tuzno je sto Vlada sama nije donela odluku o zabrani takmicenja u Evropskim kupovima na 5 godina, kao Velika Britanija svojevremeno, ovako ce tu istu odluku, poptuno ispravno doneti UEFA, a najgore je sto ce se Partizan zaliti, kao mi nismo krivi, mi nemamo veze sa tim , to je udarac na nas fudbal koji se oporavlja... Jedine organizacije koje se u Srbiji po negativnoj selekciji i zlu koje donose mogu meriti sa politickim strankama su upravo fudbalski klubovi, zato UEFA SAMO NAPRED, AKO NAS VI NE SPASETE, NIKO NECE!!!

Mara

pre 14 godina

Koji se od nasih velikih klubova u poslednje vreme potrudio da promovise mir i pozove svoje 'navijace' na fer navijanje?! A dobro znaju kakvi ih divljaci prate i 'navijaju' za njih! E pa sad neka snose posledice...koliko njih umislja i divlja zbog Zvezde i Partizana!
Pravda za nas, sve 'urose' po minimum 20 godina zatvora! Pa da vidis hoce li 'uros' opet!

kurčubić

pre 14 godina

Navijači Partizana su najdestruktivnija grupa u zemlji. Ne bih imao protiv i da Partizan bude ugašen. Prave više štete nego radosti.
Klubovi nisu prvi u borbi protiv huliganštine, jer navijačke horde su uticajnim ljudima iz klubova zapravo garant njihove moći i "rezervni sastav" ako zatreba. E, zato, pošto stvar više nema veze sa fudbalom: delete Partizan (nisam zvezdaš, ni za njima ne bih zažalio)

Glock

pre 14 godina

I treba.

Ako Partizan ne moze da se ogradi od svojih "navijaca" (a jos te iste "navijace" i podrzava), treba im zabraniti da igraju bilo gde.

Rada

pre 14 godina

Podrzavam suspenziju! Kriminal nema sta da trazi u sportu, kriminalce u zatvore a ne da vode klubove! Samo na taj nacin ce se nasilje zaustaviti.

Pera Detlic

pre 14 godina

Naravno da Partizan treba iskljuciti. I ako nas fudbalski savez ili bilo koji zvanicnik iz ove drzave bude imao nesto protiv toga, to ce znnaciti definitivni poraz ove drzave i ujedno ce pokazati da su klubovi ta porava cvorista drzave i mafije

Ilija

pre 14 godina

Predlazem da se svi kubovi zajedno sa reprezentaciom kaze zabranom igranja medjunarodnih utakmica na svim nivoima u narednih 10 godina jer su svi oni podjednako krivi kao i ti huligani koji su odavno preterali.
Nijedan klub nece da skine transparente koji nose poruku mrznje, nijedan klub nece da zabrani svojim huliganima ulazak na stadion, i zato treba svi klubovi da ispastaju. Svi skupa i svi zajedno jer svi tolerisu sta ovi rade.
Isto tako i Srbija vise no otvoreno nece da se suprostavi nasilju ninakakav nacin, tolerise ih vise no ikoga, pa da bar onda UEFA i FIFA urade ono sto vec drzava nece. Da ih kazne onako kako oni mogu i gde ce ih najvise boleti.
Ima ljudi koju u srbiji vole fudbal i koji bi na ovaj nacin isto patili ali ako je tim ljudima prece da gledaju neki srpski klub ili reprezentaciju a da se u pozadini toga desava najgore moguce nasilje po bilo kom osnovu, onda i oni sami pripadaju toj istoj grupi huligana.
I vi svi koji date sada negativan glas nemojte slucajno da se bunite, zalite ili placete kad vas ili vama nekog bliskog jedna takva grupica pretuce/ubije jer ste sada i vi njih podrzali da ne dobiju prave kazne. Jer nijedan zatvor, nijedna novcana kazna ne moze da ih zaboli ili popravi koliko to da ne mogu da idu u okrsaj sa stranim huliganima ili da gledaju svoj klub kako igra napolje. To je za njih jedina i prava kazna. . .

Sport je igra

pre 14 godina

Evo ja kao Zvezdas i covek koji skoro nikada nije uz Partizan(ni na medjunarodnoj sceni) ne smatram da treba da se kazni Partizan neigranjem. Partizan kao klub ne. Ali treba istrazivati da li su ubice francuskog navijaca ranije pravili nerede na stadionu Partizana, ako jesu onda treba da se vidi sta rade na slobodi i da se pita sta ce oni uopste na stadionu? Bolje receno, zasto vec ne postoji zabrana za njih da ulaze na stadion Partizana. Pravi navijaci Partizana nisu krivi za ovo, pitanje je koliko je klub uradio da se ljudi koji su potencijalni da ubiju sklone sa stadiona? Vecina ljudi koji dolaze na utakmice sigurno nikoga ne zele da ubiju, pravi navijaci ne zele niciju smrt.

Resavac

pre 14 godina

Podržavam stav o suspenziji sportskih klubova ali bih dodao da treba zabraniti političarima da kroče na teritoriji EU jer su oni najveći krivci za postojeće stanje u našoj zemlji.

kao da se nista nije desilo

pre 14 godina

Da neko ima imalo morala trebalo je otkazati sve domace i medjunarodne utakmice i klubove kompletno poslati u protestne setnje. Umesto toga, od jutros slusam izjave kako ce neko dati danas sve od sebe, kako sansa postoji, kako smo kompletni, rastereceni, kako idemo da se nadigravamo...

bg bane

pre 14 godina

Treba sav srpski fudbal iskljuciti iz svih medjunarodnih takmicenja na pet godina. Samo tako mozemo shvatiti da je sport tu da zblizi ljude, a ne da proizvodi fasizam.

Voja

pre 14 godina

Mozda Partizan nema nekog velikog udela u huliganstvu svojih navijaca, ali mozda je i ovakva odluka UEFA i jedini nacin da se trgnemo i da nam se ne dogadjaju slicne stvari.

djordje geprat

pre 14 godina

pošto nemamo margaret tačer mora uefa da donese odluku. nadam se višegodišnjoj suspenziji partizana a od sledeće godine i ostalih klubova kod prvog ispada.

šta ćemo sa transparentom "omarska" viđenim na utakmici sa francuskom? hoćemo li ga gledati i sledeće subote?

Vladimir

pre 14 godina

Da smo normalna država, ne bi trebalo kazniti klub za zločine nekih ljudi koji u njihovo ime divljaju i ubijaju. Ali pošto nismo normalni, i pošto Partizan i CZ (a ni drugi ne bi bili bolji) nisu godinama rešavali huliganstvo a mogli su ga rešiti već zaradjuju velike pare na transferu igrača iz manjih klubova u svetske klubove ONDA SE SLAŽEM da je treba kazniti na 3 godine zabrane igranja u medjunarodnim takmičenjima (ne samo kupovima UEFA), kao i zabranu organizovanja posete i prodaje karata gostujućim navijačima u domaćoj lizi. Na kraju to najvažnije, morali bi snositi (plaćati) policiji troškove održavanja reda i mira pred, za vreme i posle utakmice u široj okolini stadiona. Ti troškovi nesmeju snositi grad, opština ili država već organizator - inicijator okupljanja većeg broja stanovništva (navijača). Onda bi klubovi osetili po džepu kada bi se i dalje uništavala imovina i slično posle utakmica.

29.09.2009 10h

pre 14 godina

Zabraniti. Svi znamo kakvi lopovi sede u upravnim odborima fudbalskih klubova. Klubovi i njihovi navijaci nam nista dobro doneli nisu. Oni su i iznedrili Obraz ,1389... Oni i Milosevic, Nikolic/Vucic, Kostunica, radikali i slicni nacionalisti koji propagiraju nacionalizam ne bi li dosli do fotelje i vlasti.

Mirko

pre 14 godina

Treba ih suspendovati, da nauce kako se neguje ljubav prema sportu i zdravlju.
Kad bi im 5 godina zabranili, ne bi moglo da se ispravi sta su uradili.

Shomsky

pre 14 godina

Logican sled okolnosti. Kao navijacu "Partizana" zao mi je sto ce moj klub biti eliminisan, ali kao covek osecam da je ta odluka UEFE potpuno ispravna i podrzavam je.

Pravi Grobar

pre 14 godina

Iako deluje nepravedno, isključivanje klubova je sigurno najefikasnije rešenje. Na taj način će pravi navijači biti prisiljeni da se distanciraju od nasilnika u svojim redovima. Kada shvate, da će zbog kolega, koji na utakmice sa sobom nose metalne štangle i bejzbol palice, izgubiti ono što daje smisao njihovom navijanju, sami će se okrenuti protiv njih.

Pored ovoga, mislim da naše zakonodavstvo ne treba da čeka, već treba što pre, po ugledu na Englesko, posebno da kategoriše navijačko nasilje. Kada prvi, koji baci kamen na policiju pred stadionom, zaglavi 5 godina u Zabeli, videćete kako brzo će se navijačko nasilje stišati.

Isfrustrirani balavac od 19 godina mora da shvati, da će zbog "šmekerisanja" pred svojim društvom zaista ROBIJATI bolji deo svoje mladosti, a ne samo dobiti par šamara od inspektora i, u najgorem slučaju, izaći iz pritvora za mesec dana.

Daki

pre 14 godina

Slazem se da treba zabraniti sve fudbalske utakmice u inostranstvu, ne samo Partizana vec svih klubova. Individualna greska i krivica se najbolje otkloni grupnom kaznom. To se moglo dogoditi i drugim klubovima, ali eto nije, pa ne treba ti drugi da odmahuju glavom u stilu "strasno strasno, ali sta ces"... Hajde malo da se svi zapitamo sta bi moglo da se uradi...
Ako su u Engleskoj mogli da srede situaciju, ne vidim razloga sto to ne bi mogli i kod nas. Samo je potrebna cvrsta ruka. Eto Drzavo Nasa - vi ste na potezu.

Ljubitelj fudbala

pre 14 godina

Podrzavam! Istina, to "navijacima" ne znaci nista. Ali, podstaci ce klubove da ociste svoje navijacke grupe i drze ih pod kontrolom.

Milos

pre 14 godina

Postoji britanski dokumentarac o najokorelijim huliganima u Evropi. TV ekipa je došla u Srbiju i snimili su grupu grobara.
Likovi se nisu ustručavali da pokažu svoje najgore lice. Snimali su se sa pištoljima i hvalili su se kako je jedan njihov stariji član Žare silovao navijača Torcide na groblju!!!!

Pored tog snimka, mislim da bi bio lak posao da se oni uhapse, pa da krene polako preko potrebno čišćenje.

Real Football Factory - Srbija
http://www.youtube.com/watch?v=MTHQRIJYfMU

duško

pre 14 godina

Nadam se da će ih isključiti zauvek, ali mi je daleko bitnije da država prestane da finansira tzv. vrhunski sport (vrhunski biznis). Bio bih jako ljut kad bih jednog dana saznao da se od poreza daje klubovima, a da onda oni daju navijačkim grupama (karte, autobuse, vize...). Bio bih toliko besan...

Kaldrmas

pre 14 godina

Partizan treba trajno suspendovati, na nekoliko godina, dok se ne opameti. Pa i vrapci znaju da klubovi stoje iza "navijaca". Isto se odnosi i na Zvezdu. Da li ste zaboravili sta su radili "organizovani navijaci" Zvezde u Pragu i Partizana u Zilini?
Kad se urede klubovi, uredice se i navijaci.

Vladimir

pre 14 godina

Mislim da smo zasluzili da nas izbace i sa svetskog prvenstava u fudbalu.
Jednostavno izolacija je Srbije je najsigurnije resenje za svet, zalosno ali istinito.

Mister No

pre 14 godina

Deda, Otac, ja, pa moj sin navijamo za Partizan ! Nasledje koje se prenosi sa starijih na mladje. Mnogo volim klub ali dzabe kad se ne usudjujem da vodim klinca na utakmice kao sto je mene tata vodio sredinom 80-ih. UEFA ima puno pravo da izbaci Partizan iz takmicenja. Reakcija uprave Partizana je bila ovih dana kao da se njih sve sto se desilo uopste ne tice !?!

Bg boy

pre 14 godina

Naravno da treba da bude kazna i to drakonska. Pa nece valjda da dobiji nagradu zato sto su njihovi "navijaci" ubili coveka. Celnici klubova su u dilu sa tkz navijackim vodjama, podmicuju ih, obezbedjuju im besplatna putovanja, omogucavaju im da unesu pirotehniku na stadion iako je to zabranjeno i mnogo toga daleko ozbiljnijeg od ovog nabrojanog. Takodje je i cudno jedinstvo igraca i "navijaca". I uprava i igraci nikada se nisu jasno distancirali od tih propalica vec naprotiv uvek su ih ohrabrivali u njihovim nedelima. Setite se slucaja u Mostaru od pre nekoliko godina a da ne pominjem podrsku Zvezdinih igraca Urosu Misicu. Bilo bi pravedno kada bi osim navijaca koji su to uradili i celnici Partizana zaglavili robiju tako da nikada nikome ne padne na pamet da ikada vise podzava ovakve manijake.

nensi

pre 14 godina

sramota je što vlada nije donela odluku o suspenziji, treba i u domaćoj ligi zabraniti prisustvo navijača sledećih barem 5 godina neka igraju utakmice na praznim stadionima

Bulat

pre 14 godina

Pa sta smo drugo mogli da ocekujemo kad iz uprave urgiraju da puste ubice Tatona, sta smo trazili to smo i dobili...eto takve veze ima FK Partizan sa ovim slucajem...RIP BRUCE

Brilliant!

pre 14 godina

"U UEFA već imaju obimnu dokumentaciju, a obavešteni su i da čak neke političke vođe i pojedine nacionalističke grupe imaju svoj udeo u podstrekivanju navijača."

Neeeeee! Ne verujem! Šta kažete, "ČAK neke političke vodje i nacionalističke grupe imaju" udela???
Ma, kako ste samo uspeli to da provalite?

Darko

pre 14 godina

Kakva rezija. Ja se slazem da Srbija ne mora da udje u Eu nikada ali zbog toga ne moraju deca da ginu. A i mora se napraviti balans i anulirati steta ulaskom Ruskog i Kineskog kapitala.

Znaci infrastruktura, tehnologija i kes za ravnjajnje dugova i u redu stvar.

Meni je jasno da se sa ovim likovima u vladi ne moze nista dogovoriti ali opet ponavljam zbog toga ne mora niko da strada.

izdrzavam nekako

pre 14 godina

A vi mislili da su oni gore papci i da nisu registrovali sve sto ste radili. E, jesu, i vise no sto mislite. Koje crne grupe i vodje navijaca-obicni dileri droge i oruzja! A kako su finansirali svoja putovanja i bahanalije ako ne od toga-od prodaje karata? Neka je zaigrala mecka ispred kuca svih ovakvih! Zao mi je sto je povod za budjenje drzave smrt nevinig Brisa, ali vama uvijek takav povod i bude da se pokaze da mozete ked hocete, ali necete. Zao mi je svagdje normalnog, a nemocnog naroda, kad ga drzava strahom ucutka.

Ivan San Diego

pre 14 godina

Zeleli ste .... gledajte !!!
Dobicemo ono sto smo i zasluzili. Dovoljno je sto imamo sramotu na vratu, a jos cemo dobiti i suspenziju u sportu. Kao drzava i grad nismo bili u stanju da organizujemo jednu sportsku manifestaciju, bez nasilja, bez incidenta. Pokazali smo svetu da umemo da organizujemo, "Beoviziju", da umemo da organizujemo "Univerzijadu" ali pali smo na ispitu. Bacili smo u senku sve ono lepo sto je Beograd kao grad imao da pokaze, a sada smo na stubu srama zbog pojedinaca, koji nisu imali mozga da razmisle u kakav se ludacki cin upustaju. Smrt jednog coveka treba da bude razlog da drzava krene da sankcionise pojedine ljude. Sramota. Imali smo u proslosti toliko smrtnih i nesrecnih slucajeva na stadionima i idalje nista nismo uradili. Dokle cemo da se brukamo pred svetom. Posle se cudimo sto nas nece u evropi. Pa sve mora da se zasluzi, a mi ocigledno to jos nismo zasluzili. Sutra cemo gledati novi klub u nasem gradu, a da li i istu sliku??? Videcemo uskoro! MOZDA!!!!

dno dna

pre 14 godina

Kada nas predsednik mirno slusa i posmatra zvizdanje himnama gostujucih ekipa, sta ocekivati od tih "navijaca". Necu da komentarisem - noz, zica... i slicne svinjarije od navijanja. Sve u svemu, HOROR.

lud & zbunjen

pre 14 godina

...Sve te nase tzv. profi klubove treba zabraniti tj. ukinuti. To jeste jedini nacin da se udari u sustinu problema. pa nemojte mi reci da ce bez Partizana , Zvezde i ostalih lopovskih udruzenja zivot u Srbiji da stane. Lepo im drzava oduzme svu imovinu. Napravi konkurs i proda je a pare u skole i bolnice. Onda ti novi vlasnici naprave ili nove klubove ili sopingmolove sta god. pa onda opet neka se formiraju navijaci, pa njihove grupe ali da se pre toga propise zakonom sta moze da se radi na stadionu, u hali na bazenu. Verovatno se pitate sta sa sportisitima, pa oni neka se opet uclanjuju , neka idu u inostranstvo-ionako je vecini fudbalera to jedini cilj u zivotu. Pa zatvorene su onolike fabrike , poljoprivredna gazdinstva a sada ce neko da pati zbog fudbalskih klubova. Ali nece se to desiti , mnogo je tu bandita umesanao, od dilera , preko tajkuna do ministara. Ti maloumnici koje zovemo navijackim grupama su samo posledica a nikako uzrok svog ovog uzasa. jako se dobro secam osnivanja DELIJA ( ko ne zna to je trebao da bude zajednicki naziv za Cigane i Grobare, kad igraju protiv klubova iz Hr. i BiH), bila je to jedna veoma nova ideja a samim tim za vlast opasna jer su tadasnje vlasti shvatile da bi organizovanje ljudi koje nije pod njihovom sapom moglo biti veoma opasno. Pa su onda brze bolje poslali Arkana da preuzme kontrolu. I on je preuzeo. E sada kada im je dogorelo do nokata i kada im se sve pa i oni otrzu kontroli daj da ih zabranimo. Nema tu sta da se zabranjuje osim klubova. Ugasi ih pa da vidimo za koga ce ti nesrecni momci onda ici da se biju, da pale, kradu i sta sve jos.

Tamara

pre 14 godina

Danas uopšte nije bitno ko za koga navija. Svaki razuman čovek treba da podrži ovakvu odluku. Naša država je trebala da suspenduje pojedine klubove još davno. I bez ovog konstantnog divljanja "navijača", u onom momentu kada su igrači Zvezde izašli na teren u majicama podrške ubici u pokušaju, država je trebala da preduzme drastične mere- do daljnjeg. Na tom ispitu smo pali,a i na ovom, na kome smo trenutno, nemamo neke šanse za prolaz- Partizan se nijednog trenutka nije jasno ogradio od divljanja onih koji su ubili nesrećnog mladića, nijednog trenutka nismo čuli osudu- javno i glasno; samo neko stidljivo saučešće. Država nam maže oči- te bilo ih je 30, te 20, pa je uhapšeno 11, za dvojicom još tragamo, a jedan je već pušten da se brani sa slobode...
Kad ne znamo sami, neka nam drugi uvode red.

Linuxash_Pravoslavac

pre 14 godina

Fudbal u Srbiji je odavno izgubio svoj smisao. Vecina onih koji danas idu na stadion samo zele da tamo izbace frustracije i da se sukobe sa navijacima drugog kluba. Nema tu govora o sportu. I drzava i sami klubovi su predugo tolerisali nasilje. Treba svi da popiju suspenziju sve dok ne rese taj problem. Tako ce uraditi najvise za dobrobit fudbala i ljudi koji uzivaju u sportu. Danas klinci umesto da se ugledaju na sportiste na terenu, idoli su im kojekakve barabe na tribinama.

(Vlast)a

pre 14 godina

Kad se nasa visokomoralna i saosecajna vlast i isti takvi sportski klubovi sa svojim upravama nisu sami setili da je vreme da se povuku, onda ocekujem i prizeljkujem da kazna bude drakonska i da nam sport i ovo sto se u Srbiji zove patriotizam i navijanje, ne budu izgovor za nerad, nemoc, nepostojanja prava, pravde, funkcionisanja zakonodavne, izvrsne, sudske vlasti i jos mnogo toga. Kad budemo manje navijali i manje prbijali, naci ce se vremena da malo vidimo sta nam nasa divna deca-ljube ih i tata i mama-rade i sta nam radi drzava. Za samoposmatranje sopstvenog nerada treba malo vise vremena. Naravno, navijacke skupine moraju biti sve do jedne zabranjene, ali nikako ne preskociti klerikalne, klerofasisticke i partijske podmlatke i vojske. To sto se vlast pravi da ih ne vidi, ne znaci da ne postoje! Corax je juce sve lepo nacrtao i nisam cula da ga je neko demantovao.

Ivan M

pre 14 godina

"U UEFA već imaju obimnu dokumentaciju, a obavešteni su i da čak neke političke vođe i pojedine nacionalističke grupe imaju svoj udeo u podstrekivanju navijača."

Da li i srpska javnost moze da bude obavestena o tome sto zna UEFA? Ko su te politicke vodje? Kakva je uloga klubova u divljanju njihovih placenih razbijaca, pardon "navijaca"? Ko tim klubovima manipulise i u koje svrhe? IMAMO PRAVO DA ZNAMO!!!

Natasa

pre 14 godina

Ja navijam za Partizan, ali mislim da ih treba izbaciti za ovu godinu. Ruku na srce ako njima trebaju huligani onda ni oni sami ne vrede ni kao ljudi niti kao sportisti. Ovo vazi za sve klubove ne samo za Partizan.
Neka oni sami zabrane dozivotni ulaz sa sve takve jel se to ocigledno zna koji su i neka oni prvi pokazu primer sta ce da se desi ubuduce ako neko takonesto uradi.

Nenad

pre 14 godina

Suspenzija i to višegodišnja za sve srpske klubove. To je jedina nada da se opamete i prestanu da flertuju sa kriminalizovanim navijačkim grupama.

Zoran Simic

pre 14 godina

Bravo za UEFA. Ovo je jedan od nacina da se stane na put ovoj nesreci koja nas je snasla. Treba iskljuciti i Zvezdu i Partizan na jedno 2 godine iz svih evropskih takmicenja, da bi se malo o'ladile usijane glave huligana. Tako bi se udaljili sa stadiona na dovoljno vreme, dok i drzava konacno ne pocne da resava ovaj ogromni problem. Zao mi klinaca pravih i iskrenih navijaca sto bi u tom slucaju ostali bez zadovoljstva da gledaju kvalitetan evropski fudbal na nasim stadionima ali ovo je otislo predaleko da bi se vise tolerisalo.

Pathon

pre 14 godina

Ma kakav novac - efekat je isti kao da milioneru naplatite kaznu za pogresno parkiranje. A posto nasi "najveci" klubovi uvek brane najgore medju svojim nazovi navijacima ili se stidljivo gnusaju njihovog varvarstva, onda i zasluzuju da im utakmice godine budu lokalni derbiji. Podrzavam izbacivanje Partizna iz trenutnog takmicenja, zabranu igranja u Evropi u narednih pet godina, prazne stadione, novcane kazne do 30% ukupnog klupskog budzeta, zabranu prodavanja igraca drugim evropskim klubovima do 10 godina, vizni rezim za "najodanije" navijace, odnosno, zabranu putovanja po stranim zemljama itd. Pa da vidimo da ce li ce "najveci" srpski (a i sire) klubovi da divljanje navijaca kod kuce i u Evropi pravdaju svetskim zaverama i nepravdama. Vreme je da se zastitimo od nas samih. Samaraj Uefa!

Ivan

pre 14 godina

Brinem za svoje dete koje izlazi uvece po blokovima.
Strepim da ce mu se nesto desiti jer je obukao crni duks ili crvenu jaknu.
Ono sto primecujem po blokovima su gomile mladih, besposlenih,besnih ljudi koji celu noc piju ako imaju sta urlaju lome ,jurcaju motorima i kolima po Jurija Gagarina i niko nista .Nije ni cudo to sto se deslio. Dovoljno je da dodje sa namerom da napravi ovakav krvavi incident i da pokupi dvadesetak maldica zeljnih akcije jer su se jako smorili sa malo para ili za 5 gajbi piva ce napraviti sta god zelite.
Sinoc sam citao na netu sta klinci misle o poginulom navijacu Tuluza.
Deca se iskidase od smeha i sprdnje .Tragedija za Srbiju kada imamo ovakvu omladinu.
Za svaki incident koji se dogodi na utakmici ,pored stadiona ili bilo gde u radu dan pre utakmice i dan posle utakmice treba kaznjavati klubove ciji navijaci ucestvuju u tome.
Treba javno reci ko su ti ljudi iz klubova koji vrse pritisak na istrazne organe da se obustavi istraga u slucaju preminulog francuskog navijaca.

iii

pre 14 godina

tja, opet "nicim izazvane sankcije", ali izgleda je to zaista neophodno, da nam svet lupi par samara da se osvestimo. Partizan naravno nije direktno kriv za ovaj incident, ali snosi odgovornost sto ne kontrolise svoje navijace bolje, a pri tome su vodje navijaca i ljudi oko njih na klubskom platnom spisku, dobili su stanove, cak im i staz ide za "navijanje". Tako da postoji "komandna odgovornost" u svakom slucaju, a i mozda ce se posle sankcija ljudi iz kluba malo opametiti, pa uvesti red medju te pobesnele klince. Posto drzava to ocigledno ne ume da uradi kako treba.

Pavle

pre 14 godina

I UEFA zna da neki naši političari i neke organizacije stoje iza ovih huligana. Nadam se da ćemo od nih saznati ko su nalogodavci, kad već ovi koji su na vlasti to ne smeju da kažu.

Jututunska Ahilova peta

pre 14 godina

To je najispravnije i najpravednije, udri ih po dzepu! To je najbolnije za psiholoski i ljudski profil onih ljudi u klubovima koji moc, ali nemaju ni volju, ni interes, ni zakonsku prisilu da tome stanu na put.

Gorka pilula

pre 14 godina

Oni koji tvrde da je Partizan neduzan, neka se upitaju zasto sportske hiligane brani advokat Borivoje Borovic (i po kojoj tarifi to cini), a isto tako, ko se zalagao da se napadaci na Brisa Tatona puste na slobodu. Ako Uprava kluba nije u stanju da se nosi sa huliganima, zabrana izlaska na medjunarodna takmicenja je najmanje sto moze da se ucini da se nasilje ne "izvozi" iz drzave koja je fakticki sigurna kuca za nasilnike svih vrsta i kalibara( setite se Miladina i sta je drzava preduzela, osim sto je BB predvideo radno mesto za njega u svojoj advokatskoj kancelariji). Apsolutno podrzavam suspenziju!

čika Velja

pre 14 godina

Nadam se da anti-Partizanovi mediji i novinari neće imati priliku da se naslađuju kaznama prema Partizanu! Ovde mi je mnogo logičnije da budu kažnjeni FSS i reprezentacija Srbije, zato što gotovo 20 godina nisu u stanju da reše problem huligana u ovoj državi i da kazne počinioce nedela! Znači,kao što je svojevremeno
kažnjena Engleska! Jer ovo je problem države, a ne klubova. Da je država(čitaj policija) čuvala onu grupu navijača iz Tuluza, kao što se to radi svuda u svetu, nesretni Bris bi i dalje uživao uz svoj voljeni klub!