Utorak, 09.06.2009.

09:56

"Partizan je stepenica više"

Dvojica košarkaša podgoričke Budućnosti, Vladimir Dašić i Nemanja Gordić, izjavili su da bi dolazak u Partizan bio "stepenica više u njihovim karijerama".

Izvor: B92

"Partizan je stepenica više" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

no

pre 14 godina

@yoda

Racunam one koje su igrali za Zvezdu i Partizan. Dakle ne ni Jarica ni Bodija.
Partizan: Kotur i Drobnjak
Zvezda: Stojakovic,Radmanovic i Rakocevic. ostali ili oba ili ni jedan.
A ja sam lepo napisao da je bilo vise vasih od 1995 do 2000, evo ponavljam kada vec zelis.

yoda

pre 14 godina

Ne znam o kojoj vladavini Partizana u SFRJ pricate kada ste tada uzeli 4 titule. A niko vam i ne spori da ste bili najbolji sa Djordjevicem, Danilovicem & co. Govorimo o poslenjih 8 godina kada Partizan vlada. Od tada nema uspeha nase reprezentacije. 2002 je bilo vise Zvezdasa nego Partizanovaca na prvenstvu sveta. A pre toga je uspehe postizala ta vasa zaista sjajna generacija.
Ako su nam sada glavni igraci u reprezentaciji TNT, mozemo lepo da se obradujemo ako udjemo medju 12. O ulasku medju 8 i da ne pricam.
(no, 10. jun 2009 13:02)

Partizanovci> Divac, Tomasevic, Vujanic, Drobnjak, Koturovic, sci su izgradili ime u partizanu, zvezda Rakocevic, a ako cemo da racunamo kao i ti sto racunas stojakovica i jarica u zvezdine igrace, na moj spisak dodamo bodirogu i gurovica (tada zakleti grobar) sve je jasno kojih je bilo vise i koji su imali vecu ulog!!!! Kojih je bilo vise od 1995 do 2002, a kojih kad je Moka strucnjak vodio moskitose?

filip

pre 14 godina

Lose je za nasu kosarku sto toliko njih dolazi u Partizan odozdo. Nikakvo prebrojavanje ko ima vise stranaca ,Partizan ili Zvezda nema smisla, jer Partizan je taj koji pravi talente, a Zvezda ne i zato broj stranaca u Zvezdi nije vazan. Zato je lose sto u Partizanu prednost imaju Crnogorci

Opece

pre 14 godina

Posle Dejana Milojevica sa kojim je sve dogovoreno, postigli smo dogovor sa Ivanom Marasom iz buducnosti, kome je istekao ugovor. Dakle, dva pojacanja su stigla (centarska linija je kompletirana), ostaje bekovska. Stizu jos najmanje 2 pojacanja...

Hala Sportova

pre 14 godina

Zaista ne mogu čudom da se načudim kakva se rasprava ovde vodi - o tome ko je i kakav je KKCZ klub ! Samo jedan podatak - od 1972 godine ( zaključno sa njom ) do dana današnjeg, navedeni klub je osvojio SAMO 4 TITULE ( slovima i rečima četiri ) !!!! I to za 37 godina ?!? Da li se ovim prekida dalja rasprava ?? Jedini igrači koji su postali neka imena u tom klubu je Saša Obradović i Igor Rakočević - ostale su najurili ili su sami pobegli...da se ne prisetimo sezona kada su za godinu dana menjali po nekoliko trenera ( primer: Moma Milatović 28 dana na klupi ), itd....Ovde postoji Partizan, sve ostalo je, draga gospodo, daleko ispod !

no

pre 14 godina

Ne znam o kojoj vladavini Partizana u SFRJ pricate kada ste tada uzeli 4 titule. A niko vam i ne spori da ste bili najbolji sa Djordjevicem, Danilovicem & co. Govorimo o poslenjih 8 godina kada Partizan vlada. Od tada nema uspeha nase reprezentacije. 2002 je bilo vise Zvezdasa nego Partizanovaca na prvenstvu sveta. A pre toga je uspehe postizala ta vasa zaista sjajna generacija.
Ako su nam sada glavni igraci u reprezentaciji TNT, mozemo lepo da se obradujemo ako udjemo medju 12. O ulasku medju 8 i da ne pricam.

delija BB

pre 14 godina

Ma sta ste uradili u bivsoj Jugi.Koliko titula. Ispadali ste iz lige. Bosna vas je u Beogradu otprasila u drugu ligu sasitnih 56 razlike a utakmicu zavrsili sa samo cetiri igraca. Cak nemate ni igraca istorije sa ovih prostora. Da li si cuo za Radivoja Koraca. Clan OKK Beograda. A da ne bi razglabali da li je zvezda imala igrace u proslosti evo ti link uz napomenu da sada imate samo jednu titulu vise
http://www.kkcrvenazvezda.rs/istorijat.php

Road_warrior

pre 14 godina

Imam komentar na onaj link sa youtube-a sto je ostavio jedan decko.Prvo taj decko koji sutira je '90. godiiste i zivi u Indjiji,i petnaest puta je bolji suter od tog igraca iz Svajcarske sto ga spominjes.Pomsao si babe i zabe...

Tanasije

pre 14 godina

@(horny.cg, 10. jun 2009 01:35)

Pretpostavljam da dopustas i mogucnost (vrlo verovatna) da se navijaci Sledece sezone u svojim postovima sluze mimikrijom lazno predstavljajuci sebe kao "Grobare" dok pljuju po Crnogorcima. Dovoljno je samo da upotrebis logiku i zapitas se: zasto su se, ti lazni "Grobari", od svih "stranaca" u Partizanu, okomili bas najvise na Crnogorce i zasto su im oni jedini trn u oku? Upravo iz razloga koje si sam naveo! Mnogo sjajnih kosarkasa iz CG dalo je ogroman doprinos izgradnji kulta KK Partizan. A to garagane, ocito, mnogo boli. Zato bi klevetama i sejanjem mrznje hteli da nas posvadjaju sa djeticima i nekako sprece priliv talenata iz CG u Partizan. U situaciji kada je kalastura Covic uspostavio monopol nad najvecim talentima u Srbiji i zavrbovao njihove roditelje nudeci njihovoj deci komfor internatskih uslova za zivot, trening i skolovanje, Partizan svoje najbolje sinove mora da pronalazi na teritoriji Crne Gore. Zar ovo nije notorna istina? I kome onda najvise smetaju Crnogorci, ali samo u KK Partizan? Naravno, kalasturama koje se lazno predstavljaju u komentarima kao toboze Grobari dok liju krokodilske suze nad "ugasenim srbstvom". LICEMERI, burazeru! I to nevidjeni licemeri kakve ni Isus Hrist nije sreo u Novom zavetu. Licemerje, kako i termin sam za sebe govori, ima mnogo lica i dopusta lazno moraliziranje iz mnostva udobnih i zasticenih pozicija. Ja te pozdravljam i nadam se da ti nisi ni u jednoj od tih busija:-))

grbovic

pre 14 godina

(srbin, 10. jun 2009 10:25)

Hvala na ispravci, u pravu si za godinu. Mnogo sam se iznervirao komentarom doticnog zvezdasa, a bilo je prilicno kasno.

A beton sam naveo vise figurativno, naravno da je u pitanju sljaka.

U krajnjem slucaju bas me briga za sve TZV. zvezdine uspehe u kosarci!!!!!

Mi nastavljamo po starom da jer kad kazes Partizan, mislis Evropa, mislis kvalitet, mislis trofeji, mislis pun Pionir (Hala na NBG i Arena).

Uostalom o trofejima partizana mogu da procitaju na zastavama, u svakom prenosu, jer znam da vole da gledaju dobru kosaku.
A verujte gledace je jos dugo.

Vojvoda

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)


Ne lupaj gluposti! Divac, Djordjevic, Danilovic,Rebraca,Paspalj,Grbovic,Velickovic,Avdalovic,Tripkovic, sve te je igrace izbacio Partizan! A vi imate koga? Stojakovica, RAdmanovica i RAkocevica?! I nikog vise!
(Miki Zemun, 10. jun 2009 01:21)

I ova trojica nisu zajedno odigrali onoliko minuta za zvezdu koliko je sam Tripkovic odigrao za Partizan!

srbin

pre 14 godina

(grbovic, 10. jun 2009 00:26)

Sto ne volim kad moram da ispravljam brata Grobara!!!

1. Tiutle su uzeli u periodu 1946/1955,kosarka se nije igrala na betonu nego na sljaci,to je bila amaterska liga,ljudi su trenirali do tri puta nedeljno,a sa strane su imali redovne poslove u fabrikama,kao cinovnici itd...
Po rezultatima tadasnjih utakmica mozes da vidis da je to bila jedna amaterska liga,obe ekipe su davale ukupno oko 40 poena,sto se sada postize za jednu ne preterano efikasnu cetvrtinu. Napredak nase kosarke pocinje,sa dolaskom Harlemovaca u BG. A cinjenica da nasa reprezentativna kosarka polako krece da osvaja medalje sa kraja sezdesetih i pocetkom sedamdesetih godina,u periodu od sedamdesetih krece da se razvija i kk Partizan,za vreme vladavine Partizana,Bosne,Splita,Cibone do devedesetih mi smo uzeli tri svetska zlata,pet na Evropskim prvenstvima i jedno zlato na Olimpijadi 1980 god.
Od devedesetih do sada smo uzeli 2 ili 3 evropske zlatne medalje i 2 svetska prvenstva.
Tako da price da zbog Partizana nasa reprezentativna kosarka decenijama slbi,ne pije vodu.
Posto kk CZ nema skoro nikakve zasluge u uzimanju gore navedenih medalja.
I jos nesto sam hteo da kazem,Stojakovic je zvezdino dete koliko i Sasa Djordjevic,posto ste momka oterali kao ne talentovanog,od njega su Grci napravili igraca.

fun of the world

pre 14 godina

@Mikas

Neznalico mislim na Vladimira Cvetkovica ako si iakda cuo za njega i njegove odlucujuce koseve na SP u Cileu protiv Rusa kada smo osvojili ne zvanicno SP jer do tada se SP nisu igrala

@grbovic

Joj kakvog ne znanja. da li si jos u Osnovnoj skoli.
Pominjes uspehe reprezentacije neka razna mesta.Pa ko je bio selektor, U Svedskoj Dule Vujosevic. Dve olimpijade neuspeh Zeljko Obradovic.Govoris o reprezentativcima Zvezde.Zaboravio si Rakocevica, J.Stanojevica, ranije Vucinica, V.Cvetkovica, A.Geca. Ti bi hteo da ponistis sva prvenstva od 45 do 90 i da se sve racuna od dvedesete.Pominjes uspehe u bivsoj jugi. Samo cetiri titule i nista vise. OKK Beograd ih ima 6, Radnicki BG osvojio tada Kup kupova a o Jugoplastici, Bosni i Ciboni necu da pricam. Uzmi neku knjigu i nauci. Vase titule u krnjoj jugi su posledica Slobinog i Mirinog vreemena jer sve vreme su se menjali kadrovi te stranke na mestu predsednika KK Partizan

KariBG

pre 14 godina

Ova vest je i mene kao Deliju obradovala , znamo svi šta su svojevremeno pričali za propalog talenta Dašića za kojeg se interesovala i Taukermika , a Gordić je vezara.

Miki Zemun

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)


Ne lupaj gluposti! Divac, Djordjevic, Danilovic,Rebraca,Paspalj,Grbovic,Velickovic,Avdalovic,Tripkovic, sve te je igrace izbacio Partizan! A vi imate koga? Stojakovica, RAdmanovica i RAkocevica?! I nikog vise!

horny.cg

pre 14 godina

svi koji pljujete Crnogorce, pljujete po svom Vujosevicu, pljujete po Vladu Scepanovicu, Drobnjaku,po Pekovicu, Rakocevicu, Vranjesu...pljujete po igracima koji su obiljezili svojim igrama jedan dugi period Partizanove istorije..Isto tako, za vrijeme igranja doticnih igraca, patrizan je da pregrst SRPSKIH reprezentativaca (oduzio bih ako bih nabrajao) tako da se nemojte glupirat i dokazivat svoju intelektualnu nemoc, isticuci nacionalsovinisticke teznje...Inace, za kosarkaske neznalce, Gordic je BOSANAC ,tj Hercegovac...
veliki pozzz iz PG...
p.s i o kakvom uigravanju CG rep vi pricate ako ni Rakocevic ni Vranjes nisu u prvom planu u rep (rakocevica nema uopste a vranjes je rezerva Pekovicu i Golubovicu). Lijecite frustracije nedje drugo

grbovic

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

Moram ovom ''matorom strucnjaku'' da odgovorim par stvari:

1. KKSS je od 1948-1958 osvojila 10 titula. Tada se igralo na betonu, i to svakako nije profesionalna kosarka. A da koseve su vam odneli pre neki dan!!!

2. nasa reprezentacija je belezila odlicna 11. 14. i 7. mesta sve do formiranja jakog partizana, koji je sa hrvatima cinio okosnicu stare reprezentacije sa 1. ili nijednim clanom iz vaseg kluba.

3. pretpostavljam da kada si rekao da partizan nista nije predstavljao u staroj jugi si SLUCAJNO zaboravio da pomenes osvojene Euroligu i KPK i velike derbije Partizana i hrvatskih timova i Bosne.

4. uspeh zvezde verovatno meris jednim jedinim trofejom i to ako se ne varam protiv POLJSKOG ili CESKOG tima. STRASNA kosarka se tada igrala!!!!

5. O reprezentativcima iz ova dva kluba ne treba ni govoriti ( osim salala Slavnica, strasnog Kaponje i veselog Obradovica zvezda nema igraca kojim bi se ponosila)

Ne treba zaboraviti NIKADA (pomenucu samo neke): Kicanovica, Dalipagica (verovatno najbolji igraci Juge svih vremena), Grbovica, Divca, Djordjevica(koga ste kao netalentovanog oterali), Danilovica, Pecarskog.....

I posebno mesto za Zelimira Zeljka obradovica, kao i Dejana Bodirogu i Dusana Dudu Ivkovica (velike navijace partizana

I pricao o KK PArtizan moze da ide u nedogled jer su toliko lepih stranica napisali o Jugoslovenskoj i Srpskoj kosarci!!!!!!!!!!

RichiPFC

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

Otvori ti knjigu pa procitaj da nasa istorija TROFEJA pocinje da se pise od 1976. godine ( Dve titule, dva kupa RADIVOJA KORACA ) a ostalo se zna sta je usledilo!!!!!! a kako je kod vas bilo posle 1970. godine?

RichiPFC

pre 14 godina

Bolje da nam prva petorka bude Crnogorska, nego da nam " srbi " uvek zariju noz u ledja.!!!! (srbin, da nebude da sam CG, a to nije sramota kada vidim kojem i kakvom narodu pripadam)

marko

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)
"Zvezda je uvjek davala bolje igrace od partizana za repku."Samo cu ti reci Dalipagic,Kicanovic,Grbovic,Djordjevic,Danilovic,Rebraca,Divac,Beric,Brkic,Velickovic,Tepic,Tripkovic... A ovo za odrati nas 25 razlike to da pokazali ste se u zadnjih 12 godina redovno nas derete...Svaka cast samo tako nastavite!
U zadnjih 15 godina jedini igrac kojeg ste vi stvorili je Rakocevic a i on je jak igrac kad mu je najbolje sezona karijere u 32-goj godine!Strasno!

Djape

pre 14 godina

Nije vazno sta su, vazno je da su Srbi koji znaju da igraju kosarku :)

Da je Dule marsovac i da dovede jos neke marsovce a partizan nam ulepsa godinu Dule bi opet bio CARINA!!!

PFC Forever

pre 14 godina

@ Aco
Ne moze da igra za nasu repku,a sad sam cimno burazera da vidim kako se zove,decko se zove Mladen Petronijevic,i iz nekog sela Slovac je,ja nisam cuo za to,ali decko je odatle,njegovi su kad je bio klinac otisli za svajcarsku.

heyhey

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite.............

grobar kumanovo

pre 14 godina

ja mislim da sa ova dva igraca dasicem i gordicem i povratkom milojevica i jos ako uspemo da zadrzimo lazmeja komsinica gledace nas jos dugo u leda

Petra

pre 14 godina

A sta mislite zasto je Pesic u Trevizu. Ko pravi mladu reprezenatciju u klubu (Keselj, Stmac, Dasic..)
Vi se zadovoljite sa Milojevicem http://sportal.rs/news.php?id=4068
mozda i Tomasevicem

Sokrates

pre 14 godina

@Aleksandar,Banja Luka i njemu slicni
U cemu lezi tvoj problem ?Partizan je veliki evropski lub i u tom pravcu vec duze godina mukotrpno radi.Za uspeh Partizana su zasluzni i mnogi stranci.Nas Partizanovce interesuje uspeh i samo uspeh.Nacionalitet i verska pripadnost je vazna samo za bolesne,intelektualno ogranicene umove koji pate od mnogobrojnih kompleksa.Crnogorcima pripada posebna zasluga u kontinuiranom uspehu Partizana.Cemu ta odbojnost pa i netrepeljivost prema ljudima koji dolaze u nas klub radi licne i klupske afirmacije i koji nisu Srbi.Svako ko vredi i ko moze da pomogne nasem klubu je dobrodosao bez obzira na religiju i drzavljanstvo.Bolje jedan klasan stranac nego prosecan Srbin!Logicno ...zar ne.Pozdrav crno beloj braci.

fun of the world

pre 14 godina

@(pa d tako je egipat je rodna gruda nekome

Decko ti si toliko mlad da prvo ne znas nista a drugo nalupetao si se

Prvo sada Partizan ima za jednu titulu vise od Zvezde
Drugo u bivsoj jugi niste predstavljali ama bas nista. samo cetiri titule
Trece stavio si Ivu nakica koji je hrvat i dosao kao vec oformljeni igrac Cibone
Cettvrto Vujanic je dosao iz Zvezde kao talenat i niste ga vi stvorili kao igraca
peto spisak Zvezdinih igraca koje si naveo govori o tvom ne znanju i balavoscu
Jesi li cuo za A. Geca, R. Zeravicu, M.Slavnica, Obradovica,Cvetkovica Kapicica,Tomasevica i jos gomilu reprezentativaca koji su igrali u bivsoj jugi.Na svetskom prvenstvu u Ljubljani Radnicki Bg je imao vise reprezentativaca od vas. Koliko me pamcenje sluzi ni jednog
Kada nesto pises uzme se knjiga pa se nesto procita. Ne postoji kosarka od devedesetih a ti koliko vidim pamtis samo od 2000

марко

pre 14 godina

Гордић НИЈЕ БОСАНАЦ, он је ХЕРЦЕГОВАЦ, рођен је у Мостару, а играо у требињском Леотару. Толико о регионима. Иначе је Србин.
И он и Дашић имају уговоре са Будућношћу, а знајући да Митровић ни Мицова није хтио дати у партизан, који у иностранство може у екипе као панионис, није луд да даје ни момка кога је тражио Реал док је имао 16 година (дашић) тако да од овог трансфера нема ништа. А гордића ће задржати, највјероватније.
Тако да ће партизан морати да се окрене повратницима, ја би волио Вујанића прије него Вулета, Кецмана, МИцова, и да доведу Савановића. Милојевић или томашевић су икебане, једино ако би играли за Џ.

Aco

pre 14 godina

(PFC Forever, 9. jun 2009 15:58)
A da li znas da li postoji mogucnost da on igra za nasu repreyentaciju,ako od njega postane dobar igrac?

Dr. Dule

pre 14 godina

Zvezdase da ne kazem nesto drugo toliko bole ovi nasi uspesi da gledaju odakle nam koji igrac dolazi, to je samo dokaz nemoci. Panathenaikos treba da vrati sve titule zato sto nisu 100% grcki klub! E, da i pogledajte vasu petorku ako vam je to vec toliko bitno i napisite koliko imate srpskih igraca!

gogolina

pre 14 godina

@Tanasije

Mnogo mi se svidja izbor!
Svaka cast za komentar! Jedini POZITIVAN od svih 58 koliko ih trenutno ima.
Svaka cast Tanasije! Vidi se ko voli Partizan, a ko je samo navijac.

Veliki pozdrav!

...DOK ZIVIM KLICACU NJEMU
VOLIM TE PARTIZANE!!!

Blue_Sky

pre 14 godina

Zamolio bih sve one koji pricaju da dule uigrava cg reprezentaciju kroz Partizan, da ne lupaju vise gluposti.
Iskreno, voleo bih da dodju Dasic i Gordic, oba igraca su veliki potencijal koji uz duleta u Partizanu imaju veliku perspektivu.
Mene ne zanima odakle koji igrac dolazi, kako se on zove, koje je nacije, vere ili boje koze. Zanima me samo da taj isti igrac gine na terenu za sveti dres Partizana.
CSKA u ekipi ima samo Hirjapu od rusa, pa sta mislite da li su se rusili stideli ekipe koja je u 4 godine cetiri puta bila na final for i dva puta osvojila isti?
Jedini uslov za dolazak u Partizan treba da bude kvalitet(igracki, ljudski i zelja za ucenjem) a u drugim klubovima neka se bave najsprpskijim petorkama pa da vidimo dokle ce ko da dogura.

PFC Forever

pre 14 godina

Imam neke informacije iz izvora bliskih klubu,do sad me nikad nisu izneverili,prica se da je sa marasem postignut vec dogovor,i sa gordicem,od dasica nema nista,decku je NBA prioritet,ako to propande ide u Real.Inace na probu treba da dodje,ili je doso danas jedan nas klinac iz svajcarske,ne znam tacno ime,zaboravio sam,ali moj burazer iz ciriha kaze da decko sabija,igra na mestu beka,ima 193,i igra za njihovu mladje selekcije,ima 18 godina,i na evropskom prvenstvu B divizije je bio najbolji strelac tog prvenstva,sa prosekom od 42 poena po mecu,sto je rekord B divizije,proglasen je i za najboljeg igraca tog prvenstva.Specijalitet su mu trojke,kaze mi burazer da lik ne masi,iz svih pozicija puca,znaci ovaj ce tripka da zameni.Evo link da se uverite,ovo je snimljeno u Srbiji,dok je bio kod babe i dede pre 2 godine.http://www.youtube.com/watch?v=u24Z90LA0Gw

au bre

pre 14 godina

pozdrav svima, navijacima partizana i ovom najpreporucenijem samo da kazem da se ne folira...

marinovic, keselj, stimac, bjelica, dragicevic to su igraci iz prve petorke i gle cuda svi nasi zemljaci

realno, partizan u novoj sezoni nema srpskog igraca, dosta je to sumnjivo, realno

Nikola_CRDL

pre 14 godina

(Rajko Mitić, 9. jun 2009 13:28) Tzare nisu to tvoja deca nego Partizanova deca...A mi ih u ekipi inache ne drzhimo-Velichkovic,Tripkovic,Miloshevic,Riznic...A ne znam shto svi imate averziju prema crnogorcima,najchistokrvniji Srbi su iz Hercegovine i Crne Gore i momke verovatno ne zanima politika vec iskljuchivo basket...Dajte Gordica i Dashica,super su igrachi.Veca minutazha za Miloshevica,dechko me je odushevio protiv Reala u gostima.

Cvetko

pre 14 godina

Znači, sledeće godine nećemo posvetiti pažnju Euroligi i predstavljanju Srbije (ionako će biti puno crnogoraca)nego ćemo osvojiti samo domaću ligu i biti bolji od kk "sledeća sezona" u jadranskoj.
Kakvi licemeri bez pokrića sa predsednikom kss! Hteli bi sve bez, pre svega, organizovanog kluba, bez rezultata i igrača! Neverovatno kakve ljige!
Cvetko

pa d tako je egipat je rodna gruda nekome..

pre 14 godina

1.Partizan je napravio

Velickovica,

Tepica,

Tripka,

Krstica,

Perovica,

Avdalovica,

Kecmana,

Djordjevica,

Danilovica,

Divca,

Paspalja,

Rebracu,

Zeljka Obradovica,

Kicanovica,

Dalipagica,

Nakica,

Pecarskog......

A zvezda

Subotica,

Bakica,

Markovic Stivena,

Kikanovica,

Djurica,

Raska Katica,

Lepojevica,

Dragojlovica,

Mirkovica,

Rada Milutinovica,

.....hahahahahaha

pa valjda je svima jasno pricati o srpstvu i kvalitetu .....

čika Velja

pre 14 godina

Svaki igrač kojeg izabere prof.dr.Dule Vujošević ili zaista vredi ili vredi pokušati! U svakom slučaju, treba se lepo odmoriti, opustiti, ne pokušavati biti pametniji od profesora i sačekati DEVOTION!

Michael Scofield

pre 14 godina

"...Dasic jeste talenat ali talenti ne mogu po kafanama da ostaju bas ono do 4 ujutru..."

E baš da vidim toga koji ce kod Duleta smeti da ostane do 4 ujutru u kafani ili na splavu! Verovatno bi narednih nedelju dana radio "samoubistva"!

Pa igraci koje Dule trenira posle ponoci mogu jedino da gostuju u Tegijevim emisijama, a i tamo se ustrucavaju da kažu svašta, da ne bi kojim slucajem probudili Duleta!

RAS KASS

pre 14 godina

Koliko ja znam celnici Buducnosti su vise puta rekli da Gordic ostaje i da ce biti kapiten sledece sezone.Stvarno ne znam cemu vise ta prica o njemu?!Pa TAU im je davao 800000 dolara,i odbili su.Ja bi ga zeleo vise od Markovica,ali tesko da ce doci.Za Dasica je nekako realnije,postoji i njegova zelja,ali pitanje da li ce presuditi ta zelja ili kinta koju moze da dobije od bogatijih?!Ako Miloje dodje to znaci da Lazme odlazi.Dule ce sigurno uz Miloja staviti nekog mladog klinca da stasava.Takav je nas sistem.To opet otvara mogucnost dovodjenja jos jednog stranca.Maras je isto realnost,samo ako postoji zelja Duleta da ga dovede.Slobodan je igrac i nece kostati puno,kao i Rakocevic prosle sezone.Za prvu petorku nije,ali bice dobra rezerva.

filosof

pre 14 godina

Znam da ću dobiti brdo negativnih komentara, ali ovo je jače od mene!
Rakočević je naj gori centar koga sam ikada gledao u klubu za koji navijam već 30-tak godina!
Prema tome treba nam urgentno jedan solidan centar, a sve ostalo je pesma.

Rajko Mitić

pre 14 godina

Opet dovlače crnogorce u klub, a naša deca treba da im greju klupu... živeo dule, uništitelj srpske reprezentacije! Dokle više...

XXL

pre 14 godina

Aleksandar, Banja Luka RS, 9. jun 2009 11:41

Slazem se, ali ajde navedi mi neke koji su slobodni ili mogu da dodju.

za neupucene:

- Tepic
- Tripkovic
- Velickovic
- Krstic
- Perovic
- Avdalovic
ku cete vise,ne sekirajte se dzabe

bosanac

pre 14 godina

A lijepo im je rekao bosanac (g.Danilović)igraćemo euroligu kroz bodovanje ili osvajanjem titula i narednih godina.Nadam se da će Dule i Sale stvoriti još jaču ekipu nego predhodnih godina a na nama grobarima je da im pomognemo u ostvarenju uspjeha.

Joja

pre 14 godina

@Partizan..
Vidi se da ti je krivo jer znas da Dule pravi Partizan Montenegro.....pa si kompleksno izabrao petorku i to jos Stiven Markovic koji je Australijski Srbin a za ova 2 crnca nemam reci......

N.N.

pre 14 godina

Sad pitanje za sve navijače Partizana.Zar vam se ne čini da Dule 008 počinje uigravati reprezentaciju CG u Partizanu?Dašić,možda Maraš,Vranješ,Rakočević...

INSTITUTION

pre 14 godina

Draga moja pakosna komsinice...Ti stvarno nemas druga posla, (shvatajuci godinama svoju zaludnost)pa saljes komentare koji mesaju politiku i sport. Komsinice ajde okreni solju sa socom,pozeli srecu za SLEDECU SEZONU i izbroj tacno ono sto uporno prebrojavas. Evo male pomoci, STIVEN igra za AUSTRALIJU, a ELMEDIN za BOSNU I HERCEGOVINU. A vi komsinice, kako te?

spisak
PLEJMEJKERI

Goran Jeretin
Nenad Mijatović
Ivan Koljević
Omar Kuk

BEKOVI

Vlado Šćepanović
Nebojša Bogavac
Bojan Bakić
Boris Bakić
Vujadin Subotić
Aleksandar Pavlović
Suad Šehović

KRILA

Žarko Čabarkapa
Miloš Borisov
Vladimir Dašić
Milko Bjelica
Goran Nikolić
Blagota Sekulić
Ivan Ivanović
Ivan Maraš
Predrag Drobnjak

CENTRI

Nikola Peković
Vladimir Golubović
Slavko Vraneš
Đuro Ostojić
Žarko Rakočević

janko

pre 14 godina

dasic pojma nema i decko se jako lose ponasa i trenira. To bi bio najveci promasaj za partizan! Sta je taj dasic pokazao ove godine? Nista! Partizanu trebaju igraci pre svega koji imaju glavu!

Jo

pre 14 godina

Kako za sada izgleda, tim za sledecu sezonu je sledeci:


1. Rasic – Gordic - Riznic
2. Markovic – Bozic- Sinovec
3. Vessely – Milosevic- Lucic
4. Milojevic - ? - Basta
5. Lazme - Rakocevic -Besovic

and1

pre 14 godina

Nemanja Gordic ce biti odlicno pojacanje! Dasic jeste talenat ali talenti ne mogu po kafanama da ostaju bas ono do 4 ujutru kao sto sam imao prilikA da vidim tog mladog momka. Inace Gordic nastupa vec za reprezentaciju BIH, Trebinjac je i ne vidim sad tu interes crnogorske reprezentacije. pozz

Tanasije

pre 14 godina

Izaberi magiju...

izaberi slavu...

izaberi Evroligu...

izaberi Arenu...

izaberi 22,567...

izaberi Denver i Finiks

izaberi najbolje navijace na svetu…

izaberi da pevas: Volim ga ko oka dva…

izaberi da budes voljen...

izaberi da budes obozavan...

izaberi da ti Lamar posveti pesmu...

izaberi da te Dule opsuje...

izaberi da ti Dule pokloni knjigu za rodjendan...

izaberi cimanje Lastom do Zadra i Splita

izaberi smrzavanje (zimi) u Pioniru...

izaberi pregrevanje (leti) u Pioniru...

izaberi hladovinu letnje baste stadiona JNA...

izaberi avanturu sa Gogom Sekulic...sha-la-la-la-la...

izaberi da podizes pehare...

izaberi da osvajas trofeje...

izaberi platu koja kasni… ali nekako uvek stize

izaberi gostovanja kod Tegeltije…

izaberi da postanes European Rising Star...

izaberi da zauvek budes clan Porodice…

izaberi da jednoga dana odes u Pao ili NBA…

izaberi suze na rastanku…

izaberi da uvek pozelis da se vratis…







izaberi PARTIZAN:-))

bocca

pre 14 godina

Za sve eksperte kosarke koji govore da Dule uigrava CG reprezentaciju preko Partizana...Gordic nije Crnogorac!!!Decko je Srbin koji igra za reprezentaciju Bosne!Ako ne pratite kosarku nemojte ni lupati gluposti napamet.

miki R.S.

pre 14 godina

Slazem se da su u pitanju odlicni igraci, ali Partizan ako zeli i dalje da ima ovako fanaticnu podrsku navijaca ipak mora pre svega da ostane klub sa bar vecinom srpskih igraca.
Cah i da osvojimo euroligu ona ce mnogo manje vrijediti ako nam je donesu uglavnom strani igraci..

DEVOTION

pre 14 godina

Svakako bi to bila adekvtna pojacanja Partizana i to je najbolja opcija za njih da jos dodatno napreduju kao (Pekovic,Tepic,Velickovic i Tripko...) i onda odu za pristojne sume novca a ne da se zlate odmah kad parama kao onaj Golubovic sto ce propasti a mogao je da bude fenomenalan igrac... Kakva glupost onaj sto kaze da su Bjelica i Aleksandrov jedina zamena za Tepica i Velickovica smehotres. I jos jedna informacija da Gordice nije crnogorac nego Bosanac...

Tanasije

pre 14 godina

Izaberi magiju...

izaberi slavu...

izaberi Evroligu...

izaberi Arenu...

izaberi 22,567...

izaberi Denver i Finiks...

izaberi najbolje navijace na svetu…

izaberi da pevas: Volim ga ko oka dva…

izaberi da budes voljen...

izaberi da budes obozavan...

izaberi da ti Lamar posveti pesmu...

izaberi da te Dule opsuje...

izaberi da ti Dule pokloni knjigu za rodjendan...

izaberi cimanje Lastom do Zadra i Splita

izaberi smrzavanje (zimi) u Pioniru...

izaberi pregrevanje (leti) u Pioniru...

izaberi hladovinu letnje baste stadiona JNA...

izaberi avanturu sa Gogom Sekulic...sha-la-la-la-la...

izaberi da podizes pehare...

izaberi da osvajas trofeje...

izaberi platu koja kasni… ali nekako uvek stize

izaberi gostovanja kod Tegeltije…

izaberi da postanes European Rising Star...

izaberi da zauvek budes clan Porodice…

izaberi da jednoga dana odes u Pao ili NBA…

izaberi suze na rastanku…

izaberi da uvek pozelis da se vratis…







izaberi PARTIZAN:-))

Valjak

pre 14 godina

Ja bih vise voleo da dovedemo Stanojevica. Milojevic trosi previse lopti i onda nema timske igre koja je krasila Partizan, posebno ovaj poslednji tim.

REALNO OPET SAMPIONI

pre 14 godina

1.Gordic,Aleksic
2.Rasic,Bozic,crnac
3.Vitkovac,Milosevic
4.Veseli,Milojevic, Dasic
5.Vranes,Rakocevic i stranac neki jak

Znaci fali crnac na poziciji1 1-2, pokretan i jak centar na poziciji 5 i ponovo smo sampioni .....

Petorka bi bila
crnac, rasic, veseli, miloje ili lazme i nova 5ca

Ekipa je svarno odlicna ako dodju Gordic ili Dasic to ce biti ponovo strah i trepet na ovim prostorima a kamo li protiv Hem i Zvezde odvaljivanje kao i do sada

no

pre 14 godina

Stiven Markovic i Bakic bi itekako igrali za Srbiju da za to imaju kvaliteta. Jedini igrac koji je stranac, a dosao je da napreduje, a ne da odmah da neki kvalitet (ne kazem da Bakic i Markovic imaju Bog zna kakav kvalitet) je Kikanovic. Kod vas su po napredak dosli Vranes i Veseli, a sada ce i ova dvojica. Gordic i Dasic su solidni igraci, ali sigurno dosta losiji od Tepica i Velickovica. Videcemo sta ce biti sada, ali cini se da ste slabiji nego prosle godine, a mi jaci. A znate da je i ove sezone bilo za dlaku (bez Ovensa i s polovnim Robertsom 3:2)

Vaskis

pre 14 godina

Kako bih ja voleo da dres Partizana obuku Gordić i Dašić.....Jedino u njima vidim zamenu za Veličkovića i Tepića! Daj Bože da potpišu ugovore sa Partizanom! Uz eventualni povratak Milojevića, nastavila bi se naša dugogodišnja DOMINACIJA!

rolobasket

pre 14 godina

Dašić i Gordić su fantastični mladi igrači,koji su ranijih sezona iako mnogo mladi pokazali kvalitet dostojan igre u Evroligi.Mnogo bih se radovao ako bi Partizan uspjio da ih dovede makar na dvije sezone,u kojima bi oni sigurno još više podigli svoj kvalitet i cijenu.Misli da su to igrači bez preterivanja sa većim mogućnostima od Tripkovića,Veličkovića i Tepića-koje uvažavam i divim za sve što su uradili prethodne sezone.Ova dvojica su mi nekako kompletniji,fizički dominatniji,sa ogromnim prostorom za napredovanje,tako da će nadam postati novi idoli crno bijele publike.Dani koji dolaze,donijeće i ove odgovore,mada će realizacija biti teška i većita dilema novac ili napredovanje,bojim se da će na žalost nas fanova novac pobijediti i očekujem naslov Dašić u Realu,Gordić u Barsi

flika

pre 14 godina

gordic je bosanac i igra za bosansku reprezentaciju!kako vam vise ne dosade te nacionalisticke upadice protiv crnogoraca!cak i kad sportske teme komentarisete!

jadni ste li vi

pre 14 godina

Ma gde ste vi jadni zvezdaši se našli da nam nešto pričate o svesrpskoj zvezdi.

Partizan ima:
Crnogorce Vraneša i Rakočevića
Gabonca Lazmu
Čeha Veselog


Zvezda ima
Amerikance Owensa i Robertsa
Bosanca Kikanovića
Crnogorca Bakića
i onog poluaustraca Markovića koji i ne razume srpki pa mu Pešić taktiku mora na egnleski štekati

da ste imali malo više para imali bi vi celu američku prvu petorku.

partizan sampion

pre 14 godina

Partizan radi u interesu crnogorske kosarke a Zvezda radi u interesu srpske kosarke

Evo je zvezdina SVESRPSKA petorka - Bakic, Stiven Markovic, Kikanovic, Ovens, Roberts

Blago nama Srbima kad imamo zvezdu SRPSKU SVETINJU

menadzer

pre 14 godina

Gordic ide u Partizan, Dasic ce u inostranstvo, Stefan Markovic u Crvenu Zvezdu, dok Marjanovic ostaje u Hemofarmu! To su vec gotovi poslovi.

boki cuprija

pre 14 godina

Bilo bo extra da dodju Milojevic,Dasic,Gordic a da ostane Lazme.Ali opet fali igrac na poziciji 2.Nadam se da ce uprava Partizana dovesti nekog Amerikanca na tom mestu.Eto bi onda bila ekipica za velika dela.Joj kako cemo opet da silujemo Zvezdu!

pimpoje

pre 14 godina

Ako Novica jos uvek nigde nije potpisao, nadam se da gledaju prema Realu, kako zbog Mesine, ali i obestecenja.
Gordic je odlican igrac, Dasic malo veci divljak sa loptom, ali CGorci traze pare, sto je normalno, mada mi nije jasno kakve su uopste njihove ambicije nego da budu 6. u NLB i prvaci zemlje. Generalno, posto se Miloje vraca (i nazad sporoj kosarci+bez duel igre zbog povreda), a Makedonac na probi je bek i sigurno jeftiniji, nista od toga...
Bolje je pare imati za Lazmea, najbolji stranac i vrlo motivisan.

Aco

pre 14 godina

Ne postoje igrači na ovim prostorima,osim mozda Nemanje Bjelice I Nemanje Aleksandrova,koji bi mogli da zamene Tepica i Velickovica i zbog toga ne pricajte gluposti.Navijam za Partizan i bilo bi lepo da se napravi ponovo jak tim,ali to ce biti MNOGO teze ove nego ranijih sezona,jer se do sada nije desilo da bukvalno svi odu,da nema niko da ostane od nosilaca igre.No,verujemo Duletu i sada.
Zivela prelepa srpska kosarka na celu sa KK Partizanom!

boki

pre 14 godina

ma ja ne sumnjam da ćemo kao i svake sezone imati konkurentan sastav za evroligu, ove domaća takmičenja kako i do sad sa pola gasa proći..
ali ako bih mogao da biram od svih igrača volio bih da crno-beli dres obuče fredi haus i naravno milojević.

jozza

pre 14 godina

партизан - црногорска филијала и тренинг камп за милове и дулетове репрезентативце!

partizan sampion

pre 14 godina

Partizan radi u interesu crnogorske kosarke a Zvezda radi u interesu srpske kosarke

Evo je zvezdina SVESRPSKA petorka - Bakic, Stiven Markovic, Kikanovic, Ovens, Roberts

Blago nama Srbima kad imamo zvezdu SRPSKU SVETINJU

Tanasije

pre 14 godina

Izaberi magiju...

izaberi slavu...

izaberi Evroligu...

izaberi Arenu...

izaberi 22,567...

izaberi Denver i Finiks...

izaberi najbolje navijace na svetu…

izaberi da pevas: Volim ga ko oka dva…

izaberi da budes voljen...

izaberi da budes obozavan...

izaberi da ti Lamar posveti pesmu...

izaberi da te Dule opsuje...

izaberi da ti Dule pokloni knjigu za rodjendan...

izaberi cimanje Lastom do Zadra i Splita

izaberi smrzavanje (zimi) u Pioniru...

izaberi pregrevanje (leti) u Pioniru...

izaberi hladovinu letnje baste stadiona JNA...

izaberi avanturu sa Gogom Sekulic...sha-la-la-la-la...

izaberi da podizes pehare...

izaberi da osvajas trofeje...

izaberi platu koja kasni… ali nekako uvek stize

izaberi gostovanja kod Tegeltije…

izaberi da postanes European Rising Star...

izaberi da zauvek budes clan Porodice…

izaberi da jednoga dana odes u Pao ili NBA…

izaberi suze na rastanku…

izaberi da uvek pozelis da se vratis…







izaberi PARTIZAN:-))

pa d tako je egipat je rodna gruda nekome..

pre 14 godina

1.Partizan je napravio

Velickovica,

Tepica,

Tripka,

Krstica,

Perovica,

Avdalovica,

Kecmana,

Djordjevica,

Danilovica,

Divca,

Paspalja,

Rebracu,

Zeljka Obradovica,

Kicanovica,

Dalipagica,

Nakica,

Pecarskog......

A zvezda

Subotica,

Bakica,

Markovic Stivena,

Kikanovica,

Djurica,

Raska Katica,

Lepojevica,

Dragojlovica,

Mirkovica,

Rada Milutinovica,

.....hahahahahaha

pa valjda je svima jasno pricati o srpstvu i kvalitetu .....

boki

pre 14 godina

ma ja ne sumnjam da ćemo kao i svake sezone imati konkurentan sastav za evroligu, ove domaća takmičenja kako i do sad sa pola gasa proći..
ali ako bih mogao da biram od svih igrača volio bih da crno-beli dres obuče fredi haus i naravno milojević.

jozza

pre 14 godina

партизан - црногорска филијала и тренинг камп за милове и дулетове репрезентативце!

boki cuprija

pre 14 godina

Bilo bo extra da dodju Milojevic,Dasic,Gordic a da ostane Lazme.Ali opet fali igrac na poziciji 2.Nadam se da ce uprava Partizana dovesti nekog Amerikanca na tom mestu.Eto bi onda bila ekipica za velika dela.Joj kako cemo opet da silujemo Zvezdu!

jadni ste li vi

pre 14 godina

Ma gde ste vi jadni zvezdaši se našli da nam nešto pričate o svesrpskoj zvezdi.

Partizan ima:
Crnogorce Vraneša i Rakočevića
Gabonca Lazmu
Čeha Veselog


Zvezda ima
Amerikance Owensa i Robertsa
Bosanca Kikanovića
Crnogorca Bakića
i onog poluaustraca Markovića koji i ne razume srpki pa mu Pešić taktiku mora na egnleski štekati

da ste imali malo više para imali bi vi celu američku prvu petorku.

flika

pre 14 godina

gordic je bosanac i igra za bosansku reprezentaciju!kako vam vise ne dosade te nacionalisticke upadice protiv crnogoraca!cak i kad sportske teme komentarisete!

Michael Scofield

pre 14 godina

"...Dasic jeste talenat ali talenti ne mogu po kafanama da ostaju bas ono do 4 ujutru..."

E baš da vidim toga koji ce kod Duleta smeti da ostane do 4 ujutru u kafani ili na splavu! Verovatno bi narednih nedelju dana radio "samoubistva"!

Pa igraci koje Dule trenira posle ponoci mogu jedino da gostuju u Tegijevim emisijama, a i tamo se ustrucavaju da kažu svašta, da ne bi kojim slucajem probudili Duleta!

pimpoje

pre 14 godina

Ako Novica jos uvek nigde nije potpisao, nadam se da gledaju prema Realu, kako zbog Mesine, ali i obestecenja.
Gordic je odlican igrac, Dasic malo veci divljak sa loptom, ali CGorci traze pare, sto je normalno, mada mi nije jasno kakve su uopste njihove ambicije nego da budu 6. u NLB i prvaci zemlje. Generalno, posto se Miloje vraca (i nazad sporoj kosarci+bez duel igre zbog povreda), a Makedonac na probi je bek i sigurno jeftiniji, nista od toga...
Bolje je pare imati za Lazmea, najbolji stranac i vrlo motivisan.

bocca

pre 14 godina

Za sve eksperte kosarke koji govore da Dule uigrava CG reprezentaciju preko Partizana...Gordic nije Crnogorac!!!Decko je Srbin koji igra za reprezentaciju Bosne!Ako ne pratite kosarku nemojte ni lupati gluposti napamet.

Tanasije

pre 14 godina

Izaberi magiju...

izaberi slavu...

izaberi Evroligu...

izaberi Arenu...

izaberi 22,567...

izaberi Denver i Finiks

izaberi najbolje navijace na svetu…

izaberi da pevas: Volim ga ko oka dva…

izaberi da budes voljen...

izaberi da budes obozavan...

izaberi da ti Lamar posveti pesmu...

izaberi da te Dule opsuje...

izaberi da ti Dule pokloni knjigu za rodjendan...

izaberi cimanje Lastom do Zadra i Splita

izaberi smrzavanje (zimi) u Pioniru...

izaberi pregrevanje (leti) u Pioniru...

izaberi hladovinu letnje baste stadiona JNA...

izaberi avanturu sa Gogom Sekulic...sha-la-la-la-la...

izaberi da podizes pehare...

izaberi da osvajas trofeje...

izaberi platu koja kasni… ali nekako uvek stize

izaberi gostovanja kod Tegeltije…

izaberi da postanes European Rising Star...

izaberi da zauvek budes clan Porodice…

izaberi da jednoga dana odes u Pao ili NBA…

izaberi suze na rastanku…

izaberi da uvek pozelis da se vratis…







izaberi PARTIZAN:-))

Sokrates

pre 14 godina

@Aleksandar,Banja Luka i njemu slicni
U cemu lezi tvoj problem ?Partizan je veliki evropski lub i u tom pravcu vec duze godina mukotrpno radi.Za uspeh Partizana su zasluzni i mnogi stranci.Nas Partizanovce interesuje uspeh i samo uspeh.Nacionalitet i verska pripadnost je vazna samo za bolesne,intelektualno ogranicene umove koji pate od mnogobrojnih kompleksa.Crnogorcima pripada posebna zasluga u kontinuiranom uspehu Partizana.Cemu ta odbojnost pa i netrepeljivost prema ljudima koji dolaze u nas klub radi licne i klupske afirmacije i koji nisu Srbi.Svako ko vredi i ko moze da pomogne nasem klubu je dobrodosao bez obzira na religiju i drzavljanstvo.Bolje jedan klasan stranac nego prosecan Srbin!Logicno ...zar ne.Pozdrav crno beloj braci.

REALNO OPET SAMPIONI

pre 14 godina

1.Gordic,Aleksic
2.Rasic,Bozic,crnac
3.Vitkovac,Milosevic
4.Veseli,Milojevic, Dasic
5.Vranes,Rakocevic i stranac neki jak

Znaci fali crnac na poziciji1 1-2, pokretan i jak centar na poziciji 5 i ponovo smo sampioni .....

Petorka bi bila
crnac, rasic, veseli, miloje ili lazme i nova 5ca

Ekipa je svarno odlicna ako dodju Gordic ili Dasic to ce biti ponovo strah i trepet na ovim prostorima a kamo li protiv Hem i Zvezde odvaljivanje kao i do sada

and1

pre 14 godina

Nemanja Gordic ce biti odlicno pojacanje! Dasic jeste talenat ali talenti ne mogu po kafanama da ostaju bas ono do 4 ujutru kao sto sam imao prilikA da vidim tog mladog momka. Inace Gordic nastupa vec za reprezentaciju BIH, Trebinjac je i ne vidim sad tu interes crnogorske reprezentacije. pozz

Blue_Sky

pre 14 godina

Zamolio bih sve one koji pricaju da dule uigrava cg reprezentaciju kroz Partizan, da ne lupaju vise gluposti.
Iskreno, voleo bih da dodju Dasic i Gordic, oba igraca su veliki potencijal koji uz duleta u Partizanu imaju veliku perspektivu.
Mene ne zanima odakle koji igrac dolazi, kako se on zove, koje je nacije, vere ili boje koze. Zanima me samo da taj isti igrac gine na terenu za sveti dres Partizana.
CSKA u ekipi ima samo Hirjapu od rusa, pa sta mislite da li su se rusili stideli ekipe koja je u 4 godine cetiri puta bila na final for i dva puta osvojila isti?
Jedini uslov za dolazak u Partizan treba da bude kvalitet(igracki, ljudski i zelja za ucenjem) a u drugim klubovima neka se bave najsprpskijim petorkama pa da vidimo dokle ce ko da dogura.

INSTITUTION

pre 14 godina

Draga moja pakosna komsinice...Ti stvarno nemas druga posla, (shvatajuci godinama svoju zaludnost)pa saljes komentare koji mesaju politiku i sport. Komsinice ajde okreni solju sa socom,pozeli srecu za SLEDECU SEZONU i izbroj tacno ono sto uporno prebrojavas. Evo male pomoci, STIVEN igra za AUSTRALIJU, a ELMEDIN za BOSNU I HERCEGOVINU. A vi komsinice, kako te?

spisak
PLEJMEJKERI

Goran Jeretin
Nenad Mijatović
Ivan Koljević
Omar Kuk

BEKOVI

Vlado Šćepanović
Nebojša Bogavac
Bojan Bakić
Boris Bakić
Vujadin Subotić
Aleksandar Pavlović
Suad Šehović

KRILA

Žarko Čabarkapa
Miloš Borisov
Vladimir Dašić
Milko Bjelica
Goran Nikolić
Blagota Sekulić
Ivan Ivanović
Ivan Maraš
Predrag Drobnjak

CENTRI

Nikola Peković
Vladimir Golubović
Slavko Vraneš
Đuro Ostojić
Žarko Rakočević

Aco

pre 14 godina

Ne postoje igrači na ovim prostorima,osim mozda Nemanje Bjelice I Nemanje Aleksandrova,koji bi mogli da zamene Tepica i Velickovica i zbog toga ne pricajte gluposti.Navijam za Partizan i bilo bi lepo da se napravi ponovo jak tim,ali to ce biti MNOGO teze ove nego ranijih sezona,jer se do sada nije desilo da bukvalno svi odu,da nema niko da ostane od nosilaca igre.No,verujemo Duletu i sada.
Zivela prelepa srpska kosarka na celu sa KK Partizanom!

Vaskis

pre 14 godina

Kako bih ja voleo da dres Partizana obuku Gordić i Dašić.....Jedino u njima vidim zamenu za Veličkovića i Tepića! Daj Bože da potpišu ugovore sa Partizanom! Uz eventualni povratak Milojevića, nastavila bi se naša dugogodišnja DOMINACIJA!

menadzer

pre 14 godina

Gordic ide u Partizan, Dasic ce u inostranstvo, Stefan Markovic u Crvenu Zvezdu, dok Marjanovic ostaje u Hemofarmu! To su vec gotovi poslovi.

DEVOTION

pre 14 godina

Svakako bi to bila adekvtna pojacanja Partizana i to je najbolja opcija za njih da jos dodatno napreduju kao (Pekovic,Tepic,Velickovic i Tripko...) i onda odu za pristojne sume novca a ne da se zlate odmah kad parama kao onaj Golubovic sto ce propasti a mogao je da bude fenomenalan igrac... Kakva glupost onaj sto kaze da su Bjelica i Aleksandrov jedina zamena za Tepica i Velickovica smehotres. I jos jedna informacija da Gordice nije crnogorac nego Bosanac...

PFC Forever

pre 14 godina

Imam neke informacije iz izvora bliskih klubu,do sad me nikad nisu izneverili,prica se da je sa marasem postignut vec dogovor,i sa gordicem,od dasica nema nista,decku je NBA prioritet,ako to propande ide u Real.Inace na probu treba da dodje,ili je doso danas jedan nas klinac iz svajcarske,ne znam tacno ime,zaboravio sam,ali moj burazer iz ciriha kaze da decko sabija,igra na mestu beka,ima 193,i igra za njihovu mladje selekcije,ima 18 godina,i na evropskom prvenstvu B divizije je bio najbolji strelac tog prvenstva,sa prosekom od 42 poena po mecu,sto je rekord B divizije,proglasen je i za najboljeg igraca tog prvenstva.Specijalitet su mu trojke,kaze mi burazer da lik ne masi,iz svih pozicija puca,znaci ovaj ce tripka da zameni.Evo link da se uverite,ovo je snimljeno u Srbiji,dok je bio kod babe i dede pre 2 godine.http://www.youtube.com/watch?v=u24Z90LA0Gw

Nikola_CRDL

pre 14 godina

(Rajko Mitić, 9. jun 2009 13:28) Tzare nisu to tvoja deca nego Partizanova deca...A mi ih u ekipi inache ne drzhimo-Velichkovic,Tripkovic,Miloshevic,Riznic...A ne znam shto svi imate averziju prema crnogorcima,najchistokrvniji Srbi su iz Hercegovine i Crne Gore i momke verovatno ne zanima politika vec iskljuchivo basket...Dajte Gordica i Dashica,super su igrachi.Veca minutazha za Miloshevica,dechko me je odushevio protiv Reala u gostima.

Dr. Dule

pre 14 godina

Zvezdase da ne kazem nesto drugo toliko bole ovi nasi uspesi da gledaju odakle nam koji igrac dolazi, to je samo dokaz nemoci. Panathenaikos treba da vrati sve titule zato sto nisu 100% grcki klub! E, da i pogledajte vasu petorku ako vam je to vec toliko bitno i napisite koliko imate srpskih igraca!

XXL

pre 14 godina

Aleksandar, Banja Luka RS, 9. jun 2009 11:41

Slazem se, ali ajde navedi mi neke koji su slobodni ili mogu da dodju.

za neupucene:

- Tepic
- Tripkovic
- Velickovic
- Krstic
- Perovic
- Avdalovic
ku cete vise,ne sekirajte se dzabe

grobar kumanovo

pre 14 godina

ja mislim da sa ova dva igraca dasicem i gordicem i povratkom milojevica i jos ako uspemo da zadrzimo lazmeja komsinica gledace nas jos dugo u leda

marko

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)
"Zvezda je uvjek davala bolje igrace od partizana za repku."Samo cu ti reci Dalipagic,Kicanovic,Grbovic,Djordjevic,Danilovic,Rebraca,Divac,Beric,Brkic,Velickovic,Tepic,Tripkovic... A ovo za odrati nas 25 razlike to da pokazali ste se u zadnjih 12 godina redovno nas derete...Svaka cast samo tako nastavite!
U zadnjih 15 godina jedini igrac kojeg ste vi stvorili je Rakocevic a i on je jak igrac kad mu je najbolje sezona karijere u 32-goj godine!Strasno!

марко

pre 14 godina

Гордић НИЈЕ БОСАНАЦ, он је ХЕРЦЕГОВАЦ, рођен је у Мостару, а играо у требињском Леотару. Толико о регионима. Иначе је Србин.
И он и Дашић имају уговоре са Будућношћу, а знајући да Митровић ни Мицова није хтио дати у партизан, који у иностранство може у екипе као панионис, није луд да даје ни момка кога је тражио Реал док је имао 16 година (дашић) тако да од овог трансфера нема ништа. А гордића ће задржати, највјероватније.
Тако да ће партизан морати да се окрене повратницима, ја би волио Вујанића прије него Вулета, Кецмана, МИцова, и да доведу Савановића. Милојевић или томашевић су икебане, једино ако би играли за Џ.

grbovic

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

Moram ovom ''matorom strucnjaku'' da odgovorim par stvari:

1. KKSS je od 1948-1958 osvojila 10 titula. Tada se igralo na betonu, i to svakako nije profesionalna kosarka. A da koseve su vam odneli pre neki dan!!!

2. nasa reprezentacija je belezila odlicna 11. 14. i 7. mesta sve do formiranja jakog partizana, koji je sa hrvatima cinio okosnicu stare reprezentacije sa 1. ili nijednim clanom iz vaseg kluba.

3. pretpostavljam da kada si rekao da partizan nista nije predstavljao u staroj jugi si SLUCAJNO zaboravio da pomenes osvojene Euroligu i KPK i velike derbije Partizana i hrvatskih timova i Bosne.

4. uspeh zvezde verovatno meris jednim jedinim trofejom i to ako se ne varam protiv POLJSKOG ili CESKOG tima. STRASNA kosarka se tada igrala!!!!

5. O reprezentativcima iz ova dva kluba ne treba ni govoriti ( osim salala Slavnica, strasnog Kaponje i veselog Obradovica zvezda nema igraca kojim bi se ponosila)

Ne treba zaboraviti NIKADA (pomenucu samo neke): Kicanovica, Dalipagica (verovatno najbolji igraci Juge svih vremena), Grbovica, Divca, Djordjevica(koga ste kao netalentovanog oterali), Danilovica, Pecarskog.....

I posebno mesto za Zelimira Zeljka obradovica, kao i Dejana Bodirogu i Dusana Dudu Ivkovica (velike navijace partizana

I pricao o KK PArtizan moze da ide u nedogled jer su toliko lepih stranica napisali o Jugoslovenskoj i Srpskoj kosarci!!!!!!!!!!

bosanac

pre 14 godina

A lijepo im je rekao bosanac (g.Danilović)igraćemo euroligu kroz bodovanje ili osvajanjem titula i narednih godina.Nadam se da će Dule i Sale stvoriti još jaču ekipu nego predhodnih godina a na nama grobarima je da im pomognemo u ostvarenju uspjeha.

gogolina

pre 14 godina

@Tanasije

Mnogo mi se svidja izbor!
Svaka cast za komentar! Jedini POZITIVAN od svih 58 koliko ih trenutno ima.
Svaka cast Tanasije! Vidi se ko voli Partizan, a ko je samo navijac.

Veliki pozdrav!

...DOK ZIVIM KLICACU NJEMU
VOLIM TE PARTIZANE!!!

PFC Forever

pre 14 godina

@ Aco
Ne moze da igra za nasu repku,a sad sam cimno burazera da vidim kako se zove,decko se zove Mladen Petronijevic,i iz nekog sela Slovac je,ja nisam cuo za to,ali decko je odatle,njegovi su kad je bio klinac otisli za svajcarsku.

RichiPFC

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

Otvori ti knjigu pa procitaj da nasa istorija TROFEJA pocinje da se pise od 1976. godine ( Dve titule, dva kupa RADIVOJA KORACA ) a ostalo se zna sta je usledilo!!!!!! a kako je kod vas bilo posle 1970. godine?

rolobasket

pre 14 godina

Dašić i Gordić su fantastični mladi igrači,koji su ranijih sezona iako mnogo mladi pokazali kvalitet dostojan igre u Evroligi.Mnogo bih se radovao ako bi Partizan uspjio da ih dovede makar na dvije sezone,u kojima bi oni sigurno još više podigli svoj kvalitet i cijenu.Misli da su to igrači bez preterivanja sa većim mogućnostima od Tripkovića,Veličkovića i Tepića-koje uvažavam i divim za sve što su uradili prethodne sezone.Ova dvojica su mi nekako kompletniji,fizički dominatniji,sa ogromnim prostorom za napredovanje,tako da će nadam postati novi idoli crno bijele publike.Dani koji dolaze,donijeće i ove odgovore,mada će realizacija biti teška i većita dilema novac ili napredovanje,bojim se da će na žalost nas fanova novac pobijediti i očekujem naslov Dašić u Realu,Gordić u Barsi

no

pre 14 godina

Stiven Markovic i Bakic bi itekako igrali za Srbiju da za to imaju kvaliteta. Jedini igrac koji je stranac, a dosao je da napreduje, a ne da odmah da neki kvalitet (ne kazem da Bakic i Markovic imaju Bog zna kakav kvalitet) je Kikanovic. Kod vas su po napredak dosli Vranes i Veseli, a sada ce i ova dvojica. Gordic i Dasic su solidni igraci, ali sigurno dosta losiji od Tepica i Velickovica. Videcemo sta ce biti sada, ali cini se da ste slabiji nego prosle godine, a mi jaci. A znate da je i ove sezone bilo za dlaku (bez Ovensa i s polovnim Robertsom 3:2)

janko

pre 14 godina

dasic pojma nema i decko se jako lose ponasa i trenira. To bi bio najveci promasaj za partizan! Sta je taj dasic pokazao ove godine? Nista! Partizanu trebaju igraci pre svega koji imaju glavu!

horny.cg

pre 14 godina

svi koji pljujete Crnogorce, pljujete po svom Vujosevicu, pljujete po Vladu Scepanovicu, Drobnjaku,po Pekovicu, Rakocevicu, Vranjesu...pljujete po igracima koji su obiljezili svojim igrama jedan dugi period Partizanove istorije..Isto tako, za vrijeme igranja doticnih igraca, patrizan je da pregrst SRPSKIH reprezentativaca (oduzio bih ako bih nabrajao) tako da se nemojte glupirat i dokazivat svoju intelektualnu nemoc, isticuci nacionalsovinisticke teznje...Inace, za kosarkaske neznalce, Gordic je BOSANAC ,tj Hercegovac...
veliki pozzz iz PG...
p.s i o kakvom uigravanju CG rep vi pricate ako ni Rakocevic ni Vranjes nisu u prvom planu u rep (rakocevica nema uopste a vranjes je rezerva Pekovicu i Golubovicu). Lijecite frustracije nedje drugo

Jo

pre 14 godina

Kako za sada izgleda, tim za sledecu sezonu je sledeci:


1. Rasic – Gordic - Riznic
2. Markovic – Bozic- Sinovec
3. Vessely – Milosevic- Lucic
4. Milojevic - ? - Basta
5. Lazme - Rakocevic -Besovic

Tanasije

pre 14 godina

@(horny.cg, 10. jun 2009 01:35)

Pretpostavljam da dopustas i mogucnost (vrlo verovatna) da se navijaci Sledece sezone u svojim postovima sluze mimikrijom lazno predstavljajuci sebe kao "Grobare" dok pljuju po Crnogorcima. Dovoljno je samo da upotrebis logiku i zapitas se: zasto su se, ti lazni "Grobari", od svih "stranaca" u Partizanu, okomili bas najvise na Crnogorce i zasto su im oni jedini trn u oku? Upravo iz razloga koje si sam naveo! Mnogo sjajnih kosarkasa iz CG dalo je ogroman doprinos izgradnji kulta KK Partizan. A to garagane, ocito, mnogo boli. Zato bi klevetama i sejanjem mrznje hteli da nas posvadjaju sa djeticima i nekako sprece priliv talenata iz CG u Partizan. U situaciji kada je kalastura Covic uspostavio monopol nad najvecim talentima u Srbiji i zavrbovao njihove roditelje nudeci njihovoj deci komfor internatskih uslova za zivot, trening i skolovanje, Partizan svoje najbolje sinove mora da pronalazi na teritoriji Crne Gore. Zar ovo nije notorna istina? I kome onda najvise smetaju Crnogorci, ali samo u KK Partizan? Naravno, kalasturama koje se lazno predstavljaju u komentarima kao toboze Grobari dok liju krokodilske suze nad "ugasenim srbstvom". LICEMERI, burazeru! I to nevidjeni licemeri kakve ni Isus Hrist nije sreo u Novom zavetu. Licemerje, kako i termin sam za sebe govori, ima mnogo lica i dopusta lazno moraliziranje iz mnostva udobnih i zasticenih pozicija. Ja te pozdravljam i nadam se da ti nisi ni u jednoj od tih busija:-))

čika Velja

pre 14 godina

Svaki igrač kojeg izabere prof.dr.Dule Vujošević ili zaista vredi ili vredi pokušati! U svakom slučaju, treba se lepo odmoriti, opustiti, ne pokušavati biti pametniji od profesora i sačekati DEVOTION!

Vojvoda

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)


Ne lupaj gluposti! Divac, Djordjevic, Danilovic,Rebraca,Paspalj,Grbovic,Velickovic,Avdalovic,Tripkovic, sve te je igrace izbacio Partizan! A vi imate koga? Stojakovica, RAdmanovica i RAkocevica?! I nikog vise!
(Miki Zemun, 10. jun 2009 01:21)

I ova trojica nisu zajedno odigrali onoliko minuta za zvezdu koliko je sam Tripkovic odigrao za Partizan!

RAS KASS

pre 14 godina

Koliko ja znam celnici Buducnosti su vise puta rekli da Gordic ostaje i da ce biti kapiten sledece sezone.Stvarno ne znam cemu vise ta prica o njemu?!Pa TAU im je davao 800000 dolara,i odbili su.Ja bi ga zeleo vise od Markovica,ali tesko da ce doci.Za Dasica je nekako realnije,postoji i njegova zelja,ali pitanje da li ce presuditi ta zelja ili kinta koju moze da dobije od bogatijih?!Ako Miloje dodje to znaci da Lazme odlazi.Dule ce sigurno uz Miloja staviti nekog mladog klinca da stasava.Takav je nas sistem.To opet otvara mogucnost dovodjenja jos jednog stranca.Maras je isto realnost,samo ako postoji zelja Duleta da ga dovede.Slobodan je igrac i nece kostati puno,kao i Rakocevic prosle sezone.Za prvu petorku nije,ali bice dobra rezerva.

Rajko Mitić

pre 14 godina

Opet dovlače crnogorce u klub, a naša deca treba da im greju klupu... živeo dule, uništitelj srpske reprezentacije! Dokle više...

Hala Sportova

pre 14 godina

Zaista ne mogu čudom da se načudim kakva se rasprava ovde vodi - o tome ko je i kakav je KKCZ klub ! Samo jedan podatak - od 1972 godine ( zaključno sa njom ) do dana današnjeg, navedeni klub je osvojio SAMO 4 TITULE ( slovima i rečima četiri ) !!!! I to za 37 godina ?!? Da li se ovim prekida dalja rasprava ?? Jedini igrači koji su postali neka imena u tom klubu je Saša Obradović i Igor Rakočević - ostale su najurili ili su sami pobegli...da se ne prisetimo sezona kada su za godinu dana menjali po nekoliko trenera ( primer: Moma Milatović 28 dana na klupi ), itd....Ovde postoji Partizan, sve ostalo je, draga gospodo, daleko ispod !

srbin

pre 14 godina

(grbovic, 10. jun 2009 00:26)

Sto ne volim kad moram da ispravljam brata Grobara!!!

1. Tiutle su uzeli u periodu 1946/1955,kosarka se nije igrala na betonu nego na sljaci,to je bila amaterska liga,ljudi su trenirali do tri puta nedeljno,a sa strane su imali redovne poslove u fabrikama,kao cinovnici itd...
Po rezultatima tadasnjih utakmica mozes da vidis da je to bila jedna amaterska liga,obe ekipe su davale ukupno oko 40 poena,sto se sada postize za jednu ne preterano efikasnu cetvrtinu. Napredak nase kosarke pocinje,sa dolaskom Harlemovaca u BG. A cinjenica da nasa reprezentativna kosarka polako krece da osvaja medalje sa kraja sezdesetih i pocetkom sedamdesetih godina,u periodu od sedamdesetih krece da se razvija i kk Partizan,za vreme vladavine Partizana,Bosne,Splita,Cibone do devedesetih mi smo uzeli tri svetska zlata,pet na Evropskim prvenstvima i jedno zlato na Olimpijadi 1980 god.
Od devedesetih do sada smo uzeli 2 ili 3 evropske zlatne medalje i 2 svetska prvenstva.
Tako da price da zbog Partizana nasa reprezentativna kosarka decenijama slbi,ne pije vodu.
Posto kk CZ nema skoro nikakve zasluge u uzimanju gore navedenih medalja.
I jos nesto sam hteo da kazem,Stojakovic je zvezdino dete koliko i Sasa Djordjevic,posto ste momka oterali kao ne talentovanog,od njega su Grci napravili igraca.

Miki Zemun

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)


Ne lupaj gluposti! Divac, Djordjevic, Danilovic,Rebraca,Paspalj,Grbovic,Velickovic,Avdalovic,Tripkovic, sve te je igrace izbacio Partizan! A vi imate koga? Stojakovica, RAdmanovica i RAkocevica?! I nikog vise!

Cvetko

pre 14 godina

Znači, sledeće godine nećemo posvetiti pažnju Euroligi i predstavljanju Srbije (ionako će biti puno crnogoraca)nego ćemo osvojiti samo domaću ligu i biti bolji od kk "sledeća sezona" u jadranskoj.
Kakvi licemeri bez pokrića sa predsednikom kss! Hteli bi sve bez, pre svega, organizovanog kluba, bez rezultata i igrača! Neverovatno kakve ljige!
Cvetko

N.N.

pre 14 godina

Sad pitanje za sve navijače Partizana.Zar vam se ne čini da Dule 008 počinje uigravati reprezentaciju CG u Partizanu?Dašić,možda Maraš,Vranješ,Rakočević...

Valjak

pre 14 godina

Ja bih vise voleo da dovedemo Stanojevica. Milojevic trosi previse lopti i onda nema timske igre koja je krasila Partizan, posebno ovaj poslednji tim.

fun of the world

pre 14 godina

@(pa d tako je egipat je rodna gruda nekome

Decko ti si toliko mlad da prvo ne znas nista a drugo nalupetao si se

Prvo sada Partizan ima za jednu titulu vise od Zvezde
Drugo u bivsoj jugi niste predstavljali ama bas nista. samo cetiri titule
Trece stavio si Ivu nakica koji je hrvat i dosao kao vec oformljeni igrac Cibone
Cettvrto Vujanic je dosao iz Zvezde kao talenat i niste ga vi stvorili kao igraca
peto spisak Zvezdinih igraca koje si naveo govori o tvom ne znanju i balavoscu
Jesi li cuo za A. Geca, R. Zeravicu, M.Slavnica, Obradovica,Cvetkovica Kapicica,Tomasevica i jos gomilu reprezentativaca koji su igrali u bivsoj jugi.Na svetskom prvenstvu u Ljubljani Radnicki Bg je imao vise reprezentativaca od vas. Koliko me pamcenje sluzi ni jednog
Kada nesto pises uzme se knjiga pa se nesto procita. Ne postoji kosarka od devedesetih a ti koliko vidim pamtis samo od 2000

RichiPFC

pre 14 godina

Bolje da nam prva petorka bude Crnogorska, nego da nam " srbi " uvek zariju noz u ledja.!!!! (srbin, da nebude da sam CG, a to nije sramota kada vidim kojem i kakvom narodu pripadam)

Djape

pre 14 godina

Nije vazno sta su, vazno je da su Srbi koji znaju da igraju kosarku :)

Da je Dule marsovac i da dovede jos neke marsovce a partizan nam ulepsa godinu Dule bi opet bio CARINA!!!

au bre

pre 14 godina

pozdrav svima, navijacima partizana i ovom najpreporucenijem samo da kazem da se ne folira...

marinovic, keselj, stimac, bjelica, dragicevic to su igraci iz prve petorke i gle cuda svi nasi zemljaci

realno, partizan u novoj sezoni nema srpskog igraca, dosta je to sumnjivo, realno

Joja

pre 14 godina

@Partizan..
Vidi se da ti je krivo jer znas da Dule pravi Partizan Montenegro.....pa si kompleksno izabrao petorku i to jos Stiven Markovic koji je Australijski Srbin a za ova 2 crnca nemam reci......

grbovic

pre 14 godina

(srbin, 10. jun 2009 10:25)

Hvala na ispravci, u pravu si za godinu. Mnogo sam se iznervirao komentarom doticnog zvezdasa, a bilo je prilicno kasno.

A beton sam naveo vise figurativno, naravno da je u pitanju sljaka.

U krajnjem slucaju bas me briga za sve TZV. zvezdine uspehe u kosarci!!!!!

Mi nastavljamo po starom da jer kad kazes Partizan, mislis Evropa, mislis kvalitet, mislis trofeji, mislis pun Pionir (Hala na NBG i Arena).

Uostalom o trofejima partizana mogu da procitaju na zastavama, u svakom prenosu, jer znam da vole da gledaju dobru kosaku.
A verujte gledace je jos dugo.

Opece

pre 14 godina

Posle Dejana Milojevica sa kojim je sve dogovoreno, postigli smo dogovor sa Ivanom Marasom iz buducnosti, kome je istekao ugovor. Dakle, dva pojacanja su stigla (centarska linija je kompletirana), ostaje bekovska. Stizu jos najmanje 2 pojacanja...

filosof

pre 14 godina

Znam da ću dobiti brdo negativnih komentara, ali ovo je jače od mene!
Rakočević je naj gori centar koga sam ikada gledao u klubu za koji navijam već 30-tak godina!
Prema tome treba nam urgentno jedan solidan centar, a sve ostalo je pesma.

heyhey

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite.............

yoda

pre 14 godina

Ne znam o kojoj vladavini Partizana u SFRJ pricate kada ste tada uzeli 4 titule. A niko vam i ne spori da ste bili najbolji sa Djordjevicem, Danilovicem & co. Govorimo o poslenjih 8 godina kada Partizan vlada. Od tada nema uspeha nase reprezentacije. 2002 je bilo vise Zvezdasa nego Partizanovaca na prvenstvu sveta. A pre toga je uspehe postizala ta vasa zaista sjajna generacija.
Ako su nam sada glavni igraci u reprezentaciji TNT, mozemo lepo da se obradujemo ako udjemo medju 12. O ulasku medju 8 i da ne pricam.
(no, 10. jun 2009 13:02)

Partizanovci> Divac, Tomasevic, Vujanic, Drobnjak, Koturovic, sci su izgradili ime u partizanu, zvezda Rakocevic, a ako cemo da racunamo kao i ti sto racunas stojakovica i jarica u zvezdine igrace, na moj spisak dodamo bodirogu i gurovica (tada zakleti grobar) sve je jasno kojih je bilo vise i koji su imali vecu ulog!!!! Kojih je bilo vise od 1995 do 2002, a kojih kad je Moka strucnjak vodio moskitose?

miki R.S.

pre 14 godina

Slazem se da su u pitanju odlicni igraci, ali Partizan ako zeli i dalje da ima ovako fanaticnu podrsku navijaca ipak mora pre svega da ostane klub sa bar vecinom srpskih igraca.
Cah i da osvojimo euroligu ona ce mnogo manje vrijediti ako nam je donesu uglavnom strani igraci..

no

pre 14 godina

Ne znam o kojoj vladavini Partizana u SFRJ pricate kada ste tada uzeli 4 titule. A niko vam i ne spori da ste bili najbolji sa Djordjevicem, Danilovicem & co. Govorimo o poslenjih 8 godina kada Partizan vlada. Od tada nema uspeha nase reprezentacije. 2002 je bilo vise Zvezdasa nego Partizanovaca na prvenstvu sveta. A pre toga je uspehe postizala ta vasa zaista sjajna generacija.
Ako su nam sada glavni igraci u reprezentaciji TNT, mozemo lepo da se obradujemo ako udjemo medju 12. O ulasku medju 8 i da ne pricam.

fun of the world

pre 14 godina

@Mikas

Neznalico mislim na Vladimira Cvetkovica ako si iakda cuo za njega i njegove odlucujuce koseve na SP u Cileu protiv Rusa kada smo osvojili ne zvanicno SP jer do tada se SP nisu igrala

@grbovic

Joj kakvog ne znanja. da li si jos u Osnovnoj skoli.
Pominjes uspehe reprezentacije neka razna mesta.Pa ko je bio selektor, U Svedskoj Dule Vujosevic. Dve olimpijade neuspeh Zeljko Obradovic.Govoris o reprezentativcima Zvezde.Zaboravio si Rakocevica, J.Stanojevica, ranije Vucinica, V.Cvetkovica, A.Geca. Ti bi hteo da ponistis sva prvenstva od 45 do 90 i da se sve racuna od dvedesete.Pominjes uspehe u bivsoj jugi. Samo cetiri titule i nista vise. OKK Beograd ih ima 6, Radnicki BG osvojio tada Kup kupova a o Jugoplastici, Bosni i Ciboni necu da pricam. Uzmi neku knjigu i nauci. Vase titule u krnjoj jugi su posledica Slobinog i Mirinog vreemena jer sve vreme su se menjali kadrovi te stranke na mestu predsednika KK Partizan

Road_warrior

pre 14 godina

Imam komentar na onaj link sa youtube-a sto je ostavio jedan decko.Prvo taj decko koji sutira je '90. godiiste i zivi u Indjiji,i petnaest puta je bolji suter od tog igraca iz Svajcarske sto ga spominjes.Pomsao si babe i zabe...

filip

pre 14 godina

Lose je za nasu kosarku sto toliko njih dolazi u Partizan odozdo. Nikakvo prebrojavanje ko ima vise stranaca ,Partizan ili Zvezda nema smisla, jer Partizan je taj koji pravi talente, a Zvezda ne i zato broj stranaca u Zvezdi nije vazan. Zato je lose sto u Partizanu prednost imaju Crnogorci

no

pre 14 godina

@yoda

Racunam one koje su igrali za Zvezdu i Partizan. Dakle ne ni Jarica ni Bodija.
Partizan: Kotur i Drobnjak
Zvezda: Stojakovic,Radmanovic i Rakocevic. ostali ili oba ili ni jedan.
A ja sam lepo napisao da je bilo vise vasih od 1995 do 2000, evo ponavljam kada vec zelis.

KariBG

pre 14 godina

Ova vest je i mene kao Deliju obradovala , znamo svi šta su svojevremeno pričali za propalog talenta Dašića za kojeg se interesovala i Taukermika , a Gordić je vezara.

Petra

pre 14 godina

A sta mislite zasto je Pesic u Trevizu. Ko pravi mladu reprezenatciju u klubu (Keselj, Stmac, Dasic..)
Vi se zadovoljite sa Milojevicem http://sportal.rs/news.php?id=4068
mozda i Tomasevicem

Aco

pre 14 godina

(PFC Forever, 9. jun 2009 15:58)
A da li znas da li postoji mogucnost da on igra za nasu repreyentaciju,ako od njega postane dobar igrac?

delija BB

pre 14 godina

Ma sta ste uradili u bivsoj Jugi.Koliko titula. Ispadali ste iz lige. Bosna vas je u Beogradu otprasila u drugu ligu sasitnih 56 razlike a utakmicu zavrsili sa samo cetiri igraca. Cak nemate ni igraca istorije sa ovih prostora. Da li si cuo za Radivoja Koraca. Clan OKK Beograda. A da ne bi razglabali da li je zvezda imala igrace u proslosti evo ti link uz napomenu da sada imate samo jednu titulu vise
http://www.kkcrvenazvezda.rs/istorijat.php

jozza

pre 14 godina

партизан - црногорска филијала и тренинг камп за милове и дулетове репрезентативце!

Aco

pre 14 godina

Ne postoje igrači na ovim prostorima,osim mozda Nemanje Bjelice I Nemanje Aleksandrova,koji bi mogli da zamene Tepica i Velickovica i zbog toga ne pricajte gluposti.Navijam za Partizan i bilo bi lepo da se napravi ponovo jak tim,ali to ce biti MNOGO teze ove nego ranijih sezona,jer se do sada nije desilo da bukvalno svi odu,da nema niko da ostane od nosilaca igre.No,verujemo Duletu i sada.
Zivela prelepa srpska kosarka na celu sa KK Partizanom!

heyhey

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite.............

Rajko Mitić

pre 14 godina

Opet dovlače crnogorce u klub, a naša deca treba da im greju klupu... živeo dule, uništitelj srpske reprezentacije! Dokle više...

fun of the world

pre 14 godina

@(pa d tako je egipat je rodna gruda nekome

Decko ti si toliko mlad da prvo ne znas nista a drugo nalupetao si se

Prvo sada Partizan ima za jednu titulu vise od Zvezde
Drugo u bivsoj jugi niste predstavljali ama bas nista. samo cetiri titule
Trece stavio si Ivu nakica koji je hrvat i dosao kao vec oformljeni igrac Cibone
Cettvrto Vujanic je dosao iz Zvezde kao talenat i niste ga vi stvorili kao igraca
peto spisak Zvezdinih igraca koje si naveo govori o tvom ne znanju i balavoscu
Jesi li cuo za A. Geca, R. Zeravicu, M.Slavnica, Obradovica,Cvetkovica Kapicica,Tomasevica i jos gomilu reprezentativaca koji su igrali u bivsoj jugi.Na svetskom prvenstvu u Ljubljani Radnicki Bg je imao vise reprezentativaca od vas. Koliko me pamcenje sluzi ni jednog
Kada nesto pises uzme se knjiga pa se nesto procita. Ne postoji kosarka od devedesetih a ti koliko vidim pamtis samo od 2000

partizan sampion

pre 14 godina

Partizan radi u interesu crnogorske kosarke a Zvezda radi u interesu srpske kosarke

Evo je zvezdina SVESRPSKA petorka - Bakic, Stiven Markovic, Kikanovic, Ovens, Roberts

Blago nama Srbima kad imamo zvezdu SRPSKU SVETINJU

N.N.

pre 14 godina

Sad pitanje za sve navijače Partizana.Zar vam se ne čini da Dule 008 počinje uigravati reprezentaciju CG u Partizanu?Dašić,možda Maraš,Vranješ,Rakočević...

menadzer

pre 14 godina

Gordic ide u Partizan, Dasic ce u inostranstvo, Stefan Markovic u Crvenu Zvezdu, dok Marjanovic ostaje u Hemofarmu! To su vec gotovi poslovi.

filosof

pre 14 godina

Znam da ću dobiti brdo negativnih komentara, ali ovo je jače od mene!
Rakočević je naj gori centar koga sam ikada gledao u klubu za koji navijam već 30-tak godina!
Prema tome treba nam urgentno jedan solidan centar, a sve ostalo je pesma.

au bre

pre 14 godina

pozdrav svima, navijacima partizana i ovom najpreporucenijem samo da kazem da se ne folira...

marinovic, keselj, stimac, bjelica, dragicevic to su igraci iz prve petorke i gle cuda svi nasi zemljaci

realno, partizan u novoj sezoni nema srpskog igraca, dosta je to sumnjivo, realno

no

pre 14 godina

Stiven Markovic i Bakic bi itekako igrali za Srbiju da za to imaju kvaliteta. Jedini igrac koji je stranac, a dosao je da napreduje, a ne da odmah da neki kvalitet (ne kazem da Bakic i Markovic imaju Bog zna kakav kvalitet) je Kikanovic. Kod vas su po napredak dosli Vranes i Veseli, a sada ce i ova dvojica. Gordic i Dasic su solidni igraci, ali sigurno dosta losiji od Tepica i Velickovica. Videcemo sta ce biti sada, ali cini se da ste slabiji nego prosle godine, a mi jaci. A znate da je i ove sezone bilo za dlaku (bez Ovensa i s polovnim Robertsom 3:2)

Tanasije

pre 14 godina

Izaberi magiju...

izaberi slavu...

izaberi Evroligu...

izaberi Arenu...

izaberi 22,567...

izaberi Denver i Finiks...

izaberi najbolje navijace na svetu…

izaberi da pevas: Volim ga ko oka dva…

izaberi da budes voljen...

izaberi da budes obozavan...

izaberi da ti Lamar posveti pesmu...

izaberi da te Dule opsuje...

izaberi da ti Dule pokloni knjigu za rodjendan...

izaberi cimanje Lastom do Zadra i Splita

izaberi smrzavanje (zimi) u Pioniru...

izaberi pregrevanje (leti) u Pioniru...

izaberi hladovinu letnje baste stadiona JNA...

izaberi avanturu sa Gogom Sekulic...sha-la-la-la-la...

izaberi da podizes pehare...

izaberi da osvajas trofeje...

izaberi platu koja kasni… ali nekako uvek stize

izaberi gostovanja kod Tegeltije…

izaberi da postanes European Rising Star...

izaberi da zauvek budes clan Porodice…

izaberi da jednoga dana odes u Pao ili NBA…

izaberi suze na rastanku…

izaberi da uvek pozelis da se vratis…







izaberi PARTIZAN:-))

miki R.S.

pre 14 godina

Slazem se da su u pitanju odlicni igraci, ali Partizan ako zeli i dalje da ima ovako fanaticnu podrsku navijaca ipak mora pre svega da ostane klub sa bar vecinom srpskih igraca.
Cah i da osvojimo euroligu ona ce mnogo manje vrijediti ako nam je donesu uglavnom strani igraci..

Valjak

pre 14 godina

Ja bih vise voleo da dovedemo Stanojevica. Milojevic trosi previse lopti i onda nema timske igre koja je krasila Partizan, posebno ovaj poslednji tim.

Joja

pre 14 godina

@Partizan..
Vidi se da ti je krivo jer znas da Dule pravi Partizan Montenegro.....pa si kompleksno izabrao petorku i to jos Stiven Markovic koji je Australijski Srbin a za ova 2 crnca nemam reci......

Petra

pre 14 godina

A sta mislite zasto je Pesic u Trevizu. Ko pravi mladu reprezenatciju u klubu (Keselj, Stmac, Dasic..)
Vi se zadovoljite sa Milojevicem http://sportal.rs/news.php?id=4068
mozda i Tomasevicem

boki cuprija

pre 14 godina

Bilo bo extra da dodju Milojevic,Dasic,Gordic a da ostane Lazme.Ali opet fali igrac na poziciji 2.Nadam se da ce uprava Partizana dovesti nekog Amerikanca na tom mestu.Eto bi onda bila ekipica za velika dela.Joj kako cemo opet da silujemo Zvezdu!

boki

pre 14 godina

ma ja ne sumnjam da ćemo kao i svake sezone imati konkurentan sastav za evroligu, ove domaća takmičenja kako i do sad sa pola gasa proći..
ali ako bih mogao da biram od svih igrača volio bih da crno-beli dres obuče fredi haus i naravno milojević.

janko

pre 14 godina

dasic pojma nema i decko se jako lose ponasa i trenira. To bi bio najveci promasaj za partizan! Sta je taj dasic pokazao ove godine? Nista! Partizanu trebaju igraci pre svega koji imaju glavu!

flika

pre 14 godina

gordic je bosanac i igra za bosansku reprezentaciju!kako vam vise ne dosade te nacionalisticke upadice protiv crnogoraca!cak i kad sportske teme komentarisete!

fun of the world

pre 14 godina

@Mikas

Neznalico mislim na Vladimira Cvetkovica ako si iakda cuo za njega i njegove odlucujuce koseve na SP u Cileu protiv Rusa kada smo osvojili ne zvanicno SP jer do tada se SP nisu igrala

@grbovic

Joj kakvog ne znanja. da li si jos u Osnovnoj skoli.
Pominjes uspehe reprezentacije neka razna mesta.Pa ko je bio selektor, U Svedskoj Dule Vujosevic. Dve olimpijade neuspeh Zeljko Obradovic.Govoris o reprezentativcima Zvezde.Zaboravio si Rakocevica, J.Stanojevica, ranije Vucinica, V.Cvetkovica, A.Geca. Ti bi hteo da ponistis sva prvenstva od 45 do 90 i da se sve racuna od dvedesete.Pominjes uspehe u bivsoj jugi. Samo cetiri titule i nista vise. OKK Beograd ih ima 6, Radnicki BG osvojio tada Kup kupova a o Jugoplastici, Bosni i Ciboni necu da pricam. Uzmi neku knjigu i nauci. Vase titule u krnjoj jugi su posledica Slobinog i Mirinog vreemena jer sve vreme su se menjali kadrovi te stranke na mestu predsednika KK Partizan

KariBG

pre 14 godina

Ova vest je i mene kao Deliju obradovala , znamo svi šta su svojevremeno pričali za propalog talenta Dašića za kojeg se interesovala i Taukermika , a Gordić je vezara.

REALNO OPET SAMPIONI

pre 14 godina

1.Gordic,Aleksic
2.Rasic,Bozic,crnac
3.Vitkovac,Milosevic
4.Veseli,Milojevic, Dasic
5.Vranes,Rakocevic i stranac neki jak

Znaci fali crnac na poziciji1 1-2, pokretan i jak centar na poziciji 5 i ponovo smo sampioni .....

Petorka bi bila
crnac, rasic, veseli, miloje ili lazme i nova 5ca

Ekipa je svarno odlicna ako dodju Gordic ili Dasic to ce biti ponovo strah i trepet na ovim prostorima a kamo li protiv Hem i Zvezde odvaljivanje kao i do sada

jadni ste li vi

pre 14 godina

Ma gde ste vi jadni zvezdaši se našli da nam nešto pričate o svesrpskoj zvezdi.

Partizan ima:
Crnogorce Vraneša i Rakočevića
Gabonca Lazmu
Čeha Veselog


Zvezda ima
Amerikance Owensa i Robertsa
Bosanca Kikanovića
Crnogorca Bakića
i onog poluaustraca Markovića koji i ne razume srpki pa mu Pešić taktiku mora na egnleski štekati

da ste imali malo više para imali bi vi celu američku prvu petorku.

pa d tako je egipat je rodna gruda nekome..

pre 14 godina

1.Partizan je napravio

Velickovica,

Tepica,

Tripka,

Krstica,

Perovica,

Avdalovica,

Kecmana,

Djordjevica,

Danilovica,

Divca,

Paspalja,

Rebracu,

Zeljka Obradovica,

Kicanovica,

Dalipagica,

Nakica,

Pecarskog......

A zvezda

Subotica,

Bakica,

Markovic Stivena,

Kikanovica,

Djurica,

Raska Katica,

Lepojevica,

Dragojlovica,

Mirkovica,

Rada Milutinovica,

.....hahahahahaha

pa valjda je svima jasno pricati o srpstvu i kvalitetu .....

delija BB

pre 14 godina

Ma sta ste uradili u bivsoj Jugi.Koliko titula. Ispadali ste iz lige. Bosna vas je u Beogradu otprasila u drugu ligu sasitnih 56 razlike a utakmicu zavrsili sa samo cetiri igraca. Cak nemate ni igraca istorije sa ovih prostora. Da li si cuo za Radivoja Koraca. Clan OKK Beograda. A da ne bi razglabali da li je zvezda imala igrace u proslosti evo ti link uz napomenu da sada imate samo jednu titulu vise
http://www.kkcrvenazvezda.rs/istorijat.php

Jo

pre 14 godina

Kako za sada izgleda, tim za sledecu sezonu je sledeci:


1. Rasic – Gordic - Riznic
2. Markovic – Bozic- Sinovec
3. Vessely – Milosevic- Lucic
4. Milojevic - ? - Basta
5. Lazme - Rakocevic -Besovic

PFC Forever

pre 14 godina

@ Aco
Ne moze da igra za nasu repku,a sad sam cimno burazera da vidim kako se zove,decko se zove Mladen Petronijevic,i iz nekog sela Slovac je,ja nisam cuo za to,ali decko je odatle,njegovi su kad je bio klinac otisli za svajcarsku.

no

pre 14 godina

Ne znam o kojoj vladavini Partizana u SFRJ pricate kada ste tada uzeli 4 titule. A niko vam i ne spori da ste bili najbolji sa Djordjevicem, Danilovicem & co. Govorimo o poslenjih 8 godina kada Partizan vlada. Od tada nema uspeha nase reprezentacije. 2002 je bilo vise Zvezdasa nego Partizanovaca na prvenstvu sveta. A pre toga je uspehe postizala ta vasa zaista sjajna generacija.
Ako su nam sada glavni igraci u reprezentaciji TNT, mozemo lepo da se obradujemo ako udjemo medju 12. O ulasku medju 8 i da ne pricam.

Tanasije

pre 14 godina

Izaberi magiju...

izaberi slavu...

izaberi Evroligu...

izaberi Arenu...

izaberi 22,567...

izaberi Denver i Finiks

izaberi najbolje navijace na svetu…

izaberi da pevas: Volim ga ko oka dva…

izaberi da budes voljen...

izaberi da budes obozavan...

izaberi da ti Lamar posveti pesmu...

izaberi da te Dule opsuje...

izaberi da ti Dule pokloni knjigu za rodjendan...

izaberi cimanje Lastom do Zadra i Splita

izaberi smrzavanje (zimi) u Pioniru...

izaberi pregrevanje (leti) u Pioniru...

izaberi hladovinu letnje baste stadiona JNA...

izaberi avanturu sa Gogom Sekulic...sha-la-la-la-la...

izaberi da podizes pehare...

izaberi da osvajas trofeje...

izaberi platu koja kasni… ali nekako uvek stize

izaberi gostovanja kod Tegeltije…

izaberi da postanes European Rising Star...

izaberi da zauvek budes clan Porodice…

izaberi da jednoga dana odes u Pao ili NBA…

izaberi suze na rastanku…

izaberi da uvek pozelis da se vratis…







izaberi PARTIZAN:-))

rolobasket

pre 14 godina

Dašić i Gordić su fantastični mladi igrači,koji su ranijih sezona iako mnogo mladi pokazali kvalitet dostojan igre u Evroligi.Mnogo bih se radovao ako bi Partizan uspjio da ih dovede makar na dvije sezone,u kojima bi oni sigurno još više podigli svoj kvalitet i cijenu.Misli da su to igrači bez preterivanja sa većim mogućnostima od Tripkovića,Veličkovića i Tepića-koje uvažavam i divim za sve što su uradili prethodne sezone.Ova dvojica su mi nekako kompletniji,fizički dominatniji,sa ogromnim prostorom za napredovanje,tako da će nadam postati novi idoli crno bijele publike.Dani koji dolaze,donijeće i ove odgovore,mada će realizacija biti teška i većita dilema novac ili napredovanje,bojim se da će na žalost nas fanova novac pobijediti i očekujem naslov Dašić u Realu,Gordić u Barsi

Aco

pre 14 godina

(PFC Forever, 9. jun 2009 15:58)
A da li znas da li postoji mogucnost da on igra za nasu repreyentaciju,ako od njega postane dobar igrac?

INSTITUTION

pre 14 godina

Draga moja pakosna komsinice...Ti stvarno nemas druga posla, (shvatajuci godinama svoju zaludnost)pa saljes komentare koji mesaju politiku i sport. Komsinice ajde okreni solju sa socom,pozeli srecu za SLEDECU SEZONU i izbroj tacno ono sto uporno prebrojavas. Evo male pomoci, STIVEN igra za AUSTRALIJU, a ELMEDIN za BOSNU I HERCEGOVINU. A vi komsinice, kako te?

spisak
PLEJMEJKERI

Goran Jeretin
Nenad Mijatović
Ivan Koljević
Omar Kuk

BEKOVI

Vlado Šćepanović
Nebojša Bogavac
Bojan Bakić
Boris Bakić
Vujadin Subotić
Aleksandar Pavlović
Suad Šehović

KRILA

Žarko Čabarkapa
Miloš Borisov
Vladimir Dašić
Milko Bjelica
Goran Nikolić
Blagota Sekulić
Ivan Ivanović
Ivan Maraš
Predrag Drobnjak

CENTRI

Nikola Peković
Vladimir Golubović
Slavko Vraneš
Đuro Ostojić
Žarko Rakočević

pimpoje

pre 14 godina

Ako Novica jos uvek nigde nije potpisao, nadam se da gledaju prema Realu, kako zbog Mesine, ali i obestecenja.
Gordic je odlican igrac, Dasic malo veci divljak sa loptom, ali CGorci traze pare, sto je normalno, mada mi nije jasno kakve su uopste njihove ambicije nego da budu 6. u NLB i prvaci zemlje. Generalno, posto se Miloje vraca (i nazad sporoj kosarci+bez duel igre zbog povreda), a Makedonac na probi je bek i sigurno jeftiniji, nista od toga...
Bolje je pare imati za Lazmea, najbolji stranac i vrlo motivisan.

filip

pre 14 godina

Lose je za nasu kosarku sto toliko njih dolazi u Partizan odozdo. Nikakvo prebrojavanje ko ima vise stranaca ,Partizan ili Zvezda nema smisla, jer Partizan je taj koji pravi talente, a Zvezda ne i zato broj stranaca u Zvezdi nije vazan. Zato je lose sto u Partizanu prednost imaju Crnogorci

bosanac

pre 14 godina

A lijepo im je rekao bosanac (g.Danilović)igraćemo euroligu kroz bodovanje ili osvajanjem titula i narednih godina.Nadam se da će Dule i Sale stvoriti još jaču ekipu nego predhodnih godina a na nama grobarima je da im pomognemo u ostvarenju uspjeha.

DEVOTION

pre 14 godina

Svakako bi to bila adekvtna pojacanja Partizana i to je najbolja opcija za njih da jos dodatno napreduju kao (Pekovic,Tepic,Velickovic i Tripko...) i onda odu za pristojne sume novca a ne da se zlate odmah kad parama kao onaj Golubovic sto ce propasti a mogao je da bude fenomenalan igrac... Kakva glupost onaj sto kaze da su Bjelica i Aleksandrov jedina zamena za Tepica i Velickovica smehotres. I jos jedna informacija da Gordice nije crnogorac nego Bosanac...

Nikola_CRDL

pre 14 godina

(Rajko Mitić, 9. jun 2009 13:28) Tzare nisu to tvoja deca nego Partizanova deca...A mi ih u ekipi inache ne drzhimo-Velichkovic,Tripkovic,Miloshevic,Riznic...A ne znam shto svi imate averziju prema crnogorcima,najchistokrvniji Srbi su iz Hercegovine i Crne Gore i momke verovatno ne zanima politika vec iskljuchivo basket...Dajte Gordica i Dashica,super su igrachi.Veca minutazha za Miloshevica,dechko me je odushevio protiv Reala u gostima.

čika Velja

pre 14 godina

Svaki igrač kojeg izabere prof.dr.Dule Vujošević ili zaista vredi ili vredi pokušati! U svakom slučaju, treba se lepo odmoriti, opustiti, ne pokušavati biti pametniji od profesora i sačekati DEVOTION!

marko

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)
"Zvezda je uvjek davala bolje igrace od partizana za repku."Samo cu ti reci Dalipagic,Kicanovic,Grbovic,Djordjevic,Danilovic,Rebraca,Divac,Beric,Brkic,Velickovic,Tepic,Tripkovic... A ovo za odrati nas 25 razlike to da pokazali ste se u zadnjih 12 godina redovno nas derete...Svaka cast samo tako nastavite!
U zadnjih 15 godina jedini igrac kojeg ste vi stvorili je Rakocevic a i on je jak igrac kad mu je najbolje sezona karijere u 32-goj godine!Strasno!

Vaskis

pre 14 godina

Kako bih ja voleo da dres Partizana obuku Gordić i Dašić.....Jedino u njima vidim zamenu za Veličkovića i Tepića! Daj Bože da potpišu ugovore sa Partizanom! Uz eventualni povratak Milojevića, nastavila bi se naša dugogodišnja DOMINACIJA!

bocca

pre 14 godina

Za sve eksperte kosarke koji govore da Dule uigrava CG reprezentaciju preko Partizana...Gordic nije Crnogorac!!!Decko je Srbin koji igra za reprezentaciju Bosne!Ako ne pratite kosarku nemojte ni lupati gluposti napamet.

Michael Scofield

pre 14 godina

"...Dasic jeste talenat ali talenti ne mogu po kafanama da ostaju bas ono do 4 ujutru..."

E baš da vidim toga koji ce kod Duleta smeti da ostane do 4 ujutru u kafani ili na splavu! Verovatno bi narednih nedelju dana radio "samoubistva"!

Pa igraci koje Dule trenira posle ponoci mogu jedino da gostuju u Tegijevim emisijama, a i tamo se ustrucavaju da kažu svašta, da ne bi kojim slucajem probudili Duleta!

Blue_Sky

pre 14 godina

Zamolio bih sve one koji pricaju da dule uigrava cg reprezentaciju kroz Partizan, da ne lupaju vise gluposti.
Iskreno, voleo bih da dodju Dasic i Gordic, oba igraca su veliki potencijal koji uz duleta u Partizanu imaju veliku perspektivu.
Mene ne zanima odakle koji igrac dolazi, kako se on zove, koje je nacije, vere ili boje koze. Zanima me samo da taj isti igrac gine na terenu za sveti dres Partizana.
CSKA u ekipi ima samo Hirjapu od rusa, pa sta mislite da li su se rusili stideli ekipe koja je u 4 godine cetiri puta bila na final for i dva puta osvojila isti?
Jedini uslov za dolazak u Partizan treba da bude kvalitet(igracki, ljudski i zelja za ucenjem) a u drugim klubovima neka se bave najsprpskijim petorkama pa da vidimo dokle ce ko da dogura.

марко

pre 14 godina

Гордић НИЈЕ БОСАНАЦ, он је ХЕРЦЕГОВАЦ, рођен је у Мостару, а играо у требињском Леотару. Толико о регионима. Иначе је Србин.
И он и Дашић имају уговоре са Будућношћу, а знајући да Митровић ни Мицова није хтио дати у партизан, који у иностранство може у екипе као панионис, није луд да даје ни момка кога је тражио Реал док је имао 16 година (дашић) тако да од овог трансфера нема ништа. А гордића ће задржати, највјероватније.
Тако да ће партизан морати да се окрене повратницима, ја би волио Вујанића прије него Вулета, Кецмана, МИцова, и да доведу Савановића. Милојевић или томашевић су икебане, једино ако би играли за Џ.

PFC Forever

pre 14 godina

Imam neke informacije iz izvora bliskih klubu,do sad me nikad nisu izneverili,prica se da je sa marasem postignut vec dogovor,i sa gordicem,od dasica nema nista,decku je NBA prioritet,ako to propande ide u Real.Inace na probu treba da dodje,ili je doso danas jedan nas klinac iz svajcarske,ne znam tacno ime,zaboravio sam,ali moj burazer iz ciriha kaze da decko sabija,igra na mestu beka,ima 193,i igra za njihovu mladje selekcije,ima 18 godina,i na evropskom prvenstvu B divizije je bio najbolji strelac tog prvenstva,sa prosekom od 42 poena po mecu,sto je rekord B divizije,proglasen je i za najboljeg igraca tog prvenstva.Specijalitet su mu trojke,kaze mi burazer da lik ne masi,iz svih pozicija puca,znaci ovaj ce tripka da zameni.Evo link da se uverite,ovo je snimljeno u Srbiji,dok je bio kod babe i dede pre 2 godine.http://www.youtube.com/watch?v=u24Z90LA0Gw

Sokrates

pre 14 godina

@Aleksandar,Banja Luka i njemu slicni
U cemu lezi tvoj problem ?Partizan je veliki evropski lub i u tom pravcu vec duze godina mukotrpno radi.Za uspeh Partizana su zasluzni i mnogi stranci.Nas Partizanovce interesuje uspeh i samo uspeh.Nacionalitet i verska pripadnost je vazna samo za bolesne,intelektualno ogranicene umove koji pate od mnogobrojnih kompleksa.Crnogorcima pripada posebna zasluga u kontinuiranom uspehu Partizana.Cemu ta odbojnost pa i netrepeljivost prema ljudima koji dolaze u nas klub radi licne i klupske afirmacije i koji nisu Srbi.Svako ko vredi i ko moze da pomogne nasem klubu je dobrodosao bez obzira na religiju i drzavljanstvo.Bolje jedan klasan stranac nego prosecan Srbin!Logicno ...zar ne.Pozdrav crno beloj braci.

RichiPFC

pre 14 godina

Bolje da nam prva petorka bude Crnogorska, nego da nam " srbi " uvek zariju noz u ledja.!!!! (srbin, da nebude da sam CG, a to nije sramota kada vidim kojem i kakvom narodu pripadam)

and1

pre 14 godina

Nemanja Gordic ce biti odlicno pojacanje! Dasic jeste talenat ali talenti ne mogu po kafanama da ostaju bas ono do 4 ujutru kao sto sam imao prilikA da vidim tog mladog momka. Inace Gordic nastupa vec za reprezentaciju BIH, Trebinjac je i ne vidim sad tu interes crnogorske reprezentacije. pozz

XXL

pre 14 godina

Aleksandar, Banja Luka RS, 9. jun 2009 11:41

Slazem se, ali ajde navedi mi neke koji su slobodni ili mogu da dodju.

za neupucene:

- Tepic
- Tripkovic
- Velickovic
- Krstic
- Perovic
- Avdalovic
ku cete vise,ne sekirajte se dzabe

RAS KASS

pre 14 godina

Koliko ja znam celnici Buducnosti su vise puta rekli da Gordic ostaje i da ce biti kapiten sledece sezone.Stvarno ne znam cemu vise ta prica o njemu?!Pa TAU im je davao 800000 dolara,i odbili su.Ja bi ga zeleo vise od Markovica,ali tesko da ce doci.Za Dasica je nekako realnije,postoji i njegova zelja,ali pitanje da li ce presuditi ta zelja ili kinta koju moze da dobije od bogatijih?!Ako Miloje dodje to znaci da Lazme odlazi.Dule ce sigurno uz Miloja staviti nekog mladog klinca da stasava.Takav je nas sistem.To opet otvara mogucnost dovodjenja jos jednog stranca.Maras je isto realnost,samo ako postoji zelja Duleta da ga dovede.Slobodan je igrac i nece kostati puno,kao i Rakocevic prosle sezone.Za prvu petorku nije,ali bice dobra rezerva.

gogolina

pre 14 godina

@Tanasije

Mnogo mi se svidja izbor!
Svaka cast za komentar! Jedini POZITIVAN od svih 58 koliko ih trenutno ima.
Svaka cast Tanasije! Vidi se ko voli Partizan, a ko je samo navijac.

Veliki pozdrav!

...DOK ZIVIM KLICACU NJEMU
VOLIM TE PARTIZANE!!!

Hala Sportova

pre 14 godina

Zaista ne mogu čudom da se načudim kakva se rasprava ovde vodi - o tome ko je i kakav je KKCZ klub ! Samo jedan podatak - od 1972 godine ( zaključno sa njom ) do dana današnjeg, navedeni klub je osvojio SAMO 4 TITULE ( slovima i rečima četiri ) !!!! I to za 37 godina ?!? Da li se ovim prekida dalja rasprava ?? Jedini igrači koji su postali neka imena u tom klubu je Saša Obradović i Igor Rakočević - ostale su najurili ili su sami pobegli...da se ne prisetimo sezona kada su za godinu dana menjali po nekoliko trenera ( primer: Moma Milatović 28 dana na klupi ), itd....Ovde postoji Partizan, sve ostalo je, draga gospodo, daleko ispod !

no

pre 14 godina

@yoda

Racunam one koje su igrali za Zvezdu i Partizan. Dakle ne ni Jarica ni Bodija.
Partizan: Kotur i Drobnjak
Zvezda: Stojakovic,Radmanovic i Rakocevic. ostali ili oba ili ni jedan.
A ja sam lepo napisao da je bilo vise vasih od 1995 do 2000, evo ponavljam kada vec zelis.

Cvetko

pre 14 godina

Znači, sledeće godine nećemo posvetiti pažnju Euroligi i predstavljanju Srbije (ionako će biti puno crnogoraca)nego ćemo osvojiti samo domaću ligu i biti bolji od kk "sledeća sezona" u jadranskoj.
Kakvi licemeri bez pokrića sa predsednikom kss! Hteli bi sve bez, pre svega, organizovanog kluba, bez rezultata i igrača! Neverovatno kakve ljige!
Cvetko

grobar kumanovo

pre 14 godina

ja mislim da sa ova dva igraca dasicem i gordicem i povratkom milojevica i jos ako uspemo da zadrzimo lazmeja komsinica gledace nas jos dugo u leda

RichiPFC

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

Otvori ti knjigu pa procitaj da nasa istorija TROFEJA pocinje da se pise od 1976. godine ( Dve titule, dva kupa RADIVOJA KORACA ) a ostalo se zna sta je usledilo!!!!!! a kako je kod vas bilo posle 1970. godine?

srbin

pre 14 godina

(grbovic, 10. jun 2009 00:26)

Sto ne volim kad moram da ispravljam brata Grobara!!!

1. Tiutle su uzeli u periodu 1946/1955,kosarka se nije igrala na betonu nego na sljaci,to je bila amaterska liga,ljudi su trenirali do tri puta nedeljno,a sa strane su imali redovne poslove u fabrikama,kao cinovnici itd...
Po rezultatima tadasnjih utakmica mozes da vidis da je to bila jedna amaterska liga,obe ekipe su davale ukupno oko 40 poena,sto se sada postize za jednu ne preterano efikasnu cetvrtinu. Napredak nase kosarke pocinje,sa dolaskom Harlemovaca u BG. A cinjenica da nasa reprezentativna kosarka polako krece da osvaja medalje sa kraja sezdesetih i pocetkom sedamdesetih godina,u periodu od sedamdesetih krece da se razvija i kk Partizan,za vreme vladavine Partizana,Bosne,Splita,Cibone do devedesetih mi smo uzeli tri svetska zlata,pet na Evropskim prvenstvima i jedno zlato na Olimpijadi 1980 god.
Od devedesetih do sada smo uzeli 2 ili 3 evropske zlatne medalje i 2 svetska prvenstva.
Tako da price da zbog Partizana nasa reprezentativna kosarka decenijama slbi,ne pije vodu.
Posto kk CZ nema skoro nikakve zasluge u uzimanju gore navedenih medalja.
I jos nesto sam hteo da kazem,Stojakovic je zvezdino dete koliko i Sasa Djordjevic,posto ste momka oterali kao ne talentovanog,od njega su Grci napravili igraca.

grbovic

pre 14 godina

(srbin, 10. jun 2009 10:25)

Hvala na ispravci, u pravu si za godinu. Mnogo sam se iznervirao komentarom doticnog zvezdasa, a bilo je prilicno kasno.

A beton sam naveo vise figurativno, naravno da je u pitanju sljaka.

U krajnjem slucaju bas me briga za sve TZV. zvezdine uspehe u kosarci!!!!!

Mi nastavljamo po starom da jer kad kazes Partizan, mislis Evropa, mislis kvalitet, mislis trofeji, mislis pun Pionir (Hala na NBG i Arena).

Uostalom o trofejima partizana mogu da procitaju na zastavama, u svakom prenosu, jer znam da vole da gledaju dobru kosaku.
A verujte gledace je jos dugo.

Dr. Dule

pre 14 godina

Zvezdase da ne kazem nesto drugo toliko bole ovi nasi uspesi da gledaju odakle nam koji igrac dolazi, to je samo dokaz nemoci. Panathenaikos treba da vrati sve titule zato sto nisu 100% grcki klub! E, da i pogledajte vasu petorku ako vam je to vec toliko bitno i napisite koliko imate srpskih igraca!

Opece

pre 14 godina

Posle Dejana Milojevica sa kojim je sve dogovoreno, postigli smo dogovor sa Ivanom Marasom iz buducnosti, kome je istekao ugovor. Dakle, dva pojacanja su stigla (centarska linija je kompletirana), ostaje bekovska. Stizu jos najmanje 2 pojacanja...

Djape

pre 14 godina

Nije vazno sta su, vazno je da su Srbi koji znaju da igraju kosarku :)

Da je Dule marsovac i da dovede jos neke marsovce a partizan nam ulepsa godinu Dule bi opet bio CARINA!!!

grbovic

pre 14 godina

(fun of the world, 9. jun 2009 16:52)

Moram ovom ''matorom strucnjaku'' da odgovorim par stvari:

1. KKSS je od 1948-1958 osvojila 10 titula. Tada se igralo na betonu, i to svakako nije profesionalna kosarka. A da koseve su vam odneli pre neki dan!!!

2. nasa reprezentacija je belezila odlicna 11. 14. i 7. mesta sve do formiranja jakog partizana, koji je sa hrvatima cinio okosnicu stare reprezentacije sa 1. ili nijednim clanom iz vaseg kluba.

3. pretpostavljam da kada si rekao da partizan nista nije predstavljao u staroj jugi si SLUCAJNO zaboravio da pomenes osvojene Euroligu i KPK i velike derbije Partizana i hrvatskih timova i Bosne.

4. uspeh zvezde verovatno meris jednim jedinim trofejom i to ako se ne varam protiv POLJSKOG ili CESKOG tima. STRASNA kosarka se tada igrala!!!!

5. O reprezentativcima iz ova dva kluba ne treba ni govoriti ( osim salala Slavnica, strasnog Kaponje i veselog Obradovica zvezda nema igraca kojim bi se ponosila)

Ne treba zaboraviti NIKADA (pomenucu samo neke): Kicanovica, Dalipagica (verovatno najbolji igraci Juge svih vremena), Grbovica, Divca, Djordjevica(koga ste kao netalentovanog oterali), Danilovica, Pecarskog.....

I posebno mesto za Zelimira Zeljka obradovica, kao i Dejana Bodirogu i Dusana Dudu Ivkovica (velike navijace partizana

I pricao o KK PArtizan moze da ide u nedogled jer su toliko lepih stranica napisali o Jugoslovenskoj i Srpskoj kosarci!!!!!!!!!!

horny.cg

pre 14 godina

svi koji pljujete Crnogorce, pljujete po svom Vujosevicu, pljujete po Vladu Scepanovicu, Drobnjaku,po Pekovicu, Rakocevicu, Vranjesu...pljujete po igracima koji su obiljezili svojim igrama jedan dugi period Partizanove istorije..Isto tako, za vrijeme igranja doticnih igraca, patrizan je da pregrst SRPSKIH reprezentativaca (oduzio bih ako bih nabrajao) tako da se nemojte glupirat i dokazivat svoju intelektualnu nemoc, isticuci nacionalsovinisticke teznje...Inace, za kosarkaske neznalce, Gordic je BOSANAC ,tj Hercegovac...
veliki pozzz iz PG...
p.s i o kakvom uigravanju CG rep vi pricate ako ni Rakocevic ni Vranjes nisu u prvom planu u rep (rakocevica nema uopste a vranjes je rezerva Pekovicu i Golubovicu). Lijecite frustracije nedje drugo

Road_warrior

pre 14 godina

Imam komentar na onaj link sa youtube-a sto je ostavio jedan decko.Prvo taj decko koji sutira je '90. godiiste i zivi u Indjiji,i petnaest puta je bolji suter od tog igraca iz Svajcarske sto ga spominjes.Pomsao si babe i zabe...

yoda

pre 14 godina

Ne znam o kojoj vladavini Partizana u SFRJ pricate kada ste tada uzeli 4 titule. A niko vam i ne spori da ste bili najbolji sa Djordjevicem, Danilovicem & co. Govorimo o poslenjih 8 godina kada Partizan vlada. Od tada nema uspeha nase reprezentacije. 2002 je bilo vise Zvezdasa nego Partizanovaca na prvenstvu sveta. A pre toga je uspehe postizala ta vasa zaista sjajna generacija.
Ako su nam sada glavni igraci u reprezentaciji TNT, mozemo lepo da se obradujemo ako udjemo medju 12. O ulasku medju 8 i da ne pricam.
(no, 10. jun 2009 13:02)

Partizanovci> Divac, Tomasevic, Vujanic, Drobnjak, Koturovic, sci su izgradili ime u partizanu, zvezda Rakocevic, a ako cemo da racunamo kao i ti sto racunas stojakovica i jarica u zvezdine igrace, na moj spisak dodamo bodirogu i gurovica (tada zakleti grobar) sve je jasno kojih je bilo vise i koji su imali vecu ulog!!!! Kojih je bilo vise od 1995 do 2002, a kojih kad je Moka strucnjak vodio moskitose?

Miki Zemun

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)


Ne lupaj gluposti! Divac, Djordjevic, Danilovic,Rebraca,Paspalj,Grbovic,Velickovic,Avdalovic,Tripkovic, sve te je igrace izbacio Partizan! A vi imate koga? Stojakovica, RAdmanovica i RAkocevica?! I nikog vise!

Vojvoda

pre 14 godina

zaboravio si i stojakovica , radmanovica , rakocevica...

grobari , kompleksi su neizlecivi , zvezda je uvek dala bolje igrace za repku , i da se sada sastanu igraci zvezde vs. partizan , +25 za zvezdu bi bilo kao od sale...

zato cutite...…..
(heyhey, 9. jun 2009 19:09)


Ne lupaj gluposti! Divac, Djordjevic, Danilovic,Rebraca,Paspalj,Grbovic,Velickovic,Avdalovic,Tripkovic, sve te je igrace izbacio Partizan! A vi imate koga? Stojakovica, RAdmanovica i RAkocevica?! I nikog vise!
(Miki Zemun, 10. jun 2009 01:21)

I ova trojica nisu zajedno odigrali onoliko minuta za zvezdu koliko je sam Tripkovic odigrao za Partizan!

Tanasije

pre 14 godina

@(horny.cg, 10. jun 2009 01:35)

Pretpostavljam da dopustas i mogucnost (vrlo verovatna) da se navijaci Sledece sezone u svojim postovima sluze mimikrijom lazno predstavljajuci sebe kao "Grobare" dok pljuju po Crnogorcima. Dovoljno je samo da upotrebis logiku i zapitas se: zasto su se, ti lazni "Grobari", od svih "stranaca" u Partizanu, okomili bas najvise na Crnogorce i zasto su im oni jedini trn u oku? Upravo iz razloga koje si sam naveo! Mnogo sjajnih kosarkasa iz CG dalo je ogroman doprinos izgradnji kulta KK Partizan. A to garagane, ocito, mnogo boli. Zato bi klevetama i sejanjem mrznje hteli da nas posvadjaju sa djeticima i nekako sprece priliv talenata iz CG u Partizan. U situaciji kada je kalastura Covic uspostavio monopol nad najvecim talentima u Srbiji i zavrbovao njihove roditelje nudeci njihovoj deci komfor internatskih uslova za zivot, trening i skolovanje, Partizan svoje najbolje sinove mora da pronalazi na teritoriji Crne Gore. Zar ovo nije notorna istina? I kome onda najvise smetaju Crnogorci, ali samo u KK Partizan? Naravno, kalasturama koje se lazno predstavljaju u komentarima kao toboze Grobari dok liju krokodilske suze nad "ugasenim srbstvom". LICEMERI, burazeru! I to nevidjeni licemeri kakve ni Isus Hrist nije sreo u Novom zavetu. Licemerje, kako i termin sam za sebe govori, ima mnogo lica i dopusta lazno moraliziranje iz mnostva udobnih i zasticenih pozicija. Ja te pozdravljam i nadam se da ti nisi ni u jednoj od tih busija:-))