Sreda, 03.06.2009.

19:06

Federer i Del Potro u polufinalu

Drugi teniser sveta Rodžer Federer i Argentinac Huan Martin del Potro sastaće se u polufinalu Rolan Garosa.

Izvor: B92

Federer i Del Potro u polufinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

dmg ctrl

pre 14 godina

prvo, cast izuzetcima
drugo, citajuci ovde neke komentare coveku se zgadi tenis
trece, malo objektivnosti ne bi skodilo (ponavljam samo malo)

come on Roger

aj u zdravlje

luka

pre 14 godina

@ 34 (observer) : Stari, svaka čast na komentaru, potpisujem sve što si rekao. Čak i da Federer ne osvoji više nijedan GS ( a osvojit će još par sigurno), ostaje činjenica da je najkompletniji igrač ikad. Jedini tenisač čiji se slow-motion clipovi mogu svrstati u umjetnost. A što je najljepše, i što ostali igrači vjerujem najviše cijene, on je igrač sa najboljom tehnikom. Pa pogledajte njegovu fizičku konstituciju, nije neki snagator poput Nadala ili Tsonge, a opet, ne udara lopticu ništa slabije, dapače. Mislim da se njegova genijalnost najviše očituje kod onih preciznih, osjetljivih udaraca, tipa kratki slice return, poluvolej s osnovne linije i slično, koje on izvodi s neshvatljivom lakoćom.... Mogu samo reći hvala Rogere, i naravno, hvala internetskim stranicama na live stream prijenosima :)) pozdrav

ivka

pre 14 godina

Ja ne podnosim Federera jer je arogantan,misli da je Bogom dan..ali neka on osvoji RG,kad vec nema ove dvojice normalnih, jer ne moze svako do GS titule..a i nadam se da ce posle toga da se povuce..i ode da se brine o svojoj zeni i detetu..dosta je ona isla za njim.

MIRZA

pre 14 godina

Saću vam nešto reći"na gren slemu federera nemože niko pobjediti osim nadala i možda đokovića"(može kad je federer bolestan)

Draško

pre 14 godina

@Acasuso
Nisam smeo da napišem reč koju pominjete, to je zaista bilo nevaspitano, izazvali su me neki nemogući "komentari" protiv Federera i ja vam se iskreno izvinjavam. Srdačan pozdrav.

Acasuso

pre 14 godina

@Drasko
Stvarno nije u redu nazivati me jadnim. Ocekujem izvinjenje. Razlog vrlo jednostavan - na pocetku mog komentara pise "@Jelena itd" koja u svom komentaru kaze: "Nikada mi neće biti jasno- zašto toliko mrzite čoveka? Pratite li tenis zbog svega što ta predivna igra pruža, ili zato da biste uzdizali svoje miljenike do nebesa i pljuvali po njihovim protivnicima? Tužno." Znaci, objasnjavao sam upravo da ga ne mrzim, a potom obrazlozio zasto ne navijam za njega. Zato te molim da, pre nego sto krenes da vredjas, bar procitas pazljivo ono sto je napisano.
@mandrake
Polemika uopste nije o Marijevom stilu igre, vec o tome da ga je Federer hvalio na sva usta, govorio kako je vrhunski talenat itd. sve dok ga nije pobedio, a onda je naglo promenio plocu. To mi nije fer. Za ovaj izbor - iskreno, pitam se i ja :-), ali ko zna koliko tu ima iskrenosti, vise daju ono "socijalno pozeljne" odgovore :-). Ok za challenge, slazem se da se svima desi... Ali, nepruzanje ruke sudiji.... Ma, u sustini ne samo to, nego evo sto me najvise nervira - ponasaj se ti kako hoces, samo da znamo na cemu smo, budi i nadobudan (iako ni tu osobinu ne volim), ali bar budi DOSLEDAN.
Pozdrav

Suvi genije

pre 14 godina

Ko želi kintu na kladioni, slobodno na Soderlinga. Kakav bre "Feki". On je istorija. Napred Soderling! Ali Nole je bolji... Ali i Rafa je još bilji! A ne ipak je Nole...

Bojan

pre 14 godina

@realno

tvoj post je pun stvari "sta bi bilo kad bi bilo", da je Federer promasio, da je Novak pogodio...
Bas ta cinjenica da je Federer pogodio takav udarac, koji je preokrenuo ceo mec u njegovu korist iz totalno izgubljene situacije, govori o tome koliko je Federer veliki igrac (sto nas Nole nazalost jos nije).
Nije mi jasna ta tvoja logika po kojoj igrac koji dodje u nepovoljnu situaciju ne zasluzuje titulu. Najbolje bi bilo da uvedu pravilo da ako si blizu poraza a pobedis ispadnes :), Federer se eto izvukao protiv Hasa, a razbucao Monfilsa koji je do tada lagano pobedjivao, tako da ta tvoja logika o zasluzivanju pobeda ne drzi vodu.

Nikola

pre 14 godina

Citam ove komentare vezane za zaveru, namestanje Rg-a...zaista mi je nepojmljivo da nekome i sa prosecnom inteligencijom padne na pamet namestanje Grend Slema? Pa za to bi bilo potrebno potplatiti najmanje 10ak igraca, i to 2-3 iz top 5! Pa da li je moguce da neko veruje u bajku da bi Nadal pristao na tako nesto?! Za Djokovica me ne bi nista cudilo, jer za par stotina hiljada evra, promeni reket i ocajno odigra 1/4 sezone...Ejj, menjas reket pred Grend Slem koji branis?! Drugo, kada Nadal izvuce loptu bukvalno iz dupeta i pobedi u mecu koji je trebalo izgubi, onda ovdasnji pljuvaci ne govore-Eee, nije trebao pobedi, izvukao se nezasluzeno, ako i osvoji titulu, nece biti fer! Ne! Potpuno druga prica-Nadallll, kakav igrac, kakav borac, do samog kraja se ne da, zasluzeno je dobio! Aman, shvatite da se mec igra do poslednjeg poena, i svako bi voleo da moze na brejk loptu, na 0-2 u setovima i 3-4, da pocisti liniju savrsenim forhend udarcem! Ali ne ume to svako, ne poseduje svaki teniser miks psiholoske snage i umeca. I ako Federer i do poslednjeg meca na RG-u prolazi rezultatom 3-2 i na kraju u finalu dobije takodje 3-2, pehar je tek onda zasluzen i jos sladji. A komentare 'teniskih znalaca' vezane za Federerovo rano ispadanje na Wimbledonu...Pogledajte Novakovo, Marejevo, pa i Nadalovo kretanje i padanje na travi, sve ce vam biti jasno. Za travnatu podlogu su najnajbitnije 2 stvar-savrseno kretanje i hirurski precizni udarci...Sve je jasno.

Andra

pre 14 godina

Srbija, zemlja seljaka na brdovitom Balkanu...Bogu hvala da se ovi komentatori ne pitaju ama bas nista u vezi tenisa ili bi bilo zlo! Ja ne mogu svojim ocima da poverujem sta sve citam ovde! Ipak se komentar koji kaze da je RG namesten izdvojio po svojoj genijalnosti! Kako bih voleo da znam sta se sve muva po tim usijanim glavama!

Draško

pre 14 godina

@Acasuso
Ne mogu da razumem zašto nam javljaš da ne mrziš Federera. A koji bi to povod bio da ga mrziš? Nešto lično? Ne budi jadan. Zašto uopšte pominješ mržnju? Šta ta reč traži u sportu? Kako možeš da mrziš tenisera? Ili bilo kojeg velikog sportistu. I ponavljam - zašto odmah reč mržnja? Kaži, nije moj tip igrača, ne podnosim njegovu lošu igru koju igra godinama, ne sviđa mi se njegova majica... ali šta ti imaš da mrziš ili voliš čoveka o kome ništa ne znaš i koga ne poznaješ. I uopšte, nije dobro mrzeti.

Tanja

pre 14 godina

Nekad mi je zaista tesko da poverujem da poneki ljudi koji komentarisu ovde zaista vole i prate tenis, njegovu istoriju, razumeju statistiku na pravi nacin, a ne kao neke nagomilane brojke, uzivaju u razlicitim stilovim, genijalnosti igraca, suprotstavljajucim filozofijama tenisa, razlicitim skolama...da li ovde vecina ljudi ustvari voli tenis ili i ovde vlada ona mala jadna igra zvana idolopoklonstvo?
Potpuno je normalno da vam jedan igrac bude simpaticniji od drugih, da njegov tenis u vama budi teniskog entuzijastu, da mozda cak i pozelite da izadjete ne neki teren i pokusate da izvedete Federerov slajs ili mozda cuveni Nadalov top-spin...zaljubljenici u tenis su iskreni fanovi i realni postovaoci, jer TENIS NE ZASLUZUJE MANJE OD TOGA!!!!!!

Taca

pre 14 godina

Mislim da je potpuno izlishno raspravljati o tome zashto volimo ili ne,Federera....Ni ja ne razumem one koji ga vole,iz razloga shto je covek toliko nesimpatican,na terenu je kao lutka,koja je doshla da igra tenis,i nije joj bitno da li gubi ili pobedjuje...Zar nije lepo videti malo emocija na terenu,koju svi iskazuju?Drugo,covek je vishe postao dosadan sa raznim,nepotrebnim izjavama,gde javno blati sve nashe,i pojedine svetske tenisere i teniserke...Josh jedan razlog ne voleti Federera.Ako je bio dominantan godinama u tenisu,to mu ne daje za pravo da ostale blati....Jedino,za shta mu skidam kapu je shto je gospodin na terenu i igra dobar tenis,ali ako pogledamo malo bolje,postoje dosta tenisera koji su to isto na terenu i cak i bolji od njega,tako da mu ni to nije neshto zbog cega odskace od ostalih...Mogu njegovi fanovi da se ljute,ali ovo je REALNO...

milos

pre 14 godina

U Madridu je Federer osvojio 400 poena vise od Nadal, to ce se obracunati 19-og oktobra. 17-og avgusta ce se oduzeti bodovi sa olimpijade iz Pekinga, tu Federer ima jos 600 bodova prednosti(Nadalu ce se oduzeti 800, a Federeru 200). Ako osvoji Fed Garros, a sva je prilika da hoce napravice razliku jos 2300 bodova-Nadal je ispadanjem izgubio 1700, a Federer ce zaraditi 600 ako osvoji turnir!

aleksandar

pre 14 godina

Roger Federer je najbolji igrac svih vremena i ne shvatam zasto pojedine osobe pokusavaju da ospore sve ono sto je on uradio za tenis..Normalno je da posle pet godina apsolutne vladavine u svetskom tenisu dodje do pada forme i motivacije u njegovoj igri,ali sve ono sto je pokazao svih ovih godina govori o tome da je ubedljivo najbolji igrac svih vremena.. Sa takvom lakocom i elegancijom niko nikada nije igrao.Federer je kralj svetskog tenisa i zauvek ce to ostati,a svi ostali moraju jos mnogo da rade da bi dosli makar blizu..Pogotovo uobrazeni Novak Djokovic.Nadam se da ce Federer ove godine uspeti da po ko zna koji put dokaze da je broj jedan u svakom smislu..KING IS BACK!!!!GO ROGER!!!

mandrake

pre 14 godina

@Acasuso
A sta je to Federer rekao netacno? Sasvim je u pravu sto se tice Mareja da samo vraca loptice, a nikako ne napreduje, Djokovic daje samouvjerene izjave da ide na broj jedan prosle godine, pa gledaj sta mu se desilo (lose, lose skroz), jedino ne odobravam ono "challenge this one", desi se i najboljima i najkulturnijim da izgube strpljenje. Kako onda objasnjavas cinjenicu da su ga 3 ili 4 godine drugi teniser birali za najomiljenijeg ako je tako omrazen? Ili Laureusova nagrada za najboljeg sportistu 4 godine za redom, to kao nije uspjeh?
Najbolji je bio i ostao. Samo gledajte ;)

realno

pre 14 godina

@Observer
Vecina toga sto si napisao je uglavnom tacna.
Medjutim zaboravio si da pomenes jednu jako vaznu stvar. A to je cinjenica da Federer vec 2 godine igra prilicno lose (lose za njegove pojmove dobre igre).
Kao sto igra prethodne 2 godine, tako je odigrao i na ovom turniru. Jednostavno on po prikazanoj igri nicim ne zasluzuje da osvoji ovu titulu. Mozda je i osvoji na kraju, ali ponavljam apsolutno je ne zasluzuje. Mnogo vise od njega ovu titulu zasluzuju Gonzales ili Soderling. Najpravednije bi bilo da bash Soderling osvoji titulu, jer je upravo on na izbacio sa turnira kralja sljake. Sem toga igrao je i ostale mecheve odlicno. Pobedio je pre toga Ferera, Najboljeg spanca na sljaci posle Nadala. Pobedio je i Davidenka koji je samo 2 dana pre toga bukvalno demolirao Verdaska. Dakle covek apsolutno zasluzuje ovu titulu, voleli ga mi ili ne.
S druge strane ako cemo da budemo realni, Federer u finalu RG nikada, ponavljam nikada ne bi mogao da pobedi ni Nadala ni Djokovica.

Tacno je da Federer ima dobre sve udarce, tacno je i da se ne zamara prilikom udaraca, ali isto tako je tacno i da nema mecha na kome ne napravi bar 40-50 neiznudjenih greski.
Sa takvom igrom on se protiv svakog iole ozbiljnijeg igraca nalazi na ivici zileta.
Uostalom u prethodnom mechu protiv Hasa, Federera je bukvalno jedan udarca delio od poraza. Gubio je 2:0 i u trecem setu pri rezultatu 4:3 za nemca, spasavao brejk loptu. Spasio ju je jednim odlicnim udarcem, ali da je kojim slucajem taj udarac promasio, nemac bi vodio sa 5:3, servirao bi za mech i sigurno pobedio.
Posle toga je naravno Federer preokrenuo ceo mech u svoju korist, ali i da je izgubio bilo bi potpuno zalsuzeno.
Kada na gren slemu gde se mechevi igraju u 3 dobijena seta , igrac u 3-4 kolu dodje u situaciju da mu od jednog udarca zavisi ceo mech - onda ta igra sigurno nije za pohvalu, niti takav igrac zasluzuje titulu.
A da te podsetim i Djokovic je protiv drugog nemca bio u identicnoj situaciji. Gubio je sa 2:0 i na 4:4 spasavao brejk loptu. Veruj mi da je Djokovic spasio tu brejk loptu - sigurno bi i on uspeo da preokrene taj mech i pobedi na kraju.
Medjutim nije uspeo da je spase, ali sama cinjenica da je uopste dosao u tu situaciju, govori o tome da je lose igrao ceo mech i zasluzeno izgubio.
Nemam ja nista protiv Federera, ali jednostavno mislim da nicim ne zasluzuje da uzme ovu titulu. Pre svega je ne zasluzuje igrom koju je do sada pokazao, a ne zasluzuje je ni zbog toga sto bi to bila pirova pobeda, jer bi dosao do titule, a da nije igrao ni protiv jednog pravog konkurenta.
Sve te cinjenice, kao i ovo provlacenje u prethodnom kolu, mogu se lako kao bumerang vratiti Federeru i lako se moze desiti da izgubi vec u sledecem mechu.

istomisljenik

pre 14 godina

@Acasuso,
Svaka cast!
Jedan od najoljih i najrealnijih komentara u poslednjih par meseci.
Potpuno se slazem sa tobom i kao i ti navijam protiv Federera na ovom turniru.

ana

pre 14 godina

Ha,ha,ha....al me zasmejavate.Federer da bude prvi....Pa pre ce Bozoljac na prvo mesto ATP liste nego Federer.Federerovo vreme je proslo.Jedino sto sada moze da uradi je da cuva dete a RG moze da osvoji samo ako je predhodno deeeeeeebelo podmitio nrekoga!!!!

Acasuso

pre 14 godina

@Jelena i ostali Federerovi fanovi

Ne mrzim Rodzera, to je prejaka rec. Ali, ne volim ga i nikada necu navijati za njega zato sto je LAZNI GOSPODIN. Lako je biti ugladjen i fin kad se dobija, a kada je krenuo da gubi pokazao je svoju pravu stranu - Za Marija je govorio da je najveci talenat i u tom stilu sve dok ga nije pobedio, a onda: "Nisam primetio da je Endi napredovao, samo vraca lopticu, izgubio sam jer sam bio previse los".
Nisam video tenisera koji vise nipodastava rivala i daje nekorektnije izjave (naveo sam samo jedan primer) Ne pruzi ruku sudiji nakon poraza od Djokovica, nesto sto u tenisu jos nisam video.
http://www.youtube.com/watch?v=hVpNzq1Le80
Protiv Nadala na Vimbldonu - Rafael je imao srece prilikom celendza, Federer posle 5 minuta zabija smec u sred polja i kaze: "Challenge this one". Mislim...
Ne volim ga takodje zbog arogancije i teatralnosti.
Znaci, ne mrzim coveka, ali valjda imam pravo da ga ne volim i da navijam da izgubi?!
Obrazlozio sam svoje misljenje.
Naravno, sve gore navedeno ne govori nista o njegovim teniskim sposobnostima. Glupo ih je poricati kad je covek dominirao cetiri godine.
Mislim da Del Potro nema velikih sansi, iako cu navijati za njega. Jednostavno, taj decko jos nije sazreo za velike meceve, mislim da je jedino ovo nedavno Nadala dobio od ozbiljnijih protivnika i vise nikoga.

građanka

pre 14 godina

neko je lepo napiso da gledamo čitavu plejadu fantastičnih tenisera. i neki nam đavo neda da uživamo. zavere, namešten turnir... taj isti federer kao da je starac fočo od stotinu ljeta, čovek ima 28 godina, u odličnoj formi, stabilan psihički, obožava tenis... šta još reći. pa, ne igra zbog love. zaradio je preko 50 miliona iz igre, sigurno dva puta toliko od reklama.
ako uzme turnir, biće zasluženo.
nije to neka naša žnj liga. nije ovo vreme arkana kad je pazario obiliću mesto.
novak đoković je dobar igrač. ali ništa više od toga. nema pobednički mentalitet na duge staze.
njemu treba terapeut. da ga nauči da se kontroliše i koncentriše na igru.
a komentatorima ovde treba malo više da uključe mozak i da ne sipaju svoju zlobu po sajtu.
federer to ničim nije zaslužio.
nadam se da će uzeti RG!
samo napred!

Branko

pre 14 godina

Sada je vec potpuno jasno da ce u finalu igrati Gonzales protiv Federera. Stvarno je to dosta neocekivano ali itekako moguce. Pobedice Federer i ostvarice i zadnje svoje velicanstveno dostignuce, rekord u broju osvojenih GS-a. Mozda je to najpravedniji rasplet ovog RG-a.
Ali vec na Wimbledonu Federer ne moze vise racunati na srecu. Bice veliko iznenadjenje ako uopste bude dosao do finala. Konkurenti su mnogo jaki, ovog puta prejaki. Marej igra pred svojom publikom a sigurno je da ce i Novak ovog puta biti pazljiviji.
Sve u svemu mislim da ce Federeru ovo biti kruna karijere i posle toga ce biti u padu, ne naglom ali manje vise konstantnom. Toliko je toga osvojio da se ne moze vise ni pozaliti.
Slazem se sa racunicama da Nadal gubi prvo mesto za par meseci i da ce biti guzva oko prvog mesta. Malu prednost vec u startu dajem nasem Novaku Djokovicu ispred ostalih kandidata, a i ako ga pretekne Marej to ce biti vrlo privremeno. Inace licno ne bih voleo da vidim Mareja ni jednu nedelju na mestu br. 1 jer je u formi samo pola godine i igra ruzan tenis. Nije veliki poznavalac teniske tehnike uz to. Novak ce za pola godine sigurno stati na prvo mesto. Njegov kvalitet, gledajuci dugorocno, jednostavno mora da ispliva na povrsinu i da ga ustolici kao broj 1. Novak je prosto "osudjen" da bude na vrhu, ali o tom po tom.

Vladan R

pre 14 godina

Samo jedna dopuna na MR.X-ov komentar on je na pomenutim mecevima gubio samo od pobednika turnira tj u tom trenutku po formi najboljeg igraca. I samo da ne bude zabune iako sam veliki Federerov fan, kada igra s Novakom nemam dilemu za koga cu da navijam.

Jelena

pre 14 godina

Nikada mi neće biti jasno- zašto toliko mrzite čoveka? Pratite li tenis zbog svega što ta predivna igra pruža, ili zato da biste uzdizali svoje miljenike do nebesa i pljuvali po njihovim protivnicima? Tužno.

Vladan R

pre 14 godina

Samo sam cekao kada ce da se pojavi neki lik ljubitelj zavera sa izjavom da je turnr namesten za Federera i da su Novak i Nadal morali da izgube(verovatno su i Hasu na 4:4 u trecem setu nekako dojavili da od tog momenta mora da pocene da gubi poene a neki lik iz publike je telepatskim mocima spustao Federerove loptu na liniju u kljucnim poenima . Valjda bi lakse bilo da su zrebali Novaka i Nadala u istoj polovini i da se njih dvojca satro kolju u polufinalu i onda se satro pobednik povredi u finalu npr. Nadal uhvati za koleno i kao mora da preda. Ne mogu da verujem kakvih sve pacijenata ima u ovoj zemlji Srbiji.

Nadal=borac do kraja

pre 14 godina

Možda grešim, ali lično mislim da je ceo Roland Garros namešten! Namešten da Federer konačno uzme titulu! Ma koliko sam bio besan zbog Djokovićevog poraza od onog Kolšajbera, siguran sam da kad bi mesec dana igrali ponovo tenis svaki dan i to 2 puta dnevno, odnos u pobedama bi bio 60 : 0 za Djokovića! A još i poraz Nadala od Soderlinga, pa to je tek fantazija! Stvarno više ne mogu da verujem da ovaj turnir nije namešten! Dajte Federeru još tu titulu i nek ide u zasluženu penziju da gaji dete! Sve je postalo biznis!
(Mr.X, 3. jun 2009 19:56)

Da mu se glavni konkurent ne zove RAFAEL NADAL možda bi ti čak i povjerovao ;)

milos

pre 14 godina

ljudi sta je vama. Koji Del Potro??????? Federer sa njim ima 5-0 bez izgubljenog seta. Sa Del Potrom lako izlazi na kraj , bice lagano 3-0. A isti rezultat ce biti u finalu. Idemo ponovo na prvo mesto!!!!!!

@MR. X

pre 14 godina

Daj mani se teorija zavera. Ajde reci mi kako je moguce da nameste Roland Garros. Pa nije ti ovo domaca fudbalska liga da potplatis sudiju da ti svira penale, protivnickog trenera da naredi igracima da ne mrdaju na terenu i golmanu da sam sebi zabija golove.
Da li mislis da bi bilo moguce da se Nadalu daju novci da izgubi od Soderlinga? Pa covek je toliko para u zivotu zaradio, da ne postoji novac kojim bi ga potplatio. Da das sudiji? Pa ne moze on bas za lopticu koja padne nasred terena da sudi da je izasla u aut.
Tako da ne lupaj, iznenadjenja se desavaju, to je sasvim normalno u svakom sportu, da se ne desavaju niko ga ne bi ni pratio, cak ne bi ni igrali meceve vec dodelili titulu prvom favoritu. Takodje svima se desi da izgube od protivnika koji su daleko ispod njih na rang listi, pa i na nekom grenslemu. Pa sta, zivot ide dalje, a oni stvarno veliki igraci (kao recimo Nadal) se vracaju i nakon poraza uce i ostvaruju nove velike pobede.
Otkako pratim tenis (a pratim dosta dugo) jedino je Federer uspevao na grenslemovima da napravi ovakav niz sjajnih rezultata i da ne dozvoljava iznenadjenja (u poslednjih 5 godina gubio je samo od Nadala 6 puta, Djokovica i Safina po jednom, sve teniseri iz prvih 5, bar u trenutku meca), zato je po meni broj jedan svih vremena.

marko

pre 14 godina

@Mr x.Pa zar je moguce da i ovo neko moze da izjavi?Sta je ljudi ponestalo vam je kreativnosti za neke druge izgovore i omalovazavanja Federera,pa sad je jos i turnir namesten,dobri tatin sin je izgubio od Kolsrajbera,pa zatim Nadal od jedinog coveka koga bas i ne voli,da bi Federer lakse dosao do titule,stvarno su divni momci nema sta.

Observer

pre 14 godina

Najgori komentari nisu oni u kojima se pre početka turnira piše "počistiće taj i taj toga i toga..." Najgori "komentar" godine poslao je danas Mr.X, koji tvrdi da je ceo RG namešten, samo da bi Federer uzeo titulu. I nedavni je "masters" u Madridu bio namešten, samo da bi Federer uzeo titulu. Svuda po svetu vršljaju Federerovi zaverenici. Ovaj Mr.X vidi što niko ne vidi, mada je jasno da je nemoguće namestiti 13 "grend slemova" i 59 drugih turnira (Mr.X - valjda i ti znaš koliko je ovo koješta), jedino niko ne vidi kako Federer igra. To je apsolutno najkopletniji igrač svih vremena, jer ne postoji udarac iz knjiga (teniske teorije), koji on nije u stanju da izvede. On je jedini igrač koji lopticu udara vrhom reketa, i time joj daje veću brzinu (zato mu se ponekad i desi da je potkači okvirom reketa pa ona ode nebu pod oblake). On ne zapinje iz ramena, nego udara iz lakta i članka desne ruke. Ne sećam se da je ikad odigrao poen sa dve ruke! Nema kod njega povreda, nema znoja, nema umora, iako ima 28 godina (taj podatak preskačete; voleo bih da vidim kako će Nadal i Novak igrati u tim godinama). Umesto zaključka: svi koji pišu o zaverama i nameštanjima nisu ni svesni da to izlazi iz njih samih, da su sami na to spremni, da oni na život pa i sport tako gledaju, i da projektuju sebe. Čovek je stil.

shuka

pre 14 godina

e boze sacuvaj sta sve ovde ljudi ne lupetaju...kaze ovaj da je ceo turnir namesten...pa ti covece izgleda nikad loptu nisi sutnuo...da si igrao bilo koji sport pa i samo pratio znao bi da je u sportu sve moguce...kao da je taj soderling pao sa drveta, covek trenira tenis 20 godina zasto ne bi mogao svakog pobediti...

miki

pre 14 godina

Peti put uzastopno u polufinalu RG!A radi se o podlozi dje je najslabiji.Ako nije zasluzio da osvoji ovaj turnir onda ne znam ko je zasluzio.Jos je era FEDERERA!

MM

pre 14 godina

Posto je Nadal ispao, Federer zna da mu je ovo idealna prilika da osvoji RG. Zato ocekujem najbolje izdanje Fedexa u polufinalu i finalu. Da je Nadal jos uvek u igri, Ne bi Federer ovako zbrisao Monfilsa.

14th

pre 14 godina

ma namesteno garant! :))
eh kad bi neko mogao ovim velikim teniskim strucnjacima da namesti vijuge po glavi...
covek je najbolji igrac svih vremena, i uzece 14. grand slam na roland garrosu. najlepsi moguci nacin da svima vama koji ga mrzite, i nama koji ga volimo, pokaze da je najveci! jos samo 2 meca... ajmo kralju!

Tanja

pre 14 godina

Korak po korak...nadam se da ce osvajanjem Roland Garrosa omeksati srca i onih koji ga ne vole i konstantno salju maliciozne i ostrascene komentare...ukoliko zaista volite tenis valjda ste dosad shvatili da ste savremenici potpuno fantasticne generacije tenisera koja pomera granice i rusi rekorde...Allez, Fed!!!!

bane

pre 14 godina

jednostavno ne mogu a da ne posaljem komentar..........zasto se pljuje federer?
20 uzastopno polufinale na gren slemu!!
covek ce jos malo pa 28 godina a i dalje ih sve pobedjuje(nadam se da ce tako ostati jos dugo dugo vremena).
pa nije federer kriv sto su nadal,marej i djokovic izgubili.....krivi su njihovi protivnici sto su dobro igrali,a federer je sam ''kriv''ako osvoji rolan garros jer igra koliko mu je potrebno da prodje dalje........zato vi sto ne simpatisete federera bolje prvo malo razmislite kad pljujete coveka.....jer je zalosno citati vase komentare.

olja

pre 14 godina

Ajmo Del Potro-do pobede na RG!!!Dosta mi je vise ovog Federera!!!On,on pa on!!!Dosta je on osvajao,sad nek osvajaju neki drugi teniseri malo a posto nema Noleta i Nadala nadam se da ce RG osvojiti Del Potro i navijam za njega!!!

uragan

pre 14 godina

Klasika: Mediji napale nokog da je zvezda, rastrci se taj na pocetku meca, a posle ne moze da dise. E neka je i Roger (bas ga ne gotivim kao osobu, ali svaka cast za igru i pokrivanje terena), samo da nije Francuz. Francuzi su usli na ovaj turnir sa hordom (najblaze receno) osrednjih igraca, ali uz pomoc neumesnog navijanja publike imali su prednost nad rivalima. Ovakva publika, koja nema respekta prema najbojima (ok, ponekad su od muke tapsali Rogeru onda kada vise nisu imali kuda), prouzrokovala je da ovoliki broj dobrih igraca prerano napusti turnir. A sada malo pristojnosti jer na scenu stupa Del Potro.

roman empire

pre 14 godina

Ocekivao sam jaci otpor Monfilsa ali je izgleda na njega delovala trema jer igra pred domacom publikom,kao i velika ocekivanja da kao jedini preostali Francuz ucini ono sto je preko njegovih mogucnosti.
Del Potro je ocekivano pobedio u velikoj je formi i bice pravo uzivanje gledati ga u polufinalu protiv Federera.
Sto se tice njihovog duela u polufinalu sve je moguce,Fedex je motivisan jer nije nikad osvajao RG a ovo mu je sjajna sansa a Delpo od pocetka godine podize formu koja je upravo na RG na vrhuncu tako da je u ovom mecu sve moguce.Jedino bi me iznenadilo da duel bude zavrsen u tri seta.

paljuka

pre 14 godina

Ides Roki,samo tako nastavi!Da prodjes Del Potra jos,i mislim da je titula na domak ruke,nikad bliza!Zasluzio si je majstore kao nikad do sad!

Vladan R

pre 14 godina

Intresantno da je vise od polovine posetilaca sajta u najavama narednih meceva najavljivala Davidenka(pre cetvrtfinala) kao pobednka(valjda prizeljkujuci neuspeh Federera-to se zakljucuje i po broju negativnih komentara na svako misljenja da bi Federer konacno mogao da osvoji RG, a sve u srpskom stilu da crkne komsijska krava jer je mnogima izgleda vise stalo da Federer ne osvoji nego da Novak osvoji RG). Koliko je to realno je mec cetvrtfinala gde pomenuti "favorit" nije osvojio sveukupno u celom mecu broj gemova potreban za osvajanje makar i jednog seta. Drugi su ispravno matematicki nagovestili mogucnost da Marej pobedama na RG(vec to otpada jer je juce ispao) i Vimbldonu postane boj jedan sto je matematicki OK ali je taj ceo komentar odisao vise u duhu da ce se to maltene 100 % desiti. Kod istog se vidi pristrasnost tj. odredjeno favorizovanje Mareja i Djokovica za poziciju br. 1 do kraja godine a i za trijumf na Vimbldonu , a na neki nacin omalovazavnje Federera jer se u celom tekstu bavi vise sa tim kada ce na RG da ispadne, odnosno sta Federer moze da izgubi sto se broja bodova tice. Za to definitivno ne vidim dovoljno razloga jer niti jedan od te dvojce nije iskazao dovoljan kvalitet u onim elementima igre neophodnim za travu. Dalje, takodje se ne moze reci da pomenuta dvojca brane mnogo manji broj poena iz drugog dela godine u odnosu na Federera jer Novak nepovratno gubi bodove za finale OI, brani polufinale FM i finalni masters dok je Marej upravo eksplodirao u drugom delu prosle godine, pa stoga ne vidim da oni brane bas mnogo manji broj bodova od Federera. Jedino je jasno da ako Nadal ne odbrani Vimbldon(sa vec uracunatim gubitkom bodova na RG plus gubitak bodova sa OI = kraci je sveukupno za minimum 3500 bodova), pitanje prvog mesta ce biti otvoreno vec od avgusta sa maltene ravnopravnim sansam manje vise celokupne prvoplasirane cetvorke za isto , s tim sto ce u slucaju suprotnog razvoja situacije tj. ako Federr osvoji RG i Vimbldon- a za to sad vec postoji realna mogucnost, ipak on biti u odredjenoj prednosti(nakon istog imace 1200 bodova vise i najverovatnije povraceno samopouzdanje koje mu je toliko nedostajalo u poseldnjoj sezoni ili dve, Nadal minimum 2600 manje, Marej moze da osvoji jos oko hiljadu bodova , dok Nole ostaje manje vise na trenutnom broju bodova jer koliko je izgubio na RG moze eventualno dobiti na Vimbldonu, te stoga imace poprilicni zaostatak u odnosu na vodecu trojku) .

Mr.X

pre 14 godina

Možda grešim, ali lično mislim da je ceo Roland Garros namešten! Namešten da Federer konačno uzme titulu! Ma koliko sam bio besan zbog Djokovićevog poraza od onog Kolšajbera, siguran sam da kad bi mesec dana igrali ponovo tenis svaki dan i to 2 puta dnevno, odnos u pobedama bi bio 60 : 0 za Djokovića! A još i poraz Nadala od Soderlinga, pa to je tek fantazija! Stvarno više ne mogu da verujem da ovaj turnir nije namešten! Dajte Federeru još tu titulu i nek ide u zasluženu penziju da gaji dete! Sve je postalo biznis!

Taca

pre 14 godina

Brawo,ExFede....Jes' da te ne wolim,niti nawijam za tebe,al' kad nema nikog boljeg(Nole i Nadal),onda si i ti dobar...Mis'im,nemo' se ljutish:)

Turbo

pre 14 godina

Kakvi teniski strucnjaci mogu da se vide medju komentarima na ovom sajtu. Polufinale Del Potro : Monfis. Hajde sad se samo pomerite za jedan korak napred, kao i Federer, pa prognozirajte finale.

boombar

pre 14 godina

Ja mislim da će Federer, ukoliko preživi prvu nedelju na RG, sigurno igrati u finalu.
Što bi rek'o Valter :"živi bili pa videli".
Idemo dalje
(boombar, 11. maj 2009 22:18)

Akasusomu uzeo jedan set, čini mi se treći set je Fed dobio u taj brejku. Protiv Hasa jednom nogom na ivici, drugom na kori od banane, ali se čovek izvuče.
Ako sad ne uzme RG definitivno sledi radikalan pad.
Idemo dalje.

Vladan R

pre 14 godina

Po svoj prilici da kako odmice turnir, Federer sve vise kako podize formu tako mu raste i samopouzdanje, sto mu je falilio u zadnjoj sezoni dve, posebno u mecevima s Nadalom, koga kao sto je poznato vise nema na ovogodisnjem RG. Definitivno ovaj RG sve vise lici na FM iz 2008 godine.

Campari

pre 14 godina

Federer najbolju igru ostavlja za kraj turnira, a njegova najbolja igra je bolja od igre svih ovde preostalih, i zato je prvi favorit.
To je normalna karakteristika svih velikih igraca, visestrukih osvajaca GS-ova, pa i Nadala, iako to necemo imati prilike da vidimo na RG 09 ;-)
Del Potro upravo zavrsava, mislim da ce njihov duel u polufinalu da bude za Federera cak i tezi nego finale protiv bilo Soderlinga ili Gonzalesa, morace da bude dosta oprezan, ali samo da odigra kao u vecem delu meca protiv Monfisa i to je to.

Observer

pre 14 godina

Najgori komentari nisu oni u kojima se pre početka turnira piše "počistiće taj i taj toga i toga..." Najgori "komentar" godine poslao je danas Mr.X, koji tvrdi da je ceo RG namešten, samo da bi Federer uzeo titulu. I nedavni je "masters" u Madridu bio namešten, samo da bi Federer uzeo titulu. Svuda po svetu vršljaju Federerovi zaverenici. Ovaj Mr.X vidi što niko ne vidi, mada je jasno da je nemoguće namestiti 13 "grend slemova" i 59 drugih turnira (Mr.X - valjda i ti znaš koliko je ovo koješta), jedino niko ne vidi kako Federer igra. To je apsolutno najkopletniji igrač svih vremena, jer ne postoji udarac iz knjiga (teniske teorije), koji on nije u stanju da izvede. On je jedini igrač koji lopticu udara vrhom reketa, i time joj daje veću brzinu (zato mu se ponekad i desi da je potkači okvirom reketa pa ona ode nebu pod oblake). On ne zapinje iz ramena, nego udara iz lakta i članka desne ruke. Ne sećam se da je ikad odigrao poen sa dve ruke! Nema kod njega povreda, nema znoja, nema umora, iako ima 28 godina (taj podatak preskačete; voleo bih da vidim kako će Nadal i Novak igrati u tim godinama). Umesto zaključka: svi koji pišu o zaverama i nameštanjima nisu ni svesni da to izlazi iz njih samih, da su sami na to spremni, da oni na život pa i sport tako gledaju, i da projektuju sebe. Čovek je stil.

Campari

pre 14 godina

Federer najbolju igru ostavlja za kraj turnira, a njegova najbolja igra je bolja od igre svih ovde preostalih, i zato je prvi favorit.
To je normalna karakteristika svih velikih igraca, visestrukih osvajaca GS-ova, pa i Nadala, iako to necemo imati prilike da vidimo na RG 09 ;-)
Del Potro upravo zavrsava, mislim da ce njihov duel u polufinalu da bude za Federera cak i tezi nego finale protiv bilo Soderlinga ili Gonzalesa, morace da bude dosta oprezan, ali samo da odigra kao u vecem delu meca protiv Monfisa i to je to.

boombar

pre 14 godina

Ja mislim da će Federer, ukoliko preživi prvu nedelju na RG, sigurno igrati u finalu.
Što bi rek'o Valter :"živi bili pa videli".
Idemo dalje
(boombar, 11. maj 2009 22:18)

Akasusomu uzeo jedan set, čini mi se treći set je Fed dobio u taj brejku. Protiv Hasa jednom nogom na ivici, drugom na kori od banane, ali se čovek izvuče.
Ako sad ne uzme RG definitivno sledi radikalan pad.
Idemo dalje.

Turbo

pre 14 godina

Kakvi teniski strucnjaci mogu da se vide medju komentarima na ovom sajtu. Polufinale Del Potro : Monfis. Hajde sad se samo pomerite za jedan korak napred, kao i Federer, pa prognozirajte finale.

Vladan R

pre 14 godina

Samo sam cekao kada ce da se pojavi neki lik ljubitelj zavera sa izjavom da je turnr namesten za Federera i da su Novak i Nadal morali da izgube(verovatno su i Hasu na 4:4 u trecem setu nekako dojavili da od tog momenta mora da pocene da gubi poene a neki lik iz publike je telepatskim mocima spustao Federerove loptu na liniju u kljucnim poenima . Valjda bi lakse bilo da su zrebali Novaka i Nadala u istoj polovini i da se njih dvojca satro kolju u polufinalu i onda se satro pobednik povredi u finalu npr. Nadal uhvati za koleno i kao mora da preda. Ne mogu da verujem kakvih sve pacijenata ima u ovoj zemlji Srbiji.

bane

pre 14 godina

jednostavno ne mogu a da ne posaljem komentar..........zasto se pljuje federer?
20 uzastopno polufinale na gren slemu!!
covek ce jos malo pa 28 godina a i dalje ih sve pobedjuje(nadam se da ce tako ostati jos dugo dugo vremena).
pa nije federer kriv sto su nadal,marej i djokovic izgubili.....krivi su njihovi protivnici sto su dobro igrali,a federer je sam ''kriv''ako osvoji rolan garros jer igra koliko mu je potrebno da prodje dalje........zato vi sto ne simpatisete federera bolje prvo malo razmislite kad pljujete coveka.....jer je zalosno citati vase komentare.

Taca

pre 14 godina

Brawo,ExFede....Jes' da te ne wolim,niti nawijam za tebe,al' kad nema nikog boljeg(Nole i Nadal),onda si i ti dobar...Mis'im,nemo' se ljutish:)

shuka

pre 14 godina

e boze sacuvaj sta sve ovde ljudi ne lupetaju...kaze ovaj da je ceo turnir namesten...pa ti covece izgleda nikad loptu nisi sutnuo...da si igrao bilo koji sport pa i samo pratio znao bi da je u sportu sve moguce...kao da je taj soderling pao sa drveta, covek trenira tenis 20 godina zasto ne bi mogao svakog pobediti...

Vladan R

pre 14 godina

Po svoj prilici da kako odmice turnir, Federer sve vise kako podize formu tako mu raste i samopouzdanje, sto mu je falilio u zadnjoj sezoni dve, posebno u mecevima s Nadalom, koga kao sto je poznato vise nema na ovogodisnjem RG. Definitivno ovaj RG sve vise lici na FM iz 2008 godine.

Tanja

pre 14 godina

Korak po korak...nadam se da ce osvajanjem Roland Garrosa omeksati srca i onih koji ga ne vole i konstantno salju maliciozne i ostrascene komentare...ukoliko zaista volite tenis valjda ste dosad shvatili da ste savremenici potpuno fantasticne generacije tenisera koja pomera granice i rusi rekorde...Allez, Fed!!!!

Mr.X

pre 14 godina

Možda grešim, ali lično mislim da je ceo Roland Garros namešten! Namešten da Federer konačno uzme titulu! Ma koliko sam bio besan zbog Djokovićevog poraza od onog Kolšajbera, siguran sam da kad bi mesec dana igrali ponovo tenis svaki dan i to 2 puta dnevno, odnos u pobedama bi bio 60 : 0 za Djokovića! A još i poraz Nadala od Soderlinga, pa to je tek fantazija! Stvarno više ne mogu da verujem da ovaj turnir nije namešten! Dajte Federeru još tu titulu i nek ide u zasluženu penziju da gaji dete! Sve je postalo biznis!

Acasuso

pre 14 godina

@Jelena i ostali Federerovi fanovi

Ne mrzim Rodzera, to je prejaka rec. Ali, ne volim ga i nikada necu navijati za njega zato sto je LAZNI GOSPODIN. Lako je biti ugladjen i fin kad se dobija, a kada je krenuo da gubi pokazao je svoju pravu stranu - Za Marija je govorio da je najveci talenat i u tom stilu sve dok ga nije pobedio, a onda: "Nisam primetio da je Endi napredovao, samo vraca lopticu, izgubio sam jer sam bio previse los".
Nisam video tenisera koji vise nipodastava rivala i daje nekorektnije izjave (naveo sam samo jedan primer) Ne pruzi ruku sudiji nakon poraza od Djokovica, nesto sto u tenisu jos nisam video.
http://www.youtube.com/watch?v=hVpNzq1Le80
Protiv Nadala na Vimbldonu - Rafael je imao srece prilikom celendza, Federer posle 5 minuta zabija smec u sred polja i kaze: "Challenge this one". Mislim...
Ne volim ga takodje zbog arogancije i teatralnosti.
Znaci, ne mrzim coveka, ali valjda imam pravo da ga ne volim i da navijam da izgubi?!
Obrazlozio sam svoje misljenje.
Naravno, sve gore navedeno ne govori nista o njegovim teniskim sposobnostima. Glupo ih je poricati kad je covek dominirao cetiri godine.
Mislim da Del Potro nema velikih sansi, iako cu navijati za njega. Jednostavno, taj decko jos nije sazreo za velike meceve, mislim da je jedino ovo nedavno Nadala dobio od ozbiljnijih protivnika i vise nikoga.

Vladan R

pre 14 godina

Intresantno da je vise od polovine posetilaca sajta u najavama narednih meceva najavljivala Davidenka(pre cetvrtfinala) kao pobednka(valjda prizeljkujuci neuspeh Federera-to se zakljucuje i po broju negativnih komentara na svako misljenja da bi Federer konacno mogao da osvoji RG, a sve u srpskom stilu da crkne komsijska krava jer je mnogima izgleda vise stalo da Federer ne osvoji nego da Novak osvoji RG). Koliko je to realno je mec cetvrtfinala gde pomenuti "favorit" nije osvojio sveukupno u celom mecu broj gemova potreban za osvajanje makar i jednog seta. Drugi su ispravno matematicki nagovestili mogucnost da Marej pobedama na RG(vec to otpada jer je juce ispao) i Vimbldonu postane boj jedan sto je matematicki OK ali je taj ceo komentar odisao vise u duhu da ce se to maltene 100 % desiti. Kod istog se vidi pristrasnost tj. odredjeno favorizovanje Mareja i Djokovica za poziciju br. 1 do kraja godine a i za trijumf na Vimbldonu , a na neki nacin omalovazavnje Federera jer se u celom tekstu bavi vise sa tim kada ce na RG da ispadne, odnosno sta Federer moze da izgubi sto se broja bodova tice. Za to definitivno ne vidim dovoljno razloga jer niti jedan od te dvojce nije iskazao dovoljan kvalitet u onim elementima igre neophodnim za travu. Dalje, takodje se ne moze reci da pomenuta dvojca brane mnogo manji broj poena iz drugog dela godine u odnosu na Federera jer Novak nepovratno gubi bodove za finale OI, brani polufinale FM i finalni masters dok je Marej upravo eksplodirao u drugom delu prosle godine, pa stoga ne vidim da oni brane bas mnogo manji broj bodova od Federera. Jedino je jasno da ako Nadal ne odbrani Vimbldon(sa vec uracunatim gubitkom bodova na RG plus gubitak bodova sa OI = kraci je sveukupno za minimum 3500 bodova), pitanje prvog mesta ce biti otvoreno vec od avgusta sa maltene ravnopravnim sansam manje vise celokupne prvoplasirane cetvorke za isto , s tim sto ce u slucaju suprotnog razvoja situacije tj. ako Federr osvoji RG i Vimbldon- a za to sad vec postoji realna mogucnost, ipak on biti u odredjenoj prednosti(nakon istog imace 1200 bodova vise i najverovatnije povraceno samopouzdanje koje mu je toliko nedostajalo u poseldnjoj sezoni ili dve, Nadal minimum 2600 manje, Marej moze da osvoji jos oko hiljadu bodova , dok Nole ostaje manje vise na trenutnom broju bodova jer koliko je izgubio na RG moze eventualno dobiti na Vimbldonu, te stoga imace poprilicni zaostatak u odnosu na vodecu trojku) .

@MR. X

pre 14 godina

Daj mani se teorija zavera. Ajde reci mi kako je moguce da nameste Roland Garros. Pa nije ti ovo domaca fudbalska liga da potplatis sudiju da ti svira penale, protivnickog trenera da naredi igracima da ne mrdaju na terenu i golmanu da sam sebi zabija golove.
Da li mislis da bi bilo moguce da se Nadalu daju novci da izgubi od Soderlinga? Pa covek je toliko para u zivotu zaradio, da ne postoji novac kojim bi ga potplatio. Da das sudiji? Pa ne moze on bas za lopticu koja padne nasred terena da sudi da je izasla u aut.
Tako da ne lupaj, iznenadjenja se desavaju, to je sasvim normalno u svakom sportu, da se ne desavaju niko ga ne bi ni pratio, cak ne bi ni igrali meceve vec dodelili titulu prvom favoritu. Takodje svima se desi da izgube od protivnika koji su daleko ispod njih na rang listi, pa i na nekom grenslemu. Pa sta, zivot ide dalje, a oni stvarno veliki igraci (kao recimo Nadal) se vracaju i nakon poraza uce i ostvaruju nove velike pobede.
Otkako pratim tenis (a pratim dosta dugo) jedino je Federer uspevao na grenslemovima da napravi ovakav niz sjajnih rezultata i da ne dozvoljava iznenadjenja (u poslednjih 5 godina gubio je samo od Nadala 6 puta, Djokovica i Safina po jednom, sve teniseri iz prvih 5, bar u trenutku meca), zato je po meni broj jedan svih vremena.

paljuka

pre 14 godina

Ides Roki,samo tako nastavi!Da prodjes Del Potra jos,i mislim da je titula na domak ruke,nikad bliza!Zasluzio si je majstore kao nikad do sad!

Jelena

pre 14 godina

Nikada mi neće biti jasno- zašto toliko mrzite čoveka? Pratite li tenis zbog svega što ta predivna igra pruža, ili zato da biste uzdizali svoje miljenike do nebesa i pljuvali po njihovim protivnicima? Tužno.

14th

pre 14 godina

ma namesteno garant! :))
eh kad bi neko mogao ovim velikim teniskim strucnjacima da namesti vijuge po glavi...
covek je najbolji igrac svih vremena, i uzece 14. grand slam na roland garrosu. najlepsi moguci nacin da svima vama koji ga mrzite, i nama koji ga volimo, pokaze da je najveci! jos samo 2 meca... ajmo kralju!

miki

pre 14 godina

Peti put uzastopno u polufinalu RG!A radi se o podlozi dje je najslabiji.Ako nije zasluzio da osvoji ovaj turnir onda ne znam ko je zasluzio.Jos je era FEDERERA!

aleksandar

pre 14 godina

Roger Federer je najbolji igrac svih vremena i ne shvatam zasto pojedine osobe pokusavaju da ospore sve ono sto je on uradio za tenis..Normalno je da posle pet godina apsolutne vladavine u svetskom tenisu dodje do pada forme i motivacije u njegovoj igri,ali sve ono sto je pokazao svih ovih godina govori o tome da je ubedljivo najbolji igrac svih vremena.. Sa takvom lakocom i elegancijom niko nikada nije igrao.Federer je kralj svetskog tenisa i zauvek ce to ostati,a svi ostali moraju jos mnogo da rade da bi dosli makar blizu..Pogotovo uobrazeni Novak Djokovic.Nadam se da ce Federer ove godine uspeti da po ko zna koji put dokaze da je broj jedan u svakom smislu..KING IS BACK!!!!GO ROGER!!!

mandrake

pre 14 godina

@Acasuso
A sta je to Federer rekao netacno? Sasvim je u pravu sto se tice Mareja da samo vraca loptice, a nikako ne napreduje, Djokovic daje samouvjerene izjave da ide na broj jedan prosle godine, pa gledaj sta mu se desilo (lose, lose skroz), jedino ne odobravam ono "challenge this one", desi se i najboljima i najkulturnijim da izgube strpljenje. Kako onda objasnjavas cinjenicu da su ga 3 ili 4 godine drugi teniser birali za najomiljenijeg ako je tako omrazen? Ili Laureusova nagrada za najboljeg sportistu 4 godine za redom, to kao nije uspjeh?
Najbolji je bio i ostao. Samo gledajte ;)

marko

pre 14 godina

@Mr x.Pa zar je moguce da i ovo neko moze da izjavi?Sta je ljudi ponestalo vam je kreativnosti za neke druge izgovore i omalovazavanja Federera,pa sad je jos i turnir namesten,dobri tatin sin je izgubio od Kolsrajbera,pa zatim Nadal od jedinog coveka koga bas i ne voli,da bi Federer lakse dosao do titule,stvarno su divni momci nema sta.

Draško

pre 14 godina

@Acasuso
Ne mogu da razumem zašto nam javljaš da ne mrziš Federera. A koji bi to povod bio da ga mrziš? Nešto lično? Ne budi jadan. Zašto uopšte pominješ mržnju? Šta ta reč traži u sportu? Kako možeš da mrziš tenisera? Ili bilo kojeg velikog sportistu. I ponavljam - zašto odmah reč mržnja? Kaži, nije moj tip igrača, ne podnosim njegovu lošu igru koju igra godinama, ne sviđa mi se njegova majica... ali šta ti imaš da mrziš ili voliš čoveka o kome ništa ne znaš i koga ne poznaješ. I uopšte, nije dobro mrzeti.

olja

pre 14 godina

Ajmo Del Potro-do pobede na RG!!!Dosta mi je vise ovog Federera!!!On,on pa on!!!Dosta je on osvajao,sad nek osvajaju neki drugi teniseri malo a posto nema Noleta i Nadala nadam se da ce RG osvojiti Del Potro i navijam za njega!!!

Nikola

pre 14 godina

Citam ove komentare vezane za zaveru, namestanje Rg-a...zaista mi je nepojmljivo da nekome i sa prosecnom inteligencijom padne na pamet namestanje Grend Slema? Pa za to bi bilo potrebno potplatiti najmanje 10ak igraca, i to 2-3 iz top 5! Pa da li je moguce da neko veruje u bajku da bi Nadal pristao na tako nesto?! Za Djokovica me ne bi nista cudilo, jer za par stotina hiljada evra, promeni reket i ocajno odigra 1/4 sezone...Ejj, menjas reket pred Grend Slem koji branis?! Drugo, kada Nadal izvuce loptu bukvalno iz dupeta i pobedi u mecu koji je trebalo izgubi, onda ovdasnji pljuvaci ne govore-Eee, nije trebao pobedi, izvukao se nezasluzeno, ako i osvoji titulu, nece biti fer! Ne! Potpuno druga prica-Nadallll, kakav igrac, kakav borac, do samog kraja se ne da, zasluzeno je dobio! Aman, shvatite da se mec igra do poslednjeg poena, i svako bi voleo da moze na brejk loptu, na 0-2 u setovima i 3-4, da pocisti liniju savrsenim forhend udarcem! Ali ne ume to svako, ne poseduje svaki teniser miks psiholoske snage i umeca. I ako Federer i do poslednjeg meca na RG-u prolazi rezultatom 3-2 i na kraju u finalu dobije takodje 3-2, pehar je tek onda zasluzen i jos sladji. A komentare 'teniskih znalaca' vezane za Federerovo rano ispadanje na Wimbledonu...Pogledajte Novakovo, Marejevo, pa i Nadalovo kretanje i padanje na travi, sve ce vam biti jasno. Za travnatu podlogu su najnajbitnije 2 stvar-savrseno kretanje i hirurski precizni udarci...Sve je jasno.

građanka

pre 14 godina

neko je lepo napiso da gledamo čitavu plejadu fantastičnih tenisera. i neki nam đavo neda da uživamo. zavere, namešten turnir... taj isti federer kao da je starac fočo od stotinu ljeta, čovek ima 28 godina, u odličnoj formi, stabilan psihički, obožava tenis... šta još reći. pa, ne igra zbog love. zaradio je preko 50 miliona iz igre, sigurno dva puta toliko od reklama.
ako uzme turnir, biće zasluženo.
nije to neka naša žnj liga. nije ovo vreme arkana kad je pazario obiliću mesto.
novak đoković je dobar igrač. ali ništa više od toga. nema pobednički mentalitet na duge staze.
njemu treba terapeut. da ga nauči da se kontroliše i koncentriše na igru.
a komentatorima ovde treba malo više da uključe mozak i da ne sipaju svoju zlobu po sajtu.
federer to ničim nije zaslužio.
nadam se da će uzeti RG!
samo napred!

Nadal=borac do kraja

pre 14 godina

Možda grešim, ali lično mislim da je ceo Roland Garros namešten! Namešten da Federer konačno uzme titulu! Ma koliko sam bio besan zbog Djokovićevog poraza od onog Kolšajbera, siguran sam da kad bi mesec dana igrali ponovo tenis svaki dan i to 2 puta dnevno, odnos u pobedama bi bio 60 : 0 za Djokovića! A još i poraz Nadala od Soderlinga, pa to je tek fantazija! Stvarno više ne mogu da verujem da ovaj turnir nije namešten! Dajte Federeru još tu titulu i nek ide u zasluženu penziju da gaji dete! Sve je postalo biznis!
(Mr.X, 3. jun 2009 19:56)

Da mu se glavni konkurent ne zove RAFAEL NADAL možda bi ti čak i povjerovao ;)

Tanja

pre 14 godina

Nekad mi je zaista tesko da poverujem da poneki ljudi koji komentarisu ovde zaista vole i prate tenis, njegovu istoriju, razumeju statistiku na pravi nacin, a ne kao neke nagomilane brojke, uzivaju u razlicitim stilovim, genijalnosti igraca, suprotstavljajucim filozofijama tenisa, razlicitim skolama...da li ovde vecina ljudi ustvari voli tenis ili i ovde vlada ona mala jadna igra zvana idolopoklonstvo?
Potpuno je normalno da vam jedan igrac bude simpaticniji od drugih, da njegov tenis u vama budi teniskog entuzijastu, da mozda cak i pozelite da izadjete ne neki teren i pokusate da izvedete Federerov slajs ili mozda cuveni Nadalov top-spin...zaljubljenici u tenis su iskreni fanovi i realni postovaoci, jer TENIS NE ZASLUZUJE MANJE OD TOGA!!!!!!

milos

pre 14 godina

U Madridu je Federer osvojio 400 poena vise od Nadal, to ce se obracunati 19-og oktobra. 17-og avgusta ce se oduzeti bodovi sa olimpijade iz Pekinga, tu Federer ima jos 600 bodova prednosti(Nadalu ce se oduzeti 800, a Federeru 200). Ako osvoji Fed Garros, a sva je prilika da hoce napravice razliku jos 2300 bodova-Nadal je ispadanjem izgubio 1700, a Federer ce zaraditi 600 ako osvoji turnir!

milos

pre 14 godina

ljudi sta je vama. Koji Del Potro??????? Federer sa njim ima 5-0 bez izgubljenog seta. Sa Del Potrom lako izlazi na kraj , bice lagano 3-0. A isti rezultat ce biti u finalu. Idemo ponovo na prvo mesto!!!!!!

Taca

pre 14 godina

Mislim da je potpuno izlishno raspravljati o tome zashto volimo ili ne,Federera....Ni ja ne razumem one koji ga vole,iz razloga shto je covek toliko nesimpatican,na terenu je kao lutka,koja je doshla da igra tenis,i nije joj bitno da li gubi ili pobedjuje...Zar nije lepo videti malo emocija na terenu,koju svi iskazuju?Drugo,covek je vishe postao dosadan sa raznim,nepotrebnim izjavama,gde javno blati sve nashe,i pojedine svetske tenisere i teniserke...Josh jedan razlog ne voleti Federera.Ako je bio dominantan godinama u tenisu,to mu ne daje za pravo da ostale blati....Jedino,za shta mu skidam kapu je shto je gospodin na terenu i igra dobar tenis,ali ako pogledamo malo bolje,postoje dosta tenisera koji su to isto na terenu i cak i bolji od njega,tako da mu ni to nije neshto zbog cega odskace od ostalih...Mogu njegovi fanovi da se ljute,ali ovo je REALNO...

uragan

pre 14 godina

Klasika: Mediji napale nokog da je zvezda, rastrci se taj na pocetku meca, a posle ne moze da dise. E neka je i Roger (bas ga ne gotivim kao osobu, ali svaka cast za igru i pokrivanje terena), samo da nije Francuz. Francuzi su usli na ovaj turnir sa hordom (najblaze receno) osrednjih igraca, ali uz pomoc neumesnog navijanja publike imali su prednost nad rivalima. Ovakva publika, koja nema respekta prema najbojima (ok, ponekad su od muke tapsali Rogeru onda kada vise nisu imali kuda), prouzrokovala je da ovoliki broj dobrih igraca prerano napusti turnir. A sada malo pristojnosti jer na scenu stupa Del Potro.

roman empire

pre 14 godina

Ocekivao sam jaci otpor Monfilsa ali je izgleda na njega delovala trema jer igra pred domacom publikom,kao i velika ocekivanja da kao jedini preostali Francuz ucini ono sto je preko njegovih mogucnosti.
Del Potro je ocekivano pobedio u velikoj je formi i bice pravo uzivanje gledati ga u polufinalu protiv Federera.
Sto se tice njihovog duela u polufinalu sve je moguce,Fedex je motivisan jer nije nikad osvajao RG a ovo mu je sjajna sansa a Delpo od pocetka godine podize formu koja je upravo na RG na vrhuncu tako da je u ovom mecu sve moguce.Jedino bi me iznenadilo da duel bude zavrsen u tri seta.

luka

pre 14 godina

@ 34 (observer) : Stari, svaka čast na komentaru, potpisujem sve što si rekao. Čak i da Federer ne osvoji više nijedan GS ( a osvojit će još par sigurno), ostaje činjenica da je najkompletniji igrač ikad. Jedini tenisač čiji se slow-motion clipovi mogu svrstati u umjetnost. A što je najljepše, i što ostali igrači vjerujem najviše cijene, on je igrač sa najboljom tehnikom. Pa pogledajte njegovu fizičku konstituciju, nije neki snagator poput Nadala ili Tsonge, a opet, ne udara lopticu ništa slabije, dapače. Mislim da se njegova genijalnost najviše očituje kod onih preciznih, osjetljivih udaraca, tipa kratki slice return, poluvolej s osnovne linije i slično, koje on izvodi s neshvatljivom lakoćom.... Mogu samo reći hvala Rogere, i naravno, hvala internetskim stranicama na live stream prijenosima :)) pozdrav

MM

pre 14 godina

Posto je Nadal ispao, Federer zna da mu je ovo idealna prilika da osvoji RG. Zato ocekujem najbolje izdanje Fedexa u polufinalu i finalu. Da je Nadal jos uvek u igri, Ne bi Federer ovako zbrisao Monfilsa.

MIRZA

pre 14 godina

Saću vam nešto reći"na gren slemu federera nemože niko pobjediti osim nadala i možda đokovića"(može kad je federer bolestan)

istomisljenik

pre 14 godina

@Acasuso,
Svaka cast!
Jedan od najoljih i najrealnijih komentara u poslednjih par meseci.
Potpuno se slazem sa tobom i kao i ti navijam protiv Federera na ovom turniru.

Andra

pre 14 godina

Srbija, zemlja seljaka na brdovitom Balkanu...Bogu hvala da se ovi komentatori ne pitaju ama bas nista u vezi tenisa ili bi bilo zlo! Ja ne mogu svojim ocima da poverujem sta sve citam ovde! Ipak se komentar koji kaze da je RG namesten izdvojio po svojoj genijalnosti! Kako bih voleo da znam sta se sve muva po tim usijanim glavama!

Branko

pre 14 godina

Sada je vec potpuno jasno da ce u finalu igrati Gonzales protiv Federera. Stvarno je to dosta neocekivano ali itekako moguce. Pobedice Federer i ostvarice i zadnje svoje velicanstveno dostignuce, rekord u broju osvojenih GS-a. Mozda je to najpravedniji rasplet ovog RG-a.
Ali vec na Wimbledonu Federer ne moze vise racunati na srecu. Bice veliko iznenadjenje ako uopste bude dosao do finala. Konkurenti su mnogo jaki, ovog puta prejaki. Marej igra pred svojom publikom a sigurno je da ce i Novak ovog puta biti pazljiviji.
Sve u svemu mislim da ce Federeru ovo biti kruna karijere i posle toga ce biti u padu, ne naglom ali manje vise konstantnom. Toliko je toga osvojio da se ne moze vise ni pozaliti.
Slazem se sa racunicama da Nadal gubi prvo mesto za par meseci i da ce biti guzva oko prvog mesta. Malu prednost vec u startu dajem nasem Novaku Djokovicu ispred ostalih kandidata, a i ako ga pretekne Marej to ce biti vrlo privremeno. Inace licno ne bih voleo da vidim Mareja ni jednu nedelju na mestu br. 1 jer je u formi samo pola godine i igra ruzan tenis. Nije veliki poznavalac teniske tehnike uz to. Novak ce za pola godine sigurno stati na prvo mesto. Njegov kvalitet, gledajuci dugorocno, jednostavno mora da ispliva na povrsinu i da ga ustolici kao broj 1. Novak je prosto "osudjen" da bude na vrhu, ali o tom po tom.

Suvi genije

pre 14 godina

Ko želi kintu na kladioni, slobodno na Soderlinga. Kakav bre "Feki". On je istorija. Napred Soderling! Ali Nole je bolji... Ali i Rafa je još bilji! A ne ipak je Nole...

realno

pre 14 godina

@Observer
Vecina toga sto si napisao je uglavnom tacna.
Medjutim zaboravio si da pomenes jednu jako vaznu stvar. A to je cinjenica da Federer vec 2 godine igra prilicno lose (lose za njegove pojmove dobre igre).
Kao sto igra prethodne 2 godine, tako je odigrao i na ovom turniru. Jednostavno on po prikazanoj igri nicim ne zasluzuje da osvoji ovu titulu. Mozda je i osvoji na kraju, ali ponavljam apsolutno je ne zasluzuje. Mnogo vise od njega ovu titulu zasluzuju Gonzales ili Soderling. Najpravednije bi bilo da bash Soderling osvoji titulu, jer je upravo on na izbacio sa turnira kralja sljake. Sem toga igrao je i ostale mecheve odlicno. Pobedio je pre toga Ferera, Najboljeg spanca na sljaci posle Nadala. Pobedio je i Davidenka koji je samo 2 dana pre toga bukvalno demolirao Verdaska. Dakle covek apsolutno zasluzuje ovu titulu, voleli ga mi ili ne.
S druge strane ako cemo da budemo realni, Federer u finalu RG nikada, ponavljam nikada ne bi mogao da pobedi ni Nadala ni Djokovica.

Tacno je da Federer ima dobre sve udarce, tacno je i da se ne zamara prilikom udaraca, ali isto tako je tacno i da nema mecha na kome ne napravi bar 40-50 neiznudjenih greski.
Sa takvom igrom on se protiv svakog iole ozbiljnijeg igraca nalazi na ivici zileta.
Uostalom u prethodnom mechu protiv Hasa, Federera je bukvalno jedan udarca delio od poraza. Gubio je 2:0 i u trecem setu pri rezultatu 4:3 za nemca, spasavao brejk loptu. Spasio ju je jednim odlicnim udarcem, ali da je kojim slucajem taj udarac promasio, nemac bi vodio sa 5:3, servirao bi za mech i sigurno pobedio.
Posle toga je naravno Federer preokrenuo ceo mech u svoju korist, ali i da je izgubio bilo bi potpuno zalsuzeno.
Kada na gren slemu gde se mechevi igraju u 3 dobijena seta , igrac u 3-4 kolu dodje u situaciju da mu od jednog udarca zavisi ceo mech - onda ta igra sigurno nije za pohvalu, niti takav igrac zasluzuje titulu.
A da te podsetim i Djokovic je protiv drugog nemca bio u identicnoj situaciji. Gubio je sa 2:0 i na 4:4 spasavao brejk loptu. Veruj mi da je Djokovic spasio tu brejk loptu - sigurno bi i on uspeo da preokrene taj mech i pobedi na kraju.
Medjutim nije uspeo da je spase, ali sama cinjenica da je uopste dosao u tu situaciju, govori o tome da je lose igrao ceo mech i zasluzeno izgubio.
Nemam ja nista protiv Federera, ali jednostavno mislim da nicim ne zasluzuje da uzme ovu titulu. Pre svega je ne zasluzuje igrom koju je do sada pokazao, a ne zasluzuje je ni zbog toga sto bi to bila pirova pobeda, jer bi dosao do titule, a da nije igrao ni protiv jednog pravog konkurenta.
Sve te cinjenice, kao i ovo provlacenje u prethodnom kolu, mogu se lako kao bumerang vratiti Federeru i lako se moze desiti da izgubi vec u sledecem mechu.

Bojan

pre 14 godina

@realno

tvoj post je pun stvari "sta bi bilo kad bi bilo", da je Federer promasio, da je Novak pogodio...
Bas ta cinjenica da je Federer pogodio takav udarac, koji je preokrenuo ceo mec u njegovu korist iz totalno izgubljene situacije, govori o tome koliko je Federer veliki igrac (sto nas Nole nazalost jos nije).
Nije mi jasna ta tvoja logika po kojoj igrac koji dodje u nepovoljnu situaciju ne zasluzuje titulu. Najbolje bi bilo da uvedu pravilo da ako si blizu poraza a pobedis ispadnes :), Federer se eto izvukao protiv Hasa, a razbucao Monfilsa koji je do tada lagano pobedjivao, tako da ta tvoja logika o zasluzivanju pobeda ne drzi vodu.

Vladan R

pre 14 godina

Samo jedna dopuna na MR.X-ov komentar on je na pomenutim mecevima gubio samo od pobednika turnira tj u tom trenutku po formi najboljeg igraca. I samo da ne bude zabune iako sam veliki Federerov fan, kada igra s Novakom nemam dilemu za koga cu da navijam.

Acasuso

pre 14 godina

@Drasko
Stvarno nije u redu nazivati me jadnim. Ocekujem izvinjenje. Razlog vrlo jednostavan - na pocetku mog komentara pise "@Jelena itd" koja u svom komentaru kaze: "Nikada mi neće biti jasno- zašto toliko mrzite čoveka? Pratite li tenis zbog svega što ta predivna igra pruža, ili zato da biste uzdizali svoje miljenike do nebesa i pljuvali po njihovim protivnicima? Tužno." Znaci, objasnjavao sam upravo da ga ne mrzim, a potom obrazlozio zasto ne navijam za njega. Zato te molim da, pre nego sto krenes da vredjas, bar procitas pazljivo ono sto je napisano.
@mandrake
Polemika uopste nije o Marijevom stilu igre, vec o tome da ga je Federer hvalio na sva usta, govorio kako je vrhunski talenat itd. sve dok ga nije pobedio, a onda je naglo promenio plocu. To mi nije fer. Za ovaj izbor - iskreno, pitam se i ja :-), ali ko zna koliko tu ima iskrenosti, vise daju ono "socijalno pozeljne" odgovore :-). Ok za challenge, slazem se da se svima desi... Ali, nepruzanje ruke sudiji.... Ma, u sustini ne samo to, nego evo sto me najvise nervira - ponasaj se ti kako hoces, samo da znamo na cemu smo, budi i nadobudan (iako ni tu osobinu ne volim), ali bar budi DOSLEDAN.
Pozdrav

dmg ctrl

pre 14 godina

prvo, cast izuzetcima
drugo, citajuci ovde neke komentare coveku se zgadi tenis
trece, malo objektivnosti ne bi skodilo (ponavljam samo malo)

come on Roger

aj u zdravlje

ana

pre 14 godina

Ha,ha,ha....al me zasmejavate.Federer da bude prvi....Pa pre ce Bozoljac na prvo mesto ATP liste nego Federer.Federerovo vreme je proslo.Jedino sto sada moze da uradi je da cuva dete a RG moze da osvoji samo ako je predhodno deeeeeeebelo podmitio nrekoga!!!!

Draško

pre 14 godina

@Acasuso
Nisam smeo da napišem reč koju pominjete, to je zaista bilo nevaspitano, izazvali su me neki nemogući "komentari" protiv Federera i ja vam se iskreno izvinjavam. Srdačan pozdrav.

ivka

pre 14 godina

Ja ne podnosim Federera jer je arogantan,misli da je Bogom dan..ali neka on osvoji RG,kad vec nema ove dvojice normalnih, jer ne moze svako do GS titule..a i nadam se da ce posle toga da se povuce..i ode da se brine o svojoj zeni i detetu..dosta je ona isla za njim.

Mr.X

pre 14 godina

Možda grešim, ali lično mislim da je ceo Roland Garros namešten! Namešten da Federer konačno uzme titulu! Ma koliko sam bio besan zbog Djokovićevog poraza od onog Kolšajbera, siguran sam da kad bi mesec dana igrali ponovo tenis svaki dan i to 2 puta dnevno, odnos u pobedama bi bio 60 : 0 za Djokovića! A još i poraz Nadala od Soderlinga, pa to je tek fantazija! Stvarno više ne mogu da verujem da ovaj turnir nije namešten! Dajte Federeru još tu titulu i nek ide u zasluženu penziju da gaji dete! Sve je postalo biznis!

ana

pre 14 godina

Ha,ha,ha....al me zasmejavate.Federer da bude prvi....Pa pre ce Bozoljac na prvo mesto ATP liste nego Federer.Federerovo vreme je proslo.Jedino sto sada moze da uradi je da cuva dete a RG moze da osvoji samo ako je predhodno deeeeeeebelo podmitio nrekoga!!!!

realno

pre 14 godina

@Observer
Vecina toga sto si napisao je uglavnom tacna.
Medjutim zaboravio si da pomenes jednu jako vaznu stvar. A to je cinjenica da Federer vec 2 godine igra prilicno lose (lose za njegove pojmove dobre igre).
Kao sto igra prethodne 2 godine, tako je odigrao i na ovom turniru. Jednostavno on po prikazanoj igri nicim ne zasluzuje da osvoji ovu titulu. Mozda je i osvoji na kraju, ali ponavljam apsolutno je ne zasluzuje. Mnogo vise od njega ovu titulu zasluzuju Gonzales ili Soderling. Najpravednije bi bilo da bash Soderling osvoji titulu, jer je upravo on na izbacio sa turnira kralja sljake. Sem toga igrao je i ostale mecheve odlicno. Pobedio je pre toga Ferera, Najboljeg spanca na sljaci posle Nadala. Pobedio je i Davidenka koji je samo 2 dana pre toga bukvalno demolirao Verdaska. Dakle covek apsolutno zasluzuje ovu titulu, voleli ga mi ili ne.
S druge strane ako cemo da budemo realni, Federer u finalu RG nikada, ponavljam nikada ne bi mogao da pobedi ni Nadala ni Djokovica.

Tacno je da Federer ima dobre sve udarce, tacno je i da se ne zamara prilikom udaraca, ali isto tako je tacno i da nema mecha na kome ne napravi bar 40-50 neiznudjenih greski.
Sa takvom igrom on se protiv svakog iole ozbiljnijeg igraca nalazi na ivici zileta.
Uostalom u prethodnom mechu protiv Hasa, Federera je bukvalno jedan udarca delio od poraza. Gubio je 2:0 i u trecem setu pri rezultatu 4:3 za nemca, spasavao brejk loptu. Spasio ju je jednim odlicnim udarcem, ali da je kojim slucajem taj udarac promasio, nemac bi vodio sa 5:3, servirao bi za mech i sigurno pobedio.
Posle toga je naravno Federer preokrenuo ceo mech u svoju korist, ali i da je izgubio bilo bi potpuno zalsuzeno.
Kada na gren slemu gde se mechevi igraju u 3 dobijena seta , igrac u 3-4 kolu dodje u situaciju da mu od jednog udarca zavisi ceo mech - onda ta igra sigurno nije za pohvalu, niti takav igrac zasluzuje titulu.
A da te podsetim i Djokovic je protiv drugog nemca bio u identicnoj situaciji. Gubio je sa 2:0 i na 4:4 spasavao brejk loptu. Veruj mi da je Djokovic spasio tu brejk loptu - sigurno bi i on uspeo da preokrene taj mech i pobedi na kraju.
Medjutim nije uspeo da je spase, ali sama cinjenica da je uopste dosao u tu situaciju, govori o tome da je lose igrao ceo mech i zasluzeno izgubio.
Nemam ja nista protiv Federera, ali jednostavno mislim da nicim ne zasluzuje da uzme ovu titulu. Pre svega je ne zasluzuje igrom koju je do sada pokazao, a ne zasluzuje je ni zbog toga sto bi to bila pirova pobeda, jer bi dosao do titule, a da nije igrao ni protiv jednog pravog konkurenta.
Sve te cinjenice, kao i ovo provlacenje u prethodnom kolu, mogu se lako kao bumerang vratiti Federeru i lako se moze desiti da izgubi vec u sledecem mechu.

olja

pre 14 godina

Ajmo Del Potro-do pobede na RG!!!Dosta mi je vise ovog Federera!!!On,on pa on!!!Dosta je on osvajao,sad nek osvajaju neki drugi teniseri malo a posto nema Noleta i Nadala nadam se da ce RG osvojiti Del Potro i navijam za njega!!!

Acasuso

pre 14 godina

@Jelena i ostali Federerovi fanovi

Ne mrzim Rodzera, to je prejaka rec. Ali, ne volim ga i nikada necu navijati za njega zato sto je LAZNI GOSPODIN. Lako je biti ugladjen i fin kad se dobija, a kada je krenuo da gubi pokazao je svoju pravu stranu - Za Marija je govorio da je najveci talenat i u tom stilu sve dok ga nije pobedio, a onda: "Nisam primetio da je Endi napredovao, samo vraca lopticu, izgubio sam jer sam bio previse los".
Nisam video tenisera koji vise nipodastava rivala i daje nekorektnije izjave (naveo sam samo jedan primer) Ne pruzi ruku sudiji nakon poraza od Djokovica, nesto sto u tenisu jos nisam video.
http://www.youtube.com/watch?v=hVpNzq1Le80
Protiv Nadala na Vimbldonu - Rafael je imao srece prilikom celendza, Federer posle 5 minuta zabija smec u sred polja i kaze: "Challenge this one". Mislim...
Ne volim ga takodje zbog arogancije i teatralnosti.
Znaci, ne mrzim coveka, ali valjda imam pravo da ga ne volim i da navijam da izgubi?!
Obrazlozio sam svoje misljenje.
Naravno, sve gore navedeno ne govori nista o njegovim teniskim sposobnostima. Glupo ih je poricati kad je covek dominirao cetiri godine.
Mislim da Del Potro nema velikih sansi, iako cu navijati za njega. Jednostavno, taj decko jos nije sazreo za velike meceve, mislim da je jedino ovo nedavno Nadala dobio od ozbiljnijih protivnika i vise nikoga.

Taca

pre 14 godina

Mislim da je potpuno izlishno raspravljati o tome zashto volimo ili ne,Federera....Ni ja ne razumem one koji ga vole,iz razloga shto je covek toliko nesimpatican,na terenu je kao lutka,koja je doshla da igra tenis,i nije joj bitno da li gubi ili pobedjuje...Zar nije lepo videti malo emocija na terenu,koju svi iskazuju?Drugo,covek je vishe postao dosadan sa raznim,nepotrebnim izjavama,gde javno blati sve nashe,i pojedine svetske tenisere i teniserke...Josh jedan razlog ne voleti Federera.Ako je bio dominantan godinama u tenisu,to mu ne daje za pravo da ostale blati....Jedino,za shta mu skidam kapu je shto je gospodin na terenu i igra dobar tenis,ali ako pogledamo malo bolje,postoje dosta tenisera koji su to isto na terenu i cak i bolji od njega,tako da mu ni to nije neshto zbog cega odskace od ostalih...Mogu njegovi fanovi da se ljute,ali ovo je REALNO...

Taca

pre 14 godina

Brawo,ExFede....Jes' da te ne wolim,niti nawijam za tebe,al' kad nema nikog boljeg(Nole i Nadal),onda si i ti dobar...Mis'im,nemo' se ljutish:)

Branko

pre 14 godina

Sada je vec potpuno jasno da ce u finalu igrati Gonzales protiv Federera. Stvarno je to dosta neocekivano ali itekako moguce. Pobedice Federer i ostvarice i zadnje svoje velicanstveno dostignuce, rekord u broju osvojenih GS-a. Mozda je to najpravedniji rasplet ovog RG-a.
Ali vec na Wimbledonu Federer ne moze vise racunati na srecu. Bice veliko iznenadjenje ako uopste bude dosao do finala. Konkurenti su mnogo jaki, ovog puta prejaki. Marej igra pred svojom publikom a sigurno je da ce i Novak ovog puta biti pazljiviji.
Sve u svemu mislim da ce Federeru ovo biti kruna karijere i posle toga ce biti u padu, ne naglom ali manje vise konstantnom. Toliko je toga osvojio da se ne moze vise ni pozaliti.
Slazem se sa racunicama da Nadal gubi prvo mesto za par meseci i da ce biti guzva oko prvog mesta. Malu prednost vec u startu dajem nasem Novaku Djokovicu ispred ostalih kandidata, a i ako ga pretekne Marej to ce biti vrlo privremeno. Inace licno ne bih voleo da vidim Mareja ni jednu nedelju na mestu br. 1 jer je u formi samo pola godine i igra ruzan tenis. Nije veliki poznavalac teniske tehnike uz to. Novak ce za pola godine sigurno stati na prvo mesto. Njegov kvalitet, gledajuci dugorocno, jednostavno mora da ispliva na povrsinu i da ga ustolici kao broj 1. Novak je prosto "osudjen" da bude na vrhu, ali o tom po tom.

istomisljenik

pre 14 godina

@Acasuso,
Svaka cast!
Jedan od najoljih i najrealnijih komentara u poslednjih par meseci.
Potpuno se slazem sa tobom i kao i ti navijam protiv Federera na ovom turniru.

Nadal=borac do kraja

pre 14 godina

Možda grešim, ali lično mislim da je ceo Roland Garros namešten! Namešten da Federer konačno uzme titulu! Ma koliko sam bio besan zbog Djokovićevog poraza od onog Kolšajbera, siguran sam da kad bi mesec dana igrali ponovo tenis svaki dan i to 2 puta dnevno, odnos u pobedama bi bio 60 : 0 za Djokovića! A još i poraz Nadala od Soderlinga, pa to je tek fantazija! Stvarno više ne mogu da verujem da ovaj turnir nije namešten! Dajte Federeru još tu titulu i nek ide u zasluženu penziju da gaji dete! Sve je postalo biznis!
(Mr.X, 3. jun 2009 19:56)

Da mu se glavni konkurent ne zove RAFAEL NADAL možda bi ti čak i povjerovao ;)

ivka

pre 14 godina

Ja ne podnosim Federera jer je arogantan,misli da je Bogom dan..ali neka on osvoji RG,kad vec nema ove dvojice normalnih, jer ne moze svako do GS titule..a i nadam se da ce posle toga da se povuce..i ode da se brine o svojoj zeni i detetu..dosta je ona isla za njim.

Draško

pre 14 godina

@Acasuso
Ne mogu da razumem zašto nam javljaš da ne mrziš Federera. A koji bi to povod bio da ga mrziš? Nešto lično? Ne budi jadan. Zašto uopšte pominješ mržnju? Šta ta reč traži u sportu? Kako možeš da mrziš tenisera? Ili bilo kojeg velikog sportistu. I ponavljam - zašto odmah reč mržnja? Kaži, nije moj tip igrača, ne podnosim njegovu lošu igru koju igra godinama, ne sviđa mi se njegova majica... ali šta ti imaš da mrziš ili voliš čoveka o kome ništa ne znaš i koga ne poznaješ. I uopšte, nije dobro mrzeti.

Tanja

pre 14 godina

Korak po korak...nadam se da ce osvajanjem Roland Garrosa omeksati srca i onih koji ga ne vole i konstantno salju maliciozne i ostrascene komentare...ukoliko zaista volite tenis valjda ste dosad shvatili da ste savremenici potpuno fantasticne generacije tenisera koja pomera granice i rusi rekorde...Allez, Fed!!!!

Suvi genije

pre 14 godina

Ko želi kintu na kladioni, slobodno na Soderlinga. Kakav bre "Feki". On je istorija. Napred Soderling! Ali Nole je bolji... Ali i Rafa je još bilji! A ne ipak je Nole...

boombar

pre 14 godina

Ja mislim da će Federer, ukoliko preživi prvu nedelju na RG, sigurno igrati u finalu.
Što bi rek'o Valter :"živi bili pa videli".
Idemo dalje
(boombar, 11. maj 2009 22:18)

Akasusomu uzeo jedan set, čini mi se treći set je Fed dobio u taj brejku. Protiv Hasa jednom nogom na ivici, drugom na kori od banane, ali se čovek izvuče.
Ako sad ne uzme RG definitivno sledi radikalan pad.
Idemo dalje.

bane

pre 14 godina

jednostavno ne mogu a da ne posaljem komentar..........zasto se pljuje federer?
20 uzastopno polufinale na gren slemu!!
covek ce jos malo pa 28 godina a i dalje ih sve pobedjuje(nadam se da ce tako ostati jos dugo dugo vremena).
pa nije federer kriv sto su nadal,marej i djokovic izgubili.....krivi su njihovi protivnici sto su dobro igrali,a federer je sam ''kriv''ako osvoji rolan garros jer igra koliko mu je potrebno da prodje dalje........zato vi sto ne simpatisete federera bolje prvo malo razmislite kad pljujete coveka.....jer je zalosno citati vase komentare.

mandrake

pre 14 godina

@Acasuso
A sta je to Federer rekao netacno? Sasvim je u pravu sto se tice Mareja da samo vraca loptice, a nikako ne napreduje, Djokovic daje samouvjerene izjave da ide na broj jedan prosle godine, pa gledaj sta mu se desilo (lose, lose skroz), jedino ne odobravam ono "challenge this one", desi se i najboljima i najkulturnijim da izgube strpljenje. Kako onda objasnjavas cinjenicu da su ga 3 ili 4 godine drugi teniser birali za najomiljenijeg ako je tako omrazen? Ili Laureusova nagrada za najboljeg sportistu 4 godine za redom, to kao nije uspjeh?
Najbolji je bio i ostao. Samo gledajte ;)

MM

pre 14 godina

Posto je Nadal ispao, Federer zna da mu je ovo idealna prilika da osvoji RG. Zato ocekujem najbolje izdanje Fedexa u polufinalu i finalu. Da je Nadal jos uvek u igri, Ne bi Federer ovako zbrisao Monfilsa.

Nikola

pre 14 godina

Citam ove komentare vezane za zaveru, namestanje Rg-a...zaista mi je nepojmljivo da nekome i sa prosecnom inteligencijom padne na pamet namestanje Grend Slema? Pa za to bi bilo potrebno potplatiti najmanje 10ak igraca, i to 2-3 iz top 5! Pa da li je moguce da neko veruje u bajku da bi Nadal pristao na tako nesto?! Za Djokovica me ne bi nista cudilo, jer za par stotina hiljada evra, promeni reket i ocajno odigra 1/4 sezone...Ejj, menjas reket pred Grend Slem koji branis?! Drugo, kada Nadal izvuce loptu bukvalno iz dupeta i pobedi u mecu koji je trebalo izgubi, onda ovdasnji pljuvaci ne govore-Eee, nije trebao pobedi, izvukao se nezasluzeno, ako i osvoji titulu, nece biti fer! Ne! Potpuno druga prica-Nadallll, kakav igrac, kakav borac, do samog kraja se ne da, zasluzeno je dobio! Aman, shvatite da se mec igra do poslednjeg poena, i svako bi voleo da moze na brejk loptu, na 0-2 u setovima i 3-4, da pocisti liniju savrsenim forhend udarcem! Ali ne ume to svako, ne poseduje svaki teniser miks psiholoske snage i umeca. I ako Federer i do poslednjeg meca na RG-u prolazi rezultatom 3-2 i na kraju u finalu dobije takodje 3-2, pehar je tek onda zasluzen i jos sladji. A komentare 'teniskih znalaca' vezane za Federerovo rano ispadanje na Wimbledonu...Pogledajte Novakovo, Marejevo, pa i Nadalovo kretanje i padanje na travi, sve ce vam biti jasno. Za travnatu podlogu su najnajbitnije 2 stvar-savrseno kretanje i hirurski precizni udarci...Sve je jasno.

Bojan

pre 14 godina

@realno

tvoj post je pun stvari "sta bi bilo kad bi bilo", da je Federer promasio, da je Novak pogodio...
Bas ta cinjenica da je Federer pogodio takav udarac, koji je preokrenuo ceo mec u njegovu korist iz totalno izgubljene situacije, govori o tome koliko je Federer veliki igrac (sto nas Nole nazalost jos nije).
Nije mi jasna ta tvoja logika po kojoj igrac koji dodje u nepovoljnu situaciju ne zasluzuje titulu. Najbolje bi bilo da uvedu pravilo da ako si blizu poraza a pobedis ispadnes :), Federer se eto izvukao protiv Hasa, a razbucao Monfilsa koji je do tada lagano pobedjivao, tako da ta tvoja logika o zasluzivanju pobeda ne drzi vodu.

Vladan R

pre 14 godina

Intresantno da je vise od polovine posetilaca sajta u najavama narednih meceva najavljivala Davidenka(pre cetvrtfinala) kao pobednka(valjda prizeljkujuci neuspeh Federera-to se zakljucuje i po broju negativnih komentara na svako misljenja da bi Federer konacno mogao da osvoji RG, a sve u srpskom stilu da crkne komsijska krava jer je mnogima izgleda vise stalo da Federer ne osvoji nego da Novak osvoji RG). Koliko je to realno je mec cetvrtfinala gde pomenuti "favorit" nije osvojio sveukupno u celom mecu broj gemova potreban za osvajanje makar i jednog seta. Drugi su ispravno matematicki nagovestili mogucnost da Marej pobedama na RG(vec to otpada jer je juce ispao) i Vimbldonu postane boj jedan sto je matematicki OK ali je taj ceo komentar odisao vise u duhu da ce se to maltene 100 % desiti. Kod istog se vidi pristrasnost tj. odredjeno favorizovanje Mareja i Djokovica za poziciju br. 1 do kraja godine a i za trijumf na Vimbldonu , a na neki nacin omalovazavnje Federera jer se u celom tekstu bavi vise sa tim kada ce na RG da ispadne, odnosno sta Federer moze da izgubi sto se broja bodova tice. Za to definitivno ne vidim dovoljno razloga jer niti jedan od te dvojce nije iskazao dovoljan kvalitet u onim elementima igre neophodnim za travu. Dalje, takodje se ne moze reci da pomenuta dvojca brane mnogo manji broj poena iz drugog dela godine u odnosu na Federera jer Novak nepovratno gubi bodove za finale OI, brani polufinale FM i finalni masters dok je Marej upravo eksplodirao u drugom delu prosle godine, pa stoga ne vidim da oni brane bas mnogo manji broj bodova od Federera. Jedino je jasno da ako Nadal ne odbrani Vimbldon(sa vec uracunatim gubitkom bodova na RG plus gubitak bodova sa OI = kraci je sveukupno za minimum 3500 bodova), pitanje prvog mesta ce biti otvoreno vec od avgusta sa maltene ravnopravnim sansam manje vise celokupne prvoplasirane cetvorke za isto , s tim sto ce u slucaju suprotnog razvoja situacije tj. ako Federr osvoji RG i Vimbldon- a za to sad vec postoji realna mogucnost, ipak on biti u odredjenoj prednosti(nakon istog imace 1200 bodova vise i najverovatnije povraceno samopouzdanje koje mu je toliko nedostajalo u poseldnjoj sezoni ili dve, Nadal minimum 2600 manje, Marej moze da osvoji jos oko hiljadu bodova , dok Nole ostaje manje vise na trenutnom broju bodova jer koliko je izgubio na RG moze eventualno dobiti na Vimbldonu, te stoga imace poprilicni zaostatak u odnosu na vodecu trojku) .

14th

pre 14 godina

ma namesteno garant! :))
eh kad bi neko mogao ovim velikim teniskim strucnjacima da namesti vijuge po glavi...
covek je najbolji igrac svih vremena, i uzece 14. grand slam na roland garrosu. najlepsi moguci nacin da svima vama koji ga mrzite, i nama koji ga volimo, pokaze da je najveci! jos samo 2 meca... ajmo kralju!

milos

pre 14 godina

ljudi sta je vama. Koji Del Potro??????? Federer sa njim ima 5-0 bez izgubljenog seta. Sa Del Potrom lako izlazi na kraj , bice lagano 3-0. A isti rezultat ce biti u finalu. Idemo ponovo na prvo mesto!!!!!!

građanka

pre 14 godina

neko je lepo napiso da gledamo čitavu plejadu fantastičnih tenisera. i neki nam đavo neda da uživamo. zavere, namešten turnir... taj isti federer kao da je starac fočo od stotinu ljeta, čovek ima 28 godina, u odličnoj formi, stabilan psihički, obožava tenis... šta još reći. pa, ne igra zbog love. zaradio je preko 50 miliona iz igre, sigurno dva puta toliko od reklama.
ako uzme turnir, biće zasluženo.
nije to neka naša žnj liga. nije ovo vreme arkana kad je pazario obiliću mesto.
novak đoković je dobar igrač. ali ništa više od toga. nema pobednički mentalitet na duge staze.
njemu treba terapeut. da ga nauči da se kontroliše i koncentriše na igru.
a komentatorima ovde treba malo više da uključe mozak i da ne sipaju svoju zlobu po sajtu.
federer to ničim nije zaslužio.
nadam se da će uzeti RG!
samo napred!

uragan

pre 14 godina

Klasika: Mediji napale nokog da je zvezda, rastrci se taj na pocetku meca, a posle ne moze da dise. E neka je i Roger (bas ga ne gotivim kao osobu, ali svaka cast za igru i pokrivanje terena), samo da nije Francuz. Francuzi su usli na ovaj turnir sa hordom (najblaze receno) osrednjih igraca, ali uz pomoc neumesnog navijanja publike imali su prednost nad rivalima. Ovakva publika, koja nema respekta prema najbojima (ok, ponekad su od muke tapsali Rogeru onda kada vise nisu imali kuda), prouzrokovala je da ovoliki broj dobrih igraca prerano napusti turnir. A sada malo pristojnosti jer na scenu stupa Del Potro.

roman empire

pre 14 godina

Ocekivao sam jaci otpor Monfilsa ali je izgleda na njega delovala trema jer igra pred domacom publikom,kao i velika ocekivanja da kao jedini preostali Francuz ucini ono sto je preko njegovih mogucnosti.
Del Potro je ocekivano pobedio u velikoj je formi i bice pravo uzivanje gledati ga u polufinalu protiv Federera.
Sto se tice njihovog duela u polufinalu sve je moguce,Fedex je motivisan jer nije nikad osvajao RG a ovo mu je sjajna sansa a Delpo od pocetka godine podize formu koja je upravo na RG na vrhuncu tako da je u ovom mecu sve moguce.Jedino bi me iznenadilo da duel bude zavrsen u tri seta.

aleksandar

pre 14 godina

Roger Federer je najbolji igrac svih vremena i ne shvatam zasto pojedine osobe pokusavaju da ospore sve ono sto je on uradio za tenis..Normalno je da posle pet godina apsolutne vladavine u svetskom tenisu dodje do pada forme i motivacije u njegovoj igri,ali sve ono sto je pokazao svih ovih godina govori o tome da je ubedljivo najbolji igrac svih vremena.. Sa takvom lakocom i elegancijom niko nikada nije igrao.Federer je kralj svetskog tenisa i zauvek ce to ostati,a svi ostali moraju jos mnogo da rade da bi dosli makar blizu..Pogotovo uobrazeni Novak Djokovic.Nadam se da ce Federer ove godine uspeti da po ko zna koji put dokaze da je broj jedan u svakom smislu..KING IS BACK!!!!GO ROGER!!!

Acasuso

pre 14 godina

@Drasko
Stvarno nije u redu nazivati me jadnim. Ocekujem izvinjenje. Razlog vrlo jednostavan - na pocetku mog komentara pise "@Jelena itd" koja u svom komentaru kaze: "Nikada mi neće biti jasno- zašto toliko mrzite čoveka? Pratite li tenis zbog svega što ta predivna igra pruža, ili zato da biste uzdizali svoje miljenike do nebesa i pljuvali po njihovim protivnicima? Tužno." Znaci, objasnjavao sam upravo da ga ne mrzim, a potom obrazlozio zasto ne navijam za njega. Zato te molim da, pre nego sto krenes da vredjas, bar procitas pazljivo ono sto je napisano.
@mandrake
Polemika uopste nije o Marijevom stilu igre, vec o tome da ga je Federer hvalio na sva usta, govorio kako je vrhunski talenat itd. sve dok ga nije pobedio, a onda je naglo promenio plocu. To mi nije fer. Za ovaj izbor - iskreno, pitam se i ja :-), ali ko zna koliko tu ima iskrenosti, vise daju ono "socijalno pozeljne" odgovore :-). Ok za challenge, slazem se da se svima desi... Ali, nepruzanje ruke sudiji.... Ma, u sustini ne samo to, nego evo sto me najvise nervira - ponasaj se ti kako hoces, samo da znamo na cemu smo, budi i nadobudan (iako ni tu osobinu ne volim), ali bar budi DOSLEDAN.
Pozdrav

MIRZA

pre 14 godina

Saću vam nešto reći"na gren slemu federera nemože niko pobjediti osim nadala i možda đokovića"(može kad je federer bolestan)

paljuka

pre 14 godina

Ides Roki,samo tako nastavi!Da prodjes Del Potra jos,i mislim da je titula na domak ruke,nikad bliza!Zasluzio si je majstore kao nikad do sad!

miki

pre 14 godina

Peti put uzastopno u polufinalu RG!A radi se o podlozi dje je najslabiji.Ako nije zasluzio da osvoji ovaj turnir onda ne znam ko je zasluzio.Jos je era FEDERERA!

Observer

pre 14 godina

Najgori komentari nisu oni u kojima se pre početka turnira piše "počistiće taj i taj toga i toga..." Najgori "komentar" godine poslao je danas Mr.X, koji tvrdi da je ceo RG namešten, samo da bi Federer uzeo titulu. I nedavni je "masters" u Madridu bio namešten, samo da bi Federer uzeo titulu. Svuda po svetu vršljaju Federerovi zaverenici. Ovaj Mr.X vidi što niko ne vidi, mada je jasno da je nemoguće namestiti 13 "grend slemova" i 59 drugih turnira (Mr.X - valjda i ti znaš koliko je ovo koješta), jedino niko ne vidi kako Federer igra. To je apsolutno najkopletniji igrač svih vremena, jer ne postoji udarac iz knjiga (teniske teorije), koji on nije u stanju da izvede. On je jedini igrač koji lopticu udara vrhom reketa, i time joj daje veću brzinu (zato mu se ponekad i desi da je potkači okvirom reketa pa ona ode nebu pod oblake). On ne zapinje iz ramena, nego udara iz lakta i članka desne ruke. Ne sećam se da je ikad odigrao poen sa dve ruke! Nema kod njega povreda, nema znoja, nema umora, iako ima 28 godina (taj podatak preskačete; voleo bih da vidim kako će Nadal i Novak igrati u tim godinama). Umesto zaključka: svi koji pišu o zaverama i nameštanjima nisu ni svesni da to izlazi iz njih samih, da su sami na to spremni, da oni na život pa i sport tako gledaju, i da projektuju sebe. Čovek je stil.

@MR. X

pre 14 godina

Daj mani se teorija zavera. Ajde reci mi kako je moguce da nameste Roland Garros. Pa nije ti ovo domaca fudbalska liga da potplatis sudiju da ti svira penale, protivnickog trenera da naredi igracima da ne mrdaju na terenu i golmanu da sam sebi zabija golove.
Da li mislis da bi bilo moguce da se Nadalu daju novci da izgubi od Soderlinga? Pa covek je toliko para u zivotu zaradio, da ne postoji novac kojim bi ga potplatio. Da das sudiji? Pa ne moze on bas za lopticu koja padne nasred terena da sudi da je izasla u aut.
Tako da ne lupaj, iznenadjenja se desavaju, to je sasvim normalno u svakom sportu, da se ne desavaju niko ga ne bi ni pratio, cak ne bi ni igrali meceve vec dodelili titulu prvom favoritu. Takodje svima se desi da izgube od protivnika koji su daleko ispod njih na rang listi, pa i na nekom grenslemu. Pa sta, zivot ide dalje, a oni stvarno veliki igraci (kao recimo Nadal) se vracaju i nakon poraza uce i ostvaruju nove velike pobede.
Otkako pratim tenis (a pratim dosta dugo) jedino je Federer uspevao na grenslemovima da napravi ovakav niz sjajnih rezultata i da ne dozvoljava iznenadjenja (u poslednjih 5 godina gubio je samo od Nadala 6 puta, Djokovica i Safina po jednom, sve teniseri iz prvih 5, bar u trenutku meca), zato je po meni broj jedan svih vremena.

Turbo

pre 14 godina

Kakvi teniski strucnjaci mogu da se vide medju komentarima na ovom sajtu. Polufinale Del Potro : Monfis. Hajde sad se samo pomerite za jedan korak napred, kao i Federer, pa prognozirajte finale.

Campari

pre 14 godina

Federer najbolju igru ostavlja za kraj turnira, a njegova najbolja igra je bolja od igre svih ovde preostalih, i zato je prvi favorit.
To je normalna karakteristika svih velikih igraca, visestrukih osvajaca GS-ova, pa i Nadala, iako to necemo imati prilike da vidimo na RG 09 ;-)
Del Potro upravo zavrsava, mislim da ce njihov duel u polufinalu da bude za Federera cak i tezi nego finale protiv bilo Soderlinga ili Gonzalesa, morace da bude dosta oprezan, ali samo da odigra kao u vecem delu meca protiv Monfisa i to je to.

marko

pre 14 godina

@Mr x.Pa zar je moguce da i ovo neko moze da izjavi?Sta je ljudi ponestalo vam je kreativnosti za neke druge izgovore i omalovazavanja Federera,pa sad je jos i turnir namesten,dobri tatin sin je izgubio od Kolsrajbera,pa zatim Nadal od jedinog coveka koga bas i ne voli,da bi Federer lakse dosao do titule,stvarno su divni momci nema sta.

Vladan R

pre 14 godina

Samo sam cekao kada ce da se pojavi neki lik ljubitelj zavera sa izjavom da je turnr namesten za Federera i da su Novak i Nadal morali da izgube(verovatno su i Hasu na 4:4 u trecem setu nekako dojavili da od tog momenta mora da pocene da gubi poene a neki lik iz publike je telepatskim mocima spustao Federerove loptu na liniju u kljucnim poenima . Valjda bi lakse bilo da su zrebali Novaka i Nadala u istoj polovini i da se njih dvojca satro kolju u polufinalu i onda se satro pobednik povredi u finalu npr. Nadal uhvati za koleno i kao mora da preda. Ne mogu da verujem kakvih sve pacijenata ima u ovoj zemlji Srbiji.

milos

pre 14 godina

U Madridu je Federer osvojio 400 poena vise od Nadal, to ce se obracunati 19-og oktobra. 17-og avgusta ce se oduzeti bodovi sa olimpijade iz Pekinga, tu Federer ima jos 600 bodova prednosti(Nadalu ce se oduzeti 800, a Federeru 200). Ako osvoji Fed Garros, a sva je prilika da hoce napravice razliku jos 2300 bodova-Nadal je ispadanjem izgubio 1700, a Federer ce zaraditi 600 ako osvoji turnir!

Vladan R

pre 14 godina

Po svoj prilici da kako odmice turnir, Federer sve vise kako podize formu tako mu raste i samopouzdanje, sto mu je falilio u zadnjoj sezoni dve, posebno u mecevima s Nadalom, koga kao sto je poznato vise nema na ovogodisnjem RG. Definitivno ovaj RG sve vise lici na FM iz 2008 godine.

Vladan R

pre 14 godina

Samo jedna dopuna na MR.X-ov komentar on je na pomenutim mecevima gubio samo od pobednika turnira tj u tom trenutku po formi najboljeg igraca. I samo da ne bude zabune iako sam veliki Federerov fan, kada igra s Novakom nemam dilemu za koga cu da navijam.

Tanja

pre 14 godina

Nekad mi je zaista tesko da poverujem da poneki ljudi koji komentarisu ovde zaista vole i prate tenis, njegovu istoriju, razumeju statistiku na pravi nacin, a ne kao neke nagomilane brojke, uzivaju u razlicitim stilovim, genijalnosti igraca, suprotstavljajucim filozofijama tenisa, razlicitim skolama...da li ovde vecina ljudi ustvari voli tenis ili i ovde vlada ona mala jadna igra zvana idolopoklonstvo?
Potpuno je normalno da vam jedan igrac bude simpaticniji od drugih, da njegov tenis u vama budi teniskog entuzijastu, da mozda cak i pozelite da izadjete ne neki teren i pokusate da izvedete Federerov slajs ili mozda cuveni Nadalov top-spin...zaljubljenici u tenis su iskreni fanovi i realni postovaoci, jer TENIS NE ZASLUZUJE MANJE OD TOGA!!!!!!

Andra

pre 14 godina

Srbija, zemlja seljaka na brdovitom Balkanu...Bogu hvala da se ovi komentatori ne pitaju ama bas nista u vezi tenisa ili bi bilo zlo! Ja ne mogu svojim ocima da poverujem sta sve citam ovde! Ipak se komentar koji kaze da je RG namesten izdvojio po svojoj genijalnosti! Kako bih voleo da znam sta se sve muva po tim usijanim glavama!

luka

pre 14 godina

@ 34 (observer) : Stari, svaka čast na komentaru, potpisujem sve što si rekao. Čak i da Federer ne osvoji više nijedan GS ( a osvojit će još par sigurno), ostaje činjenica da je najkompletniji igrač ikad. Jedini tenisač čiji se slow-motion clipovi mogu svrstati u umjetnost. A što je najljepše, i što ostali igrači vjerujem najviše cijene, on je igrač sa najboljom tehnikom. Pa pogledajte njegovu fizičku konstituciju, nije neki snagator poput Nadala ili Tsonge, a opet, ne udara lopticu ništa slabije, dapače. Mislim da se njegova genijalnost najviše očituje kod onih preciznih, osjetljivih udaraca, tipa kratki slice return, poluvolej s osnovne linije i slično, koje on izvodi s neshvatljivom lakoćom.... Mogu samo reći hvala Rogere, i naravno, hvala internetskim stranicama na live stream prijenosima :)) pozdrav

shuka

pre 14 godina

e boze sacuvaj sta sve ovde ljudi ne lupetaju...kaze ovaj da je ceo turnir namesten...pa ti covece izgleda nikad loptu nisi sutnuo...da si igrao bilo koji sport pa i samo pratio znao bi da je u sportu sve moguce...kao da je taj soderling pao sa drveta, covek trenira tenis 20 godina zasto ne bi mogao svakog pobediti...

Jelena

pre 14 godina

Nikada mi neće biti jasno- zašto toliko mrzite čoveka? Pratite li tenis zbog svega što ta predivna igra pruža, ili zato da biste uzdizali svoje miljenike do nebesa i pljuvali po njihovim protivnicima? Tužno.

Draško

pre 14 godina

@Acasuso
Nisam smeo da napišem reč koju pominjete, to je zaista bilo nevaspitano, izazvali su me neki nemogući "komentari" protiv Federera i ja vam se iskreno izvinjavam. Srdačan pozdrav.

dmg ctrl

pre 14 godina

prvo, cast izuzetcima
drugo, citajuci ovde neke komentare coveku se zgadi tenis
trece, malo objektivnosti ne bi skodilo (ponavljam samo malo)

come on Roger

aj u zdravlje