Testovi

Petak, 22.05.2009.

01:36

Renault Megane Coupe

Izvor: B92

Renault Megane Coupe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

I.K

pre 14 godina

O ukusima definitivno ne treba raspravljati, jer lepota ne dolazi iz automobila nego iz oka posmatraca, i to je defakto! Inace sam ljubitelj agresivnog izgleda automobila, ne zbog kompleksa nize vrednosti, vec mi je to fetis (nismo svi ljubitelji izgleda golfa serije 2)!Po meni Renault pravi pun pogodak u svetu auto industrije, od odlicnih resenja estetskog izgleda enterijera i exterijera, do agregata male radne zapremne i ekonomicne potrosnje(trenutno kod nas najbitnije)! Vec duzi niz godina za redom vozim Bmw, i u mom vlasnistvu do sada su bila tri automobila ove marke! Cenu koju placam jakog agregata je oduzeta dozvola 2-puta po 6-meseci, velika potrosnja, koja zbog loseg bezolovnog na nasim pumpama je jos veca, velike kazne, i broj policije po nasim (inace uzasnim) putevima, uzrokuje sporu voznju, koju agregati velike radne zapremine, i visokim kilovatima ne trpe! Tako dolazite u situaciju da mucite auto pri brzini od 60km.h!A meni ne treba auto od 3000cm3 koji ce da trosi prosecno 17.l na 100km. bude vozen 60km.h, i sve to zbog komsije koji ce da kaze "ala decko vozi masinu"!:-)

Ja

pre 14 godina

Svaka čast! Od srca sam se smejao čitajući ovaj tekst, mada ipak neću dati 18000 evra za ovo jer imam dvoje dece. Možda eventualno kupim Megane karavan ili onaj običan, a za Fluence mi je garaža kratka :) Generalno mi se sviđa Renoova praksa da za pristojne novce daju dosta opreme, a i automobili su im prefinjeni i udobni, mada se macanima sa viškom testarosterona verovatno neće svideti.

Wikiki

pre 14 godina

Auto je apsolutno pogodjen ! Meni se lično jako dopada jer sam i sam ljubitelj coupea,Cena je po meni malo jaka ali cilj opravdava sredstvo da je za koju hiljadu dve laksa cena bilo bi adealni pogodak! No opet je to moje lično misljenje :))
Test je odlično napisan u tekstu .

Igor

pre 14 godina

Prvo moram da primetim kako je redakcija konacno pronasla "ekvilibrijum" izmedju popularnog i strucnog tj. tehnickog predstavljanja-dakle sve pohvale i samo nastavite tako.
Ovaj auto nekako do sada nisam "primetio" iako se iz hobija bavim automobilima i pratim desavanja.
Cini mi se kao ok potez Renaulta i generalno sam protivnik ustaljenih vrednosti i ocekivanih sleda okolnsti(tipa ispod takve i takve karoserije takav i takav motor) jer je u biti napredovanja promena. Mislim da je ovaj Megan na pravom putu da pobere lovorike barem sto se tice manjih tj. jeftinijih motora/modela posto verzija koju bih recimo ja odabrao ulazi u pocetni cenovni rang premijum segmenta klase tj. BMW1 ili A3 sto je ipak logicniji izbor cini mi se.

Zumans

pre 14 godina

@domestos
Poenta onoga što sam napisao je bila na estetici vozila, a primer Mustanga je da se na osnovu dizajna iz šezdestih godina prošlog veka je moguće ponovo "nacrtati" lep kupe, prijatan za oko. Američki predimenzionirani kubični inči i komponente koje nisu podložne evropskoj homologaciji nisu bile predmet komentara. Za evropske uslove briljantne i skoro identične vozne karakteristike u zavisnosti od afiniteta vozača mogu se izvući iz zapremina od oko 1.8 do 2.5l u zavisnosti od konstrukcije samog agregata. Naravno da mislim prevashodno na benzinske motore. Što se tiče konkretnog modela i dalje mislim da je ružan, predimenzionirani prednji deo gde dominiraju otvori ispod prednjih farova je potpunoj diskrepanci sa bunkerskim puškarnicama na zadnjem delu kako je to lepo opisao autor na početku članka. A što se tiče sprdnje sa američkim vozilima,ako me pamćenje ne vara cena osnovnog modela Mustanga sa najslabijim motorom i osnovnom opremom spremnog za vožnju je bila ispod 22000 USD, tj. nešto više od 15000 evra. Za ovo me ne molim nemojte držati za reč, ne znam aktuelne cene. I još nešto, Šelbi iz 1969 je znao da "zabibebri" mnogim aktuelnim modelima kako između dva semafora tako i na otvorenom.

Srećni vlasnik :-)

pre 14 godina

@ pepe
Po uputstvu se svetla isključuju na navedeni način, ali u praksi kod mene te opcije nema :-(
Slažem se što se tiče zvučne izolacije, ali uz napomenu da se po kiši vrlo glasno čuje voda koja udara u koševe pri prolasku kroz bare.

pepe

pre 14 godina

Super tekst, cestitam autoru.

auto je super, ono sto sam ja primetio ( a drugi nisu napisali) da mu je aerodinamika jako dobra, mislim na nivo buke pri vecim brzinama, a i nije uopste osetljiv na (bocne) vetrove.
Dnevna svetla se iskljucuju kroz meni "board computera" - korisnicka funkcija. Verovatno ce Tce130 biti idealan motor, nadam se da cemo uskoro videti i update testa sa tim motorom.

Car expert

pre 14 godina

Ipak mi nije u potpunosti jasan pisac ovoga teksta. Ako ne voli male staklene povrsine neka testira karavana. Ja nisam video kupea koji je pregledan pozadi i koji ima mnogo mesta za putnike na zadnjoj klupi. Ako mu nije odgovarao DCI od 105ks, trebao je da trazi sport 2.0 od 220ks. Ipak i ovakav motor ima kupce koji vole lep izgled i malu potrosnju bez sportskih aspiracija. Mislim da je tekstom promasena tema kako izborom motora na testu tako i zahtevima koji nisu u stilu kupea.
Renault je u ovoj klasi ponudio fantasticne motore kako dizele od 170ks tako i benzince (tc 1.6 od 150ks i 2.0 tc od 220ks), kao i kontinualni menjac koji jos nigde nije vidjen (CRT cini mi se). Mislim da je izgled avangardan i da ce trebati vremena da se posmatraci naviknu i prihvate novi trend, koji je uvek kod Renaulta prisutan a to ce se desiti kad konkurencija pocne da vrsi preslikavanje. Ne svidja mi se instrumet tabla a posebno deo sa komandama klime i radiom, pa se cak moze reci da je plasticna ivica postavljena tako da visi ljudi udaraju kolenom u nju.
Ovaj automobil sa alu felnama i u jacem paketu opreme izgleda izuzetno nabildovano i markantno i taj osecaj me podseca na nove modele BMW.
U najskorije vreme vidjacemo ovoga kupea na sportskim stazama, kakao u megan kupu tako i u reliju.


Redakcija:

Zao mi je zbog nastalih nejasnoca, ali savetujem pazljivije citanje ili bar citanje teksta do kraja ukoliko zelite da iznosite komentare a da ne trosite uzalud tako dobar nick kao sto je Car Expert.

Ranija praksa je bila da ovakve komentare brisemo a sada smo odlucili da cemo dopustati svima da vide sta pisete a kao dodatnu vrednost zadovoljicemo vas i odgovorom - Iskustvo jos sa premijere a i sa test voznje bilo je da se posmatraci hvataju najpre za izgled zadnjeg dela odnosno da se stvara zabrinutost kako ce se to voziti. Kroz tekst objasnjavam da stvari nisu ozbiljne kao sto izgledaju. Dajem savete za postizanje sto bolje preglednosti i u voznji i prilikom parkiranja.

Isto tako, prenosim reakcije ljudi koji su zacudjeni zapreminom motora u automobiliu koji izgleda ovako mocno a onda objasnjavam da je ovo jedan sasvim obican, ekonomican, bezbedan, dobar Renault Megane za svaki dan, kao sto je to bio Megane II sa troja vrata. Nisam se nigde zalio, napisao sam da sam zadovoljan performansama, posebno potrosnjom i naveo prednosti ovakvog motora.

Ukratko: Pocetak komentara je potpuno netacan a konstatacija da "ne volim kupe" i da treba da vam predstavljam samo ono sto volim me je zaista pogodila. Komentar se prema svom kraju pretvara u veoma dobru misao.

Inace, kao sto sam napisao, visok sam preko 195 i nema problema za smestanjem vozaca. Na ulici auto izgleda kao da je, kao sto je neko rekao na komentarima, iz 2014. godine. Opasno dobro. Izgleda na fotografijama ne ostavlja toliko jak utisak.

pozdrav svim ekspertima :)

Alpine

pre 14 godina

Није ми јасно што појединцима смета то што је у понуди мотор од 85 кс.ЗА овакав ауто ове цене и не треба бољи,то што је некима најважније да се праве фаце на семафорима ,ма за такве и није ауто.Видите ли ви колико се гине због клинаца пијанаца који возе машине од по 200,300 кс?Доста више ,Дачија Сандеро 1.4,1,5дци је ауто за наш народ и наше путеве идеалан, поготово за паљевине којима је битније "ко има јачи".

Bane NS

pre 14 godina

E zaista mi pojedini komentari nisu jasni, ovde se ili komentari ostavljaju da bi se bilo šta napisalo ili pojedini misle da će ako izlože detaljno objašnjenje do najsitnijih tehničkih detalja i perfomasi povezanih sa istorijskim činjenicama oduševiti publiku.

Spustimo se na zemlju, ovo nije nikakav trkački niti sportski auto poput Ferarija pa da ne sme da ima manje od 500ks, ovo je automobil niže srednje klase koji u Cupe varijanti ima linije i detalje koje odišu sportskim duhom. Raspon snage od 80-180 ks i paleta motora koja nudi benzinske, turbobenzinske, CR dizel motre je sasvim dovoljna da bi ova klasa zadovoljila potrebe široke ciljne grupe potrošača. Onima kojima je 85 ks malo nude se opcije snažnijih motora prema tome ne vidim razlog za nezadovoljstvo. Automobil treba da se kupuje u skladu sa ukusom i afinitetima a izbor motora da bude spram potreba i mogućnosti. Velika većina načitanih i dobro informisanih komentatora kao da ne može da prihvati činjenicu da se jednostavno cenovni rang i klasa ovog automobila odnosi na širok auditorijum normalnih kupaca koji se pri kupovini vode krajnje jednostavnim kriterijumima a to je da kupe lep, pouzdan automobil koji je ekonomičan i zahvalan za održavanje a ovaj automobil je upravo takav

domestos

pre 14 godina

@Zumans
Kazes da se Reno petlja u nesto sto mu nije posao???Reno pravi najbrze hecbekove i po mom misljenju tako trebaju i da izgledaju.To su auti za svakodnevnu voznju i ne trebaju da stoje u garazi kao muzejski primerci.Uostalom u Evropi su americka kola predmet sprdnje,ali sta mi znamo...

Zumans

pre 14 godina

Iako sam samo informativno svratio na stranicu sa prikazom ovog automobila bez namere da se uključujem u diskusiju, čitajući komentare ipak moram da nažvrljam par redova. Komentari su prilično oprečni, a vidim i da se redakcija intenzivno uključuje na pojedine komentare. Elem auto je u osnovi ružan, što je moj lični sud, generalno bi se mogao objektivno nazvati ružnjikavim, sa po meni neadekvatnom motorizacijom za nešto što se naziva kupeom. Još jedan automobil u konfekcijskom nizu relativno jeftinih i u osnovi bezvrednih imitacija vozila koje su po definiciji prvenstveno namenjene vozaču za sportsku vožnju u drugačijoj karoseriji nego što je u velikoserijskim varijantama.A što se tiče Renoa jedno od najlepših iskustava je put sa ortacima davnih godina za Dalmaciju u R4 TL (nije bio čak ni GTL)koji nas je preveo tamo i nazad preko bosanskih nedođija bez ijedne greške, odnosno bilo bi im pametnije da malo pročeprkaju po po prošlosti ima tu još odličnih vozila npr. R5 GT turbo iz sredine osamdesetih. U auto industriji bi trebao svako da pravi ono što najbolje zna a ne da se petlja u što mu nije posao. Ovo vredi za većinu proizvođača ne samo za Reno.
P.S. glavni momenat zašto sam isključiv po ovom pitanju je svojevremena poseta mom dragom uji u čijoj garaži čuče jedan pored drugog Mustang Šelbi iz 1969 i aktuelni model sa 4.6 l motorom. Napominjem da mi je bilo zabranjeno da uopšte pokrećem Šelbijev agregat dok sa GT-om imam nekakva vrlo opipljiva iskustva

Ziveo Renault

pre 14 godina

Ja sam od marta vlasnik megane 3 berline, koju su novinari isto u svim revijama ispljuvali zbog lose preglednosti unazad. Nakon nedelju dana navikavanja ni mojoj ženi više ne predstavlja problem parkirati auto. Ali takve stvari se navode samo kod francuza a ne i kod "divnih" nemaca. Jel neko napisao da ford focus isto ima ocajnu preglednost unazad. Kako se meni cini nije, ali zato kad tako nesto francuzi rade, onda je to vest za naslovnu stranu. Vazenje novog Zakona o zabrani diskriminacije treba prosiriti i na novinare auto magazina.

Redakcija:
Dragi Ziveo Renaulte, Cestitamo na kupovini.

I moja supruga je bez problema vozila Megane, i to bas ovaj Coupe.
Vi svakako isljucujete nas iz ove grupe koju ste naveli posto smo mi objavili da vožnja ovog auta deluje teže dok se auto posmatra nego kada se vozi. Procitali ste tekst do sredine, zar ne? Nasi utisci su veoma pozitivni.

Pozdrav :)

nemanja

pre 14 godina

Fin auto i pametno su ga pozicionirali na trzistu jer obuhvata vise ciljnih "podgrupa", od tatine devojcice kojoj je ovo prvi auto, do boy racera (koji ce uzeti nekujacu verziju). Preglednost je ocajna, a skoro isto tako je i kod Scirocco-a koji ima nesto vece zadnje staklo, ali i integrisane naslonjace za glavu koji zaklanjaju pogled pozadi.

Zextra

pre 14 godina

Vidim da je najcesca diskusija oko nesklada motora(slabi) i karoserije(vau).Smatram da ovaj prelepi model nema ni potrebe da poseduje jace motore, jer kakav nam zakon o bezbednosti kuca na vrata, bice i ovo mnogo :-)
Pozdrav! reno4ever !

Timer

pre 14 godina

Jako sam prijatno iznenadjen novom praksom da se odgovara na pitanja citalaca bez obzira koliko neprijatna bila.To je nesto novo na ovom sajtu i mogu vam preneti moju zahvalnost.S' postovanjem
Timer

djox

pre 14 godina

Auto je po mom ukusu skroz, al je testirani motor neoprostivo smesan izbor pri kupovini? Slicna prica kao i sa Civikom "svemircem" od 90ks (14,5s 0-100km/h), pa ko kupuje takav oblik AUTA BEZ MOTORA?!

Timer

pre 14 godina

U pravu ste,ovo nije najslabiji(nisam napisao najjeftiniji,ni najlosije opremlljen) vec drugi naslabiji motor od osam ponudjenih.I pored ponovnog pazljivog iscitavanja teksta nisam nasao odgovor zasto ste njega izabrali.I sam autor je primetio da su ljudi ocekivali besnu masinu ispod haube.Zasto je izostala?

Redakcija:
Vec smo pisali o Megane 1.6 16v, 1.9 dCi 130ks i 2.0 TCE, 180ks.

Svaki novi Megane Coupe pa i onaj od 85ks izgleda kao sportski auto, to je filozofija proizvodjaca i mi ne mozemo tu puno da biramo. Proizvodjaci su nas tokom godina navikli na odredjenu vezu izmedju izgleda i performansi auta, Renault to zeli da preispita.

Ovog puta detaljno smo predstavili model koji malo trosi, jeftin je za registraciju, udoban je i ocekivano je da ce biti zastupljen na ulicama a o njemu ranije nismo pisali.

Timer

pre 14 godina

Pitanje za redakciju: zasto je za test izabran najslabili model? Slucajnim uzorkom? Naterali vas ljudi iz auto-kuce? Hocete li i golfa testirati u najslabijoj varijanti?

Redakcija:
Timer, ovo nije najslabiji model ni po snazi motora ni po nivou opreme a ni po ceni. Ostalo sam objasnio u tekstu.
Nadam se da cemo golfa uskoro testirati, ali mislim da tu necemo imati puno izbora zbog politike uvoznika - 2.0TDI.

mile

pre 14 godina

Ako pogledamo atmosferce i clio-v 2.0 sa 203 konja ,nesto sto VW nije nikad imao a tesko da ce i da ima.Kad smo kod jos poredjenja VW je tek sad izbacio comon rail dizel motore nesto sto vecina proizvodjaca uradila odavno ,fiat jos pre 11 godina.
I meni je smesno kad vidim novog golfa GT sve nabudzeno ,kao sportsi auto a ono ispod haube tdi dizel koji nemoze ni da stane na crtu mom doblu vanu
(NIkola, 23. maj 2009 21:38)

E jesi mu rekao svaka ti čast.

Sasa D

pre 14 godina

Dobar auto, samo nepregledan. Jos kada bi imao rezervni tocak ...
Mislim da je u clanku nekorektna dezinformacija o ceni pezoa 308 1,6 HDI od 110 ks. Zavisno od paketa opreme, on kosta 18.180/19.250/21.330. I to sa razervnim tockom ...

Redakcija:
Dragi Sasa, hvala na komentaru. Cini mi se da ste upotrebili prejake reci + potkrala se mala greska u vasem postu, pa kako ne bismo zavodili citaoce a ipak pustili vas komentar sledi moja korekcija nekorektne dezinformacije:)

Kada sam trazio adekvatan 308 za poredjenje sa predstavljenim Meganom, logicno, to sam radio uporedjujuci opremu ova dva modela. Kao sto sam objavio, ispostavilo se da je to Premium Pack i malo je bolje opremljen od predstavljenog Megana, sa ocito jacim i vecim motorom, a cena mu je prema informativnom katalogu 21 330EUR.

Najskuplji 308 je 800 evra skuplji od cene koju ste naveli u postu (22 130), tu vas ispravljam :) I kod Premium Packa i kod Feline potrebno je doplatiti 330 EUR za BlueTooth i bolji audio uredjaj, ono sto je standardno kod Megana. Jos treba dodati 490 EUR za slicnu nijansu crvene boje automobila. Naravno, Verano zadrzava odgovornost za tacnost informacija objavljenih na sajtu a koje smo mi preneli.

Megane ima rezervni tocak.

Pozdrav.

NIkola

pre 14 godina

@passat2.0T
promasio si temu ,ovde se prica o renault megan coupeu.
Ali ajde ako bas hoces poredjenja.Sto se tice tehnike motora 1.5 dci je ubedljivo naekonomicniji motor sto su dokazali mnogobrojni realni testovi pa i oni u nemackim casopisima.
Sto se tice turbo motora tu tek nema sta da pricam ,megan rs JE najbrzi serijski automobil sa prednjom vucom tj ima najbolja vremena na svim trakama.
Ako pogledamo atmosferce i clio-v 2.0 sa 203 konja ,nesto sto VW nije nikad imao a tesko da ce i da ima.Kad smo kod jos poredjenja VW je tek sad izbacio comon rail dizel motore nesto sto vecina proizvodjaca uradila odavno ,fiat jos pre 11 godina.
I meni je smesno kad vidim novog golfa GT sve nabudzeno ,kao sportsi auto a ono ispod haube tdi dizel koji nemoze ni da stane na crtu mom doblu vanu

passat2.0T

pre 14 godina

Dr. Nele,
sve je stvar ukusa, tako i odabir automobila. O ukusima ne treba raspravljati, ali moj utisak je da ljudi koji izigravaju "baje" bi mnogo vise paznje privukli u ovom nabudzenom, extra zaobljenom Meganu, nego sto bih ja ikada u mom Passatu cistih, elegatnih linija.

Procitaj ponovo tekst i komentare citalaca- glavna draz ovog Megana je sto "izgleda kao da ima minimum 3000 ccm" "bar 200 ks" i "kosta 40,000 eura", a sve to za 15,000 eura.

A sto se tehnike tice, nisam inzinjer, niti expert ali ne vidim nista tehnicki napredno u ovom testiranom Meganu (a kamoli u osnovnom modelu sa 85 ks). Nasuprot tome, TSFI motori, DSG menjaci i ostala tehnika u VW je i te kako napredna u pogledu efikasnosti, snage i niske potrosnje.

Dr.Nele

pre 14 godina

@filip;passat 2.0t
Sto se tice tehnike mnogi zaboravljaju da nismo u 2.svetskom ratu i da Nemci nisu vise superiorni u tehnici kao nekad (ne bar prema najacim zemljama iz EU).A to sto su vam dede pricale da je Nemacka tehnika, najbolja tehnika, je bilo pre 70-tak godina.
Apropo passatu: ja ne mogu da shvatim da neko vozi taj auto a da nije profesionalno vezan za ogromnu godisnju kilometrazu ili u banci ima minimum u rezervi 100kevra pa posto ne zna sta ce sa sobom on ceo dan okrece krugove po gradu kako bi zenske videle kako je on veliki 'baja' u velikom VW.

Kolega

pre 14 godina

Peki,

Nemanja nije pomenuo da Megan koji je vozio ima Euro 5 motor sa filterom partikularnih čestica (FAP). Izgleda da ta verzija motora ima potpuno drugačije mapiran sistem ubrizgavanja goriva od motora bez FAP-a koji i dalje ima 105 KS. Sve u svemu, tačno je da uopšte ne ide ispod 2000 obrtaja i da je prilično neprijatan za vožnju po gradu s obzirom na to da često traži prvu brzinu. Posebno je nezgodno kada si u situaciji da ti je potrebno trenutno ubrzanje. Za nenaviknute to može da bude problem. Ovaj motor praktično traži da bude vožen kao benzinac, a opet, sa druge strane, 1,6 benzinac sa 110 KS i 6 brzina je toliko dobro doteran, da je vrlo elastičan i na manje od 2000 obrtaja čime je definitivno postao prijatniji za vožnju od, po mom ukusu, preterano bučnog brata dizelaša. Eto, vremena se menjaju... Što neko reče, prava stvar u ovom automobilu je 1.4 TCe...

Peki

pre 14 godina

Jest vala, nema boljeg sarca za ljuti boj, ali treba ga i napojit! Ali kad Marko krene preoranim drumovima, dobar mu je i rezervni 1.4 TCe/130. Vredan, diskretan, elastican i ne toliko zedan, mada i njemu treba puna "kanta" od 10 lit...
Jos jednom pozdrav redakciji.

Srećni vlasnik :-)

pre 14 godina

Evo jedan komentar iz perspektive korisnika posle mesec dana i 4000 km :-)
Motor jeste nesto slabiji pri manjem broju obrtaja, prethodni auto mi je bio Laguna 2 sa 1,9 120ks motorom i bio je daleko elastičniji i tolerantniji na lenjost sa menjačem. Nadam se da će se stvari malo promeniti kada se motor potpuno razradi, po uputstvu to je za jos par hiljada km. Trenutno mi i trosi vise nego što su utisci autora, u gradu sa puno guzvi i klimom izadje do 8 dok je na auto putu sa prosekom preko 150 trosio 6. Magistralni put i brzine oko 100 zaista drasticno smanje potrosnju. Sto se tice preglednosti, zadnji prozor pruza sasvim dovoljno pogotovo u retrovizoru, činjenica je da često ne vidite koji je auto iza, ali da ga ne primetite je nemoguce. Sa druge strane zadnji desni ugao je problematičan, podseca na iskustva sa kombijem, i traži da se naviknete da gledate u zaista fantasticne bočne retrovizore. Sto se tice zadnjih sedista, iza mene koji sam visok 198 se može voziti dete ili neko sitniji, i to tek kada pomerim sediste kako inače ne stoji, ali za divno cudo ni tada nisam u neprijatnom polozaju. Za razliku od zadnje klupe, u prtljažniku će vas prijatno iznenaditi mnoštvo prostora, premda je ivica nešto viša. Moj je u beloj boji, i sjajno izgleda u kombinaciji sa staklenim krovom, sto daje i više svetla u kabini i prostora za glavu. Belih inače nema puno jer je Renault na sajmu odobravao popust u vidu metalik boje :-) Zamerke na dizajn su loše pozicioniran opcioni USB konektor koji osim sa flesh drive uređajima koji imaju USB konektor pod 90 stepeni blokira prednje ležiste za limenku ili pepeljaru. Sa opcionom hands free karticom na žalost ne mozete otvarati i zatvarati prozore ako je auto ugasen a kartica nije u ležištu. Takođe, automatsko paljenje svetala ne znači senzor koji ih ukljucuje pri smanjenoj vidljivosti iako je tako opisano u uputstvu, vec znaci da srednja svetla ne možete nikako ugasiti osim ako prebacite na poziciju, ali proveriću da li je to do servisnih podešavanja, jer iako je navedena u uputsvu, opcija "dnevnih svetala" se ne da konfigurisati kroz koristička podešavanja. Sa druge strane, auto fantastično leži, dovoljno je udoban ali i krut tako da se u vožnji osećate jako stabilno. Motor bi mogao biti malo jači i 1,9 je možda bolji izbor, ali to je dodatna investicija i veća registracija, i više znači po pitanju elastičnosti jer je i sa ovim motorom maksimalna brzina sasvim dovoljna. Vodite računa da u boljem paketu idu 17ice za koje jedna guma košta oko 250 EUR (Continental Contisport 3 doduše u boljem brzinskom indeksu, uvoznik nije imao identičnu). Sve u svemu, iskrena preporuka!

Redakcija:

Cestitam. Zelim da vas dobro sluzi. Inace, ovaj primerak nije imao USB ulaz, ali jedan Clio III koji sam vozio jeste, bio je smesten u prednjoj kaseti i ta lokacija mi se dopala. Savetujem kupovinu kratkog produznog kabla za USB koji ce produziti vek trajanja i uticnici na samom autu i vasem uredjaju.

malimilojko

pre 14 godina

Hteo bih da primetim da je text savršen. Saznaćete sve što vas zanima o podešavanju retrovizora, zadnjoj klupi, haubi, proveri ulja...čak ima i vispreno provučenih komentara iz nikad zaboravljenih filmova i serija. I sve bi ovo bilo u redu da u naslovu pored imena automobila ne stoji ona mala magična reč-coupe. Tu sve pada u vodu. Razumem blesave francuze što stavljaju nejake motore pod ovako lepe haube (treba prodati i devojčicama poneki auto), ali zašto testirati takve automobile i još veoma lepo pisati o tome. 1.5l, 105ks, sve je to lepo, ali kada na limenom telu imate 5 otvora. Ako ne možete lepo da se isparkirate zato što je prozor suviše mali - možda i ne treba o tome da se piše. Sačekate da se neko od renoovih distributera prevari pa uveze nešto sa motorom kao u onoj Laguni koja je spomenuta u nekom od komentara. I onda lepo nemate kada da gledate kroz zadnji prozor, ako želite da ostanete na putu. Niti želite.

passat 2.0T

pre 14 godina

Ovaj Megane je auto za tipicnog Srbina. Izgled je maksimalno napucan sa usisnicima za vazduh kao Ferrari i auspuhom kao Lamborghini, a "srce" automobila cini dizel motor od fascinatnih 85KS!

Nije mi jasna ta potreba da se vozi nesto sto izgleda kao da ima bar 200ks i da kosta bar 40 hiljada eura.

Click

pre 14 godina

Ne znam sta je toliko cudno kod sipkice za merenje nivoa ulja?!
1. Slican sistem je primenjen na bloku F9Q (1.9 dCi), samo sto se kod njega na istom otvoru ulje i sipa, a na K9K ocigledno postoji posebno mesto.
2. Resenje je mnogo bolje nego ono klasicno, sa sipkicom sa tankim usastim vrhom koji je po obicaju uvek prljav..
3. Na displeju boarda pri svako startovanju motora postoji poruka Oil level OK. Ako se pritisne pravo dugme, dobija se graficki prikaz..
4. Sto se tice neelasticnosti (navodne) i potrebe za prebacivanje u prvu brzinu, autoru teksta savetujem da pogleda malo krivu obrtnog momenta pa ce videti da je ona na nivou ler gasa veca nego maksimalna vrednost recimo Yuga 45. Imao sam srece, pa sa vozio sve varijante 1.5 dCi agregata i nigde nisam primetio tako nesto.. U Loganu MCV sa 85 ks sam startovao iz trece brzine.. Treba malo osetiti auto..
I za kraj.. Voleo bih da mi autor teksta pokaze kupe sa preglednim zadnjim krajem..

Redakcija:
Pa dobro, covece, vidimo po tvojim komentarima i na drugim teskstovima na sajtu da si strucnjak i da imas priliku da vozis nova kola. Mi ti ovde cak dajemo mogucnost i da drugi vide koliko znas. Ako zelis jos vise, uvek sam raspolozen za nove saradnike, ako si raspolozen, javi se. Zasto tolika negativnost?? Cak sam pomislio da je nesto licno u pitanju.

Vidi, B92 dnevno poseti preko 250 000 ljudi dnevno od kojih jedno 5000 interesuju automobili, ostale treba zainteresovati. Na automobile dolazi oko 30 000. Recimo da desetoro posetlaca zna sta je F9Q ili K9K. Ostale uglavnom to ne zanima. Postoji cak i disclaimer na dnu svake strane koji je jos i uokviren, ne mozes ga omasiti.

Ko zeli tehnicke detalje, nazive motora i ostale sifre i cifre moze iz teksta da prati link ka sajtu proizvodjaca ili da kupi neku reviju na trafici. Postoji nekoliko nacina da se obradi jedna tema, tako je i sa automobilima. Vazno je da vi, dragi citaoci mozete da izaberete ono sto je vasem srcu najdraze. Ako bismo svi objavljivali iste tekstove bilo bi prilicno dosadno, zar ne?

4. Kakva prozivka. Ovaj auto, za razliku od Dacie MCV 85ks koju sam i ja vozio po Srbiji, ima FAP sto bitno menja situaciju. Lepo sam napisao da se vozi kao i benzinac. Bojim se da ovde nisi u pravu. Renault Nissan Srbija me je vodio u Francusku da isprobam sve Dacie, na cemu sam veoma zahvalan, i veoma sam svestan razlika.
1. Lepo pise da je neobicno resenje sa dipstikom, ne da mu nesto fali :) Mnogo je bolje od klasicnog.
3. Za graficki prikaz nivoa ulja mogu se pritisnuti zapravo dva dugmeta. Ne jedno, ali svakako prilikom startovanja motora sistem izbaci poruku na displeju da li je nivo OK. Ukoliko se dogodi da tokom voznje dodje do nestasice ulja citav displej ce pocrveneti i dobice se zvucno upozorenje.

I za kraj: Svaki kupe ima "pregledan zadnji kraj", ukoliko ga pregledas :)

Pozdrav :)

Epic

pre 14 godina

Megane Coupe Expression dCi 85 bi bio omiljeni dorat Lažnog Cara Šćepana Malog.

Isto to samo Dynamique TCe 180 je ekvivalent za Šarca Marka Kraljevića. Po meri junaka.

Redakcija:
Odlicno!

Peki

pre 14 godina

Cudni su mi 1.5 dCi/105 ks, kao da nisu isto podeseni u razlicitim modelima, ili ce pre biti da su meni "uvalili" verziju od 110 ks (sa filterom na izduvne gasove i 240 Nm pri 1750/min)...
Pozdrav

Bravo

pre 14 godina

E sad svi oni koji misle da znaju da pišu tzv. "reviewe", neka pročitaju članak tri puta, zatim ga odštampaju, urame i stave ispred sebe. Za trening neka čitaju jednom ujutru, u podne i uveče. Ako im padne na pamet da pišu tzv. "review" neka za kaznu pročitaju članak dodatna tri puta.

A Megan kupe? Volim sve Renoe, deluje opako a mizerno troši. Još jednom bravo za Reno! Ja bih ovog tako rado posedovao. :)

Peki

pre 14 godina

Nemanja, jesi li siguran da ti nisu "uvalili" verziju sa 85 ks? Koliko je testirani imao brzina? Ukoliko je sa pet, onda je od 85 ks.
Pitam jer po meni 1.5/105 ks (sest brzina), vuce veoma dobro vec sa 1.500 obrtaja, i ne smeta mu da se zavrti i na preko 4.500. Prva mu sluzi samo za polazak.
Pozdrav.

Redakcija:
Pozdrav Peki, 100% je 105 KS i ima 6 brzina. Ipak, nisam ja jedini koji je tokom voznje stekao ovakav utisak. Tokom testa ukupno nas je cetvoro vozilo ovaj auto, najcesce po dvoje u autu i svi smo imali isti utisak o odlicnoj efikasnosti od malo ispod 2000 do 3500rpm. Cim se priblizi 4000 prm performase opadaju. Prvi stepen je na ovom autu bio dug kao na nekom benzincu. To je bio utisak i kolega iz drugih redakcija.

Inace, danas sam vratio Lagunu Coupe 2.0 benz turbo u Renault. GT oprema, 33 000 evra. Jako mi se dopala. objavicemo i to sledece nedelje.

Johnny

pre 14 godina

Autor texta je potpuno genijalan, trebalo bi da vodi jutarnji program ili sitcom na TV-u!

Redakcija:
Pa i jesam vodio jutarnji program od 2001-2003 na radiju B92 :) Ozbiljno.

Dragan

pre 14 godina

Mislim da Reno u poslednje vreme preteruje sa originalnoscu. Pa setite se samo Avantaim-a ili Megana sa 5 vrata. U zivotu nisam video nesto ruznije.

Dr.Nele

pre 14 godina

Lepo,lepo...vidi se, na svu srecu, da dizajn nisu radili Nemci, pa eto jos jednog auta za kojim ce se okretati glave.Inace, video sam ga na postolju ispred jednog salona i stvarno izgleda kao da ima 200ks i kosta bar 40.000 e.

vlada

pre 14 godina

Pa dobro, podredjena je funkcionalnost dizajnu, a i ovo je namenjeno deci dobrostojecih roditelja, da se puvaju ispred skole. Meni je previse nepraktican, ali berlina mi je recimo vrlo simpaticna i cini mi se da nudi dosta za te pare...

Branko

pre 14 godina

Reno 4 iz doba Krede... Eh, da li ce to doziveti i ovaj Megan, da postane legenda... Cisto sumnjam, danas se kola prave konfekcijski, traju neko vreme i brzo padaju u zaborav. Long live cetvorka! :)

FoRzA_PxFxCx

pre 14 godina

Sjajno!
Samo u tom cenovniku je ta cena za expression a za dynamique je soma skuplje. Opet iako se preferiraju dizeli, moj favorit je novi 1.4 TCe 130, u svakom pogledu!

Redakcija:
Cekiraj link sa aktuelnim popustima na dnu teksta. Cena koju sam naveo je tacna. Popust je oko 1000EUR

P.S. Ubi ih Valter!

Dzoni

pre 14 godina

Savrsen auto za mene ,izgled 10 a nisam od onih koji se trkaju kad se upali zeleno ,jos potrosnja :)
Jos kad bih imao toliko para :(

N100

pre 14 godina

Megane III Coupe je lepotan, a danas je sve više kompromisa, tako da i ovaj automobil nije izuzetak. I među proizvođačima, Renault nije jedini koji "u bescenje" prodaje imidž "ÜBER" sportskog automobila. Da mene neko pita, to "koketiranje" sa svim mogućim kategorijama kupaca koji "grizu" na dizajn je pogrešno. Trebalo bi da se zna kakva motorizacija (i cena) ide uz kakav tip karoserije i takav stajling. Jasno je meni da se kroz snižavanje "praga" motorizacije auto čini dostupnim širem krugu kupaca. Cilj je veći obim prodaje, a to za posledicu ima da će sve više biti "zabuna i slučajeva promašenog identiteta", tj. da auto sportskog izgleda lako gubi dah, bude ekonomičan kao kakvo malo dostavno vozilo i da se prodaje za 15K €. Još ako neko pokupuje dodatne aerodinamičke dodatke i zaista "pimpuje" izgled ka ultra sportskom, a ostavi osnovni motor... E to je pravi greh i stvar zbog koje se garantovano erodira ugled marke i modela vozila (i tipa karoserije). Ljubiteljima marke ne preostaje ništa drugo do toga da bez prave potrebe (za trkačkim performansama) "keširaju" za RS varijantu.

Xobotnica

pre 14 godina

Kada vidis extra dobro dizajniran auto, zaboravis na poneki nedostatak. Licno mislim da preglednost pozadi moze da se resi bez vecih problema kamerom, a i svako se vremenom navikne na gabarite svog vozila. Volan, kontrolna tabla, sedista, sve je na nivou. Interesuje me samo kakav je kvalitet auta, i koliki ce biti troskovi odrzavanja za par godina.

Johnny

pre 14 godina

Autor texta je potpuno genijalan, trebalo bi da vodi jutarnji program ili sitcom na TV-u!

Redakcija:
Pa i jesam vodio jutarnji program od 2001-2003 na radiju B92 :) Ozbiljno.

Bravo

pre 14 godina

E sad svi oni koji misle da znaju da pišu tzv. "reviewe", neka pročitaju članak tri puta, zatim ga odštampaju, urame i stave ispred sebe. Za trening neka čitaju jednom ujutru, u podne i uveče. Ako im padne na pamet da pišu tzv. "review" neka za kaznu pročitaju članak dodatna tri puta.

A Megan kupe? Volim sve Renoe, deluje opako a mizerno troši. Još jednom bravo za Reno! Ja bih ovog tako rado posedovao. :)

Dzoni

pre 14 godina

Savrsen auto za mene ,izgled 10 a nisam od onih koji se trkaju kad se upali zeleno ,jos potrosnja :)
Jos kad bih imao toliko para :(

Branko

pre 14 godina

Reno 4 iz doba Krede... Eh, da li ce to doziveti i ovaj Megan, da postane legenda... Cisto sumnjam, danas se kola prave konfekcijski, traju neko vreme i brzo padaju u zaborav. Long live cetvorka! :)

Click

pre 14 godina

Ne znam sta je toliko cudno kod sipkice za merenje nivoa ulja?!
1. Slican sistem je primenjen na bloku F9Q (1.9 dCi), samo sto se kod njega na istom otvoru ulje i sipa, a na K9K ocigledno postoji posebno mesto.
2. Resenje je mnogo bolje nego ono klasicno, sa sipkicom sa tankim usastim vrhom koji je po obicaju uvek prljav..
3. Na displeju boarda pri svako startovanju motora postoji poruka Oil level OK. Ako se pritisne pravo dugme, dobija se graficki prikaz..
4. Sto se tice neelasticnosti (navodne) i potrebe za prebacivanje u prvu brzinu, autoru teksta savetujem da pogleda malo krivu obrtnog momenta pa ce videti da je ona na nivou ler gasa veca nego maksimalna vrednost recimo Yuga 45. Imao sam srece, pa sa vozio sve varijante 1.5 dCi agregata i nigde nisam primetio tako nesto.. U Loganu MCV sa 85 ks sam startovao iz trece brzine.. Treba malo osetiti auto..
I za kraj.. Voleo bih da mi autor teksta pokaze kupe sa preglednim zadnjim krajem..

Redakcija:
Pa dobro, covece, vidimo po tvojim komentarima i na drugim teskstovima na sajtu da si strucnjak i da imas priliku da vozis nova kola. Mi ti ovde cak dajemo mogucnost i da drugi vide koliko znas. Ako zelis jos vise, uvek sam raspolozen za nove saradnike, ako si raspolozen, javi se. Zasto tolika negativnost?? Cak sam pomislio da je nesto licno u pitanju.

Vidi, B92 dnevno poseti preko 250 000 ljudi dnevno od kojih jedno 5000 interesuju automobili, ostale treba zainteresovati. Na automobile dolazi oko 30 000. Recimo da desetoro posetlaca zna sta je F9Q ili K9K. Ostale uglavnom to ne zanima. Postoji cak i disclaimer na dnu svake strane koji je jos i uokviren, ne mozes ga omasiti.

Ko zeli tehnicke detalje, nazive motora i ostale sifre i cifre moze iz teksta da prati link ka sajtu proizvodjaca ili da kupi neku reviju na trafici. Postoji nekoliko nacina da se obradi jedna tema, tako je i sa automobilima. Vazno je da vi, dragi citaoci mozete da izaberete ono sto je vasem srcu najdraze. Ako bismo svi objavljivali iste tekstove bilo bi prilicno dosadno, zar ne?

4. Kakva prozivka. Ovaj auto, za razliku od Dacie MCV 85ks koju sam i ja vozio po Srbiji, ima FAP sto bitno menja situaciju. Lepo sam napisao da se vozi kao i benzinac. Bojim se da ovde nisi u pravu. Renault Nissan Srbija me je vodio u Francusku da isprobam sve Dacie, na cemu sam veoma zahvalan, i veoma sam svestan razlika.
1. Lepo pise da je neobicno resenje sa dipstikom, ne da mu nesto fali :) Mnogo je bolje od klasicnog.
3. Za graficki prikaz nivoa ulja mogu se pritisnuti zapravo dva dugmeta. Ne jedno, ali svakako prilikom startovanja motora sistem izbaci poruku na displeju da li je nivo OK. Ukoliko se dogodi da tokom voznje dodje do nestasice ulja citav displej ce pocrveneti i dobice se zvucno upozorenje.

I za kraj: Svaki kupe ima "pregledan zadnji kraj", ukoliko ga pregledas :)

Pozdrav :)

Xobotnica

pre 14 godina

Kada vidis extra dobro dizajniran auto, zaboravis na poneki nedostatak. Licno mislim da preglednost pozadi moze da se resi bez vecih problema kamerom, a i svako se vremenom navikne na gabarite svog vozila. Volan, kontrolna tabla, sedista, sve je na nivou. Interesuje me samo kakav je kvalitet auta, i koliki ce biti troskovi odrzavanja za par godina.

Srećni vlasnik :-)

pre 14 godina

Evo jedan komentar iz perspektive korisnika posle mesec dana i 4000 km :-)
Motor jeste nesto slabiji pri manjem broju obrtaja, prethodni auto mi je bio Laguna 2 sa 1,9 120ks motorom i bio je daleko elastičniji i tolerantniji na lenjost sa menjačem. Nadam se da će se stvari malo promeniti kada se motor potpuno razradi, po uputstvu to je za jos par hiljada km. Trenutno mi i trosi vise nego što su utisci autora, u gradu sa puno guzvi i klimom izadje do 8 dok je na auto putu sa prosekom preko 150 trosio 6. Magistralni put i brzine oko 100 zaista drasticno smanje potrosnju. Sto se tice preglednosti, zadnji prozor pruza sasvim dovoljno pogotovo u retrovizoru, činjenica je da često ne vidite koji je auto iza, ali da ga ne primetite je nemoguce. Sa druge strane zadnji desni ugao je problematičan, podseca na iskustva sa kombijem, i traži da se naviknete da gledate u zaista fantasticne bočne retrovizore. Sto se tice zadnjih sedista, iza mene koji sam visok 198 se može voziti dete ili neko sitniji, i to tek kada pomerim sediste kako inače ne stoji, ali za divno cudo ni tada nisam u neprijatnom polozaju. Za razliku od zadnje klupe, u prtljažniku će vas prijatno iznenaditi mnoštvo prostora, premda je ivica nešto viša. Moj je u beloj boji, i sjajno izgleda u kombinaciji sa staklenim krovom, sto daje i više svetla u kabini i prostora za glavu. Belih inače nema puno jer je Renault na sajmu odobravao popust u vidu metalik boje :-) Zamerke na dizajn su loše pozicioniran opcioni USB konektor koji osim sa flesh drive uređajima koji imaju USB konektor pod 90 stepeni blokira prednje ležiste za limenku ili pepeljaru. Sa opcionom hands free karticom na žalost ne mozete otvarati i zatvarati prozore ako je auto ugasen a kartica nije u ležištu. Takođe, automatsko paljenje svetala ne znači senzor koji ih ukljucuje pri smanjenoj vidljivosti iako je tako opisano u uputstvu, vec znaci da srednja svetla ne možete nikako ugasiti osim ako prebacite na poziciju, ali proveriću da li je to do servisnih podešavanja, jer iako je navedena u uputsvu, opcija "dnevnih svetala" se ne da konfigurisati kroz koristička podešavanja. Sa druge strane, auto fantastično leži, dovoljno je udoban ali i krut tako da se u vožnji osećate jako stabilno. Motor bi mogao biti malo jači i 1,9 je možda bolji izbor, ali to je dodatna investicija i veća registracija, i više znači po pitanju elastičnosti jer je i sa ovim motorom maksimalna brzina sasvim dovoljna. Vodite računa da u boljem paketu idu 17ice za koje jedna guma košta oko 250 EUR (Continental Contisport 3 doduše u boljem brzinskom indeksu, uvoznik nije imao identičnu). Sve u svemu, iskrena preporuka!

Redakcija:

Cestitam. Zelim da vas dobro sluzi. Inace, ovaj primerak nije imao USB ulaz, ali jedan Clio III koji sam vozio jeste, bio je smesten u prednjoj kaseti i ta lokacija mi se dopala. Savetujem kupovinu kratkog produznog kabla za USB koji ce produziti vek trajanja i uticnici na samom autu i vasem uredjaju.

Dr.Nele

pre 14 godina

Lepo,lepo...vidi se, na svu srecu, da dizajn nisu radili Nemci, pa eto jos jednog auta za kojim ce se okretati glave.Inace, video sam ga na postolju ispred jednog salona i stvarno izgleda kao da ima 200ks i kosta bar 40.000 e.

NIkola

pre 14 godina

@passat2.0T
promasio si temu ,ovde se prica o renault megan coupeu.
Ali ajde ako bas hoces poredjenja.Sto se tice tehnike motora 1.5 dci je ubedljivo naekonomicniji motor sto su dokazali mnogobrojni realni testovi pa i oni u nemackim casopisima.
Sto se tice turbo motora tu tek nema sta da pricam ,megan rs JE najbrzi serijski automobil sa prednjom vucom tj ima najbolja vremena na svim trakama.
Ako pogledamo atmosferce i clio-v 2.0 sa 203 konja ,nesto sto VW nije nikad imao a tesko da ce i da ima.Kad smo kod jos poredjenja VW je tek sad izbacio comon rail dizel motore nesto sto vecina proizvodjaca uradila odavno ,fiat jos pre 11 godina.
I meni je smesno kad vidim novog golfa GT sve nabudzeno ,kao sportsi auto a ono ispod haube tdi dizel koji nemoze ni da stane na crtu mom doblu vanu

Car expert

pre 14 godina

Ipak mi nije u potpunosti jasan pisac ovoga teksta. Ako ne voli male staklene povrsine neka testira karavana. Ja nisam video kupea koji je pregledan pozadi i koji ima mnogo mesta za putnike na zadnjoj klupi. Ako mu nije odgovarao DCI od 105ks, trebao je da trazi sport 2.0 od 220ks. Ipak i ovakav motor ima kupce koji vole lep izgled i malu potrosnju bez sportskih aspiracija. Mislim da je tekstom promasena tema kako izborom motora na testu tako i zahtevima koji nisu u stilu kupea.
Renault je u ovoj klasi ponudio fantasticne motore kako dizele od 170ks tako i benzince (tc 1.6 od 150ks i 2.0 tc od 220ks), kao i kontinualni menjac koji jos nigde nije vidjen (CRT cini mi se). Mislim da je izgled avangardan i da ce trebati vremena da se posmatraci naviknu i prihvate novi trend, koji je uvek kod Renaulta prisutan a to ce se desiti kad konkurencija pocne da vrsi preslikavanje. Ne svidja mi se instrumet tabla a posebno deo sa komandama klime i radiom, pa se cak moze reci da je plasticna ivica postavljena tako da visi ljudi udaraju kolenom u nju.
Ovaj automobil sa alu felnama i u jacem paketu opreme izgleda izuzetno nabildovano i markantno i taj osecaj me podseca na nove modele BMW.
U najskorije vreme vidjacemo ovoga kupea na sportskim stazama, kakao u megan kupu tako i u reliju.


Redakcija:

Zao mi je zbog nastalih nejasnoca, ali savetujem pazljivije citanje ili bar citanje teksta do kraja ukoliko zelite da iznosite komentare a da ne trosite uzalud tako dobar nick kao sto je Car Expert.

Ranija praksa je bila da ovakve komentare brisemo a sada smo odlucili da cemo dopustati svima da vide sta pisete a kao dodatnu vrednost zadovoljicemo vas i odgovorom - Iskustvo jos sa premijere a i sa test voznje bilo je da se posmatraci hvataju najpre za izgled zadnjeg dela odnosno da se stvara zabrinutost kako ce se to voziti. Kroz tekst objasnjavam da stvari nisu ozbiljne kao sto izgledaju. Dajem savete za postizanje sto bolje preglednosti i u voznji i prilikom parkiranja.

Isto tako, prenosim reakcije ljudi koji su zacudjeni zapreminom motora u automobiliu koji izgleda ovako mocno a onda objasnjavam da je ovo jedan sasvim obican, ekonomican, bezbedan, dobar Renault Megane za svaki dan, kao sto je to bio Megane II sa troja vrata. Nisam se nigde zalio, napisao sam da sam zadovoljan performansama, posebno potrosnjom i naveo prednosti ovakvog motora.

Ukratko: Pocetak komentara je potpuno netacan a konstatacija da "ne volim kupe" i da treba da vam predstavljam samo ono sto volim me je zaista pogodila. Komentar se prema svom kraju pretvara u veoma dobru misao.

Inace, kao sto sam napisao, visok sam preko 195 i nema problema za smestanjem vozaca. Na ulici auto izgleda kao da je, kao sto je neko rekao na komentarima, iz 2014. godine. Opasno dobro. Izgleda na fotografijama ne ostavlja toliko jak utisak.

pozdrav svim ekspertima :)

passat 2.0T

pre 14 godina

Ovaj Megane je auto za tipicnog Srbina. Izgled je maksimalno napucan sa usisnicima za vazduh kao Ferrari i auspuhom kao Lamborghini, a "srce" automobila cini dizel motor od fascinatnih 85KS!

Nije mi jasna ta potreba da se vozi nesto sto izgleda kao da ima bar 200ks i da kosta bar 40 hiljada eura.

Dr.Nele

pre 14 godina

@filip;passat 2.0t
Sto se tice tehnike mnogi zaboravljaju da nismo u 2.svetskom ratu i da Nemci nisu vise superiorni u tehnici kao nekad (ne bar prema najacim zemljama iz EU).A to sto su vam dede pricale da je Nemacka tehnika, najbolja tehnika, je bilo pre 70-tak godina.
Apropo passatu: ja ne mogu da shvatim da neko vozi taj auto a da nije profesionalno vezan za ogromnu godisnju kilometrazu ili u banci ima minimum u rezervi 100kevra pa posto ne zna sta ce sa sobom on ceo dan okrece krugove po gradu kako bi zenske videle kako je on veliki 'baja' u velikom VW.

mile

pre 14 godina

Ako pogledamo atmosferce i clio-v 2.0 sa 203 konja ,nesto sto VW nije nikad imao a tesko da ce i da ima.Kad smo kod jos poredjenja VW je tek sad izbacio comon rail dizel motore nesto sto vecina proizvodjaca uradila odavno ,fiat jos pre 11 godina.
I meni je smesno kad vidim novog golfa GT sve nabudzeno ,kao sportsi auto a ono ispod haube tdi dizel koji nemoze ni da stane na crtu mom doblu vanu
(NIkola, 23. maj 2009 21:38)

E jesi mu rekao svaka ti čast.

FoRzA_PxFxCx

pre 14 godina

Sjajno!
Samo u tom cenovniku je ta cena za expression a za dynamique je soma skuplje. Opet iako se preferiraju dizeli, moj favorit je novi 1.4 TCe 130, u svakom pogledu!

Redakcija:
Cekiraj link sa aktuelnim popustima na dnu teksta. Cena koju sam naveo je tacna. Popust je oko 1000EUR

P.S. Ubi ih Valter!

vlada

pre 14 godina

Pa dobro, podredjena je funkcionalnost dizajnu, a i ovo je namenjeno deci dobrostojecih roditelja, da se puvaju ispred skole. Meni je previse nepraktican, ali berlina mi je recimo vrlo simpaticna i cini mi se da nudi dosta za te pare...

domestos

pre 14 godina

@Zumans
Kazes da se Reno petlja u nesto sto mu nije posao???Reno pravi najbrze hecbekove i po mom misljenju tako trebaju i da izgledaju.To su auti za svakodnevnu voznju i ne trebaju da stoje u garazi kao muzejski primerci.Uostalom u Evropi su americka kola predmet sprdnje,ali sta mi znamo...

Timer

pre 14 godina

Jako sam prijatno iznenadjen novom praksom da se odgovara na pitanja citalaca bez obzira koliko neprijatna bila.To je nesto novo na ovom sajtu i mogu vam preneti moju zahvalnost.S' postovanjem
Timer

Zextra

pre 14 godina

Vidim da je najcesca diskusija oko nesklada motora(slabi) i karoserije(vau).Smatram da ovaj prelepi model nema ni potrebe da poseduje jace motore, jer kakav nam zakon o bezbednosti kuca na vrata, bice i ovo mnogo :-)
Pozdrav! reno4ever !

Epic

pre 14 godina

Megane Coupe Expression dCi 85 bi bio omiljeni dorat Lažnog Cara Šćepana Malog.

Isto to samo Dynamique TCe 180 je ekvivalent za Šarca Marka Kraljevića. Po meri junaka.

Redakcija:
Odlicno!

Peki

pre 14 godina

Nemanja, jesi li siguran da ti nisu "uvalili" verziju sa 85 ks? Koliko je testirani imao brzina? Ukoliko je sa pet, onda je od 85 ks.
Pitam jer po meni 1.5/105 ks (sest brzina), vuce veoma dobro vec sa 1.500 obrtaja, i ne smeta mu da se zavrti i na preko 4.500. Prva mu sluzi samo za polazak.
Pozdrav.

Redakcija:
Pozdrav Peki, 100% je 105 KS i ima 6 brzina. Ipak, nisam ja jedini koji je tokom voznje stekao ovakav utisak. Tokom testa ukupno nas je cetvoro vozilo ovaj auto, najcesce po dvoje u autu i svi smo imali isti utisak o odlicnoj efikasnosti od malo ispod 2000 do 3500rpm. Cim se priblizi 4000 prm performase opadaju. Prvi stepen je na ovom autu bio dug kao na nekom benzincu. To je bio utisak i kolega iz drugih redakcija.

Inace, danas sam vratio Lagunu Coupe 2.0 benz turbo u Renault. GT oprema, 33 000 evra. Jako mi se dopala. objavicemo i to sledece nedelje.

Dragan

pre 14 godina

Mislim da Reno u poslednje vreme preteruje sa originalnoscu. Pa setite se samo Avantaim-a ili Megana sa 5 vrata. U zivotu nisam video nesto ruznije.

Alpine

pre 14 godina

Није ми јасно што појединцима смета то што је у понуди мотор од 85 кс.ЗА овакав ауто ове цене и не треба бољи,то што је некима најважније да се праве фаце на семафорима ,ма за такве и није ауто.Видите ли ви колико се гине због клинаца пијанаца који возе машине од по 200,300 кс?Доста више ,Дачија Сандеро 1.4,1,5дци је ауто за наш народ и наше путеве идеалан, поготово за паљевине којима је битније "ко има јачи".

malimilojko

pre 14 godina

Hteo bih da primetim da je text savršen. Saznaćete sve što vas zanima o podešavanju retrovizora, zadnjoj klupi, haubi, proveri ulja...čak ima i vispreno provučenih komentara iz nikad zaboravljenih filmova i serija. I sve bi ovo bilo u redu da u naslovu pored imena automobila ne stoji ona mala magična reč-coupe. Tu sve pada u vodu. Razumem blesave francuze što stavljaju nejake motore pod ovako lepe haube (treba prodati i devojčicama poneki auto), ali zašto testirati takve automobile i još veoma lepo pisati o tome. 1.5l, 105ks, sve je to lepo, ali kada na limenom telu imate 5 otvora. Ako ne možete lepo da se isparkirate zato što je prozor suviše mali - možda i ne treba o tome da se piše. Sačekate da se neko od renoovih distributera prevari pa uveze nešto sa motorom kao u onoj Laguni koja je spomenuta u nekom od komentara. I onda lepo nemate kada da gledate kroz zadnji prozor, ako želite da ostanete na putu. Niti želite.

Peki

pre 14 godina

Jest vala, nema boljeg sarca za ljuti boj, ali treba ga i napojit! Ali kad Marko krene preoranim drumovima, dobar mu je i rezervni 1.4 TCe/130. Vredan, diskretan, elastican i ne toliko zedan, mada i njemu treba puna "kanta" od 10 lit...
Jos jednom pozdrav redakciji.

N100

pre 14 godina

Megane III Coupe je lepotan, a danas je sve više kompromisa, tako da i ovaj automobil nije izuzetak. I među proizvođačima, Renault nije jedini koji "u bescenje" prodaje imidž "ÜBER" sportskog automobila. Da mene neko pita, to "koketiranje" sa svim mogućim kategorijama kupaca koji "grizu" na dizajn je pogrešno. Trebalo bi da se zna kakva motorizacija (i cena) ide uz kakav tip karoserije i takav stajling. Jasno je meni da se kroz snižavanje "praga" motorizacije auto čini dostupnim širem krugu kupaca. Cilj je veći obim prodaje, a to za posledicu ima da će sve više biti "zabuna i slučajeva promašenog identiteta", tj. da auto sportskog izgleda lako gubi dah, bude ekonomičan kao kakvo malo dostavno vozilo i da se prodaje za 15K €. Još ako neko pokupuje dodatne aerodinamičke dodatke i zaista "pimpuje" izgled ka ultra sportskom, a ostavi osnovni motor... E to je pravi greh i stvar zbog koje se garantovano erodira ugled marke i modela vozila (i tipa karoserije). Ljubiteljima marke ne preostaje ništa drugo do toga da bez prave potrebe (za trkačkim performansama) "keširaju" za RS varijantu.

Kolega

pre 14 godina

Peki,

Nemanja nije pomenuo da Megan koji je vozio ima Euro 5 motor sa filterom partikularnih čestica (FAP). Izgleda da ta verzija motora ima potpuno drugačije mapiran sistem ubrizgavanja goriva od motora bez FAP-a koji i dalje ima 105 KS. Sve u svemu, tačno je da uopšte ne ide ispod 2000 obrtaja i da je prilično neprijatan za vožnju po gradu s obzirom na to da često traži prvu brzinu. Posebno je nezgodno kada si u situaciji da ti je potrebno trenutno ubrzanje. Za nenaviknute to može da bude problem. Ovaj motor praktično traži da bude vožen kao benzinac, a opet, sa druge strane, 1,6 benzinac sa 110 KS i 6 brzina je toliko dobro doteran, da je vrlo elastičan i na manje od 2000 obrtaja čime je definitivno postao prijatniji za vožnju od, po mom ukusu, preterano bučnog brata dizelaša. Eto, vremena se menjaju... Što neko reče, prava stvar u ovom automobilu je 1.4 TCe...

passat2.0T

pre 14 godina

Dr. Nele,
sve je stvar ukusa, tako i odabir automobila. O ukusima ne treba raspravljati, ali moj utisak je da ljudi koji izigravaju "baje" bi mnogo vise paznje privukli u ovom nabudzenom, extra zaobljenom Meganu, nego sto bih ja ikada u mom Passatu cistih, elegatnih linija.

Procitaj ponovo tekst i komentare citalaca- glavna draz ovog Megana je sto "izgleda kao da ima minimum 3000 ccm" "bar 200 ks" i "kosta 40,000 eura", a sve to za 15,000 eura.

A sto se tehnike tice, nisam inzinjer, niti expert ali ne vidim nista tehnicki napredno u ovom testiranom Meganu (a kamoli u osnovnom modelu sa 85 ks). Nasuprot tome, TSFI motori, DSG menjaci i ostala tehnika u VW je i te kako napredna u pogledu efikasnosti, snage i niske potrosnje.

I.K

pre 14 godina

O ukusima definitivno ne treba raspravljati, jer lepota ne dolazi iz automobila nego iz oka posmatraca, i to je defakto! Inace sam ljubitelj agresivnog izgleda automobila, ne zbog kompleksa nize vrednosti, vec mi je to fetis (nismo svi ljubitelji izgleda golfa serije 2)!Po meni Renault pravi pun pogodak u svetu auto industrije, od odlicnih resenja estetskog izgleda enterijera i exterijera, do agregata male radne zapremne i ekonomicne potrosnje(trenutno kod nas najbitnije)! Vec duzi niz godina za redom vozim Bmw, i u mom vlasnistvu do sada su bila tri automobila ove marke! Cenu koju placam jakog agregata je oduzeta dozvola 2-puta po 6-meseci, velika potrosnja, koja zbog loseg bezolovnog na nasim pumpama je jos veca, velike kazne, i broj policije po nasim (inace uzasnim) putevima, uzrokuje sporu voznju, koju agregati velike radne zapremine, i visokim kilovatima ne trpe! Tako dolazite u situaciju da mucite auto pri brzini od 60km.h!A meni ne treba auto od 3000cm3 koji ce da trosi prosecno 17.l na 100km. bude vozen 60km.h, i sve to zbog komsije koji ce da kaze "ala decko vozi masinu"!:-)

Bane NS

pre 14 godina

E zaista mi pojedini komentari nisu jasni, ovde se ili komentari ostavljaju da bi se bilo šta napisalo ili pojedini misle da će ako izlože detaljno objašnjenje do najsitnijih tehničkih detalja i perfomasi povezanih sa istorijskim činjenicama oduševiti publiku.

Spustimo se na zemlju, ovo nije nikakav trkački niti sportski auto poput Ferarija pa da ne sme da ima manje od 500ks, ovo je automobil niže srednje klase koji u Cupe varijanti ima linije i detalje koje odišu sportskim duhom. Raspon snage od 80-180 ks i paleta motora koja nudi benzinske, turbobenzinske, CR dizel motre je sasvim dovoljna da bi ova klasa zadovoljila potrebe široke ciljne grupe potrošača. Onima kojima je 85 ks malo nude se opcije snažnijih motora prema tome ne vidim razlog za nezadovoljstvo. Automobil treba da se kupuje u skladu sa ukusom i afinitetima a izbor motora da bude spram potreba i mogućnosti. Velika većina načitanih i dobro informisanih komentatora kao da ne može da prihvati činjenicu da se jednostavno cenovni rang i klasa ovog automobila odnosi na širok auditorijum normalnih kupaca koji se pri kupovini vode krajnje jednostavnim kriterijumima a to je da kupe lep, pouzdan automobil koji je ekonomičan i zahvalan za održavanje a ovaj automobil je upravo takav

Peki

pre 14 godina

Cudni su mi 1.5 dCi/105 ks, kao da nisu isto podeseni u razlicitim modelima, ili ce pre biti da su meni "uvalili" verziju od 110 ks (sa filterom na izduvne gasove i 240 Nm pri 1750/min)...
Pozdrav

Timer

pre 14 godina

Pitanje za redakciju: zasto je za test izabran najslabili model? Slucajnim uzorkom? Naterali vas ljudi iz auto-kuce? Hocete li i golfa testirati u najslabijoj varijanti?

Redakcija:
Timer, ovo nije najslabiji model ni po snazi motora ni po nivou opreme a ni po ceni. Ostalo sam objasnio u tekstu.
Nadam se da cemo golfa uskoro testirati, ali mislim da tu necemo imati puno izbora zbog politike uvoznika - 2.0TDI.

nemanja

pre 14 godina

Fin auto i pametno su ga pozicionirali na trzistu jer obuhvata vise ciljnih "podgrupa", od tatine devojcice kojoj je ovo prvi auto, do boy racera (koji ce uzeti nekujacu verziju). Preglednost je ocajna, a skoro isto tako je i kod Scirocco-a koji ima nesto vece zadnje staklo, ali i integrisane naslonjace za glavu koji zaklanjaju pogled pozadi.

pepe

pre 14 godina

Super tekst, cestitam autoru.

auto je super, ono sto sam ja primetio ( a drugi nisu napisali) da mu je aerodinamika jako dobra, mislim na nivo buke pri vecim brzinama, a i nije uopste osetljiv na (bocne) vetrove.
Dnevna svetla se iskljucuju kroz meni "board computera" - korisnicka funkcija. Verovatno ce Tce130 biti idealan motor, nadam se da cemo uskoro videti i update testa sa tim motorom.

Ja

pre 14 godina

Svaka čast! Od srca sam se smejao čitajući ovaj tekst, mada ipak neću dati 18000 evra za ovo jer imam dvoje dece. Možda eventualno kupim Megane karavan ili onaj običan, a za Fluence mi je garaža kratka :) Generalno mi se sviđa Renoova praksa da za pristojne novce daju dosta opreme, a i automobili su im prefinjeni i udobni, mada se macanima sa viškom testarosterona verovatno neće svideti.

djox

pre 14 godina

Auto je po mom ukusu skroz, al je testirani motor neoprostivo smesan izbor pri kupovini? Slicna prica kao i sa Civikom "svemircem" od 90ks (14,5s 0-100km/h), pa ko kupuje takav oblik AUTA BEZ MOTORA?!

Sasa D

pre 14 godina

Dobar auto, samo nepregledan. Jos kada bi imao rezervni tocak ...
Mislim da je u clanku nekorektna dezinformacija o ceni pezoa 308 1,6 HDI od 110 ks. Zavisno od paketa opreme, on kosta 18.180/19.250/21.330. I to sa razervnim tockom ...

Redakcija:
Dragi Sasa, hvala na komentaru. Cini mi se da ste upotrebili prejake reci + potkrala se mala greska u vasem postu, pa kako ne bismo zavodili citaoce a ipak pustili vas komentar sledi moja korekcija nekorektne dezinformacije:)

Kada sam trazio adekvatan 308 za poredjenje sa predstavljenim Meganom, logicno, to sam radio uporedjujuci opremu ova dva modela. Kao sto sam objavio, ispostavilo se da je to Premium Pack i malo je bolje opremljen od predstavljenog Megana, sa ocito jacim i vecim motorom, a cena mu je prema informativnom katalogu 21 330EUR.

Najskuplji 308 je 800 evra skuplji od cene koju ste naveli u postu (22 130), tu vas ispravljam :) I kod Premium Packa i kod Feline potrebno je doplatiti 330 EUR za BlueTooth i bolji audio uredjaj, ono sto je standardno kod Megana. Jos treba dodati 490 EUR za slicnu nijansu crvene boje automobila. Naravno, Verano zadrzava odgovornost za tacnost informacija objavljenih na sajtu a koje smo mi preneli.

Megane ima rezervni tocak.

Pozdrav.

Timer

pre 14 godina

U pravu ste,ovo nije najslabiji(nisam napisao najjeftiniji,ni najlosije opremlljen) vec drugi naslabiji motor od osam ponudjenih.I pored ponovnog pazljivog iscitavanja teksta nisam nasao odgovor zasto ste njega izabrali.I sam autor je primetio da su ljudi ocekivali besnu masinu ispod haube.Zasto je izostala?

Redakcija:
Vec smo pisali o Megane 1.6 16v, 1.9 dCi 130ks i 2.0 TCE, 180ks.

Svaki novi Megane Coupe pa i onaj od 85ks izgleda kao sportski auto, to je filozofija proizvodjaca i mi ne mozemo tu puno da biramo. Proizvodjaci su nas tokom godina navikli na odredjenu vezu izmedju izgleda i performansi auta, Renault to zeli da preispita.

Ovog puta detaljno smo predstavili model koji malo trosi, jeftin je za registraciju, udoban je i ocekivano je da ce biti zastupljen na ulicama a o njemu ranije nismo pisali.

Zumans

pre 14 godina

@domestos
Poenta onoga što sam napisao je bila na estetici vozila, a primer Mustanga je da se na osnovu dizajna iz šezdestih godina prošlog veka je moguće ponovo "nacrtati" lep kupe, prijatan za oko. Američki predimenzionirani kubični inči i komponente koje nisu podložne evropskoj homologaciji nisu bile predmet komentara. Za evropske uslove briljantne i skoro identične vozne karakteristike u zavisnosti od afiniteta vozača mogu se izvući iz zapremina od oko 1.8 do 2.5l u zavisnosti od konstrukcije samog agregata. Naravno da mislim prevashodno na benzinske motore. Što se tiče konkretnog modela i dalje mislim da je ružan, predimenzionirani prednji deo gde dominiraju otvori ispod prednjih farova je potpunoj diskrepanci sa bunkerskim puškarnicama na zadnjem delu kako je to lepo opisao autor na početku članka. A što se tiče sprdnje sa američkim vozilima,ako me pamćenje ne vara cena osnovnog modela Mustanga sa najslabijim motorom i osnovnom opremom spremnog za vožnju je bila ispod 22000 USD, tj. nešto više od 15000 evra. Za ovo me ne molim nemojte držati za reč, ne znam aktuelne cene. I još nešto, Šelbi iz 1969 je znao da "zabibebri" mnogim aktuelnim modelima kako između dva semafora tako i na otvorenom.

Igor

pre 14 godina

Prvo moram da primetim kako je redakcija konacno pronasla "ekvilibrijum" izmedju popularnog i strucnog tj. tehnickog predstavljanja-dakle sve pohvale i samo nastavite tako.
Ovaj auto nekako do sada nisam "primetio" iako se iz hobija bavim automobilima i pratim desavanja.
Cini mi se kao ok potez Renaulta i generalno sam protivnik ustaljenih vrednosti i ocekivanih sleda okolnsti(tipa ispod takve i takve karoserije takav i takav motor) jer je u biti napredovanja promena. Mislim da je ovaj Megan na pravom putu da pobere lovorike barem sto se tice manjih tj. jeftinijih motora/modela posto verzija koju bih recimo ja odabrao ulazi u pocetni cenovni rang premijum segmenta klase tj. BMW1 ili A3 sto je ipak logicniji izbor cini mi se.

Wikiki

pre 14 godina

Auto je apsolutno pogodjen ! Meni se lično jako dopada jer sam i sam ljubitelj coupea,Cena je po meni malo jaka ali cilj opravdava sredstvo da je za koju hiljadu dve laksa cena bilo bi adealni pogodak! No opet je to moje lično misljenje :))
Test je odlično napisan u tekstu .

Zumans

pre 14 godina

Iako sam samo informativno svratio na stranicu sa prikazom ovog automobila bez namere da se uključujem u diskusiju, čitajući komentare ipak moram da nažvrljam par redova. Komentari su prilično oprečni, a vidim i da se redakcija intenzivno uključuje na pojedine komentare. Elem auto je u osnovi ružan, što je moj lični sud, generalno bi se mogao objektivno nazvati ružnjikavim, sa po meni neadekvatnom motorizacijom za nešto što se naziva kupeom. Još jedan automobil u konfekcijskom nizu relativno jeftinih i u osnovi bezvrednih imitacija vozila koje su po definiciji prvenstveno namenjene vozaču za sportsku vožnju u drugačijoj karoseriji nego što je u velikoserijskim varijantama.A što se tiče Renoa jedno od najlepših iskustava je put sa ortacima davnih godina za Dalmaciju u R4 TL (nije bio čak ni GTL)koji nas je preveo tamo i nazad preko bosanskih nedođija bez ijedne greške, odnosno bilo bi im pametnije da malo pročeprkaju po po prošlosti ima tu još odličnih vozila npr. R5 GT turbo iz sredine osamdesetih. U auto industriji bi trebao svako da pravi ono što najbolje zna a ne da se petlja u što mu nije posao. Ovo vredi za većinu proizvođača ne samo za Reno.
P.S. glavni momenat zašto sam isključiv po ovom pitanju je svojevremena poseta mom dragom uji u čijoj garaži čuče jedan pored drugog Mustang Šelbi iz 1969 i aktuelni model sa 4.6 l motorom. Napominjem da mi je bilo zabranjeno da uopšte pokrećem Šelbijev agregat dok sa GT-om imam nekakva vrlo opipljiva iskustva

Ziveo Renault

pre 14 godina

Ja sam od marta vlasnik megane 3 berline, koju su novinari isto u svim revijama ispljuvali zbog lose preglednosti unazad. Nakon nedelju dana navikavanja ni mojoj ženi više ne predstavlja problem parkirati auto. Ali takve stvari se navode samo kod francuza a ne i kod "divnih" nemaca. Jel neko napisao da ford focus isto ima ocajnu preglednost unazad. Kako se meni cini nije, ali zato kad tako nesto francuzi rade, onda je to vest za naslovnu stranu. Vazenje novog Zakona o zabrani diskriminacije treba prosiriti i na novinare auto magazina.

Redakcija:
Dragi Ziveo Renaulte, Cestitamo na kupovini.

I moja supruga je bez problema vozila Megane, i to bas ovaj Coupe.
Vi svakako isljucujete nas iz ove grupe koju ste naveli posto smo mi objavili da vožnja ovog auta deluje teže dok se auto posmatra nego kada se vozi. Procitali ste tekst do sredine, zar ne? Nasi utisci su veoma pozitivni.

Pozdrav :)

Srećni vlasnik :-)

pre 14 godina

@ pepe
Po uputstvu se svetla isključuju na navedeni način, ali u praksi kod mene te opcije nema :-(
Slažem se što se tiče zvučne izolacije, ali uz napomenu da se po kiši vrlo glasno čuje voda koja udara u koševe pri prolasku kroz bare.

Dragan

pre 14 godina

Mislim da Reno u poslednje vreme preteruje sa originalnoscu. Pa setite se samo Avantaim-a ili Megana sa 5 vrata. U zivotu nisam video nesto ruznije.

passat2.0T

pre 14 godina

Dr. Nele,
sve je stvar ukusa, tako i odabir automobila. O ukusima ne treba raspravljati, ali moj utisak je da ljudi koji izigravaju "baje" bi mnogo vise paznje privukli u ovom nabudzenom, extra zaobljenom Meganu, nego sto bih ja ikada u mom Passatu cistih, elegatnih linija.

Procitaj ponovo tekst i komentare citalaca- glavna draz ovog Megana je sto "izgleda kao da ima minimum 3000 ccm" "bar 200 ks" i "kosta 40,000 eura", a sve to za 15,000 eura.

A sto se tehnike tice, nisam inzinjer, niti expert ali ne vidim nista tehnicki napredno u ovom testiranom Meganu (a kamoli u osnovnom modelu sa 85 ks). Nasuprot tome, TSFI motori, DSG menjaci i ostala tehnika u VW je i te kako napredna u pogledu efikasnosti, snage i niske potrosnje.

passat 2.0T

pre 14 godina

Ovaj Megane je auto za tipicnog Srbina. Izgled je maksimalno napucan sa usisnicima za vazduh kao Ferrari i auspuhom kao Lamborghini, a "srce" automobila cini dizel motor od fascinatnih 85KS!

Nije mi jasna ta potreba da se vozi nesto sto izgleda kao da ima bar 200ks i da kosta bar 40 hiljada eura.

N100

pre 14 godina

Megane III Coupe je lepotan, a danas je sve više kompromisa, tako da i ovaj automobil nije izuzetak. I među proizvođačima, Renault nije jedini koji "u bescenje" prodaje imidž "ÜBER" sportskog automobila. Da mene neko pita, to "koketiranje" sa svim mogućim kategorijama kupaca koji "grizu" na dizajn je pogrešno. Trebalo bi da se zna kakva motorizacija (i cena) ide uz kakav tip karoserije i takav stajling. Jasno je meni da se kroz snižavanje "praga" motorizacije auto čini dostupnim širem krugu kupaca. Cilj je veći obim prodaje, a to za posledicu ima da će sve više biti "zabuna i slučajeva promašenog identiteta", tj. da auto sportskog izgleda lako gubi dah, bude ekonomičan kao kakvo malo dostavno vozilo i da se prodaje za 15K €. Još ako neko pokupuje dodatne aerodinamičke dodatke i zaista "pimpuje" izgled ka ultra sportskom, a ostavi osnovni motor... E to je pravi greh i stvar zbog koje se garantovano erodira ugled marke i modela vozila (i tipa karoserije). Ljubiteljima marke ne preostaje ništa drugo do toga da bez prave potrebe (za trkačkim performansama) "keširaju" za RS varijantu.

Zumans

pre 14 godina

Iako sam samo informativno svratio na stranicu sa prikazom ovog automobila bez namere da se uključujem u diskusiju, čitajući komentare ipak moram da nažvrljam par redova. Komentari su prilično oprečni, a vidim i da se redakcija intenzivno uključuje na pojedine komentare. Elem auto je u osnovi ružan, što je moj lični sud, generalno bi se mogao objektivno nazvati ružnjikavim, sa po meni neadekvatnom motorizacijom za nešto što se naziva kupeom. Još jedan automobil u konfekcijskom nizu relativno jeftinih i u osnovi bezvrednih imitacija vozila koje su po definiciji prvenstveno namenjene vozaču za sportsku vožnju u drugačijoj karoseriji nego što je u velikoserijskim varijantama.A što se tiče Renoa jedno od najlepših iskustava je put sa ortacima davnih godina za Dalmaciju u R4 TL (nije bio čak ni GTL)koji nas je preveo tamo i nazad preko bosanskih nedođija bez ijedne greške, odnosno bilo bi im pametnije da malo pročeprkaju po po prošlosti ima tu još odličnih vozila npr. R5 GT turbo iz sredine osamdesetih. U auto industriji bi trebao svako da pravi ono što najbolje zna a ne da se petlja u što mu nije posao. Ovo vredi za većinu proizvođača ne samo za Reno.
P.S. glavni momenat zašto sam isključiv po ovom pitanju je svojevremena poseta mom dragom uji u čijoj garaži čuče jedan pored drugog Mustang Šelbi iz 1969 i aktuelni model sa 4.6 l motorom. Napominjem da mi je bilo zabranjeno da uopšte pokrećem Šelbijev agregat dok sa GT-om imam nekakva vrlo opipljiva iskustva

djox

pre 14 godina

Auto je po mom ukusu skroz, al je testirani motor neoprostivo smesan izbor pri kupovini? Slicna prica kao i sa Civikom "svemircem" od 90ks (14,5s 0-100km/h), pa ko kupuje takav oblik AUTA BEZ MOTORA?!

Dr.Nele

pre 14 godina

@filip;passat 2.0t
Sto se tice tehnike mnogi zaboravljaju da nismo u 2.svetskom ratu i da Nemci nisu vise superiorni u tehnici kao nekad (ne bar prema najacim zemljama iz EU).A to sto su vam dede pricale da je Nemacka tehnika, najbolja tehnika, je bilo pre 70-tak godina.
Apropo passatu: ja ne mogu da shvatim da neko vozi taj auto a da nije profesionalno vezan za ogromnu godisnju kilometrazu ili u banci ima minimum u rezervi 100kevra pa posto ne zna sta ce sa sobom on ceo dan okrece krugove po gradu kako bi zenske videle kako je on veliki 'baja' u velikom VW.

Alpine

pre 14 godina

Није ми јасно што појединцима смета то што је у понуди мотор од 85 кс.ЗА овакав ауто ове цене и не треба бољи,то што је некима најважније да се праве фаце на семафорима ,ма за такве и није ауто.Видите ли ви колико се гине због клинаца пијанаца који возе машине од по 200,300 кс?Доста више ,Дачија Сандеро 1.4,1,5дци је ауто за наш народ и наше путеве идеалан, поготово за паљевине којима је битније "ко има јачи".

Bravo

pre 14 godina

E sad svi oni koji misle da znaju da pišu tzv. "reviewe", neka pročitaju članak tri puta, zatim ga odštampaju, urame i stave ispred sebe. Za trening neka čitaju jednom ujutru, u podne i uveče. Ako im padne na pamet da pišu tzv. "review" neka za kaznu pročitaju članak dodatna tri puta.

A Megan kupe? Volim sve Renoe, deluje opako a mizerno troši. Još jednom bravo za Reno! Ja bih ovog tako rado posedovao. :)

Dr.Nele

pre 14 godina

Lepo,lepo...vidi se, na svu srecu, da dizajn nisu radili Nemci, pa eto jos jednog auta za kojim ce se okretati glave.Inace, video sam ga na postolju ispred jednog salona i stvarno izgleda kao da ima 200ks i kosta bar 40.000 e.

NIkola

pre 14 godina

@passat2.0T
promasio si temu ,ovde se prica o renault megan coupeu.
Ali ajde ako bas hoces poredjenja.Sto se tice tehnike motora 1.5 dci je ubedljivo naekonomicniji motor sto su dokazali mnogobrojni realni testovi pa i oni u nemackim casopisima.
Sto se tice turbo motora tu tek nema sta da pricam ,megan rs JE najbrzi serijski automobil sa prednjom vucom tj ima najbolja vremena na svim trakama.
Ako pogledamo atmosferce i clio-v 2.0 sa 203 konja ,nesto sto VW nije nikad imao a tesko da ce i da ima.Kad smo kod jos poredjenja VW je tek sad izbacio comon rail dizel motore nesto sto vecina proizvodjaca uradila odavno ,fiat jos pre 11 godina.
I meni je smesno kad vidim novog golfa GT sve nabudzeno ,kao sportsi auto a ono ispod haube tdi dizel koji nemoze ni da stane na crtu mom doblu vanu

Zumans

pre 14 godina

@domestos
Poenta onoga što sam napisao je bila na estetici vozila, a primer Mustanga je da se na osnovu dizajna iz šezdestih godina prošlog veka je moguće ponovo "nacrtati" lep kupe, prijatan za oko. Američki predimenzionirani kubični inči i komponente koje nisu podložne evropskoj homologaciji nisu bile predmet komentara. Za evropske uslove briljantne i skoro identične vozne karakteristike u zavisnosti od afiniteta vozača mogu se izvući iz zapremina od oko 1.8 do 2.5l u zavisnosti od konstrukcije samog agregata. Naravno da mislim prevashodno na benzinske motore. Što se tiče konkretnog modela i dalje mislim da je ružan, predimenzionirani prednji deo gde dominiraju otvori ispod prednjih farova je potpunoj diskrepanci sa bunkerskim puškarnicama na zadnjem delu kako je to lepo opisao autor na početku članka. A što se tiče sprdnje sa američkim vozilima,ako me pamćenje ne vara cena osnovnog modela Mustanga sa najslabijim motorom i osnovnom opremom spremnog za vožnju je bila ispod 22000 USD, tj. nešto više od 15000 evra. Za ovo me ne molim nemojte držati za reč, ne znam aktuelne cene. I još nešto, Šelbi iz 1969 je znao da "zabibebri" mnogim aktuelnim modelima kako između dva semafora tako i na otvorenom.

Igor

pre 14 godina

Prvo moram da primetim kako je redakcija konacno pronasla "ekvilibrijum" izmedju popularnog i strucnog tj. tehnickog predstavljanja-dakle sve pohvale i samo nastavite tako.
Ovaj auto nekako do sada nisam "primetio" iako se iz hobija bavim automobilima i pratim desavanja.
Cini mi se kao ok potez Renaulta i generalno sam protivnik ustaljenih vrednosti i ocekivanih sleda okolnsti(tipa ispod takve i takve karoserije takav i takav motor) jer je u biti napredovanja promena. Mislim da je ovaj Megan na pravom putu da pobere lovorike barem sto se tice manjih tj. jeftinijih motora/modela posto verzija koju bih recimo ja odabrao ulazi u pocetni cenovni rang premijum segmenta klase tj. BMW1 ili A3 sto je ipak logicniji izbor cini mi se.

vlada

pre 14 godina

Pa dobro, podredjena je funkcionalnost dizajnu, a i ovo je namenjeno deci dobrostojecih roditelja, da se puvaju ispred skole. Meni je previse nepraktican, ali berlina mi je recimo vrlo simpaticna i cini mi se da nudi dosta za te pare...

Epic

pre 14 godina

Megane Coupe Expression dCi 85 bi bio omiljeni dorat Lažnog Cara Šćepana Malog.

Isto to samo Dynamique TCe 180 je ekvivalent za Šarca Marka Kraljevića. Po meri junaka.

Redakcija:
Odlicno!

Car expert

pre 14 godina

Ipak mi nije u potpunosti jasan pisac ovoga teksta. Ako ne voli male staklene povrsine neka testira karavana. Ja nisam video kupea koji je pregledan pozadi i koji ima mnogo mesta za putnike na zadnjoj klupi. Ako mu nije odgovarao DCI od 105ks, trebao je da trazi sport 2.0 od 220ks. Ipak i ovakav motor ima kupce koji vole lep izgled i malu potrosnju bez sportskih aspiracija. Mislim da je tekstom promasena tema kako izborom motora na testu tako i zahtevima koji nisu u stilu kupea.
Renault je u ovoj klasi ponudio fantasticne motore kako dizele od 170ks tako i benzince (tc 1.6 od 150ks i 2.0 tc od 220ks), kao i kontinualni menjac koji jos nigde nije vidjen (CRT cini mi se). Mislim da je izgled avangardan i da ce trebati vremena da se posmatraci naviknu i prihvate novi trend, koji je uvek kod Renaulta prisutan a to ce se desiti kad konkurencija pocne da vrsi preslikavanje. Ne svidja mi se instrumet tabla a posebno deo sa komandama klime i radiom, pa se cak moze reci da je plasticna ivica postavljena tako da visi ljudi udaraju kolenom u nju.
Ovaj automobil sa alu felnama i u jacem paketu opreme izgleda izuzetno nabildovano i markantno i taj osecaj me podseca na nove modele BMW.
U najskorije vreme vidjacemo ovoga kupea na sportskim stazama, kakao u megan kupu tako i u reliju.


Redakcija:

Zao mi je zbog nastalih nejasnoca, ali savetujem pazljivije citanje ili bar citanje teksta do kraja ukoliko zelite da iznosite komentare a da ne trosite uzalud tako dobar nick kao sto je Car Expert.

Ranija praksa je bila da ovakve komentare brisemo a sada smo odlucili da cemo dopustati svima da vide sta pisete a kao dodatnu vrednost zadovoljicemo vas i odgovorom - Iskustvo jos sa premijere a i sa test voznje bilo je da se posmatraci hvataju najpre za izgled zadnjeg dela odnosno da se stvara zabrinutost kako ce se to voziti. Kroz tekst objasnjavam da stvari nisu ozbiljne kao sto izgledaju. Dajem savete za postizanje sto bolje preglednosti i u voznji i prilikom parkiranja.

Isto tako, prenosim reakcije ljudi koji su zacudjeni zapreminom motora u automobiliu koji izgleda ovako mocno a onda objasnjavam da je ovo jedan sasvim obican, ekonomican, bezbedan, dobar Renault Megane za svaki dan, kao sto je to bio Megane II sa troja vrata. Nisam se nigde zalio, napisao sam da sam zadovoljan performansama, posebno potrosnjom i naveo prednosti ovakvog motora.

Ukratko: Pocetak komentara je potpuno netacan a konstatacija da "ne volim kupe" i da treba da vam predstavljam samo ono sto volim me je zaista pogodila. Komentar se prema svom kraju pretvara u veoma dobru misao.

Inace, kao sto sam napisao, visok sam preko 195 i nema problema za smestanjem vozaca. Na ulici auto izgleda kao da je, kao sto je neko rekao na komentarima, iz 2014. godine. Opasno dobro. Izgleda na fotografijama ne ostavlja toliko jak utisak.

pozdrav svim ekspertima :)

Branko

pre 14 godina

Reno 4 iz doba Krede... Eh, da li ce to doziveti i ovaj Megan, da postane legenda... Cisto sumnjam, danas se kola prave konfekcijski, traju neko vreme i brzo padaju u zaborav. Long live cetvorka! :)

Johnny

pre 14 godina

Autor texta je potpuno genijalan, trebalo bi da vodi jutarnji program ili sitcom na TV-u!

Redakcija:
Pa i jesam vodio jutarnji program od 2001-2003 na radiju B92 :) Ozbiljno.

malimilojko

pre 14 godina

Hteo bih da primetim da je text savršen. Saznaćete sve što vas zanima o podešavanju retrovizora, zadnjoj klupi, haubi, proveri ulja...čak ima i vispreno provučenih komentara iz nikad zaboravljenih filmova i serija. I sve bi ovo bilo u redu da u naslovu pored imena automobila ne stoji ona mala magična reč-coupe. Tu sve pada u vodu. Razumem blesave francuze što stavljaju nejake motore pod ovako lepe haube (treba prodati i devojčicama poneki auto), ali zašto testirati takve automobile i još veoma lepo pisati o tome. 1.5l, 105ks, sve je to lepo, ali kada na limenom telu imate 5 otvora. Ako ne možete lepo da se isparkirate zato što je prozor suviše mali - možda i ne treba o tome da se piše. Sačekate da se neko od renoovih distributera prevari pa uveze nešto sa motorom kao u onoj Laguni koja je spomenuta u nekom od komentara. I onda lepo nemate kada da gledate kroz zadnji prozor, ako želite da ostanete na putu. Niti želite.

Bane NS

pre 14 godina

E zaista mi pojedini komentari nisu jasni, ovde se ili komentari ostavljaju da bi se bilo šta napisalo ili pojedini misle da će ako izlože detaljno objašnjenje do najsitnijih tehničkih detalja i perfomasi povezanih sa istorijskim činjenicama oduševiti publiku.

Spustimo se na zemlju, ovo nije nikakav trkački niti sportski auto poput Ferarija pa da ne sme da ima manje od 500ks, ovo je automobil niže srednje klase koji u Cupe varijanti ima linije i detalje koje odišu sportskim duhom. Raspon snage od 80-180 ks i paleta motora koja nudi benzinske, turbobenzinske, CR dizel motre je sasvim dovoljna da bi ova klasa zadovoljila potrebe široke ciljne grupe potrošača. Onima kojima je 85 ks malo nude se opcije snažnijih motora prema tome ne vidim razlog za nezadovoljstvo. Automobil treba da se kupuje u skladu sa ukusom i afinitetima a izbor motora da bude spram potreba i mogućnosti. Velika većina načitanih i dobro informisanih komentatora kao da ne može da prihvati činjenicu da se jednostavno cenovni rang i klasa ovog automobila odnosi na širok auditorijum normalnih kupaca koji se pri kupovini vode krajnje jednostavnim kriterijumima a to je da kupe lep, pouzdan automobil koji je ekonomičan i zahvalan za održavanje a ovaj automobil je upravo takav

Xobotnica

pre 14 godina

Kada vidis extra dobro dizajniran auto, zaboravis na poneki nedostatak. Licno mislim da preglednost pozadi moze da se resi bez vecih problema kamerom, a i svako se vremenom navikne na gabarite svog vozila. Volan, kontrolna tabla, sedista, sve je na nivou. Interesuje me samo kakav je kvalitet auta, i koliki ce biti troskovi odrzavanja za par godina.

Srećni vlasnik :-)

pre 14 godina

Evo jedan komentar iz perspektive korisnika posle mesec dana i 4000 km :-)
Motor jeste nesto slabiji pri manjem broju obrtaja, prethodni auto mi je bio Laguna 2 sa 1,9 120ks motorom i bio je daleko elastičniji i tolerantniji na lenjost sa menjačem. Nadam se da će se stvari malo promeniti kada se motor potpuno razradi, po uputstvu to je za jos par hiljada km. Trenutno mi i trosi vise nego što su utisci autora, u gradu sa puno guzvi i klimom izadje do 8 dok je na auto putu sa prosekom preko 150 trosio 6. Magistralni put i brzine oko 100 zaista drasticno smanje potrosnju. Sto se tice preglednosti, zadnji prozor pruza sasvim dovoljno pogotovo u retrovizoru, činjenica je da često ne vidite koji je auto iza, ali da ga ne primetite je nemoguce. Sa druge strane zadnji desni ugao je problematičan, podseca na iskustva sa kombijem, i traži da se naviknete da gledate u zaista fantasticne bočne retrovizore. Sto se tice zadnjih sedista, iza mene koji sam visok 198 se može voziti dete ili neko sitniji, i to tek kada pomerim sediste kako inače ne stoji, ali za divno cudo ni tada nisam u neprijatnom polozaju. Za razliku od zadnje klupe, u prtljažniku će vas prijatno iznenaditi mnoštvo prostora, premda je ivica nešto viša. Moj je u beloj boji, i sjajno izgleda u kombinaciji sa staklenim krovom, sto daje i više svetla u kabini i prostora za glavu. Belih inače nema puno jer je Renault na sajmu odobravao popust u vidu metalik boje :-) Zamerke na dizajn su loše pozicioniran opcioni USB konektor koji osim sa flesh drive uređajima koji imaju USB konektor pod 90 stepeni blokira prednje ležiste za limenku ili pepeljaru. Sa opcionom hands free karticom na žalost ne mozete otvarati i zatvarati prozore ako je auto ugasen a kartica nije u ležištu. Takođe, automatsko paljenje svetala ne znači senzor koji ih ukljucuje pri smanjenoj vidljivosti iako je tako opisano u uputstvu, vec znaci da srednja svetla ne možete nikako ugasiti osim ako prebacite na poziciju, ali proveriću da li je to do servisnih podešavanja, jer iako je navedena u uputsvu, opcija "dnevnih svetala" se ne da konfigurisati kroz koristička podešavanja. Sa druge strane, auto fantastično leži, dovoljno je udoban ali i krut tako da se u vožnji osećate jako stabilno. Motor bi mogao biti malo jači i 1,9 je možda bolji izbor, ali to je dodatna investicija i veća registracija, i više znači po pitanju elastičnosti jer je i sa ovim motorom maksimalna brzina sasvim dovoljna. Vodite računa da u boljem paketu idu 17ice za koje jedna guma košta oko 250 EUR (Continental Contisport 3 doduše u boljem brzinskom indeksu, uvoznik nije imao identičnu). Sve u svemu, iskrena preporuka!

Redakcija:

Cestitam. Zelim da vas dobro sluzi. Inace, ovaj primerak nije imao USB ulaz, ali jedan Clio III koji sam vozio jeste, bio je smesten u prednjoj kaseti i ta lokacija mi se dopala. Savetujem kupovinu kratkog produznog kabla za USB koji ce produziti vek trajanja i uticnici na samom autu i vasem uredjaju.

Peki

pre 14 godina

Jest vala, nema boljeg sarca za ljuti boj, ali treba ga i napojit! Ali kad Marko krene preoranim drumovima, dobar mu je i rezervni 1.4 TCe/130. Vredan, diskretan, elastican i ne toliko zedan, mada i njemu treba puna "kanta" od 10 lit...
Jos jednom pozdrav redakciji.

Zextra

pre 14 godina

Vidim da je najcesca diskusija oko nesklada motora(slabi) i karoserije(vau).Smatram da ovaj prelepi model nema ni potrebe da poseduje jace motore, jer kakav nam zakon o bezbednosti kuca na vrata, bice i ovo mnogo :-)
Pozdrav! reno4ever !

Dzoni

pre 14 godina

Savrsen auto za mene ,izgled 10 a nisam od onih koji se trkaju kad se upali zeleno ,jos potrosnja :)
Jos kad bih imao toliko para :(

Sasa D

pre 14 godina

Dobar auto, samo nepregledan. Jos kada bi imao rezervni tocak ...
Mislim da je u clanku nekorektna dezinformacija o ceni pezoa 308 1,6 HDI od 110 ks. Zavisno od paketa opreme, on kosta 18.180/19.250/21.330. I to sa razervnim tockom ...

Redakcija:
Dragi Sasa, hvala na komentaru. Cini mi se da ste upotrebili prejake reci + potkrala se mala greska u vasem postu, pa kako ne bismo zavodili citaoce a ipak pustili vas komentar sledi moja korekcija nekorektne dezinformacije:)

Kada sam trazio adekvatan 308 za poredjenje sa predstavljenim Meganom, logicno, to sam radio uporedjujuci opremu ova dva modela. Kao sto sam objavio, ispostavilo se da je to Premium Pack i malo je bolje opremljen od predstavljenog Megana, sa ocito jacim i vecim motorom, a cena mu je prema informativnom katalogu 21 330EUR.

Najskuplji 308 je 800 evra skuplji od cene koju ste naveli u postu (22 130), tu vas ispravljam :) I kod Premium Packa i kod Feline potrebno je doplatiti 330 EUR za BlueTooth i bolji audio uredjaj, ono sto je standardno kod Megana. Jos treba dodati 490 EUR za slicnu nijansu crvene boje automobila. Naravno, Verano zadrzava odgovornost za tacnost informacija objavljenih na sajtu a koje smo mi preneli.

Megane ima rezervni tocak.

Pozdrav.

FoRzA_PxFxCx

pre 14 godina

Sjajno!
Samo u tom cenovniku je ta cena za expression a za dynamique je soma skuplje. Opet iako se preferiraju dizeli, moj favorit je novi 1.4 TCe 130, u svakom pogledu!

Redakcija:
Cekiraj link sa aktuelnim popustima na dnu teksta. Cena koju sam naveo je tacna. Popust je oko 1000EUR

P.S. Ubi ih Valter!

Peki

pre 14 godina

Cudni su mi 1.5 dCi/105 ks, kao da nisu isto podeseni u razlicitim modelima, ili ce pre biti da su meni "uvalili" verziju od 110 ks (sa filterom na izduvne gasove i 240 Nm pri 1750/min)...
Pozdrav

mile

pre 14 godina

Ako pogledamo atmosferce i clio-v 2.0 sa 203 konja ,nesto sto VW nije nikad imao a tesko da ce i da ima.Kad smo kod jos poredjenja VW je tek sad izbacio comon rail dizel motore nesto sto vecina proizvodjaca uradila odavno ,fiat jos pre 11 godina.
I meni je smesno kad vidim novog golfa GT sve nabudzeno ,kao sportsi auto a ono ispod haube tdi dizel koji nemoze ni da stane na crtu mom doblu vanu
(NIkola, 23. maj 2009 21:38)

E jesi mu rekao svaka ti čast.

Peki

pre 14 godina

Nemanja, jesi li siguran da ti nisu "uvalili" verziju sa 85 ks? Koliko je testirani imao brzina? Ukoliko je sa pet, onda je od 85 ks.
Pitam jer po meni 1.5/105 ks (sest brzina), vuce veoma dobro vec sa 1.500 obrtaja, i ne smeta mu da se zavrti i na preko 4.500. Prva mu sluzi samo za polazak.
Pozdrav.

Redakcija:
Pozdrav Peki, 100% je 105 KS i ima 6 brzina. Ipak, nisam ja jedini koji je tokom voznje stekao ovakav utisak. Tokom testa ukupno nas je cetvoro vozilo ovaj auto, najcesce po dvoje u autu i svi smo imali isti utisak o odlicnoj efikasnosti od malo ispod 2000 do 3500rpm. Cim se priblizi 4000 prm performase opadaju. Prvi stepen je na ovom autu bio dug kao na nekom benzincu. To je bio utisak i kolega iz drugih redakcija.

Inace, danas sam vratio Lagunu Coupe 2.0 benz turbo u Renault. GT oprema, 33 000 evra. Jako mi se dopala. objavicemo i to sledece nedelje.

Click

pre 14 godina

Ne znam sta je toliko cudno kod sipkice za merenje nivoa ulja?!
1. Slican sistem je primenjen na bloku F9Q (1.9 dCi), samo sto se kod njega na istom otvoru ulje i sipa, a na K9K ocigledno postoji posebno mesto.
2. Resenje je mnogo bolje nego ono klasicno, sa sipkicom sa tankim usastim vrhom koji je po obicaju uvek prljav..
3. Na displeju boarda pri svako startovanju motora postoji poruka Oil level OK. Ako se pritisne pravo dugme, dobija se graficki prikaz..
4. Sto se tice neelasticnosti (navodne) i potrebe za prebacivanje u prvu brzinu, autoru teksta savetujem da pogleda malo krivu obrtnog momenta pa ce videti da je ona na nivou ler gasa veca nego maksimalna vrednost recimo Yuga 45. Imao sam srece, pa sa vozio sve varijante 1.5 dCi agregata i nigde nisam primetio tako nesto.. U Loganu MCV sa 85 ks sam startovao iz trece brzine.. Treba malo osetiti auto..
I za kraj.. Voleo bih da mi autor teksta pokaze kupe sa preglednim zadnjim krajem..

Redakcija:
Pa dobro, covece, vidimo po tvojim komentarima i na drugim teskstovima na sajtu da si strucnjak i da imas priliku da vozis nova kola. Mi ti ovde cak dajemo mogucnost i da drugi vide koliko znas. Ako zelis jos vise, uvek sam raspolozen za nove saradnike, ako si raspolozen, javi se. Zasto tolika negativnost?? Cak sam pomislio da je nesto licno u pitanju.

Vidi, B92 dnevno poseti preko 250 000 ljudi dnevno od kojih jedno 5000 interesuju automobili, ostale treba zainteresovati. Na automobile dolazi oko 30 000. Recimo da desetoro posetlaca zna sta je F9Q ili K9K. Ostale uglavnom to ne zanima. Postoji cak i disclaimer na dnu svake strane koji je jos i uokviren, ne mozes ga omasiti.

Ko zeli tehnicke detalje, nazive motora i ostale sifre i cifre moze iz teksta da prati link ka sajtu proizvodjaca ili da kupi neku reviju na trafici. Postoji nekoliko nacina da se obradi jedna tema, tako je i sa automobilima. Vazno je da vi, dragi citaoci mozete da izaberete ono sto je vasem srcu najdraze. Ako bismo svi objavljivali iste tekstove bilo bi prilicno dosadno, zar ne?

4. Kakva prozivka. Ovaj auto, za razliku od Dacie MCV 85ks koju sam i ja vozio po Srbiji, ima FAP sto bitno menja situaciju. Lepo sam napisao da se vozi kao i benzinac. Bojim se da ovde nisi u pravu. Renault Nissan Srbija me je vodio u Francusku da isprobam sve Dacie, na cemu sam veoma zahvalan, i veoma sam svestan razlika.
1. Lepo pise da je neobicno resenje sa dipstikom, ne da mu nesto fali :) Mnogo je bolje od klasicnog.
3. Za graficki prikaz nivoa ulja mogu se pritisnuti zapravo dva dugmeta. Ne jedno, ali svakako prilikom startovanja motora sistem izbaci poruku na displeju da li je nivo OK. Ukoliko se dogodi da tokom voznje dodje do nestasice ulja citav displej ce pocrveneti i dobice se zvucno upozorenje.

I za kraj: Svaki kupe ima "pregledan zadnji kraj", ukoliko ga pregledas :)

Pozdrav :)

Kolega

pre 14 godina

Peki,

Nemanja nije pomenuo da Megan koji je vozio ima Euro 5 motor sa filterom partikularnih čestica (FAP). Izgleda da ta verzija motora ima potpuno drugačije mapiran sistem ubrizgavanja goriva od motora bez FAP-a koji i dalje ima 105 KS. Sve u svemu, tačno je da uopšte ne ide ispod 2000 obrtaja i da je prilično neprijatan za vožnju po gradu s obzirom na to da često traži prvu brzinu. Posebno je nezgodno kada si u situaciji da ti je potrebno trenutno ubrzanje. Za nenaviknute to može da bude problem. Ovaj motor praktično traži da bude vožen kao benzinac, a opet, sa druge strane, 1,6 benzinac sa 110 KS i 6 brzina je toliko dobro doteran, da je vrlo elastičan i na manje od 2000 obrtaja čime je definitivno postao prijatniji za vožnju od, po mom ukusu, preterano bučnog brata dizelaša. Eto, vremena se menjaju... Što neko reče, prava stvar u ovom automobilu je 1.4 TCe...

Timer

pre 14 godina

Pitanje za redakciju: zasto je za test izabran najslabili model? Slucajnim uzorkom? Naterali vas ljudi iz auto-kuce? Hocete li i golfa testirati u najslabijoj varijanti?

Redakcija:
Timer, ovo nije najslabiji model ni po snazi motora ni po nivou opreme a ni po ceni. Ostalo sam objasnio u tekstu.
Nadam se da cemo golfa uskoro testirati, ali mislim da tu necemo imati puno izbora zbog politike uvoznika - 2.0TDI.

Timer

pre 14 godina

U pravu ste,ovo nije najslabiji(nisam napisao najjeftiniji,ni najlosije opremlljen) vec drugi naslabiji motor od osam ponudjenih.I pored ponovnog pazljivog iscitavanja teksta nisam nasao odgovor zasto ste njega izabrali.I sam autor je primetio da su ljudi ocekivali besnu masinu ispod haube.Zasto je izostala?

Redakcija:
Vec smo pisali o Megane 1.6 16v, 1.9 dCi 130ks i 2.0 TCE, 180ks.

Svaki novi Megane Coupe pa i onaj od 85ks izgleda kao sportski auto, to je filozofija proizvodjaca i mi ne mozemo tu puno da biramo. Proizvodjaci su nas tokom godina navikli na odredjenu vezu izmedju izgleda i performansi auta, Renault to zeli da preispita.

Ovog puta detaljno smo predstavili model koji malo trosi, jeftin je za registraciju, udoban je i ocekivano je da ce biti zastupljen na ulicama a o njemu ranije nismo pisali.

Timer

pre 14 godina

Jako sam prijatno iznenadjen novom praksom da se odgovara na pitanja citalaca bez obzira koliko neprijatna bila.To je nesto novo na ovom sajtu i mogu vam preneti moju zahvalnost.S' postovanjem
Timer

nemanja

pre 14 godina

Fin auto i pametno su ga pozicionirali na trzistu jer obuhvata vise ciljnih "podgrupa", od tatine devojcice kojoj je ovo prvi auto, do boy racera (koji ce uzeti nekujacu verziju). Preglednost je ocajna, a skoro isto tako je i kod Scirocco-a koji ima nesto vece zadnje staklo, ali i integrisane naslonjace za glavu koji zaklanjaju pogled pozadi.

Ziveo Renault

pre 14 godina

Ja sam od marta vlasnik megane 3 berline, koju su novinari isto u svim revijama ispljuvali zbog lose preglednosti unazad. Nakon nedelju dana navikavanja ni mojoj ženi više ne predstavlja problem parkirati auto. Ali takve stvari se navode samo kod francuza a ne i kod "divnih" nemaca. Jel neko napisao da ford focus isto ima ocajnu preglednost unazad. Kako se meni cini nije, ali zato kad tako nesto francuzi rade, onda je to vest za naslovnu stranu. Vazenje novog Zakona o zabrani diskriminacije treba prosiriti i na novinare auto magazina.

Redakcija:
Dragi Ziveo Renaulte, Cestitamo na kupovini.

I moja supruga je bez problema vozila Megane, i to bas ovaj Coupe.
Vi svakako isljucujete nas iz ove grupe koju ste naveli posto smo mi objavili da vožnja ovog auta deluje teže dok se auto posmatra nego kada se vozi. Procitali ste tekst do sredine, zar ne? Nasi utisci su veoma pozitivni.

Pozdrav :)

domestos

pre 14 godina

@Zumans
Kazes da se Reno petlja u nesto sto mu nije posao???Reno pravi najbrze hecbekove i po mom misljenju tako trebaju i da izgledaju.To su auti za svakodnevnu voznju i ne trebaju da stoje u garazi kao muzejski primerci.Uostalom u Evropi su americka kola predmet sprdnje,ali sta mi znamo...

pepe

pre 14 godina

Super tekst, cestitam autoru.

auto je super, ono sto sam ja primetio ( a drugi nisu napisali) da mu je aerodinamika jako dobra, mislim na nivo buke pri vecim brzinama, a i nije uopste osetljiv na (bocne) vetrove.
Dnevna svetla se iskljucuju kroz meni "board computera" - korisnicka funkcija. Verovatno ce Tce130 biti idealan motor, nadam se da cemo uskoro videti i update testa sa tim motorom.

Srećni vlasnik :-)

pre 14 godina

@ pepe
Po uputstvu se svetla isključuju na navedeni način, ali u praksi kod mene te opcije nema :-(
Slažem se što se tiče zvučne izolacije, ali uz napomenu da se po kiši vrlo glasno čuje voda koja udara u koševe pri prolasku kroz bare.

Wikiki

pre 14 godina

Auto je apsolutno pogodjen ! Meni se lično jako dopada jer sam i sam ljubitelj coupea,Cena je po meni malo jaka ali cilj opravdava sredstvo da je za koju hiljadu dve laksa cena bilo bi adealni pogodak! No opet je to moje lično misljenje :))
Test je odlično napisan u tekstu .

Ja

pre 14 godina

Svaka čast! Od srca sam se smejao čitajući ovaj tekst, mada ipak neću dati 18000 evra za ovo jer imam dvoje dece. Možda eventualno kupim Megane karavan ili onaj običan, a za Fluence mi je garaža kratka :) Generalno mi se sviđa Renoova praksa da za pristojne novce daju dosta opreme, a i automobili su im prefinjeni i udobni, mada se macanima sa viškom testarosterona verovatno neće svideti.

I.K

pre 14 godina

O ukusima definitivno ne treba raspravljati, jer lepota ne dolazi iz automobila nego iz oka posmatraca, i to je defakto! Inace sam ljubitelj agresivnog izgleda automobila, ne zbog kompleksa nize vrednosti, vec mi je to fetis (nismo svi ljubitelji izgleda golfa serije 2)!Po meni Renault pravi pun pogodak u svetu auto industrije, od odlicnih resenja estetskog izgleda enterijera i exterijera, do agregata male radne zapremne i ekonomicne potrosnje(trenutno kod nas najbitnije)! Vec duzi niz godina za redom vozim Bmw, i u mom vlasnistvu do sada su bila tri automobila ove marke! Cenu koju placam jakog agregata je oduzeta dozvola 2-puta po 6-meseci, velika potrosnja, koja zbog loseg bezolovnog na nasim pumpama je jos veca, velike kazne, i broj policije po nasim (inace uzasnim) putevima, uzrokuje sporu voznju, koju agregati velike radne zapremine, i visokim kilovatima ne trpe! Tako dolazite u situaciju da mucite auto pri brzini od 60km.h!A meni ne treba auto od 3000cm3 koji ce da trosi prosecno 17.l na 100km. bude vozen 60km.h, i sve to zbog komsije koji ce da kaze "ala decko vozi masinu"!:-)