Sreda, 06.05.2009.

13:46

Tadić: DS motor razvoja Srbije

Demokratska stranka je motor razvoja Srbije i bez nje je ugrožena stabilnost zemlje i njen razvoj, poručio predsednik Srbije i lider DS Boris Tadić.

Izvor: B92

Tadiæ: DS motor razvoja Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

BacaPera

pre 14 godina

Ljudi gube nadu, sve više je narkomana i alkoholičara, terate privredu u propast, trampa je ponovo aktuelna...

Muka mi je od vas! Zašto nas maltretirate ovakvim glupostima? Definitivno nismo na istoj frekvenciji. Kako se postaje ovakav, ne mogu više da trpim, pustite me napolje!

stefanshee

pre 14 godina

Ljudi zasto trazite izbore, da li mislite da ce se nesto na bolje promeniti...sve je to isto... Po meni mislim da bi jedino LDP ucinio velike promene...ali ne svdija mi se ni njihova politika!

ja

pre 14 godina

Ipak mislim da se pre radi o volovskoj zaprezi ciji tockovi zacvile na svakoj rupi, dok usput otpadaju daščice sa nje- izjedene od termita.

nataša

pre 14 godina

Vrlo, vrlo duhovito...Ili lepo rečeno, samo je šteta što stvarnost rečeno demantuje...Ili, kad bolje razmislim, pa Tadić nije ništa pogrešno rekao...DS (ovakav kakav trenutno jeste) jeste motor...Motor Srbije koja brznom svetlosti leti u propast...E, Borise, Borise...možeš li se posle ovoga pogledati u ogledalo?!

apsolvent

pre 14 godina

nemam vise ni skim, a ni protiv koga!!! mozda je to hteo reci predsednik Republike Srbije!!! motor postoji, sve je samleveno... nema vise ko da mi stane na crtu... hocu reci na zulj...

Vlada

pre 14 godina

Da li ovaj covek govori o Srbiji i nekom razvoju ili je nesto pobrkao, a motor mu je odavno zreo za generalku ako ima ko da je uradi.

Aleksandar

pre 14 godina

Ako ste vi motor, onda sam ja transteleportni-dimenzioni-vremeplov koji radi na 2 kikirikija.
Mada ce biti vise "za" 2 kikirikija, zbog drzave u kojoj radim i zivim.

AleksandarM

pre 14 godina

Kamo srece da je taj motor traktorski, ali, samo je od izandjalog "trabanta" i zuji, bruji, dosta trosi, a kilometre slabo prelazi.

Miroljub Stefanovic

pre 14 godina

Joj, sto mi je ta retorika poznata od nekud. Znaci uskoro sledi: "Zeleo bih da se zahvalim onima koji su glasali za mena, a isto tako i onima koji nisu..." Zvuci poznato?

Veliot

pre 14 godina

Kakav motor, kakav razvoj, choveche, ljudi ti umiru od gladi i jedu sopstvene prste da bi dobili trunku paznje ove jadne zemlje, eto dotle ste nas doveli! Ne razvijamo se vec duze vreme, mr. president!

Milorad

pre 14 godina

Sto se tice spoljne politike, Tadic (zajedno sa Jeremicem) tu cini (skoro) sve sto moze, i zaista ne vidim koju sustinski bolju spoljnu politiku bi Srbija mogla imati u ovom momentu. Medjutim, postoji ogroman unutrasnji problem, a to je losa ekonomska politika DS-a. DS i Tadic verbalno zastupaju ideju o socijalnoj pravdi, pa je to pomenuto i u Uzicu, ali u praksi postupaju potpuno suprotno, odnosno zastupaju neoliberalni ekonomski koncept, koji ne samo da nema nikakve veze sa socijalnom pravdom, i ne samo da je zaista surov, nego je i duboko pogresan. Pa treba li veceg dokaza za to od postojece svetske ekonomske krize!!! Zbog toga se ogroman deo gradjana Srbije koji su glasali za DS, a medju njima sam i ja, danas oseca prevarenim. Takav neoliberalni ekonomski koncept uvodi nas u ogromnu krizu, pa se ne moze govoriti o DS-u kao motoru razvoja Srbije ako ce ove godine pad BDP-a iznositi izmedju 5 i 10 procenata. Ili je predsednik mislio na onu cuvenu frazu o negativnom ekonomskom rastu. Sve zemlje sveta bore se protiv ekonomske krize povecavajuci potrosnju i kupovnu moc stanovnistva da bi podstakli privredne aktivnosti, samo kod nas se radi suprotno. Samo ovde se povecavaju opterecenja najsirim slojevima stanovnistva, umesto da se povecavaju porezi najbogatijima. Samo kod nas banke prakticno ne placaju poreze, a imaju ogromne profite, a o bezobrazno velikim kamatnim stopama i provizijama da i ne govorim. I da ne nabrajam dalje, spisak bi bio zaista predug. Pa izvinite, ako gradjani nemaju novca da kupuju, kome ce onda ti kapitalisti prodavati svoje proizvode? Nikome, i oni sami ce vrlo brzo propasti, zajedno sa tim siromasnim gradjanima. E upravo to se sada desava u nasoj ekonomiji. Nista DS-u ne vredi dobra spoljna politika ako vodi u osnovi pogresnu ekonomsku politiku, koja je u interesu samo 1 procenta gradjana Srbije. Sta cemo sa preostalih 99 procenata gradjana nezadovoljnih takvom ekonomskom politikom? Jednostavno, da rezimiram, nama stvarno, ali bas stvarno, nedostaju ozbiljne politicke partije koje ce voditi razumnu i odgovornu spoljnu politiku u interesu svih gradjana Srbije uz istovremeno vodjenje ispravne ekonomske politike, takodje u interesu svih gradjana Srbije.

nezaposlen

pre 14 godina

Afera za aferom za aferom! I nije vas sramota da kazete da ste "motor" razvoja! Licno se pitam da li je DS gori od SPS mislim da ste na istoj duzini

bezimena

pre 14 godina

O kakvom razvoju, stabilnosti i "prosvetiteljstvu" je reč!?
p.s.neko bi trebao da obavesti Predsednika da mu je motor mnogo prljav...

Sloba

pre 14 godina

Dokle god smo jedna zemlja u Evropi, osim Belorusije, cijem gradjanstvu se ne daje na uvid zavrsni racun za proslu godinu, nema tu ni d od demokratije i mogu samo da se stide ali su zaboravili sta to znaci.

Drzava to sam ja

pre 14 godina

Pazljivo sam pratio izvestaje u medijima i pokusao da pronadjem neku lepu rec koju je za tu stranku izgovorio neko izvan nje i izvan interesne grupe oko nje, koja zaista zivi veoma lagodno i koju kriza ne dotce.
Uzalud!
Predsednik (DS ili Srbije, to mi je previse prepleteno i nerazgraniceno) bi morao da zna da je samohvalisanje nepristojno, a tvrdnje da bez bilo koje partije nema drzave, moze da se protumaci kao zagovaranje jedopartijskog sistema, jednoumlja, da ne koristim neke jos zesce izraze koji pripadaju vokabularu iz srpske proslosti za koje sam mislio da su deo nase nesrecne istorije.

Dragan Loncar

pre 14 godina

Dobro je sto motor finkcionise, al' sta cemo sa tockovima? Bojim se da ce istrosena karoserija da popusti pod tolikom snagom motora ako prednji tockovi vuku napred, a zadnji nazad. Kad smo vec u automehanicarskom zargonu, sta je sa volanom? Nesto malo vuce na desno... mislim da bi i on trebao da se kalibrise, da se bar nekako dovucemo do Madjarske. Do Skandinavije cemo tesko stici. Dug je put...

Miomir

pre 14 godina

Motor je u sledecem stanju: zameniti ulje, uraditi generalnu (klipovi, karike, leteci lezajevi...) izvrsiti TRECU specijalu, produvati karburator, filteri za ulje i vazduh, razvodna kapa i komplet paljenje, preci sa platinskog na tranzistorsko paljenje (mnogo savremenije), ispitati gde instalacija "baca" na masu, namestiti zazor ventila, promenti stari antifriz...
A NEKAD sam glasao za NJEGA...

Milica Bg

pre 14 godina

Predsednice, za pocetak srecna slava vama i DS-u. Samo nemojte ici principom: "Dragi putnici nasega leta gledajte sad svi na desnu stranu. Levo krilo nam je otpalo!" Nazalost, velika vecina ljudi jos ne oseca mnogo od promena koje vec jako dugo nagovestavate, ali slaba vajda od toga. Jos uvek ste samo "bolja alternativa." Ubacite u drugu inace ce ljudi poceti da napustaju vagon a onda nista od svih tih lepih stvari. Vi dobro znate o cemu je rec. Mnogo srece i hrabrosti, trebace vam...

bnp

pre 14 godina

Motor razvoja za tetke, strine.bratanice, sestriće, sestričine i ostalu mnogobrojnu rodbinu koja se ugurala u raznorazne agencije, državne firme i ržavnu administraciju a narodu šta ostane.

nemanja

pre 14 godina

Ovo je izjava koja pokazuje u kakvom drustvu mi zivimo. Tadic koji bi trebalo da je predsednik svih gradjana, govori da su jedino oni (DS) stranka koja nas gura napred i koja nas jos i prosvecuje. Ako nas ds ne prosveti niko nece. Kakav je ovo bezobrazluk pa to ni diktator Lukasenko ne bi izjavio, sramota. Sramota za demokratiju i parlamentarizam. Na kraju ce se ova stranka stvarno pretvoriti u cudoviste koje ponavlja iste mantre: mi smo najbolji, mi prosvecujemo, buducnost je sa nama, mi smo motor razvoja...Da li vas sad Tadic podseca na nekog iz bliske proslosti?

DJ

pre 14 godina

"Motor nacije", Na zalost, gdine predsednice, mogla je da bude, imala je sansu, ali je propustila. pravite gresku za greskom a naj drasticnija je da su Vam "svestenici SPC' i samo SPC savetnici.
Ako dobro znam, u Srbiji je registrovano Tradicionalnih 5, pa dve pa KONFESIONALNE Crkve...Zasto je stranka samo pravoslavna?
Vi trazite glasace i medju "ostalima' a Vas "kolac delite samo sa pravnoslavima", zaboravite za nas i verujte, nasi glasovi ce pripasti HRABRIJIMA i manje LICEMERNIMA.
Price koje ste nam plasirali, savete koje smo Vam davali ste "stavili macku o rep", sada se borite za pravoslavne glasace, jer mi ostali nismo "na slavi i nemamo slave". A i pored svega, uvek smo bili veliki i CESTITAMO Vam gdine Predsednice, ali bez nas.

rak a ne motor

pre 14 godina

Prvo je Srbija bila motor iliti lider Balkana a sad je DS motor Srbije. Ergo DS je motor Balkana. Ne drugaru, pobrkao si loncice, DS je kao i sve ostale stranke rak rana i Srbije i Balkana.

Raša

pre 14 godina

Halo, Srbiji? Da li je moguće da je ovo Tadić i da je ovo ona DS? Da li taj čovek, kada javno istupa, zna da mora da se obraća gradjanima Srbije a ne interesnoj grupaciji koja se zove DS. Sramota me je kada pomislim da sam im dao glas.

veljko

pre 14 godina

a jel taj motor samo trosi gorivo ili i ide negde, osecam da se mnogo placa za gorivo a da je rad na leru ipak samo trosak, nema brzine a kamoli ubrzanja.

matori

pre 14 godina

Motor... ma nemoj!

"...misija DS je modernizacija i razvoj socijalno pravednog društva..."

Modernizaciju vidimo na svakom koraku:
- sve što je nekada funkcionisalo, proizvodilo ili bilo korisno za društvo, više ne postoji ili se nalazi u lopovskim rukama.
Kao jedan od prvih prioriteta se nameće potreba za hitno proširenje groblja u Srbiji: - od silne socijalne brige i pravednosti, mnogi će uskoro početi da umiru od gladi, bolesti i bede! Penzioneri su prvi na redu.

Ostalo što reče, nije vredno ni da se komentariše...

sale

pre 14 godina

Pa mi odavno neverujemo u Deda Mraza, a kad vas covek bolje pogleda i saslusa isti ste Bozic Bata. Nismo mi bas toliko MALI koliko vi i vas DS mislite.

*bane*

pre 14 godina

* Borise , Borise da li si stvarno dobro obavesten !! DS nije tako dobra kao sto zeli predsednik Srbije, ali nije sve u marketingu a druge politicke opcije su sve losije, sem jedne, koja je jos mala sa velikim potencijalom, ali nju gusi bas DS !!

tibulo

pre 14 godina

Siguran sam da DS u vrhu mora da se prestroji i izbaci hvalisanje i nepotizam. U protivnom kadrovi koji idu istim putem cebiti kammen spoticanja i u drzavi i u stranci. Ja ne vidim nikog boljeg od DS pod uslovom da se prihvati stvarne odgovornosti i povrati sav svoj ugled i kvalitet koga je zacrtao ranije. Motoru su potrebne odrzavanje, strucan posao, pa i "generalke". Dobar je DS. Ucinice to.

SKJ-SPS-DS, tradicija kvaliteta

pre 14 godina

Kakav motor, takav i razvoj.

Danasnji ispad je direktno ruganje razumu. Sramota je sta ovaj covek govori, sramota je koliko veruje da smo bas svi pilece pameti i slepi kod ociju. Dodatna je i teska sramota koliko partijsku funkciju pretpostavlja drzavnoj.

U stvari, sta ga briga, NJEGA sramota nije. Njemu i njegovima ne ide lose. A ostali mogu da gladuju i sebi amputiraju ekstremitete.

baca

pre 14 godina

G. Tadicu dajte nam neke konkretnije podatke da vidimo gde nas je taj motor vozao ovih godina otkako ste na vlasti. Recimo koliko je evro bio tada i sada, koliki je izvoz bio tada i sada, koliko je to novih radnih mesta otvoreno u proizvodnji i naprednim tehnologijama, koliko su g. Miskovic i ostali tajkuni imali koristi od vaseg motora...
Vasi eksperti samo rasprodaju srpske resurse i pare trose na ostajanje na vlasti, a sta ce biti sa Srbijom i sadasnjom decom kroz 20 godina, bas vas briga!

Dragon

pre 14 godina

Jadan ste vi motor! A pored toga G17 je menjač, kočnice su SPS a volan Čanak, a znamo kako on vozi. Viste vozilo sa više kuka, pa se kači kako ko može, a gde ćemo mi stići sa vama bog zna, verovatno u provaliju, ako se ne sudarimo sa nekim. Apelujem na EU da ovo vozilo pošalje na vanredni tehnički i isključi iz saobraćaja!

vajsberg

pre 14 godina

Gospode, kakav naslov... Zaista mi ne pada na pamet citati samu vest. Nisam kvalifikovan za dijagnostikovanje pomerene percepcije realnosti... Mislim, da li ovaj covek zaista bespogovorno slusa politicke savete eksperata za lepo odelo?!

vegan

pre 15 godina

Samohvalisanje je nepristojno, a to svi clanovi vlade rade. Sad i predsednik. I niko od njih nije pozvan ni na kakvu odgovornost, nizasta. Suprotno izjavi predsednika, misljenja sam da neki ministri iz DS nikako ne smeju da rade na tom mestu, tacnije njih trojica, sto je ravno katastrofi za DS, a da ne pricam o lokalnim funkcijama. Ali, DS je sad mocan i nije ih briga za misljenje biraca. A kada opet izgube na izborima, opet ce im biraci biti krivi sto nisu izasli u dovoljnom broju. DS sebe nece proglasiti odgovornim, sto se videlo iz fijaska posle afere Bodrum.

Laza

pre 14 godina

Slazem se sa Predsednikom da je DS motor razvoja Srbije; pa "ugradjeni' su u svaki posao u Srbiji!! Cik uradi nesto u Srbiji a ne "ugradi" DS komponentu! Blago Srbiji sa DS motorom, G17 sagorevanjem i SPS kocionim sistemom. U slucaju kvara tu je i SNS rezervni deo pa nema bojazni da ce DSS, NS, RS klipovi u tockovima da uspore put u Evropu. Posebno kad se toci LDP gorivo po evropskim standardima. Sto rece Djoka Balasevic "jezdimo kroz noc".

Kulca

pre 14 godina

DS je motor zaduzivanja Srbije. Od Slobinog duga 9 mil. dolara sada je dug 30 mil. dolara. Znaci nastavlja se zaduzivanje i "lazni zivot" samo je potrebna podrska naroda do duga od 50 mil. dolara i onda bankrot.

Peter Tosh

pre 15 godina

Са министром Делте у Влади Србије Милосављевићем и осталимa стварно јесте мотор развоја али Мишковићевог. Како га није срамота?

popeye

pre 15 godina

Koliko tragicne istine u tako malo reci! Kakav "motor" takvi su i razvoj i drzava nam. Na nasu nesrecu istu recenicu moze da izgovori i predsednik bilo koje druge opozicione ili stranke na vlasti u Srbiji. Mnogo ste svi isti!

Mashinovodja

pre 14 godina

Mnogo mi nešto slabunjav i sipljiv taj motor. Možda zato što je pogrešno uparen s menjačem marke SPS koji ima samo rikverc, tako da je cela kombinacija slabija nego kad bismo vozili na pedale ili na gurku.

Stefan Prvovencani

pre 14 godina

Kad drugih nema u ponudi dobar je i onaj drndavi Jugo '90god. Ali i njemu treba generalka. Tako da bolje da predjemo na javni prevoz, odrzavanje Juga nas mnogo kosta. Mada i tamo mora da se plati karta...

Katica

pre 15 godina

Tadiću DS je kao i DSS, kao i SRS kao i SPS kao i JUL čuvar „ruske gubernije“ kakv razvoj kakva budućnopst za Srbiju! Skinite nam se već jednom sa grbače idite svi lepo (sve stranke u Srbiji zajeno sa svim tajnim službama) u Rusiju tamo kod Mire i Marka daće i vama Rusija politički azil ostavite Srbiju na miru.

Deki

pre 15 godina

DS-u srecna slava. Ipak, reci da je DS jedini garant stabilnosti, prosperiteta itd..je pretenciozno. To bi znacilo da Srbija zavisi od jedne partije ili pojedinca. Tim pre sto se DS itekako moze kritikovati zbog nepolaganja racuna gradjanima o trosenju budzetskih sredstava kao i netransparentnosti stranackog finansiranja. Takodje , DS nije reformisala BIA-u. Samom Tadicu se zaista moze odati priznanje da je uneo odredjenu stabilnost u politicki zivot Srbije. Medjutim nisam siguran da je u stanju da se nosi sa privrednim problemima, a jos manje je u stanju da delegira nekog ko bi to umeo.

Filip

pre 15 godina

Bejase, ne tako davno, jedan covek koji je sebe nazivao faktorom mira i stabilnosti na Balkanu. Znamo kako smo prosli sa njim.

Izbori su svakim danom sve blizi... Tadicu, pazi sta radis. Sledece izbore neces dobiti pomocu antikampanje, jer su mnogi tvoji (sada vec bivsi) glasaci debelo razocarani.

deNiro

pre 15 godina

G.Predsednice, dosta vise sa samoreklamirajucim izjavama. Sve i da je to istina, a nije, zvuci isuvise prepotentno i nadobudno. Ako budcnost jedne drzave zavisi od jedne politicke stranke, onda ozbiljno treba da se zabrinemo za demokratiju. Novi izbori ce Vas vratiti na zemlju. Apsolutna vlast nikome nije donela dobro, pa nece ni vama. Izbore ste dobijali na STRAHU a ne na PROGRAMU. Nema vise radikala g.Predsednice!

Baksuz

pre 15 godina

Po ko zna koji put gradjani Srbije od svog predsednika i njegove "nezamenljive" DS dobijaju
JUTUTUNSKU JUHAHAHU!!!
Prijatno nam bilo!
Ovoliko cinizma i licemerja na tako malo prostora i u tako malo reci, moze da se skoncentrise samo u zemlji Srbiji 2009.

Zabri Nuti

pre 15 godina

Nisam bas shvatio kako bi to bez DS bila ugrozena stabilnost Srbije? Zvuci skoro kao pretnja. Mozda bi Tadicu bilo bolje da rekonstruise Vladu i napravi neku koja je sposobna da se nosi sa problemima umesto sto daje ovakve nesuvisle izjave u stilu Slobodana Milosevica.

goca

pre 15 godina

lome slavski kolac na stranackoj slavi u prisustvu svestenika...onda prica o modernizaciji srbije...to mi lici na ono i kosovo i evropa...duplo golo...

steta

pre 15 godina

DS bi mogao da bude motor i sve to o cemu Tadic govori. Imaju vlast na svim nivoima. Ali bi onda gospodin predsednik mozda morao da se zameri nekom, da zauzme neki stav i da krene sa konkretnim koracima. Ovako, sve samo prazne reci.

draganzr

pre 15 godina

"Tadić je svim članovima DS, i onima koji imaju nameru da se učlane u tu stranku, poručio da im je pogrešan izbor ukoliko misle da će time ostvariti svoju ličnu korist."
prazna prica jer bi se da je tako pola clanova ispisalo iz stranke.
opste je poznato da se poslovi dobijaju preko stranacke pripadnosti. jedini izuzetak je naravno ldp.

Mirjana

pre 15 godina

Bila bi DS motor da: nije proglasila nacionalno pomirenje sa svim i sa svakim, po sistemu sto je bilo bilo je(sada smo najbolji pajtosi), da njen visoki funkcioner i najblizi Predsednikov saradnik Sutanovac ne relativizuje ratne zlocine izvrsene na srpskoj strani, da nije uzasnog kriminala i korupcije, da se nisu prirodna bogatstva ove zemlje na cuvanje i tutorstvo dala Emiru Kusturici nego da funkcionisu institucije ove zemlje i da sprovode donete zakone, da su se nasle ubice mladih vojnika na odsluzenju vojnog roka u Topcideru, da su se nasle ubice Slavka Curuvije i Dade Vujasinovic, da se nisu hiljade hektara drzavne zemlje dale srpskim tajkunima i gradjevinskoj mafiji koji nakaze Beograd i druge gradove po Srbiji,itd... DS je mnogo obecavala od vremena svog nastanka, ali danas je vec sasvim jasno da ona nazalost, nije ta pokretacka snaga za koju se prodaje, pre bi se moglo reci da je glumac u ulozi napretka.

Dusan-bivsi clan

pre 15 godina

Sistem vrednosti!! Uzimanjem Dacica da bude ministar policije, menjanjem ustava kako mi trenutno odgovara, upadanjem u novinarske kuce da bi nasli po vama "spijuna"- a u stvari "Whistle blower"-cuvar demokratije,rasprodaje svega sto vredi itd. Na veliku zalost kako se upravlja drzavom ste mnogo vise pokupili od Milosevica nego sto ste sami svesni.

TOMOS

pre 15 godina

Dokle vise predsednik jedne drzave da posecuje razne manifestacije ( kunfu tigrovi iz Jagodine ), pa stranacke slave, a drzava u rasulu.
Zamislite Medvedeva u Sibiru na proslavi rodjendana njegove stranke, ili Sarkozija, Obamu.....samo Milo i Boris nigde ne idu, vec obilaze svoje pulene.
Samo pricate, pricate o EU, integracijama, a gde idete, ko Vas zove, gde ste odveli privrednu delegaciju...
Do pre neku godinu podsmevali ste se Lukasenku i Belorusiji kao primitivnoj i siromasnoj zemlji bez izgleda za Evrointegracije, a covek dosao na skijanje i odmor, i pola drzavne EUvrhuske otislo na noge i ugovara traktore.
Ajde da vidimo bilo kakve konkretne korake, privredne, dosta vise marketinske kampanje, ajde predsednice u svet pregovaraj, povedi najjace nase firme, ugovarajte mostove, puteve, loucost letove, bescarinske zone, turizam, realestate sajmove... bilo sta glasao sam covece za tebe , za buducnost moje dece u normalnoj drzavi, nisam te glasao za setnju i pricu po Srbji, vec kao lidera koji vuce u svet ovu Srbiju.
Nemoze Djilas sam da ide kao predstavnik grada u Kinu i da pregovara bez predsednika i kompletne privredne delegacije, sta je ovo ljudi pa ja zivim u Zanzibar drzavi gde strancki lideri i razni mocnici predstavljaju drzavu i svoje stranacke interese, a predsednik u Srbiji, smesno zar ne.

Realno

pre 15 godina

Ako su motor onda su izgleda negde usput izgubili menjac, jer vec osam godina "voze" prvom brzinom.
G17 je najvece zlo Srbije koje je moglo da je zadesi.
A ostatak kvazi-demokrata nezasluzuje komentar.
Opozicija je takva kakva jeste,i steta je sto je nemamo jacu i pametniju.
Pa u skladu kakve politicke stranke imamo tako i zivimo...

ranoranilac

pre 15 godina

Nisam clan nijedne stranke pa jos razmisljam.Imam dva izbora: ili DS gde mogu imati licne koristi ili LDP gde bih doprineo stvarnim ljudskim vrednostima.
Ipak sam ja kao i vecina pa cu najverovatnije u DS.

student

pre 15 godina

Blago nama ako nam je partija motor razvoja, zato i jeste kao u Severnoj Koreji! Niste naveli druze predsednice da je DS i najveci poslodavac!

goranboss

pre 15 godina

Niko nespori da ste zdraviji od radikala SNS NS DSS ali daj bre nemojte se igrati, jasno je da je kriza i da se nema ali reforme nisu toliko zavisne od finansija vec od politicke volje, koje barem za sad niste pokazali. Uhapsite, osudite i manite se price o kosovu, rusiji i ostalim zamajavanjem.

Dragan

pre 15 godina

"Predsednik Srbije i lider Demokratske stranke (DS) Boris Tadić izjavio je danas da je ta stranka motor razvoja Srbije i da je bez nje ugrožena stabilnost zemlje i njen razvojni proces"
Pa ovo nisu ni komunisti govorili, a stranka za sebe tvrdi da je demokratska, a jedan od osnovnih principa demokratije je SMENJIVOST

Milan

pre 15 godina

Rado verujem vama gospodine Tadicu ali taj motor je marke "Tata" za sada, tihi ste u toj vasoj borbi ili nasoj kako god hocete. Kao prvi dokaz da vam je to cilj Srbiju da unapredite daj te ostavku na poziciju predsednika DS sve dok ste predsednik drzave, to bi bio pravi korak ka predsediku svih gradjana Srbije. E onda punom snagom napred u bolju Srbiju ako ne stigne za nas onda barem za nase potomke.

pactko

pre 15 godina

Tužno je da je ovo istina, da je trenutno zaista jedino DS koliko-toliko ozbiljno snaga na političkoj sceni Srbije. Na žalost, svesni su toga, pa često samo stvaraju privid da nešto zaista rade: "simuliraju" obračun sa korupcijom, stremljenje ka EU, decentralizaciju Srbije, uspostavljanje sistema socijalne zaštite... Za vreme Zorana Đinđića zemlja se zaista kretala napred, a od momenta njegovog ubistva je stala. To znači da motor koji je pokreće radi u "leru". U najboljoj nameri da uspete, g. Tadiću, poručujemo vam da malo "dodate gas" i počnete ispunjavati vaša obećanja!

petar

pre 15 godina

Kako bese ono: ...drzava, to sam ja... A, da vratimo jednopartijski sistem? Jasno je odakle su potekli politicari u Srbiji, deca komunisticke elite i dobri djaci marksizma. Zao mi je samo sto truju i mlade ljude koji jedini imaju sansu da budu drugaciji i nesto zaista promene.

View

pre 15 godina

Ima među našim "intelektualcima" i takvih koji u mnogome liče na neke beogradske dućane. Od svega što ima u toj radnji bar po jedan primerak nalazi se u izlogu. I sva je ta roba pomešana, poređana bez reda i ukusa, jedno pored drugog ili jedno na drugom. A na svakom predmetu piše i cena, često preterano visoka. A kad uđete u radnju i zatražite da kupite neki od tih predmeta, može vam se desiti da vam kažu da te robe nema na prodaju. Onaj jedini primerak, iz izloga, nije na prodaju. (Ivo Andrić)

separatista

pre 15 godina

Više nisam siguran da li Tadić uopšte može ičim više da me iznenadi. Mene zaista interesuje da li je Tadić prvo predsednik stranke DS pa onda predsednik Republike ili obrnuto? Pa i u Ustavu, koji je on lično pisao sa Nikolićem i Koštunicom, stoji da je funkcija predsednika republike nespojiva sa bilo kojom drugom javnom funkcijom. Ako me sećenje dobro služi, čak je i Milošević svojevremeno (svi znamo da je to bila farsa) zamrznuo svoju funkciju predsednika SPS-a. Više ni ne znam kada se Tadić pojavi šta mu je primarnije, stranka ili Država? Osim, ukoliko Državu ne doživljava kao stranku tj da svi treba da budu ljubitelji i simpatizeri DS-a. Pa to mu dođe nešto kao Tito, savez komunista i pioniri dok si još mali (za svaki slučaj, da se ne razviješ u neželjenom pravcu). Zaista, što je mnogo - mnogo je. Pretera ga Tadiću!

MiraM

pre 15 godina

Gospodine Tadiću, predjite s reči na dela. Gradjani Srbije štrajkuju jer nemaju posla, nemaju platu, gladni su gospodine Tadiću, pa kada će da proradi taj motor DS-a. Pola Vlade na stranačkoj slavi. Vernik sam i poštujem današnji dan ali sam ipak na poslu. Vi šetate prate vas silne kamere, pa zar je to taj motor Predsedniče? Do kada će ovaj narod da trpi?

Realno

pre 15 godina

Ako su motor onda su izgleda negde usput izgubili menjac, jer vec osam godina "voze" prvom brzinom.
G17 je najvece zlo Srbije koje je moglo da je zadesi.
A ostatak kvazi-demokrata nezasluzuje komentar.
Opozicija je takva kakva jeste,i steta je sto je nemamo jacu i pametniju.
Pa u skladu kakve politicke stranke imamo tako i zivimo...

student

pre 15 godina

Blago nama ako nam je partija motor razvoja, zato i jeste kao u Severnoj Koreji! Niste naveli druze predsednice da je DS i najveci poslodavac!

Filip

pre 15 godina

Bejase, ne tako davno, jedan covek koji je sebe nazivao faktorom mira i stabilnosti na Balkanu. Znamo kako smo prosli sa njim.

Izbori su svakim danom sve blizi... Tadicu, pazi sta radis. Sledece izbore neces dobiti pomocu antikampanje, jer su mnogi tvoji (sada vec bivsi) glasaci debelo razocarani.

Dusan-bivsi clan

pre 15 godina

Sistem vrednosti!! Uzimanjem Dacica da bude ministar policije, menjanjem ustava kako mi trenutno odgovara, upadanjem u novinarske kuce da bi nasli po vama "spijuna"- a u stvari "Whistle blower"-cuvar demokratije,rasprodaje svega sto vredi itd. Na veliku zalost kako se upravlja drzavom ste mnogo vise pokupili od Milosevica nego sto ste sami svesni.

steta

pre 15 godina

DS bi mogao da bude motor i sve to o cemu Tadic govori. Imaju vlast na svim nivoima. Ali bi onda gospodin predsednik mozda morao da se zameri nekom, da zauzme neki stav i da krene sa konkretnim koracima. Ovako, sve samo prazne reci.

Dragan

pre 15 godina

"Predsednik Srbije i lider Demokratske stranke (DS) Boris Tadić izjavio je danas da je ta stranka motor razvoja Srbije i da je bez nje ugrožena stabilnost zemlje i njen razvojni proces"
Pa ovo nisu ni komunisti govorili, a stranka za sebe tvrdi da je demokratska, a jedan od osnovnih principa demokratije je SMENJIVOST

Katica

pre 15 godina

Tadiću DS je kao i DSS, kao i SRS kao i SPS kao i JUL čuvar „ruske gubernije“ kakv razvoj kakva budućnopst za Srbiju! Skinite nam se već jednom sa grbače idite svi lepo (sve stranke u Srbiji zajeno sa svim tajnim službama) u Rusiju tamo kod Mire i Marka daće i vama Rusija politički azil ostavite Srbiju na miru.

draganzr

pre 15 godina

"Tadić je svim članovima DS, i onima koji imaju nameru da se učlane u tu stranku, poručio da im je pogrešan izbor ukoliko misle da će time ostvariti svoju ličnu korist."
prazna prica jer bi se da je tako pola clanova ispisalo iz stranke.
opste je poznato da se poslovi dobijaju preko stranacke pripadnosti. jedini izuzetak je naravno ldp.

deNiro

pre 15 godina

G.Predsednice, dosta vise sa samoreklamirajucim izjavama. Sve i da je to istina, a nije, zvuci isuvise prepotentno i nadobudno. Ako budcnost jedne drzave zavisi od jedne politicke stranke, onda ozbiljno treba da se zabrinemo za demokratiju. Novi izbori ce Vas vratiti na zemlju. Apsolutna vlast nikome nije donela dobro, pa nece ni vama. Izbore ste dobijali na STRAHU a ne na PROGRAMU. Nema vise radikala g.Predsednice!

Zabri Nuti

pre 15 godina

Nisam bas shvatio kako bi to bez DS bila ugrozena stabilnost Srbije? Zvuci skoro kao pretnja. Mozda bi Tadicu bilo bolje da rekonstruise Vladu i napravi neku koja je sposobna da se nosi sa problemima umesto sto daje ovakve nesuvisle izjave u stilu Slobodana Milosevica.

separatista

pre 15 godina

Više nisam siguran da li Tadić uopšte može ičim više da me iznenadi. Mene zaista interesuje da li je Tadić prvo predsednik stranke DS pa onda predsednik Republike ili obrnuto? Pa i u Ustavu, koji je on lično pisao sa Nikolićem i Koštunicom, stoji da je funkcija predsednika republike nespojiva sa bilo kojom drugom javnom funkcijom. Ako me sećenje dobro služi, čak je i Milošević svojevremeno (svi znamo da je to bila farsa) zamrznuo svoju funkciju predsednika SPS-a. Više ni ne znam kada se Tadić pojavi šta mu je primarnije, stranka ili Država? Osim, ukoliko Državu ne doživljava kao stranku tj da svi treba da budu ljubitelji i simpatizeri DS-a. Pa to mu dođe nešto kao Tito, savez komunista i pioniri dok si još mali (za svaki slučaj, da se ne razviješ u neželjenom pravcu). Zaista, što je mnogo - mnogo je. Pretera ga Tadiću!

goca

pre 15 godina

lome slavski kolac na stranackoj slavi u prisustvu svestenika...onda prica o modernizaciji srbije...to mi lici na ono i kosovo i evropa...duplo golo...

View

pre 15 godina

Ima među našim "intelektualcima" i takvih koji u mnogome liče na neke beogradske dućane. Od svega što ima u toj radnji bar po jedan primerak nalazi se u izlogu. I sva je ta roba pomešana, poređana bez reda i ukusa, jedno pored drugog ili jedno na drugom. A na svakom predmetu piše i cena, često preterano visoka. A kad uđete u radnju i zatražite da kupite neki od tih predmeta, može vam se desiti da vam kažu da te robe nema na prodaju. Onaj jedini primerak, iz izloga, nije na prodaju. (Ivo Andrić)

goranboss

pre 15 godina

Niko nespori da ste zdraviji od radikala SNS NS DSS ali daj bre nemojte se igrati, jasno je da je kriza i da se nema ali reforme nisu toliko zavisne od finansija vec od politicke volje, koje barem za sad niste pokazali. Uhapsite, osudite i manite se price o kosovu, rusiji i ostalim zamajavanjem.

Deki

pre 15 godina

DS-u srecna slava. Ipak, reci da je DS jedini garant stabilnosti, prosperiteta itd..je pretenciozno. To bi znacilo da Srbija zavisi od jedne partije ili pojedinca. Tim pre sto se DS itekako moze kritikovati zbog nepolaganja racuna gradjanima o trosenju budzetskih sredstava kao i netransparentnosti stranackog finansiranja. Takodje , DS nije reformisala BIA-u. Samom Tadicu se zaista moze odati priznanje da je uneo odredjenu stabilnost u politicki zivot Srbije. Medjutim nisam siguran da je u stanju da se nosi sa privrednim problemima, a jos manje je u stanju da delegira nekog ko bi to umeo.

Peter Tosh

pre 15 godina

Са министром Делте у Влади Србије Милосављевићем и осталимa стварно јесте мотор развоја али Мишковићевог. Како га није срамота?

Baksuz

pre 15 godina

Po ko zna koji put gradjani Srbije od svog predsednika i njegove "nezamenljive" DS dobijaju
JUTUTUNSKU JUHAHAHU!!!
Prijatno nam bilo!
Ovoliko cinizma i licemerja na tako malo prostora i u tako malo reci, moze da se skoncentrise samo u zemlji Srbiji 2009.

SKJ-SPS-DS, tradicija kvaliteta

pre 14 godina

Kakav motor, takav i razvoj.

Danasnji ispad je direktno ruganje razumu. Sramota je sta ovaj covek govori, sramota je koliko veruje da smo bas svi pilece pameti i slepi kod ociju. Dodatna je i teska sramota koliko partijsku funkciju pretpostavlja drzavnoj.

U stvari, sta ga briga, NJEGA sramota nije. Njemu i njegovima ne ide lose. A ostali mogu da gladuju i sebi amputiraju ekstremitete.

ranoranilac

pre 15 godina

Nisam clan nijedne stranke pa jos razmisljam.Imam dva izbora: ili DS gde mogu imati licne koristi ili LDP gde bih doprineo stvarnim ljudskim vrednostima.
Ipak sam ja kao i vecina pa cu najverovatnije u DS.

MiraM

pre 15 godina

Gospodine Tadiću, predjite s reči na dela. Gradjani Srbije štrajkuju jer nemaju posla, nemaju platu, gladni su gospodine Tadiću, pa kada će da proradi taj motor DS-a. Pola Vlade na stranačkoj slavi. Vernik sam i poštujem današnji dan ali sam ipak na poslu. Vi šetate prate vas silne kamere, pa zar je to taj motor Predsedniče? Do kada će ovaj narod da trpi?

Dragon

pre 14 godina

Jadan ste vi motor! A pored toga G17 je menjač, kočnice su SPS a volan Čanak, a znamo kako on vozi. Viste vozilo sa više kuka, pa se kači kako ko može, a gde ćemo mi stići sa vama bog zna, verovatno u provaliju, ako se ne sudarimo sa nekim. Apelujem na EU da ovo vozilo pošalje na vanredni tehnički i isključi iz saobraćaja!

Laza

pre 14 godina

Slazem se sa Predsednikom da je DS motor razvoja Srbije; pa "ugradjeni' su u svaki posao u Srbiji!! Cik uradi nesto u Srbiji a ne "ugradi" DS komponentu! Blago Srbiji sa DS motorom, G17 sagorevanjem i SPS kocionim sistemom. U slucaju kvara tu je i SNS rezervni deo pa nema bojazni da ce DSS, NS, RS klipovi u tockovima da uspore put u Evropu. Posebno kad se toci LDP gorivo po evropskim standardima. Sto rece Djoka Balasevic "jezdimo kroz noc".

rak a ne motor

pre 14 godina

Prvo je Srbija bila motor iliti lider Balkana a sad je DS motor Srbije. Ergo DS je motor Balkana. Ne drugaru, pobrkao si loncice, DS je kao i sve ostale stranke rak rana i Srbije i Balkana.

TOMOS

pre 15 godina

Dokle vise predsednik jedne drzave da posecuje razne manifestacije ( kunfu tigrovi iz Jagodine ), pa stranacke slave, a drzava u rasulu.
Zamislite Medvedeva u Sibiru na proslavi rodjendana njegove stranke, ili Sarkozija, Obamu.....samo Milo i Boris nigde ne idu, vec obilaze svoje pulene.
Samo pricate, pricate o EU, integracijama, a gde idete, ko Vas zove, gde ste odveli privrednu delegaciju...
Do pre neku godinu podsmevali ste se Lukasenku i Belorusiji kao primitivnoj i siromasnoj zemlji bez izgleda za Evrointegracije, a covek dosao na skijanje i odmor, i pola drzavne EUvrhuske otislo na noge i ugovara traktore.
Ajde da vidimo bilo kakve konkretne korake, privredne, dosta vise marketinske kampanje, ajde predsednice u svet pregovaraj, povedi najjace nase firme, ugovarajte mostove, puteve, loucost letove, bescarinske zone, turizam, realestate sajmove... bilo sta glasao sam covece za tebe , za buducnost moje dece u normalnoj drzavi, nisam te glasao za setnju i pricu po Srbji, vec kao lidera koji vuce u svet ovu Srbiju.
Nemoze Djilas sam da ide kao predstavnik grada u Kinu i da pregovara bez predsednika i kompletne privredne delegacije, sta je ovo ljudi pa ja zivim u Zanzibar drzavi gde strancki lideri i razni mocnici predstavljaju drzavu i svoje stranacke interese, a predsednik u Srbiji, smesno zar ne.

vajsberg

pre 14 godina

Gospode, kakav naslov... Zaista mi ne pada na pamet citati samu vest. Nisam kvalifikovan za dijagnostikovanje pomerene percepcije realnosti... Mislim, da li ovaj covek zaista bespogovorno slusa politicke savete eksperata za lepo odelo?!

Mirjana

pre 15 godina

Bila bi DS motor da: nije proglasila nacionalno pomirenje sa svim i sa svakim, po sistemu sto je bilo bilo je(sada smo najbolji pajtosi), da njen visoki funkcioner i najblizi Predsednikov saradnik Sutanovac ne relativizuje ratne zlocine izvrsene na srpskoj strani, da nije uzasnog kriminala i korupcije, da se nisu prirodna bogatstva ove zemlje na cuvanje i tutorstvo dala Emiru Kusturici nego da funkcionisu institucije ove zemlje i da sprovode donete zakone, da su se nasle ubice mladih vojnika na odsluzenju vojnog roka u Topcideru, da su se nasle ubice Slavka Curuvije i Dade Vujasinovic, da se nisu hiljade hektara drzavne zemlje dale srpskim tajkunima i gradjevinskoj mafiji koji nakaze Beograd i druge gradove po Srbiji,itd... DS je mnogo obecavala od vremena svog nastanka, ali danas je vec sasvim jasno da ona nazalost, nije ta pokretacka snaga za koju se prodaje, pre bi se moglo reci da je glumac u ulozi napretka.

bnp

pre 14 godina

Motor razvoja za tetke, strine.bratanice, sestriće, sestričine i ostalu mnogobrojnu rodbinu koja se ugurala u raznorazne agencije, državne firme i ržavnu administraciju a narodu šta ostane.

vegan

pre 15 godina

Samohvalisanje je nepristojno, a to svi clanovi vlade rade. Sad i predsednik. I niko od njih nije pozvan ni na kakvu odgovornost, nizasta. Suprotno izjavi predsednika, misljenja sam da neki ministri iz DS nikako ne smeju da rade na tom mestu, tacnije njih trojica, sto je ravno katastrofi za DS, a da ne pricam o lokalnim funkcijama. Ali, DS je sad mocan i nije ih briga za misljenje biraca. A kada opet izgube na izborima, opet ce im biraci biti krivi sto nisu izasli u dovoljnom broju. DS sebe nece proglasiti odgovornim, sto se videlo iz fijaska posle afere Bodrum.

petar

pre 15 godina

Kako bese ono: ...drzava, to sam ja... A, da vratimo jednopartijski sistem? Jasno je odakle su potekli politicari u Srbiji, deca komunisticke elite i dobri djaci marksizma. Zao mi je samo sto truju i mlade ljude koji jedini imaju sansu da budu drugaciji i nesto zaista promene.

Veliot

pre 14 godina

Kakav motor, kakav razvoj, choveche, ljudi ti umiru od gladi i jedu sopstvene prste da bi dobili trunku paznje ove jadne zemlje, eto dotle ste nas doveli! Ne razvijamo se vec duze vreme, mr. president!

Kulca

pre 14 godina

DS je motor zaduzivanja Srbije. Od Slobinog duga 9 mil. dolara sada je dug 30 mil. dolara. Znaci nastavlja se zaduzivanje i "lazni zivot" samo je potrebna podrska naroda do duga od 50 mil. dolara i onda bankrot.

Raša

pre 14 godina

Halo, Srbiji? Da li je moguće da je ovo Tadić i da je ovo ona DS? Da li taj čovek, kada javno istupa, zna da mora da se obraća gradjanima Srbije a ne interesnoj grupaciji koja se zove DS. Sramota me je kada pomislim da sam im dao glas.

baca

pre 14 godina

G. Tadicu dajte nam neke konkretnije podatke da vidimo gde nas je taj motor vozao ovih godina otkako ste na vlasti. Recimo koliko je evro bio tada i sada, koliki je izvoz bio tada i sada, koliko je to novih radnih mesta otvoreno u proizvodnji i naprednim tehnologijama, koliko su g. Miskovic i ostali tajkuni imali koristi od vaseg motora...
Vasi eksperti samo rasprodaju srpske resurse i pare trose na ostajanje na vlasti, a sta ce biti sa Srbijom i sadasnjom decom kroz 20 godina, bas vas briga!

nemanja

pre 14 godina

Ovo je izjava koja pokazuje u kakvom drustvu mi zivimo. Tadic koji bi trebalo da je predsednik svih gradjana, govori da su jedino oni (DS) stranka koja nas gura napred i koja nas jos i prosvecuje. Ako nas ds ne prosveti niko nece. Kakav je ovo bezobrazluk pa to ni diktator Lukasenko ne bi izjavio, sramota. Sramota za demokratiju i parlamentarizam. Na kraju ce se ova stranka stvarno pretvoriti u cudoviste koje ponavlja iste mantre: mi smo najbolji, mi prosvecujemo, buducnost je sa nama, mi smo motor razvoja...Da li vas sad Tadic podseca na nekog iz bliske proslosti?

nezaposlen

pre 14 godina

Afera za aferom za aferom! I nije vas sramota da kazete da ste "motor" razvoja! Licno se pitam da li je DS gori od SPS mislim da ste na istoj duzini

Sloba

pre 14 godina

Dokle god smo jedna zemlja u Evropi, osim Belorusije, cijem gradjanstvu se ne daje na uvid zavrsni racun za proslu godinu, nema tu ni d od demokratije i mogu samo da se stide ali su zaboravili sta to znaci.

Milan

pre 15 godina

Rado verujem vama gospodine Tadicu ali taj motor je marke "Tata" za sada, tihi ste u toj vasoj borbi ili nasoj kako god hocete. Kao prvi dokaz da vam je to cilj Srbiju da unapredite daj te ostavku na poziciju predsednika DS sve dok ste predsednik drzave, to bi bio pravi korak ka predsediku svih gradjana Srbije. E onda punom snagom napred u bolju Srbiju ako ne stigne za nas onda barem za nase potomke.

matori

pre 14 godina

Motor... ma nemoj!

"...misija DS je modernizacija i razvoj socijalno pravednog društva..."

Modernizaciju vidimo na svakom koraku:
- sve što je nekada funkcionisalo, proizvodilo ili bilo korisno za društvo, više ne postoji ili se nalazi u lopovskim rukama.
Kao jedan od prvih prioriteta se nameće potreba za hitno proširenje groblja u Srbiji: - od silne socijalne brige i pravednosti, mnogi će uskoro početi da umiru od gladi, bolesti i bede! Penzioneri su prvi na redu.

Ostalo što reče, nije vredno ni da se komentariše...

Mashinovodja

pre 14 godina

Mnogo mi nešto slabunjav i sipljiv taj motor. Možda zato što je pogrešno uparen s menjačem marke SPS koji ima samo rikverc, tako da je cela kombinacija slabija nego kad bismo vozili na pedale ili na gurku.

popeye

pre 15 godina

Koliko tragicne istine u tako malo reci! Kakav "motor" takvi su i razvoj i drzava nam. Na nasu nesrecu istu recenicu moze da izgovori i predsednik bilo koje druge opozicione ili stranke na vlasti u Srbiji. Mnogo ste svi isti!

*bane*

pre 14 godina

* Borise , Borise da li si stvarno dobro obavesten !! DS nije tako dobra kao sto zeli predsednik Srbije, ali nije sve u marketingu a druge politicke opcije su sve losije, sem jedne, koja je jos mala sa velikim potencijalom, ali nju gusi bas DS !!

DJ

pre 14 godina

"Motor nacije", Na zalost, gdine predsednice, mogla je da bude, imala je sansu, ali je propustila. pravite gresku za greskom a naj drasticnija je da su Vam "svestenici SPC' i samo SPC savetnici.
Ako dobro znam, u Srbiji je registrovano Tradicionalnih 5, pa dve pa KONFESIONALNE Crkve...Zasto je stranka samo pravoslavna?
Vi trazite glasace i medju "ostalima' a Vas "kolac delite samo sa pravnoslavima", zaboravite za nas i verujte, nasi glasovi ce pripasti HRABRIJIMA i manje LICEMERNIMA.
Price koje ste nam plasirali, savete koje smo Vam davali ste "stavili macku o rep", sada se borite za pravoslavne glasace, jer mi ostali nismo "na slavi i nemamo slave". A i pored svega, uvek smo bili veliki i CESTITAMO Vam gdine Predsednice, ali bez nas.

Miroljub Stefanovic

pre 14 godina

Joj, sto mi je ta retorika poznata od nekud. Znaci uskoro sledi: "Zeleo bih da se zahvalim onima koji su glasali za mena, a isto tako i onima koji nisu..." Zvuci poznato?

sale

pre 14 godina

Pa mi odavno neverujemo u Deda Mraza, a kad vas covek bolje pogleda i saslusa isti ste Bozic Bata. Nismo mi bas toliko MALI koliko vi i vas DS mislite.

Stefan Prvovencani

pre 14 godina

Kad drugih nema u ponudi dobar je i onaj drndavi Jugo '90god. Ali i njemu treba generalka. Tako da bolje da predjemo na javni prevoz, odrzavanje Juga nas mnogo kosta. Mada i tamo mora da se plati karta...

Drzava to sam ja

pre 14 godina

Pazljivo sam pratio izvestaje u medijima i pokusao da pronadjem neku lepu rec koju je za tu stranku izgovorio neko izvan nje i izvan interesne grupe oko nje, koja zaista zivi veoma lagodno i koju kriza ne dotce.
Uzalud!
Predsednik (DS ili Srbije, to mi je previse prepleteno i nerazgraniceno) bi morao da zna da je samohvalisanje nepristojno, a tvrdnje da bez bilo koje partije nema drzave, moze da se protumaci kao zagovaranje jedopartijskog sistema, jednoumlja, da ne koristim neke jos zesce izraze koji pripadaju vokabularu iz srpske proslosti za koje sam mislio da su deo nase nesrecne istorije.

Milorad

pre 14 godina

Sto se tice spoljne politike, Tadic (zajedno sa Jeremicem) tu cini (skoro) sve sto moze, i zaista ne vidim koju sustinski bolju spoljnu politiku bi Srbija mogla imati u ovom momentu. Medjutim, postoji ogroman unutrasnji problem, a to je losa ekonomska politika DS-a. DS i Tadic verbalno zastupaju ideju o socijalnoj pravdi, pa je to pomenuto i u Uzicu, ali u praksi postupaju potpuno suprotno, odnosno zastupaju neoliberalni ekonomski koncept, koji ne samo da nema nikakve veze sa socijalnom pravdom, i ne samo da je zaista surov, nego je i duboko pogresan. Pa treba li veceg dokaza za to od postojece svetske ekonomske krize!!! Zbog toga se ogroman deo gradjana Srbije koji su glasali za DS, a medju njima sam i ja, danas oseca prevarenim. Takav neoliberalni ekonomski koncept uvodi nas u ogromnu krizu, pa se ne moze govoriti o DS-u kao motoru razvoja Srbije ako ce ove godine pad BDP-a iznositi izmedju 5 i 10 procenata. Ili je predsednik mislio na onu cuvenu frazu o negativnom ekonomskom rastu. Sve zemlje sveta bore se protiv ekonomske krize povecavajuci potrosnju i kupovnu moc stanovnistva da bi podstakli privredne aktivnosti, samo kod nas se radi suprotno. Samo ovde se povecavaju opterecenja najsirim slojevima stanovnistva, umesto da se povecavaju porezi najbogatijima. Samo kod nas banke prakticno ne placaju poreze, a imaju ogromne profite, a o bezobrazno velikim kamatnim stopama i provizijama da i ne govorim. I da ne nabrajam dalje, spisak bi bio zaista predug. Pa izvinite, ako gradjani nemaju novca da kupuju, kome ce onda ti kapitalisti prodavati svoje proizvode? Nikome, i oni sami ce vrlo brzo propasti, zajedno sa tim siromasnim gradjanima. E upravo to se sada desava u nasoj ekonomiji. Nista DS-u ne vredi dobra spoljna politika ako vodi u osnovi pogresnu ekonomsku politiku, koja je u interesu samo 1 procenta gradjana Srbije. Sta cemo sa preostalih 99 procenata gradjana nezadovoljnih takvom ekonomskom politikom? Jednostavno, da rezimiram, nama stvarno, ali bas stvarno, nedostaju ozbiljne politicke partije koje ce voditi razumnu i odgovornu spoljnu politiku u interesu svih gradjana Srbije uz istovremeno vodjenje ispravne ekonomske politike, takodje u interesu svih gradjana Srbije.

Miomir

pre 14 godina

Motor je u sledecem stanju: zameniti ulje, uraditi generalnu (klipovi, karike, leteci lezajevi...) izvrsiti TRECU specijalu, produvati karburator, filteri za ulje i vazduh, razvodna kapa i komplet paljenje, preci sa platinskog na tranzistorsko paljenje (mnogo savremenije), ispitati gde instalacija "baca" na masu, namestiti zazor ventila, promenti stari antifriz...
A NEKAD sam glasao za NJEGA...

Aleksandar

pre 14 godina

Ako ste vi motor, onda sam ja transteleportni-dimenzioni-vremeplov koji radi na 2 kikirikija.
Mada ce biti vise "za" 2 kikirikija, zbog drzave u kojoj radim i zivim.

pactko

pre 15 godina

Tužno je da je ovo istina, da je trenutno zaista jedino DS koliko-toliko ozbiljno snaga na političkoj sceni Srbije. Na žalost, svesni su toga, pa često samo stvaraju privid da nešto zaista rade: "simuliraju" obračun sa korupcijom, stremljenje ka EU, decentralizaciju Srbije, uspostavljanje sistema socijalne zaštite... Za vreme Zorana Đinđića zemlja se zaista kretala napred, a od momenta njegovog ubistva je stala. To znači da motor koji je pokreće radi u "leru". U najboljoj nameri da uspete, g. Tadiću, poručujemo vam da malo "dodate gas" i počnete ispunjavati vaša obećanja!

veljko

pre 14 godina

a jel taj motor samo trosi gorivo ili i ide negde, osecam da se mnogo placa za gorivo a da je rad na leru ipak samo trosak, nema brzine a kamoli ubrzanja.

bezimena

pre 14 godina

O kakvom razvoju, stabilnosti i "prosvetiteljstvu" je reč!?
p.s.neko bi trebao da obavesti Predsednika da mu je motor mnogo prljav...

AleksandarM

pre 14 godina

Kamo srece da je taj motor traktorski, ali, samo je od izandjalog "trabanta" i zuji, bruji, dosta trosi, a kilometre slabo prelazi.

nataša

pre 14 godina

Vrlo, vrlo duhovito...Ili lepo rečeno, samo je šteta što stvarnost rečeno demantuje...Ili, kad bolje razmislim, pa Tadić nije ništa pogrešno rekao...DS (ovakav kakav trenutno jeste) jeste motor...Motor Srbije koja brznom svetlosti leti u propast...E, Borise, Borise...možeš li se posle ovoga pogledati u ogledalo?!

stefanshee

pre 14 godina

Ljudi zasto trazite izbore, da li mislite da ce se nesto na bolje promeniti...sve je to isto... Po meni mislim da bi jedino LDP ucinio velike promene...ali ne svdija mi se ni njihova politika!

tibulo

pre 14 godina

Siguran sam da DS u vrhu mora da se prestroji i izbaci hvalisanje i nepotizam. U protivnom kadrovi koji idu istim putem cebiti kammen spoticanja i u drzavi i u stranci. Ja ne vidim nikog boljeg od DS pod uslovom da se prihvati stvarne odgovornosti i povrati sav svoj ugled i kvalitet koga je zacrtao ranije. Motoru su potrebne odrzavanje, strucan posao, pa i "generalke". Dobar je DS. Ucinice to.

Milica Bg

pre 14 godina

Predsednice, za pocetak srecna slava vama i DS-u. Samo nemojte ici principom: "Dragi putnici nasega leta gledajte sad svi na desnu stranu. Levo krilo nam je otpalo!" Nazalost, velika vecina ljudi jos ne oseca mnogo od promena koje vec jako dugo nagovestavate, ali slaba vajda od toga. Jos uvek ste samo "bolja alternativa." Ubacite u drugu inace ce ljudi poceti da napustaju vagon a onda nista od svih tih lepih stvari. Vi dobro znate o cemu je rec. Mnogo srece i hrabrosti, trebace vam...

Vlada

pre 14 godina

Da li ovaj covek govori o Srbiji i nekom razvoju ili je nesto pobrkao, a motor mu je odavno zreo za generalku ako ima ko da je uradi.

ja

pre 14 godina

Ipak mislim da se pre radi o volovskoj zaprezi ciji tockovi zacvile na svakoj rupi, dok usput otpadaju daščice sa nje- izjedene od termita.

apsolvent

pre 14 godina

nemam vise ni skim, a ni protiv koga!!! mozda je to hteo reci predsednik Republike Srbije!!! motor postoji, sve je samleveno... nema vise ko da mi stane na crtu... hocu reci na zulj...

Dragan Loncar

pre 14 godina

Dobro je sto motor finkcionise, al' sta cemo sa tockovima? Bojim se da ce istrosena karoserija da popusti pod tolikom snagom motora ako prednji tockovi vuku napred, a zadnji nazad. Kad smo vec u automehanicarskom zargonu, sta je sa volanom? Nesto malo vuce na desno... mislim da bi i on trebao da se kalibrise, da se bar nekako dovucemo do Madjarske. Do Skandinavije cemo tesko stici. Dug je put...

BacaPera

pre 14 godina

Ljudi gube nadu, sve više je narkomana i alkoholičara, terate privredu u propast, trampa je ponovo aktuelna...

Muka mi je od vas! Zašto nas maltretirate ovakvim glupostima? Definitivno nismo na istoj frekvenciji. Kako se postaje ovakav, ne mogu više da trpim, pustite me napolje!

ranoranilac

pre 15 godina

Nisam clan nijedne stranke pa jos razmisljam.Imam dva izbora: ili DS gde mogu imati licne koristi ili LDP gde bih doprineo stvarnim ljudskim vrednostima.
Ipak sam ja kao i vecina pa cu najverovatnije u DS.

Katica

pre 15 godina

Tadiću DS je kao i DSS, kao i SRS kao i SPS kao i JUL čuvar „ruske gubernije“ kakv razvoj kakva budućnopst za Srbiju! Skinite nam se već jednom sa grbače idite svi lepo (sve stranke u Srbiji zajeno sa svim tajnim službama) u Rusiju tamo kod Mire i Marka daće i vama Rusija politički azil ostavite Srbiju na miru.

goranboss

pre 15 godina

Niko nespori da ste zdraviji od radikala SNS NS DSS ali daj bre nemojte se igrati, jasno je da je kriza i da se nema ali reforme nisu toliko zavisne od finansija vec od politicke volje, koje barem za sad niste pokazali. Uhapsite, osudite i manite se price o kosovu, rusiji i ostalim zamajavanjem.

draganzr

pre 15 godina

"Tadić je svim članovima DS, i onima koji imaju nameru da se učlane u tu stranku, poručio da im je pogrešan izbor ukoliko misle da će time ostvariti svoju ličnu korist."
prazna prica jer bi se da je tako pola clanova ispisalo iz stranke.
opste je poznato da se poslovi dobijaju preko stranacke pripadnosti. jedini izuzetak je naravno ldp.

pactko

pre 15 godina

Tužno je da je ovo istina, da je trenutno zaista jedino DS koliko-toliko ozbiljno snaga na političkoj sceni Srbije. Na žalost, svesni su toga, pa često samo stvaraju privid da nešto zaista rade: "simuliraju" obračun sa korupcijom, stremljenje ka EU, decentralizaciju Srbije, uspostavljanje sistema socijalne zaštite... Za vreme Zorana Đinđića zemlja se zaista kretala napred, a od momenta njegovog ubistva je stala. To znači da motor koji je pokreće radi u "leru". U najboljoj nameri da uspete, g. Tadiću, poručujemo vam da malo "dodate gas" i počnete ispunjavati vaša obećanja!

Deki

pre 15 godina

DS-u srecna slava. Ipak, reci da je DS jedini garant stabilnosti, prosperiteta itd..je pretenciozno. To bi znacilo da Srbija zavisi od jedne partije ili pojedinca. Tim pre sto se DS itekako moze kritikovati zbog nepolaganja racuna gradjanima o trosenju budzetskih sredstava kao i netransparentnosti stranackog finansiranja. Takodje , DS nije reformisala BIA-u. Samom Tadicu se zaista moze odati priznanje da je uneo odredjenu stabilnost u politicki zivot Srbije. Medjutim nisam siguran da je u stanju da se nosi sa privrednim problemima, a jos manje je u stanju da delegira nekog ko bi to umeo.

goca

pre 15 godina

lome slavski kolac na stranackoj slavi u prisustvu svestenika...onda prica o modernizaciji srbije...to mi lici na ono i kosovo i evropa...duplo golo...

tibulo

pre 14 godina

Siguran sam da DS u vrhu mora da se prestroji i izbaci hvalisanje i nepotizam. U protivnom kadrovi koji idu istim putem cebiti kammen spoticanja i u drzavi i u stranci. Ja ne vidim nikog boljeg od DS pod uslovom da se prihvati stvarne odgovornosti i povrati sav svoj ugled i kvalitet koga je zacrtao ranije. Motoru su potrebne odrzavanje, strucan posao, pa i "generalke". Dobar je DS. Ucinice to.

Realno

pre 15 godina

Ako su motor onda su izgleda negde usput izgubili menjac, jer vec osam godina "voze" prvom brzinom.
G17 je najvece zlo Srbije koje je moglo da je zadesi.
A ostatak kvazi-demokrata nezasluzuje komentar.
Opozicija je takva kakva jeste,i steta je sto je nemamo jacu i pametniju.
Pa u skladu kakve politicke stranke imamo tako i zivimo...

student

pre 15 godina

Blago nama ako nam je partija motor razvoja, zato i jeste kao u Severnoj Koreji! Niste naveli druze predsednice da je DS i najveci poslodavac!

Dusan-bivsi clan

pre 15 godina

Sistem vrednosti!! Uzimanjem Dacica da bude ministar policije, menjanjem ustava kako mi trenutno odgovara, upadanjem u novinarske kuce da bi nasli po vama "spijuna"- a u stvari "Whistle blower"-cuvar demokratije,rasprodaje svega sto vredi itd. Na veliku zalost kako se upravlja drzavom ste mnogo vise pokupili od Milosevica nego sto ste sami svesni.

Laza

pre 14 godina

Slazem se sa Predsednikom da je DS motor razvoja Srbije; pa "ugradjeni' su u svaki posao u Srbiji!! Cik uradi nesto u Srbiji a ne "ugradi" DS komponentu! Blago Srbiji sa DS motorom, G17 sagorevanjem i SPS kocionim sistemom. U slucaju kvara tu je i SNS rezervni deo pa nema bojazni da ce DSS, NS, RS klipovi u tockovima da uspore put u Evropu. Posebno kad se toci LDP gorivo po evropskim standardima. Sto rece Djoka Balasevic "jezdimo kroz noc".

separatista

pre 15 godina

Više nisam siguran da li Tadić uopšte može ičim više da me iznenadi. Mene zaista interesuje da li je Tadić prvo predsednik stranke DS pa onda predsednik Republike ili obrnuto? Pa i u Ustavu, koji je on lično pisao sa Nikolićem i Koštunicom, stoji da je funkcija predsednika republike nespojiva sa bilo kojom drugom javnom funkcijom. Ako me sećenje dobro služi, čak je i Milošević svojevremeno (svi znamo da je to bila farsa) zamrznuo svoju funkciju predsednika SPS-a. Više ni ne znam kada se Tadić pojavi šta mu je primarnije, stranka ili Država? Osim, ukoliko Državu ne doživljava kao stranku tj da svi treba da budu ljubitelji i simpatizeri DS-a. Pa to mu dođe nešto kao Tito, savez komunista i pioniri dok si još mali (za svaki slučaj, da se ne razviješ u neželjenom pravcu). Zaista, što je mnogo - mnogo je. Pretera ga Tadiću!

Dragon

pre 14 godina

Jadan ste vi motor! A pored toga G17 je menjač, kočnice su SPS a volan Čanak, a znamo kako on vozi. Viste vozilo sa više kuka, pa se kači kako ko može, a gde ćemo mi stići sa vama bog zna, verovatno u provaliju, ako se ne sudarimo sa nekim. Apelujem na EU da ovo vozilo pošalje na vanredni tehnički i isključi iz saobraćaja!

Milorad

pre 14 godina

Sto se tice spoljne politike, Tadic (zajedno sa Jeremicem) tu cini (skoro) sve sto moze, i zaista ne vidim koju sustinski bolju spoljnu politiku bi Srbija mogla imati u ovom momentu. Medjutim, postoji ogroman unutrasnji problem, a to je losa ekonomska politika DS-a. DS i Tadic verbalno zastupaju ideju o socijalnoj pravdi, pa je to pomenuto i u Uzicu, ali u praksi postupaju potpuno suprotno, odnosno zastupaju neoliberalni ekonomski koncept, koji ne samo da nema nikakve veze sa socijalnom pravdom, i ne samo da je zaista surov, nego je i duboko pogresan. Pa treba li veceg dokaza za to od postojece svetske ekonomske krize!!! Zbog toga se ogroman deo gradjana Srbije koji su glasali za DS, a medju njima sam i ja, danas oseca prevarenim. Takav neoliberalni ekonomski koncept uvodi nas u ogromnu krizu, pa se ne moze govoriti o DS-u kao motoru razvoja Srbije ako ce ove godine pad BDP-a iznositi izmedju 5 i 10 procenata. Ili je predsednik mislio na onu cuvenu frazu o negativnom ekonomskom rastu. Sve zemlje sveta bore se protiv ekonomske krize povecavajuci potrosnju i kupovnu moc stanovnistva da bi podstakli privredne aktivnosti, samo kod nas se radi suprotno. Samo ovde se povecavaju opterecenja najsirim slojevima stanovnistva, umesto da se povecavaju porezi najbogatijima. Samo kod nas banke prakticno ne placaju poreze, a imaju ogromne profite, a o bezobrazno velikim kamatnim stopama i provizijama da i ne govorim. I da ne nabrajam dalje, spisak bi bio zaista predug. Pa izvinite, ako gradjani nemaju novca da kupuju, kome ce onda ti kapitalisti prodavati svoje proizvode? Nikome, i oni sami ce vrlo brzo propasti, zajedno sa tim siromasnim gradjanima. E upravo to se sada desava u nasoj ekonomiji. Nista DS-u ne vredi dobra spoljna politika ako vodi u osnovi pogresnu ekonomsku politiku, koja je u interesu samo 1 procenta gradjana Srbije. Sta cemo sa preostalih 99 procenata gradjana nezadovoljnih takvom ekonomskom politikom? Jednostavno, da rezimiram, nama stvarno, ali bas stvarno, nedostaju ozbiljne politicke partije koje ce voditi razumnu i odgovornu spoljnu politiku u interesu svih gradjana Srbije uz istovremeno vodjenje ispravne ekonomske politike, takodje u interesu svih gradjana Srbije.

Milica Bg

pre 14 godina

Predsednice, za pocetak srecna slava vama i DS-u. Samo nemojte ici principom: "Dragi putnici nasega leta gledajte sad svi na desnu stranu. Levo krilo nam je otpalo!" Nazalost, velika vecina ljudi jos ne oseca mnogo od promena koje vec jako dugo nagovestavate, ali slaba vajda od toga. Jos uvek ste samo "bolja alternativa." Ubacite u drugu inace ce ljudi poceti da napustaju vagon a onda nista od svih tih lepih stvari. Vi dobro znate o cemu je rec. Mnogo srece i hrabrosti, trebace vam...

stefanshee

pre 14 godina

Ljudi zasto trazite izbore, da li mislite da ce se nesto na bolje promeniti...sve je to isto... Po meni mislim da bi jedino LDP ucinio velike promene...ali ne svdija mi se ni njihova politika!

steta

pre 15 godina

DS bi mogao da bude motor i sve to o cemu Tadic govori. Imaju vlast na svim nivoima. Ali bi onda gospodin predsednik mozda morao da se zameri nekom, da zauzme neki stav i da krene sa konkretnim koracima. Ovako, sve samo prazne reci.

Zabri Nuti

pre 15 godina

Nisam bas shvatio kako bi to bez DS bila ugrozena stabilnost Srbije? Zvuci skoro kao pretnja. Mozda bi Tadicu bilo bolje da rekonstruise Vladu i napravi neku koja je sposobna da se nosi sa problemima umesto sto daje ovakve nesuvisle izjave u stilu Slobodana Milosevica.

Dragan

pre 15 godina

"Predsednik Srbije i lider Demokratske stranke (DS) Boris Tadić izjavio je danas da je ta stranka motor razvoja Srbije i da je bez nje ugrožena stabilnost zemlje i njen razvojni proces"
Pa ovo nisu ni komunisti govorili, a stranka za sebe tvrdi da je demokratska, a jedan od osnovnih principa demokratije je SMENJIVOST

Filip

pre 15 godina

Bejase, ne tako davno, jedan covek koji je sebe nazivao faktorom mira i stabilnosti na Balkanu. Znamo kako smo prosli sa njim.

Izbori su svakim danom sve blizi... Tadicu, pazi sta radis. Sledece izbore neces dobiti pomocu antikampanje, jer su mnogi tvoji (sada vec bivsi) glasaci debelo razocarani.

DJ

pre 14 godina

"Motor nacije", Na zalost, gdine predsednice, mogla je da bude, imala je sansu, ali je propustila. pravite gresku za greskom a naj drasticnija je da su Vam "svestenici SPC' i samo SPC savetnici.
Ako dobro znam, u Srbiji je registrovano Tradicionalnih 5, pa dve pa KONFESIONALNE Crkve...Zasto je stranka samo pravoslavna?
Vi trazite glasace i medju "ostalima' a Vas "kolac delite samo sa pravnoslavima", zaboravite za nas i verujte, nasi glasovi ce pripasti HRABRIJIMA i manje LICEMERNIMA.
Price koje ste nam plasirali, savete koje smo Vam davali ste "stavili macku o rep", sada se borite za pravoslavne glasace, jer mi ostali nismo "na slavi i nemamo slave". A i pored svega, uvek smo bili veliki i CESTITAMO Vam gdine Predsednice, ali bez nas.

petar

pre 15 godina

Kako bese ono: ...drzava, to sam ja... A, da vratimo jednopartijski sistem? Jasno je odakle su potekli politicari u Srbiji, deca komunisticke elite i dobri djaci marksizma. Zao mi je samo sto truju i mlade ljude koji jedini imaju sansu da budu drugaciji i nesto zaista promene.

*bane*

pre 14 godina

* Borise , Borise da li si stvarno dobro obavesten !! DS nije tako dobra kao sto zeli predsednik Srbije, ali nije sve u marketingu a druge politicke opcije su sve losije, sem jedne, koja je jos mala sa velikim potencijalom, ali nju gusi bas DS !!

View

pre 15 godina

Ima među našim "intelektualcima" i takvih koji u mnogome liče na neke beogradske dućane. Od svega što ima u toj radnji bar po jedan primerak nalazi se u izlogu. I sva je ta roba pomešana, poređana bez reda i ukusa, jedno pored drugog ili jedno na drugom. A na svakom predmetu piše i cena, često preterano visoka. A kad uđete u radnju i zatražite da kupite neki od tih predmeta, može vam se desiti da vam kažu da te robe nema na prodaju. Onaj jedini primerak, iz izloga, nije na prodaju. (Ivo Andrić)

TOMOS

pre 15 godina

Dokle vise predsednik jedne drzave da posecuje razne manifestacije ( kunfu tigrovi iz Jagodine ), pa stranacke slave, a drzava u rasulu.
Zamislite Medvedeva u Sibiru na proslavi rodjendana njegove stranke, ili Sarkozija, Obamu.....samo Milo i Boris nigde ne idu, vec obilaze svoje pulene.
Samo pricate, pricate o EU, integracijama, a gde idete, ko Vas zove, gde ste odveli privrednu delegaciju...
Do pre neku godinu podsmevali ste se Lukasenku i Belorusiji kao primitivnoj i siromasnoj zemlji bez izgleda za Evrointegracije, a covek dosao na skijanje i odmor, i pola drzavne EUvrhuske otislo na noge i ugovara traktore.
Ajde da vidimo bilo kakve konkretne korake, privredne, dosta vise marketinske kampanje, ajde predsednice u svet pregovaraj, povedi najjace nase firme, ugovarajte mostove, puteve, loucost letove, bescarinske zone, turizam, realestate sajmove... bilo sta glasao sam covece za tebe , za buducnost moje dece u normalnoj drzavi, nisam te glasao za setnju i pricu po Srbji, vec kao lidera koji vuce u svet ovu Srbiju.
Nemoze Djilas sam da ide kao predstavnik grada u Kinu i da pregovara bez predsednika i kompletne privredne delegacije, sta je ovo ljudi pa ja zivim u Zanzibar drzavi gde strancki lideri i razni mocnici predstavljaju drzavu i svoje stranacke interese, a predsednik u Srbiji, smesno zar ne.

nemanja

pre 14 godina

Ovo je izjava koja pokazuje u kakvom drustvu mi zivimo. Tadic koji bi trebalo da je predsednik svih gradjana, govori da su jedino oni (DS) stranka koja nas gura napred i koja nas jos i prosvecuje. Ako nas ds ne prosveti niko nece. Kakav je ovo bezobrazluk pa to ni diktator Lukasenko ne bi izjavio, sramota. Sramota za demokratiju i parlamentarizam. Na kraju ce se ova stranka stvarno pretvoriti u cudoviste koje ponavlja iste mantre: mi smo najbolji, mi prosvecujemo, buducnost je sa nama, mi smo motor razvoja...Da li vas sad Tadic podseca na nekog iz bliske proslosti?

Sloba

pre 14 godina

Dokle god smo jedna zemlja u Evropi, osim Belorusije, cijem gradjanstvu se ne daje na uvid zavrsni racun za proslu godinu, nema tu ni d od demokratije i mogu samo da se stide ali su zaboravili sta to znaci.

Veliot

pre 14 godina

Kakav motor, kakav razvoj, choveche, ljudi ti umiru od gladi i jedu sopstvene prste da bi dobili trunku paznje ove jadne zemlje, eto dotle ste nas doveli! Ne razvijamo se vec duze vreme, mr. president!

Baksuz

pre 15 godina

Po ko zna koji put gradjani Srbije od svog predsednika i njegove "nezamenljive" DS dobijaju
JUTUTUNSKU JUHAHAHU!!!
Prijatno nam bilo!
Ovoliko cinizma i licemerja na tako malo prostora i u tako malo reci, moze da se skoncentrise samo u zemlji Srbiji 2009.

popeye

pre 15 godina

Koliko tragicne istine u tako malo reci! Kakav "motor" takvi su i razvoj i drzava nam. Na nasu nesrecu istu recenicu moze da izgovori i predsednik bilo koje druge opozicione ili stranke na vlasti u Srbiji. Mnogo ste svi isti!

Stefan Prvovencani

pre 14 godina

Kad drugih nema u ponudi dobar je i onaj drndavi Jugo '90god. Ali i njemu treba generalka. Tako da bolje da predjemo na javni prevoz, odrzavanje Juga nas mnogo kosta. Mada i tamo mora da se plati karta...

Kulca

pre 14 godina

DS je motor zaduzivanja Srbije. Od Slobinog duga 9 mil. dolara sada je dug 30 mil. dolara. Znaci nastavlja se zaduzivanje i "lazni zivot" samo je potrebna podrska naroda do duga od 50 mil. dolara i onda bankrot.

sale

pre 14 godina

Pa mi odavno neverujemo u Deda Mraza, a kad vas covek bolje pogleda i saslusa isti ste Bozic Bata. Nismo mi bas toliko MALI koliko vi i vas DS mislite.

matori

pre 14 godina

Motor... ma nemoj!

"...misija DS je modernizacija i razvoj socijalno pravednog društva..."

Modernizaciju vidimo na svakom koraku:
- sve što je nekada funkcionisalo, proizvodilo ili bilo korisno za društvo, više ne postoji ili se nalazi u lopovskim rukama.
Kao jedan od prvih prioriteta se nameće potreba za hitno proširenje groblja u Srbiji: - od silne socijalne brige i pravednosti, mnogi će uskoro početi da umiru od gladi, bolesti i bede! Penzioneri su prvi na redu.

Ostalo što reče, nije vredno ni da se komentariše...

bnp

pre 14 godina

Motor razvoja za tetke, strine.bratanice, sestriće, sestričine i ostalu mnogobrojnu rodbinu koja se ugurala u raznorazne agencije, državne firme i ržavnu administraciju a narodu šta ostane.

Miomir

pre 14 godina

Motor je u sledecem stanju: zameniti ulje, uraditi generalnu (klipovi, karike, leteci lezajevi...) izvrsiti TRECU specijalu, produvati karburator, filteri za ulje i vazduh, razvodna kapa i komplet paljenje, preci sa platinskog na tranzistorsko paljenje (mnogo savremenije), ispitati gde instalacija "baca" na masu, namestiti zazor ventila, promenti stari antifriz...
A NEKAD sam glasao za NJEGA...

Dragan Loncar

pre 14 godina

Dobro je sto motor finkcionise, al' sta cemo sa tockovima? Bojim se da ce istrosena karoserija da popusti pod tolikom snagom motora ako prednji tockovi vuku napred, a zadnji nazad. Kad smo vec u automehanicarskom zargonu, sta je sa volanom? Nesto malo vuce na desno... mislim da bi i on trebao da se kalibrise, da se bar nekako dovucemo do Madjarske. Do Skandinavije cemo tesko stici. Dug je put...

Drzava to sam ja

pre 14 godina

Pazljivo sam pratio izvestaje u medijima i pokusao da pronadjem neku lepu rec koju je za tu stranku izgovorio neko izvan nje i izvan interesne grupe oko nje, koja zaista zivi veoma lagodno i koju kriza ne dotce.
Uzalud!
Predsednik (DS ili Srbije, to mi je previse prepleteno i nerazgraniceno) bi morao da zna da je samohvalisanje nepristojno, a tvrdnje da bez bilo koje partije nema drzave, moze da se protumaci kao zagovaranje jedopartijskog sistema, jednoumlja, da ne koristim neke jos zesce izraze koji pripadaju vokabularu iz srpske proslosti za koje sam mislio da su deo nase nesrecne istorije.

nezaposlen

pre 14 godina

Afera za aferom za aferom! I nije vas sramota da kazete da ste "motor" razvoja! Licno se pitam da li je DS gori od SPS mislim da ste na istoj duzini

bezimena

pre 14 godina

O kakvom razvoju, stabilnosti i "prosvetiteljstvu" je reč!?
p.s.neko bi trebao da obavesti Predsednika da mu je motor mnogo prljav...

MiraM

pre 15 godina

Gospodine Tadiću, predjite s reči na dela. Gradjani Srbije štrajkuju jer nemaju posla, nemaju platu, gladni su gospodine Tadiću, pa kada će da proradi taj motor DS-a. Pola Vlade na stranačkoj slavi. Vernik sam i poštujem današnji dan ali sam ipak na poslu. Vi šetate prate vas silne kamere, pa zar je to taj motor Predsedniče? Do kada će ovaj narod da trpi?

deNiro

pre 15 godina

G.Predsednice, dosta vise sa samoreklamirajucim izjavama. Sve i da je to istina, a nije, zvuci isuvise prepotentno i nadobudno. Ako budcnost jedne drzave zavisi od jedne politicke stranke, onda ozbiljno treba da se zabrinemo za demokratiju. Novi izbori ce Vas vratiti na zemlju. Apsolutna vlast nikome nije donela dobro, pa nece ni vama. Izbore ste dobijali na STRAHU a ne na PROGRAMU. Nema vise radikala g.Predsednice!

Mirjana

pre 15 godina

Bila bi DS motor da: nije proglasila nacionalno pomirenje sa svim i sa svakim, po sistemu sto je bilo bilo je(sada smo najbolji pajtosi), da njen visoki funkcioner i najblizi Predsednikov saradnik Sutanovac ne relativizuje ratne zlocine izvrsene na srpskoj strani, da nije uzasnog kriminala i korupcije, da se nisu prirodna bogatstva ove zemlje na cuvanje i tutorstvo dala Emiru Kusturici nego da funkcionisu institucije ove zemlje i da sprovode donete zakone, da su se nasle ubice mladih vojnika na odsluzenju vojnog roka u Topcideru, da su se nasle ubice Slavka Curuvije i Dade Vujasinovic, da se nisu hiljade hektara drzavne zemlje dale srpskim tajkunima i gradjevinskoj mafiji koji nakaze Beograd i druge gradove po Srbiji,itd... DS je mnogo obecavala od vremena svog nastanka, ali danas je vec sasvim jasno da ona nazalost, nije ta pokretacka snaga za koju se prodaje, pre bi se moglo reci da je glumac u ulozi napretka.

Peter Tosh

pre 15 godina

Са министром Делте у Влади Србије Милосављевићем и осталимa стварно јесте мотор развоја али Мишковићевог. Како га није срамота?

Aleksandar

pre 14 godina

Ako ste vi motor, onda sam ja transteleportni-dimenzioni-vremeplov koji radi na 2 kikirikija.
Mada ce biti vise "za" 2 kikirikija, zbog drzave u kojoj radim i zivim.

nataša

pre 14 godina

Vrlo, vrlo duhovito...Ili lepo rečeno, samo je šteta što stvarnost rečeno demantuje...Ili, kad bolje razmislim, pa Tadić nije ništa pogrešno rekao...DS (ovakav kakav trenutno jeste) jeste motor...Motor Srbije koja brznom svetlosti leti u propast...E, Borise, Borise...možeš li se posle ovoga pogledati u ogledalo?!

ja

pre 14 godina

Ipak mislim da se pre radi o volovskoj zaprezi ciji tockovi zacvile na svakoj rupi, dok usput otpadaju daščice sa nje- izjedene od termita.

BacaPera

pre 14 godina

Ljudi gube nadu, sve više je narkomana i alkoholičara, terate privredu u propast, trampa je ponovo aktuelna...

Muka mi je od vas! Zašto nas maltretirate ovakvim glupostima? Definitivno nismo na istoj frekvenciji. Kako se postaje ovakav, ne mogu više da trpim, pustite me napolje!

Milan

pre 15 godina

Rado verujem vama gospodine Tadicu ali taj motor je marke "Tata" za sada, tihi ste u toj vasoj borbi ili nasoj kako god hocete. Kao prvi dokaz da vam je to cilj Srbiju da unapredite daj te ostavku na poziciju predsednika DS sve dok ste predsednik drzave, to bi bio pravi korak ka predsediku svih gradjana Srbije. E onda punom snagom napred u bolju Srbiju ako ne stigne za nas onda barem za nase potomke.

vegan

pre 15 godina

Samohvalisanje je nepristojno, a to svi clanovi vlade rade. Sad i predsednik. I niko od njih nije pozvan ni na kakvu odgovornost, nizasta. Suprotno izjavi predsednika, misljenja sam da neki ministri iz DS nikako ne smeju da rade na tom mestu, tacnije njih trojica, sto je ravno katastrofi za DS, a da ne pricam o lokalnim funkcijama. Ali, DS je sad mocan i nije ih briga za misljenje biraca. A kada opet izgube na izborima, opet ce im biraci biti krivi sto nisu izasli u dovoljnom broju. DS sebe nece proglasiti odgovornim, sto se videlo iz fijaska posle afere Bodrum.

vajsberg

pre 14 godina

Gospode, kakav naslov... Zaista mi ne pada na pamet citati samu vest. Nisam kvalifikovan za dijagnostikovanje pomerene percepcije realnosti... Mislim, da li ovaj covek zaista bespogovorno slusa politicke savete eksperata za lepo odelo?!

baca

pre 14 godina

G. Tadicu dajte nam neke konkretnije podatke da vidimo gde nas je taj motor vozao ovih godina otkako ste na vlasti. Recimo koliko je evro bio tada i sada, koliki je izvoz bio tada i sada, koliko je to novih radnih mesta otvoreno u proizvodnji i naprednim tehnologijama, koliko su g. Miskovic i ostali tajkuni imali koristi od vaseg motora...
Vasi eksperti samo rasprodaju srpske resurse i pare trose na ostajanje na vlasti, a sta ce biti sa Srbijom i sadasnjom decom kroz 20 godina, bas vas briga!

Mashinovodja

pre 14 godina

Mnogo mi nešto slabunjav i sipljiv taj motor. Možda zato što je pogrešno uparen s menjačem marke SPS koji ima samo rikverc, tako da je cela kombinacija slabija nego kad bismo vozili na pedale ili na gurku.

SKJ-SPS-DS, tradicija kvaliteta

pre 14 godina

Kakav motor, takav i razvoj.

Danasnji ispad je direktno ruganje razumu. Sramota je sta ovaj covek govori, sramota je koliko veruje da smo bas svi pilece pameti i slepi kod ociju. Dodatna je i teska sramota koliko partijsku funkciju pretpostavlja drzavnoj.

U stvari, sta ga briga, NJEGA sramota nije. Njemu i njegovima ne ide lose. A ostali mogu da gladuju i sebi amputiraju ekstremitete.

rak a ne motor

pre 14 godina

Prvo je Srbija bila motor iliti lider Balkana a sad je DS motor Srbije. Ergo DS je motor Balkana. Ne drugaru, pobrkao si loncice, DS je kao i sve ostale stranke rak rana i Srbije i Balkana.

veljko

pre 14 godina

a jel taj motor samo trosi gorivo ili i ide negde, osecam da se mnogo placa za gorivo a da je rad na leru ipak samo trosak, nema brzine a kamoli ubrzanja.

Raša

pre 14 godina

Halo, Srbiji? Da li je moguće da je ovo Tadić i da je ovo ona DS? Da li taj čovek, kada javno istupa, zna da mora da se obraća gradjanima Srbije a ne interesnoj grupaciji koja se zove DS. Sramota me je kada pomislim da sam im dao glas.

AleksandarM

pre 14 godina

Kamo srece da je taj motor traktorski, ali, samo je od izandjalog "trabanta" i zuji, bruji, dosta trosi, a kilometre slabo prelazi.

Miroljub Stefanovic

pre 14 godina

Joj, sto mi je ta retorika poznata od nekud. Znaci uskoro sledi: "Zeleo bih da se zahvalim onima koji su glasali za mena, a isto tako i onima koji nisu..." Zvuci poznato?

Vlada

pre 14 godina

Da li ovaj covek govori o Srbiji i nekom razvoju ili je nesto pobrkao, a motor mu je odavno zreo za generalku ako ima ko da je uradi.

apsolvent

pre 14 godina

nemam vise ni skim, a ni protiv koga!!! mozda je to hteo reci predsednik Republike Srbije!!! motor postoji, sve je samleveno... nema vise ko da mi stane na crtu... hocu reci na zulj...