Četvrtak, 30.04.2009.

02:04

Partizanov put do Lige šampiona

Promenom sistema kvalifikacija, fudbalerima Partizana značajno je olakšan put ka plasmanu u Ligu šampiona.

Izvor: B92

Partizanov put do Lige šampiona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

bojan

pre 14 godina

laga sampiona nam je bio cilj i opravdacemo ocekivanja,imamo kvalitetan tim i naravno da prolazimo dalje ko god da nam se nadje na putu...

hrvat

pre 15 godina

pogle ti srba oni bi dinamo hhahahahhah pa eto koliko vas peče onaj poraz od prije 12 godina hahhahahaahha iskreno lige su nam potpuno jednake i bilo bi sad potpuno izjednačeno dinamo ima mnogo novaca ali ne znaju se organizirat inače bi to trebao bit klub koji gazi sve bez problema

dejan

pre 15 godina

Ljudi, nasa liga je tako bedna, tako da je vecina mogucih gore navedenih protivnika u trecoj rundi jaca od partizana! Zadnjih godina su uvek bila velika ocekivanja i na kraju nas svi spuste na zemlju u tim kvalifikacijama. Problem kod nas je sto su sve te lige zadnjih godina napredovale mnogo vise od nase bedne lige. Tako su napr. Bate Borisov, Alborg, Anortozis, Apoel pokazali da su timovi ne zvucnih imena ipak za dve klase bolji od zvezde i partizana. Ali, niko vam ne brani da se nadate i iskrivljujete stvarnost, samo sto posle toga poraz jos vise boli...

kum zorzo

pre 15 godina

A sad atak na LS sa pojacanjima koja treba da budu adekvatna takmicenju ! Bez ovog cirkusa: Vasinton,Ilic Brana, Stevanovic ,Moreira,Juca ,Diara,Vujovic vec smo ih gledali sta su znali i mogli u Evropi !!?
Samo sa igracima iz nase skole u LS, Smiljanic Drincic, Iliev i plus Despotovic, Brkic,Lazovic Darko...............Najbolji igraci Partizana su iz nase skole ! Knezevic,Obradovic,Tomic,Ljajic ! Knezevic moze da igra i beka i zadnjeg veznog,odlicno tj. nasi igraci mogu igrati na vise mesta kada je potrebno !!? Ja sam pristalica skole.........a ne sac metode?

sve ti je objasnjeno...

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrace,a još dolaze i pojacanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dodite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)

Prvo - pogledaj istoriju medjusobnih duela i zacutaces istog momenta (bice te sramota)! ;)
Drugo - izvini, KOJE IGRACE? Pa Hajduk ima kvalitetnije pojedince od vas 10 puta, a ti pokusavas da se poredis jos i sa PARTIZANOM?! Smesan si :)
Trece - vi ste poslednji koji treba da se "sire" takvim pricama jer dok smo mi dolazili na gostovanja po hrvatskoj (i ne samo Grobari, a uglavnom Grobari) vi nikad mu*a niste stisli da dodjete u goste... vi ste samo mali iskompleksirani huligancici koji smeju da divljaju po provincijama. Beograd je za vas SVET, dimenzija kakvu ne poznajete ;)

MADAFAKA

pre 15 godina

Nikako ne bi bilo dobro da izvucete Dinamo. Ne zato sto je on jak vec zbog moguceg ponavljanja scenarija "Zrinjski". UEFA je jasno 1000 puta pokazala arsine pri odmeravanju kazni nama i njima. Zato bi bilo najbolje da ih izbegnete.
A za ove purgere sto se javljaju samo jedna poruka: Partizan je za vas Zvezda!

PFCzauvek

pre 15 godina

Jedino od koga mozemo da strahujemo je Olimpijakos, ova ostala boranija me ne interesuje. Kakav Kopenhagen, CSKA Sofija, Cirih...

refleX 4 PFC

pre 15 godina

Idemo korak,po korak,ali za 4. kolo ce trebati CampNou za nas GROBARE,a mozda i za 3.,ustvari ne mozda,nego sigurno!Videcu da pocnem da zagarantujem karte vec sad!HAHAHA

pfc

pre 15 godina

Za sve navijache Dinama, samo cu reci jedan paradoksalan podatak: Dinamo je pobedio Partizan u Beogradu samo 3 puta! O cemu oni pricaju? Ona jedna petica ne moze izbrisati decenije i decenije ponizavanja malog kluba iz Zagreba od strane velikog Partizana. Da li su Dinamo i Partizan odigrali samo tu jednu utakmicu kad samo nju i pominjete? A zasto ne spominjete one ostale? Zato sto smo vas ponizavali gde smo stigli. Isto vazi i za Hajduk, pa mi od njih imamo vise pobeda i u Splitu

liga_sampiona

pre 15 godina

Kakvo crno trece i cetvrto kolo???
Pa ne sude tamo Tomislav i Ninoslav!!
Drgo kolo plafon! A onda, povratak u realnost.
(Dekicar, 30. april 2009 10:47)

verovatno si mislio na vas kad ste igrali sa tamo nekim apoelom?
cuti i gledaj da se ne ugasi te,sreca ako uopste i igra te u evropi i to ako prodjete u finale kupa

PFC

pre 15 godina

Signore,nemoj da si smesan molim te,hoces nekog dobrog psihica da ti preporucim?Pa ta tvoja Buducnost je 3 puta slabija i od ove zalosne Zvezde,a jedno 5x od Partizana.Pa onaj Burzanovic nije uspeo u Zevezdi,ni kod jednog trenera,a kod vas je najbolji igrac,smesni Lakic odigrao 20min Partizanu i odmah se videlo da je rupetina,sad greje klupu i u Vosi,a vama najbolji desni bek lige.I osnovno fudbalsko znanje je da pripremni mecevi nemaju veze sa realnoscu,jer ako imaju i jedan Real je gubio od nekih Americkih timova,i Mancester od nekih Azijiskih.tako da ne lupaj vise molim te!A da zaboravio sam onaj smesni Misdongard koji nezna loptu da sutne i koji nije ni igrao u CZV kod vs je starter,2 vasa najveca talenta Stjepanovic i Cetkovic u Partizanu sa loptom nisu mogli da se sastave,a Stjepanovic greje klupu i u Vosi.Cuti molim te i ne brukaj se vise i ne pokazuj koliko nemas veze sa fudbalom!Realno bilo bi extra da nam se padne Buducnost jer bi je natovarili vise nego sto smo onaj Zrinjski.

mekkhi

pre 15 godina

nemate bre šanse s dinamom,pratim tu ligu tu i tamo i stvarno se igra lepši nogomet nego vamo..ja sam delija i navijat cu za partizan gdegod da ide,ali nemate šanse protiv dinama,pogotovo u tehničkom pogledu.probajte batinama,jedini način..

Partizan sampion,a ko bi drugi !?

pre 15 godina

Молим само навијаце Динама или ти бивше Кроације Загреб да не причају превише глупости.Те године када је Партизан играо против Кроације,а не Динама је продао цео тим буквално 2,3 месеца пре тога и било је нормално да изгуби и од неких горих него што је те године била Кроација ! А по томе се види какви сте ви навијачи и какав вам је клуб,те године је нпр. Бојсима било ѕабрањено да улазе на стадион,чак сте и трибину запалили,то је био државнички клуб са 15 репреѕентативаца хрватске,а играли против Партизана који је био у просеку 21,22 године,то је смешно,ви никада нисте ни признали тај клуб,а причате како сте добили Партизан,Партизан није иѕгубио од Динама већ од Кроације,државничког клуба.А о Динаму нећу торшити речи Партизан му је вечито давао часове у бившој југи и у Београду и у Загребу.


А о томе ко има бољи тим нећу да расправљам уопште,не знам које то сада толико добар у Динаму,у Лиги Уефа су са тим снажним тимом имали 3 бода и то су добили оне несретне Холанђане са 3-2,које би руку на срце ова екипа Партизана добила лагано у Београду.

Ма шта па ја пишем овде када је динаму највећи успех у повјести избацивање јадног Ајакса који је сада 4,5 у јадној лиги каква је холандска ! А и онако нећемо играти против Динама него против Хајдука,пошто ће он бити нови шампион Хрватске !

Sasa

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)

Ja sam bio na JNA mislim 78 ili 79 kada je Partizan ponizio Dinamo 5:0, a moglo je biti 7:0. To je samo ono sto pamtim. A bilo ih je dosta vise 3:0, 4:1 i slicno. Dakle informisi se malo bolje.

Zoran

pre 15 godina

Kad pisete da je Partizan izgubio od Dinama 5:0 navedite i da je bilo u Beogradu 1:0 za Partizan. Bio je i penal u Zagrebu za Partizan (neiskoriscen), posle su kola krenula nizbrdo! Jedna kiks utakmica koja moze svakom da se desi!

NEUPOREDIVI

pre 15 godina

2.Bice po onoj staroj: \"Cim predje granicu, Partizan primi peticu...\"
(ne brinemo mi za vas, 30. april 2009 02:23)

Slažem se! Treba da brinete hoćete li da uopšte postojite... A LŠ prepustite nama, već ćemo se nekako snaći

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

@ARENA22567, 30. april 2009 11:59

To je ona mocna Buducnost koja je jedini tim sa ovih prostora koji je uspio da savlada nekog Spanca, skorije. Taj Spanac je igrao polufinale lige sampiona tri mjeseca ranije.
To je ona mocna Buducnost koja vec 7-8 godina igra bez ijednog namjestenog meca...
Je ona mocna Buducnost koja je dobila sa drugim timom prvi tim Partizana prije dva mjeseca.
To je ona mocna Buducnost s kojom je Zvezda otkazala mec prije dva mjeseca...
PS. Nije SI-FI

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)
Lepo bi vas bilo videti u BG-u purgeru,znam ja da ste vi bogatiji ali zar vam DR. Dule nije pokazao i ove godine da nije sve u parama,Partizan-Cibona 63-49!
Nisam rekao da cemo vas sada poniziti kao vi nas,samo kazem siguran prolaz,a za pravu osvetu-peticu ili sesticu - ima vremena! Jedva cekam Jadransku ligu u fudbalu,mi smo i u staroj Jugi imali bolji skor od vas i Dalmatinaca a komsinica ako se plasira kidacemo i nju kao i sad....hehe-...najjaci smo najjaci..


PAZI,VALJAK GAZI!

BB

pre 15 godina

Sad bi bilo pametno NE prodavati igrace, sem onih koji uopste ne igraju, da se zadrzi uigrana ekipa. Moci ce klub valjda da prezivi do ulaska u ligu sampiona bez prodaje igraca, a onda ce dobiti novce za to, plus sto ce igraci biti skuplji ako se plasiraju. Sad je nasa prilika da napravimo kontinuitet u LS.

stoka17

pre 15 godina

Nemaju srpski timovi ni kvalitete, ni sreće za ligu šampiona.

Ako prošle sezone nisi uspjeli proći očajnog Fenerbahcea, tek se sada vidi koliko su imali sreće što su ih dobili, neće ni ove bilo koga drugog.

I bit će tako dok god se igrači budu prodavali, a utakmice kupovale. :)

bbb-zg

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!

Kokorayko

pre 15 godina

Jedino ako dovedete još 4-5. igrača, koji su po kvalitetu isti kao Moreira,Diara i Žuka.Onda možete da se nadate prolasku.U suprotnom gledaćete LŠ preko TV-a.

aca "pritisak!"pfc

pre 15 godina

Vreme je da se napokon nesto uradi u Evropi,a to moze samo ako se dovedu dva dobra stranca na bilo kojoj poziciji.Najbolje bi bilo da to budu Nemci,iz razloga sto su brate neumorni borci.Tehniku vec imamo i to je to.

nislija

pre 15 godina

(Zeljko Grac/BL, 30. april 2009 10:41)
e to se ceni..ja sam bodrio Zvezdu `91. i ponosam sam sto je nas klub to uradio..a grobar sam do koske..medjutim kad predjes granicu niko te ne pita za kog navijas,vec odakle dolazis..sve su to nasi uspesi..a sada svi uz Partizan,pa ce ovako hrabre i Bog da nas pogleda i da nam podari mushemu! pozdrav majstore!!

којекуде

pre 15 godina

Па овај јадни Партизан неће ни прву препреку прећи, да не говорим о другиј (3.рунди)... Кад он није ове сезоне успео озбиљније да се носи са трагикомичним Фенербахчеом шта сада и чему има да се нада....?

tommyldo

pre 15 godina

Ma ovo je bezveze...Prosli sistem je u elitno takmicenje slao samo najkvalitetnije ekipe, a ovde i osrednje ekipice mogu da se plasiraju...

Sarajevo m.k.

pre 15 godina

Valjalo bi Dinamo ZG-Partizan BG.


Dinamo se uglavnom za*ebava s takvim ekipama..
-Beveren(6:0)
-Flora Talin(6:0)
-Partizan(5:0)
-MTK(4:0)
itd.....

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Lakse jeste ali nije lako....ako igraci budu razmisljali na nacin "lako cemo",ne pise nam se najbolje!Mislim da je super prilika da ubijemo 2 muve u plej-ofu,tj. ulazak u LS i osveta za 0:5 u Zagrebu! Tesko je verovati da mozemo da uzvratimo istom merom,ali siguran prolaz pored Dinama bio bi sasvim zadovoljavajuci,recimo kao 1997. kada je bilo 1:0 za nas u Beogradu,neka se ponovi 2x po 1:0 i da pevamo...


PAZI,VALJAK GAZI!

Van Der Berg

pre 15 godina

dobro, sanse za plasman su u svakom slucaju vece nego prethodnih godina, zbog boljeg zrijeba.
to kako cemo se provesti ako se plasiramo u ligu sampiona, to je vec druga prica. tim za ligu sampiona se ne pravi jednu sezonu, tako sto dovedes dva crnca i jednog brazilca i konstantno prodajes najbolje igrace. tako se moze jednom, slucajno uci u LS, ali da bi to postala neka konstanta, potrebno je mnogo kontinuiranog rada koji kod nas ne postoji

ninja

pre 15 godina

Bice po onoj staroj: "Cim predje granicu, Partizan primi peticu..."
(ne brinemo mi za vas, 30. april 2009 02:23)

Ma vidim da se uopšte ne brinete. Čak nas i ignorišete, je li tako? ;-)

ARENA22567

pre 15 godina

@Mr_Gospodin_Signore
Samo da ne dobijemo mocnu Buducnost. Kad se samo setim kako razbise mocni Tampere junajted najezim se. Valjda cemo ih izbeci.
P.S. Jeste sarkazam.

Abruzzi

pre 15 godina

A pa evo i onih ustaljenih komentara dobrih nam komsija..stvarno ovo sto Tole radi sa Zvezdom nije u redu..ipak je taj covek iz Partizana i zato Partizan ne ni nista mogao bez njega..koliko ste vi ocajni pa to je strasno..pa na celu naseg fudbala su 20 godina bili vasi sportisti i niko se nije zalio,ali vama vise smeta sto vama niko vise ne pomaze..zamislite se malo i pogledajte u svoje dvoriste i zapitajte da li je Tole zasluzan za ovih 20 bodova prednosti???!!!
BUDIMO REALNI!!!

Homer

pre 15 godina

Realno je ocekivati prolaz u cetvrto kolo kvalifikacija.U cetvrtom kolu sanse su 50:50.Ponamanje se bojim klubova kao sto je Dinamo Zagreb i Bate Borisov.Cirih je taj protivnik koga teba izbeci.Ali treba konstatovati da je ova Platinijeva humana varijata zaista otvorila vrata nacionalnim sampionima koji nemaju velike budzete.

Dr. Mo

pre 15 godina

Ako hocemo ligu sampiona: Bozovic na golu, fali dobar desni bek a ako ode Obradovic onda i levi, Gavrancic moze, on je vec igrao ligu sampiona a jos malo da se vrati u formu i on je dobar. Ja znam da je Djordjevic kapiten i da je za nasu ligu dobar ali za Evropu je busan(REALNO),znaci neki dobar centralni odbrambeni treba. To je odbrana. Sredina: Tomic svaka cast, samo napred momak,za desnu stranu, bice jos bolji kako vreme ide, Moreira svakako kao plejmejker, Petrovic je sila i za njega vazi isto kao za tomica,bice sve bolji a bolji je i od fejse i od zuke. Na levom boku bi mogli da dovedemo nekog ekstra juznoamerikanca, da prodire i sa dobrim centarsutom, ima ih po brazilu i argentinu puno, ne mora bas odatle naravno, al da je kvalitetan(imamo pare sad). Napad: Diara naravno. Nadam se da ovo nije washingtonov maksimum,voleo bih da je on taj drugi napadac al mozda bi bilo dobro da dovedemo tu jos nekog kvalitetnog al ako ovaj na levoj strani ima ekstra centarsut i prodor i moze da ga gadja na glavu, onda moze i washington. Samo ovako mozemo u ligu sampiona. Sve druge kombinacije nece proci. Zapamtite sta sam rekao!!!

Uske

pre 15 godina

Nadam se da ce titulu u CG osvojiti Buducnost, a da ce joj zrijeb u drugom kolu kvlifikacija biti povoljan i da ce izvuci Partizan. Posle ce sve biti laganica. (nije sarkazam). Toliko o laganom putu Partizana!

_________________________

Znaci vecita aroganicija bez pokrica..........da nije tuzno bilo bi smesno..

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Lakse jeste ali nije lako....ako igraci budu razmisljali na nacin "lako cemo",ne pise nam se najbolje!Mislim da je super prilika da ubijemo 2 muve u plej-ofu,tj. ulazak u LS i osveta za 0:5 u Zagrebu! Tesko je verovati da mozemo da uzvratimo istom merom,ali siguran prolaz pored Dinama bio bi sasvim zadovoljavajuci,recimo kao 1997. kada je bilo 1:0 za nas u Beogradu,neka se ponovi 2x po 1:0 i da pevamo...


PAZI,VALJAK GAZI!

apolon

pre 15 godina

Balaban,vas ce tole krajem maja izbrisati gumicom,a Srasica ce namestiti da vam presedava umesto Babarogica,i u Avalici ce vam skratiti topli obrok,,,pa tako necete ove godine da imate mogucnost da ispadate u prvom kolu ud Apoela,li bese?Igracete( i,to mozda )samo u Karadzicevoj ligi i tamo biti opet treci...mozda...ako skupite 11 igraca za sledecu sezonu!!!A,jel ti ovo sledeca sezona zvuci nesto poznato?

Zeljko Grac/BL

pre 15 godina

Navijam za zvezdu ali opet zelim vam Grobari puno srece i ulazak u LS pa nemorate ni osvojiti ni jedan bod ali opet cu vas gledati. Bilo je dosta i vasih 91`god. koji su navijali za zvezdu i bili u Bariju,Minhenu i na Marakani pozz.

marko-nbg

pre 15 godina

Nije mi jasno otkud Dinamo Zagreb u cetvrtom kolu !? Po cemu se to boduje? Njihova liga je isto Liga bez briga kao i nasa, takodje klubovi nisu nista specijalno pokazali u Evropi prethodnih godina! Jedino sto im reprezentacija malo bolje stoji nego nasa, ali i to ce se uskoro promeniti!!!

Karol P.F.C

pre 15 godina

Ajmo crno beli...samo napred...pa na Jesen u LIGI ŠAMPIONA!!!!Mozemo mi ove ekipe da pobedimo sa ovakvim doooobrim timom....Pozz za sve Grobare

dex

pre 15 godina

Evo grobari, vi cete prvi osetiti ovaj laksi sistem. Samo nemojte vec poceti da slavite ulazak u LS. Na vasem mestu bi malo strhovao od prvaka Poljske, Kipra itd... Ima ovde kvalitetnih timova, a gde je mesto nasem fudbalu pokazalo se vasim ucescem u Evropi prosle godine. Zvezdinim da ne govorim... Dobije li Partizan u pretposlednjem kolu prvaka Poljske recimo, i ispadne to bi bilo uzasno za nas fudbal. Ja iskreno uopste ne verujem u vas ulazak u LS. Kup UEFA ok, ali LS jako tesko. Srpska liga je postala treca evropska, i toga moramo biti svesni. Zvezdu neci ni da prognoziram, jer budemo li igrali kao ove godine u Evropi, bolje da budemo cetvrti odmah...

Đorđe

pre 15 godina

Sada imamo velike šanse za plasman u LŠ, samo je neophodno pametno odraditi prelazni rok. Mislim da nam je neophodan jedan kvalitetan štoper, jer je Gavrančić suviše spor, a Knežević još nije zreo za ozbiljne utakmice. Kao zadnji vezni šansu treba da dobije Raca Petrović jer je mnogo bolji od Fejse. Ispred njega ostaje Moreira, desno Tomić, dok levu stranu moramo pojačati, jer ni Bogunović ni Vujović nisu kalibar za LŠ. I naravno, potreban nam je jedan kvalitetan i iskusan golgeter, a Washingtona ostaviti kao džokera.
Sve u svemu mišljenja sam ako dovedemo 3 kvalitetna pojačanja na mestima štopera, levog veznog i napadača, ni jedna od pomenutih ekipa ne bi mogla da nas zaustavi na putu ka LŠ.
Golman: Božović
Halfovi: Đorđević i pojačanje
Bekovi: Stevanović i Obradović
Centralni vezni: Petrović i Moreira
Bočni vezni: Tomić i pojačanje
Napad: Diara i pojačanje.
PUNO SREĆE!

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Nadam se da ce titulu u CG osvojiti Buducnost, a da ce joj zrijeb u drugom kolu kvlifikacija biti povoljan i da ce izvuci Partizan. Posle ce sve biti laganica. (nije sarkazam). Toliko o laganom putu Partizana!

Abruzzi

pre 15 godina

Ovaj novi sistem takmicenja otvara velika vrata Lige Sampiona Partizanu,pre svega jer ce i u tom poslednjem kolu kvalifikacija najverovatnije biti nosilac,dakle i od laksih protivnika nego proslih sezona imace najlakse moguce protivnike.Ovo iz razloga jer od ove tri lige od kojih zavisi status nosioca ili nenosioca,samo u jednoj je Partizanu potrebno da prvak ne bude klub sa vecim koeficijentom nego sto ga ima Partizan.U Svajcarskoj Partizanu odgovara Cirih,a ne Bazel..u Danskoj mu odgovaraju Brondbi i Odenze,a ne Kopenhagen,i konacno u Bugarskoj da prvak bude CSKA iz Sofije a ne Levski,prve dve varijante su trenutno jako nesigurne jer je prednost ne veca od 1 boda na tabeli,dok situacija u bugarskom sampionatu potpuno odgovara Partizanu jer CSKA nekoliko kola pre kraja ima velikih 7 bodova prednosti,tako da se crno-belima smesi lepo leto...
Napred Partizan!!!!!!!!

Bojan

pre 15 godina

Realno, 80 posto su Partizanove šanse da se plasira ove godine u Ligu Šampiona! Daće Bog da se trrese mušema ove godine u Humskoj!Napred Partizan!

Bojan

pre 15 godina

Realno, 80 posto su Partizanove šanse da se plasira ove godine u Ligu Šampiona! Daće Bog da se trrese mušema ove godine u Humskoj!Napred Partizan!

Abruzzi

pre 15 godina

Ovaj novi sistem takmicenja otvara velika vrata Lige Sampiona Partizanu,pre svega jer ce i u tom poslednjem kolu kvalifikacija najverovatnije biti nosilac,dakle i od laksih protivnika nego proslih sezona imace najlakse moguce protivnike.Ovo iz razloga jer od ove tri lige od kojih zavisi status nosioca ili nenosioca,samo u jednoj je Partizanu potrebno da prvak ne bude klub sa vecim koeficijentom nego sto ga ima Partizan.U Svajcarskoj Partizanu odgovara Cirih,a ne Bazel..u Danskoj mu odgovaraju Brondbi i Odenze,a ne Kopenhagen,i konacno u Bugarskoj da prvak bude CSKA iz Sofije a ne Levski,prve dve varijante su trenutno jako nesigurne jer je prednost ne veca od 1 boda na tabeli,dok situacija u bugarskom sampionatu potpuno odgovara Partizanu jer CSKA nekoliko kola pre kraja ima velikih 7 bodova prednosti,tako da se crno-belima smesi lepo leto...
Napred Partizan!!!!!!!!

Zeljko Grac/BL

pre 15 godina

Navijam za zvezdu ali opet zelim vam Grobari puno srece i ulazak u LS pa nemorate ni osvojiti ni jedan bod ali opet cu vas gledati. Bilo je dosta i vasih 91`god. koji su navijali za zvezdu i bili u Bariju,Minhenu i na Marakani pozz.

ninja

pre 15 godina

Bice po onoj staroj: "Cim predje granicu, Partizan primi peticu..."
(ne brinemo mi za vas, 30. april 2009 02:23)

Ma vidim da se uopšte ne brinete. Čak nas i ignorišete, je li tako? ;-)

Homer

pre 15 godina

Realno je ocekivati prolaz u cetvrto kolo kvalifikacija.U cetvrtom kolu sanse su 50:50.Ponamanje se bojim klubova kao sto je Dinamo Zagreb i Bate Borisov.Cirih je taj protivnik koga teba izbeci.Ali treba konstatovati da je ova Platinijeva humana varijata zaista otvorila vrata nacionalnim sampionima koji nemaju velike budzete.

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Nadam se da ce titulu u CG osvojiti Buducnost, a da ce joj zrijeb u drugom kolu kvlifikacija biti povoljan i da ce izvuci Partizan. Posle ce sve biti laganica. (nije sarkazam). Toliko o laganom putu Partizana!

dex

pre 15 godina

Evo grobari, vi cete prvi osetiti ovaj laksi sistem. Samo nemojte vec poceti da slavite ulazak u LS. Na vasem mestu bi malo strhovao od prvaka Poljske, Kipra itd... Ima ovde kvalitetnih timova, a gde je mesto nasem fudbalu pokazalo se vasim ucescem u Evropi prosle godine. Zvezdinim da ne govorim... Dobije li Partizan u pretposlednjem kolu prvaka Poljske recimo, i ispadne to bi bilo uzasno za nas fudbal. Ja iskreno uopste ne verujem u vas ulazak u LS. Kup UEFA ok, ali LS jako tesko. Srpska liga je postala treca evropska, i toga moramo biti svesni. Zvezdu neci ni da prognoziram, jer budemo li igrali kao ove godine u Evropi, bolje da budemo cetvrti odmah...

marko-nbg

pre 15 godina

Nije mi jasno otkud Dinamo Zagreb u cetvrtom kolu !? Po cemu se to boduje? Njihova liga je isto Liga bez briga kao i nasa, takodje klubovi nisu nista specijalno pokazali u Evropi prethodnih godina! Jedino sto im reprezentacija malo bolje stoji nego nasa, ali i to ce se uskoro promeniti!!!

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Lakse jeste ali nije lako....ako igraci budu razmisljali na nacin "lako cemo",ne pise nam se najbolje!Mislim da je super prilika da ubijemo 2 muve u plej-ofu,tj. ulazak u LS i osveta za 0:5 u Zagrebu! Tesko je verovati da mozemo da uzvratimo istom merom,ali siguran prolaz pored Dinama bio bi sasvim zadovoljavajuci,recimo kao 1997. kada je bilo 1:0 za nas u Beogradu,neka se ponovi 2x po 1:0 i da pevamo...


PAZI,VALJAK GAZI!

ARENA22567

pre 15 godina

@Mr_Gospodin_Signore
Samo da ne dobijemo mocnu Buducnost. Kad se samo setim kako razbise mocni Tampere junajted najezim se. Valjda cemo ih izbeci.
P.S. Jeste sarkazam.

Uske

pre 15 godina

Nadam se da ce titulu u CG osvojiti Buducnost, a da ce joj zrijeb u drugom kolu kvlifikacija biti povoljan i da ce izvuci Partizan. Posle ce sve biti laganica. (nije sarkazam). Toliko o laganom putu Partizana!

_________________________

Znaci vecita aroganicija bez pokrica..........da nije tuzno bilo bi smesno..

Sasa

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)

Ja sam bio na JNA mislim 78 ili 79 kada je Partizan ponizio Dinamo 5:0, a moglo je biti 7:0. To je samo ono sto pamtim. A bilo ih je dosta vise 3:0, 4:1 i slicno. Dakle informisi se malo bolje.

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)
Lepo bi vas bilo videti u BG-u purgeru,znam ja da ste vi bogatiji ali zar vam DR. Dule nije pokazao i ove godine da nije sve u parama,Partizan-Cibona 63-49!
Nisam rekao da cemo vas sada poniziti kao vi nas,samo kazem siguran prolaz,a za pravu osvetu-peticu ili sesticu - ima vremena! Jedva cekam Jadransku ligu u fudbalu,mi smo i u staroj Jugi imali bolji skor od vas i Dalmatinaca a komsinica ako se plasira kidacemo i nju kao i sad....hehe-...najjaci smo najjaci..


PAZI,VALJAK GAZI!

nislija

pre 15 godina

(Zeljko Grac/BL, 30. april 2009 10:41)
e to se ceni..ja sam bodrio Zvezdu `91. i ponosam sam sto je nas klub to uradio..a grobar sam do koske..medjutim kad predjes granicu niko te ne pita za kog navijas,vec odakle dolazis..sve su to nasi uspesi..a sada svi uz Partizan,pa ce ovako hrabre i Bog da nas pogleda i da nam podari mushemu! pozdrav majstore!!

PFC

pre 15 godina

Signore,nemoj da si smesan molim te,hoces nekog dobrog psihica da ti preporucim?Pa ta tvoja Buducnost je 3 puta slabija i od ove zalosne Zvezde,a jedno 5x od Partizana.Pa onaj Burzanovic nije uspeo u Zevezdi,ni kod jednog trenera,a kod vas je najbolji igrac,smesni Lakic odigrao 20min Partizanu i odmah se videlo da je rupetina,sad greje klupu i u Vosi,a vama najbolji desni bek lige.I osnovno fudbalsko znanje je da pripremni mecevi nemaju veze sa realnoscu,jer ako imaju i jedan Real je gubio od nekih Americkih timova,i Mancester od nekih Azijiskih.tako da ne lupaj vise molim te!A da zaboravio sam onaj smesni Misdongard koji nezna loptu da sutne i koji nije ni igrao u CZV kod vs je starter,2 vasa najveca talenta Stjepanovic i Cetkovic u Partizanu sa loptom nisu mogli da se sastave,a Stjepanovic greje klupu i u Vosi.Cuti molim te i ne brukaj se vise i ne pokazuj koliko nemas veze sa fudbalom!Realno bilo bi extra da nam se padne Buducnost jer bi je natovarili vise nego sto smo onaj Zrinjski.

Sarajevo m.k.

pre 15 godina

Valjalo bi Dinamo ZG-Partizan BG.


Dinamo se uglavnom za*ebava s takvim ekipama..
-Beveren(6:0)
-Flora Talin(6:0)
-Partizan(5:0)
-MTK(4:0)
itd.....

apolon

pre 15 godina

Balaban,vas ce tole krajem maja izbrisati gumicom,a Srasica ce namestiti da vam presedava umesto Babarogica,i u Avalici ce vam skratiti topli obrok,,,pa tako necete ove godine da imate mogucnost da ispadate u prvom kolu ud Apoela,li bese?Igracete( i,to mozda )samo u Karadzicevoj ligi i tamo biti opet treci...mozda...ako skupite 11 igraca za sledecu sezonu!!!A,jel ti ovo sledeca sezona zvuci nesto poznato?

Karol P.F.C

pre 15 godina

Ajmo crno beli...samo napred...pa na Jesen u LIGI ŠAMPIONA!!!!Mozemo mi ove ekipe da pobedimo sa ovakvim doooobrim timom....Pozz za sve Grobare

Partizan sampion,a ko bi drugi !?

pre 15 godina

Молим само навијаце Динама или ти бивше Кроације Загреб да не причају превише глупости.Те године када је Партизан играо против Кроације,а не Динама је продао цео тим буквално 2,3 месеца пре тога и било је нормално да изгуби и од неких горих него што је те године била Кроација ! А по томе се види какви сте ви навијачи и какав вам је клуб,те године је нпр. Бојсима било ѕабрањено да улазе на стадион,чак сте и трибину запалили,то је био државнички клуб са 15 репреѕентативаца хрватске,а играли против Партизана који је био у просеку 21,22 године,то је смешно,ви никада нисте ни признали тај клуб,а причате како сте добили Партизан,Партизан није иѕгубио од Динама већ од Кроације,државничког клуба.А о Динаму нећу торшити речи Партизан му је вечито давао часове у бившој југи и у Београду и у Загребу.


А о томе ко има бољи тим нећу да расправљам уопште,не знам које то сада толико добар у Динаму,у Лиги Уефа су са тим снажним тимом имали 3 бода и то су добили оне несретне Холанђане са 3-2,које би руку на срце ова екипа Партизана добила лагано у Београду.

Ма шта па ја пишем овде када је динаму највећи успех у повјести избацивање јадног Ајакса који је сада 4,5 у јадној лиги каква је холандска ! А и онако нећемо играти против Динама него против Хајдука,пошто ће он бити нови шампион Хрватске !

Van Der Berg

pre 15 godina

dobro, sanse za plasman su u svakom slucaju vece nego prethodnih godina, zbog boljeg zrijeba.
to kako cemo se provesti ako se plasiramo u ligu sampiona, to je vec druga prica. tim za ligu sampiona se ne pravi jednu sezonu, tako sto dovedes dva crnca i jednog brazilca i konstantno prodajes najbolje igrace. tako se moze jednom, slucajno uci u LS, ali da bi to postala neka konstanta, potrebno je mnogo kontinuiranog rada koji kod nas ne postoji

Abruzzi

pre 15 godina

A pa evo i onih ustaljenih komentara dobrih nam komsija..stvarno ovo sto Tole radi sa Zvezdom nije u redu..ipak je taj covek iz Partizana i zato Partizan ne ni nista mogao bez njega..koliko ste vi ocajni pa to je strasno..pa na celu naseg fudbala su 20 godina bili vasi sportisti i niko se nije zalio,ali vama vise smeta sto vama niko vise ne pomaze..zamislite se malo i pogledajte u svoje dvoriste i zapitajte da li je Tole zasluzan za ovih 20 bodova prednosti???!!!
BUDIMO REALNI!!!

Đorđe

pre 15 godina

Sada imamo velike šanse za plasman u LŠ, samo je neophodno pametno odraditi prelazni rok. Mislim da nam je neophodan jedan kvalitetan štoper, jer je Gavrančić suviše spor, a Knežević još nije zreo za ozbiljne utakmice. Kao zadnji vezni šansu treba da dobije Raca Petrović jer je mnogo bolji od Fejse. Ispred njega ostaje Moreira, desno Tomić, dok levu stranu moramo pojačati, jer ni Bogunović ni Vujović nisu kalibar za LŠ. I naravno, potreban nam je jedan kvalitetan i iskusan golgeter, a Washingtona ostaviti kao džokera.
Sve u svemu mišljenja sam ako dovedemo 3 kvalitetna pojačanja na mestima štopera, levog veznog i napadača, ni jedna od pomenutih ekipa ne bi mogla da nas zaustavi na putu ka LŠ.
Golman: Božović
Halfovi: Đorđević i pojačanje
Bekovi: Stevanović i Obradović
Centralni vezni: Petrović i Moreira
Bočni vezni: Tomić i pojačanje
Napad: Diara i pojačanje.
PUNO SREĆE!

pfc

pre 15 godina

Za sve navijache Dinama, samo cu reci jedan paradoksalan podatak: Dinamo je pobedio Partizan u Beogradu samo 3 puta! O cemu oni pricaju? Ona jedna petica ne moze izbrisati decenije i decenije ponizavanja malog kluba iz Zagreba od strane velikog Partizana. Da li su Dinamo i Partizan odigrali samo tu jednu utakmicu kad samo nju i pominjete? A zasto ne spominjete one ostale? Zato sto smo vas ponizavali gde smo stigli. Isto vazi i za Hajduk, pa mi od njih imamo vise pobeda i u Splitu

NEUPOREDIVI

pre 15 godina

2.Bice po onoj staroj: \"Cim predje granicu, Partizan primi peticu...\"
(ne brinemo mi za vas, 30. april 2009 02:23)

Slažem se! Treba da brinete hoćete li da uopšte postojite... A LŠ prepustite nama, već ćemo se nekako snaći

Dr. Mo

pre 15 godina

Ako hocemo ligu sampiona: Bozovic na golu, fali dobar desni bek a ako ode Obradovic onda i levi, Gavrancic moze, on je vec igrao ligu sampiona a jos malo da se vrati u formu i on je dobar. Ja znam da je Djordjevic kapiten i da je za nasu ligu dobar ali za Evropu je busan(REALNO),znaci neki dobar centralni odbrambeni treba. To je odbrana. Sredina: Tomic svaka cast, samo napred momak,za desnu stranu, bice jos bolji kako vreme ide, Moreira svakako kao plejmejker, Petrovic je sila i za njega vazi isto kao za tomica,bice sve bolji a bolji je i od fejse i od zuke. Na levom boku bi mogli da dovedemo nekog ekstra juznoamerikanca, da prodire i sa dobrim centarsutom, ima ih po brazilu i argentinu puno, ne mora bas odatle naravno, al da je kvalitetan(imamo pare sad). Napad: Diara naravno. Nadam se da ovo nije washingtonov maksimum,voleo bih da je on taj drugi napadac al mozda bi bilo dobro da dovedemo tu jos nekog kvalitetnog al ako ovaj na levoj strani ima ekstra centarsut i prodor i moze da ga gadja na glavu, onda moze i washington. Samo ovako mozemo u ligu sampiona. Sve druge kombinacije nece proci. Zapamtite sta sam rekao!!!

bbb-zg

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Lakse jeste ali nije lako....ako igraci budu razmisljali na nacin "lako cemo",ne pise nam se najbolje!Mislim da je super prilika da ubijemo 2 muve u plej-ofu,tj. ulazak u LS i osveta za 0:5 u Zagrebu! Tesko je verovati da mozemo da uzvratimo istom merom,ali siguran prolaz pored Dinama bio bi sasvim zadovoljavajuci,recimo kao 1997. kada je bilo 1:0 za nas u Beogradu,neka se ponovi 2x po 1:0 i da pevamo...


PAZI,VALJAK GAZI!

liga_sampiona

pre 15 godina

Kakvo crno trece i cetvrto kolo???
Pa ne sude tamo Tomislav i Ninoslav!!
Drgo kolo plafon! A onda, povratak u realnost.
(Dekicar, 30. april 2009 10:47)

verovatno si mislio na vas kad ste igrali sa tamo nekim apoelom?
cuti i gledaj da se ne ugasi te,sreca ako uopste i igra te u evropi i to ako prodjete u finale kupa

Zoran

pre 15 godina

Kad pisete da je Partizan izgubio od Dinama 5:0 navedite i da je bilo u Beogradu 1:0 za Partizan. Bio je i penal u Zagrebu za Partizan (neiskoriscen), posle su kola krenula nizbrdo! Jedna kiks utakmica koja moze svakom da se desi!

tommyldo

pre 15 godina

Ma ovo je bezveze...Prosli sistem je u elitno takmicenje slao samo najkvalitetnije ekipe, a ovde i osrednje ekipice mogu da se plasiraju...

Kokorayko

pre 15 godina

Jedino ako dovedete još 4-5. igrača, koji su po kvalitetu isti kao Moreira,Diara i Žuka.Onda možete da se nadate prolasku.U suprotnom gledaćete LŠ preko TV-a.

aca "pritisak!"pfc

pre 15 godina

Vreme je da se napokon nesto uradi u Evropi,a to moze samo ako se dovedu dva dobra stranca na bilo kojoj poziciji.Najbolje bi bilo da to budu Nemci,iz razloga sto su brate neumorni borci.Tehniku vec imamo i to je to.

BB

pre 15 godina

Sad bi bilo pametno NE prodavati igrace, sem onih koji uopste ne igraju, da se zadrzi uigrana ekipa. Moci ce klub valjda da prezivi do ulaska u ligu sampiona bez prodaje igraca, a onda ce dobiti novce za to, plus sto ce igraci biti skuplji ako se plasiraju. Sad je nasa prilika da napravimo kontinuitet u LS.

refleX 4 PFC

pre 15 godina

Idemo korak,po korak,ali za 4. kolo ce trebati CampNou za nas GROBARE,a mozda i za 3.,ustvari ne mozda,nego sigurno!Videcu da pocnem da zagarantujem karte vec sad!HAHAHA

PFCzauvek

pre 15 godina

Jedino od koga mozemo da strahujemo je Olimpijakos, ova ostala boranija me ne interesuje. Kakav Kopenhagen, CSKA Sofija, Cirih...

sve ti je objasnjeno...

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrace,a još dolaze i pojacanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dodite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)

Prvo - pogledaj istoriju medjusobnih duela i zacutaces istog momenta (bice te sramota)! ;)
Drugo - izvini, KOJE IGRACE? Pa Hajduk ima kvalitetnije pojedince od vas 10 puta, a ti pokusavas da se poredis jos i sa PARTIZANOM?! Smesan si :)
Trece - vi ste poslednji koji treba da se "sire" takvim pricama jer dok smo mi dolazili na gostovanja po hrvatskoj (i ne samo Grobari, a uglavnom Grobari) vi nikad mu*a niste stisli da dodjete u goste... vi ste samo mali iskompleksirani huligancici koji smeju da divljaju po provincijama. Beograd je za vas SVET, dimenzija kakvu ne poznajete ;)

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

@ARENA22567, 30. april 2009 11:59

To je ona mocna Buducnost koja je jedini tim sa ovih prostora koji je uspio da savlada nekog Spanca, skorije. Taj Spanac je igrao polufinale lige sampiona tri mjeseca ranije.
To je ona mocna Buducnost koja vec 7-8 godina igra bez ijednog namjestenog meca...
Je ona mocna Buducnost koja je dobila sa drugim timom prvi tim Partizana prije dva mjeseca.
To je ona mocna Buducnost s kojom je Zvezda otkazala mec prije dva mjeseca...
PS. Nije SI-FI

којекуде

pre 15 godina

Па овај јадни Партизан неће ни прву препреку прећи, да не говорим о другиј (3.рунди)... Кад он није ове сезоне успео озбиљније да се носи са трагикомичним Фенербахчеом шта сада и чему има да се нада....?

dejan

pre 15 godina

Ljudi, nasa liga je tako bedna, tako da je vecina mogucih gore navedenih protivnika u trecoj rundi jaca od partizana! Zadnjih godina su uvek bila velika ocekivanja i na kraju nas svi spuste na zemlju u tim kvalifikacijama. Problem kod nas je sto su sve te lige zadnjih godina napredovale mnogo vise od nase bedne lige. Tako su napr. Bate Borisov, Alborg, Anortozis, Apoel pokazali da su timovi ne zvucnih imena ipak za dve klase bolji od zvezde i partizana. Ali, niko vam ne brani da se nadate i iskrivljujete stvarnost, samo sto posle toga poraz jos vise boli...

mekkhi

pre 15 godina

nemate bre šanse s dinamom,pratim tu ligu tu i tamo i stvarno se igra lepši nogomet nego vamo..ja sam delija i navijat cu za partizan gdegod da ide,ali nemate šanse protiv dinama,pogotovo u tehničkom pogledu.probajte batinama,jedini način..

kum zorzo

pre 15 godina

A sad atak na LS sa pojacanjima koja treba da budu adekvatna takmicenju ! Bez ovog cirkusa: Vasinton,Ilic Brana, Stevanovic ,Moreira,Juca ,Diara,Vujovic vec smo ih gledali sta su znali i mogli u Evropi !!?
Samo sa igracima iz nase skole u LS, Smiljanic Drincic, Iliev i plus Despotovic, Brkic,Lazovic Darko...............Najbolji igraci Partizana su iz nase skole ! Knezevic,Obradovic,Tomic,Ljajic ! Knezevic moze da igra i beka i zadnjeg veznog,odlicno tj. nasi igraci mogu igrati na vise mesta kada je potrebno !!? Ja sam pristalica skole.........a ne sac metode?

stoka17

pre 15 godina

Nemaju srpski timovi ni kvalitete, ni sreće za ligu šampiona.

Ako prošle sezone nisi uspjeli proći očajnog Fenerbahcea, tek se sada vidi koliko su imali sreće što su ih dobili, neće ni ove bilo koga drugog.

I bit će tako dok god se igrači budu prodavali, a utakmice kupovale. :)

MADAFAKA

pre 15 godina

Nikako ne bi bilo dobro da izvucete Dinamo. Ne zato sto je on jak vec zbog moguceg ponavljanja scenarija "Zrinjski". UEFA je jasno 1000 puta pokazala arsine pri odmeravanju kazni nama i njima. Zato bi bilo najbolje da ih izbegnete.
A za ove purgere sto se javljaju samo jedna poruka: Partizan je za vas Zvezda!

hrvat

pre 15 godina

pogle ti srba oni bi dinamo hhahahahhah pa eto koliko vas peče onaj poraz od prije 12 godina hahhahahaahha iskreno lige su nam potpuno jednake i bilo bi sad potpuno izjednačeno dinamo ima mnogo novaca ali ne znaju se organizirat inače bi to trebao bit klub koji gazi sve bez problema

bojan

pre 14 godina

laga sampiona nam je bio cilj i opravdacemo ocekivanja,imamo kvalitetan tim i naravno da prolazimo dalje ko god da nam se nadje na putu...

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Nadam se da ce titulu u CG osvojiti Buducnost, a da ce joj zrijeb u drugom kolu kvlifikacija biti povoljan i da ce izvuci Partizan. Posle ce sve biti laganica. (nije sarkazam). Toliko o laganom putu Partizana!

Sarajevo m.k.

pre 15 godina

Valjalo bi Dinamo ZG-Partizan BG.


Dinamo se uglavnom za*ebava s takvim ekipama..
-Beveren(6:0)
-Flora Talin(6:0)
-Partizan(5:0)
-MTK(4:0)
itd.....

bbb-zg

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!

Bojan

pre 15 godina

Realno, 80 posto su Partizanove šanse da se plasira ove godine u Ligu Šampiona! Daće Bog da se trrese mušema ove godine u Humskoj!Napred Partizan!

Đorđe

pre 15 godina

Sada imamo velike šanse za plasman u LŠ, samo je neophodno pametno odraditi prelazni rok. Mislim da nam je neophodan jedan kvalitetan štoper, jer je Gavrančić suviše spor, a Knežević još nije zreo za ozbiljne utakmice. Kao zadnji vezni šansu treba da dobije Raca Petrović jer je mnogo bolji od Fejse. Ispred njega ostaje Moreira, desno Tomić, dok levu stranu moramo pojačati, jer ni Bogunović ni Vujović nisu kalibar za LŠ. I naravno, potreban nam je jedan kvalitetan i iskusan golgeter, a Washingtona ostaviti kao džokera.
Sve u svemu mišljenja sam ako dovedemo 3 kvalitetna pojačanja na mestima štopera, levog veznog i napadača, ni jedna od pomenutih ekipa ne bi mogla da nas zaustavi na putu ka LŠ.
Golman: Božović
Halfovi: Đorđević i pojačanje
Bekovi: Stevanović i Obradović
Centralni vezni: Petrović i Moreira
Bočni vezni: Tomić i pojačanje
Napad: Diara i pojačanje.
PUNO SREĆE!

којекуде

pre 15 godina

Па овај јадни Партизан неће ни прву препреку прећи, да не говорим о другиј (3.рунди)... Кад он није ове сезоне успео озбиљније да се носи са трагикомичним Фенербахчеом шта сада и чему има да се нада....?

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

@ARENA22567, 30. april 2009 11:59

To je ona mocna Buducnost koja je jedini tim sa ovih prostora koji je uspio da savlada nekog Spanca, skorije. Taj Spanac je igrao polufinale lige sampiona tri mjeseca ranije.
To je ona mocna Buducnost koja vec 7-8 godina igra bez ijednog namjestenog meca...
Je ona mocna Buducnost koja je dobila sa drugim timom prvi tim Partizana prije dva mjeseca.
To je ona mocna Buducnost s kojom je Zvezda otkazala mec prije dva mjeseca...
PS. Nije SI-FI

Abruzzi

pre 15 godina

Ovaj novi sistem takmicenja otvara velika vrata Lige Sampiona Partizanu,pre svega jer ce i u tom poslednjem kolu kvalifikacija najverovatnije biti nosilac,dakle i od laksih protivnika nego proslih sezona imace najlakse moguce protivnike.Ovo iz razloga jer od ove tri lige od kojih zavisi status nosioca ili nenosioca,samo u jednoj je Partizanu potrebno da prvak ne bude klub sa vecim koeficijentom nego sto ga ima Partizan.U Svajcarskoj Partizanu odgovara Cirih,a ne Bazel..u Danskoj mu odgovaraju Brondbi i Odenze,a ne Kopenhagen,i konacno u Bugarskoj da prvak bude CSKA iz Sofije a ne Levski,prve dve varijante su trenutno jako nesigurne jer je prednost ne veca od 1 boda na tabeli,dok situacija u bugarskom sampionatu potpuno odgovara Partizanu jer CSKA nekoliko kola pre kraja ima velikih 7 bodova prednosti,tako da se crno-belima smesi lepo leto...
Napred Partizan!!!!!!!!

mekkhi

pre 15 godina

nemate bre šanse s dinamom,pratim tu ligu tu i tamo i stvarno se igra lepši nogomet nego vamo..ja sam delija i navijat cu za partizan gdegod da ide,ali nemate šanse protiv dinama,pogotovo u tehničkom pogledu.probajte batinama,jedini način..

ninja

pre 15 godina

Bice po onoj staroj: "Cim predje granicu, Partizan primi peticu..."
(ne brinemo mi za vas, 30. april 2009 02:23)

Ma vidim da se uopšte ne brinete. Čak nas i ignorišete, je li tako? ;-)

marko-nbg

pre 15 godina

Nije mi jasno otkud Dinamo Zagreb u cetvrtom kolu !? Po cemu se to boduje? Njihova liga je isto Liga bez briga kao i nasa, takodje klubovi nisu nista specijalno pokazali u Evropi prethodnih godina! Jedino sto im reprezentacija malo bolje stoji nego nasa, ali i to ce se uskoro promeniti!!!

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Lakse jeste ali nije lako....ako igraci budu razmisljali na nacin "lako cemo",ne pise nam se najbolje!Mislim da je super prilika da ubijemo 2 muve u plej-ofu,tj. ulazak u LS i osveta za 0:5 u Zagrebu! Tesko je verovati da mozemo da uzvratimo istom merom,ali siguran prolaz pored Dinama bio bi sasvim zadovoljavajuci,recimo kao 1997. kada je bilo 1:0 za nas u Beogradu,neka se ponovi 2x po 1:0 i da pevamo...


PAZI,VALJAK GAZI!

stoka17

pre 15 godina

Nemaju srpski timovi ni kvalitete, ni sreće za ligu šampiona.

Ako prošle sezone nisi uspjeli proći očajnog Fenerbahcea, tek se sada vidi koliko su imali sreće što su ih dobili, neće ni ove bilo koga drugog.

I bit će tako dok god se igrači budu prodavali, a utakmice kupovale. :)

tommyldo

pre 15 godina

Ma ovo je bezveze...Prosli sistem je u elitno takmicenje slao samo najkvalitetnije ekipe, a ovde i osrednje ekipice mogu da se plasiraju...

apolon

pre 15 godina

Balaban,vas ce tole krajem maja izbrisati gumicom,a Srasica ce namestiti da vam presedava umesto Babarogica,i u Avalici ce vam skratiti topli obrok,,,pa tako necete ove godine da imate mogucnost da ispadate u prvom kolu ud Apoela,li bese?Igracete( i,to mozda )samo u Karadzicevoj ligi i tamo biti opet treci...mozda...ako skupite 11 igraca za sledecu sezonu!!!A,jel ti ovo sledeca sezona zvuci nesto poznato?

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)
Lepo bi vas bilo videti u BG-u purgeru,znam ja da ste vi bogatiji ali zar vam DR. Dule nije pokazao i ove godine da nije sve u parama,Partizan-Cibona 63-49!
Nisam rekao da cemo vas sada poniziti kao vi nas,samo kazem siguran prolaz,a za pravu osvetu-peticu ili sesticu - ima vremena! Jedva cekam Jadransku ligu u fudbalu,mi smo i u staroj Jugi imali bolji skor od vas i Dalmatinaca a komsinica ako se plasira kidacemo i nju kao i sad....hehe-...najjaci smo najjaci..


PAZI,VALJAK GAZI!

Kokorayko

pre 15 godina

Jedino ako dovedete još 4-5. igrača, koji su po kvalitetu isti kao Moreira,Diara i Žuka.Onda možete da se nadate prolasku.U suprotnom gledaćete LŠ preko TV-a.

pfc

pre 15 godina

Za sve navijache Dinama, samo cu reci jedan paradoksalan podatak: Dinamo je pobedio Partizan u Beogradu samo 3 puta! O cemu oni pricaju? Ona jedna petica ne moze izbrisati decenije i decenije ponizavanja malog kluba iz Zagreba od strane velikog Partizana. Da li su Dinamo i Partizan odigrali samo tu jednu utakmicu kad samo nju i pominjete? A zasto ne spominjete one ostale? Zato sto smo vas ponizavali gde smo stigli. Isto vazi i za Hajduk, pa mi od njih imamo vise pobeda i u Splitu

Partizan sampion,a ko bi drugi !?

pre 15 godina

Молим само навијаце Динама или ти бивше Кроације Загреб да не причају превише глупости.Те године када је Партизан играо против Кроације,а не Динама је продао цео тим буквално 2,3 месеца пре тога и било је нормално да изгуби и од неких горих него што је те године била Кроација ! А по томе се види какви сте ви навијачи и какав вам је клуб,те године је нпр. Бојсима било ѕабрањено да улазе на стадион,чак сте и трибину запалили,то је био државнички клуб са 15 репреѕентативаца хрватске,а играли против Партизана који је био у просеку 21,22 године,то је смешно,ви никада нисте ни признали тај клуб,а причате како сте добили Партизан,Партизан није иѕгубио од Динама већ од Кроације,државничког клуба.А о Динаму нећу торшити речи Партизан му је вечито давао часове у бившој југи и у Београду и у Загребу.


А о томе ко има бољи тим нећу да расправљам уопште,не знам које то сада толико добар у Динаму,у Лиги Уефа су са тим снажним тимом имали 3 бода и то су добили оне несретне Холанђане са 3-2,које би руку на срце ова екипа Партизана добила лагано у Београду.

Ма шта па ја пишем овде када је динаму највећи успех у повјести избацивање јадног Ајакса који је сада 4,5 у јадној лиги каква је холандска ! А и онако нећемо играти против Динама него против Хајдука,пошто ће он бити нови шампион Хрватске !

dex

pre 15 godina

Evo grobari, vi cete prvi osetiti ovaj laksi sistem. Samo nemojte vec poceti da slavite ulazak u LS. Na vasem mestu bi malo strhovao od prvaka Poljske, Kipra itd... Ima ovde kvalitetnih timova, a gde je mesto nasem fudbalu pokazalo se vasim ucescem u Evropi prosle godine. Zvezdinim da ne govorim... Dobije li Partizan u pretposlednjem kolu prvaka Poljske recimo, i ispadne to bi bilo uzasno za nas fudbal. Ja iskreno uopste ne verujem u vas ulazak u LS. Kup UEFA ok, ali LS jako tesko. Srpska liga je postala treca evropska, i toga moramo biti svesni. Zvezdu neci ni da prognoziram, jer budemo li igrali kao ove godine u Evropi, bolje da budemo cetvrti odmah...

Zeljko Grac/BL

pre 15 godina

Navijam za zvezdu ali opet zelim vam Grobari puno srece i ulazak u LS pa nemorate ni osvojiti ni jedan bod ali opet cu vas gledati. Bilo je dosta i vasih 91`god. koji su navijali za zvezdu i bili u Bariju,Minhenu i na Marakani pozz.

gravedigger-ex-Uzaludno cekajuci Tripkovica

pre 15 godina

Lakse jeste ali nije lako....ako igraci budu razmisljali na nacin "lako cemo",ne pise nam se najbolje!Mislim da je super prilika da ubijemo 2 muve u plej-ofu,tj. ulazak u LS i osveta za 0:5 u Zagrebu! Tesko je verovati da mozemo da uzvratimo istom merom,ali siguran prolaz pored Dinama bio bi sasvim zadovoljavajuci,recimo kao 1997. kada je bilo 1:0 za nas u Beogradu,neka se ponovi 2x po 1:0 i da pevamo...


PAZI,VALJAK GAZI!

Karol P.F.C

pre 15 godina

Ajmo crno beli...samo napred...pa na Jesen u LIGI ŠAMPIONA!!!!Mozemo mi ove ekipe da pobedimo sa ovakvim doooobrim timom....Pozz za sve Grobare

Homer

pre 15 godina

Realno je ocekivati prolaz u cetvrto kolo kvalifikacija.U cetvrtom kolu sanse su 50:50.Ponamanje se bojim klubova kao sto je Dinamo Zagreb i Bate Borisov.Cirih je taj protivnik koga teba izbeci.Ali treba konstatovati da je ova Platinijeva humana varijata zaista otvorila vrata nacionalnim sampionima koji nemaju velike budzete.

NEUPOREDIVI

pre 15 godina

2.Bice po onoj staroj: \"Cim predje granicu, Partizan primi peticu...\"
(ne brinemo mi za vas, 30. april 2009 02:23)

Slažem se! Treba da brinete hoćete li da uopšte postojite... A LŠ prepustite nama, već ćemo se nekako snaći

Zoran

pre 15 godina

Kad pisete da je Partizan izgubio od Dinama 5:0 navedite i da je bilo u Beogradu 1:0 za Partizan. Bio je i penal u Zagrebu za Partizan (neiskoriscen), posle su kola krenula nizbrdo! Jedna kiks utakmica koja moze svakom da se desi!

sve ti je objasnjeno...

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrace,a još dolaze i pojacanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dodite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)

Prvo - pogledaj istoriju medjusobnih duela i zacutaces istog momenta (bice te sramota)! ;)
Drugo - izvini, KOJE IGRACE? Pa Hajduk ima kvalitetnije pojedince od vas 10 puta, a ti pokusavas da se poredis jos i sa PARTIZANOM?! Smesan si :)
Trece - vi ste poslednji koji treba da se "sire" takvim pricama jer dok smo mi dolazili na gostovanja po hrvatskoj (i ne samo Grobari, a uglavnom Grobari) vi nikad mu*a niste stisli da dodjete u goste... vi ste samo mali iskompleksirani huligancici koji smeju da divljaju po provincijama. Beograd je za vas SVET, dimenzija kakvu ne poznajete ;)

nislija

pre 15 godina

(Zeljko Grac/BL, 30. april 2009 10:41)
e to se ceni..ja sam bodrio Zvezdu `91. i ponosam sam sto je nas klub to uradio..a grobar sam do koske..medjutim kad predjes granicu niko te ne pita za kog navijas,vec odakle dolazis..sve su to nasi uspesi..a sada svi uz Partizan,pa ce ovako hrabre i Bog da nas pogleda i da nam podari mushemu! pozdrav majstore!!

MADAFAKA

pre 15 godina

Nikako ne bi bilo dobro da izvucete Dinamo. Ne zato sto je on jak vec zbog moguceg ponavljanja scenarija "Zrinjski". UEFA je jasno 1000 puta pokazala arsine pri odmeravanju kazni nama i njima. Zato bi bilo najbolje da ih izbegnete.
A za ove purgere sto se javljaju samo jedna poruka: Partizan je za vas Zvezda!

Dr. Mo

pre 15 godina

Ako hocemo ligu sampiona: Bozovic na golu, fali dobar desni bek a ako ode Obradovic onda i levi, Gavrancic moze, on je vec igrao ligu sampiona a jos malo da se vrati u formu i on je dobar. Ja znam da je Djordjevic kapiten i da je za nasu ligu dobar ali za Evropu je busan(REALNO),znaci neki dobar centralni odbrambeni treba. To je odbrana. Sredina: Tomic svaka cast, samo napred momak,za desnu stranu, bice jos bolji kako vreme ide, Moreira svakako kao plejmejker, Petrovic je sila i za njega vazi isto kao za tomica,bice sve bolji a bolji je i od fejse i od zuke. Na levom boku bi mogli da dovedemo nekog ekstra juznoamerikanca, da prodire i sa dobrim centarsutom, ima ih po brazilu i argentinu puno, ne mora bas odatle naravno, al da je kvalitetan(imamo pare sad). Napad: Diara naravno. Nadam se da ovo nije washingtonov maksimum,voleo bih da je on taj drugi napadac al mozda bi bilo dobro da dovedemo tu jos nekog kvalitetnog al ako ovaj na levoj strani ima ekstra centarsut i prodor i moze da ga gadja na glavu, onda moze i washington. Samo ovako mozemo u ligu sampiona. Sve druge kombinacije nece proci. Zapamtite sta sam rekao!!!

PFC

pre 15 godina

Signore,nemoj da si smesan molim te,hoces nekog dobrog psihica da ti preporucim?Pa ta tvoja Buducnost je 3 puta slabija i od ove zalosne Zvezde,a jedno 5x od Partizana.Pa onaj Burzanovic nije uspeo u Zevezdi,ni kod jednog trenera,a kod vas je najbolji igrac,smesni Lakic odigrao 20min Partizanu i odmah se videlo da je rupetina,sad greje klupu i u Vosi,a vama najbolji desni bek lige.I osnovno fudbalsko znanje je da pripremni mecevi nemaju veze sa realnoscu,jer ako imaju i jedan Real je gubio od nekih Americkih timova,i Mancester od nekih Azijiskih.tako da ne lupaj vise molim te!A da zaboravio sam onaj smesni Misdongard koji nezna loptu da sutne i koji nije ni igrao u CZV kod vs je starter,2 vasa najveca talenta Stjepanovic i Cetkovic u Partizanu sa loptom nisu mogli da se sastave,a Stjepanovic greje klupu i u Vosi.Cuti molim te i ne brukaj se vise i ne pokazuj koliko nemas veze sa fudbalom!Realno bilo bi extra da nam se padne Buducnost jer bi je natovarili vise nego sto smo onaj Zrinjski.

liga_sampiona

pre 15 godina

Kakvo crno trece i cetvrto kolo???
Pa ne sude tamo Tomislav i Ninoslav!!
Drgo kolo plafon! A onda, povratak u realnost.
(Dekicar, 30. april 2009 10:47)

verovatno si mislio na vas kad ste igrali sa tamo nekim apoelom?
cuti i gledaj da se ne ugasi te,sreca ako uopste i igra te u evropi i to ako prodjete u finale kupa

Uske

pre 15 godina

Nadam se da ce titulu u CG osvojiti Buducnost, a da ce joj zrijeb u drugom kolu kvlifikacija biti povoljan i da ce izvuci Partizan. Posle ce sve biti laganica. (nije sarkazam). Toliko o laganom putu Partizana!

_________________________

Znaci vecita aroganicija bez pokrica..........da nije tuzno bilo bi smesno..

PFCzauvek

pre 15 godina

Jedino od koga mozemo da strahujemo je Olimpijakos, ova ostala boranija me ne interesuje. Kakav Kopenhagen, CSKA Sofija, Cirih...

dejan

pre 15 godina

Ljudi, nasa liga je tako bedna, tako da je vecina mogucih gore navedenih protivnika u trecoj rundi jaca od partizana! Zadnjih godina su uvek bila velika ocekivanja i na kraju nas svi spuste na zemlju u tim kvalifikacijama. Problem kod nas je sto su sve te lige zadnjih godina napredovale mnogo vise od nase bedne lige. Tako su napr. Bate Borisov, Alborg, Anortozis, Apoel pokazali da su timovi ne zvucnih imena ipak za dve klase bolji od zvezde i partizana. Ali, niko vam ne brani da se nadate i iskrivljujete stvarnost, samo sto posle toga poraz jos vise boli...

aca "pritisak!"pfc

pre 15 godina

Vreme je da se napokon nesto uradi u Evropi,a to moze samo ako se dovedu dva dobra stranca na bilo kojoj poziciji.Najbolje bi bilo da to budu Nemci,iz razloga sto su brate neumorni borci.Tehniku vec imamo i to je to.

Sasa

pre 15 godina

Samo se ti nadaj grobaru za osvetu 0:5, to niste nikad u povijesti napravili protiv Dinama. A s druge strane, em imamo više para od vas, em bolje igrače,a još dolaze i pojačanja. Viidmo se nadam se e Maksimiru,ali ovaj put dođite :),jer mi u BG dolazimo!
(bbb-zg, 30. april 2009 12:44)

Ja sam bio na JNA mislim 78 ili 79 kada je Partizan ponizio Dinamo 5:0, a moglo je biti 7:0. To je samo ono sto pamtim. A bilo ih je dosta vise 3:0, 4:1 i slicno. Dakle informisi se malo bolje.

Abruzzi

pre 15 godina

A pa evo i onih ustaljenih komentara dobrih nam komsija..stvarno ovo sto Tole radi sa Zvezdom nije u redu..ipak je taj covek iz Partizana i zato Partizan ne ni nista mogao bez njega..koliko ste vi ocajni pa to je strasno..pa na celu naseg fudbala su 20 godina bili vasi sportisti i niko se nije zalio,ali vama vise smeta sto vama niko vise ne pomaze..zamislite se malo i pogledajte u svoje dvoriste i zapitajte da li je Tole zasluzan za ovih 20 bodova prednosti???!!!
BUDIMO REALNI!!!

ARENA22567

pre 15 godina

@Mr_Gospodin_Signore
Samo da ne dobijemo mocnu Buducnost. Kad se samo setim kako razbise mocni Tampere junajted najezim se. Valjda cemo ih izbeci.
P.S. Jeste sarkazam.

BB

pre 15 godina

Sad bi bilo pametno NE prodavati igrace, sem onih koji uopste ne igraju, da se zadrzi uigrana ekipa. Moci ce klub valjda da prezivi do ulaska u ligu sampiona bez prodaje igraca, a onda ce dobiti novce za to, plus sto ce igraci biti skuplji ako se plasiraju. Sad je nasa prilika da napravimo kontinuitet u LS.

refleX 4 PFC

pre 15 godina

Idemo korak,po korak,ali za 4. kolo ce trebati CampNou za nas GROBARE,a mozda i za 3.,ustvari ne mozda,nego sigurno!Videcu da pocnem da zagarantujem karte vec sad!HAHAHA

kum zorzo

pre 15 godina

A sad atak na LS sa pojacanjima koja treba da budu adekvatna takmicenju ! Bez ovog cirkusa: Vasinton,Ilic Brana, Stevanovic ,Moreira,Juca ,Diara,Vujovic vec smo ih gledali sta su znali i mogli u Evropi !!?
Samo sa igracima iz nase skole u LS, Smiljanic Drincic, Iliev i plus Despotovic, Brkic,Lazovic Darko...............Najbolji igraci Partizana su iz nase skole ! Knezevic,Obradovic,Tomic,Ljajic ! Knezevic moze da igra i beka i zadnjeg veznog,odlicno tj. nasi igraci mogu igrati na vise mesta kada je potrebno !!? Ja sam pristalica skole.........a ne sac metode?

Van Der Berg

pre 15 godina

dobro, sanse za plasman su u svakom slucaju vece nego prethodnih godina, zbog boljeg zrijeba.
to kako cemo se provesti ako se plasiramo u ligu sampiona, to je vec druga prica. tim za ligu sampiona se ne pravi jednu sezonu, tako sto dovedes dva crnca i jednog brazilca i konstantno prodajes najbolje igrace. tako se moze jednom, slucajno uci u LS, ali da bi to postala neka konstanta, potrebno je mnogo kontinuiranog rada koji kod nas ne postoji

hrvat

pre 15 godina

pogle ti srba oni bi dinamo hhahahahhah pa eto koliko vas peče onaj poraz od prije 12 godina hahhahahaahha iskreno lige su nam potpuno jednake i bilo bi sad potpuno izjednačeno dinamo ima mnogo novaca ali ne znaju se organizirat inače bi to trebao bit klub koji gazi sve bez problema

bojan

pre 14 godina

laga sampiona nam je bio cilj i opravdacemo ocekivanja,imamo kvalitetan tim i naravno da prolazimo dalje ko god da nam se nadje na putu...