Subota, 04.04.2009.

19:39

Hemofarm bez finala u Torinu

Košarkaši Hemofarma izgubili su od litvanskog Lijetuvos Ritasa 73:68, u polufinalu Evrokupa u Torinu.

Izvor: B92

Hemofarm bez finala u Torinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

@nfield

pre 15 godina

Управо о томе се ради. Само победник из целог такмичења иде међу 24 најјачих у Европи. Победник УЛЕБ-а идуће године сигурно није међу фаворитима за освајање Евролиге. Мада, лепо је рећи "освојили смо трофеј".
(Иван-Ниш, 5. april 2009 14:30)

Po cemu si to zakljucio? Liverpoo je 2005 ligu sampiona osvojio iz kvalifikacija! I opet je osvojio. Nema to veze odakle kreces,bitno je u kakvoj si formi. A pre svega pobednik ce se sto je sigurno pojacati za predstojecu EL.

Bojan

pre 15 godina

Hemofarmu svaka cast! Ipak senku na njegove uspehe bacio je (po ko zna koji put) RTS! Kada je igrana najvazniju utakmicu u nasoj klupskoj kosarci ove sezone, mi smo mogli da gledamo "derbi" naseg jadnog prvenstva u fudbalu! Bruka i sramota za RTS!

Иван-Ниш

pre 15 godina

(@nfield, 5. april 2009 13:02)
Управо о томе се ради. Само победник из целог такмичења иде међу 24 најјачих у Европи. Победник УЛЕБ-а идуће године сигурно није међу фаворитима за освајање Евролиге. Мада, лепо је рећи "освојили смо трофеј".

@nfield

pre 15 godina

Има "чудних" људи који мисле да је УЛЕБ куп јак као Евролига. Толико лупање није пожељно. Штета за Хемофарм што их она небулозна трица закопала на 63:63, али какви су оно промашаји Павковића за три и полагања у задњем минуту, стварно срамота.
(Иван-Ниш, 5. april 2009 07:18)


Da,ti chudni ljudi razmishljaju tako da pobednik Uleb Kupa ulazi u EL...pa sad ti gledaj od kolikog je znachaja taj Kup!!! Svaka cast igracima Hemofarma! I nije u redu da administratori od mojih sinocnih 4 poruka na razne teme ne puste ni jednu! A nigde nisam upotrebljavao vulgarne reci. To nikad ni ne radim! A to nije prvi put,cesto je pocelo da se desava.

boleboss kg

pre 15 godina

Samo mogu da kažem šteta, velika šteta jer imali su ih, po kvalitetu je Hemofarm morao da dobije, ali očigledno Karadžić nije dorastao ovom timu i klubu.

Иван-Ниш

pre 15 godina

Има "чудних" људи који мисле да је УЛЕБ куп јак као Евролига. Толико лупање није пожељно. Штета за Хемофарм што их она небулозна трица закопала на 63:63, али какви су оно промашаји Павковића за три и полагања у задњем минуту, стварно срамота.

Миле

pre 15 godina

Karadzic je los trener i ne znam zasto ga neki potenciraju kao strucnjaka on sahranjuje ekipu....
Када Партизан дође међу осам у свом такмичењу онда је то скоро па искључиво Вујошевићева заслуга. Када Хемофарм дође овде где је дошао, онда нема ни мало Караџићеве заслуге. Ало стручњацииии

Laki

pre 15 godina

Svaka cast Hemofarmu na svi postignutim rezultatima u Evrokupu, uprkos tome sto imaju jednu od najmladjih ekipa. Steta sto nisu pobedili Litvance, ali ni ovo nije neuspeh, vec naprotiv, ogroman podvig. Vise srece sledece sezone. Oni da osvoje Evrokup, a mi da osvojimo Evroligu (zna se ko smo mi ;)....)

Neutron

pre 15 godina

AAAAAaajooj Antuneee "Srbine"!!! De si brate milii!! Da vidis kakva je demokratska nasa Srbija, pa bez problema objavljuje tv oj komentar. "malicijozan?"... A gde je tvoj Zadar sada? Pa cak je predao domacinstvo NLB-a Srbiji. Tako je! Na kolena i predao!! AAAJJOOOJ!!!

Bane

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...

Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...
(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Pa sto onda njihova mlada selekcija u kosarci ne osvaja zlatne medalje nego to cinimo mi. A ko da Partizan ima para u kosarci pa vidi dokle su dogurali. Bolje idi da spavas umesto sto lupas gluposti.

KeboBG

pre 15 godina

Zašto Hemofarm igra tako dobro? Zato što kad protivnik povede, trener Karadžić pozove tajmaut i kaže im: Ne dajte stoci da vas nabije 30 razlike!

BOJAN

pre 15 godina

Nemojte da se svađamo sa Hrvatima...bolji su oni u košarci..iako nikada nisu uzeli ni jedno prvenstvo,a mi samo 5..i u vaterpolu su jači,ali samo pričom i nikako drugačije,i u tenisu i u odbojci,muškoj i ženskoj i imaju bolje teniserke...boljeg plivača od Čavića..boljeg fudbalera od Vidića..itd...Ljudi su stvarno sila...

Hertzo

pre 15 godina

Nemoj da me pogresno svatite, jer évropski super kup su pobedjivali 50% pobednik uefa, a to bik se isto desilo i u kosarkaskom super kupu, zelim reci da mnogo ekipa iz uleba bik rasturali LS!:
@delija glingon
Ajde sto ti je pravopis jaca strana(buahahahahh)kao i recenice sto su ti slozene...cccccc.Nego i sama izjava...nadam se da pod tim klubovima iz ULEB kupa ne smatras KKSS,jer ako je tako mogu ti recida se razumes u kosarku kao moja baba Jovana,mada bi ona mogla da ti ispredaje neke takticke finese

Miki

pre 15 godina

Koliko je jak EVROKUP vidi se po tome sto je proslogodisnji osvajac Joventut ove godine ispao u prvoj fazi takmicenja EVROLIGE. Ako se zna da je bio u najslabijoj grupi, iz koje se samo jedan tim plasirao u TOP8 onda je sve jasno. Ispred njih je bila i cak i ALBA. Zato, nemojte ljudi lupati gluposti. Svaka cast Hemofarmu ali da nisu imali Zvezdu u grupi, tesko bi dosli na F8.

Veljko B.

pre 15 godina

Pa dosta vise tog pubertetskog grobari - delije prepucavanja, smarate.. ovde je igrao SRPSKI TIM

Svaka cast Hemofarmu na ucinku u evropi, iako su objektivno lose igrali ipak su se vracali vise puta u utakmicu posle solidnog zaostatka i ostaje zal zbog one trojke koja je prelomila mec..
RTS opet katastrofa, njima je vazniji prenos utakmice nase pateticne fudbalske lige.. najvaznije je da se baba ceslja :X

Euro Cup NIJE SMESNO takmicenje

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...


Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...
(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Ja prosto ne verujem kakvih sve ljudi ima...decko ti da se i malo razumes u kosarku shvatio bi da lupas gluposti. Litvanija jeste jaka kosarkaska nacija, to stoji ( kao i spa,grc i rus), ali sigurno ne najjaca kao sto ti kazes. A pogotovu ti je smesan dalji raspored (hrv,ita...). Ali ovo je pretpostavljam samo namerna provokacija koja ti nece uspeti. Srbija iako mozda u poslednje vreme nema neke rezultate muske A reprez. je sigurno veca kosrkaska nacija od Litve. Pogledaj malo rezultate mladjih selekcija gde smo neprikosnoveni, pogledaj sve talente koji nicu ovde, rezultate Partizana u EL, Hemofarma,Fmp-a pa i Zvezde u Uleb-u i pogledaj te Litvanske "mocne" Litvanske klubove ('Ritas i Zalgiris koji se raspada),klupske rezultate mladjih kategorija i plus imamo manje novca od Litv. Kad to shvatis javi se. U medjuvremenu nemoj provocirati i samo pokazivati ljudima koliko ustvari nemas pojma.

delia glingon

pre 15 godina

Stim polufinalom su pokazali da su bolji od Partizana, a Partizan u kvartu finala gubi stridesetak razlike i to usred arene sa 30000 grobara.
Nemoj da me pogresno svatite, jer évropski super kup su pobedjivali 50% pobednik uefa, a to bik se isto desilo i u kosarkaskom super kupu, zelim reci da mnogo ekipa iz uleba bik rasturali LS!:

Hammer

pre 15 godina

I umesto da gledamo polufinale jednog Evrokupa, ne, mi smo bili prinudjeni da gledamo ono mucenje sto se preteciozno naziva "domaci fudbal. Bruka za RTS koji se finansira nasim parama.

Svaka cast Hemofarmu na predstavljanju nase kosarke u Evropi!

Veljko

pre 15 godina

@Antun Subotica
Nekoliko puta sam primetio tvoje maliciozne i zlonamerne komentare. Ja znam da bi ti zarko zeleo da je tacno to sto pises, svako kome je IQ preko 50 moze i da pretpostavi zbog cega je to tako. Doduse, mozda si veoma, veoma mlad, mozda pratis kosarku samo 4-5 godina pa si u ogromnoj zabludi... Ukratko sve nacije koje si naveo(Litvanci,Spanjolci(hehe, odao si se, steta sto Holandjani(Nizozemci, da ti bude jasnije) nisu bolji u basketu)),Rusi, Italijani,Hrvati)su u poslednjih 15 godina osvojili 5 zlata na Svetskim i Evropskim Prvenstvima, sto je odlican uspeh. Mali problem je sto postoji jedna zemlja(da ti sapnem, to je zemlja u kojoj zivis..ali nemoj nikome da kazes..psssst) koja je SAMA osvojila toliko zlatnih medalja...Indianapolis 2002, Atina 95 i 98, Istanbul 2001 i Barcelona 97...To je zemlja ciji treneri ni sami ne znaju koliko su Euroliga osvojili, neki su drugim zemljama donosili najvece uspehe u reprezentativnim okvirima, neki su postavili osnove kosarke i veoma pomogli igracima u svojim klubovima koji su kasnije kroz reprezentacije osvajali najsjajnija odlicja)..Igraci iz te zemlje su godinama bili najbrojniji u NBA, jedan igrac iz te zemlje je prvi All Star u istoriji koji nije potekao sa nekog americkog koledza i kome je pre neki dan podignut dres pod svodove Arco Arene...Drugi je jedan simpatican klempavko koji je bio samo drugi strelac NBA lige, nekoliko puta all star, jedan od najboljih sutera i strelaca poslednje decenije...Treci je osvojio sve, od Marusija do Conseco Fieldhousa znaju za tog momka, evo mislim da dosta tvojih rodjaka ili prijatelja koji su mozda emigrirali u Argentinu znaju za njega- dao im je 8 poena u finalu Svetskog Prvenstva u poslednja 2 minuta, mislim da se to ne zaboravlja...Ima ih jos dosta, ali cu za kraj izabrati jos jednoga koga mislim da se secas...i to veoma dobro...Badalona 97, Antune? Sve je islo kako treba, zar ne? Jesi jos ljut na Rimca zato sto ga nije bolje cuvao? Nemoj, i Jofresa je 5 godina pre toga pokusao... I ceo litvanski tim 95' pa svi znamo kakvim krokodilskim suzama velikog Arvidasa se to zavrsilo...i Koronjos i Papanikolau su probali, nista...
Dragi moj Antune, sve najbolje tebi i imas veliki pozdrav iz Beograda

mare

pre 15 godina

nije mi jasno kako neko moze da poredi cetvrtfinale evrolige i polufinale evro kupa...koliko je ovo takmicenje smesno govori to da je jedan hemofarm zamalo usao u finale...svaka cast hemofarmu ali partizan bi ovo osvojio laganica...

Sven Goran

pre 15 godina

Tekmu sam gledao na Eurosportu 2. Ipak - Partizan je igrao sa fenjerašem, što je imalo prioritet u odnosu na polufinale ULEB kupa. Stvarno treba da ih je sramota....

Svaka čast za momke iz Vršca, da su imali malo više borbenosti prošli bi bez problema.
Ipak zaslužuju čestitke

Miki

pre 15 godina

Stvarno velika prilika!
Ne namešta se ovakva situacija često,mnogo mi je krivo!
Izgleda da je pražnjenje igrača posle pobede nad mnogo jačim Dinamom bilo toliko da Karadžić nije uspeo da pripremi ekipu da uđe u ovu utakmicu na pravi način!
Posebna priča je RTS i neprenošenje ovakve utakmice!
Ali kapa dole Hemofarmu za učinak u Evropi!

o.g.

pre 15 godina

Svaka cast Vrscani, veliki uspjeh za nasu kosarku. Steta sto nije finale al dobro, sljedece godine bice vase. Ovako mlad i perspektivan tim moze puno u buducnosti. A komentari kao od Queen su u najmanju ruku debilni, njemu ili njoj je bitniji Partizan od srpske kosarke. Ja sam Grobar i znam da bez jos vise jakih klubova u domacem prvenstvu(kao Hemofarm) ni Partizan ne moze da raste i da se razvija. A ovo sto nije bilo prenosa je strasno! I jos samo nesto, nije ovo najveci uspjeh srpske kosarke ove godine nego Parizanovo cetvrtfinale.

Vrscanin

pre 15 godina

Cestitke mladoj ekipi Hemofarma, ocigledno je vaznost utakmice ucinila svoje pa su odigrali daleko ispod svojih mogucnosti.
Jedino mi nije jasno zasto ovako vaznu utakmicu gledam na Eurosportu, a nasa televizija prenosi veliki derbi Partizan - Banat

Queen++

pre 15 godina

Da znate koliko sam srećan što je Hemofarm izgubio. Barem neće moći da se hvale kako su mnogo bolji od Partizana. Posle ovoga, Partizan će imati velike šanse da odbrani Jadransku ligu i Super ligu.
Vaš iskreni, realni i odani navijač KK Partizan

ivanbg

pre 15 godina

Karadzic je los trener i ne znam zasto ga neki potenciraju kao strucnjaka on sahranjuje ekipu.Inace Hemofarmu svaka cast,dobri igraci ,rukovodstvo... dalje galje napadacki stil igre sa dosta suta sto je davno utemeljio Lukajic.Drago mi je sto je Srbija dobila dva igraca Marijanovica i Markovica na koje moze ozbiljno da se racuna u buduce.Macvan ima kvalitet ali bi morao da se uozbilji jer se ponasa kao da mu niko nista ne moze,da je najbolji..to za mladog igraca nije dobro(podseca me na stav milicica)Prijatno su iznenadili a mogli su i vise stvarno ona trojka :) a taman su ih stigli .
Bez srece ali ipak svaka cast
P.S.Da je Partizan bar imao upola ovakvo sudjenje bar bi jednu dobio!

KS

pre 15 godina

Steta!!!
Da nije usla ona trojka Lukauskisu iz nemoguce pozicije Hemofarm bi ovo dobio. Uvodjenje Savovica je preokrenulo utakmicu, inace do tada je bila katastrofa.

sale bc

pre 15 godina

@ Antun Subotica
E Antune, Antune, vragolane jedan...odi se igrati na nekom drugom mjestu. Čuj, Litvanci prvi, pa španjolci, pa islanđani, pa portugalci, pa sanmarinci...

boki

pre 15 godina

Ako me nesto najvise nerviraloto su ovakve situacije.Pobedis u cetvrtfinalu jaci tim a u polufinalu izgubis od slabijeg od cetvrtfinaliste.

Нико звездо нема то што имаш ти!

pre 15 godina

Свака част Хемофарму, али свака част и Тијанићу и РТС-у!!! Не могу да верујем да РТС преноси неку безвезну утакмицу нашег првенства, а да не преноси полуфинале ЕВРО купа? За ово би господа из РТС'а којима сви ми донирамо плате требало да поднесу оставке, јер то је стварно брука. О господину Тијанићу немам речи, рећи ћу тек кад будем имао нешто пристојно да му кажем!!!

Nemanja

pre 15 godina

ne pruzaju se cesto ovakve sanse da se udje u evroligu,ali hemofarm nije pokazao srce za ovakvu utakmicu,ko da su se uplasili da pobede lijetvus koji nije nista specijalno odigrao

Branimir

pre 15 godina

Hemofarm nije u finalu samo zbog Pavkovićevog šuta 0 od 6 iz igre!Baš šteta za ovaj sastav Hemofarma da se nije našao u finalu imao je izvanrednu priliku!

navijac

pre 15 godina

Veliko hvala javnom servisu sto je umesto tricavog polufinala jednog evropskog kupa, prenosio daleko zanimljiviji i znacajniji duel fudbalske provincije...

TeoFan

pre 15 godina

Ja se iskreno nadam da je gospodin Karadzic platio ulaznicu za mec,jer kao trener nije ucestvovao...Chovek mozda zna da radi sa mladim igrachima,ali o vodjenju utakmice nema pojma! Neka ode na neki kurs kod Vujosevica,bolje bi mu bilo...Ovaj poraz je najvise njegova krivica!

Packy

pre 15 godina

Ovo je stvarno žalosno takmičenje. Zbog ovakvih amaterskih ekipa koje hoće da se takmiče u Evropi su i ukinuli kup Radivoja Koraća. Dovoljan je podatak da je čak i Zvezdi dozvoljeno da igra ovde.

GrobaR

pre 15 godina

(Delija, 4. april 2009 19:59)

Evo je se izvinjavam tebi i zvezdi , za sve one titule u poslednjih 7 godina , za sve derbije koje ste izgubili(bilo ih je mnogo), za sva gepekovanja, za sve trojke iz auta, za sve azvwamaase, bamberge, itd.

Posebno ti se izvinjavam za narednih 10 godina ili 15, koje ce po tebe i tvoj tim biti jos gore

Inace bese ono Elm'din igra za kkss?

volim crno-belo

pre 15 godina

@Delija
Pre nego sto se usudis da bilo sta prokomentarises,procitaj malo PRAVOPIS,molim te!!!
P.S. Negativna ocena za tvoju uciteljicu!!!

Nemanja

pre 15 godina

ne pruzaju se cesto ovakve sanse da se udje u evroligu,ali hemofarm nije pokazao srce za ovakvu utakmicu,ko da su se uplasili da pobede lijetvus koji nije nista specijalno odigrao

smesni ste

pre 15 godina

(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Ahahahahahaha

Verovatno je Hrvatska bila 2 puta sampion Evrope i sveta posle odvajanja, ili ne, ipak je to bila Srbija

Mi imamo 6 igracha u NBA a vi?

Boze boze ko se sve ovde nece javiti, pazi on Hrvatsku svrstava u kosarkasku silu hahahaha

PS: A sta su litvanski klubovi uradili u evroligi? I Partizan da ima vise para bio bi prvak Evrope, kakav Ritas i slichni...

marko

pre 15 godina

samo da kazem nije ni cudo kakva nam je drzava,kad slepci jedni niko se nije smilovao da otkupi prenos utakmice,a rst prenosi bingo,sramota i boze sacuvaj!!!!a hemofarmu svaka cast,zao mi sto ne prodjose u finale....

Vojin

pre 15 godina

Cestitke Hemofarmu!!!
kakvi sve likovi ovde ostavljaju komentare pa to je za ne poverovati.
Jedan tvrdi da suLitvanci najjaci u Evropi drugi da Hemofarm nikad nije i nece postici nesto ...

Zana '91-Vršac

pre 15 godina

Svaka čast momci! Stvrano ste super igrali, niste se obrukali i stvarno ste lepo predstavili i Srbiju i Vršac. Ima vremena i za Evroligu, još ste vi mladi. Kako god, vi ste za mene moji narandžasti šampioni, uvek ćete biti i puno vas volim

Delija

pre 15 godina

Nije bilo srece veceras, sve cestitke Hemofarmu ove sezone.
Nazalost, Srbija i sledece godine nece imati predstavnika u evroligi.
Armijski navijaci prvo da se izvine Hemofarmu sto su igraci partizana lincovali igrace Hemofarma u BG pre 2-3 godine, zatim da se izvine sto je Danilovic tukao sudiju u Vrscu pre 2 godine pa tek onda neka cestitaju uspeh Hemofarmu.
Sve cestitke Hemofarmu za najveci uspeh Srpske kosarke ove godine, polufinale Evrokupa

Andra

pre 15 godina

Ova utakmica je pravi dokaz da je Hemofarm jos uvek mali klub. Cim je bilo realno da se pobedi u jednoj jako bitnoj utakmici, corak! I nemojte da kazete kako je poslednja trojka odlucila, jer protiv ovakvog protivnika utakmica treba da se resi mnogo pre poslednjih dva minuta!

gugle

pre 15 godina

Hemofarm je sam sebe pobedio, lose postavljena igra, tu je Karadzic pogresio. Hemofarm je igrao sporo i skoro ceo mec bez ideje. Steta, nakon odlicne partije sa mnogo jacim Dinamom, poraz od L.Ritasa koji i nije neka ekipa, sem sto su fizicki dobro pripremljeni. Mali broj Vrscana, ili mozda niko nije bio u Torinu.

Antun Subotica

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...


Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...

Нико звездо нема то што имаш ти!

pre 15 godina

Свака част Хемофарму, али свака част и Тијанићу и РТС-у!!! Не могу да верујем да РТС преноси неку безвезну утакмицу нашег првенства, а да не преноси полуфинале ЕВРО купа? За ово би господа из РТС'а којима сви ми донирамо плате требало да поднесу оставке, јер то је стварно брука. О господину Тијанићу немам речи, рећи ћу тек кад будем имао нешто пристојно да му кажем!!!

Veljko

pre 15 godina

@Antun Subotica
Nekoliko puta sam primetio tvoje maliciozne i zlonamerne komentare. Ja znam da bi ti zarko zeleo da je tacno to sto pises, svako kome je IQ preko 50 moze i da pretpostavi zbog cega je to tako. Doduse, mozda si veoma, veoma mlad, mozda pratis kosarku samo 4-5 godina pa si u ogromnoj zabludi... Ukratko sve nacije koje si naveo(Litvanci,Spanjolci(hehe, odao si se, steta sto Holandjani(Nizozemci, da ti bude jasnije) nisu bolji u basketu)),Rusi, Italijani,Hrvati)su u poslednjih 15 godina osvojili 5 zlata na Svetskim i Evropskim Prvenstvima, sto je odlican uspeh. Mali problem je sto postoji jedna zemlja(da ti sapnem, to je zemlja u kojoj zivis..ali nemoj nikome da kazes..psssst) koja je SAMA osvojila toliko zlatnih medalja...Indianapolis 2002, Atina 95 i 98, Istanbul 2001 i Barcelona 97...To je zemlja ciji treneri ni sami ne znaju koliko su Euroliga osvojili, neki su drugim zemljama donosili najvece uspehe u reprezentativnim okvirima, neki su postavili osnove kosarke i veoma pomogli igracima u svojim klubovima koji su kasnije kroz reprezentacije osvajali najsjajnija odlicja)..Igraci iz te zemlje su godinama bili najbrojniji u NBA, jedan igrac iz te zemlje je prvi All Star u istoriji koji nije potekao sa nekog americkog koledza i kome je pre neki dan podignut dres pod svodove Arco Arene...Drugi je jedan simpatican klempavko koji je bio samo drugi strelac NBA lige, nekoliko puta all star, jedan od najboljih sutera i strelaca poslednje decenije...Treci je osvojio sve, od Marusija do Conseco Fieldhousa znaju za tog momka, evo mislim da dosta tvojih rodjaka ili prijatelja koji su mozda emigrirali u Argentinu znaju za njega- dao im je 8 poena u finalu Svetskog Prvenstva u poslednja 2 minuta, mislim da se to ne zaboravlja...Ima ih jos dosta, ali cu za kraj izabrati jos jednoga koga mislim da se secas...i to veoma dobro...Badalona 97, Antune? Sve je islo kako treba, zar ne? Jesi jos ljut na Rimca zato sto ga nije bolje cuvao? Nemoj, i Jofresa je 5 godina pre toga pokusao... I ceo litvanski tim 95' pa svi znamo kakvim krokodilskim suzama velikog Arvidasa se to zavrsilo...i Koronjos i Papanikolau su probali, nista...
Dragi moj Antune, sve najbolje tebi i imas veliki pozdrav iz Beograda

marko

pre 15 godina

samo da kazem nije ni cudo kakva nam je drzava,kad slepci jedni niko se nije smilovao da otkupi prenos utakmice,a rst prenosi bingo,sramota i boze sacuvaj!!!!a hemofarmu svaka cast,zao mi sto ne prodjose u finale....

smesni ste

pre 15 godina

(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Ahahahahahaha

Verovatno je Hrvatska bila 2 puta sampion Evrope i sveta posle odvajanja, ili ne, ipak je to bila Srbija

Mi imamo 6 igracha u NBA a vi?

Boze boze ko se sve ovde nece javiti, pazi on Hrvatsku svrstava u kosarkasku silu hahahaha

PS: A sta su litvanski klubovi uradili u evroligi? I Partizan da ima vise para bio bi prvak Evrope, kakav Ritas i slichni...

TeoFan

pre 15 godina

Ja se iskreno nadam da je gospodin Karadzic platio ulaznicu za mec,jer kao trener nije ucestvovao...Chovek mozda zna da radi sa mladim igrachima,ali o vodjenju utakmice nema pojma! Neka ode na neki kurs kod Vujosevica,bolje bi mu bilo...Ovaj poraz je najvise njegova krivica!

Andra

pre 15 godina

Ova utakmica je pravi dokaz da je Hemofarm jos uvek mali klub. Cim je bilo realno da se pobedi u jednoj jako bitnoj utakmici, corak! I nemojte da kazete kako je poslednja trojka odlucila, jer protiv ovakvog protivnika utakmica treba da se resi mnogo pre poslednjih dva minuta!

Packy

pre 15 godina

Ovo je stvarno žalosno takmičenje. Zbog ovakvih amaterskih ekipa koje hoće da se takmiče u Evropi su i ukinuli kup Radivoja Koraća. Dovoljan je podatak da je čak i Zvezdi dozvoljeno da igra ovde.

Delija

pre 15 godina

Nije bilo srece veceras, sve cestitke Hemofarmu ove sezone.
Nazalost, Srbija i sledece godine nece imati predstavnika u evroligi.
Armijski navijaci prvo da se izvine Hemofarmu sto su igraci partizana lincovali igrace Hemofarma u BG pre 2-3 godine, zatim da se izvine sto je Danilovic tukao sudiju u Vrscu pre 2 godine pa tek onda neka cestitaju uspeh Hemofarmu.
Sve cestitke Hemofarmu za najveci uspeh Srpske kosarke ove godine, polufinale Evrokupa

boki

pre 15 godina

Ako me nesto najvise nerviraloto su ovakve situacije.Pobedis u cetvrtfinalu jaci tim a u polufinalu izgubis od slabijeg od cetvrtfinaliste.

gugle

pre 15 godina

Hemofarm je sam sebe pobedio, lose postavljena igra, tu je Karadzic pogresio. Hemofarm je igrao sporo i skoro ceo mec bez ideje. Steta, nakon odlicne partije sa mnogo jacim Dinamom, poraz od L.Ritasa koji i nije neka ekipa, sem sto su fizicki dobro pripremljeni. Mali broj Vrscana, ili mozda niko nije bio u Torinu.

Zana '91-Vršac

pre 15 godina

Svaka čast momci! Stvrano ste super igrali, niste se obrukali i stvarno ste lepo predstavili i Srbiju i Vršac. Ima vremena i za Evroligu, još ste vi mladi. Kako god, vi ste za mene moji narandžasti šampioni, uvek ćete biti i puno vas volim

navijac

pre 15 godina

Veliko hvala javnom servisu sto je umesto tricavog polufinala jednog evropskog kupa, prenosio daleko zanimljiviji i znacajniji duel fudbalske provincije...

sale bc

pre 15 godina

@ Antun Subotica
E Antune, Antune, vragolane jedan...odi se igrati na nekom drugom mjestu. Čuj, Litvanci prvi, pa španjolci, pa islanđani, pa portugalci, pa sanmarinci...

Vojin

pre 15 godina

Cestitke Hemofarmu!!!
kakvi sve likovi ovde ostavljaju komentare pa to je za ne poverovati.
Jedan tvrdi da suLitvanci najjaci u Evropi drugi da Hemofarm nikad nije i nece postici nesto ...

Euro Cup NIJE SMESNO takmicenje

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...


Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...
(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Ja prosto ne verujem kakvih sve ljudi ima...decko ti da se i malo razumes u kosarku shvatio bi da lupas gluposti. Litvanija jeste jaka kosarkaska nacija, to stoji ( kao i spa,grc i rus), ali sigurno ne najjaca kao sto ti kazes. A pogotovu ti je smesan dalji raspored (hrv,ita...). Ali ovo je pretpostavljam samo namerna provokacija koja ti nece uspeti. Srbija iako mozda u poslednje vreme nema neke rezultate muske A reprez. je sigurno veca kosrkaska nacija od Litve. Pogledaj malo rezultate mladjih selekcija gde smo neprikosnoveni, pogledaj sve talente koji nicu ovde, rezultate Partizana u EL, Hemofarma,Fmp-a pa i Zvezde u Uleb-u i pogledaj te Litvanske "mocne" Litvanske klubove ('Ritas i Zalgiris koji se raspada),klupske rezultate mladjih kategorija i plus imamo manje novca od Litv. Kad to shvatis javi se. U medjuvremenu nemoj provocirati i samo pokazivati ljudima koliko ustvari nemas pojma.

Nemanja

pre 15 godina

ne pruzaju se cesto ovakve sanse da se udje u evroligu,ali hemofarm nije pokazao srce za ovakvu utakmicu,ko da su se uplasili da pobede lijetvus koji nije nista specijalno odigrao

GrobaR

pre 15 godina

(Delija, 4. april 2009 19:59)

Evo je se izvinjavam tebi i zvezdi , za sve one titule u poslednjih 7 godina , za sve derbije koje ste izgubili(bilo ih je mnogo), za sva gepekovanja, za sve trojke iz auta, za sve azvwamaase, bamberge, itd.

Posebno ti se izvinjavam za narednih 10 godina ili 15, koje ce po tebe i tvoj tim biti jos gore

Inace bese ono Elm'din igra za kkss?

Vrscanin

pre 15 godina

Cestitke mladoj ekipi Hemofarma, ocigledno je vaznost utakmice ucinila svoje pa su odigrali daleko ispod svojih mogucnosti.
Jedino mi nije jasno zasto ovako vaznu utakmicu gledam na Eurosportu, a nasa televizija prenosi veliki derbi Partizan - Banat

Miki

pre 15 godina

Stvarno velika prilika!
Ne namešta se ovakva situacija često,mnogo mi je krivo!
Izgleda da je pražnjenje igrača posle pobede nad mnogo jačim Dinamom bilo toliko da Karadžić nije uspeo da pripremi ekipu da uđe u ovu utakmicu na pravi način!
Posebna priča je RTS i neprenošenje ovakve utakmice!
Ali kapa dole Hemofarmu za učinak u Evropi!

Antun Subotica

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...


Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...

o.g.

pre 15 godina

Svaka cast Vrscani, veliki uspjeh za nasu kosarku. Steta sto nije finale al dobro, sljedece godine bice vase. Ovako mlad i perspektivan tim moze puno u buducnosti. A komentari kao od Queen su u najmanju ruku debilni, njemu ili njoj je bitniji Partizan od srpske kosarke. Ja sam Grobar i znam da bez jos vise jakih klubova u domacem prvenstvu(kao Hemofarm) ni Partizan ne moze da raste i da se razvija. A ovo sto nije bilo prenosa je strasno! I jos samo nesto, nije ovo najveci uspjeh srpske kosarke ove godine nego Parizanovo cetvrtfinale.

Sven Goran

pre 15 godina

Tekmu sam gledao na Eurosportu 2. Ipak - Partizan je igrao sa fenjerašem, što je imalo prioritet u odnosu na polufinale ULEB kupa. Stvarno treba da ih je sramota....

Svaka čast za momke iz Vršca, da su imali malo više borbenosti prošli bi bez problema.
Ipak zaslužuju čestitke

BOJAN

pre 15 godina

Nemojte da se svađamo sa Hrvatima...bolji su oni u košarci..iako nikada nisu uzeli ni jedno prvenstvo,a mi samo 5..i u vaterpolu su jači,ali samo pričom i nikako drugačije,i u tenisu i u odbojci,muškoj i ženskoj i imaju bolje teniserke...boljeg plivača od Čavića..boljeg fudbalera od Vidića..itd...Ljudi su stvarno sila...

volim crno-belo

pre 15 godina

@Delija
Pre nego sto se usudis da bilo sta prokomentarises,procitaj malo PRAVOPIS,molim te!!!
P.S. Negativna ocena za tvoju uciteljicu!!!

ivanbg

pre 15 godina

Karadzic je los trener i ne znam zasto ga neki potenciraju kao strucnjaka on sahranjuje ekipu.Inace Hemofarmu svaka cast,dobri igraci ,rukovodstvo... dalje galje napadacki stil igre sa dosta suta sto je davno utemeljio Lukajic.Drago mi je sto je Srbija dobila dva igraca Marijanovica i Markovica na koje moze ozbiljno da se racuna u buduce.Macvan ima kvalitet ali bi morao da se uozbilji jer se ponasa kao da mu niko nista ne moze,da je najbolji..to za mladog igraca nije dobro(podseca me na stav milicica)Prijatno su iznenadili a mogli su i vise stvarno ona trojka :) a taman su ih stigli .
Bez srece ali ipak svaka cast
P.S.Da je Partizan bar imao upola ovakvo sudjenje bar bi jednu dobio!

Miki

pre 15 godina

Koliko je jak EVROKUP vidi se po tome sto je proslogodisnji osvajac Joventut ove godine ispao u prvoj fazi takmicenja EVROLIGE. Ako se zna da je bio u najslabijoj grupi, iz koje se samo jedan tim plasirao u TOP8 onda je sve jasno. Ispred njih je bila i cak i ALBA. Zato, nemojte ljudi lupati gluposti. Svaka cast Hemofarmu ali da nisu imali Zvezdu u grupi, tesko bi dosli na F8.

Nemanja

pre 15 godina

ne pruzaju se cesto ovakve sanse da se udje u evroligu,ali hemofarm nije pokazao srce za ovakvu utakmicu,ko da su se uplasili da pobede lijetvus koji nije nista specijalno odigrao

Hammer

pre 15 godina

I umesto da gledamo polufinale jednog Evrokupa, ne, mi smo bili prinudjeni da gledamo ono mucenje sto se preteciozno naziva "domaci fudbal. Bruka za RTS koji se finansira nasim parama.

Svaka cast Hemofarmu na predstavljanju nase kosarke u Evropi!

Neutron

pre 15 godina

AAAAAaajooj Antuneee "Srbine"!!! De si brate milii!! Da vidis kakva je demokratska nasa Srbija, pa bez problema objavljuje tv oj komentar. "malicijozan?"... A gde je tvoj Zadar sada? Pa cak je predao domacinstvo NLB-a Srbiji. Tako je! Na kolena i predao!! AAAJJOOOJ!!!

Queen++

pre 15 godina

Da znate koliko sam srećan što je Hemofarm izgubio. Barem neće moći da se hvale kako su mnogo bolji od Partizana. Posle ovoga, Partizan će imati velike šanse da odbrani Jadransku ligu i Super ligu.
Vaš iskreni, realni i odani navijač KK Partizan

Branimir

pre 15 godina

Hemofarm nije u finalu samo zbog Pavkovićevog šuta 0 od 6 iz igre!Baš šteta za ovaj sastav Hemofarma da se nije našao u finalu imao je izvanrednu priliku!

KS

pre 15 godina

Steta!!!
Da nije usla ona trojka Lukauskisu iz nemoguce pozicije Hemofarm bi ovo dobio. Uvodjenje Savovica je preokrenulo utakmicu, inace do tada je bila katastrofa.

mare

pre 15 godina

nije mi jasno kako neko moze da poredi cetvrtfinale evrolige i polufinale evro kupa...koliko je ovo takmicenje smesno govori to da je jedan hemofarm zamalo usao u finale...svaka cast hemofarmu ali partizan bi ovo osvojio laganica...

Veljko B.

pre 15 godina

Pa dosta vise tog pubertetskog grobari - delije prepucavanja, smarate.. ovde je igrao SRPSKI TIM

Svaka cast Hemofarmu na ucinku u evropi, iako su objektivno lose igrali ipak su se vracali vise puta u utakmicu posle solidnog zaostatka i ostaje zal zbog one trojke koja je prelomila mec..
RTS opet katastrofa, njima je vazniji prenos utakmice nase pateticne fudbalske lige.. najvaznije je da se baba ceslja :X

delia glingon

pre 15 godina

Stim polufinalom su pokazali da su bolji od Partizana, a Partizan u kvartu finala gubi stridesetak razlike i to usred arene sa 30000 grobara.
Nemoj da me pogresno svatite, jer évropski super kup su pobedjivali 50% pobednik uefa, a to bik se isto desilo i u kosarkaskom super kupu, zelim reci da mnogo ekipa iz uleba bik rasturali LS!:

Hertzo

pre 15 godina

Nemoj da me pogresno svatite, jer évropski super kup su pobedjivali 50% pobednik uefa, a to bik se isto desilo i u kosarkaskom super kupu, zelim reci da mnogo ekipa iz uleba bik rasturali LS!:
@delija glingon
Ajde sto ti je pravopis jaca strana(buahahahahh)kao i recenice sto su ti slozene...cccccc.Nego i sama izjava...nadam se da pod tim klubovima iz ULEB kupa ne smatras KKSS,jer ako je tako mogu ti recida se razumes u kosarku kao moja baba Jovana,mada bi ona mogla da ti ispredaje neke takticke finese

KeboBG

pre 15 godina

Zašto Hemofarm igra tako dobro? Zato što kad protivnik povede, trener Karadžić pozove tajmaut i kaže im: Ne dajte stoci da vas nabije 30 razlike!

Bane

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...

Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...
(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Pa sto onda njihova mlada selekcija u kosarci ne osvaja zlatne medalje nego to cinimo mi. A ko da Partizan ima para u kosarci pa vidi dokle su dogurali. Bolje idi da spavas umesto sto lupas gluposti.

Laki

pre 15 godina

Svaka cast Hemofarmu na svi postignutim rezultatima u Evrokupu, uprkos tome sto imaju jednu od najmladjih ekipa. Steta sto nisu pobedili Litvance, ali ni ovo nije neuspeh, vec naprotiv, ogroman podvig. Vise srece sledece sezone. Oni da osvoje Evrokup, a mi da osvojimo Evroligu (zna se ko smo mi ;)....)

boleboss kg

pre 15 godina

Samo mogu da kažem šteta, velika šteta jer imali su ih, po kvalitetu je Hemofarm morao da dobije, ali očigledno Karadžić nije dorastao ovom timu i klubu.

Иван-Ниш

pre 15 godina

Има "чудних" људи који мисле да је УЛЕБ куп јак као Евролига. Толико лупање није пожељно. Штета за Хемофарм што их она небулозна трица закопала на 63:63, али какви су оно промашаји Павковића за три и полагања у задњем минуту, стварно срамота.

Миле

pre 15 godina

Karadzic je los trener i ne znam zasto ga neki potenciraju kao strucnjaka on sahranjuje ekipu....
Када Партизан дође међу осам у свом такмичењу онда је то скоро па искључиво Вујошевићева заслуга. Када Хемофарм дође овде где је дошао, онда нема ни мало Караџићеве заслуге. Ало стручњацииии

Иван-Ниш

pre 15 godina

(@nfield, 5. april 2009 13:02)
Управо о томе се ради. Само победник из целог такмичења иде међу 24 најјачих у Европи. Победник УЛЕБ-а идуће године сигурно није међу фаворитима за освајање Евролиге. Мада, лепо је рећи "освојили смо трофеј".

@nfield

pre 15 godina

Има "чудних" људи који мисле да је УЛЕБ куп јак као Евролига. Толико лупање није пожељно. Штета за Хемофарм што их она небулозна трица закопала на 63:63, али какви су оно промашаји Павковића за три и полагања у задњем минуту, стварно срамота.
(Иван-Ниш, 5. april 2009 07:18)


Da,ti chudni ljudi razmishljaju tako da pobednik Uleb Kupa ulazi u EL...pa sad ti gledaj od kolikog je znachaja taj Kup!!! Svaka cast igracima Hemofarma! I nije u redu da administratori od mojih sinocnih 4 poruka na razne teme ne puste ni jednu! A nigde nisam upotrebljavao vulgarne reci. To nikad ni ne radim! A to nije prvi put,cesto je pocelo da se desava.

Bojan

pre 15 godina

Hemofarmu svaka cast! Ipak senku na njegove uspehe bacio je (po ko zna koji put) RTS! Kada je igrana najvazniju utakmicu u nasoj klupskoj kosarci ove sezone, mi smo mogli da gledamo "derbi" naseg jadnog prvenstva u fudbalu! Bruka i sramota za RTS!

@nfield

pre 15 godina

Управо о томе се ради. Само победник из целог такмичења иде међу 24 најјачих у Европи. Победник УЛЕБ-а идуће године сигурно није међу фаворитима за освајање Евролиге. Мада, лепо је рећи "освојили смо трофеј".
(Иван-Ниш, 5. april 2009 14:30)

Po cemu si to zakljucio? Liverpoo je 2005 ligu sampiona osvojio iz kvalifikacija! I opet je osvojio. Nema to veze odakle kreces,bitno je u kakvoj si formi. A pre svega pobednik ce se sto je sigurno pojacati za predstojecu EL.

Antun Subotica

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...


Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...

Delija

pre 15 godina

Nije bilo srece veceras, sve cestitke Hemofarmu ove sezone.
Nazalost, Srbija i sledece godine nece imati predstavnika u evroligi.
Armijski navijaci prvo da se izvine Hemofarmu sto su igraci partizana lincovali igrace Hemofarma u BG pre 2-3 godine, zatim da se izvine sto je Danilovic tukao sudiju u Vrscu pre 2 godine pa tek onda neka cestitaju uspeh Hemofarmu.
Sve cestitke Hemofarmu za najveci uspeh Srpske kosarke ove godine, polufinale Evrokupa

Queen++

pre 15 godina

Da znate koliko sam srećan što je Hemofarm izgubio. Barem neće moći da se hvale kako su mnogo bolji od Partizana. Posle ovoga, Partizan će imati velike šanse da odbrani Jadransku ligu i Super ligu.
Vaš iskreni, realni i odani navijač KK Partizan

Andra

pre 15 godina

Ova utakmica je pravi dokaz da je Hemofarm jos uvek mali klub. Cim je bilo realno da se pobedi u jednoj jako bitnoj utakmici, corak! I nemojte da kazete kako je poslednja trojka odlucila, jer protiv ovakvog protivnika utakmica treba da se resi mnogo pre poslednjih dva minuta!

Packy

pre 15 godina

Ovo je stvarno žalosno takmičenje. Zbog ovakvih amaterskih ekipa koje hoće da se takmiče u Evropi su i ukinuli kup Radivoja Koraća. Dovoljan je podatak da je čak i Zvezdi dozvoljeno da igra ovde.

delia glingon

pre 15 godina

Stim polufinalom su pokazali da su bolji od Partizana, a Partizan u kvartu finala gubi stridesetak razlike i to usred arene sa 30000 grobara.
Nemoj da me pogresno svatite, jer évropski super kup su pobedjivali 50% pobednik uefa, a to bik se isto desilo i u kosarkaskom super kupu, zelim reci da mnogo ekipa iz uleba bik rasturali LS!:

Нико звездо нема то што имаш ти!

pre 15 godina

Свака част Хемофарму, али свака част и Тијанићу и РТС-у!!! Не могу да верујем да РТС преноси неку безвезну утакмицу нашег првенства, а да не преноси полуфинале ЕВРО купа? За ово би господа из РТС'а којима сви ми донирамо плате требало да поднесу оставке, јер то је стварно брука. О господину Тијанићу немам речи, рећи ћу тек кад будем имао нешто пристојно да му кажем!!!

GrobaR

pre 15 godina

(Delija, 4. april 2009 19:59)

Evo je se izvinjavam tebi i zvezdi , za sve one titule u poslednjih 7 godina , za sve derbije koje ste izgubili(bilo ih je mnogo), za sva gepekovanja, za sve trojke iz auta, za sve azvwamaase, bamberge, itd.

Posebno ti se izvinjavam za narednih 10 godina ili 15, koje ce po tebe i tvoj tim biti jos gore

Inace bese ono Elm'din igra za kkss?

mare

pre 15 godina

nije mi jasno kako neko moze da poredi cetvrtfinale evrolige i polufinale evro kupa...koliko je ovo takmicenje smesno govori to da je jedan hemofarm zamalo usao u finale...svaka cast hemofarmu ali partizan bi ovo osvojio laganica...

volim crno-belo

pre 15 godina

@Delija
Pre nego sto se usudis da bilo sta prokomentarises,procitaj malo PRAVOPIS,molim te!!!
P.S. Negativna ocena za tvoju uciteljicu!!!

TeoFan

pre 15 godina

Ja se iskreno nadam da je gospodin Karadzic platio ulaznicu za mec,jer kao trener nije ucestvovao...Chovek mozda zna da radi sa mladim igrachima,ali o vodjenju utakmice nema pojma! Neka ode na neki kurs kod Vujosevica,bolje bi mu bilo...Ovaj poraz je najvise njegova krivica!

gugle

pre 15 godina

Hemofarm je sam sebe pobedio, lose postavljena igra, tu je Karadzic pogresio. Hemofarm je igrao sporo i skoro ceo mec bez ideje. Steta, nakon odlicne partije sa mnogo jacim Dinamom, poraz od L.Ritasa koji i nije neka ekipa, sem sto su fizicki dobro pripremljeni. Mali broj Vrscana, ili mozda niko nije bio u Torinu.

Branimir

pre 15 godina

Hemofarm nije u finalu samo zbog Pavkovićevog šuta 0 od 6 iz igre!Baš šteta za ovaj sastav Hemofarma da se nije našao u finalu imao je izvanrednu priliku!

navijac

pre 15 godina

Veliko hvala javnom servisu sto je umesto tricavog polufinala jednog evropskog kupa, prenosio daleko zanimljiviji i znacajniji duel fudbalske provincije...

Miki

pre 15 godina

Koliko je jak EVROKUP vidi se po tome sto je proslogodisnji osvajac Joventut ove godine ispao u prvoj fazi takmicenja EVROLIGE. Ako se zna da je bio u najslabijoj grupi, iz koje se samo jedan tim plasirao u TOP8 onda je sve jasno. Ispred njih je bila i cak i ALBA. Zato, nemojte ljudi lupati gluposti. Svaka cast Hemofarmu ali da nisu imali Zvezdu u grupi, tesko bi dosli na F8.

Nemanja

pre 15 godina

ne pruzaju se cesto ovakve sanse da se udje u evroligu,ali hemofarm nije pokazao srce za ovakvu utakmicu,ko da su se uplasili da pobede lijetvus koji nije nista specijalno odigrao

Nemanja

pre 15 godina

ne pruzaju se cesto ovakve sanse da se udje u evroligu,ali hemofarm nije pokazao srce za ovakvu utakmicu,ko da su se uplasili da pobede lijetvus koji nije nista specijalno odigrao

o.g.

pre 15 godina

Svaka cast Vrscani, veliki uspjeh za nasu kosarku. Steta sto nije finale al dobro, sljedece godine bice vase. Ovako mlad i perspektivan tim moze puno u buducnosti. A komentari kao od Queen su u najmanju ruku debilni, njemu ili njoj je bitniji Partizan od srpske kosarke. Ja sam Grobar i znam da bez jos vise jakih klubova u domacem prvenstvu(kao Hemofarm) ni Partizan ne moze da raste i da se razvija. A ovo sto nije bilo prenosa je strasno! I jos samo nesto, nije ovo najveci uspjeh srpske kosarke ove godine nego Parizanovo cetvrtfinale.

KeboBG

pre 15 godina

Zašto Hemofarm igra tako dobro? Zato što kad protivnik povede, trener Karadžić pozove tajmaut i kaže im: Ne dajte stoci da vas nabije 30 razlike!

smesni ste

pre 15 godina

(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Ahahahahahaha

Verovatno je Hrvatska bila 2 puta sampion Evrope i sveta posle odvajanja, ili ne, ipak je to bila Srbija

Mi imamo 6 igracha u NBA a vi?

Boze boze ko se sve ovde nece javiti, pazi on Hrvatsku svrstava u kosarkasku silu hahahaha

PS: A sta su litvanski klubovi uradili u evroligi? I Partizan da ima vise para bio bi prvak Evrope, kakav Ritas i slichni...

ivanbg

pre 15 godina

Karadzic je los trener i ne znam zasto ga neki potenciraju kao strucnjaka on sahranjuje ekipu.Inace Hemofarmu svaka cast,dobri igraci ,rukovodstvo... dalje galje napadacki stil igre sa dosta suta sto je davno utemeljio Lukajic.Drago mi je sto je Srbija dobila dva igraca Marijanovica i Markovica na koje moze ozbiljno da se racuna u buduce.Macvan ima kvalitet ali bi morao da se uozbilji jer se ponasa kao da mu niko nista ne moze,da je najbolji..to za mladog igraca nije dobro(podseca me na stav milicica)Prijatno su iznenadili a mogli su i vise stvarno ona trojka :) a taman su ih stigli .
Bez srece ali ipak svaka cast
P.S.Da je Partizan bar imao upola ovakvo sudjenje bar bi jednu dobio!

Иван-Ниш

pre 15 godina

Има "чудних" људи који мисле да је УЛЕБ куп јак као Евролига. Толико лупање није пожељно. Штета за Хемофарм што их она небулозна трица закопала на 63:63, али какви су оно промашаји Павковића за три и полагања у задњем минуту, стварно срамота.

boki

pre 15 godina

Ako me nesto najvise nerviraloto su ovakve situacije.Pobedis u cetvrtfinalu jaci tim a u polufinalu izgubis od slabijeg od cetvrtfinaliste.

Zana '91-Vršac

pre 15 godina

Svaka čast momci! Stvrano ste super igrali, niste se obrukali i stvarno ste lepo predstavili i Srbiju i Vršac. Ima vremena i za Evroligu, još ste vi mladi. Kako god, vi ste za mene moji narandžasti šampioni, uvek ćete biti i puno vas volim

Vrscanin

pre 15 godina

Cestitke mladoj ekipi Hemofarma, ocigledno je vaznost utakmice ucinila svoje pa su odigrali daleko ispod svojih mogucnosti.
Jedino mi nije jasno zasto ovako vaznu utakmicu gledam na Eurosportu, a nasa televizija prenosi veliki derbi Partizan - Banat

Vojin

pre 15 godina

Cestitke Hemofarmu!!!
kakvi sve likovi ovde ostavljaju komentare pa to je za ne poverovati.
Jedan tvrdi da suLitvanci najjaci u Evropi drugi da Hemofarm nikad nije i nece postici nesto ...

Sven Goran

pre 15 godina

Tekmu sam gledao na Eurosportu 2. Ipak - Partizan je igrao sa fenjerašem, što je imalo prioritet u odnosu na polufinale ULEB kupa. Stvarno treba da ih je sramota....

Svaka čast za momke iz Vršca, da su imali malo više borbenosti prošli bi bez problema.
Ipak zaslužuju čestitke

Euro Cup NIJE SMESNO takmicenje

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...


Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...
(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Ja prosto ne verujem kakvih sve ljudi ima...decko ti da se i malo razumes u kosarku shvatio bi da lupas gluposti. Litvanija jeste jaka kosarkaska nacija, to stoji ( kao i spa,grc i rus), ali sigurno ne najjaca kao sto ti kazes. A pogotovu ti je smesan dalji raspored (hrv,ita...). Ali ovo je pretpostavljam samo namerna provokacija koja ti nece uspeti. Srbija iako mozda u poslednje vreme nema neke rezultate muske A reprez. je sigurno veca kosrkaska nacija od Litve. Pogledaj malo rezultate mladjih selekcija gde smo neprikosnoveni, pogledaj sve talente koji nicu ovde, rezultate Partizana u EL, Hemofarma,Fmp-a pa i Zvezde u Uleb-u i pogledaj te Litvanske "mocne" Litvanske klubove ('Ritas i Zalgiris koji se raspada),klupske rezultate mladjih kategorija i plus imamo manje novca od Litv. Kad to shvatis javi se. U medjuvremenu nemoj provocirati i samo pokazivati ljudima koliko ustvari nemas pojma.

Hammer

pre 15 godina

I umesto da gledamo polufinale jednog Evrokupa, ne, mi smo bili prinudjeni da gledamo ono mucenje sto se preteciozno naziva "domaci fudbal. Bruka za RTS koji se finansira nasim parama.

Svaka cast Hemofarmu na predstavljanju nase kosarke u Evropi!

Laki

pre 15 godina

Svaka cast Hemofarmu na svi postignutim rezultatima u Evrokupu, uprkos tome sto imaju jednu od najmladjih ekipa. Steta sto nisu pobedili Litvance, ali ni ovo nije neuspeh, vec naprotiv, ogroman podvig. Vise srece sledece sezone. Oni da osvoje Evrokup, a mi da osvojimo Evroligu (zna se ko smo mi ;)....)

@nfield

pre 15 godina

Има "чудних" људи који мисле да је УЛЕБ куп јак као Евролига. Толико лупање није пожељно. Штета за Хемофарм што их она небулозна трица закопала на 63:63, али какви су оно промашаји Павковића за три и полагања у задњем минуту, стварно срамота.
(Иван-Ниш, 5. april 2009 07:18)


Da,ti chudni ljudi razmishljaju tako da pobednik Uleb Kupa ulazi u EL...pa sad ti gledaj od kolikog je znachaja taj Kup!!! Svaka cast igracima Hemofarma! I nije u redu da administratori od mojih sinocnih 4 poruka na razne teme ne puste ni jednu! A nigde nisam upotrebljavao vulgarne reci. To nikad ni ne radim! A to nije prvi put,cesto je pocelo da se desava.

marko

pre 15 godina

samo da kazem nije ni cudo kakva nam je drzava,kad slepci jedni niko se nije smilovao da otkupi prenos utakmice,a rst prenosi bingo,sramota i boze sacuvaj!!!!a hemofarmu svaka cast,zao mi sto ne prodjose u finale....

Veljko

pre 15 godina

@Antun Subotica
Nekoliko puta sam primetio tvoje maliciozne i zlonamerne komentare. Ja znam da bi ti zarko zeleo da je tacno to sto pises, svako kome je IQ preko 50 moze i da pretpostavi zbog cega je to tako. Doduse, mozda si veoma, veoma mlad, mozda pratis kosarku samo 4-5 godina pa si u ogromnoj zabludi... Ukratko sve nacije koje si naveo(Litvanci,Spanjolci(hehe, odao si se, steta sto Holandjani(Nizozemci, da ti bude jasnije) nisu bolji u basketu)),Rusi, Italijani,Hrvati)su u poslednjih 15 godina osvojili 5 zlata na Svetskim i Evropskim Prvenstvima, sto je odlican uspeh. Mali problem je sto postoji jedna zemlja(da ti sapnem, to je zemlja u kojoj zivis..ali nemoj nikome da kazes..psssst) koja je SAMA osvojila toliko zlatnih medalja...Indianapolis 2002, Atina 95 i 98, Istanbul 2001 i Barcelona 97...To je zemlja ciji treneri ni sami ne znaju koliko su Euroliga osvojili, neki su drugim zemljama donosili najvece uspehe u reprezentativnim okvirima, neki su postavili osnove kosarke i veoma pomogli igracima u svojim klubovima koji su kasnije kroz reprezentacije osvajali najsjajnija odlicja)..Igraci iz te zemlje su godinama bili najbrojniji u NBA, jedan igrac iz te zemlje je prvi All Star u istoriji koji nije potekao sa nekog americkog koledza i kome je pre neki dan podignut dres pod svodove Arco Arene...Drugi je jedan simpatican klempavko koji je bio samo drugi strelac NBA lige, nekoliko puta all star, jedan od najboljih sutera i strelaca poslednje decenije...Treci je osvojio sve, od Marusija do Conseco Fieldhousa znaju za tog momka, evo mislim da dosta tvojih rodjaka ili prijatelja koji su mozda emigrirali u Argentinu znaju za njega- dao im je 8 poena u finalu Svetskog Prvenstva u poslednja 2 minuta, mislim da se to ne zaboravlja...Ima ih jos dosta, ali cu za kraj izabrati jos jednoga koga mislim da se secas...i to veoma dobro...Badalona 97, Antune? Sve je islo kako treba, zar ne? Jesi jos ljut na Rimca zato sto ga nije bolje cuvao? Nemoj, i Jofresa je 5 godina pre toga pokusao... I ceo litvanski tim 95' pa svi znamo kakvim krokodilskim suzama velikog Arvidasa se to zavrsilo...i Koronjos i Papanikolau su probali, nista...
Dragi moj Antune, sve najbolje tebi i imas veliki pozdrav iz Beograda

Veljko B.

pre 15 godina

Pa dosta vise tog pubertetskog grobari - delije prepucavanja, smarate.. ovde je igrao SRPSKI TIM

Svaka cast Hemofarmu na ucinku u evropi, iako su objektivno lose igrali ipak su se vracali vise puta u utakmicu posle solidnog zaostatka i ostaje zal zbog one trojke koja je prelomila mec..
RTS opet katastrofa, njima je vazniji prenos utakmice nase pateticne fudbalske lige.. najvaznije je da se baba ceslja :X

Миле

pre 15 godina

Karadzic je los trener i ne znam zasto ga neki potenciraju kao strucnjaka on sahranjuje ekipu....
Када Партизан дође међу осам у свом такмичењу онда је то скоро па искључиво Вујошевићева заслуга. Када Хемофарм дође овде где је дошао, онда нема ни мало Караџићеве заслуге. Ало стручњацииии

boleboss kg

pre 15 godina

Samo mogu da kažem šteta, velika šteta jer imali su ih, po kvalitetu je Hemofarm morao da dobije, ali očigledno Karadžić nije dorastao ovom timu i klubu.

sale bc

pre 15 godina

@ Antun Subotica
E Antune, Antune, vragolane jedan...odi se igrati na nekom drugom mjestu. Čuj, Litvanci prvi, pa španjolci, pa islanđani, pa portugalci, pa sanmarinci...

Hertzo

pre 15 godina

Nemoj da me pogresno svatite, jer évropski super kup su pobedjivali 50% pobednik uefa, a to bik se isto desilo i u kosarkaskom super kupu, zelim reci da mnogo ekipa iz uleba bik rasturali LS!:
@delija glingon
Ajde sto ti je pravopis jaca strana(buahahahahh)kao i recenice sto su ti slozene...cccccc.Nego i sama izjava...nadam se da pod tim klubovima iz ULEB kupa ne smatras KKSS,jer ako je tako mogu ti recida se razumes u kosarku kao moja baba Jovana,mada bi ona mogla da ti ispredaje neke takticke finese

Bane

pre 15 godina

Litva je ipak,najjaca kosarkaska nacija Europe i steta sto nemaju vise para jer bi tada vladali kontinentom i u klupskoj kosarci...

Ali bez sumnje su najveca kosarkaska nacija Europe iako su mala zemlja i malo ih ima..
Tek iza njih dolaze Spanjolci,pa Grci,pa Hrvati,Rusi,Talijani...
(Antun Subotica, 4. april 2009 19:59)

Pa sto onda njihova mlada selekcija u kosarci ne osvaja zlatne medalje nego to cinimo mi. A ko da Partizan ima para u kosarci pa vidi dokle su dogurali. Bolje idi da spavas umesto sto lupas gluposti.

Neutron

pre 15 godina

AAAAAaajooj Antuneee "Srbine"!!! De si brate milii!! Da vidis kakva je demokratska nasa Srbija, pa bez problema objavljuje tv oj komentar. "malicijozan?"... A gde je tvoj Zadar sada? Pa cak je predao domacinstvo NLB-a Srbiji. Tako je! Na kolena i predao!! AAAJJOOOJ!!!

@nfield

pre 15 godina

Управо о томе се ради. Само победник из целог такмичења иде међу 24 најјачих у Европи. Победник УЛЕБ-а идуће године сигурно није међу фаворитима за освајање Евролиге. Мада, лепо је рећи "освојили смо трофеј".
(Иван-Ниш, 5. april 2009 14:30)

Po cemu si to zakljucio? Liverpoo je 2005 ligu sampiona osvojio iz kvalifikacija! I opet je osvojio. Nema to veze odakle kreces,bitno je u kakvoj si formi. A pre svega pobednik ce se sto je sigurno pojacati za predstojecu EL.

KS

pre 15 godina

Steta!!!
Da nije usla ona trojka Lukauskisu iz nemoguce pozicije Hemofarm bi ovo dobio. Uvodjenje Savovica je preokrenulo utakmicu, inace do tada je bila katastrofa.

Miki

pre 15 godina

Stvarno velika prilika!
Ne namešta se ovakva situacija često,mnogo mi je krivo!
Izgleda da je pražnjenje igrača posle pobede nad mnogo jačim Dinamom bilo toliko da Karadžić nije uspeo da pripremi ekipu da uđe u ovu utakmicu na pravi način!
Posebna priča je RTS i neprenošenje ovakve utakmice!
Ali kapa dole Hemofarmu za učinak u Evropi!

BOJAN

pre 15 godina

Nemojte da se svađamo sa Hrvatima...bolji su oni u košarci..iako nikada nisu uzeli ni jedno prvenstvo,a mi samo 5..i u vaterpolu su jači,ali samo pričom i nikako drugačije,i u tenisu i u odbojci,muškoj i ženskoj i imaju bolje teniserke...boljeg plivača od Čavića..boljeg fudbalera od Vidića..itd...Ljudi su stvarno sila...

Иван-Ниш

pre 15 godina

(@nfield, 5. april 2009 13:02)
Управо о томе се ради. Само победник из целог такмичења иде међу 24 најјачих у Европи. Победник УЛЕБ-а идуће године сигурно није међу фаворитима за освајање Евролиге. Мада, лепо је рећи "освојили смо трофеј".

Bojan

pre 15 godina

Hemofarmu svaka cast! Ipak senku na njegove uspehe bacio je (po ko zna koji put) RTS! Kada je igrana najvazniju utakmicu u nasoj klupskoj kosarci ove sezone, mi smo mogli da gledamo "derbi" naseg jadnog prvenstva u fudbalu! Bruka i sramota za RTS!