Ponedeljak, 04.08.2008.

12:00

VW Golf VI konačno

Izvor: B92

VW Golf VI konaèno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Manrico

pre 15 godina

Koliko ce vas, zemljaci, koji komentarisete ovaj auto, zaista biti u prilici da u njega sedne?!... Posebno kad "rebnu" 20 'iljade za osnovnu verziju... Mislim da se razmazenim svapskim radnicima treba poslati razglednica iz Koreje ili, au apsurda, cak i Rumunije... U pravu je covbek koji je spomenuo ceed i i30... sa opremom ce biti 2 za 1, a to je katastrofa. Inace, ne mogu da se nacudim da jos ima likova koji daju 3 000 evra za II...

deki

pre 15 godina

A,ja se ponadao da ce konacno prestati da se proizvodi najprecenjeniji auto svih vremena!!!Moj komsija ima Golfa 4 kojem je stavio par dodatnih spojlera i izgleda lepse od ovog naduvenka.Da li se i kod Golfa 6 opet mora doplatiti za elektro prozore i centralnu bravu?

rumun

pre 15 godina

Ma kakav golf,pored novog Megana koji treba da izadje ovaj golf ce biti igracka.Mozda mu vozne karakteristike i kvalitet budu na nivou sadasnjeg Megana i to mu je maksimum.Bez ostrascenosti,ocigledno je da jedino Reno moze da fura tehnologiju iz 95-e koja u Dacijama prolazi bez problema,kupci uzivaju i voze se lepse nego u golfu 5(Dacia 1.6 16v).Uskoro ce neka napucana Dacie Sandero 1.6 16v biti bolji auto od golfa 6,pazi kad sam siguran u to.

Xobotnica

pre 15 godina

Taman sam pomislio i nije nesto, kad pogledah broj komentara, i menjam misljenje- ruzan, lep, napumpan, ispumpan, veliki, mali, dvojka ili cetvorka, Golf je Golf.
I to treba razumeti. Iako ga neki ovde predstavljaju kao turbo folk,ipak je on klasika. Ali klasika koja se prodaje kao folk, npr. kao karte za Cecin koncert na Marakani. Mnogi ih osporavaju, ali i Ceca i Golf se rasprodaju- Klasika-Folk ili Turbo-Jazz, zar je vazno, svi profitiraju, a sto je najvaznije i zadovoljni kupci. Inace nisam neki VW fan.

Mile

pre 15 godina

Iako nisam ljubitelj VW Golf je bio i verovatno bice jos dugo jedana od najboljih u klasi. Ali je isto cinjenica da prosto ne opravdava cenu,prosto ne nudi toliko koliko kosta. Postoje automobili koji mozda nisu dobri kao golf,i30 ceed,ali su mu veoma blizu a kostaju drasticno manje,odnosno nude vise nego sto kostaju. Golf ce ostati u vrhu ali bih se ja zabrinuo.

Milan

pre 15 godina

Pošto sam često u Nemačkoj, a i roditelji su mi tamo živeli dugo godina moram da te ispravim: Nemci jesu veliki nacionalisti (u pozitivnom smislu) kao što su i Francuzi još veći.
Što se tiče utegnutosti ne slažem se da je golf u proseku bolji od recimo jednog sivika. Stvar je samo u tome da golf od druge do šeste generacije (prva je za svoje vreme bila avangardno dizajnirana) konstanta što se tiče dizajna i osobina dok je sivik prevaljivao put od sporskog auta preko monovolumena do jedinstveno dizajniranog modela, odnosno nemoguće ih je posmatrati kao evoluciju jednog automobila. Zato kupci golfa znaju šta da očekuju a sivika ne.
@ Većina
Zašto imate potrebu za vređanjem onih koji ne misle kao vi? Hoćemo li za glupe nacije proglasiti Srbe i Nemce koji cene golfa ili Grke i Francuze koji više vole neke druge automobile. Ili da jednostavno priznate da NE POSTOJI apsolutno najolji auto na svetu, da na kupovinu utiču mnogi faktori od istorijskih preko psiholoških do na kraju racionalnih i da je eto dobro što ima izbora da svako bude zadovoljan. Mene mnogo više brine što automobili sve više liče jedni na druge pa je suštinski izbor sve manji.

Bimmer

pre 15 godina

Ono što je najmerodavnije kada je reč o kvalitetu jedne marke je pad vrednosti, odnosno držanje visoke cene kao polovnjaka. VW u tome prednjači, ne samo kod nas, i ne bez razloga. Složiću se da postoje lepši, udobniji, stilski upečatljiviji, možda čak i generalno kvalitetniji modeli, ali nijedan Golfov takmac ne može se s njim porediti nakon pet, šest godina kada je stanje karoserije u pitanju. Golfovi su mahom mnogo "utegnutiji" od svojih vršnjaka drugih marki, zazori su im "fabrički", lim besprekoran... Ukoliko je održavanje kako treba, dobar izgled Golfa izuzetno dugo traje. Jednostavno, uporedite neki Peugeot 307 sa Golfom, ili pak Opel Astru, Toyotu...
Mala digresija u vezi sa komentarima da Nemci kupuju Golf zato što su patriotski nastrojeni. To je glupost... Ko je bio u Nemačkoj zna da to nema veze sa istinom...

Aleksandar

pre 15 godina

Golf je vazda bio ruzan, sterilan, tvrd i precenjen, i tu za mene svaka prica o istom prestaje. Ko ga voli, neka ga voza, ko ne voli, neka vozi nesto drugo, ne vidim zasto bi se sad virtuelno tukli da dokazemo jedni drugima da nisu u pravu. Srecom VW nije jedini proizvodjac automobila pa izbora svakako ima.

Beloved

pre 15 godina

Evo baš kao da vidim inžinjere i dizajnere Honde i Toyote kako željno isčekuju da se nešto pojavi iz VW da bi to što hitrije iskopirali. Smešno ! Kao što neko gore pametno reče VW je poodavno izgubio trku u ovom segmentu, samo što su to tek sada plasirali svojim fanovima u vidu ove šestice.

MARKO-VW

pre 15 godina

Razmišljao sam da li da dajem komentare na ovu diskusiju, ali moram. Pre svega, odnosi se na VW haters. Da li vi, protivnici VW-a, mislite da bi se taj isti VW, ne samo Golf, tako dobro prodavao da ne valja ! ? Da se ne lažemo, definitivno nije jeftin, teško da bi neko davao tolike pare tek iz navike. I na kraju, svi proizvođači se ugledaju baš na njega. Može da priča ko šta hoće, ali to su činjenice koje su neosporne skoro 40 godina.

MP

pre 15 godina

@Plikuscht.
Eh tu smo. Da li ti to poredis prodaju golfa sa prodajom bembara i mecki? Ako je odgovor da, onda daljih komentara nemam. Mislim da smo se razumeli.
Ali ako je odgovor ne, sto bi bilo logicno, jer se ovde sve vreme vodi rasprava o tome kako ima i jeftinijih a kvalitetnijih i boljih automobila, onda se opet vracamo na moj prosli komentar (a vidim da ih ima jos slicnih), odnosno, zasto se golf kao skuplji a losiji bolje prodaje?
Da malo pojednostavim, bmw i mecka su mozda bolji, ali su skuplji pa se zato losije prodaju, a golf je skuplji od mnogih automobila navedenih u ovim komentarima, a prodaje se bolje (a daleko od toga da su svi prodati u Nemackoj, Srbiji i BiH, kao sto se moze zakljuciti iz komentara Zorana Dencica). Pa dajte mi odgovor, zasto?
Evo zasto, slazem se da se automobil kupuje po mnogim "arsinima", a ne samo po kvalitetu. Inace, ni u jednom komentaru nisam ni tvrdio da je golf najkvalitetniji, niti cu to ikada reci ni za jedan automobil, poenta je upravo u tome da je vw napravio najbolju kombinaciju svih tih "arsina".
Inace, da se razumemo, obim prodaje, moze, ali NE MORA biti odraz kvaliteta. Mada, ponavljam, ovde niko to nije ni tvrdio.

Sima

pre 15 godina

Hleb Sava je najprodavaniji u Evropi? Televizori Beko? Kad biste ti i tvojih 37 idopoklonika shvatili koji su vasi mentalni nivoi, ne biste ni ukljucivali jednu izuzetno naprednu napravu kao sto je racunar. :P

Izuzetno dobro je par ljudi primetilo kako su uglavnom postovani komentari sa (u psihologiji klasifikovanim) mozgom tipa A - kako ce se slagati uz cipele.

Ali je zaista neverovatno do koje mere su neki ljudi retardirani... Ispade da VW pravi nove automobile samo zbog Srbije, jer jedino tamo postoje ljudi koji ce da ih kupe... i tu se grohotom nasmejah... :)

Posmatrac, NL

pre 15 godina

Meni je stvarno fascinantna ostrascenost anti-Golfera i njihova potreba da objasnjavaju ostalima da je Golf uspesan proizvod samo, eto, zahvaljujuci ljudskoj gluposti, neznanju, predrasudama, povodljivosti za masom itd. I to pre svega u Srbiji i Bosni, koje su, jel te, sinonim "dziberskih" auto-trzista i gde ljudi imaju toliko para da iz inata placaju preskup Golf kada imaju toliko boljih i jeftinijih alternativa. Iza price o uspehu na svim meridijanima se ipak krije nesto vise. Ove teorije da je najprodavaniji auto jer potice iz najmnogoljudnije zemlje Evrope, i jer su Nemci nacionalisti, su po meni za humoristicku rubriku. Je li iz istog razloga i najprodavaniji evropski auto i u USA, ili mozda toliko Nemaca ima i tamo? I VW najpopularnija evropska marka u Kini? Ono sto generalno karakterise VW automobile je, iznad svega, doslednost u kvalitetu. Kada kupis VW, znas na cemu si i sta mozes da ocekujes i u narednoj generaciji. Auto je velika investicija i ljudi generalno nisu preterano skloni eksperimentisanju - zadovoljni vlasnik jednog Golfa ce se vrlo verovatno i u narednoj generaciji odluciti za njega. Taj kontinuitet, bez velikih egzibicija, je kljuc uspeha. Kao sto je Pera Kojot naveo, kvalitet koji se primecuje tek posle duze upotrebe. Slazem se da je dizajn 6-ice prilicno mali pomak napravio u odnosu na 5-icu, ali boze moj, bice prilike za popravak kod 7-ice... Uostalom, dizajn je vrlo subjektivna kategorija.

Sone

pre 15 godina

Vidim da je vecina "komentatora" docekala novi Golf na noz. Kod nekih se okliznuo i 4-5 puta! Pa ako je auto toliko neiteresantan otkud potreba da se o njemu toliko prica? Pa Golf je rastao s nama, dio je nasih zivota, u svijetu je vec odavno legenda, pa voljeli ga ili ne sigurno je da mu se od nase price stuca. A za ragom se prasina nikad nije dizala!

Nikolas

pre 15 godina

@ FoRzA_PxFxCx

Imam ja dva u porodici, zato i govorim, a vozio sam se u navedenim. Senzori su ok za parking ali treba imati na umu da se dobijaju uz doplatu uglavnom uz skuplje nivoe opreme i da nemaju koristi u saobracaju gde je preglednost takodje dosta vazna, ako ne i vaznija.

Beloved

pre 15 godina

Što se dizajna tiče ne može da priđe nijednom francuzu (Megan, C4, 308-ica) ili italijanu, a o Civicu i Aurisu tek nema šta da se diskutuje. Što se tiče kvaliteta i tu je klimavo, dobro ne baš kao sa dizajnom, ali ... Renault bolji neuporediovo, Citroen nije, italijani nisu. Sa japancima opet nema mesta poređenju ni u kakvoj kombinaciji. Sve u svemu prosek, možda i ispod proseka. Ali nema sumnje da će se u Srbiji voleti kao da je naš najrođeniji ! Svi znamo zašto :)

zox

pre 15 godina

Za cenu novog golfa moze da se kupi subaru forester. nove golfove kupuju ljudi koji ne znaju sta ce s parama, polovne oni koji bi da se voze za dzabe ali uz puno postovanje okoline.

Kompleksi

pre 15 godina

@homo technicus,Milan
Mozda zbog toga sto nemamo specifikacije golfa nego samo slike.
Posto svi u odredjenoj klasi imaju slicne motore,performanse,potrosnju...
logicno je da se komentarise dizajn koji je razlicit.
Kada sam kupovao auto meni je izgled bio veoma bitan i ni u jednom trenutku se nisam osecao kao "zena".

Marjan

pre 15 godina

Da ne bude da samo Nemci i Srbi vole golfove evo i rezultata ankete zadovoljstva automobilima u Engleskoj.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/driver_power_2008/archive/

Od vozila nize srednje klase ide prvo Skoda oktavija koja je i najbolja generalno, zatim Honda sivik pa odmah nakon nje golf 5.
Izgleda da je golf prosto dobar all rounder.

Plikuscht

pre 15 godina

@ (Sumaher, 5. avgust 2008 13:36):

Navedeni proizvodi NISU najjeftiniji u svojoj industriji. Verovao ili ne - ima jeftinijih televizora od Beka, slavina od Minotti-ja, piva od 2L PET pakovanja ... ali poenta koju pravis o ceni - stoji. Da, ljudi ih kupuju jer mogu da ih priuste.

I onda ti vracam pitanje - da nisi sam svojom argumentacijom (cena) zapravo i potvrdio da prodaja ne reflektuje kvalitet?

A da je VW najskuplji - nije. Mozda kod nas jeste pri vrhu (cenovno), ali oni to mogu jer ovde imaju ogromno nasledje u imidzu (srbin ce ga rado preplatiti zbog fame o VW autoindustriji), ali imaju ga i Mercedes i BMW pa se ne prodaju kao VW zbog cene, iako kvalitetniji - puno su skuplji.
E sad, da te priupitam jos nesto - mislis da prosecan srbin, ili evropejac, ne bi pre uzeo bembare ili mecke da su iste cene kao VW? Bi, ali ili nema ili ne zeli da daje toliko para. I opet se vracamo da se kupuje po mnogim arsinima (izgled, uslovi kupovine, cena, itd.), a ne iskljucivo po kvalitetu, sto onda znaci da obim prodaje ne moze biti odraz kvaliteta.

zoran dencic

pre 15 godina

Zašto je Golf V najprodavaniji auto u svojo klasi?
Pa zato što se proizvodi u ubedljivo naj mnogo ljunijoj zemlji u Evropi-Nemačkoj.
Zato što se u Nemačkoj naj više prodaje novih automobila.
Zato što su nemci lokal patriote i uvek više biraju vw nego Opel(američki GM)

U celoj jugoistočnoj Evropi samo u Srbiji i BiH najcenjeniji je Golf i više nigde. Naravno da je po meni preterano slavljen ali to sve ima veze sa 90-tim godinama jer je kao i Audi važio za banditski auto.
Posle Golfa I i II sve ostalo je veliki pad a isti kvalitet imaju i Peugeot 307 i C4 i fiat Bravo i Mazda 3 i ....

Pera Kojot

pre 15 godina

Svi koji su rekli da previše liči na 5-cu su u pravu, zvanična fabrička oznaka ovog modela (na engleskom) je A05MFL (Major Face-Lift), što znači da ovo jeste 5-ca na kojoj su odrađene izmene koje su veće od uobičajenog fejs-liftinga, a nedovoljne da bi se ime modela promenilo u A06 (Golfa 6. generacije).

Što se tiče dizajna, politika VW-a kao brenda je da pravi automobile konzervativnog dizajna koji, kao što je nekoliko ljudi već napomenulo, sa vremenom postaje sve prijemčiviji. Njihovi glavni aduti su kvalitet, robustnost, upotrebljivost, izdržljivost, dugotrajnost...

Kao neko ko je vozio dosta automobila različitih proizvođača, mogu da kažem da VW jeste ispred ostale konkurencije u "ekonomskoj klasi", najviše po gomili detalja koji se primećuju tek nakon duže upotrebe (razmeštaj komandi i logika njihovog korišćenja, kvalitet materijala, itd).

Da sumiram: da je lep - nije, da će se dobro prodavati - hoće...

Nex

pre 15 godina

ja volim Italijane...da ne idem u diskusiju zasto.
samo napred vw.....ovo tera suze na oci :))
sto reko moj drug za 5-ticu...ima dobar volan!?!?!?
pa i kinezi, korejci pa cak i ameri izbacuju na trziste automobila koji jako lepo izgledaju......
verujem da 6-tica ima lepsi volan :))))))

Ervin

pre 15 godina

Wagen je preskup sobzirom sta pruza...njega tesko radnici kupuju i u Nemackoj..a izgled i netreba da bude dobar jer je auto napravljen za akanje a ne za pokazivanje

FOCUS rules

pre 15 godina

@MP
Tacno da je Plikuscht naveo stvari koj se prodaju "samo u Srbiji" ali je i podatak za prodaju Golfa isto tako "samo za evropu". Zasto onda neko lepo nebi naveo prodaju automobila u toj C klasi u celom svetu pa bi se videlo najrealnije stanje. A tu Golf naravno nije na prvom mestu.

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

@Nikolas

Svi ti modeli nisu tako nepregledni kao sto im se pripisuje. Jedan takav vozim, u drugima sam se vozio i ne vidim tu velike muke, a opet parking senzori su sve dostupniji. Mozda VW vozaci slabo stoje sa parkiranjem:)))

Igor

pre 15 godina

Lepo izgleda,mada bi moglo zanimljivije od nazad...verujem da ce biti dobar,kada bi bio i malo jeftiniji...moraju da urade nesto u vezi cene i da garancija za takav auto bude makar 5godina...

Goša

pre 15 godina

Jeste Golf 5 trenutno prvi po prodaji u Evropi, ali nije ni blizu prvi po kvalitetu na ADAC i ostalim čisto statističkim skalama bez prevare, a i vrlo je visoko na lestvici "pozajmljivanih". Takođe, mislim da ljudi mogu da ga porede sa našim hlebom Sava, jer nismo ni blizu Evrope, gde je Golf 5 10-20% jeftiniji nego u Srbiji.

Sumaher

pre 15 godina

@
(Plikuscht, 5. avgust 2008 08:50)

Nisam mogao da izdrzim da ti neodgovorim. Ovako kako si napisao (a vidim da si nasao saglasnost kod mnogih) mozda si i u pravu... Ali molim te da mi odgovoris kada procitas moj komentar i videces da nisi u pravu!!!
Best cigare, parizer salama, BEKO televizor, hleb sava... - citaj: TO SU NAJJEFTINIJI PROIZVODI!
VW - JEDNA OD NAJSKUPLJIH MARKI NA AUTO TRZISTU, I NAJPRODAVANIJIH!!!

Dali si shvatio :-)

Pozdrav svima

Plikuscht

pre 15 godina

@ (MP, 5. avgust 2008 10:32):

Cekaj da vidim da li sam shvatio ... u jadnoj nam Srbiji ljudi su specificni pa se tako ponasaju, posto kad mrdnes na zapad shvatis da su tamo ubedljivo najprodavaniji proizvodi uvek i najbolji i najkvalitetniji u svojoj industriji? Pa je onda krajnje jednostavno za evropu povuci paralelu - najprodavanije automatski znaci i najkvalitetnije?

Ti zaista u to verujes?! Ali ono ... na 'majke mi' osnovi?

Masovni prodajni volumeni zavise od gomile stvari ... imidza, cene (popusta), onoga sta covek moze sebi da priusti u datom momentu, namenjene svrhe onoga sta se kupuje, ukusa po pitanju dizajna i dodatne gomile manje racionalnih, a vise iracionalnih parametara svakog coveka za sebe ponaosob.
Ali ako je tebi brojka o kumulativnoj ukupnoj prodaji na nivou kontinenta jedini validan parametar za izvlacenje zakljucka o kvalitetu ... onda srecno u zivotu, sta drugo da ti kazem ...

Milan

pre 15 godina

Moram da ostavim komentar u odbranu VW iako nikad sebi ne bih kupio neki od njih. Za zaobilaženje VW kod razmatranja kupovine imam sasvim konkretne razloge:
-Ogibljenje im je tvrdo što ih u kombinaciji sa tvrdim sedištima čini neudobnim (pogotovo na našim lošim putevima).
-Koštaju više nego što vrede, doduše posle se lako i skupo prodaju. Ipak mi se čini da je gubitak vrednosti na periodu od recimo 5 godina veći nego kod mnogih konkurenata, jer su manje razlike u ceni kod polovnih nego kod novih automobila. Naravno u pogledu gubitka vrednosti ima i mnogo gorih od VW.
-Mnogo se kradu.
Ipak treba priznati da su golfovi veoma upotrebljiva vozila čija je glavna osobina uravnoteženost osobina, znači nisu ni u čemu najbolji u klasi ali ni najgori.Što se tiče dizajna golfova ukusi su različiti, meni je IV najlošiji a V najbolji golf ikada. VI će sigurno biti hit jer se navike kupaca automobila teško menjaju a na ovim našim prostorima imati golfa je i statusni simbol. Više od 50% kupaca u Srbiji ga kupuje samo zato što će zavist komšija biti mnogo veća nego ako kupe na pr. Ford fokus koji je po mom mišljenju bolji automobil u ovom trenutku čak i sa stanovišta golfove filozofije- ne biti loš ni u čemu.

igi

pre 15 godina

Normalno da je najprodavaniji u klasi jer ga kupuje najbrojnija nacija u Evropi - Nemci, i pritom treba racunati i na njihov patriotizam. Tako da i taj podatak treba uvek uzimati u obzir kada se govori o prodajnim rezultatima Golfa, pa i ostalih VW modela.

MP

pre 15 godina

@Plikuscht.
Da, u pravu si, verovatno taj podatak o broju prodatih automobila ne pokazuje nista!? Verujum da su svi ti ljudi koji su kupili te silne golfove skrenuli s uma.
Inace kad je rec o hlebu sava, slavinama minoti, pljugama best i slicnim poredjenjima koja ste naveli, to je podatak za SRBIJU, gde su ti artikli najprodavaniji zato sto su znatno jeftiniji od mnogo kvalitetnije konkurencije (npr. integralnih hlebova, slavina grohe, pljuga davidov, beks piva, italijanske mortadele, bravia tv-a...), a ja govorim o prodaji automobila u EVROPI gde je golf skuplji od te "kvalitetnije i bolje dizajnirane konkurencije", a opet je prodavaniji.
Toliko o razumevanju i shvatanju.
Pozdrav!

Nesh

pre 15 godina

Gledajući ga ovako "obuvenog" u neke možda 18 colne felne i može da prođe.Dosta konzervativan dizajn i dalje,ali to je "main stream" kod Golfa.E sad to legendarno pitanje kvaliteta i cene Golfa.Recimo konstantni kvarovi elektro podizača kod celog VW koncerna i kod Golfa naravno,su postali opšte i nedopustivo mesto.Cena Golfa V 1.4 Trendline sa 3 vrata -bezobrazluk.Garancija 2 god.Pa izgled kokpita istog modela-prosto nesnosno za gledanje.Uporediti ga sa izgledom kokpita i30.Razlika u ceni-komotno jedan gradski auto pride.Ali ne sumnjam da će se prodavati dobro.Zbog određene evolucije podvukao se pod kožu masama,ali u C segmentu više nije neprikosnoveni vladar poodavno.

Cile

pre 15 godina

Komentari jesu tu da bi neko rekao dal mu se svidja ili ne. Ocigledan je rezultat - Golf VI jeste svakako jedan od najruznijih automobila svoje klase, ali jeli najkvalitetniji to jos niko ne moze da kaze.

Plikuscht

pre 15 godina

"Golf V je sa 208.800 plasiranih primeraka bio najprodavaniji automobil u Evropi za prvih pet meseci ove godine... Toliko. Ko razume, shvatice."
(MP, 4. avgust 2008 14:27)

I hleb Sava je najprodavaniji.
I bane Minotti slavine su najprodavanije.
I Best je najprodavanija pljuga.
I 2L PET je najprodavanje pakovanje za pivo.
I parizer je najprodavanija salama.
I Beko su najprodavaniji televizori.

I kakve to ima veze sa kvalitetom!?
Ako ti to razumes - mozda ces shvatiti.

Sone

pre 15 godina

Pa auto nije samo dizajn (slazem se da je ova 6-tica vanjstinom malo razocarala), ali ako pogledate unutra vidjecete da je sve u VW-stilu, tj. nista futuristicko a opet sve u trendu i sve na svom mjestu. Cista svabija. A kad sjednete za volan jednog od ovih sa turbo masinom i 6-stepenim ili DSG mjenjacem, jasno je da vozite auto po mjeri meraklija i poznavalaca prilika (da ne govorim o GTI ili R32 verziji). E sad znam da sam dirnuo u zjenicu oka i ego svim "vozacima" koji "znaju" sta je pravi automobil (tj. imaju vozacku dozvolu), ali sta da radim. A prodaja najbolje govori o tome koliko sta vrijedi. Samo da dodam da i sam, od davnina, pripadam klubu ljudi koji ne vole golfove (zapravo tipove koji ih voze), ali da sam u isto vrijeme, recimo, zaljubljen u VW mjenjac.

Drugi Goran

pre 15 godina

Klasika, baš kao što Golf i treba da bude.

Mislim da se autor prevario za 1.9 dizel.

Dizel motori će svi odreda biti komon-rejl (jeee...) a koliko ja znam 1.9 će biti zamenjen novim 1.6 iste performanse. 1.9 izlazi iz upotrebe, napokon.

Da li će ga VW držati još neko vreme u prodaji kao jeftinu varijantum, ne znam, ali nadajmo se da neće.

Nikolas

pre 15 godina

Dizajn, nije ultra moderan, extra privlacan itd. Zato sto je to VW! I akcenat je na funkcionalnosti, a auto ce vremenom biti sve lepsi i lepsi, kao i sa izlaskom svakog golfa. To sto nije previse zaobljen na prvi pogled [a koeficijent otpora vazduha i aerodinamike mu je garant ispred 90% konkurencije] je dobro zbog preglednosti sto ce svima dobro posluziti, samnom ce se sloziti vozaci Astre H, Kie pro_ceed, Novog Brava, pa Civica itd. gde je preglednost ocajna. Sto se tice ostalog, nije eksperimentisano to je sigurno i ja na ovo gledam kao na naslednika cetvorke jer je petica odudarala od originalne filozofije VW-a.

homo technicus

pre 15 godina

@Milan: odlicno si primetio -- u zadnje vreme vecina citalaca koji ostavljaju komentare tretira automobile kao zene. Nadam se samo da mentalnu kompenzaciju ne nalaze u tome da zene tretiraju kao automobile tj. da ih ne drze u garazi. Inace taj fenomen nije nov u naucnim krugovima i u strucnoj literaturi je poznatiji pod terminima "objectophilia", "objectum-sexualis", "object fetishism", itd, a kod nas ga je genijalno odslikao Steva Zigon u seriji "Majstorska Radionica". Najozbiljnije, u zadnje vreme 99% komentara je tipa ili "jao sto je lep" ili "mnogo je ruzan", gde su svi oni pravi komentatori zbog kojih sam nekada prvo citao rubriku o automobilizmu ???

Milan

pre 15 godina

Komentarisete kola kao zene, umesto da nesto kazete o tehnickom karakteristikama,
sigurnosti, potrosnji vi gledate kako vam se slaze uz
cipele,

каурин

pre 15 godina

Као прави љубитељ голфова и пословне филозофије Фолксвагена морам да укажем на неколико чињеница: а) Немачки приступ аутомобилима је потпуно другачији од, рецимо, италијанског, за које су аутомобили мода. Једна, евентуално две сезоне и Ciao! Голф је пример класичног дизајна који је направљен тако да осваја на дуже стазе. Понекип пут ми се учини да VW има "неки софтвер" који им помаже да направе аутомобил који ће изгледати квалитетно и након доста година. Нисам сигуран да остали произвођачи могу да се похвале таквим моделом. б) Чињенице изнете под а) потврђене су резултатима продаје који из године у годину расту, што је успех који је тешко описати. Петица се у Европи ове године продаје боље него прошле (мај 2008: 40.603, првих пет месеци 2008: 212.413 комада, напрема мај 2007: 38.644, првих пет месеци 2007: 179.304 комада). в) Цена и тражња за половним голфовима је ОГРОМНА - дакле лако се и скупо продаје. Неко ко размишља док купује аутомобил прилично цени овај аспект његове вредности. г) Голф 4 јесте био огроман дизајнерски помак, али је био страшно тесан (поготову на задњем седишту) и непоуздан. Петица је у том домену отишла корак напред. Овај ауто је дизајнерски само еволуција петице. Лично признајем да ми се ни једна генерација голфа до сада није свиђала на представљању, али да је у "око" улазила тек временом. Ето, то је суштина успешности аута по коме је цела класа возила добила своје име.

Grasa

pre 15 godina

Steta, toliko je dobrih fotografija izaslo koje predvidjaju izgleda golfa VI, da je ovo razocarenje. Iskreno ne vidim raliku neku izmedju aktuelnog modela i naslednika. Bez maste i smelosti

JoeY

pre 15 godina

Ma ova sestica je samo pokusaj da se nadomjesti pomalo promasena petica... bice to simpaticno auta, mada istina nista inovativno...

GTI

pre 15 godina

pa nece biti da je na trzistu "samo" 5 godina(golf V) jer ako ce se novi golf pojaviti ne pre 2010 to znaci da ce golf V biti na trzistu skoro 7 godina

Phikret

pre 15 godina

Kad je izašla četvorka bio sam blago razočaran jer je delovao naduvano, debelo, nezgrapno. Kad je izašla petica, četvorka mi je postala jako slatka, simpatična i umiljata. Golf V je katastrofalno dizajniran! Zarobljen u vremenu! Ona ružna plastika od 20 cm čirine ispod zadnjeg branika nabija komplekse! Posle petice, ova šestica izgleda izvanredno (ali samo spreda). Mada i petica i četvorka sa prednje strane izgledaju lepo! Zadnja strana loše rešena, više liči na neki pick-up ili karavan! Bruka jedna. Šta je tim dizajnerima? Izgleda da dok dođu do zadnjeg dela, zamore se..

n

pre 15 godina

mislim da bi golf 6 mogli jos jednom da predizajniraju pre nego sto se pojavi na trzistu. tj, ne da ga bas redizajniraju nego da izgleda potpuno isto kao dvojka - od elektronike i opreme nek mu ugradjuju sve sto se ugradjuje od savremenih gadgeta. sigurno ce se prodavati mnogo bolje a ponosni vozaci dvojki, koji mu, zbog prefinjenog dizajna i naviknutosti na isti nece odoleti, napokon imati to zadovoljstvo da makar voze auto sa servo volanom.

ncap szvezdice?!?! koga briga kad su vozaci golfova najjaci, njima to i ne treba...

sve u svemu eeeekstra auto!

Jovan

pre 15 godina

Posedovao sam Golf-a 1, 2, vozio se u 3 i 4, nisam probao 5 al necu ni 6. Nije ni cudo da Porsche zeli VW, ni tamo niko nemenja spoljni izgled vec decenijama. Golf 1 je bio odlican sa svojim 1.6D motorom, 2 GTi je i dalje najbolje resenje za ljubitelje ubrzanja i preciznog upravljanja, 3, 4, 5 su potpuni promasaj za fabriku koja je napravila golf 2. Ova 6 je u nasim zivotima, opet, nepotrebna. Sciroko je zato pravi VW, spolja.

Kvazimodo

pre 15 godina

Krajnje smarajuce. Ne ulazim u ono sto se nalazi ispod lima ali spolja je toliko neiventivan da naprosto dosadan. Bas sam razocaran.

milan

pre 15 godina

Slabo, nista novo, samo restilizovano, pa i ne mora da se zove golf VI, nego V++, posto su kad su uvideli sta su napravili od petice, brze bolje dodali plus

Volksman

pre 15 godina

Pa vidi ovako, dizajn nije revolucija ali je napredak. Kvalitet je zasigurno vrhunski u klasi i to što sad unapred mrzitelji vagena kukaju samo pokazuje koliko je VW ispred konkurenata. Ja se slažem u potpunosti da ima daleko lepše dizajniranih vozila u klasi, ali to je moda i pomodarstvo. Golf je stvoren da traje i da odoleva vremenu. Zbog univerzalne dopadljivosti i visokog kvaliteta izrade i upotrebljenih materijala je na vrhu decenijama od kad se pojavio. Mislim da filozofiju i tehniku koja je više nego uspešna ne treba menjati. A konkurenti će i dalje nastojati da ga osporavaju i tako u nedogled...

AleksaBG

pre 15 godina

Jos da su stavili najobicniji Golf (koji je i najprodavaniji), bio bi jos ruzniji...ovaj ima lep izduv, velike felne...pa ga to cini i malko privlacnijim...definitivno odustajem od VI...

MARKO-VW

pre 15 godina

Novi model je daleko ozbiljniji od prethodnika, što se da videti po prednjem delu, a zadnji deo je proverena kombinacija Touareg-a. Unutrašnjost je sada još bolja i još kvalitetnija, čime i ova generacija opravdava mesto broj 1 u svojoj klasi.

Esad

pre 15 godina

Dizajnerski ovo je samo evolucoja V, ali VW jw najavljivao da im je prioritet da pojednostave (pojeftine) proizvodnj VI, jer je V vila složena (skupa), te stoga nije donosila očekivani profit.

BOKI

pre 15 godina

Ponekad se pitam da li VW-ovi dizajneri prosetaju gradom i bace pogled na sve one Honde Civic, Peugeot-e 308, a u poslednje vreme i KIA Ceed koje prolaze ulicama...

Dizajn Sestice je ocajan i sterilan, blagi razvoj ideje sa Golfa V, cena ce garant biti visa od 20.000 Eur za start-verziju...krajnje je vreme da se VW probudi iz sna zvanog "Prodaje se sam od sebe".
Na trzistu se pojavilo puno modela koji izgledaju odlicno, kostaju i 30% manje od Golfa, a imaju znatno duzu garanciju i sasvim solidan kvalitet.

Max Cohen

pre 15 godina

Bilo sta sto izadje iz VW-a me podseca na aluminijumsku limenku od 0.33litra, ali bez ikakve reklame, onako polugotovu, nedovrsenu, zdepastu i sterilnu...

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

E kad Marko kaze da je razocarao:)))
Ne ljubim mnogo VW, ali je uvek nudio kvalitet uz vanvremenski dizajn, ali ovo sada je slabo i za redizajn. Petica je ocigledno dala sestici tezak zadatak, ali tu je trziste da sudi, a konkurencija ne spava.
Moji favoriti su mali turbo motori + DSG, ali to polako nude i drugi povoljnije i uzbudljivije.

MP

pre 15 godina

"Golf V je sa 208.800 plasiranih primeraka bio najprodavaniji automobil u Evropi za prvih pet meseci ove godine. Volkswagen je naime prodaju Golfa u tih 5 meseci povećao za 18,7% u odnosu na isti period prošle godine. Na drugom mestu se nalazi Peugeot 207, koji je plasiran u 204.379 komada..."
Toliko. Ko razume, shvatice.

borislav

pre 15 godina

Golf V izgleda od nazad kao da ima pelene. Prevelika i nezgrapna guzica, uzas jedan.
Ovog necu da ocenjujem, dok ga ne vidim uzivo. Slozicete se da se tesko moze proceniti sa par fotki.
Ono sto me iznenadjuje vec godinama jeste cinjenica da se golfovi (i konkurenti, doduse) jos uvek prave u varijanti sa troje vrata.
Pobogu, Golf I je bio maleni automobilic sa ovim grdosijama danas u golf klasi. Zar iko zeli da kupi ovoliki automobil, a na kraju da mora da ustaje da bi se neko zavukao nazad!? Ajde, razumeo bih (iako tesko) da su to neke kupe varijante, ali ovako... uzas...
Evo, nek mi neko ovde objasni, zasto bi iko kupio ovolika kola u varijanti sa troje vrata!?

Devla Delija

pre 15 godina

Ništa novo od golfa, kao i obično, našminkana 5-a generacija, koja je našminkana 4-ta ... Puno boljih auta u toj klasi odavno ima i golf klasa više ne zaslužuje to zvanje!

Xprt

pre 15 godina

Sad sve čekam da čujem komentare "kako je lep, kako je dobar, golf je zakon" i sl...
Po mom skromnom mišljenju nije ništa posebno, čak je i korak u nazad po dizajnu u odnosu na 5-cu. Za ostalo ćemo videti..
Unutrašnjost hladna i dosadna, kao i uvek.
Iskreno, od golfa je odavno ostalo samo ime. Niko me neće ubediti da u ovom trenutku golf nudi više od npr ceed/proceed-a ili i30 (koji nemaju zvučna imena).

Pedja

pre 15 godina

Koliko vidim dizajneri VW se nisu bas nesto potrudili oko ove "sestice".Sa prednje strane kao "Scirocco" a pozadi svetlosna grupa sa "Tuareg"-a.Samo da bude sto jeftinije.Unutrasnjost bez maste,posebno ako je uporedimo sa Japanskim rivalima.Nadam se da ce Porsche uskoro preuzeti VW i nauciti ih kako se prave automobili.Posto planiram kupovinu novog automobila te klase sada sa sigurnoscu znam da cu salone VW zaobici u sirokom luku!

Sale

pre 15 godina

Zamena Golfa 5 posle samo pet godina na trzistu samo potvrdjuje moju tezu da je to bio najgori od svih Golfova. Iako se 6 ne razlikuje previse od prethodnika, ipak mi se (na slikama) vise svidja od petice.

razocarani vlasnik golfa 4 :)

pre 15 godina

odvatan. po dizajnu, dvojka, trojka i cetvorka su napravile fantasticne napretke u odnosu na predhodnika. petica je vec napravila manji razmak a sestica je korak unazad.

Fica da se malo sfrckas

pre 15 godina

Napred - top, pozadi flop! U prevodu, od napred izgleda super a od pozadi ocajno. Mogli su a smisle nesto inovativnije (npr. po ugledu na Audi). Podseca na stare modele BMW-a.

Plikuscht

pre 15 godina

"Golf V je sa 208.800 plasiranih primeraka bio najprodavaniji automobil u Evropi za prvih pet meseci ove godine... Toliko. Ko razume, shvatice."
(MP, 4. avgust 2008 14:27)

I hleb Sava je najprodavaniji.
I bane Minotti slavine su najprodavanije.
I Best je najprodavanija pljuga.
I 2L PET je najprodavanje pakovanje za pivo.
I parizer je najprodavanija salama.
I Beko su najprodavaniji televizori.

I kakve to ima veze sa kvalitetom!?
Ako ti to razumes - mozda ces shvatiti.

razocarani vlasnik golfa 4 :)

pre 15 godina

odvatan. po dizajnu, dvojka, trojka i cetvorka su napravile fantasticne napretke u odnosu na predhodnika. petica je vec napravila manji razmak a sestica je korak unazad.

Milan

pre 15 godina

Komentarisete kola kao zene, umesto da nesto kazete o tehnickom karakteristikama,
sigurnosti, potrosnji vi gledate kako vam se slaze uz
cipele,

Pedja

pre 15 godina

Koliko vidim dizajneri VW se nisu bas nesto potrudili oko ove "sestice".Sa prednje strane kao "Scirocco" a pozadi svetlosna grupa sa "Tuareg"-a.Samo da bude sto jeftinije.Unutrasnjost bez maste,posebno ako je uporedimo sa Japanskim rivalima.Nadam se da ce Porsche uskoro preuzeti VW i nauciti ih kako se prave automobili.Posto planiram kupovinu novog automobila te klase sada sa sigurnoscu znam da cu salone VW zaobici u sirokom luku!

каурин

pre 15 godina

Као прави љубитељ голфова и пословне филозофије Фолксвагена морам да укажем на неколико чињеница: а) Немачки приступ аутомобилима је потпуно другачији од, рецимо, италијанског, за које су аутомобили мода. Једна, евентуално две сезоне и Ciao! Голф је пример класичног дизајна који је направљен тако да осваја на дуже стазе. Понекип пут ми се учини да VW има "неки софтвер" који им помаже да направе аутомобил који ће изгледати квалитетно и након доста година. Нисам сигуран да остали произвођачи могу да се похвале таквим моделом. б) Чињенице изнете под а) потврђене су резултатима продаје који из године у годину расту, што је успех који је тешко описати. Петица се у Европи ове године продаје боље него прошле (мај 2008: 40.603, првих пет месеци 2008: 212.413 комада, напрема мај 2007: 38.644, првих пет месеци 2007: 179.304 комада). в) Цена и тражња за половним голфовима је ОГРОМНА - дакле лако се и скупо продаје. Неко ко размишља док купује аутомобил прилично цени овај аспект његове вредности. г) Голф 4 јесте био огроман дизајнерски помак, али је био страшно тесан (поготову на задњем седишту) и непоуздан. Петица је у том домену отишла корак напред. Овај ауто је дизајнерски само еволуција петице. Лично признајем да ми се ни једна генерација голфа до сада није свиђала на представљању, али да је у "око" улазила тек временом. Ето, то је суштина успешности аута по коме је цела класа возила добила своје име.

borislav

pre 15 godina

Golf V izgleda od nazad kao da ima pelene. Prevelika i nezgrapna guzica, uzas jedan.
Ovog necu da ocenjujem, dok ga ne vidim uzivo. Slozicete se da se tesko moze proceniti sa par fotki.
Ono sto me iznenadjuje vec godinama jeste cinjenica da se golfovi (i konkurenti, doduse) jos uvek prave u varijanti sa troje vrata.
Pobogu, Golf I je bio maleni automobilic sa ovim grdosijama danas u golf klasi. Zar iko zeli da kupi ovoliki automobil, a na kraju da mora da ustaje da bi se neko zavukao nazad!? Ajde, razumeo bih (iako tesko) da su to neke kupe varijante, ali ovako... uzas...
Evo, nek mi neko ovde objasni, zasto bi iko kupio ovolika kola u varijanti sa troje vrata!?

MP

pre 15 godina

@Plikuscht.
Da, u pravu si, verovatno taj podatak o broju prodatih automobila ne pokazuje nista!? Verujum da su svi ti ljudi koji su kupili te silne golfove skrenuli s uma.
Inace kad je rec o hlebu sava, slavinama minoti, pljugama best i slicnim poredjenjima koja ste naveli, to je podatak za SRBIJU, gde su ti artikli najprodavaniji zato sto su znatno jeftiniji od mnogo kvalitetnije konkurencije (npr. integralnih hlebova, slavina grohe, pljuga davidov, beks piva, italijanske mortadele, bravia tv-a...), a ja govorim o prodaji automobila u EVROPI gde je golf skuplji od te "kvalitetnije i bolje dizajnirane konkurencije", a opet je prodavaniji.
Toliko o razumevanju i shvatanju.
Pozdrav!

Fica da se malo sfrckas

pre 15 godina

Napred - top, pozadi flop! U prevodu, od napred izgleda super a od pozadi ocajno. Mogli su a smisle nesto inovativnije (npr. po ugledu na Audi). Podseca na stare modele BMW-a.

BOKI

pre 15 godina

Ponekad se pitam da li VW-ovi dizajneri prosetaju gradom i bace pogled na sve one Honde Civic, Peugeot-e 308, a u poslednje vreme i KIA Ceed koje prolaze ulicama...

Dizajn Sestice je ocajan i sterilan, blagi razvoj ideje sa Golfa V, cena ce garant biti visa od 20.000 Eur za start-verziju...krajnje je vreme da se VW probudi iz sna zvanog "Prodaje se sam od sebe".
Na trzistu se pojavilo puno modela koji izgledaju odlicno, kostaju i 30% manje od Golfa, a imaju znatno duzu garanciju i sasvim solidan kvalitet.

MP

pre 15 godina

"Golf V je sa 208.800 plasiranih primeraka bio najprodavaniji automobil u Evropi za prvih pet meseci ove godine. Volkswagen je naime prodaju Golfa u tih 5 meseci povećao za 18,7% u odnosu na isti period prošle godine. Na drugom mestu se nalazi Peugeot 207, koji je plasiran u 204.379 komada..."
Toliko. Ko razume, shvatice.

homo technicus

pre 15 godina

@Milan: odlicno si primetio -- u zadnje vreme vecina citalaca koji ostavljaju komentare tretira automobile kao zene. Nadam se samo da mentalnu kompenzaciju ne nalaze u tome da zene tretiraju kao automobile tj. da ih ne drze u garazi. Inace taj fenomen nije nov u naucnim krugovima i u strucnoj literaturi je poznatiji pod terminima "objectophilia", "objectum-sexualis", "object fetishism", itd, a kod nas ga je genijalno odslikao Steva Zigon u seriji "Majstorska Radionica". Najozbiljnije, u zadnje vreme 99% komentara je tipa ili "jao sto je lep" ili "mnogo je ruzan", gde su svi oni pravi komentatori zbog kojih sam nekada prvo citao rubriku o automobilizmu ???

Xprt

pre 15 godina

Sad sve čekam da čujem komentare "kako je lep, kako je dobar, golf je zakon" i sl...
Po mom skromnom mišljenju nije ništa posebno, čak je i korak u nazad po dizajnu u odnosu na 5-cu. Za ostalo ćemo videti..
Unutrašnjost hladna i dosadna, kao i uvek.
Iskreno, od golfa je odavno ostalo samo ime. Niko me neće ubediti da u ovom trenutku golf nudi više od npr ceed/proceed-a ili i30 (koji nemaju zvučna imena).

Sale

pre 15 godina

Zamena Golfa 5 posle samo pet godina na trzistu samo potvrdjuje moju tezu da je to bio najgori od svih Golfova. Iako se 6 ne razlikuje previse od prethodnika, ipak mi se (na slikama) vise svidja od petice.

Max Cohen

pre 15 godina

Bilo sta sto izadje iz VW-a me podseca na aluminijumsku limenku od 0.33litra, ali bez ikakve reklame, onako polugotovu, nedovrsenu, zdepastu i sterilnu...

zoran dencic

pre 15 godina

Zašto je Golf V najprodavaniji auto u svojo klasi?
Pa zato što se proizvodi u ubedljivo naj mnogo ljunijoj zemlji u Evropi-Nemačkoj.
Zato što se u Nemačkoj naj više prodaje novih automobila.
Zato što su nemci lokal patriote i uvek više biraju vw nego Opel(američki GM)

U celoj jugoistočnoj Evropi samo u Srbiji i BiH najcenjeniji je Golf i više nigde. Naravno da je po meni preterano slavljen ali to sve ima veze sa 90-tim godinama jer je kao i Audi važio za banditski auto.
Posle Golfa I i II sve ostalo je veliki pad a isti kvalitet imaju i Peugeot 307 i C4 i fiat Bravo i Mazda 3 i ....

MARKO-VW

pre 15 godina

Novi model je daleko ozbiljniji od prethodnika, što se da videti po prednjem delu, a zadnji deo je proverena kombinacija Touareg-a. Unutrašnjost je sada još bolja i još kvalitetnija, čime i ova generacija opravdava mesto broj 1 u svojoj klasi.

n

pre 15 godina

mislim da bi golf 6 mogli jos jednom da predizajniraju pre nego sto se pojavi na trzistu. tj, ne da ga bas redizajniraju nego da izgleda potpuno isto kao dvojka - od elektronike i opreme nek mu ugradjuju sve sto se ugradjuje od savremenih gadgeta. sigurno ce se prodavati mnogo bolje a ponosni vozaci dvojki, koji mu, zbog prefinjenog dizajna i naviknutosti na isti nece odoleti, napokon imati to zadovoljstvo da makar voze auto sa servo volanom.

ncap szvezdice?!?! koga briga kad su vozaci golfova najjaci, njima to i ne treba...

sve u svemu eeeekstra auto!

MP

pre 15 godina

@Plikuscht.
Eh tu smo. Da li ti to poredis prodaju golfa sa prodajom bembara i mecki? Ako je odgovor da, onda daljih komentara nemam. Mislim da smo se razumeli.
Ali ako je odgovor ne, sto bi bilo logicno, jer se ovde sve vreme vodi rasprava o tome kako ima i jeftinijih a kvalitetnijih i boljih automobila, onda se opet vracamo na moj prosli komentar (a vidim da ih ima jos slicnih), odnosno, zasto se golf kao skuplji a losiji bolje prodaje?
Da malo pojednostavim, bmw i mecka su mozda bolji, ali su skuplji pa se zato losije prodaju, a golf je skuplji od mnogih automobila navedenih u ovim komentarima, a prodaje se bolje (a daleko od toga da su svi prodati u Nemackoj, Srbiji i BiH, kao sto se moze zakljuciti iz komentara Zorana Dencica). Pa dajte mi odgovor, zasto?
Evo zasto, slazem se da se automobil kupuje po mnogim "arsinima", a ne samo po kvalitetu. Inace, ni u jednom komentaru nisam ni tvrdio da je golf najkvalitetniji, niti cu to ikada reci ni za jedan automobil, poenta je upravo u tome da je vw napravio najbolju kombinaciju svih tih "arsina".
Inace, da se razumemo, obim prodaje, moze, ali NE MORA biti odraz kvaliteta. Mada, ponavljam, ovde niko to nije ni tvrdio.

Kvazimodo

pre 15 godina

Krajnje smarajuce. Ne ulazim u ono sto se nalazi ispod lima ali spolja je toliko neiventivan da naprosto dosadan. Bas sam razocaran.

Plikuscht

pre 15 godina

@ (MP, 5. avgust 2008 10:32):

Cekaj da vidim da li sam shvatio ... u jadnoj nam Srbiji ljudi su specificni pa se tako ponasaju, posto kad mrdnes na zapad shvatis da su tamo ubedljivo najprodavaniji proizvodi uvek i najbolji i najkvalitetniji u svojoj industriji? Pa je onda krajnje jednostavno za evropu povuci paralelu - najprodavanije automatski znaci i najkvalitetnije?

Ti zaista u to verujes?! Ali ono ... na 'majke mi' osnovi?

Masovni prodajni volumeni zavise od gomile stvari ... imidza, cene (popusta), onoga sta covek moze sebi da priusti u datom momentu, namenjene svrhe onoga sta se kupuje, ukusa po pitanju dizajna i dodatne gomile manje racionalnih, a vise iracionalnih parametara svakog coveka za sebe ponaosob.
Ali ako je tebi brojka o kumulativnoj ukupnoj prodaji na nivou kontinenta jedini validan parametar za izvlacenje zakljucka o kvalitetu ... onda srecno u zivotu, sta drugo da ti kazem ...

Devla Delija

pre 15 godina

Ništa novo od golfa, kao i obično, našminkana 5-a generacija, koja je našminkana 4-ta ... Puno boljih auta u toj klasi odavno ima i golf klasa više ne zaslužuje to zvanje!

Sumaher

pre 15 godina

@
(Plikuscht, 5. avgust 2008 08:50)

Nisam mogao da izdrzim da ti neodgovorim. Ovako kako si napisao (a vidim da si nasao saglasnost kod mnogih) mozda si i u pravu... Ali molim te da mi odgovoris kada procitas moj komentar i videces da nisi u pravu!!!
Best cigare, parizer salama, BEKO televizor, hleb sava... - citaj: TO SU NAJJEFTINIJI PROIZVODI!
VW - JEDNA OD NAJSKUPLJIH MARKI NA AUTO TRZISTU, I NAJPRODAVANIJIH!!!

Dali si shvatio :-)

Pozdrav svima

Aleksandar

pre 15 godina

Golf je vazda bio ruzan, sterilan, tvrd i precenjen, i tu za mene svaka prica o istom prestaje. Ko ga voli, neka ga voza, ko ne voli, neka vozi nesto drugo, ne vidim zasto bi se sad virtuelno tukli da dokazemo jedni drugima da nisu u pravu. Srecom VW nije jedini proizvodjac automobila pa izbora svakako ima.

Grasa

pre 15 godina

Steta, toliko je dobrih fotografija izaslo koje predvidjaju izgleda golfa VI, da je ovo razocarenje. Iskreno ne vidim raliku neku izmedju aktuelnog modela i naslednika. Bez maste i smelosti

Beloved

pre 15 godina

Što se dizajna tiče ne može da priđe nijednom francuzu (Megan, C4, 308-ica) ili italijanu, a o Civicu i Aurisu tek nema šta da se diskutuje. Što se tiče kvaliteta i tu je klimavo, dobro ne baš kao sa dizajnom, ali ... Renault bolji neuporediovo, Citroen nije, italijani nisu. Sa japancima opet nema mesta poređenju ni u kakvoj kombinaciji. Sve u svemu prosek, možda i ispod proseka. Ali nema sumnje da će se u Srbiji voleti kao da je naš najrođeniji ! Svi znamo zašto :)

Plikuscht

pre 15 godina

@ (Sumaher, 5. avgust 2008 13:36):

Navedeni proizvodi NISU najjeftiniji u svojoj industriji. Verovao ili ne - ima jeftinijih televizora od Beka, slavina od Minotti-ja, piva od 2L PET pakovanja ... ali poenta koju pravis o ceni - stoji. Da, ljudi ih kupuju jer mogu da ih priuste.

I onda ti vracam pitanje - da nisi sam svojom argumentacijom (cena) zapravo i potvrdio da prodaja ne reflektuje kvalitet?

A da je VW najskuplji - nije. Mozda kod nas jeste pri vrhu (cenovno), ali oni to mogu jer ovde imaju ogromno nasledje u imidzu (srbin ce ga rado preplatiti zbog fame o VW autoindustriji), ali imaju ga i Mercedes i BMW pa se ne prodaju kao VW zbog cene, iako kvalitetniji - puno su skuplji.
E sad, da te priupitam jos nesto - mislis da prosecan srbin, ili evropejac, ne bi pre uzeo bembare ili mecke da su iste cene kao VW? Bi, ali ili nema ili ne zeli da daje toliko para. I opet se vracamo da se kupuje po mnogim arsinima (izgled, uslovi kupovine, cena, itd.), a ne iskljucivo po kvalitetu, sto onda znaci da obim prodaje ne moze biti odraz kvaliteta.

MARKO-VW

pre 15 godina

Razmišljao sam da li da dajem komentare na ovu diskusiju, ali moram. Pre svega, odnosi se na VW haters. Da li vi, protivnici VW-a, mislite da bi se taj isti VW, ne samo Golf, tako dobro prodavao da ne valja ! ? Da se ne lažemo, definitivno nije jeftin, teško da bi neko davao tolike pare tek iz navike. I na kraju, svi proizvođači se ugledaju baš na njega. Može da priča ko šta hoće, ali to su činjenice koje su neosporne skoro 40 godina.

Milan

pre 15 godina

Moram da ostavim komentar u odbranu VW iako nikad sebi ne bih kupio neki od njih. Za zaobilaženje VW kod razmatranja kupovine imam sasvim konkretne razloge:
-Ogibljenje im je tvrdo što ih u kombinaciji sa tvrdim sedištima čini neudobnim (pogotovo na našim lošim putevima).
-Koštaju više nego što vrede, doduše posle se lako i skupo prodaju. Ipak mi se čini da je gubitak vrednosti na periodu od recimo 5 godina veći nego kod mnogih konkurenata, jer su manje razlike u ceni kod polovnih nego kod novih automobila. Naravno u pogledu gubitka vrednosti ima i mnogo gorih od VW.
-Mnogo se kradu.
Ipak treba priznati da su golfovi veoma upotrebljiva vozila čija je glavna osobina uravnoteženost osobina, znači nisu ni u čemu najbolji u klasi ali ni najgori.Što se tiče dizajna golfova ukusi su različiti, meni je IV najlošiji a V najbolji golf ikada. VI će sigurno biti hit jer se navike kupaca automobila teško menjaju a na ovim našim prostorima imati golfa je i statusni simbol. Više od 50% kupaca u Srbiji ga kupuje samo zato što će zavist komšija biti mnogo veća nego ako kupe na pr. Ford fokus koji je po mom mišljenju bolji automobil u ovom trenutku čak i sa stanovišta golfove filozofije- ne biti loš ni u čemu.

igi

pre 15 godina

Normalno da je najprodavaniji u klasi jer ga kupuje najbrojnija nacija u Evropi - Nemci, i pritom treba racunati i na njihov patriotizam. Tako da i taj podatak treba uvek uzimati u obzir kada se govori o prodajnim rezultatima Golfa, pa i ostalih VW modela.

Bimmer

pre 15 godina

Ono što je najmerodavnije kada je reč o kvalitetu jedne marke je pad vrednosti, odnosno držanje visoke cene kao polovnjaka. VW u tome prednjači, ne samo kod nas, i ne bez razloga. Složiću se da postoje lepši, udobniji, stilski upečatljiviji, možda čak i generalno kvalitetniji modeli, ali nijedan Golfov takmac ne može se s njim porediti nakon pet, šest godina kada je stanje karoserije u pitanju. Golfovi su mahom mnogo "utegnutiji" od svojih vršnjaka drugih marki, zazori su im "fabrički", lim besprekoran... Ukoliko je održavanje kako treba, dobar izgled Golfa izuzetno dugo traje. Jednostavno, uporedite neki Peugeot 307 sa Golfom, ili pak Opel Astru, Toyotu...
Mala digresija u vezi sa komentarima da Nemci kupuju Golf zato što su patriotski nastrojeni. To je glupost... Ko je bio u Nemačkoj zna da to nema veze sa istinom...

Posmatrac, NL

pre 15 godina

Meni je stvarno fascinantna ostrascenost anti-Golfera i njihova potreba da objasnjavaju ostalima da je Golf uspesan proizvod samo, eto, zahvaljujuci ljudskoj gluposti, neznanju, predrasudama, povodljivosti za masom itd. I to pre svega u Srbiji i Bosni, koje su, jel te, sinonim "dziberskih" auto-trzista i gde ljudi imaju toliko para da iz inata placaju preskup Golf kada imaju toliko boljih i jeftinijih alternativa. Iza price o uspehu na svim meridijanima se ipak krije nesto vise. Ove teorije da je najprodavaniji auto jer potice iz najmnogoljudnije zemlje Evrope, i jer su Nemci nacionalisti, su po meni za humoristicku rubriku. Je li iz istog razloga i najprodavaniji evropski auto i u USA, ili mozda toliko Nemaca ima i tamo? I VW najpopularnija evropska marka u Kini? Ono sto generalno karakterise VW automobile je, iznad svega, doslednost u kvalitetu. Kada kupis VW, znas na cemu si i sta mozes da ocekujes i u narednoj generaciji. Auto je velika investicija i ljudi generalno nisu preterano skloni eksperimentisanju - zadovoljni vlasnik jednog Golfa ce se vrlo verovatno i u narednoj generaciji odluciti za njega. Taj kontinuitet, bez velikih egzibicija, je kljuc uspeha. Kao sto je Pera Kojot naveo, kvalitet koji se primecuje tek posle duze upotrebe. Slazem se da je dizajn 6-ice prilicno mali pomak napravio u odnosu na 5-icu, ali boze moj, bice prilike za popravak kod 7-ice... Uostalom, dizajn je vrlo subjektivna kategorija.

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

E kad Marko kaze da je razocarao:)))
Ne ljubim mnogo VW, ali je uvek nudio kvalitet uz vanvremenski dizajn, ali ovo sada je slabo i za redizajn. Petica je ocigledno dala sestici tezak zadatak, ali tu je trziste da sudi, a konkurencija ne spava.
Moji favoriti su mali turbo motori + DSG, ali to polako nude i drugi povoljnije i uzbudljivije.

AleksaBG

pre 15 godina

Jos da su stavili najobicniji Golf (koji je i najprodavaniji), bio bi jos ruzniji...ovaj ima lep izduv, velike felne...pa ga to cini i malko privlacnijim...definitivno odustajem od VI...

Nesh

pre 15 godina

Gledajući ga ovako "obuvenog" u neke možda 18 colne felne i može da prođe.Dosta konzervativan dizajn i dalje,ali to je "main stream" kod Golfa.E sad to legendarno pitanje kvaliteta i cene Golfa.Recimo konstantni kvarovi elektro podizača kod celog VW koncerna i kod Golfa naravno,su postali opšte i nedopustivo mesto.Cena Golfa V 1.4 Trendline sa 3 vrata -bezobrazluk.Garancija 2 god.Pa izgled kokpita istog modela-prosto nesnosno za gledanje.Uporediti ga sa izgledom kokpita i30.Razlika u ceni-komotno jedan gradski auto pride.Ali ne sumnjam da će se prodavati dobro.Zbog određene evolucije podvukao se pod kožu masama,ali u C segmentu više nije neprikosnoveni vladar poodavno.

Pera Kojot

pre 15 godina

Svi koji su rekli da previše liči na 5-cu su u pravu, zvanična fabrička oznaka ovog modela (na engleskom) je A05MFL (Major Face-Lift), što znači da ovo jeste 5-ca na kojoj su odrađene izmene koje su veće od uobičajenog fejs-liftinga, a nedovoljne da bi se ime modela promenilo u A06 (Golfa 6. generacije).

Što se tiče dizajna, politika VW-a kao brenda je da pravi automobile konzervativnog dizajna koji, kao što je nekoliko ljudi već napomenulo, sa vremenom postaje sve prijemčiviji. Njihovi glavni aduti su kvalitet, robustnost, upotrebljivost, izdržljivost, dugotrajnost...

Kao neko ko je vozio dosta automobila različitih proizvođača, mogu da kažem da VW jeste ispred ostale konkurencije u "ekonomskoj klasi", najviše po gomili detalja koji se primećuju tek nakon duže upotrebe (razmeštaj komandi i logika njihovog korišćenja, kvalitet materijala, itd).

Da sumiram: da je lep - nije, da će se dobro prodavati - hoće...

Sima

pre 15 godina

Hleb Sava je najprodavaniji u Evropi? Televizori Beko? Kad biste ti i tvojih 37 idopoklonika shvatili koji su vasi mentalni nivoi, ne biste ni ukljucivali jednu izuzetno naprednu napravu kao sto je racunar. :P

Izuzetno dobro je par ljudi primetilo kako su uglavnom postovani komentari sa (u psihologiji klasifikovanim) mozgom tipa A - kako ce se slagati uz cipele.

Ali je zaista neverovatno do koje mere su neki ljudi retardirani... Ispade da VW pravi nove automobile samo zbog Srbije, jer jedino tamo postoje ljudi koji ce da ih kupe... i tu se grohotom nasmejah... :)

Jovan

pre 15 godina

Posedovao sam Golf-a 1, 2, vozio se u 3 i 4, nisam probao 5 al necu ni 6. Nije ni cudo da Porsche zeli VW, ni tamo niko nemenja spoljni izgled vec decenijama. Golf 1 je bio odlican sa svojim 1.6D motorom, 2 GTi je i dalje najbolje resenje za ljubitelje ubrzanja i preciznog upravljanja, 3, 4, 5 su potpuni promasaj za fabriku koja je napravila golf 2. Ova 6 je u nasim zivotima, opet, nepotrebna. Sciroko je zato pravi VW, spolja.

Cile

pre 15 godina

Komentari jesu tu da bi neko rekao dal mu se svidja ili ne. Ocigledan je rezultat - Golf VI jeste svakako jedan od najruznijih automobila svoje klase, ali jeli najkvalitetniji to jos niko ne moze da kaze.

Nex

pre 15 godina

ja volim Italijane...da ne idem u diskusiju zasto.
samo napred vw.....ovo tera suze na oci :))
sto reko moj drug za 5-ticu...ima dobar volan!?!?!?
pa i kinezi, korejci pa cak i ameri izbacuju na trziste automobila koji jako lepo izgledaju......
verujem da 6-tica ima lepsi volan :))))))

milan

pre 15 godina

Slabo, nista novo, samo restilizovano, pa i ne mora da se zove golf VI, nego V++, posto su kad su uvideli sta su napravili od petice, brze bolje dodali plus

Volksman

pre 15 godina

Pa vidi ovako, dizajn nije revolucija ali je napredak. Kvalitet je zasigurno vrhunski u klasi i to što sad unapred mrzitelji vagena kukaju samo pokazuje koliko je VW ispred konkurenata. Ja se slažem u potpunosti da ima daleko lepše dizajniranih vozila u klasi, ali to je moda i pomodarstvo. Golf je stvoren da traje i da odoleva vremenu. Zbog univerzalne dopadljivosti i visokog kvaliteta izrade i upotrebljenih materijala je na vrhu decenijama od kad se pojavio. Mislim da filozofiju i tehniku koja je više nego uspešna ne treba menjati. A konkurenti će i dalje nastojati da ga osporavaju i tako u nedogled...

Phikret

pre 15 godina

Kad je izašla četvorka bio sam blago razočaran jer je delovao naduvano, debelo, nezgrapno. Kad je izašla petica, četvorka mi je postala jako slatka, simpatična i umiljata. Golf V je katastrofalno dizajniran! Zarobljen u vremenu! Ona ružna plastika od 20 cm čirine ispod zadnjeg branika nabija komplekse! Posle petice, ova šestica izgleda izvanredno (ali samo spreda). Mada i petica i četvorka sa prednje strane izgledaju lepo! Zadnja strana loše rešena, više liči na neki pick-up ili karavan! Bruka jedna. Šta je tim dizajnerima? Izgleda da dok dođu do zadnjeg dela, zamore se..

FOCUS rules

pre 15 godina

@MP
Tacno da je Plikuscht naveo stvari koj se prodaju "samo u Srbiji" ali je i podatak za prodaju Golfa isto tako "samo za evropu". Zasto onda neko lepo nebi naveo prodaju automobila u toj C klasi u celom svetu pa bi se videlo najrealnije stanje. A tu Golf naravno nije na prvom mestu.

zox

pre 15 godina

Za cenu novog golfa moze da se kupi subaru forester. nove golfove kupuju ljudi koji ne znaju sta ce s parama, polovne oni koji bi da se voze za dzabe ali uz puno postovanje okoline.

Beloved

pre 15 godina

Evo baš kao da vidim inžinjere i dizajnere Honde i Toyote kako željno isčekuju da se nešto pojavi iz VW da bi to što hitrije iskopirali. Smešno ! Kao što neko gore pametno reče VW je poodavno izgubio trku u ovom segmentu, samo što su to tek sada plasirali svojim fanovima u vidu ove šestice.

Milan

pre 15 godina

Pošto sam često u Nemačkoj, a i roditelji su mi tamo živeli dugo godina moram da te ispravim: Nemci jesu veliki nacionalisti (u pozitivnom smislu) kao što su i Francuzi još veći.
Što se tiče utegnutosti ne slažem se da je golf u proseku bolji od recimo jednog sivika. Stvar je samo u tome da golf od druge do šeste generacije (prva je za svoje vreme bila avangardno dizajnirana) konstanta što se tiče dizajna i osobina dok je sivik prevaljivao put od sporskog auta preko monovolumena do jedinstveno dizajniranog modela, odnosno nemoguće ih je posmatrati kao evoluciju jednog automobila. Zato kupci golfa znaju šta da očekuju a sivika ne.
@ Većina
Zašto imate potrebu za vređanjem onih koji ne misle kao vi? Hoćemo li za glupe nacije proglasiti Srbe i Nemce koji cene golfa ili Grke i Francuze koji više vole neke druge automobile. Ili da jednostavno priznate da NE POSTOJI apsolutno najolji auto na svetu, da na kupovinu utiču mnogi faktori od istorijskih preko psiholoških do na kraju racionalnih i da je eto dobro što ima izbora da svako bude zadovoljan. Mene mnogo više brine što automobili sve više liče jedni na druge pa je suštinski izbor sve manji.

rumun

pre 15 godina

Ma kakav golf,pored novog Megana koji treba da izadje ovaj golf ce biti igracka.Mozda mu vozne karakteristike i kvalitet budu na nivou sadasnjeg Megana i to mu je maksimum.Bez ostrascenosti,ocigledno je da jedino Reno moze da fura tehnologiju iz 95-e koja u Dacijama prolazi bez problema,kupci uzivaju i voze se lepse nego u golfu 5(Dacia 1.6 16v).Uskoro ce neka napucana Dacie Sandero 1.6 16v biti bolji auto od golfa 6,pazi kad sam siguran u to.

Drugi Goran

pre 15 godina

Klasika, baš kao što Golf i treba da bude.

Mislim da se autor prevario za 1.9 dizel.

Dizel motori će svi odreda biti komon-rejl (jeee...) a koliko ja znam 1.9 će biti zamenjen novim 1.6 iste performanse. 1.9 izlazi iz upotrebe, napokon.

Da li će ga VW držati još neko vreme u prodaji kao jeftinu varijantum, ne znam, ali nadajmo se da neće.

Goša

pre 15 godina

Jeste Golf 5 trenutno prvi po prodaji u Evropi, ali nije ni blizu prvi po kvalitetu na ADAC i ostalim čisto statističkim skalama bez prevare, a i vrlo je visoko na lestvici "pozajmljivanih". Takođe, mislim da ljudi mogu da ga porede sa našim hlebom Sava, jer nismo ni blizu Evrope, gde je Golf 5 10-20% jeftiniji nego u Srbiji.

Marjan

pre 15 godina

Da ne bude da samo Nemci i Srbi vole golfove evo i rezultata ankete zadovoljstva automobilima u Engleskoj.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/driver_power_2008/archive/

Od vozila nize srednje klase ide prvo Skoda oktavija koja je i najbolja generalno, zatim Honda sivik pa odmah nakon nje golf 5.
Izgleda da je golf prosto dobar all rounder.

GTI

pre 15 godina

pa nece biti da je na trzistu "samo" 5 godina(golf V) jer ako ce se novi golf pojaviti ne pre 2010 to znaci da ce golf V biti na trzistu skoro 7 godina

Nikolas

pre 15 godina

Dizajn, nije ultra moderan, extra privlacan itd. Zato sto je to VW! I akcenat je na funkcionalnosti, a auto ce vremenom biti sve lepsi i lepsi, kao i sa izlaskom svakog golfa. To sto nije previse zaobljen na prvi pogled [a koeficijent otpora vazduha i aerodinamike mu je garant ispred 90% konkurencije] je dobro zbog preglednosti sto ce svima dobro posluziti, samnom ce se sloziti vozaci Astre H, Kie pro_ceed, Novog Brava, pa Civica itd. gde je preglednost ocajna. Sto se tice ostalog, nije eksperimentisano to je sigurno i ja na ovo gledam kao na naslednika cetvorke jer je petica odudarala od originalne filozofije VW-a.

Sone

pre 15 godina

Pa auto nije samo dizajn (slazem se da je ova 6-tica vanjstinom malo razocarala), ali ako pogledate unutra vidjecete da je sve u VW-stilu, tj. nista futuristicko a opet sve u trendu i sve na svom mjestu. Cista svabija. A kad sjednete za volan jednog od ovih sa turbo masinom i 6-stepenim ili DSG mjenjacem, jasno je da vozite auto po mjeri meraklija i poznavalaca prilika (da ne govorim o GTI ili R32 verziji). E sad znam da sam dirnuo u zjenicu oka i ego svim "vozacima" koji "znaju" sta je pravi automobil (tj. imaju vozacku dozvolu), ali sta da radim. A prodaja najbolje govori o tome koliko sta vrijedi. Samo da dodam da i sam, od davnina, pripadam klubu ljudi koji ne vole golfove (zapravo tipove koji ih voze), ali da sam u isto vrijeme, recimo, zaljubljen u VW mjenjac.

Igor

pre 15 godina

Lepo izgleda,mada bi moglo zanimljivije od nazad...verujem da ce biti dobar,kada bi bio i malo jeftiniji...moraju da urade nesto u vezi cene i da garancija za takav auto bude makar 5godina...

Ervin

pre 15 godina

Wagen je preskup sobzirom sta pruza...njega tesko radnici kupuju i u Nemackoj..a izgled i netreba da bude dobar jer je auto napravljen za akanje a ne za pokazivanje

Nikolas

pre 15 godina

@ FoRzA_PxFxCx

Imam ja dva u porodici, zato i govorim, a vozio sam se u navedenim. Senzori su ok za parking ali treba imati na umu da se dobijaju uz doplatu uglavnom uz skuplje nivoe opreme i da nemaju koristi u saobracaju gde je preglednost takodje dosta vazna, ako ne i vaznija.

Mile

pre 15 godina

Iako nisam ljubitelj VW Golf je bio i verovatno bice jos dugo jedana od najboljih u klasi. Ali je isto cinjenica da prosto ne opravdava cenu,prosto ne nudi toliko koliko kosta. Postoje automobili koji mozda nisu dobri kao golf,i30 ceed,ali su mu veoma blizu a kostaju drasticno manje,odnosno nude vise nego sto kostaju. Golf ce ostati u vrhu ali bih se ja zabrinuo.

Xobotnica

pre 15 godina

Taman sam pomislio i nije nesto, kad pogledah broj komentara, i menjam misljenje- ruzan, lep, napumpan, ispumpan, veliki, mali, dvojka ili cetvorka, Golf je Golf.
I to treba razumeti. Iako ga neki ovde predstavljaju kao turbo folk,ipak je on klasika. Ali klasika koja se prodaje kao folk, npr. kao karte za Cecin koncert na Marakani. Mnogi ih osporavaju, ali i Ceca i Golf se rasprodaju- Klasika-Folk ili Turbo-Jazz, zar je vazno, svi profitiraju, a sto je najvaznije i zadovoljni kupci. Inace nisam neki VW fan.

deki

pre 15 godina

A,ja se ponadao da ce konacno prestati da se proizvodi najprecenjeniji auto svih vremena!!!Moj komsija ima Golfa 4 kojem je stavio par dodatnih spojlera i izgleda lepse od ovog naduvenka.Da li se i kod Golfa 6 opet mora doplatiti za elektro prozore i centralnu bravu?

Manrico

pre 15 godina

Koliko ce vas, zemljaci, koji komentarisete ovaj auto, zaista biti u prilici da u njega sedne?!... Posebno kad "rebnu" 20 'iljade za osnovnu verziju... Mislim da se razmazenim svapskim radnicima treba poslati razglednica iz Koreje ili, au apsurda, cak i Rumunije... U pravu je covbek koji je spomenuo ceed i i30... sa opremom ce biti 2 za 1, a to je katastrofa. Inace, ne mogu da se nacudim da jos ima likova koji daju 3 000 evra za II...

Esad

pre 15 godina

Dizajnerski ovo je samo evolucoja V, ali VW jw najavljivao da im je prioritet da pojednostave (pojeftine) proizvodnj VI, jer je V vila složena (skupa), te stoga nije donosila očekivani profit.

JoeY

pre 15 godina

Ma ova sestica je samo pokusaj da se nadomjesti pomalo promasena petica... bice to simpaticno auta, mada istina nista inovativno...

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

@Nikolas

Svi ti modeli nisu tako nepregledni kao sto im se pripisuje. Jedan takav vozim, u drugima sam se vozio i ne vidim tu velike muke, a opet parking senzori su sve dostupniji. Mozda VW vozaci slabo stoje sa parkiranjem:)))

Kompleksi

pre 15 godina

@homo technicus,Milan
Mozda zbog toga sto nemamo specifikacije golfa nego samo slike.
Posto svi u odredjenoj klasi imaju slicne motore,performanse,potrosnju...
logicno je da se komentarise dizajn koji je razlicit.
Kada sam kupovao auto meni je izgled bio veoma bitan i ni u jednom trenutku se nisam osecao kao "zena".

Sone

pre 15 godina

Vidim da je vecina "komentatora" docekala novi Golf na noz. Kod nekih se okliznuo i 4-5 puta! Pa ako je auto toliko neiteresantan otkud potreba da se o njemu toliko prica? Pa Golf je rastao s nama, dio je nasih zivota, u svijetu je vec odavno legenda, pa voljeli ga ili ne sigurno je da mu se od nase price stuca. A za ragom se prasina nikad nije dizala!

MARKO-VW

pre 15 godina

Novi model je daleko ozbiljniji od prethodnika, što se da videti po prednjem delu, a zadnji deo je proverena kombinacija Touareg-a. Unutrašnjost je sada još bolja i još kvalitetnija, čime i ova generacija opravdava mesto broj 1 u svojoj klasi.

каурин

pre 15 godina

Као прави љубитељ голфова и пословне филозофије Фолксвагена морам да укажем на неколико чињеница: а) Немачки приступ аутомобилима је потпуно другачији од, рецимо, италијанског, за које су аутомобили мода. Једна, евентуално две сезоне и Ciao! Голф је пример класичног дизајна који је направљен тако да осваја на дуже стазе. Понекип пут ми се учини да VW има "неки софтвер" који им помаже да направе аутомобил који ће изгледати квалитетно и након доста година. Нисам сигуран да остали произвођачи могу да се похвале таквим моделом. б) Чињенице изнете под а) потврђене су резултатима продаје који из године у годину расту, што је успех који је тешко описати. Петица се у Европи ове године продаје боље него прошле (мај 2008: 40.603, првих пет месеци 2008: 212.413 комада, напрема мај 2007: 38.644, првих пет месеци 2007: 179.304 комада). в) Цена и тражња за половним голфовима је ОГРОМНА - дакле лако се и скупо продаје. Неко ко размишља док купује аутомобил прилично цени овај аспект његове вредности. г) Голф 4 јесте био огроман дизајнерски помак, али је био страшно тесан (поготову на задњем седишту) и непоуздан. Петица је у том домену отишла корак напред. Овај ауто је дизајнерски само еволуција петице. Лично признајем да ми се ни једна генерација голфа до сада није свиђала на представљању, али да је у "око" улазила тек временом. Ето, то је суштина успешности аута по коме је цела класа возила добила своје име.

Sale

pre 15 godina

Zamena Golfa 5 posle samo pet godina na trzistu samo potvrdjuje moju tezu da je to bio najgori od svih Golfova. Iako se 6 ne razlikuje previse od prethodnika, ipak mi se (na slikama) vise svidja od petice.

MP

pre 15 godina

"Golf V je sa 208.800 plasiranih primeraka bio najprodavaniji automobil u Evropi za prvih pet meseci ove godine. Volkswagen je naime prodaju Golfa u tih 5 meseci povećao za 18,7% u odnosu na isti period prošle godine. Na drugom mestu se nalazi Peugeot 207, koji je plasiran u 204.379 komada..."
Toliko. Ko razume, shvatice.

Milan

pre 15 godina

Komentarisete kola kao zene, umesto da nesto kazete o tehnickom karakteristikama,
sigurnosti, potrosnji vi gledate kako vam se slaze uz
cipele,

Plikuscht

pre 15 godina

"Golf V je sa 208.800 plasiranih primeraka bio najprodavaniji automobil u Evropi za prvih pet meseci ove godine... Toliko. Ko razume, shvatice."
(MP, 4. avgust 2008 14:27)

I hleb Sava je najprodavaniji.
I bane Minotti slavine su najprodavanije.
I Best je najprodavanija pljuga.
I 2L PET je najprodavanje pakovanje za pivo.
I parizer je najprodavanija salama.
I Beko su najprodavaniji televizori.

I kakve to ima veze sa kvalitetom!?
Ako ti to razumes - mozda ces shvatiti.

MP

pre 15 godina

@Plikuscht.
Da, u pravu si, verovatno taj podatak o broju prodatih automobila ne pokazuje nista!? Verujum da su svi ti ljudi koji su kupili te silne golfove skrenuli s uma.
Inace kad je rec o hlebu sava, slavinama minoti, pljugama best i slicnim poredjenjima koja ste naveli, to je podatak za SRBIJU, gde su ti artikli najprodavaniji zato sto su znatno jeftiniji od mnogo kvalitetnije konkurencije (npr. integralnih hlebova, slavina grohe, pljuga davidov, beks piva, italijanske mortadele, bravia tv-a...), a ja govorim o prodaji automobila u EVROPI gde je golf skuplji od te "kvalitetnije i bolje dizajnirane konkurencije", a opet je prodavaniji.
Toliko o razumevanju i shvatanju.
Pozdrav!

MARKO-VW

pre 15 godina

Razmišljao sam da li da dajem komentare na ovu diskusiju, ali moram. Pre svega, odnosi se na VW haters. Da li vi, protivnici VW-a, mislite da bi se taj isti VW, ne samo Golf, tako dobro prodavao da ne valja ! ? Da se ne lažemo, definitivno nije jeftin, teško da bi neko davao tolike pare tek iz navike. I na kraju, svi proizvođači se ugledaju baš na njega. Može da priča ko šta hoće, ali to su činjenice koje su neosporne skoro 40 godina.

Fica da se malo sfrckas

pre 15 godina

Napred - top, pozadi flop! U prevodu, od napred izgleda super a od pozadi ocajno. Mogli su a smisle nesto inovativnije (npr. po ugledu na Audi). Podseca na stare modele BMW-a.

Pedja

pre 15 godina

Koliko vidim dizajneri VW se nisu bas nesto potrudili oko ove "sestice".Sa prednje strane kao "Scirocco" a pozadi svetlosna grupa sa "Tuareg"-a.Samo da bude sto jeftinije.Unutrasnjost bez maste,posebno ako je uporedimo sa Japanskim rivalima.Nadam se da ce Porsche uskoro preuzeti VW i nauciti ih kako se prave automobili.Posto planiram kupovinu novog automobila te klase sada sa sigurnoscu znam da cu salone VW zaobici u sirokom luku!

Sima

pre 15 godina

Hleb Sava je najprodavaniji u Evropi? Televizori Beko? Kad biste ti i tvojih 37 idopoklonika shvatili koji su vasi mentalni nivoi, ne biste ni ukljucivali jednu izuzetno naprednu napravu kao sto je racunar. :P

Izuzetno dobro je par ljudi primetilo kako su uglavnom postovani komentari sa (u psihologiji klasifikovanim) mozgom tipa A - kako ce se slagati uz cipele.

Ali je zaista neverovatno do koje mere su neki ljudi retardirani... Ispade da VW pravi nove automobile samo zbog Srbije, jer jedino tamo postoje ljudi koji ce da ih kupe... i tu se grohotom nasmejah... :)

Posmatrac, NL

pre 15 godina

Meni je stvarno fascinantna ostrascenost anti-Golfera i njihova potreba da objasnjavaju ostalima da je Golf uspesan proizvod samo, eto, zahvaljujuci ljudskoj gluposti, neznanju, predrasudama, povodljivosti za masom itd. I to pre svega u Srbiji i Bosni, koje su, jel te, sinonim "dziberskih" auto-trzista i gde ljudi imaju toliko para da iz inata placaju preskup Golf kada imaju toliko boljih i jeftinijih alternativa. Iza price o uspehu na svim meridijanima se ipak krije nesto vise. Ove teorije da je najprodavaniji auto jer potice iz najmnogoljudnije zemlje Evrope, i jer su Nemci nacionalisti, su po meni za humoristicku rubriku. Je li iz istog razloga i najprodavaniji evropski auto i u USA, ili mozda toliko Nemaca ima i tamo? I VW najpopularnija evropska marka u Kini? Ono sto generalno karakterise VW automobile je, iznad svega, doslednost u kvalitetu. Kada kupis VW, znas na cemu si i sta mozes da ocekujes i u narednoj generaciji. Auto je velika investicija i ljudi generalno nisu preterano skloni eksperimentisanju - zadovoljni vlasnik jednog Golfa ce se vrlo verovatno i u narednoj generaciji odluciti za njega. Taj kontinuitet, bez velikih egzibicija, je kljuc uspeha. Kao sto je Pera Kojot naveo, kvalitet koji se primecuje tek posle duze upotrebe. Slazem se da je dizajn 6-ice prilicno mali pomak napravio u odnosu na 5-icu, ali boze moj, bice prilike za popravak kod 7-ice... Uostalom, dizajn je vrlo subjektivna kategorija.

homo technicus

pre 15 godina

@Milan: odlicno si primetio -- u zadnje vreme vecina citalaca koji ostavljaju komentare tretira automobile kao zene. Nadam se samo da mentalnu kompenzaciju ne nalaze u tome da zene tretiraju kao automobile tj. da ih ne drze u garazi. Inace taj fenomen nije nov u naucnim krugovima i u strucnoj literaturi je poznatiji pod terminima "objectophilia", "objectum-sexualis", "object fetishism", itd, a kod nas ga je genijalno odslikao Steva Zigon u seriji "Majstorska Radionica". Najozbiljnije, u zadnje vreme 99% komentara je tipa ili "jao sto je lep" ili "mnogo je ruzan", gde su svi oni pravi komentatori zbog kojih sam nekada prvo citao rubriku o automobilizmu ???

Marjan

pre 15 godina

Da ne bude da samo Nemci i Srbi vole golfove evo i rezultata ankete zadovoljstva automobilima u Engleskoj.

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/driver_power_2008/archive/

Od vozila nize srednje klase ide prvo Skoda oktavija koja je i najbolja generalno, zatim Honda sivik pa odmah nakon nje golf 5.
Izgleda da je golf prosto dobar all rounder.

MP

pre 15 godina

@Plikuscht.
Eh tu smo. Da li ti to poredis prodaju golfa sa prodajom bembara i mecki? Ako je odgovor da, onda daljih komentara nemam. Mislim da smo se razumeli.
Ali ako je odgovor ne, sto bi bilo logicno, jer se ovde sve vreme vodi rasprava o tome kako ima i jeftinijih a kvalitetnijih i boljih automobila, onda se opet vracamo na moj prosli komentar (a vidim da ih ima jos slicnih), odnosno, zasto se golf kao skuplji a losiji bolje prodaje?
Da malo pojednostavim, bmw i mecka su mozda bolji, ali su skuplji pa se zato losije prodaju, a golf je skuplji od mnogih automobila navedenih u ovim komentarima, a prodaje se bolje (a daleko od toga da su svi prodati u Nemackoj, Srbiji i BiH, kao sto se moze zakljuciti iz komentara Zorana Dencica). Pa dajte mi odgovor, zasto?
Evo zasto, slazem se da se automobil kupuje po mnogim "arsinima", a ne samo po kvalitetu. Inace, ni u jednom komentaru nisam ni tvrdio da je golf najkvalitetniji, niti cu to ikada reci ni za jedan automobil, poenta je upravo u tome da je vw napravio najbolju kombinaciju svih tih "arsina".
Inace, da se razumemo, obim prodaje, moze, ali NE MORA biti odraz kvaliteta. Mada, ponavljam, ovde niko to nije ni tvrdio.

Xprt

pre 15 godina

Sad sve čekam da čujem komentare "kako je lep, kako je dobar, golf je zakon" i sl...
Po mom skromnom mišljenju nije ništa posebno, čak je i korak u nazad po dizajnu u odnosu na 5-cu. Za ostalo ćemo videti..
Unutrašnjost hladna i dosadna, kao i uvek.
Iskreno, od golfa je odavno ostalo samo ime. Niko me neće ubediti da u ovom trenutku golf nudi više od npr ceed/proceed-a ili i30 (koji nemaju zvučna imena).

borislav

pre 15 godina

Golf V izgleda od nazad kao da ima pelene. Prevelika i nezgrapna guzica, uzas jedan.
Ovog necu da ocenjujem, dok ga ne vidim uzivo. Slozicete se da se tesko moze proceniti sa par fotki.
Ono sto me iznenadjuje vec godinama jeste cinjenica da se golfovi (i konkurenti, doduse) jos uvek prave u varijanti sa troje vrata.
Pobogu, Golf I je bio maleni automobilic sa ovim grdosijama danas u golf klasi. Zar iko zeli da kupi ovoliki automobil, a na kraju da mora da ustaje da bi se neko zavukao nazad!? Ajde, razumeo bih (iako tesko) da su to neke kupe varijante, ali ovako... uzas...
Evo, nek mi neko ovde objasni, zasto bi iko kupio ovolika kola u varijanti sa troje vrata!?

Volksman

pre 15 godina

Pa vidi ovako, dizajn nije revolucija ali je napredak. Kvalitet je zasigurno vrhunski u klasi i to što sad unapred mrzitelji vagena kukaju samo pokazuje koliko je VW ispred konkurenata. Ja se slažem u potpunosti da ima daleko lepše dizajniranih vozila u klasi, ali to je moda i pomodarstvo. Golf je stvoren da traje i da odoleva vremenu. Zbog univerzalne dopadljivosti i visokog kvaliteta izrade i upotrebljenih materijala je na vrhu decenijama od kad se pojavio. Mislim da filozofiju i tehniku koja je više nego uspešna ne treba menjati. A konkurenti će i dalje nastojati da ga osporavaju i tako u nedogled...

n

pre 15 godina

mislim da bi golf 6 mogli jos jednom da predizajniraju pre nego sto se pojavi na trzistu. tj, ne da ga bas redizajniraju nego da izgleda potpuno isto kao dvojka - od elektronike i opreme nek mu ugradjuju sve sto se ugradjuje od savremenih gadgeta. sigurno ce se prodavati mnogo bolje a ponosni vozaci dvojki, koji mu, zbog prefinjenog dizajna i naviknutosti na isti nece odoleti, napokon imati to zadovoljstvo da makar voze auto sa servo volanom.

ncap szvezdice?!?! koga briga kad su vozaci golfova najjaci, njima to i ne treba...

sve u svemu eeeekstra auto!

GTI

pre 15 godina

pa nece biti da je na trzistu "samo" 5 godina(golf V) jer ako ce se novi golf pojaviti ne pre 2010 to znaci da ce golf V biti na trzistu skoro 7 godina

Drugi Goran

pre 15 godina

Klasika, baš kao što Golf i treba da bude.

Mislim da se autor prevario za 1.9 dizel.

Dizel motori će svi odreda biti komon-rejl (jeee...) a koliko ja znam 1.9 će biti zamenjen novim 1.6 iste performanse. 1.9 izlazi iz upotrebe, napokon.

Da li će ga VW držati još neko vreme u prodaji kao jeftinu varijantum, ne znam, ali nadajmo se da neće.

Cile

pre 15 godina

Komentari jesu tu da bi neko rekao dal mu se svidja ili ne. Ocigledan je rezultat - Golf VI jeste svakako jedan od najruznijih automobila svoje klase, ali jeli najkvalitetniji to jos niko ne moze da kaze.

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

@Nikolas

Svi ti modeli nisu tako nepregledni kao sto im se pripisuje. Jedan takav vozim, u drugima sam se vozio i ne vidim tu velike muke, a opet parking senzori su sve dostupniji. Mozda VW vozaci slabo stoje sa parkiranjem:)))

Sumaher

pre 15 godina

@
(Plikuscht, 5. avgust 2008 08:50)

Nisam mogao da izdrzim da ti neodgovorim. Ovako kako si napisao (a vidim da si nasao saglasnost kod mnogih) mozda si i u pravu... Ali molim te da mi odgovoris kada procitas moj komentar i videces da nisi u pravu!!!
Best cigare, parizer salama, BEKO televizor, hleb sava... - citaj: TO SU NAJJEFTINIJI PROIZVODI!
VW - JEDNA OD NAJSKUPLJIH MARKI NA AUTO TRZISTU, I NAJPRODAVANIJIH!!!

Dali si shvatio :-)

Pozdrav svima

Sone

pre 15 godina

Vidim da je vecina "komentatora" docekala novi Golf na noz. Kod nekih se okliznuo i 4-5 puta! Pa ako je auto toliko neiteresantan otkud potreba da se o njemu toliko prica? Pa Golf je rastao s nama, dio je nasih zivota, u svijetu je vec odavno legenda, pa voljeli ga ili ne sigurno je da mu se od nase price stuca. A za ragom se prasina nikad nije dizala!

razocarani vlasnik golfa 4 :)

pre 15 godina

odvatan. po dizajnu, dvojka, trojka i cetvorka su napravile fantasticne napretke u odnosu na predhodnika. petica je vec napravila manji razmak a sestica je korak unazad.

Devla Delija

pre 15 godina

Ništa novo od golfa, kao i obično, našminkana 5-a generacija, koja je našminkana 4-ta ... Puno boljih auta u toj klasi odavno ima i golf klasa više ne zaslužuje to zvanje!

Max Cohen

pre 15 godina

Bilo sta sto izadje iz VW-a me podseca na aluminijumsku limenku od 0.33litra, ali bez ikakve reklame, onako polugotovu, nedovrsenu, zdepastu i sterilnu...

BOKI

pre 15 godina

Ponekad se pitam da li VW-ovi dizajneri prosetaju gradom i bace pogled na sve one Honde Civic, Peugeot-e 308, a u poslednje vreme i KIA Ceed koje prolaze ulicama...

Dizajn Sestice je ocajan i sterilan, blagi razvoj ideje sa Golfa V, cena ce garant biti visa od 20.000 Eur za start-verziju...krajnje je vreme da se VW probudi iz sna zvanog "Prodaje se sam od sebe".
Na trzistu se pojavilo puno modela koji izgledaju odlicno, kostaju i 30% manje od Golfa, a imaju znatno duzu garanciju i sasvim solidan kvalitet.

FoRzA_PxFxCx

pre 15 godina

E kad Marko kaze da je razocarao:)))
Ne ljubim mnogo VW, ali je uvek nudio kvalitet uz vanvremenski dizajn, ali ovo sada je slabo i za redizajn. Petica je ocigledno dala sestici tezak zadatak, ali tu je trziste da sudi, a konkurencija ne spava.
Moji favoriti su mali turbo motori + DSG, ali to polako nude i drugi povoljnije i uzbudljivije.

milan

pre 15 godina

Slabo, nista novo, samo restilizovano, pa i ne mora da se zove golf VI, nego V++, posto su kad su uvideli sta su napravili od petice, brze bolje dodali plus

AleksaBG

pre 15 godina

Jos da su stavili najobicniji Golf (koji je i najprodavaniji), bio bi jos ruzniji...ovaj ima lep izduv, velike felne...pa ga to cini i malko privlacnijim...definitivno odustajem od VI...

Esad

pre 15 godina

Dizajnerski ovo je samo evolucoja V, ali VW jw najavljivao da im je prioritet da pojednostave (pojeftine) proizvodnj VI, jer je V vila složena (skupa), te stoga nije donosila očekivani profit.

Kvazimodo

pre 15 godina

Krajnje smarajuce. Ne ulazim u ono sto se nalazi ispod lima ali spolja je toliko neiventivan da naprosto dosadan. Bas sam razocaran.

Jovan

pre 15 godina

Posedovao sam Golf-a 1, 2, vozio se u 3 i 4, nisam probao 5 al necu ni 6. Nije ni cudo da Porsche zeli VW, ni tamo niko nemenja spoljni izgled vec decenijama. Golf 1 je bio odlican sa svojim 1.6D motorom, 2 GTi je i dalje najbolje resenje za ljubitelje ubrzanja i preciznog upravljanja, 3, 4, 5 su potpuni promasaj za fabriku koja je napravila golf 2. Ova 6 je u nasim zivotima, opet, nepotrebna. Sciroko je zato pravi VW, spolja.

Phikret

pre 15 godina

Kad je izašla četvorka bio sam blago razočaran jer je delovao naduvano, debelo, nezgrapno. Kad je izašla petica, četvorka mi je postala jako slatka, simpatična i umiljata. Golf V je katastrofalno dizajniran! Zarobljen u vremenu! Ona ružna plastika od 20 cm čirine ispod zadnjeg branika nabija komplekse! Posle petice, ova šestica izgleda izvanredno (ali samo spreda). Mada i petica i četvorka sa prednje strane izgledaju lepo! Zadnja strana loše rešena, više liči na neki pick-up ili karavan! Bruka jedna. Šta je tim dizajnerima? Izgleda da dok dođu do zadnjeg dela, zamore se..

JoeY

pre 15 godina

Ma ova sestica je samo pokusaj da se nadomjesti pomalo promasena petica... bice to simpaticno auta, mada istina nista inovativno...

Grasa

pre 15 godina

Steta, toliko je dobrih fotografija izaslo koje predvidjaju izgleda golfa VI, da je ovo razocarenje. Iskreno ne vidim raliku neku izmedju aktuelnog modela i naslednika. Bez maste i smelosti

Nikolas

pre 15 godina

Dizajn, nije ultra moderan, extra privlacan itd. Zato sto je to VW! I akcenat je na funkcionalnosti, a auto ce vremenom biti sve lepsi i lepsi, kao i sa izlaskom svakog golfa. To sto nije previse zaobljen na prvi pogled [a koeficijent otpora vazduha i aerodinamike mu je garant ispred 90% konkurencije] je dobro zbog preglednosti sto ce svima dobro posluziti, samnom ce se sloziti vozaci Astre H, Kie pro_ceed, Novog Brava, pa Civica itd. gde je preglednost ocajna. Sto se tice ostalog, nije eksperimentisano to je sigurno i ja na ovo gledam kao na naslednika cetvorke jer je petica odudarala od originalne filozofije VW-a.

Sone

pre 15 godina

Pa auto nije samo dizajn (slazem se da je ova 6-tica vanjstinom malo razocarala), ali ako pogledate unutra vidjecete da je sve u VW-stilu, tj. nista futuristicko a opet sve u trendu i sve na svom mjestu. Cista svabija. A kad sjednete za volan jednog od ovih sa turbo masinom i 6-stepenim ili DSG mjenjacem, jasno je da vozite auto po mjeri meraklija i poznavalaca prilika (da ne govorim o GTI ili R32 verziji). E sad znam da sam dirnuo u zjenicu oka i ego svim "vozacima" koji "znaju" sta je pravi automobil (tj. imaju vozacku dozvolu), ali sta da radim. A prodaja najbolje govori o tome koliko sta vrijedi. Samo da dodam da i sam, od davnina, pripadam klubu ljudi koji ne vole golfove (zapravo tipove koji ih voze), ali da sam u isto vrijeme, recimo, zaljubljen u VW mjenjac.

Nesh

pre 15 godina

Gledajući ga ovako "obuvenog" u neke možda 18 colne felne i može da prođe.Dosta konzervativan dizajn i dalje,ali to je "main stream" kod Golfa.E sad to legendarno pitanje kvaliteta i cene Golfa.Recimo konstantni kvarovi elektro podizača kod celog VW koncerna i kod Golfa naravno,su postali opšte i nedopustivo mesto.Cena Golfa V 1.4 Trendline sa 3 vrata -bezobrazluk.Garancija 2 god.Pa izgled kokpita istog modela-prosto nesnosno za gledanje.Uporediti ga sa izgledom kokpita i30.Razlika u ceni-komotno jedan gradski auto pride.Ali ne sumnjam da će se prodavati dobro.Zbog određene evolucije podvukao se pod kožu masama,ali u C segmentu više nije neprikosnoveni vladar poodavno.

Milan

pre 15 godina

Moram da ostavim komentar u odbranu VW iako nikad sebi ne bih kupio neki od njih. Za zaobilaženje VW kod razmatranja kupovine imam sasvim konkretne razloge:
-Ogibljenje im je tvrdo što ih u kombinaciji sa tvrdim sedištima čini neudobnim (pogotovo na našim lošim putevima).
-Koštaju više nego što vrede, doduše posle se lako i skupo prodaju. Ipak mi se čini da je gubitak vrednosti na periodu od recimo 5 godina veći nego kod mnogih konkurenata, jer su manje razlike u ceni kod polovnih nego kod novih automobila. Naravno u pogledu gubitka vrednosti ima i mnogo gorih od VW.
-Mnogo se kradu.
Ipak treba priznati da su golfovi veoma upotrebljiva vozila čija je glavna osobina uravnoteženost osobina, znači nisu ni u čemu najbolji u klasi ali ni najgori.Što se tiče dizajna golfova ukusi su različiti, meni je IV najlošiji a V najbolji golf ikada. VI će sigurno biti hit jer se navike kupaca automobila teško menjaju a na ovim našim prostorima imati golfa je i statusni simbol. Više od 50% kupaca u Srbiji ga kupuje samo zato što će zavist komšija biti mnogo veća nego ako kupe na pr. Ford fokus koji je po mom mišljenju bolji automobil u ovom trenutku čak i sa stanovišta golfove filozofije- ne biti loš ni u čemu.

igi

pre 15 godina

Normalno da je najprodavaniji u klasi jer ga kupuje najbrojnija nacija u Evropi - Nemci, i pritom treba racunati i na njihov patriotizam. Tako da i taj podatak treba uvek uzimati u obzir kada se govori o prodajnim rezultatima Golfa, pa i ostalih VW modela.

Plikuscht

pre 15 godina

@ (MP, 5. avgust 2008 10:32):

Cekaj da vidim da li sam shvatio ... u jadnoj nam Srbiji ljudi su specificni pa se tako ponasaju, posto kad mrdnes na zapad shvatis da su tamo ubedljivo najprodavaniji proizvodi uvek i najbolji i najkvalitetniji u svojoj industriji? Pa je onda krajnje jednostavno za evropu povuci paralelu - najprodavanije automatski znaci i najkvalitetnije?

Ti zaista u to verujes?! Ali ono ... na 'majke mi' osnovi?

Masovni prodajni volumeni zavise od gomile stvari ... imidza, cene (popusta), onoga sta covek moze sebi da priusti u datom momentu, namenjene svrhe onoga sta se kupuje, ukusa po pitanju dizajna i dodatne gomile manje racionalnih, a vise iracionalnih parametara svakog coveka za sebe ponaosob.
Ali ako je tebi brojka o kumulativnoj ukupnoj prodaji na nivou kontinenta jedini validan parametar za izvlacenje zakljucka o kvalitetu ... onda srecno u zivotu, sta drugo da ti kazem ...

FOCUS rules

pre 15 godina

@MP
Tacno da je Plikuscht naveo stvari koj se prodaju "samo u Srbiji" ali je i podatak za prodaju Golfa isto tako "samo za evropu". Zasto onda neko lepo nebi naveo prodaju automobila u toj C klasi u celom svetu pa bi se videlo najrealnije stanje. A tu Golf naravno nije na prvom mestu.

Igor

pre 15 godina

Lepo izgleda,mada bi moglo zanimljivije od nazad...verujem da ce biti dobar,kada bi bio i malo jeftiniji...moraju da urade nesto u vezi cene i da garancija za takav auto bude makar 5godina...

Goša

pre 15 godina

Jeste Golf 5 trenutno prvi po prodaji u Evropi, ali nije ni blizu prvi po kvalitetu na ADAC i ostalim čisto statističkim skalama bez prevare, a i vrlo je visoko na lestvici "pozajmljivanih". Takođe, mislim da ljudi mogu da ga porede sa našim hlebom Sava, jer nismo ni blizu Evrope, gde je Golf 5 10-20% jeftiniji nego u Srbiji.

Nex

pre 15 godina

ja volim Italijane...da ne idem u diskusiju zasto.
samo napred vw.....ovo tera suze na oci :))
sto reko moj drug za 5-ticu...ima dobar volan!?!?!?
pa i kinezi, korejci pa cak i ameri izbacuju na trziste automobila koji jako lepo izgledaju......
verujem da 6-tica ima lepsi volan :))))))

Ervin

pre 15 godina

Wagen je preskup sobzirom sta pruza...njega tesko radnici kupuju i u Nemackoj..a izgled i netreba da bude dobar jer je auto napravljen za akanje a ne za pokazivanje

zoran dencic

pre 15 godina

Zašto je Golf V najprodavaniji auto u svojo klasi?
Pa zato što se proizvodi u ubedljivo naj mnogo ljunijoj zemlji u Evropi-Nemačkoj.
Zato što se u Nemačkoj naj više prodaje novih automobila.
Zato što su nemci lokal patriote i uvek više biraju vw nego Opel(američki GM)

U celoj jugoistočnoj Evropi samo u Srbiji i BiH najcenjeniji je Golf i više nigde. Naravno da je po meni preterano slavljen ali to sve ima veze sa 90-tim godinama jer je kao i Audi važio za banditski auto.
Posle Golfa I i II sve ostalo je veliki pad a isti kvalitet imaju i Peugeot 307 i C4 i fiat Bravo i Mazda 3 i ....

Pera Kojot

pre 15 godina

Svi koji su rekli da previše liči na 5-cu su u pravu, zvanična fabrička oznaka ovog modela (na engleskom) je A05MFL (Major Face-Lift), što znači da ovo jeste 5-ca na kojoj su odrađene izmene koje su veće od uobičajenog fejs-liftinga, a nedovoljne da bi se ime modela promenilo u A06 (Golfa 6. generacije).

Što se tiče dizajna, politika VW-a kao brenda je da pravi automobile konzervativnog dizajna koji, kao što je nekoliko ljudi već napomenulo, sa vremenom postaje sve prijemčiviji. Njihovi glavni aduti su kvalitet, robustnost, upotrebljivost, izdržljivost, dugotrajnost...

Kao neko ko je vozio dosta automobila različitih proizvođača, mogu da kažem da VW jeste ispred ostale konkurencije u "ekonomskoj klasi", najviše po gomili detalja koji se primećuju tek nakon duže upotrebe (razmeštaj komandi i logika njihovog korišćenja, kvalitet materijala, itd).

Da sumiram: da je lep - nije, da će se dobro prodavati - hoće...

Beloved

pre 15 godina

Što se dizajna tiče ne može da priđe nijednom francuzu (Megan, C4, 308-ica) ili italijanu, a o Civicu i Aurisu tek nema šta da se diskutuje. Što se tiče kvaliteta i tu je klimavo, dobro ne baš kao sa dizajnom, ali ... Renault bolji neuporediovo, Citroen nije, italijani nisu. Sa japancima opet nema mesta poređenju ni u kakvoj kombinaciji. Sve u svemu prosek, možda i ispod proseka. Ali nema sumnje da će se u Srbiji voleti kao da je naš najrođeniji ! Svi znamo zašto :)

Plikuscht

pre 15 godina

@ (Sumaher, 5. avgust 2008 13:36):

Navedeni proizvodi NISU najjeftiniji u svojoj industriji. Verovao ili ne - ima jeftinijih televizora od Beka, slavina od Minotti-ja, piva od 2L PET pakovanja ... ali poenta koju pravis o ceni - stoji. Da, ljudi ih kupuju jer mogu da ih priuste.

I onda ti vracam pitanje - da nisi sam svojom argumentacijom (cena) zapravo i potvrdio da prodaja ne reflektuje kvalitet?

A da je VW najskuplji - nije. Mozda kod nas jeste pri vrhu (cenovno), ali oni to mogu jer ovde imaju ogromno nasledje u imidzu (srbin ce ga rado preplatiti zbog fame o VW autoindustriji), ali imaju ga i Mercedes i BMW pa se ne prodaju kao VW zbog cene, iako kvalitetniji - puno su skuplji.
E sad, da te priupitam jos nesto - mislis da prosecan srbin, ili evropejac, ne bi pre uzeo bembare ili mecke da su iste cene kao VW? Bi, ali ili nema ili ne zeli da daje toliko para. I opet se vracamo da se kupuje po mnogim arsinima (izgled, uslovi kupovine, cena, itd.), a ne iskljucivo po kvalitetu, sto onda znaci da obim prodaje ne moze biti odraz kvaliteta.

Kompleksi

pre 15 godina

@homo technicus,Milan
Mozda zbog toga sto nemamo specifikacije golfa nego samo slike.
Posto svi u odredjenoj klasi imaju slicne motore,performanse,potrosnju...
logicno je da se komentarise dizajn koji je razlicit.
Kada sam kupovao auto meni je izgled bio veoma bitan i ni u jednom trenutku se nisam osecao kao "zena".

zox

pre 15 godina

Za cenu novog golfa moze da se kupi subaru forester. nove golfove kupuju ljudi koji ne znaju sta ce s parama, polovne oni koji bi da se voze za dzabe ali uz puno postovanje okoline.

Nikolas

pre 15 godina

@ FoRzA_PxFxCx

Imam ja dva u porodici, zato i govorim, a vozio sam se u navedenim. Senzori su ok za parking ali treba imati na umu da se dobijaju uz doplatu uglavnom uz skuplje nivoe opreme i da nemaju koristi u saobracaju gde je preglednost takodje dosta vazna, ako ne i vaznija.

Aleksandar

pre 15 godina

Golf je vazda bio ruzan, sterilan, tvrd i precenjen, i tu za mene svaka prica o istom prestaje. Ko ga voli, neka ga voza, ko ne voli, neka vozi nesto drugo, ne vidim zasto bi se sad virtuelno tukli da dokazemo jedni drugima da nisu u pravu. Srecom VW nije jedini proizvodjac automobila pa izbora svakako ima.

Beloved

pre 15 godina

Evo baš kao da vidim inžinjere i dizajnere Honde i Toyote kako željno isčekuju da se nešto pojavi iz VW da bi to što hitrije iskopirali. Smešno ! Kao što neko gore pametno reče VW je poodavno izgubio trku u ovom segmentu, samo što su to tek sada plasirali svojim fanovima u vidu ove šestice.

Bimmer

pre 15 godina

Ono što je najmerodavnije kada je reč o kvalitetu jedne marke je pad vrednosti, odnosno držanje visoke cene kao polovnjaka. VW u tome prednjači, ne samo kod nas, i ne bez razloga. Složiću se da postoje lepši, udobniji, stilski upečatljiviji, možda čak i generalno kvalitetniji modeli, ali nijedan Golfov takmac ne može se s njim porediti nakon pet, šest godina kada je stanje karoserije u pitanju. Golfovi su mahom mnogo "utegnutiji" od svojih vršnjaka drugih marki, zazori su im "fabrički", lim besprekoran... Ukoliko je održavanje kako treba, dobar izgled Golfa izuzetno dugo traje. Jednostavno, uporedite neki Peugeot 307 sa Golfom, ili pak Opel Astru, Toyotu...
Mala digresija u vezi sa komentarima da Nemci kupuju Golf zato što su patriotski nastrojeni. To je glupost... Ko je bio u Nemačkoj zna da to nema veze sa istinom...

Milan

pre 15 godina

Pošto sam često u Nemačkoj, a i roditelji su mi tamo živeli dugo godina moram da te ispravim: Nemci jesu veliki nacionalisti (u pozitivnom smislu) kao što su i Francuzi još veći.
Što se tiče utegnutosti ne slažem se da je golf u proseku bolji od recimo jednog sivika. Stvar je samo u tome da golf od druge do šeste generacije (prva je za svoje vreme bila avangardno dizajnirana) konstanta što se tiče dizajna i osobina dok je sivik prevaljivao put od sporskog auta preko monovolumena do jedinstveno dizajniranog modela, odnosno nemoguće ih je posmatrati kao evoluciju jednog automobila. Zato kupci golfa znaju šta da očekuju a sivika ne.
@ Većina
Zašto imate potrebu za vređanjem onih koji ne misle kao vi? Hoćemo li za glupe nacije proglasiti Srbe i Nemce koji cene golfa ili Grke i Francuze koji više vole neke druge automobile. Ili da jednostavno priznate da NE POSTOJI apsolutno najolji auto na svetu, da na kupovinu utiču mnogi faktori od istorijskih preko psiholoških do na kraju racionalnih i da je eto dobro što ima izbora da svako bude zadovoljan. Mene mnogo više brine što automobili sve više liče jedni na druge pa je suštinski izbor sve manji.

Mile

pre 15 godina

Iako nisam ljubitelj VW Golf je bio i verovatno bice jos dugo jedana od najboljih u klasi. Ali je isto cinjenica da prosto ne opravdava cenu,prosto ne nudi toliko koliko kosta. Postoje automobili koji mozda nisu dobri kao golf,i30 ceed,ali su mu veoma blizu a kostaju drasticno manje,odnosno nude vise nego sto kostaju. Golf ce ostati u vrhu ali bih se ja zabrinuo.

Xobotnica

pre 15 godina

Taman sam pomislio i nije nesto, kad pogledah broj komentara, i menjam misljenje- ruzan, lep, napumpan, ispumpan, veliki, mali, dvojka ili cetvorka, Golf je Golf.
I to treba razumeti. Iako ga neki ovde predstavljaju kao turbo folk,ipak je on klasika. Ali klasika koja se prodaje kao folk, npr. kao karte za Cecin koncert na Marakani. Mnogi ih osporavaju, ali i Ceca i Golf se rasprodaju- Klasika-Folk ili Turbo-Jazz, zar je vazno, svi profitiraju, a sto je najvaznije i zadovoljni kupci. Inace nisam neki VW fan.

rumun

pre 15 godina

Ma kakav golf,pored novog Megana koji treba da izadje ovaj golf ce biti igracka.Mozda mu vozne karakteristike i kvalitet budu na nivou sadasnjeg Megana i to mu je maksimum.Bez ostrascenosti,ocigledno je da jedino Reno moze da fura tehnologiju iz 95-e koja u Dacijama prolazi bez problema,kupci uzivaju i voze se lepse nego u golfu 5(Dacia 1.6 16v).Uskoro ce neka napucana Dacie Sandero 1.6 16v biti bolji auto od golfa 6,pazi kad sam siguran u to.

deki

pre 15 godina

A,ja se ponadao da ce konacno prestati da se proizvodi najprecenjeniji auto svih vremena!!!Moj komsija ima Golfa 4 kojem je stavio par dodatnih spojlera i izgleda lepse od ovog naduvenka.Da li se i kod Golfa 6 opet mora doplatiti za elektro prozore i centralnu bravu?

Manrico

pre 15 godina

Koliko ce vas, zemljaci, koji komentarisete ovaj auto, zaista biti u prilici da u njega sedne?!... Posebno kad "rebnu" 20 'iljade za osnovnu verziju... Mislim da se razmazenim svapskim radnicima treba poslati razglednica iz Koreje ili, au apsurda, cak i Rumunije... U pravu je covbek koji je spomenuo ceed i i30... sa opremom ce biti 2 za 1, a to je katastrofa. Inace, ne mogu da se nacudim da jos ima likova koji daju 3 000 evra za II...