Utorak, 15.07.2008.

20:49

Miladin Kovačević u Vrbasu

Košarkaš Miladin Kovačević, osumnjičen u SAD za teško prebijanje kolege sa studija Brajana Štajnhauera, potpisao je ugovor sa Vrbasom.

Izvor: B92

Miladin Kovaèeviæ u Vrbasu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Vesna

pre 15 godina

Gospodine/gospodjo "Ma nego sta " pod brojem 38,
Da li nam mozete reci izvor vasih inforamcija, bili bi jako korisne u slucaju odbrane Kovacevica i pred domacim sudom na koji ce uskoro biti pozvan.
Molim vas pomozite,

Vesna

Ivan

pre 15 godina

Ovde se previdja sustina. Nije poenta u tome da li je on kriv ili nevin, da li ga treba braniti ili osudjivati, sme li da igra basket ili ne...
Sustina je u onome sto je napisao Filip (komentar br. 6). Procitajte jos jednom, pazljivo, taj komentar.
"Nijedan pojedinac ne sme biti iznad interesa države Srbije i celokupnog srpskog naroda."

Maja

pre 15 godina

@Yeah
Ti znas za taj slucaj u Kaliforniji kada je taj momak oslobodjen a nisi cuo za milion drugih slicajeva kada su neki drugi momci osudjeni.Amerika je poznata po velikim kaznama za silovanje.
I sad posto znas jedan slucaj hajde da se svi uhvatimo za taj izuzetak.
Kazes,redovno se tuku.Da li redovno oni od 170cm i 70 kg napadaju one duplo teze.U tom slucaju sada bi u komi trebalo da lezi nekoliko stotina hiljada studeneta,ako je tvoja teorija tacna.

Bubalo

pre 15 godina

@ Zana '91

Овде није било речи о словним конструкцијама већ нечем десетом, али теби је напор то да разумеш. Питам те да ли си га икада видела како игра, да ли знаш како се понаша, начин на који размишља, на основу једног поступка не можеш говорити где му је место!!! А свакако му је место на терену, јер је пре свега велики таленат. Не сматрам да је правилно поступио, али и мени неко да малтретира пријатеље не би се лепо провео!

Blablatruc

pre 15 godina

Neverovatno koliko zamena teza na jednom mestu. Ispade covek branitelj Srbije i srpstva vaskolikog samo zato jer je prebio lika duplo manjeg od sebe i zapalio sa sudjenja.
Ajde da vidimo sta znamo od cinjenica:
1)M.K. je visok preko dva metra i tezak preko 120 kiograma
2)B.H. je mnogo nizi i najmanje 50 kilograma laksi od M.K
3)M.K. je prebio B.H. i to tako da je ovaj dva meseca bio bez svesti
4)Na sudjenju M.K. je predao svoj pasos i polozio kauciju, uz obecanje da nece napustati drzavu New York i da ce se vratiti na sudjenje
5)Radnik naseg konzulata u New York-u je protivno nasim zakonima i svim diplomatskim ugovorima izdao putnu ispravu M.K i on je pobegao.
Svako neka sudi kako zeli, ali nije sada najveci problem M.K. vec to sto mu je neko u konzulatu pomogao da pobegne!

Yeah

pre 15 godina

Svako ko je ziveo u Americi zna da se ovako nesto desava vrlo cesto, kod njih u skolama i na koledzima klinci su jasno podeljeni, sportisti su vecito u sukobu sa tzv pametnom decom i tuce poput ovih su uobicajene, tako da se ovaj nas u stvari ponasao kao tipican americki jock, koliko vidim iz novinskih tekstova. E sad, da je Amerikanac, opet bi morao da snosi konsekvence za svoje delo, tu nema price, ali sve bi zavisilo od odbrane, svedoka, ne znam sta se tu sve desilo, ko se sve tukao itd.. Npr znam za slucaj kad je decko u gimnaziji u CA silovao devojku, pred 2 svedoka i na kraju bio oslobodjen, sto je grozno, ali dosta govori o americkom sistemu..Mozda bi Miladinu bilo bolje da je ostao u US i uzeo dobrog advokata..

Zana '91-Vršac

pre 15 godina

Slažem se da bodrite našeg čoveka, ali da li je morao da ubije boga u njemu! U linku koji je objavi lik 'ma nego šta', piše: "This big guy [Kovacevic] saw what happened and just began punching him over and over,". Razumem da je braino prijatelje, i ne kažem da je Amer neko nevinašce u celoj toj priči, ali baš "punching him over and over", pa pretera ga brate...

@ bubalo

Pogledaj ti malo svoj komentar, pa onda komentariši tuđi pravopis! Ne sećam se da srpski jezik ima slova tipa ch, sh... A, to što si pročitao da mu nije mesto na terenu, nema nikakve veze sa time kakav je on sportista, nego, to uopšte nije ponašanje jednog sportiste, pogotovo ne sporta kojim se on bavi, zato mu nije mesto na terenu..

Slobo

pre 15 godina

taj mucenik od amera,kako ga nazivaju neki,je prvi napao minju.minja ga sigurno ne bi prvi dirao i jos bez razloga.zapitajte se malo vi sto ga pljujete.da znate bar delic istine,sigurno bi i vasa prica bila drugacija.ne dajmo minju jer je minja NAS.

Dejan

pre 15 godina

Jadni Amerikanci... Siledzije svetske! Pa sta bi oni uradili da je njihov prebio naseg? Pa opet bi mi bili krivi! Amerikanci su nevinasca..."Milosrdni andjeli" Ha,ha. Pa da je to bilo u Srbiji i da je Amerikanac napravio incident, tu bi odmah reagovao Tadic koji bi se prvo izvinio, a onda u najkracem roku ga poslao kuci,da ne razljuti nase "prijatelje" ucenjivace. Nemojte da ste smesni..

Jure

pre 15 godina

@ komentar #38

Pa ti mora da si bio licno prisutan celom tom dogadjaju,cim posedujues takve informacije.Mislim "Minja",kako mu ti vec tepas,ovako bas ima nevinu i bezazlenu facu,tako da je prosto nezamislivo da bi on I mrava zgazio.Za masovnu tucu koliko ja znam,potrbno je bar 4 ili 5 osoba,jedan na jedan,nikako ne moze da udje pod tu kategoriju.I na kraju,ne bi me zacudilo da je se Miladin licno "oglasio" medju ovim komentarima,pod razlicitim pseudonimima,pravdajuci svoj postupak.

bubalo

pre 15 godina

Uopshte mi nije jasno zashto se tolio polemishe o njegovom postupku, kada bi vecina ljudi uchinila isto. . Vidim ovde kazu da je on brua za Srbiju, e pa ta bruka toliko dobro igra basket da je to nenormalno i za razliku od vecine uchinio je neshto sa svojim zivotom i otishao odavde, bio dobar student i josh bolji kosharkash. Vi koji ga vredjate pozabavite se malo pravopisom, jer ce te bar mlo napredovati u svojim beznachajnim zivotima. Onom koji je rekao da je Minja siledzija kom nije mesto na terenu, neka proba da odigra sa njim 1na1 pa da vidimo da li bi mu proshao bilo koji napad!

Varga

pre 15 godina

Nas novi "junak", mladjani Miladin,koji je u velikom stilu isprebijao nekog mucenika duplo manjeg od sebe,polako postaje idol mnogih nasi kompleksasa i napaljenika.

@ Miki
Zar ti stvarno mislis,da bi nas konzul izdao, kako ti ono rece "po ubrzanom postupku", pasos svakom nasem drzavljaninu koji napravi bilo kakvo s....e,i plati mu kauciju od $100.000? Ne burazeru,to se radi samo likovima sa debelom zaledjinom,u ovom slucaju Miladinov tata!

Ghash

pre 15 godina

Ako te bruka 'Srbine' vrati se u Srbiju..sad nocima necemo spavati zbog toga sto ti neznas sta reci kolegama..za onima koji neznaju taj Amerikanac je bio nadrogiran i prvi je poceo
(Pedja, 15. jul 2008 22:51)

Srbine,
u srpskom se ne znam pise odvojeno, na kraju recenice ide tacka, a koriscenje infinitiva na kraju recenice nije u duhu srpskog vec nemackog jezika.

Goran

pre 15 godina

"Jedan Kobi Brajant je mogao da siluje devojku, ide na sidjenje i te iste veceri igra utakmicu za Lejkerse. Jedina je razlika sto on nije zapalio sa sudjenja."

Ahahahah, Veljko, jel to stvarno jedina razlika ? Ili je mozda stvar u nekim milionima koje su iscurele iz dzepa g-dina Brajanta.
Da se razumemo, ne branim Kovacevica, al svako svom jatu bezi...

Aco

pre 15 godina

Suđenje u Americi je pošteno kao za one jadne "AVGANISTANCE".
Tek sad daju snimke sa saslušanja i iz zatvora.
Mi Srbi smo za njih isto što i Irak, Iran, Avganistan...
tako bi nam i sudili u Americi.

Marko

pre 15 godina

@Miki:

Ako sam dobro razumeo, ti nas poredis sa Amerikancima? Zapitaj se samo ko smo mi a ko oni i sve ce ti biti jasno. Zbog takvog isterivanja pravde mi smo uvek dobijali po ledjima, UVEK!!!

dex

pre 15 godina

Uf sto smo fini... Ludi amer koji misli da mu je sve dozvoljeno je zapoceo celu pricu, malo se raspitajte. Lik je reagovao normalno, odvalio, sad sto nema granicu pa ga je bacio u komu to je druga stvar... Kao sto je neko rekao, ameri poubijaju koga stignu pa beze u ambasadu, a mi ne bi smeli tako? Zasto bi sve njima bilo dozvoljeno? I zasto je normalno da amer zapocinje frku oko devojke sa prozivkama i tucom, a nije normalno da se ovaj lik brani? Jedino sto nije normalno u toj prici je sto taj Miladin ocigledno nije imao meru nego ga je svetski prebio...

Dusan

pre 15 godina

Policija treba kada vidi ovakvu facu prvo da hapsi, pa tek onda da ispituje...:)!
Covek koji je na crvenoj poternici Interpola (mozemo da diskutujemo zasluzeno ili ne) bez ikakvih problema potpisuje kosarkaski ugovor u Srbiji i to neki ovde podrzavaju. Pa ljudi da li smo mi normalni!? Slazem se da je Amerika prva ta koja ce zastiti svog gradjanina i vratiti ga u zemlju, ali nemojte zaboraviti da je to i prva zemlja koja ce mu OMDAH za to sto je uradio i suditi i ako treba ZESTOKO ga kazniti, sto ovde gledajuci sudske procese i kaznenu politiku sigurno NECE biti slucaj.

patriot

pre 15 godina

@ Filip

Druze, to treba procitati Mladicu i Karadzicu.

Gledam juce snimak o Gvantanamo zatvoru u Kubi (!) sta su radili klincu od 15!!! godina.

Ne znam sta da mislim...

bobans

pre 15 godina

Ma kakav Apis..amer je posle dva dana izasao iz bolnice ciji su "ponosni" vlasnici njegovi roditelji?!25 godina corke za jedan "Šamar" kolegi...K**a nas ko stigne BRE

djole

pre 15 godina

U većini normalnih zemalja se za nanošenje teških telesnih povreda ide u zatvor (ne dugo ali se ide u zatvor), a on je dečka poslao u bolnicu. I onda brže bolje 100.000 dolara kaucije i pasoš završen za dan i brzo nazad kod mame i tate. Ja ne bi izručio njega , ja bi izručio njegove roditelje. Sada ću ja zbog njega magarca popu**ti za vizu.

aleksandar

pre 15 godina

ne znam zasto prave toliku frku oko toga covek samo malo prebio coveko,nije to nista srasno
(LUKA_KRAGUJEVAC, 15. jul 2008 21:55)

Malo ga je prebio - nista strasno!!!???
Pa ovaj Amer je bio u komi i jos uvek nisam nigde procitao da li se iz nje do sada probudio.

Bancho

pre 15 godina

Ne razumem sve ove reci pljuvanja po momku koji je ucinio potpuno ono sto svaki amerikanac dobije kao preporuku prilikom putovanja van SAD. Ukoliko se nadjete u neprilici, ukoliko Vam preti pritvor itd, odmah idite u Ambasadu ili Konzulat.
Dajte mi bar jedan primer iz skorije istorije da je neki drzavljanin SAD postupio drugacije. Cak i oni koji su pocinili masovna ubistva (kao recimo oni marinci u Italiji pre par godina - 17 ili koliko vec mrtvih prilikom pada zicare. Demonstranti drzali bazu zatvorenu 7 dana, i popustili kad se na CNN-u pojavila fotka pilota vec u SAD-u sa porodicom), i mnogo teza krivicna dela nego momak koga napadate...
Prosto, iz tuzilastva u SAD-u ce poslati materijal tuzilastvu u Vrbasu, ako je ono nadlezno, i ono ce pokrenuti postupak. Dok tuzilastvo ne dobije materijal, nema nikakve osnove da se osumnjiceni lisava slobode ili sprovode bilo kakve istrazne radnje.
Za sada, mi samo imamo informacije iz medija, a to, iskustvo nas uci, uglavnom i nisu informacije kojima se moze verovati.
Prema tome, zasto pljujete momka koji se poneo onako kako "vlada" SAD uci svoje drzavljane da se ponasaju, i zasto pljujete Srbiju, kada ona nema nikakvog osnova da zapocne bilo sta vezano za ovaj slucaj dok zvanicno ne dobije dokumentaciju...
Konzula, koji je po ubrzanom postupku izdao pasos ovom momku bih zvanicno pohvalio, i rekao da se tako stite interesi drzavljana Srbije (a ne ispijanjem koktela i trazenjem vece plate), a da li je momak kriv ili ne, well, ja nisam Bog, sud je tu da to utvrdi...
(Miki, 15. jul 2008 22:53)

Potpisujem svaku rec.

Oni Muslimani sto ih je branio, tri puta menjali iskaze na njegovu stetu, a povredjeni, kojem iskreno zelim potpuni i brz oporavak, bio navodno nadrogiran i zapoceo kavgu.

Srbi, ajde jednom pamet u glavu i povucite kocnicu sa osudama dok se ovo ne dokaze na nasem sudu.

U nasem narodu samo uperis prst na coveka. Pa ni njegova petoclana porodica ne bi mogla da razuveri prosecnog Srbina da to nije tako.

Ukoliko se utvrdi da je kriv, neka odsluzi svoje, ali do tada sacekajte i pustite ga da bar eto igra kosarku.

Veljko

pre 15 godina

Ja totalno nisam na njegovoj strani , ali komentari da se ovo samo U srbiji moze desiti je glupost. Jedan Kobi Brajant je mogao da siluje devojku, ide na sidjenje i te iste veceri igra utakmicu za Lejkerse. Jedina je razlika sto on nije zapalio sa sudjenja. Amerika je puna sporista koji su osdjenji za pucnjave ili prebijanja pa ih i dalje klubovi potpisuju za multimilionske ugovore(Pacman Jones, Tod Bertuzzi,Michael Vick, Steven Jackson)

Ognjen

pre 15 godina

Razumem one koji se cude i koji kazu kako je sramota sto je Miladin pobegao i sto je nasao utociste u domovini. Razumem i one koji kazu kako je to sramota da ga Srbija podrzava i da to steti nasem ugledu, da je jednostavno sramota (kao sta da kaze jedan komentator svojim prijateljima amerikancima gde zivi, kako je sve to moguce ...)
E pa gospodo, upitajte svoje prijatelje amerikance kako je moguce da oni ne priznaju Medjunarodni Sud i da zahtevaju od manjih zemalja da potpisu ugovor o neizrucivanju njihovih gradjana tom Sudu ili drugim zemljama gde su ovi trazeni. Pa cekajte malo, ne moze to tako, za sve ista pravila.
I jos nesto, da li bi oni nama izrucili tog Brajana da je kojim slucajem obrnuta situacija. Ma bi little tomorrow ...

posmatrac

pre 15 godina

Citam komentare i ne mogu da se nacudim koliko srpskih patriota ovde ima! Svaka cast kosarkaskom klubu Vrbas koji je pomogao ovom nesrecnom mladicu u ovom teskom trenutku za njega i njegovu porodicu.
Miladine ne damo te!

ma nego šta!

pre 15 godina

* Šta je pljuvača, ne verujem!!! Čitate "Kurir" i slične medije koji samo prevode tekstove iz (pojedinih) američkih medija i na osnovu toga formirate mišljenje.

Evo par informacija za neupućene:
Minja je izašao sa drugom i njegovom devojkom (Senal Softic i Melissa Cartagena) . Tu se pojavljuje pijani i drogirani Bryan Steinhauer i počinje da maltretira sve prisutne, uz reči kako mu niko ne sme ništa, jer njegov tata može da otpusti bilo kojeg policajca u državi. Tu počinje da maltretira devojku Minjinog druga i počinje opšta tuča. U toj tuči deblji kraj je izvukao Steinhauer.
E sada se zapitajte kako bi se sve ovo završilo da taj Bryan Steinhauer nije sin bogatih Jevreja, kućnih prijatelja Hilary Clinton.
O tome na koji način je ta devojka bila napadnuta od strane Steinhauera govorila je i njena majka u amer. medijima, i stala je u Miladinovu odbranu.
Sa vezama kakve imaju roditelji Steinhauera, krenulo se u pravi rat protiv Minje. Kao što je neko napisao, da je tu u pitanju bio neki prosečan crnac, verovatno ni do lokalnih novina ne bi stigla priča... ali...

Minja treba da odgovara za ono što je uradio - ali to je učešće u masovnoj tuči. On jednostavno nikada nebi mogao da ima normalno suđenje u Americi i spreman je da mu se sudi ovde.

A na koju foru ovoliko ljudi stane na stranu tog Bryana samo zbog šturih tekstova prepunih pogrešnih i nepotpunih informacija... strašno! Pa čak i po američkim medijima se mogla čuti druga strana priče - ali kod nas ne.
primer:
http://www.nydailynews.com/news/ny_crime/2008/06/29/2008-06-29_groped_girls_mother_sorry_for_beatdown_b.html

ali džaba sve kad mi volimo da mrzimo, pa makar i naše

losmi

pre 15 godina

kako mu je patriotski Vrbas svojim slobodarskim duhom izasao u susret, pa to je za pricu. Verovatno ce mu lokalni mocnici prirediti srdacan docek na onom istom trgu gde vec dve godine stoji bilbord sa likom haskog optuzenika. Docek uz zvuke gusala sa motivima nepravedno optuzenih ratnih heroja Srebrenice, Gorazda i Foce, a na meniju, naravno zaklano prase i jagnje, sa jabukom u ustima :(((

tuga, a nekad smo bili grad za primer

sderfa

pre 15 godina

@(urbanBG-PDX, 15. jul 2008 21:08)

Pitaj ti njih kako to da se njihovim vojnicima sudi samo u njihovoj zemlji a oni ostale teraju da im sudi medjunarodni sud, pitaj ih da li je dozvoljeno koristiti kasetne bombe, bombe sa osiromasenim uranijumom, pitaj ih da li se secaju rafalne paljbe Milana Gurovica, pitaj ih ko im je dao za pravo da izigravaju svetske policajce i na kraju ih pitaj ko je pobedio u ratu u Vijetnamu...

Aleksandar

pre 15 godina

Braco Srbi i sestre Srpkinje, nemojte da krivite svoj narod, vec svoj narod spasite ako mozete! Pruzite ruku jedan drugome, Kovacevicev problem nekada moze da zadesi i Vas.Pitajte sebe zasto je morao to da uradi? Srbijo hvala ti sto sam Srbin, bicu i ostacu zauvek! BUDIMO SLOZNI NE DAJMO NA SVOG BRATA ILI SESTRU!

Varga

pre 15 godina

Nas novi "junak", mladjani Miladin,koji je u velikom stilu isprebijao nekog mucenika duplo manjeg od sebe,polako postaje idol mnogih nasi kompleksasa i napaljenika.

@ Miki
Zar ti stvarno mislis,da bi nas konzul izdao, kako ti ono rece "po ubrzanom postupku", pasos svakom nasem drzavljaninu koji napravi bilo kakvo s....e,i plati mu kauciju od $100.000? Ne burazeru,to se radi samo likovima sa debelom zaledjinom,u ovom slucaju Miladinov tata!

isto zivim u amerikama

pre 15 godina

jeli ti sto se stidis i objasnjvas kolegama...a da li su se ameri stideli kada je njihov pilot iz opklade sa drugarom da bi malo poplasio turiste hteo da proleti ispod zicare...bese to u italiji...i rezultat: ubio 20 ljudi....zabari, belgijanci i cak francuzi trazili izrucenje radi sudjenja a ovaj ne samo da nije izrucen nego je i oslobodjen u pravednoj americi.

samo se ti stidi.

MILOSH

pre 15 godina

Kako se digla prasina i hajka na ovog decka, veca nego na Nasera Orica koji je pobio hiljade i hiljade nevinih zrtava,a sta je Miladin uradio, dobio bi kaznu manje od godinu zatvora...i sada je na interpolovoj crvenoj poternici, a Naser u svojoj slobodnoj kucici...Vlada Amerike jos jednom pokazuje SILU!

Marko

pre 15 godina

Nema veze,samo jednog dana Miladina nece biti na pripremama a sutra cete saznati da je tamo gde mu je mesto.I onaj koji ga je angazovao u Vrbasu treba da odgovara zbog bruke ove zemlje.Treba da pogledate fotos onog momka koji je u komi i nikad se nece probuditi i ovaj Miladinov,pa da poverujete kako ga je onaj momak prvi napao,ma kako da ne.Onima koji brane Miladina zelim sve najlepse u komi.

Vrbaski kanal(udjes,izadjes i gotovo..)

pre 15 godina

Prvi put i Vrbas ovde da pomenu...A iskreno,da kosarkaski klub i imamo,to prakticno i da nisam znao..:-)) Salim se..Ali ipak je smesno to sto tu ne igraju talenti,vec mamini i tatini sinovi,neki likovi od 35 godina kojima je igranje u klubu hobi i dodatni dzeparac...A Vrbas koliko je Vrbas smesan,vidi se i po samoj cinjenici da je na poslanickoj listi lik sa osnovnom..ili mozda trogodisnjom,i taj decko vodi sportske resore,a koliko znam nije ni bio sportista vec samo klasicni galamdzija....hocu i ja da budem predsednik opstine,zavrsio sam gimnaziju i sad cu na fax...:-)) Plus ,ko je taj decko Miladin??

Srbin

pre 15 godina

Minja je dobar momak kojeg licno poznajem.O njemu mogu da kazem sve najbolje.Ljudi koji kazu da ga treba isporuciti neka se zapitaju da li bi SAD isporucile svog drzavljanina nekoj zemlji.Svaka cast KK Vrbasu.

prof che

pre 15 godina

Сирото дете...Покачи се са сличном мудрицом, па кад види да је фрчно, запали мами у наручје за 100.000...Јел он сад баја или...? Тужни медији у полугладној Србији...колико простора посвећено још једној усијаној(богатој)глави.

Borko_ZR

pre 15 godina

Alo ljudi sta vam je?!?!?! Pa decko nije masakrirao dvadeset ljudi, i nije ratni zlocinac! Samo je malo pokazao NADROGIRANOM Ameru ko je ko!
A onaj sigurno nije bio cist kad je napao tolikog coveka kao sto je Miladin!
Miladine KRALJU samo napred!

Alex

pre 15 godina

Stanite malo na loptu sa komentarima.Amerikanci su pokazali prema svojim gradjanima a prvenstveno crncima koliko su objektivni i demokraticni.To pokazuje i najnovija naslovna strana New Yorkera.Posle svega Srbi nemaju ama bas ni jedan razlog da veruju Amerima a posebno njihovoj objektivnosti prema Srbinu koji je premlatio amerikanca koji je nasrnuo na devojku.Muka mi je od komentara ovog toboznjeg Srbina koji se stidi i nezna sta da kaze amerima.

Strasna palanka

pre 15 godina

Bravo Vrbas. Uvek mimo civilizovanog sveta.
Najortodoksniji komunisti, onda popaljeni velikosrbi-radikali, ... i usput ne postuju medjunarodno pravo.
Samo nazad !

Nikola Russia

pre 15 godina

Ovo je kosarkaski klub,gde se igra kosarka,a ne bunker u kome se mozes kriti.Sto nisi igrao kosarku u Americi,pa si dosao u Srbiju.A ko stoji iza tog "ugovora".Na sta smo spali da trazimo "kosarkase" medju osobama koji su na poternici.

Miki

pre 15 godina

Ne razumem sve ove reci pljuvanja po momku koji je ucinio potpuno ono sto svaki amerikanac dobije kao preporuku prilikom putovanja van SAD. Ukoliko se nadjete u neprilici, ukoliko Vam preti pritvor itd, odmah idite u Ambasadu ili Konzulat.
Dajte mi bar jedan primer iz skorije istorije da je neki drzavljanin SAD postupio drugacije. Cak i oni koji su pocinili masovna ubistva (kao recimo oni marinci u Italiji pre par godina - 17 ili koliko vec mrtvih prilikom pada zicare. Demonstranti drzali bazu zatvorenu 7 dana, i popustili kad se na CNN-u pojavila fotka pilota vec u SAD-u sa porodicom), i mnogo teza krivicna dela nego momak koga napadate...
Prosto, iz tuzilastva u SAD-u ce poslati materijal tuzilastvu u Vrbasu, ako je ono nadlezno, i ono ce pokrenuti postupak. Dok tuzilastvo ne dobije materijal, nema nikakve osnove da se osumnjiceni lisava slobode ili sprovode bilo kakve istrazne radnje.
Za sada, mi samo imamo informacije iz medija, a to, iskustvo nas uci, uglavnom i nisu informacije kojima se moze verovati.
Prema tome, zasto pljujete momka koji se poneo onako kako "vlada" SAD uci svoje drzavljane da se ponasaju, i zasto pljujete Srbiju, kada ona nema nikakvog osnova da zapocne bilo sta vezano za ovaj slucaj dok zvanicno ne dobije dokumentaciju...
Konzula, koji je po ubrzanom postupku izdao pasos ovom momku bih zvanicno pohvalio, i rekao da se tako stite interesi drzavljana Srbije (a ne ispijanjem koktela i trazenjem vece plate), a da li je momak kriv ili ne, well, ja nisam Bog, sud je tu da to utvrdi...

Pedja

pre 15 godina

Bruka za Srbiju i sve nas Srbe!
Zivim u Amerikama i kolege me pitaju da li je moguce da je ambasada pomogla da zemlju napusti covek koji je optuzen za tesko krivicno delo... Sta da im kazem? Da njegovi roditelji imaju para i prijetalje u ambasadi? Da kazem da je u Srbiji sve moguce
(urbanBG-PDX, 15. jul 2008 21:08)

Ako te bruka 'Srbine' vrati se u Srbiju..sad nocima necemo spavati zbog toga sto ti neznas sta reci kolegama..za onima koji neznaju taj Amerikanac je bio nadrogiran i prvi je poceo

LUKA_KRAGUJEVAC

pre 15 godina

E ovo je transfer leta...Cudi me da nije presao u Zvezdu:o)
(Ognjen, 15. jul 2008 21:15)

nije mu Zvezda poslala konkretnu ponudu pa se odlucio za Vrbas,salim se, sad ozbiljno,ne znam zasto prave toliku frku oko toga covek samo malo prebio coveko,nije to nista srasno

Filip

pre 15 godina

Gde mi ovo živimo, majko mila...

Još će ga na kraju deca gledati kao idola... Užas!
Da makar malo voli ovu Srbiju, predao bi se a on još više narušava ugled naše zemlje. Nijedan pojedinac ne sme biti iznad interesa države Srbije i celokupnog srpskog naroda, zato ću citirati velikog srpskog partiotu Dragutina Dimitrijevića Apisa posle izricanja smrtne presude:

"Iako osuđen od oba suda na smrt i lišen milosti krune, ja umirem nevin, u ubeđenju da je moja smrt bila potrebna Srbiji iz više razloga. Iz ovog mog ubeđenja potiče i moja duševna mirnoća, sa kojom očekujem svoj poslednji čas. Neka Srbija bude srećna i neka se ispuni naš sveti zavet ujedinjenja celog Srpstva i Jugoslovenstva, pa ću ja i posle svoje smrti biti srećan i blažen a bol koji osećam što ću od srpske puške poginuti biće mi drag i mio, u uverenju da je ta puška uperena u moje grudi radi dobra Srbije i srpskog naroda, kojem sam ja bio posvetio ceo svoj život."

urbanBG-PDX

pre 15 godina

Bruka za Srbiju i sve nas Srbe!
Zivim u Amerikama i kolege me pitaju da li je moguce da je ambasada pomogla da zemlju napusti covek koji je optuzen za tesko krivicno delo... Sta da im kazem? Da njegovi roditelji imaju para i prijetalje u ambasadi? Da kazem da je u Srbiji sve moguce

Nemanja

pre 15 godina

Katastrofa!
I sto je najgore mi cemo sada od ovaga napraviti medjunarodni skandal. Mislim nisam upucen u to sta se desilo i kako je do tuce doslo ali ako je uhapsen neka mu sude. Pa cak i ako ga osude to ce biti nesto uslovno ili slicno nece dobiti dozivotnu zbog tuce. Samo mi Srbi mozemo ovako nesto da uradimo...

Bojanche

pre 15 godina

Nećeš se ti tu naigrati basketa. Kada su izručili Slobu u Hag, izručiće i tebe Amerima. Želim ti sve najbolje, ali sam skeptik...

ma nego šta !!!

pre 15 godina

Ma nego šta !!!

Zna Miladin gde je siguran, jer kad ga Bojan kapiten uzme pod svoje tu se ni Ameri ne pitaju. Ma samo nam Gurke fali...
A kako će tek napredovati pod vođstvom sjajnog stručnog štaba, ajoooj... ma sledeće godine mu Ameri opraštaju sve i ide u NBA... pravo iz Vrbasa...

Ma L O L

Miki

pre 15 godina

Ne razumem sve ove reci pljuvanja po momku koji je ucinio potpuno ono sto svaki amerikanac dobije kao preporuku prilikom putovanja van SAD. Ukoliko se nadjete u neprilici, ukoliko Vam preti pritvor itd, odmah idite u Ambasadu ili Konzulat.
Dajte mi bar jedan primer iz skorije istorije da je neki drzavljanin SAD postupio drugacije. Cak i oni koji su pocinili masovna ubistva (kao recimo oni marinci u Italiji pre par godina - 17 ili koliko vec mrtvih prilikom pada zicare. Demonstranti drzali bazu zatvorenu 7 dana, i popustili kad se na CNN-u pojavila fotka pilota vec u SAD-u sa porodicom), i mnogo teza krivicna dela nego momak koga napadate...
Prosto, iz tuzilastva u SAD-u ce poslati materijal tuzilastvu u Vrbasu, ako je ono nadlezno, i ono ce pokrenuti postupak. Dok tuzilastvo ne dobije materijal, nema nikakve osnove da se osumnjiceni lisava slobode ili sprovode bilo kakve istrazne radnje.
Za sada, mi samo imamo informacije iz medija, a to, iskustvo nas uci, uglavnom i nisu informacije kojima se moze verovati.
Prema tome, zasto pljujete momka koji se poneo onako kako "vlada" SAD uci svoje drzavljane da se ponasaju, i zasto pljujete Srbiju, kada ona nema nikakvog osnova da zapocne bilo sta vezano za ovaj slucaj dok zvanicno ne dobije dokumentaciju...
Konzula, koji je po ubrzanom postupku izdao pasos ovom momku bih zvanicno pohvalio, i rekao da se tako stite interesi drzavljana Srbije (a ne ispijanjem koktela i trazenjem vece plate), a da li je momak kriv ili ne, well, ja nisam Bog, sud je tu da to utvrdi...

Pedja

pre 15 godina

Bruka za Srbiju i sve nas Srbe!
Zivim u Amerikama i kolege me pitaju da li je moguce da je ambasada pomogla da zemlju napusti covek koji je optuzen za tesko krivicno delo... Sta da im kazem? Da njegovi roditelji imaju para i prijetalje u ambasadi? Da kazem da je u Srbiji sve moguce
(urbanBG-PDX, 15. jul 2008 21:08)

Ako te bruka 'Srbine' vrati se u Srbiju..sad nocima necemo spavati zbog toga sto ti neznas sta reci kolegama..za onima koji neznaju taj Amerikanac je bio nadrogiran i prvi je poceo

urbanBG-PDX

pre 15 godina

Bruka za Srbiju i sve nas Srbe!
Zivim u Amerikama i kolege me pitaju da li je moguce da je ambasada pomogla da zemlju napusti covek koji je optuzen za tesko krivicno delo... Sta da im kazem? Da njegovi roditelji imaju para i prijetalje u ambasadi? Da kazem da je u Srbiji sve moguce

Filip

pre 15 godina

Gde mi ovo živimo, majko mila...

Još će ga na kraju deca gledati kao idola... Užas!
Da makar malo voli ovu Srbiju, predao bi se a on još više narušava ugled naše zemlje. Nijedan pojedinac ne sme biti iznad interesa države Srbije i celokupnog srpskog naroda, zato ću citirati velikog srpskog partiotu Dragutina Dimitrijevića Apisa posle izricanja smrtne presude:

"Iako osuđen od oba suda na smrt i lišen milosti krune, ja umirem nevin, u ubeđenju da je moja smrt bila potrebna Srbiji iz više razloga. Iz ovog mog ubeđenja potiče i moja duševna mirnoća, sa kojom očekujem svoj poslednji čas. Neka Srbija bude srećna i neka se ispuni naš sveti zavet ujedinjenja celog Srpstva i Jugoslovenstva, pa ću ja i posle svoje smrti biti srećan i blažen a bol koji osećam što ću od srpske puške poginuti biće mi drag i mio, u uverenju da je ta puška uperena u moje grudi radi dobra Srbije i srpskog naroda, kojem sam ja bio posvetio ceo svoj život."

ma nego šta!

pre 15 godina

* Šta je pljuvača, ne verujem!!! Čitate "Kurir" i slične medije koji samo prevode tekstove iz (pojedinih) američkih medija i na osnovu toga formirate mišljenje.

Evo par informacija za neupućene:
Minja je izašao sa drugom i njegovom devojkom (Senal Softic i Melissa Cartagena) . Tu se pojavljuje pijani i drogirani Bryan Steinhauer i počinje da maltretira sve prisutne, uz reči kako mu niko ne sme ništa, jer njegov tata može da otpusti bilo kojeg policajca u državi. Tu počinje da maltretira devojku Minjinog druga i počinje opšta tuča. U toj tuči deblji kraj je izvukao Steinhauer.
E sada se zapitajte kako bi se sve ovo završilo da taj Bryan Steinhauer nije sin bogatih Jevreja, kućnih prijatelja Hilary Clinton.
O tome na koji način je ta devojka bila napadnuta od strane Steinhauera govorila je i njena majka u amer. medijima, i stala je u Miladinovu odbranu.
Sa vezama kakve imaju roditelji Steinhauera, krenulo se u pravi rat protiv Minje. Kao što je neko napisao, da je tu u pitanju bio neki prosečan crnac, verovatno ni do lokalnih novina ne bi stigla priča... ali...

Minja treba da odgovara za ono što je uradio - ali to je učešće u masovnoj tuči. On jednostavno nikada nebi mogao da ima normalno suđenje u Americi i spreman je da mu se sudi ovde.

A na koju foru ovoliko ljudi stane na stranu tog Bryana samo zbog šturih tekstova prepunih pogrešnih i nepotpunih informacija... strašno! Pa čak i po američkim medijima se mogla čuti druga strana priče - ali kod nas ne.
primer:
http://www.nydailynews.com/news/ny_crime/2008/06/29/2008-06-29_groped_girls_mother_sorry_for_beatdown_b.html

ali džaba sve kad mi volimo da mrzimo, pa makar i naše

Bojanche

pre 15 godina

Nećeš se ti tu naigrati basketa. Kada su izručili Slobu u Hag, izručiće i tebe Amerima. Želim ti sve najbolje, ali sam skeptik...

ma nego šta !!!

pre 15 godina

Ma nego šta !!!

Zna Miladin gde je siguran, jer kad ga Bojan kapiten uzme pod svoje tu se ni Ameri ne pitaju. Ma samo nam Gurke fali...
A kako će tek napredovati pod vođstvom sjajnog stručnog štaba, ajoooj... ma sledeće godine mu Ameri opraštaju sve i ide u NBA... pravo iz Vrbasa...

Ma L O L

Alex

pre 15 godina

Stanite malo na loptu sa komentarima.Amerikanci su pokazali prema svojim gradjanima a prvenstveno crncima koliko su objektivni i demokraticni.To pokazuje i najnovija naslovna strana New Yorkera.Posle svega Srbi nemaju ama bas ni jedan razlog da veruju Amerima a posebno njihovoj objektivnosti prema Srbinu koji je premlatio amerikanca koji je nasrnuo na devojku.Muka mi je od komentara ovog toboznjeg Srbina koji se stidi i nezna sta da kaze amerima.

Nemanja

pre 15 godina

Katastrofa!
I sto je najgore mi cemo sada od ovaga napraviti medjunarodni skandal. Mislim nisam upucen u to sta se desilo i kako je do tuce doslo ali ako je uhapsen neka mu sude. Pa cak i ako ga osude to ce biti nesto uslovno ili slicno nece dobiti dozivotnu zbog tuce. Samo mi Srbi mozemo ovako nesto da uradimo...

LUKA_KRAGUJEVAC

pre 15 godina

E ovo je transfer leta...Cudi me da nije presao u Zvezdu:o)
(Ognjen, 15. jul 2008 21:15)

nije mu Zvezda poslala konkretnu ponudu pa se odlucio za Vrbas,salim se, sad ozbiljno,ne znam zasto prave toliku frku oko toga covek samo malo prebio coveko,nije to nista srasno

isto zivim u amerikama

pre 15 godina

jeli ti sto se stidis i objasnjvas kolegama...a da li su se ameri stideli kada je njihov pilot iz opklade sa drugarom da bi malo poplasio turiste hteo da proleti ispod zicare...bese to u italiji...i rezultat: ubio 20 ljudi....zabari, belgijanci i cak francuzi trazili izrucenje radi sudjenja a ovaj ne samo da nije izrucen nego je i oslobodjen u pravednoj americi.

samo se ti stidi.

Strasna palanka

pre 15 godina

Bravo Vrbas. Uvek mimo civilizovanog sveta.
Najortodoksniji komunisti, onda popaljeni velikosrbi-radikali, ... i usput ne postuju medjunarodno pravo.
Samo nazad !

Varga

pre 15 godina

Nas novi "junak", mladjani Miladin,koji je u velikom stilu isprebijao nekog mucenika duplo manjeg od sebe,polako postaje idol mnogih nasi kompleksasa i napaljenika.

@ Miki
Zar ti stvarno mislis,da bi nas konzul izdao, kako ti ono rece "po ubrzanom postupku", pasos svakom nasem drzavljaninu koji napravi bilo kakvo s....e,i plati mu kauciju od $100.000? Ne burazeru,to se radi samo likovima sa debelom zaledjinom,u ovom slucaju Miladinov tata!

Borko_ZR

pre 15 godina

Alo ljudi sta vam je?!?!?! Pa decko nije masakrirao dvadeset ljudi, i nije ratni zlocinac! Samo je malo pokazao NADROGIRANOM Ameru ko je ko!
A onaj sigurno nije bio cist kad je napao tolikog coveka kao sto je Miladin!
Miladine KRALJU samo napred!

Vrbaski kanal(udjes,izadjes i gotovo..)

pre 15 godina

Prvi put i Vrbas ovde da pomenu...A iskreno,da kosarkaski klub i imamo,to prakticno i da nisam znao..:-)) Salim se..Ali ipak je smesno to sto tu ne igraju talenti,vec mamini i tatini sinovi,neki likovi od 35 godina kojima je igranje u klubu hobi i dodatni dzeparac...A Vrbas koliko je Vrbas smesan,vidi se i po samoj cinjenici da je na poslanickoj listi lik sa osnovnom..ili mozda trogodisnjom,i taj decko vodi sportske resore,a koliko znam nije ni bio sportista vec samo klasicni galamdzija....hocu i ja da budem predsednik opstine,zavrsio sam gimnaziju i sad cu na fax...:-)) Plus ,ko je taj decko Miladin??

losmi

pre 15 godina

kako mu je patriotski Vrbas svojim slobodarskim duhom izasao u susret, pa to je za pricu. Verovatno ce mu lokalni mocnici prirediti srdacan docek na onom istom trgu gde vec dve godine stoji bilbord sa likom haskog optuzenika. Docek uz zvuke gusala sa motivima nepravedno optuzenih ratnih heroja Srebrenice, Gorazda i Foce, a na meniju, naravno zaklano prase i jagnje, sa jabukom u ustima :(((

tuga, a nekad smo bili grad za primer

Srbin

pre 15 godina

Minja je dobar momak kojeg licno poznajem.O njemu mogu da kazem sve najbolje.Ljudi koji kazu da ga treba isporuciti neka se zapitaju da li bi SAD isporucile svog drzavljanina nekoj zemlji.Svaka cast KK Vrbasu.

sderfa

pre 15 godina

@(urbanBG-PDX, 15. jul 2008 21:08)

Pitaj ti njih kako to da se njihovim vojnicima sudi samo u njihovoj zemlji a oni ostale teraju da im sudi medjunarodni sud, pitaj ih da li je dozvoljeno koristiti kasetne bombe, bombe sa osiromasenim uranijumom, pitaj ih da li se secaju rafalne paljbe Milana Gurovica, pitaj ih ko im je dao za pravo da izigravaju svetske policajce i na kraju ih pitaj ko je pobedio u ratu u Vijetnamu...

djole

pre 15 godina

U većini normalnih zemalja se za nanošenje teških telesnih povreda ide u zatvor (ne dugo ali se ide u zatvor), a on je dečka poslao u bolnicu. I onda brže bolje 100.000 dolara kaucije i pasoš završen za dan i brzo nazad kod mame i tate. Ja ne bi izručio njega , ja bi izručio njegove roditelje. Sada ću ja zbog njega magarca popu**ti za vizu.

posmatrac

pre 15 godina

Citam komentare i ne mogu da se nacudim koliko srpskih patriota ovde ima! Svaka cast kosarkaskom klubu Vrbas koji je pomogao ovom nesrecnom mladicu u ovom teskom trenutku za njega i njegovu porodicu.
Miladine ne damo te!

Nikola Russia

pre 15 godina

Ovo je kosarkaski klub,gde se igra kosarka,a ne bunker u kome se mozes kriti.Sto nisi igrao kosarku u Americi,pa si dosao u Srbiju.A ko stoji iza tog "ugovora".Na sta smo spali da trazimo "kosarkase" medju osobama koji su na poternici.

MILOSH

pre 15 godina

Kako se digla prasina i hajka na ovog decka, veca nego na Nasera Orica koji je pobio hiljade i hiljade nevinih zrtava,a sta je Miladin uradio, dobio bi kaznu manje od godinu zatvora...i sada je na interpolovoj crvenoj poternici, a Naser u svojoj slobodnoj kucici...Vlada Amerike jos jednom pokazuje SILU!

Jure

pre 15 godina

@ komentar #38

Pa ti mora da si bio licno prisutan celom tom dogadjaju,cim posedujues takve informacije.Mislim "Minja",kako mu ti vec tepas,ovako bas ima nevinu i bezazlenu facu,tako da je prosto nezamislivo da bi on I mrava zgazio.Za masovnu tucu koliko ja znam,potrbno je bar 4 ili 5 osoba,jedan na jedan,nikako ne moze da udje pod tu kategoriju.I na kraju,ne bi me zacudilo da je se Miladin licno "oglasio" medju ovim komentarima,pod razlicitim pseudonimima,pravdajuci svoj postupak.

Aco

pre 15 godina

Suđenje u Americi je pošteno kao za one jadne "AVGANISTANCE".
Tek sad daju snimke sa saslušanja i iz zatvora.
Mi Srbi smo za njih isto što i Irak, Iran, Avganistan...
tako bi nam i sudili u Americi.

Ghash

pre 15 godina

Ako te bruka 'Srbine' vrati se u Srbiju..sad nocima necemo spavati zbog toga sto ti neznas sta reci kolegama..za onima koji neznaju taj Amerikanac je bio nadrogiran i prvi je poceo
(Pedja, 15. jul 2008 22:51)

Srbine,
u srpskom se ne znam pise odvojeno, na kraju recenice ide tacka, a koriscenje infinitiva na kraju recenice nije u duhu srpskog vec nemackog jezika.

prof che

pre 15 godina

Сирото дете...Покачи се са сличном мудрицом, па кад види да је фрчно, запали мами у наручје за 100.000...Јел он сад баја или...? Тужни медији у полугладној Србији...колико простора посвећено још једној усијаној(богатој)глави.

Marko

pre 15 godina

Nema veze,samo jednog dana Miladina nece biti na pripremama a sutra cete saznati da je tamo gde mu je mesto.I onaj koji ga je angazovao u Vrbasu treba da odgovara zbog bruke ove zemlje.Treba da pogledate fotos onog momka koji je u komi i nikad se nece probuditi i ovaj Miladinov,pa da poverujete kako ga je onaj momak prvi napao,ma kako da ne.Onima koji brane Miladina zelim sve najlepse u komi.

Bancho

pre 15 godina

Ne razumem sve ove reci pljuvanja po momku koji je ucinio potpuno ono sto svaki amerikanac dobije kao preporuku prilikom putovanja van SAD. Ukoliko se nadjete u neprilici, ukoliko Vam preti pritvor itd, odmah idite u Ambasadu ili Konzulat.
Dajte mi bar jedan primer iz skorije istorije da je neki drzavljanin SAD postupio drugacije. Cak i oni koji su pocinili masovna ubistva (kao recimo oni marinci u Italiji pre par godina - 17 ili koliko vec mrtvih prilikom pada zicare. Demonstranti drzali bazu zatvorenu 7 dana, i popustili kad se na CNN-u pojavila fotka pilota vec u SAD-u sa porodicom), i mnogo teza krivicna dela nego momak koga napadate...
Prosto, iz tuzilastva u SAD-u ce poslati materijal tuzilastvu u Vrbasu, ako je ono nadlezno, i ono ce pokrenuti postupak. Dok tuzilastvo ne dobije materijal, nema nikakve osnove da se osumnjiceni lisava slobode ili sprovode bilo kakve istrazne radnje.
Za sada, mi samo imamo informacije iz medija, a to, iskustvo nas uci, uglavnom i nisu informacije kojima se moze verovati.
Prema tome, zasto pljujete momka koji se poneo onako kako "vlada" SAD uci svoje drzavljane da se ponasaju, i zasto pljujete Srbiju, kada ona nema nikakvog osnova da zapocne bilo sta vezano za ovaj slucaj dok zvanicno ne dobije dokumentaciju...
Konzula, koji je po ubrzanom postupku izdao pasos ovom momku bih zvanicno pohvalio, i rekao da se tako stite interesi drzavljana Srbije (a ne ispijanjem koktela i trazenjem vece plate), a da li je momak kriv ili ne, well, ja nisam Bog, sud je tu da to utvrdi...
(Miki, 15. jul 2008 22:53)

Potpisujem svaku rec.

Oni Muslimani sto ih je branio, tri puta menjali iskaze na njegovu stetu, a povredjeni, kojem iskreno zelim potpuni i brz oporavak, bio navodno nadrogiran i zapoceo kavgu.

Srbi, ajde jednom pamet u glavu i povucite kocnicu sa osudama dok se ovo ne dokaze na nasem sudu.

U nasem narodu samo uperis prst na coveka. Pa ni njegova petoclana porodica ne bi mogla da razuveri prosecnog Srbina da to nije tako.

Ukoliko se utvrdi da je kriv, neka odsluzi svoje, ali do tada sacekajte i pustite ga da bar eto igra kosarku.

Aleksandar

pre 15 godina

Braco Srbi i sestre Srpkinje, nemojte da krivite svoj narod, vec svoj narod spasite ako mozete! Pruzite ruku jedan drugome, Kovacevicev problem nekada moze da zadesi i Vas.Pitajte sebe zasto je morao to da uradi? Srbijo hvala ti sto sam Srbin, bicu i ostacu zauvek! BUDIMO SLOZNI NE DAJMO NA SVOG BRATA ILI SESTRU!

Ognjen

pre 15 godina

Razumem one koji se cude i koji kazu kako je sramota sto je Miladin pobegao i sto je nasao utociste u domovini. Razumem i one koji kazu kako je to sramota da ga Srbija podrzava i da to steti nasem ugledu, da je jednostavno sramota (kao sta da kaze jedan komentator svojim prijateljima amerikancima gde zivi, kako je sve to moguce ...)
E pa gospodo, upitajte svoje prijatelje amerikance kako je moguce da oni ne priznaju Medjunarodni Sud i da zahtevaju od manjih zemalja da potpisu ugovor o neizrucivanju njihovih gradjana tom Sudu ili drugim zemljama gde su ovi trazeni. Pa cekajte malo, ne moze to tako, za sve ista pravila.
I jos nesto, da li bi oni nama izrucili tog Brajana da je kojim slucajem obrnuta situacija. Ma bi little tomorrow ...

patriot

pre 15 godina

@ Filip

Druze, to treba procitati Mladicu i Karadzicu.

Gledam juce snimak o Gvantanamo zatvoru u Kubi (!) sta su radili klincu od 15!!! godina.

Ne znam sta da mislim...

Dusan

pre 15 godina

Policija treba kada vidi ovakvu facu prvo da hapsi, pa tek onda da ispituje...:)!
Covek koji je na crvenoj poternici Interpola (mozemo da diskutujemo zasluzeno ili ne) bez ikakvih problema potpisuje kosarkaski ugovor u Srbiji i to neki ovde podrzavaju. Pa ljudi da li smo mi normalni!? Slazem se da je Amerika prva ta koja ce zastiti svog gradjanina i vratiti ga u zemlju, ali nemojte zaboraviti da je to i prva zemlja koja ce mu OMDAH za to sto je uradio i suditi i ako treba ZESTOKO ga kazniti, sto ovde gledajuci sudske procese i kaznenu politiku sigurno NECE biti slucaj.

aleksandar

pre 15 godina

ne znam zasto prave toliku frku oko toga covek samo malo prebio coveko,nije to nista srasno
(LUKA_KRAGUJEVAC, 15. jul 2008 21:55)

Malo ga je prebio - nista strasno!!!???
Pa ovaj Amer je bio u komi i jos uvek nisam nigde procitao da li se iz nje do sada probudio.

Goran

pre 15 godina

"Jedan Kobi Brajant je mogao da siluje devojku, ide na sidjenje i te iste veceri igra utakmicu za Lejkerse. Jedina je razlika sto on nije zapalio sa sudjenja."

Ahahahah, Veljko, jel to stvarno jedina razlika ? Ili je mozda stvar u nekim milionima koje su iscurele iz dzepa g-dina Brajanta.
Da se razumemo, ne branim Kovacevica, al svako svom jatu bezi...

Dejan

pre 15 godina

Jadni Amerikanci... Siledzije svetske! Pa sta bi oni uradili da je njihov prebio naseg? Pa opet bi mi bili krivi! Amerikanci su nevinasca..."Milosrdni andjeli" Ha,ha. Pa da je to bilo u Srbiji i da je Amerikanac napravio incident, tu bi odmah reagovao Tadic koji bi se prvo izvinio, a onda u najkracem roku ga poslao kuci,da ne razljuti nase "prijatelje" ucenjivace. Nemojte da ste smesni..

dex

pre 15 godina

Uf sto smo fini... Ludi amer koji misli da mu je sve dozvoljeno je zapoceo celu pricu, malo se raspitajte. Lik je reagovao normalno, odvalio, sad sto nema granicu pa ga je bacio u komu to je druga stvar... Kao sto je neko rekao, ameri poubijaju koga stignu pa beze u ambasadu, a mi ne bi smeli tako? Zasto bi sve njima bilo dozvoljeno? I zasto je normalno da amer zapocinje frku oko devojke sa prozivkama i tucom, a nije normalno da se ovaj lik brani? Jedino sto nije normalno u toj prici je sto taj Miladin ocigledno nije imao meru nego ga je svetski prebio...

bubalo

pre 15 godina

Uopshte mi nije jasno zashto se tolio polemishe o njegovom postupku, kada bi vecina ljudi uchinila isto. . Vidim ovde kazu da je on brua za Srbiju, e pa ta bruka toliko dobro igra basket da je to nenormalno i za razliku od vecine uchinio je neshto sa svojim zivotom i otishao odavde, bio dobar student i josh bolji kosharkash. Vi koji ga vredjate pozabavite se malo pravopisom, jer ce te bar mlo napredovati u svojim beznachajnim zivotima. Onom koji je rekao da je Minja siledzija kom nije mesto na terenu, neka proba da odigra sa njim 1na1 pa da vidimo da li bi mu proshao bilo koji napad!

Slobo

pre 15 godina

taj mucenik od amera,kako ga nazivaju neki,je prvi napao minju.minja ga sigurno ne bi prvi dirao i jos bez razloga.zapitajte se malo vi sto ga pljujete.da znate bar delic istine,sigurno bi i vasa prica bila drugacija.ne dajmo minju jer je minja NAS.

bobans

pre 15 godina

Ma kakav Apis..amer je posle dva dana izasao iz bolnice ciji su "ponosni" vlasnici njegovi roditelji?!25 godina corke za jedan "Šamar" kolegi...K**a nas ko stigne BRE

Marko

pre 15 godina

@Miki:

Ako sam dobro razumeo, ti nas poredis sa Amerikancima? Zapitaj se samo ko smo mi a ko oni i sve ce ti biti jasno. Zbog takvog isterivanja pravde mi smo uvek dobijali po ledjima, UVEK!!!

Varga

pre 15 godina

Nas novi "junak", mladjani Miladin,koji je u velikom stilu isprebijao nekog mucenika duplo manjeg od sebe,polako postaje idol mnogih nasi kompleksasa i napaljenika.

@ Miki
Zar ti stvarno mislis,da bi nas konzul izdao, kako ti ono rece "po ubrzanom postupku", pasos svakom nasem drzavljaninu koji napravi bilo kakvo s....e,i plati mu kauciju od $100.000? Ne burazeru,to se radi samo likovima sa debelom zaledjinom,u ovom slucaju Miladinov tata!

Zana '91-Vršac

pre 15 godina

Slažem se da bodrite našeg čoveka, ali da li je morao da ubije boga u njemu! U linku koji je objavi lik 'ma nego šta', piše: "This big guy [Kovacevic] saw what happened and just began punching him over and over,". Razumem da je braino prijatelje, i ne kažem da je Amer neko nevinašce u celoj toj priči, ali baš "punching him over and over", pa pretera ga brate...

@ bubalo

Pogledaj ti malo svoj komentar, pa onda komentariši tuđi pravopis! Ne sećam se da srpski jezik ima slova tipa ch, sh... A, to što si pročitao da mu nije mesto na terenu, nema nikakve veze sa time kakav je on sportista, nego, to uopšte nije ponašanje jednog sportiste, pogotovo ne sporta kojim se on bavi, zato mu nije mesto na terenu..

Yeah

pre 15 godina

Svako ko je ziveo u Americi zna da se ovako nesto desava vrlo cesto, kod njih u skolama i na koledzima klinci su jasno podeljeni, sportisti su vecito u sukobu sa tzv pametnom decom i tuce poput ovih su uobicajene, tako da se ovaj nas u stvari ponasao kao tipican americki jock, koliko vidim iz novinskih tekstova. E sad, da je Amerikanac, opet bi morao da snosi konsekvence za svoje delo, tu nema price, ali sve bi zavisilo od odbrane, svedoka, ne znam sta se tu sve desilo, ko se sve tukao itd.. Npr znam za slucaj kad je decko u gimnaziji u CA silovao devojku, pred 2 svedoka i na kraju bio oslobodjen, sto je grozno, ali dosta govori o americkom sistemu..Mozda bi Miladinu bilo bolje da je ostao u US i uzeo dobrog advokata..

Blablatruc

pre 15 godina

Neverovatno koliko zamena teza na jednom mestu. Ispade covek branitelj Srbije i srpstva vaskolikog samo zato jer je prebio lika duplo manjeg od sebe i zapalio sa sudjenja.
Ajde da vidimo sta znamo od cinjenica:
1)M.K. je visok preko dva metra i tezak preko 120 kiograma
2)B.H. je mnogo nizi i najmanje 50 kilograma laksi od M.K
3)M.K. je prebio B.H. i to tako da je ovaj dva meseca bio bez svesti
4)Na sudjenju M.K. je predao svoj pasos i polozio kauciju, uz obecanje da nece napustati drzavu New York i da ce se vratiti na sudjenje
5)Radnik naseg konzulata u New York-u je protivno nasim zakonima i svim diplomatskim ugovorima izdao putnu ispravu M.K i on je pobegao.
Svako neka sudi kako zeli, ali nije sada najveci problem M.K. vec to sto mu je neko u konzulatu pomogao da pobegne!

Veljko

pre 15 godina

Ja totalno nisam na njegovoj strani , ali komentari da se ovo samo U srbiji moze desiti je glupost. Jedan Kobi Brajant je mogao da siluje devojku, ide na sidjenje i te iste veceri igra utakmicu za Lejkerse. Jedina je razlika sto on nije zapalio sa sudjenja. Amerika je puna sporista koji su osdjenji za pucnjave ili prebijanja pa ih i dalje klubovi potpisuju za multimilionske ugovore(Pacman Jones, Tod Bertuzzi,Michael Vick, Steven Jackson)

Ivan

pre 15 godina

Ovde se previdja sustina. Nije poenta u tome da li je on kriv ili nevin, da li ga treba braniti ili osudjivati, sme li da igra basket ili ne...
Sustina je u onome sto je napisao Filip (komentar br. 6). Procitajte jos jednom, pazljivo, taj komentar.
"Nijedan pojedinac ne sme biti iznad interesa države Srbije i celokupnog srpskog naroda."

Bubalo

pre 15 godina

@ Zana '91

Овде није било речи о словним конструкцијама већ нечем десетом, али теби је напор то да разумеш. Питам те да ли си га икада видела како игра, да ли знаш како се понаша, начин на који размишља, на основу једног поступка не можеш говорити где му је место!!! А свакако му је место на терену, јер је пре свега велики таленат. Не сматрам да је правилно поступио, али и мени неко да малтретира пријатеље не би се лепо провео!

Maja

pre 15 godina

@Yeah
Ti znas za taj slucaj u Kaliforniji kada je taj momak oslobodjen a nisi cuo za milion drugih slicajeva kada su neki drugi momci osudjeni.Amerika je poznata po velikim kaznama za silovanje.
I sad posto znas jedan slucaj hajde da se svi uhvatimo za taj izuzetak.
Kazes,redovno se tuku.Da li redovno oni od 170cm i 70 kg napadaju one duplo teze.U tom slucaju sada bi u komi trebalo da lezi nekoliko stotina hiljada studeneta,ako je tvoja teorija tacna.

Vesna

pre 15 godina

Gospodine/gospodjo "Ma nego sta " pod brojem 38,
Da li nam mozete reci izvor vasih inforamcija, bili bi jako korisne u slucaju odbrane Kovacevica i pred domacim sudom na koji ce uskoro biti pozvan.
Molim vas pomozite,

Vesna

urbanBG-PDX

pre 15 godina

Bruka za Srbiju i sve nas Srbe!
Zivim u Amerikama i kolege me pitaju da li je moguce da je ambasada pomogla da zemlju napusti covek koji je optuzen za tesko krivicno delo... Sta da im kazem? Da njegovi roditelji imaju para i prijetalje u ambasadi? Da kazem da je u Srbiji sve moguce

Filip

pre 15 godina

Gde mi ovo živimo, majko mila...

Još će ga na kraju deca gledati kao idola... Užas!
Da makar malo voli ovu Srbiju, predao bi se a on još više narušava ugled naše zemlje. Nijedan pojedinac ne sme biti iznad interesa države Srbije i celokupnog srpskog naroda, zato ću citirati velikog srpskog partiotu Dragutina Dimitrijevića Apisa posle izricanja smrtne presude:

"Iako osuđen od oba suda na smrt i lišen milosti krune, ja umirem nevin, u ubeđenju da je moja smrt bila potrebna Srbiji iz više razloga. Iz ovog mog ubeđenja potiče i moja duševna mirnoća, sa kojom očekujem svoj poslednji čas. Neka Srbija bude srećna i neka se ispuni naš sveti zavet ujedinjenja celog Srpstva i Jugoslovenstva, pa ću ja i posle svoje smrti biti srećan i blažen a bol koji osećam što ću od srpske puške poginuti biće mi drag i mio, u uverenju da je ta puška uperena u moje grudi radi dobra Srbije i srpskog naroda, kojem sam ja bio posvetio ceo svoj život."

Miki

pre 15 godina

Ne razumem sve ove reci pljuvanja po momku koji je ucinio potpuno ono sto svaki amerikanac dobije kao preporuku prilikom putovanja van SAD. Ukoliko se nadjete u neprilici, ukoliko Vam preti pritvor itd, odmah idite u Ambasadu ili Konzulat.
Dajte mi bar jedan primer iz skorije istorije da je neki drzavljanin SAD postupio drugacije. Cak i oni koji su pocinili masovna ubistva (kao recimo oni marinci u Italiji pre par godina - 17 ili koliko vec mrtvih prilikom pada zicare. Demonstranti drzali bazu zatvorenu 7 dana, i popustili kad se na CNN-u pojavila fotka pilota vec u SAD-u sa porodicom), i mnogo teza krivicna dela nego momak koga napadate...
Prosto, iz tuzilastva u SAD-u ce poslati materijal tuzilastvu u Vrbasu, ako je ono nadlezno, i ono ce pokrenuti postupak. Dok tuzilastvo ne dobije materijal, nema nikakve osnove da se osumnjiceni lisava slobode ili sprovode bilo kakve istrazne radnje.
Za sada, mi samo imamo informacije iz medija, a to, iskustvo nas uci, uglavnom i nisu informacije kojima se moze verovati.
Prema tome, zasto pljujete momka koji se poneo onako kako "vlada" SAD uci svoje drzavljane da se ponasaju, i zasto pljujete Srbiju, kada ona nema nikakvog osnova da zapocne bilo sta vezano za ovaj slucaj dok zvanicno ne dobije dokumentaciju...
Konzula, koji je po ubrzanom postupku izdao pasos ovom momku bih zvanicno pohvalio, i rekao da se tako stite interesi drzavljana Srbije (a ne ispijanjem koktela i trazenjem vece plate), a da li je momak kriv ili ne, well, ja nisam Bog, sud je tu da to utvrdi...

Nikola Russia

pre 15 godina

Ovo je kosarkaski klub,gde se igra kosarka,a ne bunker u kome se mozes kriti.Sto nisi igrao kosarku u Americi,pa si dosao u Srbiju.A ko stoji iza tog "ugovora".Na sta smo spali da trazimo "kosarkase" medju osobama koji su na poternici.

Bojanche

pre 15 godina

Nećeš se ti tu naigrati basketa. Kada su izručili Slobu u Hag, izručiće i tebe Amerima. Želim ti sve najbolje, ali sam skeptik...

Nemanja

pre 15 godina

Katastrofa!
I sto je najgore mi cemo sada od ovaga napraviti medjunarodni skandal. Mislim nisam upucen u to sta se desilo i kako je do tuce doslo ali ako je uhapsen neka mu sude. Pa cak i ako ga osude to ce biti nesto uslovno ili slicno nece dobiti dozivotnu zbog tuce. Samo mi Srbi mozemo ovako nesto da uradimo...

Pedja

pre 15 godina

Bruka za Srbiju i sve nas Srbe!
Zivim u Amerikama i kolege me pitaju da li je moguce da je ambasada pomogla da zemlju napusti covek koji je optuzen za tesko krivicno delo... Sta da im kazem? Da njegovi roditelji imaju para i prijetalje u ambasadi? Da kazem da je u Srbiji sve moguce
(urbanBG-PDX, 15. jul 2008 21:08)

Ako te bruka 'Srbine' vrati se u Srbiju..sad nocima necemo spavati zbog toga sto ti neznas sta reci kolegama..za onima koji neznaju taj Amerikanac je bio nadrogiran i prvi je poceo

Aleksandar

pre 15 godina

Braco Srbi i sestre Srpkinje, nemojte da krivite svoj narod, vec svoj narod spasite ako mozete! Pruzite ruku jedan drugome, Kovacevicev problem nekada moze da zadesi i Vas.Pitajte sebe zasto je morao to da uradi? Srbijo hvala ti sto sam Srbin, bicu i ostacu zauvek! BUDIMO SLOZNI NE DAJMO NA SVOG BRATA ILI SESTRU!

ma nego šta!

pre 15 godina

* Šta je pljuvača, ne verujem!!! Čitate "Kurir" i slične medije koji samo prevode tekstove iz (pojedinih) američkih medija i na osnovu toga formirate mišljenje.

Evo par informacija za neupućene:
Minja je izašao sa drugom i njegovom devojkom (Senal Softic i Melissa Cartagena) . Tu se pojavljuje pijani i drogirani Bryan Steinhauer i počinje da maltretira sve prisutne, uz reči kako mu niko ne sme ništa, jer njegov tata može da otpusti bilo kojeg policajca u državi. Tu počinje da maltretira devojku Minjinog druga i počinje opšta tuča. U toj tuči deblji kraj je izvukao Steinhauer.
E sada se zapitajte kako bi se sve ovo završilo da taj Bryan Steinhauer nije sin bogatih Jevreja, kućnih prijatelja Hilary Clinton.
O tome na koji način je ta devojka bila napadnuta od strane Steinhauera govorila je i njena majka u amer. medijima, i stala je u Miladinovu odbranu.
Sa vezama kakve imaju roditelji Steinhauera, krenulo se u pravi rat protiv Minje. Kao što je neko napisao, da je tu u pitanju bio neki prosečan crnac, verovatno ni do lokalnih novina ne bi stigla priča... ali...

Minja treba da odgovara za ono što je uradio - ali to je učešće u masovnoj tuči. On jednostavno nikada nebi mogao da ima normalno suđenje u Americi i spreman je da mu se sudi ovde.

A na koju foru ovoliko ljudi stane na stranu tog Bryana samo zbog šturih tekstova prepunih pogrešnih i nepotpunih informacija... strašno! Pa čak i po američkim medijima se mogla čuti druga strana priče - ali kod nas ne.
primer:
http://www.nydailynews.com/news/ny_crime/2008/06/29/2008-06-29_groped_girls_mother_sorry_for_beatdown_b.html

ali džaba sve kad mi volimo da mrzimo, pa makar i naše

Strasna palanka

pre 15 godina

Bravo Vrbas. Uvek mimo civilizovanog sveta.
Najortodoksniji komunisti, onda popaljeni velikosrbi-radikali, ... i usput ne postuju medjunarodno pravo.
Samo nazad !

Srbin

pre 15 godina

Minja je dobar momak kojeg licno poznajem.O njemu mogu da kazem sve najbolje.Ljudi koji kazu da ga treba isporuciti neka se zapitaju da li bi SAD isporucile svog drzavljanina nekoj zemlji.Svaka cast KK Vrbasu.

Dusan

pre 15 godina

Policija treba kada vidi ovakvu facu prvo da hapsi, pa tek onda da ispituje...:)!
Covek koji je na crvenoj poternici Interpola (mozemo da diskutujemo zasluzeno ili ne) bez ikakvih problema potpisuje kosarkaski ugovor u Srbiji i to neki ovde podrzavaju. Pa ljudi da li smo mi normalni!? Slazem se da je Amerika prva ta koja ce zastiti svog gradjanina i vratiti ga u zemlju, ali nemojte zaboraviti da je to i prva zemlja koja ce mu OMDAH za to sto je uradio i suditi i ako treba ZESTOKO ga kazniti, sto ovde gledajuci sudske procese i kaznenu politiku sigurno NECE biti slucaj.

djole

pre 15 godina

U većini normalnih zemalja se za nanošenje teških telesnih povreda ide u zatvor (ne dugo ali se ide u zatvor), a on je dečka poslao u bolnicu. I onda brže bolje 100.000 dolara kaucije i pasoš završen za dan i brzo nazad kod mame i tate. Ja ne bi izručio njega , ja bi izručio njegove roditelje. Sada ću ja zbog njega magarca popu**ti za vizu.

Borko_ZR

pre 15 godina

Alo ljudi sta vam je?!?!?! Pa decko nije masakrirao dvadeset ljudi, i nije ratni zlocinac! Samo je malo pokazao NADROGIRANOM Ameru ko je ko!
A onaj sigurno nije bio cist kad je napao tolikog coveka kao sto je Miladin!
Miladine KRALJU samo napred!

Vrbaski kanal(udjes,izadjes i gotovo..)

pre 15 godina

Prvi put i Vrbas ovde da pomenu...A iskreno,da kosarkaski klub i imamo,to prakticno i da nisam znao..:-)) Salim se..Ali ipak je smesno to sto tu ne igraju talenti,vec mamini i tatini sinovi,neki likovi od 35 godina kojima je igranje u klubu hobi i dodatni dzeparac...A Vrbas koliko je Vrbas smesan,vidi se i po samoj cinjenici da je na poslanickoj listi lik sa osnovnom..ili mozda trogodisnjom,i taj decko vodi sportske resore,a koliko znam nije ni bio sportista vec samo klasicni galamdzija....hocu i ja da budem predsednik opstine,zavrsio sam gimnaziju i sad cu na fax...:-)) Plus ,ko je taj decko Miladin??

posmatrac

pre 15 godina

Citam komentare i ne mogu da se nacudim koliko srpskih patriota ovde ima! Svaka cast kosarkaskom klubu Vrbas koji je pomogao ovom nesrecnom mladicu u ovom teskom trenutku za njega i njegovu porodicu.
Miladine ne damo te!

ma nego šta !!!

pre 15 godina

Ma nego šta !!!

Zna Miladin gde je siguran, jer kad ga Bojan kapiten uzme pod svoje tu se ni Ameri ne pitaju. Ma samo nam Gurke fali...
A kako će tek napredovati pod vođstvom sjajnog stručnog štaba, ajoooj... ma sledeće godine mu Ameri opraštaju sve i ide u NBA... pravo iz Vrbasa...

Ma L O L

Veljko

pre 15 godina

Ja totalno nisam na njegovoj strani , ali komentari da se ovo samo U srbiji moze desiti je glupost. Jedan Kobi Brajant je mogao da siluje devojku, ide na sidjenje i te iste veceri igra utakmicu za Lejkerse. Jedina je razlika sto on nije zapalio sa sudjenja. Amerika je puna sporista koji su osdjenji za pucnjave ili prebijanja pa ih i dalje klubovi potpisuju za multimilionske ugovore(Pacman Jones, Tod Bertuzzi,Michael Vick, Steven Jackson)

Ghash

pre 15 godina

Ako te bruka 'Srbine' vrati se u Srbiju..sad nocima necemo spavati zbog toga sto ti neznas sta reci kolegama..za onima koji neznaju taj Amerikanac je bio nadrogiran i prvi je poceo
(Pedja, 15. jul 2008 22:51)

Srbine,
u srpskom se ne znam pise odvojeno, na kraju recenice ide tacka, a koriscenje infinitiva na kraju recenice nije u duhu srpskog vec nemackog jezika.

Jure

pre 15 godina

@ komentar #38

Pa ti mora da si bio licno prisutan celom tom dogadjaju,cim posedujues takve informacije.Mislim "Minja",kako mu ti vec tepas,ovako bas ima nevinu i bezazlenu facu,tako da je prosto nezamislivo da bi on I mrava zgazio.Za masovnu tucu koliko ja znam,potrbno je bar 4 ili 5 osoba,jedan na jedan,nikako ne moze da udje pod tu kategoriju.I na kraju,ne bi me zacudilo da je se Miladin licno "oglasio" medju ovim komentarima,pod razlicitim pseudonimima,pravdajuci svoj postupak.

Slobo

pre 15 godina

taj mucenik od amera,kako ga nazivaju neki,je prvi napao minju.minja ga sigurno ne bi prvi dirao i jos bez razloga.zapitajte se malo vi sto ga pljujete.da znate bar delic istine,sigurno bi i vasa prica bila drugacija.ne dajmo minju jer je minja NAS.

LUKA_KRAGUJEVAC

pre 15 godina

E ovo je transfer leta...Cudi me da nije presao u Zvezdu:o)
(Ognjen, 15. jul 2008 21:15)

nije mu Zvezda poslala konkretnu ponudu pa se odlucio za Vrbas,salim se, sad ozbiljno,ne znam zasto prave toliku frku oko toga covek samo malo prebio coveko,nije to nista srasno

prof che

pre 15 godina

Сирото дете...Покачи се са сличном мудрицом, па кад види да је фрчно, запали мами у наручје за 100.000...Јел он сад баја или...? Тужни медији у полугладној Србији...колико простора посвећено још једној усијаној(богатој)глави.

MILOSH

pre 15 godina

Kako se digla prasina i hajka na ovog decka, veca nego na Nasera Orica koji je pobio hiljade i hiljade nevinih zrtava,a sta je Miladin uradio, dobio bi kaznu manje od godinu zatvora...i sada je na interpolovoj crvenoj poternici, a Naser u svojoj slobodnoj kucici...Vlada Amerike jos jednom pokazuje SILU!

Marko

pre 15 godina

Nema veze,samo jednog dana Miladina nece biti na pripremama a sutra cete saznati da je tamo gde mu je mesto.I onaj koji ga je angazovao u Vrbasu treba da odgovara zbog bruke ove zemlje.Treba da pogledate fotos onog momka koji je u komi i nikad se nece probuditi i ovaj Miladinov,pa da poverujete kako ga je onaj momak prvi napao,ma kako da ne.Onima koji brane Miladina zelim sve najlepse u komi.

sderfa

pre 15 godina

@(urbanBG-PDX, 15. jul 2008 21:08)

Pitaj ti njih kako to da se njihovim vojnicima sudi samo u njihovoj zemlji a oni ostale teraju da im sudi medjunarodni sud, pitaj ih da li je dozvoljeno koristiti kasetne bombe, bombe sa osiromasenim uranijumom, pitaj ih da li se secaju rafalne paljbe Milana Gurovica, pitaj ih ko im je dao za pravo da izigravaju svetske policajce i na kraju ih pitaj ko je pobedio u ratu u Vijetnamu...

losmi

pre 15 godina

kako mu je patriotski Vrbas svojim slobodarskim duhom izasao u susret, pa to je za pricu. Verovatno ce mu lokalni mocnici prirediti srdacan docek na onom istom trgu gde vec dve godine stoji bilbord sa likom haskog optuzenika. Docek uz zvuke gusala sa motivima nepravedno optuzenih ratnih heroja Srebrenice, Gorazda i Foce, a na meniju, naravno zaklano prase i jagnje, sa jabukom u ustima :(((

tuga, a nekad smo bili grad za primer

Bancho

pre 15 godina

Ne razumem sve ove reci pljuvanja po momku koji je ucinio potpuno ono sto svaki amerikanac dobije kao preporuku prilikom putovanja van SAD. Ukoliko se nadjete u neprilici, ukoliko Vam preti pritvor itd, odmah idite u Ambasadu ili Konzulat.
Dajte mi bar jedan primer iz skorije istorije da je neki drzavljanin SAD postupio drugacije. Cak i oni koji su pocinili masovna ubistva (kao recimo oni marinci u Italiji pre par godina - 17 ili koliko vec mrtvih prilikom pada zicare. Demonstranti drzali bazu zatvorenu 7 dana, i popustili kad se na CNN-u pojavila fotka pilota vec u SAD-u sa porodicom), i mnogo teza krivicna dela nego momak koga napadate...
Prosto, iz tuzilastva u SAD-u ce poslati materijal tuzilastvu u Vrbasu, ako je ono nadlezno, i ono ce pokrenuti postupak. Dok tuzilastvo ne dobije materijal, nema nikakve osnove da se osumnjiceni lisava slobode ili sprovode bilo kakve istrazne radnje.
Za sada, mi samo imamo informacije iz medija, a to, iskustvo nas uci, uglavnom i nisu informacije kojima se moze verovati.
Prema tome, zasto pljujete momka koji se poneo onako kako "vlada" SAD uci svoje drzavljane da se ponasaju, i zasto pljujete Srbiju, kada ona nema nikakvog osnova da zapocne bilo sta vezano za ovaj slucaj dok zvanicno ne dobije dokumentaciju...
Konzula, koji je po ubrzanom postupku izdao pasos ovom momku bih zvanicno pohvalio, i rekao da se tako stite interesi drzavljana Srbije (a ne ispijanjem koktela i trazenjem vece plate), a da li je momak kriv ili ne, well, ja nisam Bog, sud je tu da to utvrdi...
(Miki, 15. jul 2008 22:53)

Potpisujem svaku rec.

Oni Muslimani sto ih je branio, tri puta menjali iskaze na njegovu stetu, a povredjeni, kojem iskreno zelim potpuni i brz oporavak, bio navodno nadrogiran i zapoceo kavgu.

Srbi, ajde jednom pamet u glavu i povucite kocnicu sa osudama dok se ovo ne dokaze na nasem sudu.

U nasem narodu samo uperis prst na coveka. Pa ni njegova petoclana porodica ne bi mogla da razuveri prosecnog Srbina da to nije tako.

Ukoliko se utvrdi da je kriv, neka odsluzi svoje, ali do tada sacekajte i pustite ga da bar eto igra kosarku.

Ognjen

pre 15 godina

Razumem one koji se cude i koji kazu kako je sramota sto je Miladin pobegao i sto je nasao utociste u domovini. Razumem i one koji kazu kako je to sramota da ga Srbija podrzava i da to steti nasem ugledu, da je jednostavno sramota (kao sta da kaze jedan komentator svojim prijateljima amerikancima gde zivi, kako je sve to moguce ...)
E pa gospodo, upitajte svoje prijatelje amerikance kako je moguce da oni ne priznaju Medjunarodni Sud i da zahtevaju od manjih zemalja da potpisu ugovor o neizrucivanju njihovih gradjana tom Sudu ili drugim zemljama gde su ovi trazeni. Pa cekajte malo, ne moze to tako, za sve ista pravila.
I jos nesto, da li bi oni nama izrucili tog Brajana da je kojim slucajem obrnuta situacija. Ma bi little tomorrow ...

dex

pre 15 godina

Uf sto smo fini... Ludi amer koji misli da mu je sve dozvoljeno je zapoceo celu pricu, malo se raspitajte. Lik je reagovao normalno, odvalio, sad sto nema granicu pa ga je bacio u komu to je druga stvar... Kao sto je neko rekao, ameri poubijaju koga stignu pa beze u ambasadu, a mi ne bi smeli tako? Zasto bi sve njima bilo dozvoljeno? I zasto je normalno da amer zapocinje frku oko devojke sa prozivkama i tucom, a nije normalno da se ovaj lik brani? Jedino sto nije normalno u toj prici je sto taj Miladin ocigledno nije imao meru nego ga je svetski prebio...

bobans

pre 15 godina

Ma kakav Apis..amer je posle dva dana izasao iz bolnice ciji su "ponosni" vlasnici njegovi roditelji?!25 godina corke za jedan "Šamar" kolegi...K**a nas ko stigne BRE

Goran

pre 15 godina

"Jedan Kobi Brajant je mogao da siluje devojku, ide na sidjenje i te iste veceri igra utakmicu za Lejkerse. Jedina je razlika sto on nije zapalio sa sudjenja."

Ahahahah, Veljko, jel to stvarno jedina razlika ? Ili je mozda stvar u nekim milionima koje su iscurele iz dzepa g-dina Brajanta.
Da se razumemo, ne branim Kovacevica, al svako svom jatu bezi...

Aco

pre 15 godina

Suđenje u Americi je pošteno kao za one jadne "AVGANISTANCE".
Tek sad daju snimke sa saslušanja i iz zatvora.
Mi Srbi smo za njih isto što i Irak, Iran, Avganistan...
tako bi nam i sudili u Americi.

bubalo

pre 15 godina

Uopshte mi nije jasno zashto se tolio polemishe o njegovom postupku, kada bi vecina ljudi uchinila isto. . Vidim ovde kazu da je on brua za Srbiju, e pa ta bruka toliko dobro igra basket da je to nenormalno i za razliku od vecine uchinio je neshto sa svojim zivotom i otishao odavde, bio dobar student i josh bolji kosharkash. Vi koji ga vredjate pozabavite se malo pravopisom, jer ce te bar mlo napredovati u svojim beznachajnim zivotima. Onom koji je rekao da je Minja siledzija kom nije mesto na terenu, neka proba da odigra sa njim 1na1 pa da vidimo da li bi mu proshao bilo koji napad!

Dejan

pre 15 godina

Jadni Amerikanci... Siledzije svetske! Pa sta bi oni uradili da je njihov prebio naseg? Pa opet bi mi bili krivi! Amerikanci su nevinasca..."Milosrdni andjeli" Ha,ha. Pa da je to bilo u Srbiji i da je Amerikanac napravio incident, tu bi odmah reagovao Tadic koji bi se prvo izvinio, a onda u najkracem roku ga poslao kuci,da ne razljuti nase "prijatelje" ucenjivace. Nemojte da ste smesni..

Alex

pre 15 godina

Stanite malo na loptu sa komentarima.Amerikanci su pokazali prema svojim gradjanima a prvenstveno crncima koliko su objektivni i demokraticni.To pokazuje i najnovija naslovna strana New Yorkera.Posle svega Srbi nemaju ama bas ni jedan razlog da veruju Amerima a posebno njihovoj objektivnosti prema Srbinu koji je premlatio amerikanca koji je nasrnuo na devojku.Muka mi je od komentara ovog toboznjeg Srbina koji se stidi i nezna sta da kaze amerima.

isto zivim u amerikama

pre 15 godina

jeli ti sto se stidis i objasnjvas kolegama...a da li su se ameri stideli kada je njihov pilot iz opklade sa drugarom da bi malo poplasio turiste hteo da proleti ispod zicare...bese to u italiji...i rezultat: ubio 20 ljudi....zabari, belgijanci i cak francuzi trazili izrucenje radi sudjenja a ovaj ne samo da nije izrucen nego je i oslobodjen u pravednoj americi.

samo se ti stidi.

Varga

pre 15 godina

Nas novi "junak", mladjani Miladin,koji je u velikom stilu isprebijao nekog mucenika duplo manjeg od sebe,polako postaje idol mnogih nasi kompleksasa i napaljenika.

@ Miki
Zar ti stvarno mislis,da bi nas konzul izdao, kako ti ono rece "po ubrzanom postupku", pasos svakom nasem drzavljaninu koji napravi bilo kakvo s....e,i plati mu kauciju od $100.000? Ne burazeru,to se radi samo likovima sa debelom zaledjinom,u ovom slucaju Miladinov tata!

aleksandar

pre 15 godina

ne znam zasto prave toliku frku oko toga covek samo malo prebio coveko,nije to nista srasno
(LUKA_KRAGUJEVAC, 15. jul 2008 21:55)

Malo ga je prebio - nista strasno!!!???
Pa ovaj Amer je bio u komi i jos uvek nisam nigde procitao da li se iz nje do sada probudio.

patriot

pre 15 godina

@ Filip

Druze, to treba procitati Mladicu i Karadzicu.

Gledam juce snimak o Gvantanamo zatvoru u Kubi (!) sta su radili klincu od 15!!! godina.

Ne znam sta da mislim...

Marko

pre 15 godina

@Miki:

Ako sam dobro razumeo, ti nas poredis sa Amerikancima? Zapitaj se samo ko smo mi a ko oni i sve ce ti biti jasno. Zbog takvog isterivanja pravde mi smo uvek dobijali po ledjima, UVEK!!!

Varga

pre 15 godina

Nas novi "junak", mladjani Miladin,koji je u velikom stilu isprebijao nekog mucenika duplo manjeg od sebe,polako postaje idol mnogih nasi kompleksasa i napaljenika.

@ Miki
Zar ti stvarno mislis,da bi nas konzul izdao, kako ti ono rece "po ubrzanom postupku", pasos svakom nasem drzavljaninu koji napravi bilo kakvo s....e,i plati mu kauciju od $100.000? Ne burazeru,to se radi samo likovima sa debelom zaledjinom,u ovom slucaju Miladinov tata!

Zana '91-Vršac

pre 15 godina

Slažem se da bodrite našeg čoveka, ali da li je morao da ubije boga u njemu! U linku koji je objavi lik 'ma nego šta', piše: "This big guy [Kovacevic] saw what happened and just began punching him over and over,". Razumem da je braino prijatelje, i ne kažem da je Amer neko nevinašce u celoj toj priči, ali baš "punching him over and over", pa pretera ga brate...

@ bubalo

Pogledaj ti malo svoj komentar, pa onda komentariši tuđi pravopis! Ne sećam se da srpski jezik ima slova tipa ch, sh... A, to što si pročitao da mu nije mesto na terenu, nema nikakve veze sa time kakav je on sportista, nego, to uopšte nije ponašanje jednog sportiste, pogotovo ne sporta kojim se on bavi, zato mu nije mesto na terenu..

Yeah

pre 15 godina

Svako ko je ziveo u Americi zna da se ovako nesto desava vrlo cesto, kod njih u skolama i na koledzima klinci su jasno podeljeni, sportisti su vecito u sukobu sa tzv pametnom decom i tuce poput ovih su uobicajene, tako da se ovaj nas u stvari ponasao kao tipican americki jock, koliko vidim iz novinskih tekstova. E sad, da je Amerikanac, opet bi morao da snosi konsekvence za svoje delo, tu nema price, ali sve bi zavisilo od odbrane, svedoka, ne znam sta se tu sve desilo, ko se sve tukao itd.. Npr znam za slucaj kad je decko u gimnaziji u CA silovao devojku, pred 2 svedoka i na kraju bio oslobodjen, sto je grozno, ali dosta govori o americkom sistemu..Mozda bi Miladinu bilo bolje da je ostao u US i uzeo dobrog advokata..

Blablatruc

pre 15 godina

Neverovatno koliko zamena teza na jednom mestu. Ispade covek branitelj Srbije i srpstva vaskolikog samo zato jer je prebio lika duplo manjeg od sebe i zapalio sa sudjenja.
Ajde da vidimo sta znamo od cinjenica:
1)M.K. je visok preko dva metra i tezak preko 120 kiograma
2)B.H. je mnogo nizi i najmanje 50 kilograma laksi od M.K
3)M.K. je prebio B.H. i to tako da je ovaj dva meseca bio bez svesti
4)Na sudjenju M.K. je predao svoj pasos i polozio kauciju, uz obecanje da nece napustati drzavu New York i da ce se vratiti na sudjenje
5)Radnik naseg konzulata u New York-u je protivno nasim zakonima i svim diplomatskim ugovorima izdao putnu ispravu M.K i on je pobegao.
Svako neka sudi kako zeli, ali nije sada najveci problem M.K. vec to sto mu je neko u konzulatu pomogao da pobegne!

Bubalo

pre 15 godina

@ Zana '91

Овде није било речи о словним конструкцијама већ нечем десетом, али теби је напор то да разумеш. Питам те да ли си га икада видела како игра, да ли знаш како се понаша, начин на који размишља, на основу једног поступка не можеш говорити где му је место!!! А свакако му је место на терену, јер је пре свега велики таленат. Не сматрам да је правилно поступио, али и мени неко да малтретира пријатеље не би се лепо провео!

Maja

pre 15 godina

@Yeah
Ti znas za taj slucaj u Kaliforniji kada je taj momak oslobodjen a nisi cuo za milion drugih slicajeva kada su neki drugi momci osudjeni.Amerika je poznata po velikim kaznama za silovanje.
I sad posto znas jedan slucaj hajde da se svi uhvatimo za taj izuzetak.
Kazes,redovno se tuku.Da li redovno oni od 170cm i 70 kg napadaju one duplo teze.U tom slucaju sada bi u komi trebalo da lezi nekoliko stotina hiljada studeneta,ako je tvoja teorija tacna.

Ivan

pre 15 godina

Ovde se previdja sustina. Nije poenta u tome da li je on kriv ili nevin, da li ga treba braniti ili osudjivati, sme li da igra basket ili ne...
Sustina je u onome sto je napisao Filip (komentar br. 6). Procitajte jos jednom, pazljivo, taj komentar.
"Nijedan pojedinac ne sme biti iznad interesa države Srbije i celokupnog srpskog naroda."

Vesna

pre 15 godina

Gospodine/gospodjo "Ma nego sta " pod brojem 38,
Da li nam mozete reci izvor vasih inforamcija, bili bi jako korisne u slucaju odbrane Kovacevica i pred domacim sudom na koji ce uskoro biti pozvan.
Molim vas pomozite,

Vesna